Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu perku group
Parašykite savo atsiliepimą apie Pigu perku group, UAB
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Trumpai: Jei planuojate siųstis iš Japonijos, tai siųskites be jų ypač brangių, lėtų ir atmestinų paslaugų.
Visada siųsdavausi iš cdjapan ir išmuitindavau per lt paštą. Draugai rekomendavo pirkeu. Sakė bus pigiau ir greičiau. Aš ir pabandžiau. Dėja, nebuvo nei pigiau, nei greičiau.
Pirmiausia po to kai pristatė prekę į sandelį Japonijoje, ji užstrigo. Reikėjo rašinėti ir klausinėti. Jei būčiau neieškojęs, būtų tyliai tiesiog dingus.
Tuomet, kai jau atrado išrašė sąskaitą - ne tik, kad siuntimas į Lietuvą kainuoja brangiau per juos, nei tiesiai iš Japonijos, bet prisideda perpakavimo mokestis, paslaugos mokestis, tada dar plus kažkokie papildomi mokesčiai.
Pati prekė kainavo 30 eur, kol atkeliaus iki manęs gausis virš 100. Ir taip aš suprantu, kad prekė iš trečios šalies ir yra muitas, bet kaip ir minėjau jau esu iš ten ne kartą pirkęs ir niekada kaina neišsipūsdavo daugiau nei 3x.
Jei to negana, visas procesas prailgina kelią iki kol atkeliauja prekė. Jei yprastai užtrukdavo iki 2 savaičių, dabar jau praėjo mėnesis, o prekės vis dar neturiu
Vaikinas Vilniaus atsiemimo punkte aptarnauja maloniai, bet bezdziones maigancios klavisus anapus ekrano apie klientu pasitenkinima matyt ismano lygiai 0. Rekomenduoju nesusidurt su sia imone.
Apgailetinas aptarnavimas susirasinejime aiskinantis kodel dar nera siuntos, nors turejo jau but pristatyta. Pradzioj pasako kad ta savaite is Anglijos nesiunte ir tai buvo nurodyta puslapyje, o kai pasakai kad nurodyta buvo kitos datos ir gavau pranesima kad siunta jau pakeliui i Lietuva, tai versija pasikeite kad "uztruko muitineje". Mazo to, bendravimas kaip su ribotu smegenu robotu, nes reikia tuos pacius klausimus ir teiginius pakartot po kelis kartus ir atskirom zinutem kad bent kazkiek i tema pataikytu su atsakymu, o ne tiesiog "copy - paste" tipo rasliava numestu. Konkurentai, kur jus? Mielai pasinaudociau kitos imones paslaugomis.
Nuomonė apie įmonę prieštaringa - lyg ir gerai dirba momentais, bet momentais situacija būna graudoka.. Niekas nepamirš, kokia beprotybė buvo su Anglijos sandėliu, kai kelios iš eilės siuntos atvyko dalinai ar pilnai apvogtos. Beje, taškas šioje situacijoje su mano siuntomis nepadėtas iki šiol - vyksta kelis mėnesius besitęsiantis pretenzijos "nagrinėjimas".
Lankstumo kliento atžvilgiu - 0, negali įvykdyti niekinio prašymelio siuntą esančia jau Kaune pristatyti, nes nepagalvojus buvo suformuotas bendras užsakymas su kitomis siuntomis, kurios dar negreitai į LT atvyks. Prieš kelis mėn. tokį prašymą įvykdė, dabar mergina, kartais su arogancijos elementais, iš įmonės sugeba cituoti tik taisykles, kad taip NEGALIMA. Daug ką galima, tik reikia kartais panorėti..
Gerai, kad yra nors konkurencija šioje srityje, konkurentai, nors kurie irgi nera "šventi", bent kartais parodo nuoširdumą ir norą pagelbėti..
P.S.
Pagyrimas vaikinukui, dirbančiam Vilniaus atsięėmimo punkte - visada malonus, empatiškas ir t.t.
Kaip matosi PirkEU komanda nepatingi is to paties IP adreso priminti apie save net ir konkurentu rekvizituose.
Direktoriau Tomai ir vel pasidarbavote?
Džiaugiuosi, kad jus atradau. Siunčiuosi jau 20 siuntą tiek iš Vokietijos ir Anglijos be jokių problemų. Rekomenduoju.
Faina kai Tomas Bacys (direktorius) pats sau paraso teigiama atsiliepima ir poto dar padėkoja PirkEU vardu.
IP adresas tas pats, tik viena karta Tomas, o kita karta jau Aiste.
Apgailetinas poelgis ir tai tik parodo imones lygi, o del pradangintu siuntu, man jusu keliu euru kompensacija netinka, todel jau kreipiausi i atitinkamas instancijas, todel laukite ziniu.
Daugiau jusu paslaugomis gyvenime nesinaudosiu ir niekam nerekomenduosiu.
Džiaugiuosi, kad jus atradau. Siunčiuosi jau 20 siuntą tiek iš Vokietijos ir Anglijos be jokių problemų. Rekomenduoju.
Aiste,
Džiaugiamės ir dėkojame už Jūsų įvertinimą!
Džiaugiuosi, kad jus atradau. Siunčiuosi jau 20 siuntą tiek iš Vokietijos ir Anglijos be jokių problemų. Rekomenduoju.
Mano visas 07-20 siuntas iš Anglijos irgi pavogė! Paskambino pranešė kad dingo ir tiek žinių.... Visi mokesčiai sumokėti, ir siuntimas, muitai, PVM, administracinis mokestis. Nei pinigų nei siuntų.... Esu nusivylęs.
Sveiki, Jonai,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Paskutiniu laišku visus savo klientus, kurių siuntos yra sulaikytos, informavome, jog siuntos nėra pavogtos - jos yra sulaikytos patikrinimui.
