VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SEB bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SEB bankas

Atsiliepimai apie SEB bankas, AB

Parašyk savo nuomonę apie SEB bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Genadijus 2020-05-19 09:18:40
Gerb Banke, Dėkoju už pirmą mėginimą padėti per 3 mėn. Mielai pateiksiu įrodymą kuriuo paneigsiu jūsų atsakymą pridėdamas failą kuriame jūsų darbuotojai mūsų su žmona bendrają sąskaitą paminėtu numeriu priskyrė kitam asmeniui. (arba nesigilino ir atrasė nekompetetingai) Ši sąskaita buvo panaikinta kai bankas panaikino bendras šeimos saskaitas-kaip minėjau ji buvo mano ir žmonos-bendra. Pagal jūsų atsakymą ši sąskaita negalėjo būti priskirta kitam asmeniui, tai kodėl jūsų darbuotojai neigia priešingai?.Kompetencija ar jos trūkumas? paprasta problema suklydus draudimo bendrovei pavirto į didelę problemą. jai ši sąskaita uždaryta ir nesutikta niekam, kodėl pervesti pinigai joje laikomi iki šiol, ir nesugražinti gavejui.Pridėta Faile- jūsų darbuotojų (ir ne vieno) atsakymas paneigiantis jūsų atsakymą. Antrame faile Draudimo bendrovės pervedimas į vasario, ir pinigai iki šiol nėra atmesti artai pasiekę gavėją. Čia jums yra pateikti faktai!!!
Dėkojame, kad pasidalinote šia situacija ir nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties. Jūsų kreipimasis jau yra perduotas tolesniam tyrimui. Kai tik kolegos išnagrinės situaciją, nedelsiant Jus informuos.
Atsakyti
Genadijus 2020-05-15 16:39:02
žmonės turi žinoti būkit atsargūs su šiuo banku, kai kurių darbuotojų kompetencija šokiruoja. Jau tris mėnesius negaliu atgauti pinigų. Užsienio draudimas padarė klaidą ir pervedė pinigus į senąją sąskaitą kuri buvo panaikinta kai naikinosi bendros sąskaitos. pervedimo įrodymas pateiktas bankui, viskas paaiškinta-pervedimas neatmestas??? atsakymas šokiravo /darbuotojų kompetenciją???/- taigi atsakymas: -:ši sąskaita yra kito asmens, dėl šios priežasties negalime inicijuoti pervedimo. Maloniai pršome kreiptis į lėšų gavėją, dėl pinigų sugražinimo. Esu užsienyje galimybės gryžti kaip ir nebuvo..skambučiais ar emailais ar privačia bankininkyste išspresti šį reikalą buvo neimanoma. Mėginsiu paviešinti per visa įmanoma MEDIA, įrodymus mielai pateiksiu susisiekite.
Didesnio absurdo negalėtum surasti niekur. Pinigai pervedami su Vardu ir Pavarde, Pavardei ar vardui..ar kad ir vienai raidei neatitikus bankas privalo atmesti pervedima/reject ir sugražinti pinigus siuntejui- paminint klaidą.pataisymui/pakoregavimui
Gerb Banke, Dėkoju už pirmą mėginimą padėti per 3 mėn. Mielai pateiksiu įrodymą kuriuo paneigsiu jūsų atsakymą pridėdamas failą kuriame jūsų darbuotojai mūsų su žmona bendrają sąskaitą paminėtu numeriu priskyrė kitam asmeniui. (arba nesigilino ir atrasė nekompetetingai) Ši sąskaita buvo panaikinta kai bankas panaikino bendras šeimos saskaitas-kaip minėjau ji buvo mano ir žmonos-bendra. Pagal jūsų atsakymą ši sąskaita negalėjo būti priskirta kitam asmeniui, tai kodėl jūsų darbuotojai neigia priešingai?.Kompetencija ar jos trūkumas? paprasta problema suklydus draudimo bendrovei pavirto į didelę problemą. jai ši sąskaita uždaryta ir nesutikta niekam, kodėl pervesti pinigai joje laikomi iki šiol, ir nesugražinti gavejui.Pridėta Faile- jūsų darbuotojų (ir ne vieno) atsakymas paneigiantis jūsų atsakymą. Antrame faile Draudimo bendrovės pervedimas į vasario, ir pinigai iki šiol nėra atmesti artai pasiekę gavėją. Čia jums yra pateikti faktai!!!
Atsakyti
Genadijus 2020-05-15 16:39:02
žmonės turi žinoti būkit atsargūs su šiuo banku, kai kurių darbuotojų kompetencija šokiruoja. Jau tris mėnesius negaliu atgauti pinigų. Užsienio draudimas padarė klaidą ir pervedė pinigus į senąją sąskaitą kuri buvo panaikinta kai naikinosi bendros sąskaitos. pervedimo įrodymas pateiktas bankui, viskas paaiškinta-pervedimas neatmestas??? atsakymas šokiravo /darbuotojų kompetenciją???/- taigi atsakymas: -:ši sąskaita yra kito asmens, dėl šios priežasties negalime inicijuoti pervedimo. Maloniai pršome kreiptis į lėšų gavėją, dėl pinigų sugražinimo. Esu užsienyje galimybės gryžti kaip ir nebuvo..skambučiais ar emailais ar privačia bankininkyste išspresti šį reikalą buvo neimanoma. Mėginsiu paviešinti per visa įmanoma MEDIA, įrodymus mielai pateiksiu susisiekite.
Didesnio absurdo negalėtum surasti niekur. Pinigai pervedami su Vardu ir Pavarde, Pavardei ar vardui..ar kad ir vienai raidei neatitikus bankas privalo atmesti pervedima/reject ir sugražinti pinigus siuntejui- paminint klaidą.pataisymui/pakoregavimui
Sveiki, Genadijau. Lėšas įskaitome pagal mokėjimo nurodyme pateiktą gavėjo sąskaitos numerį. Mes netikriname, ar mokėjimo nurodyme pateiktas gavėjo sąskaitos numeris priklauso tam asmeniui, kurio vardą ir pavardę įrašė siuntėjas. Banko suteiktas sąskaitos numeris yra unikalus identifikatorius. Uždarius sąskaitą, tokiu pačiu sąskaitos numeriu ji kitam asmeniui nėra atidaroma.
Suprantame Jūsų komentarą ir nusivylimą. Deja, tačiau neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos pagal šį atsiliepimą ir jos pakomentuoti išsamiau. Jeigu turite papildomų klausimų, liko neaiškumų, pakartokite, prašom, kreipimąsi SEB interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir nedelsiant su Jumis susisieksime.
Atsakyti
žmonės turi žinoti būkit atsargūs su šiuo banku, kai kurių darbuotojų kompetencija šokiruoja. Jau tris mėnesius negaliu atgauti pinigų. Užsienio draudimas padarė klaidą ir pervedė pinigus į senąją sąskaitą kuri buvo panaikinta kai naikinosi bendros sąskaitos. pervedimo įrodymas pateiktas bankui, viskas paaiškinta-pervedimas neatmestas??? atsakymas šokiravo /darbuotojų kompetenciją???/- taigi atsakymas: -:ši sąskaita yra kito asmens, dėl šios priežasties negalime inicijuoti pervedimo. Maloniai pršome kreiptis į lėšų gavėją, dėl pinigų sugražinimo. Esu užsienyje galimybės gryžti kaip ir nebuvo..skambučiais ar emailais ar privačia bankininkyste išspresti šį reikalą buvo neimanoma. Mėginsiu paviešinti per visa įmanoma MEDIA, įrodymus mielai pateiksiu susisiekite.
Didesnio absurdo negalėtum surasti niekur. Pinigai pervedami su Vardu ir Pavarde, Pavardei ar vardui..ar kad ir vienai raidei neatitikus bankas privalo atmesti pervedima/reject ir sugražinti pinigus siuntejui- paminint klaidą.pataisymui/pakoregavimui
Atsakyti
Sveiki, dėkojame už gražų atsiliepimą. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą. Dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.
Sėkmingos dienos!
Atsakyti
Ana 2020-04-24 21:11:48
Noriu padėkoti SEB banko darbuotojams už operatyvų darbą sprendžiant problemą, už kantrybę, kai reikėjo man paaiškinti ką daryti, ir už pagalbą. AČIŪ. Visi darbuotojai, su kuriais teko bandrauti, buvo malonūs ir paslaugūs. Maloniai nustebino darbuotojų profesionalumas.
Ana, dėkojame už gražų atsiliepimą. Tokio klientų įvertinimo ir siekiame. Visada kreipkitės, dėsime visas pastangas, kad užtikrintume sėkmingą bendradarbiavimą ir ateityje. Geros dienos!
Atsakyti
Noriu padėkoti SEB banko darbuotojams už operatyvų darbą sprendžiant problemą, už kantrybę, kai reikėjo man paaiškinti ką daryti, ir už pagalbą. AČIŪ. Visi darbuotojai, su kuriais teko bandrauti, buvo malonūs ir paslaugūs. Maloniai nustebino darbuotojų profesionalumas.
Atsakyti
AB SEB bankas 2020-04-21 07:31:19
Antanai, suprantame, kad lėšas vedėte iš įmonės sąskaitos, kaip verslo klientas? Tada taip, verslo klientams papildoma informacija apie pervedimo mokestį nėra rodoma. Tai numatyta banko Bendrosiose taisyklėse.
Pažymime, kad klientus apie banko kainyno ir paslaugų teikimo pokyčius, įskaitant šį, informavome praėjusių metų gruodžio mėn., likus ne mažiau kaip 60 d. iki pokyčių įsigaliojimo dienos.

Dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame dėl situacijos.
Absolučiai visi bankai rodo su kuriais teko susidurti įkainius prieš atliekant pavedimą, tiek ir verslo klientams tiek ir privatiems. Aš manau Jūs pažeidžiat mano teises, kaip vartotojo slėpdami pavedimo įkainius taisyklėse.
Mano manymu tai yra kliento apgvystė, įkainių slėpimas taisyklėse nėra sąžininga, kreipsiuosi į vartotojų teisių tarnyba išsiaiškint ar nebuvo pažeistos mano, kaip vartotojo teisės.
Atsakyti
Antanas 2020-04-20 15:29:03
Prisegu nuotrauką darant naują express mokėjimą. Parodykit man kur yra parašyta, kiek kainuos pavedimas?
Antanai, suprantame, kad lėšas vedėte iš įmonės sąskaitos, kaip verslo klientas? Tada taip, verslo klientams papildoma informacija apie pervedimo mokestį nėra rodoma. Tai numatyta banko Bendrosiose taisyklėse.
Pažymime, kad klientus apie banko kainyno ir paslaugų teikimo pokyčius, įskaitant šį, informavome praėjusių metų gruodžio mėn., likus ne mažiau kaip 60 d. iki pokyčių įsigaliojimo dienos.

Dar kartą nuoširdžiai apgailestaujame dėl situacijos.
Atsakyti
AB SEB bankas 2020-04-20 09:57:14
Sveiki, Antanai. Pagal SEB banko Paslaugų ir operacijų kainyną, labai skubus europinis pinigų pervedimas internetu kainuoja 55 Eur. Kainyną privatiems ir verslo klientams galite rasti mūsų interneto puslapyje www.seb.lt.
Norime atkreipti dėmesį, kad informacija apie pervedimo mokestį yra rodoma prieš patvirtinant pervedimą. Kai užpildote mokėjimo nurodymo duomenis ir spustelite „Tęsti“, atsidariusiame lange prašoma patikrinti nurodytus duomenis - būtent šiame etape ir rodomas mokestis už operaciją. Mokėjimo nurodymas įvykdomas tik patvirtinus jį su prisijungimo prie interneto banko priemone (galima spustelėti arba „Grįžti“, arba „Patvirtinti“).
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir atsiprašome, jeigu dėl mokesčio rodymo buvote suklaidintas. Dar kartą pažymime, kad klientą su mokesčiu supažindiname prieš patvirtinant operaciją, o tokio dydžio įkainis Jums, tikėtina, buvo pritaikytas teisingai. Jeigu dėl šios situacijos dar liko neaiškumų, parašykite mums kreipimąsi SEB interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir, tinkamai identifikavę Jūsų atvejį, jį pakomentuosime.
Tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Prisegu nuotrauką darant naują express mokėjimą. Parodykit man kur yra parašyta, kiek kainuos pavedimas?
Atsakyti
Antanas 2020-04-15 09:09:37
Tik atlikus pavedimą sužinojau, kad express mokėjimas SEB banke į Lietuvišką banko sąskaitą kainuoja 55 €... Naudojuosi, privačiai ir įmonės sąskaitom keliuose kituose bankuose, bet tokių įkainių niekur nemačiau ir kas svarbiausia sužinai tik atlikęs pavedimą, Paysera skubus pervedimas 0.29 € į užsienį, į belgišką sąskaitą atėjo per 5 minutes, paskambinus sako tokia politika nerodyt pavedimų kainų darant mokėjimą.. VISIŠKAI VISI bankai kuriais naudojuosi rodo pavedimo kainą prieš darant pavedimą, o čia rodo TIK po pavedimo. Tikiuosi SEB gins savo reputaciją ir dėl akiplėšiško mokesčio, kuris būna nurodamas tik po pavedimo man jį grąžins, kitu atveju uždarysiu banko sąskaitą ir palinkėsiu sėkmės toliau prarandant klientus.
Sveiki, Antanai. Pagal SEB banko Paslaugų ir operacijų kainyną, labai skubus europinis pinigų pervedimas internetu kainuoja 55 Eur. Kainyną privatiems ir verslo klientams galite rasti mūsų interneto puslapyje www.seb.lt.
Norime atkreipti dėmesį, kad informacija apie pervedimo mokestį yra rodoma prieš patvirtinant pervedimą. Kai užpildote mokėjimo nurodymo duomenis ir spustelite „Tęsti“, atsidariusiame lange prašoma patikrinti nurodytus duomenis - būtent šiame etape ir rodomas mokestis už operaciją. Mokėjimo nurodymas įvykdomas tik patvirtinus jį su prisijungimo prie interneto banko priemone (galima spustelėti arba „Grįžti“, arba „Patvirtinti“).
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir atsiprašome, jeigu dėl mokesčio rodymo buvote suklaidintas. Dar kartą pažymime, kad klientą su mokesčiu supažindiname prieš patvirtinant operaciją, o tokio dydžio įkainis Jums, tikėtina, buvo pritaikytas teisingai. Jeigu dėl šios situacijos dar liko neaiškumų, parašykite mums kreipimąsi SEB interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir, tinkamai identifikavę Jūsų atvejį, jį pakomentuosime.
Tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Nusivyles 2020-04-15 19:27:41
Manau greitai teks daryti isvadas ir pereiti kitur.

Ne tik viska padarete zymiai nepatogiau po pastarojo didziojo atnaujinimo, dabar dar pries savaite ar dvi pastebejau jog darant nauja pavedima turi suvedineti gavejo varda, pavarde ir saskaita rankiniu budu. Seniau uztekdavo suvesti keleta pirmuju vardo raidziu ir atsirasdavo ruosinys kuris uzpildydavo viska automatiskai.

Jus su kiekvienu atnaujinimu viska padarot dar labiau komplikuota. Ar jus gerbiat musu laika?

Seniau galejau drasiai teigti kad jusu el bankininkyste patogiausia, dabar norisi pabegti nuo jusu. Ir tik nesakykite kad reikia "priprasti", nes jus akivaizdziai mazinate funkcionaluma, tai nera pripratimo reikalas, ir tai greiciausiai del jusu IT skyriaus nekompetitingumo, daug zmoniu skundziasi, taip kad metas pripazinti jog turit problema. Susiimkite. As matau kad reguojate i situos skundus ir pastabas, tikiuosi jie pasiekia atsakingus zmones o ne tik viesuosius rysius.
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Ši funkcija, kai lėšų gavėjo duomenys, įvedus keturias pirmas gavėjo vardo / pavadinimo raides, yra automatiškai suformuojami pagal anksčiau atliktą mokėjimą ar turimą ruošinį, išjungta laikinai. Šią funkciją išjungėme pastebėję tam tikrus netikslumus, kuriuos šiuo metu šaliname, ji vėl turėtų veikti visai netrukus. Tikrai suprantame šios funkcijos patogumą, todėl dedame visas pastangas, kad ji vėl veiktų kaip įmanoma greičiau.
Kol kas rekomenduojame mokėjimą tam pačiam asmeniui ar įmonei inicijuoti per sąskaitos išrašą - spustelėjus ant konkretaus mokėjimo nurodymo bus pasirinkimas „Naujas mokėjimas“. Suprantame, kad tai ne taip patogu, tačiau irgi nereikės vesti visų gavėjo duomenų.
Apgailestaujame dėl nepatogumų. Tikimės užtikrinti sėkmingą bendradarbiavimą ateityje.
Atsakyti
Manau greitai teks daryti isvadas ir pereiti kitur.

Ne tik viska padarete zymiai nepatogiau po pastarojo didziojo atnaujinimo, dabar dar pries savaite ar dvi pastebejau jog darant nauja pavedima turi suvedineti gavejo varda, pavarde ir saskaita rankiniu budu. Seniau uztekdavo suvesti keleta pirmuju vardo raidziu ir atsirasdavo ruosinys kuris uzpildydavo viska automatiskai.

