VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Susisiekimo paslaugos, savivaldybės įmonė

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Susisiekimo paslaugos, SĮ

Atsiliepimai apie Susisiekimo paslaugos, savivaldybės įmonė

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Susisiekimo paslaugos, savivaldybės įmonė
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kodėl 87 maršruto autobusai važinėja ne pagal savo laiką? Išvažiuoja 4-5 min. anksčiau. Šiandiena perkūno stotelėje
galejau spėti į autobusą, bet jis išvažiavo anksčiau. Ne 10.12 Todėl išlipdama iš 52 autobuso 10.10. Turėjau su vaiku šalti 30min.stotelėj. Būna išvis neatvažiuoja 87. Aplamai grafikai sudaryti nelogiškai iš miesto važiuoti i Avižienių pusę yra ne vienerių metų problema. 52 važiuoja kas 15min., o 87 kas 30 absurdas.
Atsakyti
Sveiki, ar į savitarnoje pateikiamas žinutes neatsakinėjate iš tingumo, ar klausimas apie pinigų likutį Jus trikdo, nes apskaita Jūsų yra aplaidi? Gal, tuomet, tiesiog verta toje pačioje savitarnos svetainėje rodyti lėšų likutį - kiek sumokėta, kiek panaudota, kiek nepanaudota - na ne raketų mokslas... O ir Jums būtų paprasčiau - nereiktų žinučių trinti.
Atsakyti
Laba diena. Esu pasipiktinusi, kad 7 maršruto autobusas kurio nr 8015 20210212 vakare važiuojant visiškai yra ne šildomas. Salono temperatūra tokia pati kaip ir lauke. Ar tai normalu ir kokia atsakomybė už keleivių pervežimą. Jau nekalbant apie vairuotoją kuris dirbą visą pamainą. Įdomu kodėl niekas nesirūpina autobusų technikine tvarka. Tai visiška ne pagarba keleiviams ir darbuotojams. Kiek ilgai turėsime naudotis šaltomis paslaugomis....?
Nijolė Rimkienė
2021-02-04 12:10:26 IP 5f4soq02
Atsakyti
Nijolė rimkienė 2021-01-28 15:03:39
Sveiki, šiandien mane labai nuskriaudė Jūsų viena vairuotoja { autobusas 50, maumedžių st buvo pagal grafiką 12, 21 kursuojantis į Bajorus} Važiavau vieną stotelę, nes labai buvo sunkus krovinys - sau ir kaimynei ligonei pirkau maisto. Vairuotoja matė mano pirkinio dydį, be to esu jau garbingo amžiaus 84- ri. Maumedžių stotelėje išlipo viena taip pat pagyvenusi pora nešini tik rankinukus. Jie dar norėjo man padėti iškelti. bet vairuotoja užtrenkė duris. Pradėjau belstis į langą, nuspaudžiau STOP signalą, bet vairuotoja visu greičiu važiavo toliau. Kai jos paklausiau, kodėl neišleido, ji pasakė, kad važiavau tik vieną stotelę. Suprantama, vairuotojams tokie vienos stotelės keleiviai nepatinka, bet mes taip važiuojame ne iš prabangos. Taip, ji mane norėjo "pamokyti". Norėčiau gauti atsakymą.
Nemanau, jog Jūsų pageidavimą kas paskaitys, į mano aimanas neatsakė.
Atsakyti
Sveiki, kada pagaliau grąžinsite 3 - jo maršruto troleibusus? Ar galima buvo palikti Karoliniškes be tiesioginio susisiekimo į centrą ir nuimti 3 ir 14 troleibusus? Kas taip protingai sugalvojo įdomu būtų sužinoti. Ar manote, kad žmonės centre neturi neatidėliotinų reikalų?
Taip pat pasižiūrėkite pagaliau kaip iš T. Narbuto stotelės Karoliniškių kryptimi išvažiuoja pilnutėliai autobusai, tarp keleivių atstumas gerai jeigu siekia 20 centimetrų...
Nijolė rimkienė
2021-01-28 15:03:39 IP 5f4sp6iv
Atsakyti
Sveiki, šiandien mane labai nuskriaudė Jūsų viena vairuotoja { autobusas 50, maumedžių st buvo pagal grafiką 12, 21 kursuojantis į Bajorus} Važiavau vieną stotelę, nes labai buvo sunkus krovinys - sau ir kaimynei ligonei pirkau maisto. Vairuotoja matė mano pirkinio dydį, be to esu jau garbingo amžiaus 84- ri. Maumedžių stotelėje išlipo viena taip pat pagyvenusi pora nešini tik rankinukus. Jie dar norėjo man padėti iškelti. bet vairuotoja užtrenkė duris. Pradėjau belstis į langą, nuspaudžiau STOP signalą, bet vairuotoja visu greičiu važiavo toliau. Kai jos paklausiau, kodėl neišleido, ji pasakė, kad važiavau tik vieną stotelę. Suprantama, vairuotojams tokie vienos stotelės keleiviai nepatinka, bet mes taip važiuojame ne iš prabangos. Taip, ji mane norėjo "pamokyti". Norėčiau gauti atsakymą.
Atsakyti
PAKEITIMAI ATLIKTI VISIŠKAI NEATSIŽVELGIANT Į KELEIVIŲ SRAUTUS. APGAILETINA.
