VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai apie Verslo Vartai, UAB

Technorama

Užaugę su technika
ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Verslo Vartai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pirkome televizoriu internetu. Sumokejome ir gavome patvirtinima. Po poros valandu paskambino konsultante ir pasake, kad preke ekspozicine, bet pasiule nemokamai prieda. Teko ilgai itikineti, kad ekspozicines prekes nenorime, ir pareikalauti, kad sugrazintu pinigus. Prizadejo grazinti pinigus per 2 dienas, bet po dvieju dienu teko rasyti uzklausima, nes pinigu negavom. Pinigus grazino sekancia diena po to kai paraseme uzklausima. Siulyciau nepirkti is Technoramos internetu, nes siuo metu yra lauzomos vartotoju teises. Parduotuve nenurodo, kad preke yra ekspozicine, bet viename skyrelyje nurodo, kad konsultantas susisieks, jeigu preke bus ekspozicine po to kai ja nupirksite. Siulyciau Technoramai susipazinti su Varotoju istatymais apie prekiu aprasymus. Jeigu jums nutiko panasi istorija, galite kreiptis i Vartotoju teises inspekcija!
Atsakyti
Technorama internetinėje parduotuvėje pirkome 3 elektrinius paspirtukus. Pristatė į namus per dvi darbo dienas net ir šventiniu laikotarpiu. Malonus konsultantės aptarnavimas. Rekomenduoju.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti, nes :
Prekes nepristate laiku ir nesugebejo informuoti jog neturi sandelyje.
Lesu jau savaite laiko neatgauname, zada zada, deja... Suma 800 eur
Atsakyti
Blogiausia patirtis iki šiol, kiek teko susidurti su internetinėmis parduotuvėmis ! Pardavinėja, ko neturi. Meluoja dėl pristatymo laiko (susidariau nuomonę, kad jie nežino, kur užsakyta prekė yra). Tikrai nerekomenduoju šitos parduotuvės !
Atsakyti
Pirkau televizorių. Į namus Vilniuje pristatė per dvį paras. Malonus bendravimas. Ačiū.
Atsakyti
Ačiū internetinės parduotuvės konsultantei Ainai už nuoširdų ir malonų aptarnavimą!
Atsakyti
Įvykis Klaipėdoje, Akropolyje esanti parduotuvė.
Internetu užsisakėme siurblį-robotą, prekę gavome greitai, tačiau prekę gavome brokuotą, siurblį gavome rugsėjo 28d. į servizą pridavėme rugsėjo 29d. siurblys nevažiavo į savo stotelę, jos tiesiog neužfiksavo kol galutinai išsikrovė. Rugsėjo 29d.vakare atvykome paklausti kaip naudotis siurbliu galvojome, kad gal nemokame naudotis, dėja, supildėme dokumentus į servizą, parašėme prašymą, jog atsisakome remonto, siunčiame tik apžiūrai, paklausus kada žinosime atsakymą, tai pasakė jog 3-4dienos skubiai bus išsiųstas. Praėjo 7 dienos atsakymo nesulaukėm, taigi nutarėme nuvažiuoti į servizą, va tada ir pasimatė konsultantų mandagumas. Su mumis buvo šnekama taip lyg mes būtumėm ne klientai, girdėjome grasinimų, kad šaukdamos mes tik sau blogiau darome ir tik nuo jų (servizo darbuotojų) priklauso kaip greitai mes atgausime savo daiktą ar pinigus. Ant mūsų buvo šaukiame, teikiami palyginimai, kurie yra neetiški ir, kurių išvis klientas neturėtų išgirst, tada pareiškė, kad mes turime turėti lapą, kad pridavėme daiktą i remontą, kurio mum niekas neatspausdino tą dieną, kai pridavėme. Buvome pakraupusios, kad konsultantės šitaip sau leidžia bendrauti su žmonėm. Vėliau atėjusi kita darbuotoja tiesiog įsikišo į pokalbį ir pareiškė, jog mes nesutikom kitą dieną atvežti siurblio į servizą (nors pačios jos ten net nebuvo) ir kai pasakėme, jog mum net nebuvo siūlytas toks dalykas išvadino melagėm ir dar prie to pačio pridūrė, kad mes atvežėm per vėlai kai jau servizas nebedirba, darbuotojom buvo paaiškinta, kad esame dirbantys asmenys, ir netueime laiko bet kada atvažiuoti ir dirbame iki vakaro, bet tada atgal gavome replika, jog šiandien tai radome laiko atvažiuot pas jų aiškintis, matyt pagal šias darbuotojas išeiginės yra skiriamos tam, kad lakstyt ir ieškot savo daikto. Po visų grasinimų, išvadinimų, ir neetiškų replikų ("kai atvažiuosit į ligoninę diagnozės klausite gydytojo ar kaimynes" štai tokia replika, jog atvažiavome 20h paprašyti konsultantų pagalbos, ir kad jie priėmė mūsų daiktą, o ne servizo darbuotojos), kai šiek tiek darbuotojos nurimo ir pamatė, jog mes neišeisim kol mum nebus suteikta informacija, viena iš darbuotojų paskambino į servizą ir sulaukėme atsakymo "jog mūsų siurblys tik pirmadienį iškeliavo į servizą ir dabar yra eilėje", esame dėkingos už tai, jog viena darbuotoja dapildė lapus už mus, nes iki galo nebuvom dapildyta tą dieną kai palikome siurblį, nes konsultantas nežinojo kaip pildyti. Istorija baigėsi tuo, jog atspausdino mum lapus ir sakė laukti 14-20 darbo dienų, iš 3-4liko žymiai ilgesnis laikas. Kitą dieną gavome atsakymą, jog siurblys brokuotas ir mum grąžina pinigus, dėja atvažiavus pasisveikinus su darbuotoja ji net laba diena nepasakė, ką jau kalbėti apie mandagumą. Taip pridedu jog abi dienas darbuotojos sėdėjo be veidą dengiančių kaukių, o tiesiog pasikabinusi viena ant vienos ausies, o kita išvis be nieko. Esame tikrai pakraupusios tokiu elgesiu darbuotojų, tokie žmonės neturėtų dirbti tokiose vietose, kur jų pagrindinis darbas bendravimas su žmonėmis, tiesiog nemoka bendrauti, darbuotojas negali šaukti ant kliento, grasinti jam, mes mokame pinigus (kai parduoti, tai visi šypsosi, kai reikia prisiimti atsakomybę esame patys klientai kalti), tai norime gauti kokybišką prekę ir tuo labiau kokybišką bendravimą ko čia tikrai nebuvo.
Atsakyti
Viktorija 2018-11-12 23:36:38
Laba diena!

