VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai apie Verslo Vartai, UAB

Technorama

Užaugę su technika
NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Verslo Vartai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Marketingas 2019-05-23 14:56:50
Laba diena, Arnai,

atsiprašome už kilusius nepatogumus. Išsiaiškinome situaciją - jums buvo pasiūlyta atvykti pirmadienį, nes sekmadienį į parduotuvę atvykote be pirkimo čekio ir pačio siurblio, be šių daiktų procedūra negalėjo būti atlikta. Jūs nurodėte, kad prietaisą jau naudojote kelis kartus, tai reiškia, kad prekė buvo įsigyta veikianti. Tokiu atveju servisas turi nustatyti kodėl įvyko gedimas ir ar tai yra gamyklinis brokas. Prekės diagnostiką ir remontą garantiniu laikotarpiu gali atlikti tik gamintojo įgaliotas servisas, todėl parduotuvėje nustatyti defektų ir jos keisti negalime.

LR įstatymai 6.362 straipsnis nusako prekių grąžinimą ir keitimą, taip pat nusako nekeičiamų ir negražinamų prekių sąrašą. Elektrotechnkos prekės patenka į sąrašą, grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Taip pat 6.362 straipsnio vienas iš punktų yra: "Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo."

Dar kartą atsiprašome už kilusius nemalonumus, tačiau negalime iš kart pakeisti prekių, kurios nėra akivaizdžiai gamykliškai brokuotos. Visus atsakingus darbuotojus informavome apie jūsų situaciją ir pasistengsime ją išsspręsti kiek įmanoma operatyviau.
Gerbiamas marketingo atstove,

dėl Jūsų melagingo atsakymo ir pirkėjų šmeižimo, informacija gali būti paviešinta socialiniuose tinkluose, pabrėžiant Jūsų požiūrį ir nuomonę apie savo pirkėjus.

Ar Jūs galite įsivaizduoti situaciją, kurioje pirkėjas prašytų pakeisti netinkamą prekę nepateikdamas pirkimo čekio ir nekokybiško prietaiso?

Net neabejoju, kad Jūsų parduotuvių kasos yra nuolat filmuojamos. Pagarbiai prašau Jūsų peržiūrėti Klaipėdos Akropolio parduotuvės 2019-05-19 d. įrašą, kuriame pamatysite, kaip vyras su dulkiu siurbliu rankose, jo žmona ir mažas vaikas vežimėlyje prieina prie 3 konsultančių kasoje, parodo nekokybišką prietaisą ir kelis kartus prašo pagalbos.

Visiems pirkėjams ateityje siūlau atsižvelgti į šią situaciją ir gerai pagalvoti, ar tikrai norite apsipirkti šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Arnas 2019-05-20 15:51:34
Siūlyčiau prekes įsigyti kitoje elektrotechnikos parduotuvėje, džiugiu, kad Lietuvoje yra alternatyvų šiai parduotuvei.
Gegužės 12 d. Įsigijome belaidį dulkių siurblį, 2-ojo naudojimo metu užstrigo prietaiso paleidimo jungiklis ir prietaiso eksploatuoti toliau nebuvo galimybės. Atvykus 7dienį į parduotuvę, mums buvo nurodyta kreiptis į servisą, kuris veiks tik 1dienį. Kita dieną atvykus į servisą teko atiduoti vos kelias dienas turėtą prekę garantiniam remontui, kuris truks iki mėnesio. Neva, nėra jokių 14 d. periodo grąžinti nekokybiškoms ir netinkamoms prekėms ir taip pat, pasak jų, elektrotechnikos prekės negali būti grąžinamos atgal.
Pagal įstatymą, negalima grąžinti tik maisto ir higienos prekių.
Taigi, jeigu norite turėti ir naudotis savo įsigytu pirkiniu, siūlyčiau visiems ateityje ieškoti patikimesnių pardavėjų.
Laba diena, Arnai,

atsiprašome už kilusius nepatogumus. Išsiaiškinome situaciją - jums buvo pasiūlyta atvykti pirmadienį, nes sekmadienį į parduotuvę atvykote be pirkimo čekio ir pačio siurblio, be šių daiktų procedūra negalėjo būti atlikta. Jūs nurodėte, kad prietaisą jau naudojote kelis kartus, tai reiškia, kad prekė buvo įsigyta veikianti. Tokiu atveju servisas turi nustatyti kodėl įvyko gedimas ir ar tai yra gamyklinis brokas. Prekės diagnostiką ir remontą garantiniu laikotarpiu gali atlikti tik gamintojo įgaliotas servisas, todėl parduotuvėje nustatyti defektų ir jos keisti negalime.

LR įstatymai 6.362 straipsnis nusako prekių grąžinimą ir keitimą, taip pat nusako nekeičiamų ir negražinamų prekių sąrašą. Elektrotechnkos prekės patenka į sąrašą, grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Taip pat 6.362 straipsnio vienas iš punktų yra: "Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo."

