VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB LITS

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę LITS

Atsiliepimai apie UAB "LITS"

RAIBEC

Ko gero geriausias sporto klubas Vilniuje! 💪 Ateik ir įsitikink!
Parašyk savo nuomonę apie UAB "LITS"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Remigijus 2019-08-20 16:52:07
Tikslumui ir atvirumui visiems pridedame nesusipratimo ištraukas su KLIENTO atstovu Miroslav Kviatkovskij.
Konkretūs skaičiai yra pakeisti proporcijomis, kad neatskleisti konkrečios kliento informacijos ir išsaugoti jo situacijos privatumą.

KLIENTAS:
Labas vakaras,

žinokite esame labai nepatenkinti Jūsų paslaugų kokybe.
Reklama nedavė jokio papildomo rezultato. Atsakingas vadybininkas bendravo taip tarsi jam buvo duota užduotis, jis ją atliko ir daugiau netrukdykit.
Po 2 sav. mums teko samdyti kitą įmonę kuri atsakingai atliko savo darbą ir patikėjome jiems visą marketingą bei reklamą.
Rezultatas x2 užsakymų per savaitę.

Labai gaila, kad telefonu padarėte įspūdį kaip rimti specialistai, bet rezultatas visiškai kitoks.

RAIBEC:
Atsiprašau, klaidingai interpretuojate,
Vienkartinis sutvarkymas yra vienkartinis sutvarkymas, po sutvarkymo reikia sulaukti kol bus surinkta daugiau statistinių duomenų ir tik po to kai turime pakankamus statistinius duomenis yra tikrinama ir optimizuojama reklama geresniems rezultatams.

Antradienį buvo numatyta paruošti ir pristatyti jums ataskaitą ir tolimesnius veiksmus remiantis statistiniais duomenimis. Ataskaitos teikti jau nematome prasmės. Pasirodo eigoje kažkas be mūsų keitė reklamines kampanijas. Mes informavome Jus jog biudžetas kurį jūs skiriate yra permažas. Nuo X Eur tepadidinote iki 2X Eur dienai. Dabar matome, kad biudžetą savarankiškai pasididinote iki 5, 6X Eur karto dienai. Teikti mūsų ataskaitą ir įžvalgas vadovaujantis ne mūsų darbo rezultatais nebėra prasmės. Faktas kurį matome iš statistinių duomenų yra tas, kad viskas kas pasikeitė pasikeitė tik skiriant didesnį biudžetą reklamai. Vidutinė paspaudimo kaina mūsų reklaminėse kampanijose buvo Y Eur. Po jūsų pakeitimų vidutinė kaina padidėjo iki 1.6Y Eur karto. Pagerėjimo kainos prasme nematau. Bendrai jūsų reklamos kaštai padidėjo 2 kartus, o lankytojų skaičius padidėjo tik 26%. Nieko gero čia nematau.

RAIBEC paskyrų valdytojo ataskaita į skundą:

Su klientu telefonu bendravome vos kartą, išsiaiškinome visus klausimus, jis nieko papildomai pokalbio metu neklausė, atrodo, kad tikrai išsiklausinėjau visus pageidavimus smulkiai, vėliau susirašinėjome, derinome reklamų tekstus, atrinkau raktažodžius, taip pat derinome.
Į elektroninius laiškus taip pat atrašydavau iškart, klausė patarimų, kaip pagerinti reklamų rodymą, gavusi klausimus, atrašydavau ir ne darbo metu, nurodžiau, koks galėtų būti rekomenduotinas (pagal Adwords) padidintas biudžetas. Pagal rekomendaciją klientas simboliškai padidino biudžetą, reklamos veikė.
Iš kliento negavau jokių nusiskundimų ar papildomų klausimų, komentarų, į kuriuos būčiau neatsakiusi.
Dabar paieškos kampanijos biudžetas dienai, dar kartą, padidintas jų pačių 3 kartus, tai, žinoma, kad paspaudimų/užklausų daugiau (pridėta ir platesnių raktažodžių, kokių mano variante dėl riboto biudžeto nebuvo). Tuo tarpu man klientas pokalbio metu pabrėžė, kad didelio biudžeto neturi, ketinau pateikti ataskaitą su rekomendacijomis šią savaitę.

KLIENTAS:
Neturime laiko skaityti jūsų pamokslų. Reziumuoju pinigai apmokėti, darbas atliktas nekokybiškai.

Sėkmės su nuolatiniais klientais.
Pažeidėte kliento duomenų apsaugą, tai parodo neprofesionalumą.

