VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Skruzdėliuko kelionės, MB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Skruzdėliuko kelionės

Atsiliepimai apie Skruzdėliuko kelionės, MB

Parašyk savo nuomonę apie Skruzdėliuko kelionės, MB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Aušra 2018-10-15 12:17:18
Gerb.Rasa, o ar bandėte kokia 15 min. apie tai informuoti, gal reikėtų apie juos plačiau pranešti visuomenei, kad visi žinotų ir jų vengtų, o tai dabar tik siauras mūsų ratas apie tai žinome ir rašinėjamės. Kokių veiksmų ėmėtės, ar įjungėte vartotojų teises?
Į vartotojų teises Skruzdėliukas pats patarė kreiptis. :) Mes ir kreipėmės. Ši tarnyba galėjo pareikalauti grąžinti pinigus. Daugiau jie įtakos padaryti Skruzdėiukui negalėjo. Buvo mintis kreiptis į informacines priemones, bet pristigo jėgų ir laiko tą padaryti. Nuoširdžiai tikiu, kad su tokiu požiūriu jie ilgai nedirbs.
Atsakyti
Rasa 2018-10-15 11:55:47
Šiai įmonei klientas nerūpi. Patys turite ieškotis skrydžių ir perplanuoti kelionę. Jie tikrai jums nepadės. Mes ėmėmės visų priemonių bandydami su šia įmone susitarti dėl atšaukto skydžio. Jie ne tik neieškojo alternatyvos, bet ir grubiai, nepagarbiai bendravo. Vieno linkiu: tegu jie gyvuoja kuo trumpiau ir negadina žmonėsm kelionių ir nervų :)
Gerb.Rasa, o ar bandėte kokia 15 min. apie tai informuoti, gal reikėtų apie juos plačiau pranešti visuomenei, kad visi žinotų ir jų vengtų, o tai dabar tik siauras mūsų ratas apie tai žinome ir rašinėjamės. Kokių veiksmų ėmėtės, ar įjungėte vartotojų teises?
Atsakyti
Aušra 2018-10-15 11:42:13
Sveiki,

Mūsų panaši padėtis, patys prieš 5 savaites parašė, kad grąžins pinigus per 5 - 7 dienas, nes pasikeitė skrydžio laikas ir jis mums netinka, mes pirkome kitus bilietus, tačiau jau seniai praėjo tas laikas, o mums dar reikia gauti iš jų bilietus kitam skrydžiui, tai jau dabar laukiu su baime. Galvoju, gal reikia žurnalistus užsiundyti ar Turizmo departamentui pranešt apie taip dirbančius....
Šiai įmonei klientas nerūpi. Patys turite ieškotis skrydžių ir perplanuoti kelionę. Jie tikrai jums nepadės. Mes ėmėmės visų priemonių bandydami su šia įmone susitarti dėl atšaukto skydžio. Jie ne tik neieškojo alternatyvos, bet ir grubiai, nepagarbiai bendravo. Vieno linkiu: tegu jie gyvuoja kuo trumpiau ir negadina žmonėsm kelionių ir nervų :)
Atsakyti
Rasa 2018-08-17 09:11:37
Jau 2 mėnesius laukiu pinigų grąžinimo už atšauktą skrydį. Kompetencijos neturinti bendrovė. Atsakymai į laiškus buitiniai, pikti ir nervingi. Neturėkite reikalų su jais. O jums, Virginijau, patarčiau kreiptis į vartotojų teises. Tą jums pasiūlys padaryti ir pats Skruzdėliukas. Prješ tai turite siųsti Reikalavimą MB Skruzdeliuko keliones, tada laukti 14 dienų kol iš jūsų pasityčios ir 13 dieną gausite atsakymą, kad pinigai bus dar po 14 dienų. Taip ir laukiu savo varganų 18 eurų.
Sveiki,

