VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Semerita, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Semerita

Atsiliepimai apie Semerita, UAB

Muresta

Kokybiška vonios kambario įranga.
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Semerita, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki, nusivyliau parduotuve ir darbuotojų kompetencija. Prekė (žoliapjovė, kaina virš 500 eur, parašyta, kad yra sandėlyje ir pristatymas 1-2 d.d.) užsakyta buvo prieš savaitę. Tyla. Prisiskambinti neįmanoma. Praėjus daugiau negu savaitę, pagaliau prisiskambinau. Tada pasakė, kad perskambins, nes ieško vadybininko. Po kelių gerų valandų susisiekė vadybininkas, kuris pranešė, kad dėl logistikos sutrikimų prekę pristatys po kelių dienų. Suprantama viskas. Bet... gal reikėjo vadybininkui pačiam paskambinti klientus ir pranešti, kad vėluos pristatyti prekę. Čia tik įrodo, koks įmonės požiūris į pirkėjus. Nerimta.
O paskaičius daugiau atsiliepimų, tai jau baisu kokios būklės bus ta žoliapjovė... :)
Atsakyti
Apgautas 2022-07-26 12:01:35
Būkit atsargūs pirkdami šioje parduotuvėje. Mano istorija paprasta - pirkau „Villeroy & Boch“ vonią, o kai atvežtą išsipakavau, pasirodė, kad ji brokuota - įskilusi, t. y. bevertė. Spėkit ar „Muresta“ pripažino pardavusi tokią vonią? Kaltas likau aš, o pasikeisti prekės ar susigrąžinti pinigų, žinoma, nepavyko. Kojos ten daugiau nekelsiu ir visiems kitiems rekomenduoju taip elgtis.

Štai mano istorija (tik gaila, kad žurnalistai išėmė pardavėjo ir gamintojo pavadinimus) - https://www.lrytas.lt/bendraukime/isklausykite/2022/06/28/news/remonta-vonioje-dares-vyras-ragina-pasimokyti-is-jo-klaidos-kad-netektu-moketi-du-kartus-23753682
Kadangi geriau vieną kartą pamatyti, negu šimtą kartų išgirsti, įkeliu ir video - https://www.youtube.com/watch?v=mJQNC4g-if8&ab_channel=Viki
Atsakyti
Būkit atsargūs pirkdami šioje parduotuvėje. Mano istorija paprasta - pirkau „Villeroy & Boch“ vonią, o kai atvežtą išsipakavau, pasirodė, kad ji brokuota - įskilusi, t. y. bevertė. Spėkit ar „Muresta“ pripažino pardavusi tokią vonią? Kaltas likau aš, o pasikeisti prekės ar susigrąžinti pinigų, žinoma, nepavyko. Kojos ten daugiau nekelsiu ir visiems kitiems rekomenduoju taip elgtis.

Štai mano istorija (tik gaila, kad žurnalistai išėmė pardavėjo ir gamintojo pavadinimus) - https://www.lrytas.lt/bendraukime/isklausykite/2022/06/28/news/remonta-vonioje-dares-vyras-ragina-pasimokyti-is-jo-klaidos-kad-netektu-moketi-du-kartus-23753682
Atsakyti
Malonus ir greitas aptarnavimas ir bendravimas. Rekomenduoju
Buvęs darbuotojas
2022-05-16 06:47:07 IP 5f4sos2s
Atsakyti
Semerita įmonė nepatikima, prekės brangesnės nei visur kitur. Daug reklamos ir mažai naudos galutiniam tiksle. Nukentėjau ir aš, kitaip tariant apgavo
Atsakyti
Nepatikima „š*******o“kontora.Pirkom šaldytuvą internetu, pinigus, žinoma, pervedėm.Kitą dieną ateina e-mailas, kad tokiu šaldytuvų nėra, nes jų jau nebegamina!!! Kaip galima pardavinėti neturimą daiktą???Pasiūlo kitą, atsisakom, na, tai natūralu, kad pinigus atgauti tai norėsim.Bet...tyla.Patys skambinam, ieškom, kur mūsų pinigai, tai žmogelis, ale, vadybininkas, sako, pas mus per mažai žmonių dirba, kažką tokio, tai palaukit, kelintas mano reikalas, kiek pas jus ten tų žmonių dirba, parduoda šaldytuvą, kurio NETURI, ir kai sakom, kada atgal pervesit pinigus, sako tai GAL ryt, poryt.Pinigams pervesti neužtrunka nė 5 min, kodėl aš turiu laukti 2 paras?Ir ar po 2 parų dar perves?Čia normalu?Nerekomenduoju niekam!
