VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Šiaulių bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Šiaulių bankas

Atsiliepimai apie Šiaulių bankas, AB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Šiaulių bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Šiaulių bankas
2021-01-14 09:48:30 IP 2i24uipd
Atsakyti
Valentina 2021-01-14 08:17:55
Šiu banku esu NEPATENKINTA, nes neduoda padaryti tranzakcijos, net paprastoji pervedymai iš vienos korteles i kita banko korteles saskaito pvz. (pervesti reikejo 15EURO į Luminor, tai iš kart vel prisijunge iš naujo uzpildyti saskaita, tai dar uzpildziau, tada parašė kad operacija pavyko. Pažiurejau saskaita. Iš vis buvau šokė tai kad 2 kart pervede po 15 EURO ir 2 kart po 15EURO komisinis atlyginimas. Tai reiškia kad jai man reikejo pervesti 15 EURO į kita saskaita, o iš viso nuemė su šitais 15 eurais suma lygu 60 euro.) Dar neduoda sumoketi i paprasta internetine parduotuve pervesti pinigus už užsakymus. Gaila kad atsisakiau Luminor banka ir pasirenkiau ši banka.
Laba diena, gerb. Valentina,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų nurodytas situacijas ir suteikti Jums aktualią informaciją.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiu banku esu NEPATENKINTA, nes neduoda padaryti tranzakcijos, net paprastoji pervedymai iš vienos korteles i kita banko korteles saskaito pvz. (pervesti reikejo 15EURO į Luminor, tai iš kart vel prisijunge iš naujo uzpildyti saskaita, tai dar uzpildziau, tada parašė kad operacija pavyko. Pažiurejau saskaita. Iš vis buvau šokė tai kad 2 kart pervede po 15 EURO ir 2 kart po 15EURO komisinis atlyginimas. Tai reiškia kad jai man reikejo pervesti 15 EURO į kita saskaita, o iš viso nuemė su šitais 15 eurais suma lygu 60 euro.) Dar neduoda sumoketi i paprasta internetine parduotuve pervesti pinigus už užsakymus. Gaila kad atsisakiau Luminor banka ir pasirenkiau ši banka.
Atsakyti
Laba diena,
kodel be priežasties!!! Šiaulių bankas užblokavo mano vyro atsiskaitymo kortelė. 2021 sausio 11 kortele buvo užblokuota kreipėmės į banką pasake, kad reikia atvykti paskyrė laiką ir data. Sausio 12 diena 9:30 vyras atvyko į Šiaulių banką Sėlių gatve. Pasirodo, kad reikejo užpildyti kažkokią anketą dėl terorizmo ir pinigų plovimo. Klausimas ar teisėtas toks veiksmas kaip korteles blokavimas tik tam, kad užpildyti nereikšmingą anketą. Akivaizdu jog Šiaulių bankas ne tik pažeidė įstatymą be priežasties ir įspėjimo užblokuodami atsiskaitymo kortelę net neatsiprašė kliento kuris patyrė nuostolius negalėdamas įsigyti prekių ir paslaugų. Kreipėmės teisininko pagalbos dėl to mes kaip Jūsų klientai pirma turime gauti banko atsakymą su paaiškinimais.
Šiaulių bankas
2021-01-05 17:31:47 IP 2i24uipd
Atsakyti
Vidmantas 2021-01-04 17:41:16
Senokai nešu pelną Šiaulių bankui t.y. visi mokėjimai, pavedimai, kas mėnesinis mokestis (paskolų išdavimą sumažino, tai pelnus per mėnesinį mokestį pasikėlė), bet šitas atvejis jau visiška viršūnė: tapatybės kortelei pasibaigus ir pasiėmus naują tapatybės kortelę kuri galioja iki 2030 metų kreiptasi į Šiauliuose akropolyje banko skyrių dėl kito klausimo, darbuotoja sugebėjo pasakyti, kad šita tapatybės kortelė NEGALIOJA. Taigi, tik šitas bankas aukščiau už migracijos tarnybos duomenis.
Antra situacija: norint susimokėti už televizijos kanalus (rusų) šitas bankas niekaip nesugebėjo susitvarkyti savo duomenų pasaulinėje sistemoje, kad būtų pripažįstamas kaip bankas, o ne kaip vietinis turginis kaimo bobutes apgaudinėti.
Banko atstovai čia vienodai atsakinėja visiems "nepatenkintiems" (neaišku kam ir ką perduos, arba skambinti (kokio velnio dar skambinėti, jeigu jau buvo skambinta arba kreiptasi į banko skyrių), bet iš tikro, ką bankas (vadovai) turi daryti, kad paprasčiausių besikartojančių situacijų nebūtų?
Mano sprendimas: atsisakau tokio banko, tokių paslaugų kokybės, rinksiuosi kitą banką.
Laba diena, gerb. Vidmantai,

informuojame, kad Bankui pateikti asmens tapatybę liudijantys dokumentai yra tikrinami Informatikos ir ryšių departamento prie LR vidaus reikalų ministerijos Negaliojančių asmens dokumentų duomenų bazėje, todėl Klientui pateikus naują dokumentą, nedelsiant po jo išdavimo, minėtoje duomenų bazėje tokį dokumentą gali rodyti kaip negaliojantį. Dėl šios priežasties Jūsų atveju Banko darbuotoja Jūsų aptarnauti negalėjo. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos bei rekomenduojame į Banką kreiptis pakartotinai.

