VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Šiaulių bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Šiaulių bankas

Atsiliepimai apie Šiaulių bankas, AB

Parašyk savo nuomonę apie Šiaulių bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Renalda 2018-12-07 09:55:22
kaip uždaryti saskaita bunant ušsienyje!!!! ???
Sveiki,
sąskaita gali būti uždaroma pateikus laisvos formos prašymą per "SB liniją", kai sąskaitoje nėra įsiskolinimo ir sąskaitos likutis nulinis. Daugiau informacijos teiraukitės tel. 1813 (+370 37 301 337 skambinant iš užsienio) arba el. paštu: kc@sb.lt.
Atsakyti
kaip uždaryti saskaita bunant ušsienyje!!!! ???
Atsakyti
Ačiū už suteiktą informaciją dėl paskolos Radviliškio sk darbuotojai Galinai Rimienei
Atsakyti
Dėkoju Radviliškio skyriaus darbuotojai Galinai Rimienei už išsamią konsultaciją finansų valdymo klausimais.
Atsakyti
Jau kaip antras menesis bandom su vyru šiame banke uždaryti vartojamaja paskola palukanos eina toliau tenka moket o kreditu net nepasinaudojom nes susidare mums palankios salygos. Nebežinom ka daryti ir kur kreiptis.... paskutinius kartus kaip buvo padalinyje (iš viso 4 kartai)mus itikino kad tikrai bus viskas tvarkoj ir kreditas bus uzdarytas. Ir iki šios dienos nieko nepasikeitė. Nors pinigeliai buvo pilnai nuimti jau po pirmo apsilankymo padalinyje. Teks važiuot vel nes telefonu nieko padaryti jie negali.
Atsakyti
Apmaudu 2018-07-19 19:33:13
Neseniai atsidariau sąskaitą Šiaulių banke. Savo elektroninėje paskyroje gavau nurodymą atvykti į banką, nes negalėjau įvykdyti pavedimo. Gaila, bet šiandien banko darbuotoja nesugebėjo manęs išklausyti, šiurkščiu tonu tikino, jog į banką atsivilkti tikrai man nereikėjo, pati nežinau, ko noriu, galiausiai išgirdau, kad galimai turiu per mažai masės savo galvoje. Neapsikenčiau tokio nepagrįsto žeminimo, paprašiau savo asmens dokumento ir, padėkojusi už tokį "malonų" priėmimą, išėjau. Po keleto minučių paskambino toji pati darbuotoja ir saldžiu balsu paaiškino, jog atrado nedidelę banko klaidelę, kurią pataisė po mano išėjimo, ir daugiau bėdų nebeturėtų kilti.
Džiaugiuosi, jog pavyko šią problemą išspręsti. Kita vertus, toks darbuotojų elgesys nepuošia banko įvaizdžio. Artimiausiu metu vengčiau ten grįžti.
Atsiprašome, kad patyrėte nepatogumų ir dėkojame už grįžtamąjį ryšį. Tikimės toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Neseniai atsidariau sąskaitą Šiaulių banke. Savo elektroninėje paskyroje gavau nurodymą atvykti į banką, nes negalėjau įvykdyti pavedimo. Gaila, bet šiandien banko darbuotoja nesugebėjo manęs išklausyti, šiurkščiu tonu tikino, jog į banką atsivilkti tikrai man nereikėjo, pati nežinau, ko noriu, galiausiai išgirdau, kad galimai turiu per mažai masės savo galvoje. Neapsikenčiau tokio nepagrįsto žeminimo, paprašiau savo asmens dokumento ir, padėkojusi už tokį "malonų" priėmimą, išėjau. Po keleto minučių paskambino toji pati darbuotoja ir saldžiu balsu paaiškino, jog atrado nedidelę banko klaidelę, kurią pataisė po mano išėjimo, ir daugiau bėdų nebeturėtų kilti.
Džiaugiuosi, jog pavyko šią problemą išspręsti. Kita vertus, toks darbuotojų elgesys nepuošia banko įvaizdžio. Artimiausiu metu vengčiau ten grįžti.
Atsakyti
tauragiske 2018-06-13 19:35:24
Šiandien įvyko nemalonus incidentas Šiaulių banke Tauragės skyrius, atėjau atsiimti perlaida per MoneyGram (mieste galima tik 2se bankuose MoneyGram filialai).Kol laukiau eilėje norėjau užsipildyti blanka pinigų gavimui, juos galima laisvai užpildyti ir paskui paduoti banko darbuotojai, tačiau neradau tušinuko ant staliuko kur ir guli visi šie blankai, anketos, ir kt., na gerai pagalvojau, užpildysiu prie pat banko darbuotojos, jūk taip dariau ir anksčiau.Ėjo laikas praėjo 40minučių laukiau savo eilės dirbo dvi darbuotojos aptarnavo 2 žmones apie 1valandą, žmones kas laukė salėje nervinasi, kai kurie nesulaukdavo eiles išeidavo.Kada vieną darbuotoją atsilaisvino atėjo eile moteriškėj prieš mane eiti, tai iš kažkur išlindo kitą pana ir naglai pralindo, tai ir pasakiau kas čia per betvarkė eina be eilės?!buvau supykusi, nes laukiau valandą, liko vieną valandą iki uždarymo, o čia kažkokia iš oro atėjo ir pralindo be eilės.o man banko darbuotoja Violeta atsakė-"Nepatinka, tai eikit į kitą banką..."