VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Ride Share, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Ride Share

Atsiliepimai apie Ride Share, UAB

SENSACINGI IŠRADIMAI SENSACINGI IŠRADIMAI
Parašyk savo nuomonę apie Ride Share, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kai nuomoji automobilius ir moki pinigus tada jiems viskas gerai. Bet kai iskyla beda skambuciu centras sako "informacija bus perduota nesijaudinkit", nor istikro problema nera issprendziama. Po keliu skambuciu buvo perduota vyr.vadybininkui mano problema ir jis teigia kad "nuo jusu saskaitos nepavyko nuskaiciuoti pinigu todel mes uzblokavome jusu paskyra ir jum reikia pervesti i musu saskaita 50 eur ir tada atnaujinsim jusu paskyra". Aptarnavimo kokybe "dziugina"!!! Negavau jokio ispejimo sms, skambuti, arba pranesima el.pastu!!! Kai nusprendziau paskambinti ir paprasyti sujungtu su vyr.vadybininku man tiesiog numete rageli. Taip ir toliau! "Saunuoliai" Spark! 1 BALAS
Atsakyti
Darius 2021-12-06 09:03:02
Dar šių metų vasarą pradėjau naudotis spark, buvo tikrai gerai ir patogu ir kaina normali. Pasinaudodavau išvažiuoti į užmiestį. Dienos limitas buvo 200km. Viršijus 200km. 0, 15 eur. Už kiekvieną km. Visai neseniai, Sparkas nukirto kilometrų limitą perpus, šiuo metu paros limitas 100km. Ir 0, 15 eur už kiekvieną papildomą km. Pasinaudoti Spark automobiliais tapo žymiai brangiau, todėl Sparku stengsiuosi naudotis itin retai, nes išvažiuoti į užmiestį tapo per brangu. Labai gaila, kad taip pabrango, bet visuomet yra pasirinkimas ir kitos alternatyvos…
Pritariu visu 100%

Aš taip pat naudojausi išvykoms į užmiestį arba vykdamas į kitus miestus (ne tik savaitgaliais), tačiau pakeitus kilometrus iš 200 į 100, tapo per brangu ir šiuo metu nebesinaudoju iš vis. Šiuo metu naudojuosi mažiau patogiais būdais, bet mažesne kaina. Suprantu, kad įmonė suinteresuota pelno didinimu, bet šiuo atveju buvo ne šiaip kainos padidėjimas, bet tapo per brangu naudotis paslauga aplamai. Turbūt naivu tikėtis, kad įmonė grįš prie ankstesnių 200 km, bet kas daugiau lieka.
Atsakyti
Dar šių metų vasarą pradėjau naudotis spark, buvo tikrai gerai ir patogu ir kaina normali. Pasinaudodavau išvažiuoti į užmiestį. Dienos limitas buvo 200km. Viršijus 200km. 0, 15 eur. Už kiekvieną km. Visai neseniai, Sparkas nukirto kilometrų limitą perpus, šiuo metu paros limitas 100km. Ir 0, 15 eur už kiekvieną papildomą km. Pasinaudoti Spark automobiliais tapo žymiai brangiau, todėl Sparku stengsiuosi naudotis itin retai, nes išvažiuoti į užmiestį tapo per brangu. Labai gaila, kad taip pabrango, bet visuomet yra pasirinkimas ir kitos alternatyvos…
Sublogėjęs Sparkas
2021-12-04 21:31:44 IP 2ju3l1s1
Atsakyti
Anksčiau buvo viena megstamiausių automobilių nuomos įmonių, tačiau laikui bėgant klientų aptarnavimas Spark'e pasidarė žemiau plintuso. Atrodo, kad žmonės ten dabar priimami tiesiog iš gatvės. Kainos irgi nežmoniškai sukilo. Niekada negalvojau, kad taip atsitiks, bet šiai minutei dažniau naudojuosi Citybee paslaugomis. Klientų aptarnavimas Citybee visada orientuotas į klientą, o ir automobiliai ne ką prastesni už Sparko. Didelis pliusas Citybee, jog nereikia sukti galvos, kur pajungti laidą į stotelę ir švaistyti 20-40 minučių krovimui
Atsakyti
Rūta 2021-06-17 13:43:15
Labai prastas aptarnavimas tiek telefonu tiek el. paštu. Siuntinėja vieni pas kitus. Problema liko neišspręsta. Nuskaičiavo 10 eurų, programa stringa, vairavimo teisių nuskenuoti nepavyko. Kreipiausi pagalbos ir telefonu ir el. paštu, tik veltui sugaištas laikas, dirba nekompetentingi darbuotojai, kurie visiškai nesuvokia kaip išspręsti problemą.
Negalėjau pasinaudoti paslauga. Pinigų negrąžino.
Apgailėtina.
Visiškai antrinu. Nuskaičiavo 10 eurų, teisių nenuskaitė, supportas vietoj to, kad padėtų ir priimtų tapatybės patvirtinimą kitais būdais, tiesiog pasiūlė naudoti kitą telefoną. Just wow. Labai prisidėčiau prie ieškinio už lėšų pasisavinimą.
Degęs verslas.
Atsakyti
Laba diena,

Norečiau visus perspėti, kad naudojimasis šiomis paslaugomis gali turėti neigiamų pasekmių. T.y. Baudas už greičio viršijimą išrašo patys, jei pradursite mašinos ratą pakeliui - mokėsite baudą, kuri nuskaičiuojama automatiškai.

