VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę SALVATA, IĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę SALVATA

Atsiliepimai apie SALVATA, IĮ

VilniausMeistrai.lt

Išsaugok savo techniką !
Laikrodžių centras Šveicariški laikrodžiai su Jūsų firmine atributika
Parašyk savo nuomonę apie SALVATA, IĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tikrai nerekomenduociau. Paskambinau, uzsiregistravau. Sutarta diena laukiau, ir 18 val. nesulaukus pats paskambinau. Pasake, kad pamirso apie mane, po to pradejo sneketi visokias nesamones. Atsisakiau.
Atsakyti
Aistė 2020-05-29 12:07:40
Salvata" - tai įmone, kuria negalima pasitikėti. Arba jie 1995 m. nuotaika gyvena arba jie yra žioplių įmonė. Išsikvietėme meistrą. Indaplovė AEG rodė klaidą i20. Atėjęs meistras atidarė dureles, paspaudė mygtukus ir pasakė diagnostika padaryta- viskas aišku. Remontas brangus ir bruka kažkokią sutartį pasirašyti, o ten darbų kaina virš 200 Eur. Indaplovė tiek neverta... Pasakiau ne ačiū mums jūsų paslaugos nereikalingos. Aišku už tokią diagnostiką buvo paimti pinigai ir išėjo burnodami.. Kita firma per dvi dienas sutvarkė indaplovę tris kartus pigiau, sugedęs buvo vandens plūdės daviklis.. Salvata-tikra a******ų firma.

Taigi iš smalsumo teko pasidomėti apie šią firmą daugiau. Pasiskaičiau komentarus Rekvizituose, Google reviews, Paslaugos.Lt, ir labiausia atkreipiau dėmesį į jų firmos darbuotojo, , Vidas“ komentarą Rekvizitai.Lt

SALVATOS VIDO vadybininko žodžiai-

, , , , , Mūsų tikslinė auditorija būtent ir vertina mus už preciziškumą, tikslumą ir darbą be vyniojimo į vatą. Laikomės teisingumo ir svarbiausia objektyvumo politikos. "Klientas visada teisus" čia negalioja. Čia teisus tas, kieno pusėje tiesa“““

, , , , , "Patenkinti" klientai nesudaro nei 7% nuo mūsų įmonės klientu visumos (tiek viešai pasiskelbę rašytojai, tiek besikreipusių tiesiai į mus). Pasidomėkite, kokie rodikliai laikomi norma. Beje, jeigu laikote teisingu vertinti kompanijas pagal viešus atsiliepimus, domėkitės plačiau - Google reviews, paslaugos.lt ir t.t. kur rasite 500+ kitokio tūrinio rekomendacijų iš AUTORIZUOTŲ vartotojų/paslaugų gavėjų“““

Gerbiamas vadybininke supuvusio sovietinio mastymo...

Rekvizitai.Lt jūsų klientų NEIGIAMI ATSILIEPIMAI sudaro net 72%.

Google reviews 7% Neigiami atsiliepimai. BET kaip tuos atsiliepimus žmonės rašo. JŪS JUOS PERKATE gerbiamieji. Klientas užsako prekę, o jūs jiems - jei norite nuolaidos prašau parašykite apie mus gerą atsiliepimą.......Lygiai taip pat papirkinėjami atsiliepimai ir Rekvizitai.LT.

Teisingai Vadybininke, , Vidai“, kad vartotojas sąmoningėja, o tai negali nedžiuginti, ypač jūsų firmos SALVATA, kuri yra tarp lyderiaujančių niekingų melagių servise savo regione.

Siunčiu foto, kaip atrodo laimingų žmonių komentarai, kuriems pasiūlėte tipo, , Nuolaidas“
O aš sutikau, kad man uz 200Eur sutaisytu AEG indaplove. Atvykes meistras informavo, kad jie remontu neuzsiima, jie tik keicia detales, mano atveju elektronika buvo pakeista. Rezultatas po men. tos pacios klaidos, nedirba. Kadangi suteikta garantija, paprasiau ja suteikti. Telefonu informavo, kad reikes susimoketi uz transporta ir isrinkima 45Eur. KOSMOSAS, nauja galejau nusipirkti.O gal isviso niekas tos elektronikos nekeite. Zadejo atvykti penktadieni nuo 11 iki 12val. Nei paskambino, nei atvyko.
Atsakyti
3 kartus buvo ok (todėl 2 žvaigždės, nors piktas esu tiek, kad reiktų duoti (-10)). Paskutinį kartą pridaviau siurblį ir stiprintuvą, po virš savaitės tylos susidūriau su tokiu bendravimu:
1. ~15:30 Paklausiau koks statusas, pasakė atskambins.
2. Paskambino žmogus 17:01, kuris pasakė "nieko nežinau, sistemoje nieko nėra", į mano reakciją "kaip taip gali būti?" viduryje pokalbio numetė ragelį.
3. Pabandžiau pasukt atgal - nekėlė suprask: "po 17h nedirbam".
4. Pasukau vadovui pasiskųsti (kažkaip galvojau, esu senas klientas - rasim bendrą kalbą). Vietoj to, kad pasakyti "Atsiprašom, pas mus dirba pvz.: neempatiškas millenialsas (ar naujininkų marozas), kuriam paaiškinsiu, kas yra į klientą orientuotas požiūris, vadovas mane aprėkė.

