VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Pigu perku group, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu perku group

Atsiliepimai apie Pigu perku group, UAB

PirkEU prekių pristatymas

Prekių pristatymas iš Vokietijos, Lenkijos, Anglijos, Ispanijos, Prancūzijos ir Italijos
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Pigu perku group, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Patogi paslauga, paslaugus skambučių centras. Gyvenant Kaune, pakankamai verta naudotis.

Perku JK, patogus deklaravimo procesas. Aišku, jei siunta brangesnė nei 22 eurai, taikomas papildomas mokestis pagal siuntos vertę. Todėl geriau rinktis kitą paslaugos teikėją, kuris apmokestina tik svorį. Problema, kad kartais siuntėjas nurodomas ebay ar parcel ir nėra sekimo nr., tada sunku identifikuoti kuri siunta. Siuntos ateina greitai, nereikia galvoti apie muitinės procedūras.

Jei perku ES, tai nereikia deklaruoti ir nėra papildomų mokesčių, siuntos ateina pakankamai greitai.
Atsakyti
Paantrinsiu "Pirkėjui". Naudojuosi paslaugomis keletą metų, pradžioje tikrai atrodė geriausia vėžėjų įmonė Lietuvoje (kol nekilo jokių nesklandumų). Tačiau pakeičiau nuomonę į priešingą, nes vos atsiradus kokiems nors nesklandumams, visiškai nesistengiama padėti išspręsti, lygiai tas pats su siuntų vežimu, kai sistemoje rodoma, jog vienu metu išvažiuoja keli siuntiniai, mokama už juos kartu, tačiau atvažiuoja jie atskirai, todėl tenka laukti bendro atsiėmimo. Siuntų registravimas Prancūzijoje išvis apgailėtinas, tenka kreiptis dėl kiekvieno siuntinio, nes jie neregistruojami, o priskiriami prie pasimetusių siuntų, ir paprašius pažiūrėti kodėl, nesiimta jokių veiksmų, todėl tai tęsiasi nuolat. Na, ir saldainis, kad parašius aštresnį laišką, t.y. dėl kažkokios problemos, net nesiteikiama atsakyti, kol nepradedi skambinėti.
Atsakyti
Labai nerekomenduoju pirkimo paslaugos. Tik vagia pinigus, o galumoje vis tiek reikia mokėti už pristatymą. Shipzee bent jau viską iškart įskaičiuoja, o čia tik pinigų plovimas
Atsakyti
Tikriausiai ne čia pataikėte komentarą. Panašu, kad norite parašyti atsiliepimą apie kažkurią internetinę parduotuvę, o ne apie Pirkeu paslaugą.
Atsakyti
Gaila, bet iš normalios įmonės tapote į klientus neorientuota įstaiga. Nepranešate apie sistemų, kainodarų atnaujinimus. Paskambinus į klientų aptarnavimą dėl to, kad sistema neleidžia suformuoti užsakymo aiškina, kad čia visada taip būdavo, nors mano ankstesni užsakymai rodo kitaip.. Apgailėtina.. Einam pas konkurentus.
Atsakyti
PirkEU 2021-03-01 14:06:28
Atsiprašome, gavome neteisingą informaciją iš kolegų apie datas - neturime jokio tikslo meluoti. :)
Kaip ir minėjome, atsiprašome už nesklandumus, ši paslauga dar nauja ir stengiamės ją nuolat tobulinti, kad nemalonių patirčių pavyktų išvengti. Suprantame, kad šiuo atveju Jums iškilo nepatogumų ir dėl to apgailestaujame.
visus klausimus išsprendėme - geriau vėliau negu niekad
Atsakyti
J. 2021-02-10 14:42:49
ponai meluojate net susiriesdami - iš jūsų gavau laišką 2021 02 03 13:31, kad užsakyma yra apmokėtas... trečiadienį ponai patys patvirtinote, o ne jokį penktadienį; ESATE MELAGIAI
