VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Technologijų era, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Technologijų era

Atsiliepimai apie Technologijų era, UAB

Siųsk pigiau

10% nuolaida Jūsų pirmajam užsakymui
Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Technologijų era, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Rekomenduoju, malonus aptarnavimas, ne karta padejo keblioje situacijoje. SUPER.
Atsakyti
Siunta iš Prancūzijos paimta itin greitai, o į Lietuvą pristatyta diena anksčiau. Viskas įvyko itin sklandžiai ir kokybiškai, aptarnavimas profesionalus, rekomenduoju.
Atsakyti
Esu išsiuntęs virš 50 siuntų, nė viena nevėlavo, siųsta tiek į JAV, tiek į Europos šalis. Kainų tokių negaunu net turėdamas sutartis su kai kuriomis kurjerių įmonėmis. Rekomenduoju!
Yevgeniy Zanemon
2021-02-02 14:34:41 IP 28m80puq
Atsakyti
Superine imone! Labai orentuota i klientus. Jau nusiusta nemazai siunti per sita imone ir ateiti nauduosimes tiktais siuskpigiau.lt paslaugomis!
Atsakyti
Vytautas 2021-01-26 13:29:33
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Vytautai,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau Jūsų situacijoje siuntos ilgesniam keliavimui įtakos turėjo kiti veiksniai: laikinojo siuntos išvežimo paslauga, kurią teikia muitinės tarpininkai bei nenumatytas streikas (force majeure) Belgijoje.

Siųsk pigiau kainos skaičiuoklėje užpildę užsakymą ne į Europos Sąjungos šalį, matote vidutinį siuntos pristatymo terminą, neįskaitant siuntos muitinimo procedūrų termino.

Galime patvirtinti, kad Jūsų siunta tikrai keliavo oro transportu, tačiau dėl aukščiau minėtų veiksnių, siuntos pristatymo terminas buvo ilgesnis.

Susisiekėme su Jumis asmeniškai ir tikimės, kad ateityje išbandysite Siųsk pigiau dar kartą.
Atsakyti
Nieko gero, kreipkitės tiesiai į kurjerių įmones, ten bent su Jumis bendraus kaip su klientu ir gausit kokybišką paslaugą.
Užsakyta paslauga: pristatymas į užsienį per dvi dienas.
Atiduodu siuntinį kurjeriui, gaunu prašymą į el paštą su pavyzdžių, kaip supildyti dokumentus. Supildau. Kitą dieną gaunu prašymą pakoreguoti esamus dokumentus, nes neteisingai supildyta. Pasirodo, kad dieną prieš siųstas pavyzdys niekam tikęs, nes prašoma pildyti kitaip. Ok, supildom dar kartą. Po šios dienos praeina dar 10 dienų kol siunta pasiekia gavėją (pirkta paslauga: pristatymas per 1-2 d.). Akivaizdu, kad turėjo skristi lėktuvu, bet pagal sekimo duomenis, panašu, kad išsiuntė su sunkvežimiais.
Po pristatymo gaunam papildomą sąskaitą už muitinės tarpininko paslaugas.
Visiškai nekokybiška paslauga. Daugiau planų dirbti su šiais tarpininkais nebeturime.
Atsakyti
Sveiki! Užsisakiau siuntą 2020-01-08 Mažeikiai (Lietuva) - Malmė (Švedija). Naudojau DHL paslaugas, siunta atvyko greičiau nei per savaitę! Dėžė (kartoninė), kurioje buvo siunta, atvyko sveika, viduje buvę daiktai be jokių dužimų ar lūžių pasiekė Švediją (nuo durų iki durų)! Esu labai patenkinta paslaugomis, žinau, kad rekomenduočiau kitam ir kitą kartą vėl rinksiuosi Jus!
Atsakyti
Siųsk pigiau 2020-12-29 15:37:40
Egle,

Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.

Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Ne!
Skola ir informacija yra du skirtingi dalykai.
Mano atveju paklaida pagal jūsų partnerį buvo 2 cm. (del kurios atsirado 109 eur skola) nes tai nebe standartas.
Informacija atejo su skola po mėnesio. Apie duomenų atnaujinimą nebuvo niekas žinoma. Po duomenų siuntos ir matmenų atnaujinimo aš būčiau linkusi perpakuoti siuntą - bet kaip suprantu jum tai neapsimoka nes paskui galima traktuoti "skola".
.
Kituose laiškuose prašiau siuntos nauju matmenu irodymu, tada būtų galima kalbeti apie apmokejima.
Tokių saket nebus, nors DHL permatuoja siuntas auksciausio lygio technologijomis (tik pagal jus jos negali irodyti naujų matmenų) ir kodel gi, jeigu jos aukščiausio lygio?

Viską sureziumavus pagal jūsų laiskus išvada :
1. Blogai ismatavau siunta.
2. apie tai esu ne informuojama - ir neturiu buti.
3. Siunta permatuojama ne Lietuvoje-įrodymų nera.
4. Skola yra.

Kuris logiskai mastantis žmogus dar su Jumis dirbs.
Reikejo anksčiau paskaityti komentarus šioje skiltyje, kad nenukenteti. Kaip matau si situacija yra pasikartojus ir kitiem.
Atsakyti
Egle 2020-12-28 15:23:08
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.

Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.

Pagarbiai,
Egle,

Labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir suprantame Jūsų nusivylimą. Apie papildomą mokestį Jūsų siuntai informavome iškart, kai tik gavome atnaujintus duomenis iš mūsų partnerių. Pateikėme Jums informaciją, kodėl atsirado mokestis ir patvirtinantį raštą iš vežėjų dėl matmenų skirtumo. Mokesčius siuntoms nurodo vežėjai. Būdami kurjerių brokeriai turime sekti vežėjų taisykles ir apie šiuos mokesčius informuoti klientus.

Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Net keli centimetrai gali įtakoti kainos skirtumą. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu ir nufotografuoti siuntą su aiškiai matomais matmenimis prieš įteikiant ją kurjeriui.
Atsakyti
Gintarė 2020-05-14 16:02:54
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Sveiki, Gintare. Susiduriau su ta pacia problema. Taip pat praso padengti skola, nauji matmenys ir tt. Irodymu nera, sake ir nebus. As tvirtai isitikinusi savo siuntos matmenimis. Tikrai neesame nemokus zmones, tik prasome irodyti "skolas". Kalbejau su 3 skirtingom vadybininkem, lyg nusimetama klausimu i kuriuos nera atsakymu.Sako cia bendras pastas ir vel is naujo kitas zmogus: kuom galeciau padeti? Ar tai profesionalu.

Vos perskaiciau Jusu komentara iskart pritaikiau istorija ir sau. Nes ji tokia pati.

Pagarbiai,
Gintarė Maceinaitė
2020-12-16 18:03:52 IP 2der0bnq
Atsakyti
Po šiandienos aptarnavimo likau maloniai nustebinta vadybininkės labai maloniu bendravimu ir super greitu operatyvumu, todėl tiesiog noriu padėkoti už bendradarbiavimą. Sėkmės
Atsakyti
Prieš naudodamasis paslaugomis reikėjo pasiskaityti komentarus... Tik minusas piniginėje. Nerekomenduoju
Atsakyti
Evelina 2020-09-18 11:56:21
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Evelina,

Labai norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių, kad siuntos kelionė užtruko ilgiau nei buvo numatyta. Siuntų vėlavimas nėra dažna praktika, tačiau kartais tokių situacijų pasitaiko.

Dėjome visas pastangas, kad siunta pasiektų gavėją kaip įmanoma greičiau ir apie šią siuntą komunikavome tiek su Jumis, tiek su vežėjais.

