VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Ne bankas o gryna SKYLĖ. Jei yra galimybė rinkitės kita banka.
Atsakyti
Mažas pastebėjimas, bet skaudus. 2021-06-12 apie 11- 12val. (tame tarpe) stovėdamas eilėje Swedbank „Mega“pasibaisėjau banko darbuotojos elgesiu ir garsiu išsakymu invalido kliento atžvilgiu. Labai norėčiau sužinoti, nuo kada banko darbuotojas, turi teisę garsiai pakeltu tonu nustatinėti kliento diagnozę, „kad jis neadekvatus, kad notarai įgaliojimus rašo visko prirašydami, o ir teismų nutartys bankui negalioja“. Nerašysiu visos situacijos. Bet šis žmogus iš karto krito į akis, kad vienas nevaikšto ir kaip girdėjau sakant, kad po kojos šlaunikaulio operacijos ir vaikšto tik su vaikštyne (klientas), normaliai atrodantis, tvarkingas. Ir kaip girdėjau, kalbantis tikriausia su savo dukra, kad šiek tiek kertasi kalba, tačiau viskas suprantamai. Ir jokio neadekvatumo tame žmoguje nėra, nes ilgai stovėjau eilėje. Jei ne vaikštynė, nepasakytum, kad žmogus yra ligonis.
Kur mes gyvenam? Beteisėje Valstybėje Lietuvoje? O gal Swedbank „Mega“ valdo pasaulį?
Atsakyti
Noriu pasidziaugti swedbank kliento aptarnavimo Gargždų skiriaus specialiste Laima Rumšiene. Be galo malonus žmogus, stengėsi padėti kiek galėdama, kurios vietoje daugelis būtų tiesiog nepadėja. Dėl tokių žmonių kaip Laima Rumšienė džiaugiuosi, kad esu būtent swedbank klientas.
Atsakyti
Laba norejau padekot konsultantui telefonu nezinau vardo birzelio 4d 13.40min padejo ilgai ir kantriai aiskindamas kaip atnaujint mano ID paslauga pacioj pabaigoj likus vos porai zingsniu nutruko pokalbis kai norejau atmest ieinanti skambuti ne tai paspaudziau, bet man pavyko pabaigt ir atsinaujint programele tik nespejau padekot tai gi dabar noriu padekot siam vaikinui AČIŪ.
Atsakyti
Noriu pagirti SWEDBANK komandos darbą. Puikūs žmonės, supratingi, įsigilina į klientų norus ir pagalbos prašymus. Dirba sklandžiai ir operatyviai. Didelis jums AČIŪ.
Atsakyti
Į PLC “Mega” esantį “SwedBank” padalinį nuvyko užsienietis anglakalbis, iš anksto rezervavęs laiką ir pasirinkęs aptarnavimo kalbą - anglų. Priėmė moteris, nekalbanti angliškai, ir visą laiką naudojosi telefonu versti, ką sako, todėl ir klientas turėjo išsitraukti telefoną. Klientas norėjo atsidaryti uždarytą banko sąskaitą, kurios nenaudojo, nes keliavo, todėl ji buvo uždaryta su 1, 80 EUR skola (administraciniai mokesčiai nesumokėti, nes sąskaitoj nebuvo pinigų). Klientas sumokėjo skolą ir gavo begalę klausimų apie pajamas, šeiminę padėtį - normalu. Bet daug ką suprasti buvo sunku dėl mašininio vertimo. Klientas turi šeimą, įmonę, pateikė dokumentus. Buvo klausiama, ar vedęs, kiek pinigų gaus kas mėnesį, kiek kas mėnesį nusiims. Vėl gi - suprantama. Tik kad sąskaita jau buvo atidaryta lengvai anksčiau (PC “Molas”) tą pačią dieną, niekas dabar neprašė atidaryti naujos sąskaitos, o tik aktyvuoti jau esančią. Galiausiai, po valandos klausinėjimo ir žaidimo telefonu ir vertimais, iki galo vienas kito nesupratus, buvo pasakyta, kad sprendimas bus priimtas per 10 d. Na, gaila, kad Lietuva tokia uždara ir aktyvius, dirbančius, šeimą kuriančius žmones stumia iš šalies, viską šitaip apsunkindami. O banke tikrai turėtų dirbti nors vienas žmogus, kalbantis angliškai. Turbūt teoriškai priimant asmenį į darbą anglų kalba yra minimalus reikalavimas šalia kitų užsienio kalbų, o praktiškai… :)
Atsakyti
Kodel verciate per prievarta jungtis su smart ID kai as jungiuosi su PIN generatorium, NEAUKLEKIT ZMONIU SIUKSLES !
