VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos oro uostai, VĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos oro uostai

Atsiliepimai apie Lietuvos oro uostai, VĮ

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos oro uostai, VĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Agnė 2020-05-08 09:33:16
Oro uosto darbuotojai mano, kad yra normalu į teritoriją patekusius laukinius gyvūnus vaikyti ir traiškyti automobiliais. Oro uosto valdžia yra visiškai neįgali ir nesugeba prisiimti jokios atsakomybės. Trūksta elementarių gebėjimų suvokti situaciją, o tai daug ką pasako apie šios įstaigėlės gebėjimą valdyti krizes. Ūkio skyriaus vadovas po tokio įvykio turėtų mažų mažiausiai atsistatydinti, tai visame pasaulyje ir būtų padaryta. Rekomenduoju visiems laikytis atokiai nuo šio oro uosto, pati jį tikrai boikotuosiu. Gėda.
Tikrai taip, Agne, visi ir manome. Jei jūsų aplinkoje atsiras negeras žmogus, manysiu kad ir jūs tokia pati. Juk, anot jūsų - taip galvoti logiška, ar ne?
Lietuvos oro uostai
2020-05-14 15:49:35 IP 4ljl5io
Atsakyti
Agnė 2020-05-08 09:33:16
Oro uosto darbuotojai mano, kad yra normalu į teritoriją patekusius laukinius gyvūnus vaikyti ir traiškyti automobiliais. Oro uosto valdžia yra visiškai neįgali ir nesugeba prisiimti jokios atsakomybės. Trūksta elementarių gebėjimų suvokti situaciją, o tai daug ką pasako apie šios įstaigėlės gebėjimą valdyti krizes. Ūkio skyriaus vadovas po tokio įvykio turėtų mažų mažiausiai atsistatydinti, tai visame pasaulyje ir būtų padaryta. Rekomenduoju visiems laikytis atokiai nuo šio oro uosto, pati jį tikrai boikotuosiu. Gėda.
Sveiki, Agne,

gegužės 11 dieną užbaigus vidinį Lietuvos oro uostų tyrimą, darbuotojas, kuris gegužės 6 dieną Vilniaus oro uosto teritorijoje buvo atsakingas už laukinio gyvūno mirtimi pasibaigusių incidentą - savo iniciatyva paliko pareigas. Darbuotojas supranta savo atsakomybę ir gailisi dėl šio incidento. Bendrovės tyrimas parodė, kad darbuotojo veiksmai buvo neadekvatūs, nedera nei su oro uosto taisyklėmis, nei su elgesio standartais, kurie susiję su gyvosios gamtos apsauga.

Gyvybė, nesvarbu kieno, žmogaus ar gyvūno, yra vertybė, todėl į situaciją, kuomet ji buvo atimta, žiūrime labai principingai. Labai apgailestaujame dėl šio įvykio, kuris sukrėtė ne tik mūsų įmonės bendruomenę, bet ir visą šalį. Egzistuojančios įmonės tvarkos darbuotojams nurodo pasirūpinti, kad į teritoriją patekęs gyvūnas humaniškomis priemonėmis būtų paskatintas palikti oro uosto teritoriją, žudyti draudžiama. Tenka pripažinti, kad atliktas vidinis tyrimas atskleidė ir tai, kad būtina peržiūrėti ir dar labiau sukonkretinti kai kurias tvarkas ir procedūras, kad panašūs incidentai neturėtų erdvės pasikartoti.

Lietuvos oro uostų iniciatyva visa informacija perduota Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai (VMVT) ir Vilniaus gyvosios gamtos apsaugos inspekcijai. Šios institucijos pateiks savo išvadas, o bendrovė pasiruošusi atlyginti visą padarytą žalą.

Jau dabar konsultuojamės su atsakingomis gyvąją gamtą saugančiomis institucijomis, gyvūnų teisėmis besirūpinančiomis nevyriausybinėmis organizacijomis. Vertiname galimybes įsigyti papildomas technines priemones. Tariamės ir dėl galimybės mūsų operatyvinius darbuotojus papildomai konsultuoti, rekomenduoti būdus, kurie padėtų išvengti analogiškų incidentų.
Atsakyti
Oro uosto darbuotojai mano, kad yra normalu į teritoriją patekusius laukinius gyvūnus vaikyti ir traiškyti automobiliais. Oro uosto valdžia yra visiškai neįgali ir nesugeba prisiimti jokios atsakomybės. Trūksta elementarių gebėjimų suvokti situaciją, o tai daug ką pasako apie šios įstaigėlės gebėjimą valdyti krizes. Ūkio skyriaus vadovas po tokio įvykio turėtų mažų mažiausiai atsistatydinti, tai visame pasaulyje ir būtų padaryta. Rekomenduoju visiems laikytis atokiai nuo šio oro uosto, pati jį tikrai boikotuosiu. Gėda.
Lietuvos oro uostai
2020-03-26 13:24:31 IP 4ljl5io
Atsakyti
Andrius 2020-03-12 21:55:30
Oro uosto vadovybė corona viruso pandemijos akivaizdoje visiškai nesirūpina savo darbuotojais ir neaprūpina individualiomis apsaugos priemonėmis. Jas turi tik savanoriai ir kariai. O apie etatinį personalą bus pagalvota, kai kas nors susirgs ar numirs.
Sveiki, Andriau,

ačiū už pastebėjimą. Pandemijos metu ėmėmės visų įmanomų saugumo priemonių bei remiamės Pasaulio sveikatos organizacijos nurodymais siekdami apsaugoti tiek mūsų keleivius, tiek darbuotojus. Tikimės, jog esate sveiki ir saugūs namuose.
Lietuvos oro uostai
2020-03-26 13:18:22 IP 4ljl5io
Atsakyti
Luka 2020-03-11 12:14:24
02.03.2020 diena Vilniaus oro uoste apie 10.00 val ryto ėjome saugumo patikra, dėję turėjome nemalonia situacija. Darbuotoja kuri buvo ant patikros buvo labai nemandagi, grubi. Vardo dėję neįsidėmėjau, bet ta moteris buvo su raudonais plaukais. Pastoviai kažką komentavo, kaip “Nu taip, ka jus nežinote?” “vartydavo” akis, o kai įdėjau striuke kartu su skysčiu maišeliu i viena dėže, jinai mano piktu tonu šuktelejo ‘Nu ką jus darote! Yra gi tu dėžių!’ Net kiti žmones atsisuko pasižiūrėti kas vyksta. Norejau aiškintis vietoje, bet neturėjau tam tada tam laiko. Esu pasipiktinusi darbuotojos elgesiu, manau, kad jai ne tik, kad negalima dirbti tokį darbą, bet ir reikia pasimokyti kultūros, bei bendravimo su žmonėmis, nors tikrai moteris metuose.
Sveiki, Luka, atsiprašome ir dėkojame, kad pasidalijote, mums tai labai svarbu. Nuolat siekiame gerinti keleivių patirtis ir tobulinti aptarnavimo kokybę. Apie Jūsų skundą informuosime atsakingus asmenis.
Atsakyti
Oro uosto vadovybė corona viruso pandemijos akivaizdoje visiškai nesirūpina savo darbuotojais ir neaprūpina individualiomis apsaugos priemonėmis. Jas turi tik savanoriai ir kariai. O apie etatinį personalą bus pagalvota, kai kas nors susirgs ar numirs.
Atsakyti
Sveiki. Visą savaitę neįmanoma prisiskambinti atstovams Turkish Airlines. Reikalas skubus, kaip susisiekti?
Atsakyti
02.03.2020 diena Vilniaus oro uoste apie 10.00 val ryto ėjome saugumo patikra, dėję turėjome nemalonia situacija. Darbuotoja kuri buvo ant patikros buvo labai nemandagi, grubi. Vardo dėję neįsidėmėjau, bet ta moteris buvo su raudonais plaukais. Pastoviai kažką komentavo, kaip “Nu taip, ka jus nežinote?” “vartydavo” akis, o kai įdėjau striuke kartu su skysčiu maišeliu i viena dėže, jinai mano piktu tonu šuktelejo ‘Nu ką jus darote! Yra gi tu dėžių!’ Net kiti žmones atsisuko pasižiūrėti kas vyksta. Norejau aiškintis vietoje, bet neturėjau tam tada tam laiko. Esu pasipiktinusi darbuotojos elgesiu, manau, kad jai ne tik, kad negalima dirbti tokį darbą, bet ir reikia pasimokyti kultūros, bei bendravimo su žmonėmis, nors tikrai moteris metuose.
Lietuvos oro uostai
2020-02-27 14:45:18 IP 2i250cct
Atsakyti
Ona 2020-02-25 21:23:13
Siandien 25-02-2020 skrido mano sesuo su vyru is vilniaus i stanstedo oro uosta tai buvo 5.20turejo isskrist lektuvas, bet ne esme, esme tame, kad per patikra mano sesuo su vyro buvo apvadinti odiotais durniais ir visokiais zodziais darbuotojos deja vardo pavardes neisiminem man idomu kodel jinai dirba toki darba jaigu yra tuo nepatenkinta kas cia darosi per nesamones ar visai jau pabugo ir per protinga yra su savo izulumu nemanau kad taip turetu buti jaigu jinai nepatenkinta gyvenimu tegul savo nepasitenkinimus ir problemas palieka namie o neissilieja ant zmoniu
Sveiki, Ona,

