VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Servisa ICT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Servisa ICT

Atsiliepimai apie Servisa ICT, UAB

Varle.lt Prisijunk prie Varle.lt Marketplace ir gauk net 10 000 €*
Parašyk savo nuomonę apie Servisa ICT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Lukas 2021-05-24 10:29:44
Meistras labai greitai (per kelias dienas) ir puikiai sutaisė elektrinį paspirtuką Lietuvoje, kai alternatyvus garantinis servisas siuntė paspirtuką į Lenkiją, tada jo nepriėmė dėl apibrozdintos stabdžių rankenėlės ir paspirtuko šonų, siuntė atgal nei detaliai apžiūrėję, nei pasiūlę mokamą servisą, ir taip iššvaistė 1, 5 mėn...
Tad palyginus su kitais rinkos žaidėjais, šį garantinį servisą rekomenduoju!
Laba diena, Lukai,
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Deividas 2021-05-20 12:09:35
Servisa ICT,

Paskaičius atsiliepimus, susidaro vaizdas, kad jūs tik perskaitot ir atsakot į atsiliepimus, bet į serviso kokybės gerinimą jokio progreso nesimato. Tie atsiliepimai nenueina iki tam tikrų darbuotojų įmonėje arba jeigu ir nueina, tai tie darbuotojai nėra kompetetingi ka nors pagerinti šiuo klausimu.
Sveiki, Deividai,
kiekvieną atvejį analizuojame ir priimame reikiamus sprendimus, apgailestaujame jeigu Jums atrodo kitaip. Jūsų minčių, patarimų visada maloniai laukiame el.paštu - info@servisaict.lt
Geros dienos!
Atsakyti
Meistras labai greitai (per kelias dienas) ir puikiai sutaisė elektrinį paspirtuką Lietuvoje, kai alternatyvus garantinis servisas siuntė paspirtuką į Lenkiją, tada jo nepriėmė dėl apibrozdintos stabdžių rankenėlės ir paspirtuko šonų, siuntė atgal nei detaliai apžiūrėję, nei pasiūlę mokamą servisą, ir taip iššvaistė 1, 5 mėn...
Tad palyginus su kitais rinkos žaidėjais, šį garantinį servisą rekomenduoju!
Atsakyti
Servisa ICT,

Paskaičius atsiliepimus, susidaro vaizdas, kad jūs tik perskaitot ir atsakot į atsiliepimus, bet į serviso kokybės gerinimą jokio progreso nesimato. Tie atsiliepimai nenueina iki tam tikrų darbuotojų įmonėje arba jeigu ir nueina, tai tie darbuotojai nėra kompetetingi ka nors pagerinti šiuo klausimu.
Atsakyti
Lina 2021-05-13 14:38:22
Kauno skyrius tragedija, darbuotojai priimdami neįspėja apie telefono programų išjungimus, termina pasako iš galvos, serviso lapą pildė tris kartus, nes klaidų milijonai. Apie pakaitinį telefoną pasvajok....Turi pats ieškoti kada sutvarkys, kalba su klientu kaip su draugeliu, pasakymas "jei netinka mūsų terminai -atsiimk telefoną", aplenkti šį skyrių su dideliu lankstu....Nusivyliau baisiai...
Sveiki, Lina,
apgailestaujame, kad likote nepatenkinti mūsų paslaugomis. Mums svarbi kiekvieno kliento nuomonė, pasiūlymai bei kritika, tai padeda gerinti mūsų kokybę. Mielai lauksime Jūsų sugrįžtant!
Atsakyti
Kauno skyrius tragedija, darbuotojai priimdami neįspėja apie telefono programų išjungimus, termina pasako iš galvos, serviso lapą pildė tris kartus, nes klaidų milijonai. Apie pakaitinį telefoną pasvajok....Turi pats ieškoti kada sutvarkys, kalba su klientu kaip su draugeliu, pasakymas "jei netinka mūsų terminai -atsiimk telefoną", aplenkti šį skyrių su dideliu lankstu....Nusivyliau baisiai...
Atsakyti
Ernestas 2021-03-17 15:46:09
Geriausias servisas kuriam teko apsilankyti.

Turejau " kaprizinga" asus monitoriu PG279Q su dideliu blacklight bleedingu ir misscoloration'u. (taip, butent sitie modeliai turi problemu su panelem, ir kartais tenka grazint juos po 5 kartus, kol negauni tai uz ka esi sumokejes)

Pasinaudojes garantija pirma karta gavau nauja ir opaaa, jokiu problemu, vaizdas svarus ir neiskraipytas.

