VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Technologijų era, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Technologijų era

Atsiliepimai apie Technologijų era, UAB

Siųsk pigiau

Nemokamas siuntos draudimas iki 100 Eur
Parašyk savo nuomonę apie Technologijų era, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Romas 2022-12-29 11:45:04
Su GLS siuntomis kažkokia mistika, negavus siuntos pradėjau ieškoti, siuntų sekimo platformoje radau, kad netikslus adresas, o prekė jau ilga laika guli kažkur Lietuvoje. Susisiekus su GLS atstovais Lt. patikslino, kad trūksta tel. nr., ir jau dabar tai tikrai gausiu per 2 darbo d.. Po savaitės vėl turėjau jieškoti laiko siuntos pajieškai. Mano nuostabai finišas pribložkė: siunta gražinama siuntėjui, susisiekus atsakymas: tai užsisakykite dar kartą.
Išvada Su GLS nerizikuokite siūsti kalėdinių dovanu, liksite be dovanų ir prarasite daug brangaus laiko jų pajieškose !!!
Romai,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė nebuvo sklandi. Siuntų vėlavimas ar grąžinimas siuntėjui nėra dažna praktika, tačiau įtemptu Kalėdiniu laikotarpiu to pasitaiko pas daugelį kurjerių.

Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti pildydami užsakymą įsitikinkite, kad nurodote teisingus siuntėjo bei gavėjo adresus bei kontaktinius duomenis, tokiu būdu užkirsite kelią siuntos nurūšiavimui ar grąžinimui.
Atsakyti
Su GLS siuntomis kažkokia mistika, negavus siuntos pradėjau ieškoti, siuntų sekimo platformoje radau, kad netikslus adresas, o prekė jau ilga laika guli kažkur Lietuvoje. Susisiekus su GLS atstovais Lt. patikslino, kad trūksta tel. nr., ir jau dabar tai tikrai gausiu per 2 darbo d.. Po savaitės vėl turėjau jieškoti laiko siuntos pajieškai. Mano nuostabai finišas pribložkė: siunta gražinama siuntėjui, susisiekus atsakymas: tai užsisakykite dar kartą.
Išvada Su GLS nerizikuokite siūsti kalėdinių dovanu, liksite be dovanų ir prarasite daug brangaus laiko jų pajieškose !!!
UAB Agrogenetika
2022-12-09 11:42:05 IP 28mbth52
Atsakyti
Siųsk pigiau 2022-12-09 10:16:12
Labai apgailestaujame ir atsiprašome tiek savo tiek kurjerių vardu dėl prarastos siuntos. Dingus siuntoms, kiekviena kurjerių bendrovė turi nustatytus procesus ir terminus jų paieškoms, tad po pretenzijos priėmimo mes neturime galimybės valdyti šio proceso.

Siuntų surinkimas (taip pat ir pristatymas) gali būti sutrikdomas dėl įvairių priežasčių: prastų oro sąlygų, itin didelio siuntų kiekio šventiniu laikotarpiu. Prašome visų klientų kantrybės ir supratimo.

Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti reikia tinkamai supakuoti ir ženklinti savo siuntas, siuntos dokumentai privalo būti tvirtai užklijuoti ant pakuočių.
Sekmės Jums ieškant naujų klientų - o mes išmokome pamoką - tarpininkai, kuriems nerūpi paslaugos kokybė - svarbu tik išgauti pinigus - nereikalingi !
Atsakyti
UAB Agrogenetika 2022-12-08 22:16:43
Siusk pigiau paslaugų kokybė - jau nebe ta, kaip jų veiklos pradžioje... Paskutiniu metu turime begalę problemų siunčiant su GLS : viena siunta prarasta - vyksta paieškos antrą savaitę (pati įmonė pastangų nededa...), kitos 3- kurjeris nesiteikė atvykti sutartą dieną, nors pasiskambinus į Siusk pigiau buvo nurodyta laukti iki 16val...Manau baigsime bendradarbiauti su Siusk pigiau, nes toks požiūris į verslo klientus - žemiau kritikos. Keista, kad nebrangina savo vardo arcsenų klientų, kai begalė įmonių teikia tokią pat paslaugą
Labai apgailestaujame ir atsiprašome tiek savo tiek kurjerių vardu dėl prarastos siuntos. Dingus siuntoms, kiekviena kurjerių bendrovė turi nustatytus procesus ir terminus jų paieškoms, tad po pretenzijos priėmimo mes neturime galimybės valdyti šio proceso.

