VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kesko Senukai Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kesko Senukai Lithuania

Atsiliepimai apie Kesko Senukai Lithuania, UAB

SENUKAI

Parašyk savo nuomonę apie Kesko Senukai Lithuania, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kai srautas didelis, sutinku, pardavejai tikrai sukasi kaip voveres...bet kai pirkejo nei vieno ir ateini pirkt kokybisku daromu dazu, o ten princese nesugeba net papasakoti kaip is kokiu ir kurie geriau...toks vaizdas kad as atejus jau turejau pati zinoti kaip jie daromi ir kuriuos rinktis.
O ji nepatenkinta stovi ir matosi kad pyksta, dar matai turejo pati susiskaiciuot kvadratura, nes tik matmenis pasakiau, maniau nukris rankos jai...nes dar jai reikejo skaiciuotuva traukt is po prekystalio..pas ja galejau pirkt, bet is principo vaziavau i Moki vezi, o ten malonus aptarnavimas, pagalba, nereikejo traukt uz lieziuvio ir klausinet kaip cia tuos dazus pasigamint ir kurie geriau. Viskas buvo ispasakota, net teptukais pasirupinta. Vat pas toki pardaveja ir norisi sugrizti...
Atsakyti
Linas 2017-11-06 13:48:57
Užsisakeme prekes už tikrai nemaža suma ir dažnai naidojames būtent senukais nes mums yra labai patogu taćiau sulaukeme labai nemalonaus vairuotojo skambučio kuris paskambino net neprisistatė ir pareiškė :aś atvežu krovini iškraunu ant žemės ir palieku ir mam vienodai kada jus galite ir kaip jims tinka. Teko pirma išsiaiškinti išvis ar tai ponas iš senuku ir koki krovini jis atveža nes buvo neprisistatyta dar atvažiaves vietoj labos dienos moralizavo, kad jam nepatogu vežioti i daugiabuti. Pona teko net nusifotografuoti, nes tokio nemandagumo is miekur nieko dar nemate.
Mes perkame prekes tikrai kainuojančias ne 100e o 1000e ir butu malonu jei butu elgiamasi kaip su klientais, mes pasimokeme ir kita karta rinksimes kit parduotuve, tačiau pranešame mes nenoretume, kad jusu klientai kaip mes del kažkokio pono vairuotojo nemokejomo bendrauti pasirinktu kita parduotuve. Su pagarba Kristina ir Linas
Bet tai Jus suvokiat kad cia DPD siuntu pristatymo darbuotojas o ne Senuku darbuotojas? :D
Gal nebereikalo tokie kaip "koks skirtumas" cia poto enragina ir pyksta..
Atsakyti
Pirkau duso kabina el. senukose. Atveze bet ne su visa komplektojama dalymi. Truksta 2-ju begiu. Paskambinau, pasake parasyti skunda ir kad reikes palaukti iki 14 darbo dienu. Sulaukiau 13 dienos ir paskambinau. Man buvo pasakyta kad dar informacijos neturi ir kad mano skambutis uzfiksuotas ir su manim susisieks skubos tvarka 3 dienu begije. Tai 17 darbo dienu skubos tvarka o 14 darbo dienu ne skubos tvarka??? Bet man taip ir ne paskambino. Is viso skambinau 5 kartus vis sako su jumis turi susisiekti dienos begi. Bet tyla. Skambinau lapkricio 2 diena darbuotojas pasake kad preke sandelyje ir kad turetu pristatyti savaites pradzioje ar viduri. Siandien jau lapkricio 7 diena, skambinau vel. Darbuotoja pasake kad su manimi susisieks 3 dienu begyje, paklausiau ar preke yra sandelyje bet atsakymo nebuvo tik (LABAI ATSIPRASOME UZ NEPATOGUMUS). Ir kad su manimi susisieks dienos begije. Senuku prekybos centras ar galima buti tokiems ne atsakingiems ir ne kreipti demesi i pirkejus.
Atsakyti
Užsisakeme prekes už tikrai nemaža suma ir dažnai naidojames būtent senukais nes mums yra labai patogu taćiau sulaukeme labai nemalonaus vairuotojo skambučio kuris paskambino net neprisistatė ir pareiškė :aś atvežu krovini iškraunu ant žemės ir palieku ir mam vienodai kada jus galite ir kaip jims tinka. Teko pirma išsiaiškinti išvis ar tai ponas iš senuku ir koki krovini jis atveža nes buvo neprisistatyta dar atvažiaves vietoj labos dienos moralizavo, kad jam nepatogu vežioti i daugiabuti. Pona teko net nusifotografuoti, nes tokio nemandagumo is miekur nieko dar nemate.
Mes perkame prekes tikrai kainuojančias ne 100e o 1000e ir butu malonu jei butu elgiamasi kaip su klientais, mes pasimokeme ir kita karta rinksimes kit parduotuve, tačiau pranešame mes nenoretume, kad jusu klientai kaip mes del kažkokio pono vairuotojo nemokejomo bendrauti pasirinktu kita parduotuve. Su pagarba Kristina ir Linas
Atsakyti
nesvarbu 2017-10-29 13:56:01
Tai blt k***a tu nepatinka ateik dirbt pati i senukus ! jei tokia protinga esi ! daune krc.
Matyt pati ar pats darbuotojas atsakyneja i komentara.dabar aisku kodel ten dirbi sales darbuotoju
Atsakyti
Algimantas Zube 2017-08-22 12:35:28
Mano dukra šianakat pagimdė mums pirmą anūką.Tai didžiulis džiaugsmas visai mūsų giminei.Aš kaip senelis turėjau pagaminti stalo praplatinimą, kad turėtume ant ko anūką vystyti.Vakar atėjau į Jonavos Senukus ir užsakiau kad išplautų keletą drožlių plokščių. Pagal eilę mano užsakymą turėjo įvykdyti tik po savaitės.Aš pjaustimo priėmėjui paaiškinau, kokia mano situacija ir kad nauja gyvybė jau beldžiasi į šį pasaulį. Tai Jūsų darbuotojas pats visur sulakstė ir mano užsakymą įvygdė tą pačią dieną net plokštės galus užlaminavo už ką jam asmeniškai ir kartu visam senukų kolektyvui reiškiu kuo nuoširdžiausią padėką
Pagarbiai Algimantas Zubė
va jej va jej kaip sugraudinot. darbuotojam vienodai kokios jusu istorijos !
Atsakyti
Pirkeja 2017-10-29 15:04:29
Rink zodzius, pirkejas visada teisus! Nebuciau dirbus prekyboj, gal nezinociau ir ne maximoj dirbau ;)
tai eik i ta parduotuve dirbt jei tokia sustra vaidini.
