VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Sportsdirect.com, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Sportsdirect.com

Atsiliepimai apie Sportsdirect.com, UAB

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Sportsdirect.com, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
2019.10.30
Esu pakraupus pamačiusi jūsų darbuotojų požiūrį į darbą ir atsakomybės neturėjimą nei prieš darbdavį, nei prieš klientą. Mums įėjus į parduotuvę stovėjo būrelis darbuotojų (~5 darbuotojai) salės vidury ir šnekėjosi asmeniniais reikalais nekreipdami jokio dėmesio į praeinančius klientus ar nužvelgdami juos piktais žvilgsniais lyg jiems trukdytų kalbėtis darbo metu. Mums praėjus keletą kartų darbuotojai tik nutolo keliais žingsniais, kad galėtų toliau šnekučiuotis. Galiausiai ieškojome batų, susiradus vieną modelį, mums priėjus jau prie 3darbuotojų ir paprašius atrasti antrą batą, dvi šviesių plaukų merginos (vienos plaukai buvo surišti į kažką panašaus kaip kuodas) nužvelgė piktais žvilgsniais ir nuėjo toliau pliurpti, o vaikinukas paklausė : kokio dydžio reikia? Ir atnešęs tą batą pasišalino. Galvojom čia tik vienetinis toks klientų ignoravimas, tačiau mums priėjus prie kasos (priėję buvome du kartus) neradome jokio darbuotojo nei prie kasos, nei šalia jų. Galiausiai, išeinant vėl jau išsiskirstęs būrelis susirinko toj pačioj vietoj toliau pliurpti. Veiksmas vyko nordikos parduotuvėje, laikas nuo 19:42-49 ir išeinant. Įmonei, kaip prekybinės salės ekspertė, linkiu dažniau samdyti slaptus klientus, ar palikti atsakingą asmenį vakarais, nes nepanašu, jog egzistuotų kažkokia tvarka ir supratimas, kas yra klientų aptarnavimas, o mano supratimu toks kiekis konsultantų tam ir yra skirti. Sėkmės.
Atsakyti
Esu dar labiau pasipiktinęs darbuotojų įžūlumu akropolio parduotuvėje vilniuje, prieš tai rašiau, kad padaviau jūs į vartotojų teises, nes negrąžino pinigų už brokuota prekę ir labai nepagarbiai ir įžūliai elgėsi, na ir šiandiena buvo akistata su vadybinine, kai vyko pokalbis dėl prekės ir bandant man įsiterpti, darbuotoja pasakė man "patylėkit", aš dabar kalbu su "va" (parodė į vartotojų teisės specialistę), toks jausmas kad manęs ten nebuvo ir aš kaltas dėl to, kad noriu, jog man apmokėtų už nekokybišką prekę, tada kai aš kažką vis pasakau, ji varto akis ir iš karto labai nepagarbiai pašiepia ir pakartoja mano žodžius ir visiškai įsitikinusi, kad aš neteisus (nors vartotojų teisių specialistę, liepė grąžinti man pinigus), tikiuosi daugiau niekada neturėsiu reikalų su jūsų parduotuve, ir tikrai aš to taip nepaliksiu:)
Atsakyti
Monika 2019-09-07 14:30:00
Kauno parduotuve. Patys blogiausi atsiliepimai apie pardaveja Renata. 2019.09.07d susidare didele eile ties kasomis, dirba tik viena kasa, kol pirkejai pradejo kelti nepasitenkinima del leto aptarnavimo, nes uz kasos dirbanti mergina nespejo susitvarkyti su eile. Kasininke Renata atsidare kasa, taciau aptarnavo tik 1 asmeni, kai susidare eile ties jos kasa pasake, “mano laikas baigesi darbo as aptarnauju tai ka noriu” priejus ir paklausus kodel aptarnavo tik viena asmeni pasake “man pochui as aptarnauju ka noriu”, veliau atidarius kita kasa mergina vel priejo prie kasos kaip pasake “issiloginti” ir garsiai pakomentavo “ko ji cia tasos?!” Nemanau, kad tokios “auksto “ lygio pardavejos gali kalbeti su klijentais.. geda labai geda. Daugiau i tokia parduotuve negriziu, kurioje pardavejos aptarnauja tik tuos klijentus, kuriuos jos nori o kiti joms pochui.
Stovejome uz jusu, ka sakote nevisiska tiesa, veliau pardavejai priejus prie kasos, pati ja puolete "ko tu cia triniesi namo neini" ir jus pati pasaket, kad jums vienodai, kad jos darbo valandos baigiasi. Taip kad, paziurekite i save pries puldama kitus. Tik labai nelaimingi zmones, tai elgiasi kaip jus parduotuveje. Geda uz jus.
Atsakyti
Kauno parduotuve. Patys blogiausi atsiliepimai apie pardaveja Renata. 2019.09.07d susidare didele eile ties kasomis, dirba tik viena kasa, kol pirkejai pradejo kelti nepasitenkinima del leto aptarnavimo, nes uz kasos dirbanti mergina nespejo susitvarkyti su eile. Kasininke Renata atsidare kasa, taciau aptarnavo tik 1 asmeni, kai susidare eile ties jos kasa pasake, “mano laikas baigesi darbo as aptarnauju tai ka noriu” priejus ir paklausus kodel aptarnavo tik viena asmeni pasake “man pochui as aptarnauju ka noriu”, veliau atidarius kita kasa mergina vel priejo prie kasos kaip pasake “issiloginti” ir garsiai pakomentavo “ko ji cia tasos?!” Nemanau, kad tokios “auksto “ lygio pardavejos gali kalbeti su klijentais.. geda labai geda. Daugiau i tokia parduotuve negriziu, kurioje pardavejos aptarnauja tik tuos klijentus, kuriuos jos nori o kiti joms pochui.
