VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Santechnikos prekybos centras, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Santechnikos prekybos centras

Atsiliepimai apie Santechnikos prekybos centras, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Santechnikos prekybos centras, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki.
Dvejopi jausmai. Pirmą kartą pavyko apsipirkti (neskaitant nedidelio priekių (vėlavimo).
Antras kartas nesikmingas. Iki šiol laukiame užsakymo, 4 mėn. jau. Žmonai arba nekelia ragelio arba pakėlus numėta. Maitina pažadais.
Atsakyti
Nuoširdus Ačiū už greitą prekės pristatymą į Zarasus.
Atsakyti
Truputį keista matyti, kad su šia firma taip blogai. Rudenį užsisakiau visą grindinio šildymo sistema, viskas buvo laiku (labai svarbus termimas). Trūko grindinio vamzdžio (suklysta matuojant), bet jį atsiuntė po poros (nesureikšminu perskambinimo, ir pats užmirštu) skambučių (į visus buvo atsiliepta) direktoriui be papildomų kaštų.
Tikėkimės niekas į blogą nepasiketiė...
Santechnikos centras
2020-05-11 22:40:07 IP 19vjlu6h
Atsakyti
Laba diena, gerbiamieji,

Nežiūrint keletos neigiamų komentarų, mes norime visų atsiprašyti, kam nepavyko laiku patiekti prekių, skubiai atsakyti į Jūsų užklausimus. Mes norime mūsų esamiems ir būsimiems klientams dar kartą padėkoti, kad nors ir sunkiu laikotarpiu esate pastovūs mūsų klientai, perkate, rekomenduojate mus. Mums Jūsų palaikymas yra labai svarbus, ypač šiuo sunkiu Valstybei, žmonėms, verslui laikotarpiu. Nors nėra lengva, nes mes sau labai užsikėlėme aukštą kartelę, bet mes kiekvieną dieną stengiamės dėl Jūsų, ieškome sprendimų, kurie pagreitintų prekių tiekimą, atsakymų į užklausimus, geriausių pasiūlymų pateikimą ir dar daugelį dalykų.

Dar kartą dėkojame už Jūsų palaikymą, tik Jūs iškėlėte mus, ten kur mes šiuo metu esame, nors karantinas labai apkarpė mūsų ambicijas, bet tikimės save perkrausime naujai, sustiprėsime, tikimės pakilti iš naujo dar geresni su naujomis įdėjomis ne tik Lietuvoje, bet ir Pasaulyje.

Noriu pasidalinti vieno kliento atsiliepimu, kurį gavome į el. paštą, mes jo labai nesureikšminame, nes mes žinome, kad jau po metų, jeigu nebus dar didesnių sukrėtimų Lietuvoje ir Pasaulyje turi būti viskas naujai, dar geriau, svarbiausia, kad direktoriui būtų noras vesti savo kolektyvą į priekį, o klientai palaikytų mus :)

Aurimai, dar kartą dėkui už laišką, atsiprašome, kad Jus cituojame, tačiau reikia atstatyti nors dalį tiesos :)

"p.s: šiap labai gerai padaryta jūsų e-parduotuvė, lyginant su kitom lietuviškom, gerai viskas suskirstyta į sub kategorijas, neapkrauta nereikalingais dalykais ir aprašymai daugelyje vietų net edukuojantys"

