VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bolt Services LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bolt Services LT

Atsiliepimai apie Bolt Services LT, UAB

BOLT

Išbandyk Bolt su 10€ pirmos kelionės nuolaidos kodu: KELIAUJAM
Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Bolt Services LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Simas 2020-11-19 21:42:01
Sveiki, šiandien, 11.19 d., apie 18.30 val. iškviečiau Panevėžyje Bolt taksi prie Lidlo parduotuvės Beržų g. Nors programėlė rodė, kad esu kitoje gatvės pusėje, vairuotojo patogumui parašiau sms, kad laukiu būtent prie Lidl parduotuvės. Atvyko vairuotojas D.B. /automobilis Toyota Prius/. Sustojęs 10 metrų iki manęs demonstratyviai laukė kol aš prieisiu, nors mojavau ranka, kad privažiuotų arčiau, nes esu patyręs kojos traumą ir sudėtinga vaikščioti. Matydamas, kad vairuotojui paslaugumas klientui visiškai nesvarbus pats priėjęs paklausiau ar negalėjo privažiuoti arčiau. Atsakymas buvo, kad *ne, negaliu, nes ten, kur stovėjau, nubrėžta geltona linija*. Paprašiau, kad atidarytų bagažinę /buvau po kelionės ir su nedideliu krepšiu/. Išlipdamas vairuotojas D.B. pradėjo manęs klausinėti ar aš žinau taisykles. Tada jo paklausiau ar jis žino, kad karantino sąlygomis visi privalo dėvėti kaukes, tuo labiau dirbant tokį darbą. Vairuotojas buvo be kaukės. Po mano klausimo dėl kaukių ir burbtelėjęs *viso gero* jis sėdo į automobilį ir išvažiavo...taip ir likau stovėti lietuje. Šis asmuo dar kartą pasirodė visame gražume kiek vėliau, kada Bolt programėlėje atšaukė mano užsakymą motyvuodamas, kad *klientas nepasirodė*. Tai melas. Pirmą kartą apskritai susidūriau su tokia demonstratyvia nepagarba užsakovui.
P.S. Absoliutus, apie save labai gerai galvojantis kvailelis, kuris bando tapti taksistu-pavežėju ir nesuvokiantis koks tai yra darbas.
Sveiki, Simai, atsiprašome dėl nesklandumų užsakius kelionę. Apie tokiais situacijas visuomet praneškite susisiekus per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, tuomet operatyviai reaguosime ir užtikrinsime, kad tokie atvejai nesikartotų.
Atsakyti
Gerda 2020-11-18 08:38:26
Kiekvieną dieną važiuoju su Bolt taxi, to dar nėra buvę. Išsikviečiau taxi ir už minutės išėjau, pamačiau tik nuvažiuojantį taxį automobilį ir atšauktą savo kelionę.
Manau pirmiausia vairuotoja Neringa turėjo man paskambinti ir pasiteirauti ar jau ateinu, o ne apsisukus nuvažiuoti.

Esu labai pasipiktinusi tokiu elgesiu.
Sveiki, Gerda, norime jūsų paprašyti susisiekti dėl šios kelionės per Bolt programėlę arba parašius el. paštu vilnius@bolt.eu

Peržiūrėję jūsų kelionės duomenis galėsime išsiaiškinti, kodėl taip nutiko, o prireikus kompensuoti nepatogumus.
Atsakyti
Nebus pagarbos tarp vairuotojų ir keleivių prieisime prie to, print screen prisegtas.
Atsakyti
Sveiki, šiandien, 11.19 d., apie 18.30 val. iškviečiau Panevėžyje Bolt taksi prie Lidlo parduotuvės Beržų g. Nors programėlė rodė, kad esu kitoje gatvės pusėje, vairuotojo patogumui parašiau sms, kad laukiu būtent prie Lidl parduotuvės. Atvyko vairuotojas D.B. /automobilis Toyota Prius/. Sustojęs 10 metrų iki manęs demonstratyviai laukė kol aš prieisiu, nors mojavau ranka, kad privažiuotų arčiau, nes esu patyręs kojos traumą ir sudėtinga vaikščioti. Matydamas, kad vairuotojui paslaugumas klientui visiškai nesvarbus pats priėjęs paklausiau ar negalėjo privažiuoti arčiau. Atsakymas buvo, kad *ne, negaliu, nes ten, kur stovėjau, nubrėžta geltona linija*. Paprašiau, kad atidarytų bagažinę /buvau po kelionės ir su nedideliu krepšiu/. Išlipdamas vairuotojas D.B. pradėjo manęs klausinėti ar aš žinau taisykles. Tada jo paklausiau ar jis žino, kad karantino sąlygomis visi privalo dėvėti kaukes, tuo labiau dirbant tokį darbą. Vairuotojas buvo be kaukės. Po mano klausimo dėl kaukių ir burbtelėjęs *viso gero* jis sėdo į automobilį ir išvažiavo...taip ir likau stovėti lietuje. Šis asmuo dar kartą pasirodė visame gražume kiek vėliau, kada Bolt programėlėje atšaukė mano užsakymą motyvuodamas, kad *klientas nepasirodė*. Tai melas. Pirmą kartą apskritai susidūriau su tokia demonstratyvia nepagarba užsakovui.
P.S. Absoliutus, apie save labai gerai galvojantis kvailelis, kuris bando tapti taksistu-pavežėju ir nesuvokiantis koks tai yra darbas.
Atsakyti
Gerda 2020-11-18 08:38:26
Kiekvieną dieną važiuoju su Bolt taxi, to dar nėra buvę. Išsikviečiau taxi ir už minutės išėjau, pamačiau tik nuvažiuojantį taxį automobilį ir atšauktą savo kelionę.
Manau pirmiausia vairuotoja Neringa turėjo man paskambinti ir pasiteirauti ar jau ateinu, o ne apsisukus nuvažiuoti.