-kas čia per elgesys su klientais?kur čia moko tokios etikos su žmonėmis?banke?kodėl nera tavrkos banke?kur administratorė, kurį prižiūri salė arba tas aparatas kuris išduoda numeriukus?visiems nusispjauti į banko vartotojus, o juk iš mūsų ir yra uždirbamą, ir tarnaujama žmonėms.Kai atėjo mano eilė "pasirodo" kad darbuotoja Violeta negali manęs priimti nes jos kasą neaptarnauja MoneyGram sistema, gerai, priėjau prie kitos darbuotojos, vėl laukiau, paskui dar be eilės jau patį darbuotoją paprašė aptarnauti jos kliente, na pasakiau "Kas čia dabar?jūk nemažai laukiu ir aš!", man atsakė darbuotoja Andžela -"Jūs nieko nežinote ir nesuprantate, MoneyGram sistemą dar kraunasi, reikia laiko kad, sistemą būtų užkrauta, dar pasėdėkite".Prieš tai šimtą kartų ėjau pinigų atsiimti visą operaciją užimdavo 5minutes, o čia jau sistemai reikia užsikrauti...oooo matrica.....?Vėl, palaukiau, apsisuko greitai, ir pagaliau atėjo mano eile-atsisėdau paprašiau tušinuko užpildyti lapelį, o man banko darbuotoja Andžela Klymantienė ir sako:"Eikit pildyti lapelį į salę" aš-"Tai neturėjau su kuom pildyti jusų salėje nėra tušinukų, šiaip visada vietoje ir pildžiau, palauksit 60sekundžių čia ne daug.", o ji mane pradėjo išvarinėti iš jos priėmimo kambariuko, argumentavo kad:"Nereikia, čia taip garsiai man priekaištinėti kad ilgai dirbam, ir eikit dabar į salę vėl laukit"-atrodo kad darbuotoja pradėjo daryti ką sau nori, savivaliauti, kažkokį savo teisingumą viršyti: pasakei savo nuomonė -tai tipo gauk velnių, jūk visi kiti žmones tyliai lūpas suspaudė ir nieko niekas nesako.Na taip ir padarė pakvietė kitą žmogų, o su manim kaip su šudo gabalų, dar bandė išvaryti, nors pildyti tą blanką užima apie 1minute, paprasta:varda pavardė, adresą, iš principo nenusileido.Va taip elgiamasi Šiaulių banke, nei etikos, nei žmoniškumo, nei profesionalumo ir dar daro ką nori ir savo asmenines sąskaitos suveda, ne duok Dievę išsakyti nuomone, nors mano nuomone buvo adekvati tai faktas, kad betvarkė ir laukti savo eilės apie 1, 5val tai čia Europoje ne lygis visai, caro maro laikai.Ateini į banką o tau kaip vaikų daržely- nepatinka eik į kitą banką!!!"Jėzau Jėzau, įsižeidė kad išsakei savo nuomone, tai visai kritiką nemoka adekvačiai išklausyti.Nežinau, išėjau iš banko labai nė kokios nuotaikos, pati dirbdavau parduotuvėje su didelių srautų žmonėms, bet sau neleisdavau taip šnekėtis su klientais, nors tai ne bankas, ir dirbau aš už minimuma.ar galvoja kad žmonės tokie durni, kad su jais taip nahališkai galima elgtis?prašau administracija banko suorganizuoti kursus savo banko darbuotojoms:"kaip šneketis/elgtis su klientais, arba etikos pamokos ir taip toliau, nes čia tai tikrai dugnas, turėtų būti gėda, už savo elgesy.
Laba diena,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, kuris padeda mums tobulėti. Tikimės ir toliau patogiai naudositės banko paslaugomis.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Grįžus iš užsienio atsidariau sąskaitą pasirinkdama Jūsų banką. Tikėjausi gerų paslaugų, tačiau kol kas turiu tik nusiskundimų. Visų pirma, banko puslapis labai keblus ir senoviškas. Praleidau 10 min studijuodama savo sąskaita ir kaip vykdyti operacijas. Tiesą pasakius vis dar neradau mygtuko, kuris leistų paprastai pervesti pinigus. Visų antra, jau dvi savaites vargstu su elektronine bankininkyste. Turiu užsisakyti "criminal record", tačiau apmokėjimas yra vis dar neįvykęs... dėl to, kad Šiaulių bankas tiesiog nesujungia su elektroniniais valdžios vartais! Buvo eita į banką kalbėtis, aiškintis, rekomendavo pakelti pinigų balansą sąskaitoje. Pakėliau, tačiau nieko neįvyko ir vis dar neįmanoma apmokėti paslaugos per e. vartų sistemą. Manau, kad greitu metu teks šį banką keist į kitą...
Atsakyti
Romualda 2018-06-03 22:02:10
Laba diena,
Kreipiuosi, nes niekaip negaliu atgauti savo dividendų. Du kartus buvau atvykusi į Šiaulių banko padalinį, kur parašiau prašymus pervesti dividendus į savo asmeninę sąskaitą (paskutinis prašymas parašytas 2018-05-28). Du kartus teiravausi trumpuoju telefonu 1813. Visada gaudavau atsakymą, kad šiandien perves. Ir veda iki šiol. Nejaugi Jūsų darbuotojai tokie nekompetetingi?
Laba diena, Romualda,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei kiltų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.

Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Šiandien įvyko nemalonus incidentas Šiaulių banke Tauragės skyrius, atėjau atsiimti perlaida per MoneyGram (mieste galima tik 2se bankuose MoneyGram filialai).Kol laukiau eilėje norėjau užsipildyti blanka pinigų gavimui, juos galima laisvai užpildyti ir paskui paduoti banko darbuotojai, tačiau neradau tušinuko ant staliuko kur ir guli visi šie blankai, anketos, ir kt., na gerai pagalvojau, užpildysiu prie pat banko darbuotojos, jūk taip dariau ir anksčiau.Ėjo laikas praėjo 40minučių laukiau savo eilės dirbo dvi darbuotojos aptarnavo 2 žmones apie 1valandą, žmones kas laukė salėje nervinasi, kai kurie nesulaukdavo eiles išeidavo.Kada vieną darbuotoją atsilaisvino atėjo eile moteriškėj prieš mane eiti, tai iš kažkur išlindo kitą pana ir naglai pralindo, tai ir pasakiau kas čia per betvarkė eina be eilės?!buvau supykusi, nes laukiau valandą, liko vieną valandą iki uždarymo, o čia kažkokia iš oro atėjo ir pralindo be eilės.o man banko darbuotoja Violeta atsakė-"Nepatinka, tai eikit į kitą banką..."-kas čia per elgesys su klientais?kur čia moko tokios etikos su žmonėmis?banke?kodėl nera tavrkos banke?kur administratorė, kurį prižiūri salė arba tas aparatas kuris išduoda numeriukus?visiems nusispjauti į banko vartotojus, o juk iš mūsų ir yra uždirbamą, ir tarnaujama žmonėms.Kai atėjo mano eilė "pasirodo" kad darbuotoja Violeta negali manęs priimti nes jos kasą neaptarnauja MoneyGram sistema, gerai, priėjau prie kitos darbuotojos, vėl laukiau, paskui dar be eilės jau patį darbuotoją paprašė aptarnauti jos kliente, na pasakiau "Kas čia dabar?jūk nemažai laukiu ir aš!", man atsakė darbuotoja Andžela -"Jūs nieko nežinote ir nesuprantate, MoneyGram sistemą dar kraunasi, reikia laiko kad, sistemą būtų užkrauta, dar pasėdėkite".Prieš tai šimtą kartų ėjau pinigų atsiimti visą operaciją užimdavo 5minutes, o čia jau sistemai reikia užsikrauti...oooo matrica.....?Vėl, palaukiau, apsisuko greitai, ir pagaliau atėjo mano eile-atsisėdau paprašiau tušinuko užpildyti lapelį, o man banko darbuotoja Andžela Klymantienė ir sako:"Eikit pildyti lapelį į salę" aš-"Tai neturėjau su kuom pildyti jusų salėje nėra tušinukų, šiaip visada vietoje ir pildžiau, palauksit 60sekundžių čia ne daug.", o ji mane pradėjo išvarinėti iš jos priėmimo kambariuko, argumentavo kad:"Nereikia, čia taip garsiai man priekaištinėti kad ilgai dirbam, ir eikit dabar į salę vėl laukit"-atrodo kad darbuotoja pradėjo daryti ką sau nori, savivaliauti, kažkokį savo teisingumą viršyti: pasakei savo nuomonė -tai tipo gauk velnių, jūk visi kiti žmones tyliai lūpas suspaudė ir nieko niekas nesako.Na taip ir padarė pakvietė kitą žmogų, o su manim kaip su šudo gabalų, dar bandė išvaryti, nors pildyti tą blanką užima apie 1minute, paprasta:varda pavardė, adresą, iš principo nenusileido.Va taip elgiamasi Šiaulių banke, nei etikos, nei žmoniškumo, nei profesionalumo ir dar daro ką nori ir savo asmenines sąskaitos suveda, ne duok Dievę išsakyti nuomone, nors mano nuomone buvo adekvati tai faktas, kad betvarkė ir laukti savo eilės apie 1, 5val tai čia Europoje ne lygis visai, caro maro laikai.Ateini į banką o tau kaip vaikų daržely- nepatinka eik į kitą banką!!!"Jėzau Jėzau, įsižeidė kad išsakei savo nuomone, tai visai kritiką nemoka adekvačiai išklausyti.Nežinau, išėjau iš banko labai nė kokios nuotaikos, pati dirbdavau parduotuvėje su didelių srautų žmonėms, bet sau neleisdavau taip šnekėtis su klientais, nors tai ne bankas, ir dirbau aš už minimuma.ar galvoja kad žmonės tokie durni, kad su jais taip nahališkai galima elgtis?prašau administracija banko suorganizuoti kursus savo banko darbuotojoms:"kaip šneketis/elgtis su klientais, arba etikos pamokos ir taip toliau, nes čia tai tikrai dugnas, turėtų būti gėda, už savo elgesy.
Atsakyti
Laba diena,
Kreipiuosi, nes niekaip negaliu atgauti savo dividendų. Du kartus buvau atvykusi į Šiaulių banko padalinį, kur parašiau prašymus pervesti dividendus į savo asmeninę sąskaitą (paskutinis prašymas parašytas 2018-05-28). Du kartus teiravausi trumpuoju telefonu 1813. Visada gaudavau atsakymą, kad šiandien perves. Ir veda iki šiol. Nejaugi Jūsų darbuotojai tokie nekompetetingi?
Atsakyti
Linas 2018-04-28 10:17:32
2018-04-28 eilinį kartą pasirašant operaciją naršyklėje naudojant PIN kodų kortelę, , "užstrigo" kodų kortelės numeris-- sistema prašo įvesti tam tikrą kodą, o jį įvedus, gauni pranešimą, kad įvestas kodas yra neteisingas. Vėl įvedi tą patį kodą teisingai, bet sistema vėl grąsina: "Kodas neteisingas. Įvedimų skaičius ribotas." Po dviejų tokių pranešimų iš eilės, skambinu 9 val. ryto į banką tel. 1813 (nes po trečio "neteisingo" įvedimo sistema užblokuoja paskyrą ir reikia važiuoti į banką ją atblokuoti). Atsiliepia vyriškas balsas. Paaiškinu, kad eilinį kartą sistema vėl "užstrigdino" kodą ir kad kiekvieną mėnesį, kai tik reikia naudotis el. bankininkyste, įvyksta tas pats. Čia išgirdau susierzinimą konsultanto balse, kuris pasikeitė į nekantrumą ir, vėliau, į vos nešaukimą ant kliento bei perdėtą skubėjimą užbaigti pokalbį. Problemą išsprendžiau, prisijungdamas per kitą kompiuterį, konsultantas pareiškė, kad tai mano kaltė/nemokšiskumas, jam, atseit, nieko nereikėjo daryti. Aš pats dirbęs IT srityje ir matau, kad problema yra banko serveryje. Ar norėsiu ateity siekti "pagalbos" Kontaktų centre? Ne, nebent priverstinėje situacijoje. Tačiau, negi taip įprasta elgtis su klientais Šiaulių banko Kontaktų centre.
Laba diena, Linai,

apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei kiltų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Balandžio 17d. dariau tarptautinį pavedimą į užsienio banką (Ukraina). Pinigus nuskaitė akimirksniu, (tarptautinio pavedimo mokestis 11 eurų). Kitą dieną užsienio bankas pranešė, kad jie nepriima užzienio valiutos (pats išsiaiškinau), todėl pervesta suma nepasieks gavėjo...Šiaulių' bankas sakė laukti, pinigai turi būti grąžinti.
Balandžio 27d." užsienio bankas" (UA) nuskaitė dar 30 eurų (kaip supratau, čia jų aptarnavimo mokestis). Ir galiausiai Geguzės 4d. man buvo grąžinti pinigai, tačiau teko dar kartą susimokėti (8 eurus), nes neva nurodžiau neteisingą sąsktaitą.

Tiesiog WOW, sumokejau 49 eurus už bandymą....kai tuo tarpu kitas bankas (Nordea) iškart blokavo tokį pavedimą ir net neleido jo padaryt.

Klausimas... jeigu aš nurodžiau neteisingą sąskaitą, tai kaip tas užsienio bankas gavo tuos pinigus ir pritaikė savo mokesčius? Ir kodėl Jūs leidžiate daryti tokius pavedimus, o kiti bankai neleidžia? Gal norit tiesiog uždirbti iš bandymų?

Košmaras...
Atsakyti
2018-04-28 eilinį kartą pasirašant operaciją naršyklėje naudojant PIN kodų kortelę, , "užstrigo" kodų kortelės numeris-- sistema prašo įvesti tam tikrą kodą, o jį įvedus, gauni pranešimą, kad įvestas kodas yra neteisingas. Vėl įvedi tą patį kodą teisingai, bet sistema vėl grąsina: "Kodas neteisingas. Įvedimų skaičius ribotas." Po dviejų tokių pranešimų iš eilės, skambinu 9 val. ryto į banką tel. 1813 (nes po trečio "neteisingo" įvedimo sistema užblokuoja paskyrą ir reikia važiuoti į banką ją atblokuoti). Atsiliepia vyriškas balsas. Paaiškinu, kad eilinį kartą sistema vėl "užstrigdino" kodą ir kad kiekvieną mėnesį, kai tik reikia naudotis el. bankininkyste, įvyksta tas pats. Čia išgirdau susierzinimą konsultanto balse, kuris pasikeitė į nekantrumą ir, vėliau, į vos nešaukimą ant kliento bei perdėtą skubėjimą užbaigti pokalbį. Problemą išsprendžiau, prisijungdamas per kitą kompiuterį, konsultantas pareiškė, kad tai mano kaltė/nemokšiskumas, jam, atseit, nieko nereikėjo daryti. Aš pats dirbęs IT srityje ir matau, kad problema yra banko serveryje. Ar norėsiu ateity siekti "pagalbos" Kontaktų centre? Ne, nebent priverstinėje situacijoje. Tačiau, negi taip įprasta elgtis su klientais Šiaulių banko Kontaktų centre.
Atsakyti
Nusivylusi 2018-03-31 23:23:35
Norėjau atsiimti pinigus, kuriuos per Money gram iš UK Man buvo pervesti.Šiais metais susituokiau ir pasikeitė pavardė.Atvykus i banką Man pareiškė, kad pinigų neduos, nes pervesta senąją pavarde., kurios ATK negalioja., Aš išsiaiškinau, kad pinigai pervesti i naująją pavarde mano, o darbuotojos aiškina, savo tiesas ir paliko mane ant švenčių be pinigų!!!
Laba diena,

maloniai kviečiame susisiekti telefonu 1813, kad galėtume tiksliai įvertinti jūsų situaciją ir padėti išspręsti jūsų klausimą.

