VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Servisa ICT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Servisa ICT

Atsiliepimai apie Servisa ICT, UAB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Servisa ICT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tauvydas 2020-11-30 18:14:29
Ar kazkam atraso i laiskus? Jau parasiau 2 laiskus ir jau savaite jokiu atsakymu is ju...
Sveiki, Tautvydai.
Atsiprašome už nepatogumus. Išsiaiškinome priežastis ir susisiekėme su Jumis. Įprastai laiškus atrašome per vieną darbo dieną. Geros dienos!
Atsakyti
Marijus 2020-12-21 19:15:38
Mandagus atsifutbolinimas su šypsena. Lenovo laptopui keitė pagal garantinį ekraną, po pakeitimo praėjus keliems mėnesiams tiesiog atidarant stiklas kampe ties vyriu skilo. Kreipiausi dėl to, kad stiklas skilo iš esmės be priežasties (mano nuomone, keisdami ekraną padarė mikro įtrūkimą, kuris galiausiai skilo), pasiūlė palaukti iš gamintojo atsakymo, kuris galiausiai pasakė, kad negarantinis. Už diagnostiką, kažkokią turėjau sumokėti 20 eur, nors po to patys aiškina, kad jokios diagnostikos nedarė (ką ten ir daryt, nes skilimas akivaizdžiai matėsi ir nebuvo ką diagnozuoti), o tiesiog užpildė anketą gamintojui dėl garantinio. Maža to, grąžino kompą su neveikiančiu liečiamu ekranu, kuris veikė perduodant kompiuterį, nes skilimas tik pačiame kamputyje ir tam įtakos neturėjo. Aiškino, kad nieko nedarė, nors atsiimant priimantis asmuo nurodė palaukti, kol technikas surinks kompiuterį. Atseit matyt kažkas atsitiko transportavimo metu. Na taip, aš jį transportuoju matyt sunkvežimyje, visur mėtau. Kažkaip laptopas skirtas jį transportuoti nuolat, tik niekad nenusikratydavo jokie kontaktai. Taip ir neaišku, ką darė Servisa ICT, už ką paėmė 20 eur. Žodžiu cirkas už 20 Eur. Atskira kalba ir apie Lenovo Yoga laptopus, kurių kokybė apgailėtina, nes pas kelsi pažįstamus liečiami ekranai buvo brokuoti, o garantinį servisą teikianti įmonė nededa jokių pastangų padėti klientui. Disappointed...
Papildymas: naują ekraną ServisaICT pasiūlė už 500 eur, pasidomėjus kitose įmonėse paaiškėjo, kad 250 Eur kainuotų
Atsakyti
Mandagus atsifutbolinimas su šypsena. Lenovo laptopui keitė pagal garantinį ekraną, po pakeitimo praėjus keliems mėnesiams tiesiog atidarant stiklas kampe ties vyriu skilo. Kreipiausi dėl to, kad stiklas skilo iš esmės be priežasties (mano nuomone, keisdami ekraną padarė mikro įtrūkimą, kuris galiausiai skilo), pasiūlė palaukti iš gamintojo atsakymo, kuris galiausiai pasakė, kad negarantinis. Už diagnostiką, kažkokią turėjau sumokėti 20 eur, nors po to patys aiškina, kad jokios diagnostikos nedarė (ką ten ir daryt, nes skilimas akivaizdžiai matėsi ir nebuvo ką diagnozuoti), o tiesiog užpildė anketą gamintojui dėl garantinio. Maža to, grąžino kompą su neveikiančiu liečiamu ekranu, kuris veikė perduodant kompiuterį, nes skilimas tik pačiame kamputyje ir tam įtakos neturėjo. Aiškino, kad nieko nedarė, nors atsiimant priimantis asmuo nurodė palaukti, kol technikas surinks kompiuterį. Atseit matyt kažkas atsitiko transportavimo metu. Na taip, aš jį transportuoju matyt sunkvežimyje, visur mėtau. Kažkaip laptopas skirtas jį transportuoti nuolat, tik niekad nenusikratydavo jokie kontaktai. Taip ir neaišku, ką darė Servisa ICT, už ką paėmė 20 eur. Žodžiu cirkas už 20 Eur. Atskira kalba ir apie Lenovo Yoga laptopus, kurių kokybė apgailėtina, nes pas kelsi pažįstamus liečiami ekranai buvo brokuoti, o garantinį servisą teikianti įmonė nededa jokių pastangų padėti klientui. Disappointed...
