VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Sostena, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Sostena

Atsiliepimai apie Sostena, UAB

Valau Profesionalų komanda teikia visas
valymo paslaugas visoje Lietuvoje
Parašyk savo nuomonę apie Sostena, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu parasyti atsiliepima apie Vilniaus Volvo servisa. Kadangi lankiausi Volvo servise gan daznai, tiksliau ten gyvenau faktiskai. Noriu pagirti Giedriu Mazuravicius. Sitas zmogus man padejo sutvarkyti automobili, paaiskino kaip reikia naudotis iranga. Tikrai malonus, draugiskas vadybininkas, netgi pavaisino kava ko retai sulauksi kituose atstovybese. Aukstas lygis, tikrai stengiasi. Sitas vyrukas turetu buti CEO Volvo kompanijos.
Atsakyti
Kauno sostenoj teko du kartus detales uzsisakyti, prisiskambinti neimanoma.Po poros valandu teikiasi pakelti rageli, nepatenkinti sneka kaip is turgaus, pasakius jei atvykciau su nauju dzipu turbut kitaip kalbetumet?Atsakymas zinoma, kad taip.Ir taip kalba oficialus atstovas.Sako pranesim kai bus detale, spekit ar pranese?Aisku, kad ne.Nuvykus atsiimti detale, girdziu kliento ir vadybininko pokalbi, klientas aiskina, kad jau antra karta per sezona atvyksta, nes naujai volvo kondicionierius baigesi, klausia kaip taip?O jam atsako tai cia normalu
Atsakyti
Kauno servise dirba aukščiausio lygio a*******i. Prieš varydami ten automobilį kelis kartus pagalvokit ar tikrai jums to reikia ir ko reikia.
Buvo reikalinga kompiuterinis klaidos rodymo panaikinimas. Telefonu pasakė kad operatyviai viską atliks. Atvykus pasakė kad dirbs minimum dvi valandas (skanuos), po to spręs ką taisyti ir kiek laiko tai dar užims. Visa tai aišku kainuos. Kitaip nieko neįmanoma.
Aišku nesutikau ir nuvykau pas kitus meistrus. Ten pasakius problemą ir prisijungus prie automobilio, viskas buvo sutvarkyta per VIENĄ MINUTĘ. Pinigų net neėmė. Pasakė kad ir taip reikalų apturėjau.
Tikiuosi į Sosteną daugiau neteks nuvykt.
Atsakyti
Labai profesionaliai aptarnavo Klaipėdos "Sostenos" pardavimų vadybininkas Nerijus - pagarba, mylinčiam ir išmanančiam savo darbą. Daug informacijos ir patarimų, operatyvus dokumentų tvarkymas, labai malonus bendravimas. Ačiū!
Atsakyti
Nusipirkome Volvo XC90 2017 metų Plug-in ne iš Sostenos, tačiau nuvykęs su automobiliu į Sosteną buvau maloniai nustebintas mane aptarnavusio serviso skyriaus vadybininko Giedriaus Mazuravičiaus. Jis ne tik labai maloniai ir nuoširdžiai bendravo, bet ir davė daug gerų pinigus taupančių patarimų, po techninio aptarnavimo nuvarė automobilį prie pakrovimo stotelės ir pajungė jį krauti (nei vienas to nepadarė, nors dar ne kartą važiavau pas juos) ir netgi atsisėdęs į automobilį padėjo prijungti automobilį per Volvo On Call app'są ir nepatingėjo atsinešti savo iPhone krovimo laido ir parodė kaip naudoti Apple play funkcija. Aš esu žmogus, kuriam viskas įdomu, kuris užduoda daugybę klausimų ir noriu, kad mano automobilis būtų maksimaliai tvarkingas, tai Giedrius Mazuravičius labai kantriai ir nuoširdžiai viską man paaiškino ir atsakė į visus mano klausimus.
Sostenoje paslaugomis naudojausi pirmą kartą. Aišku, kai kas tikrai brangoka, bet daromos nuolaidos, suteikiamos garantijos (pvz., technikas Osvaldas Stankūnas man suteikė metams nemokamą techninę pagalbą kelyje, pravalė užšąlusias dureles vietoj siūlymo iš karto keisti spyną), tai manau, kad automobilio remontus ir kitus techninius aptarnavimus patikėsiu dabar jiems.
Atsakyti
Džiaugiamės konsultanto Justino Buivydo suteikta informacija, patarimais, nuoširdžiu domėjimusi klientais jų poreikiais. Tai buvo pateikta subtiliai. Dėka profesionalaus požiūrio į klientą Volvo S 60 jau stovi mūsų.
Atsakyti
Klientas 2020-09-29 17:35:52
Apgailetinas aptarnavimas, keitė filtrus, darė aptarnavymą, pamiršo pakeisti pagrindinį salono filtrą, kitam servise tvarkant pastebėjo, kad filtras nekeistas, pasiteiravus manęs ar tikrai buvo atliktas aptarnavimas, nes jis jau prašosi keistis, radau dežutė bagažinėje, taip pamačiau kad nepakeistas, sąskaitoje rašo viskas pakeista, ir kagi galvojate? paskambinus sako atvažiuokite nemokamai pakeis, atvažiavus sako sumokėk! lupa dvigubai, juokios pagarbos klientui. Labiausiai kelia šypsena, kad administracijoje pasakius, kad pamiršo pakeisti filtrą, pats darbuotojas pradėjo juoktis - toks matyti Sostenos
lygis...
Visu pirma čia kuro filtras, o ne salono, net nebūdamas mechaniku tai suprantu. Antra, filtras kuro neorginalus, ar jus vežatės pigias dalis pas atstovą ir tikitės to paties rezultato, kažkaip keista.Trečia, kaip paiūrėjus į kuro filtro korpusą, galima matyti ar viduje filtras jau pakeistas ar ne ? Įdomiai. Ketvirta, jei jau kitam servise tvarkot, atliekat kitus darbus, tai turbūt ir filtrus pakeisti geriausia ten ? Reziume, norint patapti ponu, gražiai apsirengti neužtenka :)) Puikus servisas, malonus kolektyvas, o kainos tai taip, didesnės nei pas "slavką" garaže.
Atsakyti
to Durik 2021-02-04 13:36:38
Taip zinau kad jie pamirso ji pakeisti :D paliko bagazinei
Jis kainuoja 20-25 eur. Kiek uzrase saskaitoje?
Atsakyti
Durik 2021-02-02 14:59:19
Kad cia kuro filtro nuotrauka....
Taip zinau kad jie pamirso ji pakeisti :D paliko bagazinei
Atsakyti
Klientas 2020-09-29 17:35:52
Apgailetinas aptarnavimas, keitė filtrus, darė aptarnavymą, pamiršo pakeisti pagrindinį salono filtrą, kitam servise tvarkant pastebėjo, kad filtras nekeistas, pasiteiravus manęs ar tikrai buvo atliktas aptarnavimas, nes jis jau prašosi keistis, radau dežutė bagažinėje, taip pamačiau kad nepakeistas, sąskaitoje rašo viskas pakeista, ir kagi galvojate? paskambinus sako atvažiuokite nemokamai pakeis, atvažiavus sako sumokėk! lupa dvigubai, juokios pagarbos klientui. Labiausiai kelia šypsena, kad administracijoje pasakius, kad pamiršo pakeisti filtrą, pats darbuotojas pradėjo juoktis - toks matyti Sostenos
lygis...
Kad cia kuro filtro nuotrauka....
Atsakyti
Apgailetinas aptarnavimas, keitė filtrus, darė aptarnavymą, pamiršo pakeisti pagrindinį salono filtrą, kitam servise tvarkant pastebėjo, kad filtras nekeistas, pasiteiravus manęs ar tikrai buvo atliktas aptarnavimas, nes jis jau prašosi keistis, radau dežutė bagažinėje, taip pamačiau kad nepakeistas, sąskaitoje rašo viskas pakeista, ir kagi galvojate? paskambinus sako atvažiuokite nemokamai pakeis, atvažiavus sako sumokėk! lupa dvigubai, juokios pagarbos klientui. Labiausiai kelia šypsena, kad administracijoje pasakius, kad pamiršo pakeisti filtrą, pats darbuotojas pradėjo juoktis - toks matyti Sostenos
lygis...
Atsakyti
Užsirašiau į Vilniaus servisą diržų keitimui. Priėmė lygiai po savaitės ir darbus atliko per 3 valandas :) Rekomenduoju.
Atsakyti
Klaipėdos Sostenos mechanikų darbas blogas. Mano Volvo senesnių metų, nuvariau, galvojau rimtas servisas, sutvarkys, mašiną pralaikė dvi savaites, nesutvarkė, pudrino smegenis. Nuvariau garažiniui ir per dvi valandas sutaisė.
Atsakyti
Vairuotojas 2020-06-08 14:39:58
Nuo kada Tech. apžiūrų centre mato tokius gedimus? Tokių gedimų nesužiūrėsi. Gal autoriui skundo, reikėtų labiau pasidomėti tech. dalimi. ir suprasti kas kaip.
Kad siurblys sudegęs jaučiasi dar važiuojant į/iš apžiūros vietą...
Atsakyti
D 2020-06-03 20:57:39
Pirkau naudotą auto iš Sostenos nes sakė, kad patikrintas, prižiūrėtas pas juos, tvarkingas. Valio! Nusipirkus iš karto išlindo rimtos bėdos: vairo kolonėlė - 1000 eurų, reduktoriaus remontas - 700 eurų, vairo stiprintuvo siurblys - 700 eurų. Taigi 2400 eurų remonto už taip vadinamą tvarkingą automobilį? Kas įdomiausia auto sugebėjo kažkaip praeiti tech. apžiūra (ją mano patogumui praėjo Sostenos vyrai)? Matyt pažįstamų turi tech. apžiūrų centre?

