VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Servicenet, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Servicenet

Atsiliepimai apie Servicenet, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Servicenet, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone ir labai gailiuosi, kad prieš nešant tvarkyti kompiuterį neperskaičiau atsiliepimų (mano kaltė).
O kodėl esu nusivylusi šia įmone? Nunešiau tvarkyti kompiuterio vyrio. Darbuotoja mane informavo, jog turiu palikti kompiuterį, kad pažiūrėtų ir įvertintų kompiuterio būklę. O kad jie pažiūrėtų, turi sumokėti 24 eur. Na, gerai, pagalvojau, tiek to, nes dar pridūrė, jog ši suma įeis į remontą, jei nuspręsiu tvarkyti. Pasakė, kad apžiūra truks 2-3 dienas. O truko apie 1, 5 sav., kol nepaskambinau, nes turbūt dar būtų užsitęsę... Na, čia dar tiek to, bet kai man paskambino ir pasakė (cituoju): "Neįmanoma sutvarkyti kompiuterio". Aš net žagtelėjau. Na, tikrai nėra nieko mandraus pakeisti vyrį, todėl pasakiau: "Na, labai keista gauti tokį atsakymą šiais laikais, kad neįmanoma." Darbuotoja kažką nusiprunkštė ir tiek. Aš suprantu, visko būna, gal ne visi sugeba suremontuoti, bet nu, ar sunku pasakyti: "Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus, bet mes negalime/nesugebame sutvarkyti Jūsų kompiuterio..., o ne teigti, jog neįmanoma" Ir dar pinigus paėme už tai, jog jie "pažiūrėjo". Pasiėmusi iš jų kompiuterį, nuvežiau į kitą taisyklą. Tai spėkite? Nieko per daug sudėtingo nėra, ir net ne pats vyris sugedęs, o tiesiog mechanizmas. Tikrai nerekomenduoju! Didžiulė nepagarba klientui ir nesugebėjimas paaiškinti gedimo situacijos.
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Visiška nepagarba klientui.
Atsakyti
Atidaviau monitoriu garantiniui, tikejausi ilgo remonto, bet sutvarke per 6d, reikejo keisti visa LCD ekrana, darbas ne is lengviausiu, viskas atliktas tvarkingai, bei greitai. Esu patenkintas jusu darbu, aciu.
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė apgailėtina. Visiška nepagarba klientui, nekompetencija, nesugebėjimas paaiškinti gedimų priežasčių, ar dokumentų, kuriuos nurodoma klientui pasirašyti, turinio ir poreikio. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Kažkokia š*******o kontora. Pasake kad sutaisys kompiuterį per 1, 5 savaites o net per mėnesį nesugebejo nieko padaryt. Buvo sumokėti 154€, sakė perves per pora dienų nes atsisakėme taisymo, o už atsisakymą sumokėjom dar 19€... pinigu jau nėra daugiau nei 2 savaites, atsakinėja į skambučius vangiai, o kalba ta pati, kad viskas perduota buhalterijai, kažkokia tragedija o ne įmonė.
Atsakyti
Niekada daugiau nevešiu savo daiktų į šitą, , servisą". Kompiuterį taisė 3 mėnesius. Ar 3 mėnesiai yra protingas terminas? Mano manymu, ne. Kreipiaus į VVTAT. Manau, kad servisas naudojasi tuo, kad neturi kur dėtis ir privalai vežt būtent į šį servisą pagal garantiją. Atvykus į servisą atsakinėja kas savaitę tą patį - kad negali susisiekt su tiekėjais. Į el.laiškus neatsakinėja savaitėmis, live chat'e pagalbos tikrai taip pat nesulauksi. Prisiskambint nepavyko. Parašius pretenziją nesugebėjo susisiekti. Eina 3 mėnesis laukimo...Jokios kompensacijos, jokio pakaitinio kompiuterio pasiūlyta nebuvo. Tai man sukėlė beprotiškai daug keblumų.Gerai pagalvokite, ar verta vežt ir poto laukt nežinia kiek laiko. Nes pirmąją savaitę buvo žadėta sutaisyti per 1, 5 savaitės. Patarimas: susidūrus su problemomis - nedelsiant kreiptis į VVTAT. Kreipiaus į VVTAT, nes turėjau nuojautą, kad taisys ilgai, plius po pretenzijos rašymo praejo 14 dienų ir susisiekta nebuvo. Tuo labiau kai paskaičiau komentarus.. Baisu, kas darosi. Argi visiškai negerbiat savo klientų? Ar klientas turi kentėti dėl to, kad jūs nesugebate susitvarkyti su darbais?
Atsakyti
Šiandien šnekėjau telefonu su šios įmonės darbuotoja. Labai maloniai viską išaiškino. Net nuramino, dėl televizoriaus gedimo. paskaičiau komentarus, net nustebau. Aš tikiuosi, kad atliks darbą sąžiningai. Ir po garantines apžiūros (televizorius pirktas 2018 08 29 o, 2018 09 10 jau rodė tik pusę ekrano.jau čia kaip ir gamyklinis brokas.?), manau neteks pasiimti atgal TV, nes aš mokėjau pinigus už naują TV.tikrai tikiu jų sąžingumu. :)
Atsakyti
Ačiū už atsakymą, kuris parodo, kaip Service Net darbuotojas kalba su klientais.
Atsakyti
Jurate Kalvaitiene 2018-08-22 10:37:57
Nekokybiškas remontas.Bet baisiausia elgesys su klientu.Pasizymejo T.Ananko -sarginis šuo.Jei kam reikes čia užsukti, siūlau pasiskiepyti nuo pasiutligės, jei neikas, tai seilėmis aptaškytos.
