Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kesko Senukai Lithuania
Parašykite savo atsiliepimą apie Kesko Senukai Lithuania, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
2023-08-24 UAB "Senukai Lithuania" pateikau dokumentą, kad pas juos pirktas lygintuvas neveikia. Dabar 2023-09-25 ir dar iki šiol neatgavau pinigus. Į laiškus neatsako, nereaguoja, o 2023-0925 gudresnė mieganti konsultantė, tai jautri pasitaikė, net telefoninį pokalbį nutraukė. O kaip reaguoti, kai niekas negali atsakyti į klausimą kada bus pinigai. Nesitikėjau, kad tokia įmonė ir taip elgiasi su klientais, nesugeba laiku ir be problemų sugrąžinti pinigų. Kaip teko girdėti pas juos sunku atgauti savo sumokėtus pinigus.
Visų pirmą, kas jums sakė, kad pinigai bus grąžinti? :) Jeigu taip pasakė iškarto taip būtų buvę ir padaryta. Jeigu yra pretenzija taip palei laiką jau ją turėjo išnagrinėti ir duoti atsakymą.
Tad bandykit kreiptis į būtent tą parduotuvę kur užpildėte pretenziją.
Visiškas absurdas. Internetinėje parduotuvėje pardavinėja prekes, kurių net neturi. Duoda 21 darbo dieną pristatymui, savo įsipareigojimų vartotojui nesilaiko ir dar nukelia pristatymo dieną į nežinomybę. O „klientų aptarnavimo vadybininkė“ Emilija iš vis nesuprantu kaip gali dirbti tokį darbą su 0 žinių, kaip reikia bendrauti su klientais. Į klausimus neatsako ir galiausiai pareiškia „pagreitinti pristatymo neturime galimybės“. Tiesiog tyčiojasi iš klientų.
2023-08-24 UAB "Senukai Lithuania" pateikau dokumentą, kad pas juos pirktas lygintuvas neveikia. Dabar 2023-09-25 ir dar iki šiol neatgavau pinigus. Į laiškus neatsako, nereaguoja, o 2023-0925 gudresnė mieganti konsultantė, tai jautri pasitaikė, net telefoninį pokalbį nutraukė. O kaip reaguoti, kai niekas negali atsakyti į klausimą kada bus pinigai. Nesitikėjau, kad tokia įmonė ir taip elgiasi su klientais, nesugeba laiku ir be problemų sugrąžinti pinigų. Kaip teko girdėti pas juos sunku atgauti savo sumokėtus pinigus.
Administravimo mokestis perkant internetu 2€!!jus kabancius uostykit!!! Geriau pervadinkit i apipisinejimo zmoniu mokesti!!
Labai prastai vertinu Kesko Senukai paslaugą - Pirkinio ir pratęstos garantijos draudimas.
Nesu susidūrusi su tokia nekompetetinga įmonės aptarnavimo paslauga, kaip - Saugi garantija UAB (SG).
Prekybos įmonėms reiktų atsakingiau rinktis partnerius, norint palaikyti bent minimalią reputaciją.
Vilniaus Nordikos Senukai pats blogiausias aptarnavimas, atvažiavome tik kurą išdeginome, reikėjo sienų gremžiklio, sako konsultantai nėra, glaistykle gremžkite, pažiūrėjau grįžusi internetu, pilna įvairių gremžiklių, kokių tik nori, dabar antrą kartą reikės važiuoti dėl gremžiklio, kur žiūri vadovai, praveskite mokymus savo konsultantams, jei galima juos taip pavadinti
Pažiurejot internete pilna bet nepasižiurit kas rašoma prie prekes. Pats buvau taip atvaževes bet man maloniai Banginio senukose Vilniuje parode kad preke perkama tik internetu bei padejo užsakyt. Čia ne konsultantams reikia mokymu o jum reikia atidžiau skaitit kas parašyta prie prekes
Vilniaus Nordikos Senukai pats blogiausias aptarnavimas, atvažiavome tik kurą išdeginome, reikėjo sienų gremžiklio, sako konsultantai nėra, glaistykle gremžkite, pažiūrėjau grįžusi internetu, pilna įvairių gremžiklių, kokių tik nori, dabar antrą kartą reikės važiuoti dėl gremžiklio, kur žiūri vadovai, praveskite mokymus savo konsultantams, jei galima juos taip pavadinti
Internetinė parduotuvė nuo paprastos skiriasi :) Pirma pasitikrinkit likučius esančius parduotuvėse ir reikės mažiau putotis :)
Vilniaus ukmergės g 244 senukai. Prekių grąžinimas, noriu pagirti Jolita Z. labai maloni darbuotoją nuoširdi malonu pas tokia specialistė eiti. Labai patiko. Nes buvome pas iš pradžių patekę pas kolega. Nu jau ant tiek yra nepatenkinta ir ne maloni darbuotoją, o bjaurusis dalykas kad ne klauso, o jai kaip sako klauso, tai kalba labai jau ne maloniai. Jolita labai esate Šaunuolė taip ir toliau.
