VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Skaitmeninis amžius, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Skaitmeninis amžius

Atsiliepimai apie Skaitmeninis amžius, UAB

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Skaitmeninis amžius, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Likau labai nusivylusi tiek aptarnavimu, tiek paslaugų kokybe. Ten dirbantys žmonės nieko neveikia, užsakymą turėjau pati pasidaryti prie komiuterio, atsakymų į klausimus nežino, net nepaaiškino, kaip užsisakyti prekę, kaip apmokėti, užsiregistruoti ir "photoshop'inti" nuotrauką.. viską teko pačiai aiškintis, galiausiai susinervinau ir viską pasidariau namuose.. Durniausia tai, kad gyvai net nepriėmė iš manęs užsakymo ir liepė užsisakyti internetu. Darbuotojos amžinai viskuo nepatenkintos, būna nuėjusios kažkur toli į patalpas ir atėjus klientams net neprieina.
Atsakyti
Pirma karta pasinaudojau CopyOne arba SmileFoto Paslaugomis ir gavome visiskai zalias nuotraukas, labai blogai apkarpytas ir nelabai ant gero popieriaus spausdintas. Atrode CopyOne turi varda, bet labai aišku kas cia vyksta ir nepasitikiu siuo brandu darytu mums nuotraukas, bus atliekamas aiskus pinigu grazinimas. Laikykites kuo toliau, klientu aptarnavimui klientai nerūpi visiskai.
Atsakyti
Sveiki,
Kadangi nesinorėtų, kad kam nors taip „pasisektų“ su Copy1 paslaugomis dalinuosi „puikiu“ jų darbu. Į Copy1 ofisą buvo nunešti įrišti 2 baigiamieji darbai (jau atspausdinti ir sutvarkyti, ko jiems papildomai reikėjo ir pan.). Šie baigiamieji darbai buvo dovanos baigimo proga, todėl nelabai smagu, kad šios dovanos buvo sugadintos. Buvome paklausti, kaip juos įrišti ir nurodėme, kad į kietą viršelį su logotipu. Paklausus ar žalia spalva atsakėme, kad tikrai ne, norime būtent mėlynos spalvos. Pardavėjai viskas "buvo aišku" ir liepė tuomet ateiti už 20 min. Praėjus daugiau nei 20 min ir grįžus paaiškėjo, kad pardavėja nusprendė įrišti į žalią kietą viršelį, nes pasirodo nebuvo jau likę mėlynų. Tai kyla klausimas galbūt tada žmogiškiau būtų buvę tiesiog nerišti, jei žmonės sakė, kad tikrai ne žalia ir kai jie grįš pasitikslinti ar tiktų tuomet žalias? Išėjus pasirodo dar įdomesnių dalykų yra šioje vietoje, kadangi 2 darbai buvo sudėti ir sakė kol kas jų nevartyti tai taip ir padarėme, o grįžę namo pastebėjome, kad jie net be universiteto logotipų ir dar vienas iš darbų atrodo taip, kaip pusė lapų, net nebūtų tinkamai suklijuoti. Dabar taip išeina, kad apie 200 lapų (daug ir spalvotų) ir 2 viršeliai (bendrai kokia 70 eur) padaryti veltui, nes tai tiesiog negali būti dovanojama, nes tiesiog tai atrodo tragiškai. Įdomu ir tai, kad susisiekus su Copy1 administracija, buvo pranešta, kad apie situaciją yra informuota ir buvo paklausta, kaip būtų galima išspręsti problemą. Pateikus atsakymą apie tai, daugiau jokių žinių iš jų nebuvo gauta (praėjo savaitė).
Atsakyti
Gera idėja su savarankišku spausdinimu, bet ne visai pilnai išdirbta.