Išvada: taiso gerai, bet yra labai plonytė riba tarp "taisymo" ir "aptarnavimo". Toks savotiškas Ryanair'as, jei nereikės žmogiško bendravimo, viskas bus ok, bet jei kažkas strigs - tada jau laikykis.
Atsakyti
Štai mano istorija.

Sulūžo mikrobangų krosnelė. Paskambinau SALVATAI. Man pažadėjo diagnostiką už 15 eurų (ši suma įeina į galutinę kainą) ir remontą, atliktą per savaitę.

Atvežiau krosnelę į jų centrą su savo mašina. Laukiu. Praėjo savaitė - niekas neskambina. Paskambinau pats. Pasakė, kad remontas kainuos 180 eurų ir po savaitės viskas bus atlikta. Sutikau. Laukiu skambučio (veltui). Po pusantros savaitės skambinu pats. Sako: greit ateis naujos detalės ir po savaitės TIKRAI viskas bus atlikta. Praėjo dar dvi savaitės. Tyla.

Kantrybė pasibaigė. Atvažiavau pas juos, noriu atsiimti sugedusią mikrobangų krosnelę. Meistras pasakė, kad nepavyko ją pataisyti. Kaip nukentėjėlis paprašiau grąžinti man 15 eurų. Atsisakė ir net neatsiprašė. Tai mane labai nuvylė, nes mane tiesiog apgavo.

Štai "malonumai", kuriuos aš gavau už 15 eurų:
1. Tris kartus mane apgavo.
2. Du kartus atvažiavau pas juos (benzinas + laikas).
3. Mėnesį gyvenau be mikrobangų krosnelės.
4. Praradau daug laiko.
5. Patyriau nusivilimą ir stresą.

Iš pradžių skaitykite atsiliepimus ir tik po to įsigykite paslaugą. Taip jūs išvengsite neigiamos patirties.

-----------------

Вот моя история.

Сломалась микроволновка. Позвонил в SALVATA. Мне пообещали диагностику за 15 евро (эта сумма входит в оплату всего ремонта) и ремонт в течение недели.

Микроволновку привез к ним в центр на своей машине. Жду. Прошла неделя - никто не звонит. Звоню сам. Они говорят, что ремонт будет стоить 180 евро и сделают через неделю. Соглашаюсь. Жду звонка (напрасно). Через полторы недели звоню им сам. Они говорят, что скоро придут новые детали и через неделю точно будет всё готово. Проходит ещё 2 недели. Тишина.

Терпение окончательно лопнуло. Приезжаю, забираю свою неисправную микроволновку назад. Мастер сказал, что починить не получилось. Как пострадавший по их вине, попросил вернуть 15 евро назад. Отказали и даже не извинились. Это меня сильно расстроило, потому что меня просто обманули.

Вот "удовольствия", которые я получил за свои 15 евро:

1. Меня три раза обманули.
2. 2 раза ездил к ним (бензин и время).
3. Месяц без микроволновки.
4. Потерянное время.
5. Разочарование и нервы.

Сначала читайте отзывы. Это избавит вас от подобного негативного опыта.
Atsakyti
Malonus vadybininko pokalbis nereiškia, kad suremontuos gerai. Tačiau nemalonus pokalbis tikrai padeda apsispręsti neprasidėti su įmone. Ačiū "nuostabiam" vyrukui už pokalbį - pas jus niekada nesikreipsiu. :)
Atsakyti
Salvata" - tai įmone, kuria negalima pasitikėti. Arba jie 1995 m. nuotaika gyvena arba jie yra žioplių įmonė. Išsikvietėme meistrą. Indaplovė AEG rodė klaidą i20. Atėjęs meistras atidarė dureles, paspaudė mygtukus ir pasakė diagnostika padaryta- viskas aišku. Remontas brangus ir bruka kažkokią sutartį pasirašyti, o ten darbų kaina virš 200 Eur. Indaplovė tiek neverta... Pasakiau ne ačiū mums jūsų paslaugos nereikalingos. Aišku už tokią diagnostiką buvo paimti pinigai ir išėjo burnodami.. Kita firma per dvi dienas sutvarkė indaplovę tris kartus pigiau, sugedęs buvo vandens plūdės daviklis.. Salvata-tikra a******ų firma.

Taigi iš smalsumo teko pasidomėti apie šią firmą daugiau. Pasiskaičiau komentarus Rekvizituose, Google reviews, Paslaugos.Lt, ir labiausia atkreipiau dėmesį į jų firmos darbuotojo, , Vidas“ komentarą Rekvizitai.Lt

SALVATOS VIDO vadybininko žodžiai-

, , , , , Mūsų tikslinė auditorija būtent ir vertina mus už preciziškumą, tikslumą ir darbą be vyniojimo į vatą. Laikomės teisingumo ir svarbiausia objektyvumo politikos. "Klientas visada teisus" čia negalioja. Čia teisus tas, kieno pusėje tiesa“““

, , , , , "Patenkinti" klientai nesudaro nei 7% nuo mūsų įmonės klientu visumos (tiek viešai pasiskelbę rašytojai, tiek besikreipusių tiesiai į mus). Pasidomėkite, kokie rodikliai laikomi norma. Beje, jeigu laikote teisingu vertinti kompanijas pagal viešus atsiliepimus, domėkitės plačiau - Google reviews, paslaugos.lt ir t.t. kur rasite 500+ kitokio tūrinio rekomendacijų iš AUTORIZUOTŲ vartotojų/paslaugų gavėjų“““

Gerbiamas vadybininke supuvusio sovietinio mastymo...

