VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Registrų Centras, VĮ

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Registrų Centras

Atsiliepimai apie Registrų Centras, VĮ

Parašyk savo nuomonę apie Registrų Centras, VĮ
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Skambini Informacinės tarnybos tel. (8 5) 268 8262
Lauki 10min, galu gale pakelia rageli ir pameta. Tai cia taip u****i dirbate?
Atsakyti
Sveiki visi, aš esu moteris, kuri siūlo pinigines paskolas žmonėms, kuriems reikia skubių poreikių, ir visuomenei, kuriems reikia finansavimo. Susisiekite su manimi už visą jūsų paskolos paraišką nuo 5000 € iki 6000.000 €. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su manimi mano el. Pašto adresu: (hafenheinz8@gmail.com) Whatsapp: +33756880734
Atsakyti
Sveiki, ponios ir ponai.
Aš esu verslininkas, kuris siūlo pinigines paskolas žmonėms, kuriems reikia skubios paskolos. Šis pasiūlymas skirtas Šveicarijos gyventojams ir didelėms įmonėms. Su tėvynę nuo 5 000 iki 6 000 000 EUR už visus 3% interesų prašymus. Privatiems asmenims, verslui ir kitiems, susisiekite su manimi savo el. Pašto adresu, ir jūs turėsite išspręsti jūsų rūpesčius. (hafenheinz8@gmail.com) Whatsapp: +33756880734
Atsakyti
Sveiki visi ir aš esu verslininkas ir aš siūlau paskolas žmonėms, kuriems reikia pagalbos ir sugebėti grąžinti paskolą per terminą, sudarytą tarp kiekvieno, kuris su manimi susisieks. Nuo 5000 € iki 6 000 000 EUR už kiekvieną asmeninį prašymą ir įmonėms. Susisiekite su manimi savo el. Pašto adresu ir taip pat atsiųskite man savo adresą, kad galėčiau atsakyti į jūsų pranešimą: (hafenheinz8@gmail.com) Whatsapp: +33756880734
Atsakyti
Visiems žmonėms, kuriems reikalinga pinigų paskola, aš siūlau jums nuo 5000 iki 6 000 000 eurų už savo projekto įgyvendinimą. (hafenheinz8@gmail.com) Whatsapp: +33756880734
Atsakyti
Pinigų paskolos pasiūlymas nuo 5000 € iki 6 000 000 € visiems žmonėms, kuriems reikia ir gali grąžinti. (hafenheinz8@gmail.com) Whatsapp: +33756880734
Atsakyti
labai sunku dirbti kai reikia ką nors pateikti interaktyviai..tai serveris neveikia, tai meta va tokius užrašus kuriuos prisegu...tikiuosi tai laikinas gedimas, bet negalima net susisiekti per info...
Atsakyti
paskaičiau tai:

Areštuojama ne sąskaita, o suma

Diegiant PLAIS buvo sujungti įvairių institucijų ir antstolių informaciniai ištekliai, susiję su asmenų lėšų apskaita ir skolų išieškojimu. Taip į PLAIS buvo perkelti duomenys apie visas esamas ir istorines skolas valstybei ir privatiems kreditoriams.

V. Čeglikas tikina, jog sistema padėjo sukontroliuoti lėšų areštus ir kelia mažiau nepatogumų pirmiausia patiems skolininkams. „Kol nebuvo PLAIS, nuolat susidurdavome su problema, kad gaudavome informaciją apie skolininko sąskaitas, bet nežinojome, kiek lėšų jose yra. Dėl visa ko areštuodavome kelias sąskaitas. Taigi būdavo taip, kad žmogus skolingas 100 eurų ir vienoje sąskaitoje lėšų pakanka tai skolai padengti, bet mes areštuodavome kelias. Vėliau, paaiškėjus, kad areštuota pernelyg daug, tie areštai būdavo naikinami, tačiau žmogus bet kuriuo atveju patirdavo nepatogumų. Dabar mes taip pat nežinome, kiek pinigų yra konkrečioje skolininko sąskaitoje, tačiau perdavus informaciją PLAIS automatiškai areštuojama tik reikiama suma, o ne visa sąskaita“, - dėsto pašnekovas.
Naudojantis PLAIS lėšos gali būti nurašomos ne tik iš sąskaitų bankuose, bet ir iš sąskaitų, esančių kredito unijose.

