VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Skrydžiai LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Skrydžiai LT

Atsiliepimai apie Skrydžiai LT, UAB

Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Skrydžiai LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labas vakaras,
Jūsų darbuotoja Liana kuri dirba Pslangos oro uoste labai nemandagi ir arogantiška. Kai skrendame dažnai pagalvoju kad tas oro uostas jos privatus... galetų su klientais išmokti ir pasisveikinti ir mandagiau kalbeti, o ne tik su tušinuku mojuoti. Labai gaila, kad reikia rašyti tokį komentarą, bet paskutinis skrydis išmušė iš vėžių ir mane ir mano šeimą. Labai nemandagi darbuotoja
Atsakyti
Skraidau su sia kompanija eile metu, is Frankfurt Hann, i LT. Taigi turiu patirties. Negalejau nieko negatyvaus pasakyti, nes, vertinant kainos ir paslaugos santyki, man viskas tiko. tik paskutinai du skrydziai tiek nuvyle, ir sugadino nuotaika. tiek papiktino, kad manau, taip testis negali. Kalba eina apie prekyba lektuve ir atsiskaityma tik kortelemis. Prieita iki kuriozu, iki absurdo. Korteles neveikia, zmones negali atsiskaityti, o man net buvo pasiulyti is kaimyno paimti grynaisiais ir sumoketi uz jo prekes mano kortele. Nei verkti, nei juoktis. Nepaisant keleiviu reakcijos, toliau buvo stumdomi vezimeliai ir siulomos prekes, kuriu tiesiog negali pirkti, nes negali susimoketi !!!! Jei jau kazkam ir pavyko taip susimoketi, jokiu cekiai neisduodami. Kai kuriems buvo nuskaiciuota kelis kartus nuo saskaitos. Skrydis sukele stresa daugeliui. <Kompanijos vadovai, imkites priemoniu ! leiskite mums bent ramiai pasedeti skrydzio metu, neisdarinekite tokiu nesamoniu !
Atsakyti
Prieš kurį laiką iš šitos kompanijos pirkau bilietus į Kiniją, sumokėjau tikrai gan didelę sumą. Atsitikus nelaimei negalėjau skristi, todėl kiek galėdama greičiau susisiekiau su kompanija, nes bilietai buvo jau nupirkti. Paskambinus negavau jokios informacijos, buvo liepta rašyti elektroniniu paštu. Atsakymo į parašytus laiškus iki dabar negavau, nors bilietai buvo pirkti 2018 rugsėjo 3d skrydžiui. Daugiau tikrai su šia kompanija stengsiuosi neturėti jokių reikalų, nes prarasti nemaži pinigai.
Atsakyti
2 kartus reikia susimoket uz bagaza aferisrai auksciausio lygio nemandagus personalas kosmaras nr kompanija
Atsakyti
Pati tragiškiausių kompaniju įmonė kuri ima dar papildomai pinigų ir neina susisiekti paklausti informacijos kur kreiptis tada?Iš vis pigūs skrydžiai bet kai reikalauja dar susimokėti tai iš vis... Paskutinis kartas kai skridom su rayner absurdas...
Atsakyti
Įlaipinimo dokumentai (Boarding Pass) bus įkelti 2018-10-23 21:15 (Stokholmas - Vilnius) o musu skrydis 7h tai ka man 8h atsius dokumentus kai jau bus lektuvas isskrides d*****i ne kompanija venkite tokiu :)
Atsakyti
Sveiki. Aš Jūratė skridau su vyru su Ryanair rugpjūčio 14 d. iš Birmingam į Vilnių. Noriu padėkoti už nuostabią stiuardesių komandą Ignas, Ričk, Nataša, Arūnas. Buvo be galo gera nuotaika ir atmosfera lėktuve. Būtinai paskelbkite šios komandos darbo grafiką, kad žinočiau kada pirkti bilietus, kai jie dirbs. AČIŪ. Didelės sėkmės visiems.