Puikiai atsimenu šią „ponią“ - bet kokių argumentų ignoravimas ir neadekvatus elgesys. Norėčiau pastebėti, kad Jūsų komentaras neatitinkantis realybės, nes jei kam ir reikės pasiskiepyti nuo pasiutligės ir saugotis nuo seilių aptaškymo bei įkandimo, tai tik tiems asmenims, kurie bendraus su Jumis. Siūlau atsargiau rinkti beriamus apibūdinimus žmonėms, nes pagal LR Civilinį kodeksą galioja asmens garbės ir orumo apsauga, pagal kurį, asmuo turi teisę reikalauti paneigti paskleistus duomenis, žeminančius jo garbę ir orumą ir neatitinkančius tikrovės. Taip pat, primenu, kad Lietuvoje galioja Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas, pagal kurį draudžiama viešinti asmens duomenis be jo sutikimo. Ir ateičiai, prieš rašant komentarus į viešąją spaudą, turėtumėt pasitikrinti lietuvių kalbos žinias ir Lietuvos respublikos įstatymus, nes „projektų vadovei“ beraštybė ir įstatymų neišmanymas nepridera.
Iš visko sprendžiant, gal Jūs geriau savo hobį - karoliukų vėrimą, realizuokite kaip pagrindnį užsiėmimą ? Gal net taptumėt karoliukų „projektų vadove“ ? ;)
Atsakyti
Nekokybiškas remontas.Bet baisiausia elgesys su klientu.Pasizymejo T.Ananko -sarginis šuo.Jei kam reikes čia užsukti, siūlau pasiskiepyti nuo pasiutligės, jei neikas, tai seilėmis aptaškytos.
Atsakyti
Sakote servisas......Baisu ne servisas. Istatinėja sąskaitas, o patys net nesugeba paaiškinti už ką.
Atsakyti
Turiu pasakyti kad tai yra pati nemandagiausia, leciausia ir kvailiausia firma kokia teko matyti. Dirba ypac nemalonios ponios ir ziopli jaunuoliai. Pirma kompiuteri is namu paime penktad o taisyti pristate tik antrad. Tai kokio velnio tada imti pries 3 dienas. Tvarke 2 sav tiksliau laike kazkur numete 10 dienu ir tik po to susigaude kazkas uzmesti aki. Kada pagaliau kazka padare atejo penktad, vel kurjeris paima penktad ir pristato kita savaite (kazkoks apsurdas) tai suorganizavau pati pasiimti vaziavau per puse Lietuvos o kada penktad atvaziavau pasirode jie per klaida atidave kurjeriui. Nu..... is tikro ir tipo labai atsiprasome, kas man is to atsiprasome? Kas man keliones islaidas apmokes, kad is darbo atsiprasiau? Jiems kita karta reikia 10 kartu pakartoti, nes kitaip nesupranta. Nerekomenduoju nei uz ka 0 balu!!!!!!!!!!
Atsakyti
Didelis Aciu Vyrukams kas dirba ten, padaret viska greitai ir pakankamai gerai ! Televizorius turejo juodu plemu, sutvarke per savaite pagal garantija, labai dziaugiames, ! Kita karta kreipsiuos tik ten!!! cia tas kur grazino pamirsta televizoriuje fleshiuka.Aciu.
Atsakyti
Buvau pasiruošus blogiausiam paskaičius komentarų. (kokio velnio juos skaičiau, pagalvojau) Nes gi vistiek čia reikės nešti.Ačiū dievui visada yra išimčių, bet kur.Priėmė normaliai, kultūringai.Gerai kad vieninteliai buvom, nes pakankamai ilgokai užtruko kol įformino viską.Pataisė per savaitę.Keitėm klaviatūrą.Taip kad neturiu nusiskundimų.Sėkmės darbuotojams ir būsimiems klientams
Atsakyti
a*******i ir MELAGIAI. Trūksta fantazijos kaip tokia įmonė gali šiais laikais gyvuoti. Naują televizorių priėmė ir 2, 5 mėn dingo. Kai skambini žada, kad rytoj bus, kad informuos apie situaciją ir vėl dingsta. Prisiskambinti neįmanoma, beveik niekada nekelia telefono. Kas blogiausiai, kad nėra priemonių kaip su jais kovoti, daro ką tik nori, nėra jokio reglamento dėl terminų, įsipareigojimų ir pan.

Pati blogiausia patirtis Lietuvoje per 20 metų privačių paslaugų srityje.

GĖDA
Atsakyti
Tragiska firma.Nuveziau kompiuteri i garantini pries menesi laiko.Sake sutvarkys per 1-2 dienas, jei reikes keist detales uztruks 1-2sav.Dave logino duomenis tikrintis taisymo eiga.Po 2 savaiciu dar net nebuvo pasiziureja i kompiuteri ir nustate kokia yra priezastis!Parasiau i gyve aptarnavima ju puslapi, pasake, kad siam tvarkymui mes neteiksime darbo eigos atnaujinimu prisijungus.Nu gerai, tiek jau to, bet dar pabreze, kad jus visai daznai tikrinate darbo eiga, gal nereiktu tiek daznai to daryt.Jus rimtai?Taigi po dvieju savaiciu man pasake, kad dar daro diagnoze kompiuterio ir aiskinasi kas jam yra, nors atvezus sake, kad sutvarkys max per 2sav su daliu uzsakymu.Zinoma po triju savaiciu jie issiaiskino, kad reikia uzsakyti detales ir jas uzsake (bent jau taip teigia prisijungus prie ju, nes po paskutinio karto kai parasiau pradejo atnaujinti darbo eiga).Taigi praejo menesis laiko ir as vis dar laukiu kokiu nors ziniu.Is kinijos daiktus atsiuncia kartais greiciau nei per 2 sav, o cia dalys dar neatejo is tiekeju per tiek??Tikiuosi iseis pasikeisti garantini kai sutvarkys kompiuteri, jei sutvarkys zinoma, nes tokia firma tai yra graudu.Isvis kaip galima issilaikyti dirban taip atmestinai.
Atsakyti
Baisu buvo vezti kompiuteri paskaicius tokius komentarus, bet garantinis priime tik i sita. Bet atvykus maloniai prieme kompiuteri, pazadejo per pora savaiciu sutvarkyt ir viska sutvarke kaip gerai. Atsiemant dar dave patarimu, ka daryt su kompiuteriu, kad veiktu geriau. Nepatiko, tik tai, kad duoda prisijungimus, bet informacijos nepateikia jokios, bet daugiau viskas super.