Vežėjų pretenzijų nagrinėjimo terminas gali užtrukti iki 10 darbo dienų ir tik gavus atsakymą galime imtis tolimesnių veiksmų. Siųsk pigiau įvertino šią situaciją ir suprasdami Jūsų nusivylimą, kaip kurjerių brokeriai, Jums kompensuos susidariusi skirtumą tarp Express ir Economy paslaugų.
Atsakyti
Nerekomenduoju niekam susidurti su šia įmone, užsisakem brangu exspress siuntimą per 1 d.d o atkeliavo per savaitę. Mūsų įmone patiria didžiulius nuostolius, kadangi siuntoje buvo detalė be kurios negalėjome dirbti. Įdomiausia tai, kad patys turėjome skambinti į siuntėjo šalies DHL ir aiškintis kur mūsų siunta, kadangi siuskpigiau moka tik laiškus rašyti ir laukti atsakymo po 2 dienas.Kai paprašėme kompensacijos, tai pasiūle 10% nuolaidą kuri bus siuskpigiau balanse.Plius dar ignoruoja laiškus.Tikrai visko taip nepaliksime, nes kol nekreipsime dėmesio į tokias įmonės tuo toliau mūs apgaudinės.
Atsakyti
Mazeikis Marius 2020-09-17 09:19:30
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Mariau,

Norime Jūsų atsiprašyti tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl siuntos pristatymo vėlavimo.

Kartais taip nutinka, kad siuntos pristatymo laikas užtrunka ilgiau nei nurodyta kainos skaičiuoklėje, tačiau tai nėra dažnai pasitaikanti situacija. Dedame visas pastangas, kad Jūsų siunta būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau ir tik gavę naujausią informaciją iš mūsų partnerių, nedelsiant Jus informuosime.

Suprasdami Jūsų nusivylimą, kompensuosime Jums siuntimo išlaidas ir tikimės, kad siunta pasieks gavėją artimiausiu metu.
Atsakyti
Issiunteme siuntini uz 35 eur, turejo nukeliauti per 5-15 darbo dienu. Praejo jau menesis, siuntinio adresatas dar negavo. Pasiteiravus pas administratore kur siuntinyd, si atsove kad suformuota tarptautine paieska musu siuntiniui, ir jis gali atsirasti po 3 men. Per 1 men, nemokamai galejome pastu issiusti.
NESIUSKITE per sia imone, jie dirba nesaziningai.
Atsakyti
Gintarė 2020-05-14 16:02:54
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Gintare,

Mums labai gaila, kad susiklostė tokia nemaloni situacija. Norime Jums priminti, kad užsakymo pateikimo formoje nurodėte siuntos išmatavimus 1kg 1x1x1cm. Susisiekus su Jumis el. paštu, patvirtinote, kad teisingai nurodėte duomenis. Visos siuntos terminale yra permatuojamos ir persveriamos, tuomet tęsia savo kelionę.

Būdami kurjerių brokeriai, pirmiausiai laukiame siuntos informacijos patikslinimo iš mūsų partnerių ir tuomet nedelsiant informuojame savo klientus. Taip atsitiko ir šį kartą, apie nepriemoką buvote informuota, tuomet kai gavome siuntos duomenis iš mūsų partnerių. Taip pat mes Jums pateikėme tikslius Jūsų siuntos išmatavimus, kartu su tai įrodančia nuotrauka.