Jus su kiekvienu atnaujinimu viska padarot dar labiau komplikuota. Ar jus gerbiat musu laika?

Seniau galejau drasiai teigti kad jusu el bankininkyste patogiausia, dabar norisi pabegti nuo jusu. Ir tik nesakykite kad reikia "priprasti", nes jus akivaizdziai mazinate funkcionaluma, tai nera pripratimo reikalas, ir tai greiciausiai del jusu IT skyriaus nekompetitingumo, daug zmoniu skundziasi, taip kad metas pripazinti jog turit problema. Susiimkite. As matau kad reguojate i situos skundus ir pastabas, tikiuosi jie pasiekia atsakingus zmones o ne tik viesuosius rysius.
Atsakyti
Tik atlikus pavedimą sužinojau, kad express mokėjimas SEB banke į Lietuvišką banko sąskaitą kainuoja 55 €... Naudojuosi, privačiai ir įmonės sąskaitom keliuose kituose bankuose, bet tokių įkainių niekur nemačiau ir kas svarbiausia sužinai tik atlikęs pavedimą, Paysera skubus pervedimas 0.29 € į užsienį, į belgišką sąskaitą atėjo per 5 minutes, paskambinus sako tokia politika nerodyt pavedimų kainų darant mokėjimą.. VISIŠKAI VISI bankai kuriais naudojuosi rodo pavedimo kainą prieš darant pavedimą, o čia rodo TIK po pavedimo. Tikiuosi SEB gins savo reputaciją ir dėl akiplėšiško mokesčio, kuris būna nurodamas tik po pavedimo man jį grąžins, kitu atveju uždarysiu banko sąskaitą ir palinkėsiu sėkmės toliau prarandant klientus.
Atsakyti
SEB klientas 2020-04-04 14:39:03
Esu banko klientas ~15 metu, banko "paslaugomis" buvau patenkintas, kol neprireike busto kredito. Uzpildeme paraiska, nors gyvenu didmiestyje, paskolos vadybininke paskyre is kito miesto, visas bendravimas tik telefonu ir email. Rimtai, tai galbut didziausiais mano gyvenimo pirkinys, o visas bendravimas nuotoliniu budu, kas jus, SMS credit? Rasant skundus del vadybininkes pakeitimo, jokios reakcijos. Du menesius tvarkantis dokumentus, vadybininke nesugeba atsakyti kokios +- galetu buti palukanos, kaip Jusu konkurentai jau per antra pokalbi pasako kokiu palukanu galima tiketis, ir duoda paskola, ko jusu bankas nesugebejo.
Sveikinu praradus lojalu klienta maziausiai 20 metu.
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Nuoširdžiai gaila, jog aptarnavimo kokybė šį kartą nepateisino Jūsų lūkesčių.
Mūsų banke klientus rūpimais klausimais konsultuoja konkrečioje srityje didžiausią kompetenciją turintys banko ekspertai, būsto kreditų atveju - būsto finansavimo ekspertų grupė. Tikrai gali būti, jog bendravote su ekspertu, fiziškai dirbančiu kitame mieste. Paaiškiname, kad atsižvelgdami į klientų elgseną, poreikius, didžiąją dalį konsultacijų, įskaitant ir kreditų tema, teikiame nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, žinoma, sutariame susitikimą banko skyriuje.
Sprendimą dėl kredito suteikimo priimame ir kredito sąlygų pasiūlymą pateikiame tik išsamiai išnagrinėję kliento situaciją, paraiškos duomenis, dokumentus. Deja, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos ir jos pakomentuoti išsamiau. Jeigu turite papildomų klausimų, liko neaiškumų, pakartokite, prašom, kreipimąsi SEB interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir nedelsiant su Jumis susisieksime.
Klientų pastabų apie, jų nuomone, tobulintinas procesų, aptarnavimo vietas taip pat visada laukiame.
Dar kartą apgailestaujame dėl nemalonios patirties ir tikimės ateityje pateisinti Jūsų lūkesčius.
Atsakyti
Adomas 2020-04-06 09:48:19
Nauja internetinė SEB platforma man neatrodo kažkuo pranašesnė, o atrodo padaryta neprofesionaliai. PVZ. Sugaišau daug laiko, kol bandžiau perrykiuoti savo sąskaitas (beje SEB bankas išdarkė, keisdamas sistemą), kad nereiktų kiekvienąkart darant apmokėjimus, keisti. Elementarios funkcijos rasti nepavyko. Turėjau skambinti į banką ir gaišt savo bei darbuotojos laiką. Pasirodo nepavyko todėl, kad pakeisti sąskaitų prioriteto eiliškumą, reikia eitiį funkciją "keisti pavadinimą". Darbuotojai padėjau pripažinti, kad tai nelogiška-kas galėtų pagalvot, kad pavadinimo keitimas kažkuo susijęs su eiliškumu. Bet kai pasiūliau tai perduoti IT skyriui, darbuotoja nepasakė, kad "taip, ačiū, mes nuolat tobulėjame, nuolat su kitais skyriais dalinamės informacija, atliekame patobulinimus". NE, atvirkščiai, ji pasakė, kad sistemų jie dažnai nekaitalios, kad IT skyrius "ir taip žino", ką reikia keist. Žodžiu, man nesmagu, kai esu lojalus bankui, kuris darosi nepatogus, kuris ėda mano darbo laiką užuot tobulėjęs, o tobulėti neketina, nes vieno skyriaus darbuotojui per sunku rinkti klientų pastebėjimus, pageidavimus juos perduodant kitam skyriui. APMAUDU, kad oligopolinės situacijoj Lietuvos bankai įgauna valstybinių sovietinių institucijų bruožus.

Permažai Lietuvoj bankų vadinasi. Kodėl a toks kategoriškas? Nes SEB jau 4 metus žaidžia mano kantrybe. Jau gal 5 jų darbuotojams įrodžiau, kad jų appsas turi trūkumą: vartotojas intuityviai nemato, iš kurios į kurią sąskaitą bus atlikta transakcija (TARP SAVO SĄSKAITŲ) ir intuityviai negali lengvai sukeisti vietomis sąskaitas- vizualiai neaišku, kaip tą padaryti, o jei to nedarai kiekvieną dieną_DAUGUMA TO NEDARO- reikia kaskart gaišti 2-5 minutes eksperimentuojant. Vietoj to, kad per 4 metus nors vienas SEB darbuotojas būtų perdavęs kitam, ką klientai siųlo, jie sėdi vietoj ir už kažką gauna vidutiniškai apie 4000eur kasmėnesinio atlyginimo.Pinigų deginimas, o ne bankininkystė. O ką veikia jų IT skyrius apart blogindamas vartotojo interfeisus, aš apskritai nesuprantu, nes to nesimato.
Sveiki, Adomai, dėkojame už išsamų komentarą. Norime patikslinti, kad girdime visas klientų pastabas, pasiūlymus, kas galėtų būti aiškiau ar patogiau, juos perduodame atsakingiems kolegoms ir, esant galimybei, atliekame pakeitimus. Žinoma, ne visus pakeitimus galime atlikti iš karto, dalį jų planuojame ateityje.
Jeigu turėsite ir kitų pasiūlymų, kas galėtų būti keičiama, pasidalinkite - tikrai apsvarstysime.
Tam, kad atnaujintu interneto banku naudotis būtų paprasčiau, rekomenduojame susipažinti su mūsų parengtomis instrukcijomis, jas rasite čia: www.seb.lt/privatiems/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/interneto-bankas#instrukcijos.
Pinigų pervedimas tarp savo sąskaitų SEB mob. programėlėje bus patogesnis, jeigu sąskaitas joje taip pat užvardinsite - ar naudojatės tuo? Pakeisti sąskaitų pavadinimus (ir, jeigu reikia, eiliškumą) galima programėlės nustatymuose - nustatymuose spustelėkite ant konkrečios sąskaitos, tada - „Pavadinimas“.
Norint pervesti lėšas tarp savo sąskaitų, rinkitės „Mokėti“ -> „Sau“, tada ekrano viršuje spustelėkite ant rodomos sąskaitos ir pasirinkite tą, iš kurios pervesite lėšas, ir tada žemiau spustelėkite ant sąskaitos, į kurią norite pervesti lėšas.
Dar kartą dėkojame už atsiliepimą. Jeigu turėsite daugiau pasiūlymų ar klausimų, skambinkite banko telefonu +370 5 268 2800, „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt, skiltyje „Kontaktai“) arba rašykite pranešimą interneto banke. Tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Adomas 2020-04-06 09:59:21
Sveiki, gal rūpindamiesi visuomenės sveikata, dar galiojančias kontaktines korteles ruošiatės nemokamai pakeisti į bekontaktes? Ar ne?
Sveiki, Adomai. Taip, kliento prašymu, jo „MasterCard“ ženklo kortelę į bekontaktę keičiame anksčiau nei baigiasi kortelės galiojimas. Mokesčio už kortelės keitimą netaikome.
Prašymą galima pateikti paskambinus banko telefonu +370 5 268 2800, „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt, skiltyje „Kontaktai“) arba parašius pranešimą interneto banke („Pranešimai ir e. sąskaitos“).
Geros Jums dienos.
Atsakyti
Sveiki, gal rūpindamiesi visuomenės sveikata, dar galiojančias kontaktines korteles ruošiatės nemokamai pakeisti į bekontaktes? Ar ne?
Atsakyti
Nauja internetinė SEB platforma man neatrodo kažkuo pranašesnė, o atrodo padaryta neprofesionaliai. PVZ. Sugaišau daug laiko, kol bandžiau perrykiuoti savo sąskaitas (beje SEB bankas išdarkė, keisdamas sistemą), kad nereiktų kiekvienąkart darant apmokėjimus, keisti. Elementarios funkcijos rasti nepavyko. Turėjau skambinti į banką ir gaišt savo bei darbuotojos laiką. Pasirodo nepavyko todėl, kad pakeisti sąskaitų prioriteto eiliškumą, reikia eitiį funkciją "keisti pavadinimą". Darbuotojai padėjau pripažinti, kad tai nelogiška-kas galėtų pagalvot, kad pavadinimo keitimas kažkuo susijęs su eiliškumu. Bet kai pasiūliau tai perduoti IT skyriui, darbuotoja nepasakė, kad "taip, ačiū, mes nuolat tobulėjame, nuolat su kitais skyriais dalinamės informacija, atliekame patobulinimus". NE, atvirkščiai, ji pasakė, kad sistemų jie dažnai nekaitalios, kad IT skyrius "ir taip žino", ką reikia keist. Žodžiu, man nesmagu, kai esu lojalus bankui, kuris darosi nepatogus, kuris ėda mano darbo laiką užuot tobulėjęs, o tobulėti neketina, nes vieno skyriaus darbuotojui per sunku rinkti klientų pastebėjimus, pageidavimus juos perduodant kitam skyriui. APMAUDU, kad oligopolinės situacijoj Lietuvos bankai įgauna valstybinių sovietinių institucijų bruožus.

