VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SPORTLAND LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SPORTLAND LT

Atsiliepimai apie SPORTLAND LT, UAB

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie SPORTLAND LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
labai nekokybiska sportine avalyne. visiskas sudas.
Atsakyti
Deja, neįsiminiau PC Ozas veikiančios Sportland parduotuvės, kaip suprantu, vyresniosios darbuotojos (dukart paprašytos pagalbos dėl prekės grąžinimo, pardavėjos-konsultantės pasikvietė būtent šią moterį) vardo, bet būtent dėl jos pikto, grubaus bendravimo su klientu renkuosu aplenkti šią man patogesnę parduotuvę ir rinktis kitas. Iki šiol buvau patenkinta maloniu ir rūpestingu Sportland darbuotojų bendravimu, deja, ši darbuotoja patirtį labai apkartino net dukart.
Atsakyti
Pardavėja Raminta - akiplėšiškiausias sutiktas pardavėjas parduotuvėje. Vadovybei reikėtų smarkiai susirūpinti atsirenkant darbuotojus. Tikrai teks aplenkti šią parduotuvę, dėl tokio elgesio su klientais ir savo pinigus pasirinkti išleisti kitur.
Atsakyti
Matau ne man vienai problemos su grazinimu. Jau 18 d nuo grazinimo, o pinigu nematyti. Tikrai daugiau nebepirksiu.
Atsakyti
Eina 15 diena negrazina pinigu!! Geda! Rasyk nerases nieko !
Atsakyti
Prekė, CF 034267419 EE, jums sugrąžinta 04-22d. Deklaruojate, kad pinigus grąžinate per 14 diena. Deja šiandien skaičiuoju 19 dieną, o sąskaitoje matau špygą. Negi reikia prašyti pagalbos vartotojų teisėses, ar dar rimtesnėje kontoroje???
Atsakyti
Pc Panorama Sportland aptarnavimas tragiskas, kiek kartu benueinu, konsultantai tarpusavyje snekuciuojasi, bajerius laido. I klientus nulis reakcijos, nei pasisiulyti, nei labas nei sudie... Gal ten siuo metu nera vadovo?
Atsakyti
Per klaidą buvo užsakyti batai ne tokio dydžio, iškart keletos minučių bėgyje po užsakymo buvo prisektas atsakymas, kad reikia kitos išmeros. Kitos dienos vidurdienį atrašo, atsiprašom siunta jau supakuota. Jokių sekimo numeriu negavau kai jūsų kompaniojos politikoje minima, kad siuntai supakavus ir perdavus iškart gaunamas laiškas su sekimo informacija reiškia tiesiog kažkas iš dirbančiūjų truputi tinginiai ir nekreipia dėmėsio nei į el paštą nei turi noro spręsti problemas. Taip, pradinė klaida mano, bet supportas tragiškas, tokių smulkmenų išspręsti nesugeba. Laukiu dabar siuntos kuri dar net neišsiūsta vien tam, kad gražinti ir laukti dar iki 2 sav pinigų susigražinimo, nes pasirodo ir prekių keitimas neįmanomas :)
Atsakyti
Labai prastai dirbanti kompanija. Perki vieną prekę - įdeda kitą. O po to - ilgas grąžinimo procesas. Iki normalios internetinės prekybos - keli šviesmečiai. Pradedant nuo elementarios info apie produktus trūkumo, baigiant aptarnavimo, informavimo kultūra. Nuoširdžiai linkiu apeiti.
Atsakyti
Pirkau ir aš sportland parduotuvėj ir... NUSIVYLIAU!!! Neatsiuntė prekės, pinigų negrąžina, nors sako, kad padarė pavedimą... Nerekomenduoju.
Atsakyti
Apsilankiau šiandien Kauno akropolio Sportland parduotuvėje. Likau šokiruota nuo tokio aptarnavimo.. Pasiėmiau sportinių kojinių rinkinuką, padaviau 50 eurų banknotą. Pardavėja pasakė, kad neturi grąžos ir sakė, kad mokėčiau kortele. Kortele apmokėti neturėjau galimybės, todėl sakiau, kad turiu tik tokį banknotą ir noriu pirkti šią prekę. Tiesiogine ta žodžio prasme buvau neaptarnauta ir nepardavė man prekės, nes neturi grąžos. Pirmiausia tai pardavėja turėtų tuo pasirūpinti, nueiti pasikeisti ar pasikviesti kolegę kuri jai padėtų ir nueitų pakeisti, arba tiesiog pačio kliento paklausti ar negalėtų nueiti į artimiausią parduotuvę pasikeisti. Bet deja tokio klausimo nesulaukiau ir buvau "išvaryta" iš parduotuvės. Pardavėja tikrai buvo nemandagi, gal ne nuotaikoj, gal pavargusi, bet kliento tokiu būdu išvaryti neturėtų..
