VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Skandinavijos kelias, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Skandinavijos kelias

Atsiliepimai apie Skandinavijos kelias, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Skandinavijos kelias, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai patenkinta jusu paslauga. Linkiu daug klijantu ir saugiu kelioniu
Atsakyti
patikimi.sažiningai atlieka savo darba. viskas vyksta sklandžiai nuo siuntos paėmimo iki atidavimo
Atsakyti
Labai esame patenkinti SKANDINAVIJOS KELIAS paslaugomis. Ypatingai norime padėkoti vairuotojui Justui, už rūpestį ir atsakingumą vežant mūsų šunelį į Norvegiją! Labai ilgai dvejojau, kam patikėti vežti mūsų numylėtinę. Dabar labai džiaugiames, mūsų šuo atvažiavo be streso, laiminga. Net nustebusi žiūrėjo į vairuotoją Justą, tarsi galvotų "nejaugi mūsų kelionė baigėsi???" :D
Tikrai rekomenduojame Jus!
Ačiū Jums, kad esate! :)
Atsakyti
Šaunuoliai, visada stengiasi dėl savo klientų! Naudojamės jų paslaugomis jau kelis metus ir nebuvo jokių nesusipratimų.
Atsakyti
Visada punktualus, draugiski, geranoriski, malonus.Tai iMore, kuri zino, ka reiskia klientu aptarnavimas.
Atsakyti
Siunta visad pristatyta ir paimta buna sutartu laiku, vairuotojai noriai padeda ir suteikia informacija apie siuntini visos keliones metu. Tikrai rekomenduoju!
Atsakyti
Visada laiku, visada kokybiskai ir su maloniu aptarnavimu
Atsakyti
Skandinavijos kelio paslaugomis naudojausi ne karta. Viskas laiku saziningai ir taip kaip buvo sutarta. 10 balu.
Atsakyti
Super! Aciu! Greitai gauta siunta, draugiski vairuotojai ir malonus aptarnavimas! Rekomenduoju;)
Atsakyti
Sios imones paslaugomis naudojausi pirma karta, bet esu labai patenkinta. Nustebino nebrangi siuntos pristatymo kaina (buvo pritaikyta spalio men galiojanti akcija siuntoms iki 50 kg.). Vairuotojas lb paslaugus, pasitikslino ar tikrai nereikia padeti uznesti lagamina. Aciu.
Atsakyti
Siunta paimta ir pristatyta laiku ir is ten kur sutarta nebuvo jokiu netiketu siurprizu. Be apgadinimu. Vairuotojas Valdas labai punktualus atvaziavo butent kaip buvo sutarta. Jau esu isbandes visus kurjerius kurie veziuoja siuntas mano nuomone sita geriausia ir ateiti naudosiuos tik ju paslaugom.
Mindaugas Macevicius
2018-10-03 15:18:34 IP 176.11.171.128
Atsakyti
Siutas pristatė saugiai ir greitai. Gerą įspūdį paliko draugiškas ir patikimas vairuotojas.
Atsakyti
Puikiai atliekantys savo darba, maloniai bendraujantys vairuotojai, esu labai patenkintas kad pasirinkau jus. Gero kelio ir geru uzsakymu
Atsakyti
Labai džiaugiuosi Jūsų teikiamomis paslaugomis. Visada viskas pristatoma idealiai. Vairuotojas Rolandas, labai punktualus. Skambina po kelis kartus pasiteirauti ar tikrai tinka laikas kuris numatytas pristatymui. Pristatoma visada iki durų. Mano siuntos buvo ne standartinės lengvai dūžtančios atkeliavo viskas saugiai dar papildomai pasirupina lipdukais. Nors buna uzklijuota. Tiesiog wow! Visiems draugams, pazystamiems rekomenduoju jus. Sekmes Jusu kolektyvui!
Atsakyti
Esame ne karta naudojasi sios firmos paslaugomis, visada viskas buvo laiku, skaidru ir malonus aptarnavimas:) sekmes jusu komandai:)
Atsakyti
Patikiniausia įmonė! Puikus bei greitas aptarnavimas!
Atsakyti
Patikimiausia imone, kiek teko išbandyti. Profesionalus bendravimas, bei darbu vykdymas.
Atsakyti
Esu patenkinta Jūsų firmos paslaugu kokybė, sėkmės Jums ir saugaus kelio)
Atsakyti
Gerbiamas Vidmantai,
Gaila, kad Jus tapote konkurentu auka, nes pats sau prisidarete daug problemu su siuo komentaru. Del smeizto siandien kreipsimes i policija ir tada paziuresim kas slypi uz sio komentaro.
