VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Saurida, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Saurida

Atsiliepimai apie Saurida, UAB

SAURIDA Group

SAURIDA Oil&Gas, SAURIDA Gas, SAURIDA Wood,SAURIDA Logistics
Laimėkite prizą atostogoms! DALYVAUTI ŽAIDIME
Parašyk savo nuomonę apie Saurida, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Šiek tiek domiuosi šildymo dujomis sistema ir norėtųsi gauti daugiau info šiuo klausimu. Gal kas galėtų parašyti plačiau apie tai? (reklaminių filmukų mačiau ne vieną, mane domintų objektyvi nuomonė)
Atsakyti
Užvažiavau sekmadienį į degalinę Vilniuje, Jankiškių gatvėje.
- Susitvarkykit teritoriją. Taip negalima.
- Darbuotoja visą pamainą stovi (16 valandų). Net prisėsti nėra kur. Klientų nėra, darbuotoja stovi. Jai uždrausta prisėsti. Vaizdo kameros fiksuoja.Kokia viso to prasmė???
Ar žinote, kad nuo tokio stovėjimo kojose susidaro trombai nuo nuo kurių žmogus gali mirti?
Jūsų vadovai visiškai bedvasiai?
Atsakyti
Turiu sauridos dujas keleta menesiu.kol kas nuomone gera.ateitis parodis.o zmonems irenginejantiems ta sistema reikia ivertint savo nama.nes jei sildysit lauka tikrai pigu nebus
Atsakyti
Sveiki, kokie atsiliepimai apie SAURIDĄ, dujų įvedimą ir aptarnavimą Ukmergeje.Gal kas pasidallins nuomone.......Ačiū.
Atsakyti
Audronis 2019-01-04 12:11:27
Na nesąmonė kažkokia. Pas mane 120 m2 metrų 1962m statybos namas biški iš vidaus šiltintas, langai plastikiniai..
Išeiga 4-6 balionai: spalį 4, lapkritį 4 gruodžio 6. Naudoju tik šildymui.
Manau, kad reikalas dujų kaloringume. Seniau, prieš 4-5 metus man dujų baliono užtekdavo 4 mėnesiams, dabar jeigu 3 mėnesius nereikia kesti baliono tai gerai. Nors dujų vartojame dabar mažiau (virdulys elektrinis, mažiau vasarą vakuojame daržovių, sultis seniau kaitinome ant viryklės -dabar spaudžiame spaustuvėje,...). Prastesnias dujas gal gauname iš užjūrio.
Atsakyti
Mano pastebėjimas, yra žmonių kurie rašo kritiką pasivadindami vis kitu vardu nors rašo iš to pačio įrenginio tas pats IP adresas. Koks šių žmonių tikslas? Neranda bendraminčių, kurie taip pat taip lygiai būtų nuskriausti, todėl keisdamas vardus rašo, kad būtų daugiau žmonių. Jeigu aš būčiau nuskriaustas ir būčiau teisus tai rašyčiau savo vardu tuo pačiu ir komentuočiau, bet nekeisčiau vardų. Man labiau panašu kad tai rašo konkurentas, kuris siekia savo tikslų. Gaila, kad Lietuvoje yra tokia biznio kultūra, kad save iškelti, kitus pažemina.
Atsakyti
Saurida, UAB 2019-03-08 13:33:32
Laba diena, apgailestaujame už nemalonią patirtį mūsų plovykloje, darbuotojai jau tikrina ir sprendžia visus nesklandumus.

Gražios Jums dienos!
Aciu jums tikiuosi nuvaziaves rasiu pokyciu, ir galesiu kitiems rekomenduot kad atsigavo pasakarniu plovykla:)
Atsakyti
Volvo 2019-03-07 20:16:29
Sveiki sveiki...Naujojoje Akmeneje pasakarniu sauridos plovykloje galetumet kadanors per tiek metu ir kazka pakeist srove bega net automobilio purvu nein nupust per silpnas ka kalbet apie sepeti kaip uzdejo pries 10metu turbut taip ir tebera, atvaziuoji kaip i normalia degaline bet net masinos pastoviai nenusiplauni tik zetonus ryja
Laba diena, apgailestaujame už nemalonią patirtį mūsų plovykloje, darbuotojai jau tikrina ir sprendžia visus nesklandumus.

Gražios Jums dienos!
Atsakyti
Sveiki sveiki...Naujojoje Akmeneje pasakarniu sauridos plovykloje galetumet kadanors per tiek metu ir kazka pakeist srove bega net automobilio purvu nein nupust per silpnas ka kalbet apie sepeti kaip uzdejo pries 10metu turbut taip ir tebera, atvaziuoji kaip i normalia degaline bet net masinos pastoviai nenusiplauni tik zetonus ryja
Atsakyti
Administracija 2019-02-14 10:46:19
Gerb. Olegai, o gal Jevgenijau? Juk esate vienas asmuo, o rašote skirtingais vardais. Jūsų tikslas aiškus - klaidinti vartotojus, pateikiant nepagrįstą informaciją ir šmeižti įmonę. Ar žinote kad už tai taip pat yra atsakomybė?

Gerbiami klientai, maloniai kviečiame tiesiogiai kreiptis į įmonės specialistus ir kartu spręsti iškilusius klausimus.
Krepiausiu laukiu kas bus toliau. Kaip jus neisprendet ar isprendet mano problema irgi rasysiu cia ir visuose savo komentaruose ir yuotube ir facbooke ir cia
Atsakyti
Gerb. Olegai, o gal Jevgenijau? Juk esate vienas asmuo, o rašote skirtingais vardais. Jūsų tikslas aiškus - klaidinti vartotojus, pateikiant nepagrįstą informaciją ir šmeižti įmonę. Ar žinote kad už tai taip pat yra atsakomybė?

