VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SPORTLAND LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SPORTLAND LT

Atsiliepimai apie SPORTLAND LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie SPORTLAND LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena, noriu paklausti, ar įmanoma apmokėti už prekę, atsiimant ją - paštomate ar fizinėje parduotuvėje? Nėra pasirinkimo Jūsų užsakymų formoje! Tik e-bankininkystė!
Atsakyti
Vilniaus akropolis. Grazinau sportbacius (brokas). Pasake laukt atsakymo. Atvykus po 14 d.dienu kaip zadejo kad bus tas atsakymas, paklausiau tai kiek reikia laukt… Darbuotoja kuri uzsiema grazinimais atsako “tai as neseniai tik uzpildziau”…. Tai jau virs menesio laukiu atsakymo.
Atsakyti
Nelabai aiški el parduotuvės politika. Išsirinkau sportinės tampres ir prie jų derančias kelias sportines liemenėlės, susimokėjau ir laukiu siuntinio. Netikėtai į el. Paštą ateina laiškas kad tamprių nebeturi ir bus grąžinti pinigai. Kam man tada tos sportinės liemenėlės jei jos prie nieko nederės? Kažkaip iškart galima susireguliuoti prekių likutį savo internetinėje parduotuvėje, o ne pardavinėti orą.
Atsakyti
Panoramoj išsimatavau kedus, suradau tinkamus, prie visu adidas matuotu buvo nurodytos nuolaidos, prie kasos nuolaidos nebegaliojo, sake reik klaust vadoves, nes sumaišytos prekes. Labai smagu, labai malonu gaišti laika, matuotis ir but apgautiem. Darbuotojos buvo malonios, linkiu sekmes!
Atsakyti
Prieš mėnesį nusipirkau "Nike" sportines kelnes. Kaina 100 eurų. Po vieno apimovimo kelnių kelienai ir nugarinė pusė išsitampė. Šį modelį pirkome ir Lo done, nešioja ir sūnus ir žentas, kokybiški. Pas mus į Lietuvą atveža iš nežine kokio rūsiuko ir nieko niekas nekontroliuoja. Į pretenziją buvo atsakyta, prekė turi tampytis, ji yra kokybiška. Pinigų negražinsime.
Susimąstykite, purkdami SPIRTLAND LT parduotuvėse.
Atsakyti
Vakar teko lankytis Draugystės g., Kaune. Reikiamo dydžio buvo tik 2 vnt. sportinių maikučių, tačiau abi AKIVAIZDŽIAI purvinos net keliose vietose T.y pudros dėmės, prakaito, ir kas keisčiausia geltonos prakaito dėmės. Paklausus dėl dydžių - žinoma daugiau nebuvo. Informavus konsultantes apie prekių būkle ir parodžius dėmes -jos buvo padėtos atgal į prekybą. O paprašius bent nuolaidos už nešvarias prekes buvo atsisakyta. Šalia to, purvini rūbai, bei perpildytos lentynos, kuomet neina net ištraukti normaliai rūbo, panašu yra parduotuvės kasdienybė. Labai gaila. Jausmas lyg “second hand” parduotuvėje. ????
Atsakyti
Teko vakar apsilankyti Kauno akropolio Sportland parduotuvėje. Tikrai likau nusivylusi!!! Atėjusi pirkti maudymosi kostiumėlio ir neradusi tinkamo dydžio, nusprendžiau nueiti paklausti pardavėjos, galbūt turi kito dydžio? sulaukiau klausimo- o ką Jūs ten neradote ?! Po tokio klausimo iš karto praėjo noras pirkti kažką šioje parduotuvėje ir išėjau... Tikriausiai telefonai buvo svarbesni už pirkėjus.... Sėkmės pasirenkant darbuotojus
Atsakyti
Nupirktų TIMBERLAND batų kokybė (JUNIOR 40 dydis) lygi ALIEXPRES'ui :) Plius nors ant batų nurodytas vienas ir tas pats 40 dydis, tačiau vienas batas akivaizdžiai kokiu 1 cm didesnis :)
Atsakyti
Gabrielė 2021-11-19 14:29:03
Sveiki, ne pirma kartą pastebiu, kad "Facebook'e" reklamuojamos jūsų prekes su mažesnėmis kainomis, t.y. spustelėjus ant reklamos lauko, nukeliama į jūsų internetinę parduotuvę, o tuomet kaina gerokai pasikeičia - padidėja. Kaip taip gali būti? :) bandote prisitraukti klientus apgaudinėdami?