Ir šiaip brangu pas juos.
5 vnt. spalvoto A3 formato popieriaus spausdinimo pakainavo 7€
Atsakyti
Likau labai patenkintas pagaminta fotodrobe. Per klaidą buvau padaręs užsakymą su kita nuotrauka, tai susisiekus be problemų pakeitė man į reikiamą nuotrauką. Komunikacija taip pat labai gera. 10 balų!
Atsakyti
2018 12 16 užsisakiau nemažai nuotraukų Smilefoto.lt puslapyje, planavau įteikti seneliams anūkėlio nuotraukų švenčių metu, bet teko skaudžiai nusivilti išvydus nuotraukų spaudos kokybę. Visos nuotraukos labai užtamsintos, neįmanoma įžiūrėti jokių smulkių detalių, veidai lyg juodoj dėmėj, spalvos nenatūralios. Žinau, kad čia būtent Smilefoto spaustuvės problema, nes tas pačias nuotraukas, iš tų pačių failų užsakius kitoje spaustuvėje (Fotocentre), jos atrodė puikiai - taip kaip telefono ar kompiuterio ekrane. Kadangi galėjau palyginti nuotraukų kokybę kreipiausi į Smilefoto, kad grąžintų sumokėtus pinigus, grąžinau nuotraukas į copy1 parduotuvę, parašiau pretenziją ir turėjau 10 darbo dienų laukti jų atsakymo. Aišku, šventėms jau nebūčiau gavusi kokybiškai padarytų nuotraukų, todėl jas skubiai užsakiau kitoje spaustuvėje ir tikėjausi, kad Smilefoto bent turės gėdos grąžinti sumokėtus pinigus. Bet, deja, taip neatsitiko ir šiandien gavau jų atsakymą, kad netenkins mano pretenzijos, nes, pasak jų, nuotraukų kokybė gera ir kad atvykčiau jų atsiimti. Suprantama, kad kitur pasidarius kokybiškas nuotraukas, šių nuotraukų man nebereikia, tuo labiau tokios apgailėtinos kokybės. Įmonės direktorei (Žana Vasiukevič) prisiskambinti neįmanoma, o kalbėtis sutikusi darbuotoja visais būdais bando įtikinti, jog nuotraukos kokybiškos nors kaip pati prisipažino, fiziškai šių nuotraukų nėra mačiusi ir paklausta ar pati sau darytųsi savo įmonėj nuotraukas, prisipažino, kad nuotraukų nesidaro, tai kaip toks žmogus išvis gali suprasti kur kokybiška nuotrauka, o kur ne. Įmonė nenori geranoriškai tartis ir verčia kreiptis į vartotojų teises, matyt, čia jiems jau nebe pirmas kartas, kai kreipiasi nepatenkinti klientai ir jie supranta, kad daugelis nesivargins daugiau savo laiko gaišti (vien norint parašyti pretenziją reikia būtinai atvykti į vietą), kad kreiptųsi toliau, visgi užsakymo sumos nėra didžiulės, bet taip iš visų žmonių už prastą darbą ir susirenka pinigus. Tikrai, manau, kad ne vienas nusispjovė ir paliko šį reikalą. Todėl, kas planuojate darytis nuotraukas NEREKOMENDUOJU to daryti Smilefoto / copy1 / Skaitmeninis amžius įmonėj, nes laukia nemaloni patirtis, sugadinta nuotaika, sugaištas laikas ir prarasti pinigai.
Atsakyti
Likau labai nusivylusi šios įmonės klientų aptarnavimu. Patys neįvykdę internetu pateikto užsakymo, elgiasi, kaip jiems patogiau atrodo. Laiko klientą kvailio vietoje, nors kliento paskyroje aiškiai matoma užsakymo būsena "priduota gamybai", o ne "išsiųsta į centrą". O jie aiškina, kad jų sistemoje rodo, kad užsakymas pagamintas ir išsiųstas. Užsakymo nesulaukiu jau virš dviejų mėnesių. Maža to, bendravimas el. paštu tiesiog siaubingas, neaišku nei kas "sėdi už to el. pašto", o be to ir bendrauja labai įžūliai. Trūkus kantrybei, bandžiau skambinti ir pačiai direktorei, bet ji nesiteikia nei vienu telefono numeriu atsiliepti. TIESIOG BAISU!
Atsakyti
Aistė 2018-05-03 13:34:10
