VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SEB bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SEB bankas

Atsiliepimai apie SEB bankas, AB

Parašyk savo nuomonę apie SEB bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vladimir 2019-03-19 17:34:28
Nedidina 17:00 Akropolyje Vilniuje asmenines korteles limita, saleje 1 zmogus, atsisako pildyti sudetingai iskaitomus blankus, vadove atvyrai rodo nepasitenkinima ir sako, kad jus vienas toks klientas. Blankas pinigu kilmes painus. Gal jau laikas i pensija su tokiu bendravymo lygiu.
Man ir ta pati problema. Bandau per el.bankininkystę tada skambinu telefonu bet niekas pervedimo limito nedidina. Manau atsisakysiu SEB, papraščiausių dalykų negali išspręsti.
Atsakyti
Nedidina 17:00 Akropolyje Vilniuje asmenines korteles limita, saleje 1 zmogus, atsisako pildyti sudetingai iskaitomus blankus, vadove atvyrai rodo nepasitenkinima ir sako, kad jus vienas toks klientas. Blankas pinigu kilmes painus. Gal jau laikas i pensija su tokiu bendravymo lygiu.
Atsakyti
ATSISAKYKITĘ SEB BANKO PASLAUGŲ...NEPATIKIMAS BANKAS !!!
Atsakyti
a******ų, SUKČIŲ BANKAS !!!KAIP IR VISI SKANDINAVIŠKI BANKAI...PINIGŲ PLOVĖJAI..
Atsakyti
Viktoras 2019-02-12 10:48:59
p*****i 3 val reikia laukti ir niekas neprijama Šilutės meiste panaikino SEB Klaipėdos meiste niekas neprijama kiesu banka depso
Manai Siauliuose tas taps? Laukiau viena kart 2h, kita 3 ir niekas nepakviete, o dar geriau apsirenge ir isejo pietauti, ant tiek zmoniu dirba 2-3 langeliai, jei truksta darbuotoju gal reiktu priimti, pries mane buve zmones ir neiskente isejo net keli, skaitosi bankas ir klientais rupinasi, kol zurnalistai neisikis tol bus betvarke totali... Pamoke vienas pencininkas, kad kur yra aparatas tai suspaudyk visus talonus esamis, tada prieisi greit...
Atsakyti
KAPITALISTAI, IŠNAUDOTOJAI GO HOME..KIEK DAR SĖDĖSIT ČIA ANT SPRANDO...SĖDĖKIT SAVO ŠVEDIŠKAM MĖŠLE...
Atsakyti
RIEBIŲ SKANDINAVIŠKŲ KIAULIŲ, IŠNAUDOJANTIS LIETUVOS PILIEČIUS BANKAS LIETUVOJE, SUSIKIŠKITĘ SAVO PASLAUGAS Į SAVO RIEBIUS ŠVEDIŠKUS UŽPAKALIUS...ŠLYKŠTŪS KAPITALISTŲ IŠNAUDOTOJAI.TEGU DIEVAS JUS NUBAUDŽIA...!!!
Atsakyti
Pries diena uzblokavau kortele. Ja turi padaryt po savaites. Atejau i Klaipedos SEB banko atstovybe. Renkantis paslauga, nustebau, kad nera grynuju operacijos. Administratore paklause, ko butent noriu, pasakiau, jog issigryninti pinigu. Pasake, kad tokios paslaugos nera, taciau tuo pat metu priejo kita darbuotoja, vardu Irena ir pasake, kad isimtiniais atvejais suteikiama laikina kortele, ismuse numeriuka "kitos paslaugos" ir pasake aptarnaujanciajai pasakyt, kad sis klausimas aptartas. Pralaukiau virs 1.5 h (savo darbo laiku), ir atejus i trecia langeli isgirdau- nepadarysim. Beabejo kilo klausimu kodel, nes Irena sake, kad padarys, o si ponia, deja grazioj formoj pasiunte. Nesiteike, nei pasiskambint vadovams, nei pasigilint i situacija, nieko. Pasake vadoves nera, o jus susiraskit draugu, per ka issigryninsit pinigus. Pasakiau, kad esant tokiam nelanksciam bendrdarbiavimui, kliento laiko negerbimui, nenoriu tureti rysiu su siuo banku. Paklausiau ar dabar reikia rasyt prasyma iseit, pasake perspet pirma darboviete vesti pinigus i kita saskaita. Likau apstulbinta sitokio nesiskaitymo su klientais, ju problemomis ir laiku.
