Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos oro uostai, VĮ
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos oro uostai
Taip pat rekomenduojame
RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEMEAdresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatoriusAdresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lvAdresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. ir tęsiantis veiklą pandeminėmis aplinkybėmis. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
Kelionių akademijaAdresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimasAdresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Humana
|
432,00
|
+2,85%
|
AutoZone
|
1889,39
|
+2,71%
|
Macy's
|
19,36
|
+1,73%
|
Boeing
|
127,14
|
+1,29%
|
Hasbro
|
86,76
|
-4,38%
|
Philip Morris
|
100,50
|
-5,35%
|
Harley-Davidson
|
32,43
|
-9,29%
|
Cisco
|
41,72
|
-13,73%
|
Jautiena
|
6,13
|
-1,92%
|
Kava
|
5,85
|
+2,63%
|
Nafta
|
109,59
|
-2,50%
|
Vištiena
|
3,67
|
+9,88%
|
Sidabras
|
24,55
|
-3,00%
|
Dyzelis
|
4,04
|
+6,88%
|
Cukrus
|
0,81
|
+1,25%
|
Dujos (JAV)
|
6,53
|
+33,81%
|
2022-04-24 23:09:53 IP 2e7r3r92
Buvau paruošus rankinį bagažą, bet aerouosto mergaitė pasiūlė rankinš bagažą įdėti į bagažo skyrių.
Visai per skubėjimą pamiršau, kad pinigus (3500€) įdėjau į didesnę tašę.
Kai supratau buvau lėktuve, nieko pakeist nebegalėjau.
Lagaminą atgavau Stambule apie 16, 30 val. Iškarto patikrinau, pinigų nebebuvo.
Kreipiausi į saugos tarnybą, nuroė jums rašyti skundą.
2022-04-16 23:08:25 IP 2fbau4bq
Laipinimas buvo atitedas 10min, neileido, nes mat nesugebejo skirti keleta min pasijungt I paskyra. Visus galiojancius poperius keliauti I Anglija turejau.
2022-03-10 20:47:32 IP 28m85t7e
2022-01-31 09:46:15 IP 28m87a41
Laba diena, norėjau pasiteirauti, kodėl istrynete mano skundą apie Vilniaus aerosta???????????
Skundą visad kviečiame palikti tiesiogiai mums čia: https://vno.lt/lt/keleiviu-gidas/oro-uosto-informacija/rasykite-mums
Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
2022-01-28 18:19:19 IP 2g5vdbqf
2022-01-24 11:22:26 IP 28m87a41
Antradieni turejau skrydi i Frankfurta is ten i Singapura, paskutine galutine šalis Australija nes ten gyvenu turiu (residency) or nebuvau praleista del naujo paso kuriame negalejo matyti mano vizos, bet sename pase nuskanavus ji supervaizeris mate viza ir vis tiek nieko negalejo padaryti nors mate viza kuri neturi galiojimo pasibaigimo ir yra linked su nauju pasu ir privalejo mane praleisti, nepraleidus pazeide istatyma. Skambinau i Australijos imigracija ir pasake su viza kuria turiu jie negalejo nepraleisti manes nes abu pasai yra linked. As nezinau kokia pasenusia sistema naudoja Vilniaus oro uostas ir kokie neapmokyti ir nezinantys taisykliu ir istatymu dirba oro uosto darbuotojai kurie net nežino ka reiškia Indefinite žodis vizoje, bet taip negalima nes aš praradau pinigus nes turiu persibookinti bilietus taip pat covid testas, laiką apsistojus Klaipėdoje turejau grįžti atgal ir dabar turiu laukti savaite iki kito skrydžio del oro uosto darbuotuoju nemokėjimo atlikti savo darbo ir nekopentingumo dėl kurios galėčiau kreiptis i teismą. Ir taip atsitinka ne man vienai kai Vilniaus oro uosto darbuotojai dėl mažo žinių kiekio nepraleidžia keliautojų i kitus žemynus. Dar gyvenime nesu buvus tokia pikta net nebesinori grįžti i Lietuva.
Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
2022-01-19 22:55:06 IP 27p4a4pe
2022-01-10 10:08:08 IP 28m87a41
Laba diena.