Visumoj parduodamų automobilių antkainis 10-20% virš turgaus kainos, o gautas rezultatas - kaip iš turgaus "perekūpo". Jeigu būčiau turguj nusipirkęs pigiau ir užsirovęs ant rimtų defektų bent jau širdies neskaudėtų...
Nuo kada Tech. apžiūrų centre mato tokius gedimus? Tokių gedimų nesužiūrėsi. Gal autoriui skundo, reikėtų labiau pasidomėti tech. dalimi. ir suprasti kas kaip.
Atsakyti
Pirkau naudotą auto iš Sostenos nes sakė, kad patikrintas, prižiūrėtas pas juos, tvarkingas. Valio! Nusipirkus iš karto išlindo rimtos bėdos: vairo kolonėlė - 1000 eurų, reduktoriaus remontas - 700 eurų, vairo stiprintuvo siurblys - 700 eurų. Taigi 2400 eurų remonto už taip vadinamą tvarkingą automobilį? Kas įdomiausia auto sugebėjo kažkaip praeiti tech. apžiūra (ją mano patogumui praėjo Sostenos vyrai)? Matyt pažįstamų turi tech. apžiūrų centre?

Visumoj parduodamų automobilių antkainis 10-20% virš turgaus kainos, o gautas rezultatas - kaip iš turgaus "perekūpo". Jeigu būčiau turguj nusipirkęs pigiau ir užsirovęs ant rimtų defektų bent jau širdies neskaudėtų...
Atsakyti
Pirkau naudota auto is Sostenos. Sake auto yra patikrintas ir tvarkingas. Nusipirkus is karto islindo 3 labai rimtos bedos (vairo stiprtuvo siurblys, kolonele, reduktorius), per garantija sutvarke tik 1, kitos 2 liko.

