VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai apie Verslo Vartai, UAB

Technorama

Užaugę su technika
E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie Verslo Vartai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Būkite atsargūs ir gavę prekes iš šios klientus mulkinančios kontoros prie kurjerių viską išpakuokit ir patikrinkite.
Mes pirkome prekę Klaipėdos parduotuvėje, apžiūrėjome - viskas buvo ok. Tačiau parduotuvė supakavo ir pristatė mechaniškai pažeistą šaldytuvą. Paprašius grąžinti pinigus už nekokybišką prekę arba pakeisti į kokybišką, argumentavo, kad prie kurjerio prekė turėjo būti išpakuota ir patikrinta. Jie puikiai žino, kad prie kurjerių niekas dėžių nepakuoja ir tuo naudojasi įkišdami defektuotas prekes parduotuvėse perkantiems žmonėms.
Atsakyti
Pirkau Klaipėpos m. akropolyje skutimosi mašinėlę, pardavėja kelis kartus patikino jei netiks galėsiu grąžinti prekę pagal galiojančią akciją braum produkcijai. Skutimosi mašinėlė man netiko, todėl užpildžiau formą ir išsiunčiau registruotą siuntą į Estija nurodytu adresu iš kur gavau atsakymą, kad mano nusipirkta skutimosi mašinėlė ne tos serijos ir nedalyvauja akcijoje. Nuėjues į Klaipėdos akropolį ir bvuo man pasakyta, kad jų darbuotoja teigė man to nesakė arba aš netaip išgirdau, nors prieš perkant man buvo keli kartai pakartoti dėl šios akcijos. Galutiniam variante išleidau papildomai pinigų siųsdamas registruotą siuntą į Estiją ir išleidau savo laiką bendraudamas Klaipėdos akropolyje Technoramoje šiuo klausimu, kai ten esantiems žmoniems svarbu pasakyti bet ką, kad tą akimirką nusipirktum prekę. Siųlyčiau vengti šios parduotuvės, bent aš tikrai daugiau nieko nepirksiu iš jų, visi gali suklysti, bet nevisi sugeba išspręsti kilusias problemas racionaliu būdu.
Marketingo skyrius
2021-08-26 16:56:48 IP 2i24uluc
Atsakyti
Tomas M 2021-08-01 17:40:57
Ispeju bukite atsargus!!!
Nerekomenduoju su sitais veikejais tureti jokiu reikalu.
Uzsakinejau lygintuva kurio kaina 315€. Apsimete, kad negavo pinigu, pinigus pamate tik tada kai nusiunciau pavedimo kopija.
Tada pasake, kad lygintuvas naudotas ir gali pasiulyti 20€ nuolaida, puslapyje nebuvo info., kad lygintuvas naudotas.
Prekes atsisakiau ir paprašiau grazinti pinigus.
Pinigu dar negrazino, darbuotoja kuri atsiliepineja telefonu yra labai zemos kvalifikacijos dirbti toki darbą, bet ji ir atspindi pardavėja.
Laba diena, Tomai M.,

Labai malonu iš Jūsų pusės, kaip kliento, gauti atsiliepimą.
Tik norime patikinti, kad pas mus nėra galimybės įsigyti naudotų prekių, kaip parašėte Jūs. Prekės gali būti iš ekspozicijos, bet tikrai nenaudotos.
Mūsų žiniomis, pinigai yra grąžinti Jums.

Atsiprašome už patirtą nesusipratimą.
Atsakyti
Ispeju bukite atsargus!!!
Nerekomenduoju su sitais veikejais tureti jokiu reikalu.
Uzsakinejau lygintuva kurio kaina 315€. Apsimete, kad negavo pinigu, pinigus pamate tik tada kai nusiunciau pavedimo kopija.
Tada pasake, kad lygintuvas naudotas ir gali pasiulyti 20€ nuolaida, puslapyje nebuvo info., kad lygintuvas naudotas.
Prekes atsisakiau ir paprašiau grazinti pinigus.
Pinigu dar negrazino, darbuotoja kuri atsiliepineja telefonu yra labai zemos kvalifikacijos dirbti toki darbą, bet ji ir atspindi pardavėja.
Atsakyti
Pirkau siurblį Technoramos parduotuvėje Akropolyje. Siurblį išsirinkti padėjo puikus salės darbuotojas Aleksandras, tikrai nuoširdžiai viską papasakojo, patarė ir esu jam labai dėkinga. Susiklostė taip, kad šeimoje pirkiniai susidubliavo ir šį siurblį teko grąžinti. Atvykus į parduotuvės servisą mane aptarnavo darbuotoja Monika. Buvau nemaloniai ištardyta kodėl siurblį grąžinu, kodėl negalime grąžinti kito siurblio, kurį nusipirkome vietoj šio, kaip kasdiena žmonės ateina ir jai meluoja apie grąžinimo priežastis ir t.t. Buvau šoke, dėl darbuotojos bendravimo manieros, tiek kažkokių nepagrįstų kaltinimų dėl grąžinamos prekės. Pridūriau, kad siurblį pirkau iš ekspozicijos, Monika demonstratyviai atidarė dėžę ir sakydama “žinau aš jūsų iš ekspozicijos, visi taip sako” patikrino prekę. Kadangi siurblys tikrai nebuvo net išpakuotas ji prisikabino prie dėžė, kodėl ji pažeista. Aš stovėjau apstulbusi, kas ten vyko. Prie kasos paprašiau, kad norėčiau pasikalbėti su parduotuvės vadove, bet deja pasiūlė parašyti komentarą internete. Nesu konfliktiškas žmogus ir visuomet linkusi visus klausimus spręsti taikiai, bet išėjusi jaučiausi taip blogai, tarsi būčiau padariusi nusikaltimą, nors prekė buvo visiškai tvarkinga ir žinodama visas savo teises nieko blogo nepadariau. Darbuotoja Monika iš vis neturėtų dirbti aptarnavimo srityje, nes to, kas ten įvyko aptarnavimu pavadinti tikrai negalėčiau.
Marketingo skyrius
2021-07-20 14:15:57 IP 2i24uluc
Atsakyti
Monika 2021-07-06 15:34:13
Visiškai nerekomenduojam ir daugiau niekada nepirksim nei mes, nei artimieji.
Prieš savaitę išsirinkome šaldytuvą Klaipėdos Technoramoje, atvežę kurjeriai šaldytuvą atnešė į namo vidų ir paprašė, kad pasirašyčiau, kad prekę gavau. Kadangi konsultantė pasakė, kad porą val nejudinti ir nejungti šaldytuvo, išpakuoti neskubėjome. Po poros val išpakavus pamatėm, kad šaldytuvo siena sulankstyta. Parašėme laišką, teko bendrauti su nemalonia darbuotoja. Norėjome, kad kuo greičiau šaldytuvą išsiveštų, deja nesutiko spręsti situacijos, nes akcentuojama, kad buvo pasirašyta, kad priimtas šaldytuvas, nors kurjeriai neperspėjo, kad reikia apžiūrėti prie jų akių ar viskas gerai.
Labai nemaloni situacija, nes atsikėlus į naujus namus pirmas dalykas, ką pirkome buvo šaldytuvas. Laukiuosi paskutines dienas ir labai nemalonu toks stresas, kai įmonei taip nusišvilpt į savo klientus, kurie išleidžia tokius pinigus. Kreipsimės į vartotojų teises ir tikrai taip nepaliksim.
Laba diena Monika,

