VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Remapas, IĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Remapas

Atsiliepimai apie Remapas, IĮ

Galios didinimo profesionalai
Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Remapas, IĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Klientas 2020-08-03 13:34:14
Ačiū už atsakymą. Tikriausiai neverta kalbėti, kad prieš atliekant galios didinimo darbus buvo atlikta mano mašinos diagnostika ir Jūs teigėte, kad ji - techniškai tvarkinga. Jei po Jūsų atliekamų darbų ji tampa netvarkinga, ar tai nėra Jūsų atsakomybė? Suprantu, kad pasikeitė parametrai ir galbūt išlindo nebūta problema, bet čia ir turi būti garantija, kad kilusius techninius nesklandumus Jūs tvarkote, o ne sakote, kad pradėk keisti kuro filtrą, o toliau bus matyt. Problema, deja, nedingo net ir pakeitus kuro filtrą. Apie galimybę atstatyti gamyklinius parametrus Jūs sakėte, kad tokios nėra, nes tik išlindus bėdoms aš apie tai ir galvojau. Kodėl negrįžau pas Jus ir nereikalavau grąžinti pinigų? Todėl kad dingo elementarus pasitikėjimus Jūsų paslaugomis, požiūriu į "paprastą" klientą. Savo įmonės automobilio remontą patikėsiu žmonėms, kurie nevers manęs keisti vieną po kitos detalės, nes pasakymas "yra daug variantų kas gali būti kaltas" man nėra priimtinas, atima per daug laiko.
Elementaru ir savaime suprantama, kad problema atsirado ne dėl programos kokybės trūkumų, ne dėl diagnostikos kokybės trūkumų, o dėl to, kad pasikeitus parametrams kuro sistema nesusitvarkė su didesniu kuro kiekiu. Ši problema būtų išlindusi anksčiau ar vėliau ir su originalia programa. Apie galimybę atstatyti originalią programą jums buvo sakyta, bet buvo ir paaiškinta, kad tai nepadės, nes problema yra mechaninė, o ne programinė (nauja programa tik paskatino tą problemą anksčiau išlįsti). Apmaudu skaityti tokius žodžius, nes jums buvo viskas išaiškinta, atrodė, kad viską supratote ir su viskuo sutikote. Konkrečiai, išaiškinom iš kur problema ir kaip galima ją spręsti, kad tai yra paprasčiausias ir pigiausias variantas (filtro keitimas), nuo ko pradėti ieškoti bėdos, juolabiau, kad buvo akivaizdu, jog filtras nekeistas jau labai seniai. Taip pat, kad yra galimybė palikti automobilį mums tiksliam gedimo nustatymui tuo atveju, jei filtro keitimas nepadės. Savaime suprantama, kad tokio gedimo tiksli diagnostika neįmanoma per 30 min., tam reikia daug daugiau laiko, kadangi, kaip jums buvo išaiškinta ir kaip jau rašėme anksčiau variantų kas gali būti negerai yra ne vienas ir ne du. Dar kartą grįžtant prie to, kas buvo su jumis sutarta - atvykot pas mus dar kartą, kartu su su direktoriumi važiavote savo automobiliu, savo akimis matėt, kad gedimo jokio nebuvo, viskas vyko sklandžiai, po to sutarėte, kad jei išlįs kokios bėdos, mes nedelsiant priimsime remontui, buvo pakartotinai patikinta, kad mes tikrai viską sutvarkysim ir jums nereikės niekur papildomai važiuoti. Po to dingot kaip į vandenį, daugiau nesikreipėt, o dabar šmeižiat mus viešoje erdvėje. Automobilis su ne vienu 100k pravažiavimu, naivu būtų tikėtis, kad yra idealios techninės būklės, ypatingai jei yra tinkamai neprižiūrėtas. Mūsų darbas ir atsakomybė yra programavimas, kuris buvo atliktas be priekaištų, techniniai gedimai, atsiradę ne dėl mūsų kaltės, atleiskite, bet nėra mūsų atsakomybė. Nepaisant to geranoriškai stengėmės jums padėti, patarti, kalbėjomės, aiškinome kaip žmogus žmogui, kvietėme atvykti palikti automobilį ilgesniam laikui tiksliam gedimo nustatymui. Galų gale tokie automobiliai kaip jūsų yra mūsų kasdienybė, jų esame padarę nesuskaičiuojamą kiekį naudojant ištestuotus ir patikimus programinius sprendimus ir visi važiuoja be problemų ir be nusiskundimų