apgailestaujame dėl nemalonios situacijos ir dėkojame, kad pasidalijote, nuolat stengiamės gerinti mūsų keleivių patirtis. Jei turite daugiau detalių apie situaciją, prašome pasidalinti el. paštu: info@ltou.lt. Jūsų situaciją aiškinsimės.
Atsakyti
Siandien 25-02-2020 skrido mano sesuo su vyru is vilniaus i stanstedo oro uosta tai buvo 5.20turejo isskrist lektuvas, bet ne esme, esme tame, kad per patikra mano sesuo su vyro buvo apvadinti odiotais durniais ir visokiais zodziais darbuotojos deja vardo pavardes neisiminem man idomu kodel jinai dirba toki darba jaigu yra tuo nepatenkinta kas cia darosi per nesamones ar visai jau pabugo ir per protinga yra su savo izulumu nemanau kad taip turetu buti jaigu jinai nepatenkinta gyvenimu tegul savo nepasitenkinimus ir problemas palieka namie o neissilieja ant zmoniu
Atsakyti
Simas 2020-02-23 01:34:34
Sveiki,
Viskas puiku, tik autobusai, kurie veža keleivius, galetu būti labiau “žali”, labai jau seni.
Liuks!
Lietuvos oro uostai
2020-02-25 16:19:50 IP 2i250cct
Atsakyti
Simas 2020-02-23 01:34:34
Sveiki,
Viskas puiku, tik autobusai, kurie veža keleivius, galetu būti labiau “žali”, labai jau seni.
Sveiki, Simai,

Ačiū už įvertinimą ir skubame pasidžiaugti, jog jau netrukus oro uostus pasieks nauji elektriniai autobusai, į kuriuos šiuo metu investuoja už keleivių transportavimą oro uostuose atsakinga antžeminė orlaivių priežiūros bendrovė. LOU su partneriais nuolat siekia keliones keleiviams padaryti kuo malonesnes, investuoja į tvarius sprendimus bei siekia tapti kuo draugiškesni aplinkai. Linkime gerų kelionių ateityje!
Atsakyti
Sveiki,
Viskas puiku, tik autobusai, kurie veža keleivius, galetu būti labiau “žali”, labai jau seni.
Lietuvos oro uostai
2020-02-10 11:09:59 IP 2i250cct
Atsakyti
Raimonda 2020-02-05 16:03:06
Daug skraidau.Ir tikrai ne tik RYANAIR lektuvais. Net tik Lietuva Londonas. Neminesiu kiek kur esu vykusi, taciau tik Lietuvos oro uostose susiduriu su labai nepagarbiais darbuotojais.Skridau is Kauno i Luton.Daug nesiplesiu, taciau konflitas prasidejo del isedimo i lektuva. Darbuotoja buvo nemandagi, grubi, , kalbejo pakeltu tonu, zemimdama mane. Provokavo konflikta savo replikomis. Keleive kuri leido stoti pries ja liko pribloksta. Man buvo grasinama, kad itrauks mane i ryanair sarasus ir daugiau nebeskraidysiu.Paklausus pavardes grubiai atsove, "NEPRIVALAU TAU NIEKO SAKYT".
Tikrai niekur dar nebuvau taip susidurus.
I oro uosta atvykau anksti. Mano lektuvo dar nebuvo. Prisedau palaukt. Tuo metu laipino kita lektuva, zmoniu buvo daug. Eiles i lektuva kuriuo skridau, nebuvo. Tikrai neziurejau kas kur vyksta aplink. Pranesus, kad prasidejo sodinimas atsistojau ir as. Tiesiog priejau prie eiles. Tada isgirdau nemaloniai sakant, kad laipinamas Priority keliaiviai. As pasakiau, kad mano bilietas priority. Liepe eit i gala. As sutikau, pasakiau palauksiu ir likau stoveti vietoje, kol praeis visi keliaiviai. Eileja stovejusi moteris mane pakviete ateti pries ja. Zinoma as tuo pasinaudojau, taciau is darbuotojos sulaukiau puolimo: JUS VISTIEK UZLINDOT?! Pasijutau turguj. Pakeltas nepagarbus balsas isprovokavo nemalonu konflikta.
VA TAIP ATSIVERIA LIETUVOS VEIDAS ATVYKSTANTIENS SVECIAMS IR NE TIK. GEDA
Sveiki, Raimonda,