Dėl Jūsų nurodytos antrosios situacijos, deja, iš pateiktos informacijos neturime galimybės identifikuoti konkrečios situacijos. Siekiant išsiaiškinti situacijos aplinkybes, kviečiame susisiekti su Banku tel. 1813, el. paštu kc@sb.lt arba interneto banko skiltyje „Pranešimai“.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Senokai nešu pelną Šiaulių bankui t.y. visi mokėjimai, pavedimai, kas mėnesinis mokestis (paskolų išdavimą sumažino, tai pelnus per mėnesinį mokestį pasikėlė), bet šitas atvejis jau visiška viršūnė: tapatybės kortelei pasibaigus ir pasiėmus naują tapatybės kortelę kuri galioja iki 2030 metų kreiptasi į Šiauliuose akropolyje banko skyrių dėl kito klausimo, darbuotoja sugebėjo pasakyti, kad šita tapatybės kortelė NEGALIOJA. Taigi, tik šitas bankas aukščiau už migracijos tarnybos duomenis.
Antra situacija: norint susimokėti už televizijos kanalus (rusų) šitas bankas niekaip nesugebėjo susitvarkyti savo duomenų pasaulinėje sistemoje, kad būtų pripažįstamas kaip bankas, o ne kaip vietinis turginis kaimo bobutes apgaudinėti.
Banko atstovai čia vienodai atsakinėja visiems "nepatenkintiems" (neaišku kam ir ką perduos, arba skambinti (kokio velnio dar skambinėti, jeigu jau buvo skambinta arba kreiptasi į banko skyrių), bet iš tikro, ką bankas (vadovai) turi daryti, kad paprasčiausių besikartojančių situacijų nebūtų?
Mano sprendimas: atsisakau tokio banko, tokių paslaugų kokybės, rinksiuosi kitą banką.
Šiaulių bankas
2020-12-23 09:16:35 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Vitalius 2020-12-22 18:56:29
net nežinau daugiau kur kreiptis, nors problema labai nedidelė. Nustojau gauti SMS pranešimus apie pravestus pinigus. jau kokius 4 kartus. Besiaiškinant Jūsų darbuotojai aiškino apie įvairias priežastis-pradedant per maža pinigų suma, su pasiūlymu atnaujinti sutartį. Atnaujinus -tas pats efektas. Galiausiai-vakarykštis "perliukas". "negaunate žinutės, nes jums nepravesti pinigai". Jei Jūsų tik tokios kvalifikacijos darbuotojai, tai kas trukdo įdarbinti protingus, o ne jaunas mergužėles ?
Laba diena, gerb. Vitaliau,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų problemą ir pagelbėti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
net nežinau daugiau kur kreiptis, nors problema labai nedidelė. Nustojau gauti SMS pranešimus apie pravestus pinigus. jau kokius 4 kartus. Besiaiškinant Jūsų darbuotojai aiškino apie įvairias priežastis-pradedant per maža pinigų suma, su pasiūlymu atnaujinti sutartį. Atnaujinus -tas pats efektas. Galiausiai-vakarykštis "perliukas". "negaunate žinutės, nes jums nepravesti pinigai". Jei Jūsų tik tokios kvalifikacijos darbuotojai, tai kas trukdo įdarbinti protingus, o ne jaunas mergužėles ?
Šiaulių bankas
2020-12-22 10:17:18 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Vilius 2020-12-18 18:45:02
Esu pasipiktinęs Šiaulių banko Utenos skyriaus “operatyvumu” ir “sugebėjimais” informuoti savo klientus dėl būtinų dokumentų ipotekai gauti. Dėl to laiku iš būsto pirkėjo (o banko kaip mokėtojo) negavau laukiamų pinigų ir patyriau finansinių nuostolių.
Laba diena, gerb. Viliau,

dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių ir informuojame, kad Jūsų atsiliepimą perdavėme atsakingiems Banko vadovams.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Esu pasipiktinęs Šiaulių banko Utenos skyriaus “operatyvumu” ir “sugebėjimais” informuoti savo klientus dėl būtinų dokumentų ipotekai gauti. Dėl to laiku iš būsto pirkėjo (o banko kaip mokėtojo) negavau laukiamų pinigų ir patyriau finansinių nuostolių.
Šiaulių bankas
2020-11-16 10:35:58 IP 2i24uipd
Atsakyti
jonas 2020-11-14 00:45:28
Sveiki kodel per Trustly sistemą nebera siauliu banko ?
Laba diena, gerb. Jonai,

