VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vakar buvau Swedbank del paskolos, tai dar niekada gyvenime neteko taip nemaloniai pasijusti klientu aptarnavime. Norejau busto paskolos 45k, gal jiem ir maza suma, gal jie ir didziausi bei "geriausi" rinkoje, bet kaip pats dirbantis klientu aptarnavimo sferoje niekada taip nekalbeciau su bet kokiu klientu. Galima graziai atsiprasyti, kad tokiu nesuteikia ir islydeti. O dabar pasijutau "ko tu cia nori" "valink is cia greiciau" ir lyg koks "bomzas" atejes skolintis pinigu. Niekada nerasau skundu del aptarnavimo, bet si karta sukele tokias blogas emocijas, kad norejosi kazkur issipasakoti.
Atsakyti
Prieš atvykstant į banką pasiskambinau info. nr. Ir konsultantė patikino, kad nereikia išanksto registruotis šiame mieste. Kadangi esame žmonės dirbantys, turime planuoti laiką. Atvykau apie 16 val. o bankas dirba iki 17 val. pageidavau atidaryti 2 vaikams sąskaitas. Konsultantė pasiūlė atvykti kitą dieną, išrėžė krūva priežasčių savo vidinės tvarkos, kuri man visiškai neįdomi, nes tai banko vidinė virtuvė. Beja nebuvo nei vieno kliento banke, tik mes ir dvi konsultantės. Aš bankui bent jau rekomenduočiau apmokyti dirbti su klientais. Manęs valstybinėje įstaigoje niekas taip nebuvo blogai aptarnavęs. Bet ačiū dievui, kad Lietuvoje yra pasirinkimas bankų. Niekada nevykstu dėl savęs, viską tvarkau elektroniniu būdu. Bet atvykus pirmą kartą supratau, komiam bankui priklausau. Tiesiog Jūsų darbuotojai pristatė Jus.
Atsakyti
Julija 2018-08-31 08:06:43
Dingo pinigu priemimo paslauga bankomatuose. Vyras antra diena nori padėti pinigus, tačiau vietose kur tai visada galima buvo padaryti, jos daugiau nėra.
ta i su manim atitiko. i vilniaus gatve.
. as buvau sunevota.Buvau šokirota. turėjau eiti į miesto Rotušės aikštę, kitoje gatvėje. kurioje įsikūrė filialas su 4 bankomatais viduje. ten gavau, dar vieną šoką nuo kiekio.
Atsakyti
Dingo pinigu priemimo paslauga bankomatuose. Vyras antra diena nori padėti pinigus, tačiau vietose kur tai visada galima buvo padaryti, jos daugiau nėra.
Atsakyti
Panevėžyje liko tik vienas swedbank filialas, eilės begalinės. Suprasčiau, jei būtų galima daugelį paprastų paslaugų susitvarkyti internetu, bet ne. Reikia atnaujinti duomenis, turi laukti minimum valandą. Tiesa, dar nelabai aišku, ką konsultantės bando įsiūlyti kiekvienam klientui, nes užgaištama daug laiko su kiekvienu. Jei yra tokia politika, kad kiekvienam reikia kažką įsiūlyti, tai bent jau tegul pasirūpina, kad dirbtų daugiau darbuotojų.
Atsakyti
Skambinau i Swedbank is uzsienio nes pamirsau nuolatini slaptazodi. Man atsake kad pakeisti slaptazodi as galiu tik atvykus i banko padalini. Dar niekada nesusiduriau su tokia situacija. Negaliu valdyti savo pinigais del banko kaltes! Nei vienoje salyje tokio negirdejau, visur pakeisti slaptazodi galima internetu. Butinai pakeisiu banka kai atvyksiu i Lietuva.
Atsakyti
stoviu jau valanda Mole Kaune Swedbanko filiale ir dar neaisku kiek reikes laukti. As manau kad bankas paprasciausiai tyciojasi is savu klientu. tikrai nebesinaudosiu sio banko paslaugomis..Jau susisiekiau su kitu banku del saskaitos atidarymo...
