VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Technologijų era, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Technologijų era

Atsiliepimai apie Technologijų era, UAB

Siųsk pigiau

10% nuolaida Jūsų pirmajam užsakymui
Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Technologijų era, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siųsk pigiau 2019-11-13 14:58:43
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.

Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.

Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.

Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Update:
Atsiprašymas nenuoširdus ir nepriimtinas, juolab kad savo puslapyje griežtai neigiamus komentarus iš karto trinate. Bėda yra ta, kad ši kontora niekaip neatstovauja klientų, bet visada stoja vežėjų pusėn. 2017m. naudodamiesi siuskpigiau.lt paslaugomis siuntėme keraminį indą į Prancūziją. Adresatą indas pasiekė sudaužytas. Tada bent jau atsiprašė ir grąžino siuntimo mokestį. Nuo tada su kitomis kompanijomis teko daug kartų siųsti keraminius indus į JAV, Australiją, Kanadą, siuntos ne visada ateidavo laiku, bet gaminiai atvykdavo saugiai. Atmintis trumpa, vėl pabandėme "siustipigiau" ir vėl analogiškas rezultatas.
Atsakyti
Vytas 2019-11-09 16:15:02
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.

Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.

Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:

Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.

Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.

Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.

Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.

Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.

Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Atsakyti
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.

Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.

Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:

Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.

Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.

Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Atsakyti
O as siunciau dokumentus i Russija, ir lb.patenkinta- paketas buvo paimtas kaip ir pasake, ir pristate iki duru.kita karta buvau issiuntus dok.ir jos sulaike muitine- tai skambinau i Technoera ir je issiaiskino, ir atskambino man atgal.dekoju už jusu darba
Atsakyti
~13cm paklaida bei +1, 5kg siuntos gabarituose (siunta buvo gabenama EU teritorijoje) išaugino kainą nuo 111 eur iki 309 eur (dėl krovinio, kuris ale patapo nestandartu). Įmonės tinklalapyje, tuo tarpu, nėra absoliučiai jokio aiškumo, kalbant apie panašaus pobūdžio siuntų paklaidas ir kainodarą esant paklaidai, o vadybininkė, su kuria teko bendrauti, tarsi užsikirtęs telefonas kartojo, jog "sutikote su mūsų siuntų gabenimo taisyklėmis" ir visa kita argumentacija jai nepasirodė įdomi. Būkite atsargūs ir ypač atidūs dirbdami su šia įmone ir su jų teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Gintare 2019-04-10 08:40:17
Labai prastas aptarnavimas - siunta dingo, pastangų ją surasti - mažai, kompensacija maža ir užtruko labai ilgai. Daugiau niekada nesinaudosime šiomis pradanginimo paslaugomis. Čia nebent naudinga nusikaltėliams norintiems pradanginti negrįžtamai nusikaltimo įkalčius..
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir tuo pačiu labai apgailestaujame, kad Jūsų siunta dingo. Tiek pasirinktas vežėjas, tiek mūsų kompanija dėjo visas pastangas, kad Jūsų siunta būtų atrasta. Prieš patvirtinant siuntos dingimą yra atliekama daugybė patikrinimo veiksmų, apieškomi visi tarpiniai terminalai, kuriuos pasiekia keliaujanti siunta. Visi šie paieškos veiksmai užima laiko. Pateikta pretenzija buvo išnagrinėta ir maksimaliai kompensuota už patirtus nuostolius pagal galiojantį Jūsų pasirinktą nemokamą standartinį siuntos draudimą.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas - siunta dingo, pastangų ją surasti - mažai, kompensacija maža ir užtruko labai ilgai. Daugiau niekada nesinaudosime šiomis pradanginimo paslaugomis. Čia nebent naudinga nusikaltėliams norintiems pradanginti negrįžtamai nusikaltimo įkalčius..
Atsakyti
Būkite atsargūs dėl siuntimo kainos, vėliau po kelių savaičių po siuntimo įmonė atsiuntė reikalavimą dar primokėti, neva tai kurjeris išmatavo siuntos matmenis ir paskaičiavo kitokį tūrinį svorį. Ir kaip tada klientas po visko gali įrodyti kad buvo skaičiuoklėje užpildęs teisingus matmenis ir svorį? Siuntos paėmimo metu jie siuntos nematuoja ir nesveria.
Atsakyti
Siuntos išsiuntimo procesas labai nustebino teigiamai: viską atlikau skubiai www.siuskpigiau.lt svetainėje, siuntėjas užsienyje tik atsispausdino siuntos dokumentus. Kurjeris nuvykęs paimti siuntos į siuntėjo įmonę iškart jo nerado, bet kadangi nurodžiau asmens tel. nr. užsakyme, tai greitai viskas išsisprendė. Siuntą taip pat gavau tvarkingą ir labai greitai iš JAV. Manau, kad esant poreikiui išsiųsiu ir daugiau siuntų su Siųsk pigiau.
Atsakyti
9val uzsakyta ir apmoketa uz siuntos paemima 14-17val ir pristatyma i Vokietija. 9.30 TNT vadybininke pranese, kad siunta paims DPD kurjeris. Dpd kurjeris skambina 11val ir sako duokit siunta. Sakome, kad siunta bus paruosta kaip nurodyta uzsakyme 14val. Dpd kurjeris aiskina, kad paslauga uzsakyta 11val. Paruose siunta 14val skambiname DPD kurjeriui, o jis atsisako vaziuoti. Jokiu ziniu nei is TNT nei is TECHNOLOGIJU ERA negauname iki 14.30, kol patys nesusisiekiame. TNT patvirtina, kad sutarta is musu adreso siunta paimti po 14val. taciau toliau leistis i diskusija nesutinka, nes uzsakovai TECHNOLOGIJU ERA. Susisiekus su TECHNOLOGIJU ERA galutiniam variante gauname atsakyma: "Atsirasome". Jei norite patys nuvezkite siunta iki TNT ir atsiunciama nuoroda, kur turetume patys nuvezti. Paklausus kas atsakingas ir kompensuos, gauname atsakyma: "Atsiprasome, bet mes negarantuojame siuntos paemimo"...VMI vaztarazciai uzpildyti, siunta paruosta, o kalti mes patys, nes DPD nenori vaziuoti, TNT neidomu, TECHNOLOGIJU ERA gali tik "atsiprasyti"....Nesikreipkit, jei turite skubia, ypac svarbia siunta!!!
UAB Technologijų era / Siųsk pigiau
2017-03-10 15:23:45 IP 12jbq2eu
Atsakyti
Karolis 2017-03-10 13:17:39
Pigiai siunčia, bet aptarnauja dar "pigiau". Nieko nuostabaus, kad netgi atstovaujamos kompanijos iš karto nurodo kreiptis atgal į Technologijų Erą, nes nenori turėti nieko bendro sprendžiant klausimus, bet kai kreipiesi pas juos atgal, jeigu pavyksta telefonu iš keliolikto karto, tai pirma gausi antausį, ir paprastą atsakymą "ne".
Laba diena, p. Karoli,
mums visi klientai yra svarbūs. Dėkojame už jūsų nuomonę. "Siųsk pigiau" priklauso UAB "Technologijų Era" įmonei. "Siųsk pigiau" yra greitųjų kurjerių paslaugų brokeris. Tad užsakius paslaugą per mūsų svetainę, visi susiję klausimai yra sprendžiami bendraujant su mumis, o ne su kurjeriu tiesiogiai. Sulaukiame labai daug skambučių, linija kartais yra užimta ir tenka kai kuriais atvejais klientams luktelti. Jūsų pageidavimai ir iškeltos sąlygos deja neatitinka "Siųsk pigiau" Terminų ir Sąlygų, kuriomis privalome vadovautis.
Atsakyti
Pigiai siunčia, bet aptarnauja dar "pigiau". Nieko nuostabaus, kad netgi atstovaujamos kompanijos iš karto nurodo kreiptis atgal į Technologijų Erą, nes nenori turėti nieko bendro sprendžiant klausimus, bet kai kreipiesi pas juos atgal, jeigu pavyksta telefonu iš keliolikto karto, tai pirma gausi antausį, ir paprastą atsakymą "ne".