Vakar, sausio 9d. mano du nepilnamečiai vaikai nebuvo įleisti į skrydį Vilnius-Bilund W6 8089. Vaikams 14 ir 11 metų. Kompanijos darbuotojai buvo patikinę, kad vaikai gali skristi ir brolis gali lydėti savo sesę. Prie įlaipinimo vartų darbuotoja vaikų nepraleido, ignoravo mergaitę ištiktą panikos priepuolio, aš viską girdėjau ir mačiau per video skambutį. Vienas tuos skrydžiu turėjęs skristi keleivis pasisiūlė vaikus palydėti, bet nekompetetinga darbuotoja pasakė jog to padaryti negalima, nėra formos užpildytos. Mes su wizzair kompanija skraidom daug metų, taip pat mano vaikai. Šį kartą esam šoke kas per darbuotoja dirbo, kad matydama panikos ištiktą mergaitę, šalia esant jos broliui, suaugusiam pasisiūliusiam palydėti asmeniu, neįleido jų į skrydį?
Mano vaikui sukelta didžiulė trauma, mergaitė negalėjo įkvėpti oro, ją ištiko panikos ataka. Mes gyvename Danijoje, ir dabar dėl jūsų kaltės vaikai yra įstrigę Lietuvoje.
Noriėčiau, kad ši situacija kuo greičiau būtų išspresta, ir Vilniau oro uostas mums pasiūlytų kitą opciją kaip vaikam gryžti namo. Yra skrydžiai per Rygą į Bilund, tad būtų gražu jei pasirūpintumėte ne tik kelionės bilietais, bet ir lydinčiu asmeniu Rygoje, kas vaikus palydėtų iki lėktuvo skrendančio į Bilund.
Šito įvykio tikrai aš taip nepaliksiu, ir jei Vilniaus oro uostas mums nepasiūlys jokio varianto kaip ištaisyti situaciją, aš ją tikrai paviešinsiu tiek per spaudą, tiek per televiziją. Aš niekaip nesuprantu kaip taip galima elgtis ir kelti tokį stresą vaikam, pažeisti keleivių teises, ignoruoti verkiantį ir panikos ištiktą vaiką.
Būtume dėkingi, jei užpildytumėte šią formą, kad galėtume gerinti paslaugų kokybę bei, esant poreikiu, galėtume su jumis susisekti: https://vno.lt/lt/keleiviu-gidas/oro-uosto-informacija/rasykite-mums
Dėkojame.
2022-01-10 07:27:56 IP 65echs4l
Vakar, sausio 9d. mano du nepilnamečiai vaikai nebuvo įleisti į skrydį Vilnius-Bilund W6 8089. Vaikams 14 ir 11 metų. Kompanijos darbuotojai buvo patikinę, kad vaikai gali skristi ir brolis gali lydėti savo sesę. Prie įlaipinimo vartų darbuotoja vaikų nepraleido, ignoravo mergaitę ištiktą panikos priepuolio, aš viską girdėjau ir mačiau per video skambutį. Vienas tuos skrydžiu turėjęs skristi keleivis pasisiūlė vaikus palydėti, bet nekompetetinga darbuotoja pasakė jog to padaryti negalima, nėra formos užpildytos. Mes su wizzair kompanija skraidom daug metų, taip pat mano vaikai. Šį kartą esam šoke kas per darbuotoja dirbo, kad matydama panikos ištiktą mergaitę, šalia esant jos broliui, suaugusiam pasisiūliusiam palydėti asmeniu, neįleido jų į skrydį?
Mano vaikui sukelta didžiulė trauma, mergaitė negalėjo įkvėpti oro, ją ištiko panikos ataka. Mes gyvename Danijoje, ir dabar dėl jūsų kaltės vaikai yra įstrigę Lietuvoje.
Noriėčiau, kad ši situacija kuo greičiau būtų išspresta, ir Vilniau oro uostas mums pasiūlytų kitą opciją kaip vaikam gryžti namo. Yra skrydžiai per Rygą į Bilund, tad būtų gražu jei pasirūpintumėte ne tik kelionės bilietais, bet ir lydinčiu asmeniu Rygoje, kas vaikus palydėtų iki lėktuvo skrendančio į Bilund.
Šito įvykio tikrai aš taip nepaliksiu, ir jei Vilniaus oro uostas mums nepasiūlys jokio varianto kaip ištaisyti situaciją, aš ją tikrai paviešinsiu tiek per spaudą, tiek per televiziją. Aš niekaip nesuprantu kaip taip galima elgtis ir kelti tokį stresą vaikam, pažeisti keleivių teises, ignoruoti verkiantį ir panikos ištiktą vaiką.