Atsakyti
Užėjau į internetinę parduotuvę, nusipirkau batus ir laukiu kada pristatys į paštomatą. Taip pralaukiau savaitę. Nei batų, nei pinigų. Kreipiuosi į parduotuvę, o jie man - "greičiausiai prekės nebuvo, tai ir neišsiuntėm, o atskiro pranešimo nesiunčiam mes, jei prekės neturim.". Tai sakau, "kur pinigai mano tada?", - nieko.. jokio atsakymo. Po kelių dienų grąžino visgi. Bet jei nebūčiau pasidomėjęs, tai dar klausimas kada, ar išvis būtų grąžinę pinigus. Taip kad, jei nusipirkot daiktą pas juos, tai dar nereiskia, kad nusipirkot, nieks jums nieko gali neatsiųst ir net pinigų grąžint nepasivargins... tokio lygio parduotuvė.
Atsakyti
Greitas pristatymas, jokiu nesklandumų nepatiriau.
Atsakyti
Pritariu, su internetine bėda: iš visų užsakytų prekių bent vienos jau nupirktos neturėjo, antroji, kuri kelia nerimą - pagal juos turėjo būti pristatyta. Nors atstovams tris kartus patikinau, kad prekė manęs nepasiekė, jokio atsakymo 6 dienos nesulaukiu. Apmaudu.
Atsakyti
Pritariu, jog labai atsilikusi, nevykusi ir techniškai visiškai nesutvarkyta internetinė parduotuvė. Nusipirkau dvi prekes, kurių abiejų nebebuvo parduotuvėje, nors aiškiai buvo parašyta, jog yra sandelyje. Pranešė ir grąžino pinigus tik už vieną prekę. Visiškas absurdas, turi gaišti savo laiką jiems rašynėdamas. Dar niekada nėra taip buvę. Niekam nerekomenduočiau. Kad ir koks prekių antplūdis būna, tačiau visi susitvarko. Tik neigiami atsiliepimai.
Atsakyti
Labai atsilikusi internetine parduotuve. Nupirkau dovanu megztini kurio jie nebeturejo net. Jau savaite laukiu kol grazins pinigus ir niekas neatsako i laiskus kuriuos rasau. Sizeer zymiai geresne parduotuve ir kainos nera kosmosas ir normaliai sukurta parduotuve, kad nenusipirktum prekes kurios nebera.
Atsakyti
Laba diena. Vakar su sūnumi apsilankėm, , Sportland, , Vilniuje prekybos centre, , OZAS, , Likau nustebinta maloniu ir kokybišku aptarnavimu ! Mus pasitiko konsultantas vardu Paulius. Profesionaliai pateikė visą informaciją apie prekes.Rado reikiamą batų dydį, nors reikėjo skambinti rezervuoti į kitą filialą ! Džiaugiamės savo nauju pirkiniu ! Ačiū už nuoširdumą! Grįšime apsipirkti dar :)
Buves darbuotojas
2020-10-25 01:10:00 IP 28ma394b
Atsakyti
Dmitrij 2020-10-21 11:37:00
Laba diena.
Visi mes norime gauti pelną, bet viską reikia daryti sąžiningai. Tai negaliu pasakyt apie Sportland. 2020 spalio 4d. Vilniau Akropolyje nusprendžiau nusipirkti sau apatinės kelnaitės, užėjau į SportsDirect parduotuvė, pamačiau lentyną su kelnaitėmis, paėmiau dvi vienodos dėžutės kurie stovėjo šalia prie vienos kainos ir buvo pažymėtos akcijos lipdukai. Kai kasoje buvo atspausdintas kvitas, pastebėjau kad nebuvo suteiktą nuolaida. Į mano klausimą kodėl taip, gavau atsakymą kad prekės skirtingų rūšių ir todėl nuolaidą ne taikomą. Tada aš paprašiau pakeisti prekės (dėžutės nebuvo atidarytos), kad viskas būtų vienos rūšies ir gavau atsakymą, kad aš pats tūrių žiūrėti ką perku. Taip, aš visiškai sutinku, aš tūrių žiūrėti, bet prekės stovėjo ant vienos lentynos, šalia vienos kainos. Kodėl pirkėjas turi nešti atsakomybę už betvarkė ant Jūsų lentynų??? Prekės palikau parduotuvėje, parašiau pretenziją (Ačiū parduotuvės darbuotojai, padėjo man parašyti pretenziją, buvau pažeidęs ranką ir negalėjau rašyti). 2020.10.20 gavau atsakymą kad tokios prekės keičiamos tik tada, kai pardavėjas sutinka. Taip, viskas gerai, bet kodėl skirtingos rūšies prekės stovi ant vienos lentynos ir prie vienos kainos???
