VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Šiaulių bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Šiaulių bankas

Atsiliepimai apie Šiaulių bankas, AB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Šiaulių bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Šiaulių bankas
2021-07-30 12:54:40 IP 5cf24g61
Atsakyti
Aleksandras 2021-07-29 16:30:53
Apgavikei, preskaicioja delspinigus is ouro ir grazint nenori.tikrinkit uz ka just atskaicioja
Laba diena, gerb. Aleksandrai,

siekiant Jus tinkamai identifikuoti ir detaliau išsiaiškinti situaciją, prašome Jums patogiu metu Banko darbo valandomis susisiekti su Banku tel. 1813 arba +370 37 301 337 (skambinant iš užsienio).

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Apgavikei, preskaicioja delspinigus is ouro ir grazint nenori.tikrinkit uz ka just atskaicioja
Šiaulių bankas
2021-07-21 09:21:44 IP 5cf24g61
Atsakyti
Jolanta 2021-07-20 10:21:19
Šiaulių banko labai prasta internetinė bankininkystė..neįmanoma prisijungti.Neatsiunčia žinučių, stringa, vėluoja, taip ir lieki neprisijungęs kai labai reikia.Skambini į banka o tave norint indefikuoti vel siunčia zinute, o jos gali laukti ir laukti bet neatsiunčia..dienos bėgyje sukrenta tau visos.
Baisu kai tu turi daryti pavedimą o prisijungti negali ir tai pastoviai.
Laba diena, gerb. Jolanta,

informuojame, kad sistemoje buvo atlikti pakeitimai, maloniai prašome pabandyti prisijungti ir / ar atlikti norimą operaciją.

Papildomai rekomenduojame susikurti Smart-ID paskyrą ir naudotis šia tapatybės patvirtinimo priemone. Daugiau informacijos galite rasti: https://sb.lt/lt/privatiems/kasdieniai/e-bankininkyste/sb-linija/smart-id.

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiaulių banko labai prasta internetinė bankininkystė..neįmanoma prisijungti.Neatsiunčia žinučių, stringa, vėluoja, taip ir lieki neprisijungęs kai labai reikia.Skambini į banka o tave norint indefikuoti vel siunčia zinute, o jos gali laukti ir laukti bet neatsiunčia..dienos bėgyje sukrenta tau visos.
Baisu kai tu turi daryti pavedimą o prisijungti negali ir tai pastoviai.
Šiaulių bankas
2021-07-12 13:51:30 IP 5cf24g61
Atsakyti
Alma 2021-07-09 10:36:46
Atsidariau dvi sąskaitas šiame banke, juridinio ir fizinio asmens, tačiau ar ilgai jame ištversiu nežinau... Neįmanoma naudotis internetine bankininkyste, tiesiog pastovus nervų gadinimas. Surenki skaičių dešimtimis tas surinktas skaičius virsta tūkstantine suma, gali tą procesą kartoti kiek nori kartų, niekas nesikeičia. Arba noriu sumokėti mokesčius kaip fizinis asmuo, tačiau krenta juridinės įmonės sąskaita ir nieko negaliu pakeisti. Parašiau laišką "radau klaidą", tačiau jokio pokyčio. Darykite ką nors kol visi klientai neišsilakstė.
Laba diena, gerb. Alma,

dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame.

Informuojame, kad norint jog automatiškai nebūtų pakeičiamas sumos formatas, prisijungus prie interneto banko Jums yra reikalinga atlikti pakeitimus. Prisijungus meniu juostoje pasirinkite "Nustatymai" -> "Aplinka" ir punkte "Sumos formatas" pakoreguokite duomenis - pasirinkite 4 (ketvirtą) nuo viršaus pasirinkimo variantą ir išsaugokite atliktus pakeitimus.

Taip pat pažymime, kad atliekant mokėjimą, paspaudus ant sąskaitos numerio laukelio, reikalinga pasirinkti sąskaitą, iš kurios vykdysite mokėjimą.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Atsidariau dvi sąskaitas šiame banke, juridinio ir fizinio asmens, tačiau ar ilgai jame ištversiu nežinau... Neįmanoma naudotis internetine bankininkyste, tiesiog pastovus nervų gadinimas. Surenki skaičių dešimtimis tas surinktas skaičius virsta tūkstantine suma, gali tą procesą kartoti kiek nori kartų, niekas nesikeičia. Arba noriu sumokėti mokesčius kaip fizinis asmuo, tačiau krenta juridinės įmonės sąskaita ir nieko negaliu pakeisti. Parašiau laišką "radau klaidą", tačiau jokio pokyčio. Darykite ką nors kol visi klientai neišsilakstė.
Šiaulių bankas
2021-07-08 17:07:11 IP 5cf24g61
Atsakyti
Remigijus 2021-07-08 12:41:43
Kaunas, pr. centre "Savas" iš aptarnavimo kultūros susidaro nuomonė, kad dirba šlavėjos arba melžėjos, baisu... toks vaizdas, kad išsilavinimas dvi klasės ir trys koridoriai.
Laba diena, gerb. Remigijau,

apgailestaujame, jei aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių ir informuojame, kad Jūsų atsiliepimą perdavėme atsakingiems Banko vadovams.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Kaunas, pr. centre "Savas" iš aptarnavimo kultūros susidaro nuomonė, kad dirba šlavėjos arba melžėjos, baisu... toks vaizdas, kad išsilavinimas dvi klasės ir trys koridoriai.
Šiaulių bankas
2021-06-30 15:08:26 IP 5cf24g61
Atsakyti
Modestas R 2021-06-30 13:15:33
Sveiki, kadangi skambinimas i banka lyg i karine bustine, tai paklausiu cia? Kaip susisiekti paprastam zmogui del hipotekos panaikinimo?
Laba diena, gerb. Modestai,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų nurodytą situaciją bei pagelbėti dėl hipotekos panaikinimo.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki, kadangi skambinimas i banka lyg i karine bustine, tai paklausiu cia? Kaip susisiekti paprastam zmogui del hipotekos panaikinimo?
Šiaulių bankas
2021-06-02 08:39:17 IP 5cf24g61
Atsakyti
Ramute Mikelioniene 2021-06-01 17:13:00
Laba diena.Noriu atsiprasyti uz 05.31 d.komentara.Buvau sudetingoje finansineje situacijoje, todel ir prasiverze neigiamos emocijos.Siandiena p.Kristina savo gerasirdiskumu, maloniu bendravimu vel suteike gyvenimisko dziaugsmo.Tai labai geranoriska, aukstos bendravimo kulturos, kompetetinga specialiste, tikra savo srities zinove.ko vadovai turetu didziuotis turedami tokius puikius specialistus.Nuosidziai dekoju uz pagalba mielai Kristinai ir linkiu jai visokeriopos sekmes.Pagarbiai R.Mikelioniene
Laba diena, gerb. Ramute,

džiaugiamės, jog aptarnavimas Šiaulių banke pateisina Jūsų lūkesčius. Dėkojame už teigiamą grįžtamąjį ryšį ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.

