VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Skonis ir kvapas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Skonis ir kvapas

Atsiliepimai apie Skonis ir kvapas, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Skonis ir kvapas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu labai padėkoti merginai, dirbusiai Molo "Skonis ir kvapas" parduotuvėje 07-04, lankausi jau ne pirmą kartą, tačiau ši darbuotoja visada maloniai nudžiugina, įsigyjau kalijaną, puikiai pataria dėl tabako ir priedų, visuomet pasitinka su šypsena ir puikiai padeda išsiaiškinti ko reikia. Super, daugiau tokių pardavėjų! :)
Atsakyti
Parduotuvė Kalvarijų gatvėje esančioje Rimi parduotuvėje nedirbo iki 14:40, nors lapelis ant nuleiodžiamų durų rodė jog dirbs 12:30. Pardavėjos tuo metu šnekučiavosi ir nebūtų įleidę klientų jei nebūčiau pradėjęs stoviniuoti prie įėjimo. Tad jūsų darbuotojos turėjo trijų valandų pietų pertrauką.
Atsakyti
Eglė 2020-05-05 13:07:20
Gegužės 5d., teko apsilankyti Rokiškio Maximoje esančioje jūsų parduotuvėję. Atėjau su gera nuotaiką, išėjau dar geresnės. Dydelis AČIŪ jūsų darbuotojai Ingai (tikiuosi teisingai perskaičiau vardą). Labai malonus ir šiltas aptarnavimas, pasijutau tikrai svarbiu klientu. Tikrai net nebūvo gaila sugaišti keletos minučių parašant atsiliepimą. Užsuksiu tikrai dar ne kartą.
Sveiki, Egle. Ačiū už šiltą atsiliepimą, džiaugiamės dėl jūsų malonių patirčių ir ačiū, kad dalinatės jomis - mes dalinamės taip pat, linkėjimai jums nuo mūsų komandos, Inga siunčia padėk, lauksime sugrįžtant. Iki kitų malonių susitikimų!
Atsakyti
Gegužės 5d., teko apsilankyti Rokiškio Maximoje esančioje jūsų parduotuvėję. Atėjau su gera nuotaiką, išėjau dar geresnės. Dydelis AČIŪ jūsų darbuotojai Ingai (tikiuosi teisingai perskaičiau vardą). Labai malonus ir šiltas aptarnavimas, pasijutau tikrai svarbiu klientu. Tikrai net nebūvo gaila sugaišti keletos minučių parašant atsiliepimą. Užsuksiu tikrai dar ne kartą.
Atsakyti
Klientė 2019-11-28 09:38:31
Lapkričio 25d. apie 12.30 teko lankytis Šiaulių Akropolio Skonis ir kvapas parduotuvėje, bet daugiau ten tikrai nebesinorės užsukti. Dirbo vyresnio amžiaus, tamsiais trumpais plaukais pardavėja, kuri pirkėją ne maloniai konsultavo, patarė ir padėjo išsirinkti prekę, kaip turėtų būti, bet pakeltu ir labai nemaloniu visažinės tonu tiesiog auklėjo, po šios pardavėjos replikų pirkėja turėjo pasijusti visiška neišmanėlė. Net iš šalies girdint buvo labai nemalonu ir paskatino kuo greičiau palikti parduotuvę.
Ačiū už jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl tokios "išorinės" patirties, Jurgita, dirbusi tą dieną, yra "veteranė" mūsų komandoje, mylinti ir išmananti savo darbą ir per savo karjerą įmonėje nėra gavusi tokių atsiliepimų iš pirkėjų. Aptarnaujant klientus specializuotoje parduotuvėje reikia žinių ir, gilesnio nei vidutinis, produktų išmanymo. Jurgita atkreips dėmesį į savo kalbėjimo manierą, o mes labai kviečiame jus apsilankyti parduotuvėje ir įsitikinti koks šiltas, patariantis ir visažinis (gerąja prasme) žmogus yra ši mūsų pardavėja.
