VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Mezon, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Mezon

Atsiliepimai apie Mezon, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Mezon, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sėdi namie vakare ir naudoji savo mobilų internetą, nes mezon nepakrauna net jų pačių puslapio. O kainas kelia kada nori ir net nežiūri, kad to nėra sutartyje, prisidengia “įstatymu”. Modemo perkrovimas nepadeda niekada, bendrauti ten niekas nemoka, klientas pats kaltas, kad mezon internetas neveikia. Laukiu nesulaukiu, kada pakeisiu tiekėją
Atsakyti
Nijolė 2023-02-02 17:24:49
Na nežinau tokio bendravimo seniai neturėjau, paslauga registruota vyro vardu, paklausus iki kiek galioja sutartis nesako, reikia, kad išgirstų vyrišką balsą, nu jop aš galiu bet ką pakviest kad ir iš gatvės, bet tai nereikš kad tai yra tas pats žmogus, kas per valstybinė paslaptis sutarties galiojimo laikas, esam užsisakę bandymui telia, jei tik tiks su malonumu nutrauksim sutartį ir sumokėsim tas netesybas, niekaip nesuprantu ką bendro turi wi-fi ir tai kad mano senutis kompiuteris traukia kaimynų internetą, o jūsų net kitam kambaryje netraukia, vargu ar savininkas skaito tuos mūsų visų rašymus, ir neatsirašnėkit savo standartiniu atsakymu
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Na nežinau tokio bendravimo seniai neturėjau, paslauga registruota vyro vardu, paklausus iki kiek galioja sutartis nesako, reikia, kad išgirstų vyrišką balsą, nu jop aš galiu bet ką pakviest kad ir iš gatvės, bet tai nereikš kad tai yra tas pats žmogus, kas per valstybinė paslaptis sutarties galiojimo laikas, esam užsisakę bandymui telia, jei tik tiks su malonumu nutrauksim sutartį ir sumokėsim tas netesybas, niekaip nesuprantu ką bendro turi wi-fi ir tai kad mano senutis kompiuteris traukia kaimynų internetą, o jūsų net kitam kambaryje netraukia, vargu ar savininkas skaito tuos mūsų visų rašymus, ir neatsirašnėkit savo standartiniu atsakymu
Atsakyti
Gerda 2023-02-01 09:05:15
Jau kelintas mėnesis kaip neturiu namie interneto, moku pinigus už nieką, pastovus modemo junginėjimas jau atsibodo, jie man siūlo išsikelt papildomai anteną ant stogo, kur pas mane praktiškai kieme ryšio bokštas, ir intenetą turėčiau turėt taip kaip sutartyje nurodyta 100mg/s., kam tada siūlo sudarinėt sutartį jei negali suteikt kokybiskos paslaugos? Nerekomenduoju
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Jau kelintas mėnesis kaip neturiu namie interneto, moku pinigus už nieką, pastovus modemo junginėjimas jau atsibodo, jie man siūlo išsikelt papildomai anteną ant stogo, kur pas mane praktiškai kieme ryšio bokštas, ir intenetą turėčiau turėt taip kaip sutartyje nurodyta 100mg/s., kam tada siūlo sudarinėt sutartį jei negali suteikt kokybiskos paslaugos? Nerekomenduoju
Atsakyti
Darius 2023-01-31 11:10:23
Interneto greitis vakarais... Ir kiekviena dieną, perkrovinek neperkrovinėjąs.
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Interneto greitis vakarais... Ir kiekviena dieną, perkrovinek neperkrovinėjąs.
Atsakyti
Nijolė 2023-01-29 09:04:31
Vadybininkai labai aplaidžiai dirba, jokio kontakto su klientais, nieko gero nesiūlo, kol priklausė LRT visai kitoks bendravimas buvo, apie interneto kokybę ir kalbėt nėra ko, nesvarbu kad esam tikrai seni klientai, kainos didelės ir neatitinka kokybės, turit mielieji 2 darbo dienas kad pakalbėt apie sustarties pratęsimą, planuojam eit į Tellia
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Vadybininkai labai aplaidžiai dirba, jokio kontakto su klientais, nieko gero nesiūlo, kol priklausė LRT visai kitoks bendravimas buvo, apie interneto kokybę ir kalbėt nėra ko, nesvarbu kad esam tikrai seni klientai, kainos didelės ir neatitinka kokybės, turit mielieji 2 darbo dienas kad pakalbėt apie sustarties pratęsimą, planuojam eit į Tellia
Atsakyti
Artūras N. 2023-01-25 19:03:53
Apgavikų kontora. Turi gudrią scam schemą. Baiginėjantis sutarčiai prates be jūsų informavimo ją su didesniu mėnesiniu mokesčiu. Jokio raštiško pranešimo apie sudaromas naujas sutartis nebuvo. Neprašo nei žodinio, nei raštiško sutikimo tam. O blogiausia, kad ją norint nutraukti tuomet reikalaus neadekvataus nutraukimo mokesčio. Mano atveju 40+ eur. Nepapulkit. Žodžiu kontora kuri ne bando išsaugoti savo klientus, o bando įtraukti į savo vidinių taisyklių pinkles. Tie 40 eur nėra kažkas dėl ko čia žmogus nubednėtum, bet čia jau principo reikalas. Bus kreiptasi į institucijas. Jei reikės ir mokamas pranešimas spaudai. Jei yra daugiau tokių klientų parašykite po šiuo komentaru arba el. paštu [email protected], galim kreiptis kartu.
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Marius 2023-01-13 13:11:58
Mezon 4G internetas - 25mb sparta.

