VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Verslo Vartai, UAB

Atsiliepimai apie Verslo Vartai, UAB

Technorama

Parašyk savo nuomonę apie Verslo Vartai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Elektrinis paspirtukas UERA Dixon S2 - prasta kokybe

Bukite atidus, Technorama prekiauja nekokybiskais elektriniais paspirtukais.
Nusipirkus elektrini paspirtuka ir saugant ir ramiai pavazinejus po 3men nuluzo varstas, kuris laiko rata (varsto storis, kaip du pirstai). Varsta pakeite, taciau pareikalavo susimoketi ir atsisake garantinio pritaikymo. Nusiperki elektrini paspirtuka ir negali naudotis, nes luzta storiausi varstai... Kaina didele, taciau kokybe juokingai prasta...
Atsakyti
Sveiki,
Būkite atsargūs su Technorama. Pasirodo jie mėgėjai skelbti puikias "akcijas".
Istorija tokia: Rugsėjo mėnesį buvome užsukę į parduotuvę, pirkome vaflinę, likome maloniai nustebinti puikiu aptarnavimu, tuo pačiu nusižiūrėjom dulkių siurblį Thomas už 199, 99 Eur (be akcijos, turime net nuotrauką, kad atsiminti modelį kitam kartui), dar pardavėja pažadėjo, kad bus netrukus nuolaidos, tikrai bus dar kiek pigiau. Ir štai atvažiuojam spalio 31 dieną nusipirkti siurblio. Prie jo kortelė su perbraukta kaina 239, 99 ir šalia kaina 199, 99 Eur. Tipo akcija, nuleista net 40 Eur... Ir likęs tik modelis ekspozicijoje. Na mes dar paklausėm, gal dėl to, kad iš ekspozicijos, pritaikys kokią nuolaidą, tačiau atsakymas buvo griežtas - kokios dar nuolaidos, va kiek jau nuleidom. Na ką darysi, sumokėjom pinigus, laukiam kada supakuos (ko visai neskuba daryti personalas (gal ir gerai, spėjom susigaudyti) ir tada žmona prisiminė, kad darėsi nuotrauką ir kažkaip jai ta kaina užstrigusi... Pasižiūrim taigi tiksliai, tas pats modelis rugsėjo mėn be jokių akcijų kainavo 199, 99 ir spalio gale su "akcija" kainuoja lygiai tiek pat... Tada jau suėmė gana rimtas pyktis dėl tokio "naglo" manipuliavimo. Paprašėm pinigų grąžinimo. Tada tai prasidėjo... ir kainos kyla elektronikos, ir nieko mes nesuprantam pardavimuose, ir šiaip jie galėtų pinigų negrąžinti bet "iš principo" grąžins. Na mes sakom kad iš principo ir grąžinkit, nes kitaip bus dar blogiau. Gaila neturiu foto tos "akcijinės" lentelės, nes pradėjus aiškintis ji labai greitai atsidūrė vadybininkės rankose ir padaryti foto tapo nebeįmanoma. Dar mums buvo pasiūlyta rasti pigiau, ką mes sėkmingai padarėme ir įsigijome kitą siurblį kitoje parduotuvėje už 114 Eur.
Tai va tokia išvada - būkit atsargūs su "akcijomis" mus pirkėjus maudo kas netingi ir visom įmanomom priemonėm.
Atsakyti
Nekokia kompanija ta tehnorama pasimokiau kad daugiau nieko is ten nepirkti. Pirkau drona vargau trys dienas vazinejau pas ju kol paleidom pynigu uz broka negrazina. Perkan drona isiule typo draudima sutikau apdrausti. Po savaites nukrito dronas suduzo kamera laukiau trys menesius kol sutvarke. Atsiunte saskaita ale jusu drona sutaisyti kainavo 200€ kurio verte 400€. palei sutarti turiu apmoketi 20 % tai yra 50€ saskaitoje nebuvo nurodyta kokie darbai atlikti kokios detales pakeistos nei detoliu serijos numeris. Realei kamerikes kaina 10 € darbas 20-30 €. Taip ir apgaudineja zmones o drono dar iki siol laukiu su tinkama saskaita kurioje viskas butu nurodyta.
Atsakyti
Prasčiausias aptarnavimas elektorininėje erdvėje, kiek yra teke pirkti internetu !
Atsakyti
Tomas Žilinskas 2017-09-09 11:38:07
Nežinau ar tai "Technorama" darbuotojų nekompetencija ar tiesiog įmonės politika paimti pirkėjų pinigus bet kokiomis priemonėmis, tačiau Klaipėdos "Technoramoje" mano mamai pensininkei kiniška koteilinė "Caso" buvo įsiūlyta kaip vokiška. Akivaizdu, kad kinišką kilmę net ir pats gamintojas stengiasi užmaskuoti - tik ant pakuotės dugno (!) yra užrašas "Made in P.R.C", o kitur matosi tik pirkėjų mulkinimui skirti užrašai - "Caso Germany".
Gerb. Tomai,
dėkojame už atsiliepimą.