Jūsų
Šiaulių bankas
Atsakyti
Norėjau atsiimti pinigus, kuriuos per Money gram iš UK Man buvo pervesti.Šiais metais susituokiau ir pasikeitė pavardė.Atvykus i banką Man pareiškė, kad pinigų neduos, nes pervesta senąją pavarde., kurios ATK negalioja., Aš išsiaiškinau, kad pinigai pervesti i naująją pavarde mano, o darbuotojos aiškina, savo tiesas ir paliko mane ant švenčių be pinigų!!!
Atsakyti
Beata 2018-03-23 11:05:02
Mane stebina, kad AB "Šiaulių bankas" gyvena akmens amžiuje. Norint gauti paprasčiausią paslaugą - internetinę bankininkystę, reikia sugaišti savaitę, 2 kartus nuvažiuoti į banką, 3 kartus paskambinti į 1813, visais atvejais gauti skirtingą informaciją, o paslauga vis dar neveikia. O į klausimą "Kada galima tikėtis, kad veiks?", atsakymas "Nežinau". Kaip galiu po to norėti dar kokių nors paslaugų iš šio banko (lizingo, pensijų kaupimo ar kortelių), kai paprasčiausio dalyko negali sklandžiai padaryti? Gal po 20 metų užaugs ir bus BANKAS, bet dabar tik mandagus bendravimas, o profesionalumo lygis labai žemas.
Laba diena, Beata,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų. Maloniai prašome susisiekti telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume įvertinti ir išspręsti jūsų klausimą.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Mane stebina, kad AB "Šiaulių bankas" gyvena akmens amžiuje. Norint gauti paprasčiausią paslaugą - internetinę bankininkystę, reikia sugaišti savaitę, 2 kartus nuvažiuoti į banką, 3 kartus paskambinti į 1813, visais atvejais gauti skirtingą informaciją, o paslauga vis dar neveikia. O į klausimą "Kada galima tikėtis, kad veiks?", atsakymas "Nežinau". Kaip galiu po to norėti dar kokių nors paslaugų iš šio banko (lizingo, pensijų kaupimo ar kortelių), kai paprasčiausio dalyko negali sklandžiai padaryti? Gal po 20 metų užaugs ir bus BANKAS, bet dabar tik mandagus bendravimas, o profesionalumo lygis labai žemas.
Atsakyti
Laba diena, Sofija,

atsiprašome, jei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už grįžtamąjį ryšį, į kurį visuomet atsižvelgiame. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei kiltų klausimų, maloniai kviečiame kreiptis telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Noriu pagirti Šiaulių banko darbuotojus, dirbančius Vilniaus Panoramos PC. Padarę klaidą, netrukus patys su manimi susisiekė, atsiprašė, o ištaisę klaidą dar ir dovanų įteikė. Kituose bankuose su manimi darbuotojai bendravo atsainiai, tarsi jiems užtenka klientų ir mano finansiniai sprendimai jų visai nedomina.
Atsakyti
Birute Urbanaviciene 2017-10-17 13:50:47
Noriu isreiksti auksciausia pagarba Siauliu banko Zaros klientu aptarnavimo poskyrio specialistei Linai Balcienei uz auksta profesionaluma, pagarba klientui, isiklausyma ir jo lukesciu patenkinima.
Laba diena, Birute,
dirbame dėl savo klientų, todėl įsiklausyti į kliento lūkesčius - svarbiausias mūsų tikslas. Džiaugiamės, kad naudojatės Šiaulių banko paslaugomis ir tikimės ir toliau maloniai bendradarbiauti.
Pagarbiai
Šiaulių bankas
Atsakyti
Benas 2017-10-18 13:34:05
š*******o kontora o ne bankas. Atėjau spalio 18d. į T.Ševčenkos skyrių su mirusio asmens mirties liudijimu kad uždaryti sąskaitą, aptarnaujanti ponia net nežinojo ką daryti, dvejos patyliukais pasitarusios nusprendė mane pasiuntinėti ir paprašyti dar notaro įgaliojimo... paklausus ar neišeitų per el.bankininkystę pačiam uždaryti sąskaitą, išsprogino savo akis, panašias į nugaišusios žuvies gulinčios ant valties dugno, ir pasakė kad sąskaita užblokuota ir tai neįmanoma. Tai koks tikslas man uždarinėti užblokuotą sąskaitą? Visuose bankuose problemų dėl to nekilo, bet tik ne šitame... o dar galvojau aš sąskaitą atsidaryti... EIKITE n***i
Sveiki, Benai,
apgailestaujame, jei patyrėte nesklandumų. Tikimės, kad toliau patogiai naudositės Šiaulių banko paslaugomis. Jei turėtumėte klausimų, maloniai prašome kreiptis telefonu 1813 arba užsukus į bet kurį Šiaulių banko padalinį.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
arturas 2017-12-05 13:54:50
Bankas pateike saskaita uz saskaitos tvarkyma. Jokios saskaitos siame banke net nebuvome atidare. Konsultante net nesileido i kalbas.......
Laba diena, Artūrai,
Apgailestaujame, jei patyrėte nesklandumų. Maloniai prašome susisiekti telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, ir tiksliai įvertinsime jūsų situaciją.
Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Bankas pateike saskaita uz saskaitos tvarkyma. Jokios saskaitos siame banke net nebuvome atidare. Konsultante net nesileido i kalbas.......
Atsakyti
Mindaugas 2017-10-23 12:40:52
Prabego virš 3 metų, o situacija nepagerėjo... ~2016 pavasari nusprendžiau gražinti visa lizinga (buvo like dar metai mokejimo) bet gražinau anksciau. Specialiai nuvažiavau i ozo g. 25 (akropolis) Š*** banko padalini, parašiau patikrinti ar aš jiems nieko neskolingas. sake neskolingas. Paprašiau anuliuoti visas korteles ir visas saskaitas susijusias su manimi šiame banke - Ok viska padrė, palinkėjo geros dienos - RAMU. po beveik 2 metų i email ateina laiškas kad aš jiems skolingas ~2 eur už sąskaitos tvarkymą (kuria pasirodo dar turiu). Skambinu: iš pirmo karto nesujungia - nutruksta (žinoma poto kai pasako, kad visi operatoriai užimti), iš antro karto atsiliepia. Sako jo jus turit sakaita pas mus, jei buvot nutrauke viska reikia kokio nors lapoko (dokumento).
Reziume: jei kanors nutraukiat ar baigiat moket su sita kontora - reikalaukit raštu, lapuku, pažymų ar dar kokio velnio ir kaupkit namie makulaturos archyvus...
Suma juokinga, bet kodėl aš turiu aukot trecdali dienos, pinigus kurui, dar karta susimoket uz kazka, jei kazkokia ziople neuzdejo varneles kazkur...
Sveiki,

Apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų. Maloniai prašome susisiekti telefonu 1813 arba el. paštu kc@sb.lt, kad galėtume tiksliai išanalizuoti situaciją.