Atsiprašome, gavome neteisingą informaciją iš kolegų apie datas - neturime jokio tikslo meluoti. :)
Kaip ir minėjome, atsiprašome už nesklandumus, ši paslauga dar nauja ir stengiamės ją nuolat tobulinti, kad nemalonių patirčių pavyktų išvengti. Suprantame, kad šiuo atveju Jums iškilo nepatogumų ir dėl to apgailestaujame.
Atsakyti
PirkEU 2021-02-10 11:04:00
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Apmokėjimas už Jūsų užsakymą buvo gautas penktadienį, savaitgalį gavome pranešimą iš parduotuvės apie tai, jog prekės likučio jau nebėra. Informavome Jus apie tai pirmadienį.
Deja, bet užsakymų apdorojimui ir nupirkimo atlikimui reikia šiek tiek laiko, tad išlieka galimybė, kad prekės likučio parduotuvėje gali nelikti. Stengiamės tobulinti naujos paslaugos procesą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Dar kartelį atsiprašome už kilusius nepatogumus.
ponai meluojate net susiriesdami - iš jūsų gavau laišką 2021 02 03 13:31, kad užsakyma yra apmokėtas... trečiadienį ponai patys patvirtinote, o ne jokį penktadienį; ESATE MELAGIAI
Atsakyti
J. 2021-02-09 11:36:05
Prekės nupirkimas UK - nauja paslauga. NEVEIKIA. Surašo atsiunčia patvirtinimą, sumoki pinigus, o paskui po savaitės ateina laiškas - paslauga atšaukta. OK ponai - nepavyko kažkas, nespėjot nupirkti ir t.t. - bet kam žmones gaišinti?? kam ta savaitė laukti?? paskui perki skubiai ir dvigubiai brangiau - iš esmės lieki apgautas. Nenuprikot - informuokit iš karto!!! Iš emės tą jų nupirkimo paslauga niekam nereikalinga. Geriau pačiam nupirkti ir nusiųsti į jų sandėlio adresą. Bus pigiau ir greičiau.
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Apmokėjimas už Jūsų užsakymą buvo gautas penktadienį, savaitgalį gavome pranešimą iš parduotuvės apie tai, jog prekės likučio jau nebėra. Informavome Jus apie tai pirmadienį.
Deja, bet užsakymų apdorojimui ir nupirkimo atlikimui reikia šiek tiek laiko, tad išlieka galimybė, kad prekės likučio parduotuvėje gali nelikti. Stengiamės tobulinti naujos paslaugos procesą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Dar kartelį atsiprašome už kilusius nepatogumus.
Atsakyti
Prekės nupirkimas UK - nauja paslauga. NEVEIKIA. Surašo atsiunčia patvirtinimą, sumoki pinigus, o paskui po savaitės ateina laiškas - paslauga atšaukta. OK ponai - nepavyko kažkas, nespėjot nupirkti ir t.t. - bet kam žmones gaišinti?? kam ta savaitė laukti?? paskui perki skubiai ir dvigubiai brangiau - iš esmės lieki apgautas. Nenuprikot - informuokit iš karto!!! Iš emės tą jų nupirkimo paslauga niekam nereikalinga. Geriau pačiam nupirkti ir nusiųsti į jų sandėlio adresą. Bus pigiau ir greičiau.
Atsakyti
Iš patirties: jeigu jūsų siuntų svoris yra < 10 kg ir el. parduotuvės (pvz. Amazon) siuntimas jums į namus kainuoja < 15 Eur tuomet negaiškit laiko ir siuskite tiesiai.

PirkEU graži svetainė, personalas mandagus ir atsiliepia į skambučius... Bet paslaugos esmė vis tik yra siuntų pristatymas o su šiuo dalyku jau kaip pasiseks. Nepaisant pateikto vežimo grafiko jie nesugeba užtikrinti pastovaus pristatymo laiko - „šį kartą mašina išvažiavo anksčiau“, „siunta netilpo į mašiną o kitą kartą ją pamiršo įdėti“, „siuntos grižo bet šiandien dar nespėsime pradėti jų dalinti, rytoj nuo ryto“.