Siuntų surinkimas (taip pat ir pristatymas) gali būti sutrikdomas dėl įvairių priežasčių: prastų oro sąlygų, itin didelio siuntų kiekio šventiniu laikotarpiu. Prašome visų klientų kantrybės ir supratimo.

Norime priminti, kad sklandžiai siuntų kelionei užtikrinti reikia tinkamai supakuoti ir ženklinti savo siuntas, siuntos dokumentai privalo būti tvirtai užklijuoti ant pakuočių.
UAB Agrogenetika
2022-12-08 22:16:43 IP 28mbth52
Atsakyti
Siusk pigiau paslaugų kokybė - jau nebe ta, kaip jų veiklos pradžioje... Paskutiniu metu turime begalę problemų siunčiant su GLS : viena siunta prarasta - vyksta paieškos antrą savaitę (pati įmonė pastangų nededa...), kitos 3- kurjeris nesiteikė atvykti sutartą dieną, nors pasiskambinus į Siusk pigiau buvo nurodyta laukti iki 16val...Manau baigsime bendradarbiauti su Siusk pigiau, nes toks požiūris į verslo klientus - žemiau kritikos. Keista, kad nebrangina savo vardo arcsenų klientų, kai begalė įmonių teikia tokią pat paslaugą
Atsakyti
Aivaras 2022-08-25 15:29:24
Siunčiu beveik kas dieną po kelias siuntas.
Per kelis metus buvo vienas kartas, kai kurjeris paliko siuntą ne tuo adresu kaip nurodyta, bet per pora dienų išsiaiškinom.
Rezultatas toks- iš kelių 100 siuntų, viena klaida.
Man atrodo nedaug, gal kažkam buvo ir 1 iš 1, tai ir pasipiktinimas suprantamas.
Tiesa, gal kas nežino, kad ne Technologijų era veža krovinius, o kurjeriai- mano praktikoj daugiausiai klaidų ir apgadintų prekių atgabeno DPD, todėl, jei yra daugiau pasiūlymų, tai per šią platformą užsakinėju tik Venipack arba LP Express ir jokių problemų.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą! Džiaugiamės, kad esate patenkintas mūsų paslaugomis!
Atsakyti
Siunčiu beveik kas dieną po kelias siuntas.
Per kelis metus buvo vienas kartas, kai kurjeris paliko siuntą ne tuo adresu kaip nurodyta, bet per pora dienų išsiaiškinom.
Rezultatas toks- iš kelių 100 siuntų, viena klaida.
Man atrodo nedaug, gal kažkam buvo ir 1 iš 1, tai ir pasipiktinimas suprantamas.
Tiesa, gal kas nežino, kad ne Technologijų era veža krovinius, o kurjeriai- mano praktikoj daugiausiai klaidų ir apgadintų prekių atgabeno DPD, todėl, jei yra daugiau pasiūlymų, tai per šią platformą užsakinėju tik Venipack arba LP Express ir jokių problemų.
Atsakyti
Vita 2022-08-22 18:15:21
Viskas ok, kol išsižiojusios mergaitės priėmimo centre kažko nesufeilina. Tada pasirodo, kad oi jūs atvežėte "tik maišą". Rimtai? Siuntai numeris suteiktas, bet sekimas neįmanomas. Atsakymas - stebėkite sistemą 60 DARBO DIENŲ, o tada galėsite pateikti mums pretenziją. Įdomu, koks klientas lauks šitiek laiko, kol jam galiausiai pasakys oi sorry, nieko neradome.
Nebeatsiprašinėkite ir čia klišėmis - banalūs pasiteisinimai nieko verti.
Vita,
Atsiprašome, kad mūsų darbuotoja Jums pateikė klaidingą informaciją. Siunta šiuo metu nėra traktuojama kaip dingusi. Susisieksime su Jumis asmeniškai ir suteiksime informaciją apie siuntos kelionės būsenos sekimą.
Atsakyti
Viskas ok, kol išsižiojusios mergaitės priėmimo centre kažko nesufeilina. Tada pasirodo, kad oi jūs atvežėte "tik maišą". Rimtai? Siuntai numeris suteiktas, bet sekimas neįmanomas. Atsakymas - stebėkite sistemą 60 DARBO DIENŲ, o tada galėsite pateikti mums pretenziją. Įdomu, koks klientas lauks šitiek laiko, kol jam galiausiai pasakys oi sorry, nieko neradome.