Atsakyti
p*****i 3 val reikia laukti ir niekas neprijama Šilutės meiste panaikino SEB Klaipėdos meiste niekas neprijama kiesu banka depso
Atsakyti
SAIUBAS, o ne bankas, norejau nuimti pinigus is svetimo bankomato, o mann raso jusu operacja neimanoma o pinigus nuskajciavo negavos jos, skambinu i banka, pasake viks tirias 3 dienos, o jau savajte praejo ir nekas negali jokio atsakimo duoti, nors galejo skubos tvarka isnagrinieti jej zmuoguj skubej rejkalingi pinigai, tajp ir likau be pinigu, tikrai reikia kiejti banka
Atsakyti
Klaipedoje seb banke sptarnavimas baisus, per 2 menesius turiu tik 1 laisva darbo diena, toks jausmas jog turiu banke ja visa prasedet, atejau paprasyt kodo kuri pameciau patikslino jog laukti teks msx 30 min pralaukiau valanda, niekas neprieme iejsu i kabineta pasiklausti likau nieko nepesus ir mano akyse issikviete kita zmogu, o kur jau parkavimas? Eiksteles nera, du kartus teko testi parkavimo laika, lb gsila jog tenka naudotis ju paslaugomis, esu ir kitame banke ten 100 kartu geriau ir maloniau aptarnauja.
Atsakyti
Užsisakiau kortelę seb banke, norėjau pasiimti banke, bet įtikino, kad geriau paštu. Sulaukiau kortelės, o pin kodo (po 5-ių darbo dienų) ne. Paskambinus į banką pasiūlė dar palaukti kol pagamins naują. Taip ir Velykų sulauksiu. Liūdna. Kodėl šitas bankas taip nusivažiavo su paslaugų kokybe? Po kelis incidentus per metus tenka patirti, norint valdyti savo pinigus. Reikia keisti banką, šitas jau per silpnas vadintis banku.
Karolina Gaigalaitė
2019-01-09 11:01:32 IP 90.131.39.101
Atsakyti
Kadangi pamečiau banko kortelę, ja užblokavau ir užsisakiau naują. Kortelę pristatyti pasirinkau paštu, nes mano mieste, kuriame gyvenu nėra SEB banko skyriaus, bet buvau labai nemaloniai apgauta, nes man banko kortelę pristatė į banka, kuris nuo mano namų yra už 50km... Paskambinus pasiteirauti, kodel taip įvyko, operatorius atsakė, kad mano kortelė buvo užsakyta ir ja atsiimti pasirinkta banke, nors tikrai, kai telefonu užsisakiau kortelę pasirinkau paštu, padiktavau savo namų adresą, kad kortelę pristatytu paštu, nes papildoma kelionė į kitą miestą kainuoja pinigus.Kadangi pokalbis buvo įrašomas, tai būtų, kaip patvirtinantis faktas, todėl esu labai nepatenkinta vykstančiais nesusipratimais... Aišku, šiandien paskambinus į SEB operatorius pasiūlė per 5 d.d. užsakyti naują kortelę ir pristatymą paštu, bet jo atsisakiau, kad papildomai dar nereikėtų laukti savaitės... Tikiuosi, kad daugiau tokių nesusipratimų nebus, nes Naujų metų pradžia su tokiais nensusipratimais, man, kaip klientei labai nemaloni.
