VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Sidabrinė kamėja, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Sidabrinė kamėja

Atsiliepimai apie Sidabrinė kamėja, UAB

KAMĖJA

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Sidabrinė kamėja, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Klientė Kamėjos 2022-05-27 21:00:22
Sveiki Gabija,
Perku ir aš dažnai papuošalus ir ne tik Kamėjoj, Aukso saloj ir kt. prekybos centrų saleles mėgstu; Vilniuj. Na, kad nepriima juvelyrikos atgalios nereikia pykti. Yra toks įstatymas, kad atsitraukus nuo kasos (kai jau įsigijote prekę) atgal jos nepriima. Kiek Vilniuj perku pvz. auksinius papuošalus, pardavėjos perspėja, kad apsispręskit ar tikrai tinka ir patinka, nes atgalios negalėsiu grąžinti. Jums dar geranoriška pardavėja pasitaikė. O ir šiaip keistai atrodo Jums patiko patiko, grįžus namo nebepatinka pakabukas. Tikrai juokingai nesuprantama situacija.
Ne į tą komentarą atsakėte. Prekes priimti per 14 d.d. pardavėja privalo, jei etiketės nėra pažeistos ir yra pirkimo kvitas.
Klientė Kamėjos
2022-05-27 21:00:22 IP 2g44duf9
Atsakyti
Ugnė 2022-02-10 10:51:23
Niekada nepirkite Kauno Akropolyje, o gal ir kitose šios įmonės parduotuvėse. Kainos išpūstos 3 kartus. Net jei ir siūloma nemaža nuolaida, jūs vis tiek permokėsite, bet jau 1, 5 karto. Labai gala, bet tai buvo mano paskutinis pirkinys apskritai šios įmonės parduotuvėse. Ir labai gaila, kad turėjusi būti džiugi ir maloni Kalėdinė dovana pavirto niekam nereikalingu daiktu, kurio net nesinori užsidėti.
Sveiki Gabija,
Perku ir aš dažnai papuošalus ir ne tik Kamėjoj, Aukso saloj ir kt. prekybos centrų saleles mėgstu; Vilniuj. Na, kad nepriima juvelyrikos atgalios nereikia pykti. Yra toks įstatymas, kad atsitraukus nuo kasos (kai jau įsigijote prekę) atgal jos nepriima. Kiek Vilniuj perku pvz. auksinius papuošalus, pardavėjos perspėja, kad apsispręskit ar tikrai tinka ir patinka, nes atgalios negalėsiu grąžinti. Jums dar geranoriška pardavėja pasitaikė. O ir šiaip keistai atrodo Jums patiko patiko, grįžus namo nebepatinka pakabukas. Tikrai juokingai nesuprantama situacija.
Atsakyti
Kaunas, River mall prekybos centras. Iš tikrųjų neesu linkusi palikinėti atsiliepimus, bet tą kartą nesusilaikiau. Atėjau pirkti pakabuko ant grandinėlės. Mano grandinėlė gan stambi ir plati, pasirinkimas gan siauras pas juos, bet bandžiau kažką įsirinkti. Priėjus pardavėja net nekreipė dėmesio, kol jos nepakalbini, toks vaizdas, kad klientūros net nelaukia. Pakabukai sukišti ir sumesti vienas ant kito, per tą stiklą vitrinoje sunku kažką ir įžiūrėti. Nu šiaip ne taip pakėlė savo subinę nuo telefono. Parodžiau tą grandinėlę, sakau patarkit Jūs gal geriau žinot ir išmanot savo darbą. Šiaip ne taip per prievartą ištraukė kelis ir siūlė, vienas ganėtinai patraukė akį. Jį aš ir nusipirkau. Pakabutis tikrai gražus, auksinis su cirkonio elementais, bet grįžusi namo pastebėjau, kad jis mano grandinėlei per smulkus. Nu blemba, galvoju reik nešt grąžint, etiketė pažeista nebuvo, čekį turėjau. Sekančią dieną nuvažiuoju, 20min iki darbo laiko pabaigos parduotuvė užsidariusi, paklausus greta esančių parduotuvių kur ji dingo, gal tualete, pasirodo namo išėjo. nu pyktis paėmė nesvietiškas. Gaištu savo brangų laiką, ir jos darbe nėra. Nu tiek to, apsisukau ir grįžau namo. Atvažiuoju sekančią dieną, valanda anksčiau šiaip ne taip radau. Beto pardavėja buvo kita. Nu galvoju šitos bendravimas gal atpirks lūkesčius. Pasirodo klydau. Priėjus grynai prie pat žmogaus, ne prie gaminių dėmesio į klientą nėra atkreipiama, pardavėja susiraukus ir nepatenkinta toks vaizdas, kad nekenčia savo darbo. Gražiai paaiškinau situaciją, sakau noriu grąžinti, nes neturiu kur to pakabučio dėti. Tai ji su savo arogancija pradėjo rėkt ant manęs, kad mes auksinių gaminių nepriimam ir negrąžinam. Pagal idėja, turėjo priimti, aš dėl šito dar aiškinsiuos. Sakau tada norėčiau keisti į kažką kito. Vėl visa susiraukus ištraukė lapą kažkokį ten ir priėjom prie pakabučių vitrinos. Pasakius, kad nieko nesimato per stiklą, ar galit ištraukt arčiau, kad išsirinkčiau vėl putotis pradėjo nu tiesiog šlykštu. Tada dar leptelėjo, kad aš galiu ir nedaryti grąžinimo ir mano darbo laikas baigiasi už pusvalandžio tai suskubkit. :DDD nu žinokit vargais negalais išsirinkau padarė tą grąžinimą per prievartą, bet daugiau NIEKADA GYVENIME nesiruošiu čia grįžti ir nerekomenduoju sustoti kitiems. Pastoviai išeina kažkur, užsideda tą laikroduką kad grįš po pusvalandžio, darbo metu kalba su vyru kai kliento net nepastebi, iš darbo išeina anksčiau. Gerbiami vadovai, keiskit pardavėjas, atleiskit jas iš darbo, nes jos pridarys daugiau problemų nei pelno. Šlykštu ir nemandagu.
Atsakyti
Niekada nepirkite Kauno Akropolyje, o gal ir kitose šios įmonės parduotuvėse. Kainos išpūstos 3 kartus. Net jei ir siūloma nemaža nuolaida, jūs vis tiek permokėsite, bet jau 1, 5 karto. Labai gala, bet tai buvo mano paskutinis pirkinys apskritai šios įmonės parduotuvėse. Ir labai gaila, kad turėjusi būti džiugi ir maloni Kalėdinė dovana pavirto niekam nereikalingu daiktu, kurio net nesinori užsidėti.
Atsakyti
Viktorija 2021-03-14 11:31:07
Negavau auskarų, dėl aplaidaus įpakavimo ir neatsakingo lpexpress darbo, būkit atsargūs!!!!
Na vat, paskaičius p. Viktorijos komentarą ir man dingo noras toliau pirkti : (nors jau esu nusižiūrėjusi tikrai originalius papuošalus, o bet tačiau, parduotuvės tai vis dar uždarytos. Taip, kad nežinomybė ir tikrai nemalonus incidentas, kai sumokėjus savo pinigėlius, gauni vat štai tokią išdraskytą-ištaršytą pakuotę, be turinio viduje.......
Atsakyti
Negavau auskarų, dėl aplaidaus įpakavimo ir neatsakingo lpexpress darbo, būkit atsargūs!!!!
Atsakyti
Laba diena,
