Prizadejo ir neistesejo2022-06-20 23:38:26
Reikejo gauti siuntini iki skrydzio. Specialiai pasiklausiau ar ryt sius, prizadejo ir kaip specialiai neissiunte.
Nezinojau kad juos reikia kontroliuoti iki paskutines sekundes net jei ir prizada tai nieko nereiskia. Kuo labiau prasai tuo leciau gaunasi
Sveiki, apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir sukeltų nepatogumų. Kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, kad galėtume išsiaiškinti iškilusią problemą. Susisiekti galite telefonu +370 615 66 444 arba el. paštu [email protected]
Reikejo gauti siuntini iki skrydzio. Specialiai pasiklausiau ar ryt sius, prizadejo ir kaip specialiai neissiunte.
Nezinojau kad juos reikia kontroliuoti iki paskutines sekundes net jei ir prizada tai nieko nereiskia. Kuo labiau prasai tuo leciau gaunasi
Vertinu neigiamai. Aišku, pats kaltas, kad neskaitau už ką moku, bet 40eur už duomenų suvedima el. parduotuvėje.. pirkeu.lt paslaugos sukainavo brangiau nei tiesiogiai atsisiųsti prekę iš Vokietijos. Niekam nesiūlyčiau naudotis jų paslaugomis.
pirkeu.lt renkamės jau ne pirmą kartą perkant didesnius daiktus vaikams. Kitose EU šalyse pavyksta sumedžiot labai gerus deal’us. Pirkom paspirtuką, elektrinį traktorių, kombinezonus. Tikrai pavyksta sutaupyti :) labiausiai džiugina pirkeu.lt servisas, viskas vyksta sklandžiai ir svarbiausia operatyviai :)
Giedrius2022-01-13 13:07:34
Taip, pardavėjas prisiima savo atsokomybės dalį ir sutinka gražinti savo dalį, kas mokėta iki Pirk.Eu sandėlio.
Pirk.eu deja nesutinka kompensuoti savo dalies.
Problema ta, kad techniškai įrodyti, kad pirk.eu sulaužė neįmanoma, nes gali pasakyti, kaip ir man davė suprasti, kad kalti kiti t.y. pardavėjas, siuntų tarnyba iki jų sandėlio ir t.t.
NEROKOMENDUOJU siųsti - nepatikimas tiekėjas.
Sveiki dar kartą. Užsisakant siuntų pervežimą, savo klientams siūlome įsigyti siuntų draudimą. Taip pat darome viską, kad mūsų transportuojamos siuntos saugiai pasiektų gavėjus. Negalime atsakyti už atvejus, kai mūsų sandėlius pasiekia jau apgaditos siuntos.
Giedrius2022-01-13 13:07:34
Taip, pardavėjas prisiima savo atsokomybės dalį ir sutinka gražinti savo dalį, kas mokėta iki Pirk.Eu sandėlio.
Pirk.eu deja nesutinka kompensuoti savo dalies.
Problema ta, kad techniškai įrodyti, kad pirk.eu sulaužė neįmanoma, nes gali pasakyti, kaip ir man davė suprasti, kad kalti kiti t.y. pardavėjas, siuntų tarnyba iki jų sandėlio ir t.t.
NEROKOMENDUOJU siųsti - nepatikimas tiekėjas.
Giedriau, jeigu rašai apie Pirk.eu, tai ne tuo adresu pataikei. Čia yra pirkeu.lt
Pirkeu.lt2022-01-03 16:22:33
Sveiki, apgailestaujame dėl susiklosčiusios padėties. Žinome Jūsų situaciją, suteikėme Jums kokybiškas paslaugas, o pinigus už sugadintą prekę Jums grąžina el. parduotuvė.
Taip, pardavėjas prisiima savo atsokomybės dalį ir sutinka gražinti savo dalį, kas mokėta iki Pirk.Eu sandėlio.
Pirk.eu deja nesutinka kompensuoti savo dalies.
Problema ta, kad techniškai įrodyti, kad pirk.eu sulaužė neįmanoma, nes gali pasakyti, kaip ir man davė suprasti, kad kalti kiti t.y. pardavėjas, siuntų tarnyba iki jų sandėlio ir t.t.
NEROKOMENDUOJU siųsti - nepatikimas tiekėjas.
Pirkeu.lt2021-12-02 14:52:22
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus ir kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu: +370 615 66 444.
Labai paprastai : parasiau laiska, p.Austeja man kita diena atsake :-). Noredama pasitikslinti paskambinau, truputi palaukiau - sujunge :-). Jau ne pirma karta komunikuoju ir niekad nebuvo bedu, visada atsako...
Vilija Sauliuniene2021-12-01 18:28:58
Niekada nenuvylė, o perku dažnai ! Netgi pardavejui Olandijoje nesugebejus užrašyti teisingo siuntos gavejo ID, PirkEU komanda, o tiksliau p.Austeja sureagavo labai greitai, padejo rasti siuntą ir ją nukreipti mano adresu ! Labai profesionali ir patikima įmonė, rekomenduoju !
Galit pasakyt kaip iki jų prisikasėt, nes nei prekės nei jokių atsakymų, bet aš taip nepaliksiu.
Niekada nenuvylė, o perku dažnai ! Netgi pardavejui Olandijoje nesugebejus užrašyti teisingo siuntos gavejo ID, PirkEU komanda, o tiksliau p.Austeja sureagavo labai greitai, padejo rasti siuntą ir ją nukreipti mano adresu ! Labai profesionali ir patikima įmonė, rekomenduoju !
Užsakinėjom 5 prekes uš Allegro lenkijoje. Trys uš jų allegro galėjo nusiųsti tik į paštomatą. Mažiau nei po savaitės visos prekės jau buvo mūsų namuose (Vilniaus raj.)! Dabar svetainėje stovi gražiausia dirbtinė eglė, kurios Lietuvoje nebuvo įmanona surasti arba nupirkti tiesiogiai be tarpininkų iš užsienio.