apgailestaujame, tačiau dėl tam tikrų pasikeitimų, šiuo metu nėra galimybės atsiskaityti per Šiaulių banką Trustly sistemoje. Bendradarbiaujame su minėta sistema, kad ateityje tokia galimybe klientai vėl galėtų naudotis.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki kodel per Trustly sistemą nebera siauliu banko ?
Šiaulių bankas
2020-11-09 13:06:37 IP 2i24uipd
Atsakyti
Laura 2020-11-09 11:34:02
Lapkričio 4d man is anglijos issiunte pinigus, iki siol negavau zinutes su kodeu kad juos haliu pasiimti, kaip taip gali but???
Laba diena, gerb. Laura,

kviečiame susisiekti su Šiaulių banku telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų problemą ir Jums pagelbėti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Lapkričio 4d man is anglijos issiunte pinigus, iki siol negavau zinutes su kodeu kad juos haliu pasiimti, kaip taip gali but???
Šiaulių bankas
2020-11-03 12:52:35 IP 2i24uipd
Atsakyti
Larina 2020-11-02 20:41:04
Noriu paklaust, issiunte pinigus penktadieni 2020.10.30 zmogui i swedbanka ir iki dabar negavo, del ko tai gali but?
Laba diena, gerb. Larina,

kadangi š. m. lapkričio 2 - a diena - nedarbo diena, todėl paprasti SEPA ir tarptautiniai pervedimai į kitus bankus pateikti 2020 m. spalio 30 d. po 16 val., bus vykdomi kitą artimiausią visų bankų darbo dieną - š. m. lapkričio 3 d.

Kilus papildomų klausimų, kviečiame skambinti tel. 1813.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Šiaulių bankas
2020-11-03 12:43:50 IP 2i24uipd
Atsakyti
Laura 2020-10-30 18:12:31
Noriu labai padėkoti Tauragės skyriaus mergaitėms, Jolantai Trakšelei ir Eglei Bučinskienei, už malonų aptarnavimą. Padėjo išspresti greitai nemaloniai susiklosčiusę situacija.
Laba diena, gerb. Laura,

dirbame dėl savo klientų, todėl įsiklausyti į kliento poreikius - svarbiausias mūsų tikslas. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Noriu paklaust, issiunte pinigus penktadieni 2020.10.30 zmogui i swedbanka ir iki dabar negavo, del ko tai gali but?
Atsakyti
Noriu labai padėkoti Tauragės skyriaus mergaitėms, Jolantai Trakšelei ir Eglei Bučinskienei, už malonų aptarnavimą. Padėjo išspresti greitai nemaloniai susiklosčiusę situacija.
Šiaulių bankas
2020-10-29 17:34:32 IP 2i24v8a8
Atsakyti
BRONIUS 2020-10-27 19:27:14
Šiandien, tai spalio mėn. 27d.apie 18, 30 val. norėjau susimokėti mokesčius per internetinę bankininkystę, bet neleido prisijungti, visada budavo gerai. Rašo, kad vartotojas neturi Smart - ID paskyros, tai kur ji pasidėjo, ar anksčiau jos nereikėjo? Aš prašau man padėti, kad galėčiau naudotis Jūsų paslaugomis.
Laba diena, gerb. Broniau,

informuojame, kad jungiantis prie interneto banko pasikeitė prisijungimo priemonių nustatymo prioritetas. Jeigu visuomet jungėtės su PIN kodų kortele, prašome atkreipti dėmesį ir jungiantis prie interneto banko pasirinkti būtent šią prisijungimo priemonę, o ne SMART-ID.

Nepavykus prisijungti, mielai Jums pagelbėsime paskambinus tel. 1813.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiandien, tai spalio mėn. 27d.apie 18, 30 val. norėjau susimokėti mokesčius per internetinę bankininkystę, bet neleido prisijungti, visada budavo gerai. Rašo, kad vartotojas neturi Smart - ID paskyros, tai kur ji pasidėjo, ar anksčiau jos nereikėjo? Aš prašau man padėti, kad galėčiau naudotis Jūsų paslaugomis.
Šiaulių bankas
2020-10-27 13:57:44 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Skersas 2020-10-25 15:30:36
For the past few months I was checking and trying to transfer some funds to my paypal account using trustly, but the problem both exists and makes no sense, because when i open the trustly page, below the "Add funds from these banks" there's Šiaulių Bankas, BUT when i log in, there's no such thing as Šiaulių Bankas as an option. Luminor | DNB, SEB and Swedbank are the only options. And yes, for the past few months there's a big fat 0.00 in my paypal account cause of this garbage.
Dear Client,

please contact Šiaulių bankas by e-mail: kc@sb.lt (providing all information and screenshots) that we can more precisely find out Your problem and help You.