Skirtingos rusies prekes stovi gan daznai ant vienos lentynos, nes patys klientai pasimatave/pasiziurejes prekes jas nunesa atgal ir padeda kur papuolus. Jei sios prekes panasios- tai tie klientai, kurie ziurejo ir pagalvojo kad cia tos prekes ir tos pacios ir padejo ten
Atsakyti
Laba diena.
Visi mes norime gauti pelną, bet viską reikia daryti sąžiningai. Tai negaliu pasakyt apie Sportland. 2020 spalio 4d. Vilniau Akropolyje nusprendžiau nusipirkti sau apatinės kelnaitės, užėjau į SportsDirect parduotuvė, pamačiau lentyną su kelnaitėmis, paėmiau dvi vienodos dėžutės kurie stovėjo šalia prie vienos kainos ir buvo pažymėtos akcijos lipdukai. Kai kasoje buvo atspausdintas kvitas, pastebėjau kad nebuvo suteiktą nuolaida. Į mano klausimą kodėl taip, gavau atsakymą kad prekės skirtingų rūšių ir todėl nuolaidą ne taikomą. Tada aš paprašiau pakeisti prekės (dėžutės nebuvo atidarytos), kad viskas būtų vienos rūšies ir gavau atsakymą, kad aš pats tūrių žiūrėti ką perku. Taip, aš visiškai sutinku, aš tūrių žiūrėti, bet prekės stovėjo ant vienos lentynos, šalia vienos kainos. Kodėl pirkėjas turi nešti atsakomybę už betvarkė ant Jūsų lentynų??? Prekės palikau parduotuvėje, parašiau pretenziją (Ačiū parduotuvės darbuotojai, padėjo man parašyti pretenziją, buvau pažeidęs ranką ir negalėjau rašyti). 2020.10.20 gavau atsakymą kad tokios prekės keičiamos tik tada, kai pardavėjas sutinka. Taip, viskas gerai, bet kodėl skirtingos rūšies prekės stovi ant vienos lentynos ir prie vienos kainos???
Atsakyti
Goda 2019-07-15 13:15:45
Esu labai nusivylusi sportlandu. Kainos “žvėriškai” užkeltos palyginus su kitomis sporto prekių parduotuvėmis. Bet nemaloniausia tai kad ta aukšta kaina neatitinka prekės kokybės. nusipirkau sportinius nike batelius, tačiau jau po pirmo mėnesio devėjimo jie abu pradėjo plyšti tose pačiose vietose. Žinoma, nunešiau batelius, daviau čekį. Parašiau pretenziją, bet mano prašymas grąžinti sumokėtą sumą buvo atmestas. (Nes pasak jų buvo netinkamai prižiūrimi). Kas pikčiausia tai tai kad turiu ne vieną porą sportbačių ir tikrai žinau kaip juos prižiūrėti ir kas yra TIKRAI GERA KOKYBĖ. Daugiau šioje parduotuvėje nesilankysiu, ieškantiems kokybiškų ir kainą atitinkančių prekių SPORTLANDO NEREKOMENDUOJU.
Matos kad netinkamai priziureti, matosi kad sito modelio batus pirma kart turit
Atsakyti
Puse val rinkausi nepigius batus (siaures miestely outlek) o priteikus sumoket, pasirodo neveikia parduotuve neturi bekontakcio atsiskaitymo. Reikia realios korteles. Akmens amzius vidury Vilniaus.
Atsakyti
Kosmines kainos, prastas pasirinkimas Vilniaus Akropolis, pardavejai apie sporto beveik nieko neismano kaip ir sportdirecte...