Atsakyti
Kas čia per nesąmonė.snd uzsakem bilietus 18.atejo patvirtinimas kat viskas užsakita, ir net pinigai nuskaititi, po valandos atsiunčia smsa susisiekit exstra nes pabrango bilietai po valandos ir dabar jau damokekit 13 eurų.na argi ne apsurdas.visad pirkaus bilietus sitoi kompanijoje.bet dabar jau su ja baigta, DIDESNIO ABSURDA NEESU MATES
Ieva Żvirzdinė
2018-06-23 08:48:21 IP 35ko1bfv
Atsakyti
Vycka 2018-06-17 21:48:46
Ieva Żvirzdinė. Kada bilietus uzsakinejot jei ne paslaptis?
Balandi, jei tiksliai prisimenu
Atsakyti
Ieva Żvirzdinė 2018-06-17 20:05:22
Esu pakraupusi, penktadieni pirkom papildoma bagaza. Pinigai nuskaiciuoti niekaip neprikabino bagazo prie bilieto. Ir skambinau ir rasiau simtais kartu jokios rekcijos.
Siandien buvo mums skrydis ir gavome lagamina palikti su visais musu daigtais ir rubais oro uoste. Aisku esu pasipiktinus rasiau vel jiems bet jokio atsakymo. Niekam nelinkiu tureti reikalu su jais. Ten baisu kas dedasi. Aiskh komentarus jusu paskaicius suprarau kad pinigu neatgausiu. Kad jie prasmektu zemen
Ieva Żvirzdinė. Kada bilietus uzsakinejot jei ne paslaptis?
Ieva Żvirzdinė
2018-06-17 20:05:22 IP 2nhfd3gf
Atsakyti
Esu pakraupusi, penktadieni pirkom papildoma bagaza. Pinigai nuskaiciuoti niekaip neprikabino bagazo prie bilieto. Ir skambinau ir rasiau simtais kartu jokios rekcijos.
Siandien buvo mums skrydis ir gavome lagamina palikti su visais musu daigtais ir rubais oro uoste. Aisku esu pasipiktinus rasiau vel jiems bet jokio atsakymo. Niekam nelinkiu tureti reikalu su jais. Ten baisu kas dedasi. Aiskh komentarus jusu paskaicius suprarau kad pinigu neatgausiu. Kad jie prasmektu zemen
Atsakyti
Labai nepatikima įmonė neatsiliepia į skambučius. Skrydžio registracijos numeris neatitinka tikroves. Įtariu skrydis neįvyks. Gaila atostogų.
Natalija Valetova
2018-02-23 10:49:08 IP 2e914hvk
Atsakyti
Laba diena, esu labai pasipikpinusi.Nuo 2017 liepos 12d.dar negrazino pinigus uz atideta skrydi (oro salygos), teko pirkti bilieta sekanciai dienai.Kreipiausi i imone, parasiau prasyma, nurodziau bilieto numeri, gavau atsakyma kad klausimas sprendziamas, laukit!!!!!!!!!!!! laukiu po sia diena!
Atsakyti
Esu labai pasipiktinusi eilini karta, kame reikalas, kad kada beskristum, visada velavimas, ir nemazas val. skirtumo, atvyksti, kaip priklauso, ir laba diena, lauk dar 3 val., absurdas, jei jau sitaip vyksta pastoviai, tai gal laika keist galima butu, nes mums keleiviams laikas svarbus, gal as kazkur nespejau, labai pasipiktinusi esu.
Atsakyti
Nuo Rugsėjo dar negrąžino pinigų, neatsiuntė bilietu pirkom šiam savaitgaliui teko pirkti kitus, įdomu ar grąžins už šituos, sakyčiau šaraskino kontorą! Aštrių pojūčių mėgėjams rekomenduoju
Atsakyti
Sios kompanijos nerekomenduociau net pikciausiam savo priesui! Tiesiog siaubas! Bilietu negavome, i skambucius ir el.pastus nereaguoja. Kas per zmones ten dirba??