Atsakyti
Ar kazkam atraso i laiskus? Jau parasiau 2 laiskus ir jau savaite jokiu atsakymu is ju...
Atsakyti
Jurgita 2020-10-16 18:45:03
Jau geriau i si servisa nesikreipti, nesi su garantiniu ir dar susimoket turi uz viska ir kas svarbiausia nieko nesutaiso, paziurejo ir sako nieko nera, ir skaitos remontininkai. Ir dar bendravimas telefonu nieko nepaklausi pasake pokalbis el. pastu. Nusivyliau siuo servisu.
Laba diena Jurgita,

Dėkojame už Jūsų komentarą. Nuoširdžiai apgailestaujame, kad įvyko tokia nemaloni situacija ir labai prašome susisiekti su mūsų kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus el.paštu: info@servisaict.lt arba telefonu:37037329000. Operatyviai su Jumis susisieksime ir išsiaiškinsime, kodėl įvyko nesusipratimas.
Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Rima 2020-10-01 22:27:19
Noriu nuoširdžiai padėkoti įmonės darbuotojui Karoliui. Paslaugus, mandagus ir svarbiausia - savo srities - kompiuterių profesionalas. Siūlau skirti šiam vaikinui piniginį paskatinimą ar investuoti į šį darbuotoją kitokiu paskatinimo metodu, nes tokių darbuotojų kaip jis mūsų šalyje reikia kuo daugiau ir įmonė turetų būti suinteresuota išsaugoti tokius kaip Karolis.
Esu labai patenkinta jo darbo rezultatais ir rekomenduosiu kitiems naujiems Lenovo savininkams.
Dar kartą dėkoju !
Laba diena Rima,
Nuoširdžiai džiaugiamės, kad likote patenkinti mūsų servise atliktu remontu. Mums labai svarbu, kad darbas būtų atliktas greitai ir kokybiškai, o klientai liktų patenkinti atgavę suremontuotus įrenginius ir toliau juos naudotų.

Pagarbiai
Servisa ICT komanda
Atsakyti
Jau geriau i si servisa nesikreipti, nesi su garantiniu ir dar susimoket turi uz viska ir kas svarbiausia nieko nesutaiso, paziurejo ir sako nieko nera, ir skaitos remontininkai. Ir dar bendravimas telefonu nieko nepaklausi pasake pokalbis el. pastu. Nusivyliau siuo servisu.
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti įmonės darbuotojui Karoliui. Paslaugus, mandagus ir svarbiausia - savo srities - kompiuterių profesionalas. Siūlau skirti šiam vaikinui piniginį paskatinimą ar investuoti į šį darbuotoją kitokiu paskatinimo metodu, nes tokių darbuotojų kaip jis mūsų šalyje reikia kuo daugiau ir įmonė turetų būti suinteresuota išsaugoti tokius kaip Karolis.
Esu labai patenkinta jo darbo rezultatais ir rekomenduosiu kitiems naujiems Lenovo savininkams.
Dar kartą dėkoju !
Atsakyti
Puikus bendravimas ir greitas atsarginiu detaliu pristatymas! rekomenduoju!
