VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bolt Services LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bolt Services LT

Atsiliepimai apie Bolt Services LT, UAB

BOLT

Išbandyk Bolt su 10€ pirmos kelionės nuolaidos kodu: KELIAUJAM
Parašyk savo nuomonę apie Bolt Services LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Arvydas 2020-06-01 11:27:30
Gegužės 30d. apie 19.50 iškviečiau Bolt taxi Vilniuje į Stiklių 10. Išėjimo iš restorano LOKYS, bet taxi nesilaukėm. Patraukėm link Didžiosios g. Ten dar kartą iškvietėm. Atvažiavo. Grįžom namo. Gavau žinutę iš Bolt, kad išskaičiuoja 2.00€ už išsamumo atšaukimą. Dar naujiena, savo sąskaitoje radau, kad išskaičiavo 7.30€ už kelionę namo 19.52 val. O faktiškai važiavimom 20.10 val. ir išskaičiavo dar 7.20€. ????????
Arvydai, jus sekanti karta issikvieskite automobili i Gedimino Pili!. Stikliu gatve nuo siol pesciuju gatve! Dekokite merui Remigijui!
Atsakyti
Gegužės 30d. apie 19.50 iškviečiau Bolt taxi Vilniuje į Stiklių 10. Išėjimo iš restorano LOKYS, bet taxi nesilaukėm. Patraukėm link Didžiosios g. Ten dar kartą iškvietėm. Atvažiavo. Grįžom namo. Gavau žinutę iš Bolt, kad išskaičiuoja 2.00€ už išsamumo atšaukimą. Dar naujiena, savo sąskaitoje radau, kad išskaičiavo 7.30€ už kelionę namo 19.52 val. O faktiškai važiavimom 20.10 val. ir išskaičiavo dar 7.20€. ????????
Atsakyti
Bolt Lietuva 2020-03-22 14:28:12
Sveiki,