Tai kuo Sostena skiriasi nuo melagiu perpardavinetoju?
Atsakyti
Dėl Šiaulių "Sostenos" serviso elektriko kvalifikacijos porą pastebėjimų:
Automobiliui Renault Kangoo (2008m.) vienu metu iškart išsijungė abu priekiniai priešrūkiniai žibintai. Įtariau, kad bus perdegęs saugiklis, bet jis šioje mašinoje paslėptas giliai po kapotu ir paprastam vartotojui jį surasti tikrai sunku. tad nusprendžiau kreiptis į servisą ir ne į bet kokį, o į Renault automobilių importuotojo Lietuvoje - "Sostena" Šiaulių filialą. Prieš savaitę užsiregistravęs, atvykau į servisą, mašiną priėmė, per dirbtuvių langą mačiau, kad mašinos ant pakelėjo nekėlė, taigi visa apžiūra vyko ant žemės. Po kokių 25 min. atėjęs elektrikas serviso priemėjui ir man pareiškė, kad visos jungtys supuvusios ir nieko negalima padaryti. Nuėjome kartu prie mašinos, elektrikas rodo padrindinę didžiają visos elektros įrangos jungtį po kapotu, kuri yra švarut švarutėlė ir aiškina, kad va šita supuvusi ir prie priešrūkinių žibintų po bamperiu esą taip pat supuvusios (kažin kaip jis jas patikrino net nepakėlęs auto nuo žemės ?). Jungtys esą atskirai nekeičiamos, laidų tiesiogai nesujinginės, nes jie esą firminis servisas, belieka tik keisti visą laidyną kas kainuoja oi kokius didelius pinigus. Dar perklausiau ar tikrino saugiklius, kažką numykė ir tiek. Žodžiu" varyk iš čia lauk ". Priemėjas dar išrašė sąskaitą neva už diagnostiką 30 EUR. Kadangi supratau, kad elektrikas kalba nesamones, nuvariau mašiną į kitą Šiaulių servisą, ten prie manęs po kapotu pakeitė perdegusį saugiklį - ir o stebūklas - priešrūkiniai dega! Jungčių net nejudino ir netikrino. Išrašė sąskaitą 16 EUR (1 EUR už saugiklius ir 15 EUR už darbą). Tai atsakykit dabar ar jungtys buvo supuvusios ar " Sostenos" elektriko sąžinė ? Esu įsitikinęs, kad saugiklio jis ne tai kad nebandė keisti - jis jo net nerado!
Atsakyti
Pirkome deveta automobili is sostenos, aptarnavimas fantastiskas, viskas maloniai, sklandziai, greitai, dirbanciu darbuotoju mandagumas, paslaugumas fantastiskas. Nezinau, kaip vyktu toliau procesai ten, bet pirkimo procesas labai malonus. Dekoju vadybininkui devetu automobiliu Vilniuje Sergejui.
Atsakyti
Labai blogas aptarnavimas. Mašina palieki remontui pradeda žiūrėti tik po savaitės, serviso priemėjas meluoja sugalvoja visokių pasiteisinimu po to pats pamiršta ka sakė ir viėl kuria naujas istorijas. Dėl nedidelio remonto automobili pralaiko nuo 3 iki 4 savaičių.. Su klientais bendrauja nemandagiai, pasiskabini pasidomi kaip vyksta automobilio remonto eiga atsako kad pasidomės ir perskambins, bet taip ir neperskambina..
Atsakyti
Šūdinas servisa, šūdinas aptarnavimas
Atsakyti
Vilniaus sostenos Detaliu uzsakymo skyrius dirba klaikiai !!!! Uzsako ne ta. Ka neva uzsako - negauna. Svarbiausia kad neinformuoja kad negauna ! Pasibaisetinas atsidavimas darbui
Atsakyti
Nemalonus ir nemandagus aptarnavimas. Siauliai Sostena.
Atsakyti
Žemas Vilnaius serviso aptarnavimo lygis. Eilės mažiausiai 2 savaitės, pastovus nesusipratimai su registracija (konkrečiai darbų apimtys), betarpiškas bendravimas su meistru abejotina praktika, nes meistras baidosi kliento. Iš trijų per metus apsilankymų, du kartus nebuvo įmanoma priskambinti registracijai. Gedimų šalinimas ne iš pirmo karto. Reikėtų jums vyrai pasimokyti aptarnavimo Tokviloje, 10 metų su jais draugavom jokių problemų.
Šiek tiek deguto ir į naujų auto pirkimo skyrių. Vyrai labai tingūs....
Atsakyti
Automobilio Dacia Dokker Sostenos autoservise kuro bakas buvo išdrenuotas. Negalėjau patikėti, kad SOSTENA, tiksliau jos servisas paprašė kad atvežčiau 10 litrų kuro kad patikrintų ar automobilis užsikuria.
Pasak serviso atstovo "bus greičiau jei jūs atvešite kuro, mes nesame degalinė, bet jeigu neatvešite tai net nežinau kada padarysime jūsų automobilį."
Po šių žodžių neturiu komentarų.
Atsakyti
Noriu padėkoti Vilniaus Sostena Vadybininkui Tomui V. už kantrybę, malonų ir profesionalų aptarnavimą. Jis ne tik man padėjo užsakyti detales, bet ir padėjo suprasti kokių man reikia :) AČIŪ
Atsakyti
O Varge tu vargeli, užuojauta Sostenos darbuotojams su TOKIOMIS poniomis ir Stiprybės bei kantrybės. Vis dėl to PILNATIS žmonėms įtaką didelę daro.
Atsakyti
Nutarę įsigyti naujo auto, užsukome į KAUNO SOSTENĄ.Viskas gražu auto turime, tačiau automobilis pateko į auto įvykį.Užsiregistravome remontui ir laukiame, kol pataisys dažymo kamerą, , sugedusi, ,.Pažada paskambinti.Nesulaukę skambučio, skambiname patys, maždaug po 3 sav.Kamera sutaisyta, dabar laukiame, kol užsakys ir gaus naujas duris, tai trunka 2 sav.Vėl paskambinus patiems, pasako, kad galima atvaryti mašiną.Nuvarome (antradienis), informuoja, kad mašiną atiduos penktadienį jau suremontuotą.Pirmadienįvėl skambiname patys.Pasirodo dažų neturi reikia užsakyti (o kartu visko nebuvo galima).Laukiame.Vėl po sav. pasiteiravus, kaip reikalai, išgirstame, kad dažai blogi, bet dažysim.Pagaliau važiuoju passimti mašinos (SUTAISĖ).Penktadienis, maždaug po 1.5 mėn.Įėjus į serviso aptarnavimo skyrių, pasitinka penki sėdintys priėmėjai.Paklausus į ką kreiptis dėl mašinos atsiėmimo visi kantriai tyli.Klausimą pakartojus 3 k.vienas sugalvoja, kad gal jis, iškart puola ieškoti dokumentų ir rodo kur pasirašyti.Pasirašyti atsisakau, noriu pamatyti suremontuotą auto.Tai va.Pakeistos daužtos galinės durelės, nudažytos (blogai, matosi įdubimai).Priekinės (sveikos buvo) matosi įbrėžimas.Pasiteisinimas:gal meistrai įbrėžė.Viena daužta detalė visai nepakeista.Paaiškinimas:pakeisim, detalę turim 10 min. darbo, mašiną palikite iki antradienio.Nesuprantu, kam liepia pasiimti mašiną, jei dar ne visos dalys pakeistos (o gal praslysim, dalį nurašysim, o klientas nepastebės.) Deja pastebėjo.Dar po savaitės pakeitė (dirbo 5 min.).Dabar laukiu dokumentų. Visa tai tęsiasi nuo rugpjūčio 21 d.Išvada:žemas klietų aptarnavimo lygis, atmestinas bendravimas, apgailėtina darbų kokybė ir juokingi pasaiškinimai.Gaila, kad automobilio markę gadina jų atstovai Lietuvoje.