Pagarbiai,
Remigijus
Atsakyti
Santechnikos centras 2020-05-10 19:43:58
Laba diena, Erika linkėčiau Jums pasidomėti, kada įmonė teikia Sodrai nulines ataskaitas, ir poto jas patikslina, o įdarbinimo data buvo pagal sutarties datą. Mūsų buhalterija viską yra tvarkingai susiderinusi su Sodra ir su Jumis jau esame pilnai atsiskaitę. Tačiau jau ne laikas ir ne vieta aiškintis, ir lieti apmaudą. Mes Jus buvome įdarbinę būtent, kad padėtumėte mūsų klientams, kad greičiau Juos pasiektų prekės, padėtumėte mums išpręsti kitus klausimus. Karantinui prasidėjus buvome įdarbine Jus su dideliu pasitikėjimu, gautomis rekomendacijomis bei didele rizika, kai dauguma aplinkui atleidinėjo darbuotojus, tačiau rekomendacijos nepasitvirtino visai, visiškai visai, todėl Jus atleidome jau po savaitės, tai norėjome jau padaryti ir anksčiau, bet dar tikėjome Jumis, bet Jus darėte viską pagal save, užuot susitikus pasikalbėti Jus staiga susirgote ir nulėkėte pasiimti biuletenį ir užsidarėte karantine. Erika, jeigu Jus pakviečia į komandą dirbti, tai reikia dirbti, o ne telefone su bernais susirašinėti... tam yra laikas po darbo... Mūsų darbe, kaip ir kituose, jeigu norite užsidirbti ir pasiekti karjeroje, reikia atiduoti save pilnai, nes klientams labai svarbu skubiai gauti Mūsų patarimus, pagalbą, suteikti Jiems nuoširdų rūpestį, išspręsti Jiems kilančius klausimus. Nerašysime kokia Jūsų yra pavardė, bet kiti būsimi darbdaviai taip pat turės su Jumis problemų, dėl Jūsų neatsakingumo, netinkamo požiūrio į darbą ir aplinkinius... Mes jau suburėme tinkamą komandą, kuri dirba klientams. Na, bet kokiu atveju linkime Jums sėkmės ir dar didesnės sėkmės Jūsų būsimiems darbdaviams...
Remigijau, aš tik pusę tiesos parašiau apie Jus. Visą kitą nutylėjau, kad reikalų su mokesčių inspekcija neturėtumėte ir policija. Taip pat, kad nepabėgtų klientai, kuriuos apgaudinėjate. Aš pateikiau prašymą dėl išėjimo iš darbo i kurį Jūs nekreipėte dėmesio kelias savaites. Ir kad atgauti atlyginimą, ir kad sutvarkytumėte tvarkingai sodros duomenis, man pavyko tik su darbo ginčų komisijos pagalba. Įvyko posėdis per kurį Jūs privalėjote su manim pilnai atsiskaityti. Taip pat išėjau iš darbo dar biuletenio metu. Ar daug matėte žmonių, kurie atsisakytų valstybės mokamų pinigų savo noru? Norėjosi nuo Jūsų bėgti kaip galima tolyn. Jūs apgaudinėjate visus savo darbuotojus ir klientus. Pvz.: Klientas užsako prekę internetu, o atėjęs ją atsiimti, pamato kitą kainą. Prieš mano akis Jūs keitėte kainas. Jau nekalbu apie išgalvotas istorijas klientams kaip prekė pakeliui, nors jos apskritai nėra. Jūsų buhalterė atsisakė su Jumis dirbti nes likote jai skolose. Net man atlyginimo nemokėjote paskaičiuoti. Jūsų tiekėjai iki šiol negali atsiimti skolų iš Jūsų. Ir Jūsų fizinėje parduotuvėje trūksta ekspozicinių prekių nes tiekėjai jas atsiėmė, kadangi esate jiems prasiskolinęs. Jau antrą darbo dieną pasakiau Jums, kad nenoriu su Jumis dirbti. Niekam nelinkiu patekti į šią kontorą. Visi kas norėsite čia darbintis, galiu pateikti visus įrodymus, teisinius dokumentus, pavirtinančius, kad sakau tiesą. Sėkmės, Remigijau.
Santechnikos centras
2020-05-10 19:43:58 IP 19vjlu6h
Atsakyti
Darbuotojas 2020-05-09 20:01:11
Teko dirbti su Remigijum Minkevičium. Problemos buvo su įdarbinimu. Direktorius melavo, kad sodrai yra pranešta apie įdarbinimą, nors nebuvo. Dėl atlyginimo turėjau kreiptis į darbo ginčų komisiją. Taip pat kreipėsi dar du darbuotojai dėl sodrai pateiktų 0 atlyginimų. Buvo reikalaujama dirbti per pietų pertraukas ir po darbo. Kiekvieną dieną skambindavo tiekėjai ir reikalaudavo skolų grąžinimo. Klientai ilgai laukdavo savo prekių ir pinigų grąžinimo.
