VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai dėkinga Viktorijai Mikalauskienei už operatyvų aptarnavimą, taktiškumą, nuoširdumą ir už kompetetingą informacijos suteikimą. O kad būtų visi tokie darbuotojai!

Su pagarba,
Dalia Jankevičienė
Atsakyti
Negalėjau nepalikti atsiliepimo, prieš metus esu skambinusi ir ne karta apsilankiusi swedbank padalinyje ir tikrai niekuo nesiskundžiau, bet šįkart labai nustebino darbuotoju abejingumas, paskambinus nurodytu numeriu registracijai pakėlusi rageli mergina net nepasisveikino, kitame telefono gale girdėjosi tik tyla ir šnaresys, pati pasisveikinau, pasakiau kokia situacija, darbuotoja pasimetusi į klausymus atsakinėja vangiai, turi išpešt bet kokį sakinį, tikrai buvau nustebusi, nes niekada taip nebuvo nutike, labai nusivyliau, ypač kai nori tapti ju klientu, o bendravimas tikrai labai nemalonus, pati jaučiausi pasimetusi, nes darbuotoja tikrai nebuvo pasitikinti savimi, atrodė atvirkščiai, ne savo vietoje.
Atsakyti
Bankas negerbia savo klientu. Uzsiregistruoti telefonu misija neimanoma, kaip loterijoj laimeti, visa diena skambinus ir galu gale priskambinus, pavyko pasakyt varda pavarde, kitam gale moteris suburbuliavo ir numete rageli, vel skambini, vel gelezine boba kalba ir muzika groja.Nuvykus galu gale i Mazeikiu banka, su zmonem nesisneka, neregistruoja, kavojasi nuo klientu pabegdami ir uzsirakindami duris, uzsimauksline kaukes, nors seniai jokio viruso ne kvapo, o karantinas baigtas. Galu gale prisibarskinus jau atsiuncia kita moteriske, kuri atsikalbineja vel nurodydama tel. numeri, kuriuo neimanoma buvo uzsiregistruoti, paprasius pakviesti sekretore ar vadova, tegu registruoja vietoj, naglai uztrenkia duris ir dingsta, pasislepia banko gilumoj. Tokios nepagarbos savo klientams dar ne vienam banke nemaciau, nor pragyvenau uzsieny 13 metu. Vyras su sunum jau nusprende uzsidaryt saskaitas irgi, eis i kita banka, kur darbo valandos normalios, kur klientai laukiami, ir kur zmoniskai bendrauja su zmonem.
Atsakyti
Kaupiau pensiją "Seb pensijų" fonde, sunkiai gaudavau informaciją apie sukauptus pinigus. "Swedbank" darbuotoja pasiūlė pensiją kaupti pas juos. Sutikau. Prasidėjo... "Seb pensijų" fondas pervedė 260 eurų mažesne pinigų sumą negu buvau sukaupęs, "Swedbank" iš karto dar 70 eurų nusavino. Parašiau užklausą su klausimu - kur dingo pinigai !? Parašė nesąmonę, kad 2015 metais Sodra pareikalavo pinigų ir buvo nurašyti pinigai, bet dabar tai 2020 metai. Ir svarbiausia niekam nepasiskusi, vyriausybė banku kišenėje sėdi, todėl bankai ir tyčiojasi iš žmonių, atvirai vagia jų pinigus, o vyriausybė verčia prievarta žmones bankams ir kitiems pensijų fondams pinigus atidavinėti !
Atsakyti
Akropolyje yra 3 nauji bankomatai pirmame aukšte, tai kaireje puseje esantis bankomatas prarijo pinigus.