Mano mama, kuri negyvena Lietuvoje, uzsuke i Jusu parduotuve Klaipedoje, "BIG" TECHNORAMA, paklause pas Martyna S. rusu kalba, kaip gauti nauja nuolaidu kortele.
Martynas S. labai grubei atsake lietuviskai: " Mes gyvenome Lietuvoje, tai prasom kalbeti lietuviskai". Ir atsisuko.
Girdejau viska ir buvau sokiruota.
Lietuviskai pasakiau jam, kad elgtis taip su lankytojais labai negrazu ir nesvarbu ar zmogus gyvena Lietuvoje ar ne.
Prasau imtis kokiu nors veiksmu del aptarnavimo!

Su pagarba,
Viktorija I.
--
Labas vakaras, kiek papildomai sumokėjote, kad jūs aptarnaujantis personalas kalbėtų užsienio kalba? Kokiais žodžiais atsiprašėte, kad nekalbate svetimos šalies kalba, bet personalo pagalba būtų išties naudinga?
Atsakyti
Labai nusivyliau Plungės technoramos darbuotoju. Nusipirkau televizorių, ji pardavė ne paprastas pardavėjas, o ale truputi "aukštesnes" pareigas užimantis darbuotojas. Kad isiulyt televizorių tai vaje kaip gražiai kalbėjo. Norejom paimti televizoriui garantini atskira, tai jis pasakė kad už jį reikės pinigus mokėti ir kalbą nusuko kitur. Po kelių dienų televizorius pradėjo strigti, išsijunginėti. Nuvežus atgal į technoramą, kad siųstų į garantinį tai priėmė tas pats vyr pardavėjas (ar kaip jis ten)ir tada prasidėjo kabinejimasis, kad tv ekranas įstumtas, kad ekranas subraižytas, nors ekraną valiau JO pasiulytom servetelem ir skysčiu. Tam vyr pardavėjui reikėtų elementaraus mandagumo išmokti ir nekelti balso prieš klientą. Pardavė brokuotą prekę ir dar akis drasko. Nebepirksiu ten niekada. Ir draugam bei pazystamiem patarsiu ten nepirkti nieko.
Atsakyti
Klaipėdos Akropolio techoramoje pirkome skalbinių dziovykle ir šaldytuvą, sumokėjome už viską iš karto ir ėmėm kartu paslauga atvežimas ir užnešimas... Atėjo atvežimo diena, pralaukiau visa dieną, skambinu, o jie oj suklydom neatvesim, ryt iki 11h.. OK... Kitos dienos 11h vėl skambinu, vėl niekas nieko nežino, vėl sugaista visa diena laukimo, kol galiausiai 17h atvežė dziovykle, o šaldytuvą ale sumaišė ir kitiems atidavė, išvažiavo paimti, atvežė ispakuota, plius ne dėvėjo apsauginių kaukių.. Žodžiu siaubas kas koks.. Nieko niekada ne užsisakykite iš ten!!! Apsurdas kažkoks!!!! Nei atsiprašymo nei nieko... Niekada ten negrysim ir jums nepatariam jaigu jums bent kiek brangus jūsų laikas..
Atsakyti
pirkėjai 2020-08-14 09:24:25
Laiko gaišintojai. Nepykit, bet kas taip daro ir kur tai matyta... Siunčiam užklausas dėl prekės kainos, atsiunčia nuolaidos kuponą, rodos, viskas OK. Užsakom prekę, laukiam dieną dvi, sumokėję nemažus pinigus. Skambina, sako, atsiprašome, prekės nebeturime, ar jums tiks, jei supakuosime iš ekspozicijos? Kurių velnių?? Už tokią pačią sumą iš ekspozicijos? Jau esam nukentėję taip, ačiū, nereikia. Kodėl pardavinėjat prekes, kurių praktiškai nėra? Dabar galėjom jau turėt norimą daiktą, bet - laukėm nuolaidos kuponų, vietoj kurių mums turėjo pranešti, kad prekė ekspozicinė apskritai, paskui laukėm užsakymo patvirtinimo ir pristatymo. O dabar lauksim grąžintinų pinigų į sąskaitą. Žodžiu, savo įvaizdį gerbianti parduotuvė taip nesielgtų. Bet esam dėkingi, kad nesukčiavote iki galo, ir pranešėt, kad daiktas jau „nešviežias“, kai tuo tarpu Avitela apskritai norėjo įkišti televizorių naudotą. Tai vis tiek mano akyse esat aukščiau už juos (galit būt užtikrinti, kad Aviteloj daugiau nebeapsiperkam).
Sveiki,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus.
Norėtume išsiaiškinti situaciją, parašykite į marketingas@technonet.lt kokį daiktą pirkote ir kada.