apgailestaujame dėl nemalonios patirties, Jūsų skundą perduosime avialinijų kompanijai ir atsakingiems asmenims. Ačiū, kad pasidalijote, mums tai labai svarbu.
Atsakyti
Daug skraidau.Ir tikrai ne tik RYANAIR lektuvais. Net tik Lietuva Londonas. Neminesiu kiek kur esu vykusi, taciau tik Lietuvos oro uostose susiduriu su labai nepagarbiais darbuotojais.Skridau is Kauno i Luton.Daug nesiplesiu, taciau konflitas prasidejo del isedimo i lektuva. Darbuotoja buvo nemandagi, grubi, , kalbejo pakeltu tonu, zemimdama mane. Provokavo konflikta savo replikomis. Keleive kuri leido stoti pries ja liko pribloksta. Man buvo grasinama, kad itrauks mane i ryanair sarasus ir daugiau nebeskraidysiu.Paklausus pavardes grubiai atsove, "NEPRIVALAU TAU NIEKO SAKYT".
Tikrai niekur dar nebuvau taip susidurus.
I oro uosta atvykau anksti. Mano lektuvo dar nebuvo. Prisedau palaukt. Tuo metu laipino kita lektuva, zmoniu buvo daug. Eiles i lektuva kuriuo skridau, nebuvo. Tikrai neziurejau kas kur vyksta aplink. Pranesus, kad prasidejo sodinimas atsistojau ir as. Tiesiog priejau prie eiles. Tada isgirdau nemaloniai sakant, kad laipinamas Priority keliaiviai. As pasakiau, kad mano bilietas priority. Liepe eit i gala. As sutikau, pasakiau palauksiu ir likau stoveti vietoje, kol praeis visi keliaiviai. Eileja stovejusi moteris mane pakviete ateti pries ja. Zinoma as tuo pasinaudojau, taciau is darbuotojos sulaukiau puolimo: JUS VISTIEK UZLINDOT?! Pasijutau turguj. Pakeltas nepagarbus balsas isprovokavo nemalonu konflikta.
VA TAIP ATSIVERIA LIETUVOS VEIDAS ATVYKSTANTIENS SVECIAMS IR NE TIK. GEDA
Lietuvos oro uostai
2020-02-03 08:59:16 IP 2i250cct
Atsakyti
Lina 2020-01-30 19:32:54
Skridau iš VNO į KIjevą. Saugumo patikros metu dėžėje palikau žiedą, kuris man yra labai brangus, nes išskirtinis savo išvaizda. Kad žiedo neturiu, pastebėjau tik lėktuve. Kitą dieną paskambinau į VNO informacijos centrą ir man pranešė, kad Aviacijos saugumo darbuotojai rado mano minėtą žiedą ir paprašė atvykti atsiimti. Nuvykusi buvau maloniai nustebinta labai maloniu darbuotoju aptarnavimu ir operatyvumu. Esu Širdingai dėkinga. Visiems darbuotojams didelės sėkmės ir kantrybės.
Gero linkėdama Lina
Sveiki, Lina,

Ačiū Jums už įvertinimą, džiaugiamės, kad žiedas atsirado ir linkime gerų kelionių ateityje!
Atsakyti
Skridau iš VNO į KIjevą. Saugumo patikros metu dėžėje palikau žiedą, kuris man yra labai brangus, nes išskirtinis savo išvaizda. Kad žiedo neturiu, pastebėjau tik lėktuve. Kitą dieną paskambinau į VNO informacijos centrą ir man pranešė, kad Aviacijos saugumo darbuotojai rado mano minėtą žiedą ir paprašė atvykti atsiimti. Nuvykusi buvau maloniai nustebinta labai maloniu darbuotoju aptarnavimu ir operatyvumu. Esu Širdingai dėkinga. Visiems darbuotojams didelės sėkmės ir kantrybės.
Gero linkėdama Lina
Lietuvos oro uostai
2020-01-14 16:41:27 IP 2i250cct
Atsakyti
MK 2020-01-10 13:33:59
2020.01.08 skridau is VNO i Helsinki. Ne pirma kart susiduriu su tuo, kokie bjaurus yra Lietuvos oro uostu darbuotojai, bet sikart truko kantrybe. Saugumo patikroje dirbanti mergina kalbejo labai nepagarbiai, pakeltu tonu ir apskritai elgesi labai slyksciai. As pati esu dirbusi Kauno oro uoste pries pora metu, NEI KARTO nebuvau nepagarbi su keleiviais. Nors su manim dirbusios merginos irgi megdavo pabuti bjauriomis raganomis.
Si karta del sio incidento net skambinau i VNO informacijos centra, taciau mano pokalbis nutruko, nebegalejau perskambinti. Tiek jau to. Ir turbut daznai girdit, kad "su tuo niekur nesu susidures, tik cia Lietuvoj", bet cia yra visiska teisybe! Keliauti tenka daug, uzsienio oro uostuose darbuotojai elgiasi mandagiai ir graziai, jei kazkas ne taip - ramiai paaiskina situacija, nekelia balso. Dabar esu labai pasipiktinusi ir nusivylusi, beveik kiekviena kart keliaujant kazkur is Lietuvos turi nusiteikti, kad jeigu nuotaika pries skrydi gera - Lietuvos oro uostu darbuotojai tikrai ja sugadins :) pradekit kelti didesnius reikalavimus darbuotojams, kuriuos priimate, oro uostas tai ne ta vieta, kur bendrauji su zmonem kaip tik nori ir gali juos su zemem maisyti.
Sveiki,

apgailestaujame dėl nemalonios situacijos, nuolat stengiamės gerinti keleivių patirtis, kelti darbuotojų kvalifikaciją vedant apmokymus, organizuojant žinių testus ir diegiant aptarnavimo standartus, todėl labai dėkojame, jog pasidalijote, mums tai labai svarbu. Jūsų situaciją aiškinsimės.
Lietuvos oro uostai
2020-01-14 16:36:53 IP 2i250cct
Atsakyti
Vardas Pavarde 2020-01-08 01:00:45
Skridau su Airbaltic BT609 is Vilniaus i Amsterdama 2020.01.07. As nezinau ar cia Airbaltic stuff'as ar oro uosto darbuotojai, kurie prie vartu ileidinejo i lektuva, bet tu zmoniu lektuve veliau nebemaciau. Tiesiog noriu pasakyti, kad Lietuviu komanda dar paciam oro uoste, prie vartu, buvo labai nemaloni ir visiskai neorientuota i keleivi. Kalbejo su keleiviais is auksto, nemaloniu tonu. Ypac tokia blondine, nedidelio ugio, plaukais iki peciu. Greiciausiai komandos vadove, kuri kalbejo isakmiai ir tiesiog sukure nemalonia, stresine aplinka.
Sveiki,

