VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tanagra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tanagra

Atsiliepimai apie Tanagra, UAB

Solemlux NUOLAIDOS NET IKI 80%
Parašyk savo nuomonę apie Tanagra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kosmonautai 70€ uz generatoriaus dirzelio paleitima
Ww
Geriau tiesiai I ww centra pigiau su garantijom
Atsakyti
nurašyti veikėjai.
Atsakyti
Visada tvarkausi masina tanagroje kareiviu g. superinis aptarnavimas, viska padaro greit ir gerai, paskutini kart sugedau kelyje, paskambinus i servisa priemejas Janas maloniai sutiko palaukti jei ir nespes iki darbo pabaigos kol atves automobili, zadejo sutvarkyt pirmadieni taciau sutvarke iskart ant rytojaus (sestadieni) labai dziugu, kad Lietuvoje dar like atsakingu darbuotoju, bunant moteriai galima i ta servisa ramiai varyt masina ir nebijok, kad teks susimoket uz tai ko nesupranti :) didelis aciu priemejui Janui, rekomenduoju si servisa!
Atsakyti
TANAGRA BANKROTAS !!!!!! ???
?
............ValiOOOOOOO............!!!!!
Atsakyti
Nemalonus pardavejai, brangios kainos, servize dirba sudarankiai nerekomenduoju
Buves darbuotojas
2019-02-13 12:31:24 IP 2fc3m41q
Atsakyti
Nepatarčiau eiti dirbti niekam, pažada mokėti, bet nemoka, tempia ir veluoja, pingus turi išsimušti. Ne kokia įmonė, kas galvoja darbintis, apeikit kuo toliau
Atsakyti
Vėluoja mokėti. Pažada, bet nemoka.
Atsakyti
Vilniui Ukmergės Gatvei Tanagros darbuotojo kulturos lygis 0%, supratimas apie automatinės greičiu dežes tepalo dapilima 0%, reiškiami priekaištai klientui dėl jo pačio klaidu, pasibaisėtina.
Atsakyti
Sveiki,
bėkit kuo toliau nuo Panevezio "Tanagros. Tai nesvarbu kad Jus prieš kelias dienas užsiregistravote ir tą dieną buvote pirmas
Prieš Jus atsiras kitos mašinos.
Tai visiškai nesvarbu kad galbūt Jus pasiėmėte laisvadienį.Ten niekas neegzistuoja. Kainą pasakys žiurėdami į lubas,
Žodžiu jokios pagarbos klijentui. Pasidomėjus kituose servisuose, buvo pateiktas toks komentaras" radote kur kreiptis į
Tanagrą. Priešui nepalinkėčiau.
Visiems su pagarba Tomas
Atsakyti
noreciau perspeti bukit atysargus su se tanagros parduotuvem nes nesugeba ju buhaltere suskaiciuot kas kam yra skolingas ir dar aiskina reik pacem zinot kad reik moket uz dalis, bet saskaitos neduoda o veliau perduoda nupususem sergel kuris puse metu skambineje ir siuntineja zinutes del 17 euro uz ora, geriau rinktis kita parduotuve....
Atsakyti
Visada maloniai aptarnauja. Pasiūlo automobilių detales kelių gamintojų ir padeda išsirinkti. Kaina atitinka kokybę. Dar nei karto nebuvau nusivylusi aptarnavimu. Dėkoju. Jonava
Atsakyti
Labai labai nepatariu ten tvarkytis automobilio. Darbuotojai suka bizniukus ir tvarko už nerealias kainas.
Bus greit pasirūpinta atimti patalpas man atrodo už tokias "mahinacijas".
Atsakyti
Robee 2018-04-09 18:06:13
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/nukrites-bmw-ratas-sostineje-sukele-avarija-ir-isdauze-mercedes-stikla-59-953358 Ukmerges g. Nzn kaip kitur, bet teko su jais susidurt. Berankiu kontora!!! Jie tikrai nesugeba nieko padaryt gerai. Nebent lempute pakeist!!! Patarciau rinktis kita servisa. Nes su tokiom kainom kaip pas juos, jie dar sugeba istepliot pirstais stoikes ir kelnem sedines. 1 balas is 10.
Pries ten vaziuojant, gerai pagalvokit!!! Mano nuomone!!!
Atsakyti
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nusikaltimaiirnelaimes/nukrites-bmw-ratas-sostineje-sukele-avarija-ir-isdauze-mercedes-stikla-59-953358 Ukmerges g. Nzn kaip kitur, bet teko su jais susidurt. Berankiu kontora!!! Jie tikrai nesugeba nieko padaryt gerai. Nebent lempute pakeist!!! Patarciau rinktis kita servisa. Nes su tokiom kainom kaip pas juos, jie dar sugeba istepliot pirstais stoikes ir kelnem sedines. 1 balas is 10.
Atsakyti
Sveiki. Turiu nusiskundimų Ukmergės g. Tanagra. Nesugebėjo duoti filtro pagal vin kodą ir kitus tikslius nurodytus duomenis. Negana to, kitą dieną paskambinus į Tanagrą Ukmergės g. buvo sutarta pakeisti į tinkamą. Atvažiavus, pareiškė, kad turi tik Kareivių g. Tanagroj, nors prieš kelias valandas skambinta jiems ir sulaukta tikino kad atvažiuokit ir pakeisim. Visiška ne kompetencija, kliento laiko ir kuro netaupymas. Aptarnavo jaunas vaikinas su akinukais.
Atsakyti
Užsakiau detalę e- tanagroje. Pranešė e tanagra kada pristatys detalę į Tanagros parduotuvę Mažeikiuose.Tačiau atvykus į parduotuvę, ji buvo užrakinta, tada skambinau į centrą - jis patikino, kad parduotuvė kitą rytą turėtų dirbti, nors meistras buvo jau užsakytas detalės keitimui. Kitą rytą pasisekė pasiimti detalę. Pardavėjas pareiškė, kad jam nepriklauso atidavinėti siųstas prekes iš e- tanagros. Hmm.. keista. Po to pamačiau, kad sąskaitą parašyta man asmeniškai, o ne įmonei. Tada vėl teko rašyti laiškus dėl sąskaitos perrašymo.
Apsipirkti greitai nepavyko. Manau, kad laabai jau mėgėjiška e- tanagra:)
Atsakyti
Nuvile e-tanagra.lt apsipirkymas (ukmerges g.Vilnius.Ilgas uzsakymo paruosymas (uzsakymas buvo paruostas po 2 darbo dienu)nors preke buvo sandelije.
Atsakyti
Nemoka algų darbuotojams, meluoja. Darbuotojai neikit ten dirbti!
klientai Tanagros Dzukū gatveje
2017-05-26 01:35:20 IP 29mbah2e
Atsakyti
KAM:
servisasdzuku@tanagra.lt, info@tanagra.lt
---------------------------------------------------------------------------

