VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Skruzdėliuko kelionės, MB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Skruzdėliuko kelionės

Atsiliepimai apie Skruzdėliuko kelionės, MB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Skruzdėliuko kelionės, MB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Niekada nepirkite bilietu is sios imones. Kitu atveju nusipirksite kate maise. Ji nepaiso ko norite. Ir kaip tokios imones gali egzistuoti. Moka vienintele fraze 'Pasikeite planai', neatasko i telefono skambucius tik atsirasineja per el. pasta. Bukite budrus pirkdami is Raynair ir Wizair puslapiu nes sugeba prikabinti savo skelbima virs ju.
Živilė Šutavičienė
2020-04-24 13:33:18 IP 28mbqbpr
Atsakyti
Negaliu patikėti, kad dar ši įmonė vasario mėnesį gavo neigiamą atsiliepimą. Aš atstovavau klientę ir mes laimėjome abi instancijas, nes tikrai buvo pažeistos mano klientės R.J. teisės. Mano nuomone, šios įmonės veiklos modelis nepasikeitė.
Daugiau: https://www.delfi.lt/keliones/naujienos/uz-ryanair-bilietus-turejo-moketi-du-kartus-tokios-nepagarbos-dar-nebuvau-patyrusi.d?id=84047649
Daugiau: https://eteismai.lt/byla/64604598878541/e2A-187-852/2020
Atsakyti
Apie sita imobe skaitykut sia nuoroda:
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/2020/02/24/news/teismas-uzdraude-naudoti-svetaine-wizzairbilietai-lt-nutare-kad-klaidina-vartotojus-13768276/
vaidas bacevicius
2020-02-26 20:25:48 IP 2i577dp0
Atsakyti
na sita ymone nori ispausti vaska is sudo, labai neatsakinga, i tel skambucius neatsako i sms neatsako, ale daro paslauga, nupirkdama bilietus, bet rezervacijos numerio neduoda iki paskutines minutes o ir isvis neduoda, nors pinigai jusu, musu, ir tikrieji bilietu savininkai esame mes, nesiskaitymas su klientais nera matytas ar girdetas, kreipsiuosi i VMI, issiaiknti ar teisingai vedama apskaita, ir tik patariu pasiskaityti ir pasidometi pries uzsakant paslauga, tikiuosi ir nieko kita nelinkiu tokiem verslininkam tik greito kracho kad neliktu ir dinktu kaip bezdalas marskiniuosia.
Atsakyti
Nuoširdus patarimas, jokiu būdu nepirkit kelionių iš MB "Skruzdėliuko kelionės"!!! Prieš du metus pirkom kelionę į UK nepilnametei dukrai (12 m.) ir nebuvome informuoti, kad reikia apjungti bilietus su lydininčiu asmeniu. Jokios informacijos nei taisyklėse, nei darant chekin'ą, niekur nebuvo neužsiminta, kad būtina tokia procedūra (oro vežimo taisyklėse buvo nurodytas tik vienas reikalavimas - turėti lydintį asmenį). Mes turėjome lydintį asmenį (mano seserį), bei notaro įgaliojimą (dėl viso pikto), tačiau prieš pat keleivių įlaipinimą į lėktuvą sužinojome, kad išskristi mano dukra negalės, nes sistemoje nemato, kad būtų apjungti bilietai ir vietoje negalėjo to padaryti, nes buvo per vėlu. Darbuotoja paminėjo, kad galėjo tai padaryti atvykus į oro uostą informacijos skyriuje, tačiau mes to nežinojome ir laukėme skrydžio ramia širdimi dvi valandas. Buvo tikrų tikriausias šokas tiek vaikui, tiek man, tiek mano artimiesiems (seseriai bei močiutei), skambina vaikas ir verkia, kad neleido jai išskristi ir atvažiuočiau jos greičiau pasiimti. Tad iki mano atvykimo nepilnametė liko palikta viena Rygos oro uoste!!! Kai bandėme tel. su "skruzdėliuko kelionės" susisiekti, tai buvo misija neįmanoma, o kai kreipiausi el. laišku - gavau atsakymą, kad jie nekalti, nes "tai savaime suprantama", kad reikia apjungti bilietus. Na, atsiprašau, man (kadangi neteko ankščiau su tuo susidurti)- tai ne savaime suprantama!!! Aš nekalbu apie patirtus finansinius nuostolius (apie 100 eur), bet didžiausia problema - vaiko patirtas emocinis stresas!!! Bet aišku, tai įmonei tai nė motais!!! Kreipemės į vartotojų teises ir jie užginčijo mums priimtą palankų sprendimą, tad viskas persikėlė į teismą. Šis procesas užtruko daugiau nei 1 metus ir po šiai dienai nesame atgavę pinigų, nors teismą ir laimėjome!!! Tad dabar priversti kreiptis į anstolius. Štai tokia nemaloni patirtis su šia įmone...
