VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Saurida, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Saurida

Atsiliepimai apie Saurida, UAB

SAURIDA Gas, SAURIDA Oil&Gas, SAURIDA Wood, SAURIDA Logistics, SAURIDA Energy
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Saurida, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Antanas Balčius
2022-05-10 13:49:55 IP 2g449jqk
Atsakyti
Pirkau pjuvenų briketus.Greitas pristatymas, malonus aptarnavimas.Produkcijos kokybė, atrodo puiki.Kaina sąžininga, dokumentacija tvarkinga.Rekomenduoju.
Atsakyti
Dirbu šioje įmonėje. Tikrai nerekomenduoju niekam.
Dar tokio prasto požiūrio į darbuotojus niekur nemačiau. Atlyginimą gali iš lempos sumažinti, priedai nesąžiningi, sąlygos kai kur pažeidžia istatymus.
Tokia įmonės tvarka veda prie bankroto
Saurida administracija
2022-04-25 13:48:47 IP 2fbaqjvj
Atsakyti
Gžegož 2022-04-21 17:33:56
Jau tokia š*******o kontora kad nera žodžių, jokios pagarbos nuo vadovų nei klientams nei darbuotojams, labai esu nusiviles, parašes prašymą pinigų grąžinimui nuo kovo 18 dienos o vadovai dideli ponai iki šiol nera prieme sprendimo, jokiu atsakymo, pats turi skambinti kasdien ir vis matina rytojumi....
Sveiki,
Atleiskite dėl nusivylimo. Kiekvieno kliento nuomonė mums yra labai svarbi. Dirbant kartais pasitaiko klaidų ar klientų lūkesčių neišsipildymo. Jei turite asmeninių klausimų, prašau kreipkitės tiesiogiai, kad galėtume juos aptarti ir išspręsti iškilusias problemas. Mūsų telefonas +370 443 952 88
Atsakyti
Jau tokia š*******o kontora kad nera žodžių, jokios pagarbos nuo vadovų nei klientams nei darbuotojams, labai esu nusiviles, parašes prašymą pinigų grąžinimui nuo kovo 18 dienos o vadovai dideli ponai iki šiol nera prieme sprendimo, jokiu atsakymo, pats turi skambinti kasdien ir vis matina rytojumi....
Saurida administracija
2022-04-19 10:08:34 IP 2noao3qc
Atsakyti
Svajunas 2022-04-16 11:58:23
Sveiki prašome susisiekti +37064587455
Neignoruoti mano skambučio.
Sveiki, visus skambučius priimame. Atleiskite jei iš karto nepavyko atsiliepti. Paskambinsime jums netrukus. Jei nenorite laukti - paskambinkite dar kartą.
Atsakyti
Sveiki prašome susisiekti +37064587455
Neignoruoti mano skambučio.
Atsakyti
a******u komanda, apgaudinėja žmones parduodami ne tai ka sako.tie kas užsakinėja kieta kura užsakykite skirtingos rušies briketus jie turi tik pigiausius bet kiekvienam parduoda skirtinga kaina. neapsigaukite ir su šitais A********S kuo mažiau reikalu turėkit. BANDITU IR a******u ŠAIKA.
Atsakyti
Nepirkite granulių, s*****i ir melagiai, laukiau 3 savaites ir nesiteikė pranešti, kad negali pristatyti. Kai paskambinau ir paklausiau kada bus sakė po 2 dienų, po 2 dienų nieks neskambino visą dieną, tai dienos pabaigoje paskambinau ir paklausiau, kur mano granulės, tai, , durnių įjungė ir sako, o tai vsiruotojas su jumis nesusisiekė". Paprašiau padaryti nuolaidą arba grąžinti pinigus. Pinigus sakė grąžins po savaitės, nes pas juos pavedimai daromi tik penktadieniais.... Net savo pinigų negaliu atgauti.
Atsakyti
Nesinaudokite paslaugomis imones Saurida. Susiduriau del dujinio katilo, nerekomenduoju pirkti. Aptarnavimas zemiausio lygio. Turi pirma nupirkti katila is ju o tik tada suzinosi pilna irengimo kaina ir panasiai, kitaip visos konsultacijos mokamos. Neapsigaukite pasirinkite kita imone.
Atsakyti
Nesipilkite kuro, dėl jūsų automobilių saugumo.

Atlikus benzino bandymus Tarnybos Naftos produktų bandymų laboratorijoje,
nustatyta, kad benzinas neatitinka Lietuvos Respublikoje vartojamų naftos produktų,
biodegalų ir skystojo kuro privalomųjų kokybės rodiklių, patvirtintų Lietuvos
Respublikos energetikos, aplinkos ir susisiekimo ministrų 2010-12-22 įsakymu Nr. 1-
348/D1-1014/3-742 reikalavimus
Atsakyti
Sveiki, norėčiau išgirst vadovo nuomonę apie kelią "Saurida" Jankiškių g Vilnius. Ar jūsų supratimu čia yra normalu??? Nejaugi įmonė ant tiek nepajėgi, kad negali sutvarkyti savo teritorijos? Ar čia tiesiog nepagarba klientui? 21 amžius visgi, siūlyčiau pagalvot apie šią problemą, kelias baisus !!! Ačiū
Atsakyti
NEPRASIDEKITE su SAURIDA….. pirkome ir mes ju 8 balionu sildymo sistema… vadybininkas skambinejo vos ne kiekviena diena kol isiule pirkti, bet kai nusipirkome viskas pasibaige atveze numete ir viskas… saurida neturi savo santechniku kurie montuoja dujine iranga ir dujinius katilus o samdo subrangovus, taigi atveze numete ir laukit kol atvaziuos subrangovas sumontuoti… SVARBIAUSIA vienas subrangovas/santechnikas kiek pamenu vardas VALIUS aptarnauja vos ne puse lietuvos ir kai atsitinka kokia problema tai kol ji prisisauksite tai uzrtruks ne viena diena… taigi turejome problema su dujiniu katilu ziemos metu, paskambinau, aciu dievui pakele rageli, pasake labai uzimtas, paaiskinau, kad name gyvena senas zmogus, kuri ateina priziureti socialines darbuotojos ir yra butinas sildymas ir karstas vanduo, taigi pazadejo atvaziuoti sestadieni o jeigu ne tai pirmadieni… spekit ar taip ivyko, aisku, kad ne…. setadieni laukeme visa diena- nesulaukeme, net nepaskambino ir neperspejo, kad neatvaziuos… toliau tikejomes pirmadieni, vel tas pats, neatvaziavo ir nepaskambino nepranese atvaziuos ar ne, taigi neigalus zmogus visa savaitgali ir pirmadieni buvo be sildymo, karsto maisto ir karsto vandens kur is yra butinas apiprausti nes yra keiciamos sauskelnes… zmona supykusi paskambino i saurida, ten sujunge su kazkokiu atsakingu virsininku tai problema siaip ne taip pajudejo ir tos pacios ar sekancios dieno vakara santechnikas pasirode… toliau buvo problemos su duju spinta, nezinau kaip bet kurjieriai sugebejo sulauzyti visas 4-ias duju spintos uzrakinimo spyneles…. taigi apmokejus saskaita uz dujas prie laisko prisegiau keleta foto ir paprasiau, kad kuo greiciau sutaisytu nes duju spintos neimanoma uzrakinti ir kad yra ne saugu… taigi keleta menesiu jokios reakcijos nebuvo kol galiausiai supykes paskambinau telefonu ir pareikalavau aukstesniu vadovu numeriu nes jau ne pirma karta problemu is pirmo karto nepavyksta isspresti taigi vadybininke paprase dar karta persiusti siusta laisk…. matyt per ziopluma nepastebejo…. taigi po skambucio vel problema buvo ispresta… kitas dalykas kainos, anksciau pamenu buvo pries pakeliant kaina yra atsiunte ar tai laiska ar tai elektronini laiska su perspejimu kad nuo kita menesio ar nuo kitu metu bus pakeliama duju kaina, dabar jokios pagarbos klientui, pastato pries fakta be jokiu perspejimu ka nori ta daro viena menesi atsiuncia 150€, kita menesi jau 160€ o dar po menesio jau 180€ aptarnavimo lygis ne kyla bet krinta zemyn…. tikrai nesu patenkintas saurida ir artimiausiu metu zadu atsisakyti ju paslaugu, nes pavasari planuojame isirengti antzemine duju talpykla ir tada galesime pasirinkti is kokio tiekejo pirkti dujas ir nereikes pervgyventi kad sugedus dujiniam katilui ar duju spintai ar dar kam nors namuose esantis neigalus zmogus bus saltuose namuose be silto maisto ar karsto vandens.
Atsakyti
Saurida Gas administracija 2021-12-31 09:06:37
Gerb. Edmundai, labai apgailestaujame dėl Jūsų blogos patirties. Per daugelį metų esame pardavę daugiau nei vieną tūkstantį šių šildymo sistemų. Sistemos veikimo sutrikimų pasitaiko retai, bet kai klientams kyla klausimų - visada ieškome abipusiai tinkamo sprendimo. Prašau susisiekite tel. +37061467539
laba diena,