Taip pat, nebuvo jokiu pasleptu mokesciu uz transportavima, prekes patikrinima ir aptarnaujant neteko girdeti: " Viskas cia gerai, buna pasitaiko cia gi IPS panele, blogas QC, daugelis to nepastebi ir bla bla bla..." - kaip teige pardavejas nenoredamas priimti prekes atgal.

Jei tektu kreiptis i servisa, kreipciausi tik pas juos :)
Laba diena, Ernestai,
Kasdien stengiamės savo darbą atlikti geriausiai, o tokie pozityvūs komentarai mus nuoširdžiai įkvepia. Ačiū, kad savo elektroninius įrenginius patikite mums. Linkime, kad jie tarnautų ir džiugintų ilgai.
Atsakyti
Gytis 2021-04-08 12:13:41
Garantinis kompiuteris sugedo po atsinaujinusių windows 10 atnaujinimų atsirado mėlynas ekranas, nunešiau jiems o jie pareiškė kad gedimas programinis ir pasiūlė susimokėti 20 euru už tai kad paprastas vartotojas jiems nenustatė kompiuterio gedimo ir atnešė jiems. Jie yra ne kas kitas kaip apiplėšinėtojai vartotojų geriau neturėti jokių reikalų su šita šaraškinų kontora.
Laba diena, Gyti.
Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija ir labai prašome susisiekti su mūsų kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus info@servisaict.lt. Operatyviai su Jumis susisieksime ir išsiaiškinsime, kodėl įvyko nesusipratimas.
Atsakyti
Justina 2021-03-15 13:39:41
Noriu padėkoti specialistams, kad kokybiškai ir kruopščiai suremontavo mano kompiuterį. Labai ačiū!
Laba diena, Justina,
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Garantinis kompiuteris sugedo po atsinaujinusių windows 10 atnaujinimų atsirado mėlynas ekranas, nunešiau jiems o jie pareiškė kad gedimas programinis ir pasiūlė susimokėti 20 euru už tai kad paprastas vartotojas jiems nenustatė kompiuterio gedimo ir atnešė jiems. Jie yra ne kas kitas kaip apiplėšinėtojai vartotojų geriau neturėti jokių reikalų su šita šaraškinų kontora.
Atsakyti
Nerijus Sladkevičius 2021-03-09 23:12:09
Identiška situacija man dėl naujai įsigyto televizoriaus LG- ekrane yra aiškiai matomas defektas, o servisas išpūtęs akis aiškina, kad tai normalus kokybiško įrenginio veikimas. Tiek nervų suėdė bendravimas su jais kad eisiu iki teismo jei tik reikės. Dar pasiskaičiau čia daugiau komentarų - gana jiems kvailint žmones!
Sveiki, Nerijau,
Labai apgailestauju, kad likote nepatenkinti mūsų pateiktomis išvadomis. Visą detalią išvada ir paaiškinimus, Jums pateikėme raštu. Jeigu turite kokių klausimų prašome susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda - info@servisaict.lt
Atsakyti
Geriausias servisas kuriam teko apsilankyti.

Turejau " kaprizinga" asus monitoriu PG279Q su dideliu blacklight bleedingu ir misscoloration'u. (taip, butent sitie modeliai turi problemu su panelem, ir kartais tenka grazint juos po 5 kartus, kol negauni tai uz ka esi sumokejes)

Pasinaudojes garantija pirma karta gavau nauja ir opaaa, jokiu problemu, vaizdas svarus ir neiskraipytas.

Taip pat, nebuvo jokiu pasleptu mokesciu uz transportavima, prekes patikrinima ir aptarnaujant neteko girdeti: " Viskas cia gerai, buna pasitaiko cia gi IPS panele, blogas QC, daugelis to nepastebi ir bla bla bla..." - kaip teige pardavejas nenoredamas priimti prekes atgal.

