Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Šiaulių bankas

Atsiliepimai apie Šiaulių bankas, AB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Šiaulių bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Saulina 2019-05-20 21:02:44
Sveiki, norėjau paklausti Lietuvos banke rodo, kad aš nemoki dėl negrąžintos skolos, nors paskola Šiaulių bankui seniausiai grąžinta, credit info padaret įrašą ten geras reitingas o LB ne. Kaip man kreiptis telefonu ar atvykti, kad ta įrašą panaikinti. Nes per visą gyvenimą nevengiau įsipareigoijimu, dabar jaučiuosiu pažėminta
Laba diena,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Kviečiame išspręsti problemą skambinant mums telefonu 1813 arba rašant el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Dalia 2019-05-17 20:10:16
Noriu padekoti Siauliu bankui uz suteikta paskola, mano teveliams senjorams, kitiems bankams atsisakius.Labai dekojam Utenoje dirbanciai jusu darbuotojai Jurate Kuodyteuz ypatingai malonu, silta aptarnavima.
Laba diena, Dalia,

dirbame dėl savo klientų, todėl įsiklausyti į kliento poreikius - svarbiausias mūsų tikslas. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
gitana 2019-05-17 19:33:02
sudareu indely jusu banke penkiem metam buvo parasyta palukanos1, 8 procento sutareu iki paskutines dienos kure dave sistema deja ismete 1, 6 procento kreipiausi y banka seiptaip paskambino po savaites prizadejo sutvarkyt deja praejo jau dvi savaites taip ir tyla cia deja jau antras sykis manau kad tai jum y nauda nuvylet
Laba diena, Gitana,

nuoširdžiai apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį ir kviečiame išspręsti problemą skambinant mums telefonu 1813 arba rašant el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki, norėjau paklausti Lietuvos banke rodo, kad aš nemoki dėl negrąžintos skolos, nors paskola Šiaulių bankui seniausiai grąžinta, credit info padaret įrašą ten geras reitingas o LB ne. Kaip man kreiptis telefonu ar atvykti, kad ta įrašą panaikinti. Nes per visą gyvenimą nevengiau įsipareigoijimu, dabar jaučiuosiu pažėminta
Atsakyti
Noriu padekoti Siauliu bankui uz suteikta paskola, mano teveliams senjorams, kitiems bankams atsisakius.Labai dekojam Utenoje dirbanciai jusu darbuotojai Jurate Kuodyteuz ypatingai malonu, silta aptarnavima.
Atsakyti
sudareu indely jusu banke penkiem metam buvo parasyta palukanos1, 8 procento sutareu iki paskutines dienos kure dave sistema deja ismete 1, 6 procento kreipiausi y banka seiptaip paskambino po savaites prizadejo sutvarkyt deja praejo jau dvi savaites taip ir tyla cia deja jau antras sykis manau kad tai jum y nauda nuvylet
Atsakyti
Aina Žitkevičiūte 2019-05-16 09:13:04
Sveiki, esu labai nepatenkinta, kad imant is bankomato ketvirta syki pinigus, po to buna nuskaiciuojami 3 eurai, uz ka ???!!!
Laba diena, Aina,

dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Informuojame, kad už teikiamas paslaugas Bankas taiko Paslaugų įkainiuose nustatytus įkainius, kurie yra skelbiami viešai ir su kuriais galite susipažinti www.sb.lt. Kilus papildomų klausimų, kviečiame skambinti telefonu 1813 (+370 37 301 337 skambinant iš užsienio) arba rašyti el. paštu kc@sb.lt.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Tomas 2019-05-11 13:32:34
jūsų konsultantė Erika, kuri dirba Kauno Akropolyje Šiaulių banke visiškai nesugeba bendrauti su klientais. ateinu į banką ir tikiuosi malonaus aptarnavimo, pagalbos. Žmona ne kartą pastebėjo ta pati, šįkart jau norisi pasisakyti. Ateinu, moku pinigus bankui ir noriu pagalbos ir mandagumo. Jeigu nepatinka darbas - nedirbk, išsilieti ant klientu nereiktų. Jau nusprendėm pakeisti banką, tebūnie tai Jums pamoka atsirenkant darbuotojus. Sėkmės.
Laba diena, Tomai,

nuoširdžiai apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją.
Aina Žitkevičiūte
2019-05-16 09:13:04 IP 84.15.187.152
Atsakyti
Sveiki, esu labai nepatenkinta, kad imant is bankomato ketvirta syki pinigus, po to buna nuskaiciuojami 3 eurai, uz ka ???!!!
Atsakyti
jūsų konsultantė Erika, kuri dirba Kauno Akropolyje Šiaulių banke visiškai nesugeba bendrauti su klientais. ateinu į banką ir tikiuosi malonaus aptarnavimo, pagalbos. Žmona ne kartą pastebėjo ta pati, šįkart jau norisi pasisakyti. Ateinu, moku pinigus bankui ir noriu pagalbos ir mandagumo. Jeigu nepatinka darbas - nedirbk, išsilieti ant klientu nereiktų. Jau nusprendėm pakeisti banką, tebūnie tai Jums pamoka atsirenkant darbuotojus. Sėkmės.