Atsakyti
Lapkričio 25d. apie 12.30 teko lankytis Šiaulių Akropolio Skonis ir kvapas parduotuvėje, bet daugiau ten tikrai nebesinorės užsukti. Dirbo vyresnio amžiaus, tamsiais trumpais plaukais pardavėja, kuri pirkėją ne maloniai konsultavo, patarė ir padėjo išsirinkti prekę, kaip turėtų būti, bet pakeltu ir labai nemaloniu visažinės tonu tiesiog auklėjo, po šios pardavėjos replikų pirkėja turėjo pasijusti visiška neišmanėlė. Net iš šalies girdint buvo labai nemalonu ir paskatino kuo greičiau palikti parduotuvę.
Atsakyti
Loreta 2019-10-05 23:47:08
Labai gaila, bet per metus nieko nepasikeitė parduotuvėje "skonis ir kvapas"... Šiandien ir manęs neinformavo apie pasikeitusius įstatymus, nors aš kelis kartus pasitikslinau ar perku tabaką su vyšnių skoniu... Tik parėjusi namo sužinojau, kad tabakas be skonio. Labai nusivyliau, nes jei pardavėjas būtų įspėjęs apie papildomus kažkokius lašiukus būčiau nusipirkusi ir juos.
Sveiki, Loreta. Apgailestauju dėl nemalonios jūsų patirties mūsų parduotuvėse. Pamokas pasikartosime dar ir dar kartą - kasdienėje rutinoje informacijos ir gauname, ir atiduodame labai daug. Kartais pasitaiko "transliacijos trikdžių", dažnai jie labai žmogiški. Loreta, ačiū, kad pasidaliname patirtimi, kitos, tikiu, bus tikrai geresnės!
Atsakyti
2019 10 21 d. "Skonis ir Kvapas" parduotuvės Megos padalinyje, tabako parduotuvėje apsipirkau ne pirmą, bet turbūt paskutinį kartą. Moteris, šviesiais, trumpais plaukais, dirbusi parduotuvėje (negaliu jos vadinti pardavėja), įėjus į parduotuvę telefoną laikė rankoje, iš kurios jis nedingo nei mane aptarnaujant, nei bendraujant, nei net ir palikus parduotuvę. Pirkau tabaką, tačiau pajutęs ryškią susidomėjimo klientu ir pagarbos jam stoką, papildomų prekių net nesiteikiau peržvelgti, nes profesionalaus aptarnavimo čia sulaukti nebesitikėjau. Pats šiuo metu dirbu pardavėju konsultantu jau du metus ir labai liūdna, kad jūsų pardavėjų lygis yra nepateisinamas ir nepatenkinamas. Tikiuosi sugrįžti ir sutikti naujus, labiau nusiteikusius dirbti su žmonėmis, o ne savo asmeniniais reikalais, PARDAVĖJUS. Ačiū.
Atsakyti
Marius 2018-09-18 17:35:59
Sveiki, Oleg. Jūsų atsiliepimas sufleruoja, kad mūsų kolega parduotuvėje galėjo jus netinkamai informuoti apie tabako asortimentą, nes aromatizuotu vyniojamu tabaku pagal naująją ES direktyvą nuo 2016 09 20 prekiauti negalime. Kitokių skonių mėgėjams galime pasiūlyti tik tabakui skirtus aromatizatorius.
Oleg, atsiprašome dėl šios nemalonios patirties mūsų parduotuvėje ir kviečiame sugrįžti, ateinančios patirtys, tikime, tikrai bus malonios.
Labai gaila, bet per metus nieko nepasikeitė parduotuvėje "skonis ir kvapas"... Šiandien ir manęs neinformavo apie pasikeitusius įstatymus, nors aš kelis kartus pasitikslinau ar perku tabaką su vyšnių skoniu... Tik parėjusi namo sužinojau, kad tabakas be skonio. Labai nusivyliau, nes jei pardavėjas būtų įspėjęs apie papildomus kažkokius lašiukus būčiau nusipirkusi ir juos.
