VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SEB bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SEB bankas

Atsiliepimai apie SEB bankas, AB

Parašyk savo nuomonę apie SEB bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tadas 2022-09-19 16:24:54
Pateikinėja SEB'as save kaip "Tvarus bankas, žalias" it t.t., o realiai vaiko sąskaitos negali atidaryti nuotoliniu būdu (kaip kituose bankuose) ir reikalauja kad fiziskai atvažiuotu abu tėvai. Karlai, 2022 metai!!! Ir žinoma, dirba bankas TIK darbo dienomis. Vadinasi abu tėvai, gaišdami darbo laiką bei kurą turi važiuoti i banką.Bent jau nepuskit miglos viešai, kokie jūs "ŠAUNUS" esate!
Sveiki, Tadai. Dėkojame, kad pasidalinote pastebėjimais. Jūsų nuomonė mums yra svarbi siekiant tobulinti veiklą, gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl visus pastebėjimus perdavėme atsakingiems banko darbuotojams.
Šiai dienai, norint atidaryti vaikui sąskaitą, būtina atvykti į bet kurį SEB banko skyrių. Deja, kito sprendimo būdo pasiūlyti galimybės nėra.
Apgailestaujame dėl nepatogumų.
Atsakyti
Pateikinėja SEB'as save kaip "Tvarus bankas, žalias" it t.t., o realiai vaiko sąskaitos negali atidaryti nuotoliniu būdu (kaip kituose bankuose) ir reikalauja kad fiziskai atvažiuotu abu tėvai. Karlai, 2022 metai!!! Ir žinoma, dirba bankas TIK darbo dienomis. Vadinasi abu tėvai, gaišdami darbo laiką bei kurą turi važiuoti i banką.Bent jau nepuskit miglos viešai, kokie jūs "ŠAUNUS" esate!
Atsakyti
Robertas 2022-09-15 13:25:14
Laba diena, noriu paklausti jeigu siandien pravede man atlyginima, per kiek laiko pinigai atsiranda mano sąskaitoje?
Sveiki, Robertai. Pinigų pervedimo trukmė priklauso nuo banko, iš kurio buvo pervestos lėšos. Jeigu pervedimas atliktas iš banko Lietuvoje, turėtumėte gauti šiandien, vėliausiai - rytoj.
Jeigu turite daugiau klausimų, susisiekite su mumis, prašom, telefonu +370 5 268 2800 (I-V 8.00-20.00).
Gražios Jums dienos.
Atsakyti
Laba diena, noriu paklausti jeigu siandien pravede man atlyginima, per kiek laiko pinigai atsiranda mano sąskaitoje?
Atsakyti
Rita 2022-09-13 18:18:40
Laba diena dariau pervedimą iš savo vyro sąskaitos Vokietijos per jūsų banką ir mano pervedimas buvo sulaikytas nes mano vyro pavardė ne lietuviška. Paskambinus į jūsų banka atsiliepe nekopentetinga darbuotoja kuri man nęt paaiškinti nesugebėjo kur man kreiptis kad išspręsti problemą.Tik pasakė kad sulaikyta dėl kažkokio pinigų plovimo įstatymo. Na tikrai suprasčiau kad būtų pervedama suma 500 ar daugiau, o čia dėl 50 eurų tragediją padarė. Daugiau niekada per šį banką pervedimų nedarysiu nes per 10 metų nė su vienu banku tokių nesąmonių neturėjau
Padarbiai Rita
Laba diena, Rita.
Apgailestaujame, pagal pateiktą informaciją neturime galimybės identifikuoti Jūsų situacijos. Maloniai prašom paskambinti mums telefonu +370 5 268 2800 arba parašyti pranešimą interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“, ir pateiksime išsamų paaiškinimą.
Pažymime, kad bankas papildomos informacijos dėl klientų vykdomų mokėjimo nurodymų prašo vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais ir nutarimais, siekdamas pažinti savo klientus, kartu siekdamas įsitikinti, kad klientų vykdomos operacijos atitiks visus tarptautinius teisės aktus.
Atsiprašome, jeigu ši situacija sukėlė nepatogumų. Lauksime Jūsų kreipimosi nurodytais būdais.
Atsakyti
Laba diena dariau pervedimą iš savo vyro sąskaitos Vokietijos per jūsų banką ir mano pervedimas buvo sulaikytas nes mano vyro pavardė ne lietuviška. Paskambinus į jūsų banka atsiliepe nekopentetinga darbuotoja kuri man nęt paaiškinti nesugebėjo kur man kreiptis kad išspręsti problemą.Tik pasakė kad sulaikyta dėl kažkokio pinigų plovimo įstatymo. Na tikrai suprasčiau kad būtų pervedama suma 500 ar daugiau, o čia dėl 50 eurų tragediją padarė. Daugiau niekada per šį banką pervedimų nedarysiu nes per 10 metų nė su vienu banku tokių nesąmonių neturėjau
Padarbiai Rita
Atsakyti
Grėtė 2022-09-06 14:19:18
Sveiki,

Noriu padėkoti ir palikti atsiliepimą apie darbą su Vilma Mažeikiene! Tikrai buvo labai malonu bendrauti su tokia profesionale būsto paskolų konsultante, kuri taip nuoširdžiai, draugiškai ir paprastai išaiškina visus paskolų niuansus! Nuramina, kai neramu! Ir labai stengiasi įsivertinus visas aplinkybes, kad paskolą gautume! Nors bendravome su daug bankų, bet Vilma - tikrai išskirtinė! Nuoširdus ačiū nuo mūsų!

Klientė Grėtė
Sveiki, Grėte.

Dėkojame už atsiliepimą ir gražius žodžius. Šia gražia žinute pasidalinome su darbuotoja Vilma ir jos vadovu. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą, todėl dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.

Linkime Jums gražios dienos!
Atsakyti
Sveiki,

Noriu padėkoti ir palikti atsiliepimą apie darbą su Vilma Mažeikiene! Tikrai buvo labai malonu bendrauti su tokia profesionale būsto paskolų konsultante, kuri taip nuoširdžiai, draugiškai ir paprastai išaiškina visus paskolų niuansus! Nuramina, kai neramu! Ir labai stengiasi įsivertinus visas aplinkybes, kad paskolą gautume! Nors bendravome su daug bankų, bet Vilma - tikrai išskirtinė! Nuoširdus ačiū nuo mūsų!

Klientė Grėtė
Atsakyti
Pavel Kabelis 2022-08-31 15:16:15
Laba diena. Noriu padėkoti Rinaldai Br......tei už gera aptarnavimą ir pagalba atidarant verslo saskaitą. Rinalda labai atsakingas darbuotojas kuris moka išklausyti bei paaiškinti jeigu atsiranda klausimai. 20m. esu SEB banko klientas ir per ta laika tik aukšto lygio aptarnavimas.
Sveiki, Pavel.

Dėkojame už atsiliepimą ir gražius žodžius. Šia gražia žinute pasidalinome su darbuotoja Rinalda ir jos vadovu. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą, todėl dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje.

Linkime Jums gražios dienos!
Atsakyti
Laba diena. Noriu padėkoti Rinaldai Br......tei už gera aptarnavimą ir pagalba atidarant verslo saskaitą. Rinalda labai atsakingas darbuotojas kuris moka išklausyti bei paaiškinti jeigu atsiranda klausimai. 20m. esu SEB banko klientas ir per ta laika tik aukšto lygio aptarnavimas.
Atsakyti
Ričardas 2022-08-30 22:12:11
Neveikia interneto bankas jau kelias valandos, sumąsto tvarkyti ne naktį o vakare, kuomet pats pikas ir yra vakare.
Sveiki, Ričarai.

Antradienį vakare fiksavome trumpalaikius sutrikimus jungiantis prie interneto banko. Sutrikimus identifikavome ir pašalinome kaip galėdami skubiau. Deja, tam tikrų sutrikimų iš anksto numatyti negalime. Juos identifikuojame jau sutrikus paslaugų teikimui.

Nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Saulius 2022-08-30 22:00:52
Neveikia interneto bankas, neįmanoma prisijungti....
Sveiki, Sauliau.

Antradienį vakare fiksavome trumpalaikius sutrikimus jungiantis prie interneto banko. Sutrikimus identifikavome ir pašalinome kaip galėdami skubiau. Deja, tam tikrų sutrikimų iš anksto numatyti negalime. Juos identifikuojame jau sutrikus paslaugų teikimui.

Nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų ir tikimės sėkmingo bendradarbiavimo ateityje.
Atsakyti
Neveikia interneto bankas jau kelias valandos, sumąsto tvarkyti ne naktį o vakare, kuomet pats pikas ir yra vakare.
Atsakyti
Neveikia interneto bankas, neįmanoma prisijungti....
Atsakyti
Laurynas 2022-08-28 12:16:04
SEB bankas net nesugeba teikti vienodos informacijos savo portale. Norint pasididinti pinigu pervedimu limita, interneto banke nurodoma, kad tai galima padaryti savarankiskai, jei limitas yra iki 30.000 EUR.
TACIAU, meginant tai padaryti, interneto bankas limito nesugeba pakeisti, ir liepia vistiek pildyti prasyma.
Ka jums reiktu padaryti, kad jus bent klientu neklaidintumet?
Elementarios informacijos savo klientams pateikti nesugebate. Swedbankas limitas ta pacia diena be problemu pakeicia, LUZERIAI.
Atsiskaitymuose mobiliais telefonais - SEB paskutinis.
Informacijois tikslume - SEB paskutinis
Aptarnavimo lygis- SEB paskutinis

Palieku sita nesusipratima, kuri save vadina banku.

SEB laikosi is verslo klientu, kurie tokie rizikingi, jog jokie kiti bankai nenori tureti su jais reikalu.

As nuosirdziai tikiuosi, kad jusu kontora viena diena bus isardyta, o jusu klerkai atsiims uz tokia savo verslo praktika.

Sekmes toliau mulkinant klientus.
Sveiki, Laurynai.

Patiksliname, kad pervedimams ir kortelių operacijoms yra taikomi skirtingi limitai.
Prašymą pakoreguoti pervedimo limitus galite pateikti interneto banke, pasirinkę skiltis „Sąskaitos ir kortelės“ → „Banko sąskaitos“ → „Keisti limitus“. Toks Jūsų prašymas būtų patvirtintas nedelsiant, jei dienos limitas neviršija 4 000 Eur ir mėnesio limitas neviršija 10 000 Eur.
Grynųjų paėmimo iš bankomatų limitą (padidinti daugiausiai iki 15 000 Eur) arba atsiskaitymo kortele limitą (padidinti daugiausiai iki 30 000 Eur) galite savarankiškai pakeisti interneto banke, pasirinkę skiltis „Sąskaitos ir kortelės“ → „Mano kortelės ir jų limitai“ → „Keisti duomenis“.

Tikimės, kad pateikta informacija bus naudinga ir apgailestaujame, jei interneto banke pateikta informacija Jus suklaidino.
Jei liko neatsakytų klausimų dėl Jūsų situacijos, prašome parašyti pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“ arba kreipkitės telefonu +370 5 268 2800.
Atsakyti
SEB bankas net nesugeba teikti vienodos informacijos savo portale. Norint pasididinti pinigu pervedimu limita, interneto banke nurodoma, kad tai galima padaryti savarankiskai, jei limitas yra iki 30.000 EUR.
TACIAU, meginant tai padaryti, interneto bankas limito nesugeba pakeisti, ir liepia vistiek pildyti prasyma.
Ka jums reiktu padaryti, kad jus bent klientu neklaidintumet?
Elementarios informacijos savo klientams pateikti nesugebate. Swedbankas limitas ta pacia diena be problemu pakeicia, LUZERIAI.
Atsiskaitymuose mobiliais telefonais - SEB paskutinis.
Informacijois tikslume - SEB paskutinis
Aptarnavimo lygis- SEB paskutinis

Palieku sita nesusipratima, kuri save vadina banku.

SEB laikosi is verslo klientu, kurie tokie rizikingi, jog jokie kiti bankai nenori tureti su jais reikalu.

As nuosirdziai tikiuosi, kad jusu kontora viena diena bus isardyta, o jusu klerkai atsiims uz tokia savo verslo praktika.

