Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Plieninis skydas

Atsiliepimai apie Plieninis skydas, UAB

NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie Plieninis skydas, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Durys nuo vasario 11 d užsakymo (dabar Gegužės 2), vėluoja. Vadybininkas sumekena telefonu kad pasidomės (5 skambučiai). Gal Vartotoju teisės pasidomės?
Klientas kuris patenkintas galutiniu rezultatu
2019-04-29 21:19:36 IP 193.219.89.91
Atsakyti
Durų vėlavimas atrodė tragiškai (~2 mėnesius). Tada perskaičiau atsiliepimus ir pasidarė labai labai neramu. Vadybininkas savo darbą atliko, tačiau jo klausinėti "kodėl vis dar nėra durų" tapo beprasmiška. Jau galvojau kad reikėjo iš kitų firmų užsisakyti. Bet kitų firmų durys gerokai atsilieka išvaizda ir kokybe. O gal kiti dar labiau vėluoja? Nežinau kodėl, bet Lietuvoje visi gamintojai kaip susitarę vėluoja. Tai jau tapo norma. Remonto darbai stoja, užsakovas patiria didelius nuostolius. Ar firma to nesupranta?
Po gausybės laiškų ir skambučių durys pastatytos. Aš patenkintas durų ir darbų kokybe. Meistrai nieko nesugriovė ir nieko aplinkui nesugadino. Dirbo gerai. Dabar jau net užmiršau tą tylų laukimo periodą.
Šioje situacijoje juokingiausiai atrodė sutartyje nurodyti delspinigiai...
Atsakyti
Gal kas zino kiek darbininkai uzdirba? O verta ten issidarbint?
Atsakyti
Netaiso brokų ir ignoruoja skambučius
Atsakyti
Vėlavimas buvo didelis, tačiau durimis esu tikrai patenkintas, kokybė ir išvaizda be priekaištų. Linkiu išlipti iš vėlavimų duobės ir įeiti į normalų ritmą, gaminant duris prioritetą teikti ne tik eksportui bet ir vietinei rinkai, nes kaip supratau, vėlavimas pagrinde buvo dėl per didelių apsiimtų darbų kiekių.
Kas nori kokybiškų durų, rekomenduoju, nors gali tekti ilgiau jų palaukti.
Atsakyti
Jokiu budu nieko is sitos imones neuzsakykite! Noriu perspeti visus kas tik galvoja keisti ar montuoti duris. Jie paima pinigus ir dingsta. Geriausiu atveju ju vadybininkas jums sumekens pora kartu kazka telefonu. Bet ir jis galu gale pasakys: Nieko negaliu padaryti, ieskokite savo duru patys. Viskas, liksite su namu be duru. As jau puse metu bandau gauti tai ka uzsakiau. I laiskus neatsako. Skambinti beprasmiska.
Atsakyti
Sveiki, gaila, kad įmonė turi kažkokių mažesnių ar didesnių bėdų, tačiau duris gamina tikrai kokybiškas ir solidžias, esu prieš pusmetį nepilną įsidėjęs sau į butą nepigias duris, esu jomis tikrai patenkintas. Man sumontuoti irgi vėlavo, ir gana smarkiai, pamenu ir aš reiškiau nepasitenkinimą ir triukšmavau. Dabar reikia man durų į LT provincijos vietovę, pagrindinis konkurentas, gaminantis panašaus lygio duris, atsisako vykti taip toli. Apžiūrėjau kitų, mažiau žinomų įmonių duris jų ekspozicijoje, tačiau lyginat bendrą vaizdą ir detales (durų storis, spynų įleidimas, apdaila, bendras vaizdas ir pan.) su Skydo durimis, pamačiau akivaizdų skirtumą. Tad nors ir yra kaip suprantu didelė rizika dėl užsakymo vėlavimo (gal net smarkaus), visgi nutariau rizikuoti ir užsakyti duris čia, nes tokio lygio durų provincijoje kitos įmonės negali pasiūlyti, o Skydas sutinka ten vykti. Durys turbūt 30-40 metų tarnaus, tad norisi gero produkto..