Atsakyti
Klaipėda. Vienintelis banko padalinys ir tas pats nedirba pilnumoje. Kaip dirbančiam žmogui susitvarkyti bankinius reikalus, jei bankas dirba tik darbo dienomis ir iki 16-17h? Pasityčiojimas iš klientų!!! Laukiančių klientų 27, o dirbančių tik 3 skyriai. Valanda laukimo ir net niekas negali atsakyti kiek laiko dar reikės laukti. Kažkas baisaus. Reikės rimtai susimąstyti ir šitą banką lanku aplenkti.
Atsakyti
Dovydas 2018-11-15 13:06:15
SEB skyrius savanorių PR. 1 - vidurys dienos, vidurys savaitės, pats darbymetis: iš 5 langelių dirba 1... Tragedija, o ne bankas, kada vaikaitis tyčiotis iš klientų?
Lapkricio 30d - situacija ta pati. Dirba 1 langelis, zmoniu laukia 18!!
Atsakyti
SEB skyrius savanorių PR. 1 - vidurys dienos, vidurys savaitės, pats darbymetis: iš 5 langelių dirba 1... Tragedija, o ne bankas, kada vaikaitis tyčiotis iš klientų?
Atsakyti
Seb filialas kuris randasi panoramoi-vilniuje.
Tikrai žemo lygio aptarnavimas, nemalonus ir grubus personalas.......Pasodina piemenis kurie nieko nesupranta ir negali padėti, o poto siulo važiuoti į kitą būstinę.Paprasiau kad iskviestu darbu vadovą - sako nėra jis dirba per tris filialus.........
Kita diena uzdariau saskaita ir atsidariau kitame banke.
Atsakyti
Kreipemes i seb banka esanti Kaune Nemuno g. 3, del paskolos bustui. Bendravom su T. Zita, kuri uzpilde paraiska busto paskolai ir pazadejo, kad atsakyma gausim mazdaug uz savaites. Praejus dviem savaitem nuo paraiskos priemimo vis dar negavom jokio atsakymo. Bandem susisiekt telefonu kuris buvo nurodytas T. Zitos vizitineje, bet nieks telefonu neatsake ir nesiteike perskambint. Esu ilgametis SEB BANKO klijentas ir labai gaila, kad banko darbuotojai taip elgesi. Praejus dviem savaitem vis dar nesulaukem pasiulimo ir neaisku ar jo isvis sulauksim, nors jau nesvarbu, nes pasirasem kredito sutarti su kitu banku.
Atsakyti
Laba diena,
Rašau, norėdama padėkoti Jūsų darbuotojai Jurgai Matelei už pagalbą, įgyvendinant mūsų šeimos svajonę.
Jurga kantriai ir labai nuoširdžiai mus konsultavo dėl paskolos gavimo nekilnojamo turto įsigijimui.Greitai sutvarkė dokumentus,
atsakė į visus klausimus (o jų turėjome nemažai). Kadangi tai buvo mūsų pirmas toks pirkinys, o paskolų gavimo, tvarkymo praktikos neturėjome, Jurgos pagalba mums buvo labai reikalinga ir savalaikė.
SEB bankas turėtų didžiuotis, turintis tokią kompetentingą darbuotoją.
Didelis ačiū Jurgai Matelei nuo Vaitkevičių šeimos.
Linkime Jai daug gerų klientų, sėkmingų sutarčių ir sekmės darbuose!
Pagarbiai
Aušra ir Vytautas Vaitkevičiai
Atsakyti
Rasta banko kortele Pervalkoje vakar. Savininkė Evelina Gaidamauskaitė.

Gali atsiimti Viniaus raj, prie Sudervės.