Paslaugomis naudojames 2-3 metus, paslaugos nebuvo idealios, bet naudotis buvo įmanoma. Paskutiniu metu (~2 mėn.). interneto greitis nesiekia 3MB, naudotis internetu neimąnoma, naudotis GO3 taip pat neįmanoma.

Skambinant, sako, kad sutartis prasitesė automatikšai 2 metam (nei žodžinio nei raštinio sutikimo nebuvo) ir negalime nutraukti dar metus, nes neatsakiau į jų el. laišką, kurio taip pat nerandu savo el. pašte, kurį jie siuntė nurodytu laiku (patys nurodė datą..).

Dabar jei nutrauksim reikės primokėti už suteiktas nuolaidas (nurodomos sumos neatitinka sutartyje nurodytų sumų).

Klientų aptarnavimas - skirtingos konsultantės kalba skirtingus dalykus.. (bent jau viena maloni buvo)

Tikrai bandysiu keist paslaugų tiekėją.

Būkite atsargus.
prašau parašykit [email protected] Ta pati situacija.
Atsakyti
Apgavikų kontora. Turi gudrią scam schemą. Baiginėjantis sutarčiai prates be jūsų informavimo ją su didesniu mėnesiniu mokesčiu. Jokio raštiško pranešimo apie sudaromas naujas sutartis nebuvo. Neprašo nei žodinio, nei raštiško sutikimo tam. O blogiausia, kad ją norint nutraukti tuomet reikalaus neadekvataus nutraukimo mokesčio. Mano atveju 40+ eur. Nepapulkit. Žodžiu kontora kuri ne bando išsaugoti savo klientus, o bando įtraukti į savo vidinių taisyklių pinkles. Tie 40 eur nėra kažkas dėl ko čia žmogus nubednėtum, bet čia jau principo reikalas. Bus kreiptasi į institucijas. Jei reikės ir mokamas pranešimas spaudai. Jei yra daugiau tokių klientų parašykite po šiuo komentaru arba el. paštu [email protected], galim kreiptis kartu.
Atsakyti
Viskas blogai! Internetas tinkamai neveikia, į gediminų registravimą nereaguoja, į el. laiškus neatrašo. Prastai veikiantį internetą pridengia "planiniais darbais" apie kuriuos klientų neinformuoja. Žada problemas išspręsti daugiausiai per dvi dienas, tačiau jokio sprendimo nebūna. Užsidengia tylos siena, ignoruoja. Ypatingai nerekomenduoju dirbantiems iš namų, nebent turite telefone daug atliekamų duomenų pastoviai perjunginėti internetą, kadangi pusę darbo dienos naudotis jų internetu nėra jokių galimybių. Jei kalbant ne tik apie paslaugų kokybę, tai savavališkai kelia kainas be kliento sutikimo, nors paslaugų kokybė priešingai - prastėja. Vienžo - nerekomenduoju!
Atsakyti
Reda Petrulienė 2023-01-17 12:35:58
Prasta kokybė, kai neveikia neišskaičiuoja pinigų. O dabar esu pasibaisėjusi, kad sutartis pratęsia savavališkai!!!!!! Taip nutiko man. Pakalbėjus telefonu leido naudotis sutarties nepratęsus, nes planavome keisti gyvenamą vietą, nebenorėjome naudotis jų paslaugomis. O dabar, daugiau nei po pusmečio, norint nutraukti sutartį, sužinau, kad ją automatiškai pratęsė. Kažkas nesuvokiama, kad daro be žmogaus sutikimo. Kainas taip pat didina savavališkai.
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Reda Petrulienė
2023-01-17 12:35:58 IP 5juc4l1s
Atsakyti
Prasta kokybė, kai neveikia neišskaičiuoja pinigų. O dabar esu pasibaisėjusi, kad sutartis pratęsia savavališkai!!!!!! Taip nutiko man. Pakalbėjus telefonu leido naudotis sutarties nepratęsus, nes planavome keisti gyvenamą vietą, nebenorėjome naudotis jų paslaugomis. O dabar, daugiau nei po pusmečio, norint nutraukti sutartį, sužinau, kad ją automatiškai pratęsė. Kažkas nesuvokiama, kad daro be žmogaus sutikimo. Kainas taip pat didina savavališkai.
Atsakyti
vartotojas 2023-01-09 19:05:56
kas nutiko su mezon?naudoju seniai, bet... per praėjusius metus interneto sparta buvo kaip užbrėžta 30mbps, o po naujų metų, kažkas pasikeitė ir internetas tapo galvos skausmu - 30mbps tik kartais, 0, 7 gan dažnai o ir dingsta visai, tenka perkrauti modemą, ko niekad nereikėjo daryti, bet "džiaugsmas" tęsiasi ne ilgai... standartiniai patarimai - laikykit modemą arti lango, perkraukit modemą ir t.t. seniai žinomi, modemą pakeičiau kitu - rezultatas identiškas, grįžau prie senojo ir per dieną tenka keliskart lipti į antrą aukštą perkrauti modemą, pirmame aukšte internetas veikia visai blogai
KAIP UŽSTRIGUSI PLOKŠTELĖ keisti įrangą, keisti kortelę, o pripažinti, kad sugedo MEZON sudėtinga... pakeistas modemas rezultato neduoda - BLOGAI
Atsakyti
UAB Mezon 2022-12-27 11:26:16
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Sveiki, ir vel neveikia paslaugos. Kliento kodas W146561
Atsakyti
Mezon 4G internetas - 25mb sparta.