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti konsultantui Edgarui Š., dirbančiam Murestoje Unideco prekybos centre. Labai mandagiai aptarnavo, suteikė visą reikiamą informaciją. Davė labai daug naudingų patarimų, kantriai atsakinėjo į mums rūpimus klausimus. Tiksliai nurodė pristatymo terminus (prekės gavome nurodytu laiku).
Atsakyti
Sveiki, Lukšio g. Domus galerijoje užėjau paklausti ar turi dušo kabinos duru tarpinę. PONIA vadybininkė paklausė tipo, atsakiau kad ne standartas, tai vos sugebėjo kainą išstenėti, kuri pasirodė kad pas konkurentus tris kartus mažesnė. Susidarė vaizdas, kad man padarė paslaugą. Sėkmės užsidarant su tokiu aptarnavimu.
Atsakyti
Jaučiu save apgautas. Užsakęs maišytuvą, plautuvė Franke ir gręžtuvą, kad padaryti skilęs plautuvė. Sumokėjus pinigus atskirai už gręžtuvą. Atsiimant užsakymą gavome gręžtuvą komplekte su plautuvė. Kaip aš suprantu jis ir įeina į komplektą. Ne solidų !!!
Atsakyti
Tas kas dirba prie prekių surinkimo, turėtų atidžiau dirbti!! Išsiunčiama prekė su ne visomis detalėmis. Ir poto verskis per galvą iš kur gauti vieną pagrindinę detalę, kurios labiausiai reikia!!!
Atsakyti
Labai nemalonus konsultantu aptarnavimas. Pirkome preke ir neZinojome kad ja pristatys tik I kiema. Turiu 1 metu vaika ir gyvenu bute 2 aukste paprasius kad kurjeris inestu I namus buvo nepagarbiai atsakyta kad neteikia tokiu paslaugu. Nera jokio zmogiskumo. Uz preke moki didziulius pinigus o dar zmogiskai negali padeti. Konsultantai bendrauti ir kaskaiip teigiamai padeti pirkejui nesugeba. Nemokat issaugoti pirkejus kad jie ir kita karta uzsisakytu is jusu Jau geriau grazins pinigus nei isspres problema. NEREKOMENDUOJU!!!!!
Atsakyti
Užsakant prekes labai mandagiai konsultavo p.Virginijus ir telefonu, ir raštu, ir fizinėje parduotuvėje viską aprodė, aiškino, patarinėjo, nepiršo savo nuomonės. Santechnikos reikėjo skubiai tai viską sutvarkė per dvi darbo dienos, atvežta patogiausiu man laiku, vairuotojas su pagalbininku atvyko minutės tikslumu. Viskas supakuota tvarkingai, paaiškino kokiose dėžutėse kokie priedai pagal faktūrą, vienu žodžiu viskas skandžiai ir operatyviai.
Atsakyti
Nieko pažadėt negali. 2mėn laukiam spintelės, iki šiol neaišku. Sako yra pagaminta o kada atveš -nežino. O žadėt nieko nenori. Paskambinus nurodytu nr murestos atsiliepė vaikinas, padiktavus užsakymo nr. Ilgai ieškojo, o vėliau sako, aš ne šitoj srity dirbu, davė kolegės nr, o ji net nekelia ragelio.. Labai nusivyliau. Ir be reikalo laukiam2men nežinia kiek dar reiks pralaukti...