Gerb. UAB Tanagra,

Kartojama jums dar karta, kas jau buvo pasakyta žodiniu būdu jūsų Dzukų filiale šiandieną, 2017 metų gegužės 25 d., tačiau nebuvo jūsų išgirsta.

Daviklis suveikiantis ant 100 - 110 laipsnių temperatūros NETINKA MŪSŲ MODELIUI, ir atitinkamai, mūsų netenkina.

Pažymėtina, kad naujos kartos Audi automobilije, ypac sportineje mašinoje, ventiliatoriaus davikliai gali veikti ant aukštesnės temperatūros, tai yra ant 100 - 110 laispnių. Tačiau Audi-90 pereinamam modeliui tai netinka. Primintina, kad mūsų modeliui tinkama temperatūra, tam, kad įsijungtų ventiliatorius, yra temperatūra nuo 87 iki 95 laipsnių. Tokia temperatūra nurodo AUDI gamintojas, viešai internetu, ir vokiečių ir anglų ir rusų kalbą. Gal jums išversti į jūsų lietuvių kalbą, ar patys išsiversite? Už vertimą, aišku, mes paimsim pinigus. Pažymėtina, kad nors mes nesame lietuviai, tačiau su jumis kalbejome jūsų lietuvių kalbą, kurios jūs, matyt, nesuprantate. Jei neturite pagarbos klientams, tai nors savo kalbą gerbkite. Ne mūsų problema, kad jūsų riboto raštingumo autoserviso meistrai nesugeba perskaityti, koks daviklis kokiam modeliui tinka, ir koks daviklis ant kokios temperatūros suveikia. Ant daviklio turi būti užrašyta. Ar pas jūs savitarnos autoservisas, ir klientas pats turi ir detales ieškoti ir pats jas keisti, ir skaityti, kas ant jų užrašyta? Tada už ką jūs lupate pinigus?