Atsakyti
Labai nusivyleme. Liepos menesi pirkti 4 bilietai I Gruzija, Kutaisi miesta, skrydis 29/11. Apmoketa. Patvirtinimas gautas.Rugesjo menesi gauname info apie pasikeitimo datas (29 i 26), ok, sutinkame. Spalio menesi vel gauname info apie datu pasikeitima dabar is 26 i 29. Vel sutinkame ir ramiai laukiame isvykimo datos. 24/11 gaunami bilietai emailu, neziuriu, nes iki keliones dar daug laiko.Likus parai iki isvykimo, nusprendziame atsiispausdinti. Ir siurprizas- bilietai 26d; iseina kad i skydi pavelavome para laiko; nors informuoti kad skrydis 29d. Bandant susisiekti, kaip ir visiems, visi konsultantai uzimti, i emailus neatsako... kelione nuplauke... Parasytas skundas i centrini Wizzair offisa (Vengrija), skundas priimtas, registruotas.
Atsakyti
Nuo Rugsėjo dar negrąžino pinigų, neatsiuntė bilietu pirkom šiam savaitgaliui teko pirkti kitus, įdomu ar grąžins už šituos, sakyčiau šaraskino kontorą! Aštrių pojūčių mėgėjams rekomenduoju
Atsakyti
Gal jau kas malonėsite atsakyti į mano skambutį ir paaiškinti kodėl aš negavau bilieto?!!
Atsakyti
Pirkau bilietą, pinigus nuskaičiavo, o bilieto negavau. Taip ir likau be skrydžio ir negrįžau į artimo žmogaus laidotuves.
Atsakyti
Įmonė pasirodė labai nepatikimai, pirkau bilietus 4 skrydžiams, tačiau prieš skrydį buvo perkeltas vienas skrydis, kuris mums netiko, dėl to turėjome pirkti naujus. Kreipiausi į informaciją, mane patikino kad pinigai bus grąžinti per kelias savaites, tai tęsėsi kelis mėnesius, kol pranešiau, kad kreipsiuosi i VVTAT, po šio pranešimo daugiau atsakymų iš įmonės atstovų nebegavau, nors keli skirtingi įmonės atstovai patikino, kad bus grąžinta ir įvardijo sumą. Atrodo labai nerimtai, kai įmonės atstovai kalba vieną, o daro visiškai kitą.
Atsakyti
Neužsisakinekite čia bilietų, pirmą bilietą gausite atrodo pigiai, o už kitus paprašys kiek panorės, kaip gali pirkti bilietus visai šeimai?