Vilniaus Nordikos Senukai pats blogiausias aptarnavimas, atvažiavome tik kurą išdeginome, reikėjo sienų gremžiklio, sako konsultantai nėra, glaistykle gremžkite, pažiūrėjau grįžusi internetu, pilna įvairių gremžiklių, kokių tik nori, dabar antrą kartą reikės važiuoti dėl gremžiklio, kur žiūri vadovai, praveskite mokymus savo konsultantams, jei galima juos taip pavadinti
Norime padėkoti konsultantei Danutei Šuipienei, dirbančiai Šiauliuose, Pramonės g. Senukose. Labai aiškiai, konkrečiai konsultuojančiai kylančius klausimus. Daugiau tokių profesonalų dirbančių savo darbą.
pirkau senukuose tualeta dujine plytele ir dar daug prekiu.tualeta pastate jis neveike.skambinau senukams sako atvezkit tualeta parodyt, kaip as ji nuimsiu pasamdziau meista sutvarke veikia.dujine hansa plytele tik pradejus naudotis rudija degikliai neuzsidega jie.skambinu i senukus jie sako kreipkites i hansa servisa, 3k meistras buvo atejes pasijuoke sako naudokites rudys isdegs.pusantr metu praejo dar daugiau surudijo degikliai, skambinu i senukus meistras atejo paziurejo parase kad degikliai surudije, skambinu rasaui senuku pagalbos centra.jau 5k siunciau pirkimo ceki.prasau perziureti nuotraukas, niekas nieko neraso gavom dekoju uz laiska, jau rasinet nusibodo, atrase siandien kad nevalau dujines ji purvina ir nieko negali man padeti, rudys nuo degikliu krenta i vidu degikliu, ka mman daryti senukai gal atsakys, laukiu atsakymo
Esu labai nusivylusi, pirkiau praeitais metais garu ligintuva " Electrolux, , garu perjungėjas iš krito bed dar yra garantinis šendiena nunešiau ir buvo man atsakymas pati nuliaužei ir ko tu nori tok buvo atsakymas.
Sveiki, garantinis remontas nei senukuose nei kitur nėra taikomas, jeigu prekę sugadinate pati.
Labai prasta įmonė. Mėnesiais vėluojama su pristatymais, klientų aptarnavimas labai prasto lygio. Daaviau šansą tris kartus su baldais, vėlavimai nenormalūs. Nerekomenduoju ir pati daugiau neapsipirkinėsiu
Esu labai nusivylusi, pirkiau praeitais metais garu ligintuva " Electrolux, , garu perjungėjas iš krito bed dar yra garantinis šendiena nunešiau ir buvo man atsakymas pati nuliaužei ir ko tu nori tok buvo atsakymas.
Ne pirmą kartą tenka labai nusivilti. Pirkau dėžutes, pristatytas netinkamas kiekis. Kitą kartą plyteles vonios kambariui atveža sudužusias ir neturi kuo pakeisti, kiša ne to atspalvio plyteles. Gėda!
Tragiškas garantinis aptarnavimas. Praėjo 33 dienos, nė krust. Paskambini, pastumdo iš vieno skyriaus į kitą ir tiek. Sugedo kompiuteris, nedirba iš baterijos. Būčiau žinojus, kad tiek laiko niekas nieko nedarys, būčiau visai nevežus kompiuterio. Senukuose nėra jokio garantinio aptarnavimo - pasodintos kelios malonios moteriškaitės, kurios perduoda informaciją kitam skyriui, tipo lauk, paskambins.