Paslaugomis naudojames 2-3 metus, paslaugos nebuvo idealios, bet naudotis buvo įmanoma. Paskutiniu metu (~2 mėn.). interneto greitis nesiekia 3MB, naudotis internetu neimąnoma, naudotis GO3 taip pat neįmanoma.

Skambinant, sako, kad sutartis prasitesė automatikšai 2 metam (nei žodžinio nei raštinio sutikimo nebuvo) ir negalime nutraukti dar metus, nes neatsakiau į jų el. laišką, kurio taip pat nerandu savo el. pašte, kurį jie siuntė nurodytu laiku (patys nurodė datą..).

Dabar jei nutrauksim reikės primokėti už suteiktas nuolaidas (nurodomos sumos neatitinka sutartyje nurodytų sumų).

Klientų aptarnavimas - skirtingos konsultantės kalba skirtingus dalykus.. (bent jau viena maloni buvo)

Tikrai bandysiu keist paslaugų tiekėją.

Būkite atsargus.
Atsakyti
vartotojas 2023-01-09 19:05:56
kas nutiko su mezon?naudoju seniai, bet... per praėjusius metus interneto sparta buvo kaip užbrėžta 30mbps, o po naujų metų, kažkas pasikeitė ir internetas tapo galvos skausmu - 30mbps tik kartais, 0, 7 gan dažnai o ir dingsta visai, tenka perkrauti modemą, ko niekad nereikėjo daryti, bet "džiaugsmas" tęsiasi ne ilgai... standartiniai patarimai - laikykit modemą arti lango, perkraukit modemą ir t.t. seniai žinomi, modemą pakeičiau kitu - rezultatas identiškas, grįžau prie senojo ir per dieną tenka keliskart lipti į antrą aukštą perkrauti modemą, pirmame aukšte internetas veikia visai blogai
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
kas nutiko su mezon?naudoju seniai, bet... per praėjusius metus interneto sparta buvo kaip užbrėžta 30mbps, o po naujų metų, kažkas pasikeitė ir internetas tapo galvos skausmu - 30mbps tik kartais, 0, 7 gan dažnai o ir dingsta visai, tenka perkrauti modemą, ko niekad nereikėjo daryti, bet "džiaugsmas" tęsiasi ne ilgai... standartiniai patarimai - laikykit modemą arti lango, perkraukit modemą ir t.t. seniai žinomi, modemą pakeičiau kitu - rezultatas identiškas, grįžau prie senojo ir per dieną tenka keliskart lipti į antrą aukštą perkrauti modemą, pirmame aukšte internetas veikia visai blogai
Atsakyti
Silvia 2023-01-05 16:22:21
Venkite Mezon! Kokybė neatitinka kainos. Jei baigėsi sutartis - iš karto nutraukite ją (išvengsite problemų), o po to jau iš naujo sudarykite (jei paslaugos tenkina).
Mano problemos: Mezon naudojuosi jau daugiau nei 4 metus (užtekdavo interneto, nebuvo laiko ieškoti kažkokių kitų alternatyvų - jei lagindavo, telefono duomenis naudodavau). Naujos sutarties nesudarydavau, naujo maršrutizatoriaus neėmiau, kad pasitaikius progai, norint pereiti pas kitus “interneto tiekėjus”, nereikėtų laukti sutarties pabaigos.
Kada buvo pokalbis telefonu su Mezon konsultantais dėl tolesnio naudojimosi, sutikau naudotis, nes konsultantė patikino, kad išeiti iš Mezon bus galima bet kada tik prieš tai pranešus. Deja… Dabar parašiau el.paštu laišką, kad noriu atsisakyti paslaugų. Gavau atsakymą, kad sutartis yra galiojanti ir dar 1, 5 metų yra įsipareigojimas, nors įranga jau sena ir niekas nebesivelka… Tipo, “jūs sutikote naudotis geromis sąlygomis internetu” tokia sutartis!
Kreipsiuos į vartotojų teises. Kuo skiriasi mobiliojo ryšio (telefono) operatorių sutartis (kai nepasiėmus naujos įrangos galima pakeisti operatorių) nuo interneto operatorių? Patyrinėsime atidžiau atsiųstas sutartis.
Kai tokia mano patirtis su Mezon - noriu tik kuo greičiau nuo jų bėgti…
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Venkite Mezon! Kokybė neatitinka kainos. Jei baigėsi sutartis - iš karto nutraukite ją (išvengsite problemų), o po to jau iš naujo sudarykite (jei paslaugos tenkina).
Mano problemos: Mezon naudojuosi jau daugiau nei 4 metus (užtekdavo interneto, nebuvo laiko ieškoti kažkokių kitų alternatyvų - jei lagindavo, telefono duomenis naudodavau). Naujos sutarties nesudarydavau, naujo maršrutizatoriaus neėmiau, kad pasitaikius progai, norint pereiti pas kitus “interneto tiekėjus”, nereikėtų laukti sutarties pabaigos.
