Esu labai patenkinta roletais diena - naktis, kuriuos užsakiau, išmatvaimai atitiko, labai greitai gavau prekę. Tikrai rekomenduoju. Ačiū, tikrai ir kitą kartą rinksiuosi Jus.
Sveiki, Ramūnai,
net nežinojau, kad Lietuvoje yra taip dirbančių įmonių. Viskas puikiai! Jūs fantastiški. Nežinau, ką dar galėtumėt patobulinti. :)
Dar turiu porą langų, tikrai pas Jus užsakysiu. Gaila, kad anksčiau apie Jus nežinojau. Visa ko geriausio...
Dariau dideli uzsakyma, uzsakymas atliktas sestadieni, o gaminiai gauti jau treciadieni. Labai operatyviai (vos per krleta dienu) ivykde uzsakyma, malonus darbuotoju bendravimas, kokybiski gaminiai. Tik geriausi atsiliepimai. Sekmes imonei
Užsakymą gavau per 2 darbo dienas po užsakymo pateikimo, tiesiogine prasme išgelbėjo mano KALĖDAS, nes buvau pamiršęs užsakyti anksčiau gavau ir dovanų. Buvo įdėtas kalendorius, tušinukas, daugkartinio naudojimo maišelis, nuolaida sekančiam apsipirkimui. Labai ačiū solemlux KOMANDAI. Daugiau pirksiu tik pas jus, rekomenduoju VISIEMS. Labai pigu, bet kokybė NEPRIEKAIŠTINGĄ. Ačiū
Roletai diena naktis puikiai atitiko išmatavimus, kokybę. Kaina nedidelė, palyginus su kitų gamyba. Pristatymas labai greitas vos 2 d.d nuo užsakymo! O taip pat labai nustebino dovanėlės! 10 balų!!!
Esu labai maloniai nustebinta ypatingai greitai ir kokybiškai pagamintais roletais. Užsisakiusi internetu roletus gavau po dviejų dienų, medžiagos pavyzdžiai taip pat buvo pristatyti labai operatyviai. Tikrai visiems rekomenduoju.
Nežinau kaip kituose miestuose, bet Alytuje tai niekam NEREKOMENDUOJU. Birželio mėnesį užsisakėme roletus, 4 savaites laukėm ir kaina buvo 113 eurų. Šiandien pasiskambinu +370 615 44232 pasakau visus matavimus, audinio kodą (visa informacija iš birželio mėnesio užsakymo lapelio) ir kaina 170 eurų. Kaip paklausiau kodėl toks didelis skirtumas gavau atsakymą:
- Aš irgi noriu važinėti su FERRARI, bet kaip neturiu pinigų, tai važinėju AUDI.
Po tokio atsakymo palinkėjau" geros dienos " ir baigiau pokalbį.
Šiam darbuotojui galiu palinkėti jeigu ir ateitį taip bendraus su klientai tai ne tik AUDI, bet ir paspirtuku nevažiuos.
Rekomenduoju imone Solemlux. Pirkau plisuotas zaliuzes naudojant ju el-parduotuve. Viskas vyko sklandziai, zaliuzes pagamino ir issiunte per kelias dienas. Davau dar smulkiu dovaneliu. O zaliuzes tiko puikiai. Likau labai patenkintas
Matau tik blogus atsiliepimus dėl šios įmonės, greičiausiai dėl musų, lietuvių, mentaliteto. Mūsų įmonė dirba su interjero dizainu ir ne vieną kartą esame parekomendavę šią įmonę savo klientams. Lyg šiol negavome jokių blogų atsiliepimų. Be to, derėtų įvertinti Solemux įmonės darbuotojus, kurie išpildė mūsų klientų pageidavimus bei buvo malonūs aptarnavimo metu. Labai didelis ačiū Ingai, kuri visada siekia užtikrinti puikią aptarnavimo kokybę.
Neturiu jokių priekaištų šiai įmonei. Dėjome roletus prieš kokius tris metus ir dabar - viskas labai sklandžiai ir kokybiškai. Tiek vadybininkė, tiek meistras pasirodė labai malonūs, draugiški žmonės... Ačiū bei sėkmės darbuose!