Atsakyti
Kaip nauja būsima klientė, ieškanti draudimo, esu nusivylusi Swedbank draudimo darbuotojo Elvino Statino konsultacija, darbu. Parašiau el.laišką su mane dominančiais klausimais apie Swedbank namų draudimą, t.y. teiravausi to, ko pati neradau perskaičius draudimo taisykles (15 lapų). Iš specialisto gavau atsakymą skaityti tą patį draudimo polisą! Tai rodo specialisto visišką nenorą atsakyti į kliento klausimus, jam paaiškinti, patarti. Uždaviau konkrečius klausimus, į kuriuos nei į vieną specialistas neatsakė - teparašė skaityti taisykles! Tokiu aptarnavimu esu labai nepatenkinta ir būti būsimu klientu tai gąsdina, nors pats draudimas atrodė patrauklus. Turėtų būti atkreiptas dėmesys į darbuotojų kompetenciją, bendraujant su žmonėmis.
Atsakyti
Esu patenkinta visomis sio banko paslaugomis. Visi seimos nariai turime saskaitas swedbanke ir neturim nusiskundimu. Ikainiai palyginti su kitais bankais tikrai nedideli. Pries kelis metus apdraudeme cia ir savo turta. Nesenai nukentejome nuo vagiu, swedbank be jokiu 'issikalinejimu' labai greit atlygino zala. Pries tai turejom draudima kitoje imoneje, buvom patyre didele zala ir po ilgo bilinejimosi negavom is draudimo nei cento.. Jai kazkam is artimuju prireiktu busto draudimo, drasiai rekomenduociau tik swedbank.
Atsakyti
Pastovei tikrinu pinigus banko kortelėje swedbank visa laiką su smart id visą laiką atsiranda atlikti mokėjimai 40ct 42ct 51ct 34ct kurių aš nedariau ne atlikau. Lietuva vagių banditų kraštas. Kodėl tiktai prakeiktas swedbank Lietuvoje kodėl kitų bankų nėra. Todėl kad baisi korupcija lietuvoje. Prakeikti vagei ir s*****i.
Atsakyti
Esu pasipiktinusi šiuo banku.Norėjau įnešti į sąskaitą pinigų, bet atliekant operaciją sugedo bankomatas, teko skambinti trumpuoju numeriu.Per 15 darbo dienų pažadėjo peržiūrėti mano pretenziją.Po keleto dienų apie įvykį pasiskundžiau komercinių bankų priežiūros tarnybai prie LB. Pinigus gražino tuoj pat, bet istorija tuo nesibaigė.Tą pačią dieną gavau žinutę, kad bankas iš mano sąskaitos nusirašė 50 eurų, nes atlikus pinigų perskaičiavimą bankomate aš, pasirodo, įdėjau ne 370, o 320 eurų.Ir dar parašė, kad geriau skaičiuočiau pinigus.Aš gerai žinau, kiek įdėjau. Tą veiksmą supratau, kaip kerštą.Dar suprasčiau, kad pati būčiau kalta dėl bankomato gedimo.Jie man padarė ir moralinę ir materialinę žalą ir dar apkaltino žioplumu. Teks pereiti kitur. Toks bankas vertas tik pasigailėjimo.
Atsakyti
Sugalvojau remontą, vartojimo swedas nedavė nes bloga istorija dėl 24cento įsiskolinimo už auto lizinga 30d. Pasiėmiau Bobute.
Atėjo laikas atsinaujinti kreditine swedbanko, paskambino pasake kad negali suteikti nes naudoji Bobute.Klijentas swedbanko virš 20metu. Atlyginimas ir visi pavedimai eina per sweda.Toks jausmas kad žmonės ten susideda iš programinio kodo kuris nesupranta kad praranda klijenta ne vien mane dar vaikų, žmonos, ind įmones, ir tp. Siūlas temps ispaskos daug žmoniu nejaugi dabar tokia banko politika :)
Atsakyti
Labai neprofesionalus ir naivus verslo klientu aptarnavimas. Bendrauji su vadybininku ir galvoji ar jam rupi klientai ar ne. Greiciausiai kad pas juos tokio poziurio nera.
Atsakyti
O man viskas patinka ir turto draudimas ir kasko ir pacios paslaugos..... Aptarnavimas visada viskas graziai ir sklandziai
Atsakyti
Apgailetinas bankas, niekam nerekomenduoju naudotis siuo banko paslaugomis, klientu aptarnavimo centre dirba paskutiniai melagiai.
