VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB LITS

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę LITS

Atsiliepimai apie UAB "LITS"

RAIBEC

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie UAB "LITS"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Naudojamės paslaugomis, esame visiškai patenkinti darbų kokybe, tikri savo srities ekspertai. Bendradarbiaujame jau keliuose e-prekybos projektuose, žinomumas internete išaugo kartais.
Atsakyti
Niekada neteko laukti eilėje kol bus atlikti darbai. Operatyvi reakcija ir proaktyvus skaitmeninės rinkodaros sprendimų ieškojimas siekiant parduoti mūsų produktus. Jie puikiai supranta, kad visos reklamos formos ar pastangos kainuoja ir dažnai sustabdo mus nuo nepagrystų mūsų norų pirkti paslaugas su mažai tikėtinu rezultatu.
Atsakyti
Esame labai patenkinti mūsų bendradarbiavimu su Raibec. Dirbame su šia įmone pusantrų metų ir neturime nė menkiausių priekaištų. Dirba atsakingai, laikosi terminų, aiškiai perteikia informaciją vartotojo lygmenyje.
Atsakyti
Remigijus 2019-08-20 16:52:07
Tikslumui ir atvirumui visiems pridedame nesusipratimo ištraukas su KLIENTO atstovu Miroslav Kviatkovskij.
Konkretūs skaičiai yra pakeisti proporcijomis, kad neatskleisti konkrečios kliento informacijos ir išsaugoti jo situacijos privatumą.

KLIENTAS:
Labas vakaras,

žinokite esame labai nepatenkinti Jūsų paslaugų kokybe.
Reklama nedavė jokio papildomo rezultato. Atsakingas vadybininkas bendravo taip tarsi jam buvo duota užduotis, jis ją atliko ir daugiau netrukdykit.
Po 2 sav. mums teko samdyti kitą įmonę kuri atsakingai atliko savo darbą ir patikėjome jiems visą marketingą bei reklamą.
Rezultatas x2 užsakymų per savaitę.

Labai gaila, kad telefonu padarėte įspūdį kaip rimti specialistai, bet rezultatas visiškai kitoks.

RAIBEC:
Atsiprašau, klaidingai interpretuojate,
Vienkartinis sutvarkymas yra vienkartinis sutvarkymas, po sutvarkymo reikia sulaukti kol bus surinkta daugiau statistinių duomenų ir tik po to kai turime pakankamus statistinius duomenis yra tikrinama ir optimizuojama reklama geresniems rezultatams.

Antradienį buvo numatyta paruošti ir pristatyti jums ataskaitą ir tolimesnius veiksmus remiantis statistiniais duomenimis. Ataskaitos teikti jau nematome prasmės. Pasirodo eigoje kažkas be mūsų keitė reklamines kampanijas. Mes informavome Jus jog biudžetas kurį jūs skiriate yra permažas. Nuo X Eur tepadidinote iki 2X Eur dienai. Dabar matome, kad biudžetą savarankiškai pasididinote iki 5, 6X Eur karto dienai. Teikti mūsų ataskaitą ir įžvalgas vadovaujantis ne mūsų darbo rezultatais nebėra prasmės. Faktas kurį matome iš statistinių duomenų yra tas, kad viskas kas pasikeitė pasikeitė tik skiriant didesnį biudžetą reklamai. Vidutinė paspaudimo kaina mūsų reklaminėse kampanijose buvo Y Eur. Po jūsų pakeitimų vidutinė kaina padidėjo iki 1.6Y Eur karto. Pagerėjimo kainos prasme nematau. Bendrai jūsų reklamos kaštai padidėjo 2 kartus, o lankytojų skaičius padidėjo tik 26%. Nieko gero čia nematau.