Gerbiami klientai, maloniai kviečiame tiesiogiai kreiptis į įmonės specialistus ir kartu spręsti iškilusius klausimus.
Atsakyti
Sauridos darbuotojai neklaidinkit zmoniu. As jau susirasineju su kilias sauridos klientai.taip sakyti nelaimes broliai.taip buna tik stebuklingos sauridos darbotoju pasakuose.Ir civilizuotome pasaulyje uz paslepta reklama irgi baudzia.As esu realus vartuotojas taip eigu ka.
Atsakyti
Audronis 2019-01-04 12:11:27
Na nesąmonė kažkokia. Pas mane 120 m2 metrų 1962m statybos namas biški iš vidaus šiltintas, langai plastikiniai..
Išeiga 4-6 balionai: spalį 4, lapkritį 4 gruodžio 6. Naudoju tik šildymui.
Ir kur yra toks stebuklingas namas.kokia temperatura.mano 2002 statybos ir gerai apsiltintas 125m2 kai 13-14c 4-5 balionai i menesi kai 15 3balionai i savaite.parasiu i visus instancijos. Laukiu kokiu nors veiksmus.
Atsakyti
Kas buvo abgautas dell nepriklausom dujinio sildimo sistemos..visur raso kad labai taupi o iseina dvigubai ar net trigubai daugiau negu buvo zadeta visose reklamuose..eigu yra dar zmoniu ir norinciu kreptis del kompensacijos ar irangos grazinima su montavimo ir ismontavimo kompensacija rasykite i nemaisto inspekcija.Del savo irangos as paruosiu visus reikiamos dokumentus ir paduosiu i teisma.
Saurida Gas Dujinio šildymo sistemos
2019-02-05 08:56:40 IP 94.232.121.164
Atsakyti
Aurimas 2018-12-18 19:37:33
Kiek piktos liaudies susirinko:) mes su kaimynu antra ziema esam davolni, nei tos dujos veluoja, nei pati sistema streikuoja. I rekvizitus ilindau nes reikia numeriuko, laikas senai tetai dujas pajungt ka netrukdytu stintu zvejybos su savo malku ruosa:)
Gerb. Aurimai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Tikimės, kad Teta jau šildosi patogiai ir netrukdo jūsų žvejybai :). Jei vis dar renkatės, kviečiame apsilankyti tinklapyje, kur rasite reikiamą informaciją https://saurida.lt/dujinis-sildymas/ O naujų šildymo patarimų visuomet rasite mūsų Facebook paskyroje: https://www.facebook.com/sildymasdujomis.
Saurida Gas Dujinio šildymo sistemos
2019-02-05 08:48:40 IP 94.232.121.164
Atsakyti
Del dujinio sildymo 2019-01-04 08:52:10
Keistai matyti nepagristus kaip kuriuos komentarus. Atrodo kad zmones tikisi visko gerai ir dar nemokamai. Kaip ir kiekvienas irenginys nors ir automatika taip ir si sildymo sistema reikalauja tam tikros prieziuros. Saurida pardavejas o mums montavo kita imone ir viskas gerai veikia...iskilus klausimui maloniai pakonsultuoja ir Sauridos technikas...kazkaip nekyla problemu jei reikia pasukti baliono kraneli...o gal kitiems tai jau ooo kokia problema.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Jei ateityje iškils klausimų apie dujinio šildymo sistemos priežiūrą daugiau informacijos rasite tinklapyje https://www.saurida.lt/aptarnavimas-prieziura/ arba kreipkitės telefonu nurodytais numeriais. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų šildymo sistema ir aptarnavimu.

Gražios dienos linkėdama
Saurida Gas komanda
Saurida Gas Dujinio šildymo sistemos
2019-02-05 08:33:59 IP 94.232.121.164
Atsakyti
Aidas 2018-12-03 21:35:06
Turiu šitą šildymo sistemą jau keli metai. Pradžioje buvo įvairių sunkumų dėl nežinojimo kaip tikrai veikia sistema ir kaip ją tinkamai eksploatuoti, bet po Saurida specialistų konsultacijos viskas tapo aišku ir suprantama.
Sistemos priežiūrai ir tinkamam jos darbui užtikrinti skiriu porą minučių per savaitę ir problemų nėra.
Nesuprantu žmonių kurie rašo neigiamus atsiliepimus, nors kai pagalvoji lengviausia kaltinti kitus.
Gerb. Aidai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir džiaugiamės, kad pasirinkote mus. Visuomet siekiame, kad klientai liktų patenkinti mūsų šildymo sistema ir aptarnavimu. Daugiau informacijos rasite https://saurida.lt/dujinis-sildymas/ O naujų šildymo patarimų visuomet rasite mūsų Facebook paskyroje: https://www.facebook.com/sildymasdujomis.