Atsakyti
Gaila, bet per vėlai perskaičiau atsiliepimus apie Skruzdeliuko keliones. Bėdų neišvengiau, nors ir sumokėjau papildomus pinigus už bagažą, tačiau paskutinę minutę sužinojau, kad bagažo neužregistravo nei skrendant iš Lietuvos nei iš JAV, Iš pradžių gana draugiškai žadėjo, kad padengs nuostolius, gražins pinigus, tačiau kai grįžus iš kelionės pareikalavau padengti nuostolius, jie pradėjo aiškinti, kad įmonė nekalta ir geriausiu atveju gražins tik į vieną pusę patirtus bagažo nuostolius. Bet iki šiol tylu, o registruoto laiško su oficialiu reikalavimu ir prisegtais dokumentais net nesiteikia pasiimti iš pašto, nors ir pranešiau e- paštu siuntos NR. Nors ir nemalonu, bet teks kreiptis į vartotojų teisių gynimo komisija, nes susidarė 60 eurų ir 60 dolerių nuostolis.
Atsakyti
Aš kaip ir daugelis čia, per vėlai apsižiūrėjau, kad nusipirkau bilietus ne per Wizzair, o per tarpininkus. Ką padarysi, durną ir bažnyčioje muša. Perskaičius komentarus apie "Skruzdėliuko keliones", supratau, kad mano destination bus ne Londonas, Paryžius, o vartotojų teisių gynimo komisija. Bilietų laukiau su nerimu. Likus iki skrydžio 48 val., mano nuostabai, bilietai atsirado. Ką gi, pirmyn, bet širdyje vis tiek liko nerimas. O kaip gi aš grįšiu atgal, jei atgaliniai bilietai pasimes, kaip daugeliui čia besiskundžiančių. Bet viskas baigėsi sėkmingai. Atgalinius bilietus gavau laiku su visais prikabintais bagažais. Patarimas būsimiems šio tarpininko klientams, jei Jums neaišku kažkas, norit kažką keisti, tiesiog rašykit į pagalba@wizzairbilietai.lt, Giedrė atsako žaibiškai, informacija yra konkreti, trumpa ir aiški. Sėkmės vieims.
Atsakyti
Tik pervedusi pinigus už skrydžio bilietus perskaičiau atsiliepimus apie “skruzdėliuko kelionės” veiklą bei bendravimą su klientais. Kelionės bilietus pirkau prieš du mėnesius ir iki pat paskutinės dienos prieš kelionę buvo neramu.
Pergyvenau veltui, nes skrydžio bilietai pirmyn ir atgal buvo atsiųsti laiku. Esu labai patenkinta, ačiū. :)
Atsakyti
Aš turėjau problemų su Wizzair linija dėl skrydžio į UK, radusi jų puslapyje internetinio pašto adresą pagalba@wizzairbilietai, parašiau. Gavau labai neprofesionalų atsakymą iš Giedrės, kuri netrukus “įsisiūbavo” ir pradėjo mane įžeidinėti iš kito elektroninio pašto - skprisijungimas@gmail.com.
Skrydis buvo visiškai nesusijęs su “Skruzdėliuko kelionėmis”, todėl labai nustebau, kodėl man rašinėja šita kompanija, į kurią aš niekada gyvenime nesikreipčiau susipažinusi su jų darbuotoja Giedre. Įžūli, kvailai sarkastiška, klientų aptarnavimo žinios nulinės, nesuprantanti klausimo esmės, turinti didelių keblumų su paprasta aritmetika, iš anksto neigiamai nusistačiusi prieš klientą. Baisu, neduok dieve susidurti su tokia „pažiba“, aš apstulbusi jos tekstais klientui.
Atsakyti
Nerekomenduoju turėti reikalų su "Skruzdėliuko kelionėmis" Paskaičius komentarus matosi, kad pirkėjams bendravimas su jais kaip loterija. Arba laimėsi, arba ne. Mums matyt pakliuvo nelaimingas bilietas. Nusipirkus bilietus viskas atrodė puikiai. Problemos prasidėjo prieš pat skrydi. Jei dėl kokių nors priežasčių patys negalėsite užsiregistruoti skrydžiui, Jūs ir vėl dalyvaujate loterijoje. Susisiekus su "Skruzdėliuko kelionėmis" šiaip taip pavyko sutarti dėl registracijos ir gauti bilietus. Bet džiaugsmas buvo neilgas. Registruojamas bagažas, už kurį buvo sumokėta perkant bilietus, nebuvo užregistruotas. Už bagažą buvo pasiūlyta susimokėti iš naujo oro uoste. Taip pat žinokite, kad atsakymo gali tekti laukti ir pusę paros, ar net ilgiau.