Atsakyti
Ieva 2019-01-10 00:00:49
Sveiki, visgi nesinorėjo rašyti neigiamo atsiliepimo, tačiau pati dirbu klientų aptarnavimo srityje ir manau turėtumėte žinoti, kokie darbuotojai pas jus dirba. Galbūt tai tik man vienai užkliuvo, tačiau šiandien apie 18val apsilankiau Jeruzalės "Skonis ir kvapas" parduotuvėje. Beje, dažnai čia lankiausi ir šiandien tikriausiai tai buvo paskutinė diena apsilankant čia. Dirbo šviesių, trumpų plaukų vyresnio amžiaus moteris, kuri dažnai šiame padalinyje dirba, kiek pastebėjau. Jau seniau atkreipiau dėmesį, kokia nemaloni ji.... Kaip ir šiandien, nei pasisveikinimo, nei atsisveikinimo nebuvo, nors pati tiek sveikinausi, tiek atsisveikinau. Ledine veido išraiška tik pažiūri. Ankščiau teko klausti dėl kvapų namams linijos, moteris nesugebėjo net stiklinių durų atidaryti, pasakė: toks kvapas yra, neatidarinėsiu. Jau tą kartą norėjosi parašyti "teigiamą" atsiliepimą. Visiškai nesuinteresuota parduoti prekių. O šiandien.. Atvykome su drauge arbatų išsirinkti. Draugė ilgokai rinkosi, paprašėme pauostyti arbatas. Darbuotoja vos nulipo nuo kėdutės, kadangi dėliojo prekes. Leptelėjo: kokios norit? (skambėjo labai labai piktai ir nemaloniai), paklausėme, kuo skiriasi geltonos linijos arbatos, LABAI PIKTAI atsakė: kvapu ir sudėtimi, net nepasiūlė pauostyti, pažiūrėti sudėtį. Tuomet pasakėme, jog norėsime vienos arbatos, tuo tarpu, kol pakavo, rinkomės kitą. Tuomet pasakėme, jog norime kitos arbatos dar, ji pakėlė balsą ir vos ne rėkdama atšaukė nuo kasos: ko jūs dar norit, man čia reikia vėl eiti imti arbatas, vėl prie kasos grįžti greičiau sakykite ko norit ir giliai atsikvėpė, tarsi būtų baisi kančia aptarnauti klientą. Daugiau niekuomet negrįšime į šią krautuvę, kol joje tokia darbu nepatenkinta moteris dirbs.. O tikrai labai gaila, nes dažnai perkame dovanas bei arbatas būtent iš čia, visgi kai klientus apšaukia dėl nieko.. labai nemaloni patirtis.

Akropolyje dirba labai malonios moterys, visuomet pagelbėja :) Taigi padėka Joms.

O dėl Jeruzalėje aptarnavusios moters... nesinori artintis prie parduotuvės ir nesinorėtų, jog būtų toleruojamas toks elgesys su klientais.
Labai ačiū už atsiliepimą ir komentarą. Ir pastabas ir gerus dalykus visada išklausom ir pasidaliname su pardavėjais. Esame viena komanda ir dėl įvykusios klaidos, nesusipratimo ar aplaidumo skauda taip pat. Jeruzalės parduotuvėje dirbanti pardavėja Rita kažkodėl užmiršo, jog dirba specializuotoje parduotuvėje ir turėtų būti svetingas šeimininkas ir gidas, kuris parodo, paaiškina, pataria ir padeda išsirinkti. Kasdienybėje, susikoncentravus į savo problemas ir darbus, taip kartais nutinka kiekvienam. Labai blogai, jei toks užsimiršimas kartojasi.
Rita dirba "Skonyje ir kvape" daug metų. Per juos pirkėjai tikrai tapo atviresni, daugiau žinantys ir reiklesni, todėl ir pardavėjas turi būti atidesnis, labiau empatiškas, įdomus ir profesionalesnis. Kartais labai sunku suderinti įpročius ir išmokimus su vis aukštesniais rinkos lūkesčiais. Bet keistis būtina ir, tikiuosi, Ritai pavyks.
