VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Servisa ICT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Servisa ICT

Atsiliepimai apie Servisa ICT, UAB

Varlė
Parašyk savo nuomonę apie Servisa ICT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Servisa ICT 2022-11-08 16:08:30
Laba diena, Andriau, nuoširdžiai apgailestauojame, kad turėjote neigiamą patartį. Prašome [email protected] atsiųsti remonto numerį dėl kurio likote nepatenkintas.
Negaišiu nei savo, nei skaitytoju laiko... Trumpai - vietoie pažadėtų dviejų savaičių praėjo 1, 5 mėnesio. Į skambučius neatsako, interneto svetaineje rašo, kad tokio remonto akto nėra. Atvažiuoju į serviso centrą - atsiprašome, rytoi paskambinsime ir pranešime. Nesulaukiu, po dviejų dienų vėl atvažiuoju. Ir čia SVARBIAUSIA
- aš jums bandau prisiskambinti 3 ar 4 dienas, ragelyje girdžiu "visi operatoriai užimti"
- tai telefonas yra atjungtas
- !!!?????!!!!!!!
- kad netrukdytų dirbti
IŠVADA: Serviso principas - Gerbiami klientai, netrukdykite dirbti ir neškite savo prietaisus kur nors kitur!
Mano įrenginį pareikalavau gražinti tokį, koks yra.
Skambbinau šiuo Nr. +370 37 329 000
Atsakyti
Pritariu 100% kad servisas nekoks, jei yra galimybe geriau nevesti i ji..Kurjeris nuveze sudaužyta televizoriu ir nieks nekaltas, nei televizoriaus nei pinigu nieko...labai nusivyliau
Atsakyti
Andrius 2022-11-08 07:49:30
Serviso lygis ziemiau nulio.
Laba diena, Andriau, nuoširdžiai apgailestauojame, kad turėjote neigiamą patartį. Prašome [email protected] atsiųsti remonto numerį dėl kurio likote nepatenkintas.
Atsakyti
Serviso lygis ziemiau nulio.
Atsakyti
Servisa ICT 2022-10-04 09:20:41
Laba diena, Jovita, atsiprašome už nepatogumus. Ar galėtumėte el. paštu - [email protected] pateikti remonto numerį, kad galėtume išnagrinėti susidariusią situaciją.
Kas iš to, kad aš Jums parašysiu. Jei man atrašys Jūsų klientų aptarnavimo specialistas Ričardas, aš vistiek liksiu kalta.
Atsakyti
Servisa ICT 2022-10-05 14:25:46
Laba diena, Andriau, atsiprašome už susidariusią situaciją, susisieksime su jumis, kad galėtume išspręsti šią situaciją.
Įmonei skiriu 10 balų, kaip sakė taip ir padarė, susisiekė greitai, grąžinimo forma užpildėm. Nieko blogo pasakyti negaliu. Laukiam dabar tik pinigų grąžinimo, malonu buvo bendrauti.
Atsakyti
Andrius 2022-10-05 13:01:18
Komjuteris kita diena buvo pristatytas atgal į remontą ir šiandien gavau atsakymą, kad jis bus keičiamas į naują. Bet apmokėjimas už neva atliktus darbus kažkur dingsta. Kadangi pasirodo jog įrenginys nebesuremontuojamas tai manau turėčiau atgauti sumokėtus pinigus už tai ko nepadarėte.
Laba diena, Andriau, atsiprašome už susidariusią situaciją, susisieksime su jumis, kad galėtume išspręsti šią situaciją.
Atsakyti
Servisa ICT 2022-10-04 09:17:40
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Prašome pristatykite kompiuterį pakartotiniam remontui.
Komjuteris kita diena buvo pristatytas atgal į remontą ir šiandien gavau atsakymą, kad jis bus keičiamas į naują. Bet apmokėjimas už neva atliktus darbus kažkur dingsta. Kadangi pasirodo jog įrenginys nebesuremontuojamas tai manau turėčiau atgauti sumokėtus pinigus už tai ko nepadarėte.
Atsakyti
Jovita 2022-10-01 15:20:15
Nepadės ir keliamas skandalas. Kai išsakai pastabas, jų kliento aptarnavimo specialisto atsakymas: "Dėl visko kaltas arba vartotojas, arba tiekėjas."
Laba diena, Jovita, atsiprašome už nepatogumus. Ar galėtumėte el. paštu - [email protected] pateikti remonto numerį, kad galėtume išnagrinėti susidariusią situaciją.
Atsakyti
Andrius 2022-09-15 20:41:36
Vakar pasiėmėm kompiuterį po remonto, sumokėjom pinigus už atliktus negarantius darbus. Gedimas konstatuotas kaip programinės įrangos perrašymo poreikis, bet šiandien įjungus įrenginį bėda vistiek liko ta pati. Pinigai sumokėti bet kompiuteris nesutvarkytas. Gėda įmonei.
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Prašome pristatykite kompiuterį pakartotiniam remontui.
Atsakyti
Nepadės ir keliamas skandalas. Kai išsakai pastabas, jų kliento aptarnavimo specialisto atsakymas: "Dėl visko kaltas arba vartotojas, arba tiekėjas."
Atsakyti
Negaliu patikėti, kaip elgiasi šios imonės darbuotojai. Atnešiau kompiuterį, sakė padarys diagnozę kompiuterio per 3-4 dienas vėliausiai per 5, susisieks darbuotojas. Per šias dienas jokio skambučio nei e. Paštu niekas nesusiekė reikėjo pačiam skambinėti rašyti e.paštu kad gaučiau daugiau informacijos. Kompiuterio problemos nerado jokios. Atnešus kompiuterį administratoriui buvo viskas pasakyta ką darė prieštai kiti meistai, bet šios įmonės darbuotojai nieko daugiau pasiūlyti negu kas buvo anksčiau buvo padaryta. Labai nuvylė ir per ginčius vistiek reikėjo sumokėti, o jokio rezultato nedavė. Gėda..
Atsakyti
Vakar pasiėmėm kompiuterį po remonto, sumokėjom pinigus už atliktus negarantius darbus. Gedimas konstatuotas kaip programinės įrangos perrašymo poreikis, bet šiandien įjungus įrenginį bėda vistiek liko ta pati. Pinigai sumokėti bet kompiuteris nesutvarkytas. Gėda įmonei.
Atsakyti
Augustė 2022-09-13 19:25:26
Tragiškas kompiuterių taisymas. Net neturiu žodžių. Paėmė kompiuterį taisyti garantiniam taisymui, ne tai, kad reikėjo susimokėti už taisymą, kurį turėjo suteikti garantinis. Bet dar ir sugadino kompiuterį. Kompiuteris po jų taisymo veikia labai prastai, turėjau vežti pas kitą specialistą, kuris irgi jau po tokio "taisymo" nebegalėjo padėti. Linkiu apeiti kuo toliau šią įmonę.
Laba diena, Auguste, garantiniai remontai atliekami nemokamai pagal numatytas garantinio sąlygas. Ar galite pateikti remonto numerį mūsų el. pašu [email protected] kad galėtume išnagrinėti šią situaciją.
Atsakyti
Iš skaitytų komentarų labai džiaugiuosi, kad kompiuterio ssd "inžinieriams" pavyko pataisyti iš 2 karto. Kompiuterio teko laukti beveik 2 mėnesius, nes nuo kompiuterio priėmimo liepos 19 d. iki rugpjūčio 8 d. niekas nebuvo daroma. Taip pat ilgokai keliavo detalės. Nors įrenginį priėmusi darbuotoja sakė, kad šį kartą taisys trumpiau nei pirmą, nes nesiųs į Kauną. Negaliu naudoti nei vienos stacionarios pelytės iš 3 turimų, nes jos neatidaro nei vienos programos, kurios ikoną paspaudžiu. Nors buvo prašyta patikrinti, inžinieriai to nesugebėjo. Ir čia ne vartotojo ar gamintojo kaltė. Taip pat išpakuojant kompiuterį radau kažkokios detalės dėžutę, kurioje buvo guma.
Atsakyti
Tragiškas kompiuterių taisymas. Net neturiu žodžių. Paėmė kompiuterį taisyti garantiniam taisymui, ne tai, kad reikėjo susimokėti už taisymą, kurį turėjo suteikti garantinis. Bet dar ir sugadino kompiuterį. Kompiuteris po jų taisymo veikia labai prastai, turėjau vežti pas kitą specialistą, kuris irgi jau po tokio "taisymo" nebegalėjo padėti. Linkiu apeiti kuo toliau šią įmonę.
Atsakyti
Mano patirtis su šiuo servizu labai gera. Siunčiau kompiuterį garantiniam remontui, neveike vienas ventiliatorius. Per pora dienų detale buvo gauta, sekančią dieną sutvarkytas ir išsiustas per kurjerį į namus. Vienintelis įmones minusas mano manymu, jog labai sudetinga prisiskambinti. Visa kita operatyviai atlikta. Rašau apie servizą Vilniuje.
Atsakyti
Renata 2022-08-23 12:51:36
Galiu prisijungti prie daugelio neigiamų komentarų apie šios įmonės nesiskaitymą su klientais. Vaikinukų, dirbančių Kaune, mandagumas ir bendravimas iš 10/10 ir tuo visi privalumai baigiasi. Tačiau, kai tik klientas susiduria su tam tikrais klausimais ir bandoma išsisaiškinti realią situaciją - atsimušama kaip į sieną. Duotas kontaktinis telefonas tikriausiai "dėl vaizdo", nes juo niekas niekada neatsiliepia - įsijungia tik autoatsakovas. Rašant el.paštu [email protected], tik imituojamas problemos sprendimas. Iš mano užduotų klausimų, atsakyta tik į vieną abstrakčiai. Situacija gerai žinoma įmonei, tačiau laikas kaip suprantu vilkinamas specialiai.
Ne savo valia tenka bendrauti su šia įmone. Čia nukreipė draudimo įmonė Warranty expert. Sugedus PC buvo reikalingas gedimo patvirtinimas - pirmą kartą žalos nenustatė, nes gedimai nėra pastovūs. Parsivežus kompiuterį namo per savaitę laiko telefonu buvo užfiksuoti du skirtingi gedimai, kurių per dviejų savaičių testavimus įmonė nerado. Vėl kompiuteris su įrodymais pristatytas gedimų patvirtinimui. Įmonė skelbia, kad diagnostika atliekama per 1-5 d.d. Praėjo 6 d.d. - kompiuteris taip ir guli pas technikus, diagnostika net nepradėta. Gedimo įrodymai kažkaip stebuklingai dingę, ketvirtą dieną po PC pateikimo servisui, teko vėl nuvykti į vietą - kitaip prisibelsti neįmanoma. Paklausus ar gavo įrodymus (persiųsti el.paštu), paprašė dar kartą išsiųsti, nes jų nerado! Apie prašymus greičiau patvirtinti gedimus - nėra nei kalbos, dabar tikrai manau, kad įmonė specialiai vilkina laiką. Diagnostika taip pat labai kelianti daug klaustukų? Nežinau, dar kaip viskas baigsis, bet kam nepasiseka - tai praras daaauuug laisvo laiko ir kainuos daug sveikatos. Prasta komunikacija, nenoras greitai išspręsti iškilusių klausimų - yra šios įmonės ženklas.
P.S. žalos nr. ir prašymas dėl skundo yra pateikti adresu [email protected] prieš keturias dienas. Kol kas TYLA, todėl galit nerašyti, kad situaciją pabandysit išspręsti.
Laba diena, Renata,