2017 m. rugpjucio menesi Vilniuje, su buvusia vadybininke O.S. susitareme, kad pirksime apsaugines zaliuzes namui. Ju deklaruojama kvm kaina mus tenkino, nuo 46 euru uz kvm, nes pasirinkome standartini varianta.
Atvyko meistras, ismatavo langus (5 vnt). atsiunte komercini pasiulyma, kaina mus tenkino. Sumokejome avansa.
sulaukeme dienos, kai pradejo montuoti zaliuzes. Ir ka jus manote? pasirodo pagamino tik 4 langams. (vieno lango, kuris su durimis, jie paskaiciavo kaip 2 vnt) ir vienas pilnam langui......pritruko zaliuzes. Meistras paaiskino, kad vadybininke skaiciuodama suklydo. savo kaltes (nes jis ir matavo vietoje, nepripazino, pradejo kaltinti mus, tai jus abejojote deti, ar nedeti dar vienam langui. Pazadejo issiaiskinti situacija. nutilo ilgam visi, tiek vadybininke, tiek meistras. Mes vel nuvykome pas vadybininke, pasirodo ji jau nebedirba, o naujoji vadybininke pirma karta isgirdo apie musu situacija, pazadejo isisaiskinti. ok, vel laukimo stadija........ ir staiga mums paskambina, atvezame montuoti likusia zaliuze. mes apsidziaugeme. nes iki to laiko buvo tyla, jokio derinimo, paaiskinimo. taciau sumontavus, meistras mums pateikia dar 265 euru sakaita. kategoriskai atsisakeme moketi, nes tai ju klaida. Jeigu buciau zinojusi is karto, kiek man kainuos visos (bendrai su 265 euru suma) tikrai buciau niekada nepirkusi. nes ju deklaruojama kvm kaina isaugo daugiau nei dvigubai. as atsisakiau pasirasyti saskaita, ir iki dabar nesumokejusi likusios sumos. metus laiko tylejo, dabar terorizuoja zinutemes, kad nesumokejus likusios sumos, kreipsis i teisma. Ok, as to ir laukiu. Tada rasysiu pareiskima i prokuratura del sukciavimo. norejau pasiaiskinti situacija su imones direktorium, isspresti susidariusia nemalonia situacija derybu keliu, bet jau savaite, kasdien skambinu nurodytu +37037223344 numeriu, bet p, Musulas nepasiekiamas. Niekas nesiteikia atsakyti
Zmones mielieji, neturekite reikalu su sia imone, produkcija nekokybiska, 2 langu zaliuzes uzstrigo po menesio. darbuotojai nekompetetingi, ypac meistras (gaila, nezinau pavardes).
Buvau jau suderines visam butui roletus bet taip jau sutapo kad turejau del darbo daug informacijos ieskoti google ir youtube tai galiu pasakyti is principo uzsakiau pas konkurentus nu nes vyrai galima idet reklama viskas cia gerai bet kai negali nei vieno video atsidaryt be tos sus ik tos solemlux reklamos tai atisiprasau truputi reiktu gerbt kitus zmones ir nekisti kaip koks LNK ar kitas degradaves kanaliukas ta reklama na tv jau galima sakyt net neziurabu ir galiu isjungti bet va kad sitaip ikireti ir kad cia rasyciau tai pirmas kartas taip nu bet sake bendradarbis pagelbes ides kazkoki blokeri ir tipo nematysiu ne tik jusu produktu bet ir kitu tikiuosi beje apie jus irgi cia suzinojau bet neabejoju ne as vienas toks "uzknistas" pabeges klientas
GYTIS2018-06-20 16:46:46
Apsilankiau Banginyje, Labai liūdnas vaizdelis. Ten sėdinčios moteriškės labiau linkusios paprieštarauti, pasiginčyti nei išklausyti klientus ir jiems padėti. Pradėjus bendrauti su viena "konsultante" dėl roletų įsiterpė kita sedėdama ir negirdėdama apie ką šnekama. Pasakius jei, kad negirdėjot ir šneka yra apie roletus. Pasiteiravus kaip teisingai išmatuoti, viena pasakė nežinau o kita liepė pažiūrėti Youtube. Pasakius jus juokaujat, liepė "nusiraminti". Ta pati problema su internetiniu puslapiu. Atsakymų nesulaukiama o kai paskambinta pradėjo pyktintis, kad ne tam miestui skambinu ar siunčiu užklausas. O tinklapis turi savas užklausos formas ir nėra nurodyta kur užklausa siunčiama. Tad nuspręsta nerizikuoti ir rinktis patikimesnius roletų gamintojus.