Esu labai pasipiktinusi tokiu elgesiu.
Tikriausia vairuotoja Viktorija pamate keliones kaina ir nuvažiavo, nes neverta už centus vežti ;)
Kada taksi kainuos 1.20€ už km, tada galite kažka reikalauti.
Atsakyti
Geriausias taxi Lietuvoja !!! Dabar visi bomzai gali liaiti sau pavazinet pomiesta. Su troleibusu brangiau!!!
Atsakyti
Dar nebuvo kelionės, kad kaina atitiktų tą, kurią matau, kai tvirtinu iškvietimą. Dažnu atveju, kaina pabrangsta beveik dvigubai, pvz., nuo 5, 50 iki 9, 90 eur. Bet kadangi atsiskaitau kortele, tai jau kaip ir nebelebai pasiginčysi. Atsisakau Bolt paslaugų ir grįžau prie e.taxi programėlės, kuria ir pigiau, ir tikrai kaina ta, kurią matau iškviečiant taxi.
Atsakyti
Kiekvieną dieną važiuoju su Bolt taxi, to dar nėra buvę. Išsikviečiau taxi ir už minutės išėjau, pamačiau tik nuvažiuojantį taxį automobilį ir atšauktą savo kelionę.
Manau pirmiausia vairuotoja Neringa turėjo man paskambinti ir pasiteirauti ar jau ateinu, o ne apsisukus nuvažiuoti.

Esu labai pasipiktinusi tokiu elgesiu.
Atsakyti
Gandonu programa, vairuotojas nemato kiek kainuos kelionės, klientai p********i labai pikti, nori važuoti pigiai, daug konfliktų, kas planuoja dirbti jokiu budu neikite, geriau kažka kita veikti, Bolt n****i.
Atsakyti
Valdas 2020-11-01 18:51:39
sveiki, išsikvietėm bolt taxi, kaina buvo 5.90eur.
tuomet taxi be jokios priežasties atšaukė kelionę ir norint išsikviesti vėl kaina pakilo iki 8.60eur.

manom, kad vairuotojas sąmoningai atšaukė kelionę, kad daugiau užsidirbtų, pasikeičiant tarifui, nes iškvietėm 23:56.
toks įvykis supykdė, todėl norim įvertinti vairuotoją vienetuku tik nežinom kaip (žinom numerius ir vardą) ir kaip galima būtų sutvarkyt situaciją, kad taip nesikartotų ateity?
Sveiki, Valdai,

numatyta kelionės kaina yra apskaičiuojama pagal jūsų nurodytus kelionės adresus ir ji yra tik preliminari. Atšaukus vienam vairuotojui jūsų kelionę, ji dažniausiai yra priskiriama kitam vairuotojui.

Visgi praneškite apie situaciją parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, tuomet peržiūrėję jūsų užsakytų kelionių duomenis, galėsime išsamiai patikslinti situaciją dėl kainos pokyčio.
Atsakyti
Valdas 2020-11-01 18:51:39
sveiki, išsikvietėm bolt taxi, kaina buvo 5.90eur.
tuomet taxi be jokios priežasties atšaukė kelionę ir norint išsikviesti vėl kaina pakilo iki 8.60eur.