Yours-
Šiaulių bankas
Atsakyti
For the past few months I was checking and trying to transfer some funds to my paypal account using trustly, but the problem both exists and makes no sense, because when i open the trustly page, below the "Add funds from these banks" there's Šiaulių Bankas, BUT when i log in, there's no such thing as Šiaulių Bankas as an option. Luminor | DNB, SEB and Swedbank are the only options. And yes, for the past few months there's a big fat 0.00 in my paypal account cause of this garbage.
Šiaulių bankas
2020-10-12 16:54:37 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Emilija 2020-10-11 15:28:52
Esu pasipiktinusi, kad jūsų bankomate galima tik du kartus suklysti vedant pin kodą. Visuose bankuose kitaip, visose sistemose vesti pin kodą galima tris kartus. Kodėl jūs išskirtiniai ir pas jus po dviejų kartu neteisingo vedimo blokuojama kortelė? Turėjau eit į banką išsiimti savo pinigų, tas man kainavo 3 eurus, 5 eurai kortelė nauja. Man atrodo norite iš žmonių pasipelnyti.
Laba diena,

informuojame, kad renkant PIN kodą bankomate, leidžiama suklysti 2 kartus. Suklydus 3-ąjį kartą, mokėjimo kortelė sulaikoma bankomate. Kad galėtume atsakyti, kada ir kiek kartų neteisingai suvedėte PIN kodą, kviečiame kreiptis tel. 1813.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Esu pasipiktinusi, kad jūsų bankomate galima tik du kartus suklysti vedant pin kodą. Visuose bankuose kitaip, visose sistemose vesti pin kodą galima tris kartus. Kodėl jūs išskirtiniai ir pas jus po dviejų kartu neteisingo vedimo blokuojama kortelė? Turėjau eit į banką išsiimti savo pinigų, tas man kainavo 3 eurus, 5 eurai kortelė nauja. Man atrodo norite iš žmonių pasipelnyti.
Šiaulių bankas
2020-10-07 10:17:47 IP 2i24uipd
Atsakyti
Sonata 2020-10-06 09:20:22
Šiandien turėjau blogiausią klientų aptarnavimo patirtį. Pirmiausia atėjome į Šiaulių Banką kur dirbo viena darbuotoją, o už durų girdėjosi bent keturios darbuotojos geriančios kavą ir labai šūkaujančios. Tėtis ėjo į Šiaulių Banką jau antrą kartą per dieną nes pirmą kartą jam nesugebėjo sutvarkyti Smart ID kadangi bankas neturi WIFI savo klientams. Šį kartą atėjau su tėčiu, kad galėčiau pasidalinti savo telefono mobilia data, šį kart mums buvo pasakyta, kad darbuotoja nėra smart id specialiste ir nežino kaip ištrinti seną ID ir sukurti naują. Nors preita darbuotoja buvo sakiusi, kad kai turėsime wifi galės šitą dalyką sutvarkyti. Šiaulių Banko Telšių filialias nesugeba padėti senam žmogui, ką daryti kai nei mano tėtis nei banko darbuotoja nėra Smart ID specialistai??? Tikriausiai išeitis persirašyti į kitą banką, nes Swedbanke tokie dalykai sutvarkomi ir su klientu elgiamasi kaip su žmogum.
Laba diena, gerb. Sonata,

dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių ir informuojame, kad Jūsų atsiliepimą perdavėme atsakingiems Banko vadovams.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiandien turėjau blogiausią klientų aptarnavimo patirtį. Pirmiausia atėjome į Šiaulių Banką kur dirbo viena darbuotoją, o už durų girdėjosi bent keturios darbuotojos geriančios kavą ir labai šūkaujančios. Tėtis ėjo į Šiaulių Banką jau antrą kartą per dieną nes pirmą kartą jam nesugebėjo sutvarkyti Smart ID kadangi bankas neturi WIFI savo klientams. Šį kartą atėjau su tėčiu, kad galėčiau pasidalinti savo telefono mobilia data, šį kart mums buvo pasakyta, kad darbuotoja nėra smart id specialiste ir nežino kaip ištrinti seną ID ir sukurti naują. Nors preita darbuotoja buvo sakiusi, kad kai turėsime wifi galės šitą dalyką sutvarkyti. Šiaulių Banko Telšių filialias nesugeba padėti senam žmogui, ką daryti kai nei mano tėtis nei banko darbuotoja nėra Smart ID specialistai??? Tikriausiai išeitis persirašyti į kitą banką, nes Swedbanke tokie dalykai sutvarkomi ir su klientu elgiamasi kaip su žmogum.
Atsakyti
Šiaulių bankas 2020-09-18 16:07:09
Laba diena,

