VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Registrų centras, VĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Registrų centras

Atsiliepimai apie Registrų centras, VĮ

Pažangios valstybės partneris
ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Registrų centras, VĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Registrų centras, VĮ
2021-03-05 08:29:48 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Aldona 2021-03-04 19:36:49
Kažkokia nesąmonė ir perdėtai iškelti mokesčiai už primityviausias paslaugas. KODĖL apmokėjimas TIK swedbank? kodėl tik seb, luminor? KODĖL nėra galimybės apmokėti tiems, kurie naudojasi kreditų unijų paslaugomis? Kodėl negaliu apmokėti iš Payseros? Kodėl neglaiu apmokįti iš įmonės sąskaitos TIESIOGIAI ir negalima išeiti iš to lango, nes kitaip neužsiskaitys mokėjimas? Kodėl VISĄ mėnesį negaliu sulaukti sąskaitos faktūros? Kodėl vienas formas iš karto galiu gauti, kitų reikia laukti savaitės? UŽ ką jums mokami pinigai? Kodėl nedirbate šiuolaikiškai ir dirbate su 20-ies m. senumo technologijom? Kodėl kada bepaskambinčiau informacijos reikia vos ne MALDAUTI, kad išgauti kur kokią forma užsisakyti?
Labas rytas, gerb. Aldona, atsiprašome už laikinus nepatogumus ir informuojame, kad Registrų centras apmokėjimo procesą tobulina.
Kad galėtumėme patikrinti Jūsų pateiktos informacijos dėl negautos sąskaitos pagrįstumą prašome el. paštu info@registrucentras.lt pateikti informaciją: nurodyti pateikto prašymo numerį, savo asmenvardžius ir kontaktinius duomenis. Jūsų pateikta informacija bus perduota atsakingo padalinio vadovui, kuris su Jumis būtinai susisieks. Geros dienos.
Atsakyti
Kažkokia nesąmonė ir perdėtai iškelti mokesčiai už primityviausias paslaugas. KODĖL apmokėjimas TIK swedbank? kodėl tik seb, luminor? KODĖL nėra galimybės apmokėti tiems, kurie naudojasi kreditų unijų paslaugomis? Kodėl negaliu apmokėti iš Payseros? Kodėl neglaiu apmokįti iš įmonės sąskaitos TIESIOGIAI ir negalima išeiti iš to lango, nes kitaip neužsiskaitys mokėjimas? Kodėl VISĄ mėnesį negaliu sulaukti sąskaitos faktūros? Kodėl vienas formas iš karto galiu gauti, kitų reikia laukti savaitės? UŽ ką jums mokami pinigai? Kodėl nedirbate šiuolaikiškai ir dirbate su 20-ies m. senumo technologijom? Kodėl kada bepaskambinčiau informacijos reikia vos ne MALDAUTI, kad išgauti kur kokią forma užsisakyti?
Registrų centras, VĮ
2021-03-04 08:00:46 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Asta 2021-03-04 00:29:52
2021.03.03 lankėmės Kauno registrų centre. Noriu padėkoti Gretai Mockevičienei už malonų ir greitą aptarnavimą. Atsakė į visus iškilusius klausimus. Labai džiugu, kada sutinki savo darbą išmanantį specialistą. Sėkmės Jums ir toliau atliekant šias pareigas.
Labas rytas, gerb. Asta, dėkojame už nuoširdų atsiliepimą. Jūsų padėką būtinai perduosime mūsų įmonės darbuotojai. Aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą, tad labai malonu, kad Jūsų lūkesčiai buvo pateisinti. Geros dienos!
Atsakyti
2021.03.03 lankėmės Kauno registrų centre. Noriu padėkoti Gretai Mockevičienei už malonų ir greitą aptarnavimą. Atsakė į visus iškilusius klausimus. Labai džiugu, kada sutinki savo darbą išmanantį specialistą. Sėkmės Jums ir toliau atliekant šias pareigas.
Registrų centras, VĮ
2021-02-25 15:56:57 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Šarūnas Šiušė 2021-02-25 15:10:32
Apsilankęs Registrų centre Kėdainių filiale sutinku nuostabias darbuotojas Eglę ir Rositą, kurios visuomet operatyviai
ir atsakingai atlieka savo darbą, iškilus neaiškumams parenka geriausią sprendimo būdą.
Visad malonu užeiti į tokią įstaigą, kur bus patenkinti kliento lūkesčiai
Dėkingas už puikų aptarnavimą ir sėkmės darbuose
Laba diena, gerb. Šarūnai, dėkojame už nuoširdų atsiliepimą ir gražų žodį apie Įmonės darbuotojas. Sėkmingos dienos!