Dar kartą atsiprašome už kilusius nemalonumus, tačiau negalime iš kart pakeisti prekių, kurios nėra akivaizdžiai gamykliškai brokuotos. Visus atsakingus darbuotojus informavome apie jūsų situaciją ir pasistengsime ją išsspręsti kiek įmanoma operatyviau.
Atsakyti
Siūlyčiau prekes įsigyti kitoje elektrotechnikos parduotuvėje, džiugiu, kad Lietuvoje yra alternatyvų šiai parduotuvei.
Gegužės 12 d. Įsigijome belaidį dulkių siurblį, 2-ojo naudojimo metu užstrigo prietaiso paleidimo jungiklis ir prietaiso eksploatuoti toliau nebuvo galimybės. Atvykus 7dienį į parduotuvę, mums buvo nurodyta kreiptis į servisą, kuris veiks tik 1dienį. Kita dieną atvykus į servisą teko atiduoti vos kelias dienas turėtą prekę garantiniam remontui, kuris truks iki mėnesio. Neva, nėra jokių 14 d. periodo grąžinti nekokybiškoms ir netinkamoms prekėms ir taip pat, pasak jų, elektrotechnikos prekės negali būti grąžinamos atgal.
Pagal įstatymą, negalima grąžinti tik maisto ir higienos prekių.
Taigi, jeigu norite turėti ir naudotis savo įsigytu pirkiniu, siūlyčiau visiems ateityje ieškoti patikimesnių pardavėjų.
Atsakyti
Daiva 2019-03-26 09:24:36
Kur kreiptis del uzsitesusio garantinio aptarnavimo.?
Klaipeda.
Sveiki Daiva, jai galite atrasykit man i emaila jaskinastomas@gmail.com norejau pasidometi ka tvarket kad uzsitese garantinis?nes as paspirtuka elektrini perdaviau sake menesi laiko tvarkys, tai vat idomu ka jums taise ir kiek uztruko?ir beja ar dave jums koki numeri sekti kaip preke taisoma ar kazkas panasaus?nes man nieko nedave tiesiog sake laukti
Atsakyti
Marius 2019-03-22 22:31:36
Puikus aptarnavimas, užsakėm telefoną Huawei p20 pro, kita diena ryte jau gavom, puikiai veikia, geros sąlygos issimokejimo be jokio pabrangimo, kol kas esu lb patenkintas,
Laba diena, Mariau,

ačiū Jums ir gero naudojimo!
Atsakyti
Kur kreiptis del uzsitesusio garantinio aptarnavimo.?
Klaipeda.
Atsakyti
Puikus aptarnavimas, užsakėm telefoną Huawei p20 pro, kita diena ryte jau gavom, puikiai veikia, geros sąlygos issimokejimo be jokio pabrangimo, kol kas esu lb patenkintas,
Atsakyti
Justė 2019-03-02 18:59:33
2019.03.01 buvo pirkti 2telefonai, samsungA7 is technoramos esančioje Klaipėda BIG, nusivyliau tuo kad mums pasake kad prekes gausime su kurjeriu, nors niekas net neprase, nes prekiu norejome cia ir dabar, pinigai gi sumoketi.. Skambinta daug kartu i pacia parduotuvė, mums sako kad cia ne ju reikalas, ir jie nezino kada kurjeris atves mūsų prekes!! Tai kur kreiptis del savo daigtu? Jei aptarnavimas nieko nezino???
Laba diena, Juste,

atsiprašome už kilusią nemalonią situaciją. Tam, kad ją išspręsti gal galite atsiųsti pirkimo čekio kopiją ir savo tel. numerį el. paštu marketingas@technonet.lt
Atsakyti
2019.03.01 buvo pirkti 2telefonai, samsungA7 is technoramos esančioje Klaipėda BIG, nusivyliau tuo kad mums pasake kad prekes gausime su kurjeriu, nors niekas net neprase, nes prekiu norejome cia ir dabar, pinigai gi sumoketi.. Skambinta daug kartu i pacia parduotuvė, mums sako kad cia ne ju reikalas, ir jie nezino kada kurjeris atves mūsų prekes!! Tai kur kreiptis del savo daigtu? Jei aptarnavimas nieko nezino???
Atsakyti
Laba diena, Žydrūnai,

atsiprašome už susiklosčiusią situaciją ir patirtus nemalonumus. Informavome parduotuvės vadovą, jis su Jumis susisieks artimiausiu metu.
Atsakyti
pirkom klaipedos akropolio technoramoj plauku formavimo znyples. mes net nebuvome atidare pakuotes. issiunteme dukrai dovanu i anglija. tenai paaiskejo kad truksta detaliu ir prietaisas yra bevertis. bandem aiskintis, bet tai beprasmiskas reikalas. pirkom kita is kitos parduotuves ir perpus pigiau. siusim dukrai, o techmorama apeidinesim 100 metru spinduliu. tai rekomenduojame ir kitiems
Atsakyti
Klaipeda Big 2 siaubingas aptarnavimas atejom siandien atsispausdinti du lapus, praseme dvieju konsultantu pagalbos, nes printeris tinkamai neveike, arogantiskai atsake savitarna ir tai nepirmas kartas, praeitais metais turejome panasiu problemu ir akropolio salone, pirmadieni planavome pirkti televizoriu, bet dabar netgi jeigu topo centre tas modelis bus brangesnis pirksiu ten, nes tikrai nebeturiu noro kelti kojos i tokia vieta kur dirba parazituojantys konsultantai technorama Klaipeda
Atsakyti
Viktorija 2018-11-12 23:36:38
Laba diena!

Mano mama, kuri negyvena Lietuvoje, uzsuke i Jusu parduotuve Klaipedoje, "BIG" TECHNORAMA, paklause pas Martyna S. rusu kalba, kaip gauti nauja nuolaidu kortele.
Martynas S. labai grubei atsake lietuviskai: " Mes gyvenome Lietuvoje, tai prasom kalbeti lietuviskai". Ir atsisuko.
Girdejau viska ir buvau sokiruota.
Lietuviskai pasakiau jam, kad elgtis taip su lankytojais labai negrazu ir nesvarbu ar zmogus gyvena Lietuvoje ar ne.
Prasau imtis kokiu nors veiksmu del aptarnavimo!