Apibendrinimas toks: jei labai pasitikite savo jėgomis, žinote ir mokate registruotis skrydžiams, nebijote rizikuoti, pirkite bilietus per "Skruzdėliuko keliones" Nors jei turite tokius įgūdžius, Jūs galite pirkti bilietus tiesiogiai ir nemokėti tarpininkams. Kitu atveju paieškokite patikimesnio tarpininko.
Atsakyti
Labai gaila, bet privalau parašyti labai neigiamą komentarą apie "Skruzdėliuko keliones". Tokie dalykai ir nepagarba klientams, bei įstatymo pažeidimai turi būti viešinami. Visai neseniai pirkau bilietą ir užsakiau Priority paslaugą. Tada dar nežinojau, kad pirkau ne per oficialų Wizzair puslapį, bet per minėtą firmą. Po kelionės man reikėjo sąskaitų faktūrų už bilietus ir paslaugas. Deja, nors paslaugos buvo pirktos šių metų rugpjūčio pradžioje, sąskaitų faktūrų vis dar negavau. Į laiškus su prašymu atsiliepiama, kad " perduota susijusiems asmenims, kai bus paruošta, atsiųsime", bet vis neatsiunčia. Į prašymus nurodyti, kas tas asmuo, nes noriu pati kreiptis, kad paskubinti šį reikalą, neatsiliepiama. Reikalas vilkinamas dėl neaiškių priežasčių. Sąskaitų-faktūrų nepateikimas mano nuomone yra įstatymo pažeidimas. Taip pat neinformavimas į ką kreiptis irgi yra pažeidimas. Į telefono skambučius niekada neatsiliepiama. Mažų mažiausiai tai atvira nepagarba klientų atžvilgiu. Kiek matau ne pirma esu įkliuvusi į šios firmos pažeidimus, matau, kad jie jau nemažai yra gavę baudų, bet baudos mažos. Sumokama keli šimtai Eur ir toliau šaipomasi iš klientų, kurie patiria asmeninius nuostolius. Noriu perspėti būsimus klientus - venkite šios kompanijos. Žiurėkite iš kur perkate bilietus. Oficialus Wizzair puslapis yra anglų kalba, tad jei nemokate kalbos, kreipkitės į draugus pagalbos. Oficialus Wizzair puslapis leidžia ir paslaugas ir bagažą pridėti pirkimo metu, o "Skruzdėliuko kelionių" puslapyje perkant (nors to lengvai nesimato, iš kur perkama) dėl visų paslaugų reikia rašyti adresu pagalba@wizzairbilietai.lt. Tad neikite toliau šiuo keliu.
Arūnė Zulonaitė
2019-09-18 11:54:22 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Jau praėjo pusantro mėnesio nei pinigų, bei bilietų, nei sąskaitos- faktūros... 300eur sumos grąžinimo taip ir nesulaukiau, bet sulaukiau kaltinimų melu, grąsinimo būti persekiojima, bei teisiškai susidoroti... Tokie dalykai turi būti viešinami.
Gerbiamieji, šimtą kartų pagalvokite priš mokėdami šiai MB pinigus... Įdomūs įmonės veiklos prioritetai, puiki aptarnavimo kultūra, didėlis dėmėsys klientams....
P.s.būtų malonu- jei Jūs taip pat nukentėjote nuo šios MB veikos ar Jums buvo grąsinta, susisiekite su manimi el. p. auks.zel@gmail.com. Mes su kolegomis ruošiame jiems staigmenėlę. Jūsų liudijimai gali praversti...
Arūnė
Atsakyti
Bilietus nusipirkau neapsiziurejus, jog tai nera oficiali wizzair svetaine. Prisiskaicius komentaru issigandau. O visai be reikalo. Darbuotoja i visus klausimus atsake el. pastu per kelias minutes. Bilietus gavau laiku ir sekmingai suskraideme. Aciu uz gera aptarnavima, sekmes darbuose!
Atsakyti
Gal žinot, kur kreiptis ar ką daryti. Užsisakėm per šią įmonę bilietus ir likus 2d. iki skrydžio atsiunte nuorodą, per kurią turėtume atsispauzdinti bilietus, tačiau jos neatidaro :) bandem rasyti nurodytu el. paštu, rodo kad tokio vartotojo nėra
Atsakyti
Per šią bendrovę pirkome lėktuvo bilietus šeimos atostogoms į Sardiniją. Tik nusipirkę bilietus pastebėjome daug neigiamų atsiliepimų - šiek tiek nerimavome, kad viskas būtų gerai. Bet viskas buvo PUIKIAI, iškilus klausimams darbuotojai į el. laiškus atsakydavo akimirksniu. Tikrai geriausios rekomendacijos. :)
Atsakyti
Gerb. klientai, primigtinai prašau nesinaudoti šios firmelės paslaugomis, nes busit nemaloniai nustebinti... Skryžio rezervaciją atšaukė po savaitės likus kelioms dienoms iki išvykimo nes nesuskaičiuoja kiek sumokėta pinigų (gal jiems reikalinga pagalba suskaičiuoti). Dabar teks kautis del visų pinigų grąžinimo... Nurodytu telefonu niekas neatsako, į žinutes taip pat...