Kaip panaikinti ta varnele nes anksciau visada atverdavo puslapi su prisijungimu per pin generatoriu kaip ir jungiuosi.
Atsakete kad istryniau slapukus, todel jau neisimena manes, tai dabar vel jungiuosi per pin generatoriu tai kodel panaikinta galimybe isiminti mane per pin generatoriaus prisijungio buda, padaryta kad neisimintu, nes uzdeta varnele ant pirmo pasirinkimo, kuris yra smart id, per smart id niekada nesijungiau. Nuimu varnele perkraunu puslapi vel ji uzsideda, tai zmoniu prievartavimas, dar pries menesi sitos nesamones nebuvo. Zlobai b**t prakeikti nenervinkit nuimkit ta varnele.
Atsakyti
Pastaruoju metu neįmanoma naudotis interneto paslaugomis. Neleidžia prisijungti Su Win XP sistema. Banko atsakymas pirkti naują kompiuterį. Kiti bankai veikia normaliai.
Atsakyti
Sveiki, noriu padėkoti darbuotojai Nijolei Subatkienei už profesionalumą, kantrybę, nuoširdumą.Džiaugiuosi visų darbuotojų kultūringu, maloniu bendravimu. Visiems geros sveikatos. Lankiausi 2021-05-14.Megoje
Atsakyti
Paskutiniu metu SWEDBANK internetinis puslapis labai dažnai stringa, lėtai veikia, meta įvairia sklaidas, kurios net neišverstos į LT kalbą.. Nors gal tai ir smulkmena, tačiau labai sumenko man Swedbank vardas, kai tokio dydžio korporacija nesugeba užtikrinti geros vartotojo patirties ir turėti gerą internetinę platformą.
Atsakyti
Konstitucijos pr. prie bilietų terminalo stovinti darbuotoja (atsiprašau, nežinau vardo) - visiškas what the fuck.
Pasisveikinau, pradėjau kalbėti - pertraukė ir tiesiog pradėjo šaukti frazę iš dviejų žodžių, prie kurio lango eiti.
Likau nustebinta, 10/10 malonus bendravimas :)))))))
Atsakyti
Atsiliepimas apie vadybininke diana cipliene (nepykit, kad pavarde taip baisiai parasyta) Auksciausio lygio aptarnavimas, zmogus puikiai suprantantis tiek savo darbo tiek isorinius veiksmus, neskaito is knygos ir nesako, kad skambiti kitur ar cia procesai neleidzia, nuosirdziai ir aiskiai viska paaiskino, jei team leaderis dar nemasto apie sios moters paaukstinima arba bent algos pakelima, manau laikas atsibusti, nes tokie auksto lygio profesionalai gali ilgai ir neuzsibuti :) Dar karta ACIU Jums :) Man asmeniskai daug dalyku nepatinka Jusu banke, bet sis asmuo yra liux !
Atsakyti
visiskai neadekvati darbuotoja dirba Konstitucijos prospekte seifu skyriuje. Negraziai kalba, karta vos neisvare, nes nepamate mano laiko rezervacijos. Visa laika jai viskas blogai, ir apskritai nezino kas yra mandagus bendravimas su klientais.
Renata Balachanova
2021-04-15 18:06:03 IP 2cci94ti
Atsakyti
Nuoširdus AČIŪ Jūsų banko darbuotojai-konsultantei Auksei Paliukienei. Konsultuojant, supratau, kad jauno žmogaus balsas, bet su tokia atsakomybe ir kantrybe Ji konsultavo mane. Dėkinga JAI, o bankas turi džiaugtis ir skatinti savo darbuotojus už gerą darbą!

Pagarbiai
Renata
Atsakyti
Sveiki, galėtumėt ir iš anksto- bent prieš mėnesi kitą, prieš išjungdami paslaugas savo klientams (kurie naudoja windows XP sistema) pranešti, kad nebegalima naudotis Jūsu paslaugomis.Nei prisijungti prie banko padaryt pavedimus, nei prisijungti prie VMI.