susisiekite parašius per programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, klientų aptarnavimo komanda išsiaiškins šį atvejį ir suteiks visą informaciją dėl nuskaitytos sumos.
Tai pati baisiausia firma tas Bolt, jie yra sukčių kompanija, ir kodėl kam reikalinga niekas nesiima priemonių šios firmos atžvilgiu.
Atsakyti
Nomeda 2020-05-25 08:19:27
Klaipedos mieste dažnai i Girulius atvažiuoja jauni vairuotojai nepasiruose vezti keleiviu net nezinau kaip galima vezti su tokia masina lipti i tokia murzina masina viduje, jokios pagarbos klientui, daznai tai ir su treningais vazinejantys berniukai. Prasmirde prakaitu. Keli tokie atvejai kai atskem uzsakyma del šiū priežasčiū.
Sveiki, Nomeda, nesmagu, kad patirtis keliaujant su Bolt nebuvo sklandi. Norint efektyviai išsiaiškinti situaciją ir pagelbėti vairuotojams tobulėti, labai vertintume, jeigu po kelionės paliktumėte komentarą arba praneštumėte apie nepatogumus per Bolt programėlę. Dėkojame jums!
Atsakyti
Nomeda 2020-05-25 17:09:35
Kam rasote jei ne jusu imone ir kam audrinate situacija. Kalbate tai apie save.Norejosii komentaro is Bolto.
Tikriausia norite Bolt oficiakaus atsiprašymo ir dovanų kuponu už dyką, nes nelabai turite € kviesti padoru taksi ;)
Tuoj jie parašys "atsiprašome už nemalonią patirti, prašau susisiekti su mumis vilnius@bolt.eu"
Tokie klientai kaip Jus, visur kelia banga kur tikrai reikia ir kur ne.
Atsakyti
Fuck off 2020-05-25 16:59:11
Jums linkiu sekmes, nesmirdekite, ir viskas bus OK!
Kam rasote jei ne jusu imone ir kam audrinate situacija. Kalbate tai apie save.Norejosii komentaro is Bolto.
Atsakyti
Nomeda 2020-05-25 16:37:11
Jusu vardas pasako apie jus daugiau nei ymanoma jusu devizas tegivuoja nevalizmas ! Ka kalbeti su kvailu zmogumi
Jums linkiu sekmes, nesmirdekite, ir viskas bus OK!
Atsakyti
At kai darbinotes Bolt taksi jums dave pasirasyt lapa del zalos su neuzrasita kupila suma???
Atsakyti
Fuck off 2020-05-25 16:20:56
Klientas užsakamtis Bolt (pavežeja) ir mokantis 0.33ct už km, negali reikalauti tobulo serviso, vairuotojas gali atvažiuoti (statybininkas, n********s, verslininkas, policininkas ir t.t), žmogus kuris dirba nuolat arba kaip papildomas darbas, nuo nuovargio, nuolatinio streso jis neturi motyvacijos daryti klientui gera servisą, nes neuždirba pinigu arba uždirba centus. Jums siulau kviesti ne pavežeja, o asmeninį vairuotoja su nuosavu automobiliu, ir ne už 0.33Ct už km, tada ir servisą, asmenine higiena galite reikalauti, pigiai negali buti gerai.
Jusu vardas pasako apie jus daugiau nei ymanoma jusu devizas tegivuoja nevalizmas ! Ka kalbeti su kvailu zmogumi
Atsakyti
Klientas užsakamtis Bolt (pavežeja) ir mokantis 0.33ct už km, negali reikalauti tobulo serviso, vairuotojas gali atvažiuoti (statybininkas, n********s, verslininkas, policininkas ir t.t), žmogus kuris dirba nuolat arba kaip papildomas darbas, nuo nuovargio, nuolatinio streso jis neturi motyvacijos daryti klientui gera servisą, nes neuždirba pinigu arba uždirba centus. Jums siulau kviesti ne pavežeja, o asmeninį vairuotoja su nuosavu automobiliu, ir ne už 0.33Ct už km, tada ir servisą, asmenine higiena galite reikalauti, pigiai negali buti gerai.
Atsakyti
Nomeda 2020-05-25 08:19:27
Klaipedos mieste dažnai i Girulius atvažiuoja jauni vairuotojai nepasiruose vezti keleiviu net nezinau kaip galima vezti su tokia masina lipti i tokia murzina masina viduje, jokios pagarbos klientui, daznai tai ir su treningais vazinejantys berniukai. Prasmirde prakaitu. Keli tokie atvejai kai atskem uzsakyma del šiū priežasčiū.
Laba Nomeda, tarifus matete? Kvieskite VIP taxi po 3€ už km ir tada skuskites, važinejate papigiai, ecokom klaseje klientas neturi teises net isižuoti, ka mokate ta ir turite, bus prišikta teiškia taip ir turi buti.
Atsakyti
Klaipedos mieste dažnai i Girulius atvažiuoja jauni vairuotojai nepasiruose vezti keleiviu net nezinau kaip galima vezti su tokia masina lipti i tokia murzina masina viduje, jokios pagarbos klientui, daznai tai ir su treningais vazinejantys berniukai. Prasmirde prakaitu. Keli tokie atvejai kai atskem uzsakyma del šiū priežasčiū.
Atsakyti
Rimvydas Žygaitis 2020-05-16 17:20:02
Vaziavau boltu is Sanciu i Silainius. Sumokejau 5.60. Jau bunant namuose po keletos valandu gavau pranesima, kad vel sumokejau uz bolto paslaugas 10€, o as tuo metu sedejau namuose. Tai kas cia per nesusipratimas, kad 10€ yra nuskaiciuoti nuo manes kai as sedejau namuose?
Sveiki, Rimvydai, atsiprašome dėl nepatogumų bei norime paprašyti susisiekti su mumis parašius per Bolt programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu Peržiūrėję jūsų kelionės duomenis, būtinai patikslinsime situaciją dėl įvykusios autorizacijos.
Atsakyti
Vairuotojas 2020-05-19 11:41:02
Pakeitu sąskaitą nesugeba padaryti pavedimą daugybė kartų prašo patikslinti banko sąskaitą viska persiunčiu gerai be klaidų o pinigų negaunu. Patikrinti portale suvestus banko duomenis viskas yra gerai. Tarptautinius pavedimus iš kitų šalių gaunu.
APSURDAS IR NE KOMPETENCIJA
Sveiki, situacija dėl jūsų mokėjimo yra perduota atsakingai komandai, kuri per jums nurodytą laikotarpį išspręs nesklandumus. Dėkojame už kantrybę ir atsiprašome dėl nepatogumų.
Valdemaras Orlauskas
2020-05-19 12:33:54 IP 5f4sodd9
Atsakyti
Dėkoju uż gerą darbą Jūsų nuostabų vairuotojų. Be komphuteri turitė nenuderamą - paisto ne tik adrėsus, bet ir neimanoma tasuklidai įvertinti reisą.
Sekmigo darbo gyventojų labui!
Atsakyti
Pakeitu sąskaitą nesugeba padaryti pavedimą daugybė kartų prašo patikslinti banko sąskaitą viska persiunčiu gerai be klaidų o pinigų negaunu. Patikrinti portale suvestus banko duomenis viskas yra gerai. Tarptautinius pavedimus iš kitų šalių gaunu.
APSURDAS IR NE KOMPETENCIJA
Rimvydas Žygaitis
2020-05-16 17:20:02 IP 2h85ac1s
Atsakyti
Vaziavau boltu is Sanciu i Silainius. Sumokejau 5.60. Jau bunant namuose po keletos valandu gavau pranesima, kad vel sumokejau uz bolto paslaugas 10€, o as tuo metu sedejau namuose. Tai kas cia per nesusipratimas, kad 10€ yra nuskaiciuoti nuo manes kai as sedejau namuose?
Hater Bolt platform
2020-05-12 10:03:58 IP 2e7r424j
Atsakyti
Sveiki, palyginus kainas pvz.A >B, Bolt kaina ant ~40% BRANGESNĖ nei pvz. YANDEX, vairuotojai tie patys o kaina ženkliai skiriasi, KAM MOKETI BRANGIAU? Print screen prisegtas ;)
Atsakyti
Gražina Kopūstienė 2020-05-08 18:20:21
Laba diena,
Gegužės 8d.16 30v.maršrutuTaurijos39- Savanorių st (Vilnius).kviečiant kaina buvo 7, 10 €. Tačiau nuskaityta nuo kortelės buvo 10€. Prašome paiškinti : kodėl buvo padidinta kaina?
Sveiki, Gražina, atsiprašome dėl nesklandumų! Parašykite mums į vilnius@bolt.eu atsiunčiant kelionės kvitą ir mes būtinai situaciją išsiaiškinsime!
Gražina Kopūstienė
2020-05-08 18:20:21 IP 2ju3kvti
Atsakyti
Laba diena,
Gegužės 8d.16 30v.maršrutuTaurijos39- Savanorių st (Vilnius).kviečiant kaina buvo 7, 10 €. Tačiau nuskaityta nuo kortelės buvo 10€. Prašome paiškinti : kodėl buvo padidinta kaina?
Atsakyti
Mantvydas 2020-04-29 17:50:40
Sveiki, nelabai norėjau rašyti bet teks vakar issikviečiau bolta pasirinkau kad sumokesiu kortele nes neturejau grynuju nusiėmes, boltas priimė mano kvietimo ir po kokiu 2 min ji atšauke, nuo korteles nuskaite 7.1€ o boltas atšauktas rašiau i vilnius@bolt.eu niekas neatrašo atrodo... kaip supratau tu 7.1€ nebeatgausiu norėjau tik pranešti jai neturit grynuju tai net nevažiuokit nes apgaule konkreti
Sveiki, Mantvydai, atsiprašome, kad klientų aptarnavimo komanda užtruko jums atsakyti. Patvirtiname, jog pinigų rezervacija buvo atšaukta su kelionės atšaukimu. Rezervuota suma greitu metu sugrįš į jūsų balansą. Atsiprašome dėl nepatogumų ir linkime gražių kelionių ateityje!
Atsakyti
Robertas 2020-05-01 22:09:46
Bolt Food darbuotojas, su dviračiu, šiandien, t.y. 2020-05mėn-01 dieną, laikas apie 21.40, adresu Tauro g.3, Vilniuje, šalia esančio restorano 'Jammi' užkabino stovinčio automobilio veidrodėlį su kuprine, patempė, vėliau bandydamas nerangiai nueiti link savo dviratuko užkabino ir stipriai subraižė automobilio priekinį sparną. Užsakymą atsiėmė per langelį, Akvilės vardu. Automobilis tuo metu stovėjo eilėje 'drive in', atsiimti užsakymo. Iš to vaikio pusės nei 'atsiprašau' žodžio nebuvo, skubėjo pasišalinti iš įvykio vietos. Per kameras puikiai matysis viskas, teritorijoje ne viena yra pastebėta.
Sveiki, Robertai,