Linkiu vengti sukčių.
Atsakyti
Sveiki, buvo išnuomotas automobilis ilgesniam laikui, support tragiškas, automobilio salonas buvo nešvarus, po kojom buvo daug smelio, perdegė žibinto lempute, niekas nesugebejo ja pakeisti per savaite, vairavau nakties metu saugiai su vienu degančiu žibintu: (
Buvo sugedes automobilis, tik po dvieju valandų deribu su support atsiuntė specialistą kuris sutaise. Automobilije buvo paliktas negaliojantis draudimo polisas, autoįvykio metu pildyti eismo įvykio deklaracija butu misija neimanoma, čia ne skundas čia tik pastabos, tobulekite ir gerinkite servisa.
Atsakyti
Neseniai susiduriau su visiskai absurdiska situacija, kurioje mane SPARK apkaltino duomenu klastojimu.
Pries keleta metu gan intensyviai naudojausi SPARK automobiliu paslaugomis ir galiausiai kazkuri karta nesusimokejau uz paslaugas (tikslios priezasties nepamenu, berods kortele nebegaliojo). Visai situacija pamirsau, nes isigyjau savo automobili.
Neseniai vel parsisiunciau programele ir pabandziau uzsiregisruoti, valio - pavyko! Pridejau savo duomenis - ID kortele, teises, ir programele man pasake, kad dokumentai bus perziureti per 2 darbo dienas. Taip pat paskambinau i supporta, kur mergina mane patikino, kad mano dokumentus patvirtins per pora dienu.
Po savaites pabandziau dar syki pasinaudoti SPARK appsu, ir pastebejau, kad dokumentus programele praso prideti vel. Nesupratusi, skambinau i supporta, kur man ne karto niekas neatsiliepe, tad nusprendziau parasyti emaila.
Cia ir prasidejo chaosas. SPARK man atrase, kad as esu visiem laikam blokuota, del kazkada nesumoketos skolos (nors tik prisijungus po keleriu metu prie sios programeles is manes IS KARTO buvo nuskaicioti 10 euru, tai supratau, kad skola (suma jau nebesidomejau, nes tikrai nesu vaziavus uz daugiau nei 10 euru) grazinau). Taip pat, SPARK mane apkaltino duomenu klastojimu, nes pagal juos, negalejau susikurti paskyros naudojantis savo duomenimis, nes esu blokuota. As gyvenime nebuciau sumascius klastoti savo asmens kodo, arba kitu duomenu, nes:
1. Kaip imanoma, kad programa sito nefiksuotu?
2. Nesu atsiprasant debile
SPARK po keletos minuciu uzblokavo mano “fake” accounta ir uzdare byla.

Juokinga, kai del kompanijos nekompetencijos yra apkaltinamas klientas.
Atsakyti
Rezervuoju automobilį, jį atrakinu programėleje, bet pats automobilis neatsirakina, į jį patekti negalima. Paskambinu į Pagalbą, ten po 5min atsiliepia aptarnavimas ir pasako, kad yra globalinės problemos su jų sistema ir pinigus grąžins.
Suprantu, klausiu kodėl tada išvis neišjungia sistemos, kad vartotojai negaištų savo laiko ir savo keliones planuotų kitomis transporto priemonėmis. Atsako, kad problemos tik ką atsirado.
Klausiu o ar kažkas kompensuos mano sugaištą laiką, nes kelionė iki automobilio, defektų tikrinimas (kaip be jo, nes istorijų apie baudas už neva sugadintą automobilį dešimtys), skambutis jiems, alternatyvu paieška ir t.t. užimą laiką. Atsako ne, kompensuos tik tai ką nuskaitė. Visiškai neatžvelgiama, kad kliento laikas taip pat kainuoja.
Po skambučio rezervuoju kitą automobilį - rezervacija aišku veikia. Po 15min rezervuoju dar kitą automobilį - aišku ir vėl rezervacija veikia. Kitaip sakant, žiūri tik savo interesų, nes jiems daug paprasčiau susirinkti pinigus ir po to grąžinti juos savo taškais, negu pripažinti, kad sistema neveikia ir šiuo metu jų paslaugomis naudotis negalima.