Laba diena, p. Gyti,
Dėkojame už Jūsų pastabas ir nuoširdžiai atsiprašome, kad negavote tinkamo aptarnavimo. Mūsų sukurtame vaizdo įraše itin detaliai pavaizduota, kaip teisingai matuoti ritinines žaliuzes, ko gero, vadybininkės tą ir norėjo pasakyti, kad liktumėte informuotas teisingai. Bet kuriuo atveju labai apgailestaujame, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių, tačiau dėkojame už atsiliepimą - tai paskatins mus daugiau orientuotis į kliento poreikius.
Edita2018-07-31 14:28:28
Niekada niekam nepatarsiu turėti reikalų su šia įmone. Užsakėme roletus birželio 6 dieną, žadėjo pagaminti po 2 savaičių, tačiau užsakymas iki galo neįvykdytas iki šiol. Merginos iš Banginio salono vis žada išsiaiškinti situaciją ir paskambinti, bet skambučio niekaip nesulaukiam, tenka skambinti patiems, kad išgirstume eilinį "mes jums perskambinsime". Gerai, kad sumokėjome tik avansą, jei būtume sumokėję visą sumą, niekas su mumis turbūt iš viso nebesikalbėtų. Jau nebetenkame kantrybės toliau laukti, greičiausiai teks užsakinėti roletus kitur.
Laba diena, p. Edita,
Labai atsiprašome už susidariusius nesklandumus ir vėlavimą suteikti Jums kokybiškas paslaugas. Kartais nutinka, kad tam tikrų audinių, kuriuos pasirenka klientai, neužtenka pilnam užsakymo vykdymui, dėl to gamybos ir montavimo terminas pailgėja. Bet kuriuo atveju stengiamės informuoti mūsų klientus dėl pavėluotų užsakymų, tačiau dėl itin didelio užsakymų srauto ir žmogiškojo faktoriaus, buvote neinformuota.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir nuoširdžiai apgailestaujame.
Ingrida2018-08-16 09:08:49
Is pat pradziu buvau labai nustebusi, kad tokias paslaugas teikianti imone dirba tik nuo 8.00-17.00 ir nedirba sestadieniais. Teko tartis del susitikimo darbo diena ir veluoti i darba. Sutarem, kad meistras atvaziuos 8.00 val. ryto. Kai 8.15 niekas neatvaziavo ir net nesusisieke nusprendziau nebelaukti. Man iseinant is namu atvyko meistras ir kai pasakiau, kad nebegaliu uzsilaikyti ir paskambinusi sutarsiu atvykima kitam kartui, meistras pasake, kad jis irgi turi daug darbo ir kita karta pas mus nebeatvyks!
Kyla naturalus klausimas, jei imone dirba nuo 8.00 tai del kokio darbo meistras gali veluoti pas savo pirma klienta per diena?
Nepatiko izulus bendravimo tonas. As esu kliente ir tas zmogus kuris leis imonei uzdirbti, todel tikrai toks aptarnavimas yra nepriimtinas.
Laba diena, p. Ingrida
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir Jums kilusių nesklandumų. Visada stengiamės punktualiai ir kokybiškai teikti paslaugas, ir Jūsų atveju tiesiog įsivėlė žmogiška klaida.
