VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu psidalinti savo malonia patirtimi. 2022-06-28 dieną buvau jūsų banko padalinyje Savanorių pr. 5, Vilniuje. Mane aptarnavo darbuotoja Ala. Ji buvo labai maloni moteris, bendravo labai mandagiai ir šiltai. Net ir pasibaigus darbo laikui padėjo susitvarkyti visus reikalus, buvo labai kantri. Ačiū Jums ir sėkmės darbuose!
Atsakyti
Sveiki, jau kelerius metus gaunu laiškus iš Swedbank, adresuotus mano gyvenamuoju adresu man nežinomam asmeniui, kaip man anonimiškai ir nesugaištant daug laiko apie tai jums pranešti?
Atsakyti
Jau kelinta diena L.Asanavičiūtės norfoje neveikia bankomatas! Niekas nesiruošia tvarkyti?
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas (Vilniaus g.124-130, Siauliai). Ne visais atvejais galima laukti ir i banka reikia ateiti dabar. Skubiems atvejams galetumete registruoti ta pacia diena, o ne kita savaite.
Del minutes laiko kol buvo atblokuotas generatorius - tiek laiko sugaiso aptarnavusi darbuotoja - teko laukti virs 40 min., matant kai tave "aplenkia" daug veliau i banka ateje zmones. Taip pat dirba tik vos kelios aptarnaujancios darbuotojos. Kitos vaiksto imituodamos darba.
P.S. kituose bankuose sia paslauga atlieka prie duru stovinti administratore.
Atsakyti
Labai prastas bankas...Saskaita uzdaryta del 2eur skolos ir praryta kortele...Nuvykus i banka buvau isprasytas lauk kadangi reikia isankstines registracijos...Jei nera registracijos tu jau nebe klientas! Tai sakau man laukti savaite kol priims o pinigu pasiimti negaliu ir turiu laukti savaite niekam neidomu...Blogas aptarnavimas ir bendravimas su klientais Panevezyje.
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimu Vilniaus m. Konstitucijos prospekte padalinio Atidarinejau sąskaita, Guoda viską paaiškino, atsakinėjo į visus užduotus klausimus Labai lengvas bendravimas ir malonus aptarnavimas
Daiva Bražėnaitė
2022-05-30 20:59:35 IP 28m80qvd
Atsakyti
Neseniai pakeičiau banką iš Luminor į Swedbank ir buvau maloniai nustebinta. Paliko įspūdį puikus aptarnavimas, maloni aplinka ir nuoširdus pagalbos suteikimas. Esu labai dėkinga Utenos skyriaus Swedbank darbuotojai Auksei už profesionalią konsultaciją ir nuoširdžią pagalbą. Tai yra pirmas bankas Lietuvoje, kuriame buvau taip paprastai ir jaukiai sutikta. Mano nuomone, darbuotoja Auksė yra tikras Utenos skyriaus Swedbank veidas.
Daiva Jariene
2022-05-30 13:57:18 IP 1e
Atsakyti
Reiskiu pacius silciausius ir nuosirdziausius padekos zodzius Marijampoles padalinio darbuotojai p.Astai uz profesionaluma, malonu aptarnavima, zmogiska supratima ir rupesti.Linkiu kuo didziausios sekmes p.Astai ir dekoju uz visas atliktas paslaugas vienu metu.Didelis aciu.
Atsakyti
Užsisakiau kortele 05.06 dar vis jos neturiu 05.26 paskambinus į banką kortele dar siunčiama, internete rašo kad 10 darbo dienų ir kortele turėtų atsiųsti, kaip taip įmanoma ? Kaip zmogui valgyt ?
Apsurdas.