Labai graudus verslas, kuris nė kiek nėra orientuotas į klientų aptarnavimą ir patirtį. Jokio supratimo, kad ne tik teigiamos, bet ir neigiamos patirtys sklinda iš lūpų į lūpas ir verslas su tokiomis vertybėmis (nuožmus taupumas; taisyklių prikišinėjimas klientams iki negalėjimo, atrodo tiesiog siekiant įrodyti savo teisybę) ir dalinai paslėptu verslu modeliu, kuris paremtas labiau draudimo išskaitų surinkimu nei kelionių apmokestinimu, ilgai neišsilaikys. To ir palinkėsiu.
Atsakyti
Labai nesąžininga įmonė. Pasiėmiau jų automobilį, nusifotografavau prieš pasiimdamas. Pavažinėjau kur reikia ir palikau. Po kelių savaičių žiūriu, kad bandyta nuskaityt pinigus nuo sąskaitos 300eur, ir tik po nesėkmingo nuskaitymo parašė į paštą, kad neva sugadinau buferį ir nuskaito fračizę. Buferis jau buvo apgadintas, atsiuntė nuotrauką su pavalyta vieta kur Ale naujas pažeidimas. Susiradau tą mašiną, apžiūrėjau tikrai detaliai, naujo pažeidimo su mano prieš kelionę padaryta nuotrauka nėra. Jie į jokias kalbas nesileido, net atsiuntęs nuotraukas prieš kelionę kaip atrodė buferis. už jau apgadintą detalę reikalauja pinigų. Grąsina teismais ir kad užšaldys pinigus sąskaitoje. Visi grąsinimai tušti žodžiai, nusiunčiau, tikisi, kad žmogus išsigąs.

Nesinaudosiu ir niekam nesiųlau naudotis tokios nesąžiningos įmonės paslaugomis. Tokiu principu lupikaujančios įmonės turėtų užsidaryti.
Atsakyti
nesinaudoji spark, o is taves nuskaito nepranese 10 eur. kas taip daro? elementaru juk: informuok, ispek, ar nera ne vieno ten ismanancio klientu aptarnav minimaliausiu standartu? bent toks ivaizdis paskaicius komentarus.. l bloga vadyba su klientais
Ilgalaikis klientas
2021-08-22 01:35:49 IP 4ljhp3b
Atsakyti
Nuo 2016 buvau jų klientas, didesnių nusižengimų nebuvo. Taip, viena bauda už greitį greitkelyje per tuos metus. Ir dar keleta kartų negalėjo nuskaityt nuo kortelės po 3-4 eurus uz kelionę, bet gana greitai pastebėdavau ir skambinau, kad pakartotinai nuskaitytų.
Naudojausi ir buvau gana patenkintas servisu, daug kartų ėmiau automobilį visai dienai. Reitingas atrodo 4.9 ar 4.8 buvo.

Žodžiu kaip aš maniau, as neturėčiau būti probleminis klientas. Bet matyt cia tik as taip įsivaizdavau, nes prieš 2 savaites, prieš išvažiuojant atostogų, susidūriau su VMI problemomis. Man nuskaite pinigus iš kortelės, kuri buvo susieta su spark ir gavosi minusas.
Kad nenusiskaitė pinigai (25 eur.) pastebėjau jau kelionėje, gerai, kad grynų turėjau. Bandžiau prisiskambint į spark pagalba - 0 rezultato, visada užimta.
Na ir tikriausiai mano klaida buvo, kad atsipalaidavau ir paleidau šitą situaciją išsispręst po atostogu. O pasirodo, tik 10 dienų turėjau susitvarkyt pagal jų sutartį.

Grįžęs po atostogų po 2 sav. aš viską išsprendžiau su sąskaita ir parašiau, kad nuskaitytų pinigus (taip, pas juos nėra mygtuko "Sumokėti", kaip pas Citybee). Tai iškart nuskaitė, bet sako blokuojame tave dėl daugkartinių sutarties pazeidimų.
Ir dar parašė, kad galiu jiem 100 eurų pervest, kaip užstatą, tada atblokuos. Vėliau galėsiu susigrązinti, kai nustosiu naudotis jų paslaugomis. Ir atsiunčia man sąskaitą, kurios niekur jų puslapyje nerasite.

Aš rašau, "o pagal kokį sutarties punktą čia tie 100 eurų, kodel būtent 100 ir kaip as po to juos grazinsiu ?". Sako "Čia geranoriškas gestas, pavedimas bus kaip įrodymas".
Na man toks atsakymas netiko. Nei tie pinigai bus mano Spark piniginėje (o jie jos ir neturi, kaip pvz Citybee yra padaryta), nei aš turėsiu kazkokį dokumentą, kuris įrodo, kad čia užstatas. Gal čia net ne jų sąskaita, nes niekur jos oficialiai nėra puslapyje. O gal bankrutuos po pusės metų ir nematysiu aš tų pinigų.