Sivakar su vyru buvome Senukuose prie IKEA, ir maloniai buvome nustebinti vieno vyruko is dazu skyriaus. Prabuvome dazu skyriuje tikrai ilgai, sumoj gal daugiau nei valanda, taciau, nepaisant visko, esame labai patenkinti, kad su mumis bendravo butent sis konsultantas (tiesa pasakius, kitu kaip ir nesimate).
Norime Tau pasakyti dideli Aciu, nepyk, kad Tave taip ilgai kankinome savo klausimais ir pageidavimais :) Aciu uz Tavo kantrybe, tikrai mateme, kad esi pavarges, bet, nepaisant to, is sirdies stengeisi del musu, davei tikrai praktiskus patarimus. Dekui taip pat, kad nukreipei mus pas tikrai nuostabia dizainere, kuri ir padejo mums galutinai pasirinkti norima dazu spalva :) Nepyk, kad isbegome paskubom ir nepadekojome Tau, bei net nepaklauseme vardo. Tikimes, kad galbut kada nors dar uzsuksime i sia parduotuve ir Tave sutike, asmeniskai padekosime. O jei ne, tai galbut musu atsiliepima kada nors perskaitys parduotuves vadovai, ir butu malonu, jei perduotu siam vidutinio amziaus darbuotojui su stilinga barzdele :) musu padeka.
Pagarbiai, Rita ir Ignas
Senukai internetu pardavinėja prekes kurių realiai neturi, o apie tai sužinai tik gavęs žinutę kad viskas paruošta ir atvykęs į parduotuvę. Paskui negrąžina pinigų už negautą prekę. Sąskaitą atsiuntė el.paštu rugpjūčio 9d, šiandien jau rugpjūčio 23d vakaras ir pinigų dar nėra, nors "turėtų grąžinti per 14 KALENDORINIŲ dienų". Vis labiau panašėja į sukčių kontorą!!!
Praėjo 2 mėnesiai, gavau laišką kad visos prekės buvo atiduotos ir niekas nieko negražins :)
ŠaunuolEi!!!
Mes lietuviai atlaidūs, realiai reikėtų padaryti grupinį skundą, kad būtų didesnė bendra suma, tada kreiptis į teisėsaugq ir televiziją kad truputi pabadytų tą gyvatyną
Š m. birželio 8 d. pirkau kapsulinį kavos aparatą. Brokuotas, nes neatliko net pirmo veiksmo. Pristačiau į Senukų PC ir paprašiau, kad neremontuotų, o pakeistų naują, kadangi nenaudotas. Laukiau iki rugpjūčio 16 d. Niekas su manimi nesusisiekė, todėl skambinau pati ir man buvo pranešta, kad suremontuoti nebuvo galima, todėl 2 savaičių bėgyje kurjeris pristatys naują kavos aparatą. Bet, didelei nuostabai, rugpjūčio 21 d. gavau pranešimą, kad sandėlyje prekės nėra, todėl grąžiname pinigus. Nusivyliau Jūsų internetine prekyba. Ilgai laukti ir nieko nesulaukti. Tikiu, per du su pusę mėnesio prekės sandėlyje neliko. Patyriau ne tik fizinį, bet ir moralinį nuostolį.
Įsigijome lauko baldus, kurie po dviejų dienų naudojimo sulūžo. Kreipėmės su pretenzija dėl prekės kuri yra nekokybiška gražinimo. Viską padarėme pagal parduotuvės reikalavimus susijusius su tuo, išlaukėme 14 dienų, niekas nenusisekė ir nepateikė jokio atsakymo. Jau antra savaitė bandome susisiekti visi atsakymai, perduosim jūsų skunda atsakingam skyriui, bet tas skyrius lyg neegzistuotų - jokių atsakymų, jokių sprendimų. Aptarnavimas apgailėtinas, jokio skaitymosi su klientais tos vaizdas, kad ant jų šiam tinklui visiškai nusispjauti, svarbiausiai iškišo nekokybišką prekę.
Labai gerai pagalvokite ar verta čia apsipirkti, nes jei iškils panašių bėdų sugaišite daug brangaus laiko ir sugadinsite nervus.
