VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Servisa ICT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Servisa ICT

Atsiliepimai apie Servisa ICT, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Servisa ICT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Aptarnavimas, tragedija. Kompai Asus neblogi, bet del serviso nerekomenduojame pirkti. Jau menuo kaip detales uzsakineja, ir meluoja del darbu pabaigos datos. Tikrai nemalonu tureti reikalu su sia istaiga. (ticketo Nr. RMA-01368284).
Atsakyti
Sudauziau Dell nesiojamo kompiuterio matrica ir kreipiausi I si servisa, tiesiog PUIKUS aptarnavimas!
Atsakyti
Top servisas. Norejau sužinoti dėl kompo, pakėlė ragelį ir iš karto metė. Rekomduoju Top servisą (ne)
Atsakyti
Pasižadėjau sau, kad būtinai pakomentuosiu, nes sugedus kompiuteriui ir pasiskaičius komentarus čia buvo natūraliai baisu nešti į šį servisą. Kito kelio nebuvo, nes tai DELL garantijos atstovai. Mano atsiliepimai ABSOLIUČIAI TEIGIAMI - diagnostika per 2h, informavo telefonu kokios detalės reikalingos ir per kiek laiko pristatys. Pristatyta buvo 1 d. anksčiau nei prognozuota, o sutaisyta super operatyviai. Kolektyvas mandagus ir maloniai bendraujantis. Tiktai pliusai !
www.sati.lt Gintautas Švedas
2018-10-05 16:27:31 IP 88.119.145.12
Atsakyti
Sveiki skundikai. Pildau jūsų gretas. Tikrai prasta įmonė, kurią reikėtų vadinti ne serviso (taisymo), o gadinimo ir garantinio sabotažo įmone. Nekonkretinsiu istorijų, jų yra pakankami. Vengiu pirkt įrangą iš gamintojo/tiekėjo, kurios (ant)garantiją realizuoja šį įmonė. Bet kartais surizikuoji, vildamasis, kad situacija gerėja, gal tiesiog nepasisekė, kažką pats nekorektiškai padarei, išvengsi gedimo ar pan. Šios dienos istorija parodė, kad reikalai gali būti blogesni nei įsivaizduojame. Po pusmečio sugedo Gastroback virdulys, kuriam teikiama 2 m garantija. Negana to, kad jo nesutvarkė (ir netvarkys) - žodžiu remdamiesi gamintojo taikomais garantiniais įsipareigojimais (kuriuos atsiet pažeidėm) - dar prašė sumokėti už diagnostiką. Apskritai su garantiniu remontu mūsų šalyje prastai, net įmonių, kurias gerbiau lygis degraduoja - jei nori išvengt nesusipratimų, kaip paranojikui tenka fotografuot perduodamą įrangą, priduodant pademonstruoti, kas blogai, atsiimant būtinai patikrinti, ar tikrai sutvarkė. Ir vis tiek įsigudrina kreivai padaryt - trūksta kompetencijų, vadovai/akcininkai matyt spaudžia (gal sunkus verslas ir godūs), gamintojai gal neskiria resurso. Tiesos dėlei, nežiūrint šios dienos nesėkmės, visgi yra ir dirbančių ir maloniai stebinančių bendram kontekste remonto įmonių.
Atsakyti
Naudojausi paslaugomis ne vieną kartą, bet dabar tikrai esu pikta. Pasiėmusi kompiuterį po taisymo, pastebėjau subraižytą ekrano dangtį. Ką jie man sugebėjo pasakyti, jog aš čia pati tą padariau ir jis jau toks buvo. Bet aš pati žinau kad tokio tiesaus lygaus įbrėžimo per pusė dangčio nebuvo!! Parašo priėmime jog subraižytas ekrano dangtis, patys dar subraižo, o vėliau aš pati kalta lieku, nes jau taip parašyta buvo ir negali padėt. Vilniaus kolektyvas nuostabus!
Atsakyti
sugedus motininei plokstei pirktai varleje gavau is garantinio atsakyma kad neremontuojama nes supilta skysciais. taip tikrai nebuvo. pagal ka tokias diagnozes skiria? jauciuosi izeistas asmeniskai.
Atsakyti
Kokybiškai ir greitai atliko kompiuterio remontą pagal garantinį, nekilo jokių problemų, matosi kad patikimas ir aukšto lygio servisas, rekomendacija.
Atsakyti
Teko naudotis kaip garantinį aptarnavimą teikiančią įmone. Apgadino įrenginį, bandė vengti atsakomybės. Nepripažino gamyklinio broko. Meistrų įmonėje nedirba - tai ne įžeidimas, o faktas. Dirba tik surinkėjai. Įrenginiams TIK KEIČIA detales, neužsiima elementariu litavimu. Nesugeba pakeisti audio lizdo, siūlo keisti visą motininę plokštę už 800 eu. Kitoje taisykloje sutvarkė už 30eu. Klientų aptarnavimas prastas, vadybininkas, kurio pavardės neminėsiu (ji ir taip yra kituose atsiliepimuose) grubus ir visai nesiskaito su klientu. Rekomenduoju vengti šios "taisyklos", bet jei jau teks susidurti pagal garantiją - labai atidžiai apžiūrėkite priduodami įrenginį ir reikalaukite kad administratorė detaliai dokumentuotų jo būklę.
Vilties teikia, kad kai kuriems klientams be problemų viską sutvarkė. Tikiu, kad išravėjus piktžoles iš personalo ir pasamdžius kvalifikuotų meistrų įmonė galės teikti kokbiškas paslaugas.
Atsakyti
Prisiskaitėm tų komentarų čia galvojom šakės - taisys kompą belekiek laiko, neaišku ką ten padarys/nepadarys, dar gal išrašys sąskaitą už kokias diagnostikas - nors yra garantinis ir t.t. Krc.. užsiregistravom remontui, trečiadienį kurjeris pasiėmė pc, pirmadienį jau atvežė sutvarkytą. Viskas užtruko 5dienas, įskaitant savaitgalį. Aleliuja!!! Afigienai!! :)
Atsakyti
Prisidedu ir aš prie neigiamų atsiliepimų, nors dar neseniai rašiau tik teigiamai, bet čia turbūt visiems kol gerai tai gerai, nu žodžiu nuvežiau kompiuterį sunkiai atsidarinėjantį, ekrano kampas iš išorės buvo nuskeltas, tai po tam tikro laiko pradėjo sunkiai atsidarinėti. Apžiūrėjo ir pranešė, kad reikia keisti laptopo korpuso apatinę ir viršutinę dalį (lauko pusių), reikės detalių laukti apie mėnesį.Taigi praeina mėnuo, atvarau pasimti kompo, susimoku 130eurų, grįžtu namo, atsidariau kompiuterį ir matau, kad iš vidaus aplink ekraną korpusas sutrukdytas, paskambinu jiems sako, kad jūsų korpusas buvo sutrukdytas, aš sakau, kad buvo išorė, o ne vidus, liepė atsiųsti nuotrauką, tai ir nusiunčiau, o reakcijos jokios. Taigi noriu atkreipti dėmesi, kad nebūti patikliais ir atsiimamt daiktus apžiūrėti viską vietoje, nes bus kaip man. Nuvežiau su vienos detalės lūžiu, o parsivežisu su kitu lūžiu, matyt beardant sulaužė ir galvoja durnei praslys.
Atsakyti
Sugedo nesiojamo kompo vaizdo plokste. Kompas pirktas UK (MSI) bet galioja tarptautine garantija, taigi susiradau kur galeciau LT nunesti ir ziuriu sis servicas Vilniuje yra atstovas. Nu ka nuenesiau.