Kada buvo pokalbis telefonu su Mezon konsultantais dėl tolesnio naudojimosi, sutikau naudotis, nes konsultantė patikino, kad išeiti iš Mezon bus galima bet kada tik prieš tai pranešus. Deja… Dabar parašiau el.paštu laišką, kad noriu atsisakyti paslaugų. Gavau atsakymą, kad sutartis yra galiojanti ir dar 1, 5 metų yra įsipareigojimas, nors įranga jau sena ir niekas nebesivelka… Tipo, “jūs sutikote naudotis geromis sąlygomis internetu” tokia sutartis!
Kreipsiuos į vartotojų teises. Kuo skiriasi mobiliojo ryšio (telefono) operatorių sutartis (kai nepasiėmus naujos įrangos galima pakeisti operatorių) nuo interneto operatorių? Patyrinėsime atidžiau atsiųstas sutartis.
Kai tokia mano patirtis su Mezon - noriu tik kuo greičiau nuo jų bėgti…
Atsakyti
Danielius 2023-01-04 22:21:24
Naudojuosi mezon paslaugomis daug metų, gerokai iki perėmė bitė.
Iki perėmimo tai buvo puiki alternatyva neturintiems galimybės prisijungti prie kabelinių ryšių tinklo. Dabar tai paprastas mobilus internetas skirtas vienam mobiliajam telefonui, bet tikrai ne namų ūkiui su televizoriaus, kompiuteriais ir kitais išmanusis įrenginiais.
Kaina perskaiciuojama ir savavališkai pakeliama kas 6men, kreipiantis dėl prastų sąlygų siūloma pereiti į bitės tinklą pasirašant naują sutartį kur techniškai lieki tame pačiame tinkle tik pratesi sutartį
Rinkites bet kokį kitą tiekėja. Mano atveju telia siūlo 5x lėtesni ryšį tačiau jis veikia ir greičiau ir stabiliau nei mezon
Venkit
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Naudojuosi mezon paslaugomis daug metų, gerokai iki perėmė bitė.
Iki perėmimo tai buvo puiki alternatyva neturintiems galimybės prisijungti prie kabelinių ryšių tinklo. Dabar tai paprastas mobilus internetas skirtas vienam mobiliajam telefonui, bet tikrai ne namų ūkiui su televizoriaus, kompiuteriais ir kitais išmanusis įrenginiais.
Kaina perskaiciuojama ir savavališkai pakeliama kas 6men, kreipiantis dėl prastų sąlygų siūloma pereiti į bitės tinklą pasirašant naują sutartį kur techniškai lieki tame pačiame tinkle tik pratesi sutartį
Rinkites bet kokį kitą tiekėja. Mano atveju telia siūlo 5x lėtesni ryšį tačiau jis veikia ir greičiau ir stabiliau nei mezon
Venkit
Atsakyti
UAB Mezon kompanija labai negražiai elgiasi su vartotojais didindama už paslaugas kurios neteikia lūkesčių, turbūt suprantu kad buvo kažkoks susitarimas tarp UAB "Bite Lietuva" ir AB " Lietuvos Radio Televizijos centras". dėl įmonės pirkimo, jau iš seniau, Mezon naudoja LTE 4G tinklą, kurio kodas 246 08 hmmm bitės tinklas? Kaip čia taip? Panaikino telecentro skaitmeninę televiziją pasiūlė telviziją bitės produktą Go3, bet nesumažino kainos už paslaugas. Toliau didina paslaugas už atseit investavimą 5G ryšiui, nors tiekia iki 4G tik max atsisiuntimas iki 50 Mbps, o atsisiuntimo greitis po 20:00 val būna ribojamas pagal sim kortelę iki 0, 90 Mbps. Nutrauki sutartį, įkelia sąskaitą už paslaugas ir netesybas prieš 2 d.d.iki apmokėjimo datos ir atsiunčia priminimą el. paštu prieš 2 d.d., nors visus 2022 metus iš eilės įkelia sąskaitas ir atsiunčia priminimą už suteiktas paslaugas el. paštu 10...12 kalendorinę einamojo mėnesio dieną. Prieš 2 mėn. atsiunčia kažkokį pdf. formatu pranešimą apie sutarties pakeitimą, jokios sutarties neatsiunčia, kainos nesumažina. Nežinau ar rekomenduočiau galimybę naudotis Mezon paslaugomis. Toks jausmas kad specialiai slopina intereto greitį, kad ateityje bitė pasiūlytu 4G arba 5G mobilų internetą, nes nupirko Mezon. Labai nepatenkintas paslaugomis, teisininkai gudriai dirba, ne vartotojo naudai. Pridedu greičio matavimus.
Atsakyti
Kontora mananti jog klientas yra i*****s ir galvojanti jog zmones nezino savo teisiu. SURPRISE - vartotojai zino savo teises ir tikrai jomis pasinaudos paskusdami sita vagisiu niekam netikusia kontora i Rysiu Reguliavimo Tarnyba.
Kvieciu absoliuciai visus, kam be sutikimo buvo net DU kartus pakilusi kaina per 12 menesiu, nedelsiant kreiptis i Rysiu Reguliavimo Tarnyba, nes isaiskins kas teisus kas ne.