Atsakyti
Vadovas 2018-09-05 17:50:57
Sveiki.
Jusu siunta buvo pristatyta nurodytu adresu, taciau zmones atsisake padeti vairuotojui ja iskrauti (t.y. sunkios stiklines durys, kuriu vienas vairuotojas negali kelti pagal valstybines darbo inspekcijos nurodyma). Grizus vairuotojui, ta pacia diena buvo jums pasiulyta siunta pristatyti sekancia darbo diena, t.y. ketvirtadieni. Jus atsisakete ir nusprendete atsiimti sandelyje. Jusu siunta vis dar saugoma sandelyje ir laukiama kol ja atsiimsite (jau menesi laiko). Jums pateikti automobilio sekimo irasai (kad siunta buvo jusu adrese) bei buvote supazindintas su imones taisyklemis (tai buvo padaryta ir pries registruojant siunta) bei Lietuvoje galiojanciais istatymais. Musu puslapyje nurodyta, kada dalinamos siuntos - jus piktybiskai atsisakete ja priimti reikiamu laiku, paminedami, jog autobuse buvo kitu siuntu. Siuntos yra saugomos sandelyje, taciau saugojimo laikotarpis yra ribotas, taigi visada tesime pokalbi su klientais, nebegdami nuo atsakomybes - jeigu klientai lygiai taip pat komunikuoja. Mes pateikeme tris pasiulymus - jus atsisakete, taciau treciasis vis dar galioja.
Beja mes net sutinkame sumokėti papildomai vairuotojui už atvežimas bet kaip matome jus kategoriškai atsisakote ivigditi paslauga gaila kad kaškada buvote visai nebloga pervežimo kompanija Šei dienai jus matosi jau pasikėlėte taip kad sėkmės jum nors manau jus jau reputaciją susigadinote
Atsakyti
Vadovas 2018-09-05 17:50:57
Sveiki.
Jusu siunta buvo pristatyta nurodytu adresu, taciau zmones atsisake padeti vairuotojui ja iskrauti (t.y. sunkios stiklines durys, kuriu vienas vairuotojas negali kelti pagal valstybines darbo inspekcijos nurodyma). Grizus vairuotojui, ta pacia diena buvo jums pasiulyta siunta pristatyti sekancia darbo diena, t.y. ketvirtadieni. Jus atsisakete ir nusprendete atsiimti sandelyje. Jusu siunta vis dar saugoma sandelyje ir laukiama kol ja atsiimsite (jau menesi laiko). Jums pateikti automobilio sekimo irasai (kad siunta buvo jusu adrese) bei buvote supazindintas su imones taisyklemis (tai buvo padaryta ir pries registruojant siunta) bei Lietuvoje galiojanciais istatymais. Musu puslapyje nurodyta, kada dalinamos siuntos - jus piktybiskai atsisakete ja priimti reikiamu laiku, paminedami, jog autobuse buvo kitu siuntu. Siuntos yra saugomos sandelyje, taciau saugojimo laikotarpis yra ribotas, taigi visada tesime pokalbi su klientais, nebegdami nuo atsakomybes - jeigu klientai lygiai taip pat komunikuoja. Mes pateikeme tris pasiulymus - jus atsisakete, taciau treciasis vis dar galioja.
Na su jumis buvo šnekėt elektroninei laiškai nekartą pasakyta kad aš esu asmeniškai esu nurodytu adresu ir galite pristatyti siunta aš pats jas iskrausiu. Beja šnekėti mes snekejome gražiai o jusu vairuotojas šnekėti žmogiškai nemoka kadangi mūšį teritorija netik stebima vaizdo kameromis bet ir yra įrašinėjimas garsas galima pasiklausyti kaip jūsų vairuotojas atsisakė jas iškrauti o žmogus kuris sutiko siuntinį sakė kad vairuotojui padės iškrauti bet vairuotojas atsisakė taip kad manome mes esame teisių. Aš ir dabar esu nurodytu adresu bet vėl gavau jūsų laišką kad jus atsisakote ivigditi paslauga iki galo us kuria buvo sumoketa
Atsakyti
justinas 2018-09-04 08:42:09
imones niekam nerekomeduociau siuntinis i vieta nepristatytas. ir atsisako ja pristatiti nors buvo sumoketa uz pristatimas itarimai kad siuntini sugadino arba pasisavino. taip kad imone nepatikima taip kad tik dar viena s*******o kontora
Sveiki.
