VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Pigus

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigus

Atsiliepimai apie UAB "Pigus"

YAM.LT

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie UAB "Pigus"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Renata 2021-01-21 19:07:24
Pirkau vaikui belaides ausines.Vaikas gavo, išpakavo ir panaudojo kelias minutes.Ausinės pasirodė nepatogios, kadangi krenta iš ausų.Pinigų negrąžina argumentuodami, kad prekė naudota ir pažeista pakuotė. Vadinasi perki katę maiše, kadangi negali prekės išpakuot ir išbandyti. Labai nuvylė. Vaikas pirkosi už savo sutaupytus pinigus.
Sveiki, Mes ausinemis neprekiaujame. Pirkote ne is mus
Atsakyti
Pirkau vaikui belaides ausines.Vaikas gavo, išpakavo ir panaudojo kelias minutes.Ausinės pasirodė nepatogios, kadangi krenta iš ausų.Pinigų negrąžina argumentuodami, kad prekė naudota ir pažeista pakuotė. Vadinasi perki katę maiše, kadangi negali prekės išpakuot ir išbandyti. Labai nuvylė. Vaikas pirkosi už savo sutaupytus pinigus.
Atsakyti
Aadolis 2021-01-15 12:46:27
Siuntinys 54930566. Kur puse dildės, kas nukando. Skanaus
Deja, Jus is musu imones UAB PIGUS dildes nepirkote - mes tokiu prekiu neturime. Visos prekes yra tikrinamos pas mus, todel garantuojame, kad isigyjus prekiu is musu su tokiomis problemomis nesusidursite
Atsakyti
Siuntinys 54930566. Kur puse dildės, kas nukando. Skanaus
Atsakyti
Valdas 2020-11-13 09:23:11
Užsisakiau kompiuterio monitorių už 308 Eur. Pažadėjo atvežti tik po poros savaičių. Po savaitės atvežė....bet ne monitorių, o paspirtuką, kurio neužsakiau. Dar po savaitės atsiuntė pranešimą, kad mano užsakymas anuliuotas, nes neapmokėtas. Nusiunčiau pavedimo kopiją, bet jokio atsakymo nei atsiprašymo negavau. Tada paskambinau. Mergina pasakė, kad šiandien, lapkričio 12 d, siuntinys bus pristatytas. Negavau. Kitą rytą vėl skambinu. Kita mergina pasakė, kad siuntinys nebus pristatytas, nes jūs gyvenate Riešėje, o ne Vilniaus mieste, o jų kurjeriai vežioja tik mieste. Bet kodėl aš kaltas? Juk aš adreso nepakeičiau, užsakymo metu parašiau Riešės adresą, tai gal galima rasti kurjerius, kurie važiuoja 500 metrų už Vilniaus ribų? Galiausiai paklausiau, tai ką man dabar daryti, kur man pasiimti monitorių, nes man reikia dirbti? Mergina pasakė, kad dabar siuntinys bus perduotas kitiems kurjeriams, kurie galbūt kitą savaitę mums atveš. Štai taip. Paprasčiau nueiti į parduotuvę ar užsisakyti daiktą iš ebay.com. Tik jokiu būdu nepirkti pigu.lt, nes pigu yra pigu : (
Sveiki, mes nesame Jusu aprasyta imone. Preke pirkote ne is musu imones UAB Pigus
Atsakyti
Daiva 2020-12-21 12:46:56
Uzsisakiau palaidine 44, atvežė 40. Rašiau, skambinau ir greit trys savaitės, jokio sprendimo nesiūlo. Nusivyliau labai
Sveiki, preke pirkote ne is UAB Pigus. Mes neprekiaujame palaidinem
Atsakyti
Preke pirkote ne is musu. Mes esame UAB Pigus
Atsakyti
Įstaiga 2021-01-07 08:35:11
Parduotuvė visiškai nepatikima, neaiškų kas ten dabar darosi užsisakai prekes, kad jų mėnesį lauktum o po mėnesio sužinotum, kad prekės negausi... Gera sistema, kaip paskola tik už dyką, paskolini pigu pinigų, kad prieš metų pabaigą sumėkėtų mokesčius o vėliau po mėn grąžintų....
Kuo toliau, tuo blogiau...
Sveiki, visos prekes pas mus pristatomos per 1-2d.d. preke tikrai pirkote ne is imones UAB Pigus
Atsakyti
Parduotuvė visiškai nepatikima, neaiškų kas ten dabar darosi užsisakai prekes, kad jų mėnesį lauktum o po mėnesio sužinotum, kad prekės negausi... Gera sistema, kaip paskola tik už dyką, paskolini pigu pinigų, kad prieš metų pabaigą sumėkėtų mokesčius o vėliau po mėn grąžintų....
Kuo toliau, tuo blogiau...
Atsakyti
Uzsisakiau palaidine 44, atvežė 40. Rašiau, skambinau ir greit trys savaitės, jokio sprendimo nesiūlo. Nusivyliau labai
Atsakyti
Užsisakiau kompiuterio monitorių už 308 Eur. Pažadėjo atvežti tik po poros savaičių. Po savaitės atvežė....bet ne monitorių, o paspirtuką, kurio neužsakiau. Dar po savaitės atsiuntė pranešimą, kad mano užsakymas anuliuotas, nes neapmokėtas. Nusiunčiau pavedimo kopiją, bet jokio atsakymo nei atsiprašymo negavau. Tada paskambinau. Mergina pasakė, kad šiandien, lapkričio 12 d, siuntinys bus pristatytas. Negavau. Kitą rytą vėl skambinu. Kita mergina pasakė, kad siuntinys nebus pristatytas, nes jūs gyvenate Riešėje, o ne Vilniaus mieste, o jų kurjeriai vežioja tik mieste. Bet kodėl aš kaltas? Juk aš adreso nepakeičiau, užsakymo metu parašiau Riešės adresą, tai gal galima rasti kurjerius, kurie važiuoja 500 metrų už Vilniaus ribų? Galiausiai paklausiau, tai ką man dabar daryti, kur man pasiimti monitorių, nes man reikia dirbti? Mergina pasakė, kad dabar siuntinys bus perduotas kitiems kurjeriams, kurie galbūt kitą savaitę mums atveš. Štai taip. Paprasčiau nueiti į parduotuvę ar užsisakyti daiktą iš ebay.com. Tik jokiu būdu nepirkti pigu.lt, nes pigu yra pigu : (
Atsakyti
Isigijau už 50 eurų gultuką kūdikiui. Buvau suklaidinta, nes skelbime buvo nurodyta, kad tai babybjorn, ir vokiečių firmos gaminys. Atejusi preke buvo ne tai kad nekokybiska bet ir nesaugi naujagimiui. Medžiaga nestabili, sintetine, plastmase tragiškos kokybės
Viskas daugiausiai verta keleto euru Kinijoje. Iš ten prekė ir buvo atleliavusi.
Pardavėjas kategoriškai atsisako grąžinti pinigus teigdamas kad prekės grąžinti neįmanoma (kas yra netiesa).
Arogantiški, nemandagus, laikantys žmones kvailiais. Būkite atsargūs su šia įmone ir pirmiausia atlikite namų darbus prieš apsipirkinedami internete! Ir nekreipkite dėmesio į atsiliepimus, matyt jie patys ir paraso apie puikias jų firmos prekes:) aš pasimoviau ant šito kabliuko, bet netingesiu eiti toliau. Su tokiu požiūriu toli nenuvaziuosit, mieli "viarslinykai"
Atsakyti
Vaidas 2020-04-15 20:37:26
Sveiki,
Pirkau iš UAB Pigus gultuką kūdikiui, kaip ir dauguma, buvau suklaidintas, kad tai BabyBjorn firmos gultukas. Atkeliavo kažkoks tragiškos kokybės gaminys. Pardavėjas atsisakė priimti prekes, sakydamas, kad vaikiškos prekės negrąžinamos ir daugiau į laiškus neatsakinėjo. Nepatingėjau ir kreipiausi į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, po jų kreipimosi į šią kontorą, prekę jau buvo galima grąžinti, pinigus jau atgavau, dabar dar kovoju dėl siuntos kaštų. Visus raginu kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, turiu pagirti juos, dirba profesonaliai, labai operatyviai atsakinėja į klausimus, konsultuoja. Neleiskime mūsų apgaudinėti! Ir nekreipkite dėmesio ką pardavėjas teigia, nes šnekant apie šią įmonę jie nieko negali, nieko negrąžins, bet kai įsikiša institucijos, tada jau viską gali...
Ką tik atsitiko ta patį istorija.gultukas tragiškas, gavau ką tik ir noriu siųsti atgal, nes buvau, kaip ir Jūs suklaidinta. Pardavėjas atsisako priimti prekę. Gultukas tragiškos kokybės ir labai nesaugus.
Ką gi ir aš nepatingesiu kreiptis. Nes tokių arogantišku ir laikančių zmones kvailiais jau seniai teko sutikti!
Atsakyti
Mark 2020-06-29 10:29:40
Kompanija šalina komentarus, negarbinga... Kagi, pasikartosiu.