Taip, galite sakyti, kad pats kaltas. Aš ir nesakau, kad šventas, bet manau su senais klientais be jokių negatyvių įvykių taip nesielgiama ir užblokuoti uz 25 eurus visam laikui yra gana keistas sprendimas, kai bet koks įbrežimas ar kažkieno avarija kainuoja daug daugiau.
O dar tas 100 EUR užstatas... Geriau susitvarkytų apps`o mokėjimus ir kad pvz iš mano kortelės rezervuotų kelionės metu tą užstatą "oficialiai", o ne per kažkokias pilkas schemas. Bet niekam to nereikia, net mygtuko "Apmokėti" neatsirado per tiek metų.
Atsakyti
Nerekomenduoju 2019-12-27 12:02:57
Visą laiką būvau ištikimas Citybee, bet vakar (26-12-2020) nusprendžiau išmėginti SPARK...
Trumpai tariant, tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kai naudojausi jų teikiamomis paslaugomis. Situacija tokia: Pasiemiau mašiną apie ~20:05 ir susigundęs siūloma paros kaina nusprendžiau ir pasilaikyti tą mašiniuką parą, kadangi 27 dieną ryte turėjau reikalų. Ne esmė. Atsiskaitymams internete naudoju atskiras banko sąskaitas (revolut, monesse ir t.t.) patogu, bet dėl saugumo stokos ten nelaikau didelių sumų pinigų. Praėjus ~4 valandoms nuo rezervacijos pradžios jie pamėgino nuimti paros mokestį. Kadangi nelaikau ten pinigų visą parą, įmonė jų nenuskaitė, bet visą naktį bombardavo mano sąskaitą mėginimas nuskaityti lėšas ir siuntinėjo el.laiškus, ko pasėkoje būvo nutrauktas tiek mano tiek mano šeimos ir artimųjų poilsis (dar ir per tokį šventinį laikotarpį) teko išjungti garsus ir vibracijas, kad bent šiek tiek pailsėti. (P.s.jie mato kur yra mašina, saugiai miega kieme) Atsikėlęs ryte pamačiau žinutę (prisegu). Likau ir nustebęs ir apstulbęs ir nusivylęs. Poilsis sugadintas, rytiniai planai taip pat. Paskyra užblokuota, o paskaičius komentarus su vadyba net nesinori ieškoti tiesos. Nulis tolerancijos, nulis kompetencijos. Forumuose skaičiau, kad ruošiamas jiems ieškinys dėl neteisėto lėšų pasisavinimo, tai laukiu rezonanso. Gaila, kad prieš naudojantis ne paskaičiau plačiau apie šitą kontorą. Informacija perduota VMI ir bus kreiptasi į FNTT inicijuoti tyrimą pagal LR BK 216 straipsnį. Sėkmės!
Nesupratau šito atsiliepimo esmės. Pasiėmėt automobilį parai pateikęs tuščios sąskaitos duomenis. Iš kur jiems žinoti, kad jūs turėsite už ką susimokėti? Visiškai neaišku, dėl ko piktinatės. Na, dėl savo paties kvailų veiksmų nebent. "216 straipsnis. Nusikalstamu būdu gauto turto legalizavimas." Apie ką jūs čia kalbat....
Atsakyti
Labai prastas aptarnavimas tiek telefonu tiek el. paštu. Siuntinėja vieni pas kitus. Problema liko neišspręsta. Nuskaičiavo 10 eurų, programa stringa, vairavimo teisių nuskenuoti nepavyko. Kreipiausi pagalbos ir telefonu ir el. paštu, tik veltui sugaištas laikas, dirba nekompetentingi darbuotojai, kurie visiškai nesuvokia kaip išspręsti problemą.
Negalėjau pasinaudoti paslauga. Pinigų negrąžino.
Apgailėtina.
Atsakyti
Labai prasta situacija liūdna net, istorija tokia jog buvau užsiregistravęs sparke kartu su savo drauge ir buvo kažkokie asmens duomenu nesutapimai, bet vieną kartą pravažiuoti leido, poto užblokavo paskyra ir nėra galimybės jos atblokuoti, tuomet susikūrėm paskyrą draugės vardu, jau tada buvo padare registracjos mokesti 10e, kuri pervedus jau ten tampa nebe jūsų pinigai nes už juos jūs gaunate iš jų kuponą 15e vertės " čia kaip suprantu atsikrato taip atsakomybės " tuomet po dienos draugės paskyra užblokavo, kur buvome jau abu savo kortelės duomenis suvedę ir pnš, paskyros nežada atblokuoti, ir taip pat pinigu galiu nesitikėti leido suprasti, nes aš nusipirkau pagal jų sutartį registracija, o jau kad ten duomenu nesutapias tai čia mano kaltė, bet kad jie viską patvirtino ir leido važiuoti, tai čia jau suprantu nesvarbu niekam.
Atsakyti
Buvau labai patenkinta ju teikiama paslauga iki vakar dienos, kol negavau skundą, susimokėti 300 € bauda už auto kuri atseit apgadinau, nors tikrai žinau kad automobilį į eikštele gražinau tvarkinga, į jį bet kas galėjo įvažiuoti ir pasišalinti po to kai aš beigiau kelione. Automobilį gražinau 04.23, skundą gavau 04.26. Ir tai tik po to kai nuo sąskaitos buvo pabandyta nuskaičioti pinigus, nepavykus jų nuskaičioti atsiuntė laišką su skundu, paskambinus jų tel.gauti informacijos, pasakė rašyti el. paštu nes neva je neturi kompetencijos aiškinti apie žalas, parašius paštu jau antrą dieną niekas neatsako. Būkite atsargūs su šitais A********S, nes paskaičius atsiliepimus, ne vienas žmogus jau nudegė
Atsakyti
Prieš nuomuojant automobilį, įdėmiai užfiksuokite kiekvieną smulkiausią defektą. Klaupkitės ant purvinos žemės, kad galėtumėt apžiūrėti ir automobilio apačią. Nes kitu atveju nuskaičiuos pinigus už tuos defektus kurių nepamatėte.
Mano atveju, nuskaičiuota 300 eurų už atsikabinusią plastikinę detalę.
Atsakyti
Sveiki, turiu toki klausima gal kas nors buvo tokioi sutuacijoi, išnuomavau mašina esparke priraše bauda kad prirukyta mašinoi ir perdaviau mašina trečiam asmeniui nors aš ne kaltas ir ne sutinku. Rezervavo pinigus saskaitoi. Kur kreiptis ka daryt? HELP !
Atsakyti
Niekam nerekuomendoju uzdirbs tik is baudu...
Atsakyti
Labai nusivyliau šią automobilių nuomos įmone. Darbuotojams tikrai vertėtų pasimokyti bendrauti su klientais, nes pagal viską sprendžiant klientas yra paskutiniojo vietoje. Taip pat labai nuvylė pati kompanijos politika. Norėdama išsinuomoti automobilį kitą kartą tikrai rinksiuosi kitą įmonę.
Atsakyti
Vertinu neigiamai, negrazins jums nei cento ir prades ignoruoti jusu laiskus. Situacija buvo ta, jog negalejau uzdaryti masinos, nors visos dureles buvo uzrakintos ir masina tvarkingai palikta. Paskui bandziau prisiskambinti tam, kad pranesti apie si gedima, niekas nekele ragelio gan ilgai, na o po 5 minuciu bandymu visgi uzsirakino galu gale. Parasiau i pagalba ir gavau atsakyma, kad cia as pats esu kaltas, ju atsakyma prikabinu, jie net nepagalvojo, kad as jiem skambinau
Atsakyti
Siaubas, ispeju visus, jei nepavyks atjungti automobilio nuo krovimo, ir ilgai nepavyks prisiskambinti konsultantui, bet dar ir teks susimoketi uz prastoveta ir sugaista laika, geriau imkit City bee ir nebus problemu. Nes cia tai neaisku ar vaziuos ar ne automobilis ir dar konsultantai nemnadagiai kalba jei is vis pavyksta susisiekti. Labai nuprastejo servisas.
Atsakyti
Sovietine kontora. Registracija uz neveikianti appsa 10 euru. Visogero.
Atsakyti