Atsakyti
Konsultantas telefonu negali suteikti teisingos informacijos. Ir atvykus į banką, gaištomas kliento laikas. Jokios pagarbos, esu labai pasipiktinusi
Atsakyti
Katik susiduriau su swedbank klaida neina pasiekti jo puslapio nieko negaliu nei paziuret per programele kiek pinigu nieko negaliu nei kaskam persiust nieko negaliu nieko nusipirkti o labai yra dabar svarbu man pervest pinigus kad galeciau gauti daiktai labai sau svarbu viska susiplanaves buvau kad nusipirksiu dabar ir atsius man tinkamu laiku o dabar negaliu nes ten laikini nesklandumai tai ka man dabar daryt ka jie siulo man ? ar jiem jau dzin ju naudotojai ? kad jie betkada ir betkaip gali isjunkti susisiekima su tavo turimais pinigais jiems jau dzin isvis apie klijentus ar kaip suprast ? tai galejo pranest kad bankas neveiks tokiu ir tokiu laiku....
Atsakyti
Trumpai: Užsiregistruoju į banką telefonu dėl paskolos reikalų. Už keletos dienų atvykstu į paskirtą skyrių sutartu laiku. Konsultante tokio laiko neturi ir man aiškina, kad aš atseit nesiregistravau. Ačiū už taip labai vertinamą klientų laiką! Nesinaudočiau šituo šūdbankiu tikrai, bet neturiu tokios galimybės nes pasirašiau vergovei jaunas kvailas būdamas.
Rita Šavelienė
2020-05-03 12:43:21 IP 28m868uv
Atsakyti
Laba diena, esu Rita Šavelienė pas jus esu apsidraudusi jau 5 metus, aš kas 5 metus gaunu vis priekaištus dėl mano remonto nepadaryto buto elgesio kodekse yra straipsnis 4.5 punkte Įžeidimas - tai situacija, kai darbuotojas viešai/neviešai veiksmu, žodžiu ar raštu pažemino žmogaus garbę ir orumą. Nesutinku su laiško atsakymu, už įžeidimą yra baudžiama įstatymu, žala mano bute yra padaryta, prašau iš naujo ištirti šį įvyki.
Rita Šavelienė
Molėtai Inturkės 49-7
864831167
Atsakyti
Sveiki,

retai pas jus lankausi (ir aciu Dievui). Pasijuntu kaip sovietineje taupkaseje. Apie paslauguma ar madaguma reikia uzmirsti. Kai kalbiesi su jusu darbuotojais, atrodo, kad juos tiesiog trukdai ir erzini. Ir ko apskritai atejai....Reikejo pazymos. Tai pirmas klausimas - ar turite pinigu, uz ja reikes moketi. Labai mandagu. Cia jus godus plesikai, pas jus laikome savo pinigus, tai dar uz atspausdinta lapa lupate 15 eur. Maza tro, ta pazyma "rasote" dvi savaites., , , , ,
Atsakyti
Norint pirkti prekes kreditan reikia pasirašyti dokumentą. Tam naudojama sistema kai bankas perveda 1cnt. Tai štai sweedbankis pervedinėja 1 cnt jau 5 valandas. Tikrai, ne bankas o kažkoks stabdis.
Atsakyti
Lina 2020-04-13 17:48:37
Idomus zmones darau pavedimus moku uz tai pinigus, maza to moku kasmenesi korteles mokesti, ir dabar jei neuzpildysiu klausimynu jie uzdraus naudotis kai kuriomis paslaugomis pav daryti pavedimus, siaubas
Praso visi bankai, tai yra apibrezta istatymu. Todel bankai, nepriklausomai ar tai swedas, sebas, citadele ar dar kazkas, yra ipareigoti rinkti sia informacija. Konkreciai tai numato pinigu plovimo ir teroristu finansavimo istatymas.