Aplaidūs šios kompanijos darbuotoju sprendimai lėmė brangaus Nešiojamo Kompiuterio sunaikinima ir didelę turto žalą.
Dirbant šioje logistikos sferoje negali būti pasiteisinimo jog mes nežinojome apie FedEx politiką, tai tiesioginė SIŪSKPIGIAU Kaltė jog jūs nesidomėjote apie siuntos saugojimo terminus ir atitinkamai ir organizuotai nereagavote.

Buvo prašome peradresuoti siuntą tačiau SIŪSKPIGIAU šio prašumo nesugebėjo atlikti per 30-dienų, dar kartą sakau įsivaizduokite per 30-dienų NESUGEBĖJO, todėl FedEx sunaikino mano siunta su nešiojamu kompiuteriu. Gavau daug APSURDIŠKU pasiteisinimu, teigta jog nežinojo apie tokią grėsmę nes pasikeitė FedEx politika, nepavyko susisiekti su FedEx, visa tai yra apsurdas, aplaidumas, neorganizuotumas.
Laba diena,
Apie kokia jus imone cia rasote komentara? Tikrai ne apie musu: UAB PIGUS
Mes su fedex nedirbame, bei mes nesame imone SIŪSKPIGIAU, nei imone UAB PIGU
Atsakyti
Kompanija šalina komentarus, negarbinga... Kagi, pasikartosiu.

