VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę R2L, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę R2L, UAB

Atsiliepimai apie R2L, UAB

Ready2Life
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie R2L, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Cirkas. Pasiskambini ir susitari atvažioti 13 val. Nuvažiavus, sako, reiks palaukti ir atvažiuok 15 val.
Vienas nuo kito kratosi atsakomybės, maždaug "skambink tam su kuo kalbėjai, ne mano problemos".
Atsakyti
Prieš kurį laiką pasikeitus serviso šeimininkams (o su jais ir darbuotojams), net elementarus automobilio tepalų bei filtrų keitimas šio serviso darbuotojams tampa tikru iššūkiu - pasirodo HONDOS kuro filtras labai sunkiai keičiamas, todėl jį galima ir pinai neprisukti, o oro filtro dėžutės dangtelį aplamai galima nulaužti..
Prieš metus šiame servise nesugebėjo net per kelis kartus parengti automobilio tech. apžiūrai, su šia užduotim puikiai susitvarkė kitas mažiau žinomas autoservisas.
Niekam nerekomenduoju šio serviso.
Atsakyti
Noriu pagirti Justiniskes. Puikiai aptarnauja. Gavau issamia informacija. Surado vieta iskarto priimti. Man patiko lankiausi 2022-02-23.
Atsakyti
Noriu pagirti Justiniškių filialo darbuotojus. Puikus, operatyvus aptarnavimas. Profesionalus požiūris į automobilio remontą, elektroniniai pranešimai apie remonto eigą, detali informacija kas buvo pakeista. Ačiū.
Atsakyti
Labai geras aptarnavimas. Siuo metu kaip tik naujas vadybininkas. Labai maloniai ir aiskiai viska papasakojo. Aiskiai matosi, kad zmogus labai gerai ismano apie automobilius ju sandara, net man visiskai nieko nesuprantant apie automobilius, papasakojo kur koks varztelis stovi ir kam jis skirtas. Saunuolis. Aciu.
Atsakyti
Mano nuomonė - s*****i!
Niekada nerašau atsiliepimų, bet čia jau nesusilaikysiu. Nemažai metų remontavau šeimos automobilius Mokslininkų gatvėje. Kol servisas priklausė Edvinas, viskas vyko sklandžiai. Po paskutinio remonto supratau, kad darbuotojų darbas labai daug priklauso nuo vadovo. Mačiau, kad yra dirbančių neistrų iš ankstesnio serviso.
Nenoriu labai išsiplėsti, pabandysiu trumpiau.
Atvariau žmonos Honda Civic automobilį pakeisti tepalus ir filtrus (kuriuos reikia) ir patikrinti prieš TA, būtinai paprašiau išspręsti problemą su bildesiu važiuoklėje, priekinėje dalyje.
Paskambinę informavo kad reikėtų pakeisti stabdžių kaladėles ir pačius diskus. Sutikau, kad sutvarkytų kaip reikalinga. Sumokėjau 600 eur. Bet bildesys nebuvo išspręstas. Po savaitės atvariau, tai sakė pamiršo pasakyti, kad pusašis, tai palikau taisyti, po trijų dienų informavo, kad naujas pusašis kainuos 700 + keitimas (masina 2009 m.) - liepiau nekeisti. Kai papasakojau šia situaciją kitiems meistrams, pasakė, kad pusašis negali bildeti, nebent traškėti. Nuvalius į kitą servisą, nustatė, kad variklio pagalvė nepriveržta ir užrūdijusi. Remontas kainavo - 20 eur. Tai pabandykime įsivaizduoti jei būčiau sutikęs keisti pusašį, sumokėjęs apie 900 eur ir problema nebūtų išspręsta, sugaišau ne mažai laiko. Tai spręskite patys: norėjo apgauti, ar ant tiek neišmanantys meistrai.
Atsakyti
Niekada nerasau atsiliepimu, ir tikiuos tai pirmas ir paskutinis, bet pasidalinsiu ir as paskutiniais ispudziais apie si servisa Mokslininku g. Taisau masina pas juos kokius 8 metus. Visa ta laika nu ispudis nei geras, nei blogas. Sakykim vidutinis buvo. Buvo. Atsizvelgiant i patogia man dislokacija, pakenciama. Kartais kazka pataiso, kartais nelabai. Dzin. Bet, paskutini kart apsilankes, paprasiau pakeist tepalus BMW treciukui. Tik pakeist, tepalai ir filtras mano. Nu ok, atsimineju masina, priemejas pasako darbo kaina- 50 euru. Karlai! 50 europietisku euru!!!! Priminsiu, uz darba kuris padaromas per max 20 minuciu, ir dar neskubant, parukant kol isbegs tepalas. Krasta auto nervingai ruko kamputyje. Ka ten Krasta, Bentley servisas dreba nuo sio premium segmento naujoko. Aisku, galima sakyti pats durnas, kad nepaklausiau kainos, o durna ir baznycioj musa. Bet rugpjuti tai keiciau uz 20eur.ir kainos niekur zenkliai nepaaugo. Bent jau tikrai ne 2 su puse karto! Vnz, reziumuojant, matant istejusia aikstele priesais si servisa, ir darbuotoju kaita.. (vien priemejas jau trecias per pusmeti), galima tik palinket tokiam turkiškam versliukui kuo greiciau nusibaigt. Nabašnikui zvakute nepades.
