VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Raben Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Raben Lietuva

Atsiliepimai apie Raben Lietuva, UAB

Ko gero geriausias sporto klubas Vilniuje! 💪 Ateik ir įsitikink!
Parašyk savo nuomonę apie Raben Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Raben Lietuva UAB
2019-08-26 13:24:13 IP 2be6c8gg
Atsakyti
UAB 2019-08-22 09:10:44
Невозможно с Raben работать. Постоянно подводят. Груз доставляют с большим опозданием. Несоветую работать с этой компанией.
Laba diena. Pirmiausia norime atsiprašyti už sukeltus nepatogumus, kuriuos minite savo komentare. Būtume be galo dėkingi, jeigu atsiųstumėte mums detalesnę informaciją apie susiklosčiusią situaciją el. paštu lithuania.info@raben-group.com ir mes pasistengsime kuo skubiau išspręsti šią problemą. Dėkojame.
Atsakyti
Невозможно с Raben работать. Постоянно подводят. Груз доставляют с большим опозданием. Несоветую работать с этой компанией.
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti UAB Raben Lietuva Kauno padalinio darbuotojo Raimundo darbo kokybe bei ypač greitu probleminių situacijų sprendimu. Tikras savo srities specialistas.
Raben Lietuva UAB
2019-06-05 10:39:43 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Klientas 2019-06-04 13:28:11
Raben yra konkurencinga įmonė, ypač Baltijos šalių - Lenkijos regione. Daug terminalu išdėstytų net ir nepagrindiniuose Lenkijos miestuose sudaro galimybę atsivežti krovinius operatyviai ir santykinai konkurencingomis kainomis. Tačiau yra probleminiai terminalai, per ilgus metus darbo su įvairiausiais Raben terminalais visoje centrinėje Europoje darau prielaidą, kad tai priklauso nuo vadovo. Tai štai, Vilniaus terminalas yra vienas tokių. Spėju, kad tai pagrinde priklauso nuo vadovo, nes Kaune reikalai kur kas geresni, darbuotojai draugiškesni, paslaugesni, šypsosi. Nemanau, kad jie finansiškai kitaip motyvuojami, bet skirtumas tarp Kauno ir Vilniaus septynmylis, Vilniaus nenaudai.
Laba diena, Gerb. Kliente, norime atsiprašyti už susiklosčiusią situaciją ir padėkoti už Jūsų pastabas. Į jas būtinai atsižvelgsime ir pasistengsime, kad esama situacija pasikeistų.
Atsakyti
Raben yra konkurencinga įmonė, ypač Baltijos šalių - Lenkijos regione. Daug terminalu išdėstytų net ir nepagrindiniuose Lenkijos miestuose sudaro galimybę atsivežti krovinius operatyviai ir santykinai konkurencingomis kainomis. Tačiau yra probleminiai terminalai, per ilgus metus darbo su įvairiausiais Raben terminalais visoje centrinėje Europoje darau prielaidą, kad tai priklauso nuo vadovo. Tai štai, Vilniaus terminalas yra vienas tokių. Spėju, kad tai pagrinde priklauso nuo vadovo, nes Kaune reikalai kur kas geresni, darbuotojai draugiškesni, paslaugesni, šypsosi. Nemanau, kad jie finansiškai kitaip motyvuojami, bet skirtumas tarp Kauno ir Vilniaus septynmylis, Vilniaus nenaudai.
Atsakyti
sandelys Kaunas 2018-01-08 08:17:29
Kada žadata pakelti sandelio atlyginimus?
Būtü aktualu manau.
Raben Lietuva UAB
2019-02-15 11:59:04 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Siuntejas 2019-02-15 09:23:44
Nepatarčiau vežti krovinius su šia įmone, pradangina krovinius ir po to sako kad pats kaltas, iš pradžių pripažino kad jie nuvežė ne ten, bet po kiek laiko persigalvojo sakė nieko negalim padėti
Laba diena. Pirmiausia norime atsiprašyti už sukeltus nepatogumus, kuriuos minite savo komentare. Būtume be galo dėkingi, jeigu atsiųstumėte mums detalesnę informaciją apie susiklosčiusią situaciją el. paštu lithuania.info@raben-group.com ir mes pasistengsime kuo skubiau išspręsti šią problemą. Dėkojame.
Atsakyti
Nepatarčiau vežti krovinius su šia įmone, pradangina krovinius ir po to sako kad pats kaltas, iš pradžių pripažino kad jie nuvežė ne ten, bet po kiek laiko persigalvojo sakė nieko negalim padėti
Atsakyti
Rašot 1490€ vidutinis atlyginimas, kai tuo tarpu visi gauna po 500-600 € geda turetu buti su tokiais atlyginimais pagal toki darbo krūvi. !!!
Atsakyti
Jus cempionai 2017-07-20 20:39:01
Kvailesnes internetines kroviniu uzsakymo platformos dar ko gero niekas nesukure.Su tuo jus ir sveikiname.Vertetu pasimokyti kad is ir CARGO.Tiesiog sugaistas laikas pildant nevertas apgailetinu rezultatu. O ta debila, kuris visa tai kure, vertetu nusauti.
Visiškai pritariu. Tačiau kiek esu jiems tai sakęs telefonu - vien tik atsilkalbinėjimai ir tvirtinimai kaip pas juos viskas gerai ir atseit žymiai geriau nei pas kitus konkurentus. Be to darbuotojai nesilaiko savo žodžio ir pan. džiaugiamės, kad jau ilgą laiką dėl tų problemų nebesinaudojame jų paslaugomis. yra kitų žymiai geresnių vežėjų, kurie labiau atsižvelgia į klientus.
Atsakyti
Kada žadata pakelti sandelio atlyginimus?
Atsakyti
Sveiki pagal viską krovinys turi būti vilniuje, bet rašo, kad krovinys nepristatytas Krovinys 203374001093755. Pranešimo negavau. Ar galiu krovinį pasiimti.
Atsakyti
Tokiu problemu neturejome ne su kuo per 5 metus darbo. Visu pirma, krovinys velavo beveik menesi!!! Antra, mes turejome patys pastoviai skambinti ir klausti kur jis, nes pasirodo pasiklydo sandelyje Lenkijoje. Bet idomiausia, kaip baigesi istorija. Krovinys atvaziavo po menesio visas sudraskytomis dezemis, nes beveik menesi nezinia, kur voliojosi. Pasiraseme ant CMR, kad pazeistos pakuotes. Kita diena apziurejus deziu turini idemiai radome, kad visi produktai yra su pelesiu viduje. Paraseme pretrenzija. Tai mums ir saskaita uz tranporta israse ir dar pasake, kad jie nera tikri ant nesukeiteme produktu ir pakuote yra tik krovio apsauga ir ji gali buti pazeista. Zodziu, labai neigiamas patyrimas.
Raben Lietuva UAB
2017-09-11 10:13:52 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Tomas 2017-09-05 18:55:23
Visiškai nepatikima įmonė. Vienos problemos. Pvz. iš 3 pateiktų užsakymų vienas kaip faktas bus su problemom dėl pasikrovimo. Visiškai nesilaiko numatytų pasikrovimo terminų. (lengviausia atsakyti "atsiprašau vairuotojas nespėjo atvažiuoti" ir vel ta pati dainelė krovinį paiimsime rytoj, nieko nuostabaus jei tai įvyks poryt. Nesuprantu ką veikia vadybininkės, jei pačiam reikia stebėti savo krovinius ir pastoviai informuoti, kad su kroviniais kažkas ne taip, nes Jos neturi visiškai jokios krovinių kontrolės. Deklaruoja, mes Lenkijoje stipriausi, vežame pigiausiai, bet sudėjus visas problrmas ir rūpesčius, tai anaiptol.
Gerb. Tomai,