Atsakyti
jeigu yra įmanoma siūlau aplenkti šį "servisą". Buvo atliktas garantinis remontas. detalė pakeista, pakeitimas įvyko pakankamai greitai. Tačiau, kompiuteris grįžo iki galo nesurinktas. Korpusas nesujungtas, trūko varžto. Matosi, kad kompiuteris surinktas paskubomis, net nekreipiant dėmesio, ar viskas sutvarkyti iki galo, baisu net pagalvoti, kas darosi kompiuterio viduje, kaip viskas buvo surinkta, kur neįmanoma pažiūrėti. Bendravimas su jais atmestinas, negalėjau leisti vėl prarasti kompiuterio 3 - 4 dienom, kad jie surinktų viską iki galo, kito varianto nepateikė. po gal poros savaičių technikas teikėsi paskambinti pakalbėti, kaip pabaigti surinkimą pačiam. ir tai, paskambino tik po to, kai pasakiau, kad kompiuterį nunešiu į kitą servisą ir surinktų iki galo, o sąskaitą pateiksiu jiems. P.S. trūkstamą varžtą atsiuntė su kurjeriu, kuris vis tiek NETINKA. tikrai nerekomenduoju šio serviso. Jeigu yra galimybė, rinkitės kitą servisą.
Atsakyti
Kompiuteri tvarke menesi laiko grazino subraizitu isores ekrano dangciu bei nulauztais fiksatoriais ekrano apvado.
Atsakyti
Komedija, o ne kompanija. Jau beveik trečias mėnuo kaip "remontuoja" kompiuterį ir dalina tuščius pažadus - "kitą savaitę", "po 10 dienų", "gavom ne tą detalę, kurios reikėjo", "čia draudiminis įvykis, negavom iš draudimo pinigų". Kiekvieną kartą vis kitas idiotiškas pasiteisinimas, kuris beveik neturi jokio ryšio su prieš tai buvusiu. Pirmą kartą gyvenime reikia sukt galvą kaip atsiimt SAVO draustą (120 eurų), bet nesuremontuotą daiktą ir dar džiaugtis. Paskutinis kartas kai turiu reikalų su tokiais kopūstgalviais.
Atsakyti
Viskas puikiai pateise per garantija. Nei skambinti reikėjo nei ką. Užsakem paėmimą ir pristatymą nes gyvenam klp. Kurjeris paėmė ir per savaite grąžino pataisytą. Pakeitė ekraną ir visos tarpines. Nei skambint reikia nei kas. Viskas ok. Labai patenkinti.
Nepatenkintas įmonės darbu
2020-09-09 18:23:16 IP 27q30gc9
Atsakyti
Gedimas kompiuteriui. Nusiuntus reikėjo pralaukti dvi savaitės, pasakė, kad nieko nerado atsiuntė atgal paprašė susimokėti. Gavus ir patikrinus kompiuterį gedimas vis dar buvo, jie tik padarė diagnostiką už kurią dar paėmė pinigus, nors diagnostika niekaip negalėjo parodyti gedimo. Po ilgų aiškinimųsi nusiųsta antra karta, vistiek nieko nerado, bet ale 'pirkėjui paprašius' padarė minimalius pakeitimus ir žiū jau gedimas beveik pataisytas, tačiau jie nepavadino to gedimu, nežinau ko gero kompiuteris pats magiškai save žalojasi 'sadomazochistinis kompiuteris' (69th gen greičiausiai).
Kompiuteris vistiek turi problemų, tačiau nieko negalima pasiekti tariantis su pardavėju, nes garantinis pasakė tokias kosmines išvadas, kad kompiuteris atitinka visus jam keliamus reikalavimus ir gedimų jame nėra.

Reikėtų šitą įmonė į teismą patraukt už piktybinį teisių pažeidimą, garantinio metu gedimus nežymėti, o sakyt, kad viskas normaliai ir lupt pinigus.
Atsakyti
Labas,
Noriu as irgi pasakyti apie si serviza. Kreipiausiu del defektacijos nes nurode draudimas. Greit atliko defektacija ir pasiule tinkama analoga aciu
Atsakyti
Melagiai, savo darbo ne išmanantys s*****i. Kreipsimės į vartotojų teises
Valdemaras Kraja
2020-08-21 17:23:02 IP 2ju3ktt2
Atsakyti
šaunuoliai!
Mandagus aptarnavimas registraturoje.
Greitai ir kokybiškai sutvarkytas mano atvežtas paspirtukas.
