VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Sportsdirect.com, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Sportsdirect.com

Atsiliepimai apie Sportsdirect.com, UAB

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Sportsdirect.com, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siauliai. Pardavejos aptarnavimas siaubingas. Norejau pakeisti preke is didesnes i mazesne, pirkau dar papildomai nemazai drabuziu, o pardaveja pradejo aiskinti kad buvo nujimta etikete. Nors nieko panasaus nebuvo. Nuejus pajimti ir irodyti kad net pas juos saleje yra atsirises etiketes sniurelis, ji tiesiog drebe man ant stalo kita maike. Pradejo uostyti maike, is to pasimetimo nes naujas pradejo uostyti. Ir aiskino kad as specialiai nuejau ir atpankaliojau. Kur ziuri ju vadybininkai ar kas auksciau nezinau. Bet su klijentais niekas taip nesneka
Atsakyti
Aptarnavimas tikra tragedija. Eilė daugiau nei 20 žmonių, o dirba tik viena kasa. Ir tai, vos sukosi mergina ten, taip lėtai dirbančios dar nemačiau. Šalia stovėjo kitas darbuotojas ir tik žiūrėjo į visus, aptarnauti nesiruošė. Žmonės skundėsi, kad antrą kasą atidarytų. Darbuotojai nuo tokių prašymų tik vieni kitiems nusišypso ir apsimeta, kad negirdi. Daug pirkėjų su vaikais, jie verkia, nusibodo laukti. Ko pasekoje mes ir daug klientų tiesiog numetem prekės prie kasos ir išėjome. Gal suprasčiau, jei čia rytas būtų. Bet šeštadienį ir per pietus... Tragedija. O taip anksčiau patiko parduotuvė. Sport Direct Nordika
Atsakyti
Vyginta 2022-01-06 15:27:54
Šiandien lankiausi Šiaulių direct sporte..
įsigijau sportinius batelius su "nuolaida" ????
mega value kaina 47€, grįžusi namo
pastebėjau kad prieš tai kaina buvo 37€..
????????
O matėt, kad 37 yra svarais, o ne eurais?
Atsakyti
Šiandien lankiausi Šiaulių direct sporte..
įsigijau sportinius batelius su "nuolaida" ????
mega value kaina 47€, grįžusi namo
pastebėjau kad prieš tai kaina buvo 37€..
????????
Atsakyti
Sitos gertuves neaisku is ko padarytos, gal is popieriaus ? nukrito is juosmens aukscio ir ant zemes ir paziurekite kaip suluzo, preke itin nekokybiska, nepirkite, suduzo, ant minkstos zemes
Atsakyti
Kauno Savanoriu pr. Aptarnavimas siaubingas, pasijutom, kad sutrugdem dirbti kitus svarbesnius darbus, sunku sulaukti aptarnavimo demesio, issirinkus preke, susirupinom kur konsultantas, veliau apeje jieskodami konsultanto puse parduotuves pagaliau iskviete per racija konsultanta, is kurio suzinojom, kad musu norimos ismieros batu nera ir pasiule gretimas ismieras, ok, pasimatavom netiko, veliau norejom kitu batu o, kad gauti pasimatuoti reikia vel jieskoti kazkur konsultanto, apsidairius supratau, kad mes cia neidomus ir vargiai ar tokiom aptarnavimo salygom kazka galima cia apsipirkti nes noras praejo po pirmu 15 minuciu kaip supratau, kad jiems cia su mumis uzsiimti nera kada.... (mano nuomone, nevykusi vadovybe)
Atsakyti
Kauno Savanorių pr. Sportsdirecto vertinimas 1/5..
Aptarnavimas siaubingas.. paprašius pagalbos nukabinti marškinėlius buvo atšaukta- naudokis kabliu.. nusikabint neįmanoma, pagalbos nesulauksi, nes darbuotojos stovi po kelias ir plepa, žvengia, eina į savo kambariuką kavutės pagert ir net nesiruošia padėti. Kam tokie darbuotojai reikalingi?? Taip ir išėjau nieko nenusipirkusi ir neketinu daugiau ir kojos kelt... arba tam, kad pasinaudot tuo jūsų kabliu ir sutaršyt tuos drabužius, kad bent darbo turėtų...
Vadovybei didelės pastabos!
Drabužių pateikimas 1/5.. Na padarykit taip, kad galima būtų patiems normaliai nusikabint ir apžiūrėt drabužius, o neiškabinkit palubėje. Arba suraskit ir apmokinkit darbuotojus, kaip reikia dirbt aptarnavimo srityje! Kokia čia pas jus politika - naudotis kabliu??
Ir dar.. švara 1/5.. visur pilna dulkių, nešvarumų, apie matavimo kabinas iš vis patylėsiu... jei jau nepadeda klientams, tai tegu grindis išsivalo jūsų darbuotojai!
Atsakyti
Ta prasme jūs Klaipėdoj Mole gal įdarbinkit daugiau darbuotojų ar pan? Aš neturiu laiko 15-20 min laukti, kol prieis konsultantė atnešti dydžio, prieš tai nuėjus iki kasų ir gavus nurodymą grįžti ir laukti :) Ir paskui vėl iš naujo viskas, prireikus kito dydžio. Čia nėra normalu šiaip.
Atsakyti
Nunesiau batus i garantini nes atsiklijavo padai ir slapo kojos..jie teigia kad as juos skalbiau nors taip nebuvo..naturalu kad batai gave dregmes nes padai kiauri..absurdo kontora kazkokia..nusiviliau kitiem nepatariu ir pats ten nebepirksiu
Atsakyti
Sveiki, šiandien savanorių pr. 321. Kaune. Pirkau vyriškas trumpikes, tik susimokejus už prekes, pamačiau, kad per žiopluma pasiėmėm ne tokias, tai atsistojau i eilę vėl, kad gražintu ar pakeistu į kitas. Atsakymas buvo, kad nekeis.. Nes apatinis trikotažas negrąžinamas. Bet negi nera išimčių??? Aš net nespėjau nueiti nuo kasos, nebuvo matuotasis.. Klausimas, ką man siūlote dabar su jom daryti?? Išmesti? Nes šiuo atveju, jaučiuosi apvogta..