Atsakyti
Teko keisti brokuotą prietaisą į naują ir viskas buvo super! Labai laimingas gavęs naują prekę ir puikiu aptarnavimu.
Atsakyti
Esu pakraupes sios d*****s komentaru
tegul dziaugiasi greitu aptarnavimu su laiminga pabaiga.
Atsakyti
Tai yra nerimta firma.Mano televizorius garantinis (kadangi sumoketa papildomai) uzregistravau gedima del garso. Pazadejo kad atvyks kazkoks Antanas.HE3 Jau praejo 1.5 savaites bet niekas nesirodo
Atsakyti
Tiesiog kosmaras! Sugadino kompiuteri dar labiau, kiekviena karta teigia, kad sutaise, bet viskas buna taip pat. Galiausiai pakeite pagrindine plokste ir po jos pakeitimo kompiuteryje nebeliko vietos. Nunesus taisyti i kita imone paaiskejo, kad buvo isimta normali pagrindine plokste ir ideta pigi, su kuria negalima nieko irasyti i kompiuteri. Nesuprantu ar zmones taip nekencia savo darbo, ar cia toks verslas visiem keisti pagridines plokstes ir nesutvarkyti kompiuteriu
Atsakyti
Puikiai atliktas darbas (Kaunas).Pakeitė ekraną per 3 darbo dienas, kaip ir žadėjo. Aptarnavimas geras.
Pridavus teliką, pradėjau skaityti atsiliepimus, labai buvau išsigandęs, vien neigiami atsiliepimai. Galvojau šakės, papuoliau. Bet viskas puiku.
Atsakyti
Nerekomenduoju niekam, nes kaip sako, tikrai trintukai :) Nuvežiau rugpjūčio 8d. LG Smart TV po garantiniui tvarkymui, tikėdamas sulaukti aukštos kokybės ir greito aptarnavimo kaip iš sertifikuoto LG firmos (ir ne tik) serviso. Tačiau, "tvarkymo" metu nenoriai buvo atsakinėjama į el. pašto laiškus, ignoruojami skambučiai kai bandžiau išsiaiškinti ar koks nors progresas įvyko remonte. Praėjo mėnuo laiko! Šiandien neapsikentęs nuvažiavau atsiimt nesutvarkyto TV ir aš sulaukiu to pačio pasiteisinimo, jog jie mat nesulaukia atsakymo iš gamintojo dėl užsakytų dalių. Fun fact! Vakar parašiau užklausą į LG, kodėl servisui nepavyksta su jais susisiekti dėl dalių reikalingų remontui. Ir šiandien gavau atsakymą iš LG, jog dalys servisui buvo pristatytos dar rugpjūčio 10d.!!! Bet jie jas panaudojo kitam remontui! Dalis, už kurias iš manęs buvo paprašyta susimokėti į priekį (110eu iš viso). Ir mėnesį laiko ServiceNet'as man pudrino smegenis, kad negauna atsakymo iš LG dėl dalių, WHAT A F**K! Prisegu LG atsakymą.
Žodžiu, iš asmeninės patirties, nerekomenduoju :) Gal kažkam labiau pasiseks su jais.
Atsakyti
Pirmą kartą teko susidurti su tokiais "trintukais". Jokių duomenų internete nėra - negali pasitikrinti, kaip vyksta remontas. Kam tada duoda slaptažodį ir vartotojo vardą? Kiekvieną kartą skambinant vis kita info - prieš 2 savaites, matyt tam, kad jiems galvos nesukčiau, pasako - kitą dieną jau galit atvažiuoti pasiimti, meistras jau baigia taisyti, tik sulauksite žinutės. Aišku tos žinutės jau visas 2 sav. nesulaukiu, o printerį taiso jau visą mėn ir nežinau kada bus... Sako jau pirmadienį pataisys - bet kažkaip po tiekos melavimo nelabai tikisi. Gal jie tas detales patys vežasi iš Kinijos, kad tiek ilgai užtrunka... Kiekvieną kartą turi skambinti ir gauni vis kitą info. Gal specialiai taip daro, nes garantinis? Galvoja turbūt, pakankins klientą, daugiau neveš čia. Paskaičiau atsiliepimus, tai 95 pr. - visi skundai dėl baisaus aptarnavimo, ir jau kelinti metai tas pats. Gal laikas vadovui susirūpinti?
Atsakyti
Galima pakeisti viena detale. Kaip automobilininkai sako "reikia keisti tarpine tarp vairo ir sedynes". Tik abejoju kad jei toki atsakyma isgirsi is ju, busi labai patenkinta. Gali pakeisti detale kokia, bet ar tai pades tarpinei?
Atsakyti
Tau nesove mintis, kad jie nekelia ragelio, nes pas juos sedinciu klientu pilnas kambarys? Kai laukei eileje, niekas jiems neskambino? I kiek skambuciu jie atsiliepe? Jei tu sedi prie administratoriaus ir skambina kitas Kestas, ir dar kitas. Jei pakels ragelius, tada tu parasysi komentara, kad jie parazitai, ne tave aptarnauja, o kitus. Jei nepakels - vel komentaras - neimanoma prisiskambint. Kas kaltas, kad dauguma pas juos eina vienu metu - kai turi laiko: pietu pertrauka, po darbo. Kai uzeini, paklausk kelinta geriau ateit, kad nebutu eiliu. Kai tu su jais kaip zmogus, tai ir su tavimi. Labai yra didelis dziaugsmas bendrauti su klientu, kuris piktas kaip sirse?
Atsakyti
Aptarnavimas siaubingas...Toks jausmas kad ten sedi dievai, o ateina kazkokie ubagai ir ismaldos praso.
Kompiuteri nesem gal 5 kartus, ir visa laika sako kad reikia perrasyti windows.
Jokiu gedimu nera, o tik perrasyti per metus po 3 kartus..
Kita karta vaziuodama pasiimsiu slapta kamera ir zurnalistam perdosiu tegu pasiziuri aptarnavima, bendravima su klientais.
Noriu pasakyti kad sitie "diewai" nusileistu ant zemes...