Atsakyti
Pirkau 2019.01 mėn sportsdirect ozo g25 Vilnius. "nike" tampres už 40euru. Panešiojus pradėjo plyšti prekinis ženklas "nike" nuo pačių kelnių, nunešus ir pareiškus pretenzija 2019.08.18, kad prekė brokuota, gavau atsakymą po 10dienų, kad esu pats kaltas, nes "eksperto" nuomone SKALBIAU netinkamai, nors skalbiau kaip nurodyta gamintojo (kaip rašiau pretenzijoje), pasirodo tas Ekspertas Donatas Matonis yra batų skyriaus vadovas ir paklausus jo kaip įvertino jis atsakė, kad rėmėsi savo nuožiūra, nors aš žinau kaip SKALBIAU, paklausus kodėl kito drabužio nenuplyšta zenklas, nors skalbiau kartu jis atsakė " Aš nesu ekspertas, as nežinau" tada paklausus tai kaip jūs galit remtis tik savo nuomonė, jis vėl nežino. Jis netinkamai išnagrinejo mano pretenziją, nes atsake kad pinigų negražins, o aš prašiau pakeisti, dar melavo, kad siųs ekspertams kažkur todėl užtruks 2 savaitės, o pasirodo parduotuvės sandelyje pasižiūri ir nusprendžia savarankiškai. Taip pat skundo rašyti ten negalima pasirodo ir liepė grįžti su vartotoju teisėmis, tą ir padarysiu, prašymas yra užregistruotas jau ir atvyksiu šį kartą su tikrai gerai įvertinta preke.
Atsakyti
Laba diena, šiandien apsilankiau Sportland parduotuvėje Klaipėdos Akropolyje ir negaliu atsistebėti nauja tvarka. Pasimatavęs sportines kelnes Nike, priėjau prie kasos, sumokėjęs už jas išgirdau tokį keistą klausimą iš pardavėjos : jums maišelį skaičiuoti ? Ką tai reiškia ?Reiškia, kad jeigu būčiau pasakęs neskaičiuoti (0, 20 ct.) tai ji man tas kelnes būtų atidavusi tiesiog į rankas, ar būtų suvyniojusi į kokį popieriaus lapą kaip daktariškos dešros gabalą ? Kažkaip glumina tokie dalykai kai perki daiktą už 50 € ir dar reikia susimokėti už tai kad jį oriai galėtum išsinešti iš parduotuvės. Tikrai gėda (nes juk žinau, kad į tų kelnių kainą įskaičiuota jau mažiausiai 100 maišeliu. Smulkmena, bet labai nemaloniai nustebino šita parduotuvė
Atsakyti
Esu labai nusivylusi sportlandu. Kainos “žvėriškai” užkeltos palyginus su kitomis sporto prekių parduotuvėmis. Bet nemaloniausia tai kad ta aukšta kaina neatitinka prekės kokybės. nusipirkau sportinius nike batelius, tačiau jau po pirmo mėnesio devėjimo jie abu pradėjo plyšti tose pačiose vietose. Žinoma, nunešiau batelius, daviau čekį. Parašiau pretenziją, bet mano prašymas grąžinti sumokėtą sumą buvo atmestas. (Nes pasak jų buvo netinkamai prižiūrimi). Kas pikčiausia tai tai kad turiu ne vieną porą sportbačių ir tikrai žinau kaip juos prižiūrėti ir kas yra TIKRAI GERA KOKYBĖ. Daugiau šioje parduotuvėje nesilankysiu, ieškantiems kokybiškų ir kainą atitinkančių prekių SPORTLANDO NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau pasidalinti įspūdžiais po apsilankymo parduotuvėje SPORTLAND Vilniaus Akropolyje.O įspūdžiai liko.Buvome aptarnauti kasininkės Marijos.Kasininkė tikriausiai taupo energiją ir žodžių pokalbyje su klientais vartoja minimaliai, o ir kam kalbėti, jei darai kas tau susišviečia, o ne tai ko reikia arba nereikia klientui.Kasininkei paklausus ar reikia maišelio, pasakėme-
ne, atrodo suprantamai, tik čekyje kažkodėl radome išmuštus 0, 20ct už maišelį, nors prekės į maišelį niekas neįdėjo.O gal šioje parduotuvėje savitarna ir apsitarnauti turime patys?Ir maišelį pasiimti ir striukę susilankstyti ir įsidėti pirkinį, nes buvo neaišku ar jau galima pasiimti nupirktą striukę, jinai liko išlankstyta gulėti ant prekystalio, o kasininkė be žodžių pasitraukė kelis žingsnius į šoną.Turėjome klausti ar galima pasiimti pirkinį. Prieš pasiimant, aišku, reikėjo susilankstyti..
Noriu užduoti klausimą parduotuvės administracijai:kodėl jus neparuošiate tinkamai savo darbuotojų darbui su klientu, juk jie ne saulėgrąžas pardavinėja, o pakankamai brangias prekes.Klientas juk turi teisę mokėti tik už tai, ką gauna ir gauti į rankas tvarkingai sulankstytą prekę, ar per daug reikalaujame?
Nemaloniai nuteikė apsipirkimas jūsų parduotuvėje.