Sekmes toliau mulkinant klientus.
Atsakyti
UAB TAURO AUTOTRANSPORTAS 2022-08-23 12:44:36
SEB banko klientai esame 12 metų. Bendradarbiaujame su Kazachstano ir Uzbekistano įmonėmis. Iš šių įmonių gauname avansinius mokėjimus. Ir anksčiau už avansinius mokėjimus reikalaudavo pateikti dokumentus, bet pinigai nebuvo užšaldomi.
Prašomus dokumentus (sutartis, mokėjimus, pardavimus ir EK deklaracijas) pateikdavome tą pačią dieną. 2022 08 16 d. iš
Uzbekistano buvo padarytas avansinis mokėjimas, kuris buvo sustabdytas, po kelių dienų buvo padarytas antras mokėjimas,
kuris taip pat buvo sustabdytas. Prašomus dokumentus pateikėme tą pačią dieną (sutartis anglų ir rusų kalba, išankstines mokėjimo sąskaitas, sutartis su Lenkijos įmone, iš kurios perkame prekes, taip pat išankstines sąskaitas), tačiau pinigų negauname, paskambinus į banką konkretaus atsakymo taip pat negauname, atsiliepia vadybininkai, kurie net nesupranta kokių dokumentų prašo, žada perduoti prašymą ir paraginti greičiau peržiūrėti dokumentus. Direktorius buvo nuvykęs į banko padalinį, tačiau darbuotoja nesiteikė net bendrauti. Mūsų įmonė sudariusi sutartis su pirkėjais ir pardavėjais, tačiau mes jų negalime įvykdyti, todėl klientai žada sutartis nutraukti ir iš mūsų įmonės prisiteisti netesybas. Tokiu atveju įmonei grėstų bonkrotas. Kas kompensuos nuostolius, ar bankas gali prisiiimti atsakomybę?
Kodėl šis bankas neturi atsakingo žmogaus, kuris galėtų priimti sprendimus, nustatyti terminus, o ne vadybininkai, kurie nieko nesprendžia, nežino, o tik pateikia šabloniškus atsakymus.
Skambinta per dieną po kelis kartus, rašyta į el.paštą, į elek.pranešimus, bet konkrečios informacijos nėra.
Sveiki.
Nuoširdžiai apgailestaujame, jeigu ši situacija, susidariusi dėl ilgesnio nei įprastai mokėjimo nurodymo įvykdymo, sukėlė Jums nepatogumų. Patikiname, kad dedame visas pastangas, jog su mokėjimo nurodymu susijusią dokumentų peržiūrą atliktume kaip įmanoma greičiau.
Tam, kad galėtume patikrinti Jūsų įmonės situaciją ir išsamiau ją pakomentuoti, maloniai prašom susisiekti su mumis banko kontaktais +370 5 268 2822 verslui (I-V 8.00-17.00).
Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
Tadas 2022-08-23 08:52:54
Stein, Aš nebeturiu žodžių apie SEB banką, aš jau bendrauju su klientų aptarnavimo skyriaus vadove Lina (ji labai geranoriška moteris), bet nieko negali taip pat padėti, situacija nei kiek nepasikeitė. Mano įmonės visi įeinantys ir išeinantys mokėjimai sustabdyti ilgiau negu 3 savaitės, neatsiskaitau su tiekėjais ir situacija kritinė. Buvau priverstas vykti į kitą šalį atsidaryti banko sąskaitą, nes priešingu atveju BANKROTAS : (
SEB bankas komikai, paprašo informacijos, ją pateikiu, tada vilkina (tipo tikrina) ir vėl tada paprašo tų pačių dokumentų arba iš vis nesuprantamo dalyko paklausia :) Pridedu savo paskutinį atsakymą jiems, manau iš jo matosi kokios mano emocijos :)
Sveiki.
Nuoširdžiai apgailestaujame, jeigu susidariusi situacija dėl ilgesnio nei įprastai mokėjimo nurodymo įvykdymo sukėlė Jums nepatogumų.
Nuo š. m. vasario 24 dienos, pasikeitus geopolitinei situacijai ir prasidėjus plataus masto sankcijų ribojimams, ėmėmės priemonių, siekdami tinkamai ir efektyviai įgyvendinti bankui keliamus reikalavimus. Tačiau dėl sankcijų ribojimų šiuo metu negalime užtikrinti kai kuriems klientams mokėjimų tinkamumo vertinimo ir jų vykdymo proceso įprastais terminais.
Teisės aktuose nenustatyti konkretūs terminai, per kiek laiko bankas turi patikrinti mokėjimą, sustabdytą įgyvendinant tarptautines sankcijas. Jei dėl objektyvių priežasčių patikrinimas užtrunka - siekiame tinkamai informuoti klientą apie mokėjimo sulaikymo eigą ir terminus. Atsižvelgiant į dabar susidariusią situaciją, dokumentų peržiūra gali trukti iki trijų savaičių.
Tiesa, neretai mokėjimo patikrinimo terminas priklauso ir nuo to, kaip greitai informaciją gauname iš klientų. Savo klientams rekomenduojame, kad gavę banko prašymą pateikti informaciją ar mokėjimams įvertinti reikalingus dokumentus, pateiktų juos kuo operatyviau ir tokio detalumo ir apimties, kaip yra prašoma. Tai padėtų bankui operatyviau atlikti patikrinimą.
Patikiname Jus, kad dedame visas pastangas, siekdami greičiau atlikti su mokėjimo nurodymu susijusių dokumentų peržiūrą.
Tam, kad galėtume patikrinti Jūsų įmonės situaciją ir išsamiau ją pakomentuoti, maloniai prašom susisiekti su mumis banko kontaktais +370 5 268 2822 verslui (I-V 8.00-17.00).
Tikimės, kad pavyks greičiau išspręsti šį klausimą ir sėkmingai tęsti bendradarbiavimą.
Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
Stein 2022-08-23 07:56:56
SEB bankas, jau savaitę tikrina dokumentus dėl mano sąskaitoje užšaldytų lėšų 20 000 Eur, su identifikaciniu numeriu: 125084934. Taip pat kaip ir Tadas skambinau į banką aiškintis kodėl taip ilgai vyksta patikrinimas, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Po kiekvieno skambučio vis daugiau reikalauja informacijos, kurią pateikiu tą pačią dieną. SEB banke nėra atsakingo žmogaus, sėdi konsultantas ir gieda tą pačią melodija apie asmens duomenų apsaugą apie Pinigų plovimo....įstatymą. Paklausus konsultantą kiek laiko truks tikrinimas jis nieko neatsako, suprask kaip nori.Pinigai pervesti buvo iš Švedijos, šie pavedimai buvo daromi ne kartą ir bankas tai puikiai mato. Visi mano planai žlugo. Greitai reikės pasistatyti palapinę prie SEB banko ir badauti, nes lėšos sąskaitoje baigiasi. Patarimas bankui, jei nesugebate tinkamai aptarnauti savo klientų priimkite į darbą daugiau specialistų, o ne mažinkit etatus padarant banką neprieinamu, siūlomi susisiekti skambučiai nieko neduoda kaip jau minėjau, čia atsakinėja asmuo kuris nėra kompetentingas, paprašius sujungti su atsakingu asmeniu - atsakymas- mes negalime. Lietuvos bankas yra rašęs, kad bankų reikalavimai yra pertekliniai, bet matyt jiems nė motais. Tai ir pasitikėk bankais turi pinigų, bet jų negausi, planuoji atostogas, bet turi turėti sąskaitą kitame dar banke tik ne SEB. Esu jau daugiau kaip 5 metai banko klientas turiu savo asmeninę ir įmonės sąskaitą, tačiau jau dabar nusprendžiau, kad šis bankas nepatikimas jis savo klientų negerbia ir su jais visiškai nesiskaito. Šiandien einu konsultuotis su advokatu, ką man daryti dėl savo pažeistų teisių, disponavimo savo uždirbtomis lėšomis...............
Sveiki.
Nuoširdžiai apgailestaujame, jeigu susidariusi situacija dėl ilgesnio nei įprastai mokėjimo nurodymo įvykdymo sukėlė Jums nepatogumų.
Nuo š. m. vasario 24 dienos, pasikeitus geopolitinei situacijai ir prasidėjus plataus masto sankcijų ribojimams, ėmėmės priemonių, siekdami tinkamai ir efektyviai įgyvendinti bankui keliamus reikalavimus. Tačiau dėl sankcijų ribojimų šiuo metu negalime užtikrinti kai kuriems klientams mokėjimų tinkamumo vertinimo ir jų vykdymo proceso įprastais terminais.
Teisės aktuose nenustatyti konkretūs terminai, per kiek laiko bankas turi patikrinti mokėjimą, sustabdytą įgyvendinant tarptautines sankcijas. Jei dėl objektyvių priežasčių patikrinimas užtrunka - siekiame tinkamai informuoti klientą apie mokėjimo sulaikymo eigą ir terminus. Atsižvelgiant į dabar susidariusią situaciją, dokumentų peržiūra gali trukti iki trijų savaičių.
Tiesa, neretai mokėjimo patikrinimo terminas priklauso ir nuo to, kaip greitai informaciją gauname iš klientų. Savo klientams rekomenduojame, kad gavę banko prašymą pateikti informaciją ar mokėjimams įvertinti reikalingus dokumentus, pateiktų juos kuo operatyviau ir tokio detalumo ir apimties, kaip yra prašoma. Tai padėtų bankui operatyviau atlikti patikrinimą.
Patikiname Jus, kad dedame visas pastangas, siekdami greičiau atlikti su mokėjimo nurodymu susijusių dokumentų peržiūrą.
Tam, kad galėtume patikrinti Jūsų įmonės situaciją ir išsamiau ją pakomentuoti, maloniai prašom susisiekti su mumis banko kontaktais +370 5 268 2822 verslui (I-V 8.00-17.00).
Tikimės, kad pavyks greičiau išspręsti šį klausimą ir sėkmingai tęsti bendradarbiavimą.
Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
Sveiki visi..
Mano nuomone, bankas, ko gero, turi rimtų problemų ir gautų lėšų paprasčiausiai negali pervesti gavėjams. Tiesiog vilkina laiką, kaip koks prastas s*****s. Bankui reikalingi mūsų pinigai, kad ir trumpam. Kažkaip baugu, dar ne taip ir seniai, buvo uždarytos Ūkio banko durys, kad nebūtų tik ir su SEB kažkas panašaus. Priežastis gali būti labai paprasta - karas, kas tik nori. Aš jau ir nedideles sumas bijau įsinešti į sąskaitą. Sakyčiau, laikas bėgti iš čia.
UAB TAURO AUTOTRANSPORTAS
2022-08-23 12:44:36 IP 2e7r38pv
Atsakyti
SEB banko klientai esame 12 metų. Bendradarbiaujame su Kazachstano ir Uzbekistano įmonėmis. Iš šių įmonių gauname avansinius mokėjimus. Ir anksčiau už avansinius mokėjimus reikalaudavo pateikti dokumentus, bet pinigai nebuvo užšaldomi.
Prašomus dokumentus (sutartis, mokėjimus, pardavimus ir EK deklaracijas) pateikdavome tą pačią dieną. 2022 08 16 d. iš
Uzbekistano buvo padarytas avansinis mokėjimas, kuris buvo sustabdytas, po kelių dienų buvo padarytas antras mokėjimas,
kuris taip pat buvo sustabdytas. Prašomus dokumentus pateikėme tą pačią dieną (sutartis anglų ir rusų kalba, išankstines mokėjimo sąskaitas, sutartis su Lenkijos įmone, iš kurios perkame prekes, taip pat išankstines sąskaitas), tačiau pinigų negauname, paskambinus į banką konkretaus atsakymo taip pat negauname, atsiliepia vadybininkai, kurie net nesupranta kokių dokumentų prašo, žada perduoti prašymą ir paraginti greičiau peržiūrėti dokumentus. Direktorius buvo nuvykęs į banko padalinį, tačiau darbuotoja nesiteikė net bendrauti. Mūsų įmonė sudariusi sutartis su pirkėjais ir pardavėjais, tačiau mes jų negalime įvykdyti, todėl klientai žada sutartis nutraukti ir iš mūsų įmonės prisiteisti netesybas. Tokiu atveju įmonei grėstų bonkrotas. Kas kompensuos nuostolius, ar bankas gali prisiiimti atsakomybę?
Kodėl šis bankas neturi atsakingo žmogaus, kuris galėtų priimti sprendimus, nustatyti terminus, o ne vadybininkai, kurie nieko nesprendžia, nežino, o tik pateikia šabloniškus atsakymus.
Skambinta per dieną po kelis kartus, rašyta į el.paštą, į elek.pranešimus, bet konkrečios informacijos nėra.
Atsakyti
Stein 2022-08-23 07:56:56
SEB bankas, jau savaitę tikrina dokumentus dėl mano sąskaitoje užšaldytų lėšų 20 000 Eur, su identifikaciniu numeriu: 125084934. Taip pat kaip ir Tadas skambinau į banką aiškintis kodėl taip ilgai vyksta patikrinimas, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Po kiekvieno skambučio vis daugiau reikalauja informacijos, kurią pateikiu tą pačią dieną. SEB banke nėra atsakingo žmogaus, sėdi konsultantas ir gieda tą pačią melodija apie asmens duomenų apsaugą apie Pinigų plovimo....įstatymą. Paklausus konsultantą kiek laiko truks tikrinimas jis nieko neatsako, suprask kaip nori.Pinigai pervesti buvo iš Švedijos, šie pavedimai buvo daromi ne kartą ir bankas tai puikiai mato. Visi mano planai žlugo. Greitai reikės pasistatyti palapinę prie SEB banko ir badauti, nes lėšos sąskaitoje baigiasi. Patarimas bankui, jei nesugebate tinkamai aptarnauti savo klientų priimkite į darbą daugiau specialistų, o ne mažinkit etatus padarant banką neprieinamu, siūlomi susisiekti skambučiai nieko neduoda kaip jau minėjau, čia atsakinėja asmuo kuris nėra kompetentingas, paprašius sujungti su atsakingu asmeniu - atsakymas- mes negalime. Lietuvos bankas yra rašęs, kad bankų reikalavimai yra pertekliniai, bet matyt jiems nė motais. Tai ir pasitikėk bankais turi pinigų, bet jų negausi, planuoji atostogas, bet turi turėti sąskaitą kitame dar banke tik ne SEB. Esu jau daugiau kaip 5 metai banko klientas turiu savo asmeninę ir įmonės sąskaitą, tačiau jau dabar nusprendžiau, kad šis bankas nepatikimas jis savo klientų negerbia ir su jais visiškai nesiskaito. Šiandien einu konsultuotis su advokatu, ką man daryti dėl savo pažeistų teisių, disponavimo savo uždirbtomis lėšomis...............
Stein, Aš nebeturiu žodžių apie SEB banką, aš jau bendrauju su klientų aptarnavimo skyriaus vadove Lina (ji labai geranoriška moteris), bet nieko negali taip pat padėti, situacija nei kiek nepasikeitė. Mano įmonės visi įeinantys ir išeinantys mokėjimai sustabdyti ilgiau negu 3 savaitės, neatsiskaitau su tiekėjais ir situacija kritinė. Buvau priverstas vykti į kitą šalį atsidaryti banko sąskaitą, nes priešingu atveju BANKROTAS : (
SEB bankas komikai, paprašo informacijos, ją pateikiu, tada vilkina (tipo tikrina) ir vėl tada paprašo tų pačių dokumentų arba iš vis nesuprantamo dalyko paklausia :) Pridedu savo paskutinį atsakymą jiems, manau iš jo matosi kokios mano emocijos :)
Atsakyti
Tadas 2022-08-12 16:25:35
Visa prašoma informacija pagal Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos įstatymo nuostatas bankui buvo pateikta. Bankui yra žinoma, kas yra kliento Tado įmonės galutinis naudos gavėjas, bankui buvo pateikta visa įmanoma informacija ir apie lėšų siuntėjo, jos vadovą, galutinį naudos gavėją, kompanijos veiklą. Pateikti visi įmanomi dokumentai susiję su sandoriu, lėšų kilme. Banko atsakingų darbuotojų veiksmai nagrinėjamu atveju vertintini kaip neskaidrūs ir piktybiški kliento Tado įmonės atžvilgiu, nes Banko prašoma informacija dėl pinigų siuntėjo, piniginių lėšų kilmės yra perteklinė, nes Bankas iš tų pačių lėšų gautą vieną sumą pavedimą jau įskaitė ir Bankui lėšų kilmė jokių rizikų nesukėlė. Bankas negali prisidengti ir piktnaudžiauti Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos įstatymo suteiktomis teisėmis - neįskaityti gautų lėšų ir pertekliniu būdu nuolatos reikalauti kliento Tado įmonės pateikti dokumentus, kurie yra susiję su lėšų siuntėjo ūkine komercine veikla ir kuri visiškai nėra susijusi su atliktais sandoriais. Banko atsakingi darbuotojai negali manipuliuoti „lėšų sustabdymo teisėmis“, neidentifikavę saves, prisidengdami Banku „spausti“ klientą Tadą pateikti dokumentus, kurių jis pateikti neturi galimybės. Dar kartą pabrėžiu, kad gauti savo kliento banko išrašą yra beveik neįmanoma, nes tai yra konfidenciali informacija.