Noriu atsiprašyti už tai, kas įvyko ir pakviesti sugrįžti į "Skonį ir kvapą". Mes labai norėtume, kad mūsų pardavėjai būtų ir jaustųsi šeimininkais ir kad Jūsų patirtis perkant skatintų grįžti. Pavyksta, akivaizdu, ne visada. Labai tikiuosi mes sugebėsim keistis kartu su pirkėjais, augti ir būti tokiais, kokių tikitės.
O Ritai, kuri labai pergyvena dėl to, kad jums sukūrė tokią nemalonią patirtį, galbūt dar suteiksite antrą galimybę būti Jūsų pardavėja ir gidu po "Skonio ir kvapo" pasaulį? Už kiekvieną atsiliepimą kokybės telefonu ar kokybės linija: kokybe@skonis-kvapas.lt būsiu dėkinga. Už padėkas, už pabarimus ir už pasidalinimus bei patirtis- jie mums padeda augti. Pagarbiai Dovilė
Atsakyti
Šiandien PC Panorama atėjus į parduotuvę 20:50 pralaukiau 3 minutes kol pardavėja plepėjo telefonu apie savo gyvenimo problemas iki kol išėjau nesulaukęs jokio aptarnavimo. Prastai.
Atsakyti
Sveiki, visgi nesinorėjo rašyti neigiamo atsiliepimo, tačiau pati dirbu klientų aptarnavimo srityje ir manau turėtumėte žinoti, kokie darbuotojai pas jus dirba. Galbūt tai tik man vienai užkliuvo, tačiau šiandien apie 18val apsilankiau Jeruzalės "Skonis ir kvapas" parduotuvėje. Beje, dažnai čia lankiausi ir šiandien tikriausiai tai buvo paskutinė diena apsilankant čia. Dirbo šviesių, trumpų plaukų vyresnio amžiaus moteris, kuri dažnai šiame padalinyje dirba, kiek pastebėjau. Jau seniau atkreipiau dėmesį, kokia nemaloni ji.... Kaip ir šiandien, nei pasisveikinimo, nei atsisveikinimo nebuvo, nors pati tiek sveikinausi, tiek atsisveikinau. Ledine veido išraiška tik pažiūri. Ankščiau teko klausti dėl kvapų namams linijos, moteris nesugebėjo net stiklinių durų atidaryti, pasakė: toks kvapas yra, neatidarinėsiu. Jau tą kartą norėjosi parašyti "teigiamą" atsiliepimą. Visiškai nesuinteresuota parduoti prekių. O šiandien.. Atvykome su drauge arbatų išsirinkti. Draugė ilgokai rinkosi, paprašėme pauostyti arbatas. Darbuotoja vos nulipo nuo kėdutės, kadangi dėliojo prekes. Leptelėjo: kokios norit? (skambėjo labai labai piktai ir nemaloniai), paklausėme, kuo skiriasi geltonos linijos arbatos, LABAI PIKTAI atsakė: kvapu ir sudėtimi, net nepasiūlė pauostyti, pažiūrėti sudėtį. Tuomet pasakėme, jog norėsime vienos arbatos, tuo tarpu, kol pakavo, rinkomės kitą. Tuomet pasakėme, jog norime kitos arbatos dar, ji pakėlė balsą ir vos ne rėkdama atšaukė nuo kasos: ko jūs dar norit, man čia reikia vėl eiti imti arbatas, vėl prie kasos grįžti greičiau sakykite ko norit ir giliai atsikvėpė, tarsi būtų baisi kančia aptarnauti klientą. Daugiau niekuomet negrįšime į šią krautuvę, kol joje tokia darbu nepatenkinta moteris dirbs.. O tikrai labai gaila, nes dažnai perkame dovanas bei arbatas būtent iš čia, visgi kai klientus apšaukia dėl nieko.. labai nemaloni patirtis.

Akropolyje dirba labai malonios moterys, visuomet pagelbėja :) Taigi padėka Joms.