manom, kad vairuotojas sąmoningai atšaukė kelionę, kad daugiau užsidirbtų, pasikeičiant tarifui, nes iškvietėm 23:56.
toks įvykis supykdė, todėl norim įvertinti vairuotoją vienetuku tik nežinom kaip (žinom numerius ir vardą) ir kaip galima būtų sutvarkyt situaciją, kad taip nesikartotų ateity?
Dirbkite daugiau, ir mokekite daugiau, "papigiai laikas baigesi", vairuotjas šaunolis, moka uždidirbti pinigus, paliko "ubagus" prie borto, kaip pregert per vakara 200€ tai negaila, o sumoketi už taksa brangiau verkia, vienietuka sau įp..sk, senai jau ne mokykloj :):):)
Netinka paslauga, yra trys variantai:
1. Pestute
2. Su savo auto
3. Troleibusas
:)))
Atsakyti
sveiki, išsikvietėm bolt taxi, kaina buvo 5.90eur.
tuomet taxi be jokios priežasties atšaukė kelionę ir norint išsikviesti vėl kaina pakilo iki 8.60eur.

manom, kad vairuotojas sąmoningai atšaukė kelionę, kad daugiau užsidirbtų, pasikeičiant tarifui, nes iškvietėm 23:56.
toks įvykis supykdė, todėl norim įvertinti vairuotoją vienetuku tik nežinom kaip (žinom numerius ir vardą) ir kaip galima būtų sutvarkyt situaciją, kad taip nesikartotų ateity?
Atsakyti
Jolita 2020-10-31 01:17:15
Pasinaudojome Bolt paslauga, nuskaitė pinigus uż kelionę nuo internetinės bankininkystės, po valandos vėl nuskaitė, bet jau dvigubai, nors jau nuo paslaugos buvo praėjusi valanda ir nesinaudojome taxi (Bolt) paslaugomis. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo?
Sveiki, Jolita, susisiekite per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, patikslinsime situaciją dėl jūsų nuskaitymų.
Atsakyti
Marina 2020-10-30 20:42:42
Sveiki. Spalio 27d. vaikas važiavo su Bolt vairuotojų Arūnas Stonkus iš Česlovo Milošo g.48 iki Lvovo g.25 apie 9:30 val. ir paliko telefono pakrovėja. Kaip ir kur galima atsiimti daikta? Ačiū.
Sveiki, Marina, susisiekite parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, būtinai pagelbėsime atrasti pamestus daiktus!
Atsakyti
Pasinaudojome Bolt paslauga, nuskaitė pinigus uż kelionę nuo internetinės bankininkystės, po valandos vėl nuskaitė, bet jau dvigubai, nors jau nuo paslaugos buvo praėjusi valanda ir nesinaudojome taxi (Bolt) paslaugomis. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo?
Atsakyti
Sveiki. Spalio 27d. vaikas važiavo su Bolt vairuotojų Arūnas Stonkus iš Česlovo Milošo g.48 iki Lvovo g.25 apie 9:30 val. ir paliko telefono pakrovėja. Kaip ir kur galima atsiimti daikta? Ačiū.
Atsakyti
Gendrik 2020-10-30 14:00:23
numesta masina gelvonu g.40 vilniuje po invalidu zenklu.tojota vals.nr.KUN 440
Dėkojame už pranešimą, situaciją išsiaiškinsime.
Atsakyti
Asta 2020-10-22 11:43:51
Sveiki visi šiandien turėjau nemalonią situacija su Bolt vairuotojų iš Kauno Dainiumi Tumėnu, kuris neturėjo grąžos ir kalbos kultūra buvo tokia baisi, mane pastatė į tokią situaciją, kad aš kalta, kad jis iš neturi grąžos man.Bet galiausiai dar apkaltino, kad neatsiskaiciau už paslaugą suteikta...O buvau atsiskaičiusi net daugiau negu reikejo...Nes jis neturėjo grąžos...Yra baisu, kai tenka palikti daugiau tokiems vairuotojams, kur gali juos sumokėti tikrai vertinantiems savo darbą vairuotojams!
Keleivei važiuojantys su šiuo asmeniu DAINIUMI TUMĖNU turėkite visada grąžos.Nes paskui apkaltinti būsite, kad nesumokejote!!!
Sveiki, Asta, labai atsiprašome dėl šio nemalonaus įvykio. Kilus nesklandumams po kelionės visuomet praneškite apie tai parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu.
Atsakyti
valst.nrKUN440
Atsakyti
numesta masina gelvonu g.40 vilniuje po invalidu zenklu.tojota vals.nr.KUN 440
Atsakyti
Sveiki visi šiandien turėjau nemalonią situacija su Bolt vairuotojų iš Kauno Dainiumi Tumėnu, kuris neturėjo grąžos ir kalbos kultūra buvo tokia baisi, mane pastatė į tokią situaciją, kad aš kalta, kad jis iš neturi grąžos man.Bet galiausiai dar apkaltino, kad neatsiskaiciau už paslaugą suteikta...O buvau atsiskaičiusi net daugiau negu reikejo...Nes jis neturėjo grąžos...Yra baisu, kai tenka palikti daugiau tokiems vairuotojams, kur gali juos sumokėti tikrai vertinantiems savo darbą vairuotojams!
Keleivei važiuojantys su šiuo asmeniu DAINIUMI TUMĖNU turėkite visada grąžos.Nes paskui apkaltinti būsite, kad nesumokejote!!!
Atsakyti
Ind 2020-10-18 09:20:48
Vairuotojas Antanas Klaipedoje, vezdamas keleive, prie jos seksualiai priekabiavo.
Sveiki, apie įvykį praneškite susisiekus tiesiogiai per Bolt programėlę ar parašius el. paštu vilnius@bolt.eu pateikiant vykusios kelionės duomenis ar prisegant kelionės kvitą. Jei tai nutiko jūsų artimam asmeniui, tokiu atveju nurodykite kelionės datą ir žinomus faktus.