Pagarbiai,
Technorama.
Atsakyti
Laiko gaišintojai. Nepykit, bet kas taip daro ir kur tai matyta... Siunčiam užklausas dėl prekės kainos, atsiunčia nuolaidos kuponą, rodos, viskas OK. Užsakom prekę, laukiam dieną dvi, sumokėję nemažus pinigus. Skambina, sako, atsiprašome, prekės nebeturime, ar jums tiks, jei supakuosime iš ekspozicijos? Kurių velnių?? Už tokią pačią sumą iš ekspozicijos? Jau esam nukentėję taip, ačiū, nereikia. Kodėl pardavinėjat prekes, kurių praktiškai nėra? Dabar galėjom jau turėt norimą daiktą, bet - laukėm nuolaidos kuponų, vietoj kurių mums turėjo pranešti, kad prekė ekspozicinė apskritai, paskui laukėm užsakymo patvirtinimo ir pristatymo. O dabar lauksim grąžintinų pinigų į sąskaitą. Žodžiu, savo įvaizdį gerbianti parduotuvė taip nesielgtų. Bet esam dėkingi, kad nesukčiavote iki galo, ir pranešėt, kad daiktas jau „nešviežias“, kai tuo tarpu Avitela apskritai norėjo įkišti televizorių naudotą. Tai vis tiek mano akyse esat aukščiau už juos (galit būt užtikrinti, kad Aviteloj daugiau nebeapsiperkam).
Atsakyti
Buvo iškilusių problemų, du kartus kalbėjau su konsultantais, dirba puikiai, bendrauja fainai, problemą išsprendė per dieną. Kreipiausi el. paštu, tai patys valandos bėgyje paskambino ir sutvarkė mano problemą. Esu turėjęs baisių patirčių su kitais internetiniais pardavėjais ir jų personalu, tai dabar esu labai maloniai nustebintas. Kol dirbsit taip ir toliau, tai pirksiu tik pas jus.
Atsakyti
Internetu užsisakėme telefoną, tačiau kitą dieną skambina technoramos konsultantė ir praneša jog telefono nebeturi, tad gražins pinigus. Pinigų laukiame jau savaitę, kad ir skambinam, problema nėra sprendžiama ir neturim nei pinigų, nei prekės. Labai nusivyliau technorama, pirmas ir paskutinis kartas kaip kažką perku internetu technoramoje.
Atsakyti
Pas jusu pirkau du kartus televizoriu, antra karta nusipirkus, ir susidurus su grazinimo problema, daugiau tikrai niekam nerekomenduociau pas jusu prekintis, nes jus neatsizvelgiat i klientus
Atsakyti
Romas vita 2020-05-25 21:06:58
Technoramoj netik prekės nekuokibiškos bet ir konsultantai yra visiškai neapmokinti. 2020.05.14 pirkau kavos aparatą. Su 5 metų garantiniu pratęsimų. Kuris pradėjo kvailioti. Vis rodidamas ir pipsiedamas kad prašoma išvalyti kavos tirčiu surinkėją. Nors jis ir yra tuščias vistiek rodydamas tą patį. PC Molia technoramoj konsultanto paklausiau kodėl yra toks gedimas ir kaip ji pašalinti. Jis patarė kreiptis į technorama kuris randasi Akropolija pas specialistą. Nes nežino ką patarti. Paklausiau ar šeštadienį rasių tą specialistą. Pasakė kad taip. Bet nuvikes jo neradau. (Past. Jai patis nežinot kas kaip dirbat tai nors pasiskambinkite. Juk ne akmens amžiuje gyvenam. Tai nesiuntiniekite žmonių) Akropolija irgi atsakimo negavau. Nes tik reikalavo pirkimo čekio ir atvešti kavos aparatą į remontą. Nu juokingai atrodo kad be pirkimo čekio net nenori bendrauti bet ir nežino kaip pašalinti paprastą gedimą. (Past. Visą aparato gedimą išsiaiškinau pats ir be čekio ir be atnešimo į garantinį remontą. Tai kad mokinkite ir konsultokite savo konsultantus kad mokietu elgtis ir patarti klientams kad neprarastų net klientų
Sveiki, labai atsiprašome už šį nemalonų įvykį. Parašykite į marketingas@technonet.lt, kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir ją išspręsti.

