VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
NEI IS SIO NEI ISTO NEPERSPEJE BE JOKIU PERSPEJIMU NUSKAICIUAJA NUO SASKAITOS PINIGUS O PRIEZASTI ATRANDA PASKIAU IR PALUKANOS ZIAURIOS PATARSIU VISIEM KAD LAIKYTUS TOLIAU NUA TOKIU BANKININKU
Atsakyti
Naudojausi sėkmingai "Swedbank" paslaugomis. Laikiau nemažą sumą santaupų. Aktyviai keliaudamas naudojausi kreditine kortele. Atėjo laikas kai pasibaigė kortelės galiojimas. Nuvykęs į banko skyrių užpildžiau paraišką naujai kortelei gauti. Tikėjausi, kad galėsiu ir toliau naudotis paslaugomis ir bankui mokėti aptarnavimo mokesčius. Bet.... Vakar paskambino pikta banko darbuotoja ir arogantišku balsu paaiškino, kad reikia pajamų deklaracijos arba galiu atsisakyti banko paslaugų. Pasijutau kaip gavęs skuduru per veidą. Bankas vietoj to, kad išlaikęs lojalius klientus, laisvu noru su jais nesiskaito ir pasiunčia ant trijų raidžių. Nusprendžiau pereiti į kitą banką.
Atsakyti
Kodų generatoriai niekam tikę, kaip naudotis neaišku. Gaunu šviežią, įjungiu, o jis rodo kad užblokuotas. Aįgal į banką. O ten - na tai užblokavot. Laukit eilėje valandą laiko - pakviesim. Tai vat tokia smagi pirmoji pažintis su pagerinimais.
Atsakyti
Šiauliuose, Tilžės 157 Swedbank padalinyje dėl sąskaitos atidarymo BETVARKĖ - atsispausdinau eilės numerį, sulaukiau eilę - konsultantė nusiuntė atgal prie kvitukų spausdinimo terminalo pas registratorę registruotis. Registratorė pradėjo priekaištauti, kad pirmiau turiu pas ją registruotis - klausiu kur tai parašyta ? Paieškojo informacijos kvitukų spausdinimo terminale, pasikniso ant savo stovimo stalelio - tokios informacijos nerado... Nusprendė, kad ateičiau po keturių dienų sąskaitos atsidaryti - atseit, anksčiau nėra galimybės... Tada jau neišlaikiau - paprašiau kviesti padalinio vadovybę arba aš kviečiu dabar išsyk į vietą žiniasklaidą... Ir ką Jūs manote - sąskaitą atidarė per 15 minučių...
Atsakyti
Aš žiūriu bankui visiškai dzin klientų skundai, kad reikia laukti ilgose eilėse, taip pat toli važiuoti, nes daugumą skyrių uždarė. Bankui svarbu įdarbinti klientą, kad jis pats dirbtų e-bankininkystėje ir pelnus neštų. Geras biznis ane? Nieko nedarai, tik procentukus jami ir jokios pagarbos klientui. Gal jūs iš vis visus skyrius uždarinėkite ir palikite kokį vieną seną bankomatą kokiuose Biržuose? Na viena paguoda yra ta, kad konkurentai nesnaudžia, vis daugiau startuolių ateina, kuriais ir stengiuosi maximaliai naudotis.
Atsakyti
Nusigyveno Swedbank, filialą uždarė, vieną bankomatą paliko 1 aukšte.Smulku....
Atsakyti
Tragedija, eiles trunka Panevezyje po 2val. Norint susitvarkyti reikalus banke turi imti laisva diena darbe, kazkos apsurdas, administracijai reiketu susimastyti
Atsakyti
Labai nelankstus ir brangus Swedbank draudimas. Kaip ir turiu, bet praktiškai negaliu pasinaudoti.
Atsakyti
Swedbank privačių klientų vadybininkė Jadvyga Volochovic konsultavo visais klausimais dėl būsto paskolos ir padėjo pereiti visą ilgą kelią - nuo idėjos iki būsto įsigijimo. Esame labai dėkingi. Rekomenduojame.
Atsakyti
Vienas geriausių bankų. Neteko susidurti su jokiais nesklandumais. Viskas aiškiai išsamiai paaiškinama. Vertinimas iš 10/9..