Nusibogo laukti mezon atsakymo, per menesi neisgali net atsakyti i skunda. Niekam tike "tiekejai" is 90-uju.
Atsakyti
VI 2022-12-25 10:55:39
Kuciu vakaro dingo internetas, robotukas sako svienciu dienomis dirbame 10-16 bet taip ir nesujunge. Never again su sita interneto imone, gedimai daznai atsitinka, su klientu aptarnavimu visada problemos, niekas nieko nezino nei del sutarties nei del salygu. Bite nupirko bet niekas nepasikeite tik pasidare dar blogiau…..
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Vitalija 2022-12-23 09:53:44
Super kontora. Per metus sugeba be perspejimu pakelti abonentini mokesti du kartus. Sugeba paaiškinti tik viena kart uz ka pakele. Sutarti pratesia savavaliskai, net nepasidomeje ar as noriu.
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Kuciu vakaro dingo internetas, robotukas sako svienciu dienomis dirbame 10-16 bet taip ir nesujunge. Never again su sita interneto imone, gedimai daznai atsitinka, su klientu aptarnavimu visada problemos, niekas nieko nezino nei del sutarties nei del salygu. Bite nupirko bet niekas nepasikeite tik pasidare dar blogiau…..
Atsakyti
Super kontora. Per metus sugeba be perspejimu pakelti abonentini mokesti du kartus. Sugeba paaiškinti tik viena kart uz ka pakele. Sutarti pratesia savavaliskai, net nepasidomeje ar as noriu.
Atsakyti
UAB Mezon 2022-12-21 17:37:55
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Na ir kaip jus pagelbėsit, jei paskambinčiau. Perkraukit modema, perkrautas šimtus kartų, nuresetintas irgi keliasdešimt kart, modemas stovi ant palanges jau 7 metai. Ir viskas, visa jūsų pagalba butų. Blogai, labai blogai..
Atsakyti
Darius 2022-12-21 11:42:16
Tai jau tikra teisybe, kai susijunge su bite visai pasidare kosmaras. Per menesi gal tik kelios dienos buna kad normaliai veikia. O neseniai tik sutarti prasitesiau, gailiuosi dabar. Kazkada buvo normalus internetas
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Tai jau tikra teisybe, kai susijunge su bite visai pasidare kosmaras. Per menesi gal tik kelios dienos buna kad normaliai veikia. O neseniai tik sutarti prasitesiau, gailiuosi dabar. Kazkada buvo normalus internetas
Šarūnas Eilunavičius
2022-12-21 10:48:01 IP 35mi7a9h
Atsakyti
UAB Mezon 2022-12-21 10:40:23
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
nesuprantu kam jūs taip rašot jeigu, susiekus elektroniniu paštu, pasakėt kad niekuom negalite padėti, kaina keliate kiek norite. sutarties nutraukimas 189eurai. prašau neatrašinėti savo komentarų, jeigu nesiruošiate padėti.
Atsakyti
Šarūnas Eilunavičius 2022-12-21 09:34:27
Sveiki, eilini kartą likau nusivylęs mezon teikiamomis paslaugomis, po 2metu bendradarbiavimo pirmą kartą savavališkai pakėlė sutarties kainą, pasakius, kad nebetenkina paslaugos ir noriu atsisakyti, kainą pasiūlė vėl pirminę, dabar jau po 3-4metų vėl pakėlė kainą, o už sutarties nutraukimą prašo 200e. :) tikrai niekam nerekomenduojų prasidėti su šitais apgavikais :)