Kainos skaičiuoklė Jums pateikia kainą pagal Jūsų pateiktus duomenis, todėl labai svarbu nurodyti tikslų siuntos svorį bei jos išmatavimus. Siekiant ateityje išvengti tokių nemalonių situacijų, rekomenduojame įsitikinti, nurodytų duomenų tikslumu.
Atsakyti
Labai nusivyliau "siųsk pigiau" paslaugomis, su kainomis esate tikrai susipykę, galėtumėte pasivadinti "siųsk brangiau" paslaugomis, nes esate pinigų plėšikai! Siunčiau siuntinį už kurjerį sumokėjau 20eur na čia kaip ir viskas ok, po mėnesio man jie parašo, kad aš esu jiems skolynga dar 25eur nes ale mano siuntiniveria daugiau, gal ten plytų prikroviau kad kaina dar išaugo po mėnesio, siunta jau senai pasiekus klientą buvo, tik nematau dabar reikalo dar sumokėti jiems papyldomai, už ką? Jeigu taip jau apgaudinėjami žmonės tai atsiprašau. Labai NEREKOMENDUOJU šios įmonės. Visi prieš siunčiant siuntas pagalvokit ar siųsti per čia. Nes po mėnesio gausite sąskaitą kad esate skolingi ir turite padengti skola.
Atsakyti
Meras 2020-03-16 10:33:59
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Dar kartą atsiprašome dėl nepatogumų, kuriuos Jums teko patirti. Kaip kurjerių brokeriai, dėjome visas pastangas, kad padėtume Jūsų siuntai sėkmingai pasiekti gavėją: kontaktavome su partneriais Lietuvoje ir JAV (anglų kalba šiuo atveju tikrai nebuvo problema), nedelsiant kurjeriams perdavėme pakeistą pristatymo adresą, vos tik mus apie tai informavote. Deja, dėl klaidos partnerių siuntos pristatymo procese, siuntos pristatyti nepavyko.
Suprasdami savo, kaip paslaugos pardavėjų, atsakomybę, kompensavome Jums 100 % siuntos vertės, kurią nurodėte užsakymo pateikimo formoje. Ją nurodėte 4 kartus mažesnę, nei teigiate šiame atsiliepime.
Atsakyti
Apgailėtino lygio nerūpestingumas ir neapdairumas ir darbuotojų nemotyvacija rezultate kainavo sunaikinta 800+ Eur vertės siuntą. Siuntos gavėjui paprašius pakeisti adresą aš kaip siuntėjas prašyma perdaviau šios įmonės darbuotojam kurie paaiškėjo visiškai nesigaudo kaip tai yra daroma, gaišino laiką, atsiprašinėjo apsurdiškais pasiteisinimais kaip Anglu kalbos nemokėjimas susisiekti su FedEx.
Adreso keitimo prašyma šios reikiamo išsilavinimo lygio neturinčios kontoros darbuotojai vykdė dugiau nei 1 mėnesį laiko - reultate FedEx sunaikino siuntą kadangi baigėsi jos saugojimo terminas. Patyriau 800+ Eur žalą ir kompensuoti jie atsisako neižvelgia savo klaidos.
Atsakyti
Siunciau Lietuvoje daikta stikla.juk apdraustas krovinys mes atsakome uz jusu siunta...aha..sudauze..nei A nei B nieks nieko nezino kompensaciju nesitikekit, galit rasyt pretenzijas bet vistiek jie savo kaip uzsukti..zodziu geriau brangiu ir ypac dustanciu daiktu nesiuskit su sita aferiugu kompanija...
Atsakyti
siunta i vokietija nukeliavo labai greitai. Dukra kaledine dovana gavo paciu laiku.
Atsakyti
Bendravimas malonus tik iki pinigu gavimo, paslaugu pardavimo. Atsiradus keblumams su siuntos pristatymu klientui pateikiami tipiniai šabloniniai varginantys prašymo tipo formos kurios žadomos nagrinėti nekukliai daug vidutiniškai tik 30 dienu ir niekam nerūpi pajudinti piršto dirbti darba vietoje to atsakyti tokia mūsu biurokratija ir mums jūsu padėtis nerūpi.

Tipinė prasto koordinavomo klientu negerbenti įstaiga.
Stipriai nesiūlau naudotis ju paslaugomis, būkite atsargūs brangieji vartotojai.
Atsakyti
Siųsk pigiau 2019-11-13 14:58:43
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.

Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.

Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.

Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Update:
Atsiprašymas nenuoširdus ir nepriimtinas, juolab kad savo puslapyje griežtai neigiamus komentarus iš karto trinate. Bėda yra ta, kad ši kontora niekaip neatstovauja klientų, bet visada stoja vežėjų pusėn. 2017m. naudodamiesi siuskpigiau.lt paslaugomis siuntėme keraminį indą į Prancūziją. Adresatą indas pasiekė sudaužytas. Tada bent jau atsiprašė ir grąžino siuntimo mokestį. Nuo tada su kitomis kompanijomis teko daug kartų siųsti keraminius indus į JAV, Australiją, Kanadą, siuntos ne visada ateidavo laiku, bet gaminiai atvykdavo saugiai. Atmintis trumpa, vėl pabandėme "siustipigiau" ir vėl analogiškas rezultatas.
Atsakyti
Vytas 2019-11-09 16:15:02
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.

Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.

Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:

Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.

Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.

Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Suprantame Jūsų nusivylimą ir labai apmaudu, kad susiklostė tokia nemaloni situacija ir Jūsų siuntos kelionė užtruko dvi savaites. Siuntinių nurūšiavimas siuntų terminale nėra dažnai pasitaikanti situacija, deja kartais taip nutinka.

