VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Registrų centras, VĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Registrų centras

Atsiliepimai apie Registrų centras, VĮ

Pažangios valstybės partneris
Parašyk savo nuomonę apie Registrų centras, VĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Jekaterina Abramova
2020-08-08 11:17:37 IP 4ljev8k
Atsakyti
Laba diena.
Ne vieną kartą teko kreiptis į Danutę Marcinkevičienę, Registrų centro Visagino skyriaus specialistę. Visada gaunu reikiamos informacijos, jaučiu nuolatinį dėmesį ir geranoriškumą. Noriu padėkoti Danutei Marcinkevičienei už gebėjimą labai kvalifikuotai atlikti savo darbą. Malonu, kai atėjęs su prašymu į jos kabinetą, visada būni tikras, kad tavo klausimas ar problema bus dalykiškai aptarta ir išspręsta. Dėkoju Danutei Marcinkevičienei už jos širdies šilumą.
Pagarbiai Jekaterina Abramova
Registrų centras
2020-08-06 09:13:40 IP 2e7r19bb
Atsakyti
As 2020-08-05 18:44:41
Teikia paslaugas nekvalifikuotai ju failu atidaryti neimanoma o uz tai ima pinigus
Laba diena, ekrano nuotraukoje pridėtas dokumentas yra ADOC formato. Šis formatas yra plačiai naudojamas e. parašu pasirašomų e. dokumentų saugumui ir autentiškumui užtikrinti.

Jūsų mobilusis telefonas nepalaiko ADOC formato dokumentų, tačiau peržiūrėti ADOC dokumentą galite Vyriausiojo archyvaro tarnybos portale: https://adoc.archyvai.lt/eais-lpp/app/view. Ateityje atkreipsime dėmesį ir į pastabą papildomai teikti lengviau peržiūrimais formatais.

