VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Taxify Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Taxify Lithuania

Atsiliepimai apie Taxify Lithuania, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Taxify Lithuania, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Skleidžia melagingą reklamą, klaidina vartotojus. 19-03-13 nesuteikė žadėtos 50% nuolsidos už kelionę. Nors gavau ne vieną reklaminį pranešimą apie "Boltadiennį", t.y visiems keleiviams kovo 13 d, atsiskaitant banko kottele tūtėjo būti pritaikyta 50 % nuolaida. Deja, pritaikyti pamiršo.
Atsakyti
Parašyti reikia ir iš vairuotoju pusės,
As dirbu nedaug, bet reikia ir jus apsviest kokia situacija apskritai vyksta su taxify (is mazosios raides..)
taxify oficialiai nera taksi, tai yra privatus asmenys dirbantys savo laisvu laiku, mes neturime Taxi flakonu ant stogo, mes neturime geltonu numeriu, nes tai privatus automobilis retsykiais naudojamas pavezeti jus is tasko A i taska B. mes nestovesime po draudziamais zenklais laukdami kol pagaliau ateisite, mes nerizikuosime savo teisem ir privaciu turtu virsindami greiti ir skubedami ten kur jum reikia,

Jus skundziates vairuotojais? apsviesiu jus kodel tokia nekokia situacija vyksta...
taxify i vairuotojus ziuri kaip i.. kaip i siuksles, jokios minimalios pagarbos, nera jokio supporto kuris atsakytu i musu klausimus ar iskilusias problemas. Jie su mumis nebendrauja, nebent rimta problema ir parasome viesai i fb grupe,.. tada gal gal ir susilaukiam demesio.. bet ir tai retai. ar cia normali firma? ar normali firma taip elgiasi?

Musu atlygis:

Pries kuri laika ivede fiksuota kaina, fiksuota kaina apskaiciuoja pagal ju tariamus algoritmus, t.y jei tuo marsrutu pries tai vaziavo zmogus tai jum rodys tokia kaina kokia rode pries tai vaziavusiui asmeniui.. paaiskinsiu smulkiau, jei pries tai vaziaves zmogus (tuo marsrutu) leke miestu 70kmh, virsino greiti.. atveze greiciau.. dabar uzsakant jum rodys maza suma, BET, jei dabar jus vezantis zmogus bus adekvatus, vaziuos saugiai, ~55km/h, neleks per eltona sviesafora ir t.t.... jis uz jusu pravaziuota laika ir kilometrus gaus apie 30% mazesni atlygi.. ir taip.. jus 30!!! procentu sumokesite maziau vien del to kad tuo marsrutu anksciau vaziavo beprotis skrendantis 70-80kmh miestu.. as asmeniskai esu is tvarkingai vaziuojanciu ir man kekviena kelione gaunasi 20-30% maziau nei tureciau gauti.. ar tai sazininga?? is jusu klientu puses viskas sazininga jei tik maziau sumokate..

Ju algoritmai vilnius - kaunas apskaiciuoja kad vaziuosite 30min!, Vilnius - Klaipeda 45min!, cia turbut lektuva reiktu issinomuot.. ko pasekoje tokia kelione vaziuojant vairuotojas gaus apie 60-80% maziau atlygio nei turetu. normalu? taxify sako normalu..

Grubiai tariant, mes i rankas gauname tik ~40% to ka jus sumoketa, deka komisiniu, mokesciu, auto islaikymo, draudimu ir t..t.t.t.t.t.t.t.t..t.t + blogai apskraiciutu 'fix' kainu.. t.y vaziuojate uz 10e (nors turetumete moketi 12e pagal km/min tarifa..) o mes viska atskaiciuos gauname apie 3-4e.. i rakas.

Klientai: dalis jusu yra tikros kiaules, nevertinancios privataus turto, nemokancios tvarkingai ilipti, viduje elgiates kaip nendertalieciai, pamirstat kad jus esat SVECIAI! ne gana mokat varganus pinigus ir dar 20-30% maziau nei priklauso pagal km/min tarifa, bet ir elgiates kaip su tarnu.. aiskinat kad vaziuot greiciau ar spaust per geltona.. atrodo toki nebuvo apskritai lavinti vaikysteje ir aukleti.