Jūsų
Šiaulių bankas
Ramute Mikelioniene
2021-06-01 17:13:00 IP 2i583unj
Atsakyti
Laba diena.Noriu atsiprasyti uz 05.31 d.komentara.Buvau sudetingoje finansineje situacijoje, todel ir prasiverze neigiamos emocijos.Siandiena p.Kristina savo gerasirdiskumu, maloniu bendravimu vel suteike gyvenimisko dziaugsmo.Tai labai geranoriska, aukstos bendravimo kulturos, kompetetinga specialiste, tikra savo srities zinove.ko vadovai turetu didziuotis turedami tokius puikius specialistus.Nuosidziai dekoju uz pagalba mielai Kristinai ir linkiu jai visokeriopos sekmes.Pagarbiai R.Mikelioniene
Šiaulių bankas
2021-05-31 15:12:16 IP 5cf24g61
Atsakyti
Ramute Mikelioniene 2021-05-31 08:53:40
Laba diena.Noriu pakalausti, kiek gali tyciotis Jusu bankas is seno zmogaus, kai man uzblokuota pensijos saskaita jau puse metu ir as neturiu kaip gyventi Gal norite pasidaryti antireklama, kad senjore mire is bado.Patarkite kur man kreiptis pagalbos i seima ar prezidentura ku geriau
Laba diena, gerb. Ramute,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų nurodytą situaciją bei Jums pagelbėti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Ramute Mikelioniene
2021-05-31 08:53:40 IP 2i583unj
Atsakyti
Laba diena.Noriu pakalausti, kiek gali tyciotis Jusu bankas is seno zmogaus, kai man uzblokuota pensijos saskaita jau puse metu ir as neturiu kaip gyventi Gal norite pasidaryti antireklama, kad senjore mire is bado.Patarkite kur man kreiptis pagalbos i seima ar prezidentura ku geriau
Šiaulių bankas
2021-05-05 16:50:24 IP 5cf24g61
Atsakyti
Eimantas 2021-05-05 09:06:36
Sveiki ponai bankininkai,
Gaunasi labai keista situacija.
Esam ūkininkai, dalyvaujam ūkio modernizavimo projekte. NMA skyrė 50 procentų perkamos technikos kainos. NMA tiesiogiai pinigus sumoka tiekėjui. Likusią sumą bandėme pasiskolinti iš Šiaulių banko. Ūkio stabilumas, pajamos leidžia skolintis kur kas didesnes sumas. Atsakė, kad ne finansuos, nes sumokėta pusė pirkinio kainos nesiskaito kaip ūkininko indėlis. Jeigu NMA pervestų pinigus man, aš sumokėčiau tiekėjui viskas OK, net per gerai, nes savų lėšų įnašas paprastai siekia iki 20 procentų, čia jau būtų sumokėta 50 proc..
Tai paaiškinkit kaip čia gaunasi??? Gal ąš kažko nesuprantu.
Ar taip reikia suprasti Jūsų, ponai bankininkai, gerovės kūrimą, deklaruojamas geriausias finansavimo sąlygas ūkininkams???
Taip banko deklaruojamos vertybės visiškai neatitinka tikrovės.
Labai gaila, kad lietuviškas bankas elgiasi blogiau už skandinaviškus.
Ūkininkas Eimantas
Laba diena, gerb. Eimantai,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų nurodytą situaciją.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki ponai bankininkai,
Gaunasi labai keista situacija.
Esam ūkininkai, dalyvaujam ūkio modernizavimo projekte. NMA skyrė 50 procentų perkamos technikos kainos. NMA tiesiogiai pinigus sumoka tiekėjui. Likusią sumą bandėme pasiskolinti iš Šiaulių banko. Ūkio stabilumas, pajamos leidžia skolintis kur kas didesnes sumas. Atsakė, kad ne finansuos, nes sumokėta pusė pirkinio kainos nesiskaito kaip ūkininko indėlis. Jeigu NMA pervestų pinigus man, aš sumokėčiau tiekėjui viskas OK, net per gerai, nes savų lėšų įnašas paprastai siekia iki 20 procentų, čia jau būtų sumokėta 50 proc..
Tai paaiškinkit kaip čia gaunasi??? Gal ąš kažko nesuprantu.
Ar taip reikia suprasti Jūsų, ponai bankininkai, gerovės kūrimą, deklaruojamas geriausias finansavimo sąlygas ūkininkams???
Taip banko deklaruojamos vertybės visiškai neatitinka tikrovės.
Labai gaila, kad lietuviškas bankas elgiasi blogiau už skandinaviškus.
Ūkininkas Eimantas
Šiaulių bankas
2021-04-28 15:12:37 IP 5cf24g61
Atsakyti
Agnė 2021-04-28 11:23:56
Laba diena,
jau ne vienerius metus esu Jūsų banko klientė, tačiau pastaruoju metu ėmė "gąsdinti" banko paslaugų įkainiai. Mano giliu įsitikinimu, lojaliems klientams turėtų būti taikomi jiems palankūs tarifai. Taip pat labai nepatogus, atimantis daug laiko mokomųjų pavedimų, kurie "nesuvaikšto" pagal nurodytą terminą, atlikimas. Daugybe bereikšmių slaptažodžių apsunkintas prisijungimas. Tai nedžiugina.
O pagirti ir nuoširdžiai padėkoti už profesionaliai atliekamą darbą bei malonų aptarnavimą norėčiau Baisogalos Šiaulių banko klientų aptarnavimo vadybininkei AUDRONEI ŠARAUSKIENEI.
Laba diena, gerb. Agne,

informuojame, kad Banko klientai gali pasirinkti jų poreikius labiausiai atitinkantį paslaugų planą, kuris apima ir kasdienes paslaugas (pvz. kredito pervedimus, kortelės aptarnavimo mokesčius). Daugiau informacijos galite rasti čia: https://sb.lt/lt/privatiems/kasdieniai/planai.