Atsakyti
Dar tokio nusivylimo neteko patirti. Paskambino iš swedbank banko konsultantė, pasiūlė apsidrausti gyvybės draudimu, kartu pasinaudoti draudimu nuo traumų. Netgi pasiūlė padėti supildyti prašymą. Dar informavo, kad skambins dar kartą kolega, paklaus sveikatos duomenų. Kolega paskambino. Darbo laiku, išklausinėjo ar nesergu visom imanomom ligom, nors tuo metu buvau darbe ir buvo labai nemalonu atsakinėti girdint kolegoms. Negana to po 10 minučių klausinejimo, greitakalbe pareiškė, kad maždaug sory, jums negalime pasiūlyti šio draudimo dėl jūsų turimų ligų! Tai atsiprašau, prieš siūlydami, galite įspėti, kad kai kuriais atvejais draudimas netaikomas, o klausimus ar nesergu lytinėmis ligomis, nesu bandžiusi žudytis ir panašius pateikti elektroniniu paštu! Žodžiu tobulėti, jums, mielieji ir tobulėti....
Atsakyti
Melagių bankas...
Atsakyti
Norėčiau nuoširdžiai padėkoti Swedbank banko darbuotojai, būsto finansavimo ekspertei, Mildai Urbonienei už profesionalią pagalbą ir kompetenciją sprendžiant neįprasta problemą su kuria man teko susidurti.
P. Milda visada tiksliai ir aiškiai suteikia išsamią informaciją, sugeba ir nuraminti, ir padrąsinti, bei padėti klientui surasti saugiausia problemos sprendimo būdą.
Norėčiau taip pat padėkoti banko teisininkui ("Swedbank" centrinė būstinė, Konstitucijos pr. 20A, Vilnius), kurio profesionaliai atliekamo darbo dėka klientas jaučiasi teisiškai apsaugotas.
Tik su profesionalų pagalbą mano svajonė sėkmingai išsipildė.
Kiekvienam banko klientui linkėčiau sutikti tokio aukšto lygio, puikiai išmanantį savo darbą specialistą, kaip gerbiama p. Milda.

Linkėdama gražių ir jaukių švenčių,
Swedbanko kliente
Rima Macinskaite
2021-03-26 18:06:10 IP 27pnegfh
Atsakyti
Buvau labai nemaloniai nustebinta adresu Lietuvoje gavusi rastiska pranesima is UAB"GELVORA" apie susikaupusius delspinigius ir administravimo islaidas AB"SWEDBANKUI".
Banko kliente nebesu jau keleta metu, paslaugomis nesinaudoju, neturiu jokiu isiskolinimu.
Uzdaryti saskaitos pries keleta metu nuvykau asmeniskai i Radviliskio filiala, banko darbuotoja sutarti nutrauke.O dabar pasirodo as skolinga....Pastaruosius keleta metu negavau is Swedbanko jokiu pranesimu, ispejimu, bet bankas nusprende perduoti duomenis skolu ismusinetoju imonei "Gelvora", esu rimtai susirupinusi del savo asmens duomenu saugumo!Domejausi ir rada informacijos, kad pagal Civilini Kodeksa Lietuvos Bankas pries keleta metu rekomendavo tokioms komercinems istaigoms nekaupti tokiu tusciu saskaitu ir uzdaryti metus nenaudojant.
Vyksta mano ir Swedbanko bevaisis susirasinejimas el.pastu, atvykti asmeniskai i padalini negaliu artimiausius menesius, laukiu konkretaus pasiulymo kaip isspresti sia problema.
Tiesa, savo skolas susimokejau, 17 euru, bet tai mano pinigai ir as nenoriu moket uz ora!
Taigi, kokios staigmenos dar manes laukia?
Atsakyti
Karaliaus Mindaugo pr. 37 Kaune buvau aptarnautas konsultantės gerb. Kristinos Žiūrienės. Moteris greitai ir profesionaliai sutvarkė visus man iškilusius klausimus, davė daug naudingų patarimų. Puikiai išmano savo darbą, malonus klientų aptarnavimo įgudžiai.
Atsakyti
Roma Palionienė, dirbanti Alytaus swedbank padalinyje labai nemaloniai bendravo, įsivaizdavo, kad aš su ja bendrauju nemaloniai (nors nieko panašaus nebuvo), pradėjo priekaištauti. Savo problemas teko kartoti milijonus kartų ir vistiek nesugebėjo pagelbėti. Labai nuvylė ir išsekina kantrybę tokie prasti ir nekompetetingi darbuotojai.
Atsakyti
Labai nusivyleme swedbank paslaugomis, imta paskola su gyventojų turto draudimu ir atsitikus viešam įvykiui (tačiau be faktų), be jokios priežasties gavome laišką, kad nutraukiama sutartis su mumis, neapsigaukite ir ten nesidrauskite, nes vos kam atsitikus, bankas nusimuilins ir ne tai kad padės bet paliks bėdoje, nors pagal pačiu jų rašomos sąlygose turi informuoti ne anksčiau 2menesiu klientą dėl sutarties nutraukimo/perleidimo kitam draudikui, mus informavo kelios dienos po įvykio ir savavališkai nutraukė sutartį. Būkite atsargūs! Jiems neįdomus faktai, bankas ziuri tik savo interesų!