Gražios dienos linkėdama
Saurida Gas komanda
Atsakyti
Lina 2018-08-27 08:26:11
Šį savaitgalį lankiausi Klaipėdos SAURIDA degalinėje, patiko maisto pasirinkimas, pigi kava ir aptarnavimas su šypsena. Nuo šiol dažniau ten lankysiuos.
Dėkojame už gražius atsiliepimus, prašome dažniau apsilankyti ir paragauti naujų maisto gaminių iš atnaujinto meniu, pasimėgauti gardžiu kavos puodeliu.
Atsakyti
Čia viskas vyksta jau po tų pirmų 6 pradžiai pirktų balionų. Tai trečias užsakymas per mėnesį. Bet esmė ta, kad susidariau nuomonę, jog Sauridoje kiekvienas darbuotojas turi savo UAB ir darbas kas liečia klientą jiems neįdomus. Svarbu, kad taptu klientu, o toliau....
Atsakyti
Del dujinio sildymo 2019-01-04 08:52:10
Keistai matyti nepagristus kaip kuriuos komentarus. Atrodo kad zmones tikisi visko gerai ir dar nemokamai. Kaip ir kiekvienas irenginys nors ir automatika taip ir si sildymo sistema reikalauja tam tikros prieziuros. Saurida pardavejas o mums montavo kita imone ir viskas gerai veikia...iskilus klausimui maloniai pakonsultuoja ir Sauridos technikas...kazkaip nekyla problemu jei reikia pasukti baliono kraneli...o gal kitiems tai jau ooo kokia problema.
Sveiki, pas mane viskas veikia gerai. O ypac po kurenimo angliais tai labai patenkintas. Dabar galiu po darbo grizti i siltus namus. Gal ir siek tiek brangiau bet patogumas tikrai jauciasi. rekomenduoju.
Atsakyti
laimis 2019-01-01 11:33:04
Sveiki draugai noriu ispeti visus jog si brukama reklama su sitais atvezamais balionais yra tik gudri apgaule.Pats isivedziau sistema ir ka jus manot lauke 5 silumos sanaudos 16 balionu.Kas tada kai bus -20 matyt reiks kokiu 32 balionu.Absoliuti nesamone.Cia gal tiktu kokiam 80 kvadratu kotedzui bet ne namui.Musu namas 160 kvadratu.Pries isivedant reklamavo jog uzteks max 3bal.Realybe visai kitokia.NEAPSIGAUKIT
Na nesąmonė kažkokia. Pas mane 120 m2 metrų 1962m statybos namas biški iš vidaus šiltintas, langai plastikiniai..
Išeiga 4-6 balionai: spalį 4, lapkritį 4 gruodžio 6. Naudoju tik šildymui.
Atsakyti
Ko jūs tikitės iš įmonės kuri dirba 20 metų senumo verslo standartais! Gerai kol viskas gerai, o jei ne tada jokio lankstumo su klientais, įsipareigojimai antraeilis dalykas. Net neabejoju, kad įmonės viduje su darbuotojais bendraujama taip pat.
Atsakyti
Keistai matyti nepagristus kaip kuriuos komentarus. Atrodo kad zmones tikisi visko gerai ir dar nemokamai. Kaip ir kiekvienas irenginys nors ir automatika taip ir si sildymo sistema reikalauja tam tikros prieziuros. Saurida pardavejas o mums montavo kita imone ir viskas gerai veikia...iskilus klausimui maloniai pakonsultuoja ir Sauridos technikas...kazkaip nekyla problemu jei reikia pasukti baliono kraneli...o gal kitiems tai jau ooo kokia problema.
Atsakyti
Aurimas 2018-12-18 19:37:33
Kiek piktos liaudies susirinko:) mes su kaimynu antra ziema esam davolni, nei tos dujos veluoja, nei pati sistema streikuoja. I rekvizitus ilindau nes reikia numeriuko, laikas senai tetai dujas pajungt ka netrukdytu stintu zvejybos su savo malku ruosa:)
Geras sildymas ir patogu. Kas naudoja ir dziaugiasi tai neturi kada rasineti.
Atsakyti
Dujinį šildymą prieš porą metų įsivedė mano tėvai, garbaus amžiaus žmonės. Įvedė greitai, bet po to prasidėjo problemos. Pasirodo, oficialiai Saurida aprūpina tik įranga, o pajungimo darbus atlieka santechnikai, kurie dirba individualiai, nėra Sauridos darbuotojai, Dirba, kaip išeina: tai kokio daviklio nepajungia, tai krano neužsuka. Iš kur žmonėms žinoti, kas ne taip? Sauridos atstovai aiškina, kad tai ne jų problema, santechnikai, - kad jie jau atliko savo darbą ir daugiau jiems niekas nepriklauso, Ir taip jau antri metai nėra mėnesio be problemų. Paskambinus liepia patiems sukioti kranus, traukinėti šlangas. Suprantu, jaunesnis žmogus greičiau susivoktų, bet senam žmogui, kuris neturi jėgų ir tuos kranus pasukti, - vienas vargas. Problema- įrengimų priežiūra.
Atsakyti
Sveiki draugai noriu ispeti visus jog si brukama reklama su sitais atvezamais balionais yra tik gudri apgaule.Pats isivedziau sistema ir ka jus manot lauke 5 silumos sanaudos 16 balionu.Kas tada kai bus -20 matyt reiks kokiu 32 balionu.Absoliuti nesamone.Cia gal tiktu kokiam 80 kvadratu kotedzui bet ne namui.Musu namas 160 kvadratu.Pries isivedant reklamavo jog uzteks max 3bal.Realybe visai kitokia.NEAPSIGAUKIT
Atsakyti
O Saurida Jankiškių 43a nesiruošia tvarkyti kelio dangos? Rusijoje kaimuose tokių duobių nerasi kaip šitos degalinės kieme.
Atsakyti
Bendrai tai yra nerimta firma, jau labai daug meluoja. Pirmą ispudį sudaro labai mandagų ir pareigingą. Sumontavo greitai
ir gerai. Pajungimas jau pradejo rodyti savo galia, Niekas nepadejo skambučiais atvykes iš kauno sureguliavo, kuris
laikas buvo gerai. Buvo vel ieškota pagalbos pas Sauridos vadovus, tai pareiške, kad ne jų reikalas, nes montavo ne ije,