Jei turėtumėte daugiau klausimų ar pastebėjimų maloniai kviečiame susisiekti e. paštu info@registrucentras.lt.
Atsakyti
Teikia paslaugas nekvalifikuotai ju failu atidaryti neimanoma o uz tai ima pinigus
Registrų centras
2020-08-05 15:12:43 IP 2e7r19bb
Atsakyti
Arūnas Goštautas 2020-08-04 22:29:16
Sveiki,
Dažnai tenka tvarkyti dokumentus registrų centre Kėdainių skyriuje, kokybiškas ir greitas aptarnavimas, kvalifikuotos konsultacijos.
Noriu padėkoti ir palinkėti sėkmės darbuose!
Arūnai, ačiū už įvertinimą! Nuolat stengiamės kuo geriau aptarnauti klientus, todėl jūsų atsiliepimas mums labai svarbus.
Arūnas Goštautas
2020-08-04 22:29:16 IP 5f4sof9a
Atsakyti
Sveiki,
Dažnai tenka tvarkyti dokumentus registrų centre Kėdainių skyriuje, kokybiškas ir greitas aptarnavimas, kvalifikuotos konsultacijos.
Noriu padėkoti ir palinkėti sėkmės darbuose!
Atsakyti
Labai nusivylėme Zarasų skyriaus Registro centro darbuotoja Asta Nečiuškiene, darbuotoja nepateikia visos reikiamos informacijos kad galimą būtų viską sutvarkyti vienu metu, dėl to teko važiuoti 3 kartus į tą patį centrą, be to elgiasi labai nepagarbiai su žmonėmis randa problemų ten kur kitų rajonų registrų centras nemato nė menkiausios problemos.
Alfonsas Grikšas
2020-06-18 14:41:33 IP 28mbulca
Atsakyti
Laba diena. Vakar, t.y. 2020.06.17 teko tvarkytis dokumentus registrų centre Kretingos skyriuje. Skyrius persikėlė į naujas patalpas ir tai sveikintina. Tačiau norisi išsakyti ir kai kurias pastabas:
Registrų skyrius įsikūrė Sodros patalpose, kurios turi vestibiulį, tačiau klientams tenka laukti už durų laiptinėje šalia judrios gatvės. Gerai kad palankus oras, o jei lietus, vėjai...O kaip laukti neįgaliam klientui, kai nėra nei kur prisėsti.
Nėra automobilių statymo aikštelės. Kur palikti automobilį?
Patalpoje nėra įrengtos plastikinės pertvaros nuo kliento ir darbuotojos. Virusas nedingo ir tai ypač aktualų vyresnio amžiaus žmonėms.
Gerai, kad darbuotojos malonios, paslaugios ir gerai išmanančios registravimo ypatumus.
Tikiuosi kad minimi nesklandumai bus operatyviai šalinami.
Geros dienos.
Atsakyti
Karantino metu teko lankytis Kauno filiale. Noriu padėkoti darbuotojoms už greitą ir geranorišką aptarnavimą. Nors kaukės dengė veidus, bet ir pro jas jautėsi šypsena ir šiluma. Ačiū, kad ir tokiomis sąlygomis stengiatės padėti.
Atsakyti
Sveiki, dėl metinės įmonių atskaitomybės. Įmonių vadovams nepateikus metinės atskaitomybės, bauda išrašoma vadovui beu jei jis pranešimo apie baudą nepriima iš paštininko, nubausti jo neįmanoma. Siūlau baudą tokiu atveju išrašyti tiesiogiai įmonei. Dabar esama padėtimi naudojasi neatsakingi vadovai ir akcininkai ar tiesiog s*****i, tad tiekėjams ir/ar pirkėjams neįmanoma suižinoti tokios įmonės finansinės būklės.
Atsakyti
Marijampoles skyrius - laiko masina i sovietmeti. Ateini, darbuotojai nei laba diena, nei viso gero, veidai perkreipti, numereliu sistema neveikia/isjungta, lenda kiti be eiles, visiska betvarke, darbo tempai tai is vis be zodziu, valandos reikia, kad aptarnautu viena zmogu. Del visko lietuvos pilieciai/klientai kalti. Su buldozeriu sita meslyna nugriaut ir isvezt "ponias" i piterbora prie linijos padirbt, gal nusileistu biski ant zemes. Aciu.
Atsakyti
Jūsų darbuotojai, lenda į duomenų bazę kada užsimano. Be jokių prašymų. Ištraukia visus duomenis apie asmenį.
Atsakyti
Šiandien lankiausi Kauno registrų cento padalinyje. Na dar taip neteko papulti į tokią situaciją. Likau tiesiog sukrėsta. Atėjusi atsiimti nekilnojamo turto dokumentų išsimušiau talonėli. Tai per valandą nei kart neužsidege eilės numeriu kas (mano eilės) neapsiekntus kreipiausi į dokumentus isduodancius vaikinus tai jie korektiškai padėjo man išsiaiškinti situacija. Didelis ačiū jiems.Tačiau "ponia" kuri turėjo mane priimti net nesiteikė to daryti. Ji pasakė kad dar nelaikas. Per valandą laiko dar ne laikas? Kada tuomet? Mandagiai paklausiau kiek prieš mane žmonių kad nuspreaciau ar laukti ar nebe. O ji grubiai atrėžė kad tik 2. Tik 2? Ir per valandą nei vieno nepriėmė?? Wuow. Nuėjau kantriai laukt savo eilės. O vos man nusisuka ji prieš visus laukiancius tiesiog įžeidinėja mane. "ir iš kur tokį žmonių būna?" čia man adresuotą buvo. Girdėjo ne vienas žmogus laukiantis. Labai negražu taip elgtis. Mat sutrukdziua jos nedarbą turbūt. O kai atėjo mano eilė greičiausiai specialiai mane nukreipė visai į kitą vietą kur registruoja dokumentus. Na wuow. Ir tada moteris klausia kodėl pas mane atėjot jei reikėjo jums kitos paslaugos. Dėl "ponios" iš įžeidimo buvau nukreipta visai kitur. Atsakingi asmenys jei kada perskaitysi pasidomėkit darbuotoju elgesiu! Nesvarbu ar valstybinė įstaiga ar ne taip elgtis negalima. Ne kiaulės esame.
Atsakyti
DIM 2019-11-21 19:08:32
Labai nusivyliau Šiaulių filialo egzaminuotojais, jie tikra tą žodžių prasme sudirbinėja jaunus vairuotojus, kurie turi laikyti po 4-5 kartus. Tai vadinasi iš jaunų galima užsidirbti. Egzaminuotojai kelia labai didelį stresą, įtampą vairuojant, nėra malonaus bendravimo.
Bet nuvažiavus į Panevėžio filialą jokių problemų su egzaminatoriais nekyla. Papasakojus ką Šiauliečai daro ir kaip jie elgiasi su mokiniais, jie yra nustebę, kad jų kolegos taip dirba ir ar gali tokie ir toliau dirbti. Dauguma patiki kitais filialais nei Šiauliečiais. Mūsų Šiauliams turėtu būti gėda, turint tokius darbuotojus.
Čia jūs, atrodo, kalbate apie Regitrą, o rašote atsiliepimą į Registrų centrą. Sumaišėte įstaigas. Registrų centras jokių vairavimo egzaminų nerengia. Rašykite atsiliepimus Regitrai.
Atsakyti
Mėta 2020-01-20 15:56:45