Jusu siunta buvo pristatyta nurodytu adresu, taciau zmones atsisake padeti vairuotojui ja iskrauti (t.y. sunkios stiklines durys, kuriu vienas vairuotojas negali kelti pagal valstybines darbo inspekcijos nurodyma). Grizus vairuotojui, ta pacia diena buvo jums pasiulyta siunta pristatyti sekancia darbo diena, t.y. ketvirtadieni. Jus atsisakete ir nusprendete atsiimti sandelyje. Jusu siunta vis dar saugoma sandelyje ir laukiama kol ja atsiimsite (jau menesi laiko). Jums pateikti automobilio sekimo irasai (kad siunta buvo jusu adrese) bei buvote supazindintas su imones taisyklemis (tai buvo padaryta ir pries registruojant siunta) bei Lietuvoje galiojanciais istatymais. Musu puslapyje nurodyta, kada dalinamos siuntos - jus piktybiskai atsisakete ja priimti reikiamu laiku, paminedami, jog autobuse buvo kitu siuntu. Siuntos yra saugomos sandelyje, taciau saugojimo laikotarpis yra ribotas, taigi visada tesime pokalbi su klientais, nebegdami nuo atsakomybes - jeigu klientai lygiai taip pat komunikuoja. Mes pateikeme tris pasiulymus - jus atsisakete, taciau treciasis vis dar galioja.
Atsakyti
imones niekam nerekomeduociau siuntinis i vieta nepristatytas. ir atsisako ja pristatiti nors buvo sumoketa uz pristatimas itarimai kad siuntini sugadino arba pasisavino. taip kad imone nepatikima taip kad tik dar viena s*******o kontora
Atsakyti
Ačiū UAB Skandinavijos kelias vairuotojams!!!
Labai paslaugūs vaikinukai, iš anksto paskambina, pažadėtu laiku atvyksta ir dar padeda susinešti daiktus.
Rekomenduoju visiems, kam reikalingos pervežimo paslaugos, naudotis UAB Skandinavijos kelias paslaugomis!
Atsakyti
Dainius 2018-05-22 21:10:45
Turėjau su šia kompanija reikalų ir noriu informuoti kitus, kad nevyksta tarpusavyje dialogas. Tuo pačiu numeriu atsiliepinėja keli skirtingi žmonės ir po to nesusigaudo su kuo ir apie ką kalbėjo. Tempia gumą 2 savaites dėl krovinio paėmimo ir po to pareiškia, kad jie negali jo paimti.
NEPATIKIMI
Sveiki dar karta.
Viskas buvo uzsakyta Jusu interneto svetaineje. Tvarka mes zinome.
Atsakyti
Dainius 2018-05-22 21:10:45
Turėjau su šia kompanija reikalų ir noriu informuoti kitus, kad nevyksta tarpusavyje dialogas. Tuo pačiu numeriu atsiliepinėja keli skirtingi žmonės ir po to nesusigaudo su kuo ir apie ką kalbėjo. Tempia gumą 2 savaites dėl krovinio paėmimo ir po to pareiškia, kad jie negali jo paimti.
NEPATIKIMI
Idomu apie koki krovini kalbate ir koki nepaemima!? Nes imone uzsakymu nepriima zodziu, tam yra platforma uzsakymu.
Atsakyti
Turėjau su šia kompanija reikalų ir noriu informuoti kitus, kad nevyksta tarpusavyje dialogas. Tuo pačiu numeriu atsiliepinėja keli skirtingi žmonės ir po to nesusigaudo su kuo ir apie ką kalbėjo. Tempia gumą 2 savaites dėl krovinio paėmimo ir po to pareiškia, kad jie negali jo paimti.
NEPATIKIMI
Atsakyti
Labai dėkoju už pagalbą! Jūs šaunuoliai!
Atsakyti
siais metais 3 kartus siuntinius siunteme, , Sandinavijos kelias, ,.viskas laiku ir tvarkingai.noriu padekoti uz paskutini atvezta siuntini, buvo buitine technika parduotuves kartono pakuoteje,.pakuote isliko nepakitusi, tvarkinga.aciu jums uz atsakinga darba ir sekmes kelyje.
Atsakyti
Siunta buvo išsiųsta ir supakuota tvarkingai dėžėje, bet kaip galėjo būti perkrauta ar mėtyta, kad gavus ją siuntinys buvo sugadintas, plyšus dėžė ir viduję buvę produktai. Nerekomenduoju!
