VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SEB bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SEB bankas

Atsiliepimai apie SEB bankas, AB

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie SEB bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Anastasija 2021-09-23 12:23:45
BARDAKAS !!! Pamėčiau savo atpažinimo kodą, paskambinau į SEB, o man pasakė kad telefonu tokios informacijos negalima sakyti, o į banką patekt neįmanoma. Super tiesiog!
Sveiki, Anastasija. Atpažinimo kodas yra nurodytas Jūsų su banku sudarytoje El. paslaugų teikimo sutartyje. Jeigu sutarties nebeturite, turėtumėte kreiptis į Jums patogų banko skyrių, ir sutartį Jums atspausdinsime pakartotinai. Atkreipiame dėmesį, kad banko skyriuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Užsiregistruoti galite paspaudusi šią nuorodą: www.seb.lt/registracija-i-vizita-banko-skyriuje.
Atpažinimo kodas yra konfidenciali informacija, todėl el. paštu, telefonu ar kitu nuotoliniu būdu nenurodome

Jeigu naudojatės SEB mob. programėle, galite mėginti iš jos išsiregistruoti, t. y. pagrindiniame lange, kur vedate PIN, spustelti „Išsiregistruoti“. Įprastai atpažinimo kodas dėl patogumo šioje vietoje yra išsaugomas.
Atsakyti
BARDAKAS !!! Pamėčiau savo atpažinimo kodą, paskambinau į SEB, o man pasakė kad telefonu tokios informacijos negalima sakyti, o į banką patekt neįmanoma. Super tiesiog!
Atsakyti
Linute 2021-09-03 13:18:44
Tik noreciau suzinot kas ivede tokias taisykles bankuose, kad be isankstines registracijos nepriimti klientu? Siandien norejau telef pasitikrint saskaitos likuti dar karta.ir vakar bandziau, nieks nesigavo.galvoju vistiek vaziuoju i utena tai ir uzeisiu paklaust i pati banka.iejus nebuvo nei vieno zmogaus, bet manes nepriime.sake tik kita savaite.nesiskaitymas su klientais baisus.del keliu minuciu reiks vaziuot kita savaite.ir atstumas siaip jau nemazas....60km.
Dėkojame už išsakytas pastabas apie mūsų teikiamas paslaugas. Siekiame savo klientams suteikti aukščiausio lygio aptarnavimą, todėl klientų pastabos mums yra svarbios ir padeda tobulėti.

Atsižvelgdami į situaciją šalyje, banko skyriuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus. Ši informacija skelbiama banko interneto svetainėje www.seb.lt. Užsiregistruoti į vizitą banko skyriuje galite paspaudusi šią nuorodą www.seb.lt/registracija-i-vizita-banko-skyriuje.

Atkreipiame dėmesį, kad daugelį klausimų galime atsakyti ir nuotoliniu būdu: paskambinus tel. +370 5 268 2800, parašius paklausimą interneto banke (skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ → „Rašyti pranešimą“).

Sąskaitos likutį taip pat galite patikrinti prisijungusi prie interneto banko arba atsisiuntusi „SEB Lietuva“ programėlę į savo mob. telefoną.

Apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų dėl šios situacijos.
Atsakyti
Tik noreciau suzinot kas ivede tokias taisykles bankuose, kad be isankstines registracijos nepriimti klientu? Siandien norejau telef pasitikrint saskaitos likuti dar karta.ir vakar bandziau, nieks nesigavo.galvoju vistiek vaziuoju i utena tai ir uzeisiu paklaust i pati banka.iejus nebuvo nei vieno zmogaus, bet manes nepriime.sake tik kita savaite.nesiskaitymas su klientais baisus.del keliu minuciu reiks vaziuot kita savaite.ir atstumas siaip jau nemazas....60km.
Atsakyti
Irena Miškinienė 2021-08-31 12:34:46
Neigiamo atsiliepimo esmė - nėra galimybės operatyviai nuotoliniu būdu gauti informaciją apie paveldėtos sąskaitos reikalo tvarkymą: paskambinus interneto paslaugų sutaryje nurodytu trumpuoju numeriu pranešama, kad sujungimas negalimas, visiems atvejams nurodytas tik vienas telefono numeris, kuriuo prisiskambinti neįmanoma, "Virtualaus konsultanto" paslaugoje nėra raktinio žodžio, kuris atitiktų norimo išspręsti klausimo esmę, internetu užsiregistruoti vizitui pas vadybininką įmanoma tik maždaug po dešimties dienų (kuomet aš jau būsiu išvykusi iš Lietuvos). Klausimas, kokiu būdu aš galiu operatyviai susisiekti su Banko darbuotojais GYVAI, o ne per robotizuotas sistemas?
Sveiki, Irena. Dėkojame už išsakytas pastabas ir apgailestaujame dėl nepatogumų.
Šiuo metu paveldėjimo dokumentai priimami ir su tuo susiję klausimai aptariami tik banko skyriuje. Jei ketinate išvykti ir norite skubiai gauti su tuo susijusią informaciją, dėl galimybės atvykti į banko skyrių anksčiau, kviečiame susisiekti tel. +370 5 268 2800 (I-V 8.00-20.00 val.) arba pakartoti pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos.
Irena Miškinienė
2021-08-31 12:34:46 IP 28m87ink
Atsakyti
Neigiamo atsiliepimo esmė - nėra galimybės operatyviai nuotoliniu būdu gauti informaciją apie paveldėtos sąskaitos reikalo tvarkymą: paskambinus interneto paslaugų sutaryje nurodytu trumpuoju numeriu pranešama, kad sujungimas negalimas, visiems atvejams nurodytas tik vienas telefono numeris, kuriuo prisiskambinti neįmanoma, "Virtualaus konsultanto" paslaugoje nėra raktinio žodžio, kuris atitiktų norimo išspręsti klausimo esmę, internetu užsiregistruoti vizitui pas vadybininką įmanoma tik maždaug po dešimties dienų (kuomet aš jau būsiu išvykusi iš Lietuvos). Klausimas, kokiu būdu aš galiu operatyviai susisiekti su Banko darbuotojais GYVAI, o ne per robotizuotas sistemas?
Atsakyti
Lina 2021-08-12 12:00:06
Esu labai nusivylus Seb bankų, komunikacija su klientais verta nuliui. Buvom banke birželio 3 d., užsakė e mano nepilnametė dukrai mokėjimo kortelę, mane patikino, kad per 5d.d.kortele gausim.... Dar vis nėra, antra diena beviltiskai bandau prisiskambinti nurodytu numeriu +37052682800,..niekas neatsako, vakar užsisakiau per internetą pokalbį telefonu su Seb konsultantų, kuris turėjo per 2 valandas su manim susisiekti, laukiu iki siol... Baisu
Sveiki, Lina. Dėkojame už išsakytas pastabas ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl šios situacijos. Informuojame, kad kortelė pagaminama per 5 darbo dienas. Kortelės siuntimas paštu gali papildomai užtrukti iki 7-10 dienų.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei dar nesulaukėte skambučio, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Atsakyti
Anksčiau išdėstyta laiške padariau klaidą... Banke su dukra buvom rugpjūčio 3d., o ne birželio 3d.atsiprasau.
Atsakyti
Esu labai nusivylus Seb bankų, komunikacija su klientais verta nuliui. Buvom banke birželio 3 d., užsakė e mano nepilnametė dukrai mokėjimo kortelę, mane patikino, kad per 5d.d.kortele gausim.... Dar vis nėra, antra diena beviltiskai bandau prisiskambinti nurodytu numeriu +37052682800,..niekas neatsako, vakar užsisakiau per internetą pokalbį telefonu su Seb konsultantų, kuris turėjo per 2 valandas su manim susisiekti, laukiu iki siol... Baisu
Atsakyti
Rasa 2021-08-09 23:06:24
Esu pasibaisėjusi šio banko "darbu". Kadangi pamečiau banko kortelę, reikėjo pasidaryti naują. Laukiu tos naujosios kortelės, po dviejų savaičių tylu, ramu.. Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą manęs atsiprašinėja už nepatogumus ir kortelę greitu metu gausiu. Nu ok, laukiu.. Po dar savaitės vis dar nieko, vėl paskambinus pasiteirauti dėl banko kortelės, vėl atsiprašinėja, vėl tuoj išsiųsim ir tt. Dar po kiek laiko pasiskambinus į tą patį aptarnavimo centrą konsultantė, berods Ieva, išsiaiškino, kad vis dėl to kortelė buvo išsiųsta ne tuo adresu. Nesuprantu, kokios konsultantės ten dirba, kad iš karto nepastebėjo, jog adresas ne tas?? Dar kelis kartus buvo patikslintas adresas. Žinokit, nėra smagu gyventi mėnesį laiko be banko kortelės. Tikiuosi, kad konsultantės ateityje atidžiau atkreips dėmesį į nurodytus kliento duomenis ir produktyviau atliks savo darbą.
Sveiki, Rasa. Dėkojame, kad pasidalinote savo pastabomis, kurias perdavėme banko specialistams, atsakingiems už aptarnavimo kokybę.
Informacija apie tokias situacijas mums ypatingai svarbi, kadangi iš jų galime mokytis, tobulėti.
Nuoširdžiai atsiprašome dėl nemalonios patirties ir tikimės, kad ateityje pateisinsime Jūsų lūkesčius.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi šio banko "darbu". Kadangi pamečiau banko kortelę, reikėjo pasidaryti naują. Laukiu tos naujosios kortelės, po dviejų savaičių tylu, ramu.. Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą manęs atsiprašinėja už nepatogumus ir kortelę greitu metu gausiu. Nu ok, laukiu.. Po dar savaitės vis dar nieko, vėl paskambinus pasiteirauti dėl banko kortelės, vėl atsiprašinėja, vėl tuoj išsiųsim ir tt. Dar po kiek laiko pasiskambinus į tą patį aptarnavimo centrą konsultantė, berods Ieva, išsiaiškino, kad vis dėl to kortelė buvo išsiųsta ne tuo adresu. Nesuprantu, kokios konsultantės ten dirba, kad iš karto nepastebėjo, jog adresas ne tas?? Dar kelis kartus buvo patikslintas adresas. Žinokit, nėra smagu gyventi mėnesį laiko be banko kortelės. Tikiuosi, kad konsultantės ateityje atidžiau atkreips dėmesį į nurodytus kliento duomenis ir produktyviau atliks savo darbą.
Atsakyti
Aušra 2021-08-04 10:21:03
Esu nežinau jau kiek kartų nusivylusi šiuo banku ir jo darbuotojais. Birželio 27 dieną užpildėme būsto paraišką. Birželio 30 d.paskambino konsultantė, pasikalbėjome ir ji tvirtino, kad, kai artimiausiu metu išsirinksime norimą būstą, galima tuo numeriu jai skambinti, paraiškos ji neuždaro. Dabar, kai jau turime išsirinkę variantą ir reikia skubaus atsakymo, skambiname numeriu, tačiau mums atmeta. Skambina kitas numeris iš seb banko, kuris teigia, kad ta vadybininkė perkelta ir, kad perduos mūsų numerį kitam konsultantui, kuris susisieks ryt. Ateina kita diena, jokio skambučio negauname. Paskambinu į seb banką, o jie man teigia, kad mano paraiška uždaryta ir, kad mums reikia per naujo pildyti paraišką. Tai klausimas, kodėl prieš tai nebuvo pasakyta? Dabar užpildėme per naujo, buvo pažadėta, kad skubos tvarka perduos konsultantams, tačiau skambučio vis dar nesulaukėme. Namo savininkui atsakymas reikalingas skubus, į patį seb banką dėl būsto konsultacijų jau nebenuieisi, tai kam išvis reikalingi ten darbuotojai, jei šitoks aplaidumas ir "skubumas". P.S. pradėjome jau net domėtis swedbanku, šiandien užpildžiau paraišką 9 val. ryte, va kątik susisiekė konsultantė, tai man panašu, kad taip ištikimai garbinusi seb banką, tiesiog lengvu mostu pakeisiu į swedbanko, kurio tikrai dėmesys ir darbuotojų reakcijos tūkstantį kartų geresnės.
Sveiki, Aušra. Dėkojame už išsakytas pastabas ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl šios situacijos.
Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei dar nesulaukėte skambučio, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba susisiekite tel. +370 5 268 2800.
Atsakyti
Esu nežinau jau kiek kartų nusivylusi šiuo banku ir jo darbuotojais. Birželio 27 dieną užpildėme būsto paraišką. Birželio 30 d.paskambino konsultantė, pasikalbėjome ir ji tvirtino, kad, kai artimiausiu metu išsirinksime norimą būstą, galima tuo numeriu jai skambinti, paraiškos ji neuždaro. Dabar, kai jau turime išsirinkę variantą ir reikia skubaus atsakymo, skambiname numeriu, tačiau mums atmeta. Skambina kitas numeris iš seb banko, kuris teigia, kad ta vadybininkė perkelta ir, kad perduos mūsų numerį kitam konsultantui, kuris susisieks ryt. Ateina kita diena, jokio skambučio negauname. Paskambinu į seb banką, o jie man teigia, kad mano paraiška uždaryta ir, kad mums reikia per naujo pildyti paraišką. Tai klausimas, kodėl prieš tai nebuvo pasakyta? Dabar užpildėme per naujo, buvo pažadėta, kad skubos tvarka perduos konsultantams, tačiau skambučio vis dar nesulaukėme. Namo savininkui atsakymas reikalingas skubus, į patį seb banką dėl būsto konsultacijų jau nebenuieisi, tai kam išvis reikalingi ten darbuotojai, jei šitoks aplaidumas ir "skubumas". P.S. pradėjome jau net domėtis swedbanku, šiandien užpildžiau paraišką 9 val. ryte, va kątik susisiekė konsultantė, tai man panašu, kad taip ištikimai garbinusi seb banką, tiesiog lengvu mostu pakeisiu į swedbanko, kurio tikrai dėmesys ir darbuotojų reakcijos tūkstantį kartų geresnės.
Atsakyti
Laimonas 2021-07-14 09:30:47
Patirtis su šiuo banku yra tokia jog labai nuvylė, moki už paslaugas o jų negauni, šiuo atveju įmonės veiklos vygdymui buvo atlikinėjamas užsakymas iš prekybininkų kurie užsakymus taipogi gauna iš visos europos tačiau seb bankas atsiskaitymą atmetė kaip jie veliau aiškino jog kažkas blogai iš prekybininko puses ir kad turėčiau kreiptis i juos., pervedus pinigus i kitą banko sąskaitą mokėjimas kuo puikiausiai buvo atliktas.Išvada padariau tokia kad sąskaita reikės uždaryti ir daugiau neturėti nieko bendro su šiuo banku, labai NEREKOMENDUOJU įmonėms kurios turi prekybininkų kituose šalyse nes atsiskaityti su jais gali ir nepavykti.
Sveiki, Laimonai. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama.
Deja, tačiau gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos.
Jei dar turite papildomų klausimų dėl Jūsų situacijos, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės telefonu +370 5 268 2822.
Apgailestaujame, jei dėl susidariusios situacijos patyrėte nepatogumų.
Atsakyti
Patirtis su šiuo banku yra tokia jog labai nuvylė, moki už paslaugas o jų negauni, šiuo atveju įmonės veiklos vygdymui buvo atlikinėjamas užsakymas iš prekybininkų kurie užsakymus taipogi gauna iš visos europos tačiau seb bankas atsiskaitymą atmetė kaip jie veliau aiškino jog kažkas blogai iš prekybininko puses ir kad turėčiau kreiptis i juos., pervedus pinigus i kitą banko sąskaitą mokėjimas kuo puikiausiai buvo atliktas.Išvada padariau tokia kad sąskaita reikės uždaryti ir daugiau neturėti nieko bendro su šiuo banku, labai NEREKOMENDUOJU įmonėms kurios turi prekybininkų kituose šalyse nes atsiskaityti su jais gali ir nepavykti.
Atsakyti
Rima Martinkėnaitė - Košubienė 2021-07-09 17:24:05
Noriu nuoširdžiai padėkoti Agnei Skaisgirienei už sklandų darbą. Labai maloniai bendrauja ir operatyviai atlieką savo darbą. Ir SEB banko darbuotojai yra malonūs ir paslaugūs tiek kiek teko bendrauti.
Sveiki, Rima. Dėkojame už atsiliepimą ir gražius žodžius. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą. Jūsų padėka pasidalinome su darbuotoja Agne ir jos vadovu. Dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.
Gražios dienos!
Rima Martinkėnaitė - Košubienė
2021-07-09 17:24:05 IP 5ljq31ii
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti Agnei Skaisgirienei už sklandų darbą. Labai maloniai bendrauja ir operatyviai atlieką savo darbą. Ir SEB banko darbuotojai yra malonūs ir paslaugūs tiek kiek teko bendrauti.
Atsakyti
Zivile 2021-06-30 13:42:32
Aš pasibaisėjus SB Banku. Vakar mano mama bei brolis pervedė man pinigus.Susuklostė situacija, kad reikia pargrąžinti. Juokinga, kai bankas reguliuoja man limitą ir aš jo pasikelt negaliu. Operatorė įkyriai kartoja, kad dėl to, jog noriu grąžinti mamos ir brolio pinigus šiandien, tai man bus sumažintas mėnesio limitas. Matot, nes šiandien man reikia, nenoriu laukti. Man kyla klausimas, kas jūs tokie, kad nustatinėjat man limitus? Čia Jūsų pinigai? Šiuo atveju, tai mano mamos ir brolio pinigai, kuriuos noriu pervest jiems atgal. Prie progos parašysiu daugiau. SEB bankas prieš pusmetį man prisiuntė žinučių apie tai, kad keis mano galiojančią VISA kortelę į Mastercard Balandžio mėnesį !!!!!! Išsiėmiau pinigus iš brokerio, nes pakeitus kortelę sunku išsiimt pinigus, reikia įrodinėt kodėl keitei kortelę ir t.t. Tai ką jūs galvojat pakeitė kortelę? Ištisai meluoja paskambinus, kad kortelė ateis paštu. Tas ateis paštu nuo balandžio ėjo iki birželio vidurio, kol trūko kantrybė ir pasakiau, kad fiziškai ateisiu į banko skyrių atsiimt. Tai manot ta žadėta balandžio mėn kortelė buvo užsakyta? Ne. Žodžiu, SEB ne bankas, o kažkokia skylė, nesugebanti vykdyti savo įsipareigojimų.
Sveiki, Živile. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama. Pervedant pinigus interneto banke dėl kliento lėšų saugumo yra taikomi dienos ir mėnesio limitai. Pageidaujant pervesti didesnę pinigų sumą nei nustatyti pervedimo limitai yra galimybė juos koreguoti.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos.
Jei dar turite papildomų klausimų dėl Jūsų situacijos, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, el. paštu info@seb.lt arba kreipkitės telefonu +370 5 268 2800.