Visgi kaip valstybė esam atsilikus, technologijomis ypač. Kam tiek meluoti? Areštuojamos ir sąskaitos ir nuskaitoma automatiškai iš bet kur. Pavyzdžiui kodėl mano sąskaita areštuota, 100% nuskaitoma viskas, nuo Payseros sąskaitos irgi 100% nuskaitoma pagal plais. Kur nueina tie pinigai, bankas nežino, jokios informacijos, aišku biurokratiniais tikslais sukurta sistema. Norėtus iš PLAIS GAUTI INFORMACIJĄ, IR NUSKAITYMO SĄSKAITAS, grąžu verslą suka mūsų valdžia su tokiom sistemom. Aptarnavimo lygis itin žemo lygio, palauki pusvalandį ir niekas su tavim nekalba, jokios informacijos, nieko, ir nesakykit, kad eit į banką ar panašiai, tai plais registrų reikalas parodyt žmonėms kur ir kam jų pinigai nukeliauja. Užtai ir esam paskutiniai Europoj, su savo melu ir melagingom, biurokratinėm idėjom, ir giriamės kad mes vieninteliai. Absurdas ponai.
Atsakyti
Supisti urodu atmatos, piskit per galba ten dirbantiems kai niekas vakare nemato
Atsakyti
Laba diena, pastaruoju metu tenka dažnai lankytis Utenos registrų centre.Noriu pasidžiaugti ir padėkoti už malonų, išsamų, suprantamai aiškinantį aptarnavimą registratorei Ritai Mačerauskienei. Nūdienų skubėjime daug aptarnaujančio personalo būna pikti, susiraukę, todėl būnant šioje įstaigoje, norisi sugrįžti be jokio streso.
Pagarbiai
Dalia Ruzgienė
Atsakyti
Labai prastai veikia el. savitarna, pastoviai užlūžta. Pinigai imami velniški, kokybės nelabai matosi. Aptarnavimas, kaip pas Sovietų, toks įspūdis, kad sutrugdai atėjęs ar paskambinęs. 1717 darbuotojų (apdraustųjų) ir negalit nei vieno žmogaus "online support'ui" skirt, kad greitai ir aiškiai problemas spręst, o tai toje jūsų info kur pagelbėt turėtų, jokios naudos dažniausiai. Prisiskambinti neina 90% laiko. Retai rašau atsiliepimus, bet labai blogai dirbat. Jei jau tokie įstatymai, kad be jūsų išsiverst negali, mokėt už bet kokį popierėlį reikia daug, tai bent teikit normalias paslaugas!!!
Atsakyti
Oficialiai skelbiamas informacijos telefonas 1637, deja paskambinus sužinai kad toks numeris neegzistuoja. Paskambinus ilgesniu, galite drąsiai pasiimti popkornų, nes laukti reikės 15min. Galiausiai sumokėsite 10Eur už poieriaus lapą, kurį jums parašys per...... 5 DARBO DIENAS!!! Pirmykščiai žmonės akmenyje turbūt greičiau iškaldavo...

P.S. reiktų tūrbūt atskirai paminėti, kad šios š*******o kontoros direktorius iš mokesčių mokėtojų gauna 4500Eurų/mėn ir dar greičiausiai už gerą darba ir premijuojasi save :)))
Atsakyti
Tomas 2017-08-04 16:38:35
O ko tu nori iš valstybinio monopolisto? Jiems tikrai nerūpi klientų norai, jie gali užkelti kainas kiek nori ir aptarnauti atmestinai - klientų monopolininkui vis tiek netruks. Štai puikus monopolisto pavyzdys, o dar valstybinis..
Na turbūt reikia išties rašyti skundą, bet ne įmonei, o įstaigai, kuri atsakinga už Registrų Centro darbo kokybės kontrolę, nes galiu "čia paverkti" bet tiesa ta, kad turi būti imtasi žingsnių, kurie po truputį augintų kitokią valstybinio sektoriaus darbo kokybę, antraip bus tik blogiau. Pažvelkime į reitingą rekvizituose.lt liūdnas vaizdas, tiesa? O, Tomai, Jums sakyčiau - gali būti monopolistai ir su labai aukšta kokybe - Norvegijoje yra ne vienas toks puikus pavyzdys, reiškiasi - įmanoma ir mums.
Atsakyti
Rūta 2017-08-04 13:04:45
1. Lauki kol atsilieps konsultantas apie 15min. 2. Susimoki už paslaugą savitarnos skiltyje 3. Paslauga nesuteikiama, bet pinigai nuskaitomi 4. Siunti vieninteliu normaliu duotu pašto adresu informaciją apie šią klaidą gauni automatinį laišką, jog šis skundas nebus nagrinėjamas nes "neatitinka turinio ir / ar formos reikalavimų" (nė nesivargina nurodyti ko, nes gi automatinis atsakymas) ir pateikia nuorodą į bendras skundų rašymo taisykles su 21 taisykle ir "skundų rašymo atmintine".

Jūs turbūt juokaujate....
O ko tu nori iš valstybinio monopolisto? Jiems tikrai nerūpi klientų norai, jie gali užkelti kainas kiek nori ir aptarnauti atmestinai - klientų monopolininkui vis tiek netruks. Štai puikus monopolisto pavyzdys, o dar valstybinis..
Atsakyti
1. Lauki kol atsilieps konsultantas apie 15min. 2. Susimoki už paslaugą savitarnos skiltyje 3. Paslauga nesuteikiama, bet pinigai nuskaitomi 4. Siunti vieninteliu normaliu duotu pašto adresu informaciją apie šią klaidą gauni automatinį laišką, jog šis skundas nebus nagrinėjamas nes "neatitinka turinio ir / ar formos reikalavimų" (nė nesivargina nurodyti ko, nes gi automatinis atsakymas) ir pateikia nuorodą į bendras skundų rašymo taisykles su 21 taisykle ir "skundų rašymo atmintine".