Atsakyti
Nors gyvenu Norvegijoje jau 14, mano tėvai ir aš niekada nesame naujesi siuntinių paslaugomis. Tiesiog buvome skeptiškai nusiteikę. Galvojome, kad tai yra nelegalu ir dar kiti mitai. Tad Skandinavijos kelias, yra mūsų pirmoji pasirinkta įmonė. Turiu pasakyti, kad esu labai maloniai nustebusi jų paslaugumu, aptarnavimo kokybe ir greitu servizu. Mama išsiuntė kalėdinę dovana mums trečiadienį, o šiandien šeštadienį ją atsiėmiau. Vairuotojas Linas, atrodė t.p. labai tavrkingas, puiios nuotaikos, nepaisant lauke esamo šalčio, ilgo nuvažiuoto kelio ir streso, nes jam juk visi skambina. Jis atodė, kad turi visišką ramybę, ir dar padovanojo nepigų Lietuvos šokoladą kiekvienam klientui ir taip apsveikino mus su artėjančiomis šventėmis. Dažnai, lietuviai rašo atsiliepimus tik tada, kada yra nepatenkinti, bet pamiršta padėkoti ir pasidžiaugti kai viskas įvyko puikiai. Aš tik galiu apdėkoti nuo mūsų šeimos ir pasakyti, kad jūsų kompanija ir toliau norėsiu naudotis ateityje ir kitiems rekomenduosiu. Ačiū jums.
Atsakyti
Tomas Mickus 2017-12-11 09:45:18
Gerb. Brigita,

Noriu Jūsų komentarą šiek tiek pataisyti, kadangi nevisiškai teisingai viska parašėte.
1. Jūs savo krovinį registravote tada, kada mes neturėjome vietos ir Jus negalite teigti, kad mes nepaėmėme 2 savaites.
2. Mes Jūsų nepavedėme paskutinę minute, todėl, kad Jus informavo iškart po pirmojo automobilio neužkilimo į kalną, kad atvažiuos kitas automobilis, kuris bus labaiu pasikroves ir pakils į statų ir slidų kalną.
3. Vairuotojas Tomas neatsisakė paimti siuntos, tiesiog nerizikavo nuslydimu nuo kalno ir taip neprisidarydamas daugiau žalos sau ir kitiems.
4. Kaip gali uzkilti vairuotojas į statų kalną, jei to padaryti neymanomą?
5. Jūsų vyras pats pasiūlė, kad galbūt galės nuo kalno nuvežti siunta ir taip mes ją paimsime, bet Jūs ne, kad ieškotumėte kompromiso, bet pirmiausiai ieškote ką apkaltinti.
Atsiprašome už Jūsų sugaišta laiką ir džiaugemės jog Jūs radote, kas užkilo į statų ir slidų kalną.
Pirmas dalykas aš buvau kartu su savo vyrų, bet aš tuo metu sedėjau automobilyje ir laukiau kada autobusas pravažiuos šlakbaumą.
Taip apie penktą punktą dar kartą, jūs turbut juokaujat kas reiškia, , jūsų ne, , ! Aš su vairuotojų nekalbėjau ir neieškojau nei kompromisų ir nekompromisų. Mano vyras su vairuotoju visa laiką kalbėjo vienas. Tikrai nesame nei pikti, nei neišsilavinę žmonės, kad galėtumėte teigti, kad mes jūsų manymu vos neužpuolėme vairuotojo, mano vyras yra tikrai taktiškas jaunas žmogus kuris tikrai ne su blogom emocijomis bandė tartis su vairuotoju. O svarbiausia yra tai, kad jūs kaltinate mane, kad aš buvau nepalenkiama ir nenorėjau tartis nors manęs nei pokalbyje su vairuotoju nei kvapo nebuvo. Baisu!
Vyras taip ieškojo kompromiso ir siūlė lova atvežti iki vairuotojo, bet jis teigė, kad neturi laiko ir išvyko akimirksniu, jeigu nebūtume ieškoję kompromisų kaip jus teigiat mes nebutume siūle vairuotojui 1. Universalių grandinių kurias mes turėjome, 2. Paimti siuntą ir atvežti iki ten kur jis ir stovėjo prie šlakbaumo, tad kad mes neieškojome kompromiso nesutinku, siūlėme viską kas tik buvo mūsų galioje tuo metu. Pirmas punktas cituoju jūsų žinutę, , Pro jusu miesta vaziuos du automobiliai. Galime bandyti italpinti sekmadieni. Su salyga, jei atsitiktu taip, kad netelpa, paimam kita savaite :), , 2017 m. gruodžio 2 d.Mes davėm ŽODY, kad palauksim ir laukėm dvi savaitės nes jau su jumis susitarėm, bet jūs jo neištesėjot, paskutinę savaitę davet žody 100% siunta bus automobilyje.