Tad kaip Jūs rašote (atsižvelgiant į protingumo ir proporcingumo principus), prašyti manęs pateikti savo klientų sąskaitų išrašus yra ne protinga ir ne proporcinga. Aš negaliu išreikalauti bankų išrašų iš savo klientų.
SEB bankas, jau savaitę tikrina dokumentus dėl mano sąskaitoje užšaldytų lėšų 20 000 Eur, su identifikaciniu numeriu: 125084934. Taip pat kaip ir Tadas skambinau į banką aiškintis kodėl taip ilgai vyksta patikrinimas, bet atsakymo taip ir nesulaukiau. Po kiekvieno skambučio vis daugiau reikalauja informacijos, kurią pateikiu tą pačią dieną. SEB banke nėra atsakingo žmogaus, sėdi konsultantas ir gieda tą pačią melodija apie asmens duomenų apsaugą apie Pinigų plovimo....įstatymą. Paklausus konsultantą kiek laiko truks tikrinimas jis nieko neatsako, suprask kaip nori.Pinigai pervesti buvo iš Švedijos, šie pavedimai buvo daromi ne kartą ir bankas tai puikiai mato. Visi mano planai žlugo. Greitai reikės pasistatyti palapinę prie SEB banko ir badauti, nes lėšos sąskaitoje baigiasi. Patarimas bankui, jei nesugebate tinkamai aptarnauti savo klientų priimkite į darbą daugiau specialistų, o ne mažinkit etatus padarant banką neprieinamu, siūlomi susisiekti skambučiai nieko neduoda kaip jau minėjau, čia atsakinėja asmuo kuris nėra kompetentingas, paprašius sujungti su atsakingu asmeniu - atsakymas- mes negalime. Lietuvos bankas yra rašęs, kad bankų reikalavimai yra pertekliniai, bet matyt jiems nė motais. Tai ir pasitikėk bankais turi pinigų, bet jų negausi, planuoji atostogas, bet turi turėti sąskaitą kitame dar banke tik ne SEB. Esu jau daugiau kaip 5 metai banko klientas turiu savo asmeninę ir įmonės sąskaitą, tačiau jau dabar nusprendžiau, kad šis bankas nepatikimas jis savo klientų negerbia ir su jais visiškai nesiskaito. Šiandien einu konsultuotis su advokatu, ką man daryti dėl savo pažeistų teisių, disponavimo savo uždirbtomis lėšomis...............
Atsakyti
Silvija 2022-08-17 14:09:31
Į banką prisiskambinti NEĮMANOMA, reikia laukti daugybe laiko kol pagaliau kas nors atsilieps, vis daug klientu jiems skambina. Jeigu tiek daug, kad reikia laukti dešimtim minučių kol kažkas atsilieps tai galbūt tegul priima daugiau konsultantų :).
Sveiki, Silvija.

Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama.
Šiuo metų iš tikrųjų kreipiasi daugiau klientų nei įprastai, todėl atsiprašome, kad tenka palaukti kol atsiliepsime.

Deja, tačiau gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Kreiptis galite ne tik telefonu +370 5 268 2800 privatiems (I-V 8.00-20.00), bet ir interneto banke („Pranešimai ir e. sąskaitos“).

Lauksime Jūsų kreipimosi.
Atsakyti
Į banką prisiskambinti NEĮMANOMA, reikia laukti daugybe laiko kol pagaliau kas nors atsilieps, vis daug klientu jiems skambina. Jeigu tiek daug, kad reikia laukti dešimtim minučių kol kažkas atsilieps tai galbūt tegul priima daugiau konsultantų :).
Atsakyti
Tadas 2022-08-12 15:05:09
Vakar atlikau mokėjimą 107, 5 eurus užsienio partneriui į Europos Sąjungos Suomijos Valstybę už muitinės tarpininkavimo paslaugas. Mokėjimas taip pat yra sustabdytas ir yra tikrinamas ir neaišku kiek laiko tai užtruks. Visiškai nebeįmanoma dirbti su SEB Banku, priverstas ieškotis alternatyvų.
Kitas mokėjimas kurį Bankas pralaikė tris savaites buvo gražintas lėšų siuntėjui, nes nepateikiau savo kliento (pabrėžiu ne savo įmonės, o savo klielnto įmonės) banko išrašo už 6 mėnesius. Nor buvo pateikta visa informacija įrodanti sandorio tikrumą ir skaidrumą, sutartys, eksporto deklaracija, IE599 forma patvirtinanti, kad prekės buvo patikrintos Lietuvos muitinės ir išvežtos, cmr ir t.t. Bankas prašo konfidencialios mano klientų informacijos, kurios pateikti klientai atsisako (nes išraše matosi kas moka ir kam moka mano klientai, tai yra įpatingai konfidenciali informacija).
Kaip gauti pinigus už išvežtas prekes ir atsiskaityti su tiekėjais nežinau : (
Saugokitės šio banko, nes jis gali sužlugdyti jūsų verslą.