Atsakyti
koks skirtumas 2017-10-29 13:41:23
debile tu koks tavo reikalas kaip atrodo kasininkai cia jos reikalas ne tavo !
Rink zodzius, pirkejas visada teisus! Nebuciau dirbus prekyboj, gal nezinociau ir ne maximoj dirbau ;)
Atsakyti
Pirkeja 2017-10-23 10:35:26
Sveiki, 2017.10.21 diena su vaiku apsilankeme prekybos centre Senukai prie Nordik (Vilniuje).
Vaikui reikejo i mokykla rankini siaurapjukli, nelabai ismanau apie pjuklas :-) todel pamacius saleje konsultanta paprasiau pagalbos kad patartu kuris geresnis.I mano klausyma ar galiu paklaust man vyras (Nepastebejau vardo) atsake NE.Gerai ne tai ne, nuejom pas kita vaikinuka, paklausiau kuom skyresi tas ir anas isgyrdau kad jis nezino.Man kylo klausymas ko jie ten dirba tuomet??? Pas viena nepaklaust, kitas nezino nieko.Nera kuo stebetis cia gi Lietuva :-)
Tai blt k***a tu nepatinka ateik dirbt pati i senukus ! jei tokia protinga esi ! daune krc.
Atsakyti
Pirkeja 2017-10-29 07:12:32
Apsipirkinejau Vilniaus Siaures miestelio Senukuose su kudikiu. Administracija jei jau sodinat pardaveja i tokia kasa tai malonekit paaiskinti kad ir ziuretu ne tik i kasos aparata vos matant su priklijuotom blakstienom, o ir aplink, kad kviestu su mazais vaikais! Pasiaiskininimas kad pirma diena, tai nepasiteisinimas, ir pasakymas kad eikit sakykit kam norit, jokios kulturos! Tokios pardavejos neturi dirbt tokio darbo! Kita karta eisiu tiesiai pas administracija! Turiu ir ceki, jei reikes konkreciu irodymu!
debile tu koks tavo reikalas kaip atrodo kasininkai cia jos reikalas ne tavo !
Atsakyti
Apsipirkinejau Vilniaus Siaures miestelio Senukuose su kudikiu. Administracija jei jau sodinat pardaveja i tokia kasa tai malonekit paaiskinti kad ir ziuretu ne tik i kasos aparata vos matant su priklijuotom blakstienom, o ir aplink, kad kviestu su mazais vaikais! Pasiaiskininimas kad pirma diena, tai nepasiteisinimas, ir pasakymas kad eikit sakykit kam norit, jokios kulturos! Tokios pardavejos neturi dirbt tokio darbo! Kita karta eisiu tiesiai pas administracija! Turiu ir ceki, jei reikes konkreciu irodymu!
Atsakyti
Klaipedos senuku direktore turbut neturi vaiku. Kaip ji gali be priezasties atleidinet zmones nes "man nepatinka". Besirde ji moteris. Atmink pone direktore lazda turi 2 galus. Atsisuks ir pries tave. O senuku vyr direktoriui patarciau pasidomet kas ten vyksta.
Atsakyti
Šiaip niekada nesu rašęs nieko panašaus ir nekomentuoju tačiau, jau pasitaiko ne pirmą kartą ir darosi labai piktą. Nusipirkau prekę "NEOPRENINIAI JUOSTINIAI SVARMENYS" naudojami ant kojų. Ant pakuotes parašytą cituoju- SVARMENYS PADENGTI AUKŠTOS KOKYBĖS PATVARIU NEOPRENU. Užsidėjęs antrą kartą jie pradėjo plyšti. Prieš metus buvau pirkęs tokią pačią prekę tik mažesniu svoriu 0, 5kg dabar nusipirkau 2kg. Ką galiu pasakyti prekių kokybė visiškas š***s. Kinijoj ir tai geresni darbuotojai dirba. Pikta ne dėl to. kad išmečiau 10 euru į šiukšlių dėžę, o dėl to. kad akylai meluoja apie aukštas kokybes ir geras garantijas. Daugiau Senukuose nebesilankysiu.
Atsakyti
Sveiki, 2017.10.21 diena su vaiku apsilankeme prekybos centre Senukai prie Nordik (Vilniuje).
Vaikui reikejo i mokykla rankini siaurapjukli, nelabai ismanau apie pjuklas :-) todel pamacius saleje konsultanta paprasiau pagalbos kad patartu kuris geresnis.I mano klausyma ar galiu paklaust man vyras (Nepastebejau vardo) atsake NE.Gerai ne tai ne, nuejom pas kita vaikinuka, paklausiau kuom skyresi tas ir anas isgyrdau kad jis nezino.Man kylo klausymas ko jie ten dirba tuomet??? Pas viena nepaklaust, kitas nezino nieko.Nera kuo stebetis cia gi Lietuva :-)
Atsakyti
laba diena, noreciau suzinot ar galima grazinti atlikusias plyteles pirktas Mazeikiuose senukuose jei yra nepilna pakuote
Atsakyti
Sveiki, noriu pasiteirauti, ar Senukuose dar teikiama paslauga- pritvirtini prie telefono laido antgalius, kurių vienas įkišamas į telefono aparatą, kitas- į dėžutę prie sienos. Anksčiau nusipirkus laido tai buvo atliekama, ir dabar Megos Senukuose tai yra skelbiama (2017 10 12d.), bet darbuotojai paaiškino, kad dabar šios paslaugos neteikia.. Kaip yra iš tikrųjų? Ačiū
Atsakyti
Esame labai pikti - pirkome per senukai.lt šaldytuvą, atskirai apmokėjome, kaip nurodė senukai.lt darbuotojas už užnešimą prekės ir po 5 dienų gavome atsakymą, kad prekė per sunki ir jie mums jos neužneš. bandome tartis su kurjeriais patys dėl užnešimo, bet mums net siuntos numerio negali pasakyti senukai.lt - pasakė, kad užregistravo klausimą dėl siuntos numerio ir per parą mums į jį atsakys :D o kurjeris pagal užsakymo numerį negali atsekti, kuri prekė. Trumpai tariant - nei prekės, nei pinigų, net siuntos numerio neturim :D
Atsakyti
spalio 7 dienos vakare nuvaziavome i ''Senukus'' Islandijos pl. Visada ten apsipirkineju. Esame mes is Jonavos. Nusipirkome 5 plokstes, atsparias dregmei, terasos sienos apdailai. Cekis buvo ismustas 20.46. Kol nyvykome i prekes atsiemimo vieta, jau buvo uzdaryta, nepavyko atsiimti. Gryzome susimokeje, be prekes i Jonava. Sekmadienio ryta, 8.30 vyras isvaziavo is Jonavos atsiimti 5 ploksciu, jau nejuokinga. Nuvykus i atsiemino vieta, jam buvo pasakyta, kad ta plokste tik pavyzdyje, 1 yra, o visos kitos brokuotos. As nevykau kartu, tada mano vyras paskambino man paaiskino situacija. Sakau kitas tada imk. Sandelio darbuotojas pasake, kad padarytu grazinima. As paskambinau i klijentu aptarnavimo skyriu, mergina paaiskino, jei grazinimas jau padarytas niekuo negali padeti. Dabar yra 11.20 val. Mano vyras dar Islandijos pl.''Senukuose'' leidzia savo sekmadieni del nelemtu 5 ploksciu. Nejaugi toks prekybos centras bankrutuotu, jei be jokiu problemu duotu kitas 5 plokstes, vietoje tu, su kuriomis mus apgavo. Kad ir brangesnes. Juk mes tikrai nesitikejome, kad mums taip stipriai jos pabrags, besivazinejant i Kauna, skambinant i aptarnavimo skyriu,
kuris niekuo negali padeti. Argi taip galima elgtis su pastoviu pirkeju? Aciu uz atsakyma, labai nusivylem, Lina ir Vygintas Velykiai
Atsakyti
Klausem 5 pardaveju kur pakavimo popierius, visi sake skirtingose vietose, pasityciojimas.....