Ar galite el. paštu marketingas@technonet.lt patikslinti, kada ir kur pirkote šią prekę, bei savo telefono nr.? Turėdami daugiau informacijos galėsime išsiaiškinti Jūsų situaciją. Labai lauksime Jūsų patikslinimų!
Atsakyti
Nežinau ar tai "Technorama" darbuotojų nekompetencija ar tiesiog įmonės politika paimti pirkėjų pinigus bet kokiomis priemonėmis, tačiau Klaipėdos "Technoramoje" mano mamai pensininkei kiniška koteilinė "Caso" buvo įsiūlyta kaip vokiška. Akivaizdu, kad kinišką kilmę net ir pats gamintojas stengiasi užmaskuoti - tik ant pakuotės dugno (!) yra užrašas "Made in P.R.C", o kitur matosi tik pirkėjų mulkinimui skirti užrašai - "Caso Germany".
Atsakyti
Dėkojame gerb. Elenai Banienei už atsiliepimą. (atsiliepimas prisegtuke)
Atsakyti
Aurimas 2017-06-30 09:37:30
Gerb. Indre,
bandome su Jumis susisiekti kelis kartus - deja, nepavyksta. Patikslinkite mums savo telefono numerį el. paštu aurimas.s@technonet.lt

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbraukis
Keistai skamba, kad negalite su manimi susisiekti jūsų sistemoje įvestu mano mobiliuoju numeriu. Prieš tai vadybininkas sėkmingai susisiekė.
Atsakyti
Indrė 2017-06-28 21:57:24
Šaldytuvas buvo užsakyta penktadienį (06. 23). Pirmadienį, negavus jokios informacijos apie užsakymą, skambinau bendruoju info telefonu ir rašiau laišką, neilgai trukus atskambino vadybininkas (iš Taikos pr. 61, Klaipėda) ir patikino, kad prekė iš salės, geros būklės, supakuos ir antradienį ją perduos kurjeriui, trečiadienį galėsiu džiaugtis nauju šaldytuvu. Darbe pasiėmiau trečiadieniui išeiginę, laukiau šaldytuvo. Ryte (10 val.) - tyla, tad paskambinau bendruoju numeriu, niekas nekėlė. Per pietus (12.50 val.) vėl pradėjau skambinti, atsiliepė gan malonus vaikinas ir paaiškino, kad pakuojant šaldytuvą įvyko nelaimė, ir darbuotojai subraižė šaldytuvo dureles, tad pusvalandžio bėgyje su manimi susisieks vadybininkas ir tarsimės ką daryti. Skambučio, deja, taip ir nesulaukiau, o šaldytuvo man reikia jau čia ir dabar. Labai nusivyliau aplaidžiu darbu. Manau, kad tokia įmonė galėtų laiku informuoti savo klientus apie susidariusią situaciją.
Gerb. Indre,
bandome su Jumis susisiekti kelis kartus - deja, nepavyksta. Patikslinkite mums savo telefono numerį el. paštu aurimas.s@technonet.lt

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbraukis
Atsakyti
Roberta Sarapajeva 2017-06-23 14:53:18
Pirkau macbook pro kompiuteri akropolio technoramoi su draudimu 2.100, uzmokejau pinigelius viskas tvarkioi iki kol gryzau namo, atsidarau as ta dieze kompiuterio ir pasirodo kad dave ne toki koki as prasiau, gerai tas irgi dzin, pirkau papildoma laida uz 90 € kad butu usb hdmi, bet dabar geriause dalis, praejo menesis laiko ir suduzo ekranas kompiuterio ir pasirodo kad pardavejas mane apgavo, as neturiu draudimo tai yra garantinis, dabar as turiu moketi 500€ uz ekrano taisima, sumokejau uz tipo draudima 215 € (kuris pasirodo ne draudimas o garantinis) ir dabar nebezinau ka daryti, nes ant poperiu raso garantinis o ne draudimas ir tipo as kalta kad ju pardavejas kazkoks blondinas isplaukes, man dabar apsieina kompiuteris 2700€ vistiek as taip visko nepaliksiu
Gerb. Roberta, dėkojame už pastabas - tik jos padeda mums augti ir keistis. Pasiaiškinsiu situaciją ir duosime Jums žinoti.