apgailestaujame dėl įvykusios situacijos bei labai prašome susisiekti su mumis tiesiogiai parašius į vilnius@bolt.eu
Atsakyti
Gailė 2020-05-05 11:19:41
Užsakymą padariau, tačiau nei maisto, nieko, išmetė, jog rejected, o pinigai nuskaiciuoti ir niekas negrąžina.
Sveiki, Gaile,

tokiu atveju, jeigu užsakymas buvo atšauktas, pinigų rezervacija taip pat yra iš karto atšaukiama. Pinigų grąžinimas į jūsų balansą priklauso nuo banko, kurio paslaugomis naudojatės, terminų. Jei kiltų daugiau neaiškumų, parašykite mums tiesiogiai į vilnius@bolt.eu
Atsakyti
Povilas 2020-04-28 18:03:04
Suprantu, kad tam, jog pasiekti didelę sėkmę versle reikia laviruoti tarp apgavystės ir geros paslaugos. Asmeniškai nesutinku su tuo, nes tikiu gerumu, nors ir ne korporatyviniame lygmenyje, bet tokiam pasaulyje gyvename ir nieko čia nepakeisi.

Bolt, o jei tiksliau Bolt Food yra viena blogiausių paslaugų, su kuria man teko susidurti. Jeigu galėčiau, žmogų, kuris treniravo ir organizuoja apmokymus Bolt Food klientų aptarnavimo skyriui (service), norėčiau labai smarkiai... Apšaukti. Dėl jo arba jos sugalvotų taisyklių bei pavaldiniams skiepijamų metodų, paslaugą galiu įvertinti: vienetu iš penkių, vienetu iš dešimties, vienetu iš šimto ar vienetu iš milijono. Ne daugiau.

Nepatinka man ir Wolt - pagrindiniai jų konkurentai, bet jeigu yra problema, jie ją stengiasi išspręsti kliento naudai, arba bent jau susidaro toks įspūdis. Jūsų pagalbos skyrius viską sprendžia tik jūsų įmonės naudai. Grąžinti pinigų - neįmanoma. Jeigu kyla problema su užsakymu - gaunamas vangus atsakymas, kad atsiprašome, nieko negalime padaryti. Tokiu atveju norėtųsi perspėjimo -platforma turėtų skelbti, kad „Esame problemų sprendimo impotentai“. Jeigu užsisakysite ir bus gerai - mes patenkinti, bet jeigu užsisakysite ir kažkas bus blogai - deja, jūsų problemos išspręsti negalėsime, nebent tiks taip, kaip mums gerai. Kaip, kodėl ir kokiame amžiuje atsitiko taip, kad negalima grąžintis pinigų už reikalavimų neatitikusią paslaugą? Jeigu pažadama kažkas ir tas kažkas nėra ištęsima argi nėra taip, kad klientas turi teisę reikalauti pilnavertės kompensacijos? Kaip tai nėra galimybės grąžintis pinigus, jeigu užsakymas ne toks, už kurį mokėjau pinigus? Tai tokiu atveju susidaro įspūdis ir tiksliau net neabejoju, kad jeigu kurjeris nuspręstų neatvykti arba suvalgyti mano maistą pakeliui - pinigų irgi negrąžintumėte. Labai blogai. Klounai.

Kai nesi milijonierius ir negali pasamdyti bičiuko ar panelės, kuris (-i) pilnu etatu viešintų visų žmonių skundus, kurie liko apgauti arba jiems nebuvo tinkamai kompensuota dėl jūsų šlamšto lygio paslaugos, yra šiek tiek apmaudu ir liūdna, nes manau, kad atsirastų bendraminčių bei žmonėms būtų įdomu pamatyti kiek daug nepatenkintų klientų iš tiesų turite. Pačiam kovoti pernelyg sunku, tad galiu laiko skirti tik keletui skundų.

Na, bet esmė tokia:
1. Užsisakiau maistą
2. Maistas buvo atšalęs (nors kurjeris atvežė laiku, tai peršasi išvada, kad jau restorane jis buvo toks)
3. Viename iš patiekalų nebuvo pagrindinių ingredientų (nekalbu apie pražiopsotą krapo lapelį salotose, o apie tokio lygio praleidimą kaip cepelinai su mėsa - pristatyti be mėsos viduje).