Laba diena, Erika linkėčiau Jums pasidomėti, kada įmonė teikia Sodrai nulines ataskaitas, ir poto jas patikslina, o įdarbinimo data buvo pagal sutarties datą. Mūsų buhalterija viską yra tvarkingai susiderinusi su Sodra ir su Jumis jau esame pilnai atsiskaitę. Tačiau jau ne laikas ir ne vieta aiškintis, ir lieti apmaudą. Mes Jus buvome įdarbinę būtent, kad padėtumėte mūsų klientams, kad greičiau Juos pasiektų prekės, padėtumėte mums išpręsti kitus klausimus. Karantinui prasidėjus buvome įdarbine Jus su dideliu pasitikėjimu, gautomis rekomendacijomis bei didele rizika, kai dauguma aplinkui atleidinėjo darbuotojus, tačiau rekomendacijos nepasitvirtino visai, visiškai visai, todėl Jus atleidome jau po savaitės, tai norėjome jau padaryti ir anksčiau, bet dar tikėjome Jumis, bet Jus darėte viską pagal save, užuot susitikus pasikalbėti Jus staiga susirgote ir nulėkėte pasiimti biuletenį ir užsidarėte karantine. Erika, jeigu Jus pakviečia į komandą dirbti, tai reikia dirbti, o ne telefone su bernais susirašinėti... tam yra laikas po darbo... Mūsų darbe, kaip ir kituose, jeigu norite užsidirbti ir pasiekti karjeroje, reikia atiduoti save pilnai, nes klientams labai svarbu skubiai gauti Mūsų patarimus, pagalbą, suteikti Jiems nuoširdų rūpestį, išspręsti Jiems kilančius klausimus. Nerašysime kokia Jūsų yra pavardė, bet kiti būsimi darbdaviai taip pat turės su Jumis problemų, dėl Jūsų neatsakingumo, netinkamo požiūrio į darbą ir aplinkinius... Mes jau suburėme tinkamą komandą, kuri dirba klientams. Na, bet kokiu atveju linkime Jums sėkmės ir dar didesnės sėkmės Jūsų būsimiems darbdaviams...
Atsakyti
Teko dirbti su Remigijum Minkevičium. Problemos buvo su įdarbinimu. Direktorius melavo, kad sodrai yra pranešta apie įdarbinimą, nors nebuvo. Dėl atlyginimo turėjau kreiptis į darbo ginčų komisiją. Taip pat kreipėsi dar du darbuotojai dėl sodrai pateiktų 0 atlyginimų. Buvo reikalaujama dirbti per pietų pertraukas ir po darbo. Kiekvieną dieną skambindavo tiekėjai ir reikalaudavo skolų grąžinimo. Klientai ilgai laukdavo savo prekių ir pinigų grąžinimo.
Santechnikos centras
2020-04-27 03:01:09 IP 19vjlu6h
Atsakyti
Ramūnas 2020-04-25 20:48:26
Prastas, negerbiantis kliento aptarnavimas. Užsakius prekę internetu ir gavus patvirtinimą, kad prekę paruošta, nuvykus ją pasiimti vidury darbo dienos randi užrakintas duris. Po keliolikos skambučių pavykus prisiskambinti pranešama, kad šiandien nebus, atvykti kitą dieną... Jau nekalbant apie tai, kad prekę užsakius atsiimti vienoje parduotuvėj, kur arčiau, telefonu informuojama, kad visgi teks važiuot į kitą parduotuvę, nes prekė ten...
Gerbiamas, Robertai, Ramūnai, Remigijau rašyti neigiamus komentarus yra nevyriška ir nereikia niekur bėgti, reikia problemas spręsti čia ir dabar kartu su mumis. Pas mus kas dieną perka tūkstančiai klientų iš visos Lietuvos ir gali taip pasitaikyti, kad su kažkuo nepavyksta iki galo viską susiderinti, o beto turėtumėte suprasti, kad Lietuvoje ir Pasaulyje yra paskelbtas karantinas, kuris ne tik apsunkina prekių tiekimą, darbuotojų darbą ir daugelį kitų veiksnių, jeigu kada turėsite savo verslą, tai tikimės suprasite viską... Dar kartą atsiprašome visų, kad ne viską mums pavyko padaryti, todėl turime kur tobulėti, tai būtinai ir padarysime.
Atsakyti
Prastas, negerbiantis kliento aptarnavimas. Užsakius prekę internetu ir gavus patvirtinimą, kad prekę paruošta, nuvykus ją pasiimti vidury darbo dienos randi užrakintas duris. Po keliolikos skambučių pavykus prisiskambinti pranešama, kad šiandien nebus, atvykti kitą dieną... Jau nekalbant apie tai, kad prekę užsakius atsiimti vienoje parduotuvėj, kur arčiau, telefonu informuojama, kad visgi teks važiuot į kitą parduotuvę, nes prekė ten...
Atsakyti
Uzsakimejau radijatorius pavędima alikau, suma apie 200 eur. Po keturiu dienu paskambinau paklausti ar issiunte, sako kad tokios prekes neturi. Tad klausimas ar isvis ten kokiu ptekiu turi.