Stasys
Atsakyti
Atėjau 11h rito į banką pralaukiau 1:30h per visą laiką dirba tik tris vietos kur priema ar tai normalų? Čia seb bankas ukmergės plentas priešais senukus
Atsakyti
Laba diena, noriu parašyti atsiliepimą apie Kaune, Megoje esančio Seb banko skyriaus darbuotojų elgesį. Rugpjūčio 17d. su busimu vyru nuvykome į banką issigryninti pinigus iš sąskaitos (vyras yra seb kliantas), nes kitą dieną buvo mūsų vestuves, laikas mūsų buvo suplanuotas. Viskas prasidėjo nuo to jog atėję issispausdinome taloneli atsisedome laukti eileje, lentoje degė 635nr, mūsų buvo 637, pralaukus valandą laiko niekaip nepasikeitė nr, galiausiai lentoje pasirodė 640, nusprendeme, kad mus ir greta laukusi vyra sistema praleido, nuėjus pas vieną iš darbuotojų buvome išplūsti išvadinti nieko nematantys ir išvyti iš kabineto, pasake jog tai sistemos klaida, jokio atsiprašymo jokios pagalbos, galiausiai issispaudine kita lapelį pralaukeme iš naujo visą eilę, nuejus i kabinetą darbuotoja išplūdo jog nežinome jog šis banko skyrius nedirba su grynais pinigais, paminėjo jog negali mum nieko duoti nes piniginėje turi 10€, atsiprasau mūsų nedomina jos piniginės turinys. Sugadino visą dienos nuotaiką ir sugaisino mūsų tuo metu ypač brangų laiką, su vyru dar galvosime ar ir toliau rinksimės jūsų banko paslaugas.
Atsakyti
Uždavus klausimą darbuotojai seb banke Šiauliuose Mickevičiaus gatvėje, teko pusvalandį veltui bendrauti, darbuotoja negalėjo atsakyti nei į vieną klausimą, teko iškviesti vedėją, kuri atėjusi iš kart atsakė ir maloniai bendravo, bet kaip darbuotojai tokie dirba... Ar saugu, čia juk bankas... Kaip jie gauna darbą?, gal tai įdarbinti kokie giminės kurie neturi jokio išsilavinimo? Labai nustebau, kad darbuotoja visiškai nesiorentavo, nežinojo, pasimetusi sėdėjo
Atsakyti
Pameciau kortele, atvykes i banka pralaukiau valanda, negana to manes neaptarnavo kadangi vairuotojo teises pasirodo yra ne dokumentas tinka tik pasas, nemanau jog nedaugelis tamposi pasa su savim, paprasiau pinigu is savo saskaitos, visgi pameciau kortele, o ten visi pinigai, tai pasake jog grynuju nebeisduoda, tai kam tas jusu bankas isvis reikalingas.
Atsakyti
Esu pasipiktinusi Seb banko paslaugomis. Dariau skubu pavedima i Gruzija del dokumentu maza to pasieme 40 eur komisinio mokescio, pinigai taip ir nepateko pas adresata, po savaites padare grazinima vel pasieme 20 euru, o dabar dar ir 15 bendra suma komisinio mokescio 75 eur uz nieka. Nei pinigu nei rezultato tik grazios kalbos...Daugiau gyvenume nedarysiu jojiu pavedimu per ju banka per western union per pora minuciu perveda ir uz normalius komisinius mokescius O dar kiek nervu ir laiko kainavo, prisiskambinti irgi problemos, cia turbut ju planas kuo ilgiau laikyti skambucius kad pinigai kapsetu...
Atsakyti
Turint paprastų klausimų, neįmanoma susisiekti telefonu. pusvalandį bandau sususiekti telefonu, bet neįmanoma. Visuomet tas pats.
Atsakyti
Sveiki, šiandien Šiauliu seb banko specialiste Lina Geštautiene aptarnavo mane kaip SEB banko klientą. Esu jai labai dekingas, patarė visais rupimais klausymais, paaiškino, išaiškino kaip naudotis ID, maloniai bendraujanti Lina, daugiau tokiu žmonių ir visiems bus lengva. Reiškiu žodine padėką.