Lyg ir problema su restoranu, ar ne? Bet esmė tokia, kad viso užsakymo metu, su restoranu aš neturiu jokio tiesioginio kontakto. Viską tvarko tarpininkas Bolt Food. Aš atsiskaitau su juo, o ne su restoranu tiesiogiai. Pinigus nuskaito būtent Bolt Food, o ne restoranas. Tarpininko atsakomybė yra tai, kad aš gaučiau tai, ką užsisakiau. Jis taip pat turi atlikti savo dalį. Jeigu restoranas arba klientas nesilaiko savo pareigų bei nevykdo įsipareigojimų, tarpininkas turi užtikrinti tai, kad problema būtų išspręsta ir tas, kuris atsakingas - padengtų nuostolius arba pateiktų adekvačią kompensaciją, ar ne?
Ką mano atveju tikisi gauti kiekvienas klientas? Kompensaciją iš restorano tikriausiai? O ką manote apie kuponą taksi paslaugoms? Aš protu nesuvokiu kokiu nedoru ir kenkėjišku būviu reikia būti, kad laiku, kuriuo raginama mažinti kontaktų skaičių ir būti namuose bei nevažinėti ten, kur nereikia, siūlytumėte taksi-pavėžėjimo paslaugas. Kaip tik reikėtų vengti tokio dalyko ir eiti pėsčiomis, iki artimiausios parduotuvės ir atgal, kuo daugiau užsisakyti pristatymo į namus, vengti artimo sąlyčio. Ai, bet, juk sakote, kad dezinfekuojate, tada viskas OK (sarkazmas).
Taksi bei pavėžėjimas yra absoliučiai nebūtina paslauga, tad tokį dalyką siūlyti šiuo sudėtingu metu yra nepagarbu ir neadekvatu žmogui, visuomenei, sergantiems ir pačiam žmogiškumui. Kitas siūlymas - kitą kartą per Bolt Good užsisakyti maisto už porą eurų (su atvežimu už pasiūlytą sumą išeina labai maža porcija, o pati suma - neproporcinga restorano klaidoms, sudaranti 1/3 mano užsakymo vertės) ir tada jis, esą nieko nekainuos. Esmė tokia, kad gyvenu su antra puse ir mane tėvai išauklėjo po vieną nevalgyti, nebent kitam bloga ar jis/ji nenori. Ok, sutikčiau užsisakyti už daugiau ir atgauti ekvivalenčią dalinę kompensaciją. Tačiau to daryti negaliu, turiu užsisakyti būtent už nedidesnę sumą nei ta, kurią man pasiūlo. Ai, prieš tai dar apie tai turiu informuoti klientų aptarnavimo skyrių. Žinot ką? Susiinformuokit su tokiais pasiūlymais patys sau ir kur tik norit.

Paprastai, pagrindiniai Bolt Food konkurentai pasiūlo adekvačias kompensacijas. Aišku, jie irgi gana dideli žalčiai ir mėgsta "vengti adekvačių sprendimų", bet dažniau nei rečiau gaunu naudingą, kompromisinį problemos sprendimo pasiūlymą. Supraskite, 9 kartus iš 10 žmogus užsisako maistą, nes tingi gaminti namuose. Jis leidžia sau sumokėti daugiau, kad nereikėtų vargti. Jeigu norėčiau prasto arba nepilnai paruošto maisto - virtuvėje sukčiausi pats, o iš profesionalų to netoleruoju. Mano atveju su Bolt Food, iš penkių užsakymų, kuriuos atlikome į savo namus, trys buvo labai prastos kokybės, o siūlomos kompensacijos - klouniškos. Bolt Food nė karto nepasiūlė padoraus problemos sprendimo būdo.

Nesitikiu, kad kažkas išsispręs mano ar kitų čia rašančių žmonių problemas, nes žinau, kad mano skundą perskaitys asmuo, kuris įmonėje dirba tik dėl algos ir kuriam iš idėjos nerūpi nei Bolt Food paslaugos kokybė, nei aš, kaip žmogus. Tokiu atveju problema išsisprendžia tik per stebuklą, o stebuklais netikiu, nes nelaimiu Eurojackpot ar Teleloto aukso puodo, nors žaidžiu gana dažnai. Idėjiniai ir visiems svarbūs tikslai ima rūpėti tik tada, kai žadamas algos pakėlimas. Šabloninio atsiprašymo irgi nereikia, galite net nesivarginti. Jau įtariu, kad net jei ir pasiseks, o skundas atlieps skaitančiam - tas asmuo skundą perduos kitam asmeniui - turbūt į darbą prieš karantiną ėjusiu su brangesniu kostiumu, kuris pakraipys galvą, tačiau čia pat atnaujins savo bankininkystės programėlę tam, kad matytų ar alga jau pervesta. Jeigu taip - motyvuotas grįš namo, net nesukdamas galvos apie tokių klientų, kaip aš, problemas, o jeigu ne - nemotyvuotas grįš namo ir taip pat nesuks galvos apie klientų problemas, nes po darbo valandų viskas baigiasi, o per jas geriausia padaryti taip, kaip mokė bosas, o ne taip, kaip yra žmogiška ir atsakinga bei sąžininga. Nesu linkęs maldauti išmaldos - todėl tikrai nemaldausiu spręsti taip, kaip man atrodo geriau. Bet teisę į nuomonę turiu ir mano nuomonė tokia, kad Bolt Food yra šlamštas. Kariotiškių arba Kazokiškių savartyno lygio šlamštas.

Norėčiau paprašyti ir pasiūlyti pagalvoti apie klientą, nes aš buvau toks ir nepaisant to, kad man vežėt š*dą ir problemas spręsdavot kaip Š*dai - maistą užsisakinėdavau toliau. Dabar to nebebus - praradot mokų klientą, kuris mielai būtų nutukęs su jūsų atvežamu maistu.