Prisegu nuotraukas.
P.S. dėl tokių Jūsų veiksmų jau yra kreiptąsi į vartotojų teises.
Prisegu nuotraukas:)
Atsakyti
Sveiki, ne pirma kartą pastebiu, kad "Facebook'e" reklamuojamos jūsų prekes su mažesnėmis kainomis, t.y. spustelėjus ant reklamos lauko, nukeliama į jūsų internetinę parduotuvę, o tuomet kaina gerokai pasikeičia - padidėja. Kaip taip gali būti? :) bandote prisitraukti klientus apgaudinėdami?

Prisegu nuotraukas.
P.S. dėl tokių Jūsų veiksmų jau yra kreiptąsi į vartotojų teises.
Atsakyti
Pirkau prekės prieš besibaigiant darbo laikui. Nepasimatavau ir iš skubejimo nepasiemiau arba pameciau čeki. Vienas rūbas buvo per mažas, kaip ir pats kaltas, ir savo "kūduma" per gerai ivertinau. Bet atsiskaitėjau kortelė kaip ir viskas matosi kas pirkta ir kada. Kitą dieną paprasiau merginos-pardavejos tiesiog pakeisti didesniu dydžių tapati viena rūbą. Nežinojo ka daryti, kažkam paskambino ir momentaliai sako ne negalima nieko keisti ir pinigais grąžinti negalima. Netgi dingo noras išvis prekintis sportlande. Tada priėjo kitas konsultantas - pardavėjas, paklausė kokia bėda nutiko, pasisnekejom ir problema išsprendė, pakeitė rūbą didesniu dydžių.

Dar kart noriu padėkoti pardavėjui-konsultantui Jonui, kuris dirba Verkių gatvės sportlande outlete.

Tikrai džiugu, kad dirba tokių žmonių, dar kart ačiū Jonui, kuris grąžino nuotaika prekintis sportlande.
Atsakyti
????Vilniaus centre, Gedimino pr., parduotuves pardavejas itikino, kad preke tiks 100%, matuotis negalima (dantukapa)...aisku netiko, aisku neapkeite, pinigu negrazino...????
Atsakyti
Nupirktas beveik nedevėtas kostiumas adidas po 6 mėnesių (6 kart jorkiukas pavedžiotas) tapo skudurų už180 eurų :) iš kur tą šlamštą vežate įdomu :)
Atsakyti
Prekė pirkta internetinėje parduotuvėje. Sumokėjus pinigus, tą pačią dieną į el. paštą gavau laišką, kad prekės parduotuvėje nebėra, o pinigai bus grąžinti per 1-3 d.d. Deja, bet nuo pirkimo dienos praėjo 36 dienos, o pinigų dar negavau, į laiškus niekas nebereaguoja...
Atsakyti
Pirkim sunui batus balandzio menesi tvarkingai priziurim jau antas kartas plysta ties piekiniu pirsto nors visad perkam 1 dydziu didesnius idomu ar galim bandyt pasikeist siauliai
Atsakyti
Dėl nežmoniško karščio ir nebuvimo jokios kondicionavimo sistemos Marijampolės "Sportland" parduotuvėje neįmanoma net drabužių pasimatuoti. Paskutiniu metu vis dažniau aplenkiu šią parduotuvę, kadangi neįmanoma joje išbūti nei kelių minučių dėl oro trūkumo ir karščio. Užuojauta pardavėjoms kurioms reikia dirbti visą dieną.
Atsakyti
Ačiū labai už Nike kedukus. Batukai iš Nike gamintojo nes dėžutės barkodai skenuoja originalą. Patys Kedai odiniai tai šiek tiek buvo ispurvinti nes matuoti buvo, bet be didelių problemų nusivalo. Dėžutė taip pat buvo apgadinta, bet man buvo svarbu kad pirkinys už kurį sumokėjus 71 eurų atitiktų kokybę ir batai būtų gamintojo Nike. Ačiū labai pirksiu pas jus ir kitą kartą.
