VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę TC prekyba, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę TC prekyba

Atsiliepimai apie TC prekyba, UAB

TOPO CENTRAS

Išregistruotas: juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie TC prekyba, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Isigyjome telefona Huawei P20, TOPO CENTRO parduotuvėje, adresu Aušros g. 21/ A.Baranausko g. 44 Utena. Apziurinejant parduotuveje telefona, buvo pastebeti apsaugines pleveles atsokimai. Pardaveja uztikrino, kad toks pazeidimas, gali buti gamykliskas, nes plevele yra gamykline ir tikrai jisai nenaudotas. Pirma karta ijungus telefona jis jau buvo aktyvuotas ir radome nuotrauku is ekspozicijos... Esame labai stipriai nusivyle, kiti pardavejai pranesa, kad tai yra ekspozicine preke...
Atsakyti
pirkau raseiniu topo centro parduotuveje kompiuteri (issimoketinai).pirkau nes pamaciau kad kompiuteris yra su SSD disku ir konsultantas patare kad cia geras variantas.kita diena kompiuteris sugedo.ji atveziau atgal i parduotuve ir parasiau prasyma, kad man pakeistu i kita toki pati kompiuteri nes nenoriu kad naujas kompiuteris jau butu taisomas.man ji pakeite, bet po dvieju savaiciu jis vel sugedo, tada jau sutikau kad ji veztu taisyti.rado gamintojo broka.naudojausi juo 3men.kol nusipirkau dar viena kompiuteri su SSD disku ir pastebejau, kad raseiniu topo centre pirktas kompiuteris labai letas, palyginus su naujuoju kompiuteriu.pradejau dometis ir pasirodo kad jame beliko paprastas HDD.Kur prapuole SSD?Gal mutavo i HDD?gal TOPO CENTRO vadovai atsakys man i si klausima?
Atsakyti
Nusivyliau Klaipedos "Topo centru" taikos pr. Norejau gauti internetine kaina 2 vnt. Momentiniu nuotrauku po 20e imones darbuotojai pasake jog to negalima padaryt vietoje nes internetine kaina daroma nuo 100 e. Man pasiule nusipirkti internetu ir palaukti 15-20 min. Pralaukeme val uzsakymas nejudejo... Atejau pasiteirauti ar uzsakymas yra surinktas i mane paziurejo kaip i ne i zmogu, sako ko cia atejote negave zinutes.... nuaivyliau labai daugiau mano kojos Topo centre nebus rinksiuosi geriau kita prekybos centra.
Atsakyti
Nauja išklotinė rodo, kad atgavau tik 500 taškų iš prarašytų 3662. Tai niekaip neišskirta, bet galite palyginti raudonai apvestą dalį su ankstesne išklotine komentaru žemiau.

Net jeigu ši suma ir nėra labai didelė (lyginant su kokiu kompiuteriu ar kita brangesne preke), vis tiek apmaudu, kad neatgaunu to, kas man priklauso.
Atsakyti
2019 01 07 atvykau į Ukmergės gatvėje esantį TOPO centrą atsiimti savo užsakymo - dviejų termosų. Ketinau panaudoti TOPO centro kortelėje sukauptus taškus, jų turėjo užtekti padengti 99% pirkinio vertės - dieną prieš tai tikrinau savitarnoje, turėjau 4100 (su uodegyte).

Kas iš to išėjo: užsakymas atėjo be jokių pakuočių, panašu, kad tiesiai iš kažkurios parduotuvės ekspozicijos. Termosai, nors ir sveiki, bet nelabai švarūs. Darbuotoja prekių atsiėmimo skyriuje už mano pirkinį taškus nuskaičiavo du kartus: pirmą kartą 3662, bet pasakė, kad kažkur ne ten pažiūrėjo, kažką padarė ne taip, ir reikia iš naujo. Kadangi kvitas neišlindo, darbuotojos teigimu, taškų man nuskaičiuoti neturėjo (bet, kaip paaiškėjo grįžus namo ir patikrinus per savitarną, nuskaičiavo). Antrą kartą bandant panaudoti taškus jų nuskaičiuot pavyko 500 (daugiau, kaip suprantate, tiesiog nebuvo).

Kitaip tariant, aš sumokėjau du kartus: pirmą kartą visą sumą taškais, antrą kartą - dalį taškais, dalį - grynaisiais. Tiems, kas nežino: 500 taškų = 3 eurai.

Buvo paskambinta pirkimo kvite nurodytu telefonu - ten pasakė, kad reikia jungtis per savitarną, pateikti prašymą dėl dingusių PINS taškų. Aš taip ir padariau: pateikiau visą reikiamą informaciją, nupasakojau, kas ir kaip, paprašiau grąžinti taškus už pirmą kartą, prisegiau savitarnos puslapio, kur matyti, kad nuskaičiuota du kartus, screenshotą, kvito foto. Gavau atsakymą, kad mano prašymas atmestas. Bet: šiandien patikrinau, man vis dėlto grąžino 500 taškų, nors aš prašiau 3662.