Atsakyti
Dėl neaiškių priežaščių nebeveikia banko kortelė, nei atsiskaityti, nei išsigryninti neleidžia. Paskambinus išsiaiškinti- atsakymo negaunu. Užsisakau naują kortelę, kurios jau kuris laikas negaunu ! Kai tuo tarpu konsultatė sako, kad jau turėjau gauti. Taip turėjau gauti, bet negavau ! Sako paštas stringa vėluoja, bet gal jūs kaip BANKAS pasirūpinkit, kad žmonės nenukentėtu, dė neva tai pašto paslaugų. Kai tuo tarpu viena kortelę sugebat atsiųsti, o kitos ne. Atsiųskit grynų pinigų man, tada galėsiu laukti DAR savaitę, kaip kad pasiūlė šiandien konsultantė. Absurdas kažkoks
Atsakyti
Saskaitos uzdaryti neleidzia.. Del psd skolos.. (Pries konstitucija) Nuskaiciuoja 'kasdeninius mokescius' nuo pasalpos..
Nors buvo informuoti... Plauna visu bandiugu pinigus kvadratu... ir dulkina eilini kiek gali... Banditai - tas swedbankas kaip reta! NO BUSINESS SWEDBANK !
Atsakyti
Liūdni nuotykiai Swedbank P&C Insurance a******ų tinkle

Sugedus Elica gartraukiui, kreipiausi į Swedbank P&C Insurance dėl remonto.
Operatyviai atsiųstas meistras iš UAB Servicenet įkišo į gartraukį atsuktuvą, paprašė
instrukcijos, pakraipė galvą ir įgudusiu judesiu į defekto aktą įraitė: „Variklio defektas“.
Per savaitę nesulaukęs tolesnių veiksmų, dar kartą kreipiausi į draudimo įmonę.
Sulaukiau atsakymo, kad kažko trūksta ir bus atsiųstas kitas meistras. Pastarasis prieš
atvykdamas dar paklausė, ar turiu kopėčias gartraukiui nukabinti. Po tokio klausimo,
baimindamasis dėl gartraukio likimo, šiam darbui pakviečiau savo meistrą, turintį
kopėčias ir įrankius. Dar kartą užpildėm defekto aktą su tom pačiom išvadom. Galiausiai,
po dar vieno pajudinimo, gavau draudikų išvadas - variklio nusidėvėjimas. Iš principo
nesutikau ir, pagal tvarką, kreipiausi į nepriklausomą įmonę. Buvau užtikrintas, kad
atsuktuvo kaišiojimo metodas į variklio sparnuote tokiems gedimams nustatyti
nenaudojamas, nes reikia ardyti variklį. Po kelių dienų gavau išvadą - dėl elektros
įtampos šuolių susvilo variklis. Nusiuntęs dokumentą draudikams laukiau toliau. Po
dviejų savaičių tylos, kai vėl pats kreipiausi į draudikus, sulaukiau žalų ekspertės Ievos
Stankevičiūtės atsakymo:
„Atsižvelgiant į aukščiau išdėstytą, informuojame, jog priimtas sprendimas žalos byloje
keičiamas nebus.” Rašydama atmintinai išmoktą eilutę, Ieva praleido mažiausiai 1 žodį.
Gal ir daugiau. Nerekomenduoju turėt reikalų su šiom trim įmonėm: Swedbank P&C
Insurance, UAB SMART CLAIMS, UAB Servicenet. Manydamas, kad galbūt klystu ir
mano atvejis vienetinis, užmačiau Serviceneto reitingą rekvizituose:
https://rekvizitai.vz.lt/imone/servicenet/atsiliepimai/
Atsakyti
Fašistai ! Kaip v***s islypine korupcijos sumaištyje nustokit mane persekioti ir kenkti nustokit terorizuoti mano paties šalyje. Jei jūs nesiliausite aš kreipiausi į teismą.
Atsakyti
Sveiki.. Raso Jums Gediminas, Jusu banko vartotojas. 2016 m buvo sudaryta man nezinant be mano sutikimo buto draudimas ir pats bankas nuskaiciuodavo tam tikra suma. Kadangi retai naudojuosi elektronine bankininkyste, pastebejau, kad bankas nuskaiciuoja mano pinigu suma, suglumau. Nuvykes prasiau pas banko darbuotoja pateikt rastiska sutikima su mano parasu, banko darbuotoja pasake, kad kogero bus suklydusi Swedbanko darbuotoja. Siuo metu pati Swebdanko darbuotoja surase pretenzija ir laukiu pasiaiskinimo kaip taip gali buti daroma be pacio asmens sutikimo.