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties ir dėkojame, kad pasidalijote, mums tai labai svarbu. Jūsų skundą perduosime atsakingiems asmenims.
Atsakyti
2020.01.08 skridau is VNO i Helsinki. Ne pirma kart susiduriu su tuo, kokie bjaurus yra Lietuvos oro uostu darbuotojai, bet sikart truko kantrybe. Saugumo patikroje dirbanti mergina kalbejo labai nepagarbiai, pakeltu tonu ir apskritai elgesi labai slyksciai. As pati esu dirbusi Kauno oro uoste pries pora metu, NEI KARTO nebuvau nepagarbi su keleiviais. Nors su manim dirbusios merginos irgi megdavo pabuti bjauriomis raganomis.
Si karta del sio incidento net skambinau i VNO informacijos centra, taciau mano pokalbis nutruko, nebegalejau perskambinti. Tiek jau to. Ir turbut daznai girdit, kad "su tuo niekur nesu susidures, tik cia Lietuvoj", bet cia yra visiska teisybe! Keliauti tenka daug, uzsienio oro uostuose darbuotojai elgiasi mandagiai ir graziai, jei kazkas ne taip - ramiai paaiskina situacija, nekelia balso. Dabar esu labai pasipiktinusi ir nusivylusi, beveik kiekviena kart keliaujant kazkur is Lietuvos turi nusiteikti, kad jeigu nuotaika pries skrydi gera - Lietuvos oro uostu darbuotojai tikrai ja sugadins :) pradekit kelti didesnius reikalavimus darbuotojams, kuriuos priimate, oro uostas tai ne ta vieta, kur bendrauji su zmonem kaip tik nori ir gali juos su zemem maisyti.
Atsakyti
Skridau su Airbaltic BT609 is Vilniaus i Amsterdama 2020.01.07. As nezinau ar cia Airbaltic stuff'as ar oro uosto darbuotojai, kurie prie vartu ileidinejo i lektuva, bet tu zmoniu lektuve veliau nebemaciau. Tiesiog noriu pasakyti, kad Lietuviu komanda dar paciam oro uoste, prie vartu, buvo labai nemaloni ir visiskai neorientuota i keleivi. Kalbejo su keleiviais is auksto, nemaloniu tonu. Ypac tokia blondine, nedidelio ugio, plaukais iki peciu. Greiciausiai komandos vadove, kuri kalbejo isakmiai ir tiesiog sukure nemalonia, stresine aplinka.
Lietuvos oro uostai
2020-01-03 16:06:02 IP 2i250cct
Atsakyti
Simona 2019-12-29 11:28:48
Noreciau pareiksti nepasitenkinima bendravimu vienu darbuotoju, kuris tikrina skanuojamus daiktus. Viskas vyko siandien apie 7.15 ryte Vilniaus oro uoste. Praskanavus mano daiktus liepe atidaryti lagamina del ziebtuvelio. Kadangi jis pilnas liepe isleisti dujas isejus i lauka. Skridau su ne lietuvos pilieciu ir jis pasake kad nezino, as paklausiau gal galit pasakyti Kaip tai padaryti? Darbuotojas pasaipiai atsake, kad moteriai paaiskinciau, bet vyras turi zinoti tokius dalykus (matyt darbuotojas visazinis ir jam niekad neiskilo jokiu klausimu). Tada dar karta paklausiau Kaip tai padaryti, vel paminejo, kad jei moteris nezino tai paaiskinciau, bet ne vyrui ir pradejo sakyti palyginimus. Tada priejo kitas darbuotojas (vyresnis, kuris Sedejo prie kompiuterio) ir graziai paaiskino Kaip reiktu daryti. Padekojau. Isejus mano draugui, ir man toliau imant daiktus tas pats darbuotojas vel pradejo sakyt Kaip tai ne jo darbas aiskinti ir isvis jis turejo paimti ir ismesti. As dar karta paklausiau, negi sunku paimti ir pasakyti Kaip tai daryti? O jis vel su nepasitenkinimu atsake Kaip gailisi jog “padejo”.
Man nuejus atsisesti ir laukti sugristancio draugo, girdejau Kaip jis savo kolegoms pasaipiai kalbejo apie sia situacija. Labai nemalonu buvo klausyti.
Is sio darbuotojo puses jokios bendravimo manieros. Siulyciau atidziau rinktis darbuotojus i savo komanda.
Simona
Sveiki, Simona,

apgailestaujame dėl nemalonios situacijos ir dėkojame, kad pasidalijote, mums tai labai svarbu, nuolat siekiame gerinti klientų patirtis. Jūsų situaciją aiškinsimės.
Atsakyti
Noreciau pareiksti nepasitenkinima bendravimu vienu darbuotoju, kuris tikrina skanuojamus daiktus. Viskas vyko siandien apie 7.15 ryte Vilniaus oro uoste. Praskanavus mano daiktus liepe atidaryti lagamina del ziebtuvelio. Kadangi jis pilnas liepe isleisti dujas isejus i lauka. Skridau su ne lietuvos pilieciu ir jis pasake kad nezino, as paklausiau gal galit pasakyti Kaip tai padaryti? Darbuotojas pasaipiai atsake, kad moteriai paaiskinciau, bet vyras turi zinoti tokius dalykus (matyt darbuotojas visazinis ir jam niekad neiskilo jokiu klausimu). Tada dar karta paklausiau Kaip tai padaryti, vel paminejo, kad jei moteris nezino tai paaiskinciau, bet ne vyrui ir pradejo sakyti palyginimus. Tada priejo kitas darbuotojas (vyresnis, kuris Sedejo prie kompiuterio) ir graziai paaiskino Kaip reiktu daryti. Padekojau. Isejus mano draugui, ir man toliau imant daiktus tas pats darbuotojas vel pradejo sakyt Kaip tai ne jo darbas aiskinti ir isvis jis turejo paimti ir ismesti. As dar karta paklausiau, negi sunku paimti ir pasakyti Kaip tai daryti? O jis vel su nepasitenkinimu atsake Kaip gailisi jog “padejo”.
Man nuejus atsisesti ir laukti sugristancio draugo, girdejau Kaip jis savo kolegoms pasaipiai kalbejo apie sia situacija. Labai nemalonu buvo klausyti.
Is sio darbuotojo puses jokios bendravimo manieros. Siulyciau atidziau rinktis darbuotojus i savo komanda.
Simona
Lietuvos oro uostai
2019-11-25 10:05:43 IP 2i250cct
Atsakyti
Orinta 2019-11-08 14:07:17
Sveiki, įlipome
i autobusą, kurie veža oro uosto viduje, tai nuo dūmų vos neuždusome... liūdna, kad nuodijami keleiviai akmens amžiaus autobusais.
Sveiki, Orinta,

Apgailestaujame dėl nemalonių patirčių. Džiaugiamės galėdami pranešti, jog jau netrukus oro uostus pasieks nauji elektriniai autobusai, į kuriuos šiuo metu investuoja už keleivių transportavimą oro uostuose atsakinga antžeminė orlaivių priežiūros bendrovė. LOU su partneriais nuolat siekia keliones keleiviams padaryti kuo malonesnes, investuoja į tvarius sprendimus bei siekia tapti kuo draugiškesni aplinkai.
Lietuvos oro uostai
2019-11-25 09:59:59 IP 2i250cct
Atsakyti
Tadas Kunce 2019-11-01 05:45:21
Laba diena, vno autobusai veziojantys žmones, nepatogūs, seni, neekologiški.
Sveiki, Tadai,

Apgailestaujame dėl nemalonių patirčių. Už keleivių transportavimą oro uostuose atsakinga antžeminė orlaivių priežiūros bendrovė šiuo metu investuoja į naujus elektrinius autobusus, kurie jau greitai pakeis senuosius. LOU kartu su partneriais nuolat įgyvendina socialinės atsakomybės iniciatyvas aplinkosaugos srityje ir investuoja į tvarius sprendimus bei siekia tapti kuo draugiškesni aplinkai. Tikimės, kad greitu metu kelionės taps dar malonesnės!
Atsakyti
Sveiki, įlipome
i autobusą, kurie veža oro uosto viduje, tai nuo dūmų vos neuždusome... liūdna, kad nuodijami keleiviai akmens amžiaus autobusais.
Atsakyti
Laba diena, vno autobusai veziojantys žmones, nepatogūs, seni, neekologiški.
Lietuvos oro uostai
2019-10-28 10:24:24 IP 2i250cct
Atsakyti
Ausrine 2019-10-17 08:22:20
Atvykau į oro uostą, praėjau patikrą bet buvau sustabdyta prie pasų kontrolės, tuo pačiu buvo iškviesta policijos pareigūnė, kuri man liepė laukti apie 40-60min, pajudėti išvietos negalėjau, kadangi visi oro uosto darbuotojai sakė, jog asmenys 16m skristi vieni negali, nors oro linijos tai leidžia. Su situacija buvo susitvarkyta negražiai, visi buvo labai pikti ir nepatenkinti.
Sveiki, Aušrine,