UAB "Žaliuzių pasaulis" meistro darbo laikas yra nuo 8:00 iki 17:00, salonas dirba ilgiau - nuo 8:00 iki 20:00 darbo dienomis, ir nors visada itin stengiamės derintis prie visų mūsų klientų, kartais tai nepavyksta, tačiau ieškome alternatyvų ir būdų, kaip galėtume išspręsti problemas laiko atžvilgiu.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, ateityje atsižvelgsime į Jūsų pastabas ir stengsimės vengti panašių klaidų.
Is pat pradziu buvau labai nustebusi, kad tokias paslaugas teikianti imone dirba tik nuo 8.00-17.00 ir nedirba sestadieniais. Teko tartis del susitikimo darbo diena ir veluoti i darba. Sutarem, kad meistras atvaziuos 8.00 val. ryto. Kai 8.15 niekas neatvaziavo ir net nesusisieke nusprendziau nebelaukti. Man iseinant is namu atvyko meistras ir kai pasakiau, kad nebegaliu uzsilaikyti ir paskambinusi sutarsiu atvykima kitam kartui, meistras pasake, kad jis irgi turi daug darbo ir kita karta pas mus nebeatvyks!
Kyla naturalus klausimas, jei imone dirba nuo 8.00 tai del kokio darbo meistras gali veluoti pas savo pirma klienta per diena?
Nepatiko izulus bendravimo tonas. As esu kliente ir tas zmogus kuris leis imonei uzdirbti, todel tikrai toks aptarnavimas yra nepriimtinas.
Niekada niekam nepatarsiu turėti reikalų su šia įmone. Užsakėme roletus birželio 6 dieną, žadėjo pagaminti po 2 savaičių, tačiau užsakymas iki galo neįvykdytas iki šiol. Merginos iš Banginio salono vis žada išsiaiškinti situaciją ir paskambinti, bet skambučio niekaip nesulaukiam, tenka skambinti patiems, kad išgirstume eilinį "mes jums perskambinsime". Gerai, kad sumokėjome tik avansą, jei būtume sumokėję visą sumą, niekas su mumis turbūt iš viso nebesikalbėtų. Jau nebetenkame kantrybės toliau laukti, greičiausiai teks užsakinėti roletus kitur.
Apsilankiau Banginyje, Labai liūdnas vaizdelis. Ten sėdinčios moteriškės labiau linkusios paprieštarauti, pasiginčyti nei išklausyti klientus ir jiems padėti. Pradėjus bendrauti su viena "konsultante" dėl roletų įsiterpė kita sedėdama ir negirdėdama apie ką šnekama. Pasakius jei, kad negirdėjot ir šneka yra apie roletus. Pasiteiravus kaip teisingai išmatuoti, viena pasakė nežinau o kita liepė pažiūrėti Youtube. Pasakius jus juokaujat, liepė "nusiraminti". Ta pati problema su internetiniu puslapiu. Atsakymų nesulaukiama o kai paskambinta pradėjo pyktintis, kad ne tam miestui skambinu ar siunčiu užklausas. O tinklapis turi savas užklausos formas ir nėra nurodyta kur užklausa siunčiama. Tad nuspręsta nerizikuoti ir rinktis patikimesnius roletų gamintojus.
Viktorija2018-04-08 15:29:10
Nežino kiek kainuoja jų produkcija. Užėjus į saloną informavo, jog kainuos nurodyto dydžio roletai su atitinkama medžiaga kainuos iki 80 eur, atvykęs meistras paskaičiavo 130 eur, atsisakius pirkti po pusvalandžio paskambino konsultantė ir pasakė, kad kainuos 100 eur. Tikrai nesudaro patikimumo įspūdžio.