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
UAB "Gistama" 2017-06-16 14:59:19
Labai malonus ir aukšto lygio aptarnavimas - Jūratė Talmantaitė išmano savo darbą puikiai!! Pirkom kavos apartą likom labai patenkiti, rekomenduojam!
Klaipėdos m. Taikos pr.
Džiaugiamės, kad jums patiko - perduosime Jūratei.
Atsakyti
Indrė 2017-06-28 21:57:24
Šaldytuvas buvo užsakyta penktadienį (06. 23). Pirmadienį, negavus jokios informacijos apie užsakymą, skambinau bendruoju info telefonu ir rašiau laišką, neilgai trukus atskambino vadybininkas (iš Taikos pr. 61, Klaipėda) ir patikino, kad prekė iš salės, geros būklės, supakuos ir antradienį ją perduos kurjeriui, trečiadienį galėsiu džiaugtis nauju šaldytuvu. Darbe pasiėmiau trečiadieniui išeiginę, laukiau šaldytuvo. Ryte (10 val.) - tyla, tad paskambinau bendruoju numeriu, niekas nekėlė. Per pietus (12.50 val.) vėl pradėjau skambinti, atsiliepė gan malonus vaikinas ir paaiškino, kad pakuojant šaldytuvą įvyko nelaimė, ir darbuotojai subraižė šaldytuvo dureles, tad pusvalandžio bėgyje su manimi susisieks vadybininkas ir tarsimės ką daryti. Skambučio, deja, taip ir nesulaukiau, o šaldytuvo man reikia jau čia ir dabar. Labai nusivyliau aplaidžiu darbu. Manau, kad tokia įmonė galėtų laiku informuoti savo klientus apie susidariusią situaciją.
Gerb. Indre, dėkojame už grįžtamąjį ryšį - tik klientų pastabos padeda mums tobulėti. Atsiprašau, kad nesulaukėti žadėtų skambučių. Pasiaiškinsiu situaciją ir duosime Jums žinoti.

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Šaldytuvas buvo užsakyta penktadienį (06. 23). Pirmadienį, negavus jokios informacijos apie užsakymą, skambinau bendruoju info telefonu ir rašiau laišką, neilgai trukus atskambino vadybininkas (iš Taikos pr. 61, Klaipėda) ir patikino, kad prekė iš salės, geros būklės, supakuos ir antradienį ją perduos kurjeriui, trečiadienį galėsiu džiaugtis nauju šaldytuvu. Darbe pasiėmiau trečiadieniui išeiginę, laukiau šaldytuvo. Ryte (10 val.) - tyla, tad paskambinau bendruoju numeriu, niekas nekėlė. Per pietus (12.50 val.) vėl pradėjau skambinti, atsiliepė gan malonus vaikinas ir paaiškino, kad pakuojant šaldytuvą įvyko nelaimė, ir darbuotojai subraižė šaldytuvo dureles, tad pusvalandžio bėgyje su manimi susisieks vadybininkas ir tarsimės ką daryti. Skambučio, deja, taip ir nesulaukiau, o šaldytuvo man reikia jau čia ir dabar. Labai nusivyliau aplaidžiu darbu. Manau, kad tokia įmonė galėtų laiku informuoti savo klientus apie susidariusią situaciją.
Atsakyti
Pirkau macbook pro kompiuteri akropolio technoramoi su draudimu 2.100, uzmokejau pinigelius viskas tvarkioi iki kol gryzau namo, atsidarau as ta dieze kompiuterio ir pasirodo kad dave ne toki koki as prasiau, gerai tas irgi dzin, pirkau papildoma laida uz 90 € kad butu usb hdmi, bet dabar geriause dalis, praejo menesis laiko ir suduzo ekranas kompiuterio ir pasirodo kad pardavejas mane apgavo, as neturiu draudimo tai yra garantinis, dabar as turiu moketi 500€ uz ekrano taisima, sumokejau uz tipo draudima 215 € (kuris pasirodo ne draudimas o garantinis) ir dabar nebezinau ka daryti, nes ant poperiu raso garantinis o ne draudimas ir tipo as kalta kad ju pardavejas kazkoks blondinas isplaukes, man dabar apsieina kompiuteris 2700€ vistiek as taip visko nepaliksiu
Atsakyti
Labai malonus ir aukšto lygio aptarnavimas - Jūratė Talmantaitė išmano savo darbą puikiai!! Pirkom kavos apartą likom labai patenkiti, rekomenduojam!
Klaipėdos m. Taikos pr.
Atsakyti
Pirkėjas 2017-06-04 12:42:32
Užsakeme internetu planšetini kompiuteri, ta diena kai preke turejo buti pristatyta paskambino konsultantas ir pasake, kad turi tik išpakuota preke ir neišpakuotos planšetes teige, kad greit netures, keista kadangi skaitau atsiliepimus ir matau, kad ne pirmas toks atvejis Technoramoje.
Gerb. Pirkėjau,
dėkojame už atsiliepimą.