Klausimai: nejaugi buvo taip sunku patikrinti video kamerų įrašus ir įsitikinti, kad be tų termosų daugiau nieko nepirkau? Kodėl ne dėl mano, o dėl darbuotojos neapsižiūrėjimo man turi nuplaukti likę 3162 taškai? Kas garantuos, kad kitą kartą (jeigu čia iš viso dar kada sugrįšiu) bandant atsiskaityti taškais man vėl neteks mokėti du kartus?
Atsakyti
Užsisakiau kamera iš jų lumix fz82 ir ka aš žinau kiek laukiau jau kita įmonė spėjo pristatyti kita siuntini, bet va pagaliau sulaukus atsakymo iš jų iš vis parašė šitai https://gyazo.com/a1d112573577dad7138084e7143a8821 ta prasme wtf? Daugiau iš čia tikrai nieko neimsiu. Tai gal bent jau pristatykit normalu siuntini ten kur užsisakiau?
Atsakyti
Nusivyliau topo centru internete nusižiurėjau šaldytuvą kurį žadėjau imti lizingu kuris skelbiamas be pabrangimo pasiteiravus konsultanto man pasake kad tokios akcijos nėra kad cia reikia internetu pirkti o to nėra niekur nurodyta paprašius padėt susipildyt man buvo pasakyta kad daug darbo ir laiko užima tas pildymas. Topo centro paslaugomis daugiau nesinaudosiu ir kitiems patarsiu.
Atsakyti
Užsakėme prekę su atsiimimu Ukmergės Topo centre, ir jos neatsiunčia, užstrigo Vilniuje. Pirkinys turėjo būti kalėdinė dovana, o dabar dėka Topo centro darbuotojų nekompetencijos likome be jos. Būtume žinoja, būtume nepirke, Jei neatlyginsite žalos ar nepristatysite prekes iki kalėdų, galima kreiptis tik į vartotojų teises ar užtenka pačios vadovybės atsako?
Atsakyti
Tai va... Kaip ir daugelis lietuviu, taupome pinigus ir laukiame geru nuolaidu, pvz., kaip man Topo Centre su "Black friday". Uzsisakiau sau Asus nesiojamaji kompiuteri su nemaza nuolaida. Isejo taip, kad uzsisakiau kompiuteri, kurio visiskai naujo jie net neturi... (tik ekspozitiniai, kurie salone puse metu ar daugiau sedi prijungti prie pakroveju ir visu ciupinejami) To nezinodamas, savaitgali skambucio net nelaukiau, nes zmones dazniausiai tokiu laiku nedirba, tad tokio sulaukiau tik antradieni. Zodziu, jau galiu liudnai laukti kitu metu "Black friday". Labai nusivyles, nes siais metais suejo 20, greit Kaledos, o kompiuteri kaip savo ausis matysiu.
Dziaugiuos tik tuom, kad neuzsakinejau kompiuterio kitam zmogui nei sau kaip kaledines dovanos, kas butu totalus apsikvailinimas.
Atsakyti
Dėl smulkaus gedimo spausdintuvas buvo nuneštas į garantinį. Po dviejų savaičių paskambinus buvo atsakyta, kad jis vis dar nuo parduotuvės nepasiekė garantinio. Dar visą mėnesį teko laukti negaunant atsakymų. Galiausiai paskambino, kad spausdintuvo negrąžins, tik pinigus už jį. Tiek laukimo veltui. Pirkta Kauno Akropolyje
Atsakyti
Vienareikšmiškai - tragedija. Dvi savaites nesugeba pakeisti nekokybiško ŠALDYTUVO... ne siurblio, ne virdulio o ŠALDYTUVO... vis tai antradienį tai penktadienį tai vėl antradienį. Veiksmas vilniuje kai patys sako kad už 4km esančioje parduotuvėje toks šaldytuvas yra ir galėtų būti atvežtas.
Atsakyti
Sveiki. Vakar pirkau Vilniaus topo centre "laisvu ranku iranga JABRA BT2045 ir jame truko detales ausinese nuejes pas kita pardaveja atidare nauja ir tenais irgi taipat truko detales ausinese veliau pardavejas pasake: "kad ateikite kita diena pas virsininka ir atneskita ta preke bet pinigu jums negrazins" tai nepaisant to kad preke pirkau uz 19.98 h su trukstama detales tai dar pasake kad pinigus negrazins. Tai kaip galima sioje aferoje pirkti prekes? Jau ko ko tai is sio Topo Centre parduotuves niekad nesitikejau kad taip gali buti. Daugiau niekada neisiu cia pirkti.