Kiek skambinėjau su kvailais kausimais dėl paštomato ar kur geriau įrašyti ID, konsultantai visada buvo labai kantrus ir mandagūs.
Kai kam minusu gali būti kaina. Už 18 kg sumokėjome apie 50 EUR. Bet turint omenyj mažesnes kainas Lenkijoje ir prekių unikalumą kaina mums tiko.
Norėtume padėkoti ir palinkėti pirkEU konandai sklandžių Kalėdų ir linksmų Naujųjų metų!
Vida2021-10-22 19:16:06
Buvo tvarkoj kol nesusiduriau su grazinimu i vokietija su nemokamu grazinimo lipduku. Issiunciau grazinama preke i Kauno sandeli supakuota kaip informavo PirkEU specialistė. Kur buvo pasakyta nemokamo grąž. lipduką įdėti i vidų, i dėžę. Po 5-kių dienų gaunu laišką, kad - Informuojame, kad Jūsų siuntos nepavyko grąžinti pardavėjui, nes lipdukas buvo per daug išblukęs. Ar galite atsiųsti pakartotinai nemokamo grąžinimo lipduką? - Nežinau kaip jie dirba, kad lipdukas išbluko !!!!, bet aš buvau nusipaveikslavusi tą lipduką, jis buvo puikiausios kokybės. Apsikeitėm foto. Ž0džiu gavosi taip, kad parduotuvė vokietijoje antro dublikato lipduko neatsiuntė. Dabar sumokėjau dar papildomai 11 eur. Ir galvoju ar jie atliks tą grąžinimą, ar pradangins. Mano ID445284.
Situacija baigėsi gerai, grąžino prekę į parduotuvę nemokamai.
Buvo tvarkoj kol nesusiduriau su grazinimu i vokietija su nemokamu grazinimo lipduku. Issiunciau grazinama preke i Kauno sandeli supakuota kaip informavo PirkEU specialistė. Kur buvo pasakyta nemokamo grąž. lipduką įdėti i vidų, i dėžę. Po 5-kių dienų gaunu laišką, kad - Informuojame, kad Jūsų siuntos nepavyko grąžinti pardavėjui, nes lipdukas buvo per daug išblukęs. Ar galite atsiųsti pakartotinai nemokamo grąžinimo lipduką? - Nežinau kaip jie dirba, kad lipdukas išbluko !!!!, bet aš buvau nusipaveikslavusi tą lipduką, jis buvo puikiausios kokybės. Apsikeitėm foto. Ž0džiu gavosi taip, kad parduotuvė vokietijoje antro dublikato lipduko neatsiuntė. Dabar sumokėjau dar papildomai 11 eur. Ir galvoju ar jie atliks tą grąžinimą, ar pradangins. Mano ID445284.
Nerekomenduoju, pradzioje buvo neblogai, bet paskutinius kelis kartus kai sakiausi is ju paslauga - nuolatines problemos, tai apmokejimu nemato, tai uztringa sandely pas juos, tai veluoja... siuntu reikia laukti 2 sav. Daugiau nesinaudosiu.
Antanas2021-06-01 19:14:26
Nerekomenduojiu sita firma naudotis... Kodel ? Todel kad ju visas supportas tesiog su klientu nebendrauja. 300eur siunta per juos tesiog nuplauke ir grazinimo net negaliu gaut... Supportas isvis dar net per facebook uzblokuoja kai bandziau sprest problemas... i email ir talefona isvis net nereguoja. Tesiog geda kai negali pastovet ir geriau uzblokuot klientus.
Laba diena, Antanai. Niekada savo klientų niekur neblokuojame ir stengiamės spręsti iškilusias problemas. Gal galite nurodyti savo el. paštą arba Pirkeu vartotojo ID, kad galėtume išsamiau pasidomėti šią situacija?
Nerekomenduojiu sita firma naudotis... Kodel ? Todel kad ju visas supportas tesiog su klientu nebendrauja. 300eur siunta per juos tesiog nuplauke ir grazinimo net negaliu gaut... Supportas isvis dar net per facebook uzblokuoja kai bandziau sprest problemas... i email ir talefona isvis net nereguoja. Tesiog geda kai negali pastovet ir geriau uzblokuot klientus.
Domas2021-05-25 23:30:09
Kažką čia Jonai vėjus kalbi, naudojuosi sandėliu Cottbuse, kuo puikiausiai veikia, DHL visas siuntas pristato.
Visai ne vėjus, kai teks susidurti su siuntos dingimu arba nepristatymu pamatysite kokie jie "paslaugūs". Cottbuso adresas yra senasis, į kurį jie vėl sugrįžo nuo gegužės pabaigos, nors "naujasis" Großbodungen adresas įsigaliojo tik regis nuo gegužės 17. Su DHL niekados nebuvo problemų pristatant siuntas, o dabar jau antra siunta probleminė, viena grįžo pas pardavėja, o kita rodo kad pristatyta į "naująjį" sandėlį, bet jos jie vis tiek nesugeba pas save rasti.
Jonas2021-05-25 22:15:35
Lygiai tas pats- siunciau y sena Vok adresa, paskutine sav. -adresas nerastas DHL, grazina vokieciui, siunciu jam nauja adresa, vel tas pats, grazina, vokietis galvoja, kas as kazkoks neadekvatus, kas per adresai, kad pasaulyne siuntu lydere neranda, Vien siuntimo islaidos- 30. Bandysiu kalbinti vokiety, kad siustu tiesiai y LT, nes vel rizikuoti nesinori, bet susivariau reputacija juodai...
