VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos oro uostai, VĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos oro uostai

Atsiliepimai apie Lietuvos oro uostai, VĮ

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos oro uostai, VĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šiandien ryte 8, 30 iš Vilniaus aerouosto išskridau į Varšavą, o iš Varšavos į Stambulą.
Buvau paruošus rankinį bagažą, bet aerouosto mergaitė pasiūlė rankinš bagažą įdėti į bagažo skyrių.
Visai per skubėjimą pamiršau, kad pinigus (3500€) įdėjau į didesnę tašę.
Kai supratau buvau lėktuve, nieko pakeist nebegalėjau.
Lagaminą atgavau Stambule apie 16, 30 val. Iškarto patikrinau, pinigų nebebuvo.
Kreipiausi į saugos tarnybą, nuroė jums rašyti skundą.
Svetlana Selevic
2022-04-16 23:08:25 IP 2fbau4bq
Atsakyti
Labas vakaras, turejau isskristyti siandiena is Vilniaus oro uosto, taciau nebuvom isleistos (buvau su dviem dukrom) pro vartus, nes turejom ID korteles o ne pasus. Kai jos paprase parodyti “settlement status”, parodzius laiska kuri gavau is Anglijos savivaldybes, jos atsake negalioja. Kai bandziau pasijunkti prie paskyros uztruko keleta minuciu. Pativirtinus Mano settlement status, joms prireike vaiku, noredama pasijungt jas (deja kiekvienas pasijungimas uztrunka), moterys man pasake Kad neileis manes I lektuva. Taigi teko gristi ir pirkt per nauja bilietus. Nors laiske parasyta, Kad ji negali buti naudojamas kaip statuso patvitimas, taciau kiek zemiau parasyta, Kad pasas, ID ar biometrine kortele, kuri buvo panaudota registuojantis, statutas buti priristas prie dokumento. Dokumento niekas net netikrino prie vartu.
Laipinimas buvo atitedas 10min, neileido, nes mat nesugebejo skirti keleta min pasijungt I paskyra. Visus galiojancius poperius keliauti I Anglija turejau.
Atsakyti
Sveiki, sedziu laukiu, lektuvo is Hurgados pagal internetine info jau turejo nusileisti 20:15, o jau 20:45, bet rasoma, kad dar vis laukiama 20:15? O jeigu esu ne is Vilniaus, atvaziuoju, parkingas kainuoja ne 1eur, tai bent jau sugebekite info atnaujinti laiku..
Lietuvos oro uostai
2022-01-31 09:46:15 IP 28m87a41
Atsakyti
Edita 2022-01-28 18:19:19
Laba diena, norėjau pasiteirauti, kodėl istrynete mano skundą apie Vilniaus aerosta???????????
Edita, mes skundų netriname, nes tai nėra mūsų tinklalapis. Gali būti, jog jūsų atsiliepimas pažeidė šio tinklalapio taisykles ir nebuvo publikuotas.
Skundą visad kviečiame palikti tiesiogiai mums čia: https://vno.lt/lt/keleiviu-gidas/oro-uosto-informacija/rasykite-mums

Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
Atsakyti
Laba diena, norėjau pasiteirauti, kodėl istrynete mano skundą apie Vilniaus aerosta???????????
Lietuvos oro uostai
2022-01-24 11:22:26 IP 28m87a41
Atsakyti
Sandra 2022-01-19 22:55:06
Antradieni turejau skrydi i Frankfurta is ten i Singapura, paskutine galutine šalis Australija nes ten gyvenu turiu (residency) or nebuvau praleista del naujo paso kuriame negalejo matyti mano vizos, bet sename pase nuskanavus ji supervaizeris mate viza ir vis tiek nieko negalejo padaryti nors mate viza kuri neturi galiojimo pasibaigimo ir yra linked su nauju pasu ir privalejo mane praleisti, nepraleidus pazeide istatyma. Skambinau i Australijos imigracija ir pasake su viza kuria turiu jie negalejo nepraleisti manes nes abu pasai yra linked. As nezinau kokia pasenusia sistema naudoja Vilniaus oro uostas ir kokie neapmokyti ir nezinantys taisykliu ir istatymu dirba oro uosto darbuotojai kurie net nežino ka reiškia Indefinite žodis vizoje, bet taip negalima nes aš praradau pinigus nes turiu persibookinti bilietus taip pat covid testas, laiką apsistojus Klaipėdoje turejau grįžti atgal ir dabar turiu laukti savaite iki kito skrydžio del oro uosto darbuotuoju nemokėjimo atlikti savo darbo ir nekopentingumo dėl kurios galėčiau kreiptis i teismą. Ir taip atsitinka ne man vienai kai Vilniaus oro uosto darbuotojai dėl mažo žinių kiekio nepraleidžia keliautojų i kitus žemynus. Dar gyvenime nesu buvus tokia pikta net nebesinori grįžti i Lietuva.
Sandra, apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atkreipiame dėmesį, kad pasienio kontrolę oro uoste vykdo Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT). Jūsų informaciją perdavėme mūsų Keleivių patirties kolegoms, kad galėtume gerinti paslaugų kokybę.

Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
Atsakyti
Antradieni turejau skrydi i Frankfurta is ten i Singapura, paskutine galutine šalis Australija nes ten gyvenu turiu (residency) or nebuvau praleista del naujo paso kuriame negalejo matyti mano vizos, bet sename pase nuskanavus ji supervaizeris mate viza ir vis tiek nieko negalejo padaryti nors mate viza kuri neturi galiojimo pasibaigimo ir yra linked su nauju pasu ir privalejo mane praleisti, nepraleidus pazeide istatyma. Skambinau i Australijos imigracija ir pasake su viza kuria turiu jie negalejo nepraleisti manes nes abu pasai yra linked. As nezinau kokia pasenusia sistema naudoja Vilniaus oro uostas ir kokie neapmokyti ir nezinantys taisykliu ir istatymu dirba oro uosto darbuotojai kurie net nežino ka reiškia Indefinite žodis vizoje, bet taip negalima nes aš praradau pinigus nes turiu persibookinti bilietus taip pat covid testas, laiką apsistojus Klaipėdoje turejau grįžti atgal ir dabar turiu laukti savaite iki kito skrydžio del oro uosto darbuotuoju nemokėjimo atlikti savo darbo ir nekopentingumo dėl kurios galėčiau kreiptis i teismą. Ir taip atsitinka ne man vienai kai Vilniaus oro uosto darbuotojai dėl mažo žinių kiekio nepraleidžia keliautojų i kitus žemynus. Dar gyvenime nesu buvus tokia pikta net nebesinori grįžti i Lietuva.
Lietuvos oro uostai
2022-01-10 10:08:08 IP 28m87a41
Atsakyti
Juste Maigyte 2022-01-10 07:27:56
Laba diena.
Vakar, sausio 9d. mano du nepilnamečiai vaikai nebuvo įleisti į skrydį Vilnius-Bilund W6 8089. Vaikams 14 ir 11 metų. Kompanijos darbuotojai buvo patikinę, kad vaikai gali skristi ir brolis gali lydėti savo sesę. Prie įlaipinimo vartų darbuotoja vaikų nepraleido, ignoravo mergaitę ištiktą panikos priepuolio, aš viską girdėjau ir mačiau per video skambutį. Vienas tuos skrydžiu turėjęs skristi keleivis pasisiūlė vaikus palydėti, bet nekompetetinga darbuotoja pasakė jog to padaryti negalima, nėra formos užpildytos. Mes su wizzair kompanija skraidom daug metų, taip pat mano vaikai. Šį kartą esam šoke kas per darbuotoja dirbo, kad matydama panikos ištiktą mergaitę, šalia esant jos broliui, suaugusiam pasisiūliusiam palydėti asmeniu, neįleido jų į skrydį?
Mano vaikui sukelta didžiulė trauma, mergaitė negalėjo įkvėpti oro, ją ištiko panikos ataka. Mes gyvename Danijoje, ir dabar dėl jūsų kaltės vaikai yra įstrigę Lietuvoje.
Noriėčiau, kad ši situacija kuo greičiau būtų išspresta, ir Vilniau oro uostas mums pasiūlytų kitą opciją kaip vaikam gryžti namo. Yra skrydžiai per Rygą į Bilund, tad būtų gražu jei pasirūpintumėte ne tik kelionės bilietais, bet ir lydinčiu asmeniu Rygoje, kas vaikus palydėtų iki lėktuvo skrendančio į Bilund.
Šito įvykio tikrai aš taip nepaliksiu, ir jei Vilniaus oro uostas mums nepasiūlys jokio varianto kaip ištaisyti situaciją, aš ją tikrai paviešinsiu tiek per spaudą, tiek per televiziją. Aš niekaip nesuprantu kaip taip galima elgtis ir kelti tokį stresą vaikam, pažeisti keleivių teises, ignoruoti verkiantį ir panikos ištiktą vaiką.
Sveiki, Juste. Apgailestaujame dėl šio įvykio. Atkreipiame dėmesį, jog keleivių registraciją bei kelionės dokumentų patikrą bendrovei "Wizz Air" vykdo privati antžeminio aptarnavimo įmonė, o ne Vilniaus oro uostas. Ji vadovaujasi šalies, į kurią skrenda keleiviai, bei atstovaujamos bendrovės taisyklėmis.

