VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena
Esu labai nusivylusi Jūsų banku.
Prašoma buvo pakeisti 1003 į 100$ t sk. 20$po 1$
Užsakymas buvo pateiktas š.m lapkričio 3d raštu ir prašoma
atsiimti Kaune prekybos centre MOLAS banko padalinyje.
Sugaišau 2val. laiko ir minėtas prašymas buvo pilnai neišpildytas.
Pinigai buvo gauti po 20 dolerių.
Supratau, kad reikės pakeisti banką ir pasiūlyti šeimos nariams ir draugams nepasitikėti
ŠIUO BANKU
Pagarbiai Irena
Atsakyti
Siuo banku nesinaudoju, net naudojasi mano mama.Pasibaigus korteles galiojimui mama, kaip visada, nuejo i padalini atsiimti korteles.Jai buvo pasakyta, kad korteles nera.Reikia uzsisakyti.Ok.Mama budama banke prase darbuotojos ja uzsakyti, bet banko darbuotoja atreze, kad to nedarys, nes mama turi el.bankininkyste ir pabreze jei pati nemoka uzsisakyt tegul vaikai uzsako.Palaukit.Kodel zmogus atejes i padalini to padaryti negalejo, o gal jusu darbuotojai nekvalifikuoti siuo atveju?Vyresni zmogu sitaip vaikyti yra nezmoniska.Mama verkdama man skambina, kad jai niekas nesuteike nei info kaip uzsisakyti, nei uzsake patys.Gal pradekite labiau gerbti savo klientus.Veiksmas vyko Panevezio centriniam banke.Apmokykite savo darbuotojus, kaip reikia elgtis su zmonemis ir kaip juos aptarnauti.Pasipiktinusi dukra
Atsakyti
Apgailėtina komunikacija, vadybininkai neišmano savo darbo - žada viena, staiga sąlygos keičiasi. Labai neprofesionaliai dirba. Džiaugiuosi, kad daugiau neteks turėti reikalų.
Atsakyti
Labai prastas ir nesuderintas klientu aptarnavimas. Atejusi i banka pralaukiau valanda laiko, nors visi zmones kurie atejo pries mane seniausiai isejo ir net ateinantys po manes buvo priimti greičiau nei as. Teiravausi informacijoje kodel turiu taip ilgai laukti man buvo pasakyta kad NEZINO. Neiskentusi isejau is banko nesusitvarkiusi reikalu. Geriau pakeisiu banka nei lauksiu visa diena, jog galeciau pasikeisti kodu kortele.
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas Zirmunu centre!
Atsakyti
Swedbank laaaabai "palengvino" mano gyvenimą : vietoj patogios kodų korteles įsiūlė "išmaniąją technologiją" - kodų generatorių, kurio mygtukai strigo jau pačiame banko padalinyje, kai darbuotoja pažindino kaip jis veikia. tada prireikus man namuose pasinaudoti banko paslaugomis - pervesti pinigus, jis tiesiog nesuveikė. tai dabar man vėl registruotis ir laukti visą savaitę, kad pakliūčiau į banką.
Atsakyti
Norejau uzdaryti saskaita tai pasirodo didziausia paslaptis kaip tai padaryti. ivedus i google seb saskaitos uzdaryma iskart ismeta apie uzdarymus ivedus swed saskaitos uzdarymas ismeta kaip atidaryti saskaita. Ju puslapyje taip pat jokios informacijos apie tai kaip uzdaryti saskaita. galvoju reiks nueit i banka. Banke gal 100 zmoniu laukiu jau valanda nepanasu kad sulaukskiu. Buvo priejusi darbuotoja paklause ko reik pasakiau kad uzdaryt saskaita noriu sako gerai lauk o kitu pasiima be eiles suprantu gal kitom operacijom na bet vistiek. Paprastas dalykas kuri turetum padaryt internetu.