Atsakyti
Norejau pasikeisti prekę iš mažesnio dydžio į didesnį, bet nepriėmė nes nebuvo etiketės ir pagal juos preke buvo jau nunešiota, nors nuo pirkimo praėjo daugiausiai 6 dienos ir čekis buvo. Nusivyliau tokiu aptarnavimu.
Atsakyti
Buvo prekinamasi Klaipėdoje prekybos centre Molas Sportdirect buvo nusipirktos kelnės. Nuo potkimo praėjo 6 dienos, jas buvo norima gražinti kadangi dydis neatiyiko (per mažos) nunešus kelnes į parduotuvę gavome atsaka kad kelniu nepriims kad jos jau yra be etiketės ir "spalva pakitus" tačiau nuėjus prie tų pačių kelnių buvo matoma kad jų visų atspalviai skiriasi. Likau labai nepatenkitas tokiu aptarnavimu.
Atsakyti
Labai liūdna, kai žmogus dėl ligos negalintis dėvėti kaukės, nėra įleidžiamas į parduotuvę. Juolab kai visur yra viešai skelbiama informacija, kad asmenims dėl sveikatos problemų negalintiems dėvėti norį ir burną dengiančių kaukių, jos nėra būtinos.
P.s.
Patikslinsiu, šiuo atveju sveikatos problemos plika akimi matomos ir apsauginis tai tikrai matė, tačiau į parduotuvę nesutiko įleisti.
Atsakyti
Laba diena, uzsisakiau batus is sportdirect.com atkeliavo netinkamas dydis issiunciau atgal i sport direct.com su cekio irodimu bet jie ignoruoja ir teigia kad nieko negavo, patikrinus pagal koda pristatyta pagal nurodyta adresa batai buvo grazinti, gal zinote kur kreiptis del sios situacijos?nes nei batu reikemu nei pinigu negrazina.
Atsakyti
Kristina 2020-07-14 16:11:17
Sveiki, noriu pasiteirauti. Nusipirkome Panevėžyje Sport directed batelius (05men.), jie visai ne nešioti, noretume pasikeisti į didesnį dydį, nes sūnus išaugo, yra pirkimo kvitas, irgonalioje dėžėje. Parduotuvėje pasakė, kad ne. Ar reiks kreiptis į vartotojų teises? Laukiu atsakymo, ačiū. Personalu esu nusivylusi. Esame ne iš Panevėžio.
Sveiki, galite bandyti kreiptis, bet pagal civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę keisti ir grąžinti prekes tik per 14 dienų, jei pardavėjai nenustato kito termino (tik dėl broko ilgiau galima kreiptis). Jūsų atveju parduotuvė pilnai galėjo nepriimti batų kurie pirkti prieš beveik du mėnesius, kad ir nenešiotų.
Atsakyti
Sveiki, noriu pasiteirauti. Nusipirkome Panevėžyje Sport directed batelius (05men.), jie visai ne nešioti, noretume pasikeisti į didesnį dydį, nes sūnus išaugo, yra pirkimo kvitas, irgonalioje dėžėje. Parduotuvėje pasakė, kad ne. Ar reiks kreiptis į vartotojų teises? Laukiu atsakymo, ačiū. Personalu esu nusivylusi. Esame ne iš Panevėžio.
Atsakyti
Kaune Rimi esančioje parduotuvėje. Neprisistatęs pardavėjas (paprašius prisistatyti jis atsisakė. Lieknas, aukštas vaikinas siaura nosimi) griežtų tonu liepė vesti tolyn verkiantį vaiką, nes neva jam trugdo susikalbėti (pati stovėjau eilėje ir laukiau įsigyti prekes, vaikas buvo mano ir laukė toliau nuo kasų su tėčiu ir verkė dėl dviračio.) paklausus kur jo nuomone reikėtų vesti vaiką, nes mes laukiam eilėje įsigyti prekių jis rėkiančių tonų pasakė kad belenkur. Situacija labai nemaloni. Visa šeima pasijautė e išvaryti iš parduotuvės dėl uzsioziavusio vaiko. Tai pat atsakius l, kad mes laukiame eilėje nusipirkti rūbus ir tikrai niekur negalime išvesti vaiko jis piktai atšovė - gerai, gerai matau kad čia ne susikalbėti su jumis. Tikiuosi darbuotojas bus išmoktas mandagumo taisyklių. Įvykis bus paviešintas ir socialiniuose tinkluose.
Atsakyti
Panevezyje Sport direct parduotuveje Babilone, labai nemalonus ir nemandagus vadovaujantis personalas.Vadove kuri dirba avalynes skiriuje 2020-07-06 diena mus apreke.Situacija buvo tokia, jog norejome nupirkti 1.5metu berniukui batus, belaukiant kol ji atnes antra batuka vaikas nubego prie kamuoliu.Konsultante atejo ir pakelusi balsa liepiamaja nuosaka mums isreze, jog negalime vaikscioti kur norime, o turim ir stoveti prie batu.Ji ginciojosi toliau nors buvo paaiskinta, kad vaikas judrus.Niekur nera jokiu uzrasu, kad zmogus turi stoveti vienoje vietoje.Ir dar tokio baisaus aptarnavimo neteko matyti...Siaubas kazkoks...Tikrai ten negrisime.