Atsakyti
IĮ Remapas 2020-08-03 13:11:19
Sveiki, dėkojame už jūsų nuomonę, tačiau ne viskas, ką parašėte yra tiesa. Atsakydami į jūsų subjektyvų ir emocijomis pagrįstą komentarą pasakysime, kad klausimas kilo ar čia 2.0 ar 1, 9 variklis dėl to, kad dažnai šios markės automobiliams, (Opel Insignia) perdarinėja varikius iš 2.0 į 1.9, bet šito dalyko jūs turbūt nežinojote. Be to jūsų automobilis buvo apžiūrėtas iš karto, ir tik vėliau įrašyta programa, kad jūs nematėte mūsų prie jo dirbant (nuskaitinėjant programą tai tikrai taip). Atidavus problemų nebuvo, tačiau jums atsirado problema su kuro slėgiu, kuri dingo pakeitus kuro filtrą. Kai paklausėme, kada keistas kuro filtras, atsakyti negalėjote. Dėl per žemo kuro slėgio klaidos, yra daug variantų kas gali būti kaltas - nuo purkštukų, iki pasikišusio kuro bako, filtro ir panašiai. Logiška, kad 5 metus pravažinėjote su automobiliu be problemų, bet padidinus jo galią išlindo problema, nes nežinojote, net kada keistas kuro filtras, akivaizdu, kad automobiliu buvo nesirūpinama taip, kaip reikėtų. Padidinus galią pasikeičia parametrai, logiška, kad reikia daugiau kuro norint išgauti daugiau galios, o dėl pasikišusio kuro filtro atsirado problema. Niekuo neparemtas ir jūsų teiginys, kad mes kratomės atsakomybės. Kai pranešėte, kad kažkas ne taip, priėmėme jus nedelsiant ir be eilės, apžiūrėjome automobilį, pasakėme, kad turėtumėte pasikeisti kuro filtrą, tai padaręs važinėjate su automobiliu turbūt jau apie du mėnėsius laiko, o dabar reiškiate nepgarįstas pretenzijas ir teršiate mūsų reputaciją. Visiems mūsų darbams suteikiama dviejų savaičių pinigų grąžinimo garantija, tai reiškia, kad per dvi savaites turite teisę atsistatyti automobilį į gamyklinius parametrus ir susigrąžinti visus sumokėtus pinigus. Ši jūsų teisė yra numatyta ir įstatymuose, atleiskite, bet jei viskas taip blogai, kaip sakote, tai kodėl ja nepasinaudojote ir laukėte tiek laiko tam, kad parašytumėte neigiamą komentarą?
Ačiū už atsakymą. Tikriausiai neverta kalbėti, kad prieš atliekant galios didinimo darbus buvo atlikta mano mašinos diagnostika ir Jūs teigėte, kad ji - techniškai tvarkinga. Jei po Jūsų atliekamų darbų ji tampa netvarkinga, ar tai nėra Jūsų atsakomybė? Suprantu, kad pasikeitė parametrai ir galbūt išlindo nebūta problema, bet čia ir turi būti garantija, kad kilusius techninius nesklandumus Jūs tvarkote, o ne sakote, kad pradėk keisti kuro filtrą, o toliau bus matyt. Problema, deja, nedingo net ir pakeitus kuro filtrą. Apie galimybę atstatyti gamyklinius parametrus Jūs sakėte, kad tokios nėra, nes tik išlindus bėdoms aš apie tai ir galvojau. Kodėl negrįžau pas Jus ir nereikalavau grąžinti pinigų? Todėl kad dingo elementarus pasitikėjimus Jūsų paslaugomis, požiūriu į "paprastą" klientą. Savo įmonės automobilio remontą patikėsiu žmonėms, kurie nevers manęs keisti vieną po kitos detalės, nes pasakymas "yra daug variantų kas gali būti kaltas" man nėra priimtinas, atima per daug laiko.
Atsakyti
Klientas 2020-08-03 12:13:11
