Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Prototechnika
Taip pat rekomenduojame
INFO-TEC paslaugų centras
INFOTECAdresas: Verkių g. 23, LT-08246 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių remontas, it paslaugos; biuro įranga; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas.
Uždaroji akcinė bendrovė „INFO-TEC“ Paslaugų centras – viena iš seniausiai informacinių technologijų srityje dirbančių Lietuvos bendrovių, veikianti nuo 1991 metų. INFO-TEC: didžiausias dokumentų skaitmeninimo centras Lietuvoje; IT priežiūros ir valdymo centras, teikiamos palaugos Lietuvoje ir už jos ribų; TOSHIBA...
CZAR Intelligence
E-komercijos kūrimas, elektroninės parduotuvėsAdresas: Laisvės al. 82, LT-44250 Kaunas.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos.
Esame oficialus CZAR7® e-komercijos sistemos atstovas Europoje. CZAR7® e-komercijos sistema yra Jungtinės Karalystės įmonės CAESAR7® registruotas prekinis ženklas. Pagrindinės CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS, Windows, macOS, Linux)...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.ltAdresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Auriga BalticsAdresas: Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; automatizavimas, automatika; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos; medicininė įranga.
„Auriga Baltics“ apima visus užsakomųjų programinės įrangos inžinerijos paslaugų aspektus ir daug dėmesio skiria įterptosioms sistemoms, medicinos prietaisų programinei įrangai, pramonės automatizavimui, IoT ir Big Data sprendimams. Sužinok daugiau apie karjeros galimybes: https://auriga.com/eu/vacancies/
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Naujausias finansines ataskaitas jau pateikė įmonių:
Ford
|
12,59
|
+4,14%
|
Intel
|
29,99
|
+3,41%
|
NVIDIA
|
401,11
|
+2,99%
|
Nasdaq
|
54,95
|
+1,35%
|
Colgate-Palmolive
|
74,95
|
-1,65%
|
eBay
|
43,62
|
-1,67%
|
Xerox
|
14,10
|
-2,42%
|
Harley-Davidson
|
32,02
|
-2,88%
|
Jautiena
|
5,67
|
+1,43%
|
Varis
|
8809,42
|
-0,53%
|
Vištiena
|
3,37
|
+1,20%
|
Dujos (JAV)
|
2,16
|
-6,09%
|
Anglis
|
194,28
|
+3,77%
|
Benzinas
|
2,77
|
+9,92%
|
Dyzelis
|
2,59
|
-5,82%
|
Ryžiai
|
501,00
|
+5,25%
|
2023-05-26 10:41:36 IP 2fbasncs
2023-01-20 13:45:41 IP 2i51g0eq
Pritariu Vaidui. Anksčiau Prototechnikoje dirbo darbuotojai, kurie iškilusias problemas sprendė greitai ir gerai, bet tie laikai praėjo, gerų specialistų neliko. Užregistravus klausimus CRM, iki šiol yra neatsakytų ir neišspręstų. Iki šiol nepanaikinta seniai registruota problema CRM, kai stringa ataskaitos, reikalauja palaukti kol bus atnaujinti duomenys, nors nerodo jokių naujinimo veiksmų ir užblokuoja visiškai programos darbą iki EuroSkaitos perkrovimo. Dar blogiau, su Personalo Skaita. 2021m. gruodį registruota CRM užklausa, kurioje prašyta sutvarkyti pajamų natūra atvaizdavimą formose, kad galima būtų pajamas matyti 2022m., GPM312 liko nesutvarkyta. To nebuvo įmanoma patikrinti 2021m.pabaigoje ar 2022m. pradžioje, nes tik buvo pradėtas pajamų natūra skaičiavimas. Suformavus metinę 2022m. GPM312, parašiau į CRM ir paprašiau tai sutvarkyti, Prototechnikos darbuotojas paprašė pinigų, t.y. dar kartą už tą pačią paslaugą, kuri seniai apmokėta, bet nesutvarkyta. Sąskaitas už programos priežiūrą gaunam savaitę anksčiau, negu PVM sąskaitos - faktūros išrašymo data. Visa mokėjom už atliktas paslaugas laiku pagal sutartis, bet prašyti mokėti už tą patį darbą antrą kartą, reikia turėti sąžinės. Dėl EuroSkaitos aukščiau minėtos problemos taip pat nepanašu kad kas nors būtų daroma. Išvada - programos aptarnavimas švelniai tariant nepatenkinamas.