Kažką čia Jonai vėjus kalbi, naudojuosi sandėliu Cottbuse, kuo puikiausiai veikia, DHL visas siuntas pristato.
Lygiai tas pats- siunciau y sena Vok adresa, paskutine sav. -adresas nerastas DHL, grazina vokieciui, siunciu jam nauja adresa, vel tas pats, grazina, vokietis galvoja, kas as kazkoks neadekvatus, kas per adresai, kad pasaulyne siuntu lydere neranda, Vien siuntimo islaidos- 30. Bandysiu kalbinti vokiety, kad siustu tiesiai y LT, nes vel rizikuoti nesinori, bet susivariau reputacija juodai...
PirkEU paslaugos veikė tvarkingai, kol nesugalvojo pakeisti adreso Vokietijoje. Siuntai atkeliavus savaitei iki naujojo adreso įsigaliojimo siunta senuoju adresu nebuvo priimta, buvo grąžinta siuntėjui. Išsiuntus siuntą naujuoju adresu situacija dar geresnė, siunta pristatyta, bet savaitė po pristatymo jos sistemoje nerodo, paklausus PirkEU apie šios siuntos būseną, jokio atsako. Kokį velnią jūs ten darot kaitaliodami adresus kas savaitę??? Tiek metų stabiliai veikė, be jokių problemų, o dabar nežinai ar siuntos bus gautos ar ne. Gerai, kad yra sąžiningų pardavėjų, kurie praneša apie siuntos gražinimą ir pinigus gražiną atgal. Jeigu taip ir toliau tada manau jūs sulauksite dar ne vieno panašaus atsiliepimo, gal net ir užklausų iš VVTAT.
Pirkėjas2021-04-21 20:01:58
Labai nerekomenduoju pirkimo paslaugos. Tik vagia pinigus, o galumoje vis tiek reikia mokėti už pristatymą. Shipzee bent jau viską iškart įskaičiuoja, o čia tik pinigų plovimas
Labai apgailestaujame dėl nesėkmingos naudojimosi mūsų paslauga patirties. Naudojantis nupirkimo paslauga, mokate sumą už prekę ir papildomą mokestį už nupirkimą. Prekės pristatymo kainos negalime iškart paskaičiuoti, nes ji priklauso nuo prekės svorio, kuris būna identifikuojamas tik gavus prekę į mūsų sandėlį. Šią informaciją nurodome prie paslaugos kainų, paslaugos aprašymo bei pateikiant nupirkimo užklausos kainos pasiūlymą. Stengiamės aiškiai nurodyti visus papildomus mokesčius, tačiau apgailestaujame, jei šiuo atveju likote suklaidintas. Atsižvelgsime į jūsų komentarus tobulinant Pirkeu paslaugas.
Patogi paslauga, paslaugus skambučių centras. Gyvenant Kaune, pakankamai verta naudotis.
Perku JK, patogus deklaravimo procesas. Aišku, jei siunta brangesnė nei 22 eurai, taikomas papildomas mokestis pagal siuntos vertę. Todėl geriau rinktis kitą paslaugos teikėją, kuris apmokestina tik svorį. Problema, kad kartais siuntėjas nurodomas ebay ar parcel ir nėra sekimo nr., tada sunku identifikuoti kuri siunta. Siuntos ateina greitai, nereikia galvoti apie muitinės procedūras.
Jei perku ES, tai nereikia deklaruoti ir nėra papildomų mokesčių, siuntos ateina pakankamai greitai.
Paantrinsiu "Pirkėjui". Naudojuosi paslaugomis keletą metų, pradžioje tikrai atrodė geriausia vėžėjų įmonė Lietuvoje (kol nekilo jokių nesklandumų). Tačiau pakeičiau nuomonę į priešingą, nes vos atsiradus kokiems nors nesklandumams, visiškai nesistengiama padėti išspręsti, lygiai tas pats su siuntų vežimu, kai sistemoje rodoma, jog vienu metu išvažiuoja keli siuntiniai, mokama už juos kartu, tačiau atvažiuoja jie atskirai, todėl tenka laukti bendro atsiėmimo. Siuntų registravimas Prancūzijoje išvis apgailėtinas, tenka kreiptis dėl kiekvieno siuntinio, nes jie neregistruojami, o priskiriami prie pasimetusių siuntų, ir paprašius pažiūrėti kodėl, nesiimta jokių veiksmų, todėl tai tęsiasi nuolat. Na, ir saldainis, kad parašius aštresnį laišką, t.y. dėl kažkokios problemos, net nesiteikiama atsakyti, kol nepradedi skambinėti.
Labai nerekomenduoju pirkimo paslaugos. Tik vagia pinigus, o galumoje vis tiek reikia mokėti už pristatymą. Shipzee bent jau viską iškart įskaičiuoja, o čia tik pinigų plovimas
Gaila, bet iš normalios įmonės tapote į klientus neorientuota įstaiga. Nepranešate apie sistemų, kainodarų atnaujinimus. Paskambinus į klientų aptarnavimą dėl to, kad sistema neleidžia suformuoti užsakymo aiškina, kad čia visada taip būdavo, nors mano ankstesni užsakymai rodo kitaip.. Apgailėtina.. Einam pas konkurentus.
PirkEU2021-03-01 14:06:28
Atsiprašome, gavome neteisingą informaciją iš kolegų apie datas - neturime jokio tikslo meluoti. :)
Kaip ir minėjome, atsiprašome už nesklandumus, ši paslauga dar nauja ir stengiamės ją nuolat tobulinti, kad nemalonių patirčių pavyktų išvengti. Suprantame, kad šiuo atveju Jums iškilo nepatogumų ir dėl to apgailestaujame.
visus klausimus išsprendėme - geriau vėliau negu niekad
J.2021-02-10 14:42:49
ponai meluojate net susiriesdami - iš jūsų gavau laišką 2021 02 03 13:31, kad užsakyma yra apmokėtas... trečiadienį ponai patys patvirtinote, o ne jokį penktadienį; ESATE MELAGIAI
Atsiprašome, gavome neteisingą informaciją iš kolegų apie datas - neturime jokio tikslo meluoti. :)
Kaip ir minėjome, atsiprašome už nesklandumus, ši paslauga dar nauja ir stengiamės ją nuolat tobulinti, kad nemalonių patirčių pavyktų išvengti. Suprantame, kad šiuo atveju Jums iškilo nepatogumų ir dėl to apgailestaujame.