Likau nusivylusi aptarnavimo kokybe jūsų parduotuvėje, esančioje Gedimino pr. 52, Vilniuje. Darbuotoja buvo nemandagi, savo darbo neišmananti. Klientai, ruošiantys dokumentus spausdinimui, buvo nuolat raginami žodžiais: "Tai ar jūs šiandien spausdinsite ar ne?". Po ilgų įkalbinėjimų greitai atspausdinti baigiamąjį darbą, darbuotoja, nors ir būdama akivaizdžiai nepatenkinta, galiausiai sutiko. Kadangi darbas turėjo būti įrištas, skubėjau į kitą parduotuvę neperžiūrėjusi atspausdintų lapų ir pasitikėdama žmogaus kompetencija. Tik jau būdama kitoje pastebėjau, jog darbas atspausdintas labai nekokybiškai, tekstas iškraipytas. Spėju, jog paprasčiausiai buvo naudojamąsi "WordPad", o ne "Word" programa. Likau nusivylusi ir nepatenkinta tokiu atmestinu žmogaus darbu, už kurį dar ir turėjau sumokėti. Žinau viena tikrai, jog bent jau šioje jūsų parduotuvėje teikiamomis paslaugomis daugiau niekada nebesinaudosiu.
Naudokite PDF formatus ir nekils problemų ir nereiks rašinėti piktų komentarų, nes atsidarius failą su Word programos kita versija, nei su kuria dirbote, tekstas visada išsikraipo Jūsų žiniai.
O darbuotoja yra tikrai maloni ir paslaugi, bet ir kaip kiekvienas žmogus turi savo kantrybės ribas. Elkitės su žmogumi taip, kaip norėtumėte, kad su Jumis elgtųsi.
Atsakyti
Esu be galo patenkinta Gedimino 52 konsultantes darbu. Visada geranoriškai padeda ir patare, visada su šypsena ir žvali. Vieta, kur norisi grįžti ne tik dėl darbo popierių :) didelis ačiū už tokius darbuotojus!
Atsakyti
Likau nusivylusi aptarnavimo kokybe jūsų parduotuvėje, esančioje Gedimino pr. 52, Vilniuje. Darbuotoja buvo nemandagi, savo darbo neišmananti. Klientai, ruošiantys dokumentus spausdinimui, buvo nuolat raginami žodžiais: "Tai ar jūs šiandien spausdinsite ar ne?". Po ilgų įkalbinėjimų greitai atspausdinti baigiamąjį darbą, darbuotoja, nors ir būdama akivaizdžiai nepatenkinta, galiausiai sutiko. Kadangi darbas turėjo būti įrištas, skubėjau į kitą parduotuvę neperžiūrėjusi atspausdintų lapų ir pasitikėdama žmogaus kompetencija. Tik jau būdama kitoje pastebėjau, jog darbas atspausdintas labai nekokybiškai, tekstas iškraipytas. Spėju, jog paprasčiausiai buvo naudojamąsi "WordPad", o ne "Word" programa. Likau nusivylusi ir nepatenkinta tokiu atmestinu žmogaus darbu, už kurį dar ir turėjau sumokėti. Žinau viena tikrai, jog bent jau šioje jūsų parduotuvėje teikiamomis paslaugomis daugiau niekada nebesinaudosiu.
Atsakyti
Kelis kartus užsakynėjome verslo suvenyrus (puodelius, tušinukus, marškinėlius) esame patenkinti kokybe bei kaip greitai pagaminami užsakymai. Ne kartą čia užsakynėjau ir dovanas šeimai bei draugams, kol kas kokybe nenusivyliau.
Atsakyti
Naudojuosi copy1 ir smilefoto.lt paslaugomis jau daug metų, džiugina supratingumas darbuotojų ir Daukanto gatvėje esančio filialo merginų humoro jausmas. Visada išsigelbėjimas švenčių metu šios merginos
Atsakyti
Likau labai nusivylusi šia įmone, tikrai daugiau nesilankysiu, nesinaudosiu jos paslaugomis ir visiškai nerekomenduoju kitiems. Sumokėjau milžinišką sumą apie 50e už 49 spalvoto spausdinimo lapus, atspausdinimo kokybė tiesiog katastrofiška, atspausdino su baltais rėmeliais, paklausus ar gali atspausdinti be rėmelių pasakė, kad nemoka.. Rimtai? Darbuotojai nemandagus, ižūlūs, ir visiškai absoliučiai neišmanantys savo darbo. Tesupranta kelis formatus tai a4, a3, ir galbūt a1.. jokio apkarpymo. Nežinau ar bloga įranga ar darbuotojai tiesiog visiškai nekompetetingi, išsiblaškę, kalkės taip pat nepažįsta. Prašiau vieno laminato ant viršelio. gavau ir ant viršelio ir ant galo. Spausdinti po viena ir dvipusiu taip pat nesupranta jei net ir ant lapelio užrašai. Kas dar labai nuvylė, jog darbuotojos bando apšokinėti visus klientus, taip dar labiau gaištamas laikas, nes jos tiesiog senesnius pamiršta ir stovi kaip kvailelis ir net negirdi ką Tu sakai. Vadovai - jeigu norite klėstėti, patariu labai nuoširdžiai ir akyliai išmokinti savo darbuotojus atspausdinti net paprastus lapus.
Atsakyti
Laba diena,

