Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Meblorama

Atsiliepimai apie Meblorama, UAB

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Meblorama, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Uzsakytas kampas velavo apie men laiko. Negana to, dar atvaziavo visai kitos spalvos gobelenu. Gailiuosi, kad turejau reikalu su sia kontora.
Atsakyti
Stebina nebendravimas su klientu, jokios informacijos. Užsisakei ir gaudyk vėją laukuose. Sutartyje nėra įrašyto termino, prekė vėluoja mėnesį ir dar siūlo pusę mėnesio laukti, tačiau nieko nežino.. Keista kaip tokios įmonės išsilaiko šiuolaikiniame versle visiškai nebendraudamos su klientu. Pats turi nuolat klausinėti. Kol galiausiai atsiemėme avansą.
Atsakyti
Iš katalogo užsisakėme stalą, kuri savo neapdairumui apžiūrėjome tik tada, kai balda parsivežėme namo. Stalas buvo su pažeidimais. Tačiau susisiekus su įmone, pavyko rasti abiem pusėm tinkantį problemos sprendimą. Ačiū.
Atsakyti
Sveiki. As irgi nepatariu ka nors pirkti is sios imones!!! Tikrai jei preke netinkama tai nekeicia ir dar tyciojasi. Gal kas nori kooperuotis ir paduoti bendra prasyma i teisma del ju?
Valdemar Bartoševič
2017-08-08 20:50:26 IP 65fkiu6i
Atsakyti
Niekam nepatariu pirkti is ju. Uzsakeme balda 04.11, pristatyti turejo 06.30. Suejus terminui, pasiteiravom, kada atves, atsake kad veluos dvi savaites. Dar po dvieju savaiciu pasiteiravom, pasake, kad bus rugpjucio pirma savaite. Nesulakus ir tada, suzinojom, kad atves tik rugsejo men vidury. Nenustebciau, jei rugsejo menesi pasakytu, kad atves gruodi...
Raimondas Skonsmanas
2017-05-12 11:52:06 IP 2g5vc1tb
Atsakyti
Ši įmonė nevykdo jokių įsipareigojimų. Negražina pinigų jei prekė netinka ar jos yra atsisakoma, neatsako į skambučius.
Vienu žodžiu neprasidėkite niekas su šita "šaraškina" kontora.
Raimondas Skonsmanas
2017-04-21 10:11:19 IP 2g5vc1tb
Atsakyti
Ši įmonė nevykdo jokių įsipareigojimų. Negražina pinigų jei prekė netinka ar jos yra atsisakoma, neatsako į skambučius.
Vienu žodžiu neprasidėkite niekas su šita "šaraškina" kontora.
Atsakyti
Jei tik įmanoma, patariame nesusidurti su šia įmone. Nebent norite gauti prekę "kokia jau bus, tokia", nes jei kažkas bus negerai, nesitikėkit pagalbos. Tik pasijuoks iš Jūsų ir pasakys, kad NUSIŠNEKAT. Jei įdomu, pasidomėkite kiek bylų ši įmonė turi vartotojų teisių sistemoje. Negana to, Meblorama ne tik klientus ignoruoja, bet netgi ir vartotojų teises.
Atsakyti
Sveiki. Deja irgi susidureme su sia imone. Uzsakeme biuro stala vaikui liepos pradzioje. Gyvename uzsienyje, tai planas buvo gabenti kelis baldus kartu. Turejo pagaminti per pora savaiciu. Rugpjucio viduri nieko taip ir negavome. Niekas mums neskambino ir nerase, mes patis vis skambinome. Stala gavome rugsejo vidury. Gabeno firma uz nemazus pinigus i uzsieni. Kai ispakavome buvome soke nes pirmiausia pamatem kad nei vienoje pakuoteje nera surinkimo instrukcijos. Kai vyras visgi surinko, pasirode kad ir stalas ne tuos komplektacijos. Rasiau jiems i e/pasta, bet niekas taip ir neatsake. Galiu pasakyti, kad daugiau niekad ne pirksiu Renlenoje ir niekam nerekomenduosiu!
Multitrans Logistics
2016-10-21 13:38:09 IP 2i51g3d1
Atsakyti
atsiskaitė:
sąskaitos data 2016.02.26 - sumokėjo 2016.05.17;
sąskaitų datos 2016.04.22 ir 2016.06.10 - sumokėjo dalimis;
sąskaitos data: 2016.03.22 - sumokėjo 02016.06.29.
Atsakyti
Labai nusivyleme Renlena. Uzsakeme sofa su foteliu - veluoja jau n laiko (zadejo pristatyma nuo kovo vidurio iki balandzio pradzios), dabar jau geguze ipusejus, o baldu ne kvapo. Skambiname kasdien teirautis kaip musu issvajotieji baldai, tai jau ketvirta diena is eiles sulaukiame atsakymo - "rytoj". Siandien skambinome ryte, klauseme, ar jau gavo baldus, patvirtino jog siandien gaus 100%, paklausti ar tai reiskia kad jau galime ieskotis transporto (norime atsivezti pigiau, nei ju partneriai) - patikino, jog taip. Na ir ka Jus manot? Po piet paskambinus pasitikslinti kelintai tiksliai valandai atvykti isgirdome atsakyma, jog siandien baldu nera, o ar bus jie rytoj jau net ir nebezada, nes uzgere furistas ir jie sioje vietoje bejegiai. Bravo, Renlena, bravo! Pamoka tikiuosi ne tik mums, bet ir visiems skaitantiems.
Atsakyti
Įmonė vengia kontakto, dėl nekokybiško baldo teko kreiptis į vartotoju teisės. Valstybinė vartotojų teisių komisija priėmė nutarimą kad „Meblorama“ (Renlena) turi pakeisti netinkamos kokybės baldą tinkamos kokybės baldu. „Mebloramos“ pasityčiojimas iš vartotojų tiesiog stebina. Įmonė, neatsakinėja į raštu pateiktas pretenzijas ir ignoruoja Valstybinės vartotojų teisių priimta nutarimą. Nerekomenduoju turėti reikalų su šia įmone.
Atsakyti
Susidaro įspūdis, kad ši firmelė yra įpratusi apgaudinėti savo klientus ir tai daro sistemingai: užsakymai priimami noriai, avansai paimami nemaži, nurodytų terminų nesilaikoma, net nėra pareigos pranešti kaip nors klientui dėl netesybų, vėliau į kliento pareiškimus visiškai nereaguojama, gal laukiama, kad jis užmirš, o vėliau tik atsikalbinėjama, tur būt tikintis, kad klientas neturės laiko ir jam pritrūks ryžto skųsti toiį elgesį.. ko gero toks jau atidirbtas veilos modeliukas... prekės nepardaviau, tačiau šiokias tikias pajamas turiu- avansai nusėda nedoro prekaivio kišenėje... ir kaip supratau iš atsiliepimų - tai jau sisteminga veikla - ar yra, , vaistų' tokiems, , verslininkams"?
Atsakyti
Uzsisakem kedziu, sumokejom
avansa, po jo gavimo parase kad sutartis anuliuojama, avansas iki siol negrazintas. Servisas tragiskas sioje imoneje