Gražiai išrinkote iš susirašinėjomo visą informaciją, manome kad pasielgiate nesažiningai viešindami ne visą susirašinėjimą.
Cituoju ką preleidote iš savo žodžių:
Džiaugiuosi, kad supratote jog tai nuolatinis ne vienkartinis darbas ir jau pajautėte to naudą. Sėkmės jums darbuose.".
Nieko gero čia nematau kai kaina padidėja 100% o rezultatas tik 26%.
Jeigu manot, kad jums puikiai sekasi tai tikiuosi artimiausiu metu dienai skirsite bent 50 Eur.

KLIENTAS.
Labas vakaras,
žinokite esame labai nepatenkinti Jūsų paslaugų kokybe.
Reklama nedavė jokio papildomo rezultato. Atsakingas vadybininkas bendravo taip tarsi jam buvo duota užduotis, jis ją atliko ir daugiau netrukdykit.
Po 2 sav. mums teko samdyti kitą įmonę kuri atsakingai atliko savo darbą ir patikėjome jiems visą marketingą bei reklamą.
Rezultatas x2 užsakymų per savaitę.
Labai gaila, kad telefonu padarėte įspūdį kaip rimti specialistai, bet rezultatas visiškai kitoks.

RAIBEC:

Sveiki,

Kiek pamenu Jūs užsakėte tik AdWords reklamos sutvarkymą ir jokių aptarnavimo paslaugų, neužsakinėjote. Tai buvo vienkartinė paslauga. Visi mūsų klinetai su mumis dirba pastoviai, paslaugos jiems teikiamos nuolatos ne vieną kartą kaip pasirinkote jūs.

Džiaugiuosi, kad supratote jog tai nuolatinis ne vienkartinis darbas ir jau pajautėte to naudą. Sėkmės jums darbuose.

RAIBEC:

Tiesa,

Su kuriuo žmogumi iš mūsų dirbote, aš pasitikslinsiu dar situaciją.
Šiaip tai nuoširdžiai ačiū, kad parašėte.

KLIENTAS

Iš jūsų žodžių galima suprasti, kad kokybiškai paslaugas atliekate tik tiems klientams kurie pasirašo ilgalaikę sutartį.
Manau jums nesukels sunkumų patikrinti kas įmonėje tvarkė "xxx" paskyrą.

RAIBEC

Atsiprašau, klaidingai interpretuojate.
Vienkartinis sutvarkymas yra vienkartinis sutvarkymas, po sutvarkymo reikia sulaukti kol bus surinkta daugiau statistinių duomenų ir tik po to kai turime pakankamus statistinius duomenis yra tikrinama ir optimizuojama reklama geresniems rezultatams.

Antradienį buvo numatyta paruošti ir pristatyti jums ataskaitą ir tolimesnius veiksmus remiantis statistiniais duomenimis. Ataskaitos teikti jau nematome prasmės. Pasirodo eigoje kažkas be mūsų keitė reklamines kampanijas. Mes informavome Jus jog biudžetas kurį jūs skiriate yra permažas. Nuo X Eur tepadidinote iki 2X Eur dienai. Dabar matome, kad biudžetą savarankiškai pasididinote iki 5, 6X Eur karto dienai. Teikti mūsų ataskaitą ir įžvalgas vadovaujantis ne mūsų darbo rezultatais nebėra prasmės. Faktas kurį matome iš statistinių duomenų yra tas, kad viskas kas pasikeitė pasikeitė tik skiriant didesnį biudžetą reklamai. Vidutinė paspaudimo kaina mūsų reklaminėse kampanijose buvo Y Eur. Po jūsų pakeitimų vidutinė kaina padidėjo iki 1.6Y Eur karto. Pagerėjimo kainos prasme nematau. Bendrai jūsų reklamos kaštai padidėjo 2 kartus, o lankytojų skaičius padidėjo tik 26%. Nieko gero čia nematau kai kaina padidėja 100% o rezultatas tik 26%,

Jeigu manot, kad jums puikiai sekasi tai tikiuosi artimiausiu metu dienai skirsite bent 50 Eur.

Savo nuomonės čia nekeičiame: Nepatiko bendravimas, atliktų darbų kokybė. Nerekomenduojame.
Atsakyti
Klientas 2017-05-25 21:40:24
Nepatiko bendravimas, atliktų darbų kokybė. Nerekomenduojame.
Tikslumui ir atvirumui visiems pridedame nesusipratimo ištraukas su KLIENTO atstovu Miroslav Kviatkovskij.
Konkretūs skaičiai yra pakeisti proporcijomis, kad neatskleisti konkrečios kliento informacijos ir išsaugoti jo situacijos privatumą.