Atsiprašome tiek iš mūsų pusės, tiek iš mūsų partnerių dėl sugadinto siuntos turinio. Siunčiant keramikos dirbinius pakavimas yra labai svarbus aspektas, kadangi tokie daiktai yra labai trapūs ir lengvai dūžtantys. Jie reikalauja ypač saugaus pakavimo, tokio kaip dvi dėžutės įdėtos viena į kitą, burbulinės plėvelės, putplasčio granulės bei papildomi ženklai ant pakuotės įspėjantys, kad šis daiktas yra trapus.

Pretenzijos nagrinėjimas gali užtrukti iki mėnesio, kadangi turime surinkti visus duomenis iš mūsų partnerių ir sulaukti jų ekspertizės. Visuomet bandome išnagrinėti jas kaip įmanoma skubiau, tačiau be mūsų partnerių sprendimo to greičiau padaryti negalime.

Dar kartą apgailestaujame, kad unikalus meno kūrinys buvo sugadintas transportavimo metu ir tikimės, kad ateityje Jums daugiau taip nenutiks.
Atsakyti
Siunčiam pigiai, mokam brangiai.
Nomeda kuria kūrinius. Dažniausiai keraminius, bet mačiau ir grafikos, tapybos darbų. Kartais žmonės perka nematydami, pasitikėdami perveda pinigus ir laukia siuntinio. Po Lietuvą patikimai vežioja autobusai, bet ką jeigu reikia į užsienį? Teisingai. Paguglinti, surasti geriausią siuntėją įtikinamu pavadinimu „Siųsk pigiau“. Paskambinom, sako, jūsų keramikos darbą į Berlyną pristatysim per dvi dienas. Kaina tokia ir tokia (nepamenu jau), rūpestingai supakuojam burbuline plėvele, įdedam į gofruoto kartono dėžę ir laukiam kurjerio.

Jis pasirodo laiku. Apžiūri siuntinį, paklausia, kas viduje, išrašo sąskaitą. Siunčiam peržegnoję, kelionė prasideda..
Siuntinys klaidžioja tris savaites, keliai nežinomi. Adresatą pasiekia šiukšlių krūva, ašaros vietoj džiaugsmo. Skambinam „Technologijų erai“, šis uabas internete pasivadinęs „Siųsk pigiau“. Maloni mergaitė išgirdusi graudų pasakojimą apie sudužusias viltis mandagiai pasiūlo užpildyti pretenzijos formą. Pridėti nuotraukų ir tikėtis kompensacijos. Užpildom, pridedam, tikimės atsakymo. Gauname papildomą prašymą įkainoti kūrinį. Įkainojam.

Laukėm mėnesį, šiandien gavom atsakymą. Pradeda nuo padėkos:

Sveiki, Nomeda,
informuojame, kad Jūsų - Nomeda Marčėnaitė, pretenzija yra išnagrinėta. Visų pirma, norime padėkoti, kad naudojatės “Siųsk pigiau” kompanijos paslaugomis bei atsiprašome, dėl kilusių nepatogumų. Pagal užsakovo pretenziją buvo kreiptasi į vežėją, dėl siuntos keliavimo ir pristatymo aplinkybių patikrinimo. Vežėjas patikrinęs siuntos sistemos duomenis nurodė, jog iš siuntėjo pateiktų nuotraukų akivaizdu, kad tokie krovinio apgadinimai pervežimo metu būtų galėję kilti tik dėl netinkamo ir/ar nepakankamo įpakavimo dėl ko vežėjas negali būti laikomas atsakingu. Remiantis užsakovo pateiktomis nuotraukomis (žr. žemiau), matyti jog prekė - keramikinis indas buvo tiesiog įpakuotas į plastikinį ir burbulinį maišelį ir įdėta į avalynės dėžę, kas liudija apie netinkamą/nepakankamą pakavimą tokio pobūdžio siuntoms.
Siuntėjas privalo paruošti siuntą gabenimui ir tinkamai ją supakuoti. Tokia pareiga, siuntėjui, kaip siunčiamos prekės žinovui yra numatyta tam, kad siuntos, asmenį, kuriam jos skirtos, pasiektų tinkamos būklės. Būtent siuntos paruošimą gabenimui atliekantis siuntos siuntėjas turi atsižvelgti į kelių transporto rizikas, tokias kaip staigus stabdymas, kelio nelygumai ir pan. Remiantis „Siųsk pigiau“ terminų ir sąlygų punktu 9.3. Užsakovas yra atsakingas už tinkamą ir saugų Siuntos pakavimą ir prisiima visišką atsakomybę už šių reikalavimų laikymąsi. Bet koks Užsakovo skundas dėl žalos, kurios priežastimi buvo netinkama ir/ar nepakankama Pakuotė, gali būti atmestas kaip nepagrįstas.

Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytas aplinkybes, informuojame, kad užsakovo pretenzija yra atmesta.

Štai ir viskas, Karlai. Jokio atsiprašymo, jokio paaiškinimo kur siunta klaidžiojo beveik mėnesį (kad buvo paklydusi, liudija lipdukas Return Parcel).. Kas sumaitojo siuntą, net kampą nukando, žodžiu nieko. Suprask, kūrinys sutrupintas, kaltų nėra, arba perfrazuojant technologijųerą, pats kvailys.
Rašau čia ne tam, kad pasiguosčiau, rašau, kad nepasimautumėt ant pigių siuntų kompanijos, kuri turi neblogą reitingą, rūpinasi siuntų saugumu ir deramai atstovauja klientą.
Kam rūpi reputacija?
Atsakyti
O as siunciau dokumentus i Russija, ir lb.patenkinta- paketas buvo paimtas kaip ir pasake, ir pristate iki duru.kita karta buvau issiuntus dok.ir jos sulaike muitine- tai skambinau i Technoera ir je issiaiskino, ir atskambino man atgal.dekoju už jusu darba
Atsakyti
~13cm paklaida bei +1, 5kg siuntos gabarituose (siunta buvo gabenama EU teritorijoje) išaugino kainą nuo 111 eur iki 309 eur (dėl krovinio, kuris ale patapo nestandartu). Įmonės tinklalapyje, tuo tarpu, nėra absoliučiai jokio aiškumo, kalbant apie panašaus pobūdžio siuntų paklaidas ir kainodarą esant paklaidai, o vadybininkė, su kuria teko bendrauti, tarsi užsikirtęs telefonas kartojo, jog "sutikote su mūsų siuntų gabenimo taisyklėmis" ir visa kita argumentacija jai nepasirodė įdomi. Būkite atsargūs ir ypač atidūs dirbdami su šia įmone ir su jų teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Gintare 2019-04-10 08:40:17
Labai prastas aptarnavimas - siunta dingo, pastangų ją surasti - mažai, kompensacija maža ir užtruko labai ilgai. Daugiau niekada nesinaudosime šiomis pradanginimo paslaugomis. Čia nebent naudinga nusikaltėliams norintiems pradanginti negrįžtamai nusikaltimo įkalčius..
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir tuo pačiu labai apgailestaujame, kad Jūsų siunta dingo. Tiek pasirinktas vežėjas, tiek mūsų kompanija dėjo visas pastangas, kad Jūsų siunta būtų atrasta. Prieš patvirtinant siuntos dingimą yra atliekama daugybė patikrinimo veiksmų, apieškomi visi tarpiniai terminalai, kuriuos pasiekia keliaujanti siunta. Visi šie paieškos veiksmai užima laiko. Pateikta pretenzija buvo išnagrinėta ir maksimaliai kompensuota už patirtus nuostolius pagal galiojantį Jūsų pasirinktą nemokamą standartinį siuntos draudimą.
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas - siunta dingo, pastangų ją surasti - mažai, kompensacija maža ir užtruko labai ilgai. Daugiau niekada nesinaudosime šiomis pradanginimo paslaugomis. Čia nebent naudinga nusikaltėliams norintiems pradanginti negrįžtamai nusikaltimo įkalčius..
Atsakyti
Būkite atsargūs dėl siuntimo kainos, vėliau po kelių savaičių po siuntimo įmonė atsiuntė reikalavimą dar primokėti, neva tai kurjeris išmatavo siuntos matmenis ir paskaičiavo kitokį tūrinį svorį. Ir kaip tada klientas po visko gali įrodyti kad buvo skaičiuoklėje užpildęs teisingus matmenis ir svorį? Siuntos paėmimo metu jie siuntos nematuoja ir nesveria.
