VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Remlyga, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Remlyga

Atsiliepimai apie Remlyga, UAB

Kėbulo remontas, autoservisas

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Remlyga, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dėmėsio ! Noriu įspėti kitus, kas planuoja remontuotis savo auto Remlygoje... Teko man susidurti su UAB Remlyga komanda ! Tvarkė mano automobilio kėbulą tai daugiau žalos padarė negu sutvarkė. Nesugebėjo net lipduko lygiai uzklyjuoti ant bagažines dangčio. Nustebau, kad klientų priimamajame keikiasi rusiškais necenzūrinias žodziais. Savo klientus jie vadina Ponais :D Is ju puses už jų pačių padarytą broką jokio atsiprašymo ir broko ištaisymo pasiūlymo negavau. Liko viena išeitis tik teismo keliu... Mano nuomone tai Kreivarankių komanda ir apgailėtinas UAB Remlyga autoservisas arba kitaip tai š*******o kontora. Spręskite patys !
Atsakyti
Norėčiau pakilti gera atsiliepimą. Pasirinkau šitą servisą dėl gerų atsiliepimų ir nepasigailėjau. Atvykau su kasko draudimu ir žalą automobiliui. Nereikėjo sukti galvos kaip ten kas Edvardas viską paaiškino numatė kiek užtruks darbai. Darbai buvo atlikti laiku. Darbai atlikti tvarkingai. Mašina atiduota laiku. Popierius atvežė Aidas kaip ir buvo nupasakota Edvardo. Bendrai viskas tikrai patikima ir šaunu. Tik geri atsiliepimai
Atsakyti
Saunus servisas, rimti vyrai dirba, ismano savo darba, aisku uz paslaugas reikia sumoketi, bet manau kas saziningai dirba turi ir uzdirbti, rekomenduoju.
Liubovė Poteiko
2021-04-23 14:02:24 IP 28mcupoc
Atsakyti
Patekau į keblią situaciją. Išsiblaškiusi į dyzelinu varomą automobilį įpyliau pilną baką 95 benzino.
Autopaslaugų įmonė "Remlyga" padėjo. Operatyviai, kvalifikuotai suorganizavo mano automobilio transportavimą į autoservisą. Valandos bėgyje atgavau savo mašiniuką. Pavaišino kavos puodeliu, maloniai aptarnavo. Steso kaip nebūta.
Dėkoju "Remlyga"direktoriui A. Danilovui ir jo komandai.
Atsakyti
Tikrai rekomenduoju - teko remontuoti auto. lapkričio pabaigoje - p. Alfredas maloniai ir dalykiškai viską paaiškino, suderino draudimą, greitai rado dalis.
Darbai atlikti laiku ir iš ties kokybiškai (paruošimas, dažų parinkimas) ir net didesne apimtimi (neatligintinai) nei buvo sutarta - maloniai nustebino :-)
Be abejonės lankysiuosi ir kitą kartą.
10/10 !
Sėkmės kolektyvui!
Atsakyti
Sutvarke JEEP Be priekaistu. Is 10/10 balu.Personalas
Atsakyti
is 10 balu traukia ant 6
Atsakyti
Puikus personalas. Galutinis rezultatas 100%, čia dirba savo srities profesionalai. Rekomenduoju!
Atsakyti
Durelės pakankamai retam modeliui buvo rastos greitai, darbai atlikti kokybiškai, spalva atitaikyta. Personalas malonus, rekomenduoju kitiems.
Atsakyti
Esu patenkintas galutiniu rezultatu, darbus atliko greitai ir kokybiškai. Patikėčiau savo automobilį šiai įmonei dar kartą ir siūlau kitiems.
Atsakyti
Remlyga 2018-01-18 09:29:51
Gerb., Valdai, ačiū jums už jūsų pastebėjimus, mes net neįtarėm, kad Honda Jazz (2006m.) yra toks retas automobilis, ateityje atsižvelgsim į minėto automobilio retumą. O kad japoniškų automobilių prasta garso izoliacija ir nekokybiškas metalas tikrai nėra naujiena, ypač 12 metų senumo automobilio. Labai gaila, kad senų automobilių klientai neįvertina savo transporto priemonės būklės prieš remontą.

