VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Visas transportas, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Visas transportas

Atsiliepimai apie Visas transportas, UAB

Siųsk24 Siųsk pigiau ir patogiau!

Didžiausias kurjerių pasirinkimas vienoje sistemoje!
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Visas transportas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Logistikos paslaugos SUPERINES, mandagūs darbuotojai, greit dirba.
Atsakyti
Ačiū už kokybiškai atliktą ir operatyvų darbą. Tikrai rekomenduoju
Atsakyti
Siųsk24 2022-06-28 10:16:59
Sveiki, Irmantai, jūsų siųsta siunta nebuvo papildomai apdrausta todėl kompensacija buvo suteikta vadovaujantis CMR konvencija, kai žalos atlyginimas skaičiuojamas pagal siuntos svorį. Jūsų siuntos svoris buvo 10 kg, todėl jums buvo suteikta maksimali 105, 13 eur kompensacija. Kaip ir minėjome, bendraudami pretenzijos sprendimo metu, didesnės kompensacijos, kurios jūs reikalaujate, deja, negalime, nei mes, nei kita kurjerių tarnyba suteikti. Labai apgailestaujame, kad DPD prarado siuntą, tačiau iš savo pusės padarėme maksimaliai ką galėjome.
Na manes bet kuriuo atveju netenkina nei jusu kompensacija, nei tai ka ir kiek jus padareta. O del draudimo, apie ji kalba prasidejo, kai siunta jau buvo pavogta. Pries siunciant, viskas grazu, viskas pratikima, siunta sekama, su tracking numeriu blablabla, ir staiga siunta pavogta. Zodziu, nebejuokinkit su savo apgailestavimais ir "kompensacijom", jeigu nepajegus atlikti darbo gerai, gal keiskite verslo pobudi?
Atsakyti
Martynas 2022-04-28 11:58:57
TRAGEDIJA. Toliau galite ir nebeskaityti....
Ne tik nusivylimas siuntimo paslaugomis, bet ir pačia įmonės (kaip brokerės) paslaugomis.
Siuntos pristatomos bet kada - terminai, kurie parašyti prie kainų pasiūlymų - iš lubų piešti.
Bandymai prašyti pagalbos iš pačios įmonės/tarpininkės (Siųsk24) - jokio atsakomybės jausmo, jokios komunikacijos, jokios pagalbos.
Siuntos yra gyvybiškai svarbios mūsų įmonei, nes tai yra pirkėjų produktai, kuriuos turime pristatyti laiku. Tai reiškia, kad yra labai konkretūs terminai. Kitaip tariant - su tokiomis siuntimo paslaugomis, jūs žlugdote mūsų verslą.
Sveiki, Aurimai Petrikai (slapyvardis turbūt Martynas) iš įmonės Ober Haus. Apgailestaujame už patirtus nepatogumus siunčiant siuntą į USA ir naudojant Fedex paslaugą. Kaip ir mūsų pateiktuose jums atsakymuose el. laišku bei telefonu, pasikartojame, jog jūsų siunta buvo užlaikyta JAV muitinės pareigūnų ir ilgą laiką nebuvo pristatyta gavėjui. Deja, bet muitinės sprendimų ir jų atliekamų veiksmų, kaip valstybinės institucijos, mes negalime kontroliuoti, apart tarpininkauti bendraujant, jeigu trūksta papildomos informacijos. Tad dar sykį, apgailestaujame, kad siunčiamas rožančius, nepasiekė kliento per nurodytą mūsų sistemoje pristatymo terminą. Visada galite rašyti dėl pilnos kompensacijos gabenimui ar nuolaidos kitoms siuntoms. Dėkojame.
Atsakyti
Irmantas 2022-06-24 23:31:11
Nesinaudokit. Jeigu siunta dings, kaip nutiko man, bus jusu problemos. Siuntos nedraustos ir vadinamos kompensacijos labiau pasalpos, nei kompensacijos. "Kompensavo" 10% realios krovinio vertes ir toliau i laiskus neatsakinejo. Nerimta.
Sveiki, Irmantai, jūsų siųsta siunta nebuvo papildomai apdrausta todėl kompensacija buvo suteikta vadovaujantis CMR konvencija, kai žalos atlyginimas skaičiuojamas pagal siuntos svorį. Jūsų siuntos svoris buvo 10 kg, todėl jums buvo suteikta maksimali 105, 13 eur kompensacija. Kaip ir minėjome, bendraudami pretenzijos sprendimo metu, didesnės kompensacijos, kurios jūs reikalaujate, deja, negalime, nei mes, nei kita kurjerių tarnyba suteikti. Labai apgailestaujame, kad DPD prarado siuntą, tačiau iš savo pusės padarėme maksimaliai ką galėjome.
Atsakyti