Nuo mažų dienų mėgstu papuošalus auksinius ir sidabrinius. Auksiniai papuošalai labai brangūs yra, todėl prieš pirkdama labai gerai pasvarstau, žinoma perku, bet jau turiu tikslią viziją kur, kokiai progai pasipuošiu savo auksiniu papuošalu su brangakmeniais ar šiaip be inkrustacijų. Labai daug laimės man suteikia aukso juvelyrika, tai jau į kraują pas mane įaugę, ne kiekvienam žmogui tai suprasti, suknelė mano gali būti visai paprasta, bet jausiuosi pakylėta daug aukščiau pasipuošusi pvz. žiedeliu su deimanto akute, aukštos kokybės. Taigi, o bet tačiau, Kamėjos sidabriniai papuošalai, man suteikia žymiai didesnę laisvę pasirinkime, nes Kamėjos kainos yra tikrai laaabai prieinamos pirkėjams, ypač ypatingai labai mėgstu rinktis iš tų sidabrinių prekių asortimento (pakabukai, žiedai, apyrankės) kurių kaina net 66 pr. nuolaidos arba 40 pr., arba 35 pr. Dėkoju Kamėjos kolektyvui, už kokybiškus, madingus ir labai gražius sidabrinius papuošalus. Pagrinde lankausi Vilniaus Akropoly ir VCUP, pardavėjos mandagios paslaugios, draugiškai pataria kas geriau, kas nelabai. Taigi susikūriau vaizduotėje sidabrinį žiedelį, kurio norėčiau, tik net neįsivaizdavau, kur tokį grožį rasti, kuris įkyriai man sėdėjo mintyse, vaizduotėje, vien žo prisifantazavau. Ir nuvykau į Kamėją Vilniaus Akropolyje, mano nuostabai tarp gausybės nuostabiai gražių žiedų, buvo netgi mano fantazijoje gyvenęs žiedas. Net pasimečiau, na ir meistrai JUVELYRAI ŠAUNUOLIAI, kuria tikrai sidabrinius papuošalus - šedevrus. Šiuo atveju atspėjo mano mintis :) be proto esu patenkinta savo naujuoju žiedeliu. Tik tuo pačiu ir pasimetusi (iš gerosios pusės) nes nesitikėjau, kad kas atspės mano užmanymą :) tai tikra Kalėdinė dovana sau, nuo manęs. Ačiū Kamėjos kolektyvui. Pelningo verslo linkiu. Kaip šaunu, kad Jūs esate. Būkite Sveiki.
Atsakyti
2019.12.30 dieną gavau dovaną, pirktą iš Kamėjos, PC Akropolis, Šiauliuose. Dovana ne pigi, kainavo 1600€, pritaikius nuolaidą gavosi apie 900€, geltono aukso apyrankė su briliantais, labai graži. Po 2 savaičių ji tiesiog būnant namuose, nukrito nuo rankos, pagalvojau, gal užkliuvau ir atsisegė, bet vėliau, po kelių dienų, pastebėjau, kad jos nebėra ant mano rankos, ačiū tam kas rado ir gražino ją man. Nunešiau į pirkimo vietą ir paprašiau, kad sutvarkytų užsegimą, nes nešioti ją buvo nebesaugu. 2020.01.21 dieną buvo paimta remontui, pardavėja dar prirašė prierašą juvelyrui, kad susisiektų su manimi ir galbūt aptartume kažkoki papildomą priedą prie apyrankės, kad būtų saugiau (aišku aš būčiau už tai sumokėjusi), bet praėjus kelioms savaitėms, sulaukiau, kad viskas sutvarkyta (juvelyras aišku neskambino man) Pasakiau, kad nenoriu atsiimti gaminio, nes jie nieno nepadarė, tik paspaudė tą patį užsegimą, kuris nėra saugus ir jį reikia tikrai padobulinti. Buvo pranešta, kad be savininkų sprendimo, nieko negalima pakeisti ir reikia laukti kol gryš iš atostogų. Laukiau. Šiandiena yra 2020.03.06 diena, bet taip ir nesusisiekė niekas. Gaminį atsiėmiau ir noriu pasakyti kitiems klientams, kad savininkų požiūris į klientus yra 0. Bėja pardavėja buvo tikrai maloni ir supratinga, gaila, kad jos darbdaviai tokie neatsakingi.
Atsakyti
Tragiškas ponios pardavėjos aptarnavimas Panoramos salelėje. Papuošalai labai gražūs, deja pardavėja nemaloni, lėtai dirbanti savo darbą. Labai liūdna
Atsakyti
Sveiki. Spalio 28 d. iš PC "Ryo" Panevėžyje pirkau auksinį žiedą su akmenukais, po dviejų dienų išbyrėjo du akmenukai. Nunešus žiedą atgal į Kamėją, apie pinigų grąžinimą ar žiedo keitimą nebuvo nė kalbos. Prieš perkant, apie nekokybišką prekę įspėtas nebuvai. Taigi, pardavėja pasiūlė suremontuoti žiedą PO MĖNESIO. Likau labai nusivilęs, daugiau mano kojos ten nebus, o ir draugams nerekomenduosiu.
Atsakyti
Laba diena. Noriu Jūsų pagalbos. 2019-08-30 d. pas Jus Vilniuje PC ' Panorama" pirkau auskarūs. Aptarnavimas buvo labai malonus. Pardavėja patarė kokie auskarai man daugiau yinka. Pirkau balto aukso auskarus su briliantais. Jie man labai patiko ir čia pat iuos įvėriau į ausis. Pardavėja tą matė. 2019-09-01 ištraukiau iš ausų auskarus ir pamačiau kad auskarų segtukai skirtingos spalvos. Vienas iš balto aukso, kitas geltono. Atvykau į jūsų centrą pas ta pačią pardavėją, bet jįi susisiekti su direktorę negali, paaiškino kad ji atostogauja. Ką man daryt, nežinau, Kur kreiptis?. Manau kad jūsų firma privalo ištaisavo klaidą. Ačiū. Laukiu atsakymo.
Atsakyti
Laba diena, Gerb.Vadovai, norėčiau Jūsų paprašyti, kad skirtumete laiko savo darbuotojai, kuri dirba PC, , EUROPA, , vyresnio amžiaus (apie 50-55met.), juodais plaukais.Nemandagumas, vulgarumas, požiuris i klienta yra baisus...Manau, kad Jus prarandate nemazai klientu su tokia darbuotoja.
Atsakyti
Zivile 2019-01-04 19:12:32
Sveiki. Gruodzio 16d, vilniuje, Outlet Park pirkau auksine grandinele-apyranke, palikau ja pas uosvius (nes tai buvo dovana nuo ju, man), gavau ir uzsisegiau ja gruodzio 24d.gruodzio 30d.ji jau draske man ranka.Visas jos pynimas tapo astrus, drasko ranka, kabinasi uz drabuziu. Apyranke tikrai nekokybiska. Labai nusivyliau. Visada buvau isitikinusi kad aukso gaminiai buna kokybiski. Ps.:as tikrai ja nesiojau saugodama, nes tai buvo ilgai laukta dovana.
Grandinele-apyranke nunesiau atgal, ju juvelyrai bande taisyti-nepavyko, buvo pasiulyta issirinkti kazka uz ta suma, atsisakiau, grazino pinigus.
Atsakyti
Sveiki. Gruodzio 16d, vilniuje, Outlet Park pirkau auksine grandinele-apyranke, palikau ja pas uosvius (nes tai buvo dovana nuo ju, man), gavau ir uzsisegiau ja gruodzio 24d.gruodzio 30d.ji jau draske man ranka.Visas jos pynimas tapo astrus, drasko ranka, kabinasi uz drabuziu. Apyranke tikrai nekokybiska. Labai nusivyliau. Visada buvau isitikinusi kad aukso gaminiai buna kokybiski. Ps.:as tikrai ja nesiojau saugodama, nes tai buvo ilgai laukta dovana.
Atsakyti
Rugsejo 9d Kauno Akropolio Kamejos parduotuveje pirkau dviejus sidabrinius auskarus ir apyranke. Auskaru dizainas Man patiko ir nusprendziau juos pirkti, Tuo labiau kad tai lietuviska gamyba ir pagalvojau bus malonu parsivezti namo ir pasigirti draugams kokius originalius papuosalus gamina Lietuvoje. Déja, , , Vienus auskarus padevejau viena diena o kita diena nebegalejau ju uzsideti nes uzsegimai subyrejo. Kitos poros auskaru uzsegimai tai visai neveikia, bijau net ir bandyti kad ir tie uzsegimai visai subyres. Na ir pagalvojau sau, kad Lietuvoje nieko kokybisko negali nusipirkti, viskas kazkaip neuzbaigta iki galo. Atsiprasau, jeigu sugebejote pagaminti grazius auskarus, tai sugebekite pritvirtinti gerus uzsegimus, kad Po dvieju dienu jie nesubyretu. Sitokie Jusu dirbiniai iskeliaus I uzsieni, ar tai gera reklama Jums? Kaip Jus manote?JUL
Atsakyti
Kamėja 2018-01-08 15:01:53
Gerbiama Endreja,