Pastaba ir kitiems vartotojams - Bolt Food ir kiti maistą atvežantys asmenys - loterija. Tikrai negalite būti garantuoti dėl kokybės, o galų gale ir dėl to, ar problemos atveju kažkas bus išspręsta jūsų naudai, net, jeigu viską padarėte gerai.
i.
Sveiki, Povilai,

visų pirma, atsiprašome, kad patirtis naudojantis Bolt Food nebuvo pati sklandžiausia. Labai dėkojame už išsamius pastebėjimus, kas buvo ne taip, kaip tikėjotės. Situacija jau perduota atsakingai komandai, kuri įvertins, kaip galėtume išvengti panašių situacijų ateityje ir užtikrinti kompromisus, kurie būtų proporcingi įvykusiems nemalonumams. Dėkojame jums, kad atkreipėte dėmesį ir padedate mums tobulėti!

Visgi jei nuspręstumėte suteikti mums antrą šansą, labai vertintume, jeigu susisiektumėte su mumis asmeniškai, parašius į vilnius@bolt.eu
Atsakyti
Užsakymą padariau, tačiau nei maisto, nieko, išmetė, jog rejected, o pinigai nuskaiciuoti ir niekas negrąžina.
Atsakyti
Bolt Food darbuotojas, su dviračiu, šiandien, t.y. 2020-05mėn-01 dieną, laikas apie 21.40, adresu Tauro g.3, Vilniuje, šalia esančio restorano 'Jammi' užkabino stovinčio automobilio veidrodėlį su kuprine, patempė, vėliau bandydamas nerangiai nueiti link savo dviratuko užkabino ir stipriai subraižė automobilio priekinį sparną. Užsakymą atsiėmė per langelį, Akvilės vardu. Automobilis tuo metu stovėjo eilėje 'drive in', atsiimti užsakymo. Iš to vaikio pusės nei 'atsiprašau' žodžio nebuvo, skubėjo pasišalinti iš įvykio vietos. Per kameras puikiai matysis viskas, teritorijoje ne viena yra pastebėta.
Atsakyti
Sveiki, nelabai norėjau rašyti bet teks vakar issikviečiau bolta pasirinkau kad sumokesiu kortele nes neturejau grynuju nusiėmes, boltas priimė mano kvietimo ir po kokiu 2 min ji atšauke, nuo korteles nuskaite 7.1€ o boltas atšauktas rašiau i vilnius@bolt.eu niekas neatrašo atrodo... kaip supratau tu 7.1€ nebeatgausiu norėjau tik pranešti jai neturit grynuju tai net nevažiuokit nes apgaule konkreti
Atsakyti
Suprantu, kad tam, jog pasiekti didelę sėkmę versle reikia laviruoti tarp apgavystės ir geros paslaugos. Asmeniškai nesutinku su tuo, nes tikiu gerumu, nors ir ne korporatyviniame lygmenyje, bet tokiam pasaulyje gyvename ir nieko čia nepakeisi.

Bolt, o jei tiksliau Bolt Food yra viena blogiausių paslaugų, su kuria man teko susidurti. Jeigu galėčiau, žmogų, kuris treniravo ir organizuoja apmokymus Bolt Food klientų aptarnavimo skyriui (service), norėčiau labai smarkiai... Apšaukti. Dėl jo arba jos sugalvotų taisyklių bei pavaldiniams skiepijamų metodų, paslaugą galiu įvertinti: vienetu iš penkių, vienetu iš dešimties, vienetu iš šimto ar vienetu iš milijono. Ne daugiau.

Nepatinka man ir Wolt - pagrindiniai jų konkurentai, bet jeigu yra problema, jie ją stengiasi išspręsti kliento naudai, arba bent jau susidaro toks įspūdis. Jūsų pagalbos skyrius viską sprendžia tik jūsų įmonės naudai. Grąžinti pinigų - neįmanoma. Jeigu kyla problema su užsakymu - gaunamas vangus atsakymas, kad atsiprašome, nieko negalime padaryti. Tokiu atveju norėtųsi perspėjimo -platforma turėtų skelbti, kad „Esame problemų sprendimo impotentai“. Jeigu užsisakysite ir bus gerai - mes patenkinti, bet jeigu užsisakysite ir kažkas bus blogai - deja, jūsų problemos išspręsti negalėsime, nebent tiks taip, kaip mums gerai. Kaip, kodėl ir kokiame amžiuje atsitiko taip, kad negalima grąžintis pinigų už reikalavimų neatitikusią paslaugą? Jeigu pažadama kažkas ir tas kažkas nėra ištęsima argi nėra taip, kad klientas turi teisę reikalauti pilnavertės kompensacijos? Kaip tai nėra galimybės grąžintis pinigus, jeigu užsakymas ne toks, už kurį mokėjau pinigus? Tai tokiu atveju susidaro įspūdis ir tiksliau net neabejoju, kad jeigu kurjeris nuspręstų neatvykti arba suvalgyti mano maistą pakeliui - pinigų irgi negrąžintumėte. Labai blogai. Klounai.

Kai nesi milijonierius ir negali pasamdyti bičiuko ar panelės, kuris (-i) pilnu etatu viešintų visų žmonių skundus, kurie liko apgauti arba jiems nebuvo tinkamai kompensuota dėl jūsų šlamšto lygio paslaugos, yra šiek tiek apmaudu ir liūdna, nes manau, kad atsirastų bendraminčių bei žmonėms būtų įdomu pamatyti kiek daug nepatenkintų klientų iš tiesų turite. Pačiam kovoti pernelyg sunku, tad galiu laiko skirti tik keletui skundų.

Na, bet esmė tokia:
1. Užsisakiau maistą
2. Maistas buvo atšalęs (nors kurjeris atvežė laiku, tai peršasi išvada, kad jau restorane jis buvo toks)
3. Viename iš patiekalų nebuvo pagrindinių ingredientų (nekalbu apie pražiopsotą krapo lapelį salotose, o apie tokio lygio praleidimą kaip cepelinai su mėsa - pristatyti be mėsos viduje).