Reziume, dabar gal bent kiek suprasit kodel kartais bunam suirze.. del jusu mielieji.. neissilavinusiu (mentalitetu) kiauliu.. kurie moka 2e uz kelione ir dar praso kad priveztume prie pat laiptines per didziausias duobes., apart kad paeitu 15 metru. Kurie nesugeba nurodyt tikslaus adreso ir paskui nepasitenkine aiskina kad neprivaziavote kazkodel.. ajajai.. mes nesame psichologai, mes ir patys kartais nenorime bendraut ir ale bandyt atrasti bendros kalbos... ka praso taxify kad darytume :)

Ir gal pakaks to stumimo ant daugumos vairuotoju, nes ka dabar matome tai kalti ir pats taksify ir patys jus..

Geros dienos visiem, grazaus pavasario, ir siektiek supratimo kur esate.. kieno masinoje sedite, ir kaip pagarbiai reikia bendraut su nepazystamais asmenim..
Atsakyti
Atšaukėme kelionę volvo JUL 694. Vairuotojas vistiek iki mūsų atvažiavo, išlipęs iš mašinos grasino, kalbėjo labai nemandagiai, grasino atimti telefonus ir žemino. Įspūdis atvykūs į Kauną "nepamirštamas"
Atsakyti
Kaunas, kuo vyresnis vairuotojas tuo nemandagesnis! Laido tokius komentarus kaip, ko į veidrodį nuolatos žiūri, ką savęs nemačius" ar kad ilgai atsisveikineji su svečias komentarai, kad ką aš už dyką turiu dirbti ir t.t. o į senamiestį paleidžia toli nuo adreso ir pasako, kad nueisit, nes man sunku sukiotis! Manau turėtum labiau atsirinki vairuotojus!
Atsakyti
Jau pradedu nusivilti taxify vairuotojais. Dažnai naudojuosi taxify, bet jau įgriso tai, jog vairuotojai nežino kelio ir klausinėja manęs kur važiuoti reikės vėliau, nes mat bus 3 juostų kelias ir jam reikia kurioje juostoje būti, kad nereikėtų persirikiuoti! Dar labai dažnas dalykas tai, jog lauki vairuotojo, o jis atvyksta velniai žino kur, vaikštai ir ieškai jo, nes jis net nemato, jog tu kitoje vietoje, už 50 metrų. Apie tuos, kurie įžūliai ir nemandagiai elgiasi kelyje jau kita kalba, nes tokių taip pat labai daug...
Atsakyti
Inga Skripkaitė 2019-01-15 15:07:56
Sveiki,
Šiandien Kaune 2019.01.15) buvo išsikviestas vairuotojas nuo Noreikiškiu iki autobusu stoties. Programėle rode fiksuota kaina 4.8e.
Atvykus vairuotojui, jis pasirinko važiuoti ne tiesiausiu keliu per europos pr. O pro Marvele Ir kaina išaugo iki 7e.
Kodėl aš turiu mokėti daugiau pinigu už sukeltus man nepatogumus laiko atžvilgiu?
ilipus i automobili pasakyk kokiu marsrutu vaziuoti vairuotojui. Svarbiausia paverkt
Atsakyti
Toks jausmas, kad vairuotojai niekad nebuvę Vilniuje. Dažnai neranda kur atvažiuoti arba labai vėluoja, o kai telefonu bandai padėti, tai nežino net didelių objektų, važiuoja tik pagal GPS. Dažnai buvo kai tiesiog pralauki ir matai "atšaukta", vairuotojas gal persigalvoja? Teko šalti ilgai ir kviest kitus taksi. Vienu žodžiu nuo šiol jais nesinaudosiu.
Atsakyti
Gintautė 2019-01-13 14:36:01
Sveiki. Vakar turėjau savo pirma kelionę su Taxify. Pati kelionė buvo gera, tačiau vienas dalykas labai nepatiko. Dar laukiant transporto gavau žinutę, jog nuo mano saskaitos Taxify nuskaitė 5€, nors vairuotuojo dar nebuvo. Po kelionės nuskaitė dar 1, 7€ kaip ir su 50% nuolaida supratau. Bet už ka buvo nuskaičiuoti 5€? Norėtusi juos atgauti.
2019-01-25 apie 00:30 buvo taip pat, nuskaite 5 eu nors vairuotojo nebuvo ir atvaziavus i vieta nuskaite dar 2.3 eu. Uz ka 5 eu irgi nesupratau.
Atsakyti
Sveiki,

Vakar, 5 valanda ryto naudojausi taxify paslaugomis ir pameciau telefona tafixy pavezejo automobilyje.
Is karto pradejome skambinti, i mano telefona, kad atsilieptu vairuotojas ir sutartume del irenginio atvezimo, taciau niekas neatsiliepe. Per programa ''find myphone'' maciau, kad telefonas juda po visa Kauno miesta, tad akivaizdu, kad irenginys yra pavezejo auomobilyje.