Prisegu foto su prašymais dėl 107, 5 eurų :)
Visa prašoma informacija pagal Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos įstatymo nuostatas bankui buvo pateikta. Bankui yra žinoma, kas yra kliento Tado įmonės galutinis naudos gavėjas, bankui buvo pateikta visa įmanoma informacija ir apie lėšų siuntėjo, jos vadovą, galutinį naudos gavėją, kompanijos veiklą. Pateikti visi įmanomi dokumentai susiję su sandoriu, lėšų kilme. Banko atsakingų darbuotojų veiksmai nagrinėjamu atveju vertintini kaip neskaidrūs ir piktybiški kliento Tado įmonės atžvilgiu, nes Banko prašoma informacija dėl pinigų siuntėjo, piniginių lėšų kilmės yra perteklinė, nes Bankas iš tų pačių lėšų gautą vieną sumą pavedimą jau įskaitė ir Bankui lėšų kilmė jokių rizikų nesukėlė. Bankas negali prisidengti ir piktnaudžiauti Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos įstatymo suteiktomis teisėmis - neįskaityti gautų lėšų ir pertekliniu būdu nuolatos reikalauti kliento Tado įmonės pateikti dokumentus, kurie yra susiję su lėšų siuntėjo ūkine komercine veikla ir kuri visiškai nėra susijusi su atliktais sandoriais. Banko atsakingi darbuotojai negali manipuliuoti „lėšų sustabdymo teisėmis“, neidentifikavę saves, prisidengdami Banku „spausti“ klientą Tadą pateikti dokumentus, kurių jis pateikti neturi galimybės. Dar kartą pabrėžiu, kad gauti savo kliento banko išrašą yra beveik neįmanoma, nes tai yra konfidenciali informacija.

Tad kaip Jūs rašote (atsižvelgiant į protingumo ir proporcingumo principus), prašyti manęs pateikti savo klientų sąskaitų išrašus yra ne protinga ir ne proporcinga. Aš negaliu išreikalauti bankų išrašų iš savo klientų.
Atsakyti
Tadas 2022-08-12 15:05:09
Vakar atlikau mokėjimą 107, 5 eurus užsienio partneriui į Europos Sąjungos Suomijos Valstybę už muitinės tarpininkavimo paslaugas. Mokėjimas taip pat yra sustabdytas ir yra tikrinamas ir neaišku kiek laiko tai užtruks. Visiškai nebeįmanoma dirbti su SEB Banku, priverstas ieškotis alternatyvų.
Kitas mokėjimas kurį Bankas pralaikė tris savaites buvo gražintas lėšų siuntėjui, nes nepateikiau savo kliento (pabrėžiu ne savo įmonės, o savo klielnto įmonės) banko išrašo už 6 mėnesius. Nor buvo pateikta visa informacija įrodanti sandorio tikrumą ir skaidrumą, sutartys, eksporto deklaracija, IE599 forma patvirtinanti, kad prekės buvo patikrintos Lietuvos muitinės ir išvežtos, cmr ir t.t. Bankas prašo konfidencialios mano klientų informacijos, kurios pateikti klientai atsisako (nes išraše matosi kas moka ir kam moka mano klientai, tai yra įpatingai konfidenciali informacija).
Kaip gauti pinigus už išvežtas prekes ir atsiskaityti su tiekėjais nežinau : (
Saugokitės šio banko, nes jis gali sužlugdyti jūsų verslą.

Prisegu foto su prašymais dėl 107, 5 eurų :)
Tadai, dėkojame už išsamų komentarą, leidžiantį geriau suprasti Jūsų situaciją. Bendrai informuojame, kad AB SEB bankas (toliau - bankas), teikdamas paslaugas, turi vadovautis Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu (toliau - PPTFP įstatymas), Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos banko valdybos kredito įstaigoms skirtais nurodymais, kuriais siekiama užkirsti kelią pinigų plovimui, ir tarptautiniais teisės aktais, reglamentuojančiais finansų įstaigų veiklą, jei tai susiję su pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencija. Bankas prašo Jūsų pateikti duomenis ir informaciją, kurie yra sudėtinė dalykinių santykių, kliento bei naudos gavėjo lėšų bei tapatybės nustatymo dalis ir yra paruošta, atsižvelgiant į PPTFP įstatymo reikalavimus.
PPTFP įstatymo 9 straipsnio 16 dalyje nurodyta, jog finansų įstaigos visais atvejais privalo vykdyti nuolatinę kliento dalykinių santykių stebėseną, įskaitant sandorių, kurie buvo sudarytų tokių santykių metu, tyrimą, siekiant užtikrinti, kad vykdomi sandoriai atitiktų finansų įstaigų ar kitų subjektų turimą informaciją apie klientą, jo verslą, rizikos pobūdį ir lėšų šaltinį. Atkreipiame dėmesį, kad PPTFP įstatyme nėra nurodyta, kokių dokumentų ar informacijos bankas privalo prašyti siekdamas įgyvendinti įstatymo nuostatas. Finansų įstaigoms (atsižvelgiant į protingumo ir proporcingumo principus), paliekama teisė patiems nuspręsti kokios informacijos / dokumentų jie gali prašyti. Svarbiausias uždavinys finansų įstaigoms yra tinkamai suprasti kliento pavedimus ir įsivertinti bei suvaldyti rizikas.
PPTFP įstatymas yra laikytinas specialiu savo srities teisės aktu, kuris nenumato jokių išimčių dėl sąskaitų tikrinimo PP/TF atžvilgiu. Pagal minėtą įstatymą, bankai privalo tikrinti savo klientų sąskaitas nepriklausomai nuo sąskaitos statuso ir nepriklausomai nuo kliento statuso (kita finansų įstaiga, advokatų kontora, antstolio kontora ir t.t.). PPTFP įstatymas skirtas apsaugoti valstybei ir visuomenei svarbius viešuosius gėrius (finansų sistemos stabilumas, valstybės saugumas, kt.), todėl kituose įstatymuose numatyti konfidencialumo reikalavimai negali būti pagrindu atsisakyti pateikti banko prašomos informacijos, kuri būtina siekiant bankui įgyvendinti PPTTĮ Įstatymo reikalavimus.
Informuojame, kad Bankas įgyvendindamas Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (ES) 2016/679, Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus teisės aktus, užtikrina Jūsų pateiktų duomenų apsaugą.
Kaip nurodėme anksčiau, maloniai prašom susisiekti su mumis telefonu (arba raštu interneto banke), kad Jūsų situaciją galėtume aptarti išsamiau.
Tikimės Jūsų supratimo.
Atsakyti
Vakar atlikau mokėjimą 107, 5 eurus užsienio partneriui į Europos Sąjungos Suomijos Valstybę už muitinės tarpininkavimo paslaugas. Mokėjimas taip pat yra sustabdytas ir yra tikrinamas ir neaišku kiek laiko tai užtruks. Visiškai nebeįmanoma dirbti su SEB Banku, priverstas ieškotis alternatyvų.
Kitas mokėjimas kurį Bankas pralaikė tris savaites buvo gražintas lėšų siuntėjui, nes nepateikiau savo kliento (pabrėžiu ne savo įmonės, o savo klielnto įmonės) banko išrašo už 6 mėnesius. Nor buvo pateikta visa informacija įrodanti sandorio tikrumą ir skaidrumą, sutartys, eksporto deklaracija, IE599 forma patvirtinanti, kad prekės buvo patikrintos Lietuvos muitinės ir išvežtos, cmr ir t.t. Bankas prašo konfidencialios mano klientų informacijos, kurios pateikti klientai atsisako (nes išraše matosi kas moka ir kam moka mano klientai, tai yra įpatingai konfidenciali informacija).
Kaip gauti pinigus už išvežtas prekes ir atsiskaityti su tiekėjais nežinau : (
Saugokitės šio banko, nes jis gali sužlugdyti jūsų verslą.