Ačiū už Jūsų nuomonės pasidalinimą. Mums labai svarbi Jūsų patirtis apsiperkant Technoramoje.
Džiaugiamės, jog šią situaciją pavyko išspręsti taikiai- Jūsų naudai. Ir labai tikimės, kad ši karti patirtis liks praeityje, o Jūs dar nekartą užsuksite pas mus.

Linkime gražių akimirkų naujuose namuose!
Atsakyti
Pirkau prekę (dovana) per e-parduotuvę. Atsiimant prekę Klaipėdos Akropolio Technoramoje, mane aptarnavo konsultantė Karolina. Atidavė dėžutę, davė pasirašyti, nei labas, nei viso gero ir pasisukusi pratesė nutrauktą pokalbį su kolega. Parsinešęs prekę, pastebejau, kad pakuotė pradaryta. Atidaręs ją, prekės neradau, tik instrukciją ir pakrovėją. Grįžęs į parduotuvę, paprašiau paaiškinti, kodėl nėra prekės. Pakviesta konsultantė (gal vyresnioji?) Laura, paaiškino, kad prekė yra vitrinoje, ir pasakė, kad tuoj atneš. Aš pareikalavau naujos supakuotos prekės, nes skirta dovanai...Atsakymas: "kitos prekės neturime, jei nepatinka gražinsime pinigus, pirkite kur norite ir aplamai negadinkite mums nuotaikos"... Įdomu, o kas man sugražins sugadintą nuotaiką ir kaip aš būčiau atrodęs, padovanojęs tuščią pakuotę??? Aš daug metų dirbęs klientų aptarnavime, visada nuramindavome klientą, rasdavome alternatyvų išspręsti problemas... Kitą kartą pirkdamas prekes, greičiausiai kreipsiųosi pas kitą pardavėją.
Atsakyti
Visiškai nerekomenduojam ir daugiau niekada nepirksim nei mes, nei artimieji.
Prieš savaitę išsirinkome šaldytuvą Klaipėdos Technoramoje, atvežę kurjeriai šaldytuvą atnešė į namo vidų ir paprašė, kad pasirašyčiau, kad prekę gavau. Kadangi konsultantė pasakė, kad porą val nejudinti ir nejungti šaldytuvo, išpakuoti neskubėjome. Po poros val išpakavus pamatėm, kad šaldytuvo siena sulankstyta. Parašėme laišką, teko bendrauti su nemalonia darbuotoja. Norėjome, kad kuo greičiau šaldytuvą išsiveštų, deja nesutiko spręsti situacijos, nes akcentuojama, kad buvo pasirašyta, kad priimtas šaldytuvas, nors kurjeriai neperspėjo, kad reikia apžiūrėti prie jų akių ar viskas gerai.
Labai nemaloni situacija, nes atsikėlus į naujus namus pirmas dalykas, ką pirkome buvo šaldytuvas. Laukiuosi paskutines dienas ir labai nemalonu toks stresas, kai įmonei taip nusišvilpt į savo klientus, kurie išleidžia tokius pinigus. Kreipsimės į vartotojų teises ir tikrai taip nepaliksim.
Marketingo skyrius
2021-07-05 10:13:12 IP 2i24uluc
Atsakyti
Greta 2021-07-02 23:24:37
Darykite tvarką Klaipėdos akropolyje, jau antra karta laukiame, o jūsų jaunimėlis žaidžia su telefonais, ypač vakare, nes kol neateini susiraukęs iki jų tol niekas neprieina.Vienas konsultantas 5 min žaidė, tada greit praėjo pro šona susirinko daigtus ir išėjo, suprantu kad jo pamainos pabaiga, bet minute užtrukti galėjo užuot žaidęs.
Laba diena Greta,

Ačiū už Jūsų pastebėjimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, tad būtinai į tai reaguosime.

Tikimės trečias kartas toks nepasikartos.

Gražios dienos!
Atsakyti
Darykite tvarką Klaipėdos akropolyje, jau antra karta laukiame, o jūsų jaunimėlis žaidžia su telefonais, ypač vakare, nes kol neateini susiraukęs iki jų tol niekas neprieina.Vienas konsultantas 5 min žaidė, tada greit praėjo pro šona susirinko daigtus ir išėjo, suprantu kad jo pamainos pabaiga, bet minute užtrukti galėjo užuot žaidęs.
Marketingo skyrius
2021-06-15 11:27:17 IP 2i24uluc
Atsakyti
Valerijonas 2021-06-09 13:52:42
Nerekomenduoju pirkti internetu, jie tiesiog pasiims jusu pinigus, o prekes jus negausite nes jie tiesiog tu prekiu neturi. Mokant pinigus maciau pranesima pristatymas 5-7 d.d., kai jau sumokejau - tapo 4 savaites. Pasake kad kazkada grazins pinigus, kaip supratau pas juos tai standartine praktika apgaudineti pirkejus.
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Mūsų žiniomis ši situacija buvo išspręsta taikiai ir Jums grąžinti pinigai atgal į sąskaitą.
Ačiū, jog dalinatės patirtimi, tai mus įkvepia tobulėti ir pasitaisyti tose vietose, kuriose iškyla tokių nesusipratimų.
Tikimės, jog ateityje tokių nesusipratimų daugiau nebus.