Rekvizitai.Lt jūsų klientų NEIGIAMI ATSILIEPIMAI sudaro net 72%.

Google reviews 7% Neigiami atsiliepimai. BET kaip tuos atsiliepimus žmonės rašo. JŪS JUOS PERKATE gerbiamieji. Klientas užsako prekę, o jūs jiems - jei norite nuolaidos prašau parašykite apie mus gerą atsiliepimą.......Lygiai taip pat papirkinėjami atsiliepimai ir Rekvizitai.LT.

Teisingai Vadybininke, , Vidai“, kad vartotojas sąmoningėja, o tai negali nedžiuginti, ypač jūsų firmos SALVATA, kuri yra tarp lyderiaujančių niekingų melagių servise savo regione.

Siunčiu foto, kaip atrodo laimingų žmonių komentarai, kuriems pasiūlėte tipo, , Nuolaidas“
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas, tiesiog nepagarbus specialisto (remontuojančio boilerius) bendravimas. Taip ir neišsprendė problemos, o vis žadėjo perskambinti ir dar kartą patikinti, bet taip ir neapsireiškė. Nerekomenduoju!
Ona -Irena Čerikienė
2020-05-19 20:18:57 IP 2i24qkrc
Atsakyti
Ačiū Salvata įmonės užsakymų registratoriui ir darbuotojui, už nepriekaištingai atliktą darbą, tvarkant elektrinę vyriklę. Ačiū Jums, ....sėkmės Jums ateities darbuose. Pagarbiai Irena.
Atsakyti
Paskambinau dėl šaldytuvo remonto į atseit rimtą firma. Viena diena laukiau meistro bet taip ir nesulaukiau. Paskambinau kita dieną vėl žadėjo, kad meistras paskambins ir vėl per visą dieną nesulaukiau skambučio.ATSEIT RIMTA FIRMA
Atsakyti
Niekinga firma Salvata. Labai nerekomenduoju kreiptis pagalbos į šią įmonę. Vedžioja klientus už nosies. Sutartą dieną, niekas neatvyko ir nepaskambino kada galės atvykti. Sugadintas laisvadienis, kai planuoji, kad atvyks meistras ir viską sutvarkys. Be to nemaloniai bendrauja telefonu, nutraukia pokalbį kai jis dar nebaigtas. Žodžiu "š*******o kontora".
Atsakyti
Gerb IĮ Salvata klientai, įvertinkite pasipūtusio vadybininko retoriką ir veiksmus:
Cirkai. Toks jausmas, kad vadovaudomasis vadovėlinės vadybos teiginiais jus man norite išaiškinti kas ir kaip turi veikti mano įmonėje? Siūlyčiau kiek praplėsti pasaulėžiūrą, kad veltis į tokias peripetijas ir neapsikvailinti. Mes pratę vertinti pagal rezultatus.

Mūsų tikslinė auditorija būtent ir vertina mus už preciziškumą, tikslumą ir darbą be vyniojimo į vatą. Laikomes teisingumo ir svarbiausia objektyvumo politikos. "Klientas visada teisus" čia negalioja. Čia teisus tas, kieno pusėje tiesa.

"Patenkinti" klientai nesudaro nei 7% nuo mūsų įmonės klientu visumos (tiek viešai pasiskelbę rašytojai, tiek besikreipusių tiesiai į mus). Pasidomėkite, kokie rodikliai laikomi norma. Beje, jeigu laikote teisingu vertinti kompanijas pagal viešus atsiliepimus, domėkitės plačiau - Google reviews, paslaugos.lt ir t.t. kur rasite 500+ kitokio tūrinio rekomendacijų iš AUTORIZUOTŲ vartotojų/paslaugų gavėjų.

Visada noširdžiai linkiu sau ir savo komandai ateityje nesusidurti su klientais, manančiais, kad varotojas visada teisus. Juolab, kai pozicija lydima komentarais apie "jau išgyventus laikus Lietuvoje, kai vartotojas žeminamas". Laikai išgyventi, bet nereiškia, kad vartotojui gali būti leista pereiti į kitą barikados pusę ir dabar jis gali iš viršaus žiūrėti į "aptarnaujantį personalą".

Kasdien dirbu su žmonėmis ir galiu garantuoti, kad vartotojas sąmoningėja, o tai negali nedžiūginti, ypač kai tavo kompanija yra tarp lyderiaujančių po-garantiniame servise savo regione.

Diskusija baigta.

P.s. galite net neabejoti, kad ne vienas ir ne du žmonės iš jūsų aplinkos, anksčiau ar vėliau taps mūsų klientais.