Šiandien prieš 8.00 val. atvykau į Registrų centro Vilniaus skyrių. Gavau talonėlį su D raide. D raidė taip ir neužsidegė nei karto per visą valandą. Tvyrojo visiškas chaosas... Po valandos laukimo neapsikenčiau ir kreipiausi į moterį, padedančią išsimušti talonėlius. Ji mane du kartus nukreipė ne į tuos aptarnavimo langelius... Sugaišau begalę laiko dėl blogo aptarnavimo sistemos veikimo. Dabar numeriukai užgęsta ir net neaišku, į kokią pusę reikia eiti ir žiūrėti. Eilės numeriukai užsidega dideliais skaičiais, o kur darbo vieta - langelis - mikroskopiniais skaičiais... Senyvi žmonės mato savo numeriuką, bet nežino, kur jiems eiti... Vienu žodžiu nauja pertvarka - tai visiška betvarkė, skirta gaišinti interesantų laiką... Išsakiau žodžiu savo nepasitenkinimą, tačiau niekas man nepasiūlė parašyti raštu apie neveikiančią "patobulintą" registrų centro sistemą. Gaila, kad Registrų centras dirba kažkokiems numeriukams, bet ne žmonėms...
Visada reikia viską rašyti raštu. Nes kitaip jokių pokyčių nebus. Kad pasakysit darbuotojui ar čia parašysit tai tas pats kas nieko. Pakeisti kažką gali tik valdžia. Tik kliento raštas jiems. Daugiau niekas.
Atsakyti
Labai dėkoju Klaipėdos filialo registratorei Aušrai Jurkienei, kuri jau ne pirmą kartą labai dalykiškai, kompetentingai (kas šiais laikais labai reta), išsamiai mane konsultuoja NT klausimais. Aušra Jurkienė įsigilino į mano klausimą, pakonsultavo tikrai tinkamai, nors galėjo pateikti atsainų biurokratinį atsakymą. Džiaugiuosi, kad valstybinėse įmonėse vis dar yra tokių šaunių specialistų.
Atsakyti
Šiandien prieš 8.00 val. atvykau į Registrų centro Vilniaus skyrių. Gavau talonėlį su D raide. D raidė taip ir neužsidegė nei karto per visą valandą. Tvyrojo visiškas chaosas... Po valandos laukimo neapsikenčiau ir kreipiausi į moterį, padedančią išsimušti talonėlius. Ji mane du kartus nukreipė ne į tuos aptarnavimo langelius... Sugaišau begalę laiko dėl blogo aptarnavimo sistemos veikimo. Dabar numeriukai užgęsta ir net neaišku, į kokią pusę reikia eiti ir žiūrėti. Eilės numeriukai užsidega dideliais skaičiais, o kur darbo vieta - langelis - mikroskopiniais skaičiais... Senyvi žmonės mato savo numeriuką, bet nežino, kur jiems eiti... Vienu žodžiu nauja pertvarka - tai visiška betvarkė, skirta gaišinti interesantų laiką... Išsakiau žodžiu savo nepasitenkinimą, tačiau niekas man nepasiūlė parašyti raštu apie neveikiančią "patobulintą" registrų centro sistemą. Gaila, kad Registrų centras dirba kažkokiems numeriukams, bet ne žmonėms...
Atsakyti
Atrodo, kad šita tragiška įmonė sukurta kenkti verslui. Visus pakeitimus, kuriuos tik daro, tik tam, kad apsunkinti teikiamas paslaugas. Dėl Jungtinės pažymos dabar reikia atvykti nebe vieną, o du kartus. kad būtų "patogiau", panaikino stovėjimo aikštelę. Elektroninės paslaugos irgi tragiškos, pvz.; rašoma "dokumentas pasirašytas"; būsena - "laukiama pasirašymo", o iš tikrųjų, pasirodo, laukia apmokėjimo, nes nesugeba matyti, kad apmokėta. Bet jiems į viską nusispjauti, ir toliau "tobulins" savo paslaugas.
viktoras zalanskas
2019-12-30 10:12:41 IP 4ljh0oe
Atsakyti
TAI YRA NETISETA SNIPU ORGANIZACIJA SKELBENTI PRIVACIUS ZMONIU DUO MENIS
Atsakyti
Kartais tenka lankytis Ukmergės registrų centre.Vos atvykus į šią įstaigą nemaloniai nuteikia aplinka.Kiemo aikštelėje kur statomi automobiliai didžiausios duobės, pesčiųjų tako plytelės išsiklaipiusios, aplinka netvarkoma, prie pastato nėra aiškios informacijos kur šis registrų centras yra.Pirmą kartą apsilankę lankytojai, klaidžioja kol suranda, nes pastate daug visokių įstaigų.Mano manymu tai rimta įstaiga į kurią kreipiasi nemažai žmonių ir moka nemažus pinigus už paslaugas.
Be to ten dirbantims kai kuriems darbuotojams trūksta kompetencijos.Pav. reikėjo nutraukt daugiabučio namo jungtinės veiklos sutartį Ir negalėjo paaiškinti kokių dokumentų tam reikia.Tam buvo sugaišta nemažai laiko kol ši sutartis buvo išregistruota ir užregistruota nauja.
Atsakyti
Labai nusivyliau Šiaulių filialo egzaminuotojais, jie tikra tą žodžių prasme sudirbinėja jaunus vairuotojus, kurie turi laikyti po 4-5 kartus. Tai vadinasi iš jaunų galima užsidirbti. Egzaminuotojai kelia labai didelį stresą, įtampą vairuojant, nėra malonaus bendravimo.
Bet nuvažiavus į Panevėžio filialą jokių problemų su egzaminatoriais nekyla. Papasakojus ką Šiauliečai daro ir kaip jie elgiasi su mokiniais, jie yra nustebę, kad jų kolegos taip dirba ir ar gali tokie ir toliau dirbti. Dauguma patiki kitais filialais nei Šiauliečiais. Mūsų Šiauliams turėtu būti gėda, turint tokius darbuotojus.
Atsakyti
Noriu padėkoti Vilniaus padalinio vedėjai Rūtai Jauniškienei ir darbuotojoms Daliai Šalkauskienei ir Ingridai Keizerienei už pagalbą įregistruojant baigtą statybą. Darbuotojos buvo labai geranoriškos ir malonios. Ačiū Jums.
Atsakyti
Dažnai tenka lankytis Registrų Centre Šiauliuose ir visada gaunu reikiamą
informacija susijusią su nekilnojamo turto klausimais.Dokumentų tvarkymas ivykdomas per nustatytą laiką, niekada nereikėjo laukti ilgiau.Esu dėkinga darbuotojai Gražinai Poškevičienei ir visam RC kolektyvui už suteiktas kvalifikuotas paslaugas ir parodytą dėmesį klientui.Sėkmės darbuose
Atsakyti
Internetu 2019-07-09 10:43:21
Nelabai suprantu, kodėl ten tiek darbo vietų, jeigu nemažai pralaukus, priėjus prie langelio ir uždavus VIENĄ paprastą, mandagų klausimą darbuotoja atsako ‘Viskas internete, mes čia neprivalom jūsų konsultuot’ ir duoda suprasti, kad nieko gali nesitikėt: nei pagalbos, nei reikalo, dėl kurio specialiai atėjai, sutvarkymo. Ačiū, grįšiu namo ir pasidarysiu viską internetu. Bet kokia tuomet Jūsų ten paskirtis?:) Kaunas
Registru centras šiaip yra ne konsultuojanti, bet dokumentus registruojanti įstaiga. Reikia suprasti, jog nėra ten tokios paslaugos kaip konsultacijų teikmas ar patarimų dalinimas. Tam yra įvairios konsultacinės įmonės. Pagal galiojančią tvarką, paprastas priėmimo darbuotojas negali patarineti ar nurodinėti ką asmenys turėtų rašyti savo dokumentuose ar kaip jie turėtų registruoti savo pačių turtą, nes juk čia ne darbuotojo reikalas. Įsivaizduokite, po to kai ne taip kažką įregistruos, tai kas bus kaltas? Sakysite - man taip darbuotojas diktavo, taip liepė rašyti. Iš esmės, priėmimo darbuotojo darbas yra priimti dokumentus ir atiduoti vykdymui, o ne kištis į jų turinį.
Atsakyti
