VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Susisiekimo paslaugos, savivaldybės įmonė

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Susisiekimo paslaugos, SĮ

Atsiliepimai apie Susisiekimo paslaugos, savivaldybės įmonė

Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Susisiekimo paslaugos, savivaldybės įmonė
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, noriu Jūsų parašyti, grąžinkit 26 autobuso maršrutą nuo Ozo per Didlaukio stotelę. Baltupiuose nebėra pašto, paštas perkeltas į Ozą, o tiesioginio autobuso nėra. Anksčiau ir paštas buvo, ir du autobusai važiavo link Ozo. Ir pensininkams ir žmonėms su negalia dabar sudėtinga ir į Ozą ir į Vichi parką nuvažiuoti. Labai nepatogu važiuoti su persėdimu. Padėkit prašom, nejaugi taip sunku 26 autobusui padaryti lanką per Didlaukio stotelę, kaip važiuodavo anksčiau ! Dėkoju. Su pagarba, Ilona.
Atsakyti
Ricardas 2018-11-05 09:37:58
Šiandien važiavau su 42 autobūsų iš Eišiškiu sodai link stoties pasipildžiau saskaita autobuse ant skubaus nes pamirsau keleivio bilieta bet u
trejau kiek pamenu 1 elektronini bilieta tai va pasipildziau saskaita ir ruosiausi aktyvuot bilieta kaip jau i autobusa sulipa kontrolė bilietas kaip 1 minute jau buvo aktyvus.. manes paprašė asmens dokumento išsivedė ir ikirto bistiek bauda nors aiškiai bu au pasakes kad pasipildziau saskaita su SOS paslauga kad aktyvuoti bilieta telefone, bet kontrolierius bando man irodyti kad aš turejau ji prasimusti iskarto ilipus nors nuo stoteles iki kitos pravaziavimas max 2 minutes dariau viska apdairiai ir aiskiai ir bilietas buvo jau aktyvuotas o cia prasau vistiek bauda hmm.. jie atsiprašant nedaunai kartais su tokiais poelgiais?
Šiandien man lygiai tas pats buvo. Aš pasizymejau e taloneli prieš įvažiuojant į stotele. Tai po pažymėjimo laiko praėjo 20sekundziu ir mane islaipino nes pasakė jog aš pažymėjau kai jie įlipo. Aš nesu super duper greita ranke kad vos įlipus pazymeciau. Aš įlipus atsisėdau ir iškart zymejau. O kai pažymėjau jau autobusas bv netoli stotelės kurioje buvo kontrolė.
Atsakyti
Prasau atkreipti demesi i savo darbuotojus kontrolierius nes ir vel jie pradeda vaidinti visagalius supermenus, 2019.02.25 apie 17.00 baltupiu st.vaziuojant limk pramogu arenos tikrino kontrole, as su vaiku islipau pateikiau jiems bilieta, o mano vyras pamirso pravaziuojanti name, ir tai pat nusprende su vaidinti supermena ir pabego, bet juokingiausia yra tame kad vietoj to kad tikrinti kitus autobusus jie pradejo vaikytis vyra, pagavo trenke i lytinius organus, trenke i veida, vede kaip didziausia zudika maniaka, kaip isodino i busiuka griebe uz gerkles su zodzias tuoj gausi pi.di, norejo policija kviesti, kaip vyras pasake kad kvieskit tegul kameras perziuri tai jau nebereikejo policija. Tai vat noreciau kad atsakingas zmogus perziuretu tas kameras ir duotu malku jiems uz toki darbas, nes taip elgtis negalima. Nors labai abejoju kad jos buvo ijungtos
Alfred Svirbutovic petuxas
2019-02-18 10:10:33 IP 84.15.182.101
Atsakyti
Alfred gaidys ir p.y.d.a.r.as
Netiki ismatuok jo anuso dydi
O jus visi Alfredo kales madzahedai
Atsakyti
Kontroleriai pisa vienas kita i subine gaidziai.
Atsakyti
Alfred Svirbutovic gaidys ir p.y.d.a.r.a.s.
Atsakyti
2019 01 26 šviesų šou jau 30min laukiame, kad įvažiuoti, nors aikštelė tik puse užpildyta, rašo vietų nėra.
Atsakyti
Kada pagaliau pastatysit wc kur daro atstova 88 autobusas? oro uostas-europos aikste
Atsakyti
Eva 2018-11-23 18:40:54
Laba diena,
Aciu labai kabutese uz superini aptarnavima jusu autobusuose.Siandien vaziavau 18 marsrutu, antakalnis naujoji vilnia, isedau saures stoteleje 8.32, norejau nusipirkti bilieta, daviau keturias monetas po dvidesimt, viena po desimt ir dvi monetas po 5 centus.Gerbiama vairuotoja atsisake man parduoti bilieta, nes neturi laiko skaiciuoti, pasake tuos penkis centus pakeisti salone.Tada man kyla klausimas, jeigu duociau 5 eurus tai kaip suprantu irgi jai nebutu laiko ir graza atiduoti.Taip pat man buvo pasakyta jeigu jums kaz kas nepatinka skambinkit.Idomu kas moketu bauda jeigu tikrintu keleiviu Islipau is autobuso visa susinervavusi, nuotaika sugadinta visai dienai.Jeigu nesulauksiu aiskaus atsakymo i mano laiska ir tos vairuotojos atsiprasymo, kreipsiuos toliau su savo skundu.
