Romas2022-12-29 11:45:04
Su GLS siuntomis kažkokia mistika, negavus siuntos pradėjau ieškoti, siuntų sekimo platformoje radau, kad netikslus adresas, o prekė jau ilga laika guli kažkur Lietuvoje. Susisiekus su GLS atstovais Lt. patikslino, kad trūksta tel. nr., ir jau dabar tai tikrai gausiu per 2 darbo d.. Po savaitės vėl turėjau jieškoti laiko siuntos pajieškai. Mano nuostabai finišas pribložkė: siunta gražinama siuntėjui, susisiekus atsakymas: tai užsisakykite dar kartą.
Išvada Su GLS nerizikuokite siūsti kalėdinių dovanu, liksite be dovanų ir prarasite daug brangaus laiko jų pajieškose !!!
Romai,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė nebuvo sklandi. Siuntų vėlavimas ar grąžinimas siuntėjui nėra dažna praktika, tačiau įtemptu Kalėdiniu laikotarpiu to pasitaiko pas daugelį kurjerių.
Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti pildydami užsakymą įsitikinkite, kad nurodote teisingus siuntėjo bei gavėjo adresus bei kontaktinius duomenis, tokiu būdu užkirsite kelią siuntos nurūšiavimui ar grąžinimui.
Su GLS siuntomis kažkokia mistika, negavus siuntos pradėjau ieškoti, siuntų sekimo platformoje radau, kad netikslus adresas, o prekė jau ilga laika guli kažkur Lietuvoje. Susisiekus su GLS atstovais Lt. patikslino, kad trūksta tel. nr., ir jau dabar tai tikrai gausiu per 2 darbo d.. Po savaitės vėl turėjau jieškoti laiko siuntos pajieškai. Mano nuostabai finišas pribložkė: siunta gražinama siuntėjui, susisiekus atsakymas: tai užsisakykite dar kartą.
Išvada Su GLS nerizikuokite siūsti kalėdinių dovanu, liksite be dovanų ir prarasite daug brangaus laiko jų pajieškose !!!
Siųsk pigiau2022-12-09 10:16:12
Labai apgailestaujame ir atsiprašome tiek savo tiek kurjerių vardu dėl prarastos siuntos. Dingus siuntoms, kiekviena kurjerių bendrovė turi nustatytus procesus ir terminus jų paieškoms, tad po pretenzijos priėmimo mes neturime galimybės valdyti šio proceso.
Siuntų surinkimas (taip pat ir pristatymas) gali būti sutrikdomas dėl įvairių priežasčių: prastų oro sąlygų, itin didelio siuntų kiekio šventiniu laikotarpiu. Prašome visų klientų kantrybės ir supratimo.
Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti reikia tinkamai supakuoti ir ženklinti savo siuntas, siuntos dokumentai privalo būti tvirtai užklijuoti ant pakuočių.
Sekmės Jums ieškant naujų klientų - o mes išmokome pamoką - tarpininkai, kuriems nerūpi paslaugos kokybė - svarbu tik išgauti pinigus - nereikalingi !
UAB Agrogenetika2022-12-08 22:16:43
Siusk pigiau paslaugų kokybė - jau nebe ta, kaip jų veiklos pradžioje... Paskutiniu metu turime begalę problemų siunčiant su GLS : viena siunta prarasta - vyksta paieškos antrą savaitę (pati įmonė pastangų nededa...), kitos 3- kurjeris nesiteikė atvykti sutartą dieną, nors pasiskambinus į Siusk pigiau buvo nurodyta laukti iki 16val...Manau baigsime bendradarbiauti su Siusk pigiau, nes toks požiūris į verslo klientus - žemiau kritikos. Keista, kad nebrangina savo vardo arcsenų klientų, kai begalė įmonių teikia tokią pat paslaugą
Labai apgailestaujame ir atsiprašome tiek savo tiek kurjerių vardu dėl prarastos siuntos. Dingus siuntoms, kiekviena kurjerių bendrovė turi nustatytus procesus ir terminus jų paieškoms, tad po pretenzijos priėmimo mes neturime galimybės valdyti šio proceso.
Siuntų surinkimas (taip pat ir pristatymas) gali būti sutrikdomas dėl įvairių priežasčių: prastų oro sąlygų, itin didelio siuntų kiekio šventiniu laikotarpiu. Prašome visų klientų kantrybės ir supratimo.
Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti reikia tinkamai supakuoti ir ženklinti savo siuntas, siuntos dokumentai privalo būti tvirtai užklijuoti ant pakuočių.
Siusk pigiau paslaugų kokybė - jau nebe ta, kaip jų veiklos pradžioje... Paskutiniu metu turime begalę problemų siunčiant su GLS : viena siunta prarasta - vyksta paieškos antrą savaitę (pati įmonė pastangų nededa...), kitos 3- kurjeris nesiteikė atvykti sutartą dieną, nors pasiskambinus į Siusk pigiau buvo nurodyta laukti iki 16val...Manau baigsime bendradarbiauti su Siusk pigiau, nes toks požiūris į verslo klientus - žemiau kritikos. Keista, kad nebrangina savo vardo arcsenų klientų, kai begalė įmonių teikia tokią pat paslaugą
Aivaras2022-08-25 15:29:24
Siunčiu beveik kas dieną po kelias siuntas.
Per kelis metus buvo vienas kartas, kai kurjeris paliko siuntą ne tuo adresu kaip nurodyta, bet per pora dienų išsiaiškinom.
Rezultatas toks- iš kelių 100 siuntų, viena klaida.
Man atrodo nedaug, gal kažkam buvo ir 1 iš 1, tai ir pasipiktinimas suprantamas.