Gražios dienos!
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti internetu, jie tiesiog pasiims jusu pinigus, o prekes jus negausite nes jie tiesiog tu prekiu neturi. Mokant pinigus maciau pranesima pristatymas 5-7 d.d., kai jau sumokejau - tapo 4 savaites. Pasake kad kazkada grazins pinigus, kaip supratau pas juos tai standartine praktika apgaudineti pirkejus.
Atsakyti
2021 05 07 akropolio tehnoramoi pirkau televizoriu. Aisku vietoi neturejo nuvaziavau psiimti is kitos tehnoramos kur yra veteunge. Konsultantas ispakaves ijunge nu klausimu nekilo kaip ir veikiantis viskas tvarkoi. Gryzus namo isijungus uzejus i interneto narsykle ant balto fono pastebejau demes. Paskambinus i tehnorama konsultantas pasake atveskit pakeisim bet greiciausia nespesit nes garantinis tuoi uzsidarys nes jie dirba trumpiau. 2021 05 10 nuvykus i garantini ir pareiskus kad preke yra nekokybiska paprasius grazint pinigus, pareiske, kad pinigu niekas negrazins reikia siusti televizoriu ju meistrams o gal jus pats sudauzet ji. Buvo dvi darbuotojos viena ramesne, bet garantinio servizo vadove Laura Strazdiene buvo labai nemandagi ir netaktiska kele balsa. Kaip is vis toks zmohus eina tokias pareigas. Pareiske kad tuoi pats vesi televizoriu i pas meistru. Einam prie esmes sake reiks lault apie pora savaiciu. Nu ok issiaiskins vus matyt uz poros valandu atvykus ir pameginus parasyti prasyma kad remontas jei ka nedomina noriu kad butu grazinami pinigai. Sie atsake kad meistrai paziurejo televizoriu ir jokiu gedimu nerado. Taj paprasiau kad grazintu pinigus nes preke nekokybiska. Sie atsake kad preke kokybiska ir pinigu negrazins. Nuvaziavau pas tariama ju meistra. Vyriskis buvo mandagus parodzius ir ijungus balta ekrana per kuri visa eina zaliuziu deme sis meistras pasake kad cia normalu juk yra nepamenu kazkokie pilseliai. As aiskinu kad toks televizorius turi rodyt graziai be jokiu demeliu. Taj jis padare televizoriaus nuotrauka ir issius i samsung atstovybe. Lauksim atsakymu. Skundas parasytas i vartotoju teisiu tarnyba. Jei reikes eisim teisiniu keliu. Niekam nepatarciau apsiprekinti tehnoramoje esu labai nusivyles visomis prasmemis. Ir kokybe ir aptarnavimu.
Atsakyti
Nerekomenduoju!!!.
Pirkau internetu
Prekę naudojome nepilną mėnesį. Sugedo...
Kreipiausi į serviso konsultantę. Jos bendravimo lygis-lygus nuliui. Jau susirašinėjimo metu pastebėjau, kad kažkaip keistai bendrauja. O paskambinus, tai iš vis tragedija buvo. Pasakymas buvo jos.... AŠ NETURIU LAIKO ČIA SU JUMIS KALBĖTIS
Atsakyti
UPD
Nors mano užsakymo eigoje turejau labai daug negativių momentų, tačiau turiu pažymėti, kad Technoramos darbuotojai labai operatyviai (per puse darbo dienos) pakeitė nekokybišką prekę į gerą, parduotouvėje patikrino ar veikia ir šiaip maloniai bėndravo. Dėja, čia buvo vienintėlis pozitivus momentas. Dėl to įvertinčiau jų darbą ne 0, kaip praeitam atsiliepime, o 4/10
Atsakyti
UPD
Kaip ir buvo nuspėjama prekę atvažiavo su esminiais defektais kaip techniniais taip ir fiziniais. Grąžinimas prekėms iš eshopo galioja tik eshope. Tad reikės dar pusė metu laukt kol grąžins pinigus už savo "kokybišką" produktą. Išvada : jeigu norite sutaupyti laiką, nervus ir pinigus, šitą įmonė apeikite už tūkstančių kilometrų. Gaila, kad šitos kontoros darbą negalima įvertinti 0, nes jų vertė būtent tokia.
Atsakyti
Labai neatsakinga įmonė, nesilaiko savo pirkimo-pardavimo taisyklių. Vėlavo su prekę, kurį net nebuvo išsiųsta, kol neparašiau e-laiska. Jokių pranešimų apie prekes vėlavimą aišku negavau. Niekam nerekomenduoju pirkti kažką iš jų.
Atsakyti
Pirkau galaxy buds pro mėlynas ausines ant pakuotes parodyta kaip tokios o atidarius buvo silver
Atsakyti
Klaipėdoje, Taikos pr. buvo pirktas automobilinis telefono laikiklis su magnetu, konsultantas patikino, kad puikiai atlaiko svorį, tačiau uždėjus telefoną ant jo, su pirmu posukiu telefonas apsivertė ir krito nuo laikiklio, dužo ekranas. Grąžinant prekę pradėjo išvedinėti sąlygas, jog prekės grąžinamos tik per 2 savaites (turimas čekis ant kurio rašo garantija 12mėn). Tai prekė jau skatosi po 2sav nebe garantinė? Jei neatlaiko svorio, vadinasi brokas. Pardavėjai nesutinka grąžinti pinigų, apgailėtina parduotuvė.
Atsakyti
Iš, , Technoramos" pirkau kavos aparatą. Prekę gavau tikrai pakankamai greitai, tačiau kai nuėjau jos pasiimti iš paštomato likau nemaloniai nustebinta- prekė nebuvo supakuota į jokią papildomą dėžę, o tiesiog ant originalios kavos aparato dėžės buvo užklijuotas siuntos lipdukas. Taip pat pastebėjau, kad viena plastikinės rankenos dalis nuplėšta. Nežinau, ar taip nutiko transportuojant, ar ji tokia iškeliavo jau iš parduotuvės, tačiau estetinis vaizdas jau buvo nebegražus, juo labiau, kad prekė buvo užsakyta artimam žmogui dovanų. Įmonei būtų patarimas saugiau ir švariau supakuoti siuntas.
Atsakyti
