VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Savelita, MB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Savelita

Atsiliepimai apie Savelita, MB

Save24.lt

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Savelita, MB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vaidotas 2018-07-03 08:08:50
Ši įmonė pargavinėja neoriginalius kvepalus, kadangi pirkau daug metų naudojamus kvepalus, todėl žinau, kaip jie turi kvepėti. Nebent norite brangiau nusipirkti neoriginalius kvepalus.
Gerb., Vaidotai,

Prekė originali ir kokybiška, tiekiama iš patikimų ilgamečių mūsų partnerių, todėl neabejojame, kad su ja viskas yra gerai. Pažymime, kad vasarą dėl karščių, kurie nėra įprasti mūsų organizmams uoslė į kvapą gali reaguoti iškreiptai ir kvapas gali Jums atrodyti kitoks ar kitokio patvarumo nei standartinėmis orų sąlygomis. Pabandykite kvepalus vėliau standartinėmis sąlygomis su tokiais pačiais esančiais parduotuvėje ir prekės bus identiškos.
Prekiaujame internetu jau 7 metus, jeigu prekės būtų neoriginalios, tuomet tokių žinučių būtų jau dešimtys tūkstančių.
Atsakyti
Ši įmonė pargavinėja neoriginalius kvepalus, kadangi pirkau daug metų naudojamus kvepalus, todėl žinau, kaip jie turi kvepėti. Nebent norite brangiau nusipirkti neoriginalius kvepalus.
Atsakyti
Laba diena,
noriu pagirti, užsakiau kvepalus ir juos gavau anksčiau nei tikėjausi, šaunuoliai, labai patenkinta kvepalais ir operatyviu pristatymu.
Atsakyti
Gerb. Stella,

Kalbate netiesą ir tai kas Jums patogu, nes prekės buvo pristatytos per 5 darbo dienas (nors prie prekių buvo nurodyta 10 darbo dienų), tad ir trūkstama prekė būtų pristatyta greičiau negu nurodoma, kas buvo net kelis kartus paminėta pokalbio metu.
Nepaminėjote, kad mes leidome Jums pridėti papildomai vieną prekę, kurios pristatymo terminas taip pat nuo 5 iki 10 darbo dienų, užsakymo eigoje (kad sutaupytumėte pristatymo mokestį).

Su kultūringais ir geranoriškai nusiteikusiais klientais visada randame abiems pusėms tinkamą sprendimo būdą.
Atsakyti
Noriu patikslinti, kad jūsų minimas "keletas dienų" yra 10 darbo dienų, tai aiškiai išreiškėte telefono pokalbiu ir tai nurodyta jūsų internetinėje svetainėje. Taip pat noriu patikslinti, kad suprantu, kad ne tą prekę jums atsiuntė jūsų tiekėjas ir taip tikrai atsitinka, dėl to ir sutikau palaukti tos prekės kad ir dar 10 d.d. Geras klientų aptarnavimas reiškia, kai dėl jūsų tiekėjo klaidos, klientas nelieka nubaustas ir nenukenčia. Prekė turėtų būti išsiųsta kuo įmanoma greičiau ir jau papildomai klientas neturėtų būti verčiamas antrą kartą mokėti už pristatymo paslaugą, arba dar papildomai 10 d.d. laukti ir kitų savo užsakytų trijų produktų. Geras klientų aptarnavimas yra, kai paslaugos/prekių tiekėjas pripažįsta savo kaltę, klientui kuo greičiau išsiunčia jau gautus 3 produktus, kurių pristatymo laikas jau buvo atėjęs, ir likusį produktą išsiunčia kuo įmanoma greičiau nereikalaudamas iš pirkėjo papildomai mokėti už pristatymo paslaugą, nes šį klaida neįvyko dėl pirkėjo kaltės.
Atsakyti
Gerb. Stella,

Situacija yra paprasta, Jūs užsakėte 4 produktus, dalį turėjome savo sandėlyje, dalį siuntė tiekėjai, deja, tačiau tiekėjas vienos iš užsakytų prekių neatsiuntė, dėl to konsultantė Jums pasiūlė keletą variantų ką galėjome padaryti:

1. Grąžinti už užsakymą sumokėtus pinigus.
2. Grąžinti pinigus už prekę, kurios tiekėjai mums neatsiuntė.
3. Palaukti kol tiekėjas atsiųs likusią prekę ir užsakymą išsiųsti už keletos dienų.
4. Jeigu norite skelti užsakymą, vieną dalį siųsti tą pačią dieną, o likusią prekę siųsti už keleto dienų atskirai, tačiau už papildomą pristatymą mokėti atskirai.

Kadangi Jums nei vienas pasiūlymas neįtiko, buvo išsiųstos užsakytos prekės, o už negautą prekę tą pačią dieną atliktas pinigų grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą.