Didelis dėkui visam personalui kuris aptarnavo mane
Atsakyti
Nesuprantu ko jus puolat ta servisa? Geras servisas, palygint su kitais autorizuotais servisais, tai zmogiskas ir gerai bendraujantis kolektyvas.
Atsakyti
Labai geras servisas, puikiai išmano savo darbą, šaunus klientų aptarnavimas.
Atsakyti
a*******i.Nuvezus plansete, palikus ja dviem savaitem buvo nustatyta plansetes plokstes gedimas, kuris butu kainaves 200€. Nusprendem neremontuoti. Sumokejus 15€ tik uz diagnostika.Kilo itarimas, nes atvaziavus atsiimti pasirodo reikia perspeti juos, kad butu plansete surinkta. Pasirodo ta plansete nebuvo net isrinkta. Nes nunesem pas ne tokius zinomus meistrus, kurie iskart pasake kas ne taip. Ir beja sumokejom jiem TIK 15€, nes buvo pazeistas tik krovimo lizdas.
Atsakyti
Kompiuteri paeme remontuoti per Lietuvos draudimas kompanija. Jau praejo 4 menesiai, kompiuteris dar nesuremontuotas. Niekas nebebendrauja. Skelbiasi kompiuteriu atstovais, nors detales siunciasi is Kinijos ir laukia kol Aliexpress atsius. Uz remontus, nors ir per draudima, ima zveriskus pinigus. Niekada gyvenime cia neberemontuociau. Kas geriausiai, kad Lietuvos draudimas siame reikale nusiplove rankas ir pasake, jog cia dabar mano ir ICT reikalas.
Atsakyti
Online konsultacija telefonu visiškai neveikia.
Atsakyti
Baisesnės įmonės neesu mačiusi. Nuvežiau tvarkyt televizorių, man pradėjo aiškinti, kad jis yra sulietas, nors iš tikrųjų jis visai ne sulietas, ir pareikalavo susimokėt 25 eurus.
Atsakyti
Profesionalus, operatyvus ir mandagus aptarnavimas. Tikrai rekomenduoju.
Atsakyti
DJI Mavic drono garantinis. Tai nieko naujo neparasysiu. Ragelio nekelia, neatraso, veluoja.
Atsakyti
Sugedo gartraukis.
Nerekomenduoju naudotis šios įmonės paslaugomis. Kol neparašai, neskambini kas dieną - niekas neatsiliepia ir nesiruošia nieko daryti.
Jau virš mėnesio tik žada ir žada kad atvažiuos detalė, po to žada kad jau Lietuvoje ir kažkada atvyks meistras tačiau niekas niekur neatvyksta.
NEREKOMENDUOJU, BŪKITE ATSARGŪS ir visą komunikaciją veskite TIK rašytine forma - kitu atveju apsimeta kad niekas nieko nežino ir negirdėjo.
Atsakyti
Sugedo naujo Dell nešiojamo ventiliatorius, atidaviau servisui, kitą dieną jau buvo sutaisytas. Puikiai.
Atsakyti
Atidaviau garantiniam remontui Dell G3 nešiojamą kompiuterį (neveikė vienos pusės USB lizdai).
Be jokių problemų, pakankamai operatyviai (kaip karantino laikotarpiui) pakeitė pagrindinę ir dukterinę plokštes.
Viskas ok.
Atsakyti
Nunesiau del garantinio klaviaturos atsiunte laiska kad ekranas duzes skambinau aiskinaus ir t.t. Ok ju klaida atsiunte antra kad klaviaturos taisymas 155e tipo supiltas irodykit ir vien jusu pasakymo supiktas as turiu moket 155e + telia salone kai nunesiau kompa pasirasiau jai mano kalte as primoku 19e o iskur cia atsirado 155e.idomiai sukasi firma.