Pirkome televizoriu internetu. Sumokejome ir gavome patvirtinima. Po poros valandu paskambino konsultante ir pasake, kad preke ekspozicine, bet pasiule nemokamai prieda. Teko ilgai itikineti, kad ekspozicines prekes nenorime, ir pareikalauti, kad sugrazintu pinigus. Prizadejo grazinti pinigus per 2 dienas, bet po dvieju dienu teko rasyti uzklausima, nes pinigu negavom. Pinigus grazino sekancia diena po to kai paraseme uzklausima. Siulyciau nepirkti is Technoramos internetu, nes siuo metu yra lauzomos vartotoju teises. Parduotuve nenurodo, kad preke yra ekspozicine, bet viename skyrelyje nurodo, kad konsultantas susisieks, jeigu preke bus ekspozicine po to kai ja nupirksite. Siulyciau Technoramai susipazinti su Varotoju istatymais apie prekiu aprasymus. Jeigu jums nutiko panasi istorija, galite kreiptis i Vartotoju teises inspekcija!
Atsakyti
Technorama internetinėje parduotuvėje pirkome 3 elektrinius paspirtukus. Pristatė į namus per dvi darbo dienas net ir šventiniu laikotarpiu. Malonus konsultantės aptarnavimas. Rekomenduoju.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti, nes :
Prekes nepristate laiku ir nesugebejo informuoti jog neturi sandelyje.
Lesu jau savaite laiko neatgauname, zada zada, deja... Suma 800 eur
Atsakyti
Blogiausia patirtis iki šiol, kiek teko susidurti su internetinėmis parduotuvėmis ! Pardavinėja, ko neturi. Meluoja dėl pristatymo laiko (susidariau nuomonę, kad jie nežino, kur užsakyta prekė yra). Tikrai nerekomenduoju šitos parduotuvės !
Atsakyti
Pirkau televizorių. Į namus Vilniuje pristatė per dvį paras. Malonus bendravimas. Ačiū.
Atsakyti
Ačiū internetinės parduotuvės konsultantei Ainai už nuoširdų ir malonų aptarnavimą!
Atsakyti
Įvykis Klaipėdoje, Akropolyje esanti parduotuvė.
Internetu užsisakėme siurblį-robotą, prekę gavome greitai, tačiau prekę gavome brokuotą, siurblį gavome rugsėjo 28d. į servizą pridavėme rugsėjo 29d. siurblys nevažiavo į savo stotelę, jos tiesiog neužfiksavo kol galutinai išsikrovė. Rugsėjo 29d.vakare atvykome paklausti kaip naudotis siurbliu galvojome, kad gal nemokame naudotis, dėja, supildėme dokumentus į servizą, parašėme prašymą, jog atsisakome remonto, siunčiame tik apžiūrai, paklausus kada žinosime atsakymą, tai pasakė jog 3-4dienos skubiai bus išsiųstas. Praėjo 7 dienos atsakymo nesulaukėm, taigi nutarėme nuvažiuoti į servizą, va tada ir pasimatė konsultantų mandagumas. Su mumis buvo šnekama taip lyg mes būtumėm ne klientai, girdėjome grasinimų, kad šaukdamos mes tik sau blogiau darome ir tik nuo jų (servizo darbuotojų) priklauso kaip greitai mes atgausime savo daiktą ar pinigus. Ant mūsų buvo šaukiame, teikiami palyginimai, kurie yra neetiški ir, kurių išvis klientas neturėtų išgirst, tada pareiškė, kad mes turime turėti lapą, kad pridavėme daiktą i remontą, kurio mum niekas neatspausdino tą dieną, kai pridavėme. Buvome pakraupusios, kad konsultantės šitaip sau leidžia bendrauti su žmonėm. Vėliau atėjusi kita darbuotoja tiesiog įsikišo į pokalbį ir pareiškė, jog mes nesutikom kitą dieną atvežti siurblio į servizą (nors pačios jos ten net nebuvo) ir kai pasakėme, jog mum net nebuvo siūlytas toks dalykas išvadino melagėm ir dar prie to pačio pridūrė, kad mes atvežėm per vėlai kai jau servizas nebedirba, darbuotojom buvo paaiškinta, kad esame dirbantys asmenys, ir netueime laiko bet kada atvažiuoti ir dirbame iki vakaro, bet tada atgal gavome replika, jog šiandien tai radome laiko atvažiuot pas jų aiškintis, matyt pagal šias darbuotojas išeiginės yra skiriamos tam, kad lakstyt ir ieškot savo daikto. Po visų grasinimų, išvadinimų, ir neetiškų replikų ("kai atvažiuosit į ligoninę diagnozės klausite gydytojo ar kaimynes" štai tokia replika, jog atvažiavome 20h paprašyti konsultantų pagalbos, ir kad jie priėmė mūsų daiktą, o ne servizo darbuotojos), kai šiek tiek darbuotojos nurimo ir pamatė, jog mes neišeisim kol mum nebus suteikta informacija, viena iš darbuotojų paskambino į servizą ir sulaukėme atsakymo "jog mūsų siurblys tik pirmadienį iškeliavo į servizą ir dabar yra eilėje", esame dėkingos už tai, jog viena darbuotoja dapildė lapus už mus, nes iki galo nebuvom dapildyta tą dieną kai palikome siurblį, nes konsultantas nežinojo kaip pildyti. Istorija baigėsi tuo, jog atspausdino mum lapus ir sakė laukti 14-20 darbo dienų, iš 3-4liko žymiai ilgesnis laikas. Kitą dieną gavome atsakymą, jog siurblys brokuotas ir mum grąžina pinigus, dėja atvažiavus pasisveikinus su darbuotoja ji net laba diena nepasakė, ką jau kalbėti apie mandagumą. Taip pridedu jog abi dienas darbuotojos sėdėjo be veidą dengiančių kaukių, o tiesiog pasikabinusi viena ant vienos ausies, o kita išvis be nieko. Esame tikrai pakraupusios tokiu elgesiu darbuotojų, tokie žmonės neturėtų dirbti tokiose vietose, kur jų pagrindinis darbas bendravimas su žmonėmis, tiesiog nemoka bendrauti, darbuotojas negali šaukti ant kliento, grasinti jam, mes mokame pinigus (kai parduoti, tai visi šypsosi, kai reikia prisiimti atsakomybę esame patys klientai kalti), tai norime gauti kokybišką prekę ir tuo labiau kokybišką bendravimą ko čia tikrai nebuvo.
Atsakyti
Viktorija 2018-11-12 23:36:38
Laba diena!