problemos tęsiasi, tiksliau jų niekas nespręndžia. Kreipiausi kelis kart, kad problema neišspręsta. Deja...užregistravo pretenziją, bet sprendimo jokio!!!! Tai labiau panašu piktybišką elgesį. Per šventes dujos vėl baigėsi be perspėjimo, nežinau nė ką sakyti. Pirmą kartą susiduriu su kompanija, kuri tiesiog ignoruoja klientą. Vėl kreipiausi į Sauridą dėl problemos, vėl atvyko darbuotojas ir diagnozavo, kad neveikia dujų kiekio signalo perdavimo sistema. Tačiau pakeisti tą sugedusia dalį, nesugeba. Saurida akivaizdžiai pastatė brokuotą įrangą ir vilkina visais įmanomais būdais sprendimą. Beje kovo mėnesį jau bus metai kaip pastatyta sistema...kuri dar neveikia. Dėl tokio aktyvaus Sauridos ignoravimo mano atžvilgiu, šiai dienai turiu patyręs tik finansinių nuostolių jau už ~740 eur. neskaitant, kad dėl leidžiančios įrangos ištekėjo dujos?!!!. ir mano neplanuotų kelionių į sodybą, dėl netvarkingos įrangos. Jau darosi įdomu kiek tai laiko tęsis...
Atsakyti
Eglė 2021-11-22 12:50:14
Geriausi atsiliepimai apie įmonę, jos darbuotojus. Užsakinėjau briketus, greitai pristatė, vairuotojas labai mandagus, paslaugus, iškrovė paletę idealiai, privežė, kad būtų patogu naudoti. Sugrįšim ir vėl ir vėl. Ačiū, sėkmės darbuose.
Ačiū, Egle, kad dalinatės savo patirtimi ir rekomendacija. Labai džiaugiamės kad esate patenkinti ir gyvenate šiltai, be jokio rūpesčio apie šildymą.
Saurida Gas administracija
2021-12-31 09:06:37 IP 2noao3qc
Atsakyti
Edmundas 2021-12-06 12:20:54
Džiaugiuosi už tuos kam pasisekė su šia kompanija. Mano patirtis kitokia. Įrangą pastatė praėjusį pavasarį, paleido...bet jie tos įrangos veikimo nesitestuoja, nes kai baigiasi balionai turėčiau gauti pranešimą..deja jau su pirmais 6 balionais turėjau aiškintis kas ir kur neveikia, nes katilas neturėdamas dujų tiesiog nustojo veikti. Saurida suregavo į problemą maždaug per savaitę. Tada nekreipiau į tai dėmesio, nes buvo dar šilta (rugsėjis). Pagalvojau, kad nauja sistema ir gal kažkas nesureguliuota. Tačiau kai sutvarkė problemą maždaug tik per savaitę: nieko sau pagalvojau, žiemos metu tai taptų katastrofa... tai taip ir nutiko: šį šeštadienį nustojo veikti katilas, nes pasirodo vėl be perspėjimo baigėsi dujos visuose balionuose. Šeštadienį iškart parašiau visais turimais kontaktais į Sauridą, su manimi susisiekė sekmadienio vakare, vyrukas ir pažadėjo kažką padaryti.... šiandieną atsiuntė sąskaitą, kurią apmokėjau...Žodžiu fantastika, už dujas sumokėjau, lauke šąla, sistema neveikia, dujas (žinant jų tempus) atveš gal per savaitę. Pats gyvenu Vilniuje, o kaimas gerokai per šimtą km. kasdien ten nulėkti negaliu. Per savaigalį dėl Sauridos "fantastinės" sistemos ir "astronominio" aptarnavimo jau patyriau per tris šimtus eurų nuostolio, neskaitant kelionės į kaimą ir sugaišto laiko. Beje dėl dujų atvežimo, niekas net nesivargina susisiekti, nes problema juk kliento...
Reiktų pažymėti ir tai, kad spalio mėnesį užteko trijų
balionų, o Lapritį prireikė jau šešių, atšalo tik paskutinę savaitę... na bet gal čia ir viskas gerai.
TAIGI VISIEMS KURIE PLANUOJATE "DRAUGYSTĘ" SU SAURIDA GERAI PAGALVOKITE, NES KOMPANIJA NESIRŪPINA SAVO KLIENTAIS, APIE OPERATYVUMĄ GALIMA TIK PASVAJOTI.
Ieškojau sistemos, kurią prižiūrėti būtų paprasta ir patogu, nereikėtų aukoti savo laiko ir darbo: gavau sistemą kuri kelia daug rūpesčių, nepatogumų ir finansinių išlaidų. Svarstau rimtai ką reiks daryti toliau, kol dar metai nepraėjo, nes investavau į dujas vietoj oras vanduo sistemos ir panašu, kad labai suklydau.
Reikia paminėti svarbiausią šios istorijos dalyką: vadybininkas kuris mane suvystė, neblogas "PASAKORIUS": NEPASIMAUKITE
Gerb. Edmundai, labai apgailestaujame dėl Jūsų blogos patirties. Per daugelį metų esame pardavę daugiau nei vieną tūkstantį šių šildymo sistemų. Sistemos veikimo sutrikimų pasitaiko retai, bet kai klientams kyla klausimų - visada ieškome abipusiai tinkamo sprendimo. Prašau susisiekite tel. +37061467539
Atsakyti
2021-12-10 d. 12.25 val. Atvykus į Jūsų tinklo degalinę esančią Jankiškių g. 43a, Vilnius ir pradėjus pilti A95 tipo benziną, kolonėlė bepilant kurą sustojo, nuėjus į Degalinę ir paprašius darbuotojos atblokuoti kolonėlę bei grįžus atgal, kolonėlė vis dar neveikė, taip klientas buvo priverstas pirmyn atgal vaikščioti 4 kartus, kol trūko kantrybė ir buvo iškviesta degalinės vadovė. Atėjus degalinės vadovei, ji nepradėjo aiškintis situacijos ir taikiai spręsti klausimo, o užsipuolė klientą sakydama ko čia atvažiavai ir ko čia važiuoji pas mane neveikia pompa kolonėlės ir tu čia man dabar trukdai dirbti.
Aš tik norėjau informuoti problemą į vadovę, dėl problemų degalinėje kreipiausi antrą kartą, per visą naudojimąsi jūsų kolonėle laikotarpyje.
Vadovė buvo informuota, kada kantrybė trūko klausyti jos monologo, dėl šmeižto.