Atsakyti
Man anuliavo saskaita, del korteles nenaudojimo apie 4 menesius ir susidare skola 2 eurai. Kaip sakant pats kaltas, bet vietoj to, kad jusu konsultante kaip nor padetu, ji pasiule atsidaryti saskaita seb banke. Taip ir nesupratau juoktis ar tikrai eiti i seba.
Atsakyti
PC Molas. Laukti eilėje tenka valandą. Tiesiog siaubinga situacija. Tikrai reikia keisti banką... Kaune neįmanoma rasti greitai dirbančio skyriaus.
Atsakyti
Swedbanke (Vokiečių g. filialas) aptarnaujanti vadybininkė galėtų ne tokiu abejingu balsu pasakyti, kad "darykite, kaip norite, galite naudotis kito banko paslaugomis, jeigu jums taip geriau", kai Swedbanke praleidę visus susitarimo susisiekti su manimi dėl kreditinės kortelės limito pakėlimo terminus, pasakiau, kad kitame banкe nebuvo problemų ir man sutiko net naują kortelę išduoti norimomis sąlygomis. Jiems užtenka Sodros duomenų. Swedbanke jau turiu kortelę, tik limito didesnio norėjau, tai niekaip!!! Čia po paraiškos pateikimo praėjo 6 dienos, 2 kartus ėjau į banką su vadybininke kalbėtis asmeniškai, klausti, ar trūksta ko nors (negi SODROS neužtenka įmokų?), siunčiau darbo sutartį, kad dirbu neterminuota sutartimi, tada paprašė dar ir pradinės sutarties bandomuoju laikotarpiu su nurodytu atlyginimu. Įdomu labai?? Būčiau davusi tą sutartį, jeigu laiku būtų paprašiusi, bet dabar aš išvažiavusi ir neturiu jos prie savęs, nesivežioju aš visų dokumentų, kuriuos turiu (KAIP BEBŪTŲ KEISTA!!!!!), kadangi susitarėme, kad atsakymą gausiu iki pirmadienio (šiandien trečiadienis), paskambino tik tada, kai parašiau jai laišką. Negi taip nevertinate savo darbo vietų????? Taip ir liksiu be aptarnavimo? O pinigus už "atseit" paslaugą (paraiškos nagrinėjimą ir jokį atsakymą) pasiėmėte!!!!!!!!!! Ne ačiū : (((
Atsakyti
Nesinori pas jus net vaziuoti pastovei reikia valandas laukti.netureciau jusu banke paskolos tikrai atsisakyciau jusu paslaugu.
Atsakyti
Sudo kruva tas bankas butu galimybe begciau nuo jo toliau bet esu priverstas kenteti nes darboviete perveda alga suklydus koda uzsiblokavo internetine bankininkyste galvoju nieko baisaus paskambysiu atblokuos bet paskambinus be penkiu minuciu astuonios vakaro jau konsultanto nera nors teigia kad dirba nuo astuoniu iki astuoniu k**** lizdas ir siaip. ikainiai nezmoniski uz viska venkit sito banko.!!
Atsakyti
Sveiki,

Norejau perkelti I Jusu banka savo kaupimo pensija, pasirasiau notariskai banke, sako viskas ok, niekur eiti daugiau Jums nereiks, paskui po 2 men ateina laiskas is konsultanto, jog as dar ale turejau I buvusi banka nueiti...brr niekas nesake, viskas konvejeriu praejo su tuo notaru banke, , , ziauru..nusprendziau niekur nebekeldineti, pasilikau kur buvau..gaila..Komunikacija Jusu banke labia sunkiai veikia su klientais!!
Atsakyti
Gal ir geras indikatorius, kad daug žmonių banke bet pamatęs koks kiekis žmonių Panevėžio swed banko skyriuj iškart nusprendžiau uždaryti sąskaitą ir susirasti mažiau apkrauta banką o gal ir kredito uniją.