KLIENTAS:
Labas vakaras,

žinokite esame labai nepatenkinti Jūsų paslaugų kokybe.
Reklama nedavė jokio papildomo rezultato. Atsakingas vadybininkas bendravo taip tarsi jam buvo duota užduotis, jis ją atliko ir daugiau netrukdykit.
Po 2 sav. mums teko samdyti kitą įmonę kuri atsakingai atliko savo darbą ir patikėjome jiems visą marketingą bei reklamą.
Rezultatas x2 užsakymų per savaitę.

Labai gaila, kad telefonu padarėte įspūdį kaip rimti specialistai, bet rezultatas visiškai kitoks.

RAIBEC:
Atsiprašau, klaidingai interpretuojate,
Vienkartinis sutvarkymas yra vienkartinis sutvarkymas, po sutvarkymo reikia sulaukti kol bus surinkta daugiau statistinių duomenų ir tik po to kai turime pakankamus statistinius duomenis yra tikrinama ir optimizuojama reklama geresniems rezultatams.

Antradienį buvo numatyta paruošti ir pristatyti jums ataskaitą ir tolimesnius veiksmus remiantis statistiniais duomenimis. Ataskaitos teikti jau nematome prasmės. Pasirodo eigoje kažkas be mūsų keitė reklamines kampanijas. Mes informavome Jus jog biudžetas kurį jūs skiriate yra permažas. Nuo X Eur tepadidinote iki 2X Eur dienai. Dabar matome, kad biudžetą savarankiškai pasididinote iki 5, 6X Eur karto dienai. Teikti mūsų ataskaitą ir įžvalgas vadovaujantis ne mūsų darbo rezultatais nebėra prasmės. Faktas kurį matome iš statistinių duomenų yra tas, kad viskas kas pasikeitė pasikeitė tik skiriant didesnį biudžetą reklamai. Vidutinė paspaudimo kaina mūsų reklaminėse kampanijose buvo Y Eur. Po jūsų pakeitimų vidutinė kaina padidėjo iki 1.6Y Eur karto. Pagerėjimo kainos prasme nematau. Bendrai jūsų reklamos kaštai padidėjo 2 kartus, o lankytojų skaičius padidėjo tik 26%. Nieko gero čia nematau.

RAIBEC paskyrų valdytojo ataskaita į skundą:

Su klientu telefonu bendravome vos kartą, išsiaiškinome visus klausimus, jis nieko papildomai pokalbio metu neklausė, atrodo, kad tikrai išsiklausinėjau visus pageidavimus smulkiai, vėliau susirašinėjome, derinome reklamų tekstus, atrinkau raktažodžius, taip pat derinome.
Į elektroninius laiškus taip pat atrašydavau iškart, klausė patarimų, kaip pagerinti reklamų rodymą, gavusi klausimus, atrašydavau ir ne darbo metu, nurodžiau, koks galėtų būti rekomenduotinas (pagal Adwords) padidintas biudžetas. Pagal rekomendaciją klientas simboliškai padidino biudžetą, reklamos veikė.
Iš kliento negavau jokių nusiskundimų ar papildomų klausimų, komentarų, į kuriuos būčiau neatsakiusi.
Dabar paieškos kampanijos biudžetas dienai, dar kartą, padidintas jų pačių 3 kartus, tai, žinoma, kad paspaudimų/užklausų daugiau (pridėta ir platesnių raktažodžių, kokių mano variante dėl riboto biudžeto nebuvo). Tuo tarpu man klientas pokalbio metu pabrėžė, kad didelio biudžeto neturi, ketinau pateikti ataskaitą su rekomendacijomis šią savaitę.

KLIENTAS:
Neturime laiko skaityti jūsų pamokslų. Reziumuoju pinigai apmokėti, darbas atliktas nekokybiškai.