Prieš išduodamas kasos čekį mūsų darbuotojas būtinai paklausia, kaip pirkėjas nori atsiskaityti, nes operacijos, kurias reikia atlikti su kasos aparatu, skiriasi atsiskaitant mokėjimo kortelėmis, dovanų kuponais ar grynais pinigais. Kasos čekis atspausdinamas tik po prekės apmokėjimo pirkėjo pasirinkta forma. Kaip mus informavo pardavėja, Jūs pirkimo metu pateikėte grynus pinigus iš voko, ir neišreiškėte pageidavimo atsiskaityti dovanų čekiais. Atsiprašome, jei mūsų darbuotojos palinkėjimai Jums atrodė nenuoširdūs.
Aciu uz komentara ir paaiskinima. Ateityje pasistengsiu netureti reikalu su Jusu imone.
Atsakyti
Endreja 2017-12-26 13:06:40
pirkau jūsų įmonėje (VCUP) auksinius auskarus (gruodzio 24 d.), o kai norėjau atsiskaityti dovanu kuponais - nespejau jos pateikti, (nors pardaveja informavau, kad noresiu atsiskaityti kuponais). Pardaveja ismuse ceki ir pasakė kad reikejo iskart paduoti. Gruodzio 26 d. vel bandziau prasyti pakeisti apmokejimo forma. Bet.... ir dar gavau "sventiniu" palinkejimu is labai "malonios pardavejos" Labai aciū už sugadintas šventes!!!!!!!!.
Gerbiama Endreja,