Atsakyti
Vakar pirkau dujiniai viryklei zikliorius ir likau lb nustebinta vienas kainavo 3, 95. kur tokie patis Litagroje kainuoja visi 4 vienetai tiek pat (deja ta suzinojau tik sendiena), tai nezinau ar cia normalu sitoks kainu skirtumas labai gaila pinigu isleistu, daugiau bus pamoka reiks ziuret kur ka perki ir kiek kas kainuoja linkiu to visiems neapsigauti.
Atsakyti
Elektrėnuose "Senukuose" darbuotojus reikėtu išmokyti šiekt tiek, bent jau minimaliai, pagarbiai elgtis su klientais. Nes kaip suprantu darbuotojams visiškai nerūpi darbo etika. Pirkome duris, akivaizdu, kad tokios prekės tiesiog neneši prie kasos, todėl ir išrašomi tie lapeliai su kodais, jokios problemos čia nėra. Bet kai jau susimokėje nešėmė tas duris iš parduotuves, mus vos ne kaip v***s susistabde su sakiniais "tai gal teiktumėtes susimokėti", "rodykit ka turit" ir panašiai.. Buvo nemalonu, nes pati turėjau laikyt staktas kol apžiūrinėjo mano turimas prekes (makrofleksa ir t.t) Jaučiaus lyg apsivogus, nors taip nebuvo, turėjau visus čekius. Pati esu dirbus aptarnavino srityje (padavėja), suprantu koks tai nervinantis darbas ar panašiai. Bet jokiais būdais svečio/kliento neesu apšaukus ir pastačius į nemalonia padėtį.
Atsakyti
Siaubinga parduotuvė, visiškas nesiskaitymas su klientais. Užsisakai internetu, tai vieną kartą ne visas prekes rado, kitą kartą teko 1:30 val. laukti, kol teikėsi išduoti, trečią kartą bandė iškišti akivaizdžiai pažeistą prekę, o dabar žinute informavo, kad prekės paruoštos, o nuvykus neleido apmokėti kortele. Jei tik galite, aplenkite šią kontorą.
Atsakyti
Jau kelis kartus susilaikau neparasius atsiliepimo, siandienos patirtis priverte prisesti ir parasyti.
Teko isbandyti visas imanomas senuku paslaugas- pirkima internetu, pirkima internetu ir atsiemima parduotuveje, o siandien bandeme uzsisakyti prekiu pristatymo i namus paslauga apsipirkus tiesiogiai parduotuveje (Vilnius, Ukmerges g Senukuose).
Apsiperkant internetu prekes pristatomos padrikai, ne viskas kartu- reikia kelias dienas buti namie tam kad vien priimti prekes. Perkant internetu kainos palankesnes nei parduotuveje, bet pristatymas- visiskai neorganizuota Senuku darbo sritis.
Perkant internetu ir norint atsiimti parduotuveje, prekes buvo surinktos neteisingos, bet blogiausia, kad darbuotojai iseje surasti teisingas prekes isejo ''atostogu''- teko laukti virs 40 minuciu kol surado teisinga preke. Apie atsiprasyma uz padarytas klaidas ar ilga laukima nebuvo ne kalbos.
Pamineti reiketu ir tai, kad belaukiant teko stebeti kasininkiu darba- 60% laiko praleidzianciu su savo asmeniniu mobiliuoju telefonu.
Siandienos vizitas buvo sokiruojantis. Pries apsiperkant pasitvirtinome informacijoje apie pristatymo i namus eiga. Vos po apsipirkimo informacijoje jau pasiulo eiti i 3 skirtingas puses, ir visose skirtingose pusese visi siuncia atgal i ta puse is kurios jau pasiunte.
Galiniam rezultate ir mes ''pasiunteme''- prekes parsivezti su jumis yra misija, kuri ir patiems Senuku darbuotojams yra ''Mission Impossible''.
Tikrai esame dekingi keletui darbuotoju, kurie visada labai maloniai ir issamiai aptarnauja, kartais i Senukus norisi eiti TIK del ju- vyrukas spynu/varztu skyriuje- tu maladiec. Vyrukai tinko ir cemento skyriuje- aciu- visada pasiklausus viskas aisku, o ir prekes isikelti padeda.
Ir labai liudna kad 90% jusu aptarnavimo yra labiau panasu i tai jog pirkejas jums yra nusisvilpt- svarbu kad dienos gale uzdirbote +200% pelno.
Atsakyti
Senukai klaidina pirkejus! Visur reklamuojasi neva gimtadienio proga isskirtine 25% nuolaida treciadieniais ir sestadieniais. Seniai stebejome plyteles sienoms, vis negalejome apsispresti. Pastebejau, kad tikrai treciad ir sestad 25% nuolaida, o kitomis dienomis 35% nuolaida!!!??? Tai per neva isskirtines super duper ipatingas gimtadienio dienas moki daugiau nei per paprastas paprasciausias darbo dienas?
Ir dar: norejome grazinti plyteles, nes persigalvojom. Telefonu mums paaiskino, kad turime grazinti nepazeistoje pakuoteje. Perskaciau grazinimo taisykles internete ir ten raso, kad prekes reikia grazinti ORIGINALIOJE pakuoteje, nenaudotas. Pagal ES saliu vartotoju istatymus tai reiskia, kad preke grazinama originalioje gamintojo pakuoteje, o ne perkelta i pirkejo deze, krepseli ir tt. Nieko apie nepazeista, neatidaryta, t.y. pakuotes bukle, nei internete, nei istatymuose nera pasakyta. Vel paskambinus i Senukus ir pateikus siuos faktus klientu aptarnavimo asistentei, ji pradzioje tvirtino, jog pakuote negali buti atidaryta, po to patikrinusi tikslu teksta grazinimo taisyklese sutiko, kad salyga yra tik viena- originali pakuote. O pakuotes bukle nesvarbi!