Atsakyti
Susidūriau du kartus. Vienas buvo labai sėkmingas, kitas katastrofiškas klientų aptarnavimo atžvilgiu. Kai bandai išiaiškinti tam tikrus niuansus, skirtingi žmonės į emeilus atrašinėja tą patį sugeneruotą tekstą. O atsakymo taip ir nesulauki. Tikiuosi čia paskutinis kartas kada naudojausi jūsų paslaugomis! :)
Atsakyti
Pati blogiausia kompanija. Pirkome du bilietus į Rodo salą ir atgal (grįžimas po 4, 5mėn). 4 dienos prieš skrydį, jie mums atsiunčia bilietus - iš Rodo į Kauną. Atgalinę kryptį, nors mes vis dar Kaune. Nesupratę kas vyksta, skambinome aiškintis, bet jie tikino, jog čia mūsų klaida (ale mes ant tiek kvaili, jog skrisdami į salą pirmiausia užsisakėm bilietus iš jos). Kadangi skridome ne atostogų, o dirbti ir laiko neturėjome, sutikome pasikeisti bilietus į deja jau kitą savaitę. Ir ką jūs galvojate... Atsiunčia vėl neteisingus ir dar su fiktyviai pakeista sąskaita faktūra. Prarasti dideli pinigai, sugadinta daug nervų ir savaite pavėlavom į darbą - štai pigių skrydžių kompanija. Viskas atiduota vartotojų teisėms, bet ir jie nekažką gali padaryti. NIEKADA NESINAUDOKITE ŠIOS KOMPANIJOS PASLAUGOMIS
Atsakyti
Patys blogiausi atsiliepimai. Užsisakėm bilietus iš Lietuvos į Švedija pirmyn atgal, pirmyn bilietai buvo paruošti ankščiau viskas tvarkoi, skrendant atgal laukėm bilietų vis negavom, sugalvojom pskambinti pasirodo skrydis buvo perkeltas diena ankščiu nei turėtumėm skristi, ir niekas mums net nesiruošė pranešti, kol patys nepaskambinome. O jei būtumėm nuvažiave savo laiku ir nebūtų skrydžio? Mums ir iki oro uosto ilga kelionė ir dar būtume skrydžio neturėje ir pinigai būtų nuplauke...kas per kompanija taip dirba? Negali šitaip elgtis. Ir visi planai sugriūna kai praneša diena prieš. Daugiu tikrai nesinaudosime šia kompanija.
Atsakyti
Sugeneruoja belekokius bilietus su visiškai durnais persėdimais, nuo kada Londonas yra geriausia vieta skristi į Italiją? Taip pat po užsakymo pasikeičia persėdimo oro uostai, tai reikia jau atskridus važiuoti į kitą oro uostą, kuris pavyzdžiui yra kitam miesto gale. Ir tam yra skirta tik kelios valandos! Nu ir aišku dar grįžtant sugalvojo - persėdimas po dienos.

Nesinaudokite jų paslaugomis, bilietus geriau pirkite tiesiogiai.

Ir taip pat, čia nėra pigūs skrydžiai!
Atsakyti
Nerekomenduoju kompanijos. Geriau pirkit bilietus tiesiogiai is aviakompaniju. a*******i. Su drauge pirkome bilietus į Prancūziją ir abiems skirtingos sąlygos buvo taikytos. Sukasi a*******i kaip tik gali.
Atsakyti
Pati blogiausia kompanija kokia gali buti sumekejome 530€ uz bilietus kuriu net nesugebejo atsiusti o kai lektuvas jau buvo isskrides parase el laiska kad atsaukta del techniniu nesklandumu bandem skambinti bet pavyko prisiskambinti tik valanda laiko pralaukus
Atsakyti
O man patiko. Aiškiai, operatyviai, greitai. Užsakymą dariau ne vieną ir tikrai nė karto neteko nusivilti, pradžioj nesupratau kodėl bilietus atsiunčia tik 4 dienos prieš skrydį, bet gavau išsamų paaiškinimą, kad taisykles nustato aviakompanija kada tuos bilietus siųsti, taip pat buvau įspėtas, kad lėktuve mus gali išskirstyti, nes vietas vėlgi parenka aviakompanija, ne jie, todėl buvau įkalinimo ir nemaloniai nustebino - keliaujant į priekį mus tikrai išbarstė po lėktuvą, kai nuėjau aiškintis registracijoj buvo pasakyta, kad tokios taisyklės aviakompanijos, apie ką beje įspėjo ir agentūros darbuotojai, grįžtant atgal vietas užsisakiau ir nuo šiol perku bilietus tik pasirinkęs sėdimas vietas.
Atsakyti
Nerekomenduoju šios įmonės paslaugų, nes teko susidurti ir nusivilti, kai nerodo tikslios kainos, tuomet prisiskaičiuoja įvairių mokesčių, kurie paaiškėja tik paskutiniame žingsnyje suvedus duomenis, ir taip pradinė viliojanti kaina tampa kosmine!!! O atsiųstoje PVM sąskaitoje faktūroje net nesivargina nieko detalizuoti, parašo konkrečia sumą ir sako, kad viskas yra vienas paketas, kurio aviakompanija neišskiria. Absurdas kažkoks!