Pažymime, kad mokėjimo nurodymo įvykdymo laikas priklauso nuo mokėjimo tipo, atlikimo laiko ir kitų aplinkybių. Atliekant mokėjimus Lietuvoje bei lėšų gavėjui, kurio Bankas yra prisijungęs prie momentinių mokėjimų sistemos, kviečiame atlikti momentinius mokėjimus, kurių dėka, pinigai gavėją pasiekia per kelias sekundes. Norint atlikti momentinį mokėjimą naudojantis Šiaulių banko interneto banku, meniu punkte pasirinkite „Mokėjimai“ -> „Naujas mokėjimas“, ir lauke „Mokėjimo prioritetas“ pasirinkite „Momentinis“.

Prisijungti prie interneto banko ir tvirtinti operacijas galite naudodami vieną iš Jums patogiausių tapatybės patvirtinimo priemonių. Daugiau informacijos galite rasti: https://sb.lt/lt/privatiems/kasdieniai/e-bankininkyste/sb-linija.

Dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Džiaugiamės, kad Banko darbuotojų aptarnavimo kokybė pateisina Jūsų lūkesčius.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Laba diena,
jau ne vienerius metus esu Jūsų banko klientė, tačiau pastaruoju metu ėmė "gąsdinti" banko paslaugų įkainiai. Mano giliu įsitikinimu, lojaliems klientams turėtų būti taikomi jiems palankūs tarifai. Taip pat labai nepatogus, atimantis daug laiko mokomųjų pavedimų, kurie "nesuvaikšto" pagal nurodytą terminą, atlikimas. Daugybe bereikšmių slaptažodžių apsunkintas prisijungimas. Tai nedžiugina.
O pagirti ir nuoširdžiai padėkoti už profesionaliai atliekamą darbą bei malonų aptarnavimą norėčiau Baisogalos Šiaulių banko klientų aptarnavimo vadybininkei AUDRONEI ŠARAUSKIENEI.
Šiaulių bankas
2021-04-02 12:07:54 IP 2i24uipd
Atsakyti
Nerijus 2021-04-01 21:02:00
Norėčiau padėkoti už puikų ir malonų bendravimą visam Vilniaus Šeimyniškių g. filialui tiek kaip fizinis, tiek kaip juridinis asmuo. Dziaugiamės būdami jūsų klientais.
Laba diena, gerb. Nerijau,

džiaugiamės, jog aptarnavimas Šiaulių banke pateisina Jūsų lūkesčius. Dėkojame už teigiamą grįžtamąjį ryšį ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Norėčiau padėkoti už puikų ir malonų bendravimą visam Vilniaus Šeimyniškių g. filialui tiek kaip fizinis, tiek kaip juridinis asmuo. Dziaugiamės būdami jūsų klientais.
Šiaulių bankas
2021-03-29 12:37:30 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Robertas 2021-03-26 16:04:30
Kažkoks nesusipratimas... Norint atlikti skubiai pavedimą prisijungti prie E bankininkystės neįmanoma išmeta klaidą (jusų sesijos laikas baigėsi).
Nuėjus į Kauno akropolio padalinį penktadienį 14:20 durys užrakintos.
Skambinu klientų aptarnavimo numeriu 1813 niekas neatsiliepia tik leidžia pasirinkti blokuoti kortelę spauskite 1 palikite pranešimą spauskite 2
Skambinu numeriu+37041596106 kuris nurodytas facebook paskyroje, niekas neatsiliepia.
Rašau žinutę per messenger atsakymo nėra...
Bandau registruotis internetu vizitui padalinį iki gruodžio mėnesio neranda nei 1 laisvos vietos.
Klientų aptarnavimas šiame banke neegzistuoja, o ir pinigus laikyti pasidarė nepatikima.
Closing account....
Laba diena, gerb. Robertai,

informuojame, kad viešajame Šiaulių banko interneto puslapyje www.sb.lt buvo skelbiama, jog penktadienį (š.m. kovo 26 d.) Šiaulių banko klientų aptarnavimo skyriai dirbs trumpiau - iki 14:00 val., o Nuotolinio klientų aptarnavimo centras dirbs iki 14:30 val. Kitomis dienomis Bankas dirbs įprastai.

Siekiant tinkamai identifikuoti Jūsų nurodytą problemą ir ją išspręsti, Jūsų kontaktiniai duomenys buvo perduoti atsakingam Banko darbuotojui, tačiau su Jumis susisiekti nepavyko. Kviečiame skambinti tel. 1813 (darbo dienomis 8.00 - 18.00 val., šeštadieniais 9.00 - 13.00 val.)

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.

Pagarbiai-
Šiaulių bankas
Atsakyti
Kažkoks nesusipratimas... Norint atlikti skubiai pavedimą prisijungti prie E bankininkystės neįmanoma išmeta klaidą (jusų sesijos laikas baigėsi).
Nuėjus į Kauno akropolio padalinį penktadienį 14:20 durys užrakintos.
Skambinu klientų aptarnavimo numeriu 1813 niekas neatsiliepia tik leidžia pasirinkti blokuoti kortelę spauskite 1 palikite pranešimą spauskite 2
Skambinu numeriu+37041596106 kuris nurodytas facebook paskyroje, niekas neatsiliepia.
Rašau žinutę per messenger atsakymo nėra...
Bandau registruotis internetu vizitui padalinį iki gruodžio mėnesio neranda nei 1 laisvos vietos.
Klientų aptarnavimas šiame banke neegzistuoja, o ir pinigus laikyti pasidarė nepatikima.
Closing account....
Šiaulių bankas
2021-03-17 16:50:41 IP 2i24uipd
Atsakyti
UAB Egvilė, Eitutė 2021-03-17 14:31:42
Džiugina operatyvi pagalba bet kokiais klausimais. Fantastiškas kolektyvas UTENOS KAC. Ypatingai dėkinga Jovitai - visada pagelbėja atvykus į vietą ar skambinant, atsako į visus klausimus. Malonus, šiltas bendravimas.
Laba diena, gerb. Eitute,

džiaugiamės, jog aptarnavimas Šiaulių banke pateisina Jūsų lūkesčius. Dėkojame už teigiamą grįžtamąjį ryšį ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.