Nelabai suprantu, kodėl ten tiek darbo vietų, jeigu nemažai pralaukus, priėjus prie langelio ir uždavus VIENĄ paprastą, mandagų klausimą darbuotoja atsako ‘Viskas internete, mes čia neprivalom jūsų konsultuot’ ir duoda suprasti, kad nieko gali nesitikėt: nei pagalbos, nei reikalo, dėl kurio specialiai atėjai, sutvarkymo. Ačiū, grįšiu namo ir pasidarysiu viską internetu. Bet kokia tuomet Jūsų ten paskirtis?:) Kaunas
Atsakyti
Eidvilas 2019-04-12 14:36:31
Kauno darbuotojų kompetencija ir noras pagelbėti klientui yra tiesiog užmušančiai neegzistuojantis. Pralauki valandą laiko eilėje su dokumentais, ateini prie 9 langelio, sėdi blondinė kiaulės akim, kuri net pasisveikinti nesugeba ir asmens atpažinimui netinka nei teisės, nei paso kopija. Ir net nesugeba nei paklausti ar ilgai laukėt, ar kažkaip bandyti spręsti problemą, o ne pasakyti, kad neaptarnaus ir tylėt. Tarsi žmonės darbų neturi ir mielai laiką švaistą važinėdami ir gaišdami laiką supuvusiose sovietinio tipo biuriokratinėse įmonėse.
Gerbiamasis, ne su kiaulės akimis, kaip manote, jei darbuotojui griežtai liepta dirbti tik su pasu ar tapatybės kortele (tai rašoma ir skelbimų lentoje ir prie langelių bei talonėlių) ir Vyriausybė yra numačiusi tik su šiais dokumentais aptarnauti klientus tai ką eilinis darbuotojas gali padaryti? Priimti su teisėmis ar atšviestu paso lapu ir lėkti iš darbo? Paso kopija aišku, kad netinka, nes pasas gali būti pamestas? Kaip šitaip nesuprasti, jog dirbama taip, kaip priklauso, o ne kaip sugalvoji.
Atsakyti
Peržvelgiau internete informaciją apie VŠĮ „Krištolinis vanduo“. Mano nuomone -tai seniai žinoma mokesčių mokėjimo išvengimo schema. Įmonė įsiregistravo kaip paramos gavėja, turi paramos gavėjo statusą nuo 2008.04.22 (www.vmi.lt). Manau, kad visos pajamos fiksuojamos kaip parama, išdalijamos fiktyviai asmenims, ir jokių mokesčių - o viskas lieka toje pačioje kišenėje. Reikėtų tik, kaip skelbia VĮ RC už “piktybišką finansinių ataskaitų neteikimą RC-ui“ (jau daug metų), panaikinti šios įmonės VŠĮ „Krištolinis vanduo“ paramos gavėjo statusą ir įmonė pati išplauks iš „šešėlio“. Beliks tik „susemti“.
„Dabar RC turi teisę pats be teismo sprendimo inicijuoti paramos gavėjo statuso panaikinimą, jeigu paramos gavėjas per 30 dienų nuo metinės finansinės atskaitomybės patvirtinimo nepateikė Juridinių asmenų registrui metinių finansinių ataskaitų rinkinio ir metinio pranešimo ar veiklos ataskaitos.“
Plačiau: https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2018/01/22/is-nepateikusiu-ataskaitu-rc-atimines-paramos-gavejo-statusa#ixzz5qhYc6RQl
Galiu pranešti tokioms įmonėms liūdną naujieną, kad:
„ Pagal 2018 m. sausio 1 d. įsigaliojusio Labdaros ir paramos įstatymo Nr. I-172 10 ir 13 straipsnių pakeitimo įstatymo pakeistą 13 str. 6 dalies 1 punktą, Juridinių asmenų registro (JAR) tvarkytojas, t. y. VĮ Registrų centras, savo iniciatyva panaikina JAR įregistruoto paramos gavėjo statusą.” Tai kodėl VĮ Registrų centras to nedaro? Kokios gali būti to priežastys? Manau, kad visiems aišku.
Be to už metinių finansinių ataskaitų rinkinio nepateikimą numatyta ir administracinė atsakomybė. Ji taikoma juridinio asmens vadovui - už šį pažeidimą skiriamų baudų dydis svyruoja nuo 200 iki 3 tūkst. eurų.
Paskaityti:
Iš nepateikusių ataskaitų RC atiminės paramos gavėjo statusą
https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2018/01/22/is-nepateikusiu-ataskaitu-rc-atimines-paramos-gavejo-statusa#ixzz5qi9dxOUk
“ Paramos teikimo ir dalijimo šešėliai” „http://www.mzinios.lt/lt/2013-06-03/straipsniai/vmi_informuoja/paramos_teikimo_ir_dalijimo_seseliai.html
Atsakyti
Mane stebina Registrų Centro neįgalumas (arba sąmoningas nenoras) išsiaiškinti, kodėl VŠĮ “Krištolinis vanduo” jau gal dešimt metų “piktybiškai neteikia finansinių ataskaitų”. Domiuosi šios įmonės veikla, nuolat skaitau internete, portale ttps://rekvizitai.vz.lt/imone/vsi_kristolinis_vanduo/ informaciją apie šią įmonę. Skaitau atsiliepimus, skaitau pranešimus - ir vis tos pačios Registrų centro dejonės : “Registrų centras: Tris ar daugiau metų finansinių ataskaitų piktybiškai neteikianti įmonė” (informacija atnaujinta 2019-04-15). Ir taip metai iš metų, gal kokie dešimt metų. Nesunku pastebėti, kad tai įmonė “slapukė”. Nuolat kaitaliojamas VŠĮ “Krištolinis vanduo” buveinės adresas, nurodomas neegzistuojantis el. pastas, kaitaliojama drektoriaus pavardė (tai nurodomas vardas ir pavardė, tai antras vardas ir pavardė, tai vietoj vardo ir pavardės nurodomi pirmas ir antras vardas, nenurodant pavardės). Be to nuolat kaitaliojama įmonės veikla. Manau, kad tokiu būdu stengiamasi išvengti mokėti mokesčius ir manau, kad įmonė turi nemažas nelegalias pajamas.
VĮ Registrų centras Gyventojų registre nesunkiai galėtų surasti VŠĮ “Krištolinis vanduo” direktoriaus gyvenamosios vietos adresą ir išsiųsti registruotą laišką su paraginimu pateikti finansines ataskaitas. Visi privalome laikytis įstatymų, privalome mokėti mokesčiu. Būkime pilietiški. ” Šešėliui - NE!”
P.S.
Laiku nepateikus Juridinių asmenų registrui pakeistų duomenų ir dokumentų, taip pat metinių finansinių ataskaitų rinkinio, pažeidžiamos Civilinio kodekso 2.66 straipsnio 3 ir 4 dalies nuostatos.
Pagal ANK 223 straipsnio 1 dalį užtraukia baudą dokumentuose nurodytiems asmenims nuo trisdešimt iki vieno tūkstančio keturių šimtų penkiasdešimt eurų.
Pagal ANK 223 straipsnio 2 dalį užtraukia baudą dokumentuose nurodytiems asmenims nuo dviejų šimtų iki trijų tūkstančių eurų.
Atsakyti
Didelis Ačiū Šiaulių padalinio darbuotojai O. ANTONOVAI, labai padėjo su elektroninio dokumento pasirašymu, darbuotoja asmeniškai priimė iniciatyvą padėti, bei išspręndė neeilinę problemą, tokie Valstybinio sektoriau darbuotojai kaip O. ANTONOVA keičia Valstybinio sektoriaus darbuotojų veidą pačia geriausia linkme. Dar kartą Ačiū !
Atsakyti