Norime informuoti, kad jei pasitaiko situacija, kai lieka tik paskutinė išpakuota prekė - visada informuojame klientą ir leidžiame priimti sprendimą, ar tinka tokia prekė. Situacija sandėlyje ir parduotuvėje greitai keičiasi, todėl kartais pasitaiko tokių situacijų, bet kaip ir minėjau - visada kliento atsiklausiame ir informuojame apie situaciją.

Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Užsakeme internetu planšetini kompiuteri, ta diena kai preke turejo buti pristatyta paskambino konsultantas ir pasake, kad turi tik išpakuota preke ir neišpakuotos planšetes teige, kad greit netures, keista kadangi skaitau atsiliepimus ir matau, kad ne pirmas toks atvejis Technoramoje.
Atsakyti
Kelis kartus jau nuomavausi cia GoPro kamera, veike gerai, lengvas uzsakymas. Labai patogi paslauga jeigu kameros reikia tik 1-2 dienom, naudosiuos ir toliau
Atsakyti
Užsisakiau kokteilinę internetu, pristatė po 2 dienų, kurjeris iš anksto pasiskambino ir suderinom abiem tinkantį laiką. Jokių defektų nepastebėjau, labai gerai supakuota ir puikiai veikia.
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimu Taikos pr. esancioje parduotuveje. Ieskojau priedu fotoaparatui, o kadangi esu tik megeja, man reikejo issamios konsultacijos - tokia ir gavau. Pagalba renkantis priedus buvo naudinga, issami ir tikrai dziaugiuosi naujais pirkiniais, neturiu jokiu nusiskundimu nei prekiu kokybe, nei aptarnavimu.
Atsakyti
Juokdariu imone:
bulviu tarkavimo masina akcija -9% nuolaida 64, 99EUR.
nors visose Lietuvos MAGIRIS tarkavimo masina tik 54, 99 ir be nuolaidos :)))
o kas liecia garantija susiduriau 3 kartus.Net per klaida nei imones nei asmeniniais reikalais i sia bruda parduotuve nebeisiu.
Pardavejai kaip vanagai prisoka ir neklausia ko reikia o jau bega ir siulo,...
Atsakyti
2017-04-11 11:20:56
Užsisakėme internetu skalbimo mašiną. Tada paskambina vadybininkas ir sako, kad šio modelio yra likusi tik viena ekspozicinė Vėtrungės parduotuvėje ir bandė ją įsiūlyti, man kategoriškai atsisakius, pasiūlė užsakyti naują, jei aš sutinku palaukti. Sutikau. Pažadėjo, kad prekė bus po 5 dienų. Praėjo 5 dienos, nei skambučio, nei žinutės. Praėjo 10 dienų, skambina tas pats vadybininkas, sako jūsų mašina yra Akropolio parduotuvėje, nors mes užsakinėjome į p/c BIG. Klausiu ar tikrai tai nauja prekė, mane patikino, kad 100 %. Nuvažiavom paimti taip ilgai lauktos mašinos, na ir pasirodo, kad ten ta pati ekspozicinė prekė apsukta plėvele su burbuliukais ir suklijuota lipnia juosta. Labai džiaugiuos, kad buvome pasirinkę apmokėjimą grynais parduotuvėje, tai atsiėmėm pinigus, nuvažiavom į kitą parduotuvę ir nusipirkom pagaliau skalbimo mašiną. Daugiau niekad nebepirksiu pas šiuos apgavikus ir kitiems pranešiu.
Gerb. pirkėjau,
dėkojame už komentarą - tik jų dėka galime tobulėti.
Apgailestauju dėl įvykusio nesusipratimo. Tokių klaidų neturėtų būti, bet jeigu įsigiję prekę įtarsite, kad prekė galėjo būti naudota - būtinai skambinkite man 867094233 arba rašykite aurimas.s@technonet.lt - aiškinsimės kiekvieną situaciją!

Dėkoju už grįžtamąjį ryšį ir tikiu, kad kitos Jūsų patirtys su "Technorama" bus kitokios!