Noriu pasidalinti, kaip netiketai maloniai mane nustebino paskutinis apsilankymas Vilniaus Vikingu g. Senukuose.
Visu pirma, konsultantai veike kaip viena komanda. Mane domino lauko baldu komplektas, vietoje nebuvo konsultanto, bet darbuotojas is kito skyriaus atsake i visus klausimus.
Man reikejo uzsisakyti baldu pristatyma, tas pats darbuotojas papasakojo visa tvarka, nukreipe pas reikalinga kolega.
Uzsakant transporta, jau kita darbuotoja bendravo itin draugiskai, siltai ir profesionaliai.
Siandien baldus pristate, del remontuojamos gatves juos nese apie 100 metru papildomai, nes nebuvo galimybes privaziuoti prie namo.
Visi savo darba atliko 200 proc., absoliuciai virsijo mano isivaizdavima ir lukescius.
Aciu Senuku komandai ir prifesionaliems darbuotojams, galiu itin operatyviai dziaugtis kokybisku pirkiniu (Masterjero lauko baldu prekinis zenklas).
Sekmes jums!
Senukai internetu pardavinėja prekes kurių realiai neturi, o apie tai sužinai tik gavęs žinutę kad viskas paruošta ir atvykęs į parduotuvę. Paskui negrąžina pinigų už negautą prekę. Sąskaitą atsiuntė el.paštu rugpjūčio 9d, šiandien jau rugpjūčio 23d vakaras ir pinigų dar nėra, nors "turėtų grąžinti per 14 KALENDORINIŲ dienų". Vis labiau panašėja į sukčių kontorą!!!
Kuo toliau tuo labiau senukų el. Prekių aptarnavimas veda į neviltį.
Siuntos reikia laukti mėnesį, o pinigai grąžinami vėl per mėnesį.
Kiek buvo skambinta, visada girdi tą patį atsakymą, pinigai bus grąžinti per 14 darbo dienų. Netikėkite, per tiek dienų niekas jums nieko negrąžins.
El. Prekių aptarnavimo kokybė visiškai apgailėtina.
Kaunas, jonavos g senukai. Irankiu konsultante VESTA. Viska paaiskino, patare, padejo susikomplektuoti ir dar nusisypsojo. Va per tokius darbuotojus dar senukai ir laikosi. Kelkit jai alga, nes zmogus tikrai nuosirdziai dirba :)
seniai.banginis. vilnius. išmokinkite savo neadekvatų poxuistinį personalą išjunginėti valandų valandas žviegiančią sireną d********i jūs bled. jau nepirmas kartas kai ta jūsų jobana sirena žviegia i niekas jos išjungt nesugeba
Pars tu d********s!! Idomu koks pas tave darbas!!!?
Vieną karštą vasaros dieną nusprendžiau apsilankyti Vikingų gatvės parduotuvėje. Jau seniai buvau girdėjusi apie šią garsiąją parduotuvę, tad nusprendžiau patikrinti, ar tikrai verta jos vizito.
Įžengusi į parduotuvę, jaučiausi apstulbusi, kai užėjau į kasą. Kasininkė, žvilgtelėjusi į mane, nustojo aptarnauti ankstesnį klientą ir, iškreipdama veidą, atsisuko į mane.
"Ko nori?" - piktu tonu atrėžė ji, kuris akivaizdžiai išreiškė jos nepasitenkinimą.
Susigriebusi, atsakiau, kad noriu pasižiūrėti kelias prekes ir galbūt nusipirkti kažką naujo. Tačiau ji mane pertraukė ir aiškiai pasakė, kad jei neturiu aiškaus tikslo pirkti, tai nėra prasmės gaišti laiko.
Tačiau staiga prie 11 kasos atejo moteris su tvirtu ir piktu žvilgsniu. Jos laikysena ir drabužiai leido manyti, kad ji yra parduotuvės direktorė. Ji priėjo prie manęs su nemaloniu žvilgsniu ir atvirai išdėstė, kad čia nėra vieša erdvė stovėti ir žiūrėti, jei nieko neketinu pirkti. Mane tai labai sukrėtė - net ir direktorė, akivaizdžiai atpažįstanti mane kaip potencialią klienę, elgėsi nepagarbiai!