Tokio siaubingo klientų aptarnavimo seniai neteko matyti, įmonei visiškai nusispjaut į jų klientų, toks jausmas, kad jiems visiškai nerūpi. Pasiėmėme automobilį, kurio krovimas blogai veikė su krovimo stotelėmis. Bandėme krauti 3 skirtingose stotelėse, bet neveikė, patys nieko neatsakydavo tik duodavo kitus kontaktus dėl automobilio nutempimo... Nesuprantu kam samdytis vadybininkus, kurie neatlieka savo darbo neatlieka ir visus vadybos procesus reikia atlikti pačiam klientui. Visą dieną sudeginome komunikuodami ir patys aiškindamiesi problemas. Dėl šios priežasties turėjome didelius finansinius ir laiko nuostolius, o po visko toliau nusispjauti tiek vadybininkams, tiek įmonės direktoriui, pasakė atsiųsti laišką, jie sureaguos tačiau reakcijos jokios nebuvo ir apie kompensaciją dėl problemų ir sudeginto laiko veltui nebuvo. Blogiausias servisas, vien dėl jo niekada daugiau nebesinaudosim eSpark ir kitiems nerekomenduosim. Sėkmės, nes tikrai jos jums prireiks.
Atsakyti
Pastaruoju metu žiauriai suprastėjo servisas. Klientų aptarnavimas telefonu - be rezultatų. Niekom padėti negali apart standartinių frazių.
Akivaizdu, kad įmonei klientai nerūpi, nes nėra nei vieno atsakymo į paliktus atsiliepimus. Žemas lygis!!!
Atsakyti
Šiaip paslauga super, kainos taip pat geros, dažnai tenka pasinaudoti paslaugomis, visad renkuosi spark vietoje City bee, bet pastaruoju metu nuvylė. Išsinuomavau automobilį dviems paroms, antrą dieną susiplanavau kelionę, netoli namų yra spark įkrovimo stotelė, norėjau palikti krautis elektromobili. Nuvažiavus į spark įkrovimo stotelę ukmergės gatvėje (prie Rimi), mano automobilio kažkodėl nesikrovė. Šalia stovėjo kitas automobilis ir krovėsi. Paskambinus į Supportą, dirbusi mergina sakė, kad turėtų krautis, bet kažkodėl nesikrauna. Jos vienintelis pasiūlymas buvo nutraukti nuomą ir pasiimti kitą elektromobilį. Tai labai nepatogus ir nepalankus man sprendimas bei sudarė daugybę problemų.
Pirma - visi daiktai mano elektromobilyje, reiktų viską persidėti į kitą,
Antra - aplink nebuvo pakraut: elektromobilių, o mano elektromobilį reikėjo palikti įkrovimo stotelėje, nes negalėčiau užbaigti nuomos, peščiomis tikrai nesinorėtų neštis visų daiktų kelis kilometrus iki laisvo pakrauto elektromobilio
Trečia man dar buvo likę nemokami kilometrai,
Ketvirta man dar liko 10 valandų paros nuoma.
Dėl šio įvykio nusivyliau paslauga, kadangi dėl Jūsų neveikiančios pakrovimo stotelės aš turėjau nutraukti nuomą anksčiau laiko ir iš naujo planuotis savo kelionės laiką. Supporto darbuotoja dėl to net neatsiprašė ir pasakė, kad niekuo negali padėti (mano problemos, kitaip sakant). Labai gaila, o tai buvo viena iš labiausiai patikusių įmonių, ypač per karantino laikotarpį.. :)
Atsakyti
Pritariu kitu nuomonei labai żemas klientu patarnavimo lygis. Pacituos istraukas is sutarties ir tiek, tikrai nepakels nei pirsto padeti klientui. Keli atvejai, automobilyje pradejo barsketi pakaba. Pranesus apie gedima jokios reakcijos, nuskaiciavo uz visa para nors naudojausi kelias valandas. Paprasius paskambinti kitam spark varototojui kuris 100% pasikroves stovejo vieninteleje pakrovimo stoteleje. Tai virs espark galimybiu. Ir galiausiai uzblokavo uz tai kad uzbaigiau kelione su raktais nors is karto paskambinau ir paprasiau kad uzrakintu. Vietoj to kad patobulintu savo softa, visu patogumui paprsaciau uzblokuoti, na cia tai jau stovimos ovacijos.
Tikiuosi city bee isples savo elektro parka
Atsakyti
Neieško kompromisų, nuskaičiuoja pinigus kada nori ir kiek nori. Labai NREKEMONDUOJU, nes tikrai, įmonė be kompetencijos. Jei nenorite prarasti pinigų, tai net nesiregistruokite, ne pirmą kartą girdžiu, bei patyriau, kad apgauna. City bee nors ir brangiau, bet bent dirba adekvatūs ir supratingi darbuotojai.
Atsakyti
Puikūs elektromobiliai ir geros, adekvačios kainos, ačiū už tai!
Atsakyti
Visą laiką būvau ištikimas Citybee, bet vakar (26-12-2020) nusprendžiau išmėginti SPARK...
Trumpai tariant, tai buvo pirmas ir paskutinis kartas kai naudojausi jų teikiamomis paslaugomis. Situacija tokia: Pasiemiau mašiną apie ~20:05 ir susigundęs siūloma paros kaina nusprendžiau ir pasilaikyti tą mašiniuką parą, kadangi 27 dieną ryte turėjau reikalų. Ne esmė. Atsiskaitymams internete naudoju atskiras banko sąskaitas (revolut, monesse ir t.t.) patogu, bet dėl saugumo stokos ten nelaikau didelių sumų pinigų. Praėjus ~4 valandoms nuo rezervacijos pradžios jie pamėgino nuimti paros mokestį. Kadangi nelaikau ten pinigų visą parą, įmonė jų nenuskaitė, bet visą naktį bombardavo mano sąskaitą mėginimas nuskaityti lėšas ir siuntinėjo el.laiškus, ko pasėkoje būvo nutrauktas tiek mano tiek mano šeimos ir artimųjų poilsis (dar ir per tokį šventinį laikotarpį) teko išjungti garsus ir vibracijas, kad bent šiek tiek pailsėti. (P.s.jie mato kur yra mašina, saugiai miega kieme) Atsikėlęs ryte pamačiau žinutę (prisegu). Likau ir nustebęs ir apstulbęs ir nusivylęs. Poilsis sugadintas, rytiniai planai taip pat. Paskyra užblokuota, o paskaičius komentarus su vadyba net nesinori ieškoti tiesos. Nulis tolerancijos, nulis kompetencijos. Forumuose skaičiau, kad ruošiamas jiems ieškinys dėl neteisėto lėšų pasisavinimo, tai laukiu rezonanso. Gaila, kad prieš naudojantis ne paskaičiau plačiau apie šitą kontorą. Informacija perduota VMI ir bus kreiptasi į FNTT inicijuoti tyrimą pagal LR BK 216 straipsnį. Sėkmės!
Atsakyti
Labai nekompetetingi vadybininkai, kurie per savo siaura prota pridaro problemu aplinkiniams. Per daug igalinti, todel siuntineja pretenzijas kaip uzsimano. Tai pazeidzia vartotojo/kliento teises. Supportas pas juos yra samdyta trecioji salis, tai nereikia daug tiketis.
1) Bet atreipkit demesi, kad supportas zada kada su jumis susisieks, taciau niekas nesusisiekia (pokalbis irasomas). Vadinasi siai imonei nusisikt ant savo klientu.
2) Nors teigiama, kad visas bendravimas vyksta tik el. pastu, taciau kazkokiu budu jei itariama zala, su jumis jau telefonu (ne el. laiskais) susisiekia ju vadybininkas, pasiklausia keliu klausimu ir priima sprendima, kad jus padarete zala. Nei prisistato kas skambina, nei is kur, nei paskui atsiliepia jei bandai atskambinti. Tai priestarauja ju paciu taisyklems del bendravimo.
3) Nesugeba pagristi zalos. Jei vartotojas padare zala, tai turi suprasti kaip ta zala konkreciai buvo paskaiciuota, o ne slapta nurasineti nuo banko saskaitos. Tai yra visiskai apgailetina ir zemas lygis. Galiausiai paaiskeja, kad ten kur jie tvarko savo autoparka, net nebuvo toks automobilis tvarkomas periodu nuo zalos padarymo iki pretenzijos gavimo.