Pagarbiai: Eimantas
Atsakyti
Sveiki, labai ilgai reikėjo laukti eilėje apie 2 val.ir kažkodėl nors mes atėjom pirmi kažkodėl po mūsų atėje žmones buvo aptarnaujami greičiau. Mes rik norėjome sužinot ar yr punigu saskaitoje pas mirusi žmovų o tai kad padaryti reikėjo laukti 2 val.ir dar pati esu nesčia paskutiniai mėnesiai tai gal buvo galima atsižvelgti į tai nes tikrai nesčiam 2 val lsukti yra labai sunku ir silpna.kažka turit sugalvot tokioj situacijoj jei bankus uždarėt kurios sptarnauja su grynais pinigais.darbuotojai ksip nori taip elgiasi po vieną klientą priima ir išeina poto gryžta, čia Konstitucijos prospekte.
Atsakyti
Vilniuje, Konstitucijos pr.2, teko laukti eilėje 1 val. 40 min. Grynųjų pinigų operacijas tenka atlikti kelis kartus per savaitę, įmokos turi būti sumokėtos būtent šiame banke ir tik grynaisiais pinigais, nėra kito pasirinkimo, bet eilės varo į neviltį...
Atsakyti
PC, , Molas, , filialas sudaro dvigubas eiles, jog klientai justusi lyg laukia trumpiau, taip yra mėginama apgauti klientus dėl darbuotojų lėto darbo, mažo darbuotojų skaičiaus.
Atsakyti
Labai esu pasipiktinusi Swedbank Šiaulių Akropolyje darbu.Praktiškai visada tedirba konsultantės, o žmonių laukiančių apie 20-30.Tenka eilėje pralaukti virš valandos.Kai tuo metu šalia esančiuose bankuose darbas vyksta pilnu tempu ir eilių nėra.Mūsų šeima svarsto, ar nereikėtų pasirinkti kito banko.
Atsakyti
Esu pasiemus studentiska paskola 2010 metais ir moku iki dabar apie 4 eurus per menesi, 2018 metu birzelio menesi nuskaiciavo si paskola 53 eurus, pasiskambinau susizinoti kodel nuskaiciavo tokia suma. Banko darbuotoja pasake, kad cia mokestis uz tai, kad nepranesiau bankui, jog mokslus baigiau metais anksciau nei parasyta sutartyje. Nelabai suprantu kaip galima po 8 metu nepranesus vartotojui nuskaiciuoti pinigus, ir dar papildomai per sias dienas bus nuskaiciuoti apie 20 euru palukanu. Neturetu buti tokie dalykai, likau nesuprasta ir niekas taip normaliai man nepaaiskino visos sios padeties.
Atsakyti
Ziaurus aptarnavimas, zmones eina be eiles. Darbuotojai vos prasneka panoramoje kliento varda. Pries tai konstitucijos prospekte buvau, pries mane 40 zmoniu eiles visai nejuda, dirba maziau nei puse darbuotoju!!!! Mastykit truputi !!!
Atsakyti
Absoliuti darbuotojų nekompetencija spręsti klausimus. Labai ribotos galimybės spręsti problemas nuotoliniu būdu. Dėl paprasto klausimo padalinyje reikia lankytis kelis kartus ir tikslinti informaciją. Eilės mažiausiai 40 min. Priimami jautrūs vienašališki sprendimai neinformavus kliento (sąskaitos įšaldymas). Nuoširdžiai nesuprantu kaip XXI a. tokio žemo lygio ir nesiskaitymo su klientais bankas geba išlikti.
Atsakyti
Ziaurus aptarnavimas. Lauktip po 40 min Panaromoje
Atsakyti
Nesidrauskit ju kasko draudimu jokiu budu taip neveksliskai dirba kad nera zodziu. servisas sutaise masina skambina sako draudimas nemoka uz remonta skambini i draudima sako skambink policijai ir vaziuok atsiimt..pzdc moki litus uz tai kad isivelt i tokia nesamone. klientu aptarnavimas sudo vertas aplenkit sita sumyzta kontora nes galvos skausmo bus daugiau nei padarytos zalos. zalu "expertai" tai atrodo vakar tik ta darba gavo ir jiem vapse px ant kliento sake kad jokiu budu ten nesidraust ten bet netikejau o dabar savo kailiu teko isitikint
Atsakyti
Sveiki, norėjau atsidaryti sąskaitą banke, net nespėjus nusakyti problemos, kodėl ji man reikalinga, darbuotoja tiesiog pakeltų tonu, suriko, kad atsidaryti sąskaitą reikia 45min.vienam klientui, o žmonių pilna salė ir nežinia, kiek dar dirbs.Nesupratau tik vieno, kodėl tokia darbuotoja aplamai užima tokią darbo vietą, jei net kalbėti nemoku mandagiai, galima pagalvoti, kad kreipiesi tiesiog į ją asmeniniu reikalu.Jau ne pirmas kartas, kai prie talonėlio gavimo, darbuotojos elgiasi ne taip, kaip turėtų.Ir kaip galima tokiame banke turėti sąskaitą, ar aplamai kažko kreiptis, aptarnavimas tikrai ne toks, koks turėtų būti.