Mūsų panaši padėtis, patys prieš 5 savaites parašė, kad grąžins pinigus per 5 - 7 dienas, nes pasikeitė skrydžio laikas ir jis mums netinka, mes pirkome kitus bilietus, tačiau jau seniai praėjo tas laikas, o mums dar reikia gauti iš jų bilietus kitam skrydžiui, tai jau dabar laukiu su baime. Galvoju, gal reikia žurnalistus užsiundyti ar Turizmo departamentui pranešt apie taip dirbančius....
Atsakyti
Viskas puiku, paskaicius cia buvau sutrikus, bet viskas super, aciu
Atsakyti
Mano asmeninė patirtis perkant skrydžio bilietus per šią įmonę - tik teigiama! Mano situacija buvo labai panaši į aprašytą Vilijos 2018-08-14 - pirma užsisakiau bilietus, paskui tik pasidomėjau, skaitydama komentarus per ką užsisakiau, todėl nerimo buvo nemažai, bet parašius užklausimą jų nurodytu el.paštu ir labai greitai gavus atsakymą su paaiškinimais bei maloniai bendraujant telefonu, nerimas dingo. Bilietus atsiuntė į el.paštą netgi anksčiau žadėto laiko. Skrydis pirmyn-atgal pavyko puikiai. Ačiū už pagalbą ten dirbančioms merginoms, su kuriomis teko bendraut telefonu. Todėl mano atsiliepimai apie Skruzdėliuko keliones labai geri!!! REKOMENDUOJU
Atsakyti
Virginijus Rutkauskas 2018-08-16 18:42:16
PILNAI PRITARIU!
Jau 2 mėnesius laukiu pinigų grąžinimo už atšauktą skrydį. Kompetencijos neturinti bendrovė. Atsakymai į laiškus buitiniai, pikti ir nervingi. Neturėkite reikalų su jais. O jums, Virginijau, patarčiau kreiptis į vartotojų teises. Tą jums pasiūlys padaryti ir pats Skruzdėliukas. Prješ tai turite siųsti Reikalavimą MB Skruzdeliuko keliones, tada laukti 14 dienų kol iš jūsų pasityčios ir 13 dieną gausite atsakymą, kad pinigai bus dar po 14 dienų. Taip ir laukiu savo varganų 18 eurų.
Virginijus Rutkauskas
2018-08-16 18:46:17 IP 91.187.175.153
Atsakyti
Sarunas 2018-05-08 22:21:01
Nuo Rugsėjo dar negrąžino pinigų, neatsiuntė bilietu pirkom šiam savaitgaliui teko pirkti kitus, įdomu ar grąžins už šituos, sakyčiau šaraskino kontorą! Aštrių pojūčių mėgėjams rekomenduoju. Kur žiūri CIVILINĖ aviacija ir vartotojų teisių tarnyba!!!!!!
Mums taip pat parašė, kad bilietai atšaukti, pasidomėjus kada grąžins pinigus tai pasakė, kad tik po kelių dienų!
Virginijus Rutkauskas
2018-08-16 18:42:16 IP 91.187.175.153
Atsakyti
Rasa 2018-07-26 17:53:30
Labai blogi atsiliepimai. Požiūris į klientą tragiškas. Jokios atsakomybės, gumos tempimas, neišmanymas. Neturėkite reikalų su šia įmone, nuoširdžiai nerekomenduoju.
PILNAI PRITARIU!
Virginijus Rutkauskas
2018-08-16 18:08:34 IP 91.187.175.153
Atsakyti
ATSARGIAI! ATSARGIAI! ATSARGIAI! ATSARGIAI! ATSARGIAI!
Jei pervesite pinigus ir gausite laišką štai tokio pobūdžio:

"Sveiki,

apgailestaudami pranešame, kad skrydžių bendrovė netvirtina Jūsų užsakymo, todėl jo patvirtinti negalime ir mes (į Jūsų užsakytą skrydį nebeliko vietų). Informuojame, kad pinigai Jums bus grąžinti artimiausiu metu.

Atsiprašome dėl kilusių nesklandumų."