Prieš išduodamas kasos čekį mūsų darbuotojas būtinai paklausia, kaip pirkėjas nori atsiskaityti, nes operacijos, kurias reikia atlikti su kasos aparatu, skiriasi atsiskaitant mokėjimo kortelėmis, dovanų kuponais ar grynais pinigais. Kasos čekis atspausdinamas tik po prekės apmokėjimo pirkėjo pasirinkta forma. Kaip mus informavo pardavėja, Jūs pirkimo metu pateikėte grynus pinigus iš voko, ir neišreiškėte pageidavimo atsiskaityti dovanų čekiais. Atsiprašome, jei mūsų darbuotojos palinkėjimai Jums atrodė nenuoširdūs.
Atsakyti
pirkau jūsų įmonėje (VCUP) auksinius auskarus (gruodzio 24 d.), o kai norėjau atsiskaityti dovanu kuponais - nespejau jos pateikti, (nors pardaveja informavau, kad noresiu atsiskaityti kuponais). Pardaveja ismuse ceki ir pasakė kad reikejo iskart paduoti. Gruodzio 26 d. vel bandziau prasyti pakeisti apmokejimo forma. Bet.... ir dar gavau "sventiniu" palinkejimu is labai "malonios pardavejos" Labai aciū už sugadintas šventes!!!!!!!!.
Atsakyti
Judita 2017-06-30 19:02:32
Sveiki,