Būtume dėkingi, jei užpildytumėte šią formą, kad galėtume gerinti paslaugų kokybę bei, esant poreikiu, galėtume su jumis susisekti: https://vno.lt/lt/keleiviu-gidas/oro-uosto-informacija/rasykite-mums

Dėkojame.
Atsakyti
Laba diena.
Vakar, sausio 9d. mano du nepilnamečiai vaikai nebuvo įleisti į skrydį Vilnius-Bilund W6 8089. Vaikams 14 ir 11 metų. Kompanijos darbuotojai buvo patikinę, kad vaikai gali skristi ir brolis gali lydėti savo sesę. Prie įlaipinimo vartų darbuotoja vaikų nepraleido, ignoravo mergaitę ištiktą panikos priepuolio, aš viską girdėjau ir mačiau per video skambutį. Vienas tuos skrydžiu turėjęs skristi keleivis pasisiūlė vaikus palydėti, bet nekompetetinga darbuotoja pasakė jog to padaryti negalima, nėra formos užpildytos. Mes su wizzair kompanija skraidom daug metų, taip pat mano vaikai. Šį kartą esam šoke kas per darbuotoja dirbo, kad matydama panikos ištiktą mergaitę, šalia esant jos broliui, suaugusiam pasisiūliusiam palydėti asmeniu, neįleido jų į skrydį?
Mano vaikui sukelta didžiulė trauma, mergaitė negalėjo įkvėpti oro, ją ištiko panikos ataka. Mes gyvename Danijoje, ir dabar dėl jūsų kaltės vaikai yra įstrigę Lietuvoje.
Noriėčiau, kad ši situacija kuo greičiau būtų išspresta, ir Vilniau oro uostas mums pasiūlytų kitą opciją kaip vaikam gryžti namo. Yra skrydžiai per Rygą į Bilund, tad būtų gražu jei pasirūpintumėte ne tik kelionės bilietais, bet ir lydinčiu asmeniu Rygoje, kas vaikus palydėtų iki lėktuvo skrendančio į Bilund.
Šito įvykio tikrai aš taip nepaliksiu, ir jei Vilniaus oro uostas mums nepasiūlys jokio varianto kaip ištaisyti situaciją, aš ją tikrai paviešinsiu tiek per spaudą, tiek per televiziją. Aš niekaip nesuprantu kaip taip galima elgtis ir kelti tokį stresą vaikam, pažeisti keleivių teises, ignoruoti verkiantį ir panikos ištiktą vaiką.
Lietuvos oro uostai
2021-12-13 09:29:13 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Migle 2021-12-08 11:13:45
Vilniuje skrydis buvo 7 val ryto. Securita praėjau viskas gerai. Į b11 gate’us reikia pereit dar paso kontrole. Praėjau e-gates ir įėjau į budele kur sėdi policininkai ar kas ten tokie, sakė e-gatai atidaryti, sakau ir kas? Ir man sako tai gali eit ten, aš sakiau “kad jau atėjau čia” pradėjo burbuliuot kad čia visoks virusas pleciasi… visu pirma sėdėjo uždarose patalpose ir be kaukes? Tai aš jo jau tikrai neapsaugosiu. Tada sakė tai galiu “apsisukt” ir pasakiau ne aš jau čia. Patikrino pasa ir net nepasakė kaip iseit.. aš laukiau ir klausė “tai ko čia laukiat galit išsisklaidyti”… tokie nemandagus ir dar pati ryte, kita kart e-gates tikrai naudosiu.
Migle, apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Išties, pasienio kontrolę oro uoste vykdo Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT). Jūsų informaciją perdavėme mūsų Keleivių patirties kolegoms, kad galėtume gerinti paslaugų kokybę.
Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
Atsakyti
Vilniuje skrydis buvo 7 val ryto. Securita praėjau viskas gerai. Į b11 gate’us reikia pereit dar paso kontrole. Praėjau e-gates ir įėjau į budele kur sėdi policininkai ar kas ten tokie, sakė e-gatai atidaryti, sakau ir kas? Ir man sako tai gali eit ten, aš sakiau “kad jau atėjau čia” pradėjo burbuliuot kad čia visoks virusas pleciasi… visu pirma sėdėjo uždarose patalpose ir be kaukes? Tai aš jo jau tikrai neapsaugosiu. Tada sakė tai galiu “apsisukt” ir pasakiau ne aš jau čia. Patikrino pasa ir net nepasakė kaip iseit.. aš laukiau ir klausė “tai ko čia laukiat galit išsisklaidyti”… tokie nemandagus ir dar pati ryte, kita kart e-gates tikrai naudosiu.
Atsakyti
Vakar skridome is vilniaus i nyderlandus.kazkoks siaubas.
Mano bilietuose kai juos pirkau nebuvo reg.bagazo todel pasiskambinau kelios dienos pries skrydi ir pasitikrinau ar galesiu nusipirkti bagaza oro ouste.gavau atsakyma taip jokih bedu.tada atvykusi dar karta pasiklausiau informacijoje kur galiu isigyti bagaza man atsake kad prie cheak in.nuejusi gavau informacija kad galiu moketi tik kortele.gerai galvoju.moku nepriema.turi buti visa.rimtai?skrendant i nyderlandus ir mokant su nyderlandu banko kortele mokejimas netinka..tai juk ir tos salies pilieciai keliauja...lektuve lygiai tas pats...zodziu jai tau astma arba diabetas or nori vandenuko ne tike kad tuei moketi katastrofiska suma bet nepriema nei grynu ei nyderlandu banko kortele.zodziu tiesiog kratyk kojas.alpt pradejau tam lektuve jau.ale reikia forma pildyti skrendant i nyderlandus popierine.niekas jos neskaite niekas jos neprase kazkokios nesamones.
Atsakyti
Šiandien vyraujanti situacija COVID-19 mus visus priverčia laikytis tam tikrų taisyklių. Atskridus iš užsienio į Lietuvą pirmiausia buvo prašoma laikytis atstumų ir dėvėti veido kaukes. Deja, bet laukimas valandą laiko prie pasų kontrolės su kitais atvykusiais lėktuvo keleiviais, kurių per laiką susikaupė virš 1000 tikrai nebuvo dedamos pastangos, kad kontrolės procesas vyktų greičiau. Pirmiausia, tai dėl visų keleivių saugumo, o antra - laukimo fojė galėjo būti bentjau suderinta vandens, nes laukimas eilėje dideliame būryje žmonių tikrai muša karštį. Rekomenduotume Lietuvai ne tik skleisti žinią, kad reikia laikytis atstumo, bet ir pačioms institucijoms dėti visas pastangas situacijai gerinti.
Lietuvos oro uostai
2021-11-04 16:11:41 IP 2h85ai0q
Atsakyti
ROBERT 2021-11-01 11:52:24
Geb, kas skaitys, Skridome su žmona iš Vilniaus į Londono City Airport 31/10/21, depart 17 val. reisas LO273. Esame abu JK rezidentai, turintys vadinamą “settled status”. Prieš parą kartu su kt duomenimis pasitvirtinome tai JK valstybinėje “Visas & Immigration tarnybos reikalaujamoje ‘’Passenger Locator Form’’. Gavome OK ir į mano email buvo atsiustas šis dokumentas, kurį atsispausdinom.Taip pat turėjome registracijos patvirtinimą ir britiškus Covid skiepų pasus. Visur naudojome mūsų ID korteles, kadangi tai yra rezidentams laikinai leidžiama ir šių ID kortelių pagrindu buvo gauti tie mūsų Passenger Locatoriai, kas matėsi ketvirtame to dokumento puslapyje. Vilniaus oro uoste prie registracijos stendo darbuotojos pareikalavo, kad mes dar kartą, išsiėmę savo smartfonus, internete nusikrautume tuos settled status patvirtinimus, nors niekur nebuvo reikalavimo juos turėti išvis. Jos sakė, kad tie britiški dokumentai čia nieko nereiškia. Mes tvarkėme kelionės dokumentus namie, laptopu ir spausdinome juos. Mūsų smartfonai, nors ir daro viską, bet nėra super ir jau su beveik išnaudotomis atmintimis, todėl reaguoja į paklausimus lėtokai ir negali labai greit gauti, ko nori. Stendo darbuotojos mandagiai mums aiškino, kad mes neiškrisime, jei to nepadarysime, nes tokie yra Lenkijos LOT reikalavimai ir jos vykdo savo vadovų nurodymus. Bandžiau joms aiškinti, kad Lenkijos LOT dar nevadovauja JK Home Offisui ir pateiktas dokumentas, kurį pridedu yra priimančios šalies. Jį pridedu jūsų žiniai. Pakviestas pamainos vadovas pradžioje aiškino, kad reikia mums visus dokumentus perdaryti ant mūsų pasų, vėliau bent jau padėjo šiaip taip nusikrauti mano JK settled status dokumentą, o man panaudojus kartu savo ir žmonos telefonus nukrauti ir jos settled status patvirtinimą. Toks bereikalingas, perteklinis reikalavimas Covid apribojimų laiku negali nesukelti visai pagrįsto nepasitenkinimo ir Vilniaus oro uosto tarnybos pirmiausiai turėjo išsiaiškinti britų reikalavimus su britais, o ne su Lenkijos LOT, kurios reputacija galima abejoti, jei kelia tokius reikalavimus. Būtu gerai jei tai būtu padaryta bent neatidėliotinai, kad neerzinti keleivių.
Sekmės
Sveiki. Dėkojame už atsiliepimą ir kartu apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atkreipiame dėmesį, kad Vilniaus oro uoste keleivių registraciją vykdo dvi privačios antžeminio aptarnavimo įmonės, kurios tiesiogiai aptarnauja čia veikiančias oro linijų bendroves. Jei šįkart ar ateityje norėtumėte palikti atsiliepimą, kviečiame užpildyti šią formą: https://vno.lt/lt/keleiviu-gidas/oro-uosto-informacija/rasykite-mums