Atsakyti
Labiausiai apgailėtinas bankas ever. Moku du kartus per menesi už hui žina ką. Pats bankas sugalvoja ir uždeda mokesčius. Kortelės administravimo mokestis dar suprantu, bet kai atsiranda kažkoks minimalių paslaugų tarifas... Nu sorry chebra. Aš ir taip jau moku jum už kiekvieną pavedimą po 23 centus.
RINKITES BET KURĮ KITĄ BANKĄ! Visur kitus mokesčiai aptarnavimo mažesni. Sekmingai tai padariau ir aš.
Atsakyti
2018 10 07 Atvykau į jūsų padalinį AKROPOLYJE 12.06 val. uždaryti saskaitą. Administratorė Mintarė Dargytė pasakė, kad reikės laukti ape 30min. Pralaukus 40 minučių atkreipiau dėmesį, kad vėliau už mane atėję žmonės nuėjo prie langelio pirmiau nei aš. Palaukęs dar 10 min pastebėjau, ką tik atėjęs jaunuolis paėmė iš administratorės Mintarės Dargytės kažkokius dokumentus ir iš karto buvo aptarnautas. Pasipiktinęs priėjau pre administratorės ir paklausiau kodėl žmonės eina nepalaukus nė 5 minučių, man buvo atsakyta, kad tai auksinis klientas. Pradėjau pyktintis, o man buvo pasakyta, kad bus iškviesta apsauga. Pralaukus valandą
nebeturėjau daugiau laiko beprasmiškai laukti.
Atsakyti
Apdraudem su mama kelis objektus, viename is ju ivyko svartinis ivykis praejus apie 48h nuo apsidraudimo. Kiek mano laiko, kantrybes sugadno sita bendrove nesuvokiama. Viskas vilkinama trecias menesis. Nebesuskaiciuoju kiek skambuciu ir zinuciu palikdavau, kad su manim susisiektu.Niekas vis neatskambindavo ar neatrasydavo.Normalu, kad draudimo bendrove ignoruoja ir jau trecias menuo sprendzia reikala? NESIDRAUSKIT pas juos!
Priteista suma tiesiog juokinga -100 eu us visiskai sugadinta vonia ir lubas, kaimynai is virsaus apliejo.Kvadratu nedaug, plyteliu nepriskaiciavo isvis,.kurias remonintininkai isdauze (mat dalis buvo isdauzyta pries apsidraudus, o dar daugiau isdauze jau apsidraudus, tai nusprende, kad nesiskaitro). Visiskai reik iskapot lubas, nes susmego, issibangavo ir det nauja gipsa. Jus man pasakykit ka siais laikais galima uz 100 euru padaryt, lubas perdet ir plyteles pakeist?
Normalu kai turi prasinet, kad kas teigtusi susisiekti? Pagailekit, zmones, savo nervu ir, jei norit, kad kas padetu atsitikus nelaimei, tai ne sitas draudimas
Atsakyti
Tiesiog norėjau perspėti visus besikeičiančius valiutas būti atsargiems.Praeitą savaitę, Vilniuje, Swedbank padalinyje teko keistis valiutą, pirkau svarą. Atvykus į Angliją buvau nelabai maloniai nustebinta, kai draugai pasakė, jog dalis kupiūrų (po 5 svarus) yra seniai išimtos iš apyvartos, taigi jų nepanaudosiu ir reikia eiti į anglišką banką, kad išsikeisti. Atvykau atostogų, taigi ne po bankus ekskursijų norisi. Žinoma menka problema draugai patys iškeitė ir apsiėmė vėliau juos išsikeissti. Kiek esu keliavusi ir keitusis valiutą pirmą sykį susidūriau su tokiu atveju, tikrai nesuprantu kaip bankas gali išdavinėti tokius pinigus.