Atsiprašome, kad tenka laukti, tačiau šiuo atveju institucijos, kuri vykdo tyrimą - paskubinti negalime.
Nuolat komunikuojame ir bendradarbiaujame, siekiant kuo greičiau susigrąžinti savo klientų siuntas ir tikimės, jog siuntos artimiausiu metu pasieks Lietuvą. Dėl informacijos atnaujinimo - susisieksime el. paštu!
Mano visas 07-20 siuntas iš Anglijos irgi pavogė! Paskambino pranešė kad dingo ir tiek žinių.... Visi mokesčiai sumokėti, ir siuntimas, muitai, PVM, administracinis mokestis. Nei pinigų nei siuntų.... Esu nusivylęs.
Mano 07-20 siuntą iš Anglijos irgi pavogė. Nors daiktas nebuvo brangus, bet retas, kito tokio nusipirkti negaliu. Taip jau būna, kai kas kelis mėnesius keičia partnerių sandėlius ieškodami pigiausio varianto.
Esu giliai nustebęs, kai vakar gavau skambuti iš šios kompanijos merginos, kuri pareiškė, kad mano siunta dingo iš UK. Ta prasme dingo, klausiu, aš jau sumokėjau už siuntimą į LT visus mokesčius, o ji dingo..."Apgailestaujame..." Nesuprantu kaip elgtis, pinigai UK pardavėjui sumokėti siunta pristatyta į naują PirkEU sandęlį, už siuntimą ir muito mokesčiai šiai kompanijai sumokėti, o jie pasako, kad dingo siunta...
Ta pati situacija ir man. Ir kaip tik siomis dienomis (is UK siunta isvaziavo 07-20, 07-31buvau informuotas jog siunta paprasciausiai dingo). Tad susidaro ispudis, kad siuntiniai buvo vezami to paties vezejo.
Sveiki, nesuprantu kaip siunčiant ì Lenkijos sandėlį gali dingti siunta. Parduotuvė išsiuntė, DPD kurjerio patvirtinimas yra. O sandelys aiškina, kad prekės negavo. O darbuotojas toks nedirba. Kaip taip gali bitiy, tai kas tam sandėlį per pašalinis gali pasisavinti siuntas.
Sveiki,
Giedre, ar galėtumėte patikslinti šią situaciją, kad galėtume patikrinti? Lauksime Jūsų laiško arba skambučio nurodytais kontaktais: [email protected] bei +370 615 66 444.
Istorija uzsitese labai ilgai. Preke pirkta UK, tuo paciu metu pirkta dar viena preke UK. Viena pasieke sandeli, kita, neva nepasieke. Parasiau el. Pastu, gavau siulyma laukti, palaukus kuris laikas vel kreipiausi, informavo, kad mano siuntos nerado, visos siuntos dabar muitineje - informuosim. Po kurio laiko tylu, vel kreipiuosi, gaunu atsakyma, kad prekes nera. Uzpildau pretenzija, ja atmeta. Nes preke prieme zmogus, kuris sandelyje nedirba. Susisiekiu su pardaveju, gaunu visa reikiama info, susisiekiu su kurjeriu, gaunu automobilio lokacijos koordinates pristatymo metu ir pristatyma irodancia nuotrauka, viskas atitinka. Sulyginus nuotrauka “nerastos prekes” su nuotrauka, kuria buvau gaves is pirmosios siuntos, kuri mane pasieke - akivaizdu, kad sandelys tas pats. Parasau dar karta pretenzija - gaunu kone ta pati atsakyma, kad toks zmogus ten nedirba. Isvada - sandeliuose dirbantys zmones pavagia prekes, o pateikus visus irodymus PirkEU komanda atsakomybes neprisiima ir atmeta visas pretenzijas. Apmaudu, kai del nepatikimos PirkEU komandos turi nukenteti klientai. Ir tai buvo dar pries sandelio adreso keitima!
Sveiki, Gražvydai,
Atsiprašome, kad ši patirtis privertė Jus nusivilti. Visais atvejais stengiamės išsiaiškinti situaciją, jeigu siuntos negavome, tačiau jei siuntos sistemoje nėra, o siuntėjas nesuteikia jokio dokumento, patvirtinančio siuntos įteikimą konkrečiam asmeniui arba suteikia, o dokumente nurodomas nežinomas asmuo - negalime prisiimti atsakomybės už klaidingai pristatytą siuntą. PirkEu.lt taisyklėse numatoma, kad, , 3.12 UAB Pigu Perku Group atsakomybė prasideda tik nuo to momento, kai UAB Pigu Perku Group įmonės darbuotojas priimta siuntą užsienio sandėlyje".
Esu giliai nustebęs, kai vakar gavau skambuti iš šios kompanijos merginos, kuri pareiškė, kad mano siunta dingo iš UK. Ta prasme dingo, klausiu, aš jau sumokėjau už siuntimą į LT visus mokesčius, o ji dingo..."Apgailestaujame..." Nesuprantu kaip elgtis, pinigai UK pardavėjui sumokėti siunta pristatyta į naują PirkEU sandęlį, už siuntimą ir muito mokesčiai šiai kompanijai sumokėti, o jie pasako, kad dingo siunta...
Sveiki, nesuprantu kaip siunčiant ì Lenkijos sandėlį gali dingti siunta. Parduotuvė išsiuntė, DPD kurjerio patvirtinimas yra. O sandelys aiškina, kad prekės negavo. O darbuotojas toks nedirba. Kaip taip gali bitiy, tai kas tam sandėlį per pašalinis gali pasisavinti siuntas.