Atsakyti
Aptarnavimas klaikus. Patariu visiems laikytis atokiau nuo šios įmonės ir prekes pristatyti į kitus, labiau profesionalius, autorizuotus serviso centrus. Pristačiau SAMSUNG televizorių remontui, sulaukiau skambučio, kad galiu atvykti pasiimti sąskaitą ir televizorių - tik pravėrus duris, pastebėjau, kad savo eilės laukia daug klientų, visi nepatenkinti aptarnavimu, nes darbuotojai į klientų užduotus klausimus net neatsakinėja, o paklausti antrą kartą - tiesiog tyli arba nukreipia temą. Kaip paaiškėjo - apie mano televizorių ir paruoštą sąskaitą - serviso darbuotojai net negirdėjo. Kyla klausimas, kam tada skambinti ir informuoti, jog viskas paruošta? Ant darbuotojų stalų betvarkė, pilna visokiais piešinėliais ir figūrėlėmis išpaišytų lapų. Tad apie kokią tvarką galima kalbėti? Aišku, galbūt tos keverzonės reikalingos darbui, kas ten žino... Susidariau įspūdį, kad įmonės darbuotojai mintimis "išskridę" kitur, vaikšto apsnūdę. Su klientais bendrauja paviršutiniškai, nesuteikia jokios informacijos apie remontą, šioje kontoroje nėra net kasos aparato. Patarimas kitiems - nebūkite naivūs ir neatiduokite savo prekių į šį servisą, būsite apgauti, iš jūsų pasistengs išvilioti kuo daugiau pinigų, o informacijos apie prekės remontą negausite.
Atsakyti
Dekoju administratorei Julijai uz operatyvuma, pilna informacijos pateikima ir malonu bendravima.Esu patenkintas sio serviso darbu ir atliktu televizoriaus Philips garantiniu remontu.Sekmes darbuose. Rekomenduoju
Atsakyti
Po naujos detales uzsakymo iki gavimo praejo 3 savaites. Bet atvykus pasiimti nustebau gaves ne ta ka uzsakiau. Prisiskambnti neimanoma!!!! zadejo atvezti jau reikiama dali ir paskambinti. Praejo dar 1.5 savaites. PRISISKAMBINTI VIS DAR NEIMANOMA!!! vykau antra karta. PREKE ATVYKO. Bet ji zymiau pigesne. Grazinti skirtumo nesutinka. Zada issiaiskinti ir perskambinti. Tyla. PRISISKAMBINTI NIEKAIP NEPAVYKSTA. Vaziuoju trecia karta. Po grasininu jog kreipsiuosi i vartotoju teses ir i Philips - grazina skirtuma ir atiduoda preke.

MIELAS "PHILIPS". AR JUS TIKRAI REIKALINGAS TOKS JUSU ATSTOVAS??????
Atsakyti
Visai nesiskaito su klientu. Nunešėm prekę į po-garantinį servisą, jokios informacijos ir jokių įkainių, jokių terminų, jokių atsakymų dėl garantijos remonto darbams. Pralaukus savaitę sužinojome, kad už elementarų kavos aparato išvalymą 50 eur, apmokėjimas išankstinis ir tik po apmokėjimo praėjus keliom dienos teisksis remontuoti... na arba galima atsiimti nesutvarkytą už 20 eur :D :D :D
Atsakyti
Nėra 2013-08-16 09:06:40
Klientų aptarnavimas tragiškas, nesuteikia reikalingos informacijos, bendrauja nemaloniai, nemandagiai.
Pritariu
Atsakyti
Išeina taip, kad telefonas ten stovi tik dėl vaizdo...
Atsakyti
paskaiciau komentarus ir pasirodo cia ne man vienam nesamones su sita imone... :D
nesiau 3 ar 4 kartus taisyt ir visa laika "pakeicia" pagrindine plokste griztu namo viskas lygiai taip pat paziuriu y lapa mes neatsakom uz tobula veikima nes ten nelegalus windowsai :D:D nu kas ten per juokdariai as nesuprantu cia ta kompa nesiu nesiu kol pasibaigs garantinis ir tikriausiai vistiek nesutaisys :D
Atsakyti
Ne įmonė, o kažkoks nesusipratimas. Neduok dieve susidurti. Ko paklausi, to negausi. Kas ten per žmonės dirba. Niekada nebepirksiu iš Elektro Markt.
Atsakyti
Na pasisakysiu ir as apie Samsung kompiuteri pirkta Klaipedos technoramoje esancioje akropolyje.Kompiuteriui nepilnai 2 metai ir man jis viena diena sugedo nors garantija 3 m.Tai nunesu tvarkyti kompiuteri ir aiskiai pasakiau priimanciai darbutojai kompiuteri kad pats svarbiausias dalykas jame duomenu issaugojimas, na ji aprase mano kompiuteri ir uzrase issaugoti duomenis.kai paklausiau kiek laiko uztruks kompiuterio tvarkymas ji pasake savaites laikotarti, na po savaites gaunu sms kad galiu ateiti ir atsiimti kompiuteri.Atvykstu atsiimti kompiuterio pasiemu ji ir ijungiu o jis visiskai tuscias ne vieno mano duomens ten informacijos apie 300gb.Pasiteiravau darbutojos kuri prieme kompiuteri pasake pakeistas kietasis diskas, o del duomenu nieko nezinau.na ir padave lapa kuriame parasyta informacija kad servisas neatsako uz duomenu isaugojima.na skambinu i ta vieta kurioje tvarke kompiuteri atsiliepe moteriske ir ji man pasakoja kad jie neissaugoja duomenu ir neinformuoja apie pakeiciama dali.Tai va kovoju iki siol bandau atgauti senaja dali is pradziu man pasake kad galesiu ja nusipirkti ir isikelti duomenis, o dbr jau kalba apie tai kad nusipirkti galimybes nebera tik jie patys pamegins iskelti duomenis jai pavyks, jai ne tai cia mano bedos....Ca tokius meistrelius turime Klaipedoje ServiceNet....