Atsakyti
Prekybos įmonei labai svarbu gerbti kiekvieną žmogų visur ir visada. Juk tai potencialus klientas, kuris atneša pinigus įmonei.

UAB Sportland LT reklamos veidas Mantas Stonkus išsityčiojo iš lietuvių tautos, stojusios skersai kelio globalistams, siekiantiems naikinti valstybes, žmogų paversti bedvase, belyte būtybe, neprisirišusia prie tėvynės, šeimos.
Įmonės direktorius nematė reikalo atsiprašyti už "reklaminio veido" išsidirbinėjimus.

Tikiuosi, žmonės aplenks šią parduotuvę. Juo labiau, kad ten žemiau matau daug nusiskundimų jų aptarnavimo kokybe.
Atsakyti
Sveiki, dėl ne gražaus Manto Stonkaus elgesio kuris šaipėsi iš tradicinių šeimos ginėju, kol jis jus reklamuos pas jūs ne apsipirkinėsiu.
Atsakyti
labai nekokybiska sportine avalyne. visiskas sudas.
Atsakyti
Deja, neįsiminiau PC Ozas veikiančios Sportland parduotuvės, kaip suprantu, vyresniosios darbuotojos (dukart paprašytos pagalbos dėl prekės grąžinimo, pardavėjos-konsultantės pasikvietė būtent šią moterį) vardo, bet būtent dėl jos pikto, grubaus bendravimo su klientu renkuosu aplenkti šią man patogesnę parduotuvę ir rinktis kitas. Iki šiol buvau patenkinta maloniu ir rūpestingu Sportland darbuotojų bendravimu, deja, ši darbuotoja patirtį labai apkartino net dukart.
Atsakyti
Pardavėja Raminta - akiplėšiškiausias sutiktas pardavėjas parduotuvėje. Vadovybei reikėtų smarkiai susirūpinti atsirenkant darbuotojus. Tikrai teks aplenkti šią parduotuvę, dėl tokio elgesio su klientais ir savo pinigus pasirinkti išleisti kitur.
Atsakyti
Matau ne man vienai problemos su grazinimu. Jau 18 d nuo grazinimo, o pinigu nematyti. Tikrai daugiau nebepirksiu.
Atsakyti
Eina 15 diena negrazina pinigu!! Geda! Rasyk nerases nieko !
Atsakyti
Prekė, CF 034267419 EE, jums sugrąžinta 04-22d. Deklaruojate, kad pinigus grąžinate per 14 diena. Deja šiandien skaičiuoju 19 dieną, o sąskaitoje matau špygą. Negi reikia prašyti pagalbos vartotojų teisėses, ar dar rimtesnėje kontoroje???
Atsakyti
Pc Panorama Sportland aptarnavimas tragiskas, kiek kartu benueinu, konsultantai tarpusavyje snekuciuojasi, bajerius laido. I klientus nulis reakcijos, nei pasisiulyti, nei labas nei sudie... Gal ten siuo metu nera vadovo?
Atsakyti
Per klaidą buvo užsakyti batai ne tokio dydžio, iškart keletos minučių bėgyje po užsakymo buvo prisektas atsakymas, kad reikia kitos išmeros. Kitos dienos vidurdienį atrašo, atsiprašom siunta jau supakuota. Jokių sekimo numeriu negavau kai jūsų kompaniojos politikoje minima, kad siuntai supakavus ir perdavus iškart gaunamas laiškas su sekimo informacija reiškia tiesiog kažkas iš dirbančiūjų truputi tinginiai ir nekreipia dėmėsio nei į el paštą nei turi noro spręsti problemas. Taip, pradinė klaida mano, bet supportas tragiškas, tokių smulkmenų išspręsti nesugeba. Laukiu dabar siuntos kuri dar net neišsiūsta vien tam, kad gražinti ir laukti dar iki 2 sav pinigų susigražinimo, nes pasirodo ir prekių keitimas neįmanomas :)
Atsakyti
Labai prastai dirbanti kompanija. Perki vieną prekę - įdeda kitą. O po to - ilgas grąžinimo procesas. Iki normalios internetinės prekybos - keli šviesmečiai. Pradedant nuo elementarios info apie produktus trūkumo, baigiant aptarnavimo, informavimo kultūra. Nuoširdžiai linkiu apeiti.
