VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Registrų Centras, VĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Registrų Centras

Atsiliepimai apie Registrų Centras, VĮ

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Registrų Centras, VĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Noriu padėkoti Vilniaus padalinio vedėjai Rūtai Jauniškienei ir darbuotojoms Daliai Šalkauskienei ir Ingridai Keizerienei už pagalbą įregistruojant baigtą statybą. Darbuotojos buvo labai geranoriškos ir malonios. Ačiū Jums.
Atsakyti
Dažnai tenka lankytis Registrų Centre Šiauliuose ir visada gaunu reikiamą
informacija susijusią su nekilnojamo turto klausimais.Dokumentų tvarkymas ivykdomas per nustatytą laiką, niekada nereikėjo laukti ilgiau.Esu dėkinga darbuotojai Gražinai Poškevičienei ir visam RC kolektyvui už suteiktas kvalifikuotas paslaugas ir parodytą dėmesį klientui.Sėkmės darbuose
Atsakyti
Internetu 2019-07-09 10:43:21
Nelabai suprantu, kodėl ten tiek darbo vietų, jeigu nemažai pralaukus, priėjus prie langelio ir uždavus VIENĄ paprastą, mandagų klausimą darbuotoja atsako ‘Viskas internete, mes čia neprivalom jūsų konsultuot’ ir duoda suprasti, kad nieko gali nesitikėt: nei pagalbos, nei reikalo, dėl kurio specialiai atėjai, sutvarkymo. Ačiū, grįšiu namo ir pasidarysiu viską internetu. Bet kokia tuomet Jūsų ten paskirtis?:) Kaunas
Registru centras šiaip yra ne konsultuojanti, bet dokumentus registruojanti įstaiga. Reikia suprasti, jog nėra ten tokios paslaugos kaip konsultacijų teikmas ar patarimų dalinimas. Tam yra įvairios konsultacinės įmonės. Pagal galiojančią tvarką, paprastas priėmimo darbuotojas negali patarineti ar nurodinėti ką asmenys turėtų rašyti savo dokumentuose ar kaip jie turėtų registruoti savo pačių turtą, nes juk čia ne darbuotojo reikalas. Įsivaizduokite, po to kai ne taip kažką įregistruos, tai kas bus kaltas? Sakysite - man taip darbuotojas diktavo, taip liepė rašyti. Iš esmės, priėmimo darbuotojo darbas yra priimti dokumentus ir atiduoti vykdymui, o ne kištis į jų turinį.
Atsakyti
Nelabai suprantu, kodėl ten tiek darbo vietų, jeigu nemažai pralaukus, priėjus prie langelio ir uždavus VIENĄ paprastą, mandagų klausimą darbuotoja atsako ‘Viskas internete, mes čia neprivalom jūsų konsultuot’ ir duoda suprasti, kad nieko gali nesitikėt: nei pagalbos, nei reikalo, dėl kurio specialiai atėjai, sutvarkymo. Ačiū, grįšiu namo ir pasidarysiu viską internetu. Bet kokia tuomet Jūsų ten paskirtis?:) Kaunas
Atsakyti
Eidvilas 2019-04-12 14:36:31
Kauno darbuotojų kompetencija ir noras pagelbėti klientui yra tiesiog užmušančiai neegzistuojantis. Pralauki valandą laiko eilėje su dokumentais, ateini prie 9 langelio, sėdi blondinė kiaulės akim, kuri net pasisveikinti nesugeba ir asmens atpažinimui netinka nei teisės, nei paso kopija. Ir net nesugeba nei paklausti ar ilgai laukėt, ar kažkaip bandyti spręsti problemą, o ne pasakyti, kad neaptarnaus ir tylėt. Tarsi žmonės darbų neturi ir mielai laiką švaistą važinėdami ir gaišdami laiką supuvusiose sovietinio tipo biuriokratinėse įmonėse.
Gerbiamasis, ne su kiaulės akimis, kaip manote, jei darbuotojui griežtai liepta dirbti tik su pasu ar tapatybės kortele (tai rašoma ir skelbimų lentoje ir prie langelių bei talonėlių) ir Vyriausybė yra numačiusi tik su šiais dokumentais aptarnauti klientus tai ką eilinis darbuotojas gali padaryti? Priimti su teisėmis ar atšviestu paso lapu ir lėkti iš darbo? Paso kopija aišku, kad netinka, nes pasas gali būti pamestas? Kaip šitaip nesuprasti, jog dirbama taip, kaip priklauso, o ne kaip sugalvoji.
Atsakyti
Peržvelgiau internete informaciją apie VŠĮ „Krištolinis vanduo“. Mano nuomone -tai seniai žinoma mokesčių mokėjimo išvengimo schema. Įmonė įsiregistravo kaip paramos gavėja, turi paramos gavėjo statusą nuo 2008.04.22 (www.vmi.lt). Manau, kad visos pajamos fiksuojamos kaip parama, išdalijamos fiktyviai asmenims, ir jokių mokesčių - o viskas lieka toje pačioje kišenėje. Reikėtų tik, kaip skelbia VĮ RC už “piktybišką finansinių ataskaitų neteikimą RC-ui“ (jau daug metų), panaikinti šios įmonės VŠĮ „Krištolinis vanduo“ paramos gavėjo statusą ir įmonė pati išplauks iš „šešėlio“. Beliks tik „susemti“.
„Dabar RC turi teisę pats be teismo sprendimo inicijuoti paramos gavėjo statuso panaikinimą, jeigu paramos gavėjas per 30 dienų nuo metinės finansinės atskaitomybės patvirtinimo nepateikė Juridinių asmenų registrui metinių finansinių ataskaitų rinkinio ir metinio pranešimo ar veiklos ataskaitos.“
Plačiau: https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2018/01/22/is-nepateikusiu-ataskaitu-rc-atimines-paramos-gavejo-statusa#ixzz5qhYc6RQl
Galiu pranešti tokioms įmonėms liūdną naujieną, kad:
„ Pagal 2018 m. sausio 1 d. įsigaliojusio Labdaros ir paramos įstatymo Nr. I-172 10 ir 13 straipsnių pakeitimo įstatymo pakeistą 13 str. 6 dalies 1 punktą, Juridinių asmenų registro (JAR) tvarkytojas, t. y. VĮ Registrų centras, savo iniciatyva panaikina JAR įregistruoto paramos gavėjo statusą.” Tai kodėl VĮ Registrų centras to nedaro? Kokios gali būti to priežastys? Manau, kad visiems aišku.
Be to už metinių finansinių ataskaitų rinkinio nepateikimą numatyta ir administracinė atsakomybė. Ji taikoma juridinio asmens vadovui - už šį pažeidimą skiriamų baudų dydis svyruoja nuo 200 iki 3 tūkst. eurų.
Paskaityti:
Iš nepateikusių ataskaitų RC atiminės paramos gavėjo statusą
https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2018/01/22/is-nepateikusiu-ataskaitu-rc-atimines-paramos-gavejo-statusa#ixzz5qi9dxOUk
“ Paramos teikimo ir dalijimo šešėliai” „http://www.mzinios.lt/lt/2013-06-03/straipsniai/vmi_informuoja/paramos_teikimo_ir_dalijimo_seseliai.html
Atsakyti
Mane stebina Registrų Centro neįgalumas (arba sąmoningas nenoras) išsiaiškinti, kodėl VŠĮ “Krištolinis vanduo” jau gal dešimt metų “piktybiškai neteikia finansinių ataskaitų”. Domiuosi šios įmonės veikla, nuolat skaitau internete, portale ttps://rekvizitai.vz.lt/imone/vsi_kristolinis_vanduo/ informaciją apie šią įmonę. Skaitau atsiliepimus, skaitau pranešimus - ir vis tos pačios Registrų centro dejonės : “Registrų centras: Tris ar daugiau metų finansinių ataskaitų piktybiškai neteikianti įmonė” (informacija atnaujinta 2019-04-15). Ir taip metai iš metų, gal kokie dešimt metų. Nesunku pastebėti, kad tai įmonė “slapukė”. Nuolat kaitaliojamas VŠĮ “Krištolinis vanduo” buveinės adresas, nurodomas neegzistuojantis el. pastas, kaitaliojama drektoriaus pavardė (tai nurodomas vardas ir pavardė, tai antras vardas ir pavardė, tai vietoj vardo ir pavardės nurodomi pirmas ir antras vardas, nenurodant pavardės). Be to nuolat kaitaliojama įmonės veikla. Manau, kad tokiu būdu stengiamasi išvengti mokėti mokesčius ir manau, kad įmonė turi nemažas nelegalias pajamas.
VĮ Registrų centras Gyventojų registre nesunkiai galėtų surasti VŠĮ “Krištolinis vanduo” direktoriaus gyvenamosios vietos adresą ir išsiųsti registruotą laišką su paraginimu pateikti finansines ataskaitas. Visi privalome laikytis įstatymų, privalome mokėti mokesčiu. Būkime pilietiški. ” Šešėliui - NE!”