Atsakyti
Noretusi paklausti Swedbanko, kam is savo klientu nuskaiciuoja i kas men po eura kazkur uz tipo ju suteikiamas paslaugas? Siryt buvo sutrikusi elektronine bankininkyste, nejo padaryti kai kuriu operaciju, tai cia tipo kiek supratau irgi reikia klientams susimoketi swedbankui uz suteiktas paslaugas? Be komentaru! tiesiog tyciojasi is savo klientu ir tiek!
Atsakyti
Kiek dar sitas bankas Swedbank kres cirkus ir tyciosis is savo klientu?Esu ziauriai nusivyles siuo banku, gaila, kad kitus bankus panaikino, o bankomatai kur dar liko tai Swedbank, mazose miesteliuose, bent jau tokia tvarka, buciau senai perejes i kita banka! Nes sitas bankas daug nervu ir sveikatos mano "suede"tai bankomatas suplesia pinigus, kai norejau issiimti, teko skamb i banka ir pareiksti skunda, tai dar kas nors nutinka, siryt vel cirkai techiniai neskalndumai su internetine bankininkyste, jai tokia nesamones daro, kam is vis tokie debili...bankai reikalingi, komerciniai is ju jokios naudos tik zino kaip sveikata gadinti savo klientams ir pinigus "izmelzt"daugiau is klientu savo.Isvada mano tokia butu, kad si banka kuo greiciau sulygintu su zeme!
Atsakyti
Šaras 2020-04-15 20:08:47
Laimei turiu paysera kuri nenaudoja jokiu smart ID kuris vel sukniso nuotaika siandien. Siandien dedu pliusa payserai ir minusa swedbankiui.Aisku swedbankis pasiteisins, kad galite nusipirkti generatoriu.Bet kam pirkti jei galima ir nepirkti? Kai sumažes grynuju poreikis bus galima atsisakyt sito bankelio visam laikui.
Tai jau tikrai, pritariu
Atsakyti
Laimei turiu paysera kuri nenaudoja jokiu smart ID kuris vel sukniso nuotaika siandien. Siandien dedu pliusa payserai ir minusa swedbankiui.Aisku swedbankis pasiteisins, kad galite nusipirkti generatoriu.Bet kam pirkti jei galima ir nepirkti? Kai sumažes grynuju poreikis bus galima atsisakyt sito bankelio visam laikui.
Atsakyti
Kiek galima sito cirko? Nei pervesti pinigu nei ieiti i savo saskaita, kai uz mokescius tai greit nuskaiciuoja, prasom kompensacijų ir uz jusu klaidas, jei mes ka veluojam tai antstoliai ateina!!!!!!
Atsakyti
Susitvarkykit savo tinklapį, nes trukdot dirbti, o mokesčius susirenkat už aptarnavimą.
Atsakyti
Idomus zmones darau pavedimus moku uz tai pinigus, maza to moku kasmenesi korteles mokesti, ir dabar jei neuzpildysiu klausimynu jie uzdraus naudotis kai kuriomis paslaugomis pav daryti pavedimus, siaubas
Atsakyti
Arvydas 2020-03-26 22:22:40
Swede geriausi pasaulio kompiuteristai. Nesugeba panaikinti šiukšlės javos. Naudoju ID kortelę. O ji veikia tik su internet e. ir tik swede reikia javos. Kitaip tariant klientas visada neteisus nes teisus swedo kompiuteristas. Vienintelis kelias pakeisti banką.
Tai kad SEBE ITistai dar lievesni.Jie esamą gerą bankininkystę pakeitė lieva.