Atsiprašome dėl nemalonios patirties. Galbūt galite pateikti daugiau informacijos apie šį įvyki el. paštu info@ltou.lt, kad galėtumėm išsiaiškinti šią situaciją? Ačiū, kad pasidalijote, mums tai labai svarbu, nuolat siekiame gerinti savo keleivių patirtis.
Atsakyti
Atvykau į oro uostą, praėjau patikrą bet buvau sustabdyta prie pasų kontrolės, tuo pačiu buvo iškviesta policijos pareigūnė, kuri man liepė laukti apie 40-60min, pajudėti išvietos negalėjau, kadangi visi oro uosto darbuotojai sakė, jog asmenys 16m skristi vieni negali, nors oro linijos tai leidžia. Su situacija buvo susitvarkyta negražiai, visi buvo labai pikti ir nepatenkinti.
Lietuvos oro uostai
2019-10-14 09:45:56 IP 2i250cct
Atsakyti
Rita Remer 2019-10-11 09:50:42
2019.10.11 atvykau į aereuosta, kol laukiau skrydžio, susirgau. Esu alergiška ypač a etiniu, į jo kvapas buvo itin stiprus. Visi darbuotojai aereuoste skundėsi, jog šis kvapas tvyro dėl remonto 3 dienas
Kaip taip įmanoma? Sargdinate savo keleivius? Argi negalite vartoti ekologiškus dažus į?
Man skauda galvą, pradėjo ašaroti akys, bėga nosis. Atostogos sugadintos.
Prašau pasiaiškinti.
Sveiki, Rita,

praeitą savaitę vyko atskirų Vilniaus oro uosto terminalo erdvių dažymas, todėl tam tikrose vietose galėjo būti juntamas dažų kvapas. Labai apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Atlikus kruopštų situacijos vertinimą, buvo rasta alternatyvių technologijų, kurios yra draugiškesnės aplinkai bei atitinka aukštus priešgaisrinius reikalavimus. Jos ateityje ir bus naudojamos rekonstrukcijos darbams.
Atsakyti
2019.10.11 atvykau į aereuosta, kol laukiau skrydžio, susirgau. Esu alergiška ypač a etiniu, į jo kvapas buvo itin stiprus. Visi darbuotojai aereuoste skundėsi, jog šis kvapas tvyro dėl remonto 3 dienas
Kaip taip įmanoma? Sargdinate savo keleivius? Argi negalite vartoti ekologiškus dažus į?
Man skauda galvą, pradėjo ašaroti akys, bėga nosis. Atostogos sugadintos.
Prašau pasiaiškinti.
Lietuvos oro uostai
2019-10-09 14:31:08 IP 2i250cct
Atsakyti
Greta 2019-10-02 11:43:36
Skridau namo iš Stokholmo i Vilnių 2019.09.27d su SAS. Ar normalu oro uoste laukti savo lagamino 30-40min ir jau ne pirmas kartas. Suprantu penktadienio vakaras, bet po kelionės norisi namo, dar nei viename oro uoste nebuvau, kur reikėtu laukti tiek ilgai.
Sveiki, Greta,

apgailestaujame dėl turėtos patirties. Norime pastebėti, kad keleivių registracija, laipinimas, bagažo priėmimas ir išdavimas atliekamas pagal labai griežtus oro bendrovių nustatytus standartus, galiojančius ir kituose oro uostuose. Šį darbą atlieka antžeminio aptarnavimo bendrovės, pasamdytos tiesiogiai oro bendrovių. Jūsų situaciją perduosime keleivių patirties skyriui, kad kartu su antžeminio aptarnavimo bendrove pasiaiškintų situaciją ir panašių atvejų ateityje būtų išvengta.
Atsakyti
Skridau namo iš Stokholmo i Vilnių 2019.09.27d su SAS. Ar normalu oro uoste laukti savo lagamino 30-40min ir jau ne pirmas kartas. Suprantu penktadienio vakaras, bet po kelionės norisi namo, dar nei viename oro uoste nebuvau, kur reikėtu laukti tiek ilgai.
Lietuvos oro uostai
2019-10-01 15:14:18 IP 2i250cct
Atsakyti
Svetlana 2019-09-29 16:56:21
Sveiki, skrydome 2019.09.20 į Faro oro uostą, reisas GW3363, 15.55 val, prieš skrydį agentūroje pirkome vietas, mokėjome po 10 eurų už vietą, vietos buvo 1A ir 1B. Bet, kai priėjome į registraciją, darbotojas labai ne maloniai paklausė, ar kalbame angliškai, atsakėmė, kad ne labai gerai, bet 2 A ir 2B su mumis skrenda vaikai mūsų. Darbuotojas nusprendė pakeisti mums vietas į 3A ir 3B, Tai kila klausimas, be anglų kalbos negali skristi 1 eilei...kas įdomu kalba ten angliškai su keleiviais, skraidome dažnai...ir tikrai niekas netikrina anglų kalbos žinių..be to galima buvo pakeisti mūsų vietas su vaikais suaugusieis, kurie puikiai kalba angliškai. Tai kodėl mes perkame vietas, kurias bet kas mums gali pakeisti, matomai pardavė mūsų vietas dar kartą po 10 eurų. Labai nesinorėjo aiškintis vietoje ir gadinti sau atostogas. Bet kila klausimas kodėl taip apgaudinėja mus..laukiame atsakymo...kodėl taip elgiamasi su keleiviais.Darbuotojas neteiseta elgiasi, o jei turi teisės, tai kam jus pardavinėjate dar kartą vietas..Likome nepatenkinti Jūsų paslaugomis..
Sveiki, Svetlana,

akivaizdu, kad įvyko nesusikalbėjimas, dėl jo apgailestaujame, tačiau norime atkreipti dėmesį, jog sėdėjimo vietų politiką formuoja ir taiko pati aviakompanija, o aviakompanijos taisyklių laikosi jos pasamdyta antžeminio aptarnavimo įmonė, kuri oro uoste vykdo keleivių registravimą, bilietų ir dokumentų tikrinimą, vietų lėktuve paskyrimą, laipinimą ir kitą aptarnavimą. Jei kylą papildomų klausimų ar norėtumėte situaciją aptarti detaliau, rekomenduojame kreiptis į aviakompaniją. Mes savo ruožtu apie Jūsų paminėtą įvykį taip pat pranešime oro bendrovei ir antžeminio aptarnavimo bendrovei bei tikimės, kad panašūs incidentai nebepasikartos.
Atsakyti
Sveiki, skrydome 2019.09.20 į Faro oro uostą, reisas GW3363, 15.55 val, prieš skrydį agentūroje pirkome vietas, mokėjome po 10 eurų už vietą, vietos buvo 1A ir 1B. Bet, kai priėjome į registraciją, darbotojas labai ne maloniai paklausė, ar kalbame angliškai, atsakėmė, kad ne labai gerai, bet 2 A ir 2B su mumis skrenda vaikai mūsų. Darbuotojas nusprendė pakeisti mums vietas į 3A ir 3B, Tai kila klausimas, be anglų kalbos negali skristi 1 eilei...kas įdomu kalba ten angliškai su keleiviais, skraidome dažnai...ir tikrai niekas netikrina anglų kalbos žinių..be to galima buvo pakeisti mūsų vietas su vaikais suaugusieis, kurie puikiai kalba angliškai. Tai kodėl mes perkame vietas, kurias bet kas mums gali pakeisti, matomai pardavė mūsų vietas dar kartą po 10 eurų. Labai nesinorėjo aiškintis vietoje ir gadinti sau atostogas. Bet kila klausimas kodėl taip apgaudinėja mus..laukiame atsakymo...kodėl taip elgiamasi su keleiviais.Darbuotojas neteiseta elgiasi, o jei turi teisės, tai kam jus pardavinėjate dar kartą vietas..Likome nepatenkinti Jūsų paslaugomis..
Lietuvos oro uostai
2019-09-12 17:16:30 IP 2i250cct
Atsakyti
Aurelija 2019-09-12 13:56:28
Sveiki,