Mus tenkintų daviklis, skirtas mūsų modeliui, kad ventiliatorius pasijungtų ant 87 - 95 laipsnių, o ne ant 110. Preišingu atvėju, pernelyg kaista variklis.

Sutinkant su jūsų Lietuvos respublikos Civilinio kodekso (LR CK) Sutarčių skyriaus atitinkamu straipsniu, šalys, vykdydamos sutartį, privalo “bendradarbiauti ir kooperuotis”. Koks čia tiksliai straipsnio numeris?

Ar jūs, lietuviai, skaitote savo civilinį kodeksą, ar mes, kitataučiau, turim jums jo sąvokas aiškinti? Tarpkitko, reikės ir BK išaiškinti jums, straipsnį dėl sukčiavimo.

Iš mūsų, klientų, pusės, jumis buvo pasitikėta ir jums buvo sumokėta tiek, kiek jūs pasakėte.

Primintina, kad jums buvo sumokėta 69 eurai (tai būtų maždaug 250 litų senais pinigais): už viršutinės tarpinės keitimą, kas užemė kartu su "paruošimu, praplovimu ir praputimu" - 25 min. maximum, ir daviklio keitimą, kurį nuimti gali net mažas penkių metų vaikas, nes tam net jegos nereikia, daviklis buvo nuimtas per sekunde ir įdėtas naujas per sekunde. O visą kitą laiką jūsų meistrai gere kavą, sedėjo ant suoliuko lauke ir plepėjo. Enjoying themselves, sitting outside in the sun drinking coffee. This is what we call "work Lithuanian style". Работа по-литовски. Gal todėl jūs į sąskaitą irašetė, kad "daviklio keitimas užemė net 15 minučių laiko"!!!
O tarpinės keitimas pagal jūsų sąskaita užėme net 70 munučių!!! Ни хрена себе литовцы считают.
O kavutės pertrauka į minėtą sumą iejo ar ne?

Turim visą pagrindą tvirtinti, kad sukalkuliuota ir nurašyta iš kliento sąskaitos buvo nepagrįstai per daug. Nes mes visą procesą mateme, nes buvome visą laiką jūsų patalpuose Dzukų gatveje.

Pažymėtina taip pat, kad buvo iš anksto sutarta, kad mes atvyksim 12 valandą. Tačiau atvykus nurodytų laiku, mes virš 2 valandas stovėjome lauke laukdami nežinia ko, nors kleintų pas jūs nebuvo, tik mes vieni.

Ar jūs dvejų valandų tusčio stovėjimo irgi priskaičiavote prie sąskaitos? O gal mes, klientai, dar turim jums mokėti už tą laiką, ką jūs šikat myžat tualete? Ни хрена себе литовцы считают. Механик с мастером пошли посрать, и за то время, что они срут, клиент давай плати денежки.

Rezultatas: įstatytas daviklis neatitinka modeliui.

Remiantis tuo, kas išdėstyta, prašome pašalinti trukumą, kas liečia daviklio darbą, arba gražinti pinigus. Нам по барабану, что у вас"некому работать". Некому работать - закрывай лавочку.

Taip pat reikalaujame perkalkuliuoti sąskaitą, nes buvome visą laiką jūsų objekte Dzukų gatveje, kol buvo tvarkoma mūsų mašina, ir puikiai mateme, keik konkrečiai minučių laiko užemė koks kokretus darbas.

Dabartinė pretenzija buvo jau išdėstyta telefonu 8-698-51-971, SMS būdu, bei elektroniniu paštu, todėl gali būti skaitoma ikiteisminiu raginimu įvykdyti preivolės geruoju.