Kas liečia Vokietijos el. parduotuvių realūs terminai - 2 darbo dienos pristatymui iš el. parduotuvės į PirkEU sandėlį Vokietijoje, 2-4 darbo dienos kol galėtumėte atsiimti Kaune o bet jeigu dar norėsite kitame mieste arba per kurjerį - laikas pailgėja.

Kainos - dažniausiai pirkiniai būna 1-2 kg su įpakavimų o Amazon dar ir skaido į kelias dėžutes ir PirkEU tuomet pritaiko 0, 99 Eur „komplektavimo mokestį“. Tuomet PirkEU paslauga jau kainuoja ~ 7 Eur atsiimant iš jų sandėlio. Sandėlis dirba iki 18 val. tai pridėkit važiavimą per spūstis ir kurą. Nes už kurjerį Lietuvoje arba paštomatą prisideda dar 2, 5-3 Eur. Galu gale gaunasi arti 10 Eur + bereikalingas PirkEU laiškų/svetainės stebėjimas, skambinėjimas ir t.t. Už tai primigtinai siūlo už papildomą mokestį apdrausti siuntas net tada kai jos jau būna Lietuvos sandėlyje...
Atsakyti
Pateisino lūkesčius. Labai draugiška klientui kompanija. Padėjo visais iškilusiais klausimais. Prekė atėjo saugiai. Ir per maksimaliai trumpą laiko tarpą.

