VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Servisa ICT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Servisa ICT

Atsiliepimai apie Servisa ICT, UAB

Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie Servisa ICT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Baisesnės įmonės neesu mačiusi. Nuvežiau tvarkyt televizorių, man pradėjo aiškinti, kad jis yra sulietas, nors iš tikrųjų jis visai ne sulietas, ir pareikalavo susimokėt 25 eurus.
Atsakyti
Profesionalus, operatyvus ir mandagus aptarnavimas. Tikrai rekomenduoju.
Atsakyti
DJI Mavic drono garantinis. Tai nieko naujo neparasysiu. Ragelio nekelia, neatraso, veluoja.
Atsakyti
Sugedo gartraukis.
Nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis. Kol neparašai, neskambini kas dieną - niekas neatsiliepia ir nesiruošia nieko daryti.
Jau virš mėnesio tik žada ir žada kad atvažiuos detalė, po to žada kad jau Lietuvoje ir kažkada atvyks meistras tačiau niekas niekur neatvyksta.
NEREKOMENDUOJU, BŪKITE ATSARGŪS ir visą komunikaciją veskite TIK rašytine forma - kitu atveju apsimeta kad niekas nieko nežino ir negirdėjo.
Atsakyti
Sugedo naujo Dell nešiojamo ventiliatorius, atidaviau servisui, kitą dieną jau buvo sutaisytas. Puikiai.
Atsakyti
Atidaviau garantiniam remontui Dell G3 nešiojamą kompiuterį (neveikė vienos pusės USB lizdai).
Be jokių problemų, pakankamai operatyviai (kaip karantino laikotarpiui) pakeitė pagrindinę ir dukterinę plokštes.
Viskas ok.
Atsakyti
Nunesiau del garantinio klaviaturos atsiunte laiska kad ekranas duzes skambinau aiskinaus ir t.t. Ok ju klaida atsiunte antra kad klaviaturos taisymas 155e tipo supiltas irodykit ir vien jusu pasakymo supiktas as turiu moket 155e + telia salone kai nunesiau kompa pasirasiau jai mano kalte as primoku 19e o iskur cia atsirado 155e.idomiai sukasi firma.
Atsakyti
Blogiausia servisas. Išsisukinėja nuo garantinio aptarnavimo visais įmanomais būdais. Atsisakė taisyti Dell laptopą su globalia garantija. Prikabino makaronu kad jis pirktas ne musu regione, o Anglijoi ir dar 20eu nulupo ale už diagnostiką. Yra i dar labai daug panašių atsiliepimų. Niekam nepatariu pas juos kreiptis. Ieškokite kitu atstovaujančių įmonių. Mano atveju tvarkingai ir greitai sutvarkė kompiuterį pagal garantija ATEA, rekomenduoju kreiptis pas juos dėl DELL, HP, Lenovo, Sony, IBM, Samsung ir kt.
Atsakyti
Visiški s*****i. Išsisukinėja nuo garantinio aptarnavimo visais įmanomais būdais. Atsisakė taisyti Dell laptopą su globalia garantija. Prikabino makaronu kad jis pirktas ne musu regione, o Anglijoi ir dar 20eu nulupo ale už diagnostiką. Yra i dar labai daug panašių atsiliepimų. Niekam nepatariu pas juos kreiptis. Ieškokite kitu atstovaujančių įmonių. Mano atveju tvarkingai ir greitai sutvarkė kompiuterį pagal garantija ATEA, rekomenduoju kreiptis pas juos dėl DELL, HP, Lenovo, Sony, IBM, Samsung ir kt.
Atsakyti
Labai gailiuosi jog pirkau telefoną iš Tele2 ir būtent apple iPhone 7. Visu antra prasidėjo problemos su ryšiu kreiptasi į operatorių šis nesiima veiksmų ir tada prasideda viskas.. Nusiunčiu savo telefoną į ICT kadangi Tele2 pasakė jog jis atsakingas už garantinį servisą. Ir nerado defekto, o ryšys dinginėja nesvarbu kurioj vietoj esi.. Planuoju nešti į iDeal
Atsakyti
naujas kompiuteris su garantiniu Lenovo. Atnesiau pirma karta, pasake, kad as tiesiog nemoku jo ijungti (reikia ilgai laikyti power myktuka) patikejau, isejau namo. Paveike savaite vel pradejo issijungineti, strigti, persikrauti nunesiau antra karta vos ne vos prieme su tokiom replikom kaip sakykit kas blogai nes jeigu jam nieko nera tai... ir nutylejimas, taip iseina, kad dar turesiu susimoket nes as neturiu ka veikti ir seip sau vazineju pas juos. Dar sake, kad nera garantinio, parodziau pirstu i dokumenta. Atejus atsiimti kompiuterio buvo pasakyta, kad pakeite ekrana ir harda. Dabar kompiuteris isijungia, taciau labai garsiai dirba, kazkodel ima labai daug energijos, greitai issikrauna ir kartais stringa. Kam isvis reikalingas garantinis aptarnavimas?
Atsakyti
Nepatikima vieta. Daugiau su jais neturėsiu jokio ryšio. Nerekomenduoju niekam.