Atsakyti
Labas rytas, turiu klausimą, jus norit kad kuo daugiau žmoniu COVID-19 užsikrestu? Kam tada taip trumpinti autobusu kiekį? Dabar 7:12 22-12-2020 is Rokantiškiu link Antakalnio važioju 115 autobusu ir vos įlipau į autobusa, autobusas pilnas žmonių, dabar važiojam i stovim kaip silkes skardineje, prispausti viens prie kito. Jeigu taip trumpinant autobusu kiekį, tai nors normalu autobusa 12m išleiskit i reisą, o ne 8m su minimum vietos kaip ir sedinčiu, taip ir stovinčiu.
Atsakyti
Noriu pasidomėti, kodėl 40 ir 56 maršruto autobusai maršruto atkarpą nuo Šeškinės stotelės link Fabijoniškių ir atgal važiuoja vienas paskui kitą ? Nesuspėjus, keleiviams reikia laukti apie 20 min. sekančio maršruto, kai vėl važiuoja du autobusai vienas paskui kitą. Ar negalima būtų pakoreguoti važiavimo grafiko?
Atsakyti
53 autobusas numeris 4591 2020-11-13 dieną 15, 13 valandą prieš nosį uždarė durys. Buvo raudona šviesa ir kokias 2-3minutes stovėjo, parodžiau kad laukiu, parodė, kad neileis. Ar galite paaiškinti, jau ne pirmą kartą matau tiek troleibusus tiek autobusai uždaro prieš nosį durys. Ir jeigu šlubuoja žmogus irgi normalu uždaryti ir matant ne atidaryti durų?
Prašome laikytis žmogiškumo.
Atsakyti
Sveiki turėjau tokia problema siendiena papildžiau 1 mėnesiui kortele bet sėdau autobusą ir neaktivavo per valandą ir gavau bauda kas per ne sąmonės.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau pasiskųsti dėl, įžulaus ir nemandagaus elgesio keleivių kontrolės darbuotojų. 2020.10.26 dieną, 19val. 47min. į 6G autobusą Rudens stotelėje įlipo konrolierius vardu Vidmantas Pečiulis, kuris elgėsi labai nepagarbiai. Patikrinęs elektroninius keleivio bilietus, kontrolierius paprašė pateikti asmens dokumentus. Kai aš su savo draugu juos parodėme, Vidmantas juos pasiėmė sau į rankas, neatsiklausdamas leidimo ir nenorėjo atiduoti atgal. Taip pat, kai tikrino elektroninius bilietus, be leidimo maigė telefono ekraną, nors tam nebuvo jokio tikslo, aš pasirūpinau, kad kontrolierius pamatytų visą jam reikiamą informaciją. Vėliau jis išsodino mus iš autobuso ir nunešė mūsų asmens dokumentus į savo darbinį automobilį ir perdavė juos Dianai Grebliauskienei, kuri pildo administracinio nusižengimo protokolus. Norėčiau dar pabrėžti tai, kad keleivių kontrolės darbuotojų automobilyje nebuvo laikmasi jokiomis saugos priemonėmis., , Pagauti’’ keleiviai sėdėjo vienas šalia kito, nesilaikė tarpusavyje saugaus atstumo ir įlipus į keleivių kontrolės darbinį automobilį, nebuvo suteikta galimybė ir pasiūlymas dezinfekuoti rankas. Vėliau, kai Diana Grebliauskienė surašė ir išdavė administracinio nusižengimo protokolo lapus, mes priėjome prie kontrolierio, kuris mus išlaipino iš autobuso (Vidmanto Pečiulio) ir paprašėme pateikti jo dokumentus, o šis labai išsigando ir pradėjo slėpti ir uždenginėti rankomis savo darbo pažymėjimą, kuris kabėjo ant jo krūtinės ir po kelių sekundžių greitu žingsniu nuėjo toliau nuo mūsų ir pasakė, kad jeigu turite klausimų, kreipkitės į Žolyno g. 15. Labai graudu ir nemalonu, kad keleivių kontrolės darbuotojai elgiasi taip įžuliai ir nemandagiai su keleiviais, o kai jų ko nor paklausi, negali atsakyti ir bėga tolyn.
Atsakyti
Labai prašome atkreipti dėmesį į 14 autobuso vėlavimųs. Jaigu pagal tvarkaraštį turi būti 15:22 o atvažiuoja 15:35.Vaikai laukantis autobuso iš mokyklos būna pasimetė ir išsigandę nes nesupranta ar autobusas jau išvažiavo per anksti ar išvis nepasirodys. Labai tikiuosi kad į šį laišką bus sureaguota. Geros dienos linkėdamas antrokes mama.
Jūratė Kazlauskiene
2020-09-29 05:43:53 IP 2e7r432v
Atsakyti
Kiek galima 36 autobusas pats pirmasis pastoviai vėluoja, vakar moteris padarė pastabą kad per jį vėluoja į darbą tai šiandien atvažiavo dar vėliau. Kam tada grafikas.
Atsakyti
Dėl parkavomo ženklinimo!!!