P.S.
Laiku nepateikus Juridinių asmenų registrui pakeistų duomenų ir dokumentų, taip pat metinių finansinių ataskaitų rinkinio, pažeidžiamos Civilinio kodekso 2.66 straipsnio 3 ir 4 dalies nuostatos.
Pagal ANK 223 straipsnio 1 dalį užtraukia baudą dokumentuose nurodytiems asmenims nuo trisdešimt iki vieno tūkstančio keturių šimtų penkiasdešimt eurų.
Pagal ANK 223 straipsnio 2 dalį užtraukia baudą dokumentuose nurodytiems asmenims nuo dviejų šimtų iki trijų tūkstančių eurų.
Atsakyti
Didelis Ačiū Šiaulių padalinio darbuotojai O. ANTONOVAI, labai padėjo su elektroninio dokumento pasirašymu, darbuotoja asmeniškai priimė iniciatyvą padėti, bei išspręndė neeilinę problemą, tokie Valstybinio sektoriau darbuotojai kaip O. ANTONOVA keičia Valstybinio sektoriaus darbuotojų veidą pačia geriausia linkme. Dar kartą Ačiū !
Atsakyti
Norėčiau pranešti apie betvarkę Vilniaus Registrų Centre. Kreipiausi į šį Registrų Centrą 2019-05-10 dėl nekilnojamo turto perregistravimo. Pasirodo, kad elektroninė sistema neveikia arba veikia labai jau keistai, kadangi į Registrų Centrą laiku nepatenka dokumentai su el.parašais iš Teismo. Susidūriau su šia problema ketindama perregistruoti nekilnojamą turtą savo vardu, kai įsigaliojo teismo sprendimas dėl skyrybų ir turto pasidalinimo. Nuo skyrybų įsiteisėjimo buvo praėję net 20 dienų (teismas įvyko 2019-03-21), o dokumentų sistemoje vis dar nėra! Kad sužinočiau tokį atsakymą dar teko daugiau nei valandą palaukti eilėje. Bandžiau sužinoti, kodėl ir kas kaltas dėl tokios netvarkos. Paskambinau į Teismą ir sužinojau, kad viskas išsiųsta buvo laiku, t.y. balandžio 24 d. ir lydraštis tai patvirtinantis yra. Grįžau atgal. Bandžiau pakalbėti su kokiu nors administracijos darbuotoju, bet iki jo patekti nelengva, nes informacijoje dirbanti vyresnio amžiaus moteris arba neturi kompetencijos suprasti, ko klausiama, arba "įjungia durnių". Galiausiai patekau pas darbuotoją, kuri taip ir nesugebėjo atsakyti, kodėl iki šiol Registrų Centras negavo mano dokumentų. Bet sužinojau labai svarbų dalyką, kad jei praleidi terminus pateikti prašymą užregistruoti nekilnojamą turtą, tuomet imamas dvigubas mokestis. Manyčiau, kad tai sistema, kuri leidžia taip nesąžiningai vilkinant laiką užsidirbti iš gyventojų papildomai. Nors man iš antro karto pavyko pateikti prašymą, gal dokumentai "stebuklingai atsirado sistemoje" ar kiti dalykai suveikė, bet norėčiau, kad visuomenė apie tai žinotų.
Atsakyti
Žydrūnė 2019-05-09 13:46:25
Neveikia el.parašas. Operatorius sako, kad pas juos viskas gerai. Na, skambinu į RC. Po kelių nesėkmingų bandymų prisiskambinti pakelia ragelį, kaip vėliau paaiškėjo, p.O. Antonova, ir išklausiusi problemą pakeltu tonu pasakoja, kad pas juo viskas tvarkoje, ko, mat, aš čia skambinu - kreipkitės į operatorių. Pasakius, kad jau kreipėmės ir tie sako, kad ne jų bėda, kur gi dar kreiptis, jei ne į gerbiamą neliečiamą, pasirodo, RC - gal tikrai pas juos netvarka ir bus aiškiau, kaip mums perorganizuoti dieną, kad jau problemos. Mums dirbti tai reikia... Išklausiau kokio tai pranešimo visą tekstą su tokia intonacija, tarsi jau aseniai turėjau jį būti perskaičius, kad operatorių problemos ir vėl - "ko jūs visąlaik kaltinate RC?! Vos kas - RC kaltas!". Išsiliejo p. Antonova nuo dūšios, kad paskambinau paklausti, kur problema - mums tikrai reikia skubiai veikianto el.parašo! Mielas Registrų centre, kada išlipsite iš kokių tai sovietinių triusikėlių ir dogmų savo sistemoje? Kaip galima TAIP bendrauti su klientu, net jei tai ir 158 kartas, kai kažkas skambina su tuo pačiu klausimu?! Gėda!
Žydrūnei ir kitiems, kurie nepatenkinti aptarnavimu, reikėtų priminti, kad visus nusiskundimus neanonimiškai reikėtų pareikšti tiesiai Registrų centro vadovybei. Kitaip niekas nepasikeis. Jau eilė metų nevyksta jokių mokymų apie klientų aptarnavimą, kultūrą. Jei vadovybė gautų nuolatinius skundus dėl aptarnavimo, tai gal susivoktų, kad nemotyvuotas ir neapmokytas darbuotojas, uždirbantis 500-600 eurų, nėra įmonės tikslas.
Atsakyti
Neveikia el.parašas. Operatorius sako, kad pas juos viskas gerai. Na, skambinu į RC. Po kelių nesėkmingų bandymų prisiskambinti pakelia ragelį, kaip vėliau paaiškėjo, p.O. Antonova, ir išklausiusi problemą pakeltu tonu pasakoja, kad pas juo viskas tvarkoje, ko, mat, aš čia skambinu - kreipkitės į operatorių. Pasakius, kad jau kreipėmės ir tie sako, kad ne jų bėda, kur gi dar kreiptis, jei ne į gerbiamą neliečiamą, pasirodo, RC - gal tikrai pas juos netvarka ir bus aiškiau, kaip mums perorganizuoti dieną, kad jau problemos. Mums dirbti tai reikia... Išklausiau kokio tai pranešimo visą tekstą su tokia intonacija, tarsi jau aseniai turėjau jį būti perskaičius, kad operatorių problemos ir vėl - "ko jūs visąlaik kaltinate RC?! Vos kas - RC kaltas!". Išsiliejo p. Antonova nuo dūšios, kad paskambinau paklausti, kur problema - mums tikrai reikia skubiai veikianto el.parašo! Mielas Registrų centre, kada išlipsite iš kokių tai sovietinių triusikėlių ir dogmų savo sistemoje? Kaip galima TAIP bendrauti su klientu, net jei tai ir 158 kartas, kai kažkas skambina su tuo pačiu klausimu?! Gėda!
Atsakyti
Keista, prasitęsinėju el.parašą, specialistė už stiklo garsiai diktuoja mano slaptažodį, el.paštą ir telefoną. Rimtai?!!
Atsakyti
Kauno darbuotojų kompetencija ir noras pagelbėti klientui yra tiesiog užmušančiai neegzistuojantis. Pralauki valandą laiko eilėje su dokumentais, ateini prie 9 langelio, sėdi blondinė kiaulės akim, kuri net pasisveikinti nesugeba ir asmens atpažinimui netinka nei teisės, nei paso kopija. Ir net nesugeba nei paklausti ar ilgai laukėt, ar kažkaip bandyti spręsti problemą, o ne pasakyti, kad neaptarnaus ir tylėt. Tarsi žmonės darbų neturi ir mielai laiką švaistą važinėdami ir gaišdami laiką supuvusiose sovietinio tipo biuriokratinėse įmonėse.
Atsakyti
Sveiki. Norėčiau padėkoti Rositai Jakaitienei, dirbančiai VĮ Registrų centre, Kauno filialo Kėdainių skyriuje, esančiame Knypavos Rinkos a. 3, Kėdainiuose, už išsamias konsultacijas ir suteiktą pagalbą padedant įregistruoti statinius bei kitai nekilnojamojo turto klausimais. Šis darbuotojas išties yra geras specialistas, gerai išmano savo darbą bei maloniai aptarnauja klientus. Ačiū Rositai.
Atsakyti
Kaip gražiai VĮ Registru centras deklaruoja, kokie svarbūs yra įmonės darbuotojai ir kaip jie vertinami, tačiau neturi užnugario - tu niekas. Vieni su nemenkom išeitinėm gali išeiti, o darbuotojas, išdirbęs nemažai metu, su aukščiausia kvalifikacija ir visalaik gavęs juokingus skatikus (labiau sakyčiau pašalpa, o ne atlyginima) nesutikus dirbti su “pagerintomis” darbo salygomis, turi išeiti ir su visišku nuliu. Apmaudu...
Atsakyti
Skambini Informacinės tarnybos tel. (8 5) 268 8262
Lauki 10min, galu gale pakelia rageli ir pameta. Tai cia taip u****i dirbate?
Atsakyti
labai sunku dirbti kai reikia ką nors pateikti interaktyviai..tai serveris neveikia, tai meta va tokius užrašus kuriuos prisegu...tikiuosi tai laikinas gedimas, bet negalima net susisiekti per info...
Atsakyti
paskaičiau tai:

Areštuojama ne sąskaita, o suma

Diegiant PLAIS buvo sujungti įvairių institucijų ir antstolių informaciniai ištekliai, susiję su asmenų lėšų apskaita ir skolų išieškojimu. Taip į PLAIS buvo perkelti duomenys apie visas esamas ir istorines skolas valstybei ir privatiems kreditoriams.

V. Čeglikas tikina, jog sistema padėjo sukontroliuoti lėšų areštus ir kelia mažiau nepatogumų pirmiausia patiems skolininkams. „Kol nebuvo PLAIS, nuolat susidurdavome su problema, kad gaudavome informaciją apie skolininko sąskaitas, bet nežinojome, kiek lėšų jose yra. Dėl visa ko areštuodavome kelias sąskaitas. Taigi būdavo taip, kad žmogus skolingas 100 eurų ir vienoje sąskaitoje lėšų pakanka tai skolai padengti, bet mes areštuodavome kelias. Vėliau, paaiškėjus, kad areštuota pernelyg daug, tie areštai būdavo naikinami, tačiau žmogus bet kuriuo atveju patirdavo nepatogumų. Dabar mes taip pat nežinome, kiek pinigų yra konkrečioje skolininko sąskaitoje, tačiau perdavus informaciją PLAIS automatiškai areštuojama tik reikiama suma, o ne visa sąskaita“, - dėsto pašnekovas.
Naudojantis PLAIS lėšos gali būti nurašomos ne tik iš sąskaitų bankuose, bet ir iš sąskaitų, esančių kredito unijose.