Laba diena p. Viktorija. Dėkoju už išsakytas pastabas. Norėčiau paaiškinti susiklosčiusią situaciją. Ritininių žaliuzių kainos priklauso nuo pasirinkto audinio, mechanizmo tipo, konstrukcijos spalvos ir kitų faktorių. Salone vadybininkės buvo paprašyta suskaičiuoti preliminarią kainą su akcijiniais (pigiausiais) audiniais bei preliminariais matmenimis. Meistrui atvykus į objektą, buvo išsirinktas brangesnis vokiškas audinys, tad meistras suskaičiavo didesnę sumą. Vadybininkė, sužinojusi apie susiklosčiusią situaciją, iš karto pasiūlė maksimaliausią galimą nuolaidą, ir paaiškino, kodėl kaina kitokia. Apgailestauju, kad šis situacijos sprendimo būdas jūsų netenkino. Gražios dienos.
Nežino kiek kainuoja jų produkcija. Užėjus į saloną informavo, jog kainuos nurodyto dydžio roletai su atitinkama medžiaga kainuos iki 80 eur, atvykęs meistras paskaičiavo 130 eur, atsisakius pirkti po pusvalandžio paskambino konsultantė ir pasakė, kad kainuos 100 eur. Tikrai nesudaro patikimumo įspūdžio.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Bagdado tarptautinis oro uostas patyrė ataką01-23 13:52 Bagdado tarptautinis oro uostas naktį iš penktadienio į šeštadienį buvo atakuotas trimis sviediniais, pranešė Turkijos valstybinė Anatolijos naujienų agentūra, remdamasi Irako gynybos ministerijos...
Per pandemiją m. parašo ir "Smart-ID" naudojimas išaugo 50%01-23 13:34 Operacijų internete, kurios atliktos patvirtinant mobiliuoju parašu ar asmens tapatybės patvirtinimo programėle "Smart-ID", pernai Lietuvoje atlikta beveik 360 mln. Tai 50% daugiau nei 2019 m...
2021-01-14 13:03:24 IP 2be6c4cp
2021-01-14 08:37:00 IP 2e7r3qbc
2021-01-09 15:24:11 IP 28mbuneh
2021-01-09 07:27:30 IP 2e7r3qc0
net nežinojau, kad Lietuvoje yra taip dirbančių įmonių. Viskas puikiai! Jūs fantastiški. Nežinau, ką dar galėtumėt patobulinti. :)
Dar turiu porą langų, tikrai pas Jus užsakysiu. Gaila, kad anksčiau apie Jus nežinojau. Visa ko geriausio...
2021-01-08 16:26:00 IP 28mbrvis
2021-01-07 11:02:42 IP 2detm5th
2020-12-26 15:14:19 IP 2ju3kur8
2020-12-18 21:14:04 IP 2e7r3sbi
2020-12-05 13:50:35 IP 2e7r3qc2
2020-10-15 14:15:45 IP 2i2504nk
- Aš irgi noriu važinėti su FERRARI, bet kaip neturiu pinigų, tai važinėju AUDI.
Po tokio atsakymo palinkėjau" geros dienos " ir baigiau pokalbį.
Šiam darbuotojui galiu palinkėti jeigu ir ateitį taip bendraus su klientai tai ne tik AUDI, bet ir paspirtuku nevažiuos.
2020-07-20 23:04:42 IP 28m86kh1
2019-04-18 03:31:19 IP 2i2k39jo
Matau tik blogus atsiliepimus dėl šios įmonės, greičiausiai dėl musų, lietuvių, mentaliteto. Mūsų įmonė dirba su interjero dizainu ir ne vieną kartą esame parekomendavę šią įmonę savo klientams. Lyg šiol negavome jokių blogų atsiliepimų. Be to, derėtų įvertinti Solemux įmonės darbuotojus, kurie išpildė mūsų klientų pageidavimus bei buvo malonūs aptarnavimo metu. Labai didelis ačiū Ingai, kuri visada siekia užtikrinti puikią aptarnavimo kokybę.