Pirmiausia norime atsiprašyti už sukeltus nepatogumus. Kadangi esame terminalinis vežėjas, tikslių pasikrovimo ar pristatymo laikų nurodyti negalime. Kartais ir transporto įmonėse įvyksta nenumatytų, neplanuotų dalykų, kurie įtakoja krovinio pervežimo terminus, tačiau apie tai visuomet stengiamės informuoti savo Klientus kuo skubiau. Krovinių stebėjimo sistema buvo sukurta būtent tam, kad mūsų Klientai be papildomų rupesčių, ar skambučių mūsų įmonei, galėtų patys savarankiškai, kelių mygtukų paspaudimu, stebėti savo krovinio kelionę nuo siuntėjo iki pristatymo vietos. Tomai, susisiekite prašau su mumis el.paštu lithuania.info@raben-group.com ir mes pasistengsime kuo detaliau išanalizuoti Jūsų situaciją ir stengsimės, kad ateityje tai nebepasikartotų.
Atsakyti
Visiškai nepatikima įmonė. Vienos problemos. Pvz. iš 3 pateiktų užsakymų vienas kaip faktas bus su problemom dėl pasikrovimo. Visiškai nesilaiko numatytų pasikrovimo terminų. (lengviausia atsakyti "atsiprašau vairuotojas nespėjo atvažiuoti" ir vel ta pati dainelė krovinį paiimsime rytoj, nieko nuostabaus jei tai įvyks poryt. Nesuprantu ką veikia vadybininkės, jei pačiam reikia stebėti savo krovinius ir pastoviai informuoti, kad su kroviniais kažkas ne taip, nes Jos neturi visiškai jokios krovinių kontrolės. Deklaruoja, mes Lenkijoje stipriausi, vežame pigiausiai, bet sudėjus visas problrmas ir rūpesčius, tai anaiptol.
Atsakyti
Keista matyti tiek nusiskundimų, metus laiko naudojame šios kompanijos paslaugas ir visiškai jokių problemų, aptarnavimas superinis, jei iš kyla kokių klausimų, jie visada būna maloniai atsakomi ir paaiškinami.
Raben Lietuva UAB
2017-08-11 12:44:19 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Vilma 2017-08-02 13:00:35
Įmonė prašo nurodyti informaciją dėl pasikrovimo, bet niekada jos nevykdo. Nepraneša mašinos duomenų iki nurodyto laiko. Labai dažnai neatvyksta pasikrauti sutartą dieną. Ir kas labiausiai piktina, kad visiškai neseka pasikrovimo. Tiesiog tai paliekama klientui rūpintis krovinio pasikrovimu.Nes sekančią dieną po numatytos pasikrovimo datos skambini ir informuoji, kad nepasikrovė. Jie iki tol šito nežino. Tai parodo tikrai prastą užsakymų priežiūrą ir valdymą.
Gerb. Vilma,

Į visą Klientų nurodomą papildomą informaciją užsakyme visuomet yra atsižvelgiama. Kadangi esame terminalinis vežėjas, tikslių pakrovimo ar pristatymo laikų nurodyti negalime. Informaciją apie krovinio statusą teikiame krovinių sekimo sistemoje. Jau sekančią darbo dieną po planuojamo krovinio pakrovimo informaciją galite matyti sistemoje, kuria galite naudotis ir neprisijungus (myRaben.com). Esant papildomiems klausimams arba norint pasitikslinti krovinio būklę, visada galite kreiptis į Jus aptarnaujantį vadybininką.
Atsakyti
Įmonė prašo nurodyti informaciją dėl pasikrovimo, bet niekada jos nevykdo. Nepraneša mašinos duomenų iki nurodyto laiko. Labai dažnai neatvyksta pasikrauti sutartą dieną. Ir kas labiausiai piktina, kad visiškai neseka pasikrovimo. Tiesiog tai paliekama klientui rūpintis krovinio pasikrovimu.Nes sekančią dieną po numatytos pasikrovimo datos skambini ir informuoji, kad nepasikrovė. Jie iki tol šito nežino. Tai parodo tikrai prastą užsakymų priežiūrą ir valdymą.
Raben Lietuva UAB
2017-07-21 08:59:20 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Jus cempionai 2017-07-20 20:39:01
Kvailesnes internetines kroviniu uzsakymo platformos dar ko gero niekas nesukure.Su tuo jus ir sveikiname.Vertetu pasimokyti kad is ir CARGO.Tiesiog sugaistas laikas pildant nevertas apgailetinu rezultatu. O ta debila, kuris visa tai kure, vertetu nusauti.
Gerb. Kliente,