Istorija uzsitese labai ilgai. Preke pirkta UK, tuo paciu metu pirkta dar viena preke UK. Viena pasieke sandeli, kita, neva nepasieke. Parasiau el. Pastu, gavau siulyma laukti, palaukus kuris laikas vel kreipiausi, informavo, kad mano siuntos nerado, visos siuntos dabar muitineje - informuosim. Po kurio laiko tylu, vel kreipiuosi, gaunu atsakyma, kad prekes nera. Uzpildau pretenzija, ja atmeta. Nes preke prieme zmogus, kuris sandelyje nedirba. Susisiekiu su pardaveju, gaunu visa reikiama info, susisiekiu su kurjeriu, gaunu automobilio lokacijos koordinates pristatymo metu ir pristatyma irodancia nuotrauka, viskas atitinka. Sulyginus nuotrauka “nerastos prekes” su nuotrauka, kuria buvau gaves is pirmosios siuntos, kuri mane pasieke - akivaizdu, kad sandelys tas pats. Parasau dar karta pretenzija - gaunu kone ta pati atsakyma, kad toks zmogus ten nedirba. Isvada - sandeliuose dirbantys zmones pavagia prekes, o pateikus visus irodymus PirkEU komanda atsakomybes neprisiima ir atmeta visas pretenzijas. Apmaudu, kai del nepatikimos PirkEU komandos turi nukenteti klientai. Ir tai buvo dar pries sandelio adreso keitima!
Sveiki,
Dėkojame, kad dalinatės ir apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Dėl šios situacijos lauksime Jūsų kreipimosi el. paštu [email protected], nurodant siuntos sekimo kodą bei ją pristačiusią kurjerių tarnybą.
Aš jau kreipiausi ten, Jūsų atsakymas buvo: kreipkis į siuntėją. Kreipiausi į siuntėją, jo atsakymas "prekė išsiųsta - va patvirtinimas, kad prekė pristatyta, ko tu nori nuo mūsų?"
Jūs pakeitėt sandėlio adresą, Jūsų ten nebėra, bet kažkas prekę priėmė.
Sveiki,
Dėkojame, kad dalinatės ir apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Dėl šios situacijos lauksime Jūsų kreipimosi el. paštu [email protected], nurodant siuntos sekimo kodą bei ją pristačiusią kurjerių tarnybą.
Užkniso.
Antrą kartą papuolu su UK adreso keitimu, pirmą kartą tiesiog dingo prekė kurios vertė 210eur.
Dabar 40eur.
Prekė rodo kad pristatyta, bet sistemoje nesimato, pradedu aiškintis kodėl "nesimato" pasirodo jie pakeitė adresą. Kažkas siuntą tai priėmė, kas priėmė? neaišku. Pats kaltas kad nesidomi jog mes pakeitėm adresą.
Antras kartas analogiškas, pats kaltas kad nesidomi jog "sustabdėm sandėlio veiklą". Nei siuntos nei kompensacijos visiskas pohuizmas.
Aplenkite jeigu nenorite prarasti pinigus.
Sekanti karta maloniai prasau atvykti ir kartu apziureti, pakilnoti, patampyti, supakuoti viska atgal ir sunesti visas 43 pakuotes, kuriu svoris jai kuriu apie 40 kg ir ilgis apie 240 cm, beto nestvykus krovejsms nors paslauga buvo uzsakyta! Ir neaiskinkit, ka pirkejas privalo padaryti! Vikdykit tinkamai apmoketas paslaugas visu pirmo, jos tam ir uzsakomos! Pakuotes nesugadintos bet preke sulauzyta. As uzsakau paslaugas ir apmoku jusu imonei ir man visiskai neidomu kokiu budu jos patenka i mano namus, ar lektuvu, ar DPD bet jeigu as uzsakiau krovejus tsi si paslauga buvo privaloma uztikrinta ir tai jusu imones atsakomybe. Kitu atveju jeigu tos paslaugis neuztikrinat tai ir neitraukinekit jos i servisa nes tada zmogus susiras pats ir zinos kad 650 kg pagal jusu sverima bus inesti!
P. S. Kan Jus man cia dabar pasakojat del kameru???? Telefonu buvo AISKIAI pasakyta, kad kadangi prekes atvyko kovo menesi jau NEBERA galimybes perziureti vaizdu! Nesiutinkit manes dsr daugisu, nes judu imones deka, turint stuburo problemas ir siuo metu besigydant ir turint menesi nedarbingumo lapeli as neturiu galimybes normaliai miegoti nes del jusu imones kaltes likau be lovos kas man neprideda nei fizines nei psichines sveikatos! Tad nuosirdziau prasau -NESTSAKINEKIT jei neturit motyvuoto atsakymo. Aciu! Ir uz stubura taip pat!
Laba diena, Ala,
Turime pažymėti, kad nei viena Jūsų siunta neturėjo jokių išorinių apgadinimų, ką minėjote tiek pokalbio metu, tiek matoma per kameras. Pagal kurjerių tarnybos nuostatas, pirkėjas, gavęs siuntą, privalo ją įvertinti ir užfiksavus pažeidimus, juos nurodyti pažeidimo akte, nepriklausomai nuo siuntų kiekio, svorio, dydžio ar kitų aplinkybių. Dėl siuntų svorio neatitikimo, kurį nurodote - siuntas galime pasverti pakartotinai, kai tik jas gauname Lietuvoje, jei tokį pageidavimą išreiškia pirkėjas. Jei turite papildomų klausimų, maloniai jų lauksime nurodytais kontaktais.
Sekanti karta maloniai prasau atvykti ir kartu apziureti, pakilnoti, patampyti, supakuoti viska atgal ir sunesti visas 43 pakuotes, kuriu svoris jai kuriu apie 40 kg ir ilgis apie 240 cm, beto nestvykus krovejsms nors paslauga buvo uzsakyta! Ir neaiskinkit, ka pirkejas privalo padaryti! Vikdykit tinkamai apmoketas paslaugas visu pirmo, jos tam ir uzsakomos! Pakuotes nesugadintos bet preke sulauzyta. As uzsakau paslaugas ir apmoku jusu imonei ir man visiskai neidomu kokiu budu jos patenka i mano namus, ar lektuvu, ar DPD bet jeigu as uzsakiau krovejus tsi si paslauga buvo privaloma uztikrinta ir tai jusu imones atsakomybe. Kitu atveju jeigu tos paslaugis neuztikrinat tai ir neitraukinekit jos i servisa nes tada zmogus susiras pats ir zinos kad 650 kg pagal jusu sverima bus inesti!