Tiesa, gal kas nežino, kad ne Technologijų era veža krovinius, o kurjeriai- mano praktikoj daugiausiai klaidų ir apgadintų prekių atgabeno DPD, todėl, jei yra daugiau pasiūlymų, tai per šią platformą užsakinėju tik Venipack arba LP Express ir jokių problemų.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą! Džiaugiamės, kad esate patenkintas mūsų paslaugomis!
Siunčiu beveik kas dieną po kelias siuntas.
Per kelis metus buvo vienas kartas, kai kurjeris paliko siuntą ne tuo adresu kaip nurodyta, bet per pora dienų išsiaiškinom.
Rezultatas toks- iš kelių 100 siuntų, viena klaida.
Man atrodo nedaug, gal kažkam buvo ir 1 iš 1, tai ir pasipiktinimas suprantamas.
Tiesa, gal kas nežino, kad ne Technologijų era veža krovinius, o kurjeriai- mano praktikoj daugiausiai klaidų ir apgadintų prekių atgabeno DPD, todėl, jei yra daugiau pasiūlymų, tai per šią platformą užsakinėju tik Venipack arba LP Express ir jokių problemų.
Vita2022-08-22 18:15:21
Viskas ok, kol išsižiojusios mergaitės priėmimo centre kažko nesufeilina. Tada pasirodo, kad oi jūs atvežėte "tik maišą". Rimtai? Siuntai numeris suteiktas, bet sekimas neįmanomas. Atsakymas - stebėkite sistemą 60 DARBO DIENŲ, o tada galėsite pateikti mums pretenziją. Įdomu, koks klientas lauks šitiek laiko, kol jam galiausiai pasakys oi sorry, nieko neradome.
Nebeatsiprašinėkite ir čia klišėmis - banalūs pasiteisinimai nieko verti.
Vita,
Atsiprašome, kad mūsų darbuotoja Jums pateikė klaidingą informaciją. Siunta šiuo metu nėra traktuojama kaip dingusi. Susisieksime su Jumis asmeniškai ir suteiksime informaciją apie siuntos kelionės būsenos sekimą.
Viskas ok, kol išsižiojusios mergaitės priėmimo centre kažko nesufeilina. Tada pasirodo, kad oi jūs atvežėte "tik maišą". Rimtai? Siuntai numeris suteiktas, bet sekimas neįmanomas. Atsakymas - stebėkite sistemą 60 DARBO DIENŲ, o tada galėsite pateikti mums pretenziją. Įdomu, koks klientas lauks šitiek laiko, kol jam galiausiai pasakys oi sorry, nieko neradome.
Nebeatsiprašinėkite ir čia klišėmis - banalūs pasiteisinimai nieko verti.
Siųsk pigiau2022-07-07 15:00:12
Ligita,
Apgailestaujame, kad siuntos pristatymas neįvyko sklandžiai, tačiau norime patikslinti, jog nuvykęs kurjeris nurodytu adresu gavėjo nerado. Sistema automatiškai išsiuntė SMS žinutę gavėjui numeriu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu dėl pristatymo suderinimo kitai dienai. Taip pat apie tai buvote informuota el. paštu. Deja, tačiau negavus jokio atsakymo per 7 d., siunta buvo grąžinta siuntėjui.
Gėda, kad bandote pateisinti savo klaidas. Įmonė, kuriai buvo siųsta siunta, jūsų žinutės negavo. Bet kaip supratau iš atsiliepimų internetinėje erdvėje, jūsų pasiteisinimai ne naujiena. Apie įmonę daugiau neigiamų atsiliepimų negu teigiamų. Daug nusivylusių klientų.
ligita2022-07-05 16:00:12
teko nusivilti šią įmone. kadangi kurjeris neteisingai suvedė kontaktus ir žinutė gavėjo nepasiekė apie siuntą, tai siunta grįžo atgal. paskambinus įmonei pirma kartą, konsultantė šią informaciją ir suteikė. Konsultantė sakė, kad už siuntą pinigėliai bus grąžinti. deja... paskambinus po kelių dienų į šią įmonę ir priminus dėl pinigų grąžinimo, tai buvo pasakyta, kad niekas nesakė apie blogai kurjerio suvestą numerį. na vadinasi, įmonė sukčiauja. patarimas, pokalbius su konsultantais būtina įrašinėti. linkiu įmonei pralobti iš 5, 89 eur. gal didesni dividendai bus. NEREKOMENDUOJU ŠIOS ĮMONĖS.
Ligita,
Apgailestaujame, kad siuntos pristatymas neįvyko sklandžiai, tačiau norime patikslinti, jog nuvykęs kurjeris nurodytu adresu gavėjo nerado. Sistema automatiškai išsiuntė SMS žinutę gavėjui numeriu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu dėl pristatymo suderinimo kitai dienai. Taip pat apie tai buvote informuota el. paštu. Deja, tačiau negavus jokio atsakymo per 7 d., siunta buvo grąžinta siuntėjui.
teko nusivilti šią įmone. kadangi kurjeris neteisingai suvedė kontaktus ir žinutė gavėjo nepasiekė apie siuntą, tai siunta grįžo atgal. paskambinus įmonei pirma kartą, konsultantė šią informaciją ir suteikė. Konsultantė sakė, kad už siuntą pinigėliai bus grąžinti. deja... paskambinus po kelių dienų į šią įmonę ir priminus dėl pinigų grąžinimo, tai buvo pasakyta, kad niekas nesakė apie blogai kurjerio suvestą numerį. na vadinasi, įmonė sukčiauja. patarimas, pokalbius su konsultantais būtina įrašinėti. linkiu įmonei pralobti iš 5, 89 eur. gal didesni dividendai bus. NEREKOMENDUOJU ŠIOS ĮMONĖS.
