VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Stiklita

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Stiklita

Atsiliepimai apie UAB "Stiklita"

Viskas, kas telpa žodyje stiklas
Melga
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Stiklita"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
F 2020-09-08 15:16:12
Apgailėtinos pempės dirba. Nieko neranda, pasakyti nieko negali. Kalba briedus baisulinius, neturėtume sutarties nekiščiau rankų į š ir nereiktų buvusių kontaktų darbuotojų ieškoti, kurie pagelbėdavo
Laba diena,
Gal galėtumėte susisiekti su mumis ir plačiau pakomentuoti, kas nutiko? Labai norėtumėm išsiaiškinti ir rasti sprendimą, kuris Jus tenkintų. Jeigu turite su mumis sutartį, galbūt užtektų pakeisti Jus aptarnaujantį vadybininką.
Susisiekite su mumis el.paštu: marketing@stiklita.lt arba telefono nr. 8-613-74532.
Atsakyti
Apgailėtinos pempės dirba. Nieko neranda, pasakyti nieko negali. Kalba briedus baisulinius, neturėtume sutarties nekiščiau rankų į š ir nereiktų buvusių kontaktų darbuotojų ieškoti, kurie pagelbėdavo
Atsakyti
Apgailėtinas aptarnavimas tarybiniu stilium ir supratimu... Atvažiuoji atsiimti užsakymo ir lauki 40min. kieme, kai nėra nei vieno kito kliento... Gauni priekaištus, kad be kaukės atėjai į vidų, tai patys ir pasirūpinkit, kad žmonės į vidų neitų! Net nekalbu apie tai, kad atvažiavau atsiimti stiklų antrą kartą, nes nesugebėjo padaryti pagal brėžinius iš pirmo karto...
Atsakyti
Prisireikė nestandartinės stiklinės pertvaros. Kreipėmės į keletą įmonių. UAB "Stiklita" darbuotojai išsiskyrė iš kitų įmonių savo kompetencija, maloniu bendravimu, gebėjimu nenusimanančiam užsakomos paslaugos srityje klientui populiariai paaiškinti galimus sprendimo variantus, išvardino jų privalumus ir trūkumus, telefonu kantriai atsakinėjo į visus mano klausimus. Ypač noriu padėkoti Andriui, Gretai ir montuotojams už nepriekaištingai atliktus darbus.
Atsakyti
As B.Lileikis uzsakiau ispjaut stikla ispintos duris. Priemeja R.Kvedaraite ismatavo Zadejo uzsakyma alikti per 10 darbo denu Gryes namo is duru isemau senao siklo likucus ir pastebejau kad skiriasi matmenys. gryzau i UAB, Stiklita [stiklo studija] 234489710 Valandos begija Ir man pasake kad siklas jau ispjautas ir matmenu pakeisti negalima Priemejair [jo palaikimo komanda]pasake kad per dena atekam 10000 usakimu ir jusu stiklas ispjatas -viskas vyko valandos bedyja Paprasiapakviesti atsakinga darbotoja, nekas jo nepakvete Tai visiskai nesiskaito su klintu Ir kam laukti 10 denu Kai viskas padaroma per 10 darbo denu Jusu dabotojai nesiskaito su klientais esu labai nepatekintas aptarnvimu jusu dabotojos Lauku atsakimo.ne bereikalo jus vadina runkeleis
Patiko, rekomenduoju
2020-01-27 21:29:50 IP 28mersov
Atsakyti
Uzsakem nestandartini stiklinima. Profesionaliai pakonsultavo ismatavo ir aptarnavo. Iki siol esam patenkinti po poros metu ir graziuoju minim sia imone.
Atsakyti
Nerekomenduoju šios įmonės. Įdavė suskilusį supakuotą veidrodį, pastebėjau tik namie išpakavęs. Suvertė visą kaltę man, neva aš pats jį sugadinau. Ir toliau jokio bendradarbiavimo sprendžiant šia problemą. OK pagamins kitą konkurentai, ne problema.
Atsakyti
Šitaj įmonei verkiant reikia kažką daryti su komunikacija. Paskambinau dėl virtuvės sienutės, sakė šiandien - ryt paskaičiuos preliminarią kainą. Niekas nieko nepaskaičiavo. Kreipiausi į kitą įmonę. Nusiunčiau laišką. Po 15 minučių gaunu kainą. Ta pačią dieną atvažiuoja matuotojas. Sienutė užsakyta. Klientas prarastas. Valio!
Atsakyti
Evelina 2019-07-30 15:20:59
Netinkamas, senamadiškas, lėtas klientų aptarnavimas, reikalaujama pateikti užsakymą el. paštu, delsia atsakyti, delsia tvirtinti užsakymą, susirašinėjimas dėl elementaraus gaminio vyksta keturias dienas, o po jų vis dar nėra rezultato. Tris kartus skirtingai skaičiuojama to paties gaminio kaina. Nepatikima bendrovė.
Sveiki, p. Evelina, gal galite parašyti visą susiklosčiusią situaciją el.paštu marketingas@stiklita.lt, bus išnagrinėti nusiskundimai ir stengsimės, kad atsakymų daugiau taip ilgai laukti netektų.
Atsakyti
Netinkamas, senamadiškas, lėtas klientų aptarnavimas, reikalaujama pateikti užsakymą el. paštu, delsia atsakyti, delsia tvirtinti užsakymą, susirašinėjimas dėl elementaraus gaminio vyksta keturias dienas, o po jų vis dar nėra rezultato. Tris kartus skirtingai skaičiuojama to paties gaminio kaina. Nepatikima bendrovė.
UAB „Stiklita"
2017-11-21 16:30:49 IP 2i24uc37
Atsakyti
Lina 2017-10-25 15:01:47
Pirmas komentaras mano istorijoje, bet negaliu nepakomentuoti :)

