VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Teknom, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Teknom

Atsiliepimai apie Teknom, UAB

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Teknom, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Lietuviška įmonė „Teknom“

UAB Teknom
Lietuvos inžinerinių paslaugų bendrovė „Teknom“ sėkmingai įsitraukė į bendrą projektą su viena garsiausių traukinių gamybos ir techninės priežiūros įmonių Europoje „Škoda Transportation group“. Profesionalų komandai iš Lietuvos buvo patikėta dalis dviejų Ukrainos traukinių atnaujinimo darbų.

„Tai pirmas tokio masto mūsų projektas Ukrainoje ir puiki galimybė su partneriais „Škoda Transportation“ grupės įmone „Škoda Pars“ dalytis žiniomis ir patirtimi. Bendradarbiaujame su tarptautinio lygio profesionalais, taikome pažangius inžinerinius sprendimus ir technologijas. Jaučiame partnerių pasitikėjimą ir norą augti kartu - tai yra geriausias mūsų veiklos įvertinimas, įkvepiantis naujų ambicijų“, - sako „Teknom“ vadovas Darius Sunklodas.

Dėl karo darbus teko nukelti
Modernūs dviaukščiai elektriniai EJ675 serijos traukiniai buvo pagaminti kone prieš dešimtmetį, kad pagerintų susisiekimą tarp Ukrainos miestų per Europos futbolo čempionatą, ten vykusį 2012 metais. 1520 mm vėžei pritaikytus šešių vagonų, 636 vietų keleivinius traukinius Ukrainos geležinkelių bendrovės užsakymu pagamino „Škoda Vagonka“ ir „Škoda Transportation“ įmonės.

Per beveik dešimtį trukusį eksploatacijos laikotarpį nemaža dalis riedmenų, mazgų ir dalių susidėvėjo, todėl atėjo laikas traukinius atnaujinti. Kapitalinio remonto darbams buvo pasirinkta traukinį pagaminusi bendrovė iš Čekijos, kuri 40 proc. numatytų darbų atlikti patikėjo didelę patirtį tokio tipo riedmenų techninio aptarnavimo ir sertifikuotus specialistus turinčiai „Teknom“ įmonei.

Pirmąjį traukinį Ukrainoje pavyko atnaujinti ir paleisti dar 2021 metų pabaigoje. Nors įmonė susidūrė su nemenkais iššūkiais dėl pandemijos, patirtis ir darnus bendradarbiavimas su tiekėjais ir partneriais leido projektą vykdyti pagal iš anksto sudarytą planą.

Antrojo traukinio paleidimas buvo suplanuotas iki 2022 metų gegužės mėnesio pabaigos, tačiau visą pasaulį sukrėtęs ir besitęsiantis Rusijos pradėtas karas Ukrainoje tiesiog sustabdė vykusius darbus pačią pirmąją jo dieną. Iškilo daug logistikos sunkumų, paruoštus komponentus dėl saugumo teko grąžinti į sandėlius Lietuvoje.

„Nežinomybė, kaip viskas klostysis toliau, sukėlė daug dvejonių ir nerimo. Kaip ir bet koks kitas verslas, turintis ryšių su Ukraina, nerimavome dėl investicijų ir projekto likimo, nekalbant apie žmogiškus jausmus ir išgyvenimus. Tačiau praėjus keletui mėnesių ir šiek tiek nurimus karo veiksmams Kyjive, su dideliu Ukrainos kolegų ryžtu buvo pradėta diskusija pratęsti darbus“, - sako D. Sunklodas.

Šiuo metu paskutiniai remontui reikalingi komponentai jau yra nugabenti į Ukrainą ir, kiek leidžia sąlygos, yra pradėti darbai.

„Europos standartus atitinkantys, techniškai tvarkingi ir vizualiai patrauklūs traukiniai netrukus vėl galės riedėti iš vieno Ukrainos miesto į kitą“, - teigia bendrovės „Teknom“ vadovas.

Geležinkeliams tenka strateginis vaidmuo
Vos prasidėjus karui, geležinkeliai tapo viena iš pagrindinių žmonių evakuacijos ir pervežimo į saugesnius regionus priemonių. Po kapitalinio remonto 2022 metų pradžioje paleistas pirmasis traukinys jau pervežė tūkstančius Ukrainos piliečių.

