VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SEB bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SEB bankas

Atsiliepimai apie SEB bankas, AB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie SEB bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
SEB klientas 2021-01-04 20:40:56
Sveiki. Kiek buvau ir dar esu SEB klientu visada dziaugdavausi ir laikydavau patikimiausiu banku ir nusprendziau atidaryti saskaita imonei iki pakliuvau i ilga laiko vilkinima. Imonei saskaita atidaryti kiti bankai atidaro saskaitas per 3-9 dienas, o is SEB dar vis laukiama...uzsiregistruota eileje 20-11-30 o jau 21-01-04 ir vis dar neaisku kada baiksis laukimas : (
Sveiki. Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba susisiekite verslo klientų tel. +370 5 268 2822 (I-V 08:00-17:00). Patikrinsime Jūsų situaciją.
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Atsakyti
Sveiki. Kiek buvau ir dar esu SEB klientu visada dziaugdavausi ir laikydavau patikimiausiu banku ir nusprendziau atidaryti saskaita imonei iki pakliuvau i ilga laiko vilkinima. Imonei saskaita atidaryti kiti bankai atidaro saskaitas per 3-9 dienas, o is SEB dar vis laukiama...uzsiregistruota eileje 20-11-30 o jau 21-01-04 ir vis dar neaisku kada baiksis laukimas : (
Atsakyti
Klientas_SEB_buves 2020-12-22 17:14:22
Gerb. SEB Banke,
Jūsų aprašytas eiliškumas taikomas fizinių asmenų pavedimams. Juridinių asmenų pervedimo kaina iki patvirtinimo nerodoma!!!
Sveiki. Maloniai prašome kreiptis SEB interneto banke, per skiltį „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba paskambinti mums tel. numeriu +370 5 268 2822 ((I-V 8.00-17.00)).
Tinkamai identifikavę Jūsų atvejį, galėsime pakomentuoti situaciją ir priimti sprendimą dėl pritaikyto mokesčio grąžinimo.
Laukiame Jūsų kreipimosi ir tikimės sėkmingo tolimesnio bendradarbiavimo.
Klientas_SEB_buves
2020-12-22 17:14:22 IP 2df770pf
Atsakyti
AB SEB bankas 2020-12-22 14:27:25
Sveiki. Pagal SEB banko Paslaugų ir operacijų kainyną, labai skubus europinis pinigų pervedimas internetu kainuoja 55 Eur. Kainyną privatiems ir verslo klientams galite rasti mūsų interneto puslapyje www.seb.lt.
Norime atkreipti dėmesį, kad informacija apie pervedimo mokestį yra rodoma prieš patvirtinant pervedimą. Kai užpildote mokėjimo nurodymo duomenis ir spustelite „Tęsti“, atsidariusiame lange prašoma patikrinti nurodytus duomenis - būtent šiame etape ir rodomas mokestis už operaciją. Mokėjimo nurodymas įvykdomas tik patvirtinus jį su prisijungimo prie interneto banko priemone (galima spustelėti arba „Grįžti“, arba „Patvirtinti“).
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir atsiprašome, jeigu dėl mokesčio rodymo buvote suklaidintas. Dar kartą pažymime, kad klientą su mokesčiu supažindiname prieš patvirtinant operaciją, o tokio dydžio įkainis Jums, tikėtina, buvo pritaikytas teisingai. Jeigu dėl šios situacijos dar liko neaiškumų, parašykite mums kreipimąsi SEB interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir, tinkamai identifikavę Jūsų atvejį, jį pakomentuosime.
Vertiname Jūsų supratimą ir tikimės, kad Jūs nepriimsite skuboto sprendimo.
Gerb. SEB Banke,
Jūsų aprašytas eiliškumas taikomas fizinių asmenų pavedimams. Juridinių asmenų pervedimo kaina iki patvirtinimo nerodoma!!!
Atsakyti
SEB_klientas_buves 2020-12-21 12:08:27
Bičiuliai, prisipažinkite kas dar pasimovėt ant "labai skubaus" vietinio pavedimo už 55 eur. Gudriai užmaskuota tiesa))) 20 metų naudojomes jų paslaugomis, bet paskutiniu metu peržengtos visos ribos... Pigių avialiniju taikomi kainodaros gudravimo metodai netinka bankui... Viso gero SEB!!!
Sveiki. Pagal SEB banko Paslaugų ir operacijų kainyną, labai skubus europinis pinigų pervedimas internetu kainuoja 55 Eur. Kainyną privatiems ir verslo klientams galite rasti mūsų interneto puslapyje www.seb.lt.
Norime atkreipti dėmesį, kad informacija apie pervedimo mokestį yra rodoma prieš patvirtinant pervedimą. Kai užpildote mokėjimo nurodymo duomenis ir spustelite „Tęsti“, atsidariusiame lange prašoma patikrinti nurodytus duomenis - būtent šiame etape ir rodomas mokestis už operaciją. Mokėjimo nurodymas įvykdomas tik patvirtinus jį su prisijungimo prie interneto banko priemone (galima spustelėti arba „Grįžti“, arba „Patvirtinti“).
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir atsiprašome, jeigu dėl mokesčio rodymo buvote suklaidintas. Dar kartą pažymime, kad klientą su mokesčiu supažindiname prieš patvirtinant operaciją, o tokio dydžio įkainis Jums, tikėtina, buvo pritaikytas teisingai. Jeigu dėl šios situacijos dar liko neaiškumų, parašykite mums kreipimąsi SEB interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir, tinkamai identifikavę Jūsų atvejį, jį pakomentuosime.
Vertiname Jūsų supratimą ir tikimės, kad Jūs nepriimsite skuboto sprendimo.
SEB_klientas_buves
2020-12-21 12:08:27 IP 2df770pf
Atsakyti
Bičiuliai, prisipažinkite kas dar pasimovėt ant "labai skubaus" vietinio pavedimo už 55 eur. Gudriai užmaskuota tiesa))) 20 metų naudojomes jų paslaugomis, bet paskutiniu metu peržengtos visos ribos... Pigių avialiniju taikomi kainodaros gudravimo metodai netinka bankui... Viso gero SEB!!!
Atsakyti
antanas 2020-12-15 22:06:29
Hi, ,
, KIEK GALITĘ PLĖŠIKAUTI, KAD JŪSŲ BANKAS ŽLUGTU, LINKIU TAI.UŽSPRINGIT SAVO PRAKEIKTAIS PINIGAIS...
Sveiki, Antanai. Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, susisiekite tel. +370 5 268 2800 arba naudojantis „Skype“ programa (nuorodą rasite banko interneto svetainėje www.seb.lt → dešinėje „Kontaktai“ → „Skype“). Patikrinsime situaciją.
Atsakyti
Hi, ,
, KIEK GALITĘ PLĖŠIKAUTI, KAD JŪSŲ BANKAS ŽLUGTU, LINKIU TAI.UŽSPRINGIT SAVO PRAKEIKTAIS PINIGAIS...
Atsakyti
Nerijus 2020-12-04 14:50:17
Ir vėl gerbiamosios SEB banko nuostabiosios darbuotojos koliojasi.. situacija:
2016 metais, SEB banke, buvo atidaryta saskaita neigaliam žmogui, už jį pasirašė jo mama, kaip ir visi patenkinti, bet..
Atėjo laikas keistis kortele, nauja gavo paštu, bandant ją aktyvuoti ją jūsų bankas užblokavo, teko registruotis ir atvežti tą neigalų žmogų į skyrių lydima mamos. Atvažiavus į skyriu, žinoma mandagumo šiame banke niekada nebuvo, bet juk lietuvoje gyvenam, tai susitaikėm su tuo ir užmerkėm akis. Pasitiko mus gerbiamoji Rasa Čepinienė, mes buvome atėje tryse, aš, mano mama ir neigalus brolis. Rasa mus "mandagiai" išprašė iš kabineto, nes ji norėjo pasikalbėti su mano broliu, na mes išėjom ir neslėpsiu buvo gan juokinga matyti ją bandant kalbinti jį, kai jis nekalba, o nors mes Rasai sakėm kad už jį kalba mama.
Po keliu tokiu nesėkmingu bandymu Rasa išbėgo ir kaip pašėlus ėmė rėkti, kad mes tyčiojamės iš jos. Na, labai nemandagi "Boba", kitaip aš jos nepavadinččiau. Mes jai gražiai išaiškinom, kad jei dar kels balsa aš įrašysiu pokalbį. Ji tai išgirdus nubėgo pasikviesti pagalbos, o ta pagalba buvo klientus prieminėjanti darbuotoja, ta kur prie durų stovi. Labai norėjo atrodyti protinga, bet dar turi kur tobulėti. Esmė yra labai paprasta, mama neturi jokio globėjos dokumento, o brolis yra pilnametis, tai dabar ji turi įrodyti teismo keliu kad ji jį globoja. Taip mes šita žinom, viskas procese, bet, kaip matot koj1 paki6o nelemtas karantinas. Tai tada atsakykit, kokia teisė jūs galėjot atidaryti sąskaitą prieš keturis metus? O dabar, kaip niekur nieko darbuotojos sako kad tai yra ne jų problemos.. Tai palaukit? kieno problema yra kad jūs duodat sąskaitas be dokumentų? mano ar jūsų? Kai visa šitą pasakiau gerbiamajai Rasai, ji toliau kukavo savo, kad tai yra mūsu bėda.. Tai gal čia jūs man atsakysit, kieno tai problema? Ir kaip mums ją išspresti? P.S, brolio pinigai vis dar eina į jūsų saskaitas, o jais naudotis jis negali. Laukiu atsakymo.
Sveiki, Nerijau. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama. Siekdami užtikrinti saugumo reikalavimus dėl Covid-19 situacijos, lydinčius asmenis paprašome palaukti laukimo salėje ir esant reikalui pakviečiame į kabinetą. Pagal neįgalių klientų aptarnavimo reikalavimus, mes negalime aptarnauti neįgalių klientų, kai jie nekalba, patys negali atlikti veiksmų dėl to turi būti pateikti dokumentai, patvirtinantys, kad kitas asmuo gali atlikti veiksmus, pvz. globos dokumentai. Apgailestaujame, tačiau neturime galimybės identifikuoti Jūsų 2016 m. situacijos ir pakomentuoti plačiau.
Jei dėl šios situacijos liko neatsakytų klausimų ar neaiškumų, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, paskambinkite mums telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt, skiltyje „Kontaktai“).
Atsakyti
AB SEB bankas 2020-11-26 11:14:14
Sveiki. Nuolat siekiame suteikti klientams naujų atsiskaitymo galimybių ir bekontakčių atsiskaitymų telefonu (mobiliosios piniginės) paslaugą pirmiausia pristatome klientams, turintiems „Android“ įrenginius.
Šiuo metu apie planus „Apple“ įrenginių savininkams ar „Google Pay“ nieko pasakyti negalime. Kai turėsime naujienų, būtinai jomis pasidalinsime.
Tuo metu, kai Swedbank jau įdėgė biometrinį prisijungimą, SEB bankas dar Apple Pay padaryti negali...
Atsakyti
Ir vėl gerbiamosios SEB banko nuostabiosios darbuotojos koliojasi.. situacija:
2016 metais, SEB banke, buvo atidaryta saskaita neigaliam žmogui, už jį pasirašė jo mama, kaip ir visi patenkinti, bet..
Atėjo laikas keistis kortele, nauja gavo paštu, bandant ją aktyvuoti ją jūsų bankas užblokavo, teko registruotis ir atvežti tą neigalų žmogų į skyrių lydima mamos. Atvažiavus į skyriu, žinoma mandagumo šiame banke niekada nebuvo, bet juk lietuvoje gyvenam, tai susitaikėm su tuo ir užmerkėm akis. Pasitiko mus gerbiamoji Rasa Čepinienė, mes buvome atėje tryse, aš, mano mama ir neigalus brolis. Rasa mus "mandagiai" išprašė iš kabineto, nes ji norėjo pasikalbėti su mano broliu, na mes išėjom ir neslėpsiu buvo gan juokinga matyti ją bandant kalbinti jį, kai jis nekalba, o nors mes Rasai sakėm kad už jį kalba mama.
Po keliu tokiu nesėkmingu bandymu Rasa išbėgo ir kaip pašėlus ėmė rėkti, kad mes tyčiojamės iš jos. Na, labai nemandagi "Boba", kitaip aš jos nepavadinččiau. Mes jai gražiai išaiškinom, kad jei dar kels balsa aš įrašysiu pokalbį. Ji tai išgirdus nubėgo pasikviesti pagalbos, o ta pagalba buvo klientus prieminėjanti darbuotoja, ta kur prie durų stovi. Labai norėjo atrodyti protinga, bet dar turi kur tobulėti. Esmė yra labai paprasta, mama neturi jokio globėjos dokumento, o brolis yra pilnametis, tai dabar ji turi įrodyti teismo keliu kad ji jį globoja. Taip mes šita žinom, viskas procese, bet, kaip matot koj1 paki6o nelemtas karantinas. Tai tada atsakykit, kokia teisė jūs galėjot atidaryti sąskaitą prieš keturis metus? O dabar, kaip niekur nieko darbuotojos sako kad tai yra ne jų problemos.. Tai palaukit? kieno problema yra kad jūs duodat sąskaitas be dokumentų? mano ar jūsų? Kai visa šitą pasakiau gerbiamajai Rasai, ji toliau kukavo savo, kad tai yra mūsu bėda.. Tai gal čia jūs man atsakysit, kieno tai problema? Ir kaip mums ją išspresti? P.S, brolio pinigai vis dar eina į jūsų saskaitas, o jais naudotis jis negali. Laukiu atsakymo.
Atsakyti
Edgaras 2020-11-25 23:48:14
Seip bankas nieko, bet nusibodo, swebankas jau seniausiai turi apple pay, neseniai paleido ir google pay, ko sebas miegat??? Visados paskutiniai, darot kazkias savo programeles atsiskaitymui, apple pamirstat... reikia naudotis kitu paslaugom uzknisa tiesiog, negu nesuprantat kad neisvengsit sito dalyko ir visitiek reiks ta padaryt... Net citadele ir ta apple pay paleidus.. o sebui da lampacki ko klientai nori...
Sveiki. Nuolat siekiame suteikti klientams naujų atsiskaitymo galimybių ir bekontakčių atsiskaitymų telefonu (mobiliosios piniginės) paslaugą pirmiausia pristatome klientams, turintiems „Android“ įrenginius.
Šiuo metu apie planus „Apple“ įrenginių savininkams ar „Google Pay“ nieko pasakyti negalime. Kai turėsime naujienų, būtinai jomis pasidalinsime.
Atsakyti
Seip bankas nieko, bet nusibodo, swebankas jau seniausiai turi apple pay, neseniai paleido ir google pay, ko sebas miegat??? Visados paskutiniai, darot kazkias savo programeles atsiskaitymui, apple pamirstat... reikia naudotis kitu paslaugom uzknisa tiesiog, negu nesuprantat kad neisvengsit sito dalyko ir visitiek reiks ta padaryt... Net citadele ir ta apple pay paleidus.. o sebui da lampacki ko klientai nori...
Atsakyti
Klientė 2020-11-09 10:14:51
Kiekvieną savaitę vis vyksta sistemos trikdžiai ir neveikia mobilioji programėlė. Negalima niekur užsiregistruoti per el. valdžios vartus, jei turi seb sąskaitą, nes visada meta trikdžius. Praktiškai niekada nesutvarko savo interneto puslapio ir programėlės, jog veiktų.
Niekam nerekomemduoju turėti sąskaitą seb, nes naudotis internetinėmis paslaugomis - negalėsite.
Sveiki, dėkojame už išsakytus pastebėjimus. Vakar (2020 11 09) buvo fiksuojami apie 1 val. sutrikimai. Dėl šios priežasties galėjo nepavykti naudotis mob. programėle ir prisijungti prie interneto banko. Sutrikimai jau pašalinti.