2019-04-08 22:56:56 IP 2e914cua
2018-11-15 11:39:54 IP 540vvqp6
Atvyko meistras, ismatavo langus (5 vnt). atsiunte komercini pasiulyma, kaina mus tenkino. Sumokejome avansa.
sulaukeme dienos, kai pradejo montuoti zaliuzes. Ir ka jus manote? pasirodo pagamino tik 4 langams. (vieno lango, kuris su durimis, jie paskaiciavo kaip 2 vnt) ir vienas pilnam langui......pritruko zaliuzes. Meistras paaiskino, kad vadybininke skaiciuodama suklydo. savo kaltes (nes jis ir matavo vietoje, nepripazino, pradejo kaltinti mus, tai jus abejojote deti, ar nedeti dar vienam langui. Pazadejo issiaiskinti situacija. nutilo ilgam visi, tiek vadybininke, tiek meistras. Mes vel nuvykome pas vadybininke, pasirodo ji jau nebedirba, o naujoji vadybininke pirma karta isgirdo apie musu situacija, pazadejo isisaiskinti. ok, vel laukimo stadija........ ir staiga mums paskambina, atvezame montuoti likusia zaliuze. mes apsidziaugeme. nes iki to laiko buvo tyla, jokio derinimo, paaiskinimo. taciau sumontavus, meistras mums pateikia dar 265 euru sakaita. kategoriskai atsisakeme moketi, nes tai ju klaida. Jeigu buciau zinojusi is karto, kiek man kainuos visos (bendrai su 265 euru suma) tikrai buciau niekada nepirkusi. nes ju deklaruojama kvm kaina isaugo daugiau nei dvigubai. as atsisakiau pasirasyti saskaita, ir iki dabar nesumokejusi likusios sumos. metus laiko tylejo, dabar terorizuoja zinutemes, kad nesumokejus likusios sumos, kreipsis i teisma. Ok, as to ir laukiu. Tada rasysiu pareiskima i prokuratura del sukciavimo. norejau pasiaiskinti situacija su imones direktorium, isspresti susidariusia nemalonia situacija derybu keliu, bet jau savaite, kasdien skambinu nurodytu +37037223344 numeriu, bet p, Musulas nepasiekiamas. Niekas nesiteikia atsakyti
Zmones mielieji, neturekite reikalu su sia imone, produkcija nekokybiska, 2 langu zaliuzes uzstrigo po menesio. darbuotojai nekompetetingi, ypac meistras (gaila, nezinau pavardes).
2018-10-07 16:54:57 IP 2i5757bd
2018-09-24 13:41:50 IP 2h859vec
Apsilankiau Banginyje, Labai liūdnas vaizdelis. Ten sėdinčios moteriškės labiau linkusios paprieštarauti, pasiginčyti nei išklausyti klientus ir jiems padėti. Pradėjus bendrauti su viena "konsultante" dėl roletų įsiterpė kita sedėdama ir negirdėdama apie ką šnekama. Pasakius jei, kad negirdėjot ir šneka yra apie roletus. Pasiteiravus kaip teisingai išmatuoti, viena pasakė nežinau o kita liepė pažiūrėti Youtube. Pasakius jus juokaujat, liepė "nusiraminti". Ta pati problema su internetiniu puslapiu. Atsakymų nesulaukiama o kai paskambinta pradėjo pyktintis, kad ne tam miestui skambinu ar siunčiu užklausas. O tinklapis turi savas užklausos formas ir nėra nurodyta kur užklausa siunčiama. Tad nuspręsta nerizikuoti ir rinktis patikimesnius roletų gamintojus.
Dėkojame už Jūsų pastabas ir nuoširdžiai atsiprašome, kad negavote tinkamo aptarnavimo. Mūsų sukurtame vaizdo įraše itin detaliai pavaizduota, kaip teisingai matuoti ritinines žaliuzes, ko gero, vadybininkės tą ir norėjo pasakyti, kad liktumėte informuotas teisingai. Bet kuriuo atveju labai apgailestaujame, kad nepateisinome Jūsų lūkesčių, tačiau dėkojame už atsiliepimą - tai paskatins mus daugiau orientuotis į kliento poreikius.