Manau didelis pliusas, tam, kas atsakingas už Facebook jų paskyrą. Jei ne tas žmogus, ar žmonės. Gal ir neturėčiau norimo daikto. Bet padėjo, atsakė, visus klausimus, suteikė visą reikalingą pagalbą. 5*
Atsakyti
Audrone 2020-07-08 22:11:37
Pirk EU paslaugomis naudojausi daug kartų. Visada likdavau patenkinta. Paskutinį siuntinį iš UK Amazon, Kaune atsiiėmiau birželio 11 d. Kadangi virš 30 kg prekės kaina £475, tai už parvežimo iš UK paslaugą sumokėjau 55 EUR. Taip pat pasirinkau 10 EUR draudimo paslaugą. Nors buvo Covid-19 pandemijos laikas ir baiminausi, kad krovinys gali kažkur užstrigti, siuntą gavau gana greitai. Kaune vaikinai dėžę labi greitai pakrovė į mano mašinos bagažinę - ačiū jiems. Tačiau namuose, pamačiau, kad dėžė kelionės metu stipriai nukentėjusi, fasadinis pakuotės paviršius perrėžtas aštriu daiktu. Parašiau Pirk EU komandai laišką ir pridėjau nuotraukas pakuotės ir nuo smūgių pabalusio mano pirkinio plastikinio paviršiaus. Atsakymas buvo, kad jie atidavė tvarkingą pakuotę ir prisegė sandėlio vaizdo kameros nuotrauką su mano dėže. Tik deja jų nuotraukoje užfiksuota ne fasadinis, o nugarinis dėžės paviršius. Paprašius dar kartą peržiūrėti nuotraukas ir grąžinti bent 10 EUR už draudimo paslaugą, jokio atsakymo nesulaukiau. Gaila, kad su metais pasikeitė kompanijos požiūris į klientą. Pagalvosiu ar verta brangų krovinį siųsti per Pirk EU platfarmą, o ir kitus paprotinsiu.
Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Susisieksime su Jumis asmeniškai.
Stengiamės atsižvelgti į Jūsų pastabas ir gerinti mūsų darbuotojų darbą bei paslaugų kokybę.
Taip pat visuomet klientus skatiname atsiimamas siuntas apsižiūrėti dar atsiėmimo metu, taip išvengiant tolimesnių nesusipratimų.
Atsakyti
Pirk EU paslaugomis naudojausi daug kartų. Visada likdavau patenkinta. Paskutinį siuntinį iš UK Amazon, Kaune atsiiėmiau birželio 11 d. Kadangi virš 30 kg prekės kaina £475, tai už parvežimo iš UK paslaugą sumokėjau 55 EUR. Taip pat pasirinkau 10 EUR draudimo paslaugą. Nors buvo Covid-19 pandemijos laikas ir baiminausi, kad krovinys gali kažkur užstrigti, siuntą gavau gana greitai. Kaune vaikinai dėžę labi greitai pakrovė į mano mašinos bagažinę - ačiū jiems. Tačiau namuose, pamačiau, kad dėžė kelionės metu stipriai nukentėjusi, fasadinis pakuotės paviršius perrėžtas aštriu daiktu. Parašiau Pirk EU komandai laišką ir pridėjau nuotraukas pakuotės ir nuo smūgių pabalusio mano pirkinio plastikinio paviršiaus. Atsakymas buvo, kad jie atidavė tvarkingą pakuotę ir prisegė sandėlio vaizdo kameros nuotrauką su mano dėže. Tik deja jų nuotraukoje užfiksuota ne fasadinis, o nugarinis dėžės paviršius. Paprašius dar kartą peržiūrėti nuotraukas ir grąžinti bent 10 EUR už draudimo paslaugą, jokio atsakymo nesulaukiau. Gaila, kad su metais pasikeitė kompanijos požiūris į klientą. Pagalvosiu ar verta brangų krovinį siųsti per Pirk EU platfarmą, o ir kitus paprotinsiu.
Atsakyti
Paslaugomis naudojuosi jau metus. Dirba gerai. Buvo keltas nesklandumų, bet juos pavyko lengvai išspręsti.
Atsakyti
Siunčiausi iš Anglijos (eBay. co. uk) ir esu labai patenkintas kad pasirinkau šią įmonę.
Viskas vyko sklandžiai ir džiaugiuosi prekę greitai gavęs. Ačiū.
Atsakyti
Klientas 2020-01-10 17:17:56
