Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Prototechnika

Atsiliepimai apie Prototechnika, UAB

EUROSKAITA

GALI TAI, KO NEGALI KITI
Parašyk savo nuomonę apie Prototechnika, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Susidūriau dar su 1 problema. Programos aprašymai seni ir neatnaujinami yra pačioje programoje kaip "Pagalba". Atnaujinimai programų pasiūlomi, aprašant vienu sakiniu. Mokant už mėnesinį programos aptarnavimo palaikymą atnaujinimai nekainuoja, bet atnaujimų instaliavimas apmokamas atskirai, o kaip tais programos atnaujinimais naudotis pagal "standartą" - mokama konsultacija. Todėl rekomenduoju naujiems klientams gerai paskaičiuoti viską prieš Prototechnikos programas perkant.
UAB Prototechnika
2023-01-20 13:45:41 IP 2i51g0eq
Atsakyti
Asta 2023-01-17 11:58:10
Pritariu Vaidui. Anksčiau Prototechnikoje dirbo darbuotojai, kurie iškilusias problemas sprendė greitai ir gerai, bet tie laikai praėjo, gerų specialistų neliko. Užregistravus klausimus CRM, iki šiol yra neatsakytų ir neišspręstų. Iki šiol nepanaikinta seniai registruota problema CRM, kai stringa ataskaitos, reikalauja palaukti kol bus atnaujinti duomenys, nors nerodo jokių naujinimo veiksmų ir užblokuoja visiškai programos darbą iki EuroSkaitos perkrovimo. Dar blogiau, su Personalo Skaita. 2021m. gruodį registruota CRM užklausa, kurioje prašyta sutvarkyti pajamų natūra atvaizdavimą formose, kad galima būtų pajamas matyti 2022m., GPM312 liko nesutvarkyta. To nebuvo įmanoma patikrinti 2021m.pabaigoje ar 2022m. pradžioje, nes tik buvo pradėtas pajamų natūra skaičiavimas. Suformavus metinę 2022m. GPM312, parašiau į CRM ir paprašiau tai sutvarkyti, Prototechnikos darbuotojas paprašė pinigų, t.y. dar kartą už tą pačią paslaugą, kuri seniai apmokėta, bet nesutvarkyta. Sąskaitas už programos priežiūrą gaunam savaitę anksčiau, negu PVM sąskaitos - faktūros išrašymo data. Visa mokėjom už atliktas paslaugas laiku pagal sutartis, bet prašyti mokėti už tą patį darbą antrą kartą, reikia turėti sąžinės. Dėl EuroSkaitos aukščiau minėtos problemos taip pat nepanašu kad kas nors būtų daroma. Išvada - programos aptarnavimas švelniai tariant nepatenkinamas.
Gerbiama, Asta,

Jūsų nurodytos užklausos CRM sistemoje tikrai nebuvo išspręstos iki galo. Apgailestaujame ir dėkojame už Jūsų komentarą. Labai prašome ateityje, mums nepavykus laiku ar kokybiškai Jums padėti, drąsiai rašyti į [email protected] Reaguosime iš karto.
Daugiau nei pusė visų darbuotojų Prototechnikoje dirba virš 10 metų, tačiau jaunimas dar tikrai nepasiekė patyrusiųjų lygio. Ačiū už viską.