Atsakyti
Donatas 2018-05-11 16:41:36
Sveiki, rekomendavus apsidrausti ir taip apsisaugoti nuo nelaimiu ir darbo netekimo, ale apsaugoti seima, apsidraudziau givybes ir traumu, ligos ir nedarbo draudimais. Ir ramiai sau dirbau, kol neatsitiko beda. Per sunkiai pakelus isigijau stuburo disko isvarza. Teko operuoti. Kreipiausi i draudimus. Pasirodo tokios traumos ju lenteleja nera ir draudimo ismoka man nepriklauso. O ligos ir nedarbo draudimas uz pirma men.irgi nieko nemoka. Iskyla klausymas kam tokie draudimai yra reikalingi? Tai uz ka jiems reikia moketi. Nusivyles.Sudo verta apsauga
Draudimai skirtingose kompanijose ir skiriasi ne tik kainomis, bet ir sąrašais. Todėl neverta kaltinti banko, nes paslaugą pats pasirinkote, jeigu norite turėti pigiai, niekada už tai negausite visko. Nepamirškime atkreipti į kainos ir kokybės santykį prieš drausdamiesi. Juk niekada nenupirksite už 1e aukščiausios rūšies dešros, lygiai taip pat yra su paslaugomis.
Atsakyti
Darbuotojai visiškai negerbia klientų laiko. Buvome susitarę konkretų laiką ateiti pasirašyti sutarties. Atėjus sutartu laiku pasakė, kad sutartis dar neatnešta ir kad reikia palaukti, Laukiau 15 minučių, priėjau vėl, "paguodė" kad sutarties dar nėra. Išėjau. Kaip tokioje didelėje įstaigoje nėra sutvarkyti tokie paprasti dalykai? Ar sunku paruošti sutartis iki sutarto laiko su klientu?
Atsakyti
Labai prasta sistema siame banke veikia, 1val laiko laukti del to kad pasiimtu studento pazimejima. Tai ka žinau. Kuomet buvo nustatytas tam tikras laikas kad reikia atsiimti.
Atsakyti
Sveiki, nėra jokių pranešimų kaip vakare įeiti į banką išsiimti pinigų, negana šeip ne taip įėję banką prabuvom banke 15 min. nes neišleido iš jo banke, bandėm išeit niekaip nepavyko, taskėm duris kaip tik begalėjom, kur pranešimai, perspėjimai kaip išeit iš banko visa tai vyko Kretingoj, esu labai nusivylus, kad tokios įmonės nesugeba vygdyt savo verslo kaip priklauso ir sukelia tokius trugdžius, pirmą ir paskutinį kartą naudojuos šiuo banku
Atsakyti
Vakar buvau Swedbank del paskolos, tai dar niekada gyvenime neteko taip nemaloniai pasijusti klientu aptarnavime. Norejau busto paskolos 45k, gal jiem ir maza suma, gal jie ir didziausi bei "geriausi" rinkoje, bet kaip pats dirbantis klientu aptarnavimo sferoje niekada taip nekalbeciau su bet kokiu klientu. Galima graziai atsiprasyti, kad tokiu nesuteikia ir islydeti. O dabar pasijutau "ko tu cia nori" "valink is cia greiciau" ir lyg koks "bomzas" atejes skolintis pinigu. Niekada nerasau skundu del aptarnavimo, bet si karta sukele tokias blogas emocijas, kad norejosi kazkur issipasakoti.
Atsakyti
Prieš atvykstant į banką pasiskambinau info. nr. Ir konsultantė patikino, kad nereikia išanksto registruotis šiame mieste. Kadangi esame žmonės dirbantys, turime planuoti laiką. Atvykau apie 16 val. o bankas dirba iki 17 val. pageidavau atidaryti 2 vaikams sąskaitas. Konsultantė pasiūlė atvykti kitą dieną, išrėžė krūva priežasčių savo vidinės tvarkos, kuri man visiškai neįdomi, nes tai banko vidinė virtuvė. Beja nebuvo nei vieno kliento banke, tik mes ir dvi konsultantės. Aš bankui bent jau rekomenduočiau apmokyti dirbti su klientais. Manęs valstybinėje įstaigoje niekas taip nebuvo blogai aptarnavęs. Bet ačiū dievui, kad Lietuvoje yra pasirinkimas bankų. Niekada nevykstu dėl savęs, viską tvarkau elektroniniu būdu. Bet atvykus pirmą kartą supratau, komiam bankui priklausau. Tiesiog Jūsų darbuotojai pristatė Jus.