Permažai Lietuvoj bankų vadinasi. Kodėl a toks kategoriškas? Nes SEB jau 4 metus žaidžia mano kantrybe. Jau gal 5 jų darbuotojams įrodžiau, kad jų appsas turi trūkumą: vartotojas intuityviai nemato, iš kurios į kurią sąskaitą bus atlikta transakcija (TARP SAVO SĄSKAITŲ) ir intuityviai negali lengvai sukeisti vietomis sąskaitas- vizualiai neaišku, kaip tą padaryti, o jei to nedarai kiekvieną dieną_DAUGUMA TO NEDARO- reikia kaskart gaišti 2-5 minutes eksperimentuojant. Vietoj to, kad per 4 metus nors vienas SEB darbuotojas būtų perdavęs kitam, ką klientai siųlo, jie sėdi vietoj ir už kažką gauna vidutiniškai apie 4000eur kasmėnesinio atlyginimo.Pinigų deginimas, o ne bankininkystė. O ką veikia jų IT skyrius apart blogindamas vartotojo interfeisus, aš apskritai nesuprantu, nes to nesimato.
Atsakyti
Esu banko klientas ~15 metu, banko "paslaugomis" buvau patenkintas, kol neprireike busto kredito. Uzpildeme paraiska, nors gyvenu didmiestyje, paskolos vadybininke paskyre is kito miesto, visas bendravimas tik telefonu ir email. Rimtai, tai galbut didziausiais mano gyvenimo pirkinys, o visas bendravimas nuotoliniu budu, kas jus, SMS credit? Rasant skundus del vadybininkes pakeitimo, jokios reakcijos. Du menesius tvarkantis dokumentus, vadybininke nesugeba atsakyti kokios +- galetu buti palukanos, kaip Jusu konkurentai jau per antra pokalbi pasako kokiu palukanu galima tiketis, ir duoda paskola, ko jusu bankas nesugebejo.
Sveikinu praradus lojalu klienta maziausiai 20 metu.
Atsakyti
arturas 2020-04-01 11:48:14
Biurokratu bankas.Zmogui israso be notaro negali duoti soc.paramai.lygtai prasome pinigus pervesti i svetima saskaita.Kai sutvarkysiu dokumentus tikrai begsiu is sito bardako banko. Slykstu zmogus guli lovoje, karntinas o jiem po vina vieta.jokio zmogiskumo ir ssupratimo, svarbu uz skambucius euriuku passidaryti ir saskaitas nurasyti.
Sveiki, ar teisingai suprantame, kad kreipėtės į banką, norėdamas gauti kito asmens sąskaitos išrašą? Apgailestaujame, tačiau sąskaitos informacija - banko ir kliento / sąskaitos savininko paslaptis. Informacija apie kliento sutartis gali būti teikiama tik įgaliotam asmeniui, pateikus notaro patvirtintą įgaliojimą (įgaliojime aiškiai apibrėžiami veiksmai, kuriuos už klientą gali atlikti įgaliotas asmuo).
Deja, neturime galimybės identifikuoti šios situacijos ir pakomentuoti daugiau. Jeigu sąskaitos savininkas turi galimybę naudotis interneto banku, užsisakyti sąskaitos išrašą jis gali šioje sistemoje, parašęs prašymą skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“. Išrašą siunčiame el. paštu arba paprastu paštu.
Jeigu sąskaitos savininkas turi galimybę paskambinti mums telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt, skiltyje „Kontaktai“), lauksime skambučio - pokalbio metu išsiaiškinsime situaciją ir galėsime paieškoti sprendimo.
Norime pažymėti, kad telefonu teikiamos banko konsultacijos yra nemokamos, mokestį už skambutį gali taikyti nebent Jūsų telefono ryšio operatorius.
Dėkojame už supratimą ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Laura 2020-03-27 09:51:00
Norėjome gauti paskolą būstui su valstybės subsidija jaunoms šeimoms regionuose. Susisiekėme su konsultantais SEB banke. Pirmas pasiūlymas, kodėl neperkate buto? Iškart sumažino pasitikėjimą ir suabejojau konsultantės kompetencija dirbti su klientais. Kitas dalykas, nusiuntus namo vertinimą net neperžvelgė jo, nesužinojo kiek jis įvertintas, tik klausinėjo. Kadangi šiuo metu karantinas liepė atsidaryti banko sąskaitą, nes nesame klientai, paskambinus registracijai į banko skyrių, pasakė, kad nebūtina atsidaryti sąskaitos, jog užpildyti paraišką. Po to susisiekus kita konsultante paaiškėjo, kad be elektroninio parašo internetu ne klientams paraiškos užpildyti negalima. Informacijos suteikimas nulinis, telefonu konsultuojantiems trūksta kompetencijos. Bendraujama nemandagiai, net balso tonas keliamas. Ačiū, kad nepavyko pas jus, su tokiu klientų aptarnavimu...
Sveiki, Laura. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nesusipratimų.
Klientams, turintiems bendrų klausimų dėl kredito būstui įsigyti, norintiems preliminariai įvertinti savo galimybes, siūlome pildyti šią registracijos į konsultaciją formą: www.seb.lt/node/611?p=kreditai. Pateikus užklausą, su klientu susisiekiame ne vėliau kaip per tris darbo dienas ir aptariame rūpimus klausimus, sutariame tolimesnius žingsnius.
Mūsų banko klientai, norintys pateikti kredito paraišką, ją užpildyti gali interneto banko sistemoje, skiltyje „Kreditai ir lizingas“. Asmenys, kurie mūsų paslaugomis nesinaudoja, paraišką gali užpildyti mūsų interneto puslapyje https://e.seb.lt/cgi-bin/ipank/ipank.p?act=CRMCONTACT&topic_code=appl_homeloan&pt=unknown, tačiau taip, tam būtina turėti sertifikuotą prisijungimo priemonę.
Tam, kad galėtume identifikuoti Jūsų situaciją ir pratęsti klausimo nagrinėjimą, persiųskite, prašom, šį pranešimą info@seb.lt ir nurodykite savo kontaktus - susisieksime kaip įmanoma greičiau.
Dar kartą apgailestaujame dėl nepatogumų, tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Urte 2020-03-23 20:03:12
Kaunas. J.Matele- labai neprofisionali ir atzagari. Daug melavo ir apgavo. Svajones duzo i sipulius. Kai isreiski pykti del nebendravimo darbo valandomis, atsakymas kad ji turi savo asmenini gyvenima. Garantavo kad paskola gausiu, paskui kad reik daugiau e pradiniam, paskui jau kad pagal darbo sutarti o ne ka gauni skaiciavimai prasidejo... atsidaryta saskaita veltui, veltui gaistas laikas, pasitikejom o dabar praradimai. Nepasitikekit, ir apeikit.
Sveiki, Urte. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Patikiname, kad kokybiškam paslaugų teikimui ir klientų aptarnavimui bei maloniam bendravimui teikiame didžiausią dėmesį.