Atsakyti
Pirkau ir aš sportland parduotuvėj ir... NUSIVYLIAU!!! Neatsiuntė prekės, pinigų negrąžina, nors sako, kad padarė pavedimą... Nerekomenduoju.
Atsakyti
Apsilankiau šiandien Kauno akropolio Sportland parduotuvėje. Likau šokiruota nuo tokio aptarnavimo.. Pasiėmiau sportinių kojinių rinkinuką, padaviau 50 eurų banknotą. Pardavėja pasakė, kad neturi grąžos ir sakė, kad mokėčiau kortele. Kortele apmokėti neturėjau galimybės, todėl sakiau, kad turiu tik tokį banknotą ir noriu pirkti šią prekę. Tiesiogine ta žodžio prasme buvau neaptarnauta ir nepardavė man prekės, nes neturi grąžos. Pirmiausia tai pardavėja turėtų tuo pasirūpinti, nueiti pasikeisti ar pasikviesti kolegę kuri jai padėtų ir nueitų pakeisti, arba tiesiog pačio kliento paklausti ar negalėtų nueiti į artimiausią parduotuvę pasikeisti. Bet deja tokio klausimo nesulaukiau ir buvau "išvaryta" iš parduotuvės. Pardavėja tikrai buvo nemandagi, gal ne nuotaikoj, gal pavargusi, bet kliento tokiu būdu išvaryti neturėtų..
Atsakyti
Užėjau į internetinę parduotuvę, nusipirkau batus ir laukiu kada pristatys į paštomatą. Taip pralaukiau savaitę. Nei batų, nei pinigų. Kreipiuosi į parduotuvę, o jie man - "greičiausiai prekės nebuvo, tai ir neišsiuntėm, o atskiro pranešimo nesiunčiam mes, jei prekės neturim.". Tai sakau, "kur pinigai mano tada?", - nieko.. jokio atsakymo. Po kelių dienų grąžino visgi. Bet jei nebūčiau pasidomėjęs, tai dar klausimas kada, ar išvis būtų grąžinę pinigus. Taip kad, jei nusipirkot daiktą pas juos, tai dar nereiskia, kad nusipirkot, nieks jums nieko gali neatsiųst ir net pinigų grąžint nepasivargins... tokio lygio parduotuvė.
Atsakyti
Greitas pristatymas, jokiu nesklandumų nepatiriau.
Atsakyti
Pritariu, su internetine bėda: iš visų užsakytų prekių bent vienos jau nupirktos neturėjo, antroji, kuri kelia nerimą - pagal juos turėjo būti pristatyta. Nors atstovams tris kartus patikinau, kad prekė manęs nepasiekė, jokio atsakymo 6 dienos nesulaukiu. Apmaudu.
Atsakyti
Pritariu, jog labai atsilikusi, nevykusi ir techniškai visiškai nesutvarkyta internetinė parduotuvė. Nusipirkau dvi prekes, kurių abiejų nebebuvo parduotuvėje, nors aiškiai buvo parašyta, jog yra sandelyje. Pranešė ir grąžino pinigus tik už vieną prekę. Visiškas absurdas, turi gaišti savo laiką jiems rašynėdamas. Dar niekada nėra taip buvę. Niekam nerekomenduočiau. Kad ir koks prekių antplūdis būna, tačiau visi susitvarko. Tik neigiami atsiliepimai.
Atsakyti
Labai atsilikusi internetine parduotuve. Nupirkau dovanu megztini kurio jie nebeturejo net. Jau savaite laukiu kol grazins pinigus ir niekas neatsako i laiskus kuriuos rasau. Sizeer zymiai geresne parduotuve ir kainos nera kosmosas ir normaliai sukurta parduotuve, kad nenusipirktum prekes kurios nebera.
Atsakyti
Laba diena. Vakar su sūnumi apsilankėm, , Sportland, , Vilniuje prekybos centre, , OZAS, , Likau nustebinta maloniu ir kokybišku aptarnavimu ! Mus pasitiko konsultantas vardu Paulius. Profesionaliai pateikė visą informaciją apie prekes.Rado reikiamą batų dydį, nors reikėjo skambinti rezervuoti į kitą filialą ! Džiaugiamės savo nauju pirkiniu ! Ačiū už nuoširdumą! Grįšime apsipirkti dar :)
Buves darbuotojas
2020-10-25 01:10:00 IP 28ma394b
Atsakyti
Dmitrij 2020-10-21 11:37:00
Laba diena.