Kitą savaitę bus aišku. Ir aš labai laukiu tiesos :)
Sveiki,

Centras patvirtino, kad grandinėlė tikra. Labai tuo džiaugiuosi. Buvau išbarti meistro, kuris taip sugadino nuotaika ir paskleidė tiek nesąmonių. Taigi, atsiprašau Kamėjos už per greitą ir piktą komentarą. Dirbinys geras ir kokybiškas. Daugiau jokių bukų nuomonių neklausysiu, jei kils abejonių keliausiu tiesiai į Druskininkų probavimo rūmus. Pirksim pas Jus ir daugiau. Ačiū už kantrybę ir suprantingumą.
Atsakyti
Žilvinas, UAB Sidabrinė kamėja 2017-06-30 15:36:24
Gerbiama Judita,

Norime priminti apie Jūsų viešai pateiktą neigiamą atsiliepimą apie mūsų įmonę. Maloniai prašome šią informaciją viešai paneigti arba pateikti mums visus įmanomus įrodymus apie Jums padovanotos grandinėlės neatitikimą kokybės reikalavimams.
Sveiki,

Kitą savaitę bus aišku. Ir aš labai laukiu tiesos :)
Žilvinas, UAB Sidabrinė kamėja
2017-06-30 15:36:24 IP 2be6bduu
Atsakyti
Judita 2017-05-22 10:22:03
Gerb. Žilvinai,

Nė vienas normalus žmogus šiaip sau nesusigalvos šmeižti Jūsų įmonės be pagrindo. Kadangi artimieji gyvena Druskininkuose patys atvešime grandinėlę į probavimo rūmus patikrinimui. Ženklinimo vietoj matosi kažkokie kvadratėliai. Meistro nuomone nedrįsčiau abejoti, nes taisyti nešiau į rimtą firmą o ne kioskelį. Tikiuosi patikrinus probavimo rūmuose išaiškės daugiau aplinkybių. Bandėme skambinti į parduotuvę, bet kažkodėl nepavyko susisiekti. Ačiū už patarimus. Kai žinosiu probavimo rūmų atsakymą būtinai informuosiu.
Gerbiama Judita,

Norime priminti apie Jūsų viešai pateiktą neigiamą atsiliepimą apie mūsų įmonę. Maloniai prašome šią informaciją viešai paneigti arba pateikti mums visus įmanomus įrodymus apie Jums padovanotos grandinėlės neatitikimą kokybės reikalavimams.
Atsakyti
Žilvinas 2017-05-22 08:18:35
Gerbiama Judita,

Šiuo atveju būtinai reikėtų kreiptis į Lietuvos prabavimo rūmus, kurie atlieka Lietuvos valstybinio kontrolinio prabavimo ženklo, Vienos konvencijos bendrojo kontrolės ženklo, kitų šalių prabų ženklų ekspertizes ir prabų ženklų įspaudų bei kokybės pažymėjimų ekspertizę, taip pat gamintojų ženklų ekspertizes. Kiekvienas mūsų parduodamas dirbinys yra įspauduojamas tiek mūsų įmonės atsakomybės ženklu, tiek prabuojamas ir įspauduojamas Lietuvos prabavimo rūmuose. Mūsų dirbiniai parduotuvėse yra reguliariai tikrinami prabavimo rūmų darbuotojų. Taip pat mums brangus mūsų įmonės vardas, todėl rizikuoti "įkišti" pirkėjui nekokybišką daiktą nebandėme ir ateityje tikrai nebandysime. Tai pat maloniai prašome su mumis susisiekti el. paštu ir, jeigu įmanoma, atsiųsti grandinėlės nuotrauką, kurioje matytųsi įspauduoti mūsų įmonės atsakomybės ženklas ir praba. Šiuo atveju labai abejojame Jums paslaugą suteikusio "juvelyro" kompetencija. Kadangi kaltinate mūsų įmonę viešai nepatvirtinus "padielkos" fakto, neatmetame galimybės kreiptis dėl šmežto į atitinkamas institucijas.
Gerb. Žilvinai,