Atsakyti
Jo, seb'ui ilgalaikiai klientai pasidarė nebeįdomūs. Užsiklausus pas vadybininkes dėl būsto paskolos pakeitimo iš turimos į kitą, dvi vadybininkės patikino, kad jokių problemų - paskola galima. Pasirašom preliminarią. Einam teikt paraišką, teikt dokumentus - pasirodo nebegalima. Daug seb'o fokusų, bendravimo su klientais niaunsų girdėjau iš aplinkinių. Tad dabar per kišenę seb'o fokusas kirs visu pajėgumu, nebent išgelbės kiti bankai. Graudžiai juokinga, kai kažkokiais atsainiais mistiniais skaičiais operuoja ir atrodo, kad ieško priežasčių kaip neduot paskolos, nors pajamų daugiau nei pakankamai. Absurdas totalus.
Atsakyti
zilvinas 2018-02-08 11:24:47
Sveiki, dariau pavedima i Lenkija. Suma buvo 699 zlotai tai apie 172 eurus. Pavedimo mokestis 13 euru !!! Noreciau tik klustelti is kur toks kosminis mokestis...
Siūlau pasidomėti įvairiomis alternatyvomis, pvz. Revolut ar Paysera. Standartiniai didieji bankai tokiems reikalams su savo komisiniais, pervedimų ir valiutų keitimo mokesčiais, mokesčiais už mokesčio sumokėjimą ar sąskaitos turėjimą jau tampa atgyvena.
Atsakyti
Sveiki, esu labai pikta ant Megoje esančio SEB banko darbuotojų. 2018-06-29 dieną, atėjau tiesiog pasiimti jau pagamintos savo kortelės, mačiau, kad yra šiek tiek žmonių, tad mane pasisveikinusi darbuotoja paprašė palaukti. Aš sutikau. Bet nemaniau, kad teks laukti visą valandą. Nepaisant laukimo, labiausiai mane papiktino žmonės, kurie užlenda ne savo laiku "tiesiog pasiklausti" ir prasėdi su banko darbuotoju 30-40 min, o darbuotojams tai nė motais ir jie geranoriškai priima juos. Taip pat, vėliau už mane atėję žmonės, buvo žymiai greičiau pakviečiami ir aptarnaujami. Labai gailiuosi, kad atsidariau sąskaitą šiame banke ir kai man jos nebereikės tikrai atsisakysiu. Nerekomenduoju. P.S. kortelės taip ir nepasiėmiau, nes po tos valandos laukimo, prašė dar šiek tiek palaukti.
Atsakyti
Gyvenu uzsienyje, laikau atidaryta saskaita, nes patogiau daryti pavedimus i Lietuva taip. Puse laiko as negalesiu naudotis savo pinigais ir savo saskaita, nes arba bankas uzblokuoja visus pavedimus, nes pamirsta tavo gyvenamaja vieta, arba kartais negalizi issiimti pinigu siaip sau. Ne karta negalejau ir i darba nuvaziuot nes neisejo pinigu issiimti, ir alkana per pietu pertrauka likau.
Atsakyti
Kaune seb banke Megoja labai prastai aptarnauja. Pries pensinies amziaus darbutojos
Atsakyti
Durniu laivas cia, o ne bankas. Net banko filiale darant pavedima i ju kliento saskaita jie negali pasakyti ar gavejo saskaita sutampa su gavejo vardu. Ir, jei atsitinka taip, kad zmogus suklydo rasydamas savo saskaitos numeri ir saskaita su tokiu numeriu egzistuoja, tavo sumoketi pinigai persiunciami kitam asmeniui, nes jiem svarbu tik banko saskaitos numeris. O tada lieka keli variantai: 1. gavejas geranoriskas ir pinigus grazina. 2. gavejas piktybinis ir reikia bylinetis teisme. 3. saskaita restuota - grazinimas uztruks iki 12 men. 4. gavejas asocialus asmuo be nuosavo turto - pinigai dingsta su visam.