Atsakyti
Klaipėdos Molo parduotuvėje aptarnavimas tiesiog tragiškas. Apėjome visą parduotuvę, išsirinkom ko reikėjo, stovėjo ir konsultantų be darbo, tačiau per visą laiką nepriėjo nei vienas pasiteirauti ar viską randame, nors pagalbos reikėjo, bet su rūbais išsivertėme be jų, nuėjome prie batų, išsirinkom patinkančius 10 min. Stovėjom ir laukėm kol atsiras didelėje salėje nors 1 konsultantas, tačiau taip ir nepasirodė.. Galiausiai nuėjau į kitą parduotuvės galą pasikviečiau konsultantę pasakė tuoj ateisiu, užtruko ateiti apie 5 minutes, kai atėjo, nuėjo pas kitą žmogų, kuris apsipirkinėjo, palaukiau dar 5-10min kol išlindo iš sandėlio kita konsultantė, paklausė ko reikia, atnešė didesnius batus, bet iš kart pabėgo.. Batai netiko, nes matyt buvo mažinti ir netiko, norėjau paprašyt didesnių, bet aplink vėl nebuvo konsultantų.. Numečiau batus ir nuėjau, nes dar puse val laukti buvo beprasmiška.. Nuėjom apsimokėti už prekes, susimokėjom grįžome namo, pamatėm, kad 2 prekių neįdėjo į maišelį.. Žinoma grįžome į parduotuvę, vėl visą eilę pralaukėm, kol flegmiškai klientus aptarnavo pasakėm kas buvo ir, kad pardavėja neįdėjo 2 prekių, tai nusijuokė tik, prekes buvo išnešus į salę jau, kol surado numykė kažką, nei neatsiprašė normaliai nieko.. Pardavėja buvo vardu Vilma id 385125. Klaipėda Molas. Su tokiu požiūrių į klientą, daugiau nebeisiu į šią parduotuvę, nei jokio atsiprašymo normalaus ir, kas sumokės už kurą išvažinėtą??? Tragedija.
Atsakyti
Situacija su sita parduotuve, su jos personalu ir poziuriu i klientus yra itin ne kokia.
Rudeni skambinau paklaust i Sportdirect Vilniaus Akropolis, ar turi geltonu maikiu, niekas nieko nenori padet ir vadyba irgi negali uzsakyt maikiu, dabar situacija dar geresne, noriu nusipirkti futbolo bateliu, VIlniaus akroopolyje, 44 44, 5 dydzio, na ir aisku, nieko negali pasiulyti is Adidas, dydziai ne likvidas yra, idomiai, o vat brangesni kurie yra virs 100 euru, viskas yra mistiskai... prekiu konsultantu taip pat ieskoti reikia, po visa saule, kartais, jo nera, na ir idomu, po karantino, siaip turetu 2 kasos dirbti, viena vienoje puseje, o kita kitoje. bet ne oligarhai sako uzteks prie vienos visiems grustis...
na servisas itin prastas, kaip ir prekiu pasiula, einami dydziai yra deficitas.
Atsakyti
Monika 2019-09-07 14:30:00
Kauno parduotuve. Patys blogiausi atsiliepimai apie pardaveja Renata. 2019.09.07d susidare didele eile ties kasomis, dirba tik viena kasa, kol pirkejai pradejo kelti nepasitenkinima del leto aptarnavimo, nes uz kasos dirbanti mergina nespejo susitvarkyti su eile. Kasininke Renata atsidare kasa, taciau aptarnavo tik 1 asmeni, kai susidare eile ties jos kasa pasake, “mano laikas baigesi darbo as aptarnauju tai ka noriu” priejus ir paklausus kodel aptarnavo tik viena asmeni pasake “man pochui as aptarnauju ka noriu”, veliau atidarius kita kasa mergina vel priejo prie kasos kaip pasake “issiloginti” ir garsiai pakomentavo “ko ji cia tasos?!” Nemanau, kad tokios “auksto “ lygio pardavejos gali kalbeti su klijentais.. geda labai geda. Daugiau i tokia parduotuve negriziu, kurioje pardavejos aptarnauja tik tuos klijentus, kuriuos jos nori o kiti joms pochui.
Cia apie ta sviesiaplaukia? Pasirodo su visais taip. Mes kazkaip visad papuolam ant jos nes darbuotoju mazai rytais, buvo dingus kuriam laikui dabar vel grizo. ar taip nera is ko rinktis kad tokias prijimat? Pasibjauretinos manieros o ego uz tas blakstienas didesnis. Nei laba diena nei viso gero. Jeigu yra galimybe stokit i kita eile nes si viska sau leidzianti ponia tikrai sugadins nuotaika nuo ryto su savo aptarnavimu. Labai patinka vaikinukas batuose neaukstas su melynais marskineliais. Seniau patiko ilgesnis irgi su tokiais pat bet dabar labiau laika leidzia su stambia moterim krizendamas.
Atsakyti
2019.10.30
Esu pakraupus pamačiusi jūsų darbuotojų požiūrį į darbą ir atsakomybės neturėjimą nei prieš darbdavį, nei prieš klientą. Mums įėjus į parduotuvę stovėjo būrelis darbuotojų (~5 darbuotojai) salės vidury ir šnekėjosi asmeniniais reikalais nekreipdami jokio dėmesio į praeinančius klientus ar nužvelgdami juos piktais žvilgsniais lyg jiems trukdytų kalbėtis darbo metu. Mums praėjus keletą kartų darbuotojai tik nutolo keliais žingsniais, kad galėtų toliau šnekučiuotis. Galiausiai ieškojome batų, susiradus vieną modelį, mums priėjus jau prie 3darbuotojų ir paprašius atrasti antrą batą, dvi šviesių plaukų merginos (vienos plaukai buvo surišti į kažką panašaus kaip kuodas) nužvelgė piktais žvilgsniais ir nuėjo toliau pliurpti, o vaikinukas paklausė : kokio dydžio reikia? Ir atnešęs tą batą pasišalino. Galvojom čia tik vienetinis toks klientų ignoravimas, tačiau mums priėjus prie kasos (priėję buvome du kartus) neradome jokio darbuotojo nei prie kasos, nei šalia jų. Galiausiai, išeinant vėl jau išsiskirstęs būrelis susirinko toj pačioj vietoj toliau pliurpti. Veiksmas vyko nordikos parduotuvėje, laikas nuo 19:42-49 ir išeinant. Įmonei, kaip prekybinės salės ekspertė, linkiu dažniau samdyti slaptus klientus, ar palikti atsakingą asmenį vakarais, nes nepanašu, jog egzistuotų kažkokia tvarka ir supratimas, kas yra klientų aptarnavimas, o mano supratimu toks kiekis konsultantų tam ir yra skirti. Sėkmės.