Norime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama išsaugant absoliutų keleivio privatumą, todėl labai lauksime jūsų laiško ar žinutės.
Atsakyti
Vairuotojas Antanas Klaipedoje, vezdamas keleive, prie jos seksualiai priekabiavo.
Atsakyti
Inga 2020-10-16 08:12:53
Sveiki. Noriu paklausti kodel kainos skiriasi. Pvz vakar su pazistama vaziavom i viena gatve, atstumas nuo musu namo jai kainavo 1.20, man 2.50???
1.20...?
Tokios kainos nėra. Pigiausia su basoc kat yra 1.50
Gal nuolatinį nusipirk trolikui ir visą men pigiai važinėsi
Atsakyti
Bolt Lietuva 2020-10-16 13:50:33
Sveiki, Inga, norime paprašyti susisiekti su mumis tiesiogiai parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu. Tuomet galėsime patikslinti jūsų kelionės kainos duomenis.
Laba, už 1.20€ važiuokite su troleibusų, pavežejo kaina žymiai didesnė, mokėkite brangiau arba taupykite.
Atsakyti
Inga 2020-10-16 08:12:53
Sveiki. Noriu paklausti kodel kainos skiriasi. Pvz vakar su pazistama vaziavom i viena gatve, atstumas nuo musu namo jai kainavo 1.20, man 2.50???
Sveiki, Inga, norime paprašyti susisiekti su mumis tiesiogiai parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu. Tuomet galėsime patikslinti jūsų kelionės kainos duomenis.
Atsakyti
Sveiki. Noriu paklausti kodel kainos skiriasi. Pvz vakar su pazistama vaziavom i viena gatve, atstumas nuo musu namo jai kainavo 1.20, man 2.50???
xopipe7133@deselling.com
2020-10-15 19:43:59 IP 5f4son3i
Atsakyti
Bolt Lietuva 2020-10-13 16:48:48
Sveiki, Greta, labai apgailestaujame dėl vairuotojo nemandagaus elgesio kelionės metu. Jei ateityje kiltų bet kokie nepatogumai, praneškite apie juos per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu. Dėkojame, kad padedate tobulėti mums bei vairuotojams!
Loja šunis, nesinaudok pavežejų paslauga, dirbti bus lengviau, o pinigus mokek už troleibusą, jis tikrai sustos stotelej, nereikes begioti ir "vairuotojas" nelos, o iškart n****i pasius ;)
Atsakyti
rutarut 2020-10-14 23:43:51
sveiki,

noriu paviešinti įvykį, kuris susijęs su Bolt pavėžėja Šarūne Jovaišaite.
ši vairuotoja veždama mane su 4metų dukra sąmoningai vežė mus keliu, kuriuo ketino kirsti plytą.
Vairuotoją teko įspėti keletą kartų, jog keliu nevažiuotų ir nepažeidinėtų KET (ženklai taip pat aiškiai rodė, jog kelio gale bus plyta), kol ji apsisuko ir galiausiai pradėjo vežti leistinu keliu iki kelionės tikslo. Pakeliui teko įspėti, kad už papildomą kilometražą nemokėsiu, nes tiek ženklai, tiek aš iš anksto įspėjau apie kelio ribojimus.
Kuo baigės istorija, ogi tuo, kad vairuotoja mus su dukra lietui lyjant išlaipino intensyvios gatvės vidury, nepabaigusi maršruto.
ši vairuotoja taip pat dirba ir aukle, tai pagalvoti vertėtų tėvams ją samdant, jei tokius mažus vaikus laipina vidury intensyvios gatvės, neleistinoje vietoje (nebuvo perėjos ar kažkokios vietos automobiliui sustoti) ir pažeidinėja KET, nes trumpesnis kelias iki kelionės tikslo.
Užtat troleibusai važuoja pagal KET, važuokite su jais, mažiau skundu bus, už 2€ važineja ir dar nori tobulo serviso, o pati veže savo atžala be kedutes, KET ;)))))
Atsakyti
Bolt Lietuva 2020-10-15 10:19:47
Sveiki,