Visgi kaip valstybė esam atsilikus, technologijomis ypač. Kam tiek meluoti? Areštuojamos ir sąskaitos ir nuskaitoma automatiškai iš bet kur. Pavyzdžiui kodėl mano sąskaita areštuota, 100% nuskaitoma viskas, nuo Payseros sąskaitos irgi 100% nuskaitoma pagal plais. Kur nueina tie pinigai, bankas nežino, jokios informacijos, aišku biurokratiniais tikslais sukurta sistema. Norėtus iš PLAIS GAUTI INFORMACIJĄ, IR NUSKAITYMO SĄSKAITAS, grąžu verslą suka mūsų valdžia su tokiom sistemom. Aptarnavimo lygis itin žemo lygio, palauki pusvalandį ir niekas su tavim nekalba, jokios informacijos, nieko, ir nesakykit, kad eit į banką ar panašiai, tai plais registrų reikalas parodyt žmonėms kur ir kam jų pinigai nukeliauja. Užtai ir esam paskutiniai Europoj, su savo melu ir melagingom, biurokratinėm idėjom, ir giriamės kad mes vieninteliai. Absurdas ponai.
Atsakyti
Supisti urodu atmatos, piskit per galba ten dirbantiems kai niekas vakare nemato
Atsakyti
Laba diena, pastaruoju metu tenka dažnai lankytis Utenos registrų centre.Noriu pasidžiaugti ir padėkoti už malonų, išsamų, suprantamai aiškinantį aptarnavimą registratorei Ritai Mačerauskienei. Nūdienų skubėjime daug aptarnaujančio personalo būna pikti, susiraukę, todėl būnant šioje įstaigoje, norisi sugrįžti be jokio streso.
Pagarbiai
Dalia Ruzgienė
Atsakyti
Labai prastai veikia el. savitarna, pastoviai užlūžta. Pinigai imami velniški, kokybės nelabai matosi. Aptarnavimas, kaip pas Sovietų, toks įspūdis, kad sutrugdai atėjęs ar paskambinęs. 1717 darbuotojų (apdraustųjų) ir negalit nei vieno žmogaus "online support'ui" skirt, kad greitai ir aiškiai problemas spręst, o tai toje jūsų info kur pagelbėt turėtų, jokios naudos dažniausiai. Prisiskambinti neina 90% laiko. Retai rašau atsiliepimus, bet labai blogai dirbat. Jei jau tokie įstatymai, kad be jūsų išsiverst negali, mokėt už bet kokį popierėlį reikia daug, tai bent teikit normalias paslaugas!!!
Atsakyti
Oficialiai skelbiamas informacijos telefonas 1637, deja paskambinus sužinai kad toks numeris neegzistuoja. Paskambinus ilgesniu, galite drąsiai pasiimti popkornų, nes laukti reikės 15min. Galiausiai sumokėsite 10Eur už poieriaus lapą, kurį jums parašys per...... 5 DARBO DIENAS!!! Pirmykščiai žmonės akmenyje turbūt greičiau iškaldavo...

P.S. reiktų tūrbūt atskirai paminėti, kad šios š*******o kontoros direktorius iš mokesčių mokėtojų gauna 4500Eurų/mėn ir dar greičiausiai už gerą darba ir premijuojasi save :)))
Atsakyti
Tomas 2017-08-04 16:38:35
O ko tu nori iš valstybinio monopolisto? Jiems tikrai nerūpi klientų norai, jie gali užkelti kainas kiek nori ir aptarnauti atmestinai - klientų monopolininkui vis tiek netruks. Štai puikus monopolisto pavyzdys, o dar valstybinis..
Na turbūt reikia išties rašyti skundą, bet ne įmonei, o įstaigai, kuri atsakinga už Registrų Centro darbo kokybės kontrolę, nes galiu "čia paverkti" bet tiesa ta, kad turi būti imtasi žingsnių, kurie po truputį augintų kitokią valstybinio sektoriaus darbo kokybę, antraip bus tik blogiau. Pažvelkime į reitingą rekvizituose.lt liūdnas vaizdas, tiesa? O, Tomai, Jums sakyčiau - gali būti monopolistai ir su labai aukšta kokybe - Norvegijoje yra ne vienas toks puikus pavyzdys, reiškiasi - įmanoma ir mums.
Atsakyti
Rūta 2017-08-04 13:04:45
1. Lauki kol atsilieps konsultantas apie 15min. 2. Susimoki už paslaugą savitarnos skiltyje 3. Paslauga nesuteikiama, bet pinigai nuskaitomi 4. Siunti vieninteliu normaliu duotu pašto adresu informaciją apie šią klaidą gauni automatinį laišką, jog šis skundas nebus nagrinėjamas nes "neatitinka turinio ir / ar formos reikalavimų" (nė nesivargina nurodyti ko, nes gi automatinis atsakymas) ir pateikia nuorodą į bendras skundų rašymo taisykles su 21 taisykle ir "skundų rašymo atmintine".

Jūs turbūt juokaujate....
O ko tu nori iš valstybinio monopolisto? Jiems tikrai nerūpi klientų norai, jie gali užkelti kainas kiek nori ir aptarnauti atmestinai - klientų monopolininkui vis tiek netruks. Štai puikus monopolisto pavyzdys, o dar valstybinis..
Atsakyti
1. Lauki kol atsilieps konsultantas apie 15min. 2. Susimoki už paslaugą savitarnos skiltyje 3. Paslauga nesuteikiama, bet pinigai nuskaitomi 4. Siunti vieninteliu normaliu duotu pašto adresu informaciją apie šią klaidą gauni automatinį laišką, jog šis skundas nebus nagrinėjamas nes "neatitinka turinio ir / ar formos reikalavimų" (nė nesivargina nurodyti ko, nes gi automatinis atsakymas) ir pateikia nuorodą į bendras skundų rašymo taisykles su 21 taisykle ir "skundų rašymo atmintine".