Atsakyti
Labai prastai dirba sakiu swedbank padalinio darbuotojei uzsiregistravau 2022.05.26 dienai 14:50 valandai pralaukiau iki 15:06 ir Kai uzejau paklausti pas konsultante manes nempieme nors laisvas kabinetas buvo tik pasake kad turiu laukti tai kodel turime registruotas jei darbuotojei nesilaiko taisykliu
Atsakyti
Užkniso totaliai, reik galvoti kaip pinigų nusiimti....pradžiai kiekvienam rajone buvo po banko skyrių, bankomatų visur buvo, todėl ir pasirinkau....dabar blets ateini, po 20-40min stovi kad prieiti nusiimti...Gariūnuose 1bankomatas, d*****i gal? Čia jūs vikdot politika davai pysk į kitą banką?
Atsakyti
El.bankininkyste naudotis neleidžia. Užsiregiatruoti tuomet per internetą negalima. Vienintelė išeitis vykti į banką. Rokiškio bankas... Dirba tryse, nei vieno žmogaus... Atvykus be registracijos nepriima, o ir užregistruoti negali.. Matyt labai jau užsivertusios darbais.
Atsakyti
Blogas bankas darbuotojai meto ragelius.
Darbuotojai nutekina informacija, s*****i siunčia žinutes,
sunkiai suprantu informacija ar s*****i ar bankas ar draugas rašo negali žinučiu skaityti, gyvenam laivoje šalyja ar swedbanke?
Perejau I kita banka ramu.
Atsakyti
4 dienos kaip nėra atsakymo į e banke parašytą užklausimą. Net neperžiūrėtas...
Ar jūs bankrutuojate?
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkoju Utenos padalinio darbuotojai Auksei Alkimavičienei profesionalumą, gražų bendravimą, patarimus, paaiškinimus ir rūpestį
Atsakyti
Remigijus 2022-04-23 11:05:05
Swedbank puslapyje rašoma, kad konsultacijos telefonu teikiamos pirmadienį- penktadienį, ir šeštadieniais. Paskambinus, vienintelė "konsultacija" buvo - "skambinkite pirmadienį aš nieko nežinau, niekas nedirba". Gėda.
Epopėjos tęsinys. Skambinu darbo dieną, atsiliepęs darbuotojas negali paaiškinti, kodėl pervedimas užstrigęs jau ketvirtą dieną, pažada išsiaiškinti, ir po valandos perskambinti.
Taip niekas ir nepaskambino...
Atsakyti
Swedbank puslapyje rašoma, kad konsultacijos telefonu teikiamos pirmadienį- penktadienį, ir šeštadieniais. Paskambinus, vienintelė "konsultacija" buvo - "skambinkite pirmadienį aš nieko nežinau, niekas nedirba". Gėda.
Atsakyti
Meto rageli paskambinus verslo telefonu +37052684422 kadangi "Jus ne verslo klientas" bet kad mano kliento ID yra tas pats tiek verslui tiek ne tai ragelio metytojai pamirso. Nereikejo kainu pakelti nebuciau isejes is verslo paslaugu i Paysera. Deja patys nusprended kad klientu Jums nereikia.

Paskambinus ir identifikavus su savo generatoriaus ID, tiesiog tryksta nenoras padeti ir galiausiai metomi rageliai.
Atsakyti
Norėčiau palikti gera atsiliepima apie jūsu darbuotoja - vadybininke su paskolomis (turbūt) - Sandra Trampienė. Labai maloni, kompetentinga, puikiai viska paaiškina, profesionaliai atliekanti savo darba, kantri. Puiki darbuotoja.
Tačiau esu lb nepatenkinta jūsu sistema del klientu priėmimo i padalinius. Užsiregistruoti vizitui- savaite laiko eile (čia toks jausmas kad pas prezidenta norėčiau). O atejus dvi esamos darbuotojos nieko neveikia ir plepa. Čia kam to reikia. Kodel sukeliat tiek rūpesčiu savo klientams. Karantinas jau baigesi. Laikas grįžti prie senos tvarkos.