Atsakyti
Nusipirkom iš jų akumuliatorinę 40V 2x 2.0Ah Ikra Mogatec ICM 2/2037 vejapjovę. Viisiškai neatitinka nurodyto aprašymo. Parašyta kad dirbs be pertraukų iki 40 min, tačiau vos 15-20 min tetraukia. žolė neaukšta.. Kai parašiau pretenziją, tai tipo siųskit į servisą, ten įvertins. Servisas kitame mieste, tai kiek dar mokėsiu už siuntinėjimą!
Jei būtų teisingas aprašymas, kad dirba tik iki 20 minučių tai būčiau net nepirkus!!
Atsakyti
Apgaudinėja pirkėjus. El. parduotuvėje parašę, kad turi prekę sandėlyje, net neinformavo, kad iš tikro neturi, o pristatymo laiko tikro net patys nežino.
Atsakyti
Užsakytas prekes gavome praėjus beveik 2, 5 mėnesių nuo apmokėjimo dienos.
Atsakyti
Džiaugiuosi puikia konsultacija apie vonios kambario interjerą. Ilgai delsėme su remonto darbais, bet esame labai patenkinti ir dėkingi už pagalbą. Gavome net kelis individualius pasiūlymus. Buvo lengva išsirinkti ir susiplanuoti tolesnius darbus. Kadangi susiplanavome viską iš anksto, prekių nereikėjo ilgai laukti-pristatė tiesiai į namus.
Atsakyti
Pirkome visą santechniką iš Murestos. Tiesa, vieno praustuvo teko šiek tiek palaukti, bet vertėjo, nes prekė, apie kurią svajojome. Didesniam kiekiui dar ir papildomą nuolaidą pritaikė!
Atsakyti
Taip, Murestos darbuotojai labai nemandagūs, labai malonūs, kol darai užsakymą.2021 02 09 eilinį kartą skambinu dėl sumaišyto dušo kabinos pado, nes kartu turėjo atvežti spinteles ir kėdutę, darbuotojas su pašaipa atsako, kad nežino kada bus, o prieš tai tvirtino, kad bus po 2 savaičių, aš pasakau, kaip jums ne gėda apgaudinėti klientų, jis atsako, --- kad ne gėda, o ką ?man gal verkti reikia ? ----taip, Murestos darbuotojai kalbasi su klientais, neapsikentusi tokio tono, padėjau ragelį, daugiau jokių šioje firmoje užsakymų nedarysiu, o prekių pirkau už 1082 eurus
Atsakyti
Dar Lina 2021-01-10 pastabą apie tai kad Murestos darbuotojai yra nemandagūs. Į tą temą parašysiu ir aš. Atlikau užsakymą, apmokėjau, laukiu - jokių žinių. Skambinu nurodytu Vilniaus miesto telefonu. Atsiliepia vadybininkas kuriam ir buvo priskirtas užsakymas, pats taip pasakė, nr. 7499 (rašau numerį tikėdamasis, kad nors kokie vadovai suprantantys, kad bendravimas su klientu turi būti pagarbus) sureaguos ir pasikalbės su gerbiamu darbuotoju, tikslu kitiems klientams daugiau netektų analogiška nemaloni patirtis. Murestos darbuotojo prašau patikslinti kokia yra užsakymo būsena, staiga darbuotojas pradeda mane vadinti „ponuliu“ kalbėti apie tai kad informacija tik apie atliktą apmokėjimą yra daugiau nei pakankama klientui ir klientui nebūtina žinoti kada užsakymas ketinamas įvykdyti. Peržiūrėjęs užsakymą įvertina sumą ir tada kalba apie šimtus per dieną gaunamų užsakymų, suprantu, kad kaip klientas esu nesvarbus, kalboje 3 ar 4 kartus pakartoja žodį „ponulis“. Pažiūrėjau, šis nemalonus pokalbis truko 1.37 minutės per kurias buvo bendraujama itin nepagarbiai. Apibendrinant, aptarnavimo kokybė Vilniaus Murestoje yra prasta, būkite pasiruošę jei prekių kitur negalite įsigyti. Tikrai rekomenduoju kitas parduotuves net jei jose ir prekės būtų šiek tiek brangesnės.
Atsakyti
ačiū Muresta komandai - prekes (praustuvą, maišytuvą ir šiukšledėžę) gavau kokybiškas, puikiai supakuotas ir greitai. Ir kainos geros, nes rinkausi iš daugelio...