Nebeatsiprašinėkite ir čia klišėmis - banalūs pasiteisinimai nieko verti.
Atsakyti
Siųsk pigiau 2022-07-07 15:00:12
Ligita,
Apgailestaujame, kad siuntos pristatymas neįvyko sklandžiai, tačiau norime patikslinti, jog nuvykęs kurjeris nurodytu adresu gavėjo nerado. Sistema automatiškai išsiuntė SMS žinutę gavėjui numeriu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu dėl pristatymo suderinimo kitai dienai. Taip pat apie tai buvote informuota el. paštu. Deja, tačiau negavus jokio atsakymo per 7 d., siunta buvo grąžinta siuntėjui.
Gėda, kad bandote pateisinti savo klaidas. Įmonė, kuriai buvo siųsta siunta, jūsų žinutės negavo. Bet kaip supratau iš atsiliepimų internetinėje erdvėje, jūsų pasiteisinimai ne naujiena. Apie įmonę daugiau neigiamų atsiliepimų negu teigiamų. Daug nusivylusių klientų.
Atsakyti
ligita 2022-07-05 16:00:12
teko nusivilti šią įmone. kadangi kurjeris neteisingai suvedė kontaktus ir žinutė gavėjo nepasiekė apie siuntą, tai siunta grįžo atgal. paskambinus įmonei pirma kartą, konsultantė šią informaciją ir suteikė. Konsultantė sakė, kad už siuntą pinigėliai bus grąžinti. deja... paskambinus po kelių dienų į šią įmonę ir priminus dėl pinigų grąžinimo, tai buvo pasakyta, kad niekas nesakė apie blogai kurjerio suvestą numerį. na vadinasi, įmonė sukčiauja. patarimas, pokalbius su konsultantais būtina įrašinėti. linkiu įmonei pralobti iš 5, 89 eur. gal didesni dividendai bus. NEREKOMENDUOJU ŠIOS ĮMONĖS.
Ligita,
Apgailestaujame, kad siuntos pristatymas neįvyko sklandžiai, tačiau norime patikslinti, jog nuvykęs kurjeris nurodytu adresu gavėjo nerado. Sistema automatiškai išsiuntė SMS žinutę gavėjui numeriu, kurį nurodėte užsakymo pateikimo metu dėl pristatymo suderinimo kitai dienai. Taip pat apie tai buvote informuota el. paštu. Deja, tačiau negavus jokio atsakymo per 7 d., siunta buvo grąžinta siuntėjui.
Atsakyti
teko nusivilti šią įmone. kadangi kurjeris neteisingai suvedė kontaktus ir žinutė gavėjo nepasiekė apie siuntą, tai siunta grįžo atgal. paskambinus įmonei pirma kartą, konsultantė šią informaciją ir suteikė. Konsultantė sakė, kad už siuntą pinigėliai bus grąžinti. deja... paskambinus po kelių dienų į šią įmonę ir priminus dėl pinigų grąžinimo, tai buvo pasakyta, kad niekas nesakė apie blogai kurjerio suvestą numerį. na vadinasi, įmonė sukčiauja. patarimas, pokalbius su konsultantais būtina įrašinėti. linkiu įmonei pralobti iš 5, 89 eur. gal didesni dividendai bus. NEREKOMENDUOJU ŠIOS ĮMONĖS.
Atsakyti
Beata 2022-05-30 14:14:35
Pirma kartą teko susidurti su šios įmonės paslaugomis. Teko nusivilti, siunta keliavo 2 savaites iki Vokietijos. Nors minėjo iki 4 d.d..bendraujant el laiškais, vis girdėjau...Apgailestaujame, Atsiprašome už nesklandumas.Jokios naudingos info. Teko pačiai susisiekti su DpD (per juos siuntimas vyko) gavau visą reikiama informaciją, kada bus siunta, kodėl ilgai keliauja!!❗️❗️❗️❗️ NEREKOMENDUOJU❗️❗️❗️
Beata,
Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta.

Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo tai, kad nebuvo nurodytas tikslus gavėjo adresas. Vos tik gavus informaciją iš vežėjų, kad pristatymas negalimas dėl trūkstamų detalių informavome Jus ir patikslintus duomenis nedelsiant perdavėme kurjeriams.

Kadangi bendravimas vyko jau su užsienio valstybės kurjeriais visas šis procesas užsitęsė ir vietoj 4 d.d. pristatymo, Jūsų siunta buvo pristatyta per 8 d.d.

Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, visuomet rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
Atsakyti
Pirma kartą teko susidurti su šios įmonės paslaugomis. Teko nusivilti, siunta keliavo 2 savaites iki Vokietijos. Nors minėjo iki 4 d.d..bendraujant el laiškais, vis girdėjau...Apgailestaujame, Atsiprašome už nesklandumas.Jokios naudingos info. Teko pačiai susisiekti su DpD (per juos siuntimas vyko) gavau visą reikiama informaciją, kada bus siunta, kodėl ilgai keliauja!!❗️❗️❗️❗️ NEREKOMENDUOJU❗️❗️❗️
Atsakyti
Siųsk pigiau 2022-01-06 09:56:26
Evaldai,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos turinys buvo apgadintas transportavimo metu - teisingas pakavimas itin svarbus siunčiant siuntas. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
Šitas etapas jau praeitas ir gautos išvados ne mano naudai.
Atsakyti
Evaldas 2022-01-06 09:06:28
Viskas būtų labai neblogai, bet nutikus nesklandumams problemos sprendžiamos tikrai ne kliento naudai. Nuostoliai nekompensuojami, suverčiant visą kaltę klientui. Nors visi siuntos "draustos", bet matyt tas draudimas nelabai vykęs.
Evaldai,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos turinys buvo apgadintas transportavimo metu - teisingas pakavimas itin svarbus siunčiant siuntas. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
Atsakyti
Viskas būtų labai neblogai, bet nutikus nesklandumams problemos sprendžiamos tikrai ne kliento naudai. Nuostoliai nekompensuojami, suverčiant visą kaltę klientui. Nors visi siuntos "draustos", bet matyt tas draudimas nelabai vykęs.
Atsakyti
Siųsk pigiau 2021-12-20 12:17:42
Donatai,