Dėkojame ir linkime saugių kelionių.
Atsakyti
Geb, kas skaitys, Skridome su žmona iš Vilniaus į Londono City Airport 31/10/21, depart 17 val. reisas LO273. Esame abu JK rezidentai, turintys vadinamą “settled status”. Prieš parą kartu su kt duomenimis pasitvirtinome tai JK valstybinėje “Visas & Immigration tarnybos reikalaujamoje ‘’Passenger Locator Form’’. Gavome OK ir į mano email buvo atsiustas šis dokumentas, kurį atsispausdinom.Taip pat turėjome registracijos patvirtinimą ir britiškus Covid skiepų pasus. Visur naudojome mūsų ID korteles, kadangi tai yra rezidentams laikinai leidžiama ir šių ID kortelių pagrindu buvo gauti tie mūsų Passenger Locatoriai, kas matėsi ketvirtame to dokumento puslapyje. Vilniaus oro uoste prie registracijos stendo darbuotojos pareikalavo, kad mes dar kartą, išsiėmę savo smartfonus, internete nusikrautume tuos settled status patvirtinimus, nors niekur nebuvo reikalavimo juos turėti išvis. Jos sakė, kad tie britiški dokumentai čia nieko nereiškia. Mes tvarkėme kelionės dokumentus namie, laptopu ir spausdinome juos. Mūsų smartfonai, nors ir daro viską, bet nėra super ir jau su beveik išnaudotomis atmintimis, todėl reaguoja į paklausimus lėtokai ir negali labai greit gauti, ko nori. Stendo darbuotojos mandagiai mums aiškino, kad mes neiškrisime, jei to nepadarysime, nes tokie yra Lenkijos LOT reikalavimai ir jos vykdo savo vadovų nurodymus. Bandžiau joms aiškinti, kad Lenkijos LOT dar nevadovauja JK Home Offisui ir pateiktas dokumentas, kurį pridedu yra priimančios šalies. Jį pridedu jūsų žiniai. Pakviestas pamainos vadovas pradžioje aiškino, kad reikia mums visus dokumentus perdaryti ant mūsų pasų, vėliau bent jau padėjo šiaip taip nusikrauti mano JK settled status dokumentą, o man panaudojus kartu savo ir žmonos telefonus nukrauti ir jos settled status patvirtinimą. Toks bereikalingas, perteklinis reikalavimas Covid apribojimų laiku negali nesukelti visai pagrįsto nepasitenkinimo ir Vilniaus oro uosto tarnybos pirmiausiai turėjo išsiaiškinti britų reikalavimus su britais, o ne su Lenkijos LOT, kurios reputacija galima abejoti, jei kelia tokius reikalavimus. Būtu gerai jei tai būtu padaryta bent neatidėliotinai, kad neerzinti keleivių.
Sekmės
Lietuvos oro uostai
2021-10-04 10:19:05 IP 2i51d0rq
Atsakyti
G 2021-10-03 19:14:16
Kaip visada išlieka viena problema. Apsaugos darbuotojų mentalitetas. Nemandagūs. Labai nemandagūs. Šiandie po skrydžio is graikijos tikrino pasus. Po skydžio… Kas yra neįprasta lyginant su kitom ES šalimis. Niekas niekad netikrina. Ir nevarto paėmė paso 20 sec.. nu ne esmė. Šiandie darbuotoja mane praleido netikrinus paso. O draugei čiupo uz rankos ir piktoku tonu paklausė “kur pasas”. Delnas ištiesiamAs. Pasas parodomas. Ai prieš tai dar sako, stok, kur pasas. Stovi.. eik, nu ko lauki.. Tai klausimas. Čia normalu? Iš kokios provincijos jie surinkti? Bet kažkokių etikos taisyklių kursus VNO suorganizuokit. Kaip Jūs Lietuvą reprezentuojate?
Sveiki. Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atkreipiame dėmesį, jog pasienio patikrą Lietuvos oro uostuose vykdo Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT). Būtume dėkingi, jei užpildytumėte šią formą ir pateiktumėte daugiau detalių: https://vno.lt/lt/keleiviu-gidas/oro-uosto-informacija/rasykite-mums
Dėkojame.
Atsakyti
Kaip visada išlieka viena problema. Apsaugos darbuotojų mentalitetas. Nemandagūs. Labai nemandagūs. Šiandie po skrydžio is graikijos tikrino pasus. Po skydžio… Kas yra neįprasta lyginant su kitom ES šalimis. Niekas niekad netikrina. Ir nevarto paėmė paso 20 sec.. nu ne esmė. Šiandie darbuotoja mane praleido netikrinus paso. O draugei čiupo uz rankos ir piktoku tonu paklausė “kur pasas”. Delnas ištiesiamAs. Pasas parodomas. Ai prieš tai dar sako, stok, kur pasas. Stovi.. eik, nu ko lauki.. Tai klausimas. Čia normalu? Iš kokios provincijos jie surinkti? Bet kažkokių etikos taisyklių kursus VNO suorganizuokit. Kaip Jūs Lietuvą reprezentuojate?
Atsakyti
Laba diena!

