VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Šiaulių Autodota, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Šiaulių Autodota

Atsiliepimai apie Šiaulių Autodota, UAB

Solemlux NUOLAIDOS NET IKI 80%
Parašyk savo nuomonę apie Šiaulių Autodota, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
NEPIRKIT. Parduodant įsipareigoja patikrinti pagal VIN, paklausus atsiimant ar patikrintos ir tiks, atsako kad greičiausiai nepatikrintos nes nebuvome nurodę, kad tai reikia daryti :), na matyt skaityti nemoku, arba jie nėra matę savo e-shop'o. Ir štai pirkta prekė netinka (įdėjo galines kaladėles vietoj priekinių), email užklausus siūlo nusipirkti kitą, net linką įdeda :) (tik mokėk į priekį). Susilaikau nuo pirkimo, skambinu, aiškinuosi, patikina ir nurodo laukti kol ateis tinkama detalė, tada beliks atvykti pas juos ir pakeisti. Beveik po savaitės skambiname, kitam ragelio gale nustebę, kad negavome jokios žinutės, patikina kad tuoj išsiaiškins ir informuos. Kita dieną jau numetinėja ragelį :) Ar tai normalu spręsti Jums, Klientams.
Atsakyti
pasirodo aš ne pirmas ir ne paskutinis klientas, su kuriuo nesielgiama kaip su klientu, vadinasi jei su keliais taip pasielgė tai ateityje ir su visais kitais taip pat elgsis.
JEI NUSIPIRKSIT NEKOKYBIŠKĄ PREKĘ TAI BUS JŪSŲ PATIES PROBLEMA. man nutiko taip kai bandžiau surasti teisybę ir pasikeisti arba grąžinti prekę. prasidėjo įvairiausi neprofesionalūs išvedžiojimai kokie jie nekalti ir kaip kaltos įvairios aplinkybės. galų gale paklausiau kiek iš jų personalo yra asmeniškai remontavę, ardę ar kažkaip kitaip kontaktavę su automobilių, jo detalėmis, ar kada nors teko kuriam iš jų atlikti kad ir paprasčiausią remontą, po šito klausimo eteryje pasigirdo tyla, ir klausimas liko neatsakytas.
darytina išvada, kad visus konsultuoja ir savo protingumą rodo asmenys, kurių išmanumas ateina geriausiu atveju iš google.
PIRMAS IR PASKUTINIS KARTAS
2019-10-10 14:55:44 IP 5juc2mm4
Atsakyti
kaip sakoma PIRMAS IR PASKUTINIS KARTAS, nusipirkau prekes, iš kurių vienos buvo brokuotos, kai susisiekiau ir paaiškinau problemą iškart pradėjo "muilintis" atsieit jie ne prie ko, pasiūlė nusiusti prekes gamintojui, kad patikrintų kokybę.
kai paklausiau kuo jie siūlo pakeisti nupirktas detales kol jos bus tikrinamos, tai davė suprasti, kad tai ne jų reikalas.
žodžiu LIKAU SU TUO KĄ NUSIPIRKAU. pas juos politika tokia:
parduodu, kažkaip prastumiu, o jei klientas nusipirko brokuotą prekę tai reikia kažkaip prastenėt tas 14 d. kad nebegalėtų gražinti ir problemų nebebus.
todėl visus raginu: NEPIRKIT JOKIŲ DETALIŲ IŠ ŠITOS KONTOROS.
Atsakyti
Vadovas Albertas Afarjanc eilinis apgavikas ir melagis. Apgavo perkant firmos automobilį. Pardavė nekokybiškai suremontuotą. Nuslėpė, kad automobilis turejo auto įvykį.
Atsakyti
Parduoda padirbta tepala toyotos!
Atsakyti
Pirkau jau antrą kartą (po metų pertraukos) ir jokių problemų. Ir prekės puikiai parinktos, ir pinigus grąžino už klaidingą užsakymą.
Atsakyti
Manau, kad tai ne parduotuvė, o paprasčiausias internetinis kioskelis. Kol nebuvo problemų su detalių kokybe, tol atrodė, kad šie asmenys laikosi savo žodžio. Bet nusipirkus nekokybišką prekę prasidėjo išvedžiojimai, kad negalimas grąžinimas (nors perkant nurodyta kelių dienų terminas), kad reikalinga gaminio ekspertizė. Palikau detalę be prekės paėmimo dokumento, tai nei naujos detalės, nei pinigų, nei atsiprašymo. Gaila, kad tokie prekybininkai nėra baudžiami už klaidinančią reklamą (dėl prekių grąžinimo) ir nekokybiškų prekių pardavinėjimo.
Atsakyti
Užsakymo terminas iki 04.14, pasiūlymo neatsiunčia. 04.15 sako atsiūs šiandien, 04.16 irgi šiandien atsiųs. 04.17 vis dar "šiandien" neatsiunčia. Kas čia per balvonai dirba?