TAI PINIGŲ GRĄŽINIMUS BUS TIK PO KELIŲ DIENŲ!!!
Atsakyti
Sveiki, iš pradžių nusipirkau bilietus paskui tik pasidomėjau, per kur aš juos pirkau ir paskaičius komentarus pašiurpau, jau maniau, kad tikrai negausiu bilietų.... Tą patį vakarą kaip nusipirkau bilietus negavau jokio patvirtinimo į el.paštą tada iš vis išsigandau, bet palaukiau kitos dienos ir vis tiek nebuvo patvirtinimas atkeliavęs, tagi paskambinau nurodytu numeriu, tai pasirodo suklydau rašydama savo el.paštą. Gavau patvirtinimą, bet vis tiek nebuvau rami, nes bilietus pasakė, kad gausiu tik 48 val prieš skrydį, tai man buvo nauja ir maniau, kad užšokau ant apgavikų..... Su tokiu nusiteikimu buvau įkiri kliantė ir vis rašinėdavau į kompanijos el.paštą su visokiais klausimais ir galiu pasakyti, kad į visus mano laiškus atsakė greitai ir maloniai, bilietus gavau kaip ir buvo nurodyta 48 val iki skrydžio skridom dviese, bet sėdėjom atskirai, bet manau ne kompanijos čia kaltė. Taigi skrydis praėjo sklandžiai, dėkoju skruzdėliuko kelionėms už pigius bilietus, nes pati per raynar nebūčiau nusipirkus jų. Man viskas buvo gerai, taigi rekomenduoju :)
Atsakyti
Ką tik grįžome iš kelionės ir viskas buvo gerai. Skridome į Romą į priekį su wizzair. Bilietai buvo sugeneruoti likus 48val.iki skrydžio, sedėjome su žmona šalia vienas kito. Atgal skridome su Ryanair. Bilietus gavome taip pat prieš 48val.iki skrydžio. Tik vienas minusas, jog sedėjome ne kartu. Tačiau nežinau ar skruzdeliuko kelionės čia gali kažką padaryti. Paskaičius prieš kelionę komentarus, šiek tiek sunerimome, bet likome kantrūs, nepuolėme skambinėti (parašiau vieną laišką-neatrašė) ir viskas buvo gerai. Pasiskaitykite interetiniame puslapyje skiltyje užduodami klausimai, prieš pradedant nerimauti. Gal gausite sau rūpimus atsakymus. Manau komentuoja čia daugiau tie, kuriems kažkas nutiko blogai, o kam viskas gerai nepuola rašyti, todėl ir yra daugiau neigiamų komentarų.
Atsakyti
Sveiki, uzsisakiau bilietus is vakaro, jokios informacijos negavau. Bet is ryto parejo registracijos patvirtinimas. Manau, kad viskas bus gerai.
Atsakyti
Labai blogi atsiliepimai. Požiūris į klientą tragiškas. Jokios atsakomybės, gumos tempimas, neišmanymas. Neturėkite reikalų su šia įmone, nuoširdžiai nerekomenduoju.
Atsakyti
Antrą kartą atsistoju ant to pačio grėblio... susisiekimas- nulis... atsakė tik į trečią laišką ir dar tokia nekompetentinga darbuotoja (ar bendrovės vadovė- nesigilinau), į skambučius visai neatsako... pinigus tik lupa, atsakomybės nulis... rytoj skrydis- bilietų dar nėra.... vis dar "generuojami".... manau reiks imtis kitokių priemonių (ir čia ne grasinimas)...
Noriu perspėti visus, kas perka bilietus internetu- atidžiai žiūrėkite, kam pervedate pinigus!!! Jei tik pastebėsite, kad tai " skruzdėliuko kelionės"-tuoj pat viską meskite ir eikite ieškoti oficialaus aviakompanijos internetinio puslapio!!!
P.S. Jeigu šiandien nebus bilietų, aš žinosiu, kad taip jūs tyčia vilkinote laiką už mano gražų pasisakymą... Gerų darbų!!!
Atsakyti
Nusipirkau bilietus per juos, galvojau paskaitęs komentarus, kad bus šakės, nes negavau patvirtinimo jokio iš jų, parašiau jiems į pašta kas man buvo, dar sekmadienio naktį viska sutvarkė
, pasirodo blogai pašta buvau įvedęs, mano klaida (laišką parašiau šeštadienį, kai palaukiau savaite po apmokėjimo).
Atsakyti
Ką daryti jei užmiršau jei užmiršau lėktuvo bilieto patvirtinimo koda pirkau bilietą skruzdėliuko kelionės
Atsakyti
Nusipirkau bilietus. sugalvojau paskaityti komentarus apie įmonę..išsigandau! Taip, iš pirmo karto prisiskambinti nepavyko (supanikavau ir pradėjau skambinėt), bet po kelių valandų perskambino, el. paštu taip pat bendravo, viskas buvo laiku, ir nuskridau ir parskridau be problemų, todėl atsiliepimas tik teigiamas :)
Atsakyti
Nusipirkus bilietus ir tik po to paaiškėjus, kad keičiasi Ryanair registracijos laikas skrydžiui, paaiškėjo, kad visą tai administruoja Skruzdėliuko kelionės. Paskaičius atsiliepimus- apėmė panika. Tačiau firma veikia normaliai, bendrauja ir telefonu ir e-paštu. Išsamiai viską paaiškino, pasirūpino išankstine registracija ir vietomis lėktuvuose (nors pradiniame bilietų pirkimo etape šito nebuvome užsisakę). Bilietai jau rankose, - kelionė po gerų dviejų savaičių. Tikimės, kad viskas bus OK.
Atsakyti