Atsakyti
Alexas 2017-04-09 14:03:56
Višta tu klaipėdos akropolije Topo Centro nėra, Ten Technorama tai būk maloni žiurėk ką rašai.
Skaitykitės su žodžiais, gerbiamasis.. Dabartinė technorama, kai aš ten dirbau, dar buvo topo centras. Pasigooglinkit, jei atmintis šlubuoja.
Atsakyti
Sveiki. Domiuosi oro vėsintuvu HoMedics PAC-20. Internetinėje parduotuvėje nurodoma, kaip vėsintuvas gali orą atvėsinti iki 12 F. Nesupratau. Pasižiūrėkit, kiek tai yra temperatūra C. Dar nerandu vienos iš svarbiausių informacijos apie naudojamą elektros galingumą. Ačių
Atsakyti
Ozo prekybos centre esančiame Topo Centre darbuotojams reikėtų pravesti pakartotinus mokymus... Pirkau elektroninį laikrodį, vienintelis noras buvo, kad rodytų širdies ritmą. Išsirinkau Lenovo modelį, ant informacinio lapelio nurodyta, jog rodo širdies ritmą. Po ilgo laukimo ir stovėjimo prie prekių pagaliau išsikviečiau konsultantą kuris pasakė, jog rodo širdies ritmą, kalorijas ir t.t. Namie grįžus paaiškėjo, kad mano norimos funkcijos net nėra, to nerašo net ant dėžutės. Tai kodėl Topo centro informacinime lapelyje klaidinga informacija nurodoma?? Toliau. Grįžau į centrą grąžinti prekės. Sugaišau ne mažiau kaip pusvalandį ten, nes vėl turėjau ieškoti konsultantų po visą centrą. Tas pats konsultantas (jaunas vaikinas su akinukais) pasakė: jo, šitame širdies ritmo nerodo. Išvada: likau be prekės, sugaišau keletą valandų visiškai velniop, įskaičiuojant važinėjimus pirmyn atgal. Trūksta ne tik žinių, bet ir klientų aptarnavimo gebėjimų darbuotojams.
Atsakyti
Šiandien ~19h Žirmūnų g., Šiaurės miestelyje dirbo labai šauni pardavėja. Buvau maloniai aptarnauta, pardavėja pasisveikino su šypsena, dėl ko man pačiai pakilo nuotaika. Noriu pasidžiaugti jūsų profesionaliu kolektyvu, dėl kurio vėl norisi grįžti į šią parduotuvę. Ačiū
Atsakyti
gal jusu imone dar gyvena blokado laikais? atvažiavau į parduotuve Panevežyje, užsisakiau preke ir pasake kad reiks laugti apie 3val. prajejo tas laikas, vel grižau, paprašiau gal galima pagreitint, nes gymtadienis už 1val. Tačiau buvo atsakyta, pirk kitur, nes mes dar negalim suruošti prekes (nors sedi, nosi krapšto, ir nieko neveikia) už ką jus jiems mokat
Atsakyti
Pirkome dolce gusto aparata su papildoma garantija, jis sugedo. Sake po menesio pataisys. Praejus menesiui, niekas neskambino, todel pati paskambinau ir man pasake greitu metu su manim susieks vadybininkas ir paaiskins situacija apie mano aparata, kas jam atsitiko, kodel taip ilgai negrazina. Per viena savaite niekas nesusisieke, tirkiausiai labai uzimti visi ir neturi laiko paskambinti. Taigi po savaites nuvaziavau i parduotuve ir pasakiau kaip kas. Man pasake kad vis dar nepataise aparato, nes laukia detales, nors jau praejo 42 dienos nuo prekes atvezimo taisymui. Bet tada kitos dienos ryta paskambina vadybininkas, tikriausiai tik dabar rado laiko, nes gi uzimtas labai ir pasake ryt pasiimti aparata. Pasiememe, remontas buvo tai pakeite adata aparate. Dabar kai darau kava aparatas ilgai galvoja, kol pradeda veikti, srove mazesne negu anksciau todel kava gamina zymiai ilgiau, skonis prastas, nes kava lieka kapsuleje, nors pries tai tik vanduo likdavo. Nusivyliau. Vel vezame savo aparata taisyti tik si karta rasau skunda ir tegu grazina mano pinigus ir kompensacija uz tai kad negaliu ir vel gerti skania, normalia kava.
Atsakyti
Internete paskelbtas tel Nr, 8 800 60200, kuriuo niekas neatsiliepia, ragelyje - visi vadybininkai užimti, prašome palaukti. Bandžiau susisiekti per messengerį, tai atsiliepė ir nuo 14 val vis žada duoti atsakymą. Dabar jau 18, 37 val.