Technorama
Marketingo vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Klaipedos big technorama. Labai maloni mergina dirba, gaila vardo nepaklausiau, pagrinde prie kasos sedi. Bet kiek kartu beateitum jinai labai maloniai aptarnauja, pataria, visada su šypsena. Visad smagu sugrižti kai jinai dirba.
Atsakyti
Užsisakėme internetu skalbimo mašiną. Tada paskambina vadybininkas ir sako, kad šio modelio yra likusi tik viena ekspozicinė Vėtrungės parduotuvėje ir bandė ją įsiūlyti, man kategoriškai atsisakius, pasiūlė užsakyti naują, jei aš sutinku palaukti. Sutikau. Pažadėjo, kad prekė bus po 5 dienų. Praėjo 5 dienos, nei skambučio, nei žinutės. Praėjo 10 dienų, skambina tas pats vadybininkas, sako jūsų mašina yra Akropolio parduotuvėje, nors mes užsakinėjome į p/c BIG. Klausiu ar tikrai tai nauja prekė, mane patikino, kad 100 %. Nuvažiavom paimti taip ilgai lauktos mašinos, na ir pasirodo, kad ten ta pati ekspozicinė prekė apsukta plėvele su burbuliukais ir suklijuota lipnia juosta. Labai džiaugiuos, kad buvome pasirinkę apmokėjimą grynais parduotuvėje, tai atsiėmėm pinigus, nuvažiavom į kitą parduotuvę ir nusipirkom pagaliau skalbimo mašiną. Daugiau niekad nebepirksiu pas šiuos apgavikus ir kitiems pranešiu.
Atsakyti
Gaila neisiminiau konsultanto vardo, bet esu labai patenkinta akropolio technoramos aptarnavimu. Buvo kantrus, suteike daug informacijos ir padejo issirinkti reikiama preke. Tik geriausi atsiliepimai apie sia imone, niekada dar nenuvyle
Atsakyti
Alina 2017-02-03 22:23:41
Šiandien Klaipėdos akropolyje nusipirkome bevielę klaviatūrą, parsivežę iškart išsipakavome ir pamatėme kad viduje nebuvo micro usb siustuvo. Iškart sudėjome viską atgal į dėžę grįžome į parduotuvę norėdami pasikeisti į ne brokuotą. Parduotuvės vadybinkas atsisakė motyvuodamas tuo, kad mes patys pametėm detalę. Tačiau pats vadybininkas pradėjo pakuoti likusias 5 dėžes, trijose iš kurių taip pat nebuvo usb siūstuvo. Ar tai tik Klaipėdos Technoramos politika pardavinėti brokuotas prekes ir už tai kaltinti klientus bei nekeisti į kokybišką prekę akivaizdžiai brokuotos?
Gerb. Alina,
dėkojame už Jūsų pastabą - tik tokių klientų dėka galime tobulėti. Apgailestauju už Jūsų patirtus nepatogumus dėl brokuotos prekės, aiškinsimės su prekės tiekėju ir tikimės tokių situacijų ateityje išvengsime. Dėkoju dar kartą!

Technorama
Rinkodaros vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Šiandien Klaipėdos akropolyje nusipirkome bevielę klaviatūrą, parsivežę iškart išsipakavome ir pamatėme kad viduje nebuvo micro usb siustuvo. Iškart sudėjome viską atgal į dėžę grįžome į parduotuvę norėdami pasikeisti į ne brokuotą. Parduotuvės vadybinkas atsisakė motyvuodamas tuo, kad mes patys pametėm detalę. Tačiau pats vadybininkas pradėjo pakuoti likusias 5 dėžes, trijose iš kurių taip pat nebuvo usb siūstuvo. Ar tai tik Klaipėdos Technoramos politika pardavinėti brokuotas prekes ir už tai kaltinti klientus bei nekeisti į kokybišką prekę akivaizdžiai brokuotos?
Atsakyti
Sveiki,
Vakar teko apsilankyti jūsų parduotuvėje ir įsigyti televizorių. Likau maloniai nustebintas darbuotojų mandagaus aptarnavimo. Nepaklausiau aptarnavusio pardavėjo vardo, bet mandagumas ir entuziazmas tiesiog tryško iš jo, taip ir toliau
Atsakyti
Pirkėjas 2016-11-16 15:11:48
Is kur veza sugedusia technika?
Gerb. kliente,
Kodėl Jūs taip teigiate? Technikai yra taikoma 2 m. garantija, o parduodame tik naują techniką.