Pagarbiai
Kęstutis Skukauskas | Direktorius | UAB "Prototechnika"
Atsakyti
Vaidas 2022-03-21 16:33:25
Su Prototechnika "dirbame" jau daug metų, tačiau, kiekvieną kartą iškilus problemai, nuoširdžiai gailimės juos pasirinkę savo buhalterinės programos tiekėjais.
Jokių teigiamų poslinkių klientų aptarnavimo srityje, neįtikėtinas "godumas" visose bendravimo sferose, nuo posutartinio aptarnavimo iki naujų produktų diegimo.
Formali E-CRM "klientų aptarnavimo sistema" veikia "užduok 100 klausimų" principu. T.y. problema realiai nesprendžiama, o tik užduodami klausimai, po atsakymų, į kuriuos, užduodami papildomi klausimai ir taip 3 dienos "susirašinėjimų" nuveda į niekinius, o, svarbiausia, nekonkrečius patarimus.
Užsakius papildomas paslaugas, netgi iki 1 val. konsultacijas, prašoma avansinio apmokėjimo t.y. 10-15 EUR lygio paslaugų ši įmonė nepajėgi finansuoti iš savo apyvartinių lėšų arba jos klientų bazė yra tokia nemoki ir/ar nekelianti pasitikėjimo, kad reikalingi papildomi "garantiniai raštai" ir avansiniai mokėjimai nepaisant to, kad esame klientai jau gerus 15 metų ir be jokių mokumo problemų.
Pasirinkę šią įmonę apie didesnius "programavimo" darbus taip pat turėsite pagalvoti, nes būsite laikomi "įkaitais" ypatingai agresyvios kainodaros (arba alternatyva keisti visą programą), o terminų nesilaikymas taip pat taps įprastu dalyku
Taigi, jei norite problemas spręsti "savaitiniais susirašinėjimais" arba mokėti už kiekvieną skambučio minutę - rinkitės "Prototechniką"
Pritariu Vaidui. Anksčiau Prototechnikoje dirbo darbuotojai, kurie iškilusias problemas sprendė greitai ir gerai, bet tie laikai praėjo, gerų specialistų neliko. Užregistravus klausimus CRM, iki šiol yra neatsakytų ir neišspręstų. Iki šiol nepanaikinta seniai registruota problema CRM, kai stringa ataskaitos, reikalauja palaukti kol bus atnaujinti duomenys, nors nerodo jokių naujinimo veiksmų ir užblokuoja visiškai programos darbą iki EuroSkaitos perkrovimo. Dar blogiau, su Personalo Skaita. 2021m. gruodį registruota CRM užklausa, kurioje prašyta sutvarkyti pajamų natūra atvaizdavimą formose, kad galima būtų pajamas matyti 2022m., GPM312 liko nesutvarkyta. To nebuvo įmanoma patikrinti 2021m.pabaigoje ar 2022m. pradžioje, nes tik buvo pradėtas pajamų natūra skaičiavimas. Suformavus metinę 2022m. GPM312, parašiau į CRM ir paprašiau tai sutvarkyti, Prototechnikos darbuotojas paprašė pinigų, t.y. dar kartą už tą pačią paslaugą, kuri seniai apmokėta, bet nesutvarkyta. Sąskaitas už programos priežiūrą gaunam savaitę anksčiau, negu PVM sąskaitos - faktūros išrašymo data. Visa mokėjom už atliktas paslaugas laiku pagal sutartis, bet prašyti mokėti už tą patį darbą antrą kartą, reikia turėti sąžinės. Dėl EuroSkaitos aukščiau minėtos problemos taip pat nepanašu kad kas nors būtų daroma. Išvada - programos aptarnavimas švelniai tariant nepatenkinamas.