Atsakyti
Kauno m.Karaliaus Mindaugo pr.37, užsukau be registracijos dėl Smart-ID pratęsimo ir darbuotojas labai mandagiai man padėjo, esu dėkinga už žmoniškumą, sėkmės.
Atsakyti
KAIP Jums NEGEDA direktore Inga Skisaker, NEskelbti (niekur - nei laiškose, nei internete...), kad trumpas numeris 1884 ima už KIEKVIENA minute, pagal nustatyta operatoriaus taryfa (pavyz.Tele 2 - 4 centai/min.) !!! Arba, TIK Jums/Jusu bankui - reikia pinigu ?!? Ir, pinigu Jums - vis maža ir maža ! Toliau, KAIP surasti "veikejos" Irenos Maksimaitienes kontaktu, kuri pasiraše pateiktame draudimo polise ? - Čia, kas per slepynes ! Toliau, KODEL neveikia/neatsako tel. numeriai - 852680501/02 ?...
Atsakyti
Kompanijai nereikia gerų IT specialistų, nes jie surenka visus gyvenimo aprašymus ir tik paskui po kurio laiko pasikviečia tinkamus kandidatus. Eilinis laiko švaistymas.
Atsakyti
Vilnius 2022-03-08 11:12:18
Kaimiete, visų pirma užsiregistruok vizitui, o ne kaip Pilypas iš kanapių išdyk, tada pūkus kelk. Kaip biesina tokie, kurie be menkiausio teksto suvokimo ir bendro supratimo sako, kad "šaraškinai kažkokie".
Ei mietiete snapelį prasiplauk, man visai vienodai kas ir kur tave besina. Jautiesi užkalbinta? Eik paiganyk, o ne demonstruok savo smegenų trukūmą.
Atsakyti
Lina 2022-03-05 14:52:59
Šiandien buvome swedbank, kažkoks siaubas žmonių nėra nors pasakė, kad be registracijos nepriėma nes didelės eilės, reikia priimti visus ukrainiečius, o tai, kad mes su mažu vaikų 8mėn., atėjome be registracijos iš kito miestelio kureme nėra banko visiems pof, nes dabar daug ukrainiečių reikia priimti be eilės. Pastovėjome šalia banko apie 15min, psr tą laiką nei vienas žmogus neužėjo. Čia normalu per tą laiką galėjo viską sutvarkyt. Šaraškinai kažkokie
Kaimiete, visų pirma užsiregistruok vizitui, o ne kaip Pilypas iš kanapių išdyk, tada pūkus kelk. Kaip biesina tokie, kurie be menkiausio teksto suvokimo ir bendro supratimo sako, kad "šaraškinai kažkokie".
Atsakyti
Šiandien buvome swedbank, kažkoks siaubas žmonių nėra nors pasakė, kad be registracijos nepriėma nes didelės eilės, reikia priimti visus ukrainiečius, o tai, kad mes su mažu vaikų 8mėn., atėjome be registracijos iš kito miestelio kureme nėra banko visiems pof, nes dabar daug ukrainiečių reikia priimti be eilės. Pastovėjome šalia banko apie 15min, psr tą laiką nei vienas žmogus neužėjo. Čia normalu per tą laiką galėjo viską sutvarkyt. Šaraškinai kažkokie
Atsakyti
Sveiki, norėčiau padėkoti Laurai Matiošaitienei už suteiktas konsultacijas ir visą pagalbą būstui įsigyti.
Atsakyti
Tai ne bankas, o a*******i, nes neleidžia žmonėms pervesti savo pinigų į kitą banką, nes nepadidina pavedimų limitų, visaip išsisukinėja. Elgiasi kaip nori, kaip Putinas.
Atsakyti
Tai bankas ____šiandien veiks, ar kaip? Susitvarkykite savo IT. nereta jau tokia situacija!
Atsakyti
Laba diena, kodėl 2022-02-25d nuo 18, 30val. neveikia SWEDBANKAS swetainė ir internet bankas.Man reikai sudeklaruoti VMI deklacijas. Prisijungiu per banko generatorių.