Atsakyti
Blogiausia servisas. Išsisukinėja nuo garantinio aptarnavimo visais įmanomais būdais. Atsisakė taisyti Dell laptopą su globalia garantija. Prikabino makaronu kad jis pirktas ne musu regione, o Anglijoi ir dar 20eu nulupo ale už diagnostiką. Yra i dar labai daug panašių atsiliepimų. Niekam nepatariu pas juos kreiptis. Ieškokite kitu atstovaujančių įmonių. Mano atveju tvarkingai ir greitai sutvarkė kompiuterį pagal garantija ATEA, rekomenduoju kreiptis pas juos dėl DELL, HP, Lenovo, Sony, IBM, Samsung ir kt.
Atsakyti
Visiški s*****i. Išsisukinėja nuo garantinio aptarnavimo visais įmanomais būdais. Atsisakė taisyti Dell laptopą su globalia garantija. Prikabino makaronu kad jis pirktas ne musu regione, o Anglijoi ir dar 20eu nulupo ale už diagnostiką. Yra i dar labai daug panašių atsiliepimų. Niekam nepatariu pas juos kreiptis. Ieškokite kitu atstovaujančių įmonių. Mano atveju tvarkingai ir greitai sutvarkė kompiuterį pagal garantija ATEA, rekomenduoju kreiptis pas juos dėl DELL, HP, Lenovo, Sony, IBM, Samsung ir kt.
Atsakyti
Labai gailiuosi jog pirkau telefoną iš Tele2 ir būtent apple iPhone 7. Visu antra prasidėjo problemos su ryšiu kreiptasi į operatorių šis nesiima veiksmų ir tada prasideda viskas.. Nusiunčiu savo telefoną į ICT kadangi Tele2 pasakė jog jis atsakingas už garantinį servisą. Ir nerado defekto, o ryšys dinginėja nesvarbu kurioj vietoj esi.. Planuoju nešti į iDeal
Atsakyti
naujas kompiuteris su garantiniu Lenovo. Atnesiau pirma karta, pasake, kad as tiesiog nemoku jo ijungti (reikia ilgai laikyti power myktuka) patikejau, isejau namo. Paveike savaite vel pradejo issijungineti, strigti, persikrauti nunesiau antra karta vos ne vos prieme su tokiom replikom kaip sakykit kas blogai nes jeigu jam nieko nera tai... ir nutylejimas, taip iseina, kad dar turesiu susimoket nes as neturiu ka veikti ir seip sau vazineju pas juos. Dar sake, kad nera garantinio, parodziau pirstu i dokumenta. Atejus atsiimti kompiuterio buvo pasakyta, kad pakeite ekrana ir harda. Dabar kompiuteris isijungia, taciau labai garsiai dirba, kazkodel ima labai daug energijos, greitai issikrauna ir kartais stringa. Kam isvis reikalingas garantinis aptarnavimas?
Atsakyti
Nepatikima vieta. Daugiau su jais neturėsiu jokio ryšio. Nerekomenduoju niekam.

PC buvo priduotas garantinio aptarnavimo centrui dėl to, kad dingo garsas. jis buvo girdimas tik per ausines. ICT nurodė, kad klaviarūra buvo paveikta skysčiais. Nesutinku su tokia išvada. Be to, kompiuterį atidavė su baterija, kuri visiškai nefunkcionavo. Atiduodant kompiuterį jie patys net neįjungia į tinklą, atsiimant kompiuterį atsiimi katę maiše.

Dabar suprantu kodėl taip elgiasi.
Atsakyti
Totalus pasityčiojimas. DELL nešiojamas kompiuteris pirktas prieš mėnes Fortake, sudegė pakrovėjo laidas su akyvaizdžiai matomais išsilydymo pėdsakais. Fortakas nusiuntė į Servise ICT kaip garantinio aptarnavimo teikėją (kompiuteris be nuolaidos kainavo virš 2200). Absurdas prasidėjo nuo priėmėjo, - jam nuolat reikėjo su kažkuom konsultuotis, daryti testą su sudegusiu laidu, žodžiu visiškai be kompetencijos personalas, kai akyvaizdžiai aiški problema ir tikrai galim greitai ir lengvai viską išsspręsti. Reziumė - tai gali trukti savaitę-dvi....Teko pirkti laidą Topocentre ir lenkti atstumu tokias kompanijas kaip Servisa ICT. Įdomu, kiek truktų ir kaip būtų sprendžiamas rimtesnis gedimas...