Atsakyti
Sveiki, rekomendavus apsidrausti ir taip apsisaugoti nuo nelaimiu ir darbo netekimo, ale apsaugoti seima, apsidraudziau givybes ir traumu, ligos ir nedarbo draudimais. Ir ramiai sau dirbau, kol neatsitiko beda. Per sunkiai pakelus isigijau stuburo disko isvarza. Teko operuoti. Kreipiausi i draudimus. Pasirodo tokios traumos ju lenteleja nera ir draudimo ismoka man nepriklauso. O ligos ir nedarbo draudimas uz pirma men.irgi nieko nemoka. Iskyla klausymas kam tokie draudimai yra reikalingi? Tai uz ka jiems reikia moketi. Nusivyles.Sudo verta apsauga
Atsakyti
2018 kovo mėnesį kreipiausi i Swedbanką dėl paskolos būsto remontui. Visus reikiamus dokumentus pateikiau kovo 6 dieną. Bendravau su privačių klientų aptarnavimo vadybininke Inga Keršiene.
Esu nusivylusi ir pasipiktinusi tokiu neatsakingu, pagaliau nekompetetingu darbu. Vadybininkei neįmanoma prisiskambinti nei laidiniu, nei mobiliuoju telefonu. Įroniškai skamba "siekiant kokybiško aptarnavimo, pokalbis bus įrašytas" Aptarnavimas žemiau kritikos. Iki šiol negavau jokio atsakymo dėl Swed banko sprendimo? Kreipiausi ir į informaciją su klausimu dėl terminų.....tada vadybininkė paskambino ir ėmė klausinėti dėl brėžinių....susidaro įspūdis, kad p. Inga Keršienė Swed banke atlieka ir turto vertinimo klausimus? Juk yra specialistai, kurie moka skaityti brėžinius. Gaila laiko.
Atsakyti
Tikrai NEGRAŽUS aptarnavimas mazesniuose miestuose.
Mano mama turejo issiimti numeriuka 3 kartus ir ilgai laukti eilėse,
norėdama persiųsti pinigus.

Visame banke nebuvo žmogaus, kuris padėtų jai užpildyti pinigu pervedimo kvitą. Ne vienas is mūsų negimsta mokėdami tokius dalykus ir, mano asmenine nuomone, vietoj kliento ignoravimo ar gėdinimo GEROS ĮMONES personalas turėtų būti šiek tiek labiau suinteresuotas pagelbėti žmones, norintiems toliau naudotis jų paslaugomis. Nelabai aišku ko tiksliai trūksta Swedbank darbuotojams, išsilavinimo, supratimo, žmogiškumo, nusimanymo klientu aptarnavimo srityje - ar visu kartu sudėjus.

Bet kokiu atveju - busimam/esamam Swedbank KLIENTUI siūlyčiau susimąstyti ar bankas (paslaugos) kurias pasirinkote ar ketinate rinktis atitiks Jūsų kaip VARTOTOJO ir ZMOGAUS poreikius, teises ir vertybes. Ar Ir toliau nuleidę galvas išeisime pro duris, posovietinių stiliumi labiausiai kaltindami savo 'durna galva'...
Atsakyti
Swedbank apskritai yra ne bankas, o tiesiog KONTORA. Atsilike, atsilupe ir visokie kitokie.. sneka nesamones, pazadu nevykdo ir t.t. butu smagu, jei isvis sitas "padaras" issinezdintu is lietuvos...