Atsakyti
Esu dar labiau pasipiktinęs darbuotojų įžūlumu akropolio parduotuvėje vilniuje, prieš tai rašiau, kad padaviau jūs į vartotojų teises, nes negrąžino pinigų už brokuota prekę ir labai nepagarbiai ir įžūliai elgėsi, na ir šiandiena buvo akistata su vadybinine, kai vyko pokalbis dėl prekės ir bandant man įsiterpti, darbuotoja pasakė man "patylėkit", aš dabar kalbu su "va" (parodė į vartotojų teisės specialistę), toks jausmas kad manęs ten nebuvo ir aš kaltas dėl to, kad noriu, jog man apmokėtų už nekokybišką prekę, tada kai aš kažką vis pasakau, ji varto akis ir iš karto labai nepagarbiai pašiepia ir pakartoja mano žodžius ir visiškai įsitikinusi, kad aš neteisus (nors vartotojų teisių specialistę, liepė grąžinti man pinigus), tikiuosi daugiau niekada neturėsiu reikalų su jūsų parduotuve, ir tikrai aš to taip nepaliksiu:)
Atsakyti
Monika 2019-09-07 14:30:00
Kauno parduotuve. Patys blogiausi atsiliepimai apie pardaveja Renata. 2019.09.07d susidare didele eile ties kasomis, dirba tik viena kasa, kol pirkejai pradejo kelti nepasitenkinima del leto aptarnavimo, nes uz kasos dirbanti mergina nespejo susitvarkyti su eile. Kasininke Renata atsidare kasa, taciau aptarnavo tik 1 asmeni, kai susidare eile ties jos kasa pasake, “mano laikas baigesi darbo as aptarnauju tai ka noriu” priejus ir paklausus kodel aptarnavo tik viena asmeni pasake “man pochui as aptarnauju ka noriu”, veliau atidarius kita kasa mergina vel priejo prie kasos kaip pasake “issiloginti” ir garsiai pakomentavo “ko ji cia tasos?!” Nemanau, kad tokios “auksto “ lygio pardavejos gali kalbeti su klijentais.. geda labai geda. Daugiau i tokia parduotuve negriziu, kurioje pardavejos aptarnauja tik tuos klijentus, kuriuos jos nori o kiti joms pochui.
Stovejome uz jusu, ka sakote nevisiska tiesa, veliau pardavejai priejus prie kasos, pati ja puolete "ko tu cia triniesi namo neini" ir jus pati pasaket, kad jums vienodai, kad jos darbo valandos baigiasi. Taip kad, paziurekite i save pries puldama kitus. Tik labai nelaimingi zmones, tai elgiasi kaip jus parduotuveje. Geda uz jus.
Atsakyti
Kauno parduotuve. Patys blogiausi atsiliepimai apie pardaveja Renata. 2019.09.07d susidare didele eile ties kasomis, dirba tik viena kasa, kol pirkejai pradejo kelti nepasitenkinima del leto aptarnavimo, nes uz kasos dirbanti mergina nespejo susitvarkyti su eile. Kasininke Renata atsidare kasa, taciau aptarnavo tik 1 asmeni, kai susidare eile ties jos kasa pasake, “mano laikas baigesi darbo as aptarnauju tai ka noriu” priejus ir paklausus kodel aptarnavo tik viena asmeni pasake “man pochui as aptarnauju ka noriu”, veliau atidarius kita kasa mergina vel priejo prie kasos kaip pasake “issiloginti” ir garsiai pakomentavo “ko ji cia tasos?!” Nemanau, kad tokios “auksto “ lygio pardavejos gali kalbeti su klijentais.. geda labai geda. Daugiau i tokia parduotuve negriziu, kurioje pardavejos aptarnauja tik tuos klijentus, kuriuos jos nori o kiti joms pochui.
Atsakyti
Nusipirkau treningines kelnes, namie jas apsirengusi pora valandu jauciaus nepatogiai, tad nusprendziau jas grazinti/pakeisti i kitas. To padaryti nepavyko, nes Vilniaus Akropolyje esancioje parduotuveje buvau apkaltinta kelniu nudevejimu, siules istraukimu ir kelniu sutepimu. Taigi, kokybe apgailetina ir poziuris i klienta taip pat, auklejamasis ir nepagarbus. I sia parduotuve daugiau negrisiu, o kitiems siulau apsipirkinet tik su tekstiles specialistais, nes per pora valandu nesiojimo kelnes siek tiek nusitryne, taigi 26 eurai "vejais" :)
Atsakyti
Kauno parduotuve.