Jei tektu kreiptis i servisa, kreipciausi tik pas juos :)
Atsakyti
Noriu padėkoti specialistams, kad kokybiškai ir kruopščiai suremontavo mano kompiuterį. Labai ačiū!
Atsakyti
Vitalija 2021-03-06 10:11:38
Labai noriu pagirti serviso specialistų darbą. Pirmiausia kompiuteris buvo sutaisytas per trumpesnį terminą nei buvo įspėję. Atnešiau visiškai sulūžusių korpusu kompiuterį, sutaisė taip, kad kompas atrido kaip naujas. O jau galvojau, kad gal nebevertas jis to remonto. Viskas puikiai, operatyviai, profesionaliai. Visad informuoja, kiek kainuos ir pan. Labai rekomenduoju.
Laba diena, Vitalija,
Kasdien stengiamės savo darbą atlikti geriausiai, o tokie pozityvūs komentarai mus nuoširdžiai įkvepia. Ačiū, kad savo elektroninius įrenginius patikite mums. Linkime, kad jie tarnautų ir džiugintų ilgai.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Deividas 2021-02-23 15:07:51
Nesiojamas kompiuteris pirktas 2020-07-13. Problema atsirado su garsu and procesorium. Kompiuteris buvo nusiustas i garantija ir tos pacio problemos yra islikusios. Niekas nepataisyta. Skaitant is kitu atsiliepimu nusprendziau negrazinti kompiuterio nes ir taip aisku kad jie nieko nepataisys tik daugiau zalos padarys. Tikrai nusivyles situ " SERVISU".
Apgailetina. Nusiunciau pataisyti kompiuterio bet jie nieko netaiso. Buvo problemos su garsu pastoviai trukineja ir traska garsas su ausinem ir be ausiniu. Tikrinau su skirtingom ausinem ir skirtingais kompiuteriais. Procesorius perkaista ir viskas pradeda stringti kokias 10 sekundziu zaidziant zaidimus. Parasyta skirtas zaidimams.
Nesiojamas kompiuteris ASUS TUF GAMING. Nerekomenduoju sito apgailetino serviso. Visiska tragedija. Bijociau antra karta siusti kompiuteri.
Laba diena, Deividai,
Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija ir labai prašome susisiekti su mūsų kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus info@servisaict.lt Operatyviai su Jumis susisieksime ir išsiaiškinsime, kodėl įvyko nesusipratimas.
Nerijus Sladkevičius
2021-03-09 23:12:09 IP 2cfuvbju
Atsakyti
Nepatenkintas įmonės darbu 2020-09-09 18:23:16
Gedimas kompiuteriui. Nusiuntus reikėjo pralaukti dvi savaitės, pasakė, kad nieko nerado atsiuntė atgal paprašė susimokėti. Gavus ir patikrinus kompiuterį gedimas vis dar buvo, jie tik padarė diagnostiką už kurią dar paėmė pinigus, nors diagnostika niekaip negalėjo parodyti gedimo. Po ilgų aiškinimųsi nusiųsta antra karta, vistiek nieko nerado, bet ale 'pirkėjui paprašius' padarė minimalius pakeitimus ir žiū jau gedimas beveik pataisytas, tačiau jie nepavadino to gedimu, nežinau ko gero kompiuteris pats magiškai save žalojasi 'sadomazochistinis kompiuteris' (69th gen greičiausiai).
Kompiuteris vistiek turi problemų, tačiau nieko negalima pasiekti tariantis su pardavėju, nes garantinis pasakė tokias kosmines išvadas, kad kompiuteris atitinka visus jam keliamus reikalavimus ir gedimų jame nėra.