Atsakyti
Istorija prasidėjo kai pernelyg pasitikėdamas bankomatų tikslumu įnešinėdavau pinigus prieš tai neperskaičiavęs. Suma buvo ~500€ įvairiomis kopiūromis, tik įsiminiau, kad buvo 3x5€, o bankomatas parodė lyginę sumą. Supratau, kad mažiausiai vienos kopiūros nenuskaitė. Nuo tada labai atidžiai persiskaičiuodavau prieš įnešant ir kuo tvarkingiau kopiūras sudėt. Iki to karto kai įnešinėjau 350€ (1x100, 3x50, 5x20) ekrane parodė 300€ iškart supratau kad istorija kartojasi tik jau ne 5€ o 50€ Ir nėra pasirinkimo, kad grąžinti pinigus, iškart pervedė į sąskaitą. Nedelsdamas pranešiau operatorei ir ji perspėjo, kad tai užtruks iki 14 dienų. Atsakymas buvo neigiamas, nerado pinigų pertekliaus. Beje atsakymai vyksta tik jų puslapyje pranešimuose (reik kasdien prisijungt ir tikrint ar neatsakė), nesivargina telefonu ar emailu. Nuėjus į banką nieko negalėjo padėti. Pasirinkau pereit į Luminor banką, nes ten įdėjus pinigus dar gali atsiimt ką įdėjai. Uždariau abi turėtas Swedbank sąskaitas jau tikėjaus, kad baigėsi mano nemalonumai. Praėjus 3sav. draugas nežinodamas, kad atsisakiau šio banko siuntė pinigus į uždarytą sąskaitą. Pasirodo sistema automatiškai atnaujino neegzistuojančią sąskaitą ir dar nuskaitė mėnesinį mokestį, beje kurio man nieks negrąžino. Teko vėl gaišti darbo dieną uždarinėjant. Paklausus kas bus jei vėl man kas persiūs pinigus man nežinant? Atsakė, kad geriau jau jei taip nepasikartų...
Atsakyti
Swede geriausi pasaulio kompiuteristai. Nesugeba panaikinti šiukšlės javos. Naudoju ID kortelę. O ji veikia tik su internet e. ir tik swede reikia javos. Kitaip tariant klientas visada neteisus nes teisus swedo kompiuteristas. Vienintelis kelias pakeisti banką.
Atsakyti
Bankui nusispjauk, pabandykit dabar uzsiregistruoti tel patekt i banka be sansu visi konsultantai atkalbineja nor reikalas yra svarbus
Atsakyti
Laba diena. Noriu labai, labai padėkoti Mantui (vardas atrodo toks) konsultantas. Kuris kovo 16 d apie 11 val padėjo man susitvarkyti smart-ID. Ačiū jums už jūsų kantrybę. Klaipėda.
Atsakyti
Noriu padėkoti Swedbank AB už laiku sureaguotą situaciją ir apsaugotas pinigines lėšas mano banko sąskaitoje! s*****i bandė nuimti pinigus, bet Swedbank AB operatyviai užkirto tam kelią. Ačiū Jums dar kartą!
Atsakyti
Esu užsienį nebegaliu su swedbanko kortele niekur atsiskaityti reikia mokėti už obonentinius telefonus, paskola ką jie sau galvoja ateis ansrolei ar kas patys galėsite padengti išlaidas. Tvarkykite savo nesąmones pagaliau. Kodėl aš turiu savo mėnesinės pajemas pildydamas anketa nurodyti koks jūsų reikalas kiek aš uždirbu ką pinigus pasiglemzti svetimus norite? Banko kortele dar metus galioje susitvarkiau aš viską ir bėgu kuo toliau nuo to swedbanko.
Atsakyti
Labai nuvylė. Kai buvo beta versija, viskas veikė puikiai, su malonumu ją naudojau atsiskaitydama telefonu. Dabartinė nebeveikia. Kas kart išvydus atnaujinimą, vis viliuosi, kad pasitaisė... Veltui...
Atsakyti
Eiles, darbininkai kosmonautai.idiotizmas konkretus
Jovita mammadoviene
2020-02-14 09:19:46 IP 2g44cr6a
Atsakyti
Jau antrą savąite negaliu naudotis el paslaugomis, vėluoju su mokesčiais. Man niekaip ne atsiuncia kodo, kad galėčiau patvirtinimui suvesti savo kodą ir prisijungti.