Atsakyti
Esu dirbęs porą mėnesių sportlande konsultantu. Tai darbas, kurio niekam nelinkėčiau. Dirbi už minimuma, nedidelį bonusą uždirbti zveriškai sunku, darbas visiskai be tobulėjimo ir motyvacijos, vaikštai iš vienos vietos į kitą, jei nėra klientų, nusivarai nuo kojų, nes pertraukėlių negaunat, apart pietų, apie rukymo pirikurus pamirškit, plauni grindis, siurbi kilimus, valai dulkes, esi varinėjamas į visas vietas aukštesnes pareigas užimančių kolegų, iš kurių kai kurie net nekompetetingi tai pozicijai. Tai buvo darbas, kuriame jautiesi degraduojantis. Niekam nelinkiu, net studentam.
Atsakyti
Sveiki, tikrai paskaicius komentarus atrodo kad dirba ten zverys :D Bet, atsitiko taip kad suplyso kelne (isiro siulas), ir po metu nesiojimo aisku kelnes nebuvo praradusios prekines isvaizdos ir atrode kaip nauji, nes tvarkinga buvo nesioti. Kreipiausi i P>C> Ozas Sportland parduotuve treciadieni, parasiau pretenzija pardavejai viska graziai prieme, paklause ko jiems reikejo ir penktadieni sulaukiau skambucio, kad grazina pinigus uz nekokybiska preke. Tikrai viskas ten gerai su ta parduotuve. Mes esam daug metu klientai sitos parduotuves, ir tikra viskuom patenkinti (1 kartas taip buvo kad teko grazint kazka).as manau visa laika galima rast kompramisa.
Atsakyti
Sveiki, noriu perspėti, dėl Sportland parduotuvės, jeigu norite darbintis Šiaulių Akropolyje, tai galite mesti savo mintis šalin. Tikrai nuoširdžiai niekam nesiūlau. Vadovė neprofesionali, rėkia, pyksta, nemoka bendrauti, kenčia visi darbuotojai. Nesuprantu, kaip valdžia užmerkia akis į tai. Visos darbuotojos bėga nuo jos ko toliau. Net klientai jai siūlo pasimokinti bendrauti. Išėjau išdirbus 5 mėnesius, nebegalėjau pakęsti. Tad ir patiems klientams siūlau nekviesti vadovės, jeigu norite išsaugoti savo nervus. Pagarbiai, buvusi darbuotoja.
Atsakyti
Kainos is menulio. Priklijuota akcijos kaina 35.98€ bent jau taip pasake konsultante o galutiniam variante 53.97. Kasoje paklausus kodel neatitinka kaina, pasake "nieko nezinau jei nepatinka - nepirk".. okay, patinka, perku bet gi galima ir teisingas kainas nurodyt. Nepirmas kartas kai nusiviliu sia parduotuve...

Klaipedos akropolis.
Atsakyti
Pirktos kelnės išsitampė po valandos užsidėjimo, pirktas džemperis su dėme. Grąžinti nebeleidźia, nes sako, kad dėvėtos kelnės. Na taip, buvau užsidėjus valandai. Nesuprantu, kokios kokybės čia pardavinėjami drabužiai. Sumokėta 82€ ir kelnes galima mesti lauk, nes nuo išsitampymo atrodo kaip maišą užsimovus. Baisu. Nesitikėjau, kad čia taip vyksta. Šiaulių akropolis Sportland. NEREKOMENDUOJU!! Būkite apdairūs prieš perkant!
Atsakyti
Sveiki, nusipirkome moteriškas kelnes, bei džemperi. Parvažiavus namo buvo apžiūrėti pirkti pirkiniai. Džemperis defektu neturėjo. O kelnės nuodugniau apžiūrėtos buvo visos išteptos, kol matavomės nieko nepastebėjom, dėl apšvietimo. Drabužiai tebėra su etiketėmis, bei turime čekį. Norėtumėm, kad pakeistumėte kelnes, arba gražintumėte pinigus už nešvarius drabužius
Kauno Akropolis..