Nė vienas normalus žmogus šiaip sau nesusigalvos šmeižti Jūsų įmonės be pagrindo. Kadangi artimieji gyvena Druskininkuose patys atvešime grandinėlę į probavimo rūmus patikrinimui. Ženklinimo vietoj matosi kažkokie kvadratėliai. Meistro nuomone nedrįsčiau abejoti, nes taisyti nešiau į rimtą firmą o ne kioskelį. Tikiuosi patikrinus probavimo rūmuose išaiškės daugiau aplinkybių. Bandėme skambinti į parduotuvę, bet kažkodėl nepavyko susisiekti. Ačiū už patarimus. Kai žinosiu probavimo rūmų atsakymą būtinai informuosiu.
Atsakyti
Judita 2017-05-19 18:38:45
2016 metų gruodį, Druskininkų Kamėjoje vyras man nupirko auksinę grandinėlę su pakabučiu. Viskas butų miela ir gražu, jeigu ne prieš savaitę sugedęs užsegimas ir netikėtos žinios... nunešus remontuoti į juvelyrinę meistras pasakė, kad mano grandinėlė ne auksinė. Patikrinom su vyru čekį ir lapelį nuo grandinėlės ten parašyta auksas. Likom labai nusivylę... nesuprantu kaip normalioj parduotuvėj parduoda kažkokias "padielkas". Bet iš anksčiai skaityto komentaro suprantu, kad ne mes pirmieji esam apgauti. Galvojam, kad reikėtų dėl apgavystės kreiptis į atitinkamas institucijas.
Gerbiama Judita,

Šiuo atveju būtinai reikėtų kreiptis į Lietuvos prabavimo rūmus, kurie atlieka Lietuvos valstybinio kontrolinio prabavimo ženklo, Vienos konvencijos bendrojo kontrolės ženklo, kitų šalių prabų ženklų ekspertizes ir prabų ženklų įspaudų bei kokybės pažymėjimų ekspertizę, taip pat gamintojų ženklų ekspertizes. Kiekvienas mūsų parduodamas dirbinys yra įspauduojamas tiek mūsų įmonės atsakomybės ženklu, tiek prabuojamas ir įspauduojamas Lietuvos prabavimo rūmuose. Mūsų dirbiniai parduotuvėse yra reguliariai tikrinami prabavimo rūmų darbuotojų. Taip pat mums brangus mūsų įmonės vardas, todėl rizikuoti "įkišti" pirkėjui nekokybišką daiktą nebandėme ir ateityje tikrai nebandysime. Tai pat maloniai prašome su mumis susisiekti el. paštu ir, jeigu įmanoma, atsiųsti grandinėlės nuotrauką, kurioje matytųsi įspauduoti mūsų įmonės atsakomybės ženklas ir praba. Šiuo atveju labai abejojame Jums paslaugą suteikusio "juvelyro" kompetencija. Kadangi kaltinate mūsų įmonę viešai nepatvirtinus "padielkos" fakto, neatmetame galimybės kreiptis dėl šmežto į atitinkamas institucijas.
Atsakyti
2016 metų gruodį, Druskininkų Kamėjoje vyras man nupirko auksinę grandinėlę su pakabučiu. Viskas butų miela ir gražu, jeigu ne prieš savaitę sugedęs užsegimas ir netikėtos žinios... nunešus remontuoti į juvelyrinę meistras pasakė, kad mano grandinėlė ne auksinė. Patikrinom su vyru čekį ir lapelį nuo grandinėlės ten parašyta auksas. Likom labai nusivylę... nesuprantu kaip normalioj parduotuvėj parduoda kažkokias "padielkas". Bet iš anksčiai skaityto komentaro suprantu, kad ne mes pirmieji esam apgauti. Galvojam, kad reikėtų dėl apgavystės kreiptis į atitinkamas institucijas.
Atsakyti
Žilvinas 2015-11-26 15:50:39
Gerb. Inesa,