Jūsų
Šiaulių bankas
UAB Egvilė, Eitutė
2021-03-17 14:31:42 IP 2i51avah
Atsakyti
Džiugina operatyvi pagalba bet kokiais klausimais. Fantastiškas kolektyvas UTENOS KAC. Ypatingai dėkinga Jovitai - visada pagelbėja atvykus į vietą ar skambinant, atsako į visus klausimus. Malonus, šiltas bendravimas.
Šiaulių bankas
2021-03-15 14:03:09 IP 2i24uipd
Atsakyti
Klemensas 2021-03-12 15:30:25
Sveiki, prie naujos programėlės negaliu prisijungti naudojantis pin kortele.
Laba diena, gerb. Klemensai,

informuojame, kad prie Šiaulių banko mobiliosios programėlės galima prisijungti tik su „Smart-ID“ arba M. parašu (mobiliuoju parašu). Interneto banko naudotojus, kurie neturi „Smart-ID“ (naudojasi PIN + SMS ar generatoriais), kviečiame iš Google Play ar App Store parduotuvių atsisiųsti į savo išmanųjį įrenginį „Smart - ID“ nemokamą programėlę ir prisijungus per interneto banką su Šiaulių banko išduotomis tapatybės patvirtinimo priemonėmis (PIN + SMS ar generatoriumi) susikurti galimybę naudotis naujos mobiliosios programėlės paslaugomis.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki, prie naujos programėlės negaliu prisijungti naudojantis pin kortele.
Šiaulių bankas
2021-03-12 14:48:05 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Nerijus 2021-03-10 20:59:51
Kodėl neina aciskaityti su jūsų išduota kortele parduotuvėje ir nussimti pinigų aš šiuo metu esu Belgijoje prieš naujus nusemiau Lietuvoje
Laba diena, gerb. Nerijau,

siekiant Jus tinkamai identifikuoti ir suteikti reikiamą informaciją, prašome Jums patogiu metu Banko darbo valandomis susisiekti su Banku tel. 1813 arba +370 37 301 337 (skambinant iš užsienio).

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Kodėl neina aciskaityti su jūsų išduota kortele parduotuvėje ir nussimti pinigų aš šiuo metu esu Belgijoje prieš naujus nusemiau Lietuvoje
Šiaulių bankas
2021-03-09 16:33:51 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Vytautas 2021-03-09 08:42:04
Sveiki
Naudojausi ŠB paslaugomis iki emigracijos, iki 2010 m maždaug. El bankininkystė man buvo naujiena.
Gyvenau Danijoje, paskui 5 metus UK, naudojausi tenykštėmis bankų paslaugomis. Danijoje buvo truputį sunkiau dėl kalbos, UK, su vietiniu TSB banku kaip 2x2. Grįžau, vėl, vedinas patriotizmo (juk vis dar lietuviškas Šiaulių bankas?), grįžau į Jūsų banką... Internetinė bankininkystė kaip buvo akmens amžiaus lygio taip ir likusi. Maždaug 75% funkcijų pagrindiniame meniu yra niekam nereikalingos. Turiu omeny eilinį vartotoją su kasdieniais poreikiais. Kalnas perteklinių dalykų! Dar nė karto nepavyko atlikti kokį nors veiksmą be konsultacijos telefonu. O dabar apie telefoninius reikalus. Išklausyti visą automatinį meniu dalykas normalus, bet kad tiesiog išgirsti specialisto balsą negana suvesti asmens kodą, negana įvesti kodą iš kortelės, bet dar reikia žaibišku greičiu, neišjungiant pokalbio, kas tikrai nėra labai paprasta ypač vyresnio amžiaus žmonėms, suvesti sms gautą kodą! Come on! Ir tik dėl to, kad gautum konsultaciją! Telefone el bankininkystės net nebandau. Ilgiuosi angliško TSB.
Laba diena, gerb. Vytautai,

dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį.

Informuojame, kad siekiame gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl sukūrėme ir nuolat tobuliname naująjį interneto banką, kurį kol kas vadiname BETA versija. Ši versija skirta išbandyti naująjį interneto banką ir nuolat pildomas naujas funkcijas. Maloniai kviečiame išbandyti BETA versiją, kuri galbūt labiau atlieps Jūsų lūkesčius. Norint išbandyti BETA versiją, www.sb.lt paspaudus „Prisijungti“, pasirinkite prisijungimą prie "Interneto bankas BETA". Daugiau informacijos apie interneto banko BETA versiją ir joje galimas atlikti funkcijas galite rasti čia: https://sb.lt/lt/beta-interneto-bankas.