Говорить с литовскими мехниками по- литовски или по -английски - это то же самое, что перед cвиньями бисер метать - to cast pearls before swines, т.к. единственный язык, который они более менее понимают - это русский мат.
Atsakyti
Siūlyčiau savininkams pasidomėti, ar servise kareivių 2a darbuotojai nepradėjo nuosavo katalizatorių "bizniuko", nes po apsilankymo servise "atradus" virinimo siūles katalizatoriaus vietoje minčių kyla įvairių. Jau nekalbant apie galimai "remonto" metu sulankstytą "škyvą", kuris kitą dieną nupjovė ir prie jo tvirtinamus dirželius.
Atsakyti
Vitold 2016-04-27 16:02:35
Gerbiamas, Andriau Buivydai,
Ką Jūs turite sakydamas "klientų bendravimo subtilybių"? tai yra, kad jums buvo atsisakyta grąžinti pinigus už prekę, kurią laikėte ir norėjote grąžinti praėjus 3-4 mėn. nuo pirkimo, o tada teigėte, kad prekė yra blogos kokybės nors ir neišpakuota...
Vitoldai Dzikevič,

Jūsų apgavystės niuansai, nesilaikymas adresuoto man laiško turinio, tokios vat subtilybės

Vitold Dzikevič <vito@tanagra.lt>
02-17

skirta man
Sveiki,

Prekes galima grąžinti jums patogiu metu, tiesiog informuokite, kada atvyksite aš perduosiu pardavėjams. Serviso darbuotojai gavo pastabas dėl savo bendravimo, tikimes tai daugiau nepasikartos.

Pagarbiai,
Vitoldas Dzikevič
Marketingo projektų vadovas
UAB Tanagra
Atsakyti
andrius 2016-04-27 15:27:48
Labai klaikus aptarnavimas ir labai keistas požiūris į klientus, administracija nesuvokia klientų bendravimo subtilybių, palinkėjimas pasiskaičiuoti ir susidėlioti prioritetus ir kitaip žiūrėti bent į dar likusius klientus, linkėjimai prarasti kuo daugiau esamu klientų.

su ne pagarba :)
Gerbiamas, Andriau Buivydai,
Ką Jūs turite sakydamas "klientų bendravimo subtilybių"? tai yra, kad jums buvo atsisakyta grąžinti pinigus už prekę, kurią laikėte ir norėjote grąžinti praėjus 3-4 mėn. nuo pirkimo, o tada teigėte, kad prekė yra blogos kokybės nors ir neišpakuota...
Atsakyti
Labai klaikus aptarnavimas ir labai keistas požiūris į klientus, administracija nesuvokia klientų bendravimo subtilybių, palinkėjimas pasiskaičiuoti ir susidėlioti prioritetus ir kitaip žiūrėti bent į dar likusius klientus, linkėjimai prarasti kuo daugiau esamu klientų.