2021-12-13 09:29:13 IP 2i51d0rq
Vilniuje skrydis buvo 7 val ryto. Securita praėjau viskas gerai. Į b11 gate’us reikia pereit dar paso kontrole. Praėjau e-gates ir įėjau į budele kur sėdi policininkai ar kas ten tokie, sakė e-gatai atidaryti, sakau ir kas? Ir man sako tai gali eit ten, aš sakiau “kad jau atėjau čia” pradėjo burbuliuot kad čia visoks virusas pleciasi… visu pirma sėdėjo uždarose patalpose ir be kaukes? Tai aš jo jau tikrai neapsaugosiu. Tada sakė tai galiu “apsisukt” ir pasakiau ne aš jau čia. Patikrino pasa ir net nepasakė kaip iseit.. aš laukiau ir klausė “tai ko čia laukiat galit išsisklaidyti”… tokie nemandagus ir dar pati ryte, kita kart e-gates tikrai naudosiu.
Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
2021-12-08 11:13:45 IP 35ns4fal
2021-11-16 09:06:19 IP 2eeilf29
Mano bilietuose kai juos pirkau nebuvo reg.bagazo todel pasiskambinau kelios dienos pries skrydi ir pasitikrinau ar galesiu nusipirkti bagaza oro ouste.gavau atsakyma taip jokih bedu.tada atvykusi dar karta pasiklausiau informacijoje kur galiu isigyti bagaza man atsake kad prie cheak in.nuejusi gavau informacija kad galiu moketi tik kortele.gerai galvoju.moku nepriema.turi buti visa.rimtai?skrendant i nyderlandus ir mokant su nyderlandu banko kortele mokejimas netinka..tai juk ir tos salies pilieciai keliauja...lektuve lygiai tas pats...zodziu jai tau astma arba diabetas or nori vandenuko ne tike kad tuei moketi katastrofiska suma bet nepriema nei grynu ei nyderlandu banko kortele.zodziu tiesiog kratyk kojas.alpt pradejau tam lektuve jau.ale reikia forma pildyti skrendant i nyderlandus popierine.niekas jos neskaite niekas jos neprase kazkokios nesamones.
2021-11-07 13:42:26 IP 2ju3ks3h
2021-11-04 16:11:41 IP 2h85ai0q
Geb, kas skaitys, Skridome su žmona iš Vilniaus į Londono City Airport 31/10/21, depart 17 val. reisas LO273. Esame abu JK rezidentai, turintys vadinamą “settled status”. Prieš parą kartu su kt duomenimis pasitvirtinome tai JK valstybinėje “Visas & Immigration tarnybos reikalaujamoje ‘’Passenger Locator Form’’. Gavome OK ir į mano email buvo atsiustas šis dokumentas, kurį atsispausdinom.Taip pat turėjome registracijos patvirtinimą ir britiškus Covid skiepų pasus. Visur naudojome mūsų ID korteles, kadangi tai yra rezidentams laikinai leidžiama ir šių ID kortelių pagrindu buvo gauti tie mūsų Passenger Locatoriai, kas matėsi ketvirtame to dokumento puslapyje. Vilniaus oro uoste prie registracijos stendo darbuotojos pareikalavo, kad mes dar kartą, išsiėmę savo smartfonus, internete nusikrautume tuos settled status patvirtinimus, nors niekur nebuvo reikalavimo juos turėti išvis. Jos sakė, kad tie britiški dokumentai čia nieko nereiškia. Mes tvarkėme kelionės dokumentus namie, laptopu ir spausdinome juos. Mūsų smartfonai, nors ir daro viską, bet nėra super ir jau su beveik išnaudotomis atmintimis, todėl reaguoja į paklausimus lėtokai ir negali labai greit gauti, ko nori. Stendo darbuotojos mandagiai mums aiškino, kad mes neiškrisime, jei to nepadarysime, nes tokie yra Lenkijos LOT reikalavimai ir jos vykdo savo vadovų nurodymus. Bandžiau joms aiškinti, kad Lenkijos LOT dar nevadovauja JK Home Offisui ir pateiktas dokumentas, kurį pridedu yra priimančios šalies. Jį pridedu jūsų žiniai. Pakviestas pamainos vadovas pradžioje aiškino, kad reikia mums visus dokumentus perdaryti ant mūsų pasų, vėliau bent jau padėjo šiaip taip nusikrauti mano JK settled status dokumentą, o man panaudojus kartu savo ir žmonos telefonus nukrauti ir jos settled status patvirtinimą. Toks bereikalingas, perteklinis reikalavimas Covid apribojimų laiku negali nesukelti visai pagrįsto nepasitenkinimo ir Vilniaus oro uosto tarnybos pirmiausiai turėjo išsiaiškinti britų reikalavimus su britais, o ne su Lenkijos LOT, kurios reputacija galima abejoti, jei kelia tokius reikalavimus. Būtu gerai jei tai būtu padaryta bent neatidėliotinai, kad neerzinti keleivių.