Paskaiciau komentarus, baisu pasidare, galvoju reikes kazkaip siusti i UK, kad jie aiskintusi ir tvarkytu.
Nunesiau i Vilniaus padalini, malonus aptarnavimas.

Mazdaug po 3-4 dienu buvo nustatytas gedimas (vaizdo plokste sugedus), laukiau 2 savaites kol atgabens plokste, plokste pakeite be problemu.

Kompas veikia taip kaip ir turi.
Nusprendziau parasyti, kad ir kiti matytu, jog ne vien blogai viska daro (nes atrodo, kad komentuoja tik tada kai kazka blogai padaro ar nepadaro nieko).

Tikrai dekoju uz puikiai atlikta darba.
Atsakyti
Nu ka, ikalsiu ir as NEIGIAMA.
Priima garantiniam, užregistruoja gedimą, viskas ok, remonto statusas - laukiama detalės.
SKAMBINA gražuolis - atsisakome remontuoti - pirkimo dokumentas neteisingas. CIRKAS :)))

ĮSIVAIZDUOJI - LR įstatymais patvirtinta SF šiai įmonei yra neteisingas dokumentas :)))
Atsakyti
Nekvalifikuotai atliktas remontas (ne funkcionavo pilnai).
Atsakyti
Labai nepatikimą taisymo įmone, nesugeba surasti problemos atstačius OS WIN 10 kompiuteryje po 4 mėn vėl ta pati problemą, kurios nesutvarke ir pareiškė, kad jie tokiu dalykų netvarko, tai kam tada parduoda jai netvarko ir dar reikėjo pinigus sumokėti už diegnostika ir kelionės išlaidas. Visa problemą yra, kad mėlyną ekraną meta susitvarko pats, bet taip dažnai pasikartoja dirbti darbus yra labai sunku, dingta tie darbai išsijungiant kompiuteriui ir sulėtėja pats kompiuteris. Tiesiog patarimas nepirkti kompiuteriu su windows 10 nes daugiau problemų ir nervų dėl kompiuterio turėsit. Geriausi windows 7 nors nėra problemų. Nuvilete mane jus SERVISA ICT
Atsakyti
Sugedo nešiojamo komp. Asus ekranas, garantinis.
Garantinį aptarnavimą vykdo Servisa ICT. Paskaičiau atsiliepimus - plaukai pasišiaušė, paskaičiau apie kitą atstova - irgi kažkoks košmaras...
Surizikavau, nunešiau Į Servisa ICT. Jokių baisių eilių ir nekompetentingų darbuotojų nepamačiau.
Viską sutvarkė, gavau žinutę, atsiėmiau, viskas greitai ir gerai.
Taigi:
1. neklysta tas, kas nedirba.
2. tie, kas aptarnavimu patenkinti, paprastai atsiliepimų nerašo.
Tik todėl ir rašau, kad kitiems būtų ramiau atiduoti savo (mylimą) prietaisą į normalias nankas.
Atsakyti
Laba diena,