Atsakyti
R2L 2021-12-10 12:30:52
Gerb. Vladai,
cirkas arba ne, bet tai dažnai pasikartojanti situacija mūsų darbe. Dažnai priėmėjas priimdamas automobilį negali įvertinti visų gedimų ir kainą pasako preliminarią. Tik mechanikas, atlikęs defektaciją gali numatyti galutinę kainą, todėl ji gali skirtis nuo pradinės.
Tai kad ne gedimas buvo - paskirstymo diržo keitimas. Patys pasiūlęt kainą išanalizavę mašinos variklį. Bet kai mašiną pastovėjo jūsų servise dvi dienas kažkodėl kaina išaugo net nepradėjus darbus. Turbūt jūsų darbų kainos surištos su dujų kainomis Lietuvoje :) ? Ta ar ne cirkas?
Atsakyti
Vladas 2021-12-09 23:06:32
Sutarem dėl darbų kainos. Palikau mašiną. Prastovėjo servise keletą dienų. Paskambino ir sako, kad darbu kaina bus dvigubai didesne. Cirkas, o ne servisas.
Gerb. Vladai,
cirkas arba ne, bet tai dažnai pasikartojanti situacija mūsų darbe. Dažnai priėmėjas priimdamas automobilį negali įvertinti visų gedimų ir kainą pasako preliminarią. Tik mechanikas, atlikęs defektaciją gali numatyti galutinę kainą, todėl ji gali skirtis nuo pradinės.
Atsakyti
Sutarem dėl darbų kainos. Palikau mašiną. Prastovėjo servise keletą dienų. Paskambino ir sako, kad darbu kaina bus dvigubai didesne. Cirkas, o ne servisas.
Atsakyti
R2L 2021-09-06 11:02:50
Labai gaila, kad praeitis gali tiek įtakoti esamą verslą.
Norime informuoti, kad vasaros pradžioje pasikeitė autoserviso savininkai. Labai stengiamės keisti įsisenėjusias problemas, atnaujinti autoservisą ir teikti visokeriopai kokybiškas paslaugas bei gerinti klientų aptarnavimą.
Per eilę metų padarytos klaidos neišsitaiso per keletą mėn, todėl visiems tiems, kurie mumis ir vėl patikės tarsime didelį AČIŪ.
Birželio antroje pusėje buvau palikęs automobilį sutvarkyti galinių prieš rūkinių žibintų problemą. Problemos ne tik nesutvarkė, bet ir nenustatė, o 20 Eur. pasiėmė.
Kaip suprantu, po savininkų pasikeitimo lankiausi, tad nepasikeitėte tiek, kiek skelbiate.
Šiuo metu taip pat turiu problemų su automobiliu. Kol kas ieškau kitų servisų.
Atsakyti
Labai geras servisas, atgaivina ir atgaivina mano camriuką:):):)
Atsakyti
Visiskai neatsakingas ir napatikimas servisas, automobilis prastovejo daugiau kaip savate net nepaliestas ir net nesiteike pranest, jokio skambucio, jokios zinutes, net skambinant paciam pastoviai nekelia ir neperskambina, kol galu gale pasake atsiimti automobili ir ieskotis kas sutvarkys.
Atsakyti
Blondie 2021-09-04 12:51:17
Labai norėčiau padėkoti visiems pasisakiusiems apie šį autoservisą. Planavau patikėti jiems savo automobilį, bet po tokio kiekio neigiamų komentarų, džiaugiuosi, kad manęs, šviesių plaukų, ten neišdūrė. Apgailestauju, kam teko nemaloniai susidurti su šio serviso paslaugomis.
Labai gaila, kad praeitis gali tiek įtakoti esamą verslą.
Norime informuoti, kad vasaros pradžioje pasikeitė autoserviso savininkai. Labai stengiamės keisti įsisenėjusias problemas, atnaujinti autoservisą ir teikti visokeriopai kokybiškas paslaugas bei gerinti klientų aptarnavimą.
Per eilę metų padarytos klaidos neišsitaiso per keletą mėn, todėl visiems tiems, kurie mumis ir vėl patikės tarsime didelį AČIŪ.