Atsakyti
Dėkoju Justinui Jackevičiui - Swedbank“, AB privačių klientų būsto finansų centro vadybininkui. Profesionalumas, išmanymas, atidumas, operatyvumas, konkretumas, pagarba klientui, malonus bendravimas - tokiomis savybėmis pasižymi Justinas. Jokių nesklandumų projekto laikotarpiu !!!! AČIŪŪŪ !!!
Atsakyti
Labai dėkinga darbuotojai Gintarei G. (Konstitucijos pr. Swedbank padalinys, Vilnius) Labai maloni, profesionali, viską aiškiai pasako bei greitai padaro.
Atsakyti
Gavau skubu klausimyna kad atsakyciau i klausimus apie savo lesas, jei neatsakysiu uzdaris saskaitas, pabandziau atsakyti, netiko... Uzdare saskaitas bent pinigus grazino tas gerai, nerekomenduoju!
Atsakyti
Sveiki, gerbiamasis mano "Swedbanke", kokios malonės, kokio dar prašymo. nusižeminimo ar "blato" reikia, kad Šiauliuose Šimšės rajone, prie Maximos (Vilniaus3) arba šalia esančios "IKI" (Vilniaus15) būtu pastatytas BANKOMATAS, kad galėtume į banką įdėti ir iš jo išsiimti grynuosius ??? Šias dvi parduotuves skiria Vilkaviškio gatvelė, jos šalia viena kitos, abi turi didėles automobilių stovėjimo aikšteles. Čia nuolat daug žmonių, kodėl jums taip nerūpi savo banko klientai??? Pasakysite, kad bankomatas yra "Kubo" parduotuvėlėje (Vilniaus 44) !!! Jis ten nepatogioje vietoje, jis ten nebūtinas dėl žmonių srauto nebuvimo.. Labai prašau, perkelkite šitą bankomatą prie "MAXIMOS" ar "IKI" mano minėtų parduotuvių. Prašau, jūs patys žvilgtelėkite į žemėlapį, prekybos centrų išdėstymą, MANO PASTABOS AKYVAIZDŽIOS IR PRAŠYMAI - PAGRYSTI. Pagarbiai - Sigitas.
Antanas Ramanauskas
2020-12-28 19:36:52 IP 2i582iom
Atsakyti
Labai puikiai darbuojasi pretenzijų nagrinėjimo specialistai. Užsisakęs prekę internetu iš užsienio - jos negavau. Kadangi pardavėjas neatsakė į mano siųstus laiškus dėl pinigų gražinimo, teko kreiptis į Swedbank dėl pinigų grąžinimo. Susisiekęs su specialistais ir pateikęs pretenziją, atgavau pinigus už neatsiųstą prekę, kuri kainavo net 350 eurų. Nuoširdžiai dėkoju Swedbank specialistams!
Swedbanko klientas
2020-12-18 11:41:26 IP 2ivrnegu
Atsakyti
Na cia tai superinis gaidy...Gaila, kad nera Silaleje bankomatu ir padalinio, kur butu galima ne tik pinigus issimti, bet nuejus ir pakonsultuoti, seniai buciau palikes si sup...banka! Reikalas tame, kad siandien skambinau i swedbanka, kalbejau su padalinio darbuotoja, norejau paklausti, suzinoti ar yra pravesti pinigai, nes vienas zmogus telefone parase, kad yra pravesti pinigai i mano saskaita uz preke, bet swedbanko darbuotoja nieko negalejo padeti, tepasake, kad galite nueiti i savo kraste kur gyvenate swedbanko padalini ir nemokamai prisijungti prie interneto, kai nuejau, deja zodziai labai skiriasi nuo realybes, neapsikentes tokiu izdivalkiu, patyciu, paskamb vel i swedbanka ir isdejau juos i suns dienas, nes tai dar nereiskai kad esi banko darbuotojas, gali issipisinesti is paprastu zmoniu, issidirbineti kaip sakoma liaudiskai, nes jie jauciasi tkie galingi, kad mano esas vos ne dievai ir gali ka nori ta daryti su zmonemis ir teisesauga! Dar skambinau norejau, kad sujungtu su atsakingu sio banko atstovu, direktoriumi, tai swedbanko darbuotoja pasake, kad tokios galimybes as neturiu, tai netekau zada ir zadejau prasiusti juos is triju zodziu, bet susilaikiau, padejau rageli, neskantrybe galutinai isseko su tokiais zemo lygio asmenis ne tik konsultuotis, bet ir tureti reiklau!NIEKAM NEREKOMENDUOJU PASIRINKTI SWEDBANKA, KITU ATVEJU LABAI PASIGAILESITE, KAD JI PASIRINKOTE, RINKITES GERIAU KITA BANKA IR TIK NE LUMINOR BANKA!!!