Šarūnas Šiušė
2021-02-25 15:10:32 IP 2g44ejqh
Atsakyti
Apsilankęs Registrų centre Kėdainių filiale sutinku nuostabias darbuotojas Eglę ir Rositą, kurios visuomet operatyviai
ir atsakingai atlieka savo darbą, iškilus neaiškumams parenka geriausią sprendimo būdą.
Visad malonu užeiti į tokią įstaigą, kur bus patenkinti kliento lūkesčiai
Dėkingas už puikų aptarnavimą ir sėkmės darbuose
Registrų centras, VĮ
2021-02-10 15:05:04 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Jonas 2021-02-10 14:17:08
Apsilankius, Registrų centre Ignalinos skyriuje, mane aptarnavo specialistas Hendrikas, esu dėkingas jam už operatyvumą, kompetenciją, atsakingumą. Dėkingas už puikų aptarnavimą, linkiu sėkmės.
Laba diena, gerb. Jonai, dėkojame už malonų atsiliepimą ir gražų žodį apie Įmonės darbuotoją. Aukštai aptarnavimo kokybei teikiame didžiausią prioritetą. Dėsime visas pastangas, kad Jūsų lūkesčius pateisintume ir ateityje. Sėkmingos dienos!
Atsakyti
Apsilankius, Registrų centre Ignalinos skyriuje, mane aptarnavo specialistas Hendrikas, esu dėkingas jam už operatyvumą, kompetenciją, atsakingumą. Dėkingas už puikų aptarnavimą, linkiu sėkmės.
Registrų centras, VĮ
2021-02-05 19:01:33 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Klientas 2021-02-05 12:09:06
Esu labai nusivylusi registrų centro kainomis. Karantino metu pavėlavus įregistruoti paveldėtą turtą (ne dėl savo kaltės, o dėl to, kad rajonuose registrų centrai nedirbo) turėjau dvigubai susimokėti, nors kainos ir taip padidintos. Tiesiog pasibaisėjau tokia registrų centro kainodara.
Labas vakaras, gerb. Rima,
dėkojame už pateiktą nuomonę ir informuojame, kad valstybės įmonės Registrų centro teikiamų paslaugų įkainiai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 763 „Dėl Atlyginimo už valstybės įmonės Registrų centro tvarkomų registrų objektų registravimą, šių registrų ir Nekilnojamojo turto kadastro duomenų, informacijos, dokumentų ir (ar) jų kopijų tvarkymą dydžių sąrašo patvirtinimo“. Gero vakaro.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi registrų centro kainomis. Karantino metu pavėlavus įregistruoti paveldėtą turtą (ne dėl savo kaltės, o dėl to, kad rajonuose registrų centrai nedirbo) turėjau dvigubai susimokėti, nors kainos ir taip padidintos. Tiesiog pasibaisėjau tokia registrų centro kainodara.
Registrų centras, VĮ
2021-02-01 15:20:46 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Laima Silytė 2021-02-01 15:08:28
Labai dėkinga darbuotojai padėjusiai šiandien išsiaiškinti klausimą del turto registravimo sodų bendrijose. Moteris išsiaiškino iki smulkmetų. LabaI Jums ačiū!
Laba diena, gerb. Laima, dėkojame už nuoširdų atsiliepimą. Stengsimės ir toliau pateisinti mūsų klientų lūkesčius. Sėkmingos dienos!
Atsakyti
Labai dėkinga darbuotojai padėjusiai šiandien išsiaiškinti klausimą del turto registravimo sodų bendrijose. Moteris išsiaiškino iki smulkmetų. LabaI Jums ačiū!
Registrų centras, VĮ
2021-01-14 10:07:03 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Stanislovas Giraitis 2021-01-14 09:52:13
Laba diena, noriu padėkoti Kauno registrų centro darbuotojams už puikų ir greitą aptarnavimą. Ačiū ir sėkmės darbuose!
Laba diena, gerb. Stanislovai, nuoširdžiai dėkojame už malonų atsiliepimą. Gražių, saugių ir sveikatos kupinų metų!
Stanislovas Giraitis
2021-01-14 09:52:13 IP 65hihcnb
Atsakyti
Laba diena, noriu padėkoti Kauno registrų centro darbuotojams už puikų ir greitą aptarnavimą. Ačiū ir sėkmės darbuose!
Registrų centras, VĮ
2021-01-13 12:47:29 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Pranė Teišerskienė 2021-01-13 11:54:31
Laba diena, noriu padėkoti Kauno registrų centro darbuotojams už supratingumą. Sausio 8 d. atvykau iš Panevėžio. Priėmėjo paklausiau ar nebūtų galimybė tą pačią dieną atsiimti dokumentus. Visi suprato mano situaciją dėl važinėjimo ir sutvarkė dokumentus. Labai ačiū visam kolektyvui. Geros jums kloties.