Atsakyti
Manau kad reiktų pranešti pirkėjui jog prekė bus gabenama iš uzžšienio ar ne prieš priimant užsakyma. Nes kartais laukti tris savaites jau grečiau į senukus nuvažiuočiau ir nusipirkčiau. O paklausus kur mano užsakymas dar mane logikos mokina. Labai NEMANDAGU.
Atsakyti
Užsakėme internetu vonią su apdailine sienele, sifonu ir t.t.. Po pavedimo trečioj paroj pristatė prekes į kiemą, viskas ok, ačiū jums :)
Atsakyti
Esame užsisakę vonią iš šios įmonės. Šiandien dienai jau 1 mėn. ir 10 dienų nuo užsakymo patvirtinimo, tačiau užsakytų prekių nematyti. Iš pradžių savaitei nukeltas pristatymas, pasiteiravus koki situacija šiandien dienai, atsakyta kad dar keleto dienų prireiks. Santechnikos darbuotojai nukeliami antrą kartą, o pasiūlymo iš tiekėjo apvalus nulis dėl susiklosčiusios situacijos, kiek pats teiraujuosi, tiek ir žinių... Daug reklamos, bet mažai naudos.
Atsakyti
Bendravimas su įmonės darbuotoju/savininku tai tragedija. Paskambinus, pokalbis niekur nenuvedė, tik atsisakyta šios įmonės paslaugų. Kainos, taip gana geros, bet visą tai nustelbia bendravimas. Patariu pagalvoti ar norite su šia įmone turėti reikalų
Atsakyti
Klientė 2020-05-27 08:40:31
Patvirtinu, kad plytelės buvo sutvarkytos. Įmonė amokėjo tvarkymą ir medžiagas. Džiugu, kad pavyko sutarti.
Pateiksiu istorijos pabaigą aiškumui. Plytelės visgi nėra impregnuotos - pradėję naudoti matome, kad dušo zonoje šlampa kiaurai, pradėjo baltuoti, ne tik dušo zonoje. Semeritai pateikus klausimą jokio atsakymo er 3 savaites negavome - laiškus atsakyti vengia, žadėjo paskambinti, bet neperskambino iki šiol. Atvyko vadybininkas, kuris prekiauja impregnantais, siūlė valyti plyteles (!), truputį pavalė ir išvažiavo. Atsakymų, ką tokiau daryti negavome, pats pasakė, kad apie šias plyteles nesupranta. Tačiau gavome komentarų - kad netinkamai valome, mūsų vanduo kalkėtas, trapas nesilikonuotas. Turiu pasakyti, kad įmonės vienintelis tikslas yra paimti pinigus, klientas yra paskutinėje vietoje. Jei susidursite su problemomis, net neabejokite, kaip dėl savo problemos tapsite kalti (mes buvome kaltinami įvairiais dalykais nuo pat pradžių, pvz.: “grubiomis meistro klaidomis”, “kalkėtu vandeniu”). O tai, kad plytelės stovi kiaurai šlapios, su baltomis dėmėmis yra mūsų pačių reikalas. Kaip atvykęs vadybininkas sakė - nieko blogo, kad jos visą laiką šlapios! Tikiu, kad yra nemažai žmonių, susidūrusių su šios įmonės atmestinu požiūriu. Linkiu visiems pasirinkti atsakingai, įmones, kurios gerbia savo klientą ir stengiasi dėl jo. O ne imituoja darbą, padarvinėja tai, apie, ką nesupranta ir laiko savo klientus kvailiais - beteisiais.