Atsakyti
Gabija 2019-04-02 21:39:43
Šiandien (2019.04.02.) atvežiau senyvo amžiaus močiutę, su tikslu išsimti pinigų, į Šiauliu banką Panevėžyje, Dariaus ir Girėno g. 2. Mums "suteikė paslaugas" Juratė Brevienė. Kadangi močiutė prastai vaikšto, beveik negirdi, delto kyla problemų komunikuojant ir buvau šalia jos, norėdama jai paaiškinti, jei ko nors neišgirs ar nesupras. Banko darbuotoja nuvylė savo bendravimu bei manieromis, ko nors paklausus ar pasakius liepdavo man patylėti, pradėjo reikšti kam jos nuomone tie pinigai močiutei reikalingi (t. y. man ar močiutei, nesuprantu koks jos reikalas kam močiutė išleis savo pinigus), man norint pasisakyti neleisdavo baigti sakinio, pradėdavo kelti toną, jog mane nutildytų, neišklausydavo. Kai pasakiau, jog stebėtų savo toną kaip šneka su klientais nesureagavo, neatsiprašė. Man pasitikslinus kokios šiuo metu palukanos, ji atsakė, kad tai ne mano reikalas, kad neklausinėčiau, nes ne aš klientė. Man paaiškinus močiutei kiek sukaupė palukanų eurais banko darbuotoja man pasakė "neišvartyti visko kitaip ir išeiti iš banko, kad ji galėtų su mano močiute kalbėtis akis į akį", net jei mano močiutė nepareiskė jokių pretenzijų dėl mano buvimo šalia ir tai buvo iš anksto sutarta. Jokiame banke nesu sutikusi tokio įžūlaus darbuotojo, kuris sau tiek leistų, nemokėtų etiškai bendrauti su klientais ir savo asmeninių nuomonių pasilaikyti sau.
Laba diena,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų. Kokybiškas klientų aptarnavimas mums labai svarbus, todėl dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet stengiamės atsižvelgti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiandien (2019.04.02.) atvežiau senyvo amžiaus močiutę, su tikslu išsimti pinigų, į Šiauliu banką Panevėžyje, Dariaus ir Girėno g. 2. Mums "suteikė paslaugas" Juratė Brevienė. Kadangi močiutė prastai vaikšto, beveik negirdi, delto kyla problemų komunikuojant ir buvau šalia jos, norėdama jai paaiškinti, jei ko nors neišgirs ar nesupras. Banko darbuotoja nuvylė savo bendravimu bei manieromis, ko nors paklausus ar pasakius liepdavo man patylėti, pradėjo reikšti kam jos nuomone tie pinigai močiutei reikalingi (t. y. man ar močiutei, nesuprantu koks jos reikalas kam močiutė išleis savo pinigus), man norint pasisakyti neleisdavo baigti sakinio, pradėdavo kelti toną, jog mane nutildytų, neišklausydavo. Kai pasakiau, jog stebėtų savo toną kaip šneka su klientais nesureagavo, neatsiprašė. Man pasitikslinus kokios šiuo metu palukanos, ji atsakė, kad tai ne mano reikalas, kad neklausinėčiau, nes ne aš klientė. Man paaiškinus močiutei kiek sukaupė palukanų eurais banko darbuotoja man pasakė "neišvartyti visko kitaip ir išeiti iš banko, kad ji galėtų su mano močiute kalbėtis akis į akį", net jei mano močiutė nepareiskė jokių pretenzijų dėl mano buvimo šalia ir tai buvo iš anksto sutarta. Jokiame banke nesu sutikusi tokio įžūlaus darbuotojo, kuris sau tiek leistų, nemokėtų etiškai bendrauti su klientais ir savo asmeninių nuomonių pasilaikyti sau.
Atsakyti
Aleksandras 2019-03-31 14:14:29
2019.03.31 apsilankiau Kauno Akropolio skyriuje. Man reikejo inesti pinigus i saskaita pagal igaliojima. Paso nesivezioju. Turiu vairuotojo pazymejima ir paso nuotrauka telefone. Zavios merginos tik akis isverte ir net nekalba su manimi. "NE - IR VISKAS. CIA NE DOKUMENTAS". Labai malonus poziuris i verslo klienta. Akivazdus irodymas, kaip jus vertinate zmogu. Kokio organo jums reikia mano paso? Tapatybei nustatyti? Kitu dokumentu nepakanka? Ne paskolos atejau imti. O tik inesti pinigus. Jus dar komisinius uzdirbsit nuo operacijos. O merginos jauciasi tarsi dievaites ir dar akis drasko. Tai man vaziuoti 50 km tam, kad pasa atsivezti? Visai bankai isnaglejo jau...
Sveiki,

Dėkojame, kad kreipėtės ir apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Pagal šiuo metu galiojančias taisykles, pradedant dalykinius santykius kliento tapatybė yra nustatoma pagal asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą - pasą arba asmens tapatybės kortelę. Vairuotojo pažymėjimas gali būti naudojamas tolimesniuose dalykiniuose santykiuose tuo atveju, jeigu kliento/ įgalioto asmens tapatybė jau buvo nustatyta aukščiau aprašytu būdu.
Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
2019.03.31 apsilankiau Kauno Akropolio skyriuje. Man reikejo inesti pinigus i saskaita pagal igaliojima. Paso nesivezioju. Turiu vairuotojo pazymejima ir paso nuotrauka telefone. Zavios merginos tik akis isverte ir net nekalba su manimi. "NE - IR VISKAS. CIA NE DOKUMENTAS". Labai malonus poziuris i verslo klienta. Akivazdus irodymas, kaip jus vertinate zmogu. Kokio organo jums reikia mano paso? Tapatybei nustatyti? Kitu dokumentu nepakanka? Ne paskolos atejau imti. O tik inesti pinigus. Jus dar komisinius uzdirbsit nuo operacijos. O merginos jauciasi tarsi dievaites ir dar akis drasko. Tai man vaziuoti 50 km tam, kad pasa atsivezti? Visai bankai isnaglejo jau...