Per skubėjima nusipirkome bilietus pas juos, tik po to pagalvojome paieškoti atsiliepimų, juos pamačius labai išsigandome jog mūsų kelionė tiesiog tikriausiai neįvyks.. Bet sulaukus bilietų ir iškilus klausimams buvo suteikta visa svarbi informacija tiek el.paštu, tiek skambučiais. O šiandien jau grįžome po smagios kelionės! Viskas įvyko ir viskas buvo gerai. Ačiū!
Atsakyti
Reggis 2018-05-21 11:01:08
Kur situos svolavcius rast? Svitrigailos 11k neradau nieko, nekelia telefono
Mūsų įstaigai neišrašo faktūrų ir negrąžina permokos už bagažą. Kreipėmės į vartotojų teisių tarnybą, bet jie neatstovauja juridinių asmenų, tad parašėme mokesčių inspekcijai. O toliau - tai kreipsimės į antstolius. Nelaukite - skųskit juos visoms įmanomoms tarnyboms.Nuo sausio mėn. šiandien pavyko prisiskambinti tel. 860499366. Pasakė rašyti nauju el. p. pagalba@wizzairbilietai.lt
Atsakyti
Kur situos svolavcius rast? Svitrigailos 11k neradau nieko, nekelia telefono
Atsakyti
Gailiuosi, kad nepaskaičiau kmentarų apie šią įmonę prieš bendradarbiaudamas su ja.
Pirkau blietus. Nežinau dėl kokių priežasčių negalėjau su jais susisiekti beveik visą savaitę prieš skrydį (telefonu ir emeilu neatsako, ofisas tuščias), ko pasekoje, turėjau pirkti iš kitos bendrovės kitus bilietus, nes įmonės atstovai tiesiog dingo ir aš negalėjau suvesti teisingų duomenų. Atsibudo tik kelios valandos prieš skrydį ir tipo viskas čia ok, be reikalo panikuojate ir galite skristi, kai aš jau buvau nusippirkes bilietus is Rygos ir ten jau vykau autobusu.
Vėliau pradėjus bendrauti apie iškilusias problemas, prasidėjo laiko tempimas ir vėliau vėl, padaryta dingau :)
Bet dabar paskaičiau komentarus. Tai šitai įmonei nieko naujo. Jiems tai normali praktika.
Atsakyti
Zmones, bekit nuo tokiu isgamu......man irgi patvirtino skrydi ir po to TIPO Pabuciuokit man I subine......vaziuosiu I Aerouosta ir nusipirksiu normalius bilietus:) a*******s, gaila, kad negaliu juos priciupti, na tiek to.....su tokiais skruzdeliukais as kalbeciau kitaip....v***s ir supisti a*******s
Atsakyti
Nuo Rugsėjo dar negrąžino pinigų, neatsiuntė bilietu pirkom šiam savaitgaliui teko pirkti kitus, įdomu ar grąžins už šituos, sakyčiau šaraskino kontorą! Aštrių pojūčių mėgėjams rekomenduoju. Kur žiūri CIVILINĖ aviacija ir vartotojų teisių tarnyba!!!!!!
Atsakyti
laukiame skrydžio!
Atsakyti
Buvom susiskambine sakė kad keturios dienos iki skrydžio bus bilietai atsiūsti tai dabar tik reikia laukti ir pamatysim
Atsakyti
Nesuprantu pirkau bilietus prieš mėnesį ir negaunu jokio atsakymo bandau prisiskambinti kadangi greit teks išskristi ir nekelia ragelio. Ką daryti?
Jolanta Kondrašovienė
2018-04-12 15:21:13 IP 188.69.235.183
Atsakyti
Is pradziu buvo neramu, nes prisiskaiciau internete daug neigiamu komentaru. Be to buvo vis nukelinejama skrydzio bilietu gavimo data, bet veliau viskas pasitaise ir tikrai buvo sklandziai atlikta, puslapis patogus naudoti ir viskas aiskiai suprantama. Isskrydau ir grizau sekmingai. Aciu uz kantrybe. :)
Atsakyti
Aš irgi buvau išsigandus dėl komentarų, nes tikrai sunku susisiekti, bet kadangi sėdimos vietos iš anksto bubo priskirtos, tai ir bilietus anksčiau atsiuntė ir nekilo jokių problemų :)
Atsakyti
Bilietus įsigijome prieš du mėnesius, patvirtinimą gavome iš esmės iš karto. Kartu buvo pažymėta, kad bilietai bus suformuoti likus maždaug 2 dienom iki skrydžio. Bilietus gavome laiku, jokių nesklandumų nekilo. Tiesa, iš pirmo karto ragelio nepakėlė, tačiau kelių val. bėgyje susisiekti pavyko, buvo suteikta visa dominanti informacija, jokių problemų nekilo. Belieka sulaukti kelionės :)
Atsakyti
Sveiki,
Buvo atšaukti skrydžiai, šiaip ne taip el paštu pavyko susisiekti dėl pinigų gražinimo ir gavau atsakymą, kad incijavo pinigų gražinimą iš aviakompanijos bei pareikalavo susisiekti po 14 dienų. Po 14 dienų niekaip nepavyksta susiekti, nei gaunu atsakymų į emailus, nei prisiskambinu telefonu. Ar kam nors pavyksta su jais susisiekti?
Atsakyti
Sveiki, uzsakiau du bilietus uzrasiau bloga email. Prisiskambinau iskarto. Sake pataisys duomenis email. Toliau prisiskambint nepavyksta, neramu bilietu nera. Labai tikiuosi iki ryt gauti patvirtinimus. Nes prisiskaicius tokiu komentaru, manau yra del ko nerimauti. Patikekit nesu buvus tokioje situacijoje. Tikiuosi iki rytojaus sulaukti bilietu. Noriu paklaust ar buvo tokiu atveju, kad neisvykot visai per sita agentura.
Atsakyti
Simas 2018-03-11 13:39:48
Laba diena, Gerbemieji,