ES saliu prekiu grazinimo istatymus zinau itin gerai, nes paskutiniuosius 16 metu pragyvenau Anglijoje, kur galioja tos pacios vartotoju teises ir istatymai, kur si informacija laisvai preinama kiekvienam ir pirkejai nera maustomi pardaveju.
Atsakyti
Internetineje senuku puslapyje skelbiama netiksli informacija. Kurjeriai regione pristato prekes iki 12.00 val. O ne iki 18.00
Atsakyti
nika 2017-09-08 13:17:15
Ir dar berastis rasyt nesugeba be klaidu :D
Pradžioje į savo raštingumą neprašal būtų pažiūrėti.
Atsakyti
Opo 2017-08-31 22:54:54
Čia tau su savim reikia išsispręst problemas man atrodo. Darbuotojas nekaltas jog vienas turi dirbti ir plėšytis į visas puses. Tu savo skundus pareikš atsakingiems asmenims, kurie nustato etatų skaičių tam tikriems skyriams o ne darbuotojams, kurie ir taip visa save atiduoda. O dėl dangos tai išvis prajuokinai. Danga 5m pločio, tai ir perki visą plotą. Pabandyk nueiti i maximą ir pasakyt jog nori tik vienos stiklinės pieno o ne viso pokelio. Tai čia lygiai tas pats, perki visą. Žodžiu, mldc esi. Palinkėsiu Tau žmogau žmogiškumo kitą kartą ir truputį daugiau proto.
Ir dar berastis rasyt nesugeba be klaidu :D
Atsakyti
Noriu padėkoti Kauno Aleksoto Senukų info skyriaus darbuotojai Iglei, kuri operatyviai padėjo atkurti pavogtos lojalumo kortelės duomenis, bei išdavė naują. Labai profesionalus požiūris į klientą ir savo darbą. Ačiū.
Atsakyti
Marius 2017-08-29 10:00:14
Sveiki, rugpjūčio 27 diena 17 h likau labai nustebes senukų darbuotojų darbu. Kilimų skyriuje dirbo vienas konsultanyas ir jis apsiuvinėjo kilima o klyjantų buvo virš 10 bet jis nėvieno neaptarnavo kol to kilimo nebaigė siūti. O kad norėjai pasiteirauti ar man toki kilima atkirpsit tokiais tokiais matmenim man buvo pasakyta lauk nematai kad dirbu. Tai laukėm daugiau kaip 40 min ir po to praėjo noras pirkt su tokiu aptarnavimu, nuvykome į kita parduotuve ir nusipirkome. O pro šali ėjo gal apie 10 konsultantų paklaus ar galit mums duoti šita kilima o šita atkirpt mums pasakė nemano skyrius prašykit va to žmogaus kuris siuva. Ir dar jai nori pirkti kilimine danga kuri rulone 5m ir tau reik 2m x 2m gaunasi 4 kvadratai, bet turi pirkt ir mokėt už 10 kvadratų nors man 6 kvadratų net nereik tai kur logika. Tai prašau išspresti tokias problemas, nes su tokiu aptarnavimu kaip nemano skyrius ar turi laukt tiesiok baidot klyjantus
Čia tau su savim reikia išsispręst problemas man atrodo. Darbuotojas nekaltas jog vienas turi dirbti ir plėšytis į visas puses. Tu savo skundus pareikš atsakingiems asmenims, kurie nustato etatų skaičių tam tikriems skyriams o ne darbuotojams, kurie ir taip visa save atiduoda. O dėl dangos tai išvis prajuokinai. Danga 5m pločio, tai ir perki visą plotą. Pabandyk nueiti i maximą ir pasakyt jog nori tik vienos stiklinės pieno o ne viso pokelio. Tai čia lygiai tas pats, perki visą. Žodžiu, mldc esi. Palinkėsiu Tau žmogau žmogiškumo kitą kartą ir truputį daugiau proto.
Atsakyti
Sveiki, rugpjūčio 27 diena 17 h likau labai nustebes senukų darbuotojų darbu. Kilimų skyriuje dirbo vienas konsultanyas ir jis apsiuvinėjo kilima o klyjantų buvo virš 10 bet jis nėvieno neaptarnavo kol to kilimo nebaigė siūti. O kad norėjai pasiteirauti ar man toki kilima atkirpsit tokiais tokiais matmenim man buvo pasakyta lauk nematai kad dirbu. Tai laukėm daugiau kaip 40 min ir po to praėjo noras pirkt su tokiu aptarnavimu, nuvykome į kita parduotuve ir nusipirkome. O pro šali ėjo gal apie 10 konsultantų paklaus ar galit mums duoti šita kilima o šita atkirpt mums pasakė nemano skyrius prašykit va to žmogaus kuris siuva. Ir dar jai nori pirkti kilimine danga kuri rulone 5m ir tau reik 2m x 2m gaunasi 4 kvadratai, bet turi pirkt ir mokėt už 10 kvadratų nors man 6 kvadratų net nereik tai kur logika. Tai prašau išspresti tokias problemas, nes su tokiu aptarnavimu kaip nemano skyrius ar turi laukt tiesiok baidot klyjantus
Atsakyti
pirkėjas 2017-08-09 18:08:22
prieš keletą metų paštas pradėjo stebinti. Ateini pasiimti registruoto laiško, o tau bando įbrukti burokų sėklų kurių tu nei auginai kada nei auginsi. O tada Lietuvos paštas buvo ant bankroto ribos, tai pagalvojau, gal papildomais pardavimais bando taisyti padėtį.
Paštas jau lyg apsiramino, o prasidėjo Senukuose. Parduotuvė pastoviai pilna žmonių, veža vežimais prekes, prie kasų eilės ilgiausios, bankrotu net nekvepia. O atstovėjus pusę valandos eilėje kasininkės siūlo dar pirkti visokius smulkmenas lYG NEŽINOČIAU KO Į PARDĘ ATĖJAU, gaištamas laikas ir erzinamas pirkėjas. Na suprasčiau kokioj Kristianoj, kur 5 ponios per dieną apsiperka, toms ponioms dar kažką įpiršti gal ir naudinga.
Bet čia, kur vežimais visi veža ???
*Gal jūs ne ten į seminarą nuėjot ir aklai nesiorientuodami realybėje, pradėjot vadovautis kažkokiomis turginėmis teorijomis.?