Atsakyti
Nusipirkau treningines kelnes, namie jas apsirengusi pora valandu jauciaus nepatogiai, tad nusprendziau jas grazinti/pakeisti i kitas. To padaryti nepavyko, nes Vilniaus Akropolyje esancioje parduotuveje buvau apkaltinta kelniu nudevejimu, siules istraukimu ir kelniu sutepimu. Taigi, kokybe apgailetina ir poziuris i klienta taip pat, auklejamasis ir nepagarbus. I sia parduotuve daugiau negrisiu, o kitiems siulau apsipirkinet tik su tekstiles specialistais, nes per pora valandu nesiojimo kelnes siek tiek nusitryne, taigi 26 eurai "vejais" :)
Atsakyti
Kauno parduotuve.
As nesuprantu kaip sita parduotuve isilaiko dar nes aptarnavimas zemiausio lygio.Tiksliau jo nera visai. Prekes i palube sukabintos.Kaip nusimt?Duoda kazkokia mergaite pagali ir sako imtis paciam o as su vienu vaiku ant ranku kitas salia stovi.Ir pamegink paprasyt kad nuimtu iskart sako kad pas juos tokios taisykles.Cia jums normalu??? Tai gal man dar ir tom kopeciom siulysit uzlipt ir nusiimt paciam?Priejau prie melynais trenigais vilkincio darbuotojo o jis nusiunte pas kita ir taip kelis kartus. Tai kas isvis jie yra? Jusu sitoj parduotuvej praleidau dvi valandas per jas niekas nepriejo ar reikia pagalbos nepaklause tik siunte nuo vieno prie kito.Apie raketes informacijos negavau isvis tik klause kazkokia mergaite per racija kazkieno apie jas ir viskas. Prisideje pilna o informacijos nesuteiket visai.O reikejo paprastos teniso raketes vaikui. Sugaisau daug laiko tikedamasis pigiau apipirkti save ir vaikus bet supratau kad klientai kurie gali isleisti dideles sumas pinigu jums visai nerupi.

Žilvinas Kaunas
Atsakyti
2019.05.30 Su vyru lankemes sportsdirect Šiauliuose. Pirkom rubus ir kepures (ale adidas), viena kepure vyras atidave vyresneliui sunui, kurios sonai visi po 5 dienu nubluko! Tai kas per kokybe?
Atsakyti
2019.05.23 Kauno parduotuveje pirkti vaikiski Nike kedukai, 2019.05.24 vieno ju (kairysis) priekis atsilupo. Nuvykus i parduotuve, iskviesta parduotuves vadove (melyni marskineliai) dezute nusinese i savo kabineta, atejo su dezute ir lapu, pareiske, kad rasytume pretenzija, kuria vertins 14 dienu, ar tai ne mechaninis brokas. Kitaip sakant pradejus ginca, kad noriu kitos poros, nes batai kainuojantys 28€ turetu buti ne vienasieniai, atidare dezute ir aiskiai parode ir pasake kad tai mechaninis brokas, ne gamyklinis!!!! Vau specialiste, veliau pradejo teigti, kad ne ji sprendzia. Reziume, kad mazdaug nuteike, jog atsakymas bus daugiau nei 90% musu ne naudai! Pasakius, kad istatymus as zinau (pagal LT civilini kodeksa) ISTATYMINE GARANTIJA 2 METAI, ir bus kreipyasi i vartotoju teises, vadove “maloniai” leido sau pasakyti garsiai-cituoju”ZINOT KIEK TOKIU KLIENTU ATEINA PER DIENA”!!!!!! As tik noriu logisko sprendimo (keitimo arba pinigu grazinimo), nes nu bukim teisingi batai negali buti vienadieniai. Arba pagal parduotuves vadove vaikas 5 metu su naujais porktais batais turi skraidyti arba sedeti arba juos tiesiog laikyti spintoje!!!
Atsakyti
Vilniaus akropolyje, batu skyriuje pralaikiau puslavalndį, kol kas nors prieis. Paprasčiausias atsakymas buvo, netrukus kolega preis, bet nei vienas nesugebėjo prieiti. Nusivyliau aptarnavimo personalu..
Atsakyti
Vilniaus akre sportdirect Sest i vakara pirkau kedus, sekmd ryte uzsidejau perejau per kambary ir laiptine, nepatogus po kranu padus praploviau vistiek dulkes ir t.t.nunesiau tai pasake kad jie yra iskalbti ir jau nusideveja ir nebepriims. ten tokiu nusidevejusiu kaip pas mane pilna parduotuve
Atsakyti
Šiandien teko lankytis Viln.Akropolio parduotuvėj, kažkas baisaus, katastrofa.Prie sportines avalynes iš vis nesulaukėme konsultanto, daugiau kaip per pusvalandį nieko neprisikvieteme, nors prie kasos ir saleje buvo keletas jų, kurie tvarkė savo reikalus.Ne pirmas kartas jau toks, bet šiandien sumušėt visus rekordus, ar taip dirbama???Kur žiūri vadovai???