Jūs turbūt juokaujate....
Atsakyti
Vilniuje, kudirkos g. filialui išsiunčiau dokumentus pasirašytus elektroniniu budu. Trečia savaitė dokumentai nepasirašyti dėl vadovų kaltės nes nesugeba pasirašyti elektroniu parašu. Juristė konsultantė patarė pačiam važiuoti į vietą su dvejais sutarčių egzemplioriais ir daužyti duris su kumsčiu, kad pasirašytų. Ima pyktis, kad valstybės įdiegtos naujovės neveikia dėl nekompetetingų žmonių dirbančių valstybinio aparato vadovų postose. Jei tokie atvejai pasitaiko Vilniuje, ką kalbėti apie likusią Lietuvą.
Atsakyti
Vilniuje, Kudirkos g. filiale, telefonu 8 (5) 268 8399, atsiliepia itin neprofesionalus ir nedalykiškas vyras, iš kurio reikalingą informaciją vos pavyko išgauti. Privačiame sektoriuje už tokį klientų aptarnavimą būtų skiriamas papeikimas.
Atsakyti
Registrų centro Komunikacijos skyrius paskutinį kartą čia atsakė Balandžio mėn.
Ar Jums atrodo normalu?
Atsakyti
Dėl www.evarzytines.lt
Kodėl negalima rasti informacijos apie jau įvykusias varžytines? Daug įvykusių varžytinių tiesiog pradingsta? Kokiu tikslu?
Atsakyti
Kada susitvarkysite savitarnos tinklalapį? pastoviai lužinėja neįmanoma nieko padaryti. Įdomu kiek milijonų buvo skirta šitam jūsų puslapiui, nes matosi, jog didžioji dalis buvo pavogta kaip ir visose valstybinėse įstaigose.
Atsakyti
Turiu vyra užsienietį ir jam padedu su verslu, kadangi jis nekalba lietuvių kalba. Reikėjo užregistruoti naują įmonės buveinę. Skambinau gal 5 kartus į informaciją ir niekas neatsakė. Nuvažiavom į patį registrų centrą pasiklausti, kaip priregistruoti naują adresą. Mums pasakė, kad užtenka savininko leidimo su parašu (popierinis variantas) ir daugiau NIEKO. Pasirodė labai paprasta... Kitą dieną bandžiau skambinti vėl į informaciją pasitikslinti, ar tikrai daugiau nieko nereikia, nes jau ne pirmas kartas, kai informacija teikia netikslią ar nepilną informaciją. Tačiau ir vėl niekas neatsiliepė....Vyras nuvyko vienas į registrų centrą su reikiamu leidimu, kurio informacija sakė užtenka. Sulaukiau skambučio iš vyro, kadangi darbuotoja nekalba angliškai. Pasirodo, reikia dar dviejų dokumentų, kurių INFORMACIJA nepaminėjo!!! Sugaištas laikas ir nervai. Paprašiau darbuotojos, kad ji padėtų vyrui juos užpildyti, bet ji pareiškė, kad ji neturi teisės ir laukia daug klientų...O VYRAS NE KLIENTAS, JIS EILĖJE NESTOVĖJO?! Labiausiai pikta dėl informacijos aplaidumo, atrodo, kad turi pats žinoti visus įstatymus bei formalumus.
Atsakyti
Noriu padėkoti Kauno Registrų centro darbuotojai Baronienei už profesionalumą, kantrybę, nuolatinę šypseną ir malonų bei šiltą bendravimą. Po bendravimo su tokiais darbuotojais, įsižiebia viltis, kad ne visose valstybės įmonėse dirba vien pikti snobai. Per keletą metų kol statom namą ir tenka vaikščioti po įvairias VĮ, tai buvo pirmas žmogus, kuris sugebėjo išlikti žmogiškas ir nesėdėjo surauktu veidu.
Gražių ir jaukių Jums švenčių p. Baroniene :)
ačiū
Atsakyti
Idomu kodel paprastos pazymos uzsakymas (jungtines pazymos ar isplestines pazymos) trunka toki ilga laikotarpi. T.y 5 darbo dienas? Kodel sioss pazymos neatsiunciamos pvz prisijungus per valdzios vartus ar kita sisstema tada juk butu garantuotas saugumas? Kodel uz siu pazymu isdavima yra imami didziuliai pinigai, Kam isvis reikalinga dalyvaujant viesuosiuose irkimuose sios pazymos kai kavlifikacija tikrinant juk galima viska suzinoti ir be pazymu? Susidaro ispudis, akd tai yra privalomas imoniu reketavimas.
Atsakyti
Daugiau negu prieš mėnesį pranešiau apie Jūsų sistemos trikdžius. Bandžiau įregistruoti įmonę, sumokėjau už tai, bet buvo problemų dėl neteisingo pavadinimo, vieną karta pakeičiau - bet turbūt, kad vis dar neatitinka reikalavimu. Bet nei peržiūrėti nei pataisyti klaidos negaliu dėl amžinai neveikiančios Jūsų sistemos. "Juridinio asmens prašymai, mano dokumentai" nuorodos vis dar iki šiol neveikia, apmokėtų paslaugų detalesne informacija taipogi neveikia. Galbūt pats laikas būtų išspręsti bėdas? Tikrai gėda, ypač VĮ.
Atsakyti