Beata2022-05-30 14:14:35
Pirma kartą teko susidurti su šios įmonės paslaugomis. Teko nusivilti, siunta keliavo 2 savaites iki Vokietijos. Nors minėjo iki 4 d.d..bendraujant el laiškais, vis girdėjau...Apgailestaujame, Atsiprašome už nesklandumas.Jokios naudingos info. Teko pačiai susisiekti su DpD (per juos siuntimas vyko) gavau visą reikiama informaciją, kada bus siunta, kodėl ilgai keliauja!!❗️❗️❗️❗️ NEREKOMENDUOJU❗️❗️❗️
Beata,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta.
Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo tai, kad nebuvo nurodytas tikslus gavėjo adresas. Vos tik gavus informaciją iš vežėjų, kad pristatymas negalimas dėl trūkstamų detalių informavome Jus ir patikslintus duomenis nedelsiant perdavėme kurjeriams.
Kadangi bendravimas vyko jau su užsienio valstybės kurjeriais visas šis procesas užsitęsė ir vietoj 4 d.d. pristatymo, Jūsų siunta buvo pristatyta per 8 d.d.
Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, visuomet rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
Pirma kartą teko susidurti su šios įmonės paslaugomis. Teko nusivilti, siunta keliavo 2 savaites iki Vokietijos. Nors minėjo iki 4 d.d..bendraujant el laiškais, vis girdėjau...Apgailestaujame, Atsiprašome už nesklandumas.Jokios naudingos info. Teko pačiai susisiekti su DpD (per juos siuntimas vyko) gavau visą reikiama informaciją, kada bus siunta, kodėl ilgai keliauja!!❗️❗️❗️❗️ NEREKOMENDUOJU❗️❗️❗️
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos turinys buvo apgadintas transportavimo metu - teisingas pakavimas itin svarbus siunčiant siuntas. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
Šitas etapas jau praeitas ir gautos išvados ne mano naudai.
Evaldas2022-01-06 09:06:28
Viskas būtų labai neblogai, bet nutikus nesklandumams problemos sprendžiamos tikrai ne kliento naudai. Nuostoliai nekompensuojami, suverčiant visą kaltę klientui. Nors visi siuntos "draustos", bet matyt tas draudimas nelabai vykęs.
Evaldai,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos turinys buvo apgadintas transportavimo metu - teisingas pakavimas itin svarbus siunčiant siuntas. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
Viskas būtų labai neblogai, bet nutikus nesklandumams problemos sprendžiamos tikrai ne kliento naudai. Nuostoliai nekompensuojami, suverčiant visą kaltę klientui. Nors visi siuntos "draustos", bet matyt tas draudimas nelabai vykęs.
Norėtume patikslinti, kad siunta nebuvo pradanginta, o siuntos kelionė užtruko šiek tiek ilgiau nei įprastai dėl šventinio laikotarpio ir itin užimtų terminalų. Numatytas siuntos pristatymas buvo 2-4 d. d. o Jūsų siunta buvo pristatyta per 5 d. d. Policija šioje situacijoje neturėjo jokios įtakos, kadangi nebuvo įvykdyta jokia nusikalstama veika ir vyko įprastas siuntos pristatymas.
Na tik nieko jau nebe sakykite, o jei dar norit tai jus patys net nezinojot kada siunta paduota paiimta ir kas ją paiime... Paiime viena diena, užrašėt visai kita ir tt Pasisikot ant viso svieto...
Donatas2021-12-10 15:44:16
Mano siunta iš viso pradangino, nesutampa paėmimo datos su jų informacija ir mano. Apie siunta nieko negali pasakyti kur ji, siūlė pačiam važiuoti į sandėlį susirasti. Klausinėjo kaip siunta atrodo ir visokį šūdą mala. Policija tiria pagal dvi nusikalstamas veikas, vartotojų teises irgi daro savo, tad mielieji NEUZSOKITE ANT SYTU a******ų... Siunta taip ir nerasta...
Donatai,
Norėtume patikslinti, kad siunta nebuvo pradanginta, o siuntos kelionė užtruko šiek tiek ilgiau nei įprastai dėl šventinio laikotarpio ir itin užimtų terminalų. Numatytas siuntos pristatymas buvo 2-4 d. d. o Jūsų siunta buvo pristatyta per 5 d. d. Policija šioje situacijoje neturėjo jokios įtakos, kadangi nebuvo įvykdyta jokia nusikalstama veika ir vyko įprastas siuntos pristatymas.
Evelina2020-09-18 11:56:21
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Mano siunta iš viso pradangino, nesutampa paėmimo datos su jų informacija ir mano. Apie siunta nieko negali pasakyti kur ji, siūlė pačiam važiuoti į sandėlį susirasti. Klausinėjo kaip siunta atrodo ir visokį šūdą mala. Policija tiria pagal dvi nusikalstamas veikas, vartotojų teises irgi daro savo, tad mielieji NEUZSOKITE ANT SYTU a******ų... Siunta taip ir nerasta...
Klientas2021-10-18 08:49:07
Nežinau kas kaltas, bet su GLS vežimu atsargiai, 3 dienas žada kad atvažiuos šiandien paimti siuntos, bet taip ir neatvažiuoja. Pasijauti, kad iš tavęs tyčiojasi.
Sveiki,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos paėmimas neįvyksta sklandžiai. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
Nežinau kas kaltas, bet su GLS vežimu atsargiai, 3 dienas žada kad atvažiuos šiandien paimti siuntos, bet taip ir neatvažiuoja. Pasijauti, kad iš tavęs tyčiojasi.
Siunta iš Prancūzijos paimta itin greitai, o į Lietuvą pristatyta diena anksčiau. Viskas įvyko itin sklandžiai ir kokybiškai, aptarnavimas profesionalus, rekomenduoju.