Pagal pabranimą.Tai jau 3 balionai kainuoja 105 eurai, tai dar neviskas, pžadėjo po naujų metrų dar brangti. Matomai
teks kreipis teisesauga, nes jau atrodo negražus vaizdelis.Įdomu ar dujų balionai įeina į komplektą
Atsakyti
Kiek piktos liaudies susirinko:) mes su kaimynu antra ziema esam davolni, nei tos dujos veluoja, nei pati sistema streikuoja. I rekvizitus ilindau nes reikia numeriuko, laikas senai tetai dujas pajungt ka netrukdytu stintu zvejybos su savo malku ruosa:)
Atsakyti
Sveiki noreciau pasiteirauti kokios sanaudos duju pirma menesy buvo kaip paleido peciu ?
Atsakyti
Saurida užkniso visą internetą su savo nesibaigiančia reklama. O kai pakonkretini ir bandai ką nors išsiaiškinti, tai pažada atvažiuoti apžiūrėti vietos, - ir dingsta su galais. Pasirodo tik reklama tai OOOOOOOO, o iš tikrūjų tai ŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ
Atsakyti
Turiu šitą šildymo sistemą jau keli metai. Pradžioje buvo įvairių sunkumų dėl nežinojimo kaip tikrai veikia sistema ir kaip ją tinkamai eksploatuoti, bet po Saurida specialistų konsultacijos viskas tapo aišku ir suprantama.
Sistemos priežiūrai ir tinkamam jos darbui užtikrinti skiriu porą minučių per savaitę ir problemų nėra.
Nesuprantu žmonių kurie rašo neigiamus atsiliepimus, nors kai pagalvoji lengviausia kaltinti kitus.
Atsakyti
Turiu dujinį šildyma jau visus metus prieš tai šildžiau malkomis turėjau kalvį katilą, neblogas buvo, bet dažnai tenka išvažiuoti žmonai tikrai nėra ptogu kurti malkinį pečių. tai saurida tikrai šioje vietoje puikia gelbsti. Žmona patenkinta, kad nebereikia bėgioti į katilinę. o man svarbiausias buvo klausimas sąnaudų, bet skirtumo beveik net nepajutau, nors naudojam dabar ir viryklę ant sauridos dujų ir vandenį ir namus šildom. Rekomendavau jau visiems kaimynams kas klausinėjo. Tikrai šauniai dirba, jokių rūpesčių 100% patenkinti
Atsakyti
Turiu dujini sildyma. As patenkintas jau keli metai jokiu jokiu gedimu. Kasmet uzsakau katilo profilaktini patikrinima-sureguliuoja duju tiekima kad maziau imtu. Del balionu keitimo tai svarbu laiku apmoketi saskaita. Buvo ir man kad praziopsojau- nera ka kaltinti. Apmokejau ir pakeite balionus. Nesvarbu kokia sildymo sistema bet kiekviena reikia priziureti ir patiems. As rekomenduoju.
Atsakyti
pries metus isigijau sauridos duju balionu sildymo sistema, po menesio nebeveikia lauko-kambario tem. daviklis, kambario davik.nustatytas 21+, o sildo iki25+ir daugiau, kol neisjunksi katilo tiesiogiai. remontuoti niekas nevaziuoja. tel tik paaiskina, paspausk ta ar ana, tuo ir baigiasi. Duju pristatymas veluoja, apmokejau antradieni o jau pirmadienis, duju nera per penkias dienas nesuspeja pristatyti! Gps kuris turi informuoti apie vienos puses duju pasibaigima, jei nebuciau pats patikrines balionus, tai siuo metu buciau likes be sildymo! Ir dabar esu apie 20cm nuo baliono dugno duju likuciu, katilas jau uzgesta pries 2 dienas, padirba 1h. ir uzgesta, taip vargstu jau trecia diena! Dave numeri meistro del katilo uzsigesinimo kas valanda, tai visa pirmadieni skambinu ir skambinu, jau 8 skambuciai, rezultatu jokiu. Niekas nekelia ragelio, visur kaip i siena, pradzia buvo puiki, kol nesumokejai pinigu o toliau vien nervai.
Atsakyti
Tai įmonė, kuri nesilaiko sutartyje numatytų įsipareigojimų. Jiems nusispjauti ant klientų. Juo labiau, kad klientas yra priklausomas nuo šios įmonės, t.y. kritiniais atvejais nėra pasirinkimo. Tai įmonė, kuri neieško išeičių nestandartinėse situacijose, pvz., kai dėl jų kaltės klientai žiemos laikotarpiu neturi šildymo. Situacija susidarė, nes jų parduodama ir aptarnaujama sistema nesuveikė ir neperspėjo apie pasibaigusias dujas. Šildymas nutrūko savaitgalį ir kaip manote - Saurida savaitgaliais nedirba. Jokių kritinių situacijų sprendimo galimybių. Ir tokia situacija susidarė ne dėl kliento, o dėl Sauridos veiksmų. O toliau... Ir vėl jokių pastangų, kurios būtų nukreiptos į klientą - balionus pristatys (gal!!!) per dvi dienas ir jų teigimu tai dar labai greitai. Taigi, apibendrinant, baisus abejingumas ir nieko neveikimas. Visi paslaugų teikėjai turi avarines tarnybas, kurios sprendžia klientų problemas nestandartinėse situacijose. Bet Saurida tokia "nuostabi" įmonė, kad jai tokios tarnybos nereikia, o klientai - tegul šąla ir laukia, juk neturi kito pasirinkimo. Net valstybinėse įmonėse biurokratai ir valdininkai operatyviau reaguoja į problemas, o čia įmonė, kuri gyvena iš klientų.
Atsakyti
Genutė 2018-10-03 07:27:37
Perskaičiau daugybe komentaru nuomonės įvairios. Gal galėtumėte kas patarti. Norime įsivesti dujinį šildyma. Visai šalia praeina gamtinės dujos, yra galimybė vestis gamtines dujas, arba dujas balionais. Įvedimo kaina truputi brangese Sauridos, bet ten nebūna abonentinio mokesčio. Namas medinis, plotas 110 m2. Gal kas turite patirties kiek kainuotu šildymas menesiui, kad butu temperatura apie 20- 22 Ar galimetu tuo paciu metu pasilikti kieto kuro pečiu ir dujini. Ir naudoti kada kuri noretum??? Būsiu dėkinga už kiekviena komentara, patarima, nuomone. Su Sauridos vadybininku kalbejausi, kalba, zada graziai. Norėciau nuomones vartotoju. Ačiū.