PirkEU2021-02-10 11:04:00
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Apmokėjimas už Jūsų užsakymą buvo gautas penktadienį, savaitgalį gavome pranešimą iš parduotuvės apie tai, jog prekės likučio jau nebėra. Informavome Jus apie tai pirmadienį.
Deja, bet užsakymų apdorojimui ir nupirkimo atlikimui reikia šiek tiek laiko, tad išlieka galimybė, kad prekės likučio parduotuvėje gali nelikti. Stengiamės tobulinti naujos paslaugos procesą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Dar kartelį atsiprašome už kilusius nepatogumus.
ponai meluojate net susiriesdami - iš jūsų gavau laišką 2021 02 03 13:31, kad užsakyma yra apmokėtas... trečiadienį ponai patys patvirtinote, o ne jokį penktadienį; ESATE MELAGIAI
J.2021-02-09 11:36:05
Prekės nupirkimas UK - nauja paslauga. NEVEIKIA. Surašo atsiunčia patvirtinimą, sumoki pinigus, o paskui po savaitės ateina laiškas - paslauga atšaukta. OK ponai - nepavyko kažkas, nespėjot nupirkti ir t.t. - bet kam žmones gaišinti?? kam ta savaitė laukti?? paskui perki skubiai ir dvigubiai brangiau - iš esmės lieki apgautas. Nenuprikot - informuokit iš karto!!! Iš emės tą jų nupirkimo paslauga niekam nereikalinga. Geriau pačiam nupirkti ir nusiųsti į jų sandėlio adresą. Bus pigiau ir greičiau.
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Apmokėjimas už Jūsų užsakymą buvo gautas penktadienį, savaitgalį gavome pranešimą iš parduotuvės apie tai, jog prekės likučio jau nebėra. Informavome Jus apie tai pirmadienį.
Deja, bet užsakymų apdorojimui ir nupirkimo atlikimui reikia šiek tiek laiko, tad išlieka galimybė, kad prekės likučio parduotuvėje gali nelikti. Stengiamės tobulinti naujos paslaugos procesą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Dar kartelį atsiprašome už kilusius nepatogumus.
Prekės nupirkimas UK - nauja paslauga. NEVEIKIA. Surašo atsiunčia patvirtinimą, sumoki pinigus, o paskui po savaitės ateina laiškas - paslauga atšaukta. OK ponai - nepavyko kažkas, nespėjot nupirkti ir t.t. - bet kam žmones gaišinti?? kam ta savaitė laukti?? paskui perki skubiai ir dvigubiai brangiau - iš esmės lieki apgautas. Nenuprikot - informuokit iš karto!!! Iš emės tą jų nupirkimo paslauga niekam nereikalinga. Geriau pačiam nupirkti ir nusiųsti į jų sandėlio adresą. Bus pigiau ir greičiau.
Iš patirties: jeigu jūsų siuntų svoris yra < 10 kg ir el. parduotuvės (pvz. Amazon) siuntimas jums į namus kainuoja < 15 Eur tuomet negaiškit laiko ir siuskite tiesiai.
PirkEU graži svetainė, personalas mandagus ir atsiliepia į skambučius... Bet paslaugos esmė vis tik yra siuntų pristatymas o su šiuo dalyku jau kaip pasiseks. Nepaisant pateikto vežimo grafiko jie nesugeba užtikrinti pastovaus pristatymo laiko - „šį kartą mašina išvažiavo anksčiau“, „siunta netilpo į mašiną o kitą kartą ją pamiršo įdėti“, „siuntos grižo bet šiandien dar nespėsime pradėti jų dalinti, rytoj nuo ryto“.
Kas liečia Vokietijos el. parduotuvių realūs terminai - 2 darbo dienos pristatymui iš el. parduotuvės į PirkEU sandėlį Vokietijoje, 2-4 darbo dienos kol galėtumėte atsiimti Kaune o bet jeigu dar norėsite kitame mieste arba per kurjerį - laikas pailgėja.
Kainos - dažniausiai pirkiniai būna 1-2 kg su įpakavimų o Amazon dar ir skaido į kelias dėžutes ir PirkEU tuomet pritaiko 0, 99 Eur „komplektavimo mokestį“. Tuomet PirkEU paslauga jau kainuoja ~ 7 Eur atsiimant iš jų sandėlio. Sandėlis dirba iki 18 val. tai pridėkit važiavimą per spūstis ir kurą. Nes už kurjerį Lietuvoje arba paštomatą prisideda dar 2, 5-3 Eur. Galu gale gaunasi arti 10 Eur + bereikalingas PirkEU laiškų/svetainės stebėjimas, skambinėjimas ir t.t. Už tai primigtinai siūlo už papildomą mokestį apdrausti siuntas net tada kai jos jau būna Lietuvos sandėlyje...
Pateisino lūkesčius. Labai draugiška klientui kompanija. Padėjo visais iškilusiais klausimais. Prekė atėjo saugiai. Ir per maksimaliai trumpą laiko tarpą.