PC buvo priduotas garantinio aptarnavimo centrui dėl to, kad dingo garsas. jis buvo girdimas tik per ausines. ICT nurodė, kad klaviarūra buvo paveikta skysčiais. Nesutinku su tokia išvada. Be to, kompiuterį atidavė su baterija, kuri visiškai nefunkcionavo. Atiduodant kompiuterį jie patys net neįjungia į tinklą, atsiimant kompiuterį atsiimi katę maiše.

Dabar suprantu kodėl taip elgiasi.
Atsakyti
Totalus pasityčiojimas. DELL nešiojamas kompiuteris pirktas prieš mėnes Fortake, sudegė pakrovėjo laidas su akyvaizdžiai matomais išsilydymo pėdsakais. Fortakas nusiuntė į Servise ICT kaip garantinio aptarnavimo teikėją (kompiuteris be nuolaidos kainavo virš 2200). Absurdas prasidėjo nuo priėmėjo, - jam nuolat reikėjo su kažkuom konsultuotis, daryti testą su sudegusiu laidu, žodžiu visiškai be kompetencijos personalas, kai akyvaizdžiai aiški problema ir tikrai galim greitai ir lengvai viską išsspręsti. Reziumė - tai gali trukti savaitę-dvi....Teko pirkti laidą Topocentre ir lenkti atstumu tokias kompanijas kaip Servisa ICT. Įdomu, kiek truktų ir kaip būtų sprendžiamas rimtesnis gedimas...
Atsakyti
Esu labai patenkintas šios įmonės suteiktomis paslaugomis, bei aptarnavimu. Atidaviau remontui Dell nešiojamąjį kompiuterį, garantinis, pirktas užsienyje (tarptautinė garantija). Atidaviau remontui 2019-09-24 ryte, 2019-09-25 per pietus gavau sutvarkytą (pakeista motininė plokštė). Viskas greitai ir profesionaliai. Ačiū.
Atsakyti
Neturėkite geriau reikalų su šita įmone bei neimkite kompiuterių iš Telia, nes kai reikės pasinaudoti garantiniu, turėsit kontaktuoti su ICT. Nusprendė, kad patys sutraiškėm neva kompiuterį ir kad netaisys nemokamai, nors problema dėl ko nerodo ekranas buvo aiški net ne kompiuterio meistrams. 3 savaites laiko kompiuterį ale kad apžiurėtų technikas, kuris gieda tą pačią dainelę kaip ir vadybininkė. Ir be to dar paskui atsiunčia sąskaitą už diagnostiką ir transporto išlaidas. Žodžiu tokių gedimų, kuriuos taisytų nemokamai ir galėtum tuo garantiniu pasinaudoti, tiesiog nėra. Pirma kartą nusipirkom brokuotą daiktą ir taip nepasisekė. Tad jeigu norite susimokėti už garantinį patys, bet gauti nervų ir išlaidų, kreipkitės į šitą “š*******o kontorą”. Pats blogiausias atsiliepimas! Nerekomenduojam niekam!
Atsakyti
Tvarko paspirtuką 2 mėnesiai, meluoja, kad bus sutvarkytas jau kitą savaitę, po to ir dar kitą savaitę. Pasistengsiu, kad kuo daugiau żmonių nesinaudotų šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki, dauguma raso cia blogus komentarus. Parasysiu savo patirti. Nunesiau kompiuteri, nes traskedavo ir dingdavo garsas, bei buvo problemu su kietuoju disku. Pakeite motinine plokste ir kietaji diska. Be jokiu nesklandumu sutvarke per savaite. Esu laimingas ju darbu ir vertinu 10 balu. Aciu
Atsakyti