Aplaidūs šios kompanijos darbuotoju sprendimai lėmė brangaus Nešiojamo Kompiuterio sunaikinima ir didelę turto žalą.
Dirbant šioje logistikos sferoje negali būti pasiteisinimo jog mes nežinojome apie FedEx politiką, tai tiesioginė SIŪSKPIGIAU Kaltė jog jūs nesidomėjote apie siuntos saugojimo terminus ir atitinkamai ir organizuotai nereagavote.

Buvo prašome peradresuoti siuntą tačiau SIŪSKPIGIAU šio prašumo nesugebėjo atlikti per 30-dienų, dar kartą sakau įsivaizduokite per 30-dienų NESUGEBĖJO, todėl FedEx sunaikino mano siunta su nešiojamu kompiuteriu. Gavau daug APSURDIŠKU pasiteisinimu, teigta jog nežinojo apie tokią grėsmę nes pasikeitė FedEx politika, nepavyko susisiekti su FedEx, visa tai yra apsurdas, aplaidumas, neorganizuotumas.
Atsakyti
Virginijus 2020-06-03 11:17:01
Prekę užsakiau balandžio pradžioje. Turėjo būti balandžio pabaigoje. Pranešė, kad vėluos dvi dienas. Nesulaukiau. Informuoti nesiteikė. Po mano priminimo, nukėlė datą į gegužės 27 d.. Vėl nieko. Informuoti apie nepristatymą ir kada pristatys vėl nesiteikė.
Kitą kartą stipriai pagalvočiau prieš rinkdamasis jų paslaugas. Labai nerimtai atrodo.
Sveiki, jus turbut mus maisote su UAB PIGU. Pas mus UAB PIGUS pristatymas apie 1-2 darbo dienas
Atsakyti
Prekę užsakiau balandžio pradžioje. Turėjo būti balandžio pabaigoje. Pranešė, kad vėluos dvi dienas. Nesulaukiau. Informuoti nesiteikė. Po mano priminimo, nukėlė datą į gegužės 27 d.. Vėl nieko. Informuoti apie nepristatymą ir kada pristatys vėl nesiteikė.
Kitą kartą stipriai pagalvočiau prieš rinkdamasis jų paslaugas. Labai nerimtai atrodo.
Atsakyti
Sveiki,
Pirkau iš UAB Pigus gultuką kūdikiui, kaip ir dauguma, buvau suklaidintas, kad tai BabyBjorn firmos gultukas. Atkeliavo kažkoks tragiškos kokybės gaminys. Pardavėjas atsisakė priimti prekes, sakydamas, kad vaikiškos prekės negrąžinamos ir daugiau į laiškus neatsakinėjo. Nepatingėjau ir kreipiausi į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, po jų kreipimosi į šią kontorą, prekę jau buvo galima grąžinti, pinigus jau atgavau, dabar dar kovoju dėl siuntos kaštų. Visus raginu kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą, turiu pagirti juos, dirba profesonaliai, labai operatyviai atsakinėja į klausimus, konsultuoja. Neleiskime mūsų apgaudinėti! Ir nekreipkite dėmesio ką pardavėjas teigia, nes šnekant apie šią įmonę jie nieko negali, nieko negrąžins, bet kai įsikiša institucijos, tada jau viską gali...
Atsakyti
Turiu neigiama atsiliepima apie UAB "Pigu".
Dabar, KARANTINO METU, kada egzistuoja saviizoliacija, PIGU priestarauja valstybes Istatymams.
Reikalauja to, kad zmogus karantino metu negali ivykdyti.
Atsakyti
Yra aiškiai parašyta "30 dienų grąžinimo garantija" bet parašius kelis Email ir skabinant, niekas nieko nedaro. Tai kam tada rašyti "30 dienų grąžinimo garantija"? Tas jų Email visiškai pagalba@pigu.lt neveikia. Apgaudinėjimas žmonių ir tiek. Topo Centras ar Senukai ar Varlė 1000% geriau. Ten bent atrašo ir maloniai bendrauja, o parašius Email į pagalba@pigu.lt visiškai nulis atsakymo.Jeigu perkat ką nors iš pigu.lt tai žinokit, ar suges, ar norėsit grąžinti - TO NEBUS, jiems dzin
Atsakyti
Gauta prekė su nulaužta rankena per siuntų pristatymo tarnybą. Pateikus foto ir prašymą pakeisti prekę susirašinėjimas vyksta trečią savaitę ir kiekvieną dieną žadama pakeisti prekę. Kurjeris trečią savaitę negali susisiekti stebuklingai su mumis. Situacijos nesprendžia niekas. Kol kas tik pažadai.
Pagarbos klientui nulis. Neigiami atsiliepimai jų el puslapy nei rodomi nei talpinami.
Atsakyti
Problema tokia pati, kaip visiems - 99% garantija, kad pristatys. Ateina pristatymo diena, issiprasai is darbo, kaip kvailys lauki pristatymo, kuris neateina. Skambini pavojaus varpais tiesiai is varpines i klientu aptarnavimo skyriu, kuris pasak teksto turetu dirbti visa para, bet zinoma minute po 5h, vos pavykus susisiekti niekas pagalbos rankos neistiese... Nei informacijos apie nauja numatoma pristatymo termina, nei kas nutiko, nei atsiprasymo ar pasiulymo grazinti pinigus uz pristatyma. Tik patvirtinimas, kad ‘pasidomes’. Tik idomu, ka tas pasidomejimas man pakeis? Ar teks dar N kartu susisiekti, paciam ‘pasidometi’...
Sekancia diena, kaip koks svieto lygintojas, nuo pat ryto teisybes jau ieskau per el. pasta. Na ir ka, zmogeliai link darbo dienos pabaigos (3h) atrase, kad vel ‘pasidomes’. Nei numatomo termino, kada susisieks, ar isvis susisieks, nei jokios papildomos informacijos. Ta diena patapo dar juokingesne tuo, kad ta pacia diena siuntini is ITALIJOS pristate per 1 d.d. Bet lietuva juk milziniska, uzsakymu labai daug, kurjeriai uzimti... :)