Pagarbiai,
Šiaulių bankas
Atsakyti
Rasa 2014-08-06 11:42:27
Darbdavys paprašė, kad atsidaryčiau sąskaitą Šiaulių Banke atlyginimui pervesti. Banko darbuotojai apie tai buvo irformuoti, ir sakė, kad tokiu atveju banko kortelės mokesčiai nėra taikomi (t.y. nėra jokių banko kortelės mokesčių). Vėliau darbdavys pakeitė banką, ir reikėjo atsidaryti sąskaitą DNB banke.
Per keletą metų negavau jokių ataskaitų, jokios informacijos iš Šiaulių Banko, neatlikau jokių finansinių operacijų, ir po 3 metų sulaukiau skambučio iš banko darbuotojos, kuri pranešė, kad esu skolinga bankui administravimo mokesčių, ir jei nesumokėsiu, perduos mano "skolos" informaciją į "juodosius sąrašus"
Jei bankas būtų informavęs mane apie administravimo mokesčių skolas, būčiau anksčiau uždariusi savo nenaudojamą sąskaitą, nes ji man visai nereikalinga..
Prabego virš 3 metų, o situacija nepagerėjo... ~2016 pavasari nusprendžiau gražinti visa lizinga (buvo like dar metai mokejimo) bet gražinau anksciau. Specialiai nuvažiavau i ozo g. 25 (akropolis) Š*** banko padalini, parašiau patikrinti ar aš jiems nieko neskolingas. sake neskolingas. Paprašiau anuliuoti visas korteles ir visas saskaitas susijusias su manimi šiame banke - Ok viska padrė, palinkėjo geros dienos - RAMU. po beveik 2 metų i email ateina laiškas kad aš jiems skolingas ~2 eur už sąskaitos tvarkymą (kuria pasirodo dar turiu). Skambinu: iš pirmo karto nesujungia - nutruksta (žinoma poto kai pasako, kad visi operatoriai užimti), iš antro karto atsiliepia. Sako jo jus turit sakaita pas mus, jei buvot nutrauke viska reikia kokio nors lapoko (dokumento).
Reziume: jei kanors nutraukiat ar baigiat moket su sita kontora - reikalaukit raštu, lapuku, pažymų ar dar kokio velnio ir kaupkit namie makulaturos archyvus...
Suma juokinga, bet kodėl aš turiu aukot trecdali dienos, pinigus kurui, dar karta susimoket uz kazka, jei kazkokia ziople neuzdejo varneles kazkur...
Atsakyti
š*******o kontora o ne bankas. Atėjau spalio 18d. į T.Ševčenkos skyrių su mirusio asmens mirties liudijimu kad uždaryti sąskaitą, aptarnaujanti ponia net nežinojo ką daryti, dvejos patyliukais pasitarusios nusprendė mane pasiuntinėti ir paprašyti dar notaro įgaliojimo... paklausus ar neišeitų per el.bankininkystę pačiam uždaryti sąskaitą, išsprogino savo akis, panašias į nugaišusios žuvies gulinčios ant valties dugno, ir pasakė kad sąskaita užblokuota ir tai neįmanoma. Tai koks tikslas man uždarinėti užblokuotą sąskaitą? Visuose bankuose problemų dėl to nekilo, bet tik ne šitame... o dar galvojau aš sąskaitą atsidaryti... EIKITE n***i
Birute Urbanaviciene
2017-10-17 13:50:47 IP 188.69.196.225
Atsakyti
Noriu isreiksti auksciausia pagarba Siauliu banko Zaros klientu aptarnavimo poskyrio specialistei Linai Balcienei uz auksta profesionaluma, pagarba klientui, isiklausyma ir jo lukesciu patenkinima.
Atsakyti
Tomas 2017-08-21 10:37:08
Kas cia pas jus per nesamone niekaip neina prisiskambint
Laba diena, Tomai. Apgailestaujame, jei patyrėte neskandumų. Klientų aptarnavimui skiriame ypatingą dėmesį, tad kviečiame kreiptis į mus el. pastu klientai@sb.lt arba klientų centro telefonu 1813, ir mes skubiai išspręsime Jūsų klausimus.
Pagarbiai -
Šiaulių bankas
Atsakyti
Kas cia pas jus per nesamone niekaip neina prisiskambint
Atsakyti
Birute 2017-05-16 08:24:25
Ar tai jusu banko nr. jai jusu kodel neprisistato ir pokalbis neirasomas +37066106062.
Laba diena, Birute, dėkojame, kad informavote. Maloniai prašome Jūsų asmeniškai susisiekti su mumis, kad galėtume tiksliai išsiaiškinti situaciją. Galite paskambinti banko Kontaktų centro telefonu 1813 arba pranešti mums savo kontaktus "SB linijoje" ar el. paštu klientai@sb.lt (tik ne viešai).