Kaip suprantu niekam cia is administracijos musu skundai neidomus, nes nieks i juos net nesiruosia atsakyti
Atsakyti
Kaip imanoma taip apmokyti vaziuoti vairuotojus. Kiekvienoj stotelej stovi po kelias minutes atidarytom durim (kieme minusas), jau autobusas turejo buti vietoj, bet dabar veluosim apie 10 minuciu, nes kazkodel reikia autobusui kiekvienoj stotelej duot prasivedint apie 3 minutes. Kazkoks pasityciojimas. 54 autobusas
Atsakyti
Laba diena,
Aciu labai kabutese uz superini aptarnavima jusu autobusuose.Siandien vaziavau 18 marsrutu, antakalnis naujoji vilnia, isedau saures stoteleje 8.32, norejau nusipirkti bilieta, daviau keturias monetas po dvidesimt, viena po desimt ir dvi monetas po 5 centus.Gerbiama vairuotoja atsisake man parduoti bilieta, nes neturi laiko skaiciuoti, pasake tuos penkis centus pakeisti salone.Tada man kyla klausimas, jeigu duociau 5 eurus tai kaip suprantu irgi jai nebutu laiko ir graza atiduoti.Taip pat man buvo pasakyta jeigu jums kaz kas nepatinka skambinkit.Idomu kas moketu bauda jeigu tikrintu keleiviu Islipau is autobuso visa susinervavusi, nuotaika sugadinta visai dienai.Jeigu nesulauksiu aiskaus atsakymo i mano laiska ir tos vairuotojos atsiprasymo, kreipsiuos toliau su savo skundu.
Atsakyti
Šiandien važiavau su 42 autobūsų iš Eišiškiu sodai link stoties pasipildžiau saskaita autobuse ant skubaus nes pamirsau keleivio bilieta bet u
trejau kiek pamenu 1 elektronini bilieta tai va pasipildziau saskaita ir ruosiausi aktyvuot bilieta kaip jau i autobusa sulipa kontrolė bilietas kaip 1 minute jau buvo aktyvus.. manes paprašė asmens dokumento išsivedė ir ikirto bistiek bauda nors aiškiai bu au pasakes kad pasipildziau saskaita su SOS paslauga kad aktyvuoti bilieta telefone, bet kontrolierius bando man irodyti kad aš turejau ji prasimusti iskarto ilipus nors nuo stoteles iki kitos pravaziavimas max 2 minutes dariau viska apdairiai ir aiskiai ir bilietas buvo jau aktyvuotas o cia prasau vistiek bauda hmm.. jie atsiprašant nedaunai kartais su tokiais poelgiais?
Atsakyti
Sveiki, noreciau parašyti skunda apie 115 autobuso tvarkaraštį kuris neatitinka važiuoti laiku dabar turėjo būti autobusas iš parko g. link Antakalnio paparcio sr.13:58 laukiau ir joks autobusas neatvaziavo dabar reikia laukti sekančio, ir tai ne pirmą kartą jau kai nori važiuoja nori ne arba keiskit tvarkaraštį arba bent kažką darykite nes jau atsibodo.
Atsakyti
Laba diena,
Kiekviena ryta (6 val. 42 min.) vaziuoju 73 autobusu nuo Taikos st. i darba. Is kondicionieriaus pucia saltas vejas. Gal vasara per karscius ir gerai, bet atsalus orams pavojinga. Nedarbinguma nelabai noriu forminti del sudarytu nekomfortiniu salygu. Lauke silciau negu autobuse.
Atsakyti
Šiandien teko važiuoti 8 2 maršruto autobu namo (16, 51).buvau nemaloniai nustebinta. Vairuotojo kabimoje buvo pašalinis žmogus (nuo stoties iki vilniaus stoteles) ir jis labai trukdė vairuoti tai panelei. Tai per galvą gloste tai plaukus buciavo. Kažkaip nemaloniai keleiviai pasijuto stebėdami visą tai. Autobuso parko numeris 933.tas svečias visą kelią kabojo jai ant sėdintis atlošo. Darbe reikia dirbti, o simpatija turi laukti namie
Atsakyti
Laba diena. 58 autobuso mašruta pakeisti įrenkta naują stotelė pavilnis šumsko kreiptis. Klausimas kur žmonėms stovet tesei ant žoles. Po lietaus stovet ant balos.kas žema bus baisu pagalvot.prasidejo mokslai vaikam ka i mokykla.kol stovi stotelei kojos perslampa.
Atsakyti
Noriu, kad atkreiptumete demesi i savo kontrolieriu Aistrio Jskos ir Alfred Svirbutovic. 2018 m. 08.07 d. isedau Spartos stoteleje i 3G autobusa. Vilniecio kortele buvo papildyta puses valandos vaziavimais po 0, 65 ct, nuskaitymo aparatas parode, kad nuskaityta, Sevcenos stotelje supuole kontrolieriai, patikrino o nuskaitymo nera. Neisivaizduoju, kaip galejo atstikti. Vaziave zmones taip pat labai nustebo, nes mate, kad zymejau. Deja jusu kontrolieriams tai neirodymas, dar besivesdami i autobusiuka pazymejo bilieta, o jau autobusiukyje pilname n*******u, uz tai kad pasakiau, kad reiketu suziureti aparatus, o ne is karto griebti zmogu, vienas is situ dvieju kontrolieriu, pareiske, kad jeigu dar zodis, des antrankius ir ves i policija.Nezinau, kas jiems suteike tokius igaliojimus, ir ar gali del baudos israsymo kvito uzlaikyti pusantros valandos, kai bereikalingai spausdina kvitus narkomanams, kurie tu kvitu net neima, nes nesiruosia moketi. Prasau atkreipti demesi i situ darbuotoju elgesi ir tinkamai nubausti, gaila, kad neijungiau telefone mikrofona ir neirasiau. Nemanau, kad tokie gali dirbti su zmonemis
Atsakyti
Vilniaus VT 2018-08-02 01:14:01
Pasiskaitykite keleivių ir bagažo vežimais mieste taisyklių 29.4 punktą, o autobusuose prie taisyklių yra lipdukai su draudimais, tarp kurių yra užbraukto telefono ženklas, kuris reiškia, jog draudžiama kalbėti telefonu. Ir toks kalbėjimas telefonu yra trukdymas ne keleiviams, o vairuotojui. Vairuotojas turi važiuoti ramiai, be trukdymų, o ne jūs. O jeigu kažkas nepatinka, tai galite važinėti savo nuosavu automobiliu, taksi ar vaikščioti pėsčiomis ir galėsite šnekėti telefonu kiek tik norėsite. Kaip sakant "Kieno vežime sėdi, to ir giesmę giedok".