informuojame, jog bankomatui neišdavus piniginių lėšų, klientas turi užpildyti pretenziją, kurios, kaip skelbiama viešajame Šiaulių banko puslapyje, išnagrinėjamos ne vėliau kaip per 15 d.d. Norime pažymėti, jog kiekvienas atvejis yra individualus ir Bankas, išsiaiškinęs visas situacijos aplinkybes, klientą informuoja nedelsiant, nelaukiant 15 d.d. termino. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir tikimės, jog artimiausiu metu sulauksite atsakymo iš atsakingų Banko darbuotojų.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Kokia dar pagarba ka daryt nevalgius jau 5dienos batona grauž iš pagarbos bankui ar eit valkatataut fui
Šiaulių bankas
2020-09-28 16:27:57 IP 2i24uipd
Atsakyti
Arvydas 2020-09-25 12:12:56
Labai prastas bankas ir aptarnavimas, darbuotojos pačios nesupranta ką daro. Užpildome įmonės pažinimo anketą, gaištam laiką. Po kelių dienų užsakom kortelę, leidžia užsakyti, gamina, praneša jau ateikit. Ateinam, jau beveik išduoda ir šast aiškina, kad per internetinę bankininkystę mes turėjome gauti pranešimą, kad sąskaitos bus uždarytos. Aišku mes pirmą kartą girdim ir matom tokią informaciją. Paskambinus į banką dėl sąskaitų uždarymo pradedama aiškinti, kad informacija siunčiama tik paprastu paštu ir bus dar tik išsiųsta kažkada. Ir skubiai bando baigti pokalbį (taip kokius tris kartus) nes jinai pati nusprendė, kad jau klausimų neturim. Paskui perskambina (matyt susipratusi, kad XXI a.) ir sako išsiųsim el.paštu. Tragiška, neinformatyvu, kažkoks kvailinimas klientų ir jų laiko gaišinimas, paprasčiausiai gaila. Pretenzija parašyta.
Laba diena,

apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Labai prastas bankas ir aptarnavimas, darbuotojos pačios nesupranta ką daro. Užpildome įmonės pažinimo anketą, gaištam laiką. Po kelių dienų užsakom kortelę, leidžia užsakyti, gamina, praneša jau ateikit. Ateinam, jau beveik išduoda ir šast aiškina, kad per internetinę bankininkystę mes turėjome gauti pranešimą, kad sąskaitos bus uždarytos. Aišku mes pirmą kartą girdim ir matom tokią informaciją. Paskambinus į banką dėl sąskaitų uždarymo pradedama aiškinti, kad informacija siunčiama tik paprastu paštu ir bus dar tik išsiųsta kažkada. Ir skubiai bando baigti pokalbį (taip kokius tris kartus) nes jinai pati nusprendė, kad jau klausimų neturim. Paskui perskambina (matyt susipratusi, kad XXI a.) ir sako išsiųsim el.paštu. Tragiška, neinformatyvu, kažkoks kvailinimas klientų ir jų laiko gaišinimas, paprasčiausiai gaila. Pretenzija parašyta.
Šiaulių bankas
2020-09-18 16:07:09 IP 2i24v8a8
Atsakyti
vardenis 2020-09-16 08:42:06
Sveiki. Susiduriau su tokia situacija nueinam su vaiku i bankomata issiimti pinigu, nera didele suma, bet vienisai mamai tai nemazi 230 euru. bankomatas atrodo skaiciuoja ir laukiam ir ka sau manot bankomatas issijungia ismeta error zenkla, rodo kraunasi aparatas isijungia ir islenda lapelis kad 230 mums isduoti, o mes su vaiku stovim be pinigu. Skambinom i banka nelabai maloni panele pasake laukit 15 dienu, o kur man dingti ta 15 dienu be pinigu. Kazkokios durnystes kaip man paaiskinti vaikams ir mokesciams kad bankas liepia laukti 15 dienu??? praejo 5 dienos jokiu ziniu vis laukiam, gal kam teko susidurti su tokia situacija, kas uz tai atsako ?
Laba diena,

informuojame, jog bankomatui neišdavus piniginių lėšų, klientas turi užpildyti pretenziją, kurios, kaip skelbiama viešajame Šiaulių banko puslapyje, išnagrinėjamos ne vėliau kaip per 15 d.d. Norime pažymėti, jog kiekvienas atvejis yra individualus ir Bankas, išsiaiškinęs visas situacijos aplinkybes, klientą informuoja nedelsiant, nelaukiant 15 d.d. termino. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir tikimės, jog artimiausiu metu sulauksite atsakymo iš atsakingų Banko darbuotojų.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki. Susiduriau su tokia situacija nueinam su vaiku i bankomata issiimti pinigu, nera didele suma, bet vienisai mamai tai nemazi 230 euru. bankomatas atrodo skaiciuoja ir laukiam ir ka sau manot bankomatas issijungia ismeta error zenkla, rodo kraunasi aparatas isijungia ir islenda lapelis kad 230 mums isduoti, o mes su vaiku stovim be pinigu. Skambinom i banka nelabai maloni panele pasake laukit 15 dienu, o kur man dingti ta 15 dienu be pinigu. Kazkokios durnystes kaip man paaiskinti vaikams ir mokesciams kad bankas liepia laukti 15 dienu??? praejo 5 dienos jokiu ziniu vis laukiam, gal kam teko susidurti su tokia situacija, kas uz tai atsako ?
Atsakyti
Sveiki, ačiū už operatyvumą, Šiaulių banke vėl galima užsakymus apmokėti per TRUSTLY sistemą.Ačiū
Pagarbiai
Šiaulių bankas
2020-08-26 13:07:32 IP 2i24uipd
Atsakyti
Genovaitė 2020-08-24 13:55:51
Turiu sąskaitą Šiaulių banke. Kodėl per Trustly sistemą negaliu padaryti tarptautinių pavedimų su Lenkija? Lenkija gal jau teroristinių šalių sąraše? Tiesa, anksčiau irgi buvo visokių nesąmonių su tais pavedimais, bandžiau aiškintis banke, nepadėjo.. Atsiskaitymus už mane kol kas apmoka dukra per Swedbank, ten jokių problemų.
Laba diena, gerb. Genovaite,