Atsakyti
Labai likau nepatenkintas, kai už apdrausto telefono remontą buvo pareikalauta 25€. Kokiu tikslu drausti telefoną, jei už dalį išlaidų vistiek reikia susimokėti. Susumavau viską, draudimo išlaidas, remonto išlaidas, tai gavosi, kad vienas privatus servizas, ekraną gali pakeisti ta pačia kaina (draudimo kaina, +25€). Plius, viena pardavėja buvo labai nemaloni, piktu tonu aiškino kodel čia reikia mokėti, tai visai nieko nesupratau. O atėjus atsiimti telefono, vėlgi piktu tonu paklausta: Ko jūs norit ? Mandagumo nulis. Po šito nuotykio, apeisiu tą katorgą per kelis metrus, pats nieko nebepirksiu ir kitam pirkt nerekomenduosiu.
Atsakyti
Jūs galite internete surašyti visų savo teikiamų paslaugų normalų darbo grafiką?
Paslaugų centras pasirodo turi ir pietus. Puiku. Bet tai turi būti nutodyta, kad žmonės, veltui nešvaistytų savo laiko!
Atsakyti
Pirkom saldytuva internetu is topo centro. Pristatymas baisus is zadetu 1-3 dienu vargais negalais sulsukiau po 6 dienu. Ir dar paskambinus meluoja nerekomenduoju pirkti is ju. Yra ir kitu parduotuviu.
Atsakyti
Patirtis Topo centre Šiauliuose, PC Akropolyje, atvykome 2017 gruodžio 26d. Pasiteirauti apie garantinį telefonų remontą, šiame skyriuje dirbusi darbuotoja pakeltu tonu išsakė pamokslą jog šiandien yra raudona, šventinė diena ir jog mes žmonės galvotume, kad šiandien šventinė diena! ir t.t. dar paklausus kada dirbsite atsakymo sulaukėme labai mandagaus, EIKIT IR PASIŽIURĖKIT!
Vadovams siūlau atkreipti dėmesį į klientų aptarnavimą.
Atsakyti
Kad kainos didelės seniai faktas, bet kad žmonės apgaudinėja su kainom dar nežinojau... prekę žiūrėjau prieš mėnesį be jokių nuolaidų kainavo 180€ pažiūrėjau neseniai norėdama nusipirkti, nurodyta jog buvusi prekės kaina virš 230€ o dėl to jog ekspozicine akcija ir kaina 180€. Ale pirkit juk akcija, pigiau... nepatarsiu pirkti ar pasitikėti... be to susisiekus dėl šito reikalo atsakymo nesulaukiau...
Atsakyti
Topo centras apgavo. Per žadėtas 1-3dd. užsakymo neįvykdė. Pirkau dovaną kalėdoms, bet daugiau nei per 4paras jos negavau. Kas svarbiausia, kad visiškai nereguoja į elektroninius laiškus, neatsako, nesiteikia paaiškinti situacijos. O pirkinys jau apmokėtas ir suma nemaža. Tai jau panašu į sukčiavimą.
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien užsukau į naują parduotuvę Jonavos gatvėje. Žmonių nėra. Darbuotojų daug. Niekas neprieina. Galiausiai suradus pagalbą ir bandant gauti informaciją apie kavos aparatus. Supratau, kad aš žinau daugiau, nei žmogus, kuris pardavinėja. Skirtumo tarp trijų aparatų taip ir nepasakė. O galutinis komentaras pribloškė "Ko jūs tikitės iš tokių pigių prekių".. Iš prekių gal ir nieko nesitiniu, bet iš jūsų tikiuosi ataskymų. Ir jei nenorite pardavinėti pigių prekių, tai prekiaukite tik brangiomis. Neveltui jūs klientų neturėjote, nors kitoje parduotuvėje artėjančių švenčių nuotaika jautėsi.
P.S. Kavos aparatą nupirkau. Pas jūsų konkurentus. Ir net daug brangesnį. Tik esmė ne tame, o tame, kad pas jus dirba nekompetetingi žmonės.
Su artėjančiomis šventėmis.
Atsakyti
Patirtis su Kauno Topo Centru Megoje.