Violeta, pritariu Jums visiskai, klientas sumokejes virs 800 eu uz pristatyma lieka visiskas asilas, kad neatvykus krovejams pagal uzsakyta paslauga, neapziurejo beveik 600 kg.sverianciu apie 7500 eu. vertes baldu, kurie tiesiog buvo palikti lauke kovo men. Nes aptikus sugadintus baldus pries juis sudedant, liko kaltas, nes turejo ispakuoti 43 berods pakuotes, nuriu svorisi 15, 16, 20, 27, 29, 36, 37 kg. Ir ne po viena su tokiais svoriais! Viska apziureti, ir nesvarbu kad durys, spintos sonai beveik 2, 5 metro ilgio ir dar po 2 sudetos, supakuotos taip, kad nebutu pazeistos ir sveriancios, kad ne vienam zmogui jas kilnoti, paskui viska supakoti, nes baldai bus sudeti kada meistras atvyks, ir dar sunesti viska i namus, nes lauke nepaliksi, isbrinks nuo dregmes, o sita kontora aiskina man, kad tai ne ju kalte. Nors nei uzsakytu 2 kroveju, nei pazymeta pakuote su pirkeu lipduku ir mano ID nei siuntynio siekimo nuorodos/numerio. Turejau pati matuoti ir aiskintis kas cia per pakuote is tu visu 43, turejau skambineti ir rasyneti n kartu ir irodineti kad as ne asile ir nei velnio ant tos pakuotes nera apart gamintojo etiketes ir achtung achtung. Vadovo ar ko ten kontaktu negavau bet zadejo persiusti jam mano laiskeli su taip sakykim prasimu susisiekti su manim asmeniskai, bet jis toks uzsiemes, jad reikes apie menesi laukti bet paskaicius atsiliepimus panasu, kad ir nesulauksiu. Baldai uzsakyti lapkrycio gale, ju laukiau virs 4 men! Pinigai sumoketi o miegoti neturiu kur per ta saraskina kontora! Naujos lovos teks vel nezinia kiek laukti! Bet kaip ir sakiau, as tikrai to nepaliksiu, PirkEu, jus nepadarete, ka turejote ir tai irodoma. Is 43 pakuociu 40 be siuntos siekimo nr. Kodel??? Plius, dabar tik daejo persksiciuoti jusu nurofyta, svori.... Apakau!!! Pardavejas i mano uzklsusa atrase, kad visu baldu svoris 549 kg, nes norejau paskaiciuoti priststymo kaina. Jusu svoris, nepstikejsu pati! 651, 365 kg!!! Kas cia dabar?? Kilo itarimu praeita karta, nes prekes svoris pardutuveje buvo mazesnis nej jusu, bet galvoja na gal supakuojat dar papildomai, bet ne, o svoris dideja... Kodel? Ir dar uz draudima moketi, kiek kompensuotume uz 7500 eu. vertes baldus ir 800 pristatymo islaidas???? Jejgu dar pavyktu irodyti, kad nepati nuvariau i Vokietija ir nesulauziau baldus pries pas jus patenkant! Bet su virsvoriu tsi cia nu virsune, kaip nepaskaicisvau iskarto! Na dabar tai tikrai neissisuksit!
Laba diena, Ala,
Turime pažymėti, kad nei viena Jūsų siunta neturėjo jokių išorinių apgadinimų, ką minėjote tiek pokalbio metu, tiek matoma per kameras. Pagal kurjerių tarnybos nuostatas, pirkėjas, gavęs siuntą, privalo ją įvertinti ir užfiksavus pažeidimus, juos nurodyti pažeidimo akte, nepriklausomai nuo siuntų kiekio, svorio, dydžio ar kitų aplinkybių. Dėl siuntų svorio neatitikimo, kurį nurodote - siuntas galime pasverti pakartotinai, kai tik jas gauname Lietuvoje, jei tokį pageidavimą išreiškia pirkėjas. Jei turite papildomų klausimų, maloniai jų lauksime nurodytais kontaktais.
Tragiškas servisas, niekam nerekomenduoju. 50eur vertės prekė atkeliavo visiškai sumaitota, kompensacija - 10 eur. Pildziau prašymą, tai tiesiog tiesiog pervedė 10eur, be jokio atsakymo į pretenziją, kodėl buvo toks sprendimas priimtas, o ne kitoks. Pasityčiojimas ir ne kitaip. Užsisakiau vitaminus iš Vokietijos už 80eur, laimingai atkeliavo iki Vokietijos sandėlio, iš Vokietijos - iki Lietuvos. Čia dingo kaip į vandenį. Kažkam iš darbuotojų matyt prireikė tu vitaminų. Kompensacijos laukiau mėnesį. Žodžiu siuntiniai niokojami ir vagiami, ir klientas lieka asilo vietoje. Rekomenduoju aplenkt šitą kontorą lanku. Buvau kliente gal kokius 4 metus, bet tokio bardako kaip vyksta dabar tai nesu mačiusi. Galima patikėti vežti siuntinius max 10euru vertės, nes niekada už nieką neatsako.