Lyg ir problema su restoranu, ar ne? Bet esmė tokia, kad viso užsakymo metu, su restoranu aš neturiu jokio tiesioginio kontakto. Viską tvarko tarpininkas Bolt Food. Aš atsiskaitau su juo, o ne su restoranu tiesiogiai. Pinigus nuskaito būtent Bolt Food, o ne restoranas. Tarpininko atsakomybė yra tai, kad aš gaučiau tai, ką užsisakiau. Jis taip pat turi atlikti savo dalį. Jeigu restoranas arba klientas nesilaiko savo pareigų bei nevykdo įsipareigojimų, tarpininkas turi užtikrinti tai, kad problema būtų išspręsta ir tas, kuris atsakingas - padengtų nuostolius arba pateiktų adekvačią kompensaciją, ar ne?
Ką mano atveju tikisi gauti kiekvienas klientas? Kompensaciją iš restorano tikriausiai? O ką manote apie kuponą taksi paslaugoms? Aš protu nesuvokiu kokiu nedoru ir kenkėjišku būviu reikia būti, kad laiku, kuriuo raginama mažinti kontaktų skaičių ir būti namuose bei nevažinėti ten, kur nereikia, siūlytumėte taksi-pavėžėjimo paslaugas. Kaip tik reikėtų vengti tokio dalyko ir eiti pėsčiomis, iki artimiausios parduotuvės ir atgal, kuo daugiau užsisakyti pristatymo į namus, vengti artimo sąlyčio. Ai, bet, juk sakote, kad dezinfekuojate, tada viskas OK (sarkazmas).
Taksi bei pavėžėjimas yra absoliučiai nebūtina paslauga, tad tokį dalyką siūlyti šiuo sudėtingu metu yra nepagarbu ir neadekvatu žmogui, visuomenei, sergantiems ir pačiam žmogiškumui. Kitas siūlymas - kitą kartą per Bolt Good užsisakyti maisto už porą eurų (su atvežimu už pasiūlytą sumą išeina labai maža porcija, o pati suma - neproporcinga restorano klaidoms, sudaranti 1/3 mano užsakymo vertės) ir tada jis, esą nieko nekainuos. Esmė tokia, kad gyvenu su antra puse ir mane tėvai išauklėjo po vieną nevalgyti, nebent kitam bloga ar jis/ji nenori. Ok, sutikčiau užsisakyti už daugiau ir atgauti ekvivalenčią dalinę kompensaciją. Tačiau to daryti negaliu, turiu užsisakyti būtent už nedidesnę sumą nei ta, kurią man pasiūlo. Ai, prieš tai dar apie tai turiu informuoti klientų aptarnavimo skyrių. Žinot ką? Susiinformuokit su tokiais pasiūlymais patys sau ir kur tik norit.

Paprastai, pagrindiniai Bolt Food konkurentai pasiūlo adekvačias kompensacijas. Aišku, jie irgi gana dideli žalčiai ir mėgsta "vengti adekvačių sprendimų", bet dažniau nei rečiau gaunu naudingą, kompromisinį problemos sprendimo pasiūlymą. Supraskite, 9 kartus iš 10 žmogus užsisako maistą, nes tingi gaminti namuose. Jis leidžia sau sumokėti daugiau, kad nereikėtų vargti. Jeigu norėčiau prasto arba nepilnai paruošto maisto - virtuvėje sukčiausi pats, o iš profesionalų to netoleruoju. Mano atveju su Bolt Food, iš penkių užsakymų, kuriuos atlikome į savo namus, trys buvo labai prastos kokybės, o siūlomos kompensacijos - klouniškos. Bolt Food nė karto nepasiūlė padoraus problemos sprendimo būdo.

Nesitikiu, kad kažkas išsispręs mano ar kitų čia rašančių žmonių problemas, nes žinau, kad mano skundą perskaitys asmuo, kuris įmonėje dirba tik dėl algos ir kuriam iš idėjos nerūpi nei Bolt Food paslaugos kokybė, nei aš, kaip žmogus. Tokiu atveju problema išsisprendžia tik per stebuklą, o stebuklais netikiu, nes nelaimiu Eurojackpot ar Teleloto aukso puodo, nors žaidžiu gana dažnai. Idėjiniai ir visiems svarbūs tikslai ima rūpėti tik tada, kai žadamas algos pakėlimas. Šabloninio atsiprašymo irgi nereikia, galite net nesivarginti. Jau įtariu, kad net jei ir pasiseks, o skundas atlieps skaitančiam - tas asmuo skundą perduos kitam asmeniui - turbūt į darbą prieš karantiną ėjusiu su brangesniu kostiumu, kuris pakraipys galvą, tačiau čia pat atnaujins savo bankininkystės programėlę tam, kad matytų ar alga jau pervesta. Jeigu taip - motyvuotas grįš namo, net nesukdamas galvos apie tokių klientų, kaip aš, problemas, o jeigu ne - nemotyvuotas grįš namo ir taip pat nesuks galvos apie klientų problemas, nes po darbo valandų viskas baigiasi, o per jas geriausia padaryti taip, kaip mokė bosas, o ne taip, kaip yra žmogiška ir atsakinga bei sąžininga. Nesu linkęs maldauti išmaldos - todėl tikrai nemaldausiu spręsti taip, kaip man atrodo geriau. Bet teisę į nuomonę turiu ir mano nuomonė tokia, kad Bolt Food yra šlamštas. Kariotiškių arba Kazokiškių savartyno lygio šlamštas.

Norėčiau paprašyti ir pasiūlyti pagalvoti apie klientą, nes aš buvau toks ir nepaisant to, kad man vežėt š*dą ir problemas spręsdavot kaip Š*dai - maistą užsisakinėdavau toliau. Dabar to nebebus - praradot mokų klientą, kuris mielai būtų nutukęs su jūsų atvežamu maistu.

