Siųsk242022-06-28 10:16:59
Sveiki, Irmantai, jūsų siųsta siunta nebuvo papildomai apdrausta todėl kompensacija buvo suteikta vadovaujantis CMR konvencija, kai žalos atlyginimas skaičiuojamas pagal siuntos svorį. Jūsų siuntos svoris buvo 10 kg, todėl jums buvo suteikta maksimali 105, 13 eur kompensacija. Kaip ir minėjome, bendraudami pretenzijos sprendimo metu, didesnės kompensacijos, kurios jūs reikalaujate, deja, negalime, nei mes, nei kita kurjerių tarnyba suteikti. Labai apgailestaujame, kad DPD prarado siuntą, tačiau iš savo pusės padarėme maksimaliai ką galėjome.
Na manes bet kuriuo atveju netenkina nei jusu kompensacija, nei tai ka ir kiek jus padareta. O del draudimo, apie ji kalba prasidejo, kai siunta jau buvo pavogta. Pries siunciant, viskas grazu, viskas pratikima, siunta sekama, su tracking numeriu blablabla, ir staiga siunta pavogta. Zodziu, nebejuokinkit su savo apgailestavimais ir "kompensacijom", jeigu nepajegus atlikti darbo gerai, gal keiskite verslo pobudi?
Martynas2022-04-28 11:58:57
TRAGEDIJA. Toliau galite ir nebeskaityti....
Ne tik nusivylimas siuntimo paslaugomis, bet ir pačia įmonės (kaip brokerės) paslaugomis.
Siuntos pristatomos bet kada - terminai, kurie parašyti prie kainų pasiūlymų - iš lubų piešti.
Bandymai prašyti pagalbos iš pačios įmonės/tarpininkės (Siųsk24) - jokio atsakomybės jausmo, jokios komunikacijos, jokios pagalbos.
Siuntos yra gyvybiškai svarbios mūsų įmonei, nes tai yra pirkėjų produktai, kuriuos turime pristatyti laiku. Tai reiškia, kad yra labai konkretūs terminai. Kitaip tariant - su tokiomis siuntimo paslaugomis, jūs žlugdote mūsų verslą.
Sveiki, Aurimai Petrikai (slapyvardis turbūt Martynas) iš įmonės Ober Haus. Apgailestaujame už patirtus nepatogumus siunčiant siuntą į USA ir naudojant Fedex paslaugą. Kaip ir mūsų pateiktuose jums atsakymuose el. laišku bei telefonu, pasikartojame, jog jūsų siunta buvo užlaikyta JAV muitinės pareigūnų ir ilgą laiką nebuvo pristatyta gavėjui. Deja, bet muitinės sprendimų ir jų atliekamų veiksmų, kaip valstybinės institucijos, mes negalime kontroliuoti, apart tarpininkauti bendraujant, jeigu trūksta papildomos informacijos. Tad dar sykį, apgailestaujame, kad siunčiamas rožančius, nepasiekė kliento per nurodytą mūsų sistemoje pristatymo terminą. Visada galite rašyti dėl pilnos kompensacijos gabenimui ar nuolaidos kitoms siuntoms. Dėkojame.
Irmantas2022-06-24 23:31:11
Nesinaudokit. Jeigu siunta dings, kaip nutiko man, bus jusu problemos. Siuntos nedraustos ir vadinamos kompensacijos labiau pasalpos, nei kompensacijos. "Kompensavo" 10% realios krovinio vertes ir toliau i laiskus neatsakinejo. Nerimta.
Sveiki, Irmantai, jūsų siųsta siunta nebuvo papildomai apdrausta todėl kompensacija buvo suteikta vadovaujantis CMR konvencija, kai žalos atlyginimas skaičiuojamas pagal siuntos svorį. Jūsų siuntos svoris buvo 10 kg, todėl jums buvo suteikta maksimali 105, 13 eur kompensacija. Kaip ir minėjome, bendraudami pretenzijos sprendimo metu, didesnės kompensacijos, kurios jūs reikalaujate, deja, negalime, nei mes, nei kita kurjerių tarnyba suteikti. Labai apgailestaujame, kad DPD prarado siuntą, tačiau iš savo pusės padarėme maksimaliai ką galėjome.
Nesinaudokit. Jeigu siunta dings, kaip nutiko man, bus jusu problemos. Siuntos nedraustos ir vadinamos kompensacijos labiau pasalpos, nei kompensacijos. "Kompensavo" 10% realios krovinio vertes ir toliau i laiskus neatsakinejo. Nerimta.
TRAGEDIJA. Toliau galite ir nebeskaityti....
Ne tik nusivylimas siuntimo paslaugomis, bet ir pačia įmonės (kaip brokerės) paslaugomis.
Siuntos pristatomos bet kada - terminai, kurie parašyti prie kainų pasiūlymų - iš lubų piešti.
Bandymai prašyti pagalbos iš pačios įmonės/tarpininkės (Siųsk24) - jokio atsakomybės jausmo, jokios komunikacijos, jokios pagalbos.