As nesuprantu kaip sita parduotuve isilaiko dar nes aptarnavimas zemiausio lygio.Tiksliau jo nera visai. Prekes i palube sukabintos.Kaip nusimt?Duoda kazkokia mergaite pagali ir sako imtis paciam o as su vienu vaiku ant ranku kitas salia stovi.Ir pamegink paprasyt kad nuimtu iskart sako kad pas juos tokios taisykles.Cia jums normalu??? Tai gal man dar ir tom kopeciom siulysit uzlipt ir nusiimt paciam?Priejau prie melynais trenigais vilkincio darbuotojo o jis nusiunte pas kita ir taip kelis kartus. Tai kas isvis jie yra? Jusu sitoj parduotuvej praleidau dvi valandas per jas niekas nepriejo ar reikia pagalbos nepaklause tik siunte nuo vieno prie kito.Apie raketes informacijos negavau isvis tik klause kazkokia mergaite per racija kazkieno apie jas ir viskas. Prisideje pilna o informacijos nesuteiket visai.O reikejo paprastos teniso raketes vaikui. Sugaisau daug laiko tikedamasis pigiau apipirkti save ir vaikus bet supratau kad klientai kurie gali isleisti dideles sumas pinigu jums visai nerupi.

Žilvinas Kaunas
Atsakyti
2019.05.30 Su vyru lankemes sportsdirect Šiauliuose. Pirkom rubus ir kepures (ale adidas), viena kepure vyras atidave vyresneliui sunui, kurios sonai visi po 5 dienu nubluko! Tai kas per kokybe?
Atsakyti
2019.05.23 Kauno parduotuveje pirkti vaikiski Nike kedukai, 2019.05.24 vieno ju (kairysis) priekis atsilupo. Nuvykus i parduotuve, iskviesta parduotuves vadove (melyni marskineliai) dezute nusinese i savo kabineta, atejo su dezute ir lapu, pareiske, kad rasytume pretenzija, kuria vertins 14 dienu, ar tai ne mechaninis brokas. Kitaip sakant pradejus ginca, kad noriu kitos poros, nes batai kainuojantys 28€ turetu buti ne vienasieniai, atidare dezute ir aiskiai parode ir pasake kad tai mechaninis brokas, ne gamyklinis!!!! Vau specialiste, veliau pradejo teigti, kad ne ji sprendzia. Reziume, kad mazdaug nuteike, jog atsakymas bus daugiau nei 90% musu ne naudai! Pasakius, kad istatymus as zinau (pagal LT civilini kodeksa) ISTATYMINE GARANTIJA 2 METAI, ir bus kreipyasi i vartotoju teises, vadove “maloniai” leido sau pasakyti garsiai-cituoju”ZINOT KIEK TOKIU KLIENTU ATEINA PER DIENA”!!!!!! As tik noriu logisko sprendimo (keitimo arba pinigu grazinimo), nes nu bukim teisingi batai negali buti vienadieniai. Arba pagal parduotuves vadove vaikas 5 metu su naujais porktais batais turi skraidyti arba sedeti arba juos tiesiog laikyti spintoje!!!
Atsakyti
Vilniaus akropolyje, batu skyriuje pralaikiau puslavalndį, kol kas nors prieis. Paprasčiausias atsakymas buvo, netrukus kolega preis, bet nei vienas nesugebėjo prieiti. Nusivyliau aptarnavimo personalu..
Atsakyti
Vilniaus akre sportdirect Sest i vakara pirkau kedus, sekmd ryte uzsidejau perejau per kambary ir laiptine, nepatogus po kranu padus praploviau vistiek dulkes ir t.t.nunesiau tai pasake kad jie yra iskalbti ir jau nusideveja ir nebepriims. ten tokiu nusidevejusiu kaip pas mane pilna parduotuve
Atsakyti
Šiandien teko lankytis Viln.Akropolio parduotuvėj, kažkas baisaus, katastrofa.Prie sportines avalynes iš vis nesulaukėme konsultanto, daugiau kaip per pusvalandį nieko neprisikvieteme, nors prie kasos ir saleje buvo keletas jų, kurie tvarkė savo reikalus.Ne pirmas kartas jau toks, bet šiandien sumušėt visus rekordus, ar taip dirbama???Kur žiūri vadovai???
Atsakyti
Vilniaus Akropolio Sportdirect parduotuvė.
Pralaukus 10 minučių kasoje, kol besišnekučiuodama apie niekus su kolega, kasininkė kuitėsi ir aptarnavo klientą, pasiūlė pereiti į kitą kasą, nes jai penkiaminutė... Paklausus, kodėl aš turiu eiti į eilės galą - "palaukit porą minučių, pakviesiu kolegę. ". Tai gal pakvietus kolegę pati turėtų palaukti ir aptarnauti žmones iki kol ateis pakeisti. "Puikus" požiūris į klientą. Į šitą Š parduotuvę daugiau negrįšiu.
Atsakyti
Laba diena, čia pati blogiausia parduotuvė kuri gali pardavineti, tipo originalius batus ar rubus. Nežinau iš kur jie juos traukia, nusipirkau dvi poras batu, ir trenigini kostiuma, batai neišgyveno, net pusės metu vieni buvo žieminiai kiti vasariniai tai, su žieminiais pasivaikčiojau po žiemos jie tiesiog suiro, plyšo per sulenkima ir nuplišo padas, vasarinius pešiojau gal menesi nusilupo priekis, visur klijai per šonus išlinde. Treningai po poros skalbimu iš tamsiai melynu pasidarė, bespalviai. Uždaryti šita imone reikia!!! Tiek to galvojau tie trenigai, bet batus nusprendžiau gražinti, nunešus i akropoli vilniuje, mane aptarnavo kažkokios nevisprotės, kurios iškarto pradėjo uostyti batus, tai buvo žiauru, kokio jos tipo specelystės aš nesuprantau iki dabar, nes pauostės batus pasakė, kad batai buvo skalbti todėl negražinsime. Nesupratau kurioje vietoje, uždrausta juos skalbti nors jię nębuvo skalbti, o tiesiog kaip visi turbut normalus žmones plauna savo batus šepetuku ar kempine, kad butu žvarus. Jie piešia savo istatymus, s*****i pardavinejantis, nekokibiška produkcija ir išgalvojantis istatymus., visu pirma išniekinote mano turta, uostidami!! Tai yra šlikštu bučiau žinojas atnešti butu po kroso, gal tada būtų neskalbti!!! Laukiam, kol bus padaryta ekspertize 90% bus neigiama, jau žinome iš kitu žmoniu, kurie jau susidurė su šita kompanija! Kreipsimes i vartotoju teises. Nepatariu prasidėti su šita firma, vienintelė lietuvoje, išdarinejanti tokias nesamones!