Pirmiausia dėkojame už Jūsų nuomonę apie mūsų užsakymų pateikimo platformą.
Taip pat norėtumėme paprašyti Jūsų kontaktų, kad galėtumėme su Jumis susisiekti asmeniškai ir detaliau pasikalbėti bei išsiaiškinti kuriose užsakymų pateikimo sistemos etapuose Jūs turite klausimų. Mūsų specialistai galės išsamiai suteikti visą informaciją apie užsakymų pildymą, kaip tai padaryti greitai ir tikrai patogiai. Tobuliname IT įrankius ir norime užtikrinti, kad šiuo metu veikianti sistema yra tikrai patogi ir paprasta. Esame pasiruošę Jums plačiau papasakoti ir supažindinti Jus su šia sistema, kad ateityje užsakymo pateikimui sugaištumėte tikrai labai minimalų laiką.
Atsakyti
Kvailesnes internetines kroviniu uzsakymo platformos dar ko gero niekas nesukure.Su tuo jus ir sveikiname.Vertetu pasimokyti kad is ir CARGO.Tiesiog sugaistas laikas pildant nevertas apgailetinu rezultatu. O ta debila, kuris visa tai kure, vertetu nusauti.
Raben Lietuva UAB
2017-07-03 16:40:17 IP 2be6c8gg
Atsakyti
REMIGIJUS 2017-07-03 16:08:43
Ruta,
As kaip senas sios imones klientas ir turintis savo imone sakyciau, kad ne del tokiu dalyku rasyti atsiliepimus. Pas bendrauju su vadybininke kurios telefonas neveike, del to kad sugede buvo po ju kazkokios naujos sistemos bandymo, na ir ka? Vargais negalais susiradau Rasa ir viskas gerai, suprantama. Pas mane imoneje jau savaite klientai negali pateikti uzsakymu, ir dar nesutvarkyta niekas, nuo gedimu neapsaugotas niekas, aciu geriems klientams kad supranta ir man tokiu atsiliepimu nerasineja. Parasykite tam, kas nekelia elektroniniu pastu o ne cia... Nieko pikto, tik kaip imones vadovas matyt tame supratimo daugiau turiu. Jums irgi deretu.

O rabenui patarimas esant gedimams ar bet kokios problemoma, kiek imanoma, per visas viesas vietas informuoti, kad galetume suzinoti, nes is pradziu ir as sunerimas buvau.
Laba diena, p. Remigijau,
dėkojame už Jūsų komentarą.

Praeitą savaitę turėjome nenumatytų interneto, telefoninio ryšio bei sistemų sutrikimų. Išplatinome šią informaciją Klientams el. paštu bei mūsų internetiniame puslapyje. Apgailestaujame, jeigu ši informacija Jūsų taip ir nepasiekė.
Šiuo metu Raben Lietuva sistemos, telefono ryšys bei elektroniniai paštai veikia kaip įprastai.

Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Rūta 2017-06-05 13:14:09
Įdomi įmonė - trečią dieną niekas nekelia telefono ragelio. :)
Ruta,
As kaip senas sios imones klientas ir turintis savo imone sakyciau, kad ne del tokiu dalyku rasyti atsiliepimus. Pas bendrauju su vadybininke kurios telefonas neveike, del to kad sugede buvo po ju kazkokios naujos sistemos bandymo, na ir ka? Vargais negalais susiradau Rasa ir viskas gerai, suprantama. Pas mane imoneje jau savaite klientai negali pateikti uzsakymu, ir dar nesutvarkyta niekas, nuo gedimu neapsaugotas niekas, aciu geriems klientams kad supranta ir man tokiu atsiliepimu nerasineja. Parasykite tam, kas nekelia elektroniniu pastu o ne cia... Nieko pikto, tik kaip imones vadovas matyt tame supratimo daugiau turiu. Jums irgi deretu.

O rabenui patarimas esant gedimams ar bet kokios problemoma, kiek imanoma, per visas viesas vietas informuoti, kad galetume suzinoti, nes is pradziu ir as sunerimas buvau.
Raben Lietuva UAB
2017-06-05 16:18:47 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Rūta 2017-06-05 13:14:09
Įdomi įmonė - trečią dieną niekas nekelia telefono ragelio. :)
P. Rūta, atsakėme Jums asmeniškai el. paštu.
Atsakyti
Įdomi įmonė - trečią dieną niekas nekelia telefono ragelio. :)
Atsakyti
Taip pagal jūsų taisykles jūs galite rašyti kokias norite kainas.Atvežate dėžę ant palėtes, su išmatavimais kurie buvo nurodyti, sąskaitą išrašote už nežinia kokią nufotografuotą palėtę ir paskui aiškinate, kad mes jus apgavome su išmatavimais.Sąskaitą išrašėt už palėtę, o atidavėt vieną dėžę ??? Kai jūsų atstovas kviečiamas išsiaiskinti, kad iš Jūsų pusės įvyko klaida, niekas iš jūsų įmonės nevažiuoja aiškintis ir motyvuojate savo taisyklėmis. Todėl visiems kurie vešite siuntas su šita įmone rekomenduoju prieš pasirašant dokumentus prie jų darbuotojo permatuoti krovinį, kad paskui nereikėtų mokėti kainos, kuri paimta iš "palubinsko" žinyno :D P.S. Gerai pažiūrėkitę į nuotrauką, kurią mums siuntėte.Ir mūsų siunta buvo ne ta kurią Jūs pažymėjote raudona rodykle, o ta kuri stovi ant žemės šalia taip vadinamos " MŪSŲ " palėtės. Sekmės maustant kitus Jūsų užsakovus.
Raben Lietuva UAB
2017-03-13 12:47:30 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Sigitas 2017-03-09 14:52:53
Mano nuomone, šiuo atveju, kad vėlavote ne vien su mano siuntos pristatymu. Atsirado kietesnis klientas su geru atvokatu ir truktelejo Jūsų įmonę, o jūs traukdami savo įmonę iš minusinio vežimo, netikėtai padidinot siuntų matmenis ir pakėlėt kainą. Kodėl siuntos atsiėmimo metu, aš nebuvau informuotas, kad mano deklaruoti siuntos matmenys neatitinka tikrovės ??? Kodėl, kai paėmiau siuntą, o vėliau gavau padidintą sąskaitą iškarto paskambinau Jūsų vadybininkei ir pasakiau, kad su sąskaita nesutinkuir prašiau Jūsų įmonės atstovą atvykti pas mus ir mūsų sandėlyje permatuoti siuntą, iš Jūsų įmonės niekas net nesiteikė nei atvykti, nei pranešti kad neatvyksite ??? O Jūsų atstovė su kuria bendravau ramiai išėjo atostogų ir apie esamą situaciją nieko neinformavo. Jūsų įmonės vidinė komunikacija yra tragiška.
Tempėt laiką, kol galų gale išvadinot mus piktybiniais nemokėtojais.
Parašai jums emailą atsakymo nėra.Paskambini, tai maždaug ko čia skambini, parašysim, paskambinsim ir vėl tyla.
Tai po 4 mėnesių tokių nesamonių sumokėjom jums jūsų norėtą sumą ir pamiršom Jūsų įmonę kaip baisų sapną.Jei iki to esu Jūsų įmonę rekomendavęs kaip patikimą vežėją, tai dabar nei pats su jumis vešiu, nei dar kam rekomenduosiu. Jūsų įmonės reputacija mano akyse žlugo negrižtamai. Geriau Jūsų konkurentams mokėsiu brangiau, bet su jumis gyvenime nedirbsiu ir niekam nepatarsiu su jumis dirbti.
Gerb. Sigitai,