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Šarūnas Eilunavičius
2022-12-21 09:34:27 IP 35mi7a9h
Atsakyti
Sveiki, eilini kartą likau nusivylęs mezon teikiamomis paslaugomis, po 2metu bendradarbiavimo pirmą kartą savavališkai pakėlė sutarties kainą, pasakius, kad nebetenkina paslaugos ir noriu atsisakyti, kainą pasiūlė vėl pirminę, dabar jau po 3-4metų vėl pakėlė kainą, o už sutarties nutraukimą prašo 200e. :) tikrai niekam nerekomenduojų prasidėti su šitais apgavikais :)
Atsakyti
Asta 2022-12-16 19:39:08
Kol mezonas priklausė telecentrui, problemų nebuvo: internetas veikė gerai, nestriginėjo, kaina buvo normali. Kai susijungė su bite, situacija pasidarė tragiška. Internetas nuolat stringa, nuolat atsijunginėja, neįmanoma nieko pasižiūrėti, nes reikia ilgai laukti, kol kokį vaizdą įkelia, nesilaiko sutarties sąlygų!!! Sutartis, pagal juos, yra skirta tik klientui, o jie patys gali kelti kainą kada nori. Pavyzdžiui, man šiais metais kaina pakilo jau antrą kartą. Pirmą kartą atsiuntė laišką, kad kaina kils, o antrą kartą net jo atsiųsti nesivargino. Jų paklausus, kodėl kaina pakilo, pareiškė, kad neva aš laiškų neskaitau, tipo siuntė rugsėjį, o kai pradėjau sakyti, kad jie nesilaiko sutarties sąlygų ir nuolat kelia kainas, padėjo ragelį. Kaip patogu - pasirašyta sutartis nieko verta...Per metus man kaina padvigubėjo. Tikrai nerekomenduoju pasirašyti sutarties su jais, nes jie nesilaiko sutarties sąlygų!!!
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Kol mezonas priklausė telecentrui, problemų nebuvo: internetas veikė gerai, nestriginėjo, kaina buvo normali. Kai susijungė su bite, situacija pasidarė tragiška. Internetas nuolat stringa, nuolat atsijunginėja, neįmanoma nieko pasižiūrėti, nes reikia ilgai laukti, kol kokį vaizdą įkelia, nesilaiko sutarties sąlygų!!! Sutartis, pagal juos, yra skirta tik klientui, o jie patys gali kelti kainą kada nori. Pavyzdžiui, man šiais metais kaina pakilo jau antrą kartą. Pirmą kartą atsiuntė laišką, kad kaina kils, o antrą kartą net jo atsiųsti nesivargino. Jų paklausus, kodėl kaina pakilo, pareiškė, kad neva aš laiškų neskaitau, tipo siuntė rugsėjį, o kai pradėjau sakyti, kad jie nesilaiko sutarties sąlygų ir nuolat kelia kainas, padėjo ragelį. Kaip patogu - pasirašyta sutartis nieko verta...Per metus man kaina padvigubėjo. Tikrai nerekomenduoju pasirašyti sutarties su jais, nes jie nesilaiko sutarties sąlygų!!!
Atsakyti
Aleksandras 2022-12-14 13:39:18
NEREKOMENDUOJU !!!!! KAINA PAKELIAMA be mano sutikimo ar įspėjimo!!!!
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]n.lt.