Atsakyti
Ačiū už nebiurokratinę, o išsamią žmogišką konsultaciją - dėl būsto paskolos Vitai Kaziukaitienei.
Atsakyti
Laba diena, vasario 15d. (penktadienį) apie 17, 30 val. atvykau Klaipėdoje banko padalinį Studlende, pasibaisėjau aptarnavimu, nors ten stengiuosi nesilankyti, nors ir pakeliui namo, tris kartus buvau, tris kartus išėjau įžeista ir nieko nepešusi ir gavau vykti į centrinį padalinį, kur visada malonu apsilankyti.
Reikėjo pagalbos dėl Smart ID įdegimo pagalbos. Priėjau ir kreipiausi į administratorę, pasakiau, kad labai skubu, tikrai neturiu laiko (pirmą kartą tą programėlę man sutvarkė centriniame banke administratorė ir sakė dėl tokių smulkmenų nereikia laukti eilėje). Administratorė buvo labai užsiėmusi ir į mane nekreipė dėmesį, pasakė laukite prieš jus tik vienas žmogus, prie administratorės priėjo kita jos kolegė ir jos toliau sprendė savo klausimus. Nekreipdamos į nieką dėmesio. Išsprendus kažkokius klausimus, kolegė grįžo į savo vietą bet žmonių iš eilės neėme, o sau sėdėjo ir svajojo. O administratorė toliau kuitėsi prie savo kompiuterio. Kita darbuotoja pabaigusi aptarnauti klientą, nusprendė pasidaryti inkasaciją ir nesirūpino apie eilėje sėdinčius, matėsi kad visiems vienodai. Bet to momentu įėjo kažkoks vyriškis, administratorė pradėjo šypsotis ir kalbėti, o svajotoja-darbuotoja puolė spausti mygtuką, nu ir aišku vyrukui nereikėjo net prisėsti eilėje, nes jo numeriukas iš karto užsidegė. Kai aš susinervinusi atsistojau išeiti, tada administratorė jau pasisiūlė padėti. Bet aš buvau tiek įžeista, tokiu šlykščiu elgesiu, kad pasakiau administratorei, ačiū bet nebereikia nuvažiuosiu į centrinį banką, kur visada malonu apsilankyti, ir susitvarkysiu. Kaip minėjau, tris kartus apsilankiau šiame padalinyje ir visus tris kartus išėjau nieko nepešusi. Banke lankausi tik extra atvejais, nes naudojuosi elektroninę bankininkystę.
Atsakyti
Tokios nesamones kaip swedbanke tai neduok tu Dieve. Klaipedoje, Taikos pr banko padalinyje, norejau vaikui saskaita atidaryti. Ryte atvaziavus prasedejau banke pusantros valandūs, na tiek to... prieme, pasake kas eeikia isankstines registracijos... nieko nesutvarke... ok... uzsiregistravau is anksto... atejau dar kart SU ANKSTINE REGISTRACIJA tam tikru laiku dar valanda prasedejau, prieeme moteraite visa nepatenkinta... neturiu zodziu... tiek su sistema tiek su personalu cia kazkas netvarkoje
Atsakyti
Taip Vilniuje labai mazai SwedBank padaliniu ir bankomatu kurie veiktu visa para. Anksciau tokios problemos nebuvo. Artimiausi SwedBank'o padaliniai, Justiniskese ir Virsuliskese (PC Mada) ir tuos uzdare. Man jau seniai, kyla klausimas, gal SwedBank bankrotuoja? Kasmetai vis daugiau padaliniu uzsidaro.
Atsakyti
Truksta Swedbank padaliniu Vilniuje. Nuvykus I Swedbank konsultacijai, tenka laukti dideleje eileje. Vilniuje Vokieciu g. filiale visus klientus pasitinka tik viena (!!!) labai leta registratore. Masei laukianciu zmoniu viena registratore yra per mazai. Kaskart nuvykus I ta filiala tenka laukti po 2 valandas eileje. Ar Swedbankui truksta darbuotoju, kurie dirbtu recepcijoje???