dėkojame, kad informavote apie situaciją susisiekus tiesiogiai. Situacija operatyviai buvo perduota vairuotojų kokybės komandai, kuri atvejį išsiaiškins ir užtikrins, jog tokios situacijos Bolt platformoje nesikartotų. Dar kartą atsiprašome dėl šio incidento.
Teisingai pasielge vairuotuoja, nes tikriausiai sedejoje ir reguliavote maršruta, besina tokie "reguliotojai", tokiu kaip Jus aplamai nerekia vežti, be to kalbant apie KET kaip vežete savo 4 metu atžala be kedutes a?
Atsakyti
rutarut 2020-10-14 23:43:51
sveiki,

noriu paviešinti įvykį, kuris susijęs su Bolt pavėžėja Šarūne Jovaišaite.
ši vairuotoja veždama mane su 4metų dukra sąmoningai vežė mus keliu, kuriuo ketino kirsti plytą.
Vairuotoją teko įspėti keletą kartų, jog keliu nevažiuotų ir nepažeidinėtų KET (ženklai taip pat aiškiai rodė, jog kelio gale bus plyta), kol ji apsisuko ir galiausiai pradėjo vežti leistinu keliu iki kelionės tikslo. Pakeliui teko įspėti, kad už papildomą kilometražą nemokėsiu, nes tiek ženklai, tiek aš iš anksto įspėjau apie kelio ribojimus.
Kuo baigės istorija, ogi tuo, kad vairuotoja mus su dukra lietui lyjant išlaipino intensyvios gatvės vidury, nepabaigusi maršruto.
ši vairuotoja taip pat dirba ir aukle, tai pagalvoti vertėtų tėvams ją samdant, jei tokius mažus vaikus laipina vidury intensyvios gatvės, neleistinoje vietoje (nebuvo perėjos ar kažkokios vietos automobiliui sustoti) ir pažeidinėja KET, nes trumpesnis kelias iki kelionės tikslo.
Sveiki,

dėkojame, kad informavote apie situaciją susisiekus tiesiogiai. Situacija operatyviai buvo perduota vairuotojų kokybės komandai, kuri atvejį išsiaiškins ir užtikrins, jog tokios situacijos Bolt platformoje nesikartotų. Dar kartą atsiprašome dėl šio incidento.
Atsakyti
sveiki,

noriu paviešinti įvykį, kuris susijęs su Bolt pavėžėja Šarūne Jovaišaite.
ši vairuotoja veždama mane su 4metų dukra sąmoningai vežė mus keliu, kuriuo ketino kirsti plytą.
Vairuotoją teko įspėti keletą kartų, jog keliu nevažiuotų ir nepažeidinėtų KET (ženklai taip pat aiškiai rodė, jog kelio gale bus plyta), kol ji apsisuko ir galiausiai pradėjo vežti leistinu keliu iki kelionės tikslo. Pakeliui teko įspėti, kad už papildomą kilometražą nemokėsiu, nes tiek ženklai, tiek aš iš anksto įspėjau apie kelio ribojimus.
Kuo baigės istorija, ogi tuo, kad vairuotoja mus su dukra lietui lyjant išlaipino intensyvios gatvės vidury, nepabaigusi maršruto.
ši vairuotoja taip pat dirba ir aukle, tai pagalvoti vertėtų tėvams ją samdant, jei tokius mažus vaikus laipina vidury intensyvios gatvės, neleistinoje vietoje (nebuvo perėjos ar kažkokios vietos automobiliui sustoti) ir pažeidinėja KET, nes trumpesnis kelias iki kelionės tikslo.
Atsakyti
Pirkėja 2020-10-13 17:46:27
Sekmadieni per bolt food užsakiau maistą, kad vakare atveštu į namus...ivedžiau adresa tokį koks turėjo būti..praėjo tam tikras laikas, skambina vairuotojas, kad atvežė maista kitu adresu, ne va aš pati pasirinkau....bet kas šokiravo, kad tam vairuotojui sakau, atvešk maista kitu adresu, jis pasakė sorry man nepakeliui ir nevešiu į šią pusę maisto...taigi likau be pinigu ir be maisto. Ir nei boltas nei niekas neatsako ir negrąžina pinigu...nes jų lokacija nornaliai neveikė.... apsurdas ir niekam daugiau neberekomenduosiu!!! Bolt food...šu.....
Sveiki, atsiprašome, jog kilo nesklandumai. Deja, bet atliekant užsakymą svarbu įsitikinti, jog nurodėte teisingą užsakymo adresą ir pakartotinai patvirtinant užsakymą patikrinti duomenis. Patvirtinus klaidingą užsakymą reikėtų nedelsiant iš karto informuoti klientų aptarnavimo komandą apie neatitikimus.