Atsakyti
Turejau ir as nemalonios patirties su sia imone. Jie raso kad padeda issirinkti tinkama detale. O is tikro ne. Nusiunciau automobilio kebulo numeri pagal kuri galetu pateikti tinkamu detaliu pasiulymus. Atsiunte pasiulymus. Is atsiustu pasiulymu issirinkau brangiausia detale tikedamasis kad tikrai tiks. O pasirodo netiko. Ir kai juos apie tai informavau tai jie nurase ant to kad as pats bloga issirinkau detale. tai kad tada jie siuncia pasiulimus jei dar turiu pats nusimanyti kokios detales man reikia. Tai tada as pats galiu atrasti ir issirinkti. O geriausiai kad grazinant netinkama detale as turejau dar ir susimoketi uz grazinima, nes ale del mano kaltes detale bloga parinkta. TAip kad jeigu atsiunte jums detaliu pasiulyma tai dar nereiskia kad detales jums tiks. Tiesiog perkate kate maise. Nebent turite sena detale rankose su originaliu detales kodu. Tada gal ir parinks tinkama detale. Su tais siuntinejimais pirmyn ir atgal gavosi daugiau nuostolio negu kad nusipirkau tiesiai parduotuveje. O cia perki ir bijai ar tiks ar ne, ar priims atgal detale ar ne.Pagalvokit ar verta rizikuoti. Nepatenkintas sia firma.
Atsakyti
Įmonė visiškai nesilaikanti jokių terminų ir taisyklių.
Suformavau ir pateikiau užklausą antradienį (03.26). Užklausoje aiškiai nurodžiau, kad prekės reikalingos vėliausiai penktadienį (03.29).
Taigi, penktadienį (03.29) gavau pasiūlymą (kiekvienai pozicijai po keletą kainos variantų), pasirinkau ko man reikia (ir kam nurodyta kad galima atsiimti tą pačią dieną) ir užsakiau. 10:40 gavau patvirtinantį el. laišką, kuriame įrašyta "Prekes pristatysime/paruošime atsiimti per Tą pačią dieną. Nurodytas pristatymo/atsiėmimo terminas galioja užsakius prekes darbo dienomis (I-V) iki 14 val."
Sulaukiu vakaro ir prieš pat užsidarant parduotuvei užvažiuoju pasiimti detalių. Pardavėjas/konsultantas išpūtė akis "oi, žinot, penktadieniais iš Kauno prekių neveža. Geriausiu atveju pirmadienį". Taip suprast tai net ne tiekimo sutrikimas - penktadienį tiesiog nėra galimybės pristatyti prekių, nors tinklalapyje žadamas pristatymas tą pačią darbo dieną.
Pala pala, o kas buvo laiške rašyta ir kas buvo deklaruojama užsakinėjant prekes? Ir kaip su šios parduotuės pirkimo internetu taisyklių nuostatomis "4.7. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.", nes JOKIO pranešimo kad prekės vėluoja negavau ir gavęs nebūčiau (sužinojau tai tik atvykęs į parduotuvę 20 min iki darbo pabaigos).
Tiesa, pardavėjas Vitalijus (tik pasiteiravus ar čia pas juos įprastinė praktika ir ar numatytos kažkokios kompensacijos) pažada atsiimant prekes pritaikyti nuolaidą.
Antradienį (04.02) po daugkartinių mėginimų prisiskambinti į parduotuvę ir keleto el. laiškų pagaliau esu informuojamas, kad galiu atsiimti prekes. O.K. Nuvažiuoju, pateikiu užsakymo Nr., gaunu prekes. Pasiteirauju kaip dėl žadėtos nuolaidos. Pardavėjas (Vitalijus P.) nepatenkintu veidu pritaiko DĖMĖSIO!!!!
1.09 EUR (t.y. ~0.7 proc) nuolaidos :D
Gal kitu atveju būtų buvę juokinga, bet kai jis pradėjo aiškinti kad "pas mus nenumatyta sistemoje, negaliu daugiau", tai KĄ TU B (***) NESIKEIKIANT MAN PENKTADIENĮ ŽADĖJAI? Ar 0, 7 proc laikomi firmos reputaciją gelbstinčia nuolaida? 1, 09 EUR?
Jau geriau būtų tegu ir suvaidintas rūpestis ir "atsiprašome" kurio nei iš pardavėjo nei iš oficialaus įmonės email taip ir negavau.

Čia net ne tas atvejis kad jie negirdėję apie įmonės reputaciją, klientų lūkesčius ir kažkokių įsipareigojimų vykdymą. Čia jie absoliučiai negirdėję apie elementarų mandagumą ir ant klientų dėję didelį ir skersą.

Taigi, jei kas perskaitė iki galo - nuoširdžiai patariu gerai pagalvoti ar tikrai norite turėti reikalų su www.pigiausiosdalys.lt komanda.