Atsakyti
Su Prototechnika "dirbame" jau daug metų, tačiau, kiekvieną kartą iškilus problemai, nuoširdžiai gailimės juos pasirinkę savo buhalterinės programos tiekėjais.
Jokių teigiamų poslinkių klientų aptarnavimo srityje, neįtikėtinas "godumas" visose bendravimo sferose, nuo posutartinio aptarnavimo iki naujų produktų diegimo.
Formali E-CRM "klientų aptarnavimo sistema" veikia "užduok 100 klausimų" principu. T.y. problema realiai nesprendžiama, o tik užduodami klausimai, po atsakymų, į kuriuos, užduodami papildomi klausimai ir taip 3 dienos "susirašinėjimų" nuveda į niekinius, o, svarbiausia, nekonkrečius patarimus.
Užsakius papildomas paslaugas, netgi iki 1 val. konsultacijas, prašoma avansinio apmokėjimo t.y. 10-15 EUR lygio paslaugų ši įmonė nepajėgi finansuoti iš savo apyvartinių lėšų arba jos klientų bazė yra tokia nemoki ir/ar nekelianti pasitikėjimo, kad reikalingi papildomi "garantiniai raštai" ir avansiniai mokėjimai nepaisant to, kad esame klientai jau gerus 15 metų ir be jokių mokumo problemų.
Pasirinkę šią įmonę apie didesnius "programavimo" darbus taip pat turėsite pagalvoti, nes būsite laikomi "įkaitais" ypatingai agresyvios kainodaros (arba alternatyva keisti visą programą), o terminų nesilaikymas taip pat taps įprastu dalyku
Taigi, jei norite problemas spręsti "savaitiniais susirašinėjimais" arba mokėti už kiekvieną skambučio minutę - rinkitės "Prototechniką"
Atsakyti
Buhalterė 2019-10-10 16:55:13
Jei reikėtų apskaitos ir verslo valdymo programai užkabinti medalį už stabilumą ir patikimumą užkabinčiau EUROSKAITAI. Jau daugiau nei 5 metus naudojamės šia programa ir visada esame ramūs, kad po kiekvieno atnaujimo mūsų suvesti duomenys ar tik mums daryti programos pakeitimai išliks savo vietoje. Nes prieš tai turėtoj sistemoj po kiekvieno atnaujinimo kildavo "gaisrai" dėl dingusių ar išsikraipiusių duomenų. Ačiū
Šiame tinklapyje retai rašomi teigiami dalykai. Nuoširdžiai dėkui.
Atsakyti
Jei reikėtų apskaitos ir verslo valdymo programai užkabinti medalį už stabilumą ir patikimumą užkabinčiau EUROSKAITAI. Jau daugiau nei 5 metus naudojamės šia programa ir visada esame ramūs, kad po kiekvieno atnaujimo mūsų suvesti duomenys ar tik mums daryti programos pakeitimai išliks savo vietoje. Nes prieš tai turėtoj sistemoj po kiekvieno atnaujinimo kildavo "gaisrai" dėl dingusių ar išsikraipiusių duomenų. Ačiū
UAB Prototechnika
2019-09-26 13:09:35 IP 2i51g0eq
Atsakyti
Lara 2019-09-23 16:36:24
Mielieji, esate tikra "š*******o KONTORA", Klaipėdos padalinys. Šio padalinio vadovė turėtų išmokti elementarių bendravimo taisyklių ir verslo etikos bendraujant su žmonėmis. Toks elgesys, kai vedžiojamas žmogus už nosies, Jūsų įmonei gero vardo nepelno. Ateityje, niekam neparekomenduočiau kreiptis į Jus nei verslui, nei būsimiems darbuotojams.
Sveiki,