Programėlėje nusistačiau parkavimą mėlynoje zonoje. Netyčia buvau užsistatęs Kauną, o mašiną parkavau Vilniuje. Gavau baudą per savo žioplumą... Bet kyla klausimas, ar negalėtumėte sulyginti miestų zonų parkavimo mokesčius, arba skirtinguose miestuose naudoti skirtingu spalvų zonas? Tikiu, kad aš ne vienas taip nusibaudžiau... Prašau spręskite šitą klausimą, taip, kad žmonėms būtų patogiau. Nebauskite dorų, žioplų piliečių... sugadinot visą dieną........
Atsakyti
Sveiki, jau daugiau kaip mėnuo stotelėje Mo muziejus (miesto centro link) neveikia elektroninis tvarkaraštis, o Mo stotelėje stoties link bene savaitė pripilta ir išpėduota balti dažai (bjauriai nemalonus vaizdas). Tikiuosi tvarkos, linkėdama sėkmės.
Atsakyti
Susisiekimo paslaugos dirba visiškai nekompetentingi žmonės. Pirmą kartą pasipildžiau vilniečio kortelę per el. bankininkystę ir pasirodo įnešiau pinigus (26 Eur) į el. piniginę, o aš norėjau nusipirkti mėnesinį bilietą už 26 Eur. Telefonu mane NETEISINGAI pakonsultavo, kad tai labai paprasta, tik reikia nuvykti į Žolyno g, arba į Geležinkelio stotyje esančius klientų aptarnavimo centrus. Apie Gedimino g. esantį skyrių man NIEKO NEPASAKĖ. Žolyno g. pasirodo išvis tokiais reikalais neužsiima. Tik sugaišau daug brangaus laiko. Geležinkelio stotyje esančiame skyriuje moterėlė ilgai trypčiojo ir kažką susakė dėl PVM, Šiame skyriuje dar kartą sumokėjau 26 Eur ir pasipildžiau vilniečio kortelę. Kad galima kreiptis į Gedimino g. 9A vėl niekas nepasakė... Vienu žodžiu išmaišiau visą Vilnių dėl visiškai nemokančių suteikti informacijos žmonių, pagaliau kreipiausi į Gedimino 9A, turėjau parašyti prašymą, nurodyti savo sąskaitą į kurią man turės atgrąžinti tuos nelemtus seniau pervestus 26 Eur. Kažkodėl užskaitos padaryti nebuvo galima. Taigi taip baisiai dirba Savivaldybės įmonė "Susisiekimo paslaugos". Ji dirba ne stengdamasi padėti, o tik gaišina paprastų vilniečių laiką. Tokį prastą darbą vertinčiau - 0.
Rasa Valintėlytė
2020-07-14 15:38:41 IP 2e7r5e0u
Atsakyti
Kodėl Kai namie turiu wifi ir reikia pasitikrinti Vilniaus miesto viešojo transporto tvarkaraštį man būtina naudoti mobilius duomenis??? Autobuse negalima naudotis m.ticket prisijungus prie autobuse esančio wifi!!!! Kodėl???? Labai nepatogu!!!!
Atsakyti
Šiandien t.y.liepos 11d. 7 maršruto troleibusas, kuris turėjo iš Skalvių stotelės išvažiuoti 14:29, išvyko dviem minutėmis anksčiau. Vairuotojas matė, kad mes perbègę gatvę buvom prie troleibuso durų, tačiau piktybiškai jų neatidarè, ko pasekoje pavėlavome į tarpmiestinį autobusą. Labai pikta ir nemalonu, kad grafiko nesilaikymas ir paprasčiausio žmogiškumo trūkumas, sugadino ne tik nuotaiką, bet ir pusdienio planus.
Atsakyti
Autobusas nr.1 vaziuojant is Ikea parduotuves 20.29 val.s.m.liepos 9d. aiskiai mate vaziuojant, kad as begu su sunkia deze ir maisu ir kai buvau prie pat duru, jis tiesiog uzdare ir nuvaziavo!Kaip tokie"vairuotojai"vadinami?
Oziai ar gaidziai?
Atsakyti
Sį "Susisiekimo Paslaugos" internetiniame puslapyje nustatyti rinkliavos dydžiai už automobilių stovėjimą vilniaus centre yra nežmoniškai dideli ir beprasmiai (žr. https://www.parking.lt/lt/2). Zonų pertvarkimas - tai yra viso Vilniaus centro padengimas mėlyna zona, valakampių paplūdimio aikštelės apmokestinimas - buvo patys blogiausi ir visiškai neadekvatūs sprendimai. Reiktų atminti, kad Lietuvos gyventojų pragyvenimo lygis nėra toks pats kaip Vokietijos, Prancūzijos ir t.t., tai reiškia, kad nėra ko mums lygiuotis į tas valstybės rikliavos už automobilių stovėjimą dydžiu. Tokia didelė rinkliava ir viso Vilniaus centro padengimas mėlyna zona yra didelė nepagarba vairuotojams.
Atsakyti
52 autobusas per anksti atvažiavo. Nespėjau įlipti ir todėl pavėluosiu ir man tai nėra malonu. Praneškite vairuotojams, kad atvažiuotų laikų. Gėda
Elena Arlauskienė
2020-05-30 15:42:40 IP 28mctbsn
Atsakyti
Gegužės 30 diena 14:00 troleibuso nr. 1701 (6 maršrutas važiuojant į Žirmūnus) vairuotojas Tauragnų stotelėje sustojo, bet neatydare durų. Mes su mama (80 metu) aišku neturėjom galimybes įlipti. Pavažiavus nuo stotelės apie 10 m., sustojo, išleido keleivius. Mums pribegus prie durų, kai jau mano ranka laikėsi už durų tureklo, vėl bandė uždaryti durys.