Po tokiu ziniu keliauju uzdaryti savo banko saskaita. Tikrai yra geresniu banku.
Atsakyti
Nesupratimas, kodėl seb bankas pensijinio amžiaus asmeniui atsiunčia į mobilujį telefoną žinutę anglų kalba? Ta prasme, "ar mes anglijoje gyvename", kad žinutės gaunamos ne lietuviškos... Juk nevisi moka anglų kalbą. Pasitikrinkite savo kompiuterines sistemas, kaip ir kokiomis kalbomis siunčiamos žinutės, kad nebebūtų tokių nesusipratimų.
Atsakyti
Kauno mieste veikia vos keli bankomatai, kuriuose galima įnešti pinigus.Bankuose eilės didelės, tai nors bankomatų daugiau būtų >Kito babnko beveik visuose bankomatuose galima ir įnešti ir išgryninti.Labai nepatogu
Atsakyti
Siaubingai sudėtingas daugiapakopis prisijungimas prie Interneto banko. Nemanau kad daug kas jį naudoja. Begėdiškai ubagiški pinigų naudojimo limitai, neleidžiantys banko klientams nusipirkti už savo pinigus nei automobilio, nei buto, nei ką nors vertingesnio. Dėl kiekvieno niekniekio jie užblokuoja sąskaitą, dėl kiekvieno menkniekio reikia asmeniškai eiti į banką, net jei esi už vandenyno užsienyje. Banko vadovai su indėlininkų pinigais elgiasi tarsi su savais - noriu atiduodu, noriu ne. Unikalus, pasaulyje negirdėto baisumo bankas. Daugiau informacijos suteikinėsiu vėliau įvairiais žinių platinimo kanalais.
Atsakyti
Naudojuosi SEB paslaugomis ir turiu Mastercard kortelę.
Šiuo metu nedirbu.
Yra kortelės mėnesinis mokestis.
Kai dirbau ir algą gaudavau, tai planas kainavo 1 eurą, o dabar, kai nedirbu 1, 80 euro. Pašalpų negaunu.
Bet tik pradėjus dirbti vėl gausiu į šią sąskaitą, be to VMI perveda gyventojų pajamų mokesčio permoką, tai galėtų nuskaityti 1 eurą vietoje 1, 80. Kažkoks nužmogėjimas tų bankų.
Atsakyti
Vakar (2018 04 09) apsilankiau SEB AB Šiaulių finansinių paslaugų centre adresu: A. Mickevičiaus g. 2A. Aptarnavimo talono paėmimo laikas 16:09. Primėmimo pas konsultantą laikas 16:56, dar kabinete 3 minutes laukiau kol konsultantas baigs pokalbį telefonu, mano problemos išspręsti nebepavyko. Salėje nuo atvykimo buvo 11 žmonių, profesionaliai dirbo tik administratorė - sakyčiau atstojo 3 darbuotojus. Dvi damos į kabinetus grįžo tik 16:50 ir kleintų nebeaptarnavo. Esu tikra, kad patalpose vaizdo kameros ne tik dėl grožio, taigi vadovybei puiki galimybė patikrinti mano rašinėlio tikrumą. Sitaucija graudi. Šiais laikais kai klientui prioritetas aptarnavimo kokybė ir greitis SEB kažkur užstrigęs, žmonėms kurie dirba praktiškai neįmanoma pasinaudoti Jūsų paslaugomis.