Esu nusivylęs šia įmone. Pirmiausia jos darbo etika/kultūra. Automobilį sutariame palikti iš ryto, darbai pažadama truks 2-3 val. Darbo dienos gale realiai yra pradedama kažkas dirbti su automobiliu, nors visą dieną jis taip ir stovi patvoryje. Jeigu atvažiuoja "savas" klientas, tai jo mašina yra "čia ir dabar" apžiūrima, o man telieka dar prailginti savo laukimą.
Po atlikto galios didinimo automobilis pradėjo gesti. Įmonės savininkas kratosi atsakomybės, nors automobilis iki tol 5 metus neturėjo variklio problemų. Kalba visiškai nekonkrečiai (gal tas, gal anas). Įrašo programą, o tik paskui klausia ar tavo variklis tikrai 2L, o gal 1, 9... Deje, bet tai tėra tik dar vienas eilinis garažas, kurie bando save išreklamuoti kaip profesionalus!
Sveiki, dėkojame už jūsų nuomonę, tačiau ne viskas, ką parašėte yra tiesa. Atsakydami į jūsų subjektyvų ir emocijomis pagrįstą komentarą pasakysime, kad klausimas kilo ar čia 2.0 ar 1, 9 variklis dėl to, kad dažnai šios markės automobiliams, (Opel Insignia) perdarinėja varikius iš 2.0 į 1.9, bet šito dalyko jūs turbūt nežinojote. Be to jūsų automobilis buvo apžiūrėtas iš karto, ir tik vėliau įrašyta programa, kad jūs nematėte mūsų prie jo dirbant (nuskaitinėjant programą tai tikrai taip). Atidavus problemų nebuvo, tačiau jums atsirado problema su kuro slėgiu, kuri dingo pakeitus kuro filtrą. Kai paklausėme, kada keistas kuro filtras, atsakyti negalėjote. Dėl per žemo kuro slėgio klaidos, yra daug variantų kas gali būti kaltas - nuo purkštukų, iki pasikišusio kuro bako, filtro ir panašiai. Logiška, kad 5 metus pravažinėjote su automobiliu be problemų, bet padidinus jo galią išlindo problema, nes nežinojote, net kada keistas kuro filtras, akivaizdu, kad automobiliu buvo nesirūpinama taip, kaip reikėtų. Padidinus galią pasikeičia parametrai, logiška, kad reikia daugiau kuro norint išgauti daugiau galios, o dėl pasikišusio kuro filtro atsirado problema. Niekuo neparemtas ir jūsų teiginys, kad mes kratomės atsakomybės. Kai pranešėte, kad kažkas ne taip, priėmėme jus nedelsiant ir be eilės, apžiūrėjome automobilį, pasakėme, kad turėtumėte pasikeisti kuro filtrą, tai padaręs važinėjate su automobiliu turbūt jau apie du mėnėsius laiko, o dabar reiškiate nepgarįstas pretenzijas ir teršiate mūsų reputaciją. Visiems mūsų darbams suteikiama dviejų savaičių pinigų grąžinimo garantija, tai reiškia, kad per dvi savaites turite teisę atsistatyti automobilį į gamyklinius parametrus ir susigrąžinti visus sumokėtus pinigus. Ši jūsų teisė yra numatyta ir įstatymuose, atleiskite, bet jei viskas taip blogai, kaip sakote, tai kodėl ja nepasinaudojote ir laukėte tiek laiko tam, kad parašytumėte neigiamą komentarą?
Atsakyti
Esu nusivylęs šia įmone. Pirmiausia jos darbo etika/kultūra. Automobilį sutariame palikti iš ryto, darbai pažadama truks 2-3 val. Darbo dienos gale realiai yra pradedama kažkas dirbti su automobiliu, nors visą dieną jis taip ir stovi patvoryje. Jeigu atvažiuoja "savas" klientas, tai jo mašina yra "čia ir dabar" apžiūrima, o man telieka dar prailginti savo laukimą.
Po atlikto galios didinimo automobilis pradėjo gesti. Įmonės savininkas kratosi atsakomybės, nors automobilis iki tol 5 metus neturėjo variklio problemų. Kalba visiškai nekonkrečiai (gal tas, gal anas). Įrašo programą, o tik paskui klausia ar tavo variklis tikrai 2L, o gal 1, 9... Deje, bet tai tėra tik dar vienas eilinis garažas, kurie bando save išreklamuoti kaip profesionalus!