Aleksandras Kovalčiukas, Kyjivo Elektros Vagonų Remonto gamyklos generalinio direktoriaus pavaduotojas, atsakingas už naujų projektų plėtrą ir lokomotyvų parko modernizavimą, papildo, kad geležinkeliais iš karo nuniokotų regionų į saugesnes vietoves buvo pergabenta 90 proc. pabėgėlių. Specialūs evakuacijos traukiniai Ukrainos vakarinėje dalyje, nepaisydami agresoriaus raketų ir artilerijos atakų, padėjo moterims ir vaikams saugiai pasiekti Lenkiją, be to, geležinkeliu Ukrainos ginkluotosioms pajėgoms gabenami milžiniški kiekiai įrangos.

„Ukrainos geležinkeliai atlieka strateginį vaidmenį, spartindami pergalę prieš Rusiją. Šiuo sunkiu karo metu mūsų partneriai Lietuvoje, bendrovė „Teknom“, remia ir padeda remontuoti dviaukščius elektrinius „Škoda“ traukinius. Profesionalus „Teknom“ požiūris ir gebėjimas operatyviai spręsti sudėtingas užduotis pagreitina elektrinio traukinio rekonstrukciją bei paleidimą komerciniam naudojimui. Glaudžiai bendradarbiaudami su mūsų draugais lietuviais, tikimės jau netrukus į darbą grąžinti ir antrąjį dviaukštį gražuolį, kuris atliks sudėtingą bei karo metu būtiną darbą“, - teigia A. Kovalčiukas.

Anot jo, dėl didelio keleivių skaičiaus ir patogumo elektriniai EJ675 serijos traukiniai yra itin paklausūs, o jų konstrukcija leidžia greitai atlikti techninę priežiūrą. Tai leidžia iki minimumo sutrumpinti laiką tarp maršrutų.

Tarptautiniai projektai padeda augti
Pasak „Teknom“ vadovo D. Sunklodo, kiekvienas toks tarptautinis projektas padeda komandai tobulėti, kelti kvalifikaciją - partnerius iš Lietuvos renkasi pažangūs Europos gamintojai, supažindina su moderniais inžineriniais sprendimais ir ateities projektais. Todėl „Teknom“ gerai jaučia savo srities permainų pulsą bei tendencijas, dalyvauja diskusijose, dalijasi patirtimi.

Įmonei yra suteikti ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 atitinkantys vadybos ir aplinkosaugos standartai, „TRACE“ (angl. TRACE | Raising the Standard of Anti-Bribery Compliance) sertifikatas, ji priklauso Lietuvos verslo konfederacijai ir Lietuvos gynybos ir saugumo pramonės asociacijai, taip pat „Verslo klubai“ bendruomenei.

Bendrovės „Teknom“ ryšiai su Čekijos inžinerijos pramonės milžinu užsimezgė per tarptautinę parodą 2003 metais. „Baltijos regionas yra įdomus „Škoda Vagonka“ ir kitoms „Škoda Transportation“ grupės įmonėms. Ilgametis bendradarbiavimas ir partnerystė yra abipusiškai naudinga, padeda vystyti bei modernizuoti geležinkelių infrastruktūrą regione, taikant gerąsias kitų Europos šalių praktikas ir šiuolaikiškus techninius sprendimus“, - pastebi D. Sunklodas ir priduria, kad pažangūs partneriai rodo pavyzdį, kur link turėtų eiti lietuviška įmonė. Jau dabar „Teknom“ dirba daugiausia su elektrine trauka varomais traukiniais ir prisideda prie svarbių permainų transporto sektoriuje - geležinkelio elektrifikavimas reikšmingai mažina oro taršą, o krovinių pervežimo elektrine trauka savikaina yra mažesnė nei dyzeline trauka. Ne veltui Europos Komisija 2021 metus buvo paskelbusi Europos geležinkelių metais ir skatina geriau išnaudoti infrastruktūros tinklą, prisidėti prie ES Žaliojo susitarimo tikslo, kad iki 2050 metų būtų pereita prie neutralios klimatui ekonomikos.