Konsultantai geranoriškai norėjo padėti ir pasiūlė ką tą dieną galėjo pasiūlyti, tačau iš Jūsų sulaukėme tik kaltinimų ir grasinimų.

Atsiprašome, kad negalėjome įvykdyti Jūsų užsakymo 100%, tačiau kartais nutinka tas kas nuo mūsų nepriklauso. Kaip bebūtų tikimės, kad gauti produktai Jums patiko.
Atsakyti
Apgailėtinas klientų aptarnavimas! Užsakiau 4 produktus vienu užsakymu, sumokėjau už pristatymą. Pasirodo vietoj vieno iš produktų pardavėjo tiekėjas pardavėjui pristatė klaidingą produktą. Sulaukiau klientų aptarnavimo skambučio su pasiūlymu arba atšaukti užsakymą (pinigai būtų grąžinti), arba pardavėjas dabar išsiųs tris produktus, o ketvirtą išsiųs kai gaus tinkamą iš savo tiekėjo, bet turėčiau antrą kartą sumokėti už siuntimo paslaugą, arba galiu laukti kol ateis ketvirtas produktas ir viską išsiųs vienu metu. Žinoma ilgiau laukti bent dėl trijų produktų nenorėjau ir norėjau, kad jie būtų išsiųsti dabar. Sutikau palaukti ketvirto produkto dar 10 d.d., bet nesutikau papildomai mokėti dar kartą už siuntimą. Pardavėjas atšaukė to produkto užsakymą ir informavo dėl pinigų grąžinimo. Bandžiau skambinti ir tartis, kad man produktas reikalingas ir tam jis ir buvo užsakytas, bet man atsisakius sumokėti papildomai dar kartą už pristatymą, pardavėjas numetė ragelį ir toliau nediskutavo.
Esu pasibjaurėjusi tokiu neprofesionaliu klientų aptarnavimu!
Atsakyti
Jolanta 2017-12-22 23:36:34
Rašau neigiamą atsiliepimą uź nepagikimà logistiką ir abejingumą. Išsirinkau prekę, kur traktuojama, kad pristatymas 3 d.d., sumokėjau prekę ir už kurjerio paslaugą į namus. Praėjo 5 d.d., laukiu dar. Pasirodo, klaida nurodant telefono numerį, nors paslauga į namus. Paskambinus kompanijai, bandant rasti pagalbos ir atsakomybės, abejingai kartojama, kad tai jau mano ir kurjerių kompanijos problema. O jeigu sugedo mano telefonas, tai prekės nepristatomos į namus? Aš sumokėjau ne kurjeriams, o SAVELITA! Piktina abejingumas. Pasakius, kad grąžintų pinigus už siuntimą, liepė grąžinti prekę (siųsti prekę - jeigu ateis-atgal paštu ir patirti dar ir laiko sąnaudų vei siuntimo atgal kaštus?). Pardavėjas visiškai neužtikrina prekės iki vartotojo. Tiesa, nuo 2015 metų buvau klientė, užsiregistravusi, visi duomenys (adresas, telegonas) buvo mano paskyroje.
P. Jolanta,
Jūsų situacija yra mums žinoma. Jūsų pateikėte klaidingą telefono numerį, tai ir sukėlė pristatymo problemą. Rekomenduojame visiems vedant savo kontaktinius duomenis būti atidiems ir neskubėti. Tuomet ir pristatymas bus sklandus ir sėkmingas.
Džiaugiamės, kad mūsų darbuotojai ir siuntų tarnybos operatoriai labai operatyviai sureagavo į prašymą koreguoti Jūsų neteisingai nurodytą numerį ir padarė viską, kad kurjeris suspėtų pristatyti siuntą Jums dar iki švenčių!