Jei vis dar patiriate nesklandumų jungiantis, maloniai prašome persiųsti šį kreipimąsi ir nurodyti savo tel. numerį el. paštu info@seb.lt. Susisieksime su Jumis ir patikrinsime priežastis.

Tikimės sėkmingo tolimesnio bendradarbiavimo.
Atsakyti
Kiekvieną savaitę vis vyksta sistemos trikdžiai ir neveikia mobilioji programėlė. Negalima niekur užsiregistruoti per el. valdžios vartus, jei turi seb sąskaitą, nes visada meta trikdžius. Praktiškai niekada nesutvarko savo interneto puslapio ir programėlės, jog veiktų.
Niekam nerekomemduoju turėti sąskaitą seb, nes naudotis internetinėmis paslaugomis - negalėsite.
Atsakyti
Alberta 2020-11-02 07:02:57
Laba diena, noriu padėkoti specialistėms Vaidai ir Miglei, kurios nuoširdžiai ir profesionaliai teikė mums pagalbą kredito klausimais, šiame banke gavome geriausias sąlygas, viskas vyko operatyviai, informatyviai ir su daug dėmesio, džiaugiuosi pasirinkusi AB SEB ir kasdienėms operacijoms, ačiū!
Sveiki, Alberta. Dėkojame už gražų atsiliepimą. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą. Dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.
Sėkmingos dienos!
Atsakyti
Laba diena, noriu padėkoti specialistėms Vaidai ir Miglei, kurios nuoširdžiai ir profesionaliai teikė mums pagalbą kredito klausimais, šiame banke gavome geriausias sąlygas, viskas vyko operatyviai, informatyviai ir su daug dėmesio, džiaugiuosi pasirinkusi AB SEB ir kasdienėms operacijoms, ačiū!
Atsakyti
Mindaugas 2020-10-22 23:17:37
O Jūs dar sutartį paskaitykite, ten išvis "gražiai gražu":
"Pagal teisės aktus Sutartis kartu yra ir vienašališkai neatšaukiamas Banko ir Kliento susitarimas Kliento vardu sudaryti sutartis ir atlikti kitus veiksmus..."
Kokiais čia teisės aktais remiantis???
KAIP gali Bankas kliento vardu sudaryti sutartis???
Kliento vardu atlikti KITUS veiksmus???

ir į šiuos klausimus nėra RAŠTU gauto aiškaus atsakymo jau ~3sav....
Sveiki, Mindaugai. Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei vis dar nesulaukėte jokio atsakymo atsakymo, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, susisiekite tel. +370 5 268 2800 arba naudojantis „Skype“ programa (nuorodą rasite banko interneto svetainėje www.seb.lt → dešinėje „Kontaktai“ → „Skype“). Patikrinsime situaciją.
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Atsakyti
Saulius 2020-10-21 14:20:33
iš SEB banko gautas laiškas
"Gerb. Kliente,
kaip informavome Jus metų pradžioje, įdiegus naują banko IT platformą, pakeitėme kai kurias paslaugų interneto banke teikimo sąlygas. Dėl šios priežasties prašom pasirašyti naują interneto banko sutarties redakciją.