Aptarnavimas, tragedija. Kompai Asus neblogi, bet del serviso nerekomenduojame pirkti. Jau menuo kaip detales uzsakineja, ir meluoja del darbu pabaigos datos. Tikrai nemalonu tureti reikalu su sia istaiga. (ticketo Nr. RMA-01368284).
Atsakyti
Sudauziau Dell nesiojamo kompiuterio matrica ir kreipiausi I si servisa, tiesiog PUIKUS aptarnavimas!
Atsakyti
Top servisas. Norejau sužinoti dėl kompo, pakėlė ragelį ir iš karto metė. Rekomduoju Top servisą (ne)
Atsakyti
Pasižadėjau sau, kad būtinai pakomentuosiu, nes sugedus kompiuteriui ir pasiskaičius komentarus čia buvo natūraliai baisu nešti į šį servisą. Kito kelio nebuvo, nes tai DELL garantijos atstovai. Mano atsiliepimai ABSOLIUČIAI TEIGIAMI - diagnostika per 2h, informavo telefonu kokios detalės reikalingos ir per kiek laiko pristatys. Pristatyta buvo 1 d. anksčiau nei prognozuota, o sutaisyta super operatyviai. Kolektyvas mandagus ir maloniai bendraujantis. Tiktai pliusai !
www.sati.lt Gintautas Švedas
2018-10-05 16:27:31 IP 2i24ushk
Atsakyti
Sveiki skundikai. Pildau jūsų gretas. Tikrai prasta įmonė, kurią reikėtų vadinti ne serviso (taisymo), o gadinimo ir garantinio sabotažo įmone. Nekonkretinsiu istorijų, jų yra pakankami. Vengiu pirkt įrangą iš gamintojo/tiekėjo, kurios (ant)garantiją realizuoja šį įmonė. Bet kartais surizikuoji, vildamasis, kad situacija gerėja, gal tiesiog nepasisekė, kažką pats nekorektiškai padarei, išvengsi gedimo ar pan. Šios dienos istorija parodė, kad reikalai gali būti blogesni nei įsivaizduojame. Po pusmečio sugedo Gastroback virdulys, kuriam teikiama 2 m garantija. Negana to, kad jo nesutvarkė (ir netvarkys) - žodžiu remdamiesi gamintojo taikomais garantiniais įsipareigojimais (kuriuos atsiet pažeidėm) - dar prašė sumokėti už diagnostiką. Apskritai su garantiniu remontu mūsų šalyje prastai, net įmonių, kurias gerbiau lygis degraduoja - jei nori išvengt nesusipratimų, kaip paranojikui tenka fotografuot perduodamą įrangą, priduodant pademonstruoti, kas blogai, atsiimant būtinai patikrinti, ar tikrai sutvarkė. Ir vis tiek įsigudrina kreivai padaryt - trūksta kompetencijų, vadovai/akcininkai matyt spaudžia (gal sunkus verslas ir godūs), gamintojai gal neskiria resurso. Tiesos dėlei, nežiūrint šios dienos nesėkmės, visgi yra ir dirbančių ir maloniai stebinančių bendram kontekste remonto įmonių.
Atsakyti
Naudojausi paslaugomis ne vieną kartą, bet dabar tikrai esu pikta. Pasiėmusi kompiuterį po taisymo, pastebėjau subraižytą ekrano dangtį. Ką jie man sugebėjo pasakyti, jog aš čia pati tą padariau ir jis jau toks buvo. Bet aš pati žinau kad tokio tiesaus lygaus įbrėžimo per pusė dangčio nebuvo!! Parašo priėmime jog subraižytas ekrano dangtis, patys dar subraižo, o vėliau aš pati kalta lieku, nes jau taip parašyta buvo ir negali padėt. Vilniaus kolektyvas nuostabus!
Atsakyti