O dėl Jeruzalėje aptarnavusios moters... nesinori artintis prie parduotuvės ir nesinorėtų, jog būtų toleruojamas toks elgesys su klientais.
Atsakyti
Interesantas 2018-12-01 06:14:23
Kranto g. 1, Panevėžyje esančioje parduotuvėję pardavėjas pernelyg užsiėmęs savo pietumis, užuot neaptarnavęs išvis ar pasiūlęs maloniai palukėti (jokių problemų) skubino, bei ragino - jam trukdomi pietūs. Nemalonus aptarnavimas, sugadinta nuotaika, konsultacijos nebuvimas, įsigita prekė kitur. Jei yra galimybė, neapsisprendusiems ar neišmanantiems, siūlau rinktis kitus šiame mieste esančius variantus.
Labai apgailestaujame dėl nemalonių potyrių, susijusių su mūsų parduotuve - pardavėjo pietų metu ant uždarytų durų turi kabėti laikrodukas, nurodantis pietų pertraukos pabaigą, kurio, greičiausiai, nepastebėjote. Su tuo metu dirbusiu darbuotoju pasikalbėjome apie bendravimą su klientais, tačiau prašome ir Jūsų supratimo - bent trumpos poilsio minutės reikalingos visiems.
Lauksime sugrįžtant ir tikimės, kad kitas kartas bus daug malonesnis.
Atsakyti
Kranto g. 1, Panevėžyje esančioje parduotuvėję pardavėjas pernelyg užsiėmęs savo pietumis, užuot neaptarnavęs išvis ar pasiūlęs maloniai palukėti (jokių problemų) skubino, bei ragino - jam trukdomi pietūs. Nemalonus aptarnavimas, sugadinta nuotaika, konsultacijos nebuvimas, įsigita prekė kitur. Jei yra galimybė, neapsisprendusiems ar neišmanantiems, siūlau rinktis kitus šiame mieste esančius variantus.
Atsakyti
Kranto g. 1, Panevėžyje esančioje parduotuvėję pardavėjas pernelyg užsiėmęs savo pietumis, užuot neaptarnavęs išvis ar pasiūlęs maloniai palukėti (jokių problemų) skubino, bei ragino - jam trukdomi pietūs. Nemalonus aptarnavimas, sugadinta nuotaika, konsultacijos nebuvimas, įsigita prekė kitur. Jei yra galimybė, neapsisprendusiems ar neišmanantiems, siūlau rinktis kitus šiame mieste esančius variantus.
Atsakyti
Oleg 2018-09-08 08:22:43
Vakar drauge pirko "vysniu" kvapo tabako panevezio prekybos centre "RYO" isikurusioje parduotuveje, paprasius vysniu kvapo tabako, gavo pacio paprasciausio sukamo tabako. Kadangi pati nerukanti ir nieko apie tai nesupranta, apie tai suzinojo tik namie. Rezultatas, ismesti pinigai ir sugadintas vakaras.
Sveiki, Oleg. Jūsų atsiliepimas sufleruoja, kad mūsų kolega parduotuvėje galėjo jus netinkamai informuoti apie tabako asortimentą, nes aromatizuotu vyniojamu tabaku pagal naująją ES direktyvą nuo 2016 09 20 prekiauti negalime. Kitokių skonių mėgėjams galime pasiūlyti tik tabakui skirtus aromatizatorius.
Oleg, atsiprašome dėl šios nemalonios patirties mūsų parduotuvėje ir kviečiame sugrįžti, ateinančios patirtys, tikime, tikrai bus malonios.
Atsakyti
Vakar drauge pirko "vysniu" kvapo tabako panevezio prekybos centre "RYO" isikurusioje parduotuveje, paprasius vysniu kvapo tabako, gavo pacio paprasciausio sukamo tabako. Kadangi pati nerukanti ir nieko apie tai nesupranta, apie tai suzinojo tik namie. Rezultatas, ismesti pinigai ir sugadintas vakaras.