Iki!
Atsakyti
2020 04 20 kreipiausi į įmonę Salvata, Smolensko g., Vilniuje dėl informacijos\pagalbos iškilus indaplonės gedimui. 2019 04 02 taisėme indaplovę AEG (su klaida Nr 20), tuo metu buvo atliktas remontas ir pagal meistro rekomendaciją pakeitėme visas reikiamas detales ir "meistro" teigimu galime pamiršti tokius gedimus vėl 3-5 metams, bet garantiją, neva tai, galėjo įstatimiškai suteikti tik 3 mėnesiams. su šiomis sąlygomis sutikau. Tik sumontavus indaplovę atga buvo vėl iškilusi tokia pati problema su klaida Nr. 20, bet įmonės darbuotojai patikino kad taip gali pradžioje nutikti o vėliau ši problema nebepasikartos. Taip ir buvo, klaida iškildavo vis rečiau. Bet nuo šių metų sausio pradžios klaida iškildavo vis dažniau. Kaip ir minėjau 2020 04 20 vėl atvykau į įmonės būstinę Smolensko g ir tikėjausi patarimo arba informacijos kada galėtų meistrai paimti indaplovę remontui. Vietoj pagalbos, buvo pasakyta kad jei nemoku išvalyti savo indaplovės ta jie nieko padėti negali. Paprašiau, kad gal paaiškintų kaip reikia taisiklingai išvalyti techniką ir kokias dar priemones naudoti, nes naudoju visas rekomenduojamas gamintojo. Buvo grubiai pasakyta, tiesiogiai meistro kuris ir taisė bei įkalbinėjo prieš metus pakeisti visas reikiamas\ne reikiamas detales, kad jis nieko nemoko kaip kas ką turi valyti ir pasakė kad kodėl jis turi pašaliniams mokyti tokių dalykų. Gražiai priminiau kad taisiau indaplovę Jūsų įmonėje ir tikiuosi gauti konsultaciją. Buvau pasiūstas nac...i pilna ta žodžio prasme, tad atvykęs pas Jus pagalbos tikrai nesitikėjau taip būti įžeistas ir sulaukti tokio atsako. Prašau paaiškinti ar tai yra norma Jūsų įmonėje ir ar normalu karantino laikotarpiu rasti darbuotojus be jokių apsaugos priemonių bei neaiškios būsenos iš po vakar? Ar daugiau nebesikreipti į Jūsų išreklamuotą firmą ir ko dar laukti iš tokių neadekvačių darbuotojų jei kada nors dar susitiksime. Laukiu Jūsų atsakymo, nes taip tikrai nesiruošiu palikti likimo valiai. Ačiū už greitą ir išsamų atsakymą.
Atsakyti
Sveiki, apie savaitę atgal skalbyklė atsisakė gręžti, atvažiavo meistras Ernestas išvalė skalbyklės siurblį, reikėjo sumokėti 45Eur už kelių minučių darbą be jokių naujų detalių.Man pasirodė labai brangu, bet į tai nustebęs atsakė, kad tai nedaug.Aptarnavimas buvo labai konkretus, dalykiškas, meistras Ernestas man pasirodė gerai išmanantis savo darbą, nes, iš tikrųjų, skalbyklę sutvarkė labai greitai. Ir šiaip, man patiko, kad užsidėjo apmautus ant batų, pirštines. Tai daro įspūdį apie aukštą aptarnavimo lygį, bet paslaugos kaina nežinau kokiais kriterijais nustatyta - neišrašė jokio darbų atlikimo dokumento.
Atsakyti
Pasisekė su šia firma. Meistras telefonu tiesiog paklausinėjo, paaiškėjo, kad užteko seną japonišką šaldytuvą atšildyti ir dirba normaliai. Sutaupėm pinigus už meistro iškvietimą.
Atsakyti
Su tragiškesne kompanija dar neteko susidurti. Atvažiavo sutvarkyti šaldytuvą, ale pakeitė kažkokius daviklius, paėmė ~100 eur. Kitą dieną šaldytuvas vėl neveikia, skambinu jiems, sako elektroninis gedimas, vietoje nebesutvarkysime, arba atvežkite mums arba grąžiname pinigus (aišku 10eur už atvykimą pasiliko). Atvykus normaliam meistrui iš kitos įmonės pamatėme, kad tas "pakeistas" daviklis, tai yra suklijuota detalė su lipnia!!! juosta už kurią paėmė didelius pinigus. Bendravimo kultūra kaime geresnė, paskambinus ir paprašius pasiaiškinti kodėl už suklijuotą detalę su lipnia juosta turėjau susimokėti 100 eur - likau aprėkta. Pasimokiau visam gyvenimui, kad komentarus apie įmonę reikia paskaityti iš anksto.
Atsakyti
Neturėti jokių reikalų su šia firma tai geriausia. Kainos kosminės. Skalbenkės rankenėlė nekainuoja 10€ mokėti prašo 65€.
Atsakyti
Greitas, kokybiskas aptarnavimas kvieciant meistra I namus. Candy skalbykles remontas.