Esame labai dėkingi šiam servsui kaip oficialiam MSI atstovui. Nes darbą atliko labai greitai ir labai kokybiškai. Gavome daugau nei tikėjomes, o svarbiausia supratingumą ir žmogiškumą, labai malonų aptarnavimą. Negalime suabejoti šio serviso darbuotojų kompetencija, nes jie padarė darbą ten, kur kiti servisai nesugebėjo padaryti, ir siūlė kompiuterį utilizuoti. Kompiuteris šiuo metu veikia kuo puikiausiai. Džiaugiamės ir dėkojame,
Atsakyti
Pristačiau Brother spausdintuvą į varle.lt, šie išsiuntė servisui, po kurio laiko sulaukiau skambučio, kad jokio gedimo nerasta ir man išrašyta 37€ sąskaita už diagnostiką ir transportavimą, nors spausdintuvui nepasibaigęs garantinis laikotarpis. Gedimas tikrai buvo, nesijungė wifi bei įjungimo mygtuku neišsijungdavo. Geriausia išeitis kreiptis į Ne maisto vartotojų teises, nes kone kas antram klientui išrašinėjamos sąskaitos už diagnostiką!
Atsakyti
Manau nece reike rasyti apie savo irenginiu problemas, yra tam forumai. Ce rasoma apie aptarnavimo kokybe apie algu mokejimo sklanduma ir t.t. bet ne apie jusu paciu problemas del irenginio. Sprendimas padarykite pakartotini grazinima y serviza ir sprendzia problema toliau jei jusu manimu. Bet ten esantys specelistai pasakys ir nufotografuos bei pasakys kokios problemos ir kieno kalte. Beto jei nemokat nautotis elektroniku tai yra jusu bedos. Linkiu visiem geros dienos
Atsakyti
Laba diena,
2016-01-07 pirkau kompiuterį Lenovo. Bedirbant kompiuteriu, kuris stovėjo ant stalo, skilo ekranas (kaip įvardijo administratorė garantiniame aptarnavime). Kompiuterį nunešiau taisyti, nes jis tikrai niekada nebuvo kritęs, tikėjausi pagalbos, tačiau gavau atsakymą, kad kompiuteris pažeistas mechaniškai, negana to, kad numestas iš didelio aukščio, nes ekranas taip paprastai neskiltų. Jokių kritimo žymių ant kompiuterio nėra, ir tikrai 100 proc. žinau, kad kritęs jis nebuvo nei karto (nors administratorė nei apžiūrėjo, nesiteikė net pakomentuoti yra kritimo žymės ar ne). Labai nusivyliau įmonės darbu ir "specialistų" kompetencijomis
Atsakyti
Siaubinga nekompetencija.

Šiems veikėjams garantiniam aptarnavimui buvo patekęs mano Garmin Fenix3 laikrodis. Problema - dėl kai kuriose serijose panaudoto prastos kokybės epoksido atsisluoksniuoja ir suskilinėja širdies ritmo sensoriaus stikliukas. Šis sutrikimas seniai žinomas ir plačiai aprašytas to paties Garmin forumuose. Kitose rinkose šią problemą turintys įrenginiai tiesiog pakeičiami.

Žinoma, servisos atstovui Tautvydui Vaitkui, matyt, pritrūko gabumų elementariai paieškoti daugiau informacijos - įraitė "rezoliuciją", kad tokio tipo gedimui garantinių įsipareigojimų netaikys. Įdomus niuansas - šiai "ekspertizei" atlikti servisa ict prireikė mėnesio...

Internetinės parduotuvės, iš kurios įsigyjau laikrodį, atstovai teigė, kad servisas anksčiau keisdavo įrenginius su analogišku gedimu, tačiau kažkuriuo momentu pradėjo atsisakinėti atlikti garantinį aptarnavimą ir pakeitimus daryti tik tuomet, kai pretenzijas pareiškia juridinis asmuo. Jeigu tai tiesa - tokia veikla stipriai kenkia didiesiems prekės ženklams. Norėtųsi tikėti, kad pastarųjų atstovai vieną dieną atsisakys šios kontoros paslaugų.

Smagu bent tai, kad nuėjus pas tiesioginius Garmin atstovus, įrenginys buvo pakeistas į naują per keletą minučių.
Atsakyti
Labai rimtai siūlau susirūpinti technikų darbu... Nešiau nešiojamą kompiuterį 3 kartus taisyti dėl labai panašaus gedimo ir tai nesugebėjo jo man sutvarkyti... Po 2 taisymo išviso pareiškė kad 2 taisymo metu technikas nepastebėjo gedimo todėl taisant 3 kartą reikalavo susimokėti pinigus už naują detalė... Aišku teko 2 mėnesius su jais ginčytis kol pagaliau sutaisė garantiškai ir tai neaišku ar ilgam... Maža to su klientais visai nesiskaito... Sako kad apie tolimesnę eigą praneš telefonu, bet dėja jokių žinių negavau savaitę laiko kol neiškentėjusi susisiekiau pati... Konsultantai super mandagus viskas gerai bet Jūsų technikai... Patys pridirba ir nepripažįsta savo klaidų! Siūlau rimtai susimąstyti.
Atsakyti
kilo Iphone 6s ekranas (tereikėjo paprastai pakeist ekraną ir viskas, daugiau viskas veikė). Atsakė, kad čia neapsimoka keist ir siūlo kitą analogišką telefoną už 350e (Iphone 6s salonuose kainuoja 779e). Paklausus kiek kainuoja tas stikliukas jog neapsimoka keist, sakė, kad 150e pakeitimas. Nesutikom su pasiūlymu ir atsiėmėm senąjį telefoną. Už apžiūra visgi turėjom sumokėti, tad pinigai veltui išleisti. Nuvežus į gsm centrą, stiklą pakeitė už 140e, kuris yra originalus naujas (buvo galima rinktis naudotą, bet originalų, kuris kainavo 80e). Absurdas, o ne servisas.
Atsakyti
Aptarnavimas puikus. Atnešiau taisyti laptopą su neveikiančiu lcd, sutvarkė labai greitai.
Atsakyti
Esu visiškai nusivylusi šituo servisu, tiesiog a*******i. Niekam nerekomenduočiau!
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, nerekomenduočiau niekam.
Kompiuterį atidaviau su aiškia problematika - HDD apkrovimas, jo išoriniai garsai, prastas veikimo greitis, "WINDOWS TASK MANAGER" rodo 100% HDD apkrovimą. Labai nustebau, kai tą pačią savaitę gaunu žinutę, jog galiu atsiimti kompiuterį. Gaunu "pataisyta" su perrašyta OS bei BIOS. Kadangi nesu kompiuterių ekspertas, turėjęs pasitikėjimą Garantinio aptarnavimo įmone, kompiuterį atsiimu. Veikimas toliau ne kažką. Vėl nuvežu ir palieku. Suprantu, kad pasitaiko visko, bet:
1. "gedimas" nustatytas penktadienį, bet pats skambinu pirmadienį ir klausiu kas per užrašas internete - "laukiame kliento patvirtinimo" - kaip laukiate, jei net nesusisiekiate bei neinformuojate apie remonto eigą ?
2. Akcentuojate, kad HDD apkrovimas yra dėl pastovių atnaujinimų, kurių neįvardinate.
3. Siūlote spartesniam darbui pakeisti HDD į SSD. Kol pats nepaprašiau, pasiūlymo nesulaukiau, nors ir garantinis remontas, reikia pirkti asmeniškai, o ne siūlote alternatyvą pakeisti į kitą HDD. Labai įdomu, ką pats gamintojas pasakytų tokioje situacijoje.
4. Sulaukus pasiūlymo po skambučių (ne vieno) gaunu pasiūlymą su +5 eur. aukštesne nei rinkos kaina SSD + pakeitimas. Tai ir buvo paskutinis lašas kantrybės taurėje iki pretenzijos rašymo.