Norėčiau pranešti apie betvarkę Vilniaus Registrų Centre. Kreipiausi į šį Registrų Centrą 2019-05-10 dėl nekilnojamo turto perregistravimo. Pasirodo, kad elektroninė sistema neveikia arba veikia labai jau keistai, kadangi į Registrų Centrą laiku nepatenka dokumentai su el.parašais iš Teismo. Susidūriau su šia problema ketindama perregistruoti nekilnojamą turtą savo vardu, kai įsigaliojo teismo sprendimas dėl skyrybų ir turto pasidalinimo. Nuo skyrybų įsiteisėjimo buvo praėję net 20 dienų (teismas įvyko 2019-03-21), o dokumentų sistemoje vis dar nėra! Kad sužinočiau tokį atsakymą dar teko daugiau nei valandą palaukti eilėje. Bandžiau sužinoti, kodėl ir kas kaltas dėl tokios netvarkos. Paskambinau į Teismą ir sužinojau, kad viskas išsiųsta buvo laiku, t.y. balandžio 24 d. ir lydraštis tai patvirtinantis yra. Grįžau atgal. Bandžiau pakalbėti su kokiu nors administracijos darbuotoju, bet iki jo patekti nelengva, nes informacijoje dirbanti vyresnio amžiaus moteris arba neturi kompetencijos suprasti, ko klausiama, arba "įjungia durnių". Galiausiai patekau pas darbuotoją, kuri taip ir nesugebėjo atsakyti, kodėl iki šiol Registrų Centras negavo mano dokumentų. Bet sužinojau labai svarbų dalyką, kad jei praleidi terminus pateikti prašymą užregistruoti nekilnojamą turtą, tuomet imamas dvigubas mokestis. Manyčiau, kad tai sistema, kuri leidžia taip nesąžiningai vilkinant laiką užsidirbti iš gyventojų papildomai. Nors man iš antro karto pavyko pateikti prašymą, gal dokumentai "stebuklingai atsirado sistemoje" ar kiti dalykai suveikė, bet norėčiau, kad visuomenė apie tai žinotų.
Atsakyti
Žydrūnė 2019-05-09 13:46:25
Neveikia el.parašas. Operatorius sako, kad pas juos viskas gerai. Na, skambinu į RC. Po kelių nesėkmingų bandymų prisiskambinti pakelia ragelį, kaip vėliau paaiškėjo, p.O. Antonova, ir išklausiusi problemą pakeltu tonu pasakoja, kad pas juo viskas tvarkoje, ko, mat, aš čia skambinu - kreipkitės į operatorių. Pasakius, kad jau kreipėmės ir tie sako, kad ne jų bėda, kur gi dar kreiptis, jei ne į gerbiamą neliečiamą, pasirodo, RC - gal tikrai pas juos netvarka ir bus aiškiau, kaip mums perorganizuoti dieną, kad jau problemos. Mums dirbti tai reikia... Išklausiau kokio tai pranešimo visą tekstą su tokia intonacija, tarsi jau aseniai turėjau jį būti perskaičius, kad operatorių problemos ir vėl - "ko jūs visąlaik kaltinate RC?! Vos kas - RC kaltas!". Išsiliejo p. Antonova nuo dūšios, kad paskambinau paklausti, kur problema - mums tikrai reikia skubiai veikianto el.parašo! Mielas Registrų centre, kada išlipsite iš kokių tai sovietinių triusikėlių ir dogmų savo sistemoje? Kaip galima TAIP bendrauti su klientu, net jei tai ir 158 kartas, kai kažkas skambina su tuo pačiu klausimu?! Gėda!
Žydrūnei ir kitiems, kurie nepatenkinti aptarnavimu, reikėtų priminti, kad visus nusiskundimus neanonimiškai reikėtų pareikšti tiesiai Registrų centro vadovybei. Kitaip niekas nepasikeis. Jau eilė metų nevyksta jokių mokymų apie klientų aptarnavimą, kultūrą. Jei vadovybė gautų nuolatinius skundus dėl aptarnavimo, tai gal susivoktų, kad nemotyvuotas ir neapmokytas darbuotojas, uždirbantis 500-600 eurų, nėra įmonės tikslas.
Atsakyti
Neveikia el.parašas. Operatorius sako, kad pas juos viskas gerai. Na, skambinu į RC. Po kelių nesėkmingų bandymų prisiskambinti pakelia ragelį, kaip vėliau paaiškėjo, p.O. Antonova, ir išklausiusi problemą pakeltu tonu pasakoja, kad pas juo viskas tvarkoje, ko, mat, aš čia skambinu - kreipkitės į operatorių. Pasakius, kad jau kreipėmės ir tie sako, kad ne jų bėda, kur gi dar kreiptis, jei ne į gerbiamą neliečiamą, pasirodo, RC - gal tikrai pas juos netvarka ir bus aiškiau, kaip mums perorganizuoti dieną, kad jau problemos. Mums dirbti tai reikia... Išklausiau kokio tai pranešimo visą tekstą su tokia intonacija, tarsi jau aseniai turėjau jį būti perskaičius, kad operatorių problemos ir vėl - "ko jūs visąlaik kaltinate RC?! Vos kas - RC kaltas!". Išsiliejo p. Antonova nuo dūšios, kad paskambinau paklausti, kur problema - mums tikrai reikia skubiai veikianto el.parašo! Mielas Registrų centre, kada išlipsite iš kokių tai sovietinių triusikėlių ir dogmų savo sistemoje? Kaip galima TAIP bendrauti su klientu, net jei tai ir 158 kartas, kai kažkas skambina su tuo pačiu klausimu?! Gėda!
Atsakyti
Keista, prasitęsinėju el.parašą, specialistė už stiklo garsiai diktuoja mano slaptažodį, el.paštą ir telefoną. Rimtai?!!
Atsakyti
Kauno darbuotojų kompetencija ir noras pagelbėti klientui yra tiesiog užmušančiai neegzistuojantis. Pralauki valandą laiko eilėje su dokumentais, ateini prie 9 langelio, sėdi blondinė kiaulės akim, kuri net pasisveikinti nesugeba ir asmens atpažinimui netinka nei teisės, nei paso kopija. Ir net nesugeba nei paklausti ar ilgai laukėt, ar kažkaip bandyti spręsti problemą, o ne pasakyti, kad neaptarnaus ir tylėt. Tarsi žmonės darbų neturi ir mielai laiką švaistą važinėdami ir gaišdami laiką supuvusiose sovietinio tipo biuriokratinėse įmonėse.
Atsakyti
Sveiki. Norėčiau padėkoti Rositai Jakaitienei, dirbančiai VĮ Registrų centre, Kauno filialo Kėdainių skyriuje, esančiame Knypavos Rinkos a. 3, Kėdainiuose, už išsamias konsultacijas ir suteiktą pagalbą padedant įregistruoti statinius bei kitai nekilnojamojo turto klausimais. Šis darbuotojas išties yra geras specialistas, gerai išmano savo darbą bei maloniai aptarnauja klientus. Ačiū Rositai.
Atsakyti
Kaip gražiai VĮ Registru centras deklaruoja, kokie svarbūs yra įmonės darbuotojai ir kaip jie vertinami, tačiau neturi užnugario - tu niekas. Vieni su nemenkom išeitinėm gali išeiti, o darbuotojas, išdirbęs nemažai metu, su aukščiausia kvalifikacija ir visalaik gavęs juokingus skatikus (labiau sakyčiau pašalpa, o ne atlyginima) nesutikus dirbti su “pagerintomis” darbo salygomis, turi išeiti ir su visišku nuliu. Apmaudu...
Atsakyti
Skambini Informacinės tarnybos tel. (8 5) 268 8262
Lauki 10min, galu gale pakelia rageli ir pameta. Tai cia taip u****i dirbate?
Atsakyti
labai sunku dirbti kai reikia ką nors pateikti interaktyviai..tai serveris neveikia, tai meta va tokius užrašus kuriuos prisegu...tikiuosi tai laikinas gedimas, bet negalima net susisiekti per info...
Atsakyti
paskaičiau tai:

Areštuojama ne sąskaita, o suma

Diegiant PLAIS buvo sujungti įvairių institucijų ir antstolių informaciniai ištekliai, susiję su asmenų lėšų apskaita ir skolų išieškojimu. Taip į PLAIS buvo perkelti duomenys apie visas esamas ir istorines skolas valstybei ir privatiems kreditoriams.

V. Čeglikas tikina, jog sistema padėjo sukontroliuoti lėšų areštus ir kelia mažiau nepatogumų pirmiausia patiems skolininkams. „Kol nebuvo PLAIS, nuolat susidurdavome su problema, kad gaudavome informaciją apie skolininko sąskaitas, bet nežinojome, kiek lėšų jose yra. Dėl visa ko areštuodavome kelias sąskaitas. Taigi būdavo taip, kad žmogus skolingas 100 eurų ir vienoje sąskaitoje lėšų pakanka tai skolai padengti, bet mes areštuodavome kelias. Vėliau, paaiškėjus, kad areštuota pernelyg daug, tie areštai būdavo naikinami, tačiau žmogus bet kuriuo atveju patirdavo nepatogumų. Dabar mes taip pat nežinome, kiek pinigų yra konkrečioje skolininko sąskaitoje, tačiau perdavus informaciją PLAIS automatiškai areštuojama tik reikiama suma, o ne visa sąskaita“, - dėsto pašnekovas.
Naudojantis PLAIS lėšos gali būti nurašomos ne tik iš sąskaitų bankuose, bet ir iš sąskaitų, esančių kredito unijose.