Jūsų Mezon
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU !!!!! KAINA PAKELIAMA be mano sutikimo ar įspėjimo!!!!
Atsakyti
Saulius 2022-12-13 19:29:56
Vos ne kas menesi vis dideja saskaita uz paslaugas, aiskina kad plecia tinkla, ir as pasirodo esu investuotojas, jokiu budu nerekomenduoju, apgaus 100 proc. apeikit sia kontora, paskambinus, konsultantas tik gali perduoti jusu skunda kas kur kitur, ir tada niekas daugiau neviksta, bukit atsargus
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Vaida 2022-12-13 16:09:50
Nerekomenduočiau gruodžio menesi išviso labai prastai veikia laukiu sutarties pabaigos niekas nekelia ragelio konsultantes durnu iesko isimk kortele perkrauk modema dvi paros nera interneto nuo spalio men kovoju su jais bukit nuo mezon kuo toliau kaina atomine o internetas prastas❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Vos ne kas menesi vis dideja saskaita uz paslaugas, aiskina kad plecia tinkla, ir as pasirodo esu investuotojas, jokiu budu nerekomenduoju, apgaus 100 proc. apeikit sia kontora, paskambinus, konsultantas tik gali perduoti jusu skunda kas kur kitur, ir tada niekas daugiau neviksta, bukit atsargus
Atsakyti
Nerekomenduočiau gruodžio menesi išviso labai prastai veikia laukiu sutarties pabaigos niekas nekelia ragelio konsultantes durnu iesko isimk kortele perkrauk modema dvi paros nera interneto nuo spalio men kovoju su jais bukit nuo mezon kuo toliau kaina atomine o internetas prastas❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️
Atsakyti
Vykintas Šaknys 2022-12-11 08:55:32
Labai klastinga firma, sutartis 3.90 sąskaitos ateina 5, 35 ir galiausia 6, 82. Aš jiems aiškiai sakiau, kad mezon man reikia kaip atsarginio interneto, ir suteikė nuolaida kurios nevykdo. Ar čia susijungimas su Bite taip paveikė mezon ar kaip bet vaizdelis nekoks...
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Vykintas Šaknys
2022-12-11 08:55:32 IP 2ju3l6l9
Atsakyti
Labai klastinga firma, sutartis 3.90 sąskaitos ateina 5, 35 ir galiausia 6, 82. Aš jiems aiškiai sakiau, kad mezon man reikia kaip atsarginio interneto, ir suteikė nuolaida kurios nevykdo. Ar čia susijungimas su Bite taip paveikė mezon ar kaip bet vaizdelis nekoks...
Atsakyti
Miglė 2022-12-09 11:43:34
Mezon kaip įmonės įvertinti gerai negalių. "Chalturčikų kontora". Paskelbia akcijas, kurios metu pasirašoma sutartis. Mano atveju 2m. Netikėtai jau antrą kartą kaina pakeliama. PAKELIAMA be mano sutikimo ar įspėjimo. Nuo 4eu kaina kilo iki 9 eu. AR TAI NORMALU? Internetas tikrai prastas, niekam nerekomenduoju.
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon
Atsakyti
Mezon kaip įmonės įvertinti gerai negalių. "Chalturčikų kontora". Paskelbia akcijas, kurios metu pasirašoma sutartis. Mano atveju 2m. Netikėtai jau antrą kartą kaina pakeliama. PAKELIAMA be mano sutikimo ar įspėjimo. Nuo 4eu kaina kilo iki 9 eu. AR TAI NORMALU? Internetas tikrai prastas, niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Andrius 2022-12-05 11:56:21
Blogesnio interneto nera kaip Mezon.geriausia kai patys pratese sutarti ir kai nutraukinejau paskaiciavo netesybas????‍♂️????‍♂️suprasciau kad pats pratesiau sutarti sutikciau kad yra pagrindas netesyboms bet jie patys pratese o poto paskaiciuoja netesybas
Laba diena.