Atsakyti
Šilales swedbank atarnavimas turbut 2 balai is 10.ryte atejas gali nesulaukti paslaugunes pasibaigs darbo laikas, eiles dideles o darbuotuoja viena tai tie 2 balai uz jos pastangas.Kas turit gera nuotaika is ryto pabuve cia nebeturesit sekmes laukiant
Atsakyti
Norime nuoširdžiai padėkoti Šiaulių Swedbank klientų konsultantei Giedrei Pocienei už puikų darbą. Pas ją apsilankius gavome profesionalią konsultaciją, siūlomus įvairius paskolos variantus, išsamiai paaiškintas paskolos galimybes, visas banko sąlygos ir t.t.

Norime palinkėti ko geriausios kloties tolimesniuose darbuose.

Dijana ir Petras Baškiai,
Šiauliai
Atsakyti
Užsukau šiandien į Klaipėdos skyrių išsikeisti svarus tai tokio nemandagaus aptarnavimo nesitikėjau... Darbuotoja su manimi kalbėjo atmestinai nes aš nebuvau ne jų banko klientė, tai yra kažkada buvau bet sąskaitos jau nebeturiu. Su komentarais tai ko "neinat į savo banką" ir "nebandykite keisti kitam mūsų padalinyje" (nes iškeitė ne visą sumą).
Atsakyti
Prekybos centre “Savas” esantis “Swedbank” padalinys yra kažkoks nesusipratimas! Iš 12 aptarnavimo langelių dirba tik 7, aptarnavimas lėtas, žmonių pilna salė, darbuotojos laksto viena pas kitą. Darbas sparčiau vyktų jei dirbtų visi aptarnavimo langeliai, nesusidarytų eilės, dabar pusę žmonių laukia koridoriuje, daugiau kaip pusę žmonių pencijinio amžiaus neturi kur atsisėst, nes per daug žmonių. Valandą laiko laukiau išsikeisti pinigų!!!! Esu dirbantis žmogus ir neturiu laiko banko skyriuje tiek gaišti savo laiko! Kitą kartą rinksiuos kitą banką!!!!
Atsakyti
Uzstrigo buto duru syna, butas draustas Swed banke, teko keisti nauja, nuostolis 300€.Ar yra nuostolis atlyginamas Swed banko, jei taip, kur turiu kreiptis?
Atsakyti
Agata 2018-02-24 15:18:02
Sveiki esu labai nepatenkinta vilniaus akropolio swedbanku! Eilės kosmosinės galėtumete bent apytiksliu laiku informuoti kada atvykti kad nereikėtų laukti 3valandas!!!!!!!
Arba savaitgalį nedarykite atitinkamų operacijų kurios taip ilgai užtrunka!!!
Labai norėčiau kad sureaguotumėte į šį skunda kadangi žmonės visi nepatenkinti sėdi ir keikiasi!!!
95% operaciju kurias atlieka klientai yra visiškas žaidimas, viską galima atlikti per IB arba per bankomatą, bet gyvenimas priklauso tinginiams.
Atsakyti
Sveiki esu labai nepatenkinta vilniaus akropolio swedbanku! Eilės kosmosinės galėtumete bent apytiksliu laiku informuoti kada atvykti kad nereikėtų laukti 3valandas!!!!!!!
Arba savaitgalį nedarykite atitinkamų operacijų kurios taip ilgai užtrunka!!!
Labai norėčiau kad sureaguotumėte į šį skunda kadangi žmonės visi nepatenkinti sėdi ir keikiasi!!!
Atsakyti
vidmantas 2018-02-08 00:50:12
nu blogai asmens koda ivede ir viskas, ko cia myzi i kelnes
Na taip, cia geras komentaras, siaip pats tik i kelnes nemyzk gerai? Ar isiskaitei teksta?????Kad cia rasineji?Ar Tamstos pavarde saskaitoje kada pakeite ivede ne ta koda?Ir jeigu visiskai atsitiktinai nebutume to pastebeje niekas tos pavardes nebutu atkeite.Tai kaip galimi tokie dalykai? Ivede ne ta koda ir nei is sio nei is to pakeite pavarde. Tai nebent darbuotoja buvo kazko uzvartojusi. Siaip turiu nufotografavusi visa ivykiu eiga ir patikekit tai labai idomu. Ir dar idomu kas cia komentuoja, kad taip gerai zino apie neteisingo kodo ivedima?Nes tai vyko ne internetu kaip man paaiskino Swedbanke, o tiesiog i Vilniaus Swedbanko skyrius atejo mergina ir vat tada ir buvo pakeista pavarde ir pervesti pinigai.Geras cia, tipo nemyzk i kelnes, Toli su tokiais komentatoriais ir su tokiais banku darbuotojais nueisim.....