Na o dabar grįžkime prie keleivių ir bagažo vežimais mieste taisyklių 29.4 punkto bei "giesmių giedojimo". Neskubėjau atrašinėti nepasitikslinusi informacijos (kaip kad tai darote jūs) ir dar kartą pravažiavau keletą stotelių su VVT (jeigu tiksliau, autobuso specialus identifikacinis numeris V8013, troleibuso - 2715). Nusprendžiau įsigilinti, kokios yra keliavimo viešuoju transportu taisyklės, kokie ženklai, lipdukai tenais esti. Mano giliam nustebimui, jokio ženklo, nei užrašo, anei garsinio įspėjimo apie draudimus kalbėtis mobiliuoju telefonu nebuvo. Iš to seka, kad ne tik jūsų vairuotojas pasielgė neadekvačiai telefonu kalbėjusios keleivės atveju ją be priežasties apšaukęs, bet ir jūs viešai apsimelavote - juk taisyklių 29.4 punktas čia yra, švelniai tariant, visai ne į temą. Kodėl klaidinate? Laukiu jūsų atsiprašymo.
Atsakyti
Vilniaus VT 2018-08-02 01:14:01
Pasiskaitykite keleivių ir bagažo vežimais mieste taisyklių 29.4 punktą, o autobusuose prie taisyklių yra lipdukai su draudimais, tarp kurių yra užbraukto telefono ženklas, kuris reiškia, jog draudžiama kalbėti telefonu. Ir toks kalbėjimas telefonu yra trukdymas ne keleiviams, o vairuotojui. Vairuotojas turi važiuoti ramiai, be trukdymų, o ne jūs. O jeigu kažkas nepatinka, tai galite važinėti savo nuosavu automobiliu, taksi ar vaikščioti pėsčiomis ir galėsite šnekėti telefonu kiek tik norėsite. Kaip sakant "Kieno vežime sėdi, to ir giesmę giedok".
Labai klystate, gerbiamieji. Jeigu man "kažkas nepatinka" (kaip stokodami elementarios klientų aptarnavimo kultūros čia išsireiškėte), aš ne tik kad galiu nesirinkti kitos transporto priemonės, aš dar ir turiu teisę išreikšti savo nepasitenkinimą komentaru rekvizituose ar bet kur kitur kur tik noriu, taip pat galiu išreikšti savo nuomonę ir atsiliepti apie jus straipsniu internete, kreiptis į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba palikti įvertinimą apie jūsų paslaugų (ne)kokybę Vilniaus miesto savivaldybės puslapyje. Apie pastarąjį kalbant, beje, jūsų paslaugų įvertinimas šiaip dienai tesiekia 4 iš 10, o klientų aptarnavimo įvertinimo vidurkis vos ištempia iki 4.39, kas yra lygu "nepatenkinama" jeigu išverstųme žodžiais. Tai kas čia dabar? Turbūt visiems likusiems nepatenkintiems keleiviams taip pat tegalite patarti persėsti į kitas transporto priemones, štai ir visas sprendimas. Liūdna, na tikrai.
Atsakyti
Diana 2018-08-01 18:17:08
Justinai, ką? Draudžiama šnekėti telefonu? O kur tai parašyta? O ar tai pagrįsta teisiniu pagrindu? Ar jūs tikrai manote, kad galite atimti iš manęs teisę kalbėti telefonu be jokio realaus pagrindo? O sakykit prašau, jeigu keleiviai kalbasi tarpusavyje tai jie jau niekam netrukdo? Ar toks (netelefoninis) turinys domina labiau ir tada ramiai važiuoti nebesinori? Ar autobusuose kalbėti apskritai yra uždrausta? O ką atsakysite dėl vairuotojų, besinaudojančių mobiliaisiais telefonais? Prašau pakomentuokite, laukiu atsakymo.
Pasiskaitykite keleivių ir bagažo vežimais mieste taisyklių 29.4 punktą, o autobusuose prie taisyklių yra lipdukai su draudimais, tarp kurių yra užbraukto telefono ženklas, kuris reiškia, jog draudžiama kalbėti telefonu. Ir toks kalbėjimas telefonu yra trukdymas ne keleiviams, o vairuotojui. Vairuotojas turi važiuoti ramiai, be trukdymų, o ne jūs. O jeigu kažkas nepatinka, tai galite važinėti savo nuosavu automobiliu, taksi ar vaikščioti pėsčiomis ir galėsite šnekėti telefonu kiek tik norėsite. Kaip sakant "Kieno vežime sėdi, to ir giesmę giedok".
Atsakyti
Justinas 2017-08-06 23:22:48
Autobusuose ir troleibusuose šnekėti telefonu draudžiama. Galbūt ir patyrėte gėdą, tačiau taip pat elgiatės nemandagiai kitų keleivių, važiavusių autobusu, atžvilgiu. Pokalbio turinys jų nedomino ir galbūt norėjo jie važiuoti ramiai.
Justinai, ką? Draudžiama šnekėti telefonu? O kur tai parašyta? O ar tai pagrįsta teisiniu pagrindu? Ar jūs tikrai manote, kad galite atimti iš manęs teisę kalbėti telefonu be jokio realaus pagrindo? O sakykit prašau, jeigu keleiviai kalbasi tarpusavyje tai jie jau niekam netrukdo? Ar toks (netelefoninis) turinys domina labiau ir tada ramiai važiuoti nebesinori? Ar autobusuose kalbėti apskritai yra uždrausta? O ką atsakysite dėl vairuotojų, besinaudojančių mobiliaisiais telefonais? Prašau pakomentuokite, laukiu atsakymo.