Bet atidarė. Įlipus pasakiau, kad su keleiviais taip elgtis negalima. Vietoj atsiprašymo išgirdau chamo monologą. Gieda, kad turite tokius darbuotojus.
Atsakyti
Suprantu, jog šiuo metu dėl karantino yra sunki situacija, tačiau vistiek nemanau, jog 7 troleibuso vairuotojui/ai iš skalvių stotelės 10.41 reikėjo man prieš nosį, vos nepriveriant man rankos uždaryti duris, kai troleibuse buvo tik vienas žmogus, nemanau, kad as pažeidžiau kažkokias karantino taisykles, kad šitaip reikėjo pasielgti. Gėda.
Atsakyti
Sveiki, Noriu paklausti, ar tiesa, kad nuo pirmadienio, dėl koronos viruso grėsmės ir galimo užsikrėtimo viešasis transportas važinės su atidarytais langais?
Atsakyti
Keleivių ir bagažo vežimo Vilniaus m. savivaldybės viešuoju transportu taisyklėmis 4 p., 4.6. p.p. nurodyta, "keleivių kontrolės pradžia - tai momentas, kai viešojo transporto priemonė privažiuoja stotelės, prie kurios artėjama ir kurioje kontrolieriai vykdo keleivių kontrolę, įvažą ir vairuotojas užblokuoja komposterius. 4.7 p.p. nurodyta, kad " keleivių kontrolės pabaiga - tai momentas, kai vairuotojas atblokuoja komposterius, o kontrolierius pažymi specialiose patikros priemonėse kontrolės pabaiga".17.4 p. vairuotojas privalo "prieš pat įvažiuojant į stotelės, kurioje vykdoma keleivių kontrolė, įvaža blokuoti elektroninius komposterius ir nedelsiant pranešti keleiviams, kad artimiausioje stotelėje bus atlikta keleivių kontrolė". Pažymiu, e. bilietas buvo pirktas važiuojamu autobusu komposteriu ir pateiktas kontrolieriams, kurie nutarime administracinio nusižengimo byloje nurodė, kad bilietas pažymėtas po kontrolės pradžios. Kilo klausimas, kaip galima privalomo "blokuojančio komposterio" realiai pirktą e. bilietą, vertinti, kad "kontrolei buvo pateiktas negaliojantis terminuotas bilietas ir skyrė baudą.
Atsakyti
Šiandien, 2020-03-08, jei esi merga / moteris / mergaitė - transporto kontrolieriai merginų netikrina.
Kodėl ? už ką ??? Vien dėl o, kad turi papus - tai jau gauna kažkokią teisę važinėti transportu per moterų dieną nemokamai ? Kas tos moterys? neįgalios ar ką, kad joms tokia teisė ir garbė suteikiama? Ar jos nemokamai gai važiunėti tik dėl to - kad tai neva kompensacija už tai, ad yra aptarnaujantis vyrų personalas?
Tai jei moterų diena, tokia baisiai svarbi, tai davai, darom lygiąsias, per vyrų / tėvo dieną darykit transportą vyrams nemokamą, netikrinkit vyrų, dovanokit jiems gėles, o moteris bauskit ir veskit į autobusiukus, kad jos ten gautų baudas.
Žiauriai nemėgstu neteisybės, kai blakstienoms pamirksi - ir vien dėl to, kad esi silkė - baudos negauni.,

Žinau, kad mano komentaras tiems, kurie turi vakarais aptarnaujamą personalą nepatiks - bet man nesvarbu. Atėjau čia pasakyti ką manau apie moterų dieną. IR tiek žinių. Darykit išvadas.
Atsakyti
Įmonė kurios paskirtis apiplėšinėti - tai tą sėkmingai ir daro. Susimokėjau sąžiningai už parkingą prie pat ženklo o pasirodo ten kažkur prieš tai yra kitas ženklas kuris nurodo jog stovėti džiaudžiama...man metrą kaskart vežiotis kad tiksliai atstumus pasiskaičiuoti? Jei išrašot baudą nuo 30 iki 90eur tai grąžinkit pinigus už parkingą.
Kontrolierius 00295 uolus darbuotojas, tikiuosi premijos negausi už išplėštus iš kitų žmonių pinigus.
Živilė Gadliauskaitė
2020-03-02 17:37:53 IP 5f4somv4
Atsakyti
Šiandien 2020-03-02 įlipau į 5g autobusą justiniškių stotelėje, iškart įsijungiau bilietų pirkimo sistemą, tačiau panašu, kad ji nėra tokia greita kaip 5g vairuotojas, tad taikos stotelėje, man net nespėjus gauti bilieto, buvau išlaipinta ir man buvo išrašyta bauda. Kontrolieriai kaltina mane, nes, pasak jų, aš turėjau spėti, tačiau kaip man reikėtų spėti per 30 sekundžių ir nusipirkti, ir aktyvuoti bilietą? Kad galėtų rašyti baudas, pirmiausia, reikia susitvarkyti sistemą:)
Atsakyti
Būkite atidūs. Blogiau nei TSRS milicija. Užteko 1 minutės, kuri kainavo 20 eu. Lygiai po 1 minutės m.parkingo programa buvo blokuota 6 min, nes "vyko patikrinimas". Pasislėpę tūno ir laukia, kada galės prilipdyti baudos kvitą prie vos priparkuoto automobilio Pagailėtina. Įmonė neverta pagarbos. P.s. skubi pagalba gydymo įstaigose teikiama iper 15 min laikotarpį.