Esu išsiuntęs virš 50 siuntų, nė viena nevėlavo, siųsta tiek į JAV, tiek į Europos šalis. Kainų tokių negaunu net turėdamas sutartis su kai kuriomis kurjerių įmonėmis. Rekomenduoju!
Vytautas2021-01-26 13:29:33
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Vytautai,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo kiti veiksniai: laikinojo siuntos išvežimo paslauga, kurią teikia muitinės tarpininkai bei nenumatytas streikas (force majeure) Belgijoje.
Siųsk pigiau kainos skaičiuoklėje užpildę užsakymą ne į Europos Sąjungos šalį, matote vidutinį siuntos pristatymo terminą, neįskaitant siuntos muitinimo procedūrų termino.
Galime patvirtinti, kad Jūsų siunta tikrai keliavo oro transportu, tačiau dėl aukščiau minėtų veiksnių, siuntos pristatymo terminas buvo ilgesnis.
Susisiekėme su Jumis asmeniškai ir tikimės, kad ateityje išbandysite Siųsk pigiau dar kartą.
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Sveiki! Užsisakiau siuntą 2020-01-08 Mažeikiai (Lietuva) - Malmė (Švedija). Naudojau DHL paslaugas, siunta atvyko greičiau nei per savaitę! Dėžė (kartoninė), kurioje buvo siunta, atvyko sveika, viduje buvę daiktai be jokių dužimų ar lūžių pasiekė Švediją (nuo durų iki durų)! Esu labai patenkinta paslaugomis, žinau, kad rekomenduočiau kitam ir kitą kartą vėl rinksiuosi Jus!
Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.
Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Ne!
Skola ir informacija yra du skirtingi dalykai.
Mano atveju paklaida pagal jūsų partnerį buvo 2 cm. (del kurios atsirado 109 eur skola) nes tai nebe standartas.
Informacija atejo su skola po mėnesio. Apie duomenų atnaujinimą nebuvo niekas žinoma. Po duomenų siuntos ir matmenų atnaujinimo aš būčiau linkusi perpakuoti siuntą - bet kaip suprantu jum tai neapsimoka nes paskui galima traktuoti "skola".
.
Kituose laiškuose prašiau siuntos nauju matmenu irodymu, tada būtų galima kalbeti apie apmokejima.
Tokių saket nebus, nors DHL permatuoja siuntas auksciausio lygio technologijomis (tik pagal jus jos negali irodyti naujų matmenų) ir kodel gi, jeigu jos aukščiausio lygio?
Viską sureziumavus pagal jūsų laiskus išvada :
1. Blogai ismatavau siunta.
2. apie tai esu ne informuojama - ir neturiu buti.
3. Siunta permatuojama ne Lietuvoje-įrodymų nera.
4. Skola yra.
Kuris logiskai mastantis žmogus dar su Jumis dirbs.
Reikejo anksčiau paskaityti komentarus šioje skiltyje, kad nenukenteti. Kaip matau si situacija yra pasikartojus ir kitiem.
Egle2020-12-28 15:23:08
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.
Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.
Pagarbiai,
Egle,
Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.
Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Gintarė2020-05-14 16:02:54
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.
Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.
Po šiandienos aptarnavimo likau maloniai nustebinta vadybininkės labai maloniu bendravimu ir super greitu operatyvumu, todėl tiesiog noriu padėkoti už bendradarbiavimą. Sėkmės
Evelina2020-09-18 11:56:21
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Evelina,
Labai norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau kartais tokių situacijų pasitaiko.
Dėjome visas pastangas, kad siunta pasiektų gavėją kaip įmanoma greičiau ir apie šią siuntą komunikavome tiek su Jumis, tiek su vežėjais.
Vežėjų pretenzijų nagrinėjimo terminas gali užtrukti iki 10 darbo dienų ir tik gavus atsakymą galime imtis tolimesnių veiksmų. Siųsk pigiau įvertino šią situaciją ir suprasdami Jūsų nusivylimą, kaip kurjerių brokeriai, Jums kompensuos susidariusi skirtumą tarp Express ir Economy paslaugų.
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Mazeikis Marius2020-09-17 09:19:30
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Mariau,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl siuntos pristatymo vėlavimo.
Kartais taip nutinka, kad siuntos pristatymo laikas užtrunka ilgiau nei nurodyta kainos skaičiuoklėje, tačiau tai nėra dažnai pasitaikanti situacija. Dedame visas pastangas, kad Jūsų siunta būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau ir tik gavę naujausią informaciją iš mūsų partnerių, nedelsiant Jus informuosime.
Suprasdami Jūsų nusivylimą, kompensuosime Jums siuntimo išlaidas ir tikimės, kad siunta pasieks gavėją artimiausiu metu.
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Gintarė2020-05-14 16:02:54
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Gintare,
Mums labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija. Norime Jums priminti, kad užsakymo pateikimo formoje nurodėte siuntos išmatavimus 1kg 1x1x1cm. Susisiekus su Jumis el. paštu, patvirtinote, kad teisingai nurodėte duomenis. Visos siuntos terminale yra permatuojamos ir persveriamos, tuomet tęsia savo kelionę.
Būdami kurjerių brokeriai, pirmiausiai laukiame siuntos informacijos patikslinimo iš mūsų partnerių ir tuomet nedelsiant informuojame savo klientus. Taip atsitiko ir šį kartą, apie nepriemoką buvote informuota, tuomet kai gavome siuntos duomenis iš mūsų partnerių. Taip pat mes Jums pateikėme tikslius Jūsų siuntos išmatavimus, kartu su tai įrodančia nuotrauka.
Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Meras2020-03-16 10:33:59
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Dar kartą atsiprašome dėl nepatogumų, kuriuos Jums teko patirti. Kaip kurjerių brokeriai, dėjome visas pastangas, kad padėtume Jūsų siuntai sėkmingai pasiekti gavėją: kontaktavome su partneriais Lietuvoje ir JAV (anglų kalba šiuo atveju tikrai nebuvo problema), nedelsiant kurjeriams perdavėme pakeistą pristatymo adresą, vos tik mus apie tai informavote. Deja, dėl klaidos partnerių siuntos pristatymo procese, siuntos pristatyti nepavyko.
Suprasdami savo, kaip paslaugos pardavėjų, atsakomybę, kompensavome Jums 100 % siuntos vertės, kurią nurodėte užsakymo pateikimo formoje. Ją nurodėte 4 kartus mažesnę, nei teigiate šiame atsiliepime.
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Siunciau Lietuvoje daikta stikla.juk apdraustas krovinys mes atsakome uz jusu siunta...aha..sudauze..nei A nei B nieks nieko nezino kompensaciju nesitikekit, galit rasyt pretenzijas bet vistiek jie savo kaip uzsukti..zodziu geriau brangiu ir ypac dustanciu daiktu nesiuskit su sita aferiugu kompanija...
Bendravimas malonus tik iki pinigu gavimo, paslaugu pardavimo. Atsiradus keblumams su siuntos pristatymu klientui pateikiami tipiniai šabloniniai varginantys prašymo tipo formos kurios žadomos nagrinėti nekukliai daug vidutiniškai tik 30 dienu ir niekam nerūpi pajudinti piršto dirbti darba vietoje to atsakyti tokia mūsu biurokratija ir mums jūsu padėtis nerūpi.
Tipinė prasto koordinavomo klientu negerbenti įstaiga.
Stipriai nesiūlau naudotis ju paslaugomis, būkite atsargūs brangieji vartotojai.
Siųsk pigiau2019-11-13 14:58:43
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.
Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.
Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.
Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Update:
Atsiprašymas nenuoširdus ir nepriimtinas, juolab kad savo puslapyje griežtai neigiamus komentarus iš karto trinate. Bėda yra ta, kad ši kontora niekaip neatstovauja klientų, bet visada stoja vežėjų pusėn. 2017m. naudodamiesi siuskpigiau.lt paslaugomis siuntėme keraminį indą į Prancūziją. Adresatą indas pasiekė sudaužytas. Tada bent jau atsiprašė ir grąžino siuntimo mokestį. Nuo tada su kitomis kompanijomis teko daug kartų siųsti keraminius indus į JAV, Australiją, Kanadą, siuntos ne visada ateidavo laiku, bet gaminiai atvykdavo saugiai. Atmintis trumpa, vėl pabandėme "siustipigiau" ir vėl analogiškas rezultatas.
Vytas2019-11-09 16:15:02
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.
Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.
Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:
Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.
Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.
Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.
Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.
Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.
Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.
Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.
Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:
Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.
Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.
Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
O as siunciau dokumentus i Russija, ir lb.patenkinta- paketas buvo paimtas kaip ir pasake, ir pristate iki duru.kita karta buvau issiuntus dok.ir jos sulaike muitine- tai skambinau i Technoera ir je issiaiskino, ir atskambino man atgal.dekoju už jusu darba
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Skaitmenizavotės? Laikas pasirūpinti ir IT gynybos planu Prarasti duomenys, neveikianti interneto svetainė ar e. parduotuvė, dėl IT sutrikimo suparalyžiuota įmonės veikla. Tokie įvykiai šiandien jau lyg ir nestebina, tačiau toleruoti tokias veiklos...
Kaip verslas gali sutaupyti įsigydamas elektromobilius? Nuo 2023 m. pradžios šalies įmonėms sudarytos itin palankios galimybės įsigyti elektrines transporto priemones. "Swedbank" skaičiavimu, įsigydamos elektromobilį, įmonės gali pasinaudoti net...
2023-01-11 09:49:14 IP 2fbapqhq
Su GLS siuntomis kažkokia mistika, negavus siuntos pradėjau ieškoti, siuntų sekimo platformoje radau, kad netikslus adresas, o prekė jau ilga laika guli kažkur Lietuvoje. Susisiekus su GLS atstovais Lt. patikslino, kad trūksta tel. nr., ir jau dabar tai tikrai gausiu per 2 darbo d.. Po savaitės vėl turėjau jieškoti laiko siuntos pajieškai. Mano nuostabai finišas pribložkė: siunta gražinama siuntėjui, susisiekus atsakymas: tai užsisakykite dar kartą.
Išvada Su GLS nerizikuokite siūsti kalėdinių dovanu, liksite be dovanų ir prarasite daug brangaus laiko jų pajieškose !!!
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė nebuvo sklandi. Siuntų vėlavimas ar grąžinimas siuntėjui nėra dažna praktika, tačiau įtemptu Kalėdiniu laikotarpiu to pasitaiko pas daugelį kurjerių.
Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti pildydami užsakymą įsitikinkite, kad nurodote teisingus siuntėjo bei gavėjo adresus bei kontaktinius duomenis, tokiu būdu užkirsite kelią siuntos nurūšiavimui ar grąžinimui.
2022-12-29 11:45:04 IP 28mcrvpo
Išvada Su GLS nerizikuokite siūsti kalėdinių dovanu, liksite be dovanų ir prarasite daug brangaus laiko jų pajieškose !!!
2022-12-09 11:42:05 IP 28mbth52
Labai apgailestaujame ir atsiprašome tiek savo tiek kurjerių vardu dėl prarastos siuntos. Dingus siuntoms, kiekviena kurjerių bendrovė turi nustatytus procesus ir terminus jų paieškoms, tad po pretenzijos priėmimo mes neturime galimybės valdyti šio proceso.
Siuntų surinkimas (taip pat ir pristatymas) gali būti sutrikdomas dėl įvairių priežasčių: prastų oro sąlygų, itin didelio siuntų kiekio šventiniu laikotarpiu. Prašome visų klientų kantrybės ir supratimo.
Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti reikia tinkamai supakuoti ir ženklinti savo siuntas, siuntos dokumentai privalo būti tvirtai užklijuoti ant pakuočių.
2022-12-09 10:16:12 IP 28lgc45g
Siusk pigiau paslaugų kokybė - jau nebe ta, kaip jų veiklos pradžioje... Paskutiniu metu turime begalę problemų siunčiant su GLS : viena siunta prarasta - vyksta paieškos antrą savaitę (pati įmonė pastangų nededa...), kitos 3- kurjeris nesiteikė atvykti sutartą dieną, nors pasiskambinus į Siusk pigiau buvo nurodyta laukti iki 16val...Manau baigsime bendradarbiauti su Siusk pigiau, nes toks požiūris į verslo klientus - žemiau kritikos. Keista, kad nebrangina savo vardo arcsenų klientų, kai begalė įmonių teikia tokią pat paslaugą
Siuntų surinkimas (taip pat ir pristatymas) gali būti sutrikdomas dėl įvairių priežasčių: prastų oro sąlygų, itin didelio siuntų kiekio šventiniu laikotarpiu. Prašome visų klientų kantrybės ir supratimo.
Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti reikia tinkamai supakuoti ir ženklinti savo siuntas, siuntos dokumentai privalo būti tvirtai užklijuoti ant pakuočių.
2022-12-08 22:16:43 IP 28mbth52
2022-08-26 09:04:54 IP 2fbapqhq
Siunčiu beveik kas dieną po kelias siuntas.
Per kelis metus buvo vienas kartas, kai kurjeris paliko siuntą ne tuo adresu kaip nurodyta, bet per pora dienų išsiaiškinom.
Rezultatas toks- iš kelių 100 siuntų, viena klaida.
Man atrodo nedaug, gal kažkam buvo ir 1 iš 1, tai ir pasipiktinimas suprantamas.
Tiesa, gal kas nežino, kad ne Technologijų era veža krovinius, o kurjeriai- mano praktikoj daugiausiai klaidų ir apgadintų prekių atgabeno DPD, todėl, jei yra daugiau pasiūlymų, tai per šią platformą užsakinėju tik Venipack arba LP Express ir jokių problemų.
2022-08-25 15:29:24 IP 2cfq5gp6
Per kelis metus buvo vienas kartas, kai kurjeris paliko siuntą ne tuo adresu kaip nurodyta, bet per pora dienų išsiaiškinom.
Rezultatas toks- iš kelių 100 siuntų, viena klaida.
Man atrodo nedaug, gal kažkam buvo ir 1 iš 1, tai ir pasipiktinimas suprantamas.
Tiesa, gal kas nežino, kad ne Technologijų era veža krovinius, o kurjeriai- mano praktikoj daugiausiai klaidų ir apgadintų prekių atgabeno DPD, todėl, jei yra daugiau pasiūlymų, tai per šią platformą užsakinėju tik Venipack arba LP Express ir jokių problemų.
2022-08-23 14:35:13 IP 2fbapqhq
Viskas ok, kol išsižiojusios mergaitės priėmimo centre kažko nesufeilina. Tada pasirodo, kad oi jūs atvežėte "tik maišą". Rimtai? Siuntai numeris suteiktas, bet sekimas neįmanomas. Atsakymas - stebėkite sistemą 60 DARBO DIENŲ, o tada galėsite pateikti mums pretenziją. Įdomu, koks klientas lauks šitiek laiko, kol jam galiausiai pasakys oi sorry, nieko neradome.
Nebeatsiprašinėkite ir čia klišėmis - banalūs pasiteisinimai nieko verti.
Atsiprašome, kad mūsų darbuotoja Jums pateikė klaidingą informaciją. Siunta šiuo metu nėra traktuojama kaip dingusi. Susisieksime su Jumis asmeniškai ir suteiksime informaciją apie siuntos kelionės būsenos sekimą.
2022-08-22 18:15:21 IP 66et2g9q
Nebeatsiprašinėkite ir čia klišėmis - banalūs pasiteisinimai nieko verti.
2022-07-07 21:32:59 IP 2ju3l1r9
Ligita,
Apgailestaujame, kad siuntos pristatymas neįvyko sklandžiai, tačiau norime patikslinti, jog nuvykęs kurjeris nurodytu adresu gavėjo nerado. Sistema automatiškai išsiuntė SMS žinutę gavėjui numeriu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu dėl pristatymo suderinimo kitai dienai. Taip pat apie tai buvote informuota el. paštu. Deja, tačiau negavus jokio atsakymo per 7 d., siunta buvo grąžinta siuntėjui.
2022-07-07 15:00:12 IP 2fbapqhq
teko nusivilti šią įmone. kadangi kurjeris neteisingai suvedė kontaktus ir žinutė gavėjo nepasiekė apie siuntą, tai siunta grįžo atgal. paskambinus įmonei pirma kartą, konsultantė šią informaciją ir suteikė. Konsultantė sakė, kad už siuntą pinigėliai bus grąžinti. deja... paskambinus po kelių dienų į šią įmonę ir priminus dėl pinigų grąžinimo, tai buvo pasakyta, kad niekas nesakė apie blogai kurjerio suvestą numerį. na vadinasi, įmonė sukčiauja. patarimas, pokalbius su konsultantais būtina įrašinėti. linkiu įmonei pralobti iš 5, 89 eur. gal didesni dividendai bus. NEREKOMENDUOJU ŠIOS ĮMONĖS.
Apgailestaujame, kad siuntos pristatymas neįvyko sklandžiai, tačiau norime patikslinti, jog nuvykęs kurjeris nurodytu adresu gavėjo nerado. Sistema automatiškai išsiuntė SMS žinutę gavėjui numeriu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu dėl pristatymo suderinimo kitai dienai. Taip pat apie tai buvote informuota el. paštu. Deja, tačiau negavus jokio atsakymo per 7 d., siunta buvo grąžinta siuntėjui.