Turejau reikalu Lietuvje ir su draugu uzsisakeme skrydi Wizzair oro linijomis. Patirtis Vinliaus oro uoste buvo blogiausia is visu mano skrydziu. Is anglijos oro uosto skridome su rankiniu bagazo, kuris atitiko visus reikalvimus ir praejome patikra be jokiu problem. Lietuvoje buvau tik kelias dienas ir vakar vakare skridome atgal su tais paciais rankiniais bagazais, taciau turejome netiketa bagaza kurio nebuvome uzsisake. Atvyke I oro uosta pamateme ilga eile prie check in langelio. Priejua pasiteirauti darbuotojos kur turiu sumoketi uz bagaza, nes jis neiskaiciuotas I bilieto kaina. buvau nusiusta stoveti toj pacioje eileje kas be ko labia nemandagiai. atstoveje eile paparasius susimoketi mergina pasake kad reikia eini I kita eile su papildomu bagazu. Draugas perklause kodel mums buvo duota klaidinga informacija ir turime eit laukti kitoje eile - visas atsakymas ka jums sumku pasislinkti? kadangi nenorejome veluoti I skrydi nuejome I kita eile ir susimokejome paipldoma mokesti. paskutineje patikroje pries lipant I liektuva ta pati mergina kuri man dave klaidinga informacija kur man reikia apsimoketi pareiske, kad mano ir mano draugo rankiniai lagaminai yra per dideli ir mes turime eiti stoti I kita eile ir apsimoketi papildoma mokesti. Lengvai pasakius buvau soke ir paklausiau kodel ta pati oro linija su kuria skridau I Lietuva turi skirtingas taisykles ir matmenys nes I prieki skridom be problemu? kitas keliaivis prie musu priejo ir paklause pabandyti ideti lagamina I tam skirta matmenu deze (Wizzair) lagaminas puikiai tiko, mano druagas uzklause jaunuolio pas kuri mums reikejo susimoketi paaiskinti kodel mes turim moketi jai lagaminas puikiai tinka? mums buvo atsakyta: baigsiu savo pamaina parodysiu!' Prasau paaiskinti kaip darbuotojai kurie mums turi padeti ir gauna uz tai pinigus gali su mumis sitaip bendrauti? As noriu suzynoti abieju darbuotoju vardus ir parasyti asmeninius skundus abiem! viskas baigesi tuo, kad su mumis daugiau niekas neejo I kalbas, susimokejome extra 50€ ir tik tada buvome ileisti I lektuva! as buvau tiesiog soke uz ka sie darbuotojai gauna alga?
Sveiki, Aurelija,

apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Kiekviena oro linijų kompanija turi savitas taisykles, tad šiuo atveju skundą dėl situacijos reikėtų rašyti oro linijų kompanijai. Bet kokiu atveju, Jūsų informaciją perduosime atsakingiems asmenims.
Atsakyti
Sveiki,

Turejau reikalu Lietuvje ir su draugu uzsisakeme skrydi Wizzair oro linijomis. Patirtis Vinliaus oro uoste buvo blogiausia is visu mano skrydziu. Is anglijos oro uosto skridome su rankiniu bagazo, kuris atitiko visus reikalvimus ir praejome patikra be jokiu problem. Lietuvoje buvau tik kelias dienas ir vakar vakare skridome atgal su tais paciais rankiniais bagazais, taciau turejome netiketa bagaza kurio nebuvome uzsisake. Atvyke I oro uosta pamateme ilga eile prie check in langelio. Priejua pasiteirauti darbuotojos kur turiu sumoketi uz bagaza, nes jis neiskaiciuotas I bilieto kaina. buvau nusiusta stoveti toj pacioje eileje kas be ko labia nemandagiai. atstoveje eile paparasius susimoketi mergina pasake kad reikia eini I kita eile su papildomu bagazu. Draugas perklause kodel mums buvo duota klaidinga informacija ir turime eit laukti kitoje eile - visas atsakymas ka jums sumku pasislinkti? kadangi nenorejome veluoti I skrydi nuejome I kita eile ir susimokejome paipldoma mokesti. paskutineje patikroje pries lipant I liektuva ta pati mergina kuri man dave klaidinga informacija kur man reikia apsimoketi pareiske, kad mano ir mano draugo rankiniai lagaminai yra per dideli ir mes turime eiti stoti I kita eile ir apsimoketi papildoma mokesti. Lengvai pasakius buvau soke ir paklausiau kodel ta pati oro linija su kuria skridau I Lietuva turi skirtingas taisykles ir matmenys nes I prieki skridom be problemu? kitas keliaivis prie musu priejo ir paklause pabandyti ideti lagamina I tam skirta matmenu deze (Wizzair) lagaminas puikiai tiko, mano druagas uzklause jaunuolio pas kuri mums reikejo susimoketi paaiskinti kodel mes turim moketi jai lagaminas puikiai tinka? mums buvo atsakyta: baigsiu savo pamaina parodysiu!' Prasau paaiskinti kaip darbuotojai kurie mums turi padeti ir gauna uz tai pinigus gali su mumis sitaip bendrauti? As noriu suzynoti abieju darbuotoju vardus ir parasyti asmeninius skundus abiem! viskas baigesi tuo, kad su mumis daugiau niekas neejo I kalbas, susimokejome extra 50€ ir tik tada buvome ileisti I lektuva! as buvau tiesiog soke uz ka sie darbuotojai gauna alga?
Lietuvos oro uostai
2019-09-10 10:03:32 IP 2i250cct
Atsakyti
Dovydas 2019-09-09 18:35:34
Po skrydzio is Kijevo i Vilniu su panele palikom per klaida duty free maiseli su prekemis Vilnius oro uosto bagazu atsiemimo skyriuje. Atsikvosejome tik gryze namo po keliu valandu. Panele sako reikia paskambint i oro uosta gal atsirado. O as naiviai atkirtau, kad tikrai nebus atsirade, kazkas tikrai bus nusinese ar galbut net koks darbuotojas pasiemes. Bet panelei paskambinus, paaiskejo jog maiselis atsirades ir saugiai atidetas ir laukia savininko kol bus paimtas. Buvo paaiskinta kur ieskoti detaliai, issamiai. Atvykus atsiimti, automobili palikau artimiausiame parkinge kur tik pirmos 15 min stovejimo yra nemokamos. Oro uoste uzklausus del palikto daikto is kart buvau palydetas pas Aviacijos saugumo virsininka i kabineta, ten buvau is kart priimtas, maloniai, kompetetingai aptarnautas, uzpildzius forma daiktai buvo atiduoti, viskas kuo puikiausiai, greitai ir sklandziai. Didziausia padeka aviacijos saugumo padaliniui ir ypac jo virsininkui uz puiku darba! Malonu ir dziugu, kad yra tokiu kompetetingu, atsakingu, zmogisku ir pareigingu zmoniu Lietuvoje! Aciu Jums dar karta! Sekmes darbuose! P.s. gryzis i automobili nebuvo praejusios nei tos 15min ir be problemu nemokamai galejau isvaziuoti is parkingo. Taip operatyviai dirbti turetu pasimokyti daugelis is jusu. Noriu, kad sis atsiliepimas pasiektu visa Vilniaus aviacijos saugumo padalini. #makelithuaniagreatagain #proudoflithuania
Sveiki, Dovydai,