Lyginomes ir mes-gamtines ar balionuose. Tai mums pigiau gavosi pirkti iranga su balionais nors dujos visai salia sklypo. Nes dar reikia paskaiciuoti gamtinems projekto parengima ir ivedima per kiema.o balionu paprasciau- deze prie namo pastate ir per siena sujunge su katilu. O sildyti galima kartais dujom, kartais kietu kuru.
Atsakyti
Perskaičiau daugybe komentaru nuomonės įvairios. Gal galėtumėte kas patarti. Norime įsivesti dujinį šildyma. Visai šalia praeina gamtinės dujos, yra galimybė vestis gamtines dujas, arba dujas balionais. Įvedimo kaina truputi brangese Sauridos, bet ten nebūna abonentinio mokesčio. Namas medinis, plotas 110 m2. Gal kas turite patirties kiek kainuotu šildymas menesiui, kad butu temperatura apie 20- 22 Ar galimetu tuo paciu metu pasilikti kieto kuro pečiu ir dujini. Ir naudoti kada kuri noretum??? Būsiu dėkinga už kiekviena komentara, patarima, nuomone. Su Sauridos vadybininku kalbejausi, kalba, zada graziai. Norėciau nuomones vartotoju. Ačiū.
Atsakyti
Šį savaitgalį lankiausi Klaipėdos SAURIDA degalinėje, patiko maisto pasirinkimas, pigi kava ir aptarnavimas su šypsena. Nuo šiol dažniau ten lankysiuos.
Atsakyti
Vadimas 2018-08-20 18:13:40
Siandien 2018.08.20 apie 14:55 val degalineje Saurida adresu Buivydiškių g. 1A, LT-14160, ZUJŪNAI, VILNIAUS R. pyliau dizelini kura i automobili VW Touran. treciu numeriu pazymetoje degalineje. Vazineju su minetu automobiliu jau virs dvieju metu, esu pravaziaves beveik 120 000 kilometru. Per visa sita laikotarpi, maksumum kiek tilpo pas mane i baka tai 56 litrai, cia buvo tada kai kompjuteris masinoje rode kad galiu pravaziuoti 0km ir as pravaziavau ant nulio apie 25km. Pagal kataloga i VW Touran telpa 60 litru. Bet kazkokiu stebuklingu budu pas mane tilpo 67 litru. Nors bake buvo like kaip minimum 5ltr. Tai reiske kad turejo tilpti MAKSIMUM 55 litrai, bet cia jau maksimum! Pas mane tilpo 67 litrai! Administracija teigia, kad taip negali buti, reiskia bakas didesnis, nesvarbu ka raso katalogai, nesvarbu kad 120000km jums tilpdavo maksimum 56ltr. ir taip toliau.., jie turiu metrologijos pazyma ir viskas. Vienintelis ju pasiulitas budas tai ijungti kamera ir su ijungta vaziuoti i servisa, servise nupilti visa kura ir pasiziureti kiek istikruju bake yra kuro. Realiai as labai gerai zinau savo masina ir zinau kiek telpa kuro. Siandien turejo tilpti 54 litrai, nu super maksimum tegul buna 55, bet cia jau reiktu zaisti su pistoletu ilgai. Kokiu stebuklingu budu pas mane tilpo 67ltr dizelio niekas paaiskinti negali. Po pusantros valandos atvezeme dvi gelezines kanistras po 20ltr ir nusprendem patikrinti kiek tilps kuro. Kuro tilpo lygiai 40 litru. Tada klausimas liko tas pats, kaip pas mane i kuro baka galejo tilpti kaip minumum 12 litru daugiau? issiplieti bakas? Per savaite ant 12 litru? Manau as tikrai issamiai parasiau, ir tikrai aisku kad ivyko nesusipratimas butent mano pylimo metu. Pyliau simta kartu ir sauridoje ir kitur, niekada nebuvo tilpe daugiau netu 56 litrai i 60 litru baka, o cia tilpo 67.
Gerb. Vadimai,
Atleiskite už tokią situaciją. Mandagiam klientų aptarnavimui ir kokybiškam paslaugų suteikimui skiriame didelį dėmesį, siekdami užtikrinti malonų apsilankymą SAURIDA degalinėse. Visi klientai yra labai svarbūs ir reaguodami į jūsų pastabas būtinai išsiaiškinsime šią situaciją.
Atsakyti
Siandien 2018.08.20 apie 14:55 val degalineje Saurida adresu Buivydiškių g. 1A, LT-14160, ZUJŪNAI, VILNIAUS R. pyliau dizelini kura i automobili VW Touran. treciu numeriu pazymetoje degalineje. Vazineju su minetu automobiliu jau virs dvieju metu, esu pravaziaves beveik 120 000 kilometru. Per visa sita laikotarpi, maksumum kiek tilpo pas mane i baka tai 56 litrai, cia buvo tada kai kompjuteris masinoje rode kad galiu pravaziuoti 0km ir as pravaziavau ant nulio apie 25km. Pagal kataloga i VW Touran telpa 60 litru. Bet kazkokiu stebuklingu budu pas mane tilpo 67 litru. Nors bake buvo like kaip minimum 5ltr. Tai reiske kad turejo tilpti MAKSIMUM 55 litrai, bet cia jau maksimum! Pas mane tilpo 67 litrai! Administracija teigia, kad taip negali buti, reiskia bakas didesnis, nesvarbu ka raso katalogai, nesvarbu kad 120000km jums tilpdavo maksimum 56ltr. ir taip toliau.., jie turiu metrologijos pazyma ir viskas. Vienintelis ju pasiulitas budas tai ijungti kamera ir su ijungta vaziuoti i servisa, servise nupilti visa kura ir pasiziureti kiek istikruju bake yra kuro. Realiai as labai gerai zinau savo masina ir zinau kiek telpa kuro. Siandien turejo tilpti 54 litrai, nu super maksimum tegul buna 55, bet cia jau reiktu zaisti su pistoletu ilgai. Kokiu stebuklingu budu pas mane tilpo 67ltr dizelio niekas paaiskinti negali. Po pusantros valandos atvezeme dvi gelezines kanistras po 20ltr ir nusprendem patikrinti kiek tilps kuro. Kuro tilpo lygiai 40 litru. Tada klausimas liko tas pats, kaip pas mane i kuro baka galejo tilpti kaip minumum 12 litru daugiau? issiplieti bakas? Per savaite ant 12 litru? Manau as tikrai issamiai parasiau, ir tikrai aisku kad ivyko nesusipratimas butent mano pylimo metu. Pyliau simta kartu ir sauridoje ir kitur, niekada nebuvo tilpe daugiau netu 56 litrai i 60 litru baka, o cia tilpo 67.
