VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Sostena, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Sostena

Atsiliepimai apie Sostena, UAB

Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Sostena, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dėl Šiaulių "Sostenos" serviso elektriko kvalifikacijos porą pastebėjimų:
Automobiliui Renault Kangoo (2008m.) vienu metu iškart išsijungė abu priekiniai priešrūkiniai žibintai. Įtariau, kad bus perdegęs saugiklis, bet jis šioje mašinoje paslėptas giliai po kapotu ir paprastam vartotojui jį surasti tikrai sunku. tad nusprendžiau kreiptis į servisą ir ne į bet kokį, o į Renault automobilių importuotojo Lietuvoje - "Sostena" Šiaulių filialą. Prieš savaitę užsiregistravęs, atvykau į servisą, mašiną priėmė, per dirbtuvių langą mačiau, kad mašinos ant pakelėjo nekėlė, taigi visa apžiūra vyko ant žemės. Po kokių 25 min. atėjęs elektrikas serviso priemėjui ir man pareiškė, kad visos jungtys supuvusios ir nieko negalima padaryti. Nuėjome kartu prie mašinos, elektrikas rodo padrindinę didžiają visos elektros įrangos jungtį po kapotu, kuri yra švarut švarutėlė ir aiškina, kad va šita supuvusi ir prie priešrūkinių žibintų po bamperiu esą taip pat supuvusios (kažin kaip jis jas patikrino net nepakėlęs auto nuo žemės ?). Jungtys esą atskirai nekeičiamos, laidų tiesiogai nesujinginės, nes jie esą firminis servisas, belieka tik keisti visą laidyną kas kainuoja oi kokius didelius pinigus. Dar perklausiau ar tikrino saugiklius, kažką numykė ir tiek. Žodžiu" varyk iš čia lauk ". Priemėjas dar išrašė sąskaitą neva už diagnostiką 30 EUR. Kadangi supratau, kad elektrikas kalba nesamones, nuvariau mašiną į kitą Šiaulių servisą, ten prie manęs po kapotu pakeitė perdegusį saugiklį - ir o stebūklas - priešrūkiniai dega! Jungčių net nejudino ir netikrino. Išrašė sąskaitą 16 EUR (1 EUR už saugiklius ir 15 EUR už darbą). Tai atsakykit dabar ar jungtys buvo supuvusios ar " Sostenos" elektriko sąžinė ? Esu įsitikinęs, kad saugiklio jis ne tai kad nebandė keisti - jis jo net nerado!
Atsakyti
Pirkome deveta automobili is sostenos, aptarnavimas fantastiskas, viskas maloniai, sklandziai, greitai, dirbanciu darbuotoju mandagumas, paslaugumas fantastiskas. Nezinau, kaip vyktu toliau procesai ten, bet pirkimo procesas labai malonus. Dekoju vadybininkui devetu automobiliu Vilniuje Sergejui.
Atsakyti
Labai blogas aptarnavimas. Mašina palieki remontui pradeda žiūrėti tik po savaitės, serviso priemėjas meluoja sugalvoja visokių pasiteisinimu po to pats pamiršta ka sakė ir viėl kuria naujas istorijas. Dėl nedidelio remonto automobili pralaiko nuo 3 iki 4 savaičių.. Su klientais bendrauja nemandagiai, pasiskabini pasidomi kaip vyksta automobilio remonto eiga atsako kad pasidomės ir perskambins, bet taip ir neperskambina..
Atsakyti
Šūdinas servisa, šūdinas aptarnavimas
Atsakyti
Vilniaus sostenos Detaliu uzsakymo skyrius dirba klaikiai !!!! Uzsako ne ta. Ka neva uzsako - negauna. Svarbiausia kad neinformuoja kad negauna ! Pasibaisetinas atsidavimas darbui
Atsakyti
Nemalonus ir nemandagus aptarnavimas. Siauliai Sostena.
Atsakyti
Žemas Vilnaius serviso aptarnavimo lygis. Eilės mažiausiai 2 savaitės, pastovus nesusipratimai su registracija (konkrečiai darbų apimtys), betarpiškas bendravimas su meistru abejotina praktika, nes meistras baidosi kliento. Iš trijų per metus apsilankymų, du kartus nebuvo įmanoma priskambinti registracijai. Gedimų šalinimas ne iš pirmo karto. Reikėtų jums vyrai pasimokyti aptarnavimo Tokviloje, 10 metų su jais draugavom jokių problemų.
Šiek tiek deguto ir į naujų auto pirkimo skyrių. Vyrai labai tingūs....