Visi mes norime gauti pelną, bet viską reikia daryti sąžiningai. Tai negaliu pasakyt apie Sportland. 2020 spalio 4d. Vilniau Akropolyje nusprendžiau nusipirkti sau apatinės kelnaitės, užėjau į SportsDirect parduotuvė, pamačiau lentyną su kelnaitėmis, paėmiau dvi vienodos dėžutės kurie stovėjo šalia prie vienos kainos ir buvo pažymėtos akcijos lipdukai. Kai kasoje buvo atspausdintas kvitas, pastebėjau kad nebuvo suteiktą nuolaida. Į mano klausimą kodėl taip, gavau atsakymą kad prekės skirtingų rūšių ir todėl nuolaidą ne taikomą. Tada aš paprašiau pakeisti prekės (dėžutės nebuvo atidarytos), kad viskas būtų vienos rūšies ir gavau atsakymą, kad aš pats tūrių žiūrėti ką perku. Taip, aš visiškai sutinku, aš tūrių žiūrėti, bet prekės stovėjo ant vienos lentynos, šalia vienos kainos. Kodėl pirkėjas turi nešti atsakomybę už betvarkė ant Jūsų lentynų??? Prekės palikau parduotuvėje, parašiau pretenziją (Ačiū parduotuvės darbuotojai, padėjo man parašyti pretenziją, buvau pažeidęs ranką ir negalėjau rašyti). 2020.10.20 gavau atsakymą kad tokios prekės keičiamos tik tada, kai pardavėjas sutinka. Taip, viskas gerai, bet kodėl skirtingos rūšies prekės stovi ant vienos lentynos ir prie vienos kainos???
Skirtingos rusies prekes stovi gan daznai ant vienos lentynos, nes patys klientai pasimatave/pasiziurejes prekes jas nunesa atgal ir padeda kur papuolus. Jei sios prekes panasios- tai tie klientai, kurie ziurejo ir pagalvojo kad cia tos prekes ir tos pacios ir padejo ten
Atsakyti
Laba diena.
Visi mes norime gauti pelną, bet viską reikia daryti sąžiningai. Tai negaliu pasakyt apie Sportland. 2020 spalio 4d. Vilniau Akropolyje nusprendžiau nusipirkti sau apatinės kelnaitės, užėjau į SportsDirect parduotuvė, pamačiau lentyną su kelnaitėmis, paėmiau dvi vienodos dėžutės kurie stovėjo šalia prie vienos kainos ir buvo pažymėtos akcijos lipdukai. Kai kasoje buvo atspausdintas kvitas, pastebėjau kad nebuvo suteiktą nuolaida. Į mano klausimą kodėl taip, gavau atsakymą kad prekės skirtingų rūšių ir todėl nuolaidą ne taikomą. Tada aš paprašiau pakeisti prekės (dėžutės nebuvo atidarytos), kad viskas būtų vienos rūšies ir gavau atsakymą, kad aš pats tūrių žiūrėti ką perku. Taip, aš visiškai sutinku, aš tūrių žiūrėti, bet prekės stovėjo ant vienos lentynos, šalia vienos kainos. Kodėl pirkėjas turi nešti atsakomybę už betvarkė ant Jūsų lentynų??? Prekės palikau parduotuvėje, parašiau pretenziją (Ačiū parduotuvės darbuotojai, padėjo man parašyti pretenziją, buvau pažeidęs ranką ir negalėjau rašyti). 2020.10.20 gavau atsakymą kad tokios prekės keičiamos tik tada, kai pardavėjas sutinka. Taip, viskas gerai, bet kodėl skirtingos rūšies prekės stovi ant vienos lentynos ir prie vienos kainos???