2017-12-15 šiame Topo Centre išsirinkome televizorių. Nusprendėme pasinaudoti akcija ir pasiimti lizingu. Konsultantas Mantas (gerai nemačiau vardo) įkyriai siūlė papildomą garantiją 5 metams. Kadangi iki parduotuvės uždarymo liko pusalandis, negalėjom ilgai galvot, tai pasiėmėme papildomą garantiją. Supildžius visus lizingo dokumentas tas pats konsultantas mums pasakė, kad pas juos likęs tik vienas ekspozicinis televizorius. Bet galim važiuoti pasiimti naują iš Savanorių pr. Topo Centro (eikvodami savo laiką ir pinigus) arba galim imti ekspozicinį. Konsulantas nepasirodė labai malonus, nagalėjo prieš pasirašant sutartį įspėti, kad TV likęs tik vienas? 2017-12-16 pasiėmėme TV iš Savanorių pr. Nusprendėme atsisakyti garantijos. Tą galėjome padaryti tik Megoje. Grįžus į megos Topo Centrą tas pats konsultantas Mantas pakeltu tonu klausinėjo kodėl norim atsisakyti, įkyriai siūlė trumpesnę garantiją. Mums pasakius, kad mes nenorim pratestos garantijos, nieko mum nepasakęs paliko dokumentus tvarkyti kolegei ir piktas išėjo. Ačiū jam už padarytą 20€ nuolaidą, kuri vėliau buvo panaikinta, nes atsisakėme garantinio. Nežinau ar Topo Centras skaito atsiliepimus, bet NEREKOMENDUOJU šio topo centro, ypač TV konsultanto Manto, kuriam svarbu tik įkišti daiktą.
Atsakyti
Vilniaus Cupo Topecentre pastoviai žmonių nėra, bet niekas neprieis, nepadės išsirinkti prekės, kažkok paklausus sulauksi nepasienkinimo ko čia atėjai, jei nežinai ko nori...tiesa, dirba ten viena mergina, kuri stengiasi gražiai bendrauti. bet vyrukai-siaubas.Iš kur tokius darbuotojus jie traukia?
Atsakyti
Siandien nulekiau po darbu i KAUNO AKTOPOLI galvojau nusipirksiu telefona visa laimynga pasiteiravau apie jo suteiktas nuolaidas-dovanas ji nieko nezinojo toliau i kompa ilindus buvo vel pradejau klausineti jokiu atsakymu negavau...bendravo bjauriai ir nepagarbia...galvoju "nu gerai bloga diena" paprasiau dar poros dalyku paziureti patarti tai visa pikta taip snekejo, susidare vaizdas jog nori kad dinkciau is akiu neklausinejus...pasake tokias kainas kad vos soko negavau uz norima daikta vos ne 2000e buciau sumokejus pagal jos pasakytas kainas....baisu!!!! Tvarkykit personala!!!!!!!
Atsakyti
Esu patenkinta šia imone. Pirkom skalbimo mašina, po panaudojimo buvo nustatyta gamyklinis brokas. Topo centras be problemų pakeitė nauja. Darbuotojai buvo labai pagarbus, malonus bendravimas.
Atsakyti
Pirkome saldytuva internetu, pristatymas siaubingas. Daugiau nepirksime internetu is topocentro.
Atsakyti
Zmoniu apgaudinetojai!!!uzsisakiau internetu indaplove, kai dovanu turejau gauti indaplovei skirtu kapsuliu, taciau nieko negavau.is Topo centro tyla, net jokio atsiprasymo.niekam nerekomenduoju!!!!
Atsakyti
Noriu parašyti atsiliepimą apie Vilniuje, Upės gatvėje, VCUP parduotuvėje esantį TOPO CENTRĄ. Dirba visiškai nekvalifikuoti darbuotojai. Priima klientą ir netgi nežino kaip naudotis kompiuterinėmis programomis! SIAUBAS! 15 minučių turėjau stovėti ir laukti kada ji išsiaiškins, kad ant atsiimamos prekės reikia te padėti parašą ir atspaudą, o kompiuteryje pažymėti, kad prekė atsiimta. Tai tiesiog tragiška.
Visų antrą - niekada gyvenime neimkit MP3 QUER grotuvų, šiuo metu yra jiems nuolaida, te kainuoja 3 eurus. Gavau visą išlaužytą grotuvą. Negrojo be pakrovėjo. O po to, kai išrinkau jį ant dalių, pasirodo ten visiškai neprilituoti kontaktai, ir laidai tiesiog sau voliojasi palikti. Tiesiog siaubinga...
Atsakyti
Noriu padekoti Radviliškio Topo Centro darbuotoju komandai už malonų, greitą ir kokybišką aptarnavimą, suteiktą išsamią informaciją apie manę dominančias prekes, bei skanią kavą.
Atsakyti
Esu labai maloniai suzaveta, nustebinta Vilniaus Ozo parduotuves, Topo Centro pardaveju-konsultantu Gyciu, Super konsultantas, puikiai nusimano savo darba, profesionalus, draugiskas, gavome su draugu daug informacijos apie mums dominancias prekes, turejome galimybe gyvai ivertinti (kavos aparato-kavas, kurias paruose), labai paslaugus, kulturingas, pozityvus zmogus.Puikus konsultantas, kokiu reta. Labai ACIU!