Atsakyti
Nusipirkau galinius amortizatorius skodai, po pusmecio is vieno isbego tepalas. Nusiemiau, nuveziau garantiniam, pasake, kad darys tyrima. Po menesio parase laiska, kad ant amortizatoriaus rado mechanini pazeidima. Tik kad kazkaip paslaptingai tas pazeidimas atsirado, kol dare tyrima
Atsakyti
Nepatarciau susideti su sia imone. Atsiuncia detales kuri ne tik netinka bet ir isvis net ne tam skirta, 3 menesius lauki grazinimo, galu gale sulaukus popiergaliu kad grazinimas bus turi laukti kol jiem bus patogu grazinti tau Tavo pinigus, nes per daugiau nei savaite pervesti jie nesugeba matyt per mazai laiko. Preke grazinti galit per 14d. O jie jum grazinima darys tiek, kiek jiem patogu. As jau 3men laukiu. Geriau kitoj imonej brangiau sumokesiu negu tokias nesamones kesti, daugiau gyvenime su Autodota nesusidesiu, grazinimas vyko del ku kaltes! Nes jie atsiunte isvis ne tai kas buvo uzsakyta!
Atsakyti
Jau daug metu perku is jusu detales. Esate puiki parduotuve. Viskas gerai su jumis. Sekmes
Atsakyti
Prieš pirkdamas perskaičiau įvairių komentarų ir dvejojau pirkti, bet surizikavau. Pirkimas vyko sklandžiai, viskas labai aiškiai, pirkinius gavau per dvi dienas, viskas supakuota tinkamai ir reikiamos detalės. Ačiū Autodotai, Sėkmės
Atsakyti
Internete nurodytos vienos kainos, o atėjus pirkti į parduotuvę parduoda už 2x didesnę kainą.
Atsakyti
Pirkau priekines kaladeles, atsiunte kito automobilio ir net ne priekines o galines, antra savaire laukiu pinigu, o vis tylu, tylu
Atsakyti
Leonas Jankauskas 2018-04-10 11:39:38
Užsakiau toyotai corollai priekinius stabdžių diskus, o atsiunte galinius. Nei raštu nei telefonu susikalbėti negaliu, kad pakeistų. Užsakymo nr.0218952 nuotraukose man atsiusta ne ta detalė.
Va va as pas man su kaladelem tas pats.Is lentynos matyt krauna bet ka
Atsakyti
Romualdas 2018-06-06 10:45:24
Kada grazinsit pinigus s*****i
Ar grazino? Nes as ir laukiu sio isganymo i laiskus neatsako
Atsakyti
Detales gavau kokias uzsakiau. Viena diena veliau pristate, bet tai niekis. Perskaites komentarus issigandau, kad busiu papuoles, bet viskas buvo gerai. Kita karta ir uzsakysiu is sitos imones. Esu patenkitas. Detales tikrai geromis kainomis nei kitur ieakojau. Aciu ir sekmes prekyboje.
Atsakyti
Kada grazinsit pinigus s*****i
Atsakyti
Tobulinti aptarnavimo sistėmą ir bendravimą su pirkėjais dar turite daug tam skirti dėmesio. Bendras vaizdas neblogas, tik visada prisiminkite, kad kiekvienas pirkėjas - žmogus, reikalaujantis dėmesio ir supratimo.
Atsakyti
į el laiškus neatsako. Užklausa Nr.0220506 2018.04.11 o dabar 2018.05.15 ir tyla.
Leonas Jankauskas
2018-04-10 11:39:38 IP 28mbv7vs
Atsakyti
Užsakiau toyotai corollai priekinius stabdžių diskus, o atsiunte galinius. Nei raštu nei telefonu susikalbėti negaliu, kad pakeistų. Užsakymo nr.0218952 nuotraukose man atsiusta ne ta detalė.
Atsakyti
Turite mažai problemų ir daug nervų - pigiausiosdalys.lt (UAB “Šiaulių autodota”) - Jūsų paslaugoms!
Elektroninės parduotuvės sistema parinkdama detales neskiria automobilio Volvo S80, nuo Volvo S60, 2, 0 l. variklio nuo 2, 4 l. variklio ir panašiai. Reiškia polinkis vienas - pasiūlyti kuo daugiau ir bile ko, nes grąžinant prekes parduotuvė dvi savaites pasilaiko jūsų pinigus ir nusiskaito 9 Eur nuo 76! T.y. dirba pelningai.
Pranešus apie netinkamas prekes ir dar du kartus paraginus el. paštu, skambučio sulaukiau į ketvirtą dieną. Skambino treningų kvalifikacijos vadybininkas ir primygtinai bandė įpiršti mintį, kad aš, prieš pirkdamas, reikalaudamas rankinės pakartotinos detalių tinkamumo patikros iš tiekėjo, “be vieno skaičiaus” nurodžiau savo automobilio kėbulo numerį. Todėl jie, be patikros, turėję teisę siųsti prekes, nors, sutikimo “varna” ir buvo nepažymėta!
Aišku, netikėdamas šia versija, du kartus prašiau atsiųsti ekrano kopiją su mano “klaida”… Nesulaukiau. Manau, kad šitaip yra maudomi ir kiti pirkėjai.