Ši bendrija turėtų vadintis "Debiliukų kelionės" nes mus tokiais laiko, be to neturėtu intern. paieškoje slėptis po užrašu wizzairbilietai.lt nes tai nera joks wizzair atstovas. Nereikia kvailinti lankytojų.
Atsakyti
ASTRA 2019-07-26 09:47:31
Nusipirkau lėktuvo bilietus ir sumokėjau papildomai už bagažą šioje įmonėje, tačiau aerouoste paaiškėjo, kad bagažas nėra užsakytas. Aerouoste turėjau dar kartą susimokėti už tą patį bagažą. Įmonė žada jai sumokėtus pinigus už bagažą grąžinti, tačiau praėjus 3 savaitėms pinigai ne tik negrąžinti, bet netgi neatsiliepia skambinant nurodytu telefonu.
Man irgi neatsiliepia, skambinta buvo 100 kartu. Ignoruos,
Netylekit, kreipkites i aukstesnes institucijas.
Atsakyti
Nusipirkau lėktuvo bilietus ir sumokėjau papildomai už bagažą šioje įmonėje, tačiau aerouoste paaiškėjo, kad bagažas nėra užsakytas. Aerouoste turėjau dar kartą susimokėti už tą patį bagažą. Įmonė žada jai sumokėtus pinigus už bagažą grąžinti, tačiau praėjus 3 savaitėms pinigai ne tik negrąžinti, bet netgi neatsiliepia skambinant nurodytu telefonu.
Atsakyti
Didziausia s*******o kontora. I skambucius neasiliepia, ignoruoja, per klaida buvo pasirinktas ne tas oro uostas is kurio reikejo isskristi, zadejo anuliuoti uzsakyma kol skrydis nebuvo patvirtintas bet to nesugebejo padaryti.
Niekam nepatariu naudotis ju paslaugomis nes neaisku kaip prasides jusu kelione ir ar isvis prasides. Klientas paskutineje vietoje.
Atsakyti
Į el. laišką (reklaminį, kurį beje išsiunčiau netyčia) atrašyti “Fuck off”. Turėkit GĖDOS!! Žemiausias lygis
Atsakyti
Laba diena, labai esu dekingas Jusu darbuotojai Giedrei, kuri profisioanaliai padejo su bilietu sutvarkimu!!! Labai Jai esu dekingas uz pagalba, kantribe ir nuosirduma! ACIU!!!
Atsakyti
Ką tik grįžome iš kelionės. Per šią įmonę buvome užsisakę po du bilietus pirmyn ir atgal. Perskaičius komentarus, buvo šiek tiek neramu dėl bilietų sugeneravimo laiku. Buvo pranešta, kad bilietai bus sugeneruoti 48 val. iki skrydžio. Iki skrydžio likus maždaug 40 val., teko rašyti nurodytu el.paštu ir klausti, kodėl dar nėra bilietų. Netrukus bilietai buvo atsiųsti. Tik vietos lėktuve buvo ne šalia viena kitos. Nors bilietus buvome užsisakę prieš porą mėnesių. Bet viskas kitkas praėjo sklandžiai.
Atsakyti
Esu užsakiusi sėkmingai bilietą viskas buvo gerai, šį kartą užsakiau 2 bilietus tikiuosi viskas vyks sklandžiai :) Didelis ačiū.
Atsakyti
Pirmiau nusipirkome bilietus, o tik po to perskaitėme komentarus. Buvo labai neramu, bet tikrai be reikalo. Bilietus gavome laiku kaip ir rašė 2 d. iki skrydžio. Prisiskambinti nepavyko, bet elektroniniu paštu atsakė į visus rūpimus klausimus.