Atsakyti
Julija 2018-08-31 08:06:43
Dingo pinigu priemimo paslauga bankomatuose. Vyras antra diena nori padėti pinigus, tačiau vietose kur tai visada galima buvo padaryti, jos daugiau nėra.
ta i su manim atitiko. i vilniaus gatve.
. as buvau sunevota.Buvau šokirota. turėjau eiti į miesto Rotušės aikštę, kitoje gatvėje. kurioje įsikūrė filialas su 4 bankomatais viduje. ten gavau, dar vieną šoką nuo kiekio.
Atsakyti
Dingo pinigu priemimo paslauga bankomatuose. Vyras antra diena nori padėti pinigus, tačiau vietose kur tai visada galima buvo padaryti, jos daugiau nėra.
Atsakyti
Panevėžyje liko tik vienas swedbank filialas, eilės begalinės. Suprasčiau, jei būtų galima daugelį paprastų paslaugų susitvarkyti internetu, bet ne. Reikia atnaujinti duomenis, turi laukti minimum valandą. Tiesa, dar nelabai aišku, ką konsultantės bando įsiūlyti kiekvienam klientui, nes užgaištama daug laiko su kiekvienu. Jei yra tokia politika, kad kiekvienam reikia kažką įsiūlyti, tai bent jau tegul pasirūpina, kad dirbtų daugiau darbuotojų.
Atsakyti
Skambinau i Swedbank is uzsienio nes pamirsau nuolatini slaptazodi. Man atsake kad pakeisti slaptazodi as galiu tik atvykus i banko padalini. Dar niekada nesusiduriau su tokia situacija. Negaliu valdyti savo pinigais del banko kaltes! Nei vienoje salyje tokio negirdejau, visur pakeisti slaptazodi galima internetu. Butinai pakeisiu banka kai atvyksiu i Lietuva.
Atsakyti
stoviu jau valanda Mole Kaune Swedbanko filiale ir dar neaisku kiek reikes laukti. As manau kad bankas paprasciausiai tyciojasi is savu klientu. tikrai nebesinaudosiu sio banko paslaugomis..Jau susisiekiau su kitu banku del saskaitos atidarymo...
Atsakyti
Man anuliavo saskaita, del korteles nenaudojimo apie 4 menesius ir susidare skola 2 eurai. Kaip sakant pats kaltas, bet vietoj to, kad jusu konsultante kaip nor padetu, ji pasiule atsidaryti saskaita seb banke. Taip ir nesupratau juoktis ar tikrai eiti i seba.
Atsakyti
PC Molas. Laukti eilėje tenka valandą. Tiesiog siaubinga situacija. Tikrai reikia keisti banką... Kaune neįmanoma rasti greitai dirbančio skyriaus.
Atsakyti
Swedbanke (Vokiečių g. filialas) aptarnaujanti vadybininkė galėtų ne tokiu abejingu balsu pasakyti, kad "darykite, kaip norite, galite naudotis kito banko paslaugomis, jeigu jums taip geriau", kai Swedbanke praleidę visus susitarimo susisiekti su manimi dėl kreditinės kortelės limito pakėlimo terminus, pasakiau, kad kitame banкe nebuvo problemų ir man sutiko net naują kortelę išduoti norimomis sąlygomis. Jiems užtenka Sodros duomenų. Swedbanke jau turiu kortelę, tik limito didesnio norėjau, tai niekaip!!! Čia po paraiškos pateikimo praėjo 6 dienos, 2 kartus ėjau į banką su vadybininke kalbėtis asmeniškai, klausti, ar trūksta ko nors (negi SODROS neužtenka įmokų?), siunčiau darbo sutartį, kad dirbu neterminuota sutartimi, tada paprašė dar ir pradinės sutarties bandomuoju laikotarpiu su nurodytu atlyginimu. Įdomu labai?? Būčiau davusi tą sutartį, jeigu laiku būtų paprašiusi, bet dabar aš išvažiavusi ir neturiu jos prie savęs, nesivežioju aš visų dokumentų, kuriuos turiu (KAIP BEBŪTŲ KEISTA!!!!!), kadangi susitarėme, kad atsakymą gausiu iki pirmadienio (šiandien trečiadienis), paskambino tik tada, kai parašiau jai laišką. Negi taip nevertinate savo darbo vietų????? Taip ir liksiu be aptarnavimo? O pinigus už "atseit" paslaugą (paraiškos nagrinėjimą ir jokį atsakymą) pasiėmėte!!!!!!!!!! Ne ačiū : (((
Atsakyti
Nesinori pas jus net vaziuoti pastovei reikia valandas laukti.netureciau jusu banke paskolos tikrai atsisakyciau jusu paslaugu.