Prieš kaltinant įmonę sukčiavimu, galėtumėte bent truputį pasidomėti dirbinių iš tauriųjų metalų tikrinimo ir realizavimo tvarka Lietuvoje. Kiekvienas auksinis dirbinys, kuris yra parduodamas mūsų parduotuvėse, yra patikrintas Lietuvos prabavimo rūmuose ir įspauduotas galiojančiu prabos ženklu, atitinkančiu tauriojo metalo kiekį to dirbinio lydinyje. Jeigu Jums kilo įtarimas dėl dirbinio kokybės, jūs galite kreiptis į Lietuvos prabavimo rūmus, kur specialistai atliks žiedelio ekspertizę. Plačiau - http://www.lpr.lt/
Jūsų žiedelis tikrai yra auksinis, tik galvanizacijos proceso metu buvo padengtas platinos grupės metalo - rodžio danga, kuri ilgiau ir intensyviau žiedelį panešiojus, nusitrynė ir atsidengė po šia danga esantis aukso sluoksnis.
Gerb. Zilvinai, visu pirma imones atstovas, kuris atlieka savo darba profesionaliai turetu padekoti uz komentara, nesvarbu teigiamas ar neigiamas jis yra ir atsiprasyti kliento uz tai kad neliko patenkintas, o tik paskui aiskinama kur eiti ir ka daryti. Jus savo pimoje eiluteje kaltinate mane, kad neva kaltinu jus sukciavimu. Jeigu atidziau paskaitytumete mano komentara, tai isitikintumete, kad zodis sukciavimas nera paminetas, bet jums aisku geriau zinot kokia veikla uzsiimate.
Kitas dalykas-nereikia manes aukleti ir aiskinti kur ir ka tureciau tikrinti pries perkant parduotuveje. Tikrinti ir garantuoti kokybe yra jusu reikalas, o ne mano. Jeigu pirkciau aukso is gatves prekeivio-pati buciau kalta, bet pirkdama is parduotuves ir turedama oficialu pirkimo dokumenta tai yra ceki, galiu sau leisti miegoti ramiai-zinodama kad nusipirkau tai ka norejau o siuo atveju RAUDONO ir BALTO aukso gamini, o jusu pardaveja tai patvirtino kelis kartus. Siuo atveju tiesos ieskoti ir lakstyti su tikrinimais neketinu, nes neturiu tam laiko, bet turiu teise isreiksti savo nusivilima. Ateityje neketinu pirkti ko nors is Kamejos ir be abejo niekam nerekomenduoju to daryti. Sekmes.
Atsakyti
Inesa 2015-11-01 09:42:59
Laba diena, rugpjucio men. Vilniays akropolyje nusipirkau nuostabu radono/balto aukso zieda. Baltas auksas labai puikiai dera prie akutes, ja tarsi apgaubia, kas nano manymu suteikia ziedukui dar didesnio zavesio. Pardaveja patvirtino, kad tai raudonas ir baltas auksas, gire zieda ir dekojo uz puiku pasirinkima Po 2men. Pastebejau, kad "baltas auksas" apsitrine, islenda geltonojo demes, apziurejau atidziai zieduka ir koks gi buvo mano nusivilimas kad raudonas auksas virto geltonu. Kitas zingsnis buvo patikrinti praba, deja vietoj jos tursiog uzdetas neaiskus kvadrateliai, po padidinamuoju stiklu nebuvo jokio 585.... isvada tokia, kad pigu turkiska ar kaip vadina dar cigoniska auksa paauksuojate ir parduodate kaip auksciausios kokybes gamini! Geda, tikrai nemaniau kad oficialus pardavejas taip daro.
Gerb. Inesa,