su ne pagarba :)
Atsakyti
2016-01-15 20:07:50
Minsko pl. tai seni pirdylos sėdi - tikri ž*****i. Pats atvažiavau pirkt lempučių (ne 1, ne 2), pasiėmiau susimokėjau ir galvoju pasitikrinsiu kainas. Tai sumokejau daugiau nei nurodyta mazmenine kaina. Nors pats atvažiavau, pirkau ne 1-2vnt., ir pzdc išrašė daugiau nei mažmeninė kainą!!! Svoločiai!!!
Džiugu, kad Tanagra reaguoja ir bando tinkamai spręsti nesusipratimus. Tik deja, tai jau yra Post Factum. Ačiū p.Vitoldui!
Atsakyti
Sveiki,
Noreciau, , pagirti“ Tanagra Kaunas Islandijos pl.
Pirkau tepalo filtra is sios parduotuves. Filtra sunkiai pavyko surasti nes nelabai tokio varianta rado, bet surado koks turetu buti taciau realiai jis netiko. Filtras ju importuotas ir kiek supratau kaip ir pakeisti i kita nebutu jokios problemos. Aisku rimti importuotojai tai net nesove i galva mintis ceki saugoti ir ka Jus manote? Pasirodo negalejo pakeisti. Pasirodo jie neigalus siame reikale nes negali pakeisti be cekio net paciu importuoto filtro! Neziurint kainos skirtumo ir t.t.
Padovanojau jiems ta filtra nes nesiruosiu kolekcionuoti. Taip jie teisus cekio tai neturejau ir jei neturi cekio pirk per nauja. Kita vertus jei cekis ir butu tai manau koki pusvalandi tektu rasineti prasymus ir t.t.
Pats dirbu analogiskuose pardavimuose tik su kitomis detalemis tai pas mus ner jokios problemos pakeisti i analogiska preke nes mums klientai svarbus, o cia patys paduoda ne ta ir lieki ant ledo, ot tai firma ir dar kaltas pats pasidarai!
Susidariau tokia nuomone, kad geriau pirkti turguje nes:
1. Ten nebus problemos su parinkimu.
2. Jeigu jau apsigaus tai Jums pakeis ir dar atsiprasys, kad ne ta padave!
3. Jeigu taip nutiks, kad netiks ir kitur isigysite Jums grazins pinigus be jokiu rastliavu.
4. Jie spres problema, o nepaliks ja pirkejui nes nores, sugriztum.
Sekmes prekybose Tanagrieciams su tokiu poziuriu, bet manau ateityje neturesiu su sia parduotuve reikalu ir kitiems pasakysiu, kad vengtu tokios kontoros kuri nesugeba isspresti tokios smulkmeniskos problemos kaip filtro pakeitimo i analogiska.
Atsakyti
Minsko pl. tai seni pirdylos sėdi - tikri ž*****i. Pats atvažiavau pirkt lempučių (ne 1, ne 2), pasiėmiau susimokėjau ir galvoju pasitikrinsiu kainas. Tai sumokejau daugiau nei nurodyta mazmenine kaina. Nors pats atvažiavau, pirkau ne 1-2vnt., ir pzdc išrašė daugiau nei mažmeninė kainą!!! Svoločiai!!!
Atsakyti
Vilniaus Ukmerges plento Tanagros detaliu pardavimo skyriuje aptarnavimas tragiskas, darbuotojai bendrauja nemaloniai, dirbti visiskai nemoka, kiek teko pirkti detaliu visada reikedavo gryzti atgal ir keisti nes parduodavo netinkancias dalis. Pinigu grazinti uz netinkancias dalis taip pat nenori. Stengiasi pirmiau prakisti uzsilikusia detale, kuri nebutinai tinka mano automobiliu, sugryzus keisti jau stebuklingu butu atsiranda ir tinkama detale. (paaiskinimas, kad pries pusvalandi atveze nelabai itikinamas).
Atsakyti
Atidaviau automobilį į Tanagros servisą dzūkų g. Vilniuje, pasiėmiau automobilį sugadinta ir išstatė sąskaitą 200 eur. už remontą, automobilis ryte neužsivedė ir dingo tepalas iš variklio. Ten moka tik gražiai pasakas sekti. Tanagros administracijai pasiskundus, buvo pasakyta pačiam aiškintis su serviso meistru, nes jie nenori būti sugedusiu telefonu, kitaip tariant gražiai pasiuntė. Bukite atsargus žmones, ten vien ž*****i dirba.
Atsakyti
jonavoje vapse kaskokiu klaunu pririnkta apie elektra nk nenusimano tik sugebejo 4 menesiu senumo pagr dirza pakeist i nauja nors senas nesenai keistas jai kas rimciau masinai geriau i kauna nes sitiem dar daug mokitis
90 euru uz nk sumokejau dar labiau masina tik suede
Atsakyti
Sveiki o aš priešingos nuomonės man patiko aptarnavimas niekada negalvojau kad Dzukų g dirba normalus specai turių BMW markės automobili, paskambinau daug maž papasakojau apie problema jau pokalbio metu kas man patiko paaiškino mano atveju gali buti gedimai ir sprendimo budai, atvažiavus pasitvirtino gedima pašalino likau patenkintas tikrai busiu pastovus ju klijentas.ps prieme iškart nors ir turejo darbo....
Atsakyti
Atstovauju automobilių servisą ir turiu Tanagros kortelę bei užsakymų programą pirkti prekėms didmeninėmis kainomis. Po euro įvedimo užsakinėjant prekę per jų programą - kaina buvo akivaizdžiai nurodyta: 222Lt = 64EUR
http://i.imgur.com/q159Ex8.png
Kadangi tą dieną prekės atvežti negalėjo - paėmėme ją pagal uždelstą mokėjimą. Po keletos dienų išrašė sąskaitą už 222EUR.
Pripažino savo klaidą, jog jų programoje kaina buvo nurodyta neteisingai ir suklaidino klientą, tačiau reikalauja sumokėti sumą eurais. Prekės grąžinti nebuvo įmanoma, kadangi ji jau buvo įdėta į kliento automobilį, kuris jau išvažiavęs iš serviso.
Įbruko savo "išmaniają" programą užsakinėti prekėms, tačiau vistiek visus užsakymus reikia tvarkyti telefonu.
Siuntinėja 5 skirtingus vadybininkus, atvažiuoja prieš tai nepasiskambinę. Kadangi mano įmonėje neranda žmogaus, atsakingo už administravimo reikalus - gąsdina mano įmonės darbuotojus, grąsina mokesčiais.