Atsakyti
s*****i, aptarnavimas baisus, darbo valandos -durys uždarytos, laukiu 10 min., pamatau ant durų telefono nr. skambinu duoda kitą telefoną, skambinu kitu, durys atsidaro.
Atvežiau indaplovę remontui, sumokėjau 92 eurus, pasakė, kad praplovė ir pakeitė siurblį. Parvežu namo, pajungiu, mašina nedirba, tas pats. Paskaitęs atsiliepimus kviečiu kitą meistrą tas pravalo sifoną paima 10 eurų ir valio mašina dirba. Paprašau, kad patikrintų siurblį, siurblys nekeistas APGAVO.
Atsakyti
Esu šoke - nesinori tikėti, kad taip būna: sugedus šaldytuvui internete ieškojau kas gali padėti - Skelbiu.lt nurodytais adresais skambinau keletai firmų ir privatiems meistrams. Buvo pasiūlymų palaukti net keletą dienų, nes šiandieną penktadienio vakaras (apie 21 val.) Salvanta pažadėjo rytojui, tačiau po keletos minučių paskambino meistras ir sako aš būsiu už 20 minučių - apsidžiaugėm. Ir iš tiesų atvyko. Nustebino ne tik operatyvumas, bet ir jo darbo kultūra bei išmanymas. Dar niekada neteko matyti, kad į namus atėjęs meistras užsidėtų ant batų antbačius, dirbtų su guminėmis pirštinėmis, nedaugžodžiautų, negasdintų remonto sudėtingumu. Sutaisęs, išrašė pinigų gavimo kvitą ir užtikrino12 mėn garantiją. Tikiu, kad turėdama tokius darbuotojus firma niekada neturės problemų su klijentais. Nežinau kaip išreikšti dėkingumą - tiesiog AČIŪ.
Atsakyti
Tragedija aptarnavimas
Atsakyti
Jei norite būti išdurti ir sumokėti dvigubą kainą, sėkmės, kreipkitėe.
Sakė, remontas kainuos iki 20 eu, tačiau paėmė avansą 15 eu, tipo, už diagnostiką. Sakė avanso suma bus užskaityta kaip dalinai apmokėtas remontas. cha-cha. po to pareikalavo dar 20 eu už "remontą". išeities nebuvo, avansas prapuolė. taigi, iki 20 eu pavirto į 35 eu.
Visada paskaitykite atsiliepimus apie įmones, su kuriomis ketinata bendrauti :-)))
Atsakyti
Š.m. lapkričio mėn.sugedo mano skalbimo mašina.Kreipiausi į Salvatą. Labai operatyviai atvažiavo meistras, nustatė gedimą bei mašiną išsivežė. Nepraėjus nei savaitei mašina buvo suremontuota ir atvežta. Esu labai patenkintas įmonės darbu ir rekomenduočiau visiems remontuoti buitinę techniką IĮ Salvata.
Atsakyti
Salvata skelbia: iškvietimas ir diagnostika nemokamai, jei taisai. Skambinu: jei paskutinį skaičių spaudi 1, sako vieną kainą, jei 4-kitą už tą patį darbą. Vienas teigia, kad sekmadienį nedirba, o kitas, kad dirba. Šneka valgydami, suprasti neįmanoma.Kainos kosminės.Parašiau el.laišką, neatsakė š*******o kontora.
Atsakyti
Nuoširdžiai (ir deja iš savo patirties) rekomenduoju su šia įmone neturėti JOKIŲ reikalų. Darbai trunka amžinybę, vadovas siaubingai nemandagus, darbus žada padaryti "rytoj", o vėliau nekelia telefono ragelio, galiausiai tas "rytoj" trunka 2 savaites. Tikrai stebiuosi, kad tokių veikėjų ir įmonių vis dar yra.
Jei norite kokybiškos ir laiku suteiktos pagalbos, tai su šia firma geriau reikalų neturėti.
Atsakyti
Priėmė užsakymą 2019 metų rugsėjo mėnesį pirmomis dienomis. Po savaitės identifikavo problemą. Sutarėm dėl remonto ir kainos. Nuo to laiko nekelia ragelio. Paskambinau po mėnesio, pasakė kad turime exliuzyvinį modelį ir užsakytos detalės netinka. Patikino, kad užsakė naujas, kurias gaus kitą savaitę ir dar sekančią atiduos sutaisytą viryklę. Praėjus sutartam laikui niekas ragelio nekėlė, ir taip dar 1, 5-2 savaites. paskambinus iš kito numerio atsiliepė iš karto. Naujus klientus priima, o seniems neatiduoda jau 2, 5 mėnesio paimtų daiktų. Teigia, kad visi meistrai serga arba jau nedirba. Nuvažiavau į būstinę (lauke stovėjo šaldytuvai ir skalbyklės, tuo metu lynojo) vos radome mano išardytą viryklę, nei remontuojama, nei kokią.
Raštu kreipiausi į įmonę, jokio atsakymo negaunu.
Gailiuosi, kad nepasidomėjau iš karto, kas tai per įmonė.
Atsakyti