Vienu žodžiu, tragiška parduotuvė su siaubingu aptarnavimu.
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas. Buvo parduota prekė - liambda zondas. Užsakyme buvo nurodytas automobilio VIN numeris (pagal pardavėja, yra sakoma, kad jei įrašomas VIN numeris, jie patikrina, ar tikrai užsakoma prekė tinka šiam automobiliui). Taigi patikras praėjo ir buvo atsiųsta kurjerio prekė. Įstačiūs liambda zondą ir prijungus diagnostiką, buvo pastebėta, kad jis visiškai neveikia (nerenka jokių duomenų). Lieka du variantai, arba prekė netinkama automobilui, arba ji yra brokuota. Grąžinau prekę atgal pardavėjui, jis nusiuntė savo tiekėjui ir po beveik 3 mėnesių jie man atsakė, kad prekė buvo pažeista ir pinigai nebus grąžinti. Tarp kitko, prisegė išvadą Lenkų kalba, kurios aš nesuprantu. Kol kas esame bylinėjimo procese, su dar papildoma institucija, kuri padės užtirinti atgauti pinigus, aš dėl to tikrai nesijaudinu. Tačiau visiem NEREKOMENDUOJU ką nors pirkti iš čia, nes kaip ir anksčiau rašę žmonės apie šią parduotuvę, čia dirba a*******i, kuriems svarbu pasiimti pinigu ir nieko daugiau.
UAB RETO (direktorius)
2018-01-08 18:37:20 IP 5cb18bk7
Atsakyti
Tiesiog privalau paminėti geru žodžiu. Užsakant stabdžių suportą Vilniaus skyriuje pasiūlė vieno gamintojo variantą su seno suporto pridavimu (niekad apie tokį dalyką net nebuvau girdėjęs, o už mėnesio už senajį susidėvėjusi suportą dar ir pervedė pinigų), taip pat yra pasitaikes atvejis, kad nusipirkau detalę kuri visai netiko ir net pasibaigus įprastam gražinimo laikotarpiui vistiek priemė atgal geranoriškai nors ir neprivalėjo. Labai geras klientų aptarnavimas ir tikrai dar apsilankysime.
Atsakyti
Vilius 2017-07-15 13:31:00
Užsakiau aktyvios anglies filtrą. Atsiuntė išankstinę sąskaitą, aš apmokėjau. Gavau prekę, tačiau geriau apžiūrėjus pastebėjau, kad gavau žiedadulkių filtrą. Rašiau į parduotuvę daug kartų, kad atsiųstų sąskaitą ir aktyvios anglies filtrą, tačiau negavau jokio atsakymo. Suprantu, kad parduotuvės pagrindiniai tikslai yra apgauti pirkėją ir tada patyliukais džiūgauti. Pridedu įrodymų nuotraukas, kad taip ir yra.
Sio filtro informacija pateikta netiksli is gamintojo. Sis filtras realiai yra paprastas t.y. ziedadulkiu filtras. Jei preke netinka rasykite i info@pigiausiosdalys.lt del prekes keitimo ar grazinimo.
Atsakyti
Sergej 2017-09-08 17:47:30
Sveiki. Nepatariu pirkti. Per 2 dienas nesugeba surinki paprasto uzsakymo, tenka vaziuoti po du kartus prekems atsiimti. Del kazkokiu mislingu priezasciu kaina keciasi nuo sutartos. Pavadinimas "Pigiausios dalys" visiskai netatitinka esmes, gaunasi vos ne brangiausios. Vienareiksmiskai NE sitai saragai!!!
Sveiki, pasitaiko retkarciais kad viena kita preke neatvaziuoja is tiekeju laiku, tada informuojame apie situacija klienta ir siulome galimus sprendimo budus. Nebelikus prekes konkreciame sandelyje, kitame kaina gali buti skirtinga, jei pasikeitusios salygos netenkina visada galima atsisakyti uzsakymo ar paziureti kitu gamintoju pasiulymus. Bet tai tikrai vienetiniai ir reti atvejai daugelis uzsakymu ivykdomi laiku ir sklandziai.
Atsakyti
Tomas 2017-09-14 12:08:18
Nepatikima firma paziurejau detales norejau uzsakyti.. bet gerai, kad pasitikslinti ar yra detale pabandziau paskambinti i Vilniaus skyriu.. 3 kartus niekas nekelia ir neperskambino, detalei uzsakius jokios informacijos apie ivykiu eiga. Nerekomenduoju cia ieskoti detaliu.. taip nerimtai dirbama arba norima apsukti
Telefonu sistema siuo metu pertvarkeme todel nuo siol susisiekti turi buti patogiau ir greiciau. atsiprasome uz buvusius galimus nesklandumus.
Atsakyti
Alvydas 2017-12-16 09:27:52
Nepatariu pirkti.Užsakiau termostatą GATES firmos, atidarau įpakavimą, o ten CALORSTAT VERNET firmos, kurio vertė tris kartus mažesnė.