Atsakyti
Prisiskaičius atsiliepimų pradėjau pergyventi ir aš, bet veltui.Iš tiesų viskas buvo gerai.Bilietus gavau laiku.Tik skambinant niekaip negalėjau prisiskambinti, tačiau parašiusi el.laišką buvo viskas atsakyta ir puikiai paaiškinta kas man buvo neaišku. :)
Atsakyti
2018 m.spalio mėn.pirkom bilietus, isskrendam jau siandien, pirkdami neissiskaiteme i bileto pirkimo salygas, tai truputi buvo nerimo del vietu ir t.t., prisiskamb negalejo, BET MIELAI VISKA GALIMA PADARYTI SUSIRASINĖJANT, parasai ir tuoj atsako, paprastai ir aiskiai, visus bilietus turim, pirmyn ir atgal. Bendraukit pastu ir jokiu nesusipratimu nebus. DAR KARTA AČIŪ SKRUZDELIUKO KELIONĖS ir tikimės kad kelione bus gera
Atsakyti
Prieš mėnesį pirkome bilietus Wizzair. Skrydis poryt 13val, šiandien gavome visus reikiamus dokumentus.

Prisiskaitę straipsnių ir atsiliepimų šiek tiek prisibijojome, bet viskas padaryta idealiai. Nebuvome užsakę vietų visai šeimai šalia, bet gavome visi vienoje vietoje!
Atsakyti
Augustė 2019-01-04 10:32:04
Pamačiau atsiliepimus apie įmonę likus mėnesiui iki kelionės, išsigandau, tačiau tikrai be reikalo
Ar viskas gerai baigėsi? Bilietus gavote? Nes mes uzsakeme atlikejus, butu labai labai blogai, jei kazkas su Skruzdeliuku negerai...
Atsakyti
3metis vaikas skrenda i uk su mociute, kad skrydis butu sujungtas paprase 60eur.viskas gerai sumokejom juos, parase kad gavo apmokejima, kad bilietus gausiu likus 48val.iki skrydzio.Negavau bilietu likus ir 24valandom. Kreipiuosi i juos kur bilietai atsakymas, kad kai registruosis oro uoste ten gaus savo bilieta. Atvykus i oro uosta paaiskejo, kad nieks nesujungta nieks nepadaryta.Oro uoste dar sumokejo papildomus pinigus, uz tai ka turejo padaryti skruzdeliuko keliones...
Mociute be anglu kalbos, idomu kaip parskris? Kaip susikalbes jeigu nieks nepadaryta!! Kreipiausi i vartotoju teises jie puikiai zino sita MB..Kreipsiuosi i lrytas.15min.lt bet FNTT kad pasidometu ka jie ten veikia
Atsakyti
Pamačiau atsiliepimus apie įmonę likus mėnesiui iki kelionės, išsigandau, tačiau tikrai be reikalo
Atsakyti
Nesklandumu nebuvo viskas laiku aciu
Atsakyti
Kreipiausi į Vartotojų teises dėl pinigų grąžinimo už atšauktą skrydį. Labai džiaugiuosi, kad tarnyba atliko savo darbą ir nustatė, kad ši įmonė yra s*****i. Prisegu dokumentą, kam aktualu, paskaitykite.
Atsakyti
2018-02-16 iš "Skruzdėliuko kelionės" pirkau du lėktuvo bilietus (pirmyn ir atgal), vienas iš skrydžių buvo atšauktas, tą sužinojau iš bendrakeleivių, kurie buvo įsigiję lėktuvo bilietus iš tiesioginio pardavėjo. Parašius į bendrovės nurodytą kontaktinį el. paštą, gavau atsakymą, jog skrydis tikrai atšaukas. Pranešiau, kad norėsiu atšaukti ir atgalinį skrydį bei atgauti už paslaugas sumokėtus pinigus. Nuo to laiko su bendrove nebepavyko susisiekiti nei jų nurodytu kontaktiniu el. paštu, nei telefonu. Kreipiausi į Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą ir tik tarnybai įsikišus "Skruzdėliuko kelionės" atstovas Povilas (paprašius pasakyti savo pavardę ir pareigas, atstovas atsisakė tą padaryti) susisiekė su manimi ir pasiūlė ginčą spręsti taikiai, o bendrovei grąžinus pinigus į mano sąskaitą pasirašyti dokumentą, jog įmonei pretenzijų nebeturiu. Paprašius bendrovės atsakyti į klausimus kodėl nebuvau informuota apie atšauką skrydį, kodėl atšaukus skrydį nebuvo grąžinti pinigai, kodėl nebuvo pateikti atsakymai į mano ankstesnius laiškus ir kt., bendrovė atsakė, jog papildomų paaiškinimų ir papildomos informacijos nebeteiks. Pinigai man buvo grąžinti tik 2018-08-14 įsikišus Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybai.
Rekomenduoju gerai pagalvoti prieš perkant paslaugas iš šios bendrovės.
Atsakyti
Aušra 2018-10-15 12:17:18
Gerb.Rasa, o ar bandėte kokia 15 min. apie tai informuoti, gal reikėtų apie juos plačiau pranešti visuomenei, kad visi žinotų ir jų vengtų, o tai dabar tik siauras mūsų ratas apie tai žinome ir rašinėjamės. Kokių veiksmų ėmėtės, ar įjungėte vartotojų teises?