Jūs turbūt juokaujate....
Atsakyti
Vilniuje, kudirkos g. filialui išsiunčiau dokumentus pasirašytus elektroniniu budu. Trečia savaitė dokumentai nepasirašyti dėl vadovų kaltės nes nesugeba pasirašyti elektroniu parašu. Juristė konsultantė patarė pačiam važiuoti į vietą su dvejais sutarčių egzemplioriais ir daužyti duris su kumsčiu, kad pasirašytų. Ima pyktis, kad valstybės įdiegtos naujovės neveikia dėl nekompetetingų žmonių dirbančių valstybinio aparato vadovų postose. Jei tokie atvejai pasitaiko Vilniuje, ką kalbėti apie likusią Lietuvą.
Atsakyti
Vilniuje, Kudirkos g. filiale, telefonu 8 (5) 268 8399, atsiliepia itin neprofesionalus ir nedalykiškas vyras, iš kurio reikalingą informaciją vos pavyko išgauti. Privačiame sektoriuje už tokį klientų aptarnavimą būtų skiriamas papeikimas.
Atsakyti
Registrų centro Komunikacijos skyrius paskutinį kartą čia atsakė Balandžio mėn.
Ar Jums atrodo normalu?
Atsakyti
Dėl www.evarzytines.lt
Kodėl negalima rasti informacijos apie jau įvykusias varžytines? Daug įvykusių varžytinių tiesiog pradingsta? Kokiu tikslu?
Atsakyti
Kada susitvarkysite savitarnos tinklalapį? pastoviai lužinėja neįmanoma nieko padaryti. Įdomu kiek milijonų buvo skirta šitam jūsų puslapiui, nes matosi, jog didžioji dalis buvo pavogta kaip ir visose valstybinėse įstaigose.
Atsakyti
Turiu vyra užsienietį ir jam padedu su verslu, kadangi jis nekalba lietuvių kalba. Reikėjo užregistruoti naują įmonės buveinę. Skambinau gal 5 kartus į informaciją ir niekas neatsakė. Nuvažiavom į patį registrų centrą pasiklausti, kaip priregistruoti naują adresą. Mums pasakė, kad užtenka savininko leidimo su parašu (popierinis variantas) ir daugiau NIEKO. Pasirodė labai paprasta... Kitą dieną bandžiau skambinti vėl į informaciją pasitikslinti, ar tikrai daugiau nieko nereikia, nes jau ne pirmas kartas, kai informacija teikia netikslią ar nepilną informaciją. Tačiau ir vėl niekas neatsiliepė....Vyras nuvyko vienas į registrų centrą su reikiamu leidimu, kurio informacija sakė užtenka. Sulaukiau skambučio iš vyro, kadangi darbuotoja nekalba angliškai. Pasirodo, reikia dar dviejų dokumentų, kurių INFORMACIJA nepaminėjo!!! Sugaištas laikas ir nervai. Paprašiau darbuotojos, kad ji padėtų vyrui juos užpildyti, bet ji pareiškė, kad ji neturi teisės ir laukia daug klientų...O VYRAS NE KLIENTAS, JIS EILĖJE NESTOVĖJO?! Labiausiai pikta dėl informacijos aplaidumo, atrodo, kad turi pats žinoti visus įstatymus bei formalumus.
Atsakyti
Noriu padėkoti Kauno Registrų centro darbuotojai Baronienei už profesionalumą, kantrybę, nuolatinę šypseną ir malonų bei šiltą bendravimą. Po bendravimo su tokiais darbuotojais, įsižiebia viltis, kad ne visose valstybės įmonėse dirba vien pikti snobai. Per keletą metų kol statom namą ir tenka vaikščioti po įvairias VĮ, tai buvo pirmas žmogus, kuris sugebėjo išlikti žmogiškas ir nesėdėjo surauktu veidu.
Gražių ir jaukių Jums švenčių p. Baroniene :)
ačiū
Atsakyti
Idomu kodel paprastos pazymos uzsakymas (jungtines pazymos ar isplestines pazymos) trunka toki ilga laikotarpi. T.y 5 darbo dienas? Kodel sioss pazymos neatsiunciamos pvz prisijungus per valdzios vartus ar kita sisstema tada juk butu garantuotas saugumas? Kodel uz siu pazymu isdavima yra imami didziuliai pinigai, Kam isvis reikalinga dalyvaujant viesuosiuose irkimuose sios pazymos kai kavlifikacija tikrinant juk galima viska suzinoti ir be pazymu? Susidaro ispudis, akd tai yra privalomas imoniu reketavimas.
Atsakyti
Daugiau negu prieš mėnesį pranešiau apie Jūsų sistemos trikdžius. Bandžiau įregistruoti įmonę, sumokėjau už tai, bet buvo problemų dėl neteisingo pavadinimo, vieną karta pakeičiau - bet turbūt, kad vis dar neatitinka reikalavimu. Bet nei peržiūrėti nei pataisyti klaidos negaliu dėl amžinai neveikiančios Jūsų sistemos. "Juridinio asmens prašymai, mano dokumentai" nuorodos vis dar iki šiol neveikia, apmokėtų paslaugų detalesne informacija taipogi neveikia. Galbūt pats laikas būtų išspręsti bėdas? Tikrai gėda, ypač VĮ.
Atsakyti
Laba diena, likau pasibaisejusi neimanoma prisikambinti į pagalbos centra regitrų centre. Skambinau 4kartus ir niekas neatsiliepia, automatinis atsakiklis tik pasako, kad visi konsultantai užimti, prašome palaukti. Muzikos atsiklausiau net po 10min, bet visvien viekas neatsiliepia. Galutiniam variante 1val. atsiklausiau muzikos, o pabalbos taip ir nesulaukiau. Labai malonu kai taip tiekiama pagalba telefonu.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti darbuotojai Loretai Vaginienei už dėmesingą ir malonų bendravimą ir profesionalų aptarnavimą. Ačiū.
Atsakyti
Labai nemalonų įspūdį paliko mergina, priimanti dokumentus. Užuot padėjusi, pakonsultavusi ir suteikusi informacijos, ji pradėjo moralizuoti ir mane auklėti, gėdinti, kad kažko nesusižinojau iš anksto RC interneto svetainėje, kažko nepadariau prieš ateidamas audiencijos pas šitą panelę. Mielieji RC konsultantai, mes esame klientai, o ne jūsų mokinukai. Yra daug svarbesnių dalykų šiam gyvenime, nei uždėti varnelę kažkurioj formoj. Jums už tai moka, jūs tai ir darykite. Mums, įmonių vadovams, moka už įmonės veiklos rezultatus. O RC vadovybei patarčiau - skirkite šiek tiek eurų ir apmokykite tas varnas prie langelių bendrauti su žmonėmis. Garbės žodis - sugadino visą rytą.
Atsakyti
Norint pateikti prašymą internetu užregistruoti laikiną juridinio asmens pavadinimą iššoka užrašas "kraunamas java pasirašymo dokumentas", tačiau taip ir neužkrauna. Vėliau gerai "pagooglinus" surandi, kad ne tu vienas susidūrei su tokia problema.. Pasirodo, kad būtina naudoti Mozilla naršyklę norint atlikti veiksmus registrų centro savitarnoje. Tokia įmonė ir neištobulinus savo internetinės svetainės, lyg gyventų 20ame amžiuje.. Bent galėtų kažkur nurodyti, kad reikia naudoti būtent tą naršyklę.
Negana to, paskambinus informaciniu telefonu pasikonsultuoti, atsiliepė konsultantas, tačiau vos uždavus pirmą klausimą apie įmonės įkūrimą internetu buvo padėtas ragelis.. Bandžiau skambinti dar kartą, bet pralaukus pusvalandį niekas taip ir neatsakė.
Atsakyti
Na atsiprašau, bet sėdi konsultantas, ir į bet kokį klausimą atsako nežinau, tik taip turi būti, ir dar su intonacijom ir pikčiais. su išsidirbinėjimais ir čia vadinasi normalu? kiek skambinta konsultuotasi tokio bjauraus padaro negirdėjus. negana to, kad prisiskambinti amžina mistiką į RC, tai dar ir nesugeba rišliai bendrauti vadinami konsultantai.
Atsakyti
Sveiki, Vilniaus Registrų centre dirba neprofesionalios darbuotojos, kurios sugalvoja savo taisykles.
Norint atleisti seną direktorių ir priimti naują reikia skelbti akcininką susirinkimą. Tarkime yra 5 akcininkai, susirinkime gali dalyvauti tik 4. Darbuotoja reiklauja 56 akcininko protokole, kuris nedlyvauja susirinkime ir net prie protokolo prisegtas raštas, apie negalėjimą dalyvauti, jos neįtikino.Teko nueiti nuo jos langelio ir pereiti prie kito, kuriame viskas buvo priimta, kaip turi būti.
Dėl tvarkos : 5 dienas svarstyti direktorių pakeitimą, tai yra pakabinti įmonę ore. Ar neatrodo, kad tokie terminai ir tokie darbo metodai mus veja atgal į praeitį ? Gal laikas biurokratams pradėti dirbti ir kelti klausimą dėl verslo palengvinimo, ką ir deklaruoja valstybė. O tikrovėje tik trukdomas verslas.
kaip taip galima, 5 dienas svarstyti opius klausimus, kai reikia dabar judėti ? Darbuotojo atsakymas " Čia Lietuva " netenkina. Teisingumo ministerijoje net nesiteikia kelti telefono ragelio dėl tos opios problemos.
Atsakyti
Kur teikti skunda del neprofesionalios Registro centro darbuotojos, kuri nezino kad informuoti apie sprendima del prasymo reikia igaliota asmeni, o ne direktoriu? Ir apie netinkamo turinio sprendima atsisakyti atlikti prasyma?
Tik teismine tvarka? Jei kartosis reikes teismine tvarka del tokiu smulkmenu, taip iseina
Atsakyti
Naują idiotinę sistemą pradėjo taikyti: anksčiau valstybinės įstaigos ar taip ar taip galėjo iš banko sąskaitų be atskiro įspėjimo skolas nusirašyti nuo žmogaus, tai dabar dar registru centras įlindo kasnelio pinigų atsiriekti - papildomai nusirašo sau "administravimo" mokestį...
Kai neturi fantazijos kaip surinkti mokesčius, tai kas belieka... :)
Registrų centras
2016-04-28 08:07:45 IP 2i24qpnp
Atsakyti
Dalia 2016-04-24 21:20:00
Laba diena,
prieš savaitę Registų centro Vilniaus filiale mokėjau pinigus ir apsirikau dėl pateiktos sumos. Antroje kasoje aptarnavusi kasininkė gal 15 minučių šaukė ant manęs ir nenorėjo perkaičiuoti kasos. Išėjau labai pažeminta. Dar ilgai negalėjau atsigauti.
Kaip toks žmogus gali dirbti aptarnavimo sferoje?
Nenorėčiau dar kartą užsukti........
Sveiki, Dalia,