Atsakyti
Esu nepatenkintas Sostenos Volvo serviso darbo organizavimu Vilniuje. Apie aukštas kainas rašė jau ne vienas serviso klientas ir aš, nors esu pensininkas, sutinku mokėti aukštą kainą už serviso paslaugas jeigu jos bus suteiktos greitai ir kokybiškai. Vilniaus Sostenoje savo automobiliui jau du kartus prisiėjo keisti kuro įpurškimo purkštukus. Darbo viso apie porą valandų, bet kiekvieną kartą prisiėjo automobilį palikti 4-5 dienoms, nes servisas neturi purkštukų. Visą šitą laiką reikia laukti kol purkštuką atveš iš Švedijos. Nejaugi servisas, atstovaujantis Volvo visoje Respublikoje, negali turėti atsargoje kelių dažniausiai gendančių detalių, kad greitai galėtų suremontuoti kliento automobilį. Sostenai kliento sugaištas laikas visai nerūpi.
Atsakyti
sveiki, jau 15 mtu vazineju tik su Jusu imones aptarnaujamais automobiliais Volvo. Šiuo metu isigijau volvo 2011 s80 3.2. atsirado problema su vienu iš automobilio davikliu. (ekologiniu Anti-tamper) kadangi norėjau konsultacijos dėl automobilio gedimo paskambinau i Klaipėdos Sostena ir labai labai nusivyliau serviso priėmėjo žiniomis apie Volvo automobilius nors manyčiau volvo atstovybės servisas apie savo automobilį turėtu žinoti viską. prieš skambinant i KL Sostena apie mano automobilio gedima išsiaiškinau praktiškai viską tik norėjau sužinoti kaip man gali padėti Sostena išspręsti šia problemą. serviso priėmėjas ne tik kad nežinojo apie ką aš kalbu bet dar sugebėjo pasakyti man kad aš pats nesuprantu apie ką kalbu bandė man aiškinti kad to apie ką aš pasakoju Volvo automobilyje nėra, aiškinant kad esant šio daviklio problemai skydelyje užsidega generatoriaus krovimo problemos įspėjimas išvis pasakė kad taip nebūna, o deja būna. ilgiau su juo nebekalbėjau. Paskambinau iškart po to į Vilniaus sostenos servisą ir supratau kas yra geras priėmėjas su geromis žiniomis. Mane nustebino ne tik malonus bendravimas bet ir įsigilinimas į mano automobilio problemą, pasiūlymai kaip pašalinti gedimą ir supratimas apie ką aš kalbu ir galu gale po aptartos problemos pasiūlymas automobilį sutvarkyti. po to užsakiau reikiama detalę Klp sostenoje kai buvo gauta detalė sulaukiau skambučio, kad cituoju "gavom kažkokį Jūsų užsakytą daviklį" KAŽKOKĮ jie net nežino kas tai ir ką jis daro. siūlyčiau Klp Sostenai truputi pasidomėti Jūsų serviso priėmėjo žiniomis.
Atsakyti
Noriu padėkoti jūsų įmonės darbuotojui Ąžuolui, dirbančiam Sostena Vilnius, Ukmergės g. 280, Vilnius.
Šių metų birželio viduryje atvežiau Renault Megane kupe apžiūrai, pasisekė, kad Ąžuolas buvo tas žmogus, kuris priėmė automobilį. Neatsimenu, kada teko patirti tokį nuoširdų ir auktšo lygio klientų aptarnavimą. Aukštas lygis nuo pat mašinos priėmimo iki remonto darbų suplanavimo bei išsamaus paaiškinimo kaip ir ką reiktų daryti. Nepaisant to, kad puikiai pasirūpino klientu taip pat davė naudingų patarimų kaip prižiūrėti mašiną ir t.t.
Yra įsitikinimas, kad neverta ar neapsimoka darytis remontų autorizuotose servisuose. Man ne tik, kad padarė tai kas buvo aptarta, bet taip pat nemokamai sutvarkė neveikiančią lemputę bei dar keletą smulkmenų. Verta. Ne tik dėl atliktų darbų kokybės, bet ir dėl ten dirbančių žmonių.
Vien dėl Ąžuolo kitą kartą rinksiuosi tik Sosteną ir net negalvosiu apie alternatyvas!
Atsakyti
Nuvariau masiniuka I siauliu sostena nes kompas raso kad kazkas su stabdziais. Pakeite bereikalingai stabdziu kaladeles. Kai reikejo tik laidukus sujungti kuriuos pats radau nors as ne meistras. O gal ir meistras
Atsakyti
Kauno Sostena: žema klientų aptarnavimo kokybė, akivaizdžiai negatyvi atmosfera pačių darbuotojų tarpe, nemandagus ir atmestinas bendravimas (kai paaiškėjo, kad atvaryta auto yra nauja ir brangi - tonas kaip mat pasikeitė, bet jau buvo vėlu). Na ir galiausiai - su sveiku protu susipykę darbų įkainių prasme (išsiblaivykit, ponai), arba tiesiog orientuoti vien į garantinį remontą. Negrįšiu nei už ką.
Kristina Vaitiekūnienė
2017-01-20 10:46:59 IP 27p49k1g
Atsakyti
Laba diena,