Su nauja sutarties redakcija galite susipažinti ir ją pasirašyti interneto banke
Prisijungę pradiniame lange matysite pranešimą, susipažinkite su pateikta informacija. Spustelėkite „Pasirašyti“ ir pasirašysite sutartį savo turima identifikavimo priemone - slaptažodžių generatoriumi, „Smart-ID“ ar m. parašu
Paslaugų interneto banke teikimo sąlygas galite peržiūrėti čia.

Atkreipiame dėmesį, kad pasirašius naują interneto banko sutarties redakciją, atpažinimo kodas ir prisijungimo priemonės, kuriomis naudojotės iki šiol, nesikeis.

Kad išvengtumėte galimų nepatogumų, sutartį privalote pasirašyti iki 2020-12-24. Nepasirašius naujos sutarties redakcijos, Jums bus apribotas naudojimasis interneto banku. Jeigu ateityje naudotis interneto banku neplanuojate ar jau sutartį pasirašėte - jokių papildomų veiksmų imtis nereikia. "

Laiško esmė - mes pakeitėm, o jūs PRIVALOTE, o po to grąsinimai, ko negalėsi - mielas SEB banke, su tokia retorika tuoj neteksit klientų. Aš nieko jums pasirašinėti neprivalau ir grasinti man nereikia - yra kitų puikių bankų, kurie moka gražiai komunikuoti ir jų aptarnavimas daug aukštesnio lygio. Tad nereikia mūsų gąsdint, nes mes galim pagąsdinti atsisveikinimu visiems laikams.
O Jūs dar sutartį paskaitykite, ten išvis "gražiai gražu":
"Pagal teisės aktus Sutartis kartu yra ir vienašališkai neatšaukiamas Banko ir Kliento susitarimas Kliento vardu sudaryti sutartis ir atlikti kitus veiksmus..."
Kokiais čia teisės aktais remiantis???
KAIP gali Bankas kliento vardu sudaryti sutartis???
Kliento vardu atlikti KITUS veiksmus???

ir į šiuos klausimus nėra RAŠTU gauto aiškaus atsakymo jau ~3sav....
Atsakyti
Saulius 2020-10-21 14:20:33
iš SEB banko gautas laiškas
"Gerb. Kliente,
kaip informavome Jus metų pradžioje, įdiegus naują banko IT platformą, pakeitėme kai kurias paslaugų interneto banke teikimo sąlygas. Dėl šios priežasties prašom pasirašyti naują interneto banko sutarties redakciją.

Su nauja sutarties redakcija galite susipažinti ir ją pasirašyti interneto banke
Prisijungę pradiniame lange matysite pranešimą, susipažinkite su pateikta informacija. Spustelėkite „Pasirašyti“ ir pasirašysite sutartį savo turima identifikavimo priemone - slaptažodžių generatoriumi, „Smart-ID“ ar m. parašu
Paslaugų interneto banke teikimo sąlygas galite peržiūrėti čia.

Atkreipiame dėmesį, kad pasirašius naują interneto banko sutarties redakciją, atpažinimo kodas ir prisijungimo priemonės, kuriomis naudojotės iki šiol, nesikeis.

Kad išvengtumėte galimų nepatogumų, sutartį privalote pasirašyti iki 2020-12-24. Nepasirašius naujos sutarties redakcijos, Jums bus apribotas naudojimasis interneto banku. Jeigu ateityje naudotis interneto banku neplanuojate ar jau sutartį pasirašėte - jokių papildomų veiksmų imtis nereikia. "

Laiško esmė - mes pakeitėm, o jūs PRIVALOTE, o po to grąsinimai, ko negalėsi - mielas SEB banke, su tokia retorika tuoj neteksit klientų. Aš nieko jums pasirašinėti neprivalau ir grasinti man nereikia - yra kitų puikių bankų, kurie moka gražiai komunikuoti ir jų aptarnavimas daug aukštesnio lygio. Tad nereikia mūsų gąsdint, nes mes galim pagąsdinti atsisveikinimu visiems laikams.
Sveiki, Sauliau, informuodami apie pokyčius po IT platformos įdiegimo, skelbėme informaciją, kad kartu su nauja platforma bus atnaujintas ir interneto bankas, kuriuo klientai naudosis Paslaugų interneto banke teikimo apraše nustatyta tvarka. Taip pat tuo metu informavome ir atkreipėme dėmesį, kad ateityje siūlysime pasirašyti naują interneto banko sutarties redakciją.
Atkreipiame dėmesį, kad norint pasirašyti naują interneto banko sutarties redakciją nereikia niekur vykti, tai galima padaryti prisijungus prie interneto banko.
Atsakyti
СЕРГЕЮС ФОМИН 2020-10-21 16:50:38
ОТВЕЧАЮ ВАМ, Я УТВЕРЖДАЮ, ЧТО ОПЕРАТОРЫ SEB БАНКА НЕ ОКАЗЫВАЮТ ПОМОЩЬ, УТВЕРЖДАЮ ЭТО, СТОЛКНУВШИСЬ С ЭТОЙ ПРОБЛЕМОЙ НЕ ОДИН РАЗ. ИЗВИНИТЕ, НЕ МОЯ ПРОБЛЕМА ВАШИ КАДРЫ, Я ГОВОРЮ О ТОМ, С ЧЕМ СТОЛКНУЛСЯ. В МОЁМ ТЕКСТЕ НЕТ ОСКОРБЛЯЮЩИХ ФРАЗ. ПРОБЛЕМУ НАДО РЕШАТЬ. СЕРГЕЮС ФОМИН
Добрый день. Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Наша цель - наивысший уровень обслуживания клиентов. К сожалению, получив Ваш отзыв в этой странице мы не можем проверить Вашу конкретную ситуацию и прокомментировать ее. Если Ваша ситуация еще не решена, напишите сообщение пользуясь интернет-банком (пункт меню «Сообщения/Э-счета» → «Письмо банку»).
Мы еще раз подробно рассмотрим вашу ситуацию и ответим на все ваши вопросы.
Atsakyti
СЕРГЕЮС ФОМИН 2020-10-21 14:44:14
ДОБРЫЙ ДЕНЬ, Я ОЧЕНЬ НЕ ДОВОЛЕН РАБОТОЙ ОПЕРАТОРОВ, КОТОРЫЕ НЕ В СОСТОЯНИИ ПОМОЧЬ КЛИЕНТУ, КОГДА ЗВОНЮ В БАНК, НЕ ПРЕДСТАВЛЯЮТСЯ ПО ИМЕНИ И ФАМИЛИИ, ХОТЕЛ БЫ, ЧТО БЫ СО МНОЮ СВЯЗАЛСЯ СПЕЦИАЛИСТ И МЫ ВЫЯСНИЛИ ЭТУ СИТУАЦИЮ
Добрый день. Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Наша цель - наивысший уровень обслуживания клиентов. К сожалению, получив Ваш отзыв в этой странице мы не можем проверить Вашу конкретную ситуацию и прокомментировать ее. Если Ваша ситуация еще не решена, напишите сообщение пользуясь интернет-банком (пункт меню «Сообщения/Э-счета» → «Письмо банку»).
Мы еще раз подробно рассмотрим вашу ситуацию и ответим на все ваши вопросы.
СЕРГЕЮС ФОМИН
2020-10-21 16:50:38 IP 2e7r453s
Atsakyti
ОТВЕЧАЮ ВАМ, Я УТВЕРЖДАЮ, ЧТО ОПЕРАТОРЫ SEB БАНКА НЕ ОКАЗЫВАЮТ ПОМОЩЬ, УТВЕРЖДАЮ ЭТО, СТОЛКНУВШИСЬ С ЭТОЙ ПРОБЛЕМОЙ НЕ ОДИН РАЗ. ИЗВИНИТЕ, НЕ МОЯ ПРОБЛЕМА ВАШИ КАДРЫ, Я ГОВОРЮ О ТОМ, С ЧЕМ СТОЛКНУЛСЯ. В МОЁМ ТЕКСТЕ НЕТ ОСКОРБЛЯЮЩИХ ФРАЗ. ПРОБЛЕМУ НАДО РЕШАТЬ. СЕРГЕЮС ФОМИН
СЕРГЕЮС ФОМИН
2020-10-21 14:44:14 IP 27peq7h1
Atsakyti
ДОБРЫЙ ДЕНЬ, Я ОЧЕНЬ НЕ ДОВОЛЕН РАБОТОЙ ОПЕРАТОРОВ, КОТОРЫЕ НЕ В СОСТОЯНИИ ПОМОЧЬ КЛИЕНТУ, КОГДА ЗВОНЮ В БАНК, НЕ ПРЕДСТАВЛЯЮТСЯ ПО ИМЕНИ И ФАМИЛИИ, ХОТЕЛ БЫ, ЧТО БЫ СО МНОЮ СВЯЗАЛСЯ СПЕЦИАЛИСТ И МЫ ВЫЯСНИЛИ ЭТУ СИТУАЦИЮ
Atsakyti
iš SEB banko gautas laiškas
"Gerb. Kliente,
kaip informavome Jus metų pradžioje, įdiegus naują banko IT platformą, pakeitėme kai kurias paslaugų interneto banke teikimo sąlygas. Dėl šios priežasties prašom pasirašyti naują interneto banko sutarties redakciją.