Mano mama, kuri negyvena Lietuvoje, uzsuke i Jusu parduotuve Klaipedoje, "BIG" TECHNORAMA, paklause pas Martyna S. rusu kalba, kaip gauti nauja nuolaidu kortele.
Martynas S. labai grubei atsake lietuviskai: " Mes gyvenome Lietuvoje, tai prasom kalbeti lietuviskai". Ir atsisuko.
Girdejau viska ir buvau sokiruota.
Lietuviskai pasakiau jam, kad elgtis taip su lankytojais labai negrazu ir nesvarbu ar zmogus gyvena Lietuvoje ar ne.
Prasau imtis kokiu nors veiksmu del aptarnavimo!

Su pagarba,
Viktorija I.
--
Labas vakaras, kiek papildomai sumokėjote, kad jūs aptarnaujantis personalas kalbėtų užsienio kalba? Kokiais žodžiais atsiprašėte, kad nekalbate svetimos šalies kalba, bet personalo pagalba būtų išties naudinga?
Atsakyti
Labai nusivyliau Plungės technoramos darbuotoju. Nusipirkau televizorių, ji pardavė ne paprastas pardavėjas, o ale truputi "aukštesnes" pareigas užimantis darbuotojas. Kad isiulyt televizorių tai vaje kaip gražiai kalbėjo. Norejom paimti televizoriui garantini atskira, tai jis pasakė kad už jį reikės pinigus mokėti ir kalbą nusuko kitur. Po kelių dienų televizorius pradėjo strigti, išsijunginėti. Nuvežus atgal į technoramą, kad siųstų į garantinį tai priėmė tas pats vyr pardavėjas (ar kaip jis ten)ir tada prasidėjo kabinejimasis, kad tv ekranas įstumtas, kad ekranas subraižytas, nors ekraną valiau JO pasiulytom servetelem ir skysčiu. Tam vyr pardavėjui reikėtų elementaraus mandagumo išmokti ir nekelti balso prieš klientą. Pardavė brokuotą prekę ir dar akis drasko. Nebepirksiu ten niekada. Ir draugam bei pazystamiem patarsiu ten nepirkti nieko.
Atsakyti
Klaipėdos Akropolio techoramoje pirkome skalbinių dziovykle ir šaldytuvą, sumokėjome už viską iš karto ir ėmėm kartu paslauga atvežimas ir užnešimas... Atėjo atvežimo diena, pralaukiau visa dieną, skambinu, o jie oj suklydom neatvesim, ryt iki 11h.. OK... Kitos dienos 11h vėl skambinu, vėl niekas nieko nežino, vėl sugaista visa diena laukimo, kol galiausiai 17h atvežė dziovykle, o šaldytuvą ale sumaišė ir kitiems atidavė, išvažiavo paimti, atvežė ispakuota, plius ne dėvėjo apsauginių kaukių.. Žodžiu siaubas kas koks.. Nieko niekada ne užsisakykite iš ten!!! Apsurdas kažkoks!!!! Nei atsiprašymo nei nieko... Niekada ten negrysim ir jums nepatariam jaigu jums bent kiek brangus jūsų laikas..
Atsakyti
pirkėjai 2020-08-14 09:24:25
Laiko gaišintojai. Nepykit, bet kas taip daro ir kur tai matyta... Siunčiam užklausas dėl prekės kainos, atsiunčia nuolaidos kuponą, rodos, viskas OK. Užsakom prekę, laukiam dieną dvi, sumokėję nemažus pinigus. Skambina, sako, atsiprašome, prekės nebeturime, ar jums tiks, jei supakuosime iš ekspozicijos? Kurių velnių?? Už tokią pačią sumą iš ekspozicijos? Jau esam nukentėję taip, ačiū, nereikia. Kodėl pardavinėjat prekes, kurių praktiškai nėra? Dabar galėjom jau turėt norimą daiktą, bet - laukėm nuolaidos kuponų, vietoj kurių mums turėjo pranešti, kad prekė ekspozicinė apskritai, paskui laukėm užsakymo patvirtinimo ir pristatymo. O dabar lauksim grąžintinų pinigų į sąskaitą. Žodžiu, savo įvaizdį gerbianti parduotuvė taip nesielgtų. Bet esam dėkingi, kad nesukčiavote iki galo, ir pranešėt, kad daiktas jau „nešviežias“, kai tuo tarpu Avitela apskritai norėjo įkišti televizorių naudotą. Tai vis tiek mano akyse esat aukščiau už juos (galit būt užtikrinti, kad Aviteloj daugiau nebeapsiperkam).
Sveiki,

Atsiprašome už patirtus nesklandumus.
Norėtume išsiaiškinti situaciją, parašykite į marketingas@technonet.lt kokį daiktą pirkote ir kada.