Į vartotojų teises Skruzdėliukas pats patarė kreiptis. :) Mes ir kreipėmės. Ši tarnyba galėjo pareikalauti grąžinti pinigus. Daugiau jie įtakos padaryti Skruzdėiukui negalėjo. Buvo mintis kreiptis į informacines priemones, bet pristigo jėgų ir laiko tą padaryti. Nuoširdžiai tikiu, kad su tokiu požiūriu jie ilgai nedirbs.
Atsakyti
Rasa 2018-10-15 11:55:47
Šiai įmonei klientas nerūpi. Patys turite ieškotis skrydžių ir perplanuoti kelionę. Jie tikrai jums nepadės. Mes ėmėmės visų priemonių bandydami su šia įmone susitarti dėl atšaukto skydžio. Jie ne tik neieškojo alternatyvos, bet ir grubiai, nepagarbiai bendravo. Vieno linkiu: tegu jie gyvuoja kuo trumpiau ir negadina žmonėsm kelionių ir nervų :)
Gerb.Rasa, o ar bandėte kokia 15 min. apie tai informuoti, gal reikėtų apie juos plačiau pranešti visuomenei, kad visi žinotų ir jų vengtų, o tai dabar tik siauras mūsų ratas apie tai žinome ir rašinėjamės. Kokių veiksmų ėmėtės, ar įjungėte vartotojų teises?
Atsakyti
Aušra 2018-10-15 11:42:13
Sveiki,

Mūsų panaši padėtis, patys prieš 5 savaites parašė, kad grąžins pinigus per 5 - 7 dienas, nes pasikeitė skrydžio laikas ir jis mums netinka, mes pirkome kitus bilietus, tačiau jau seniai praėjo tas laikas, o mums dar reikia gauti iš jų bilietus kitam skrydžiui, tai jau dabar laukiu su baime. Galvoju, gal reikia žurnalistus užsiundyti ar Turizmo departamentui pranešt apie taip dirbančius....
Šiai įmonei klientas nerūpi. Patys turite ieškotis skrydžių ir perplanuoti kelionę. Jie tikrai jums nepadės. Mes ėmėmės visų priemonių bandydami su šia įmone susitarti dėl atšaukto skydžio. Jie ne tik neieškojo alternatyvos, bet ir grubiai, nepagarbiai bendravo. Vieno linkiu: tegu jie gyvuoja kuo trumpiau ir negadina žmonėsm kelionių ir nervų :)
Atsakyti
Rasa 2018-08-17 09:11:37
Jau 2 mėnesius laukiu pinigų grąžinimo už atšauktą skrydį. Kompetencijos neturinti bendrovė. Atsakymai į laiškus buitiniai, pikti ir nervingi. Neturėkite reikalų su jais. O jums, Virginijau, patarčiau kreiptis į vartotojų teises. Tą jums pasiūlys padaryti ir pats Skruzdėliukas. Prješ tai turite siųsti Reikalavimą MB Skruzdeliuko keliones, tada laukti 14 dienų kol iš jūsų pasityčios ir 13 dieną gausite atsakymą, kad pinigai bus dar po 14 dienų. Taip ir laukiu savo varganų 18 eurų.
Sveiki,

Mūsų panaši padėtis, patys prieš 5 savaites parašė, kad grąžins pinigus per 5 - 7 dienas, nes pasikeitė skrydžio laikas ir jis mums netinka, mes pirkome kitus bilietus, tačiau jau seniai praėjo tas laikas, o mums dar reikia gauti iš jų bilietus kitam skrydžiui, tai jau dabar laukiu su baime. Galvoju, gal reikia žurnalistus užsiundyti ar Turizmo departamentui pranešt apie taip dirbančius....
Atsakyti
Viskas puiku, paskaicius cia buvau sutrikus, bet viskas super, aciu
Atsakyti
Mano asmeninė patirtis perkant skrydžio bilietus per šią įmonę - tik teigiama! Mano situacija buvo labai panaši į aprašytą Vilijos 2018-08-14 - pirma užsisakiau bilietus, paskui tik pasidomėjau, skaitydama komentarus per ką užsisakiau, todėl nerimo buvo nemažai, bet parašius užklausimą jų nurodytu el.paštu ir labai greitai gavus atsakymą su paaiškinimais bei maloniai bendraujant telefonu, nerimas dingo. Bilietus atsiuntė į el.paštą netgi anksčiau žadėto laiko. Skrydis pirmyn-atgal pavyko puikiai. Ačiū už pagalbą ten dirbančioms merginoms, su kuriomis teko bendraut telefonu. Todėl mano atsiliepimai apie Skruzdėliuko keliones labai geri!!! REKOMENDUOJU
Atsakyti
Virginijus Rutkauskas 2018-08-16 18:42:16
PILNAI PRITARIU!