Atsakyti
Būtų juokinga, jeigu nebūtų graudu. Pradėkime nuo to, kad nei vienoje Europos sostinėje nėra tokio prasto susisiekimo kaip Vilniuje, kur reikia šitiek persėdimų ir laukti ilgus intervalus stotelėse net jeigu gyveni ne miesto pakraštyje. Glumina ir tai, kad šiandien buvau agresyviai išprašyta iš autobuso, nes buvau su pustuščiu vienkartiniu kavos puodeliu ir nežinojau "naujų taisyklių" apie kurias niekur nebuvo pranešta. Ar neturite net menkiausio supratimo, kad apie bet kokius pakeitimus turi būti pranešama garso įrašu pačiame transporte o ne kažkokiais ženklais ar lipdukais užklijuotais kažkur viduryje autobuso, kur kad juos pamatyti dar reikia galvą pakelti? Prieš keturis mėnesius dar mačiau kabinoje rūkantį troleibuso vairuotoją, o šiandien jūs piktinatės dėl kavos? Ar taip bijote ištepti sėdynes naujuose autobusuose? Jeigu taip, tai štai mano patarimas jums - kad jau nusipirkote lenkiškus autobusus, perimkite ir tų pačių kaimynų praktiką autobusų salonus kasdien valyti, nes tai ką jūs darote jau metų metus pažeidžia bet kokias higienos normas - baisu atsisėsti ir jokia kava niekada neatstos šlapimo ir vėmalų dėmių, kurios vis dar likę senesnėje jūsų parko dalyje, ačiū.
Atsakyti
Sveiki, vakar vakare vaziavau namo is darbo ir isejo taip, kad pamirsau bileteli, aisku visa sistema suprantu ir pritariu jai, suprantu, kad turejau gaut bauda ir viskas yra normalu. Taciau negaliu neatkreipt demesio i tai, kaip elgesi kontroles darbuotojai, ka jie is saves stato ir kaip sneka. Susiduriau su veikeju Artiom Rozkov. Priejo prie manes paprase biletelio, viskas tvarkoj. Pastebejau kad biletelio nera ir pasakiua kad greiciausiai ji pamirsau ir kad teks eit rasyt man bauda. Artiomas paprase manes pateikti dokumento o jis buvo pas mane telefono dekle kuriame buvo 4 korteles ir tiesiog dokumentas uzstrigo, negalejau jo istraukt. Pasakiau kad paduosiu ji autobusiuke kontroles, nes negaliu jo istraukt. Artiomas izuliai pasake kad traukciau dabar ir TIK TADA IJUNGE KAMERA. argi neturi kontrolieriai ijungti kamera jau pries ieinant i troleibusa? Esme tame, kad vaziavau apsirenges su kostiumu ir tiesiog kazkur begt net negaleciau taip apsirenges, kokia buvo butinybe taip izuliai sakyt traukt pasa vietoj ir nemandagiai sneket. Kai keliavome i autobusiuka viska sita ispasakojau kontrolieriui ir jis atsako "ko cia verki ereli". Cia taprasme yra tiesiog virs visko, o kai uzeinu i autobusiuka ir noriu istraukt telefona is kisenes jis man sako "rankas is kisenes istrauk kad matyciau", taprasme jis cia per daug "faru" prisiziurejo ar ka jis sau leidzia? As vaziuoju su kostiumu ir jis galvoja as su savim peili veziuojuos? Kontrolieriaus elgesys ir kalba tiesiog siaubas, net neisivaizduoju kaip toks zmogus taip ilgai trn dirba, nes kiek sake jis yra kontrolieriu brigadininkas. Maza to, Artiomas iejo i busika ir pareiske kad man surasytu maksimalia bauda uz tai kad ji prie visu zeminau ir isvardinau visokiais zodziais, nors viska jam pasakiau asmeniskai tikrai ne prie visu zmoniu. Jeigu toks kontroleriu elgesys ir tokios ju kalbos, kai i mane kreipiasi tu, isvadina skirtingais zodziais ir elgiasi kaip su sudu, tai labai gaila jei pas mus tai yra jau norma. Manau i sia zinute bus atkreiptas demesys ir kazkas atsizvelga i tai kaip elgiasi Artiomas, nes manau tai jau yra ne pirmas skundas nukreiptas i ta asmeni. Artiomai jeigu tu skaitai sita, tai noriu tau perduot, kad tuos 23 eurus as susimokesiu, jeigu jau norejai padaryt man kuo blogiau ir pakenkt maksimaliai, tai nieko tau nepavyko, man tai nera kosmines islaidos :) o tau linkiu gyvenime pasikeist, nes dabar paziurejus i tave darosi ir graudu ir juokinga, elgies kaip kiemo marozas, kuris nezino nei manieru, nei kaip reikia elgtis su pasaliniais zmonem. Pasikeisk, nes kitaip liksi visa gyvenima tokia musorskaja padstilka ;)
Atsakyti
Ar sunku plaukt ir neuždaryt pries nosi duru? 2018 07 19 9.09 ryto 19 troleibusas žemynos stotele būtent taip ir padarė. nejau sunku palaukt? pastebejau kad 6 g taip pat dažnai taip daro. gal dar yra kiek žmogiškumo ar nebe jau?
Atsakyti
Apgailetinas kontrolieriu valdzios piktnaudziavimas viesajame transporte. Tie, kurie tikrai nusizengia istatymui, nesilaiko, nera baudziami. Jokio zmogisko faktoriaus atsakingu zmoniu atzvilgiu tiesiog nera. Nusipirkus vietoj pilnos kainos, kadangi neturejau pinigines su savimi, lengvatini bilieteli (kadangi speju, nera didelis nusizengimas, nes nevogiau, bet kokiu atveju uz bilieteli susimokejau) Gavau ne tik islipti, bauda, absoliuciai nemalonu bendravima, taciau ir policijos pareigunus. Jauna mergina "tragiskai piktnaudziaujanti" valdzia, pirmiausia turetu ismokti malonaus bendravimo, vis del to nera istatymo kirvis, o tik darbuotoja. Supuvus sistema, kuri turetu skatinti rinktis viesaji transporta, vien del nenormalaus zmoniu pasirinkimo i darbo vieta atbaido. esu pasibaisejus, darbuotojai tragiski. Kaunas
Atsakyti
Ateini į stotelę, lauki 40min ir nei vieno troleibuso. Tvarkykit savo supuvusią sistemą, kainuoja daug, o naudos 0.