sugedus motininei plokstei pirktai varleje gavau is garantinio atsakyma kad neremontuojama nes supilta skysciais. taip tikrai nebuvo. pagal ka tokias diagnozes skiria? jauciuosi izeistas asmeniskai.
Atsakyti
Kokybiškai ir greitai atliko kompiuterio remontą pagal garantinį, nekilo jokių problemų, matosi kad patikimas ir aukšto lygio servisas, rekomendacija.
Atsakyti
Teko naudotis kaip garantinį aptarnavimą teikiančią įmone. Apgadino įrenginį, bandė vengti atsakomybės. Nepripažino gamyklinio broko. Meistrų įmonėje nedirba - tai ne įžeidimas, o faktas. Dirba tik surinkėjai. Įrenginiams TIK KEIČIA detales, neužsiima elementariu litavimu. Nesugeba pakeisti audio lizdo, siūlo keisti visą motininę plokštę už 800 eu. Kitoje taisykloje sutvarkė už 30eu. Klientų aptarnavimas prastas, vadybininkas, kurio pavardės neminėsiu (ji ir taip yra kituose atsiliepimuose) grubus ir visai nesiskaito su klientu. Rekomenduoju vengti šios "taisyklos", bet jei jau teks susidurti pagal garantiją - labai atidžiai apžiūrėkite priduodami įrenginį ir reikalaukite kad administratorė detaliai dokumentuotų jo būklę.
Vilties teikia, kad kai kuriems klientams be problemų viską sutvarkė. Tikiu, kad išravėjus piktžoles iš personalo ir pasamdžius kvalifikuotų meistrų įmonė galės teikti kokbiškas paslaugas.
Atsakyti
Prisiskaitėm tų komentarų čia galvojom šakės - taisys kompą belekiek laiko, neaišku ką ten padarys/nepadarys, dar gal išrašys sąskaitą už kokias diagnostikas - nors yra garantinis ir t.t. Krc.. užsiregistravom remontui, trečiadienį kurjeris pasiėmė pc, pirmadienį jau atvežė sutvarkytą. Viskas užtruko 5dienas, įskaitant savaitgalį. Aleliuja!!! Afigienai!! :)
Atsakyti
Prisidedu ir aš prie neigiamų atsiliepimų, nors dar neseniai rašiau tik teigiamai, bet čia turbūt visiems kol gerai tai gerai, nu žodžiu nuvežiau kompiuterį sunkiai atsidarinėjantį, ekrano kampas iš išorės buvo nuskeltas, tai po tam tikro laiko pradėjo sunkiai atsidarinėti. Apžiūrėjo ir pranešė, kad reikia keisti laptopo korpuso apatinę ir viršutinę dalį (lauko pusių), reikės detalių laukti apie mėnesį.Taigi praeina mėnuo, atvarau pasimti kompo, susimoku 130eurų, grįžtu namo, atsidariau kompiuterį ir matau, kad iš vidaus aplink ekraną korpusas sutrukdytas, paskambinu jiems sako, kad jūsų korpusas buvo sutrukdytas, aš sakau, kad buvo išorė, o ne vidus, liepė atsiųsti nuotrauką, tai ir nusiunčiau, o reakcijos jokios. Taigi noriu atkreipti dėmesi, kad nebūti patikliais ir atsiimamt daiktus apžiūrėti viską vietoje, nes bus kaip man. Nuvežiau su vienos detalės lūžiu, o parsivežisu su kitu lūžiu, matyt beardant sulaužė ir galvoja durnei praslys.
Atsakyti
Sugedo nesiojamo kompo vaizdo plokste. Kompas pirktas UK (MSI) bet galioja tarptautine garantija, taigi susiradau kur galeciau LT nunesti ir ziuriu sis servicas Vilniuje yra atstovas. Nu ka nuenesiau.