RAIBEC paskyrų valdytojo ataskaita į skundą:

Su klientu telefonu bendravome vos kartą, išsiaiškinome visus klausimus, jis nieko papildomai pokalbio metu neklausė, atrodo, kad tikrai išsiklausinėjau visus pageidavimus smulkiai, vėliau susirašinėjome, derinome reklamų tekstus, atrinkau raktažodžius, taip pat derinome.
Į elektroninius laiškus taip pat atrašydavau iškart, klausė patarimų, kaip pagerinti reklamų rodymą, gavusi klausimus, atrašydavau ir ne darbo metu, nurodžiau, koks galėtų būti rekomenduotinas (pagal Adwords) padidintas biudžetas. Pagal rekomendaciją klientas simboliškai padidino biudžetą, reklamos veikė.
Iš kliento negavau jokių nusiskundimų ar papildomų klausimų, komentarų, į kuriuos būčiau neatsakiusi.
Dabar paieškos kampanijos biudžetas dienai, dar kartą, padidintas jų pačių 3 kartus, tai, žinoma, kad paspaudimų/užklausų daugiau (pridėta ir platesnių raktažodžių, kokių mano variante dėl riboto biudžeto nebuvo). Tuo tarpu man klientas pokalbio metu pabrėžė, kad didelio biudžeto neturi, ketinau pateikti ataskaitą su rekomendacijomis šią savaitę.

KLIENTAS:
Neturime laiko skaityti jūsų pamokslų. Reziumuoju pinigai apmokėti, darbas atliktas nekokybiškai.

Sėkmės su nuolatiniais klientais.
Pažeidėte kliento duomenų apsaugą, tai parodo neprofesionalumą.

Gražiai išrinkote iš susirašinėjomo visą informaciją, manome kad pasielgiate nesažiningai viešindami ne visą susirašinėjimą.
Cituoju ką preleidote iš savo žodžių:
Džiaugiuosi, kad supratote jog tai nuolatinis ne vienkartinis darbas ir jau pajautėte to naudą. Sėkmės jums darbuose.".
Nieko gero čia nematau kai kaina padidėja 100% o rezultatas tik 26%.
Jeigu manot, kad jums puikiai sekasi tai tikiuosi artimiausiu metu dienai skirsite bent 50 Eur.

KLIENTAS.
Labas vakaras,
žinokite esame labai nepatenkinti Jūsų paslaugų kokybe.
Reklama nedavė jokio papildomo rezultato. Atsakingas vadybininkas bendravo taip tarsi jam buvo duota užduotis, jis ją atliko ir daugiau netrukdykit.
Po 2 sav. mums teko samdyti kitą įmonę kuri atsakingai atliko savo darbą ir patikėjome jiems visą marketingą bei reklamą.
Rezultatas x2 užsakymų per savaitę.
Labai gaila, kad telefonu padarėte įspūdį kaip rimti specialistai, bet rezultatas visiškai kitoks.

RAIBEC:

Sveiki,

Kiek pamenu Jūs užsakėte tik AdWords reklamos sutvarkymą ir jokių aptarnavimo paslaugų, neužsakinėjote. Tai buvo vienkartinė paslauga. Visi mūsų klinetai su mumis dirba pastoviai, paslaugos jiems teikiamos nuolatos ne vieną kartą kaip pasirinkote jūs.

Džiaugiuosi, kad supratote jog tai nuolatinis ne vienkartinis darbas ir jau pajautėte to naudą. Sėkmės jums darbuose.

RAIBEC:

Tiesa,

Su kuriuo žmogumi iš mūsų dirbote, aš pasitikslinsiu dar situaciją.
Šiaip tai nuoširdžiai ačiū, kad parašėte.

KLIENTAS

Iš jūsų žodžių galima suprasti, kad kokybiškai paslaugas atliekate tik tiems klientams kurie pasirašo ilgalaikę sutartį.
Manau jums nesukels sunkumų patikrinti kas įmonėje tvarkė "xxx" paskyrą.

RAIBEC

Atsiprašau, klaidingai interpretuojate.
Vienkartinis sutvarkymas yra vienkartinis sutvarkymas, po sutvarkymo reikia sulaukti kol bus surinkta daugiau statistinių duomenų ir tik po to kai turime pakankamus statistinius duomenis yra tikrinama ir optimizuojama reklama geresniems rezultatams.