Atsakyti
Sutvarkikite raudonoji zonz Raugyklos Gatveje, Prie IKIUKO, bala zmones stato masina i bala, neimanoma jau kenteti, o zona uz pusmeti keiciasi jau 3 kartus. Buvo zalia, po to geltona, dabar jau raudona.Sendien apmokejau visa diena, ta vadinama r.zona.O kaip ozejau kavos, jau bauda 20 eur.nuotraukas gausit ir jus, nusiuntem ministruj!
Atsakyti
Prie technopolio aiksteleje visada statydavausi automobili, nors budavo ir viena vieta tik likus - visada ileisdavo i aikstele. Dabar, kai salia sios aiksteles padare zaliaja zona, nors ir puse aiksteles tuscios, privaziavus prie slatbaumo, raso neva nera laisvu vietu, nors puse aiksteles pilna tusciu vietu!
Atsakyti
Laba diena.
Vakar 2020.01.30 vakare 18.00atvykus į "Liubarto stotele" teko laukti pusvalandį bent vieno 7 troleibuso kai pagal tvarkaraščius jie važiuoja kas5min., ko pasekoje buvo paveluota į kita autobusą iš stoties ir teko laukti valanda sekančio autobuso ir šalti lauke. Kadangi iš šios pusės centro link važiuoja tik1arba 7troleibusas esu labai nusivylusi.
Beto šiandien 2020.01.31 14.26 iš Džordano Dudajevo stotelės
link centro turėjo važiuoti 11autobusas kuris vėlavo pusvalandžiui, sekančio autobuso 15.03irgi nebuvo sulaukta, bet stovint laukiant kad vėluojant bet visdėlto atvažiuos buvo pastebėta kad autobusas nuvažiavo aplenkdamas stotele kitu keliu išvažiavo į Vytauto gatve, bet stotelėje kurioje jo laukė žmonės jis taip ir nepasirodė. Esu labai pasipiktinusi tokių neatsakingu vairuotojų elgesiu.
Atsakyti
Sveiki, esu labai nepatenkinta 50 autobuso grafiku. Trečia diena iš eilės laukiu autobuso Šilo tilto stotelėje. Tenka laukti kito, nes nurodytu laiku neatvažiuoja... Grafike pažymeta, jog autobusas turėtų važiuoti apytiksliai kas dvidešimt minučių. Jeigu laiku neatvažiuoja autobusas, norėčiau, jog grafikas būtų aiškesnis.
Ačiū.
Natalja Vaitiekūninė
2020-01-09 17:02:46 IP 65fkiu6r
Atsakyti
Laba diena,
šiandien 2020.01.09 nuo stoteles Operos ir baleto 16.06 vaziavau su 46 autobusu Nr.4505, Valstybinis Nr.KOL709 iki stoteles Skalviu.
Noreciau padekoti vairuotojui, kuris vairavo autobusa, jis buvo labai malonus visame kame (iskaitant malonu bendravima parduodant bilietus, sklandu ir atidu vairavima, nekilo jokiu problemu atidarant pirmas autobuso dureles, kaip kitiems vairuotojiems.
Su 46 autobusu vaziuoju jau 2 metus, tai tokio vairuotojo dar nebuvau sutikusi, aciu jam uz gera ir malonia kelione namo.
Sekmes jam darbe.
Atsakyti
Sveiki, šiandien (2020.01.04) ryte pildžiau programėlėje m ticket bilietus. Pinigus nuskaičiavo nuo sąskaitos, tačiau bilietai nepasipildė. Koėl?. Buvau priversta pirkti talonėlius pas vairuotoją. Kas man grąžins pinigus? Ir kodėl nepasipildė? Sistema tokia netobula? Prašau susisiekti su manimi. Nenorėčiau, kad dar taip pasikartotų, esu labai pasipiktitinusi.
Atsakyti
Šiandien, sausio 2 d.41-o maršruto autobusas, važiuojantis iš Užusienio į Stotį Hidrogeologijos stotelę pravažiavo 7 val.18 min., vietoj 7.22 val. Nespėjau ne tik aš, bet ir kiti važiuojantys tuo laiku. Nors bėgau, vairuotojas manęs nepalaukė. Dažniausiai tuo laiku važiuoja 7042 numeriu pažymėtas autobusas, vairuojamas nekantraus ir nervingo vairuotojo.
Atsakyti
Jurate 2019-10-01 21:39:45
Sian ryte ilipus i 7 marsruto troleibusa Kaukaro st. per Traffi aktyvavau bilieta. Troleibuso parko st. ilipo kontrolieriai ir nubaude mane kad vaziavau be bilieto nes aktyvavimui pritrukau 2 sekundziu. Apgailetina : (Tik dabar supratau kam tas aktyvavimas padarytas, yra atstumu tarp stoteliu kur nespesi aktyvuoti o jiems pelnas. Manau ne viena del sekundziu bauda gavau. Tiesiog pasijutau apiplesta viduri dienos. Reikejo matyti tu kontrolieriu dziaugsmingus veidus : (Norisi paklausi susisiekimo paslaugu, kada tureciau aktyvuoti bilieta? Ar tik isejusi is namu? Nes savo atstuma nuvaziuoju per 25 min. ir dar 10 min tolerancijos. Pilnai telpu i 65 cnt. Ir noretusi kad tie kas sugalvojo ta nesamone, patys isbandytu per 15 sek aktyvuoti bilieta.