Taip pat rekomenduojame

Narų darbai
Hidrotechnikos įrenginių priežiūra ir remontas

Adresas: Šarkuvos g. 17-38, LT-48156 Kaunas.
Veiklos sritys: statyba; kita veikla.
MB "Narų darbai" - tai įmonė, kurios pagrindinė darbų kryptis - povandeninių hidrotechninių įrenginių priežiūra, įrengimas bei remontas. MB "Narų darbai" komandą sudaro tik itin patyrę ir aukštos kvalifikacijos darbuotojai, turintys leidimus nerti net į 60-ies metrų gylį po vandeniu. Turime visą reikiamą įrangą...
Acg Nystrom
Pramoniniai įrengimai siuvimo pramonei

Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: siuvimas, medžiagos; automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; technologinė įranga.
ACG NYSTROM, UAB -pramoninių siuvimo mašinų, sukirpimo mašinų, klojimo įrangos, lyginimo įrangos ir atsarginių dalių prekyba, bei įrengimų priežiūra ir aptarnavimas UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. PRODUKTAI Pramoninės siuvimo mašinos PFAFF, Pegasus, Typical, Brother, Global Siuvimo...
LT Advert
Lauko reklamos sprendimai

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: reklamos paslaugos; grafika, dizainas; projektavimas; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB Plačiausias lauko reklamos tinklas, dengiantis net 60 Lietuvos miestų. Profesionalūs sprendimai - patyrusi profesionalų komanda pasirūpins Jūsų reklamos kampanija nuo A iki Z. Konkurencinga ir prieinama kaina. Naudinga dirbti su LT Advert, nes: Viskas iš vienų rankų - plačiausias lauko reklamos...
EASTCON AG LT, UAB
Virtuvės indai | Vilnos patalynė | Garų lygintuvas

Adresas: Žirmūnų g. 70, LT-09124 Vilnius.
Veiklos sritys: indai, valgymo įrankiai; audiniai, patalynė; buitinė technika; kita veikla; mažmeninė prekyba; medicininė įranga.
EASTCON - tai 1989 metais Vokietijos Rochlitz mieste pradėjusi veiklą įmonė. Pagrindinė EASTCON veikla - tiesioginis pardavimas. Tiesiogiai bendraujant su klientais, parduodami miego sistemos gaminiai, virtuvės reikmenys, lyginimo ir valymo garais sistemos, oro gryninimo sistemos, kelionės ir kt. EASTCON virtuvės...
Milviteka
ŠIUOLAIKIŠKIAUSI TECHNOLOGINIAI SPRENDIMAI

Adresas: Maciuičiai, LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: pramonės įrengimai; gamyba; grūdininkystė; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio technika; žemės ūkis, paslaugos; židiniai, krosnys.
Pagrindinės veiklos: Technologinių linijų kūrimas, gamyba ir montavimas; Uosto krovos įrangos projektavimas, gamyba ir montavimas; Grūdų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Grūdų valymo, perdirbimo bei sandėliavimo įrenginių gamyba ir montavimas; Trąšų transportavimo sistemų gamyba ir montavimas; Trąšų...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
Minske sulaikyta per 300 žmonių, "Nexta" paskelbė VRM darbuotojų duomenis
Minske sulaikyta per 300 žmonių, "Nexta" paskelbė VRM darbuotojų duomenis 09-19 20:57
Teisėsaugos pareigūnai šeštadienį Minske sulaikė per 300 moterų maršo dalyvių, praneša "meduza.io", remdamasis žmogaus teisių centru "Vesna".
Rumunijoje atrastos 2017-aisias Londone pagrobtos itin vertingos knygos
Rumunijoje atrastos 2017-aisias Londone pagrobtos itin vertingos knygos 09-19 18:21
Rumunijoje policija atrado apie 200 retų ir vertingų knygų, pavogtų per sudėtingą sandėlio apiplėšimą Londone 2017-aisias, pranešė Europos teisinio bendradarbiavimo institucija "Eurojust".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 40,15 +2,03%
Symantec 23,75 +1,45%
Humana 402,63 +1,29%
Apple 106,84 -3,17%
Boeing 161,14 -3,81%
Manchester United 15,71 -3,86%
Goodyear 8,59 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,22 +8,93%
Vištiena 1,51 -3,82%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Anglis 51,56 -1,24%
Varis 6372,46 +10,74%
Kava 3,24 +3,85%
Jautiena 4,70 -7,84%
Auksas 1846,51 +6,60%