Su pagarba,
Viktorija I.
--
Laba diena, Viktorija.

Labai atsiprašome už kilusią nemalonią situaciją. Pasistengsime, kad daugiau tai nepasikartotų.
Atsakyti
Laba diena!

Mano mama, kuri negyvena Lietuvoje, uzsuke i Jusu parduotuve Klaipedoje, "BIG" TECHNORAMA, paklause pas Martyna S. rusu kalba, kaip gauti nauja nuolaidu kortele.
Martynas S. labai grubei atsake lietuviskai: " Mes gyvenome Lietuvoje, tai prasom kalbeti lietuviskai". Ir atsisuko.
Girdejau viska ir buvau sokiruota.
Lietuviskai pasakiau jam, kad elgtis taip su lankytojais labai negrazu ir nesvarbu ar zmogus gyvena Lietuvoje ar ne.
Prasau imtis kokiu nors veiksmu del aptarnavimo!

Su pagarba,
Viktorija I.
--
Atsakyti
Aukse 2018-09-01 13:28:11
Pirkau isorini diska. Jis buvo paskutinis tos rusies ir pardavejas sake, kad jau pritaikyta akcija ir labai gera kaina.
Geda!!! Nors lipdukus perklijuotumet ant pakaciuociu!!
Daugiau is Jusu parduotuves nieko nepirksiu
Laba diena, Aukse. Atsiprašome už nemalonumus, kviečiame sugrįžti į parduotuvę ir išsiaiškinti situaciją. Manome, kad tai buvo tiesiog kainos užklijavome klaida. Bet kokiu, atveju dar kartą atsiprašome už nepatogumus
Atsakyti
Pirkau isorini diska. Jis buvo paskutinis tos rusies ir pardavejas sake, kad jau pritaikyta akcija ir labai gera kaina.
Geda!!! Nors lipdukus perklijuotumet ant pakaciuociu!!
Daugiau is Jusu parduotuves nieko nepirksiu
Atsakyti
Gedas 2018-08-08 12:47:15
Prieš keleta dienu pirkau PS4 su Playstation plus kodu. Konsultantas sakė, jog pradžioj nereikės jo vesti, nes nauja prekė. Dabar jam pasibaigus norint įvesti koda meta error, rašo, jog kodas netinkamai suvestas arba nebegalioja, bandau rašyti visaip, bet niekaip neveikia
Laba diena, Gedai. Parašykite kada ir kur pirkote konsolę bei neveikiantį Playstation Plus kodą. Pmaėginsime išspręsti situaciją. Atsiprašome už kilusius nepatogumus.
Atsakyti
Prieš keleta dienu pirkau PS4 su Playstation plus kodu. Konsultantas sakė, jog pradžioj nereikės jo vesti, nes nauja prekė. Dabar jam pasibaigus norint įvesti koda meta error, rašo, jog kodas netinkamai suvestas arba nebegalioja, bandau rašyti visaip, bet niekaip neveikia
Atsakyti
Gintas 2018-07-19 06:51:40
Nuejome i technoramą Akropolyje klaipėdoje pirkti nešiojamo kompiuterio. Kaina buvo apie 650€. Kadangi visos sumos neturėjome norėjome paimti išsimokėtinai. Konsultantas patikrino ar gali mums jį parduoti, šitas reikalas viskas tvarkoi, o paskui prasidėjo cirkas kai paprašėm mokėjimo išrašo tai yra kiek kaina susidarys su visom palukanom. Tai mums paaiškino kad negali parodyti kol nesudarėm sutarties nors ant vieno išspausdinto lapo buvo parašyta kad privalo klientas gauti tokį išrašą. Išėjo taip kad palūkanoms ir bisokiems mokesčiams permokėjau pusę pirkinio sumos, vietoi 650 sumokėjau 950. Bučiau buvęs informuotas apie tokį įkainį tikrai bučiau nepirkęs, dabar jaučiuosi apgautas ir apiplėštas
Laba diena, Gintai,

gal galėtume mums parašyti el. laišką į marketingas@technonet.lt ir išsamiau papasakoti apie šią situaciją? Tai yra kokį kompiuterį ir kada pirkote, galbūt pamenate koks konsultantas jus aptarnavo?
Atsakyti
Nuejome i technoramą Akropolyje klaipėdoje pirkti nešiojamo kompiuterio. Kaina buvo apie 650€. Kadangi visos sumos neturėjome norėjome paimti išsimokėtinai. Konsultantas patikrino ar gali mums jį parduoti, šitas reikalas viskas tvarkoi, o paskui prasidėjo cirkas kai paprašėm mokėjimo išrašo tai yra kiek kaina susidarys su visom palukanom. Tai mums paaiškino kad negali parodyti kol nesudarėm sutarties nors ant vieno išspausdinto lapo buvo parašyta kad privalo klientas gauti tokį išrašą. Išėjo taip kad palūkanoms ir bisokiems mokesčiams permokėjau pusę pirkinio sumos, vietoi 650 sumokėjau 950. Bučiau buvęs informuotas apie tokį įkainį tikrai bučiau nepirkęs, dabar jaučiuosi apgautas ir apiplėštas
Atsakyti
Andrius 2018-04-11 19:59:06
Esu nepatenkintas Klaipėdos Akropolio Technoramos darbuotojų elgesiu, perkant planšetę Lenova prie kurios buvo uždėta etiketė jog perkant planšetę dovanoja Jbl ausines (mėnesio akcija)
Pasiteiravus pardavėjo ar akcija dar galioja pardavėjas atsakė jog taip, tai nusipirkome šią plančetę, tačiau sumokėjus pinigus paaiškėjo, jog ausinių jie net neturi, ir nebeturės, nors tai buvo mėnesio akcija, balandžio pradžioje. Tai neaišku ar čia parduotuvė apgaudinėja žmones ar patys pardavėjai po to suka versliukus su ausinėm..
Laba diena, Andriau,

