VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kauno mieste. Karaliaus mindaugo prospekto banke. Darbuotojai nesusitvarko su savo darbu. Eilė didėja, laukti turi 2h laiko. Atsisėsti nėra kur. Dar neteke tiek laiko laukti banke dėl papraščiaudio išrašo. Esu labai nepatenkinta aptarnavimu. Žmonės skundžiasi. Žadu nutraukti sutartį.
Atsakyti
Mes mokame pinigus už banko paslaugas, tačiau kai skubiai jų reikia ir bet kada jų nepasiimsi. Savo kruvinų uždirbtų pinigų, pasaulis sukasi link to, jog greit ne mes valdysime viską apskritai ir savo finansus, o už mus pačius spręs kiek mums ko reikia kiek ko galime pasiimti. Technologijos atrodo juda į priekį, bet žmonija ritasi atgal....viskas yra padaroma kuo sudėtingiau, kad mums paprastiems žmogeliams būtų sudėtinga suprasti jų aferas...
Atsakyti
Megos Swedbanke prieiti eilę tikriausiai neįmanoma. Lauki virš pusvalandzio, paima kitus zmones, sakau palaukite-laukiu ilgiau nei jie, sulaukiu atsakymo-aš vienintelė galiu atidaryti saskaita tai todėl priimu tokius, kurie to nori. Ta prasme? Tai ka man daryti, kad tik jus viena ta darote? Eile yra eile.. tegul ir tie palaukia kol ateis ju eile.. virsune!!
Atsakyti
Niekam tikes bankas. Nutraukiau sutarti, nes bande riboti mano lesu pervedimus del kodu korteles. Nereikia man jusu smart id ir generatoriu uz 9 eurus.
Atsakyti
Konsultantės, pasitinkančios klientus prie įėjimo, galėtų susitarti ir dirbti vienodai, vieną kartą vaiko gimimo liudijimo reikia, kitąkart ne...veltui sugaištas laikas ir pralaukta eilėje...50km nuvažiuota į banką be reikalo...
Atsakyti
Pernai sudariau sutartį su Swedbank draudimas. Kažin kodėl ji jau tapo "amžina"? Pasibaigus jai, automatiškai, neperspėjus kliento jau sudaroma kita? Ar bankas yra toks visagalis, kad gali lįsti į žmonių sąskaitas ir imti pinigus? Prašyčiau skubiai nutraukti draudimo sutartį
Atsakyti
Deja, bet palieku neigiamą atiliepimą. Būtų neblogai, kad prasitestuotumėte savo diegiamą programinę įrangą, nes panašu, kad nemažai bug'ų likę. Įsidiegiau į telefoną SmartID programėlę ir atlikinėjau pavedimą - iššoko nepilnai sekundei telefone pranešimas, kad 'operacija nepavyko' ar kažkaip pan. Na, ne, tai ne galvoju, einu iš naujo pervesti, ogi žiūriu, kad kompe rodo, jog nuskaičiuota. Gauni tokią prieštaringą info, kad paskui nežinai, nukeliavo ar ne pinigai. Kitas atvejis - jungiuosi prie el. bankininkystės ir gaunu pranešimą, kad prisijungimas blokuotas saugumo sumetimais ir skambinti duotu nr. Ok, skambinu, kas keista, kad prašo ID ir prisijungimo kodo, nors kiek skaičiau spaudoj, tokių duomenų neprašo telefonu, tai net suabejojau. Konsultantė atsiliepus sako, kad viskas ok, aktyvi mano sąsk. Jungiuos iš naujo, iš tikrųjų leido prisijungt.. tai manau, čia irgi kodo klaida, jog rodo blokavimą, nors taip nėra. Kas be ko, konsultantė įkyriai siūlė pensijų kaupimo paslaugas. Tas pats, kiek pamenu, ir banke, neatidavė kvito, kol neišklausiau keliolika minučių reklamos, nors aiškiai pasakiau, jog nedomina manęs, pradėjo gėdint, asmeninių dalykų klausinėt, kas tikrai buvo nemalonu, kai esi remiamas prie sienos naudotis tuo, kuo nenori.