Negalejau prisijungti prie taxify programeles, ir susisiekti su vairuotoju, kaip yra nurodyta DUK skiltyje, kadangi pamirsau slaptazodi. Pasirinkau gauti slaptazodzio priminima i el pasta, taciau jo negaunu (prasymas pateiktas begales kartu).

Siuntem el, laista pastu vilnius@taxify.eu- niekas neatsako. Skambinome numeriu 1443, jokios pagalbos nepasiule, tik siusti laiska tuo paciu adresu, kuriuo jau laiskas buvo issiustas. Is savo puses padareme viska, ka galime, taciau nesulaukiame jokios pagalbos is taxify.

Pagal paskutinius '' ceki'' (receip), matome, kad vairuotojas buvo jurdinis asmuo UAB Inimicus, vairuotojas Arvydas ir telefonas paskutini karta uzsifiksuotas, Kaune, Vytauto pr. 65.

Prasome susisiekti su manimi el. pastu e.gruodis@gmail.com
tel nr +447401462308
Tavo vardas ar imone
2019-01-21 21:38:42 IP 78.62.6.176
Atsakyti
https://www.verslo.guru/pavezejo-darbas-taxify/
MINUSAI

Na, čia tai bus be vyniojimo į vatą:

Vairuotojai (lietuviai). Taxify taip stipriai investavo į reklamą, kad nebesusitvarko su užsakymų kiekiu ir… pradėjo priiminėti dirbti bet ką. Pilna keleivių nusiskundimų dėl nepatyrusių vairuotojų, kurie dar važinėja su klevo lapu ant automobilio, o jau bando vežioti žmones. Ta prasme - žmogutis dar net pats važiuoti tinkamai nemoka, o jau Taxify suteikia jam teisę atsakyti už kito žmogaus sveikatą ir/ar gyvybę. Šitas - vienas iš didžiausių „fail’ų“.
Vairuotojai (lietuviai) II dalis. Autoparkai, kurie perėjo iš eTransport. Dabar naujienose matome ne tik eTransport Prius’us sudaužytus, bet ir Taxify. Su tokiu mažos kameros lipduku ant galinio šoninio langelio, kur jį klijuodavo tik eTransport automobiliai. Tai yra vairuotojai, kurie kenkia Taxify įvaizdžiui. Čia galima puikiai pritaikyti Pareto dėsnį (20/80): 20% vairuotojų, kurie sugadina 80% gero įvaizdžio.
Vairuotojai (ne lietuviai). Ne, čia nėra „nacionalizmas“. Ir net ne „rasizmas“. Čia elementarus suvokimas, kad Lietuvoje dirbantys vairuotojai privalo kalbėti valstybine kalba. Jis gali būti kinietis, gimęs Afrikoje ir augęs Australijoje, bet jis privalo kalbėti lietuviškai. Nekalbi lietuviškai - negali dirbti tokio darbo. Sorry, bet antras milžiniškas „fail’as“. Asmeninė patirtis: kviečiu Taxify vaikui, kuris nekalba rusiškai. Atvažiuoja ukrainietis, kuris nekalba nei lietuviškai, nei angliškai. Reikia važiuoti ne pagal navigaciją (namas tokioje vietoje, kad navigacija pagal adresą nuveda ne ten), o paaiškinti žodžiu. Vaikas negali to padaryti. Skambina, verkia, panikuoja. Taip neturi būti. Esu iki šiol piktas dėl to. Socialiniai tinklai pilni neigiamų atsiliepimų ta pačia tematika. Tačiau tai - dar ne blogiausia.
Vairuotojai (ne lietuviai) II dalis. Sakykite, mielieji Taxify vadovai… O kaip jūs patikrinate tų vairuotojų administracinius nusižengimus (Ukrainoje, Ganoje, Gruzijoje ir t.t.) ir teistumus (!!!)? Čia vienas toks liūdnesnis, pamąstymui…
Savavališki nuskaitymai nuo vairuotojų uždarbio ir grąžinimai keleiviams. Čia, kaip suprantu, kai pasiskundžia keleivis, kad jį/ją vežė ratais ar dar kažkas įvyko. Tada, vairuotojas savo balanse pamato įrašą „grąžinta keleiviui“ su minuso ženklu prie sumos. Rimtai? Ta prasme - vairuotojui neužduodamas nei vienas klausimas, neprašoma jokio paaiškinimo, kas nutiko ir kodėl, ir tiesiog nuimami pinigai. Na, negalima ir nereikia taip daryti.
Vairuotojų aptarnavimas. Kai ateina atsakymas „nepatinka - yra kitų platformų“ - na, sutikite, tai nėra profesionalu. Žinoma, linksma, kai dirbi Taxify, skaitai socialiniuose tinkluose kaip vienas ar kitas vairuotojas „stumia“ ant platformos, o paskui prašosi į ją priimamas ir nori jį lengvai „pasiųsti“. Bet nereikėtų ir to daryti…