Laba diena, likau pasibaisejusi neimanoma prisikambinti į pagalbos centra regitrų centre. Skambinau 4kartus ir niekas neatsiliepia, automatinis atsakiklis tik pasako, kad visi konsultantai užimti, prašome palaukti. Muzikos atsiklausiau net po 10min, bet visvien viekas neatsiliepia. Galutiniam variante 1val. atsiklausiau muzikos, o pabalbos taip ir nesulaukiau. Labai malonu kai taip tiekiama pagalba telefonu.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti darbuotojai Loretai Vaginienei už dėmesingą ir malonų bendravimą ir profesionalų aptarnavimą. Ačiū.
Atsakyti
Labai nemalonų įspūdį paliko mergina, priimanti dokumentus. Užuot padėjusi, pakonsultavusi ir suteikusi informacijos, ji pradėjo moralizuoti ir mane auklėti, gėdinti, kad kažko nesusižinojau iš anksto RC interneto svetainėje, kažko nepadariau prieš ateidamas audiencijos pas šitą panelę. Mielieji RC konsultantai, mes esame klientai, o ne jūsų mokinukai. Yra daug svarbesnių dalykų šiam gyvenime, nei uždėti varnelę kažkurioj formoj. Jums už tai moka, jūs tai ir darykite. Mums, įmonių vadovams, moka už įmonės veiklos rezultatus. O RC vadovybei patarčiau - skirkite šiek tiek eurų ir apmokykite tas varnas prie langelių bendrauti su žmonėmis. Garbės žodis - sugadino visą rytą.
Atsakyti
Norint pateikti prašymą internetu užregistruoti laikiną juridinio asmens pavadinimą iššoka užrašas "kraunamas java pasirašymo dokumentas", tačiau taip ir neužkrauna. Vėliau gerai "pagooglinus" surandi, kad ne tu vienas susidūrei su tokia problema.. Pasirodo, kad būtina naudoti Mozilla naršyklę norint atlikti veiksmus registrų centro savitarnoje. Tokia įmonė ir neištobulinus savo internetinės svetainės, lyg gyventų 20ame amžiuje.. Bent galėtų kažkur nurodyti, kad reikia naudoti būtent tą naršyklę.
Negana to, paskambinus informaciniu telefonu pasikonsultuoti, atsiliepė konsultantas, tačiau vos uždavus pirmą klausimą apie įmonės įkūrimą internetu buvo padėtas ragelis.. Bandžiau skambinti dar kartą, bet pralaukus pusvalandį niekas taip ir neatsakė.
Atsakyti
Na atsiprašau, bet sėdi konsultantas, ir į bet kokį klausimą atsako nežinau, tik taip turi būti, ir dar su intonacijom ir pikčiais. su išsidirbinėjimais ir čia vadinasi normalu? kiek skambinta konsultuotasi tokio bjauraus padaro negirdėjus. negana to, kad prisiskambinti amžina mistiką į RC, tai dar ir nesugeba rišliai bendrauti vadinami konsultantai.
Atsakyti
Sveiki, Vilniaus Registrų centre dirba neprofesionalios darbuotojos, kurios sugalvoja savo taisykles.
Norint atleisti seną direktorių ir priimti naują reikia skelbti akcininką susirinkimą. Tarkime yra 5 akcininkai, susirinkime gali dalyvauti tik 4. Darbuotoja reiklauja 56 akcininko protokole, kuris nedlyvauja susirinkime ir net prie protokolo prisegtas raštas, apie negalėjimą dalyvauti, jos neįtikino.Teko nueiti nuo jos langelio ir pereiti prie kito, kuriame viskas buvo priimta, kaip turi būti.
Dėl tvarkos : 5 dienas svarstyti direktorių pakeitimą, tai yra pakabinti įmonę ore. Ar neatrodo, kad tokie terminai ir tokie darbo metodai mus veja atgal į praeitį ? Gal laikas biurokratams pradėti dirbti ir kelti klausimą dėl verslo palengvinimo, ką ir deklaruoja valstybė. O tikrovėje tik trukdomas verslas.
kaip taip galima, 5 dienas svarstyti opius klausimus, kai reikia dabar judėti ? Darbuotojo atsakymas " Čia Lietuva " netenkina. Teisingumo ministerijoje net nesiteikia kelti telefono ragelio dėl tos opios problemos.
Atsakyti
Kur teikti skunda del neprofesionalios Registro centro darbuotojos, kuri nezino kad informuoti apie sprendima del prasymo reikia igaliota asmeni, o ne direktoriu? Ir apie netinkamo turinio sprendima atsisakyti atlikti prasyma?
Tik teismine tvarka? Jei kartosis reikes teismine tvarka del tokiu smulkmenu, taip iseina
Atsakyti
Naują idiotinę sistemą pradėjo taikyti: anksčiau valstybinės įstaigos ar taip ar taip galėjo iš banko sąskaitų be atskiro įspėjimo skolas nusirašyti nuo žmogaus, tai dabar dar registru centras įlindo kasnelio pinigų atsiriekti - papildomai nusirašo sau "administravimo" mokestį...
Kai neturi fantazijos kaip surinkti mokesčius, tai kas belieka... :)
Atsakyti
Dalia 2016-04-24 21:20:00
Laba diena,
prieš savaitę Registų centro Vilniaus filiale mokėjau pinigus ir apsirikau dėl pateiktos sumos. Antroje kasoje aptarnavusi kasininkė gal 15 minučių šaukė ant manęs ir nenorėjo perkaičiuoti kasos. Išėjau labai pažeminta. Dar ilgai negalėjau atsigauti.
Kaip toks žmogus gali dirbti aptarnavimo sferoje?
Nenorėčiau dar kartą užsukti........
Sveiki, Dalia,