Dar kartą pasikartosiu, kad pateikdami užsakymą Jūs pažymite, kad sutinkate su sąlygomis, kuriose nurodyta, kad keičiantis krovinio išmatavimams, Raben Lietuva turite teisę keisti krovinio pervežimo kainą. Kadangi Jūs užsakėte dėžę, o siuntėjas pakrovė paletę, kaina sąskaitoje buvo išrašyta didesnė. Taip pat Jums dėl krovinio vėlavimo buvo pritaikyta nuolaida, kuri atsispindėjo ir pačioje sąskaitoje.
Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir patikiname, kad kainos be priežasties tikrai nėra didinamos.
Atsakyti
Raben Lietuva UAB 2017-03-09 08:39:25
Gerb. Sigitai,

kiekvienam savo įmonės Klientui mes stengiamės teikti aukščiausios kokybės transporto paslaugas.
Kartais ir transporto įmonėse įvyksta nenumatytų, neplanuotų dalykų, kurie įtakoja krovinio pervežimo terminus, tačiau apie tai visuomet stengiamės informuoti savo Klientus kuo skubiau.
Taip pat norėčiau paminėti, kad mūsų taisyklėse, su kuriomis Jūs sutinkate patvirtindami užsakymą, nurodoma, jog “Raben turi teisę keisti transportavimo kainą, jei pasikeičia krovinio išmatavimai”. Jeigu Jūsų krovinys atvyko didesnis nei buvo nurodyta Jūsų pateiktame užsakyme, transportavimo kaina taip pat padidėjo.
Mano nuomone, šiuo atveju, kad vėlavote ne vien su mano siuntos pristatymu. Atsirado kietesnis klientas su geru atvokatu ir truktelejo Jūsų įmonę, o jūs traukdami savo įmonę iš minusinio vežimo, netikėtai padidinot siuntų matmenis ir pakėlėt kainą. Kodėl siuntos atsiėmimo metu, aš nebuvau informuotas, kad mano deklaruoti siuntos matmenys neatitinka tikrovės ??? Kodėl, kai paėmiau siuntą, o vėliau gavau padidintą sąskaitą iškarto paskambinau Jūsų vadybininkei ir pasakiau, kad su sąskaita nesutinkuir prašiau Jūsų įmonės atstovą atvykti pas mus ir mūsų sandėlyje permatuoti siuntą, iš Jūsų įmonės niekas net nesiteikė nei atvykti, nei pranešti kad neatvyksite ??? O Jūsų atstovė su kuria bendravau ramiai išėjo atostogų ir apie esamą situaciją nieko neinformavo. Jūsų įmonės vidinė komunikacija yra tragiška.
Tempėt laiką, kol galų gale išvadinot mus piktybiniais nemokėtojais.
Parašai jums emailą atsakymo nėra.Paskambini, tai maždaug ko čia skambini, parašysim, paskambinsim ir vėl tyla.
Tai po 4 mėnesių tokių nesamonių sumokėjom jums jūsų norėtą sumą ir pamiršom Jūsų įmonę kaip baisų sapną.Jei iki to esu Jūsų įmonę rekomendavęs kaip patikimą vežėją, tai dabar nei pats su jumis vešiu, nei dar kam rekomenduosiu. Jūsų įmonės reputacija mano akyse žlugo negrižtamai. Geriau Jūsų konkurentams mokėsiu brangiau, bet su jumis gyvenime nedirbsiu ir niekam nepatarsiu su jumis dirbti.
Raben Lietuva UAB
2017-03-09 08:39:25 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Sigitas 2017-03-06 07:47:42
Labai nerimta firma.Buvo suderinti siuntos pristatymo terminai ir siuntos pristatymo kaina.
Terminas išaugo dvigubai, o su terminu išaugo ir kaina. Po keturių mėnesių rašinėjimosi, buvo išvadinti piktybiškais nemokėtojais. Po tokio bendravimo buvo priversti rinktis kitų įmonių paslaugas.
Taip kad su jais gerai, kol viskas gerai.Bet vos atsiranda problemos, pats lieki kaltas, dėl jų klaidų.
Gerb. Sigitai,