Atsakyti
Esu labai patenkintas šios įmonės suteiktomis paslaugomis, bei aptarnavimu. Atidaviau remontui Dell nešiojamąjį kompiuterį, garantinis, pirktas užsienyje (tarptautinė garantija). Atidaviau remontui 2019-09-24 ryte, 2019-09-25 per pietus gavau sutvarkytą (pakeista motininė plokštė). Viskas greitai ir profesionaliai. Ačiū.
Atsakyti
Neturėkite geriau reikalų su šita įmone bei neimkite kompiuterių iš Telia, nes kai reikės pasinaudoti garantiniu, turėsit kontaktuoti su ICT. Nusprendė, kad patys sutraiškėm neva kompiuterį ir kad netaisys nemokamai, nors problema dėl ko nerodo ekranas buvo aiški net ne kompiuterio meistrams. 3 savaites laiko kompiuterį ale kad apžiurėtų technikas, kuris gieda tą pačią dainelę kaip ir vadybininkė. Ir be to dar paskui atsiunčia sąskaitą už diagnostiką ir transporto išlaidas. Žodžiu tokių gedimų, kuriuos taisytų nemokamai ir galėtum tuo garantiniu pasinaudoti, tiesiog nėra. Pirma kartą nusipirkom brokuotą daiktą ir taip nepasisekė. Tad jeigu norite susimokėti už garantinį patys, bet gauti nervų ir išlaidų, kreipkitės į šitą “š*******o kontorą”. Pats blogiausias atsiliepimas! Nerekomenduojam niekam!
Atsakyti
Tvarko paspirtuką 2 mėnesiai, meluoja, kad bus sutvarkytas jau kitą savaitę, po to ir dar kitą savaitę. Pasistengsiu, kad kuo daugiau żmonių nesinaudotų šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
Sveiki, dauguma raso cia blogus komentarus. Parasysiu savo patirti. Nunesiau kompiuteri, nes traskedavo ir dingdavo garsas, bei buvo problemu su kietuoju disku. Pakeite motinine plokste ir kietaji diska. Be jokiu nesklandumu sutvarke per savaite. Esu laimingas ju darbu ir vertinu 10 balu. Aciu
Atsakyti
Aptarnavimas, tragedija. Kompai Asus neblogi, bet del serviso nerekomenduojame pirkti. Jau menuo kaip detales uzsakineja, ir meluoja del darbu pabaigos datos. Tikrai nemalonu tureti reikalu su sia istaiga. (ticketo Nr. RMA-01368284).
Atsakyti
Sudauziau Dell nesiojamo kompiuterio matrica ir kreipiausi I si servisa, tiesiog PUIKUS aptarnavimas!
Atsakyti
Top servisas. Norejau sužinoti dėl kompo, pakėlė ragelį ir iš karto metė. Rekomduoju Top servisą (ne)
Atsakyti
Pasižadėjau sau, kad būtinai pakomentuosiu, nes sugedus kompiuteriui ir pasiskaičius komentarus čia buvo natūraliai baisu nešti į šį servisą. Kito kelio nebuvo, nes tai DELL garantijos atstovai. Mano atsiliepimai ABSOLIUČIAI TEIGIAMI - diagnostika per 2h, informavo telefonu kokios detalės reikalingos ir per kiek laiko pristatys. Pristatyta buvo 1 d. anksčiau nei prognozuota, o sutaisyta super operatyviai. Kolektyvas mandagus ir maloniai bendraujantis. Tiktai pliusai !