Jau 2 mėnesius laukiu pinigų grąžinimo už atšauktą skrydį. Kompetencijos neturinti bendrovė. Atsakymai į laiškus buitiniai, pikti ir nervingi. Neturėkite reikalų su jais. O jums, Virginijau, patarčiau kreiptis į vartotojų teises. Tą jums pasiūlys padaryti ir pats Skruzdėliukas. Prješ tai turite siųsti Reikalavimą MB Skruzdeliuko keliones, tada laukti 14 dienų kol iš jūsų pasityčios ir 13 dieną gausite atsakymą, kad pinigai bus dar po 14 dienų. Taip ir laukiu savo varganų 18 eurų.
Virginijus Rutkauskas
2018-08-16 18:46:17 IP 2ktirnnh
Atsakyti
Sarunas 2018-05-08 22:21:01
Nuo Rugsėjo dar negrąžino pinigų, neatsiuntė bilietu pirkom šiam savaitgaliui teko pirkti kitus, įdomu ar grąžins už šituos, sakyčiau šaraskino kontorą! Aštrių pojūčių mėgėjams rekomenduoju. Kur žiūri CIVILINĖ aviacija ir vartotojų teisių tarnyba!!!!!!
Mums taip pat parašė, kad bilietai atšaukti, pasidomėjus kada grąžins pinigus tai pasakė, kad tik po kelių dienų!
Virginijus Rutkauskas
2018-08-16 18:42:16 IP 2ktirnnh
Atsakyti
Rasa 2018-07-26 17:53:30
Labai blogi atsiliepimai. Požiūris į klientą tragiškas. Jokios atsakomybės, gumos tempimas, neišmanymas. Neturėkite reikalų su šia įmone, nuoširdžiai nerekomenduoju.
PILNAI PRITARIU!
Virginijus Rutkauskas
2018-08-16 18:08:34 IP 2ktirnnh
Atsakyti
ATSARGIAI! ATSARGIAI! ATSARGIAI! ATSARGIAI! ATSARGIAI!
Jei pervesite pinigus ir gausite laišką štai tokio pobūdžio:

"Sveiki,

apgailestaudami pranešame, kad skrydžių bendrovė netvirtina Jūsų užsakymo, todėl jo patvirtinti negalime ir mes (į Jūsų užsakytą skrydį nebeliko vietų). Informuojame, kad pinigai Jums bus grąžinti artimiausiu metu.

Atsiprašome dėl kilusių nesklandumų."

TAI PINIGŲ GRĄŽINIMUS BUS TIK PO KELIŲ DIENŲ!!!
Atsakyti
Sveiki, iš pradžių nusipirkau bilietus paskui tik pasidomėjau, per kur aš juos pirkau ir paskaičius komentarus pašiurpau, jau maniau, kad tikrai negausiu bilietų.... Tą patį vakarą kaip nusipirkau bilietus negavau jokio patvirtinimo į el.paštą tada iš vis išsigandau, bet palaukiau kitos dienos ir vis tiek nebuvo patvirtinimas atkeliavęs, tagi paskambinau nurodytu numeriu, tai pasirodo suklydau rašydama savo el.paštą. Gavau patvirtinimą, bet vis tiek nebuvau rami, nes bilietus pasakė, kad gausiu tik 48 val prieš skrydį, tai man buvo nauja ir maniau, kad užšokau ant apgavikų..... Su tokiu nusiteikimu buvau įkiri kliantė ir vis rašinėdavau į kompanijos el.paštą su visokiais klausimais ir galiu pasakyti, kad į visus mano laiškus atsakė greitai ir maloniai, bilietus gavau kaip ir buvo nurodyta 48 val iki skrydžio skridom dviese, bet sėdėjom atskirai, bet manau ne kompanijos čia kaltė. Taigi skrydis praėjo sklandžiai, dėkoju skruzdėliuko kelionėms už pigius bilietus, nes pati per raynar nebūčiau nusipirkus jų. Man viskas buvo gerai, taigi rekomenduoju :)
Atsakyti
Ką tik grįžome iš kelionės ir viskas buvo gerai. Skridome į Romą į priekį su wizzair. Bilietai buvo sugeneruoti likus 48val.iki skrydžio, sedėjome su žmona šalia vienas kito. Atgal skridome su Ryanair. Bilietus gavome taip pat prieš 48val.iki skrydžio. Tik vienas minusas, jog sedėjome ne kartu. Tačiau nežinau ar skruzdeliuko kelionės čia gali kažką padaryti. Paskaičius prieš kelionę komentarus, šiek tiek sunerimome, bet likome kantrūs, nepuolėme skambinėti (parašiau vieną laišką-neatrašė) ir viskas buvo gerai. Pasiskaitykite interetiniame puslapyje skiltyje užduodami klausimai, prieš pradedant nerimauti. Gal gausite sau rūpimus atsakymus. Manau komentuoja čia daugiau tie, kuriems kažkas nutiko blogai, o kam viskas gerai nepuola rašyti, todėl ir yra daugiau neigiamų komentarų.