Laba diena, gerb. Prane, dėkojame už nuoširdų atsiliepimą. Stengsimės ir toliau pateisinti mūsų klientų lūkesčius. Sėkmingos dienos!
Pranė Teišerskienė
2021-01-13 11:54:31 IP 2ivsp6k9
Atsakyti
Laba diena, noriu padėkoti Kauno registrų centro darbuotojams už supratingumą. Sausio 8 d. atvykau iš Panevėžio. Priėmėjo paklausiau ar nebūtų galimybė tą pačią dieną atsiimti dokumentus. Visi suprato mano situaciją dėl važinėjimo ir sutvarkė dokumentus. Labai ačiū visam kolektyvui. Geros jums kloties.
Registrų centras, VĮ
2021-01-12 08:35:45 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Klientė 2021-01-12 08:15:46
2021-01-12 Kauno registrų centras, dirba itin nemaloni, nemandagiai bendraujanti priėmėja. Reikėtų pasimokinti malonesnio bendravimo su klientais ant jų nekeliant balso.
Labas rytas, atsiprašome už nemalonią patirtį ir dėkojame, kad pranešėte. Jūsų įvertinimas mums labai svarbus, siekiant gerinti aptarnavimo kokybę. Jei turėtumėte daugiau pastebėjimų maloniai prašome jais pasidalinti e. paštu info@registrucentras.lt. Geros dienos.
Atsakyti
2021-01-12 Kauno registrų centras, dirba itin nemaloni, nemandagiai bendraujanti priėmėja. Reikėtų pasimokinti malonesnio bendravimo su klientais ant jų nekeliant balso.
Registrų centras, VĮ
2020-12-19 16:22:27 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Dovilė 2020-12-19 12:34:59
Kėdainių padalinyje tenka dažnai lankytis tiek darbo, tiek asmeniniais reikalais. Ten dirbančios darbuotojos visuomet atsakingai ir kokybiškai atlieka savo darbą. Iškilus neaiškumams pateikia geriausius problemų sprendimo būdus. Ačiū ir sėkmės darbuose!
Laba diena, gerb. Dovile, dėkojame už nuoširdų atsiliepimą. Sėkmingos dienos!
Atsakyti
Kėdainių padalinyje tenka dažnai lankytis tiek darbo, tiek asmeniniais reikalais. Ten dirbančios darbuotojos visuomet atsakingai ir kokybiškai atlieka savo darbą. Iškilus neaiškumams pateikia geriausius problemų sprendimo būdus. Ačiū ir sėkmės darbuose!
Registrų centras
2020-12-17 07:31:39 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Tadas 2020-12-17 06:38:32
Situacija, kad vakar Anykščių notariate susitvarkėme palikimą. Esame iš kito miesto - (darbe paėmiau laisvą pusdienį). Pirmadienį paskambinus į Anykščių registrų centrą moteris patvirtino, kad apsilankymui nereikia registruotis - "gyva eilė". Ir ką jus manot, vakar nepriėmė, nei atsiprašė: "susitvarkysit savam mieste", tokie tie jūsų "specialistai"....
Labas rytas, gerb. Tadai, atsiprašome ir apgailestaujame už įvykusį nesusipratimą. Dėkojame už informaciją, stengiamės kuo geriau aptarnauti klientus, todėl Jūsų įvertinimas mums labai svarbus veiklos ir klientų aptarnavimo tobulinimui. Jei turėtumėte daugiau pastebėjimų maloniai kviečiame jai pasidalinti e. paštu info@registrucentras.lt.
Atsakyti
Situacija, kad vakar Anykščių notariate susitvarkėme palikimą. Esame iš kito miesto - (darbe paėmiau laisvą pusdienį). Pirmadienį paskambinus į Anykščių registrų centrą moteris patvirtino, kad apsilankymui nereikia registruotis - "gyva eilė". Ir ką jus manot, vakar nepriėmė, nei atsiprašė: "susitvarkysit savam mieste", tokie tie jūsų "specialistai"....
Registrų centras
2020-11-29 11:37:20 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Anonimas 2020-11-28 16:07:44
Laba vakara. Domintu sužinoti ar būtina išankstinė registracija vykstant pas jus?
Laba diena, savo klausimą VĮ Registrų centrui užduokite užpildydami formą https://info.registrucentras.lt/paklausti. Geros dienos.
Atsakyti
Laba vakara. Domintu sužinoti ar būtina išankstinė registracija vykstant pas jus?