kiekvienam savo įmonės Klientui mes stengiamės teikti aukščiausios kokybės transporto paslaugas.
Kartais ir transporto įmonėse įvyksta nenumatytų, neplanuotų dalykų, kurie įtakoja krovinio pervežimo terminus, tačiau apie tai visuomet stengiamės informuoti savo Klientus kuo skubiau.
Taip pat norėčiau paminėti, kad mūsų taisyklėse, su kuriomis Jūs sutinkate patvirtindami užsakymą, nurodoma, jog “Raben turi teisę keisti transportavimo kainą, jei pasikeičia krovinio išmatavimai”. Jeigu Jūsų krovinys atvyko didesnis nei buvo nurodyta Jūsų pateiktame užsakyme, transportavimo kaina taip pat padidėjo.
Atsakyti
Labai nerimta firma.Buvo suderinti siuntos pristatymo terminai ir siuntos pristatymo kaina.
Terminas išaugo dvigubai, o su terminu išaugo ir kaina. Po keturių mėnesių rašinėjimosi, buvo išvadinti piktybiškais nemokėtojais. Po tokio bendravimo buvo priversti rinktis kitų įmonių paslaugas.
Taip kad su jais gerai, kol viskas gerai.Bet vos atsiranda problemos, pats lieki kaltas, dėl jų klaidų.
Raben Lietuva UAB
2017-03-01 14:02:52 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Antanas Jusius 2017-02-27 11:10:18
Taip nerimta si raben firma yra ir as įsitikinau savo kailiu siunta Lietuvoje jau nuo 22, 02.2017, o as vis dar negaunu jos 27.02.2017 dar negavau.Skambinau ir laiska siunčiau tylu.
Labai nusiviliau jos darbu.
Gerb. Antanai, kiekvienam savo įmonės klientui mes stengiamės teikti aukščiausios kokybės transporto paslaugas. Kartais mes nesame apsaugoti nuo tam tikrų dalykų, tokių kaip sudėtingos eismo sąlygos, oro sąlygos įtakojančios regioninių kelių būklę. Jūsų konkrečiu atveju, krovinys buvo pristatomas Jums vasario 24 d., tačiau dėl prastų oro salygų, mūsų automobilis užklimpo pusiaukelėje. To pasekoje Jūsų krovinys buvo pristatytas vasario 27 d. Nuoširdžiai atsiprašome už sukeltus nepatogumus Jums.
Atsakyti
Taip nerimta si raben firma yra ir as įsitikinau savo kailiu siunta Lietuvoje jau nuo 22, 02.2017, o as vis dar negaunu jos 27.02.2017 dar negavau.Skambinau ir laiska siunčiau tylu.
Labai nusiviliau jos darbu.
Raben Lietuva UAB
2016-12-16 09:16:52 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Kęstutis 2016-12-15 19:30:53
Jei atsako "Raben Lietuva UAB" tai matome, kad atsakingas asmuo nori likti anonimas. Žmogau, prisiimk atsakomybę ir nesislėpk už "UAB" pavadinimo.
Gerb. Kęstuti, atsakoma į komentarus įmonės vardu tikrai ne todėl, kad kažkas slepiasi ar bando išvengti atsakomybės. Atsakydami Klientams, visuomet maloniai prašome kreiptis į mus, išdėstyti susidariusią problemą el.paštu lithuania.info@raben-group.com, tuomet problema perduodama atsakingam asmeniui, kuris nedelsiant susisiekia su Klientu ir bendrauja su juo asmeniškai.
Raben Lietuva UAB
2016-12-16 09:11:05 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Kęstutis 2016-12-15 19:23:10
Gaila, kad anksčiau nepaskaičiau atsiliepimų šioje svetainėje. Tikrai gana dažnai keikdavau šią kompaniją dėl ypač nelanksčios biurokratinės jų pačių susikurtos sistemos, verčiančios klientą vargti ir dirbti papildomai. Į mano pastabas ar kritiką ten dirbančios moteriškės moka labai puikiai atsikalbinėti.

Tai įmonė ne siekianti kokybės, o siekianti įtikinti žodžiiais klientą, kad jie dirba labai gerai ir nepriimanti jokios kritikos dėmesin. Suprantama kad vietoj klaidų ištaisymo pas juos jų atsiras vis daugiau.

Tačiau iki šiol aš vis dar nemaniau, kad jų darbuotojai yra melagiai ir sako netiesą. Deja, dabar tuo įsitikinau.

Praktiškai galėčiau patvirtinti beveik viską ką čia parašė kiti komentatoriai. Visos istorijos aprašymas užimtų man per daug laiko, juolab aš net neabejoju, kad Raben darbuotojai mokės čia gražiai užglaistyti, apversti antraip panaudodami pašalinius faktus ir pasirodyti kaip, atseit jie teisingai dirba.

Yra 2 tipų įmonės :

vienos daro klaida, pripažįsta jas klaidomis, prisiima atsakomybę, įskaitant materialinę ir tas klaidas taiso. Nebijokite tokių - jie rūpinasi klientais.

Kitos - įrodinėja kaip jos dirba gerai. Bijokite tokių - jos niekada neprisiims atsakomybės, nes realiai klientais jos nesirūpina. Tokia yra RABEN. Jums rinktis ar naudotis Raben paslaugomis ar ne.
Gerb. Kęstuti, mes visuomet sprendžiame susidariusias problemas ir tikrai nevengiame atsakomybės. Mums rūpi tiek Klientai, tiek mūsų teikiamų paslaugų kokybė. Taisome savo klaidas ir stengiamės, kad ateityje jos nepasikartotų. Jei Jūs taip pat turite nusiskundimų mūsų paslaugų kokybe, prašome visą informaciją atsiųsti el.paštu lithuania.info@raben-group.com ir su Jumis nedelsiant susisieks atsakingas asmuo.
Atsakyti
Raben Lietuva UAB 2016-08-04 15:59:14
Laba diena, p. Sigita, nuoširdžiai atsiprašome už šią nemalonią situaciją. Prašome Jūsų visą informaciją atsiųsti el. paštu lithuania.info@raben-group.com ir mes nedelsiant išsiaiškinsime kodėl įvyko šis nesusipratimas, bei stengsimės, kad ateityje tai nebepasikartotų.
Jei atsako "Raben Lietuva UAB" tai matome, kad atsakingas asmuo nori likti anonimas. Žmogau, prisiimk atsakomybę ir nesislėpk už "UAB" pavadinimo.
Atsakyti
Svetlana 2015-03-05 17:09:50
Nepartartume bendradarbiauti su šią kompaniją. Po pusantrų metų bendradarbiavimo iškildavo smulkių konfliktų dėl prekių gabenimo, bet stengėmės jų nesureikšminti, visada buvome gerai nusiteikę Raben atžvilgiu iki pirmo rimto konflikto dėl vežimo metu sugadinto krovinio, išoriškai visiškai nematomo.
Laukėme užsakytų prekių visą dieną iki 8 val vakaro, nors Raben žadėjo atvežti dienos metu.Pakuotėj nuėmus, pamatėme esminius prekės išorės sugadinimus ir iškart, tą patį vakarą pranešėme apie ivykį, atlikome visus veiksmus pagal Raben reikalavimus, parašėme pretenzija, nufotografavome prekės ir pakuotės iš vidaus pažeidimus.
Raben patikino, kad problemą bus išspresta ir pasiūlė pargabenti tokią pat prekę pakartotinai. Sutikome, nes nebuvo kitos išeities. Visas gabenimo išlaidas už pirmą vežimą apmokėjau, o už antrą, atliktą ne dėl mūsų kaltės- ne ir laukėme sprendimo dėl nuostolių kompensavimo.
Po kurio laiko sulaukėme iš Raben pespėjimą, kad skolingi už papildomą vežimą, kuris, norime pabriežti, ivyko ne dėl mūsų kaltės. Dėl iškilusio konflikto kreipemės į Raben Marketingo ir kokybės centrą, į specialistę Viktoriją Baublytę, kurį mėnesį (35 kalendorines dienas) sprendė iškilusį konfliktą. Ir, kaip mantrą kartojant konvencijos nuostatas, Raben atsisakė kompensuoti ne tik patirtus nuostuolius už krovinio sugadinimą bet ir pareikalavo apmokėti ne dėl mūsų kaltės ivykusi antrą prekės gabenimą. Apmokėjome, nes spaudė Raben buhalterija ir tikino, kad tai atskiri padaliniai. Bet toliau aiškinomės ir diskutavom dėl mano atvejo net su keturiais Raben specialistais!, bet pamatėme, kad jie nelinkę išspresti ginčo mūsų labui. Todėl ir paprašėme Raben vadovų kontaktinių duomenų, kurių mums niekas nesuteikė (kažkoks korporatyvinis suokalbis) ir tuo pasibaige mūsų bendravimas su Raben. Daugiau Raben prekių gabenimo paslaugomis nesinaudojame!
Išvada: 1. Raben nevertina savo klientų 2. Raben darbuotojai nelinkę išspresti sąžiningai iškilusių problemų. 3. Raben specialistai nekompetetingi ir prisidengia tik Vežėjo Konvencijos nuostatomis, išplėšiant kelis sakinius iš Konvencijos konteksto. 4. Raben galva nežino, ką daro kojos-reiškia nėra veiksmų koordinacijos tarp skirtingų padalinių 5. Raben vadovai esa manantys yra monarchai prie kurių kūnų paparastiems mirtingiesiems, kurie išlaiko šią kompaniją, priėjimas nepasiekiamas.
Pritariu Jūsų išvadoms. Jie labai puikūs manipuliatoriai ir akivaizdžiai nesijaudina dėl klientams sukeltų problemų.
Atsakyti
Gaila, kad anksčiau nepaskaičiau atsiliepimų šioje svetainėje. Tikrai gana dažnai keikdavau šią kompaniją dėl ypač nelanksčios biurokratinės jų pačių susikurtos sistemos, verčiančios klientą vargti ir dirbti papildomai. Į mano pastabas ar kritiką ten dirbančios moteriškės moka labai puikiai atsikalbinėti.