Na, dabar atejo trecia diena, vel nuo pat ryto skambinu, vel klausimu daugiau negu atsakymu. Tik eilinis patvirtinimas, kad pasidomes ir kazkada gal kazkas atrasys man. Paaiskinau, kad jau laukiu trecia diena ir, kad dabar penktadienis, tai ar nesigaus taip, kad per visa savaitgali teks laukti ir pirmadieni vel is darbo issiprasyti. I toki paaiskinima, nei jokios alternatyvos ieskojimo, apgailestavimo. Nulis emociju, supratingumo.
Is el. parduotuviu uzsisakineju daug ir daznai, tiek lietuvisku, tiek uzsienietisku. Su niekuo panasiu nesu susidures. Tokioje mazoje teritorijoje kaip Lietuva su pilna kurjeriu kompaniju, didziausiu web parduotuviu jau seniausiai kaip minimum turetu buti siuloma tos pacios dienos pristatymas, greitesnio pristatymo pasirinkimai. Bent jau pasirinkti, kad galima butu sestadieni pristatyti. Vistiek beveik visos web. parduotuves prekes pristatot su pigiausiu DPD, kuris seniusiai turi pasirinkima pristatyti sestadieni. Bet cia jau kita tema..
Griztant prie temos, mano manymu visa situacija turejo pasibaigti ties mano pirmu skambuciu i klientu aptarnavimo skyriu, kur man turejo buti pasakytas naujas numatomas pristatymo terminas, pasiulyta sugrazinti pinigus bei atsiprasyta. O dabar gavosi taip, kad paskambinus 0 supratingumo, demesio, isigilinimo i kliento problema, nebuvo pasiulyta jokio problemos sprendimo varianto. Net nebandyta...
Matyt, kad tipinis variantas, kol imone maza ir svarbu reputacija, tol geras atparnavimas. Tik pasidaro didesne, klientas patampa tik statistika. Juokinga dar tai, kad siandien atsikeles kaip tycia maciau neigiama straipsni apie pigu.lt - daugiausiai vartotoju skundu. Turbut, kad ne veltui.
Is tikro gaila, pigu.lt man patiko del kai kuriu prekiu platesnio pasirinkimo ir 99% pristatymo garantijos. Taciau vidinis balsas vis atkalbedavo nuo brangesniu ir daugiau sverianciu prekiu pirkimo, - ‘na, tikrai sumals su pristatymu ka nors, nepristatys, teks laukt ilgai.’. Pasirodo, neklydau. Pirmas uzsakymas su didesniu bagazu ir viskas, jau problemos... Gerai, kad iMac neuzsakinejau, butu kurjeriai matyt sau pasiime. O tai mano uzsakytu stalu matyt jau dziaugiasi... Begedziai : (
Dar daug cia visko galeciau parasyti, bet faktas, kad susimovete. Visiems pasitaiko, daviau 3 progas pasitaisyti, susisiekdamas su klientu aptarnavimu. Situacija ne palengvejo, netapo aiskesne, o liko tik daugiau klausimu ir darosi dar baisiu, ar tik nebus viena is tu skaitytu situaciju, kur pradingsta pristatymas...
Deja, rimtiems pirkimams lieku prie skytech. Kai noresiu puodelio arba kokio saukstelio tada jau pigu.lt :)
Atsakyti
užsakiau vaikišką stalą-piešimo magnetinę lentą. Gavau laiku, bet ne pilnos komplektacijos. Gražinau. Žadėjo gražinti pinigus. Bet nuo 2019 kalėdų turiu aš jų prašyti savo pinigų, Dabar visai padėjo. Būkit atsargūs. Nerimta parduotuvė. Rusijos tipo
Atsakyti
Jolita 2019-10-09 12:50:57
Per klaida uzsisakiau gultuka, manydama, kad tai originalus babybjorn. Ta pacia diena kreipiausi, kad net nesiustu uzsakymo, ji atsaukti.Niekas nekelia ragelio, neatraso. Siandien preke atvyko i namus. Vel niekas nekelia, neatraso. Net nebuciau pagalvojus, kad tokiu problemu gali kilti siom dienom, baisiai neorofesionalu. Jei nepavyks susisiekti, butinai skusiu juos visur, kur imanoma.
Sveiki. Aš taip pat užsisakiau gultuką sumaišiusi su babybjorn.. ar ką nors pasiekėme? Išėjo grąžinti prekę?
Atsakyti
Per klaida uzsisakiau gultuka, manydama, kad tai originalus babybjorn. Ta pacia diena kreipiausi, kad net nesiustu uzsakymo, ji atsaukti.Niekas nekelia ragelio, neatraso. Siandien preke atvyko i namus. Vel niekas nekelia, neatraso. Net nebuciau pagalvojus, kad tokiu problemu gali kilti siom dienom, baisiai neorofesionalu. Jei nepavyks susisiekti, butinai skusiu juos visur, kur imanoma.
Atsakyti
Lina 2019-09-12 11:52:55
Ne prekes niekas nepriime atgal i telefono skambucius ir emailus jokios reakcijos...
Gal galite duoti savo kontaktus. Arba galite parasyti man 867269255. Nesinori cia viesai skelbt viska. Susijungus i kruva, gal kazka pasieksime ☺
Atsakyti
Mantas 2019-09-12 11:41:35
Sveiki. Mes ir pirkome gultuka. Kaip jums baiges visas sis reikalas? Grazinote preke?
Ne prekes niekas nepriime atgal i telefono skambucius ir emailus jokios reakcijos...
Atsakyti
Lina 2019-06-20 14:40:51
Pirkau vaikšką gultuką iš šios įmonės, kokybė tragiška. Prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų, tačiau niekas net neatrašinėja laiškų bei neinformuoja apie grąžinimo sąlygas. Čia ne parduotuvė, bet kinietiškų daiktų turgelis ir ne šiaip kinietiškų, o prastos kokybės kinietiškų daiktų. Užuojauta Jums prigausite žmogų vieną kartą, bet ne kelis....