Atsakyti
76 velavo 8 min 2018 05 13 kuris vaziavo 20, 16h, o 2018 05 12 kuris vaziavo 17, 19 h is sakaliskiu
Atsakyti
76 autobusas pastoviaj veluoja !Bireliai -Ateites 2018 05 12 velavo 22 min Zaliojo Visalaukio st, 2018 05 13 Bireliai-Ateites velavo 9 min, ir taip kiekvena diena, kamsciu pravaziojant 2 st nera! As pastoviaj veluoju persesti i 75 autobusa nors apskaiciavau ka man lieka 5 arba 9 min. veluoju pastoviai i darba, Ir ar galima pakejsti marsruta kad 76 nebevaziotum per Bireliu mokykla, nes daug zmoniu skundziasi kad labai ilgai vazioja, dar gi yra 36, 65, 66.Laukiu jusu atsakymo.
Atsakyti
Šiandien buvo tik 20 laipsnių, o pilname žmonių autobuse tik du maži laniukai autobuso gale atsidaro. Kitų langų net nėra galimybės atidaryti. Buvau apsivilkus maikutę, bet kol nuvažiavau nuo Tauragnų iki Vaivorykštės stotelės visa šlapia išlipau. Kaip iš pirties. Lauke gaivus oras, kuris visiškai nepatenka į autobusą. Autobuse silpna patapo, uždusti galima... Ir Jūs dar norite, kad žmonės atsisakyti automobilių???

Beje, pora kartų teko ilgu naujuoju raudonu autobusus važiuoti, vėl gi - be kondicionieriaus. Ar čia taupymo sumetimais kondicionieriaus nejungia esant karštoms dienoms?
Atsakyti
kiek dar kankinsit keleivius per karščius.Kondicionieriai neveikia, langai tiek autobusuose tiek troleibusuose ne visi atsidaro.Kaip galima vežti keleivius netvarkingomis transporto priemonėmis.Yra pripirkta raudonų autobusų, kurie yra vitrininiais langais ir neveikia kondicionieriai.Numirt iš karščio galima.Jei transporto priemonė netvarkinga tai negalima jos išleisti į gatves.Laukiu atsakymo.
Atsakyti
Šiandien, 16:19, žemuose paneriuose įlipau į stotelę, atvykusi NR6 troleibusą, ir norėdamas nusipirkti transporto bilietą, neturėdamas smulkių, padaviau vairuotojui 20 eurų kupiūrą, į ką jis man atsakė kad jis neturės grąžos, aš atsakiau kad smulkesnės kupiūros aš neturiu, jis atsakė grubiai ir nemandagiai, "o ką man dabar daryti?"... Po šio pokalbio pasiskambinau į susisiekimo paslaugų kontaktų centrą. Kalbėjau su konsultantė Ilona. Aš jos paklausiau kaip man elgtis tokioje situacijoje, į ką ji man pasiūlė tik išlipti iš troleibuso ir pasmulkinti 20 eurų kupiurą, arba paprašyti kitų keleivių. Jūsų konsultantė net nesugebėjo pasiūlyti jokios alternatyvos, tokios kaip M-Ticket, pavyzdžiui, o pasiūlė visiškai absurdiška variantą. Per 3 metus pirmą kartą teko pravažiuoti keletą stotelių su viešuoju transportu, esu labai nepatenkintas vairuotojo elgesiu, tuo labiau konsultantės Ilonos. Darykite išvadas.
Atsakyti
2018.93.27 15.44 val.autobusas nr. 53 turejo sustoti sustojime "Geliu". Taciau islaipino ir ilaipino keleivius toli nuo sustojimo. Ilipus, pasijutau kaip krovininej masinoj. Skridau, nepadejo laikymasis uz tureklu. Turit labai grubiai vaziuojanti vairuotoja.
Atsakyti
Rekomenduoju labiau edukuoti kontrolierius. 03.15 apie 12:05 savanoriu pr. stoteleje Vilniuje "pagavo" užsienietę jauną moterį, kilusią iš azijos. Akivaizdžiai tik atvykusi į Lietuvą mergina, pasimetusi erdvėje, be abejo kalbanti tik angliškai, bandė paaiškinti kažka apie bilietą, vienas ko trolierius pasikvietė kitą, sako ateik angliškai pakalbėk. Mergaitė sedėjus šalia vertėjavo, o tas "mokantis" kalbėti angliškai sugebėjo merginai pasakyti "listen to me" "show your ticket"... Skambėjo nemaloniai ir nemandagiai. Kitas kontrolierius kaip visiškai iškritęs iš medžio, žiūru į ją ir lietuviškai sako užsienietei: einam, tuoj į policiją važiuosim ir išsiaiškinsim viską...