Pastaba ir kitiems vartotojams - Bolt Food ir kiti maistą atvežantys asmenys - loterija. Tikrai negalite būti garantuoti dėl kokybės, o galų gale ir dėl to, ar problemos atveju kažkas bus išspręsta jūsų naudai, net, jeigu viską padarėte gerai.
i.
Atsakyti
Sveiki,

parašyti galite tiesiog el. paštu į vilnius@bolt.eu, lauksime jūsų laiško.
Atsakyti
Dalius 2020-04-09 15:44:36
Kodel nuskaito daugiau pinigu nei raso?? Galiausiai nuskaite 2 sumas, is kuriu nei viena nei kita negryzus
Sveiki, Daliau,

atsiprašome dėl nesklandumų. Susisiekite parašius į vilnius@bolt.eu, peržiūrėję jūsų kelionių duomenis situaciją būtinai išsiaiškinsime!
Atsakyti
Kodel nuskaito daugiau pinigu nei raso?? Galiausiai nuskaite 2 sumas, is kuriu nei viena nei kita negryzus
Atsakyti
Nijole 2020-03-26 16:29:20
Išsiunčiau jau du laiškus atsakymo jokio
Sveiki, patikrinkite, ar laišką išsiuntėte į šį el. paštą: vilnius@bolt.eu ir pabandykite pakartotinai išsiųsti savo laišką. Klientų aptarnavimo komanda jums atsakys iš karto sulaukus jūsų laiško.
Atsakyti
Nijole 2020-03-26 16:29:20
Išsiunčiau jau du laiškus atsakymo jokio
Čia Bolt, jiems PX, linkiu Bolt bankroto po karantino, dalbajobams nera vietos LT rinkai :)
Atsakyti
Nijolė 2020-03-25 08:46:06
Man 31eu nurašė, norsirgi niekuo nesinaudoju, kas ką nori tą gali daryti su mūsų sąskaitom
Išsiunčiau jau du laiškus atsakymo jokio
Atsakyti
Bolt Lietuva 2020-03-22 14:28:12
Sveiki,

susisiekite parašius per programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, klientų aptarnavimo komanda išsiaiškins šį atvejį ir suteiks visą informaciją dėl nuskaitytos sumos.
Man 31eu nurašė, norsirgi niekuo nesinaudoju, kas ką nori tą gali daryti su mūsų sąskaitom
Atsakyti
Keleivis 2020-03-22 15:00:02
Tiesa pasake, tokie kaip tu, ubagai, kuriems firma kompensuoja keliones ir prasineja nesąmoningu dalyku
Boltui aplamaj PAJABAT :)))
Atsakyti
5CI 2020-03-22 09:18:02
Musų įmonė turi sutartį su Bolt, atvažiavo vairuotojas ir aš paprašiau jo dezinfekuoti rankenos, atsakymas buvo toks, antiseptikus Bolt neišduoda, o už savo lėšas jis neketina pirkti nes tarifai ubaginiai, klientai moka po 2-3€ ir tam nera pinigų, dzin : (
Nerekomenduojų šios įmones : (((
Vairuotojas Haroldas 333 prius
Tiesa pasake, tokie kaip tu, ubagai, kuriems firma kompensuoja keliones ir prasineja nesąmoningu dalyku
Atsakyti
5CI 2020-03-22 09:18:02
Musų įmonė turi sutartį su Bolt, atvažiavo vairuotojas ir aš paprašiau jo dezinfekuoti rankenos, atsakymas buvo toks, antiseptikus Bolt neišduoda, o už savo lėšas jis neketina pirkti nes tarifai ubaginiai, klientai moka po 2-3€ ir tam nera pinigų, dzin : (
Nerekomenduojų šios įmones : (((
Vairuotojas Haroldas 333 prius
Sveiki, dėkojame, kad informavote. Patiksliname, jog Bolt savo ruožtu ėmėsi priemonių, kad galėtume kuo didesnį vairuotojų kiekį aprūpinti dezinfekavimo priemonėmis ir kasdien didiname šiuos skaičius. Taip pat bendradarbiaujame su vietos sveikatos priežiūros įstaigomis, o visi vairuotojai yra informuoti, kaip elgtis esant šiai situacijai norint sumažinti viruso plitimą. Dar kartą dėkojame, kad pasidalinote šia situacija.
Atsakyti
Nūratė Jokubauskienė 2020-03-19 13:06:51
Net nesu jūsų klientas.Dėl corona viruso sėdžiu karantine namie, nuo mano sąskaitos dingo 61€. Už jūsų paslaugas.Ką daryti?Kur kreiptis?
Sveiki,