Paskambinus bendruoju Banko telefonu 1813 bei pasirinkus norimą paslaugą yra galimybė pasirinkti asmeninę konsultaciją (pvz. sužinoti sąskaitos likutį), kuriai reikalingas kliento identifikavimas, tokiu atveju reikia spausti 1 ir atlikti nurodytus veiksmus kliento identifikavimui. Jeigu reikalinga bendro pobūdžio informacija (pvz. kaip interneto banke atlikti norimą operaciją), kuriai nereikalingas kliento identifikavimas, tokiu atveju reikia tiesiog palaukti, kol atsilieps konsultantas.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki
Naudojausi ŠB paslaugomis iki emigracijos, iki 2010 m maždaug. El bankininkystė man buvo naujiena.
Gyvenau Danijoje, paskui 5 metus UK, naudojausi tenykštėmis bankų paslaugomis. Danijoje buvo truputį sunkiau dėl kalbos, UK, su vietiniu TSB banku kaip 2x2. Grįžau, vėl, vedinas patriotizmo (juk vis dar lietuviškas Šiaulių bankas?), grįžau į Jūsų banką... Internetinė bankininkystė kaip buvo akmens amžiaus lygio taip ir likusi. Maždaug 75% funkcijų pagrindiniame meniu yra niekam nereikalingos. Turiu omeny eilinį vartotoją su kasdieniais poreikiais. Kalnas perteklinių dalykų! Dar nė karto nepavyko atlikti kokį nors veiksmą be konsultacijos telefonu. O dabar apie telefoninius reikalus. Išklausyti visą automatinį meniu dalykas normalus, bet kad tiesiog išgirsti specialisto balsą negana suvesti asmens kodą, negana įvesti kodą iš kortelės, bet dar reikia žaibišku greičiu, neišjungiant pokalbio, kas tikrai nėra labai paprasta ypač vyresnio amžiaus žmonėms, suvesti sms gautą kodą! Come on! Ir tik dėl to, kad gautum konsultaciją! Telefone el bankininkystės net nebandau. Ilgiuosi angliško TSB.
Šiaulių bankas
2021-03-01 14:35:15 IP 2i24uipd
Atsakyti
Alma 2021-02-27 19:53:06
Sveiki, aš naujas šio banko klientas, nežinau kaip kitiems, bet man "akis bado" labai ryški mėlyna spalva prisijungus prie atsiskaitymų internetu. Maloniau būtų ramesnės spalvos. Gerai būtų generatoriaus klausimai-atsakymai didesniais skaičiais, vos galima įžiūrėti, panašiai kaip produktų sudėtis maisto prekėse.

Pagarbiai
Laba diena, gerb. Alma,

dėkojame Jums už grįžtamąjį ryšį, kuris buvo perduotas atsakingiems Šiaulių banko darbuotojams.

Informuojame, kad siekiame gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl sukūrėme ir nuolat tobuliname naująjį interneto banką, kurį kol kas vadiname BETA versija. Ši versija skirta išbandyti naująjį interneto banką ir nuolat pildomas naujas funkcijas. Maloniai kviečiame išbandyti BETA versiją, kurios dizainas yra kitoks ir galbūt labiau atlieps Jūsų lūkesčius. Norint išbandyti BETA versiją, www.sb.lt paspaudus „Prisijungti“, pasirinkite prisijungimą prie "Interneto bankas BETA".

Daugiau informacijos apie interneto banko BETA versiją ir joje galimas atlikti funkcijas galite rasti čia: https://sb.lt/lt/beta-interneto-bankas.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sveiki, aš naujas šio banko klientas, nežinau kaip kitiems, bet man "akis bado" labai ryški mėlyna spalva prisijungus prie atsiskaitymų internetu. Maloniau būtų ramesnės spalvos. Gerai būtų generatoriaus klausimai-atsakymai didesniais skaičiais, vos galima įžiūrėti, panašiai kaip produktų sudėtis maisto prekėse.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
2021-02-24 15:37:54 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Lietuvis 2021-02-23 13:29:58
Lygiai tas pats ir su mano mama nutiko nuejus jai i banka Šiauliuose, del smart id pasake kad jie neturi klientams wifi. Viso gero :D
Laba diena,

dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Informuojame, kad siekiant pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, bus svarstomas klausimas dėl galimybės Banko klientų aptarnavimo padaliniuose klientams naudotis belaidžiu interneto ryšiu (Wi-Fi).

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Sonata 2020-10-06 09:20:22
Šiandien turėjau blogiausią klientų aptarnavimo patirtį. Pirmiausia atėjome į Šiaulių Banką kur dirbo viena darbuotoją, o už durų girdėjosi bent keturios darbuotojos geriančios kavą ir labai šūkaujančios. Tėtis ėjo į Šiaulių Banką jau antrą kartą per dieną nes pirmą kartą jam nesugebėjo sutvarkyti Smart ID kadangi bankas neturi WIFI savo klientams. Šį kartą atėjau su tėčiu, kad galėčiau pasidalinti savo telefono mobilia data, šį kart mums buvo pasakyta, kad darbuotoja nėra smart id specialiste ir nežino kaip ištrinti seną ID ir sukurti naują. Nors preita darbuotoja buvo sakiusi, kad kai turėsime wifi galės šitą dalyką sutvarkyti. Šiaulių Banko Telšių filialias nesugeba padėti senam žmogui, ką daryti kai nei mano tėtis nei banko darbuotoja nėra Smart ID specialistai??? Tikriausiai išeitis persirašyti į kitą banką, nes Swedbanke tokie dalykai sutvarkomi ir su klientu elgiamasi kaip su žmogum.
Lygiai tas pats ir su mano mama nutiko nuejus jai i banka Šiauliuose, del smart id pasake kad jie neturi klientams wifi. Viso gero :D
Šiaulių bankas
2021-02-19 15:39:33 IP 2i24uipd
Atsakyti
Saidas 2021-02-17 19:40:29
Galetu rodyti pavidžui tau zmogus kitas veda pinigus ir rodo kad jie ysiusti bet dar neateja
Laba diena, gerb. Saidai,

kviečiame naudotis momentinių mokėjimų paslauga. Atlikus momentinį mokėjimą, pinigai gavėją pasiekia per kelias sekundes. Momentiniai mokėjimai vykdomi visą parą visus metus be poilsio ir švenčių dienų, tačiau lėšų gavėjo bankas turi būti prisijungęs prie momentinių mokėjimų sistemos. Informuojame, kad Šiaulių bankas yra prisijungęs prie minėtos sistemos.

Jei norite atlikti momentinį mokėjimą naudojantis Šiaulių banko interneto banku, meniu punkte pasirinkite „Mokėjimai“ -> „Naujas mokėjimas“, o „Mokėjimo prioritetas“ lauke pasirinkite požymį „Momentinis“.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Galetu rodyti pavidžui tau zmogus kitas veda pinigus ir rodo kad jie ysiusti bet dar neateja
Šiaulių bankas
2021-02-11 11:38:53 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Klemensas 2021-02-10 22:27:59
SB programėlė labai lėta. Kas kelinta diena ji atsinaujina? Tarkim išsiunčiu pinigus ir man dar kokias 2-3 d. rodo tokį patį likutį.
Laba diena, gerb. Klemensai,

informuojame, kad Banke nėra užfiksuotų sutrikimų dėl sąskaitų likučių atsinaujinimo mobiliojoje programėlėje, sąskaitų likučiai turėtų atsinaujinti einamuoju momentu. Įprastai, atlikus operaciją, reikia atnaujinti programėlės sąskaitų puslapį, paslenkant ekraną žemyn.