Daugiau informacijos: https://support.taxify.eu/hc/lt/articles/360007190680-U%C5%BEsakymo-redagavimas-arba-at%C5%A1aukimas
Atsakyti
Sekmadieni per bolt food užsakiau maistą, kad vakare atveštu į namus...ivedžiau adresa tokį koks turėjo būti..praėjo tam tikras laikas, skambina vairuotojas, kad atvežė maista kitu adresu, ne va aš pati pasirinkau....bet kas šokiravo, kad tam vairuotojui sakau, atvešk maista kitu adresu, jis pasakė sorry man nepakeliui ir nevešiu į šią pusę maisto...taigi likau be pinigu ir be maisto. Ir nei boltas nei niekas neatsako ir negrąžina pinigu...nes jų lokacija nornaliai neveikė.... apsurdas ir niekam daugiau neberekomenduosiu!!! Bolt food...šu.....
Atsakyti
Greta 2020-10-09 12:40:48
Vairuotojas buvo agresyvus, šaukia, nes negalejo manęs rast, nors tai AŠ negalejau ji rast. Buvo isikviesta prie senuku, atvqžiavo nežinia kur, dar turejau begioti ieskoti. Kai atsisedau pradejo nemandagiai klausyneti, kodel as nestovejau niekur ir panasiai. Juokesi, kad sakiau jog stovejau prie senuku. Jokio mandagumo jauniem žmonems. Pagalvojo jog jaunute, tai galima aprekti ir pasijuokti. Aš moku pinigus, ne už tai kad taksistai lotu :) o už tai, kad tyliai ir teisingai atvaziuotu, pasiimtu ir nuveźtu.
Sveiki, Greta, labai apgailestaujame dėl vairuotojo nemandagaus elgesio kelionės metu. Jei ateityje kiltų bet kokie nepatogumai, praneškite apie juos per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu. Dėkojame, kad padedate tobulėti mums bei vairuotojams!
Atsakyti
Oksana 2020-10-05 22:25:17
50 min.vaziavo ir neatvaziavo. 5min, 8min, 10min, 4min, 16min ir taip valanos begi. TAYOTA PRIUS JHK632 vair., Ramūnas Butkus
E494-3022/18
Vaziavimo data: 2020/10/05
Sveiki, Oksana, atsiprašome dėl nepatogumų užsakius kelionę! Tokiais atvejais, kai kyla nesklandumai, praneškite susisiekus per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, tuomet galėsime operatyviai pagelbėti.
Atsakyti
Vilma 2020-10-01 18:23:24
Kokių REALIŲ priemonių imasi Bolt elektrinių paspirtukų paslaugos organzatoriai, kad jos naudotojai neterštų miesto bele kur paliktais paspirtukais? Kantrybė jau išseko - dabar pradėjo ne tik ant pravažiavimų palikinėti, bet ir privačioje teritorijoje, užblokuoja išvažiavimus iš kiemų ir pan. Aš suprantu, kad smagu yra ta laisvė kai gali bet kur numesti transporto priemonę, bet aplinkiniams pagarba kažkokia turi būti. Kadangi patys naudotojai yra, matomai, žemo intelekto, tai čia jau jums galvosūkis - paslaugos teikėjui, kaip organizuoti paslaugą taip, kad nekenktumėt gyventojams. Ir prašau - nebereikia atsakymo, kad dėkojate už aktyvumą ir imatės priemonių - šitai jau du kartus gavau. Reikia ne plepalų, o realaus veiksmo.
Sveiki, Vilma, vienas iš svarbiausių paspirtukų dalijimosi principų - pagarba kitiems eismo dalyviams. Bolt nuolatos stengiasi edukuoti klientus bei viešai komunikuoti apie paspirtukų statymo taisykles. Taip pat visais atvejais, kai pastebime ne vietoje pastatytą paspirtuką ar gauname pranešimą iš praeivių, susisiekiame su klientais tiesiogiai ir imamės vidinių veiksmų, kad tokios situacijos nepasikartotų.

Tad tokiais atvejais visada galite nufotografuoti paspirtuko QR kodą ir atsiųsti mums, būsime labai dėkingi!
Atsakyti
Kristina 2020-10-01 09:37:08
Vakar važiavau su vairuotoju užsieniečiu ir kelionė pradžioje kainavo 2, 4 euro, bet jis kažkodėl važiavo ne trumpiausiu keliu, o per aplinkui ir kaina padvigubėjo. Jaučiuos apgauta ir nusivylus Bolt paslaugomis.
Sveiki, Kristina, norime jūsų paprašyti susisiekti dėl šios kelionės per Bolt programėlę arba parašius el. paštu vilnius@bolt