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti visiems pasisakiusiems apie šį autoservisą. Planavau patikėti jiems savo automobilį, bet po tokio kiekio neigiamų komentarų, džiaugiuosi, kad manęs, šviesių plaukų, ten neišdūrė. Apgailestauju, kam teko nemaloniai susidurti su šio serviso paslaugomis.
Atsakyti
Tvarkiau, tvarkau ir tvarkysiu savo automobilius tik čia. Puikus aptarnavimas, prisiderinimas prie galimybių palikti automobilį ar sutvarkyti kažką sutartu laiku. Kainos ir kokybės santykis puikus. Serviso vadovas Giedrius rūpinasi ir prižiūri, kad klientai visada būtų patenkinti. Super! Taip ir toliau!
Atsakyti
buvau palikes automobili duslintuva pavirint, padare gerai, priekaistu ner, bet kaina… plus negavau nei cekio nei nieko, , dar sako, jusu masina neuzsirakina, zinoma neusirakina, jeigu automobilis yra su keyless, ir palikote ijungta degima, kaip jums uzsirakins, darbas 10, kainos ir poziuris i klienta 4
Atsakyti
Niekam nepatariu nei eiti dirbti i si servisa, nei remontuotis, ant dedaliu uzdeda nezmogiskus procentus, antra nera tokie geri kaip apie save mano, visi kalti isskyrus juos, trecia masina gali tesiog pakelt poto nuleist ir pasakyt kad masina padaryta ir dar paimt uz tai ko net nedare, sekmes, neuzkliukit...
Atsakyti
Alius 2020-07-17 12:01:33
Servisas pakeitė Toyota Prius 2007 m. tepalą ir filtrą variklyje ir tepalą greičių dėžėje. Tepalai ir filtras mano darbas autoserviso. Darbą atliko greitai ir gerai, bet va serviso vadovas užsiplėšė už darbą 80 Eur. (TOYOTA servise TOKVILA - 61 Eur.). Banko kortelės nepriėmė, atseit terminalas šiandien neveikia. Teko važiuoti keisti į grynus. SVARBIAUSIA: sąskaitą faktūrą išrašė ir įbruko fiktyvę, be kasos čekio ir išrašytą patiems sau t.y. R2L įmonei. Be savininko pavardės, be automobilio numerio. Bereikšmis popieriaus lapas. Pareikalavus normalios faktūros ėmė teisintis, kad automobilio numerio ir savininko sąskaitoje faktūroje įrašyti nereikia, o fiskalinis čekis atseit lieka servise. Pagaliau po kelių perrašimų, gavau normalią sąskaitą. Serviso vadovo tikslas labai aiškus - išdurti klientą ir apgauti valstybę.
Prieš pasirinkdami šį servisą gerai pagalvokite.
Abi s.f. prisegu. Palyginkite.
Akivaizdziai matosi, kad vedama dviguba buhalterija. SF seriju numeriai kaip skiriasi :D Nudegiau ir as pas juos, dar akivaizdziai matosi, kad patys sau atsiliepimus rasosi gerus ir bando islipt is purvo, kuri patys prisidare. Ne, kad susiimt, normalias kainas taikyt ir dirbt normaliai, tureti dideli klientu (patenkintu, o ne siaip klientu) rata ir tikrai sekmingai dirbt, bet dabar tai sorry - aferizmas vidury baltos dienos. Serviso atstovai - i mano komentara galit net neatrasyt ir nesiteisint.
Atsakyti
Palikau automobilį su šviečiančiomis ABS/ESP lemputėmis. Na žinoma bukai praskenavo su kompiuteriu, paskambino - reikia detalės, bet nežinom kodo, kad užsakyti, bet pažiūrėsim, gal pavyks pamatyti neardant. Po pusdienio paskambino - ne, niekaip nesimato, reikia ardyti. Pasiėmiau mašiną, atsiskaičiau už diagnostiką, grįžau namo ir tiesiog pasikėlęs kapotą nusirašiau ABS bloko kodą, kuris buvo tiesiog ant akių. Tai arba aukščiausio lygio nekompetencija arba tiesiog nebuvo noro tvarkyti. Tikiuosi, kad tik antras. Bet kokiu atveju - Nerekomenduoju.
Atsakyti
Geras. autoservisas. Labai daug metų su jais bendrauju. Jokių problemų dėl remonto niekada nebuvo kainos kaip kainos. Bet aš manau už kokybišką darbą reikia mokėt!!!! Ačiū Stanislovui už rūpestį taip ir toliau. Šaunuoliai!!!!
Atsakyti
Lankiausi ne kartą. Atlieka visus darbus. Tikrai išmano savo amatą. Neužsimeta didelio antkainio ant dalių - tikrai maloni staigmena. Nėra buvę taip kad kažko nesutvarkytų. Prieš tvarkydami suderina remonto kainą.
Vienas pastebėjimas - kartais remontas užtrunka ilgiau ir apie tai nėra informuojama.