Atsakyti
Vilniaus Akropolio Sportdirect parduotuvė.
Pralaukus 10 minučių kasoje, kol besišnekučiuodama apie niekus su kolega, kasininkė kuitėsi ir aptarnavo klientą, pasiūlė pereiti į kitą kasą, nes jai penkiaminutė... Paklausus, kodėl aš turiu eiti į eilės galą - "palaukit porą minučių, pakviesiu kolegę. ". Tai gal pakvietus kolegę pati turėtų palaukti ir aptarnauti žmones iki kol ateis pakeisti. "Puikus" požiūris į klientą. Į šitą Š parduotuvę daugiau negrįšiu.
Atsakyti
Laba diena, čia pati blogiausia parduotuvė kuri gali pardavineti, tipo originalius batus ar rubus. Nežinau iš kur jie juos traukia, nusipirkau dvi poras batu, ir trenigini kostiuma, batai neišgyveno, net pusės metu vieni buvo žieminiai kiti vasariniai tai, su žieminiais pasivaikčiojau po žiemos jie tiesiog suiro, plyšo per sulenkima ir nuplišo padas, vasarinius pešiojau gal menesi nusilupo priekis, visur klijai per šonus išlinde. Treningai po poros skalbimu iš tamsiai melynu pasidarė, bespalviai. Uždaryti šita imone reikia!!! Tiek to galvojau tie trenigai, bet batus nusprendžiau gražinti, nunešus i akropoli vilniuje, mane aptarnavo kažkokios nevisprotės, kurios iškarto pradėjo uostyti batus, tai buvo žiauru, kokio jos tipo specelystės aš nesuprantau iki dabar, nes pauostės batus pasakė, kad batai buvo skalbti todėl negražinsime. Nesupratau kurioje vietoje, uždrausta juos skalbti nors jię nębuvo skalbti, o tiesiog kaip visi turbut normalus žmones plauna savo batus šepetuku ar kempine, kad butu žvarus. Jie piešia savo istatymus, s*****i pardavinejantis, nekokibiška produkcija ir išgalvojantis istatymus., visu pirma išniekinote mano turta, uostidami!! Tai yra šlikštu bučiau žinojas atnešti butu po kroso, gal tada būtų neskalbti!!! Laukiam, kol bus padaryta ekspertize 90% bus neigiama, jau žinome iš kitu žmoniu, kurie jau susidurė su šita kompanija! Kreipsimes i vartotoju teises. Nepatariu prasidėti su šita firma, vienintelė lietuvoje, išdarinejanti tokias nesamones!
Atsakyti
Tikriausiai šūdiniausia sporto prekių parduotuvė Lietuvoje.Visi pirkti rūbai bei batai tarnauja labai trumpai, o pareiškus pretenzijas apie nekokybiškas prekes, atsakoma kad kreipkites i vartotojų teises.Daugiau gyvenime ten nei vieno daikto nepirksiu, dar ir kitiems apie jūsų nekompetentingumą papasakosiu.
Atsakyti
Darbuotojai yra išnaudojami, mokamas menkas atlyginimas, todėl nereikia norėti, kad būtų kokybiškas aptarnavimas. Darbuotojų atsižymėjimo tvarka visai nesuprantama, vieną dieną liepia atsižymėti, kitą jau to daryti negali, nes bus išdirbta per daug valandų. Konkrečiai yra kažkas slepiama :) Kauno parduotuvė.
Atsakyti
2018-12-22 pirkome vaikiškus batus Kauno parduotuvėje. Perkant užklausėme, ar galėsime grąžinti prekę Vilniuje. Atsakymas buvo teigiamas. Tačiau nebuvome informuoti, kad grąžinant batus PRIVALĖSIME TURĖTI ir ORIGINALIĄ suplėšytą dėžutę.... Vilniaus parduotuvės konsultantas nesugebėjo rišliai paaiškinti kokiu straipsniu ar taisykle jis vadovaujasi. Tik pasakė, kad taip liepė vedėja...
SD puslapyje nurodoma: The returned goods do not need to be in their original packaging however they need to be in a sellable condition. Nors iš tikrųjų taip nėra.
Problemos kaina: 25 EUR.
Matyt jiems pigiau mokėti teisininkams, kurie rengs atsakymus į pretenzijas, bei aiškintis su vartotojų teisių apsaugos tarnyba, nei TEISĖTAI grąžinti 25 EUR.
Apie personalo kompetencijas ir prekių išdėstymą, tiksliau jų nepasiekiamumą, galima kelis puslapius surašyt...
Atsakyti
Vilniaus akropolyje parduotuvej konsultantai nieko neišmano apie savo prekes. Taip pat ir sulaukti konsultantu pagalbos beveik neimanoma. Reikia pora kart prašyt kad kas nors prieitu
Atsakyti
Parduotuvėse trūksta veidrodžių.Norint pasimatuoti kepurę turi laukti eilėje prie matavimosi kabinų.Turėtumėte apgalvoti tokius dalykus.