Sprendimą dėl kredito suteikimo ir kredito sąlygų (pradinis įnašas, kredito suma, laikotarpis, palūkanos ir pan.) priimame tik išsamiai išnagrinėję kliento individualią situaciją, jo pateiktą informaciją ir dokumentus. Pažymime, kad priimdami sprendimą, vertiname tik oficialias pajamas, patvirtintas dokumentais.

Jeigu dėl Jūsų situacijos liko neaiškumų, persiųskite, prašom, šį pranešimą info@seb.lt ir nurodykite savo kontaktus - atsakingi banko darbuotojai susisieks patikslinti situacijos.

Dėkojame už supratimą ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Biurokratu bankas.Zmogui israso be notaro negali duoti soc.paramai.lygtai prasome pinigus pervesti i svetima saskaita.Kai sutvarkysiu dokumentus tikrai begsiu is sito bardako banko. Slykstu zmogus guli lovoje, karntinas o jiem po vina vieta.jokio zmogiskumo ir ssupratimo, svarbu uz skambucius euriuku passidaryti ir saskaitas nurasyti.
Atsakyti
Sveiki, tikrai suprantame, kad klientai yra įpratę prie ankstesnės interneto banko versijos, todėl reikės laiko, kol įpras prie atnaujintos. Patikiname, kad klientų pastabas ir pasiūlymus vertiname, į juos, planuodami pakeitimus, atsižvelgiame.
Dėl kylančių klausimų prašome rašyti pranešimą interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, arba skambinti telefonu +370 5 268 2800 (jeigu esate verslo klientas, telefonu +370 5 268 2822) arba „Skype“.
Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
onutė 2020-03-21 20:50:46
Sveiki banko programėlės atnaujintojai, chaosas, tai koks čia patogumas klientui, o dabar dar ir į banką nueiti negali, negaliu pervesti pinigų, vien tik asmens kodo ir atpažinimo prašo, kas čia per išmonė, įdomu, kiek tai kainavo
Sveiki, Onute. Dėkojame už atsiliepimą. Įdiegus naują banko IT platformą, siekdami dar labiau apsaugoti klientų duomenų ir lėšų saugumą, jungiantis prie interneto banko su „Smart-ID“ arba mob. parašu, papildomai klientų prašome įvesti ir savo asmens kodą. Asmens kodo prašome kaskart jungiantis. Tai - ne sutrikimas, o papildomas saugiklis. Jį įdiegę užkertame kelią tokiems atvejams, kai klientas, vesdamas savo atpažinimo kodą, suklysta ir įveda ne savo.

Šiuo karantino laikotarpiu paslaugas ir toliau teikiame. Didžiąją dalį klausimų, kaip įprastai, sprendžiame nuotoliniu būdu. Jei visgi klausimo nuotoliniu būdu išspręsti galimybės nėra, klientus priimame banko skyriuje, tik svarbu iš anksto užsiregistruoti į susitikimą.

Žinoma, remdamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos ir Nacionalinio visuomenės sveikatos centro rekomendacijomis užtikrinti saugų klientų aptarnavimą skyriuose, prašome klientų į skyrius kreiptis tik neatidėliotinais klausimais.
Jeigu turite klausimų dėl naudojimosi atnaujintu interneto banku, mob. programėle ar reikia kitos pagalbos, nedvejodama s
kambinkite mums telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt), rašykite pranešimą interneto banke arba kreipkitės el. paštu info@seb.lt, ir tikrai padėsime išspręsti Jūsų situaciją.

Rekomenduojame susipažinti ir su naudojimosi atnaujintu interneto banko instrukcijomis: www.seb.lt/privatiems/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/interneto-bankas#instrukcijos.

Geros Jums dienos.
Atsakyti
Norėjome gauti paskolą būstui su valstybės subsidija jaunoms šeimoms regionuose. Susisiekėme su konsultantais SEB banke. Pirmas pasiūlymas, kodėl neperkate buto? Iškart sumažino pasitikėjimą ir suabejojau konsultantės kompetencija dirbti su klientais. Kitas dalykas, nusiuntus namo vertinimą net neperžvelgė jo, nesužinojo kiek jis įvertintas, tik klausinėjo. Kadangi šiuo metu karantinas liepė atsidaryti banko sąskaitą, nes nesame klientai, paskambinus registracijai į banko skyrių, pasakė, kad nebūtina atsidaryti sąskaitos, jog užpildyti paraišką. Po to susisiekus kita konsultante paaiškėjo, kad be elektroninio parašo internetu ne klientams paraiškos užpildyti negalima. Informacijos suteikimas nulinis, telefonu konsultuojantiems trūksta kompetencijos. Bendraujama nemandagiai, net balso tonas keliamas. Ačiū, kad nepavyko pas jus, su tokiu klientų aptarnavimu...
Atsakyti
Kaunas. J.Matele- labai neprofisionali ir atzagari. Daug melavo ir apgavo. Svajones duzo i sipulius. Kai isreiski pykti del nebendravimo darbo valandomis, atsakymas kad ji turi savo asmenini gyvenima. Garantavo kad paskola gausiu, paskui kad reik daugiau e pradiniam, paskui jau kad pagal darbo sutarti o ne ka gauni skaiciavimai prasidejo... atsidaryta saskaita veltui, veltui gaistas laikas, pasitikejom o dabar praradimai. Nepasitikekit, ir apeikit.
Atsakyti
Sveiki banko programėlės atnaujintojai, chaosas, tai koks čia patogumas klientui, o dabar dar ir į banką nueiti negali, negaliu pervesti pinigų, vien tik asmens kodo ir atpažinimo prašo, kas čia per išmonė, įdomu, kiek tai kainavo
Atsakyti
Stasys 2020-03-14 11:25:30
Būkit visi sveiki!
Pirmą kartą atsidaręs atnaujintą ir "patobulintą" programėlę pasimečiau....
Parašiau nusiskundimą-pageidavimą....
Gavau atsakymą - pasirodo, kad visas tas jovalas padarytas klientų patogumui !!! Va taip...
Kuomet darbas atliktas ir visiems patogu naudotis jo vaisiais, niekas priekaištų nereikš ir meistrą tik girs!
Įdomu, ar programėlės atnaujintojai sulaukė NORS VIENO teigiamo įvertinimo...?
Sveiki, dėkojame už komentarą. Patikiname, kad klientų pastabas ir pasiūlymus vertiname, į juos, planuodami pakeitimus, atsižvelgiame.
Suprantame, kad reikės laiko, kol klientai įpras prie atnaujintos interneto banko versijos. Tam, kad būtų paprasčiau, esame parengę naudojimosi interneto banku instrukcijas: www.seb.lt/privatiems/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/interneto-bankas#instrukcijos.
Kilus klausimams ar prireikus pagalbos, prašome skambinti banko telefonu +370 5 268 2800, „Skype“ (skambučio nuorodą rasite www.seb.lt, skiltyje „Kontaktai“), rašyti pranešimą interneto banke arba privačią žinutę „SEB Lietuvoje“ paskyroje „Facebook.com“.
„SEB Lietuva“ mob. programėlė, įdiegus naują banko IT platformą, beveik nesikeitė. Kol kas joje nebėra rodoma informacija apie turimus kreditus ir lizingus (rodom tik interneto banke) bei, norint matyti išsamią informaciją apie operacijas kortele, reikia papildomai ant jų spustelėti. Šiuos pataisymus ir kitus patogius programėlės atnaujinimus planuojame jau visai netrukus.
Dėkojame, kad naudojatės mūsų paslaugomis, ir toliau tikimės sėkmingo bendradarbiavimo.
Atsakyti
Būkit visi sveiki!
Pirmą kartą atsidaręs atnaujintą ir "patobulintą" programėlę pasimečiau....
Parašiau nusiskundimą-pageidavimą....
Gavau atsakymą - pasirodo, kad visas tas jovalas padarytas klientų patogumui !!! Va taip...
Kuomet darbas atliktas ir visiems patogu naudotis jo vaisiais, niekas priekaištų nereikš ir meistrą tik girs!
Įdomu, ar programėlės atnaujintojai sulaukė NORS VIENO teigiamo įvertinimo...?
Atsakyti
Klientė 2020-03-09 14:06:58
Iki naujovių viskas buvo paprasta ir logiška, taip kaip reikia eiliniam klientui. Dabar atliekant paprasčiausią funkciją, pvz., pervedant pinigus į savo sąskaitą, reikia valandą ieškoti šitos funkcijos. Paskambinus konsultantas paaiškino, kad tai padaryta klientų patogumui. Eiliniam klientui, o tokių, kaip manau, dauguma, tai laba nepatogu. Galite man neatsakyti.
Sveiki, dėkojame už komentarą ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl nepatogumų, kuriuos patiriate. Tikrai suprantame, kad klientai yra įpratę prie ankstesnės interneto banko versijos, ir reikės laiko, kol įpras prie naujosios.
Tam, kad būtų lengviau, rekomenduojame peržiūrėti mūsų parengtas interneto banko naudojimo instrukcijas www.seb.lt/privatiems/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/interneto-bankas#instrukcijos, o, kylant klausimams, nedelsiant kreiptis banko telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“ (skambučio nuorodą rasite mūsų interneto puslapyje www.seb.lt), taip pat galima rašyti pranešimą interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Norint pervesti lėšas tarp savo sąskaitų, interneto banke rinkitės „Mokėjimai“ → „Naujas mokėjimas“, tada ties gavėjo laukeliu - „į savo sąskaitą“.