Tai įmonė ne siekianti kokybės, o siekianti įtikinti žodžiiais klientą, kad jie dirba labai gerai ir nepriimanti jokios kritikos dėmesin. Suprantama kad vietoj klaidų ištaisymo pas juos jų atsiras vis daugiau.

Tačiau iki šiol aš vis dar nemaniau, kad jų darbuotojai yra melagiai ir sako netiesą. Deja, dabar tuo įsitikinau.

Praktiškai galėčiau patvirtinti beveik viską ką čia parašė kiti komentatoriai. Visos istorijos aprašymas užimtų man per daug laiko, juolab aš net neabejoju, kad Raben darbuotojai mokės čia gražiai užglaistyti, apversti antraip panaudodami pašalinius faktus ir pasirodyti kaip, atseit jie teisingai dirba.

Yra 2 tipų įmonės :

vienos daro klaida, pripažįsta jas klaidomis, prisiima atsakomybę, įskaitant materialinę ir tas klaidas taiso. Nebijokite tokių - jie rūpinasi klientais.

Kitos - įrodinėja kaip jos dirba gerai. Bijokite tokių - jos niekada neprisiims atsakomybės, nes realiai klientais jos nesirūpina. Tokia yra RABEN. Jums rinktis ar naudotis Raben paslaugomis ar ne.
Raben Lietuva UAB
2016-08-04 15:59:14 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Sigita 2016-07-29 19:51:51
Purvina imone, savo purvu bandanti istepti klienta. Ar galima labai apsidziaugti suvedus siuntos koda, pamatyti, kad tau siunta jau pristatyta, nors niekas taip ir nepristate siuntinio... Irasinekite pokalbius su klientais, kad iskilus problemai galetumete objektyviai ivertinti savo darbuotoju darba, o ne kaltinti pati klienta
Laba diena, p. Sigita, nuoširdžiai atsiprašome už šią nemalonią situaciją. Prašome Jūsų visą informaciją atsiųsti el. paštu lithuania.info@raben-group.com ir mes nedelsiant išsiaiškinsime kodėl įvyko šis nesusipratimas, bei stengsimės, kad ateityje tai nebepasikartotų.
Atsakyti
Purvina imone, savo purvu bandanti istepti klienta. Ar galima labai apsidziaugti suvedus siuntos koda, pamatyti, kad tau siunta jau pristatyta, nors niekas taip ir nepristate siuntinio... Irasinekite pokalbius su klientais, kad iskilus problemai galetumete objektyviai ivertinti savo darbuotoju darba, o ne kaltinti pati klienta
Atsakyti
Nepartartume bendradarbiauti su šią kompaniją. Po pusantrų metų bendradarbiavimo iškildavo smulkių konfliktų dėl prekių gabenimo, bet stengėmės jų nesureikšminti, visada buvome gerai nusiteikę Raben atžvilgiu iki pirmo rimto konflikto dėl vežimo metu sugadinto krovinio, išoriškai visiškai nematomo.
Laukėme užsakytų prekių visą dieną iki 8 val vakaro, nors Raben žadėjo atvežti dienos metu.Pakuotėj nuėmus, pamatėme esminius prekės išorės sugadinimus ir iškart, tą patį vakarą pranešėme apie ivykį, atlikome visus veiksmus pagal Raben reikalavimus, parašėme pretenzija, nufotografavome prekės ir pakuotės iš vidaus pažeidimus.
Raben patikino, kad problemą bus išspresta ir pasiūlė pargabenti tokią pat prekę pakartotinai. Sutikome, nes nebuvo kitos išeities. Visas gabenimo išlaidas už pirmą vežimą apmokėjau, o už antrą, atliktą ne dėl mūsų kaltės- ne ir laukėme sprendimo dėl nuostolių kompensavimo.
Po kurio laiko sulaukėme iš Raben pespėjimą, kad skolingi už papildomą vežimą, kuris, norime pabriežti, ivyko ne dėl mūsų kaltės. Dėl iškilusio konflikto kreipemės į Raben Marketingo ir kokybės centrą, į specialistę Viktoriją Baublytę, kurį mėnesį (35 kalendorines dienas) sprendė iškilusį konfliktą. Ir, kaip mantrą kartojant konvencijos nuostatas, Raben atsisakė kompensuoti ne tik patirtus nuostuolius už krovinio sugadinimą bet ir pareikalavo apmokėti ne dėl mūsų kaltės ivykusi antrą prekės gabenimą. Apmokėjome, nes spaudė Raben buhalterija ir tikino, kad tai atskiri padaliniai. Bet toliau aiškinomės ir diskutavom dėl mano atvejo net su keturiais Raben specialistais!, bet pamatėme, kad jie nelinkę išspresti ginčo mūsų labui. Todėl ir paprašėme Raben vadovų kontaktinių duomenų, kurių mums niekas nesuteikė (kažkoks korporatyvinis suokalbis) ir tuo pasibaige mūsų bendravimas su Raben. Daugiau Raben prekių gabenimo paslaugomis nesinaudojame!
Išvada: 1. Raben nevertina savo klientų 2. Raben darbuotojai nelinkę išspresti sąžiningai iškilusių problemų. 3. Raben specialistai nekompetetingi ir prisidengia tik Vežėjo Konvencijos nuostatomis, išplėšiant kelis sakinius iš Konvencijos konteksto. 4. Raben galva nežino, ką daro kojos-reiškia nėra veiksmų koordinacijos tarp skirtingų padalinių 5. Raben vadovai esa manantys yra monarchai prie kurių kūnų paparastiems mirtingiesiems, kurie išlaiko šią kompaniją, priėjimas nepasiekiamas.
Atsakyti
Ačių, kad sugadinote šventes ir nepajėgėte iki švečių pristatyti šventines prekes. Jūsų klientų aptarnavimo specialistai yra melagiai iš DIDŽIOSOAS raidės.
Atsakyti
Raben Lietuva UAB 2014-07-18 14:10:48
Gerb. Dainiui, kiekvienam savo įmonės klientui mes stengiamės teikti aukščiausios kokybės transporto paslaugas. Esant krovinio sugadinimui ir klientui pateikus skundą, jį nagrinėjame ir sprendimus priimame remiantis CMR konvencija. Pateikite prašau savo kontaktus (arba atsiųskite mums el. paštu lithuania.info@raben-group.com) ir mes su Jumis susisieksime.
Mieli Raben Lietuva,
Jūs žinote kad Jūsų darbo kokybė yra labai prasta. Iš visų pusių. Ir tai kad klientai Jums susiūs nusiskundimus el. paštu nieko nepakeis. Kiek siuntėm ir reikalavom atsakymų iš Jūsų, o Jūs kaip po šluota tyliai laukiat kol mums nusibos su Jumis bylinėtis.
Atsakyti