Patiksliname, kad tai automobiliu daliu gamintoju praktika pakuoti kitu gamintoju dalis i savo pakuotes ir nustatyti savo kaina. Jei identiska preke uzsakysite bet kurioje daliu parduotuveje Lietuvoje bus ideta lygiai tas pats, nes taip atvaziuoja is gamintojo. Daugelis gamintoju pasidare tik pakuotojais. Vernet gamintojas yra vienas pagrindiniu ir geriausiu termostatu gamintoju. Zinoma, geriau pirkti iskarto sio gamintojo, jei kaina buna mazesne. Taip gausite identiska produkta uz geresne kaina. Deja, bet mes to sunkontroliuoti negalime, nes nezinome kas konkreciu atveju bus ideta i konkretaus gamintojo pakuote ar jo paties gamybos preke ar kitu gamintoju. Taip pat kiekvienas gamintojas suteikia garantija analogiska visom po ju zenkulu parduotom preke, nepriklausomai nuo to kokioje gamkloje detale faktiskai pagaminta.
Atsakyti
Nepatariu pirkti.Užsakiau termostatą GATES firmos, atidarau įpakavimą, o ten CALORSTAT VERNET firmos, kurio vertė tris kartus mažesnė.
Atsakyti
Nepatikima firma paziurejau detales norejau uzsakyti.. bet gerai, kad pasitikslinti ar yra detale pabandziau paskambinti i Vilniaus skyriu.. 3 kartus niekas nekelia ir neperskambino, detalei uzsakius jokios informacijos apie ivykiu eiga. Nerekomenduoju cia ieskoti detaliu.. taip nerimtai dirbama arba norima apsukti
Atsakyti
Sveiki. Nepatariu pirkti. Per 2 dienas nesugeba surinki paprasto uzsakymo, tenka vaziuoti po du kartus prekems atsiimti. Del kazkokiu mislingu priezasciu kaina keciasi nuo sutartos. Pavadinimas "Pigiausios dalys" visiskai netatitinka esmes, gaunasi vos ne brangiausios. Vienareiksmiskai NE sitai saragai!!!
Atsakyti
Sveiki, tikrai nerekomenduoju pirkti autodetales, ypac internetu, uzsakai norima detale, atsiuncia kita. motyvuoja tuo, kad matei nuotrauka ka siulome, zemas darbuotoju kompetencijos lygis ypac vadybininko Alvydo.
Atsakyti
Užsakiau aktyvios anglies filtrą. Atsiuntė išankstinę sąskaitą, aš apmokėjau. Gavau prekę, tačiau geriau apžiūrėjus pastebėjau, kad gavau žiedadulkių filtrą. Rašiau į parduotuvę daug kartų, kad atsiųstų sąskaitą ir aktyvios anglies filtrą, tačiau negavau jokio atsakymo. Suprantu, kad parduotuvės pagrindiniai tikslai yra apgauti pirkėją ir tada patyliukais džiūgauti. Pridedu įrodymų nuotraukas, kad taip ir yra.
zenonas burokaas
2017-07-11 17:26:01 IP 2cfuuedl
Atsakyti
laba diena. ne pirma karta nauduojausi jusu paslaugomis.bet su tokiu jusu darbuotoju chamizmu dar neteko susidurti.labai nemalonu rasyti negatyvius atsliliepimuus.bet as manau jus su manimi susieksite ir as jums detaliai paaiskinsiu susidariusia
situacija
Sigitas Stanislauskas
2017-06-15 14:13:12 IP 6a3c4pr1
Atsakyti
Noriu paklausti, kada grązinsit pinigus uz neturima detale.
Atsakyti
Specialiai rinkausi detalę su prierašu "atsiimk rytoj", nes poryt paskirtas laikas autoservise prieš atostogų kelionę. Ir ką gi? Diena "rytoj" praėjo be jokio e-laiško, skambučio ar sms. Nurodytais telefonais prisiskambinti neįmanoma. Tad tariu jums "viso gero", nors paslaugomis naudojausi 5 metus. Ačiū už vos nesugadintas atostogas!!!
Atsakyti
Na ką galiu pasakyti, gaila, kad nepasiskaičiau komentarus ankščiau - raščiau gal porą eur brangiau kažkur, bet dėl garantijos pergyventi nereikėtų. Nusipirkau vienus brangiausių stabdžių diskų, to paties gamintojo kaladėles. Po savaitės diskus pradėjo braižyti ir cypti. Pradėjo kurti pasakas, kad SERVISE juos gal uždėjo blogai, reikia nuimti, jie siųs gamintojui, tikrins belenkiek laiko ir t.t.. O aš turiu naujus nupirkti)))
Tai kaip jūs sau įsivaizduojat gerbiamieji? Kas man tuos diskus nuims nemokamai? Kur garantijos, kad jūs išvis gamintojui juos siųsite? Parduosite man dar vieną komplektą ir paskui aną gražinsite? Jei bijote atsakomybę prisiimti, tai nesiimkite.