Prisegu foto su prašymais dėl 107, 5 eurų :)
Atsakyti
AB SEB bankas 2022-08-12 08:52:23
Sveiki, Tadai. Tam, kad galėtume patikrinti Jūsų situaciją ir išsamiau ją pakomentuoti, maloniai prašom susisiekti su mumis banko kontaktais:
- +370 5 268 2822 verslui (I-V 8.00-17.00);
- +370 5 268 2800 privatiems (I-V 8.00-20.00).
Tikimės, kad pavyks greičiau išspręsti šį klausimą ir sėkmingai tęsti bendradarbiavimą.
Dėkojame už supratimą.
Šiuo kontaktu - +370 5 268 2822 verslui (I-V 8.00-17.00); skambinu jau trys savaitės kiekvieną darbo dieną. Kartoju, kad šiuo kontaktu paskambinus atsakoma, cituoju: kad jums atsakyti kas vyksta konkrečiai ir kokie terminai negalime, jūsų prašymą paskubinti perduosime atsakingam skyriui.
Patikslinu, kad per 3 savaites gavau apie 10 įplaukų už prekes ir atliktas paslaugas, visi jie yra sustabdyti ir tikrinami ir neatsakoma kada bus kas nors konkretaus.
Ne tik, kad kaip Lietuvos verslo įmonė mokesčių mokėtojas esu stumiamas į bankrotą, jau dėl neatsiskaitymo su tiekėjais iš Europos įmonių esu susigadinęs reputaciją, tapau nepatikimu partneriu ir dėl visko turiu pasakyti didelį Ačiū gerbiamam SEB Bankui.
Atsakyti
Tadas 2022-08-12 08:27:57
Esu šio Banko klientas. Esu labai nusivylęs juo, labai gailiuosi, kad pasirinkau šį Banką kaip finansų partnerį. Visi įeinantys mokėjimai sustabdyti ir tikrinami neaišku kokį laiką. Negaliu atsiskaityti su partneriais, tiekėjais ir šiuo metu esu vedamas bankroto link. Klientų aptarnavimo specialista niekada nieko negali atsakyti tik 1000 kartų girdžiu, jūsų prašymą paskubinti tikrinimą perduosime atsakingam skyriui. Niekam nerekomenduoju pradėti bendradarbiauti su SEB banku.
Sveiki, Tadai. Tam, kad galėtume patikrinti Jūsų situaciją ir išsamiau ją pakomentuoti, maloniai prašom susisiekti su mumis banko kontaktais:
- +370 5 268 2822 verslui (I-V 8.00-17.00);
- +370 5 268 2800 privatiems (I-V 8.00-20.00).
Tikimės, kad pavyks greičiau išspręsti šį klausimą ir sėkmingai tęsti bendradarbiavimą.
Dėkojame už supratimą.
Atsakyti
Sveiki. Patikiname, kad į visą klientų pateiktą informaciją reaguojame nedelsiant. Šiuo metu Jūsų nurodyta svetainė jau neprieinama. Užsienio domenai nėra SEB banko jurisdikcijoje, todėl, deja, neturime galimybės iš karto užblokuoti sukčių sukurtų tinklapių, bet darome viską, ką galime, jog informuotume atitinkamas institucijas ir verslus.
Dėkojame, kad skiriate savo laiką informavimui, tai nuoširdžiai vertiname.
Atsakyti
Esu šio Banko klientas. Esu labai nusivylęs juo, labai gailiuosi, kad pasirinkau šį Banką kaip finansų partnerį. Visi įeinantys mokėjimai sustabdyti ir tikrinami neaišku kokį laiką. Negaliu atsiskaityti su partneriais, tiekėjais ir šiuo metu esu vedamas bankroto link. Klientų aptarnavimo specialista niekada nieko negali atsakyti tik 1000 kartų girdžiu, jūsų prašymą paskubinti tikrinimą perduosime atsakingam skyriui. Niekam nerekomenduoju pradėti bendradarbiauti su SEB banku.
Atsakyti
Laura 2022-08-08 18:54:21
Ar nelaikas sutvarkyt smart id.jau užknisa tie strigimai
Sveiki, Laura.
Informuojame, kad 2022 08 08 buvo fiksuojamas laikinas sutrikimas, kurio metu dalis klientų negalėjo prisijungti prie savo interneto banko. Sutrikimas jau yra pašalintas, prisijungimas prie interneto banko veikia kaip įprastai. Jeigu po sutrikimo pašalinimo vis dar susiduriate su trikdžiais naudojantis „Smart-ID“ programėle, rekomenduojame Jums kreiptis tiesiogiai į „Smart-ID“ specialistus, kadangi programėlė - nėra tiesioginis SEB banko produktas. Pateikiame „Smart-ID“ specialistų komandos kontaktus:
Telefonas: +370 67041807;
El. paštas: [email protected]
Atsakyti
Denisas 2022-08-08 19:19:57
Kazkoks vaiku darzelis cia o ne bankas, pastoviai problemos su internetine bankininkyste, tai prisijungt neina niekaip, tai pinigu pervest neiseina, tai neveikia mobilioji programele, tai pavedimas veluoja kaip minimum 24h, tai stinga viskas belekaip, neimanoma naudotis.
Sveiki, Denisai.
Informuojame, kad 2022 08 08 buvo fiksuojamas laikinas sutrikimas, kurio metu dalis klientų negalėjo prisijungti prie savo interneto banko. Sutrikimas jau yra pašalintas, interneto bankas veikia kaip įprastai. Nuoširdžiai apgailestaujame dėl kilusių nepatogumų.
Atsakyti
Kazkoks vaiku darzelis cia o ne bankas, pastoviai problemos su internetine bankininkyste, tai prisijungt neina niekaip, tai pinigu pervest neiseina, tai neveikia mobilioji programele, tai pavedimas veluoja kaip minimum 24h, tai stinga viskas belekaip, neimanoma naudotis.
Atsakyti
Ar nelaikas sutvarkyt smart id.jau užknisa tie strigimai
Atsakyti
Andrius 2022-07-26 11:26:56
Bankas neturi klientu tualeto! Kaunas, Savanorių pr. 321, Santakos skyrius. Buvau uzsiregistraves, 2022.07.26, atejau 15min anksciau, paklausiau ar galiu pasinaudoti tualetu, nusiunte i salia esancia Rimi parsuotuve i mokama tualeta. Situacija tiesiog juokinga, kad toks bankas neisgali isirengti tualeto.
Sveiki, Andriau.
Taip, lankantis SEB banko Santakos skyriuje, adresu Savanorių pr. 321, Kaunas, artimiausias tualetas klientams yra parduotuvėje „RIMI“. Suprantame, kad situacija nebuvo patogi, dėl to nuoširdžiai apgailestaujame.
Atsakyti
Juozas Pavalkis 2022-07-26 11:09:01
Laba diena.Gavau įspėjimą dėl asmens duomenų atnaujinimo.Duomenis buvau naujinę.s, gal ką nors buvau padaręs nepilnai.Šiandien vėl atnaujinau pagal pateiktą formą.Noriu atgalinio ryšio, ar galiu naudotis interneto banku, jeigu ne tai ką darau negerai.Su pagarba jūsų klientas
Sveiki, Juozai.
Paskambinkite mums banko telefonu +370 5 268 2800 (pirmadieniais-penktadieniais 8:00-20:00 val.) ir pokalbio metu patikrinsime Jūsų situaciją.
Papildomai informuojame, kad tinkamai identifikuoti klientų tapatybę ir suteikti asmeninę informaciją galime telefonu, SEB interneto banke, banko skyriuje. Kreipiantis kitais būdais, suteikiame tik bendrą informaciją.
Lauksime Jūsų skambučio, dėkojame.
Atsakyti
Bankas neturi klientu tualeto! Kaunas, Savanorių pr. 321, Santakos skyrius. Buvau uzsiregistraves, 2022.07.26, atejau 15min anksciau, paklausiau ar galiu pasinaudoti tualetu, nusiunte i salia esancia Rimi parsuotuve i mokama tualeta. Situacija tiesiog juokinga, kad toks bankas neisgali isirengti tualeto.
Atsakyti
Laba diena.Gavau įspėjimą dėl asmens duomenų atnaujinimo.Duomenis buvau naujinę.s, gal ką nors buvau padaręs nepilnai.Šiandien vėl atnaujinau pagal pateiktą formą.Noriu atgalinio ryšio, ar galiu naudotis interneto banku, jeigu ne tai ką darau negerai.Su pagarba jūsų klientas
Atsakyti
Tomas 2022-07-18 15:21:25
Nukentėjome nuo sukčių, ir iš žmonos sąskaitos šiame banke sukčiams per apgaulę buvo pervesti 7000Eur. Buvo sekmadienis, ir apie įvykį pranešėme valandos bėgyje, tačiau iš banko darbuotojos sulaukėme priekaišto, kad esama patys kalti ir jie nieko negali padėti, tik suskubo užblokuoti pilnai ištuštintą banko sąskaitą.....Šaunuoliai o ne kitaip.....
Sveiki, Tomai.
Nuoširdžiai apgailestaujame, kad nukentėjote nuo sukčių.
Deja, tačiau gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Jeigu Jūsų žmonos situacija vis dar nėra iki galo išspręsta, maloniai prašome ją su mumis susisiekti telefonu +370 5 268 2800 arba parašyti pranešimą interneto banke, skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos‘‘ → „Rašyti pranešimą‘‘.
Vis dėlto, norime priminti, kad sukčiautojai, siekdami išvilioti iš klientų pinigus imasi veiksmų, kad apsimestų veikiantys Banko vardu. Šiuolaikinės technologijos įgalina asmenis, įskaitant ir apgavikus, iš tam tikrų platformų siųsti SMS žinutes nurodžius bet kokį siuntėjo vardą - gali būti nurodytas valstybinės institucijos, mokėjimo paslaugų teikėjo ar bet kokio kito subjekto pavadinimas. Įprasta, kad mobilieji telefonai SMS žinutes grupuoja pagal siuntėjo vardą. Todėl tokia žinute, dėl jos sugrupavimo telefone su ankstesniu tikru susirašinėjimu su banku, siekiama sukelti pasitikėjimą gavėjui sudarant įspūdį, jog ji gauta neva iš banko.
Atminkite, kad bankas savo klientams SMS žinučių su aktyviomis nuorodomis į interneto banką nesiunčia ir niekada neprašo atskleisti konfidencialių duomenų. Klientus visada skatiname atsakingai tvirtinti visas operacijas su turima prisijungimo priemone, o sužinoję apie vykstančias sukčiavimo atakas, aktyviai tą komunikuojame klientams ir primename išlikti budriais.
Atsakyti
Nukentėjome nuo sukčių, ir iš žmonos sąskaitos šiame banke sukčiams per apgaulę buvo pervesti 7000Eur. Buvo sekmadienis, ir apie įvykį pranešėme valandos bėgyje, tačiau iš banko darbuotojos sulaukėme priekaišto, kad esama patys kalti ir jie nieko negali padėti, tik suskubo užblokuoti pilnai ištuštintą banko sąskaitą.....Šaunuoliai o ne kitaip.....
Atsakyti
AB SEB bankas 2022-07-15 08:40:15
Kaip ir minėjome ankstesniame komentare, šioje paskyroje neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos, todėl šiuo atveju maloniai prašome parašyti mums pranešimą el. paštu [email protected] ir mes su Jumis susisieksime.
Aciu nebereikia. Buvo labai maloni bankininke, ir prieme. O kai ateini i skyriiu dirba tryse. Uzimta viena. Ir dar du zmones lauke. Tai nesuprantu kokia pas jus ten sistema darbo. Gal bertetu biski ja persvarstyti ????
Atsakyti
Edita 2022-07-14 15:36:32
Kazin kuom man prisijungti kai uzblokuota viskas... bet tiek to. Kai tik pavyks pasilankyti jusu banke, tai vieno kliento jau netekote. Tiek banko naudojimosi tiek pencijos kaupime. Visur kitur tokiu eiliu nezmonisku nera. O dar sako oi uzdiregistruokite keliom dienom likus iki kol vaziuosite. O cia kazin ar dienu nieks nemoka skaiciuot ar pusantros savaites skaitosi jau kaip kelios dienos. Nusivyliau jusu banku, nors esu jau sena jusu kliente. Ir apskritai zmones perspekite kad registruotusi ne kelias dienas pries. O visas geras pora savaiciu. Nes gali per diena tiek klijentu uzsiregistruoti kad net pusantros savaites i prieki tampa uzmita!
Kaip ir minėjome ankstesniame komentare, šioje paskyroje neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos, todėl šiuo atveju maloniai prašome parašyti mums pranešimą el. paštu [email protected] ir mes su Jumis susisieksime.
Atsakyti
AB SEB bankas 2022-07-14 15:09:01
Edita,