Dėkoj už atsakymą
Pagarbiai
Atsakyti
AB Swedbankas be jokios priežasties areštuoja fizinių asmenų sąskaitas, prisidengdamas "Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu" ir kt.
2022-02-03 gavau dovanų piniginių lėšų. 2022-02-09 bankas paprašė pirminių pinigų kilmės dokumentų, pateikiau notarinį dovanojimą tą pačią akimirką. 2022-02-18 d. AB Swedbankas areštavo dvi esančias AB Swedbanke banko sąskaitas, tuo metu sukeldamas grėsmę man ir mano šeimai, Teisminio pagrindo nėra, motyvuotai pagrįsti AB Swedbanko darbuotojai negali, tai bandys padaryti per 15 d.d. (pokalbiai telefonu)
Ar AB Swedbankas neviršija savo įgaliojimų?
Ar Lietuvoje notarinis dovanojimas yra ne dokumentas?
Be jokio pagrindo suvaržytos mano, kaip Lietuvos piliečio laisvės ir teisės į savo pinigines lėšas.
Pinigines lėšas areštuoti gali (VMI, Sodra, Anstoliai, Muitinė, Lietuvos bankas) Bankuose jokių įsiskolinimų neturiu, jokių paskolų neturiu, kreditinių kortelių neturiu. Savo teisėtai uždirbta alga Lietuvos Respublikoje disponuoti negaliu.
Atsakyti
Susitvarkykite vendor.net sistemą jungiantis su mobiliu parašu, nes dešimtimis kartų tenka bandyti ir gaišti savo laiką.
Atsakyti
Visą savaitę negalima normaliai nei įdėt nei išsiimt pinigų.Veikia tik kas antram klientui kaip loterijoj.Vienas terminalas per visą didžiauią rajoną su galimybe įnešt pinigus.Numerio kuriuo informuoti apie gedimą nėra.Ką jau kalbėt kad vieta terminalo baisi, pačioj parduotuvėj kur esi užmėtomas vežimais.Nu tokiam bankui šitaip elgtis tai žemiau plintuso.Dabar turiu važiuot 60 km kad įsidėčiau pinigus.Iki kokio šūdino lygio reikia dasigivent.Naujoji Akmenė!!!!!
Atsakyti
Egita 2021-10-20 15:08:27
Jurbarko poskyryje nesugebėjo atnaujinti smart id, vizito laukėme dvi dienas. Pasiūlė važiuoti į Tauragę arba į Kauną..
Tai jau taip, Jurbarko poskyryje su mandagumu ir kompetencija nedraugaujama. Jei jau nesupranta, kokį darbą dirba, tai jau nors tai mandagumu galėtų atpirkti. Labai jau menkas tas bankinis raštingumas...:)
Atsakyti
antiaferistas 2021-07-21 17:04:55
axaxaxa katik paskambino ale neva is swedbanko apsaugos sistemos, juokingiausia tai kad kalbejo rusiskai, sakau gal skambinat is rusijos swedbanko, nes swedbankas niekada rusiskai nekalba lietuvoje, ir as apie jusu aferas zinau, ir iskart padejo rageli.... numeris jai ka a******u +370656 45100 (greiciausiai kad jau bus isjungtas)
p.s. pokalbis jai ka irasytas telefone.
Pasimoviau ant sitos aferos ir is banko saskaitos dingo 2145e. Neisivaizduoju kaip ir is kur gavo info apie mane, bet apkniso tai konkreciai viska dare kaip ismanydami...
Atsakyti
Sveiki! Kokia yra politika, kad vienam nepilnamečiui atidaryti saskaitą nereikia gimimo liudijimo, o kitam šast ir reikia. Internetu taip pat nereikia. Užsiregistruojant važiuoti į konsultaciją aiškiai parašyta TURĖTI ASMENS DOKUMENTĄ apie jokius gimimo liudijimus net neužsiminta. Kas dabar man atlygins kura? 17 km pirmyn atgal.