Atsakyti
Siuntos išsiuntimo procesas labai nustebino teigiamai: viską atlikau skubiai www.siuskpigiau.lt svetainėje, siuntėjas užsienyje tik atsispausdino siuntos dokumentus. Kurjeris nuvykęs paimti siuntos į siuntėjo įmonę iškart jo nerado, bet kadangi nurodžiau asmens tel. nr. užsakyme, tai greitai viskas išsisprendė. Siuntą taip pat gavau tvarkingą ir labai greitai iš JAV. Manau, kad esant poreikiui išsiųsiu ir daugiau siuntų su Siųsk pigiau.
Atsakyti
9val uzsakyta ir apmoketa uz siuntos paemima 14-17val ir pristatyma i Vokietija. 9.30 TNT vadybininke pranese, kad siunta paims DPD kurjeris. Dpd kurjeris skambina 11val ir sako duokit siunta. Sakome, kad siunta bus paruosta kaip nurodyta uzsakyme 14val. Dpd kurjeris aiskina, kad paslauga uzsakyta 11val. Paruose siunta 14val skambiname DPD kurjeriui, o jis atsisako vaziuoti. Jokiu ziniu nei is TNT nei is TECHNOLOGIJU ERA negauname iki 14.30, kol patys nesusisiekiame. TNT patvirtina, kad sutarta is musu adreso siunta paimti po 14val. taciau toliau leistis i diskusija nesutinka, nes uzsakovai TECHNOLOGIJU ERA. Susisiekus su TECHNOLOGIJU ERA galutiniam variante gauname atsakyma: "Atsirasome". Jei norite patys nuvezkite siunta iki TNT ir atsiunciama nuoroda, kur turetume patys nuvezti. Paklausus kas atsakingas ir kompensuos, gauname atsakyma: "Atsiprasome, bet mes negarantuojame siuntos paemimo"...VMI vaztarazciai uzpildyti, siunta paruosta, o kalti mes patys, nes DPD nenori vaziuoti, TNT neidomu, TECHNOLOGIJU ERA gali tik "atsiprasyti"....Nesikreipkit, jei turite skubia, ypac svarbia siunta!!!
UAB Technologijų era / Siųsk pigiau
2017-03-10 15:23:45 IP 12jbq2eu
Atsakyti
Karolis 2017-03-10 13:17:39
Pigiai siunčia, bet aptarnauja dar "pigiau". Nieko nuostabaus, kad netgi atstovaujamos kompanijos iš karto nurodo kreiptis atgal į Technologijų Erą, nes nenori turėti nieko bendro sprendžiant klausimus, bet kai kreipiesi pas juos atgal, jeigu pavyksta telefonu iš keliolikto karto, tai pirma gausi antausį, ir paprastą atsakymą "ne".
Laba diena, p. Karoli,
mums visi klientai yra svarbūs. Dėkojame už jūsų nuomonę. "Siųsk pigiau" priklauso UAB "Technologijų Era" įmonei. "Siųsk pigiau" yra greitųjų kurjerių paslaugų brokeris. Tad užsakius paslaugą per mūsų svetainę, visi susiję klausimai yra sprendžiami bendraujant su mumis, o ne su kurjeriu tiesiogiai. Sulaukiame labai daug skambučių, linija kartais yra užimta ir tenka kai kuriais atvejais klientams luktelti. Jūsų pageidavimai ir iškeltos sąlygos deja neatitinka "Siųsk pigiau" Terminų ir Sąlygų, kuriomis privalome vadovautis.
Atsakyti
Pigiai siunčia, bet aptarnauja dar "pigiau". Nieko nuostabaus, kad netgi atstovaujamos kompanijos iš karto nurodo kreiptis atgal į Technologijų Erą, nes nenori turėti nieko bendro sprendžiant klausimus, bet kai kreipiesi pas juos atgal, jeigu pavyksta telefonu iš keliolikto karto, tai pirma gausi antausį, ir paprastą atsakymą "ne".