Atsakyti
ruta 2019-03-22 19:36:19
atsidareme sask.pasidarem elektronine bankininkyste, kuri gryzus namo neveikia.paskambinom trumpuoju nr.ponia labai nemandagiai paaiskino kad pas juos viskas veikia ir nesupranta ko mes norim.praejo jau apie mienesi niekas nepasikeite, el.bankas neveikia tai nusprendem siandiena viel paskambint bet gavom atsakyma kad viskas gerai veikia ir jau cia musu problema.ir kad ko mes norim jinai vistiek nesupranta, nors kokius tris kartus paaiskint bandem kad neina prisijunkt liepia skambint i administracija, bet atsakymo nera
Laba diena,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį ir kviečiame išspręsti problemą skambinant mums telefonu 1813, rašant el. paštu kc@sb.lt arba užsukite į artimiausią Šiaulių banko padalinį. Adresus rasite čia: https://www.sb.lt/lt/apie-banka/informacija/banko-skyriai-ir-bankomatai

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Inga 2019-03-25 21:09:19
Sveiki, 2019-03-25 buvome Šiaulių banke Akropolyje Kaune ir aptarnavo kažkoks vyras pavardė Mezginis ar kažkas tokio.. Priėjus prie aptarnavimo, jis pasakė kur jūsų lapukas, draugė pasimetė ir pasakė, kad išmetė ir jos nr 334. Jis jai pasake ''tai eikit ir isitraukit'' ji atsakė, kad aš tikrai netrauksiu iš šiukšlių dėžės, galiu atspausdinti kitą, poto pasakė, kad kažkoks vyras buvo prieš ją ir ji ''užlindo eilėje'', bet galiausiai isiaiškino, kad jis praleido eile nes neišgirdo, nepamatė ir toliau pildė mano draugei viską, lyg niekur nieko nebuvo ir net neatsiprašė. Toks aptarnavimo lygis visiškai nedovanotinas, manau profesionalas savo bėdas ir blogą nuotaiką turėtų pasilikti sau po darbo, o neišsilieti ant klientų, tikiuosi, kad jis gaus pamoką, prižiūrėkite kas pas jus dirbą, neesame pratę komentuoti blogų atsiliepimų, bet šį kartą rašome tik dėl to, kad žmogus gautų atitinkamą pamoką ir kiti žmonės neturėtų patirti tą patį.
Laba diena,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų ir dėkojame, kad dalinatės patirtimi. Visuomet stengiamės atsižvelgti į grįžtamąjį ryšį. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki, 2019-03-25 buvome Šiaulių banke Akropolyje Kaune ir aptarnavo kažkoks vyras pavardė Mezginis ar kažkas tokio.. Priėjus prie aptarnavimo, jis pasakė kur jūsų lapukas, draugė pasimetė ir pasakė, kad išmetė ir jos nr 334. Jis jai pasake ''tai eikit ir isitraukit'' ji atsakė, kad aš tikrai netrauksiu iš šiukšlių dėžės, galiu atspausdinti kitą, poto pasakė, kad kažkoks vyras buvo prieš ją ir ji ''užlindo eilėje'', bet galiausiai isiaiškino, kad jis praleido eile nes neišgirdo, nepamatė ir toliau pildė mano draugei viską, lyg niekur nieko nebuvo ir net neatsiprašė. Toks aptarnavimo lygis visiškai nedovanotinas, manau profesionalas savo bėdas ir blogą nuotaiką turėtų pasilikti sau po darbo, o neišsilieti ant klientų, tikiuosi, kad jis gaus pamoką, prižiūrėkite kas pas jus dirbą, neesame pratę komentuoti blogų atsiliepimų, bet šį kartą rašome tik dėl to, kad žmogus gautų atitinkamą pamoką ir kiti žmonės neturėtų patirti tą patį.
Atsakyti
atsidareme sask.pasidarem elektronine bankininkyste, kuri gryzus namo neveikia.paskambinom trumpuoju nr.ponia labai nemandagiai paaiskino kad pas juos viskas veikia ir nesupranta ko mes norim.praejo jau apie mienesi niekas nepasikeite, el.bankas neveikia tai nusprendem siandiena viel paskambint bet gavom atsakyma kad viskas gerai veikia ir jau cia musu problema.ir kad ko mes norim jinai vistiek nesupranta, nors kokius tris kartus paaiskint bandem kad neina prisijunkt liepia skambint i administracija, bet atsakymo nera
Atsakyti
Juste 2019-03-02 11:47:54
Atėjome i Šiauliu banka esanti Kauno akropolije, skubejome tad apsidžiaugeme kad nera daug žmoniu. Pasispaudeme savo eiles numeri ir po keliu zmoniu butu buvusi musu eile būti aptarnautiems nes kaip ir minejau buvome tik keliese, bet atejo akropolyje dirbanti valytoja ir nuejo tiesiai i kabineta ir viskas net neišsimušusi eiles numeriuko ir ja aptarnavo be problemu šiauliu banko darbuotoja DANGUOLE GUDAITIENE. o mes likome sedėti ir laukti dar puse valandos. Labai nemandagu taip elgtis su žmonemis, maniau kad Jusu banke kaip ir visuose kituose visiems galioja vienodos taisykles. Na kita karta šio banko paslaugomis tikrai nebesinaudosime nes reikia tureti labai jau daug papildomo laiko sedeti.
Laba diena,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų ir dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet stengiamės atsižvelgti. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Atėjome i Šiauliu banka esanti Kauno akropolije, skubejome tad apsidžiaugeme kad nera daug žmoniu. Pasispaudeme savo eiles numeri ir po keliu zmoniu butu buvusi musu eile būti aptarnautiems nes kaip ir minejau buvome tik keliese, bet atejo akropolyje dirbanti valytoja ir nuejo tiesiai i kabineta ir viskas net neišsimušusi eiles numeriuko ir ja aptarnavo be problemu šiauliu banko darbuotoja DANGUOLE GUDAITIENE. o mes likome sedėti ir laukti dar puse valandos. Labai nemandagu taip elgtis su žmonemis, maniau kad Jusu banke kaip ir visuose kituose visiems galioja vienodos taisykles. Na kita karta šio banko paslaugomis tikrai nebesinaudosime nes reikia tureti labai jau daug papildomo laiko sedeti.