Pridedu nuotrauką, kurioje matysite realią situaciją.
Atsakyti
Įmonė, viršijusi mano lūkesčius antrą kartą. Prieš kiek daugiau nei 2, 5 metus pirkau Asus kompiuterį, kuris turi defektą, kaip supratau, tokia visa laida - ekranas liečiasi su klaviatūra ir korpuso tarpeliu tarp klaviatūros ir TouchPad, dėl to braižosi ir visuomet yra purvinas. Iš pradžių šito nežinojau, tad tikrai stipriai subraižiau ekraną. Po pusantrų metų, kartu dar sugedus keliems klaviatūros mygtukams, nunešiau kompiuterį į šį servisą Kaune, ekraną, korpusą ir klaviatūros mechanizmus pakeitė nemokamai, tačiau įspėjo, kad ekrano problema neišsisprendė, nes tai gamybinis brokas, ir kad saugočiau, jei nenoriu, kad reiktų dažnai keitalioti. Taip ir dariau ir per likusį laiką tik vieną žymę pasidariau, tačiau galiausiai sugedo šio kompiuterio kietasis diskas (pasirodo, ir dažna šios laidos problema, ne vienas kentėjo nuo to), tai man ne tik kad diską nemokamai pakeitė, bet ir visą LCD matricą naują įdėjo, nes senoji turėjo nemažai pabaltavimų (dėl kurių kaltinau save, jie atsirado dėl nesaugaus kompiuterio transporvatvimo). Esu labai patenkintas šia įmone ir labai rekomenduoju. P.S. kurjeriais nesinaudojau, turiu savas kojas ir galiu nuvykti iki jų ofiso. Taip ir man pačiam ramiau, kad kompiuteris iškart patenka į patikimas rankas.
Atsakyti
Atsidūriau visiškai nevykusioje padėtyje. Kompiuteris garantiniame laikotarpyje ir man pastebėjus, jog jis veikia ne taip kaip turi padariau diagnostiką, tačiau viskas buvo gerai. Todėl nusprendžiau siųsti kompiuterį į servisą ir duoti profesionalams patikrinti ir rasti problemą, tačiau jie padarė tą pačią diagnostiką išrašė sąskaitą ir pasakė, kad problemos nerado. Grąžinus kompiuterį turėjau pats pasikeisti kietąjį diską ir problema dingo. Nusivyliau šitos įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Užregistravau kompiuteriį garantiniam tvarkymui, 2017-04-06 paskambino ir pasake kad kitą dieną atvžiuos kurjeris paimti kompiuterį, laukiau bet nesulaukiau, parašiau jiems dėl šito, atasakė, kad užklausė DPD kurjerių tarnybos o kai gaus informacijos praneš ir nieko nepranešė.
Atsakyti
Sveiki, esu labai patenkinta šios įmonės darbuotojų darbu. Sugedus mano kompiuterio klaviaturai kreipiausi į juos dėl garantinio remonto. Jau sekančią dieną atvyko paiimti jį iš namų, o kai jis buvo pristatytas į servisą, vadynininkė Aistė man apie tai pranešė telefonu taip pat su ja aptarėme, kiek laiko užtruktų diagnostika bei detalių užsakymas. Pasakius, kad man kompiuterio reikia skubiai, nes turėjau išvykti į kelionę, ji pažadėjo tuo pasirūpinti. Tikrai nesitikėjau jokių stebuklų, nes žinojau, kad detalės tiekimas bei pats remontas gali užtrukti ilgokai. Tačiau į mano prašymą, sutvarkyti kaip galima anksčiau buvo atsižvelgta 100%... nes sutvarkytą kompiuteri i namus man atvežė jau po trijų!!!!! Tikrai esu sužavėta nuostabiu aptarnavimu tiek iš vadybinkės Aistės, kuri buvo labai dėmesinga ir kantri :), tiek iš meistrų pusės. Nedažnai tenka pasijusti svarbia ir branginama kliente! Ačiū Jums visiems! Išlikite visada tokie!!!!
Atsakyti
ITC Servisas Vilniuje, atidaviau neįsijungianti Macbook Pro 2015m. Aptarnavimas 10/10. Pranešė, jog defekto nustatymas užtruks 2-3 d.d. Po 2 darbo dienų gavau SMS'ą ir el. laišką, jog įrenginys paruoštas atsiėmimui. Informavo kas buvo pakeista. Viskas be priekaištų.
Atsakyti
Servisa ICT, Vilnius. Atidaviau savo notbuka remontui. Jau kita diena serviso interneto pusl. buvo atsakymas - keisti pagrindine plokste, be kainos. Trys dienos laukiau info, kiek kainos. Gale paskambinau pats, pranese - virs 400 tik detale. Pasiemiau be remonto, 19 sumokiejau uz diagnostika. Name perziurejau diagnostikos lapa. Tarp viska parasyta - LITAVIMO zymes. Kompas buvo pirktas naujas. salone. As vienintelis seimininkas. Jokio litavimo nebuvo. Del viso isardziau kompa, jokiu pasaliniu litavimo pedsaku aisku nera.
Kam rasyti nesamone, matyt rimtos gedimo pajeskos nebuvo, pasiule ko lengviau ir labai gudriai - "norint patikrint kitus komponentus reikia pakeist pagrindine plokste". Ar profesionalus servisas taip daro?
Atsakyti
Kietojo disko gedimas 4 karta ir vistiek vel keicia niekaip neranda problemos po 3 karto sake grazys pinigus uz pc bet atvykes vel y servisa sako pakeistas kietasis diskas pasimkit ir vel viskas isnaujo. Jau geriau vengt sitos firmos nes daugiau pravazinesit nei bus naudos.
Atsakyti
Niekaip nesuprantu kur jūs, mielieji gyvenimu nusivylę lietuviai, atrandate tiek problemų? Problema šiuo atveju yra ne servise, bet tame, kad jūs kišatės į serviso darbą ir tiesiog neleidžiama jam dirbti savo darbo. Asmeniškai niekada neteko nusivilti Servisa ICT paslaugomis. Žinoma, visada norėtųsi, kad procesai vyktų dar greičiau, bet taip pat puikiai suprantu, jog tai mūsų mažoje šalyje kartais tiesiog yra neįmanoma.