2018-09-24 13:41:13 IP 2h859vec
Niekada niekam nepatarsiu turėti reikalų su šia įmone. Užsakėme roletus birželio 6 dieną, žadėjo pagaminti po 2 savaičių, tačiau užsakymas iki galo neįvykdytas iki šiol. Merginos iš Banginio salono vis žada išsiaiškinti situaciją ir paskambinti, bet skambučio niekaip nesulaukiam, tenka skambinti patiems, kad išgirstume eilinį "mes jums perskambinsime". Gerai, kad sumokėjome tik avansą, jei būtume sumokėję visą sumą, niekas su mumis turbūt iš viso nebesikalbėtų. Jau nebetenkame kantrybės toliau laukti, greičiausiai teks užsakinėti roletus kitur.
Labai atsiprašome už susidariusius nesklandumus ir vėlavimą suteikti Jums kokybiškas paslaugas. Kartais nutinka, kad tam tikrų audinių, kuriuos pasirenka klientai, neužtenka pilnam užsakymo vykdymui, dėl to gamybos ir montavimo terminas pailgėja. Bet kuriuo atveju stengiamės informuoti mūsų klientus dėl pavėluotų užsakymų, tačiau dėl itin didelio užsakymų srauto ir žmogiškojo faktoriaus, buvote neinformuota.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir nuoširdžiai apgailestaujame.
2018-09-24 13:39:41 IP 2h859vec
Is pat pradziu buvau labai nustebusi, kad tokias paslaugas teikianti imone dirba tik nuo 8.00-17.00 ir nedirba sestadieniais. Teko tartis del susitikimo darbo diena ir veluoti i darba. Sutarem, kad meistras atvaziuos 8.00 val. ryto. Kai 8.15 niekas neatvaziavo ir net nesusisieke nusprendziau nebelaukti. Man iseinant is namu atvyko meistras ir kai pasakiau, kad nebegaliu uzsilaikyti ir paskambinusi sutarsiu atvykima kitam kartui, meistras pasake, kad jis irgi turi daug darbo ir kita karta pas mus nebeatvyks!
Kyla naturalus klausimas, jei imone dirba nuo 8.00 tai del kokio darbo meistras gali veluoti pas savo pirma klienta per diena?
Nepatiko izulus bendravimo tonas. As esu kliente ir tas zmogus kuris leis imonei uzdirbti, todel tikrai toks aptarnavimas yra nepriimtinas.
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir Jums kilusių nesklandumų. Visada stengiamės punktualiai ir kokybiškai teikti paslaugas, ir Jūsų atveju tiesiog įsivėlė žmogiška klaida.
UAB "Žaliuzių pasaulis" meistro darbo laikas yra nuo 8:00 iki 17:00, salonas dirba ilgiau - nuo 8:00 iki 20:00 darbo dienomis, ir nors visada itin stengiamės derintis prie visų mūsų klientų, kartais tai nepavyksta, tačiau ieškome alternatyvų ir būdų, kaip galėtume išspręsti problemas laiko atžvilgiu.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, ateityje atsižvelgsime į Jūsų pastabas ir stengsimės vengti panašių klaidų.
2018-08-16 09:08:49 IP 5c9o8f22
Kyla naturalus klausimas, jei imone dirba nuo 8.00 tai del kokio darbo meistras gali veluoti pas savo pirma klienta per diena?
Nepatiko izulus bendravimo tonas. As esu kliente ir tas zmogus kuris leis imonei uzdirbti, todel tikrai toks aptarnavimas yra nepriimtinas.
2018-07-31 14:28:28 IP 27tuubhe
2018-06-20 16:46:46 IP 28m86ket
2018-04-19 17:46:40 IP 2i250m8h
Nežino kiek kainuoja jų produkcija. Užėjus į saloną informavo, jog kainuos nurodyto dydžio roletai su atitinkama medžiaga kainuos iki 80 eur, atvykęs meistras paskaičiavo 130 eur, atsisakius pirkti po pusvalandžio paskambino konsultantė ir pasakė, kad kainuos 100 eur. Tikrai nesudaro patikimumo įspūdžio.
2018-04-08 15:29:10 IP 28ma4jtb