2022-07-05 16:00:12 IP 2i250jc9
2022-05-31 13:29:57 IP 28lgc45g
Pirma kartą teko susidurti su šios įmonės paslaugomis. Teko nusivilti, siunta keliavo 2 savaites iki Vokietijos. Nors minėjo iki 4 d.d..bendraujant el laiškais, vis girdėjau...Apgailestaujame, Atsiprašome už nesklandumas.Jokios naudingos info. Teko pačiai susisiekti su DpD (per juos siuntimas vyko) gavau visą reikiama informaciją, kada bus siunta, kodėl ilgai keliauja!!❗️❗️❗️❗️ NEREKOMENDUOJU❗️❗️❗️
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta.
Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo tai, kad nebuvo nurodytas tikslus gavėjo adresas. Vos tik gavus informaciją iš vežėjų, kad pristatymas negalimas dėl trūkstamų detalių informavome Jus ir patikslintus duomenis nedelsiant perdavėme kurjeriams.
Kadangi bendravimas vyko jau su užsienio valstybės kurjeriais visas šis procesas užsitęsė ir vietoj 4 d.d. pristatymo, Jūsų siunta buvo pristatyta per 8 d.d.
Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, visuomet rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
2022-05-30 14:14:35 IP 2e7r415d
2022-01-06 09:58:45 IP 2der0coq
Evaldai,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos turinys buvo apgadintas transportavimo metu - teisingas pakavimas itin svarbus siunčiant siuntas. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
2022-01-06 09:56:26 IP 2fbapqhq
Viskas būtų labai neblogai, bet nutikus nesklandumams problemos sprendžiamos tikrai ne kliento naudai. Nuostoliai nekompensuojami, suverčiant visą kaltę klientui. Nors visi siuntos "draustos", bet matyt tas draudimas nelabai vykęs.
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos turinys buvo apgadintas transportavimo metu - teisingas pakavimas itin svarbus siunčiant siuntas. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
2022-01-06 09:06:28 IP 2der0coq
2021-12-20 12:24:09 IP 19v2f769
Donatai,
Norėtume patikslinti, kad siunta nebuvo pradanginta, o siuntos kelionė užtruko šiek tiek ilgiau nei įprastai dėl šventinio laikotarpio ir itin užimtų terminalų. Numatytas siuntos pristatymas buvo 2-4 d. d. o Jūsų siunta buvo pristatyta per 5 d. d. Policija šioje situacijoje neturėjo jokios įtakos, kadangi nebuvo įvykdyta jokia nusikalstama veika ir vyko įprastas siuntos pristatymas.
2021-12-20 12:17:42 IP 2fbapqhq
Mano siunta iš viso pradangino, nesutampa paėmimo datos su jų informacija ir mano. Apie siunta nieko negali pasakyti kur ji, siūlė pačiam važiuoti į sandėlį susirasti. Klausinėjo kaip siunta atrodo ir visokį šūdą mala. Policija tiria pagal dvi nusikalstamas veikas, vartotojų teises irgi daro savo, tad mielieji NEUZSOKITE ANT SYTU a******ų... Siunta taip ir nerasta...
Norėtume patikslinti, kad siunta nebuvo pradanginta, o siuntos kelionė užtruko šiek tiek ilgiau nei įprastai dėl šventinio laikotarpio ir itin užimtų terminalų. Numatytas siuntos pristatymas buvo 2-4 d. d. o Jūsų siunta buvo pristatyta per 5 d. d. Policija šioje situacijoje neturėjo jokios įtakos, kadangi nebuvo įvykdyta jokia nusikalstama veika ir vyko įprastas siuntos pristatymas.
2021-12-10 15:44:16 IP 19v2f769
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
2021-12-09 17:17:57 IP 19v2f769
2021-10-18 09:39:06 IP 2fbapqhq
Nežinau kas kaltas, bet su GLS vežimu atsargiai, 3 dienas žada kad atvažiuos šiandien paimti siuntos, bet taip ir neatvažiuoja. Pasijauti, kad iš tavęs tyčiojasi.
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos paėmimas neįvyksta sklandžiai. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
2021-10-18 08:49:07 IP 4qua3hv
2021-05-19 16:01:19 IP 28lgc529
2021-05-08 09:59:54 IP 541lrl4e
2021-02-11 18:09:58 IP 28ma0c85
2021-02-02 14:34:41 IP 28m80puq
2021-01-27 16:53:34 IP 5ca6lh20
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo kiti veiksniai: laikinojo siuntos išvežimo paslauga, kurią teikia muitinės tarpininkai bei nenumatytas streikas (force majeure) Belgijoje.
Siųsk pigiau kainos skaičiuoklėje užpildę užsakymą ne į Europos Sąjungos šalį, matote vidutinį siuntos pristatymo terminą, neįskaitant siuntos muitinimo procedūrų termino.
Galime patvirtinti, kad Jūsų siunta tikrai keliavo oro transportu, tačiau dėl aukščiau minėtų veiksnių, siuntos pristatymo terminas buvo ilgesnis.
Susisiekėme su Jumis asmeniškai ir tikimės, kad ateityje išbandysite Siųsk pigiau dar kartą.
2021-01-26 13:29:33 IP 2e7r1nsq
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
2021-01-16 23:51:55 IP 2dh48r9g
2020-12-29 16:20:40 IP 2h85a864
Egle,
Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.
Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Skola ir informacija yra du skirtingi dalykai.
Mano atveju paklaida pagal jūsų partnerį buvo 2 cm. (del kurios atsirado 109 eur skola) nes tai nebe standartas.