Visgi kaip valstybė esam atsilikus, technologijomis ypač. Kam tiek meluoti? Areštuojamos ir sąskaitos ir nuskaitoma automatiškai iš bet kur. Pavyzdžiui kodėl mano sąskaita areštuota, 100% nuskaitoma viskas, nuo Payseros sąskaitos irgi 100% nuskaitoma pagal plais. Kur nueina tie pinigai, bankas nežino, jokios informacijos, aišku biurokratiniais tikslais sukurta sistema. Norėtus iš PLAIS GAUTI INFORMACIJĄ, IR NUSKAITYMO SĄSKAITAS, grąžu verslą suka mūsų valdžia su tokiom sistemom. Aptarnavimo lygis itin žemo lygio, palauki pusvalandį ir niekas su tavim nekalba, jokios informacijos, nieko, ir nesakykit, kad eit į banką ar panašiai, tai plais registrų reikalas parodyt žmonėms kur ir kam jų pinigai nukeliauja. Užtai ir esam paskutiniai Europoj, su savo melu ir melagingom, biurokratinėm idėjom, ir giriamės kad mes vieninteliai. Absurdas ponai.
Atsakyti
Supisti urodu atmatos, piskit per galba ten dirbantiems kai niekas vakare nemato
Atsakyti
Laba diena, pastaruoju metu tenka dažnai lankytis Utenos registrų centre.Noriu pasidžiaugti ir padėkoti už malonų, išsamų, suprantamai aiškinantį aptarnavimą registratorei Ritai Mačerauskienei. Nūdienų skubėjime daug aptarnaujančio personalo būna pikti, susiraukę, todėl būnant šioje įstaigoje, norisi sugrįžti be jokio streso.
Pagarbiai
Dalia Ruzgienė
Atsakyti
Labai prastai veikia el. savitarna, pastoviai užlūžta. Pinigai imami velniški, kokybės nelabai matosi. Aptarnavimas, kaip pas Sovietų, toks įspūdis, kad sutrugdai atėjęs ar paskambinęs. 1717 darbuotojų (apdraustųjų) ir negalit nei vieno žmogaus "online support'ui" skirt, kad greitai ir aiškiai problemas spręst, o tai toje jūsų info kur pagelbėt turėtų, jokios naudos dažniausiai. Prisiskambinti neina 90% laiko. Retai rašau atsiliepimus, bet labai blogai dirbat. Jei jau tokie įstatymai, kad be jūsų išsiverst negali, mokėt už bet kokį popierėlį reikia daug, tai bent teikit normalias paslaugas!!!
Atsakyti
Oficialiai skelbiamas informacijos telefonas 1637, deja paskambinus sužinai kad toks numeris neegzistuoja. Paskambinus ilgesniu, galite drąsiai pasiimti popkornų, nes laukti reikės 15min. Galiausiai sumokėsite 10Eur už poieriaus lapą, kurį jums parašys per...... 5 DARBO DIENAS!!! Pirmykščiai žmonės akmenyje turbūt greičiau iškaldavo...

P.S. reiktų tūrbūt atskirai paminėti, kad šios š*******o kontoros direktorius iš mokesčių mokėtojų gauna 4500Eurų/mėn ir dar greičiausiai už gerą darba ir premijuojasi save :)))
Atsakyti
Tomas 2017-08-04 16:38:35
O ko tu nori iš valstybinio monopolisto? Jiems tikrai nerūpi klientų norai, jie gali užkelti kainas kiek nori ir aptarnauti atmestinai - klientų monopolininkui vis tiek netruks. Štai puikus monopolisto pavyzdys, o dar valstybinis..
Na turbūt reikia išties rašyti skundą, bet ne įmonei, o įstaigai, kuri atsakinga už Registrų Centro darbo kokybės kontrolę, nes galiu "čia paverkti" bet tiesa ta, kad turi būti imtasi žingsnių, kurie po truputį augintų kitokią valstybinio sektoriaus darbo kokybę, antraip bus tik blogiau. Pažvelkime į reitingą rekvizituose.lt liūdnas vaizdas, tiesa? O, Tomai, Jums sakyčiau - gali būti monopolistai ir su labai aukšta kokybe - Norvegijoje yra ne vienas toks puikus pavyzdys, reiškiasi - įmanoma ir mums.
Atsakyti
Rūta 2017-08-04 13:04:45
1. Lauki kol atsilieps konsultantas apie 15min. 2. Susimoki už paslaugą savitarnos skiltyje 3. Paslauga nesuteikiama, bet pinigai nuskaitomi 4. Siunti vieninteliu normaliu duotu pašto adresu informaciją apie šią klaidą gauni automatinį laišką, jog šis skundas nebus nagrinėjamas nes "neatitinka turinio ir / ar formos reikalavimų" (nė nesivargina nurodyti ko, nes gi automatinis atsakymas) ir pateikia nuorodą į bendras skundų rašymo taisykles su 21 taisykle ir "skundų rašymo atmintine".

Jūs turbūt juokaujate....
O ko tu nori iš valstybinio monopolisto? Jiems tikrai nerūpi klientų norai, jie gali užkelti kainas kiek nori ir aptarnauti atmestinai - klientų monopolininkui vis tiek netruks. Štai puikus monopolisto pavyzdys, o dar valstybinis..
Atsakyti
1. Lauki kol atsilieps konsultantas apie 15min. 2. Susimoki už paslaugą savitarnos skiltyje 3. Paslauga nesuteikiama, bet pinigai nuskaitomi 4. Siunti vieninteliu normaliu duotu pašto adresu informaciją apie šią klaidą gauni automatinį laišką, jog šis skundas nebus nagrinėjamas nes "neatitinka turinio ir / ar formos reikalavimų" (nė nesivargina nurodyti ko, nes gi automatinis atsakymas) ir pateikia nuorodą į bendras skundų rašymo taisykles su 21 taisykle ir "skundų rašymo atmintine".