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame, kad pranešėte. Saugome klientų duomenis, todėl kviečiame Jūsų minimą asmenį susisiekti su mumis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtumėme išsiaiškinti situaciją.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Nesuprasta 2019-01-28 14:22:44
Laba diena. Norejau paklausti kiek dar reikes laukti kol sutvarkysite nesklandumus? As nesu Siauliu banko kliente, bet gaunu zinutes. Noreciau kad greitu metu sutvarkytumete. Aciu.
Laba diena,

Dėkojame, kad pranešėte ir apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Maloniai prašome susisiekti su mumis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtumėme operatyviai išspręsti problemą.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Laba diena. Norejau paklausti kiek dar reikes laukti kol sutvarkysite nesklandumus? As nesu Siauliu banko kliente, bet gaunu zinutes. Noreciau kad greitu metu sutvarkytumete. Aciu.
Atsakyti
Virginijus 2019-01-08 00:35:21
Nesugebejau apmoketi saskaitos uz interneta per Siauliu banka.Man kaip pagyvenusiam zmogui tai neiveikiama uzduotis.
Laba diena Virginijau,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų. Maloniai prašome susisiekti telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtumėme įvertinti ir išspręsti Jūsų klausimą. Arba lauksime atvykstant į artimiausią Šiaulių banko padalinį. Adresus rasite čia: https://www.sb.lt/lt/apie-banka/informacija/banko-skyriai-ir-bankomatai

Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Nesugebejau apmoketi saskaitos uz interneta per Siauliu banka.Man kaip pagyvenusiam zmogui tai neiveikiama uzduotis.
Atsakyti
Renalda 2018-12-07 09:55:22
kaip uždaryti saskaita bunant ušsienyje!!!! ???
Sveiki,
sąskaita gali būti uždaroma pateikus laisvos formos prašymą per "SB liniją", kai sąskaitoje nėra įsiskolinimo ir sąskaitos likutis nulinis. Daugiau informacijos teiraukitės tel. 1813 (+370 37 301 337 skambinant iš užsienio) arba el. paštu: kc@sb.lt.
Atsakyti
kaip uždaryti saskaita bunant ušsienyje!!!! ???
Atsakyti
Ačiū už suteiktą informaciją dėl paskolos Radviliškio sk darbuotojai Galinai Rimienei
Atsakyti
Dėkoju Radviliškio skyriaus darbuotojai Galinai Rimienei už išsamią konsultaciją finansų valdymo klausimais.
Atsakyti
Jau kaip antras menesis bandom su vyru šiame banke uždaryti vartojamaja paskola palukanos eina toliau tenka moket o kreditu net nepasinaudojom nes susidare mums palankios salygos. Nebežinom ka daryti ir kur kreiptis.... paskutinius kartus kaip buvo padalinyje (iš viso 4 kartai)mus itikino kad tikrai bus viskas tvarkoj ir kreditas bus uzdarytas. Ir iki šios dienos nieko nepasikeitė. Nors pinigeliai buvo pilnai nuimti jau po pirmo apsilankymo padalinyje. Teks važiuot vel nes telefonu nieko padaryti jie negali.
Atsakyti
Apmaudu 2018-07-19 19:33:13
Neseniai atsidariau sąskaitą Šiaulių banke. Savo elektroninėje paskyroje gavau nurodymą atvykti į banką, nes negalėjau įvykdyti pavedimo. Gaila, bet šiandien banko darbuotoja nesugebėjo manęs išklausyti, šiurkščiu tonu tikino, jog į banką atsivilkti tikrai man nereikėjo, pati nežinau, ko noriu, galiausiai išgirdau, kad galimai turiu per mažai masės savo galvoje. Neapsikenčiau tokio nepagrįsto žeminimo, paprašiau savo asmens dokumento ir, padėkojusi už tokį "malonų" priėmimą, išėjau. Po keleto minučių paskambino toji pati darbuotoja ir saldžiu balsu paaiškino, jog atrado nedidelę banko klaidelę, kurią pataisė po mano išėjimo, ir daugiau bėdų nebeturėtų kilti.
Džiaugiuosi, jog pavyko šią problemą išspręsti. Kita vertus, toks darbuotojų elgesys nepuošia banko įvaizdžio. Artimiausiu metu vengčiau ten grįžti.
Atsiprašome, kad patyrėte nepatogumų ir dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Tikimės toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Neseniai atsidariau sąskaitą Šiaulių banke. Savo elektroninėje paskyroje gavau nurodymą atvykti į banką, nes negalėjau įvykdyti pavedimo. Gaila, bet šiandien banko darbuotoja nesugebėjo manęs išklausyti, šiurkščiu tonu tikino, jog į banką atsivilkti tikrai man nereikėjo, pati nežinau, ko noriu, galiausiai išgirdau, kad galimai turiu per mažai masės savo galvoje. Neapsikenčiau tokio nepagrįsto žeminimo, paprašiau savo asmens dokumento ir, padėkojusi už tokį "malonų" priėmimą, išėjau. Po keleto minučių paskambino toji pati darbuotoja ir saldžiu balsu paaiškino, jog atrado nedidelę banko klaidelę, kurią pataisė po mano išėjimo, ir daugiau bėdų nebeturėtų kilti.