Atsakyti
Algirdua 2017-12-22 20:32:22
Nu jau negaliu nepalikt blogo atsiliepimo apie Mažeikiuose esančią sk... Ai jo, Edmundas minėjo, kad matau tik šūdinus dalykus. Tai tarp kitko, atsiminus Edmundo profesionaliai atliekamą darbą, malonų bendravimą, pagalbą visais klausimais (net ne tabako) - dingsta noras kažką išvis blogo rašyt. Tikėtina, kad jeigu ne Jis, tai dar ir dabar mėginčiau sukti pypkinį tabaką vietoje sukamo! Toks žmogus kaip Edmundas galėtų parduoti klientui bet ką - tobulai moka kalbėti, susidraugauti su savo klientais, net ir nerukydamas pas Jį tikriausiai nupirkčiau tabako ir ateičiau dar kokius 23 kartus, vien tam kad pakalbėti.
P.S. Dobis laikosi gerai, tik vėl skrandį skaudą:/
P.P.S. Su šventėmis!
Su šventėmis. Ačiū už gražius žodžius ir už pabarimą. Parašykite mums tiesiai, -galbūt dalykai Mažeikiuose ištaisomi ir kitąkart jūsų nuotaiką pavyks pakelti.
Atsakyti
Nu jau negaliu nepalikt blogo atsiliepimo apie Mažeikiuose esančią sk... Ai jo, Edmundas minėjo, kad matau tik šūdinus dalykus. Tai tarp kitko, atsiminus Edmundo profesionaliai atliekamą darbą, malonų bendravimą, pagalbą visais klausimais (net ne tabako) - dingsta noras kažką išvis blogo rašyt. Tikėtina, kad jeigu ne Jis, tai dar ir dabar mėginčiau sukti pypkinį tabaką vietoje sukamo! Toks žmogus kaip Edmundas galėtų parduoti klientui bet ką - tobulai moka kalbėti, susidraugauti su savo klientais, net ir nerukydamas pas Jį tikriausiai nupirkčiau tabako ir ateičiau dar kokius 23 kartus, vien tam kad pakalbėti.
P.S. Dobis laikosi gerai, tik vėl skrandį skaudą:/
P.P.S. Su šventėmis!
Atsakyti
Norėčiau padėkoti Edmundui už jo profesionaluma ir pagalba renkatis nuo sukimo poperiaus iki pačios pypkės. Atrodo poperius yra pats paprasčiausias dalykas, bet jis buvo pirmasi kuris paaiškino kuri turėčiau rinktis ir kodėl. Pas ji visalaik malonu grišti jis visalaik prisimena ir pasiteirauja apie tabaka kuri praeitą kartą pirkai. Atrodo jis visą savo gyvenima paskirė šiam darbui ir žino viską. Ačiū jam labai už profesionalę pagalbą:)
Atsakyti
Sveiki, nusprendžiau parašyti gerą atsiliepimą apie Edmundą (Rimi, Šiaurės miestelis), bet žiūriu busiu ne vienas. Tikrai šiltas žmogus, smagiai pakalbėjome, vienintelis darbuotojas (esu apėjęs visas "Skonis ir kvapas" parduotuves), kuris paprastai ir aiškiai sugebėjo papasakoti kaip tinkamai išvalyti pypkę, parinko tinkamą tabaką (ne brangiausią), papasakojo kaip tinkamai rūkyti pypkę, nes pasirodo rūkau pypkę 18metų ir viską dariau netinkamai, todėl dažnai ją atmesdavau ir grėbiausi cigarečių arba pirkdavau vienkartines pypkes. Dabar jau 2 mėnesius puikiausiai rūkosi mano 18metų senumo išvalyta pypkė ir naujai atrastas tabakas. Edmundai, ačiū Jums labai!
Atsakyti
Audrius 2016-11-23 15:39:58
Norėčiau asmeniškai padėkoti pardavėjui Edmundui (dirba Žirmūnų Hiper Rimi), už ypatingai puikų aptarnavimą, ir kad kiekvien ą kartą tikiesi, kad būtent jis dirbs, ir bus galima ne tik apsipirkti, bet ir pabendrauti. Nuostabus-šiltas žmogus, kuris ko gero mėgaujasi darbu ir skleidžia šiluma kitiems.