Atsakyti
Laba diena, esu pasipiktinusi aptarnavimu Jusu filiale Konstitucijos pr. Vilniuje. Eileje grynuju pinigu opercijos buvo laukiama 2 val. ir labai keista, kad laukiamajame nera pakankamai sedimu vietu. O tai, kad nera irengto klientams WC aplamai yra nenormalu !!!!!!!

Pagarbiai
buvusi Jusu kliente
Laura Neimon
Atsakyti
Graudus klientų aptarnavimas, paskambinus telefonu ir susisiekus su konsultantu 10 min. sugeba pratylėt ir nieko naudingo nepasakyti. Belieka tik padėkot už tuščiai išnaudotą sąskaitą. Taip pat, iš banko užsisakius kortelę jos reik laukt virš mėnesio (ir užsisakinėt ją 3 kartus teko) nors visur skelbia kaip "per 5 darbo dienas bus užtikrintai padaryta"... Tai gal nereik skelbt tokios informacijos ? Išvadoj: ačiū už visiškai veltui sugaištą laiką, pinigus ir nervus... Niekam nerekomenduočiau.
Atsakyti
ŽIAURIAI PRASTAS BANKAS, KAPITALISTINIAI IŠNAUDOTOJAI-LAUK IŠ LIETUVOS...
Atsakyti
Konsultantai yra biurokratiški ir nesistengia spręsti problemų. Darbas klientų aptarnavimo srityje nėra suderintas kompanijos viduje, kadangi asmeninė vadybininė nurodė nuėjus į artimiausią padalinį nelaukti eilėje dėl asmens dokumento kopijos padarymo, o paprašyti tai padaryti prioriteti tvarka. Tačiau aptarnavimo skyriuje administratorė užregistravo į eilės galą ir ignoravo prašymą gauti prioritetinį priėmimą. Pats kopijos padarymas trunka iki minutės, tad sunkiai suprantama, kodėl nesusikomunikuojama viduje bei nesistengiama spręsti problemų taip, kad klientai liktų patenkinti.
Atsakyti
NEI IS SIO NEI ISTO NEPERSPEJE BE JOKIU PERSPEJIMU NUSKAICIUAJA NUO SASKAITOS PINIGUS O PRIEZASTI ATRANDA PASKIAU IR PALUKANOS ZIAURIOS PATARSIU VISIEM KAD LAIKYTUS TOLIAU NUA TOKIU BANKININKU
Atsakyti
Naudojausi sėkmingai "Swedbank" paslaugomis. Laikiau nemažą sumą santaupų. Aktyviai keliaudamas naudojausi kreditine kortele. Atėjo laikas kai pasibaigė kortelės galiojimas. Nuvykęs į banko skyrių užpildžiau paraišką naujai kortelei gauti. Tikėjausi, kad galėsiu ir toliau naudotis paslaugomis ir bankui mokėti aptarnavimo mokesčius. Bet.... Vakar paskambino pikta banko darbuotoja ir arogantišku balsu paaiškino, kad reikia pajamų deklaracijos arba galiu atsisakyti banko paslaugų. Pasijutau kaip gavęs skuduru per veidą. Bankas vietoj to, kad išlaikęs lojalius klientus, laisvu noru su jais nesiskaito ir pasiunčia ant trijų raidžių. Nusprendžiau pereiti į kitą banką.
Atsakyti
Kodų generatoriai niekam tikę, kaip naudotis neaišku. Gaunu šviežią, įjungiu, o jis rodo kad užblokuotas. Aįgal į banką. O ten - na tai užblokavot. Laukit eilėje valandą laiko - pakviesim. Tai vat tokia smagi pirmoji pažintis su pagerinimais.