Atsakyti
Durys veluoja jau 2 men ir niekas net nepaskambino, pasakyti jog laiku nespeja, sutartyje nurodytas 30 d.d. maksimalus gamybos laikotarpis. Dar neaisku kaip sumontuos, jei isvis sumontuos...
Atsakyti
Įmonė nesugeba du mėnesius sureaguoti į užklausas atsiųstas į garantinį el. paštą. Paskambinus tikina kad perduos atsakingiems asmenims, tačiau toliau tyla. Rekomenduoju paieškoti patikimesnių įmoniu užsiimančiu durimis.
Atsakyti
Sveiki,
durų reikėjo laukti labai ilgai- buvo užsakytos spalio vidury, o kovo vidury sumontuotos iki galo.
Bet laukti buvo verta, jos fantastiškos!!!!!
Dėkojame ir siūlome, pakoreguoti darbų sutartį, pailginkite darbų atlikimo laiką, žmonėms bus aiškiau.
Sėkmės
Atsakyti
Pirkau dvejas duris šioje įmonėje pas Donatą Achramavičienę pardavimų vadybininkę Kauno skyriuje. 1 blogai sumontavo ir neįmanoma susisiekti nuo 2018 11 mėn bandau skambinti duotu numeriu 8-655-38952, bet man tiesiog nekelia ragelio, o vadybininkė pas kuria pirkau irgi niekuo negali padėti kaip matau...
Manau reikės kreiptis į Vartotojų teisias, nes tikrai nesąžininga įmonė yra.
Atsakyti
Kaip galima atsisakyti duru ir grazinti avansa? Kur reikia kreiptis? Nerekomenduoju sios imones.
Atsakyti
Jau ketvirta menesi laukiam 3 duru, pinigai jau sumoketi
Vadybininkai bei gamybos direktoriai sugalvoja kas savaite nauja pasaka kodel negali sumontuoti duru.
1. Trenke zaibas i gamybini pastata (žiema)
2. Nespejam del dideliu uzsakymu i užsieni
3. Per didelis saltis
4. Susirgo visi darbuotojai

Net negalvokite su jais susideti!!!!!!
P.S. Vadybininkas slapcia patare kreiptis i vartotoju teises, ir tik tokiu budu greiciau gauti duris :)
Atsakyti
Neįmanoma susisiekti dėl gedimo. Svarbu parduoti, o jau visa kita - kliento tragedija. Jei dar neturit reikalų, geriau jų ir neturėti. Primityvus mąstymas ir su tokiu įmonė turėtų jau seniausiai būti užsilenkusi.
Atsakyti
Jie nevykdo isipareigojimu!!!! Neprasidekite jokiu budu!! Paeme pinigus. Terminai suejo senu seniausiai. Nei duru nei konkreciu sprendimu ar net kazkokio paaiskinimo. Jau keli menesiai praterminuotas terminas. Jokiu budu is ju nieko nepirkite!!!!!
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU.
1. Sutartis sudaryta 2018 m. rugsėjo 25 d. avansinis įmokėjimas pagal ją atliktas tą pačią rugsėjo 25 d.;

2. Sutartyje nustatytas 25 d.d. durų gamybos ir montavimo terminas baigėsi 2018 m. spalio 30 d.

3. Šiandien (2018 m. gruodžio 31 d.) nėra nei durų, nei aiškios informacijos kada jos bus;

3. Viešai skelbiamais duomenimis atspindinčiais įmonės veiklą nuo 2018-12-18 iki 2018-12-27 turėjo 28424.42 € (98143.84 Lt) socialinio draudimo skolą.
Atsakyti
Gerb. UAB "Plieninis skydas", kur Jūs pradinge? Niekas neatsako? Ragelio nekelia.... į e-laiškus neatsakote.... Pinigai sumokėti, o kada preke gausiu neaišku...