Atsakyti
Tikriausiai šūdiniausia sporto prekių parduotuvė Lietuvoje.Visi pirkti rūbai bei batai tarnauja labai trumpai, o pareiškus pretenzijas apie nekokybiškas prekes, atsakoma kad kreipkites i vartotojų teises.Daugiau gyvenime ten nei vieno daikto nepirksiu, dar ir kitiems apie jūsų nekompetentingumą papasakosiu.
Atsakyti
Darbuotojai yra išnaudojami, mokamas menkas atlyginimas, todėl nereikia norėti, kad būtų kokybiškas aptarnavimas. Darbuotojų atsižymėjimo tvarka visai nesuprantama, vieną dieną liepia atsižymėti, kitą jau to daryti negali, nes bus išdirbta per daug valandų. Konkrečiai yra kažkas slepiama :) Kauno parduotuvė.
Atsakyti
2018-12-22 pirkome vaikiškus batus Kauno parduotuvėje. Perkant užklausėme, ar galėsime grąžinti prekę Vilniuje. Atsakymas buvo teigiamas. Tačiau nebuvome informuoti, kad grąžinant batus PRIVALĖSIME TURĖTI ir ORIGINALIĄ suplėšytą dėžutę.... Vilniaus parduotuvės konsultantas nesugebėjo rišliai paaiškinti kokiu straipsniu ar taisykle jis vadovaujasi. Tik pasakė, kad taip liepė vedėja...
SD puslapyje nurodoma: The returned goods do not need to be in their original packaging however they need to be in a sellable condition. Nors iš tikrųjų taip nėra.
Problemos kaina: 25 EUR.
Matyt jiems pigiau mokėti teisininkams, kurie rengs atsakymus į pretenzijas, bei aiškintis su vartotojų teisių apsaugos tarnyba, nei TEISĖTAI grąžinti 25 EUR.
Apie personalo kompetencijas ir prekių išdėstymą, tiksliau jų nepasiekiamumą, galima kelis puslapius surašyt...
Atsakyti
Vilniaus akropolyje parduotuvej konsultantai nieko neišmano apie savo prekes. Taip pat ir sulaukti konsultantu pagalbos beveik neimanoma. Reikia pora kart prašyt kad kas nors prieitu
Atsakyti
Parduotuvėse trūksta veidrodžių.Norint pasimatuoti kepurę turi laukti eilėje prie matavimosi kabinų.Turėtumėte apgalvoti tokius dalykus.
Atsakyti
Ar ta firma turi internetini puslapi
Atsakyti
Buvome Vilniaus Akropolį. Nepastebėjome, kad jau uždaro parduotuvę, nes buvome matavimosi kabinoje. Tai atėjo, kaip supratau, pamainos vadovas (aukštas stambus juodaplaukis) ir grubiai išvarė mane su vaiku iš parduotuvės.
Atsakyti
Darius 2018-06-28 12:06:32
Laba diena, 2018.06.22 nuvykau į jūsų parduotuvę Lietuvoje, Vilniuje, Ozo g. 25. maždaug apie 19-20 val. su tikslu, kad galėčiau gražinti laisvalaikio batelius kurie buvo pirkti prieš 7 men. nes jie tiesiog atsiklijavo (padas ir šonai), dėl mano manymu gamintojo broko. Mano pretenzija buvo atmesta, už preke pinigai negražinti, žinoma apie tokį sprendimą buvo pranešta vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir laukiamas jų sprendimas, bet mano skundo esme ne tokia. Aš tiesiog buvau šokiruotas darbuotojo elgesiu. Pradedant nuo pradžių kuomet norėjau atiduoti batus mane labai maloniai aptarnavo mergina, kuri paaiškino, kad teks truputi palaukti, nes pakvies pamainos vadovą kuris ir apžiūrės prekę. Atėjęs kaip supratau pamainos vadovas (mėlynais marškinėliais, normalaus kūno sudėjimo, juodais plaukais maždaug apie 1.90m ūgio) tiesiog nustebino, nekalbu apie bendravimo manieras, nes jų tiesiog nebuvo kalbėjimas pakeltu tonu, tokiomis frazėmis ir replikomis kaip (tu ekspertas, ko nervuojasi, jus visada būnat piktas kai kažko negaunat, duosi man pasakyt, aš ne ekspertas bet pinigų negražinsim, mano sprendimą žinot ir pan.). Man tiesiog pikta ir labai gaila, kad tokia didelė bendrove, kuri turi pripažinta vardą pasaulyje, kuri prekiauja tikrai kokybiškom ir geromis prekėmis turi kentėti dėl kažkieno ne kompetencijos ir bendravimo kultūros. Labai norėčiau, kad su manimi susisiektu atsakingi asmenis nurodytu telefono numeriu ir apie šį incidentą papasakosiu plačiau nes nenorėčiau, kad tiek man ar kitam klientui tai pasikartot.
200 % sutinku. Tas pamainos vadovas irgi taip pat su mumis bendravo.
Atsakyti
2018.10.22 apie 16 val lankėmės sportdirect Vilniaus Akropolį. Rūbai užkelti taip kad jų nepasieksi ir personalo neprisiprasysi kad nuimtu, tik siuntinėja vieni pas kitus. klientas neturi matyt, kad jus tingit atlikinėti savo darbą. Baisu.