Atsakyti
Snd. Alytuje Pramones gatveje pyliausi kura. Operatore nepadare jokios nuolaidos. Esu nusivyles. Daugiau nesipilsiu. Taip ir prarandama klijentai!
Du is dvieju - labai neblogai
2018-08-09 13:32:58 IP 82.135.210.106
Atsakyti
Lankiausi Sauridoj jau du kartus. Viena kartą kuro, kitą karta bomžpakių. Abu kartus - super. 100 % pateisino lūkesčius.
Kolega taip pat mėgavosi puikia sriubyte.
Rekomenduoju.
Vertinu 10 lakierku iš 10.
Atsakyti
Ramunė 2018-06-11 21:45:08
Sveiki, šiandieną Pašvenčio degalinėje pyliausi dyzelinį kurą. Buvau labai nemaloniai nustebinta darbuotojos. Pradėjus pilti kurą pastebėjau, kad nesikeičia skaičiukai pilantis kurą. Nuėjus sumokėti - man buvo pasakyta, kad jis neveikia, bet jokio įspėjančio užrašo nebuvo, kiek įsipili kuro - nematyti, man pasiūlė pilantis žiūrėti iš kitos pusės. Tikrai nesuprantu kaip tai įmanoma? Taip išeina, kad įsipili - eini pažiūrėti ir jei dar reikia - eini vėl žiūrėt? Prieš mane prie kasos stovėjo vyriškis, jam buvo pasakyta, kad kažkur nešviečia lemputė todėl čekio jis negaus. Garsiai darbuotoja samprotavo gal uždaryti degalinę, nes neveikia. Bet degalinė ir toliau dirbo. Manau tikrai ne man vienai kilo klausimų apie tokį degalinės darbą, kai kažkas neveikia; nematai kiek piliesi kuro. Daug pažįstamų važiuoja į šią degalinę piltis kuro, bet nemanau, kad po tokių atsitikimų ilgai dar taip bus.
Gerb. Ramune,
Labai atsiprašom kad mūsų degalinėj pasijautėt nesmagiai ir nemaloniai aptarnauta.
Daugiau tai nepasikartos. Technikos gedimus pašalinsim.
Ir Labai jūsų lauksim sugrįžtant.
Atsakyti
Esu labai dėkinga Čekoniškių operatorei, kuri šiandien man palikus telefoną ant prekystalio mane prisivijo prie automobilio ir atidavė. Vardo nebeprisimenu, bet labai ačiū Jums, nes taip būčiau ir išvažiavus.
Atsakyti
Greitas ir patogus būdas išsinuomoti priekabą pagal poreikį, kadangi yra visokių dydžių ir tipų. Kainos nesikandžioja, priekabas galima rezervuoti iš anksto, operatoriai maloniai aptarnauja.
Atsakyti
Aš visada džiaugiuosi atvažiavus į SAURIDOS degalines. Lankausi čia jau 5 metus, tad sukdama po Lietuvą darbo reikalais prasuku praktiškai po visą tinklą. Čia mane pasitinka ne tik žemos kainos, bet ir puikus aptarnavimas... operatoriai visada su šypsena, visada malonūs. Labiausiai patinka Klaipėdos ir Naujosios Akmenės degalinės dėl savo plataus asortimento ir galimybės prisėsti ir užkasti tarp darbų. Linkiu SAURIDOS kolektyvui kuo ilgiau gyvuoti ir džiuginti klientus savo šypsenomis.
Atsakyti
Sveiki, šiandieną Pašvenčio degalinėje pyliausi dyzelinį kurą. Buvau labai nemaloniai nustebinta darbuotojos. Pradėjus pilti kurą pastebėjau, kad nesikeičia skaičiukai pilantis kurą. Nuėjus sumokėti - man buvo pasakyta, kad jis neveikia, bet jokio įspėjančio užrašo nebuvo, kiek įsipili kuro - nematyti, man pasiūlė pilantis žiūrėti iš kitos pusės. Tikrai nesuprantu kaip tai įmanoma? Taip išeina, kad įsipili - eini pažiūrėti ir jei dar reikia - eini vėl žiūrėt? Prieš mane prie kasos stovėjo vyriškis, jam buvo pasakyta, kad kažkur nešviečia lemputė todėl čekio jis negaus. Garsiai darbuotoja samprotavo gal uždaryti degalinę, nes neveikia. Bet degalinė ir toliau dirbo. Manau tikrai ne man vienai kilo klausimų apie tokį degalinės darbą, kai kažkas neveikia; nematai kiek piliesi kuro. Daug pažįstamų važiuoja į šią degalinę piltis kuro, bet nemanau, kad po tokių atsitikimų ilgai dar taip bus.
Atsakyti
Ramūnas 2018-06-08 15:34:32
Sveiki.
Noriu informuoti Sauridos vadovybę apie incidentą, įvykusį 2018.06.07 apie 21.00 val. degalinėje, esančioje Čekoniškių gyvenvietėje. Žinodamas, kad šioje degalinėje kuras kainuoja pigiau, negu kitose Vilniaus degalinėse, sustojau pasipildyti degalų. Pradėjus piltis A95 markės benziną pastebėjau, kad kolonėlės skaitiklyje 1 litro kaina nurodyta 1, 32 euro. įsipylęs maždaug 4-5 litrus išjungiau pistoletą ir nuėjau pasitikslinti kiek gi kainuoja 1 litras (nes jei 1, 32 euro - tikrai nesipilsiu). Gavau operatorės atsakymą, kad litras kainuoja 1, 16 euro. Tuomet prisipyliau pilną baką ir nuėjau pasiimti grąžos ir čekio. Paduodama čekį operatorė pasakė, kad gavau 4, 13 euro nuolaidą nuo 1, 32 eurų už litrą kainos. Nesunkiai paskaičiavęs pasakiau, kad nuolaida turėtų būti bent 8 eurai, nes pyliausi