Paskaiciau komentarus, baisu pasidare, galvoju reikes kazkaip siusti i UK, kad jie aiskintusi ir tvarkytu.
Nunesiau i Vilniaus padalini, malonus aptarnavimas.

Mazdaug po 3-4 dienu buvo nustatytas gedimas (vaizdo plokste sugedus), laukiau 2 savaites kol atgabens plokste, plokste pakeite be problemu.

Kompas veikia taip kaip ir turi.
Nusprendziau parasyti, kad ir kiti matytu, jog ne vien blogai viska daro (nes atrodo, kad komentuoja tik tada kai kazka blogai padaro ar nepadaro nieko).

Tikrai dekoju uz puikiai atlikta darba.
Atsakyti
Nu ka, ikalsiu ir as NEIGIAMA.
Priima garantiniam, užregistruoja gedimą, viskas ok, remonto statusas - laukiama detalės.
SKAMBINA gražuolis - atsisakome remontuoti - pirkimo dokumentas neteisingas. CIRKAS :)))

ĮSIVAIZDUOJI - LR įstatymais patvirtinta SF šiai įmonei yra neteisingas dokumentas :)))
Antanas Skarbalius
2017-10-19 07:59:52 IP 5juc274p
Atsakyti
Nekvalifikuotai atliktas remontas (ne funkcionavo pilnai).
Atsakyti
Labai nepatikimą taisymo įmone, nesugeba surasti problemos atstačius OS WIN 10 kompiuteryje po 4 mėn vėl ta pati problemą, kurios nesutvarke ir pareiškė, kad jie tokiu dalykų netvarko, tai kam tada parduoda jai netvarko ir dar reikėjo pinigus sumokėti už diegnostika ir kelionės išlaidas. Visa problemą yra, kad mėlyną ekraną meta susitvarko pats, bet taip dažnai pasikartoja dirbti darbus yra labai sunku, dingta tie darbai išsijungiant kompiuteriui ir sulėtėja pats kompiuteris. Tiesiog patarimas nepirkti kompiuteriu su windows 10 nes daugiau problemų ir nervų dėl kompiuterio turėsit. Geriausi windows 7 nors nėra problemų. Nuvilete mane jus SERVISA ICT
Atsakyti
Sugedo nešiojamo komp. Asus ekranas, garantinis.
Garantinį aptarnavimą vykdo Servisa ICT. Paskaičiau atsiliepimus - plaukai pasišiaušė, paskaičiau apie kitą atstova - irgi kažkoks košmaras...
Surizikavau, nunešiau Į Servisa ICT. Jokių baisių eilių ir nekompetentingų darbuotojų nepamačiau.
Viską sutvarkė, gavau žinutę, atsiėmiau, viskas greitai ir gerai.
Taigi:
1. neklysta tas, kas nedirba.
2. tie, kas aptarnavimu patenkinti, paprastai atsiliepimų nerašo.
Tik todėl ir rašau, kad kitiems būtų ramiau atiduoti savo (mylimą) prietaisą į normalias nankas.
Atsakyti
Laba diena,

Esame labai dėkingi šiam servsui kaip oficialiam MSI atstovui. Nes darbą atliko labai greitai ir labai kokybiškai. Gavome daugau nei tikėjomes, o svarbiausia supratingumą ir žmogiškumą, labai malonų aptarnavimą. Negalime suabejoti šio serviso darbuotojų kompetencija, nes jie padarė darbą ten, kur kiti servisai nesugebėjo padaryti, ir siūlė kompiuterį utilizuoti. Kompiuteris šiuo metu veikia kuo puikiausiai. Džiaugiamės ir dėkojame,
Atsakyti
Pristačiau Brother spausdintuvą į varle.lt, šie išsiuntė servisui, po kurio laiko sulaukiau skambučio, kad jokio gedimo nerasta ir man išrašyta 37€ sąskaita už diagnostiką ir transportavimą, nors spausdintuvui nepasibaigęs garantinis laikotarpis. Gedimas tikrai buvo, nesijungė wifi bei įjungimo mygtuku neišsijungdavo. Geriausia išeitis kreiptis į Ne maisto vartotojų teises, nes kone kas antram klientui išrašinėjamos sąskaitos už diagnostiką!
Atsakyti
Manau nece reike rasyti apie savo irenginiu problemas, yra tam forumai. Ce rasoma apie aptarnavimo kokybe apie algu mokejimo sklanduma ir t.t. bet ne apie jusu paciu problemas del irenginio. Sprendimas padarykite pakartotini grazinima y serviza ir sprendzia problema toliau jei jusu manimu. Bet ten esantys specelistai pasakys ir nufotografuos bei pasakys kokios problemos ir kieno kalte. Beto jei nemokat nautotis elektroniku tai yra jusu bedos. Linkiu visiem geros dienos
Atsakyti
Laba diena,
2016-01-07 pirkau kompiuterį Lenovo. Bedirbant kompiuteriu, kuris stovėjo ant stalo, skilo ekranas (kaip įvardijo administratorė garantiniame aptarnavime). Kompiuterį nunešiau taisyti, nes jis tikrai niekada nebuvo kritęs, tikėjausi pagalbos, tačiau gavau atsakymą, kad kompiuteris pažeistas mechaniškai, negana to, kad numestas iš didelio aukščio, nes ekranas taip paprastai neskiltų. Jokių kritimo žymių ant kompiuterio nėra, ir tikrai 100 proc. žinau, kad kritęs jis nebuvo nei karto (nors administratorė nei apžiūrėjo, nesiteikė net pakomentuoti yra kritimo žymės ar ne). Labai nusivyliau įmonės darbu ir "specialistų" kompetencijomis
Atsakyti
Siaubinga nekompetencija.