Pati paslauga ir konceptas tikrai geras, bet vadyba ju arba reikia keisti, arba greiciau atsirastu konkurentai kurie situos begalvius pasalintu is rinkos. Siais laikais viskas orientuota i kokybe, kliento pasitenkinima ir kompromisa. Praejo tie laikai kai tave laiko uz kvaili ir drozia kaip nori.

Net nera ka lygint su CityBee poziuriu i vartotoja. Greiciau CityBee pereitu ant elektromobiliu ir nunestu SPARK is rinkos velniop.
Atsakyti
Suportas kažkas baisaus. Negi sunku išmokyti bendrauti.
Atsakyti
a*******i! Žmones būkite atsargūs! Piknaudžiauja gaitais saskaitu domenimis, kadanori ir kaip jie nori nuskaičiuos pinigus jums, nuo saskaitos ir apie tai net nepraneš. Nudegiau, dėl to noriu perspėti visus.
Atsakyti
https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvitas/ibrezimas-ant-buferio-vilnieciui-atsiejo-300-euru-kodel-teko-moketi-nepasako-niekas.d?id=81853649&fbclid=IwAR3dc_xdN3V_NwraNHr7ZWK8PZ3O_pfPS9cxVO1efS4bIriRTDpyDnSPrOE
Atsakyti
Atidžiai nufotografuokite ir užregistruokite net MAŽIAUSIUS įbrėžimus prieš važiuodami. Iš kolegos nuskaičiavo 300eur už mažą bamperio nubrozdinimą, kurį ko gero net nupoliruoti pavyks. Gal rado progą pasinaudoti užsieniečiu. Automobilis paimant buvo nešvarus ir apibraižytas kitose vietose, didesnius kolega užregistravo, šito ne. Su CityBee tokių problemų nebuvo
Buvęs klientas.
2019-03-19 15:12:37 IP 2i24r8hb
Atsakyti
Labai žemas klientų aptarnavimo lygis. Įmonė galvoja kad jeigu kelis automobilius lizingu turi tai jau gali elgtis bet kaip su klientais? Labai klystate. Manau jums laikas apsilankyti klientų aptarnavimo mokymuose.