Atsakyti
Kad pasitvirtinti smart ID reikia laukti mažiausiai valandą, kai operacija trunka ves minutę. Kaip ilgalaikis jūsų klientas galiu pasakyti - apgailėtina. Beje bandymas nr 3 jau. Ir visi darbo dienomis labai ramiu laiku. Dar kart - APGAILĖTINA.
Atsakyti
Jokiu būdu nesidrauskite Swedbank kasko... aišku nebent turite laiko su jais kovoti dėl sau priklausančių pinigų, draudimas visiškai neskuba nieko daryti, ekpertai i skambučius neatsiliepe, el.paštu nebendrauja. NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Esu labai patenkinta banko darbo operatyvumu! Vakar vakare bankomate palikau pinigėlius, norėjau išsiimti iš kortelės grynų, tačiau pasiėmusi tik kortelę nuėjau nuo bankomato... Tai supratau tik po 2h, pasiskambinau į banką, užregistravom įvykį ir šiandien, nepraėjus nei parai, pinigėliai vėl mano sąskaitoje. AČIŪ, kad taip greitai sureagavote, nors banko darbuotojas minėjo, kad tai gali užtrukti iki 10d.d.!!!
Atsakyti
Gintaras 2012-05-19 13:39:17
Laba diena bankininkams.2012.05.19 Kauno, , AKROPOLIO'' banko padalinyje stojau į eilę nusipirkti valiutos (eurų). Eilės nr. atiteko-221, laikas-10:59. Laukti eilėje teko lygiai 1 val.Atėjus mano laikui, paklausiau darbuotojos Audronės Vaškevičienės kodėl taip ilgai reikėjo laukti eilėje, po pasiteisinimų, kad daug turi klientų, pasiųlė eiti į kitą banką, kurių, , Akropoly'' yra keletas, jei nepatinka, , Swedbank''...Gal tikrai per didelis krūvis, , Swedbankui''? Galim ir pereiti kartu su sąskaitom, kodėl gi ne...Geros dienos.Gintaras Raižys, tel. 687 36647
Visi komentarai apie si banka teisingi, bet manau, kad bankui dzin i musu pastabas, nes pinigai dabar ne musu, o banko, tai ko cia terliotis su visokiais, jei banko pelnas per para siekia milijona euru. Asmeniskai as iskilus reikalui nesu gavusi nei vieno kvalifikuoto atsakymo. Tiesa dirbo Kauno skyriuje viena, labai protinga vadybininke, bet uz gera darba buvo paaukstinta pareigose, o dabar...
Vida Kundrotaite
2020-01-09 11:29:31 IP 12lfic66
Atsakyti
Sveiki,
esu banko privatus klientas, niekaip negaliu susisiekti su banku, neina prisiskambinti nurodytu telefonu +3705268444 (skambinu is uzsienio), negaliu susisiekti zinutemis, nes praso ivesti PinGeneratoriaus koda (o kaip tik del jo ir noriu gauti informacija).Kazkoks absurdas.
Vida
Atsakyti
2019.12.04.atvyko mano 15metu sunus į Siauliu svedbanka, kad darbuotojai padetu susitvarkyti prisijungimo duomenis.tam ir sutvarkiau dok.kad galetu atvykti be mamos.o informacijoje dirbanti mergina paklause ko jis atvyko, jam nespejus talono pasispausti.nusiunte vaika prie savitarnos kompiuterio, net nepaklausus ar pagalbos reikes.tai ko jis į banka tada atvaziavo?!jei kompiuteriu ir namie jei moketu susitvarkytu.isejo nieko nesusitvarkes.esu labai pasipiktinus.
Atsakyti
Darbo reikalais teko atvykti i Elektrenu banko padalini 2019-12-04 negalvojau kad bankuose dirba tokios nemalonios ir bendrauti nemokancios darbuotojos, ka jie apie save galvoja kad karalienes kokios sedi, kaip renkamas personalas?Aciu valdytojai Laimai is Kaisiodorio skyriaus labai maloni ir sauni padejo viska greitai sutvarkyti.