atsiprašome jeigu apsilankymas mūsų įstaigoje Jums sukėlė nepatogumų. Visuomet stengiamės, kad mūsų klientai būtų aptarnaujami greitai ir maloniai. Apgailestaujame dėl Jūsų išsakytos situacijos ir šiuo metu aiškinamės ją.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
Laba diena,
prieš savaitę Registų centro Vilniaus filiale mokėjau pinigus ir apsirikau dėl pateiktos sumos. Antroje kasoje aptarnavusi kasininkė gal 15 minučių šaukė ant manęs ir nenorėjo perkaičiuoti kasos. Išėjau labai pažeminta. Dar ilgai negalėjau atsigauti.
Kaip toks žmogus gali dirbti aptarnavimo sferoje?
Nenorėčiau dar kartą užsukti........
Atsakyti
Registrų centras 2016-04-19 08:43:27
Sveiki,

Įgyvendinus galimybę užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją elektroniniu būdu per Registrų centro savitarnos sistemą, pažymą galima atsiimti Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje arba gauti dokumentą paštu, kadangi tokiu būdu yra užtikrinama Jungtinėje pažymoje pateiktų duomenų apsauga. Šiuo metu nenumatytos techninės priemonės ir atsiimti pažymą elektroniniu būdu.

Teikiant prašymą parengti pažymą elektroniniu būdu per Registrų centro klientų savitarnos sistemą, juridinio asmens vadovas turi kvalifikuotu sertifikatu patvirtintu elektroniniu parašu turi prisijungti prie savitarnos sistemos. Šiuo metu galima naudotis:
- Registrų centro išduotu kvalifikuotu elektroniniu parašu (daugiau apie Registrų centro išduodamą elektroninį parašą sužinosite svetainėje www.elektroninis.lt);
- mobiliojo ryšio operatorių - Bitė, Omnitel, Tele2 ir Teledema - išduotais kvalifikuotais sertifikatais (mobiliuoju parašu);
- Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos išduota asmens tapatybės kortele, kurioje įrašyti asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuoto parašo sertifikatai.

Prisijungęs prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, juridinio asmens vadovas turi pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymas išduoti jungtinę pažymą. Teikiant prašymą išduoti pažymą apie juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį, sistemoje reikia pasirinkti pažymos tipą - Viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją - juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį ir spausti mygtuką Pildyti prašymą.

Užsisakant pažymą su buhalterio duomenimis, būtina užpildyti duomenis apie buhalterį, nurodant vardą, pavardę, asmens kodą. Spustelėjus Išsaugoti ir Tęsti, juridinio asmens vadovas turi pasirašyti prašymą išduoti pažymą. Pasirašius sugeneruotą prašymą, nurodytas buhalteris turi savo elektroniniu parašu (nesvarbu, iš kurio kompiuterio) prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos (kaip fizinis asmuo) ir kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkti - Mano dokumentai. Suradęs ir kvalifikuotu elektroniniu prašu pasirašęs prašymą išduoti pažymą, buhalteris gali atsijungti nuo sistemos. Tuomet juridinio asmens vadovas, prisijungęs prie savitarnos sistemos, turi pasirinkti - Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymų išduoti jungtinę pažymą peržiūra. Spustelėję šalia prašymo esančią nuorodą - Tęsti, turės įsidėti prekę į krepšelį ir apmokėti paslaugą tiesiogiai per savitarną, per pasirinkto banko el. bankininkystę. Atlikus apmokėjimą užsakymas taps vykdomas. Pažymėtina, kad siekiant išvengti techninių nesklandumų, nerekomenduojama prašymo pasirašymui prie elektroninių paslaugų sistemos jungtis vienu metu.

Teisės aktai nenustato, kad duomenys apie asmenis, kurie kreipiasi su prašymais bei užsakymais, turėtų būti saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre. Asmenų, teikiančių prašymus elektroniniu būdu išduoti jungtinę pažymą, skaičius nėra didelis, tačiau jis nuolat didėja.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Sveiki,

Dėkoju už atsakymą.

Kaip ir nurodote, prašymą išduoti pažymą elektroniniu būdu, galima tik patvirtinus E-parašu.
Ar tokiu būdu užsakant ir atsiimant nebūtų užtikrinama duomenų apsauga? Sukurkite techninę priemonę atsiimti pažymą ir problema išspręsta. Turėsite daugiau laiko atsigerti kavos ir sumažinsite eiles.

Dėkoju už instrukcijas. Pabandysime.

Dėl informacijos apie jau užsakytas pažymas elektroniniu būdu. Teisės aktai nenustato, todėl informacijos neturite/ nežinote? Ar Jūs kvėpuojate, jeigu teisės aktai to nenustato?
Atsakant į Jūsų atsakymą, panašu, kad tokių prašymų nėra ar jie labai maži.

Sėkmės.
Atsakyti
mindaugas 2016-04-15 07:44:07
Sveiki,

Dėkoju už atsakymą.
1) Kas iš to, jog pažymą ir užsakytum per Jūsų sistemą? Vistiek negalima pasirinkti atsiimti Jūsų sistemoje arba E-paštu. Vistiek reikia atvykti į vietą. Kur logika?
2) Beje pažymos užsakyti nepavyksta. Užsakinėjam juridiniam asmeniui (vadovui ir buhalteriui). Vadovas užsako ir pasirašo, gauname užrašą "Dokumentas sėkmingai pasirašytas. Dėmesio! Dokumentas taps pasirašytas, kai jį pasirašys visi suinteresuoti asmenys." ir toliau procesas užsibaigia... Buhalteris negauna jokios informacijos (ir prisijungęs prie Jūsų sistemos), kad jam reikia kažką pasirašyti. Rezultatas - pažymos negalima užsisakyti.
3) Padalinyje pagalbos kaip užsakyti negauni, į informaciją prisiskambinti nepavyksta.

Jeigu skelbiatės, jog turite puikią sistemą ir paslaugą siūlote atlikti interaktyviai,
prašau paskelbkite viešai, kiek per tą laiką (nuo Vasario mėn.) jau buvo sėkmingai užsakyta ir išduota pažymų.

Pamirštate, jog esate institucija, kuri išdavinėjate E-parašą..
Sveiki,

Įgyvendinus galimybę užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją elektroniniu būdu per Registrų centro savitarnos sistemą, pažymą galima atsiimti Registrų centro klientų aptarnavimo padalinyje arba gauti dokumentą paštu, kadangi tokiu būdu yra užtikrinama Jungtinėje pažymoje pateiktų duomenų apsauga. Šiuo metu nenumatytos techninės priemonės ir atsiimti pažymą elektroniniu būdu.

Teikiant prašymą parengti pažymą elektroniniu būdu per Registrų centro klientų savitarnos sistemą, juridinio asmens vadovas turi kvalifikuotu sertifikatu patvirtintu elektroniniu parašu turi prisijungti prie savitarnos sistemos. Šiuo metu galima naudotis:
- Registrų centro išduotu kvalifikuotu elektroniniu parašu (daugiau apie Registrų centro išduodamą elektroninį parašą sužinosite svetainėje www.elektroninis.lt);
- mobiliojo ryšio operatorių - Bitė, Omnitel, Tele2 ir Teledema - išduotais kvalifikuotais sertifikatais (mobiliuoju parašu);
- Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos išduota asmens tapatybės kortele, kurioje įrašyti asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuoto parašo sertifikatai.