Apgailestaujame, jei dėl susidariusios situacijos patyrėte nepatogumų.
Atsakyti
Aš pasibaisėjus SB Banku. Vakar mano mama bei brolis pervedė man pinigus.Susuklostė situacija, kad reikia pargrąžinti. Juokinga, kai bankas reguliuoja man limitą ir aš jo pasikelt negaliu. Operatorė įkyriai kartoja, kad dėl to, jog noriu grąžinti mamos ir brolio pinigus šiandien, tai man bus sumažintas mėnesio limitas. Matot, nes šiandien man reikia, nenoriu laukti. Man kyla klausimas, kas jūs tokie, kad nustatinėjat man limitus? Čia Jūsų pinigai? Šiuo atveju, tai mano mamos ir brolio pinigai, kuriuos noriu pervest jiems atgal. Prie progos parašysiu daugiau. SEB bankas prieš pusmetį man prisiuntė žinučių apie tai, kad keis mano galiojančią VISA kortelę į Mastercard Balandžio mėnesį !!!!!! Išsiėmiau pinigus iš brokerio, nes pakeitus kortelę sunku išsiimt pinigus, reikia įrodinėt kodėl keitei kortelę ir t.t. Tai ką jūs galvojat pakeitė kortelę? Ištisai meluoja paskambinus, kad kortelė ateis paštu. Tas ateis paštu nuo balandžio ėjo iki birželio vidurio, kol trūko kantrybė ir pasakiau, kad fiziškai ateisiu į banko skyrių atsiimt. Tai manot ta žadėta balandžio mėn kortelė buvo užsakyta? Ne. Žodžiu, SEB ne bankas, o kažkokia skylė, nesugebanti vykdyti savo įsipareigojimų.
Atsakyti
Klavdija Stonisaja 2021-06-15 15:35:18
Laba diena
Cia yra mano tikri vardas ir pavarde ir jus lengvai galite rasti mano saskaita SEB banke. As jau parasiau ir e-laiska, ir issiunciau visus duomenis apie pajamu kilme, ir paaiskinau situacija, kad pinigu pervedimas yra reikalingas pajamu mokesciu sumokejimui. Jeigu galit, patikrinkit savo sistemoje uzklausos numeri 121441760. As negavau jokio atsakymo. I mano prasyma padidinti limita - gavau klausyma "o is kur pinigai?", ta pacia diena atsakiau ir issiunciau visus doumenis.
Telefono konsultantai nieko nezino ir tik tempia laika.

Pagarbiai
Klavdija Stonisaja
Klavdija, dėkojame už pokalbiui skirtą laiką ir apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų. Sieksime užtikrinti sklandesnį bendradarbiavimą ateityje.

Linkime geros dienos.
Klavdija Stonisaja
2021-06-15 15:35:18 IP 5ksg9n0d
Atsakyti
AB SEB bankas 2021-06-15 15:21:26
Sveiki, Klavdija. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl šios situacijos ir patirtų nepatogumų. Paaiškiname, kad bankai ir kitos finansų įstaigos, laikydamiesi įstatymų ir Lietuvos banko nurodymų, įgyvendina principą „Pažink savo klientą“, todėl prašo klientų informacijos apie jų vykdomą veiklą, pajamų kilmę, planuojamas pinigines operacijas ir kt.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Pakartokite savo klausimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės tel. +370 5 268 2800.
Laba diena
Cia yra mano tikri vardas ir pavarde ir jus lengvai galite rasti mano saskaita SEB banke. As jau parasiau ir e-laiska, ir issiunciau visus duomenis apie pajamu kilme, ir paaiskinau situacija, kad pinigu pervedimas yra reikalingas pajamu mokesciu sumokejimui. Jeigu galit, patikrinkit savo sistemoje uzklausos numeri 121441760. As negavau jokio atsakymo. I mano prasyma padidinti limita - gavau klausyma "o is kur pinigai?", ta pacia diena atsakiau ir issiunciau visus doumenis.
Telefono konsultantai nieko nezino ir tik tempia laika.

Pagarbiai
Klavdija Stonisaja
Atsakyti
Klavdija Stonisaja 2021-06-15 12:00:39
Aptarnavimo lygis yra labai prastas. Pateikiu prasyma --> perskambina, informacijos jokios neduoda, toks jausmas, kad dirba robotai, instrukcijoje parasyta taip atsakineti ir viskas.
Padaviau prasyma padidinti limita, nes dabartinis limitas yra toks zemas, kad negaliu sumoketi normaliai pajamu mokesciu. 3 kartus parasiau - limito didinimas reikalingas tam, kad sumoketi pajamu mokesti i VMI. Skambina ir vel "o kam ir kada jus norit moketi?" Skaityti mokat? Dabar poilsiauju kitam mieste, ir siaip del amziaus blogai girdziu, ypac telefonu, prasiau visus klausymus tvarkyti ir rasyti elektroniniu budu. Ne, vel skambina ir uzduoda tuos pacius klausymus, i kuriuos jau atsakiau.