Atsakyti
Ar ta firma turi internetini puslapi
Atsakyti
Buvome Vilniaus Akropolį. Nepastebėjome, kad jau uždaro parduotuvę, nes buvome matavimosi kabinoje. Tai atėjo, kaip supratau, pamainos vadovas (aukštas stambus juodaplaukis) ir grubiai išvarė mane su vaiku iš parduotuvės.
Atsakyti
Darius 2018-06-28 12:06:32
Laba diena, 2018.06.22 nuvykau į jūsų parduotuvę Lietuvoje, Vilniuje, Ozo g. 25. maždaug apie 19-20 val. su tikslu, kad galėčiau gražinti laisvalaikio batelius kurie buvo pirkti prieš 7 men. nes jie tiesiog atsiklijavo (padas ir šonai), dėl mano manymu gamintojo broko. Mano pretenzija buvo atmesta, už preke pinigai negražinti, žinoma apie tokį sprendimą buvo pranešta vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir laukiamas jų sprendimas, bet mano skundo esme ne tokia. Aš tiesiog buvau šokiruotas darbuotojo elgesiu. Pradedant nuo pradžių kuomet norėjau atiduoti batus mane labai maloniai aptarnavo mergina, kuri paaiškino, kad teks truputi palaukti, nes pakvies pamainos vadovą kuris ir apžiūrės prekę. Atėjęs kaip supratau pamainos vadovas (mėlynais marškinėliais, normalaus kūno sudėjimo, juodais plaukais maždaug apie 1.90m ūgio) tiesiog nustebino, nekalbu apie bendravimo manieras, nes jų tiesiog nebuvo kalbėjimas pakeltu tonu, tokiomis frazėmis ir replikomis kaip (tu ekspertas, ko nervuojasi, jus visada būnat piktas kai kažko negaunat, duosi man pasakyt, aš ne ekspertas bet pinigų negražinsim, mano sprendimą žinot ir pan.). Man tiesiog pikta ir labai gaila, kad tokia didelė bendrove, kuri turi pripažinta vardą pasaulyje, kuri prekiauja tikrai kokybiškom ir geromis prekėmis turi kentėti dėl kažkieno ne kompetencijos ir bendravimo kultūros. Labai norėčiau, kad su manimi susisiektu atsakingi asmenis nurodytu telefono numeriu ir apie šį incidentą papasakosiu plačiau nes nenorėčiau, kad tiek man ar kitam klientui tai pasikartot.
200 % sutinku. Tas pamainos vadovas irgi taip pat su mumis bendravo.
Atsakyti
2018.10.22 apie 16 val lankėmės sportdirect Vilniaus Akropolį. Rūbai užkelti taip kad jų nepasieksi ir personalo neprisiprasysi kad nuimtu, tik siuntinėja vieni pas kitus. klientas neturi matyt, kad jus tingit atlikinėti savo darbą. Baisu.
Atsakyti
Na dydžiai tai neatitinka, pirkom ne vieną kartą, vaikiškas sportines kelnes, džemperius ir pan.kokybė irgi nelabai kokia, bet tai nieko būtų jeigu kainos būtų "teisingos".Aš turiu pirkti prekes iš Uk saito ir siūstis į Lt ir su 16 eur siuntimu vistiek dar dvigubai būna pigiau.
Atsakyti
Sveiki,
2018.10.14 lankiausi Sportsdirect parduotuveje, Akropolyje, Vilniuje. Su draugu ziurinejome batus, issirinkome mums patinkancius ir paprasius konsultanto mums reikiamo dydzio, jis mums atsake net nepatikrines sandelyje, kad siu batu butent to dydzio kurio mums reikia jie neturi, nes neva vakar nupirko paskutini ta dydi. Draugas sako, gerai iseinam, as sakau palauk, negali buti, kad konsultantas gali prisiminti kiekvieno batu modelio dydzius. Priejus prie kito konsultanto, paprasius to pacio dydziu jis po minuteles atnese tuos pacius kuriu praseme pries tai konsultanto.Tai vat noriu pranesti visiems, kad jei jums labai patinka preke, taciau nera jusu reikiamo dydzio, tai nepasikliaukit kiekvienu konsultantu, nes siuo atveju dirbantis asmuo, tiesiog tingejo patikrinti sandely. O tau Donatai sekmes toliau dirbant sioje imoneje, tikiuosi nebekartosi tokiu klaidu daugiau.
Atsakyti
Toks jausmas kad imones darbuotojai nesupranta kas yra customer service. Siandiena su 9 metu sunum nuejome apsipirkti i akropolio sportdirect. Prisirinkom kruva sportines aprangos ir truko tik sportiniu batu. Batu skyriuje radom ko norime tik reikejo gauti antra bata ir dezute. Apejome skyriu, konsultanto ne kvapo. Prie iejimo mergaites papraseme pagalbos. Ji informavo kad padeti negali bet iskviete konsultanta. Po kurio laiko nuejome pas mergaite kad pakartotu iskvietima. Po 20 min laukimo nuejome prie kasos ir pas pamainos vadovo pavaduotoja, bent taip prisistaten darbuotojo numeris 737 14 42. Jo atsakymas sokiravo: nepatinka kad nera pagalbos eik i kita parduotuve. Ir tai pakartojo kelis kartus. Aisku visas prekes palikome ir isejome i kita parduotuve. Aptarnavimas su sypsena, mandagus, iskart gavome konsultanto pagalba.