Ar gali toks žmogus dirbti degalinės vadovu, kuris nesugeba išspręsti klausimo su klientu ir kultūringai aptarnauti bei bendrauti kritinėse situacijose sprendžiant klausimus?

Nesinaudokite šio tinklo kolonėlėmis.
Atsakyti
Džiaugiuosi už tuos kam pasisekė su šia kompanija. Mano patirtis kitokia. Įrangą pastatė praėjusį pavasarį, paleido...bet jie tos įrangos veikimo nesitestuoja, nes kai baigiasi balionai turėčiau gauti pranešimą..deja jau su pirmais 6 balionais turėjau aiškintis kas ir kur neveikia, nes katilas neturėdamas dujų tiesiog nustojo veikti. Saurida suregavo į problemą maždaug per savaitę. Tada nekreipiau į tai dėmesio, nes buvo dar šilta (rugsėjis). Pagalvojau, kad nauja sistema ir gal kažkas nesureguliuota. Tačiau kai sutvarkė problemą maždaug tik per savaitę: nieko sau pagalvojau, žiemos metu tai taptų katastrofa... tai taip ir nutiko: šį šeštadienį nustojo veikti katilas, nes pasirodo vėl be perspėjimo baigėsi dujos visuose balionuose. Šeštadienį iškart parašiau visais turimais kontaktais į Sauridą, su manimi susisiekė sekmadienio vakare, vyrukas ir pažadėjo kažką padaryti.... šiandieną atsiuntė sąskaitą, kurią apmokėjau...Žodžiu fantastika, už dujas sumokėjau, lauke šąla, sistema neveikia, dujas (žinant jų tempus) atveš gal per savaitę. Pats gyvenu Vilniuje, o kaimas gerokai per šimtą km. kasdien ten nulėkti negaliu. Per savaigalį dėl Sauridos "fantastinės" sistemos ir "astronominio" aptarnavimo jau patyriau per tris šimtus eurų nuostolio, neskaitant kelionės į kaimą ir sugaišto laiko. Beje dėl dujų atvežimo, niekas net nesivargina susisiekti, nes problema juk kliento...
Reiktų pažymėti ir tai, kad spalio mėnesį užteko trijų
balionų, o Lapritį prireikė jau šešių, atšalo tik paskutinę savaitę... na bet gal čia ir viskas gerai.
TAIGI VISIEMS KURIE PLANUOJATE "DRAUGYSTĘ" SU SAURIDA GERAI PAGALVOKITE, NES KOMPANIJA NESIRŪPINA SAVO KLIENTAIS, APIE OPERATYVUMĄ GALIMA TIK PASVAJOTI.
Ieškojau sistemos, kurią prižiūrėti būtų paprasta ir patogu, nereikėtų aukoti savo laiko ir darbo: gavau sistemą kuri kelia daug rūpesčių, nepatogumų ir finansinių išlaidų. Svarstau rimtai ką reiks daryti toliau, kol dar metai nepraėjo, nes investavau į dujas vietoj oras vanduo sistemos ir panašu, kad labai suklydau.
Reikia paminėti svarbiausią šios istorijos dalyką: vadybininkas kuris mane suvystė, neblogas "PASAKORIUS": NEPASIMAUKITE
Atsakyti
Geriausi atsiliepimai apie įmonę, jos darbuotojus. Užsakinėjau briketus, greitai pristatė, vairuotojas labai mandagus, paslaugus, iškrovė paletę idealiai, privežė, kad būtų patogu naudoti. Sugrįšim ir vėl ir vėl. Ačiū, sėkmės darbuose.
Atsakyti
Susitvarkykit kolonės Akmenės degalinėj, nes atvykus ir skubant net kuro normaliai užsipilt neišeina. Gyvenat kažkokiam akmens amžiui su užpylimo kolonėlėm, nepatariu niekam važiuot ir aplenkit šia degaline.
Atsakyti
Neapsigaukite, permokėsite 2000 eurų, kreipkitės tiesiai į montuotojus ir jie sukomplektuos.pvz: Katilas kainuoja 1000 eurų o jie už 25 kw sistemą lupa 4050 eurų. Į sistemą įeina spinta balionams, kaminėlis maža dėžutė, katilas ir sim kortelė. Viskas iki 2000 eurų, kur dar 2050 ? Apmokėjus palieka likimo valioj, dar įdeda kurjeriui pigesnę įrangą. Ką siųlo ir ką atsiunčia pridedu nuotraukas.
Paskata naujam automobiliui – tik simbolinė?
2019-09-18 09:07:43 IP 2fbaqjvj
Atsakyti
Jau lapkritį šalies vairuotojai gali tikėtis sulaukti valstybės pagalbos įsigyjant naują automobilį. Aplinkos ministerija skaičiuoja, kad dar šiemet bent 5 tūkst. vairuotojų galėtų atsikratyti senų taršių automobilių ir gavę tūkstančio eurų kompensaciją įsigytų naujas mašinas. Tačiau aiškėja, kad net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti kišenę.

Ksenija atvyko atlikti automobilio techninės apžiūros. Nors mašina ir ne pirmos jaunystės, sako, dar tikrai važiuoja ir gedimų ne tiek ir daug. Moteris tikina girdėjusi apie valdžios iniciatyvą skirti tūkstantį eurų naujam automobiliui įsigyti, tačiau stebisi - negi visi norintieji tokie turtingi?

„Mūsų ekonomika nėra tokia stipri, kad žmogus, galvodamas apie ateitį, galėtų nusipirkti mašiną, kuri bus pagaminta nuo 2013 m. Ji tikrai ne tūkstantį ir ne du tūkstančius kainuos. Tad nenorėčiau prarasti savo dabartinės mašinos, kuri ne tai jau baisiai kenkia klimatui“, - dėsto vairuotoja.

Tam, kad gautų išmoką, Ksenija turėtų automobilio atsisakyti ir jį nuvežti sunaikinti. Gavus pažymą, tektų ją registruoti ministerijos tinklalapyje ir šitaip būtų suteikta finansinė parama.

„Pačiai priemonei kol kas numatyta 30 mln. eurų. Kitais metais, skirstant klimato kaitos programos lėšas, bus galima, matant poreikį, tikrai perskirstyti. Jeigu priemonė pasiteisins, žmonės naudosis, ji bus populiari. Tuomet matome tikslingumą, kad tų lėšų kiekis būtų padidintas“, - atsako aplinkos ministras Kęstutis Mažeika.

Ministerija skaičiuoja, kad parama jau šįmet galėtų pasinaudoti 5 tūkst. gyventojų. Jie turėtų įsigyti gerokai mažiau taršų automobilį, kuris nuvažiavus kilometrą išmestų ne daugiau nei 130 gramų anglies dvideginio.

Automobiliai turėtų būti varomi benzinu ar dujomis, elektra arba hibridiniai. Kratomasi dyzelinių mašinų, nors techninės apžiūros specialistai sako, kad kartais kylantys juodų dūmų debesys nebūtinai reiškia didelę taršą ar rimta problemas. Be to, tarša techninės apžiūros metu išvis nematuojama.

„Automobilis palieka tirštų dūmų šleifą, o tai iš tikrųjų sukelia ne jo kažkokie variklio gedimai, bet eksploatacijos ypatumai. Jeigu su tuo automobiliu važinėjami maži atstumai, žemais sūkiais, tai išmetimo sistemoje natūraliai kaupiasi suodžiai ir patikros metu, spustelėjus stipriau akseleratorių, jis tiesiog iškosėja iš savęs tuos dūmus“, - paaiškina Techninės apžiūros įmonių asociacijos atstovas Renaldas Gabartas.