Worst customer experience ever
2018-09-02 12:59:48 IP 2g5vf0mi
Atsakyti
Hello. I regret to inform you that yesterday I have had the worst customer experience ever in your Sportsdirect store in Lithuania. When I entered a store with a backpack the guard did not say anything, despite of asking him for a bag to put my purchases in, and he did not tell me that I could not come to store with my backpack on my shoulders. Later when walking in the store I noticed that one of the girls working there was following me everywhere I went. After about 10 minutes of unpleasant feeling, I told her that I was bothered by her following me everywhere I went. She replied to me that it was her job and that I was suspicious to her. I was shocked to hear that and told her to put the things I choose back to the shelves and that I was not happy about anything there. I bought a pack of socks and that was my last purchase I will ever make in your store. However, after paying at the cashier and leaving the store the guard stopped me asking to show my backpack. I refused and told him that I would only show it to him after he shows me CCTV footage where, according to him, I was stealing something. He refused to do that and wanted to apply force to take me to his room, but I told him that he was not allowed to use any force according to the law and if he does that, I would sue him and the whole store for harassing me. I told him that he can call the police or I would do that, and only then he can check my backpack. He started embarrassing me in front of other customer's, told me that I will have to wait for at least three hours to get the things sorted out.
Trying to save time and not to get involved in that stupid man's discussion, I told him that I did not want to make him ashamed showing my backpack with nothing else but my things. I opened my backpack and for his disappointment it was empty, only with a few of my personal things. I told him that he and all Sportsdirect crew should feel ashamed stopping me and treating me as a thief. And he was feeling ashamed, face all red.
That was my worst customer experience ever, and I will not ever come back to Sportsdirect and will always tell my friends and all other people not to buy anything from Sporstdirect, not to go to a single store, and I will tell everyone how shitty this store and its staff is. You should be really ashamed for threating your customers as thieves. Sportsdirect is the worst store ever!!!
Atsakyti
Laba diena pirko sūnus kedus y antra diena suplyšo ir nenori gražint pinigų arba apkeisti kedus batus pasiliko niekaip nesulaukiam rezultatų o kaip kedus pirkom sakė garantinis metams teisybės visiškai nėra
Atsakyti
Noriu padėkoti Vilniuje Gedimino 20 parduotuvės konsultantui Deividui, kuris labai profesionaliais patarimais padėjo renkantis NIKE bėgimo batelius.Aptarnavo mandagiai, greitai, profesionaliai.Linkime jam kilti karjeros laiptais.Sėkmės.Atvažiuojame iš kito miesto, kur nėra tokiu konsultantų (ko paklausi-to negausi).Deividai-tu nerealus, nešei visokias prekes, ko tik paprašėme, labai tau ačiūūūūūūūūūūūūūū.
Atsakyti
Apipisinėja žmones. Ir taip pardavinėdami sporto prekes gerokai didesne negu rinkos kaina.
Mano pavyzdys:
Pirkau Nike Downshifter 8 batelius. Ant originalios dėžutės kaina 48 eur. Pardavėja teigia meluodama, kad kaina buvo 69 eur. Tokios kainos tikrai nėra, nes ir tie patys 48 eur yra brangu (Sportdirect pardavinėja po 35 eur). Prisegu originalios dėžutės nuotrauką. Žodžiu gavau nuolaidą nuo neegzistuojančios kainos 30 proc. :) Ir nusipirkau už standartinę kainą. Užsiroviau ant standartinės išdurkės nuolaida - be nuolaidos :). i*****i. Nerekomenduoju pirkti ir daugiau ten nepirksiu pats.
Atsakyti
Čia pats pirmas skundas mano gyvenime, bet buvau tikrai labai nepatenkinta po vizito... Savaitgalį lankėmės Kauno Akropolio Sportland parduotuvėje, konsultančių aptarnavimas labai nustebino - kokios jos nemandagios ir nemalonios. Prie kasos perkant prekę konsultantės buvo paklausta ar galima surasti sportland kortelę pagal pavardę, nes jos su savimi neturėjom, tai ji pradėjo murmėti kad reikia atnaujinti duomenis.. nieko nesupratę paklausėm ką reikia daryti konkrečiai.. tai atsakymo nesulaukėm, nes ji buvo labai nepatenkinta, pamurmėjo vėl, gal ir pati nelb žino, ir norėjo kuo greičiau, atrodo, mūsų atsikratyti.. išeinant dar atsisveikinom su kita salės darbuotoja, bet likon nesuprasti, nes mergina tikrai nenorėjo būti kalbinama.. pati dirbu pardavimuose, suprantu, kad tikrai būna visokių klientų kurie išvargina, tačiau ta dieną akropilis buvo tuščias ir nebuvo vėlu. Būtumėm tikrai daugiau prekių nusipirkę, jei kas būtų mum padėję, bet, deje, norėjosi kuo greičiau išeiti... manau, su tokiu nemotyvuotu kolektyvu Jūsų įmonė praranda daug klientų..