Atsakyti
Grazina 2018-01-20 18:24:04
Mano dukrai aplamai atsitiko kuriozinis dalykas. Jinai siuo metu Anglijoje, nori uz savaites parskristi savaitei i LT. Jau senokai yra Swedbanko kliente, bet nuo rugsejo 1 d. banko saskaita nesinaudoja ir ten buvo likutis 604 eurai. S.m. sausip 18 di atsidare savo elektronine bankininkyste ir pasiurpo, pamate savo pakeista pavarde ir pervestus buvusius 604 eurus i SEB banka Aistes ROSSIDI saskaita. Jos pakeista pavarde dabar taip pat ROSSIDI. Vardas sutapo, jinai Aiste.Kas man galetu paaiskinti kokiu budu tai galima padaryti? Paskambinus i banka, po keliu valandu su manimi susisieke ir paaiskino, kad Vilniaus kazkuriame banko skyriuje atejo mergina su pasu isduotu Aistei Rossidi ir darbuotoja ivelusi asmens kode klaida atsidare mano dukros saskaita ir ne tik kad pervede pinigus bet ir mano dukros saskaitoje pakeite jos pavarde.Ar kas nors galetu patiketi tokiais kliedesiais?Aisku, pinigus i dukros saskaita is karto pervede, pavarde vel atkeite i jos tikraja ir paskambinusi darbuotoja paklause ar as tokiu klaidu niekada nedarau, kad taip nesuprantu suklydusios banko darbuotojos. Atleiskit, bet tikrai nesuprantu kaip gali ivykti toks absurdas. Kas mane gali uztikrinti, kad mano dukros duomenys nebus ateityje panaudoti kazkokiais neaiskiais tikslais, jeigu banko saskaitoje nei is sio nei is to pakeiciama pavarde.Aisku, as sito ivykio nepaliksiu taip kaip yra ir kaip labai noretu banko darbuotojai. Labai apmaudu, kad kalbama apie labai didele apsauga pinigu, asmens duomenu, o realybeje pasirodo yra visiskai kitaip....
nu blogai asmens koda ivede ir viskas, ko cia myzi i kelnes
Atsakyti
Nesuprantu kokia teise turi ta siuksle MESKAUSKIENE man rasyti grasinanti laiska, kad nutrauks studiju paskolos sutarti nors ta sutartis yra sudaryta su VALSTYBES GARANTIJA. Nors praeita menesi issiunciau laiska su paaiskinimu kad ziema situacija sunki ir mokejimai veluos, pavasari situacija geres (beje yra skaiciuojami delspinigiai). Taciau ta brude atsiunte man grasinanti registruota laiska su grasinimais nutraukti sutarti jei nebus padengtas isiskolinimas. As imokas moku kiekviena menesi, tik nesuprantu kodel dengiama viena paskola o ne abi lygiomis dalimis, taip nesusidarytu isiskolinimas 90 dienu. BUK PRAKEIKTA SIUKSLE! TERORISTE!
Atsakyti
Nesąmonė su šituo bankų, kortelės užsisakyti neina. Jau dvi savaitės be kortelės, nors užsisakęs prieš dvi savaites kortelę, liepė dar savaitę ar dvi laukti. Atseit pas juos nerodo kad mano užsakyta (nors man rodo kad užsakyta), sako veikia ir sena, nors parduotuvėj atsiskaityti neleidžia, ieško durnelių. Aptarnavimas 0 vertas.
Atsakyti
Jadze 2018-01-16 16:04:21
Nusivyliau PC Panoramoje swedbank aptarnavimu, nemandagus, netolerantiski darbuotojei, sedi ir nieko neveikia o zmones laukia...GEDA..Pinigu su laikinu pasu neisdave nors akropolyje nuvykus gavome be problemu...zodziu darbuotojei prasti...