Atsakyti
Kartą per juos skirdau į Prancūziją ir viskas buvo tvarkoj, tad galvoju, kad į Ukrainą skrendant irgi viskas bus tvarkoj. TAČIAU, TAIP NEBUVO. Pirkau du bilietus, atvykom į oro uostą registruotis ir vieną bilietą gavom, o kito ne. Problema - įmonė neatsiuntė duomenų apie antrą keleivį oro linijoms, kurie siūlė susisiekti su agentūra. Skambinom nurodytais numeriais - autoatsakiklis man sako, kad jie nedirba ir rašykit laišką arba palaukit pirmadienio (veiksmas vyko penktadienį apie 19.30 val.). Tada google radau kitą nurodytą jų numerį, ten iš antro karto prisiskambinau ir man konsultantas sako, kad nieko negaliu padėt, mes nedirbam. Su direktore susisiekti negalima, nes ponia irgi jau nedirba. Taigi išvada mums - rūpinkitės patys, keliaukit savo lėšom, gal kompensuosim, nepaisant to, kad pinigai už du bilietus buvo sumokėti anksčiau, gauti patvirtinimai ir pan. Tai visa laimė, kad lėktuve buvo laisvų vietų ir galėjom įsigyti. Pirmadienį bandžiau prisiskambinti - žinoma nepavyko, parašiau laišką, ir į jį jokio atsakymo negavau (tiesa nepalaukiau 14 d., bet iš rūpestingos įmonės norisi greito atsakymo). Reziume - ant klientų Jiems nusispjauti, nei paaiškina, nei ką. Taigi, galiu tik padėkoti už sugadintą gimtadienio dieną ir palinkėti tobulėti, nes iš darbuotojų elgesio ir neatsakomybės galima puikiai spręsti apie įmonę. Labai įdomu kaip spręs situaciją. O kitiems, siūlau nesinaudoti šios agentūros paslaugomis ir paieškoti oficialiuose puslapiuose bilietų, tai būsit užtikrinti, kad viskas gerai.:)
Atsakyti
Paslaugų kokybė - tokia, kokios senai jau neesu gavusi, bilietų patvirtinimas atėjo praktiškai iškart po apmokėjimo, ko nebudavo su kitais per kuriuos yra tekę įsigyti bilietus. Šaunuoliai!
Atsakyti
Nuolat naudojuosi skrydziai.lt portalo paslaugomis, galiu pasakyti drasiai - tai geriausai lektuvo bilietu paieskos bei isigijimo sistema ever.
Aptarnavimas labai operatyvus, elgesys su klientais mandagus ir malonus, taip ir toliau!
Atsakyti
Dalia, pas mane tokia pat situacija, ir dar kol prisiskambinsi! Kokia priblema israsyti saskaita! Ne, daugiau nepirksiu ir draugams nesiulisiu.
Atsakyti
Nežinau, kas vadovauja įmonei, tačiau darbai tikrai nesustyguoti. Skridome trise, išrašė sąskaitą bendrai sumai, išvardydami keleivius. Patyrę buhalteriai atmetė tokią sąskaitą, nes negalėjo nustatyti kokia 1 bilieto kaina. Vieno bilieto kainą galėjo kompensuoti. Prašau jau 4 mėnesius, kad išrašytų sąskaitą su suma kiekvienam keleiviui ir laukiu, kol pagaliau susigrąžinsiu savo pinigus. Skambinu vadybininkams, jie maloniai atsiprašo... Tik niekaip nesuprantu, kodėl buhalterija yra visiškai nesuinteresuota išlaikyti pastovų klientą...