Šiems veikėjams garantiniam aptarnavimui buvo patekęs mano Garmin Fenix3 laikrodis. Problema - dėl kai kuriose serijose panaudoto prastos kokybės epoksido atsisluoksniuoja ir suskilinėja širdies ritmo sensoriaus stikliukas. Šis sutrikimas seniai žinomas ir plačiai aprašytas to paties Garmin forumuose. Kitose rinkose šią problemą turintys įrenginiai tiesiog pakeičiami.

Žinoma, servisos atstovui Tautvydui Vaitkui, matyt, pritrūko gabumų elementariai paieškoti daugiau informacijos - įraitė "rezoliuciją", kad tokio tipo gedimui garantinių įsipareigojimų netaikys. Įdomus niuansas - šiai "ekspertizei" atlikti servisa ict prireikė mėnesio...

Internetinės parduotuvės, iš kurios įsigyjau laikrodį, atstovai teigė, kad servisas anksčiau keisdavo įrenginius su analogišku gedimu, tačiau kažkuriuo momentu pradėjo atsisakinėti atlikti garantinį aptarnavimą ir pakeitimus daryti tik tuomet, kai pretenzijas pareiškia juridinis asmuo. Jeigu tai tiesa - tokia veikla stipriai kenkia didiesiems prekės ženklams. Norėtųsi tikėti, kad pastarųjų atstovai vieną dieną atsisakys šios kontoros paslaugų.

Smagu bent tai, kad nuėjus pas tiesioginius Garmin atstovus, įrenginys buvo pakeistas į naują per keletą minučių.
Atsakyti
Labai rimtai siūlau susirūpinti technikų darbu... Nešiau nešiojamą kompiuterį 3 kartus taisyti dėl labai panašaus gedimo ir tai nesugebėjo jo man sutvarkyti... Po 2 taisymo išviso pareiškė kad 2 taisymo metu technikas nepastebėjo gedimo todėl taisant 3 kartą reikalavo susimokėti pinigus už naują detalė... Aišku teko 2 mėnesius su jais ginčytis kol pagaliau sutaisė garantiškai ir tai neaišku ar ilgam... Maža to su klientais visai nesiskaito... Sako kad apie tolimesnę eigą praneš telefonu, bet dėja jokių žinių negavau savaitę laiko kol neiškentėjusi susisiekiau pati... Konsultantai super mandagus viskas gerai bet Jūsų technikai... Patys pridirba ir nepripažįsta savo klaidų! Siūlau rimtai susimąstyti.
Atsakyti
kilo Iphone 6s ekranas (tereikėjo paprastai pakeist ekraną ir viskas, daugiau viskas veikė). Atsakė, kad čia neapsimoka keist ir siūlo kitą analogišką telefoną už 350e (Iphone 6s salonuose kainuoja 779e). Paklausus kiek kainuoja tas stikliukas jog neapsimoka keist, sakė, kad 150e pakeitimas. Nesutikom su pasiūlymu ir atsiėmėm senąjį telefoną. Už apžiūra visgi turėjom sumokėti, tad pinigai veltui išleisti. Nuvežus į gsm centrą, stiklą pakeitė už 140e, kuris yra originalus naujas (buvo galima rinktis naudotą, bet originalų, kuris kainavo 80e). Absurdas, o ne servisas.
Atsakyti
Aptarnavimas puikus. Atnešiau taisyti laptopą su neveikiančiu lcd, sutvarkė labai greitai.
Atsakyti
Esu visiškai nusivylusi šituo servisu, tiesiog a*******i. Niekam nerekomenduočiau!
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, nerekomenduočiau niekam.
Kompiuterį atidaviau su aiškia problematika - HDD apkrovimas, jo išoriniai garsai, prastas veikimo greitis, "WINDOWS TASK MANAGER" rodo 100% HDD apkrovimą. Labai nustebau, kai tą pačią savaitę gaunu žinutę, jog galiu atsiimti kompiuterį. Gaunu "pataisyta" su perrašyta OS bei BIOS. Kadangi nesu kompiuterių ekspertas, turėjęs pasitikėjimą Garantinio aptarnavimo įmone, kompiuterį atsiimu. Veikimas toliau ne kažką. Vėl nuvežu ir palieku. Suprantu, kad pasitaiko visko, bet:
1. "gedimas" nustatytas penktadienį, bet pats skambinu pirmadienį ir klausiu kas per užrašas internete - "laukiame kliento patvirtinimo" - kaip laukiate, jei net nesusisiekiate bei neinformuojate apie remonto eigą ?
2. Akcentuojate, kad HDD apkrovimas yra dėl pastovių atnaujinimų, kurių neįvardinate.
3. Siūlote spartesniam darbui pakeisti HDD į SSD. Kol pats nepaprašiau, pasiūlymo nesulaukiau, nors ir garantinis remontas, reikia pirkti asmeniškai, o ne siūlote alternatyvą pakeisti į kitą HDD. Labai įdomu, ką pats gamintojas pasakytų tokioje situacijoje.
4. Sulaukus pasiūlymo po skambučių (ne vieno) gaunu pasiūlymą su +5 eur. aukštesne nei rinkos kaina SSD + pakeitimas. Tai ir buvo paskutinis lašas kantrybės taurėje iki pretenzijos rašymo.