Atsakyti
Šiauliuose, Tilžės 157 Swedbank padalinyje dėl sąskaitos atidarymo BETVARKĖ - atsispausdinau eilės numerį, sulaukiau eilę - konsultantė nusiuntė atgal prie kvitukų spausdinimo terminalo pas registratorę registruotis. Registratorė pradėjo priekaištauti, kad pirmiau turiu pas ją registruotis - klausiu kur tai parašyta ? Paieškojo informacijos kvitukų spausdinimo terminale, pasikniso ant savo stovimo stalelio - tokios informacijos nerado... Nusprendė, kad ateičiau po keturių dienų sąskaitos atsidaryti - atseit, anksčiau nėra galimybės... Tada jau neišlaikiau - paprašiau kviesti padalinio vadovybę arba aš kviečiu dabar išsyk į vietą žiniasklaidą... Ir ką Jūs manote - sąskaitą atidarė per 15 minučių...
Atsakyti
Aš žiūriu bankui visiškai dzin klientų skundai, kad reikia laukti ilgose eilėse, taip pat toli važiuoti, nes daugumą skyrių uždarė. Bankui svarbu įdarbinti klientą, kad jis pats dirbtų e-bankininkystėje ir pelnus neštų. Geras biznis ane? Nieko nedarai, tik procentukus jami ir jokios pagarbos klientui. Gal jūs iš vis visus skyrius uždarinėkite ir palikite kokį vieną seną bankomatą kokiuose Biržuose? Na viena paguoda yra ta, kad konkurentai nesnaudžia, vis daugiau startuolių ateina, kuriais ir stengiuosi maximaliai naudotis.
Atsakyti
Nusigyveno Swedbank, filialą uždarė, vieną bankomatą paliko 1 aukšte.Smulku....
Atsakyti
Tragedija, eiles trunka Panevezyje po 2val. Norint susitvarkyti reikalus banke turi imti laisva diena darbe, kazkos apsurdas, administracijai reiketu susimastyti
Atsakyti
Labai nelankstus ir brangus Swedbank draudimas. Kaip ir turiu, bet praktiškai negaliu pasinaudoti.
Atsakyti
Swedbank privačių klientų vadybininkė Jadvyga Volochovic konsultavo visais klausimais dėl būsto paskolos ir padėjo pereiti visą ilgą kelią - nuo idėjos iki būsto įsigijimo. Esame labai dėkingi. Rekomenduojame.
Atsakyti
Vienas geriausių bankų. Neteko susidurti su jokiais nesklandumais. Viskas aiškiai išsamiai paaiškinama. Vertinimas iš 10/9..
Atsakyti
Ačiū už nebiurokratinę, o išsamią žmogišką konsultaciją - dėl būsto paskolos Vitai Kaziukaitienei.
Atsakyti
Laba diena, vasario 15d. (penktadienį) apie 17, 30 val. atvykau Klaipėdoje banko padalinį Studlende, pasibaisėjau aptarnavimu, nors ten stengiuosi nesilankyti, nors ir pakeliui namo, tris kartus buvau, tris kartus išėjau įžeista ir nieko nepešusi ir gavau vykti į centrinį padalinį, kur visada malonu apsilankyti.
Reikėjo pagalbos dėl Smart ID įdegimo pagalbos. Priėjau ir kreipiausi į administratorę, pasakiau, kad labai skubu, tikrai neturiu laiko (pirmą kartą tą programėlę man sutvarkė centriniame banke administratorė ir sakė dėl tokių smulkmenų nereikia laukti eilėje). Administratorė buvo labai užsiėmusi ir į mane nekreipė dėmesį, pasakė laukite prieš jus tik vienas žmogus, prie administratorės priėjo kita jos kolegė ir jos toliau sprendė savo klausimus. Nekreipdamos į nieką dėmesio. Išsprendus kažkokius klausimus, kolegė grįžo į savo vietą bet žmonių iš eilės neėme, o sau sėdėjo ir svajojo. O administratorė toliau kuitėsi prie savo kompiuterio. Kita darbuotoja pabaigusi aptarnauti klientą, nusprendė pasidaryti inkasaciją ir nesirūpino apie eilėje sėdinčius, matėsi kad visiems vienodai. Bet to momentu įėjo kažkoks vyriškis, administratorė pradėjo šypsotis ir kalbėti, o svajotoja-darbuotoja puolė spausti mygtuką, nu ir aišku vyrukui nereikėjo net prisėsti eilėje, nes jo numeriukas iš karto užsidegė. Kai aš susinervinusi atsistojau išeiti, tada administratorė jau pasisiūlė padėti. Bet aš buvau tiek įžeista, tokiu šlykščiu elgesiu, kad pasakiau administratorei, ačiū bet nebereikia nuvažiuosiu į centrinį banką, kur visada malonu apsilankyti, ir susitvarkysiu. Kaip minėjau, tris kartus apsilankiau šiame padalinyje ir visus tris kartus išėjau nieko nepešusi. Banke lankausi tik extra atvejais, nes naudojuosi elektroninę bankininkystę.