Džiaugiuosi, jog pavyko šią problemą išspręsti. Kita vertus, toks darbuotojų elgesys nepuošia banko įvaizdžio. Artimiausiu metu vengčiau ten grįžti.
Atsakyti
tauragiske 2018-06-13 19:35:24
Šiandien įvyko nemalonus incidentas Šiaulių banke Tauragės skyrius, atėjau atsiimti perlaida per MoneyGram (mieste galima tik 2se bankuose MoneyGram filialai).Kol laukiau eilėje norėjau užsipildyti blanka pinigų gavimui, juos galima laisvai užpildyti ir paskui paduoti banko darbuotojai, tačiau neradau tušinuko ant staliuko kur ir guli visi šie blankai, anketos, ir kt., na gerai pagalvojau, užpildysiu prie pat banko darbuotojos, jūk taip dariau ir anksčiau.Ėjo laikas praėjo 40minučių laukiau savo eilės dirbo dvi darbuotojos aptarnavo 2 žmones apie 1valandą, žmones kas laukė salėje nervinasi, kai kurie nesulaukdavo eiles išeidavo.Kada vieną darbuotoją atsilaisvino atėjo eile moteriškėj prieš mane eiti, tai iš kažkur išlindo kitą pana ir naglai pralindo, tai ir pasakiau kas čia per betvarkė eina be eilės?!buvau supykusi, nes laukiau valandą, liko vieną valandą iki uždarymo, o čia kažkokia iš oro atėjo ir pralindo be eilės.o man banko darbuotoja Violeta atsakė-"Nepatinka, tai eikit į kitą banką..."-kas čia per elgesys su klientais?kur čia moko tokios etikos su žmonėmis?banke?kodėl nera tavrkos banke?kur administratorė, kurį prižiūri salė arba tas aparatas kuris išduoda numeriukus?visiems nusispjauti į banko vartotojus, o juk iš mūsų ir yra uždirbamą, ir tarnaujama žmonėms.Kai atėjo mano eilė "pasirodo" kad darbuotoja Violeta negali manęs priimti nes jos kasą neaptarnauja MoneyGram sistema, gerai, priėjau prie kitos darbuotojos, vėl laukiau, paskui dar be eilės jau patį darbuotoją paprašė aptarnauti jos kliente, na pasakiau "Kas čia dabar?jūk nemažai laukiu ir aš!", man atsakė darbuotoja Andžela -"Jūs nieko nežinote ir nesuprantate, MoneyGram sistemą dar kraunasi, reikia laiko kad, sistemą būtų užkrauta, dar pasėdėkite".Prieš tai šimtą kartų ėjau pinigų atsiimti visą operaciją užimdavo 5minutes, o čia jau sistemai reikia užsikrauti...oooo matrica.....?Vėl, palaukiau, apsisuko greitai, ir pagaliau atėjo mano eile-atsisėdau paprašiau tušinuko užpildyti lapelį, o man banko darbuotoja Andžela Klymantienė ir sako:"Eikit pildyti lapelį į salę" aš-"Tai neturėjau su kuom pildyti jusų salėje nėra tušinukų, šiaip visada vietoje ir pildžiau, palauksit 60sekundžių čia ne daug.", o ji mane pradėjo išvarinėti iš jos priėmimo kambariuko, argumentavo kad:"Nereikia, čia taip garsiai man priekaištinėti kad ilgai dirbam, ir eikit dabar į salę vėl laukit"-atrodo kad darbuotoja pradėjo daryti ką sau nori, savivaliauti, kažkokį savo teisingumą viršyti: pasakei savo nuomonė -tai tipo gauk velnių, jūk visi kiti žmones tyliai lūpas suspaudė ir nieko niekas nesako.Na taip ir padarė pakvietė kitą žmogų, o su manim kaip su šudo gabalų, dar bandė išvaryti, nors pildyti tą blanką užima apie 1minute, paprasta:varda pavardė, adresą, iš principo nenusileido.Va taip elgiamasi Šiaulių banke, nei etikos, nei žmoniškumo, nei profesionalumo ir dar daro ką nori ir savo asmenines sąskaitos suveda, ne duok Dievę išsakyti nuomone, nors mano nuomone buvo adekvati tai faktas, kad betvarkė ir laukti savo eilės apie 1, 5val tai čia Europoje ne lygis visai, caro maro laikai.Ateini į banką o tau kaip vaikų daržely- nepatinka eik į kitą banką!!!"Jėzau Jėzau, įsižeidė kad išsakei savo nuomone, tai visai kritiką nemoka adekvačiai išklausyti.Nežinau, išėjau iš banko labai nė kokios nuotaikos, pati dirbdavau parduotuvėje su didelių srautų žmonėms, bet sau neleisdavau taip šnekėtis su klientais, nors tai ne bankas, ir dirbau aš už minimuma.ar galvoja kad žmonės tokie durni, kad su jais taip nahališkai galima elgtis?prašau administracija banko suorganizuoti kursus savo banko darbuotojoms:"kaip šneketis/elgtis su klientais, arba etikos pamokos ir taip toliau, nes čia tai tikrai dugnas, turėtų būti gėda, už savo elgesy.