Nuomos sistema veikia netvarkingai. Rezervavus automobilį ir atėjus prie jo - nieko nėra, jokio supporto savaitgaliais. Alioo?? Jūsų verslas veikia 24/7 tai gal pasamdytumėte ir konsultantą supporto? Ar neužtenka paskolos pinigų?

Toliau - parašius el.laišką į jį niekada nebus atsakytą. Na nebent jums jie patys paskambins ir sakys - "ei tu nesumokėjai už paskutinę kelionę, kodėl?"
O kodėl turėčiau jeigu neatsakote į el.laiškus.

SPARK RIP. Hello City Bee.
Atsakyti
Tragedija. Kitaip negalima pavadinti espark komandos aptarnavimo lygio. Visiškai nepripažįsta savo klaidų. O klientas tai kvailelis, kuris nieko nesupranta. Šauni paslaugos įdėja, tačiau servisas, jei reikia bendrauti su jų komandos nariai - žemiau plintuso lygio. Vadovui siūlau paklausyti pokalbius, arba paskaityti el. laiškus ir kritiškai vertinti, ką turi komandoje.
Konkurentai žymiai stipresni aptarnavimo srityje. Tad geriau mokėsiu keliais eurais brangiau, bet naudosiuosi įmonių, kurioms rūpi jų klientai, paslaugomis.