Atsakyti
Tokios nesamones kaip swedbanke tai neduok tu Dieve. Klaipedoje, Taikos pr banko padalinyje, norejau vaikui saskaita atidaryti. Ryte atvaziavus prasedejau banke pusantros valandūs, na tiek to... prieme, pasake kas eeikia isankstines registracijos... nieko nesutvarke... ok... uzsiregistravau is anksto... atejau dar kart SU ANKSTINE REGISTRACIJA tam tikru laiku dar valanda prasedejau, prieeme moteraite visa nepatenkinta... neturiu zodziu... tiek su sistema tiek su personalu cia kazkas netvarkoje
Atsakyti
Taip Vilniuje labai mazai SwedBank padaliniu ir bankomatu kurie veiktu visa para. Anksciau tokios problemos nebuvo. Artimiausi SwedBank'o padaliniai, Justiniskese ir Virsuliskese (PC Mada) ir tuos uzdare. Man jau seniai, kyla klausimas, gal SwedBank bankrotuoja? Kasmetai vis daugiau padaliniu uzsidaro.
Atsakyti
Truksta Swedbank padaliniu Vilniuje. Nuvykus I Swedbank konsultacijai, tenka laukti dideleje eileje. Vilniuje Vokieciu g. filiale visus klientus pasitinka tik viena (!!!) labai leta registratore. Masei laukianciu zmoniu viena registratore yra per mazai. Kaskart nuvykus I ta filiala tenka laukti po 2 valandas eileje. Ar Swedbankui truksta darbuotoju, kurie dirbtu recepcijoje???
Atsakyti
APSURDAS, juokios pagarbos žmonėms, reiką tiek laiko praleistį jūsų banke kad prieitu eilė, kur tai matyta, nejaugi valdžia nemato nieko
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė Panevėžio padalinyje SUPER. Ateini, išsiemi bilietėli ir lauki daugiau negu puse dienos, kad tave pakviestu, veliau atėję ankščiau išeina, tai JEIGU neturit laisvalaikio, ateikit pasedėt, pasižvalgyti :) Jeigu nesugeba Jūsu personalas dirbti greičiau, tai pasisamdykit daugiau darbuotoju, nes dabar dirba 4 ir visiškai neskuba aptarnauti greičiau, tas pas sedi žmogus sedi 1h prie vieno aptarnaujančio konsultanto, smagu :)
Atsakyti
Norejau atidaryti banko saskaita vaikui (Klaipeda, Studlendas). Pralaukiau eileje lygiai VALANDA laiko tam, kad aptarnaujanti specialiste pasakytu, kad NEAPTARNAUS, nes tokius atvejus gali priimti tik pagal isankstini uzsirasyma. Nes daug darbuotoju serga, nera kam dirbti (4 veikiantys langeliai is 6) ir daug zmoniu laukia eileje. Tai ar as ne zmogus, kad valanda pralaukus turiu iseiti nieko nepesus???
Kur informacija apie isankstini uzsirasyma???
Esu labai pasipiktinusi!
Atsakyti
Nenurodo tikslaus pervedimu laiko. Sumokejau 29eurus uz skubu tarptautiny pervedima ir visa diena negali zmones pinigu sulaukt. Kam tokius pinigus imt jaigu paslaugu normaliai suteikt negali.