Atsakyti
Sudo kruva tas bankas butu galimybe begciau nuo jo toliau bet esu priverstas kenteti nes darboviete perveda alga suklydus koda uzsiblokavo internetine bankininkyste galvoju nieko baisaus paskambysiu atblokuos bet paskambinus be penkiu minuciu astuonios vakaro jau konsultanto nera nors teigia kad dirba nuo astuoniu iki astuoniu k**** lizdas ir siaip. ikainiai nezmoniski uz viska venkit sito banko.!!
Atsakyti
Sveiki,

Norejau perkelti I Jusu banka savo kaupimo pensija, pasirasiau notariskai banke, sako viskas ok, niekur eiti daugiau Jums nereiks, paskui po 2 men ateina laiskas is konsultanto, jog as dar ale turejau I buvusi banka nueiti...brr niekas nesake, viskas konvejeriu praejo su tuo notaru banke, , , ziauru..nusprendziau niekur nebekeldineti, pasilikau kur buvau..gaila..Komunikacija Jusu banke labia sunkiai veikia su klientais!!
Atsakyti
Gal ir geras indikatorius, kad daug žmonių banke bet pamatęs koks kiekis žmonių Panevėžio swed banko skyriuj iškart nusprendžiau uždaryti sąskaitą ir susirasti mažiau apkrauta banką o gal ir kredito uniją.

Pagarbiai: Eimantas
Atsakyti
Sveiki, labai ilgai reikėjo laukti eilėje apie 2 val.ir kažkodėl nors mes atėjom pirmi kažkodėl po mūsų atėje žmones buvo aptarnaujami greičiau. Mes rik norėjome sužinot ar yr punigu saskaitoje pas mirusi žmovų o tai kad padaryti reikėjo laukti 2 val.ir dar pati esu nesčia paskutiniai mėnesiai tai gal buvo galima atsižvelgti į tai nes tikrai nesčiam 2 val lsukti yra labai sunku ir silpna.kažka turit sugalvot tokioj situacijoj jei bankus uždarėt kurios sptarnauja su grynais pinigais.darbuotojai ksip nori taip elgiasi po vieną klientą priima ir išeina poto gryžta, čia Konstitucijos prospekte.
Atsakyti
Vilniuje, Konstitucijos pr.2, teko laukti eilėje 1 val. 40 min. Grynųjų pinigų operacijas tenka atlikti kelis kartus per savaitę, įmokos turi būti sumokėtos būtent šiame banke ir tik grynaisiais pinigais, nėra kito pasirinkimo, bet eilės varo į neviltį...
Atsakyti
PC, , Molas, , filialas sudaro dvigubas eiles, jog klientai justusi lyg laukia trumpiau, taip yra mėginama apgauti klientus dėl darbuotojų lėto darbo, mažo darbuotojų skaičiaus.
Atsakyti
Labai esu pasipiktinusi Swedbank Šiaulių Akropolyje darbu.Praktiškai visada tedirba konsultantės, o žmonių laukiančių apie 20-30.Tenka eilėje pralaukti virš valandos.Kai tuo metu šalia esančiuose bankuose darbas vyksta pilnu tempu ir eilių nėra.Mūsų šeima svarsto, ar nereikėtų pasirinkti kito banko.