Registrų centras
2020-11-09 19:39:58 IP 2e7r19bb
Atsakyti
klientas 2020-11-09 14:32:42
Viskas ką tvarko registrų centras yra didelis nesusipratimas! E saskaita darbo metu praktiškai neveikia, e sveikata apskritai yra kažkoks nesusipratimas kur informacija pateikiama tik iš vaistinių. Kai reikia info iš pačio registrų centro, skambinant gali tekt ir kelias valandas laukt kol atsilieps. Labiausiai apgailėtina valstybinė įstaiga.
Laba diena, gerb. Aidai, apgailestaujame už įvykusį nesusipratimą ir dėkojame už atsiliepimą. Nuolat stengiamės geriau aptarnauti klientus, todėl Jūsų įvertinimas mums labai svarbus veiklos ir klientų aptarnavimo tobulinimui. Jei turėtumėte daugiau pastebėjimų maloniai kviečiame pasidalinti jais e. paštu info@registrucentras.lt.
Atsakyti
Viskas ką tvarko registrų centras yra didelis nesusipratimas! E saskaita darbo metu praktiškai neveikia, e sveikata apskritai yra kažkoks nesusipratimas kur informacija pateikiama tik iš vaistinių. Kai reikia info iš pačio registrų centro, skambinant gali tekt ir kelias valandas laukt kol atsilieps. Labiausiai apgailėtina valstybinė įstaiga.
Atsakyti
Su E-saskaita dirbti tiesiog neimanoma. Stringa ir stringa. Vieno dokumento ikelimas trunka iki pusvalandzio, neskaitant pastoviu klaidu metimo. Vargais negalais programa kazkiek atsigauna velyvais vakarais. Tik klausimas, kaip su dirbti darbo valandomis? Ir ka daryti imonei, jei ikeliamu dokukentu virs 300.
Atsakyti
Klounada. Nuo vakar siunčia pranešimus dėl pasikeitusių e-saskaita naudojimosi sąlygų ir ragina jas perskaityti ir patvirtinti. O realybė tokia, kad darbo metu praktiškai neįmanoma prisijungti prie e sakaitos. Vakar pavargus kokias dvi valandas pagaliau priėjau iki vietos, kur jau turėčiau perskaityti naujas naudojimosi sąlygas, bet kur gi, ten rodo tik hieroglifus ir informuoja apie klaidą, bet nepaisant to, leidžia paspausti mygtuką, kad susipažinau su naudojimosi sąlygomis ir kadangi man skubiai reikia pateikti sąskaita aš jį ir paspaudžiu. Tada iš kokio penkiolikto karto pavyksta įkelti sąskaita. Ir jie stringa ne diena, ne savaitė o realiai metai iš metų ir jiems dėl to visai negėda. Apgailėtini.
Atsakyti
2020-09-22 paskambinęs bendruoju numeriu +37052688262 laukiau 30 min. ir neiškentęs padėjau ragelį, nes tiesiog nebeturėjau kantrybės! Jūs gal tyčiojatės iš norinčių prisiskambinti?
Registrų centras
2020-09-09 12:56:07 IP 2ktu698q
Atsakyti
Aidas 2020-09-09 10:39:01
Absoliučiai apgailėtina įstaiga. Tiek E-teismai, tiek e-saskaita stringa labiau nei 2000 m. strigo one.lt. Neįsivaizduoju kur jie iššvaisto pinigus jeigu visiškai neinvestuoja į paslaugų gerinimo kokybę.
Laba diena, Aidai, apgailestaujame, jog nesate patenkintas mūsų teikiamų paslaugų kokybe. Nuolat siekiame gerinti sistemų pasiekiamumą ir sklandų veikimą, todėl jūsų atsiliepimas mums labai svarbus. Tiesa, turime paminėti, jog Registrų centras neprižiūri E-teismų sistemos, todėl už jos veikimą nėra atsakingas. Linkime gražios dienos
Atsakyti
Absoliučiai apgailėtina įstaiga. Tiek E-teismai, tiek e-saskaita stringa labiau nei 2000 m. strigo one.lt. Neįsivaizduoju kur jie iššvaisto pinigus jeigu visiškai neinvestuoja į paslaugų gerinimo kokybę.
Registrų centras
2020-09-01 16:13:18 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Giedrė 2020-09-01 12:33:10
Ateina iš registrų centro el.laiškas, jog mūsų organizacijai išrašyta sąskaita-faktūra. Užuot faktūrą prisegus iš karto prie laiško (kaip daro VISI paslaugų teikėjai, su kuriais tenka bendradarbiauti), reikia jungtis prie sistemos ir ieškoti tos faktūros tenai. Prisijungiu - sistema neveikia. Kada veiks - neaišku. Net kai ir veiks, vargu, ar suteikiama galimybė išsaugoti dokumentą tiesiai į pvz google diską. Reikės atsisiųsti į kompiuterį. Iš kompiuterio kelti į cloud bei siųsti į buhalteriją. Tada dokumentą ištrinti iš desktopo. Darbas, kuris galėtų būti padarytas per kelias sekundes, užima 15min., o jei registrai "užlūžę", tai ir dar ilgiau. Jums galbūt tinka ir patinka dirbti neefektyviai ir švaistyti laiką, bet mums ne! Čia tik viena iš gausybės istorijų, kurios nutinka praktiškai kiekvieną kartą susidūrus su registrų centru.