Atsakyti
Laba diena, kaip manote, kiek naudos iš Jūsų mokomosios medžiagos dėl m. parašo, jei pateikta medžiaga neatitinka realybės?
Atsakyti
Baisu Joniškio swedbank padalinije.visa diena prastovejau laukdama eileje pasiimti kortele.žmones ateje veliau manes buna pakviesti.Tuoletu nėra išeit baisu kad nepražiopsot savo numeriuko.
Atsakyti
Prisijungus prie banko neveikia susirašinėjimo konsultavimo paslauga. Parašius užklausimą atsakoma kreiptis telefonu arba į skyrių. Paskambinus 1min/0, 09€. Kaip senais laikais teks pėdinti iki skyriaus..
Atsakyti
Su banku man kaip ir viskas gerai. T.y. su banko sąskaitą. Nu bet aptarnavimas... Buvo situacija, kad atvykusi į banko padalinį pasijaučia, kaip raupsuota. Ten dirbanti mergina, tikriausiai konsultantė, vaikščiojo po salę ir klausė klientų kuo ji gali jiems padėti, nu galvoju prieis ir prie manęs, bet pagalbos tikrai nesulaukusi. O vietoj to buvau nužvelgta tikrai šlykštaus žvilgsnio. Tikriausiai nepatikau mergaitei, nes ji į mane gal kokį pusvalandį taip ir laidė tą savo žvilgsnį. Taigi norėčiau tik patarti nusileisti ant žemės ir neklijuoti žmonėms etikečių, ypač savo klientams. Marijampolės padalinys J.Dailidės g.
Atsakyti
Atėjau nutraukti pensijų kaupimo sutarties, o jie paprašė atnaujinti duomenis ir pakišo klausimyną apie asmeninius reikalus ar yra šeimoje politikų ir ar turiu NT. Kodėl aš turiu teikti apie save asmeninius duomenis ir apie turimą turtą jei aš noriu nutraukti santykius. Wtf atsipeikėkit.
Atsakyti
sugedo mano kodu generatorius, varenos swed bankas be registracijos neprijma, skambinau telefonu1884, ten tik muzikele ir kad konsultantai uzimti man reikia tik uzsiregistruoti i varenos skyriu 2019-01-11d.
Atsakyti
Smart programėlė sukurta tam kad neatsidaro tu.niri pažiūrėti sąskaitos likutį sėdi u mašina ir vaziuoji.i artimiausią bankomatą gėda turėti smart programėlė kuri neveikia ištisai kodo prašo po 3-5 kartus jas per nesamonei!!!? Nori pervesti pinigus neatsidaro ištisai turi kažkiek laiko važiuoti į banką!! Esu nusivylusi prieš metus džiaugiasi programėlė veikė kuo puikiausiai.o dabar tragedija ištisai neatidaro.Banke turi lauke Kaune eilės kosminės....
Atsakyti
Siandien t. y. 2019 sausio 02 d., visa diena norejau susisiekti su BankoKauno skyrium del pakeistos korteles gavimo pastu. galioja iki sausio men. Atsakydavo, kad telefonas uzimtas, spauskite 5 Jums paskambins. Deja, neturiu supratimo ar kortele pasimete, ar kur nors Banke, nors pagal Jusu rasliava pagamina pe1r savaite. Nesuprantu, kodel as turiu nervintis, nieko is Banko negaudama ir dar kaip pasityciojimas vadinasi auksine paslauga. TIKRAI AUKSINE.
Atsakyti
Nesuprantu kaip galima taip dirbti PC SAVAS. Žmonių ilgiausia eilė is 12langeliu dirba vos 4. Žmonės laukia valandų valandas kol galės prieiti, swedbank atsakingiems asmenis nesidomu kad laukia senjorai (ar Jūsų nuomone jie neturi ką veikti ir laukti visa diena??), mamos kurios turi vaikų arba žmonės kurie vėluoja į darbą... Kam atsidarot tokį didelį skyrių jei nesugebat aptarnauti žolinių? Kodėl dirba tiek mažai darbuotojų?