Atsakyti
Automobilio Dacia Dokker Sostenos autoservise kuro bakas buvo išdrenuotas. Negalėjau patikėti, kad SOSTENA, tiksliau jos servisas paprašė kad atvežčiau 10 litrų kuro kad patikrintų ar automobilis užsikuria.
Pasak serviso atstovo "bus greičiau jei jūs atvešite kuro, mes nesame degalinė, bet jeigu neatvešite tai net nežinau kada padarysime jūsų automobilį."
Po šių žodžių neturiu komentarų.
Atsakyti
Noriu padėkoti Vilniaus Sostena Vadybininkui Tomui V. už kantrybę, malonų ir profesionalų aptarnavimą. Jis ne tik man padėjo užsakyti detales, bet ir padėjo suprasti kokių man reikia :) AČIŪ
Atsakyti
O Varge tu vargeli, užuojauta Sostenos darbuotojams su TOKIOMIS poniomis ir Stiprybės bei kantrybės. Vis dėl to PILNATIS žmonėms įtaką didelę daro.
Atsakyti
Nutarę įsigyti naujo auto, užsukome į KAUNO SOSTENĄ.Viskas gražu auto turime, tačiau automobilis pateko į auto įvykį.Užsiregistravome remontui ir laukiame, kol pataisys dažymo kamerą, , sugedusi, ,.Pažada paskambinti.Nesulaukę skambučio, skambiname patys, maždaug po 3 sav.Kamera sutaisyta, dabar laukiame, kol užsakys ir gaus naujas duris, tai trunka 2 sav.Vėl paskambinus patiems, pasako, kad galima atvaryti mašiną.Nuvarome (antradienis), informuoja, kad mašiną atiduos penktadienį jau suremontuotą.Pirmadienįvėl skambiname patys.Pasirodo dažų neturi reikia užsakyti (o kartu visko nebuvo galima).Laukiame.Vėl po sav. pasiteiravus, kaip reikalai, išgirstame, kad dažai blogi, bet dažysim.Pagaliau važiuoju passimti mašinos (SUTAISĖ).Penktadienis, maždaug po 1.5 mėn.Įėjus į serviso aptarnavimo skyrių, pasitinka penki sėdintys priėmėjai.Paklausus į ką kreiptis dėl mašinos atsiėmimo visi kantriai tyli.Klausimą pakartojus 3 k.vienas sugalvoja, kad gal jis, iškart puola ieškoti dokumentų ir rodo kur pasirašyti.Pasirašyti atsisakau, noriu pamatyti suremontuotą auto.Tai va.Pakeistos daužtos galinės durelės, nudažytos (blogai, matosi įdubimai).Priekinės (sveikos buvo) matosi įbrėžimas.Pasiteisinimas:gal meistrai įbrėžė.Viena daužta detalė visai nepakeista.Paaiškinimas:pakeisim, detalę turim 10 min. darbo, mašiną palikite iki antradienio.Nesuprantu, kam liepia pasiimti mašiną, jei dar ne visos dalys pakeistos (o gal praslysim, dalį nurašysim, o klientas nepastebės.) Deja pastebėjo.Dar po savaitės pakeitė (dirbo 5 min.).Dabar laukiu dokumentų. Visa tai tęsiasi nuo rugpjūčio 21 d.Išvada:žemas klietų aptarnavimo lygis, atmestinas bendravimas, apgailėtina darbų kokybė ir juokingi pasaiškinimai.Gaila, kad automobilio markę gadina jų atstovai Lietuvoje.
Atsakyti
Esu nepatenkintas Sostenos Volvo serviso darbo organizavimu Vilniuje. Apie aukštas kainas rašė jau ne vienas serviso klientas ir aš, nors esu pensininkas, sutinku mokėti aukštą kainą už serviso paslaugas jeigu jos bus suteiktos greitai ir kokybiškai. Vilniaus Sostenoje savo automobiliui jau du kartus prisiėjo keisti kuro įpurškimo purkštukus. Darbo viso apie porą valandų, bet kiekvieną kartą prisiėjo automobilį palikti 4-5 dienoms, nes servisas neturi purkštukų. Visą šitą laiką reikia laukti kol purkštuką atveš iš Švedijos. Nejaugi servisas, atstovaujantis Volvo visoje Respublikoje, negali turėti atsargoje kelių dažniausiai gendančių detalių, kad greitai galėtų suremontuoti kliento automobilį. Sostenai kliento sugaištas laikas visai nerūpi.