Prisijungęs prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos, juridinio asmens vadovas turi pasirinkti skiltį Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymas išduoti jungtinę pažymą. Teikiant prašymą išduoti pažymą apie juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį, sistemoje reikia pasirinkti pažymos tipą - Viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją - juridinį asmenį, jo vadovą ir buhalterį ir spausti mygtuką Pildyti prašymą.

Užsisakant pažymą su buhalterio duomenimis, būtina užpildyti duomenis apie buhalterį, nurodant vardą, pavardę, asmens kodą. Spustelėjus Išsaugoti ir Tęsti, juridinio asmens vadovas turi pasirašyti prašymą išduoti pažymą. Pasirašius sugeneruotą prašymą, nurodytas buhalteris turi savo elektroniniu parašu (nesvarbu, iš kurio kompiuterio) prisijungti prie Registrų centro klientų savitarnos sistemos (kaip fizinis asmuo) ir kairėje pusėje esančiame meniu pasirinkti - Mano dokumentai. Suradęs ir kvalifikuotu elektroniniu prašu pasirašęs prašymą išduoti pažymą, buhalteris gali atsijungti nuo sistemos. Tuomet juridinio asmens vadovas, prisijungęs prie savitarnos sistemos, turi pasirinkti - Juridinių asmenų registras ir kairėje lango pusėje esančiame meniu spausti nuorodas: Jungtinės pažymos užsakymas, Prašymų išduoti jungtinę pažymą peržiūra. Spustelėję šalia prašymo esančią nuorodą - Tęsti, turės įsidėti prekę į krepšelį ir apmokėti paslaugą tiesiogiai per savitarną, per pasirinkto banko el. bankininkystę. Atlikus apmokėjimą užsakymas taps vykdomas. Pažymėtina, kad siekiant išvengti techninių nesklandumų, nerekomenduojama prašymo pasirašymui prie elektroninių paslaugų sistemos jungtis vienu metu.

Teisės aktai nenustato, kad duomenys apie asmenis, kurie kreipiasi su prašymais bei užsakymais, turėtų būti saugomi ir kaupiami Juridinių asmenų registre. Asmenų, teikiančių prašymus elektroniniu būdu išduoti jungtinę pažymą, skaičius nėra didelis, tačiau jis nuolat didėja.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
Registrų centras 2016-04-12 16:07:35
Sveiki,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Informuojame, kad nuo šių metų vasario pabaigos atsirado galimybė užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją nuotolinio ryšio priemonėmis per elektroninę Registrų centro klientų savitarnos sistemą.

Išsamią informaciją, kaip užsisakyti Jungtinę pažymą, rasite info.registrucentras.lt interaktyvaus konsultavimo svetainėje.

Dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas, kurios padeda tobulinti mūsų veiklą.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Sveiki,

Dėkoju už atsakymą.
1) Kas iš to, jog pažymą ir užsakytum per Jūsų sistemą? Vistiek negalima pasirinkti atsiimti Jūsų sistemoje arba E-paštu. Vistiek reikia atvykti į vietą. Kur logika?
2) Beje pažymos užsakyti nepavyksta. Užsakinėjam juridiniam asmeniui (vadovui ir buhalteriui). Vadovas užsako ir pasirašo, gauname užrašą "Dokumentas sėkmingai pasirašytas. Dėmesio! Dokumentas taps pasirašytas, kai jį pasirašys visi suinteresuoti asmenys." ir toliau procesas užsibaigia... Buhalteris negauna jokios informacijos (ir prisijungęs prie Jūsų sistemos), kad jam reikia kažką pasirašyti. Rezultatas - pažymos negalima užsisakyti.
3) Padalinyje pagalbos kaip užsakyti negauni, į informaciją prisiskambinti nepavyksta.

Jeigu skelbiatės, jog turite puikią sistemą ir paslaugą siūlote atlikti interaktyviai,
prašau paskelbkite viešai, kiek per tą laiką (nuo Vasario mėn.) jau buvo sėkmingai užsakyta ir išduota pažymų.

Pamirštate, jog esate institucija, kuri išdavinėjate E-parašą..
Atsakyti
Edvardas 2016-02-19 11:59:20
Nemaloniai nustebino biurokratinė savitarnos sistema. Nėra galimybės susiderinti, padarius klaidą nesuteikiama informacija kaip ją išspręsti, o tik informuojama apie klaidą. Jautiesi kaip tikroje valstybinėje įmonėje, kur tavo laikas, interesas yra paskutinėje eilėje. Svarbiausia jiems, kad "būtų mažai darbo ir viskas pagal procedūra".
Sveiki,

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Jūsų poreikiai ir patogumas mums yra svarbiausi. Informuojame, kad siekiant gauti operatyvesnę Registrų centro specialistų pagalbą, pranešimus apie Registrų centro elektroninių paslaugų sistemoje iškilusias problemas ar sistemos sutrikimus reikėtų siųsti tiesiogiai per interaktyvaus klientų konsultavimo sistemą - info.registrucentras.lt. Registrų centro specialistai stengiasi kuo skubiau pateikti atsakymą į pateiktą klausimą.
Į darbo dienomis svetainėje užduotus klausimus paprastai atsakoma per 24 val., o į užduotus savaitgaliais ir švenčių dienomis - per artimiausias 2 darbo dienas, tačiau atsakymas į sudėtingesnius klausimus kartais gali trukti ir ilgiau.
Dėkojame už Jūsų informaciją ir toliau sieksime užtikrinti maksimaliai operatyvų aptarnavimą.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
mindaugas 2016-03-23 10:07:32
Dar kartą ir dar kartą įsitikinau, jog biurokratų kontora.
Pažymą viešiesiems pirkimams užsakyti internetu vis dar negalima. Sistemoje kaip ir suformuoji, bet jos negauni (pilnai užsakyti neina). Į informaciją prisiskambinti negalima (užimta).
Pažymą užsakius "popieriniu" būdu ir paprašius atsiųsti į elektroninį paštą. Jos ir vėl negauni, turi dar kartą važiuoti į skyrių, laukti eilėje ir t.t. Absurdas.
Sveiki,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Informuojame, kad nuo šių metų vasario pabaigos atsirado galimybė užsisakyti Jungtinę pažymą apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją nuotolinio ryšio priemonėmis per elektroninę Registrų centro klientų savitarnos sistemą.