www.sati.lt Gintautas Švedas
2018-10-05 16:27:31 IP 2i24ushk
Atsakyti
Sveiki skundikai. Pildau jūsų gretas. Tikrai prasta įmonė, kurią reikėtų vadinti ne serviso (taisymo), o gadinimo ir garantinio sabotažo įmone. Nekonkretinsiu istorijų, jų yra pakankami. Vengiu pirkt įrangą iš gamintojo/tiekėjo, kurios (ant)garantiją realizuoja šį įmonė. Bet kartais surizikuoji, vildamasis, kad situacija gerėja, gal tiesiog nepasisekė, kažką pats nekorektiškai padarei, išvengsi gedimo ar pan. Šios dienos istorija parodė, kad reikalai gali būti blogesni nei įsivaizduojame. Po pusmečio sugedo Gastroback virdulys, kuriam teikiama 2 m garantija. Negana to, kad jo nesutvarkė (ir netvarkys) - žodžiu remdamiesi gamintojo taikomais garantiniais įsipareigojimais (kuriuos atsiet pažeidėm) - dar prašė sumokėti už diagnostiką. Apskritai su garantiniu remontu mūsų šalyje prastai, net įmonių, kurias gerbiau lygis degraduoja - jei nori išvengt nesusipratimų, kaip paranojikui tenka fotografuot perduodamą įrangą, priduodant pademonstruoti, kas blogai, atsiimant būtinai patikrinti, ar tikrai sutvarkė. Ir vis tiek įsigudrina kreivai padaryt - trūksta kompetencijų, vadovai/akcininkai matyt spaudžia (gal sunkus verslas ir godūs), gamintojai gal neskiria resurso. Tiesos dėlei, nežiūrint šios dienos nesėkmės, visgi yra ir dirbančių ir maloniai stebinančių bendram kontekste remonto įmonių.
Atsakyti
Naudojausi paslaugomis ne vieną kartą, bet dabar tikrai esu pikta. Pasiėmusi kompiuterį po taisymo, pastebėjau subraižytą ekrano dangtį. Ką jie man sugebėjo pasakyti, jog aš čia pati tą padariau ir jis jau toks buvo. Bet aš pati žinau kad tokio tiesaus lygaus įbrėžimo per pusė dangčio nebuvo!! Parašo priėmime jog subraižytas ekrano dangtis, patys dar subraižo, o vėliau aš pati kalta lieku, nes jau taip parašyta buvo ir negali padėt. Vilniaus kolektyvas nuostabus!
Atsakyti
sugedus motininei plokstei pirktai varleje gavau is garantinio atsakyma kad neremontuojama nes supilta skysciais. taip tikrai nebuvo. pagal ka tokias diagnozes skiria? jauciuosi izeistas asmeniskai.
Atsakyti
Kokybiškai ir greitai atliko kompiuterio remontą pagal garantinį, nekilo jokių problemų, matosi kad patikimas ir aukšto lygio servisas, rekomendacija.
Atsakyti
Teko naudotis kaip garantinį aptarnavimą teikiančią įmone. Apgadino įrenginį, bandė vengti atsakomybės. Nepripažino gamyklinio broko. Meistrų įmonėje nedirba - tai ne įžeidimas, o faktas. Dirba tik surinkėjai. Įrenginiams TIK KEIČIA detales, neužsiima elementariu litavimu. Nesugeba pakeisti audio lizdo, siūlo keisti visą motininę plokštę už 800 eu. Kitoje taisykloje sutvarkė už 30eu. Klientų aptarnavimas prastas, vadybininkas, kurio pavardės neminėsiu (ji ir taip yra kituose atsiliepimuose) grubus ir visai nesiskaito su klientu. Rekomenduoju vengti šios "taisyklos", bet jei jau teks susidurti pagal garantiją - labai atidžiai apžiūrėkite priduodami įrenginį ir reikalaukite kad administratorė detaliai dokumentuotų jo būklę.
Vilties teikia, kad kai kuriems klientams be problemų viską sutvarkė. Tikiu, kad išravėjus piktžoles iš personalo ir pasamdžius kvalifikuotų meistrų įmonė galės teikti kokbiškas paslaugas.