Atsakyti
APSURDAS, juokios pagarbos žmonėms, reiką tiek laiko praleistį jūsų banke kad prieitu eilė, kur tai matyta, nejaugi valdžia nemato nieko
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė Panevėžio padalinyje SUPER. Ateini, išsiemi bilietėli ir lauki daugiau negu puse dienos, kad tave pakviestu, veliau atėję ankščiau išeina, tai JEIGU neturit laisvalaikio, ateikit pasedėt, pasižvalgyti :) Jeigu nesugeba Jūsu personalas dirbti greičiau, tai pasisamdykit daugiau darbuotoju, nes dabar dirba 4 ir visiškai neskuba aptarnauti greičiau, tas pas sedi žmogus sedi 1h prie vieno aptarnaujančio konsultanto, smagu :)
Atsakyti
Norejau atidaryti banko saskaita vaikui (Klaipeda, Studlendas). Pralaukiau eileje lygiai VALANDA laiko tam, kad aptarnaujanti specialiste pasakytu, kad NEAPTARNAUS, nes tokius atvejus gali priimti tik pagal isankstini uzsirasyma. Nes daug darbuotoju serga, nera kam dirbti (4 veikiantys langeliai is 6) ir daug zmoniu laukia eileje. Tai ar as ne zmogus, kad valanda pralaukus turiu iseiti nieko nepesus???
Kur informacija apie isankstini uzsirasyma???
Esu labai pasipiktinusi!
Atsakyti
Nenurodo tikslaus pervedimu laiko. Sumokejau 29eurus uz skubu tarptautiny pervedima ir visa diena negali zmones pinigu sulaukt. Kam tokius pinigus imt jaigu paslaugu normaliai suteikt negali.
Atsakyti
Laba diena, kaip manote, kiek naudos iš Jūsų mokomosios medžiagos dėl m. parašo, jei pateikta medžiaga neatitinka realybės?
Atsakyti
Baisu Joniškio swedbank padalinije.visa diena prastovejau laukdama eileje pasiimti kortele.žmones ateje veliau manes buna pakviesti.Tuoletu nėra išeit baisu kad nepražiopsot savo numeriuko.
Atsakyti
Prisijungus prie banko neveikia susirašinėjimo konsultavimo paslauga. Parašius užklausimą atsakoma kreiptis telefonu arba į skyrių. Paskambinus 1min/0, 09€. Kaip senais laikais teks pėdinti iki skyriaus..
Atsakyti
Su banku man kaip ir viskas gerai. T.y. su banko sąskaitą. Nu bet aptarnavimas... Buvo situacija, kad atvykusi į banko padalinį pasijaučia, kaip raupsuota. Ten dirbanti mergina, tikriausiai konsultantė, vaikščiojo po salę ir klausė klientų kuo ji gali jiems padėti, nu galvoju prieis ir prie manęs, bet pagalbos tikrai nesulaukusi. O vietoj to buvau nužvelgta tikrai šlykštaus žvilgsnio. Tikriausiai nepatikau mergaitei, nes ji į mane gal kokį pusvalandį taip ir laidė tą savo žvilgsnį. Taigi norėčiau tik patarti nusileisti ant žemės ir neklijuoti žmonėms etikečių, ypač savo klientams. Marijampolės padalinys J.Dailidės g.
Atsakyti
Atėjau nutraukti pensijų kaupimo sutarties, o jie paprašė atnaujinti duomenis ir pakišo klausimyną apie asmeninius reikalus ar yra šeimoje politikų ir ar turiu NT. Kodėl aš turiu teikti apie save asmeninius duomenis ir apie turimą turtą jei aš noriu nutraukti santykius. Wtf atsipeikėkit.
Atsakyti
sugedo mano kodu generatorius, varenos swed bankas be registracijos neprijma, skambinau telefonu1884, ten tik muzikele ir kad konsultantai uzimti man reikia tik uzsiregistruoti i varenos skyriu 2019-01-11d.
Atsakyti
Smart programėlė sukurta tam kad neatsidaro tu.niri pažiūrėti sąskaitos likutį sėdi u mašina ir vaziuoji.i artimiausią bankomatą gėda turėti smart programėlė kuri neveikia ištisai kodo prašo po 3-5 kartus jas per nesamonei!!!? Nori pervesti pinigus neatsidaro ištisai turi kažkiek laiko važiuoti į banką!! Esu nusivylusi prieš metus džiaugiasi programėlė veikė kuo puikiausiai.o dabar tragedija ištisai neatidaro.Banke turi lauke Kaune eilės kosminės....