Jūsų nurodytos užklausos CRM sistemoje tikrai nebuvo išspręstos iki galo. Apgailestaujame ir dėkojame už Jūsų komentarą. Labai prašome ateityje, mums nepavykus laiku ar kokybiškai Jums padėti, drąsiai rašyti į [email protected] Reaguosime iš karto.
Daugiau nei pusė visų darbuotojų Prototechnikoje dirba virš 10 metų, tačiau jaunimas dar tikrai nepasiekė patyrusiųjų lygio. Ačiū už viską.
Pagarbiai
Kęstutis Skukauskas | Direktorius | UAB "Prototechnika"
2023-01-17 11:58:10 IP 2fbasncs
Su Prototechnika "dirbame" jau daug metų, tačiau, kiekvieną kartą iškilus problemai, nuoširdžiai gailimės juos pasirinkę savo buhalterinės programos tiekėjais.
Jokių teigiamų poslinkių klientų aptarnavimo srityje, neįtikėtinas "godumas" visose bendravimo sferose, nuo posutartinio aptarnavimo iki naujų produktų diegimo.
Formali E-CRM "klientų aptarnavimo sistema" veikia "užduok 100 klausimų" principu. T.y. problema realiai nesprendžiama, o tik užduodami klausimai, po atsakymų, į kuriuos, užduodami papildomi klausimai ir taip 3 dienos "susirašinėjimų" nuveda į niekinius, o, svarbiausia, nekonkrečius patarimus.
Užsakius papildomas paslaugas, netgi iki 1 val. konsultacijas, prašoma avansinio apmokėjimo t.y. 10-15 EUR lygio paslaugų ši įmonė nepajėgi finansuoti iš savo apyvartinių lėšų arba jos klientų bazė yra tokia nemoki ir/ar nekelianti pasitikėjimo, kad reikalingi papildomi "garantiniai raštai" ir avansiniai mokėjimai nepaisant to, kad esame klientai jau gerus 15 metų ir be jokių mokumo problemų.
Pasirinkę šią įmonę apie didesnius "programavimo" darbus taip pat turėsite pagalvoti, nes būsite laikomi "įkaitais" ypatingai agresyvios kainodaros (arba alternatyva keisti visą programą), o terminų nesilaikymas taip pat taps įprastu dalyku
Taigi, jei norite problemas spręsti "savaitiniais susirašinėjimais" arba mokėti už kiekvieną skambučio minutę - rinkitės "Prototechniką"
2022-03-21 16:33:25 IP 2i24uolc
Jokių teigiamų poslinkių klientų aptarnavimo srityje, neįtikėtinas "godumas" visose bendravimo sferose, nuo posutartinio aptarnavimo iki naujų produktų diegimo.
Formali E-CRM "klientų aptarnavimo sistema" veikia "užduok 100 klausimų" principu. T.y. problema realiai nesprendžiama, o tik užduodami klausimai, po atsakymų, į kuriuos, užduodami papildomi klausimai ir taip 3 dienos "susirašinėjimų" nuveda į niekinius, o, svarbiausia, nekonkrečius patarimus.
Užsakius papildomas paslaugas, netgi iki 1 val. konsultacijas, prašoma avansinio apmokėjimo t.y. 10-15 EUR lygio paslaugų ši įmonė nepajėgi finansuoti iš savo apyvartinių lėšų arba jos klientų bazė yra tokia nemoki ir/ar nekelianti pasitikėjimo, kad reikalingi papildomi "garantiniai raštai" ir avansiniai mokėjimai nepaisant to, kad esame klientai jau gerus 15 metų ir be jokių mokumo problemų.