nuoširdžiai noriu padėkoti Vilniaus "Sostenos" (Volvo centro autoservizo) darbuotojams, ypač darbuotojui Giedriui, kad skubiai suteikė reikalingą pagalbą, net baigiantis darbo pabaigai ir nepaliko bėdoje. Atvažiavau vakar (2017.01.19) vakare, pajutusi, kad mūsų Volvo S60 vos važiuoja, trūkčiodama, "drebėdama" ir t.t. Na, moterims susidūrus su automobilio techniniais gedimais, dažniau apima panika, ypač jei esi ne vietinė, nežinai kur kreiptis. Buvau stabtelėjusi dar dviejuose autoservizuose, viename bent kapotą pakėlė, pažiūrėjo ar akivaizdžiai nesimato problemos, nors žmogus ne mechanikas ir ne elektrikas, kitame (netolimi kaimynai) sureagavo su nežymia ironija (išsigandusi moterėlė prašo pagalbos, o jie sau toliau sėdi aplink staliuką ir laido juokelius, gerai, kad bent nurodė kur pavažiuoti). Minėtas darbuotojas Giedrius, iškarto sureagavo į prašymą, įsivarė mašiną, prijungė kompiuterį, atėjęs paaiškino, kokia problema (vieno cilindro kaitinimo ritė, kitaip "babina", skendo vandenyje po prieš gerą mėnesį plauto variklio, ją išėmę nuvalė nuo susidariusių kalkių apnašų, išdžiovino drėgmę ir sutvarkė problemą. Padrąsino, kad galiu grįžti į Šiaulius, neturėtų kilti bėdų, bet jei ką - nurodė tolesnius žingsnius, ką daryti, kur kreiptis pagalbos ir kt.) Beje, už paslaugą nereikėjo mokėti, tiesiog. Dėkoju Jums visiems, džiaugiuosi, kad mūsų šeima įsigijo " teisingą", jei taip galima išsireikšti, automobilį (ir tai ne užsakyta reklama :)) ir tikrai žinau, kad nuomonė apie "centrus - lupikus" - NETEISINGA. Ačiū dar kartą.
Tavo vardas ar imone
2016-11-27 14:48:21 IP 28mc0f1s
Atsakyti
Trumpai apie Vilniaus Sostena.Daugiau apie ju servisa.
Situacija bonali-kiek atsipalaidavo rankinio stabdziai.Laike vos-vos.
Per stambu ir gana brangu remonta mandagiai paprasiau truputi pareguliuoti ir rankinio stabdzius.
Atsiimant automobili sulaukiu specialisto israsa ir rekomendacijas:mes nuimtume galinius stabdziu bugnus, apziuretume, bet iskart siulome pilna remonta, todel maloniai brukamas sarasas, kur bemaz tuzinas detaliu:stabdziu kaladeles, suportu remkomplektas ir t.t. samata-kosmine.
Dekoju.Viso gero.
uzsukus i UAB Vilgirda, paprasau eistro kiek paeguliuotituos pacius stabdzius.Po pusvalandzio jau suskamba telefonas, meistras pasiule pakeisti kaladeles, kadangi jau nuimti bugnai ir nereikes reguliuoti nes jos jau arti galo.Ok!!!
Po valandos atsiimu automobilisu pakeistom kaladelem.Psio!Visodarbo su detalem kaina vos 45 Euro su PVM ir garantija.
Sostena brukosi su preliminaria saskaita 170 Euro.Gerai bent neitrauke i saskaita kokiu labratorijos ekspertizes testu, nustatant kaladeliu chemines sudeties bei Renault atstovo Prancuzijoje konsultacijos telefonu.
Gal kita karta, paprasius tesiog smulkesnes ir APOKAMOS paslaugos nereikes brukti nesamoningo saraso noint pasipinigauti?jeizmogus paprase pakeisti zvakes tai nebutina keisti visu laidu, tepalu, filtru, daryti varyklio diagnostika bei bandomaji vaziavima, ka?
Atsakyti
Rimantas 2016-11-18 16:05:49
Siandien buvau Panevezyje sostenoje garantiniam aptarnavimui. Gyvenu Vilniuje, taciau del didelio darbo kruvio Vilniaus sostena priimti aptarnavimui nesugebejo.Noriu padekoti Panevezio sostenos darbuotojams uz malonu bendravima ir kokibiskai atliktus darbius, ko negaleciau pasakyti apie Vilniu. Vilniaus sostenai linkiu pasitempti ir prilygti kolegoms Panevezyje.
Tu d*****s visai? Ar čia Sostena pasislėpus taip žmonėm atsakinėja??
Pažiūrėčiau kaip tu prisuktum tuo varžtus, be specialių replių.
Atsakyti
ramunas 2016-09-14 11:13:42
pries gerus du menesius kreipiausi i sostenos atstovus panevezyje del to kad po renault scenik po motoro keitimo automobilis neuzsiveda, gal jie atras priezasti.prieme man ta automobili su pazadais kad uzvesim.bego laikas bet niekas nesidare.is pradziu sake neprieinam dar prie jusu masinos.po kiek tai laiko priejo zejo elektrikas, padare isvadas kad blogas degimas bent jiem parode prijungtas kompiuteris.man paciam paskambinus i sostena gavau atsakyma kad siuo metu musu meistras kuris galetu tai sureguliuoti turi bileteni, kada gris i darba nezino.gerai tada nutariau nebelaukti ir pasiimti masina ir duoti kitiem.praejusios savaites 2016.09.05 pirmadieni atsiemes masina is sostenos daviau kitam meistrui.ta pacia diena jis man paskambino ir pasake kad reikalingas auto elektrikas nes jis negali prisijungti prie masino kompiuteriu.uz savaites auto elektrikas man atidave masina uzvesta.verdiktas tas kad priezastis el dalies nesklandumai.kyla klausimas man toks ka ten veike jusu meistrai prie masinos jai nesugebejo nustatyti gedimopralaike gal daugiau kaip menesi..yra toks pasakymas is senu mokyklos laiku ZIURI I KNYGA IR MATO SPYGA.paskysiu tik tiek kad jusu meistrai niekam tike ir kitiem perduosiu kad nevaziuotu remontuoti masinu
Kyla klausimas, kokio velnio davėte Sostenai taisyti, jeigu sutvarkė kitas meistras? Ar jūs neturite kur pinigų dėti? Ar tikėjotės jog KITŲ darytų meistrų darbą pataisys? Kažkaip nesueina galai čia. Ar tiesiog užsimanėte neigiamą komentarą parašyti?
Atsakyti
Volvo XC60 2016-01-11 19:26:07
Buvau šiandien Sostena Volvo servise Kaune, reikėjo prisukti šoninių slenksčių apdailas, atvažiavau jau su nusuktais paprastais slenksčiais. Žodžiu, meistrai nieko nemoka, kaip prisukti slenksčius žiūri į kompą ir telefoną, toks vaizdas kad niekad to nėra darę. 8 varžtus suko 2.45 val. Prieš tai, niekas neinformavo kad darbai užtruks tris valandas, galvojau kad pusės valandos užteks porai varžtų užsukti.
Atvažiavau būtent į Volvo servisą atlikti šio darbo, vien tik dėl to kad tikėjausi malonaus greito ir supratingo aptarnavimo, bet labai nusivyliau.
Tris valandas sukti 8 varžtus ir už tai mokėti 150 eurų man atrodo didžiausia nesąmonė, bent jau į Kauno Sosteną tikrai niekada negrįšiu.