Išsamią informaciją, kaip užsisakyti Jungtinę pažymą, rasite info.registrucentras.lt interaktyvaus konsultavimo svetainėje.

Dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas, kurios padeda tobulinti mūsų veiklą.

Pagarbiai
Registrų centro Komunikacijos skyrius
Atsakyti
Dar kartą ir dar kartą įsitikinau, jog biurokratų kontora.
Pažymą viešiesiems pirkimams užsakyti internetu vis dar negalima. Sistemoje kaip ir suformuoji, bet jos negauni (pilnai užsakyti neina). Į informaciją prisiskambinti negalima (užimta).
Pažymą užsakius "popieriniu" būdu ir paprašius atsiųsti į elektroninį paštą. Jos ir vėl negauni, turi dar kartą važiuoti į skyrių, laukti eilėje ir t.t. Absurdas.
Atsakyti
Nemaloniai nustebino biurokratinė savitarnos sistema. Nėra galimybės susiderinti, padarius klaidą nesuteikiama informacija kaip ją išspręsti, o tik informuojama apie klaidą. Jautiesi kaip tikroje valstybinėje įmonėje, kur tavo laikas, interesas yra paskutinėje eilėje. Svarbiausia jiems, kad "būtų mažai darbo ir viskas pagal procedūra".
Atsakyti
VEZLISKA svetaine, luzta pastoviai neimanoma dirbti...
Atsakyti
Platinat elektroninį parašą, bet kad gauti pažymą dėl viešųjų pirkimų, reikia atvykti būtinai į vietą. absurdas.
Informacijos, pagalbos telefonu prisiskambinti dvi dienas nepavyksta.
Internetinis puslapis prastas. Informacijos nerasi. Laikas atsinaujinti.
Atsakyti
Absurdas!!!! Su savo PLAIS sistema ir jos ptoblemomis jusu zlugdot versla!!! a******u ir dykaduoniu kontora!!!!
Atsakyti
Registrų centre 18 amžius. Paspaudus viešosios palaugos. Prašymo būklės patikrinimas. Iki to kol dokumentai neatsiimti rodo VYKDOMA. Atsiėmus rodo ivykdyta. Ir tai kliento patogumui. Jei tas paukščiukas žinoti vilniui kad dokumentai išduoti gali dadėti papildomą punktą dokumentai išduoti.
Atsakyti
Slapta organizacija skūstis negalima, nebent pagirti už vėlavimą. Susisiekite e. paštu rodo netinkamas saugos kodas.
Atsakyti
suklaidintas 2014-02-25 12:15:32
Kažkoks košmaras.. Visiškas bardakas. Turbūt pati NEkompetetingiausia įmonė iš visų Lietuvoje.. Jei nori sutvarkyti bent kokį reikalą turi ne tik kad 3 kartus važinėti pirmyn atgal į centrą, bet ir skambinėti į jų informaciją, kad išsiaiškinti, kokių dokumentų reikia ir be kokių nepriima.. Tačiau nuvažiavus pasirodo, kad vėlgi tų dokumentų, kuriuos susakė "labai gerai apmokyta informatorė" pasirodo nepakanka. Pačios įmonės viduje visiškas nesusišnekėjimas.. Netgi patys darbuotojai negali pasakyti ko klausiama. Cituoju darbuotojo ištarti žodžiai: "Žinokite, negaliu atsakyti ar jums užteks šių dokumentų, nes registratoriui gali tikti jūsų prašymas, o gali ir netikti". Tai ta prasme priims prašymą ar ne tai priklausys nuo tuo metu dirbančio registratoriaus nuotaikos? Labai linkiu susitvarkyti vidinę darbo tvarką, tuomet ir išorinis poveikis susitvarkys.
Sakote: " tai priklausys nuo tuo metu dirbančio registratoriaus nuotaikos" - klystate. Ne nuo nuotaikos, o tam ir yra registratoriai, darbus vykdantys darbuotojai, kurie yra kompeptetingi būtent toje srityje ir tiksliai žino kokių dokumentų reikia.
Atsakyti
Kažkoks košmaras.. Visiškas bardakas. Turbūt pati NEkompetetingiausia įmonė iš visų Lietuvoje.. Jei nori sutvarkyti bent kokį reikalą turi ne tik kad 3 kartus važinėti pirmyn atgal į centrą, bet ir skambinėti į jų informaciją, kad išsiaiškinti, kokių dokumentų reikia ir be kokių nepriima.. Tačiau nuvažiavus pasirodo, kad vėlgi tų dokumentų, kuriuos susakė "labai gerai apmokyta informatorė" pasirodo nepakanka. Pačios įmonės viduje visiškas nesusišnekėjimas.. Netgi patys darbuotojai negali pasakyti ko klausiama. Cituoju darbuotojo ištarti žodžiai: "Žinokite, negaliu atsakyti ar jums užteks šių dokumentų, nes registratoriui gali tikti jūsų prašymas, o gali ir netikti". Tai ta prasme priims prašymą ar ne tai priklausys nuo tuo metu dirbančio registratoriaus nuotaikos? Labai linkiu susitvarkyti vidinę darbo tvarką, tuomet ir išorinis poveikis susitvarkys.
Atsakyti
sveiki,
turiu mažą pastebėjimą, pas Jus kolektyve, dirba nemažai moterų,
manyčiau, tai reikėtų koreguoti, kompensuoti vyrų papildymu,
nes moterims atsiradęs femeniškumas, kenkia kolektyvui ir aplinkai (klientams), bei atsiliepia šeimų santykių, harmonijai
manyčiau kaita ir rotacija, suvienytų Jūsų kolektyvą, ir atsirastų papildomų minčių papildyti Jūsų iždą,
naujovės, bei darbo, kvalifikacijos keitimas, argumentavimas, darbo vietos pakeitimas kas 5/8 metai pdidintų Jūsų gyvastingumą ir vežlumą,