ačiū už gražius žodžius, būtinai perduosime juos Vilniaus aviacijos saugumo padaliniui. Linkime gerų kelionių!
Atsakyti
Po skrydzio is Kijevo i Vilniu su panele palikom per klaida duty free maiseli su prekemis Vilnius oro uosto bagazu atsiemimo skyriuje. Atsikvosejome tik gryze namo po keliu valandu. Panele sako reikia paskambint i oro uosta gal atsirado. O as naiviai atkirtau, kad tikrai nebus atsirade, kazkas tikrai bus nusinese ar galbut net koks darbuotojas pasiemes. Bet panelei paskambinus, paaiskejo jog maiselis atsirades ir saugiai atidetas ir laukia savininko kol bus paimtas. Buvo paaiskinta kur ieskoti detaliai, issamiai. Atvykus atsiimti, automobili palikau artimiausiame parkinge kur tik pirmos 15 min stovejimo yra nemokamos. Oro uoste uzklausus del palikto daikto is kart buvau palydetas pas Aviacijos saugumo virsininka i kabineta, ten buvau is kart priimtas, maloniai, kompetetingai aptarnautas, uzpildzius forma daiktai buvo atiduoti, viskas kuo puikiausiai, greitai ir sklandziai. Didziausia padeka aviacijos saugumo padaliniui ir ypac jo virsininkui uz puiku darba! Malonu ir dziugu, kad yra tokiu kompetetingu, atsakingu, zmogisku ir pareigingu zmoniu Lietuvoje! Aciu Jums dar karta! Sekmes darbuose! P.s. gryzis i automobili nebuvo praejusios nei tos 15min ir be problemu nemokamai galejau isvaziuoti is parkingo. Taip operatyviai dirbti turetu pasimokyti daugelis is jusu. Noriu, kad sis atsiliepimas pasiektu visa Vilniaus aviacijos saugumo padalini. #makelithuaniagreatagain #proudoflithuania
Lietuvos oro uostai
2019-09-04 10:25:02 IP 2i250cct
Atsakyti
Svetlana 2019-09-03 23:37:03
Vakar vakare 2019.09.02 apie 17-18val, teko stebėti labai nemalonų darbuotojo elgesį, vyriškis tikrinęs keleivius prie patikros vartelių, elgėsi grubiai ir įžuliai. Pati patikrą praejau sėkmingai, bet gaila buvo žiūrėti į kitus keleivius. Su juo dirbusi moteris elgėsi tvarkingai.
Sveiki, Svetlana,

atsiprašome dėl nemalonios patirties ir ačiū, kad ja pasidalijote, mums tai labai svarbu, nuolat stengiamės gerinti keleivių patirtis. Šią situaciją aiškinsimės.
Atsakyti
Vakar vakare 2019.09.02 apie 17-18val, teko stebėti labai nemalonų darbuotojo elgesį, vyriškis tikrinęs keleivius prie patikros vartelių, elgėsi grubiai ir įžuliai. Pati patikrą praejau sėkmingai, bet gaila buvo žiūrėti į kitus keleivius. Su juo dirbusi moteris elgėsi tvarkingai.
Lietuvos oro uostai
2019-09-03 13:39:28 IP 2i250cct
Atsakyti
Arturas 2019-09-03 13:02:18
Patikros darbuotoju elgesys Vilniaus oro uoste tikrai nemandagus ir nemalonus gal papuole man pavargus pamaina bet as buvau pakraupes elgesys kaip su kiaulem...Pro patikros vartus teko vykti 2019 rugsejio 2. laikas buvo 17, 10- 17, 30 dirbo viriskis ir moteriske as buavau ju elgesiu ir sypsena ir mandagumu nustebes.......
Sveiki, Artūrai,

apgailestaujame dėl Jūsų nemalonių patirčių oro uoste. Ačiū, kad pasidalijote, mums tai labai svarbu, nuolat stengiamės kelti darbuotojų kvalifikaciją vedant apmokymus, organizuojant žinių testus ir diegiant aptarnavimo standartus. Jūsų situaciją aiškinsimės.
Lietuvos oro uostai
2019-09-03 13:13:12 IP 2i250cct
Atsakyti
Tomas 2019-09-02 20:20:07
2019 metu Rugpjucio 2 diena mano zmona Skrido skrydziu W6 8009 su Wizz air kompanija, prie jos prisikabino ir sake kad jos rankinis (nemokamas) bagazas per didelis, as pats skridau su lygiai su tuo paciu bagazu, Liepos menesy viskas gerai, mano tevas skrido ziema su ta pacia tase, taip pat viskas gerai...
Tas rankinis bagazas buvo pirktas tik Wizz air kompanijai, pagal ju nustatytus ismatavimus 40x30x20.
Mano zmonai teko sumoketi 50 Euru uz ka? Wizz air darbininkas pareiske kad tase 'truputy' per auksta???

Esu labai nepatenkintas kaip WizzAir darbininkai atlieka savo darba, tuo labiau kaip zmona iskrido is Jungtines karalystes y Lietuva atostogu, su tuo paciu rankiniu bagazu, niekas, nieko, nesikabinejo... Ir viskas buvo puiku, kodel problemos kyla iskrendant is Lietuvos su tuo paciu rankiniu bagazu, kuris atitinka Wizz air kompanijos ismatavimus...
Apiplesimas vidury dienos...
Sveiki, Tomai,

apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Norime atkreipti dėmesį, kad kai kurios bagažo ir kitų apribojimų taisyklės skiriasi priklausomai nuo oro linijų bendrovės. Todėl dėl specifinių klausimų visada keleivius kviečiame kreiptis tiesiogiai į oro linijų bendrovę. Ačiū, kad pasidalijote.
Atsakyti
Patikros darbuotoju elgesys Vilniaus oro uoste tikrai nemandagus ir nemalonus gal papuole man pavargus pamaina bet as buvau pakraupes elgesys kaip su kiaulem...Pro patikros vartus teko vykti 2019 rugsejio 2. laikas buvo 17, 10- 17, 30 dirbo viriskis ir moteriske as buavau ju elgesiu ir sypsena ir mandagumu nustebes.......
Atsakyti
2019 metu Rugpjucio 2 diena mano zmona Skrido skrydziu W6 8009 su Wizz air kompanija, prie jos prisikabino ir sake kad jos rankinis (nemokamas) bagazas per didelis, as pats skridau su lygiai su tuo paciu bagazu, Liepos menesy viskas gerai, mano tevas skrido ziema su ta pacia tase, taip pat viskas gerai...
Tas rankinis bagazas buvo pirktas tik Wizz air kompanijai, pagal ju nustatytus ismatavimus 40x30x20.
Mano zmonai teko sumoketi 50 Euru uz ka? Wizz air darbininkas pareiske kad tase 'truputy' per auksta???