Atsakyti
Nesusipratimas kaip tokia kontora gali aptarnauti žymiuosius gamintojus...Jau ne pirmą kartą susiduriu dėl darbuotojų nekompetencijos ir nenoro saugoti įmonės savo reputaciją.Nupirkus naują kompiuterį, teko nešt 4kartus, deja, -"gedimo nerasta".Turbūt nei "DELL', "ACER" nei kiti jų klientai (kolkas) nežino su kuo dirba???
Atsakyti
Baisus aptarnavimas! Atidaviau savo kompiuteri HP i garantini remonta, sake jog viskas uztruks nuo savites iki pusantros. Praejus dviem savaitem, negavau jokiu naujienu, bandziau prisiskambinti jiems, bet po 5 nesekmingu kartu tai padaryti ryzausi pats pas juos nuvaziuoti. Pasake, jog nieko nezino apie kompiuterio bukle. Buvau labai nepatenkintas, darbuotojai pradejo kazkam skambinti ir klausyneti apie sia situacija. Galu gale, man pasake, jog meistras kuris tiso kompiuterius atostogauja!!!!! Kaip taip gali buti????? ar tai normalu? Veliau pasake, jog dar nesulauke atsakymo del mano kompiuterio antru metu garantijos? PER 2 SAVAITES NESULAIKT ATSAKYMO? NENORMALU! kai paklausiau kiek dar zadat taisyti mano kompiuteri, pasake jog jokio termino nera, pasibaisejau, jog gali laikyti ir labai ilgai, kokius pora menesiu. Isejau nesulaukus jokio atsakymo kada bus padarytas mano kompiuteris. Laukiau...... laukiau.... dar visasa savaite laukiau, vel paskambinau i servicenet, dabar jau prisiskambinau. Kalbejo labai nemaloniai, nieko negalejo padeti. pasake: mes nieko negalim padeti, skambinkit i HP aptarnavimo skyriu. paskambinau, ten pasake jog paskumbint visus reikalus. Paskubino. aciu. Praejo visas menuo nuo atidavimo-grazinimo! NENORMALU

Galu gale noriu pasakyti, jog labai blohas aptrnavimas, niekas nieko nezino pas juos. Tai buvo mano darbinis kompiuteris, ir mano kilo dideliu sunkumu del jusu problemu, o jus net nepasiulete man kokio nors kompiuterio pasinaudoti, nors apie tai buvo kalbeta su darbuotojais. Esu nepatenkintas, kartoju dar karta. Ir niekam nesiulysiu pirkti kompiuterio is ten kur as pirkau. O JUO LABIAU, TIKRAI NESIULYSIU SERVICENET PASLAUGU!
Atsakyti
tragiskas aptarnavimas, sugeduse detale pakeite del to dziaugemes, Bet pacio kompiuterio bukle tragiska, klavetura buvo iskelta ir judejo, monitorius traskejo, windausai irasyta atbula ranka, klaveturos zenklai neatitiko, turejom vesti perasyti aisku ne pasjuos, kompiuterio viduje kaskas barskejo, sonai nesuleisti. Kai pareikalavom sutvarkyti jie atsove kad jie nezino kas cia buvo, jie sutvarkys bet reikes moketi didelius pinigus, sugadino tai jie o mes turim moketi !!! dabar turim apluzusi kompiuteri nors jam nera nei dvieju metu bebroto dideli pinigai uz ji sumoketa o tie deb... sugadino.Jei dyksta rankos is siknos tegu eina gatviu sluoti o ne tokius dalykus tvarkyti, isvis uzdaryti toke susikta..... net imone vadinti neverti. Siutas ima.... Jei vertinat savo daiktus i se istaiga jo niekada nevesit...
Atsakyti
Puikus garantinis aptarnavimas, greitas darbo atlikimas (Vilnius)
Atsakyti
Klientų aptarnavimas TRAGEDIJA, nemandagūs, grubūs, neatsakingi darbuotojai, verčia mane rinktis konkurentus. Ačiū, kad esate "nuostabūs".
Atsakyti
Kompiuteris buvo su integruota kamera, kurios per du metus naudojimo nei kart neprisireikė (garantinis trys metai), pastebėdavau tik garsą, kartas nuo karto, tokį lyg prijungtum ar atjungtum USB įrenginį ir neaišku kodėl jį kompiuteris skleidžia. Prireikus pasinaudoti vaizdo skambučiu, supratau, kad kažkas negerai su kamera. Po dviejų mėnesių turėjau išvykti toli ir ilgam, o kompiuteris turėjo savaime aišku keliauti kartu. Nuvežiau į ServiceNet Verkių g. 29, Vilnius. Po dviejų savaičių gavau žinutę ir nuvykau atsiimti. Grįžus namo pamėginau įjungti kamerą - neveikia. Važiavau vėl. Perspėjo, kad užtruks dar porą savaičių, nes turės sulaukti užsakytos naujos kameros ir kabelio. Atvažiavus po dviejų savaičių išsigąstu - laukiant eilėje girdžiu darbuotojo ir vyresnio amžiaus kliento ausį rėžiantį pokalbį: jau kelintą kartą atvežęs taisyti aparatą (lyg siuvimo mašiną) klientas pasipiktinęs, pats suprantąs techniką, bet neturįs laiko, jis išrinko savo aparatą pats namie ir pamatė, kad jo aparatas sudėtas labai netvarkingai ir nėra pusės detalių.... :O Pradėjau pergyvent, nes mano aparatas ne iš paprastų. Prastovėjus valandą eilėj, neturėdama laiko grįžau namo, bandau įjungti kompiuterį - neįsijungia....!!! Pastebiu, kad šonas nubalnotas, nubrozdintas ir dar klaviatūros mygtukai atšoko. Begalo supykau. Nuvažiavusi parodžiau kas pridaryta, pareikalavau paaiškinti kaip dabar aš atgausiu savo normalų kompiuterį, nes man tokio nereikia. Kiek bebūtų bandoma rasti variantų..... Kas žino ar iš tikrųjų dėl kameros man nekeistų kompiuterio, ar dėl to kad servisas nelabai gali prašyti, kad jį man pakeistų. Jei būčiau ne jauna mergina, o galingas vyras, gal kitaip su manimi būtų kalbėję. Sutarėm gražiuoju tik tiek, kad jie man pakeis klaviatūrą nauja. Grįžau pasiimt po dviejų savaičių. Parsivežus namo bandau įsijungti vaizdo pokalbį, kamera - neveikia! Labai pikta ir atsibodo kažkokia nesuvokiama neteisybė, pasityčiojimas. Nuvežu aš vėl atgal tą kompiuterį, prašau, kad per dvi ateinančias savaites jie man grąžintų jį visą gražų ir veikiantį, nes aš išvykstu. Kagi, išvykti su šituo kompiuteriu man neteko, kas sukėlė labai daug problemų. Įpareigojau mamą jį atsiimti. Pakvietimą tam, ji gavo dar po dviejų savaičių. O aš grįžusi po daugiau nei pusės metų, bandau įjungti kompiuterį, kuris neįsijungia. Radus kompiuteristą su puikiom rekomendacijom, nuėjau pas jį su savo kompiuterėliu ir istorija. Atidarę kompiuterį, pamatėm, kad pagrindinė (motininė) plokštė buvusi išrauta iš kompiuterio su visais laidais/lizdais (?), ačiū Dievui detalės visos vietoj, bet reikės keisti pagrindinę plokštę (~500lt), keisti pakrovėją ir bateriją. Šiai dienai dar turiu keistą klaviatūrą, kurios mygtukai kartais atšoka ir nubalnotą kompiuterio kampą. Daugiau niekada nesinaudosiu garantinio paslaugomis.