Reziume - patikimas autoservisas.
Atsakyti
Alius 2020-07-17 12:01:33
Servisas pakeitė Toyota Prius 2007 m. tepalą ir filtrą variklyje ir tepalą greičių dėžėje. Tepalai ir filtras mano darbas autoserviso. Darbą atliko greitai ir gerai, bet va serviso vadovas užsiplėšė už darbą 80 Eur. (TOYOTA servise TOKVILA - 61 Eur.). Banko kortelės nepriėmė, atseit terminalas šiandien neveikia. Teko važiuoti keisti į grynus. SVARBIAUSIA: sąskaitą faktūrą išrašė ir įbruko fiktyvę, be kasos čekio ir išrašytą patiems sau t.y. R2L įmonei. Be savininko pavardės, be automobilio numerio. Bereikšmis popieriaus lapas. Pareikalavus normalios faktūros ėmė teisintis, kad automobilio numerio ir savininko sąskaitoje faktūroje įrašyti nereikia, o fiskalinis čekis atseit lieka servise. Pagaliau po kelių perrašimų, gavau normalią sąskaitą. Serviso vadovo tikslas labai aiškus - išdurti klientą ir apgauti valstybę.
Prieš pasirinkdami šį servisą gerai pagalvokite.
Abi s.f. prisegu. Palyginkite.
Sveiki Aliau,
Dėkojame Jums už atsiliepimą ir, kad atkreipėte mūsų dėmesį į iškilusią situaciją. Bus aiškinamasi, kodėl kilo problemų Jūsų apsilankymo metu ir kad tokia situacija daugiau niekada nepasikartotų. R2L visada laikėsi ir laikysis pozicijos, kad apmokėjimą patvirtinantys dokumentai turi būti išduodami tinkamai ir laiku. Jeigu turėtumėte papildomų pastabų ar komentarų, prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba telefonu 8 687 40977.
Atsakyti
Servisas pakeitė Toyota Prius 2007 m. tepalą ir filtrą variklyje ir tepalą greičių dėžėje. Tepalai ir filtras mano darbas autoserviso. Darbą atliko greitai ir gerai, bet va serviso vadovas užsiplėšė už darbą 80 Eur. (TOYOTA servise TOKVILA - 61 Eur.). Banko kortelės nepriėmė, atseit terminalas šiandien neveikia. Teko važiuoti keisti į grynus. SVARBIAUSIA: sąskaitą faktūrą išrašė ir įbruko fiktyvę, be kasos čekio ir išrašytą patiems sau t.y. R2L įmonei. Be savininko pavardės, be automobilio numerio. Bereikšmis popieriaus lapas. Pareikalavus normalios faktūros ėmė teisintis, kad automobilio numerio ir savininko sąskaitoje faktūroje įrašyti nereikia, o fiskalinis čekis atseit lieka servise. Pagaliau po kelių perrašimų, gavau normalią sąskaitą. Serviso vadovo tikslas labai aiškus - išdurti klientą ir apgauti valstybę.
Prieš pasirinkdami šį servisą gerai pagalvokite.
Abi s.f. prisegu. Palyginkite.
Atsakyti
Laba diena, Tadai,
Ačiū Jums už Jūsų pastabas. Deja Jūsų pastabų priimti mes negalime.
Už Jūsų minėtus 360 EUR buvo pakeista bagažinės spyną, kuro grįžtamosios poveržlės, 6 žvakės ir dalis žvakių sriegių. Taip pat mes pataisėme galinio lango pašildymą, parekomendavome veiksmų planą dėl tepalų nutekėjimo, atlikome kondicionieriaus patikrą (kurį remontuoti Jūs vėliau atsisakėte) ir Jūsų prašymu atšaukėme jau Jums užsakytas detales, Jums persigalvojus dėl teikiamų paslaugų.
Dėl kuro nutekėjimo Jūs buvote perspėtas, kad kuro grįžtamųjų poveržlių leidimas gali būti tik dalinė kuro nutekėjimo priežastis. Prie nutekėjimo gali prisidėti ir kuro siurblio, ir velenėlių gedimai. Jūs buvote perspėtas, kad problema pakeitus poveržles gali nedingti.
Vairo stiprintuvą Jūs atsisakėte remontuoti. Ir nors teigiate, „kad kažkas netaip čia su ju kosminėmis kainomis ir spėjau taisymą atšaukti“, tai Jums nesutrukdė po to dar užsakyti žvakių pakeitimą ir paprašyti atlikti kondicionieriaus patikrą. Mes negalime būti laikomi atsakingi už automobilio gedimus, kuriuos Jūs atsisakėte remontuoti.
Dėl visų gedimų Jūs buvote perspėtas, visos kainos suderintos iš anksto, apie galimas pasekmes Jūs buvote informuotas, su visais atliktais darbais sutikote ir visi darbai buvo atlikti tinkamai.
Atitinkamai, mes pagrindo Jūsų priekaištams mūsų suteiktoms paslaugoms nematome.
Pagarbiai,
R2L
Atsakyti
Atvežta Audi a4 2004m. 2.5tdi 132kw quattro dėl:

- Kuro nuotekio kažkur, dyzelis dingsta ant akių.
- Neužsidaro bagažinė
- Bėga tepalas iš variklio
- Vairas prastai sukasi
- daug balto dūmo ir dyzelio smarvė iš mašinos

Sakė, kad sutaisė:
- bagažinę
- žvakes keitė
- purkstukus žiūrėjo, griztamaja zarnele pakeite, nes kuras pro ten bego
- rado defektą vairo stiprintuve

Paėmė 360 eurų ir vienintelis defektas, kuris buvo sutvarkytas tai bagažinė pagaliau užsidaro.

Visą kitą, tai:

- mašina ir toliau duoda pilna balto dumo su dyzelio kvapu,
- užpylus puse bako man rodo, kad galiu nuvaziuoti dar 280km, po 2km ramios keliones matau, kad liko 180km ir rodykle jau puse puses bako neberodo net
- Vairas toliau sukasi, nes supratau, kad kažkas netaip čia su ju kosminėmis kainomis ir spėjau taisymą atšaukti.

Išvada: nuvariau į kitą servisą ir iš manęs juokiasi, kad už 100 eurų darbą aš sumokėjau 360 eurų.
Atsakyti
Baisiai nusivyliau šiuo servisų,... automobilis buvo nuvarytas dėl 2 bėdų. Leido tepalą ir mirgciojo kartais tepalo slegio lempute.penktadieni 8 val. ryto nuvarytas automobilis buvo priduotas remontui.paaiskintos bėdos, dar priemejui buvo užsiminta apie tepalo paėmėjo karteryje valymą, nes buvau užtikrintas, dėl ko matyt mirgciojo slegio lempute, nors jis pasakė kad retai kemsasi sietelis.Na pagalvojus, meistrai sako, meistrai žino.... Meistrai pakeitė dangtelio tarpine, daviklį tepalo slegio.puiku tepalai nebega.Automobilį atidavė šeštadienį.pasak jų slėgis geras, nors neaišku ar jis isvis buvo matuotas. Dar ta pati šeštadienio vakarą bevažiuojant užsidegė čekas, slegio lempute vel, dingo trauka, automobilis pradėjo purtyti, net vairo stiprintuvas momentui dingo.pirmadieni automobilis dar kartą atvarytas į servisą.kas juokingiausia, nors juokas jau pro ašaras.... priemejui papasakojus apie vėl tas pačias bėdas, plius nuotykius kelyje ir užsiminus dar kartą apie tepalo paemeja, gavau atsakymą, darysim diagnostika ir jai ji nieko nerodys, pradėsim nuo generatoriaus, matyt jis blogai krauna, dėl to masina purtesi, dingo vairo stiprintuvas, dege čekas ir slegio lempute. Kadangi diagnostika nieko nerodė, tikrino generatoriaus krovima, tik aš iki šiol nesuprantu, kam ji reikėjo tikrinti...galu gale buvo nuimtas karteris ir pasirodė visas grožis, tepalo paemejas užmuštas plius prasukti indeklai.sulaukus skambučio buvo pasiūlyta daryti kapitalinį variklio remontą arba keisti į kitą.paklausus kodėl negalėjo penktadienį ar šeštadienį nuimti karterio ir išvalyti paėmėjo kol nebuvo prasukti indeklai, sulaukiau atsakymo, slėgis buvo tikrintas, nors dabar abejotina, o šeštadienį vyrai nespėjo, nors skambučio sulaukiau apie 10 val.ryto, kad galiu atsiimti automobilį.....kai yra dirbama iki pietų.dar pridėjo, jūsų automobiliui matyt tiek tik ir tereikėjo... Zodziu, galų gale sumokėta nemenka suma, už darbus, automobilis issiveztas ant tralo su užmuštu varikliu.Atsiprasymu nereikia... jūsų servise lankiausi pirma ir paskutinį kartą.Gaila, kai meistrams sunku atsukti 20 varžtų, ir padaryti tai ko prašo žmogus, o pasekmės lieka tokios....
Atsakyti
Darbus atliko. Vėliau paaiškėjo, kad kad ne viskas buvo atlikta kokybiškai. Kai kur persistengta veržiant varžtus. Bet dėl šių problemų galvos kaip ir neskaudėtų, kol nepradedi analizuoti išrašytos sąskaitos.
Čia ir prasideda magija. Už darbus pasiprašė daugiau nei kitur, bet pats sutikau. Sąskaitoje surašytos visos detalės ir medžiagos, pateikti jų kodai (super). Ir nurodytos kainos, kaip rašoma, be PVM. Pasitikrinus internete tokiose parduotuvėse kaip Inter Cars ar Autoaibė, dėtalės arba medžiagos kainuoja pigiau arba ženkliai pigiau, paprastam žmogui. O juk servisas gauna tas detales dar pigiau. Plius ten jau įskaičiuotas PVM. Taip kad galutiniame rezultate detalės saraše yra nurodytos didesnėmis kainomis ir dar priskaičiuoja iš kažkur atsiradusį PVM.
Gaila, tačiau tokių atsiliepimų vėliau išgirdau labai nemažai.