Nesinaudokit. Jeigu siunta dings, kaip nutiko man, bus jusu problemos. Siuntos nedraustos ir vadinamos kompensacijos labiau pasalpos, nei kompensacijos. "Kompensavo" 10% realios krovinio vertes ir toliau i laiskus neatsakinejo. Nerimta.
Atsakyti
TRAGEDIJA. Toliau galite ir nebeskaityti....
Ne tik nusivylimas siuntimo paslaugomis, bet ir pačia įmonės (kaip brokerės) paslaugomis.
Siuntos pristatomos bet kada - terminai, kurie parašyti prie kainų pasiūlymų - iš lubų piešti.
Bandymai prašyti pagalbos iš pačios įmonės/tarpininkės (Siųsk24) - jokio atsakomybės jausmo, jokios komunikacijos, jokios pagalbos.
Siuntos yra gyvybiškai svarbios mūsų įmonei, nes tai yra pirkėjų produktai, kuriuos turime pristatyti laiku. Tai reiškia, kad yra labai konkretūs terminai. Kitaip tariant - su tokiomis siuntimo paslaugomis, jūs žlugdote mūsų verslą.
Atsakyti
Žiaurei nusivylėme šios įmonės paslaugos teikimu. Daugiau niekada nesinaudosime "siusk24" paslaugomis ir kiek įmanoma visus draugus bei pažįstamus atkalbinėsime. maža, kad nepristatė adresatui siuntos, tai dar ir apmokėtą siuntos draudimą nusprendė gražinti tik 50 procentų. Tiesiog klientų mulkinimas.
Atsakyti
Pries perkant siuntimo paslauga yra nurodytas pristatymo terminas prie kiekvienos pristatymo tarnybos kartu su kaina, kuris yra neteisingas. Pasirodo pristatymo laiko reikia ieskoti papildomai, kur yra "papildoma informacija". Niekas kitas kaip klientu klaidinimas.
Dovydas Kinderys
2021-07-07 08:39:05 IP 2ju3l1ut
Atsakyti
Siusk24 paslaugomis tenka naudotis nuolat, tačiau iškilus problemai su viena iš siuntų tarpininkaujant su FedEX kilo daug neaiškumų ir problemu, kurias iš pradžių buvo labai sunku spręsti ir jau planavau niekad nebesinaudoti siusk24.lt paslaugomis, tačiau perėmusi šią problemą Erika, sugebėjo ne tik rasti geriausią visom šalim sprendimą, bet ir profesionaliai suvaldė visas iki tol buvusias emocijas aplink susidariusią situaciją. Reiškiu didžiausius komplimentus šiai specialistei ir jei kam tektų susidurti su kokiomis problemomis rekomenduoju šioje įmonėje visada kreiptis į ją.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujausias "Huawei" nešiojamas kompiuteris "Matebook D16": išmanus, greitas ir itin lengvas
Naujausias "Huawei" nešiojamas kompiuteris "Matebook D16": išmanus, greitas ir itin lengvas 08-16 23:01
Į Lietuvos rinką žengė iki šiol pažangiausias "Huawei" nešiojamas kompiuteris "MateBook D16". Šis įrenginys išsiskiria laisvalaikio ir darbo funkcijų gausa, todėl puikiai tiks tiek besimokantiems...
Augantis franšizių populiarumas – saugesnė verslo pradžia sudėtingu metu?
Augantis franšizių populiarumas – saugesnė verslo pradžia sudėtingu metu? 08-16 22:56
Šie neramūs laikai sukuria daug ir įvairių verslo galimybių, tačiau tuo pat metu išaugusi infliacija, medžiagų trūkumai ir net prastėjančios nuotaikos, ne tik apkartina naujo verslo pradžią, bet...
Ką verslui rinktis kibernetinių grėsmių kontekste: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą ar paslaugą
Ką verslui rinktis kibernetinių grėsmių kontekste: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą ar paslaugą 08-16 22:52
Augančių kibernetinių grėsmių kontekste vis daugiau įmonių susiduria su dilema, ką pasirinkti: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą (SIEM) ar SIEM kaip paslaugą? Kas geriau – visiška duomenų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Hasbro 84,00 +1,69%
Pfizer 49,15 +1,17%
Humana 499,86 +0,80%
Kraft Heinz Co 38,53 +0,71%
Boeing 162,92 -3,42%
Meta 167,96 -3,84%
Macy's 19,40 -4,53%
NVIDIA 178,49 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,98 -1,64%
Anglis 196,95 +16,09%
Auksas 1836,57 -0,65%
Varis 9024,46 -3,76%
Apelsinai 0,94 +2,17%
Cukrus 0,79 -1,25%
Benzinas 4,08 +6,53%
Dujos (JAV) 7,67 -5,77%