Manau didelis pliusas, tam, kas atsakingas už Facebook jų paskyrą. Jei ne tas žmogus, ar žmonės. Gal ir neturėčiau norimo daikto. Bet padėjo, atsakė, visus klausimus, suteikė visą reikalingą pagalbą. 5*
Audrone2020-07-08 22:11:37
Pirk EU paslaugomis naudojausi daug kartų. Visada likdavau patenkinta. Paskutinį siuntinį iš UK Amazon, Kaune atsiiėmiau birželio 11 d. Kadangi virš 30 kg prekės kaina £475, tai už parvežimo iš UK paslaugą sumokėjau 55 EUR. Taip pat pasirinkau 10 EUR draudimo paslaugą. Nors buvo Covid-19 pandemijos laikas ir baiminausi, kad krovinys gali kažkur užstrigti, siuntą gavau gana greitai. Kaune vaikinai dėžę labi greitai pakrovė į mano mašinos bagažinę - ačiū jiems. Tačiau namuose, pamačiau, kad dėžė kelionės metu stipriai nukentėjusi, fasadinis pakuotės paviršius perrėžtas aštriu daiktu. Parašiau Pirk EU komandai laišką ir pridėjau nuotraukas pakuotės ir nuo smūgių pabalusio mano pirkinio plastikinio paviršiaus. Atsakymas buvo, kad jie atidavė tvarkingą pakuotę ir prisegė sandėlio vaizdo kameros nuotrauką su mano dėže. Tik deja jų nuotraukoje užfiksuota ne fasadinis, o nugarinis dėžės paviršius. Paprašius dar kartą peržiūrėti nuotraukas ir grąžinti bent 10 EUR už draudimo paslaugą, jokio atsakymo nesulaukiau. Gaila, kad su metais pasikeitė kompanijos požiūris į klientą. Pagalvosiu ar verta brangų krovinį siųsti per Pirk EU platfarmą, o ir kitus paprotinsiu.
Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Susisieksime su Jumis asmeniškai.
Stengiamės atsižvelgti į Jūsų pastabas ir gerinti mūsų darbuotojų darbą bei paslaugų kokybę.
Taip pat visuomet klientus skatiname atsiimamas siuntas apsižiūrėti dar atsiėmimo metu, taip išvengiant tolimesnių nesusipratimų.
Pirk EU paslaugomis naudojausi daug kartų. Visada likdavau patenkinta. Paskutinį siuntinį iš UK Amazon, Kaune atsiiėmiau birželio 11 d. Kadangi virš 30 kg prekės kaina £475, tai už parvežimo iš UK paslaugą sumokėjau 55 EUR. Taip pat pasirinkau 10 EUR draudimo paslaugą. Nors buvo Covid-19 pandemijos laikas ir baiminausi, kad krovinys gali kažkur užstrigti, siuntą gavau gana greitai. Kaune vaikinai dėžę labi greitai pakrovė į mano mašinos bagažinę - ačiū jiems. Tačiau namuose, pamačiau, kad dėžė kelionės metu stipriai nukentėjusi, fasadinis pakuotės paviršius perrėžtas aštriu daiktu. Parašiau Pirk EU komandai laišką ir pridėjau nuotraukas pakuotės ir nuo smūgių pabalusio mano pirkinio plastikinio paviršiaus. Atsakymas buvo, kad jie atidavė tvarkingą pakuotę ir prisegė sandėlio vaizdo kameros nuotrauką su mano dėže. Tik deja jų nuotraukoje užfiksuota ne fasadinis, o nugarinis dėžės paviršius. Paprašius dar kartą peržiūrėti nuotraukas ir grąžinti bent 10 EUR už draudimo paslaugą, jokio atsakymo nesulaukiau. Gaila, kad su metais pasikeitė kompanijos požiūris į klientą. Pagalvosiu ar verta brangų krovinį siųsti per Pirk EU platfarmą, o ir kitus paprotinsiu.
Siunčiausi iš Anglijos (eBay. co. uk) ir esu labai patenkintas kad pasirinkau šią įmonę.
Viskas vyko sklandžiai ir džiaugiuosi prekę greitai gavęs. Ačiū.
Klientas2020-01-10 17:17:56
Anksciau paslaugu kokybe buvo puiki, galejai po darbo uzsukti preke pasiimti, dirbo net sestadieniais. Dabar deja kokybe prasteja-is pradziu atsiemimas Vilniuje tik iki 5 val vakaro, apie prekes atvykima i Vilniu informuoja tik atsiemimo punktui beuzsidarant, dabar "is vokietijos isvaziuojame 2dieniais ir 4dieniais", bet pranesimas ateina jau tik 3dieni, nors preke jau 2dieni ryte buvo vietoje, dar toliau-visa diena kontaktinis telefonas uzimtas, lyg kazkas su kazkuo plepetu. Zodziu paslaugos kokybe gerokai pagedo. Apsimoka paslauga rinktis tik del kainos, laiko prasme geriau apsimoka preke siusti pastu.
Dėkojame už pastabas, stengiamės į jas atsižvelgti ir tobulinti paslaugų kokybę.
Dėja, kartais dėl didelio siuntų srauto, informuoti apie atvykusią siuntą nepavyksta iškart, tik jai pasiekus atsiėmimo punktą, apgailestaujame dėl nepatogumų.
Anksciau paslaugu kokybe buvo puiki, galejai po darbo uzsukti preke pasiimti, dirbo net sestadieniais. Dabar deja kokybe prasteja-is pradziu atsiemimas Vilniuje tik iki 5 val vakaro, apie prekes atvykima i Vilniu informuoja tik atsiemimo punktui beuzsidarant, dabar "is vokietijos isvaziuojame 2dieniais ir 4dieniais", bet pranesimas ateina jau tik 3dieni, nors preke jau 2dieni ryte buvo vietoje, dar toliau-visa diena kontaktinis telefonas uzimtas, lyg kazkas su kazkuo plepetu. Zodziu paslaugos kokybe gerokai pagedo. Apsimoka paslauga rinktis tik del kainos, laiko prasme geriau apsimoka preke siusti pastu.