Atsakyti
Na dydžiai tai neatitinka, pirkom ne vieną kartą, vaikiškas sportines kelnes, džemperius ir pan.kokybė irgi nelabai kokia, bet tai nieko būtų jeigu kainos būtų "teisingos".Aš turiu pirkti prekes iš Uk saito ir siūstis į Lt ir su 16 eur siuntimu vistiek dar dvigubai būna pigiau.
Atsakyti
Sveiki,
2018.10.14 lankiausi Sportsdirect parduotuveje, Akropolyje, Vilniuje. Su draugu ziurinejome batus, issirinkome mums patinkancius ir paprasius konsultanto mums reikiamo dydzio, jis mums atsake net nepatikrines sandelyje, kad siu batu butent to dydzio kurio mums reikia jie neturi, nes neva vakar nupirko paskutini ta dydi. Draugas sako, gerai iseinam, as sakau palauk, negali buti, kad konsultantas gali prisiminti kiekvieno batu modelio dydzius. Priejus prie kito konsultanto, paprasius to pacio dydziu jis po minuteles atnese tuos pacius kuriu praseme pries tai konsultanto.Tai vat noriu pranesti visiems, kad jei jums labai patinka preke, taciau nera jusu reikiamo dydzio, tai nepasikliaukit kiekvienu konsultantu, nes siuo atveju dirbantis asmuo, tiesiog tingejo patikrinti sandely. O tau Donatai sekmes toliau dirbant sioje imoneje, tikiuosi nebekartosi tokiu klaidu daugiau.
Atsakyti
Toks jausmas kad imones darbuotojai nesupranta kas yra customer service. Siandiena su 9 metu sunum nuejome apsipirkti i akropolio sportdirect. Prisirinkom kruva sportines aprangos ir truko tik sportiniu batu. Batu skyriuje radom ko norime tik reikejo gauti antra bata ir dezute. Apejome skyriu, konsultanto ne kvapo. Prie iejimo mergaites papraseme pagalbos. Ji informavo kad padeti negali bet iskviete konsultanta. Po kurio laiko nuejome pas mergaite kad pakartotu iskvietima. Po 20 min laukimo nuejome prie kasos ir pas pamainos vadovo pavaduotoja, bent taip prisistaten darbuotojo numeris 737 14 42. Jo atsakymas sokiravo: nepatinka kad nera pagalbos eik i kita parduotuve. Ir tai pakartojo kelis kartus. Aisku visas prekes palikome ir isejome i kita parduotuve. Aptarnavimas su sypsena, mandagus, iskart gavome konsultanto pagalba.
Sportdirect vadovybe, tikiuosi skaitote klientu atsiliepimus ir reguojate. Tikiuosi sulaukti asmeninio darbuotojo atsiprasymo uz nepagarbu elgesi.
Atsakyti
Aptarnauja prastai, kainos nesutampa... Bet rasau su klausimu ar galima grazinti batus per sav. ? Jeigu visai nenesiojau
Atsakyti
Laba diena, 2018.06.22 nuvykau į jūsų parduotuvę Lietuvoje, Vilniuje, Ozo g. 25. maždaug apie 19-20 val. su tikslu, kad galėčiau gražinti laisvalaikio batelius kurie buvo pirkti prieš 7 men. nes jie tiesiog atsiklijavo (padas ir šonai), dėl mano manymu gamintojo broko. Mano pretenzija buvo atmesta, už preke pinigai negražinti, žinoma apie tokį sprendimą buvo pranešta vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir laukiamas jų sprendimas, bet mano skundo esme ne tokia. Aš tiesiog buvau šokiruotas darbuotojo elgesiu. Pradedant nuo pradžių kuomet norėjau atiduoti batus mane labai maloniai aptarnavo mergina, kuri paaiškino, kad teks truputi palaukti, nes pakvies pamainos vadovą kuris ir apžiūrės prekę. Atėjęs kaip supratau pamainos vadovas (mėlynais marškinėliais, normalaus kūno sudėjimo, juodais plaukais maždaug apie 1.90m ūgio) tiesiog nustebino, nekalbu apie bendravimo manieras, nes jų tiesiog nebuvo kalbėjimas pakeltu tonu, tokiomis frazėmis ir replikomis kaip (tu ekspertas, ko nervuojasi, jus visada būnat piktas kai kažko negaunat, duosi man pasakyt, aš ne ekspertas bet pinigų negražinsim, mano sprendimą žinot ir pan.). Man tiesiog pikta ir labai gaila, kad tokia didelė bendrove, kuri turi pripažinta vardą pasaulyje, kuri prekiauja tikrai kokybiškom ir geromis prekėmis turi kentėti dėl kažkieno ne kompetencijos ir bendravimo kultūros. Labai norėčiau, kad su manimi susisiektu atsakingi asmenis nurodytu telefono numeriu ir apie šį incidentą papasakosiu plačiau nes nenorėčiau, kad tiek man ar kitam klientui tai pasikartot.