Atsakyti
Siaubingas elgesys su ilgamečiais lojaliais darbuotojais. Su savo KPI ir kitom metodikom daro nuolatinį spaudimą, spaudžiami dirbti dideliais krūviais ir už ne itin konkurencingą atlygį, bet tai smulkmena, palyginu su patirtimi, kai nori išeiti iš darbo... Iš pradžių įmonė primygtinai "siūlo" mokytis švedų kalbą, vėliau (vos pramokus kelias frazes, A1-A2 lygį) reikia už mokslus atidirbti ir daryti vertimus, o kai nutari išeiti iš įmonės, tai dar turi susimokėti už tuos kursus. O jie neturi iš ko, tai čia pat gali paskolą pasiimti.... Čia ne tik plėšikavimas, bet ir Darbo kodekso pažeidimas. Belieka tik į žiniasklaida kreiptis, nes kitaip su tokiais gigantais nesusikalbėsi.... O jei dar kas abejoja ar verta čia dirbti, tai dar vienas pavyzdys: darbuotojams premijos is mokamos dalinai. Premijos yra investuojamos į įmonės akcijas ir laikomos tris metus (keturis metus skaičiuojant nuo įdėjimo dienos), kol gali tikėtis pasiimti, tačiau nutraukus darbo sutartį, viską prarandi....
Atsakyti
Nusivylusi klientė 2018-03-01 21:05:55
Patyriau šoką, kai, nuvykusi į SEB banką uždaryti ilgą laiką nenaudojamos sąskaitos, sužinojau apie 25 Eur skolą, nes bankas skaičiavo mokestį už sąskaitos aptarnavimą, tačiau nepasivargino sąskaitos uždaryti ar informuoti apie besikaupiančią skolą. Toks banko elgesys nekelia pasitikėjimo ir yra mažų mažiausiai nesąžiningas.
Jūs pati turite rūpintis savo sąskaita, o ne bankas. Kalta aplinka, tik ne Jūs. Ar ne taip? P.S. nedirbu SEB banke ir nepažįstu nė vieno žmogaus, kas dirbtų SEB. Todėl galit man nesakyti, kad esu iš SEB aplinkos :D
Atsakyti
Nežinau kas su šiuo banku pasidarė. Vien klaidos, rašai pretenziją, jokios reakcijos, kalbiesi kaip su siena. Tikrai problematškas bankas, net nežinau kaip spręsti iškilusias problemas.
Nusivylusi klientė
2018-03-01 21:05:55 IP 5.20.42.39
Atsakyti
Patyriau šoką, kai, nuvykusi į SEB banką uždaryti ilgą laiką nenaudojamos sąskaitos, sužinojau apie 25 Eur skolą, nes bankas skaičiavo mokestį už sąskaitos aptarnavimą, tačiau nepasivargino sąskaitos uždaryti ar informuoti apie besikaupiančią skolą. Toks banko elgesys nekelia pasitikėjimo ir yra mažų mažiausiai nesąžiningas.
Atsakyti
Neseniai teko stipriai nusivilti šiuo banku bei jo reputacija apskritai. Pasirodo, bankas nuskaičiuoja į minusą pinigus sąskaitų, kurios yra neaktyvios ir kuriomis neatliekamos jokios operacijos (pati banko darbuotoja tikrino). Šiuo atveju, sąskaita neaktyvi buvo daugiau nei metus. Negavau JOKIO pranešimo apie kapsinčią skolą. Ją, žinoma, teko susimokėti. Pasidomėjusi sužinojau, kad bankas turi teisę uždaryti neaktyvias sąskaitas, o jei pinigų likutis neigiamas - apie tai turi pranešti klientui. Deja, bankininkė tiesiog pareiškė, jog žmogus sužino apie savo skolą, kai yra paduodamas antstoliams. Išties - bankas, besirūpinantis žmonėmis.
Atsakyti
Labai šaunu, kad Panevėžyje atsinaujino SEB bankas, tačiau atsirado problema, dėl mašinų statymo. Bankas Respublikos ir Vasario 16 g. sankryžoj, taigi labai sunku surasti vietos savo transpoto priemonei pastatyti. Būtų malonu, jei bankas imtųsi iniciatyvos tvarkyti šią problemą.
Atsakyti
Sveiki, dariau pavedima i Lenkija. Suma buvo 699 zlotai tai apie 172 eurus. Pavedimo mokestis 13 euru !!! Noreciau tik klustelti is kur toks kosminis mokestis...