Dabar pasirodo, kak neimanona didinti, nes per maza suma liko. O jus negalejot paziureti mano pavedimus, del dienos limito dariau mazus mokejimus i VMI ir daro liko likutis, kurio negaliu pervesti ir sumoketi i VMI, o turiu laukti visa menesi, o delspinigai bega. Nesamone kazkokia. Tai yra mano pinigai, jus be jokios priezasties neleidziat sumoketi mokesciu!!!!Tureciau sveikatos ir pinigu, tai tikrai i teisma paduociau.
Sveiki, Klavdija. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl šios situacijos ir patirtų nepatogumų. Paaiškiname, kad bankai ir kitos finansų įstaigos, laikydamiesi įstatymų ir Lietuvos banko nurodymų, įgyvendina principą „Pažink savo klientą“, todėl prašo klientų informacijos apie jų vykdomą veiklą, pajamų kilmę, planuojamas pinigines operacijas ir kt.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Pakartokite savo klausimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės tel. +370 5 268 2800.
Klavdija Stonisaja
2021-06-15 12:00:39 IP 5ksg9n0d
Atsakyti
Aptarnavimo lygis yra labai prastas. Pateikiu prasyma --> perskambina, informacijos jokios neduoda, toks jausmas, kad dirba robotai, instrukcijoje parasyta taip atsakineti ir viskas.
Padaviau prasyma padidinti limita, nes dabartinis limitas yra toks zemas, kad negaliu sumoketi normaliai pajamu mokesciu. 3 kartus parasiau - limito didinimas reikalingas tam, kad sumoketi pajamu mokesti i VMI. Skambina ir vel "o kam ir kada jus norit moketi?" Skaityti mokat? Dabar poilsiauju kitam mieste, ir siaip del amziaus blogai girdziu, ypac telefonu, prasiau visus klausymus tvarkyti ir rasyti elektroniniu budu. Ne, vel skambina ir uzduoda tuos pacius klausymus, i kuriuos jau atsakiau.

Dabar pasirodo, kak neimanona didinti, nes per maza suma liko. O jus negalejot paziureti mano pavedimus, del dienos limito dariau mazus mokejimus i VMI ir daro liko likutis, kurio negaliu pervesti ir sumoketi i VMI, o turiu laukti visa menesi, o delspinigai bega. Nesamone kazkokia. Tai yra mano pinigai, jus be jokios priezasties neleidziat sumoketi mokesciu!!!!Tureciau sveikatos ir pinigu, tai tikrai i teisma paduociau.
Atsakyti
sigis 2021-06-04 15:38:29
Dėkui už atsakymą. Klausimų daugiau nebeturiu. Komentaras skirtas infroamvimui, jog SEB bankas labai smulkmeniškai ir priekabiai vertina turimų finansų kilmę, ir norint pasididinti limitą pavedimui gali tekti pavargti. Mažesniuose bankuose tokios procedūros yra ženkliai paprastesnės.
Visas problemas pavyko išsispręsti. Darbuotojai su kuriais bendravome tikrai stengėsi pagelbėti viską sutvarkyti kuo greičiau. Taigi nepaisant problemų kurias įvardinčiau kaip sistemines, galiu pasidžiaugti, kad specialistus, su kuriais tenka bendrauti klientams turite puikiuis.
Džiaugiamės, kad Jūsų situaciją išspręsti pavyko ir apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų. Sieksime užtikrinti sklandesnį bendradarbiavimą ateityje.

Linkime geros dienos.
Atsakyti
AB SEB bankas 2021-06-03 15:32:04
Sveiki, Sigi. Dėkojame, kad dalijatės savo nuomone ir pastabomis. Užsisakius mokėjimo kortelę, ji yra pagaminama ir pristatoma į banko skyrių per 5 darbo dienas, tad klientus kviečiame atvykti po nurodyto termino. Papildomai apie pristatytas korteles į skyrių neinformuojame.

Paaiškiname, kad bankai ir kitos finansų įstaigos, laikydamiesi įstatymų ir Lietuvos banko nurodymų, įgyvendina principą „Pažink savo klientą“, todėl prašo klientų informacijos apie jų vykdomą veiklą, pajamų kilmę, planuojamas pinigines operacijas ir kt.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei dar turite klausimų konkrečiai dėl Jūsų situacijos, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės tel. +370 5 268 2800.
Dėkui už atsakymą. Klausimų daugiau nebeturiu. Komentaras skirtas infroamvimui, jog SEB bankas labai smulkmeniškai ir priekabiai vertina turimų finansų kilmę, ir norint pasididinti limitą pavedimui gali tekti pavargti. Mažesniuose bankuose tokios procedūros yra ženkliai paprastesnės.
Visas problemas pavyko išsispręsti. Darbuotojai su kuriais bendravome tikrai stengėsi pagelbėti viską sutvarkyti kuo greičiau. Taigi nepaisant problemų kurias įvardinčiau kaip sistemines, galiu pasidžiaugti, kad specialistus, su kuriais tenka bendrauti klientams turite puikiuis.
Atsakyti
AS 2021-06-02 15:44:12
SEB bankas reikalauja pasirašyti sutartis nuotoliniu būdu tik per SMART ID programėlę, nors aš turiu skaičių generatorių arba galiu atvykti pasirašyti į banką gyvai. Bet bankas nesuteikia jokios kitos galimybės (atvykti negalima, atseit nebėra popierinių sutarčių, o generatorius už kurį dar ir sumokėjau, tai netinka). Daug metų esu banko klientė ir kai man prireikė paslaugos (aišku savo procentus ir jie gautų) tai parodė savo tikrą veidą. Pradėsiu ieškoti naujo banko, kur klientas, net neturinti išmanaus telefono būtu svarbus.
Dėkojame už išsakytas pastabas. Paaiškiname, kad tam tikras sutartis, pavyzdžiui būsto kredito, pasirašyti galima tik naudojant sertifikuotą prisijungimo prie interneto banko priemonę. Sertifikuota priemone laikoma mobilusis parašas arba „Smart-ID“ su aktyvuota kvalifikuoto elektroninio parašo funkcija.
Apgailestaujame, jei dėl susidariusios situacijos patiriate nepatogumų.
Atsakyti
Jo 2021-06-02 11:40:46
Labai silpnas aptarnavimo lygis. Nepranešta dėl kortelės pagaminimo, o pasiteiravus pasakė, kad kortelė yra konstitucijos pr. skyriuje, labai senoviškas būdas atiduoti kortelę...nepasiūlė atsiųsti, o skyriuje paaiškėjo, kad buvo galima nevykti į skyrių ir buvo galima atsiųsti.
Skyriuje trūksta personalo, užrašai labai maži, kur eiti neaišku, žmonių nėra, 10 min klaidžiojau kol radau kur kreiptis. paaiškėjo, kad gal net jokio skirtumo kuriuo metu aš atvyksiu, nes priimama gyva eile, tiesiog koridoriuje...
Labai buvo apmaudu suprasti, kad vykti atsiprašius iš darbo kamščių metu buvo visiškai nebūtina...
Informacija telefonu apie perdaromą kortelę taip pat buvo neteisinga.
labai gaila, stovi tuščias pastatas be gyvybės ženklų, klaidžioji pats sau vienas, kažkaip labai keistai pasijutau, galėtų būt žmogus informacijoje arba elektroninis eilės reguliavimo aparatas. Kilo abejonė, kad tai visai ne tas pats bankas kurio paslaugom lojaliai naudojuosi ilgą laiką.
Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama.

Jūsų atsiliepimas mums yra labai svarbus, todėl perdavėme jį atsakingiems kolegoms.

Mokėjimo kortelės gali būti siunčiamos paštu, tam į skyrių atvykti nėra būtina. Atsiprašome, jei Jums nebuvo suteikta informacija apie galimybę kortelę gauti paštu. Stengsimės, kad tokios situacijos nepasikartotų ateityje.

Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad banko skyriuose aptarnaujame tik iš anksto užsiregistravusius klientus (užsiregistruoti galima čia: www.seb.lt/registracija-i-vizita-banko-skyriuje). Klientus kviečiame atvykti sutartu laiku, kad nesusidarytų laukiančių eilės.
Atsakyti
sigis 2021-06-02 11:20:32
Atsiliepimai blogi. Suteikiamų paslaugų kokybė pastaruoju metu stipriai kritusi.
Užsisakius kreditinę kortelę bankas net nesiteikia informuoti kada ji pagaminta ir kad ją jau galima atsiimti paprasčiausia SMS žinute.
Norint įsigyti nekilnojamą turtą už sąskaitoje esančius pinigus, sudaromos kažkokios keistos kliūtys pasikelti limitą mėnesio pavedimams. Pinigai jau yra sąskaitoje, susikaupę kaip ilagametės santaupos + gauta dovana pavedimu iš artimo šeimos nario + parduotas kitas nekilnojamas turtas. Bet banko atstovai aiškina kad jūsų pajamos per mažos tokio dydžio pavedimui. Nors pinigai sąskaitoje jau yra ir jų kilme yra pagrįsta!
Sakyčiau šis bankas netinkamas tiems kas neišleidžia visko ką uždirba. Ketinantiems įsigyti didesnes vertės turtą už turimus pinigus ar gautus pardavus turtą. Turintiems tokių planų tiesiog būtina rinktis kitą banką.
Sveiki, Sigi. Dėkojame, kad dalijatės savo nuomone ir pastabomis. Užsisakius mokėjimo kortelę, ji yra pagaminama ir pristatoma į banko skyrių per 5 darbo dienas, tad klientus kviečiame atvykti po nurodyto termino. Papildomai apie pristatytas korteles į skyrių neinformuojame.

Paaiškiname, kad bankai ir kitos finansų įstaigos, laikydamiesi įstatymų ir Lietuvos banko nurodymų, įgyvendina principą „Pažink savo klientą“, todėl prašo klientų informacijos apie jų vykdomą veiklą, pajamų kilmę, planuojamas pinigines operacijas ir kt.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei dar turite klausimų konkrečiai dėl Jūsų situacijos, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės tel. +370 5 268 2800.
Atsakyti
SEB bankas reikalauja pasirašyti sutartis nuotoliniu būdu tik per SMART ID programėlę, nors aš turiu skaičių generatorių arba galiu atvykti pasirašyti į banką gyvai. Bet bankas nesuteikia jokios kitos galimybės (atvykti negalima, atseit nebėra popierinių sutarčių, o generatorius už kurį dar ir sumokėjau, tai netinka). Daug metų esu banko klientė ir kai man prireikė paslaugos (aišku savo procentus ir jie gautų) tai parodė savo tikrą veidą. Pradėsiu ieškoti naujo banko, kur klientas, net neturinti išmanaus telefono būtu svarbus.
Atsakyti
Labai silpnas aptarnavimo lygis. Nepranešta dėl kortelės pagaminimo, o pasiteiravus pasakė, kad kortelė yra konstitucijos pr. skyriuje, labai senoviškas būdas atiduoti kortelę...nepasiūlė atsiųsti, o skyriuje paaiškėjo, kad buvo galima nevykti į skyrių ir buvo galima atsiųsti.
Skyriuje trūksta personalo, užrašai labai maži, kur eiti neaišku, žmonių nėra, 10 min klaidžiojau kol radau kur kreiptis. paaiškėjo, kad gal net jokio skirtumo kuriuo metu aš atvyksiu, nes priimama gyva eile, tiesiog koridoriuje...
Labai buvo apmaudu suprasti, kad vykti atsiprašius iš darbo kamščių metu buvo visiškai nebūtina...
Informacija telefonu apie perdaromą kortelę taip pat buvo neteisinga.
labai gaila, stovi tuščias pastatas be gyvybės ženklų, klaidžioji pats sau vienas, kažkaip labai keistai pasijutau, galėtų būt žmogus informacijoje arba elektroninis eilės reguliavimo aparatas. Kilo abejonė, kad tai visai ne tas pats bankas kurio paslaugom lojaliai naudojuosi ilgą laiką.
Atsakyti
Atsiliepimai blogi. Suteikiamų paslaugų kokybė pastaruoju metu stipriai kritusi.
Užsisakius kreditinę kortelę bankas net nesiteikia informuoti kada ji pagaminta ir kad ją jau galima atsiimti paprasčiausia SMS žinute.
Norint įsigyti nekilnojamą turtą už sąskaitoje esančius pinigus, sudaromos kažkokios keistos kliūtys pasikelti limitą mėnesio pavedimams. Pinigai jau yra sąskaitoje, susikaupę kaip ilagametės santaupos + gauta dovana pavedimu iš artimo šeimos nario + parduotas kitas nekilnojamas turtas. Bet banko atstovai aiškina kad jūsų pajamos per mažos tokio dydžio pavedimui. Nors pinigai sąskaitoje jau yra ir jų kilme yra pagrįsta!
Sakyčiau šis bankas netinkamas tiems kas neišleidžia visko ką uždirba. Ketinantiems įsigyti didesnes vertės turtą už turimus pinigus ar gautus pardavus turtą. Turintiems tokių planų tiesiog būtina rinktis kitą banką.
Atsakyti
Modestas 2021-05-20 12:08:01
Tik geriausiu atsiliepimai, už profesonalų darbą busto kredito klausimais !
Rekomenduoju! Sekmės darbuose!
Sveiki, Modestai. Dėkojame už atsiliepimą ir gražius žodžius. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą. Dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.
Gražios dienos!
Atsakyti
Tik geriausiu atsiliepimai, už profesonalų darbą busto kredito klausimais !
Rekomenduoju! Sekmės darbuose!
Atsakyti
M. 2021-05-16 16:25:28
Situacija, su kuria susidūriau itin papiktino bei parodė visišką SEB banko nekompetenciją. Nors esu lojalus SEB klientas, besinaudojantis šio banko paslaugomis daugiau nei 14 metų, bet po tokio akibrokšto, svarstysiu ar išvys nenutraukt sutarties.

Mano piktį sukėlė, tai, jog bankomatas "prarijo" kortelę.
Pakibo nespėjus netgi įvesti PIN kodo ir persikrovė, negrąžindamas kortelės. Bet ties tuo, noriu dar išsamiau papasakot itin svarbų dalyką, jog kol persikrovė pakibusio bankomato sistema, ekrane išvydau tokius nustatymus, kurių klientai išvys neturi matyti šiame ekrane.
Tai įrodo už šiuos bankomatus atsakingų asmenų nekompetenciją ir tokį dalyką būtina viešint.