Pridedu nuotrauką, kurioje matysite realią situaciją.
Atsakyti
Įmonė, viršijusi mano lūkesčius antrą kartą. Prieš kiek daugiau nei 2, 5 metus pirkau Asus kompiuterį, kuris turi defektą, kaip supratau, tokia visa laida - ekranas liečiasi su klaviatūra ir korpuso tarpeliu tarp klaviatūros ir TouchPad, dėl to braižosi ir visuomet yra purvinas. Iš pradžių šito nežinojau, tad tikrai stipriai subraižiau ekraną. Po pusantrų metų, kartu dar sugedus keliems klaviatūros mygtukams, nunešiau kompiuterį į šį servisą Kaune, ekraną, korpusą ir klaviatūros mechanizmus pakeitė nemokamai, tačiau įspėjo, kad ekrano problema neišsisprendė, nes tai gamybinis brokas, ir kad saugočiau, jei nenoriu, kad reiktų dažnai keitalioti. Taip ir dariau ir per likusį laiką tik vieną žymę pasidariau, tačiau galiausiai sugedo šio kompiuterio kietasis diskas (pasirodo, ir dažna šios laidos problema, ne vienas kentėjo nuo to), tai man ne tik kad diską nemokamai pakeitė, bet ir visą LCD matricą naują įdėjo, nes senoji turėjo nemažai pabaltavimų (dėl kurių kaltinau save, jie atsirado dėl nesaugaus kompiuterio transporvatvimo). Esu labai patenkintas šia įmone ir labai rekomenduoju. P.S. kurjeriais nesinaudojau, turiu savas kojas ir galiu nuvykti iki jų ofiso. Taip ir man pačiam ramiau, kad kompiuteris iškart patenka į patikimas rankas.
Atsakyti
Atsidūriau visiškai nevykusioje padėtyje. Kompiuteris garantiniame laikotarpyje ir man pastebėjus, jog jis veikia ne taip kaip turi padariau diagnostiką, tačiau viskas buvo gerai. Todėl nusprendžiau siųsti kompiuterį į servisą ir duoti profesionalams patikrinti ir rasti problemą, tačiau jie padarė tą pačią diagnostiką išrašė sąskaitą ir pasakė, kad problemos nerado. Grąžinus kompiuterį turėjau pats pasikeisti kietąjį diską ir problema dingo. Nusivyliau šitos įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Užregistravau kompiuteriį garantiniam tvarkymui, 2017-04-06 paskambino ir pasake kad kitą dieną atvžiuos kurjeris paimti kompiuterį, laukiau bet nesulaukiau, parašiau jiems dėl šito, atasakė, kad užklausė DPD kurjerių tarnybos o kai gaus informacijos praneš ir nieko nepranešė.
Atsakyti
Sveiki, esu labai patenkinta šios įmonės darbuotojų darbu. Sugedus mano kompiuterio klaviaturai kreipiausi į juos dėl garantinio remonto. Jau sekančią dieną atvyko paiimti jį iš namų, o kai jis buvo pristatytas į servisą, vadynininkė Aistė man apie tai pranešė telefonu taip pat su ja aptarėme, kiek laiko užtruktų diagnostika bei detalių užsakymas. Pasakius, kad man kompiuterio reikia skubiai, nes turėjau išvykti į kelionę, ji pažadėjo tuo pasirūpinti. Tikrai nesitikėjau jokių stebuklų, nes žinojau, kad detalės tiekimas bei pats remontas gali užtrukti ilgokai. Tačiau į mano prašymą, sutvarkyti kaip galima anksčiau buvo atsižvelgta 100%... nes sutvarkytą kompiuteri i namus man atvežė jau po trijų!!!!! Tikrai esu sužavėta nuostabiu aptarnavimu tiek iš vadybinkės Aistės, kuri buvo labai dėmesinga ir kantri :), tiek iš meistrų pusės. Nedažnai tenka pasijusti svarbia ir branginama kliente! Ačiū Jums visiems! Išlikite visada tokie!!!!
Atsakyti
ITC Servisas Vilniuje, atidaviau neįsijungianti Macbook Pro 2015m. Aptarnavimas 10/10. Pranešė, jog defekto nustatymas užtruks 2-3 d.d. Po 2 darbo dienų gavau SMS'ą ir el. laišką, jog įrenginys paruoštas atsiėmimui. Informavo kas buvo pakeista. Viskas be priekaištų.
Atsakyti
Servisa ICT, Vilnius. Atidaviau savo notbuka remontui. Jau kita diena serviso interneto pusl. buvo atsakymas - keisti pagrindine plokste, be kainos. Trys dienos laukiau info, kiek kainos. Gale paskambinau pats, pranese - virs 400 tik detale. Pasiemiau be remonto, 19 sumokiejau uz diagnostika. Name perziurejau diagnostikos lapa. Tarp viska parasyta - LITAVIMO zymes. Kompas buvo pirktas naujas. salone. As vienintelis seimininkas. Jokio litavimo nebuvo. Del viso isardziau kompa, jokiu pasaliniu litavimo pedsaku aisku nera.
Kam rasyti nesamone, matyt rimtos gedimo pajeskos nebuvo, pasiule ko lengviau ir labai gudriai - "norint patikrint kitus komponentus reikia pakeist pagrindine plokste". Ar profesionalus servisas taip daro?
Jonas Gurevicius
2016-12-01 14:26:07 IP 2jucbtke
Atsakyti
Kietojo disko gedimas 4 karta ir vistiek vel keicia niekaip neranda problemos po 3 karto sake grazys pinigus uz pc bet atvykes vel y servisa sako pakeistas kietasis diskas pasimkit ir vel viskas isnaujo. Jau geriau vengt sitos firmos nes daugiau pravazinesit nei bus naudos.