Prieš kaltinant įmonę sukčiavimu, galėtumėte bent truputį pasidomėti dirbinių iš tauriųjų metalų tikrinimo ir realizavimo tvarka Lietuvoje. Kiekvienas auksinis dirbinys, kuris yra parduodamas mūsų parduotuvėse, yra patikrintas Lietuvos prabavimo rūmuose ir įspauduotas galiojančiu prabos ženklu, atitinkančiu tauriojo metalo kiekį to dirbinio lydinyje. Jeigu Jums kilo įtarimas dėl dirbinio kokybės, jūs galite kreiptis į Lietuvos prabavimo rūmus, kur specialistai atliks žiedelio ekspertizę. Plačiau - http://www.lpr.lt/
Jūsų žiedelis tikrai yra auksinis, tik galvanizacijos proceso metu buvo padengtas platinos grupės metalo - rodžio danga, kuri ilgiau ir intensyviau žiedelį panešiojus, nusitrynė ir atsidengė po šia danga esantis aukso sluoksnis.
Atsakyti
Laba diena, rugpjucio men. Vilniays akropolyje nusipirkau nuostabu radono/balto aukso zieda. Baltas auksas labai puikiai dera prie akutes, ja tarsi apgaubia, kas nano manymu suteikia ziedukui dar didesnio zavesio. Pardaveja patvirtino, kad tai raudonas ir baltas auksas, gire zieda ir dekojo uz puiku pasirinkima Po 2men. Pastebejau, kad "baltas auksas" apsitrine, islenda geltonojo demes, apziurejau atidziai zieduka ir koks gi buvo mano nusivilimas kad raudonas auksas virto geltonu. Kitas zingsnis buvo patikrinti praba, deja vietoj jos tursiog uzdetas neaiskus kvadrateliai, po padidinamuoju stiklu nebuvo jokio 585.... isvada tokia, kad pigu turkiska ar kaip vadina dar cigoniska auksa paauksuojate ir parduodate kaip auksciausios kokybes gamini! Geda, tikrai nemaniau kad oficialus pardavejas taip daro.
Atsakyti
Likau labai patenkinta Kauno Megoje "Kamėjos" pardavėjos Linos aptarnavimu. Labai maloni mergina ir profesionali pardavėja, kurios tikslas ne tik "iškišti" prekę, tad pas tokią pirkčiau dar kartą. Taip pat kainos čia palyginus su kitomis aukso dirbinių parduotuvėmis Megoje pasirodė prieinamiausios.
Atsakyti
O aš tik gerą atsiliepimą galiu parašyt apie šia įmonę. Šauni komanda ir puikios parduotuvės.
Atsakyti
andrius 2013-12-07 22:13:47
pirkau jūsų įmonėje auksine grandinėlę, pas pardavėja paklausiau, kad ieškau geltono aukso grandinėlę ir parodė kuri man patiko, tai ir nupirkau sau kalėdinę dovaną, bet kitą dieną dienos šviesoje pastebėjau, kad ji yra ir dar su baltu auksu nors prašiau tik geltono aukso, nors perkant net nesimatė kad turi ir balto aukso ir pardavėja nesakė, o kai norėjau grąžint pasakė kad negalima nors praėjo tik 2 dienos, labai aciū už sugadintas šventes!!!!!!!!.
Reagavimas į komentarą.

Gerb. Andriau,
Jūs net kelis kartus buvote apsilankęs pas mus, matavotės šią apyrankę ir galiausiai, tvirtai apsisprendęs, nusipirkote. Netikiu, kad kelis kartus matuojantis, nepastebėjote balto aukso detalių gaminyje. Mūsų prekybos saloje, kurioje įsigijote apyrankę, apšvietimas nėra ryškus ar klaidinantis.

Primename, kad pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymą Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintas Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių (Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas) netenkinamas įsigijus tokias prekes:
perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 71.00, išskyrus 71.17)

Taip pat norime priminti, kad siūlėme Jums apyrankę pakeisti į kitą, kiek brangesnę, tačiau mūsų pasiūlymas Jums netiko. Daugeliu atvejų mes geranoriškai reaguojame į pirkėjų prašymus dėl prekių grąžinimo ir pakeičiame jas į kitas. Tačiau, jei pirkėjas nemandagiai elgiasi ar pradeda grasinti, mes prekių atgal nepriimame ir nekeičiame.
Atsakyti
pirkau jūsų įmonėje auksine grandinėlę, pas pardavėja paklausiau, kad ieškau geltono aukso grandinėlę ir parodė kuri man patiko, tai ir nupirkau sau kalėdinę dovaną, bet kitą dieną dienos šviesoje pastebėjau, kad ji yra ir dar su baltu auksu nors prašiau tik geltono aukso, nors perkant net nesimatė kad turi ir balto aukso ir pardavėja nesakė, o kai norėjau grąžint pasakė kad negalima nors praėjo tik 2 dienos, labai aciū už sugadintas šventes!!!!!!!!.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas
"Eurovaistinė internete" darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas 07-01 01:30
Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e. komercijos dėsniai – vartotojai internetu apsiperka vis drąsiau ir dažniau, tikisi...
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių
D. Libeskindo sukurtame "Artery" net ir dideli vasaros karščiai nevargins žmonių 06-30 01:04
Nors dėmesį paprastai pirmiausiai atkreipia pastatų architektūra, jų eksterjero ir interjero sprendimai, verslo centrų vertė slypi ne tik juose. Ne mažiau svarbu ir tai, kas lieka nematoma, tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,70 +0,82%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%
Cukrus 0,80 -1,23%
Nafta 109,78 -1,77%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Sidabras 21,91 -10,75%
Kava 5,74 -1,88%
Varis 9377,15 -7,72%