Sutartis dėl elektrinės traukos traukinių įsigijimo su „Škoda Vagonka“ šiuo metu yra pasirašiusios Estijos ir Latvijos geležinkelių bendrovės, o Lietuvoje nuo 2008 metų eksploatuojami dviaukščiai elektriniai traukiniai kurių LTG grupė turi 13 vienetų ir perveža keleivius Vilnius-Kaunas-Vilnius bei Vilnius-Trakai-Vilnius maršrutais. Šio tipo traukiniai važiavo ir iš Vilniaus į Minską kol nebuvo nutrauktas susisiekimas su Baltarusija.

„Škoda Transportation“ grupė, kuriai priklauso įmonė „Škoda Vagonka“, skaičiuoja, kad per pastaruosius 15 metų pagamino ir savo klientams pristatė apie 150 elektrinių traukinių, skirtų riedėti įvairiais atstumais. Be Lietuvos ir Ukrainos, šių traukinių taip pat yra Čekijoje (88 vnt.), Slovakijoje (29), Vokietijoje (6) ir kitose šalyse.
Atsakyti
Išskirtines galimybes įmonėms atveria „TRACEcertification“ - visame pasaulyje žinomas liudijimas, reiškiantis, kad jo turėtojas savo veikloje itin atsakingai žiūri į galimas korupcines apraiškas ir to paties reikalauja iš verslo partnerių. Viena iš paskutiniųjų tokį sertifikatą gavusių šalies bendrovių - transporto ir energetikos komponentų bei serviso paslaugų tiekėjas „Litmotas“
Lietuvos gynybos ir saugumo pramonės asociacijos (LGSPA) direktorius Rosvaldas Gorbačiovas sako, jog visame pasaulyje pripažįstami „TRACE” sertifikatai patvirtina, kad jį įgijusi įmonė atitinka aukščiausius skaidrumo standartus ir dėl to turėjo pereiti sudėtingą, iki kelių mėnesių trunkantį, vertinimo procesą. „Šis sertifikatas - tai žinia visiems globaliems partneriams, kad įmonės veikla yra skaidri ir kad ji patikima. Tokios bendrovės įsipareigoja laikytis standartizuotų reikalavimų bei vertybių, o pripažinimas - tai kartu ir įrodymas, kad darbo principai atitinka pačius aukščiausius pasaulinius vertinimo kriterijus. Lietuvos verslas jau seniai tapo globalaus verslo dalimi, kur reputacija, pasitikėjimas ir garbė tampa ypač svarbiu aspektu kiekvieną dieną“, - sako asociacijos, subūrusios žinomas Lietuvos bei užsienio bendroves, kurios dirba mokslinių tyrimų, inovacijų ir technologijų srityse, vadovas R.Gorbačiovas. LGSPA šiuo metu vienija apie 50 narių, kurie atstovauja daugiau nei 100 įmonių ir institucijų, gaminančių ginkluotės elementus, dirbančių žvalgybos bei įvairių rizikų valdymo srityse. Organizacijai priklauso ir neseniai „TRACE” standartu sertifikuota „Litmot“, kuri strateginės reikšmės valstybės kontroliuojamoms įmonėms tiekia įrengimus iš Europos Sąjungai priklausančių ir trečiųjų šalių. „Nors realiai šis įvertinimas Lietuvoje kol kas neduoda jokių pranašumų prieš kitus ūkio subjektus, tačiau tai ateities dalykas, kuris bus, tikriausiai, būtinas visoms įmonėms, dirbančioms tokiame ūkio sektoriuje, kuriame veiklą vykdome mes. Mums tai taip pat svarbu, nes dirbome ir dirbame