Gerbiama Giedre, apgailestaujame, kad naudodamasi mūsų paslaugomis susidūrėte su nepatogumais. Visada siekiame gerinti teikiamų paslaugų kokybę, todėl Jūsų atsiliepimas mums labai vertinas. Linkime gražios dienos
Registrų centras
2020-09-01 15:43:53 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Aušra 2020-08-20 16:40:47
Totalūs biurokratai.
Valstybinė institucija kuri nepriima korespondencijos per Epristatymo paslaugą.
Gal būtų laikas gerinti paslaugų kokybę?
Laba diena, Aušra,

apgailestaujame, kad nusivylėte mūsų paslaugos teikimu. Nuolatos stengiamės tobulėti ir gerinti paslaugų kokybę. Būtume dėkingi, jei e. paštu info@registrucentras.lt patikslintumėte susidariusią situaciją. Tokiu būdu galėsime Jums padėti ir išspręsti susidariusią situaciją.

Linkime gražios dienos
Atsakyti
Ateina iš registrų centro el.laiškas, jog mūsų organizacijai išrašyta sąskaita-faktūra. Užuot faktūrą prisegus iš karto prie laiško (kaip daro VISI paslaugų teikėjai, su kuriais tenka bendradarbiauti), reikia jungtis prie sistemos ir ieškoti tos faktūros tenai. Prisijungiu - sistema neveikia. Kada veiks - neaišku. Net kai ir veiks, vargu, ar suteikiama galimybė išsaugoti dokumentą tiesiai į pvz google diską. Reikės atsisiųsti į kompiuterį. Iš kompiuterio kelti į cloud bei siųsti į buhalteriją. Tada dokumentą ištrinti iš desktopo. Darbas, kuris galėtų būti padarytas per kelias sekundes, užima 15min., o jei registrai "užlūžę", tai ir dar ilgiau. Jums galbūt tinka ir patinka dirbti neefektyviai ir švaistyti laiką, bet mums ne! Čia tik viena iš gausybės istorijų, kurios nutinka praktiškai kiekvieną kartą susidūrus su registrų centru.
Atsakyti
Totalūs biurokratai.
Valstybinė institucija kuri nepriima korespondencijos per Epristatymo paslaugą.
Gal būtų laikas gerinti paslaugų kokybę?
Registrų centras
2020-08-10 09:33:18 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Jekaterina Abramova 2020-08-08 11:17:37
Laba diena.
Ne vieną kartą teko kreiptis į Danutę Marcinkevičienę, Registrų centro Visagino skyriaus specialistę. Visada gaunu reikiamos informacijos, jaučiu nuolatinį dėmesį ir geranoriškumą. Noriu padėkoti Danutei Marcinkevičienei už gebėjimą labai kvalifikuotai atlikti savo darbą. Malonu, kai atėjęs su prašymu į jos kabinetą, visada būni tikras, kad tavo klausimas ar problema bus dalykiškai aptarta ir išspręsta. Dėkoju Danutei Marcinkevičienei už jos širdies šilumą.
Pagarbiai Jekaterina Abramova
Gerbiama Jakaterina, dėkojame už tokį nuoširdų atsiliepimą. Nuolat stengiamės, jog klientai liktų patenkinti mūsų teikiamomis paslaugomis bei gautų visą reikiamą informaciją - tai stengsimės daryti ir toliau!
Jekaterina Abramova
2020-08-08 11:17:37 IP 4ljev8k
Atsakyti
Laba diena.
Ne vieną kartą teko kreiptis į Danutę Marcinkevičienę, Registrų centro Visagino skyriaus specialistę. Visada gaunu reikiamos informacijos, jaučiu nuolatinį dėmesį ir geranoriškumą. Noriu padėkoti Danutei Marcinkevičienei už gebėjimą labai kvalifikuotai atlikti savo darbą. Malonu, kai atėjęs su prašymu į jos kabinetą, visada būni tikras, kad tavo klausimas ar problema bus dalykiškai aptarta ir išspręsta. Dėkoju Danutei Marcinkevičienei už jos širdies šilumą.