Pagarbiai,
Technorama.
Atsakyti
Technoramoj netik prekės nekuokibiškos bet ir konsultantai yra visiškai neapmokinti. 2020.05.14 pirkau kavos aparatą. Su 5 metų garantiniu pratęsimų. Kuris pradėjo kvailioti. Vis rodidamas ir pipsiedamas kad prašoma išvalyti kavos tirčiu surinkėją. Nors jis ir yra tuščias vistiek rodydamas tą patį. PC Molia technoramoj konsultanto paklausiau kodėl yra toks gedimas ir kaip ji pašalinti. Jis patarė kreiptis į technorama kuris randasi Akropolija pas specialistą. Nes nežino ką patarti. Paklausiau ar šeštadienį rasių tą specialistą. Pasakė kad taip. Bet nuvikes jo neradau. (Past. Jai patis nežinot kas kaip dirbat tai nors pasiskambinkite. Juk ne akmens amžiuje gyvenam. Tai nesiuntiniekite žmonių) Akropolija irgi atsakimo negavau. Nes tik reikalavo pirkimo čekio ir atvešti kavos aparatą į remontą. Nu juokingai atrodo kad be pirkimo čekio net nenori bendrauti bet ir nežino kaip pašalinti paprastą gedimą. (Past. Visą aparato gedimą išsiaiškinau pats ir be čekio ir be atnešimo į garantinį remontą. Tai kad mokinkite ir konsultokite savo konsultantus kad mokietu elgtis ir patarti klientams kad neprarastų net klientų
Atsakyti
Labai nusivyliau "Technorama", daugiau nežadu pirkti iš čia. Nusipirkau neatitinkantį mano lūkesčių plaukų džiovintuvą, bet nuėjus į parduotuvę, man nebuvo grąžinti pinigai už jį.
Atsakyti
Milda 2020-02-18 11:52:16
Ar atgavote pinigus?
tas pats variantas pas mus, pirkom skalbimo mašiną sekmadienį, buvom sutare, kad atveš pirmadienį darbo valandom, pirmadienį skambina sako, atsiprašome, bet neatvešime šiandien atvešime ketvirtadienį, pasiutau tai perskambino perdave, kad pristatys 8-9 vakare. Pinigus sumokėjau už atvežimą, būčiau pats už tuos pinigus surades kas atveža nauja ir išveža seną techniką. Geriau būčiau pirkes iš Topo centro ir pigiau ir pristatytu tą pačią dieną. Dar ale akcija padarė... Paskutinį kartą perkam iš technoramos. Dar tas konsultantų arogantiškumas Klaipėdos akropolyje kur kasoje dirba.... Nebus pristatyta laiku kreipsimes į vartotojų teises, pokalbiai telefonu įrašyti...
Atsakyti
Greta 2019-12-09 14:49:02
nusipirkau dulkių siurblį robotą internėtinėje Technorama parduotuvėje. Nurodyta, kad pristatymas 1-2 d.d. esant reikalui, gali trukti ilgiau, bet įmonė susisieks ir informuos apie pasikeitusį pristatymo laiką. Aišku, praėjo 3 d.d., niekas nieko nepranešė. Pati ieškau prekės, už kurią sumokėjau 300+ eur. Tada mane informuoja, kad b8tent tokios prekės nėra, užsakyt negali, nežino kada gaus, tiekėjai neturi ir bla bla. Pasiūlo kitą siurblį, kuris žymiai brangesnis, arba grąžint pinigus. Matyt tokia įmonės politika, pardavinėja tai, ko neturi, į puslapį sukelia neturimas prekes, tada siūlo kitą brangesnę prekę. Prieš perkant pasitikslinkite, ar jie tikrai turi būtent tą prekę, kurią išsirinkote Jūs :)
Ar atgavote pinigus?
Atsakyti
Gruodžio pradžioje atvykome kompiuterio, išsirinkome, konsultantas patvirtino, kad geras pasirinkimas pagal kainą ir ko mums reikia. Pasakėm kad perkam. Ieškojo po visą salę, skambino į sandėlį. Pasiūlė pirkti pavyzdinį kompiuterį. Nusprendėme pirkti kitur ir dar pigiau. Vakar užsisakiau internetu laikrodį, kitą rytą atėjo sms kad paruoštas atsiėmimui. Atvykus (35km) iki tos parduotuvės pirma pasakė susimokėti, o tada prasidėjo ieškojimai, kol galiausiai pirma gavau sms kad atleiskite prekės neturime, kad praneš kai turės. Ir tuomet atėjo ir pasakė kad neturime, grąžina pinigus. Ar taip turi būti tokioje parduotuvėje? Du kartai kaip žadėjau pirkti ten ir abu nusivyliau, daugiau kojos nekelsiu ir internetu neužsisakinėsiu.
Atsakyti
Jeigu galite nepirkti el. Technoramos parduotuvėje-nepirkite! Tikrai nėra jokios garantijos, kad prekę gausite laiku ir ar išvis gausite. Nors skelbia, jog pristatymas per 2-3 dienas, o kitu atveju technorama pasižada informuoti.... jokios informacijos realiai nėra.... laukimas ir tyla....
Atsakyti
Sveiki,