Pasirinkę šią įmonę apie didesnius "programavimo" darbus taip pat turėsite pagalvoti, nes būsite laikomi "įkaitais" ypatingai agresyvios kainodaros (arba alternatyva keisti visą programą), o terminų nesilaikymas taip pat taps įprastu dalyku
Taigi, jei norite problemas spręsti "savaitiniais susirašinėjimais" arba mokėti už kiekvieną skambučio minutę - rinkitės "Prototechniką"
2019-10-11 08:42:35 IP 2i51g0eq
Jei reikėtų apskaitos ir verslo valdymo programai užkabinti medalį už stabilumą ir patikimumą užkabinčiau EUROSKAITAI. Jau daugiau nei 5 metus naudojamės šia programa ir visada esame ramūs, kad po kiekvieno atnaujimo mūsų suvesti duomenys ar tik mums daryti programos pakeitimai išliks savo vietoje. Nes prieš tai turėtoj sistemoj po kiekvieno atnaujinimo kildavo "gaisrai" dėl dingusių ar išsikraipiusių duomenų. Ačiū
2019-10-10 16:55:13 IP 2ju3l4re
2019-09-26 13:09:35 IP 2i51g0eq
Mielieji, esate tikra "š*******o KONTORA", Klaipėdos padalinys. Šio padalinio vadovė turėtų išmokti elementarių bendravimo taisyklių ir verslo etikos bendraujant su žmonėmis. Toks elgesys, kai vedžiojamas žmogus už nosies, Jūsų įmonei gero vardo nepelno. Ateityje, niekam neparekomenduočiau kreiptis į Jus nei verslui, nei būsimiems darbuotojams.
Suprantu Jūsų nepasitenkinimą dėl neištesėtų pažadų Jus priimti į darbą sutartą dieną. Pasikeitus aplinkybės įdarbintas buvo kitas žmogus, turintis ilgametę patirtį verslo valdymo sistemų versle. Apgailestauju dėl sukeltų lūkesčių ir atsiprašau, kad apie pasikeitusią situaciją Jūsų neinformavau laiku.
UAB "Prototechnika" Klaipėdos filialo vadovė
2019-09-23 16:36:24 IP 5los4otg
2019-02-01 20:07:37 IP 5ccmp0bq
2018-02-16 08:26:55 IP 28m865v8
2018-01-03 10:58:24 IP 2i51g0eq
Noriu pagirti Prototechniką. Dirbu su Skaita nuo 2000 metų. Ne už dyką, tačiau visi sudėtingi pokyčiai (perėjimas prie Euro, i.saf, i.vaz, SEPA ir kt.) įvyko nepaprastai sklandžiai. Atrodo kad galvojate ne tik apie savo programą, bet ir apie mūsų laiko sąnaudų mažinimą. Tačiau Jūsų e-crm‘ui tikrai dar reikia tobulėti.
Mieli klientai, Jūsų poreikiai yra mūsų veiklos prasmė. Tobulinome kelis metus mūsų e-crm klientų aptarnavimo programą, tad kviečiame prisijungti prie Naujos versijos CRM2.prototechnika.lt
Linkėjimai,
UAB Prototechnika kolektyvas
2017-12-28 13:18:40 IP 5f4sod8p
2017-01-07 10:11:06 IP 2i582ljo
2016-10-18 16:32:15 IP 2i51g0eq
Sveiki,
Negaliu rekomenduoti šios įmonės pagrinde dėl ypač prasto klientų posutartinio aptarnavimo.
Visas bendravimas vyksta per nepatogią e-crm sistemą, susisiekti telefonu kažko paklausti nėra galimybės. Operatyviausias įsipareigojimas atsakyti per 4 darbo valandas ir tik už papildomą mokestį.
Atsakymai dažnai paviršutiniški (pvz.: "Bandykite ieškoti <...> vartotojo <..>, su juo prisijungti ir tvarkyti vartotojus"; "Sveiki, pabandykite perkrauti kompiuteri ir startuoti su programa is naujo" ir daugelis kitų) Tarp kiekvieno parašymo kelių valandų tarpas ko pasekoje problemos sprendimas gali trukti net kelias dienas, kurių metu negali dirbti su programa.
Nėra išsamių instrukcijų kaip dirbti su programa nei tinkamų programos funkcijų aprašymų.