Pagarbiai,
Technorama.
Atsakyti
Laiko gaišintojai. Nepykit, bet kas taip daro ir kur tai matyta... Siunčiam užklausas dėl prekės kainos, atsiunčia nuolaidos kuponą, rodos, viskas OK. Užsakom prekę, laukiam dieną dvi, sumokėję nemažus pinigus. Skambina, sako, atsiprašome, prekės nebeturime, ar jums tiks, jei supakuosime iš ekspozicijos? Kurių velnių?? Už tokią pačią sumą iš ekspozicijos? Jau esam nukentėję taip, ačiū, nereikia. Kodėl pardavinėjat prekes, kurių praktiškai nėra? Dabar galėjom jau turėt norimą daiktą, bet - laukėm nuolaidos kuponų, vietoj kurių mums turėjo pranešti, kad prekė ekspozicinė apskritai, paskui laukėm užsakymo patvirtinimo ir pristatymo. O dabar lauksim grąžintinų pinigų į sąskaitą. Žodžiu, savo įvaizdį gerbianti parduotuvė taip nesielgtų. Bet esam dėkingi, kad nesukčiavote iki galo, ir pranešėt, kad daiktas jau „nešviežias“, kai tuo tarpu Avitela apskritai norėjo įkišti televizorių naudotą. Tai vis tiek mano akyse esat aukščiau už juos (galit būt užtikrinti, kad Aviteloj daugiau nebeapsiperkam).
Atsakyti
Buvo iškilusių problemų, du kartus kalbėjau su konsultantais, dirba puikiai, bendrauja fainai, problemą išsprendė per dieną. Kreipiausi el. paštu, tai patys valandos bėgyje paskambino ir sutvarkė mano problemą. Esu turėjęs baisių patirčių su kitais internetiniais pardavėjais ir jų personalu, tai dabar esu labai maloniai nustebintas. Kol dirbsit taip ir toliau, tai pirksiu tik pas jus.
Atsakyti
Internetu užsisakėme telefoną, tačiau kitą dieną skambina technoramos konsultantė ir praneša jog telefono nebeturi, tad gražins pinigus. Pinigų laukiame jau savaitę, kad ir skambinam, problema nėra sprendžiama ir neturim nei pinigų, nei prekės. Labai nusivyliau technorama, pirmas ir paskutinis kartas kaip kažką perku internetu technoramoje.
Atsakyti
Pas jusu pirkau du kartus televizoriu, antra karta nusipirkus, ir susidurus su grazinimo problema, daugiau tikrai niekam nerekomenduociau pas jusu prekintis, nes jus neatsizvelgiat i klientus
Atsakyti
Romas vita 2020-05-25 21:06:58
Technoramoj netik prekės nekuokibiškos bet ir konsultantai yra visiškai neapmokinti. 2020.05.14 pirkau kavos aparatą. Su 5 metų garantiniu pratęsimų. Kuris pradėjo kvailioti. Vis rodidamas ir pipsiedamas kad prašoma išvalyti kavos tirčiu surinkėją. Nors jis ir yra tuščias vistiek rodydamas tą patį. PC Molia technoramoj konsultanto paklausiau kodėl yra toks gedimas ir kaip ji pašalinti. Jis patarė kreiptis į technorama kuris randasi Akropolija pas specialistą. Nes nežino ką patarti. Paklausiau ar šeštadienį rasių tą specialistą. Pasakė kad taip. Bet nuvikes jo neradau. (Past. Jai patis nežinot kas kaip dirbat tai nors pasiskambinkite. Juk ne akmens amžiuje gyvenam. Tai nesiuntiniekite žmonių) Akropolija irgi atsakimo negavau. Nes tik reikalavo pirkimo čekio ir atvešti kavos aparatą į remontą. Nu juokingai atrodo kad be pirkimo čekio net nenori bendrauti bet ir nežino kaip pašalinti paprastą gedimą. (Past. Visą aparato gedimą išsiaiškinau pats ir be čekio ir be atnešimo į garantinį remontą. Tai kad mokinkite ir konsultokite savo konsultantus kad mokietu elgtis ir patarti klientams kad neprarastų net klientų
Sveiki, labai atsiprašome už šį nemalonų įvykį. Parašykite į marketingas@technonet.lt, kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir ją išspręsti.

Pagarbiai,
Technorama.
Atsakyti
Technoramoj netik prekės nekuokibiškos bet ir konsultantai yra visiškai neapmokinti. 2020.05.14 pirkau kavos aparatą. Su 5 metų garantiniu pratęsimų. Kuris pradėjo kvailioti. Vis rodidamas ir pipsiedamas kad prašoma išvalyti kavos tirčiu surinkėją. Nors jis ir yra tuščias vistiek rodydamas tą patį. PC Molia technoramoj konsultanto paklausiau kodėl yra toks gedimas ir kaip ji pašalinti. Jis patarė kreiptis į technorama kuris randasi Akropolija pas specialistą. Nes nežino ką patarti. Paklausiau ar šeštadienį rasių tą specialistą. Pasakė kad taip. Bet nuvikes jo neradau. (Past. Jai patis nežinot kas kaip dirbat tai nors pasiskambinkite. Juk ne akmens amžiuje gyvenam. Tai nesiuntiniekite žmonių) Akropolija irgi atsakimo negavau. Nes tik reikalavo pirkimo čekio ir atvešti kavos aparatą į remontą. Nu juokingai atrodo kad be pirkimo čekio net nenori bendrauti bet ir nežino kaip pašalinti paprastą gedimą. (Past. Visą aparato gedimą išsiaiškinau pats ir be čekio ir be atnešimo į garantinį remontą. Tai kad mokinkite ir konsultokite savo konsultantus kad mokietu elgtis ir patarti klientams kad neprarastų net klientų
Atsakyti
Labai nusivyliau "Technorama", daugiau nežadu pirkti iš čia. Nusipirkau neatitinkantį mano lūkesčių plaukų džiovintuvą, bet nuėjus į parduotuvę, man nebuvo grąžinti pinigai už jį.
Atsakyti
Milda 2020-02-18 11:52:16
Ar atgavote pinigus?
tas pats variantas pas mus, pirkom skalbimo mašiną sekmadienį, buvom sutare, kad atveš pirmadienį darbo valandom, pirmadienį skambina sako, atsiprašome, bet neatvešime šiandien atvešime ketvirtadienį, pasiutau tai perskambino perdave, kad pristatys 8-9 vakare. Pinigus sumokėjau už atvežimą, būčiau pats už tuos pinigus surades kas atveža nauja ir išveža seną techniką. Geriau būčiau pirkes iš Topo centro ir pigiau ir pristatytu tą pačią dieną. Dar ale akcija padarė... Paskutinį kartą perkam iš technoramos. Dar tas konsultantų arogantiškumas Klaipėdos akropolyje kur kasoje dirba.... Nebus pristatyta laiku kreipsimes į vartotojų teises, pokalbiai telefonu įrašyti...
Atsakyti
Greta 2019-12-09 14:49:02
nusipirkau dulkių siurblį robotą internėtinėje Technorama parduotuvėje. Nurodyta, kad pristatymas 1-2 d.d. esant reikalui, gali trukti ilgiau, bet įmonė susisieks ir informuos apie pasikeitusį pristatymo laiką. Aišku, praėjo 3 d.d., niekas nieko nepranešė. Pati ieškau prekės, už kurią sumokėjau 300+ eur. Tada mane informuoja, kad b8tent tokios prekės nėra, užsakyt negali, nežino kada gaus, tiekėjai neturi ir bla bla. Pasiūlo kitą siurblį, kuris žymiai brangesnis, arba grąžint pinigus. Matyt tokia įmonės politika, pardavinėja tai, ko neturi, į puslapį sukelia neturimas prekes, tada siūlo kitą brangesnę prekę. Prieš perkant pasitikslinkite, ar jie tikrai turi būtent tą prekę, kurią išsirinkote Jūs :)
Ar atgavote pinigus?
Atsakyti
Gruodžio pradžioje atvykome kompiuterio, išsirinkome, konsultantas patvirtino, kad geras pasirinkimas pagal kainą ir ko mums reikia. Pasakėm kad perkam. Ieškojo po visą salę, skambino į sandėlį. Pasiūlė pirkti pavyzdinį kompiuterį. Nusprendėme pirkti kitur ir dar pigiau. Vakar užsisakiau internetu laikrodį, kitą rytą atėjo sms kad paruoštas atsiėmimui. Atvykus (35km) iki tos parduotuvės pirma pasakė susimokėti, o tada prasidėjo ieškojimai, kol galiausiai pirma gavau sms kad atleiskite prekės neturime, kad praneš kai turės. Ir tuomet atėjo ir pasakė kad neturime, grąžina pinigus. Ar taip turi būti tokioje parduotuvėje? Du kartai kaip žadėjau pirkti ten ir abu nusivyliau, daugiau kojos nekelsiu ir internetu neužsisakinėsiu.
Atsakyti
Jeigu galite nepirkti el. Technoramos parduotuvėje-nepirkite! Tikrai nėra jokios garantijos, kad prekę gausite laiku ir ar išvis gausite. Nors skelbia, jog pristatymas per 2-3 dienas, o kitu atveju technorama pasižada informuoti.... jokios informacijos realiai nėra.... laukimas ir tyla....
Atsakyti
Sveiki,