1. Norėčiau pasiteirauti, kodėl keleiviai registruojami grupėmis, bet "sukišami" į vieną autobusą? Kam autobuse nurodyta laikytis 1 m atstumo, kai tai neįmanoma. Kam tos grupės, jei prie lėktuvo niekas nieko nenurodė, visi lipo bet kaip.
2. Į parduotuvę ar vaistinę be Covid 19 paso neįeisi - o į aerouostą ir lėktuvą - nieks netikrino. Tai koks čia keleivių saugumas?! Net paklausiau, ar tikrai nereikia pateikti dokumentų, atsakymas - reiks izoliuotis. Na, kad ir lėktuve tautiečiai be kaukių, čia jau Finnair avialinijoms bus atskira pastaba.

Ačiū, jog vėl galime keliauti, bet po tokios patirties skubėti nesinori.

Saugių kelionių visiems! (ne tik dėl Covid 19)
Lietuvos oro uostai
2021-09-15 08:57:21 IP 28m87a41
Atsakyti
Svetlana 2021-09-15 05:31:32
šiandien, t.y. 2021-09-15, ~5:05-5:10 praeinant patikra buvau aprėkta darbuotojo, dėl to, kad nemačiau kur galima paimti bailus, o basom kirsti patikrą tikrai nenorėjau. PRAĖJUS PATIKRĄ, į mano prašymą prisistatyti buvu dar kartą aprėkta, kad tai ne mano reikalas. Nuoširdžiau, seniai keliauju per visą pasaulį, tačiau tokio aptarnavimo niekur neteko matyti. Baisu, tai dar nieko nepasakyti. Ačiū už sugadintą nuotaiką, dar ne prasidėjus kelionei. Nepateisinamas elgesys turėtu būti nubaustas.
Svetlana, atsiprašome už nemalonią patirtį. Jūsų informaciją perdavėme mūsų Keleivių patirties kolegoms, kad tokie atvejai nepasikartotų. Linkime saugių kelionių!
Atsakyti
šiandien, t.y. 2021-09-15, ~5:05-5:10 praeinant patikra buvau aprėkta darbuotojo, dėl to, kad nemačiau kur galima paimti bailus, o basom kirsti patikrą tikrai nenorėjau. PRAĖJUS PATIKRĄ, į mano prašymą prisistatyti buvu dar kartą aprėkta, kad tai ne mano reikalas. Nuoširdžiau, seniai keliauju per visą pasaulį, tačiau tokio aptarnavimo niekur neteko matyti. Baisu, tai dar nieko nepasakyti. Ačiū už sugadintą nuotaiką, dar ne prasidėjus kelionei. Nepateisinamas elgesys turėtu būti nubaustas.
Atsakyti
Noriu parašyti atsiliepimą apie įmonę, kaip darbdavį. Konkrečiai Kauno oro uoste yra nesilaikoma darbo kodekso. Darbuotojų trūksta, būna tokių dienų kai dirbama po 3 ar 3 žmonės, kai turėtų būti bent 8. Nuolat prašoma dirbti ilgiau, o už tai dvigubai nemoka. Ir pagal darbo kodeksą dirbti ilgiau 12val negalima, o yra atvejų kai žmonės dirba po 14val.Įdeda dirbti pastoviai papildomas dienas. Per savaitę viršija 52val limitą, kas yra darbo kodekso pažeidimas. Jeigu vadovybė skaito, susiimkit, nes labai greitai ginčas bus sprendžiamas su Valstybinės Darbo Inspekcijos pagalba.
Atsakyti
Vakar rugsejo 3d. diena skridau i Lutona. Pridaviau lagamina i bagazo skyriu ir atsiimdama lagamina Lutono oro uoste pastebejau kad buvo pavogta puse bloko cigareciu. Tiesiog suplese pakuote ir pasieme 3 pakelius. Pastebejau, kad ne man vienai cia taip atsitiko. Kazkoks absurdas
Rasa Šerpytienė
2021-08-22 12:31:45 IP 5f4so9av
Atsakyti
Laba. Didžiulė bėda su informaciniais pranešimais, kurie girdimi visai nesuprantai, žodžiai sumalti į vieną košę. Tuo tarpu reklaminiai pranešimai-įgarsinti tobulai. Šioje srityje reikia didžiulio tobulinimo.
Lietuvos oro uostai
2021-08-16 08:37:00 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Edvinas Vilkas 2021-08-16 05:39:27
Labai norėjau sužinoti kodėl laukiant prie registracijos pradžioje eilių nėra nurodyta kuri eilė yra priority ir kuri paprasta, kalba eina nuo 25-30 vartų ?Visi susigrūdę kaip silkės, nesilaikoma jokių atstumų, niekas neatsirenka kuri eilė yra kuriai grupei skirta, labai apmaudu daug žmonių sulaukę savo eilės ir patekę prie dokumentų tikrinimo buvo grąžinti vėl iš naujo laukti eilėje nes pasirodo ten buvo priority eilė, jokių asistentų prie eilių kad nukreiptų į atitinkamą eilę.Tikiuosi atkreipsite į tai dėmesį nes visa tai yra labai klaidinantis atvejis sukeliantis keleivių apmaudą.Ačiū.
Edvinai, apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Jūsų pateiktą informaciją perdavėme mūsų Keleivių patirties kolegoms.
Jei turėsite papildomų pastebėjimų, komentarų ar nusiskundimų, visad galite užpildyti šią formą: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Atsakyti
Labai norėjau sužinoti kodėl laukiant prie registracijos pradžioje eilių nėra nurodyta kuri eilė yra priority ir kuri paprasta, kalba eina nuo 25-30 vartų ?Visi susigrūdę kaip silkės, nesilaikoma jokių atstumų, niekas neatsirenka kuri eilė yra kuriai grupei skirta, labai apmaudu daug žmonių sulaukę savo eilės ir patekę prie dokumentų tikrinimo buvo grąžinti vėl iš naujo laukti eilėje nes pasirodo ten buvo priority eilė, jokių asistentų prie eilių kad nukreiptų į atitinkamą eilę.Tikiuosi atkreipsite į tai dėmesį nes visa tai yra labai klaidinantis atvejis sukeliantis keleivių apmaudą.Ačiū.
Lietuvos oro uostai
2021-08-10 16:43:48 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Jonas 2021-08-02 13:48:57
Rugpjūčio 2 d. ryte einant patikrą vaikas pamiršo savo kuprinytę. Po 4 val. ją atgavus Litcargo ofise pasigesta 50eur buvusių viduje. Vietoje to, skyrelyje kur buvo pinigai buvo įdėta ne mums priklausanti kosmetika (prisegu nuotrauką). Labai gėda ir liūdna, kad šiais laikais dar vyksta tokie vagiliavimai. Dar liūdniau, kad apvogė vaiką.
Jonai, apgailestaujame dėl šios situacijos. Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Atsakyti