Antras punktas jūsų dėstomas neteisus vairuotojas stovėjo prie šlakbaumo jis net nebandė kilti į kalną, o pranešė ne vairuotojas dėl kito automobilio kuris kažkada pasirodys, jis to net neužsiminė, kaip parašiau jums į gmail jūsų firmos telefonu buvo paskambinta po kelių valandų, tad mes likom nežinioje kaip jūsų vairuotojas išvažiavo. Manau nebėra ko teisinti viskas ir taip aišku. Ir be to kita dieną tomis pačiomis sąlygomis atvyko kita siuntos firma ''Greiti skandinavijoje'' kurie puikiai ir nedvejodami užkopė į kalną ir nematė tame problemų. Sąlygos buvo tikrai tos pačios nepakrautas autobusas, ta pati danga ant kalno paviršiaus. Labai džiaugiuosi, kad būtent, , Greiti skandinavijoje'' buvo tokie šaunuoliai, tai mus labai nudžiugino didelis AČIŪ šiai firmai nes jeigu ne jie būtume šiais metais negavę siuntos į Lietuvą.
Atsakyti
Brigita 2017-12-09 22:53:43
Nesitikėjau iš šios įmonės kurios įvertinimai tokie nepriekaištingi tokio elgesio, sugebėjo mus pavesti paskutinę minutę. Ypač tai liečia vairuotoja TOMĄ kuris atsisakė paimti siuntą. Laukėme dvi savaites, pirma savaitę negalėjo paimti nes kaip jie teigė buvo daug užsakymų ir autobusai buvo pilni. Sutikom, kad palauksim dar savaitę, telefonu pažadėjo mums, kad antrąją savaitę 100%, kad siunta bus paimta iš nurodyto adreso mes sutikome. Gavome visus duomenis apie siuntos įregistravima, sulaikėme antrosios savaitės. Paskambino vairuotojas, kad jis yra netoli mūsų, mes jo laukėm prie parduotuvės netoli namų, kad būtų lengviau susigaudyti nes adresas navigacijoje sunkiai randamas. Sulaukėm vairuotojo ir keliavome namų link. Prieš įvažiuojant į vietą yra pakeliama kelio užkarda, mes ją pravažiavome, o TOMAS vairuotojas ‘’Skandinavijos kelio’’ nejuda iš vietos, skambina mums ir teigia, kad jis toliau nevažiuos nes labai slidu ir jo ratai prasikasa, nerizikuos toliau važiuoti. Mes nesuprasdami, kas blogai nes kelias buvo pabarstytas toliau, slidu buvo tik prie pakeliamo kelio užkardos, nuėjus iki vairtuotojo pasiūlėm ant ratų uždėti grandines arba jeigu palauktų mes siuntinį atveštume iki jo kur jis ir pasiliko stovėti, jis nesutiko teigė, kad neturi laiko kada žaisti ir taip veluoja, siuntą jei norit pristatykit į kitą vietą kur imsiu kitas siuntas ir teigė, kad užsirašys, kad siunta nepaimta ir išvažiavo savais reikalais. Tad likome šokiruoti, siunta didelė vežti iki nurodytos vietos kainuotų tiek kiek pargabenimas į Lietuvą. Gerai, kad bent jau pasisekė ir kitą dieną siuntą atvažiuos paimti kita siuntų gabenimo bendrovė. Skandinavijos kelio vairuotojas TOMAS neturi nei sąžinės, nei žmoniškumo. Vėliau skambino iš Skandinavijos kelio įmonės atsiprašinėjo, bet kas iš to kaip yra sugaišinamas laikas, nuotaika ir krovinys stovi dvi savaites, siūlė kita dieną dar važiuos kitas vairuotojas ir paims siuntą bet dar rizikuoti nedrysome su šia firma.
Gerb. Brigita,

Noriu Jūsų komentarą šiek tiek pataisyti, kadangi nevisiškai teisingai viska parašėte.
1. Jūs savo krovinį registravote tada, kada mes neturėjome vietos ir Jus negalite teigti, kad mes nepaėmėme 2 savaites.
2. Mes Jūsų nepavedėme paskutinę minute, todėl, kad Jus informavo iškart po pirmojo automobilio neužkilimo į kalną, kad atvažiuos kitas automobilis, kuris bus labaiu pasikroves ir pakils į statų ir slidų kalną.
3. Vairuotojas Tomas neatsisakė paimti siuntos, tiesiog nerizikavo nuslydimu nuo kalno ir taip neprisidarydamas daugiau žalos sau ir kitiems.
4. Kaip gali uzkilti vairuotojas į statų kalną, jei to padaryti neymanomą?
5. Jūsų vyras pats pasiūlė, kad galbūt galės nuo kalno nuvežti siunta ir taip mes ją paimsime, bet Jūs ne, kad ieškotumėte kompromiso, bet pirmiausiai ieškote ką apkaltinti.