Turiu perspėti Jus, jog rinkdamiesi šios bendrovės paslaugas, nors toli gražu, taip pavadinti jų negalima, pasiruoštumėte kantrybės išbandymui. Keletas konkrečių pavyzdžių - skambinimas nuo pat ryto (10h) iš trijų skirtingų numerių iki pat darbo pabaigos (17-18h) ir paprasčiausias klausimas dėl bilietų bei bagažo kiekio, baigiasi tuom, jog darbuotojas neperskambina iki pat vėlyvo vakaro. Žinoma, mes lietuviai, kantrūs ir bandome toliau, galiausiai pavyksta prisiskambinti ir iš telefono aparato garisakalbio pasigirsta atbaidantys žodžiai, po kurių pasidaro tikrai šlykstu bendrauti su žmogumi, o maža to, klientas jaučiasi neužtikrintas dėl savo pasirinkimo naudotis šios bendrovės paslaugomis. Kitas komentaras - išsiunčiami elektroniniai laiškai savaitės dienomis antradienį, trečiadienį, penktadienį (2018.03.6, 7, 8) ir iki dabar (2018.03.11) atsakymo raštu nesulaukiame. Tad tikrai neagresyvūs bei įžeidūs pastebėjimai, tikiuosi privers kiekvieną pergalvoti savo sprendimą dar kartą, o įmonę, žinoma, iš naujo pamąstyti apie savas vertybes.
Labai pritariu, p. Simai. Jokiu būdu nerekomenduoju turėti reikalų su šia kompanija. Dėl savo sistemos ir veiklos netobulumo, klaidina klientus. Atsakymo nesulauksi.Įžeidūs ir menkinantys pastebėjimai, o ne atsakymas į konkretų klausimą. Tik niekaip nesuprantu, kodėl įėjus į wizzair puslapį, nukreipia į įtartiną ir keistą įmonę komunikacijai. Apeikite, žmonės, šią kompaniją. Sutaupysite sveikatos ir nervų.
Atsakyti
Laba diena, Gerbemieji,