Tuo atveju, jei atnaujinus programėlės sąskaitų puslapį likučiai neatsinaujina, kviečiame susisiekti su Banku tel. 1813, kad galėtume identifikuoti Jūsų nurodytą problemą ir suteikti reikiamą pagalbą.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
SB programėlė labai lėta. Kas kelinta diena ji atsinaujina? Tarkim išsiunčiu pinigus ir man dar kokias 2-3 d. rodo tokį patį likutį.
Šiaulių bankas
2021-01-29 18:03:23 IP 2i24uipd
Atsakyti
Vincas 2021-01-28 19:44:27
Neaisku uz ka mokami atlyginimai konkreciai Marijampoles poskyriuje, Motyvuojant karantinu neina uzsiregistruoti priemimui.Siule primti tik uz keturiu dienu kai tuo tarpu nusistate savo taisykles priimti ne ilgesniam kaip 30 min.Isviso yra 4 ar 5 priemimo vietos.Nesunku paskaiciuoti kiek per diena klijantu turetu primti.Taciau neturedamas ka veikti viena diena isitaisiau gretimame name is kur buvo labai gerai matyti kiek is viso priima klijantu iki pietu.Pasirodo iki pietu uzejo5 klijantai viena matomai neprieme kad tuoj pat jis isejo.Klausimas ka veike darbuotojai kai nebuvo klijantu.Gere kava uz tai ir atlyginima mokejo.Kada poskyriose patikrinsite kaip dirba jusu pavaldiniai?
Laba diena, gerb. Vincai,

dėkojame už grįžtamąjį ryšį, kuris buvo perduotas atsakingiems Banko vadovams.

Informuojame, kad kliento registracijos vizitui į Banko padalinį metu įvertinama paslauga dėl kurios klientas kreipsis į padalinį ir atitinkamai numatoma vizito trukmė.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Neaisku uz ka mokami atlyginimai konkreciai Marijampoles poskyriuje, Motyvuojant karantinu neina uzsiregistruoti priemimui.Siule primti tik uz keturiu dienu kai tuo tarpu nusistate savo taisykles priimti ne ilgesniam kaip 30 min.Isviso yra 4 ar 5 priemimo vietos.Nesunku paskaiciuoti kiek per diena klijantu turetu primti.Taciau neturedamas ka veikti viena diena isitaisiau gretimame name is kur buvo labai gerai matyti kiek is viso priima klijantu iki pietu.Pasirodo iki pietu uzejo5 klijantai viena matomai neprieme kad tuoj pat jis isejo.Klausimas ka veike darbuotojai kai nebuvo klijantu.Gere kava uz tai ir atlyginima mokejo.Kada poskyriose patikrinsite kaip dirba jusu pavaldiniai?
Šiaulių bankas
2021-01-26 13:16:39 IP 2i24v8a8
Atsakyti
a. 2021-01-25 10:51:32
Ribotos galimybės atsiskaitinėjant internetu, pavyzdžiui, negaliu atsiskaityti Barboroje už prekės.
Reikėtų stipriai padirbėti šiuo klausimu ir paieškoti daugiau partnerių.
Laba diena,

dėkojame už pastebėjimą. Ateityje ieškosime bendradarbiavimo galimybių su Jūsų nurodyta el. parduotuve, kad klientai galėtų atlikti mokėjimą, pasirinkę Šiaulių banką.

Kol tokios galimybės nėra, nurodytoje el. parduotuvėje rekomenduojame atsiskaityti naudojant Šiaulių banko Mastercard mokėjimo kortelės duomenis.

Kilus papildomų klausimų, prašome susisiekti tel. 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Ribotos galimybės atsiskaitinėjant internetu, pavyzdžiui, negaliu atsiskaityti Barboroje už prekės.
Reikėtų stipriai padirbėti šiuo klausimu ir paieškoti daugiau partnerių.
Šiaulių bankas
2021-01-22 10:28:39 IP 2i24uipd
Atsakyti
Natalja 2021-01-13 22:40:10
Laba diena,
kodel be priežasties!!! Šiaulių bankas užblokavo mano vyro atsiskaitymo kortelė. 2021 sausio 11 kortele buvo užblokuota kreipėmės į banką pasake, kad reikia atvykti paskyrė laiką ir data. Sausio 12 diena 9:30 vyras atvyko į Šiaulių banką Sėlių gatve. Pasirodo, kad reikejo užpildyti kažkokią anketą dėl terorizmo ir pinigų plovimo. Klausimas ar teisėtas toks veiksmas kaip korteles blokavimas tik tam, kad užpildyti nereikšmingą anketą. Akivaizdu jog Šiaulių bankas ne tik pažeidė įstatymą be priežasties ir įspėjimo užblokuodami atsiskaitymo kortelę net neatsiprašė kliento kuris patyrė nuostolius negalėdamas įsigyti prekių ir paslaugų. Kreipėmės teisininko pagalbos dėl to mes kaip Jūsų klientai pirma turime gauti banko atsakymą su paaiškinimais.
Laba diena, gerb. Natalja,

Lietuvos Respublikos įstatymai bankams numato pareigą savo veikloje laikytis principo „Pažink savo klientą“ ir reguliariai atnaujinti žinias apie klientų veiklą, pajamų šaltinius ir finansines operacijas. Ši informacija bankams būtina siekiant tinkamai vykdyti LR pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme (toliau - Įstatymas) numatytus reikalavimus. Dėl šios priežasties visų savo klientų, kurie naudojasi banko paslaugomis, Bankas prašo užpildyti Kliento pažinimo anketą (toliau - Anketa). Anketa visiems klientams pateikiama dalykinių santykių su Banku pradžioje, o vėliau klientų reguliariai prašoma atnaujinti duomenis. Apie poreikį atnaujinti duomenis klientai informuojami interneto banke ir / ar el. paštu. Klientams laiku to nepadarius, vadovaujantis Įstatymu bei Šiaulių banko paslaugų teikimo bendrųjų taisyklių, kurios yra neatskiriama klientų su Banku sudarytų sutarčių dalis, 5.9 punktu, Bankas turi teisę sustabdyti paslaugų teikimą.