beveik 52 litrus, o ne 4, 13 euro. Į ką operatorė atsakė, kad ne, būtent 4, 13 euro, nes A95 benzinas su nuolaida kainuoja 1, 24 eurus. Tada aš sakau, kad jūs man prieš kelias minutes sakėte, kad litras kainuoja 1, 16 euro. Tada operatorė pasakė, kad 1, 16 euro kainuoja dyzelinas ir kad ji manė, kad aš piluosi dyzeliną. Aš nei vienu žodžiu nesakiau, kad pilsiu dyzeliną, juolab jau buvau įsipylęs 4-5 litrus A95 markės benzino. Pasakiau operatorei, kad ji mane suklaidino sakydama, kad litras kainuoja 1, 16 euro į ką gavau atsakymą, kad aš pats esą susiklaidinau ir dar ją pačią suklaidinau. Tai man buvo pasakyta jau pakeltu tonu. Stoviu ir nesuprantu kas darosi. Prisiminiau sovietmetį, kai pardavėjai ar kasininkai galėjo apšaukt tave dėl mažiausio menkniekio. Pasakiau operatorei, kad ji elgiasi nederamai, o uždaręs degalinės duris dar išgirdau ir toliau mano adresu pakeltu tonu operatorės reiškiamą nepasitenkinimą. Tada sugrįžau į degalinę ir paprašiau operatorės vadovybės telefono numerio. Operatorė man padiktavo šį - 8-682-52192. Šiuo numeriu nusprendžiau neskambinti, o parašyti pretenziją raštu. Dabar rašau ir suprantu, kad aš gaištu savo laiką tai rašydamas, kad ko gero nieko nepakeisiu, kad degalinėse ir taip sunku surasti norinčių dirbti ir t.t. Bet nerašyt negaliu - jei visi tylėsime irgi nieko gero nebus. Nei aš reikalavau operatorės grąžinti man kainų skirtumą tarp 1, 24 ir 1, 16 euro, nei kažko kitko. Tiesiog manau taip, jei esi kaltas, prisipažink, atsiprašyk, gi visko pasitaiko... Ir už 1, 24 eurus aš būčiau pylesis kurą. Esmė ne tame, o mūsų tarpusavio bendravime ir pagarboje vienas kitam. Prie šio laiško prisegu ant degalinės durų besipuikuojantį kvietimą dirbti komandoje degalinės operatorių-pardavėją, kurio sąlygų patį pirmąjį punktą operatorė Danutė greičiausiai pamiršo - "Patinka su šypsena pasitikti klientus".
Sveiki Ramūnai, atleiskite už tokią situaciją. Mandagiam ir profesionaliam klientų aptarnavimui skiriame didelį dėmesį, siekdami užtikrinti malonų apsilankymą SAURIDA degalinėse. Visi klientai yra labai svarbūs ir reaguodami į jūsų pastabas būtinai išsiaiškinsime šią situaciją.
Atsakyti
Sveiki.
Noriu informuoti Sauridos vadovybę apie incidentą, įvykusį 2018.06.07 apie 21.00 val. degalinėje, esančioje Čekoniškių gyvenvietėje. Žinodamas, kad šioje degalinėje kuras kainuoja pigiau, negu kitose Vilniaus degalinėse, sustojau pasipildyti degalų. Pradėjus piltis A95 markės benziną pastebėjau, kad kolonėlės skaitiklyje 1 litro kaina nurodyta 1, 32 euro. įsipylęs maždaug 4-5 litrus išjungiau pistoletą ir nuėjau pasitikslinti kiek gi kainuoja 1 litras (nes jei 1, 32 euro - tikrai nesipilsiu). Gavau operatorės atsakymą, kad litras kainuoja 1, 16 euro. Tuomet prisipyliau pilną baką ir nuėjau pasiimti grąžos ir čekio. Paduodama čekį operatorė pasakė, kad gavau 4, 13 euro nuolaidą nuo 1, 32 eurų už litrą kainos. Nesunkiai paskaičiavęs pasakiau, kad nuolaida turėtų būti bent 8 eurai, nes pyliausi beveik 52 litrus, o ne 4, 13 euro. Į ką operatorė atsakė, kad ne, būtent 4, 13 euro, nes A95 benzinas su nuolaida kainuoja 1, 24 eurus. Tada aš sakau, kad jūs man prieš kelias minutes sakėte, kad litras kainuoja 1, 16 euro. Tada operatorė pasakė, kad 1, 16 euro kainuoja dyzelinas ir kad ji manė, kad aš piluosi dyzeliną. Aš nei vienu žodžiu nesakiau, kad pilsiu dyzeliną, juolab jau buvau įsipylęs 4-5 litrus A95 markės benzino. Pasakiau operatorei, kad ji mane suklaidino sakydama, kad litras kainuoja 1, 16 euro į ką gavau atsakymą, kad aš pats esą susiklaidinau ir dar ją pačią suklaidinau. Tai man buvo pasakyta jau pakeltu tonu. Stoviu ir nesuprantu kas darosi. Prisiminiau sovietmetį, kai pardavėjai ar kasininkai galėjo apšaukt tave dėl mažiausio menkniekio. Pasakiau operatorei, kad ji elgiasi nederamai, o uždaręs degalinės duris dar išgirdau ir toliau mano adresu pakeltu tonu operatorės reiškiamą nepasitenkinimą. Tada sugrįžau į degalinę ir paprašiau operatorės vadovybės telefono numerio. Operatorė man padiktavo šį - 8-682-52192. Šiuo numeriu nusprendžiau neskambinti, o parašyti pretenziją raštu. Dabar rašau ir suprantu, kad aš gaištu savo laiką tai rašydamas, kad ko gero nieko nepakeisiu, kad degalinėse ir taip sunku surasti norinčių dirbti ir t.t. Bet nerašyt negaliu - jei visi tylėsime irgi nieko gero nebus. Nei aš reikalavau operatorės grąžinti man kainų skirtumą tarp 1, 24 ir 1, 16 euro, nei kažko kitko. Tiesiog manau taip, jei esi kaltas, prisipažink, atsiprašyk, gi visko pasitaiko... Ir už 1, 24 eurus aš būčiau pylesis kurą. Esmė ne tame, o mūsų tarpusavio bendravime ir pagarboje vienas kitam. Prie šio laiško prisegu ant degalinės durų besipuikuojantį kvietimą dirbti komandoje degalinės operatorių-pardavėją, kurio sąlygų patį pirmąjį punktą operatorė Danutė greičiausiai pamiršo - "Patinka su šypsena pasitikti klientus".