Visai NEPATIKIMI vežėjai !!!
Laiku nepaima ir nepristato krovinių. Patys ateityje nesinaudosime jų paslaugomis ir niekam nepatariu su jais turėti bet kokių verslo reikalų.
Raben Lietuva UAB
2014-09-25 15:55:01 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Ernestas SUVENA UAB 2014-08-20 16:08:52
Paskaitęs komentarus suprantu, kad pas dauguma pasisakysiu tos pačios bėdos sugadinti kroviniai, išpustos sąskaitos, o labiausiai piktina tai jų problemų sprendimo laikas. Dirbame su įvairiais vežėjais, pasitaiko visko, apgadina krovinius, bet pretenzijos išsprendžiamos per keletą dienų, bet tik ne kompanijos Raben Lietuva. Pateiktą pretenziją nagrinėja jau antras mėnuo. Dėl neapmokėtos sąskaitos už nuvežtą sudaužytą krovinį perdavė skolų administratoriams išieškoti.
Nerekomenduoju turėti reikalų su šia kompanija. Viskas gerai, kol gerai, bet jeigu tik kokie nesklandumai visas bendradarbiavimas ir baigiasi iš Raben pusės.
Gerb. Ernestai, pasitikslinome, kad pretenzija buvo išspręsta ir atsakymas Jums pateiktas. Nuoširdžiai atsiprašome, kad pretenzijos nagrinėjimas ir sprendimo priėmimas užtruko ilgiau nei buvo planuota. Kadangi tarptautinių pervežimų pretenzijos yra nagrinėjamos Grupės mastu, kartais yra sugaištama ilgiau. Sąskaita Jums buvo išrašyta, nes buvo įvykdyta paslauga, nors šiuo Jūsų atveju ir nekokybiškai, tačiau krovinio paėmimas, pervežimas ir pristatymas įvyko.
Dar kartą norime atsiprašyti už Jums sukeltus nepatogumus.
Ernestas Toleikis, Erteka UAB
2014-09-25 13:48:48 IP 2i25247n
Atsakyti
Manau kad tik prisijungsiu prie daugelio skundu ir tu kurie nebebendraus su Raben.........
Krovinio parvezima uzsakeme 2014 09 09 deja iki siandien nepristatytas, o malonus Raimondos Samoskaites balsas atsako - krovinys netilpo ir buvo paimtas si antradieni. Tas pats atsakymas jau antra karta is eiles ir jokio konkretumo kada atvyks krovinys...............
Ernestas SUVENA UAB
2014-08-20 16:08:52 IP 2i252754
Atsakyti
Paskaitęs komentarus suprantu, kad pas dauguma pasisakysiu tos pačios bėdos sugadinti kroviniai, išpustos sąskaitos, o labiausiai piktina tai jų problemų sprendimo laikas. Dirbame su įvairiais vežėjais, pasitaiko visko, apgadina krovinius, bet pretenzijos išsprendžiamos per keletą dienų, bet tik ne kompanijos Raben Lietuva. Pateiktą pretenziją nagrinėja jau antras mėnuo. Dėl neapmokėtos sąskaitos už nuvežtą sudaužytą krovinį perdavė skolų administratoriams išieškoti.
Nerekomenduoju turėti reikalų su šia kompanija. Viskas gerai, kol gerai, bet jeigu tik kokie nesklandumai visas bendradarbiavimas ir baigiasi iš Raben pusės.
Raben Lietuva UAB
2014-07-18 14:12:58 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Algirdas 2014-07-04 13:01:07
Labai blogai, nerekomenduoju niekam susideti su jais.
Gerb. Algirdai, jeigu turite nusiskundimų dėl įmonės Raben Lietuva teikiamų paslaugų, prašome Jūsų visą informaciją atsiųsti el. paštu lithuania.info@raben-group.com ir mes nedelsiant su Jumis susisieksime.
Raben Lietuva UAB
2014-07-18 14:10:48 IP 2be6c8gg
Atsakyti
Dainius 2014-05-22 17:15:09
Sveiki
nesinaudokite sios kompanijos paslaugomis, tai nesazininga istaiga, kuri neprisiima atsakomybes uz atvezta sugadinta defektuota krovini, nors tai liudija nuotraukos, koks krovinys atvziavo. Tai buvo paskutinis kartas, kai bendravome su Raben.
Gerb. Dainiui, kiekvienam savo įmonės klientui mes stengiamės teikti aukščiausios kokybės transporto paslaugas. Esant krovinio sugadinimui ir klientui pateikus skundą, jį nagrinėjame ir sprendimus priimame remiantis CMR konvencija. Pateikite prašau savo kontaktus (arba atsiųskite mums el. paštu lithuania.info@raben-group.com) ir mes su Jumis susisieksime.
Atsakyti
Labai blogai, nerekomenduoju niekam susideti su jais.
Atsakyti
Sveiki
nesinaudokite sios kompanijos paslaugomis, tai nesazininga istaiga, kuri neprisiima atsakomybes uz atvezta sugadinta defektuota krovini, nors tai liudija nuotraukos, koks krovinys atvziavo. Tai buvo paskutinis kartas, kai bendravome su Raben.
Raben Lietuva UAB
2014-01-16 09:59:07 IP 2be6c8gg
Atsakyti
ROLANDAS 2013-12-10 19:25:03
RABEN LIETUVA, rekomendavo firma iš Lenkijos, kaip super pigių atvežimų ir laiku atvežančių i Lietuvą.Taip mes džiaugėmės, pagaliau tikra Europa, nereikės vežtis patiems.Porą kartų mes džiaugėmės, sakiau kolegoms, kad aš jau dirbu kaip Europoje, prekes net iki durų atveža. Prekes pristatė tikrai prie pat namo durų.Kai užsakėme trečią kartą, dingo viena dežutė už 50 USD. Sakiau, turbūt, kažkur bevežant prapuolė, kaltinau save. Niekad nepagalvojau, kad kažkas gali užsidirbti papildomai.Ketvirtą kartą kalėdų proga gavau dovanele- 2 dėžučių trūkumas, tada supratau, kad valdžia dirba sau, o vairuotojai ir sandėlininkai sau. Tai didžiųjų vežėjų liga-Firma nekontroliuojama.Perspejau vadybininkus, niekam neidomu, kad vyksta vagystės. Krovinio atvežimas kainavo 100 USD dolerių, dvi pavogtos dėžutės - 90 USD dolerių.Tai pigių atvežimų firma RABEN LIETUVA.
Gerb. Rolandai, visuomet stengiamės savo Klientams suteikti aukščiausios kokybės paslaugas. Krovinio dalies trūkumo atveju, Jūs turite informuoti Jūsų įmonę aptarnaujantį klientų aptarnavimo specialistą, kuris Jums suteiks detalesnę informaciją kaip elgtis toliau ir informuos kokie dokumentai yra reikalingi, kad Jūs pateiktumėte pretenziją dėl trūkumo.