*Gal jūs jau visus įmanomus milijonus uždirbot, o dabar tik šiaip savo malonumui parduotuves laikot, kad nesvarbu DAUG PERKANČIO kliento laiką ir nervus taupyti ?
*Gal jūs kokių grybukų užvalgėt ????
toks kasininkes darbas nepatinka NEPIRK ir VALINK NX.
Atsakyti
Esu labai patenkintas Klaipėdos Senukų darbuotojų darbu, įpatingai buitinės technikos bei kompiuterių skyriuose, kuriuose konsultantai ne tik padėjo išsirinti reikiamas prekes (pirkau šaldytuvą bei televizorių) bet ir išsamiai bei maloniai suteikė informaciją apie prekes. Aptarnavimas tikrai geresnis negu kai kuriose kitose parduotuvėse. O visiem tiem kas yra nepatenkinti šia parduotuve siūlau ieškot geresnių bet vargu ar rasit nes tiek aptarnavimas tiek pati prekių kaina yra labai gera todėl kartais verta ir ilgiau luktelk jei darbuotojas užsiėmęs ar ieško prekės. Iš dangaus viskas nekrenta, susimastykit, o šiaip viskas liuks :)
Atsakyti
ZIURIU KUO TOLIAU TUO LABIAU DEBILEJAT. TAI KAM PERKAT VISOKIAS NESAMONES POTO VISAM PASAULIUI SKUNDZIATES !!!!!!!!!!!!! NEPATINKA NEPIRKIT, GERIAU PAAUKOKIT PINIGU VAIKAM KURIE SUNKIAI GYBVENA O NE SAU VISOKIU SUDU PRISIKIMSKIT PILNAS KISENES. ISVISO JUS BE SMEGENU ESAT KAD TIK PASISKUST O DARBUOTOJUS AR KADA PAGYRET VIENAS KITAS TIK. BEPROCIAI ESAT DAROT CIRKUS VISOKIUS. SAKAU NEPATINKA NEPIRKIT IR NEKRUSKIT KITIEM SMEGENU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAUNU TAUTA.
Atsakyti
Sveiki, noriu padėkoti „Megos“ „Senukų“ darbuotojams, atsakingiems už mokyklines prekes. Labai patogus, tvarkingas išdėstymas, puikus asortimentas. Perėjau ir knygyną ir kitą parduotuvę, bet išsirinkau tik „Senukuose“.
Atsakyti
Mano dukra šianakat pagimdė mums pirmą anūką.Tai didžiulis džiaugsmas visai mūsų giminei.Aš kaip senelis turėjau pagaminti stalo praplatinimą, kad turėtume ant ko anūką vystyti.Vakar atėjau į Jonavos Senukus ir užsakiau kad išplautų keletą drožlių plokščių. Pagal eilę mano užsakymą turėjo įvykdyti tik po savaitės.Aš pjaustimo priėmėjui paaiškinau, kokia mano situacija ir kad nauja gyvybė jau beldžiasi į šį pasaulį. Tai Jūsų darbuotojas pats visur sulakstė ir mano užsakymą įvygdė tą pačią dieną net plokštės galus užlaminavo už ką jam asmeniškai ir kartu visam senukų kolektyvui reiškiu kuo nuoširdžiausią padėką
Pagarbiai Algimantas Zubė
jolanta damanauskiene
2017-08-18 16:18:04 IP 82.135.213.31
Atsakyti
2017.08.09 diena rezervavau akmens mases vonia pia /del 25procentu nuolaidos / su nuolaida kaina 620eurų
2017, 08, 16 dieną atvykau į prekybos centrą -sumokėjau ir nusipirkau gabenimo -užnešimo paslauga 25 eurai
buvo patikinta kad 17dieną vonią atveš apie 14-18val -paprašiau kad prieš pusvalandį paskambintų vyras sulaukė po geros valandos /atvykus pareikšta už tokią kainą jie neneš tris laiptelius -nebent damokėtume -nesutikome
apsisuko ir išvažiavo -kadangi negalima susisiekti su prekybos centru tiesiogiai -tik per bendrą tel visa diena buvo aiškinamasi kokiu būdu vonia bus pristatyta -pasiūlyta turėti įrankius kad išardyti pakuotę ok sutarta 18dieną apie 12val
2017, 08, 18diena atvyksta vėl tie patys šaunieji transportuotojai -su b**t n***i kur tavo darbininkai -isiimk vonią -išardyk -mes įnešim
vėl diabatai -sutarta kad vonią išpakuos centre ir atveš 15 val
15, 45 pasirodo transportuotojai su konsultantu kuris suduoda per pakuotę -ji isiardo ir du žmonės įneša vonią
prašau paaiškinti kodel turėjom 3kartus važiuoti iki pristatymo vietos -gaišti laiką gadinti nervus naudoti benziną /važiavom iš garliavos iki kaniukų -jeigu reikia kaip turguj koliotis derėtis sugadinot visą įkurtuvių džiaugsmą -nepirkom nieko Lenkijoj viską Senukuose ir štai tau -tikrai butume nenuskurdę del kelių eurų -bet paliekama, , arbata, , už gerą darbą tą tikrai žinau -niekad daugiau į Senukus nei kojos
Atsakyti
Paskaičius atsiliepimus atrodo, kad ten dirba ne žmonės, o monstrai kažkokie. Užsisakiau vonios spintelę ir gavau su sudaužytu veidrodžiu, na kam nepasitaiko. Iškart kreipiausi į įmonę, bet paskaičius čia atsiliepimus išsigandau ir suabejojau, ar galiu tikėtis išspręsti problemą. Bet galiu tik padėkoti "Senukams", nes buvo labai operatyviai sureaguota, blogą prekę paėmė ir tą pačią dieną gavau naują. Buvo malonu turėti reikalų, pirksiu dar ne kartą ir kitiems rekomenduosiu :) Sėkmės Jums!
Atsakyti
Betvarkė didžiausia, kokia tik gali būti.
Užakai prekę pargabenti iš vieno miesto į kitą kur tos prekės nėra ir niekas negali informuoti kada prekė bus pristatyta, ir ar išvis ją pristatys.
Vis nurodo susisiekti kitais kontaktais, el.paštu siuntinėja vienas pas kitą ir niekas nieko nežino tik aiškina, kad ti ilgas ir sudėtingas procesas.
Atsakyti
prieš keletą metų paštas pradėjo stebinti. Ateini pasiimti registruoto laiško, o tau bando įbrukti burokų sėklų kurių tu nei auginai kada nei auginsi. O tada Lietuvos paštas buvo ant bankroto ribos, tai pagalvojau, gal papildomais pardavimais bando taisyti padėtį.