Atsakyti
Esu nusivylusi Radviliškio Topo centro darbuotojos Oksanos bendravimu ir klientu aptarnavimu. Atnesus mobilųjį telefoną tvarkymui antra karta per 2 mėnesius rodo savo nepasitenkinimą. Pirkėjai juk nieko dėti, kad parduodate telefonus su nekokybiška programine įranga. Įsigijau telefoną, bet juo naudotis praktiškai neįmanoma, nes jis vis persikrauna savaime, o išsiuntus tvarkyti į servisą gaunu atgal tokį patį. Nėra jokių darbų ar gedimų aprašymų. Nunešus telefoną tvakymui žadėjo, kad tvarkymas užtruks 2 savaites, bet meistrams pasirodė neaiškus telefono gedimas ir neaišku kiek dar laikys telefoną servise, o pakaitinio niekas neduoda. Esu nusivylusi tokiu Topo centro darbuotojų aptarnavimu ir tokiomis parduodamomis prekėmis!!!
Atsakyti
Sekmadienio vakare, Kauno Akropolyje pirkau Philips fotoepiliatoriu. Kadangi konsultante nepriejo, pati nepuoliau jos ieskoti ir paemiau dezute su prietaisu, kuris turejo buti tas, kuri issirinkau. Priejus prie kasos turejau keleta klausimu ir kadangi kasoje darbuotojos negalejo man atsakyti, nusiunte pas konsultate, kuri ismano Philips subtilybes. Viska maloniai paaiskino ir tada prasidejo... Atsiskaiciau uz irengini kortele ir beveik apsidziaugiau, kad jis kainuoja pigiau, nei buvo nurodyta lentynoje. Vis tik paaiskejo, jog paemiau ne ta dezute:/ Konsultante pasiule is karto grazinti ka tik isigyta preke ir pirkti ta, kuria issirinkau. Deja, produktas, kurio norejau, buvo tik ekspozicinis, o neispakuoto neturejo. Sutareme, kad uz ka tik isigyta fotoepiliatoriu darome grazinima, kas nepavyko, nes kasoje neturejo pakankamai grynuju. Teko veztis produkta, kurio nereikia namo. Nauja, neekspozicini fotoepiliatoriu uzsake, kad is Vilniaus atveztu i Kauna. Kaip ir viskas butu gerai, taciau siandien, t.y. Antradieni, kai jau naujas prietaisas turejo buti atveztas, niekas nepaskambino kaip buvo zadeta ir nepranese, kad preke yra gauta. Nuvaziavau nekvieciama, nes buvau sumokejus ir turejau nepageidaujam preke. Grazinimas -gerai, preke is Vilniaus atvezta - gerai. Tik, mazyte smulkmema. Mano pageidaujamas fotoepiliatorius sekmadieni vakare kainavo 499, 99 eur, tiek, uz kokia suma buvo paprasytas pristatyti i Kauna. O antradieni, pasirodo, jis netiketai pabrango ir siandien jau kainuoja 559, 99eur. Jus turbut juokaujat?! 1. Neturite pageidaujamos prekes parduotuveje? 2. Negalite laiku padaryti pinigu grazinimo? 3. Konsultante neperspeja, kad kaina iki antradienio gali pasikeisti. 4. Ateini nusipirkti produkto ir paaiskeja, kad turi moketi daugiau, nes siandien antradienis? Jauciuosi apgauta ir tikrai geruoju jusu niekam nerekomenduosiu. Sugadinta nuotaika ir veltui sugaistas laikas:/
Atsakyti
Esu pasibaisėjęs aptarnavimo lygiu, sugenda šaldytuvas po 8 mėnesių nuo įsigijimo, servisas dirba darbo dienom, o sugedo penktadienį po darbo laiko, darykit ką norit, meistro išsikviesti negalima, nes garantinis, visą techniką pirkdavau elektromarkt tinkle, jokių bėdų, servisas dirba kiekvieną dieną, tad rekomenduoju pasirinkti brangesnę kainą už puikų aptarnavimo lygį.Beto yra vartotojų teisėse nurodyti keli tam tikri punktai, kurie TC klientams negalioja.Tad tikrai neturi suinteresuotumo klientais, bei nekreipia dėmesio, nes mes didelis tinklas ir mums nesvarbi jūsų nuomonė.Nerekomenduoju šio prekybos tinklo, verčiau rinktis pigu.lt arba elektromarkt.lt
Atsakyti
Pirkau Topo centro internetinėje parduotuvėje šaldytuvą Samsung, deja, atėjo ne užsakytos kreminės spalvos šaldytuvas... o šiandien taip pat gavau neveikiančią mikrobangę... nerekomenduoju nieko pirkti internetu!
Atsakyti
As norejau padekoti Radviliskio Topo centrui :). Pirkau dukrai riedi. Mums uzsake norima riedi. Patarimu gavom. Ismoke darbuotoja (gaila, kad vardo nezinau : () vaziuot dukra su riedziu. Nuostabus darbuotojai !!! Gavom liuksiska aptarnavima, patarimu ir tokias nuosirdzias sypsenas. Aciu labai labai Radviliskio Topo centrui !!!!