Riboti daugikliai. Taip, renkant medžiagą šiam straipsniui, teko skaityti keleivių atsiliepimus, kokie vairuotojai nekompetetingi, nes grįžtant atgal tuo pačiu maršrutu - kaina staiga pakilo. Tai, matyt, vairuotojai blogi, važiuoti nemoka. Realiai, tai skundas apie kainą, o ne vairuotoją, bet reikėjo kažką parašyti gi, teisingai? Grįžtant prie daugiklių temos - atsimenu laikus, kai daugikliai buvo ir iki x2, 5, ir net visame mieste, o ne tam tikroje zonoje. Beje, vieninteliai eTaksi šiuo metu taiko daugiklius (kitaip vadinami Piko tarifai) būtent visame mieste, o ne konkrečioje vietoje. Taxify daugikliai, kaip suprantu, gavo lubas x2, 0 Vilniuje ir x1, 4 Kaune.
Tarpmiestinės kelionės. Visiškai neseniai buvo įvestas priedas tolimoms kelionėms. Beje, „tolimos kelionės“ - tai bet kokia kelionė, kuri yra toliau nei 12 km. Po 12-to km, prie kiekvieno km kainos pridedami papildomi 0, 15 €/km. Tad jei iki 12 km buvo 0, 33 €/km, tai kiekvienas km nuo 12-to bus 0, 48 €/km. Ir visa tai gali vykti viename mieste, neišvažiuojant iš jo ribų.
Bonusų pasikeitimai. Kad bonusai yra - gerai. Tempai, kokiais jie keičiasi - blogi. Nusižiūri kažkokį bonusą - „va, šitas geras, reikės išvažiuoti pasivažinėti tą dieną“ ir staiga, po dienos ar dviejų - nebėra. Dingo. Prapuolė. Nebebus. Kitas momentas - kai bonusas yra praktiškai neįvykdomas, jeigu vairuoti atsakingai (tik tam tikrą kiekį valandų) ir saugiai. Šioje vietoje tikrai reikalingos rimtos korekcijos.
Teritorinė diskriminacija. Tikrai keista, kad kiekvienas miestas turi savo bonusų sistemą arba… jos išvis neturi. Vilnius turi didžiausią kiekį užsakymų, tačiau ir didžiausius bonusus. Taip pat - ir didžiausias spūstis, kuriose stovint - „skaitliukas vistiek sukasi“. Kiti miestai neturi tokių galimybių papildomai „užsidirbti“ ir jiems paskatinimų reikėtų labiau, bet Taxify taip nemano.
Įvertinimas - 3, 5 Prius’o
Atsakyti
2019.01.20 apie puse dviejų nakties Butrimonių 5., atvažiavo vaikinas su BMW. Įlipus į mašiną pamačiau, kad priekyje dar kažkas sėdi, paklausus kaip suprasti buvo atrezta kad taxify gali imti pakeleivius ir jei man kažkas nepatinka aš galiu išlipti. Toliau keleivis sėdintis priekyje, beje tai buvo mergina griebė telefoną naikinti užsakymą. Tai yra baisu kad priimami tokie vairuotojai. Man teko išlipti ir ieškotis kitų būdu gryzti namo. Beje dar ir necenzūrinių žodžių buvo pakankamai.
Atsakyti
Ir aš esu žiauriai nusivylęs taxify paslaugomis. Visus kuriuos paskaičiau komentarus, tai puikiai pažystamos situacijos. Turiu dar vieną gerą su visais įrodymais, kuomet taxify pameti daiktą, bet taxify vairuotojas nusprendžia kad tas daiktas turi jam vertę irgi, jis ją parduoda, o kadangi daiktas registruotas, jis po poros menesiu gerų grįžta tau į rankas iš kažkokio nelaimėlio kuris jį nusipirko iš taksisto!;) Tai istorija tokia, jog pamečiau Iqoos prietaisą taxify mašinoj, esu tuo 100%tikras nes tik parukes sedau i mašiną, o išlipęs iš iš taxo norėjau vėl užsikurt (nes nespėjau normaliai parūkyt dėl labai teisingai nurodomo atvykimo laiko), jau prietaiso neberadau kišenėje. Iš kart skambinau vairuotojuj, tas tikino jog prietaiso nerado niekur mašinoj... Tada kreipiausi zinute is programėlės, “pagalbos linija” kur per kokią gerą parą gavau kelis atsakymus, kuriu paskutinis buvo toks: Ugniau, kadangi vairuotojas teigia tikrai neradęs Jūsų cigaretės, neturime teisės juo abejoti.
Juolab, kai šis vairuotojas visada sąžiningai praneša radęs pamestą daiktą bei atveža jį į ofisą.