Atsakyti
Prisiskaitėm tų komentarų čia galvojom šakės - taisys kompą belekiek laiko, neaišku ką ten padarys/nepadarys, dar gal išrašys sąskaitą už kokias diagnostikas - nors yra garantinis ir t.t. Krc.. užsiregistravom remontui, trečiadienį kurjeris pasiėmė pc, pirmadienį jau atvežė sutvarkytą. Viskas užtruko 5dienas, įskaitant savaitgalį. Aleliuja!!! Afigienai!! :)
Atsakyti
Prisidedu ir aš prie neigiamų atsiliepimų, nors dar neseniai rašiau tik teigiamai, bet čia turbūt visiems kol gerai tai gerai, nu žodžiu nuvežiau kompiuterį sunkiai atsidarinėjantį, ekrano kampas iš išorės buvo nuskeltas, tai po tam tikro laiko pradėjo sunkiai atsidarinėti. Apžiūrėjo ir pranešė, kad reikia keisti laptopo korpuso apatinę ir viršutinę dalį (lauko pusių), reikės detalių laukti apie mėnesį.Taigi praeina mėnuo, atvarau pasimti kompo, susimoku 130eurų, grįžtu namo, atsidariau kompiuterį ir matau, kad iš vidaus aplink ekraną korpusas sutrukdytas, paskambinu jiems sako, kad jūsų korpusas buvo sutrukdytas, aš sakau, kad buvo išorė, o ne vidus, liepė atsiųsti nuotrauką, tai ir nusiunčiau, o reakcijos jokios. Taigi noriu atkreipti dėmesi, kad nebūti patikliais ir atsiimamt daiktus apžiūrėti viską vietoje, nes bus kaip man. Nuvežiau su vienos detalės lūžiu, o parsivežisu su kitu lūžiu, matyt beardant sulaužė ir galvoja durnei praslys.

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios el. parduotuvės, programėlės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
BSS IT
BSS ERP

Adresas: V. Krėvės pr. 26A-1, LT-50412 Kaunas.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; apskaita; automatizavimas, automatika; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos.
UAB BSS IT - verslo informacinių sistemų kūrėjai. Mūsų sukurta BSS ERP verslo valdymo sistema apima šias sritis - Dokumentų valdymas - Buhalterinė apskaita - Personalas valdymas - Prekybos valdymas - Nekilnojamo turto valdymas Dokumentų valdymo sistema skirta centralizuotai kaupti visus įmonės sukuriamus bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

J. Bidenas: metas užbaigti šį nepilietišką karą
J. Bidenas: metas užbaigti šį nepilietišką karą 01-20 19:42
Naujasis JAV prezidentas Joe Bidenas davęs prezidento priesaiką sakė, kad Amerikos demokratija laimėjo ir kvietė amerikiečius vienytis. JAV visuomenę jis taip pat paragino užbaigti šį nepilietišką...
G. Paluckas neskuba atsistatydinti iš LSDP pirmininkų
G. Paluckas neskuba atsistatydinti iš LSDP pirmininkų 01-20 19:07
Opozicinės Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) pirmininkas Gintautas Paluckas pripažįsta savo asmeninę atsakomybę dėl pernai rudenį pralaimėtų Seimo rinkimų, bet neskelbia apie savo...
Sporto klubai prašo leidimo atnaujinti veiklą ir atskiros paramos
Sporto klubai prašo leidimo atnaujinti veiklą ir atskiros paramos 01-20 18:34
Dėl karantino nuo pernai lapkričio negalinčių veikti sporto klubų atstovai prašo Vyriausybės svarstyti laipsnišką ribojimų atpalaidavimą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Facebook 261,10 +3,87%
American Express 126,75 +3,77%
Harley-Davidson 42,04 +3,50%
Google 1790,86 +3,15%
Manchester United 16,03 -1,54%
Goldman Sachs 294,20 -2,26%
Macy's 12,59 -3,23%
Xerox 21,09 -6,22%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,65 +6,56%
Benzinas 1,19 -0,83%
Varis 7068,91 +5,29%
Vištiena 1,70 +13,33%
Kava 3,31 -1,19%
Ryžiai 489,00 +3,82%
Anglis 62,82 +7,57%
Dujos (JAV) 2,61 +18,64%