Sveiki. Mes ir pirkome gultuka. Kaip jums baiges visas sis reikalas? Grazinote preke?
Atsakyti
Pristatymo terminas nukeltas 7 dienomis be jokių įspėjimų ar klausimų ar prekė dar reikalinga (jau apmokėta, tai aišku, kam čia klausinėti). Visiškas dėjimas ant klientų, kiek girdžiu, tiek visi skundžiasi pristatymu, bet įmonė net nesiruošia nieko daryti. Vien tik kiekiai, jokios kokybės. Laikas užleisti rinką amazonui, jeigu nesusitvarkote su užsakymų terminais ir paprasčiausiu klientų informavimu
Atsakyti
Pirkau vaikšką gultuką iš šios įmonės, kokybė tragiška. Prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų, tačiau niekas net neatrašinėja laiškų bei neinformuoja apie grąžinimo sąlygas. Čia ne parduotuvė, bet kinietiškų daiktų turgelis ir ne šiaip kinietiškų, o prastos kokybės kinietiškų daiktų. Užuojauta Jums prigausite žmogų vieną kartą, bet ne kelis....
Atsakyti
Alma 2019-04-11 20:32:36
Pirkau rankine, nes suviliojo didele nuolaida.Gavau ja sugadintos formos, baisiai supakuota. Ir dar labai prastos kokybes pati rankine pasirode. Tad grazinau ja atgal, taciau jokios info, o ir pinigu grazinimo nesulaukiu. a*******i, s*****i ir daugiau nieko!
Siūlyčiau irgi kreiptis į vartotojų teises. Gal tokius s*****s pagaliau sutvarkys :)
Atsakyti
Jolita 2019-02-26 13:42:17
Pasitikėdama užsisakiau plaukų poliravimo aparatą. Aprašyme parašyta aparato modelis, , Split End Pro'', gavau kažkokį, , UMATE''. Galiausiai plaukų surinkimo kameroje radau kažkieno plauką, plius aparatas apčiupinėtas visas pabraižytas. Tai kaip yra gaunu panaudota aparatą?
Aprašyme parašyta, kad galima grąžinti. Parašiau laišką į nurodyta paštą, iki šiol nesulaukiu atsakymo. Skambinau į abu telefonus, vienas visada užimtas, kitas numeris išvis neegzistuoja. Tikrai kreipsiuosi į vartotojų teisę.
Pirkau rankine, nes suviliojo didele nuolaida.Gavau ja sugadintos formos, baisiai supakuota. Ir dar labai prastos kokybes pati rankine pasirode. Tad grazinau ja atgal, taciau jokios info, o ir pinigu grazinimo nesulaukiu. a*******i, s*****i ir daugiau nieko!
Atsakyti
Pasitikėdama užsisakiau plaukų poliravimo aparatą. Aprašyme parašyta aparato modelis, , Split End Pro'', gavau kažkokį, , UMATE''. Galiausiai plaukų surinkimo kameroje radau kažkieno plauką, plius aparatas apčiupinėtas visas pabraižytas. Tai kaip yra gaunu panaudota aparatą?
Aprašyme parašyta, kad galima grąžinti. Parašiau laišką į nurodyta paštą, iki šiol nesulaukiu atsakymo. Skambinau į abu telefonus, vienas visada užimtas, kitas numeris išvis neegzistuoja. Tikrai kreipsiuosi į vartotojų teisę.
Atsakyti
Prie viso to prekė baisiai nekokybiška, kreivas pats tašės stovas ir jos detalės, tai kaip man dabar tokį daiktą dovanoti žmogui? Prie prekės radau ir amazon.uk brošiūrą, dabar aišku iš kur siunčiatės daiktus ir perparduodat žmonėms...
Atsakyti
Gailiuosi kad pries pirkdama nepasiskaiciau atsiliepimu apie jusu firma. Uzsisakiau preke, jokio patvirtinancio laisko i el.pasta negavau, nors preke atejo laiku, tačiau as buvau uzsisakiusi juoda tase ant ratuku, o jus man atsiuntete RAUDONA!!! Tai turejo buti DOVANA zmogui, aciu uz sugadinta dovana ir nuotaika. El.pastu man taip pat niekas neatraso, nei yam nei pigus. Kai jus sumaiso su pigu.lt tai ziuriu reaguojate va kaip greitai, iskart atrasote, ginates nepatenkinti, o kai skundai liecia jus - ignoruojate.
Atsakyti
Laba diena,
Jūs dar ir melagiai.Gal atsiųsti kvitų kopijas registruotų laiškų išsiųstų į Uteną UAB, , Pigus, ,
Vadovas GYTIS ŠALTENIS Įmonės kodas 302739982
PVM mokėtojo kodas LT100008056113
Adresas J. Basanavičiaus g. 58, LT-28194 Utena
Telefonas Pigus Telefonas
Mobilus telefonas Pigus Mobilus telefonas
El. pašto adresas Susisiekti el. paštu »
Tinklalapis http://yam.lt
Darbuotojai 2 darbuotojai (apdraustieji)
SD draudėjo kodas 2147786
Apyvarta (be PVM) 2017: 100 001 - 200 000 € Apyvartos istorija »
Transportas 2018-10: 1 automobilis (priklauso)
Įvertinimas
123456789104.1 / 10 (įvertino 110)
Įmonės aprašymas:
Valdo interneto parduotuves YAM.LT, nusipirkti.lt.
Įmonės puslapis http://pigusis.lt/
Jei vadovas būtų sąžiningas tai susisiektų su pirkėju ir išsiaiškintų situaciją, o ne meluotu. Rašiaiu ir į el paštą ir Yam.LT svetainėje ir į Uteną kur nurodytas susisiekti el.pastu. Esat visa įmonė melagiai ir a*******i pardaviunėjate nekokybiškas prekes. Jokių sąskaitų neina rasti. Mano el. pastas ir telefono numeriai nurodyti, galima ir atsiųsti kaip kad atsiunčia tvarkingai ir sąžiningai dirbančios įmonės. Jei jūs nurodote kaip kontaktą įmonės ir vadovo neegzistuojančius telefono numerius, tai čia daugiau negu aišku, kad jūs apgaudinėjate visus savo pirkėjus ir jus reikia viešinti, kad kuo mažiau nukentėtų nuo tokių apgavikų kaip jūs. Galite atsiųsti kurjerius savo sąskaita ir pasiimti tas nekokybiškas prekes.