Panašu, kad naudojasi tokiais trumpais atstumais tarp stotelių ir ne vieną taip nubaudžia. Bilietas nespėja aktyvuotis. https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatve/patikrinome-ar-pasiteisino-15-sek-taisykle-vilniaus-viesajame-transporte-221-1208372
Atsakyti
Siandien ivyko incidentas.
Laukiau autobuso 22.11 (49-to) Baltupiu stoteleje.Vos ilipau i autobusa net nespejau atsisest kaip vairuotojas staigiai pradejo vaziuot, vos peties neissinarinau ir seip visa kelia leke kaip beprotis.
As puikiai suprantu kad kiekvienas zmogus yra pavarges po visos dienos darbu, ar turintis tam tikru rupesciu, bet atsiprasau (vezat zmones ne malkas!!!!!!) neduok dieve butu trauma kas man atlygintu uz tai???Ogi niekas!!!!
Beto dar mokam pinigus uz vaziavima, tai kodel turim salt autobusuose!!aprupinkit kiekviena autobusa sildymu.
Atsakyti
Ne vieną kartą jau buvo kalbėta apie tai, bet niekas nesikeičia. Šiandien ir VĖL 49 autobusas išvažiavo anksčiau nei jam priklausė. Atsakykite, prašau, kodėl?
Teodoro Narbuto stotelę (link Žvėryno) 49 autobusas paliko 14.09 val., nors turėjo atvykti (!) į šią stotelę 14.11 val.
Dėl šios situacijos ne tik turėjau šalti virš 20 min., bet ir kontrolei patikrinus kitame autobuse elektroninis bilietas jau būtų nebegaliojęs, nors papildytas visai valandai ir su atitinkančiais tiksliais autobusų laikais (važiavau 30 autobusu ir Teodoro Narbuto stotelėj man dar būtų reikėję palaukti keletą min. 49 autobuso). Įdomu, kas tada būtų kaltas? Pasak Susisiekimo Paslaugas, visada kaltas yra keleivis - skambinau, todėl žinau, kad baudą neteisėtai teks mokėti, o pati įmonė už savo veiksmus niekaip neatsakys.
Atsakyti
Vakar 16.00 valandą važiavau nuo T. Ševčenkos stotelės iki Jurgio Baltrušaičio st. su 3g autobusu vairavo trumpais, pusiau garbanotais, bordo spalvos plaukais moteriškė, spėju apie kokius 55 metus, ne lietuvė, nes kalbant turėjo ryškų akcentą.
Noriu pranešti apie šią moterį, ji kaip vairuotoja yra labai neadekvati, ir manau drąsiai galiu sakyti, jog kelianti pavojų netik keleiviams, bet ir kitiems eismo dalyviams, ypač pėstiesiems.
Vakar atvažiavus šiai vairuotojai iš mano važiuojamojo taško A, aiškiai pradėjo maivytis ir keiksnotis, kad jai teko atidaryti priekines autobuso duris. Vėliau važiuojant rėkavo ant klientų, kad ji nei vieno neišleisianti pro priekines duris ir kad mes esame "i*****i". Važiuojant nuolat be priežasties naudojo garsinį signalą prieš kitius vairuotojus, bei kas labiausiai įsimintina tą patį darė ir pėstiesiems, kurie ėjo per pėsčiųjų perėją. Nuolat staigiai spaudė greičio pedalą, to pasekoje, garbingo amžiaus senolis besistodamas eiti link durų krito ant manęs, laimei pagavau ir jis nesusižalojo. Atvykus prie mano kelionės tikslo taško B ji vėl iškėlė skandalą, jog neatidarysianti priekinių dūrų (leiskite pastebėti, jog tokiu metu žmonės baigia darbus ir 3g autobusas būna sausąkimšas) tikrai neketinau stumdyti žmonių ir lipti jiems per galvas, todėl paprašiau atidaryti priekines duris, aprėkė visokiais žodžiais, pareikalavau jos pateikti savąjį vardą, nes įspėjau, jog pranešiu apie šį įvykį, ji tą padaryti atsisakė, bei pareiškė, kad galiu daryti ką noriu.
Atleiskit už mano nuomonę, tačiau nemanau, kad viešojo autobuso vairuotojai turi būti tokie nemalonūs, pavojingi ir blogiausia, kad dėl tokių vairuotojų turi pats jaustis kaltas, jog juo važiuoji. Rekomenduoju kažką daryti su tokio tipo vairuotoja, nes ji yra kelianti pavojų visiems eismo dalyviams ir autobuso klientams.