Kokį automobilį galima įsigyti, turint rankose valstybės skirtus tūkstantį eurų ir dar atitinkantį keliamus reikalavimus? Pasak rinkos ekspertų, tikrai teks krapštyti kišenes, ieškant papildomų eurų. O kiek jų bus išleidžiama, spręs pats vairuotojas.
Šaltinis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1097763/paskata-naujam-automobiliui-tik-simboline-net-ir-gavus-tukstanti-euru-tektu-kaip-reikiant-pakratyti-savo-kisene
Automobilio paruošimas žiemai: kada taupyti (ne)verta
2019-09-13 09:44:39 IP 2fbaqjvj
Atsakyti
Vairuotojai juokauja, kad pirmasis atėjusios žiemos pranašas - užšalęs langų plovimo skystis. Tada reikia ir patį skystį keisti, ir padangas permontuoti. Visgi pasirūpinti tik tuo, kokybiškai ruošiant automobilį žiemai, nepakanka. Skirti dėmesio privalu ir kitiems automobilio niuansams, tuo pačiu - numatyti galimas finansines išlaidas, kurių prieš žiemos sezoną įprastai būna daugiau, nei artėjant vasarai. Svarbiausia - padangos ir matomumas Automobilių pardavimo platformoje „Autoplius“ ankstesnių metų rudenį atlikta apklausa parodė, kad daugiau nei du trečdaliai - 71 proc. - vairuotojų prieš žiemą pasirūpina tik automobilio padangomis ir langų apiplovimo skysčiu. Kiek mažiau, 62 proc. automobilių vairuotojų, patikrina akumuliatoriaus būklę, o maždaug pusė pasirūpina, kad bagažinėje būtų tempimo virvė. Platformos komunikacijos vadovas Matas Buzelis pabrėžia, kad žieminės padangos yra viena svarbiausių automobilio dalių šaltuoju sezonu, tačiau toli gražu ne vienintelė, į kurią privalu atkreipti dėmesį. „Vertėtų patikrinti turimo akumuliatoriaus būklę dar prieš prasidedant šaltajam sezonui ir nelaukti to momento, kai stovint šalia neužsivedančio automobilio šaltyje teks drebančiomis rankomis kviesti taksi, o grįžus po darbo tamsoje su šviestuvu keisti akumuliatorių. Šios detalės būkle abejojantiems vairuotojams reikėtų įsigyti bent užvedimo laidus“, - teigia transporto ekspertas. Vairuotojai automobilių dugną kartais padengia antikorozinėmis dangomis - žiemą Lietuvos keliuose išberiama daugybė druskos, kuri nėra geriausia metalinių kėbulo detalių draugė ir skatina koroziją. Dėl šios priežasties šaltuoju metų laiku reikėtų dažniau plauti automobilį, ypač jo dugną. Žmonės neretai pamiršta svarbias smulkmenas, pavyzdžiui, pakeisti langų apiplovimo skystį, įsidėti grandiklį ar šluotelę. „Žmonės neretai pamiršta svarbias smulkmenas, pavyzdžiui, pakeisti langų apiplovimo skystį, įsidėti grandiklį ar šluotelę. Praktikoje ledo gramdymui naudojamos ir nuolaidų kortelės, ir kompaktiniai diskai, tačiau taip galima įbrėžti stiklą. Šluotelė sniegui valyti bei geras ledo grandiklis užtikrins, kad į kelią išriedėsite švariais stiklais ir sveikais langais“, - sako M. Buzelis. Jis taip pat pataria prieš keliones rečiau naudojamais keliais, pavyzdžiui, rajoniniais žvyrkeliais, pasirūpinti, kad bagažinėje būtų įrankis sniegui kasti, tempimo lynas bei kilpos: „Žmonės kartais pameta įsukamas tempimo kilpas, tad prieš žiemą reikia patikrinti, ar jos yra vietoje. Tai pat patariama į tokias keliones leistis pilnu degalų baku, kad užklimpus ir laukiant pagalbos būtų galima šildytis užkurto automobilio salone.“ Numatyti lėšų su atsarga 55 proc. atliktos apklausos respondentų teigė, kad visada perka naujas žiemines padangas ir jas keičia kas 2-3 sezonus. Tai vairuotojo išlaidų krepšelyje sudaro didžiausią sumą, tačiau prieš žiemą verta atkreipti dėmesį ir į kitus dalykus, kurių pats vairuotojas pamatyti, įvertinti ar pakeisti ne visada gali - stabdžių sistemą, važiuoklės detales ar aušinimo skystį. „Kaip matome iš turimos statistikos, paskolos automobilio remontui sudaro 10 proc. visų vartojimo paskolų. Jas stipriau lenkia tik tokios priežastys, kaip būsto remontas (30 proc.) ar automobilio pirkimas (18 proc.). Todėl prieš šaltąjį sezoną rekomenduočiau nuodugniai patikrinti automobilį servise - įprastai tai kainuoja keliasdešimt eurų. Tokia patikra padės laiku pastebėti prasidedančius automobilio gedimus, kurie žiemą gali būti ne tik pavojingi gyvybei (dėl sunkesnių eismo sąlygų), bet ir neigiamai atsiliepti asmeniniams finansams“, - teigia specializuoto paskolų banko „Bigbank AS“ Lietuvos filialo vadovas Rolandas Norvilas. Analogišką rekomendaciją finansų specialistas pateikia ir priimant sprendimą dėl padangų - svarbiausia saugumas ir finansiškai suplanuotas pasirengimas. Pagrindinis artėjančio žiemos sezono skirtumas nuo vasaros yra tas, kad šiltuoju metų laiku nebus kritiška, jeigu kelias savaites pavėluosite pakeisti padangas ir ilgiau pavažinėsite su žieminėmis. Artėjant žiemai, net ir kelių dienų vėlavimas gali būti pavojingas, ypač stipriau atšalus. Neretai tada susivokiama, kad turimas padangų komplektas nebetinka, o lėšų staigiam keitimui numatyta nebūna. „Planuojant staigų naujų padangų biudžetą, svarbu vadovautis logika ir rinktis kokybišką, o ne pigiausią variantą. Nusprendus šioms išlaidoms skolintis, taip pat nereikėtų daryti „degančių“ sprendimų. Rekomenduočiau kreiptis bent į tris finansines institucijas ir galutinį sprendimą priimti palyginus jų siūlomas palūkanas, taikomus administracinius mokesčius ir kitas sąlygas. Net ir kelių dešimtųjų procentų metinių palūkanų skirtumas, skaičiuojant ilguoju laikotarpiu, sudaro nemenką sumą“, - teigia R. Norvilas. Padangos kainuoja mažiau nei avarija Tikslios statistikos, kiek eismo įvykių nutinka dėl prastų padangų, nustatyti neįmanoma - kai draudimo deklaraciją užpildo patys įvykyje dalyvavę vairuotojai, į padangas retai atkreipiamas dėmesys. Tačiau pareigūnai į avarijos dalyvių padangas visada atkreipia dėmesį: jeigu šios netinkamos sezonui, per daug nusidėvėjusios ir būtent dėl to įvyko avarija, kaltininkas jos nuostolius turės apmokėti pats - civilinės atsakomybės draudimas apmokės nukentėjusiojo išlaidas ir po to jas išieškos iš kaltininko. Servisų ir remonto darbų įkainiai pastaraisiais metais didėja gana sparčiai. Vidutinė kasko atlyginama eismo įvykio žala, ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, pastaruoju metu didėjo penktadaliu ir dabar siekia daugiau nei 1 200 Eur. Tačiau net ir kasko draudimas nuostolių nekompensuoja, jeigu automobilis yra techniškai netvarkingas, pavyzdžiui, žiemos sezonu važiuojama pernelyg nudėvėtomis padangomis. „Kokybiškų 17 colių skersmens padangų komplektas kainuoja 500-600 Eur - tai kur kas mažiau nei vidutinė avarijos žala. Saugumo sąskaita taupantiems vairuotojams siūlau pagalvoti ir apie tai, kad keliuose galima sukelti kur kas daugiau nuostolių, pavyzdžiui, nespėjus laiku sustoti, „įčiuožti“ į prabangaus automobilio galą. Nuostoliai tuomet gali siekti keliolika tūkstančių eurų, jau nebekalbant apie grėsmę pakenkti savo ar kitų sveikatai“, - teigia R. Norvilas. Padangų specialistai vieningai sutaria, kad vasarines padangas į žiemines keisti reikėtų nelaukiant paskutinės leistinos dienos (ar juo labiau vėluoti!). Vėlyvo rudens rytais, kai eismas vienas intensyviausių, oro temperatūra neretai siekia vos kelis laipsnius šilumos - tokiu metu žieminės padangos tarnaus efektyviau. Dieną, orui sušilus, automobilis dažniausiai stovi nenaudojamas, o vakare, kai reikia iš darbo vykti namo, vėl atšąla - taigi saugiau, turint žiemines padangas. Įvairių gamintojų atstovai sutaria, kad esant žemesnei nei 7 laipsnių oro temperatūrai, efektyviau dirba žieminės padangos, o kai ji aukštesnė - vasarinės. Lietuvos kelių policijos tarnyba (LKPT) kiekvienų metų lapkritį atlieka reidus, kurių metu tikrina, ar vairuotojai jau pakeitė automobilių padangas žieminėmis. Praėjusiais metais tikrinant lapkričio 5-10 d. (tuo metu aplinkos temperatūra jau buvo palankesnė žieminėms padangoms, tačiau važinėti vasarinėmis dar buvo leistina), 16 proc. automobilių buvo su vasarinėmis padangomis. Lapkričio 11-15 d. tokių buvo likę 10, 7 proc.

Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/verslas/ratai/automobilio-paruosimas-ziemai-kada-taupyti-neverta-888136
Atsakyti
Šia žiemą pradejom naudoti, normaliai neišbandem nes irenginejom namą, na bet statybininkai nesiskunde kad šalta ir išeiga patenkinama. Bet atejus pavasariui, kol dar negyvenam tam name, užsukau visus balionus išskirus viena, katile išjungiau sildyma, karšto vandens ruošimas dar net nebuvo jungtas ir per pora menesiuku dujos iš to atsukto baliono išgaravo. Ne manau kad taip turetu buti, to labiau kad įrangai vos 8mėn.
Atsakyti
Sutvarkykit teritorija Jankiskiu gatveje Vilniuje, duobe ant duobes
Rekomendacija, siekiant sumažinti šildymo išlaidas
2019-06-26 15:16:37 IP 2fbaqjvj
Atsakyti
Dujų tiekimo sistema nesustodama dirba ištisus metus šildydama vandenį, o šaltuoju sezonu - tiekdama dujas katilui šilumai namuose gaminti. Dujų tiekimo sistema sudaryta iš keleto įrenginių, kurie sujungti į vieną sistemą efektyviai tiekia dujas į dujinį katilą. Tam, kad užtikrinti sklandų dujų tiekimo sistemos veikimą rekomenduojame kas metus atlikti sistemos profilaktinės patikros darbus.
Diagnostikos metu kruopščiai patikrinami dujų tiekimo sistemos įrenginiai ir jų sujungimas tarpusavyje, rastas klaidas ar smulkius gedimus meistras iš karto juos pašalina.
Praktika rodo kad dujų tiekimo sistemos gedimai išaiškėja techninės diagnostikos metu ir 90% gedimų yra greitai pašalinami be reikšmingų investicijų. Dar 8-9% gedimų pašalinama kontaktų, vožtuvų kitų elementų valymu, reguliavimu, paveržimu, tepimu. Tik 1-2% gedimų reikalauja didesnio remonto ar senų detalių pakeitimu naujomis.
Diagnostikos metu atliekamas:
• Lanksčių dujų tiekimo žarnų būklės vertinimas, srieginių sujungimų su dujų balionais, ventiliais, kolektoriumi sandarumo tikrinimas.
• Automatinio dujų perjungėjo GOK vizualus techninės būklės vertinimas ir veikimo tikrinimas
• Dujų reduktoriaus vizualus techninės būklės vertinimas.
• Automatinio dujų atkirtos vožtuvo tikrinimas ir techninės būklės vertinimas.
• Dujų nuotėkio detektoriaus testavimas.
• GSM modulio diagnostika ir programinės įrangos atnaujinimas.
Ir kitų įrenginių testavimai bei vertinimai, tam kad sistema veiktų sklandžiai ir ekonomiškai.
Lauku nediagnozavus gedimų ir nepašalinus įrangos pažeidimų galimi dujų nuotėkiai, to pasekoje netikslingas dujų suvartojimas, kitaip tariant „dujų paleidimas į orą“.
Juk nesinori nemalonių staigmenų pačiame šildymo sezono įkarštyje?
Laiku atlikta sistemos diagnostika ir pašalinti gedimai užtikrina sklandų ir ekonomišką dujų tiekimo sistemos veikimą ištisus metus. Į iškilusius klausimus mielai atsakysime telefonu 868369553
Dėl dujinio šildymo sistemos konsultuojame telefonu 862037943
Rekomenduoju, Donatas
2019-06-18 12:46:54 IP 2noao2r7
Atsakyti
Rekomenduoju šildymo sistemą. Viskas veikia puikiai, naudoju nuo rudens. Nusipirkau, Saurida atvežė greitai, sumontavo kita imonė, nes Saurida nemontuoja. Neturiu jokių pretenzijų- viskas veikia gerai. Įsivertinkite namą jei jis šaltas ir kiauras - tai bet kokio kuro daug sunaudos. BAlionus keičia laiku, skaitau sanaudos normalios - žiemą per mėn man 4 balionai 120 kv.m. bet pasišildau. kas galvojat įsirengti tai dabar tinkamas laikas, nes vasara turbut pigiau parduoda
Atsakyti
Vilmantas 2019-04-14 16:07:38
Užvažiavau sekmadienį į degalinę Vilniuje, Jankiškių gatvėje.
- Susitvarkykit teritoriją. Taip negalima.
- Darbuotoja visą pamainą stovi (16 valandų). Net prisėsti nėra kur. Klientų nėra, darbuotoja stovi. Jai uždrausta prisėsti. Vaizdo kameros fiksuoja.Kokia viso to prasmė???
Ar žinote, kad nuo tokio stovėjimo kojose susidaro trombai nuo nuo kurių žmogus gali mirti?
Jūsų vadovai visiškai bedvasiai?
Laba diena, p. Vilmantai,
Jūsų komentaro dalis, jog degalinėje nėra kur prisėsti operatorei, yra klaidinga. Kiekvienoje degalinėje, taip pat ir Jankiškių g. esančioje degalinėje, operatorės turi po kėdę ir jokių draudimų prisėsti "Saurida" degalinių tinkle nėra. Vaizdo kameros degalinėse yra saugumo bei vagysčių sumetimais, o ne siekiant stebėti darbuotojų veiklą. Remiantis etiketo taisyklėmis, operatorius visuomet privalo stovėdamas aptarnauti klientą. "Saurida" degalinių tinklui kiekvienas darbuotojas yra labai svarbus ir visais jais rūpinamės.