Atsakyti
Swedbank AB, PC SAVAS, Kaunas
Asmeniškai dėkoju DANGUOLEI JASKŪNAITEI už nuoširdų ir nuostabų darbą. Atsinaujinant banko sąskaitą ši darbuotoja kruopščiai ir aiškiai paaiškino proceso eigą, atsakė į visus (o jų buvo daug) kilusius klausimus ir supažindino su SMART-ID ir internetine bankininkyste. Būtent tokių darbuotojų darbą reikia aukštinti, nes klientai iš padalinio išeina laimingi, informuoti ir pasitikintys savimi. Ačiū Jums, Danguole.
2020.12.11
Atsakyti
Niekam ši banka nepatariu! a*******i pavoge iš saskaitos 68 eurus, bankas sake kreipkytes į policija, o policija nutrauke byla :) tai. Jei net ir 1k pradinktu, bankui vienodai!!!
Atsakyti
Norėčiau viešai padėkoti Lazdijų padalinio klientų aptarnavimo specialistei Daliai Povilaikienei. Apsilankėme su seneliu - jau sunkiai orientuotu žmogumi (aš - kaip lydintis asmuo). Tai, kokią kantrybę ir kokią kultūrą bei nuoširdumą pademonstravo ponia Dalia - fantastika. Aukščiausio lygio aptarnavimas. Likau maloniai šokiruotas. Ačiū!
Atsakyti
Su dukra atvykome i Siauliu swedbanko skyriu del limito padidinimo.Kadangi esame verslininkai planavome pirkti brangu daikta.Taciau banko darbuotoja atsisake didinti limita, elgesi grubiai grasino iskviesti apsauga ir isvare is banko.Pasijutome kaip paskutiniai nusikalteliai.
Atsakyti
BANKO Draudimo darbas, labai prastas su konsultantais buvau susisiekes per 3 savaitės kokius 4 kartus visus kartus jie neva už fiksavo mano duomenys ir buvau patikinta kad su manimi susisieks atitinkamas darbuotojas, bei esu rašęs į zalos@swedbank.lt jokio atsakymo, niekas nusisisiekė jau mėnuo praėjo
Atsakyti
Mama gavo sms žinutę kad turi patikslinti savo duomenys. Kadangi mama yra sena ir turi daug lygų bet neturi nei interneto tik banko kortele bandėm skambinti i banką ir pasakyti kad duomenys nesikeičia, Su konsultante tiek aš kalbėjau tiek daviau kad pakalbėtu mama bet jie nesileido i kalbas ir liepė atvažiuoti į banką vien dėl to kad pasakyti kad duomenys nesikeičia, Nesuprantu karantinas ir prašo kad seni žmonės nevaikščiotu o dabar mes turim važiuoti i prekybos centrą Mega kur logika Kiti bankai kaip bankai o čia supratimo jokio
Atsakyti
O rasanat zinutes banku isvis nulis emociju, nei i viena neatsakyta isvis
Atsakyti
Aptarnavimas apgailetinas. Mama turi saskaita jau daug metu, nu nebuvo nei momento kad ka nors neprigrybautu banke. Dabar paskutinis tai virsune isvis. Negalima padidinti limitu, nors reikia atlikti mokejimus, tai zmogui turinciam invaliduma neleidzi didinti limito menesio virs 10 tukst. euru. nes matot jims neaisku niekas. Gavo parama is valstybes kad pradeti veikla, reikia isigyti investicijas taciau bankas nesupranta kad reikia atlitki mokejimus ir tampo su klausimais, kuomet laikas eina ir tiekejai jau nebeteikia pasiulymu tinkamu ir vel reikia is naujo, o kas dar blogiau liepia vaziuoti i banko skyriu zmogui su padiinta rizika mirti nuo covid. Apgailetinas bankas
Atsakyti
Pasiskambinau telefonu į Swedbank konsultacijas ir gavau gražaus balso mandagią darbuotoją. Norėjau padėkoti, jog padėjo su tam tikrais klausimais ir dėl jos išvengiau apgavystės :)) Ačiū, Deimante.