Mano dukrai aplamai atsitiko kuriozinis dalykas. Jinai siuo metu Anglijoje, nori uz savaites parskristi savaitei i LT. Jau senokai yra Swedbanko kliente, bet nuo rugsejo 1 d. banko saskaita nesinaudoja ir ten buvo likutis 604 eurai. S.m. sausip 18 di atsidare savo elektronine bankininkyste ir pasiurpo, pamate savo pakeista pavarde ir pervestus buvusius 604 eurus i SEB banka Aistes ROSSIDI saskaita. Jos pakeista pavarde dabar taip pat ROSSIDI. Vardas sutapo, jinai Aiste.Kas man galetu paaiskinti kokiu budu tai galima padaryti? Paskambinus i banka, po keliu valandu su manimi susisieke ir paaiskino, kad Vilniaus kazkuriame banko skyriuje atejo mergina su pasu isduotu Aistei Rossidi ir darbuotoja ivelusi asmens kode klaida atsidare mano dukros saskaita ir ne tik kad pervede pinigus bet ir mano dukros saskaitoje pakeite jos pavarde.Ar kas nors galetu patiketi tokiais kliedesiais?Aisku, pinigus i dukros saskaita is karto pervede, pavarde vel atkeite i jos tikraja ir paskambinusi darbuotoja paklause ar as tokiu klaidu niekada nedarau, kad taip nesuprantu suklydusios banko darbuotojos. Atleiskit, bet tikrai nesuprantu kaip gali ivykti toks absurdas. Kas mane gali uztikrinti, kad mano dukros duomenys nebus ateityje panaudoti kazkokiais neaiskiais tikslais, jeigu banko saskaitoje nei is sio nei is to pakeiciama pavarde.Aisku, as sito ivykio nepaliksiu taip kaip yra ir kaip labai noretu banko darbuotojai. Labai apmaudu, kad kalbama apie labai didele apsauga pinigu, asmens duomenu, o realybeje pasirodo yra visiskai kitaip....
Atsakyti
Nu nežinau iš kur jūs traukiate tokius darbuotojus. Jau esu jūsu klientė daugiau nei 10 metų, o kaip jūs bendraujate, reikėtų kultūros pasimokinti ir kaip bendrauti su žmonėmis. Gal tokie drąsūs darbuotojai, kai nemato kliento akis į akį. Žinokit nusivyliau jūsu banku ir tikrai ketinu iš jo išeiti.
Atsakyti
Nusivyliau PC Panoramoje swedbank aptarnavimu, nemandagus, netolerantiski darbuotojei, sedi ir nieko neveikia o zmones laukia...GEDA..Pinigu su laikinu pasu neisdave nors akropolyje nuvykus gavome be problemu...zodziu darbuotojei prasti...
Atsakyti
Šiaulių akropolyje buvau labai nemaloniai aptarnauta konsultantės Agnės Alejūnienės. Nemanau, kad tokie darbuotojai turi dirbti su klientais kai prie nepilnamečio vaiko yra įžeidinėjama jo mama.
Atsakyti
Barsausko 66 mole s*******o kantora ateini ir lauk lauk lauk
Atsakyti
Noriu tarti didelis Aciu, Birutei Petrauskienei, uz malonu bendravima ir gera darba.Aciu
Atsakyti
Buvau Plungės filiale, tai pakraupau pamačiusi kaip atrodo darbuotojos... Atrodė kaip kokios laisvo elgesio moterys, nejaučiančios jokio skirtumo, kad yra darbe viršoje rimtoje įstaigoje, o ne vakarėlyje... Pokalbio metu buvo baisu žiūrėti į tas ryškiai raudonas išputlintas lūpas, kurios švietė iš toli, ryškus makiažas kaip vakarėlyje. Kita palaidais plaukais aprykusi ilgiu iki užpakalio, jokio solidumo... Baisu kaip nesusivokia kur esančios.