Atgyvenusi kompanija, kartu su atgyvenusiom technologijom bei kolektyvu.
Atsakyti
Automobilio savininkas 2014-10-10 16:04:09
Sveiki, noriu pasidalinti patirtimi apie aptarnavimą šitame servise:

paskambinus ir paklausus ar gali pakeisti akumuliatorių BMW markės automobiliui, atsakė skambink į KRASTĄ ir išvis pas mus eilė (nesvarbu, kad mano atsakymas į tai buvo "aš pasiruošęs laukti"...
Nžn, aš suprantu, kad žmonėms būna bloga nuotaika ir pan., bet tokie specialistai neturėtų dirbti front desk'e. Nors kiekvienas turi savo supratimą apie aptarnavimą.

Nepofesionalu!!!
Galima pateisinti tanagra, jie neturi galimybes priristi akumuliatoriu prie automobilio, ko pasekoje nukreiptass buvai pas kompetetingesnius.
Atsakyti
Automobilio savininkas 2014-10-10 16:04:09
Sveiki, noriu pasidalinti patirtimi apie aptarnavimą šitame servise:

paskambinus ir paklausus ar gali pakeisti akumuliatorių BMW markės automobiliui, atsakė skambink į KRASTĄ ir išvis pas mus eilė (nesvarbu, kad mano atsakymas į tai buvo "aš pasiruošęs laukti"...
Nžn, aš suprantu, kad žmonėms būna bloga nuotaika ir pan., bet tokie specialistai neturėtų dirbti front desk'e. Nors kiekvienas turi savo supratimą apie aptarnavimą.

Nepofesionalu!!!
Pasiule vaziot i kita servisa nes nemoka pririst i bmw nauja akuma. Tam reikia bmw iranga o tanagroj jos nera. Ubagu servisas.
Atsakyti
Nu nafik krc. Atvariau i minsko pl. Pirkt detaliu Peugeot 406 stabdziu trosus kaladeles rem. komlektus kainos afiget ir dar pasake atniast pavyzdi tai ka paimsiu ir israusiu is automobilio krc. Nuvaziavou i meharis ir nereikojo pavyzdzio ir kekvena detale 15lt pigiau kainavo
Automobilio savininkas
2014-10-10 16:04:09 IP 66holceq
Atsakyti
Sveiki, noriu pasidalinti patirtimi apie aptarnavimą šitame servise:

paskambinus ir paklausus ar gali pakeisti akumuliatorių BMW markės automobiliui, atsakė skambink į KRASTĄ ir išvis pas mus eilė (nesvarbu, kad mano atsakymas į tai buvo "aš pasiruošęs laukti"...
Nžn, aš suprantu, kad žmonėms būna bloga nuotaika ir pan., bet tokie specialistai neturėtų dirbti front desk'e. Nors kiekvienas turi savo supratimą apie aptarnavimą.