Pagarbiai Jekaterina Abramova
Registrų centras
2020-08-06 09:13:40 IP 2e7r19bb
Atsakyti
As 2020-08-05 18:44:41
Teikia paslaugas nekvalifikuotai ju failu atidaryti neimanoma o uz tai ima pinigus
Laba diena, ekrano nuotraukoje pridėtas dokumentas yra ADOC formato. Šis formatas yra plačiai naudojamas e. parašu pasirašomų e. dokumentų saugumui ir autentiškumui užtikrinti.

Jūsų mobilusis telefonas nepalaiko ADOC formato dokumentų, tačiau peržiūrėti ADOC dokumentą galite Vyriausiojo archyvaro tarnybos portale: https://adoc.archyvai.lt/eais-lpp/app/view. Ateityje atkreipsime dėmesį ir į pastabą papildomai teikti lengviau peržiūrimais formatais.

Jei turėtumėte daugiau klausimų ar pastebėjimų maloniai kviečiame susisiekti e. paštu info@registrucentras.lt.
Atsakyti
Teikia paslaugas nekvalifikuotai ju failu atidaryti neimanoma o uz tai ima pinigus
Registrų centras
2020-08-05 15:12:43 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Arūnas Goštautas 2020-08-04 22:29:16
Sveiki,
Dažnai tenka tvarkyti dokumentus registrų centre Kėdainių skyriuje, kokybiškas ir greitas aptarnavimas, kvalifikuotos konsultacijos.
Noriu padėkoti ir palinkėti sėkmės darbuose!
Arūnai, ačiū už įvertinimą! Nuolat stengiamės kuo geriau aptarnauti klientus, todėl jūsų atsiliepimas mums labai svarbus.
Arūnas Goštautas
2020-08-04 22:29:16 IP 5f4sof9a
Atsakyti
Sveiki,
Dažnai tenka tvarkyti dokumentus registrų centre Kėdainių skyriuje, kokybiškas ir greitas aptarnavimas, kvalifikuotos konsultacijos.
Noriu padėkoti ir palinkėti sėkmės darbuose!
Atsakyti
Labai nusivylėme Zarasų skyriaus Registro centro darbuotoja Asta Nečiuškiene, darbuotoja nepateikia visos reikiamos informacijos kad galimą būtų viską sutvarkyti vienu metu, dėl to teko važiuoti 3 kartus į tą patį centrą, be to elgiasi labai nepagarbiai su žmonėmis randa problemų ten kur kitų rajonų registrų centras nemato nė menkiausios problemos.
Alfonsas Grikšas
2020-06-18 14:41:33 IP 28mbulca
Atsakyti
Laba diena. Vakar, t.y. 2020.06.17 teko tvarkytis dokumentus registrų centre Kretingos skyriuje. Skyrius persikėlė į naujas patalpas ir tai sveikintina. Tačiau norisi išsakyti ir kai kurias pastabas:
Registrų skyrius įsikūrė Sodros patalpose, kurios turi vestibiulį, tačiau klientams tenka laukti už durų laiptinėje šalia judrios gatvės. Gerai kad palankus oras, o jei lietus, vėjai...O kaip laukti neįgaliam klientui, kai nėra nei kur prisėsti.
Nėra automobilių statymo aikštelės. Kur palikti automobilį?
Patalpoje nėra įrengtos plastikinės pertvaros nuo kliento ir darbuotojos. Virusas nedingo ir tai ypač aktualų vyresnio amžiaus žmonėms.
Gerai, kad darbuotojos malonios, paslaugios ir gerai išmanančios registravimo ypatumus.
Tikiuosi kad minimi nesklandumai bus operatyviai šalinami.
Geros dienos.
Atsakyti
Karantino metu teko lankytis Kauno filiale. Noriu padėkoti darbuotojoms už greitą ir geranorišką aptarnavimą. Nors kaukės dengė veidus, bet ir pro jas jautėsi šypsena ir šiluma. Ačiū, kad ir tokiomis sąlygomis stengiatės padėti.
Atsakyti
Sveiki, dėl metinės įmonių atskaitomybės. Įmonių vadovams nepateikus metinės atskaitomybės, bauda išrašoma vadovui beu jei jis pranešimo apie baudą nepriima iš paštininko, nubausti jo neįmanoma. Siūlau baudą tokiu atveju išrašyti tiesiogiai įmonei. Dabar esama padėtimi naudojasi neatsakingi vadovai ir akcininkai ar tiesiog s*****i, tad tiekėjams ir/ar pirkėjams neįmanoma suižinoti tokios įmonės finansinės būklės.
Atsakyti
Marijampoles skyrius - laiko masina i sovietmeti. Ateini, darbuotojai nei laba diena, nei viso gero, veidai perkreipti, numereliu sistema neveikia/isjungta, lenda kiti be eiles, visiska betvarke, darbo tempai tai is vis be zodziu, valandos reikia, kad aptarnautu viena zmogu. Del visko lietuvos pilieciai/klientai kalti. Su buldozeriu sita meslyna nugriaut ir isvezt "ponias" i piterbora prie linijos padirbt, gal nusileistu biski ant zemes. Aciu.