Antradienį buvo numatyta paruošti ir pristatyti jums ataskaitą ir tolimesnius veiksmus remiantis statistiniais duomenimis. Ataskaitos teikti jau nematome prasmės. Pasirodo eigoje kažkas be mūsų keitė reklamines kampanijas. Mes informavome Jus jog biudžetas kurį jūs skiriate yra permažas. Nuo X Eur tepadidinote iki 2X Eur dienai. Dabar matome, kad biudžetą savarankiškai pasididinote iki 5, 6X Eur karto dienai. Teikti mūsų ataskaitą ir įžvalgas vadovaujantis ne mūsų darbo rezultatais nebėra prasmės. Faktas kurį matome iš statistinių duomenų yra tas, kad viskas kas pasikeitė pasikeitė tik skiriant didesnį biudžetą reklamai. Vidutinė paspaudimo kaina mūsų reklaminėse kampanijose buvo Y Eur. Po jūsų pakeitimų vidutinė kaina padidėjo iki 1.6Y Eur karto. Pagerėjimo kainos prasme nematau. Bendrai jūsų reklamos kaštai padidėjo 2 kartus, o lankytojų skaičius padidėjo tik 26%. Nieko gero čia nematau kai kaina padidėja 100% o rezultatas tik 26%,

Jeigu manot, kad jums puikiai sekasi tai tikiuosi artimiausiu metu dienai skirsite bent 50 Eur.

Savo nuomonės čia nekeičiame: Nepatiko bendravimas, atliktų darbų kokybė. Nerekomenduojame.
Atsakyti
Klientas 2017-05-25 21:40:24
Nepatiko bendravimas, atliktų darbų kokybė. Nerekomenduojame.
Tikslumui ir atvirumui visiems pridedame nesusipratimo ištraukas su KLIENTO atstovu Miroslav Kviatkovskij.
Konkretūs skaičiai yra pakeisti proporcijomis, kad neatskleisti konkrečios kliento informacijos ir išsaugoti jo situacijos privatumą.

KLIENTAS:
Labas vakaras,

žinokite esame labai nepatenkinti Jūsų paslaugų kokybe.
Reklama nedavė jokio papildomo rezultato. Atsakingas vadybininkas bendravo taip tarsi jam buvo duota užduotis, jis ją atliko ir daugiau netrukdykit.
Po 2 sav. mums teko samdyti kitą įmonę kuri atsakingai atliko savo darbą ir patikėjome jiems visą marketingą bei reklamą.
Rezultatas x2 užsakymų per savaitę.

Labai gaila, kad telefonu padarėte įspūdį kaip rimti specialistai, bet rezultatas visiškai kitoks.

RAIBEC:
Atsiprašau, klaidingai interpretuojate,
Vienkartinis sutvarkymas yra vienkartinis sutvarkymas, po sutvarkymo reikia sulaukti kol bus surinkta daugiau statistinių duomenų ir tik po to kai turime pakankamus statistinius duomenis yra tikrinama ir optimizuojama reklama geresniems rezultatams.

Antradienį buvo numatyta paruošti ir pristatyti jums ataskaitą ir tolimesnius veiksmus remiantis statistiniais duomenimis. Ataskaitos teikti jau nematome prasmės. Pasirodo eigoje kažkas be mūsų keitė reklamines kampanijas. Mes informavome Jus jog biudžetas kurį jūs skiriate yra permažas. Nuo X Eur tepadidinote iki 2X Eur dienai. Dabar matome, kad biudžetą savarankiškai pasididinote iki 5, 6X Eur karto dienai. Teikti mūsų ataskaitą ir įžvalgas vadovaujantis ne mūsų darbo rezultatais nebėra prasmės. Faktas kurį matome iš statistinių duomenų yra tas, kad viskas kas pasikeitė pasikeitė tik skiriant didesnį biudžetą reklamai. Vidutinė paspaudimo kaina mūsų reklaminėse kampanijose buvo Y Eur. Po jūsų pakeitimų vidutinė kaina padidėjo iki 1.6Y Eur karto. Pagerėjimo kainos prasme nematau. Bendrai jūsų reklamos kaštai padidėjo 2 kartus, o lankytojų skaičius padidėjo tik 26%. Nieko gero čia nematau.