Internetiniame puslapyje skiltyje “siūlyti” savo kainą, buvo pasiūlyta konkretaus Tv modelio kaina, kuri pas konkurentus yra mažesnė. Tikėjausi šios kainos ir iš Jūsų, tačiau gaunu e-mail su siūloma 7€ nuolaida prekei. Nepykit, bet tikrai suėmė juokas. Tą nuolaidą ir per Jūsų nuolaidos sukimo žaidimą galima laimėti. Ar tikrai neįmanoma bent 5% nuolaidą pritaikyti? Ačiū.
Atsakyti
nusipirkau dulkių siurblį robotą internėtinėje Technorama parduotuvėje. Nurodyta, kad pristatymas 1-2 d.d. esant reikalui, gali trukti ilgiau, bet įmonė susisieks ir informuos apie pasikeitusį pristatymo laiką. Aišku, praėjo 3 d.d., niekas nieko nepranešė. Pati ieškau prekės, už kurią sumokėjau 300+ eur. Tada mane informuoja, kad b8tent tokios prekės nėra, užsakyt negali, nežino kada gaus, tiekėjai neturi ir bla bla. Pasiūlo kitą siurblį, kuris žymiai brangesnis, arba grąžint pinigus. Matyt tokia įmonės politika, pardavinėja tai, ko neturi, į puslapį sukelia neturimas prekes, tada siūlo kitą brangesnę prekę. Prieš perkant pasitikslinkite, ar jie tikrai turi būtent tą prekę, kurią išsirinkote Jūs :)
Atsakyti
Šiandien 2019.12.06d. vakare, Technorama parduotuvėje, Klaipėdos Akropolyje, labai nusivyliau vienos konsultantės ir kasininkių nesiskaitymu su klientais. Nusipirkome belaidį siurblį, kuris kainavo 600 eurų. Pakonsultavo labai išsamiai vaikinukas, atstovas tos kompanijos, jam didelis pliusas, bet vos priėjus prie kasų ir sumokėjus pinigus, prasidėjo visiškas nesiskaitymas. Kadangi man teko palaukti kol vyras privažiuos prie kitų laukutinių durų su mašina, paprašiau, kad siurblį perkeltų nuo kasos ant prekystalio, kur grąžinamos prekės, nes tuo metu ta kasa nedirbo, nes mano pačios rankos buvo užimtos kitais pirkiniais. Šalia su kitais klientais stovėjusi konsultantė, tuoj už manęs su didžiausiu pasipiktinimu, paniekinančia išraiška veide, perkėlė dėžę su siurbliu ir atsiviepusi bambėjo, kad ir pati galiu persikelti, nes prekė nėra sunki... Toks išsireiškimas tikrai sugadino ir pirkimo nuotaiką ir nuteikė tikrai labai nemaloniai. Toks jausmas, nusipirkai, o dabar dink iš čia kuo greičiau. Paklausus kasoje dirbančių merginų (konkrečiau kasininkės su akinukais), koks tos bambančios konsultantės vardas, buvo atrėžta, kad vardų mes nesakome ir jei reikia, kad pasiklausčiau jos pačios. Baisus nesiskaitymas. Aš nemanau, kad taip turi elgtis aptarnaujantis personalas ir kad visai turi dirbti tokie darbuotojai. Vargu ar kada dar grįšiu į šią parduotuvę.
Atsakyti
Pirktas televizorius BIG Klaipedoj. Konsultantai nepranese, kad televizoriuos parduodamas is stendo.
Parsinesus namo nera jausmo kad visiskai naujas daiktas, nes priskaupe senu dulkiu tarpeliuose. Pardaveja 3054 Laura
Atsakyti
Pirkau Samsung robotą-siurblį. Padarius užsakymą sekančią dieną prekę atvežė kurjeris. Greitas ir malonus aptarnavimas! Rekomenduoju.
Atsakyti
Laba diena, domina toks išsireiškimas sutartyje. Uab, , v...v.. " įsipareigoja atlikti garantinį remontą ir prietaiso trūkumus pašalinti per protingą terminą. Gal kas susidūrėte kas tas protingas terminas, savaitė, ar mėnuo, puse metų ar kol baigsis garantinis.
Atsakyti
2019 metų rugsėjo 6 dieną nuvykome į Akropolio Technoramą įsigyti planšetės. Pirmiausia likome nustebinti ten dirbusių konsultantų, jie stovėjo šalia mūsų diskutuodami apie savo dienos pardavimus (tai buvo daroma garsiai prie visų ten esančių klientų). Pardavimų aptarimas vyko tarp IT skyriaus ir TV skyriaus konsultantų. Mes pačios išsirinkome planšete, paprašius ji mums buvo greitai paduota ir mes palydėtos prie kasos. Tik ten susivokėme, kad konsultantas nepatikrino prekės. Kadangi skubėjome planšetę pačios išsiėmėme iš pakuotės (kuri jau buvo atklijuota) ir vizualiai apžiūrėjome ar nėra subraižymų. Grįžus namo paaiškėjo, kad planšetė neįsijungia. O ir kitame apšvietime daiktas pasirodė visu gražumu, visas nučiupinėtas. Kitą dieną, t.y., rugsėjo 7 dieną, važiuojam vėl atgal (50 km). Ten paaiškėja, kad vakar įsigytas daiktas turi būti siunčiamas į servisą ir turime laukti žinių iš ten. Paprašius pakeisti ar grąžinti pinigus ir pasakius, kad negalime laukti (išvykstame į užsienį) niekas į kalbas nėjo. Reziumė po valandos ginčų planšetė pasikrovė 6 %. Tai, mano kaip pirkėjos supratimu reiškia, kad daiktas jau buvo naudotas. Bet mes vistiek likome kalti. Nes mes "pasinaudojome planšetete ir kitą dieną ją atvežėme". Daugiau niekam nerekomenduočiau pirkti šioje parduotuvėje, kur dėl parduodamų jau naudotų daiktų lieki pats kaltas. Kur konsultantai nekreipia dėmesio į klientus (gal per pigią, dėmesio nevertą prekę pirkome), kur kasininkės žiūri kaip į šiukšles. O serviso darbuotoja išvis nemandagumo įsikūnijimas. Darbuotojai bendraudami su mumis nemandagiai žvalgėsi tarpusavyje, laikydami mus kvailiais. Po visko grąžinus planšete pasikrovusia 6 % numetė ją mums kaip šunimis. Viskas būtų suprantama jei šioje parduotuvėje būtų daugiau mandagumo, tiesiog su šios parduotuvės darbuotojais neįmanoma buvo gražiai bendrauti.
Atsakyti
Siu metu 20Rugpjucio atbegau i Akropolyje esancia Technoramos parduotuve Klaipedoje noredama nusipirkti savo IPhonui pakroveja, pasikonsultavus su parduotuves darbuotoju nusipirkau pakroveja. Kadangi buvau tikra, kad nusipirkau tinkama pakroveja, atsidariau visiskai nesaugodama dezutes ipakavimo. Atsidarius supratau, kad produktas nebuvo skirtas mano Iphonui, kita diena vel nuvaziavau i parduotuve taciau jau buvo 20:00 vakaro ir serviso darbuotojo priduoti prekes nebuvo. Man patare nusipirkti kita pakroveja ir sugrizti vel priduoti netinkama pakroveja. Grizusi namo ir pradejusi krauti savo Iphona vel susiduriau su problema, pakrovejas nekrauna mano mobilaus, jis krauna tik iki 10% ir toliau nekrauna. Galiausiai nusipirkau pakroveja is IPhone parduotuves. Siandiena 30 Rugpjucio nuejau i Technorama priduoti dvieju pakroveju kuriuos man ikiso patys darbuotojai ir isgirdau sia zinia : mes jusu pakroveju nepriimsime ir pinigu negrazinsime. A) del negerai atplestos pakuotes B) Nera irodymu, kad pakrovejas nekrauna C) mes aplamai neturime 14 dienu grazinimo tvarkos. Zodziu sviedziau as tuos pakrovejus darbuotojai ant stalo ir isejau is parduotuves, tegu sau pasidovanoja sias prekes Technorama, mano kojos ten daugiau nebus. Gyvenu jau daugeli metu Olandijoje ir siuo metu Ispanijoje ir tikrai nesu susidurusi su tokiu servisu, kai prekes nebutu priimtos 14 dienu laikotarpyje, tuo labiau kai sias prekes man isiule patys parduotuves darbuotojai.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Technikos remontas
Buitinės technikos remontas