Su nauja sutarties redakcija galite susipažinti ir ją pasirašyti interneto banke
Prisijungę pradiniame lange matysite pranešimą, susipažinkite su pateikta informacija. Spustelėkite „Pasirašyti“ ir pasirašysite sutartį savo turima identifikavimo priemone - slaptažodžių generatoriumi, „Smart-ID“ ar m. parašu
Paslaugų interneto banke teikimo sąlygas galite peržiūrėti čia.

Atkreipiame dėmesį, kad pasirašius naują interneto banko sutarties redakciją, atpažinimo kodas ir prisijungimo priemonės, kuriomis naudojotės iki šiol, nesikeis.

Kad išvengtumėte galimų nepatogumų, sutartį privalote pasirašyti iki 2020-12-24. Nepasirašius naujos sutarties redakcijos, Jums bus apribotas naudojimasis interneto banku. Jeigu ateityje naudotis interneto banku neplanuojate ar jau sutartį pasirašėte - jokių papildomų veiksmų imtis nereikia. "

Laiško esmė - mes pakeitėm, o jūs PRIVALOTE, o po to grąsinimai, ko negalėsi - mielas SEB banke, su tokia retorika tuoj neteksit klientų. Aš nieko jums pasirašinėti neprivalau ir grasinti man nereikia - yra kitų puikių bankų, kurie moka gražiai komunikuoti ir jų aptarnavimas daug aukštesnio lygio. Tad nereikia mūsų gąsdint, nes mes galim pagąsdinti atsisveikinimu visiems laikams.
Atsakyti
Vilma 2020-09-17 10:41:06
Ruosiames padaryti ta pati, nors klientai esame jau 11 metu. Labai tikiuosi, kad pavyks greitai uzdaryti visas turimas verslo saskaitas SEB banke. Sekantis zingsnis bus uzdaryti asmenines saskaitas. Turintiems tarptauni versla nebeimanomas darbas su SEB banku.
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Remdamiesi Lietuvos ir tarptautiniais įstatymais, esame įpareigoti suprasti kliento lėšų kilmę, gaunamų ir vykdomų mokėjimų ekonominį pagrįstumą. Tam tikrais atvejais turime prašyti papildomų dokumentų.
Nuoširdžiai tikimės Jūsų supratimo.
Atsakyti
Kestutis 2020-09-13 11:51:24
Buvome SEB banko klientai 7 metus.
2020 metais SEB banko teikiamų paslaugų kokybė pradėjo kenkti mūsų įmonės veiklai ir tarptautinei reputacijai.
Uždarėme įmonė sąskaitas SEB banke.
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Remdamiesi Lietuvos ir tarptautiniais įstatymais, esame įpareigoti suprasti kliento lėšų kilmę, gaunamų ir vykdomų mokėjimų ekonominį pagrįstumą. Tam tikrais atvejais turime prašyti papildomų dokumentų.
Nuoširdžiai tikimės Jūsų supratimo.
Atsakyti
Kestutis 2020-09-13 11:51:24
Buvome SEB banko klientai 7 metus.
2020 metais SEB banko teikiamų paslaugų kokybė pradėjo kenkti mūsų įmonės veiklai ir tarptautinei reputacijai.
Uždarėme įmonė sąskaitas SEB banke.
Ruosiames padaryti ta pati, nors klientai esame jau 11 metu. Labai tikiuosi, kad pavyks greitai uzdaryti visas turimas verslo saskaitas SEB banke. Sekantis zingsnis bus uzdaryti asmenines saskaitas. Turintiems tarptauni versla nebeimanomas darbas su SEB banku.
Atsakyti
Buvome SEB banko klientai 7 metus.
2020 metais SEB banko teikiamų paslaugų kokybė pradėjo kenkti mūsų įmonės veiklai ir tarptautinei reputacijai.
Uždarėme įmonė sąskaitas SEB banke.
Atsakyti
Diana 2020-08-31 20:52:53
Rugpjūčio 31d.y bankomata pasidėjau pinigus, kad pasidėti ant savo sąskaitos, praėjo dvi valandos o pinigų nėra, skambinau y banka, tai rageli sugebėjo pakelti po poros valandų, atsiliepus pasak, kad šalinamas sutrikimas, čia jums normalu???man labai reikėjo pinigų, net sms neparašė klientams, kad yra sutrikimas, nervai sugadi ti, pinigų nėra, telefono sąskaita kas apmokės, kol laukiau ko sultantas kada sugebės pakelti rageli??
Sveiki, Diana. Vakar (2020 08 31) buvo fiksuojami sutrikimai susiję su pinigų įnešimu naudojantis grynuosius pinigus priimančiais bankomatais. Identifikavę sutrikimus, dedame visas pastangas, kad jie būtų pašalinti operatyviai. Dėl šios priežasties į SEB banką kreipėsi daugiau klientų nei įprastai.
Ši situacija nebuvo planuota, todėl, deja, informuoti iš anksto galimybės neturėjome. Sutrikimus pašalinome tą pačią dieną.
Suprantame, kad sutrikimai Jums galėjo lemti ir tiesioginių finansinių nuostolių. Jei jų patyrėte dėl šios situacijos, prašom kreiptis el. paštu info@seb.lt arba rašyti mums žinutę interneto banke - kiekvieną atvejį vertinsime individualiai.
Nuoširdžiai atsiprašome dėl nepatogumų.
Atsakyti
Rugpjūčio 31d.y bankomata pasidėjau pinigus, kad pasidėti ant savo sąskaitos, praėjo dvi valandos o pinigų nėra, skambinau y banka, tai rageli sugebėjo pakelti po poros valandų, atsiliepus pasak, kad šalinamas sutrikimas, čia jums normalu???man labai reikėjo pinigų, net sms neparašė klientams, kad yra sutrikimas, nervai sugadi ti, pinigų nėra, telefono sąskaita kas apmokės, kol laukiau ko sultantas kada sugebės pakelti rageli??
Atsakyti
Klientas 2020-08-23 10:35:20
Savaitgalio konsultantams trūksta elementaraus dalykinio etiketo. Turbūt net "gūdžiam" kaime esančių valstybinių įstaigų darbuotojai viduryje pokalbio nepadeda ragelio. Iš esmės net nežinau darbuotojos vardo, nes pradžia prasidėjo "alio"!
Sveiki. Dėkojame Jums už išsakytas pastabas ir nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties, kreipiantis į banką telefonu. Siekiame savo klientams suteikti aukščiausio lygio aptarnavimą, todėl klientų pastabos mums yra svarbios ir padeda tobulėti. Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės išsiaiškinti Jūsų konkrečios situacijos ir pakomentuoti daugiau. Jeigu Jūsų situacija dar nėra išspręsta, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“. Dar kartą išsamiai peržvelgsime Jūsų situaciją ir atsakysime į rūpimus klausimus.
Atsakyti
Savaitgalio konsultantams trūksta elementaraus dalykinio etiketo. Turbūt net "gūdžiam" kaime esančių valstybinių įstaigų darbuotojai viduryje pokalbio nepadeda ragelio. Iš esmės net nežinau darbuotojos vardo, nes pradžia prasidėjo "alio"!
Atsakyti
Gintautas 2020-08-17 13:31:33
Bankas kuris nori būti išskirtinis, susikuria taisykles, kad notaras įgaliojimą turi rašyti pagal juos. Kituose bankuose tinka, o čia netinka, prarasit klientą, jo pensiją ir gautus pinigus už parduotą namą pervesiu konkurentų bankui ir uždarysiu sąskaitas. Galvojam ir savo lėšas perkelti. Nepasitenkinimas kilo dėl slatažodžių generatoriaus pakeitimo (baterija baigės). Įgaliojime rašoma, kad mane įgalioja tvarkyti sąskaitas, sutartis (elektroninės bankininkystės), gauti PIN, TAN kodus ir slaptažodžius ir tt. žodžiu viską. Negaliu kiekvieną kartą į banką pristatinėti 92 m. senutę, todėl ir turiu įgaliojimą.
Banką 10 balų sistemoje vertinu 1 (vienetu)
Sveiki, Gintautai. Atsakydami į Jūsų pranešimą, paaiškiname, kad Lietuvos Respublikos mokėjimų įstatymo 35 straipsnio 1 punkte yra nustatyta, jog mokėjimo paslaugų teikėjas, išduodamas mokėjimo priemonę, turi užtikrinti, kad be mokėjimo priemonės vartotojo, turinčio teisę naudoti mokėjimo priemonę, tos mokėjimo priemonės personalizuotais saugumo požymiais negalėtų naudotis kiti asmenys. Nėra galimybės slaptažodžių generatoriaus išduoti bet kokiam kitam asmeniui, veikiančiam pagal įgaliojimą ar pagal bet kokį kitą dokumentą, nepriklausomai nuo to, koks yra įgaliojimo ar kito dokumento turinys.
Atkreipiame dėmesį, kad naują generatorių galime išsiųsti paštu tiek Lietuvos, tiek užsienio adresu, todėl vykti į skyrių nėra būtina.
Pageidaujant gauti generatorių paštu, maloniai prašom sąskaitos savininko paskambinti tel. +370 5 268 2800 arba naudojantis „Skype“ programa (nuorodą rasite banko interneto svetainėje www.seb.lt → dešinėje „Kontaktai“ → „Skype“).
Nuoširdžiai atsiprašome, jei dėl šios situacijos patyrėte nepatogumų. Tikimės Jūsų supratingumo ir tolesnio sėkmingo bendradarbiavimo.
Atsakyti
Bankas kuris nori būti išskirtinis, susikuria taisykles, kad notaras įgaliojimą turi rašyti pagal juos. Kituose bankuose tinka, o čia netinka, prarasit klientą, jo pensiją ir gautus pinigus už parduotą namą pervesiu konkurentų bankui ir uždarysiu sąskaitas. Galvojam ir savo lėšas perkelti. Nepasitenkinimas kilo dėl slatažodžių generatoriaus pakeitimo (baterija baigės). Įgaliojime rašoma, kad mane įgalioja tvarkyti sąskaitas, sutartis (elektroninės bankininkystės), gauti PIN, TAN kodus ir slaptažodžius ir tt. žodžiu viską. Negaliu kiekvieną kartą į banką pristatinėti 92 m. senutę, todėl ir turiu įgaliojimą.
Banką 10 balų sistemoje vertinu 1 (vienetu)
Atsakyti
nesvarbu 2020-08-15 11:39:04
Komentuodami mano ankstesnį komentarą, Jūs siūlėte pažiūrėti mokėjimo planų ir t.t. Bet pažiūrėjau dabar Jūsų naująją interneto paslaugų sutartį, ir ten yra tokia frazuotė "Pagal teisės aktus sutartis kartu yra ir vienašališkai neatšaukiamas Banko ir Kliento susitarimas Kliento vardu sudaryti sutartis ir atlikti kitus veiksmus", Jūs gal neturite teisininkų savo komandoje, nesuprantu, kaip toks nekonkretus sakinys gali būti reikšmingas teisines ir finansines pasekmes galinčius turėti veiksmus aprašančioje sutartyje. Turi būti konkrečiai išvardyta, ką Bankas ir Klientas gali ir negali daryti ir kokie saugikliai, ribos. Šiame sakinyje apibrėžta tik Kliento vardu, o ne Kliento nurodymu, tai jau nekalbant, kad dėl interneto natūros ir Kliento nurodymą galima kažkam perimti, dabartinį sakinį suprantu, kad Bankas ką užsimanys, tą ir galės daryti neva Kliento vardu, ir klientas nieko negalės paprieštarauti, nes pasirašęs sutartį 'atlikti kitus veiksmus'. Tai arba mano komentaras vaikiškas, arba sutartis vaikiška, siekianti tik apsaugoti Banką nuo atsakomybės, bet ne Klientą nuo nesaugumo, ir aš jos nesirašysiu ir to pasekoje matyt teks ieškotis kito banko su aiškesnėmis sąlygomis, nepaliekančiomis vietos manipuliacijoms ir skirtingoms interpretacijoms. Nemanau, kad 'pagal teisės aktus' yra pakankamas apibrėžimas, patys žinot, kad su LR įstatymais galima akis išsisukti ir vis tiek nesuprasti, kas norėta pasakyti, nesuprantu, kas čia per verslo vizija, kad klientas susimoka už paslaugą ir dar turi dirbti visokius su ta paslauga susijusius darbus, kaip kad nagrinėtis įstatymus, kokius ten kitus veiksmus ponas Bankas gali atlikti. Gal ką ne taip suprantu, bet atrodo belekaip, ir iš patirties su Belekaip geriau reikalų neturėti : (
Sveiki, interneto banke teikiame vis daugiau ir įvairesnių paslaugų, todėl sutartyje tai aprašome bendriau, nevardindami paslaugų sąrašo ir interneto banko savybių. Svarbu paminėti, kad bankas be kliento valios neatlieka veiksmų, kurie pažeistų klientų interesus ar sukurtų papildomas pareigas, o kliento veiksmai interneto banke turi būti patvirtinti jo paties.
Atsakyti