Atsakyti
Labai nusivyliau apatarnavimu Kauno Akropolio Sportlande! Atejau isigyti keduku. Stovi trys pardavejos prie kasos ir plepa. Paklausiau ar turiu panasu modeli, nepatenkinta atsisuko, sako tuoj ateis, tada uz sekundes dure pirstu ten. Ziuriu, nesuprantu nei kur ju ieskoti. Labai atsiprasome jei trukdome Jusu darbuotojams pasisneketi! Bet gal tada uzsidarykite pokalbiu pertraukelems jei jusu darbuotojus erzina klientai. Pasistengsime daugiau nei kojos cia nekelti. Nes sugadinta nuotaika garantuotai! Sekmes!
Atsakyti
Pirkome Vilniaus Akropoli prekes. Turime 30% nulaidu kortele. Mus aptarnavo kasininke Marija.Ji net nesiteike perspeti, kad pritaike tik 20% nuolaida, o grizus mums i parduotuve pasiaiskino, kad menesi pakeisti kompiuteri ir ji pati nusprende kokia nuolaida pritaikyti.
Atsakyti
Noriu labai pagirti Panevėžio RYO Sportland pardavėją J. Dovilę. Puikiai patarė, pasiūlė, kantriai ir atidžiai gelbėjo. Tad nusipirkau daugiau nei planuota drabužių ir avalynės savo figūrai, neatsidžiaugiu visą žiemą. Retai sutiksi tokių atsidavusių ir malonių žmonių, vien dėl to dažniau užsuksiu į jūsų parduotuves.
Atsakyti
Pirkau sportines Adidas kelnes per JAMAM. Kurį laiką stovėjo nenaudotos. Vėliau, po kelių užsidėjimų, pasileido siūlės keliose vietose... Dabar nei grąžinsi, nei ką... Kas per produkcija už nelogišką kainą... (jeigu pirkti už pilną). Pinigai į balą...
Atsakyti
JAMAM...prekyba TIK dėl prekybos...malonumo prekintis Sportland parduotuvėje Šiauliuose NEMALONi...prašymas įsigyti nuolaidų kortelė.... atsakymas pardavėjos jai nebus klientų prie kasos gal... duosime...
Jausmas toks kad tu turi padėkoti pardavėjai kad leido apsiprekinti... veidas be jokios malonios įšraiškos....... Dirbti reikia kliento labui... o ne šiaip būti.......
Vita Marcinkeviciene
2017-09-18 20:58:45 IP 5f4sob9s
Atsakyti
2017.09.15 Druskininkuose esancioja parduotuvejebuvo pirkti Vans laisvalaikio batai.kaina su akcija 39€.Po dvieju dienu nesiojimo pradejo blukti batu spalva.Ar cia normalu.Tai kas bus po menesio, kaip jie atrodys.Suma nedidele bet jei as juos buciau pirkus kai jie kainavo virs 100euru.Nu sorry.Uz ka moketi tokius pinigus.Atejus i parduotuve ir paklausus gal galima grazinti nes batai nekokybiski pardavejos atsake kad neimanoma, tikriausiai buvo negraziai nesiojama.Primenu spalva bluko po 2 dienu nesiojimo.
Atsakyti
Pardavinėja brangius ir blogos kokybės rūbus.
Atsakyti
Laba diena. Kauno Akropoli pirkom sportinius batus. Ta pačia diena teko vežti atgal, pradejo luptis. Pardavejos paaiškino, kad nera vadoves ji jum paskambins.Parašiau pretenzija ir balikau batus. Skambučio nesulaukus paskambinau, pardaveja atsiliepus paaiškino, kad batai sunčemi į ekspertize. Paprašiau vadoves pasake, kad negali priaiti. Paprašius perskambint vis dar laukiu.Taip dirba parduotuviu vadovai. Geda..
Atsakyti
Nusipirkau trenigines kelnes už 100 €.

Po mėnesio laiko visos kelnės nusiburbuliavo, toks jausmas, kad bučiau pirkes is turgaus blogos kokybes preke. Pries metus pirkau is jdsports panasias kelnes, praejo jau metai o jos kaip naujos.

Patarimas Jums. Atsivelkite i parduodamu prekiu kokybe arba uzdekite adekvacias kainas, kadangi daugiau jusu parduotuveje sportiniu prekiu nebepirksiu.
Atsakyti
Maksimas 2016-06-04 22:01:09
Garantinis 2 metai, nuvaziavau i parduotuve maniau pataisys o jie pasake kad cia negamiklinis brokas, kad as ji naudojau nepagal paskirti ir sulauziau nors garantijos dokumente parasyta kad jie garantuoja siu daliu neluzyma, ir joms suluzus jas pataisys. Ir kaip galima naudoti dvirati ne pagal paskirti, ir kaip galejo suluzti asis jei dviraciu vazinejo 40kg vaikas?