Norėtume patikslinti, kad siunta nebuvo pradanginta, o siuntos kelionė užtruko šiek tiek ilgiau nei įprastai dėl šventinio laikotarpio ir itin užimtų terminalų. Numatytas siuntos pristatymas buvo 2-4 d. d. o Jūsų siunta buvo pristatyta per 5 d. d. Policija šioje situacijoje neturėjo jokios įtakos, kadangi nebuvo įvykdyta jokia nusikalstama veika ir vyko įprastas siuntos pristatymas.
Na tik nieko jau nebe sakykite, o jei dar norit tai jus patys net nezinojot kada siunta paduota paiimta ir kas ją paiime... Paiime viena diena, užrašėt visai kita ir tt Pasisikot ant viso svieto...
Atsakyti
Donatas 2021-12-10 15:44:16
Mano siunta iš viso pradangino, nesutampa paėmimo datos su jų informacija ir mano. Apie siunta nieko negali pasakyti kur ji, siūlė pačiam važiuoti į sandėlį susirasti. Klausinėjo kaip siunta atrodo ir visokį šūdą mala. Policija tiria pagal dvi nusikalstamas veikas, vartotojų teises irgi daro savo, tad mielieji NEUZSOKITE ANT SYTU a******ų... Siunta taip ir nerasta...
Donatai,

Norėtume patikslinti, kad siunta nebuvo pradanginta, o siuntos kelionė užtruko šiek tiek ilgiau nei įprastai dėl šventinio laikotarpio ir itin užimtų terminalų. Numatytas siuntos pristatymas buvo 2-4 d. d. o Jūsų siunta buvo pristatyta per 5 d. d. Policija šioje situacijoje neturėjo jokios įtakos, kadangi nebuvo įvykdyta jokia nusikalstama veika ir vyko įprastas siuntos pristatymas.
Atsakyti
Evelina 2020-09-18 11:56:21
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Mano siunta iš viso pradangino, nesutampa paėmimo datos su jų informacija ir mano. Apie siunta nieko negali pasakyti kur ji, siūlė pačiam važiuoti į sandėlį susirasti. Klausinėjo kaip siunta atrodo ir visokį šūdą mala. Policija tiria pagal dvi nusikalstamas veikas, vartotojų teises irgi daro savo, tad mielieji NEUZSOKITE ANT SYTU a******ų... Siunta taip ir nerasta...
Atsakyti
Pradangina siuntas.Visiskai be kompetensijos darbuotojai.Be policijos ir vartotoju teisiu, nera kitos galimybes kad grazintu ar nusiustu gavejo adresu
Atsakyti
Klientas 2021-10-18 08:49:07
Nežinau kas kaltas, bet su GLS vežimu atsargiai, 3 dienas žada kad atvažiuos šiandien paimti siuntos, bet taip ir neatvažiuoja. Pasijauti, kad iš tavęs tyčiojasi.
Sveiki,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų, tiek iš mūsų partnerių pusės, kad siuntos paėmimas neįvyksta sklandžiai. Prašome susisiekti su Siųsk pigiau klientų aptarnavimu el. paštu [email protected], padėsime rasti sprendimą.
Atsakyti
Nežinau kas kaltas, bet su GLS vežimu atsargiai, 3 dienas žada kad atvažiuos šiandien paimti siuntos, bet taip ir neatvažiuoja. Pasijauti, kad iš tavęs tyčiojasi.
Atsakyti
Rekomenduoju, malonus aptarnavimas, ne karta padejo keblioje situacijoje. SUPER.
Atsakyti
Siunta iš Prancūzijos paimta itin greitai, o į Lietuvą pristatyta diena anksčiau. Viskas įvyko itin sklandžiai ir kokybiškai, aptarnavimas profesionalus, rekomenduoju.
Atsakyti
Esu išsiuntęs virš 50 siuntų, nė viena nevėlavo, siųsta tiek į JAV, tiek į Europos šalis. Kainų tokių negaunu net turėdamas sutartis su kai kuriomis kurjerių įmonėmis. Rekomenduoju!
Yevgeniy Zanemon
2021-02-02 14:34:41 IP 28m80puq
Atsakyti
Superine imone! Labai orentuota i klientus. Jau nusiusta nemazai siunti per sita imone ir ateiti nauduosimes tiktais siuskpigiau.lt paslaugomis!
Atsakyti
Vytautas 2021-01-26 13:29:33
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Vytautai,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo kiti veiksniai: laikinojo siuntos išvežimo paslauga, kurią teikia muitinės tarpininkai bei nenumatytas streikas (force majeure) Belgijoje.