Atsakyti
Laba diena,
Jūs dar ir melagiai.Gal atsiųsti kvitų kopijas registruotų laiškų išsiųstų į Uteną UAB, , Pigus, ,
Vadovas GYTIS ŠALTENIS Įmonės kodas 302739982
PVM mokėtojo kodas LT100008056113
Adresas J. Basanavičiaus g. 58, LT-28194 Utena
Telefonas Pigus Telefonas
Mobilus telefonas Pigus Mobilus telefonas
El. pašto adresas Susisiekti el. paštu »
Tinklalapis http://yam.lt
Darbuotojai 2 darbuotojai (apdraustieji)
SD draudėjo kodas 2147786
Apyvarta (be PVM) 2017: 100 001 - 200 000 € Apyvartos istorija »
Transportas 2018-10: 1 automobilis (priklauso)
Įvertinimas
123456789104.1 / 10 (įvertino 110)
Įmonės aprašymas:
Valdo interneto parduotuves YAM.LT, nusipirkti.lt.
Įmonės puslapis http://pigusis.lt/
Jei vadovas būtų sąžiningas tai susisiektų su pirkėju ir išsiaiškintų situaciją, o ne meluotu. Rašiaiu ir į el paštą ir Yam.LT svetainėje ir į Uteną kur nurodytas susisiekti el.pastu. Esat visa įmonė melagiai ir a*******i pardaviunėjate nekokybiškas prekes. Jokių sąskaitų neina rasti. Mano el. pastas ir telefono numeriai nurodyti, galima ir atsiųsti kaip kad atsiunčia tvarkingai ir sąžiningai dirbančios įmonės. Jei jūs nurodote kaip kontaktą įmonės ir vadovo neegzistuojančius telefono numerius, tai čia daugiau negu aišku, kad jūs apgaudinėjate visus savo pirkėjus ir jus reikia viešinti, kad kuo mažiau nukentėtų nuo tokių apgavikų kaip jūs. Galite atsiųsti kurjerius savo sąskaita ir pasiimti tas nekokybiškas prekes.
Atsakyti
Gražina 2018-12-12 19:56:38
Sukčių ir a******ų įmonė ir el. parduotuvė. Siunčia nekokybiškas prekes sąskaitų neišrašineja, pinigų už netinkamą prekę negrąžina.susisiekti neįmanoma nurodyti kontaktai negaliojantys, rašiau i el. paštaą irgi kaip i sieną, išsiunčiau 4 registruotus laiškus įmonės vadovui ir nurodytu adresu iš kur atsiųsta prekė. Atsakymo jokio vietoj to atsiuntė antrą prekę tokią pačią irgi neveikiančią irgi be sąskaitos. Visus įsigijimo dokumentus turiu ir ruošiuosi perduoti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir Mokesčių inspekcijai kad prekės siunčiamos be sąskaitų tegu papurto tuo s*****s gerai
Laba diena, is Jusu negavome jokio laisko el.pastu info@yam.lt -visa informacija teikiama el.pastu, saskaitas rasite prisijunge prie musu puslapio su duomenimis kuriais uzsiregistravote pirkimo metu.
Atsakyti
Sukčių ir a******ų įmonė ir el. parduotuvė. Siunčia nekokybiškas prekes sąskaitų neišrašineja, pinigų už netinkamą prekę negrąžina.susisiekti neįmanoma nurodyti kontaktai negaliojantys, rašiau i el. paštaą irgi kaip i sieną, išsiunčiau 4 registruotus laiškus įmonės vadovui ir nurodytu adresu iš kur atsiųsta prekė. Atsakymo jokio vietoj to atsiuntė antrą prekę tokią pačią irgi neveikiančią irgi be sąskaitos. Visus įsigijimo dokumentus turiu ir ruošiuosi perduoti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai ir Mokesčių inspekcijai kad prekės siunčiamos be sąskaitų tegu papurto tuo s*****s gerai
Atsakyti
Nesuprantu kodel taip bjauriai elgiates su savo klientais ir arsiai juos apgaudinejate, gavusi preke netinka nei spalva nei isvaizda, o kokybe vietoj deklaruotosios odines isvis baisi, bjauri juoda cirata net smirda, turiu visus isigijimo dokumentus ir sio reikalo taip nepaliksiu, kreipsiuosi i visas imanomas instancijas, nes tokiu apgautu kaip as labai daug. Telefonai neveikiantys, su klientu niekas nesusisiekia piktybiskai, o tinklapis toliau vylioja aukas pirkti
Atsakyti
niekaip neįmanoma prisiskambinti, atsiuntė rankinę-odinę, rankinė ne odinė, o ceratinė, seniai noriu gražinti.reikalauju atsakymo kuo skubiau.
Atsakyti
Atsiprašau. Tikrai rašiau apie PIGU o ne jus.
Atsakyti
Gerb. Modestai, mes neprekiaujame telefonais. Ar kartais nesumaisete imoniu UAB PIGU ir UAB PIGUS ? is kur jus isigijote telefona? Musu imone yra UAB PIGUS ir mes neprekiaujame telefonais. Kodel rasote skunda pas mus?
Atsakyti
Gerb. Jūrate,
Kodėl Jūs rašote skunda čia apie imone UAB PIGU (pigu.lt kaip jus teigiate), jeigu cia yra visai kita įmonė UAB PIGUS?
Atsakyti
Dainius 2018-08-17 18:24:41
Sveiki, skambinau daug kartu, niekas nereguoja..
Pirkau iš jūsų telefona 2018-07-19 lizingu.Doogee y6 max 3d.
Jau kaip visas mėnuo aš juo negaliu naudotis nes jis neveikia, mikrofonas.Kalbant su kitu asmeniu, manes negirdi.
Už telefona moku, naudotis negaliu.Jaučiuosi apgautas.
Sakėte, kad atsiųs kurjeri, kad paimtu tvarkyti garantiniam.Niekas neatvażiuoja...
Gerbiamieji, ar jums negėda?