Pirkome dušo sienelę iš stiklitos varnių g., aptarnavo mus vadybininkė Karolina (apie kurią jau dabar paskaičiau daugiau komentarų). Stiklas buvo užsakytas su antikalkine danga (apie 40 EUR). Atsitiko taip, kad sumontavome sienelę ne ta puse kur buvo padengta antikalkinė danga : (O taip atsitiko todėl, kad nežinojome jog padengta tik viena stiklo pusė, žymėjimo/instrukcijos irgi jokios nebuvo.
Visų pirma parašiau vadybininkei Karolinai, paklausiau kodėl neinformavo kliento apie tai. Tikėjausi paprasto, , ATLEISKIT, MŪSŲ KALTĖ, PAMIRŠOM AR PAN.", vietoj to gavau pasiūlymą nusipirkti iš jų tą dangą už 10 EUR ir pasidengti pačiai kitą stiklo pusę arba persimontuoti stiklą :) Nepatiko man toks atsakymas, toks situacijos sprendimas ir kaltės nepripažinimas, tai parašiau į kokybės skyrių :) Tikėjaus, galbūt kokybės skyrius kitaip bendrauja su kleintais, gal net pasiūlys atsiųsti tą dangą už 10 EUR, taip bent jau kompensuodami klientui padarytą žalą... Susirašinėjant pastebėjau, kad nieko geriau :) Vietoj to dar netiesiogiai melage išvadino, nes jie neturi įrodymu, kad blogai sumontuota pas mus :)
, , Turbūt pati neturiu ką veikti ir sugalvojau dar už 10 EUR pasipelnyti ir iš jų gauti antikalkinės dangos ir su ja pasidengti visus namie esančius stiklus :)))"
Pasirodo, klientas turi pats pasidomėti/pasitikrinti prieš montuojant :) ir klientas taip pat turi žinoti, kad ta pusė nėra padengta danga, kurioje užklijuotas bar kodas :)

Juokinga.. graudu.. kaip dirbama ir kaip už paprastą, , atsiprašau" arba už 10 EUR vertės skystį prarandami klientai ir reputacija.