Rugpjūčio 2 d. ryte einant patikrą vaikas pamiršo savo kuprinytę. Po 4 val. ją atgavus Litcargo ofise pasigesta 50eur buvusių viduje. Vietoje to, skyrelyje kur buvo pinigai buvo įdėta ne mums priklausanti kosmetika (prisegu nuotrauką). Labai gėda ir liūdna, kad šiais laikais dar vyksta tokie vagiliavimai. Dar liūdniau, kad apvogė vaiką.
Atsakyti
Nesamoningai ilgas ir nepateisinamas bagazo atsiemimo laikas visu is bet kur skrydziu atvejais, jokioj saly tokio nera, !!!! Laikas susitvarkyti, geda it dar vadinames europietiska sostine!
Lietuvos oro uostai
2021-07-28 09:37:15 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Vitalijus 2021-07-27 23:06:19
Po skrydzio aptikau iskarto kad lagaminas buvo stipriai apgadintas. Kai paklausiau oro uosto darbuotojo kur kreiptis del apgadinto lagamino, pasake kreiptis i avialinijos imone kuria skrydau. Kai parasiau laiska i avialinija gavau atsakyma kad yra reikalingas PIR kodas. Sita koda kaip supratau galima gauti tik kai randiesi oro uoste arrival terminale ir reikia pildyti kazkokia forma tam paciam oro uoste. Del oro uosto darbuotojo klaidos netekau gero lagamino. Del blogai apmokyto darbuotoju netekau gero daikto. Ir deja dabar negaliu tiketis jokios kompensacijos.
Vitalijau, apgailestaujame dėl šios situacijos. Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Atsakyti
Po skrydzio aptikau iskarto kad lagaminas buvo stipriai apgadintas. Kai paklausiau oro uosto darbuotojo kur kreiptis del apgadinto lagamino, pasake kreiptis i avialinijos imone kuria skrydau. Kai parasiau laiska i avialinija gavau atsakyma kad yra reikalingas PIR kodas. Sita koda kaip supratau galima gauti tik kai randiesi oro uoste arrival terminale ir reikia pildyti kazkokia forma tam paciam oro uoste. Del oro uosto darbuotojo klaidos netekau gero lagamino. Del blogai apmokyto darbuotoju netekau gero daikto. Ir deja dabar negaliu tiketis jokios kompensacijos.
Lietuvos oro uostai
2021-07-19 10:08:10 IP 28m87a41
Atsakyti
Giedre Lotuzyte 2021-07-13 00:26:27
Siandien liepos 12 diena skridau i Lutona pridaviau lagamina i bagazo skyriu ir atsiimdama lagamina Lutono orouoste pastebejau kad buvo pavogtas blokas cigareciu. Galvojau kad tokie dalykai nebevyksta. Labai zema vogti is zmoniu lagaminu kai jie patys negali ju priziureti. Pasitiki istaiga pasitiki joje dirbanciais zmonemis o jie pasinaudoja situacija ir tave apvogia.
Giedre, apgailestaujame dėl šios situacijos. Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Atsakyti
Siandien liepos 12 diena skridau i Lutona pridaviau lagamina i bagazo skyriu ir atsiimdama lagamina Lutono orouoste pastebejau kad buvo pavogtas blokas cigareciu. Galvojau kad tokie dalykai nebevyksta. Labai zema vogti is zmoniu lagaminu kai jie patys negali ju priziureti. Pasitiki istaiga pasitiki joje dirbanciais zmonemis o jie pasinaudoja situacija ir tave apvogia.
Atsakyti
Zdrastvujte, vilet s Vilnius/Milan Bergamo, nomer reisa FR2871, vremia vileta 15.10h.08.07.2021. Proizosla situacija ocen pecalnaja so storini rabotnikov registracii na etot reis!!!!! Nuzna bila pomos v zapolnenie kuor koda, 20 min.probivala no iz za volnenija ne polucalos, i poprosila devusek o pomosi, konesno bilo skazano sto oni ne obiazani eto delat i skazani eti slova bili s ogresiej ja bila opesina!!!!! A v dobavok drugaja kollega pobavila ne zapolnis nikuda ne poletis s takim tonom i licom sto ja ej cem to obiazanna!!!!!razvernulis i posli na posadocnij post menia ostaviv vot tak bez pomosi!!!!! Eto ne normalno!!!! Grubiat i ostavliajut svoix klientov bez okazanija v pomosi!!!!!!! Dalse v proverke rucnoj kladi takze grubiat.nedovolno otvecajut, razdrazonnie!!!!! A pro pozdoravatsia voobse ne dlia nix!!!!! Mojo mnenie esle vibrali etu professiju nado otnositsia k svoim klientam normalno a ne xamit i otvecat nepadobajuse!!!! Za poslednie 2 mesiaca prislos litet 3 raza s Vilniusa i vse razi takie!!!!!! Etim rabotnikam platiat zarplatu!!!! Vopros ZA STO!!!!!! UZAS
Lietuvos oro uostai
2021-07-07 11:34:01 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Mazena 2021-07-04 20:19:39
Šiandien liepos 4, 2021m apie 9 val.ryto ėjome patikrą VNO muitinėje. Ten buvo toks vyresnio amžiaus darbuotojas, dėja situacija kėlė stresą ir vardo neįsidemėjome, jis buvo aukštas ir labai nemaloniai, pakeltu tonu kalbėjo su vaikais, na pasijutome kaip kokiose kareivinėse. Kodėl tokioje vietoje dirba žmonės, kurie nepakantus ir leidžia sau pakeltu tonu kalbėti su žmonėmis ? Noriu pažymėti, kad tai jau ne pirmas toks kartas. Na niekur tokiu nekompetetingų darbuotojų neteko sutikt kaip mūsų Vilniaus oro uoste.
Mazena, apgailestaujame dėl šios situacijos. Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Lietuvos oro uostai
2021-07-07 11:32:02 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Dainius 2021-07-05 13:25:20
As tai nesuprantu, skrydis buvo i Olandije per Dublina, paskanbinau i oro uosta Vilniaus klausiu ar reikia testo sako ne nereikia nes Dubline buni ne daugiau 24 v o kaip reikejo skristi nepraleido nes testo reikia, tai kas dabar kaltas, kazkokia daunu !!!! kontora nezino ka sneka
Dainiau, apgailestaujame dėl šios situacijos. Atkreipiame dėmesį, kad kelionių taisyklėms nuolat kintant, rekomenduojame prieš skrydį oficialiuose šalių šaltiniuose pasidomėti, kokios naujausios taisyklės yra taikomos.

Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Lietuvos oro uostai
2021-07-07 11:29:44 IP 2i51d0rq
Atsakyti
Evelina Merkytė 2021-07-05 09:36:53
Labai nemaloni situacija oro uoste šiandien kuomet apie 15 žmonių, neturinčių korona testų, nebuvo įleisti į ryanair lėktuvą link Oslo, dėl neatnaujintos informacijos... Nuo šiandien Norvegija nebereikalauja testo įskrendant į šalį (reikia testuotis tik Norvegijoje). To darbuotojai nežinojo, todėl ne tik nuplaukė lėktuvo bilietai, veltui buvo užsakinėtas viešbutis, bet ir tolesnės kelionės traukinio bilietai buvo atšaukti, bei negrįžta laiku į darbus. Norėčiau gauti informacijos kur galima rašyti oficialų skundą. Mano atveju, atvykusi viena iš pirmųjų prie check-in paklausiau ar reikės testo, parodžiau, kad praėjusią savaitę buvo paskelbti pakeitimai dėl testavimo vykstant į Norvegiją. Sakė palaukti. Laukiau gerokai virš valandos. Sakau tai ar susisieks kas su manimi. Sako reikia testo. Tai sakau spėsiu pasidaryti. Sakė nebe. Likau už borto kaip ir nemažai kitų žmonių kurie skaito kas parašyta ant bilieto (you must ensure you are aware of any additional travel documentation that you need for every country you fly to). Tai tie, kurie žinojo ko reikia vykstant į Norvegiją, buvo suklaidinti ir negalėjo patekti į lėktuvą. Tokiu atveju manau kažkas turi atsakyti. Jau nebekalbu apie darbuotojų kalbėjimo toną, kuris visai nerodė jokios pagarbos.
Evelina, apgailestaujame dėl šios situacijos. Atkreipiame dėmesį, kad keleivių registraciją į skrydžius vykdo ir reikiamus kelionės dokumentus tikrina dvi privačios antžeminio aptarnavimo įmonės, o ne Vilniaus oro uosto darbuotojai.

Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Atsakyti
As tai nesuprantu, skrydis buvo i Olandije per Dublina, paskanbinau i oro uosta Vilniaus klausiu ar reikia testo sako ne nereikia nes Dubline buni ne daugiau 24 v o kaip reikejo skristi nepraleido nes testo reikia, tai kas dabar kaltas, kazkokia daunu !!!! kontora nezino ka sneka
Evelina Merkytė
2021-07-05 09:36:53 IP 2ju3l4ra
Atsakyti
Labai nemaloni situacija oro uoste šiandien kuomet apie 15 žmonių, neturinčių korona testų, nebuvo įleisti į ryanair lėktuvą link Oslo, dėl neatnaujintos informacijos... Nuo šiandien Norvegija nebereikalauja testo įskrendant į šalį (reikia testuotis tik Norvegijoje). To darbuotojai nežinojo, todėl ne tik nuplaukė lėktuvo bilietai, veltui buvo užsakinėtas viešbutis, bet ir tolesnės kelionės traukinio bilietai buvo atšaukti, bei negrįžta laiku į darbus. Norėčiau gauti informacijos kur galima rašyti oficialų skundą. Mano atveju, atvykusi viena iš pirmųjų prie check-in paklausiau ar reikės testo, parodžiau, kad praėjusią savaitę buvo paskelbti pakeitimai dėl testavimo vykstant į Norvegiją. Sakė palaukti. Laukiau gerokai virš valandos. Sakau tai ar susisieks kas su manimi. Sako reikia testo. Tai sakau spėsiu pasidaryti. Sakė nebe. Likau už borto kaip ir nemažai kitų žmonių kurie skaito kas parašyta ant bilieto (you must ensure you are aware of any additional travel documentation that you need for every country you fly to). Tai tie, kurie žinojo ko reikia vykstant į Norvegiją, buvo suklaidinti ir negalėjo patekti į lėktuvą. Tokiu atveju manau kažkas turi atsakyti. Jau nebekalbu apie darbuotojų kalbėjimo toną, kuris visai nerodė jokios pagarbos.
Atsakyti
Šiandien liepos 4, 2021m apie 9 val.ryto ėjome patikrą VNO muitinėje. Ten buvo toks vyresnio amžiaus darbuotojas, dėja situacija kėlė stresą ir vardo neįsidemėjome, jis buvo aukštas ir labai nemaloniai, pakeltu tonu kalbėjo su vaikais, na pasijutome kaip kokiose kareivinėse. Kodėl tokioje vietoje dirba žmonės, kurie nepakantus ir leidžia sau pakeltu tonu kalbėti su žmonėmis ? Noriu pažymėti, kad tai jau ne pirmas toks kartas. Na niekur tokiu nekompetetingų darbuotojų neteko sutikt kaip mūsų Vilniaus oro uoste.
Lietuvos oro uostai
2021-05-13 15:51:52 IP 28m87a41
Atsakyti
Romualdas 2021-05-07 10:45:49
Personalas blogai informuotas apie covid-19 taisykles ir reikalavimus. Dar reikia ir administracijai irodynėti, surasti ir nusiūsti informacija, taisykles apie tą šalį kur skrendama, kas reikalaujama. Medicinos personalas, turi žalia šviesa skrydžiui. Blogiausiai, kad tie kurie daro bording prie vartų, jie net nežino taisyklių, bando ieškoti, vėliau pasakė kad aš pats turiu jiems surasti tas taisykles. Aš tai suradau, ir įrodžiau, kad esu teisus. orouoste darbuotojai nekompetetingi savo darbe : (jie skaito tas taisykles ir nesupranta kas parašyta anglų kalba : (
Administracija pareiškė kad čia Wizzair neleidžia į lėktuvą be testo. Administracija Vilniaus oro uosto tegu paskaitos, ką reikalauja Wizzair. Aš skaitau kad labai prastas aptarnavimas Vilniaus oro uoste : (pagalbos jokios, kaltina visus kitus, o patys už savo klaidas neprisiima atsakomybės : (
Romualdai, apgailestaujame dėl šios situacijos. Atkreipiame dėmesį, kad keleivių registraciją į skrydžius vykdo ir reikiamus kelionės dokumentus tikrina dvi privačios antžeminio aptarnavimo įmonės, o ne Vilniaus oro uosto darbuotojai.