Taigi, kai įdėjau kortelę, bankomatas "pakibo", ekranas pajuodavo, atsirado pelytės kursorius ekrane ir neužilgo atsirado "Windows 7" langas, o jame pranešimas, jog kompiuteris persikrauna ("Shutting down" ir "Restart").
Čia jau iškart ir nustebau. Nes reikalas tame, kad "Windows 7", tai yra dešimties metų senumo OS ir dar 2020 metais, sausio 14 d., "Microsoft" oficialiai paskelbė, kad šios OS atnaujinimai ir saugumo protokolai daugiau nebus išleidžiami, OS "nepalaikoma" daugiau. Kitaip tariant, šiai dienai ji jau skaitosi netgi nesaugi "buitiniam" naudojimui ar juolab naudojimui įmonėse. O SEB banke su šia pasenusia "Windows 7" operacine sistema iki šiol veikia bankomatai. Tai šokiruoja...
Ne gana to, persikrovimo metu, pasikrovė ir BIOS (kas bent kiek išmano apie kompiuterius, manau supranta, jog tai jau didelė saugumo spraga, jog elinis klientas mato tokius svarbius nustatymus). Jei tik būčiau norėjęs, galėjau patekti į išplėstinius šio kompiuterio nustatymus. Klientas tokio lango išvys net neturėtų matyti, o čia viskas pateikiama ir prieinama. Taigi, persikrovė tas bankomato kompiuteris. Kaip įrodymą šio įvykio, turiu ir nuotrauką. Galiausiai netgi po keliolikos minučių laukimo pasileido jau įprastas langas naudojimuisi bankomatu, o mano prarytos kortelės kaip nebuvę...
Tuo metu jau skambinau telefonu į banką. O ten dar 10 minučių gaišimo, tapatybės patvirtinimui.
Ir kaip tokia problema sprendžiama? Ogi aš kortelės neatgausiu. Bus gaminama nauja kortelė, kurią atsiimti galėsiu tik po 2 savaičių ir už ją turėsiu dar ir susimokėti. Tai kas čia per absurdai ir akiplėšiškumas? Juk tai jūsų įrenginio kaltė!
Kas atsakys už visą tai, jog dėl banko kaltės sukelta tiek nepatogumų man?
Aš kortelę buvau "pririšęs" prie tam tikrų abonentinių paslaugų, kadangi naujos kortelės numeris bus kitas, turėsiu nutraukti esamas, abonentines paslaugas ir užsakinėti jas iš naujo, su nauja būsima kortele. Tai kas dabar bus atsakingas už visus šiuos man sukeltus nepatogumus ir rūpesčius?!

Esu labai pasipiktinęs. O kad vyksta tokie va absurdai ir kad klientai aplamai aptarnaujami su atgyvenusiomis operacinėmis sistemomis, kurios netgi "pakimba", "praryja" kortelę, tai reikia viešint manau, kad tokios nesąmonės nesikartotų kitiems žmonėms.
Sveiki, dėkojame už išsakytas pastabas ir nuoširdžiai apgailestaujame dėl šios situacijos ir patirtų nepatogumų.

Atsakydami, norime paaiškinti, kad SEB banko bankomatų tinklas yra visiškai atskiras, saugus, nuolat atnaujinamas pagal visus saugumo reikalavimus, tinklas, be jokios galimybės jį pasiekti iš išorės ir persikraunant bankomatui jokių galimybių klientui pačiam modifikuoti nustatymų nėra.

Tuo atveju, jei klientas praranda mokėjimo kortelę dėl bankomato gedimo, kortelę klientui pergaminame nemokamai. Todėl norėdami išspręsti Jūsų situaciją ir grąžinti per klaidą pritaikytą mokestį už naują kortelę, parašykite mums privačią žinutę „SEB Lietuvoje“ Facebook paskyroje arba savo interneto banke (skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“), nurodant savo telefono numerį, kuriuo galėtume su Jumis susisiekti.

Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
Situacija, su kuria susidūriau itin papiktino bei parodė visišką SEB banko nekompetenciją. Nors esu lojalus SEB klientas, besinaudojantis šio banko paslaugomis daugiau nei 14 metų, bet po tokio akibrokšto, svarstysiu ar išvys nenutraukt sutarties.

Mano piktį sukėlė, tai, jog bankomatas "prarijo" kortelę.
Pakibo nespėjus netgi įvesti PIN kodo ir persikrovė, negrąžindamas kortelės. Bet ties tuo, noriu dar išsamiau papasakot itin svarbų dalyką, jog kol persikrovė pakibusio bankomato sistema, ekrane išvydau tokius nustatymus, kurių klientai išvys neturi matyti šiame ekrane.
Tai įrodo už šiuos bankomatus atsakingų asmenų nekompetenciją ir tokį dalyką būtina viešint.

Taigi, kai įdėjau kortelę, bankomatas "pakibo", ekranas pajuodavo, atsirado pelytės kursorius ekrane ir neužilgo atsirado "Windows 7" langas, o jame pranešimas, jog kompiuteris persikrauna ("Shutting down" ir "Restart").
Čia jau iškart ir nustebau. Nes reikalas tame, kad "Windows 7", tai yra dešimties metų senumo OS ir dar 2020 metais, sausio 14 d., "Microsoft" oficialiai paskelbė, kad šios OS atnaujinimai ir saugumo protokolai daugiau nebus išleidžiami, OS "nepalaikoma" daugiau. Kitaip tariant, šiai dienai ji jau skaitosi netgi nesaugi "buitiniam" naudojimui ar juolab naudojimui įmonėse. O SEB banke su šia pasenusia "Windows 7" operacine sistema iki šiol veikia bankomatai. Tai šokiruoja...
Ne gana to, persikrovimo metu, pasikrovė ir BIOS (kas bent kiek išmano apie kompiuterius, manau supranta, jog tai jau didelė saugumo spraga, jog elinis klientas mato tokius svarbius nustatymus). Jei tik būčiau norėjęs, galėjau patekti į išplėstinius šio kompiuterio nustatymus. Klientas tokio lango išvys net neturėtų matyti, o čia viskas pateikiama ir prieinama. Taigi, persikrovė tas bankomato kompiuteris. Kaip įrodymą šio įvykio, turiu ir nuotrauką. Galiausiai netgi po keliolikos minučių laukimo pasileido jau įprastas langas naudojimuisi bankomatu, o mano prarytos kortelės kaip nebuvę...
Tuo metu jau skambinau telefonu į banką. O ten dar 10 minučių gaišimo, tapatybės patvirtinimui.
Ir kaip tokia problema sprendžiama? Ogi aš kortelės neatgausiu. Bus gaminama nauja kortelė, kurią atsiimti galėsiu tik po 2 savaičių ir už ją turėsiu dar ir susimokėti. Tai kas čia per absurdai ir akiplėšiškumas? Juk tai jūsų įrenginio kaltė!
Kas atsakys už visą tai, jog dėl banko kaltės sukelta tiek nepatogumų man?
Aš kortelę buvau "pririšęs" prie tam tikrų abonentinių paslaugų, kadangi naujos kortelės numeris bus kitas, turėsiu nutraukti esamas, abonentines paslaugas ir užsakinėti jas iš naujo, su nauja būsima kortele. Tai kas dabar bus atsakingas už visus šiuos man sukeltus nepatogumus ir rūpesčius?!

Esu labai pasipiktinęs. O kad vyksta tokie va absurdai ir kad klientai aplamai aptarnaujami su atgyvenusiomis operacinėmis sistemomis, kurios netgi "pakimba", "praryja" kortelę, tai reikia viešint manau, kad tokios nesąmonės nesikartotų kitiems žmonėms.
Atsakyti
Modestas 2021-05-13 08:54:56
Patys geriausi atsiliepimai uz puiku, operatyvu, issamu darba, Migle.Slanciauskiene. !
Sveiki, Modestai, džiaugiamės galėdami Jums padėti ir dėkojame už Jūsų gražų atsiliepimą. Šia padėka pasidalinome su darbuotoja Migle ir jos vadove.
Sieksime Jūsų lūkesčius pateisinti ir ateityje.
Gražios dienos!
Atsakyti
Patys geriausi atsiliepimai uz puiku, operatyvu, issamu darba, Migle.Slanciauskiene. !
Atsakyti
Eligijus 2021-05-03 23:23:27
Turiu nusiskundimą, dėl vienos jūsų darbuotojos. Mane konsultavo dėl pirmojo būsto paskolos, kai ji man paskambino buvo labai nemaloni, bendravo šaltai ir atšiauriai, kitiems bankams paskambinus, visi suteikė informaciją, kurios prašėme, nebuvo kažko išskirtinio, o čia reikalavo, kad būtume išsirinkę būstą, nei apie paskolos dydį, nei palūkanas, nei maržą nesuteikė informacijos ir tai labai išsireiškė nemaloniai. (Paraiška buvo pildyta) jeigu reiks kažkoks info apie asmenį, susisiekit, pateiksiu daugiau informacijos. Skambinta buvo - balandžio 30 d.
Sveiki, Eligijau. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama.