dainiusb11@gmail.com
Gerb. Redai, TELEFONAIS MES NEPREKIAUJAME!
Jus preke pirkote ne is musu, o is imones GALIMAI UAB PIGU (pigu.lt)
Taip pat daugelis kiti zmones: prasome nerasyti skundus musu vardu, nes tai yra visiskai skirtingos imones.
UAB PIGU ir UAB PIGUS
Suprantame, kad UAB PIGU (pigu.lt) uzdraude savo rekvizitai.lt puslapyje rasyti skundus (sumokejo uz tai pinigus rekvizitai.lt administratoriams), bet prasome Jusu nemaisyti imoniu, nes taip yra klaidinami musu klientai.
Mes garantuojame, kad visas prekes turime sandelyje ir jos yra kokybiskos, jos yra pilno komplekto
Mes dirbame saziningai ir gerbiame savo klientus. Jei pirkdami preke is musu kada nors turesite problemu rasykite mums el.pastu ir mes tikrai ispresime visas problemas.

O dabar siulome Jums apsilankyti musu puslapyje ir issirinkti prekiu :) Pazadame nenuvilsime :)
O musu prekes kainos tikrai yra vienos zemiausiu :) Siulome pasizvalgyti

Aciu!
Atsakyti
Sveiki, skambinau daug kartu, niekas nereguoja..
Pirkau iš jūsų telefona 2018-07-19 lizingu.Doogee y6 max 3d.
Jau kaip visas mėnuo aš juo negaliu naudotis nes jis neveikia, mikrofonas.Kalbant su kitu asmeniu, manes negirdi.
Už telefona moku, naudotis negaliu.Jaučiuosi apgautas.
Sakėte, kad atsiųs kurjeri, kad paimtu tvarkyti garantiniam.Niekas neatvażiuoja...
Gerbiamieji, ar jums negėda?