Atsakyti
prienu swedbankas tai totali katastrofa.kulturos jokios, dabar atejus reikejo padaryti skubu mokejima ir paimti israsa su banko rekvizitais, darbuotojai net duru neatidare, reikalauja kazkokios isankstines registracijos, rekauja net duru neatidarius, tipo reike uzsiregistruot isanksto, kyla klausimas, kaip tai padaryt is uzsienio, ir kaip gryzus vos dienai sumoket mokesti kuo skubiau, jei internetu neymanoma to padaryt, viskas daroma kad butu kuo blogiau zmogui.ir dar plesia mokescius neaisku uz ka.nusivyliau situo nesamoningu banku ir reikes is jo pasitraukti.nusibodo ju nesamones, amzinos eiles ir visa kita xuine
Atsakyti
Labai nusivylėme Jūsų banku po bedravimo su būsto finansavimo eksperte A.M. Užregistravome paraišką paskolai namo įrengimui užstatant butą (4-5 didesnės vertės nei būtų paskola). Prašėme visai nedaug, suma būtų buvusi lygi mūsų metinėms pajamoms. Po savaitės kai jau pradėjo skambinėti į banką sulaukėmė skambučio iš A.M.Toks jausmas lyg nebūtų skaičiusi net paraiškos, o ką jau sakyti apie analizę. Papasakojus tą patį kas buvo upildyta paraiškoje sakė po 4-5 dienų gausime atsakymą. Pradžioje paskambino ir sako bankas suntinka duoti paskola, bet reikės atlikti buto vertinimą, atsiųsti kelias pažymas, atsiųsti sąmata. Ok, sakau viska atliksime, o bankas tikrai duos tada tokią suma tokiam terminui kokiam prašome? Pasirodo asmuo net neperskaitė tos eilutės kur buvo parašytas paskolos terminas. Po kelių minučių sulaukėme dar vieno skambučio, sako dar reikės namo vertinimą atlikti ir kad būtų užregistruotas RC ir duoda suprasti, kad geriau imčiau paskolą iš Seb'o, kur turiu sąskaita. Sakau žmona turi Jūsų banke sąskaitą, tyla. Su tokiu požiūriu į klientus greitai nebūsite didžiausiu banku...
Atsakyti
Kaip imanoma supisti korteliu gaminima? anksciau rasydavo kad issiusta.. Kortele jau turiu rankose o raso kad gaminama. Sake kad neturint saskaitos galima aktivuot kortele kad isimest pinigus. Bandziau aktvuot kortele nusprende nesiaktivuot o uzstrigt activavimo procese. Prasedejau vel valanda tam prakeiktam banke. Uzsisakiau nauja. Jau beveik savaite kaip gamina. Jai vel neis aktivuot pasol ** toki bananu banka. O pries tai tai 10euru nueme uz tai kad pasiemiau 50€ nuo saskaitos tai dar pinigus vagia.
Atsakyti
Sveiki, ar yra zmoni kurie turi ar turejo "Ligos ir nedarbo apsauga" busto paskolai?? noretusi suzinoti ar tai tikrai veikia
Atsakyti
Pakeiciau telefona ir nebeveikia smart id programele nes reikia uzdaryti sena paskyra, telefonu to padaryti negalima liepe vaziuoti i banka. Dabar Megoj banke stoviu eilej kaip rusu laikais prie deficitiniu prekiu, dirba viena sekretore, o mes visi durniukai eilej laukiam. (apie 30 min. jau stoviu.) Sita eile jau atstovejau tai dabar ileido i vidu ir pasodino i kita eile. Verkt norisi nuo tokios tvarkos gyvenam dar kaip akmens amziuje. kyla klausimas ar tikrai musu banke nera kompetetingu darbuotoju kas galetu sureguliuoti banke tvarka, kad del kiekvienos smulkmenos nereiketu valandomis sedeti banke. Bet greciausiai jiems vienodai sviecia, kad klijentams reikia valandu valandas cia laukti.