Prieš keletą metų gana aktyviai naudojausi Copy1 paslaugomis. Tiek greičiu, tiek aptarnavimu likdavau labai patenkinta. Tačiau rodos situacija pasikeitė ir šiuo metu jau mėnesį laiko laukiu pergamintos fotoknygos. Nors su manimi telefonu bendrauja maloniai, tačiau jokio rezultato tai neduoda, įmonė nesilaiko pažadų, visas procesas stringa ir užtrunka labai ilgai. Vis dar tikiuosi sulaukti fotoknygos, ateityje neketinu naudotis šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Imones darbuotojai yra absoliuciai nepaslaugus, izulus, nemandagus. Klientas jiems VISADA neteisus. Kreipdamiesi paslaugu i sia imone, rizikuojate sugaisti daug laiko ir negauti jokio rezultato.
Po vieno is konfliktu su sios imones atstovu (susirasinejant el.pastu), pasiteiravau, koks to asmens vardas, pavarde- kad zinociau, su kuo bendrauju. Pateiktas atsakymas: "vardo neprivalome sakyti, bendraujate su įmone.
Visi kontaktai nurodyti mūsų paraše arba internetiniame puslapyje www.copy1.lt" Cia yra siaubigas kliento aptarnavimas !
Vadovams siulau stipriai padirbeti su personalu, o geriausia- personala KEISTI. Dar variantas- siusti pasistazuoti i JAV :)
Labai gaila, kad siu dienu aptarnavimo sferoje dar yra tokiu nesekmingu verslininku, kurie absoliuciai neinvestuoja i klientus aptarnaujanti personala. Turbut ir vadovai tokie patys.
Atsakyti
Nežinau kaip likę darbuotojai, bet vienas iš darbuotojų, dirbančių šioje įmonėje yra labai nekompetetingas, įžūlus bei nepagarbus klientui asmuo!
Linkiu sėkmės kuriant geresnį įmonės įvaizdį.
Atsakyti
Pardavėjai apie parduodamą prekę išmano 0. Pas jus rimtai ploniausias laminatas 300 mikronų?