Atsakyti
Alytaus miesto swedbank darbuotoja Roma Palionienė visiškai niekuo negalėjo padėti ir bendravo labai nemaloniai tik išėjus iš banko teko vėl sugrįšti. Bet darbuotoja sėdėjusi registratūroje padėjo viskuo ir sutvarkė viską be jokių pykčių ir problemų
Atsakyti
Swed Ukmerges skyrius. aptarnaujancio personalo darbuotoja Grazina. Visiskai nesuvokianti savo darbo srities specialiste. Be to, dar ir "grazioje formoje" apkaltino klienta. Nenoreciau daugiau bendrauti su tokiu zmogumi. Pareikalavau pakviesti aukstesnes kategorijos darbuotojo. Pabendravus su skyriaus vadove, visi klausimai buvo ispresti taikiai, ir be pykciu.
Atsakyti
Noriu Kaune uzsidaryti saskaita. Siuntineja is vieno padalinio i kita, nes vieni nedirba su grynaisiais. Saskaitoje 0.00 tad paklausiau kam tie grynieji. Ogi tam, nes 70ct kainuos. Jus gal juokaujat? Jau treciam padaliny svaistau savo laika, galbut si karta pavyks pabegti galutinai is jusu gniauztu.
Atsakyti
Trečiadienį gavau žinutę, kad buvo atlikta įtartina operacija, todėl stabdomas apsipirkimas mano kortele. Patikrinau sąskaitą - tiesa, kažkur į užsienį buvo padarytas pavedimas 87 eur. sumai (tik tuo metu jie dar buvo rezervuoti). Paskambinus 1884, man paaiškino, jog turiu laukti kol pinigus nuskaičiuos, tada pačiai rašyti ten kur pinigai buvo pervesti ir jeigu man nepavyks jų atgaut tada kreiptis į banką... Na, atėjo ta diena kai man pinigus nuskaičiavo (penktadienį). Šeštadienį nuvykau į banką, papasakojau situaciją. Banko padalinyje man paaiškino, jog reikėjo kreiptis kol pinigai dar buvo tik rezervuoti! Galima buvo užšaldyti rezervaciją ir viskas būtų paprasčiau! Nors konsultantė, su kuria bendravau telefonu, man to nesakė. Parašiau prašymą kad man grąžintų pinigus, konsultantė, pas kurią buvau, pasakė jog TIKRIAUSIAI pinigai bus grąžinti. Tai vat. Jeigu negrąžins - tada jau kreipiuosi su skundų dėl pirmosios konsultantės nekompetentingumo per kurią aš nebeturėsiu galimybes susigrąžinti savo pinigų. Suma nedidelė, gal kai kam juokinga - tačiau tai MANO pinigai.
Atsakyti
Laba diena
Esu labai nusivylusi Jūsų banku.
Prašoma buvo pakeisti 1003 į 100$ t sk. 20$po 1$
Užsakymas buvo pateiktas š.m lapkričio 3d raštu ir prašoma
atsiimti Kaune prekybos centre MOLAS banko padalinyje.
Sugaišau 2val. laiko ir minėtas prašymas buvo pilnai neišpildytas.
Pinigai buvo gauti po 20 dolerių.
Supratau, kad reikės pakeisti banką ir pasiūlyti šeimos nariams ir draugams nepasitikėti
ŠIUO BANKU
Pagarbiai Irena
Atsakyti
Siuo banku nesinaudoju, net naudojasi mano mama.Pasibaigus korteles galiojimui mama, kaip visada, nuejo i padalini atsiimti korteles.Jai buvo pasakyta, kad korteles nera.Reikia uzsisakyti.Ok.Mama budama banke prase darbuotojos ja uzsakyti, bet banko darbuotoja atreze, kad to nedarys, nes mama turi el.bankininkyste ir pabreze jei pati nemoka uzsisakyt tegul vaikai uzsako.Palaukit.Kodel zmogus atejes i padalini to padaryti negalejo, o gal jusu darbuotojai nekvalifikuoti siuo atveju?Vyresni zmogu sitaip vaikyti yra nezmoniska.Mama verkdama man skambina, kad jai niekas nesuteike nei info kaip uzsisakyti, nei uzsake patys.Gal pradekite labiau gerbti savo klientus.Veiksmas vyko Panevezio centriniam banke.Apmokykite savo darbuotojus, kaip reikia elgtis su zmonemis ir kaip juos aptarnauti.Pasipiktinusi dukra
Atsakyti
Apgailėtina komunikacija, vadybininkai neišmano savo darbo - žada viena, staiga sąlygos keičiasi. Labai neprofesionaliai dirba. Džiaugiuosi, kad daugiau neteks turėti reikalų.