Atsakyti
Didelis ačiū Eglei suorganizavusiai mūsų grupei sklandžia kelionę - spėju, kad 120 žmonių susodinti į vieną lėktuvą galėjo būti gana sudėtinga, bet viskas buvo išspręsta profesionaliai ir už labai gerą kainą. sėkmės darbuose.
Atsakyti
Pirkome bilietus I Bali, pries perkant buvo nurodyta, jog I kaina ieina 23kg bagazas. Priskaiciavo mokesciu kiekvienam bilietui po 30eur ir paaiskejo, jog bagazas ieina tik nuskrendant, parskrendant near jokio bagazo. Paskambinau issiaiskinti telefonu, pasake issiaiskins ir susisieks, taip jau keleta savaiciu niekas ir nesusisiekia.
Atsakyti
Sukciu kompanija geriau bilietu ieskokit momondo
Justina Nortkutė
2016-12-27 06:03:51 IP 2i250q44
Atsakyti
Tragedija, o ne kompanija. Jau nekalbant apie kainų šuolius įsigijus bilietą su nežmoniškai ilgu persėdimu nebuvome nė žodeliu informuoti, kad teks keisti oro uostą ir juolab kad kitas oro uostas išvis kitoj valstybėj dėl kelionės kaina išaugo nežmoniškai, nes paskutinę minutę teko organizuotis transportą iš Olandijos į Belgiją.
Atsakyti
sugaisau daug laiko ir galutinis rezultatas is pigiausiu bilietu tapo brangiausi paslaptingu budu uzsidejo varnele kad reikalingas draudimas kur iskart paskambinus pasake kad jau atsaukti nebegalima turejo kaina buti apie 100eur o gavosi su pasleptais mokesciais 171 eur mano manymu neverta pas juos pirkti
Atsakyti
Nesąžininga firma. Nerodo tikslios kainos, kai suvedi visus duomenis ir sugaišti daug laiko, tada paaiškėja, kad pradinė gundanti kaina pašoka dvigubai ir tampa brangiausia rinkoje! Negi perkant parduotuvėje pieną tik prie kasos paiškėja, kad kaina dvigubai didesnė nei buvo nurodytą prie prekės...
Atsakyti
Sukčių kontora prikūrę puslapių žmonių mulkinimui neva jie wizzair atstovybė ir t.t. Jokios pagalbos nesuluksite net prisiregistruot skrydžiui nepavykt gali - bėkit kuo toliau nuo jų
Atsakyti
bilietus bandžiau pirkti, pinigai sumokėti, bilietų nėra. Atsakymų į laiškus irgi nėra. Telefonai išjunti.
Atsakyti
Su šeima daug keliaujame, skrydžius visada ieškausi, žiūriuosi pats, dažnai perku perku iš skirtingų vietų. Kiek teko pirkti skrydžius per šį tinkalapį, visada buvome maloniai aptarnauti, tikrai niekuo negaliu skųstis. Kas labai patiko, kad agentai visada teiraujasi, domisi ir pataria, jeigu kažkas neaišku. Teko konsultuotis ir pirktis per juos skrydžius ir į tolimesnes šalis, su visuo supažindino, dėl visko perspėjo. Rekomenduoju ir tik aukščiausi įvertinimai, kaip tokio tipo agentūrai. Dar tikrai ne kartą grįšiu pas jus.