Atsiprašome už Jūsų sugaišta laiką ir džiaugemės jog Jūs radote, kas užkilo į statų ir slidų kalną.
Atsakyti
Nesitikėjau iš šios įmonės kurios įvertinimai tokie nepriekaištingi tokio elgesio, sugebėjo mus pavesti paskutinę minutę. Ypač tai liečia vairuotoja TOMĄ kuris atsisakė paimti siuntą. Laukėme dvi savaites, pirma savaitę negalėjo paimti nes kaip jie teigė buvo daug užsakymų ir autobusai buvo pilni. Sutikom, kad palauksim dar savaitę, telefonu pažadėjo mums, kad antrąją savaitę 100%, kad siunta bus paimta iš nurodyto adreso mes sutikome. Gavome visus duomenis apie siuntos įregistravima, sulaikėme antrosios savaitės. Paskambino vairuotojas, kad jis yra netoli mūsų, mes jo laukėm prie parduotuvės netoli namų, kad būtų lengviau susigaudyti nes adresas navigacijoje sunkiai randamas. Sulaukėm vairuotojo ir keliavome namų link. Prieš įvažiuojant į vietą yra pakeliama kelio užkarda, mes ją pravažiavome, o TOMAS vairuotojas ‘’Skandinavijos kelio’’ nejuda iš vietos, skambina mums ir teigia, kad jis toliau nevažiuos nes labai slidu ir jo ratai prasikasa, nerizikuos toliau važiuoti. Mes nesuprasdami, kas blogai nes kelias buvo pabarstytas toliau, slidu buvo tik prie pakeliamo kelio užkardos, nuėjus iki vairtuotojo pasiūlėm ant ratų uždėti grandines arba jeigu palauktų mes siuntinį atveštume iki jo kur jis ir pasiliko stovėti, jis nesutiko teigė, kad neturi laiko kada žaisti ir taip veluoja, siuntą jei norit pristatykit į kitą vietą kur imsiu kitas siuntas ir teigė, kad užsirašys, kad siunta nepaimta ir išvažiavo savais reikalais. Tad likome šokiruoti, siunta didelė vežti iki nurodytos vietos kainuotų tiek kiek pargabenimas į Lietuvą. Gerai, kad bent jau pasisekė ir kitą dieną siuntą atvažiuos paimti kita siuntų gabenimo bendrovė. Skandinavijos kelio vairuotojas TOMAS neturi nei sąžinės, nei žmoniškumo. Vėliau skambino iš Skandinavijos kelio įmonės atsiprašinėjo, bet kas iš to kaip yra sugaišinamas laikas, nuotaika ir krovinys stovi dvi savaites, siūlė kita dieną dar važiuos kitas vairuotojas ir paims siuntą bet dar rizikuoti nedrysome su šia firma.
Atsakyti
Man si kompanija be nusiskundimu.visko pasitaiko, bet iskilusias bedas istaiso gerai.sekmes jums vyrukai.
Atsakyti
Tikrai labai gerai dirbanti įmonė.Visada punkualu, malonus bendravimas (kas itin reta šiuo metu Lietuvoje).Džiaugiames radę Jus.Sėkmes!Ir iki kitų kartų.Su didžiausia pagarba ir linkėjimais!
Atsakyti
Si imone yra auksciausio lygio, kiek naudojomes paslaugomis visada sklandziau ir manau negali buti. Su kiekvienu musu siuntimu atsiranda vis kazkokia naujove, kuri palengvina siuntos siuntima, bei atsemima, matosi, kad imone vertina klientus. Aciu Jums
Atsakyti
Viskas gerai su šita firma. Nebuvo jokiu skundu. O siuntu firmu esu išmegines nemazai. Dekui už gera darba
Atsakyti
Nuoširdus ačiū už pirmo krovinio pristatymą.Labai patiko, kad galima stebėti kaip keliauja siunta, taip pat labai dėkinga vairuotojui Mindaugui už nuoširdumą ir kantrybę. O labiausia nustebino Kovo 8-osios proga įteikta gėlytė. Dar kartą nuoširdus ačiū.. Rekomenduoju visiems ir sekantį krovinį vėl siunčiau su šios įmonės pagalba.
Atsakyti
Ponia Laura, jei Jus nesugebate sukrauti savo tases teisingai ir apsaugoti duztancius daigtus (slonikus agurku ir broku), tai mes juolab nelysime i tase ir nevyniosime Jusu daigtu. Be to Jums buvo padaryta isimtis ir pritaikyta nuolaida, nors tai ne musu kalte.