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios el. parduotuvės, programėlės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Empirija
Kompiuterinės kasos, POS ir verslo valdymo sistemos

Adresas: Savanorių pr. 271, LT-50131 Kaunas.
Veiklos sritys: prekybos įranga; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; restoranų, kavinių, barų įranga.
UAB „Empirija“ gamina šiuolaikinius fiskalinius kasos blokus, parduoda, diegia ir aptarnauja kompiuterines kasos sistemas bei kasos aparatus namų apyvokos prekių, statybos prekių, drabužių ir kitokių profilių parduotuvėse, prekybos centruose, degalinėse, vaistinėse, kino teatruose, pašte, viešojo transporto...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Luminor" banko stebėtojų taryba turi naują narę
"Luminor" banko stebėtojų taryba turi naują narę 07-09 12:31
Prie "Luminor" banko stebėtojų tarybos prisijungė Maria Elena Cappello. Šias pareigas ji eiti pradėjo liepos 1 dieną.
Staigmena vežėjams: VMI darbuotojai keliuose nuolat tikrins važtaraščius
Staigmena vežėjams: VMI darbuotojai keliuose nuolat tikrins važtaraščius 07-09 12:23
Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) darbuotojai netrukus Lietuvos keliuose pradės nuolatines krovinių važtaraščių patikras, kurių metu bus stabdomos krovinius vežančios transporto priemonės.
G. Nausėda: naujoji Vyriausybė turės būti gerokai ambicingesnė reformuodama švietimą
G. Nausėda: naujoji Vyriausybė turės būti gerokai ambicingesnė reformuodama švietimą 07-09 12:11
Prezidentas Gitanas Nausėda iš Vyriausybės, kuri bus suformuota po Seimo rinkimų šį rudenį, tikisi daugiau ambicingumo reformuojant švietimo sritį.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Twitter 35,41 +7,34%
Macy's 6,86 +4,57%
Harley-Davidson 25,59 +4,02%
CBS 40,77 +3,63%
Keurig Dr Pepper 28,61 -1,75%
Walmart 124,44 -1,98%
Manchester United 15,63 -2,19%
Nokia 4,15 -3,71%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 0,89 +1,14%
Nafta 40,62 -0,02%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Vištiena 1,52 +19,69%
Apelsinai 0,65 +12,07%
Jautiena 5,08 +14,16%
Benzinas 0,88 +49,15%
Anglis 52,49 -10,35%