kviečiame susisiekti su Šiaulių banku telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų problemą ir Jums pagelbėti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Turiu sąskaitą Šiaulių banke. Kodėl per Trustly sistemą negaliu padaryti tarptautinių pavedimų su Lenkija? Lenkija gal jau teroristinių šalių sąraše? Tiesa, anksčiau irgi buvo visokių nesąmonių su tais pavedimais, bandžiau aiškintis banke, nepadėjo.. Atsiskaitymus už mane kol kas apmoka dukra per Swedbank, ten jokių problemų.
Šiaulių bankas
2020-08-14 11:50:28 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Matas 2020-08-12 18:51:34
Bankas pačio žemiausio lygio. Tris kartus bandžiau su Jumis turėti reikalų ir nei vieną kartą nepavyko. Pirmas kartas dėl paskolos Jūsų banke nuplaukė, nes vadybininkė taip ir nepaskyrė vizito. Antrą kartą atidarinėjau įmonės sąskaitą, eilinį kartą vėl vadybos klaidos, galvojau trečias kartas nemeluos, bandžiau atidaryti įmonės sąskaitą, paskambinau į klientų skyrių pasiklausti ar reikia registruotis, sako NE. Nuvykau niekas nenori priimti, nes neesu užsiregistravęs... Atsinešiau dokumentus kurių sakė, kad reikės iš info centro, vėl kažko trūksta... Užpildžiau anketa, vadybininkė nieko neatrašo ir nepatikrina, liepia atnešti pasirašyta ranka. Kokiam akmens amžiuje Jūs gyvenate, kam skirti el. parašai ir t.t.? Swebank sąskaitą atidariau per 30min. Žodžiu, komunikacijos nulis, aptarnavimas tragiškas. Galite net neatrašyti į mano komentarą, vistiek suklysite...
Laba diena, gerb. Matai,

dėkojame Jums už pateiktus pastebėjimus bei apgailestaujame, jeigu aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Kviečiame susisiekti su Banku telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Bankas pačio žemiausio lygio. Tris kartus bandžiau su Jumis turėti reikalų ir nei vieną kartą nepavyko. Pirmas kartas dėl paskolos Jūsų banke nuplaukė, nes vadybininkė taip ir nepaskyrė vizito. Antrą kartą atidarinėjau įmonės sąskaitą, eilinį kartą vėl vadybos klaidos, galvojau trečias kartas nemeluos, bandžiau atidaryti įmonės sąskaitą, paskambinau į klientų skyrių pasiklausti ar reikia registruotis, sako NE. Nuvykau niekas nenori priimti, nes neesu užsiregistravęs... Atsinešiau dokumentus kurių sakė, kad reikės iš info centro, vėl kažko trūksta... Užpildžiau anketa, vadybininkė nieko neatrašo ir nepatikrina, liepia atnešti pasirašyta ranka. Kokiam akmens amžiuje Jūs gyvenate, kam skirti el. parašai ir t.t.? Swebank sąskaitą atidariau per 30min. Žodžiu, komunikacijos nulis, aptarnavimas tragiškas. Galite net neatrašyti į mano komentarą, vistiek suklysite...
Šiaulių bankas
2020-08-03 11:06:05 IP 2i24uipd
Atsakyti
Armandas 2020-07-31 10:17:38
Blogiausias bankas kuri esu tyrėjas, iš pirmo karto neina prisijungti per naršyklę, o per apps net nera smart id prisijungimo,... šiandien paskambinu i aptarnavimo skyriu, net nesiklauso iki galo ka noriu pasakyti, padeda rageli. Tai kam tokie yra reikalingi, jei tai bobai su kuria kalbėjau menstruacijos tai tegul net nedirba sito darbo.... Mano reitingas 2 /10. WORST BANK EVER!!!!!!
Laba diena, gerb. Armandai,

apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Dėkojame Jums už pateiktus pastebėjimus. Kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją bei priežastis, kodėl Jums nepavyksta prisijungti prie interneto banko.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Blogiausias bankas kuri esu tyrėjas, iš pirmo karto neina prisijungti per naršyklę, o per apps net nera smart id prisijungimo,... šiandien paskambinu i aptarnavimo skyriu, net nesiklauso iki galo ka noriu pasakyti, padeda rageli. Tai kam tokie yra reikalingi, jei tai bobai su kuria kalbėjau menstruacijos tai tegul net nedirba sito darbo.... Mano reitingas 2 /10. WORST BANK EVER!!!!!!
Šiaulių bankas
2020-07-28 16:54:40 IP 2i24uipd
Atsakyti
eduard 2020-07-26 15:46:29
This bank has blocked the entrance to the Internet bank because they have a new rule. I am abroad, I need to make payments immidiatly but I cannot, because the entrance to the Internet bank is closed.
Someone also transferred money to my account and I cannot check whether the money was sent came to my account or not. This is the worst bank. You cannot trust This bank.