p.s.
Dabar aišku kodėl dažnai nepavyksta prisiskambinti į Sosteną, nes darbuotojai ragelio tiesiog nekelia. O poto kaip kam perskambina.
Tris valandas sėdėjau, tai tikrai mačiau.

Sėkmės!
Būnant tokiu puikiu meistru, reikėjo pačiam prisisukti tuos 8 varžtus. Jeigu kvailas esi, tai ir moki už kvailumą. O dar girtis viešai...... Kvailumo viršūnė
Atsakyti
Siandien buvau Panevezyje sostenoje garantiniam aptarnavimui. Gyvenu Vilniuje, taciau del didelio darbo kruvio Vilniaus sostena priimti aptarnavimui nesugebejo.Noriu padekoti Panevezio sostenos darbuotojams uz malonu bendravima ir kokibiskai atliktus darbius, ko negaleciau pasakyti apie Vilniu. Vilniaus sostenai linkiu pasitempti ir prilygti kolegoms Panevezyje.
Atsakyti
pries gerus du menesius kreipiausi i sostenos atstovus panevezyje del to kad po renault scenik po motoro keitimo automobilis neuzsiveda, gal jie atras priezasti.prieme man ta automobili su pazadais kad uzvesim.bego laikas bet niekas nesidare.is pradziu sake neprieinam dar prie jusu masinos.po kiek tai laiko priejo zejo elektrikas, padare isvadas kad blogas degimas bent jiem parode prijungtas kompiuteris.man paciam paskambinus i sostena gavau atsakyma kad siuo metu musu meistras kuris galetu tai sureguliuoti turi bileteni, kada gris i darba nezino.gerai tada nutariau nebelaukti ir pasiimti masina ir duoti kitiem.praejusios savaites 2016.09.05 pirmadieni atsiemes masina is sostenos daviau kitam meistrui.ta pacia diena jis man paskambino ir pasake kad reikalingas auto elektrikas nes jis negali prisijungti prie masino kompiuteriu.uz savaites auto elektrikas man atidave masina uzvesta.verdiktas tas kad priezastis el dalies nesklandumai.kyla klausimas man toks ka ten veike jusu meistrai prie masinos jai nesugebejo nustatyti gedimopralaike gal daugiau kaip menesi..yra toks pasakymas is senu mokyklos laiku ZIURI I KNYGA IR MATO SPYGA.paskysiu tik tiek kad jusu meistrai niekam tike ir kitiem perduosiu kad nevaziuotu remontuoti masinu
Atsakyti
Prieš keletą metų teko apsilankyti Klaipėdos sostenoj. Problema kad mano Volvo XC 70 nebeveikė galinis tiltas. Paprašiau kad nustatytų kuri konkrečiai detalė sugedo ir kokios man ieškoti. Pralaukus porą valandų atnešė vadybininkas sąskaitą 160 litų. Išvada, , Neveikia galinis tiltas". Tai va kokie, , meistrai " ten sėdi. Gaila kad gerą automobilių gamintojo markę apdergia tokie atstovai.
Atsakyti
Ačiū Edvardui Lukoševičiui
Jaguar | Land Rover Serviso Vadovui,
už operatyvią ir profesionalią pagalbą perkant naudotą automobilį.
Atsakyti
Keičiau tepalus automobiliui Renaul Captur Sostenos Panevėžio padalinyje. Tai mechanikas tepalus išleido iš greičių dėžės ir po to į variklį supylė naują tepalą. Aišku tepalas pradėjo per viršų tekėti. Gerai kad serviso priėmėjas pamatė, o tai neaišku kuo būtų pasibaigę. Kitas atvejas - tam pačiam automobiliui pažeidžiau priekinę dešinę padangą. Nuėmęs ją nuvežiau į kitą servisą suremontuoti. Tai meistrai niekaip negalėjo suprasti kaip aš tos padangos šom\ną galėjau pažeisti. Jų manymu, pažeista buvo padangos vidinė pusė, o aš sakiau, kad tai išorinė. Viskas paaiškėjo po to, pasirodo Sostenoje padangos atvirkščiai buvo sumontuotos t.y. išorinė pusė sumontuota į vidinę. Nors ant padangos aiškiai parašyta kuri vidinė, kuri išorinė. Dar galiu pasakoti ir pasakoti. Patarimas - jeigu nori problemų už brangią kainą, važiuok į Sosteną. Turėsi garantuotai.
Atsakyti
Buvau šiandien Sostena Volvo servise Kaune, reikėjo prisukti šoninių slenksčių apdailas, atvažiavau jau su nusuktais paprastais slenksčiais. Žodžiu, meistrai nieko nemoka, kaip prisukti slenksčius žiūri į kompą ir telefoną, toks vaizdas kad niekad to nėra darę. 8 varžtus suko 2.45 val. Prieš tai, niekas neinformavo kad darbai užtruks tris valandas, galvojau kad pusės valandos užteks porai varžtų užsukti.
Atvažiavau būtent į Volvo servisą atlikti šio darbo, vien tik dėl to kad tikėjausi malonaus greito ir supratingo aptarnavimo, bet labai nusivyliau.
Tris valandas sukti 8 varžtus ir už tai mokėti 150 eurų man atrodo didžiausia nesąmonė, bent jau į Kauno Sosteną tikrai niekada negrįšiu.