Jausmas buvo neįtikėtinas - mano pasitikėjimas parduotuve ir jos personalu buvo smarkiai sukrėstas. Apmąsčiau, kaip galėjau jaustis taip nepatogiai ir nepageidaujamai šioje gražioje vietoje.
Palikau parduotuvę, galvodama, kaip gali būti, kad kasininkė elgėsi taip nepagarbiai. Galbūt ji turėjo blogą dieną, galbūt valdžia jos nevertina, tačiau tai vis tiek neleidžia pasiteisinti tokio elgesio. Tikiuosi, kad ši istorija paskatins parduotuvės vadovus įvertinti savo personalo elgesį su klientais ir pagerinti aptarnavimo kokybę. Daugiau ten neisiu.
Pagarbiai
Simona K.
Nu tu ir Simona ir DURA!!!!
Aš tikrai netekiu tavim!!!
Nah…..ja rasyti nesamones
Vieną karštą vasaros dieną nusprendžiau apsilankyti Vikingų gatvės parduotuvėje. Jau seniai buvau girdėjusi apie šią garsiąją parduotuvę, tad nusprendžiau patikrinti, ar tikrai verta jos vizito.
Įžengusi į parduotuvę, jaučiausi apstulbusi, kai užėjau į kasą. Kasininkė, žvilgtelėjusi į mane, nustojo aptarnauti ankstesnį klientą ir, iškreipdama veidą, atsisuko į mane.
"Ko nori?" - piktu tonu atrėžė ji, kuris akivaizdžiai išreiškė jos nepasitenkinimą.
Susigriebusi, atsakiau, kad noriu pasižiūrėti kelias prekes ir galbūt nusipirkti kažką naujo. Tačiau ji mane pertraukė ir aiškiai pasakė, kad jei neturiu aiškaus tikslo pirkti, tai nėra prasmės gaišti laiko.
Tačiau staiga prie 11 kasos atejo moteris su tvirtu ir piktu žvilgsniu. Jos laikysena ir drabužiai leido manyti, kad ji yra parduotuvės direktorė. Ji priėjo prie manęs su nemaloniu žvilgsniu ir atvirai išdėstė, kad čia nėra vieša erdvė stovėti ir žiūrėti, jei nieko neketinu pirkti. Mane tai labai sukrėtė - net ir direktorė, akivaizdžiai atpažįstanti mane kaip potencialią klienę, elgėsi nepagarbiai!
Jausmas buvo neįtikėtinas - mano pasitikėjimas parduotuve ir jos personalu buvo smarkiai sukrėstas. Apmąsčiau, kaip galėjau jaustis taip nepatogiai ir nepageidaujamai šioje gražioje vietoje.
Palikau parduotuvę, galvodama, kaip gali būti, kad kasininkė elgėsi taip nepagarbiai. Galbūt ji turėjo blogą dieną, galbūt valdžia jos nevertina, tačiau tai vis tiek neleidžia pasiteisinti tokio elgesio. Tikiuosi, kad ši istorija paskatins parduotuvės vadovus įvertinti savo personalo elgesį su klientais ir pagerinti aptarnavimo kokybę. Daugiau ten neisiu.
Pagarbiai
Simona K.
seniai.banginis. vilnius. išmokinkite savo neadekvatų poxuistinį personalą išjunginėti valandų valandas žviegiančią sireną d********i jūs bled. jau nepirmas kartas kai ta jūsų jobana sirena žviegia i niekas jos išjungt nesugeba
Vikingu gatves parduotuveje dazu skyriuje vis tenka susidurti su labai nemandagiu pardaveju, vardo nezinau, toks aukstas apkunoko sudejimo, plikas, letokai kalba. Kiek kartu ateidavau vis ji sutikdavau, labai nemaloniai ir ypatingai nenoriai bendrauja, atrodo kaip apsnudes, ir pastoviai issako priekaistus ko as ten atseit nesuprantu. Paskutini karta buvau ten pries keleta dienu, pasiteiravau del dazu lauko darbams, kazka suburbejo va ten eik ziurek. Nuejau ten, kur nurode, ten tik balti dazai, o reikejo su spalva. Darbuotojas nieko nepasake kad galima dazus nuspalvint, todel nusipirkau baltus dazus, o pigmenta teko uzsisakyti internetu is kitos parduotuves ir gamintis spalva namuose, ir tik tada man kazkas pasake kad man dazus galejo nuspalvinti vietoje. Zodziu, prarastas laika ir nuotaika. Ir ta pacia diena kai as toje parduotuveje buvau, tas pats dazu darbuotojas mano akivaizdoje apreke atejusias merginas, tik tiek supratau, kad jos buvo atejusios pas ji kazko paklaust, jis nurode krypti, bet nieko daugiau. Merginos nerado nieko ir grizo atgal pas darbuotoja, ir jis tuomet jas apreke ir tada jis aprekes nuejo kazkur. Nezinau, kodel leidziama tokiems piktiems zmonems dirbt toki darba, nes mes klientai tikrai niekuo nesusipelneme, kad su mumis sitaip nepagarbiai butu elgiamasi. Zodziu, ne mano vieno patirtis tokia nemaloni.