Atsakyti
Viskas gerai veikia. Bilietus gavom 8 d iki skrydzio. 10/10 super :)))
Atsakyti
Niekada niekada niekada, nepirkit, bukit atidus ir domekites ka perkat ir uz kiek perkat. Susidurem ir mes su sita "s*******o" kontora. Nupirkau tevams bilietus, sie pasieme atostogas, o pasirodo, negales skristi, kadangi kazkas kazkur nesiuziurejo pinigu, kad buvo padarytas pavedimas. Kai ruosiausi daryti chek-in, parode jog uzsakymo nera. Prisiskambinti buvo neimanoma, siaip ne taip sugebejo atsakyti i laiska, ir pareiske, kad pinigai buvo pasiklyde banke, nors vedziau is Swedankb i Swedbanka : (Pinigus iskart grazino ir pareiske, kad negali nieko padeti, tiesiog pasiieskokit kitu atostogu : (baisu, nesazininga ir tikiuosi jiems dar atsirugs
Atsakyti
Uzsisakem bilietus jau 3 diena meluoja.jog sistema streikuoja Wizzair.perskambinus kitas agenturas visi tvirtina jog viskas gerai.kreipsimes i policija negrazina pinigu.net ofiso neturi.zodziu perspeju a*******i !!!
Atsakyti
a*******i! Nuojienlaiskyje skelbia apie 4 euru skrydzius i Malme, o paskutiniame zingsnyje kaina tampa 6 kartus didesne!!! Ka jus galvojat?
Atsakyti
a******u kontora, apgavo su bilietais, turejau pirkti kitoje firmoje, nes bilietai buvo negaliojantys. nepatariu niekam pirkti is ju
Atsakyti
Šita įmonė apgaudinėja klientus, nelegaliai reklamuoja savo paslaugas. Niekada nesinaudosiu šios įmonės paslaugomis ir niekam nepatariu. Direktorės pasiekti neina, atsiliepia nekompetentingi žmonės. Tai nėra skrydžių bendrovė, jie tik turi puslapį, kurį nukopijavo iš savo konkurentų ir galvoja, kad tai veiks. Iš tiesų tai neveikia, todėl bus labai smagu matyti, kaip tokia įmonė bankrutuos.

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; oro transportas, aviacija.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
TravelTuras
Adresas: Vikingų g. 3, NORDIKOS PREKYBOS SLĖNYJE, LT-02182 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
. TravelTuras – viskas tobuloms atostogoms! Karščiausi paskutinių minučių pasiūlymai! Poilsinės, pažintinės, egzotinės kelionės lėktuvu bei autobusu! Kelionės iš Lietuvos, Lenkijos, Latvijos ir Vokietijos! Aviabilietų ir viešbučių rezervavimas, kelionių draudimas! 13 metų patirtis turizmo sferoje! Aplankyta daugiau...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės
VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės 12-06 15:49
Stiklinės pertvaros - tai vienas tų įprastų dalykų į kuriuos nekreipiame dėmesio, nors matome kasdien. Biure, parduotuvėje ar sporto klube - stiklinės pertvaros naudojamos visur. Kodėl mus supa...
"Financial Times" skyrė įvertinimą "Go Vilnius"
"Financial Times" skyrė įvertinimą "Go Vilnius" 12-10 09:32
Vilniui atitenka "Financial Times" įvertinimas – "Go Vilnius" pripažinta geriausia miesto verslo plėtros agentūra, padedančia didinti miesto patrauklumą investuotojams.
"Normandijos ketverto" susitikime sutarta įgyvendinti paliaubas iki šių metų pabaigos
"Normandijos ketverto" susitikime sutarta įgyvendinti paliaubas iki šių metų pabaigos 12-10 07:07
Per svarbų viršūnių susitikimą Paryžiuje pirmadienį buvo susitarta dėl pilnų paliaubų įgyvendinimo iki šių metų pabaigos ir naujo pajėgų atitraukimo iš konflikto Rytų Ukrainoje zonų iki kitų metų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Kraft Heinz Co 31,93 +2,70%
Macy's 15,48 +2,18%
Symantec 23,75 +1,45%
Avon 4,82 -1,63%
Humana 342,28 -1,68%
Nokia 3,42 -1,72%
Western Digital 48,06 -2,08%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 59,20 +1,32%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Varis 5757,30 -0,03%
Dyzelis 1,94 0,00%
Benzinas 1,73 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Cukrus 0,57 0,00%
Auksas 1494,81 -1,04%