Violeta, pritariu Jums visiskai, klientas sumokejes virs 800 eu uz pristatyma lieka visiskas asilas, kad neatvykus krovejams pagal uzsakyta paslauga, neapziurejo beveik 600 kg.sverianciu apie 7500 eu. vertes baldu, kurie tiesiog buvo palikti lauke kovo men. Nes aptikus sugadintus baldus pries juis sudedant, liko kaltas, nes turejo ispakuoti 43 berods pakuotes, nuriu svorisi 15, 16, 20, 27, 29, 36, 37 kg. Ir ne po viena su tokiais svoriais! Viska apziureti, ir nesvarbu kad durys, spintos sonai beveik 2, 5 metro ilgio ir dar po 2 sudetos, supakuotos taip, kad nebutu pazeistos ir sveriancios, kad ne vienam zmogui jas kilnoti, paskui viska supakoti, nes baldai bus sudeti kada meistras atvyks, ir dar sunesti viska i namus, nes lauke nepaliksi, isbrinks nuo dregmes, o sita kontora aiskina man, kad tai ne ju kalte. Nors nei uzsakytu 2 kroveju, nei pazymeta pakuote su pirkeu lipduku ir mano ID nei siuntynio siekimo nuorodos/numerio. Turejau pati matuoti ir aiskintis kas cia per pakuote is tu visu 43, turejau skambineti ir rasyneti n kartu ir irodineti kad as ne asile ir nei velnio ant tos pakuotes nera apart gamintojo etiketes ir achtung achtung. Vadovo ar ko ten kontaktu negavau bet zadejo persiusti jam mano laiskeli su taip sakykim prasimu susisiekti su manim asmeniskai, bet jis toks uzsiemes, jad reikes apie menesi laukti bet paskaicius atsiliepimus panasu, kad ir nesulauksiu. Baldai uzsakyti lapkrycio gale, ju laukiau virs 4 men! Pinigai sumoketi o miegoti neturiu kur per ta saraskina kontora! Naujos lovos teks vel nezinia kiek laukti! Bet kaip ir sakiau, as tikrai to nepaliksiu, PirkEu, jus nepadarete, ka turejote ir tai irodoma. Is 43 pakuociu 40 be siuntos siekimo nr. Kodel??? Plius, dabar tik daejo persksiciuoti jusu nurofyta, svori.... Apakau!!! Pardavejas i mano uzklsusa atrase, kad visu baldu svoris 549 kg, nes norejau paskaiciuoti priststymo kaina. Jusu svoris, nepstikejsu pati! 651, 365 kg!!! Kas cia dabar?? Kilo itarimu praeita karta, nes prekes svoris pardutuveje buvo mazesnis nej jusu, bet galvoja na gal supakuojat dar papildomai, bet ne, o svoris dideja... Kodel? Ir dar uz draudima moketi, kiek kompensuotume uz 7500 eu. vertes baldus ir 800 pristatymo islaidas???? Jejgu dar pavyktu irodyti, kad nepati nuvariau i Vokietija ir nesulauziau baldus pries pas jus patenkant! Bet su virsvoriu tsi cia nu virsune, kaip nepaskaicisvau iskarto! Na dabar tai tikrai neissisuksit!
Sveiki dar kartą. Užsisakant siuntų pervežimą, savo klientams siūlome įsigyti siuntų draudimą. Taip pat darome viską, kad mūsų transportuojamos siuntos saugiai pasiektų gavėjus. Negalime atsakyti už atvejus, kai mūsų sandėlius pasiekia jau apgaditos siuntos.
Na neblogai uzsidirbti papildomai dar ant draudimo, tik irodyti, kad sugadinot preke neimanoma. Uzsakyta kroveju paslauga neatlikta, 7000 eu vertes siuntinys numestas lauke ir kaltes vertimas dpd tarnybai. O galiausiai pati kalta, kad neapziurejau kokiu 50 pakuociu 549 kg. svorio, 2, 622 kub. m. Turejau pati pavartyti, pakilnoti, atplesti baldu detales kai as net ju nepakeliu, atgal supakoti ir namo sunesti. Cia protu nesuvokiama! As to tikrsi taip nepaliksiu.
apie kokį dar "PVM importo mokestį" Jūs čia viešai meluojate? nemokat jūs jokių importo mokesčių, siuntas iš UK sandėlio parvežate be jokių deklaravimo dokumentų, priskiriate siuntą kai ji jau būna Lietuvos sandėlyje ir tuomet reikalaujat deklaruoti siuntą. tai kaip ją pravežat be deklaracijos, jei siuntoms iš UK taikomas importo mokestis? Susidaro nemaža suma (ale PVM, administravimo mokestis ir papildomi mokesčiai) kuri visa lieka JUMS!. melagiai
Sveiki, Tomai,
Visoms į Lietuvą įvežamoms siuntoms yra formuojama bendrinė deklaracija ir siuntos yra deklaruojamos pagal pirkėjo pateiktus dokumentus. Siuntos, kurių deklaracijos dokumentai buvo patvirtinti iki išvežimo į Lietuvą - keliauja į LR muitinę. Kitos siuntos, kurių dokumentų trūksta arba užfiksuoti neatitikimai, keliauja į laikinąjį muitinės sandėlį, kol pateikiami visi reikalingi dokumentai užbaigti deklaravimo procesą. Jei turite papildomų klausimų, prašome kreiptis el. paštu - [email protected], dėkojame!
Sveiki,
Apgailestaujame dėl nesklandumų, su kuriais susiduriate. Dabartinio Jungtinės Karalystės sandėlio darbo kokybe nesame patenkinti ir kol negalime užtikrinti kokybiškos paslaugos teikimo mūsų klientams - nuspręsta paslaugą laikinai sustabdyti. Apie šios paslaugos laikiną sustabdytą informavome tiek el. paštu, tiek Pirkeu.lt internetinėje svetainėje.
Turime pažymėti, kad paslauga sustabdyta laikinai ir netrukus bus vėl prieinama siuntų gabenimo iš JK galimybė. Kai tik turėsime informacijos atnaujinimą - juo iš karto pasidalinsime el. paštu bei Pirkeu.lt svetainėje!