Jeigu tai labai svarbus daiktas, visada rekomenduojame kreiptis į policiją :)

Gražaus savaitgalio linkėdama,

Eglė Taxify Lietuva

Tai va koks puikus servizas, nei paskambinsi paskui po tu dvieju mėnesių, nei parašysi žinutę, kur “case closed”, niekam absoliučiai neįdomu, o paskui ir toliau tokie “dušmanai” vežioja žmones gatvėmis. Tad žmonės, nepamirškit kad yra toks dalykas kaip vartotojų teisės, kur galima bandyt kreiptis, gal kaip nors dėl pamestų brangių daiktų ir padės, surinkus pakankamai įrodymų (nuotraukos, video, screen shotai apso paslaugų ir pan..)
Atsakyti
Sveiki,
Šiandien Kaune 2019.01.15) buvo išsikviestas vairuotojas nuo Noreikiškiu iki autobusu stoties. Programėle rode fiksuota kaina 4.8e.
Atvykus vairuotojui, jis pasirinko važiuoti ne tiesiausiu keliu per europos pr. O pro Marvele Ir kaina išaugo iki 7e.
Kodėl aš turiu mokėti daugiau pinigu už sukeltus man nepatogumus laiko atžvilgiu?
Atsakyti
Taxify buvo naudotasi 2019-01-11 - už vieną kelionę buvo nuskaičiuota du kartus. Pinigų iki šiol negrąžino, į laiškus niekas nereaguoja, kontaktinio telefono niekur nenurodo.
Atsakyti
Sveiki. Vakar turėjau savo pirma kelionę su Taxify. Pati kelionė buvo gera, tačiau vienas dalykas labai nepatiko. Dar laukiant transporto gavau žinutę, jog nuo mano saskaitos Taxify nuskaitė 5€, nors vairuotuojo dar nebuvo. Po kelionės nuskaitė dar 1, 7€ kaip ir su 50% nuolaida supratau. Bet už ka buvo nuskaičiuoti 5€? Norėtusi juos atgauti.
Atsakyti
Viššūnė. Šį ryta baigusi naktine išsikviečiu taxify vairuotoja, nespėjus išeiti iš pastato rašo jog atvyko automobilis. Okey... išeinu į lauka prieinu prie pagrindinės gatvės (nes eikštelėje nėra) žiūriu stovi automobilis už 300m gerų šviesomis į mane, na galvoju supras juolab daugiau nieko nėra viena stoviu. Luktelėjusi paskambinu vairuotojui ir mandagiaai paprašau pavažiuoti į priekį kadangi aš prie gatvės stoviu laukiu, jis man pasako "gerai važiuoju" aš padedu rageli jis toliau stovi nejuda (lauke -15 šalčio) galiausiai ijungia avarini ir lėtai važiuoja atgal šviesomis į mane, privaževes pirma posukį įsuka į jį lyg niekur nieko, tada aš vėl skambinu ir sakau aš jus matau jūs ne į ta puse važiuojat jis man sako į kita pavažiuot? Sakau apsisuk išvažiuok į gatve ir i kaire puse link sankryžos pavažiuok jis sako aaaa gerai gerai, aš toliau stoviu laukiu o jis stovi įvaževime ir niekur nejuda. Sušalau iki skausmo. Galiausiai atšaukiau man bandant per nauja išsikviesti kita vairuotoja užsakyma priima tas pats vairuotojas ir taip dešimtį kartų. Beveik du metus nemačiau geresnės transporto priemonės kaip taxify kiekviena diena po keleta kartų naudojausi šia programėle tačiau po čio ryto... jaučiuosi pažeminta, bei šiek tiek išsigandusi dėl savo saugumo. Toks elgesys mano nuomone yra sadistinis, bei gasdinantis.
Atsakyti
Pasipiktinusi 2019-01-01 16:56:42
Labai nusivyliau taxify nauju metu nakti, nu suprantu, gali taksai imt dvigubai, nu trigubai, bet ne 10 kartu daugiau, vakar vaziavome trumpa iki 2 km atstuma issikviete vairuotoja per programele, sumokejome 13 eur. Virsuniu virsune, daugiau sia taksi paslauga nesinaudosiu, nerekomenduoju ir kitiems.
Sveiki,
Atsiprašome už kilusius nemalonumus. Naujųjų metų naktį buvo taikomas kainos daugiklis dėl smarkiai išaugusios automobilių paklausos mieste. Apie taikomą daugiklį klientai visada informuojami tarifų skiltyje, prieš kviečiant automobilį. Tikimės, jog tai paaiškina situaciją. Iškilus klausimams, galite kreiptis adresu vilnius@taxify.eu.