Technorama
Rinkodaros vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Klentas 2016-11-16 15:02:29
Kiek kartų pirkau techniką, tiek kartų ji pratarnaudavo lygiai 2 savaites. Kiek beatneštum, niekada nekeičia, o remontuoja, pastoviai tenka ne džiaugtis pirkiniu, o gadinti nervus. Europoje gyvename tačiau dirba sovietiškai. Po mėnesio net prekes gali pasikeisti, o pas juos net kitą dieną nepakeis...
Gerb. kliente,
parašykite mums savo situaciją ir pasiaiškinsime - el. paštu aurimas.s@technonet.lt. Mums svarbi kiekvieno kliento patirtis, nes tik klientų atsiliepimai padeda mums tobulėti. Taip pat primenu, kad technikai taikoma 2 m. garantija. Lauksime Jūsų žinių!

Technorama
Rinkodaros vadovas
Aurimas Šumbrauskis
Atsakyti
Is kur veza sugedusia technika?
Atsakyti
Kiek kartų pirkau techniką, tiek kartų ji pratarnaudavo lygiai 2 savaites. Kiek beatneštum, niekada nekeičia, o remontuoja, pastoviai tenka ne džiaugtis pirkiniu, o gadinti nervus. Europoje gyvename tačiau dirba sovietiškai. Po mėnesio net prekes gali pasikeisti, o pas juos net kitą dieną nepakeis...
Atsakyti
BRONIUS 2016-10-22 05:31:45
Kad ir ką pirksite, siūlys draustis! Nepasiduokite apgavystei!!!!!!!!! Apgaus!!!!!!!!!!!!
Laba diena, gerb. Broniau,
Kodėl Jūs taip manote?
Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
------
Technorama
Užaugę su technika!
Atsakyti
Kad ir ką pirksite, siūlys draustis! Nepasiduokite apgavystei!!!!!!!!! Apgaus!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Niekada nesidrauskite jų siulomu draudimu, liksite apgauti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atsakyti
2016 - 05 - 25 ~16:00 val. naudojausi technoramos spausdinimosi paslaugomis Akropolyje, Klaipėdoje. APGAILĖTINA! Konsultantė (vardo neužmačiau, juodais plaukais, surištais į kasą) nukreipė, kur spausdintis lapus, paaiškino kad visus lapus reikia spausdinti per spalvotą spausdintuvą (nes darbas susidėjo tiek iš spalvotų lapų, tiek iš nespalvotų lapų), vėliau kasoje bus suskaičiuota kiek spalvotų lapų buvo atspausdinta ir kaina priklausys nuo to.
Galiausiai atspausdintus lapus, kasininkė Ingrida pareiškė, kad tek mokėtis už visus atspausdintus lapus, kaip už spalvotus. Lapų buvo 61, iš jų spalvotų tik 10! Už spausdintus lapus teko susimokėti virš 15 eur. Situacijos net nebuvo stengiamasi spręsti! Priėjęs vadovas ar atsakingas asmuo (su rausvais marškinukais) į situaciją net nesigilino, ir pareiškė kasininkėm kad lapai tai kiti dedasi į spausdintuvą spalvotą, tad ir kaina kaip spalvotų lapų. Nei šis asmuo gilinosi į situaciją, nei jos aiškino ją jam. Visiškas nebendradarbiavimas ir nesusikalbėjimas net tarp darbuotojų. Baisu!
Apie KOKYBĘ. Stebuklingi brangieji lapai, kurie dėjosi į šį spausdintuvą - rašalas plėtmais persiliejo į kitą lapo pusę, atrodė purvini, plėmuoti. Spausdinant, pasibaigė lapai, todėl papildė turbūt kitos rūšies lapais, nes nėjus surišti atspausdinto darbo į kitą įmonę, man buvo pareikšta, kad jo surišti negalima, nes lapai skirtingų dydžių. Taigi ačiū technoramos komandai už tai, kad už 15 eur atspausdintą darbą, teko išmesti į šiukšlių dėžę.
GALIAUSIAI. Į mano prabangiuosius atspausdintus lapus buvo įskaičiuoti ir lapai, kuriuos turbūt spausdinosi parduotuvės vadovas, apie įmonės apyvartą. Gavau visą (turbūt konfidencialią) informaciją apie technoramos apyvartą.
Mieli, įmonės vadovai, jūs privalote spręsti tokias situacijas, ir už savo nekompetetingų darbuotojų klaidas atsakyti PATYS! Suprantu, kad galbūt dirbo naujas žmogus, galbūt tiesiog susimaišė, bet kodėl už tai turi atsakyti klientas ir sumokėti dvigubai??? Visiška nekompetencija tiek iš darbuotojų, tiek iš vadovų pusės! Na ką, bent jau turėsiu informaciją apie šios parduotuvės dienos apyvartas...