Nepofesionalu!!!
Atsakyti
s*****i ir k******i net detaliu ne pirksiu, reiks ji teisma paduot Roma B. meistra minsko pl.
Atsakyti
atvaziavau kad padarytu suvedima, tai maza to, kad ale jie ten pasukinejo, is tiesu nieko nepadare. lapo su suvedimo duomenimis nedave. sulauze pries tai veikianti bardacioka rankenele golf 3. krc. geda. daugiau tikrai ten nevaziuosiu. zmones tiesa sako zmoniu durinimas ir tas. teko suvedima vaziuot i kita garaza ir taip uz suvedima sumoketi du kartus, + pirkti srote nauja bardacioka kad sutvarkyciau rankenele. krc atvaziavai gera auto, isvazavai sulauzyta :DDD
Atsakyti
Sveiki, apie Tanagra buvau kiek geresnes nuomuones, gal del to, kad iki siol is ten tik detales uzsisakinedavau... Manau uztenka vien to, jog i servisa su masina atvaziavau, o is jo - jau tik issitempiau masina! Net daliu atgal nesurinko, teko paciam kieme atgal viska sudedineti ir skaiciuoti kiek papildomai reikes investuoti i masina, kad ji vel vaziuotu. Kazin ar ilgai servisas gyvuos, jeigunet meistru negali geru susirasti... Net nezinau ka pasiulyciau zmogui, kuris pasiklaustu artimiausio serviso - turbut, taip vadinamus "garazinius" arba siulyciau tikrai kazka kito... Jonava
Atsakyti
Laba diena
Noriu parasyti apie jūsų darbuotojo Vilnius, Pramones 45
darbą, iš ryto parduotuvė uždaryta jokio raštelio nera, po pietu užvažiavau vairo traukės gaubt. Volvo automobiliui,
pasakė kad nera, paprašiau pasižiuorėti kokioj jūsų parduotuvei yra, nenorėjo žiureti, bet pasakė kad niekur nera, po keliui į miestą užvažiavau į parduotuvę Minsko pl.26 ir nupirkau, kaip čia yra vienas tinklas, o darbuotojas nesuinterisuotas dėl klientų.Viktoras
Atsakyti
Donatas 2014-02-13 10:58:23
NEŽINO PREKIU GRAŽINIMO ĮSTATYMO.
Pardavėjas padavė ne ta preke, nors visi duomenys apie automobili buvo pateikti teisingai, viskas del; to tvarkoje, zmones klysta, suprantama.
kai reikia grazinti preke ir atsiimti pinigus, reikia vazineti keleta kartu aiskintis israsineti kalna dokumentu. saskaita su kvitu buvo pristatyta, pardavejas turejo grazinti sumoketa suma ir tiek. dabar viskas nusitese iki triju dienu, vazinejimas is vievio i vilniu ateme daug laiko ir pinigu, kurie praktiskai prilygo grazionamai sumai. o atsakingi asmenys, tiesiog aiskina tuo, kad pas juos tokia sistema, nors si dalyka pavadint glima tik sistemos nebuvimu. Paprastai prekes grazinimas del pardavejo kaltes grazinant pirkta preke ir reikiamus dokumentus trunka kelias akimirkas, TANAGROJ TAI TRUNKA NUO DVIEJU DIENU.
ir as papuoliau i tokia situacija tai laukiu kada direktorius apsvartys mano prasyma ar grazinti pinigus uz netikusia detale.ir jokios informacijos pries perkant nebuvo kad pas juos tokia tvarka.negerbia kliento tai labai didelis minusas jiems.
Atsakyti
NEŽINO PREKIU GRAŽINIMO ĮSTATYMO.
Pardavėjas padavė ne ta preke, nors visi duomenys apie automobili buvo pateikti teisingai, viskas del; to tvarkoje, zmones klysta, suprantama.
kai reikia grazinti preke ir atsiimti pinigus, reikia vazineti keleta kartu aiskintis israsineti kalna dokumentu. saskaita su kvitu buvo pristatyta, pardavejas turejo grazinti sumoketa suma ir tiek. dabar viskas nusitese iki triju dienu, vazinejimas is vievio i vilniu ateme daug laiko ir pinigu, kurie praktiskai prilygo grazionamai sumai. o atsakingi asmenys, tiesiog aiskina tuo, kad pas juos tokia sistema, nors si dalyka pavadint glima tik sistemos nebuvimu. Paprastai prekes grazinimas del pardavejo kaltes grazinant pirkta preke ir reikiamus dokumentus trunka kelias akimirkas, TANAGROJ TAI TRUNKA NUO DVIEJU DIENU.