atsiprašome už jūsų neigiamą patirtį, apgailestaujame, kad nepavyko su mumis operatyviai susisiekti, mes visada stengiamės, kad bendravimas su kleintais būtų kuo operatyvesnis.
Atsakyti
Galiu prisijungti prie daugelio neigiamų komentarų apie šios įmonės nesiskaitymą su klientais. Vaikinukų, dirbančių Kaune, mandagumas ir bendravimas iš 10/10 ir tuo visi privalumai baigiasi. Tačiau, kai tik klientas susiduria su tam tikrais klausimais ir bandoma išsisaiškinti realią situaciją - atsimušama kaip į sieną. Duotas kontaktinis telefonas tikriausiai "dėl vaizdo", nes juo niekas niekada neatsiliepia - įsijungia tik autoatsakovas. Rašant el.paštu [email protected], tik imituojamas problemos sprendimas. Iš mano užduotų klausimų, atsakyta tik į vieną abstrakčiai. Situacija gerai žinoma įmonei, tačiau laikas kaip suprantu vilkinamas specialiai.
Ne savo valia tenka bendrauti su šia įmone. Čia nukreipė draudimo įmonė Warranty expert. Sugedus PC buvo reikalingas gedimo patvirtinimas - pirmą kartą žalos nenustatė, nes gedimai nėra pastovūs. Parsivežus kompiuterį namo per savaitę laiko telefonu buvo užfiksuoti du skirtingi gedimai, kurių per dviejų savaičių testavimus įmonė nerado. Vėl kompiuteris su įrodymais pristatytas gedimų patvirtinimui. Įmonė skelbia, kad diagnostika atliekama per 1-5 d.d. Praėjo 6 d.d. - kompiuteris taip ir guli pas technikus, diagnostika net nepradėta. Gedimo įrodymai kažkaip stebuklingai dingę, ketvirtą dieną po PC pateikimo servisui, teko vėl nuvykti į vietą - kitaip prisibelsti neįmanoma. Paklausus ar gavo įrodymus (persiųsti el.paštu), paprašė dar kartą išsiųsti, nes jų nerado! Apie prašymus greičiau patvirtinti gedimus - nėra nei kalbos, dabar tikrai manau, kad įmonė specialiai vilkina laiką. Diagnostika taip pat labai kelianti daug klaustukų? Nežinau, dar kaip viskas baigsis, bet kam nepasiseka - tai praras daaauuug laisvo laiko ir kainuos daug sveikatos. Prasta komunikacija, nenoras greitai išspręsti iškilusių klausimų - yra šios įmonės ženklas.
P.S. žalos nr. ir prašymas dėl skundo yra pateikti adresu [email protected] prieš keturias dienas. Kol kas TYLA, todėl galit nerašyti, kad situaciją pabandysit išspręsti.
Atsakyti
Arvydas 2022-07-26 15:06:25
Buvau atidavęs svetur pirktą nešiojamą kompiuterį į garantinį. Net nesitikėjau kad su lenkiškos parduotuvės čekiu Lietuviška įmonė priims remontuoti. Bet priimė, suremontavo, netgi pakeitė detalę, kurią aš pats buvau įskėlęs, ir dėl jos priekaištų neturėjau. lanksčiai susitarėme dėl siuntinio paėmimo per kurjerius... Vėl turiu veikiantį, kaip naują kompiuterį. Neturiu jokių priekaištų.
Šį komentarą rašau tik todėl, jog aš ieškodamas kur remontuoti kompiuterį, taip pat skaičiau šituos komentarus, bei krūvą blogų atsiliepimų, bet nepabijojau ir "surizikavau", ir labai džiaugiuosi tokia didele įmonės kompetecija. ????????
Laba diena, Arvydai,
dėkojame už jūsų atsiliepimą.
Atsakyti
Buvau atidavęs svetur pirktą nešiojamą kompiuterį į garantinį. Net nesitikėjau kad su lenkiškos parduotuvės čekiu Lietuviška įmonė priims remontuoti. Bet priimė, suremontavo, netgi pakeitė detalę, kurią aš pats buvau įskėlęs, ir dėl jos priekaištų neturėjau. lanksčiai susitarėme dėl siuntinio paėmimo per kurjerius... Vėl turiu veikiantį, kaip naują kompiuterį. Neturiu jokių priekaištų.
Šį komentarą rašau tik todėl, jog aš ieškodamas kur remontuoti kompiuterį, taip pat skaičiau šituos komentarus, bei krūvą blogų atsiliepimų, bet nepabijojau ir "surizikavau", ir labai džiaugiuosi tokia didele įmonės kompetecija. ????????
Atsakyti
klientas 2022-05-18 14:37:20
tikri biurokratai. del bet kokios smulkmenos reikia atlikti daug proceduru. turiu nesiojamo kompiuterio pratestos garantijos sertifikata siame servise. ant monitoriaus ivairiose vietose atsirado demiu. garantijoje yra salygu del to, kada monitoriaus defektai laikomi garantiniu ivykiu. kadangi neaisku ar mano kompiuterio monitoriaus demes yra garantinis ivykis, norejau parodyti monitoriu serviso specialistui. gal sugebetu is karto ivertinti ir butu aisku ar kompiuteri verta palikti monitoriaus pakeitimui. kompiuteri naudoju darbui, todel nesinori palikineti be reikalo ilgam laikui. bet prie servisa itc techniniu specialistu prieiti nepavyks. net tam kad minute paziuretu i monitoriu ir pasakytu savo nuomone, ar cia garantiniai defektai, ar gal pasakytu, kad to ivertinti is karto negali. servisa itc administratore tiesiog bet kokiu atveju lieps palikti kompiuteri 'diagnostikai', nors neaisku ar diagnostika cia reikalinga.
Laba diena,