Papildomai pažymėtina, kad Bankas neatsako už Kliento nuostolius, atsiradusius dėl Kliento kaltės ir / ar dėl teisėtų Banko veiksmų (Įstatymo 9 str. 24 d.). Nepateikus Banko prašomos informacijos iki nurodyto termino, vadovaujantis Įstatymo 9 str. 18 d., Bankas gali atsisakyti vykdyti pinigines operacijas ar sandorį, nutraukti sandorius ar dalykinius santykius su klientu.

Pagarbiai -

Šiaulių bankas
Šiaulių bankas
2021-01-14 09:48:30 IP 2i24uipd
Atsakyti
Valentina 2021-01-14 08:17:55
Šiu banku esu NEPATENKINTA, nes neduoda padaryti tranzakcijos, net paprastoji pervedymai iš vienos korteles i kita banko korteles saskaito pvz. (pervesti reikejo 15EURO į Luminor, tai iš kart vel prisijunge iš naujo uzpildyti saskaita, tai dar uzpildziau, tada parašė kad operacija pavyko. Pažiurejau saskaita. Iš vis buvau šokė tai kad 2 kart pervede po 15 EURO ir 2 kart po 15EURO komisinis atlyginimas. Tai reiškia kad jai man reikejo pervesti 15 EURO į kita saskaita, o iš viso nuemė su šitais 15 eurais suma lygu 60 euro.) Dar neduoda sumoketi i paprasta internetine parduotuve pervesti pinigus už užsakymus. Gaila kad atsisakiau Luminor banka ir pasirenkiau ši banka.
Laba diena, gerb. Valentina,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų nurodytas situacijas ir suteikti Jums aktualią informaciją.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiu banku esu NEPATENKINTA, nes neduoda padaryti tranzakcijos, net paprastoji pervedymai iš vienos korteles i kita banko korteles saskaito pvz. (pervesti reikejo 15EURO į Luminor, tai iš kart vel prisijunge iš naujo uzpildyti saskaita, tai dar uzpildziau, tada parašė kad operacija pavyko. Pažiurejau saskaita. Iš vis buvau šokė tai kad 2 kart pervede po 15 EURO ir 2 kart po 15EURO komisinis atlyginimas. Tai reiškia kad jai man reikejo pervesti 15 EURO į kita saskaita, o iš viso nuemė su šitais 15 eurais suma lygu 60 euro.) Dar neduoda sumoketi i paprasta internetine parduotuve pervesti pinigus už užsakymus. Gaila kad atsisakiau Luminor banka ir pasirenkiau ši banka.
Atsakyti
Laba diena,
kodel be priežasties!!! Šiaulių bankas užblokavo mano vyro atsiskaitymo kortelė. 2021 sausio 11 kortele buvo užblokuota kreipėmės į banką pasake, kad reikia atvykti paskyrė laiką ir data. Sausio 12 diena 9:30 vyras atvyko į Šiaulių banką Sėlių gatve. Pasirodo, kad reikejo užpildyti kažkokią anketą dėl terorizmo ir pinigų plovimo. Klausimas ar teisėtas toks veiksmas kaip korteles blokavimas tik tam, kad užpildyti nereikšmingą anketą. Akivaizdu jog Šiaulių bankas ne tik pažeidė įstatymą be priežasties ir įspėjimo užblokuodami atsiskaitymo kortelę net neatsiprašė kliento kuris patyrė nuostolius negalėdamas įsigyti prekių ir paslaugų. Kreipėmės teisininko pagalbos dėl to mes kaip Jūsų klientai pirma turime gauti banko atsakymą su paaiškinimais.
Šiaulių bankas
2021-01-05 17:31:47 IP 2i24uipd
Atsakyti
Vidmantas 2021-01-04 17:41:16
Senokai nešu pelną Šiaulių bankui t.y. visi mokėjimai, pavedimai, kas mėnesinis mokestis (paskolų išdavimą sumažino, tai pelnus per mėnesinį mokestį pasikėlė), bet šitas atvejis jau visiška viršūnė: tapatybės kortelei pasibaigus ir pasiėmus naują tapatybės kortelę kuri galioja iki 2030 metų kreiptasi į Šiauliuose akropolyje banko skyrių dėl kito klausimo, darbuotoja sugebėjo pasakyti, kad šita tapatybės kortelė NEGALIOJA. Taigi, tik šitas bankas aukščiau už migracijos tarnybos duomenis.
Antra situacija: norint susimokėti už televizijos kanalus (rusų) šitas bankas niekaip nesugebėjo susitvarkyti savo duomenų pasaulinėje sistemoje, kad būtų pripažįstamas kaip bankas, o ne kaip vietinis turginis kaimo bobutes apgaudinėti.
Banko atstovai čia vienodai atsakinėja visiems "nepatenkintiems" (neaišku kam ir ką perduos, arba skambinti (kokio velnio dar skambinėti, jeigu jau buvo skambinta arba kreiptasi į banko skyrių), bet iš tikro, ką bankas (vadovai) turi daryti, kad paprasčiausių besikartojančių situacijų nebūtų?
Mano sprendimas: atsisakau tokio banko, tokių paslaugų kokybės, rinksiuosi kitą banką.
Laba diena, gerb. Vidmantai,

informuojame, kad Bankui pateikti asmens tapatybę liudijantys dokumentai yra tikrinami Informatikos ir ryšių departamento prie LR vidaus reikalų ministerijos Negaliojančių asmens dokumentų duomenų bazėje, todėl Klientui pateikus naują dokumentą, nedelsiant po jo išdavimo, minėtoje duomenų bazėje tokį dokumentą gali rodyti kaip negaliojantį. Dėl šios priežasties Jūsų atveju Banko darbuotoja Jūsų aptarnauti negalėjo. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos bei rekomenduojame į Banką kreiptis pakartotinai.