Suprantu Jūsų nepasitenkinimą dėl neištesėtų pažadų Jus priimti į darbą sutartą dieną. Pasikeitus aplinkybės įdarbintas buvo kitas žmogus, turintis ilgametę patirtį verslo valdymo sistemų versle. Apgailestauju dėl sukeltų lūkesčių ir atsiprašau, kad apie pasikeitusią situaciją Jūsų neinformavau laiku.

UAB "Prototechnika" Klaipėdos filialo vadovė
Atsakyti
Mielieji, esate tikra "š*******o KONTORA", Klaipėdos padalinys. Šio padalinio vadovė turėtų išmokti elementarių bendravimo taisyklių ir verslo etikos bendraujant su žmonėmis. Toks elgesys, kai vedžiojamas žmogus už nosies, Jūsų įmonei gero vardo nepelno. Ateityje, niekam neparekomenduočiau kreiptis į Jus nei verslui, nei būsimiems darbuotojams.
Atsakyti
Personalo skaita atnaujinimas susijęs su mokesčių pakeitimais po 2019m (sujungė darbuotojo ir darbdavio mokesčius) ATNAUJINIIMO KAINA 500 eur, bandysiu ieškoti naujų sprendimų šita buhalterinė programa netinkama smulkiam verslui visiškai neadekvati suma už tokius pakeitimus paprastus.
Atsakyti
Prototechnika ir skaita žinoma turi savo veidą. Man patinka Jų programos savybė „Išsaugo klientų individualius programavimus“ naujose programų versijose. Pernai įsidiegėme naują Euroskaita versiją kur i.saf atitinka VMI reikalavimus. Nustebau bet senas, jų individualiai mums kurtas sandėlio valdymo sprendimas veikia be papildomų pinigų. Gaila, reikia pastovėti eilėje kartais net pora savaičių kai norime papildomai programuoti, tačiau gerai kad užsiima individualiu programavimu.
Atsakyti
Darius 2017-12-28 13:18:40
Noriu pagirti Prototechniką. Dirbu su Skaita nuo 2000 metų. Ne už dyką, tačiau visi sudėtingi pokyčiai (perėjimas prie Euro, i.saf, i.vaz, SEPA ir kt.) įvyko nepaprastai sklandžiai. Atrodo kad galvojate ne tik apie savo programą, bet ir apie mūsų laiko sąnaudų mažinimą. Tačiau Jūsų e-crm‘ui tikrai dar reikia tobulėti.
Dėkui už pastabas ir pasiūlymus.
Mieli klientai, Jūsų poreikiai yra mūsų veiklos prasmė. Tobulinome kelis metus mūsų e-crm klientų aptarnavimo programą, tad kviečiame prisijungti prie Naujos versijos CRM2.prototechnika.lt

Linkėjimai,
UAB Prototechnika kolektyvas
Atsakyti
Noriu pagirti Prototechniką. Dirbu su Skaita nuo 2000 metų. Ne už dyką, tačiau visi sudėtingi pokyčiai (perėjimas prie Euro, i.saf, i.vaz, SEPA ir kt.) įvyko nepaprastai sklandžiai. Atrodo kad galvojate ne tik apie savo programą, bet ir apie mūsų laiko sąnaudų mažinimą. Tačiau Jūsų e-crm‘ui tikrai dar reikia tobulėti.
Atsakyti
Produktas tai geras, tik labai brangus. Kad išgauti iš programos tai ką norima matyti, pirma reikia turėti smegenų ją užsikrauti, valdyti ir dirbti ja.
UAB Prototechnika
2016-10-18 16:32:15 IP 2i51g0eq
Atsakyti
Vaidas 2016-10-05 12:36:30
Sveiki,

Negaliu rekomenduoti šios įmonės pagrinde dėl ypač prasto klientų posutartinio aptarnavimo.
Visas bendravimas vyksta per nepatogią e-crm sistemą, susisiekti telefonu kažko paklausti nėra galimybės. Operatyviausias įsipareigojimas atsakyti per 4 darbo valandas ir tik už papildomą mokestį.

Atsakymai dažnai paviršutiniški (pvz.: "Bandykite ieškoti <...> vartotojo <..>, su juo prisijungti ir tvarkyti vartotojus"; "Sveiki, pabandykite perkrauti kompiuteri ir startuoti su programa is naujo" ir daugelis kitų) Tarp kiekvieno parašymo kelių valandų tarpas ko pasekoje problemos sprendimas gali trukti net kelias dienas, kurių metu negali dirbti su programa.

Nėra išsamių instrukcijų kaip dirbti su programa nei tinkamų programos funkcijų aprašymų.
Minimalūs atnaujinimai teoriškai nemokami (su tam tikru mokamu planu) tačiau dėl sudėtingų instaliavimo darbų / konfigūravimo procedūrų tampa neįmanomi be specialisto įsikišimo (kas irgi yra mokama).

Kokybės kontrolės, klientų aptarnavimo kokybės ar kitokio grįžtamojo ryšio neegzistuoja.