Sveiki, gaila kad nepasidomejau apie imone isanksto. Siaubingas aptarnavimas, o ypac garantinis.
Atsakyti
Sveiki. Kaip sakoma, visiems geras ne busi. Kiek žmonių- tiek nuomonių. Asmeniškai man, labai patiko servisas ir aptarnavimas. Šitą kompanija išties galima pasitikėti. Aš buvau labai nustebinta, kad taip greitai buvo pristatyta detalė ir sutaisyta mano orkaitė. Dar kartą ačiū.
Atsakyti
Pritarsiu daugeliui pasisakiusiems. Apeidinekit tokia "firma" ratais.
Atsakyti
Bandziau iskviesti tam, kad sutaisytu sugedusia orkaite. Tai paskaicius komentarus labai dziaugiuosi, jog nepavyko. Kaip ir pamineta komentaruose, bendraujama telefonu buvo nemandagiai, pakeltu tonu. Sakoma, jog perskambins-neperskambinama. Paskambinus, po savaites laukimo, sutarta diena, paklausti, tai kada gi meistras atvyks, pakeltu tonu imta aiskinti, kad su manim ale buvo sutarta visai kita diena.
Atsakyti
rekomenduoju, paskambinus vakare, kad reikia skalbimo masinai guma pakeisti, buvo pasiulyti 2 laikai RYTOJUI, net nustebau, kad taip operatyviai, atvyko laiku, remontas kaip ir sake telefonu ilgai neuztruko, galimybe atsiskaityti kortele. Valio !!!
Atsakyti
Nežinau, kokiu tikslu pokalbiai įrašinėjimi, nes su tokiu nemandagumu bendraujant su klientu jau senai nesusidūriau. Nebaigus pokalbio, numetamas ragelis. Pažadejo atvažiuoti neatvažiavo. Apie tai nesugebejo pranešti, nors teko tą diena išsiprašyti iš darbo. Paskambinus, pažadejo atvažiuoti kitą dieną. Po to sulaukiau tik sms, kad iš vis neatvažiuos, nes per toli ir nepakeliui gyvename
Atsakyti
Siaubingesnio aptarnavimo seniai nesu turejusi. Maza to, kad bendravimas visiskai nemandagus, meistras taip ir neatvyko. Kaip suprantu beveik visi klientai yra nepatenkinti.
Atsakyti
Nu šitam ale įmonės vadovui, bent jau jis man prisistatė juo, reikia eiti šieno ravėti, nes bendravimas su klientais tai dievuli Tu mano. Išsivaizduoju kaip jie darbus vykdo. Gerai kad man ir nereikėjo jų paslaugų kokybės išbandyt, nes skambinau daug kartų....vis žadėjo, ir išsivaizuojat jis net mano mobilų užblokavo kad jiems netrukdyčiau. Paskambinus iš kito Nr. pasakė kad labai daug mokyklų jiems yra skolingų ir maždaug eikit Jūs.......
Atsakyti
Labai nemandagus vadybininkas. Prisistato vadovu.
Atsakyti
Taisėme dujinę viryklėlę (seną baltarusišką), pirmadienį nuvežėme, kitą pirmadienį pasiėmėme. Veikia puikiausiai, labai ačiū meistrams!
Atsakyti
Tokios įmonės kaip Salvata UAB, jau nebemačiau nuo 1998 metų. Jokios kultūros, Jokio dėmesio klientui. Aplinka tragiška.
Už pačios atvežtą pas juos į vietą kavos aparato gumytės pakeitimą pieno plakikliui paėmė 25eur. Aparatą atidavė purviną, su vandeniu, su pilnu kavos tirščių konteineriu. Išnaudojo visas kavos pupeles.
Nepatikėkit jokios technikos šiai įmonei,
Atsakyti
Tai prasta įmonė - atvažiavo, apžiūrėjo - paėmė 25 eurus ir dingo kaip į vandeny ir jau kaip 10 dienų nebeskambina. Dar pasakė, kad šaldytuvo kompresoriaus pakeitimas su paėmimu kainuos 330 eurų. Po to susiradau kitą meistrą, kuris pataisė už 200eurų.
Atsakyti
Tikrai neprasidėkite su šia įmone, reikėjo pajungti indaplove buvome sutarė kad penktadieni 14 val. Laukiau niekas neatvažiavo, šeštadienį paskambino sutarėme kad sekmadienį 12 val., vėl niekas nei per skambino, nei atvažiavo, pirmadieni išvis nebeskambino ir nesusisiekė, tikrai visiškai nesilaiko savo terminų, ŠIA ĮMONE TIKITETI NEGALIMA ! Žmones neapsigaukite ! Yra ir kitu įmonių kur tiek nervu nesugadins !
Atsakyti
Geriau apeikit šitą kontorą dideliu ratu: pataupysit savo pinigus, laiką ir nervus. Nes jie paima pinigus "už diagnostiką" ir... viskas.
Sugedo skalbyklė. Atėjo meistras, kažką pajunginėjo ir sako: "Brangiai kainuos, neapsimoka remontuot. Bet jei nuspręsit remontuot - diagnostikos mokestis įsiskaičiuos į remonto kainą". Paėmė 25 eurus "už diagnostiką" ir išėjo.