Jeigu dar nesinaudojate „SEB Lietuva“ mob. programėle, taip pat rekomenduojame atsisiųsti: www.seb.lt/programele.

Tikimės Jūsų supratimo ir sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
gintautas 2020-03-06 20:56:17
O Jus dar kvailesnės internetinės platformos negalėjote sugalvoti. Kaimiečiai visiški.
Sveiki, Gintautai. Suprantame, kad klientai yra įpratę prie ankstesnės interneto banko versijos, todėl reikės laiko, kol įpras prie atnaujintos. Tam, kad būtų lengviau, prašome kreiptis į mus - pagelbėsime.
Visus kylančius klausimus galite užduoti ir pranešimu interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, arba skambinti telefonu +370 5 268 2800 (jeigu esate verslo klientas, telefonu +370 5 268 2822) arba „Skype“, ir išsamiai juos aptarsime. Informaciją kaip naudotis atnaujintu interneto banku galite rasti ir čia:
www.seb.lt/privatiems/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/interneto-bankas#instrukcijos.
Tikimės, kad ši informacija Jums bus naudinga.
Atsakyti
Iki naujovių viskas buvo paprasta ir logiška, taip kaip reikia eiliniam klientui. Dabar atliekant paprasčiausią funkciją, pvz., pervedant pinigus į savo sąskaitą, reikia valandą ieškoti šitos funkcijos. Paskambinus konsultantas paaiškino, kad tai padaryta klientų patogumui. Eiliniam klientui, o tokių, kaip manau, dauguma, tai laba nepatogu. Galite man neatsakyti.
Atsakyti
O Jus dar kvailesnės internetinės platformos negalėjote sugalvoti. Kaimiečiai visiški.
Atsakyti
Klientas 2020-03-02 16:54:41
Jusu klientas jau daug metu, SEB el. bankininkyste mano nuomone buvo pati patogiausia, bet po sio atnaujinimo tai norisi griebtis uz galvos, viskas bereikalo iskaidyta, kai kurie dalykai isvis pranyko, arba labai sunku juos atrasti... Zodziu tiek funkcionalumo tiek dizaino puse viskas labai suprastejo. Neatrodo kad kazkas dejo daug pastangu viska apgalvojant pries darant si atnaujinima.

Pries metus ar du buvot panaikine reiklavima ivesti mokejimo paskirti, dabar vel turi vesti net darydamas pavedima sau.
Kas karta jungiantis prie banko reikia suvedineti asmens koda, kai uztekdavo ta padaryti tik pirmaji karta. Jei bijot kad babulytes apgaus tai duokit zmonems patiems atjungti kai kuriuos saugumo parametrus.

Neatrandu kaip pakeisti korteles pristatymo adresa, einant per DUK nuoroda nepateikia jokios informacijos ir numeta kitur:
https://www.seb.lt/kasdiene-bankininkyste/mokejimo-korteles/kaip-internetu-uzsisakyti-atnaujintos-debeto-korteles
Planuoju pora menesiu vaziuoti pagyventi i kita miesta, ir ka man dabar daryt?

Pagrindinis puslapis kuomet prisijungi prie banininkystes irgi, atrodo kad koks 12 klases moksleivis per informatikos pamoka sukure html lentele, ja idejo prie balto fono ir viskas, slyksciai atrodo is dizaino puses.

Zodziu viskas ka padaret bereikalingai gaisina musu laika.

As net nebekalbu kad Klaipedoje isikelet i kita vieta kur atvykus ne tik kad kosmines eiles, bet ir dar turi vaziuoti su viesuoju transportu arba privalai moketi uz parkinga, nors nezinai kiek ten uztruksi todel rizikuoji gauti bauda. Palikot 1 skyriu per visa didmiesti, ka jus mastot?
Sveiki, dėkojame už išsakytą nuomonę ir pastabas. Įdiegėme bendrą IT platformą visose Baltijos šalyse, suvienodinome ir klientams siūlomas paslaugas bei sprendimus, todėl pasikeitė ir pinigų pervedimas į savo sąskaitą. Ateityje šią interneto banko funkciją planuojame tobulinti ir supaprastinti.
Saugus e. bankininkystės naudojimas yra vienas svarbiausių SEB banko prioritetų, todėl įdiegėme papildomą saugiklį klientams, kurie prie interneto banko jungiasi su „Smart-ID“ programėle ir mobiliuoju parašu - klientas prisijungimo lange turi papildomai suvesti asmens kodą. Tai yra papildoma apsaugos priemonė. Klientų prašome vadovautis prisijungimo metu pateiktu prašymu įvesti papildomą identifikavimo informaciją (asmens kodą).

Paaiškiname, kad artėjant kortelės galiojimo laikui į pabaigą, klientus apie tai informuojame interneto banke. Nuo tada yra galimybė keisti atnaujintos kortelės pristatymo adresą. Jeigu šiuo metu dar nesate gavęs tokio pranešimo ir negalite pats pakeisti siuntimo adreso, tuomet susisiekite su mumis telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“ ir pokalbio metu atliksime pakeitimus.
Daugelį klausimų sprendžiame nuotoliniu būdu, todėl pirmiausia siūlome kreiptis į mus telefonu arba rašyti pranešimą interneto banke.
Apgailestaujame dėl nepatogumų.
Atsakyti
Sveiki, Terese. Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumu, Jūsų atsiliepimu pasidalinome su Panevėžio skyriaus vadovu.
Klientų aptarnavimo kokybei skiriame ypatingą dėmesį. Sieksime, kad ateityje tokios situacijos nepasikartotų.
Tikimės tolimesnio sėkmingo bendradarbiavimo.
Atsakyti
GEDAS 2020-02-27 19:25:35
Esu "SEB pensija" pensijų fondo dalyvis. Į mano pareikštą nuomone apie prastą fondo darbą. Sunkiai, bet išsireikalavau ataskaitą. Išaiškėjo paėmus visą laikotarpi nuo 2007 metų iki 2019 metų, "SEB pensija" pensijų fondas per 11 metų man uždirbo vidutiniškai 4 eurus į metus. Skurdokai. Prastas rezultatas.
Siūlau ir kitiems "SEB pensija" pensijų fondo klientams patikrinti rezultatus už visa kaupimo laikotarpį.
Turiu paminėti kad dėl prasto klientų aptarnavimo esu atsisakęs visų SEB banko paslaugų.
Pateiktam atsakyme man siūloma pasinaudoti SEB interneto banku. Įdomu kaip juo pasinaudoti jeigu nesi banko klientas, gal kas galėtu paaiškinti.
Trumpai tariant man pasiūlė įsilaužti į SEB banko interneto sistemą ir ja pasinaudoti. Gudru.
Tai tik dar vienas patvirtinimas apie SEB banko darbo bloga kokybę.
Laba diena, Gedai. Jeigu kaupiate pensiją mūsų banke, galite nemokamai sudaryti Elektroninių paslaugų teikimo sutartį banko skyriuje. Tuomet pensijos kaupimo rezultatus stebėti galėsite paprasčiau ir patogiau, užteks prisijungti prie interneto banko. Kiek lėšų galima sukaupti, priklauso nuo į pensijų fondus pervedamų įmokų dydžio, kaupimo trukmės ir investicijų grąžos. Maloniai prašome Jūsų atvykti į konsultaciją, kurios metu vadybininkas galės atsakyti į Jums rūpimus klausimus ir kartu peržvelgti Jūsų kaupimo rezultatus. Registruotis galite užpildęs šią formą: www.seb.lt/node/611?p=pensija. Susisieksime su Jumis telefonu ir suderinsime konsultacijos laiką.
Vykstant į banko skyrių svarbu nepamiršti asmens tapatybės dokumento (paso arba asmens tapatybės kortelės).
Atsakyti
AB SEB bankas 2020-03-03 14:49:11
Sveiki, Gintare. Interneto banko sutrikimų iš tiesų nefiksuojame, prieiga veikia kaip įprastai.
Tam, kad galėtume dar kartą patikrinti Jūsų situaciją, el. paštu info@seb.lt atsiųskite ekrano nuotrauką (-as), iš kurių matytume, kuria etape ir kas nepavyksta.
Taip pat parašykite, kokiu būdu jungiatės - telefone ar kompiuteryje, ar pavyksta prisijungti kitais būdais, kokia priemone jungiatės.
Visada užtikrinkite, kad prie interneto banko jungiatės ne per iš anksčiau išsisaugotą nuorodą į interneto banką, bet per mūsų interneto puslapį, naršyklėje vedant www.seb.lt, pasirenkant „Interneto bankas“ → „Privatiems“ (arba „Verslui“, jeigu jungiatės kaip verslo klientas). Papildomai ištrinkite naršyklių, kuriomis naudojatės, atmintis.