Gražios dienos Jums linki Saurida Oil&Gas komanda!
Atsakyti
Rasa 2019-05-07 12:35:33
Laba diena. Naujosios Akmenės degalinėje labai įdomi kainų politika. Užrašyta viena kaina, čekyje įmušama kita, mokant grynais vėl kaina skiriasi. Prisegu šeštadienio dienos čekį, nes likom taip ir nesupratę, ant lango pakabinta, kad dyzelino kaina 1, 10, o čekyje įmušta 1, 20, pirkom ne benziną, išsiaiškinti nieko nepavyko. Kišo skundų knygą ir viskas. Kas dedas, gal laikas kreiptis į tam tikras instancijas, nes čia jau ne pirmas kartas, kai vyksta nesąmonės su kainomis.
Laba diena, p. Rasa,
Pirmiausiai labai atsiprašome dėl buvusios susiklosčiusios situacijos. Kalbant apie kainų politiką, "Saurida" tinklo degalinėse galite atsiskaityti tiek grynaisiais, tiek bankine kortele. Abiem atvejais kainos skiriasi. Ant pilono visuomet matote kainas, nurodytas atsiskaitant grynaisiais. Šis patikslinimas yra akcentuojamas ant paties pilono. Lentelėse, kurios yra padėtos ant kolonėlių bei degalinės viduje ant karulių, yra nurodytos dvejopos kainos - atsiskaitant grynaisiais bei bankine kortele. Kuomet pilate degalus, kolonėlė rodo kainą, atsiskaitant bankine kortele. Tačiau atsiskaitydami degalinėje grynaisiais, Jums į čekį turi būti mušama grynųjų kaina. Konkrečiai kalbant apie Jūsų atvejį, buvo pasidomėta, jog minėtu laikotarpiu dyzelino kaina, atsiskaitant bankine kortele, buvo 1, 20 eur/l, o atsiskaitant grynaisiais - 1, 12 eur/l. Remdamiesi čekyje nurodyta kaina, turėjo būti atsiskaityta bankine kortele. Šiuo atveju reikėtų patikslinimo iš Jūsų pusės, kokiu būdu buvo atsiskaityta degalinėje. Be abejonės, nesiteisiname klaidomis ir siekiame aptarnauti kiekvieną klientą kokybiškai. Kiekvieno operatoriaus pagrindinė pareiga kliento pasiteirauti, kokiu būdu bus atsiskaitoma už degalus. Šiuo atveju buvo susisiekta su Naujosios Akmenės degaline, perkalbėta su darbuotojais, degalinės vadove ir bus stengiamasi užtikrinti visokeriopą pagalbą bei tikslios informacijos suteikimą klientui. Jei kito apsilankymo metu kiltų nesklandumų, būtinai susisiekite su degalinės vadove kontaktiniu numeriu +37061128646.Taip pat greitesniam problemos išsprendimui galite palikti atsiliepimą el. paštu [email protected]

Gražios dienos Jums linki Saurida Oil&Gas komanda!
Atsakyti
Saurida, UAB 2019-05-21 11:26:58
Laba diena, Kamile, apgailestaujame dėl tokios situacijos. Nuomojame tik tvarkingas priekabas ir tralus, ir šiuo atveju operatorius patikrino ar viskas tvarkoje, tad iš degalinės išvažiavote su tvarkingu tralu. Klientas nuomojantis transporto priemonę nuomos laikotarpiu tampa atsakingas už nuomojamą tralą ir juo naudojasi pagal paskirtį. Pagal nuomos sutartį nuomojamą transporto priemonę klientas turi grąžinti tvarkingą ir laiku, nespėjus grąžinti laiku klientas sumoka už pradelstą laiką.
Dėkojame už jūsų komentarą į kurį bus atsižvelgta. Mandagiam klientų aptarnavimui ir kokybiškam paslaugų suteikimui skiriame didelį dėmesį, siekdami užtikrinti malonų apsilankymą SAURIDA degalinėse.
Lauksime jūsų sugrįžtant.
Nu labai atsiprašau, bet logiškai galvojant, tai trosas negalėjo sugesti važiuojant kelyje ir dar nepakrovus jo.... Jeigu po įvykio iš karto sutaisėte trosa, tai ir sakote, kad buvo tvarkingas, nors jis 100% nebeveikė...
Atsakyti
Kamilė 2019-05-20 21:33:49
Nuomavomės traliuka Jankiškių g. 43A ir likome labai nepatenkinti!! Traliuko trosas užtempimo nebeveikiantis, automobilį reikėjo užstūmti rankomis.... Ir pavėlavome gražinto traliuka 30min. liepė mokėti pinigus už 1h... Baisus ir Direktorės bendravimas su žmonėmis aprėkė, kad pas juos tokios taisyklės ir net nesigilino į nieka... Baisu baisu...
Laba diena, Kamile, apgailestaujame dėl tokios situacijos. Nuomojame tik tvarkingas priekabas ir tralus, ir šiuo atveju operatorius patikrino ar viskas tvarkoje, tad iš degalinės išvažiavote su tvarkingu tralu. Klientas nuomojantis transporto priemonę nuomos laikotarpiu tampa atsakingas už nuomojamą tralą ir juo naudojasi pagal paskirtį. Pagal nuomos sutartį nuomojamą transporto priemonę klientas turi grąžinti tvarkingą ir laiku, nespėjus grąžinti laiku klientas sumoka už pradelstą laiką.
Dėkojame už jūsų komentarą į kurį bus atsižvelgta. Mandagiam klientų aptarnavimui ir kokybiškam paslaugų suteikimui skiriame didelį dėmesį, siekdami užtikrinti malonų apsilankymą SAURIDA degalinėse.
Lauksime jūsų sugrįžtant.
Atsakyti
Nuomavomės traliuka Jankiškių g. 43A ir likome labai nepatenkinti!! Traliuko trosas užtempimo nebeveikiantis, automobilį reikėjo užstūmti rankomis.... Ir pavėlavome gražinto traliuka 30min. liepė mokėti pinigus už 1h... Baisus ir Direktorės bendravimas su žmonėmis aprėkė, kad pas juos tokios taisyklės ir net nesigilino į nieka... Baisu baisu...
Atsakyti
Apie šią įmonę jei kam įdomu galiu paminėti...., jei turite pasirinkimą kitą, tai nesirinkite Sauridos dujų įvedimo į namus.
Žadėjo, sistemą sumontuos greitai, o sumontavo tada kada gavosi...
Po sumontavimo prasidėjo bėdos, katilas tai veikia tai ne... Pasirodo jie neatsako... Nors jie montavo...
Sumontavo bet kaip, taip kaip gavosi
Po sistemos paleidimo, pasirodo Saurida už nieką garantijų neduoda, įmonės vadovo žodžiais jie tik tiekia dujas.
GSM modulis neveikia, jų teigimu silpnas ryšys, daviklis sumontuotas rūsyje prie katilo, nors galėjo sumontuoti prie lango.. Turbūt tingejo...
Taigi dabar reikia patiems tikrinti ar dujų dar yra, labai gera žiemą prie - 20c.
Dujų neveža kol neapmoki avansu, gavę apmokėjimą kartą vežė tris dienas, toks laikas žiemą per ilgas.
GARANTIJŲ JIE JOKIŲ NEDUODA
NEAPSIGAUKITE
Neužšalkite su SAURIDA
Atsakyti
Laba diena. Naujosios Akmenės degalinėje labai įdomi kainų politika. Užrašyta viena kaina, čekyje įmušama kita, mokant grynais vėl kaina skiriasi. Prisegu šeštadienio dienos čekį, nes likom taip ir nesupratę, ant lango pakabinta, kad dyzelino kaina 1, 10, o čekyje įmušta 1, 20, pirkom ne benziną, išsiaiškinti nieko nepavyko. Kišo skundų knygą ir viskas. Kas dedas, gal laikas kreiptis į tam tikras instancijas, nes čia jau ne pirmas kartas, kai vyksta nesąmonės su kainomis.
Atsakyti
Šiek tiek domiuosi šildymo dujomis sistema ir norėtųsi gauti daugiau info šiuo klausimu. Gal kas galėtų parašyti plačiau apie tai? (reklaminių filmukų mačiau ne vieną, mane domintų objektyvi nuomonė)
Atsakyti
Užvažiavau sekmadienį į degalinę Vilniuje, Jankiškių gatvėje.
- Susitvarkykit teritoriją. Taip negalima.
- Darbuotoja visą pamainą stovi (16 valandų). Net prisėsti nėra kur. Klientų nėra, darbuotoja stovi. Jai uždrausta prisėsti. Vaizdo kameros fiksuoja.Kokia viso to prasmė???
Ar žinote, kad nuo tokio stovėjimo kojose susidaro trombai nuo nuo kurių žmogus gali mirti?
Jūsų vadovai visiškai bedvasiai?
Atsakyti
Turiu sauridos dujas keleta menesiu.kol kas nuomone gera.ateitis parodis.o zmonems irenginejantiems ta sistema reikia ivertint savo nama.nes jei sildysit lauka tikrai pigu nebus
Atsakyti
Sveiki, kokie atsiliepimai apie SAURIDĄ, dujų įvedimą ir aptarnavimą Ukmergeje.Gal kas pasidallins nuomone.......Ačiū.
Atsakyti
Audronis 2019-01-04 12:11:27
Na nesąmonė kažkokia. Pas mane 120 m2 metrų 1962m statybos namas biški iš vidaus šiltintas, langai plastikiniai..
Išeiga 4-6 balionai: spalį 4, lapkritį 4 gruodžio 6. Naudoju tik šildymui.
Manau, kad reikalas dujų kaloringume. Seniau, prieš 4-5 metus man dujų baliono užtekdavo 4 mėnesiams, dabar jeigu 3 mėnesius nereikia kesti baliono tai gerai. Nors dujų vartojame dabar mažiau (virdulys elektrinis, mažiau vasarą vakuojame daržovių, sultis seniau kaitinome ant viryklės -dabar spaudžiame spaustuvėje,...). Prastesnias dujas gal gauname iš užjūrio.
Atsakyti
Mano pastebėjimas, yra žmonių kurie rašo kritiką pasivadindami vis kitu vardu nors rašo iš to pačio įrenginio tas pats IP adresas. Koks šių žmonių tikslas? Neranda bendraminčių, kurie taip pat taip lygiai būtų nuskriausti, todėl keisdamas vardus rašo, kad būtų daugiau žmonių. Jeigu aš būčiau nuskriaustas ir būčiau teisus tai rašyčiau savo vardu tuo pačiu ir komentuočiau, bet nekeisčiau vardų. Man labiau panašu kad tai rašo konkurentas, kuris siekia savo tikslų. Gaila, kad Lietuvoje yra tokia biznio kultūra, kad save iškelti, kitus pažemina.
Atsakyti
Saurida, UAB 2019-03-08 13:33:32
Laba diena, apgailestaujame už nemalonią patirtį mūsų plovykloje, darbuotojai jau tikrina ir sprendžia visus nesklandumus.