Atsakyti
Laba diena. Aptarnavimo lygis labai zemas. Kompiuteris sugedo po metu laiko imtas is omnitelio, yra garantinis talonas dar dviems metams. Paskambinus i vilniu nieko nepasake, liepe rasyti elektronini laiska, savaite praejo negavus nei zinios. Paskambinus po savaites tas numeris jau nekelia, tada skambinau i Kauna, pasiklausiau ka daryti toliau. Sakiau paskambinsiu veliau, nes salia saves neturejau kompiuterio duomenu. Skambinu ne viena diena, dabar i Kauna neprisiskambinu ir niekam net neidomu klientu gerove. Su kompiuteriu taip menesis laiko, o uz ji moketi reikia, ir jiem visai neidomu. Duokit normalu telefona i kuri prisiskambinti butu galima... Nesu patenkinta..
Atsakyti
Labai prastas garantinis aptarnavimas. sakė, kad bus po savaitės pc, dabar jau 2 savaitės praėjo, nesuremontuoja.
Atsakyti
Klientų aptarnavimas tragiškas, nesuteikia reikalingos informacijos, bendrauja nemaloniai, nemandagiai.
Atsakyti
Sveiki Visi!Noriu papasakoti realu atveji apie sia UAB.Birzelio men buvo pirktas nesiojamas kompiuteris Toshiba, idiegus operacine sistema mazdaug uz 3 dienu pradejo *pakibineti* be jokios priezasties ir bet kokioj situacijoj.Kadangi Servicenet yra igaliotas garantinio aptarnavimo centras, kompiuteris buvo pristatytas i ji.Mazdaug uz 5 dienu atsiunciama sms, kad viskas tvarkoje, galima pasiimti.Pasiimu kompiuteri ir kagi-dar ta pacia diena jis vel sekmingai *pakimba*.Vel vezu atgalios i garantini, o gyvenu Garliavoje, sis servisas Kaune, Gaiziunu g-je, tai gabaliukas kelio.Vel Toshiba palieku servise, si karta sms sulaukiu jau uz savaites, vel ragina pasiimti, sutvarkyta.Uzpildomi ir garantiniai dokumentai, rasoma, kad pakeista pagrindine plokste.Nors operacine sistema nemato jokiu pakitimu *gelezies*, gi visi kurie daugiau ar maziau susidure su IP technologijomis zino, kad pakeiciant toki elementa kaip pagrindine plokste, windowsai dazniausiai labai nenoriai susidraugauna su naujaja, daznai tenka ir juos perinstaliuoti.Parsivezu kompiuteri namo ir matau, kad is buvusios 3GB RAM talpos likes 1GB, kiti 2GB kazkur dinge.Beje, uz keliu valandu gedimas kaip niekur nieko vel pasireiskia.Vel vezu kompiuteri atgalios, jau su neigiamom emocijom, klausiu kur dingo 2GB darbines atminties, oi tai testuojant viena plokstele nusprogo.......Trumpai sakant kompiuteris jau 5-a karta garantiniame su ta pacia problema, bet sitoks zmoniu mulkinimas ir kvailinimas jau virs visko.....Ar tai vieno meistro kalte, ar toks firmos poziuris i savo darba, bet nuomone apie ja -10 is tiek galimu...
Atsakyti
Laba diena,
Kreipiuosi į Jūsų įmonę antrąjį kartą, nes pirmoji mano pretenzija Jūsų, dėl kažkokių priežasčių nepasiekė.
2012 birželio antroje mėnesio pusėje (apie 20-22 dienomis), parduotuvėje „Kilobaitas“ (Švitrigailos g., Vilniuje) buvo įsigytas lazerinis printeris Samsung SCX-3405. Aptarnavimu ir suteikta informacija buvau visapusiškai patenkinta. Po keletos dienų namuose pajungus printerį pastebėjau, kad spausdinama kartu su juodomis linijomis. Dėl šios priežasties gavus nekokybišką/su defektu prekę kreipiausi į garantinio aptarnavimo skyrių “ServiceNet” (Verkių g.29, Vilnius). Darbuotojas garantiniam tvarkymui priemė printerį, taip pat komplektacijoje buvo: Maitinimo kabelis, USB kabelis, Dėžė su putoplastu. Dirbęs ir garantinį aktą išrašęs vaikinas (manau aptarnaujantis personalas turėtų turėti vardo korteles, nes negaliu tiksliai pasakyti mane aptarnavusio asmens vardo) suteikė informaciją, kad dėl garantinio būsiu informuota sms žinute ir el.paštu ne vėliau kaip per 5-10 dienų.