Dėl prekių užsakymo internetu yra didelė tragedija ir jei yra galimybė rekomenduoju apeiti šita įmone. Užsakius preke, kurį yra parduotuvėje ir padarytas pristatymas į senuku paštomata, tai nesugeba per numatyta laika nunešti prekės į paštomata. Paskambinus į aptarnavimo centra dirba nekompetetingi asmenys kurie nesugeba išpręsti esąmos problemos, paklausus kada gausiu preke kurį jau turėjo buti pristatytą atsakyma gaunu, kad laukite žinutės kol preke pristatys. Paskambinus kita diena, kalba tą pati problemos jie išpręsti negali, nurodyti asmenį į kuri galima būtų kreiptis irgi negal. Apmaudu, kad dirba asmenys kurie neturi atsakingumo sandėli, nes prekių nepristato laiku ir nekompetetingi asmenys kurie dirba telefonu ir negali išpręsti problemos tik atsakyti, kad laukite. O kiek laukti dar reikės niekas nežino.
Pirkome zoliapjove, po pormo sezono is po ziemos uzsikurdavo ir gesdavo.
Nuvezem i garantini pralaike puse vasaros ir atgrubnagiai meistrai konstatavo karbiuratoriaus gedima.Prase susimoketi 80€ uz jo keitima.Nemokejom paraigrazinom atgal neremontuota.
Tiesiog truko 15min issiardyti karbiuratoriu ir prapusti su pompa.Pradejo kuo puikiaiusiai veikti.
tai kazin ka sitie meistreliai apsikakoja ten veikia???
Plius kaip veikia garantinis senukuose.Melzia zmones ir tiek
Pirkau perfaratoriu po poros savaičiu sugedo.Birželio 5 pridaviau i garantini pralaukiau daugiau kaip 30 dienu nuvykus i parduotuve pasake pildyti pretenzija pinigu gražinimui.Tai iki šios dienos nieko neatgaunu o paskambinus vis sako perduosim jum paskambins bet tyla.Išvada pirkti senukose saves negerbti nes jiems i klijantus nusispjauti
Valdziai neidomu, patikekit…
Aš už kreipimasi į vartotoju teises.
Abejoju ar kas iš valdžios skaito atsiliepimus a skundus, nes daug blogų, o išvadų nedaro. Užsakėm plokštes, turėjo pristatyti liepos 4, iki šiol nėra, nors vakar ir šiandien žadėjo pristatyti. Rytoj šventė, greičiausiai vėl nebus. Darbai stovi. Manau imant tokius pinigus už pristatymą, reikėtų laikytis terminų. Manau atsiliepimai nepadeda, gerai būtų jei visi apgauti ir nepatenkinti klientai kreiptųsi į vartotojų teises ginančias organizacijas.
Valdziai neidomu, patikekit…
Užsakytų prekių pristatymas buvo nurodytas liepos 20d. Laukiame, tačiau nieko nesulaukėme. Susisiekus su klientų aptarnavimo skyrium buvo žadėta perskambinti.. Niekas nesusisekė, skambinom antra diena vėl tapati istorija, niekas neperskambina. Sistemoje pasikeitė pristatymo data į 27 dieną- vėl jokių pranešimų apie pristatymą. Skambinam trečia kartą į k.a.s reikalaudami susisiekti su vadovybe- mums trumpai atsakoma, kad niekas nei su mumis susisieks, nei mes patys galim su kažkuo susisiketi. O pristatymas tikriausiai kita savaite. Internete neimanoma rasti el pašto kur galima siųsti pretenzijas. Klientu aptarnavimas situaciju nesprendžia- sistemos neatnaujinamos o priekaištu pareikšti neturi kam….