Minimalūs atnaujinimai teoriškai nemokami (su tam tikru mokamu planu) tačiau dėl sudėtingų instaliavimo darbų / konfigūravimo procedūrų tampa neįmanomi be specialisto įsikišimo (kas irgi yra mokama).
Kokybės kontrolės, klientų aptarnavimo kokybės ar kitokio grįžtamojo ryšio neegzistuoja.
Linkėjimai
atsiprašome dėl nesusipratimų, apie kuriuos ir jūs, ir mes žinome, ir dėl kurių jūs parašėte šį komentarą.
Iš tiesų klientus, esant klausimams, su mumis susisiekti skatiname per e-crm sistemą. Tam yra bent kelios esminės priežastys: prie šios sistemos budintis konsultantas, išnagrinėjęs klausimą, jį nukreipia specialistui, kuris gali operatyviausiai kompetentingai atsakyti bei padėti klientui, o jei panašių klausimų sulaukiame ir daugiau, juos sisteminame ir parengiame atitinkamas rekomendacijas kitiems mūsų klientams ar koreguojame programas. Nors, kaip žinote, sutartyje numatytas reagavimo laikas yra 24 darbo val., bet paprastai su besikreipiančiuoju susisiekiame tą pačią dieną. Be to, nevengiame bendrauti ir telefonu: kai trūksta informacijos, konsultantas su klientu susisiekia telefonu. Kai klientas pageidauja, sutartyje už atitinkamą mokestį yra numatomas ir skubus reagavimas į kliento paklausimus, kuris trunka iki 4 val.
Visi mūsų klientai su programomis gauna ir pagrindinių modulių aprašymus/instrukcijas. Vieni jas sugeba įsidiegti automatiškai, kitų kompiuteriai dėl tam tikrų konfigūracijų ir juose naudojamų programų „nesusikalba“, todėl tenka kviesti specialistus.
Visi klientai, kurie turi pasirašę priežiūros sutartį, programų versijų atnaujinimus gauna nemokamai.
Kaip jau minėjome, kad su klientais būtų bendraujama kokybiškai, veiktų efektyvi šio bendravimo kontrolės sistema ir galėtume nuolat tobulėti, visus mūsų klientus prašome naudotis e-crm sistema.
Pagarbiai
„Prototechnikos“kolektyvas
2016-10-05 12:36:30 IP 2i24uolc
Negaliu rekomenduoti šios įmonės pagrinde dėl ypač prasto klientų posutartinio aptarnavimo.
Visas bendravimas vyksta per nepatogią e-crm sistemą, susisiekti telefonu kažko paklausti nėra galimybės. Operatyviausias įsipareigojimas atsakyti per 4 darbo valandas ir tik už papildomą mokestį.
Atsakymai dažnai paviršutiniški (pvz.: "Bandykite ieškoti <...> vartotojo <..>, su juo prisijungti ir tvarkyti vartotojus"; "Sveiki, pabandykite perkrauti kompiuteri ir startuoti su programa is naujo" ir daugelis kitų) Tarp kiekvieno parašymo kelių valandų tarpas ko pasekoje problemos sprendimas gali trukti net kelias dienas, kurių metu negali dirbti su programa.
Nėra išsamių instrukcijų kaip dirbti su programa nei tinkamų programos funkcijų aprašymų.
Minimalūs atnaujinimai teoriškai nemokami (su tam tikru mokamu planu) tačiau dėl sudėtingų instaliavimo darbų / konfigūravimo procedūrų tampa neįmanomi be specialisto įsikišimo (kas irgi yra mokama).
Kokybės kontrolės, klientų aptarnavimo kokybės ar kitokio grįžtamojo ryšio neegzistuoja.
Linkėjimai
2014-04-15 19:34:11 IP 2eehihr3
Malomu, kad domitės UAB Prototechnika teikiamomis paslaugomis. Jei abejojate dėl mūsų kompetencijų, kviečiu pas mus apsilankyti - įsitikinsit, kad yra visai kitaip.
Linkėjimai,
UAB Prototechnika kolektyvas
2014-01-20 21:09:15 IP 2i24urk8