įtariant sukčiavimą, kreiptis su skundu į VVTAT:
a) http://www.vvtat.lt/index.php?4061884442
- užpildot pirmame punkte esančią formą, atsispausdinat, pasirašot ir nuskenuojat.
b) siunčiat ją etarnyba@vvtat.lt kartu prisegę laiško kopija - užpildot pirmame punkte esančią formą, atsispausdinat, pasirašot ir nuskenuojat.
b) siunčiat ją etarnyba@vvtat.lt kartu prisegę laiško
Atsakyti
Garantinis 2 metai, nuvaziavau i parduotuve maniau pataisys o jie pasake kad cia negamiklinis brokas, kad as ji naudojau nepagal paskirti ir sulauziau nors garantijos dokumente parasyta kad jie garantuoja siu daliu neluzyma, ir joms suluzus jas pataisys. Ir kaip galima naudoti dvirati ne pagal paskirti, ir kaip galejo suluzti asis jei dviraciu vazinejo 40kg vaikas?
Atsakyti
Šiaulių Akropolio "Sportland" parduotuvėje išsirinkus batelius ir priėjus prie kasos apmokėti pirkinį nesulaukėme jokių žodžių, nei pasisveikinimo, nei sumos, kurią turime mokėti, nei palinkėjimų gražios dienos, nei viso gero. Panelė buvo surūgus. Žodžiu iš parduotuvės išėjau nepatenkinta, jokio apsipirkimo malonumo. Kaip Jūs apmokote savo personalą, ignoruoti pirkėjus?
Atsakyti
Nusipirkau Adidas sportbačius ir atėjus namo pamačiau, kad kasininkė nenuėmė magneto. Tai kaip dirba Sportlando personalas? Siaubas, jokio atidūmo...

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba.
Fizinės parduotuvės rekvizitai: Drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvė Vilniuje: Parduotuvės adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius Telefonas: +370 618 70389 El. paštas: perkunkiemis@feel.lt Parduotuvės darbo laikas: I–V 11.00–20.00, VI-VII 11.00–17.00 Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Giftika - verslo dovanos, firminė atributika. Visus katalogus rasite paspaudę ant nuorodų apačioje! Juosteles.lt - kontrolinės juostelės, kaklajuostės, apyrankės, raktų pakabukai, ženkliukai, atšvaitiniai gaminiai, vardo kortelės ir kt. Puodeliai.eu - didžiulis pasirinkimas puodelių, kuriuos galime apipavidalinti...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Per penkerius metus įkuriamų verslų skaičius išaugo trečdaliu
Per penkerius metus įkuriamų verslų skaičius išaugo trečdaliu 06-19 16:25
Pandemijos iššūkiai nesustabė aktyvumo kurti verslą. Pernai naujų įmonių įkurta daugiau negu ikipandeminiais metais, o skaičiuojant naujų įregistruotų įmonių pokytį per metus, pernai jų įsteigta...
Irano prezidentu išrinktas ultrakonservatyviojo sparno dvasininkas E. Raisi
Irano prezidentu išrinktas ultrakonservatyviojo sparno dvasininkas E. Raisi 06-19 16:25
Irano ultrakonservatyviojo sparno dvasininkas Ebrahimas Raisi buvo išrinktas šalies prezidentu, gavęs 61,95% balsų, rodo šeštadienį šalies vidaus reikalų paskelbti oficialūs rezultatai.
Lietuvos socialdemokratų darbo partijai vadovaus J. Pinskus
Lietuvos socialdemokratų darbo partijai vadovaus J. Pinskus 06-19 15:28
Lietuvos socialdemokratų darbo partijai (LSDDP) nuo šiol vadovaus Seimo narys Jonas Pinskus, pareigose pakeisiantis Gediminą Kirkilą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Adobe Systems 565,59 +2,58%
Manchester United 15,54 +0,71%
Twitter 60,85 +0,23%
Hewlett-Packard 28,67 +0,10%
Goldman Sachs 348,83 -3,50%
Chevron 103,03 -3,77%
AIG 46,85 -3,94%
Goodyear 16,77 -4,28%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,89 +10,31%
Apelsinai 0,61 +3,39%
Varis 10161,97 +8,98%
Sidabras 27,50 +7,05%
Cukrus 0,71 +2,90%
Anglis 107,04 +16,07%
Jautiena 5,48 +6,00%
Nafta 71,04 -1,54%