Этот банк заблокировал вход в интернет банк потому что у них какое то новое правило. Я за границей, мне срочно нужно делать платежи и я не могу, потому что вход в интернет банк закрыт.
Так же на мой счет перечислили деньги и я не могу проверить пришли мне деньги или нет. Это худший банк. Этому банку нельзя верить.
Dear Eduard,

please contact Šiaulių bankas by phone 1813 (call from abroad, tel. +370 37 301 337) or e-mail: kc@sb.lt that we can more precisely find out Your problem and help You.

Yours-
Šiaulių bankas
Atsakyti
This bank has blocked the entrance to the Internet bank because they have a new rule. I am abroad, I need to make payments immidiatly but I cannot, because the entrance to the Internet bank is closed.
Someone also transferred money to my account and I cannot check whether the money was sent came to my account or not. This is the worst bank. You cannot trust This bank.

Этот банк заблокировал вход в интернет банк потому что у них какое то новое правило. Я за границей, мне срочно нужно делать платежи и я не могу, потому что вход в интернет банк закрыт.
Так же на мой счет перечислили деньги и я не могу проверить пришли мне деньги или нет. Это худший банк. Этому банку нельзя верить.
Šiaulių bankas
2020-07-22 08:09:27 IP 2i24uipd
Atsakyti
Saulius 2020-07-21 18:53:54
Laba diena,
Susidūriau su problema. Jau nuo 2020-07-18 ir iki šiandien 2020-07-21 bandau įsidėti pinigų iš savo Šiaulių banko sąskaitos į savo Paypal sąskaitą naudojant Trustly, bet kaskart neleidžia to padaryti ir rašo "Įvyko nežinoma klaida. Mūsų pagalbos skyrius buvo apie tai informuotas. Prašome pabandyti dar kartą po kelių valandų." Ir taip jau vos ne penkias dienas. Norėčiau sužinoti ar ilgai dar teks laukti kol problema bus išspręsta? Kokios to priežastys?
Laba diena, gerb. Sauliau,

kviečiame susisiekti su Šiaulių banku telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų problemą ir Jums pagelbėti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Laba diena,
Susidūriau su problema. Jau nuo 2020-07-18 ir iki šiandien 2020-07-21 bandau įsidėti pinigų iš savo Šiaulių banko sąskaitos į savo Paypal sąskaitą naudojant Trustly, bet kaskart neleidžia to padaryti ir rašo "Įvyko nežinoma klaida. Mūsų pagalbos skyrius buvo apie tai informuotas. Prašome pabandyti dar kartą po kelių valandų." Ir taip jau vos ne penkias dienas. Norėčiau sužinoti ar ilgai dar teks laukti kol problema bus išspręsta? Kokios to priežastys?
Šiaulių bankas
2020-07-09 11:53:44 IP 2i24uipd
Atsakyti
Giedrė 2020-07-08 13:41:56
Aptarnavimas tragedija
Laba diena,

dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume tiksliau išsiaiškinti situaciją.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Šiaulių bankas
2020-07-09 11:44:31 IP 2i24uipd
Atsakyti
Laikinas svecias 2020-07-08 17:14:23
Siandien liepis 8 diena apie 15-16 val dienos metu uzejau i banka pasiteirauti del paskolos. Kantriai laukiau kol nepasake ko norit rekdama per kita zmogu kuris sedejo pas ja pasake ko norit as uztruksiu sakykit kas domina paklausiau klausimo atsake poto norejau dar paklausti sekancio klausima tai pasake as nereksiu per atstuma ir nekalbesiu pamaciau, kad neturi nei kulturos nei kantrybes taip su klientais elgtis. Netik uzsidedat sau minusa, bet ir prarandat klienta kuris galbut jum uzdirbtu pinigus. Zmogus neaptarnaves manes buvo tamsiais plaukais moteris atsakinga uz paskolas (busto paskolas) baisu.
Laba diena,