Kita karta nepirkite is senuku el. prekybos ir viskas, jiems niekas neidomu ir jie visi apatiski klientu atzvilgiu.
Sveiki, noriu nuoširdžiai padėkoti, Draugystės g., Kaune, dirbančiai prie buitinių įrenginių Daivai Gurskienei, teko pas šią Konsultante pirkti šaldytuvą, skalbimo mašiną.Labai profesionali, maloni, pajutome pagarbą klientui. Didelis dėkui, Daiva, begalybės sėkmės!! Senukų jaunimui linkime sekti šios Konsultantės pėdomis.
Užsakytų prekių pristatymas buvo nurodytas liepos 20d. Laukiame, tačiau nieko nesulaukėme. Susisiekus su klientų aptarnavimo skyrium buvo žadėta perskambinti.. Niekas nesusisekė, skambinom antra diena vėl tapati istorija, niekas neperskambina. Sistemoje pasikeitė pristatymo data į 27 dieną- vėl jokių pranešimų apie pristatymą. Skambinam trečia kartą į k.a.s reikalaudami susisiekti su vadovybe- mums trumpai atsakoma, kad niekas nei su mumis susisieks, nei mes patys galim su kažkuo susisiketi. O pristatymas tikriausiai kita savaite. Internete neimanoma rasti el pašto kur galima siųsti pretenzijas. Klientu aptarnavimas situaciju nesprendžia- sistemos neatnaujinamos o priekaištu pareikšti neturi kam….
Labai noriu pagirti ir padėkoti Rokui už jo nuoširdų darbą, Klaipėdos Senukuose. Bendraujantis, malonus, paslaugus ir geras konsultantas
Pirkau apsauginį grindų kilimėlį. Atsiuntė akivaizdžiai batais aptryptą, visą purviną ir su kažkieno plaukais.
O apie kvapą nė nekalbu, perkant internetu atsiunčia prasmirdusius daiktus.
Esu šokiruotas, pasipiktinęs ir labai nusivylęs Senuku partnerių DPD darbu. Liepos 20 d. užsisakėme internetiniame portale senukai.lt šarvuotas durys, vidaus durys, staktą ir apvadus prie vidaus durų. Viskas svėrė (taip parodė senukai.lt sistema) virš. 87 kg. Mano mama turi 78 metus, pats esu II grupės invalidas tad sumokėjo 11.99 e. ir užsakėme įsinešimo paslaugą. Gyvename I aukšte galvojome, kad tai nebus problema. Viskas lyg ir nieko, kol užsakymas nepateko į DPD kurjerio rankas. Visų pirmą, mums buvo pranešta, kad užsakymą pristatys pirmadienį, liepos 24 dieną tarp 8 ir 18 val., bet išvakarėse DPD pranešė, kad užsakymą pristatys... liepos 21 dieną tarp 12.10 ir 13.10! Kodėl? Neatsiklausdama kliento taip sau įmonė nusprendė. Visus darbus metėme (mes irgi dirbame, ir darbdavys buvo labai nepatenkintas). Atvykome į sutartą adresą 12.06 val. Bet pasirodo DPD kurjeris jau pas mus buvo ir dabar yra kitoje vietoje. Telefonu reiškė mums pretenzijas, kad mes neatsiliepiame į juo skambučius. Bet laikas buvo paskelbtas DPD įmonės ir mes atvykome laiku, net kiek anksčiau. Kame problema? Išmaldavome kurjerį grįžti, jisai sutiko ir tada jau prasidėjo tikras cirkas. Atvažiuodamas (beje transporto priemonė nebuvo pažymėta DPD įmonės logotipu, įtariu, kas gali paneigti, kad įmonė samdo „lievus“ darbuotojus?) kurjeris pareiškė, kad prekių į butą neneš, nes jam „krovos darbai“ nepriklauso, kad už sveikatą jam įmonė nemoka ir tt. Bet juk mes užsakėme įnešimo prekių į namus paslaugą?! ?! Turėjau aš, sergantis žmogus su 78 metų motina pats sunkias prekes tempti, nors už įnešimą buvau susimokėjęs. O jaunas kurjeris be sąžinės graužaties sėdo į busiuką ir išdūmė. Reputacija, geras įmonės veidas - užsienyje kiekvieną firma kovoja dėl šito, Lietuvoje tuo nėra. Senukai ir DPD man buvo solidžios įmonės, iki liepos 21 dienos. Gėda. Daugiau nei Senukų nei DPD įmonių paslaugomis nesinaudosiu. Ir visiems savo pažįstamiems pasakosiu kokios čia negerbiančios klientų firmos.