Atsakyti
Esam labai nusivylę parking.lt aikštele vilniaus g. 24. Nuo kada mokamoj aikštelei ir dar melyna zona dar yra rezervuotos vietos kuriose negalima parkuotis be leidimų? Tai yra grynai padaryta susirinkti daugiau pinigų. Nes mes pasistatėm auto, 14:34 susimokėjom už parkinga valandai 3 eurus kas jau yra nemažai. Ir grįžę pamatėm ant lango lapuka išduotą 14:36 už pastatymą rezervuotoj zonoj! Tai reiškia kad kontrolierius buvo aikštelėj, matė kad prisiparkavom ir mokėjom už parkinga ir nesugebėjo įspėti, kad ten negalima ar pan. Kur žmogiškumas? Aš suprantu kai būna invalidų vietos, vietos rezervuotos konkrečiom masinom ar įmonėm, kai geltona juosta. Bet ten tiesiog nedidelis ženklas stovi, kurio nematem ne tik mes bet ir visos kitos mašinos gavo lapukus. Tai cia ne vieno '' zioplo'' vairuotojo problema. Žymėkit kažkaip gal kitaip ta juosta? Žiauriai pikta kai sąžiningai sumoki rinkliava ir dar vistiek randa būdų apiplešt nuo 30 iki 90eur! Nežinau kas tas kontrolierius 00165 bet Ačiū JUM, matosi gerai dirbat :D
Atsakyti
15 auto iš Žolyno link Turniškės iš ryto dažnai vėluoja ar ne atvažiuoja. Šiandien Nemenčinės pl. 7.44 vėlavo 15 min.
Atsakyti
Sian ryte ilipus i 7 marsruto troleibusa Kaukaro st. per Traffi aktyvavau bilieta. Troleibuso parko st. ilipo kontrolieriai ir nubaude mane kad vaziavau be bilieto nes aktyvavimui pritrukau 2 sekundziu. Apgailetina : (Tik dabar supratau kam tas aktyvavimas padarytas, yra atstumu tarp stoteliu kur nespesi aktyvuoti o jiems pelnas. Manau ne viena del sekundziu bauda gavau. Tiesiog pasijutau apiplesta viduri dienos. Reikejo matyti tu kontrolieriu dziaugsmingus veidus : (Norisi paklausi susisiekimo paslaugu, kada tureciau aktyvuoti bilieta? Ar tik isejusi is namu? Nes savo atstuma nuvaziuoju per 25 min. ir dar 10 min tolerancijos. Pilnai telpu i 65 cnt. Ir noretusi kad tie kas sugalvojo ta nesamone, patys isbandytu per 15 sek aktyvuoti bilieta.
Atsakyti
Norėjau paklausti kokiu pagrindu įmonė, kuri administruoja rinkliavos mokėjimus www.parking.lt prašo prieigos prie banko sąskaitų? Nesutinku jų atskleisti jiems, bet tokiu atveju negaliu apmokėti rinkliavos. Absurdas.
Atsakyti
2019-09-22 d. buvo diena, kai galėjai važiuoti nemokamai viešuoju transportu.Džiugu, bet ar nebuvo galima užklijuoti aparatų angų kur žymimi iš vairuotojo pirkti bilietai.Važiau į miestą ir atgal ir abu kartus žymėjau talonus, nes nežinojau, kad nemokamas važiavimas.Nei karto vairuotoja nepranešė, kad nežymėti talonėlių.Iki gtalo nieko gero nepadarot ir nejaugi sunku buvo užklijuoti aparatų angas.Gėda.
Atsakyti
Ar galite autobusuose sutaisyti visus komposterius? Ilipi i pilna autobusa pro galines duris, prie duru esantis komposteris nereguoja visiskai i priglaudziama kortele, kaip pazymeti tada bilieta? Autobusas sausakimsas nusibrauti iki kito komposterio nera sansu, turi vaziuoti kelias stot.zuikiu, labai daznai pastebiu jog 3G ir 4G pastoviai neveikia komposteriai, arba reikia po 10 sykiu glausti kortele kad bent karta pavyktu nuskaityti. Daznai buna, kad visame autobuse, tik vienas komposteris ir veikia, o kai autobusas sausakimsas, neimanoma is vieno autobuso galo nusibrauti i kita, esi priverstas vaziuoti zuikiu.