Siųsk pigiau kainos skaičiuoklėje užpildę užsakymą ne į Europos Sąjungos šalį, matote vidutinį siuntos pristatymo terminą, neįskaitant siuntos muitinimo procedūrų termino.

Galime patvirtinti, kad Jūsų siunta tikrai keliavo oro transportu, tačiau dėl aukščiau minėtų veiksnių, siuntos pristatymo terminas buvo ilgesnis.

Susisiekėme su Jumis asmeniškai ir tikimės, kad ateityje išbandysite Siųsk pigiau dar kartą.
Atsakyti
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Atsakyti
Sveiki! Užsisakiau siuntą 2020-01-08 Mažeikiai (Lietuva) - Malmė (Švedija). Naudojau DHL paslaugas, siunta atvyko greičiau nei per savaitę! Dėžė (kartoninė), kurioje buvo siunta, atvyko sveika, viduje buvę daiktai be jokių dužimų ar lūžių pasiekė Švediją (nuo durų iki durų)! Esu labai patenkinta paslaugomis, žinau, kad rekomenduočiau kitam ir kitą kartą vėl rinksiuosi Jus!
Atsakyti
Siųsk pigiau 2020-12-29 15:37:40
Egle,

Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.

Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Ne!
Skola ir informacija yra du skirtingi dalykai.
Mano atveju paklaida pagal jūsų partnerį buvo 2 cm. (del kurios atsirado 109 eur skola) nes tai nebe standartas.
Informacija atejo su skola po mėnesio. Apie duomenų atnaujinimą nebuvo niekas žinoma. Po duomenų siuntos ir matmenų atnaujinimo aš būčiau linkusi perpakuoti siuntą - bet kaip suprantu jum tai neapsimoka nes paskui galima traktuoti "skola".
.
Kituose laiškuose prašiau siuntos nauju matmenu irodymu, tada būtų galima kalbeti apie apmokejima.
Tokių saket nebus, nors DHL permatuoja siuntas auksciausio lygio technologijomis (tik pagal jus jos negali irodyti naujų matmenų) ir kodel gi, jeigu jos aukščiausio lygio?

Viską sureziumavus pagal jūsų laiskus išvada :
1. Blogai ismatavau siunta.
2. apie tai esu ne informuojama - ir neturiu buti.
3. Siunta permatuojama ne Lietuvoje-įrodymų nera.
4. Skola yra.

Kuris logiskai mastantis žmogus dar su Jumis dirbs.
Reikejo anksčiau paskaityti komentarus šioje skiltyje, kad nenukenteti. Kaip matau si situacija yra pasikartojus ir kitiem.
Atsakyti
Egle 2020-12-28 15:23:08
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.

Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.

Pagarbiai,
Egle,

Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.

Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Atsakyti
Gintarė 2020-05-14 16:02:54
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.

Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.

Pagarbiai,
Gintarė Maceinaitė
2020-12-16 18:03:52 IP 2der0bnq
Atsakyti
Po šiandienos aptarnavimo likau maloniai nustebinta vadybininkės labai maloniu bendravimu ir super greitu operatyvumu, todėl tiesiog noriu padėkoti už bendradarbiavimą. Sėkmės
Atsakyti
Prieš naudodamasis paslaugomis reikėjo pasiskaityti komentarus... Tik minusas piniginėje. Nerekomenduoju
Atsakyti
Evelina 2020-09-18 11:56:21
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Evelina,

Labai norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau kartais tokių situacijų pasitaiko.