Ir vėl meluoj! Nebuvo man pranešta apie paslaugos nutraukimą!
Sukčių kontora kuri keitinėja sandėlių adresus nepranešdami klientams. Dabar išvis nutraukė veiklą su UK ir niekam apie tai nepranešė. O kur man dėt prekes kurias nusipirkau ir nebegaliu išsiųsti į sandėlį?
NIEKAM NEREKOMENDUOJU PIRKEU.LT
Sveiki,
Apgailestaujame dėl nesklandumų, su kuriais susiduriate. Dabartinio Jungtinės Karalystės sandėlio darbo kokybe nesame patenkinti ir kol negalime užtikrinti kokybiškos paslaugos teikimo mūsų klientams - nuspręsta paslaugą laikinai sustabdyti. Apie šios paslaugos laikiną sustabdytą informavome tiek el. paštu, tiek Pirkeu.lt internetinėje svetainėje.
Turime pažymėti, kad paslauga sustabdyta laikinai ir netrukus bus vėl prieinama siuntų gabenimo iš JK galimybė. Kai tik turėsime informacijos atnaujinimą - juo iš karto pasidalinsime el. paštu bei Pirkeu.lt svetainėje!
Sveiki, Juliau,
Dėkojame už Jūsų vertinimą. Turime pažymėti, jog informacija, apie taikomą PVM importo mokestį siuntoms iš Japonijos bei Jungtinės Karalystės yra viešai prieinama. Ši informacija yra patalpinta Pirkeu.lt kainų skiltyje bei skaičiuoklėje, kurioje galite individualiai apskaičiuoti siuntimo kainą iš pasirinktos šalies pagal savo siuntos svorį bei vertę. Jei susiduriate su informacijos stoka ar turite papildomų klausimų, visuomet galite kreiptis mūsų klientų aptarnavimo skyriaus telefonu arba el. paštu - [email protected].
apie kokį dar "PVM importo mokestį" Jūs čia viešai meluojate? nemokat jūs jokių importo mokesčių, siuntas iš UK sandėlio parvežate be jokių deklaravimo dokumentų, priskiriate siuntą kai ji jau būna Lietuvos sandėlyje ir tuomet reikalaujat deklaruoti siuntą. tai kaip ją pravežat be deklaracijos, jei siuntoms iš UK taikomas importo mokestis? Susidaro nemaža suma (ale PVM, administravimo mokestis ir papildomi mokesčiai) kuri visa lieka JUMS!. melagiai
Sukčių kontora kuri keitinėja sandėlių adresus nepranešdami klientams. Dabar išvis nutraukė veiklą su UK ir niekam apie tai nepranešė. O kur man dėt prekes kurias nusipirkau ir nebegaliu išsiųsti į sandėlį?
NIEKAM NEREKOMENDUOJU PIRKEU.LT
Sveiki,
Dėkojame, kad dalinatės savo patirtimi ir apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Privalome pažymėti, jog visiems Pirkeu.lt klientams kovo mėnesį išsiuntėme automatinius informacinius laiškus, kuriuose nurodėme, jog nuo kovo 29 dienos keičiasi Jungtinės Karalystės logistikos sandėlio adresas. Šią informaciją nurodėme ir Pirkeu.lt svetainėje. Nurodėme, jog pereinamuoju laikotarpiu, t. y. iki balandžio 13 dienos priimsime gautas siuntas senuoju sandėlio adresu ir jas galėsime transportuoti į Lietuvą. Geranoriškai siuntų pervežimą iš senojo sandėlio vykdėme iki balandžio mėnesio pabaigos. Jei galime padėti Jums dėl dingusių siuntų, kurias minėjote, prašome susisiekti el. paštu - [email protected].
Meluoji! Man nebuvo pranešta apie sandėlio adreso keitimą!
Siūlau vengti, labai bloga patirtis. Taip sudėję informaciją, kad neaišku už ką moki, ir kai jau esi sumokėjęs už prekę (staigmena, staigmena), turi dar papildomai susimokėti papildomus mokesčius, kad gautum tai už ką jau esi sumokėjęs.
Kitaip sakant netikėkite pradiniais skaičiais, nes dar bus papildomi mokesčiai kai prekė pasieks Lietuvą. Geriau jų išvis venkite.
Sveiki, Juliau,
Dėkojame už Jūsų vertinimą. Turime pažymėti, jog informacija, apie taikomą PVM importo mokestį siuntoms iš Japonijos bei Jungtinės Karalystės yra viešai prieinama. Ši informacija yra patalpinta Pirkeu.lt kainų skiltyje bei skaičiuoklėje, kurioje galite individualiai apskaičiuoti siuntimo kainą iš pasirinktos šalies pagal savo siuntos svorį bei vertę. Jei susiduriate su informacijos stoka ar turite papildomų klausimų, visuomet galite kreiptis mūsų klientų aptarnavimo skyriaus telefonu arba el. paštu - [email protected].
Siūlau vengti, labai bloga patirtis. Taip sudėję informaciją, kad neaišku už ką moki, ir kai jau esi sumokėjęs už prekę (staigmena, staigmena), turi dar papildomai susimokėti papildomus mokesčius, kad gautum tai už ką jau esi sumokėjęs.
Kitaip sakant netikėkite pradiniais skaičiais, nes dar bus papildomi mokesčiai kai prekė pasieks Lietuvą. Geriau jų išvis venkite.