Db, prasau kad grazintu pinigus jau penkta diena, vis buhaltere nepraveda (jei išvis tokia turi)

Išvada bekit nuo tokios e parduotuvės www.santechnikoscentras.lt kuriai vadovauja
remigijus minkevicius
Atsakyti
Nerekomenduoju turėti reikalų su šia įmonę. 13d. užsakiau prekę, 16d. pats pasiteiravau kada planuoja pristatyti, atsakė, kad 17d. planuoja išsiųsti. 20d. jokių žinių, pats teiraujuosi ar išsiuntė prekę. Gaunu ''labai profesionalų'' atsakymą:

''Sveiki, ot velniai atsiprašome per klaidą neišsiuntė, tai rytoj pažiūrėsiu jeigu bus sandėlyje, tai iš karto išsiunčiame, o gautumėte pirmadienį, bet ryt žinosiu ir padarysime kas įmanoma… blogiausiu atveju pirmadienį išsiųstumėme, gautumėte po kalėdų… tad ar galėsite lukterti…''

Sakančią, 21d. 16:30 dar vis jokių žinių, vėl klausiu ar išsiuntė prekę. Pagaliau atrašo 23d., atsakymas vėl labai profesionalus - prekės nebeturi ir siūlo kito gamintojo.

Absurdas, 10 dienų laukiau, pasako nebeturime. Suprantate, kad aš turėjau laukti ir finale nieko negavau??? Tai jei neturite tai iškarto informuokite. Save ir klientą gerbianti įmonė bent iš kitur perparduotų detalę, kad tik įvykdyti užsakymą. Kitas man reikiamas dalis užsakinėjau kitoje internetinėje parduotuvėje, seniausiai viskas atsiųsta ir laukiam tik jūsų užsakymo. Darbai stovi. Gailiuosi, kad nusprendžiau sutaupyti 10 Eur ir užsakyti iš šios įmonės.

Taip pat rekomenduojame

Dahlgera
Didmeninė prekyba santechnine,priešgaisrine įranga

Adresas: Savanorių pr. 180B-101, LT-03154 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB „Dahlgera“ yra DAHL koncerno (didmeninė prekyba santechnine įranga) dukterinė įmonė Lietuvoje. DAHL tai Saint-Gobain įmonių grupės prekybinis koncernas Skandinavijoje. Šiuo metu DAHL koncernui priklauso bendrovės, kurios dirba Švedijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Lenkijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir...
Gansta
Šiluminių punktų gamyba 861233700

Adresas: Darbo g. 26, LT-52102 Kaunas.
Veiklos sritys: santechnika; didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; įrankiai; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
Gansta, uab- tai specializuota didmeninės prekybos įmonė. Įmonės asortimentas yra suskirstytas i pagrindines produktų grupes tokias kaip: -Priešgaisrinė įranga; -Santechninė įranga; -Šildymo įranga; -Techninė izoliacija; Dėl per ilgus metus sukauptos personalo patirties UAB Gansta siūlo sprendimus tiek...
Vandens ratas
Prekyba santechnikos prekėmis