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU!
KAINOS IR TERMINAI NEREALŪS. DU MĖNESIU VĖLUOTI VISIŠKAI NORMALU. PRIEŠ 3 MĖNESIU UŽSAKĖME DURIS, DAR NĖRA IR NEAIŠKU KADA BUS. KUO TOLIAU NUO TOS ĮMONĖS.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU!
Kaina neadekvati kokybei! Užsisakėm lauko duris bendraudami per atstumą. Vadybininkė nesiteikė supažindinti su naudojamomis medžiagomis, priežiūra ar garantijomis. Pati nusprendė už mus, mums net nežinant. Jau nekalbu apie tai, kad visiškai nesilaiko terminų ir vėluoja, tiek pagamint, tiek sumontuot. Kai duris išpūtė, staiga prasidėjo " o kodėl Jūs nepasirinkot kitos medžiagos, kodėl nėra stogelio? Nes duris reikia saugoti nuo lietaus" Tai kodėl durys vadinamos "lauko" durimis, jeigu jas reikia saugoti nuo lauko sąlygų????
Parašius skundą, staiga vadybininkė atostogauja, o visa kita valdžia visiškai ignoruoja mus.
Tikrai nerekomenduoju.
Atsakyti
Nerekomenduočiau, dėl 1 paprasčiausios priežasties - neįmanoma prisikviesti dėl durų remonto, nors durim ir yra suteikta garantija. Spręskite patys, bet po 2 metų duris jau reikia tvarkyti, o tvarkyti nėra kam. Klijentų aptarnavimas gan prastokas.
Jūratė Venzlauskienė
2018-06-20 15:28:48 IP 88.119.152.19
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti UAB"Plieninis Skydas " meistrų komandai už gerai atliktus darbus. Prieš 3 metus iš Jūsų įmonės pirkau lauko duris ir tikrai geros durys, jokių nusiskundimų neturėjau iki šiol. Tik netikėtai sugedo abi spynos, jos nesugedo bet durys pasirodo nusėdo ir Jūsų meistrų komandos dėka vėl mano durys rakinasi kuo puikiausiai. Ačiū Jums labai. Ir savo draugams rekomenduosiu Jūsų gaminamas durys.
Atsakyti
2018-05-21 Laba diena.Esu labai patenkinta R.Jakubeno darbu.Atskiras padekojimas montavimo jaunimui.Montuota 02.02. Puikios sveikatos visam kolektyvui.
Atsakyti
Ačiū visiems. Kad nepasirinkau šito gamintojo.
Atsakyti
Pagal taisykles - siekiu išryškinti juridinio asmens "Plieninis skydas" veiklos trūkumus ir padėti jiems juos pašalinti.
Duris užsisakėme (anga buvo išmatuota ir padarytas 100% apmokėjimas) birželio 29 d. Sutartyje nurodytas gamybos terminas 25 d.d., taigi durys turėjo būti pagamintos ir sumontuotos vėliausiai rugpjūčio 7 d., pirmadienį. Kadangi rugpjūčio 7 d. turėjome išvykti atostogų, su vadybininku dar užsisakinėdami duris tarėmės, kad įmonė dėtų pastangas sumontuoti duris prieš mums išvažiuojant. Ir užsisakant, ir vėliau skambinantis mane tikindavo, kad spės tai padaryti penktadienį, rugpjūčio 4 d. Tačiau ketvirtadienį (pats paskambinęs) sužinojau, kad vis dėlto duris planuoja dėti pirmadienį, kai jų jau nebeįmanoma dėti, nes būsime išvažiavę. Buvau net nukreiptas gamybos vadovui, kuris nieko konkretaus negalėjo pasakyti. Situacija absurdiška, nes tarp penktadienio ir pirmadienio juk gamykla nedirba, tai kodėl negalima padaryti, kad atostogaujantiems klientams būtų ramiau ir duris sumontuoti viena