Turiu perspėti Jus, jog rinkdamiesi šios bendrovės paslaugas, nors toli gražu, taip pavadinti jų negalima, pasiruoštumėte kantrybės išbandymui. Keletas konkrečių pavyzdžių - skambinimas nuo pat ryto (10h) iš trijų skirtingų numerių iki pat darbo pabaigos (17-18h) ir paprasčiausias klausimas dėl bilietų bei bagažo kiekio, baigiasi tuom, jog darbuotojas neperskambina iki pat vėlyvo vakaro. Žinoma, mes lietuviai, kantrūs ir bandome toliau, galiausiai pavyksta prisiskambinti ir iš telefono aparato garisakalbio pasigirsta atbaidantys žodžiai, po kurių pasidaro tikrai šlykstu bendrauti su žmogumi, o maža to, klientas jaučiasi neužtikrintas dėl savo pasirinkimo naudotis šios bendrovės paslaugomis. Kitas komentaras - išsiunčiami elektroniniai laiškai savaitės dienomis antradienį, trečiadienį, penktadienį (2018.03.6, 7, 8) ir iki dabar (2018.03.11) atsakymo raštu nesulaukiame. Tad tikrai neagresyvūs bei įžeidūs pastebėjimai, tikiuosi privers kiekvieną pergalvoti savo sprendimą dar kartą, o įmonę, žinoma, iš naujo pamąstyti apie savas vertybes.
Atsakyti
Isvis kas cia gali uzsisakineti bilietus pas juos. 1 karta vis pabrangdawo kas diena, damokedavau kol pabodo. 2 kart per kvailuma uzsisakiau ir vel tas pats....tik nervu gadimimas. Prisiakambint pavyko abu kartus bet tik is kokio 10 karto.pinigus grazino, bet aisku ne ta pacia suma, gal jie taip ir kapeikaujasi po truputy is, , klijantu''. Draugui isvis atsauke bilietus likus savaitei iki keliones...
Atsakyti
Klientų aptarnavimas - 0. Nei į skambučius atsako, nei pateikią prašomą informaciją paštu. Taip tikrai sulauksite klientų lojalumo!
Atsakyti
Viskas gerai, bilietus gavau, skrydžiui pasiruošta.
Atsakyti
Aciu, viskas gerai, informacija suteike, bilietelius gavome, kelione buvo nuostabi.
Atsakyti
Teko man nusipirkti bilietus per šią kelionių agentūrą, paskui paskaičiau atsiliepimus ir išsigandau.Tačiau galiu pasakyti bilietus gavau laiku jokių nesusipratimų nekilo, paskambinus telefonu atsiliepė, o neprisiskambinus vieną kartą, patys.Pirksiu bilietus per šią agentūrą ir sekantį kartą.Sekmės Jums!
Atsakyti
Agnė 2018-01-14 12:06:40
pagalba@ryanairbilietai.com, jūs ne ten kažką pažiūrėjote.
Wizz air uzsisakinejau, dabar net telefona isiunge
Atsakyti
pagalba@ryanairbilietai.com, jūs ne ten kažką pažiūrėjote.
Atsakyti
Agnė 2018-01-14 11:20:12
El. paštu
Kokiu adresiu siuntet?
Atsakyti
Aurimas 2018-01-14 11:17:33
Kaip čia jum pavyko susisiekti?
El. paštu
Atsakyti
Agnė 2018-01-06 22:08:05
Teko ir man netyčiom nusipirkti bilietus čia, perskaičius atsiliepimus išsigandau, tačiau be reikalo. Man asmeniškai nekilo jokių problemų, į visus klausimus buvo atsakyta, bilietus taip pat gavau ir kelionė sėkmingai įvyko.
Kaip čia jum pavyko susisiekti?
Atsakyti
Gal žinote kaip su jais susisiekti ar adresa žinot nuvažiuociau. Užsisakiau bilietus pinigus nuskaičiavo bet nieko jiem man neatsiunte, skambinu gal 20 kartu I ‭+370 (604) 99 366‬ numeri ju nekelia kas čia per šaraskino kontora
Atsakyti
Teko ir man netyčiom nusipirkti bilietus čia, perskaičius atsiliepimus išsigandau, tačiau be reikalo. Man asmeniškai nekilo jokių problemų, į visus klausimus buvo atsakyta, bilietus taip pat gavau ir kelionė sėkmingai įvyko.
Atsakyti
Baisi diletantų komanda, kuriems visai nesvarbu keliaujančių žmonių interesai. Jei nori iš jų gauti kokios nors informacijos, reikia dešimtis kartų skambinti, rašyti laiškus ir siuntinėti sms. Susidėjus su šia komadą, prieš šventes susigadinau nervus ir nuotaiką. Nuoširdžiai niekam nerekomenduoju su jais turėti reikalų.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju su šia firma prasidėti!! As ketvirtadieni užsisakiau bilieta patvirtinimo iki šiandien negavau. Šiandien jiems prisiskambinau pasake, kad gmail kaltas, kad neparėjo patvirtinimas
Atsakyti
Na taip, taip pat turiu neigiamù atsiliepimú