Kviečiame užpildyti šią formą ir mūsų Keleivių patirties kolegos išsamiai peržiūrės jūsų atvejį: https://www.vno.lt/lt/vilniaus-oro-uostas/rasykite-mums-1
Atsakyti
Personalas blogai informuotas apie covid-19 taisykles ir reikalavimus. Dar reikia ir administracijai irodynėti, surasti ir nusiūsti informacija, taisykles apie tą šalį kur skrendama, kas reikalaujama. Medicinos personalas, turi žalia šviesa skrydžiui. Blogiausiai, kad tie kurie daro bording prie vartų, jie net nežino taisyklių, bando ieškoti, vėliau pasakė kad aš pats turiu jiems surasti tas taisykles. Aš tai suradau, ir įrodžiau, kad esu teisus. orouoste darbuotojai nekompetetingi savo darbe : (jie skaito tas taisykles ir nesupranta kas parašyta anglų kalba : (
Administracija pareiškė kad čia Wizzair neleidžia į lėktuvą be testo. Administracija Vilniaus oro uosto tegu paskaitos, ką reikalauja Wizzair. Aš skaitau kad labai prastas aptarnavimas Vilniaus oro uoste : (pagalbos jokios, kaltina visus kitus, o patys už savo klaidas neprisiima atsakomybės : (
Atsakyti
Mes skridome su vyru ir kudikiu 18 balandzio rytiniu reisu is vilniaus i luton oro uosta.ir tiesiogine ta zodzio prasme jautemes nusivyle ir pikti.prie patikros punkto kur patikrina dokumentus ir isduoda ilaipinimo korteles pralaukeme dvi valandas prioricio eileja.kudikis jau reke nesavo balsu nes buvo pavarges ir alkanas seip ne taip daejome iki langelio ten sedejo jauna besimaivanti ir labai pasikelusi panele.atrodo pateikeme visus reikalingus dokumentus ir ji sako man reikia irodymu kad tikrai pirkote testus nors viskas buvo pazimeta ir uzpildyta lokacion formoje kodai ir panasei, bet ji primiktinai reikalavo kad surastume emaila kur pirkome nes kitaip neleis praeiti.ant galu galo paklausem kodel mes mokame papildomus pinigus uz prioriti jai prioriti eilej zmones leciau eina nei ne prioriti ir ji atsake cia visi prioriciai. Vos spejome i lektuva tiesiog begom.gaila kad is to skubejimo neuzsirasiau vardo paneles.bet tiesiog nera mandagumo. jai norite pasimaivyti kad esate virsesne nemanau kad oro uostas yra vieta kur taip reiketu elktis darbuotojams.
Atsakyti
Buvau šokiruota labai gaila kad iš to šoko ne užsirašiau darbuotojų vardo, bet jau kaip minimum 5 metus nera išduodamas gymimo ludimas kaip anksčiau, dabar ant a4 formato duoda dokumentą, bet deja oro uoste darbatojaj apie tj nežino.. Keista.. Juk jau senai ira atnaujintas dokumentas.. Ir nepraleido mano vaiko su tokiu gymimo ludimo, sake man cia nesąmonė vos ne poperiukas nusivalymui kad iš kur aš tokį ištraukiau turi būt knygelė, tikrai norėčiau ta darbuotoji dabar su ramia, sytuacijia sutikt.. Iš matymo ji atpažinciau reiktų pasakyti valdžiai kad parodytų jam kaip dabar atrodo gymimo liudijimai (buvo vaikinas) bet ir šalia jo moterys na faktas ne mama tad jaj atrodė lengva dabar paimti ir numesti vaiką ir iškristi be jo... As stovėjau verkiau si vaikų ant rankų bet i mane žiūrėjo kaip niekur nieko nieko nesakė nepatare, elgesį piktibiskai kad iš kur aš ištraukiau ta pagal juos popieriuka
Atsakyti
Sveiki. Kodel yra leidžiama lietuviams išskristi iš Vilniaus oro uosto
neturint neigiamo covid 19 testo.??? Mano senyvo amžiaus mama skrido lėktuvu su šiuo jaunuoliu kurį praleido visiškai be testo. Ji yra rizikos grupėje... kas bus atsakingas jeigu kasnors nutiks ir šis jaunuolis yra viruso nešiotojas.
Atsakyti
Vilniaus oro uostas kartu su Vilniaus m. savivaldybe turėtų išspręsti problemą, kuri atsirado dėl covid pandemijos. Poilsio ir švenčių dienomis atvykę keleiviai iš užsienio negali nusipirkti miesto transporto bilietų, nes autobusuose jie neparduodami, o Narvesen atvykime nedirba. Narvesen išvykime dirba, bet ten atvykėliai neįleidžiami.
Atsakyti
2020.08.05. išlydėjau dukrą su trim mažamečiais anūkais namo, į Briuselį. Prie oro uosto išvykimo salės buvome maždaug 18val.20 min.. Kadangi jokio įspėjamojo užrašo, kad išvykstančius lydintiesiems negalima įeiti į salę, ėjau kartu su anūkais, norėjau padėti nuvežti registruotą bagažą, nes jo buvo nemažai. Čia mus sustabdė oro uosto darbuotojas, toks chamavotas dėdė, kuris nesugebėjo net pasisveikinti, nors tai sugeba kiekviena, turbūt, mažiau išsilavinusi prekybos centro kasininkė, ir tiesiog pasakė, kad mano vieta anapus durų.Suprantu, kad tai yra saugumo reikalavimai, tai normalu, bet ar normalus toks aptarnaujančio personalo elgesys? Pirmiausiai turi būti įspėjamieji užrašai, kad lydintiems įeiti negalima, prie vežimėlių bagažui turėtų būti dezinfekcinis skystis, ar bent nuoroda, ar tų vežimėlių rankenos dezinfekuotos, ar ne. Teko traukti iš automobilio savo dezinfekcinį skystį ir purkšti vežimėlį.Tikrai turim kuo didžiuotis, tikrai tarptautinis Lietuvos oro uostas, vadinami Lietuvos vartai į pasaulį? BRAVO
Atsakyti
Laba diena,
Norėčiau pasiskusti kokie dirba nekompetetingi darbuotojai jūsų TARPTAUTINIAM ORO UOSTE. Šia situacija įvyko 2020.08.02. Vieta - iškart įeinant į salę "Atvykimas". Darbuotoja galiu tik aprašyti, aukštas vyras, su rudais plaukais, pilvu ir labai šaukantis.

Atvažiavome palydeti tave į oro uostą iš kito miesto, dėl to atkeliavome su šunim. Vilniuje ta diena buvo labai karšta ir palikti šunį mašinoje negalėjome. Priejome prie įėjimo pasižiūrėjome, jog jokiu draudžiamu ženklu nera, įėjome į salę. Vos įėjome ir darbuotojas kuri aprašiau viršuje laiško pradėjo grubiai mums sakyti kad mes išeitumem iš sales. Nors jokiu draudžiamu ženklu ant iejimo duru nera. Gerb. darbuotojas pasake tokia fraze: "-O čia rankinis šuo? Neprivalo niekas nieko klijuoti." Taigi, gaunasi kad čia kažkokia tai diskriminacija. Su mažomis šunimis įeiti galima, o su vidutiniais ne? Arba gerb. darbuotojas yra kinologas papildomai ir gali kažkaip tai atskirti kuriems galima o kuriems ne..
Po visu ginčiu mes apejome lauke iki sales "Išvykimas" ir praeinantys kitos darbuotojos mums NIEKO nepasake. Labai įdomiai gavosi.

Po šios situacijos paskambinau nurodytu telefonu svetaineje, man pasake kad, šiuo metu dėl koronaviruso pandemijos, musu išvys neturejo įleisti į oro uosta (mūsų buvo 4 suauges ir vienas vaikas). Tačiau jokiu dokumentu darbuotojas netikrino, nors skrido tik vienas žmogus. Tik jam buvo labai svarbu šunį neileisti.

Prašau atsakykite, ar į oro uosta kuris randasi Vilniuje galima įeiti su šunimi? Kiek teko buti kituose miestoje (Palangoje, Kaune) visur su šunimis galima. Jeigu, negalima, prašau atsiuskite nuoroda į taisykles kur tai parašyta. Iš anksto dėkoju.

Skaiteme daug komentaru po šios situacijos apie Vilniaus oro uosto darbuotojus, tai vienareikšmiškai daugiau niekada gyvenime neįeisime ten. Nes toks darbuotoju požiūris į žmonės, kaip į šlamšta.