susisiekite parašius per programėlę ar el. paštu vilnius@bolt.eu, klientų aptarnavimo komanda išsiaiškins šį atvejį ir suteiks visą informaciją dėl nuskaitytos sumos.
Atsakyti
Priemet kitataucius kurie pilnai nesupranta kas jiems sakoma. Per Bolt vairuotoja nuostolis 20 euru. Bandziau tartis su darbuotojais bet pasake tada nukentes vairuotojas.. Tai palaukit.. O kaf as nukentejau nesvarbu? Patarimas nesizymekit atsiskaityma bankine kortele.
Atsakyti
Musų įmonė turi sutartį su Bolt, atvažiavo vairuotojas ir aš paprašiau jo dezinfekuoti rankenos, atsakymas buvo toks, antiseptikus Bolt neišduoda, o už savo lėšas jis neketina pirkti nes tarifai ubaginiai, klientai moka po 2-3€ ir tam nera pinigų, dzin : (
Nerekomenduojų šios įmones : (((
Vairuotojas Haroldas 333 prius
Nūratė Jokubauskienė
2020-03-19 13:06:51 IP 1pq4a3ph
Atsakyti
Net nesu jūsų klientas.Dėl corona viruso sėdžiu karantine namie, nuo mano sąskaitos dingo 61€. Už jūsų paslaugas.Ką daryti?Kur kreiptis?
Atsakyti
Deividas 2020-02-26 21:53:32
Sveiki, vienas vairuotojas dvigubai nuplese, likau nepatenkintas, s*****i
Negali vairuotojas nieko nuplėšti nes kelionės kainą rodo programėlė kai vairuotojas baigia kelionę vairuotojo telefone tai galite matyti. Jei nustatei vieną adresą o paskui važiavai kažkur kitur tai galėjo rodyti kitokią kainą.
Atsakyti
Reikia įtraukti Bolt i karantina, veža is oro uosto klientus, NESAUGU!!!! Reik parašyti Verygai
Atsakyti
Fantastiškai kokybiškas vairuotojas Mangirdas su Toyota Prius JDS-416. Malonus, greitai nuvežė ir suteikė komfortą važiuojant. Rekomenduoju visiems :)
Atsakyti
Bolt Vairuotojas 2020-02-26 14:05:41
Laba diena gerb. BOLT platformos administracijai
kaip minejau viesai pradesiu tyrima, del reitingavimo, (zvaigzduciu)
Dauguma zmoniu BOLT klijantai nereitinguoja nededa zvaigzduciu, o tai automatiskai, vairuotojui krenta reitingas ir darosi blogas vairuotojas. pasekojia jis uzblokuojamas, Tai reiskia kad reitingavimas neatspindi relybes.. o pasekmes skaudzios.
Uzblokuotas vairuotojas negali dirbti ir patiria finansinius nuostolius.
Blokuojama be perspejimo ir su neaiskiu laiku.. net nesuprantama kodel vienam 1valandai, kitam savaitei uzblokuojama,
supraskim teisingai- Bolto vairuotojas ruosesi darbui, tai uzsipila kuro, nusiplauna masina, issisiurbia masinos salona, apsiziuri masinos stovi. visa tai kainuoja,
Pradejus dirbti, paemus vos pora uzsakymu tave uzblokuoja savaitei.
Uz masina reikia moketi, odarbo negali dirbti, nes esi uzblokuotas tai reiskia kad kasdien patiri nuostolius, .....
BOLTO administracija teisinasi, kad tai sistema..bet mes vairuotojai tai abejojem, ....
Sita istorija ira kasdienine ir skaudi, ...
Klausimas kyla kaip galima dirbti su savo auto parku, BOLTO platformoje, kai nera jokiu garantiju.
Kaip partneris ira nestabilus, nenuspejami jo sprendimai, veiksmai, ...
Bolt platformos vairuotojai ira pasipiktine ir laukia BOLT platformos administracijos pasikeitimu.
Rekomenduojam BOLT platformai isigyti telefona bent kaip partnerei, galetume susisiekti telefonu.
Leiskite jum priminti, kad taksi vairuotojas turi vaira laikyti dviem rankom ir jum rasineti e-mail neimanoma.
BOLT platformos vairuotojas - tai yra pagrindinis pinigu nesejas jum, darbas atsakingas, bet kokiom salygom mes turime atlikti nepriekaistingai.
Tad prasau spresti REITINGAVIMO problema, NESITYCIOJANT is vairuotoju.
Kitu atvejiu teks mum spresti susiklosciusia situacija.
Pagarbei BOLT administracijai
Markus.villig@bolt.eu
Visus skundus apie Vilniaus Filialo šudina darbą rašykite čia
Atsakyti
Markus.villig@bolt.eu
Visus skundus apie Vilniaus Filialo šudina darbą rašykite čia
Atsakyti
Puikus vairuotojas, malonus, bendraujantis. Rekomenduoja :)
Atsakyti
Deividas 2020-02-26 21:53:32
Sveiki, vienas vairuotojas dvigubai nuplese, likau nepatenkintas, s*****i
Sveiki, Deividai,

atsiprašome dėl nesklandumų. Norėtume šią situaciją išsiaiškinti bei peržiūrėti jūsų kelionės duomenis, tad labai prašome susisiekite dėl šios kelionės per Bolt programėlę arba parašius mums el. paštu vilnius@bolt.eu
Atsakyti
ilja 2020-03-04 20:37:15
Palikau telefona bolte skambinau vairuotojuj 9-7kartus vairuotojas nekele ragelio pamestas telefonas buvo 2020-02-29 mazdaug 10:00-11:00 val. Nezinau ka daryti po dekliuku buvo mano pasas patarkyt ka man daryti aciu.
Sveiki, Ilja,

susisiekite parašius į vilnius@bolt.eu, būtinai pagelbėsime atrasti telefoną.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PSO sako norinti toliau bendradarbiauti su JAV
PSO sako norinti toliau bendradarbiauti su JAV 06-01 21:08
Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) pirmadienį pareiškė norinti ir toliau bendradarbiauti su Jungtinėmis Valstijomis, nepaisant amerikiečių prezidento Donaldo Trumpo sprendimo nutraukti ryšius...
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo neužregistruota naujų mirčių nuo COVID-19
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo neužregistruota naujų mirčių nuo COVID-19 06-01 20:26
Ispanijoje pirmąkart nuo kovo nebuvo užfiksuota naujų mirties nuo koronavirusinės infekcijos COVID-19 atvejų, pirmadienį pranešė Sveikatos apsaugos ministerija.
Kino projektams paskirstyta beveik 400.000 Eur, skirtų kovai su koronaviruso krize
Kino projektams paskirstyta beveik 400.000 Eur, skirtų kovai su koronaviruso krize 06-01 19:51
26 kino projektams paskirstyti 394.000 Eur, skirtų sektoriui spręsti koronaviruso sukeltas problemas, pirmadienį informavo Lietuvos kino centras (LKC).
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1683,17 +5,73%
Jautiena 4,45 -0,45%
Sidabras 15,07 +1,28%
Vištiena 1,27 -29,44%
Varis 5057,97 -2,41%
Nafta 33,71 +2,74%
Anglis 58,55 -12,27%
Apelsinai 0,58 +5,45%