MORALAS: Pirkite atsakingai :) ir dirbkite atsakingai, kad patenkintas klientas grįžtų ir dar atsivestų penkis draugus :)
Sveiki, p. Lina, atsiprašome už susidariusią situaciją. Prisiimame atsakomybę ir stengsimės, kad daugiau tokia situacija niekada nepasikartotų. Jei sugrįšite pas mus, o tikimės, kad sugrįšite, sutiksime Jus su šypsena, gražiu aptarnavimu ir simboline nuolaida. Visiems yra kur pasitemti, Ačiū už išsakytą nuomonę. Geros Jums kloties.
Atsakyti
Pirmas komentaras mano istorijoje, bet negaliu nepakomentuoti :)

Pirkome dušo sienelę iš stiklitos varnių g., aptarnavo mus vadybininkė Karolina (apie kurią jau dabar paskaičiau daugiau komentarų). Stiklas buvo užsakytas su antikalkine danga (apie 40 EUR). Atsitiko taip, kad sumontavome sienelę ne ta puse kur buvo padengta antikalkinė danga : (O taip atsitiko todėl, kad nežinojome jog padengta tik viena stiklo pusė, žymėjimo/instrukcijos irgi jokios nebuvo.
Visų pirma parašiau vadybininkei Karolinai, paklausiau kodėl neinformavo kliento apie tai. Tikėjausi paprasto, , ATLEISKIT, MŪSŲ KALTĖ, PAMIRŠOM AR PAN.", vietoj to gavau pasiūlymą nusipirkti iš jų tą dangą už 10 EUR ir pasidengti pačiai kitą stiklo pusę arba persimontuoti stiklą :) Nepatiko man toks atsakymas, toks situacijos sprendimas ir kaltės nepripažinimas, tai parašiau į kokybės skyrių :) Tikėjaus, galbūt kokybės skyrius kitaip bendrauja su kleintais, gal net pasiūlys atsiųsti tą dangą už 10 EUR, taip bent jau kompensuodami klientui padarytą žalą... Susirašinėjant pastebėjau, kad nieko geriau :) Vietoj to dar netiesiogiai melage išvadino, nes jie neturi įrodymu, kad blogai sumontuota pas mus :)
, , Turbūt pati neturiu ką veikti ir sugalvojau dar už 10 EUR pasipelnyti ir iš jų gauti antikalkinės dangos ir su ja pasidengti visus namie esančius stiklus :)))"
Pasirodo, klientas turi pats pasidomėti/pasitikrinti prieš montuojant :) ir klientas taip pat turi žinoti, kad ta pusė nėra padengta danga, kurioje užklijuotas bar kodas :)

Juokinga.. graudu.. kaip dirbama ir kaip už paprastą, , atsiprašau" arba už 10 EUR vertės skystį prarandami klientai ir reputacija.