Atsakyti
LABA DIENA.RASAU VISIEMS, KAS NUKENTEJO NUO KONTROLIERIU.NESENAI MANO NEPILNAMETE DUKRA SULAIKE, KAD NEBUVO PRATESTAS PRAVAZIUOJANTIS.SAVO KALTES NENEIGEM, BET KAI ATVAZIAVOME PASIIMTI DUKRA-SUSIDUREM SU PAZEMINIMU.KONTROLIERE DAIVA (STORA)PASIUNTE (SIKNON)VYRA.PO TO PRIE DUKROS IR KITU ZMONIU AKIVAIZDOJE SMEIZE MANO VYRA IR ISKVETE POLICIJA.POLICIJOJE ZIUREJOME VAIZDO IRASA.PARASEM PAREISKYMA.BET AS NUSPRENDZIAU PARASITI I PROKURATURA, KAD PRADETU PILNA PATIKRINIMA, KAIP ELGESI NEKOMPETENTISKAI SU ZMONEMIS.TOKIE KAIP DAIVA NEGALI DIRBTI TUOLIAU.PRASAU JUSU VISU.KAS NUKENTEJO.DUOKIT MAN ZINOTI.BUTU LABAI GERAI PARASITI KOLEKTIVINI SKUNDA IR NUNESTI I PROKURATURA.TADA TIKRAI PRASIDIES PATIKRINIMAS.MANO NR.864819991.NELIKIT ABEJINGI.SKAMBINKIT MAN
Atsakyti
Labas vakaras,

rašau dėl keleivių kontrolės elgesio 2018 vasario 13 d. apie 21 valandą šilo tilto stotelėjė link klinikų stotelės. Į 2 troleibusą ilipo kontrolierius ir paprašė patikrinti bilietą. Jam jį pateikiau ir patikrinęs kontrolierius pasakė, kad bilietas nepapildytas. Paprašiau dar kartą paaiškinti, nes mėnesinį bilietą pildžiausi prieš maždaug savaitę. Kontrolierius paprašė patikslinti kada, patikslinau jog maždaug prieš 4 dienas. Tuomet sistemoje buvo patikrinta, kad bilietas iš tikrųjų yra, tačiau neaktyvuotas. Kontrolieriui paaiškinau, kad bilietą aktyvavau iš karto jį pasipildžiusi. Kontrolierius teigė matantis, kad bilietas iš tikrųjų yra kortelėje ir pasakė, jog išrašysime baudą. Tuomet bandžiau paprašyti paaiškinti, už ką bauda bus skirta, jei bilietą pirkau kaip ir kiekvieną mėnesį, nupirktas bilietas matomas sistemoje ir esu patvirtinusi, kad jį aktyvavau. Likau nesupratusi už ką iš tikrųjų skiriama bauda, nes pildant bilietą elgiausi standartiškai kaip ir kiekvieną mėnesį. Kontrolierius tikriausiai padarė prielaidą, kad piktybiškai bilieto neaktyvavau, todėl pabandžiau paaiškinti situaciją, nors pati iki galo nebuvau tikra dėl ko kilo ši problema. Galiausiai kontrolierius patvirtino manantis, kad bilietą galėjau prileisti prie terminalo diena per anksti, nes dar nebuvo pasibaigęs senasis menesinis bilietas, todėl naujasis nesiaktyvavo ir dėl to kilo problema. Išgirdusi šį paaiškinimą paklausiau ar jei bilietą priliesčiau prie terminalo, galėčiau kontrolieriui parodyti kas jis galioja? Kontrolierius laikėsi savo pirminės prielaidos, kad piktybiškai neaktyvavau naujo mėnesinio bilieto, nors pastarajam komentare buvo patvirtinęs, jog bilietas galėjo nesiaktyvuoti, nes veikė senasis. Dėl šios priežasties dėl mano klausimo ar jis veiktų jeigu bilietą pridėčiau prie terminalo buvo nusijuokta ir paprašyta išlipti baudos išrašymui. Norėjau pasiteirauti, kodėl kontrolierių darbe nesilaikoma žmogiškumo faktoriaus tokioje situacijoje, kai visos aplinkybės rodo, jog nebuvo siekiama piktybiškai neaktyvuoti bilieto Kodėl nebuvo skirtas įspėjimas, o išrašyta piniginė bauda, o pažeidimo esmė nurodyta, jog keleivis važiavo be bilieto, bei kad kontrolės metu pateikė negaliojantį terminuotą elektroninį bilietą. Kodėl nebuvo pažymėta, kad kontrolierius matė, jog buvo važiuota su bilietu ir kodėl nenurodyta, jog kortelėje buvo naujai papildytas mėnesinis bilietas. Taip pat tikiuosi, kad sistemoje taip pat matote, kad mėnesiniai bilietai perkami vienas po kito. Ne vienerius metus naudojuosi jūsų paslaugomis ir norėčiau, kad į šią situaciją būtų atsižvelgta. Noriu atkreipti dėmesį į kontrolierių elgesį, kadangi nebuvo aiškiai paaiškinta dėl ko bauda skiriama, o baudos esmė nėra visiškai teisinga. Gaila, jog kontrolieriai savo darbe nelinkę vadovautis etikos normomis ir nerodo pavyzdžio kitiems. Manau, jog jei jų elgesys būtų atitinkamas, keleivių požiūris į kontrolierius taip pat pasikeistų, todėl siūlyčiau pradėti spręsti šią problemą. Norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę ir sulaukti atsakymo, kokių veiksmų bus imtasi. Ačiū.
Atsakyti
Liūdniausia tai, kad jau daugiau nei pusė metų nėra kreipiamas dėmesys į štai čia nurodytus nusiskundimus. Puikiai atspindi įmonės požiūrį į klientus. Dėl to ir vairuotojai ne ką geresni - neturi iš ko imti pavyzdį savo darbovietėje. Liūdna ir pikta.
Atsakyti
Laba diena,
Nusivylusi jūsų sistema. Taip suprantu, kad neesu 100% teisi. Šiandiena patikrino kontrolė, o mano mėnesio pravažiavimo bilieto galiojimas pasibaigė vakar. Aš buvau įsitikinusi, kad šiandiena galioja ir nepasitikrinau įlipusi. Kortelėje, kaip visada turėjau ir talonėlių eksta atvejui, jei kada nedirbtų spaudos kioskas ir negalėčiau pasipildyti nuolatinio, bet gavau 8€ baudą...ir koks begalvis sugalvojo mėnesinį bilietą ne nuo mėnesio pirmos dienos iki jo mėnesio pabaigos, arba tai naudinga tik jūsų įmonėj. Prisimink ūmogau mielas kaskartą kitą datą, patikėkit visi yra tuo nepatenkinti ir nukentėja kaip ir aš finansiškai.
Pagarbiai,
Edita Šarkienė
Atsakyti
Laba diena, ne karta jau esu Jums rasiusi del 75 autobuso stovio, bet pazadai kaip, , seime"-autobusu stovis tragiskas-negana kad jie vaziuoja salti, pro gumas pucia vejas, lasa vanduo ant galvos, durys neuzsidarancios ir t.t, bet jie dar vaziuoja ir purvinomis, aptrepinetomis sedynemis -baisu atsisesti svariais drabuziais-siulyciau Jums patiems pravaziuoti siais autobusais ir paziureti kuo mes vazinejam kaip dirba Jusu paciu vargsai vairuotojai, o mokam tokius pinigus uz nulines paslaugas.Kodel i centra neleidziat siu seniai nurasymui tinkanciu autobusu, kurie vazinejo pries kiek metu kitoje salyje, po to tarnavo kiek metu kol vazinejo tie vadinami, , centiniai"autobusai...pridedu nuotraukas -spreskit padeti, nes tas pacias nuotraukas siusiu ir i savivaldybe, gal kas nors tada keisis g r e i c i a u...