Apie bendravimo kultūrą tai net kalbėti neverta... Jaučiausi, tarsi jie man sumokėjo už tai, kad dabar važinėsiu su jų detalėmis.

Vienu žodžiu, pasimėgaukit tais 70 eur, bet daugiau jūsų PIGIŲ DETALIŲ nei pats pirksiu, nei draugams rekomenduosiu.
Taip pat nepatenkintas.
2017-05-24 13:53:54 IP 2kuunkis
Atsakyti
Kai pirmą kartą užsisakiau pas juos detales ir pralaukęs kelias savaites PATS kreipiausi dėl užsakymo, jie pasakė "Oi tai šito užsakymo prekės jau porą savaičių pas mus guli". What? Nei emeilo neparašė, nei SMS. Kai atsiėmiau, išėjęs iš parduotuvės gavau emeilą ir SMS, kad prekės pristatytos į Vilniaus skyrių ir galite atvažiuoti atsiimti. Absurdas.
Antrą kartą vėl tas pats - laukiu dvi savaites. Skambinu į visus įmanomus telefonu numerius (Šiauliai, Kaunas). Niekas neatsiliepia vidury darbo dienos. Į emeilus neatrašo. Nuvykus į ofisą (jei šitaip nesikeikiant būtų galima pavadinti) dar baisiau - niekas net nesiskaito su manimi ar su kitais klientais - bendrauja grubiai, patys darbuotojai vienas ant kito šaukia dėl prekių.
Trečią kartą užsisakiau pigias prekes. Buvo akcija. Už kelių dienų, pačiam nuėjusiam į jų ******* tinklalapio vartotojo puslapį matau, kad užsakymas yra ATŠAUKTAS. Kaip suprasti??? Kaip galima atšaukti? Aš pavedimu sumokėjau pinigus už prekės, kurios yra sandėlyje (juk leido pirkti). Ir bam, nei SMS, nei emeilo, kad "atsiprašome, negalime Jums pateikti prekių" ar kažkas panašaus. Tiesiog atšaukė užsakymą. Protu nesuvokiama. Kreipiausi į vartotojų teisių apsaugą. Žiūrėsime kokią baudą skirs tokiems ****** ******* *****.
Ai, beje, dar kreipsiuosi į VMI, nes jei Jūs sumokėsite už prekes bankiniu pavedimu, tai atsiimant prekes Jums reikės pasirašyti ant kažkokio paprasto A4 lapo, kad atsiėmėt prekes. Ne ne, ne sąskaita-faktūra ar dar koks oficialus dokumentas. Vadinasi buhalterija pas juos yra juodesnė nei galite įsivaizduoti.

Jei Jums kaip nors TIK išeina, rekomenduoju neprasidėti su jais.
Atsakyti
Puslapyje detalės likutį rodo, taip pat prie prekės rašo "Atsiimkite rytoj"... atrodytų idealu, beeet... užsakai... praeina savaitė ir jokių žinių... el. laiškui ignoras, tel nekelia.. ankstesni pora užsakymų kaip ir ok buvo, bet po tokių ignoravimu esu tikras tik prarandami klientai..
Suprantama, galima nespėti, gali būti klaida puslapyje ar dar kas... BET bent jau atsakytų ar informuotu ko ir kada tikėtis
Atsakyti
Užsakiau dalis iš siūlomų el. parduotuvėje, padariau išankstinį apmokėjimą, praėjo savaitė, jokių žinių. Skambinu, jokiu numeriu neatsako, elektroniniu paštu neatsako. Galvojau jau pradėti bendrauti su tarnybomis. Kitą dieną atėjo žinutė iš siuntų tarnybos, kad atveža. Viena detalė atėjo ne to gamintojo, jokio perspėjimo, nebegadinau savo laiko - pasilikau. Prieš kelis metus užsakinėjau, atrodo viskas buvo normaliai. Susigadino savo vardą mano atžvilgiu.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti autodalis iš UAB "Šiaulių Autodota", jos vardas internete "www.pigiausiosdalys.lt", kadangi tikrai nesutaupysite o tik sugaišite papildomai savo brangaus laiko.
Parduotuvės prekiaujamų detalių duomenų bazė netiksli, labai jiems netinka jei mokate pavedimu per banką, nėra visiškai jokio atgalinio ryšio su el.parduotuve, el.paštu, telefonas Šiauliuose tyli. Informacija apie pristatymą vėluoja 48 valandom. Grąžinant užsakytas detales, kurios netiko - Šiaulių atsiėmimo taške nepasitenkinimas, ginčijimasis jokios pagarbos pirkėjui. Pinigų grąžinimas tik po 7 dienų ir tai 21 amžiuje!!! Pilna nekompetencija. Jau pirkėjų teisių pažeidimas. Manau prekiauja oru ir tiek. Būkite budrūs taupykit laiką #autodota #pigiausiosdalys.lt #siauliuautodota
Atsakyti
Lopu lopai, dar trina komentarus.