vizualiai įvertinus techniką, nuskaityti gedimo priežasties negalime, todėl yra reikalinga diagnostika, pagal gamintojų reikalavimus. Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Olga 2022-06-01 15:02:24
Ne UAB ICT SERVICE o saraskina kontora, net nepradekit su sita imone jokiu reikalu, prisiskambinti neimanoma, o jei ir prisiskambini nesuteikia informacijos, vadyba nieko nezino. Pridaviau kompiuteri balandzio men ir tai reikejo skambinti kelis kartus ir siuntineti apmokejimo kopija, kad pradetu teisyma. Po 3 savaiciu atsiemem pagaliau kompiuteri, atvezem namo o jis visiskai neveikiantis, kita diena vel nuvezem atgal, jau savaite laiko ir negali atsakyti kada galesim atsiimti, zada perskambinti nuo 10 ryto vis dar laikiu....nezinau apie ka galvoja imones vadovas, gal prades interesuotis imones darbais, kai nebeliks nei vieno kliento.
Laba diena, Olga,
dėkojame už jūsų komentarą ir atsiprašome, kad turėjote tokią patirtį. Kad ateityje galėtume teikti kokybiškesnes paslaugas, prašome aprašyti situaciją pridedant remonto numerį ir susisiekti su mumis el. paštu - [email protected]
Atsakyti
Ne UAB ICT SERVICE o saraskina kontora, net nepradekit su sita imone jokiu reikalu, prisiskambinti neimanoma, o jei ir prisiskambini nesuteikia informacijos, vadyba nieko nezino. Pridaviau kompiuteri balandzio men ir tai reikejo skambinti kelis kartus ir siuntineti apmokejimo kopija, kad pradetu teisyma. Po 3 savaiciu atsiemem pagaliau kompiuteri, atvezem namo o jis visiskai neveikiantis, kita diena vel nuvezem atgal, jau savaite laiko ir negali atsakyti kada galesim atsiimti, zada perskambinti nuo 10 ryto vis dar laikiu....nezinau apie ka galvoja imones vadovas, gal prades interesuotis imones darbais, kai nebeliks nei vieno kliento.
Atsakyti
tikri biurokratai. del bet kokios smulkmenos reikia atlikti daug proceduru. turiu nesiojamo kompiuterio pratestos garantijos sertifikata siame servise. ant monitoriaus ivairiose vietose atsirado demiu. garantijoje yra salygu del to, kada monitoriaus defektai laikomi garantiniu ivykiu. kadangi neaisku ar mano kompiuterio monitoriaus demes yra garantinis ivykis, norejau parodyti monitoriu serviso specialistui. gal sugebetu is karto ivertinti ir butu aisku ar kompiuteri verta palikti monitoriaus pakeitimui. kompiuteri naudoju darbui, todel nesinori palikineti be reikalo ilgam laikui. bet prie servisa itc techniniu specialistu prieiti nepavyks. net tam kad minute paziuretu i monitoriu ir pasakytu savo nuomone, ar cia garantiniai defektai, ar gal pasakytu, kad to ivertinti is karto negali. servisa itc administratore tiesiog bet kokiu atveju lieps palikti kompiuteri 'diagnostikai', nors neaisku ar diagnostika cia reikalinga.
Atsakyti
a*******i netvarko o gadina u****i bl
Atsakyti
Nerekomenduoju užsisakyti dalių nešiojamam kompiuteriui. Mano atveju buvo susitarta užsisakyti kompiuterio lankstus bei klaviatūra iš karto su korpusu bei touchpad (moduliu). Kompiuteris pakankamai naujas ASUS ROG Strix Scar III, dalių pilnas ebay bei amazon. Tačiau čia pasirodė konkurencinga kaina, todėl nusprendžiau užsisakyti per ServisaICT, juk kaip teigia savo internetinėje svetainėje „Siūlome galimybę greitai įsigyti atsarginių dalių ir priedų“, tas greitai kiek kalbėjome su konsultantu 2-4 savaitės neva tame tarpe gausiu, na visvien pamaniau palauksiu, juk pigiau, jei kaip teigia dalis orginali. Iš dalies perki ir „katę maiše“, nes nepateikia jokių dalių nuotraukų ir ar tikrai dalis vienas prie vieno negarantuoja. Na sumokėjau pinigus užsisakiau. Praėjus 4-ioms savaitėms susisiekiau su atsakingu asmeniu pasiteirauti apie užsakytas dalis. Man pareiškė „taip matau dalies vis dar negavom rašau logistikai aiškinuosi kas nutiko“. Po 2 mėnėsiu gaunu žinutę cituoju „Po ilgo laukimo pagaliau atvyko jūsų dalis labai atsiprašau, dėja niekap nepavyko paspartinti logistinių sprendimų. Rytoj turėtų pasiekti savanorių priėmimo punktą kai pasieks dar kartelį informuosiu.“. Vėl praėjo savaitė žadėjo susisiekti, kai atvyks, savaitę laiko reikia vešti dalis Lietuvoje? Pasirodo dalys net neatėjo, o konsultantas melavo. Po ilgų susirašynėjimu nusprendžiau, kad noriu susigražinti pinigus, kadangi nei atsakymų į savo siųstas žinutes nebegaunu nei informacijos, tačiau jaučiuosi ignoruojamas. Jau eina 4 mėnesis, o dalių dar negavau. Kiek skaitau atsiliepimus, visiskai nekompetingai dirbate mano atžvilgiu, jei klientas yra paskutinėje vietoje. Tuo labiau imate pinigus išankstiniu pavedimu ir nesuteikiate garantinių terminų, kaip rašote „Greitai“. Jums greitai galbūt 6mėn+?
AIvaras Judickas
2022-03-21 09:19:01 IP 28p8cem9
Atsakyti
Serviso ICT Vilniuje aptarnavimas yra aukščiausiame lygyje. Net ir pasibaigus garantijai nustatė, kat galėjo būti gamyklinis brokas ir mano nešiojamas kompiuteris buvo sutvarkytas kaip garantinis.
Greitas dalių pristatymas. Kompiuteris buvo sutvarkytas per 3 darbo dienas.
Atsakyti
Giedrius 2022-03-12 20:26:58
a*******i.