Atsakyti
sveiki, jau 15 mtu vazineju tik su Jusu imones aptarnaujamais automobiliais Volvo. Šiuo metu isigijau volvo 2011 s80 3.2. atsirado problema su vienu iš automobilio davikliu. (ekologiniu Anti-tamper) kadangi norėjau konsultacijos dėl automobilio gedimo paskambinau i Klaipėdos Sostena ir labai labai nusivyliau serviso priėmėjo žiniomis apie Volvo automobilius nors manyčiau volvo atstovybės servisas apie savo automobilį turėtu žinoti viską. prieš skambinant i KL Sostena apie mano automobilio gedima išsiaiškinau praktiškai viską tik norėjau sužinoti kaip man gali padėti Sostena išspręsti šia problemą. serviso priėmėjas ne tik kad nežinojo apie ką aš kalbu bet dar sugebėjo pasakyti man kad aš pats nesuprantu apie ką kalbu bandė man aiškinti kad to apie ką aš pasakoju Volvo automobilyje nėra, aiškinant kad esant šio daviklio problemai skydelyje užsidega generatoriaus krovimo problemos įspėjimas išvis pasakė kad taip nebūna, o deja būna. ilgiau su juo nebekalbėjau. Paskambinau iškart po to į Vilniaus sostenos servisą ir supratau kas yra geras priėmėjas su geromis žiniomis. Mane nustebino ne tik malonus bendravimas bet ir įsigilinimas į mano automobilio problemą, pasiūlymai kaip pašalinti gedimą ir supratimas apie ką aš kalbu ir galu gale po aptartos problemos pasiūlymas automobilį sutvarkyti. po to užsakiau reikiama detalę Klp sostenoje kai buvo gauta detalė sulaukiau skambučio, kad cituoju "gavom kažkokį Jūsų užsakytą daviklį" KAŽKOKĮ jie net nežino kas tai ir ką jis daro. siūlyčiau Klp Sostenai truputi pasidomėti Jūsų serviso priėmėjo žiniomis.
Atsakyti
Noriu padėkoti jūsų įmonės darbuotojui Ąžuolui, dirbančiam Sostena Vilnius, Ukmergės g. 280, Vilnius.
Šių metų birželio viduryje atvežiau Renault Megane kupe apžiūrai, pasisekė, kad Ąžuolas buvo tas žmogus, kuris priėmė automobilį. Neatsimenu, kada teko patirti tokį nuoširdų ir auktšo lygio klientų aptarnavimą. Aukštas lygis nuo pat mašinos priėmimo iki remonto darbų suplanavimo bei išsamaus paaiškinimo kaip ir ką reiktų daryti. Nepaisant to, kad puikiai pasirūpino klientu taip pat davė naudingų patarimų kaip prižiūrėti mašiną ir t.t.
Yra įsitikinimas, kad neverta ar neapsimoka darytis remontų autorizuotose servisuose. Man ne tik, kad padarė tai kas buvo aptarta, bet taip pat nemokamai sutvarkė neveikiančią lemputę bei dar keletą smulkmenų. Verta. Ne tik dėl atliktų darbų kokybės, bet ir dėl ten dirbančių žmonių.
Vien dėl Ąžuolo kitą kartą rinksiuosi tik Sosteną ir net negalvosiu apie alternatyvas!
Atsakyti
Nuvariau masiniuka I siauliu sostena nes kompas raso kad kazkas su stabdziais. Pakeite bereikalingai stabdziu kaladeles. Kai reikejo tik laidukus sujungti kuriuos pats radau nors as ne meistras. O gal ir meistras
Atsakyti
Kauno Sostena: žema klientų aptarnavimo kokybė, akivaizdžiai negatyvi atmosfera pačių darbuotojų tarpe, nemandagus ir atmestinas bendravimas (kai paaiškėjo, kad atvaryta auto yra nauja ir brangi - tonas kaip mat pasikeitė, bet jau buvo vėlu). Na ir galiausiai - su sveiku protu susipykę darbų įkainių prasme (išsiblaivykit, ponai), arba tiesiog orientuoti vien į garantinį remontą. Negrįšiu nei už ką.