Atsakyti
Siandien t. y. 2019 sausio 02 d., visa diena norejau susisiekti su BankoKauno skyrium del pakeistos korteles gavimo pastu. galioja iki sausio men. Atsakydavo, kad telefonas uzimtas, spauskite 5 Jums paskambins. Deja, neturiu supratimo ar kortele pasimete, ar kur nors Banke, nors pagal Jusu rasliava pagamina pe1r savaite. Nesuprantu, kodel as turiu nervintis, nieko is Banko negaudama ir dar kaip pasityciojimas vadinasi auksine paslauga. TIKRAI AUKSINE.
Atsakyti
Nesuprantu kaip galima taip dirbti PC SAVAS. Žmonių ilgiausia eilė is 12langeliu dirba vos 4. Žmonės laukia valandų valandas kol galės prieiti, swedbank atsakingiems asmenis nesidomu kad laukia senjorai (ar Jūsų nuomone jie neturi ką veikti ir laukti visa diena??), mamos kurios turi vaikų arba žmonės kurie vėluoja į darbą... Kam atsidarot tokį didelį skyrių jei nesugebat aptarnauti žolinių? Kodėl dirba tiek mažai darbuotojų?
Atsakyti
Alytaus miesto swedbank darbuotoja Roma Palionienė visiškai niekuo negalėjo padėti ir bendravo labai nemaloniai tik išėjus iš banko teko vėl sugrįšti. Bet darbuotoja sėdėjusi registratūroje padėjo viskuo ir sutvarkė viską be jokių pykčių ir problemų
Atsakyti
Swed Ukmerges skyrius. aptarnaujancio personalo darbuotoja Grazina. Visiskai nesuvokianti savo darbo srities specialiste. Be to, dar ir "grazioje formoje" apkaltino klienta. Nenoreciau daugiau bendrauti su tokiu zmogumi. Pareikalavau pakviesti aukstesnes kategorijos darbuotojo. Pabendravus su skyriaus vadove, visi klausimai buvo ispresti taikiai, ir be pykciu.
Atsakyti
Noriu Kaune uzsidaryti saskaita. Siuntineja is vieno padalinio i kita, nes vieni nedirba su grynaisiais. Saskaitoje 0.00 tad paklausiau kam tie grynieji. Ogi tam, nes 70ct kainuos. Jus gal juokaujat? Jau treciam padaliny svaistau savo laika, galbut si karta pavyks pabegti galutinai is jusu gniauztu.
Atsakyti
Trečiadienį gavau žinutę, kad buvo atlikta įtartina operacija, todėl stabdomas apsipirkimas mano kortele. Patikrinau sąskaitą - tiesa, kažkur į užsienį buvo padarytas pavedimas 87 eur. sumai (tik tuo metu jie dar buvo rezervuoti). Paskambinus 1884, man paaiškino, jog turiu laukti kol pinigus nuskaičiuos, tada pačiai rašyti ten kur pinigai buvo pervesti ir jeigu man nepavyks jų atgaut tada kreiptis į banką... Na, atėjo ta diena kai man pinigus nuskaičiavo (penktadienį). Šeštadienį nuvykau į banką, papasakojau situaciją. Banko padalinyje man paaiškino, jog reikėjo kreiptis kol pinigai dar buvo tik rezervuoti! Galima buvo užšaldyti rezervaciją ir viskas būtų paprasčiau! Nors konsultantė, su kuria bendravau telefonu, man to nesakė. Parašiau prašymą kad man grąžintų pinigus, konsultantė, pas kurią buvau, pasakė jog TIKRIAUSIAI pinigai bus grąžinti. Tai vat. Jeigu negrąžins - tada jau kreipiuosi su skundų dėl pirmosios konsultantės nekompetentingumo per kurią aš nebeturėsiu galimybes susigrąžinti savo pinigų. Suma nedidelė, gal kai kam juokinga - tačiau tai MANO pinigai.
Atsakyti
Laba diena
Esu labai nusivylusi Jūsų banku.