Absoliučiai jokios informacijos nesuteikia, jokio informavimo, jų darbuotojai ko gero net nesuvokia ką reikia daryti. Padaro diagnostiką "nieko neranda", pardavėjas ne durnas, viską turi mokėti vartotojas, tai kiek nori siuntinėk, šitie a*******i neigs visus įmanomus gedimus. Antras kompiuteris pirktas iš varlės, antrą kartą su defektais, siunti jiems - nieko netvarko, akte rašo, kad nieko nerado... Tai gal normalių specialistų nusisamdykit jūs? Gyvenime daugiau čia nebenešiu įrenginių remontuot, už tuos 30 Eurų bet koks meistras sutvarko iškart ir nereikia knistis. Lietuvoje "garantija" nieko nebereiškia, tiesiog dar vienas būdas tokioms atmatoms pinigautis, jokių kitų alternatyvų nėra - monopolis, jau teko girdėt "nepatinka, neškit pas kitus, bet neverkit, kad po to netvarkysime, nes prekė nebus garantinė".. Taip visokie šunsnukiai ir kraunasi kapitalą. Kas juos parinko? Aš jų nerinkau.... Pirk prekes iš kur nori, kokio nori gamintojo 99%, kad pakliūsit čia... o nusipirkę turit dvi galimybes... arba nusispjaut į garantinį ir tvarkytis kitur arba turėti brangų popieriaus padėkliuką, kurie visokie žąsinai ten "testuoja", o jų testavimas tiesiog programėlės paleidimu, net rezultatų suskiai nesiunčia :D nes savaime aišku, kad jie nieko nedaro, tai ką ir parodyt gali... Ačiū Lietuvos įstatymams, kad tokius aferistus gina visokiomis įmanomomis spragomis, jų veikla nereguliuojama, taip pat ką jie turėtų pateikti vartotojui... trumpai tariant imunitetas jiems suteiktas pačios valstybės, maustys, apgaudinės ir pan. nieko nepadarysi... turi arba susitaikyti, arba pradėt ieškinius pildyt, kas gaiš laiką su jais? faktas, kad jie nusisamdys brangiausius advokatus ir įrodys, kad viską daro taip kaip reikia... mat programėlė nurodo kas sugedo, ne technikas, kuris turėtų tą įrenginį apžiūrėti iš esmės, jis to nedaro, nes matai visi gamintojai kažkodėl apsiriboja paviršutinėmis programomis, o pačio įrenginio įvertinimas (ne programinis) neegzistuoja, taip ir gaunasi, kad įrenginiai turi neįsijungti, kad būtų skaitomi kaip sugedę :D Nors čia ir durniui tada aišku, kad sugedęs, o visi kiti atvejai tiesiog normalus jo veikimas... šitam garantiniam nėra gedimų, dėl to jis ir yra apgailėtina a******ų irštva.
Laba diena, Giedriau,
Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija ir labai prašome susisiekti su mūsų kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus [email protected] Operatyviai su Jumis susisieksime ir išsiaiškinsime, kodėl įvyko nesusipratimas.
Atsakyti
Arvydas 2022-03-10 11:10:34
Nesuprantu kas per kontora, 20 dienų kaip gautas pranešimas apie gautas dalis, nors sms buvo parašyta, kad per keletą dienų sutvarkys, nieko, tyla. Ragelio nekelia, el.p. irgi kaip suprantu neįdomus. Ok, rašysiu į Varlę.
Sveiki, Arvydai,
Atsiprašome, kad teko laukti, kol kompiuteris bus pataisytas. Detalės dažnu atveju keliauja iš gamintojo, todėl kartais, tai užtrunka. Dėl platesnės komunikacijos rekomenduojame naudotis Facebook paskyroje esančia - live chat funkcija.
Atsakyti
Andrius 2022-02-14 19:13:28
Prieš porą savaičių kreipiausi į jūsų autorizuotą centrą dėl dalių kainų. Atsakymo pateikti nesugebėjote. Turbūt didžiuotės savo dalių teikimo paslauga "galimybę greitai įsigyti atsarginių dalių ir priedų."
Sveiki, Andriau,
atsiprašome, kad likote nepatenkintas mūsų aptarnavimu, stengsimės ištaisyti šią klaidą, kad daugiau toks atvejis nepasikartotų. Dėl detalių užklausą galite siųsti tiesiogiai - [email protected]
Atsakyti
Visiškai jokios informacijos nesuteikia, po menesio su puse, kai pati paskambinau, sužinojau, kad kompiuterio net nepradėjo taisyti nes garantijos nepriima. Kai nunešiau garantina dar galiojo ir nepaaiškina net, kas ne taip. Prisiskambinti nebeįmanoma ir į laiškus neatsakinėja. Man labai reikia kompiuterio ir aš galvojau jis seniai jau taisomas, o pasirodo niekas ten nedirba!!!!!! Labai liūdna ir pikta.
Atsakyti
a*******i.
Absoliučiai jokios informacijos nesuteikia, jokio informavimo, jų darbuotojai ko gero net nesuvokia ką reikia daryti. Padaro diagnostiką "nieko neranda", pardavėjas ne durnas, viską turi mokėti vartotojas, tai kiek nori siuntinėk, šitie a*******i neigs visus įmanomus gedimus. Antras kompiuteris pirktas iš varlės, antrą kartą su defektais, siunti jiems - nieko netvarko, akte rašo, kad nieko nerado... Tai gal normalių specialistų nusisamdykit jūs? Gyvenime daugiau čia nebenešiu įrenginių remontuot, už tuos 30 Eurų bet koks meistras sutvarko iškart ir nereikia knistis. Lietuvoje "garantija" nieko nebereiškia, tiesiog dar vienas būdas tokioms atmatoms pinigautis, jokių kitų alternatyvų nėra - monopolis, jau teko girdėt "nepatinka, neškit pas kitus, bet neverkit, kad po to netvarkysime, nes prekė nebus garantinė".. Taip visokie šunsnukiai ir kraunasi kapitalą. Kas juos parinko? Aš jų nerinkau.... Pirk prekes iš kur nori, kokio nori gamintojo 99%, kad pakliūsit čia... o nusipirkę turit dvi galimybes... arba nusispjaut į garantinį ir tvarkytis kitur arba turėti brangų popieriaus padėkliuką, kurie visokie žąsinai ten "testuoja", o jų testavimas tiesiog programėlės paleidimu, net rezultatų suskiai nesiunčia :D nes savaime aišku, kad jie nieko nedaro, tai ką ir parodyt gali... Ačiū Lietuvos įstatymams, kad tokius aferistus gina visokiomis įmanomomis