Skambinu ir sakau, kad nusprendžiau remontuot. Atsako: "Meistras jums perskambins". Neperskambina 3 dienas. Skambinu dar kartą. Duoda meistro telefoną. Skambinu meistrui. Paprašo atsiųsti skalbyklės "lipduką". Iškart išsiunčiu. Nieko. Vakare skambinu dar kartą. Sakau: "Kada galėsit atsakyt, kiek truks remontas?" Atsako: "Jūsų mašina manęs nedomina". Sakau: "OK, jei atsisakot remontuot, tada grąžinkit pinigus už diagnostiką". Pradeda rėkt, kad šantažuoju ir numeta ragelį.
Rašau laišką bedruoju "Salvatos" el. paštu. Gaunu ištisą gedimų sąrašą (!), kurį, atseit, "meistras vietoje man pakomentavo"! Nežinau, ar jų meistras nekompetentingas, ar turi bendravimo problemų ir nesugeba pasakyti klientui, kas yra sugedę, ar banaliai meluoja.
Atsakyti
Baisu. Jei nieko nesupranti apie indų plovimo mašinas, tai pats kaltas.Istorija tokia.Iškvietėm meistą, atvyko, pažiūrėjo, pasakė, kad sugedus vandens pompa ir.t.t.liepė atvežti, vyras išmontavo, nes ji integruota, nuvežė, sumokėjo 100eur., pakeitė vandens pompą ir dar slėgio daviklį, parsivežėm, surinkom ir šnipštas...tas pats kaip ir buvo, skambinam jiems, o puikūs meistrai, net nesiruošia nieko daryti...matom, kad vandens nepaduoda, pasirodo nieko nereikėjo keisti ir remontuoti ir niekur vežti, tik kranelį pakeisti.Štai kokie meistrai dabar...
Salvata neprasidekite
2019-04-11 14:05:05 IP 2fbapdua
Atsakyti
Nesilaiko jokių terminų.
Bendravimas įžūlus.
Komunikacija turgaus lygio.
Teigiami komentarai apie įmonę kelia abejones dėl jų autentiškumo :)))
Atsakyti
NEPRASIDEKIT SU JAIS! 3 kartus perkelinejo atvaziavimo neti laika bet ir diena, bet svarbiausia tai kad skambint ir primint reikejo paciam! Neatsakingas poziuris, nerimti meistrai, NIEKAM NEPATARIU!
Atsakyti
Sugedo šaldytuvas. Skambinau šeštadienį (taip, šventė...) apie 13:50. Nieks nekėlė. Po to apie 14:10 - perskambino. Pasakiau problemą: ok, pirmadienis, NN eurų. Patikslino valandas.
Visą dieną pralaukiau. Telefonas buvo užimtas tik 20 minučių per dieną.
Nieks nepaskambino, neparašė.
Neprasidėkite su jais - nerimta, neatsakinga kompanija.
Atsakyti
Labai operatyvu ir profesionalu. Kvietemes specislista skalbykles, dziovykles ir indaploves profilaktikos/remonto darbams, nors atvaziavo per du kartus (indaplovei atskiras meistras), bet bendrai abu meisttrai buvo labai paslaugus ir malonus. Patare, kaip teisingai eksploatuoti irenginius ir kokias priemones nauduoti ir ko vengti. Smagu bendrauti su nuosirdziais meistrais. Riebus pliusas!
Atsakyti
Būkite atsargūs su šita įmone o geriau su jaisneprasidėt!!! Trumpai kaip salvatos darbuotojas bandėremontuoti mano dviejų durų šaldytuvą
Atsakyti
Aptarnavimas tragiško lygio. Tvarkė orkaitę, "sutvarkė". Po kelių dienų vėl orkaitė neveikia. Skambinam meistrui, sako užsakys detalę ir atvažiuos pakeisti. Praeina savaitė - skambinam, detalės dar negavo. Praeina dar savaitė - detalę gavo, bet pamiršo paskambinti, susitariame kada atvažiuos. Neatvažiuoja. Skambinam dar po savaitės, nekelia ragelio. Savo darbam suteikia "garantiją", tačiau per garantinį laikotarpį vėl sugedus technikai dėl jų kaltės, nesugeba prisiimti atsakomybės ir atvažiuoti sutaisyti. Niekam nerekomenduoju. Kol klausėm pažadų ir laukėm praėjo lygiai mėnuo.
Atsakyti
VENKITE ŠITOS ĮMONĖS!!!! BETVARKĖ, ĮŽŪLUS BENDRAVIMAS, PER TRIS SAVAITES NET NEPRADĖJO DARBŲ!!
Atsakyti
Iškviestas meistras suderintu laiku neatvyko ir neįspėjo.
Atsakyti
Šarasna kontora, geriau neprasidet, o ir kurio telefonas nurodytas, jam su nervais negerai, nemoka su žmonėm bendraut ir dar apgavo
Atsakyti
Net nebandykit uzsakyti remonto skalbimo masinos, nuo vasario 2kart keite guolius 150eur+40eur.Grantija dave, sugedo po 2men pirma karta, antra po 5skalbimu. Nezinau kokias detales deda.Atvaziuoja irgi kada uzsimano.