Atsakyti
Siandien buvau uzsiregistarves Silales Swedbank padalinyje, likau labai patenkintas darbuotojos profesionalumu, kuri viska sutvarke visas iskilusias problemas, dar didelis ACIU siai banko darbuotojai, kad pakonsultavo kitais klausimais ir jas greitai sutvarke, tikrai likau nustebes, kad dar Swedbanko padalinyje galima sutikti savo darba ismananciu zmoniu, kurie siltai priima, ir viska sutvarko taip, kad isejes lieki labai patenkintas!
Atsakyti
Nedrauskite namų svedbank draudimu. Užliejom namą, atvyko ekspertas susirašė padarytą žalą, nusifotografavo. Pažadėjo per savaitę pateikti atsakymą apie draudiminę išmoką. Laukiau mėnesį, nesulaukęs paskambinau tam pačiam ekspertui. Mano nuostabai jis pasakė, kad apie tokį jvykį jis net negirdėjąs ir tokiu adresu nebuvęs. Tuomet vėl kreipiausi į swedbank draudimą, pažadėjo atsiūsti kitą ekspertą, jau praėjo savaitė jokių žinių. Pasitikėjimas nulis.
Atsakyti
Konstitucijos pr. 20 lankiausi 2020.10.28 - 16.20, kilo neaiskumu, paaiškino viską dėl smart-id saunuole konsultante Dalia, Nuoširdus ačiū už labai malonų bendravimą
Atsakyti
Labai aciu panelei kuri atsiliepe 17:05 siandien ir padejo susitvarkyt smart id, kad neregistruotis i banka. Labai nuostabiai paiskino ir greit susitvarkiau. Net nespejau vardo paklaust. Aciu uz sugaista laika. Dirba ir nuostabiu zmoniu banke.
Marijana Kindermann
2020-10-16 09:51:52 IP 2olqpnlq
Atsakyti
Noriu labai padekoti merginai, kurios varda nepamenu, kadangi buvau labai susijaudinusi, nesugebejau prisijungti prie interneto Banko. Spalio 15 diena apie 17val paskambinau Tel, 5268444, labai maloni mergina atsiliepe, be galo aiskiai isaiskino ir viska sutvarke, tokie zmones verti gero vardo, kaip sita merginai, sekmes visur ir visada.
Atsakyti
Užrašiau mamą į swed banką, nes jai reikėjo elektroninės bankininkystės.Ji norėjo kad kartu eičiau ir aš nes ji nedagirdi, sunkiau supranta ką sako.Tačiau kaip atėjom į banką (KAUNE SAVAM) tai ponia Liuda Bubinienė atskaitė moralą ko čia vaikšto būriais, man liepė išeiti.Labai nemaloniai bendravo ir ištisai čiaudėjo paskui su servetėle valėsi kaukę labai buvo nemalonu sėdėti priešais ją.DAUGIAU TIKRAI NENORĖČIAU PAS JĄ KONSULTUOTIS NES Į VISUS KLAUSIMUS ATSAKYDAVO LABAI NEMALONIAI SU PIKTUMU KAD NEISKARTO SUPRANTA
Atsakyti
Atsiuntė nauja kreditinę kortelę, kurią mažai naudojau ir pamiršau ją aktyvuoti. Kai pastebėjau, kad jau nerodo kortelės prisijungus į banko savitarna paskambinau išsiaiškinti kaip kas. Pasirodo kadangi pamiršau aktyvuoti kortele reiškia man nereikalinga ir dabar panaudota kredito dali išdalins i 4 mėnesius kad vikas pasidengtu. Kai nereikia tai rašinėja siučia pasiūlymus, pensijas pas juos kaupti, o tai kodėl negalit informuoti kad pamiršote aktyvuoti kortele? Aplamai kas čia per problema pagaminti naują kredito kortele? Juokdariai tik tiek galiu pasakyti :) Visada naudojausi swedbank, bet sorry, manau yra tikrai bankų kurie į viską žiūri paprasčiau ir profesonaliau.
Atsakyti
Nedrauskite automobilio Kasko Swedbank draudimu.
Jeigu nuotraukose kuriuose jus davet Swedbank draudimui pries sutarties pasirasima jie suras bet koki dazu pazeidima (netgi kuri laisvai galima uzpoliruoti), atsitikus avarijai, dazyma ir darbus jums neapmokes, pasakys kad ir taip reikejo sita detale dazyti, ir mes nieko nemokesime. Bet kokioje ne naujoje masinoje galima rast dazu pazeidimu, tai galima sakyti, kad dazyma ir susijusius su dazymu darbus swedbank draudimas neapmoka. Per telefona Swedbank «expertas» pasake, kad jegu tarkime bamperis butu sudauzytas, draudimas apmoka tik bamperi, o dazyma ir susijusius su dazymu darbus neapmoka, kadangi pries ivyki bamperyje buvo 2cm patrinimas (kuri laisvai galima buvo uzpoliruoti).