Dėjome visas pastangas, kad siunta pasiektų gavėją kaip įmanoma greičiau ir apie šią siuntą komunikavome tiek su Jumis, tiek su vežėjais.

Vežėjų pretenzijų nagrinėjimo terminas gali užtrukti iki 10 darbo dienų ir tik gavus atsakymą galime imtis tolimesnių veiksmų. Siųsk pigiau įvertino šią situaciją ir suprasdami Jūsų nusivylimą, kaip kurjerių brokeriai, Jums kompensuos susidariusi skirtumą tarp Express ir Economy paslaugų.
Atsakyti
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Atsakyti
Mazeikis Marius 2020-09-17 09:19:30
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Mariau,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl siuntos pristatymo vėlavimo.

Kartais taip nutinka, kad siuntos pristatymo laikas užtrunka ilgiau nei nurodyta kainos skaičiuoklėje, tačiau tai nėra dažnai pasitaikanti situacija. Dedame visas pastangas, kad Jūsų siunta būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau ir tik gavę naujausią informaciją iš mūsų partnerių, nedelsiant Jus informuosime.

Suprasdami Jūsų nusivylimą, kompensuosime Jums siuntimo išlaidas ir tikimės, kad siunta pasieks gavėją artimiausiu metu.
Atsakyti
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Atsakyti
Gintarė 2020-05-14 16:02:54
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Gintare,

Mums labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija. Norime Jums priminti, kad užsakymo pateikimo formoje nurodėte siuntos išmatavimus 1kg 1x1x1cm. Susisiekus su Jumis el. paštu, patvirtinote, kad teisingai nurodėte duomenis. Visos siuntos terminale yra permatuojamos ir persveriamos, tuomet tęsia savo kelionę.

Būdami kurjerių brokeriai, pirmiausiai laukiame siuntos informacijos patikslinimo iš mūsų partnerių ir tuomet nedelsiant informuojame savo klientus. Taip atsitiko ir šį kartą, apie nepriemoką buvote informuota, tuomet kai gavome siuntos duomenis iš mūsų partnerių. Taip pat mes Jums pateikėme tikslius Jūsų siuntos išmatavimus, kartu su tai įrodančia nuotrauka.

Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
Atsakyti
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Atsakyti
Meras 2020-03-16 10:33:59
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Dar kartą atsiprašome dėl nepatogumų, kuriuos Jums teko patirti. Kaip kurjerių brokeriai, dėjome visas pastangas, kad padėtume Jūsų siuntai sėkmingai pasiekti gavėją: kontaktavome su partneriais Lietuvoje ir JAV (anglų kalba šiuo atveju tikrai nebuvo problema), nedelsiant kurjeriams perdavėme pakeistą pristatymo adresą, vos tik mus apie tai informavote. Deja, dėl klaidos partnerių siuntos pristatymo procese, siuntos pristatyti nepavyko.
Suprasdami savo, kaip paslaugos pardavėjų, atsakomybę, kompensavome Jums 100 % siuntos vertės, kurią nurodėte užsakymo pateikimo formoje. Ją nurodėte 4 kartus mažesnę, nei teigiate šiame atsiliepime.
Atsakyti
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Atsakyti
Siunciau Lietuvoje daikta stikla.juk apdraustas krovinys mes atsakome uz jusu siunta...aha..sudauze..nei A nei B nieks nieko nezino kompensaciju nesitikekit, galit rasyt pretenzijas bet vistiek jie savo kaip uzsukti..zodziu geriau brangiu ir ypac dustanciu daiktu nesiuskit su sita aferiugu kompanija...
Atsakyti
siunta i vokietija nukeliavo labai greitai. Dukra kaledine dovana gavo paciu laiku.
Atsakyti
Bendravimas malonus tik iki pinigu gavimo, paslaugu pardavimo. Atsiradus keblumams su siuntos pristatymu klientui pateikiami tipiniai šabloniniai varginantys prašymo tipo formos kurios žadomos nagrinėti nekukliai daug vidutiniškai tik 30 dienu ir niekam nerūpi pajudinti piršto dirbti darba vietoje to atsakyti tokia mūsu biurokratija ir mums jūsu padėtis nerūpi.