Sportdirect vadovybe, tikiuosi skaitote klientu atsiliepimus ir reguojate. Tikiuosi sulaukti asmeninio darbuotojo atsiprasymo uz nepagarbu elgesi.
Atsakyti
Aptarnauja prastai, kainos nesutampa... Bet rasau su klausimu ar galima grazinti batus per sav. ? Jeigu visai nenesiojau
Atsakyti
Laba diena, 2018.06.22 nuvykau į jūsų parduotuvę Lietuvoje, Vilniuje, Ozo g. 25. maždaug apie 19-20 val. su tikslu, kad galėčiau gražinti laisvalaikio batelius kurie buvo pirkti prieš 7 men. nes jie tiesiog atsiklijavo (padas ir šonai), dėl mano manymu gamintojo broko. Mano pretenzija buvo atmesta, už preke pinigai negražinti, žinoma apie tokį sprendimą buvo pranešta vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir laukiamas jų sprendimas, bet mano skundo esme ne tokia. Aš tiesiog buvau šokiruotas darbuotojo elgesiu. Pradedant nuo pradžių kuomet norėjau atiduoti batus mane labai maloniai aptarnavo mergina, kuri paaiškino, kad teks truputi palaukti, nes pakvies pamainos vadovą kuris ir apžiūrės prekę. Atėjęs kaip supratau pamainos vadovas (mėlynais marškinėliais, normalaus kūno sudėjimo, juodais plaukais maždaug apie 1.90m ūgio) tiesiog nustebino, nekalbu apie bendravimo manieras, nes jų tiesiog nebuvo kalbėjimas pakeltu tonu, tokiomis frazėmis ir replikomis kaip (tu ekspertas, ko nervuojasi, jus visada būnat piktas kai kažko negaunat, duosi man pasakyt, aš ne ekspertas bet pinigų negražinsim, mano sprendimą žinot ir pan.). Man tiesiog pikta ir labai gaila, kad tokia didelė bendrove, kuri turi pripažinta vardą pasaulyje, kuri prekiauja tikrai kokybiškom ir geromis prekėmis turi kentėti dėl kažkieno ne kompetencijos ir bendravimo kultūros. Labai norėčiau, kad su manimi susisiektu atsakingi asmenis nurodytu telefono numeriu ir apie šį incidentą papasakosiu plačiau nes nenorėčiau, kad tiek man ar kitam klientui tai pasikartot.
Atsakyti
Birzelio 25 diena, lankiausi Sport Direct Vilniaus akropolyje. Visu pirma samysis prekiu lentynose, prekes neatitinka kainos, kodai sumaisyti, akciju skelbimai ne prie akcijiniu prekiu. Turint laiko dar galima paklaidzioti ir aiskintis kas kur, bet galiausiai visa nora pribaigia konsultantu siurkstus bendravimas. Kliento reikalas yra ieskoti ir susirasti kas kur ir kiek ko yra, ir jei paprasysi pagalbos ir paklausi pvz batu dydzio kito nei yra lentynoje patikrinti.....gal geriau neklauskim. Ieskojom ieskojom konsultantes/-to, ja/ji iskviete, laukem ir laukem ir laukem, po kurio laiko susiradom patys, ir tiesiog is to seke saltas, atgrasus bendravimas ir priekaistai kad patys kalti jei ko reikia ir nerandame. Galbut vietoje investavimo i akciju lipduku spauzdinima reiketu investuoti i konsultantu apmokymus ir lavinti ju bendravimo/klientu aptarnavimo igudzius. Pati ne vienerius metus praleidau klientu aptarnavimo srityje ir tame paciame akropolyje, ir zinau kad darbas nelengvas, bet...jei jau dirbi toki darba tai reikia ismokti bendrauti su klientais nes jie nesa pinigus ir palieka imoneje kurioje dirbi o is to tau mokamas atlyginimas. Nenori aptarnauti zmoniu ir su jais bendrauti, nereikia dirbti tokioje srityje. Praleidome/issvaisteme valanda Sport Direct, ir nieko nenusipirke isejome, uzsuke i konkurentu parduotuve Sportland radome ko ieskojome su konsultanto pagalba per 10 min. Pinigus mielai palikome ten uz prekes ir uz gera malonu aptarnavima. Pasitempti reiketu
Atsakyti
Klaipedos sport direct parduotuvej pirkau tris medium dydzio maikutes, dvi buvo tikrai M dydis, o trecia 15 cm platesne, nors etiketej nurodomas M dydis.Paprasius, kad pakeistu i tinkama dydi, buvau iskvailintas pakeltu tonu, tipo nesuprantu, kad ne jos siuvo ir nieko nekeis. Apgailetinas aptarnavimas, tragiska kokybe, gaila zmoniu kurie ten kazka perka. Palikau ta maikute nes su ja grindis nebent butu galima plauti, gal koks pardavejos vyras prisitaikys, ar ofice kam tiks. Tenesioja nabagiukai, uz mano pinigus :)
Atsakyti
Liepos 21 dieną eilini karta aplankėm parduotuvę Kaune, Savanoriu prospekte, tikedamiesi rasti maudymosi batus, pradžiugini ir ant batų esantis užrašas du už 10 eur (rinkosmes vyriskus batus). Tame paciame stende kabojo ir mano dydzio batai (tikrai ne vieni 38 batai). Manau, kad nuolaida galioja šiems batams, merginos prie terminalo pasiū lė paieškoti identiškų kodų- kodėl nesuporuot batu, butu patogiaum arba pakabinti išsamę informacija, kad neklaidinti pirkėjų. tuo labiau kad tik del akcijos ruosiausi ir as nusipirkti batus, Merginos pakvietė vedėjją (Diana Fiodorovaitę), kuri tik pasirodzius pradejo šaukti, kad jokios akcijos nera, nieko niekur neparasyta...kalbejimo tonas ižiebė konflikta, pasakem kad skusimės del klaidinancios reklamos, tai ko geropa įsiutino darbuotoja, kuri paprasciausia nuejo, sales darbuotojo paprasiau pagalbos, rasti identiskus kodus ant nurodyto stendo, vedėja vel mane apreke, kad netukdyciau darbuotojo. paprasius išrašyti sąskaita, mergina pareikalavo asmens kodo (o kaip asmens duomenu apsauga, kodo ant sąskaitos jau seniai nereikia...Cia vel sužibėjo vedėja, apsaukusi mane kad apstumdziau jos darbuotojus, (tik nesupratau kuriuos, paprasiau vaizdo irašo, jeigu jau taip). Merginos elgesys rtikrai ižeidziantis buvo, gal sunki dienaaaaaa, gal karšta, o ir parduotuvėje ne pirma kartą, bet taip su manimi sau leido elgtis tik P. DIANA. Belieka palinketi sekmės tokiaia isteriškai asmenybei dirbant vartotojų aptarnavimo srityje.