Jūsų atsiliepimas mums yra labai svarbus, todėl perdavėme jį atsakingiems Būsto centro kolegoms.
Norėtume patikrinti Jūsų situaciją. Pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Apgailestaujame dėl nemalonios patirties.
Atsakyti
Vlad 2021-05-04 10:58:16
Paprašiau banke kad duotų visų antstolių sąrašas kuriuos turiu, bet man atsakė juk nematau jokių antstolių pas jus tipo jų nėra aš esu tikras kad antstoliu tikrai yra ir kada skolingas pinigus. Tai atėjau į banką su tikslu sužinoti kiek pas mane antstoliu ir kiek aš esu skolingas tačiau jokios informacijos negavau veltui prarastas laikas, veltui prarasta darbo diena. Nors prieš tai visą laiką duodavo atitinkama informacija dėl antstolių antstolių...
Sveiki, Vlad. Apgailestaujame dėl nemalonios patirties.
Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei dar turite klausimų konkrečiai dėl Jūsų situacijos, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės tel. +370 5 268 2800.
Atsakyti
Paprašiau banke kad duotų visų antstolių sąrašas kuriuos turiu, bet man atsakė juk nematau jokių antstolių pas jus tipo jų nėra aš esu tikras kad antstoliu tikrai yra ir kada skolingas pinigus. Tai atėjau į banką su tikslu sužinoti kiek pas mane antstoliu ir kiek aš esu skolingas tačiau jokios informacijos negavau veltui prarastas laikas, veltui prarasta darbo diena. Nors prieš tai visą laiką duodavo atitinkama informacija dėl antstolių antstolių...
Atsakyti
Turiu nusiskundimą, dėl vienos jūsų darbuotojos. Mane konsultavo dėl pirmojo būsto paskolos, kai ji man paskambino buvo labai nemaloni, bendravo šaltai ir atšiauriai, kitiems bankams paskambinus, visi suteikė informaciją, kurios prašėme, nebuvo kažko išskirtinio, o čia reikalavo, kad būtume išsirinkę būstą, nei apie paskolos dydį, nei palūkanas, nei maržą nesuteikė informacijos ir tai labai išsireiškė nemaloniai. (Paraiška buvo pildyta) jeigu reiks kažkoks info apie asmenį, susisiekit, pateiksiu daugiau informacijos. Skambinta buvo - balandžio 30 d.
Atsakyti
Svetlana 2021-05-02 14:24:48
Ačiū už malonu aptarnavima bei pagalba konsultantei seb banke balandżio 30d
Sveiki, dėkojame už atsiliepimą. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą. Dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.
Gražios dienos!
Atsakyti
Ačiū už malonu aptarnavima bei pagalba konsultantei seb banke balandżio 30d
Atsakyti
SEB = ŠUDAS 2021-04-30 10:38:39
Absurdas. Vaziavau, kad specialiai pasidaryti elektroninę bankininkyste, kad galėčiau ATSISKAITYTI INTERNETU su savo saskaita. Sumokėjau 8e už kodų generatorių, ir ką galiu tai tik pasižiūrėti savo saskaita internetu, ką galiu padaryti bankomate. Atsisiunčiau SEB programa ant telefono, nuejau i nustatymus, padariau, kad galečiau atiskaityti internetu. bandžiau užsaugoti pakeitimus, suvedžiau kodus ir visa kita. ir man rašo, kad neturiu leidimo nieko keisti. Pasiskaičiau per googla, kad tik administratoriai gali tai pakeisti. Ta administratorė su kuria šnekėjau, vapše nesigaudo, plaukianti. Bandė 20 minučiu ipiršt draudimą ir poto piso prota, kad senai jau senai pasibaigė 20 minučiu susitikimo laikas???? Tai vienu žodžiu, piskit jus nx ir mirkit b**t avarijoj su savo gaidišku banku, administratoriai autistai krw, bando gaidiskai itikint pirkt draudima kazkoki :DDDD.ciuhinkitės zalagos jus krw. Del vieno dalyko sedėt teko valanda, kad galčiau atsiskaityt internetu ir net to negavau.. ZJBS
Sveiki. Apgailestaujame dėl nemalonios patirties.

Deja, gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jei dar turite klausimų konkrečiai dėl Jūsų situacijos, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės tel. +370 5 268 2800.
Atsakyti
Absurdas. Vaziavau, kad specialiai pasidaryti elektroninę bankininkyste, kad galėčiau ATSISKAITYTI INTERNETU su savo saskaita. Sumokėjau 8e už kodų generatorių, ir ką galiu tai tik pasižiūrėti savo saskaita internetu, ką galiu padaryti bankomate. Atsisiunčiau SEB programa ant telefono, nuejau i nustatymus, padariau, kad galečiau atiskaityti internetu. bandžiau užsaugoti pakeitimus, suvedžiau kodus ir visa kita. ir man rašo, kad neturiu leidimo nieko keisti. Pasiskaičiau per googla, kad tik administratoriai gali tai pakeisti. Ta administratorė su kuria šnekėjau, vapše nesigaudo, plaukianti. Bandė 20 minučiu ipiršt draudimą ir poto piso prota, kad senai jau senai pasibaigė 20 minučiu susitikimo laikas???? Tai vienu žodžiu, piskit jus nx ir mirkit b**t avarijoj su savo gaidišku banku, administratoriai autistai krw, bando gaidiskai itikint pirkt draudima kazkoki :DDDD.ciuhinkitės zalagos jus krw. Del vieno dalyko sedėt teko valanda, kad galčiau atsiskaityt internetu ir net to negavau.. ZJBS
Atsakyti
Nijolė 2021-04-27 08:19:24
Pakartotinai primenu, kad Kredito Sutartyje Nr.1850618011127-09 Bankas3, 6 dalyje įsipareigoja, , Kreditą, palūkanas ir delspinigius laikyti sumokėtais nuo jų įskaitymo į Banko sąskaitą kredito valiuta momento...'' Taip pat Sutarties dalyke 2, 4
teigiama, kad, , Pagrindinė prievolių pagal Sutartį įvykdymo užtikrinimo priemonė yra tinkamai įforminta nekilnojamojo turto
hipoteka...'' Kitose sąlygose 12 puknte nurodoma, kad, , Visi pranešimai ir kitas šalių susirašinėjimas pagal sutartį įteikiami Sutarties šaliai pasirašytinai arba siunčiami raštu, jei Sutartyje nenurodyta kitaip. Laikoma, kad paštu išsiųstus dokumentus
Kredito gavėjas gavo trečią darbo dieną. 17 punktas...Sutartis sudaryta vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais. Ginčai, jei jie nebuvo išspręsti derybų metu, nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Prašau SEB Banko darbuotojus tinkamai ir laiku sutvarkyti ir pateikti raštu Kredito Sutarties nutraukimo dokumentus.
Nijolė Šykštienė
Sveiki, Nijole. Dėkojame, kad pasidalinote savo pastabomis. Jūsų atsiliepimas mums yra labai svarbus, todėl perdavėme jį atsakingiems kolegoms.

Norėtume patikrinti Jūsų situaciją, todėl prašome, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Atsakyti
Rimas 2021-04-26 23:00:41
Būkite budrus, kai bankas siūlys įsigyti SEB valdomų investicjų fondų vienetus, bet kokiu atveju turėsite tik nuostolį, nes VMI pardavus fondo vienetus iš jūsų išskaičiuos 15 proc. pajamų mokestį. Beveik garantuotas nuostolis, nespelningumas daugiau, nei 15 proc. yra iš fantastikos ribos.
Šauniai bankininkai išdūrė, net neperspėjo, kad garantuotas nuostolis. Šaunuoliai
Sveiki, Rimai. Banko pažymoje pateikti VP pardavimo ir įsigijimo verčių skirtumo skaičiavimai yra informacinio pobūdžio ir bankas jų neteikia Valstybinei mokesčių inspekcijai.

Bankas deklaruodamas pajamas VP pajamoms nurodo tik 12 pajamų rūšies kodą (pagal GPM312 pildymo taisykles). Klientas savarankiškai turėtų deklaracijoje nurodyti VP įsigijimo savikainą, apskaičiuotą pagal Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo 19 str. 2 d. nuostatas.