labai atsiprašome už nesusipratimą. Išsiaiškinome situaciją, tikrai tuo metu parduotuvėje nebeturėjome dovaninių ausinių, tačiau bet kokiu atveju jums jos priklauso. Prašau, susisiekite el. paštu marketingas@technonet.lt, susitarsime dėl dovanos atsiėjimo
Atsakyti
Esu nepatenkintas Klaipėdos Akropolio Technoramos darbuotojų elgesiu, perkant planšetę Lenova prie kurios buvo uždėta etiketė jog perkant planšetę dovanoja Jbl ausines (mėnesio akcija)
Pasiteiravus pardavėjo ar akcija dar galioja pardavėjas atsakė jog taip, tai nusipirkome šią plančetę, tačiau sumokėjus pinigus paaiškėjo, jog ausinių jie net neturi, ir nebeturės, nors tai buvo mėnesio akcija, balandžio pradžioje. Tai neaišku ar čia parduotuvė apgaudinėja žmones ar patys pardavėjai po to suka versliukus su ausinėm..
Atsakyti
Dangeruta 2018-02-09 13:29:50
Ilgai galvojau rašyti, ar ne.Bet geriau parašysiu.2017 11 mėnesi Gargždų Technoramoje, nusipirkome navigaciją.Viską lyg ir paaiškino, pasakė, kad pasikraus namie.Grįžę namo padarėme viską kaip buvo nurodyta, deja...pasirodo sugedusi.Tą pačią dieną grįžome į parduotuvę, norėdami grąžinti navigaciją.Paėmė pažiūrėti ir pasakė, kad sugedusi.Manau jie tai žinojo.O ten dirbantis konsultantas ar kaip jis ten, bet ne tas kuris pardavė, kai užrėkė ant mūsų...NEPRIIMSIM.Kas per tvarka ir šitoks elgesys su klientu, vietoj atsiprašymo.Tokiam konsultantui ne vieta tokiame darbe.Daugiau šitoje Technoramoje nesilankysiu ir kitiems pasakome, kas per konsultanto naglumas.manau reiketu atkreipti dėmesį į tokius ale konsultantus.
Gerb. Dangeruta,
dėkojame už atsiliepimą.

Ar galite el. paštu marketingas@technonet.lt patikslinti, koks konsultantas jus aptarnavo ir kaip buvo išspręsta situacija su navigacija? Turėdami daugiau informacijos galėsime išsiaiškinti Jūsų situaciją. Labai lauksime Jūsų patikslinimų!
Atsakyti
Ilgai galvojau rašyti, ar ne.Bet geriau parašysiu.2017 11 mėnesi Gargždų Technoramoje, nusipirkome navigaciją.Viską lyg ir paaiškino, pasakė, kad pasikraus namie.Grįžę namo padarėme viską kaip buvo nurodyta, deja...pasirodo sugedusi.Tą pačią dieną grįžome į parduotuvę, norėdami grąžinti navigaciją.Paėmė pažiūrėti ir pasakė, kad sugedusi.Manau jie tai žinojo.O ten dirbantis konsultantas ar kaip jis ten, bet ne tas kuris pardavė, kai užrėkė ant mūsų...NEPRIIMSIM.Kas per tvarka ir šitoks elgesys su klientu, vietoj atsiprašymo.Tokiam konsultantui ne vieta tokiame darbe.Daugiau šitoje Technoramoje nesilankysiu ir kitiems pasakome, kas per konsultanto naglumas.manau reiketu atkreipti dėmesį į tokius ale konsultantus.
Atsakyti
Visad buvau istikima technoramai, pirkdavau visus reikalingus daiktus tik is cia aplenkdama visas kitas tokios paskirties parduotuves. Na bet si karta tikrai nusivyliau. Gavau dovanu du vnt plauku epiliatoriaus, kuris kainuoja bemaz 500euru ir negaliu jo grazinti, nes esa jo kaina per didele. Darbuotojai net nesileido i kalbas, neisklause net kokia situacija, pasiule tik iskviest apsauga jei ir toliau uzimsiu eile. Nusivyliau tikrai. Beje darbuotojai labai nekompetetingi, neapmokyti. Vieni darbuotojai sako tikrai galima grazinti, kitame sales gale jau nebegalima. Vyrui apmokant uz si epiliatoriu buvo patikinta pardavejos konsultantes apie realia teise grazinti.
Dabar pasidejusi du vienodus epiliatorius nezinau net kuriuo naudotis, juokinga situacija. Kadangi jo kaina auksta - belieka tik viena diena isitraukti viena, kita diena kita. Dejau skelbima pati parduoti net uz zemesne kaina, bet deja. Taip iseina kad noredami mane zmones apdovanoti apdovanojo tik vargu. Va tokia ta ir nauju metu pradzia.
Atsakyti
Oho keik neigiamų atsiliepimų apie Technorama - bet kaip sakoma kas nedirba, tas neklysta.
Mano patirtis su jais tokia:
Prie 5 metus pirkau skalbimo mašina Haier, buvo pati pigiausia kiek internete radau, gal 600-700lt. Pristate jei gerai pamenu per pora dienų, kurjeris dar padėjo užnešti iki buto durų. Skalbimo mašina veikia iki šiol