Atsakyti
Klienė 2020-05-01 12:06:21
Sveiki. Įmonės vadybininkai dirba labai neatsakingai. Požiūris į klientą visiškai atmestinis. Užsakinėjome terakotos plyteles, atvykti vėlavo, su vadybininke susisiekti sunku. Informavo, kad blizgių plytelų sandėjr nėra, gausime molines ir duos mums impregantą, kuris suteiks reikiamą rezultatą. Impregnantą gavome nepritaikytą molinėms plytelėms, neimpregnuoja. Pasiūlė patiems nusipirkti dar vieną. Nusipirkome. Rezultato nėra, plytelės keičia vaizdą, lieka su dėmėm. Vadybininkė į klausimus apie gamintojo reklmendacijas nieko neatsako, siūlo toliau patiems pirktis tą patį impregnantą ir dengti. Mokėjome už kvadratą 60€, o turime visiškai nenaudojamas grindis. Pasirodo ir klijavimas šių plytelių specifinis, apie tai mūsų neinformavo. Kreipiausi ir į kitus atsakingus asmenis, atsakymų negavau, tik pažadą susisiekti. Jie teigia, kad neišmano apie šias plyteles, pasidomės, dabar fabrikai Ispanijoje greičiausiai uždaryti, mažai kuo gali padėti. Linkiu visiems atsakingai ir kruopščiai pasidomėti, jei planuosite čia užsakinėti prekes.
Patvirtinu, kad plytelės buvo sutvarkytos. Įmonė amokėjo tvarkymą ir medžiagas. Džiugu, kad pavyko sutarti.
Atsakyti
Klienė 2020-05-01 12:06:21
Sveiki. Įmonės vadybininkai dirba labai neatsakingai. Požiūris į klientą visiškai atmestinis. Užsakinėjome terakotos plyteles, atvykti vėlavo, su vadybininke susisiekti sunku. Informavo, kad blizgių plytelų sandėjr nėra, gausime molines ir duos mums impregantą, kuris suteiks reikiamą rezultatą. Impregnantą gavome nepritaikytą molinėms plytelėms, neimpregnuoja. Pasiūlė patiems nusipirkti dar vieną. Nusipirkome. Rezultato nėra, plytelės keičia vaizdą, lieka su dėmėm. Vadybininkė į klausimus apie gamintojo reklmendacijas nieko neatsako, siūlo toliau patiems pirktis tą patį impregnantą ir dengti. Mokėjome už kvadratą 60€, o turime visiškai nenaudojamas grindis. Pasirodo ir klijavimas šių plytelių specifinis, apie tai mūsų neinformavo. Kreipiausi ir į kitus atsakingus asmenis, atsakymų negavau, tik pažadą susisiekti. Jie teigia, kad neišmano apie šias plyteles, pasidomės, dabar fabrikai Ispanijoje greičiausiai uždaryti, mažai kuo gali padėti. Linkiu visiems atsakingai ir kruopščiai pasidomėti, jei planuosite čia užsakinėti prekes.
Laba diena,

Kiek apmaudu, kad nesulaukus gamintojų ir specialistų išvadų gavome tokį atsipleipimą. Taip, užsakymai užtruko, nes situaciją sprendėme kartu su gamintojais, klausdami jų rekomendacijų.
Situacija išspręsta, klientė nepatyrė papildomų išlaidų, nepaisant to, kad dirbęs meistras padarė grubių klaidų, kurias mūsų specialistas ištaisė.
Atsiprašome, jei iš mūsų pusės buvo per mažai ar netikslios informacijos. Dirbame, kad tokios situacijos nesikartotų.
Atsakyti
Sveiki. Įmonės vadybininkai dirba labai neatsakingai. Požiūris į klientą visiškai atmestinis. Užsakinėjome terakotos plyteles, atvykti vėlavo, su vadybininke susisiekti sunku. Informavo, kad blizgių plytelų sandėjr nėra, gausime molines ir duos mums impregantą, kuris suteiks reikiamą rezultatą. Impregnantą gavome nepritaikytą molinėms plytelėms, neimpregnuoja. Pasiūlė patiems nusipirkti dar vieną. Nusipirkome. Rezultato nėra, plytelės keičia vaizdą, lieka su dėmėm. Vadybininkė į klausimus apie gamintojo reklmendacijas nieko neatsako, siūlo toliau patiems pirktis tą patį impregnantą ir dengti. Mokėjome už kvadratą 60€, o turime visiškai nenaudojamas grindis. Pasirodo ir klijavimas šių plytelių specifinis, apie tai mūsų neinformavo. Kreipiausi ir į kitus atsakingus asmenis, atsakymų negavau, tik pažadą susisiekti. Jie teigia, kad neišmano apie šias plyteles, pasidomės, dabar fabrikai Ispanijoje greičiausiai uždaryti, mažai kuo gali padėti. Linkiu visiems atsakingai ir kruopščiai pasidomėti, jei planuosite čia užsakinėti prekes.