Prašoma buvo pakeisti 1003 į 100$ t sk. 20$po 1$
Užsakymas buvo pateiktas š.m lapkričio 3d raštu ir prašoma
atsiimti Kaune prekybos centre MOLAS banko padalinyje.
Sugaišau 2val. laiko ir minėtas prašymas buvo pilnai neišpildytas.
Pinigai buvo gauti po 20 dolerių.
Supratau, kad reikės pakeisti banką ir pasiūlyti šeimos nariams ir draugams nepasitikėti
ŠIUO BANKU
Pagarbiai Irena
Atsakyti
Siuo banku nesinaudoju, net naudojasi mano mama.Pasibaigus korteles galiojimui mama, kaip visada, nuejo i padalini atsiimti korteles.Jai buvo pasakyta, kad korteles nera.Reikia uzsisakyti.Ok.Mama budama banke prase darbuotojos ja uzsakyti, bet banko darbuotoja atreze, kad to nedarys, nes mama turi el.bankininkyste ir pabreze jei pati nemoka uzsisakyt tegul vaikai uzsako.Palaukit.Kodel zmogus atejes i padalini to padaryti negalejo, o gal jusu darbuotojai nekvalifikuoti siuo atveju?Vyresni zmogu sitaip vaikyti yra nezmoniska.Mama verkdama man skambina, kad jai niekas nesuteike nei info kaip uzsisakyti, nei uzsake patys.Gal pradekite labiau gerbti savo klientus.Veiksmas vyko Panevezio centriniam banke.Apmokykite savo darbuotojus, kaip reikia elgtis su zmonemis ir kaip juos aptarnauti.Pasipiktinusi dukra
Atsakyti
Apgailėtina komunikacija, vadybininkai neišmano savo darbo - žada viena, staiga sąlygos keičiasi. Labai neprofesionaliai dirba. Džiaugiuosi, kad daugiau neteks turėti reikalų.
Atsakyti
Labai prastas ir nesuderintas klientu aptarnavimas. Atejusi i banka pralaukiau valanda laiko, nors visi zmones kurie atejo pries mane seniausiai isejo ir net ateinantys po manes buvo priimti greičiau nei as. Teiravausi informacijoje kodel turiu taip ilgai laukti man buvo pasakyta kad NEZINO. Neiskentusi isejau is banko nesusitvarkiusi reikalu. Geriau pakeisiu banka nei lauksiu visa diena, jog galeciau pasikeisti kodu kortele.
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas Zirmunu centre!
Atsakyti
Swedbank laaaabai "palengvino" mano gyvenimą : vietoj patogios kodų korteles įsiūlė "išmaniąją technologiją" - kodų generatorių, kurio mygtukai strigo jau pačiame banko padalinyje, kai darbuotoja pažindino kaip jis veikia. tada prireikus man namuose pasinaudoti banko paslaugomis - pervesti pinigus, jis tiesiog nesuveikė. tai dabar man vėl registruotis ir laukti visą savaitę, kad pakliūčiau į banką.
Atsakyti
Norejau uzdaryti saskaita tai pasirodo didziausia paslaptis kaip tai padaryti. ivedus i google seb saskaitos uzdaryma iskart ismeta apie uzdarymus ivedus swed saskaitos uzdarymas ismeta kaip atidaryti saskaita. Ju puslapyje taip pat jokios informacijos apie tai kaip uzdaryti saskaita. galvoju reiks nueit i banka. Banke gal 100 zmoniu laukiu jau valanda nepanasu kad sulaukskiu. Buvo priejusi darbuotoja paklause ko reik pasakiau kad uzdaryt saskaita noriu sako gerai lauk o kitu pasiima be eiles suprantu gal kitom operacijom na bet vistiek. Paprastas dalykas kuri turetum padaryt internetu.
Atsakyti
Labiausiai apgailėtinas bankas ever. Moku du kartus per menesi už hui žina ką. Pats bankas sugalvoja ir uždeda mokesčius. Kortelės administravimo mokestis dar suprantu, bet kai atsiranda kažkoks minimalių paslaugų tarifas... Nu sorry chebra. Aš ir taip jau moku jum už kiekvieną pavedimą po 23 centus.
RINKITES BET KURĮ KITĄ BANKĄ! Visur kitus mokesčiai aptarnavimo mažesni. Sekmingai tai padariau ir aš.