Atsakyti
Batu garantyje yra 2 metai. Pirkom pries 7 men, batai plyso siaubingai. Per siules, medziaga sonose prie pado atrodo kad peiliu nupjauti. NIKE BATELIUS pirkom (Sportsdirect parduotuveje), gavom atsakima kad -AVALYNE NEATITIKO PREKES KOKYBES REIKALAVIMU BEI STANDARTU!!!!!! Be to atsakima laukem beviaik 2 savaites!
Tai apie kokia jusu GARANTYJE gali buti kalba???! Parduoda supuvusios medziagos batus ir dar STANDARTU kaskokiu reikalauje. SUDAS O NE PARDUOTUVE!!! O APIE APTARNAVIMA TAI ISVIS NERA ZODZIU
Atsakyti
Atvykau penkt. po darbo apsiripkti i sia parduotuve, norejau nusipirkti adidas treningus, kadangi turejau gaves dovanu kupona uz 60euru. Susiradau norima modeli, paprasiau pardavejos kad surastu reikiama dydi, nuejau pasimatuoti. Sugaisau geras 30 min. ir nuejau i kasa susimoketi. Dovanu kuponu ir likusia suma grynais.
Ten prasidejo cirkas. Kasininke pareiske, kad nemoku skaityti ir mazomis raidemis parasyta, kad negalioja kuponas sioje parduotuveje. Nu lyg nieko ir nemaciau tokio parasyta, todel pasitraukiau nuo kasos, kad galetu kitus klientus aptarnauti ir pradejau skaityti ta kupona, nu vis tiek nieko nematau. Vel prieinu prie kasos, o man snargle (18m. kazkur pacanke) izeidzianciai sako, va tokiems klientams (ale suprask, kurie nesupranta), parasyta lentele, kad su kuponais neaptarnaujam.

Tai jovana sunku buvo iskart parodyt ta lentele, o neisi..net, kad nemoku skaityt.
Sekmes jaunimui lietuvoje, tokiu ir negaila, kad dirba uz minimuma, ir to jie neverti.

aciu, dabar adidasus nusipirksiu kitur.
Atsakyti
Labai nusivyliau, kai, atėjusi į Vilniaus Akropolį ir išsirinkusi prekę, sužinojau, kad čekiu atsiskaityti negalėsiu. Gal būtų galima tai pakeisti?
Atsakyti
Buvau vakar 2018-04-11 Klaipedos parduotuvei, galvojom batus pirkti. Pralaukiau apie 15min, nusibodo, nuejau prie kasu kur yra kaip as supratau ar vedeja ar velnias zino kas, tik supratau gad jin glavniausia, sako tuoj pakves maloletka kokia prie batu. Nuejau atgal laukti kas man pagelbes, ziuriu eina viena su batais norejau tik paklausti, tai ta kaimo maloletka kaip ejo tai ir nuejo tik spejo vemtelti kad netriu laiko ir vsioo. As nuejau ispaskos ir ziuriu kad jinai nuejo prie kitos ir pradejo zvengti apie kazka, paprasiau dar karta pagalbos, atsakymas kad nera laiko ir tipo lauk hz kiek, nors zmoniu beveik nebuvo. Sudu sudas ta parduotuve, i klienta jokio poziurio. Noras atsoko iskart pirkti ir kitiems pasakysiu kad ten nepirktu nieko!!!! Uzejau i deichman ir ten nusipirkau, nes tik uzejus ir nusisipso, ir pasisveikina, ir nesvarbu kiek zmoniu vistiek randa laiko pieiti pasiulit pagalbos. O tie is Sportsdirect.com arba poliusokit nafik tas kaimo-maloletkos arba kursus praveski kaip reikia elgtis su klientais!!!