spragomis, jų veikla nereguliuojama, taip pat ką jie turėtų pateikti vartotojui... trumpai tariant imunitetas jiems suteiktas pačios valstybės, maustys, apgaudinės ir pan. nieko nepadarysi... turi arba susitaikyti, arba pradėt ieškinius pildyt, kas gaiš laiką su jais? faktas, kad jie nusisamdys brangiausius advokatus ir įrodys, kad viską daro taip kaip reikia... mat programėlė nurodo kas sugedo, ne technikas, kuris turėtų tą įrenginį apžiūrėti iš esmės, jis to nedaro, nes matai visi gamintojai kažkodėl apsiriboja paviršutinėmis programomis, o pačio įrenginio įvertinimas (ne programinis) neegzistuoja, taip ir gaunasi, kad įrenginiai turi neįsijungti, kad būtų skaitomi kaip sugedę :D Nors čia ir durniui tada aišku, kad sugedęs, o visi kiti atvejai tiesiog normalus jo veikimas... šitam garantiniam nėra gedimų, dėl to jis ir yra apgailėtina a******ų irštva.
Atsakyti
Nesuprantu kas per kontora, 20 dienų kaip gautas pranešimas apie gautas dalis, nors sms buvo parašyta, kad per keletą dienų sutvarkys, nieko, tyla. Ragelio nekelia, el.p. irgi kaip suprantu neįdomus. Ok, rašysiu į Varlę.
Atsakyti
Nežinau kodėl tik blogi atsiliepimai. Aš likau patenkintas atidavęs Asus nešiojamą kompiuterį.
Servisas truko vos savaitė (net su viena papildoma laisva diena). Istorija:
2022-02-10 Užregistruota Kompiuteris (naudotas)
2022-02-10 Registracija patvirtinta
2022-02-10 Prekė priimta {loc}
2022-02-10 Pristatyta į techninį skyrių
2022-02-11 Atliekama diagnostika
2022-02-11 Baigta diagnostika Nekorektiškai lankstosi dešinys vyris.
2022-02-11 Laukiama detalių Užsakytas vyris.
2022-02-15 Gautos detalės
2022-02-17 Remontuojama
2022-02-17 Baigiamasis testas Pakeistas vyris.
2022-02-17 Paruoštas atsiimti
2022-02-17 Atiduotas klientui
Atsakyti
Prieš porą savaičių kreipiausi į jūsų autorizuotą centrą dėl dalių kainų. Atsakymo pateikti nesugebėjote. Turbūt didžiuotės savo dalių teikimo paslauga "galimybę greitai įsigyti atsarginių dalių ir priedų."
Atsakyti
Vitalis 2022-01-31 12:22:33
Sweiki nu ka as galiu pasakyt baisu per 2 savaites sugebejo aciliept viena karta ir apsimest kad nemate kad skambinu pasiteiraut del savo irenginio. Laukiu ziniu toliau.....
Sveiki, Vitali,
Apgailestauju, kad nepavyko susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Primename, kad mes esame pasiekiami Facebook platformoje, taip pat į visus Jūsų klausimus galime atsakyti el.paštu - [email protected]
Atsakyti
Servisa ICT 2022-01-27 15:30:37
Sveiki, Andriau,
Apgailestauju, kad likote nepatenkintas mūsų suteiktomis paslaugomis. Šį remontą atlikome gamintojo servise, todėl informacijos slaida šiek tiek užtrunka. Šiandien į Jūsų užklausą Facebook paskyroje buvo atsakyta, kad įrenginys suremontuotas ir išsiųstas Jums atgal. Jeigu turite papildomų klausimų prašome susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda - [email protected] Atsiprašome už nepatogumus.
Pritariu buciau perskaites aciliepimus ar bent zinojas apie tokius ju darbus tikr nebuciau cia patikejas tvarkyt...
Atsakyti
Sweiki nu ka as galiu pasakyt baisu per 2 savaites sugebejo aciliept viena karta ir apsimest kad nemate kad skambinu pasiteiraut del savo irenginio. Laukiu ziniu toliau.....
Atsakyti
Andrius 2022-01-27 15:09:51
Matau daug "patenkintu":))klientu.Patenkintas ir as ???? Pirkau tv is telios atveze brokuota dingdavo vaizdas liepe kreiptis i situs ale meistrus tai pirma kart kai ji paeme apsisuko greitai bet grazino nepataise beda isliko ta pati????Antra karta pridaviau tai db dingo kaip i vandeni.Skambinu kasdien ir vis tas pats atsakymas su jumis susisieksim ????Kazin pas ka jis dabar ????????????Jei tik kas turit galimybe rinktis kitus meistrus tai kreipkites kitur bet ne cia vien del to jau kad po ju remonto gryzta nepataisytas irenginys arba dingsta visai.
Sveiki, Andriau,
Apgailestauju, kad likote nepatenkintas mūsų suteiktomis paslaugomis. Šį remontą atlikome gamintojo servise, todėl informacijos slaida šiek tiek užtrunka. Šiandien į Jūsų užklausą Facebook paskyroje buvo atsakyta, kad įrenginys suremontuotas ir išsiųstas Jums atgal. Jeigu turite papildomų klausimų prašome susiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda - [email protected] Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Živilė 2022-01-27 15:14:35
Beveik prieš mėnesį buvau nunešusi kompiuterį į Servisa ICT, norėjau įsidėti papildomą vidinį diską (Pirkau Topo centre, jie nurodė nunešti čia, jei nenoriu prarasti garantijos). Paklausiau jų, ar turėčiau iš anksto nusipirkti kokį nors diską, jie pasakė ne, atneškite mums kompiuterį, mes apžiūrėsime kompiuterį ir atsiųsime kelis variantus iš kurių galėsit pasirinkti. Ir atsiuntė. El. laiške buvo trys vidinių diskų pasiūlymai, bet jie buvo seni, lėti, ne tokios talpos, kokios norėjau, tikrai žinojau, jog mano kompiuteriui tinka geresni. Dar bandžiau klausti, ar negali ko geresnio pasiūlyti, bet nesulaukusi atsakymo ilgai nedelsiau (nes jau pasiskaičiau atsiliepimus, ką žinoma, reikėjo padaryti visų pirma), nuvykau ir atsiėmiau kompiuterį, išsigandau, kad jei delsiu jam ką nors padarys. Visa šita atrakcija man kainavo 25eur. už "diagnostiką".