Žiauriai gerai atidirbo abu užsakymus. Dar ir kainos nesikandžioja (kol kas :P - tad rekomenduoju visas įmanomas su pirkiniais susijusias problemėles išsiaiškinti iš anksto, kad nereikėtų diorginti PirkEU kaip aš; jeigu ne jie, aš nžn, kas dar Lietuvoj liks iš normalesnių forwarderių)
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
2022-06-23 14:51:55
Reikejo gauti siuntini iki skrydzio. Specialiai pasiklausiau ar ryt sius, prizadejo ir kaip specialiai neissiunte.
Nezinojau kad juos reikia kontroliuoti iki paskutines sekundes net jei ir prizada tai nieko nereiskia. Kuo labiau prasai tuo leciau gaunasi
2022-06-21 20:52:48
2022-06-20 23:38:26
Nezinojau kad juos reikia kontroliuoti iki paskutines sekundes net jei ir prizada tai nieko nereiskia. Kuo labiau prasai tuo leciau gaunasi
2022-05-31 11:39:50 IP 28meo6j2
2022-05-16 11:49:12 IP 1b2akm6m
2022-05-06 13:16:00 IP 2i24qrn1
2022-03-07 18:40:30 IP 66ikamar
2022-01-14 12:08:09 IP 2j3qi7fq
Taip, pardavėjas prisiima savo atsokomybės dalį ir sutinka gražinti savo dalį, kas mokėta iki Pirk.Eu sandėlio.
Pirk.eu deja nesutinka kompensuoti savo dalies.
Problema ta, kad techniškai įrodyti, kad pirk.eu sulaužė neįmanoma, nes gali pasakyti, kaip ir man davė suprasti, kad kalti kiti t.y. pardavėjas, siuntų tarnyba iki jų sandėlio ir t.t.
NEROKOMENDUOJU siųsti - nepatikimas tiekėjas.
2022-01-13 23:05:37 IP 28ma0a8o
Taip, pardavėjas prisiima savo atsokomybės dalį ir sutinka gražinti savo dalį, kas mokėta iki Pirk.Eu sandėlio.
Pirk.eu deja nesutinka kompensuoti savo dalies.
Problema ta, kad techniškai įrodyti, kad pirk.eu sulaužė neįmanoma, nes gali pasakyti, kaip ir man davė suprasti, kad kalti kiti t.y. pardavėjas, siuntų tarnyba iki jų sandėlio ir t.t.
NEROKOMENDUOJU siųsti - nepatikimas tiekėjas.
2022-01-13 13:07:34 IP 5ju9b6ps
Sveiki, apgailestaujame dėl susiklosčiusios padėties. Žinome Jūsų situaciją, suteikėme Jums kokybiškas paslaugas, o pinigus už sugadintą prekę Jums grąžina el. parduotuvė.
Pirk.eu deja nesutinka kompensuoti savo dalies.
Problema ta, kad techniškai įrodyti, kad pirk.eu sulaužė neįmanoma, nes gali pasakyti, kaip ir man davė suprasti, kad kalti kiti t.y. pardavėjas, siuntų tarnyba iki jų sandėlio ir t.t.
NEROKOMENDUOJU siųsti - nepatikimas tiekėjas.
2022-01-03 16:22:33 IP 2j3qi7fq
Uzsakyta siunta buvo sulauzyta, atsakomybes neprisieme
2021-12-29 13:08:27 IP 2ju3l8mn
2021-12-28 12:40:36 IP 2g44duh3
2021-12-21 17:19:11 IP 1arvd8p1
2021-12-02 17:43:32 IP 2e7r186u
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus ir kviečiame susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu: +370 615 66 444.
2021-12-02 14:52:22 IP 2j3qi7fq
Galit pasakyt kaip iki jų prisikasėt, nes nei prekės nei jokių atsakymų, bet aš taip nepaliksiu.
2021-12-01 23:18:30 IP 4ljjlnp
Niekada nenuvylė, o perku dažnai ! Netgi pardavejui Olandijoje nesugebejus užrašyti teisingo siuntos gavejo ID, PirkEU komanda, o tiksliau p.Austeja sureagavo labai greitai, padejo rasti siuntą ir ją nukreipti mano adresu ! Labai profesionali ir patikima įmonė, rekomenduoju !
2021-12-01 18:28:58 IP 2e7r3t62
2021-11-28 12:50:05 IP 2fbaqvnf
Kiek skambinėjau su kvailais kausimais dėl paštomato ar kur geriau įrašyti ID, konsultantai visada buvo labai kantrus ir mandagūs.
Kai kam minusu gali būti kaina. Už 18 kg sumokėjome apie 50 EUR. Bet turint omenyj mažesnes kainas Lenkijoje ir prekių unikalumą kaina mums tiko.
Norėtume padėkoti ir palinkėti pirkEU konandai sklandžių Kalėdų ir linksmų Naujųjų metų!
2021-10-26 10:00:29 IP 2fc3n0at
Buvo tvarkoj kol nesusiduriau su grazinimu i vokietija su nemokamu grazinimo lipduku. Issiunciau grazinama preke i Kauno sandeli supakuota kaip informavo PirkEU specialistė. Kur buvo pasakyta nemokamo grąž. lipduką įdėti i vidų, i dėžę. Po 5-kių dienų gaunu laišką, kad - Informuojame, kad Jūsų siuntos nepavyko grąžinti pardavėjui, nes lipdukas buvo per daug išblukęs. Ar galite atsiųsti pakartotinai nemokamo grąžinimo lipduką? - Nežinau kaip jie dirba, kad lipdukas išbluko !!!!, bet aš buvau nusipaveikslavusi tą lipduką, jis buvo puikiausios kokybės. Apsikeitėm foto. Ž0džiu gavosi taip, kad parduotuvė vokietijoje antro dublikato lipduko neatsiuntė. Dabar sumokėjau dar papildomai 11 eur. Ir galvoju ar jie atliks tą grąžinimą, ar pradangins. Mano ID445284.