daugiau nei trisdešimtyje valstybių visame pasaulyje. Ir aišku, jog šiuo metu niekuo nesiskiriame nuo tų organizacijų, kurias savo partneriais renkasi pačios konfidencialiausios valstybių kontroliuojamos įstaigos. Žinoma, tai taip pat parodo tarptautiniams mūsų partneriams ar planuojantiems jais tapti, kad esame atsakinga organizacija, kuri sau kelia ypatingus veiklos standartus ir kriterijus“, - sako „Litmotas“ direktorius Audrius Slušnys. TRACE yra pasauliniu mastu pripažinta kovos su kyšininkavimu verslo organizacija ir pirmaujanti ekonomiškai efektyvių trečiųjų šalių rizikos valdymo sprendimų teikėja. Prognozuojama, jog ateityje tokių sertifikatų Lietuvoje gali prireikti įmonėms, dirbančioms jautriausiame nacionalinio saugumo požiūriu valstybės reguliuojamame sektoriuje.
Atsakyti
„Litmoto“ - ambicingame Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) projekte
Įmonės atstovai kartu su kitais šalies verslininkais ir VMI pareigūnais rugpjūčio 29-tą dieną diskutavo apie verslo socialinę atsakomybę.
Prie VMI veikiančio Analizės, modeliavimo ir rizikos valdymo kompetencijų centro ekspertai kartu su Vilniaus bei Kauno technologijos universitetų mokslininkais tiria mokesčių mokėtojų elgsenos ypatumus ir siekia didinti jų sąmoningumo lygį.
Šiuo metu bandoma išsiaiškinti verslo atstovų požiūrį į Skaidrios įmonės statuso sukūrimą ir jo suteikimo galimybę atsakingiausiems ūkio subjektams.
Diskusijos dalyviai dalinosi mintimis kaip verslininkai įsivaizduoja, kas yra skaidri įmonė, kokie galėtų būti kriterijai, kurie leistų suteikti tokį statusą ir kaip galėtų veikti skatinimo mechanizmai.
"Litmoto - socialiai atsakinga įmonė. Todėl esame atviri visiems pasiūlymams, kurie leidžia sukurti vienodas taisykles visam verslui. Taigi, siekiame dalintis savo patirtimi ir žiniomis su visomis valstybės institucijomis, kurių tikslas ugdyti verslą, daryti jį skaidrų, bendradarbiaujantį bei atsakingą tiek mokant mokesčius valstybei, tiek įgyvendinant savo kaip įmonės tikslus. Darbe vadovaujamės pačiais aukščiausiais moralės ir etikos reikalavimais. Todėl bet kokia panaši iniciatyva įpareigoja skirti maksimalų dėmesį ir visomis turimomis galimybėmis prisidėti“, - sakė Litmoto direktorius Audrius Slušnys.
Analizės, modeliavimo ir rizikos valdymo kompetencijų centro įkūrimas ir jo veikla yra finansuojami Europos socialinio fondo lėšomis.
Tavo vardas ar imone
2016-12-14 20:38:26 IP 28mc0f1s
Atsakyti
Įtariama, kad „Litmoto“ savininkas per keliose šalyse registruotas įmones galėjo slėpti mokesčius ir vykdyti kitus nusikalstamus veiksmus. Anot 15min.lt, kol kas nežinia, kiek tai susiję su „Lietuvos geležinkelių“ vidaus sandoriais, tačiau neabejotina, kad pinigai, dėl kurių FNTT medžioja J.Širvinską, didele dalimi atkeliavo iš „Lietuvos geležinkelių“.