Galbūt laikas tvarkyti jūsų sistemą ? Kaip nuolatinė klientė jau svarstau keisti banką…
Atsakyti
Laba diena. Vasario 03 diena atvikau į Akruopali. Maždaug po 10 val. prie pagrindinio iėjimo aš norejau iš bankomato nuimti pinigu. Paspaudžiau 320 euru. Aparatas ilgai skaičiavo, poskui ant ekrano atsirado, kad iviko klaida ir reikia kreiptis i banka. Pinigu man aparatas neisdave, o nuo saskaitos nuskaiciavo. As greit Akruopoleje pasikeliau i 2 auksta i banka, ir paaiskinau situacija. Manes saleje prie staliuko prieme labai maloni moteris, kuria padejo surasiti prasyma del neisduotu pinigu is bankomato. Mazdaug 10 munuciu begeje pinigai buvo grazinti i saskaita. Kadangi as to momentu buvau labai susinervinusi, tai neatkrepiau demesi i banko darbuotojos varda. Bet manau, kad banko vadovybe tai atskirs pagal laika ir mano prasyma. Noriu labai padekoti siai banko darbuotojai uz supratyma, malonu ir greita aptarnavima ir uz pagalba. Labai Jums aciu.
Atsakyti
Buvau lojalus šio banko klientas iki dabar. Kai šitie užblokavo galimybę atsiskaitinėti internetu (nors jų konsultantei buvo paaiškinta, kad aš dariau pavedimą, o ne s*****i pavogė duomenis), nusprendžiau siųsti velniop šitą banką. Eisiu pas konkurentus.
Atsakyti
Atsidarinėjome įmonės sąskaitą. Darbuotoja nežinojo kas yra momentiniai mokėjimai. Nustebino. Tuomet atidarėme įmonės sąskaitą, atsiuntė kortelę. Kortelėje teigiamas balansas, tačiau aktyvuoti neleidžia, supportas savaitgalį neveikia. Negalėjome pradėti veiklos. Pirmadienį susisiekiame dėl klaidos, pasirodo, kortelėje turi būti 5 EUR. Apie tai niekas neinformavo. Paklausus kaip tuos 5 eur įdėti į sąskaitą, kai nėra kortelės, pasiūlė pavedimu. T.y. eiti į kitą banką ar Perlo terminalą, kad pervesti 5 EUR? Koks verslas gali rinktis tokį banką? mums reikia dirbti, o ne žaisti. Jeigu bankas galvoja, kad įmonės apyvarta nesieks 5 EUR, tai su tokiais ir dirbkite. Uždaryti sąskaitos neleidžia, nes yra 7 ct. Reikia juos išleisti. Nepasikabinkite, nes nei leis naudotis paslaugomis, nei išeiti į kitą banką.
Atsakyti
Gandonai nx, tiek metu turejau to banko kortele o jie sudu kruva man uzsienyje isjunge banko kortele nors pinigu yra bet nenaudojama, tie banko asilai sugadino atostogas kada sugryzus jie meluotu kad kazkoki super plana sliucxhos lochai turi kad pateiktu saskaita uz korteles naudojima 50 euru, tada kortele isimagnetino kai viesbucio kortele kazkokia kartonine siuksle ir dar net ju smart id neveikia taij net nematau pas tu sliuchu kiek ir kaip jie laiko mano pinigus tos kurvooos pizzzdos prostitutes nxxxx, turiu kita savaite i banka kad drepciau savo stora bybiiii ant stalo kad jos isciulptu uz poooora euru nx.

Kazkoks gaidynas o ne bankas, kazkoks bomzu burelis nxxxx.