RAIBEC paskyrų valdytojo ataskaita į skundą:

Su klientu telefonu bendravome vos kartą, išsiaiškinome visus klausimus, jis nieko papildomai pokalbio metu neklausė, atrodo, kad tikrai išsiklausinėjau visus pageidavimus smulkiai, vėliau susirašinėjome, derinome reklamų tekstus, atrinkau raktažodžius, taip pat derinome.
Į elektroninius laiškus taip pat atrašydavau iškart, klausė patarimų, kaip pagerinti reklamų rodymą, gavusi klausimus, atrašydavau ir ne darbo metu, nurodžiau, koks galėtų būti rekomenduotinas (pagal Adwords) padidintas biudžetas. Pagal rekomendaciją klientas simboliškai padidino biudžetą, reklamos veikė.
Iš kliento negavau jokių nusiskundimų ar papildomų klausimų, komentarų, į kuriuos būčiau neatsakiusi.
Dabar paieškos kampanijos biudžetas dienai, dar kartą, padidintas jų pačių 3 kartus, tai, žinoma, kad paspaudimų/užklausų daugiau (pridėta ir platesnių raktažodžių, kokių mano variante dėl riboto biudžeto nebuvo). Tuo tarpu man klientas pokalbio metu pabrėžė, kad didelio biudžeto neturi, ketinau pateikti ataskaitą su rekomendacijomis šią savaitę.

KLIENTAS:
Neturime laiko skaityti jūsų pamokslų. Reziumuoju pinigai apmokėti, darbas atliktas nekokybiškai.

Sėkmės su nuolatiniais klientais.
Atsakyti
Labai arogantiškas vadovas.Šios įmonės nerekomenduoju, nes gausite dideles kainas ir mažai naudos už jas. Pas juos paspaudimo kaina buvo apie 15ct, asmeniškai darydami pasiekėm 4ct (euro) ir didesnę konversiją. Nesigilina į poreikius, prekes ar paslaugas, atmestinas požiūris.
Atsakyti
Nepatiko.
Telefonu sutarėm, kad man atsiųs formą, kurią užpildžius, vėliau susisieks su manimi.
Formą atsiuntė, užpildžiau, bet atsakymo taip ir nesulaukiau.
Gal per maži pinigai pasirodė. Bet tada reiktų nurodyti bent "grindis", (pvz.: mes dirbame nuo 500 eurų per mėnesį, jei neišgalite. netrukdykit.)
Tokia mano patirtis su jais, nerekomenduoju.
Atsakyti
Nepatiko bendravimas, atliktų darbų kokybė. Nerekomenduojame.
Remigijus Kuliešius
2017-05-10 10:07:36 IP 28mera7a
Atsakyti
s 2017-05-03 11:06:09
Anksčiau buvau geros nuomonės apie įmonę, tačiau susidurus su Dovilė Valavičiūte pasirinkčiau TO AVOID. Labai neprofesionali ir arogantiška blondinė, prisistatė, kad facebook žinovė ir planuotoja bei pasisakė "Jus viską mėluojate, Power Editor - tai Adwords". Tai kaip Jus išvis ką nors darote...
Sveiki, Gerb. s.,
Dovilė Valavičiūtė nėra Facebook specialistė, tad nei planuoja, nei valdo reklamas šiame tinkle. Apgailestauju, kad Jums nepavyko gauti atsakymų į rūpimus klausimus. Jais galėtų pakonsultuoti socialinės komunikacijos specialistas. Visus nesusipratimus galima išspręsti, o, jeigu nepavyksta, visuomet galite parašyti į info@raibec.lt arba kreiptis tiesiai į mane. Remigijus Kuliešius
Atsakyti
Anksčiau buvau geros nuomonės apie įmonę, tačiau susidurus su Dovilė Valavičiūte pasirinkčiau TO AVOID. Labai neprofesionali ir arogantiška blondinė, prisistatė, kad facebook žinovė ir planuotoja bei pasisakė "Jus viską mėluojate, Power Editor - tai Adwords". Tai kaip Jus išvis ką nors darote...