Atsakyti
Goda 2019-07-15 13:15:45
Esu labai nusivylusi sportlandu. Kainos “žvėriškai” užkeltos palyginus su kitomis sporto prekių parduotuvėmis. Bet nemaloniausia tai kad ta aukšta kaina neatitinka prekės kokybės. nusipirkau sportinius nike batelius, tačiau jau po pirmo mėnesio devėjimo jie abu pradėjo plyšti tose pačiose vietose. Žinoma, nunešiau batelius, daviau čekį. Parašiau pretenziją, bet mano prašymas grąžinti sumokėtą sumą buvo atmestas. (Nes pasak jų buvo netinkamai prižiūrimi). Kas pikčiausia tai tai kad turiu ne vieną porą sportbačių ir tikrai žinau kaip juos prižiūrėti ir kas yra TIKRAI GERA KOKYBĖ. Daugiau šioje parduotuvėje nesilankysiu, ieškantiems kokybiškų ir kainą atitinkančių prekių SPORTLANDO NEREKOMENDUOJU.
Matos kad netinkamai priziureti, matosi kad sito modelio batus pirma kart turit
Atsakyti
Kosmines kainos, prastas pasirinkimas Vilniaus Akropolis, pardavejai apie sporto beveik nieko neismano kaip ir sportdirecte...
Atsakyti
Pirkau 2019.01 mėn sportsdirect ozo g25 Vilnius. "nike" tampres už 40euru. Panešiojus pradėjo plyšti prekinis ženklas "nike" nuo pačių kelnių, nunešus ir pareiškus pretenzija 2019.08.18, kad prekė brokuota, gavau atsakymą po 10dienų, kad esu pats kaltas, nes "eksperto" nuomone SKALBIAU netinkamai, nors skalbiau kaip nurodyta gamintojo (kaip rašiau pretenzijoje), pasirodo tas Ekspertas Donatas Matonis yra batų skyriaus vadovas ir paklausus jo kaip įvertino jis atsakė, kad rėmėsi savo nuožiūra, nors aš žinau kaip SKALBIAU, paklausus kodėl kito drabužio nenuplyšta zenklas, nors skalbiau kartu jis atsakė " Aš nesu ekspertas, as nežinau" tada paklausus tai kaip jūs galit remtis tik savo nuomonė, jis vėl nežino. Jis netinkamai išnagrinejo mano pretenziją, nes atsake kad pinigų negražins, o aš prašiau pakeisti, dar melavo, kad siųs ekspertams kažkur todėl užtruks 2 savaitės, o pasirodo parduotuvės sandelyje pasižiūri ir nusprendžia savarankiškai. Taip pat skundo rašyti ten negalima pasirodo ir liepė grįžti su vartotoju teisėmis, tą ir padarysiu, prašymas yra užregistruotas jau ir atvyksiu šį kartą su tikrai gerai įvertinta preke.
Atsakyti
Laba diena, šiandien apsilankiau Sportland parduotuvėje Klaipėdos Akropolyje ir negaliu atsistebėti nauja tvarka. Pasimatavęs sportines kelnes Nike, priėjau prie kasos, sumokėjęs už jas išgirdau tokį keistą klausimą iš pardavėjos : jums maišelį skaičiuoti ? Ką tai reiškia ?Reiškia, kad jeigu būčiau pasakęs neskaičiuoti (0, 20 ct.) tai ji man tas kelnes būtų atidavusi tiesiog į rankas, ar būtų suvyniojusi į kokį popieriaus lapą kaip daktariškos dešros gabalą ? Kažkaip glumina tokie dalykai kai perki daiktą už 50 € ir dar reikia susimokėti už tai kad jį oriai galėtum išsinešti iš parduotuvės. Tikrai gėda (nes juk žinau, kad į tų kelnių kainą įskaičiuota jau mažiausiai 100 maišeliu. Smulkmena, bet labai nemaloniai nustebino šita parduotuvė
Atsakyti
Esu labai nusivylusi sportlandu. Kainos “žvėriškai” užkeltos palyginus su kitomis sporto prekių parduotuvėmis. Bet nemaloniausia tai kad ta aukšta kaina neatitinka prekės kokybės. nusipirkau sportinius nike batelius, tačiau jau po pirmo mėnesio devėjimo jie abu pradėjo plyšti tose pačiose vietose. Žinoma, nunešiau batelius, daviau čekį. Parašiau pretenziją, bet mano prašymas grąžinti sumokėtą sumą buvo atmestas. (Nes pasak jų buvo netinkamai prižiūrimi). Kas pikčiausia tai tai kad turiu ne vieną porą sportbačių ir tikrai žinau kaip juos prižiūrėti ir kas yra TIKRAI GERA KOKYBĖ. Daugiau šioje parduotuvėje nesilankysiu, ieškantiems kokybiškų ir kainą atitinkančių prekių SPORTLANDO NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Sveiki, norėčiau pasidalinti įspūdžiais po apsilankymo parduotuvėje SPORTLAND Vilniaus Akropolyje.O įspūdžiai liko.Buvome aptarnauti kasininkės Marijos.Kasininkė tikriausiai taupo energiją ir žodžių pokalbyje su klientais vartoja minimaliai, o ir kam kalbėti, jei darai kas tau susišviečia, o ne tai ko reikia arba nereikia klientui.Kasininkei paklausus ar reikia maišelio, pasakėme-
ne, atrodo suprantamai, tik čekyje kažkodėl radome išmuštus 0, 20ct už maišelį, nors prekės į maišelį niekas neįdėjo.O gal šioje parduotuvėje savitarna ir apsitarnauti turime patys?Ir maišelį pasiimti ir striukę susilankstyti ir įsidėti pirkinį, nes buvo neaišku ar jau galima pasiimti nupirktą striukę, jinai liko išlankstyta gulėti ant prekystalio, o kasininkė be žodžių pasitraukė kelis žingsnius į šoną.Turėjome klausti ar galima pasiimti pirkinį. Prieš pasiimant, aišku, reikėjo susilankstyti..