Laba diena,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, kuris padeda mums tobulėti. Tikimės ir toliau patogiai naudositės banko paslaugomis.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Grįžus iš užsienio atsidariau sąskaitą pasirinkdama Jūsų banką. Tikėjausi gerų paslaugų, tačiau kol kas turiu tik nusiskundimų. Visų pirma, banko puslapis labai keblus ir senoviškas. Praleidau 10 min studijuodama savo sąskaita ir kaip vykdyti operacijas. Tiesą pasakius vis dar neradau mygtuko, kuris leistų paprastai pervesti pinigus. Visų antra, jau dvi savaites vargstu su elektronine bankininkyste. Turiu užsisakyti "criminal record", tačiau apmokėjimas yra vis dar neįvykęs... dėl to, kad Šiaulių bankas tiesiog nesujungia su elektroniniais valdžios vartais! Buvo eita į banką kalbėtis, aiškintis, rekomendavo pakelti pinigų balansą sąskaitoje. Pakėliau, tačiau nieko neįvyko ir vis dar neįmanoma apmokėti paslaugos per e. vartų sistemą. Manau, kad greitu metu teks šį banką keist į kitą...
Atsakyti
Romualda 2018-06-03 22:02:10
Laba diena,
Kreipiuosi, nes niekaip negaliu atgauti savo dividendų. Du kartus buvau atvykusi į Šiaulių banko padalinį, kur parašiau prašymus pervesti dividendus į savo asmeninę sąskaitą (paskutinis prašymas parašytas 2018-05-28). Du kartus teiravausi trumpuoju telefonu 1813. Visada gaudavau atsakymą, kad šiandien perves. Ir veda iki šiol. Nejaugi Jūsų darbuotojai tokie nekompetetingi?
Laba diena, Romualda,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei kiltų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiandien įvyko nemalonus incidentas Šiaulių banke Tauragės skyrius, atėjau atsiimti perlaida per MoneyGram (mieste galima tik 2se bankuose MoneyGram filialai).Kol laukiau eilėje norėjau užsipildyti blanka pinigų gavimui, juos galima laisvai užpildyti ir paskui paduoti banko darbuotojai, tačiau neradau tušinuko ant staliuko kur ir guli visi šie blankai, anketos, ir kt., na gerai pagalvojau, užpildysiu prie pat banko darbuotojos, jūk taip dariau ir anksčiau.Ėjo laikas praėjo 40minučių laukiau savo eilės dirbo dvi darbuotojos aptarnavo 2 žmones apie 1valandą, žmones kas laukė salėje nervinasi, kai kurie nesulaukdavo eiles išeidavo.Kada vieną darbuotoją atsilaisvino atėjo eile moteriškėj prieš mane eiti, tai iš kažkur išlindo kitą pana ir naglai pralindo, tai ir pasakiau kas čia per betvarkė eina be eilės?!buvau supykusi, nes laukiau valandą, liko vieną valandą iki uždarymo, o čia kažkokia iš oro atėjo ir pralindo be eilės.o man banko darbuotoja Violeta atsakė-"Nepatinka, tai eikit į kitą banką..."-kas čia per elgesys su klientais?kur čia moko tokios etikos su žmonėmis?banke?kodėl nera tavrkos banke?kur administratorė, kurį prižiūri salė arba tas aparatas kuris išduoda numeriukus?visiems nusispjauti į banko vartotojus, o juk iš mūsų ir yra uždirbamą, ir tarnaujama žmonėms.Kai atėjo mano eilė "pasirodo" kad darbuotoja Violeta negali manęs priimti nes jos kasą neaptarnauja MoneyGram sistema, gerai, priėjau prie kitos darbuotojos, vėl laukiau, paskui dar be eilės jau patį darbuotoją paprašė aptarnauti jos kliente, na pasakiau "Kas čia dabar?jūk nemažai laukiu ir aš!", man atsakė darbuotoja Andžela -"Jūs nieko nežinote ir nesuprantate, MoneyGram sistemą dar kraunasi, reikia laiko kad, sistemą būtų užkrauta, dar pasėdėkite".Prieš tai šimtą kartų ėjau pinigų atsiimti visą operaciją užimdavo 5minutes, o čia jau sistemai reikia užsikrauti...oooo matrica.....?Vėl, palaukiau, apsisuko greitai, ir pagaliau atėjo mano eile-atsisėdau paprašiau tušinuko užpildyti lapelį, o man banko darbuotoja Andžela Klymantienė ir sako:"Eikit pildyti lapelį į salę" aš-"Tai neturėjau su kuom pildyti jusų salėje nėra tušinukų, šiaip visada vietoje ir pildžiau, palauksit 60sekundžių čia ne daug.", o ji mane pradėjo išvarinėti iš jos priėmimo kambariuko, argumentavo kad:"Nereikia, čia taip garsiai man priekaištinėti kad ilgai dirbam, ir eikit dabar į salę vėl laukit"-atrodo kad darbuotoja pradėjo daryti ką sau nori, savivaliauti, kažkokį savo teisingumą viršyti: pasakei savo nuomonė -tai tipo gauk velnių, jūk visi kiti žmones tyliai lūpas suspaudė ir nieko niekas nesako.Na taip ir padarė pakvietė kitą žmogų, o su manim kaip su šudo gabalų, dar bandė išvaryti, nors pildyti tą blanką užima apie 1minute, paprasta:varda pavardė, adresą, iš principo nenusileido.Va taip elgiamasi Šiaulių banke, nei etikos, nei žmoniškumo, nei profesionalumo ir dar daro ką nori ir savo asmenines sąskaitos suveda, ne duok Dievę išsakyti nuomone, nors mano nuomone buvo adekvati tai faktas, kad betvarkė ir laukti savo eilės apie 1, 5val tai čia Europoje ne lygis visai, caro maro laikai.Ateini į banką o tau kaip vaikų daržely- nepatinka eik į kitą banką!!!"Jėzau Jėzau, įsižeidė kad išsakei savo nuomone, tai visai kritiką nemoka adekvačiai išklausyti.Nežinau, išėjau iš banko labai nė kokios nuotaikos, pati dirbdavau parduotuvėje su didelių srautų žmonėms, bet sau neleisdavau taip šnekėtis su klientais, nors tai ne bankas, ir dirbau aš už minimuma.ar galvoja kad žmonės tokie durni, kad su jais taip nahališkai galima elgtis?prašau administracija banko suorganizuoti kursus savo banko darbuotojoms:"kaip šneketis/elgtis su klientais, arba etikos pamokos ir taip toliau, nes čia tai tikrai dugnas, turėtų būti gėda, už savo elgesy.