2021-10-22 19:16:06 IP 2fc3n0at
2021-08-16 14:49:35 IP 27p49nu6
2021-07-27 18:35:34 IP 2e7r428g
2021-06-03 17:31:35 IP 2j3qi7fq
Nerekomenduojiu sita firma naudotis... Kodel ? Todel kad ju visas supportas tesiog su klientu nebendrauja. 300eur siunta per juos tesiog nuplauke ir grazinimo net negaliu gaut... Supportas isvis dar net per facebook uzblokuoja kai bandziau sprest problemas... i email ir talefona isvis net nereguoja. Tesiog geda kai negali pastovet ir geriau uzblokuot klientus.
2021-06-01 19:14:26 IP 28ma18l2
2021-05-31 10:40:26 IP 2e7r434h
Kažką čia Jonai vėjus kalbi, naudojuosi sandėliu Cottbuse, kuo puikiausiai veikia, DHL visas siuntas pristato.
2021-05-25 23:30:09 IP 2e7r3q8h
Lygiai tas pats- siunciau y sena Vok adresa, paskutine sav. -adresas nerastas DHL, grazina vokieciui, siunciu jam nauja adresa, vel tas pats, grazina, vokietis galvoja, kas as kazkoks neadekvatus, kas per adresai, kad pasaulyne siuntu lydere neranda, Vien siuntimo islaidos- 30. Bandysiu kalbinti vokiety, kad siustu tiesiai y LT, nes vel rizikuoti nesinori, bet susivariau reputacija juodai...
2021-05-25 22:15:35 IP 28mbts3d
2021-05-24 14:00:31 IP 2e7r441u
2021-05-19 10:41:52 IP 2j3qi7fq
Labai nerekomenduoju pirkimo paslaugos. Tik vagia pinigus, o galumoje vis tiek reikia mokėti už pristatymą. Shipzee bent jau viską iškart įskaičiuoja, o čia tik pinigų plovimas
2021-05-12 23:22:24 IP 5ca6lg6s
Perku JK, patogus deklaravimo procesas. Aišku, jei siunta brangesnė nei 22 eurai, taikomas papildomas mokestis pagal siuntos vertę. Todėl geriau rinktis kitą paslaugos teikėją, kuris apmokestina tik svorį. Problema, kad kartais siuntėjas nurodomas ebay ar parcel ir nėra sekimo nr., tada sunku identifikuoti kuri siunta. Siuntos ateina greitai, nereikia galvoti apie muitinės procedūras.
Jei perku ES, tai nereikia deklaruoti ir nėra papildomų mokesčių, siuntos ateina pakankamai greitai.
2021-04-22 13:19:55 IP 2ivrm5fr
2021-04-21 20:01:58 IP 5cgv3rmt
2021-04-18 08:20:36 IP 28ma0a8o
2021-04-15 09:39:24 IP 66jd6bgj
2021-03-02 08:46:20 IP 66ikamar
Atsiprašome, gavome neteisingą informaciją iš kolegų apie datas - neturime jokio tikslo meluoti. :)
Kaip ir minėjome, atsiprašome už nesklandumus, ši paslauga dar nauja ir stengiamės ją nuolat tobulinti, kad nemalonių patirčių pavyktų išvengti. Suprantame, kad šiuo atveju Jums iškilo nepatogumų ir dėl to apgailestaujame.
2021-03-01 14:06:28 IP 2j3qi7fq
ponai meluojate net susiriesdami - iš jūsų gavau laišką 2021 02 03 13:31, kad užsakyma yra apmokėtas... trečiadienį ponai patys patvirtinote, o ne jokį penktadienį; ESATE MELAGIAI
Kaip ir minėjome, atsiprašome už nesklandumus, ši paslauga dar nauja ir stengiamės ją nuolat tobulinti, kad nemalonių patirčių pavyktų išvengti. Suprantame, kad šiuo atveju Jums iškilo nepatogumų ir dėl to apgailestaujame.
2021-02-10 14:42:49 IP 66ikamar
Laba diena, atsiprašome už nesklandumus. Apmokėjimas už Jūsų užsakymą buvo gautas penktadienį, savaitgalį gavome pranešimą iš parduotuvės apie tai, jog prekės likučio jau nebėra. Informavome Jus apie tai pirmadienį.
Deja, bet užsakymų apdorojimui ir nupirkimo atlikimui reikia šiek tiek laiko, tad išlieka galimybė, kad prekės likučio parduotuvėje gali nelikti. Stengiamės tobulinti naujos paslaugos procesą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Dar kartelį atsiprašome už kilusius nepatogumus.
2021-02-10 11:04:00 IP 2j3qi7fq
Prekės nupirkimas UK - nauja paslauga. NEVEIKIA. Surašo atsiunčia patvirtinimą, sumoki pinigus, o paskui po savaitės ateina laiškas - paslauga atšaukta. OK ponai - nepavyko kažkas, nespėjot nupirkti ir t.t. - bet kam žmones gaišinti?? kam ta savaitė laukti?? paskui perki skubiai ir dvigubiai brangiau - iš esmės lieki apgautas. Nenuprikot - informuokit iš karto!!! Iš emės tą jų nupirkimo paslauga niekam nereikalinga. Geriau pačiam nupirkti ir nusiųsti į jų sandėlio adresą. Bus pigiau ir greičiau.
Deja, bet užsakymų apdorojimui ir nupirkimo atlikimui reikia šiek tiek laiko, tad išlieka galimybė, kad prekės likučio parduotuvėje gali nelikti. Stengiamės tobulinti naujos paslaugos procesą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Dar kartelį atsiprašome už kilusius nepatogumus.