Internetiniame puslapyje skiltyje “siūlyti” savo kainą, buvo pasiūlyta konkretaus Tv modelio kaina, kuri pas konkurentus yra mažesnė. Tikėjausi šios kainos ir iš Jūsų, tačiau gaunu e-mail su siūloma 7€ nuolaida prekei. Nepykit, bet tikrai suėmė juokas. Tą nuolaidą ir per Jūsų nuolaidos sukimo žaidimą galima laimėti. Ar tikrai neįmanoma bent 5% nuolaidą pritaikyti? Ačiū.
Atsakyti
nusipirkau dulkių siurblį robotą internėtinėje Technorama parduotuvėje. Nurodyta, kad pristatymas 1-2 d.d. esant reikalui, gali trukti ilgiau, bet įmonė susisieks ir informuos apie pasikeitusį pristatymo laiką. Aišku, praėjo 3 d.d., niekas nieko nepranešė. Pati ieškau prekės, už kurią sumokėjau 300+ eur. Tada mane informuoja, kad b8tent tokios prekės nėra, užsakyt negali, nežino kada gaus, tiekėjai neturi ir bla bla. Pasiūlo kitą siurblį, kuris žymiai brangesnis, arba grąžint pinigus. Matyt tokia įmonės politika, pardavinėja tai, ko neturi, į puslapį sukelia neturimas prekes, tada siūlo kitą brangesnę prekę. Prieš perkant pasitikslinkite, ar jie tikrai turi būtent tą prekę, kurią išsirinkote Jūs :)
Atsakyti
Šiandien 2019.12.06d. vakare, Technorama parduotuvėje, Klaipėdos Akropolyje, labai nusivyliau vienos konsultantės ir kasininkių nesiskaitymu su klientais. Nusipirkome belaidį siurblį, kuris kainavo 600 eurų. Pakonsultavo labai išsamiai vaikinukas, atstovas tos kompanijos, jam didelis pliusas, bet vos priėjus prie kasų ir sumokėjus pinigus, prasidėjo visiškas nesiskaitymas. Kadangi man teko palaukti kol vyras privažiuos prie kitų laukutinių durų su mašina, paprašiau, kad siurblį perkeltų nuo kasos ant prekystalio, kur grąžinamos prekės, nes tuo metu ta kasa nedirbo, nes mano pačios rankos buvo užimtos kitais pirkiniais. Šalia su kitais klientais stovėjusi konsultantė, tuoj už manęs su didžiausiu pasipiktinimu, paniekinančia išraiška veide, perkėlė dėžę su siurbliu ir atsiviepusi bambėjo, kad ir pati galiu persikelti, nes prekė nėra sunki... Toks išsireiškimas tikrai sugadino ir pirkimo nuotaiką ir nuteikė tikrai labai nemaloniai. Toks jausmas, nusipirkai, o dabar dink iš čia kuo greičiau. Paklausus kasoje dirbančių merginų (konkrečiau kasininkės su akinukais), koks tos bambančios konsultantės vardas, buvo atrėžta, kad vardų mes nesakome ir jei reikia, kad pasiklausčiau jos pačios. Baisus nesiskaitymas. Aš nemanau, kad taip turi elgtis aptarnaujantis personalas ir kad visai turi dirbti tokie darbuotojai. Vargu ar kada dar grįšiu į šią parduotuvę.
Atsakyti
Pirktas televizorius BIG Klaipedoj. Konsultantai nepranese, kad televizoriuos parduodamas is stendo.
Parsinesus namo nera jausmo kad visiskai naujas daiktas, nes priskaupe senu dulkiu tarpeliuose. Pardaveja 3054 Laura
Atsakyti
Pirkau Samsung robotą-siurblį. Padarius užsakymą sekančią dieną prekę atvežė kurjeris. Greitas ir malonus aptarnavimas! Rekomenduoju.
Atsakyti
Laba diena, domina toks išsireiškimas sutartyje. Uab, , v...v.. " įsipareigoja atlikti garantinį remontą ir prietaiso trūkumus pašalinti per protingą terminą. Gal kas susidūrėte kas tas protingas terminas, savaitė, ar mėnuo, puse metų ar kol baigsis garantinis.
Atsakyti
2019 metų rugsėjo 6 dieną nuvykome į Akropolio Technoramą įsigyti planšetės. Pirmiausia likome nustebinti ten dirbusių konsultantų, jie stovėjo šalia mūsų diskutuodami apie savo dienos pardavimus (tai buvo daroma garsiai prie visų ten esančių klientų). Pardavimų aptarimas vyko tarp IT skyriaus ir TV skyriaus konsultantų. Mes pačios išsirinkome planšete, paprašius ji mums buvo greitai paduota ir mes palydėtos prie kasos. Tik ten susivokėme, kad konsultantas nepatikrino prekės. Kadangi skubėjome planšetę pačios išsiėmėme iš pakuotės (kuri jau buvo atklijuota) ir vizualiai apžiūrėjome ar nėra subraižymų. Grįžus namo paaiškėjo, kad planšetė neįsijungia. O ir kitame apšvietime daiktas pasirodė visu gražumu, visas nučiupinėtas. Kitą dieną, t.y., rugsėjo 7 dieną, važiuojam vėl atgal (50 km). Ten paaiškėja, kad vakar įsigytas daiktas turi būti siunčiamas į servisą ir turime laukti žinių iš ten. Paprašius pakeisti ar grąžinti pinigus ir pasakius, kad negalime laukti (išvykstame į užsienį) niekas į kalbas nėjo. Reziumė po valandos ginčų planšetė pasikrovė 6 %. Tai, mano kaip pirkėjos supratimu reiškia, kad daiktas jau buvo naudotas. Bet mes vistiek likome kalti. Nes mes "pasinaudojome planšetete ir kitą dieną ją atvežėme". Daugiau niekam nerekomenduočiau pirkti šioje parduotuvėje, kur dėl parduodamų jau naudotų daiktų lieki pats kaltas. Kur konsultantai nekreipia dėmesio į klientus (gal per pigią, dėmesio nevertą prekę pirkome), kur kasininkės žiūri kaip į šiukšles. O serviso darbuotoja išvis nemandagumo įsikūnijimas. Darbuotojai bendraudami su mumis nemandagiai žvalgėsi tarpusavyje, laikydami mus kvailiais. Po visko grąžinus planšete pasikrovusia 6 % numetė ją mums kaip šunimis. Viskas būtų suprantama jei šioje parduotuvėje būtų daugiau mandagumo, tiesiog su šios parduotuvės darbuotojais neįmanoma buvo gražiai bendrauti.
Atsakyti
Siu metu 20Rugpjucio atbegau i Akropolyje esancia Technoramos parduotuve Klaipedoje noredama nusipirkti savo IPhonui pakroveja, pasikonsultavus su parduotuves darbuotoju nusipirkau pakroveja. Kadangi buvau tikra, kad nusipirkau tinkama pakroveja, atsidariau visiskai nesaugodama dezutes ipakavimo. Atsidarius supratau, kad produktas nebuvo skirtas mano Iphonui, kita diena vel nuvaziavau i parduotuve taciau jau buvo 20:00 vakaro ir serviso darbuotojo priduoti prekes nebuvo. Man patare nusipirkti kita pakroveja ir sugrizti vel priduoti netinkama pakroveja. Grizusi namo ir pradejusi krauti savo Iphona vel susiduriau su problema, pakrovejas nekrauna mano mobilaus, jis krauna tik iki 10% ir toliau nekrauna. Galiausiai nusipirkau pakroveja is IPhone parduotuves. Siandiena 30 Rugpjucio nuejau i Technorama priduoti dvieju pakroveju kuriuos man ikiso patys darbuotojai ir isgirdau sia zinia : mes jusu pakroveju nepriimsime ir pinigu negrazinsime. A) del negerai atplestos pakuotes B) Nera irodymu, kad pakrovejas nekrauna C) mes aplamai neturime 14 dienu grazinimo tvarkos. Zodziu sviedziau as tuos pakrovejus darbuotojai ant stalo ir isejau is parduotuves, tegu sau pasidovanoja sias prekes Technorama, mano kojos ten daugiau nebus. Gyvenu jau daugeli metu Olandijoje ir siuo metu Ispanijoje ir tikrai nesu susidurusi su tokiu servisu, kai prekes nebutu priimtos 14 dienu laikotarpyje, tuo labiau kai sias prekes man isiule patys parduotuves darbuotojai.
Atsakyti
Nepirkite internetu sioje parduotuveje.Nes pirkau sjalbimo masiną, pralaukiau jos dvi savaites, ir taio nesulaukiau, buvo paaiškinta, kad jos neatvežé tiekéjai, bet pikčiausia tai, kad jie ir toliau pardavenéja tą beko akcijinį modelį.....
Atsakyti
Lankėmės Klaipėdos aitvaro technoramoje, norime labai padėjoti konsultantui Mantvydui D., kuris labai greitai ir operatyviai suregavo į mūsų susidomėjimą šaldytuvu. Labai kantriai išklausė mūsų pageidavimus ir užgaidas, taip pat labai informatyviai papasakojo apie visus modelius ir nuoširdžiai padėjo išsirinkti optimaliausią variantą. Labai dėkojame ir rekomenduojame šį prekybos centrą.
Atsakyti
Liepos 2d Klaipėdos Aitvaro technoramoje pirkau krovimo laidą apyrankei Mi band 3, čekyje taip ir parašyta, tačiau vakare parejus namo bandant pakrauti mi band 3 apima toks pyktis ir nusivylimas, nes ji netinka, o pasirodo dėl to, kad tai krovimo laidas skirtas mi band 2. Kadangi namuose turiu ir mi band 2 laidą, palyginus jokio skirtumo nėra, todėl tai neapdairaus konsultanto klaida, dėl kurios reikės rytoj važiuoti prekę grąžinti į Aitvaro technorama!! Kas per konsultantai dirba ir gauna už tai algą, visiški lepšiai, nesigaudantys savo parduodamose prekėse.
Atsakyti
Nuvylete labai. Grazinom siurbliu diagnostikai, nes neatliko funkciju. Laukeme ilgai, pagaliau sulauke susidurem su nemalonia staigmena. Siurblys vos 2 kart naudotas, atidavem idealios bukles, nei dulkeles, filtras baltut baltutelis. Gavusi po diagnostikos buvau soke, filtras asfalto spalvos, prisiveles plauku, siuksliu surinkimo talpykla pajuodusi nuo dulkiu. Toks jausmas, kad ne diagnostika atliko, o visa menesi siurbe technoramos patalpas. Pareiskus pretenzijas, nebuvo net ieskota kompromiso, o tik ginyba, kad jie neprivalo grazinti tvarkingo daikto. Mano 7 metu senumo siurblio filtras, nei karto nevalytas, atrodo geriau.
Atsakyti
Pirkau planšetę internetu su nuolaida, nes ekspocininė. Ją gavęs nusprendžiau grąžinti, atstovai bendravo maloniai, grąžinti ir atgauti pinigus payvko sklandžiai. Rekomenduoju!
Atsakyti
Teko lankytis Klaipėdoje technoramoje prekybos centre airvaras. Konsultante priėjo greitai, nuteike maloniai. Rinkomes ventiliatoriu. Mums issirinkus informavo kad tiesiog jo neturi. Issirinkome pigesni variantą midea uz 18.99 patikrino pasake kad turi bet kaina staigiai pakilo iki 25e. O prie kasos tiediog pasakė ko noreti tokie orai tai ir kaina kyla. Nesulaukiau nei atsiprasymo nei mandagumo. 6 e nera daug bet bent kainas keiskites ne prie klientu
Atsakyti
Marketingas 2019-05-23 14:56:50
Laba diena, Arnai,