Taip pat rekomenduojame

Admita
AUTOMOBILIŲ NUOMA

Adresas: Oslo g. 5, LT-04123 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių nuoma; apsaugos sistemos patalpoms; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių garso ir apsaugos sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB "ADMITA" automobilių nuoma – tai nauji ir patikimi automobiliai Jūsų kelionei. Suprasdami jūsų lūkesčius ir kelionės svarbą, siūlome naujus ir patikimus automobilius – užtikriname geriausią kainą ir malonų aptarnavimą. Paprastas dokumentų pildymas, greitas automobilio paėmimas – grąžinimas oro uoste. UAB...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128-1, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: kelionės; autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
UAB „Guliverio kelionės“ - sėkmingai dirbantis nuo 1997 m. ir vienas didžiausių Lietuvoje kelionių organizatorius. Pagrindinė UAB „Guliverio kelionės“ veikla – pažintinių, pažintinių-poilsinių kelionių organizavimas autobusu ir lėktuvu. Siūlome edukacines keliones pedagogams, keliones po Lietuvą, dalykines ir...
EVA King
Oficialus Thermo King atstovas Lietuvoje

Adresas: Kirtimų g. 2, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių šaldymo įranga; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; sertifikavimo paslaugos; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB EVA King jau 20 metų! UAB EVA King nuo 1997m. vieninteli­s oficialus šaldymo įrangos “Thermo King” gamintojo atstovas ir autorizuotas servisas Lietuvoje. Įmonė specializuojasi komercinio transporto, sunkvežimių ir puspriekabių šaldymo įrengimų bei izotermų gamybos ir remonto srityje. Turi padalinius Vilniuje...
Eglaidija
Sunkvežimių remontas, mobilus servisas

Adresas: Ateities pl. 30B, LT-52163 Kaunas.
Veiklos sritys: sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; pagalba kelyje.
"EGLAIDIJA" - SUNKIASVORIO TRANSPORTO IR LENKTYNIŲ PROFESIONALAI Specializuojamės sunkaus transporto remonto ir aptarnavimo srityje. Patirtį kaupiame dalyvaudami tarptautinėse sportinių automobilių lenktynėse. Esame iškovoję ne vieną aukso medalį kelis metus iš eilės lenktynių čempionatuose. Varžybose, kaip ir...
TOKVILA
TOYOTA automobilių centras

Adresas: Žalgirio g. 122, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; automobilių dalys; automobilių nuoma; automobilių techninė apžiūra; autoservisai.
„Tokvila“ centre suteikiamas visas kompleksas paslaugų, reikalingų TOYOTA automobilių įsigijimui ir jų eksploatacijai: nauji ir naudoti TOYOTA automobiliai; automobilių registravimas; kvalifikuotas automobilių techninis aptarnavimas ir remontas; automobilių kėbulų remontas; techninė pagalba kelyje; automobilių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Rusija įtraukė A. Navalną į teroristų ir ekstremistų sąrašą
Rusija įtraukė A. Navalną į teroristų ir ekstremistų sąrašą 01-25 12:33
Rusija antradienį įtraukė kalinamą Kremliaus kritiką Aleksejų Navalną į "teroristų ir ekstremistų" sąrašą, prezidento Vladimiro Putino režimui tęsiant griežtus veiksmus prieš opoziciją.
"Apple" Nyderlanduose skirta 5 mln. Eur bauda už "Apple Pay" monopoliją
"Apple" Nyderlanduose skirta 5 mln. Eur bauda už "Apple Pay" monopoliją 01-25 12:24
Nyderlandų vartotojų teisių priežiūros institucija pirmadienį skyrė "Apple" 5 mln. Eur baudą, nes bendrovė neleido pažinčių programėlių operatoriams pasirinkti kitų mokėjimo parinkčių nei "Apple...
TVF ragina Lietuvą pažaboti infliaciją, įvesti NT, aplinkosaugos mokesčius
TVF ragina Lietuvą pažaboti infliaciją, įvesti NT, aplinkosaugos mokesčius 01-25 12:21
Lietuvos ekonomika, pademonstravusi atsparumą pandemijos sukrėtimui, vidutiniu laikotarpiu ir toliau augs sparčiai. Tačiau trumpuoju laikotarpiu Vyriausybė turi siekti pažaboti augančias vartojimo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pateisintumėte PVM mažinimą maisto produktams Lietuvoje?

Akcijų kainos

Macy's 27,07 +18,00%
Adobe Systems 519,66 +3,95%
Harley-Davidson 34,47 +3,08%
Goodyear 22,04 +2,46%
Visa 201,85 -1,98%
Philip Morris 100,58 -2,27%
Pfizer 51,54 -2,37%
Xerox 20,98 -3,27%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 2,39 -4,40%
Auksas 1821,76 +2,53%
Nafta 85,14 -2,03%
Dyzelis 2,39 -5,16%
Kava 5,71 +7,53%
Varis 9728,90 -1,02%
Sidabras 24,18 +3,29%
Jautiena 5,95 +4,39%