Papildomai informuojame, kad deklaruojant pajamas apmokestinamas tik finansinių priemonių ar išvestinių finansinių priemonių realizavimo pelnas, kuris viršija 500 eurų per mokestinį laikotarpį. Taip pat skaičiuojant apmokestinamas pajamas (pelną), į VP įsigijimo kainą galima įskaičiuoti su įsigijimu ir pardavimu susijusias išlaidas.
Atsakyti
Pakartotinai primenu, kad Kredito Sutartyje Nr.1850618011127-09 Bankas3, 6 dalyje įsipareigoja, , Kreditą, palūkanas ir delspinigius laikyti sumokėtais nuo jų įskaitymo į Banko sąskaitą kredito valiuta momento...'' Taip pat Sutarties dalyke 2, 4
teigiama, kad, , Pagrindinė prievolių pagal Sutartį įvykdymo užtikrinimo priemonė yra tinkamai įforminta nekilnojamojo turto
hipoteka...'' Kitose sąlygose 12 puknte nurodoma, kad, , Visi pranešimai ir kitas šalių susirašinėjimas pagal sutartį įteikiami Sutarties šaliai pasirašytinai arba siunčiami raštu, jei Sutartyje nenurodyta kitaip. Laikoma, kad paštu išsiųstus dokumentus
Kredito gavėjas gavo trečią darbo dieną. 17 punktas...Sutartis sudaryta vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais. Ginčai, jei jie nebuvo išspręsti derybų metu, nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Prašau SEB Banko darbuotojus tinkamai ir laiku sutvarkyti ir pateikti raštu Kredito Sutarties nutraukimo dokumentus.
Nijolė Šykštienė
Atsakyti
Rimas 2021-04-26 11:25:22
Norčiau sužinoti kodėl skiriasi banko pažymos formatas teikiamas banko klientui ir VMI. Esu pirkęs per banką investicijų fondo vienetų, kuriuos 2020 m. pardaviau. Dėl prasidėjusios krizės, pardaviau su nuostoliais. VMI pateiktoje preliminarioje deklaracijoje nurodytos tik 2020 m. gautos pajamos, ir nuo jų paskaičiuotas 15 proc. mokestis. Banke man pasiūlė pasitikrinti banko pažymą, taip pažymoje nurodytos ir išlaidos ir pajamos. Tada kreipiausi į VMI, kad pataisytų preliminarią deklaraciją. Man pasakė, kad jie padarė viską teisingai, nes jiems bankas teikia tik pajamas. Aš dabar turiu pats taisyti preliminarą deklarciją, nurodydamas tikras pajamas. Gaunasi paradoksas VMI turi patikėti manimi, kad pardaviau vienetus nuostolingai. Taip galima visada rodyti nuostolius. O gal dar teks keliauti į VMI ir rodyti mano turimą banko pažymą
Būkite budrus, kai bankas siūlys įsigyti SEB valdomų investicjų fondų vienetus, bet kokiu atveju turėsite tik nuostolį, nes VMI pardavus fondo vienetus iš jūsų išskaičiuos 15 proc. pajamų mokestį. Beveik garantuotas nuostolis, nespelningumas daugiau, nei 15 proc. yra iš fantastikos ribos.
Šauniai bankininkai išdūrė, net neperspėjo, kad garantuotas nuostolis. Šaunuoliai
Atsakyti
Danuta 2021-04-26 10:52:01
Laba diena
Mano kortele buvo uzblokuota.
Kreipiausi del pinigu grazinimo.
Polijai buvo pranesta.
Rezervacija buvo uzblokuota
Nebuvau patvirtinus per savo saskaita jokio mokejimo, kad galetu kazkas isskaiciuoti tuos sumos (SEB banko darbotoja net patikrino ar as patvirtinau mokejima, nes suma buvo ne maza)
s*****i turejo mano korteles duomenys, bet is mano puses padariau viska tikrai laiku, kad pinigai ne butu isskaiciuoti is mano saskaitos.
Policijos darbuotojas tikrai nustebo kai pasakiau kad pranesiau bankui apie rezervacijos blokavima ir nieko nepadejo

SEB banko atsakymas: pinigu negalime grazinti...
Kai jau lėšos yra rezervuotos, neturime galimybės sustabdyti mokėjimo, kad lėšos nebūtų nurašytos.
Patikiname, kad dedame visas pastangas padėti klientams tokiose situacijose ir deja, ne visada pavyksta grąžinti lėšas.

Kaip jau minėjome, šioje paskyroje neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos, todėl prašome kreiptis anksčiau paminėtais būdais.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Noviti
Sąžininga verslo paskola.

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Verslo paskolos iki 50 000 EUR smulkiam ir vidutiniam verslui finansuoti. Sąžininga verslo paskola – saugumą garantuojančios sąlygos ir jokių paslėptų mokesčių. Ką svarbu žinoti apie „Noviti finance“ verslo paskolą? Paskolos grąžinimo terminas nuo 12 iki 36 mėnesių. Paskolos suma – nuo 3 000 iki 50 000 eurų. Galima...
GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
NORDSTREET
Verslo paskolos | Investavimas į verslo paskolas

Adresas: Konstitucijos pr. 26, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; nekilnojamasis turtas; statyba; tarpininkavimas.
NORDSTREET – tai sutelktinio finansavimo platforma. Sutelktinis finansavimas (angl. crowdfunding) – tai pinigų investavimo ir lėšų rinkimo modelis, kuomet investicijas skiria daug pavienių žmonių. NORDSTREET teikiamos paslaugos: Investavimas į verslo paskolas vos nuo 100 €. Investuoti gali kiekvienas (tiek...
SME Finance
Naujos kartos verslo finansavimas. Internetu.

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
SME Finance – 10 metų patirtį finansų sektoriuje turinčių profesionalų komanda, kurios tikslas padėti verslui augti. Per pirmus įmonės veiklos metus tapome lyderiais Baltijos šalyse, galinčiais pasiūlyti platų spektrą paslaugų – paskolą, faktoringą, lizingą, paskolą su NT įkeitimu – bei suteikti finansavimą iki 5...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Akropolis Group" pirmojo pusmečio pajamos siekė 36 mln. Eur
"Akropolis Group" pirmojo pusmečio pajamos siekė 36 mln. Eur 09-27 20:49
Prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo bendrovė "Akropolis Group" pirmąjį 2021-ųjų pusmetį gavo 36 mln. Eur pajamų ir uždirbo 27 mln. Eur pelno prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir...
Vengrija pasirašė naują ilgalaikę sutartį su "Gazprom"
Vengrija pasirašė naują ilgalaikę sutartį su "Gazprom" 09-27 20:37
Vengrija pasirašė naują ilgalaikę sutartį su Rusijos dujų milžine "Gazprom", o dokumento pasirašymo ceremoniją tiesiogiai transliavo Vengrijos vyriausybė.
LB patvirtino Šiaulių banko 250 mln. Eur obligacijų prospektą
LB patvirtino Šiaulių banko 250 mln. Eur obligacijų prospektą 09-27 20:24
Lietuvos bankas pirmadienį patvirtino Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (ERPB) bei vietos akcininkų valdomo Šiaulių banko 250 mln. Eur vidutinės trukmės obligacijų prospektą dėl šių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką reiktų daryti su Vilniaus oro uostu?

Akcijų kainos

Manchester United 19,97 +3,04%
Goodyear 17,97 +2,80%
Macy's 23,70 +2,29%
ConocoPhillips 65,02 +2,06%
Keurig Dr Pepper 33,87 -1,25%
Adobe Systems 622,71 -1,29%
NVIDIA 220,81 -1,78%
Nike 149,59 -6,26%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Sidabras 23,99 -6,58%
Varis 9370,14 -0,85%
Cukrus 0,76 -5,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Benzinas 2,24 -0,88%
Auksas 1785,28 -1,25%
Dyzelis 2,07 -2,82%