Uzsakai preke, atsiuncia pasiulyma, ji patvirtini, po keliu dienu atraso, kad deja neturi tos prekes, siulo rinktis kita. Ir taip jau 2 kartus....Tai kam siunciat pasiulyma, jei neturite tos prekes!
Atsakyti
Nerekomenduoju, visus apgaudinėja. Pats pirkau lango pakelėją Topran, su skarda, o atsiuntė kažkokį lenkišką Motortechnik, dar be skardos.
pigiausiosdalys.lt
2017-03-25 23:22:46 IP 28m810v0
Atsakyti
Arturas 2016-10-05 14:46:29
Iš pradžių ir man patiko pas juos pirkti. Keletą metų nebuvo bėdų su jais. Dėl Šiauliečiu negaliu pasalyti nieko blogo, suklydo, atsiskaitė, viskas gerai, kelis užsakymus atsiuntė ne į temą, bet tai maža bėda. O su tuo Vilniaus Blazevicium, tai juodas reikalas. Bendravimo jokio, ko paklausi, to negausi, į el laiškus visai neatsako. Pradeda rašyti, tik kai jau post factum, informaciją reikia išpešti, kitaip liksit kvailio vietoje. Būkit atsargūs ir budrūs. Tikiu, kad jie ne vieni šioje rinkoje.
Dekojame uz komentara. Vilniuje sustiprinome klientu aptarnavimo komanda ir toliau ja stipriname, tikimes, kad klientu aptarnavimo kokybe ir pasitenkinimas pageres ir pagreites.
pigiausiosdalys.lt
2017-03-25 23:15:23 IP 28m810v0
Atsakyti
Algis 2016-11-14 16:03:56
a******u lizdas uzsakiau preke internetu viena kaina o atvykus atsiimti kaina issaugo 50% nesiulau naudotis sia firma
Dekojame uz komentara. Taip kartais pasitaiko kad pasikeicia prekiu kainos, taip buna del keliu priezasciu: pasikeicia kaina pas tiekeja, nebelieka prekes pas pasirinkta tiekeja (kitame sandelyje preke buna kita kaina). Apie pasikeitusias salygas visada klientus stengiames informuoti ir sutarti del tolimesnio uzskymo vykdymo. Jei pasikeitusios salygos kliento netenkina uzsakymo galima atsisakyti. Taip pat tobuliname sistemas kad tokiu atveju butu kuo maziau.
pigiausiosdalys.lt
2017-03-25 23:10:40 IP 28m810v0
Atsakyti
Klientas 2016-12-14 23:39:53
NEREKOMENDUOJU. Uzsisakiau detale, vaziavau atsiimt, pasirodo idave visai ne tokia, sumokejau pinius servise kad keistu o pasirodo detale net netinkama. Visiskai nenusimano nieko apie auto detales, susiimportavo tiekeju prekiu katalogus uzsidejo antkaini ir stumdo belenka, aiskina kad viska turi, bet nieko nenusimano ir be jokios atsakomybes svarbu parduot. Patys poto sako kad labai daznai buna taip kad netinkamas parduoda, tai kam isvis daryt toki versla tik apagaudinet zmones, kurie gaista laika uzsisakineja vazineja pasiimt poto netinka vezt atgal ir tt, ir dar pinigus atgauti kasdien reikia prasinete kol per pora savaiciu siaip ne taip grazina.
Dėkojame už komentarą. Parenkant detales kartais pasitaiko netikslumų ir klaidų dėl įvairių priežasčių (gamintojų katalogų netikslumo, variantų gausos, informacijos trūkumo, automobilio perdarymų taip ir dėl žmogiškosios klaidos ir kt.), tačiau klaidos visada sprendžiamos dedant visas pastangas ir stengiantys sudaryti kiek įmanoma mažiau rūpesčių klientams. Pagal kliento pageidavimą detalės pakeičiamos arba grąžinami pinigai laikantys prekių grąžinimo taisyklių. Taip pat svarbu zinoti kad servise pries montuojant butinai pasiziuretu ar dalys tikrai tinka nes didesne beda buna kai jie neziuredami montuoja viska iseiles, tokiu atveju jau serviso atsakomybe, kurios turite reikalauti. Nemontuotas dalis mes visada pakeiciame laikantys prekių grąžinimo taisyklių ir dar daugiau, ziurime tikrai draugiskai. Taip pat pastoviai tobuliname daliu paieskos sistema, kad ji butu kuo tikslesne ir draugiskesne vartotojui. Siekiame automobilio prieziura ir remonta padaryti draugiskesni vartotojui ir to sieksime toliau. Suprantme kad neviskas gaunasi is karto ir matome kad dar tikrai yra kur tobuleti ir labai stengiames tai daryti. Del atsiradusiu rupesciu tikrai apgailestaujame.
pigiausiosdalys.lt
2017-03-25 23:01:28 IP 28m810v0
Atsakyti
Geras 2017-01-06 09:10:47
Žiurekit, kaip nori prigauti su nuolaidom: Langų ploviklis DAC Tiekėjo kodas: 4771548292801 kaina 9.78 EUR, nuolaida -59% dabar kaina 3.98 EUR. Atsibuskit kur jus esat ta kaina 9.78 EUR Lietuvoje mate, visur ji apie 4, 00 EUR ? Čia yra paaiškinu: Stiklų ploviklis DAC -20C su glicerinu 4L.