Atsakyti
2018 10 07 Atvykau į jūsų padalinį AKROPOLYJE 12.06 val. uždaryti saskaitą. Administratorė Mintarė Dargytė pasakė, kad reikės laukti ape 30min. Pralaukus 40 minučių atkreipiau dėmesį, kad vėliau už mane atėję žmonės nuėjo prie langelio pirmiau nei aš. Palaukęs dar 10 min pastebėjau, ką tik atėjęs jaunuolis paėmė iš administratorės Mintarės Dargytės kažkokius dokumentus ir iš karto buvo aptarnautas. Pasipiktinęs priėjau pre administratorės ir paklausiau kodėl žmonės eina nepalaukus nė 5 minučių, man buvo atsakyta, kad tai auksinis klientas. Pradėjau pyktintis, o man buvo pasakyta, kad bus iškviesta apsauga. Pralaukus valandą
nebeturėjau daugiau laiko beprasmiškai laukti.
Atsakyti
Apdraudem su mama kelis objektus, viename is ju ivyko svartinis ivykis praejus apie 48h nuo apsidraudimo. Kiek mano laiko, kantrybes sugadno sita bendrove nesuvokiama. Viskas vilkinama trecias menesis. Nebesuskaiciuoju kiek skambuciu ir zinuciu palikdavau, kad su manim susisiektu.Niekas vis neatskambindavo ar neatrasydavo.Normalu, kad draudimo bendrove ignoruoja ir jau trecias menuo sprendzia reikala? NESIDRAUSKIT pas juos!
Priteista suma tiesiog juokinga -100 eu us visiskai sugadinta vonia ir lubas, kaimynai is virsaus apliejo.Kvadratu nedaug, plyteliu nepriskaiciavo isvis,.kurias remonintininkai isdauze (mat dalis buvo isdauzyta pries apsidraudus, o dar daugiau isdauze jau apsidraudus, tai nusprende, kad nesiskaitro). Visiskai reik iskapot lubas, nes susmego, issibangavo ir det nauja gipsa. Jus man pasakykit ka siais laikais galima uz 100 euru padaryt, lubas perdet ir plyteles pakeist?
Normalu kai turi prasinet, kad kas teigtusi susisiekti? Pagailekit, zmones, savo nervu ir, jei norit, kad kas padetu atsitikus nelaimei, tai ne sitas draudimas
Atsakyti
Tiesiog norėjau perspėti visus besikeičiančius valiutas būti atsargiems.Praeitą savaitę, Vilniuje, Swedbank padalinyje teko keistis valiutą, pirkau svarą. Atvykus į Angliją buvau nelabai maloniai nustebinta, kai draugai pasakė, jog dalis kupiūrų (po 5 svarus) yra seniai išimtos iš apyvartos, taigi jų nepanaudosiu ir reikia eiti į anglišką banką, kad išsikeisti. Atvykau atostogų, taigi ne po bankus ekskursijų norisi. Žinoma menka problema draugai patys iškeitė ir apsiėmė vėliau juos išsikeissti. Kiek esu keliavusi ir keitusis valiutą pirmą sykį susidūriau su tokiu atveju, tikrai nesuprantu kaip bankas gali išdavinėti tokius pinigus.
Atsakyti
Donatas 2018-05-11 16:41:36
Sveiki, rekomendavus apsidrausti ir taip apsisaugoti nuo nelaimiu ir darbo netekimo, ale apsaugoti seima, apsidraudziau givybes ir traumu, ligos ir nedarbo draudimais. Ir ramiai sau dirbau, kol neatsitiko beda. Per sunkiai pakelus isigijau stuburo disko isvarza. Teko operuoti. Kreipiausi i draudimus. Pasirodo tokios traumos ju lenteleja nera ir draudimo ismoka man nepriklauso. O ligos ir nedarbo draudimas uz pirma men.irgi nieko nemoka. Iskyla klausymas kam tokie draudimai yra reikalingi? Tai uz ka jiems reikia moketi. Nusivyles.Sudo verta apsauga
Draudimai skirtingose kompanijose ir skiriasi ne tik kainomis, bet ir sąrašais. Todėl neverta kaltinti banko, nes paslaugą pats pasirinkote, jeigu norite turėti pigiai, niekada už tai negausite visko. Nepamirškime atkreipti į kainos ir kokybės santykį prieš drausdamiesi. Juk niekada nenupirksite už 1e aukščiausios rūšies dešros, lygiai taip pat yra su paslaugomis.