MORALAS: Pirkite atsakingai :) ir dirbkite atsakingai, kad patenkintas klientas grįžtų ir dar atsivestų penkis draugus :)
Jau Nebeklientas
2016-11-24 09:08:14 IP 2h85apls
Atsakyti
Pradesiu nuo to jog atsiliepimu niekada nerasau. Sia imone pasirinkau del to jog netiesiogiai pazystu vadova, kuris tikrai yra patikimas ir rimtas zmogus. Taciau aptarnavimas sioje imoneje labai nustebino. Aptarnavo mane karolina volkaviciute, kurios kompetencija ir netaktas labai nustebino. Vien priimant uzsakyma pasijutau keistai, taciau pagalvojau jog gal tiesiog ne ta diena zmogui..., Bet atsiemimas produkcijos buvo tragiskas. Del to jig nepakonsultavo normaliai, gaminys nebuvo toks kokio reikejo, taip pat ir nebovo toks koki uzsakiau (uzsakyta grudinto stiklo, pagamino negrudinto). Kai paklausiau kuo skiriasi grudinto bei negrudinto stiklo savybes, tai gavau atsakyma kad grudintas yra grudintas, negrudintas yra negrudintas :) niekam nerekomenduoju naudotis sios vadybininkes paslaugomis.
Atsakyti
Uzsisakeme sioje imoneje staliui grudinta stora stikla, atvykus jo paimti, buvo ivyniotas tik i maistine plevele, parsivezem namo, atremem i siena (padejome ant kiemo trinkeliu) ir stiklas akyse subyrejo. Suprantu, kad neitodysime, kad smugio nebuvo, taciau jo nebuvo! Susisiekus su atsove paaiskino, kad broko buti negalejo, ir mes nerodysime kad smugio nebuvo, taciau, pasak jos, galejo taip buti kad atremus grudinta stikla i kieta pavirsiu jis subyres!!! Tai gal reikejo bent jau ipakuoti tinkamai transportavimui, ar perspeti, ar pan.?!!! Sumokejus uz stalvirsi 100 eur tepasiule kitam stiklui "kazkokia" nuolaida padaryti...
Atsakyti
Ar vadybininkė iš Kauno Varnių gatvės salono nėra kartais dirbusi biurokrate valstybės tarnyboje?
Norėjau patikslinti savo užsakymą, tai vietoje to, kad paskambintų meistrui ir paklaustų apie situaciją, tai ji sustabdė užsakymą... Todel, kad meistras šiandien nedirba, o rytoj nedirbs ji (bet tipo meistras dirbs). Aš paprasiau, kad ji jam tiesiog pasuktų dabar ir išspręstų klausimą. Ji atsake, kad neskambins, nes pas juos tokia tvarka...:)
Kaimų kaimas...
Atsakyti
Nepasitikėkite jais. Nesilaiko sutarčių, neapmoka sąskaitų, nepatikima firma. Labai negarbingi ir nedori žmonės.
Atsakyti
Pritariu del kainu, nes mums su vyru tas pats buvo
Atsakyti
Mes stiklitoje daremes virtuvei sienele.viska derinom el pastu.darba atliko gerai, esam patenkinti, viska padare is pirmo karto.tik but atidiem del kainu, klaust visko nuo a iki z.musu atveju kai jau buvo sutarta kaina, ismatuota, paimta depozitas, issirinkta spalva, tik tada susisieke ir pasake kad yra dvejopi stiklai ir kainos ant kurio nori darytis.spalva kuria issirinkome net nesigautu ant to pigesnio.manau tokia informacija turetu buti suteikta jau per pirma pokalbi su klijantu.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Baltarusijoje įvykdyta kibernetinė ataka prieš Nacionalinį banką
Baltarusijoje įvykdyta kibernetinė ataka prieš Nacionalinį banką 10-26 15:44
Kibernetinių įsilaužėlių grupė pirmadienį paskelbė blokavusi Baltarusijos nacionalinio banko tinklalapį ir nurodė siekianti tokiu būdu palaikyti opozicijos paskelbtą visuotinį streiką, turintį...
"Rimi" atsisakė savitarnos skenerių, "Maximoje" jie pasiteisino
"Rimi" atsisakė savitarnos skenerių, "Maximoje" jie pasiteisino 10-26 15:27
Mažmeninės prekybos tinklas "Rimi" Lietuvoje vienoje savo parduotuvių buvo pasiūlęs galimybę klientams apsipirkti naudojant savitarnos skenerius. Bandymas nepasiteisino, skenerių atsisakyta, jiems...
PST įmonei "Metalo meistrai" vadovauja T. Stukas
PST įmonei "Metalo meistrai" vadovauja T. Stukas 10-26 15:27
AB Panevėžio statybos trestas (PST) antrinei metalo konstrukcijų bendrovei "Metalo meistrai" vadovauja Tomas Stukas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jums kelia nerimą Covid-19 skaičiaus didėjimas?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Goodyear 11,00 +5,16%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 7,23 +3,14%
eBay 53,79 +2,87%
Exxon Mobil 34,16 -2,01%
Western Digital 41,72 -2,84%
American Express 100,98 -3,64%
Intel 48,20 -10,58%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 507,00 +0,40%
Jautiena 4,60 -0,65%
Varis 6704,90 +3,17%
Anglis 54,60 +8,90%
Cukrus 0,59 -1,67%
Benzinas 1,23 -1,60%
Dujos (JAV) 1,92 -16,16%
Auksas 1921,92 -2,37%