Atsakyti
Siaubingai neprofesionalus darbuotojai Seb banke Alytuje, Pulko g. Neima nei pinigus pervest i kita banka Lietuvoje, o kad i uzsieni tai isvis daro didziausia problema ir siuncia kazkodel i Swedbanka. Tikriausia ten protingesni zmones dirba. Beliko tik uzdaryt saskaita Sebe ir viso gero!
Atsakyti
Vagių kompanija kai iš žmogaus išsireikalauti tai ir teismais gąsdina, o kai patiems reikia gražinti 50 eurų tai niekaip negali.
Atsakyti
Pasibaisėtina. Antri metai turiu pasirašiusi sutartį su SEB banku dėl Visa Virtuon sąskaitos. Kiekvieną mėnesį nurašinėja po 0, 70 euro kortelės aptarnavimo mokestį. Tik pasinaudoti taip ir nepavyko nes net iš savo sąskaitos negaliu pervesti pinigų į Visa Virtuon sąskaitą. Paskambinus aiškina įvairiai, tai dėl techninių trukdžių. Šiandien sužinojau, , kad net sutartis pasitrašyta netvarkingai nors ta sutartis mano rankose su banko parašais ir antspaudais. Įdomus pasipelnymo būdas neleidžiant klientui naudotis jo sąskaita bet imant pinigus už tos sąskaitos aptarnavimą.
Atsakyti
Vyras pervede pinigus is savo saskaitos i mano. Pasirodo kad pinigai pervesti ne i mano saskaita o nezinia kur kazkur tai i Latvija. Na SUPER. Grazinimo laukiame jau tris savaites ir tyla nei pinigu nei nieko. kaip suprast? O kai bankas negauna nuo taves pinigeliu tai kasdien zinutes siuncia. O jei tai butu musu paskutiniai pinigai kaip vaikus maitintume? Nusivileme jusu paslaugomis.
Atsakyti
Dėkojame SEB Švitrigailos skyriaus klientų vadybininkei, p. Laimai Smaliukienei, už malonų bendravimą, profesionalumą, operatyvumą bei efektyvią pagalbą sprendžiant klausimus.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Paskolų brokeris
Adresas: Kniaudiškių g. 46-2, LT-37122 Panevėžys.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos; tarpininkavimas.
Padedame gauti finansavimą (paskolas, lizingą ir pan.) įmonėms ir ūkininkams, tarpininkaujame bankuose ir kredito unijose, rengiame verslo planus, investicinius projektus, taip pat paraiškas ES paramai gauti. Dirbame Vilniuje ir visoje Lietuvoje!

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Lazerinis sezonas atidarytas
Lazerinis sezonas atidarytas 03-18 09:53
Išsiplėtę kojų kapiliarai vargina daugelį žmonių, ypač moteris. Tikriausiai kas antra moteris pastebi keletą, keliolika ar kelis šimtus išsiplėtusių kapiliarų kojų odoje...
Vienos kelionės po Lietuvą metu lietuviai išleidžia iki 100 Eur
Vienos kelionės po Lietuvą metu lietuviai išleidžia iki 100 Eur 03-22 19:18
Paskutinį praėjusių metų ketvirtį Lietuvos gyventojai po savo šalį keliavo daugiau, skelbia Statistikos departamentas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Digital 51,78 +9,77%
NVIDIA 183,94 +5,47%
Apple 195,09 +3,68%
Xerox 32,91 +2,81%
Avon 2,78 -1,07%
Walt Disney 108,66 -1,21%
JPMorgan 102,87 -1,58%
Bank of America 28,18 -1,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,63 -1,56%
Anglis 95,42 -3,19%
Cukrus 0,57 +1,79%
Sidabras 15,82 +1,28%
Kava 2,83 0,00%
Nafta 59,83 +1,36%
Varis 6300,49 +6,08%
Benzinas 1,57 +9,79%