atsiprašome už kilusius nepatogumus. Išsiaiškinome situaciją - jums buvo pasiūlyta atvykti pirmadienį, nes sekmadienį į parduotuvę atvykote be pirkimo čekio ir pačio siurblio, be šių daiktų procedūra negalėjo būti atlikta. Jūs nurodėte, kad prietaisą jau naudojote kelis kartus, tai reiškia, kad prekė buvo įsigyta veikianti. Tokiu atveju servisas turi nustatyti kodėl įvyko gedimas ir ar tai yra gamyklinis brokas. Prekės diagnostiką ir remontą garantiniu laikotarpiu gali atlikti tik gamintojo įgaliotas servisas, todėl parduotuvėje nustatyti defektų ir jos keisti negalime.

LR įstatymai 6.362 straipsnis nusako prekių grąžinimą ir keitimą, taip pat nusako nekeičiamų ir negražinamų prekių sąrašą. Elektrotechnkos prekės patenka į sąrašą, grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Taip pat 6.362 straipsnio vienas iš punktų yra: "Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo."

Dar kartą atsiprašome už kilusius nemalonumus, tačiau negalime iš kart pakeisti prekių, kurios nėra akivaizdžiai gamykliškai brokuotos. Visus atsakingus darbuotojus informavome apie jūsų situaciją ir pasistengsime ją išsspręsti kiek įmanoma operatyviau.
Gerbiamas marketingo atstove,

dėl Jūsų melagingo atsakymo ir pirkėjų šmeižimo, informacija gali būti paviešinta socialiniuose tinkluose, pabrėžiant Jūsų požiūrį ir nuomonę apie savo pirkėjus.

Ar Jūs galite įsivaizduoti situaciją, kurioje pirkėjas prašytų pakeisti netinkamą prekę nepateikdamas pirkimo čekio ir nekokybiško prietaiso?