Lauksime Jūsų kreipimosi, kad galėtume patikrinti Jūsų individualią situaciją. Apgailestaujame dėl nepatogumų.
Aš jau kreipiausi su visais print screenais, atnaujinau naršyklę, ištryniau istoriją ir tt, nepadėjo, lygiai taip neleido prisijungti prie interneto banko ir per programėlę...
Atsakyti
Mantas 2020-02-29 15:21:20
Ilgoką laiką buvau SEB banko klientas, tačiau atsidarius naują banko sąskaitą ir užsisakius kortelę filialę kažkas pamiršo ją užsakyti, nors sakė, kad kortelė ateis į pašto dežutę. Po 2 savaičių laukimo pasirodo ji net nebuvo užsakyta, gaila, bet dabar jau naujos neužsakinėsiu ir nebelauksiu.

Viso gero SEB. Tikiuosi kituose bankuose nesusidursiu su tokiu žemu kliento aptarnavimo lygiu, nebūtų skaudu jeigu turėčiau kitą kortelę arba laiko laukti dar savaitę ar dvi...
Sveiki, Mantai. Nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Klientų aptarnavimo kokybei skiriame ypatingą dėmesį. Įvykus klaidai, dedame pastangas ją kuo skubiau išspręsti ir siekiame, kad tokia situacija nepasikartotų.
Jeigu dėl šios situacijos turite neatsakytų klausimų, maloniai prašom paskambinti mums telefonu +370 5 268 2800 arba parašyti el. paštu info@seb.lt.
Nuoširdžiai tikimės, kad turėsime daugiau progų pakeisti Jūsų nuomonę apie mūsų aptarnavimą. Linkime Jums gražios dienos.
Atsakyti
Aurimas 2020-03-03 10:30:09
Totaliai suprastejo vertybiniu popieriu saskaita. Atsidarineju saskaita swede jau.
Sveiki, Aurimai, dėkojame už Jūsų komentarą. Suprantame, kad prireiks laiko, kol įprasite naudotis atnaujintu interneto banku. Kilus klausimams, juos visada galite užduoti interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, arba skambinant telefonu +370 5 268 2800 arba „Skype“, mielai juos aptarsime.
Geros Jums dienos.
Atsakyti
Gintarė 2020-03-03 12:08:36
Po atnaujinimų prie interneto banko galėjau prisijungti tik porą kartų. Kelis kartus skambinau kontaktiniu telefonu, kaip visad atsiprašė ir paprašė kantrybės, o vieną kartą teigė, jog sutrikimų nėra, ir daugmaž čia man vienai nepavyksta prisijungti. Kantrybė senka, kadangi negaliu net mokesčių susimokėti, ir vis dažniau pagalvoju apie kitą banką.
Sveiki, Gintare. Interneto banko sutrikimų iš tiesų nefiksuojame, prieiga veikia kaip įprastai.
Tam, kad galėtume dar kartą patikrinti Jūsų situaciją, el. paštu info@seb.lt atsiųskite ekrano nuotrauką (-as), iš kurių matytume, kuria etape ir kas nepavyksta.
Taip pat parašykite, kokiu būdu jungiatės - telefone ar kompiuteryje, ar pavyksta prisijungti kitais būdais, kokia priemone jungiatės.
Visada užtikrinkite, kad prie interneto banko jungiatės ne per iš anksčiau išsisaugotą nuorodą į interneto banką, bet per mūsų interneto puslapį, naršyklėje vedant www.seb.lt, pasirenkant „Interneto bankas“ → „Privatiems“ (arba „Verslui“, jeigu jungiatės kaip verslo klientas). Papildomai ištrinkite naršyklių, kuriomis naudojatės, atmintis.

Lauksime Jūsų kreipimosi, kad galėtume patikrinti Jūsų individualią situaciją. Apgailestaujame dėl nepatogumų.
Atsakyti
Po atnaujinimų prie interneto banko galėjau prisijungti tik porą kartų. Kelis kartus skambinau kontaktiniu telefonu, kaip visad atsiprašė ir paprašė kantrybės, o vieną kartą teigė, jog sutrikimų nėra, ir daugmaž čia man vienai nepavyksta prisijungti. Kantrybė senka, kadangi negaliu net mokesčių susimokėti, ir vis dažniau pagalvoju apie kitą banką.
Atsakyti
Totaliai suprastejo vertybiniu popieriu saskaita. Atsidarineju saskaita swede jau.
Atsakyti
Jusu klientas jau daug metu, SEB el. bankininkyste mano nuomone buvo pati patogiausia, bet po sio atnaujinimo tai norisi griebtis uz galvos, viskas bereikalo iskaidyta, kai kurie dalykai isvis pranyko, arba labai sunku juos atrasti... Zodziu tiek funkcionalumo tiek dizaino puse viskas labai suprastejo. Neatrodo kad kazkas dejo daug pastangu viska apgalvojant pries darant si atnaujinima.

Pries metus ar du buvot panaikine reiklavima ivesti mokejimo paskirti, dabar vel turi vesti net darydamas pavedima sau.
Kas karta jungiantis prie banko reikia suvedineti asmens koda, kai uztekdavo ta padaryti tik pirmaji karta. Jei bijot kad babulytes apgaus tai duokit zmonems patiems atjungti kai kuriuos saugumo parametrus.

Neatrandu kaip pakeisti korteles pristatymo adresa, einant per DUK nuoroda nepateikia jokios informacijos ir numeta kitur:
https://www.seb.lt/kasdiene-bankininkyste/mokejimo-korteles/kaip-internetu-uzsisakyti-atnaujintos-debeto-korteles
Planuoju pora menesiu vaziuoti pagyventi i kita miesta, ir ka man dabar daryt?

Pagrindinis puslapis kuomet prisijungi prie banininkystes irgi, atrodo kad koks 12 klases moksleivis per informatikos pamoka sukure html lentele, ja idejo prie balto fono ir viskas, slyksciai atrodo is dizaino puses.

Zodziu viskas ka padaret bereikalingai gaisina musu laika.

As net nebekalbu kad Klaipedoje isikelet i kita vieta kur atvykus ne tik kad kosmines eiles, bet ir dar turi vaziuoti su viesuoju transportu arba privalai moketi uz parkinga, nors nezinai kiek ten uztruksi todel rizikuoji gauti bauda. Palikot 1 skyriu per visa didmiesti, ka jus mastot?
Atsakyti
Ilgoką laiką buvau SEB banko klientas, tačiau atsidarius naują banko sąskaitą ir užsisakius kortelę filialę kažkas pamiršo ją užsakyti, nors sakė, kad kortelė ateis į pašto dežutę. Po 2 savaičių laukimo pasirodo ji net nebuvo užsakyta, gaila, bet dabar jau naujos neužsakinėsiu ir nebelauksiu.

Viso gero SEB. Tikiuosi kituose bankuose nesusidursiu su tokiu žemu kliento aptarnavimo lygiu, nebūtų skaudu jeigu turėčiau kitą kortelę arba laiko laukti dar savaitę ar dvi...
Atsakyti
Renata 2020-02-27 11:09:10
Labai esu nepatenkinta banku, po atliktu atnaujinimu.
Sveiki, Renata. Tikrai suprantame, kad klientai yra įpratę prie ankstesnės interneto banko versijos, todėl reikės laiko, kol įpras prie atnaujintos. Tam, kad būtų lengviau, prašome kreiptis į mus - pagelbėsime.
Dėl kylančių klausimų prašome rašyti pranešimą interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, arba skambinti telefonu +370 5 268 2800 (jeigu esate verslo klientas, telefonu +370 5 268 2822) arba „Skype“, ir išsamiai juos aptarsime.

Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
Asta J. 2020-02-19 14:00:02
Po jūsų el bankininkystės atsinaujinimo, kyla noras uždaryti sąskaitą. Kokia nesąmonė pervedant iš savo sąskaitos į savo sąskaitą! Dabar ir mokėjimo paskirtį reikia nurodyti. Visiškas absurdas! Dar nebandžiau, bet jau įdomu, o kaip su valiutos keitimu. Tiesa, pradžios puslapyje yra langelis įrašyti atpažinimo kodą, bet nebėra ikonos "tęsti prisijungimą", tad jei žmogus nėra pakankamai raštingas, tai iš kur jis žinos, jog reikia spausti ENTER klavišą???
Visada visiems sakiau, jog SEB internetinė bankininkystė daug patogesnė nei kitų, bet dabar galiu tik patylėti.
Sveiki, Asta. Įdiegėme bendrą IT platformą visose Baltijos šalyse, suvienodinome ir klientams siūlomas paslaugas bei sprendimus, todėl pasikeitė ir tam tikros interneto banko funkcijos, pvz., pinigų pervedimas į savo sąskaitą. Ateityje interneto banko funkcijas planuojame tobulinti ir supaprastinti. Valiutą pakeisti galite interneto banko skiltyje „Mokėjimai“ → „Valiutos keitimas“. Jau patobulinome ir prisijungimą prie SEB interneto banko - įvedus atpažinimo kodą yra mygtukas „Prisijungti“.
Visas instrukcijas, kaip naudotis SEB interneto banku po naujos IT platformos įdiegimo, galite rasti paspaudus šią nuorodą: www.seb.lt/privatiems/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/interneto-bankas#instrukcijos
Atsiprašome dėl nepatogumų.
Atsakyti
Jolanta 2020-02-27 10:07:07
Sveiki, prašyčiau įvertinti Plungės m.SEB banko darbuotojų darbų.Tokios darbuotojos, neturi dirbti tokį darbą.
Užsisakiau, nuvykusi į padalinį, mokėjimo kortelę sausio 27d., ne mano senoji SEB kortelė vasario mėn.baigiasi.
Užsakymo diena 2020-01-27 d.Vis nesulaukusi naujos kortelės, praėjus dviem savaitėm nuvykau vėl į SEB padalinį Plungėje.Paklausus kodėl dar negavau naujos kortelės, buvau man pasakyta;
-gausite, dar visą vasarį galiu naudotys senąją kortelę.
Bet šiandien paskambinus vėl į SEB banką, buvo aiškiai pasakyta -KORTELĖ NET NEUŽSAKYTA.
Prašau, tokius darbuotojus nubausti už neatliktą darbą..., nes aš paliksiu ir be kortelės, negalėsiu ją naudotys....nes nesugebėjo darbuotoja atlikti tinkamai darbą.
Kas man kopensuos kelionę-net du kartus važiavau tikslintis dėl kortelės, ir kas kompensuos nuo kovo 1d. palikusi be kortelės, nes negalėsiu naudotys.
Gyvenu Rietave, o SEB padalinys -Plungėje.
Pati esu dirbanti, tad paviešinsiu Plungės darbuotojų neatsakingą darbą.
Sveiki, Jolanta. Dėkojame, kad pasidalinote šia situacija ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Klientų aptarnavimo kokybei skiriame ypatingą dėmesį, todėl Jūsų situacija pasidalinome su Plungės skyriaus vadovu. Dėsime visas pastangas, kad ateityje tokios situacijos daugiau nepasikartotų.
Atsakyti
Egidijus 2020-02-27 12:59:28
Banko paslaugų instrukcijos PRIVALO būti aiškios bet kuriam klientui. "Patobulinta" prisijungimo versija paruošta nekvalifikuotai, atmestinai. Banko atsakiklis vis aiškino, kad visi konsultantai užimti. Teko eiti į skyrių išsiaiškinimui.
Štai: įvedi atpažinimo kodą, atsidaro sekantis psl. Jame tekstas: slaptažodžių generatoriaus atsakymas XXXXXXX skaitmenys. Koks ATSAKYMAS, jei į generatorių niekas nebuvo įvesta?? Turi būti aiškiai: ĮVESKITE Į GENERATORIŲ XXXXX. GENERATORIAUS ATSAKYMĄ ĮRAŠYKITE Į LANGELĮ. Įvedu, o langelyje taškai. Klientas turi matyti įrašytus skaitmenis, nes įvesdamas gali suklysti. Labai nepatenkintas. Prieš paleisdami į pasaulį "patobulinimus" duokite jais pasinaudoti banko darbuotojų tėvams, kur jie užklius.
Sveiki, Egidijau. Dėkojame, kad pasidalinote savo pastabomis. Vertiname jas. Būtent klientų nuomonė ir pastabos inicijuoja pokyčius. Norime atkreipti dėmesį, kad skirtumas nuo ankstesnio prisijungimo prie interneto banko yra tik vienas - nebereikia įvesti savo sugalvoto slaptažodžio. Esame klientams parengę instrukciją, kaip naudotis slaptažodžių generatoriumi ir prisijungti prie interneto banko: www.seb.lt/privatiems-klientams/el-bankininkyste/paslaugos-internetu/prisijungimo-priemones#generatorius.
Dedame pastangas, kad skambinantiems klientams laukti reikėtų kuo mažiau, o tais atvejais, kai tuo pačiu metu mums skambina daugiau klientų nei įprastai, pasiūlome rinktis nemokamo automatinio atskambinimo galimybę.
Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų.

Taip pat rekomenduojame

Secure Nordic Payments
Mistertango

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, LT-12126 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos.
Mistertango – patogus ir patikimas finansinių paslaugų partneris Jūsų verslui ir asmeniniams poreikiams. Mūsų sąskaitą galite atsidaryti nuotoliniu būdu, ją valdyti naudojantis patogia svetaine ir mobiliąja programėle, kad ir kur bebūtumėte. Maksimaliai išnaudokite SEPA mokėjimus su Mistertango!
Kredito garantas
Adresas: Turgaus g. 33-4, LT-91249 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Factris LT1
Factris (buvęs DEBIFO)

Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; bankai, bankinės operacijos; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
Factris - tai ne bankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin svarbios verslo plėtrai...
Noviti
Lengvatinė verslo paskola už 0,1% metinių palūkanų

Adresas: Konstitucijos pr. 26, "Forum palace", LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Paskolos be užstato su minimaliomis 0,1% metinėmis palūkanomis Jeigu jūsų įmonės veikla paskelbus karantiną buvo sustabdyta arba apyvarta krito daugiau kaip 30 proc., teikite paraišką lengvatinei verslo paskolai gauti. Paskola be užstato ir su minimaliomis palūkanomis skirta verslui, nukentėjusiam nuo COVID-19...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Juodkalnija atsivėrė 130 šalių
Juodkalnija atsivėrė 130 šalių 06-02 16:55
Juodkalnijos vyriausybė paskelbė 130-ies valstybių sąrašą, kurių piliečiai nuo birželio 1-osios gali atvykti į šalį be karantino reikalavimų ir be testų dėl koronaviruso, skelbia Juodkalnijos...
UR ministro netenkina Energetikos ministro siūlymas dėl Astravo AE elektros
UR ministro netenkina Energetikos ministro siūlymas dėl Astravo AE elektros 06-02 16:13
Energetikos ministerijos siūlomas Baltijos šalių bendras susitarimas dėl prekybos elektra su Baltarusija ir kitomis trečiosiomis šalimis netenkina Lietuvos interesų, sako užsienio reikalų...
Išdalintos paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19 – skiria papildomą finansavimą
Išdalintos paskolos labiausiai nukentėjusiems nuo COVID-19 – skiria papildomą finansavimą 06-02 15:57
Labiausiai nuo COVID-19 nukentėjusiam verslui suteikta 47 mln. Eur paskolų iš 50 mln. Eur tam skirtų lėšų. Papildomai finansavimas didinamas iki 200 mln. Eur, praneša "Invega".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 17,00 +7,05%
Harley-Davidson 22,73 +6,51%
Nokia 4,20 +6,33%
Goodyear 7,94 +4,34%
Humana 401,50 -2,23%
Western Digital 43,08 -2,91%
Cisco 46,30 -3,18%
Pfizer 35,46 -7,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5057,97 -2,41%
Nafta 35,49 +5,28%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Dujos (JAV) 1,74 -2,79%
Kava 3,41 +4,28%
Vištiena 1,27 -29,44%
Sidabras 15,07 +1,28%
Dyzelis 0,88 -26,05%