atsiprašome jeigu apsilankymas mūsų įstaigoje Jums sukėlė nepatogumų. Visuomet stengiamės, kad mūsų klientai būtų aptarnaujami greitai ir maloniai. Apgailestaujame dėl Jūsų išsakytos situacijos ir šiuo metu aiškinamės ją.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
Laba diena,
prieš savaitę Registų centro Vilniaus filiale mokėjau pinigus ir apsirikau dėl pateiktos sumos. Antroje kasoje aptarnavusi kasininkė gal 15 minučių šaukė ant manęs ir nenorėjo perkaičiuoti kasos. Išėjau labai pažeminta. Dar ilgai negalėjau atsigauti.
Kaip toks žmogus gali dirbti aptarnavimo sferoje?
Nenorėčiau dar kartą užsukti........
Atsakyti
Registrų centras 2016-04-19 08:43:27
Sveiki,

Įgyvendinus galimybę užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją elektroniniu būdu per Registrų centro savitarnos sistemą, pažymą galima atsiimti Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje arba gauti dokumentą paštu, kadangi tokiu būdu yra užtikrinama Jungtinėje pažymoje pateiktų duomenų apsauga. Šiuo metu nenumatytos techninės priemonės ir atsiimti pažymą elektroniniu būdu.

Teikiant prašymą parengti pažymą elektroniniu būdu per Registrų centro klientų savitarnos sistemą, juridinio asmens vadovas turi kvalifikuotu sertifikatu patvirtintu elektroniniu parašu turi prisijungti prie savitarnos sistemos. Šiuo metu galima naudotis:
- Registrų centro išduotu kvalifikuotu elektroniniu parašu (daugiau apie Registrų centro išduodamą elektroninį parašą sužinosite svetainėje www.elektroninis.lt);
- mobiliojo ryšio operatorių - Bitė, Omnitel, Tele2 ir Teledema - išduotais kvalifikuotais sertifikatais (mobiliuoju parašu);
- Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos išduota asmens tapatybės kortele, kurioje įrašyti asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuoto parašo sertifikatai.

Prisijungęs prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, juridinio asmens vadovas turi pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymas išduoti jungtinę pažymą. Teikiant prašymą išduoti pažymą apie juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį, sistemoje reikia pasirinkti pažymos tipą - Viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją - juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį ir spausti mygtuką Pildyti prašymą.

Užsisakant pažymą su buhalterio duomenimis, būtina užpildyti duomenis apie buhalterį, nurodant vardą, pavardę, asmens kodą. Spustelėjus Išsaugoti ir Tęsti, juridinio asmens vadovas turi pasirašyti prašymą išduoti pažymą. Pasirašius sugeneruotą prašymą, nurodytas buhalteris turi savo elektroniniu parašu (nesvarbu, iš kurio kompiuterio) prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos (kaip fizinis asmuo) ir kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkti - Mano dokumentai. Suradęs ir kvalifikuotu elektroniniu prašu pasirašęs prašymą išduoti pažymą, buhalteris gali atsijungti nuo sistemos. Tuomet juridinio asmens vadovas, prisijungęs prie savitarnos sistemos, turi pasirinkti - Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymų išduoti jungtinę pažymą peržiūra. Spustelėję šalia prašymo esančią nuorodą - Tęsti, turės įsidėti prekę į krepšelį ir apmokėti paslaugą tiesiogiai per savitarną, per pasirinkto banko el. bankininkystę. Atlikus apmokėjimą užsakymas taps vykdomas. Pažymėtina, kad siekiant išvengti techninių nesklandumų, nerekomenduojama prašymo pasirašymui prie elektroninių paslaugų sistemos jungtis vienu metu.

Teisės aktai nenustato, kad duomenys apie asmenis, kurie kreipiasi su prašymais bei užsakymais, turėtų būti saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre. Asmenų, teikiančių prašymus elektroniniu būdu išduoti jungtinę pažymą, skaičius nėra didelis, tačiau jis nuolat didėja.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Sveiki,

Dėkoju už atsakymą.

Kaip ir nurodote, prašymą išduoti pažymą elektroniniu būdu, galima tik patvirtinus E-parašu.
Ar tokiu būdu užsakant ir atsiimant nebūtų užtikrinama duomenų apsauga? Sukurkite techninę priemonę atsiimti pažymą ir problema išspręsta. Turėsite daugiau laiko atsigerti kavos ir sumažinsite eiles.