Linkiu susitvarkyti ir negalvoti kad klientai kvailesni nei jūs.
Atsakyti
Puikus servisas, kreipiausi pora kartu, tikrinant automobili pries pirkima, apziura nuodugni viskas puiku.
Paskutinis vizitas nemaloniai nustebino, kreipiausi pasikeisti ABS davikli BMW 535d e61 kebule.
Nesu specialistas, bet esme ta, kad visas darbas yra nuimti rata, atsukti du varztus isimti sena davikli ir ideti nauja.
darbas praejo sklandziai, viskas atsisuko uzsisuko, bet uz tai teko sumoketi 45eur. Del galimai brokuotos dalies teko kreiptis i kitus servisus, kainos per pus ir daugiau mazesnes.
Pretenziju neturiu, su klijentu bendraujama maloniai, viskas detaliai ispasakojama ir buvo pasiulyta sugryzti sutvarkyti, bet kainos didokos.
Prisegu video abs daviklio pakeitimo
https://www.youtube.com/watch?v=RpHOi89kKVc
Atsakyti
Darbai kuriuos reikejo atlikti, išsriegt srėgį ir isukti naują varžtą. Užsiprašė 140€, kai paklausiau kodėl tiek daug, sugebėjo pasakyt tik, kad pi**diec kaip išmalta buvo. Sumokėjus paprašiau, kad duotu čekį, tai pasakė jei noriu čekio, tai turiu susimokėti dar ir pvm. Žodžiu du kartus remontavau ir abu kartus kainos buvo neadekvačios. Siulyčiau aplenkti šitą servisą.
Atsakyti
sveiki :) nezinau ko cia visi kimba prie sito serviso.N metu nekada su jais neturejau problemu visa gymine seimina tvarko automobilius ir visi patenkinti.tek del meistru ir mexaniku darbo.. tai kad sekmes dirbant ir toliau.:)
Atsakyti
Mašinai sunkiai kūrėsi. Atvarius apžiūrai buvo padaryta diagnostika, problemų nerasta ir teigė, jog nakčiai palikom šviesas. Sumokėjom 30 eur, mašina pagal juos problemų neturi, tik kažkodėl sunkiai užsikuria. Nuvarius pas kitą meistrą buvo rasta problema susijusi su generatoriumi ir dabar mašina puikiai kuriasi. Nerekomenduoju, nes specialistams trūksta kompetencijos, jeigu teigiama kad mašinoj nėra problemų o akivaizdžiai ji sunkiai kūrėsi. Gaila išmestų į balą 30 eur...
Atsakyti
Lukas 2019-11-20 08:07:15
Atlikta paslauga, kurios atlikti leidimo niekas nedavė, į skundus neatsakinėjama. Paprašius paaiškinti kodėl turiu mokėti už paslaugą, kurios neužsakiau ir ji buvo kitam autoservise atlikta prieš savaitę niekas nesugebėjo paaiškinti. Perduota į vartotojų teises.
Laba diena, Lukai,
Ačiū Jums už įvertinimą. Jeigu kilo nesklandumų dėl Jums suteiktų paslaugų, kviečiame susisiekti su mūsų kokybės specialiste telefonu 861422933 arba el. paštu [email protected] nurodant savo kontaktinį nr. ir pas mus remontuoto automobilio duomenis (savininką, markę, valst. nr.). Tokiu atveju galėsime išspręsti kilusius nesklandumus.
R2L
Atsakyti
Atlikta paslauga, kurios atlikti leidimo niekas nedavė, į skundus neatsakinėjama. Paprašius paaiškinti kodėl turiu mokėti už paslaugą, kurios neužsakiau ir ji buvo kitam autoservise atlikta prieš savaitę niekas nesugebėjo paaiškinti. Perduota į vartotojų teises.
Atsakyti
Kvalifikuotas ir paslaugus kolektyvas! gedimą rado greitai ir tinkamai suremontavo, nors kituose servisuose į tai nekreipdavo dėmesio ar ignoruodavo, kol antifrizas išvis nepradėjo varvėt. Man, kaip moteriai, buvo labai malonu, kad viskas buvo labai aiškiai išaiškinta: dėl ko gedimas atsirado, kokie darbai buvo atlikti ir kokios detalės pakeistos. Remonto kaina buvo irgi aiški, nekilo nei abejonių nei papildomų klausimų. Dėkoju už puikų darbą! būtinai sugrįšiu.
Atsakyti
Esu automobilį remontavęs įvairiuose Vilniaus autoservisuose, bet galiu užtikrinti, jog R2L autoservise jaučiamas išskirtinis ir kvalifikuotas dėmesys klientui nuolant. Suteikiama informacija aiškiai ir išsamiai net ir nieko apie automobilius nesuprantančiam žmogui. Darbas atliktas visada kokybiškai ir laiku, verta pasidžiaugti, kad yra sąžiningai dirbančių ir gerai savo darbą išmanančių autoservisų Vilniuje. Visiem rekomenduoju, ten tikrai servisas kuris myli savo klientus.
Atsakyti
Puikus servisas. Greitai ir kokybiskai!
Darius | Visiirankiai.lt
2019-10-16 18:41:02 IP 5f4soc8n
Atsakyti
Puikus svervisas. Norėčiau pabrėžti meistru atsakingumą bei kruopštumą !!! Greitai nustatė problema ir ji buvo išspręsta! Aišku butų dar smagiau, kad butų tai nemokamai, bet teko sumokėti :)
Rezultatas: Patenkintas!
Atsakyti
Geras autoservisas. Paslaugūs meistrai, kokybiškai atliktas darbas. Pastebėjau, kad jei su meistrais pagarbiai elgiesi, užduodi tau svarbius klausimus, tai ne tik gauni aiškų atsakymą bet ir pačiam aiškiau ir meistro kvalifikaciją įvertini. Šaunuoliai, taip ir toliau dirbkite.
Atsakyti
Sveiki, noriu padėkoti meistrui ir darbuotojui, kuris atliko mano automobilio remonto darbus praeitą savaitę. Sugedus mašinai, kreipiausi į šį servisą.Na, galvoju, bus sunku, nes nieko nesuprantu apie mašinas.Bet meistras nuosekliai ir kantriai išaiškino, aiškino galimus gedimus ir kainą už detales ir remontą. Atsakė į visas abejones. Mašiną sutaisė ir likau patenkinta.