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Į Klaipėdą atplaukė naujas dujų krovinys iš Vysocko
Į Klaipėdą atplaukė naujas dujų krovinys iš Vysocko 12-07 17:21
Į Klaipėdos suskystintųjų gamtinių dujų (SkGD) terminalą šeštadienį atplaukė naujas nedidelis Rusijos dujų kompanijos "Novatek" SGD krovinys – jau devintas toks laivas spalį prasidėjusiais naujais...
Baltarusijoje šimtai žmonių protestuoja prieš glaudesnius ryšius su Rusija
Baltarusijoje šimtai žmonių protestuoja prieš glaudesnius ryšius su Rusija 12-07 17:17
Maždaug 1.000 baltarusių šeštadienį dalyvavo nesankcionuotoje demonstracijoje prieš glaudesnių ryšių su Rusija perspektyva.
Sugedus lėktuvui, Egipte įstrigo apie 200 poilsiautojų iš Lietuvos
Sugedus lėktuvui, Egipte įstrigo apie 200 poilsiautojų iš Lietuvos 12-07 16:07
Sugedus oro linijų "GetJet Airlines" lėktuvui, Egipto Šarm aš Šeicho kurorte penktadienį įstrigo apie 200 poilsiautojų iš Lietuvos, skelbia šalies naujienų portalai.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

3M 171,47 +4,32%
CBS 40,77 +3,63%
Western Digital 49,08 +3,57%
ConocoPhillips 61,97 +3,56%
Red Hat 187,71 0,00%
Xerox 37,77 -0,13%
Procter & Gamble 124,19 -0,35%
Kraft Heinz Co 31,09 -0,51%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 68,92 +4,50%
Cukrus 0,57 0,00%
Auksas 1494,81 -1,04%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Sidabras 17,65 -2,81%
Jautiena 4,86 +4,52%
Nafta 58,43 0,00%
Varis 5757,30 -0,03%