Taip pat rekomenduojame

Švaros biuras
Valymo paslaugos Vilniuje, postatybinis valymas

Adresas: Ozo g. 41, LT-07171 Vilnius.
Veiklos sritys: aukštalipių paslaugos; buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; komunalinės paslaugos; švaros, valymo paslaugos.
Visų tipų valymo paslaugos iš vienų rankų Vilniuje ir Kaune PASLAUGOS: Buitinės paslaugos. Visos valymo paslaugos. Patalpų valymas po remonto, statybos darbų, periodinis patalpų valymas, kasdieninis, nuolatinis patalpų (biurų, parduotuvių, restoranų, salonų) valymas, tvarkymas, valytojų paslaugos. Biurų, ofisų...
Nobaltis
Patalpų valymas | Teritorijų priežiūra

Adresas: Šaltoniškių g. 93, Pikeliškės, LT-15140 Vilniaus r.
Veiklos sritys: švaros, valymo paslaugos; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; aukštalipių paslaugos; buities paslaugos; higienos reikmenys; komunalinės paslaugos; pastatų administravimas; valymo priemonės.
Socialinė įmonė UAB ,,Nobaltis“ yra valymo paslaugas teikianti įmonė, kurios specialistai yra sukaupę 20 metų patirtį visose valymo ir pastatų administravimo sferose. Įmonės veikla atitinka šiuos ISO standartus: ISO 14001:2004 , OHSAS 18001:2007 , ISO 9001:2008. Turime visas reikalingas saugumo pažymas ypač...
Vitaresta
Visos valymo paslaugos, dezinfekcija, deratizacija

Adresas: Butrimonių g. 5, LT-50203 Kaunas.
Veiklos sritys: švaros, valymo paslaugos; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; aukštalipių paslaugos; buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; higienos reikmenys; komunalinės paslaugos; pastatų administravimas; valymo priemonės.
Visos valymo paslaugos, dezinfekcija, deratizacija, spec. dezinfekcija nuo Covid-19 UAB „Vitaresta“ - valymo paslaugos Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Alytuje, taip pat ir mūsų kaimyninėje šalyje Latvijoje, Rygoje. Geras valymas - mūsų darbo kasdienybė. NUOLATINĖS VALYMO...
Ainava
Valymo paslaugos, Tekstilinė automobilių plovykla

Adresas: Pilaitės pr. 7, LT-05132 Vilnius.
Veiklos sritys: švaros, valymo paslaugos; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; aukštalipių paslaugos; automobilių plovyklos; buities paslaugos; higienos reikmenys; komunalinės paslaugos; popierius, jo gaminiai.
Ainava, UAB - valymo paslaugos verslui ir ne tik. Jau 23 metus dirbame patalpų valymo ir teritorijos priežiūros srityje, turime sukaupę didelę patirtį. Įmonės darbuotojų tikslas yra išpildyti klientų lūkesčius ir suteikti tokio lygio paslaugas, kad jiems nereiktų ieškoti kitų sprendimų. Šiandien mūsų paslaugomis...
Sivita
Visos valymo paslaugos

Adresas: Durpyno g. 35, Tytuvėnai, LT-86473 Kelmės r.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; buities paslaugos; komunalinės paslaugos; švaros, valymo paslaugos.
Valymo paslaugos Patalpų valymas reikalauja ne tik daug laiko, bet ir jėgų. Ar nemalonu būtų išvengti krūvos rūpesčių ir patikėti nemalonius darbus kitiems. Mūsų valymo komanda visus valymo rūpesčius gali išspręsti už Jus. Atsižvelgiame į kiekvieno kliento individualius poreikius ir pageidavimus. Kasdienis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV ekonomikos atsigavimas V forma transformuojasi, teigia ekspertai
JAV ekonomikos atsigavimas V forma transformuojasi, teigia ekspertai 07-03 13:21
JAV ekonomikos atsigavimas, nuo balandžio vidurio iki birželio vidurio įgavęs solidžias apsukas, per pastarąsias dvi savaites susidūrė su rimtomis kliūtimis, rašo šalies žiniasklaida.
"Litgrid" skelbia konkursus elektros perdavimo linijų rekonstrukcijai
"Litgrid" skelbia konkursus elektros perdavimo linijų rekonstrukcijai 07-03 12:49
Siekiant sinchronizacijos su Vakarų Europos tinklais, Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorius "Litgrid" pradeda dviejų projektui svarbių linijų su Latvija ir Kaliningradu rekonstrukciją...
"Fitch" rekordiniu tempu blogina valstybių kredito reitingus
"Fitch" rekordiniu tempu blogina valstybių kredito reitingus 07-03 12:35
Reitingų agentūra "Fitch" vien per pusmetį pablogino 33 vyriausybių skolinimosi reitingus, dar didesnis skaičius gali susilaukti tokio paties likimo. Priežastis – dėl kovos su pandemijos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dar jaučiate karantino pasekmes?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Xerox 15,73 +3,83%
CBS 40,77 +3,63%
Macy's 6,80 +3,34%
Manchester United 16,22 +2,98%
FedEx 155,48 -0,75%
Avon 5,60 -0,88%
Cisco 45,63 -0,93%
Facebook 233,42 -1,74%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 0,88 +49,15%
Dyzelis 0,89 +1,14%
Ryžiai 510,00 -9,57%
Nafta 40,65 +2,08%
Dujos (JAV) 1,75 +0,57%
Cukrus 0,57 0,00%
Kava 3,30 -3,23%
Auksas 1715,91 +1,95%