Servisa ICT sėkmės darbuose, o likusiems didžiausios stiprybės ugdant savąjį mentalitetą!
Atsakyti
Labai nusivyliau jais. Vėliau jau ne vieną kompą pirma kompą taisė 2men išviso va dabar nesenai nuveziau antra su suskilusiu ekranu, sakė praneš kiek. Kainuos taisymas. Jų kaina buvo dvigubai didesnė negu ko prašo pvz Akropolio kompiuterių taisykla. Todėl nesutikau taisyti. Bet jie vistiek iš manęs išplėšė 19eur už tariamą diagnostika, per kurią kaip supratau net nebuvo išrinktas kompiuteris, net nebuvo joks varzstelis atsuktas. Ne gana to net meluoja kad kazka ten buvo testave nes priimamajame mergina sako viena, kad kompiuteris buvo pradiagnozuotas su programomis kažkokiomis bet pats vadovas sako kad tokių dalykų nebuvo. Žodžiu kompiuterį tiesiog nufotografavo atseit ir tieisog nusprendė kad jis sugadintas ne pagal garantinį ir uz tokias jų išvadas reik mokėti Ale tariamą diagnostikos kaina t.y. 19eur. Aišku kai su jų vadovų pasišnekėti ir paklausi ką daryt, paprašai pagalbos jis tiesiog atsako kad palikite kompiuterį nes ji vėl diagnozuosime ir reiks susimokėti dar 19eur... :D Žodžiu v***s kažkokie
Atsakyti
Situacija su situ servisu nesikeicia, mano atveju tik sugaistas laikas, kuri sitame servise niekas nevertina!
Atsakyti
Nežinau kas kalti ar garantinis ar tiekėjai bet tokį darba kokį jie dabar atlieka tai pasibaisėtina... Pirmiausiai nusipirkau kompiuterį lenovo už tikrai nemažą pinigų sumą (1100€). Kompiuterio korpusas ekrano srityje atšoko jį panaudojus 7mėnesius. Nunešus į garantinį pasiėmė kompiuterį tvarkymui. Praėjus 2savaitėms paskambinus į garantinį paklaust kaip vyksta remonto eiga. Jie atsakė jog detalės buvo gautos tačiau jos buvo blogos (užsakė arba atsiuntė ne tą detalę). Galiausiai remontas truko 4savaites ir gavau sutvarkytą tvarkingą komoiuterį. Praėjus 10mėnesių turint kompiuterį kažkas jam buvo jog išsijungė ir nebeįsijungė daugiau. Nuvežus į garantinį man jį sutvarke per 4 darbo dienas (pagalvojau jog patobulėjo ir žmonės pradėjo dirbti efektyviau bei sparčiau) sakė perkrovė operacinę sistemą bei perrašė windowsus (žinoma windowsai buvo lenkų kalbą bet į tai nekreipiau dėmesio ir susitvarkiau kalbą) tačiau praėjus savaitei po atsiėmimo kompiuterio jis vėl nebeįsijungė. Nuvežus į garantinį ir praėjus porai savaičių paskambinau į servisą dėl remonto eigos sakė kad šiandien gavome detales nors internete jau buvo parašyta jog detalės buvo gautos pries 5dienas. Kita diena vėl paskambinau ir gavau tokį atsakymą jog detalės dar negautos o kai pasakiau kad skambinau vakar ir sakė kad detalės gautos gavau atsakymą tokį (detalės buvo gautos bet gamintojai atsiuntė netinkamas detales). Taigi kompiuterį taiso jau 3savaites ir dar velniai žino kada gaus "tinkamas" detales. Tai man labai įdomu kas per "specialistai" dirba tokiam servise ir nesugeba užsakyti tinkamų detalių ar jas tinkamas išsiųsti. Man šitas servisas paliko tikrai didelį pasipiktinimą darbuotojais
Atsakyti
si imone atlieko mano isigytos prekes garantini aptarnavima. Gedima uzregistravau treciadieni, ketvirtadieni kompiuteris kurjerio buvo paimtas is namu, o antradieni kurjerio man jau buvo pristatytas sutaikytas, puikiausiai veikiantis kompiuteris. Gavau visa reikaima informacija, darbai vyko neitiketinai operatyviai ir kompiuteri atgavau po stebetinai trumpo laiko. Esu labai patenkinta aptarnavimu.
Atsakyti
Norėčiau išreikšti labai didelį pasipiktinimą ir nusivilimą šiuo servisu. Pirkau nešiojamą kompiuterį Lenovo Yoga 500 ir, deja, jau po poros savaičių jis sugedo: ekranas pradėjo atsijunginėti iš niekur nieko ir vienintelė išeitis jį "atgaivinti" būdavo priverstinai išjungti, taip pat veikimas buvo labai prastas, striginėjo ir lėtai veikė. Nuėjusi visų pirma buvau priblokšta gavusi atsakymą, jog už beveik naujutėlaičio kompiuterio taisymą aš turėsiu užsimokėt, nes, pasak jų, gedimas yra operacinėje sistemoje, kuriai garantinis negalioja. Dėl šios nesąmonės kreipiausi į pardavėjus neriba.lt ir šiaip ne taip išsikovojau kompensacija, tačiau atėjusi atsiimti kompiuterio man buvo liepta susimokėti 19 Eur už failų išsaugojimą (aišku, dėl to daug pasipiktinimo nekeliu, nes galbūt ne taip supratau jų įkainius ir tiesiog nesusikalbėjau su konsultantu telefonu), bet svarbiausia radau kompiuterį su perrašyta operacine sistema, kuri buvo LENKIŠKA. Mergina, kuri man norėjo atiduoti tokį kompiuterį pareiškė, jog tokios kalbos aš jį palikau ir, kad čia ne jų problemos, kad aš net nemoku šios kalbos, jog galėčiau naudotis savo kompiuteriu. Tačiau net gi šis įvykis nebuvo blogiausias dalykas, nes pakėlusi skandalą, jie man pataisė šią problemą, blogiausias dalykas, kad mano kompiuteris visiškai nepataisytas: viskas tas pats, kas buvo prieš tai: ekranas dažnai vidury darbo išsijungia ir veikimas galbūt net lėtesnis nei anksčiau. Tad gaunas, kad šie nervai, ginčai ir važinėjimai aiškintis dėl kilusių problemų buvo visiškas laiko švaistymas. Visiems, kurie mąsto taisytis šiame servise savo prietaisus, aš labai siūlau persigalvoti, tikrai neverta prasidėti.
Atsakyti