Atsakyti
Esu pasiemus studentiska paskola 2010 metais ir moku iki dabar apie 4 eurus per menesi, 2018 metu birzelio menesi nuskaiciavo si paskola 53 eurus, pasiskambinau susizinoti kodel nuskaiciavo tokia suma. Banko darbuotoja pasake, kad cia mokestis uz tai, kad nepranesiau bankui, jog mokslus baigiau metais anksciau nei parasyta sutartyje. Nelabai suprantu kaip galima po 8 metu nepranesus vartotojui nuskaiciuoti pinigus, ir dar papildomai per sias dienas bus nuskaiciuoti apie 20 euru palukanu. Neturetu buti tokie dalykai, likau nesuprasta ir niekas taip normaliai man nepaaiskino visos sios padeties.
Atsakyti
Ziaurus aptarnavimas, zmones eina be eiles. Darbuotojai vos prasneka panoramoje kliento varda. Pries tai konstitucijos prospekte buvau, pries mane 40 zmoniu eiles visai nejuda, dirba maziau nei puse darbuotoju!!!! Mastykit truputi !!!
Atsakyti
Absoliuti darbuotojų nekompetencija spręsti klausimus. Labai ribotos galimybės spręsti problemas nuotoliniu būdu. Dėl paprasto klausimo padalinyje reikia lankytis kelis kartus ir tikslinti informaciją. Eilės mažiausiai 40 min. Priimami jautrūs vienašališki sprendimai neinformavus kliento (sąskaitos įšaldymas). Nuoširdžiai nesuprantu kaip XXI a. tokio žemo lygio ir nesiskaitymo su klientais bankas geba išlikti.
Atsakyti
Ziaurus aptarnavimas. Lauktip po 40 min Panaromoje
Atsakyti
Nesidrauskit ju kasko draudimu jokiu budu taip neveksliskai dirba kad nera zodziu. servisas sutaise masina skambina sako draudimas nemoka uz remonta skambini i draudima sako skambink policijai ir vaziuok atsiimt..pzdc moki litus uz tai kad isivelt i tokia nesamone. klientu aptarnavimas sudo vertas aplenkit sita sumyzta kontora nes galvos skausmo bus daugiau nei padarytos zalos. zalu "expertai" tai atrodo vakar tik ta darba gavo ir jiem vapse px ant kliento sake kad jokiu budu ten nesidraust ten bet netikejau o dabar savo kailiu teko isitikint
Atsakyti
Sveiki, norėjau atsidaryti sąskaitą banke, net nespėjus nusakyti problemos, kodėl ji man reikalinga, darbuotoja tiesiog pakeltų tonu, suriko, kad atsidaryti sąskaitą reikia 45min.vienam klientui, o žmonių pilna salė ir nežinia, kiek dar dirbs.Nesupratau tik vieno, kodėl tokia darbuotoja aplamai užima tokią darbo vietą, jei net kalbėti nemoku mandagiai, galima pagalvoti, kad kreipiesi tiesiog į ją asmeniniu reikalu.Jau ne pirmas kartas, kai prie talonėlio gavimo, darbuotojos elgiasi ne taip, kaip turėtų.Ir kaip galima tokiame banke turėti sąskaitą, ar aplamai kažko kreiptis, aptarnavimas tikrai ne toks, koks turėtų būti.
Atsakyti
Sveiki, rekomendavus apsidrausti ir taip apsisaugoti nuo nelaimiu ir darbo netekimo, ale apsaugoti seima, apsidraudziau givybes ir traumu, ligos ir nedarbo draudimais. Ir ramiai sau dirbau, kol neatsitiko beda. Per sunkiai pakelus isigijau stuburo disko isvarza. Teko operuoti. Kreipiausi i draudimus. Pasirodo tokios traumos ju lenteleja nera ir draudimo ismoka man nepriklauso. O ligos ir nedarbo draudimas uz pirma men.irgi nieko nemoka. Iskyla klausymas kam tokie draudimai yra reikalingi? Tai uz ka jiems reikia moketi. Nusivyles.Sudo verta apsauga
Atsakyti
2018 kovo mėnesį kreipiausi i Swedbanką dėl paskolos būsto remontui. Visus reikiamus dokumentus pateikiau kovo 6 dieną. Bendravau su privačių klientų aptarnavimo vadybininke Inga Keršiene.