P.s. Jus nei anonimas nei cia slapstykites :)
Atsakyti
Buvom maloniai nustebinti sios imones aptarnavimu siuntini pristate greitai, labai maloniai bendravo, patiko kad galejo stebeti kaip keliavo siunta reliu laiku, kaina taip pat buvo zemiausia is visu atsiliepusiu imoniu, esam labai dekingi kad tv atkeliavo saugiai ir greitai, Beto aciu uz prideda dovanele artejanciu svenciu proga, rekomenduoju ir kita karta rinksiuos Skandinavijos kelias
Atsakyti
Aciū uz laiku ir kokybiskai pristatyta siunta
Atsakyti
Judita 2015-12-20 23:38:29
O ar gražu, kad vairuotojas skambina ir sako, jog uz valandos paims siunta ir jos nepaima? Kam tada išvis reikėjo skambinti.
Dėl maršruto sutinku gal ir nepakliuna į jūsų sąrašą. Bet tuomet jūsų šūkis nuo durų iki durų taip pat ne visai atitinka realybės.
Judita nezinau kas Jums skambino, bet sistemoje Jusu siunta atmesta, del vietos.
Mes nepatvirtinome Jusu siuntos ir Jus net nepaskambinote ir nepasiteiravote.
Nuo duru iki duru vezame pro ten kur vaziuojame.
Atsakyti
Judita 2015-12-20 22:30:04
Pirmą kartą siunta turėjo būti vežami iš Lietuvos. Siuntos TIKRAI nėra vežamos nuo durų iki durų. Siuntą reikėjo vežti 40km iki vežėjų, tai kur tos durys? Tuomet lai nesiskelbia, kad nuo durų iki durų. Kai reikėjo atsiimti siuntą kažkodėl kaina buvo 50kr didesnė negu parašyta jų tinklapyje. Siuntinio dėžės kampas buvo visiškai šlapias, gerai kad dar plastike buvo gerai supakuotas.
Antrą kartą bandėm dar kartą siųsti tik is Norvegijos. Susisiekėme su vežėju ir susitarėme, jog vežėjas paskambins maždaug valandos bėgyje kai bus netoli sutartos vietos. Po poros valandų negavę žinių paskambinome patys. O vežėjas ir sako: Tai, kad aš jau susirinkau visas siuntas. Suprantu žmonės būna pervargę ar tiesiog bloga diena, tačiau du kartus iš eilės ir vis kažkas nutinka.
Daugiau neberizikuosim
O ar gražu, kad vairuotojas skambina ir sako, jog uz valandos paims siunta ir jos nepaima? Kam tada išvis reikėjo skambinti.
Dėl maršruto sutinku gal ir nepakliuna į jūsų sąrašą. Bet tuomet jūsų šūkis nuo durų iki durų taip pat ne visai atitinka realybės.
Atsakyti
Judita 2015-12-20 22:30:04
Pirmą kartą siunta turėjo būti vežami iš Lietuvos. Siuntos TIKRAI nėra vežamos nuo durų iki durų. Siuntą reikėjo vežti 40km iki vežėjų, tai kur tos durys? Tuomet lai nesiskelbia, kad nuo durų iki durų. Kai reikėjo atsiimti siuntą kažkodėl kaina buvo 50kr didesnė negu parašyta jų tinklapyje. Siuntinio dėžės kampas buvo visiškai šlapias, gerai kad dar plastike buvo gerai supakuotas.
Antrą kartą bandėm dar kartą siųsti tik is Norvegijos. Susisiekėme su vežėju ir susitarėme, jog vežėjas paskambins maždaug valandos bėgyje kai bus netoli sutartos vietos. Po poros valandų negavę žinių paskambinome patys. O vežėjas ir sako: Tai, kad aš jau susirinkau visas siuntas. Suprantu žmonės būna pervargę ar tiesiog bloga diena, tačiau du kartus iš eilės ir vis kažkas nutinka.
Daugiau neberizikuosim
Sveiki Judita,
Labai aciu uz ivertinima.
1. Jusu miestas Lietuvoje nera musu marsrute, mes Jus dar pries paimant siunta informavome, kad pro Moletus nevykstame, galime paimti is Ukmerges, Jus pati niekeno neverciama sutikote.
2. Jusu siunta nebuvo uzregistruota is Norvegijos, todel, kad uzsakyma padarete kaip jau nebuvo laisvos vietos.
Pripazinkite, kad pikta Jums, todel, kad nespejote laiku uzregistruoti, o nepasitenkinima isreiskiate tik del savo pacios atlaidumo.