darbo diena anksčiau? Na, tiek to, tarkim, kad pagal sutartį įmonė teisi ir mes paskubėjom išvažiuoti, nors galėjo ir pasistengti ar bent jau nepudrinti... Taigi, duris mums įdėjo grįžus po atostogų, rugpjūčio 16 d. ryte. Už senų durų išvežimą pareikalauta €30, nors niekur apie tai nebuvo tartasi, plius, kad senosios durys buvo dar veikiančios ir darbininkai jas, atsiklausę manęs, pasiėmė su visais raktais (atkreiptinas dėmesys, kad naujų durų užnešimas ir sumontavimas kainuoja €57, senų durų demontavimas nemokamas, o išvežimas jau €30 - visiškas absurdas ir bandymas pelnytis per visus galus). Kiti darbai atlikti kokybiškai, bet reikėjo darbininkus prižiūrėti, nes jau buvo kreivai įmontuotas spynos suktukas - reikėjo atkreipti dėmesį. Tą patį rugpjūčio 16 d. rytą buvo nuimti matmenys vidinės apdailos gaminimui (už tai jau buvome sumokėję iš anksto). Gamybos terminas - 15 d.d., taigi vidinė staktos apdaila turėjo būti pagaminta ir sumontuota vėliausiai rugsėjo 6 d. Iki tos dienos nesulaukėme jokių skambučių dėl montavimo datos, teko eilinį kartą skambintis ir aiškintis patiems. Vėl pasiteisinimai, pažadai perskambinti, bet neperskambinimas, vėlavimas. Galų gale pasiūlyta staktos apdailą sumontuoti rugsėjo 15 d., tuo metu negalėjome, todėl visi su durimis susiję darbai baigti šiandien, rugsėjo 18 d., t.y po 56 darbo dienų! Iš to laiko nebuvome pasiekiami 7 d.d., t.y. viską paskaičiavus gaunasi, kad įmonė vėluoja 9 d.d., t.y. apie dvi savaites.
Apibendrinus - už duris teks nemažai susimokėti ir už tuos pinigus laukti vėlavimo, pačiam rūpintis terminais, spausti įmonę ir klausyti atsikalbinėjimų ir pasiteisinimų. Aptarnavimo ir komunikacijos prasme - tikrai nesijausite, kad sumokėjote gerokai virš €1000 - greičiau panašu į kokią kebabinę, kur visiems vienodai jūs kaip klientas.
Durų kokybei priekaištų neturiu: gražios, tvirtos, mechanizmai veikia.
Atsakyti
Eligijus 2016-12-06 10:37:47
Skirta tiems, kad dar tik galvojate ir neužsakėte pas juos durų. Taip atrodo jų gamybos durys po 2 metų eksploatacijos.Atsakymą gavau, kad baigėsi garantinis ir jokių veiksmų nesiims. Už duris buvo sumokėta 1883.00€. Ar jums reikia tokių problemų? Visi neigiami komentarai esantys viešai internete visiškai atitinka šitos įmonės darbo principu. Bėkit, žmonės, toliau nuo jų... Mokykitės bent iš svetimų klaidų.
Tau cia paprasta mdf sudejo dirbu daug metu tai motosi kad jisai ne laukiu skirtas lauko mdf yra zalios spalvos o pas tave matosi rudas
Atsakyti
Plieninis skydas, UAB 2016-12-15 15:16:34
Gerb, Eligijau,
Dėkojame už Jūsų komentarą. Norėtume atkreipti dėmesį, kad užsakymo metu buvote informuotas, kad Jūsų pasirinkta durų apdaila gali būti naudojama lauko sąlygomis tik po stogeliu, kuris visiškai apsaugo duris nuo lietaus. Apdaila yra atspari drėgmei, bet ne tiesioginiam vandeniui ir jai taikoma garantija yra 1 metai. Buvo siūlytos ir alternatyvos, tačiau pasirinkote būtent šią apdailą.