Atsakyti
Kovo 28 d. su drauge apsilankėme Vilniaus Akropolio Sportsdirect'e, batų skyriuje dirbo tik viena mergaitė, kadangi buvo daug žmonių ji blaškėsi nuo vieno žmogaus prie kito, pralaukus 15 min. nuėjome į kitą parduotuvės galą, kuriame prie drabužių stovėjo mergina, apsirengusi mėlynu kostumėliu (kaip supratau pamainos vadobė), paprašėme pagalbos, tačiau ji labai nemaloniai atsakė, kad turime eiti pas mergaitę, kuri dirbą batų skyriuje, mes atsakėme jog ji ten viena ir tikrai nespėja visų aptarnauti, jokio atsakymo nesulaukėme. Po 10 min priėjome prie tos pačios merginos (mėlynu kostiumėliu) ji kramtydama kramtomą gumą, nepatenkintu veidu pasakė kad tuoj prieis. Galiausiai nieko neįsigijome ir abejoju ar išvis kada apsilankysime. Be to vienas iš darbuotojų tiesiog žaidė kamuoliu ir apsimetė jog nieko nemato. Aptarnavimas baisus.
Atsakyti
Sudas ne parduotuve. Cia apie IKEJOS sport direct. Nupirkau batus atvaziavau namo pasimatavo sunus biski per dideli. Nuvaziavau atgal sako negalim pakeist jie jau nesioti. Buvau soke. Stovi kazkokie maloletkos ir aiskina. Nedarbuotojai o durneliai kurie tingi netgi pakeist batus tikra geda. Sudas, sudas gariunuose nera tokios nesamones reike ir pakeis ir maloniai elgesi
Atsakyti
Laba diena,
vakar nuvykau į jūsų parduotuvę Lietuvoje, Vilniuje, Ozo g. 25. Atvykau su 2 vaikais, iš kurių vienas pusės metų. Į parduotuvę buvau neįleista, nes pusės metų kūdikėlis buvo automobilinėje kėdutėje, kuri įkelta į pirkinių vežimėlį. Pardavėjas nurodė, kad į parduotuvę su vežimėliais eiti draudžiama. Tokiu atveju paprašiau parduoti prekę, nes tiksliai žinojau ką noriu įsigyti. Man buvo atsisakyta parduoti. Buvau pažeminta ir įžeista savo dviejų vaikų akivaizdoje. Esu nuolatinė Jūsų pirkėja, nes trys iš keturių mano vaikų aktyviai sportuoja. Prašau užtikrinti galimybę apsipirkti jūsų parduotuvėse atvykus su mažais vaikais.
Atsakyti
Paskutiniu metu labai nuvyle. Pardavejo paklausus apie drabuzi gavom atsakyma: "as situ rubu nesiunu". ir kitas dalykas nuo kada nebeideda pirkiniu i maiseli? Vieninteli varianta koki pasiule tai nusipirkti maiseli uz 1€.... visose rubu parduotuvese prekes supakuoja i nemokama maiseli.
Super pravalisimo
2017-08-18 18:03:08 IP 1b2ce06n
Atsakyti
Na situacija tikrai tragiska yra, paskambinau diena i parduotuve, VIlniaus Akropolyje, pasakiau prekes koda, konsultantas/e patikrino ir pasake, yra 3 vnt likutis, buvau parduotuve greiciau negu per valanda laiko, per ta laika tikrai 3 vienodo modelio rakeciu niekas nenuperka, Nors konsultantai labai bijo savo vardus sakyt, kaip islaptintoi karinei bazei :)) tada atvykstu 3-4 konsultantai rankiniu butu iesko prekes, bet nieko neranda, kai kurie konsultantai labai stengesi, kai kurie ne, na o kulminacija buvo aisku, prekiu vadybininkas su melyna maike, kuris pastoviai zvenge is sitos situacijos ir jam labai juokinga, ciniskas juokas, leipo juokais is to, kad nera mano prekes, nors aiskiai buvau pasakes, kad man pasake 3vnt likutis lauko teniso rakeciu, tada parduotuves vadyininkas sake, cia as greiciausiai pasakiau bloga koda prekes, nors kai realiai parodziau printscreena, tada neturejo ka pasakyti, sako: tai zmogiskasis faktorius.. nieko tokio, kas idomiausia, kad sport directe is daugelio konsultantu, nei vienas nezino apie lauko teniso raketes, niekas net nezaidzia, yra tik paprasti stebetojai, labai keista, kad toks zinomas brandas ir nenori samdyti profesionaliu pardaveju, savo srities specialistu, kai su vadybiinku pradejau griezciau bendraut, pasake, kad varyciau ir kad iskvies apsauga, as sakau gerai kvieskit, laukiam, is pirkeju zvengt negalima, tuo labiau, kad tai visiskas neprofesionalumas ir nepagarba, sitas skundas taip pat eis i centrine Sportdirect bustine, kad turi labai rimtu problemu su personalu.