Šios parduotuvės spausdinimosi paslaugomis NEREKOMENUOJU naudotis niekam! Būsit tik apgauti.
Atsakyti
Pardavėte nekokybišką telefoną ir dar priklausantį Italijos regionui, ir šitai paaiškėjo kuomet aparatas sugedo. Po pirmojo taisymo vėl prasidėjus gedimams, parašiau prašymą, jog atsisakau antrojo taisymo ir noriu atgauti pinigus už aparatą. O tai vargiai įmanoma, nes jam galioja kažkokios kitos taisyklės, kurių niekas dorai nesiteikia man paaiškinti. Ir tai tik vienas įvykis iš daugelio. Greitu metu susitiksime, Technoramos atstovai!
Atsakyti
2015.11.18 pirkau mob sony xperia aqua m4 telefona po trieju dienu prasidejo problemos su mikrofonu. Nuejus i prekybos centra pasiunte i savo serviso centra sie savo ruoztu i mttc gedimo priezasciai nustatyti. Po dvieju duenu gaunu atsakyma kad tel tik gali suremontuoti o nepakeisti i nauja nes jis esa ne sio regiono. Man atsisakius ji remontuoti turiu susimoketi uz gedimo nustatyma. Tai kad oagalvokit kiokius tel jie pardavineja jei servisai gali tik remontuoti
Atsakyti
Kolhozas ir tiek ! Uzsisakem e-parduotuveje dulkiu siurbli Samsung - padarem pavedima, po 2 dienu skambutis - dulkiu siurblo ne turime, turime is ekspozicijos galime atiduoti uz ta pacia kaina, arba laukit savaite naujo is sandelio. Atsisakem pirkti is ekspozicijos uz naujo kaina - pasakem kad savaite palauksim tie to. Praeina 5 dienas, laiskas - tekejas pasake prekio nera - jiegu ne norit is ekpozicijos grazinsime pinigus.
e- parduotuves darbas organizotas kaip iki ''Musos eros''.
1.Matai paveiksla
2.darai pavedima,
3.siunti laiska su kodu ir zodziu apmokejom
4.vadibininkas gauna laiska atidaro tikrino ar tikrai apmokejo,
5.pakelia savo sub..ne
6.eina iki sandelio paklausia ar yra tas daiktas,
7.grizta i kontora ir atraso
8.netinka, uzklausineja pas tekeja
9.atraso
Sugaistas laikas - niekam ne patarem uzsisakyti is ju.
Atsakyti
2015-09-03 parduotuvėje "Technorama", esanti PC "Akropolis", Klaipėdoje, pirkau adapterį nešiojamam kompiuteriui. Pirkau neoriginalų, kadangi pats pardavėjas taip siūlė, nors aiškiai išreiškiau norą dėl originalaus. Adapteris nuo pat pradžių keistai traškėjo, kaito, kol po ne pilno mėnesio iš vis sugedo. Nunešiau į garantinę taisyklą, kur pasitikusi konsultantė buvo labai nemaloni, ir paprašius grąžinti pinigus, pasakė, jog jie negrąžinami. Galima tik pakeisti nauja preke, tik pirma reik išsiųsti į servisą, esantį Kaune, ir sulaukus per savaitę išvadų, būtų pristatyta arba suremontuota prekė, arba pakeista į naują. Pildant gedimo priežasčių lapą, jame aiškiai buvo nurodyta, kad jeigu prekė nepataisoma, klientui sutikus, ji gali būti pakeista į naują. Aš nesutikau, tačiau, man buvo pasakyta, kad galėsiu pinigus susigrąžinti, kai atvyks suremontuota prekė. Skambučio iš garantinio aptarnavimo centro sulaukiau jau kitą dieną, jog mano nekokybiška prekė pakeista į naują. Paklausus gedimo priežasties, buvo atsakyta, jog išvadose nieko neparašyta, tik buvo parašyta, jog prekę pakeisti į naują. Atvykus, norėjau susigrąžinti pinigus, tačiau labai labai nemandagi konsultantė išrėžė, jog turėjau prieš įduodama prekę, parašyti prašymą (apie kurį pirmoji konsultantė nė žodžiu neužsiminė), ir kad gavus prekę, jau pinigų nebeatgausiu, o turėsiu pasiimti prekę. Ir dar drėbė, jog turiu išmanyti vartotojų teises. Parsinešusi adapterį namo, jį prijungiau prie kompiuterio, ir pasirodo šis taip pat neveikia! Su tokiu aptarnavimu, požiūriu į klientą, jo klaidinimą, daugiau niekada nieko nebepirksiu iš Jūsų centro, ir nerekomenduosiu nė vienam pažįstamam, draugui ar giminaičiui.