Atsakyti
Jūsų darbuotojai, lenda į duomenų bazę kada užsimano. Be jokių prašymų. Ištraukia visus duomenis apie asmenį.
Atsakyti
Šiandien lankiausi Kauno registrų cento padalinyje. Na dar taip neteko papulti į tokią situaciją. Likau tiesiog sukrėsta. Atėjusi atsiimti nekilnojamo turto dokumentų išsimušiau talonėli. Tai per valandą nei kart neužsidege eilės numeriu kas (mano eilės) neapsiekntus kreipiausi į dokumentus isduodancius vaikinus tai jie korektiškai padėjo man išsiaiškinti situacija. Didelis ačiū jiems.Tačiau "ponia" kuri turėjo mane priimti net nesiteikė to daryti. Ji pasakė kad dar nelaikas. Per valandą laiko dar ne laikas? Kada tuomet? Mandagiai paklausiau kiek prieš mane žmonių kad nuspreaciau ar laukti ar nebe. O ji grubiai atrėžė kad tik 2. Tik 2? Ir per valandą nei vieno nepriėmė?? Wuow. Nuėjau kantriai laukt savo eilės. O vos man nusisuka ji prieš visus laukiancius tiesiog įžeidinėja mane. "ir iš kur tokį žmonių būna?" čia man adresuotą buvo. Girdėjo ne vienas žmogus laukiantis. Labai negražu taip elgtis. Mat sutrukdziua jos nedarbą turbūt. O kai atėjo mano eilė greičiausiai specialiai mane nukreipė visai į kitą vietą kur registruoja dokumentus. Na wuow. Ir tada moteris klausia kodėl pas mane atėjot jei reikėjo jums kitos paslaugos. Dėl "ponios" iš įžeidimo buvau nukreipta visai kitur. Atsakingi asmenys jei kada perskaitysi pasidomėkit darbuotoju elgesiu! Nesvarbu ar valstybinė įstaiga ar ne taip elgtis negalima. Ne kiaulės esame.
Atsakyti
DIM 2019-11-21 19:08:32
Labai nusivyliau Šiaulių filialo egzaminuotojais, jie tikra tą žodžių prasme sudirbinėja jaunus vairuotojus, kurie turi laikyti po 4-5 kartus. Tai vadinasi iš jaunų galima užsidirbti. Egzaminuotojai kelia labai didelį stresą, įtampą vairuojant, nėra malonaus bendravimo.
Bet nuvažiavus į Panevėžio filialą jokių problemų su egzaminatoriais nekyla. Papasakojus ką Šiauliečai daro ir kaip jie elgiasi su mokiniais, jie yra nustebę, kad jų kolegos taip dirba ir ar gali tokie ir toliau dirbti. Dauguma patiki kitais filialais nei Šiauliečiais. Mūsų Šiauliams turėtu būti gėda, turint tokius darbuotojus.
Čia jūs, atrodo, kalbate apie Regitrą, o rašote atsiliepimą į Registrų centrą. Sumaišėte įstaigas. Registrų centras jokių vairavimo egzaminų nerengia. Rašykite atsiliepimus Regitrai.
Atsakyti
Mėta 2020-01-20 15:56:45
Šiandien prieš 8.00 val. atvykau į Registrų centro Vilniaus skyrių. Gavau talonėlį su D raide. D raidė taip ir neužsidegė nei karto per visą valandą. Tvyrojo visiškas chaosas... Po valandos laukimo neapsikenčiau ir kreipiausi į moterį, padedančią išsimušti talonėlius. Ji mane du kartus nukreipė ne į tuos aptarnavimo langelius... Sugaišau begalę laiko dėl blogo aptarnavimo sistemos veikimo. Dabar numeriukai užgęsta ir net neaišku, į kokią pusę reikia eiti ir žiūrėti. Eilės numeriukai užsidega dideliais skaičiais, o kur darbo vieta - langelis - mikroskopiniais skaičiais... Senyvi žmonės mato savo numeriuką, bet nežino, kur jiems eiti... Vienu žodžiu nauja pertvarka - tai visiška betvarkė, skirta gaišinti interesantų laiką... Išsakiau žodžiu savo nepasitenkinimą, tačiau niekas man nepasiūlė parašyti raštu apie neveikiančią "patobulintą" registrų centro sistemą. Gaila, kad Registrų centras dirba kažkokiems numeriukams, bet ne žmonėms...