Komentuodami mano ankstesnį komentarą, Jūs siūlėte pažiūrėti mokėjimo planų ir t.t. Bet pažiūrėjau dabar Jūsų naująją interneto paslaugų sutartį, ir ten yra tokia frazuotė "Pagal teisės aktus sutartis kartu yra ir vienašališkai neatšaukiamas Banko ir Kliento susitarimas Kliento vardu sudaryti sutartis ir atlikti kitus veiksmus", Jūs gal neturite teisininkų savo komandoje, nesuprantu, kaip toks nekonkretus sakinys gali būti reikšmingas teisines ir finansines pasekmes galinčius turėti veiksmus aprašančioje sutartyje. Turi būti konkrečiai išvardyta, ką Bankas ir Klientas gali ir negali daryti ir kokie saugikliai, ribos. Šiame sakinyje apibrėžta tik Kliento vardu, o ne Kliento nurodymu, tai jau nekalbant, kad dėl interneto natūros ir Kliento nurodymą galima kažkam perimti, dabartinį sakinį suprantu, kad Bankas ką užsimanys, tą ir galės daryti neva Kliento vardu, ir klientas nieko negalės paprieštarauti, nes pasirašęs sutartį 'atlikti kitus veiksmus'. Tai arba mano komentaras vaikiškas, arba sutartis vaikiška, siekianti tik apsaugoti Banką nuo atsakomybės, bet ne Klientą nuo nesaugumo, ir aš jos nesirašysiu ir to pasekoje matyt teks ieškotis kito banko su aiškesnėmis sąlygomis, nepaliekančiomis vietos manipuliacijoms ir skirtingoms interpretacijoms. Nemanau, kad 'pagal teisės aktus' yra pakankamas apibrėžimas, patys žinot, kad su LR įstatymais galima akis išsisukti ir vis tiek nesuprasti, kas norėta pasakyti, nesuprantu, kas čia per verslo vizija, kad klientas susimoka už paslaugą ir dar turi dirbti visokius su ta paslauga susijusius darbus, kaip kad nagrinėtis įstatymus, kokius ten kitus veiksmus ponas Bankas gali atlikti. Gal ką ne taip suprantu, bet atrodo belekaip, ir iš patirties su Belekaip geriau reikalų neturėti : (
Atsakyti
Violeta 2020-08-12 13:49:00
Tokios betvarkės ir Seb banko darbuotojų nesugebėjimo tinkamai pakonsultuoti, surinkti dokumentus ir atlikti reikiamus veiksmus dar nebuvau mačiusi. Viskas prasidėjo nuo to, kai Ignitis sugalvojo išpirkti iš fizinių asmenų vertybinius popierius iki 2020-08-17. Po Ignitis pateikto pranešimo, ilgai nelaukdama, 2020-07-03 kreipiausi į Swedbank skyrių, kuriame buvo vertybiniai popieriai, bet sužinojau, kad jau keli metai Ignitis vertybinius popierius administruoja Seb bankas. 2020-07-08 kreipiausi į Seb banko Santakos finansinių paslaugų centrą. Prieš tai teko ilgai padirbėti norint užsiregistruoti konsultacijai, nes neva, turėčiau kreiptis į prieš tai Ignitis vertybinius popierius administravusį Swedbank. Atvykus į konsultaciją, Seb banko vadybininkės pakonsultuota, užpildžiau reikiamus prašymus dėl Ignitis turimų akcijų pervedimo į Swedbank mano turimą sąskaitą. Paaiškėjo, kad ne visi vertybiniai popieriai po vyro mirties buvo perrašyti man, todėl pildžiau dar ir prašymą dėl jų perrašymo mano vardu. Vadybininkė mane informavo, kad viskas bus sutvarkyta, todėl galiu vykti į Swedbank. Praėjus kelioms savaitėms kreipiausi į Swedbank, kur man paaiškino, kad Seb bankas nėra atlikęs atitinkamų veiksmų, kurių reikia vertybinių popierių perkėlimui. Paskambinusi Seb banke mane konsultavusiai vadybininkei, pastaroji nurodė, kad Seb bankas viską sutvarkė. Vėl kreipiausi į Swedbank, tačiau čia konsultantai mane patikino, kad nieko nėra gavę iš Seb banko. Vėl kreipiausi į Seb banką, bandžiau ne tik konsultuotis telefonu, bet ir užsiregistruoti į konsultaciją. Seb bankas tikino, kad viskas padaryta ir reikia eiti į Swedbank, o Swedbank neregistravo konsultacijai ir siuntė vykti į Seb banką. Ir taip kelias savaites. Po ilgų įtikinėjimų ir primygtinio prašymo buvau užregistruota į Seb banko Santakos finansinių paslaugų centrą. Čia patekau pas kitą vadybininką, nes anksčiau konsultavusiai vadybininkei buvo suteiktos atostogos. Vadybininkas 2020-07-30 mane tikino, kad nemato nei mano turimų akcijų, nei pildytų 2020-07-08 prašymų, nei tą dieną pateiktų reikiamų dokumentų. Vėliau susiskambinęs su atstovais Vilniuje ir jų pakonsultuotas, dokumentus su prašymais rado. Paklausus, kodėl nuo 2020-07-08 jokie veiksmai nebuvo atlikti, vadybininkas pranešė, kad taip galėjo būti dėl per didelio darbo krūvio (neva tai, mano dokumentai kažkur buvo padėti ir pamiršti). Viską patikrinęs vadybininkas nurodė, kad savaitės bėgyje viskas bus sutvarkyta. Nuo to laiko, kiekvieną dieną seku informaciją savo Swedbak paskyroje, pateikiau reikiamus prašymus dėl akcijų pervedimo iš Seb banko į Swedbank, bet persikelti pavyko tik dalį (pusę) vertybinių popierių. Kita dalis liko Seb banke nesutvarkyta. 2020-08-12 vėl nuvykau į Seb banko Santakos finansinių paslaugų centrą, kur mane aptarnavo vėl kita vadybininkė, nes anksčiau mane konsultavę vadybininkai atostogauja. Nurodžiau visas aplinkybes, o vadybininkė tik sugebėjo atsakyti, kad nieko nemato sistemoje - nei prašymų, nei pateiktų mano dokumentų, nieko... Tenka ir vėl laukti. O laikas eina ir labai gaila ne tik sugaišto laiko bankų skyriuose, bet ir laiko prie telefono konsultuojantis ir bandant užsiregistruoti. Toks klientų varinėjimas iš vieno banko į kitą (Swedbank tai darė pagrįstai, nes neturėjo duomenų iš Seb banko) tikrai nesuteikia bankui geros reputacijos. Be to, Seb banko vadybininkui 2020-07-30 buvau nurodžiusi, kad į Swedbank sąskaitą noriu gauti ir man priklausančius susikaupusius dividendus už turimus vertybinius popierius. Deja, jų taip pat sąskaitoje nėra. Esu garbingo amžiaus moteris, turiu sveikatos problemų ir niekada nesiekiau turėti reikalų su bankais. Matyt, turėjau nuojautą, kad nėra taip gražu, kaip viskas piešiama...
Sveiki, Violeta, dėkojame, kad pasidalinote šia situacija ir nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties. Užtikriname, kad mūsų tikslas - aukščiausio lygio klientų aptarnavimas, todėl Jūsų atsiliepimu pasidalinome su kolegomis. Sieksime, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotu.
Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos ir pakomentuoti daugiau. Jeigu Jūsų situacija dar nėra išspręsta, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“. Dar kartą išsamiai peržvelgsime Jūsų situaciją ir atsakysime į rūpimus klausimus.
Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Atsakyti
Tokios betvarkės ir Seb banko darbuotojų nesugebėjimo tinkamai pakonsultuoti, surinkti dokumentus ir atlikti reikiamus veiksmus dar nebuvau mačiusi. Viskas prasidėjo nuo to, kai Ignitis sugalvojo išpirkti iš fizinių asmenų vertybinius popierius iki 2020-08-17. Po Ignitis pateikto pranešimo, ilgai nelaukdama, 2020-07-03 kreipiausi į Swedbank skyrių, kuriame buvo vertybiniai popieriai, bet sužinojau, kad jau keli metai Ignitis vertybinius popierius administruoja Seb bankas. 2020-07-08 kreipiausi į Seb banko Santakos finansinių paslaugų centrą. Prieš tai teko ilgai padirbėti norint užsiregistruoti konsultacijai, nes neva, turėčiau kreiptis į prieš tai Ignitis vertybinius popierius administravusį Swedbank. Atvykus į konsultaciją, Seb banko vadybininkės pakonsultuota, užpildžiau reikiamus prašymus dėl Ignitis turimų akcijų pervedimo į Swedbank mano turimą sąskaitą. Paaiškėjo, kad ne visi vertybiniai popieriai po vyro mirties buvo perrašyti man, todėl pildžiau dar ir prašymą dėl jų perrašymo mano vardu. Vadybininkė mane informavo, kad viskas bus sutvarkyta, todėl galiu vykti į Swedbank. Praėjus kelioms savaitėms kreipiausi į Swedbank, kur man paaiškino, kad Seb bankas nėra atlikęs atitinkamų veiksmų, kurių reikia vertybinių popierių perkėlimui. Paskambinusi Seb banke mane konsultavusiai vadybininkei, pastaroji nurodė, kad Seb bankas viską sutvarkė. Vėl kreipiausi į Swedbank, tačiau čia konsultantai mane patikino, kad nieko nėra gavę iš Seb banko. Vėl kreipiausi į Seb banką, bandžiau ne tik konsultuotis telefonu, bet ir užsiregistruoti į konsultaciją. Seb bankas tikino, kad viskas padaryta ir reikia eiti į Swedbank, o Swedbank neregistravo konsultacijai ir siuntė vykti į Seb banką. Ir taip kelias savaites. Po ilgų įtikinėjimų ir primygtinio prašymo buvau užregistruota į Seb banko Santakos finansinių paslaugų centrą. Čia patekau pas kitą vadybininką, nes anksčiau konsultavusiai vadybininkei buvo suteiktos atostogos. Vadybininkas 2020-07-30 mane tikino, kad nemato nei mano turimų akcijų, nei pildytų 2020-07-08 prašymų, nei tą dieną pateiktų reikiamų dokumentų. Vėliau susiskambinęs su atstovais Vilniuje ir jų pakonsultuotas, dokumentus su prašymais rado. Paklausus, kodėl nuo 2020-07-08 jokie veiksmai nebuvo atlikti, vadybininkas pranešė, kad taip galėjo būti dėl per didelio darbo krūvio (neva tai, mano dokumentai kažkur buvo padėti ir pamiršti). Viską patikrinęs vadybininkas nurodė, kad savaitės bėgyje viskas bus sutvarkyta. Nuo to laiko, kiekvieną dieną seku informaciją savo Swedbak paskyroje, pateikiau reikiamus prašymus dėl akcijų pervedimo iš Seb banko į Swedbank, bet persikelti pavyko tik dalį (pusę) vertybinių popierių. Kita dalis liko Seb banke nesutvarkyta. 2020-08-12 vėl nuvykau į Seb banko Santakos finansinių paslaugų centrą, kur mane aptarnavo vėl kita vadybininkė, nes anksčiau mane konsultavę vadybininkai atostogauja. Nurodžiau visas aplinkybes, o vadybininkė tik sugebėjo atsakyti, kad nieko nemato sistemoje - nei prašymų, nei pateiktų mano dokumentų, nieko... Tenka ir vėl laukti. O laikas eina ir labai gaila ne tik sugaišto laiko bankų skyriuose, bet ir laiko prie telefono konsultuojantis ir bandant užsiregistruoti. Toks klientų varinėjimas iš vieno banko į kitą (Swedbank tai darė pagrįstai, nes neturėjo duomenų iš Seb banko) tikrai nesuteikia bankui geros reputacijos. Be to, Seb banko vadybininkui 2020-07-30 buvau nurodžiusi, kad į Swedbank sąskaitą noriu gauti ir man priklausančius susikaupusius dividendus už turimus vertybinius popierius. Deja, jų taip pat sąskaitoje nėra. Esu garbingo amžiaus moteris, turiu sveikatos problemų ir niekada nesiekiau turėti reikalų su bankais. Matyt, turėjau nuojautą, kad nėra taip gražu, kaip viskas piešiama...
Atsakyti
Aleksas 2020-08-04 15:54:24
sveiki, kokias funkcijas atlieka jūsų bankas. Jei programėlė neveikia ir kreipiesi kodėl neveikia, sugeba aprėkti ir pasakyti kad tai ne jų reikalas nes telefone ne lietuvių kalba o angliškai. Kokiame amžiuje gyvenate, ar visi telefonai privalo ir turi lietuvių kalbą, arba koks išsilavinimas pas konsultantus jei nemoka kalbos. Kai paprašai padaryti pavedimą ir vienos sąskaitos į kitą, priklausančią tam pačiam asmeniui, nes programėlė neveikia (kas ne naujiena ir reikia kreiptis į paslaugos tiekėją, o paslaugą programėlės juk ne bankas daro, nors lindo kad būtinai tos suknistos programėlės reikia, generatorius mat jau seniena - geriau jau jis nei ta nesąmonė)- tada pasako- registruokitės kitam kartui. Jūs ką - trenkti? Rimtai? jei atėjai su vienu klausimu ir jis "nepaėjo" tai antras sprendžiamas tik jau su kita registracija?? Rimta labai rimta. Suprantama, karantinas ir pan. bet nusivažiavot ir ypač su klientų aptarnavimu. Kai mokesčiai ir visa kita, sumos nemenkos, o kai paklausti, atlikti banalų veiksmą- tai eikit velniop? Eisim, be tik po jūsų.Dainavos skyrius, Pramonės pr. šaunus kolektyvas.
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Nuoširdžiai atsiprašome, jog aptarnavimo kokybė nepateisino Jūsų lūkesčių. Siekiame savo klientams teikti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą. Jūsų bei kitų klientų atsiliepimai padeda mums tobulėti, todėl esame nuoširdžiai dėkingi už juos.
Paaiškiname, kad didžiąją dalį klientų klausimų bandome išspręsti nuotoliniu būdu, tačiau tais atvejais, kai atvykimas į banko skyrių yra reikalingas, registruojame į susitikimą banko skyriuje konkrečiu laiku. Registruodami, atsižvelgiame į kliento klausimo pobūdį ir pagal tai nustatome vizito trukmę.