Tokia įmonė, kuri nesuprasi ką galvoja apie savo klientus nunešiau kompiuterį jiems gegužės 24 d.nes nesikrovė baterija, nustatė kad neveikia viena krovimo celė, užsakė bateriją iš Olandijos, kuri neateina jau 4 mėnesį, pas juos pastoviai nukelinėjami gavimo terminai, o ką moka jie tai tik malti liežuviu per telefoną, sprendimo neieško, bet siūlo tokias nesamoningas alternatyvas. Gėda jums turi būti, kai darbuotoja kalbėdama klientui pasako nedraskykit akių ir meta ragelį, paskui skambina kolega, paskui dar kitas jos kolega... o finale nei vienas nieko atsakyt negali ir dar lieku kalta, kad jie nesusitarę su savo užsakovais. Mielieji, išmokit dirbti, ir pagaliau idėkit mano bateriją. Daugiau stengtumėtės gal greičiau ateitų!!!
Atsakyti
Nunešiau Asus telefoną, paprašiau perrašyt OS, neperrašė, pasiūlė pakeist pusę telefono už 300 eurų, nesutikau, atiimdamas telefoną dar sumokėjau 19 eurų "už pažiūrėjimą". Tiek turėjo kainuot OS perrašymas, neperašė, o pinigus paėmė. Gyvenime daugiau nesikreipsiu, tą patį siūlau padaryt ir kitiems.
Atsakyti
Sveiki. Tikiuosi, kad sie nepatenkintu klientu komentarai yra maza dalis klaidu, nepavykusiu darbu, kurie yra neisvengiami dideliuose servisuose. ICT servisa, mano atveju (garantinis), rekomendavo pora skirtingu meistru is Marijampoles. Likau maloniai nustebintas aptarnavimu, greitu remontu, siuntimo operatyvumu. Uzlinkus plansete buvo paimta is namu ir lygiai per savaite, sutaisyta grazinta i namus. Saunuoliai! Aciu
Atsakyti
Servisas nestebuklingas, nes turi rimtų bėdų su detalių užsakymų ir labai savotiškų vadovų, kurie laiko isikibę Kaune ir ignoruoja Vilnių.. apie prisiskambinimą net nekalbu..
Bet didžiausia šio serviso problema, tai yra klientai.. ta prasme rimtai graudus reikalas. Jei esi runkelis ir nieko nesupranti, tai geriau ir nešnekėt nesamonių.. pats esu matęs, kaip ateina žmogus su sudaužytu ekranu ir bando aiškint, kad jam kompas vaizdo nerodo.. kad neveikia touch padas, nors jie patys jį išjungę.. pastovus melavimas, kad nieko nežino apie kompo suliejimą, nors jis toks būna..
Tad nėra ko ir tikėtis, kokie žmones, toks ir aptarnavimas.. užtenka pasiskaityt čia atsiliepimus, tokius kaip Aistės (kad atsiėmus kompą padaugėjo virusų), tai noris jums palinkėt geriau žiūrėt teliką :)
Atsakyti
Nustojo veikti nešiojamojo kompiuterio krovimas. Garantija pasibaigusi. Nuvežiau ir atidaviau į servisą, maniau, kad maitinimo plokštė bus sugedusi. Po pusvalandžio skambina, kad maitinimo blokas blogas, reikia keisti. Pasiūlė įsigyti iš jų originalą. Nuvažiavus atsiimti sužinau, kad diagnostika man kainuos 19eur. nes toks jų minimalus įkainis. Visai nesvarbu, kad ji truko 5 min. nes reikėjo tik pajungti kitą laidą. Administratorė ilgiau popierius pildė nei vyko diagnostika. Jei nors kiek gerbtu savo klientus, tai už tokią diagnostiką visai nebūtų išrašinėja sąskaita, nes pirkau iš jų naują originalų maitinimo bloką. Įspudis blogas, niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Tikras mėšlas tenais, nuvežiau spausdintuvą Brother ir nustatė kad reikia naujas kasetes keisti.
Tik problema ta kad senosios kasetės dar turėjo apie 70 proc rašalo, o jas jau rodo kad keisti reikia, aš jų klausiu kodėl taip yra, o jų atsakymas tiesiog taip yra, beje daiktas vos po 5 mėn sugedo, taip kad mano nuomone jei problema su kasetėmis, tai jas ir turėjo nemokamai pakeisti.....
Atsakyti
Normalus 2016-04-01 13:58:56
Pirmiausia, Ponas Remis, pasidomėkit, kaip veikia autorizuoti garantiniai servisai, iš kur jie gauna detales, ir kokia yra vidinė politika tarp gamintojo ir garantinio serviso, o tik tada lokite viešai. Taip pat rekomenduoju jūsų paties gerovei apsilankyti raštingumo ir etiketo pamokėlėse. Esu dirbęs garantiniame servise ir gerai žinau, kaip ir kokios detalės keičiamos. Jos nėra visiškai naujos, gamintojai taupo. Bet gi tam ir turite garantiją, nepatiko - nunešėte ir jums pakeis į kitą, galbūt ši bus kokybiškesnė. O jei norite šimtu procentų kokybiškų prekių, tai nepirkite pigaus š kaip jūsų Asus N serijos kompiuteris.
Ponas Normalus, siek tiek butthurt gal esate? Visu pirma del etiketo ir lietuviu kalbos - kompas servise, todel rasau telefonu, kaip ir neturiu galimybes lietuviskais rasmenimis sneketi, o kas liecia etiketa siulau paskaityti kitus komentarus, matomai norit prisiknist, bet nelabai turit ant ko.
Antra, pasiulykit man kokiais budais dometis kompanijos vidine politika. Kur yra nurodyta, kokias detales naudoja, kokio senumo ar is kur pirktos? Jei atsakot i tai, tai jums didelis aciu.
"Galbut si bus kokybiskesne"? Ar man to reikia tiketis kiekviena kart nesant kompiuteri i garantini servisa ir paliekant ji ten 3 savaitems? Kad galbut, va dabar jau GALBUT pagaliau itaisys man tokia detale, kokia ir turi buti? Va cia ir pasirodo darbuotoju nekompetencija, jei sutvarkius testuojant kompa mato, kad veikia nenormaliom temperaturom, ekrano visos spalvos matomos kompa laikant pasukus ties 22 valanda, ai bus gerai, ka cia net nepastebes. Ne taip turi buti darbas atliekamas. Paskaitykit ciuvelio komentara, kuris kalbejo apie savo MSI kompa, kuri sutvarke tik Anglijoj.
Del paskutinio sakinio isvis patyliu. Nuo kada 1060 euru kainuojantis kompas yra pigus sh? Cia mazdaug "debile, turek pinigu daugiau, nusipirk kompa geresni, ir neges tau niekas". Cia yra pati didziausia butthurt nesamone kuria man kas nors yra pasakes. Pasakyk tu tai zmogui, kuriam sugedo kompas, kuris ir tiek pinigu jam neturi. Jei ne paskutinis sakinys, nebutumet parode debilizmo pozymiu. Dekui uz atsakyma, beje