Kristina Vaitiekūnienė
2017-01-20 10:46:59 IP 27p49k1g
Atsakyti
Laba diena,
nuoširdžiai noriu padėkoti Vilniaus "Sostenos" (Volvo centro autoservizo) darbuotojams, ypač darbuotojui Giedriui, kad skubiai suteikė reikalingą pagalbą, net baigiantis darbo pabaigai ir nepaliko bėdoje. Atvažiavau vakar (2017.01.19) vakare, pajutusi, kad mūsų Volvo S60 vos važiuoja, trūkčiodama, "drebėdama" ir t.t. Na, moterims susidūrus su automobilio techniniais gedimais, dažniau apima panika, ypač jei esi ne vietinė, nežinai kur kreiptis. Buvau stabtelėjusi dar dviejuose autoservizuose, viename bent kapotą pakėlė, pažiūrėjo ar akivaizdžiai nesimato problemos, nors žmogus ne mechanikas ir ne elektrikas, kitame (netolimi kaimynai) sureagavo su nežymia ironija (išsigandusi moterėlė prašo pagalbos, o jie sau toliau sėdi aplink staliuką ir laido juokelius, gerai, kad bent nurodė kur pavažiuoti). Minėtas darbuotojas Giedrius, iškarto sureagavo į prašymą, įsivarė mašiną, prijungė kompiuterį, atėjęs paaiškino, kokia problema (vieno cilindro kaitinimo ritė, kitaip "babina", skendo vandenyje po prieš gerą mėnesį plauto variklio, ją išėmę nuvalė nuo susidariusių kalkių apnašų, išdžiovino drėgmę ir sutvarkė problemą. Padrąsino, kad galiu grįžti į Šiaulius, neturėtų kilti bėdų, bet jei ką - nurodė tolesnius žingsnius, ką daryti, kur kreiptis pagalbos ir kt.) Beje, už paslaugą nereikėjo mokėti, tiesiog. Dėkoju Jums visiems, džiaugiuosi, kad mūsų šeima įsigijo " teisingą", jei taip galima išsireikšti, automobilį (ir tai ne užsakyta reklama :)) ir tikrai žinau, kad nuomonė apie "centrus - lupikus" - NETEISINGA. Ačiū dar kartą.
Tavo vardas ar imone
2016-11-27 14:48:21 IP 28mc0f1s
Atsakyti
Trumpai apie Vilniaus Sostena.Daugiau apie ju servisa.
Situacija bonali-kiek atsipalaidavo rankinio stabdziai.Laike vos-vos.
Per stambu ir gana brangu remonta mandagiai paprasiau truputi pareguliuoti ir rankinio stabdzius.
Atsiimant automobili sulaukiu specialisto israsa ir rekomendacijas:mes nuimtume galinius stabdziu bugnus, apziuretume, bet iskart siulome pilna remonta, todel maloniai brukamas sarasas, kur bemaz tuzinas detaliu:stabdziu kaladeles, suportu remkomplektas ir t.t. samata-kosmine.
Dekoju.Viso gero.
uzsukus i UAB Vilgirda, paprasau eistro kiek paeguliuotituos pacius stabdzius.Po pusvalandzio jau suskamba telefonas, meistras pasiule pakeisti kaladeles, kadangi jau nuimti bugnai ir nereikes reguliuoti nes jos jau arti galo.Ok!!!
Po valandos atsiimu automobilisu pakeistom kaladelem.Psio!Visodarbo su detalem kaina vos 45 Euro su PVM ir garantija.
Sostena brukosi su preliminaria saskaita 170 Euro.Gerai bent neitrauke i saskaita kokiu labratorijos ekspertizes testu, nustatant kaladeliu chemines sudeties bei Renault atstovo Prancuzijoje konsultacijos telefonu.
Gal kita karta, paprasius tesiog smulkesnes ir APOKAMOS paslaugos nereikes brukti nesamoningo saraso noint pasipinigauti?jeizmogus paprase pakeisti zvakes tai nebutina keisti visu laidu, tepalu, filtru, daryti varyklio diagnostika bei bandomaji vaziavima, ka?
Atsakyti
Rimantas 2016-11-18 16:05:49
Siandien buvau Panevezyje sostenoje garantiniam aptarnavimui. Gyvenu Vilniuje, taciau del didelio darbo kruvio Vilniaus sostena priimti aptarnavimui nesugebejo.Noriu padekoti Panevezio sostenos darbuotojams uz malonu bendravima ir kokibiskai atliktus darbius, ko negaleciau pasakyti apie Vilniu. Vilniaus sostenai linkiu pasitempti ir prilygti kolegoms Panevezyje.
Tu d*****s visai? Ar čia Sostena pasislėpus taip žmonėm atsakinėja??
Pažiūrėčiau kaip tu prisuktum tuo varžtus, be specialių replių.