Peržiūrėję jūsų kelionės duomenis galėsime išsiaiškinti, kodėl taip nutiko, o prireikus kompensuoti nepatogumus.
Atsakyti
Anželika 2020-10-01 07:30:33
Š.m spalio 1 d. užsakiau taxi iš Medeinos g. 6:38 už 5.20 €, o galutinis mokėjimas 7.00€
Skaitau kad tai apgavystė. Tai reiškia pasirinkau pigesni važiavimą su taxi?!
Sveiki, Anželika,

atsiprašome dėl nesklandumų. Norėtume šią situaciją išsiaiškinti bei peržiūrėti jūsų kelionės duomenis, tad labai prašome susisiekite dėl šios kelionės per Bolt programėlę arba parašius mums el. paštu vilnius@bolt.eu
Atsakyti
Andrius Laukaitis 2020-09-27 17:07:08
Laba Diena šiandien 11.00 važevau su Edita nuskaičiavo 5.80 ir 4.30.kaip taip gali būti
Pagarbiai prašau isiaiškinti
Sveiki, Andriau, dėkojame, kad paliekate atsiliepimus po kelionių. Klientų aptarnavimo komanda jau atsakė jums tiesiogiai. Atsakymą rasite patikrinus susirašinėjimus Bolt programėlėje. Atsiprašome dėl nepatogumų!
Atsakyti
Jūratė 2020-09-26 18:04:09
Užsisakiau bolto kelionę, kuri kainavo 4, 20€. Net neatvažiavus boltui pinigai jau buvo nuskaičiuoti nuo sąskaitos, kas man buvo keista ir taip pirmą kartą, bet pagalvojau “galbūt tokia nauja tvarka”. Išlipus iš bolto, po kelių minučių man vėl nuskaitė pinigus nuo kortelės, bet šį kartą šiek tiek daugiau t.y. 5, 60€. Važiavau vieną kartą, o sumokėjau už du ir dar skirtingas kainas. Ačiū už prabangų pasivažinėjimą :)
Sveiki, Jūrate, labai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai parašius į vilnius@bolt.eu ar per Bolt programėlę, būtinai atsakysime į visus klausimus dėl jūsų kelionės mokėjimo.