Atsakyti
Klaipedoje, Taikos 39, Tecnoramoje - 01 08 2015 metais pirkom saldytuva SAMSUNG. Pristate veliau nei buvo zadeta, su sugadintom apatinem durelem, su garantijos data, kuri jau prasidejo - o saldytuvo mes dar neturejom penkias dienas, bandymai paaiskint, kad ne mes idauzem tas dureles, o pastebejom tik isejus pro duris pristaciusiems vairuotojams ta saldytuva - atsakymas buvo vienas- mes pristatem preke - jus pasiraset - ir viso gero -as dirbu desimt metu -vadybininko atsakymas -dabar tai jusu problema ! Taigi verta pamastyt kur ka pirkti ir kas taves laukia !
Atsakyti
Gruodžio 18 d. (ketv.) prieš atlikdama užsakymą pasidomėjau, kada bus pristatyta prekė, atsakymą gavau, kad pirmadienį arba antradienį. Tad nuprendžiau užsakyti, nes pristatymas būtų prieš Kalėdas. Užsakiau, iškart apmokėjau, gavau aptvirtinimą, kad užsakymas ir apmokėjimas gauti. Tačiau pirmadienį sulaukiau skambučio, kad užsakymo negausiu, nes mano užsakyta prekė iki pirmadienio buvo parduota kitam pirkėjui! Paklausus, kaip galėjo būt parduota prekė, už kurią jau aš sumokėjau, atsakė tik tiek, kad ją nupirko kitas. Liepė užsipildyt formą pinigų grąžinimui ir laukti. Paprašius, kad atsiųstų savo vadovo elektroninio pašto adresą, atsakė, kad jis elektroninės parduotuvės problemų nesprendžia. Įdomu tai, kad kompiuterinis žaidimas vis dar yra internetinėje parduotuvėje ir jį žada pristatyti per 1-2 darbo dienas.
Atsakyti
Nusipirkau mobilų telefoną ir užmiršau paprašyti PVM sąskaitos faktūros. Po kelių dienų paprašiau išrašyti PVM sąskaitą-gavau atsakymą, kad PVM sąskaitas rašo tik pirkimo dieną.
Parašiau el. laišką ir pakartojau pašymą - vėl gavau atsakymą, kad PVM sąskaitas rašo tik pirkimo dieną.
Teks išlaidas apmokėti iš asmeninių lėšų.
Technorama parodė savo požiūrį į klientus - svarbu yra parduoti.
Suteikti pagalbą, paslaugą klientui tikslo jie neturi.
Pats apeisiu ratu tokią įmonę ir visiems kitiems rekomenduoju.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Kalėdinės žaidynės” suvienys visą Lietuvą
„Kalėdinės žaidynės” suvienys visą Lietuvą 11-21 15:56
Jau septintus metus vyksianti itin laukiama sporto ir džiaugsmingų emocijų kupina šventė "Kalėdinės Žaidynės 2017", šiemet gruodžio 5 dieną visus sukvies į Jonavos sporto areną. Į...
Pripažintos Izraelio kompanijos “SANO” oficialus atstovas Lietuvoje - Viduržemio perlas
Pripažintos Izraelio kompanijos “SANO” oficialus atstovas Lietuvoje - Viduržemio perlas 11-21 14:12
Viduržemio perlas - tai oficialus „Sano", „Careline", „Natural Formula" ir „Crema" prekės ženklų atstovas bei produkcijos platintojas Lietuvoje. Kompanijos Viduržemio...
JK pradės "Royal Bank of Scotland" privatizaciją
JK pradės "Royal Bank of Scotland" privatizaciją 11-22 20:57
Jungtinės Karalystės vyriausybė 2019 m. ketina pradėti banko "Royal Bank of Scotland" (RBS) privatizaciją. Valstybei priklauso 71% banko akcijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Manchester United 20,70 +4,81%
Twitter 21,88 +3,55%
Avon 1,98 +2,06%
Apple 173,14 +1,86%
General Electric 17,83 -0,83%
AT&T 34,33 -0,89%
Wal-Mart 96,52 -0,98%
Macy's 20,42 -1,83%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 6,08 +10,34%
Vištiena 148,38 +5,51%
Anglis 97,14 +0,28%
Benzinas 1,71 -8,56%
Apelsinai 0,82 +3,80%
Nafta 56,09 -0,81%
Jautiena 4,17 +0,24%
Sidabras 16,94 -2,81%