Sekmės
Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
2021-11-01 11:52:24 IP 1fn38rvk
Sekmės
2021-10-04 10:19:05 IP 2i51d0rq
Kaip visada išlieka viena problema. Apsaugos darbuotojų mentalitetas. Nemandagūs. Labai nemandagūs. Šiandie po skrydžio is graikijos tikrino pasus. Po skydžio… Kas yra neįprasta lyginant su kitom ES šalimis. Niekas niekad netikrina. Ir nevarto paėmė paso 20 sec.. nu ne esmė. Šiandie darbuotoja mane praleido netikrinus paso. O draugei čiupo uz rankos ir piktoku tonu paklausė “kur pasas”. Delnas ištiesiamAs. Pasas parodomas. Ai prieš tai dar sako, stok, kur pasas. Stovi.. eik, nu ko lauki.. Tai klausimas. Čia normalu? Iš kokios provincijos jie surinkti? Bet kažkokių etikos taisyklių kursus VNO suorganizuokit. Kaip Jūs Lietuvą reprezentuojate?
Dėkojame.
2021-10-03 19:14:16 IP 28m805if
2021-09-22 16:42:17 IP 5f9ts7gu
1. Norėčiau pasiteirauti, kodėl keleiviai registruojami grupėmis, bet "sukišami" į vieną autobusą? Kam autobuse nurodyta laikytis 1 m atstumo, kai tai neįmanoma. Kam tos grupės, jei prie lėktuvo niekas nieko nenurodė, visi lipo bet kaip.
2. Į parduotuvę ar vaistinę be Covid 19 paso neįeisi - o į aerouostą ir lėktuvą - nieks netikrino. Tai koks čia keleivių saugumas?! Net paklausiau, ar tikrai nereikia pateikti dokumentų, atsakymas - reiks izoliuotis. Na, kad ir lėktuve tautiečiai be kaukių, čia jau Finnair avialinijoms bus atskira pastaba.
Ačiū, jog vėl galime keliauti, bet po tokios patirties skubėti nesinori.
Saugių kelionių visiems! (ne tik dėl Covid 19)
2021-09-15 08:57:21 IP 28m87a41
šiandien, t.y. 2021-09-15, ~5:05-5:10 praeinant patikra buvau aprėkta darbuotojo, dėl to, kad nemačiau kur galima paimti bailus, o basom kirsti patikrą tikrai nenorėjau. PRAĖJUS PATIKRĄ, į mano prašymą prisistatyti buvu dar kartą aprėkta, kad tai ne mano reikalas. Nuoširdžiau, seniai keliauju per visą pasaulį, tačiau tokio aptarnavimo niekur neteko matyti. Baisu, tai dar nieko nepasakyti. Ačiū už sugadintą nuotaiką, dar ne prasidėjus kelionei. Nepateisinamas elgesys turėtu būti nubaustas.
2021-09-15 05:31:32 IP 5f4so8cs
2021-09-06 15:08:38 IP 2e7r3v3d
2021-09-04 18:49:48 IP 2g38kp6t
2021-08-22 12:31:45 IP 5f4so9av
2021-08-16 08:37:00 IP 2i51d0rq
Labai norėjau sužinoti kodėl laukiant prie registracijos pradžioje eilių nėra nurodyta kuri eilė yra priority ir kuri paprasta, kalba eina nuo 25-30 vartų ?Visi susigrūdę kaip silkės, nesilaikoma jokių atstumų, niekas neatsirenka kuri eilė yra kuriai grupei skirta, labai apmaudu daug žmonių sulaukę savo eilės ir patekę prie dokumentų tikrinimo buvo grąžinti vėl iš naujo laukti eilėje nes pasirodo ten buvo priority eilė, jokių asistentų prie eilių kad nukreiptų į atitinkamą eilę.Tikiuosi atkreipsite į tai dėmesį nes visa tai yra labai klaidinantis atvejis sukeliantis keleivių apmaudą.Ačiū.