Linkėjimai
Laba diena, Vaidai,
atsiprašome dėl nesusipratimų, apie kuriuos ir jūs, ir mes žinome, ir dėl kurių jūs parašėte šį komentarą.
Iš tiesų klientus, esant klausimams, su mumis susisiekti skatiname per e-crm sistemą. Tam yra bent kelios esminės priežastys: prie šios sistemos budintis konsultantas, išnagrinėjęs klausimą, jį nukreipia specialistui, kuris gali operatyviausiai kompetentingai atsakyti bei padėti klientui, o jei panašių klausimų sulaukiame ir daugiau, juos sisteminame ir parengiame atitinkamas rekomendacijas kitiems mūsų klientams ar koreguojame programas. Nors, kaip žinote, sutartyje numatytas reagavimo laikas yra 24 darbo val., bet paprastai su besikreipiančiuoju susisiekiame tą pačią dieną. Be to, nevengiame bendrauti ir telefonu: kai trūksta informacijos, konsultantas su klientu susisiekia telefonu. Kai klientas pageidauja, sutartyje už atitinkamą mokestį yra numatomas ir skubus reagavimas į kliento paklausimus, kuris trunka iki 4 val.
Visi mūsų klientai su programomis gauna ir pagrindinių modulių aprašymus/instrukcijas. Vieni jas sugeba įsidiegti automatiškai, kitų kompiuteriai dėl tam tikrų konfigūracijų ir juose naudojamų programų „nesusikalba“, todėl tenka kviesti specialistus.
Visi klientai, kurie turi pasirašę priežiūros sutartį, programų versijų atnaujinimus gauna nemokamai.
Kaip jau minėjome, kad su klientais būtų bendraujama kokybiškai, veiktų efektyvi šio bendravimo kontrolės sistema ir galėtume nuolat tobulėti, visus mūsų klientus prašome naudotis e-crm sistema.
Pagarbiai
„Prototechnikos“kolektyvas
Atsakyti
Sveiki,

Negaliu rekomenduoti šios įmonės pagrinde dėl ypač prasto klientų posutartinio aptarnavimo.
Visas bendravimas vyksta per nepatogią e-crm sistemą, susisiekti telefonu kažko paklausti nėra galimybės. Operatyviausias įsipareigojimas atsakyti per 4 darbo valandas ir tik už papildomą mokestį.

Atsakymai dažnai paviršutiniški (pvz.: "Bandykite ieškoti <...> vartotojo <..>, su juo prisijungti ir tvarkyti vartotojus"; "Sveiki, pabandykite perkrauti kompiuteri ir startuoti su programa is naujo" ir daugelis kitų) Tarp kiekvieno parašymo kelių valandų tarpas ko pasekoje problemos sprendimas gali trukti net kelias dienas, kurių metu negali dirbti su programa.

Nėra išsamių instrukcijų kaip dirbti su programa nei tinkamų programos funkcijų aprašymų.
Minimalūs atnaujinimai teoriškai nemokami (su tam tikru mokamu planu) tačiau dėl sudėtingų instaliavimo darbų / konfigūravimo procedūrų tampa neįmanomi be specialisto įsikišimo (kas irgi yra mokama).

Kokybės kontrolės, klientų aptarnavimo kokybės ar kitokio grįžtamojo ryšio neegzistuoja.

Linkėjimai
Atsakyti
Gerbimas, Laisvydai,

Malomu, kad domitės UAB Prototechnika teikiamomis paslaugomis. Jei abejojate dėl mūsų kompetencijų, kviečiu pas mus apsilankyti - įsitikinsit, kad yra visai kitaip.