Atsakyti
Labai prastas ir nesuderintas klientu aptarnavimas. Atejusi i banka pralaukiau valanda laiko, nors visi zmones kurie atejo pries mane seniausiai isejo ir net ateinantys po manes buvo priimti greičiau nei as. Teiravausi informacijoje kodel turiu taip ilgai laukti man buvo pasakyta kad NEZINO. Neiskentusi isejau is banko nesusitvarkiusi reikalu. Geriau pakeisiu banka nei lauksiu visa diena, jog galeciau pasikeisti kodu kortele.
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas Zirmunu centre!
Atsakyti
Swedbank laaaabai "palengvino" mano gyvenimą : vietoj patogios kodų korteles įsiūlė "išmaniąją technologiją" - kodų generatorių, kurio mygtukai strigo jau pačiame banko padalinyje, kai darbuotoja pažindino kaip jis veikia. tada prireikus man namuose pasinaudoti banko paslaugomis - pervesti pinigus, jis tiesiog nesuveikė. tai dabar man vėl registruotis ir laukti visą savaitę, kad pakliūčiau į banką.
Atsakyti
Norejau uzdaryti saskaita tai pasirodo didziausia paslaptis kaip tai padaryti. ivedus i google seb saskaitos uzdaryma iskart ismeta apie uzdarymus ivedus swed saskaitos uzdarymas ismeta kaip atidaryti saskaita. Ju puslapyje taip pat jokios informacijos apie tai kaip uzdaryti saskaita. galvoju reiks nueit i banka. Banke gal 100 zmoniu laukiu jau valanda nepanasu kad sulaukskiu. Buvo priejusi darbuotoja paklause ko reik pasakiau kad uzdaryt saskaita noriu sako gerai lauk o kitu pasiima be eiles suprantu gal kitom operacijom na bet vistiek. Paprastas dalykas kuri turetum padaryt internetu.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose?
Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose? 05-10 12:32
Pirmosios kalbų mokyklos Lietuvoje „American English School" vadovė Eglė Kesylienė įsitikinusi, kad prieš pradedant mokytis užsienio kalbų labai svarbu aiškiai atsakyti į...
Baltarusija Briuselyje skundžiasi, kad Lietuva blokuoja Minsko ir ES susitarimą
Baltarusija Briuselyje skundžiasi, kad Lietuva blokuoja Minsko ir ES susitarimą 05-19 16:07
Baltarusijos atstovai šią savaitę Briuselyje skundėsi, kad Lietuva blokuoja Europos Sąjungos (ES) ir Minsko susitarimą dėl partnerystės prioritetų.
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus?
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 05-19 15:00
Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir pagalbininku verslui plėtoti, buvo diegiama geroji verslo kontrolės praktika. Tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 29,26 +2,31%
Humana 247,82 +2,31%
Philip Morris 86,81 +1,52%
Macy's 21,77 +1,26%
Texas Instruments 106,79 -2,22%
NVIDIA 156,53 -2,28%
Caterpillar 122,76 -3,04%
FedEx 169,92 -3,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6438,36 -0,02%
Jautiena 4,70 +4,91%
Nafta 62,87 +1,37%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Vištiena 2,09 +0,97%
Auksas 1285,91 -1,15%
Anglis 86,77 -6,82%
Dyzelis 2,06 +3,52%