Atsakyti
Laba diena,
Kreipiuosi, nes niekaip negaliu atgauti savo dividendų. Du kartus buvau atvykusi į Šiaulių banko padalinį, kur parašiau prašymus pervesti dividendus į savo asmeninę sąskaitą (paskutinis prašymas parašytas 2018-05-28). Du kartus teiravausi trumpuoju telefonu 1813. Visada gaudavau atsakymą, kad šiandien perves. Ir veda iki šiol. Nejaugi Jūsų darbuotojai tokie nekompetetingi?
Atsakyti
Linas 2018-04-28 10:17:32
2018-04-28 eilinį kartą pasirašant operaciją naršyklėje naudojant PIN kodų kortelę, , "užstrigo" kodų kortelės numeris-- sistema prašo įvesti tam tikrą kodą, o jį įvedus, gauni pranešimą, kad įvestas kodas yra neteisingas. Vėl įvedi tą patį kodą teisingai, bet sistema vėl grąsina: "Kodas neteisingas. Įvedimų skaičius ribotas." Po dviejų tokių pranešimų iš eilės, skambinu 9 val. ryto į banką tel. 1813 (nes po trečio "neteisingo" įvedimo sistema užblokuoja paskyrą ir reikia važiuoti į banką ją atblokuoti). Atsiliepia vyriškas balsas. Paaiškinu, kad eilinį kartą sistema vėl "užstrigdino" kodą ir kad kiekvieną mėnesį, kai tik reikia naudotis el. bankininkyste, įvyksta tas pats. Čia išgirdau susierzinimą konsultanto balse, kuris pasikeitė į nekantrumą ir, vėliau, į vos nešaukimą ant kliento bei perdėtą skubėjimą užbaigti pokalbį. Problemą išsprendžiau, prisijungdamas per kitą kompiuterį, konsultantas pareiškė, kad tai mano kaltė/nemokšiskumas, jam, atseit, nieko nereikėjo daryti. Aš pats dirbęs IT srityje ir matau, kad problema yra banko serveryje. Ar norėsiu ateity siekti "pagalbos" Kontaktų centre? Ne, nebent priverstinėje situacijoje. Tačiau, negi taip įprasta elgtis su klientais Šiaulių banko Kontaktų centre.
Laba diena, Linai,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei kiltų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Balandžio 17d. dariau tarptautinį pavedimą į užsienio banką (Ukraina). Pinigus nuskaitė akimirksniu, (tarptautinio pavedimo mokestis 11 eurų). Kitą dieną užsienio bankas pranešė, kad jie nepriima užzienio valiutos (pats išsiaiškinau), todėl pervesta suma nepasieks gavėjo...Šiaulių' bankas sakė laukti, pinigai turi būti grąžinti.
Balandžio 27d." užsienio bankas" (UA) nuskaitė dar 30 eurų (kaip supratau, čia jų aptarnavimo mokestis). Ir galiausiai Geguzės 4d. man buvo grąžinti pinigai, tačiau teko dar kartą susimokėti (8 eurus), nes neva nurodžiau neteisingą sąsktaitą.

Tiesiog WOW, sumokejau 49 eurus už bandymą....kai tuo tarpu kitas bankas (Nordea) iškart blokavo tokį pavedimą ir net neleido jo padaryt.

Klausimas... jeigu aš nurodžiau neteisingą sąskaitą, tai kaip tas užsienio bankas gavo tuos pinigus ir pritaikė savo mokesčius? Ir kodėl Jūs leidžiate daryti tokius pavedimus, o kiti bankai neleidžia? Gal norit tiesiog uždirbti iš bandymų?

Košmaras...
Atsakyti
2018-04-28 eilinį kartą pasirašant operaciją naršyklėje naudojant PIN kodų kortelę, , "užstrigo" kodų kortelės numeris-- sistema prašo įvesti tam tikrą kodą, o jį įvedus, gauni pranešimą, kad įvestas kodas yra neteisingas. Vėl įvedi tą patį kodą teisingai, bet sistema vėl grąsina: "Kodas neteisingas. Įvedimų skaičius ribotas." Po dviejų tokių pranešimų iš eilės, skambinu 9 val. ryto į banką tel. 1813 (nes po trečio "neteisingo" įvedimo sistema užblokuoja paskyrą ir reikia važiuoti į banką ją atblokuoti). Atsiliepia vyriškas balsas. Paaiškinu, kad eilinį kartą sistema vėl "užstrigdino" kodą ir kad kiekvieną mėnesį, kai tik reikia naudotis el. bankininkyste, įvyksta tas pats. Čia išgirdau susierzinimą konsultanto balse, kuris pasikeitė į nekantrumą ir, vėliau, į vos nešaukimą ant kliento bei perdėtą skubėjimą užbaigti pokalbį. Problemą išsprendžiau, prisijungdamas per kitą kompiuterį, konsultantas pareiškė, kad tai mano kaltė/nemokšiskumas, jam, atseit, nieko nereikėjo daryti. Aš pats dirbęs IT srityje ir matau, kad problema yra banko serveryje. Ar norėsiu ateity siekti "pagalbos" Kontaktų centre? Ne, nebent priverstinėje situacijoje. Tačiau, negi taip įprasta elgtis su klientais Šiaulių banko Kontaktų centre.