Linkėjimai,
UAB Prototechnika kolektyvas
Atsakyti
Dar neseniai cia buvo publikuojami skundai ir garbes nepriduodantys komentarai, kaip suprantu "ispirkote" nuodemes? :)

Taip pat rekomenduojame

INFO-TEC paslaugų centras
INFOTEC

Adresas: Verkių g. 23, LT-08246 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių remontas, it paslaugos; biuro įranga; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas.
Uždaroji akcinė bendrovė „INFO-TEC“ Paslaugų centras – viena iš seniausiai informacinių technologijų srityje dirbančių Lietuvos bendrovių, veikianti nuo 1991 metų. INFO-TEC: didžiausias dokumentų skaitmeninimo centras Lietuvoje; IT priežiūros ir valdymo centras, teikiamos palaugos Lietuvoje ir už jos ribų; TOSHIBA...
CZAR Intelligence
E-komercijos kūrimas, elektroninės parduotuvės

Adresas: Laisvės al. 82, LT-44250 Kaunas.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos.
Esame oficialus CZAR7® e-komercijos sistemos atstovas Europoje. CZAR7® e-komercijos sistema yra Jungtinės Karalystės įmonės CAESAR7® registruotas prekinis ženklas. Pagrindinės CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS, Windows, macOS, Linux)...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Auriga Baltics
Adresas: Juozo Balčikonio g. 3, LT-08247 Vilnius.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; automatizavimas, automatika; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos; medicininė įranga.
„Auriga Baltics“ apima visus užsakomųjų programinės įrangos inžinerijos paslaugų aspektus ir daug dėmesio skiria įterptosioms sistemoms, medicinos prietaisų programinei įrangai, pramonės automatizavimui, IoT ir Big Data sprendimams. Sužinok daugiau apie karjeros galimybes: https://auriga.com/eu/vacancies/
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tvari pakuotė: tarp ateities idėjų ir šiandienos iššūkių
Tvari pakuotė: tarp ateities idėjų ir šiandienos iššūkių
Nuo skaudžios realybės atliekų rūšiavimo konteineriuose iki inovatyviausių tvarios pakuotės pranašysčių ir tvarumo kelyje dažnai kylančių pakuotės optimizavimo, dizaino, teisės niuansų – gamintojų...
Dvidešimt metų veiklą vykdanti "Orion Asset Management" keičia prekių ženklą į "Nter" – siūlys naujus investavimo produktus
Dvidešimt metų veiklą vykdanti "Orion Asset Management" keičia prekių ženklą į "Nter" – siūlys naujus investavimo produktus
Viena ilgiausiai Lietuvos rinkoje veikiančių turto valdymo bendrovių "Orion Asset Management", reaguodama į augančią naujų produktų paklausą rinkoje bei siekdama atliepti įvairių investuotojų...
"Kalnapilis" – Nr. 1 Lietuvoje šviesusis nealkoholinis alus antrus metus iš eilės
"Kalnapilis" – Nr. 1 Lietuvoje šviesusis nealkoholinis alus antrus metus iš eilės
Vis labiau gėrimų rinkoje įsitvirtinant nealkoholinio alus kategorijai, vartotojai lieka ištikimi pamėgtam ir laiko patikrintam skoniui. Remiantis "AC Nielsen Baltics" Lietuvos mažmeninės prekybos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Naujausias finansines ataskaitas jau pateikė įmonių:

Pelnai labiausiai auga
Pelnai labiausiai krenta

Apklausa

Ar skaitote knygas?

Akcijų kainos

Ford 12,59 +4,14%
Intel 29,99 +3,41%
NVIDIA 401,11 +2,99%
Nasdaq 54,95 +1,35%
Colgate-Palmolive 74,95 -1,65%
eBay 43,62 -1,67%
Xerox 14,10 -2,42%
Harley-Davidson 32,02 -2,88%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,67 +1,43%
Varis 8809,42 -0,53%
Vištiena 3,37 +1,20%
Dujos (JAV) 2,16 -6,09%
Anglis 194,28 +3,77%
Benzinas 2,77 +9,92%
Dyzelis 2,59 -5,82%
Ryžiai 501,00 +5,25%