Atsakyti
Viktor 2018-12-23 02:21:55
Labai nusivyliau eilini karta del taxi atvykimo laiko.minutes keiciasi ne tik atbulos tvarka, bet ir didejancia..is 5 minuciu uzauga laukimo laikas iki 15.kam tada tas atvykimo laiko rodmuo???laikas-yra vienas brangiausiu zmogaus turto, o taxify jo negerbia taipogi ir kliento..nusivyliau ir geriau mokesiu kitur uz kokybe daugiau nei uz toki aptarnavima cia-taxify (jui)...
Sveiki, Viktorai,
Nemalonu, kad teko laukti. Šventiniu laikotarpiu dešimtys tūkstančių žmonių kiekvieną dieną naudojosi Taxify paslaugomis, kad pasiektų savo kelionės tikslą ir būtent dėl šios priežasties laukimo laikas ženkliai išaugo. Dar reikia nepamiršti ir sniego, kuris įtakoja vairavimo sąlygas. Mums saugumas kelyje visgi svarbiausia! :) Atsiprašome už patirtus nesklandumus.
Atsakyti
Simonas 2018-12-18 08:20:02
18.12.2018 apie 23val prie Tuputiškių g. 56 automobilis su užrašu Taxify važiuodamas atbulomis nulenkė kelio ženklą ir lyg niekur nieko nuvažiavo.
Sveiki, Simonai,
Prašome susisiekti su mumis nurodytu adresu vilnius@taxify.eu ir mes pabandysime išsiaiškinti šią situaciją.
Atsakyti
Esu nusivylusi šios dienos iškvietimu. Turėjo atvykti Rimgaudas su Toyot Avensis JDR 923, tačiau paprašiua atvykti iki šalia esančio namo bendravo nemandagiai, su pretenzijom. Po kelių minučių gavau žinutę, kad užsakymas atšaukiamas. Dėl to pavėlavau į derybas ir ateityje vengsiu jūsų paslaugų...
Atsakyti
Labai nusivyliau taxify nauju metu nakti, nu suprantu, gali taksai imt dvigubai, nu trigubai, bet ne 10 kartu daugiau, vakar vaziavome trumpa iki 2 km atstuma issikviete vairuotoja per programele, sumokejome 13 eur. Virsuniu virsune, daugiau sia taksi paslauga nesinaudosiu, nerekomenduoju ir kitiems.
Atsakyti
Labai nusivyliau eilini karta del taxi atvykimo laiko.minutes keiciasi ne tik atbulos tvarka, bet ir didejancia..is 5 minuciu uzauga laukimo laikas iki 15.kam tada tas atvykimo laiko rodmuo???laikas-yra vienas brangiausiu zmogaus turto, o taxify jo negerbia taipogi ir kliento..nusivyliau ir geriau mokesiu kitur uz kokybe daugiau nei uz toki aptarnavima cia-taxify (jui)...
Atsakyti
18.12.2018 apie 23val prie Tuputiškių g. 56 automobilis su užrašu Taxify važiuodamas atbulomis nulenkė kelio ženklą ir lyg niekur nieko nuvažiavo.
Atsakyti
Rosita 2018-12-10 10:56:02
Įprastai džiaugdavausi taxify paslaugomis ir visados naudodavau, tačiau šį kartą susidūriau su nemalonumais, kai vairuotojas susimaišė, o galbūt suklaidino gps, bet to pasekoje, sumokėjau 3€ daugiau nei planuoja ir nespėjau į traukinį. Parašius į pagalbą programėlėje apie iškilusią problemą, atsakymo nesulaukiau. Tad jei jau jūsų, , pagalba” nedirba tam tikromis valandomis, prašau apie tai ir informuoti, nes jokių kitų kontaktų nepateikta, kur galėčiau kreiptis. Liūdna, kad klientas jums nėra toks svarbus.
Sveiki Rosita, mums labai gaila, kad susidūrėte su tokia situcija. Su Jumis susisieksime asmeniškai jau šiandien.
Atsakyti
Įprastai džiaugdavausi taxify paslaugomis ir visados naudodavau, tačiau šį kartą susidūriau su nemalonumais, kai vairuotojas susimaišė, o galbūt suklaidino gps, bet to pasekoje, sumokėjau 3€ daugiau nei planuoja ir nespėjau į traukinį. Parašius į pagalbą programėlėje apie iškilusią problemą, atsakymo nesulaukiau. Tad jei jau jūsų, , pagalba” nedirba tam tikromis valandomis, prašau apie tai ir informuoti, nes jokių kitų kontaktų nepateikta, kur galėčiau kreiptis. Liūdna, kad klientas jums nėra toks svarbus.