Dėkoju už instrukcijas. Pabandysime.

Dėl informacijos apie jau užsakytas pažymas elektroniniu būdu. Teisės aktai nenustato, todėl informacijos neturite/ nežinote? Ar Jūs kvėpuojate, jeigu teisės aktai to nenustato?
Atsakant į Jūsų atsakymą, panašu, kad tokių prašymų nėra ar jie labai maži.

Sėkmės.
Registrų centras
2016-04-19 08:43:27 IP 2i24qpnp
Atsakyti
mindaugas 2016-04-15 07:44:07
Sveiki,

Dėkoju už atsakymą.
1) Kas iš to, jog pažymą ir užsakytum per Jūsų sistemą? Vistiek negalima pasirinkti atsiimti Jūsų sistemoje arba E-paštu. Vistiek reikia atvykti į vietą. Kur logika?
2) Beje pažymos užsakyti nepavyksta. Užsakinėjam juridiniam asmeniui (vadovui ir buhalteriui). Vadovas užsako ir pasirašo, gauname užrašą "Dokumentas sėkmingai pasirašytas. Dėmesio! Dokumentas taps pasirašytas, kai jį pasirašys visi suinteresuoti asmenys." ir toliau procesas užsibaigia... Buhalteris negauna jokios informacijos (ir prisijungęs prie Jūsų sistemos), kad jam reikia kažką pasirašyti. Rezultatas - pažymos negalima užsisakyti.
3) Padalinyje pagalbos kaip užsakyti negauni, į informaciją prisiskambinti nepavyksta.

Jeigu skelbiatės, jog turite puikią sistemą ir paslaugą siūlote atlikti interaktyviai,
prašau paskelbkite viešai, kiek per tą laiką (nuo Vasario mėn.) jau buvo sėkmingai užsakyta ir išduota pažymų.

Pamirštate, jog esate institucija, kuri išdavinėjate E-parašą..
Sveiki,

Įgyvendinus galimybę užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją elektroniniu būdu per Registrų centro savitarnos sistemą, pažymą galima atsiimti Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje arba gauti dokumentą paštu, kadangi tokiu būdu yra užtikrinama Jungtinėje pažymoje pateiktų duomenų apsauga. Šiuo metu nenumatytos techninės priemonės ir atsiimti pažymą elektroniniu būdu.

Teikiant prašymą parengti pažymą elektroniniu būdu per Registrų centro klientų savitarnos sistemą, juridinio asmens vadovas turi kvalifikuotu sertifikatu patvirtintu elektroniniu parašu turi prisijungti prie savitarnos sistemos. Šiuo metu galima naudotis:
- Registrų centro išduotu kvalifikuotu elektroniniu parašu (daugiau apie Registrų centro išduodamą elektroninį parašą sužinosite svetainėje www.elektroninis.lt);
- mobiliojo ryšio operatorių - Bitė, Omnitel, Tele2 ir Teledema - išduotais kvalifikuotais sertifikatais (mobiliuoju parašu);
- Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos išduota asmens tapatybės kortele, kurioje įrašyti asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuoto parašo sertifikatai.

Prisijungęs prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, juridinio asmens vadovas turi pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymas išduoti jungtinę pažymą. Teikiant prašymą išduoti pažymą apie juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį, sistemoje reikia pasirinkti pažymos tipą - Viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją - juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį ir spausti mygtuką Pildyti prašymą.

Užsisakant pažymą su buhalterio duomenimis, būtina užpildyti duomenis apie buhalterį, nurodant vardą, pavardę, asmens kodą. Spustelėjus Išsaugoti ir Tęsti, juridinio asmens vadovas turi pasirašyti prašymą išduoti pažymą. Pasirašius sugeneruotą prašymą, nurodytas buhalteris turi savo elektroniniu parašu (nesvarbu, iš kurio kompiuterio) prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos (kaip fizinis asmuo) ir kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkti - Mano dokumentai. Suradęs ir kvalifikuotu elektroniniu prašu pasirašęs prašymą išduoti pažymą, buhalteris gali atsijungti nuo sistemos. Tuomet juridinio asmens vadovas, prisijungęs prie savitarnos sistemos, turi pasirinkti - Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymų išduoti jungtinę pažymą peržiūra. Spustelėję šalia prašymo esančią nuorodą - Tęsti, turės įsidėti prekę į krepšelį ir apmokėti paslaugą tiesiogiai per savitarną, per pasirinkto banko el. bankininkystę. Atlikus apmokėjimą užsakymas taps vykdomas. Pažymėtina, kad siekiant išvengti techninių nesklandumų, nerekomenduojama prašymo pasirašymui prie elektroninių paslaugų sistemos jungtis vienu metu.

Teisės aktai nenustato, kad duomenys apie asmenis, kurie kreipiasi su prašymais bei užsakymais, turėtų būti saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre. Asmenų, teikiančių prašymus elektroniniu būdu išduoti jungtinę pažymą, skaičius nėra didelis, tačiau jis nuolat didėja.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
Registrų centras 2016-04-12 16:07:35
Sveiki,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Informuojame, kad nuo šių metų vasario pabaigos atsirado galimybė užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją nuotolinio ryšio priemonėmis per elektroninę Registrų centro klientų savitarnos sistemą.

Išsamią informaciją, kaip užsisakyti Jungtinę pažymą, rasite info.registrucentras.lt interaktyvaus konsultavimo svetainėje.

Dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas, kurios padeda tobulinti mūsų veiklą.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Sveiki,

Dėkoju už atsakymą.
1) Kas iš to, jog pažymą ir užsakytum per Jūsų sistemą? Vistiek negalima pasirinkti atsiimti Jūsų sistemoje arba E-paštu. Vistiek reikia atvykti į vietą. Kur logika?
2) Beje pažymos užsakyti nepavyksta. Užsakinėjam juridiniam asmeniui (vadovui ir buhalteriui). Vadovas užsako ir pasirašo, gauname užrašą "Dokumentas sėkmingai pasirašytas. Dėmesio! Dokumentas taps pasirašytas, kai jį pasirašys visi suinteresuoti asmenys." ir toliau procesas užsibaigia... Buhalteris negauna jokios informacijos (ir prisijungęs prie Jūsų sistemos), kad jam reikia kažką pasirašyti. Rezultatas - pažymos negalima užsisakyti.
3) Padalinyje pagalbos kaip užsakyti negauni, į informaciją prisiskambinti nepavyksta.

Jeigu skelbiatės, jog turite puikią sistemą ir paslaugą siūlote atlikti interaktyviai,
prašau paskelbkite viešai, kiek per tą laiką (nuo Vasario mėn.) jau buvo sėkmingai užsakyta ir išduota pažymų.