Atsakyti
ramunas 2016-09-14 11:13:42
pries gerus du menesius kreipiausi i sostenos atstovus panevezyje del to kad po renault scenik po motoro keitimo automobilis neuzsiveda, gal jie atras priezasti.prieme man ta automobili su pazadais kad uzvesim.bego laikas bet niekas nesidare.is pradziu sake neprieinam dar prie jusu masinos.po kiek tai laiko priejo zejo elektrikas, padare isvadas kad blogas degimas bent jiem parode prijungtas kompiuteris.man paciam paskambinus i sostena gavau atsakyma kad siuo metu musu meistras kuris galetu tai sureguliuoti turi bileteni, kada gris i darba nezino.gerai tada nutariau nebelaukti ir pasiimti masina ir duoti kitiem.praejusios savaites 2016.09.05 pirmadieni atsiemes masina is sostenos daviau kitam meistrui.ta pacia diena jis man paskambino ir pasake kad reikalingas auto elektrikas nes jis negali prisijungti prie masino kompiuteriu.uz savaites auto elektrikas man atidave masina uzvesta.verdiktas tas kad priezastis el dalies nesklandumai.kyla klausimas man toks ka ten veike jusu meistrai prie masinos jai nesugebejo nustatyti gedimopralaike gal daugiau kaip menesi..yra toks pasakymas is senu mokyklos laiku ZIURI I KNYGA IR MATO SPYGA.paskysiu tik tiek kad jusu meistrai niekam tike ir kitiem perduosiu kad nevaziuotu remontuoti masinu
Kyla klausimas, kokio velnio davėte Sostenai taisyti, jeigu sutvarkė kitas meistras? Ar jūs neturite kur pinigų dėti? Ar tikėjotės jog KITŲ darytų meistrų darbą pataisys? Kažkaip nesueina galai čia. Ar tiesiog užsimanėte neigiamą komentarą parašyti?
Atsakyti
Volvo XC60 2016-01-11 19:26:07
Buvau šiandien Sostena Volvo servise Kaune, reikėjo prisukti šoninių slenksčių apdailas, atvažiavau jau su nusuktais paprastais slenksčiais. Žodžiu, meistrai nieko nemoka, kaip prisukti slenksčius žiūri į kompą ir telefoną, toks vaizdas kad niekad to nėra darę. 8 varžtus suko 2.45 val. Prieš tai, niekas neinformavo kad darbai užtruks tris valandas, galvojau kad pusės valandos užteks porai varžtų užsukti.
Atvažiavau būtent į Volvo servisą atlikti šio darbo, vien tik dėl to kad tikėjausi malonaus greito ir supratingo aptarnavimo, bet labai nusivyliau.
Tris valandas sukti 8 varžtus ir už tai mokėti 150 eurų man atrodo didžiausia nesąmonė, bent jau į Kauno Sosteną tikrai niekada negrįšiu.

p.s.
Dabar aišku kodėl dažnai nepavyksta prisiskambinti į Sosteną, nes darbuotojai ragelio tiesiog nekelia. O poto kaip kam perskambina.
Tris valandas sėdėjau, tai tikrai mačiau.

Sėkmės!
Būnant tokiu puikiu meistru, reikėjo pačiam prisisukti tuos 8 varžtus. Jeigu kvailas esi, tai ir moki už kvailumą. O dar girtis viešai...... Kvailumo viršūnė
Atsakyti
Siandien buvau Panevezyje sostenoje garantiniam aptarnavimui. Gyvenu Vilniuje, taciau del didelio darbo kruvio Vilniaus sostena priimti aptarnavimui nesugebejo.Noriu padekoti Panevezio sostenos darbuotojams uz malonu bendravima ir kokibiskai atliktus darbius, ko negaleciau pasakyti apie Vilniu. Vilniaus sostenai linkiu pasitempti ir prilygti kolegoms Panevezyje.