Atsakyti
Prastas aptarnavimas Vilniuje 2016-12-01 15:42:09
Aptarnavimas Vilniuje labai žemo lygio ir liūdinantis. Batams suplyšus vos po mėnesio nešiojimo bandžiau juog grąžinti su oficialiu banko išrašu (čekis nusimetė, bet grąžinimas su išrašu yra labai normali praktika ir ne kartą jau teko taip daryti Zaroje bei kitose parduotuvėse). Pasitikęs pardavėjas pakvietė labai arogantišką vadybininką (su mėlynais marškinėliais), kuris ir akivaizdžiai reiškė nepasitenkinimą, net komentuodamas garsiai "fantastika" ir galų gale nesutiko priimti prekės, sakydamas, jog neturiu čekio ir turiu važiuoti į Klaipėdą (to miesto padalinyje buvo pirkti batai).ir GAL ten priims. Taigi tikrai saugokit čekius, nes jokie banko išrašai nepadės, Įmonė užsienio, mentalitetas lietuviškas. Geriausia pirkti kitur, nes kainos nors čia ir neblogos, daugumos prekių kokybė labai prasta.
Panašu, kad man irgi pasitaikė tad pats vyrukas, labai nemalonus ir net kiek piktas, puolė mane auklėti ir aiškinti kaip aš turiu elgtis. Tikiuosi su vartotojų teisių pagalba pavyks atsiimti pinigus už batus.
Prastas aptarnavimas Vilniuje
2016-12-01 15:42:09 IP 28m85p89
Atsakyti
Aptarnavimas Vilniuje labai žemo lygio ir liūdinantis. Batams suplyšus vos po mėnesio nešiojimo bandžiau juog grąžinti su oficialiu banko išrašu (čekis nusimetė, bet grąžinimas su išrašu yra labai normali praktika ir ne kartą jau teko taip daryti Zaroje bei kitose parduotuvėse). Pasitikęs pardavėjas pakvietė labai arogantišką vadybininką (su mėlynais marškinėliais), kuris ir akivaizdžiai reiškė nepasitenkinimą, net komentuodamas garsiai "fantastika" ir galų gale nesutiko priimti prekės, sakydamas, jog neturiu čekio ir turiu važiuoti į Klaipėdą (to miesto padalinyje buvo pirkti batai).ir GAL ten priims. Taigi tikrai saugokit čekius, nes jokie banko išrašai nepadės, Įmonė užsienio, mentalitetas lietuviškas. Geriausia pirkti kitur, nes kainos nors čia ir neblogos, daugumos prekių kokybė labai prasta.

Taip pat rekomenduojame

Euroatletas
Sporto prekės, treniruokliai, nardymo įranga

Adresas: Birželio 23-iosios g. 27A, LT-50202 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; metalas, apdirbimas, gaminiai; pramogos ir poilsis; sporto paslaugos, sporto klubai; sporto, turizmo reikmenys.
UAB "EuroAtletas" - sporto įrangos tiekimas, gamyba ir montavimas. GAMYBA - viena iš esminių mūsų veiklos krypčių, gaminame labai įvairią sporto įrangą, ir jos asortimentas pastoviai didinamas: Krepšinio stovų gamyba Kaune Rankinio vartų gamyba Kaune Stovų inventoriui gamyba Kaune Lauko sporto įrengimų gamyba Kaune...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, OZAS PPC, 1 aukštas, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
„Hiatus“ – „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiai Lietuvoje. Esame pirmoji ir vienintelė specializuota parduotuvė Baltijos šalyse, prekiaujanti išimtinai „Columbia“, „Sorel“, „Didriksons“ ir „Jack Wolfskin“ prekių ženklų drabužiais, avalyne ir aksesuarais. Šie amerikiečių...
Teida
Parduotuvės "Sveikatos reikmenys"

Adresas: Birštono g. 12, LT-44288 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; medicininė įranga; sporto, turizmo reikmenys; vaistai, medicininės medžiagos.
UAB „Teida“ atstovauja daugiau kaip 40 gamintojų iš viso pasaulio ir savo klientams siūlo bene didžiausią Lietuvoje sporto ir reabilitacijos, slaugos priemonių, neįgaliųjų technikos asortimentą bei medicinos įrangos nuomos ir techninio aptarnavimo paslaugas. Įmonė siūlo virš 5000 sveikatinimui skirtų priemonių: nuo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
Trys interneto ir mobiliųjų sprendimų tiesos verslui pagal iMAS
Trys interneto ir mobiliųjų sprendimų tiesos verslui pagal iMAS 11-05 15:29
Verslo aplinka nuolat kinta, bet laiko patikrintos tiesos išlieka. Penktus metus skaičiuojanti internetinių ir mobiliųjų sprendimų įmonė iMAS dalijasi trejomis įžvalgomis, kaip neklystant...
E. vizos turistų iš Lietuvos srautą Karaliaučiuje išaugino 107%
E. vizos turistų iš Lietuvos srautą Karaliaučiuje išaugino 107% 11-12 18:20
Šią vasarą įvestos elektroninės vizos į Kaliningrado sritį smarkiai išaugino Rusijon atvykstančių turistų iš kaimyninių šalių — Lietuvos, Lenkijos ir Latvijos – srautus, praneša "Interfax".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 366,96 +4,55%
CBS 39,18 +2,81%
Nasdaq 102,53 +1,86%
Symantec 23,75 +1,45%
Goldman Sachs 219,03 -1,74%
3M 170,11 -1,76%
Western Union 27,36 -1,83%
Harley-Davidson 38,52 -2,21%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 0,00%
Anglis 68,92 +4,50%
Varis 5757,30 -0,03%
Jautiena 4,86 +4,52%
Benzinas 1,73 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Ryžiai 424,00 -0,70%
Dyzelis 1,94 0,00%