Jei Jūsų klausimas dar nėra išspręstas, ar norite pasikonsultuoti, maloniai kviečiame kreiptis tel. numeriu +370 5 268 2800. Pokalbio metu aptarsime rūpimus klausimus ir pasiūlysime situacijos sprendimą.
Atsakyti
Tomas 2020-07-25 13:29:27
Kaip reike antblokuti kortele
Sveiki, Tomai, susisiekite su mumis, prašom, tel. numeriu +370 5 268 2800 arba naudojantis programa „Skype“ (nuorodą „Skambinti SEB.Lietuvoje“ rasite mūsų interneto banko skiltyje „Kontaktai“). Pokalbio metu galėsime patikrinti Jūsų situaciją ir informuoti, kokie būtų tolimesni veiksmai dėl kortelės atblokavimo.
Atsakyti
sveiki, kokias funkcijas atlieka jūsų bankas. Jei programėlė neveikia ir kreipiesi kodėl neveikia, sugeba aprėkti ir pasakyti kad tai ne jų reikalas nes telefone ne lietuvių kalba o angliškai. Kokiame amžiuje gyvenate, ar visi telefonai privalo ir turi lietuvių kalbą, arba koks išsilavinimas pas konsultantus jei nemoka kalbos. Kai paprašai padaryti pavedimą ir vienos sąskaitos į kitą, priklausančią tam pačiam asmeniui, nes programėlė neveikia (kas ne naujiena ir reikia kreiptis į paslaugos tiekėją, o paslaugą programėlės juk ne bankas daro, nors lindo kad būtinai tos suknistos programėlės reikia, generatorius mat jau seniena - geriau jau jis nei ta nesąmonė)- tada pasako- registruokitės kitam kartui. Jūs ką - trenkti? Rimtai? jei atėjai su vienu klausimu ir jis "nepaėjo" tai antras sprendžiamas tik jau su kita registracija?? Rimta labai rimta. Suprantama, karantinas ir pan. bet nusivažiavot ir ypač su klientų aptarnavimu. Kai mokesčiai ir visa kita, sumos nemenkos, o kai paklausti, atlikti banalų veiksmą- tai eikit velniop? Eisim, be tik po jūsų.Dainavos skyrius, Pramonės pr. šaunus kolektyvas.
Atsakyti
Monika 2020-07-27 15:08:09
Laba diena. Naujai atsidariusiame prekybos centre Liepų g. 81, Klaipėdoje labai trūksta SEB banko bankomato......Stovi tik kažkoks neaiškus, nepavyko man išsigryninti pinigėlių....Pirkėjų tikrai daug. Kiekvieną dieną teiraujasi ar čia yra SEB bankomatas.Būtų malonu jei atsirastų.
Sveiki, Monika. Dėkojame, kad pasidalinote savo pastabomis. Plečiame bankomatų tinklą vietovėse, kuriose matome bankomatų poreikį, tačiau galutiniai sprendimai dėl konkrečių vietovių dar nėra priimti.
Primename, kad mūsų kortelių turėtojai grynųjų pinigų tomis pačiomis sąlygomis gali pasiimti ir kitų bankų bankomatuose, nebūtinai SEB. Jeigu reikėtų, grynųjų be mokesčio galite pasiimti ir parduotuvių kasose, atsiskaitydama už pirkinius kortele. Daugiau apie šią paslaugą rasite čia: www.seb.lt/kasdiene-bankininkyste/kita/grynuju-pinigu-ismokejimas#pinigus-ismokancios-parduotuves.
Atsakyti
AB SEB bankas 2020-07-23 15:41:39
Sveiki, Sauliau. Dėkojame, kad pasidalinote šia situacija ir nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties.
Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos ir pakomentuoti daugiau. Jeigu dar nebendravote dėl šios situacijos su vadybininku, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“. Peržiūrėsime Jūsų situaciją. Taip pat galėsime užsiregistruoti Jus pas draudimo vadybininką, su kuriuo galėsite peržiūrėti draudimo sutartį ir aptarti iškilusius klausimus.
Dekingas už paveluota demesi ir tuo paciu priemiau sprendima nutraukti minima sutarti, nes nesitikiu nieko sau naudingo, nes mokedamas pinigus privalau dirbti Jusu darbus.
Atsakyti
Laba diena. Naujai atsidariusiame prekybos centre Liepų g. 81, Klaipėdoje labai trūksta SEB banko bankomato......Stovi tik kažkoks neaiškus, nepavyko man išsigryninti pinigėlių....Pirkėjų tikrai daug. Kiekvieną dieną teiraujasi ar čia yra SEB bankomatas.Būtų malonu jei atsirastų.
Atsakyti
Kaip reike antblokuti kortele
Atsakyti
Vilma 2020-07-21 15:41:58
Šiauliuose Seb banke sėdinčios panos pačios nesupranta nei ko jos ten sėdi nei ką dirba, nežinau ką jos baigę gal kokią statybų indžineriją
Sveiki, Vilma, dėkojame, kad pasidalinote savo pastabomis. Užtikriname, kad mūsų tikslas - aukščiausio lygio klientų aptarnavimas.
Jei dėl Jūsų situacijos liko neatsakytų klausimų, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, paskambinkite telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt, skiltyje „Kontaktai“).
Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų.
Atsakyti
Saulius 2020-07-16 21:54:04
Laba visiems,
Sako tylejimas dorybė, bet kartais nebegalima tyleti.
Istorija prasidejo pakankamai senai- kada SEB banke buvau itikintas drausti savo gyvybe, bet gal nesugebejau suprasti, o kaip veliau supratau manes nesugebejo itikinti ir as apdraudziau vaikus. Vaikai didziausias turtas. Taip viena po kito apdraudziau man atrodziusia racionalia suma.
Mokejau imokas-labai nesigilinau iki praeitu metu lapkricio kol atsirado kas atvere akis: pasirodo sutarciai pasibaigus vienu atveju naudos gavejas yra mano sunus, o kitoje sutartyje (kitam sunui) naudos gaveju esu as pats.
Jei paklausit kas blogo- pinigai vis tiek i tuos pacius namus. Pasirodo yra skirtumas: draudziant gyvybes draudimu valstybe iki sukaks 18metu grazina GPM dydzio sumas (galima sakyti subsidija) uzpildzius metine deklaracija. Sutinku: smagu jausti valstybes parama. Laime truko iki tol kol suzinojau, kad sutartis kur sunus naudos gavejas, pasibaigus sutarciai visi priklausantys pinigai pateks i sunaus saskaita. O antroji sutartis (kur as naudos gavejas) pasibaigus galiojimo laikui bus apmokestinta GPM dydzio grazintu „ tarifu“. Tai numato istatymas, nes naudos gavejas nera pensijinio amziaus t.y. 65 metu. Valstybines „dovanos“ patapo laikinu dziaugsmu- nes teks grazinti GPM dydzio lengvata.
Kaip suprantat viskas oficialiai teiseta- tik liko klausimas kodel draudziant si informacija buvo nutyleta. Sakykim tuo metu nebuvo aktualu-nebuvo tokio istatymo. Na bet kai tai isigaliojo (2016m) niekas net „nepyptelejo‘, kad reikia „pakeisti naudos gaveja“-kas butu viska sudelioja i vietas ir jokiu mokestiniu „represiju“ sutartis nebutu turejusi.Kada issiaiskinau, nepasitenkinimo pagautas kreipiausi i banka, reikalaudamas zmogisko aplaidumo paaiskinimo. Pokalbis kaip suprantate nebuvo malonus ir tuo paciu ilgai maste pasiule ivairias „issukimo“ schemas- detaliu nevardinsiu tik paminesiu, kad visais atvejais bankas istatymiskai lieka svarus- na o man „suteikiamas sansas“ pabandyti schemas : gal pavyks issisukti nuo VMI rustybes. Supratau, kad cia tik „atsisaudymas“ ir kiek negudrausi- o kas tau nepriklauso tai ir negausi. Dar nemaza galimybe papildomu reikalu prisidirbti.
Na ir nutik tu man taip -siu metu geguzes men sunus su „bloga sutartimi“ patiria pirma (per 9 metus) trauma. Pats ivykis nera malonus- bet to kas ivyko neisvengsi. Pirmaji vakara pranesu apie draudimini ivyki. Sistema pildant raso, kad dokumentus reikes ikelti veliau. Pamaniau-logiska. Perziures ir uzklaus. Po savaites tylu-vel ieskau (rasau per SEB savitarna) paskambina ir klausia kodel neikeliau dokumento (pazyma apie pirmini apsilankyma ir nustatyta trauma ir gydymo metoda). I ka atsakiau, kad nesupratau kada tai reikia daryti- man paaiskino kaip ikelti ir iskart klausiu ko dar reikes, nes laikas eina na ir tam skirti laiko visgi kainuoja. Atsake, kad procesas trunka nuo 1 menesio iki 2 menesiu. Paaiskino kodel taip vyksta: reikia susinkti duomenis, jei reikia papildomai uzklausti gydymo istaigos-kitaip tariant visi procesiniai veiksmai. As dar kart paklausiau ar as turiu ka daryti i ka man atsake, kad laukit-viska susitvarkysim.
Po savaiciu paste atsiranda pranesimas apie gauta siunta sunas vardu. Paminesiu, kad jis tik tik isvyko visai vasarai dirbti. Apeidamas tvarkas isprasau siunta - o ten pranesimas is SEB.
Vienok laiskas pirmiausia aplanke sostine (kazkodel nurode Vilniaus miesta) na o kai pakeliavo pasieke mus.
Laiske prasoma atsiusti su draudziamuoju ivykiu susijusius dokumentus. T.y. kaip ir tuos pacius, kurie jau issiusti pries 3 savaites. Neslepsiu susinervinau ir kai paskambinau nebuvau malonus, taciau ne vulgarus (susiturejau). Pirmiausia isreiskiau abejone del proceso vilkinimo o kita vertus jau kalbejau juridine kalba: kokiu pagrindu kreipiamasi i sunu kai istatymiskai as esu ir draudejas ir naudos gavejas (kad ji kur ta naudos gaveja). Zodziu juridiskai visus su sutartimi susijusius reikalus tureciau tvarkyti as. Naturalu, kad „pagautoji“ darbuotoja i tokius paklausimus neturejo atsakymo. Tai as pareikalavau sujungti su labiau kompetetingu darbuotoju. Mano nesekmei visa tai vyko penktadieni vakarop ir mano klausima prisizadejo isspresti pirmadieni. As grieztai perklausiau del pirmadienio ir paprasiau pakartoti ar gerai suprato mano uzklausa.
Dabuotoja, kad ir labai pasimetusi patikslino kad suprato.
Atsakymo as nesulaukiau. Bet apsistumdes darbus napamenu ar ketv ar penktadieni as vel skambinu. Del statistikos-pabandykite pasbambinti ir suskaiciuoti laika: kol sujungia, kol aiskinasi, kol atsako. Pagelbesiu-vidutiniskai pusvalandis. Dar kart ta pati isaiskinau jau kitai darbuotojai, kuri issiaiskino ir pasake, kad pasirodo reikia pazymos apie tolimesne gydymo eiga. Atsiprasinejo uz nekompetetinga kolege, kuri pirmadieni „pamirso“.
O dabar sudeliosiu visa veiksmu seka. Niekam ne naujiena karantinas-tai po traumos nebuvo didelio noro na ir laisvas nuejimas i poliklinika buvo logiskas kada jau nera iseitis. Formalumai formalumais o sunus mano ir as ji nusivezes i specializuota ortopedijos imone ptritaikiau jam tinkma itvara (neivardinau traumos-kojos raisciu plysimas) ir mes si ivyki taip ir isgyvenome nesikreipe ir papildomai nerizikave.
Na o kai buvo pareikalauta pazymos apie tolimesni gydyma naturalu, kad as jos paprasciausia neturiu. Paskambinus dar kart i SEB buvo paaiskinta, kad labai gaila, bet padeti galimybes nera. Be pazymos reikalas zluges. Paklausiau ar neuztenka pirminio fakto ir dokumentu, juolab pradzioje buvau nuramintas, kad visus klausimus issispres viduje. Plius paminejau, kad ne del mano kaltes laiskas su zinute keliavo po Lietuva. Ir ar negalima buvo operatyviai susisiekti tiesiogiai telefonu ar bent SEB sistemoje. Man pasiule tyliai nueiti pas gydytoja ir susitarti del pazymos „atbuline tvarka“..... Nieko neprimena:VMI apsukimo schemos del GPM dydzio „gelbejimo“.
Ne jaunuolis esu ir zinau kaip veikia visos medicinos pazymu schemos. Tik pasidare slykstu-ar ne per daug zmoniu pakisinejimo ir netgi orumo zeminimo, pridengiant savo darbuotoju nekompetencija ir drysiu teigti darbo broka, stengiamasi issaugoti svaria reputacija? Ir kodel mokedamas pinigus as turiu veltis i anksciau paminetus veiksmus ir deginti savo laika ir nervus?
Siek tiek statistikos: 1. Sutarties pabaigos laike „bauda“ dalies suatrties GPM dydzio suma.
2. Po draudiminio ivykio: 43€ kojos itvaras, 3-4 kontakati su darbuotojais po puse valandos darbo laiko (bankas dirba iki 17h) kada tiketina graza apie 100€.
Ko tikiuosi-paviesinimo ir teisingu isvadu.
Ka darysiu su sutartimi toliau? Racionaliai pasversiu situacija, ivertinsiu finansinius reikalus ir tada matysiu.
Neslepsiu-pirmas noras nutraukti tokius „rysius“, bet cia tik emocija, turi būti ramus ivertinimas.