Po 5-ių dienų gaunu sms žinutę su tekstu “Jūsų garantinis tvarkymas anuliuotas. Samsung”. Tą pačią dieną atvykau į ServiceNet garantinį skyrių (Verkių g.29, Vilnius). Sulaukusi savo eilės, nes visi specialistai buvo užimti, pasiteirauju kodėl mano garantinis tvarkymas anuliuojamas. Aptarnavusi tamsiaplaukė moteris, buvo labai nemaloni ir nepatenkintu tonu manęs paklausė “iš kur aš tai ištraukiau?”. Atsakiau, kad gavau sms. Ji dar šlykščiau, pasižiūrėjusi kompiuteryje, manęs paklausė ar sms žinutėje pasirašė “ServiceNet”. Atsakiau, ne, nes buvo pasirašyta Samsung vardu. Ji atkirto “tai va, važiuokite namo ir laukite sms žinutės iš Servicenet, nes čia Samsung siunčia”. Paklausiau moters, kokiais būdais man tai reikėjo žinoti, jei nebuvau dėl tokios galimos sms informuota. Ji man dar įžūlesniu tonu atkirto “ta sms iš Samsung’o nieko nereiškia, čia automatiškai siunčia, vykite namo ir laukit sms”. Nesulaukusiu bent menkiausio paaiškinimo dėl garantinio skyriaus ir gamintojo nesusikalbėjimo, nesulaukus bent menkiausio “atleiskite”, aš tikrai susinervavusi šitaip turiningai praleidusi savo laisvadienio popietę vėl savo automobiliu vykau namo (mano namai visai kitam gale ir dar už Vilniaus ribų, apie 50km nuo Verkių g.). Lygiai po 2-jų savaičių, (nors buvo žadėta pranešti už 5-10 dienų), nuo prekių perdavimo “ServiceNet” remontui negavusi jokios sms žinutės, el.pašto skambinu į “ServiceNet” garantinį skyrių. Pagaliau po 10-ies minučių nesėkmngų bandymų prisikambinu ir atsiliepusio vaikino pasiteirauju kiek jūsų įmonėje trunka garantinis tvarkymas. Atsakymas buvo panašus, kaip ir priėmusio prekes vaikino “savaitė, savaitė su biškiu”. Tuomet pasiteiravau, kaip turėčiau elgtis negaunati iš jūsų jokių žinių dėl garantinio jau 2 savaites. Vaikinas paprašęs manęs priėmimo akto nr. Atsakė, kad atsakymo dar nėra ir jis negali pasakyti kada jis bus. Toks vaikino atsakymas manęs visiškai netenkino, nes po keletos dienų išvykstu į užsienį ilgam laikui, dėl to laikas ir terminų laikymąsis man yra itin svarbus. Paprašiau sujungti su asmeniu, kuris man į tai galėtų atsakyti. Ir vėl ilgai belaukiant ir antrą kartą perjungiama vis kitam asmeniui, kuriam iš naujo vėl pasakojau savo istorija išgirstu pažadą su manimi kitą dieną iki 12h susisiekti (skambučiu) ir informuoti dėl garantinio.
Kita dieną, buvau maloniai nustebinta, nes kaip ir žadėta su manimi susisiekė darbuotojas (tel nr.+370 5 2331686) informavo, kad printeriui Samsung išrašytas DP aktas, kurį galiu atsiimti atvykus rytojaus dieną 14h.
Kitą dieną vėl važiuoju I “ServiceNet” skyrių Verkių g. sutartu laiku, ten mane pasitinka ta pati nemaloni tamsiaplaukė. Pasisveikinusi papasakojau visą situaciją ir pasakiau, kad man turi būti išrašytas DP aktas. Ji manęs paklausė, kaip buvau informuota, atsakiau, kad skambučiu. Darbuotoja paprašė pasakyti vardą, kas man skambino ir kokiu numeriu. Vardo pasakyti tikrai negalėjau, nes vaikinas neprisistatė vardu, na o parodžiusi numerį sulaukiau darbuotojos prunkštelėjimo ir atsakymo, kad šiuo nr.+370 5 2331686 galėjo skambinti bet kas. Į tokią darbuotojos repliką, net nežinojau kaip reaguoti. Tiesiog pasiteiravau, ką ji man pataria daryti šiuo atveju, išgirdau “kadangi nerandu jokio DP akto, važiuokit namo ir laukit sms”. Toks abejingumas, neįsiklausimas, itin nemalonus bendravimas ir tarpusavio įmonės darbuotojų nesusikalbėjimas mane labai nuliūdino ir supykdė. Pasakiau tamsiaplaukei moteriai, kad norėčiau parašyti pretenziją. Ji labai demontratyviai pasakė “prašau!“ ir padėjus popieriaus lapą su tušinuku pirštu parodė vieta kur galiu atsisėsti ir parašyti pretenziją. Pradėjusi rašyti, supratau, kad mano pretenzija toliau, nei jos stalo ribos nenukeliaus, išmaniuoju telefonu Jūsų įmonės puslapyje servicenet.lt atsiliepimų knygoje parašiau visą savo nemalonaus bendravimo su „ServiceNet“ istoriją, sėkmingai išsiunčiau. Pabaigusi tamsiaplaukės paklausiau ar be jos čia daugiau niekas nedirba aptarnavimo skyriuje. Sulaukiau klausimo su sarkazmu „O Jums manęs vienos neužtenka?“, atsakiau, kad paprasčiausiai su Jumis daugiau nenoriu bendrauti. „Po valandos turi grįžti kolega iš pietų“, atsakė ji. Padėkojau ir išėjau į lauką. Visą valandą pralaukusi grįžau atgal. Ji nemelavo ir mane pasitiko vaikinas, kuriam ir vėl pasakojau savo istoriją. Jis paprašė minutėlę luktelti. Vaikinas paskambino, kažkur buvo išėjęs, tačiau mano laimėj grįžo su DP aktu. Pasirašiau kas reikalinga ir pasiteiravau ar galite man gražinti ir priėmimo akte įvardyta USB kabelį. Šio kabelio vertė keletą litų, tačiau darbuotojui viską peržiūrėti susisiekti su Kaunu, nueiti pas kolegas dirbančius šalia priėmimo skyriaus užtruko iš ties netrumpai apie 15min., bet mano laimei šiaip ne taip jis man buvo gražintas mano pačios prašymu. Vaikino, kurio manau darbo praktika ir kompetencija šioje srityje žymiai didesnė nei mano, paklausiau kokia toliau tvarka ir eiga gavus DP aktą, nes man labai svarbu kuo greičiau gauti naują printerį ir išvykti. Sulaukiau atsakymo, kad drąsiai galiu kreiptis į parduotuvę, kurioje įsigijau printerį ir darbuotojai matydami DP aktą papraščiausiai man pakeis nauju.