Anksciau paslaugu kokybe buvo puiki, galejai po darbo uzsukti preke pasiimti, dirbo net sestadieniais. Dabar deja kokybe prasteja-is pradziu atsiemimas Vilniuje tik iki 5 val vakaro, apie prekes atvykima i Vilniu informuoja tik atsiemimo punktui beuzsidarant, dabar "is vokietijos isvaziuojame 2dieniais ir 4dieniais", bet pranesimas ateina jau tik 3dieni, nors preke jau 2dieni ryte buvo vietoje, dar toliau-visa diena kontaktinis telefonas uzimtas, lyg kazkas su kazkuo plepetu. Zodziu paslaugos kokybe gerokai pagedo. Apsimoka paslauga rinktis tik del kainos, laiko prasme geriau apsimoka preke siusti pastu.
Dėkojame už pastabas, stengiamės į jas atsižvelgti ir tobulinti paslaugų kokybę.
Dėja, kartais dėl didelio siuntų srauto, informuoti apie atvykusią siuntą nepavyksta iškart, tik jai pasiekus atsiėmimo punktą, apgailestaujame dėl nepatogumų.
Atsakyti
Anksciau paslaugu kokybe buvo puiki, galejai po darbo uzsukti preke pasiimti, dirbo net sestadieniais. Dabar deja kokybe prasteja-is pradziu atsiemimas Vilniuje tik iki 5 val vakaro, apie prekes atvykima i Vilniu informuoja tik atsiemimo punktui beuzsidarant, dabar "is vokietijos isvaziuojame 2dieniais ir 4dieniais", bet pranesimas ateina jau tik 3dieni, nors preke jau 2dieni ryte buvo vietoje, dar toliau-visa diena kontaktinis telefonas uzimtas, lyg kazkas su kazkuo plepetu. Zodziu paslaugos kokybe gerokai pagedo. Apsimoka paslauga rinktis tik del kainos, laiko prasme geriau apsimoka preke siusti pastu.
nokla n95 6g 3sim tv
2019-12-14 13:33:18 IP 2e7r4238
Atsakyti
Žiauriai gerai atidirbo abu užsakymus. Dar ir kainos nesikandžioja (kol kas :P - tad rekomenduoju visas įmanomas su pirkiniais susijusias problemėles išsiaiškinti iš anksto, kad nereikėtų diorginti PirkEU kaip aš; jeigu ne jie, aš nžn, kas dar Lietuvoj liks iš normalesnių forwarderių)
Atsakyti
Pasinaudojau PirkEu paslaugomis pirmą kartą esu patenkintas aptarnavimo kokybę, greičiu ir pačia idėja. Šaunuoliai ☺️
Atsakyti
Siunčiausi auto detalę iš Lenkijos. gavau detalę supakuota su pirkeu pakavimo juosta. Kaip suprantu lenkas supakavo ant d******s o pirkeu supakavo papildomai. Ačiū.
Atsakyti
Filosofas 2019-09-11 22:18:53
Sakyciau imone teikia paslauga - pervezima, manau jis ir yra apmokestintas o perkant prekes uzsienyje tu jau lokalu pvm uzsimokejai.
PVM mokėtojas perkant EU PVM nemoka.
Atsakyti
Joke service 2018-02-21 11:21:54
Paskambinus pasiteirauti informacijos, viduryje pokalbio išgirdau "viso gero" ir padėjo ragelį :)))
Gal raštu atsakytumėte?
Ar įmonei PVM mokėtojai perkant per jus Vokietijoje prekės bus parduotos be PVM?
Sakyciau imone teikia paslauga - pervezima, manau jis ir yra apmokestintas o perkant prekes uzsienyje tu jau lokalu pvm uzsimokejai.
Atsakyti
PIRKEU pasirinkau galutinai sugedus jų konkurentams ir gailėjausi, kad to nepadariau anksčiau - baigėsi nesklandumai su nuolat besikeičiančiais sandėlių užsienyje adresais ir brangstančiomis nors nekokybiškomis paslaugomis. Šie veikia gerai, stabiliai, kainos padorios Tad dažnai naudojuosi paslaugomis ir esu labai patenkintas. Daugybė siuntų parsiųsta ir net nors ne visi siuntėjai jas buvo gerai supakavę (juk ne vežėjo kaltė jei siuntėjas vazą maišelyje išsiųs) viskas atkeliavo praktiškai be jokių nesklandumų ir nuostolių. Žinoma, atsiėmimo