Atsakyti
Patikimas bankas... Ačiū jūsų visam darbo kolektyvui, sveikinu su artėjančiom šventėm... Linkiu sulaukti per Kalėdas, Kalėdų senelio
Atsakyti
Patikimas bankas... Ačiū jūsų visam darbo kolektyvui, sveikinu su artėjančiom šventėm... Linkiu sulaukti per Kalėdas, Kalėdų senelio
Atsakyti
Labai prasta aptarnavimo kultūra. Darbuotojos nemandagios bei susiraukusios. 17:00 dirbo tryse, tačiau ryškiai matėsi, kad niekur neskuba, nors žmonių buvo.
Atsakyti
Noriu perspėti jus. Nepasikabinkite ant šito banko darbuotojų aferų, pastovus apgaudinėjimas dėl ko išėjau į SEB banką.
1. Siūlo padidinti kredito kortelės limitą pvz.: nuo 300 iki 500 Eur ir tuo pačiu ją apsidrausti, nes kitu atveju negausite didesnio limito, o po kiek laiko jums nesuteikia 500 Eur ir jūs automatiškai mokate už draudimą 300 Eur kortelei (Apie 2 Eur mėn.).
2. Imate paskolą pasiūlo pasirašyti gyvybės draudimą, nes taip bus ne 20% palūkanų, o 18% palūkanų, po to paskolos nesuteikia nors jūsų pajamos 600 Eur į rankas ir jūs mokate toliau už gyvybės draudimą (apie 12 Eur/mėn.)
3. Atsisakė pratęsti mano kredito kortelę mano sumai 289.62, nes ji buvo imta prie litų 1000 Lt, o aš tuo metu keičiau darbą ir nebuvo vieno darbdavio pajamų per 5 mėnesius, todėl neleido pakelti kreditinės limito iki 300 Eur, o prieš pat grąžinimo terminą, kai aš ją pilnai padengiau jų bankininkystėj rodė, kad turėsiu sumokėti 79 Eur palūkanų, dėl ko parašiau laišką, o jie atrašė, kad mes galvojom, kad jūs nepadengsite kredito limito 289.62 iki termino pabaigos todėl priskaičiavo palūkanas. Aišku nieks neatskaičiavo, bet kreditinės galiojimas buvo iki 07 mėn., kreditą rodė iki 11 mėn., ačiū kad su laiškais leido uždaryti visas sąskaitas ir korteles...
Nepasimaukite ant jų kabliukų, dabar sėdžiu ramus seb banke ir moku vietoj 10 eur/mėn. po 1 Eur ir net nemoku pavedimo mokesčių, bandžiau imt paskolą pasakė neduos dėl ko ir kaip, kad turiu vieną paskolą, vienam šeimos nariui turi likti 150 Eur pragyvenimui, ne taip kaip swedbankas pirma sukiša sutartis, o tada nieko neduodam ir net nepaaiškina dėl ko...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvos gyventojai taupo, bet sudarinėti ilgalaikius planus pritingi
Lietuvos gyventojai taupo, bet sudarinėti ilgalaikius planus pritingi 09-23 14:37
Didžioji dalis Lietuvos gyventojų planuoja ir savo pajamas ir išlaidas, tačiau savo ir šeimos finansinius planus sudaro tik kiek daugiau nei penktadalis gyventojų.
"Comcast" už "Sky" pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas
"Comcast" už "Sky" pasiūlė 34 mlrd. Eur – daugiau nei Murdochas 09-23 12:22
JAV kabelinės televizijos gigantė "Comcast" šeštadienį nurungė Ruperto Murdocho "Twenty-First Century Fox" varžytuvėse dėl britų televizijos bendrovės "Sky".
Popiežius aukojo mišias Kaune
Popiežius aukojo mišias Kaune 09-23 10:42
Daugiau kaip 100.000 tikinčiųjų iš Lietuvos ir gretimų valstybių dalyvavo sekmadienį Kauno Santakos parke popiežiaus Pranciškaus aukojamose šventose mišiose. Jų pabaigoje popiežius prabilo ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kai susergate, Jūs..

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

McDonald's 165,30 +2,80%
Starbucks 57,45 +1,81%
Cisco 48,56 +1,74%
Avon 2,44 +1,67%
Adobe Systems 260,88 -2,05%
General Electric 12,17 -2,33%
Moody's 174,59 -2,33%
Twitter 28,50 -4,52%