Atsakyti
Birzelio 25 diena, lankiausi Sport Direct Vilniaus akropolyje. Visu pirma samysis prekiu lentynose, prekes neatitinka kainos, kodai sumaisyti, akciju skelbimai ne prie akcijiniu prekiu. Turint laiko dar galima paklaidzioti ir aiskintis kas kur, bet galiausiai visa nora pribaigia konsultantu siurkstus bendravimas. Kliento reikalas yra ieskoti ir susirasti kas kur ir kiek ko yra, ir jei paprasysi pagalbos ir paklausi pvz batu dydzio kito nei yra lentynoje patikrinti.....gal geriau neklauskim. Ieskojom ieskojom konsultantes/-to, ja/ji iskviete, laukem ir laukem ir laukem, po kurio laiko susiradom patys, ir tiesiog is to seke saltas, atgrasus bendravimas ir priekaistai kad patys kalti jei ko reikia ir nerandame. Galbut vietoje investavimo i akciju lipduku spauzdinima reiketu investuoti i konsultantu apmokymus ir lavinti ju bendravimo/klientu aptarnavimo igudzius. Pati ne vienerius metus praleidau klientu aptarnavimo srityje ir tame paciame akropolyje, ir zinau kad darbas nelengvas, bet...jei jau dirbi toki darba tai reikia ismokti bendrauti su klientais nes jie nesa pinigus ir palieka imoneje kurioje dirbi o is to tau mokamas atlyginimas. Nenori aptarnauti zmoniu ir su jais bendrauti, nereikia dirbti tokioje srityje. Praleidome/issvaisteme valanda Sport Direct, ir nieko nenusipirke isejome, uzsuke i konkurentu parduotuve Sportland radome ko ieskojome su konsultanto pagalba per 10 min. Pinigus mielai palikome ten uz prekes ir uz gera malonu aptarnavima. Pasitempti reiketu
Atsakyti
Klaipedos sport direct parduotuvej pirkau tris medium dydzio maikutes, dvi buvo tikrai M dydis, o trecia 15 cm platesne, nors etiketej nurodomas M dydis.Paprasius, kad pakeistu i tinkama dydi, buvau iskvailintas pakeltu tonu, tipo nesuprantu, kad ne jos siuvo ir nieko nekeis. Apgailetinas aptarnavimas, tragiska kokybe, gaila zmoniu kurie ten kazka perka. Palikau ta maikute nes su ja grindis nebent butu galima plauti, gal koks pardavejos vyras prisitaikys, ar ofice kam tiks. Tenesioja nabagiukai, uz mano pinigus :)

Taip pat rekomenduojame

Euroatletas
Sporto prekės, treniruokliai, nardymo įranga

Adresas: Birželio 23-iosios g. 27A, LT-50202 Kaunas.
Veiklos sritys: sporto, turizmo reikmenys; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; metalas, apdirbimas, gaminiai; pramogos ir poilsis; sporto paslaugos, sporto klubai.
UAB "EuroAtletas" - sporto įrangos tiekimas, gamyba ir montavimas. GAMYBA - viena iš esminių mūsų veiklos krypčių, gaminame labai įvairią sporto įrangą, ir jos asortimentas pastoviai didinamas: Krepšinio stovų gamyba Kaune Rankinio vartų gamyba Kaune Stovų inventoriui gamyba Kaune Lauko sporto įrengimų gamyba Kaune...
Euroliuksas
Santechnikos prekės ir internetinė prekyba

Adresas: Stoties g. 5, LT-90115 Plungė.
Veiklos sritys: santechnika; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pirtys ir baseinai; pramonės įrengimai; sporto, turizmo reikmenys; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai; tvirtinimo detalės, elementai; ūkio prekės; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas; židiniai, krosnys.
Plungė (salonas) Žaltakalnio g. 20a +370 657 99419 Darbo laikas: I-V 8 – 18h; VI 8 – 15h; Vilnius (salonas) Viršuliškių g. 42 +370 657 99448 Darbo laikas: I-V 8 – 19h; VI 9 – 15h; Kaunas (salonas) Savanorių pr. 214A +370 657 99430 Darbo laikas: I-V 8 – 18h; VI 10 – 14h; Šiauliai (salonas) Daukanto g. 4C +370 657...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
Ap Trade
Derekis.lt

Adresas: Vilkpėdės g. 4, LT-03151 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; baldai (prekyba); interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; santechnika; sporto, turizmo reikmenys; šildymas, įrenginiai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB "AP TRADE” yra jauna ir energinga komanda turinti ilgametę patirtį buitinės bei audio/video technikos prekybos srityse. Kompanijos tikslas: kokybiškas kliento aptarnavimas – pasiūlyti optimaliausią prekę už priimtiną kainą bei suteikti galimybę derėtis. Kuo prekiaujama el. parduotuvėje Derekis.lt? Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Žalą bendrovei padariusius vadovus ir net valdybų narius asmeninė atsakomybė gali pasivyti net ir po kelerių metų po įmonės nemokumo bylos iškėlimo ar akcijų perleidimo
Žalą bendrovei padariusius vadovus ir net valdybų narius asmeninė atsakomybė gali pasivyti net ir po kelerių metų po įmonės nemokumo bylos iškėlimo ar akcijų perleidimo 08-16 09:27
Per pastarąjį pusmetį Lietuvos Aukščiausiais Teismas (toliau – LAT) ne kartą nagrinėjo ne tik vadovų, bet ir įmonių dalyvių (akcininkų) bei valdybų narių asmeninės civilinės atsakomybės ir žalos...
Lietuvos energetinę nepriklausomybę savo šešėlyje marina 2 GW "lubos"
Lietuvos energetinę nepriklausomybę savo šešėlyje marina 2 GW "lubos" 08-15 23:35
Atsinaujinančiosios energetikos ekspertai teigia, kad Lietuva – kaip graži panelė, kuri nori dailiai įdegti, bet nedrįsta išeiti į lauką ir slepiasi po monolitinėmis lubomis. Taip ir su mūsų...
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris 08-10 00:31
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Visa 216,42 +2,41%
Walt Disney 124,26 +2,21%
Goodyear 15,52 +2,17%
Harley-Davidson 40,70 +1,80%
Chevron 156,81 -1,90%
Nokia 5,11 -1,92%
ConocoPhillips 100,77 -1,93%
Western Digital 49,61 -2,09%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,79 -1,25%
Varis 9024,46 -3,76%
Jautiena 5,98 -1,64%
Vištiena 3,67 -0,81%
Auksas 1836,57 -0,65%
Sidabras 21,56 -1,60%
Kava 6,03 +5,05%
Anglis 196,95 +16,09%