vieta Kaune nėra itin patogi, įvertinant kad ir darbo laikas tik iki 18 val. (jei pats dirbi iki 18 reiškia šeštadienį negalėsi miegoti iki 13 kad bent tada spėtum), bet juk nėra vietos, kuri būtų patogi ir arti visiems. Belieka palinkėti nesugesti, būti tokiems pat darbštiems ir aš vis su džiaugsmu sugrįšiu. Besiskundžiantiems - jūs gal pabandykit kitur šias paslaugas ir pamatysite kaip iš tiesų blogai gali būti. Tad čia jei iš kelių šimtų siuntų su viena įvyks koks nesklandumas tai yra priimtina smulkmena pasitaikanti bet kur. Paštas, siuntų tarnybos - visur visko būna.
Atsakyti
Tipinė lietuviška kontora. Mano nupirkta prekė buvo atvežta jų nurodytu adresu, bet priimta jiems "nežinomo"asmens. Ir tai tik mano bėdos, nes jie už nieką neatsako, nesiteikė net susisiekti su pervežėju. Pateikus prekės "trakingo" istoriją, įjungė dar didesnį d******s rėžimą, pradėjo reikalauti sutarčių kopijų tarp parduotuvės ir vežėjo etc.
Atsakyti
Naudojuosi ju paslaugomis jau 2 m., viskas labai gerai, pristato per kelias dienas is Anglijos, is Vokietijos per diena. Jeigu antradieni is Vokietijos isvaziuoja jau treciadieni buna Lietuvoje. Jeigu negaunu treciadieni pranesimo, kad atvyko jau atrodo kazkas negerai :)
Atsakyti
Esu patenkinta PirkEU platforma. Perku vaikiškus rūbelius, pirkinius parveža gretai, labai malonūs darbuotojai. Didelis ačiū už pagalbą Gintarei.
Atsakyti
Š.m 04.24d.užsisakiau malkinę 159e.Atsakė kad atveš 05.18d. Vėliau 05.22. Paskui iš vis nebeliko.
Dariau užsakymą prekėms ir netyčia nuspaudžiau pasiimti Vilnių.Po min parašiau ir paprašiau kad pervestu į Klaipėda.Nepervedė bet 5 dienas kvietė į Vilnių. Esu VIP klientas. Nebesistengia dirbti. Taip ir prarandate klientus.
Atsakyti
Perku iš Vokietijos sergančiam vaikui sensorius, esu tikrai labai patenkinta galimybe naudotis tikrai aukštos kokybės nepaprastai reikalingomis paslaugomis.
Atsakyti
Kelis kartus užsakiau paslaugą, viskas aukštumoj, greitas klientų aptarnavimas, pozityvus bendravimas. Rekomenduoju
Atsakyti
Paskambinus pasiteirauti informacijos, viduryje pokalbio išgirdau "viso gero" ir padėjo ragelį :)))
Gal raštu atsakytumėte?
Ar įmonei PVM mokėtojai perkant per jus Vokietijoje prekės bus parduotos be PVM?
Atsakyti
Nepatogi atsiemimo vieta Kaune. Darbuotoju poziuris i klientus - nelankstus
Atsakyti
Įmonė tikrai orentuota į savo klientą, ne tik į pelnus. Siunčiausi tikrai nemažai ir lūždančius daiktus, t.y. vonios baldus. Viena siunta buvo brokuota: lūžusi sienelė ir durelės apdaužytos, vienu žodžiu griebiausi už galvos, maniau, kad nieko nepešiu šiuo atveju, nes vežėjų buvo keli. PIRKEU komanda man padėjo, parsigabenti naujas baldų detales, be didelių išlaidų, dėl ko jaučiu jiems didelę pagarbą už tai ir linkiu visokeriopos sekmės bei plėtros.. ir kai sekantį kartą reikės, tikrai kreipsiuosi, tik pas Juos..
Atsakyti
Viskas kaip ir gerai išskyrus tai, kad nepalanki atsiėmimo vieta: Ukrainiečių gatvė 4/Ringuvos 51, nes randasi visiškam užkampį palyginus su konkurentais. Tai ateityje būtų labai gerai, kad atsirastų kitas atsiėmimo punktas.
Atsakyti
Puikiai dirbate. Naudojuosi jūsų paslaugomis ir aš asmeniškai ir mano įmonė. Operatyviai informuojate apie krovinio buvimo vietą. Su jumis galima tiksliai planuoti.
Atsakyti
Sveiki,