Pagarbiai

Šiaulių bankas
Atsakyti
Ar tai jusu banko nr. jai jusu kodel neprisistato ir pokalbis neirasomas +37066106062.
Atsakyti
Nesuprantu visų anksčiau komentavusių skundų, nes man po swedbankiu ir kitu skandinaviškų bankų ŠB vienas malonumas apsilankyti ir dirbti su jais. Aptarnaujantis personalas visą laiką malonus ir pasiruošęs padėti, eilių beveik noekada nėra, tad gali sutaupyti laiko. Esu naudojęsis ir Šiaulių banko lizingo paslaugomis ir galiu paneigti anksčiau minėtus komentarus, dėl perdėm didelių palūkanų. Greitu metu planuoju paimti vartojimo kreditą, jau pasitikrinau, kad tokių gerų sąlygų joks kitas bankas LTU nesuteikia.
Atsakyti
..o ir pasimate kieno saskaita AB SIAULIU BANKAS gauna kiekvienais metais vis didesnius pelnus.Ju darbuotoju vidutinis atlyginimas 50 % mazesnis nei SWED IR SEB banku darbuotoju.Kur ziuri mokesciu inspekcijos vadovai, i kodel dirbantieji taikstosi su tokia neteisybe, kai per paskutinius 5 metus darbuotoju atlyginimai didejo vos keliais procentais.Biudzetas negauna tiek pajamu kiek galetu gauti. o banko darbuotoju gerbuvis tik blogeja.Retorinis klausimas.Ar ilgai tesis visas sitas marazmas ?????
Atsakyti
Galėtumėte internetinėje bankininkystėje padaryti funkciją, kur būtų galima ištraukti išrašą apie gautas pajamas, nes dabar galima ištraukti tik išlaidas ir pajamas kartu. Kai eini į kitus bankus dėl būsto paskolos prašo išrašo apie gautas pajamas tai negi dabar neši 70lapų su visais savo pirkimais. O norink gauti pažymą kad matytųsi tik pajamos turi važiuoti į banką pildyti prašymą, sumokėti 8eur ir laukti svaitę ar dvi kol surinks duomenis. Kai kituose bankuose užtenka elektroninėje bankinikystėje tik nustatyti funkciją ir po 2 sekundžių tu jau turi tą išrašą.
Atsakyti
labai nusivyles siauliu lizingu toks jausmas kad jie bankrutuoja ir apgaudineja zmones lizingas buvo ismoketas anksciau laiko pries tai dar pasiskambinau paklausiau kiek reikes moketi kad perskaiciuotu, perskaiciavo ir pasake reikia dar nueiti i banka parasyti prasyma del to kad nori anksciau grazinti taip ir padariau viska paskaiciavo tai buvo 2015 05 08 d o dabar 2016 01 08 gavau sms kad esu skolingas nuejau su ismokejimo dokumentais i sb lizinga man pasake vistiek reikia moketi nes negavo prasymo ir visos palukano is naujo prisidejo su jais bendradarbiauti nebesinori siulyciau ir kitiems neapsigauti su sia s*******o kontora perime ukio banko valdyma dabar patys link bankroto jei taip apgaudineja zmones idomu kiek be manes taip apgautu zmoniu nes lizinge pasake siandien daug kas gavo sms bukite atsargus
Atsakyti
nukentejes 2015-02-27 00:56:33
Siauliu banko lizingas siekiantys naudos tik sau, trigubo pelno siekejai patikliu zmoniu saskaita. Graziai isduria patiklius zmones sudariusius lizingavimo sutartis. Bukit zmones labai atsargus!!!!!
Labai pritariu, aš irgi pritariu, delspinigiai skaičiuojami nuo pat pirmos dienos ir pats žmogus nėra informuojamas, o už imamą prekę permoki dvigubai.
Atsakyti
Lankiausi Gargždų skyriuje 2015-04-30 16.40. Suprantu, kad tai darbo pabaiga, bet vistiek sugadino nuotaika visam vakarui. Kaip minėjau į banką užsukau 16.40. Buvo 3 darbuotojos, viena kaip suprantu dirbanti su verslo klientais (kadangi kitų neaptarnauja), o likusios dvi sėdėjo kasose. Viena kasininkė buvo užsiėmusi. Priėjus prie antrosios kasininkės ir paklausus ar turi pakeisti valiutos, man pareiškė, kad ji jau susitvarkė ir nebedirba. Sulaukus eilės prie kitos kasininkės, pradėjo rinktis ir daugiau žmonių, tai kasininkės akivaizdžiai susierzino, tarpusavyje pradėjo diskutuoti, kaip ji nespės visų aptarnauti, gal reikia uždaryti duris ir pan. Bet idomiausiai, kad kasininkė kuri jau "buvo susitvarkius" taip ir sėdėjo, kažka žiūrinėjo internete (tai akivaizdžiai matosi kai stovi prie šalia esančios kasininkės), bet nepriėmė nei vieno kliento. Taigi natūraliai kyla klausimas, ar bankas tikrai dirba klientams? Jei atėjus po darbo, turi jaustis kaltas, kad kažkas susitvarko anksčiau, ar susirenka neprognozuojamai daugiau žmonių :) (aišku suprantu kad darbuotojai taip pat žmonės ir nori laiku išeit namo, bet bent jau piktintis galėtu ne klientams)
Atsakyti
Siauliu banko lizingas siekiantys naudos tik sau, trigubo pelno siekejai patikliu zmoniu saskaita. Graziai isduria patiklius zmones sudariusius lizingavimo sutartis. Bukit zmones labai atsargus!!!!!
Atsakyti
ŠIAULIŲ BANKAS, AB Marijampolės KAC Kazlų Rūdos klientų aptarnavimo skyrius...Na sudarė ne patį gražiausią įspūdį. Kaip gali kilti tokios situacijos, kad senyvas žmogus kreipiasi su prašymu kartu keliauti į banką, nes nepasitiki kompetencija ten dirbančių žmonių. Ten nuvykusi tikrai gražiai nusiteikusi buvau, bet susidarė labai nekoks vaizdas kai su manimi bendraujama gražiai, o su senyvu žmogumi ne (buvo tildoma ir liepiama nesikišti, patylėti o paradoksas koks - juk ne aš vartotoja šio banko, jam net nepriklausau), tai ar ten dirbantys asmenys neturėtų būti pakantesni ir sugebėti gražiai be pakelto tono aiškinti banke vykdomas vartotojo operacijas? Todėl norėčiau banke dirbančiam kolektyvui patarti, būti draugiškesniu, gal ir naujų klientų pritrauksite, o ne tik paskatinsite pereiti į kitus bankus.
Atsakyti
Marijampolėje, Kudirkos g. prie Maximos neveikia bankomatas. Ir niekam nerūpi. Rodo pranešimą " operacija anuliuota".
Atsakyti
Esu labai supykusi ant sio banko, isimant pinigus bankomatas sugedo, tai pinigu negavau, kita diena banke parasiau pretenzija tai buvau informuota kad pretenzija nagrinejama 30 dienu.Kai jie apsigauna ta pacia diena iesko su policija (neseniai skelbtas ivikis), kai jie zmones apgauna tai tenka laukt menesi.Suma kaip mano seimai nemaza, vaikam i mokykla tuoj pat, tai kur zmoniskumo faktorius? Skambinau ir i vilniu sake parasys prie pretenzijos kad skubu, bet konkretaus atsakymo dar negavau, ko klausiu tai atsakyma gaunu kad informacija islaptinta ir atskleist negali, labai saunu "dekoju" bankui uz gera nuotaika artejant rugseji 1-ajai.Atgavusi pinigus tikrai keisiu banka!
Atsakyti
Darbdavys paprašė, kad atsidaryčiau sąskaitą Šiaulių Banke atlyginimui pervesti. Banko darbuotojai apie tai buvo irformuoti, ir sakė, kad tokiu atveju banko kortelės mokesčiai nėra taikomi (t.y. nėra jokių banko kortelės mokesčių). Vėliau darbdavys pakeitė banką, ir reikėjo atsidaryti sąskaitą DNB banke.
Per keletą metų negavau jokių ataskaitų, jokios informacijos iš Šiaulių Banko, neatlikau jokių finansinių operacijų, ir po 3 metų sulaukiau skambučio iš banko darbuotojos, kuri pranešė, kad esu skolinga bankui administravimo mokesčių, ir jei nesumokėsiu, perduos mano "skolos" informaciją į "juodosius sąrašus"
Jei bankas būtų informavęs mane apie administravimo mokesčių skolas, būčiau anksčiau uždariusi savo nenaudojamą sąskaitą, nes ji man visai nereikalinga..
Atsakyti
Ypač blogai dirba Sėlių g. skyrius.Dirba viena darbuotoja, o kitos vaikštinėja, krapštosi.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi šio banko paslaugomis, Praeitą savaitę Vilniaus Akropolyje, pritrūko pinigų išmokėti indėliams, nuvažiavus, per kamščius, į kita Vilniaus filialą, ten dirbančios darbuotojos nereagavo į susidariusią situaciją ir neskubėjo padėti... Deja...Labai apmaudu...Daugiau su šiuo banku pasistengsiu neturėti jokių reikalų ir pažįstamiems NEREKOMENDUOSIU!
Atsakyti
Blogesnio banko nebėra tikriausiai kaip Šiaulių bankas, internetinė bankininkystė neveikia 3 dienas per mėnesį, svetainės dizainas siaubingas, neįmanoma susigaudyti kada ir kur buvo atlikti pavedimai, išsiėmus pinigus iš bankomato už poros dienu pamatai kad bankui likai skoloi už operacijos atlikima.Siaubas ne bankas bekite kuo toliau nuo tokio banko.SWEDBANK GERIAUSIAS