Jei turėsite papildomų pastebėjimų, komentarų ar nusiskundimų, visad galite užpildyti šią formą: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
2021-08-16 05:39:27 IP 2e7r3uat
2021-08-10 16:43:48 IP 2i51d0rq
Rugpjūčio 2 d. ryte einant patikrą vaikas pamiršo savo kuprinytę. Po 4 val. ją atgavus Litcargo ofise pasigesta 50eur buvusių viduje. Vietoje to, skyrelyje kur buvo pinigai buvo įdėta ne mums priklausanti kosmetika (prisegu nuotrauką). Labai gėda ir liūdna, kad šiais laikais dar vyksta tokie vagiliavimai. Dar liūdniau, kad apvogė vaiką.
2021-08-02 13:48:57 IP 28md0ccf
2021-07-30 14:55:48 IP 2e7r3u6p
2021-07-28 09:37:15 IP 2i51d0rq
Po skrydzio aptikau iskarto kad lagaminas buvo stipriai apgadintas. Kai paklausiau oro uosto darbuotojo kur kreiptis del apgadinto lagamino, pasake kreiptis i avialinijos imone kuria skrydau. Kai parasiau laiska i avialinija gavau atsakyma kad yra reikalingas PIR kodas. Sita koda kaip supratau galima gauti tik kai randiesi oro uoste arrival terminale ir reikia pildyti kazkokia forma tam paciam oro uoste. Del oro uosto darbuotojo klaidos netekau gero lagamino. Del blogai apmokyto darbuotoju netekau gero daikto. Ir deja dabar negaliu tiketis jokios kompensacijos.
2021-07-27 23:06:19 IP 5cb18aht
2021-07-19 10:08:10 IP 28m87a41
Siandien liepos 12 diena skridau i Lutona pridaviau lagamina i bagazo skyriu ir atsiimdama lagamina Lutono orouoste pastebejau kad buvo pavogtas blokas cigareciu. Galvojau kad tokie dalykai nebevyksta. Labai zema vogti is zmoniu lagaminu kai jie patys negali ju priziureti. Pasitiki istaiga pasitiki joje dirbanciais zmonemis o jie pasinaudoja situacija ir tave apvogia.
2021-07-13 00:26:27 IP 29kea1em
2021-07-08 22:45:57 IP 5f4sou0u
2021-07-07 11:34:01 IP 2i51d0rq
Šiandien liepos 4, 2021m apie 9 val.ryto ėjome patikrą VNO muitinėje. Ten buvo toks vyresnio amžiaus darbuotojas, dėja situacija kėlė stresą ir vardo neįsidemėjome, jis buvo aukštas ir labai nemaloniai, pakeltu tonu kalbėjo su vaikais, na pasijutome kaip kokiose kareivinėse. Kodėl tokioje vietoje dirba žmonės, kurie nepakantus ir leidžia sau pakeltu tonu kalbėti su žmonėmis ? Noriu pažymėti, kad tai jau ne pirmas toks kartas. Na niekur tokiu nekompetetingų darbuotojų neteko sutikt kaip mūsų Vilniaus oro uoste.
2021-07-07 11:32:02 IP 2i51d0rq
As tai nesuprantu, skrydis buvo i Olandije per Dublina, paskanbinau i oro uosta Vilniaus klausiu ar reikia testo sako ne nereikia nes Dubline buni ne daugiau 24 v o kaip reikejo skristi nepraleido nes testo reikia, tai kas dabar kaltas, kazkokia daunu !!!! kontora nezino ka sneka
Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
2021-07-07 11:29:44 IP 2i51d0rq
Labai nemaloni situacija oro uoste šiandien kuomet apie 15 žmonių, neturinčių korona testų, nebuvo įleisti į ryanair lėktuvą link Oslo, dėl neatnaujintos informacijos... Nuo šiandien Norvegija nebereikalauja testo įskrendant į šalį (reikia testuotis tik Norvegijoje). To darbuotojai nežinojo, todėl ne tik nuplaukė lėktuvo bilietai, veltui buvo užsakinėtas viešbutis, bet ir tolesnės kelionės traukinio bilietai buvo atšaukti, bei negrįžta laiku į darbus. Norėčiau gauti informacijos kur galima rašyti oficialų skundą. Mano atveju, atvykusi viena iš pirmųjų prie check-in paklausiau ar reikės testo, parodžiau, kad praėjusią savaitę buvo paskelbti pakeitimai dėl testavimo vykstant į Norvegiją. Sakė palaukti. Laukiau gerokai virš valandos. Sakau tai ar susisieks kas su manimi. Sako reikia testo. Tai sakau spėsiu pasidaryti. Sakė nebe. Likau už borto kaip ir nemažai kitų žmonių kurie skaito kas parašyta ant bilieto (you must ensure you are aware of any additional travel documentation that you need for every country you fly to). Tai tie, kurie žinojo ko reikia vykstant į Norvegiją, buvo suklaidinti ir negalėjo patekti į lėktuvą. Tokiu atveju manau kažkas turi atsakyti. Jau nebekalbu apie darbuotojų kalbėjimo toną, kuris visai nerodė jokios pagarbos.
Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
2021-07-05 13:25:20 IP 2ju3l4ni
2021-07-05 09:36:53 IP 2ju3l4ra
2021-07-04 20:19:39 IP 4eig138l
2021-05-13 15:51:52 IP 28m87a41
Personalas blogai informuotas apie covid-19 taisykles ir reikalavimus. Dar reikia ir administracijai irodynėti, surasti ir nusiūsti informacija, taisykles apie tą šalį kur skrendama, kas reikalaujama. Medicinos personalas, turi žalia šviesa skrydžiui. Blogiausiai, kad tie kurie daro bording prie vartų, jie net nežino taisyklių, bando ieškoti, vėliau pasakė kad aš pats turiu jiems surasti tas taisykles. Aš tai suradau, ir įrodžiau, kad esu teisus. orouoste darbuotojai nekompetetingi savo darbe : (jie skaito tas taisykles ir nesupranta kas parašyta anglų kalba : (
Administracija pareiškė kad čia Wizzair neleidžia į lėktuvą be testo. Administracija Vilniaus oro uosto tegu paskaitos, ką reikalauja Wizzair. Aš skaitau kad labai prastas aptarnavimas Vilniaus oro uoste : (pagalbos jokios, kaltina visus kitus, o patys už savo klaidas neprisiima atsakomybės : (
Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
2021-05-07 10:45:49 IP 2ivrkfts
Administracija pareiškė kad čia Wizzair neleidžia į lėktuvą be testo. Administracija Vilniaus oro uosto tegu paskaitos, ką reikalauja Wizzair. Aš skaitau kad labai prastas aptarnavimas Vilniaus oro uoste : (pagalbos jokios, kaltina visus kitus, o patys už savo klaidas neprisiima atsakomybės : (
2021-04-21 09:44:41 IP 2cbpc2v0
2021-04-01 01:59:29 IP 4ljinfg
2020-12-12 08:42:14 IP 6a7voc5s
neturint neigiamo covid 19 testo.??? Mano senyvo amžiaus mama skrido lėktuvu su šiuo jaunuoliu kurį praleido visiškai be testo. Ji yra rizikos grupėje... kas bus atsakingas jeigu kasnors nutiks ir šis jaunuolis yra viruso nešiotojas.
2020-09-30 13:57:33 IP 2i24qfv8
2020-08-06 21:56:20 IP 28meltam
2020-08-06 09:00:03 IP 2cfq7b8s
Norėčiau pasiskusti kokie dirba nekompetetingi darbuotojai jūsų TARPTAUTINIAM ORO UOSTE. Šia situacija įvyko 2020.08.02. Vieta - iškart įeinant į salę "Atvykimas". Darbuotoja galiu tik aprašyti, aukštas vyras, su rudais plaukais, pilvu ir labai šaukantis.
Atvažiavome palydeti tave į oro uostą iš kito miesto, dėl to atkeliavome su šunim. Vilniuje ta diena buvo labai karšta ir palikti šunį mašinoje negalėjome. Priejome prie įėjimo pasižiūrėjome, jog jokiu draudžiamu ženklu nera, įėjome į salę. Vos įėjome ir darbuotojas kuri aprašiau viršuje laiško pradėjo grubiai mums sakyti kad mes išeitumem iš sales. Nors jokiu draudžiamu ženklu ant iejimo duru nera. Gerb. darbuotojas pasake tokia fraze: "-O čia rankinis šuo? Neprivalo niekas nieko klijuoti." Taigi, gaunasi kad čia kažkokia tai diskriminacija. Su mažomis šunimis įeiti galima, o su vidutiniais ne? Arba gerb. darbuotojas yra kinologas papildomai ir gali kažkaip tai atskirti kuriems galima o kuriems ne..