Taip pat rekomenduojame

UAB koncernas "ALGA"
Adresas: Gamyklų g. 4, LT-68108 Marijampolė.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; gamyba; kuras, naftos produktai, degalinės; metalas, apdirbimas, gaminiai; metalo konstrukcijos, angarai; patalpų nuoma; statyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
PAGRINDINĖ VEIKLA UAB koncerno „ALGA“ pagrindinis tikslas – pateikti kokybiškus ir saugius metalo konstrukcijų gaminius bei kitą gaminamą produkciją, taip pat suteikti projektavimo, statybos bei transporto paslaugas, atitinkančias klientų poreikius ir lūkesčius. Koncerno kokybės, aplinkos apsaugos ir darbuotojų...
DNV GL Lietuva
DNV GL - Business Assurance Lietuva

Adresas: K. Donelaičio g. 62-501, LT-44248 Kaunas.
Veiklos sritys: dujos, dujų įranga; energetika; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos; kuras, naftos produktai, degalinės; laivų remontas, statyba; maisto gamyba; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; mokymo kursai; pramonės įrengimai; sertifikavimo paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
Business Assurance - tai pasaulyje pirmaujanti sertifikavimo įstaiga. Mes bendradarbiaujame su bendrovėmis, siekdami užtikrinti jų organizacijos, produktų, darbuotojų, įrenginių ir tiekimo grandinių veiksmingumą, pasitelkiant sertifikavimo, vertinimo ir mokymų paslaugas. Priklausydami DNV GL Group, 2 000 Business...
Jungent Lietuva, UAB
SHELL

Adresas: Ukmergės g. 283, LT-06313 Vilnius.
Veiklos sritys: autokosmetika; automobilių dalys; didmeninė prekyba; gėrimai (alkoholiniai); gėrimai (nealkoholiniai); higienos reikmenys; konditerija, saldumynai; kuras, naftos produktai, degalinės; maisto produktai; tepalai, alyvos.
JUNGENT LIETUVA, UAB - tai ilgametę patirtį turinti pardavimų skatinimo bendrovė, veikianti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Dirbame su daugiau nei 40 tarptautinių ir vietinių tiekėjų bei kuriame stiprią prekinių ženklų šeimą mūsų klientams. Produktų asortimentą sudaro pirmaujantys prekiniai ženklai, užimantys...
Soliris
Q8 Oils, ORLEN Oil

Adresas: Elektrėnų g. 1G, LT-51189 Kaunas.
Veiklos sritys: autokosmetika; automobilių dalys; autoservisai; chemijos pramonė, gaminiai; didmeninė prekyba; kuras, naftos produktai, degalinės; pramonės įrengimai; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos; žemės ūkio technika.
UAB „Soliris“ gali pasiūlyti šių prekinių ženklų produkciją: Q8 Oils, ORLEN Oil, YUKOIL, AGRINOL alyvas taip pat tepalus iš Rusijos ir Baltarusijos (GOST). Be to, UAB „Soliris“ prekiauja įvairiais skysčiais: aušinimo skysčiais, stiklų plovikliais bei AdBlue tirpalu.
Inžinerinė ekologija
IN-ECO

Adresas: Ašigalio g. 6, II korpusas, LT-49142 Kaunas.
Veiklos sritys: chemijos pramonė, gaminiai; kuras, naftos produktai, degalinės; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; pramonės įrengimai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
Specializuota inžinerinės chemijos įmonė, įkurta specialistų, turinčių daugiau nei 25-ių metų patirtį diegiant technologines reagentinio apdirbimo programas bei teikiant inžinerijos paslaugas įvairių pramonės sričių įmonėms. Aukšta prekinio ženklo IN-ECO™ cheminių produktų gamybos proceso kokybė patvirtinta...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį
Asociacija: privaloma statybininko kortelė sumažintų šešėlį 04-23 20:17
Lietuvos statybininkų asociacija nuo 2020 metų siūlo įteisinti privalomą statybininko kortelę – pasak jos, tai padėtų kovoti su šešėliu statybų sektoriuje. Aplinkos ministerijos atstovas sako, kad...
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų
Vairuotojų ir vežėjų atstovai sutarė derėtis dėl atlyginimų 04-23 18:10
Šiandien vykusiame Trišalės tarybos posėdyje nuspręsta pradėti derybas dėl vairuotojų atlyginimų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate privalomų skiepų įvedimui?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Exxon Mobil 82,90 +2,18%
Facebook 181,44 +1,77%
Chevron 121,90 +1,70%
ConocoPhillips 66,96 +1,61%
CBS 51,11 -2,44%
Harley-Davidson 39,72 -2,86%
Macy's 24,33 -2,99%
Hewlett-Packard 19,88 -3,12%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 6439,46 +2,21%
Auksas 1300,90 -1,45%
Ryžiai 406,00 -0,49%
Dyzelis 1,99 +1,53%
Kava 2,73 -3,53%
Sidabras 15,30 -3,29%
Apelsinai 0,65 +3,17%
Nafta 64,00 +0,38%