p.s.
Dabar aišku kodėl dažnai nepavyksta prisiskambinti į Sosteną, nes darbuotojai ragelio tiesiog nekelia. O poto kaip kam perskambina.
Tris valandas sėdėjau, tai tikrai mačiau.

Sėkmės!
Atsakyti
pirkome is salono nauja dacia duster, siauluose.vieni gedimai automobilio, garantija galioja, bet kai reikia remontuoti, tai siauliu serviso padalinyje, vadovai issisukineje, kad ne ju reikalai, manau kreiptis i kainu konkurencine tarnyba, kad pareklamuotu is blogos puses, tokius darbuotojus
Karolis turiu renault thalia
2015-11-06 13:27:02 IP 2i24urnl
Atsakyti
Buvau sostenoje pagal garantini aptarnavima. Bego tepalai is greiciu dezes, sake, kad sutvarke. Tikiu. Bet mieli ponai, atsiemiau masina su kreivu vairu, ratai priekiniai ziuri i isore (kas zino kaip jie turi atrodyt tai supras) ir dar kabino makaronus, kad atliko kazkoki kelio testa.... Eikit jus n.... su savo tokiu servisu, jei jau garantiniam taip elgetes, tai ko man pas jus vaziuot masinos tvarkyt. Garaziniai TIKRAI ne kiek ne prasciau dirba. -1 klientas, gailiuosi, kad pas jus dar pirkau ratlankius masinai.
Atsakyti
sostenai 2014-06-22 14:07:44
Tikrinau pries perkant automobilį sostenoje kaune tai tokiu idiotų dar nemates. Negali nustatyti ar auto dazytas ar ne nes jis neva purvinas (nors buvo svarus). Prirase tokiu nesamonių kad neveikia garso signalas nors puikiai veikia nesidarineja a daiktadeze nors darinejasi ir kitu smulkmenu. Asilu asilai.
Kiek suprantu Asilas tik jūs, pagal parašymą. Ir kiek suprantu perekūpas. Tad visada viskas blogai, nes mašina geriausia būna pačio pardavinėjama.
Atsakyti
Ir dar viena klienta prarado. Kreipiausi del tepalu dinginejimo ir ju pakeitimo, pasiule tech. prieziura su pazadais nuodugniai patikrinti, pakeisti kas priklauso pagal rida ir nuplauti. Pakeite tepalus ir kelis filtrus, nenuplove. Po menesio auto sugedo, pasirodo leido tepalus, uzpyle generatoriu, taip pat buvo pjaunamas dirzas, reikejo keisti guolius ir skriemuli, kitam servise nustate jog vietoj riebokslio istatyta kitos auto detale. Panasu kad SOSTENA nieko netikrino, tik pakeite teplaus ir filtrus uz ka paeme ganetinai ne kuklius pinigus. Dar pateike pasiulyma pakeisti sarnyra uz 190EUR, kai kitame normaliam servise (ne garaziniam) tai padare uz 79EUR. Taiko svediskas kainas, o dirba atmestiniau nei savamoksliai meistreliai garazuose. Kaip kompensacija pasiule butaforine nuolaida (pvz nuo 112EUR nuleido iki 95EUR), lyg tai kompensuotu patirtus papildomus 500EUR nuostolius.
Atsakyti
Del nemokejimo bendrauti ir konsultuoti, prarandate dar viena klienta.
Atsakyti
Tikrinau pries perkant automobilį sostenoje kaune tai tokiu idiotų dar nemates. Negali nustatyti ar auto dazytas ar ne nes jis neva purvinas (nors buvo svarus). Prirase tokiu nesamonių kad neveikia garso signalas nors puikiai veikia nesidarineja a daiktadeze nors darinejasi ir kitu smulkmenu. Asilu asilai.