Paštas jau lyg apsiramino, o prasidėjo Senukuose. Parduotuvė pastoviai pilna žmonių, veža vežimais prekes, prie kasų eilės ilgiausios, bankrotu net nekvepia. O atstovėjus pusę valandos eilėje kasininkės siūlo dar pirkti visokius smulkmenas lYG NEŽINOČIAU KO Į PARDĘ ATĖJAU, gaištamas laikas ir erzinamas pirkėjas. Na suprasčiau kokioj Kristianoj, kur 5 ponios per dieną apsiperka, toms ponioms dar kažką įpiršti gal ir naudinga.
Bet čia, kur vežimais visi veža ???
*Gal jūs ne ten į seminarą nuėjot ir aklai nesiorientuodami realybėje, pradėjot vadovautis kažkokiomis turginėmis teorijomis.?
*Gal jūs jau visus įmanomus milijonus uždirbot, o dabar tik šiaip savo malonumui parduotuves laikot, kad nesvarbu DAUG PERKANČIO kliento laiką ir nervus taupyti ?
*Gal jūs kokių grybukų užvalgėt ????
Atsakyti
El. parduotuvėje užsisakėm lemputes. Kaip tik nuolaida joms buvo. Kadangi buvo galima atsiimti tik Alytuje parduotuvėje (mes iš Vilniaus), nusprendėme, kad geriau tegu pristato į namus. Po kelių dienų sulaukėme pranešimo, kad dalis bus atvežta sutartu laiku, o kita dalis atkeliaus kitu transportu kitą dieną. Po dienos praneša, kad likutis prekių nepakankamas ir negali pristatyti. O kad parduotuvėse (Ukmergės g., VIkingų G. ir Lukšio g.) tikrai buvo tokios lemputės ir ne 1 vnt.! Tai vadinasi akcija yra, o prekių nėra, pirk už keliskart didesnę kainą.
Atsakyti
Regina 2017-08-07 08:52:16
Įmonės politika:
1. Klientas niekada nebūna teisus.
2. Jei klientas teisus - žr.į pirmąjį punktą.
Pirkome koldūnų formą. Prie jos raudonoje etiketėje buvo nurodyta kaina - 6.99 eu. Kasoje "įmušė" 9.99 eu. Kadangi prekių nedaug pirkome, tai greit pastebėjome, kad per daug sumokėjome. Pasakėme kasininkei apie klaidą. Ji kažkur bandė prisiskambinti, bet neprisiskambinusi liepė eiti pas skyriaus konsultantę aiškintis. Beieškodami konsultantės dar nusifotografavome kainą. Konsultantei pasakėme, kad mums paskaičiavo neteisingą kainą, ji apžiūrėjo lentyną ir mikliai raudoną etiketę su kaina pašalino iš lentynos. Tada liepė mums eiti į informaciją aiškintis. Nuėjome ten, pasakėme apie kainos neatikimus ir pageidavimą susigrąžinti permokėtus 3 eu. Deja, ten jau ėmė mums aiškinti, kad kaina yra 9.99 eu ir jei mums nepatinka, turime eiti į grąžinimų skyrių ir ten pildyti prašymą, kad grąžinti prekę. Pasakiau, kad nenorime grąžinti prekės, o norime nupirkti už nurodytą etiketėje kainą ir, kad grąžintų mums 3 eu. Vadybininkė ėmė jau šaipytis, kad čia mūsų problema, kaina yra tokia ir viskas. Tik, kai parodėme nusifotografuotą etiketę su prekės kaina, ji kažkur išėjo. Grįžo po kokių 15 min.su kita darbuotoja, kuri atsisakė nurodyti pareigas, atsisakė pateikti darbuotojo pažymėjimą, aiškino, kad čia ne jų kaltė, kad kaina neatitinka ir jos nesiruošia mums nieko grąžinti, siūlė atvažiuoti kitą dieną, kai bus viršininkė, tačiau po ilgų aiškinimų sutiko jau išmokėti vietoje visus pinigus už grąžinamą prekę, nes jau iš principo nebenorėjome prekės už padidintą kainą. Jau seniai neteko susidurti su tokiu požiūriu į klientą, siuntinėjimu nuo vieno pas kitą, problemų nesprendimu, klaidų nepripažinimu ir nelankstumu bei nepagarba klientui. Daugiau kojos ten nekelsim. Kažkada gal ir nebuvo iš ko rinktis, bet dabar yra ir Depo.
Būtent, kad etiketę ir žiūrėjome. Nebuvo jokios datos, kodai atitiko. Todėl buvome tikri, kad kaina raudonoje etiketėje turi galioti. Dar kyla įtarimas, kad salėje daug tokių raudonų etikečių su negaliojančiomis kainomis - atseit žmonės tarp prekių gausos pirkdami nepastebės, kad sumoka daugiau. Šiaip labai paprastai galėjo šią problemą išspręsti - pirmiausia pasakyti "Atsiprašome" ir pasiūlyti kokį kompromisinį variantą - pvz. prekei padaryti kažkokią nuolaidą ir pan.. Dabar per visą pusvalandį ar daugiau aiškinimosi, šio žodžio taip ir neišgirdome, o tik siuntinėjo vieni pas kitus ir bandė išaiškinti, kad mes patys kalti, jog pastebėjome neatitikimą, žinoma, prekybos centro naudai....
Atsakyti
Regina 2017-08-07 08:52:16
Įmonės politika:
1. Klientas niekada nebūna teisus.
2. Jei klientas teisus - žr.į pirmąjį punktą.
Pirkome koldūnų formą. Prie jos raudonoje etiketėje buvo nurodyta kaina - 6.99 eu. Kasoje "įmušė" 9.99 eu. Kadangi prekių nedaug pirkome, tai greit pastebėjome, kad per daug sumokėjome. Pasakėme kasininkei apie klaidą. Ji kažkur bandė prisiskambinti, bet neprisiskambinusi liepė eiti pas skyriaus konsultantę aiškintis. Beieškodami konsultantės dar nusifotografavome kainą. Konsultantei pasakėme, kad mums paskaičiavo neteisingą kainą, ji apžiūrėjo lentyną ir mikliai raudoną etiketę su kaina pašalino iš lentynos. Tada liepė mums eiti į informaciją aiškintis. Nuėjome ten, pasakėme apie kainos neatikimus ir pageidavimą susigrąžinti permokėtus 3 eu. Deja, ten jau ėmė mums aiškinti, kad kaina yra 9.99 eu ir jei mums nepatinka, turime eiti į grąžinimų skyrių ir ten pildyti prašymą, kad grąžinti prekę. Pasakiau, kad nenorime grąžinti prekės, o norime nupirkti už nurodytą etiketėje kainą ir, kad grąžintų mums 3 eu. Vadybininkė ėmė jau šaipytis, kad čia mūsų problema, kaina yra tokia ir viskas. Tik, kai parodėme nusifotografuotą etiketę su prekės kaina, ji kažkur išėjo. Grįžo po kokių 15 min.su kita darbuotoja, kuri atsisakė nurodyti pareigas, atsisakė pateikti darbuotojo pažymėjimą, aiškino, kad čia ne jų kaltė, kad kaina neatitinka ir jos nesiruošia mums nieko grąžinti, siūlė atvažiuoti kitą dieną, kai bus viršininkė, tačiau po ilgų aiškinimų sutiko jau išmokėti vietoje visus pinigus už grąžinamą prekę, nes jau iš principo nebenorėjome prekės už padidintą kainą. Jau seniai neteko susidurti su tokiu požiūriu į klientą, siuntinėjimu nuo vieno pas kitą, problemų nesprendimu, klaidų nepripažinimu ir nelankstumu bei nepagarba klientui. Daugiau kojos ten nekelsim. Kažkada gal ir nebuvo iš ko rinktis, bet dabar yra ir Depo.