Mes neatsisakome savo įsipareigojimų klientams ir visada stengiamės pasiūlyti geriausią sprendimą konkrečioje situacijoje. Gavę Jūsų nusiskundimą ir įvertinę, kad durys naudojamos sąlygomis, kai ant jų papuola tiesioginis lietaus vanduo, mes nurodėme problemų priežastis ir pasiūlėme specialią nuolaidą naujai durų apdailai iš kitos- vandeniui atsparios- plokštės. Tikimės, kad vis dar galime rasti sprendimą.
Dėkui, kad nors per šį portalą įstengėte su manimi susisiekti. Užsakymo metu aš nebuvau informuotas apie tai ir jokių alternatyvų aš nesulaukiau. Garantijos (ir stogeliai) turėtų atsispindėti sutartyje, bet ten to nėra. Virš durų yra stogelis, išsikišantis 60cm. Apie jokį atsakymą ir sprendimo būdą nesu girdėjęs, nei matęs - gal ne man siuntėte, juk ko gero nukentėjusių yra ir daugiau.
Plieninis skydas, UAB
2016-12-15 15:16:34 IP 213.226.163.6
Atsakyti
Eligijus 2016-12-06 10:37:47
Skirta tiems, kad dar tik galvojate ir neužsakėte pas juos durų. Taip atrodo jų gamybos durys po 2 metų eksploatacijos.Atsakymą gavau, kad baigėsi garantinis ir jokių veiksmų nesiims. Už duris buvo sumokėta 1883.00€. Ar jums reikia tokių problemų? Visi neigiami komentarai esantys viešai internete visiškai atitinka šitos įmonės darbo principu. Bėkit, žmonės, toliau nuo jų... Mokykitės bent iš svetimų klaidų.
Gerb, Eligijau,
Dėkojame už Jūsų komentarą. Norėtume atkreipti dėmesį, kad užsakymo metu buvote informuotas, kad Jūsų pasirinkta durų apdaila gali būti naudojama lauko sąlygomis tik po stogeliu, kuris visiškai apsaugo duris nuo lietaus. Apdaila yra atspari drėgmei, bet ne tiesioginiam vandeniui ir jai taikoma garantija yra 1 metai. Buvo siūlytos ir alternatyvos, tačiau pasirinkote būtent šią apdailą.
Mes neatsisakome savo įsipareigojimų klientams ir visada stengiamės pasiūlyti geriausią sprendimą konkrečioje situacijoje. Gavę Jūsų nusiskundimą ir įvertinę, kad durys naudojamos sąlygomis, kai ant jų papuola tiesioginis lietaus vanduo, mes nurodėme problemų priežastis ir pasiūlėme specialią nuolaidą naujai durų apdailai iš kitos- vandeniui atsparios- plokštės. Tikimės, kad vis dar galime rasti sprendimą.
Atsakyti
Skirta tiems, kad dar tik galvojate ir neužsakėte pas juos durų. Taip atrodo jų gamybos durys po 2 metų eksploatacijos.Atsakymą gavau, kad baigėsi garantinis ir jokių veiksmų nesiims. Už duris buvo sumokėta 1883.00€. Ar jums reikia tokių problemų? Visi neigiami komentarai esantys viešai internete visiškai atitinka šitos įmonės darbo principu. Bėkit, žmonės, toliau nuo jų... Mokykitės bent iš svetimų klaidų.
Atsakyti
Eva 2016-10-31 13:13:33
Tas pats, durys užsakytos rugpjūčio 4 d. ir nieko.

NEREKOMENDUOJU
Rugpjūčio 3d. užsakyta - irgi tas pats : (
Atsakyti
Agnė 2016-10-26 22:05:40
Mes sutartį pasirašėme rugpjūčio 8 d., tai kiek suprantu, lauksime kaip ir Jūs, nes durų taip pat, dar nesulaukėme, darbai taip pat stovi. O jų kompensacija už vėlavimą tiesiog absurdiška. Labai gailimės, kad susidėjome su tokiu gamintoju.
Tas pats, durys užsakytos rugpjūčio 4 d. ir nieko.

NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Tomas 2016-10-12 17:56:46
Aptarnavimas be komentarų. Sutartį dėl 2 durų pasirašiau rugpjūčio 5 d. Po mėnesio suėjus terminui man niekas nepaskambino. Dar po savaitės šiaip ne taip prisiskambinau aš pats. Paaiškėjo, kad dar nepagaminta. Kada pagamins - neaišku. Reikėjo tiesiog maldauti, kad pasiskubintų - juk man darbai kiti negali būti vykdomi. Sutarėme, kad paskambins po savaitės ir informuos konkrečiau apie montavimo datą, bet pažadėjo, kad montuos jau kitą savaitę. Po dviejų savaičių vėl nesulaukęs jokio skambučio paskambinau pats. Pasirodo, dar nepagaminta. Bet patikslino, kad jau tikrai montuos kitą penktadienį. Kadangi man reikėjo paruošti angas durims, susiderinau iš anksto dėl tų angų išpjovimo. Tačiau dėl visa ko paskambinau ir į Plieninį skydą iš vakaro prieš pažadėtą montavimo dieną pasiteirauti - ar tikrai atvažiuos montuoti, nes nesinori išsipjauti angas ir palikti jas be durų. Pasirodo, kad neatvažiuos. Nespėjo pagaminti?!?! Atidėjo savaitei iki šio penktadienio. Skubiai atšaukiau darbininkus, kad nepjautų angų - tie paprašė kompensacijos, nes buvo suplanavę darbus iš anksto. Dabar jau skambinu šiandien nebe iš vakaro, o prieš 2 dienas iki "numatyto penktadienio", nes antrą kartą darbininkams kompensacijos mokėti nebenoriu. Išgirstu, kad mano durų montavimo diena nukeliama dar savaitei - iki kito penktadienio. Absurdo komedija. Jei rūpi terminas ir aptarnavimo kokybė - aplenkite šitą "gamintoją".
Mes sutartį pasirašėme rugpjūčio 8 d., tai kiek suprantu, lauksime kaip ir Jūs, nes durų taip pat, dar nesulaukėme, darbai taip pat stovi. O jų kompensacija už vėlavimą tiesiog absurdiška. Labai gailimės, kad susidėjome su tokiu gamintoju.
Atsakyti
Aptarnavimas be komentarų. Sutartį dėl 2 durų pasirašiau rugpjūčio 5 d. Po mėnesio suėjus terminui man niekas nepaskambino. Dar po savaitės šiaip ne taip prisiskambinau aš pats. Paaiškėjo, kad dar nepagaminta. Kada pagamins - neaišku. Reikėjo tiesiog maldauti, kad pasiskubintų - juk man darbai kiti negali būti vykdomi. Sutarėme, kad paskambins po savaitės ir informuos konkrečiau apie montavimo datą, bet pažadėjo, kad montuos jau kitą savaitę. Po dviejų savaičių vėl nesulaukęs jokio skambučio paskambinau pats. Pasirodo, dar nepagaminta. Bet patikslino, kad jau tikrai montuos kitą penktadienį. Kadangi man reikėjo paruošti angas durims, susiderinau iš anksto dėl tų angų išpjovimo. Tačiau dėl visa ko paskambinau ir į Plieninį skydą iš vakaro prieš pažadėtą montavimo dieną pasiteirauti - ar tikrai atvažiuos montuoti, nes nesinori išsipjauti angas ir palikti jas be durų. Pasirodo, kad neatvažiuos. Nespėjo pagaminti?!?! Atidėjo savaitei iki šio penktadienio. Skubiai atšaukiau darbininkus, kad nepjautų angų - tie paprašė kompensacijos, nes buvo suplanavę darbus iš anksto. Dabar jau skambinu šiandien nebe iš vakaro, o prieš 2 dienas iki "numatyto penktadienio", nes antrą kartą darbininkams kompensacijos mokėti nebenoriu. Išgirstu, kad mano durų montavimo diena nukeliama dar savaitei - iki kito penktadienio. Absurdo komedija. Jei rūpi terminas ir aptarnavimo kokybė - aplenkite šitą "gamintoją".