Net neabejoju, kad Jūsų parduotuvių kasos yra nuolat filmuojamos. Pagarbiai prašau Jūsų peržiūrėti Klaipėdos Akropolio parduotuvės 2019-05-19 d. įrašą, kuriame pamatysite, kaip vyras su dulkiu siurbliu rankose, jo žmona ir mažas vaikas vežimėlyje prieina prie 3 konsultančių kasoje, parodo nekokybišką prietaisą ir kelis kartus prašo pagalbos.

Visiems pirkėjams ateityje siūlau atsižvelgti į šią situaciją ir gerai pagalvoti, ar tikrai norite apsipirkti šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Arnas 2019-05-20 15:51:34
Siūlyčiau prekes įsigyti kitoje elektrotechnikos parduotuvėje, džiugiu, kad Lietuvoje yra alternatyvų šiai parduotuvei.
Gegužės 12 d. Įsigijome belaidį dulkių siurblį, 2-ojo naudojimo metu užstrigo prietaiso paleidimo jungiklis ir prietaiso eksploatuoti toliau nebuvo galimybės. Atvykus 7dienį į parduotuvę, mums buvo nurodyta kreiptis į servisą, kuris veiks tik 1dienį. Kita dieną atvykus į servisą teko atiduoti vos kelias dienas turėtą prekę garantiniam remontui, kuris truks iki mėnesio. Neva, nėra jokių 14 d. periodo grąžinti nekokybiškoms ir netinkamoms prekėms ir taip pat, pasak jų, elektrotechnikos prekės negali būti grąžinamos atgal.
Pagal įstatymą, negalima grąžinti tik maisto ir higienos prekių.
Taigi, jeigu norite turėti ir naudotis savo įsigytu pirkiniu, siūlyčiau visiems ateityje ieškoti patikimesnių pardavėjų.
Laba diena, Arnai,

atsiprašome už kilusius nepatogumus. Išsiaiškinome situaciją - jums buvo pasiūlyta atvykti pirmadienį, nes sekmadienį į parduotuvę atvykote be pirkimo čekio ir pačio siurblio, be šių daiktų procedūra negalėjo būti atlikta. Jūs nurodėte, kad prietaisą jau naudojote kelis kartus, tai reiškia, kad prekė buvo įsigyta veikianti. Tokiu atveju servisas turi nustatyti kodėl įvyko gedimas ir ar tai yra gamyklinis brokas. Prekės diagnostiką ir remontą garantiniu laikotarpiu gali atlikti tik gamintojo įgaliotas servisas, todėl parduotuvėje nustatyti defektų ir jos keisti negalime.

LR įstatymai 6.362 straipsnis nusako prekių grąžinimą ir keitimą, taip pat nusako nekeičiamų ir negražinamų prekių sąrašą. Elektrotechnkos prekės patenka į sąrašą, grąžinamos tik pardavėjui sutikus.
Taip pat 6.362 straipsnio vienas iš punktų yra: "Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo."

Dar kartą atsiprašome už kilusius nemalonumus, tačiau negalime iš kart pakeisti prekių, kurios nėra akivaizdžiai gamykliškai brokuotos. Visus atsakingus darbuotojus informavome apie jūsų situaciją ir pasistengsime ją išsspręsti kiek įmanoma operatyviau.
Atsakyti
Siūlyčiau prekes įsigyti kitoje elektrotechnikos parduotuvėje, džiugiu, kad Lietuvoje yra alternatyvų šiai parduotuvei.
Gegužės 12 d. Įsigijome belaidį dulkių siurblį, 2-ojo naudojimo metu užstrigo prietaiso paleidimo jungiklis ir prietaiso eksploatuoti toliau nebuvo galimybės. Atvykus 7dienį į parduotuvę, mums buvo nurodyta kreiptis į servisą, kuris veiks tik 1dienį. Kita dieną atvykus į servisą teko atiduoti vos kelias dienas turėtą prekę garantiniam remontui, kuris truks iki mėnesio. Neva, nėra jokių 14 d. periodo grąžinti nekokybiškoms ir netinkamoms prekėms ir taip pat, pasak jų, elektrotechnikos prekės negali būti grąžinamos atgal.
Pagal įstatymą, negalima grąžinti tik maisto ir higienos prekių.
Taigi, jeigu norite turėti ir naudotis savo įsigytu pirkiniu, siūlyčiau visiems ateityje ieškoti patikimesnių pardavėjų.
Atsakyti
Daiva 2019-03-26 09:24:36
Kur kreiptis del uzsitesusio garantinio aptarnavimo.?
Klaipeda.
Sveiki Daiva, jai galite atrasykit man i emaila jaskinastomas@gmail.com norejau pasidometi ka tvarket kad uzsitese garantinis?nes as paspirtuka elektrini perdaviau sake menesi laiko tvarkys, tai vat idomu ka jums taise ir kiek uztruko?ir beja ar dave jums koki numeri sekti kaip preke taisoma ar kazkas panasaus?nes man nieko nedave tiesiog sake laukti
Atsakyti
Marius 2019-03-22 22:31:36
Puikus aptarnavimas, užsakėm telefoną Huawei p20 pro, kita diena ryte jau gavom, puikiai veikia, geros sąlygos issimokejimo be jokio pabrangimo, kol kas esu lb patenkintas,
Laba diena, Mariau,

ačiū Jums ir gero naudojimo!
Atsakyti
Kur kreiptis del uzsitesusio garantinio aptarnavimo.?
Klaipeda.
Atsakyti
Puikus aptarnavimas, užsakėm telefoną Huawei p20 pro, kita diena ryte jau gavom, puikiai veikia, geros sąlygos issimokejimo be jokio pabrangimo, kol kas esu lb patenkintas,
Atsakyti
Justė 2019-03-02 18:59:33
2019.03.01 buvo pirkti 2telefonai, samsungA7 is technoramos esančioje Klaipėda BIG, nusivyliau tuo kad mums pasake kad prekes gausime su kurjeriu, nors niekas net neprase, nes prekiu norejome cia ir dabar, pinigai gi sumoketi.. Skambinta daug kartu i pacia parduotuvė, mums sako kad cia ne ju reikalas, ir jie nezino kada kurjeris atves mūsų prekes!! Tai kur kreiptis del savo daigtu? Jei aptarnavimas nieko nezino???
Laba diena, Juste,