Sveiki, dirbau seniau Senukuose, dėl nepagarbos klientui, tai suprantu, labai negražiai pasielgė, tačiau dėl akcijos, tai visada reikia pasižiūrėti, po kaina būna parodyta data, iki kada galioja (nuotraukoje matosi šalia pakabinta balta kaina su tokiu pačiu kodu). Nesakau, kad tai Jūsų klaida, tačiau kitą kartą visada pasižiūrėkite ar ta akcija nepasibaigusi. :)
Atsakyti
Įmonės politika:
1. Klientas niekada nebūna teisus.
2. Jei klientas teisus - žr.į pirmąjį punktą.
Pirkome koldūnų formą. Prie jos raudonoje etiketėje buvo nurodyta kaina - 6.99 eu. Kasoje "įmušė" 9.99 eu. Kadangi prekių nedaug pirkome, tai greit pastebėjome, kad per daug sumokėjome. Pasakėme kasininkei apie klaidą. Ji kažkur bandė prisiskambinti, bet neprisiskambinusi liepė eiti pas skyriaus konsultantę aiškintis. Beieškodami konsultantės dar nusifotografavome kainą. Konsultantei pasakėme, kad mums paskaičiavo neteisingą kainą, ji apžiūrėjo lentyną ir mikliai raudoną etiketę su kaina pašalino iš lentynos. Tada liepė mums eiti į informaciją aiškintis. Nuėjome ten, pasakėme apie kainos neatikimus ir pageidavimą susigrąžinti permokėtus 3 eu. Deja, ten jau ėmė mums aiškinti, kad kaina yra 9.99 eu ir jei mums nepatinka, turime eiti į grąžinimų skyrių ir ten pildyti prašymą, kad grąžinti prekę. Pasakiau, kad nenorime grąžinti prekės, o norime nupirkti už nurodytą etiketėje kainą ir, kad grąžintų mums 3 eu. Vadybininkė ėmė jau šaipytis, kad čia mūsų problema, kaina yra tokia ir viskas. Tik, kai parodėme nusifotografuotą etiketę su prekės kaina, ji kažkur išėjo. Grįžo po kokių 15 min.su kita darbuotoja, kuri atsisakė nurodyti pareigas, atsisakė pateikti darbuotojo pažymėjimą, aiškino, kad čia ne jų kaltė, kad kaina neatitinka ir jos nesiruošia mums nieko grąžinti, siūlė atvažiuoti kitą dieną, kai bus viršininkė, tačiau po ilgų aiškinimų sutiko jau išmokėti vietoje visus pinigus už grąžinamą prekę, nes jau iš principo nebenorėjome prekės už padidintą kainą. Jau seniai neteko susidurti su tokiu požiūriu į klientą, siuntinėjimu nuo vieno pas kitą, problemų nesprendimu, klaidų nepripažinimu ir nelankstumu bei nepagarba klientui. Daugiau kojos ten nekelsim. Kažkada gal ir nebuvo iš ko rinktis, bet dabar yra ir Depo.
Nepatenkintas.pirkėjas
2017-08-06 14:56:49 IP 78.61.217.30
Atsakyti
tai buvo ne dabar bet prieš maždaug metus tik dabar sugalvojau parašyti čia.norėjom pirkti gerą nebrangų televizorių. iškarto paklausiau ar yra kokia akcija pirkimui išsimokėtinai (lizingu) BE PABRANGIMO. sako darbuotojas : pabrangimas APIE 20 % ??!! tai apie 100 EURŲ ??!!!! atsisakėm, nepirkom. nupirkom elektromarkt 4K labai gerą kur jungiasi internetas BE JOKIO PABRANGIMO. tegu toliau laiko tokias kainas ir jau gali nors dabar užsidaryti.ir topocentre pabrangimas buvo net virš 100 eurų ir gi nepirkom. aš išvis nesuprantu kam mokėti už lizingą jei galima tą patį nupirkti be pabrangimo. patys jei kvaili ar milijonieriai tai mokėkit už nieką.tas pats buvo ir avitela su pabrangimu nepirkom.iš tų senukų nieko gero nėra, tai tik perekūpas jie nieko nedaro ir negamina tik perparduoda. seniai pirkom spyną pakabinamą lauke pabuvo virš metų ir neberakino, užrudijo, teko išmesti ir pirkti naują buvo pagaminta Kinijoj. (gal ir patys kalti reikėjo pirkti lauko salygom pritaikytą spyną). bet kodėl tada tokias parduoda.?! neseniai pirkom vieną prekę iš TELIA tai patiko išvis be pabrangimo ir dar į namus atvežė nemokamai, net į butą atnešė. tai tiek.sėkmės apsiperkant tik neapsigaukite.
Atsakyti
Vairuotojas 2017-08-02 16:18:56
2017 metų Liepos 31 dieną 17:40val. kelyje Vilnius-Kaunas Senukų vairuotojo vairuojamas autobusiukas tik per plauką nesukėlė eismo. Vykstant kryptimi Rumšiškės-Kaunas Senukų Statybų Duona transporto priemonė priartėjo labai greitai, nors mes jau važiavome šiek tiek daugiau nei leistinas max. greitis antrąja juosta, Senukų automobilis visais įmanomais būdais bandė mus aplenkti patvoriu, priartėjęs prie pat mūsų automobilio galo vos neatsitrenkė. Pasitraukus ir praleidus transporto priemonę vairuotojas agresyviai gestikuliavo, panašu burnodamas plūdosi. Priartėjus prie Panerių tilto dar kartą pavojingai manevruodamas per dvi eismo juostas vos neįsirėžė į automobilių vilkstinę. Proto reikia turėti priimant tokius vairuotojus, jau nebekalbant apie išleidimą į gatvę su transporto priemone.