Tad kaip aš išsprendžiau savo problemą? Ogi pati išsiaiškinau koks vidinis diskas man tinka, nusipirkau jį ir pati savo rankomis įsidėjau. Netekau garantijos, bet daugiau ir neketinu pas juos nešti jokio įrenginio. (Pridedu savo sėkmingo darbo nuotrauką, įsidėjau 2TB NVMe diską).

Patarimai skaitantiems: 1. Prieš pirkdami daiktą, turėtumėte pasidomėti kur sugedus gali tekti jį nešti taisyti; 2. Jei jau sugedo daiktas, o vienintelis kelis šis "servisas" gerai pagalvokite ar kreiptis pas juos ar iškart ieškoti tikrai gero kompiuterių meistro, nes kaip rodo kai kurių žmonių čia aprašyta patirtis, garantija jus neapsaugos nuo pinigų mokėjimo, be to galit prarasti daug nervų, o tuos niekas neapdraudžia, ir svarbiausia, prarasit laiką; 3. Pagalvokite, gal galite kažką padaryti patys, paieškoti info internete. Nesvarbu kur nešite taisyti, jau šiek tiek vis tiek būsite susipažinę su problema, o informuotą žmogų sunkiau apgauti.

P.S. Miela Servisa ICT, galite net nesiūlyti kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių, nes su jumis, ačiū dievams, tikrai nebeturėsiu jokių reikalų. Kaip matyti iš atsiliepimų, jūs tik atrašinėjate į žinutes, bet paslaugų kokybės negerinate.
NVMe 2TB vidinis diskas Asus TUF F15 Gaming kompiuteryje.
Atsakyti
Beveik prieš mėnesį buvau nunešusi kompiuterį į Servisa ICT, norėjau įsidėti papildomą vidinį diską (Pirkau Topo centre, jie nurodė nunešti čia, jei nenoriu prarasti garantijos). Paklausiau jų, ar turėčiau iš anksto nusipirkti kokį nors diską, jie pasakė ne, atneškite mums kompiuterį, mes apžiūrėsime kompiuterį ir atsiųsime kelis variantus iš kurių galėsit pasirinkti. Ir atsiuntė. El. laiške buvo trys vidinių diskų pasiūlymai, bet jie buvo seni, lėti, ne tokios talpos, kokios norėjau, tikrai žinojau, jog mano kompiuteriui tinka geresni. Dar bandžiau klausti, ar negali ko geresnio pasiūlyti, bet nesulaukusi atsakymo ilgai nedelsiau (nes jau pasiskaičiau atsiliepimus, ką žinoma, reikėjo padaryti visų pirma), nuvykau ir atsiėmiau kompiuterį, išsigandau, kad jei delsiu jam ką nors padarys. Visa šita atrakcija man kainavo 25eur. už "diagnostiką".