Esu labai nepatenkintas kaip WizzAir darbininkai atlieka savo darba, tuo labiau kaip zmona iskrido is Jungtines karalystes y Lietuva atostogu, su tuo paciu rankiniu bagazu, niekas, nieko, nesikabinejo... Ir viskas buvo puiku, kodel problemos kyla iskrendant is Lietuvos su tuo paciu rankiniu bagazu, kuris atitinka Wizz air kompanijos ismatavimus...
Apiplesimas vidury dienos...
Lietuvos oro uostai
2019-09-02 11:20:00 IP 2i250cct
Atsakyti
Ovidijus 2019-08-30 14:29:36
Tamsiu plauku drabuotoja kuri dirba pasu patikrinime prie 10vartu labai nemandagi, tyngi dirbti, nemandagiai siuncia i savitarna.
Sveiki, Ovidijau,

Ačiū, kad pasidalijote ir apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Gal galite detalesnį situacijos aprašymą atsiųsti skundai@ltou.lt? Paminėkite datą, laiką bei reiso nr. Situaciją aiškinsimės.
Atsakyti
Tamsiu plauku drabuotoja kuri dirba pasu patikrinime prie 10vartu labai nemandagi, tyngi dirbti, nemandagiai siuncia i savitarna.
Lietuvos oro uostai
2019-08-01 16:37:34 IP 2e7r1nq6
Atsakyti
Aaron 2019-08-01 00:52:47
Airbaltic visada skrisdavome is Rygos oro uosto. Niekada neturejome jokiu problem nei su bagazu nei su aptarnavimo kultura. Vienintelis skrydis I Vilniaus oro uosta, taip ir prasidejo tevynainiu siurprizai. Musu skrydis international su persedimu Amsterdam. Check in online Vilnius nepriima, sedinti mergiote prie registracijos pranesa naujiena jusu lagaminai persumkus nestis I lektuva. Pradedam diskusija, klausiu nuo kada trumpai atsauna nuo vakar, bet jokio istatiminio dokumento neturi ka pateikt. Skambinu tiesiogiai I Ryga, jokio konkretaus atsakymo. Vilniuje tiesioginis siu dienu reketas islikes turi moket nors turiu visus irodancius fokumentus kad jie neteisus. Taigi mieli tautiecai Letuvos oro uoste Vilniuje savi istatymai. Sumokejus mokesti, tas lagaminas neatvyko I Chicago, pradejus ieskoti tiesos per KLM avia linijas paaiskeja kad lagaminas Vilniuje nebuvo idetas I lektuva. Vilniaus darbuotoju vardai pavardes kas dare check in, ir pamaimos virsininko zinomos. Laukiam atsakymo is KLM. Jei lagaminas bus dinges Vilniuje, kontaktuosim tiesiogiai su Air Baltic atstovybe Rygoje. Tikrai tokio abejingumo Vilniaus oro uosto darbuotoju nepaliksime.
Sveiki, Aaron,

labai apgailestaujame dėl Jūsų nemalonios patirties ir dėkojame, kad pasidalijote. Jūsų skundą perduosime atsakingiems asmenims.
Atsakyti
Airbaltic visada skrisdavome is Rygos oro uosto. Niekada neturejome jokiu problem nei su bagazu nei su aptarnavimo kultura. Vienintelis skrydis I Vilniaus oro uosta, taip ir prasidejo tevynainiu siurprizai. Musu skrydis international su persedimu Amsterdam. Check in online Vilnius nepriima, sedinti mergiote prie registracijos pranesa naujiena jusu lagaminai persumkus nestis I lektuva. Pradedam diskusija, klausiu nuo kada trumpai atsauna nuo vakar, bet jokio istatiminio dokumento neturi ka pateikt. Skambinu tiesiogiai I Ryga, jokio konkretaus atsakymo. Vilniuje tiesioginis siu dienu reketas islikes turi moket nors turiu visus irodancius fokumentus kad jie neteisus. Taigi mieli tautiecai Letuvos oro uoste Vilniuje savi istatymai. Sumokejus mokesti, tas lagaminas neatvyko I Chicago, pradejus ieskoti tiesos per KLM avia linijas paaiskeja kad lagaminas Vilniuje nebuvo idetas I lektuva. Vilniaus darbuotoju vardai pavardes kas dare check in, ir pamaimos virsininko zinomos. Laukiam atsakymo is KLM. Jei lagaminas bus dinges Vilniuje, kontaktuosim tiesiogiai su Air Baltic atstovybe Rygoje. Tikrai tokio abejingumo Vilniaus oro uosto darbuotoju nepaliksime.
Lietuvos oro uostai
2019-07-17 09:33:58 IP 2e7r1nq6
Atsakyti
Justina 2019-07-14 19:00:03
Sveiki,
Kiek matau komentaru, tau mano patirtis Vilniaus oro uoste visiskai neunikali. Darbuotoju siurkstumas ir nemandagumas stebina. Priesais patikra bilietus skanuojantis vyras priejus net neatsako i pasisveikinima, pasako: "skanuok" tokiu tonu, lyg trukdytum jam kazka, nors tai jo darbas. Prie patikros tas pats, tujinimas, suraukti veidai. Skraidom daug ir daznai, tad pastebiu, kad darbuotoju elgesys tik prastyn.
Sveiki,

apgailestaujame dėl nemalonios patirties, ačiū, kad pasidalijote. Gal galite detalesnį situacijos aprašymą atsiųsti skundai@ltou.lt? Paminėkite datą, laiką bei reiso nr. Situaciją aiškinsimės.

Taip pat rekomenduojame

AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; keleivių pervežimas; kelionės.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
Aviaekspresas
Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; oro transportas, aviacija; parodos, mugės; pramogos ir poilsis; transporto paslaugos; viešbučiai, moteliai.
aviaekspresas.lt – tai aviabilietų paieškos sistema. Čia vienoje vietoje suteikiame galimybę išsirinkti populiariausių ir geriausiai pasaulyje žinomų oro bendrovių skrydžius. Taip pat Jūsų patogumui atrenkame ir pateikiame geriausias galiojančias kainas skrydžiams tiek į vieną, tiek į abi puses. Pateikiame iššamią...
RM CARGO BALTIC
JŪRA ORU ŽEME

Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Latvijos prezidentas: EK ruošiasi pateikti Baltijos šalims pasiūlymą dėl Astravo jėgainės
Latvijos prezidentas: EK ruošiasi pateikti Baltijos šalims pasiūlymą dėl Astravo jėgainės 07-03 12:18
Europos Komisija jau parengė pasiūlymą dėl Baltijos šalių pozicijos Astravo atominės elektrinės Baltarusijoje klausimu ir tikriausiai tebedirba, kad jį patobulintų, penktadienį pareiškė Latvijos...
VŽ rekomenduoja: renginiai šventinį savaitgalį
VŽ rekomenduoja: renginiai šventinį savaitgalį 07-03 12:04
Šventinio savaitgalio akcentas – Valstybės, arba Mindaugo karūnavimo, diena liepos 6-ąją. Šiemet ji kviečiama švęsti prisimenant svarbiausius Lietuvos istorijos epizodus ir, žinoma, vakare...
Atleidžiamas Kelių direkcijos vadovas V. Andrejevas
Atleidžiamas Kelių direkcijos vadovas V. Andrejevas 07-03 11:44
Susisiekimo ministerija informuoja, kad "siekiant sklandaus ir efektyvaus Lietuvos automobilių kelių direkcijos darbo", ministro įsakymu nuo šiandien iš einamų pareigų atleidžiamas Vitalijus...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Sidabras 16,26 +7,90%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Auksas 1715,91 +1,95%
Varis 5239,83 +3,60%
Cukrus 0,57 0,00%
Benzinas 0,88 +49,15%
Ryžiai 510,00 -9,57%