Gražios Jums dienos!
Aciu jums tikiuosi nuvaziaves rasiu pokyciu, ir galesiu kitiems rekomenduot kad atsigavo pasakarniu plovykla:)
Atsakyti
Volvo 2019-03-07 20:16:29
Sveiki sveiki...Naujojoje Akmeneje pasakarniu sauridos plovykloje galetumet kadanors per tiek metu ir kazka pakeist srove bega net automobilio purvu nein nupust per silpnas ka kalbet apie sepeti kaip uzdejo pries 10metu turbut taip ir tebera, atvaziuoji kaip i normalia degaline bet net masinos pastoviai nenusiplauni tik zetonus ryja
Laba diena, apgailestaujame už nemalonią patirtį mūsų plovykloje, darbuotojai jau tikrina ir sprendžia visus nesklandumus.

Gražios Jums dienos!
Atsakyti
Sveiki sveiki...Naujojoje Akmeneje pasakarniu sauridos plovykloje galetumet kadanors per tiek metu ir kazka pakeist srove bega net automobilio purvu nein nupust per silpnas ka kalbet apie sepeti kaip uzdejo pries 10metu turbut taip ir tebera, atvaziuoji kaip i normalia degaline bet net masinos pastoviai nenusiplauni tik zetonus ryja
Atsakyti
Administracija 2019-02-14 10:46:19
Gerb. Olegai, o gal Jevgenijau? Juk esate vienas asmuo, o rašote skirtingais vardais. Jūsų tikslas aiškus - klaidinti vartotojus, pateikiant nepagrįstą informaciją ir šmeižti įmonę. Ar žinote kad už tai taip pat yra atsakomybė?

Gerbiami klientai, maloniai kviečiame tiesiogiai kreiptis į įmonės specialistus ir kartu spręsti iškilusius klausimus.
Krepiausiu laukiu kas bus toliau. Kaip jus neisprendet ar isprendet mano problema irgi rasysiu cia ir visuose savo komentaruose ir yuotube ir facbooke ir cia
Atsakyti
Gerb. Olegai, o gal Jevgenijau? Juk esate vienas asmuo, o rašote skirtingais vardais. Jūsų tikslas aiškus - klaidinti vartotojus, pateikiant nepagrįstą informaciją ir šmeižti įmonę. Ar žinote kad už tai taip pat yra atsakomybė?

Gerbiami klientai, maloniai kviečiame tiesiogiai kreiptis į įmonės specialistus ir kartu spręsti iškilusius klausimus.
Atsakyti
Sauridos darbuotojai neklaidinkit zmoniu. As jau susirasineju su kilias sauridos klientai.taip sakyti nelaimes broliai.taip buna tik stebuklingos sauridos darbotoju pasakuose.Ir civilizuotome pasaulyje uz paslepta reklama irgi baudzia.As esu realus vartuotojas taip eigu ka.
Atsakyti
Audronis 2019-01-04 12:11:27
Na nesąmonė kažkokia. Pas mane 120 m2 metrų 1962m statybos namas biški iš vidaus šiltintas, langai plastikiniai..
Išeiga 4-6 balionai: spalį 4, lapkritį 4 gruodžio 6. Naudoju tik šildymui.
Ir kur yra toks stebuklingas namas.kokia temperatura.mano 2002 statybos ir gerai apsiltintas 125m2 kai 13-14c 4-5 balionai i menesi kai 15 3balionai i savaite.parasiu i visus instancijos. Laukiu kokiu nors veiksmus.
Atsakyti
Kas buvo abgautas dell nepriklausom dujinio sildimo sistemos..visur raso kad labai taupi o iseina dvigubai ar net trigubai daugiau negu buvo zadeta visose reklamuose..eigu yra dar zmoniu ir norinciu kreptis del kompensacijos ar irangos grazinima su montavimo ir ismontavimo kompensacija rasykite i nemaisto inspekcija.Del savo irangos as paruosiu visus reikiamos dokumentus ir paduosiu i teisma.
Saurida Gas Dujinio šildymo sistemos
2019-02-05 08:56:40 IP 2noao3qc
Atsakyti
Aurimas 2018-12-18 19:37:33
Kiek piktos liaudies susirinko:) mes su kaimynu antra ziema esam davolni, nei tos dujos veluoja, nei pati sistema streikuoja. I rekvizitus ilindau nes reikia numeriuko, laikas senai tetai dujas pajungt ka netrukdytu stintu zvejybos su savo malku ruosa:)
Gerb. Aurimai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Tikimės, kad Teta jau šildosi patogiai ir netrukdo jūsų žvejybai :). Jei vis dar renkatės, kviečiame apsilankyti tinklapyje, kur rasite reikiamą informaciją https://saurida.lt/dujinis-sildymas/ O naujų šildymo patarimų visuomet rasite mūsų Facebook paskyroje: https://www.facebook.com/sildymasdujomis.
Saurida Gas Dujinio šildymo sistemos
2019-02-05 08:48:40 IP 2noao3qc
Atsakyti
Del dujinio sildymo 2019-01-04 08:52:10
Keistai matyti nepagristus kaip kuriuos komentarus. Atrodo kad zmones tikisi visko gerai ir dar nemokamai. Kaip ir kiekvienas irenginys nors ir automatika taip ir si sildymo sistema reikalauja tam tikros prieziuros. Saurida pardavejas o mums montavo kita imone ir viskas gerai veikia...iskilus klausimui maloniai pakonsultuoja ir Sauridos technikas...kazkaip nekyla problemu jei reikia pasukti baliono kraneli...o gal kitiems tai jau ooo kokia problema.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Jei ateityje iškils klausimų apie dujinio šildymo sistemos priežiūrą daugiau informacijos rasite tinklapyje https://www.saurida.lt/aptarnavimas-prieziura/ arba kreipkitės telefonu nurodytais numeriais. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų šildymo sistema ir aptarnavimu.