Tad kaip aš išsprendžiau savo problemą? Ogi pati išsiaiškinau koks vidinis diskas man tinka, nusipirkau jį ir pati savo rankomis įsidėjau. Netekau garantijos, bet daugiau ir neketinu pas juos nešti jokio įrenginio. (Pridedu savo sėkmingo darbo nuotrauką, įsidėjau 2TB NVMe diską).

Patarimai skaitantiems: 1. Prieš pirkdami daiktą, turėtumėte pasidomėti kur sugedus gali tekti jį nešti taisyti; 2. Jei jau sugedo daiktas, o vienintelis kelis šis "servisas" gerai pagalvokite ar kreiptis pas juos ar iškart ieškoti tikrai gero kompiuterių meistro, nes kaip rodo kai kurių žmonių čia aprašyta patirtis, garantija jus neapsaugos nuo pinigų mokėjimo, be to galit prarasti daug nervų, o tuos niekas neapdraudžia, ir svarbiausia, prarasit laiką; 3. Pagalvokite, gal galite kažką padaryti patys, paieškoti info internete. Nesvarbu kur nešite taisyti, jau šiek tiek vis tiek būsite susipažinę su problema, o informuotą žmogų sunkiau apgauti.

P.S. Miela Servisa ICT, galite net nesiūlyti kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių, nes su jumis, ačiū dievams, tikrai nebeturėsiu jokių reikalų. Kaip matyti iš atsiliepimų, jūs tik atrašinėjate į žinutes, bet paslaugų kokybės negerinate.
Atsakyti
Matau daug "patenkintu":))klientu.Patenkintas ir as ???? Pirkau tv is telios atveze brokuota dingdavo vaizdas liepe kreiptis i situs ale meistrus tai pirma kart kai ji paeme apsisuko greitai bet grazino nepataise beda isliko ta pati????Antra karta pridaviau tai db dingo kaip i vandeni.Skambinu kasdien ir vis tas pats atsakymas su jumis susisieksim ????Kazin pas ka jis dabar ????????????Jei tik kas turit galimybe rinktis kitus meistrus tai kreipkites kitur bet ne cia vien del to jau kad po ju remonto gryzta nepataisytas irenginys arba dingsta visai.
Atsakyti
Ieva 2021-12-27 15:35:38
Pasirinkimo neturėjau, nes jie aptarnauja Telia garantinį. Jau eina 4 mėnuo kaip neatgaunu savo įrenginio, pradžioje dar rašė, kad laukiama dalių vis atidedant laiką. Dabar jau mėnuo kaip jokio atsakymo. Susisiekus su jais nei karto negavau atsakymo, vis būdavo prižadama, kad perduos ir su manimi bus susisiekta, bet spėkit ar buvo. Kai pareiškiau el paštu, kad remonto terminas manęs netenkina atsakymo negavau. Tada skambinau sakė susisieksime, nesusisiekė. Tada vėl skambinau, pareiškė kad kreipčiausi ten kur pirkau įrangą. Nusimetė visą naštą, Telia sapreiškė spręs problemą per 12 d.d. jos praėjo. Ar gavau atsakymą - NE. Kai blin kur mano įranga kiek dar mėnesių ar metų reikės laukti, kas per nesamonė. Lukiama kol garantija pasibaigs, tada ale sutvarkys ir po savaitės suges.... Kas pratęs garantiją tokio ilgo laukimo....
Sveiki, Ieva,
Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija. Šią problema bandome išspręsti, kad liktumėte patenkinti
Atsakyti
Pasirinkimo neturėjau, nes jie aptarnauja Telia garantinį. Jau eina 4 mėnuo kaip neatgaunu savo įrenginio, pradžioje dar rašė, kad laukiama dalių vis atidedant laiką. Dabar jau mėnuo kaip jokio atsakymo. Susisiekus su jais nei karto negavau atsakymo, vis būdavo prižadama, kad perduos ir su manimi bus susisiekta, bet spėkit ar buvo. Kai pareiškiau el paštu, kad remonto terminas manęs netenkina atsakymo negavau. Tada skambinau sakė susisieksime, nesusisiekė. Tada vėl skambinau, pareiškė kad kreipčiausi ten kur pirkau įrangą. Nusimetė visą naštą, Telia sapreiškė spręs problemą per 12 d.d. jos praėjo. Ar gavau atsakymą - NE. Kai blin kur mano įranga kiek dar mėnesių ar metų reikės laukti, kas per nesamonė. Lukiama kol garantija pasibaigs, tada ale sutvarkys ir po savaitės suges.... Kas pratęs garantiją tokio ilgo laukimo....
Atsakyti
Iveta 2021-12-14 00:47:33
Daugumą atsiliepimų apie šį servisą gana blogi, todėl svarsčiau, verta čia taisyti nešiojamą kompiuterį ar ne. Patiko tai, kad buvo atsakyta į mano klausimus tiek skambinant telefonu, tiek rašant į jų Facebook puslapį. Personalas buvo mandagus, informatyvus. Buvo taisomas garsiai burzgiantis Dell laptopo ventiliatorius su garantiją. Jokių bėdų nekilo, galėjau stebėti remonto eigą, pataisyta buvo labai greitai -iškart, kai tik gavo detales (detalių siuntimas užtruko maždaug 8 dienas).
Laba diena, Iveta,
nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.
Atsakyti
Daugumą atsiliepimų apie šį servisą gana blogi, todėl svarsčiau, verta čia taisyti nešiojamą kompiuterį ar ne. Patiko tai, kad buvo atsakyta į mano klausimus tiek skambinant telefonu, tiek rašant į jų Facebook puslapį. Personalas buvo mandagus, informatyvus. Buvo taisomas garsiai burzgiantis Dell laptopo ventiliatorius su garantiją. Jokių bėdų nekilo, galėjau stebėti remonto eigą, pataisyta buvo labai greitai -iškart, kai tik gavo detales (detalių siuntimas užtruko maždaug 8 dienas).
Atsakyti
Sveiki, Viktorai,
apgailestaujame, kad likote nepatenkinti šiuo produktu ir garantiniu jo aptarnavimu. Mes esame tik tarpininkas tarp gamintojo ir vartotojo, kadangi remontus atlieka pats gamintojas. Jeigu Jums kyla papildomų klausimų, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el.paštu - [email protected]
Atsakyti
Na ka matau dauguma nusivyle šitais nieko neišmanačiais individais dirbančiais bevcertėje įmonėje. Taigi geras pavizdys ir pas mane. Pirkta RTX 3090 gigabyte oc 24gb gaming. Na ir ka manot kaista atmintis 110c in 1 min kad ir ka tu su ja veiktum.
nusiunčia parduotuvė i šį centra tvartkyti problemos nes jiems tgaip priklauso. oi jie po dviejų mėnesių laukimo parsiunčia nieko nepadare. Jų teigimu vaizdo plokštė nukeliavo pas gamintoja bet jis pakjeite kazkoki davikliuką kurio net keisti nereikėjo nes problema tai ne ta. jie poinai nebepratestavo kai gavo atgal. Pasiūlimas dabar toks atvežk tu mūms ta kortą ir mes pažiūrėsime ka galime padartyti. spakaitine galim duot 1660 kuri neio parametrais tolki gražu nei kaina neprilygsta maniškei. Ir tai pakaitine pasiūlė tik parduotuvės darbuotojo dideliū pastangų dėka. Taigi daiktas kuris kainuoja 3000 eurų keliauja arba mano suvokimu tik iki kauno centro ir atgal i mano rankas. nes Gamintojas manau ištestintu viską. arba tiesiog paguli ant lentynois ir tviskas tuop baikta. Apgailėtina kai tokiuos įmonės neatlieka savo darbo. Tai tik parodo kaip veikia lietuvoje giminystės bei draugystės ryšiai. Nes seniau tai ir bendravimas būdavo kitoks garantinių centrų ir veiksmai kitokie.O dabar dingo tas kad klientas dar yra ir tavo darbdavys nes jis tau alga sumoka pirgdamas daiktą. Manau jie stengiasi vilkint laiką kad baiktusi garantinis ir nereiktu tvarkyti irenginio nes nėbūna tada remonto kaštų.
Atsakyti
Lukas 2021-05-24 10:29:44
Meistras labai greitai (per kelias dienas) ir puikiai sutaisė elektrinį paspirtuką Lietuvoje, kai alternatyvus garantinis servisas siuntė paspirtuką į Lenkiją, tada jo nepriėmė dėl apibrozdintos stabdžių rankenėlės ir paspirtuko šonų, siuntė atgal nei detaliai apžiūrėję, nei pasiūlę mokamą servisą, ir taip iššvaistė 1, 5 mėn...
Tad palyginus su kitais rinkos žaidėjais, šį garantinį servisą rekomenduoju!
Laba diena, Lukai,
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda

Taip pat rekomenduojame

INFO-TEC paslaugų centras
INFOTEC

Adresas: Verkių g. 23, LT-08246 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių remontas, it paslaugos; biuro įranga; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas.
Uždaroji akcinė bendrovė „INFO-TEC“ Paslaugų centras – viena iš seniausiai informacinių technologijų srityje dirbančių Lietuvos bendrovių, veikianti nuo 1991 metų. INFO-TEC rinkoje žinomas kaip dokumentų skaitmeninimo, informacinių sistemų integravimo bei IT infrastruktūros priežiūros paslaugų teikėjas. Bendrovė...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Švitrigailos g. 11K-109, LT-03228 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Pagrindinės CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS, Windows, macOS, Linux) Užsakymų valdymo, gamybos valdymo, sandėlio valdymo sprendimų kūrimas Informacija potencialiems verslo partneriams Reprezentacinių...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Berklis
SEO mokymai (SEO akademija)

Adresas: Pušų g. 4, Pamaišupys, LT-53301 Kauno r.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; seo paslaugos.
UAB Berklis veiklos sritys: SEO mokymai, įvairių komercinių tekstų rašymo mokymai, savirealizacijos mokymai, saviugdos mokymai, SEO (SEO angl. Search Engine Optimization, liet.k. paieškos sistemų optimizavimas) paslaugos, tradicinio marketingo paslaugos, interneto rinkodaros strategija, interneto svetainių kūrimas...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Ofšorinis verslo veikimas: privalumai ir trūkumai
Ofšorinis verslo veikimas: privalumai ir trūkumai
Luxlex LAW Firm Direktorė ir teisininkė Goda Avižienė: Sąvoka „Offshore" pirmą kartą buvo paminėta 1950 m. Jungtinių Amerikos Valstijų (toliau - JAV) Rytų pakrantės laikraštyje...
"Swedbank" pristato Tvarių inovacijų programą – kvies startuolius kurti inovacijas verslui
"Swedbank" pristato Tvarių inovacijų programą – kvies startuolius kurti inovacijas verslui
"Swedbank", bendradarbiaudamas su finansinių technologijų ir tvarių inovacijų centru "Rockit", pristato Tvarių inovacijų programą. Šia programa siekiama ankstyvosios stadijos startuoliams padėti...
"Kalnapilio-Tauro grupė": investicijos į tvarumą HORECA srityje yra būtinybė
"Kalnapilio-Tauro grupė": investicijos į tvarumą HORECA srityje yra būtinybė
Tvarumo idėjos apima vis daugiau verslo sričių, svetingumo ir maitinimo sektorius (HORECA) – ne išimtis. Pasak vienos didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojos "Kalnapilio-Tauro...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

Boeing 182,87 +4,03%
Meta 123,49 +2,53%
General Electric 86,88 +1,90%
Philip Morris 104,30 +1,80%
Amazon.com 94,13 -1,43%
NVIDIA 168,76 -1,51%
Ford 13,86 -1,56%
Wells Fargo 45,94 -1,98%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,77 -1,28%
Kava 5,91 -0,17%
Apelsinai 0,93 0,00%
Jautiena 5,65 -1,05%
Benzinas 2,64 -12,87%
Nafta 81,22 +0,83%
Vištiena 3,31 -0,30%
Ryžiai 439,00 +1,86%