Atsakyti
Sveiki, uzsisakiau bilietus is vakaro, jokios informacijos negavau. Bet is ryto parejo registracijos patvirtinimas. Manau, kad viskas bus gerai.
Atsakyti
Labai blogi atsiliepimai. Požiūris į klientą tragiškas. Jokios atsakomybės, gumos tempimas, neišmanymas. Neturėkite reikalų su šia įmone, nuoširdžiai nerekomenduoju.
Atsakyti
Antrą kartą atsistoju ant to pačio grėblio... susisiekimas- nulis... atsakė tik į trečią laišką ir dar tokia nekompetentinga darbuotoja (ar bendrovės vadovė- nesigilinau), į skambučius visai neatsako... pinigus tik lupa, atsakomybės nulis... rytoj skrydis- bilietų dar nėra.... vis dar "generuojami".... manau reiks imtis kitokių priemonių (ir čia ne grasinimas)...
Noriu perspėti visus, kas perka bilietus internetu- atidžiai žiūrėkite, kam pervedate pinigus!!! Jei tik pastebėsite, kad tai " skruzdėliuko kelionės"-tuoj pat viską meskite ir eikite ieškoti oficialaus aviakompanijos internetinio puslapio!!!
P.S. Jeigu šiandien nebus bilietų, aš žinosiu, kad taip jūs tyčia vilkinote laiką už mano gražų pasisakymą... Gerų darbų!!!
Atsakyti
Nusipirkau bilietus per juos, galvojau paskaitęs komentarus, kad bus šakės, nes negavau patvirtinimo jokio iš jų, parašiau jiems į pašta kas man buvo, dar sekmadienio naktį viska sutvarkė
, pasirodo blogai pašta buvau įvedęs, mano klaida (laišką parašiau šeštadienį, kai palaukiau savaite po apmokėjimo).

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviazon.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: oro transportas, aviacija; keleivių pervežimas; kelionės.
Tarptautinės kompanijos grupės dalis teikianti plataus pigių skrydžių bendrovių asortimentą. Reguliarių ir užsakomujų skrydžių pasirinkimas suteikiantis galimybę gauti gerus skrydžių pasiūlymus. Ilgametę patirtį turintys agentai Naudodami naujausios technologijos, leidžiančios tinkamai ir profesionaliai aptarnauti...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Viešas Baltic Tours komandos laiškas dėl COVID-19 "Kodėl man teks palaukti grąžinamos įmokos už turizmo paslaugas?" Skaitykite čia: bit.ly/viešas-laiškas Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: kelionių rezervavimo sistema...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

SAM pateikė rekomendacijas paslaugų teikimo, prekybos, laisvalaikio ir pramogų vietoms
SAM pateikė rekomendacijas paslaugų teikimo, prekybos, laisvalaikio ir pramogų vietoms 05-30 17:27
Nuo birželio 1 dienos paslaugų teikėjai, prekybą viešose prekybos vietose vykdantys bei laisvalaikio ir pramogų veiklą vykdantys žmonės, turės laikytis būtinų sąlygų, reikalingų užtikrinti žmonių...
JAV miestus toliau krečia neramumai, išprovokuoti policijos areštuoto juodaodžio mirties
JAV miestus toliau krečia neramumai, išprovokuoti policijos areštuoto juodaodžio mirties 05-30 13:49
Jungtinių Valstijų miestuose penktadienį vakare tęsėsi neramumai, išprovokuoti vieno policijos areštuoto juodaodžio mirties, o dėl šio incidento vienam Mineapolio teisėsaugos pareigūnui pareikšti...
VRK pradėjo tyrimą dėl Vyriausybės inicijuotos akcijos "Ačiū, Lietuva"
VRK pradėjo tyrimą dėl Vyriausybės inicijuotos akcijos "Ačiū, Lietuva" 05-30 13:24
Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) nusprendė atlikti tyrimą dėl Vyriausybės inicijuotos padėkos akcijos "Ačiū, Lietuva" ir birželio 1 dieną rengiamų trumpų koncertų visoje Lietuvoje. Tai BNS...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 33,71 +2,74%
Anglis 58,55 -12,27%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Jautiena 4,45 -0,45%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Auksas 1683,17 +5,73%
Sidabras 15,07 +1,28%
Varis 5057,97 -2,41%