P.S. Reikalauju grąžinti man 11.99 e. už neįvykdytą užnešimo prekių į butą paslaugą.
Servisas Vilniaus Senukuose labai prastas, konsultantai nemandagūs. Didelių gabaritų prekių į namus nepristato. Daugiau neisime
Nepirkit internetu iš Senuku, elektronikos ar buitines technikos, liksit išdurti, gausit sugedusia preke, galesit tasytis puse metu kol sutvarkys, o jusu pinigai bus užlaikyti, o jiems % iš banko eina, pokol jusu pinigai užaldyti senuku saskaitoje.BUKITI LABAI ATSARGUS PRIEŠ PIRKADAMI!!!!
Daugiau kaip 15 metu turejau "Senuku" nuolaidu kortele.Pirkau plyteles vonios iranga iv statybines medziagas uz tukstantines sumas. Birzelio men. Klaipedoje Liepu g. noredamas nusipirkti preke suzinojau, kad kortele nebegalioja, o jei duos nauja, turesiu per 3 men. (o gal ir trumpiau) nupirkti prekiu ne maziau kaip uz 500 eur. Tai viso gero senukai rekkuosi centrus kur tokiu salygu nestato.
Remigijus
Liepos 15d. buvo atliktas pirkimas senukai.lt svetaineje. Preke po valandos atšaukiau, kadangi paskaičius aprašyma, supratau kad bus nepilna komplektacija, ir padariau užsakyma dar karta. Buvo pažadėta kad pinigai bus gražinti per 1-3d.. lyg šiol pinigai negauti. Atsargiau darykit užsakymus, nes galit likti be prekės ir be pinigų!!
Esu nusivyles senuku paslaugomis, preke turejo buti pristatyta 07-14diena.sendien jau 19d o brekes dar nera, o ji labai reikalinga mano seniems tevams ir neigaliai sesutei
Elektrenu senuku prekybos centro lauko skyriaus aptarnavimas yra tragiskas. Visada duodama pastaba nepasitaiso. Prekiu niekada neturi arba turi keleta, palyginus su kitais centrais kur turi visada daug cia niekad neuzsako normalaus kiekio atveza dek vaizdo. Baisu ????♂️
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
IT CONNECTED 2023: apie duomenis, kibernetinį saugumą, NIS2 ir SOC
Jau ketvirtus metus iš eilės vykstanti IT CONNECTED konferencija kviečia IT vadovus bei profesionalus susiburti ir šiemet. Spalio 17 d. vyksiančiame renginyje industrijos ekspertai iš Lietuvos bei...

Kaip reklama oro uostuose padeda siekti reklamos kampanijos tikslų
Daugelis neįsivaizduojame savo gyvenimo be kelionių. Svetima šalis, nauji žmonės, nepakartojami įspūdžiai leidžia atitrūkti nuo kasdienybės, o grįžus kitu žvilgsniu pažvelgti ir į savo aplinką...

"Swedbank" pristato žaliąją paskolą miškui įveisti: tvarus būdas uždirbti
"Swedbank" pirmasis iš Lietuvoje veikiančių komercinių bankų pradeda teikti specializuotas žaliąsias paskolas, skirtas miško įveisimui. Jų gavėjai ne tik prisidės prie klimato kaitos stabdymo, bet...
Administravimo mokestis perkant internetu 2€!!jus kabancius uostykit!!! Geriau pervadinkit i apipisinejimo zmoniu mokesti!!
Ir kas is to cia nors parduotuve nurodo ji, kitur i prekes kaina iskaiciota ir atrodo kad nieko papildomai nemoki... Beto jeigu pas ponaiti kabo tai gyditis reik