Noriu užduoti klausimą parduotuvės administracijai:kodėl jus neparuošiate tinkamai savo darbuotojų darbui su klientu, juk jie ne saulėgrąžas pardavinėja, o pakankamai brangias prekes.Klientas juk turi teisę mokėti tik už tai, ką gauna ir gauti į rankas tvarkingai sulankstytą prekę, ar per daug reikalaujame?
Nemaloniai nuteikė apsipirkimas jūsų parduotuvėje.
Atsakyti
Esu dirbęs porą mėnesių sportlande konsultantu. Tai darbas, kurio niekam nelinkėčiau. Dirbi už minimuma, nedidelį bonusą uždirbti zveriškai sunku, darbas visiskai be tobulėjimo ir motyvacijos, vaikštai iš vienos vietos į kitą, jei nėra klientų, nusivarai nuo kojų, nes pertraukėlių negaunat, apart pietų, apie rukymo pirikurus pamirškit, plauni grindis, siurbi kilimus, valai dulkes, esi varinėjamas į visas vietas aukštesnes pareigas užimančių kolegų, iš kurių kai kurie net nekompetetingi tai pozicijai. Tai buvo darbas, kuriame jautiesi degraduojantis. Niekam nelinkiu, net studentam.
Atsakyti
Sveiki, tikrai paskaicius komentarus atrodo kad dirba ten zverys :D Bet, atsitiko taip kad suplyso kelne (isiro siulas), ir po metu nesiojimo aisku kelnes nebuvo praradusios prekines isvaizdos ir atrode kaip nauji, nes tvarkinga buvo nesioti. Kreipiausi i P>C> Ozas Sportland parduotuve treciadieni, parasiau pretenzija pardavejai viska graziai prieme, paklause ko jiems reikejo ir penktadieni sulaukiau skambucio, kad grazina pinigus uz nekokybiska preke. Tikrai viskas ten gerai su ta parduotuve. Mes esam daug metu klientai sitos parduotuves, ir tikra viskuom patenkinti (1 kartas taip buvo kad teko grazint kazka).as manau visa laika galima rast kompramisa.
Atsakyti
Sveiki, noriu perspėti, dėl Sportland parduotuvės, jeigu norite darbintis Šiaulių Akropolyje, tai galite mesti savo mintis šalin. Tikrai nuoširdžiai niekam nesiūlau. Vadovė neprofesionali, rėkia, pyksta, nemoka bendrauti, kenčia visi darbuotojai. Nesuprantu, kaip valdžia užmerkia akis į tai. Visos darbuotojos bėga nuo jos ko toliau. Net klientai jai siūlo pasimokinti bendrauti. Išėjau išdirbus 5 mėnesius, nebegalėjau pakęsti. Tad ir patiems klientams siūlau nekviesti vadovės, jeigu norite išsaugoti savo nervus. Pagarbiai, buvusi darbuotoja.