Adresas: Kalvarijų g. 125, LT-08221 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; kompresoriai, siurbliai; matavimo prietaisai; mažmeninė prekyba; santechnika; statybinės medžiagos; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; židiniai, krosnys.
Vandentiekio, šildymo, santechnikos prekės - gamybinėms, prekybinėms bei montavimo įmonėms, jūsų namams, sodyboms bei ūkiams. Platus asortimentas parduotuvėse Vilniuje: Kalvarijų g. 125, Savanorių 176 (PC Norfa bazė), taip pat mūsų el. parduotuvėse: vandensratas.lt, geraskatilas.lt ir voniajums.lt. UAB “Vandens...
Baltic system
Adresas: Žalgirio g. 88A, LT-09303 Vilnius.
Veiklos sritys: santechnika; šildymas, įrenginiai; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Baltic System" savo veiklą pradėjo 2010 m. Siūlome vėdinimo, oro kondicionavimo, šildymo, vandentiekio, nuotekų sistemų projektavimo, montavimo paslaugas. Taip pat atliekame jų eksploatacinę priežiūrą, sistemų derinimą. Mūsų paslaugų spektrą taip pat apima: santechnikos darbai, santechnikos montavimas...
20 plus [Santechnikosturgus.lt]
Vonios kambario įranga ir šildymo prekės

Adresas: M. Sleževičiaus g. 7, LT-06326 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; inžineriniai tinklai ir sistemos; mažmeninė prekyba; santechnika; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; ventiliacija, kondicionavimas.
El. parduotuvėje www.santechnikosturgus.lt prekiaujame nauja bei kokybiška vonios kambario įranga. Laiko patikrintas ir platus asortimentas užtikrina sėkmingą el. parduotuvės veiklą nuo 2010 metų. Mūsų parduodamos prekės tinka namams, viešbučiams ar biurams. Net 90% užsakymų pristatome per 1-3 dienas. Visai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Biedronka" "stipriai prieštarauja" dėl gautos 26 mln. Eur baudos
"Biedronka" "stipriai prieštarauja" dėl gautos 26 mln. Eur baudos 08-13 16:50
Lenkijos prekybos tinklas "Biedronka", kurio pagrindinė akcininkė yra įmonė "Jeronimo Martins Polska", "stipriai prieštarauja" dėl Lenkijos Konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarybos skirtos...
"Klaipėdos nafta" tikisi iki 2030 m. tapti penkių SGD terminalų operatore
"Klaipėdos nafta" tikisi iki 2030 m. tapti penkių SGD terminalų operatore 08-13 16:26
Valstybės valdoma naftos ir suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) operatorė "Klaipėdos nafta" planuoja per 10 metų tapti bent 5 SGD terminalų pasaulyje operatore ir 4 terminalų dalininke.
Baltarusijos visuomenė toliau reikalauja pokyčių – protesto akcijos šalyje neblėsta
Baltarusijos visuomenė toliau reikalauja pokyčių – protesto akcijos šalyje neblėsta 08-13 16:18
Baltarusiai toliau kovoja už teisę į demokratinius rinkimus. Nuo ryto Minske bei kituose Baltarusijos miestuose žmonės ketvirtą dieną renkasi į taikias protesto akcijas: protestuotojai kimbasi į...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

NVIDIA 457,61 +5,44%
ConocoPhillips 41,66 +4,91%
CBS 40,77 +3,63%
Apple 452,04 +3,32%
Goodyear 9,84 -2,48%
Harley-Davidson 27,18 -2,51%
Boeing 175,44 -2,60%
AIG 30,94 -3,25%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 20,65 +16,60%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Varis 6372,46 +10,74%
Vištiena 1,51 -3,82%
Nafta 41,94 +1,75%
Kava 3,24 +3,85%
Auksas 1846,51 +6,60%
Cukrus 0,59 +3,51%