Taip pat rekomenduojame

Dallis
1424.LT

Adresas: Paribio g. 8A, LT-08101 Vilnius.
Veiklos sritys: taksi paslaugos.
eTransport – viena stambiausių sostinės taksi ir pavėžėjimo paslaugų bendrovė, kuri plečiasi į visą Lietuvą! Bendrovėje sukaupta daugiau kaip 50 metų patirtis taksi versle. Joje automobiliai geros būklės, talpūs ir patogūs. Automobilių parkas atnaujinimas kasmet, kadangi turime savo autoservisą. Turėdami puikią...
Elikai veža
Pavežėjimo paslauga Kaišiadoryse

Adresas: Pamiškio g. 32, LT-56178 Kaišiadorys.
Veiklos sritys: taksi paslaugos.
Taksi paslaugos Kaišadoryse! Komfortiški, techniškai tvarkingi ir saugūs automobiliai, paslaugūs vairuotojai bei gera kaina leis Jums mėgautis savo kelione! Vežame visur, kur reikia! TAIP PAT GALIME PASIŪLYTI: Automobilių techninė pagalba kelyje Automobilio tempimas trosu Automobilio užvedimas laidais Tarpmiestinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas 03-20 17:50
Pramogai skirtų vidaus vandens transporto priemonių naudojimas tampa paprastesnis, praneša Susisiekimo ministerija, kurios siūlymams trečiadienį pritarė Vyriausybė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 175,71 +4,00%
eBay 36,87 +1,65%
Humana 286,66 +1,59%
Ford 8,70 +1,52%
Manchester United 19,65 -1,01%
Keurig Dr Pepper 27,50 -1,19%
Walt Disney 110,00 -2,76%
Avon 2,87 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6300,49 +6,08%
Vištiena 2,09 -2,79%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Benzinas 1,57 +9,79%
Sidabras 15,82 +1,28%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Nafta 59,09 +0,97%
Cukrus 0,57 +1,79%