Taip pat rekomenduojame

Consilium optimum
Fastlink | Internetas, televizija

Adresas: L. Giros g. 50, LT-06325 Vilnius.
Veiklos sritys: televizija ir radijas; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaizdo stebėjimo sistemos.
Fastlink – sparčiai besiplečianti interneto, išmaniosios televizijos, vaizdo stebėjimo ir kitas inovatyvias IT paslaugas, PRIVATIEMS ir VERSLO klientams, teikianti bendrovė, kuri Lietuvos rinkoje veikia virš 20 metų. Fastlink yra pirmasis paslaugų tiekėjas Lietuvoje, siūlantis savo klientams 4K (ULTRA HD) išmaniąją...
Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
„Cgates“ – tai vienas didžiausių interneto ir televizijos tiekėjų Lietuvoje, teikiantis sumanios skaitmeninės, šviesolaidinio interneto bei fiksuoto namų telefono ryšio paslaugas. Kodėl verta rinktis „Cgates“: Neriboto šviesolaidinio interneto planai – rinkitės norimą greitį, nuo standartinio 100 Mb/s iki ypač...
VERSLO IDĖJŲ PARTNERIAI
Google

Adresas: Kareivių g. 6-402, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: seo paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; reklamos paslaugos.
GOOGLE ADS REKLAMA Sertifikuota reklama visame Google reklamos tinkle. Reklama paieškoje ir turinyje, Gmail, YouTube, remarketingas. SEO PASLAUGOS IR OPTIMIZAVIMAS Profesionalus interneto svetainių SEO optimizavimas. SEO analizė, vidinis bei išorinis optimizavimas, priežiūra. GOOGLE ANALYTICS IR TAG MANAGER Google...
CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Starflix Vilnius
Getspace

Adresas: Trinapolio g. 11D-53, LT-08338 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; seo paslaugos.
Apie getspace Nematantys ribų. Mes žvelgiame toliau nei kiti. Ir tam įrodyti mums nereikėjo išrasti raketos – užteko sukurti Getspace – platformą, kuri akimirksniu pakeičia vartotojo patirtį. Į pažangesnę, patogesnę, priimtinesnę. Kaip? Leidžiant derinti skirtingas paslaugas ir gauti būtent tai, ko jau seniai...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Seime – ginčai dėl Prabavimo rūmų iškėlimo iš Druskininkų
Seime – ginčai dėl Prabavimo rūmų iškėlimo iš Druskininkų 05-14 20:23
Seime skinasi kelią draudimas iš Druskininkų į Vilnių iškelti Prabavimo rūmus. Taip parlamentarai siekia nesutrikdyti tauriųjų metalų rinkos priežiūros.
Italija nebereikalaus keliautojų iš ES, JK ir Izraelio laikytis karantino
Italija nebereikalaus keliautojų iš ES, JK ir Izraelio laikytis karantino 05-14 20:07
Turistus susigrąžinti siekianti Italija penktadienį paskelbė atšaukianti reikalavimą karantinuotis lankytojams iš Europos Sąjungos, Jungtinės Karalystės ir Izraelio, turintiems neigiamą COVID-19...
Rusijos paskelbtame oficialiame nedraugiškų šalių sąraše – tik JAV ir Čekija
Rusijos paskelbtame oficialiame nedraugiškų šalių sąraše – tik JAV ir Čekija 05-14 19:19
Rusija penktadienį oficialiai paskelbė Jungtines Valstijas ir Čekiją "nedraugiškomis valstybėmis", išliekant didelei įtampai tarp Maskvos ir Vakarų šalių.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Goodyear 19,37 +4,31%
Western Digital 66,37 +3,09%
Moody's 328,84 +2,85%
Harley-Davidson 46,25 +2,60%
Twitter 50,11 -1,16%
Exxon Mobil 59,30 -1,23%
ConocoPhillips 54,24 -2,60%
Macy's 15,86 -3,23%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 9324,82 +3,74%
Jautiena 5,17 +9,53%
Cukrus 0,69 +2,99%
Ryžiai 495,00 -5,71%
Dyzelis 1,86 +0,54%
Vištiena 2,26 +19,58%
Apelsinai 0,59 -1,67%
Dujos (JAV) 2,61 +1,95%