Taip pat rekomenduojame

Latikana
REKLAMOS PROJEKTAVIMAS IR GAMYBA

Adresas: Jotvingių g. 15, LT-48124 Kaunas.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; patalpų nuoma; popierius, jo gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Latikana, UAB - reklamos gamyba ir priežiūra. Lipdukų, lipnių etikečių, plakatų ir skrajučių, kvietimų ir diplomų bei reklaminių stendų ir tentų gamyba Kaune. Reklama ant transporto, lengvųjų automobilių, krovininių transporto priemonių, autobusų, troleibusų reklaminis apklijavimas. Šviečiančios reklamos, tūrinių...
DS Smith Packaging Lithuania
Adresas: Savanorių pr. 183, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; gamyba; popierius, jo gaminiai; reklamos paslaugos; tara, pakuotės.
UAB DS Smith Packaging Lithuania yra viena didžiausių gofruotojo kartono pakuotės sprendimų tiekimo lyderių Lietuvoje ir Baltijos šalyse. UAB DS Smith Packaging Lithuania yra DS Smith Plc Grupės narė. DS Smith Plc gamyklos veikia 37 šalyse, kuriose dirba apie 27 tūkstančius darbuotojų. Mūsų vizija Mūsų vizija –...
Airuslita
Pakavimo medžiagos, įrenginiai, pakavimo metodai

Adresas: Ringuvos g. 53, LT-45245 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; plastikas, guma, jų gaminiai; popierius, jo gaminiai; pramonės įrengimai; statybinės medžiagos; tara, pakuotės; technologinė įranga.
AIRUSLITA, UAB – pakavimo medžiagų ir pakavimo įrengimų prekyba. Padėklų vyniojimo įrenginiai, įrengimai su besisukančia platforma ir rotaciniai pakavimo įrengimai. Plėvelės horizontalaus vyniojimo mašinos ir plėvelės vyniojimo robotai. Tvirtinimo juostų rišimo įrenginių prekyba Kaune. Plėvelių užlydymo bei...
Packmak
Maišai ir didmaišiai (big-bag);

Adresas: Raudondvario pl. 135, LT-47192 Kaunas.
Veiklos sritys: chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; popierius, jo gaminiai; reklamos paslaugos; siuvimas, medžiagos; tara, pakuotės; žemės ūkis, paslaugos.
UAB „PACKMAK“ veiklos sritis – didmeninė ir mažmeninė prekyba pakavimo medžiagomis. Polipropileniniais maišais (PP) Tinkliniais maišais Didmaišiais (Big-begai) Polietileniniais maišais Popieriniais maišais Maišų uždarymo technika Maišų užsiuvimo siūlais Įmonėje dirbantys specialistai turi ilgametę darbo patirtį...
SPAUDOS DEPARTAMENTAS
Adresas: P.Lukšio g. 18, LT-08222 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; grafika, dizainas; popierius, jo gaminiai; reklamos paslaugos; spauda, laikraščiai, žurnalai; spaustuvės, leidyba.
SPAUDOS DEPARTAMENTAS - neribotos spaudos galimybės. Turima moderni įranga, leidžia greitai ir kokybiškai atlikti pačius įvairiausius spaudos darbus tiek mažais, tiek ypač dideliais tiražais. Teikiame ofsetinės, skaitmeninės, plačiaformatės spaudos, šilkografijos ir tampografijos, sublimacijos, lazerinio...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta?
Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta? 11-13 16:28
Namo renovacija ar naujo pastato statyba kiekvienam apie tai galvojančiam padovanoja keletą iššūkių - statybos ar remonto kaštai, atliktų darbų tvarumas ir energinis...
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
Nukentėję nuo gaisro Alytuje prašo atlyginti 45.500 Eur žalos
Nukentėję nuo gaisro Alytuje prašo atlyginti 45.500 Eur žalos 11-15 16:51
Nukentėję nuo padangų gaisro Alytuje ūkininkai, verslininkai, gaisrininkai bei kitos tarnybos jau paprašė valstybės kompensuoti 45.500 Eur žalos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 20,13 +3,07%
Xerox 38,65 +2,79%
CBS 37,63 +2,12%
Keurig Dr Pepper 30,00 +1,69%
Philip Morris 83,64 -1,29%
Nokia 3,37 -2,88%
Kraft Heinz Co 30,96 -7,03%
Cisco 44,91 -7,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,73 0,00%
Ryžiai 424,00 -0,70%
Auksas 1494,81 -1,04%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Sidabras 17,65 -2,81%
Varis 5757,30 -0,03%
Anglis 68,92 +4,50%
Dyzelis 1,94 0,00%