Atsakyti
Monika 2016-08-13 23:22:25
Šiaip esu iš žmonių, kurie pasilieka savo nuomonę sau, bet šįsyk netylėsiu.. Suerzino mane šiandien topo technikos akropolyje, Klaipėda, konsultantė. Taip, galbūt aš atėjau ir su menkniekiu, galbūt spauzdinimo skyrius ir savitarna, bet ar konsultantė turi teisę paprašyta pagalbos pasakyti: "Aš neturiu laiko?". Paklausta ar aš ne klientė, atšauti man, kad šitas skyrius savitarna ir ji man laiko neturi?... Tebunie mano paslauga kainavo vos 10euro centų, tebunie 17.30h buvo tikrai nemažai žmonių, bet tiksliai žinau, kad kai aš pati ten dirbau prieš 6 metus, už tokį atsakymą nors ir labai smulkios investicijos klientui, būčiau kentėjus labai skaudžiai... Šiandien gal aš ir tik lapo už 10ct norėjau, bet kas gali garantuot, kad ryt nebūčiau buvusi stambios buitinės technikos pirkėja?! AČIŪ kasininkei, kuri pagelbėjo man ir kurios dėka nepavėlavau su tuo atspauzdintu lapu ten, kur turėjau atsidurti.
Višta tu klaipėdos akropolije Topo Centro nėra, Ten Technorama tai būk maloni žiurėk ką rašai.
Atsakyti
2017m. Vasario 18d. Įsigijau Topo centro parduotuvėje (Megoje) nešiojamą kompiuterį LENOVA, kuris iš karto pasirodė nekokybiškas. Vasario 24d. Pridaviau į parduotuvę brokuotą pirkinį, pareiškime jo atsisakiau ir paprašiau grąžinti pinigus.Priėmėjas žadėjo laike 10dienų pinigus grąžinti (ir man paskambinti).Nesulaukus jokio signalo, po 5 dienų parduotuvėje sužinojau, kad gali tekti laukti ir mėnesį.Topo centras, manau sėkmingai mano pinigais naudojasi.Tokie atvėjai, iš interneto matomi ne vieninteliai.Buvau nuejus ir pas direktore kuri vėl pasiūle kelias dienas palaukti.ČIA NE PASIMATYMAS SU TOPO CENTRO DARBUOTOJAIS, O BUTINYBĖ ATGAUT SAVO PINIGUS/IR KUO GREIČIAU - NES LIKAU IR BE PINIGŲ IR BE KOMPIUTERIO !/
Atsakyti
Tai sakot sureagavot ir pamažinot kainą? Komediantai, jei neįsivaizduojat vertės. Ji vis dar trigubai per brangi, nors praktiškai neverta nieko, nes tai jau atgyvenęs įrenginys su tokiu valdymu.
Atsakyti
Kaip suprast tokias nesamones kaip šios radijos kaina (pridedu pav.)? Čia jau darosi cirkai kaip su maksima kad už daržoves ar arbatą užkelia kainą saiko nebejausdami. Ir taip kainos pas jus nepagrįstai užkeltos, bet šis jau aukščiau visko.
Atsakyti
Lankiausi Siauliuose Topo centre... man reikia kad pagal kompiuterio duomenis ir pirkimo sutarti surasytu rasta su kokiomis programinemis irangomis pardave kompiuteri.. ir ka? Jie sako mes nerasysim nieko. Tipo jie nieko nemato ir pan. Prisistate vadove.. ir paklausiau ar nezino kokius kompiuterius parduoda.. ji atsake "nezinom" ir nuejo i sona susiraukusi ir tokiu tonu atsake ko tu nori eik is cia... na gerai... pasake kad nieko nedarys nerasys. Paklausiau kur kreiptis uzrase Vilniaus nr hp centro ir tai uzrase blogai neimanoma prisiskambint tokio nr nera sako... nu zodziu pagalbos jokios is ju. Vadove pasibaisejau. Reiketu keisti. Ne pirmas kartas su ja taip....
Atsakyti
Noriu pareikšti nusiskundima apie TC vadybininkę Jolanta dirbančia Jurbarke. Ji man nesuteikė reikiamos konsultacijos ir vos neišvijo iš parduotuvės. Nemanau kad tokį darba turi dirbti asmenys kurie nesugeba padoriai bendrauti ir atlikti savo darbo. Esu labai pasipiktinęs.