Esu nusivylusi ir pasipiktinusi tokiu neatsakingu, pagaliau nekompetetingu darbu. Vadybininkei neįmanoma prisiskambinti nei laidiniu, nei mobiliuoju telefonu. Įroniškai skamba "siekiant kokybiško aptarnavimo, pokalbis bus įrašytas" Aptarnavimas žemiau kritikos. Iki šiol negavau jokio atsakymo dėl Swed banko sprendimo? Kreipiausi ir į informaciją su klausimu dėl terminų.....tada vadybininkė paskambino ir ėmė klausinėti dėl brėžinių....susidaro įspūdis, kad p. Inga Keršienė Swed banke atlieka ir turto vertinimo klausimus? Juk yra specialistai, kurie moka skaityti brėžinius. Gaila laiko.
Atsakyti
Tikrai NEGRAŽUS aptarnavimas mazesniuose miestuose.
Mano mama turejo issiimti numeriuka 3 kartus ir ilgai laukti eilėse,
norėdama persiųsti pinigus.

Visame banke nebuvo žmogaus, kuris padėtų jai užpildyti pinigu pervedimo kvitą. Ne vienas is mūsų negimsta mokėdami tokius dalykus ir, mano asmenine nuomone, vietoj kliento ignoravimo ar gėdinimo GEROS ĮMONES personalas turėtų būti šiek tiek labiau suinteresuotas pagelbėti žmones, norintiems toliau naudotis jų paslaugomis. Nelabai aišku ko tiksliai trūksta Swedbank darbuotojams, išsilavinimo, supratimo, žmogiškumo, nusimanymo klientu aptarnavimo srityje - ar visu kartu sudėjus.

Bet kokiu atveju - busimam/esamam Swedbank KLIENTUI siūlyčiau susimąstyti ar bankas (paslaugos) kurias pasirinkote ar ketinate rinktis atitiks Jūsų kaip VARTOTOJO ir ZMOGAUS poreikius, teises ir vertybes. Ar Ir toliau nuleidę galvas išeisime pro duris, posovietinių stiliumi labiausiai kaltindami savo 'durna galva'...
Atsakyti
Swedbank apskritai yra ne bankas, o tiesiog KONTORA. Atsilike, atsilupe ir visokie kitokie.. sneka nesamones, pazadu nevykdo ir t.t. butu smagu, jei isvis sitas "padaras" issinezdintu is lietuvos...
Atsakyti
Šilales swedbank atarnavimas turbut 2 balai is 10.ryte atejas gali nesulaukti paslaugunes pasibaigs darbo laikas, eiles dideles o darbuotuoja viena tai tie 2 balai uz jos pastangas.Kas turit gera nuotaika is ryto pabuve cia nebeturesit sekmes laukiant
Atsakyti
Norime nuoširdžiai padėkoti Šiaulių Swedbank klientų konsultantei Giedrei Pocienei už puikų darbą. Pas ją apsilankius gavome profesionalią konsultaciją, siūlomus įvairius paskolos variantus, išsamiai paaiškintas paskolos galimybes, visas banko sąlygos ir t.t.

Norime palinkėti ko geriausios kloties tolimesniuose darbuose.

Dijana ir Petras Baškiai,
Šiauliai
Atsakyti
Užsukau šiandien į Klaipėdos skyrių išsikeisti svarus tai tokio nemandagaus aptarnavimo nesitikėjau... Darbuotoja su manimi kalbėjo atmestinai nes aš nebuvau ne jų banko klientė, tai yra kažkada buvau bet sąskaitos jau nebeturiu. Su komentarais tai ko "neinat į savo banką" ir "nebandykite keisti kitam mūsų padalinyje" (nes iškeitė ne visą sumą).