Dabar Kalėdom užsisakiau konsole PS4, pigiausia kiek radau internete iš parduotuvės, o ne iš skelbimų. Ir šiuo atveju noriu pagirti aptarnavimą, tik atlikus užsakymą, po 5min matau skambina iš laidinio tel Klaipėdos nr, vadybininkas informavo kad konsole turi vietoj ir ryt gausiu, tai dar negana to sugebėjo isiūlyt pratesta garantija :) ka galiu pasakyt - pats dirbu pardavimuose, tai galiu tik pagirt vadybininką už sugebėjima parduoti brangiau.
Atsakyti
Elektrinis paspirtukas UERA Dixon S2 - prasta kokybe

Bukite atidus, Technorama prekiauja nekokybiskais elektriniais paspirtukais.
Nusipirkus elektrini paspirtuka ir saugant ir ramiai pavazinejus po 3men nuluzo varstas, kuris laiko rata (varsto storis, kaip du pirstai). Varsta pakeite, taciau pareikalavo susimoketi ir atsisake garantinio pritaikymo. Nusiperki elektrini paspirtuka ir negali naudotis, nes luzta storiausi varstai... Kaina didele, taciau kokybe juokingai prasta...
Atsakyti
Sveiki,
Būkite atsargūs su Technorama. Pasirodo jie mėgėjai skelbti puikias "akcijas".
Istorija tokia: Rugsėjo mėnesį buvome užsukę į parduotuvę, pirkome vaflinę, likome maloniai nustebinti puikiu aptarnavimu, tuo pačiu nusižiūrėjom dulkių siurblį Thomas už 199, 99 Eur (be akcijos, turime net nuotrauką, kad atsiminti modelį kitam kartui), dar pardavėja pažadėjo, kad bus netrukus nuolaidos, tikrai bus dar kiek pigiau. Ir štai atvažiuojam spalio 31 dieną nusipirkti siurblio. Prie jo kortelė su perbraukta kaina 239, 99 ir šalia kaina 199, 99 Eur. Tipo akcija, nuleista net 40 Eur... Ir likęs tik modelis ekspozicijoje. Na mes dar paklausėm, gal dėl to, kad iš ekspozicijos, pritaikys kokią nuolaidą, tačiau atsakymas buvo griežtas - kokios dar nuolaidos, va kiek jau nuleidom. Na ką darysi, sumokėjom pinigus, laukiam kada supakuos (ko visai neskuba daryti personalas (gal ir gerai, spėjom susigaudyti) ir tada žmona prisiminė, kad darėsi nuotrauką ir kažkaip jai ta kaina užstrigusi... Pasižiūrim taigi tiksliai, tas pats modelis rugsėjo mėn be jokių akcijų kainavo 199, 99 ir spalio gale su "akcija" kainuoja lygiai tiek pat... Tada jau suėmė gana rimtas pyktis dėl tokio "naglo" manipuliavimo. Paprašėm pinigų grąžinimo. Tada tai prasidėjo... ir kainos kyla elektronikos, ir nieko mes nesuprantam pardavimuose, ir šiaip jie galėtų pinigų negrąžinti bet "iš principo" grąžins. Na mes sakom kad iš principo ir grąžinkit, nes kitaip bus dar blogiau. Gaila neturiu foto tos "akcijinės" lentelės, nes pradėjus aiškintis ji labai greitai atsidūrė vadybininkės rankose ir padaryti foto tapo nebeįmanoma. Dar mums buvo pasiūlyta rasti pigiau, ką mes sėkmingai padarėme ir įsigijome kitą siurblį kitoje parduotuvėje už 114 Eur.
Tai va tokia išvada - būkit atsargūs su "akcijomis" mus pirkėjus maudo kas netingi ir visom įmanomom priemonėm.
Atsakyti
Nekokia kompanija ta tehnorama pasimokiau kad daugiau nieko is ten nepirkti. Pirkau drona vargau trys dienas vazinejau pas ju kol paleidom pynigu uz broka negrazina. Perkan drona isiule typo draudima sutikau apdrausti. Po savaites nukrito dronas suduzo kamera laukiau trys menesius kol sutvarke. Atsiunte saskaita ale jusu drona sutaisyti kainavo 200€ kurio verte 400€. palei sutarti turiu apmoketi 20 % tai yra 50€ saskaitoje nebuvo nurodyta kokie darbai atlikti kokios detales pakeistos nei detoliu serijos numeris. Realei kamerikes kaina 10 € darbas 20-30 €. Taip ir apgaudineja zmones o drono dar iki siol laukiu su tinkama saskaita kurioje viskas butu nurodyta.
Atsakyti
Prasčiausias aptarnavimas elektorininėje erdvėje, kiek yra teke pirkti internetu !
Atsakyti
Tomas Žilinskas 2017-09-09 11:38:07
Nežinau ar tai "Technorama" darbuotojų nekompetencija ar tiesiog įmonės politika paimti pirkėjų pinigus bet kokiomis priemonėmis, tačiau Klaipėdos "Technoramoje" mano mamai pensininkei kiniška koteilinė "Caso" buvo įsiūlyta kaip vokiška. Akivaizdu, kad kinišką kilmę net ir pats gamintojas stengiasi užmaskuoti - tik ant pakuotės dugno (!) yra užrašas "Made in P.R.C", o kitur matosi tik pirkėjų mulkinimui skirti užrašai - "Caso Germany".
Gerb. Tomai,
dėkojame už atsiliepimą.