Portalo teigimu, FNTT domisi ir dviem J.Širvinsko dukromis - Gabriele ir Monika, kurios valdo įmonę „Rail Services“, taip pat Jungtinėje Karalystėje registruota įmone „Railway Baltica“. Jos sąskaitomis Latvijoje, anot 15min.lt, disponavo „Litmoto“ vadovas su šeima, per įmonę prasisuko ne vienas milijonas eurų, atkeliavusių tiek iš „Litmoto“, tiek iš kitų Lietuvos bei užsienio struktūrų.

Širvinskų pavardės „Railway Baltica“ akcininkų sąrašuose nėra - šią įmonę 2007 metais įsteigė Belize registruotos „Consulting Group Corp.“ ir „Trade Invest System LTD“.

FNTT vadovas Kęstutis Jucevičius BNS trečiadienį sakė, kad atliekamas tyrimas dėl „Lietuvos geležinkelių“ yra plačios apimties ir gali dar plėstis. Jis sakė kol kas negalintis pateikti konkretesnės informacijos apie galimą tyrimo plėtrą, įtariant ir korupcinius nusikaltimus.

Taip pat rekomenduojame

Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
TIROLA
Pilnų ir dalinių krovinių gabenimas

Adresas: Žalgirio g. 112A, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; sandėliavimas; transporto paslaugos.
PASLAUGOS Krovinių pervežimas standartinėmis 13,6 m ilgio puspriekabėmis, refrižeratoriais ir autotraukiniais (didžiakūbėmis); Pilnų ir dalinių krovinių gabenimas iš Rusijos į Europos Sąjungos šalis, taip pat į Norvegiją, Serbiją, Turkiją; Pilnų ir dalinių krovinių gabenimas iš Europos Sąjungos valstybių į Rusiją...
LINĖJA transport
Krovinių gabenimas – ekspedijavimas

Adresas: Didžioji g. 38, LT-57257 Kėdainiai.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
KROVINIŲ PERVEŽIMAI Pilni kroviniai Daliniai kroviniai Negabaritiniai kroviniai Birūs kroviniai Temperatūrinių krovinių pervežimas Pabaltijo šalyse PAGRINDINĖS KROVINIŲ KRYPTYS LT – LT Baltijos šalys – PL – Baltijos šalys LT – Baltijos šalys – LT Baltijos šalys – Vakarų Europa – Baltijos šalys TRANSPORTO...
Daroda
Transporto paslaugos | NT Projektų vystymas

Adresas: Raudondvario pl. 150, LT-47174 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; logistikos paslaugos; nekilnojamasis turtas; statyba.
UAB „Daroda“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Savo veiklą pervežimų srityje vykdome jau ne vienerius metus, o šiandien esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Pirklių g. 5, Žemaitkiemio k., LT-54310 Kauno r.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; automobilių pervežimas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas.
2004 m. Lietuvoje savo veiklą pradėjo vokiečių kapitalo UAB „Hegelmann Transporte“, kuri priklauso Hegelmann įmonių grupei. Šiandien įmonė įsikūrusi Kaune taip pat turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Alytuje. UAB Hegelmann transporte - pirmoji transporto ir logistikos imonė Lietuvoje, sertifikuota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Darbo rinkoje – svarbūs pakeitimai: tikimasi didesnės darbuotojų gerovės
Darbo rinkoje – svarbūs pakeitimai: tikimasi didesnės darbuotojų gerovės 08-08 07:50
Ši vasara darbdaviams ir darbuotojams – reikšmingų pokyčių laikotarpis, nes birželio pabaigoje buvo priimta keletas Darbo kodekso ir Lygių galimybių įstatymų pakeitimų. Dauguma jų susiję su...
Verslo analitikos įrankiai: kaip pasirinkti tinkamiausią?
Verslo analitikos įrankiai: kaip pasirinkti tinkamiausią? 08-05 01:01
Šiandien visame pasaulyje veikiantiems verslams duomenų reikšmė yra kaip niekada didelė. Įmonės, ieškančios konkurencinių pranašumų, nuolat nagrinėja būdus, kaip išgauti ir paprastai valdyti kuo...
Vadovo nepriimtų sprendimų kaina: kas stabdo Lietuvos lyderius?
Vadovo nepriimtų sprendimų kaina: kas stabdo Lietuvos lyderius? 08-05 00:55
Pagrindinė vadovo pareiga priimti sprendimus – tai daryti ne tik kokybiškai, bet ir greitai, mat delsimas vilkina procesus, kelia darbuotojų frustraciją ir neretai atsiliepia finansiškai. Kaip...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Goodyear 13,23 +5,25%
Twitter 42,52 +3,56%
ConocoPhillips 92,85 +3,30%
JPMorgan 115,76 +3,03%
Starbucks 85,73 -1,32%
Walt Disney 106,63 -1,38%
Meta 167,11 -2,03%
Western Digital 47,09 -5,65%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 444,00 -4,31%
Jautiena 5,98 -1,64%
Cukrus 0,79 -1,25%
Apelsinai 0,94 +2,17%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Dujos (JAV) 7,67 -5,77%
Anglis 196,95 +16,09%
Benzinas 4,08 +6,53%