Sėkmės su nuolatiniais klientais.
Atsakyti
Labai arogantiškas vadovas.Šios įmonės nerekomenduoju, nes gausite dideles kainas ir mažai naudos už jas. Pas juos paspaudimo kaina buvo apie 15ct, asmeniškai darydami pasiekėm 4ct (euro) ir didesnę konversiją. Nesigilina į poreikius, prekes ar paslaugas, atmestinas požiūris.
Atsakyti
Nepatiko.
Telefonu sutarėm, kad man atsiųs formą, kurią užpildžius, vėliau susisieks su manimi.
Formą atsiuntė, užpildžiau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau.
Gal per maži pinigai pasirodė. Bet tada reiktų nurodyti bent "grindis", (pvz.: mes dirbame nuo 500 eurų per mėnesį, jei neišgalite. netrukdykit.)
Tokia mano patirtis su jais, nerekomenduoju.
Atsakyti
Nepatiko bendravimas, atliktų darbų kokybė. Nerekomenduojame.
Remigijus Kuliešius
2017-05-10 10:07:36 IP 28mera7a
Atsakyti
s 2017-05-03 11:06:09
Anksčiau buvau geros nuomonės apie įmonę, tačiau susidurus su Dovilė Valavičiūte pasirinkčiau TO AVOID. Labai neprofesionali ir arogantiška blondinė, prisistatė, kad facebook žinovė ir planuotoja bei pasisakė "Jus viską mėluojate, Power Editor - tai Adwords". Tai kaip Jus išvis ką nors darote...
Sveiki, Gerb. s.,
Dovilė Valavičiūtė nėra Facebook specialistė, tad nei planuoja, nei valdo reklamas šiame tinkle. Apgailestauju, kad Jums nepavyko gauti atsakymų į rūpimus klausimus. Jais galėtų pakonsultuoti socialinės komunikacijos specialistas. Visus nesusipratimus galima išspręsti, o, jeigu nepavyksta, visuomet galite parašyti į info@raibec.lt arba kreiptis tiesiai į mane. Remigijus Kuliešius
Atsakyti
Anksčiau buvau geros nuomonės apie įmonę, tačiau susidurus su Dovilė Valavičiūte pasirinkčiau TO AVOID. Labai neprofesionali ir arogantiška blondinė, prisistatė, kad facebook žinovė ir planuotoja bei pasisakė "Jus viską mėluojate, Power Editor - tai Adwords". Tai kaip Jus išvis ką nors darote...

Taip pat rekomenduojame

Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis sumanios skaitmeninės, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nors ir iki 600 Mb/s. Patrauklūs...
Sales partners
TEXUS | Interneto svetainių kūrimas

Adresas: Užupio g. 30, LT-01203 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Šiuolaikiškų interneto svetainių kūrimas Dirbame nuo 2007m., turime ~1000 klientų. Interneto svetaines kuriame pagal šiuolaikinių svetainių standartus, orientuojamės, kad jos būtų patogios, tinkamai reprezentuotų Jūsų įmonę, būtų tvarkingai suprogramuotos. Labai svarbu ne tik pati interneto svetainė, bet ir jos...
Starflix Vilnius
Getspace

Adresas: Jogailos g. 11-4a, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Apie getspace Nematantys ribų. Mes žvelgiame toliau nei kiti. Ir tam įrodyti mums nereikėjo išrasti raketos – užteko sukurti Getspace – platformą, kuri akimirksniu pakeičia vartotojo patirtį. Į pažangesnę, patogesnę, priimtinesnę. Kaip? Leidžiant derinti skirtingas paslaugas ir gauti būtent tai, ko jau seniai...
Imas ir Ko
iMAS

Adresas: Jasinskio g. 14A-2, LT-01112 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas.
Internetinių projektų kūrimas. Mobiliųjų aplikacijų kūrimas. Internetinių svetainių kūrimas. CRM programavimas. Verslo valdymo sistemų programavimas Konsultacinės paslaugos. SMS siuntimo paslaugos. Viber žinučių siuntimo paslaugos. www.imas.lt www.mobilusmarketingas.lt
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; seo paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Po susitikimo Liuksemburge kietojo "Brexit" galimybė nesuminkštėjo
Po susitikimo Liuksemburge kietojo "Brexit" galimybė nesuminkštėjo 09-17 07:17
Britų premjero ir Europos Komisijos pirmininko susitikime Liuksemburge vakar nepasiekta jokio reikšmingo proveržio. Liuksemburgo premjeras Xavieras Bettelis ministro pirmininko B. Johnsono požiūrį...
Paaiškėjo "Metų finansų vadovo 2019 m." finalininkai
Paaiškėjo "Metų finansų vadovo 2019 m." finalininkai 09-16 20:48
"Verslo žinios" kartu su Finansų analitikų asociacija šiemet šeštą kartą pakvietė dalyvauti "Metų finansų vadovo" konkurse.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

"Brexit" įvyks..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

ConocoPhillips 62,53 +9,05%
Manchester United 17,98 +3,93%
Avon 4,70 +2,62%
Chevron 124,12 +2,16%
Procter & Gamble 119,75 -1,94%
Goodyear 13,70 -2,14%
Western Digital 62,99 -2,49%
Western Union 22,76 -2,57%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,78 -7,02%
Varis 5709,44 -3,90%
Vištiena 1,90 -4,52%
Jautiena 4,60 -0,65%
Sidabras 17,22 +9,06%
Cukrus 0,57 0,00%
Dujos (JAV) 2,22 -5,93%
Auksas 1500,41 +6,19%