Reikėtų šitą įmonė į teismą patraukt už piktybinį teisių pažeidimą, garantinio metu gedimus nežymėti, o sakyt, kad viskas normaliai ir lupt pinigus.
Identiška situacija man dėl naujai įsigyto televizoriaus LG- ekrane yra aiškiai matomas defektas, o servisas išpūtęs akis aiškina, kad tai normalus kokybiško įrenginio veikimas. Tiek nervų suėdė bendravimas su jais kad eisiu iki teismo jei tik reikės. Dar pasiskaičiau čia daugiau komentarų - gana jiems kvailint žmones!
Atsakyti
Labai noriu pagirti serviso specialistų darbą. Pirmiausia kompiuteris buvo sutaisytas per trumpesnį terminą nei buvo įspėję. Atnešiau visiškai sulūžusių korpusu kompiuterį, sutaisė taip, kad kompas atrido kaip naujas. O jau galvojau, kad gal nebevertas jis to remonto. Viskas puikiai, operatyviai, profesionaliai. Visad informuoja, kiek kainuos ir pan. Labai rekomenduoju.
Atsakyti
Nesiojamas kompiuteris pirktas 2020-07-13. Problema atsirado su garsu and procesorium. Kompiuteris buvo nusiustas i garantija ir tos pacio problemos yra islikusios. Niekas nepataisyta. Skaitant is kitu atsiliepimu nusprendziau negrazinti kompiuterio nes ir taip aisku kad jie nieko nepataisys tik daugiau zalos padarys. Tikrai nusivyles situ " SERVISU".
Apgailetina. Nusiunciau pataisyti kompiuterio bet jie nieko netaiso. Buvo problemos su garsu pastoviai trukineja ir traska garsas su ausinem ir be ausiniu. Tikrinau su skirtingom ausinem ir skirtingais kompiuteriais. Procesorius perkaista ir viskas pradeda stringti kokias 10 sekundziu zaidziant zaidimus. Parasyta skirtas zaidimams.
Nesiojamas kompiuteris ASUS TUF GAMING. Nerekomenduoju sito apgailetino serviso. Visiska tragedija. Bijociau antra karta siusti kompiuteri.
Atsakyti
Martynas 2021-02-18 00:31:03
Sveiki gyvi! Kreipiausi dėl garantinio aptarnavimo, patirtis tokia, kokia ir priklauso - prietaisas priimtas, kruopščiai suremontuotas ir grąžintas. Likau patenkintas ir džiaugiuosi daiktu kaip nauju, ačiū!
Laba diena Martynai,
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.
Atsakyti
Edita 2021-02-17 19:52:37
Kaip atsibodo uz sios firmos daromas grubias klaidas girdeti atsakyma atsiprasom uz nepatogumus. Kvailina durnina pilna ta zodzio prasme sio serviso ale save laikancio gerais meistrais. Telefonu neatsako, kaip nori susisiek. Kitoj imonej tokius darbuotojus mestu lauk. Cia nera tokio zodzio klientas visada teisus. Turi pats viska ieskoti, skambynet. Kas atlygins moraline zala, kuek skambinta, o skambyciai bejd mokami, kiek kada laukiama kad bent kas atsilieptu arba durninama kad popieriu netoki perki.Sakau pries kreipiantis i si servisa Servisa ICT pagalvokit, nes tikrai turesit dideliu nervu, uz kuriuos isgirdite atsiprasom uz nepatogumus.Esu labai pasipyktinus, deja iki vadovo ar daeina sios issakytos vartotoju nuomones, kurios tokiems nesa pelna.
Laba diena, Edita,
Apgailestaujame, kad susidūrėte su tokia nemalonia situacija.Kviečiame susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriaus kolegomis info@servisaict.lt, kurie išsiaiškins, kas įvyko ne taip ir pasistengs pagelbėti.
Atsakyti
Pykta oi kai pykta.kompiuteri taise virs 2 menesiu ir nieko!!!net ijungus rodo kad neranda vaizdo plokstes, buvau ie draudus papildomai ir garantinis buvo, kol taise jau baiges.o ka toliau ??tv pagalba?
Atsakyti
Sveiki gyvi! Kreipiausi dėl garantinio aptarnavimo, patirtis tokia, kokia ir priklauso - prietaisas priimtas, kruopščiai suremontuotas ir grąžintas. Likau patenkintas ir džiaugiuosi daiktu kaip nauju, ačiū!
Atsakyti
Kaip atsibodo uz sios firmos daromas grubias klaidas girdeti atsakyma atsiprasom uz nepatogumus. Kvailina durnina pilna ta zodzio prasme sio serviso ale save laikancio gerais meistrais. Telefonu neatsako, kaip nori susisiek. Kitoj imonej tokius darbuotojus mestu lauk. Cia nera tokio zodzio klientas visada teisus. Turi pats viska ieskoti, skambynet. Kas atlygins moraline zala, kuek skambinta, o skambyciai bejd mokami, kiek kada laukiama kad bent kas atsilieptu arba durninama kad popieriu netoki perki.Sakau pries kreipiantis i si servisa Servisa ICT pagalvokit, nes tikrai turesit dideliu nervu, uz kuriuos isgirdite atsiprasom uz nepatogumus.Esu labai pasipyktinus, deja iki vadovo ar daeina sios issakytos vartotoju nuomones, kurios tokiems nesa pelna.
Atsakyti
Edita 2021-02-10 19:55:34
Paeme printeri taisymui ir isvis tokia nuomone kad jo net netaise.. parsivezus dar didesnes problemos. Dirba bilekaip
Sveiki, Edita.
Labai atsiprašome už šią situaciją. Ar galėtumėte pristatyti įrenginį pakartotinai apžiūrai? Išsiaiškinsime priežastis, kodėl taip nutiko.
Atsakyti
Augustė 2021-02-10 20:43:54
Siuntė į Latviją, ten ekrano lcd pakeitė į visiškai neorginalią, šviečia negatyvu iš šonų žiūrint, ko niekada nebuvo, ir visiškai apšvietimas sumažintas, nors ant pačio pc max padaryta. Vietoj garantinio taisymo turbūt labiau sugadino nei pataisė. Kai mokami pinigai, bent darba padaro, kai garantinis ir nemoki, iškart š**ą kiša.:)