Sėkmės visam kolektyvui.
Atsakyti
Puikus servisas. Nekilo jokių problemų. Suderintus remonto darbus atliko laiku ir kokybiškai. REKOMENDUOJU !
Atsakyti
Keista, kad prirašyta tiek daug neigiamų atsiliepimų. Remontuojame automobilį šiame servise jau du metus ir jokių nesklandumų nepatyrėme. Visiems čia prirašiausiems neigiamų dalykų, siūlyčiau pirmiausia užduoti sau patiems klausimą ar jie savo darbuose visuomet viską atlieka idealiai ir ar nepridaro klaidų, bei ar yra visažiniai. Serviso darbuotojai yra tokie patys žmonės, kaip ir visi kiti, jie taip pat gali ir turi teisę klysti, bei kažko nesuprasti, arba nežinoti. Kaip minėjau, savo automobilį remontuojame šiame servise Justiniškių g. jau du metus, atliktais darbais esame patenkinti, manau pasitikėsime šiuo servisu ir toliau. Galiu paneigti ir tą komentarą apie problemas dėl sąskaitų išrašymo, nežinau be abejo kaip ten buvo konkrečioje situacijoje, tačiau mums visos sąskaitos yra išrašomos visuomet tvarkingai, be jokių problemų. Sėkmės jų kolektyvui!
Atsakyti
Mistiniai darbai...
1. Problemos su sąskaitos faktūros išrašymu. Paprašius išrašyti faktūrą sulaukiau atsakymo, kad tokiu atveju kaina didesnė, nes neva, jie pirko detale, be sąskaitos, norėdami sutaupyti mano pinigus. Šiaip ne taip sąskaita buvo gauta.
2. Paprašius grąžinti detale, kuri buvo pakeista, mistiškai ta detale tapo ne pakeista, o jau restauruota ta pati. Taip detale ir nebuvo grąžinta. Paklausus kas buvo dar pakeista - atsakymo nesulaukiau.
3. Per 2 savaites automobilis buvo paliktas du kartus, antra karta dėl tos pačios problemos, kuri pasiliko nuo pirmo vizito. Gedimas taip ir nesutvarkytas. Tai arba buvo netinkamai identifikuotas gedimas ir tvarkyta tai kas buvo nereikalinga tvarkyti arba atlikti remonto darbai nekokybiški.
Spręsti Jums... patirtis tokia.
Atsakyti
Turiu dvi patirtis Justiniškių g. 134A. Pirmoji buvo gana seniai prieš 6 metus kuomet atvariau mašiną ratų geometrijai ir po 3h laukimo pasakė, kad nepadarys kol nepakeis vairo kolonėlės. Aišku šio malonumo atsisakiau, mašina šiai dienai dar važinėja su ta vairo kolonėle ir praeina technines apžiūras be jokių problemų. Geometriją padarė kitas servisas.
Kita patirtis nauja, 2019.04 mėn kuomet buvo atvarytas automobilis su konkrečiais gedimo simptomais, serviso priėmėjas viską užsirašė tačiau mašinos apžiūrėti nepanoro. Mašina pralaikyta visą dieną pakeistos nereikalingos keisti detalės o gedimas kaip buvo taip liko. Grįžus atgal komentaras buvo, kad nepastebėjo ir liepė registruotis kitam vizitui :) Aišku už pakeistas nereikalingas dalis teko sumokėti. Netoleruoju tokio atmestino požiūrio.
Niekam NEREKOMENDUOJU.
Atsiskaitymas tik grynais, kas šiais laikais yra nesuvokiama. Už bandelę kioske galima sumokėti kortele o čia kur rimtos sumos negalima.
Atsakyti
Sitas servisas tinkamas manau yra paprastiems darbams, visokiu traukiu-sarnyru keitimams o ne elektronikos ar varikliu gedimams, is patirties tai sakau, buvau nuvezes auto kuris gesdavo vaziuojant, jie patikrino su komputeriu ir nieko nerado, nusprende kad reike ardyti baka ir ziureti siurbli bet ir tai nebuvo tikri, sake brangiai kainuos, nuvazeves i kita servisa isiaaiskinau kad beda buvo purkstukuose :)
Atsakyti
Blogas servisas. Yra tekę seniau jame lankytis. Kainos didelės, dėl darbų kokybės seniau skųstis neteko, bet kai pakeičia padangas ir sako paruošta važiavimui, turėtų lyg ir būti viskas ok. Bet buvo taip, kad vairą meta visiškai į kairę pusę, kadangi nedarytas ratų suvedimas arba padangos nelygiai sudilusios, bet išvarant mašiną į lauką serviso darbuotojas tai turėjo pastebėti, tačiau jokių neigiamų komentarų negavau.
Grįžau į servisą ir sako šiandien jau nieko nebedarysim, tai atvažiuok rytoj, kai mašina važiuoja visiškai į kairę...čia nėra nei saugus nei normalus požiūris ir dar papildomai už viską sakė imtų pinigus. Žinoma nebegrįžau...
Atsakyti
Buves 2018-09-26 18:09:30
Niekam nepatariu rinktis šito serviso, nes paims pinigus ir nieko nepadarys. Prieš metus tvarkiausi rankinį stabdy. Tai nuvežiau į šitą servisą, po poros dienų atsiėmiau ir lygtais viskas gerai buvo, po poros mėnesių važiavau technikinę ir nepraėjau dėl rankinio stabdžio. Grįžau į servisą, tai paporino, kad surūdiję, bet įtempė ir dabar veiks ir dar už tai paėmė pinigus. Dabar rankinis vėl neveikia, nuvažiavau į normalų servisą, vyrai patikrino ir pasakė, kad nieko nebuvo daryta ir padaryta iki galo. Paėmė žymiai mažiau pinigų nei r2l ir išvažiavau su garantija, kad po pusės metų viskas bus tvarkoje. Taip kad siūlau apvažiuoti, nes daugiau pinigų paliksit, nei naudos gausite.
Laba diena,