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Visiems namų šviestuvam Kalėdinė nuolaida -30%!
Visiems namų šviestuvam Kalėdinė nuolaida -30%! 12-17 10:07
Vakarams ilgėjant ir tamsėjant, vis daugiau laiko tenka praleisti namuose, todėl labai svarbu pasirūpinti, kad juose būtų tinkamas apšvietimas. Jauki ir šilta šviesa padeda...
Sulaikytas buvęs prosovietinės organizacijos "Jedinstvo" lyderis V. Ivanovas
Sulaikytas buvęs prosovietinės organizacijos "Jedinstvo" lyderis V. Ivanovas 12-18 22:15
Vilniuje antradienį sulaikytas Rusijos pilietis Valerijus Ivanovas, BNS patvirtino Generalinės prokuratūros atstovė Elena Martinonienė.
Seimas pradeda diskusijas dėl kainų mažinimo priemonių
Seimas pradeda diskusijas dėl kainų mažinimo priemonių 12-18 19:30
Seimas antradienį priėmė svarstyti kai kurias priemones, kurios, kaip teigiama, skatintų kainų mažėjimą, taip pat didintų rinkos priežiūros institucijų įgaliojimus.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Jūs esate..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 303,22 +1,10%
General Electric 7,15 +0,70%
Wells Fargo 46,61 +0,15%
Bank of America 24,47 -0,04%
Amazon.com 1520,91 -4,46%
Avon 1,69 -4,52%
Twitter 33,43 -6,80%
Xerox 21,29 -12,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,05 -12,02%
Sidabras 14,35 -1,71%
Ryžiai 401,00 -1,96%
Kava 3,02 -0,33%
Anglis 100,73 -7,36%
Dujos (JAV) 4,14 +25,84%
Varis 6195,92 -0,38%
Nafta 51,20 -2,62%