Ta pačią dieną, iš kart po ServiceNet vykau į Kilobaitą. Ten pateikusi DP aktą, pirkimo aktą, garantinius dokumentus, gaunu atsakymą, kad šiuo metu jis keitimo atlikti negali (taip pat ir su pinigų gražinimu), nes keitimo aktus priima administracija, kuri patvirtinusi suteikia galimybę išduoti naująjį printerį. Mane apima neviltis, išgirdusi, kad terminas iki naujo printerio išdavimo trunka iki savaitės. Šis vaikinas Kilobaito parduotuvėje Švitrigailos g. man nieko nepadėjo, bet jis vienintelis mane išklausė, atsiprašė, telefonu skambindamas atsakingiems asmenims bandė man visais būdais padėti. Jis atsiprašė, kad šiuo atveju nieko negali padėti. Paklausus, kur Kilobaito administracija įsikūrusi, sulakiau atsakymo Kalvarijų g.
Ir vėl nuo pat ryto keliauju nuo vienų durų prie kitų, kantrybės nebėra, apima visiškas nusivylimas aptarnavimu ir paprasto žmogelio siuntinėjimu. Nuvykstu i Kalvarijų g. kilobaito parduotuvę, kadangi stovėjimo aikštelę pilnut pilnutėlė pasistatau automobilį prie „Sostinės turgus“. Atėjusi į parduotuvę, nesulaukiu jokio dėmesio, nes visi užsiėmę, nors klientų be manęs tik vienas salone. Pati pasiteirauju į ką kreiptis dėl DP akto. Išgirstu vardą Tomas (bijau pameluoti ar tiksliai toks) ir kad jis yra čia už kampo. Atėjus pas Tomą pralaukiu dar 15 minučių, nes jis buvo užsiėmęs su savo kolega kažko ieškodami ir rašydami. Pagaliau sulaukusi dėmesio pasiteirauju ar man vėl pasakoti visą istoriją. Jis atsakė, kad viską žino, paėmė iš mano rankų DP aktą, uždėjo reikiamus anspaudus, atnešė naują printerį, padėjo ant žemės ir pasakė „va“. Žiūriu ir netikiu savo akimis...paprašiau DP kopijos. Tomas pasakė „kam ji Tau, nes DP reikalingas tik mums“, aš dar kartą pakartojau, kad norėčiau turėti DB akto kopiją. Jis kopiją padarė ir įteikė man.
Nesu vyras, ar moteris terminatorius, pasiėmiau tą tikrai ne kilogramą sveriantį lazerinį printerį ir šeip ne taip su poilsio pertraukomis nusinešiau į automobilį.
Pagaliau, mano košmaro diena, kurią visą praleidau važinėjimui primyn ir atgal, darbuotojų vienas nuo kito atsakomybės stumdymu, manęs siuntinėjimu nuo vieno prie kito durų....nei kart neišgirdusi atsiprašymo, įsiklausymo ir paprasčiausio mandagumo buvau tikrai pikta, nusivylusi ir įžeista. Manau, kad mano išgyvenimuose ir patyrimuose nėra sunku įžvelgti tiek pačios įmonės garantinio tvarkymo mechanizmo nelankstumo, bereikalingo popierizmo ir ypač darbuotojų dirbančiu aptarnavimo srityje (esant įmonės veidu) kompetencijos, elementaraus bendravimo, mandagumo, įsiklausymo ir kitų būtinų savybių bendraujant su klientais trūkumu.
Būtų malonu išgirst bent kokį nors Jūsų komentarą.

Taip pat rekomenduojame

Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Dvi kryptys Plius
BIURO ĮRANGA, TELEKOMUNIKACIJOS, INŽINERINIAI SPRENDIMAI

Adresas: Stanevičiaus g. 96A, LT-07103 Vilnius.
Veiklos sritys: biuro įranga; kanceliarijos prekės; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; popierius, jo gaminiai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
UAB „Dvi kryptys Plius“ - BIURO ĮRANGA; ELEKTRA, TELEKOMUNIKACIJOS BEI INŽINERINIAI SPRENDIMAI. UAB „Dvi kryptys Plius“ yra privataus kapitalo įmonė įkurta 2010 gegužės 6 d. išskirščius buvusios įmonės UAB „Dvi kryptys“ (įkurtos 1999 gegužės 14 d.) atskiras sritis (veiklos kryptis) į atskiras įmones. Kaip ir...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas
Lengvinamas pramogai skirtų laivų naudojimas 03-20 17:50
Pramogai skirtų vidaus vandens transporto priemonių naudojimas tampa paprastesnis, praneša Susisiekimo ministerija, kurios siūlymams trečiadienį pritarė Vyriausybė.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 175,71 +4,00%
eBay 36,87 +1,65%
Humana 286,66 +1,59%
Ford 8,70 +1,52%
Manchester United 19,65 -1,01%
Keurig Dr Pepper 27,50 -1,19%
Walt Disney 110,00 -2,76%
Avon 2,87 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6300,49 +6,08%
Vištiena 2,09 -2,79%
Dujos (JAV) 2,72 -11,69%
Benzinas 1,57 +9,79%
Sidabras 15,82 +1,28%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Nafta 59,09 +0,97%
Cukrus 0,57 +1,79%