P.S. atsiprasau uz klaidas -ne knyga norejau parasyti, o pasidalinti faktais.
Sveiki, Sauliau. Dėkojame, kad pasidalinote šia situacija ir nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties.
Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos ir pakomentuoti daugiau. Jeigu dar nebendravote dėl šios situacijos su vadybininku, parašykite, prašom, pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“. Peržiūrėsime Jūsų situaciją. Taip pat galėsime užsiregistruoti Jus pas draudimo vadybininką, su kuriuo galėsite peržiūrėti draudimo sutartį ir aptarti iškilusius klausimus.
Atsakyti
Silvija 2020-07-21 15:06:07
Karantinas dar ne pratęstas, bet vistiek daro nesąmones. Užregistruojama vienam laikui, o už durų reik laukt dar 20 minučių. Jei pasakai savo laiką, kad lauki tai dar nepatenkintos bamba, kad nespėja, bet kieno kaltė, kad tuo pačiu metu registruoja žmones? Telefonu prisiskambinti tik iš 10 karto pavyko. Kur tvarka nesuprantu?!!!
Sveiki, Silvija. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi, nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama. Siekiame savo klientams teikti aukščiausios kokybės paslaugas. Šiuo metu į SEB banką kreipiasi daugiau klientų nei įprastai, todėl kartais gali tekti palaukti ilgiau, kol vadybininkas Jus aptarnaus banko skyriuje ar atsilieps į Jūsų skambutį. Kai skambinant numatomas laukimo laikas ilgesnis ir skambinate mobiliuoju telefonu, dažniausiai pasiūlome rinktis nemokamo automatinio atskambinimo galimybę ir atskambiname greičiau.
Nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Tikimės Jūsų supratimo ir sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Šiauliuose Seb banke sėdinčios panos pačios nesupranta nei ko jos ten sėdi nei ką dirba, nežinau ką jos baigę gal kokią statybų indžineriją