Dėkui už gražius žodžius. Patys ypatingiausi žmonės kantriai ir kasdien dirba savo darbą: šypsosi, skleidžia žmogišką šilumą, pastebi svarbias smulkmenas. Jie ir kuria "Skonį ir kvapą" kasdien. Ačiū kad pastebite juos didelio prekybos
centro "triukšme" ir ačiū, kad dalinatės. Dauguma mūsų pardavėjų tikrai nuostabūs žmonės ir darbe, ir gyvenime
Atsakyti
Norėčiau asmeniškai padėkoti pardavėjui Edmundui (dirba Žirmūnų Hiper Rimi), už ypatingai puikų aptarnavimą, ir kad kiekvien ą kartą tikiesi, kad būtent jis dirbs, ir bus galima ne tik apsipirkti, bet ir pabendrauti. Nuostabus-šiltas žmogus, kuris ko gero mėgaujasi darbu ir skleidžia šiluma kitiems.
Atsakyti
Dovile 2016-01-26 19:23:25
Jei puodelis tikrai iš "Skonio ir kvapo", susisiekite su mumis. Net ir geriausiems gamintojams nutinka padaryti klaidą. Apžiūrėsim puodelį ir pakeisim nauju, jei tai gamintojo bėda. Atsiprašome, kad šįkart taip nepasisekė, bet dalis klaidų matomos tampa tik tada, kai indas jau naudojamas. Pagarbiai. "Skonis ir kvapas"
Ačiū. Taip ir padarysiu. Šaunu, kad nenusigręžiama nuo vartotojo.
Atsakyti
Tomas 2016-01-11 13:10:16
Gavau arbatos puodelį dovanų iš Skonis ir Kvapas. Puodelis brangus, su sieteliu ir dangteliu. Po pirmo arbatos gėrimo pamačiau, jog atsirado labai daug įtrūkimų puodelio viduje ir išorėje, vos vos sunkiasi arbata (nelaša, vis vos aprasoja įtrūkimai).
Gaila, nes neaišku, kiek jis tarnaus - geriant visada galvoju ar dabar bus tas kartas, kai puodelis sutrūks ir apiplikys mane.
Jei puodelis tikrai iš "Skonio ir kvapo", susisiekite su mumis. Net ir geriausiems gamintojams nutinka padaryti klaidą. Apžiūrėsim puodelį ir pakeisim nauju, jei tai gamintojo bėda. Atsiprašome, kad šįkart taip nepasisekė, bet dalis klaidų matomos tampa tik tada, kai indas jau naudojamas. Pagarbiai. "Skonis ir kvapas"
Atsakyti
Gavau arbatos puodelį dovanų iš Skonis ir Kvapas. Puodelis brangus, su sieteliu ir dangteliu. Po pirmo arbatos gėrimo pamačiau, jog atsirado labai daug įtrūkimų puodelio viduje ir išorėje, vos vos sunkiasi arbata (nelaša, vis vos aprasoja įtrūkimai).
Gaila, nes neaišku, kiek jis tarnaus - geriant visada galvoju ar dabar bus tas kartas, kai puodelis sutrūks ir apiplikys mane.
Atsakyti
Labai gero skonio arbatos ir nuoširdūs, gerai aptarnaujantys darbuotojai. Daugelis gali pasimokyti. Geriu Jūsų arbatą ir džiaugiuosi.
Sėkmės toliau plėtojant verslą..
Atsakyti
Nusipirkau colts vanilla cigaru, vietoj desimties radau devynis, pakelis atrode gerai supakuota, negi turim parduotuvej tikrint, sugadino nuotaika
Atsakyti
pati rasineja :D
Atsakyti
Vakar, 07.09 lankiausi pc"Europa" arbatos parduotuvėje ir likau nustebinta tokiu maloniu aptarnavimu. Pardavėja Viktorija (toks berods vardas) skambino į visas jūsų parduotuves kol rado mano ieškomą puodelį! Šiais laikais nuoširdžiai besišypsančios pardavėjos tikra retenybė. Ačiū.