Taip pat rekomenduojame

Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
AVIAZON TRAVEL GROUP
aviamaze.com - pigūs skrydžiai

Adresas: Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; oro transportas, aviacija.
Domina pigūs skrydžiai? Norite nebrangių bilietų? Ieškote geriausių skrydžių pasiūlymų? aviamaze.com tuo jau pasirūpino! Išmėginkite mūsų skrydžių paieškos sistemą. Mes rūpinamės savo klientais ir stengiamės surasti tik pačius geriausius skrydžių pasiūlymus, jūsų patogumui, pasirenkamus pagal persėdimų kiekį...
Travel Planet
Adresas: Subačiaus g. 17-28, LT-01300 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės.
Pagrindinė Travel Planet veikla – egzotinių pažintinių ir poilsinių kelionių organizavimas. Travel Planet gimė iš noro pasidalinti savo kelionių patirtimi - į savo maršrutus įtraukiame mažiau turistų lankomas vietas ir patirtis. Mūsų pažintinės programos tikrai plačios - juk būtent pažinti kitas kultūras mes ir...
Kelionių panorama
Adresas: Vytenio g. 46, LT-03229 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB "KELIONIŲ PANORAMA" - kelionių agentūra, veiklą pradėjusi 1993 metais. Puikią reputaciją pelnėme nuoširdžiu ir kokybišku darbu, o patenkinti klientai tapo mūsų ilgalaikės sėkmės priežastimi. Kas met aptarnaujame iki 10 tūkst. klientų. Apklausos duomenimis 90 proc. klientų rekomenduotų mus savo draugams. Mes...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 10-20 00:08
Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį kuriant negalvoti, kad svarbiau už gerą pavadinimą yra geras produktas.
"Bitė" plečiasi Šiauliuose: atidarė dukart didesnį biurą
"Bitė" plečiasi Šiauliuose: atidarė dukart didesnį biurą 10-19 23:48
"Bitė Lietuva" Šiauliuose atidarė naują biurą, kuriame sutelkti klientų aptarnavimo ir pardavimo specialistai. Planuojama, kad per artimiausius metus šio miesto komanda išaugs beveik dvigubai –...
TOP30 didžiausių pagal 2017 m. pajamas privačių mokyklų
TOP30 didžiausių pagal 2017 m. pajamas privačių mokyklų 10-19 23:48
VŽ sudarė trisdešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas nevalstybinių mokyklų sąrašą. Iš jo matyti, kad dauguma didžiausių šalies nevalstybinių įstaigų pernai fiksavo dviženklį pajamų padidėjimą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar skiepijatės nuo gripo?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Procter & Gamble 87,30 +8,80%
American Express 106,73 +3,78%
Kraft Heinz Co 57,56 +3,64%
Colgate-Palmolive 64,52 +3,00%
AIG 47,20 -2,90%
Caterpillar 131,32 -3,30%
NVIDIA 229,17 -4,33%
eBay 28,75 -8,87%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,56 0,00%
Sidabras 14,27 -4,80%
Dyzelis 2,25 +4,65%
Anglis 114,16 -2,71%
Vištiena 2,03 -9,78%
Dujos (JAV) 2,99 +1,01%
Benzinas 2,09 +0,48%
Auksas 1198,39 -0,28%