Atsakyti
Esu labai patenkinta duru kokybe, dar noreciau pamineti, kad uzsakymas nevelavo, aciu uz malonu aptarnavima, sekmes darbuose!!!
Atsakyti
Visiškai nesilaiko prižadėtų terminų, reikėjo laukti praktiškai dvigubai ilgiau nei buvo sutarta. Užsakymo vykdymo metu bendrauja nemandagiai, į klausimus neatsako arba prižada, bet neįvykdo. Sumontavę duris, paliko šiukšles ir išvažiavo. Antrą kartą tikrai neužsakinėčiau ir niekam nerekomenduočiau.
Atsakyti
Užsakiau keturias duris namui, likau patenkintas. Pasirinkti padėjo profisionalus vadybininko Rimanto Jakubėno darbas, duris gavau laiku, o kokybė tikrai gera. Vakar buvo specialistai su termovizorium: durys šaunios, bet langų šiluminė varža nuvylė. Vertėjo laukti kokybiškų durų.
Atsakyti
Prireikė šarvuotų durų. Nutariau palaikyti vietinį gamintoją - pasirinkau "Plieninį skydą". Slogi istorija. Labiausiai nervino sutartų terminų nesilaikymas. Pardavimų vadybininkų kompetencija tragiška. Vienintelis pliusas - gera durų kokybė.
Atsakyti
Usakiau dar duris laukiu...). Butinai pakomentosiu jei bus kas ne taip.Gal nereiks gailetis...:/
Atsakyti
Noriu padėkoti už puikiai ir laiku atliktą darbą vadybininkui Vytautui Zabarskui ir visai jo komandai. Nei vienos dienos nevėlavo ir patys skambino, derinosi prie manęs kada atvykti ir atlikti darbus. Esu patenkinta kaip įdėjo buto duris ir suderino spalvas. Linkiu ir toliau sėkmingų ir įkvepiančių darbų. ;) O kam nepasisekė, tai gal tiesiog "pasitaikė" prastas vadybininkas ir montuotojai. Beje, niekas nenustatinėjo kokį avansą palikti, kokį norėjau, tokį palikau. Tad sėkmės kuriant savo interjerą. ;)
Atsakyti
Nepatikima firma, vėluoja pristatyti duris ir jiems nusispjauti!!!
Atsakyti
2003 m pirkome pas Jus duris, dabar nulūžo rankena.Ką daryti, ji neišsiima, duris atsidarinėjame raktu.Gal sutaisyti galite? Kiek tai kainuos?
Atsakyti
2013m. užsakiau šarvuotas duris Kalvarijų g. salone, vadybininkas nemokamai atvažiavo pamatuoti, salone padėjo viską susikomplektuoti pagal pageidavimus, užsakymą įvykdė labai tiksliai, nepavėlavo nei dienos. Duris sudėjo, sureguliavo spynas. Pačios durys labai kokybiškos, ypač garso izoliacijos atžvilgiu, visa kita gali patikrinti nebent v***s:)
Atsakyti
Klientė 2012-09-11 09:59:41
Nesilaiko terminų.
Durys dažniausiai pilnai nesukomplektuotos, reikia skirti papildomo laiko ir pastangų.
Visiškas absurdas.Nuo užsakymo praėjo 2mėn., o apie duris jau baigiu pamiršti, kad jas užsisakiau.Skambinau nekartą, atsakymas toks pats, kad laukite pasidomėsime ir pranešime.Pradingo noras turėti su jais reikalų, a*******i, melagiai.Tikrai patarčiau ieškotis kitų firmų, nes nesirūpina klientais visiškai.
Atsakyti
Nesilaiko terminų.
Durys dažniausiai pilnai nesukomplektuotos, reikia skirti papildomo laiko ir pastangų.