Atsakyti
Kliente 2020-02-20 17:44:02
Apsilankiau Domus galerijoje, vilniuje. Likau labai nepatenkinta konsultate. Norejome uzsisakyti preke is katalogo, o ji sake, kad ji nenori uzsakineti tokio “sudo”, ji turi daug darbo, uz tai jai niekas nedekoja ir dirba per naktis. I rupimus klausimus atsako “nebesvaikit”. Nepaisant to, kad ji neatlieka savo darbo (neuzsako prekiu), dar ir bendravimas yra siaubingas. Labai nerekomenduoju. Puiki imone, nesuprantu, kaip tokie darbuotojai dar gali ten dirbti.
Labai apgailestaujame dėl aprašyto įvykio. Murestos darbuotojų kolektyvas atlieka didelį darbą, konsultuodamas ir aptarnaudamas savo esamus ir potencilius klientus, todėl mums labai skaudu, kad dar pasitaiko tokių atvejų, kai darbuotojas leidžia sau peržengti ne tik įmonėje galiojančias bendravimo su klientais taisykles, bet ir bendražmogiškasias bendravimo normas.
Jei dar aktualus prekių iš katalogo užsakymo klausimas, kviestume apsilankyti kitame Muresta įmonių grupės salone ir norėtume kaip kompensaciją pasiūlyti papildomą nuolaidą. Susisiekite su mumis el.paštu [email protected]
Atsakyti
Apsilankiau Domus galerijoje, vilniuje. Likau labai nepatenkinta konsultate. Norejome uzsisakyti preke is katalogo, o ji sake, kad ji nenori uzsakineti tokio “sudo”, ji turi daug darbo, uz tai jai niekas nedekoja ir dirba per naktis. I rupimus klausimus atsako “nebesvaikit”. Nepaisant to, kad ji neatlieka savo darbo (neuzsako prekiu), dar ir bendravimas yra siaubingas. Labai nerekomenduoju. Puiki imone, nesuprantu, kaip tokie darbuotojai dar gali ten dirbti.
Atsakyti
Dirba šauniai. Užsakytą prekę planavo per 2-3 dd pristatyti, bet gavau jau kitą dieną po užsakymo
Atsakyti
Užsisakėme 43 m2 II rūšies plytelių, iš kurių, kaip paaiškino konsultantė, 5-10proc gali būti brokuotų, o paklausus kas bus jei brokuotų bus didžioji dalis, patikino, kad taip nebūna. Atvyko vienaip ar kitaip brokuotos visos plytelės, tad net negalime išklijuot 24m2, kad atrodytų normaliai.
Napsigaukite, nes II rūšies plytelės negrąžinamos. Turėsite plyteles išmesti, o iš paravėjų išgirsite: atsiprašau, labai nemalonu ir užsakinėsite kitas.
Atsakyti
as 2017-05-18 14:47:23
Internetiniame puslapyje nurodyti net 4 numeriai ir nei vienu neįmanoma prisiskambinti. Gal reiktų neafišuoti numerių, jei telefonu neina susisiekti.
Visi tel. numeriai, nurodyti internetiniame puslapyje, veikiantys. Apgailestaujame, kad Jums nepavyko susisiekti su mūsų darbuotojais.
Atsakyti
Internetiniame puslapyje nurodyti net 4 numeriai ir nei vienu neįmanoma prisiskambinti. Gal reiktų neafišuoti numerių, jei telefonu neina susisiekti.

Taip pat rekomenduojame

Jaukurai
KOMPLEKSINIAI KOMFORTO SPRENDIMAI

Adresas: Ramygalos g. 149E, LT-36255 Panevėžys.