Visos problemos išsprendžiamos. O tai vyksta dar paprasčiau kai esame geranoriški ir neieškome kaltų dėl savo įveltų klaidų :)
Atsakyti
Rašau neigiamą atsiliepimą uź nepagikimà logistiką ir abejingumą. Išsirinkau prekę, kur traktuojama, kad pristatymas 3 d.d., sumokėjau prekę ir už kurjerio paslaugą į namus. Praėjo 5 d.d., laukiu dar. Pasirodo, klaida nurodant telefono numerį, nors paslauga į namus. Paskambinus kompanijai, bandant rasti pagalbos ir atsakomybės, abejingai kartojama, kad tai jau mano ir kurjerių kompanijos problema. O jeigu sugedo mano telefonas, tai prekės nepristatomos į namus? Aš sumokėjau ne kurjeriams, o SAVELITA! Piktina abejingumas. Pasakius, kad grąžintų pinigus už siuntimą, liepė grąžinti prekę (siųsti prekę - jeigu ateis-atgal paštu ir patirti dar ir laiko sąnaudų vei siuntimo atgal kaštus?). Pardavėjas visiškai neužtikrina prekės iki vartotojo. Tiesa, nuo 2015 metų buvau klientė, užsiregistravusi, visi duomenys (adresas, telegonas) buvo mano paskyroje.
Atsakyti
Ši įmonė siuntinėja šlamštlaiškius (brukalą, angl., spam) arba perka tokią paslaugą iš kitų įmonių. Sudaro prastą įvaizdį - rimta įmonė tuo neužsiiminėtų.
Atsakyti
Inga 2016-04-20 09:54:13
Pirkau iš šios svetainės save24.lt makiažo pagrindą Loreal True Match, tačiau gavau jos falsifikatą, nes makiažo pagrindas buvo skystas kaip vanduo. Parašiau neigiamą atsiliepimą apie šią prekę jų svetainėje, tačiau net 2 kartus mano atsiliepimą ištrynė. Jie akcentuoja, kad galima parašyti ir neigiamą atsiliepimą ir net dalyvauti loterijoje kurioje galima laimėti 15 Eur kuponą, tačiau iš susidariusios situacijos matosi kitaip. NEREKOMENDUOJU pirkti iš šios svetainės prekių, nes aš pati gavau neorginalią prekę.
Laba diena,

Parašykite atsiliepimą, kad prekė Jums nepatiko ir niekas jo netrins, nes tokių atsiliepimų prie šios prekės jau yra, mes skatiname kuo daugiau atsiliepimų tiek teigiamų, tiek neigiamų apie išbandytas prekes.

O kad prekė "NEORIGINALI" tai jau su realybe prasilenkiantis teiginys, kuriam nei įrodymų, nei realaus pagrindo turite. Šitos prekės dizainas ir formulė buvo atnaujinti visai nesenai, tai jeigu turėjote prekę prieš kelis metus, gali būti, kad ji yra pasikeitusi arba jeigu senai naudojatės, ta pačia pudra per ilgą naudojimosi laiką jos savybės galėjo ir pasikeisti. Ant prekės yra ir gaminio serijos numeris ir bar kodas pagal kurį galite pasitikrinti ir gamybos datą ir originalumą, jeigu ir tas neįtikins tada, galite kreiptis į L'Oreal atstovus ar daryti ekspertizes, už kurias Jums įrodžius prekės neoriginalumą mes grąžinsime kiekvieną sumokėtą centa.

Apskritai nesame per 5 metus savo prekybos laiko girdėję, kad kažkas kurnors ir kadanors padirbinėtų L'Oreal makiažo pagrindus.
Atsakyti
Pirkau iš šios svetainės save24.lt makiažo pagrindą Loreal True Match, tačiau gavau jos falsifikatą, nes makiažo pagrindas buvo skystas kaip vanduo. Parašiau neigiamą atsiliepimą apie šią prekę jų svetainėje, tačiau net 2 kartus mano atsiliepimą ištrynė. Jie akcentuoja, kad galima parašyti ir neigiamą atsiliepimą ir net dalyvauti loterijoje kurioje galima laimėti 15 Eur kuponą, tačiau iš susidariusios situacijos matosi kitaip. NEREKOMENDUOJU pirkti iš šios svetainės prekių, nes aš pati gavau neorginalią prekę.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai 05-23 16:31
"PR Impact Awards 2019" varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet sulaukta ketvirtadaliu daugiau nei pernai.
"Plungės lagūna" gavo beveik 6 mln. Eur užsakymą Šiauliuose
"Plungės lagūna" gavo beveik 6 mln. Eur užsakymą Šiauliuose 05-23 16:29
Šiaulių miesto savivaldybė pasirašė 5,7 mln. Eur vertės sutartį su UAB "Plungės lagūna" dėl Draugystės prospekto remonto ir greta esančios teritorijos sutvarkymo rangos darbų.
"Sodra" nutraukė pensijų išnešiojimo Vilniuje ir Kaune konkursą
"Sodra" nutraukė pensijų išnešiojimo Vilniuje ir Kaune konkursą 05-23 16:20
"Sodra" ketvirtadienį nutraukė kovą skelbtą pensijų ir kitų socialinių išmokų išnešiojimo Kaune ir Vilniuje konkursą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Už ką balsuosite artėjančiuose prezidento rinkimuose?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,49 +9,06%
Twitter 38,58 +2,96%
Coca-Cola 49,65 +2,16%
Hasbro 99,07 +2,12%
Western Digital 42,19 -2,90%
Goodyear 14,93 -2,99%
Xerox 31,85 -3,22%
FedEx 162,00 -3,57%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 86,77 -6,82%
Nafta 62,99 -0,17%
Cukrus 0,59 +1,72%
Kava 2,67 -2,20%
Auksas 1285,91 -1,15%
Dyzelis 2,06 +3,52%
Sidabras 15,06 -1,57%
Apelsinai 0,57 -12,31%