atsiprašome už kilusią nemalonią situaciją. Tam, kad ją išspręsti gal galite atsiųsti pirkimo čekio kopiją ir savo tel. numerį el. paštu marketingas@technonet.lt
Atsakyti
2019.03.01 buvo pirkti 2telefonai, samsungA7 is technoramos esančioje Klaipėda BIG, nusivyliau tuo kad mums pasake kad prekes gausime su kurjeriu, nors niekas net neprase, nes prekiu norejome cia ir dabar, pinigai gi sumoketi.. Skambinta daug kartu i pacia parduotuvė, mums sako kad cia ne ju reikalas, ir jie nezino kada kurjeris atves mūsų prekes!! Tai kur kreiptis del savo daigtu? Jei aptarnavimas nieko nezino???
Atsakyti
Laba diena, Žydrūnai,

atsiprašome už susiklosčiusią situaciją ir patirtus nemalonumus. Informavome parduotuvės vadovą, jis su Jumis susisieks artimiausiu metu.
Atsakyti
pirkom klaipedos akropolio technoramoj plauku formavimo znyples. mes net nebuvome atidare pakuotes. issiunteme dukrai dovanu i anglija. tenai paaiskejo kad truksta detaliu ir prietaisas yra bevertis. bandem aiskintis, bet tai beprasmiskas reikalas. pirkom kita is kitos parduotuves ir perpus pigiau. siusim dukrai, o techmorama apeidinesim 100 metru spinduliu. tai rekomenduojame ir kitiems
Atsakyti
Klaipeda Big 2 siaubingas aptarnavimas atejom siandien atsispausdinti du lapus, praseme dvieju konsultantu pagalbos, nes printeris tinkamai neveike, arogantiskai atsake savitarna ir tai nepirmas kartas, praeitais metais turejome panasiu problemu ir akropolio salone, pirmadieni planavome pirkti televizoriu, bet dabar netgi jeigu topo centre tas modelis bus brangesnis pirksiu ten, nes tikrai nebeturiu noro kelti kojos i tokia vieta kur dirba parazituojantys konsultantai technorama Klaipeda
Atsakyti
Viktorija 2018-11-12 23:36:38
Laba diena!

Mano mama, kuri negyvena Lietuvoje, uzsuke i Jusu parduotuve Klaipedoje, "BIG" TECHNORAMA, paklause pas Martyna S. rusu kalba, kaip gauti nauja nuolaidu kortele.
Martynas S. labai grubei atsake lietuviskai: " Mes gyvenome Lietuvoje, tai prasom kalbeti lietuviskai". Ir atsisuko.
Girdejau viska ir buvau sokiruota.
Lietuviskai pasakiau jam, kad elgtis taip su lankytojais labai negrazu ir nesvarbu ar zmogus gyvena Lietuvoje ar ne.
Prasau imtis kokiu nors veiksmu del aptarnavimo!

Su pagarba,
Viktorija I.
--
Laba diena, Viktorija.

Labai atsiprašome už kilusią nemalonią situaciją. Pasistengsime, kad daugiau tai nepasikartotų.
Atsakyti
Laba diena!

Mano mama, kuri negyvena Lietuvoje, uzsuke i Jusu parduotuve Klaipedoje, "BIG" TECHNORAMA, paklause pas Martyna S. rusu kalba, kaip gauti nauja nuolaidu kortele.
Martynas S. labai grubei atsake lietuviskai: " Mes gyvenome Lietuvoje, tai prasom kalbeti lietuviskai". Ir atsisuko.
Girdejau viska ir buvau sokiruota.
Lietuviskai pasakiau jam, kad elgtis taip su lankytojais labai negrazu ir nesvarbu ar zmogus gyvena Lietuvoje ar ne.
Prasau imtis kokiu nors veiksmu del aptarnavimo!

Su pagarba,
Viktorija I.
--

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu
Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu 01-13 11:15
Didžiausias Lietuvoje odontologijos klinikų tinklas siūlo pacientams konsultuotis virtualiai. CLINIC|DPC marketingo vadovė Paulina Šlėvė sako, jog nuotolinis konsultavimo būdas leidžia...
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas 01-11 09:32
Rekvizitai.lt skelbia labiausiai augusių įmonių (AB, UAB, MB, IĮ) sąrašą. Skaičiuojamas 2020.01.01 - 2020.12.31 darbuotojų skaičiaus prieaugis. 1. UAB "Barbora" +795 2. UAB "Biuro" +487 3...
Maskva laukia sugrįžtant A. Navalno
Maskva laukia sugrįžtant A. Navalno 01-17 16:14
Ko gero, Maskva pastaraisiais metais nieko nelaukė taip grįžtant į tėvynę, kaip Aleksejaus Navalno. Socialinė žiniasklaida praneša, kad "Pobeda Airlines" lėktuvas, kuriuo opozicijos lyderis...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Facebook 251,36 +2,33%
Western Digital 51,21 +1,67%
Western Union 21,93 +1,25%
Keurig Dr Pepper 31,86 +1,01%
ConocoPhillips 45,12 -5,74%
Macy's 13,01 -6,13%
Citigroup 64,23 -6,93%
Wells Fargo 32,04 -7,80%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 24,08 -0,62%
Vištiena 1,70 +13,33%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Cukrus 0,65 +6,56%
Apelsinai 0,65 +6,56%
Auksas 1866,30 -1,79%
Kava 3,31 -1,19%
Jautiena 4,40 -0,45%