Taip pat rekomenduojame

ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
TOKVILA
TOYOTA

Adresas: Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Apie UAB „Tokvila“ buvo įkurta 1994 metais. Tai yra pirmasis, didžiausias Japonijos automobilių gamintojos TOYOTA pardavimo, techninio aptarnavimo ir remonto centras Lietuvoje ir bene vienintelis toks - Vilniaus miesto centre. Erdviame ir moderniame, apie 4000 kv. metrų plotą užimančiame TOYOTA centro pastate yra...
Autojuta
VOLKSWAGEN | AUDI | SEAT

Adresas: Chemijos g. 8, LT-51344 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB “Autojuta” - oficialus VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT atstovas Lietuvoje. Prekyba naujais ir naudotais VOLKSWAGEN, AUDI ir SEAT automobiliais, originalios dalys ir aksesuarai, automobilių diagnostika, priežiūra ir servisas, garantinis ir pogarantinis aptarnavimas. VOLKSWAGEN komercinis transportas – prekyba...
ARHEVA
Adresas: Molėtų g. 3, LT-92308 Klaipėda.
Veiklos sritys: automobilių pervežimas; automobilių prekyba; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; transporto paslaugos.
Mūsų tikslas yra surasti transportavimo poreikių geriausią sprendimą mūsų klientams, visada užtikrinant aukštus kokybės standartus, saugumą ir dėmesį pristatymo terminams. Atliekame krovinių ekspedijavimą, sandėliavimą, perkrovimą, muitinės tarpininkų paslaugas. Visi konteinerių kroviniai yra apdrausti CMR draudimu.
CV Group
carVertical - automobilio patikra pagal VIN numerį

Adresas: Visorių g. 2, LT-08300 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; automobilių prekyba.
„carVertical“ tikslas – kiekvienam automobilių pirkėjui visame pasaulyje pasiūlyti autentišką, nesuklastotą informaciją apie konkrečią transporto priemonę ir palengvinti mašinos priežiūrą ją įsigijus. „carVertical“ surenka kiek įmanoma daugiau informacijos apie transporto priemonę iš įvairių šaltinių, įskaitant...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Sutrikus tiekimui daliai žmonių atšauktas skiepijimas "Moderna"
Sutrikus tiekimui daliai žmonių atšauktas skiepijimas "Moderna" 04-23 16:59
Gamintojui pakeitus "Moderna" vakcinos tiekimo Lietuvai tvarką, teko atšaukti arba nukelti daliai žmonių suplanuotą skiepijimą šia vakcina.
Lietuva – ES piratavimo lyderė: sutariama, kad teisinis reguliavimas – neefektyvus, žadami pokyčiai
Lietuva – ES piratavimo lyderė: sutariama, kad teisinis reguliavimas – neefektyvus, žadami pokyčiai 04-23 16:54
Pagal piratinio turinio vartojimą Lietuva užima 2 vietą tarp visų Europos Sąjungos šalių, skelbia intelektinės nuosavybės tarnybos (EUIPO) ataskaita. Šiandien, autorių teisių dienos proga, vyko...
SAM planuoja tris sveikatos priežiūros sistemos reformas už 267 mln. Eur
SAM planuoja tris sveikatos priežiūros sistemos reformas už 267 mln. Eur 04-23 16:22
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) penktadienį pranešė inicijuojanti sveikatos priežiūros sistemos reformas, kurios sustiprintų sistemą nuo galimų grėsmių. Jos kainuos 267 mln. Eur.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

AT&T 31,36 +4,15%
Ford 11,94 +1,79%
Macy's 16,90 +1,38%
Harley-Davidson 48,07 +1,24%
Oracle 74,87 -2,33%
NVIDIA 594,01 -3,32%
Twitter 64,31 -4,49%
Western Digital 66,26 -4,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 8470,94 +6,26%
Jautiena 4,66 +4,48%
Auksas 1808,17 -3,15%
Vištiena 1,81 0,00%
Dyzelis 1,79 +13,29%
Apelsinai 0,58 -7,94%
Ryžiai 557,00 +2,20%
Dujos (JAV) 5,07 +89,89%