dar kartą apgailestaujame dėl šios situacijos. Tam, kad galėtume patikrinti konkrečiai Jūsų atvejį, maloniai prašome, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Kazin kuom man prisijungti kai uzblokuota viskas... bet tiek to. Kai tik pavyks pasilankyti jusu banke, tai vieno kliento jau netekote. Tiek banko naudojimosi tiek pencijos kaupime. Visur kitur tokiu eiliu nezmonisku nera. O dar sako oi uzdiregistruokite keliom dienom likus iki kol vaziuosite. O cia kazin ar dienu nieks nemoka skaiciuot ar pusantros savaites skaitosi jau kaip kelios dienos. Nusivyliau jusu banku, nors esu jau sena jusu kliente. Ir apskritai zmones perspekite kad registruotusi ne kelias dienas pries. O visas geras pora savaiciu. Nes gali per diena tiek klijentu uzsiregistruoti kad net pusantros savaites i prieki tampa uzmita!
Atsakyti
Edita 2022-07-14 12:54:15
Pas mane uzblokuota saskaita ir kortele. Banke turiu pasiimti naujus. Taciau turesiu laukti kol ten pateksiu. Bet vel gi mano galimybes neleidzia nes negaliu bet kada prasyti kad mane nuvestu, juk visi turi darbus... o ir jusu numeriu skambinau pasake kad be registracijos nepriema. Tad manau kai tik galesiu ir uztaikysiu laika uzsiregistruosiu ir uzdarysiu banko saskaita taip pat pasieskosiu kito penciju kaupimo fondo. Gana jau. Kai, bankas net 10 minuciu negali skirti tiesiog duomenis isduoti prisijungimo ir banko kortelei atsiimti. Tai zinote. Covid-19 nereikia prisidengti. Parduotuvese juk neribòja zmoniu skaiciaus. O cia tiesiog radote priezasty ir tiek. O man aukstos kokybes ir nereikejo, tik pasiimti lapuka su prisijungimu ir vokeli su pagaminta kortele. Ir kazin kaip cia pusantros savaites taip greir isgraibste laika per diena kai kelias dienas laiko buvo ivalias... kiekvienai dienai.
Edita,

dar kartą apgailestaujame dėl šios situacijos. Tam, kad galėtume patikrinti konkrečiai Jūsų atvejį, maloniai prašome, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Atsakyti
AB SEB bankas 2022-07-14 12:12:06
Sveiki, Edita.
Apgailestaujame dėl nemalonios patirties.
Norime pažymėti, kad išankstinė registracija nebuvo panaikinta po COVID-19 ribojimų pašalinimo, kadangi vienas iš pagrindinių SEB banko prioritetų yra aukštos klasės klientų aptarnavimas. Išankstinė registracija leidžia valdyti klientų srautą ir padeda kokybiškai išspręsti kiekvieno kliento klausimą.