Atsakyti
Prekybos centre “Savas” esantis “Swedbank” padalinys yra kažkoks nesusipratimas! Iš 12 aptarnavimo langelių dirba tik 7, aptarnavimas lėtas, žmonių pilna salė, darbuotojos laksto viena pas kitą. Darbas sparčiau vyktų jei dirbtų visi aptarnavimo langeliai, nesusidarytų eilės, dabar pusę žmonių laukia koridoriuje, daugiau kaip pusę žmonių pencijinio amžiaus neturi kur atsisėst, nes per daug žmonių. Valandą laiko laukiau išsikeisti pinigų!!!! Esu dirbantis žmogus ir neturiu laiko banko skyriuje tiek gaišti savo laiko! Kitą kartą rinksiuos kitą banką!!!!
Atsakyti
Uzstrigo buto duru syna, butas draustas Swed banke, teko keisti nauja, nuostolis 300€.Ar yra nuostolis atlyginamas Swed banko, jei taip, kur turiu kreiptis?
Atsakyti
Agata 2018-02-24 15:18:02
Sveiki esu labai nepatenkinta vilniaus akropolio swedbanku! Eilės kosmosinės galėtumete bent apytiksliu laiku informuoti kada atvykti kad nereikėtų laukti 3valandas!!!!!!!
Arba savaitgalį nedarykite atitinkamų operacijų kurios taip ilgai užtrunka!!!
Labai norėčiau kad sureaguotumėte į šį skunda kadangi žmonės visi nepatenkinti sėdi ir keikiasi!!!
95% operaciju kurias atlieka klientai yra visiškas žaidimas, viską galima atlikti per IB arba per bankomatą, bet gyvenimas priklauso tinginiams.
Atsakyti
Sveiki esu labai nepatenkinta vilniaus akropolio swedbanku! Eilės kosmosinės galėtumete bent apytiksliu laiku informuoti kada atvykti kad nereikėtų laukti 3valandas!!!!!!!
Arba savaitgalį nedarykite atitinkamų operacijų kurios taip ilgai užtrunka!!!
Labai norėčiau kad sureaguotumėte į šį skunda kadangi žmonės visi nepatenkinti sėdi ir keikiasi!!!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Forum sporto klubas
Forum sporto klubas 11-20 17:20
Holistinį mąstymą apie sveikatingumą puoselėjanti „meilės sau" teorija atliepia modernaus asmens poreikius Skirti laiko sau, subalansuoti psichinę bei fizinę sveikatą ir sąmoningai...
Buvęs J. Miltinio teatro vadovas L. Zaikauskas lieka nuteistas dėl priekabiavimo
Buvęs J. Miltinio teatro vadovas L. Zaikauskas lieka nuteistas dėl priekabiavimo 11-21 17:25
Panevėžio apygardos teismas atmetė buvusio Panevėžio J. Miltinio teatro vadovo režisieriaus Lino Marijaus Zaikausko skundą ir paliko galioti apkaltinamąjį nuosprendį dėl kėsinimosi priversti...
EK Lietuvos 2019 m. biudžetui uždegė žalią šviesą
EK Lietuvos 2019 m. biudžetui uždegė žalią šviesą 11-21 16:53
Europos Komisija paskelbė, kad 2019 m. Lietuvos biudžeto projektas atitinka fiskalinės drausmės taisykles, taikomas visoms euro zonos šalims.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką manote apie ekonominę krizę?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 149,08 +3,03%
Texas Instruments 96,84 +2,35%
Western Digital 45,68 +1,26%
eBay 28,16 +0,72%
AutoZone 793,11 -4,37%
Xerox 25,29 -4,67%
Apple 176,98 -4,78%
Manchester United 18,19 -8,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 108,73 -4,76%
Cukrus 0,56 0,00%
Ryžiai 409,00 +0,99%
Benzinas 2,03 -2,87%
Varis 6219,59 +2,79%
Sidabras 14,60 +2,31%
Kava 3,03 +13,48%
Nafta 56,76 +0,53%