Dėl Jūsų nurodytos antrosios situacijos, deja, iš pateiktos informacijos neturime galimybės identifikuoti konkrečios situacijos. Siekiant išsiaiškinti situacijos aplinkybes, kviečiame susisiekti su Banku tel. 1813, el. paštu kc@sb.lt arba interneto banko skiltyje „Pranešimai“.

Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Senokai nešu pelną Šiaulių bankui t.y. visi mokėjimai, pavedimai, kas mėnesinis mokestis (paskolų išdavimą sumažino, tai pelnus per mėnesinį mokestį pasikėlė), bet šitas atvejis jau visiška viršūnė: tapatybės kortelei pasibaigus ir pasiėmus naują tapatybės kortelę kuri galioja iki 2030 metų kreiptasi į Šiauliuose akropolyje banko skyrių dėl kito klausimo, darbuotoja sugebėjo pasakyti, kad šita tapatybės kortelė NEGALIOJA. Taigi, tik šitas bankas aukščiau už migracijos tarnybos duomenis.
Antra situacija: norint susimokėti už televizijos kanalus (rusų) šitas bankas niekaip nesugebėjo susitvarkyti savo duomenų pasaulinėje sistemoje, kad būtų pripažįstamas kaip bankas, o ne kaip vietinis turginis kaimo bobutes apgaudinėti.
Banko atstovai čia vienodai atsakinėja visiems "nepatenkintiems" (neaišku kam ir ką perduos, arba skambinti (kokio velnio dar skambinėti, jeigu jau buvo skambinta arba kreiptasi į banko skyrių), bet iš tikro, ką bankas (vadovai) turi daryti, kad paprasčiausių besikartojančių situacijų nebūtų?
Mano sprendimas: atsisakau tokio banko, tokių paslaugų kokybės, rinksiuosi kitą banką.
Šiaulių bankas
2020-12-23 09:16:35 IP 2i24v8a8
Atsakyti
Vitalius 2020-12-22 18:56:29
net nežinau daugiau kur kreiptis, nors problema labai nedidelė. Nustojau gauti SMS pranešimus apie pravestus pinigus. jau kokius 4 kartus. Besiaiškinant Jūsų darbuotojai aiškino apie įvairias priežastis-pradedant per maža pinigų suma, su pasiūlymu atnaujinti sutartį. Atnaujinus -tas pats efektas. Galiausiai-vakarykštis "perliukas". "negaunate žinutės, nes jums nepravesti pinigai". Jei Jūsų tik tokios kvalifikacijos darbuotojai, tai kas trukdo įdarbinti protingus, o ne jaunas mergužėles ?
Laba diena, gerb. Vitaliau,

artimiausiu metu su Jumis susisieksime, kad galėtume detaliau išsiaiškinti Jūsų problemą ir pagelbėti.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
net nežinau daugiau kur kreiptis, nors problema labai nedidelė. Nustojau gauti SMS pranešimus apie pravestus pinigus. jau kokius 4 kartus. Besiaiškinant Jūsų darbuotojai aiškino apie įvairias priežastis-pradedant per maža pinigų suma, su pasiūlymu atnaujinti sutartį. Atnaujinus -tas pats efektas. Galiausiai-vakarykštis "perliukas". "negaunate žinutės, nes jums nepravesti pinigai". Jei Jūsų tik tokios kvalifikacijos darbuotojai, tai kas trukdo įdarbinti protingus, o ne jaunas mergužėles ?

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Noviti
Sąžininga verslo paskola.

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Verslo paskolos iki 50 000 EUR smulkiam ir vidutiniam verslui finansuoti. Sąžininga verslo paskola – saugumą garantuojančios sąlygos ir jokių paslėptų mokesčių. Ką svarbu žinoti apie „Noviti finance“ verslo paskolą? 9,5 % vidutinės palūkanos per metus. Paskolos grąžinimo terminas nuo 12 iki 36 mėnesių. Paskolos...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
NORDSTREET
Adresas: Konstitucijos pr. 26, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
NORDSTREET – tai sutelktinio finansavimo platforma. Sutelktinis finansavimas (angl. crowdfunding) – tai pinigų investavimo ir lėšų rinkimo modelis, kuomet investicijas skiria daug pavienių žmonių. NORDSTREET teikiamos paslaugos: Investavimas į verslo paskolas vos nuo 100 €. Investuoti gali kiekvienas (tiek...
SME Finance
Naujos kartos verslo finansavimas. Internetu.

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
SME Finance – 10 metų patirtį finansų sektoriuje turinčių profesionalų komanda, kurios tikslas padėti verslui augti. Per pirmus įmonės veiklos metus tapome lyderiais Baltijos šalyse, galinčiais pasiūlyti platų spektrą paslaugų – paskolą, faktoringą, lizingą, paskolą su NT įkeitimu – bei suteikti finansavimą iki 5...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui
DEXTERA pristato naujus, antivirusinius audinius – mūsų visų saugumui 08-02 15:59
Pastaraisiais metais svarbiausias mūsų visų prioritetas tapo sveikata. Jau nebeįsivaizduojame viešojo sektoriaus be dezinfekcinio skysčio ir kitų prevencinių priemonių. Saulės kontrolės...
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Kinijoje – didžiausias per pusmetį COVID-19 atvejų prieaugis
Kinijoje – didžiausias per pusmetį COVID-19 atvejų prieaugis 08-04 11:59
Kinija trečiadienį pranešė praėjusią parą užregistravusi didžiausią per pusmetį vietinio užsikrėtimo pandeminiu koronavirusu atvejų prieaugį, intensyviai vykdydama masinį testavimą ir kontaktų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Pfizer 45,68 +3,91%
Nokia 6,29 +2,61%
General Electric 103,06 +2,45%
Oracle 89,74 +2,44%
Visa 237,09 -1,12%
McDonald's 236,95 -1,31%
Walt Disney 172,99 -1,46%
Manchester United 15,90 -1,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 9631,50 -5,22%
Auksas 1834,57 -0,85%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Jautiena 5,68 +3,65%
Vištiena 2,38 +0,42%
Anglis 129,97 +21,42%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Kava 4,24 +3,16%