Sveiki,
Dėkojame, kad dalinatės savo patirtimi ir apgailestaujame, kad susidūrėte su nesklandumais. Privalome pažymėti, jog visiems Pirkeu.lt klientams kovo mėnesį išsiuntėme automatinius informacinius laiškus, kuriuose nurodėme, jog nuo kovo 29 dienos keičiasi Jungtinės Karalystės logistikos sandėlio adresas. Šią informaciją nurodėme ir Pirkeu.lt svetainėje. Nurodėme, jog pereinamuoju laikotarpiu, t. y. iki balandžio 13 dienos priimsime gautas siuntas senuoju sandėlio adresu ir jas galėsime transportuoti į Lietuvą. Geranoriškai siuntų pervežimą iš senojo sandėlio vykdėme iki balandžio mėnesio pabaigos. Jei galime padėti Jums dėl dingusių siuntų, kurias minėjote, prašome susisiekti el. paštu - [email protected].
Nevykėlių kontora. Pastoviai naudojausi siuntų paslauga iš Britanijos. Nevykėliai tyliai pakeitė sandėlio adresą ir klientų neinformavo. Dėl to praradau kelias brangias siuntas. Gal atlyginsit nuostolius?
NEREKOMENDUOJU !
Karoli, čia nėra problemos, atėjo siuntinys, sumokėjote už pristatymą į namus, tada atėjo kitas ir sumokėjai už kitą. Supykai ant savęs, kad per anksti suformavai užsakymą ir dabar kaltini mus. Kaip ilgametis klientas turėjai žinoti, kad mes siuntinius vežame į Lietuvą ir neapmokėtus ir tada laukiame kol klientai sumokės už pristatymą. Deklaruojame vežimą iš Vokietijos į Lietuvą 3 kartus per savaitę, bet būna, kad papildomai kraunamės šeštadienį, pirmadienį, ketvirtadienį. Žinoma pasitaiko ir kažkokių neskalndumų, bet manau pas visus jų pasitaiko. Dėl siuntos kelio tai mes jokios Jūsų asmeninės informacijos neviešiname. Ir vėl jūs kalbate ne tiesą. Jūsų pridėtame laiške pagal siuntos sekimo nr. įvedus į dpd.lt puslapį matyti, kad siunta buvo pristatyta į paštomatą 05.10 (šį kartą ekrano nuotraukos nedėsiu, nes vėl pradėsite kaltinti). Jūsų laiške rašo, kad DPD saugos siuntą iki 05.15. Beje noriu paminėti, kad DPD siuntas Klaipėdoje pristatome nemokamai į DPD paštomatus (papildomai už pristatymą Lietuvoje nereikia mokėti).
Vienu metu gavot siuntinį (taip ir iš amazon vienu metu laišką gavau), o ne atėjo vienas, tada atėjo kitas, kaip rašote. Nesamones rašote, tai rodo, kad jokios pagalbos klientui nesuteikiate:) Maloniau pirkti iš firmos kuri padeda klientui.
Paskaičiau kitus jūsų atsiliepimus, tai dabar suprantu kaip kiti jaučiasi. Net nebandote padėti kai problema pirkėjui atsitinka, nors galite. Norėjau suformuoti siuntą kuo greičiau, nes iš sandėlio siunčiate tik 3 kart per savaite (kitos siuntimo firmos siunčia kiekvieną dieną :)). Buvo atvėjų kai suformuoju siunta ketvirtadieni ir neišsiunčiat penktadieni. Labai daug problemu su jumis, o paskaičius čia atsiliepimus, atrodo, kad jūs visąlaik teisūs, pagražinat situaciją. Ir abėjoju ar jūs galite viešinti mano siuntos informaciją legaliai, pagal privatumo politika :). Pridėjau faila kuris rodo, kad siuntą gavau tik po 8 dienų, 05 15, nemanau ar omniva tiek ilgai siunčia:).
Karoli, čia nėra problemos, atėjo siuntinys, sumokėjote už pristatymą į namus, tada atėjo kitas ir sumokėjai už kitą. Supykai ant savęs, kad per anksti suformavai užsakymą ir dabar kaltini mus. Kaip ilgametis klientas turėjai žinoti, kad mes siuntinius vežame į Lietuvą ir neapmokėtus ir tada laukiame kol klientai sumokės už pristatymą. Deklaruojame vežimą iš Vokietijos į Lietuvą 3 kartus per savaitę, bet būna, kad papildomai kraunamės šeštadienį, pirmadienį, ketvirtadienį. Žinoma pasitaiko ir kažkokių neskalndumų, bet manau pas visus jų pasitaiko. Dėl siuntos kelio tai mes jokios Jūsų asmeninės informacijos neviešiname. Ir vėl jūs kalbate ne tiesą. Jūsų pridėtame laiške pagal siuntos sekimo nr. įvedus į dpd.lt puslapį matyti, kad siunta buvo pristatyta į paštomatą 05.10 (šį kartą ekrano nuotraukos nedėsiu, nes vėl pradėsite kaltinti). Jūsų laiške rašo, kad DPD saugos siuntą iki 05.15. Beje noriu paminėti, kad DPD siuntas Klaipėdoje pristatome nemokamai į DPD paštomatus (papildomai už pristatymą Lietuvoje nereikia mokėti).
Sveiki, Karoli,
panašu, kad esate supykęs kalbate ne visai tiksliai. Aš patikrinau Jūsų atvejį. Susirašinėjime FB messenger matau, kad mūsų vadybininkė bendravo mandagiai. Dėl dėžių apjungimo, tai noriu pažymėti, kad neapjungiame dėžių, o apjungiame bendrą svorį. Noriu priminti, kad gavus siuntą nebūtina iš karto skubėti formuoti užsakymą, tai galite padaryti per 30 d, yapč tai aktuala, jei laukiate daugiau siuntinį. Dėl atvykimo greičiau taip pat kalbate neteisingai, nes Jūsų siuntinys buvo įvestas 05.05 (penktadienį), jau 05.07 (sekmadienį buvo Lietuvoje) ir 05.09 (antradienį) buvo išsiųsta Jums. Tai manau tikrai savaitės nėra. :) Pridedu sekimo nuotrauką.