Atsakyti
Remis 2016-03-22 18:19:47
Pas juos jau trecia kart nesu savo laptopa garantiniam tvarkymui. Pirma kart nesiau nes kompiuteris neisijunge. Po 3 savaiciu sutaise, pakeista motinine plokste, procesorius, ekranas (???), lvds kabelis. Pastebejau, kad keistas ekranas tik isijungus kompa. Nesviecia ASUS logo kitoje ekrano puseje - Asus N serijai budingas pozymis.Ziurejimo kampai - tragiski, ne tokie, kokie buvo anksciau. O kokie ziurejimo kampai turi buti as zinau, kadangi pirkau kompa i tai atsizvelgdamas. Kodel ekrana keite atsakymo nesulaukiau.
Po keliu dienu ekranas prarado kontakta su motinine plokste. Nunesus ir pralaikus dar 2 savaites pamaciau, kad keistas lvds kabelis. Keista, kaip naujas kabelis galejo taip greit saibom iseit?
Dar praejus kuriam laikui pastebejau labai intensyvu ventiliatoriaus uzima, sugalvojau pamatuot procesoriu temperatura - ~55-65 laipsniai kompui nedirbant (tuo tarpu normali temperatura yra ~40 laipsniu. Parasius pardavejui (1a) siule is serviso isgauti defekto akta, jei vel nunesus teigs, jog reikes keisti jau ir taip pakeistas detales. Siandien nunesiau, ir ICT teigia, jog defekto akto issireikalauti galima nesant irengini 4 karta (kokia esme? Abieju saliu laiko ir resursu svaistymas, jei pakeista detale reikia vel keisti, vadinasi irenginys defektuotas). Garantinis baigiasi beveik po 3 savaiciu, pazadejo iki tol pataisyti. Parasysiu papildyma atgavus kompa. Dabartinis ispudis - keiciamos detales yra ne naujos, turbut pries tai remontuotos, zodziu second handines. Savo saite raso, kad remontuoja gamintojo saskaita. Turbut uzsakineja pigesnes prekes nei nurode gamintojui, priedo issitraukia geresnes dalis (mano atveju ekrana) ir pakeicia prastesne - galvoja nepastebes.
Pirmiausia, Ponas Remis, pasidomėkit, kaip veikia autorizuoti garantiniai servisai, iš kur jie gauna detales, ir kokia yra vidinė politika tarp gamintojo ir garantinio serviso, o tik tada lokite viešai. Taip pat rekomenduoju jūsų paties gerovei apsilankyti raštingumo ir etiketo pamokėlėse. Esu dirbęs garantiniame servise ir gerai žinau, kaip ir kokios detalės keičiamos. Jos nėra visiškai naujos, gamintojai taupo. Bet gi tam ir turite garantiją, nepatiko - nunešėte ir jums pakeis į kitą, galbūt ši bus kokybiškesnė. O jei norite šimtu procentų kokybiškų prekių, tai nepirkite pigaus š kaip jūsų Asus N serijos kompiuteris.
Atsakyti
Pas juos jau trecia kart nesu savo laptopa garantiniam tvarkymui. Pirma kart nesiau nes kompiuteris neisijunge. Po 3 savaiciu sutaise, pakeista motinine plokste, procesorius, ekranas (???), lvds kabelis. Pastebejau, kad keistas ekranas tik isijungus kompa. Nesviecia ASUS logo kitoje ekrano puseje - Asus N serijai budingas pozymis.Ziurejimo kampai - tragiski, ne tokie, kokie buvo anksciau. O kokie ziurejimo kampai turi buti as zinau, kadangi pirkau kompa i tai atsizvelgdamas. Kodel ekrana keite atsakymo nesulaukiau.
Po keliu dienu ekranas prarado kontakta su motinine plokste. Nunesus ir pralaikus dar 2 savaites pamaciau, kad keistas lvds kabelis. Keista, kaip naujas kabelis galejo taip greit saibom iseit?
Dar praejus kuriam laikui pastebejau labai intensyvu ventiliatoriaus uzima, sugalvojau pamatuot procesoriu temperatura - ~55-65 laipsniai kompui nedirbant (tuo tarpu normali temperatura yra ~40 laipsniu. Parasius pardavejui (1a) siule is serviso isgauti defekto akta, jei vel nunesus teigs, jog reikes keisti jau ir taip pakeistas detales. Siandien nunesiau, ir ICT teigia, jog defekto akto issireikalauti galima nesant irengini 4 karta (kokia esme? Abieju saliu laiko ir resursu svaistymas, jei pakeista detale reikia vel keisti, vadinasi irenginys defektuotas). Garantinis baigiasi beveik po 3 savaiciu, pazadejo iki tol pataisyti. Parasysiu papildyma atgavus kompa. Dabartinis ispudis - keiciamos detales yra ne naujos, turbut pries tai remontuotos, zodziu second handines. Savo saite raso, kad remontuoja gamintojo saskaita. Turbut uzsakineja pigesnes prekes nei nurode gamintojui, priedo issitraukia geresnes dalis (mano atveju ekrana) ir pakeicia prastesne - galvoja nepastebes.
Atsakyti
Visiškai beviltiški veikėjai:
1) Dirba vėžlio greičiu. Vaikinai taip nenoriai ir lėtai popieriukus pildo, kad pradedi jaustis lyg valstybinėje biurokratinėje įstaigoje (nors ir ten padėtis gerėja palyginus);
2) Client care yra "aukščiausio laipsnio" - paklausi aptarnaujančio vyruko kodėl buvo atlikti vienokie ar kitokie veiksmai - atsakymas: "Tai gal man dabar į Kauną nubėgt ir paklaust? Aš gi nežinau". Kyla klausimas, kam tu išvis reikalingas, jei nežinai nieko.
3) Nereikalingų veiksmų atlikti nesivargina. Na pavyzdžiui, reikia pakeisti garso kolonėles nešiojamam kompiuteriui - perrašo windowsus, reikia patikrinti ar veikia network adapteris - perrašo windowsus. Taip yra daroma matyt tam, kad nenorėtum nešti net pas juos daikto, nes po to reikės programinę įrangą dar parą laiko susirašinėti.
4) Ir pats geriausias dalykas....kad grąžina nepataisytą daiktą. Tada pats turi aiškintis ir įrodinėti, kad jis neveikia, bet nėra kam to padaryti - juk žmogus, kuris priima daiktus - nieko nesupranta.