Dekojame uz komentara. Sistemoje pateikiame mazmenines tiekeju rekomenduojamas kainas, kad klientas galetu ivertinti kiek apytiksliai sutaupo pirkdamas internetu. Sia kaina perziuresime gal isivele ir kazkokia klaida. Dekojame
Atsakyti
Nerekomenduoju!detales nekokybiskos, pirkti amortizatoriai suluzo po 5 menesiu ir garantijos nera nes garaziuke keista, trbt kreivai sudejo pavaziavau dar 4 men ir isluzo..zodziu kai pinigus paimt tai visi gudrus o pakeist nekokybiska detale jau atsiranda problemu.

Taip pat rekomenduojame

Autoaibė
Automobilių dalys internetu

Adresas: Minijos g. 169D, LT-94287 Klaipėda.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Autoaibė, UAB prekiauja automobilių dalimis, akumuliatoriais, alyvom ir tepalais, autochemija, automobilių priežiūros priemonėmis, aksesuarais ir t.t. Šiuo metu mūsų asortimente per 25'000 prekių iš daugiau nei 100 užsienio bei Lietuvos tiekėjų. Didžiąją siūlomo asortimento dalį importuojame tiesiogiai iš gamintojų...
Martonas
Adresas: Kalvarijų g. 53, LT-09317 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas.
UAB “Martonas” remontuoja automobilius po autoįvykių bei atlieka su draudimu nesusijusius važiuoklės ir/ar agregatų remonto darbus, techninį aptarnavimą, kompiuterinę automobilio valdymo sistemų diagnostiką. UAB “Martonas” teikiamos paslaugos Vilniuje: Automobilių kompiuterinė diagnostika: Variklio diagnostika;...
A3 Baltic
Automobilių dalys internetu

Adresas: A. Vivulskio g. 7, LT-03162 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
UAB „A3 Baltic“ yra jauna sparčiai besivystanti prekybos įmonė, kuri specializuojasi atsarginių dalių, variklinių ir pavarų alyvų bei OE ir OEM priedų automobiliams ir sunkvežimiams platinimu. Esame originalių atsarginių dalių tiekėjai iš pirmaujančių pasaulio gamintojų. Kiekvieną mėnesį mes siunčiame dalis daugiau...
EVA King
Oficialus Thermo King atstovas Lietuvoje

Adresas: Kirtimų g. 2, LT-02244 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių šaldymo įranga; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sertifikavimo paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB EVA King jau 20 metų! UAB EVA King nuo 1997m. vieninteli­s oficialus šaldymo įrangos “Thermo King” gamintojo atstovas ir autorizuotas servisas Lietuvoje. Įmonė specializuojasi komercinio transporto, sunkvežimių ir puspriekabių šaldymo įrengimų bei izotermų gamybos ir remonto srityje. Turi padalinius Vilniuje...
ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Apie agentūrą “Kelionių laikas”
Apie agentūrą “Kelionių laikas” 10-18 16:20
"Kelionių laikas" įkurtas 2002 metais, šiandien yra viena ilgiausiai savo veiklą vykdančių kelionių organizatorių įmonių, kelerių metų "Gazelės" apdovanojimų laimėtoja bei "Nacionalinės...
"McDonald‘s" pelnas nuvylė – akcijos atpigo 5%
"McDonald‘s" pelnas nuvylė – akcijos atpigo 5% 10-23 12:01
JAV restoranų tinklo "McDonald‘s" trečiojo ketvirčio pelnas pirmą kartą per dvejus metus neatitiko analitikų prognozių, todėl akcijos atpigo 5%.
N. Storonskis pardavė dalį "Revolut" akcijų, tarp pirkėjų – buvęs "Uber" vadovas
N. Storonskis pardavė dalį "Revolut" akcijų, tarp pirkėjų – buvęs "Uber" vadovas 10-23 11:43
Jungtinės Karalystės finansinių technologijų startuolio "Revolut" vienas iš įkūrėjų Nikolajus Storonskis pardavė 6 mln. USD vertės savo turėtų bendrovės akcijų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Prezidento pasiūlytiems mokesčių pakeitimams?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Harley-Davidson 40,04 +7,98%
General Electric 9,06 +3,07%
Goodyear 15,61 +2,97%
Macy's 15,86 +2,79%
Twitter 38,81 -3,19%
Facebook 182,34 -3,91%
McDonald's 199,27 -5,04%
Hasbro 100,02 -16,76%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 53,31 -0,87%
Varis 5759,25 +0,87%
Dujos (JAV) 2,58 +16,22%
Anglis 65,75 +0,31%
Kava 2,84 +2,16%
Ryžiai 427,00 -0,70%
Cukrus 0,57 0,00%
Apelsinai 0,53 0,00%