Atsakyti
Laba diena, ne karta jau esu Jums rasiusi del 75 autobuso stovio, bet pazadai kaip, , seime"-autobusu stovis tragiskas-negana kad jie vaziuoja salti, pro gumas pucia vejas, lasa vanduo ant galvos, durys neuzsidarancios ir t.t, bet jie dar vaziuoja ir purvinomis, aptrepinetomis sedynemis -baisu atsisesti svariais drabuziais-siulyciau Jums patiems pravaziuoti siais autobusais ir paziureti kuo mes vazinejam kaip dirba Jusu paciu vargsai vairuotojai, o mokam tokius pinigus uz nulines paslaugas.Kodel i centra neleidziat siu seniai nurasymui tinkanciu autobusu, kurie vazinejo pries kiek metu kitoje salyje, po to tarnavo kiek metu kol vazinejo tie vadinami, , centiniai"autobusai...pridedu nuotraukas -spreskit padeti, nes tas pacias nuotraukas siusiu ir i savivaldybe, gal kas nors tada keisis g r e i c i a u...
Nesamone muziejus 3000
2017-12-12 15:27:14 IP 46.251.49.175
Atsakyti
Situacija, kad greiciausiai norima apmokestinti i visa Vilniu, jau einama i Zveryna, tuoj bus einama i kitus rajonus, turekite omemy, kad parkingai nera priziurimi, praeitais metais, turejau labai nemalonu incidenta Pylimo g. pasistaciau automobili ziema, islipau is automobilio ir nuslydau iki kito automobilio, vos negavau traumos, buvo sniegas/ po juo ledas,
parasiau oficialu skunda, gavau atsakyma, kad PINIGU NERA PRIUZIURETI PARKINGUS.
T.y surenkami pinigai, mokame uz paslauga, bet gaunam visiskai nekokybiska ir nesaugia paslauga...
Tai kur tada dingsta pinigai uz parkinga, jeigu niekas nesiruosia jo net valyti ir priziureti? Tuo labiau, kad cia yra visiskas monopolis ir Savivaldybe/Susiekimo paslaugos piknaudziauja esame situacija, kai kur parkingai brangsta, 67%, einama paciu banaliausiu budu, vietoi to, kad statyti daugiauukscius parkingus, arba pozeminius, padaryti, bent 30min, nemokamu, nes kartais zmogui reikia i poliklinika ir i vaistine... situacija labai bloga...
Atsakyti
Šį rytą mes. kelios moterys buvome labai nemaloniai nustebintos 3G autobuso (valstybiai numeriai BOF 580, kelionės į laikas buvo 7- 7:30val) nemandagaus, o gal netgi keisto, nesuprantamo vairuotojo elgesio. Važiuojant nuo Šeškinės poliklinikos stotelės iki Žaliojo tilto vairuotojas tarpinėse stotelėse atidarydavo visas autobuso dureles ir išleisdavo keleivius. Atvažiavus prie Žaliojo tilto autobuso vairuotojas specialiai neatidarė priekinių autobuso durų ir mūsų neišleido (nors iki tol buvusiose stotelėse atidarė). Mes jo paprašėme atidaryti ir mus išleisti, tačiau jis tik sarkastiškai nusišypsijo ir toliau apsimetė mūsų ngirdįs ir nematąs. Teko brautis link kitų durų. Spėjome. Išlipome. Ir čia buvo keisčiausias momentas. Mums tik išlipus iš autiobuso, vairuotojas demonstratyviai atidarė tas duris, pro kurias mes ir norėjome išlipti. Jis tarsi šaipėsi iš mūsų. Pasijutome nemaloniai. Toks nemandagus, arogantiškas, pašaipus vairuotojas sugadino nuotaiką visam rytui. Turėtų būti patikrinta to žmogaus psihinė būklė ir kompetencija dirbti šitą darbą.
Atsakyti
75 autobusas pastoviai veluoja apie 20 min Musninku st arba neatvazioja, 76 Ateires Bireliai veluoja arba neatvazioja, kaip grizti po darbo namo?reikia vazioti iki namo po 2, net3 val.ar tai normalu?Kada jau susitvarkisit? jau ne pirma karta bandau su jumis susitiektis ne as viena, kaip byvo tai ir liko..Ar neimanoma paleisti76 dazniau? nes jis vazioja i Birelius tik vienas autobusas ir to per mokykla, patis pavazinetumet taip kiekviena diena is darbo gal tada suprastumet zmones?
Atsakyti
75 autobusas pastoviai veluoja apie 20 min Musninku st arba neatvazioja, 76 Ateires Bireliai veluoja arba neatvazioja, kaip grizti po darbo namo?reikia vazioti iki namo po 2, net3 val.ar tai normalu?Kada jau susitvarkisit? jau ne pirma karta bandau su jumis susitiektis ne as viena, kaip byvo tai ir liko..Ar neimanoma paleisti76 dazniau? nes jis vazioja i Birelius tik vienas autobusas ir to per mokykla, patis pavazinetumet taip kiekviena diena is darbo gal tada suprastumet zmones?
Atsakyti
75 autobusas pastoviai veluoja apie 20 min Musninku st arba neatvazioja, 76 Ateires Bireliai veluoja arba neatvazioja, kaip grizti po darbo namo?reikia vazioti iki namo po 2, net3 val.ar tai normalu?Kada jau susitvarkisit? jau ne pirma karta bandau su jumis susitiektis ne as viena, kaip byvo tai ir liko..Ar neimanoma paleisti76 dazniau? nes jis vazioja i Birelius tik vienas autobusas ir to per mokykla, patis pavazinetumet taip kiekviena diena is darbo gal tada suprastumet zmones?
Atsakyti
Siūlau, , Statyk ir važiuok" aikštelių kainą mažinti perpus iki 1 eur. Kadangi kelionė į darbą ir atgal dabar kainuoja 1.2 eur, tuomet aš naudočiausi šia paslauga, bet tikrai ne už dabartinę 2 eur kainą. Manau ir kiti pasinaudotų šiomis aikštelėmis, nes kaip matom dabar jos iki šiol stovi visiškai tuščios.