Taip pat rekomenduojame

Omniva LT
Pristatome džiaugsmą!

Adresas: Perspektyvos g. 32, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
OMNIVA – Baltijos šalyse veikianti siuntų pristatymo bendrovių grupė, nuo 2014 m. kasdien pristatanti džiaugsmą ir Lietuvos gyventojams. Valdydama didžiausią 300 paštomatų tinklą šalyje, Lietuvos gyventojų nuomone, OMNIVA yra pirmasis pasirinkimas siųsti arba gauti siuntas per paštomatus. 2020 m. vasario mėnesį...
Globali siunta
Siuntų, krovinių siuntimas

Adresas: A. Sabaliausko g. 2, LT-46499 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
Siųskite siuntas saugiai, greitai, patogiai ir už optimalią kainą! Mes siūlome aukštos reputacijos, pripažintus tarptautinius vežėjus, kurie sudės visas pastangas Jūsų “siuntinių pasaulio” norams įgyvendinti. Teikiamos siuntų paslaugos: Siunčiame siuntas ir krovinius nuo durų iki durų į daugiau nei 230 pasaulio...
Visas transportas
Siųsk24

Adresas: Vaidilutės g. 79, LT-10100 Vilnius.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; eksportas; importas; logistikos paslaugos.
Siųsk24 - viena didžiausių siuntų paslaugų platformų Lietuvoje, kurioje galite rasti platų siuntų siuntimo paslaugų pasirinkimą vienoje vietoje. Bendradarbiaudami su populiariausiomis siuntų gabenimo įmonėmis – kurjeriais, tokiais kaip FEDEX, TNT, UPS, DHL, DPD, OMNIVA, GLS, siūlome greitą, patikimą ir nebrangų...
Nėgė
SST-Skubių siuntų tarnyba, tarptautinis gabenimas

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: pašto paslaugos, kurjeriai; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje bei aplinkinėse ES šalyse. Mūsų tikslas – siūlyti kuo platesnį greitų ir kokybiškų paslaugų spektrą, greitus sprendimus, kurie užtikrintų mūsų klientų verslo sėkmę. Mums...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

FED palūkanų kėlimas artėja ir spartėja, prognozuojama aukštesnė infliacija
FED palūkanų kėlimas artėja ir spartėja, prognozuojama aukštesnė infliacija 06-16 21:33
FED, kaip ir tikėtasi, trečiadienį nepakeitė palūkanų ir turto supirkimo programos tempo, tačiau prognozėse regima aukštesnė infliacija ir poreikis kelti palūkanas anksčiau – 2023 m. ir bent dukart.
Po incidento viešbutyje Vokietija atšaukia 30 karių iš Lietuvos
Po incidento viešbutyje Vokietija atšaukia 30 karių iš Lietuvos 06-16 21:25
Po pavasarį įvykusio incidento Vokietija į šalį susigrąžina apie 30 karių, tarnavusių tarptautiniame NATO batalione Lietuvoje, trečiadienį pranešė Vokietijos kariuomenė.
Lietuvos geležinkeliai: spręsti Nemuno taršos problemą Kaune turi visi sklypų savininkai
Lietuvos geležinkeliai: spręsti Nemuno taršos problemą Kaune turi visi sklypų savininkai 06-16 20:42
Aplinkosaugininkams raginant Kauno savivaldybę skelbti ekstremaliąją situaciją dėl teršalų, patenkančių į Nemuno upę iš gretimų teritorijų, "Lietuvos geležinkeliai" sako, kad problemą turi spręsti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Goodyear 18,97 +3,77%
Exxon Mobil 64,33 +3,64%
Humana 424,66 +2,30%
Chevron 110,30 +2,16%
Adobe Systems 548,46 -1,52%
Citigroup 73,82 -1,78%
Macy's 18,44 -1,86%
Nokia 5,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 493,00 -0,40%
Cukrus 0,71 +2,90%
Sidabras 27,50 +7,05%
Benzinas 2,12 +6,53%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Nafta 70,88 -0,04%
Anglis 107,04 +16,07%
Vištiena 2,37 +4,87%