Taip pat rekomenduojame

Autoaibė
Automobilių dalys internetu

Adresas: Minijos g. 169D, LT-94287 Klaipėda.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Autoaibė, UAB prekiauja automobilių dalimis, akumuliatoriais, alyvom ir tepalais, autochemija, automobilių priežiūros priemonėmis, aksesuarais ir t.t. Šiuo metu mūsų asortimente per 25'000 prekių iš daugiau nei 100 užsienio bei Lietuvos tiekėjų. Didžiąją siūlomo asortimento dalį importuojame tiesiogiai iš gamintojų...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...
A3 Baltic
Automobilių dalys internetu

Adresas: A. Vivulskio g. 7, LT-03162 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB „A3 Baltic“ yra jauna sparčiai besivystanti prekybos įmonė, kuri specializuojasi atsarginių dalių, variklinių ir pavarų alyvų bei OE ir OEM priedų automobiliams ir sunkvežimiams platinimu. Esame originalių atsarginių dalių tiekėjai iš pirmaujančių pasaulio gamintojų. Kiekvieną mėnesį mes siunčiame dalis daugiau...
EVA King
Oficialus Thermo King atstovas Lietuvoje

Adresas: Kirtimų g. 2, LT-02244 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių šaldymo įranga; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sertifikavimo paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB EVA King jau 20 metų! UAB EVA King nuo 1997m. vieninteli­s oficialus šaldymo įrangos “Thermo King” gamintojo atstovas ir autorizuotas servisas Lietuvoje. Įmonė specializuojasi komercinio transporto, sunkvežimių ir puspriekabių šaldymo įrengimų bei izotermų gamybos ir remonto srityje. Turi padalinius Vilniuje...
ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Švietimo ministerija kuria mokiniams ir mokytojams skirtą "Patyčių dėžutę"
Švietimo ministerija kuria mokiniams ir mokytojams skirtą "Patyčių dėžutę" 10-13 20:47
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) inicijuoja naują priemonę kovai su patyčiomis mokyklose – elektroninę platformą "Patyčių dėžutė".
M. Statulevičius: mokančiųjų NT mokestį ateityje daugės
M. Statulevičius: mokančiųjų NT mokestį ateityje daugės 10-13 20:01
Valdžiai ketinant išplėsti nekomercinio nekilnojamojo turto (NT) apmokestinimo bazę, Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos (LNTPA) direktorius Mindaugas Statulevičius sako, kad...
Ką skaito pasaulio milijardieriai
Ką skaito pasaulio milijardieriai 10-13 19:11
Elonas Muskas, inovacijų kūrėjas ir inžinierius, "Tesla" ir "SpaceX" įkūrėjas, į klausimą, kaip jis išmoko konstruoti raketas, atsakė paprastai – "Aš skaitau knygas". Tinklalapis "CEO World"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Pasaulinis atšilimas..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 14,36 +5,36%
Caterpillar 128,40 +4,65%
General Electric 8,80 +4,14%
Harley-Davidson 35,10 +3,85%
Coca-Cola 53,30 -0,67%
Procter & Gamble 121,09 -0,70%
Avon 4,19 -0,71%
McDonald's 209,02 -1,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,22 -5,93%
Auksas 1500,41 +6,19%
Cukrus 0,57 0,00%
Vištiena 1,90 -4,52%
Benzinas 1,69 -10,58%
Varis 5709,44 -3,90%
Jautiena 4,60 -0,65%
Anglis 65,55 -9,06%