Taip pat rekomenduojame

Oliveris
Biuro ir mokyklinės prekės

Adresas: Konstitucijos pr. 21A, LT-08130 Vilnius.
Veiklos sritys: biuro įranga; dovanos; gėrimai (nealkoholiniai); higienos reikmenys; interneto parduotuvės; kanceliarijos prekės; kava, arbata; kompiuteriai ir programinė įranga; konditerija, saldumynai; maisto produktai; mažmeninė prekyba; popierius, jo gaminiai; vaikų prekės; valymo priemonės.
Oliver.lt - el. parduotuvė, kuri padeda lengviau įveikti sunkumus aptarnaujant biurą būtiniausiomis priemonėmis - kanceliarinėmis prekėmis, konferencijų technika ir įranga, maisto prekėmis, buities ir elektronikos prietaisais. Jokio vargo: nereikia ieškoti prekių skirtingose parduotuvėse - užtenka kelių mygtukų...
Coffee Address
Kava, kavos aparatų nuoma ir aptarnavimas

Adresas: Parko g. 39, Avižienių k., LT-14198 Vilniaus r.
Veiklos sritys: gėrimai (nealkoholiniai); kava, arbata; kavinės, klubai, barai, restoranai; maisto produktai; pardavimo automatai; prekybos įranga; restoranų, kavinių, barų įranga.
Mes, „Coffee Address“, esame kavos įmonė, kurios misija – paprasta ir aiški: pasiūlyti jums tokį kavos puodelį biure ar išsinešti, kokį patys norėtume gerti. Coffee Address, UAB Karštų ir šaltų gėrimų, užkandžių prekybos automatų eksploatacija privačiose įmonėse ir viešose vietose. Kavos paslauga biurams: kavos...
Ambertonas
Didmeninė prekyba, tiekimas

Adresas: Taikos pr. 98, LT-51176 Kaunas.
Veiklos sritys: higienos reikmenys; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; eksportas; importas; indai, valgymo įrankiai; interjero apdailos medžiagos; kava, arbata; konditerija, saldumynai; kosmetika, parfumerija; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; maisto produktai; popierius, jo gaminiai; trąšos; ūkio prekės.
"AMBERTONAS" - didmeninės prekybos įmonė savo veiklą pradėjo 1995 metais. Nuosekliai augant įmonei, bendradarbiaujant su vis platesniu partnerių ratu, didėjo prekių asortimentas, prekybos apimtys ir pardavimai, susiformavo efektyvi pristatymo ir logistikos sistema: didmeninė prekyba higienos prekėmis ir reikmenimis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dingusia laikyta S. Tichanovskaja atsirado
Dingusia laikyta S. Tichanovskaja atsirado 08-10 22:23
Dingusia laikyta Baltarusijos opozicijos lyderė Svetlana Tichanovskaja susisiekė su savo štabu — ji sveika.
Diktatoriai patys nesikeičia
Diktatoriai patys nesikeičia 08-10 21:35
Prezidento rinkimai Baltarusijoje demokratijos pergale netapo – tiesa, vargu ar kas iš tiesų to tikėjosi. Paskutiniuoju Europos diktatoriumi vadinamas Aliaksandras Lukašenka pasiryžęs bet kokia...
Istorijos mėgėjas aptiko bronzos amžiaus lobį
Istorijos mėgėjas aptiko bronzos amžiaus lobį 08-10 20:43
Britas istorijos mėgėjas Mariuszas Stepienas metalo detektoriumi aptiko bronzos amžiaus lobį. "The Guardian" ironizuoja, jog vadinamiesiems lobių medžiotojams karantinas buvo sėkmingas. Uždaryti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 51,56 -1,24%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Benzinas 1,22 +8,93%
Ryžiai 480,00 -7,69%
Kava 3,24 +3,85%
Nafta 41,22 -1,74%
Auksas 1846,51 +6,60%
Sidabras 20,65 +16,60%