Laba diena Auguste,
Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija ir labai prašome susisiekti su mūsų kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus info@servisaict.lt. Operatyviai su Jumis susisieksime ir išsiaiškinsime, kodėl įvyko nesusipratimas.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Siuntė į Latviją, ten ekrano lcd pakeitė į visiškai neorginalią, šviečia negatyvu iš šonų žiūrint, ko niekada nebuvo, ir visiškai apšvietimas sumažintas, nors ant pačio pc max padaryta. Vietoj garantinio taisymo turbūt labiau sugadino nei pataisė. Kai mokami pinigai, bent darba padaro, kai garantinis ir nemoki, iškart š**ą kiša.:)
Atsakyti
Paeme printeri taisymui ir isvis tokia nuomone kad jo net netaise.. parsivezus dar didesnes problemos. Dirba bilekaip
Atsakyti
Rasa 2021-01-21 22:04:38
Neatrašo į elektroninius laiškus, facebook viena kartą atrašė ir dingo. Labai neprofesionalus elgesys. O paskaičius atsiliepimus apie nekokybišką garantinį remontą, daugiau nebesikreipsiu.
Sveiki, Rasa
Atsiprašome už nepatogumus. Greičiausia įvyko kažkokia klaida. Susieksiu su Jumis asmeniškai, kad galėtume išspręsti šią problemą.
Atsakyti
Neatrašo į elektroninius laiškus, facebook viena kartą atrašė ir dingo. Labai neprofesionalus elgesys. O paskaičius atsiliepimus apie nekokybišką garantinį remontą, daugiau nebesikreipsiu.
Atsakyti
Tauvydas 2020-11-30 18:14:29
Ar kazkam atraso i laiskus? Jau parasiau 2 laiskus ir jau savaite jokiu atsakymu is ju...
Sveiki, Tautvydai.
Atsiprašome už nepatogumus. Išsiaiškinome priežastis ir susisiekėme su Jumis. Įprastai laiškus atrašome per vieną darbo dieną. Geros dienos!
Atsakyti
Marijus 2020-12-21 19:15:38
Mandagus atsifutbolinimas su šypsena. Lenovo laptopui keitė pagal garantinį ekraną, po pakeitimo praėjus keliems mėnesiams tiesiog atidarant stiklas kampe ties vyriu skilo. Kreipiausi dėl to, kad stiklas skilo iš esmės be priežasties (mano nuomone, keisdami ekraną padarė mikro įtrūkimą, kuris galiausiai skilo), pasiūlė palaukti iš gamintojo atsakymo, kuris galiausiai pasakė, kad negarantinis. Už diagnostiką, kažkokią turėjau sumokėti 20 eur, nors po to patys aiškina, kad jokios diagnostikos nedarė (ką ten ir daryt, nes skilimas akivaizdžiai matėsi ir nebuvo ką diagnozuoti), o tiesiog užpildė anketą gamintojui dėl garantinio. Maža to, grąžino kompą su neveikiančiu liečiamu ekranu, kuris veikė perduodant kompiuterį, nes skilimas tik pačiame kamputyje ir tam įtakos neturėjo. Aiškino, kad nieko nedarė, nors atsiimant priimantis asmuo nurodė palaukti, kol technikas surinks kompiuterį. Atseit matyt kažkas atsitiko transportavimo metu. Na taip, aš jį transportuoju matyt sunkvežimyje, visur mėtau. Kažkaip laptopas skirtas jį transportuoti nuolat, tik niekad nenusikratydavo jokie kontaktai. Taip ir neaišku, ką darė Servisa ICT, už ką paėmė 20 eur. Žodžiu cirkas už 20 Eur. Atskira kalba ir apie Lenovo Yoga laptopus, kurių kokybė apgailėtina, nes pas kelsi pažįstamus liečiami ekranai buvo brokuoti, o garantinį servisą teikianti įmonė nededa jokių pastangų padėti klientui. Disappointed...
Papildymas: naują ekraną ServisaICT pasiūlė už 500 eur, pasidomėjus kitose įmonėse paaiškėjo, kad 250 Eur kainuotų
Atsakyti
Mandagus atsifutbolinimas su šypsena. Lenovo laptopui keitė pagal garantinį ekraną, po pakeitimo praėjus keliems mėnesiams tiesiog atidarant stiklas kampe ties vyriu skilo. Kreipiausi dėl to, kad stiklas skilo iš esmės be priežasties (mano nuomone, keisdami ekraną padarė mikro įtrūkimą, kuris galiausiai skilo), pasiūlė palaukti iš gamintojo atsakymo, kuris galiausiai pasakė, kad negarantinis. Už diagnostiką, kažkokią turėjau sumokėti 20 eur, nors po to patys aiškina, kad jokios diagnostikos nedarė (ką ten ir daryt, nes skilimas akivaizdžiai matėsi ir nebuvo ką diagnozuoti), o tiesiog užpildė anketą gamintojui dėl garantinio. Maža to, grąžino kompą su neveikiančiu liečiamu ekranu, kuris veikė perduodant kompiuterį, nes skilimas tik pačiame kamputyje ir tam įtakos neturėjo. Aiškino, kad nieko nedarė, nors atsiimant priimantis asmuo nurodė palaukti, kol technikas surinks kompiuterį. Atseit matyt kažkas atsitiko transportavimo metu. Na taip, aš jį transportuoju matyt sunkvežimyje, visur mėtau. Kažkaip laptopas skirtas jį transportuoti nuolat, tik niekad nenusikratydavo jokie kontaktai. Taip ir neaišku, ką darė Servisa ICT, už ką paėmė 20 eur. Žodžiu cirkas už 20 Eur. Atskira kalba ir apie Lenovo Yoga laptopus, kurių kokybė apgailėtina, nes pas kelsi pažįstamus liečiami ekranai buvo brokuoti, o garantinį servisą teikianti įmonė nededa jokių pastangų padėti klientui. Disappointed...
Atsakyti
Ar kazkam atraso i laiskus? Jau parasiau 2 laiskus ir jau savaite jokiu atsakymu is ju...
Atsakyti
Jurgita 2020-10-16 18:45:03