dainiusb11@gmail.com
Atsakyti
Na o aš pirkau iš tiesų iš šios firmos.Tai a******ų gauja, kuri net telefono ragelio nekelia ir visais kitais būdais nebebendrauja, po to kai parašiau, kad noriu grąžinti nekokybišką prekę.o jie ir toliau reklamuoja savo Robot siurblius, kurie neverti net skatiko.bet tikiuosi vartotojų teises man padės!
Atsakyti
Redas kimantas 2018-07-25 23:40:00
Sveiki, nusipirkau prekę gavau ne komplekte, skambinu pagalbos telefonu tai vis laukit ir laukit, ir ko laukit, niekas nieko nežino ir tiek. a******ų šaika, klijantas jiems niekas.
Gerb. Redai, Jus preke pirkote ne is musu, o is imones galimai UAB PIGU (pigu.lt)
Taip pat daugelis kiti zmones: prasome nerasyti skundus musu vardu, nes tai yra visiskai skirtingos imones.
UAB PIGU ir UAB PIGUS
Suprantame, kad UAB PIGU (pigu.lt) uzdraude savo rekvizitai.lt puslapyje rasyti skundus (sumokejo uz tai pinigus rekvizitai.lt administratoriams), bet prasome Jusu nemaisyti imoniu, nes taip yra klaidinami musu klientai.
Mes garantuojame, kad visas prekes turime sandelyje ir jos yra kokybiskos, jos yra pilno komplekto
Mes dirbame saziningai ir gerbiame savo klientus. Jei pirkdami preke is musu kada nors turesite problemu rasykite mums el.pastu ir mes tikrai ispresime visas problemas.

O dabar siulome Jums apsilankyti musu puslapyje ir issirinkti prekiu :) Pazadame nenuvilsime :)
O musu prekes kainos tikrai yra vienos zemiausiu :) Siulome pasizvalgyti

Aciu!
Atsakyti
Sveiki, nusipirkau prekę gavau ne komplekte, skambinu pagalbos telefonu tai vis laukit ir laukit, ir ko laukit, niekas nieko nežino ir tiek. a******ų šaika, klijantas jiems niekas.
Atsakyti
Jolanta 2018-07-19 13:05:26
Sveiki, pirkau sofa_lova Jas. 2017.12.28, sveriu 63 kg nuo mano svorio sofa girgzda, suluzo sedimos dalies lenta. Turiu tik pinigu priemimo kvita. Esu labai nusivylusi.
Gerb. Jolanta, Jus preke pirkote ne is musu, o is imones galimai UAB PIGU (pigu.lt)
Taip pat daugelis kiti zmones: prasome nerasyti skundus musu vardu, nes tai yra visiskai skirtingos imones.
UAB PIGU ir UAB PIGUS
Suprantame, kad UAB PIGU (pigu.lt) uzdraude savo rekvizitai.lt puslapyje rasyti skundus (sumokejo uz tai pinigus rekvizitai.lt administratoriams), bet prasome Jusu nemaisyti imoniu, nes taip yra klaidinami musu klientai.
Mes garantuojame, kad visas prekes turime sandelyje ir jos yra kokybiskos.
Mes dirbame saziningai ir gerbiame savo klientus. Jei pirkdami preke is musu kada nors turesite problemu rasykite mums el.pastu ir mes tikrai ispresime visas problemas.

O dabar siulome Jums apsilankyti musu puslapyje ir issirinkti prekiu :) Pazadame nenuvilsime :)
O musu prekes kainos tikrai yra vienos zemiausiu :) Siulome pasizvalgyti

Aciu!

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilniaus senamiestyje oficialiai pradėtos naujos "Lietuvos draudimo" būstinės statybos
Vilniaus senamiestyje oficialiai pradėtos naujos "Lietuvos draudimo" būstinės statybos 02-26 14:21
Draudimo bendrovė "Lietuvos draudimas" penktadienį Vilniaus senamiestyje oficialiai pradėjo naujos būstinės statybas. Į jas investuojama 18,5 mln. Eur.
Rusijos kalėjimų tarnybos vadovas: A. Navalnas išsiųstas į pataisos koloniją
Rusijos kalėjimų tarnybos vadovas: A. Navalnas išsiųstas į pataisos koloniją 02-26 13:25
Garsiausias Kremliaus kritikas Aleksejus Navalnas, anksčiau šį mėnesį nuteistas pustrečių metų kalėti už jam nustatyto bandomojo laikotarpio pažeidimą, buvo išsiųstas atlikti bausmės į pataisos...
V. Ušackas "Avia Solutions Group" investicijų blokavimą vadina "raganų medžiokle"
V. Ušackas "Avia Solutions Group" investicijų blokavimą vadina "raganų medžiokle" 02-26 13:00
Versliniko Gedimino Žiemelio vadovaujama aviacijos verslo grupė tvirtina nusivylusi vyriausybinės komisijos sprendimu blokuoti jos investicijas Vilniaus oro uoste dėl galimos grėsmės nacionaliniam...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantino laikotarpiu perkate internetu dažniau?

Akcijų kainos

Twitter 74,59 +3,71%
Macy's 15,72 +2,75%
Hasbro 91,84 +1,02%
Oracle 65,30 +0,93%
Texas Instruments 170,53 -4,94%
Harley-Davidson 35,50 -5,18%
Boeing 216,45 -5,62%
NVIDIA 532,30 -8,22%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 25,88 +3,64%
Jautiena 4,46 +1,36%
Varis 7972,15 +2,57%
Nafta 61,67 +0,29%
Auksas 1866,98 +0,46%
Dyzelis 1,58 +9,72%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Kava 3,54 +1,72%