Deja, tačiau gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Norėtume patikrinti Jūsų situaciją, todėl prašome, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Pas mane uzblokuota saskaita ir kortele. Banke turiu pasiimti naujus. Taciau turesiu laukti kol ten pateksiu. Bet vel gi mano galimybes neleidzia nes negaliu bet kada prasyti kad mane nuvestu, juk visi turi darbus... o ir jusu numeriu skambinau pasake kad be registracijos nepriema. Tad manau kai tik galesiu ir uztaikysiu laika uzsiregistruosiu ir uzdarysiu banko saskaita taip pat pasieskosiu kito penciju kaupimo fondo. Gana jau. Kai, bankas net 10 minuciu negali skirti tiesiog duomenis isduoti prisijungimo ir banko kortelei atsiimti. Tai zinote. Covid-19 nereikia prisidengti. Parduotuvese juk neribòja zmoniu skaiciaus. O cia tiesiog radote priezasty ir tiek. O man aukstos kokybes ir nereikejo, tik pasiimti lapuka su prisijungimu ir vokeli su pagaminta kortele. Ir kazin kaip cia pusantros savaites taip greir isgraibste laika per diena kai kelias dienas laiko buvo ivalias... kiekvienai dienai.
Atsakyti
Edita 2022-07-14 11:18:47
Manau teks keisti banka, ir penciju pencija vestis i kita banka, del tokiu naujoviu kaip registravimasis. Esu is kito miesto, su mazu vaiku. Sunku priderinti laika savaite pries. Negana to kad reikia ieskoti kas nuvestu. Nes autobusai daznai neina.o su vaiku kazkur kelias valandas iki autobuso po to tampytis nesamone kazkokia. Pries pora dienu laiku i banka buvo daug, sendien prisijungiu o gi tik po pusantros savaites dabar. Tai kaip jus manote be banko korteles ir uzblokuota saskaita as galiu vaikui maisto pirkt???? Ar i skolas lyst teks del jusu tokiu naujoviu! Matosi net kalbejimas su zmogumo feisbuke panaikinatas tik robotas kuris praktiskai tokiu klausymu ka daryti padet negali! Butu gerai kad persiziuretumete biski grafikus ir paliktumet kelis ekstra atvejam. Tokiem kaip uzblokuotu saskaitu atblokavimui, ar is kitu miwstu atvaziuojantiems su mazais vaikais! Kad nereiketu sukt galvos kas ir kaip!
Sveiki, Edita.
Apgailestaujame dėl nemalonios patirties.
Norime pažymėti, kad išankstinė registracija nebuvo panaikinta po COVID-19 ribojimų pašalinimo, kadangi vienas iš pagrindinių SEB banko prioritetų yra aukštos klasės klientų aptarnavimas. Išankstinė registracija leidžia valdyti klientų srautą ir padeda kokybiškai išspręsti kiekvieno kliento klausimą.

Deja, tačiau gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Norėtume patikrinti Jūsų situaciją, todėl prašome, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.
Atsakyti
Manau teks keisti banka, ir penciju pencija vestis i kita banka, del tokiu naujoviu kaip registravimasis. Esu is kito miesto, su mazu vaiku. Sunku priderinti laika savaite pries. Negana to kad reikia ieskoti kas nuvestu. Nes autobusai daznai neina.o su vaiku kazkur kelias valandas iki autobuso po to tampytis nesamone kazkokia. Pries pora dienu laiku i banka buvo daug, sendien prisijungiu o gi tik po pusantros savaites dabar. Tai kaip jus manote be banko korteles ir uzblokuota saskaita as galiu vaikui maisto pirkt???? Ar i skolas lyst teks del jusu tokiu naujoviu! Matosi net kalbejimas su zmogumo feisbuke panaikinatas tik robotas kuris praktiskai tokiu klausymu ka daryti padet negali! Butu gerai kad persiziuretumete biski grafikus ir paliktumet kelis ekstra atvejam. Tokiem kaip uzblokuotu saskaitu atblokavimui, ar is kitu miwstu atvaziuojantiems su mazais vaikais! Kad nereiketu sukt galvos kas ir kaip!
Atsakyti
Tomas 2022-07-12 18:43:26
Turbūt su prastesniu klientų aptarnavimo skyriumi nesu susidūręs. Suprantu, kad dažnai besikreipiančių klientų yra "daugiau nei tikimasi". (Nors turint VISADA didesnį klientų srautą galima ir personalo kiekį didinti kaip kad elgiasi visos besiplečiančios įmonės) Taigi visus tris kartus skambinamas kantriai laukiau 20 - 30 min kol kažkas pagaliau suteiks pagalbą ir ras atsakymą į rūpimą klausimą. Tačiau pagalbos taip ir nepavyko sulaukti. Visus kartus konsultantai išklausę mano situaciją liepė "palaukti ir nepabaigti pokalbio". Nu kur čia nepalauksi DAR, kai ir taip jau pusė dienos lauki.. Tik visais atvejais konsultantai patys nutraukdavo pokalbį taip ir net nepradėję spręsti iškilusio klausimo ir net nieko nepaaiškinę. Prašau GERBTI savo klientus ir jų asmeninį laiką. Nes panašu kad turėtumėt vadintis "KLIENTŲ NEAPTARNAVIMAS". Toks vaizdelis susidaro, kad į klausimus, į kuriuos konsultantai patys nelabai žino ar "nenori žinoti" atsakymo tiesiog pabaigia skambutį, patys prašydami daaaar palaukti ir tiiik nepabaigti skambučio. Kažkoks pasityčiojimas! Apie jokią kokybišką pagalbą aš jau net nenoriu kalbėt. Nu nes tiesiog JOKIOS pagalbos NĖRA. Atrodo, kad klientas paskutinėj vietoj. O gaila, po tokio puikaus NEaptarnavimo nelabai išvis noriu kažką bendro turėti su šiuo banku. Galiu tik palinkėti sėkmės ateityje ir gal KLIENTŲ NEAPTARNAVIMO skyrių bent "šiek tiek" pasitobulinti, o savo darbuotojus supažindinti kas yra PAGARBA klientui.
Sveiki, Tomai. Dėkojame, kad pasidalinote savo patirtimi. Nuoširdžiai gaila, kad ji neigiama.
Šiuo metų iš tikrųjų kreipiasi daugiau klientų nei įprastai, todėl atsiprašome, kad tenka palaukti kol atsiliepsime.

Deja, tačiau gavę Jūsų atsiliepimą šioje paskyroje, neturime galimybės identifikuoti Jūsų konkrečios situacijos. Norėtume patikrinti Jūsų situaciją, todėl prašome, pakartokite pranešimą interneto banko skiltyje „Pranešimai ir e. sąskaitos“.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
GF bankas
GENERAL FINANCING BANKAS

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teikiame aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
SME Finance
Išmanus finansavimas verslui

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
„SME Finance“ kuriame naujus finansavimo sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei AI pagrįstą finansinių technologijų platformą, kuri priima labai greitus skolinimo sprendimus. Mes reaguojame į situaciją, kuri yra šiandien ir kuriame įrankį, kuriuo naudotis užtenka kompiuterio ar išmaniojo telefono. Kai...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...
Neris
Adresas: Jogailos g. 4, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Kredito unija „Neris“ yra Lietuvos Centrinės Kredito Unijų (LCKU) grupės narė ir veikia pagal Lietuvos Banko licenciją. Esame kooperatinė bendrovė, teikianti konkurencingas, aktualias ir kokybiškas finansines paslaugas savo nariams. Pagrindiniai mūsų nariai ir klientai – gyventojai ir smulkus verslas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Adampolis Rental": vis daugiau verslų supranta, kad technikos nuoma verta didelio dėmesio
"Adampolis Rental": vis daugiau verslų supranta, kad technikos nuoma verta didelio dėmesio 09-28 07:52
Nuo mažiausio, į vonios kambarį įvažiuoti galinčio ekskavatoriaus, iki teleskopinių rotacinių krautuvų ir 3D įrangos planiravimo darbams. Specialiosios technikos nuomos bendrovės "Adampolis...
Kodėl finansiniams investuotojams turėtų rūpėti jų portfelio įmonių antikonkurencinis elgesys?
Kodėl finansiniams investuotojams turėtų rūpėti jų portfelio įmonių antikonkurencinis elgesys? 09-27 22:42
Atitiktis konkurencijos teisei sparčiai plečia ribas ir vis giliau skverbiasi į finansų sektorių. Vienas didžiausių pokyčių, į kurį turėtų atkreipti dėmesį visi finansiniai investuotojai, – jau...
Kviečia pirmasis "Foreign Investors Annual Summit 2022": kaip stiprinti Lietuvos investicinį patrauklumą?
Kviečia pirmasis "Foreign Investors Annual Summit 2022": kaip stiprinti Lietuvos investicinį patrauklumą? 09-27 22:33
Nors Lietuva išlieka svarbia strategine vieta investuoti tarptautinėms įmonėms, tačiau neramiais laikais svarbu ne tik išlaikyti, bet ir didinti investicinio klimato bei verslo aplinkos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

Macy's 15,82 +4,01%
Exxon Mobil 85,74 +2,10%
NVIDIA 124,13 +1,51%
FedEx 144,95 +1,43%
Colgate-Palmolive 72,58 -3,23%
Kraft Heinz Co 32,95 -3,26%
Philip Morris 87,02 -3,49%
Keurig Dr Pepper 35,97 -3,51%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 5,64 -6,47%
Vištiena 3,54 -3,54%
Dyzelis 3,70 -15,14%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Auksas 1732,74 -5,65%
Jautiena 5,84 -2,34%
Benzinas 3,48 -14,71%
Sidabras 19,08 -11,50%