Negrazu taip
Atsakyti
Pirmą kartą siunta turėjo būti vežami iš Lietuvos. Siuntos TIKRAI nėra vežamos nuo durų iki durų. Siuntą reikėjo vežti 40km iki vežėjų, tai kur tos durys? Tuomet lai nesiskelbia, kad nuo durų iki durų. Kai reikėjo atsiimti siuntą kažkodėl kaina buvo 50kr didesnė negu parašyta jų tinklapyje. Siuntinio dėžės kampas buvo visiškai šlapias, gerai kad dar plastike buvo gerai supakuotas.
Antrą kartą bandėm dar kartą siųsti tik is Norvegijos. Susisiekėme su vežėju ir susitarėme, jog vežėjas paskambins maždaug valandos bėgyje kai bus netoli sutartos vietos. Po poros valandų negavę žinių paskambinome patys. O vežėjas ir sako: Tai, kad aš jau susirinkau visas siuntas. Suprantu žmonės būna pervargę ar tiesiog bloga diena, tačiau du kartus iš eilės ir vis kažkas nutinka.
Daugiau neberizikuosim
Atsakyti
Patys geriausi vezejai.sekmes Jums darbuose ir kelyje:) aciu, uz visas siuntas kurias mums vezate saugiai ir patikimai.
Atsakyti
Didelis Ačiū už siuntos pristatyma.Maloniai nustebinta, profesionalus darbas.Mandagūs, konkretūs, sažiningi, kantrūs, patikimi, greiti - viskas kas reikalinga šios įmonės klestėjimui. 10 balu !!!
Atsakyti
Dėkoju vairuotojui R.Šomkai už siuntą ir už nuoširdumą.Malonu kad dar yra mandagių vairuotojų.

Taip pat rekomenduojame

Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Rokauta
Tarptautiniai krovinių pervežimai Europoje

Adresas: Perkūno g. 5, LT-42135 Rokiškis.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; importas; logistikos paslaugos; padangos, ratlankiai; transporto paslaugos; vairavimo mokymo paslaugos.
UAB ROKAUTA savo veiklos metus skaičiuoja nuo 1959-1962 metų, todėl vadovaudamiesi savo ilgalaike patirtimi mes teikiame tikrai kokybiškas krovinių vežimo paslaugas ir turime išsikovoję pripažinimą vietinėse bei tarptautinėse rinkose (Europa, Rusija, Baltarusija). Sėkmingam ir saugiam krovinių pervežimui šiuo metu...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Transporto ir logistikos įmonė Prima Line Įmonė Prima Line buvo įkurta 2010 metais Kaune. Aiški dviejų krypčių specializacija – krovinių, siuntų pervežimas, bei krovinių saugojimas - formavo kompanijos įsitvirtinimą konkurencingoje rinkoje. Laikui bėgant, dėka atsakingo ir lankstaus požiūrio į klientus, bei...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Konservatoriai renkasi: I. Šimonytės ir V. Ušacko požiūris į šeimą skiriasi
Konservatoriai renkasi: I. Šimonytės ir V. Ušacko požiūris į šeimą skiriasi 10-22 19:50
Dėl galimybės tapti konservatorių kandidatu į prezidentus besivaržančių diplomato Vygaudo Ušacko ir Seimo narės ekonomistės Ingridos Šimonytės požiūris į šeimą išsiskyrė: pirmasis ją sieja su...
Lietuvos paštą už 0,23 mln. Eur konsultuos "TGS Baltic"
Lietuvos paštą už 0,23 mln. Eur konsultuos "TGS Baltic" 10-22 19:26
Valstybės valdomai bendrovei Lietuvos paštas trejus metus teisines paslaugas teiks konkursą laimėjusi advokatų kontora "TGS Baltic".
"Ozo" valdytojai vadovauja M. P. Noetzelis
"Ozo" valdytojai vadovauja M. P. Noetzelis 10-22 18:38
Vilniaus prekybos centro "Ozas" valdytojai bendrovei "Ozantis" vadovauja Pietų Afrikos Respublikos (PAR) nekilnojamojo turto kompanijos "NEPI Rockcastle", šiemet įsigijusios "Ozą", vykdomasis...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar skiepijatės nuo gripo?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Procter & Gamble 87,30 +8,80%
American Express 106,73 +3,78%
Kraft Heinz Co 57,56 +3,64%
Colgate-Palmolive 64,52 +3,00%
AIG 47,20 -2,90%
Caterpillar 131,32 -3,30%
NVIDIA 229,17 -4,33%
eBay 28,75 -8,87%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 3,92 -1,26%
Varis 6050,76 0,00%
Benzinas 2,09 +0,48%
Kava 2,67 -3,26%
Vištiena 2,03 -9,78%
Dujos (JAV) 2,99 +1,01%
Sidabras 14,27 -4,80%
Anglis 114,16 -2,71%