dėkojame Jums už pateiktus pastebėjimus, kurie yra perduoti atsakingiems Banko vadovams. Apgailestaujame, jeigu aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Laikinas svecias
2020-07-08 17:15:47 IP 28ma3gr5
Atsakyti
Laikinas svecias 2020-07-08 17:14:23
Siandien liepis 8 diena apie 15-16 val dienos metu uzejau i banka pasiteirauti del paskolos. Kantriai laukiau kol nepasake ko norit rekdama per kita zmogu kuris sedejo pas ja pasake ko norit as uztruksiu sakykit kas domina paklausiau klausimo atsake poto norejau dar paklausti sekancio klausima tai pasake as nereksiu per atstuma ir nekalbesiu pamaciau, kad neturi nei kulturos nei kantrybes taip su klientais elgtis. Netik uzsidedat sau minusa, bet ir prarandat klienta kuris galbut jum uzdirbtu pinigus. Zmogus neaptarnaves manes buvo tamsiais plaukais moteris atsakinga uz paskolas (busto paskolas) baisu.
Tai buvo Panevezio filiale.
Laikinas svecias
2020-07-08 17:14:23 IP 28ma3gr5
Atsakyti
Siandien liepis 8 diena apie 15-16 val dienos metu uzejau i banka pasiteirauti del paskolos. Kantriai laukiau kol nepasake ko norit rekdama per kita zmogu kuris sedejo pas ja pasake ko norit as uztruksiu sakykit kas domina paklausiau klausimo atsake poto norejau dar paklausti sekancio klausima tai pasake as nereksiu per atstuma ir nekalbesiu pamaciau, kad neturi nei kulturos nei kantrybes taip su klientais elgtis. Netik uzsidedat sau minusa, bet ir prarandat klienta kuris galbut jum uzdirbtu pinigus. Zmogus neaptarnaves manes buvo tamsiais plaukais moteris atsakinga uz paskolas (busto paskolas) baisu.
Atsakyti
Aptarnavimas tragedija
Šiaulių bankas
2020-06-17 10:04:19 IP 2i24uipd
Atsakyti
N 2020-06-15 15:46:15
Labai prastas aptarnavimas
Laba diena,

apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių. Dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume tiksliau išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas
Šiaulių bankas
2020-05-29 16:48:38 IP 2i24uipd
Atsakyti
Eg 2020-05-24 19:44:39
Be perspėjimo uždare sąskaita, pinigai ne aišku kur, rašysime skaudą i LB dėl šio banko veiksmu.
Laba diena,

kaip ir minėjome ankstesniame komentare, Bankas vadovaujasi LR Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu bei Banke nustatytomis tvarkomis, kurios neprieštarauja galiojantiems įstatymams.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Be perspėjimo uždare sąskaita, pinigai ne aišku kur, rašysime skaudą i LB dėl šio banko veiksmu.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Vėžių g. 10-1, LT-00186 Palanga.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Noviti
Su valstybės parama paskola verslui 0,35-7% metams

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ skolina verslui, kuriam pinigų reikia apyvartinėms lėšoms arba verslo plėtrai. Kai pateiksite paraišką, sprendimą dėl paskolos gausite per vieną darbo dieną. Su valstybės parama dabar verslo paskola už ne daugiau nei 7% palūkanų per metus. GAUKITE FINANSAVIMĄ BE ŽVAIGŽDUČIŲ. Atveriame galimybes...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!
Kredito unija "Litas"
LITAS - būsto bei verslo paskolos

Adresas: Taikos pr. 21B, LT-50210 Kaunas.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; tarpininkavimas.
Kredito unija LITAS (iki 2018.12.21 pavadinimas Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unija), tai kooperatiniais pagrindais sukurta finansinė institucija, teikianti paslaugas tik savo nariams. 2010 m. kovo 10 d. Lietuvos bankas Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unijai suteikė licenciją, kurios Nr. 72. Unijos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu
Teleodontologija – rūpinkitės sveikata nuotoliniu būdu 01-13 11:15
Didžiausias Lietuvoje odontologijos klinikų tinklas siūlo pacientams konsultuotis virtualiai. CLINIC|DPC marketingo vadovė Paulina Šlėvė sako, jog nuotolinis konsultavimo būdas leidžia...
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas
Labiausiai augusių 2020 metais įmonių sąrašas 01-11 09:32
Rekvizitai.lt skelbia labiausiai augusių įmonių (AB, UAB, MB, IĮ) sąrašą. Skaičiuojamas 2020.01.01 - 2020.12.31 darbuotojų skaičiaus prieaugis. 1. UAB "Barbora" +795 2. UAB "Biuro" +487 3...
Lietuva perdavė Nyderlandams vadovavimą NATO laivų grupei
Lietuva perdavė Nyderlandams vadovavimą NATO laivų grupei 01-17 17:32
Lietuvos kariuomenės Karinių jūrų pajėgų karininkas komandoras Audrius Venckūnas perdavė NATO Nuolatinės parengties priešmininių laivų I-os grupės vadovavimą Nyderlandų karališkojo karo laivyno...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Facebook 251,36 +2,33%
Western Digital 51,21 +1,67%
Western Union 21,93 +1,25%
Keurig Dr Pepper 31,86 +1,01%
ConocoPhillips 45,12 -5,74%
Macy's 13,01 -6,13%
Citigroup 64,23 -6,93%
Wells Fargo 32,04 -7,80%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,31 -1,19%
Anglis 62,82 +7,57%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Vištiena 1,70 +13,33%
Apelsinai 0,65 +6,56%
Auksas 1866,30 -1,79%
Nafta 52,36 -2,26%
Varis 7068,91 +5,29%