Jūs turbūt juokaujate....
Atsakyti
Vilniuje, kudirkos g. filialui išsiunčiau dokumentus pasirašytus elektroniniu budu. Trečia savaitė dokumentai nepasirašyti dėl vadovų kaltės nes nesugeba pasirašyti elektroniu parašu. Juristė konsultantė patarė pačiam važiuoti į vietą su dvejais sutarčių egzemplioriais ir daužyti duris su kumsčiu, kad pasirašytų. Ima pyktis, kad valstybės įdiegtos naujovės neveikia dėl nekompetetingų žmonių dirbančių valstybinio aparato vadovų postose. Jei tokie atvejai pasitaiko Vilniuje, ką kalbėti apie likusią Lietuvą.
Atsakyti
Vilniuje, Kudirkos g. filiale, telefonu 8 (5) 268 8399, atsiliepia itin neprofesionalus ir nedalykiškas vyras, iš kurio reikalingą informaciją vos pavyko išgauti. Privačiame sektoriuje už tokį klientų aptarnavimą būtų skiriamas papeikimas.
Atsakyti
Registrų centro Komunikacijos skyrius paskutinį kartą čia atsakė Balandžio mėn.
Ar Jums atrodo normalu?
Atsakyti
Dėl www.evarzytines.lt
Kodėl negalima rasti informacijos apie jau įvykusias varžytines? Daug įvykusių varžytinių tiesiog pradingsta? Kokiu tikslu?
Atsakyti
Kada susitvarkysite savitarnos tinklalapį? pastoviai lužinėja neįmanoma nieko padaryti. Įdomu kiek milijonų buvo skirta šitam jūsų puslapiui, nes matosi, jog didžioji dalis buvo pavogta kaip ir visose valstybinėse įstaigose.

Taip pat rekomenduojame

Creditinfo Lietuva
Adresas: A. Goštauto g. 40A, LT-03163 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; finansai; konsultacijų paslaugos.
Kredito biuras „Creditinfo“ yra informacijos bankas, į kurį duomenis teikia (ir gauna) finansų, telekomunikacijų, elektros tiekimo ir kitos įmonės. Kredito biuras užima svarbią vietą finansų sistemoje, nes finansų įstaigoms padeda skolinti atsakingai, o patikimam verslui ir patikimiems vartotojams sudaro sąlygas...
DIRECTO
Adresas: Juozo Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Misija - verslas
Meevly.com | Kokybiški internetiniai sprendimai

Adresas: Vytauto g. 55-16, LT-59123 Prienai.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Misija - verslas komanda puikiai išmano savo darbą ir specializuojasi Reprezentacinės svetainės. Kokybiškų, išskirtinių, unikalaus dizaino ir didelės greitaveikos interneto tinklalapių kūrimas, talpinimas, priežiūra Elektroninės parduotuvės Programavimo paslaugos Nestandartiniai sprendimai - sistemų integracijos...
Ekspobalta
Adresas: Kauno g. 36, LT-03202 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kelionės; konsultacijų paslaugos; parodos, mugės; projektavimas; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Ekspozicijų ir parodinių stendų projektavimas, gamyba, įrengimas ir priežiūra Lietuvoje bei užsienyje. Teikiamos įvairios paslaugos parodų dalyviams: logistika, nestandartinės įrangos, baldų, apšvietimo, audio, video ir multimedijos nuoma. Originalūs kūrybiniai sprendimai: - Mugių stendams; - Parodų ekspozicijoms;...
Ostas
Grindų dangos | Kojų valymo grotelės

Adresas: Gabijos g. 32, LT-06155 Vilnius.
Veiklos sritys: buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; dažai, lakai; didmeninė prekyba; grindys, grindų dangos; informacijos teikimas; mažmeninė prekyba; švaros, valymo paslaugos; ūkio prekės; valymo priemonės.
Įmonės veikla - prekyba įvairiomis grindų dangomis, įėjimo kojų valymo grotelėmis, įrengimo medžiagomis ir Dr. Schutz grindų priežiūros priemonėmis. PVC grindų dangos (didmeninė prekyba ir mažmeninė prekyba) Galite rinktis medžio, akmens, metalo ar stiklo imitacijos dizaino sprendimus, tinkamus sveikatos priežiūros...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Italijos vyriausybė pritarė 25 mlrd. Eur ekonomikos gaivinimo paketui
Italijos vyriausybė pritarė 25 mlrd. Eur ekonomikos gaivinimo paketui 08-08 17:05
Italijos vyriausybė penktadienį patvirtino 25 mlrd. Eur vertės paketą, turintį padėti atgaivinti šalies ekonomiką, nukentėjusią dėl koronaviruso pandemijos sukeltos krizės.
"Siemens" neišvengė pelno kryčio
"Siemens" neišvengė pelno kryčio 08-08 16:07
Didžiausio Europos pramonės konglomerato "Siemens" grynasis pelnas antrąjį metų ketvirtį susitraukė 47,7% iki 539 mln. Eur. Kompanija įspėja, kad pandemija gali neigiamai paveikti ir 2020 m...
Rudenį vėl bus galima kopti į Everestą
Rudenį vėl bus galima kopti į Everestą 08-08 15:51
Pasaulio valstybėms įsivedus karantinus, visi muziejai ir lankytinos vietos buvo uždaryti, tarp jų – ir aukščiausias pasaulio kalnas. Pranešama, kad Nepalui atveriant sienas turistams, į Everestą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

FedEx 183,53 +6,55%
Macy's 6,62 +6,09%
AIG 30,66 +4,57%
CBS 40,77 +3,63%
Amazon.com 3167,46 -1,78%
Microsoft 212,48 -1,79%
Apple 444,45 -2,45%
Adobe Systems 449,57 -3,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 520,00 +1,96%
Anglis 52,21 -0,53%
Cukrus 0,57 0,00%
Nafta 41,95 -0,57%
Dyzelis 1,12 +25,84%
Sidabras 17,71 +8,92%
Auksas 1732,22 +0,95%
Kava 3,12 -5,45%