Kad galėtumėme detaliau peržvelgti situaciją, maloniai prašome su mumis susisiekti klientų aptarnavimo numeriu +37052161616 arba elektroniniu paštu [email protected]

Jūsų Mezon

Taip pat rekomenduojame

Init
Adresas: Laisvės al. 30A-2, LT-44240 Kaunas.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
Išmanioji televizija, šviesolaidinis internetas - Jūsų namams. INIT - telekomunikacijų bendrovė, teikianti modernias išmaniosios televizijos, šviesolaidinio interneto bei telefono ryšio paslaugas. Televizijos klientai turi unikalią galimybę susikurti asmeninį televizijos paketą, kuriame būtų tik mėgstami kanalai...
Consilium optimum
Fastlink | Internetas, televizija

Adresas: L. Giros g. 50, LT-06325 Vilnius.
Veiklos sritys: televizija ir radijas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Fastlink – sparčiai besiplečianti interneto, išmaniosios televizijos, vaizdo stebėjimo ir kitas inovatyvias IT paslaugas, PRIVATIEMS ir VERSLO klientams, teikianti bendrovė, kuri Lietuvos rinkoje veikia virš 20 metų. Fastlink yra pirmasis paslaugų tiekėjas Lietuvoje, siūlantis savo klientams 4K (ULTRA HD) išmaniąją...
Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis naujos kartos televizijos, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto žalio šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nuo startinio 200 Mb/s iki...
Berklis
SEO mokymai (SEO akademija)

Adresas: Pušų g. 4, Pamaišupys, LT-53301 Kauno r.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; seo paslaugos.
UAB Berklis veiklos sritys: SEO mokymai, įvairių komercinių tekstų rašymo mokymai, savirealizacijos mokymai, saviugdos mokymai, SEO (SEO angl. Search Engine Optimization, liet.k. paieškos sistemų optimizavimas) paslaugos, tradicinio marketingo paslaugos, interneto rinkodaros strategija, interneto svetainių kūrimas...
VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI
Google

Adresas: Kareivių g. 6-402, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: seo paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; reklamos paslaugos.
GOOGLE ADS REKLAMA Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle. Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas. SEO PASLAUGOS IR OPTIMIZAVIMAS Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas. SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra. GOOGLE ANALYTICS IR TAG MANAGER Google...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip perėjimas prie žaliosios energetikos veikia kainas?
Kaip perėjimas prie žaliosios energetikos veikia kainas?
"Verslo tribūnoje" apie tai, kokį poveikį infliacijai turi perėjimas prie žaliosios energetikos. Elektromobilio gamybai reikia 5 kartus daugiau metalų nei varomam iškastiniu kuru, paklausa...
Dar daugiau dėmesio "Iki" darbuotojams: keliami atlyginimai, gerinamos darbo sąlygos
Dar daugiau dėmesio "Iki" darbuotojams: keliami atlyginimai, gerinamos darbo sąlygos
2023 metų pradžioje prekybos tinklas "Iki" 10 proc. padidino įmonės darbuotojų atlyginimus. Monika Milė, prekybos tinklo "Iki" Žmonių ir kultūros departamento vadovė, sako, kad padidintas algas...
MO muziejaus mecenatai: krizių metu mecenatystė dar labiau sutelkia
MO muziejaus mecenatai: krizių metu mecenatystė dar labiau sutelkia
Kasmet MO muziejus savo palaikytojų bendruomenei ir visuomenei pristato išsamią praėjusių metų veiklos ataskaitą. 2022 metai nestokojo iššūkių – susitelkimo pareikalavęs karas Ukrainoje...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek užsienio kalbų mokate?

Akcijų kainos

American Express 178,86 +3,31%
Apple 154,50 +2,44%
JPMorgan 141,09 +1,55%
Caterpillar 247,76 +1,17%
Adobe Systems 379,33 -3,29%
Starbucks 104,30 -4,44%
Ford 13,23 -7,61%
Amazon.com 103,39 -8,43%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,81 +2,53%
Jautiena 4,87 -6,35%
Anglis 379,23 +10,83%
Benzinas 2,37 -16,84%
Dyzelis 3,12 -23,15%
Ryžiai 467,00 +6,14%
Sidabras 23,33 +10,99%
Varis 8375,40 +4,04%