Atsakyti
pries gerus du menesius kreipiausi i sostenos atstovus panevezyje del to kad po renault scenik po motoro keitimo automobilis neuzsiveda, gal jie atras priezasti.prieme man ta automobili su pazadais kad uzvesim.bego laikas bet niekas nesidare.is pradziu sake neprieinam dar prie jusu masinos.po kiek tai laiko priejo zejo elektrikas, padare isvadas kad blogas degimas bent jiem parode prijungtas kompiuteris.man paciam paskambinus i sostena gavau atsakyma kad siuo metu musu meistras kuris galetu tai sureguliuoti turi bileteni, kada gris i darba nezino.gerai tada nutariau nebelaukti ir pasiimti masina ir duoti kitiem.praejusios savaites 2016.09.05 pirmadieni atsiemes masina is sostenos daviau kitam meistrui.ta pacia diena jis man paskambino ir pasake kad reikalingas auto elektrikas nes jis negali prisijungti prie masino kompiuteriu.uz savaites auto elektrikas man atidave masina uzvesta.verdiktas tas kad priezastis el dalies nesklandumai.kyla klausimas man toks ka ten veike jusu meistrai prie masinos jai nesugebejo nustatyti gedimopralaike gal daugiau kaip menesi..yra toks pasakymas is senu mokyklos laiku ZIURI I KNYGA IR MATO SPYGA.paskysiu tik tiek kad jusu meistrai niekam tike ir kitiem perduosiu kad nevaziuotu remontuoti masinu
Atsakyti
Prieš keletą metų teko apsilankyti Klaipėdos sostenoj. Problema kad mano Volvo XC 70 nebeveikė galinis tiltas. Paprašiau kad nustatytų kuri konkrečiai detalė sugedo ir kokios man ieškoti. Pralaukus porą valandų atnešė vadybininkas sąskaitą 160 litų. Išvada, , Neveikia galinis tiltas". Tai va kokie, , meistrai " ten sėdi. Gaila kad gerą automobilių gamintojo markę apdergia tokie atstovai.
Atsakyti
Ačiū Edvardui Lukoševičiui
Jaguar | Land Rover Serviso Vadovui,
už operatyvią ir profesionalią pagalbą perkant naudotą automobilį.
Atsakyti
Keičiau tepalus automobiliui Renaul Captur Sostenos Panevėžio padalinyje. Tai mechanikas tepalus išleido iš greičių dėžės ir po to į variklį supylė naują tepalą. Aišku tepalas pradėjo per viršų tekėti. Gerai kad serviso priėmėjas pamatė, o tai neaišku kuo būtų pasibaigę. Kitas atvejas - tam pačiam automobiliui pažeidžiau priekinę dešinę padangą. Nuėmęs ją nuvežiau į kitą servisą suremontuoti. Tai meistrai niekaip negalėjo suprasti kaip aš tos padangos šom\ną galėjau pažeisti. Jų manymu, pažeista buvo padangos vidinė pusė, o aš sakiau, kad tai išorinė. Viskas paaiškėjo po to, pasirodo Sostenoje padangos atvirkščiai buvo sumontuotos t.y. išorinė pusė sumontuota į vidinę. Nors ant padangos aiškiai parašyta kuri vidinė, kuri išorinė. Dar galiu pasakoti ir pasakoti. Patarimas - jeigu nori problemų už brangią kainą, važiuok į Sosteną. Turėsi garantuotai.
Atsakyti
Buvau šiandien Sostena Volvo servise Kaune, reikėjo prisukti šoninių slenksčių apdailas, atvažiavau jau su nusuktais paprastais slenksčiais. Žodžiu, meistrai nieko nemoka, kaip prisukti slenksčius žiūri į kompą ir telefoną, toks vaizdas kad niekad to nėra darę. 8 varžtus suko 2.45 val. Prieš tai, niekas neinformavo kad darbai užtruks tris valandas, galvojau kad pusės valandos užteks porai varžtų užsukti.
Atvažiavau būtent į Volvo servisą atlikti šio darbo, vien tik dėl to kad tikėjausi malonaus greito ir supratingo aptarnavimo, bet labai nusivyliau.
Tris valandas sukti 8 varžtus ir už tai mokėti 150 eurų man atrodo didžiausia nesąmonė, bent jau į Kauno Sosteną tikrai niekada negrįšiu.

p.s.
Dabar aišku kodėl dažnai nepavyksta prisiskambinti į Sosteną, nes darbuotojai ragelio tiesiog nekelia. O poto kaip kam perskambina.
Tris valandas sėdėjau, tai tikrai mačiau.

Sėkmės!
Atsakyti
pirkome is salono nauja dacia duster, siauluose.vieni gedimai automobilio, garantija galioja, bet kai reikia remontuoti, tai siauliu serviso padalinyje, vadovai issisukineje, kad ne ju reikalai, manau kreiptis i kainu konkurencine tarnyba, kad pareklamuotu is blogos puses, tokius darbuotojus
Karolis turiu renault thalia
2015-11-06 13:27:02 IP 2i24urnl
Atsakyti
Buvau sostenoje pagal garantini aptarnavima. Bego tepalai is greiciu dezes, sake, kad sutvarke. Tikiu. Bet mieli ponai, atsiemiau masina su kreivu vairu, ratai priekiniai ziuri i isore (kas zino kaip jie turi atrodyt tai supras) ir dar kabino makaronus, kad atliko kazkoki kelio testa.... Eikit jus n.... su savo tokiu servisu, jei jau garantiniam taip elgetes, tai ko man pas jus vaziuot masinos tvarkyt. Garaziniai TIKRAI ne kiek ne prasciau dirba. -1 klientas, gailiuosi, kad pas jus dar pirkau ratlankius masinai.