Atsakyti
Šiandien buvau TOPO centre Ukmergėje. Noriu atsiliepti apie vieną konsultantą - TOMĄ. Jo darbu esu labai patenkinta: padėjo išsirinkti nešiojamą kompiuterį, išsamiai papasakojo apie kompiuterio draudimo galimybes, Džiaugiuosi, kad pas jus yra tokių šaunių konsultantų, kurie pirmenybę teikia pirkėjams, o ne sau.
Niekada is jusu daugiau nepirksiu !!!
2016-10-21 20:00:23 IP 90.142.224.82
Atsakyti
Nesiuskit man reklamu i telefona, aciu !!!!!!!!!!!
Atsakyti
Pirkau telefona isimoketinai euronics'e, kaip jus galvojat zmones perka isimoketinai kodel telefona? Turbut todel, kad neisgali sumoketi pilnos sumos is karto. Taigi, as del tokios priezasties ir pirkau issimoketinai. Ir ka jus sau galvojat.... Po menesio skambina man ir sako jums reikia sumoket 160euru, nes as netycia jum padariau sutarti su pradiniu inasu tokiu. PO MENESIO... O sutartyje maza skiltele parasyta apie ta inasa, kurios as aisku nepastebejau kaip ir tas konsultantas. Ir atejus pas ji aiskintis problemos isgirdau tik tiek, kad sumoket butina dabar, nes kitaip reiks grazint telefona. Tai nezinau kokios kompetencijos ir bukumo pas jus darbuotojai dirba. Nes asmeniskai man, tai sukele dideliu nepatogumu. Zmogus dirbantis uz minimuma turbut sunkiai gali sumoketi 160euru inasa + pirmoji imoka 45 eurai.. Gaunasi +-200euru.. NORMALU :) Gyvenime nebesilankysiu ir nieko nebepirksiu ten.
Atsakyti
buvai pamalonintas aptarnavimu bei prekiu priimimu TOPO CENTRO esancio siauliuose saules mieste aptarnavimo kokybe bei paaiskinimas kur kreiptis garantinio metu parasyciau uz ta 0 !!!!!
gyvenime daugiau nepirksiu ir niekam nerekomenduosiu nieko is sitos parduotuves isigyta preke sugedo po 4 dienu pinigus pasirodo grazina tik po 2 savaiciu apart to kad yra 14 dienu pinigu grazinimas dekui uz demesi tikiuos jusu paslaugomis naudosis maziau zmoniu geros dienos !!

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Sirenitas
Elektronikos prekės, buitinės technikos dalys

Adresas: Ukmergės g. 13, LT-35177 Panevėžys.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; elektros dalys ir įranga; elektros montavimo medžiagos; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; matavimo prietaisai; šviesos sistemos, šviestuvai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; tvirtinimo detalės, elementai; vaizdo stebėjimo sistemos.
„Sirenitas“- įkurtas 1990 m. Didmeninė ir mažmeninė prekyba elektronikos komponentais, nuotolinio valdymo pultais, buitinės technikos atsarginėmis dalimis bei jų priedais, elementais, akumuliatoriais, maitinimo šaltiniais, įrankiais ir medžiagomis, garso ir šviesos technika, automobiliniais ir buitiniais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Už ekstremistinį turinį JAV milžinams Europoje grės baudos iki 4% apyvartos
Už ekstremistinį turinį JAV milžinams Europoje grės baudos iki 4% apyvartos 04-20 14:39
Europos Parlamentas (EP) pritarė pasiūlymui bausti tokias įmones kaip "Facebook", "Google" ir "Twitter" net iki 4% pasaulinės apyvartos siekiančiomis baudomis, jei jos per valandą nuo valdžios...
Stresas darbe: pagrindiniai kaltininkai
Stresas darbe: pagrindiniai kaltininkai 04-20 12:31
Beveik pusė darbuotojų šiuo metu jaučia stresą savo darbe, rodo "LinkedIn" tyrimas, kuris taip pat identifikuoja penkias didžiausias nerimo priežastis.
Reitingų lentelėje į pirmą vietą pakilo I. Šimonytė
Reitingų lentelėje į pirmą vietą pakilo I. Šimonytė 04-20 12:13
Konservatorių kandidatė prezidento rinkimuose Ingrida Šimonytė pakilo į pirmąją reitingų lentelės poziciją, nedidele persvara aplenkusi iki šiol apklausose pirmavusį ekonomistą Gitaną Nausėdą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 240,69 +3,35%
General Electric 9,35 +2,52%
Western Digital 55,39 +1,73%
McDonald's 194,91 +1,72%
Philip Morris 84,49 -1,16%
Pfizer 39,38 -1,25%
Avon 2,64 -1,49%
Hasbro 88,78 -1,55%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,48 +4,67%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%
Kava 2,73 -3,53%
Dujos (JAV) 2,94 +8,09%
Sidabras 15,30 -3,29%
Anglis 93,12 -2,41%
Auksas 1300,90 -1,45%