Skaitau kad cia yra klientu apgavyste. Jie puikiai zino, kad del 200€ klientas i teisma neis ir nervu sau negadins, ir del to isdarineja tokius fokusus.
Geriau sumoket 100-150€ daugiau ir turet normalu draudima. O Swedbank draudimas - pinigu ismetimas.

Manau kad ir kiti Swedbank draudimai dirba pagal panasu sablona ir daro viska kad neismoket ismokos.

Esu Swedbank klientas nuo pacios pradzios, ir net gi negalvojau kad taip gali but, ir kad toks draudimas purvins Swedbanko varda.

Paciam bankui pretenziju nera, visa laikotarpi viskas labai gerai ir tvarkingai, bet draudimas…

Uzduokit sau klausima, kodel Swedbank draudimas nedaro vairuotoju civilines atsakomybes draudimo…… atsakysiu- todel kad ten taip neissisuksi, ir kliento velniop nepasiusi. Ten teks moket. Kaip moka visos rimtos draudimo kompanijos.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Noviti
Su valstybės parama paskola verslui 0,35-7% metams

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Su valstybės parama dabar verslo paskola tik nuo 0,35 % palūkanų per metus. Ką svarbu žinoti apie lengvatinę verslo paskolą? Paskolos suma iki 200 000 EUR, terminas iki 5 metų. Metinės palūkanos - 7 %. Pasinaudoję INVEGOS palūkanų kompensavimo priemone, metines palūkanas susimažinsite nuo 7 % iki 0,35 %. Sutarties...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
NORDSTREET
Adresas: Konstitucijos pr. 26, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
NORDSTREET – tai sutelktinio finansavimo platforma. Sutelktinis finansavimas (angl. crowdfunding) – tai pinigų investavimo ir lėšų rinkimo modelis, kuomet investicijas skiria daug pavienių žmonių. Pasyvios pajamos investuojant į apsaugotas paskolas Įdarbinkite savo pinigus - investuokite į verslo paskolas su...
SME Finance
Naujos kartos verslo finansavimas. Internetu.

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
SME Finance – 10 metų patirtį finansų sektoriuje turinčių profesionalų komanda, kurios tikslas padėti verslui augti. Per pirmus įmonės veiklos metus tapome lyderiais Baltijos šalyse, galinčiais pasiūlyti platų spektrą paslaugų – paskolą, faktoringą, lizingą, paskolą su NT įkeitimu – bei suteikti finansavimą iki 5...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Pabradės emigrantų centre kilę neramumai greitai nuslopinti
Pabradės emigrantų centre kilę neramumai greitai nuslopinti 06-23 21:00
Užsieniečių registracijos centre Pabradėje trečiadienį vakare grupei užsieniečių sukėlus neramumus, pareigūnams teko panaudoti ašarines dujas ir imtis kitų drausminimo priemonių.
Ar kada skaičiavote, kiek sutaupytumėte metę rūkyti?
Ar kada skaičiavote, kiek sutaupytumėte metę rūkyti? 06-23 20:23
Rūkančių žmonių Lietuvoje ir didžiojoje pasaulio dalyje kasmet mažėja, tai lemia kelios priežastys. Pirmiausia, žinoma, rūkymo sukeliamos sveikatos problemos, tačiau ne mažiau svarbus faktorius –...
Dalyje Vilniaus sumažės infrastruktūros mokesčiai
Dalyje Vilniaus sumažės infrastruktūros mokesčiai 06-23 20:12
Vilniaus miesto taryba trečiadienį pakoregavo nuo metų pradžios galiojusius miesto infrastruktūros mokesčio koeficientus – dalis tarifų sumažės, kai kurie – padidės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Twitter 63,78 +2,94%
Macy's 18,65 +2,59%
NVIDIA 755,47 +2,49%
Facebook 339,03 +2,03%
Western Digital 68,46 -1,07%
General Electric 13,03 -1,21%
Western Union 23,28 -1,52%
Xerox 23,38 -1,56%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 493,00 -0,40%
Apelsinai 0,61 +3,39%
Benzinas 2,12 +6,53%
Vištiena 2,37 +4,87%
Sidabras 27,50 +7,05%
Auksas 1850,26 +5,13%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Varis 10161,97 +8,98%