Atsakyti
sostenai 2014-06-22 14:07:44
Tikrinau pries perkant automobilį sostenoje kaune tai tokiu idiotų dar nemates. Negali nustatyti ar auto dazytas ar ne nes jis neva purvinas (nors buvo svarus). Prirase tokiu nesamonių kad neveikia garso signalas nors puikiai veikia nesidarineja a daiktadeze nors darinejasi ir kitu smulkmenu. Asilu asilai.
Kiek suprantu Asilas tik jūs, pagal parašymą. Ir kiek suprantu perekūpas. Tad visada viskas blogai, nes mašina geriausia būna pačio pardavinėjama.
Atsakyti
Ir dar viena klienta prarado. Kreipiausi del tepalu dinginejimo ir ju pakeitimo, pasiule tech. prieziura su pazadais nuodugniai patikrinti, pakeisti kas priklauso pagal rida ir nuplauti. Pakeite tepalus ir kelis filtrus, nenuplove. Po menesio auto sugedo, pasirodo leido tepalus, uzpyle generatoriu, taip pat buvo pjaunamas dirzas, reikejo keisti guolius ir skriemuli, kitam servise nustate jog vietoj riebokslio istatyta kitos auto detale. Panasu kad SOSTENA nieko netikrino, tik pakeite teplaus ir filtrus uz ka paeme ganetinai ne kuklius pinigus. Dar pateike pasiulyma pakeisti sarnyra uz 190EUR, kai kitame normaliam servise (ne garaziniam) tai padare uz 79EUR. Taiko svediskas kainas, o dirba atmestiniau nei savamoksliai meistreliai garazuose. Kaip kompensacija pasiule butaforine nuolaida (pvz nuo 112EUR nuleido iki 95EUR), lyg tai kompensuotu patirtus papildomus 500EUR nuostolius.
Atsakyti
Del nemokejimo bendrauti ir konsultuoti, prarandate dar viena klienta.
Atsakyti
Tikrinau pries perkant automobilį sostenoje kaune tai tokiu idiotų dar nemates. Negali nustatyti ar auto dazytas ar ne nes jis neva purvinas (nors buvo svarus). Prirase tokiu nesamonių kad neveikia garso signalas nors puikiai veikia nesidarineja a daiktadeze nors darinejasi ir kitu smulkmenu. Asilu asilai.
Atsakyti
esu serviso darbuotojas atsakingas uz tiekima ir nepirma karta negaliu priskambinti i detaliu skyriu, tenka pastovei sakmbinti ir valanda ir pusantros kol kazkas teikesi pakelti rageli.
Atsakyti
Laba diena,
Turėjau tokią problemą su savo Volvo S40. Neveikė klimato kontrolė (iš vairuotojo pusės putė šaltas oras). Mašina įsigijau neseniai, prieš perkant patikrinau ją Sostenoje Vilniuje, elektrikas prijungęs prie kompiuterio nustatė, kad yra problema su klimato kontrole. Vyriausias specialistas, kuris sėdėjo priėmime pasakė, kad šita problema už 150-200 lt yra sprendžiama pas juos. Nupirkau mašiną, po kurio laiko nusprendžiau sutvarkyti šį trukumą. Atvažiavau vėl į Sosteną pasakė, kad už diagnostiką paims 86 lt ir +darbas. Po visų diagnostikų elektriko verdiktas buvo toks, kad reikia keisti klimato kontrolę. Variantai buvo arba pirkti pas juos ir kainuotų tai su darbais apie 3500 lt, arba pirkti naudotą ir darytis pas juos. Prieš tai internete skaičiau, kad tokia problema yra kartais sprendžiama adaptavus varikliukus, tiesiog kompiuterio pagalba. Kai apie tai pasakiau, manęs, net niekas nenorėjo klausyti ir pasakė, kad šiuo atveju tai nepadės. Galų gale iš manęs paėmė 140 lt, už tai kad išardė mano klimato kontrolę ir surinko atgal nieko nesutaisius, nors prašė 190lt, o pradžioj sakė, kad kainuos 86 lt, labai man tai nepatiko. Po kokios savaitės man pasisekė, radau žmogų, kuris per 20 min atliko man varikliukų adaptaciją per kompą, ir nepatikėsit, dabar viskas veikia, o kainavo man tai 75 lt. Tai moralas toks, kad į Sostena dabar tikrai nesikreipsiu, nes deja pinigai jiems rupi labiau, negu patenkinti klientai ir gera reputacija, kliento neklauso ir bando apgaut, nors ir oficialus rimtos kompanijos atstovas.