Pagarbiai, Remlyga.
Matote po surinkimo, garso izoliacija dar pablogėjo ir pačios detalės klibėjo bei barškėjo, manau čia ne detalių kokybė, o surinkiko, nes išsakius pastabas ir dar kartą viską sutvarkius, problemų nebeliko, didžiausia problema, kad automobilį reikia kelis kartus varyti perdaryti dėl meistrų nekokybiško darbo. Gali mašina būti ir 25 metų senumo, jei ją meistrai gerai sutvarko, su ja nebūna problemų.
Jeigu jūs taip nuvertinate savo meistrus ir manote, kad klientai, kurie visiškai nesusiję su automobilių remontu, privalo vertinti automobilio būklę prieš remontą, tada jums ko gero reikia keisti meistrus arba neberemontuoti automobilių. Nes mano manymu tik geri meistrai, apžiūrėję transporto priemonę gali nuspręsti ar verta remontuoti ar ne.
Taip pat norėčiau pasakyti, kad neužsiimtumėte per daug darbų, jei negalite visko atlikti laiku.

Geros dienos
Atsakyti
Klientas 2017-12-31 14:07:14
Automobilį tvarkė beveik 3 mėnesius, teko varyt atgal 3 kartus dėl jų broko.
Jų vadovas tikrai neprofesionalus, jeigu radai broką, vadinasi esi pats kaltas ir tavo mašina kalta... Kaip pvz, keitė sulankstytą detalę į kitą, o naujoje detalėje atsilupo dažai ir pradėjo lysti rūdys jau po savaitės (!), man vadovas Aidas paaiškino, kad taip ir turi būti, juk anksčiau ar vėliau detalė būtų surūdijusi (wft?)... Taip pat surinktos dalys barškėjo ir nebuvo kokybiškai surinktos, man pasakė - čia juk Japoniška mašina, ji ir turi visa barškėti...
Taip pat noriu įspėti, kad jeigu sumanysite pas juos vežti kokį retesnį automobilį, geriau nevarkite, o vežkite pas profesionalus, nes detalės jie ieškos daugiau nei mėnesį, o ir tą įkiš su defektu ar net ne nuo toks komplektacijos mašinos.
Vienintelis guodžiantis dalykas, kad pas juos dirba labai geras vadybininkas, Alfredas, (ne tas vyresnis, kuris yra visiškas chamas, ir jam bele uodegą išsukti, o tas jaunesnis), kuris matosi, kad stengiasi viską ištaisyti, ką pridirba prastos kompetencijos meistrai.
Darbų kokybę vertinčiau: 5/10 (nes broką teko taisyti 3 kartus).
Darbų trukmę vertinčiau: 3/10 (nes žadėjo viską sutvarkyti per 3-4 sav, o tvarkė 3 mėnesius ir jiems teko skambinti 5 kart ir skatinti).
Darbuotojus vertinčiau: 6/10 (2/10 meistrus, 3/10 vadovą ir 8/10 vadybininką Alfredą).
Pakaitinių detalių kokybę: 5/10.

Ačiū už dėmesį.
Gerb., Valdai, ačiū jums už jūsų pastebėjimus, mes net neįtarėm, kad Honda Jazz (2006m.) yra toks retas automobilis, ateityje atsižvelgsim į minėto automobilio retumą. O kad japoniškų automobilių prasta garso izoliacija ir nekokybiškas metalas tikrai nėra naujiena, ypač 12 metų senumo automobilio. Labai gaila, kad senų automobilių klientai neįvertina savo transporto priemonės būklės prieš remontą.