Ačiū Jums už Jūsų įvertinimą. Mes visada siekiame tobulinti mūsų paslaugas ir aptarnauti savo klientus kaip įmanoma geriau. Norėdami įsigilinti į Jūsų aprašytą situaciją, norėtume Jūsų paprašyti nurodyti savo taisyto automobilio valstybinį nr. ir savo kontaktinį telefono nr. el. paštu [email protected], kad mūsų aptarnavimo specialistė galėtų susisiekti su Jumis ir aptarti Jūsų apsilankymą pas mus. Jeigu pageidaujate, galite susisiekti su mūsų aptarnavimo specialiste teisiogiai telefonu 8 614 22933.

Iš anksto dėkojame.

Pagarbiai, R2L autoservisas
Atsakyti
Niekam nepatariu rinktis šito serviso, nes paims pinigus ir nieko nepadarys. Prieš metus tvarkiausi rankinį stabdy. Tai nuvežiau į šitą servisą, po poros dienų atsiėmiau ir lygtais viskas gerai buvo, po poros mėnesių važiavau technikinę ir nepraėjau dėl rankinio stabdžio. Grįžau į servisą, tai paporino, kad surūdiję, bet įtempė ir dabar veiks ir dar už tai paėmė pinigus. Dabar rankinis vėl neveikia, nuvažiavau į normalų servisą, vyrai patikrino ir pasakė, kad nieko nebuvo daryta ir padaryta iki galo. Paėmė žymiai mažiau pinigų nei r2l ir išvažiavau su garantija, kad po pusės metų viskas bus tvarkoje. Taip kad siūlau apvažiuoti, nes daugiau pinigų paliksit, nei naudos gausite.
Atsakyti
Puikus servisas, remontavau savo volvo v 70 gerai buvo atlikti darbai.Kita masina Jaguar s type, puikei patikrino pres pirkima vazineju be problemu.Didelis aciu meistrui Vidmantui ir serviso komandai.
Atsakyti
Jei mergina atvažiuoja į servisą ir prašo pakeisti surūdijusius stabdžių vamzdelius, tai meistrai užuodę pinigus dar išpurtys visą pakabą ir pasakys, kad "ojoj kiek čia visko keist". Labai džiaugiuosi, kad yra Vilniuje ir kitų meistrų, kurių dėka sutaupiau ~800 eurų ir vėl galiu sau ramiai važinėti. Kas be ko, labai patogu yra vežti automobilį tvarkyti prie namų, bet matyt, kad tai buvo pirmas ir paskutinis kartas su šiuo servisu.
Tikiuosi, kad su tokiu požiūriu į žmogų - ilgai negyvuosit.

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 25 metus automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
Bendra Lietuvos-Čekijos įmonė UAB "ARX"
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ Bosch servisas Kaune

Adresas: Taikos pr. 139A, LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Šasi
VAŽIUOKLĖS REMONTO DIRBTUVĖS

Adresas: Paliūniškio g. 13, LT-35114 Panevėžys.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
„ŠASI“ savo veiklą pradėjo vykdyti 1996 m. Vienas iš pirmųjų autoservisų Panevėžyje. Individualioje įmonėje „Šasi“ atliekami lengvųjų automobilių, visureigių ir mikroautobusų važiuoklės remonto darbai. Restauruojamos automobilių pakabos detalės: šarnyrai, traukės, guminės įvorės. Taip pat restauruojame kliento...
Melga
MELGA autoservisų tinklas Lietuvoje

Adresas: Savanorių pr. 151A, LT-03150 Vilnius.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
MELGA autoservisų tinklas teikia automobilių techninės priežiūros ir remonto paslaugas, prekiauja lengvųjų automobilių, sunkvežimių ir motociklų padangomis, ratlankiais, akumuliatoriais, alyva ir kitomis automobilių detalėmis. 12 MELGA autoservisų išsidėstę patogiose vietose didžiuosiuose Lietuvos miestuose:...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Išrinkta geriausia metų jaunoji bendrovė: gamina tvarų produktą ir meta iššūkį Europai
Išrinkta geriausia metų jaunoji bendrovė: gamina tvarų produktą ir meta iššūkį Europai 05-25 08:57
Iš beveik 900 jaunųjų bendrovių – mokinių mokomųjų verslų – Nacionalinėje "accelerator_x" programos eXpo pergalės laurus pelnė komanda iš Klaipėdos, dar keliolika išsidalino vardines "Lietuvos...
Tvaraus ir efektyvaus žemės ūkio link: svarbiausi pokyčiai Lietuvoje jau įsibėgėjo
Tvaraus ir efektyvaus žemės ūkio link: svarbiausi pokyčiai Lietuvoje jau įsibėgėjo 05-24 16:58
Jeigu reikėtų įvardyti vieną įdomiausių, o tuo pačiu – ir sudėtingiausių ekonominės veiklos sričių, rimtas kandidatas į šį titulą galėtų būti žemės ūkis. Mažai kuriame versle vyksta tokių sandūrų...
"StrongPoint" ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams
"StrongPoint" ragina jau dabar ruoštis kasos aparatų naudojimo pokyčiams 05-24 13:02
Šių metų pabaigoje prekybininkų laukia įtemptas laikotarpis – pasikeitus kasų aparatų naudojimo taisyklėms, bus privaloma per trumpą laiką kasose įdiegti naujus technologinius sprendimus. Prekybos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar kainų augimas koreguoja Jūsų planus?

Akcijų kainos

AutoZone 1910,22 +5,82%
Philip Morris 106,62 +3,61%
McDonald's 244,52 +2,74%
Colgate-Palmolive 78,12 +2,09%
NVIDIA 161,54 -4,40%
Google 2118,52 -5,14%
Twitter 35,76 -5,55%
Facebook 181,28 -7,62%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,81 +1,25%
Dujos (JAV) 6,53 +33,81%
Varis 10161,38 -0,68%
Ryžiai 431,00 +2,13%
Sidabras 24,55 -3,00%
Vištiena 3,67 +9,88%
Auksas 1936,86 -0,56%
Dyzelis 4,04 +6,88%