Visada reikia viską rašyti raštu. Nes kitaip jokių pokyčių nebus. Kad pasakysit darbuotojui ar čia parašysit tai tas pats kas nieko. Pakeisti kažką gali tik valdžia. Tik kliento raštas jiems. Daugiau niekas.

Taip pat rekomenduojame

Creditinfo Lietuva
Adresas: A. Goštauto g. 40A, LT-03163 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; finansai; konsultacijų paslaugos.
Kredito biuras „Creditinfo“ yra informacijos bankas, į kurį duomenis teikia (ir gauna) finansų, telekomunikacijų, elektros tiekimo ir kitos įmonės. Kredito biuras užima svarbią vietą finansų sistemoje, nes finansų įstaigoms padeda skolinti atsakingai, o patikimam verslui ir patikimiems vartotojams sudaro sąlygas...
DIRECTO
Adresas: Juozo Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Misija - verslas
Meevly.com | Kokybiški internetiniai sprendimai

Adresas: Vytauto g. 55-16, LT-59123 Prienai.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Misija - verslas komanda puikiai išmano savo darbą ir specializuojasi Reprezentacinės svetainės. Kokybiškų, išskirtinių, unikalaus dizaino ir didelės greitaveikos interneto tinklalapių kūrimas, talpinimas, priežiūra Elektroninės parduotuvės Programavimo paslaugos Nestandartiniai sprendimai - sistemų integracijos...
Ekspobalta
Adresas: Kauno g. 36, LT-03202 Vilnius.
Veiklos sritys: parodos, mugės; informacijos teikimas; kelionės; konsultacijų paslaugos; projektavimas; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Ekspozicijų ir parodinių stendų projektavimas, gamyba, įrengimas ir priežiūra Lietuvoje bei užsienyje. Teikiamos įvairios paslaugos parodų dalyviams: logistika, nestandartinės įrangos, baldų, apšvietimo, audio, video ir multimedijos nuoma. Originalūs kūrybiniai sprendimai: - Mugių stendams; - Parodų ekspozicijoms;...
Ostas
Grindų dangos | Kojų valymo grotelės

Adresas: Ukmergės g. 369A, LT-12142 Vilnius.
Veiklos sritys: grindys, grindų dangos; buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; dažai, lakai; didmeninė prekyba; informacijos teikimas; mažmeninė prekyba; švaros, valymo paslaugos; ūkio prekės; valymo priemonės.
Įmonės veikla - prekyba įvairiomis grindų dangomis, įėjimo kojų valymo grotelėmis, įrengimo medžiagomis ir Dr. Schutz grindų priežiūros priemonėmis. PVC grindų dangos (didmeninė prekyba ir mažmeninė prekyba) Galite rinktis medžio, akmens, metalo ar stiklo imitacijos dizaino sprendimus, tinkamus sveikatos priežiūros...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vyriausybės ekspertų taryba siūlo atverti daugiau prekybos vietų
Vyriausybės ekspertų taryba siūlo atverti daugiau prekybos vietų 03-08 22:23
Vyriausybės ekspertų taryba siūlo atverti daugiau prekybos vietų, informavo premjerės atstovė.
Darbo rinkoje matoma teigiamų pokyčių, sako tarnybos vadovė
Darbo rinkoje matoma teigiamų pokyčių, sako tarnybos vadovė 03-08 19:42
Oficialiam nedarbui vasarį nusileidus iš rekordinių aukštumų, Užimtumo tarnybos vadovė teigia, kad darbo rinka pradeda rodyti teigiamus pokyčius.
G. Nausėda diskutuoti dėl žmogaus teisių kviečia "argumentų, o ne pykčio kalba"
G. Nausėda diskutuoti dėl žmogaus teisių kviečia "argumentų, o ne pykčio kalba" 03-08 19:08
Prezidentas Gitanas Nausėda, pirmadienį susitikęs su teisingumo ministre Evelina Dobrovolska, pabrėžė, jog būtina spręsti įsisenėjusius žmogaus teisių klausimus ir tai daryti diskutuojant...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur planuojate atostogauti šiais metais?

Akcijų kainos

Western Digital 68,07 +7,21%
Oracle 69,97 +6,65%
Hewlett-Packard 29,75 +5,99%
Manchester United 19,80 +5,15%
Macy's 15,12 -0,13%
Harley-Davidson 34,97 -0,43%
Goldman Sachs 327,37 -0,58%
Boeing 223,22 -0,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 1,81 0,00%
Cukrus 0,66 +4,76%
Auksas 1808,17 -3,15%
Nafta 63,83 +4,16%
Ryžiai 557,00 +2,20%
Dujos (JAV) 5,07 +89,89%
Kava 3,66 +3,39%
Benzinas 1,76 +12,82%