Gražios dienos linkėdama
Saurida Gas komanda
Saurida Gas Dujinio šildymo sistemos
2019-02-05 08:33:59 IP 2noao3qc
Atsakyti
Aidas 2018-12-03 21:35:06
Turiu šitą šildymo sistemą jau keli metai. Pradžioje buvo įvairių sunkumų dėl nežinojimo kaip tikrai veikia sistema ir kaip ją tinkamai eksploatuoti, bet po Saurida specialistų konsultacijos viskas tapo aišku ir suprantama.
Sistemos priežiūrai ir tinkamam jos darbui užtikrinti skiriu porą minučių per savaitę ir problemų nėra.
Nesuprantu žmonių kurie rašo neigiamus atsiliepimus, nors kai pagalvoji lengviausia kaltinti kitus.
Gerb. Aidai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų šildymo sistema ir aptarnavimu. Daugiau informacijos rasite https://saurida.lt/dujinis-sildymas/ O naujų šildymo patarimų visuomet rasite mūsų Facebook paskyroje: https://www.facebook.com/sildymasdujomis.

Gražios dienos linkėdama
Saurida Gas komanda

Taip pat rekomenduojame

DNV Lithuania
Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: sertifikavimo paslaugos; dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Trifazis
Adresas: Pranciškonių 2-oji g. 58, Pranciškonys, LT-15150 Vilniaus r.
Veiklos sritys: darbo sauga; avarinės tarnybos; dujos, dujų įranga; elektros instaliacijos darbai; sertifikavimo paslaugos.
Elektros ūkio paslaugos Smulkaus (el. skydų, įvadų, instaliacijos, lempučių) ir stambaus elektros ūkio priežiūra, aptarnavimas ir remontas; Elektros įvadų ir apšvietimo tinklų aptarnavimas: Elektros įvadų techninis patikrinimas, kabelių temperatūros matavimas, automatinių išjungėjų tikrinimas; Tikriname ar...
Dzūkijos dujos
Adresas: Ūdrijos g. 38A, LT-62175 Alytus.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; autoservisai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; mažmeninė prekyba; šildymas, įrenginiai; transporto paslaugos.
UAB „Dzūkijos dujos“ veikla siekia daugiau kaip 25 metus. Mūsų įmonės pagrindinės veiklos sritys: Prekyba suskystintomis dujomis (balionuose). Išmanioji šildymo dujų balionais sistema. Automobilių dujų įrangos montavimas. Montuojame aukštos kokybės itališkas tiesioginio dujų įpurškimo sistemas tokių firmų kaip...
Inpro LT
Inžineriniai projektai

Adresas: Vilkpėdės g. 22, LT-03151 Vilnius.
Veiklos sritys: projektavimas; dujos, dujų įranga; energetika; inžineriniai tinklai ir sistemos; konsultacijų paslaugos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
Pagrindinė įmonės veikla: Inžinerinių sistemų projektavimas: Dujotiekio tinklai; Vandentiekio ir nuotekų šalinimo tinklai. Konsultacijos inžinerinių sistemų projektavimo ir įrengimo klausimais; Statybos techninė priežiūra. Pagrindinis įmonės tikslas – parinkti optimaliausią ir ekonomiškai naudingiausią inžinerinių...
Labas GAS
Dujotiekio projektavimas ir montavimas

Adresas: Perspektyvos g. 18-2, LT-52119 Kaunas.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; inžineriniai tinklai ir sistemos; projektavimas; statyba; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
“Labas GAS” įsteigta 1998 m. gegužės 27 d., 2013 m. įkurtas UAB “Labas GAS” Klaipėdos filialas. Pradžioje įmonė specializavosi dujotiekių bei lauko inžinerinių sistemų projektavime ir įrengime, nuo 2011 m. įmonė praplėtė savo veiklą ir įsteigė įmonę Baltarusijoje, kur vykdo statybos darbus. 2013 m. UAB “Labas GAS”...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Išrinkta geriausia metų jaunoji bendrovė: gamina tvarų produktą ir meta iššūkį Europai
Išrinkta geriausia metų jaunoji bendrovė: gamina tvarų produktą ir meta iššūkį Europai 05-25 08:57
Iš beveik 900 jaunųjų bendrovių – mokinių mokomųjų verslų – Nacionalinėje "accelerator_x" programos eXpo pergalės laurus pelnė komanda iš Klaipėdos, dar keliolika išsidalino vardines "Lietuvos...
Tvaraus ir efektyvaus žemės ūkio link: svarbiausi pokyčiai Lietuvoje jau įsibėgėjo
Tvaraus ir efektyvaus žemės ūkio link: svarbiausi pokyčiai Lietuvoje jau įsibėgėjo 05-24 16:58
Jeigu reikėtų įvardyti vieną įdomiausių, o tuo pačiu – ir sudėtingiausių ekonominės veiklos sričių, rimtas kandidatas į šį titulą galėtų būti žemės ūkis. Mažai kuriame versle vyksta tokių sandūrų...
"StrongPoint" ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams
"StrongPoint" ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams 05-24 13:02
Šių metų pabaigoje prekybininkų laukia įtemptas laikotarpis – pasikeitus kasų aparatų naudojimo taisyklėms, bus privaloma per trumpą laiką kasose įdiegti naujus technologinius sprendimus. Prekybos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

AutoZone 1910,22 +5,82%
Philip Morris 106,62 +3,61%
McDonald's 244,52 +2,74%
Colgate-Palmolive 78,12 +2,09%
NVIDIA 161,54 -4,40%
Google 2118,52 -5,14%
Twitter 35,76 -5,55%
Facebook 181,28 -7,62%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 24,55 -3,00%
Benzinas 3,19 +0,31%
Apelsinai 0,91 +18,18%
Cukrus 0,81 +1,25%
Dyzelis 4,04 +6,88%
Varis 10161,38 -0,68%
Vištiena 3,67 +9,88%
Auksas 1936,86 -0,56%