Deja cia ne senuku vairuotojas ir tuo labiau senuku transportas. Sia masina gali issinomuot bet kas cia city be auto. Tik reklamos senuku nes senuku aikstelei stovi.
Atsakyti
Teko apsipirkti ir realioj parduotuvej, ir internetinej. Realioj sunku rasti konsultanta, sistema siaubinga, kainu daznai rasti neimanoma.
Pries atvykstan porai savaiciu Lietuvon, nusipirkau internetu 2 pripuciamus ciuzinius. Vienas ciuzinys buvo kiauras, tai buvau paprasyta nufotografuoti ir nusiusti jiems ciuzinio skylute (plika akimi jos nemaciau) ir jie spres kas kaltas! Atsakymo kitokio ir nelaukiau, kad esu pati kalta ir niekas man jo nepakeis. Matyt pykcio priepuolio metu pragrauziau/prabadziau ciuzini, kad netureciau ant ko miegoti!
Pati gyvenu Skandinavijoj ir zinau kaipm ten aptarnaujami klientai. Reiktu informuoti KESKO su kuo jie susidejo tuo tersdami savo per daugeli metu uzsitarnauta gera varda.
Atsakyti
Elektrėnuose nuoširdžiai siūlau pasirinkti kitą tokio pobūdžio parduotuvę, tačiau ne "Senukai". Jų ten yra dar 3 ar 4.
Darbuotojai elgiasi arogantiškai, persiuntinėja klientus nuo vieno konsultanto pas kitą (kai jų viso tą dieną tebuvo trys, iš kurių vienas - krovikas).
Norimos prekės tą dieną taip ir neįsigijau.
Parašius nusiskundimą el. paštu atsakymo taip ir negavau. Jau praėjo maždaug savaitė nuo laiško išsiuntimo. Tai tik parodo aukštesnio lygio vadovų tokį patį požiūrį į klientą, kaip ir parduotuvės darbuotojų.
Žuvis pūna nuo galvos, kaip sakoma :)
Atsakyti
2017 metų Liepos 31 dieną 17:40val. kelyje Vilnius-Kaunas Senukų vairuotojo vairuojamas autobusiukas tik per plauką nesukėlė eismo. Vykstant kryptimi Rumšiškės-Kaunas Senukų Statybų Duona transporto priemonė priartėjo labai greitai, nors mes jau važiavome šiek tiek daugiau nei leistinas max. greitis antrąja juosta, Senukų automobilis visais įmanomais būdais bandė mus aplenkti patvoriu, priartėjęs prie pat mūsų automobilio galo vos neatsitrenkė. Pasitraukus ir praleidus transporto priemonę vairuotojas agresyviai gestikuliavo, panašu burnodamas plūdosi. Priartėjus prie Panerių tilto dar kartą pavojingai manevruodamas per dvi eismo juostas vos neįsirėžė į automobilių vilkstinę. Proto reikia turėti priimant tokius vairuotojus, jau nebekalbant apie išleidimą į gatvę su transporto priemone.
Atsakyti
Pirkau internetu statybines medžiagas laiptams įrengti. Pristatė per dvi dienas, prekės kokybiškos. Nusiskundimų neturiu. Ačiū.
Atsakyti
Atvykau į parduotuvę Ukmergės 244 pirkti man reikalingos konkrečios prekės (buitinės elektronikos skyriuje), apie kurią sužinojau savo naujienlaiškyje. Prekės neradusi, kreipiausi į konsultantę. Ši pareiškė, kad nieko nežino apie internetu reklamuojamas prekes ir pasiūlė grįžti namo bei užsisakyti internetu. Visiškai atsitiktinai einant pro ekspoziciją, tą prekę radau akcijinių išstatymų stende. Vėl susiradau tą konsultantę ir parodžiau tą prekę. Ji atrodė akivaizdžiai nustebusi. Taigi atvyksta pirkėjas iš kito miesto galo PIRKTI, o jį siunčia namo! Beviltiška buvo klausti išsamiau apie mane dominančio produkto savybes, tiesiog paskaitė iš aprašo pakuotėje. Tuomet kodėl tokie darbuotojai vadinami konsultantais? Siūlyčiau tai moteriškei kepti kokius kebabus, gal ten būtų paprasčiau susigaudyti. Pirkėjams rekomenduoju būti budriems, patiems naršyti po ekspozicijas, patiems išsamiai domėtis teikiamų prekių ypatybėmis, o ''konsultantus'', mokant už tai atitinkamą atlygį, vadinti tiesiog salės darbuotojais, kurie dažnai patys nesusigaudo, ką ten veikia ir kartais net totaliai klaidina!

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip padidinti komandos produktyvumą
Kaip padidinti komandos produktyvumą 11-18 07:32
Viena iš vadovo atsakomybių – įkvėpti darbuotojus, kad jie stengtųsi dirbti geriausiai, kaip gali. Nesvarbu, kiek knygų apie lyderystę perskaityta, kiek vadovavimo patirties sukaupta, vieno...
Vadovus ugdo patys: kelios priežastys, kodėl sprendimas pasiteisino
Vadovus ugdo patys: kelios priežastys, kodėl sprendimas pasiteisino 11-18 07:01
Vadovų ugdymas organizacijoje – tai būdas įmonėms išlaikyti talentus. Kita vertus, taip bendrovės gali nusilipdyti tokius lyderius, kokių tuo metu labiausiai reikia.
"Lietuvos energijos" obligacijomis pasinaudojo dar viena jos valdoma bendrovė
"Lietuvos energijos" obligacijomis pasinaudojo dar viena jos valdoma bendrovė 11-17 21:00
UAB "Lietuvos energija" penktadienį pasirašė paskolos sutartį su savo valdoma "Tuuleenergia OÜ" dėl 19,119 mln. Eur paskolos suteikimo. Šia paskola bus refinansuota ilgalaikė sindikuota paskola...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar jau laikas mažinti PVM?

Partneriai

SANO
Veiksmingesnė buitine chemija. Kokybė iš Izraelio.

Akcijų kainos

Nike 59,19 +3,42%
Manchester United 19,55 +2,89%
Goodyear 29,94 +2,15%
Avon 1,94 +2,11%
Harley-Davidson 47,25 -1,77%
Coca-Cola 45,71 -1,80%
Wal-Mart 97,47 -2,16%
Intel 44,63 -2,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (Rusijos) 6,08 +10,34%
Cukrus 0,60 +1,69%
Bananai 1,08 -1,82%
Benzinas 1,71 -8,56%
Sidabras 16,94 -2,81%
Ryžiai 394,00 -1,99%
Kava 3,10 -4,02%
Dujos (JAV) 2,87 -3,04%