Kodėl meluojate?:))

Faktai:
Sąskaitą su blogais rekvizitais gavau : 2017 m. rugsėjo 24 d. 22:46 - vėlų vakarą.
2017 m. rugsėjo 25 d. 12:21 - Sekančios dienos pirmoje pusėje pastebėjus neteisingą sąskaitą, kreipiausi į Jus ir paprašiau pakoreguoti, bet net neatrašėte.
Tada parašiau vėl 26 dieną ir net paskambinau- tiesiai šviesiai pasakėte, jog nenorite koreguoti... Supratau, jog pritingėjote pasinaudoti pvz. www.sąskaita123.lt paslaugomis.

Todėl prašau atsakyti, ką reiškia pagal jus: "kreipiausi po kurio laiko?"
Kreipiausi sekančią darbo dieną po naktį gautos blogos sąskaitos ir tai dar net ignoravote mano laišką, tik paskambinus telefonu atsisakėte koreguoti.

Pagal faktus:
2017 m. rugsėjo 24 d. 22:46 išrašyta sąskaita.
2017 m. rugsėjo 25 d. 12:21 kreipiausi dėl koregavimo.

Pagal jus:
Kreipiausi po kurio laiko.. Kada tada reikėjo kreiptis, vidurnaktį?:)) Nes kreipiausi nepraėjus net parai laiko.... Koks Jūsų laiko matas "po kurio laiko"?
Rašote: sąskaitas atidavėme buhalterijai:)) Vidurnaktį atidavėte?
P.S
Sąskaitos buhalterijai atiduodamos už praėjusį mėn. naujojo mėnėsio pirmosiomis sąvaitėmis, nes atiduodama už visą, o ne dalinį mėnesį.
Tad tikrai sąskaitos dar nebuvo atiduotos buhalterijai ir nesuvestos į VMI sistemą, nes buvo dar tik rugsėjo 26 diena:))

Tad šis Jūsų atsakymas vėl parodo, jog bandote išsisukti meluojant... Pritrūko gal drąsos prisipažinti, jog pritingėjote padaryti paprastą korekciją..
Tikiuosi su kitais klientais bent jau taip nesielgsite.... Sėkmės Jums darbuose- tikrai nuoširdžiai.

P.S.
Po šio atvejo naudojuosi tik: www.eshopwedrop.lt. ir nutiko ta pati situacija-blogi duomenys sąskaitoje.
Jie sureagavo per 3 val. nuo užklausos ir atsiuntė pakoreguotą sąskaitą su nuoširdžiais palinkėjimais bendradarbiauti sėkmingai toliau.
Atsakyti
Labai džiugu, kad plečiatės, tobulėjat.Viskas organizuota, patikima ir greita.Sėkmés
Atsakyti
O https://piguperku.eu/content/8-kontaktai ne Jūsų? :) Bus patogiau jeigu perkelisiu čia:
http://rekvizitai.vz.lt/imone/schindler_projektai/ ? :)
Atsakyti
Štai taip supakuotą siuntinį gavau iš šios parduotuvės. Maža to, nesugebėjo priimti dėl to atsakomybės ir bent jau atsiprašyti.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Nacionalinėje dailės galerijoje – pokalbiai apie A. Kasubą
Nacionalinėje dailės galerijoje – pokalbiai apie A. Kasubą 05-16 18:09
Gegužės 17, 20 ir 21 d. Nacionalinėje dailės galerijoje (NDG) vyks viešų renginių ir susitikimų programa, lydinti Aleksandros Kasubos (1923–2019) retrospektyvą "Formuojant ateitį. Erdvinės...
Kaip ieškotis darbo "LinkedIn": kūrybiškumas ne visuomet privalumas
Kaip ieškotis darbo "LinkedIn": kūrybiškumas ne visuomet privalumas 05-16 16:30
Tyrimų duomenimis 9 iš 10 darbdavių ar atrankų konsultantų "LinkedIn" tikrina kandidatų profilius. Tačiau norint susilaukti svajonių pasiūlymo, būtina pasiruošti iš anksto ir tinkamai susitvarkyti...
Rinkliavos dydį savivaldybėms siūloma nustatyti konkurso būdu
Rinkliavos dydį savivaldybėms siūloma nustatyti konkurso būdu 05-16 15:52
Savivaldybėms siūloma leisti vietinės rinkliavos įkainius nustatyti konkurso būdu – taip siekiama išspręsti problemą, kai yra daugiau negu vienas pretendentas į paslaugų teikimo leidimą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 495,00 -5,71%
Vištiena 2,26 +19,58%
Nafta 63,82 -3,42%
Anglis 92,22 -2,84%
Auksas 1760,04 +2,43%
Varis 9324,82 +3,74%
Dujos (JAV) 2,61 +1,95%
Cukrus 0,69 +2,99%