Siuntos yra gyvybiškai svarbios mūsų įmonei, nes tai yra pirkėjų produktai, kuriuos turime pristatyti laiku. Tai reiškia, kad yra labai konkretūs terminai. Kitaip tariant - su tokiomis siuntimo paslaugomis, jūs žlugdote mūsų verslą.
Žiaurei nusivylėme šios įmonės paslaugos teikimu. Daugiau niekada nesinaudosime "siusk24" paslaugomis ir kiek įmanoma visus draugus bei pažįstamus atkalbinėsime. maža, kad nepristatė adresatui siuntos, tai dar ir apmokėtą siuntos draudimą nusprendė gražinti tik 50 procentų. Tiesiog klientų mulkinimas.
Pries perkant siuntimo paslauga yra nurodytas pristatymo terminas prie kiekvienos pristatymo tarnybos kartu su kaina, kuris yra neteisingas. Pasirodo pristatymo laiko reikia ieskoti papildomai, kur yra "papildoma informacija". Niekas kitas kaip klientu klaidinimas.
Siusk24 paslaugomis tenka naudotis nuolat, tačiau iškilus problemai su viena iš siuntų tarpininkaujant su FedEX kilo daug neaiškumų ir problemu, kurias iš pradžių buvo labai sunku spręsti ir jau planavau niekad nebesinaudoti siusk24.lt paslaugomis, tačiau perėmusi šią problemą Erika, sugebėjo ne tik rasti geriausią visom šalim sprendimą, bet ir profesionaliai suvaldė visas iki tol buvusias emocijas aplink susidariusią situaciją. Reiškiu didžiausius komplimentus šiai specialistei ir jei kam tektų susidurti su kokiomis problemomis rekomenduoju šioje įmonėje visada kreiptis į ją.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
2022-07-04 17:14:30 IP 2fbaoqb8
2022-07-04 16:13:44 IP 2g44dubl
2022-06-28 19:20:07 IP 2fcf4kjh
Sveiki, Irmantai, jūsų siųsta siunta nebuvo papildomai apdrausta todėl kompensacija buvo suteikta vadovaujantis CMR konvencija, kai žalos atlyginimas skaičiuojamas pagal siuntos svorį. Jūsų siuntos svoris buvo 10 kg, todėl jums buvo suteikta maksimali 105, 13 eur kompensacija. Kaip ir minėjome, bendraudami pretenzijos sprendimo metu, didesnės kompensacijos, kurios jūs reikalaujate, deja, negalime, nei mes, nei kita kurjerių tarnyba suteikti. Labai apgailestaujame, kad DPD prarado siuntą, tačiau iš savo pusės padarėme maksimaliai ką galėjome.
2022-06-28 17:34:38 IP 2i250ga8
TRAGEDIJA. Toliau galite ir nebeskaityti....
Ne tik nusivylimas siuntimo paslaugomis, bet ir pačia įmonės (kaip brokerės) paslaugomis.
Siuntos pristatomos bet kada - terminai, kurie parašyti prie kainų pasiūlymų - iš lubų piešti.
Bandymai prašyti pagalbos iš pačios įmonės/tarpininkės (Siųsk24) - jokio atsakomybės jausmo, jokios komunikacijos, jokios pagalbos.
Siuntos yra gyvybiškai svarbios mūsų įmonei, nes tai yra pirkėjų produktai, kuriuos turime pristatyti laiku. Tai reiškia, kad yra labai konkretūs terminai. Kitaip tariant - su tokiomis siuntimo paslaugomis, jūs žlugdote mūsų verslą.
2022-06-28 10:16:59
Nesinaudokit. Jeigu siunta dings, kaip nutiko man, bus jusu problemos. Siuntos nedraustos ir vadinamos kompensacijos labiau pasalpos, nei kompensacijos. "Kompensavo" 10% realios krovinio vertes ir toliau i laiskus neatsakinejo. Nerimta.
2022-06-24 23:31:11
2022-04-28 11:58:57 IP 2g5vgdi7
Ne tik nusivylimas siuntimo paslaugomis, bet ir pačia įmonės (kaip brokerės) paslaugomis.
Siuntos pristatomos bet kada - terminai, kurie parašyti prie kainų pasiūlymų - iš lubų piešti.
Bandymai prašyti pagalbos iš pačios įmonės/tarpininkės (Siųsk24) - jokio atsakomybės jausmo, jokios komunikacijos, jokios pagalbos.
Siuntos yra gyvybiškai svarbios mūsų įmonei, nes tai yra pirkėjų produktai, kuriuos turime pristatyti laiku. Tai reiškia, kad yra labai konkretūs terminai. Kitaip tariant - su tokiomis siuntimo paslaugomis, jūs žlugdote mūsų verslą.
2022-01-19 13:18:28 IP 12jbq5du
2021-12-15 13:35:15 IP 27peq9ej
2021-07-07 08:39:05 IP 2ju3l1ut