pagarbiai
Jūsų klientas

Taip pat rekomenduojame

Creditinfo Lietuva
Adresas: Goštauto g. 40A, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; informacijos teikimas; konsultacijų paslaugos.
Kredito biuras „Creditinfo“ yra informacijos bankas, į kurį duomenis teikia (ir gauna) finansų, telekomunikacijų, elektros tiekimo ir kitos įmonės. Kredito biuras užima svarbią vietą finansų sistemoje, nes finansų įstaigoms padeda skolinti atsakingai, o patikimam verslui ir patikimiems vartotojams sudaro sąlygas...
DIRECTO
Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08318 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; konsultacijų paslaugos.
Esame verslo valdymo sistemos „Directo“ platintojas ir diegėjas Lietuvoje. „Directo“ sistema apima tokius modulius kaip finansai, sandėlis, pirkimai, pardavimai, CRM, žmogiškieji ištekliai, projektų valdymas, elektroniniai dokumentai, darbo laiko apskaita, gamyba. Mūsų siekis – padėti klientams rasti optimizuotą ir...
Ekspobalta
Adresas: Kauno g. 36, LT-03202 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; kelionės; konsultacijų paslaugos; parodos, mugės; projektavimas; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Ekspozicijų ir parodinių stendų projektavimas, gamyba, įrengimas ir priežiūra Lietuvoje bei užsienyje. Teikiamos įvairios paslaugos parodų dalyviams: logistika, nestandartinės įrangos, baldų, apšvietimo, audio, video ir multimedijos nuoma. Originalūs kūrybiniai sprendimai: - Mugių stendams; - Parodų ekspozicijoms;...
Ostas
Dr. Schutz | Forbo

Adresas: Laisvės pr. 88, LT-05259 Vilnius.
Veiklos sritys: buities paslaugos; chemijos pramonė, gaminiai; dažai, lakai; didmeninė prekyba; grindys, grindų dangos; informacijos teikimas; mažmeninė prekyba; švaros, valymo paslaugos; ūkio prekės; valymo priemonės.
Oficialus CC Dr. Schutz GmbH atstovas Lietuvoje. Įmonės veikla - prekyba grindų dangomis ir įrengimo medžiagomis. Grindų valymo ir priežiūros priemonės, kojų valymo sistemos, įėjimo grindų grotelės. PVC grindų dangos (didmeninė prekyba ir mažmeninė prekyba) Galite rinktis medžio, akmens, metalo ar stiklo imitacijos...
Rimano biuras
PRIVATAUS DETEKTYVO PASLAUGOS

Adresas: Žalgirio g. 131-212, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: informacijos teikimas; sąjungos, fondai, asociacijos; saugos tarnybos; teisinės paslaugos; tyrimai, ekspertizės.
Mūsų tikslas - padėti žmogui ar juridiniam asmeniui sudėtingiausioje situacijoje, be abejo, išsaugant patikėtą paslaptį, padėti klientams realizuoti jų teises bei teisėtus interesus, teikti informacines-tiriamąsias paslaugas ne tik Vilniuje ir kituose šalies miestuose, bet ir už Lietuvos ribų. PRIVATAUS DETEKTYVO...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą!
Naujieji Hyster XT serijos šakiniai krautuvai – technika, keičianti požiūrį į darbą! 06-18 17:25
Naujieji HYSTER® XT serijos šakiniai krautuvai - tai išskirtinis galios, greičio, komforto, mažų sąnaudų ir efektyvumo derinys. Esminis XT serijos bruožas - galimybė pritaikyti...
Bankams ruošiamas naujas finansavimosi būdas
Bankams ruošiamas naujas finansavimosi būdas 07-19 17:37
Lietuvos komerciniai bankai galbūt jau kitąmet galės turėti visiškai naują finansavimo šaltinį.
Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą
Sekmadieniniai draudimai keičia Lenkijos prekybos paveikslą 07-19 16:36
Lenkijoje įsigaliojus įstatymui, ribojančiam prekybininkų darbą sekmadieniais, didieji prekybos centrai praranda dalį rinkos. Galimybę augti išnaudoja smulkieji.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate progresiniams gyventojų pajamų mokesčiams?

Partneriai

Skoda

Akcijų kainos

Nokia 6,04 +3,96%
FedEx 236,19 +2,18%
Avon 1,47 +2,08%
American Express 102,98 +1,81%
Western Union 20,16 -1,18%
Harley-Davidson 42,12 -1,24%
Kraft Heinz Co 61,59 -2,32%
Twitter 43,34 -3,06%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 2,23 +7,21%
Apelsinai 0,88 +15,79%
Mediena 697,44 -1,00%
Dujos (JAV) 4,76 +26,60%
Nafta 70,33 -0,07%
Sidabras 16,49 -0,96%
Auksas 1303,45 -2,35%
Benzinas 2,13 +6,50%