Taip pat rekomenduojame

ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
TOKVILA
TOYOTA

Adresas: Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Apie UAB „Tokvila“ buvo įkurta 1994 metais. Tai yra pirmasis, didžiausias Japonijos automobilių gamintojos TOYOTA pardavimo, techninio aptarnavimo ir remonto centras Lietuvoje ir bene vienintelis toks - Vilniaus miesto centre. Erdviame ir moderniame, apie 4000 kv. metrų plotą užimančiame TOYOTA centro pastate yra...
Autojuta
VOLKSWAGEN | AUDI | SEAT

Adresas: Chemijos g. 8, LT-51344 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB “Autojuta” - oficialus VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT atstovas Lietuvoje. Prekyba naujais ir naudotais VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT automobiliais, originalios dalys ir aksesuarai, automobilių diagnostika, priežiūra ir servisas, garantinis ir pogarantinis aptarnavimas. VOLKSWAGEN komercinis transportas – prekyba...
Junoma
Automobilių nuoma visą parą

Adresas: Alyvų takas 9, LT-62142 Alytus.
Veiklos sritys: akmens gaminiai; automobilių nuoma; automobilių prekyba; draudimas; keleivių pervežimas; kelionės; transporto paslaugos.
Mūsų siūlomos paslaugos: Automobilių nuoma. Trumpalaikė ir ilgalaikė automobilio nuoma - tai automobilio nuoma trumpesniam bei ilgesniam nei 2 mėnesiai nuomos terminui, trumpalaikės nuomos sąlygomis, mokant fiksuotą mėnesinį mokestį. Nereikalaujanti jokio pradinio įnašo, suteikianti galimybę iš anksto planuoti savo...
Altas
Cobra Connex Vodafone

Adresas: Kalniečių g. 104, LT-50184 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių garso ir apsaugos sistemos; buitinė technika; didmeninė prekyba; draudimas; durys, raktai, spynos; langai; motociklai; vaizdo stebėjimo sistemos.
Altas oficialus Cobra Vodofone, Blaupunkt, Clarion, Parrot, Manta ,Modecom, Mobotix, Dilax, Mobitex, Gerda ir k.t firmų atstovas Lietuvoje. Automobilių apsaugos sistemos, paieškos sistemos, transporto kontrolės sistemos, elektroniniai sprendimai viešajam transportui, didmeninė prekyba elektronikos prekėmis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės
VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės 12-06 15:49
Stiklinės pertvaros - tai vienas tų įprastų dalykų į kuriuos nekreipiame dėmesio, nors matome kasdien. Biure, parduotuvėje ar sporto klube - stiklinės pertvaros naudojamos visur. Kodėl mus supa...
"Klaipėdos naftos" akcininkai priėmė papildomus sprendimus dėl NIB paskolos
"Klaipėdos naftos" akcininkai priėmė papildomus sprendimus dėl NIB paskolos 12-12 15:51
Valstybės valdomos "Klaipėdos naftos" akcininkų susirinkime ketvirtadienį priimti papildomi sprendimai, reikalingi gauti valstybės garantiją Šiaurės investicijų banko (NIB) teikiamai iki 135,5...
Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės muziejaus direktorė traukiasi iš pareigų
Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės muziejaus direktorė traukiasi iš pareigų 12-12 14:59
Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės muziejaus direktorė Ina Pukelytė traukiasi iš pareigų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Digital 51,07 +3,72%
CBS 40,77 +3,63%
Twitter 30,55 +2,38%
Texas Instruments 123,72 +1,94%
Wells Fargo 53,17 -0,97%
Keurig Dr Pepper 28,83 -1,13%
AIG 50,41 -1,31%
Chevron 116,23 -1,41%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,57 0,00%
Nafta 59,24 +0,37%
Auksas 1494,81 -1,04%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Ryžiai 424,00 -0,70%
Vištiena 1,85 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Benzinas 1,73 0,00%