Pagarbiai,
Atsakyti
Prašau jūsų patikrinti vaizdo kamera!!! Incidentas įvyko 18.07.2020.Reiso numeris:FR7149.Vilnius-Dublin.Lietuvos laikų 21:20.Vilniaus oro uoste saugumo patikroje eidamas pro vartus suveikia signalas ir turėjau grįžti du kartus.Saugumo darbuotojais vyras iškart pradėjo kalbėti iš aukšto nemalonių pakeltu tonu be jokios pagarbos. As paklausiau kodėl JUS taip su manim kalbot? Atsakymas buvo TU saugumo kontrolei!!!!......Kas TAU neaišku???!!!! Aš sakiau JUS o jūsų saugumo darbuotojas man TU ir kaip visą pokalbį. Daugiau nei dešimt kartų parašiau kad prisistatytu ir paroditu pažymėjimą, kad galėčiau parašyti skundą dėl tokio elgesio. Jūsų saugumo darbuotojas uždėjo ranka ant pažimejimo kad negalėčiau perskaityt. Pačiam viršuje pažymėjime buvo raidės, aš užrašiau visus:LSASLBKA.Jam 45-50 metu, ūgis apie 1.85. Prašau identifikuoti saugumo darbuotoja pagal numerį ir aprašymą.Tas ponas pareikalavo mano paso ir perrašė mano asmeninius duomenis į paprastą lapą !!!! Kur bus naudojama šitą informacija? Norėjau kviesti policiją kad nustatytų tą asmeny. Pas manė priėjo kitas apsaugos darbuotojas, pasakė kad žmogus pavarges yra del kaukes nešiojimo (covid19).
Aš keleivis o ne kalinis!!! Sumokėjus už bilietą noriu gauti servisą kaip kitose Europos sąjungos valstybėse!!!! Aš buvau labai geros nuotaikos, bet Vilniaus oro uosto darbuotojas sugadino viską, gavau dideli stresą!!!
Pradėkite kelti didesnius reikalavimus darbuotojams kurios priimtas į Vilniaus oro uostą!!!! Bet kol kas taip atsiveria LIETUVOS VEIDAS išvykstantiems ir svečiams!!! Gėda!!!!
SERGEJUS LAZARENKO
2020-07-19 16:28:04 IP 28m80tuo
Atsakyti
Хочу обратить внимание на хамское обращение работников аэропорта. Извините, что пишу по русски, но молчать просто не могу. Приехали в аэропорт Вильнюса, я понимаю, что коронавирус, но первая реакция работников, вы летите нет убирайтесь вон, жена высказала замечание, этот прарень изчез, но девушка объявила вход в аэропорт в маске, выполнили требование, я одел маску и лишь только тогда объявила, что кассы в воскресенье не работают, разговор был на государственном языке, но это не помогло. Вопрос понимаю, что критическая ситуация. но мы вернулись в эпоху сталоинизма я не крал не я не наносил вред, яхотел купить билет в Гданьск, что я сделал плохог для этих людей, государства, для аэропорта готов этот вопрос писать в газету поверьте я вреда аэропорту не хоте принести, но поверьте полуть ответ выметайтесь отсюда varikyt iš čia мне не понятен было это сегодня 19.07 в 13ю30
Tiesiog nuomonė
2020-07-15 20:37:44 IP 28m81ncr
Atsakyti
Keliautojas 2020-07-14 13:56:18
Vakar grįžome iš Kipro, Larnakos. Likome pasibaisėje vaizdu oro uoste, nors karantinas ir baigėsi, bet per didelis atsipalaidavimas grąžins prie to kas buvo prieš porą mėnesių. Nuo pradžios skrydis su wizzair, dalis žmonių sėdėjo be kaukių, nusileidus orouoste jokios tvarkos lėktuve, visi lipą per galvas kad tik greičiau išliptų iš lėktuvo, kai tuo tarpu Larnakoje nusileidus visi išlipinėjo eilėmis į autobusus sodino ir vežė irgi ribotą žmonių skaičių, o kiti dar laukė lėktuve, Vilniuje visi buvom sugrūsti į autobusą ir nuvežti į orouostą. Užėjus į orouostą vėl lieki šokiruotas, nes nei vienoje vietoje nematėme dezinfekavimo priemonių, kai tuo tarpu Larnakoje kas 5 metrus sustatyti dezinfekciniai skysčiai, taip pat ir visiems temperatūrą pamatuoja, ko Vilniuje nedarė. Eilės prie pasų patikrinimo įprastos, bet vėl jokios tvarkos ir jokio atstumo laikymosi, o kas be mažų vaikų stovi prie automatinės eilės, kur vėl visi stovi be kaukių, nes nereikia nusiimti kai skanuoja veidą, taip pat jokių distancijų laikymosi. Praėjus pasų patikrą galvojom, kad dabar jau tikrai rasime kur nusidezinfekuoti rankas, bet irgi neradome, tai teko ieškoti savo. Dar dalina lapus su rekomendacijomis, ką reikia daryti, nors patys rekomendacijų nesilaiko. Pasiimdami lagaminą, taip pat reikėjo visą nusidezinfekuoti. Pasaulyje pandemijos dar niekas neatšaukė, tuo tarpu VNO įspūdis, kad jau viskas baigta ir įveikėm COVID-19. Su tokiu neatsakingų požiūriu antros bangos ilgai laukti nereikės, nesvarbu kad Kipras nepatenka į pavojingų keliauti šalių sąrašą, bet tvarka turi būti!!!
Tai gal reikėjo likti Kipre, kame problema neaišku. Kalbat apie atsipalaidavimą VNO ir apie antros bangos artėjimą? Tai gal pradėkim nuo to, kad “pandemijos pasaulyje dar niekas neatšaukė”, o jūs jau tik skrydžiams atsinaujinus lekiat į Kiprą. Saugos reikalavimų laikymasis yra kiekvieno žmogaus asmeninis reikalas, k.t. jūs esat pats atsakingas už savo ir savo artimųjų saugą. Niekas nebėgios ir neprašys visų užsidėt kaukes, o dėl dezinfekcinio skysčio, neradote, nereikškia, kad nėra. ;) Jeigu išdrįsote skristi, reiškia sugebate įvertinti situaciją ir savo galimybes. Pradedant kažkieno veiklos vertinimą, pagalvokit, ar viską gerai darote jūs. Gražių ir saugių kelionių! (:

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. ir tęsiantis veiklą pandeminėmis aplinkybėmis. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
MTM LT
Stambių, dalinių ir smulkių krovinių pervežimas

Adresas: Kareivių g. 6, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
UAB „MTM LT“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose valstybėse. TEIKIAMOS PASLAUGOS Stambių, dalinių ir smulkių krovinių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Efektyvus žemės ūkio sektoriaus rizikų valdymas – kokybiško maisto tiekimo užtikrinimui
Efektyvus žemės ūkio sektoriaus rizikų valdymas – kokybiško maisto tiekimo užtikrinimui 05-20 00:45
Siekiant užtikrinti pakankamą kokybiško maisto tiekimą ir tai galintį garantuoti žemės ūkio sektoriaus finansinį stabilumą, vis daugiau dėmesio skiriama racionalių sprendimų paieškai, kad sausra...
Naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB" kelionėms pirmąją klase suteikė kitą prasmę
Naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB" kelionėms pirmąją klase suteikė kitą prasmę 05-20 00:38
"Bentley Bentayga" nuo pat pirmųjų dienų buvo populiariausias gamintojo modelis. Nuo šiol jam tenka dar vienas svarbus titulas – flagmanas. "Bentley" pristato jau penktąjį modelį savo gamoje –...
Personalizuotos ūkininkavimo technologijos – ateitis, kuri prasideda šiandien
Personalizuotos ūkininkavimo technologijos – ateitis, kuri prasideda šiandien 05-20 00:09
Šiandien mes stovime ant slenksčio, kai atsiranda inovatyvios biotechnologijos ir tuo pačiu alternatyvos iki šiol gaminamoms mineralinėms trąšoms, o taip pat erdvė tvarioms individualioms...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

Humana 432,00 +2,85%
AutoZone 1889,39 +2,71%
Macy's 19,36 +1,73%
Boeing 127,14 +1,29%
Hasbro 86,76 -4,38%
Philip Morris 100,50 -5,35%
Harley-Davidson 32,43 -9,29%
Cisco 41,72 -13,73%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 6,13 -1,92%
Kava 5,85 +2,63%
Nafta 109,59 -2,50%
Vištiena 3,67 +9,88%
Sidabras 24,55 -3,00%
Dyzelis 4,04 +6,88%
Cukrus 0,81 +1,25%
Dujos (JAV) 6,53 +33,81%