Atsakyti
Sveiki, norisi pranešti kad šendien apie 16 valanda atvykau į Kauno prekybos centro "Molas" Swedbank padalinį ir norėjau išsikeisti smulkias monetas ir jie nepriėmė pasakė kad negaliu, užtruks ir neapsimoka išsikeisti bet prieš važiuojant paskambinau bendruoju numeriu ir sakė galiu betkuriame Swedbank padalinį pasikeisti teko vėl temti namo tas neiškeistas monetas namo.
Atsakyti
Šiaulių KAC dirba tokia nemandagi ir netaktiška darbuotoja REGINA TVERIJONIENĖ, kuri nesugebėjo senam žmogui (86 m.) viską paaiškinti. Jos vienintelis tikslas išvaryti lydintį asmenį (tai kam ten pastatytos dvi kėdės???)...ir net nepasidomėjo ar močiutei viskas aišku, tik liepė visur pasirašyti ir jai net nekilo minčių kad gal ta klientė liko sutrikusi, nes blogai girdi ir nesupranta ką jai pasakoja, visokiais sudėtingais terminais....Ne savo "rogėse" matyt ta darbuotoja sėdi....
Atsakyti
Klaipedos SWEDBANKO padalinyj dirba aukštos klases specialiste vardu Tatjana, per trumpa laiką gavau atsakymus į visus klausymųs, ir taip pat buvo sutvarkyti visi reikalingi dokumentai.Didelis ačiū jai ir geros kloties !
Atsakyti
01.10 diena turėjome begalo nemalonę situaciją Kauno Megos padalinyje. Atvykau su savo močiute, aš buvau jos kaip lydintis asmuo. Darbuotoja Neringa Navickienė mane išvijo iš kabineto. Mano močiutė pvz tel numerio net neatsimena atmintinai. Neringa močiutei pradėjo reikšt vos ne priekaištus ko čia lendat jei nieko nežinot, nesuprantat ir numerio nežinot. Jokiais būdais nepateisinama kad galima šitaip nepagarbiai elgtis. Nusivedus į kabinetą klausinėjo su priekaištais, močiutė buvo visiškai pasimetus. O iš kur žinot man gal ta darbuotoja pakišo dokumentus pasirašyt, kad galėtų valdyt sąskaitą! Prašau atsiųsti dokumento kopiją ar nuorodą remiantis tuo, kad negali būti lydinčio asmens ??
Atsakyti
AR JŪS PAGALIAU KAIP KONTORA SUSITVARKYSIT NORMALIAI PRISIJUNGIMĄ Į KITAS SISTEMAS PER JŪSŲ BANKĄ?! KIEK GALI ŽMOGUS IEŠKOTI NUORODŲ PATEKTI Į TEN KUR REIKIA!!!! alioooo!!!!
Atsakyti
Patvirtinu, kad jokio melo neskleidžiu
Atsakyti
Keista, kaip tokios kaip Giedrė dar ten vykdo vadovės pareigas, kai tylumu nusisavina svetimus pinigus ir jai tai yra normalu/ Tai vadinama banko skaidrumu??? Liūdna
Atsakyti
Dėkui Šiaulių AB "Swedbank" padalinio darbuotojai Irenai Vitauskienei už malonų bendravimą ir profesionalumą.
Atsakyti
Lina 2021-05-21 10:24:50
Kodel verciate per prievarta jungtis su smart ID kai as jungiuosi su PIN generatorium, NEAUKLEKIT ZMONIU SIUKSLES !
Kaip panaikinti ta varnele nes anksciau visada atverdavo puslapi su prisijungimu per pin generatoriu kaip ir jungiuosi.
Atsakete kad istryniau slapukus, todel jau neisimena manes, tai dabar vel jungiuosi per pin generatoriu tai kodel panaikinta galimybe isiminti mane per pin generatoriaus prisijungio buda, padaryta kad neisimintu, nes uzdeta varnele ant pirmo pasirinkimo, kuris yra smart id, per smart id niekada nesijungiau. Nuimu varnele perkraunu puslapi vel ji uzsideda, tai zmoniu prievartavimas, dar pries menesi sitos nesamones nebuvo. Zlobai b**t prakeikti nenervinkit nuimkit ta varnele.