Jau geriau i si servisa nesikreipti, nesi su garantiniu ir dar susimoket turi uz viska ir kas svarbiausia nieko nesutaiso, paziurejo ir sako nieko nera, ir skaitos remontininkai. Ir dar bendravimas telefonu nieko nepaklausi pasake pokalbis el. pastu. Nusivyliau siuo servisu.
Laba diena Jurgita,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija ir labai prašome susisiekti su mūsų kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus el.paštu: info@servisaict.lt arba telefonu:37037329000. Operatyviai su Jumis susisieksime ir išsiaiškinsime, kodėl įvyko nesusipratimas.
Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Rima 2020-10-01 22:27:19
Noriu nuoširdžiai padėkoti įmonės darbuotojui Karoliui. Paslaugus, mandagus ir svarbiausia - savo srities - kompiuterių profesionalas. Siūlau skirti šiam vaikinui piniginį paskatinimą ar investuoti į šį darbuotoją kitokiu paskatinimo metodu, nes tokių darbuotojų kaip jis mūsų šalyje reikia kuo daugiau ir įmonė turetų būti suinteresuota išsaugoti tokius kaip Karolis.
Esu labai patenkinta jo darbo rezultatais ir rekomenduosiu kitiems naujiems Lenovo savininkams.
Dar kartą dėkoju !
Laba diena Rima,
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Jau geriau i si servisa nesikreipti, nesi su garantiniu ir dar susimoket turi uz viska ir kas svarbiausia nieko nesutaiso, paziurejo ir sako nieko nera, ir skaitos remontininkai. Ir dar bendravimas telefonu nieko nepaklausi pasake pokalbis el. pastu. Nusivyliau siuo servisu.
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti įmonės darbuotojui Karoliui. Paslaugus, mandagus ir svarbiausia - savo srities - kompiuterių profesionalas. Siūlau skirti šiam vaikinui piniginį paskatinimą ar investuoti į šį darbuotoją kitokiu paskatinimo metodu, nes tokių darbuotojų kaip jis mūsų šalyje reikia kuo daugiau ir įmonė turetų būti suinteresuota išsaugoti tokius kaip Karolis.
Esu labai patenkinta jo darbo rezultatais ir rekomenduosiu kitiems naujiems Lenovo savininkams.
Dar kartą dėkoju !
Atsakyti
Puikus bendravimas ir greitas atsarginiu detaliu pristatymas! rekomenduoju!
Atsakyti
jeigu yra įmanoma siūlau aplenkti šį "servisą". Buvo atliktas garantinis remontas. detalė pakeista, pakeitimas įvyko pakankamai greitai. Tačiau, kompiuteris grįžo iki galo nesurinktas. Korpusas nesujungtas, trūko varžto. Matosi, kad kompiuteris surinktas paskubomis, net nekreipiant dėmesio, ar viskas sutvarkyti iki galo, baisu net pagalvoti, kas darosi kompiuterio viduje, kaip viskas buvo surinkta, kur neįmanoma pažiūrėti. Bendravimas su jais atmestinas, negalėjau leisti vėl prarasti kompiuterio 3 - 4 dienom, kad jie surinktų viską iki galo, kito varianto nepateikė. po gal poros savaičių technikas teikėsi paskambinti pakalbėti, kaip pabaigti surinkimą pačiam. ir tai, paskambino tik po to, kai pasakiau, kad kompiuterį nunešiu į kitą servisą ir surinktų iki galo, o sąskaitą pateiksiu jiems. P.S. trūkstamą varžtą atsiuntė su kurjeriu, kuris vis tiek NETINKA. tikrai nerekomenduoju šio serviso. Jeigu yra galimybė, rinkitės kitą servisą.
Atsakyti
Kompiuteri tvarke menesi laiko grazino subraizitu isores ekrano dangciu bei nulauztais fiksatoriais ekrano apvado.
Atsakyti
Komedija, o ne kompanija. Jau beveik trečias mėnuo kaip "remontuoja" kompiuterį ir dalina tuščius pažadus - "kitą savaitę", "po 10 dienų", "gavom ne tą detalę, kurios reikėjo", "čia draudiminis įvykis, negavom iš draudimo pinigų". Kiekvieną kartą vis kitas idiotiškas pasiteisinimas, kuris beveik neturi jokio ryšio su prieš tai buvusiu. Pirmą kartą gyvenime reikia sukt galvą kaip atsiimt SAVO draustą (120 eurų), bet nesuremontuotą daiktą ir dar džiaugtis. Paskutinis kartas kai turiu reikalų su tokiais kopūstgalviais.
Atsakyti
Viskas puikiai pateise per garantija. Nei skambinti reikėjo nei ką. Užsakem paėmimą ir pristatymą nes gyvenam klp. Kurjeris paėmė ir per savaite grąžino pataisytą. Pakeitė ekraną ir visos tarpines. Nei skambint reikia nei kas. Viskas ok. Labai patenkinti.
Nepatenkintas įmonės darbu
2020-09-09 18:23:16 IP 27q30gc9
Atsakyti
Gedimas kompiuteriui. Nusiuntus reikėjo pralaukti dvi savaitės, pasakė, kad nieko nerado atsiuntė atgal paprašė susimokėti. Gavus ir patikrinus kompiuterį gedimas vis dar buvo, jie tik padarė diagnostiką už kurią dar paėmė pinigus, nors diagnostika niekaip negalėjo parodyti gedimo. Po ilgų aiškinimųsi nusiųsta antra karta, vistiek nieko nerado, bet ale 'pirkėjui paprašius' padarė minimalius pakeitimus ir žiū jau gedimas beveik pataisytas, tačiau jie nepavadino to gedimu, nežinau ko gero kompiuteris pats magiškai save žalojasi 'sadomazochistinis kompiuteris' (69th gen greičiausiai).
Kompiuteris vistiek turi problemų, tačiau nieko negalima pasiekti tariantis su pardavėju, nes garantinis pasakė tokias kosmines išvadas, kad kompiuteris atitinka visus jam keliamus reikalavimus ir gedimų jame nėra.