Atsakyti
Nusivylusi 2018-03-31 23:23:35
Norėjau atsiimti pinigus, kuriuos per Money gram iš UK Man buvo pervesti.Šiais metais susituokiau ir pasikeitė pavardė.Atvykus i banką Man pareiškė, kad pinigų neduos, nes pervesta senąją pavarde., kurios ATK negalioja., Aš išsiaiškinau, kad pinigai pervesti i naująją pavarde mano, o darbuotojos aiškina, savo tiesas ir paliko mane ant švenčių be pinigų!!!
Laba diena,

maloniai kviečiame susisiekti telefonu 1813, kad galėtume tiksliai įvertinti jūsų situaciją ir padėti išspręsti jūsų klausimą.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Norėjau atsiimti pinigus, kuriuos per Money gram iš UK Man buvo pervesti.Šiais metais susituokiau ir pasikeitė pavardė.Atvykus i banką Man pareiškė, kad pinigų neduos, nes pervesta senąją pavarde., kurios ATK negalioja., Aš išsiaiškinau, kad pinigai pervesti i naująją pavarde mano, o darbuotojos aiškina, savo tiesas ir paliko mane ant švenčių be pinigų!!!
Atsakyti
Beata 2018-03-23 11:05:02
Mane stebina, kad AB "Šiaulių bankas" gyvena akmens amžiuje. Norint gauti paprasčiausią paslaugą - internetinę bankininkystę, reikia sugaišti savaitę, 2 kartus nuvažiuoti į banką, 3 kartus paskambinti į 1813, visais atvejais gauti skirtingą informaciją, o paslauga vis dar neveikia. O į klausimą "Kada galima tikėtis, kad veiks?", atsakymas "Nežinau". Kaip galiu po to norėti dar kokių nors paslaugų iš šio banko (lizingo, pensijų kaupimo ar kortelių), kai paprasčiausio dalyko negali sklandžiai padaryti? Gal po 20 metų užaugs ir bus BANKAS, bet dabar tik mandagus bendravimas, o profesionalumo lygis labai žemas.
Laba diena, Beata,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų. Maloniai prašome susisiekti telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume įvertinti ir išspręsti jūsų klausimą.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Mane stebina, kad AB "Šiaulių bankas" gyvena akmens amžiuje. Norint gauti paprasčiausią paslaugą - internetinę bankininkystę, reikia sugaišti savaitę, 2 kartus nuvažiuoti į banką, 3 kartus paskambinti į 1813, visais atvejais gauti skirtingą informaciją, o paslauga vis dar neveikia. O į klausimą "Kada galima tikėtis, kad veiks?", atsakymas "Nežinau". Kaip galiu po to norėti dar kokių nors paslaugų iš šio banko (lizingo, pensijų kaupimo ar kortelių), kai paprasčiausio dalyko negali sklandžiai padaryti? Gal po 20 metų užaugs ir bus BANKAS, bet dabar tik mandagus bendravimas, o profesionalumo lygis labai žemas.
Atsakyti
Laba diena, Sofija,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei kiltų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Noriu pagirti Šiaulių banko darbuotojus, dirbančius Vilniaus Panoramos PC. Padarę klaidą, netrukus patys su manimi susisiekė, atsiprašė, o ištaisę klaidą dar ir dovanų įteikė. Kituose bankuose su manimi darbuotojai bendravo atsainiai, tarsi jiems užtenka klientų ir mano finansiniai sprendimai jų visai nedomina.
Atsakyti
Birute Urbanaviciene 2017-10-17 13:50:47
Noriu isreiksti auksciausia pagarba Siauliu banko Zaros klientu aptarnavimo poskyrio specialistei Linai Balcienei uz auksta profesionaluma, pagarba klientui, isiklausyma ir jo lukesciu patenkinima.
Laba diena, Birute,
dirbame dėl savo klientų, todėl įsiklausyti į kliento lūkesčius - svarbiausias mūsų tikslas. Džiaugiamės, kad naudojatės Šiaulių banko paslaugomis ir tikimės ir toliau maloniai bendradarbiauti.
Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Benas 2017-10-18 13:34:05
š*******o kontora o ne bankas. Atėjau spalio 18d. į T.Ševčenkos skyrių su mirusio asmens mirties liudijimu kad uždaryti sąskaitą, aptarnaujanti ponia net nežinojo ką daryti, dvejos patyliukais pasitarusios nusprendė mane pasiuntinėti ir paprašyti dar notaro įgaliojimo... paklausus ar neišeitų per el.bankininkystę pačiam uždaryti sąskaitą, išsprogino savo akis, panašias į nugaišusios žuvies gulinčios ant valties dugno, ir pasakė kad sąskaita užblokuota ir tai neįmanoma. Tai koks tikslas man uždarinėti užblokuotą sąskaitą? Visuose bankuose problemų dėl to nekilo, bet tik ne šitame... o dar galvojau aš sąskaitą atsidaryti... EIKITE n***i
Sveiki, Benai,
apgailestaujame, jei patyrėte nesklandumų. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei turėtumėte klausimų, maloniai prašome kreiptis telefonu 1813 arba užsukus į bet kurį Šiaulių banko padalinį.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
arturas 2017-12-05 13:54:50
Bankas pateike saskaita uz saskaitos tvarkyma. Jokios saskaitos siame banke net nebuvome atidare. Konsultante net nesileido i kalbas.......
Laba diena, Artūrai,
Apgailestaujame, jei patyrėte nesklandumų. Maloniai prašome susisiekti telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, ir tiksliai įvertinsime jūsų situaciją.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Bankas pateike saskaita uz saskaitos tvarkyma. Jokios saskaitos siame banke net nebuvome atidare. Konsultante net nesileido i kalbas.......