Atsakyti
Kainos is menulio. Priklijuota akcijos kaina 35.98€ bent jau taip pasake konsultante o galutiniam variante 53.97. Kasoje paklausus kodel neatitinka kaina, pasake "nieko nezinau jei nepatinka - nepirk".. okay, patinka, perku bet gi galima ir teisingas kainas nurodyt. Nepirmas kartas kai nusiviliu sia parduotuve...

Klaipedos akropolis.
Atsakyti
Pirktos kelnės išsitampė po valandos užsidėjimo, pirktas džemperis su dėme. Grąžinti nebeleidźia, nes sako, kad dėvėtos kelnės. Na taip, buvau užsidėjus valandai. Nesuprantu, kokios kokybės čia pardavinėjami drabužiai. Sumokėta 82€ ir kelnes galima mesti lauk, nes nuo išsitampymo atrodo kaip maišą užsimovus. Baisu. Nesitikėjau, kad čia taip vyksta. Šiaulių akropolis Sportland. NEREKOMENDUOJU!! Būkite apdairūs prieš perkant!
Atsakyti
Sveiki, nusipirkome moteriškas kelnes, bei džemperi. Parvažiavus namo buvo apžiūrėti pirkti pirkiniai. Džemperis defektu neturėjo. O kelnės nuodugniau apžiūrėtos buvo visos išteptos, kol matavomės nieko nepastebėjom, dėl apšvietimo. Drabužiai tebėra su etiketėmis, bei turime čekį. Norėtumėm, kad pakeistumėte kelnes, arba gražintumėte pinigus už nešvarius drabužius
Kauno Akropolis..

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Euroliuksas
Santechnikos prekės ir internetinė prekyba

Adresas: Stoties g. 5, LT-90115 Plungė.
Veiklos sritys: santechnika; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pirtys ir baseinai; pramonės įrengimai; sporto, turizmo reikmenys; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai; tvirtinimo detalės, elementai; ūkio prekės; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas; židiniai, krosnys.
Euroliuksas, UAB - didmeninė prekyba santechnikos prekėmis. Santechnikos prekių tiekimas ir gamyba. Šildymo, kanalizacijos ir vandentiekio įrangos detalės, įmantraus dizaino vonios kambario baldai bei virtuvės aksesuarai. Granito gaminių prekyba bei sodo prekės – metalinių tvorų segmentai ir polikarbonatiniai...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
GIFTIKA - verslo dovanos, reklaminė tekstilė, reprezentaciniai gaminiai. Mūsų koordinuojamus projektus rasite paspaudę ant nuorodų apačioje! JUOSTELES.LT - identifikavimo priemonių asortimentas: kontrolinės juostelės, kaklajuostės, apyrankės, ženkliukai, atšvaitiniai gaminiai, vardo kortelės ir kt. PUODELIAI.EU -...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais
"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais 09-23 02:41
Nors autonominiai automobiliai Lietuvos keliuose yra visiška naujovė, ne išsiskirti rinkoje, o optimizuoti veiklą ir pagerinti pirkėjų patirtį jais sieks maisto ir kasdienių prekių pristatymo į...
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas 09-23 02:36
Lietuvos žmonės svarbiausiu turtu įvardija savo būstą. Tyrimo duomenimis, namus, kaip svarbiausią materialiąją vertybę, išskiria 82 proc. šalies gyventojų. Būstas lietuviams svarbesnis už...
Norite, kad vaikas taptų programuotoju? Štai kaip jį galite paskatinti
Norite, kad vaikas taptų programuotoju? Štai kaip jį galite paskatinti 09-23 02:33
Plačios karjeros perspektyvos, puikios darbo sąlygos, solidus atlyginimas – dėl šių ir daugybės kitų privalumų programuotojo profesija tapo itin patraukli bei geidžiama. Nors užaugę vaikai savo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

AutoZone 2096,84 +0,68%
Twitter 41,58 +0,43%
Colgate-Palmolive 75,53 +0,23%
Western Digital 33,84 +0,06%
Boeing 131,26 -5,37%
Xerox 14,33 -5,47%
Chevron 144,77 -6,53%
ConocoPhillips 100,59 -8,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,54 -3,54%
Jautiena 5,84 -2,34%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Sidabras 19,08 -11,50%
Kava 5,64 -6,47%
Auksas 1732,74 -5,65%
Benzinas 3,48 -14,71%
Nafta 83,49 +0,66%