Tai jugi yra virš naudotojo ID galimybė rinktis su kokia priemone jungtis (smart id, biometrika, pin generatorius ir t.t.). Reikia pirma skaityti kas parašyta, o ne komentaruose rašyti nesąmones :)
Atsakyti
Akropolio "bankininkės" yra labai baisu, klimaksas gal? Sovietų sąjunga, suraukti snukiai labai baisiai (Ina P..Š..Ė). Komisiniai gan nemaži mokėjimus atliekant, tai dar ir atsiimant kortelę padalinyje nuskaitomas mokestis, kodėl tai niekur nepaminėta? Ateini atsiimti kortelę gyvai, ne dėl to, kad nėra kas veikti ir žiūrėti į žiurkiškus "veidus", o dėl to, kad Lietuvos paštas tragiškai dirba ir laiškus mėto tiesiogiai gatvėje! Tiesiog nuskaito net nepranešę.......
Atsakyti
nekompetetingi darbuotojai - vienąkart paskambinus darbuotoja patikrino duomenis, kieno vardu užklausimas, patikino kad gali išsiųsti banko kortelę (neaktyvyuotą) paštu. kitąkart kita darbuotoja viską neigė, kartojo tik ateiti į banko skyrių, net nepaprašė pasakyti BANKO kliento vardo pavardės! Ir šitaip bendraujama su ESAMU BANKO KLIENTU.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
GF bankas
GENERAL FINANCING BANKAS

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
SME Finance
Išmanus finansavimas verslui

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
„SME Finance“ kuriame naujus finansavimo sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei AI pagrįstą finansinių technologijų platformą, kuri priima labai greitus skolinimo sprendimus. Mes reaguojame į situaciją, kuri yra šiandien ir kuriame įrankį, kuriuo naudotis užtenka kompiuterio ar išmaniojo telefono. Kai...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...
Neris
Adresas: Jogailos g. 4, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Kredito unija „Neris“ yra Lietuvos Centrinės Kredito Unijų (LCKU) grupės narė ir veikia pagal Lietuvos Banko licenciją. Esame kooperatinė bendrovė, teikianti konkurencingas, aktualias ir kokybiškas finansines paslaugas savo nariams. Pagrindiniai mūsų nariai ir klientai – gyventojai ir smulkus verslas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Tvari IT įranga – mada ar ateitis?
Tvari IT įranga – mada ar ateitis? 06-29 12:06
Kol vienos įmonės vis dar abejoja dėl investicinės grąžos į tvarumą, kitos gi imasi lyderystės ir brėžia strateginę kryptį jų pasekėjams. Taip "Dell Technologies" – viena didžiausių IT įrangos...
E.Stankevičius: Esame vienintelė sporto šaka, kuri tiesiogiai investuoja į infrastruktūrą
E.Stankevičius: Esame vienintelė sporto šaka, kuri tiesiogiai investuoja į infrastruktūrą 06-29 02:53
Lietuvos futbolas patiria sukrėtimus, skaudžias akimirkas ir kuria kitokios ateities planus."Esame vienintelė sporto šaka ir federacija, kuri iš savo biudžeto tiesiogiai investuoja į sporto...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

ConocoPhillips 95,22 +3,24%
Exxon Mobil 91,50 +2,77%
Chevron 149,94 +1,61%
Facebook 196,64 +0,51%
Macy's 19,38 -4,06%
Amazon.com 107,40 -5,14%
NVIDIA 159,82 -5,26%
Nike 102,78 -6,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 6,08 -0,82%
Kava 5,74 -1,88%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Anglis 196,95 +16,09%
Sidabras 21,91 -10,75%
Benzinas 3,83 +20,06%
Vištiena 3,70 +0,82%