Atsakyti
Na ka 2019-10-03 15:23:54
Kada zadat sventojoje bankomata pastatyt?
Kažkas atsitiko mano Smart ID programėlei, negaliu prisijungti, todėl nubėgau į Rotušės poskyrį Vilniuje, tikėdamasi susitvarkyti. Mano kantrybės užteko valandai, per tą valandą buvo aptarnautas vienas! žmogus, o prieš mane dar laukė devyni žmonės. Tai kiek laiko reikia praleisti banke? Ir kas gali jame praleisti visą dieną? Pasiūlė registruotis rytdienai, o man šiandien verkiant reikia padaryti pavedimą. Teks pusei dienos išeiti iš darbo ir lakstyti po miestą, bandant surasti banko padalinį, kuriame dirbtų daugiau nei vienas darbuotojas.
Prakeiktas bankas, kada gi pagaliau pagalvos apie savo klientus ir jų patogumą. Šitaip persiutusi seniai nebuvau.

Taip pat rekomenduojame

Secure Nordic Payments
Mistertango

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, LT-12126 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos.
Mistertango – patogus ir patikimas finansinių paslaugų partneris Jūsų verslui ir asmeniniams poreikiams. Mūsų sąskaitą galite atsidaryti nuotoliniu būdu, ją valdyti naudojantis patogia svetaine ir mobiliąja programėle, kad ir kur bebūtumėte. Maksimaliai išnaudokite SEPA mokėjimus su Mistertango!
Kredito garantas
Adresas: Turgaus g. 33-4, LT-91249 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Factris LT1
Factris (buvęs DEBIFO)

Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; bankai, bankinės operacijos; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
Factris - tai ne bankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin svarbios verslo plėtrai...
Noviti
Lengvatinė verslo paskola už 0,1% metinių palūkanų

Adresas: Igno Šimulionio g. 3-87, LT-04330 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ – smulkaus ir vidutinio verslo finansuotojas. Skirtingiems verslo poreikiams patenkinti „Noviti finance“ siūlo įvairias finansavimo priemones: verslo paskolas, faktoringą, mokėjimo atidėjimo garantiją. Skaidri kainodara. Finansavimas vos per 1 dieną. Visi procesai internetu. Pasirinkite tai, ko...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams!
DEXTERA pergola pavėsinės – tobula erdvė jums ir jūsų svečiams! 07-08 13:25
Įsirengdami terasą svajojame apie tingius lėtus pusryčius, šurmulį per pietus ir šiltus jaukius vakarus. Šiuolaikiškos pergola pavėsinės leis jums kurti naujas...
Dujų balionams daugiabučiuose keisti - valstybės parama
Dujų balionams daugiabučiuose keisti - valstybės parama 07-09 18:03
Energetikos ministerija parengė ir pateikė derinimui tvarką dėl suskystintų naftos dujų balionų daugiabučiuose pakeitimo kitais energijos šaltiniais. Šis dujų balionų keitimas bus finansuojamas...
EK ataskaita apie nesaugius produktus: budrumas didėja
EK ataskaita apie nesaugius produktus: budrumas didėja 07-09 18:03
2019 m. Europos Komisijos Skubių pranešimų sistemoje gauta 10% daugiau pranešimų apie pavojingus sveikatai produktus negu 2018 m., rodo ketvirtadienį paskelbta Skubių pranešimų sistemos, kuria...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Twitter 35,41 +7,34%
Macy's 6,86 +4,57%
Harley-Davidson 25,59 +4,02%
CBS 40,77 +3,63%
Keurig Dr Pepper 28,61 -1,75%
Walmart 124,44 -1,98%
Manchester United 15,63 -2,19%
Nokia 4,15 -3,71%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,65 +12,07%
Sidabras 16,26 +7,90%
Kava 3,30 -3,23%
Auksas 1715,91 +1,95%
Varis 5239,83 +3,60%
Jautiena 5,08 +14,16%
Anglis 52,49 -10,35%
Ryžiai 510,00 -9,57%