Atsakyti
Darbuotojai visiškai negerbia klientų laiko. Buvome susitarę konkretų laiką ateiti pasirašyti sutarties. Atėjus sutartu laiku pasakė, kad sutartis dar neatnešta ir kad reikia palaukti, Laukiau 15 minučių, priėjau vėl, "paguodė" kad sutarties dar nėra. Išėjau. Kaip tokioje didelėje įstaigoje nėra sutvarkyti tokie paprasti dalykai? Ar sunku paruošti sutartis iki sutarto laiko su klientu?
Atsakyti
Labai prasta sistema siame banke veikia, 1val laiko laukti del to kad pasiimtu studento pazimejima. Tai ka žinau. Kuomet buvo nustatytas tam tikras laikas kad reikia atsiimti.
Atsakyti
Sveiki, nėra jokių pranešimų kaip vakare įeiti į banką išsiimti pinigų, negana šeip ne taip įėję banką prabuvom banke 15 min. nes neišleido iš jo banke, bandėm išeit niekaip nepavyko, taskėm duris kaip tik begalėjom, kur pranešimai, perspėjimai kaip išeit iš banko visa tai vyko Kretingoj, esu labai nusivylus, kad tokios įmonės nesugeba vygdyt savo verslo kaip priklauso ir sukelia tokius trugdžius, pirmą ir paskutinį kartą naudojuos šiuo banku
Atsakyti
Vakar buvau Swedbank del paskolos, tai dar niekada gyvenime neteko taip nemaloniai pasijusti klientu aptarnavime. Norejau busto paskolos 45k, gal jiem ir maza suma, gal jie ir didziausi bei "geriausi" rinkoje, bet kaip pats dirbantis klientu aptarnavimo sferoje niekada taip nekalbeciau su bet kokiu klientu. Galima graziai atsiprasyti, kad tokiu nesuteikia ir islydeti. O dabar pasijutau "ko tu cia nori" "valink is cia greiciau" ir lyg koks "bomzas" atejes skolintis pinigu. Niekada nerasau skundu del aptarnavimo, bet si karta sukele tokias blogas emocijas, kad norejosi kazkur issipasakoti.
Atsakyti
Julija 2018-08-31 08:06:43
Dingo pinigu priemimo paslauga bankomatuose. Vyras antra diena nori padėti pinigus, tačiau vietose kur tai visada galima buvo padaryti, jos daugiau nėra.
ta i su manim atitiko. i vilniaus gatve.
. as buvau sunevota.Buvau šokirota. turėjau eiti į miesto Rotušės aikštę, kitoje gatvėje. kurioje įsikūrė filialas su 4 bankomatais viduje. ten gavau, dar vieną šoką nuo kiekio.
Atsakyti
Dingo pinigu priemimo paslauga bankomatuose. Vyras antra diena nori padėti pinigus, tačiau vietose kur tai visada galima buvo padaryti, jos daugiau nėra.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
EPP įšaldė V. Orbano partijos narystę
EPP įšaldė V. Orbano partijos narystę 03-21 11:33
Trečiadienį Europos liaudies partija (EPP), vienijanti ES pagrindines centro dešiniųjų politines jėgas, nusprendė įšaldyti Viktoro Orbano, Vengrijos premjero, partijos "Fidesz" narystę dešiniųjų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Twitter 32,57 +4,16%
Facebook 165,44 +2,40%
Google 1223,97 +2,10%
Amazon.com 1797,27 +2,01%
Bank of America 28,64 -3,41%
FedEx 175,07 -3,49%
Harley-Davidson 34,98 -3,74%
Humana 275,31 -3,96%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 95,42 -3,19%
Auksas 1320,07 +2,19%
Vištiena 2,09 -2,79%
Cukrus 0,57 +1,79%
Kava 2,83 0,00%
Nafta 59,03 -0,10%
Benzinas 1,57 +9,79%
Varis 6300,49 +6,08%