Adresas: J. Aiščio 16, Rumšiškės, LT-56335 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: buitinė technika.
Buitinės technikos remontas Profesionalus įvairių gamintojų buitinės technikos remontas. Naudojame išskirtinės kokybės, naujas detales. Greitai ir kokybiškai taisome buitinę techniką, galime suremontuoti ir jūsų namuose. Atsakome už savo darbo kokybę, todėl visiems darbams ir detalėms suteikiame garantiją. Mūsų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Roko grupė "Genesis" savo istoriją užbaigia paskutiniu turu
Roko grupė "Genesis" savo istoriją užbaigia paskutiniu turu 09-20 20:44
Rugsėjo 20-ąją koncertu Birmingeme, Jungtinėje Karalystėje (JK), viena iš populiariausių visų laikų roko grupių "Genesis" pradeda savo trijų mėnesių koncertų turą po Jungtinę Karalystę, JAV ir...
EK pirmininkė: elgesys su Prancūzija "nepriimtinas"
EK pirmininkė: elgesys su Prancūzija "nepriimtinas" 09-20 20:39
Su Prancūzija pasielgta "nepriimtinai", kai Australija, Jungtinė Karalystė ir JAV slapta susiderėjo dėl gynybos aljanso, atšaukiančio jos sutartį tiekti povandeninius laivus Kanberai, pirmadienį...
JAV atveria sienas keliautojams iš užsienio
JAV atveria sienas keliautojams iš užsienio 09-20 19:15
Jungtinės Valstijos atšauks pusantrų metų galiojusį kelionių draudimą ir į šalį įsileis visus nuo COVID-19 pasiskiepijusius, testuotus asmenis.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate pasiskiepijęs nuo gripo?

Akcijų kainos

Humana 407,79 +2,16%
Manchester United 17,99 +2,10%
Ford 13,55 +1,12%
Goodyear 16,98 +1,01%
Nokia 5,50 -2,14%
Facebook 364,72 -2,24%
Western Union 20,80 -2,30%
Moody's 370,00 -2,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 23,99 -6,58%
Cukrus 0,76 -5,00%
Anglis 168,75 +11,04%
Varis 9370,14 -0,85%
Benzinas 2,24 -0,88%
Jautiena 5,61 +0,36%
Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Nafta 72,61 0,00%