Reikėtų šitą įmonė į teismą patraukt už piktybinį teisių pažeidimą, garantinio metu gedimus nežymėti, o sakyt, kad viskas normaliai ir lupt pinigus.
Atsakyti
Labas,
Noriu as irgi pasakyti apie si serviza. Kreipiausiu del defektacijos nes nurode draudimas. Greit atliko defektacija ir pasiule tinkama analoga aciu
Atsakyti
Melagiai, savo darbo ne išmanantys s*****i. Kreipsimės į vartotojų teises
Valdemaras Kraja
2020-08-21 17:23:02 IP 2ju3ktt2
Atsakyti
šaunuoliai!
Mandagus aptarnavimas registraturoje.
Greitai ir kokybiškai sutvarkytas mano atvežtas paspirtukas.
Didelis dėkui visam personalui kuris aptarnavo mane
Atsakyti
Nesuprantu ko jus puolat ta servisa? Geras servisas, palygint su kitais autorizuotais servisais, tai zmogiskas ir gerai bendraujantis kolektyvas.
Atsakyti
Labai geras servisas, puikiai išmano savo darbą, šaunus klientų aptarnavimas.
Atsakyti
a*******i.Nuvezus plansete, palikus ja dviem savaitem buvo nustatyta plansetes plokstes gedimas, kuris butu kainaves 200€. Nusprendem neremontuoti. Sumokejus 15€ tik uz diagnostika.Kilo itarimas, nes atvaziavus atsiimti pasirodo reikia perspeti juos, kad butu plansete surinkta. Pasirodo ta plansete nebuvo net isrinkta. Nes nunesem pas ne tokius zinomus meistrus, kurie iskart pasake kas ne taip. Ir beja sumokejom jiem TIK 15€, nes buvo pazeistas tik krovimo lizdas.
Atsakyti
Kompiuteri paeme remontuoti per Lietuvos draudimas kompanija. Jau praejo 4 menesiai, kompiuteris dar nesuremontuotas. Niekas nebebendrauja. Skelbiasi kompiuteriu atstovais, nors detales siunciasi is Kinijos ir laukia kol Aliexpress atsius. Uz remontus, nors ir per draudima, ima zveriskus pinigus. Niekada gyvenime cia neberemontuociau. Kas geriausiai, kad Lietuvos draudimas siame reikale nusiplove rankas ir pasake, jog cia dabar mano ir ICT reikalas.