Ar galite el. paštu marketingas@technonet.lt patikslinti, kada ir kur pirkote šią prekę, bei savo telefono nr.? Turėdami daugiau informacijos galėsime išsiaiškinti Jūsų situaciją. Labai lauksime Jūsų patikslinimų!
Atsakyti
Nežinau ar tai "Technorama" darbuotojų nekompetencija ar tiesiog įmonės politika paimti pirkėjų pinigus bet kokiomis priemonėmis, tačiau Klaipėdos "Technoramoje" mano mamai pensininkei kiniška koteilinė "Caso" buvo įsiūlyta kaip vokiška. Akivaizdu, kad kinišką kilmę net ir pats gamintojas stengiasi užmaskuoti - tik ant pakuotės dugno (!) yra užrašas "Made in P.R.C", o kitur matosi tik pirkėjų mulkinimui skirti užrašai - "Caso Germany".
Atsakyti
Dėkojame gerb. Elenai Banienei už atsiliepimą. (atsiliepimas prisegtuke)
Atsakyti
Aurimas 2017-06-30 09:37:30
Gerb. Indre,
bandome su Jumis susisiekti kelis kartus - deja, nepavyksta. Patikslinkite mums savo telefono numerį el. paštu aurimas.s@technonet.lt

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbraukis
Keistai skamba, kad negalite su manimi susisiekti jūsų sistemoje įvestu mano mobiliuoju numeriu. Prieš tai vadybininkas sėkmingai susisiekė.
Atsakyti
Indrė 2017-06-28 21:57:24
Šaldytuvas buvo užsakyta penktadienį (06. 23). Pirmadienį, negavus jokios informacijos apie užsakymą, skambinau bendruoju info telefonu ir rašiau laišką, neilgai trukus atskambino vadybininkas (iš Taikos pr. 61, Klaipėda) ir patikino, kad prekė iš salės, geros būklės, supakuos ir antradienį ją perduos kurjeriui, trečiadienį galėsiu džiaugtis nauju šaldytuvu. Darbe pasiėmiau trečiadieniui išeiginę, laukiau šaldytuvo. Ryte (10 val.) - tyla, tad paskambinau bendruoju numeriu, niekas nekėlė. Per pietus (12.50 val.) vėl pradėjau skambinti, atsiliepė gan malonus vaikinas ir paaiškino, kad pakuojant šaldytuvą įvyko nelaimė, ir darbuotojai subraižė šaldytuvo dureles, tad pusvalandžio bėgyje su manimi susisieks vadybininkas ir tarsimės ką daryti. Skambučio, deja, taip ir nesulaukiau, o šaldytuvo man reikia jau čia ir dabar. Labai nusivyliau aplaidžiu darbu. Manau, kad tokia įmonė galėtų laiku informuoti savo klientus apie susidariusią situaciją.
Gerb. Indre,
bandome su Jumis susisiekti kelis kartus - deja, nepavyksta. Patikslinkite mums savo telefono numerį el. paštu aurimas.s@technonet.lt

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbraukis
Atsakyti
Roberta Sarapajeva 2017-06-23 14:53:18
Pirkau macbook pro kompiuteri akropolio technoramoi su draudimu 2.100, uzmokejau pinigelius viskas tvarkioi iki kol gryzau namo, atsidarau as ta dieze kompiuterio ir pasirodo kad dave ne toki koki as prasiau, gerai tas irgi dzin, pirkau papildoma laida uz 90 € kad butu usb hdmi, bet dabar geriause dalis, praejo menesis laiko ir suduzo ekranas kompiuterio ir pasirodo kad pardavejas mane apgavo, as neturiu draudimo tai yra garantinis, dabar as turiu moketi 500€ uz ekrano taisima, sumokejau uz tipo draudima 215 € (kuris pasirodo ne draudimas o garantinis) ir dabar nebezinau ka daryti, nes ant poperiu raso garantinis o ne draudimas ir tipo as kalta kad ju pardavejas kazkoks blondinas isplaukes, man dabar apsieina kompiuteris 2700€ vistiek as taip visko nepaliksiu
Gerb. Roberta, dėkojame už pastabas - tik jos padeda mums augti ir keistis. Pasiaiškinsiu situaciją ir duosime Jums žinoti.