Informacija atejo su skola po mėnesio. Apie duomenų atnaujinimą nebuvo niekas žinoma. Po duomenų siuntos ir matmenų atnaujinimo aš būčiau linkusi perpakuoti siuntą - bet kaip suprantu jum tai neapsimoka nes paskui galima traktuoti "skola".
.
Kituose laiškuose prašiau siuntos nauju matmenu irodymu, tada būtų galima kalbeti apie apmokejima.
Tokių saket nebus, nors DHL permatuoja siuntas auksciausio lygio technologijomis (tik pagal jus jos negali irodyti naujų matmenų) ir kodel gi, jeigu jos aukščiausio lygio?
Viską sureziumavus pagal jūsų laiskus išvada :
1. Blogai ismatavau siunta.
2. apie tai esu ne informuojama - ir neturiu buti.
3. Siunta permatuojama ne Lietuvoje-įrodymų nera.
4. Skola yra.
Kuris logiskai mastantis žmogus dar su Jumis dirbs.
Reikejo anksčiau paskaityti komentarus šioje skiltyje, kad nenukenteti. Kaip matau si situacija yra pasikartojus ir kitiem.
2020-12-29 15:37:40 IP 5ca6lh20
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.
Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.
Pagarbiai,
Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.
Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
2020-12-28 15:23:08 IP 2h85a864
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.
Pagarbiai,
2020-12-16 18:03:52 IP 2der0bnq
2020-11-12 10:10:10 IP 2g447gc5
2020-09-23 10:31:43 IP 2fbapqhq
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Labai norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau kartais tokių situacijų pasitaiko.
Dėjome visas pastangas, kad siunta pasiektų gavėją kaip įmanoma greičiau ir apie šią siuntą komunikavome tiek su Jumis, tiek su vežėjais.
Vežėjų pretenzijų nagrinėjimo terminas gali užtrukti iki 10 darbo dienų ir tik gavus atsakymą galime imtis tolimesnių veiksmų. Siųsk pigiau įvertino šią situaciją ir suprasdami Jūsų nusivylimą, kaip kurjerių brokeriai, Jums kompensuos susidariusi skirtumą tarp Express ir Economy paslaugų.
2020-09-18 11:56:21 IP 2cfq8paf
2020-09-17 11:05:38 IP 2fbapqhq
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl siuntos pristatymo vėlavimo.
Kartais taip nutinka, kad siuntos pristatymo laikas užtrunka ilgiau nei nurodyta kainos skaičiuoklėje, tačiau tai nėra dažnai pasitaikanti situacija. Dedame visas pastangas, kad Jūsų siunta būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau ir tik gavę naujausią informaciją iš mūsų partnerių, nedelsiant Jus informuosime.
Suprasdami Jūsų nusivylimą, kompensuosime Jums siuntimo išlaidas ir tikimės, kad siunta pasieks gavėją artimiausiu metu.
2020-09-17 09:19:30 IP 2g447gf2
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
2020-05-18 13:20:15 IP 2fbapqhq
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Mums labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija. Norime Jums priminti, kad užsakymo pateikimo formoje nurodėte siuntos išmatavimus 1kg 1x1x1cm. Susisiekus su Jumis el. paštu, patvirtinote, kad teisingai nurodėte duomenis. Visos siuntos terminale yra permatuojamos ir persveriamos, tuomet tęsia savo kelionę.
Būdami kurjerių brokeriai, pirmiausiai laukiame siuntos informacijos patikslinimo iš mūsų partnerių ir tuomet nedelsiant informuojame savo klientus. Taip atsitiko ir šį kartą, apie nepriemoką buvote informuota, tuomet kai gavome siuntos duomenis iš mūsų partnerių. Taip pat mes Jums pateikėme tikslius Jūsų siuntos išmatavimus, kartu su tai įrodančia nuotrauka.
Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
2020-05-14 16:02:54 IP 5f4sour4
2020-03-17 11:19:00 IP 5ca6lh20
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Suprasdami savo, kaip paslaugos pardavėjų, atsakomybę, kompensavome Jums 100 % siuntos vertės, kurią nurodėte užsakymo pateikimo formoje. Ją nurodėte 4 kartus mažesnę, nei teigiate šiame atsiliepime.
2020-03-16 10:33:59 IP 2ju3l4r2
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
2020-01-28 19:42:06 IP 5cgoim76
2020-01-02 13:56:16 IP 2e7r426e
2019-12-26 17:16:55 IP 2ju3ksrt
Tipinė prasto koordinavomo klientu negerbenti įstaiga.
Stipriai nesiūlau naudotis ju paslaugomis, būkite atsargūs brangieji vartotojai.
2019-11-13 17:50:55 IP 28mdqebq
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.
Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.
Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.
Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Atsiprašymas nenuoširdus ir nepriimtinas, juolab kad savo puslapyje griežtai neigiamus komentarus iš karto trinate. Bėda yra ta, kad ši kontora niekaip neatstovauja klientų, bet visada stoja vežėjų pusėn. 2017m. naudodamiesi siuskpigiau.lt paslaugomis siuntėme keraminį indą į Prancūziją. Adresatą indas pasiekė sudaužytas. Tada bent jau atsiprašė ir grąžino siuntimo mokestį. Nuo tada su kitomis kompanijomis teko daug kartų siųsti keraminius indus į JAV, Australiją, Kanadą, siuntos ne visada ateidavo laiku, bet gaminiai atvykdavo saugiai. Atmintis trumpa, vėl pabandėme "siustipigiau" ir vėl analogiškas rezultatas.
2019-11-13 14:58:43 IP 2fbapqhq
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.
Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.
Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:
Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.
Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.
Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.
Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.
Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
2019-11-09 16:15:02 IP 28m85ffv
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.
Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.
Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:
Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.
Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.
Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
2019-09-23 11:15:14 IP 6aalpiia