Atsakyti
Mindaugo tiltas įlipau 20:11 papildžiau elektroniniam variante bilieta pskambino į telefona ir šnekėjau kanų parke kontrole įlipusi paprašė bilieta parodžiau jam parodė kad nepapildytas, viskas ok man būna kai šneku telefonų negaudo ryšį o bilietas buvo 100% aktyvuotas, numečiau ragelį ir 2 kartus paprašiau dar kartą patikrint nes žinojau kad išleidau pinigus nupirkus bilieta į ką man 2 kartus atsisakė. Ir paaiškinau situacija ir paprašiau dar kartą patikrint nes esu įsitikinus jog parodytu aktyvuota bilieta ir prieš aktyvuojant reikia kad praeitu 18 sec aš niekaip juos negalėčiau apgaut.. Jau autobusiuke patikrino kitas kontrolierius ir paleido dėl to kontrolieriaus kuris nesutiko patikrint dar kartą bilieta esu sugadinus savo bilieta ir per šalta ora ir lietu laukt kito troleibuso... Po darbų pavarges norisi greičiau nukeliaut namo o dėl tokių nežmoniškių kontrolierių ir nesusipratymu sugadintas vakaras. Prisegu taip pat nuotrauką autobusiuko ir labai prašau pakalbėt su tuo kontrolierium varda ir pavarde deja nežinau bet pgal autobusa stotele ir laiką galima atsekt kas buvo ir perskaites atpažins. Juk ne gyvuliai esat o bendraujat kaip beširdžiai. Arba pakalbėkit prašau Aarba atrinkit normalu personala. Tikiuos atkreipsit dėmesį į tai
Atsakyti
Sveiki,

Suprantu, jog ne visos įmonės ir nevisi įmonių vadovai reaguoja į nusiskundimus, bet negaliu tylėti ir žiūrėti, kaip gyvuliškai Vilniaus kontrolieriai elgiasi su klientais (TAIP KLIENTAIS, mes ne chuliganai, ne banditai, ne nusikalteliai ar gatvės prašalaičiai kaip jie mus vadina, mes esame klientai, kurie nusipelnė būti gerbiami ir išgirsti). Mokinkite savo darbujotojus ramaus tono, kontroliavimo savo emocijų ir žodyno, supratimo ir galų gale pagarbos. Jūsų įmonės darbuotojai kategoriškai menkina Lietuvą savo piliečių ir užsieniečių akivaizdoje. Man yra koktu klausyti, kaip keleiviai yra pravardžiuojami, ir kaip nepagarbiai su jais yra elgiamasi. Laikas pokyčiams... 1/10. Labai nusivylusi ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Man labai nemalonu, kai autobusas atvaziuoja 5-10 minučių anksciau ir kito reikia laukti 30 min!!!!!!

Taip pat rekomenduojame

Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
LINĖJA transport
Krovinių gabenimas – ekspedijavimas

Adresas: Didžioji g. 38, LT-57257 Kėdainiai.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
KROVINIŲ PERVEŽIMAI Pilni kroviniai Daliniai kroviniai Negabaritiniai kroviniai Birūs kroviniai Temperatūrinių krovinių pervežimas Pabaltijo šalyse PAGRINDINĖS KROVINIŲ KRYPTYS LT – LT Baltijos šalys – PL – Baltijos šalys LT – Baltijos šalys – LT Baltijos šalys – Vakarų Europa – Baltijos šalys TRANSPORTO...
Daroda
Transporto paslaugos | Statybų darbai

Adresas: Undinės g. 3, LT-44104 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; ekspedijavimas; eksportas; fasadas, fasado apdaila; logistikos paslaugos; sienos, lubos; statyba.
UAB „Daroda“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Savo veiklą pervežimų srityje vykdome jau ne vienerius metus, o šiandien esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: transporto paslaugos; automobilių pervežimas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas.
2004 m. Lietuvoje savo veiklą pradėjo vokiečių kapitalo UAB „Hegelmann Transporte“, kuri priklauso Hegelmann įmonių grupei. Šiandien įmonė įsikūrusi Kaune taip pat turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Alytuje. Hegelmann paslaugos Hegelmann Transporte sujungia pervežimą keliais, geležinkeliu, vandeniu...
E.I.R. International Forwarding
Adresas: J. Tiškevičiaus g. 72, LT-02238 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB „E.I.R International forwarding“ – aktyvi, ambicinga ir sparčiai auganti transporto bei ekspedijavimo paslaugų įmonė. Savo darbo specifikos lankstumu sugebėjome užsitarnauti patikimos, operatyvios ir atsakingos įmonės vardą, o nuolat augantis klientų ratas, įpareigoja ne tik šį vardą išlaikyti, bet ir nenustoti...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Šiemet pradedamas masinis NT registro archyvo skaitmeninimas
Šiemet pradedamas masinis NT registro archyvo skaitmeninimas 02-27 15:30
Registrų centras (RC), siekdamas plačiau atverti turimus duomenis ir paskatinti elektroninių paslaugų plėtrą, šiemet pradės masinį Nekilnojamojo turto registro (NTR) dokumentų archyvo...
"Telia" išjungia "Wi-Fi mieste" ir 118
"Telia" išjungia "Wi-Fi mieste" ir 118 02-27 15:03
"Telia Lietuva" nuo kovo pradžios nebetieks "Wi-Fi mieste" ir "118 informacijos telefonu" paslaugų. Anot bendrovės, išpopuliarėjus išmaniesiems telefonams ir mobiliajam internetui, šių paslaugų...
D. Vitkauskas. Verslas imasi teisminio būdo priešintis karantino draudimams
D. Vitkauskas. Verslas imasi teisminio būdo priešintis karantino draudimams 02-27 14:42
COVID-19 pandemija iškėlė iššūkių ne tik sveikatos apsaugai ir ekonomikai, bet ir žmonių santykiams su valdžia. Demokratinių šalių teismuose kaip grybai po lietaus dygsta valdžios COVID-19...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Manchester United 18,87 +7,28%
Starbucks 108,03 +4,41%
Twitter 77,06 +3,31%
NVIDIA 548,58 +3,06%
Nokia 3,92 -3,21%
Macy's 15,21 -3,24%
Bank of America 34,71 -3,40%
Wells Fargo 36,17 -3,70%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 25,88 +3,64%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Anglis 86,83 +4,58%
Benzinas 1,56 +14,71%
Auksas 1866,98 +0,46%
Jautiena 4,46 +1,36%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Cukrus 0,63 0,00%