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Vėžių g. 10-1, LT-00186 Palanga.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Noviti
Sąžininga verslo paskola - skolinkitės drąsiai

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ skolina verslui, kuriam pinigų reikia apyvartinėms lėšoms arba verslo plėtrai. Pasirašius verslo paskolos sutartį, pinigus gausite per 1 darbo dieną. Yra galimybė pasinaudoti INVEGOS palūkanų kompensavimo priemone ir susigrąžinti iki 95% sumokėtų palūkanų. GAUKITE FINANSAVIMĄ BE ŽVAIGŽDUČIŲ...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!
Kredito unija "Litas"
LITAS - būsto bei verslo paskolos

Adresas: Taikos pr. 21B, LT-50210 Kaunas.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; tarpininkavimas.
Kredito unija LITAS (iki 2018.12.21 pavadinimas Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unija), tai kooperatiniais pagrindais sukurta finansinė institucija, teikianti paslaugas tik savo nariams. 2010 m. kovo 10 d. Lietuvos bankas Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unijai suteikė licenciją, kurios Nr. 72. Unijos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Po 5 metų pertraukos "Toyota" vėl įveikė "Volkswageną"
Po 5 metų pertraukos "Toyota" vėl įveikė "Volkswageną" 01-28 12:07
Pandemijos paveiktoje rinkoje sparčiai atsigavęs Japonijos koncernas nutraukė ilgametę Vokietijos gamintojo lyderystę.
Restoranų apyvarta pernai susitraukė 26%
Restoranų apyvarta pernai susitraukė 26% 01-28 12:03
Maitinimo ir gėrimų įmonių apyvarta pernai siekė 658,022 mln. Eur ir, palyginamosiomis kainomis, buvo 26% mažesnė nei 2019 metais, pranešė Statistikos departamentas.
Kleboniškio tilto konstrukcija galėjo nukristi dėl įrenginio įtrūkimo
Kleboniškio tilto konstrukcija galėjo nukristi dėl įrenginio įtrūkimo 01-28 11:48
Kaune statomo Kleboniškio tilto konstrukcija trečiadienį galėjo nukristi dėl įrenginio įtrūkimo, teigia Aplinkos ministerija.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Nokia 6,55 +38,48%
Macy's 17,73 +11,93%
3M 186,65 +6,08%
Western Digital 53,19 +2,17%
Goodyear 10,51 -4,71%
AutoZone 1137,21 -4,80%
Texas Instruments 162,93 -4,98%
Starbucks 97,87 -6,51%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 2,61 +18,64%
Sidabras 24,08 -0,62%
Benzinas 1,19 -0,83%
Jautiena 4,40 -0,45%
Anglis 62,82 +7,57%
Dyzelis 1,24 +7,83%
Cukrus 0,65 +6,56%
Auksas 1866,30 -1,79%