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
UAB "Gistama" 2017-06-16 14:59:19
Labai malonus ir aukšto lygio aptarnavimas - Jūratė Talmantaitė išmano savo darbą puikiai!! Pirkom kavos apartą likom labai patenkiti, rekomenduojam!
Klaipėdos m. Taikos pr.
Džiaugiamės, kad jums patiko - perduosime Jūratei.
Atsakyti
Indrė 2017-06-28 21:57:24
Šaldytuvas buvo užsakyta penktadienį (06. 23). Pirmadienį, negavus jokios informacijos apie užsakymą, skambinau bendruoju info telefonu ir rašiau laišką, neilgai trukus atskambino vadybininkas (iš Taikos pr. 61, Klaipėda) ir patikino, kad prekė iš salės, geros būklės, supakuos ir antradienį ją perduos kurjeriui, trečiadienį galėsiu džiaugtis nauju šaldytuvu. Darbe pasiėmiau trečiadieniui išeiginę, laukiau šaldytuvo. Ryte (10 val.) - tyla, tad paskambinau bendruoju numeriu, niekas nekėlė. Per pietus (12.50 val.) vėl pradėjau skambinti, atsiliepė gan malonus vaikinas ir paaiškino, kad pakuojant šaldytuvą įvyko nelaimė, ir darbuotojai subraižė šaldytuvo dureles, tad pusvalandžio bėgyje su manimi susisieks vadybininkas ir tarsimės ką daryti. Skambučio, deja, taip ir nesulaukiau, o šaldytuvo man reikia jau čia ir dabar. Labai nusivyliau aplaidžiu darbu. Manau, kad tokia įmonė galėtų laiku informuoti savo klientus apie susidariusią situaciją.
Gerb. Indre, dėkojame už grįžtamąjį ryšį - tik klientų pastabos padeda mums tobulėti. Atsiprašau, kad nesulaukėti žadėtų skambučių. Pasiaiškinsiu situaciją ir duosime Jums žinoti.

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Šaldytuvas buvo užsakyta penktadienį (06. 23). Pirmadienį, negavus jokios informacijos apie užsakymą, skambinau bendruoju info telefonu ir rašiau laišką, neilgai trukus atskambino vadybininkas (iš Taikos pr. 61, Klaipėda) ir patikino, kad prekė iš salės, geros būklės, supakuos ir antradienį ją perduos kurjeriui, trečiadienį galėsiu džiaugtis nauju šaldytuvu. Darbe pasiėmiau trečiadieniui išeiginę, laukiau šaldytuvo. Ryte (10 val.) - tyla, tad paskambinau bendruoju numeriu, niekas nekėlė. Per pietus (12.50 val.) vėl pradėjau skambinti, atsiliepė gan malonus vaikinas ir paaiškino, kad pakuojant šaldytuvą įvyko nelaimė, ir darbuotojai subraižė šaldytuvo dureles, tad pusvalandžio bėgyje su manimi susisieks vadybininkas ir tarsimės ką daryti. Skambučio, deja, taip ir nesulaukiau, o šaldytuvo man reikia jau čia ir dabar. Labai nusivyliau aplaidžiu darbu. Manau, kad tokia įmonė galėtų laiku informuoti savo klientus apie susidariusią situaciją.
Atsakyti
Pirkau macbook pro kompiuteri akropolio technoramoi su draudimu 2.100, uzmokejau pinigelius viskas tvarkioi iki kol gryzau namo, atsidarau as ta dieze kompiuterio ir pasirodo kad dave ne toki koki as prasiau, gerai tas irgi dzin, pirkau papildoma laida uz 90 € kad butu usb hdmi, bet dabar geriause dalis, praejo menesis laiko ir suduzo ekranas kompiuterio ir pasirodo kad pardavejas mane apgavo, as neturiu draudimo tai yra garantinis, dabar as turiu moketi 500€ uz ekrano taisima, sumokejau uz tipo draudima 215 € (kuris pasirodo ne draudimas o garantinis) ir dabar nebezinau ka daryti, nes ant poperiu raso garantinis o ne draudimas ir tipo as kalta kad ju pardavejas kazkoks blondinas isplaukes, man dabar apsieina kompiuteris 2700€ vistiek as taip visko nepaliksiu
Atsakyti
Labai malonus ir aukšto lygio aptarnavimas - Jūratė Talmantaitė išmano savo darbą puikiai!! Pirkom kavos apartą likom labai patenkiti, rekomenduojam!
Klaipėdos m. Taikos pr.
Atsakyti
Pirkėjas 2017-06-04 12:42:32
Užsakeme internetu planšetini kompiuteri, ta diena kai preke turejo buti pristatyta paskambino konsultantas ir pasake, kad turi tik išpakuota preke ir neišpakuotos planšetes teige, kad greit netures, keista kadangi skaitau atsiliepimus ir matau, kad ne pirmas toks atvejis Technoramoje.
Gerb. Pirkėjau,
dėkojame už atsiliepimą.

Norime informuoti, kad jei pasitaiko situacija, kai lieka tik paskutinė išpakuota prekė - visada informuojame klientą ir leidžiame priimti sprendimą, ar tinka tokia prekė. Situacija sandėlyje ir parduotuvėje greitai keičiasi, todėl kartais pasitaiko tokių situacijų, bet kaip ir minėjau - visada kliento atsiklausiame ir informuojame apie situaciją.

Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Užsakeme internetu planšetini kompiuteri, ta diena kai preke turejo buti pristatyta paskambino konsultantas ir pasake, kad turi tik išpakuota preke ir neišpakuotos planšetes teige, kad greit netures, keista kadangi skaitau atsiliepimus ir matau, kad ne pirmas toks atvejis Technoramoje.
Atsakyti
Kelis kartus jau nuomavausi cia GoPro kamera, veike gerai, lengvas uzsakymas. Labai patogi paslauga jeigu kameros reikia tik 1-2 dienom, naudosiuos ir toliau
Atsakyti
Užsisakiau kokteilinę internetu, pristatė po 2 dienų, kurjeris iš anksto pasiskambino ir suderinom abiem tinkantį laiką. Jokių defektų nepastebėjau, labai gerai supakuota ir puikiai veikia.
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimu Taikos pr. esancioje parduotuveje. Ieskojau priedu fotoaparatui, o kadangi esu tik megeja, man reikejo issamios konsultacijos - tokia ir gavau. Pagalba renkantis priedus buvo naudinga, issami ir tikrai dziaugiuosi naujais pirkiniais, neturiu jokiu nusiskundimu nei prekiu kokybe, nei aptarnavimu.
Atsakyti
Juokdariu imone:
bulviu tarkavimo masina akcija -9% nuolaida 64, 99EUR.
nors visose Lietuvos MAGIRIS tarkavimo masina tik 54, 99 ir be nuolaidos :)))
o kas liecia garantija susiduriau 3 kartus.Net per klaida nei imones nei asmeniniais reikalais i sia bruda parduotuve nebeisiu.
Pardavejai kaip vanagai prisoka ir neklausia ko reikia o jau bega ir siulo,...
Atsakyti
2017-04-11 11:20:56
Užsisakėme internetu skalbimo mašiną. Tada paskambina vadybininkas ir sako, kad šio modelio yra likusi tik viena ekspozicinė Vėtrungės parduotuvėje ir bandė ją įsiūlyti, man kategoriškai atsisakius, pasiūlė užsakyti naują, jei aš sutinku palaukti. Sutikau. Pažadėjo, kad prekė bus po 5 dienų. Praėjo 5 dienos, nei skambučio, nei žinutės. Praėjo 10 dienų, skambina tas pats vadybininkas, sako jūsų mašina yra Akropolio parduotuvėje, nors mes užsakinėjome į p/c BIG. Klausiu ar tikrai tai nauja prekė, mane patikino, kad 100 %. Nuvažiavom paimti taip ilgai lauktos mašinos, na ir pasirodo, kad ten ta pati ekspozicinė prekė apsukta plėvele su burbuliukais ir suklijuota lipnia juosta. Labai džiaugiuos, kad buvome pasirinkę apmokėjimą grynais parduotuvėje, tai atsiėmėm pinigus, nuvažiavom į kitą parduotuvę ir nusipirkom pagaliau skalbimo mašiną. Daugiau niekad nebepirksiu pas šiuos apgavikus ir kitiems pranešiu.
Gerb. pirkėjau,
dėkojame už komentarą - tik jų dėka galime tobulėti.
Apgailestauju dėl įvykusio nesusipratimo. Tokių klaidų neturėtų būti, bet jeigu įsigiję prekę įtarsite, kad prekė galėjo būti naudota - būtinai skambinkite man 867094233 arba rašykite aurimas.s@technonet.lt - aiškinsimės kiekvieną situaciją!

Dėkoju už grįžtamąjį ryšį ir tikiu, kad kitos Jūsų patirtys su "Technorama" bus kitokios!

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Klaipedos big technorama. Labai maloni mergina dirba, gaila vardo nepaklausiau, pagrinde prie kasos sedi. Bet kiek kartu beateitum jinai labai maloniai aptarnauja, pataria, visada su šypsena. Visad smagu sugrižti kai jinai dirba.
Atsakyti
Užsisakėme internetu skalbimo mašiną. Tada paskambina vadybininkas ir sako, kad šio modelio yra likusi tik viena ekspozicinė Vėtrungės parduotuvėje ir bandė ją įsiūlyti, man kategoriškai atsisakius, pasiūlė užsakyti naują, jei aš sutinku palaukti. Sutikau. Pažadėjo, kad prekė bus po 5 dienų. Praėjo 5 dienos, nei skambučio, nei žinutės. Praėjo 10 dienų, skambina tas pats vadybininkas, sako jūsų mašina yra Akropolio parduotuvėje, nors mes užsakinėjome į p/c BIG. Klausiu ar tikrai tai nauja prekė, mane patikino, kad 100 %. Nuvažiavom paimti taip ilgai lauktos mašinos, na ir pasirodo, kad ten ta pati ekspozicinė prekė apsukta plėvele su burbuliukais ir suklijuota lipnia juosta. Labai džiaugiuos, kad buvome pasirinkę apmokėjimą grynais parduotuvėje, tai atsiėmėm pinigus, nuvažiavom į kitą parduotuvę ir nusipirkom pagaliau skalbimo mašiną. Daugiau niekad nebepirksiu pas šiuos apgavikus ir kitiems pranešiu.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Butelio forma – taip pat prekės ženklas
Butelio forma – taip pat prekės ženklas 05-25 15:31
Gėrimų gamintoja "Bottega" ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su blizgia geltona ir rožine spalva.
Kas turtingesnis: Bezosas šiandien ar Rockefelleris vakar?
Kas turtingesnis: Bezosas šiandien ar Rockefelleris vakar? 05-25 14:53
Pasaulio istoriniai turtuoliai neretu atveju buvo turtingesni nei nūdienos milijardieriai. Pasirodo, kad XIX a. JAV pramonininkas ir filantropas Johnas D. Rockefelleris buvo beveik tris kartus...
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas 05-25 13:27
Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau pirkėjų, konkurencinį pranašumą ir mažinti kaštus, teigiama 2019 m. išleistoje apžvalgoje...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 20,03 +4,38%
Nokia 5,12 +3,02%
Avon 3,70 +2,78%
AutoZone 1052,19 +1,68%
Macy's 21,01 -1,22%
Western Digital 40,98 -1,23%
NVIDIA 145,15 -1,47%
Philip Morris 84,64 -1,86%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 57,91 -5,71%
Dyzelis 2,06 +3,52%
Apelsinai 0,57 -12,31%
Jautiena 4,70 +4,91%
Kava 2,67 -2,20%
Benzinas 2,04 +12,71%
Varis 6438,36 -0,02%
Ryžiai 413,00 +1,72%