Taip pat rekomenduojame peržiūrėti šią informaciją keleiviams, kuri galbūt paaiškins situaciją dėl nuskaitymų: https://support.taxify.eu/hc/lt/articles/115002904873-Autorizacija-Dvigubas-nuskai%C4%8Diavimas
Atsakyti
Klientas 2020-09-23 12:56:38
Sveiki, vairuotojas atvyko ne ten kur reikia. Papriekaistavus, atsisake vežti. Įžulus, nemandagus, agresyvus vairuotojas. Kai atsisedau i automobili atsisake vežti. Man atšaukimas kainuoja 2 eur, o ka jau kalbet apie sugaista laika
. Pasakius, kad kainuoja atsaukimas, ibruko 2 eur moneta i ranka. Turetu but grazinami pinigai i kortele??? Juk atsisake vairuotojas, ne keleivis. Apgailetinas aptarnavimas, toks asmuo neturi dirbti. Cia ne pageidavimo koncertas ka vezti ka ne. Bjauru is jusu puses. Vairuotojas Raimondas Varanius
Sveiki, atsiprašome dėl nesklandumų užsakius kelionę! Susisiekite parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu ir būtinai atsakysime jums dėl šio nemalonaus įvykio.
Atsakyti
Vairuotojas buvo agresyvus, šaukia, nes negalejo manęs rast, nors tai AŠ negalejau ji rast. Buvo isikviesta prie senuku, atvqžiavo nežinia kur, dar turejau begioti ieskoti. Kai atsisedau pradejo nemandagiai klausyneti, kodel as nestovejau niekur ir panasiai. Juokesi, kad sakiau jog stovejau prie senuku. Jokio mandagumo jauniem žmonems. Pagalvojo jog jaunute, tai galima aprekti ir pasijuokti. Aš moku pinigus, ne už tai kad taksistai lotu :) o už tai, kad tyliai ir teisingai atvaziuotu, pasiimtu ir nuveźtu.
Atsakyti
Oksana 2020-10-05 22:25:17
50 min.vaziavo ir neatvaziavo. 5min, 8min, 10min, 4min, 16min ir taip valanos begi. TAYOTA PRIUS JHK632 vair., Ramūnas Butkus
E494-3022/18
Vaziavimo data: 2020/10/05
Reik prota įjungineti, matote kad nevažuoja, skambinkite vairuotojui, nekelia telefono, reiškia nenori pas Jus važuoti, atmetate užsakymą ir viskas, problema išspresta, kvečiate kita, nematau nieko blogo.
Atsakyti
2020-10-04 Vilniuje buvo pamestas telefonas BOLT’e. Nei telefono numerių, nei pašto adresų kur ir kam skambint į ką kreiptis BOLT’e. Patys susiradom taxi vairuotoją per facebook paskyrą, patys jam parašėm. Vaituotojas Liutauras SUPERINIS! Jo dėka, radom kur mūsų telefonas ir spėjom atsiimti. BOLT sureagavo į viską tik kai jau turėjome telefoną rankose!! ABSURDAS! Tai kad geriau nepametinėti savo daiktų BOLTe, nes problemos sprendimas labai lėtas ir užima daug laiko.
Atsakyti
50 min.vaziavo ir neatvaziavo. 5min, 8min, 10min, 4min, 16min ir taip valanos begi. TAYOTA PRIUS JHK632 vair., Ramūnas Butkus
E494-3022/18
Vaziavimo data: 2020/10/05
Atsakyti
Fix price 2020-10-04 14:35:09
Laba, nebuvau tas vairuotojas, siūlau Jums daugiau nesinaudoti pavežejo paslaugoms, yra visomieninis transportas už fiksuota kaina bei maršruta.
Sekmes
Maloniai priimu Jūsų pasiūlymą. Tai buvo pirmas ir paskutinis važiavimas su Bolt. Sėkmės ir toliau klaidinti keleivius. Paskaičius komentarus, tai ne tik mano vienos nuomonė. Kada nors ir Jūs atsidursite keleivio vietoje! Sėkmės!!!!
Atsakyti
Anželika 2020-10-01 22:42:54
Ar Jūs buvote tas vairuotojas?! Jei taip, tikriausiai žinote, kad spūsties nebuvo. Kalba eina ne apie fix kaina, o apie mulkinimą nuo pat pradžių.
Laba, nebuvau tas vairuotojas, siūlau Jums daugiau nesinaudoti pavežejo paslaugoms, yra visomieninis transportas už fiksuota kaina bei maršruta.
Sekmes
Atsakyti
Driver 2020-10-01 22:09:02
Tikriausia buvo spustys ir kaina pasidejo už prastovejima, viskas normalu, laikas pinigai.
Norite fix kainos, yra Yandex taxi, turesite prasmirdanti, prirukita automobili su debilu vairuotoju, užtat pigiau ;)
Ar Jūs buvote tas vairuotojas?! Jei taip, tikriausiai žinote, kad spūsties nebuvo. Kalba eina ne apie fix kaina, o apie mulkinimą nuo pat pradžių.
Atsakyti
Anželika 2020-10-01 07:30:33
Š.m spalio 1 d. užsakiau taxi iš Medeinos g. 6:38 už 5.20 €, o galutinis mokėjimas 7.00€
Skaitau kad tai apgavystė. Tai reiškia pasirinkau pigesni važiavimą su taxi?!
Tikriausia buvo spustys ir kaina pasidejo už prastovejima, viskas normalu, laikas pinigai.
Norite fix kainos, yra Yandex taxi, turesite prasmirdanti, prirukita automobili su debilu vairuotoju, užtat pigiau ;)

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Seimo komitetas prašo pristabdyti DNR plano projektų tvirtinimą
Seimo komitetas prašo pristabdyti DNR plano projektų tvirtinimą 11-26 14:07
Seimo Biudžeto ir finansų komitetas prašo laikinosios Vyriausybės ministrų netvirtinti Ateities ekonomikos DNR plano projektų bei nepasirašyti sutarčių dėl jų finansavimo.
Geriausiai valdoma VVĮ – "Ignitis grupė", silpniausiai – Valstybinė miškų urėdija
Geriausiai valdoma VVĮ – "Ignitis grupė", silpniausiai – Valstybinė miškų urėdija 11-26 13:59
"Ignitis grupės" valdysena šiemet pripažinta geriausia tarp visų ir taip pat tarp didžiųjų valstybės valdomų įmonių (VVĮ). Didžiųjų įmonių kategorijoje silpniausiai valdoma VĮ Valstybinių miškų...
JAV vyriausybė pratęsė "TikTok" pardavimo terminą iki gruodžio 4 d.
JAV vyriausybė pratęsė "TikTok" pardavimo terminą iki gruodžio 4 d. 11-26 13:31
JAV Užsienio investicijų komitetas septyniomis dienomis – iki gruodžio 4-osios – pratęsė terminą, per kurį turi būti parduotas populiariosios kinų socialinės žiniasklaidos platformos "TikTok"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 46,43 +2,65%
Hewlett-Packard 22,25 +2,30%
Amazon.com 3185,07 +2,15%
Goodyear 11,02 -3,16%
Chevron 92,14 -3,64%
Kraft Heinz Co 32,54 -3,81%
Ford 9,08 -3,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,61 0,00%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Auksas 1900,27 -1,13%
Kava 3,35 -8,72%
Nafta 44,91 +4,30%
Anglis 58,40 +6,96%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Cukrus 0,61 +3,39%