Visiem, kas gali rinktis alternatyvų servisą - rekomenduoju tą ir daryti.
Atsakyti
Sveiki. Siandiena atsiemiau nesiojama kompiuteri.. pakraupau..truksta kompiuterio dugno varztelio, apibraizytas ir tuo labiau kad pilna virusu buvo atrasta. Nusivyliau ju darbu..

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Dvi kryptys Plius
BIURO ĮRANGA, TELEKOMUNIKACIJOS, INŽINERINIAI SPRENDIMAI

Adresas: Stanevičiaus g. 96A, LT-07103 Vilnius.
Veiklos sritys: biuro įranga; kanceliarijos prekės; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; popierius, jo gaminiai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
UAB „Dvi kryptys Plius“ - BIURO ĮRANGA; ELEKTRA, TELEKOMUNIKACIJOS BEI INŽINERINIAI SPRENDIMAI. UAB „Dvi kryptys Plius“ yra privataus kapitalo įmonė įkurta 2010 gegužės 6 d. išskirščius buvusios įmonės UAB „Dvi kryptys“ (įkurtos 1999 gegužės 14 d.) atskiras sritis (veiklos kryptis) į atskiras įmones. Kaip ir...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose?
Kalbos mokymasis užsienyje: 2-3 kartus greičiau nei namuose? 05-10 12:32
Pirmosios kalbų mokyklos Lietuvoje „American English School" vadovė Eglė Kesylienė įsitikinusi, kad prieš pradedant mokytis užsienio kalbų labai svarbu aiškiai atsakyti į...
Baltarusija Briuselyje skundžiasi, kad Lietuva blokuoja Minsko ir ES susitarimą
Baltarusija Briuselyje skundžiasi, kad Lietuva blokuoja Minsko ir ES susitarimą 05-19 16:07
Baltarusijos atstovai šią savaitę Briuselyje skundėsi, kad Lietuva blokuoja Europos Sąjungos (ES) ir Minsko susitarimą dėl partnerystės prioritetų.
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus?
Valdžia – verslo baudėja: ar grįšime į policininkų krūmuose laikus? 05-19 15:00
Koks turėtų būti verslo ir valdžios santykis? Ilgą laiką buvo dirbama, kad valstybė taptų partneriu ir pagalbininku verslui plėtoti, buvo diegiama geroji verslo kontrolės praktika. Tačiau...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Keurig Dr Pepper 29,26 +2,31%
Humana 247,82 +2,31%
Philip Morris 86,81 +1,52%
Macy's 21,77 +1,26%
Texas Instruments 106,79 -2,22%
NVIDIA 156,53 -2,28%
Caterpillar 122,76 -3,04%
FedEx 169,92 -3,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,57 -12,31%
Dyzelis 2,06 +3,52%
Benzinas 2,04 +12,71%
Anglis 86,77 -6,82%
Varis 6438,36 -0,02%
Nafta 62,87 +1,37%
Cukrus 0,59 +1,72%
Vištiena 2,09 +0,97%