Pagarbiai, Remlyga.
Atsakyti
Automobilį tvarkė beveik 3 mėnesius, teko varyt atgal 3 kartus dėl jų broko.
Jų vadovas tikrai neprofesionalus, jeigu radai broką, vadinasi esi pats kaltas ir tavo mašina kalta... Kaip pvz, keitė sulankstytą detalę į kitą, o naujoje detalėje atsilupo dažai ir pradėjo lysti rūdys jau po savaitės (!), man vadovas Aidas paaiškino, kad taip ir turi būti, juk anksčiau ar vėliau detalė būtų surūdijusi (wft?)... Taip pat surinktos dalys barškėjo ir nebuvo kokybiškai surinktos, man pasakė - čia juk Japoniška mašina, ji ir turi visa barškėti...
Taip pat noriu įspėti, kad jeigu sumanysite pas juos vežti kokį retesnį automobilį, geriau nevarkite, o vežkite pas profesionalus, nes detalės jie ieškos daugiau nei mėnesį, o ir tą įkiš su defektu ar net ne nuo toks komplektacijos mašinos.
Vienintelis guodžiantis dalykas, kad pas juos dirba labai geras vadybininkas, Alfredas, (ne tas vyresnis, kuris yra visiškas chamas, ir jam bele uodegą išsukti, o tas jaunesnis), kuris matosi, kad stengiasi viską ištaisyti, ką pridirba prastos kompetencijos meistrai.
Darbų kokybę vertinčiau: 5/10 (nes broką teko taisyti 3 kartus).
Darbų trukmę vertinčiau: 3/10 (nes žadėjo viską sutvarkyti per 3-4 sav, o tvarkė 3 mėnesius ir jiems teko skambinti 5 kart ir skatinti).
Darbuotojus vertinčiau: 6/10 (2/10 meistrus, 3/10 vadovą ir 8/10 vadybininką Alfredą).
Pakaitinių detalių kokybę: 5/10.

Ačiū už dėmesį.
Atsakyti
Įmonėje "Remlyga" personalas puikiai aptarnauja ir atsižvelgia į kliento interesus. Esu patenkintas ne tik galutiniu rezultatu, bet ir aptarnavimo kokybe. Priėmimo metu paaiškino, kiek laiko truks darbai, konsultavo iškilusiais klausimais ir informavo darbų eigoje. Rezultatas buvo geras, dažymo kokybė nudžiugino, nusiskundimų neturiu. Patikėčiau savo automobilį šiai įmonei dar kartą ir siūlau kitiems.
Atsakyti
Nekokybiškai dirba. Niekada nesinaudosiu jų paslaugomis.
Atsakyti
Esu patenkinta šia įmone, greitai ir kokybiškai nudaže automobilį.Ačiu
Atsakyti
Nudažė nekokybiškai. Neturi specialistų. Bendarauja su klientu taip, lyg patys būtų klientai. Nesitikėkit gero rezultato, nerekomenduoju.
Atsakyti
Sveiki visi. Noriu patart tiems kurie tikisi kad UAB Remlyga gerai nudažys automobilį, nesitikėkit. Asmeniškai man dažė 25 dienas, o galiausiai dėl blogai parinktu dažu turėjo perdažyt (aišku Jie įtikinėjo, kad čia normali spalva), tai pat ant sparno aiškiai matėsi suvirinimo siūlė. Taigi nežinau kaip kituose dažyklose bet antra karta su Tą įmonė reikalų turėt nenorėčiau.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris 08-10 00:31
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje 08-10 00:15
Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto...
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus?
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus? 08-10 00:14
Nuo sumažinto apšvietimo iki išjungiamų šaldytuvų – mažmeninės prekybos tinklai šiandien priversti ieškoti įvairių sprendimų, kurie padėtų atlaikyti augančias energetikos ir žaliavų kainas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Goodyear 15,19 +4,61%
Manchester United 12,82 +4,40%
NVIDIA 187,09 +4,27%
Xerox 19,14 +3,80%
Visa 211,33 +0,12%
Nokia 5,21 0,00%
Kraft Heinz Co 38,67 -0,15%
Philip Morris 99,24 -0,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 4,36 -6,24%
Ryžiai 444,00 -4,31%
Cukrus 0,79 -1,25%
Apelsinai 0,94 +2,17%
Dujos (JAV) 7,67 -5,77%
Vištiena 3,67 -0,81%
Jautiena 5,98 -1,64%
Benzinas 4,08 +6,53%