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
BSS IT
BSS ERP

Adresas: V. Krėvės pr. 26A-1, LT-50412 Kaunas.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; apskaita; automatizavimas, automatika; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos.
UAB BSS IT - verslo informacinių sistemų kūrėjai. Mūsų sukurta BSS ERP verslo valdymo sistema apima šias sritis - Dokumentų valdymas - Buhalterinė apskaita - Personalas valdymas - Prekybos valdymas - Nekilnojamo turto valdymas Dokumentų valdymo sistema skirta centralizuotai kaupti visus įmonės sukuriamus bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Pabradės emigrantų centre kilę neramumai greitai nuslopinti
Pabradės emigrantų centre kilę neramumai greitai nuslopinti 06-23 21:00
Užsieniečių registracijos centre Pabradėje trečiadienį vakare grupei užsieniečių sukėlus neramumus, pareigūnams teko panaudoti ašarines dujas ir imtis kitų drausminimo priemonių.
Ar kada skaičiavote, kiek sutaupytumėte metę rūkyti?
Ar kada skaičiavote, kiek sutaupytumėte metę rūkyti? 06-23 20:23
Rūkančių žmonių Lietuvoje ir didžiojoje pasaulio dalyje kasmet mažėja, tai lemia kelios priežastys. Pirmiausia, žinoma, rūkymo sukeliamos sveikatos problemos, tačiau ne mažiau svarbus faktorius –...
Dalyje Vilniaus sumažės infrastruktūros mokesčiai
Dalyje Vilniaus sumažės infrastruktūros mokesčiai 06-23 20:12
Vilniaus miesto taryba trečiadienį pakoregavo nuo metų pradžios galiojusius miesto infrastruktūros mokesčio koeficientus – dalis tarifų sumažės, kai kurie – padidės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Twitter 63,78 +2,94%
Macy's 18,65 +2,59%
NVIDIA 755,47 +2,49%
Facebook 339,03 +2,03%
Western Digital 68,46 -1,07%
General Electric 13,03 -1,21%
Western Union 23,28 -1,52%
Xerox 23,38 -1,56%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 27,50 +7,05%
Varis 10161,97 +8,98%
Vištiena 2,37 +4,87%
Dyzelis 2,02 +8,60%
Jautiena 5,48 +6,00%
Anglis 107,04 +16,07%
Auksas 1850,26 +5,13%
Kava 4,11 +10,48%