Atsakyti
S.m. lapkricio 18d. 21.47val. i sustojima "Stotis" mikroautobusas nr 61 atvaziavo vel prirukytas.
Atsakyti
Esu labai pasipiktinusi 3G (Oro uostas-Centras-Fabijoniškės) vairuotojo nemandagiu elgesiu! Šiandien naktį 2017-11-13 važiuodama mažu baltu 3G laukiau kada išleis ir sustos J.Tumo Vaižganto stotelėje (turėjo išleisti 21:21) bet pravažiavo net nesustojęs. Priėjau paklausti kodėl manęs neišleido, bet išgirdau tik pasišaipymus ir panieką kad čia "Greitasis" ir jis toje stotelėje nestoja nors kuo puikiausiai žinau, kad turi sustoti! Vairuotojas- naktinis šumacheris (pensininkas baltais plaukais) paniekinančiu žvilgsniu metė repliką, kad galiu išlipti prie žaliojo tilto. Esu labai pasipiktinusi ir susierzinusi tokiu nekompetatingu ir savavališku šio vairuotojo elgesiu! Tikiuosi, kad atsižvelksite ir skirsite papeikimą šiam nemaloniam vairuotojui!!!
Atsakyti
Šiandien pirkau 2 vilniečio korteles su 80 proc nuolaida bilietams.Čekyje matėsi, kad kortelės su nuolaida.Savitarnos svetainėje-NE.Bendruoju telefonu paskambinus, irgi matė korteles be nuolaidos.Teko važiuoti per kamščius iš Grigiškių į geležinkelio stoties "susisiekimo sistemos" atstovybę, kad ten pataisytų kortelių duomenis, nes kitaip neįmanoma (?!!) Iškilo pora klausimų :
1, O kas man kompensuos sugaištą laiką ir kelionės kąštus + nervai
2, Taip gaunasi, kad sistema tokia primityvi, kad turint visus esamus, reikiamus skaičius, tame tarpe ir čekyje, reikia dar ir asmeniškai pristatyt korteles į atstovybę, kad vietoj pataisytų...
3, Ar visiems turintiems neįgalius artimuosius tenka taisyt korteles, ar ketinama tai taisyti ?
4, kokiu e pastu rašyti pretenziją, kieno vardu.Reikia oficialaus atsakymo.
Atsakyti
Sveiki,

Norėčiau pasidalinti istorija, kuri aktuali daugeliui ir jau seniai tapusi niūria kasdienybe. Šįvakar ketinau važiuoti savais keliais iš Bijūnų stotelės 18.32 val. su 49 autobusu. Deja, eidama link stotelės 18.29 val. pamačiau, kad autobusas jau (!) nuvažiuoja nuo stotelės tolyn, nors dar likusios visos trys minutės! Gerai, kad gyvenu netoliese, o ką daryti žmogui, kuriam ta stotelė tolima? Laukti beveik pusvalandį kito ar apsigręžus kulniuoti namo ir vėl (!) iš naujo bandyti laimę su kitu autobusu? Kas man galėtų paaiškinti, kokiu pagrindu vairuotojai savivaliauja ir nesilaiko autobusų grafikų? Kam tuomet apskritai yra reikalingi kažkokie laiko grafikai? Suprantu, jei yra kamščiai ir vėluojama, bet kaip galima paaiškinti ankstesnį išvažiavimą? Vairuotojo nusispjovimas į savo pareigas? Ką noriu, tą darau? Tokiu atveju niekaip nesuprantu, už ką aš turėčiau mokėti, naudodamasi viešuoju transportu, gal man tiesiog taip pat nusispjauti? Kaip galima viešuoju transportu važiuoti į darbą, jei 69 autobuso vairuotojas 07.57 val. irgi spjauna į laiko grafiką ir palieka stotelę 07.55 val.? Norėčiau sulaukti "Susisiekimo paslaugų" atsakymo, nes prisiskambinti jiems, deja, neįmanoma.
Atsakyti
Šiandien važiuodamai 54 autobuso maršrutu Pilaitė - Stotis teko matyti kraupų vaizdelį. Vairuotojas visai nežiūrejo į įlipančius ir išlipančius asmenis, galiausiai to pasekoje lazdynų stotelėje, maždaug 14:03 buvo prispausta moteris tarpduryje, o autobusas bepradedąs važiuoti, išgastis tikrai visiems keleiviams, iki rimtos nelaimės buvo vos viena minute.... be to vairuotojas labai garsiai keikesi keliones metu (tikriausiai kalbejo telefonu, nors negaliu teigt, nemaciau). Autobuso nr.498. Prasau atkreipti į tai demesį.

Taip pat rekomenduojame

Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių pervežimas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
2004 m. Lietuvoje savo veiklą pradėjo vokiečių kapitalo UAB „Hegelmann Transporte“, kuri priklauso Hegelmann įmonių grupei. Šiandien įmonė įsikūrusi Kaune taip pat turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Hegelmann paslaugos Hegelmann Transporte sujungia pervežimą keliais, geležinkeliu, vandeniu ir oru...
Cargo Caravan
KOMPLEKSINĖS LOGISTIKOS PASLAUGOS

Adresas: Vytauto pr. 32, LT-44328 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių parkavimas; automobilių prekyba; ekspedijavimas; eksportas; logistikos paslaugos; mediena, jos gaminiai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB Cargo caravan jau septynis metus iš eilės patenka tarp 6% patikimiausių įmonių Lietuvoje. Teikia krovinių pervežimo, ekspedijavimo, bei logistikos paslaugas. Organizuoja nuo pilnų iki dalinių, pavojingų ar ypatingai brangių, nestandartinių ar reikalaujančių temperatūrinio rėžimo krovinių pervežimą. Pagrindinės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų 04-23 18:10
Šiandien vykusiame Trišalės tarybos posėdyje nuspręsta pradėti derybas dėl vairuotojų atlyginimų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%