Taip pat rekomenduojame

Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
DLG
Logistika ir transportas, EPI, ETD, GARANTIJA.

Adresas: Perkūnkiemio g. 5, LT-12129 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; geležinkelių transportas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
MŪSŲ TEIKIAMOS PASLAUGOS: KROVINIŲ GABENIMAS: Autotransportu: Daliniai kroviniai; Pilni kroviniai; Krovinių konsolidavimas; Pavojingi kroviniai; REF; Temperatūrinių krovinių gabenimas (REF): Teikiame ne tik atskiras transportavimo paslaugas, bet ir pilną temperatūrinių krovinių gabenimo paslaugų paketą –...
Daroda
Transporto paslaugos

Adresas: Raudondvario pl. 150, LT-47174 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; logistikos paslaugos; transporto paslaugos.
UAB „Daroda“- tai profesionali komanda, kasdien pasiruošusi nuvažiuoti daugybę kilometrų tam, kad pristatytume Jūsų produktus į tikslinę vietą ir užtikrintume sklandų tiekimą. Savo veiklą pervežimų srityje vykdome jau ne vienerius metus, o šiandien esame patikimas partneris daugybei kompanijų Lietuvoje ir kitose...
Hegelmann transporte
Individualūs logistikos sprendimai

Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: automobilių pervežimas; ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
2004 m. Lietuvoje savo veiklą pradėjo vokiečių kapitalo UAB „Hegelmann Transporte“, kuri priklauso Hegelmann įmonių grupei. Šiandien įmonė įsikūrusi Kaune taip pat turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Hegelmann paslaugos Hegelmann Transporte sujungia pervežimą keliais, geležinkeliu, vandeniu ir oru...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Paaiškėjo "Metų finansų vadovo 2019 m." finalininkai
Paaiškėjo "Metų finansų vadovo 2019 m." finalininkai 09-16 20:48
"Verslo žinios" kartu su Finansų analitikų asociacija šiemet šeštą kartą pakvietė dalyvauti "Metų finansų vadovo" konkurse.
"Novecorum" greta "Vilniaus vartų" planuoja biurų pastatą
"Novecorum" greta "Vilniaus vartų" planuoja biurų pastatą 09-16 19:45
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė "Novecorum" šalia sostinės centre esančio "Vilniaus vartų" komplekso planuoja biurų pastatą ir ketina skelbti jo architektūros konkursą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

"Brexit" įvyks..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

ConocoPhillips 62,53 +9,05%
Manchester United 17,98 +3,93%
Avon 4,70 +2,62%
Chevron 124,12 +2,16%
Amazon.com 1807,84 -1,71%
Colgate-Palmolive 69,43 -1,81%
Procter & Gamble 119,75 -1,94%
Goodyear 13,70 -2,14%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 2,78 -7,02%
Varis 5709,44 -3,90%
Vištiena 1,90 -4,52%
Jautiena 4,60 -0,65%
Sidabras 17,22 +9,06%
Cukrus 0,57 0,00%
Dujos (JAV) 2,22 -5,93%
Auksas 1500,41 +6,19%