Po visu ginčiu mes apejome lauke iki sales "Išvykimas" ir praeinantys kitos darbuotojos mums NIEKO nepasake. Labai įdomiai gavosi.
Po šios situacijos paskambinau nurodytu telefonu svetaineje, man pasake kad, šiuo metu dėl koronaviruso pandemijos, musu išvys neturejo įleisti į oro uosta (mūsų buvo 4 suauges ir vienas vaikas). Tačiau jokiu dokumentu darbuotojas netikrino, nors skrido tik vienas žmogus. Tik jam buvo labai svarbu šunį neileisti.
Prašau atsakykite, ar į oro uosta kuris randasi Vilniuje galima įeiti su šunimi? Kiek teko buti kituose miestoje (Palangoje, Kaune) visur su šunimis galima. Jeigu, negalima, prašau atsiuskite nuoroda į taisykles kur tai parašyta. Iš anksto dėkoju.
Skaiteme daug komentaru po šios situacijos apie Vilniaus oro uosto darbuotojus, tai vienareikšmiškai daugiau niekada gyvenime neįeisime ten. Nes toks darbuotoju požiūris į žmonės, kaip į šlamšta.
Pagarbiai,
2020-07-21 15:01:29 IP 12lfjr4e
Aš keleivis o ne kalinis!!! Sumokėjus už bilietą noriu gauti servisą kaip kitose Europos sąjungos valstybėse!!!! Aš buvau labai geros nuotaikos, bet Vilniaus oro uosto darbuotojas sugadino viską, gavau dideli stresą!!!
Pradėkite kelti didesnius reikalavimus darbuotojams kurios priimtas į Vilniaus oro uostą!!!! Bet kol kas taip atsiveria LIETUVOS VEIDAS išvykstantiems ir svečiams!!! Gėda!!!!
2020-07-19 16:28:04 IP 28m80tuo
2020-07-15 20:37:44 IP 28m81ncr
Vakar grįžome iš Kipro, Larnakos. Likome pasibaisėje vaizdu oro uoste, nors karantinas ir baigėsi, bet per didelis atsipalaidavimas grąžins prie to kas buvo prieš porą mėnesių. Nuo pradžios skrydis su wizzair, dalis žmonių sėdėjo be kaukių, nusileidus orouoste jokios tvarkos lėktuve, visi lipą per galvas kad tik greičiau išliptų iš lėktuvo, kai tuo tarpu Larnakoje nusileidus visi išlipinėjo eilėmis į autobusus sodino ir vežė irgi ribotą žmonių skaičių, o kiti dar laukė lėktuve, Vilniuje visi buvom sugrūsti į autobusą ir nuvežti į orouostą. Užėjus į orouostą vėl lieki šokiruotas, nes nei vienoje vietoje nematėme dezinfekavimo priemonių, kai tuo tarpu Larnakoje kas 5 metrus sustatyti dezinfekciniai skysčiai, taip pat ir visiems temperatūrą pamatuoja, ko Vilniuje nedarė. Eilės prie pasų patikrinimo įprastos, bet vėl jokios tvarkos ir jokio atstumo laikymosi, o kas be mažų vaikų stovi prie automatinės eilės, kur vėl visi stovi be kaukių, nes nereikia nusiimti kai skanuoja veidą, taip pat jokių distancijų laikymosi. Praėjus pasų patikrą galvojom, kad dabar jau tikrai rasime kur nusidezinfekuoti rankas, bet irgi neradome, tai teko ieškoti savo. Dar dalina lapus su rekomendacijomis, ką reikia daryti, nors patys rekomendacijų nesilaiko. Pasiimdami lagaminą, taip pat reikėjo visą nusidezinfekuoti. Pasaulyje pandemijos dar niekas neatšaukė, tuo tarpu VNO įspūdis, kad jau viskas baigta ir įveikėm COVID-19. Su tokiu neatsakingų požiūriu antros bangos ilgai laukti nereikės, nesvarbu kad Kipras nepatenka į pavojingų keliauti šalių sąrašą, bet tvarka turi būti!!!