Veiklos sritys: šildymas, įrenginiai; didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; santechnika; statybinės medžiagos; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Jaukurai" tiesiogiai atstovauja per 30 garsiausių Europos santechnikos, inžinerinių tinklų ir šildymo įrangos gamintojų. Pirkėjams siūlome daugiau nei 12 000 pavadinimų santechnikos prietaisų, vonios kambario įrangos, santechninės keramikos, šildymo katilų, vandens šildytuvų, radiatorių, išorės ir vidaus...
Euroliuksas
Santechnikos prekės ir internetinė prekyba

Adresas: Stoties g. 5, LT-90115 Plungė.
Veiklos sritys: santechnika; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); betonas ir betono gaminiai; didmeninė prekyba; elektros montavimo medžiagos; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės; kita veikla; mažmeninė prekyba; metalas, apdirbimas, gaminiai; pirtys ir baseinai; pramonės įrengimai; sporto, turizmo reikmenys; statybinės medžiagos; stogų dangos, paslaugos; šildymas, įrenginiai; šviesos sistemos, šviestuvai; tvirtinimo detalės, elementai; ūkio prekės; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas; židiniai, krosnys.
Plungė (salonas) Žaltakalnio g. 20a +370 657 99419 Darbo laikas: I-V 8 – 18h; VI 8 – 15h; Vilnius (salonas) Viršuliškių g. 42 +370 657 99448 Darbo laikas: I-V 8 – 19h; VI 9 – 15h; Kaunas (salonas) Savanorių pr. 214A +370 657 99430 Darbo laikas: I-V 8 – 18h; VI 10 – 14h; Šiauliai (salonas) Daukanto g. 4C +370 657...
Gansta
Šiluminių punktų gamyba 861233700

Adresas: Darbo g. 26, LT-52102 Kaunas.
Veiklos sritys: santechnika; didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „GANSTA“,- tai specializuota didmeninės prekybos įmonė. Įmonės asortimentas yra suskirstytas i pagrindines produktų grupes tokias kaip: -Priešgaisrinė įranga; -Santechninė įranga; -Šildymo įranga + Automatizuotų šilumos punktų projektavimas ir gamyba; -Techninė izoliacija; Dėl per ilgus metus sukauptos...
Baltic system
Adresas: Žalgirio g. 88A, LT-09303 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Baltic System" savo veiklą pradėjo 2010 m. Siūlome vėdinimo, oro kondicionavimo, šildymo, vandentiekio, nuotekų sistemų projektavimo, montavimo paslaugas. Taip pat atliekame jų eksploatacinę priežiūrą, sistemų derinimą. Mūsų paslaugų spektrą taip pat apima: santechnikos darbai, santechnikos montavimas...
Svenga
Stilingavonia.lt

Adresas: Konstitucijos pr. 14, LT-09308 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; interjero apdailos medžiagos; interneto parduotuvės.
PROFESIONALUMAS Esame intensyviai susitelkę ir visada pasiruošę suteikti išsamią informaciją savo klientams. Konsultuojame vonios ir virtuvės kambario įrengimo klausimais bei supažindiname su techninėmis įsigytos produkcijos specifikacijomis ir naudojimosi instrukcija. PLATUS PREKIŲ PASIRINKIMAS Esame santechnikos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris 08-10 00:31
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje 08-10 00:15
Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto...
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus?
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus? 08-10 00:14
Nuo sumažinto apšvietimo iki išjungiamų šaldytuvų – mažmeninės prekybos tinklai šiandien priversti ieškoti įvairių sprendimų, kurie padėtų atlaikyti augančias energetikos ir žaliavų kainas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Macy's 19,53 +6,72%
Walt Disney 117,69 +4,68%
ConocoPhillips 100,36 +4,56%
Goodyear 14,52 +3,86%
Moody's 317,60 -1,53%
Keurig Dr Pepper 39,02 -1,71%
Pfizer 48,29 -3,32%
Manchester United 12,28 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,94 +2,17%
Anglis 196,95 +16,09%
Nafta 91,93 +1,58%
Benzinas 4,08 +6,53%
Ryžiai 444,00 -4,31%
Sidabras 21,56 -1,60%
Varis 9024,46 -3,76%
Vištiena 3,67 -0,81%