Tipinė prasto koordinavomo klientu negerbenti įstaiga.
Stipriai nesiūlau naudotis ju paslaugomis, būkite atsargūs brangieji vartotojai.
Atsakyti
Siųsk pigiau 2019-11-13 14:58:43
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.

Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.

Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.

Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Update:
Atsiprašymas nenuoširdus ir nepriimtinas, juolab kad savo puslapyje griežtai neigiamus komentarus iš karto trinate. Bėda yra ta, kad ši kontora niekaip neatstovauja klientų, bet visada stoja vežėjų pusėn. 2017m. naudodamiesi siuskpigiau.lt paslaugomis siuntėme keraminį indą į Prancūziją. Adresatą indas pasiekė sudaužytas. Tada bent jau atsiprašė ir grąžino siuntimo mokestį. Nuo tada su kitomis kompanijomis teko daug kartų siųsti keraminius indus į JAV, Australiją, Kanadą, siuntos ne visada ateidavo laiku, bet gaminiai atvykdavo saugiai. Atmintis trumpa, vėl pabandėme "siustipigiau" ir vėl analogiškas rezultatas.
Atsakyti
Vytas 2019-11-09 16:15:02
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.

Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.

Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:

Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.

Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.

Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.

Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.

Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.

Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Atsakyti
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.

Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.

Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:

Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.

Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.

Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Atsakyti
O as siunciau dokumentus i Russija, ir lb.patenkinta- paketas buvo paimtas kaip ir pasake, ir pristate iki duru.kita karta buvau issiuntus dok.ir jos sulaike muitine- tai skambinau i Technoera ir je issiaiskino, ir atskambino man atgal.dekoju už jusu darba

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Skaitmenizavotės? Laikas pasirūpinti ir IT gynybos planu
Skaitmenizavotės? Laikas pasirūpinti ir IT gynybos planu
Prarasti duomenys, neveikianti interneto svetainė ar e. parduotuvė, dėl IT sutrikimo suparalyžiuota įmonės veikla. Tokie įvykiai šiandien jau lyg ir nestebina, tačiau toleruoti tokias veiklos...
Kaip verslas gali sutaupyti įsigydamas elektromobilius?
Kaip verslas gali sutaupyti įsigydamas elektromobilius?
Nuo 2023 m. pradžios šalies įmonėms sudarytos itin palankios galimybės įsigyti elektrines transporto priemones. "Swedbank" skaičiavimu, įsigydamos elektromobilį, įmonės gali pasinaudoti net...
"Norfos" vadovas: kai kurias išpardavimų akcijas pirkėjai gali nuspėti patys
"Norfos" vadovas: kai kurias išpardavimų akcijas pirkėjai gali nuspėti patys
Kai apsipirkdami prekybos centruose tarp lentynų aplenkiame prekes, sudėtas gabenimo paletėse, turbūt nesusimąstome, kodėl šios prekės neiškraunamos. O "paslaptis" nedidelė ir naudinga žinoti –...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek užsienio kalbų mokate?

Akcijų kainos

AT&T 20,42 +6,58%
eBay 48,93 +4,80%
Manchester United 23,37 +3,18%
Philip Morris 103,42 +2,09%
Meta 141,50 -1,15%
3M 112,93 -1,80%
Google 96,73 -2,50%
Nasdaq 58,30 -5,85%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 23,33 +10,99%
Dujos (JAV) 5,50 +4,17%
Nafta 80,26 -1,67%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Benzinas 2,37 -16,84%
Apelsinai 1,10 +0,92%
Kava 4,63 -1,91%
Anglis 379,23 +10,83%