Pamirštate, jog esate institucija, kuri išdavinėjate E-parašą..
Registrų centras
2016-04-14 14:53:36 IP 2i24qpnp
Atsakyti
Edvardas 2016-02-19 11:59:20
Nemaloniai nustebino biurokratinė savitarnos sistema. Nėra galimybės susiderinti, padarius klaidą nesuteikiama informacija kaip ją išspręsti, o tik informuojama apie klaidą. Jautiesi kaip tikroje valstybinėje įmonėje, kur tavo laikas, interesas yra paskutinėje eilėje. Svarbiausia jiems, kad "būtų mažai darbo ir viskas pagal procedūra".
Sveiki,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Jūsų poreikiai ir patogumas mums yra svarbiausi. Informuojame, kad siekiant gauti operatyvesnę Registrų centro specialistų pagalbą, pranešimus apie Registrų centro elektroninių paslaugų sistemoje iškilusias problemas ar sistemos sutrikimus reikėtų siųsti tiesiogiai per interaktyvaus klientų konsultavimo sistemą - info.registrucentras.lt. Registrų centro specialistai stengiasi kuo skubiau pateikti atsakymą į pateiktą klausimą.
Į darbo dienomis svetainėje užduotus klausimus paprastai atsakoma per 24 val., o į užduotus savaitgaliais ir švenčių dienomis - per artimiausias 2 darbo dienas, tačiau atsakymas į sudėtingesnius klausimus kartais gali trukti ir ilgiau.
Dėkojame už Jūsų informaciją ir toliau sieksime užtikrinti maksimaliai operatyvų aptarnavimą.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Registrų centras
2016-04-12 16:07:35 IP 2i24qpnp
Atsakyti
mindaugas 2016-03-23 10:07:32
Dar kartą ir dar kartą įsitikinau, jog biurokratų kontora.
Pažymą viešiesiems pirkimams užsakyti internetu vis dar negalima. Sistemoje kaip ir suformuoji, bet jos negauni (pilnai užsakyti neina). Į informaciją prisiskambinti negalima (užimta).
Pažymą užsakius "popieriniu" būdu ir paprašius atsiųsti į elektroninį paštą. Jos ir vėl negauni, turi dar kartą važiuoti į skyrių, laukti eilėje ir t.t. Absurdas.
Sveiki,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Informuojame, kad nuo šių metų vasario pabaigos atsirado galimybė užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją nuotolinio ryšio priemonėmis per elektroninę Registrų centro klientų savitarnos sistemą.

Išsamią informaciją, kaip užsisakyti Jungtinę pažymą, rasite info.registrucentras.lt interaktyvaus konsultavimo svetainėje.

Dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas, kurios padeda tobulinti mūsų veiklą.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
Dar kartą ir dar kartą įsitikinau, jog biurokratų kontora.
Pažymą viešiesiems pirkimams užsakyti internetu vis dar negalima. Sistemoje kaip ir suformuoji, bet jos negauni (pilnai užsakyti neina). Į informaciją prisiskambinti negalima (užimta).
Pažymą užsakius "popieriniu" būdu ir paprašius atsiųsti į elektroninį paštą. Jos ir vėl negauni, turi dar kartą važiuoti į skyrių, laukti eilėje ir t.t. Absurdas.

Taip pat rekomenduojame

Creditinfo Lietuva
Adresas: Goštauto g. 40A, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; informacijos teikimas; konsultacijų paslaugos.
Kredito biuras „Creditinfo“ yra informacijos bankas, į kurį duomenis teikia (ir gauna) finansų, telekomunikacijų, elektros tiekimo ir kitos įmonės. Kredito biuras užima svarbią vietą finansų sistemoje, nes finansų įstaigoms padeda skolinti atsakingai, o patikimam verslui ir patikimiems vartotojams sudaro sąlygas...
DIRECTO
Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08318 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Ekspobalta
Adresas: Kauno g. 36, LT-03202 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kelionės; konsultacijų paslaugos; parodos, mugės; projektavimas; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Ekspozicijų ir parodinių stendų projektavimas, gamyba, įrengimas ir priežiūra Lietuvoje bei užsienyje. Teikiamos įvairios paslaugos parodų dalyviams: logistika, nestandartinės įrangos, baldų, apšvietimo, audio, video ir multimedijos nuoma. Originalūs kūrybiniai sprendimai: - Mugių stendams; - Parodų ekspozicijoms;...
Ostas
Grindų dangos | Kojų valymo grotelės

Adresas: Ukmergės g. 369A, LT-12142 Vilnius.
Veiklos sritys: buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; dažai, lakai; didmeninė prekyba; grindys, grindų dangos; informacijos teikimas; mažmeninė prekyba; švaros, valymo paslaugos; ūkio prekės; valymo priemonės.
Įmonės veikla - prekyba įvairiomis grindų dangomis, įėjimo kojų valymo grotelėmis, įrengimo medžiagomis ir Dr. Schutz grindų priežiūros priemonėmis. PVC grindų dangos (didmeninė prekyba ir mažmeninė prekyba) Galite rinktis medžio, akmens, metalo ar stiklo imitacijos dizaino sprendimus, tinkamus sveikatos priežiūros...
Aplikacijų centras
CRM gamybai ir prekybai (+370 612 22599)

Adresas: Kazio Ulvydo g. 5-15, LT-08354 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Verslo Valdymo, CRM bei VoIP sprendimai verslui - tai mūsų įrankiai, padėsiantys Jums sutaupyti ir uždirbti daugiau. Analizuodami Jūsų verslą - randame optimizuotinus procesus ir pasiūlome technologinius sprendimus darbus atlikti greičiau ir pigiau. UAB "Aplikacijų centras" yra stiprus IT programų kūrimo ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta?
Kokybiški VIVA LANGAI langai: kodėl verta? 11-13 16:28
Namo renovacija ar naujo pastato statyba kiekvienam apie tai galvojančiam padovanoja keletą iššūkių - statybos ar remonto kaštai, atliktų darbų tvarumas ir energinis...
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
"Transachemos" vadovą A. Mirinavičių keičia J. Varkulevičius
"Transachemos" vadovą A. Mirinavičių keičia J. Varkulevičius 11-14 15:53
Koncerno "Achemos grupė" valdomos krovinių gabenimo geležinkeliais bendrovei "Transachema" vadovavusį Arūną Mirinavičių pakeitė įmonės valdybos narys Jonas Varkulevičius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Walt Disney 148,72 +7,32%
Nike 91,29 +2,00%
Walmart 120,98 +1,56%
Symantec 23,75 +1,45%
CBS 36,85 -2,41%
Ford 8,81 -2,54%
Western Digital 51,02 -2,89%
FedEx 156,23 -3,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 424,00 -0,70%
Cukrus 0,57 0,00%
Sidabras 17,65 -2,81%
Auksas 1494,81 -1,04%
Kava 2,80 -1,41%
Nafta 56,80 -0,11%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Apelsinai 0,52 -1,89%