2021-02-09 11:36:05 IP 66ikamar
2020-12-01 10:17:20 IP 28ma1k5u
PirkEU graži svetainė, personalas mandagus ir atsiliepia į skambučius... Bet paslaugos esmė vis tik yra siuntų pristatymas o su šiuo dalyku jau kaip pasiseks. Nepaisant pateikto vežimo grafiko jie nesugeba užtikrinti pastovaus pristatymo laiko - „šį kartą mašina išvažiavo anksčiau“, „siunta netilpo į mašiną o kitą kartą ją pamiršo įdėti“, „siuntos grižo bet šiandien dar nespėsime pradėti jų dalinti, rytoj nuo ryto“.
Kas liečia Vokietijos el. parduotuvių realūs terminai - 2 darbo dienos pristatymui iš el. parduotuvės į PirkEU sandėlį Vokietijoje, 2-4 darbo dienos kol galėtumėte atsiimti Kaune o bet jeigu dar norėsite kitame mieste arba per kurjerį - laikas pailgėja.
Kainos - dažniausiai pirkiniai būna 1-2 kg su įpakavimų o Amazon dar ir skaido į kelias dėžutes ir PirkEU tuomet pritaiko 0, 99 Eur „komplektavimo mokestį“. Tuomet PirkEU paslauga jau kainuoja ~ 7 Eur atsiimant iš jų sandėlio. Sandėlis dirba iki 18 val. tai pridėkit važiavimą per spūstis ir kurą. Nes už kurjerį Lietuvoje arba paštomatą prisideda dar 2, 5-3 Eur. Galu gale gaunasi arti 10 Eur + bereikalingas PirkEU laiškų/svetainės stebėjimas, skambinėjimas ir t.t. Už tai primigtinai siūlo už papildomą mokestį apdrausti siuntas net tada kai jos jau būna Lietuvos sandėlyje...
2020-11-13 11:48:57 IP 5f4sod82
Manau didelis pliusas, tam, kas atsakingas už Facebook jų paskyrą. Jei ne tas žmogus, ar žmonės. Gal ir neturėčiau norimo daikto. Bet padėjo, atsakė, visus klausimus, suteikė visą reikalingą pagalbą. 5*
2020-07-29 16:47:23 IP 2fbaov79
Pirk EU paslaugomis naudojausi daug kartų. Visada likdavau patenkinta. Paskutinį siuntinį iš UK Amazon, Kaune atsiiėmiau birželio 11 d. Kadangi virš 30 kg prekės kaina £475, tai už parvežimo iš UK paslaugą sumokėjau 55 EUR. Taip pat pasirinkau 10 EUR draudimo paslaugą. Nors buvo Covid-19 pandemijos laikas ir baiminausi, kad krovinys gali kažkur užstrigti, siuntą gavau gana greitai. Kaune vaikinai dėžę labi greitai pakrovė į mano mašinos bagažinę - ačiū jiems. Tačiau namuose, pamačiau, kad dėžė kelionės metu stipriai nukentėjusi, fasadinis pakuotės paviršius perrėžtas aštriu daiktu. Parašiau Pirk EU komandai laišką ir pridėjau nuotraukas pakuotės ir nuo smūgių pabalusio mano pirkinio plastikinio paviršiaus. Atsakymas buvo, kad jie atidavė tvarkingą pakuotę ir prisegė sandėlio vaizdo kameros nuotrauką su mano dėže. Tik deja jų nuotraukoje užfiksuota ne fasadinis, o nugarinis dėžės paviršius. Paprašius dar kartą peržiūrėti nuotraukas ir grąžinti bent 10 EUR už draudimo paslaugą, jokio atsakymo nesulaukiau. Gaila, kad su metais pasikeitė kompanijos požiūris į klientą. Pagalvosiu ar verta brangų krovinį siųsti per Pirk EU platfarmą, o ir kitus paprotinsiu.
Stengiamės atsižvelgti į Jūsų pastabas ir gerinti mūsų darbuotojų darbą bei paslaugų kokybę.
Taip pat visuomet klientus skatiname atsiimamas siuntas apsižiūrėti dar atsiėmimo metu, taip išvengiant tolimesnių nesusipratimų.
2020-07-08 22:11:37 IP 28ma2eoj
2020-04-03 15:10:42 IP 28mcthmq
2020-03-27 06:46:43 IP 2eehh9p9
Viskas vyko sklandžiai ir džiaugiuosi prekę greitai gavęs. Ačiū.
2020-03-03 11:54:47 IP 2fbaov79
Anksciau paslaugu kokybe buvo puiki, galejai po darbo uzsukti preke pasiimti, dirbo net sestadieniais. Dabar deja kokybe prasteja-is pradziu atsiemimas Vilniuje tik iki 5 val vakaro, apie prekes atvykima i Vilniu informuoja tik atsiemimo punktui beuzsidarant, dabar "is vokietijos isvaziuojame 2dieniais ir 4dieniais", bet pranesimas ateina jau tik 3dieni, nors preke jau 2dieni ryte buvo vietoje, dar toliau-visa diena kontaktinis telefonas uzimtas, lyg kazkas su kazkuo plepetu. Zodziu paslaugos kokybe gerokai pagedo. Apsimoka paslauga rinktis tik del kainos, laiko prasme geriau apsimoka preke siusti pastu.
Dėja, kartais dėl didelio siuntų srauto, informuoti apie atvykusią siuntą nepavyksta iškart, tik jai pasiekus atsiėmimo punktą, apgailestaujame dėl nepatogumų.
2020-01-10 17:17:56 IP 28m83k0r
2019-12-14 13:33:18 IP 2e7r4238
2019-11-07 16:54:25 IP 2i24tarr