Paskaičiau kitus jūsų atsiliepimus, tai dabar suprantu kaip kiti jaučiasi. Net nebandote padėti kai problema pirkėjui atsitinka, nors galite. Norėjau suformuoti siuntą kuo greičiau, nes iš sandėlio siunčiate tik 3 kart per savaite (kitos siuntimo firmos siunčia kiekvieną dieną :)). Buvo atvėjų kai suformuoju siunta ketvirtadieni ir neišsiunčiat penktadieni. Labai daug problemu su jumis, o paskaičius čia atsiliepimus, atrodo, kad jūs visąlaik teisūs, pagražinat situaciją. Ir abėjoju ar jūs galite viešinti mano siuntos informaciją legaliai, pagal privatumo politika :). Pridėjau faila kuris rodo, kad siuntą gavau tik po 8 dienų, 05 15, nemanau ar omniva tiek ilgai siunčia:).
Gan nemažai kartų naudojausi PirkEU paslaugomis. Nežinojau, kad yra kitų siuntimo įmonių kurios šį darbą atlieka žymiai greičiau, visus kartus kiek pirkau buvau nusivylęs paslauga. Prekė iš jų sandelio į Lietuvą atvykstyksta per maždaug daugiau nei 1 savaite (sandelyje siuntinys labai ilgai užsibūna). Labai lėtai vyksta darbas. Amazon į jų sandelį įdavė 1 siuntą atskiromis dėžėmis ryte, o jie savo sandelyje sugebėjo 1 siuntą suformuoti tik vakare, o kitą sekančios dienos dieną. Aš galvodamas. kad tikrai suformavo abi siuntas, nes praėjo pilna diena, sumokėjau už siuntimą. Sumokėjus už pirmos dėžės siuntimą jie tik tada suformavo ir antrą dežė. Pastebėjęs iš kart kreipiausi į PirkEU pagalbą. Niekas nepadėjo šių dėžių sujungti (abiejų siuntinių svoris sudėjus neviršyjo 150g). Abu siuntiniai kartu prabuvo virš triejų dienų tame pačiame sandelyje, tačiau, kad ir kiek kartų kreipiausi į PirkEU niekas neišsprendė problemos. PirkEU darbuotojai negražiai bendravo ir neradome kompromiso, todėl už vieną nedidelį siuntinį, sumokėjau dvigubai daugiau. Kai Lietuvoje buvo abi dėžės, mano prašymu vistiek jų neįdėjo į tapatį paštomato skyrių ir atsiuntė juos atskirai...
Labai nusivylęs šiomis paslaugomis, Lietuvoje yra ir daugiau siuntimo įmonių, kurios už tą pačią kainą atlieka darbą daug kartų greičiau.
Sveiki, Karoli,
panašu, kad esate supykęs kalbate ne visai tiksliai. Aš patikrinau Jūsų atvejį. Susirašinėjime FB messenger matau, kad mūsų vadybininkė bendravo mandagiai. Dėl dėžių apjungimo, tai noriu pažymėti, kad neapjungiame dėžių, o apjungiame bendrą svorį. Noriu priminti, kad gavus siuntą nebūtina iš karto skubėti formuoti užsakymą, tai galite padaryti per 30 d, yapč tai aktuala, jei laukiate daugiau siuntinį. Dėl atvykimo greičiau taip pat kalbate neteisingai, nes Jūsų siuntinys buvo įvestas 05.05 (penktadienį), jau 05.07 (sekmadienį buvo Lietuvoje) ir 05.09 (antradienį) buvo išsiųsta Jums. Tai manau tikrai savaitės nėra. :) Pridedu sekimo nuotrauką.
Gan nemažai kartų naudojausi PirkEU paslaugomis. Nežinojau, kad yra kitų siuntimo įmonių kurios šį darbą atlieka žymiai greičiau, visus kartus kiek pirkau buvau nusivylęs paslauga. Prekė iš jų sandelio į Lietuvą atvykstyksta per maždaug daugiau nei 1 savaite (sandelyje siuntinys labai ilgai užsibūna). Labai lėtai vyksta darbas. Amazon į jų sandelį įdavė 1 siuntą atskiromis dėžėmis ryte, o jie savo sandelyje sugebėjo 1 siuntą suformuoti tik vakare, o kitą sekančios dienos dieną. Aš galvodamas. kad tikrai suformavo abi siuntas, nes praėjo pilna diena, sumokėjau už siuntimą. Sumokėjus už pirmos dėžės siuntimą jie tik tada suformavo ir antrą dežė. Pastebėjęs iš kart kreipiausi į PirkEU pagalbą. Niekas nepadėjo šių dėžių sujungti (abiejų siuntinių svoris sudėjus neviršyjo 150g). Abu siuntiniai kartu prabuvo virš triejų dienų tame pačiame sandelyje, tačiau, kad ir kiek kartų kreipiausi į PirkEU niekas neišsprendė problemos. PirkEU darbuotojai negražiai bendravo ir neradome kompromiso, todėl už vieną nedidelį siuntinį, sumokėjau dvigubai daugiau. Kai Lietuvoje buvo abi dėžės, mano prašymu vistiek jų neįdėjo į tapatį paštomato skyrių ir atsiuntė juos atskirai...
Labai nusivylęs šiomis paslaugomis, Lietuvoje yra ir daugiau siuntimo įmonių, kurios už tą pačią kainą atlieka darbą daug kartų greičiau.
Sveiki, jeigu man tiesiogiai siuntėte, visiems atsakau arba deleguoju atsakingus asmenis, kad atsakytu. Pakartokite laišką peržiūrėsiu situaciją ir atsakysiu.
Sveiki, siunčiau tiesiogiai [email protected]
Ar geras el. pašto adresas
Sveiki, Tomai, malonu, kad pradėjote atrašinėti, gal atsakysite ir man? Nes el. paštu neatsakėte.
Sveiki, jeigu man tiesiogiai siuntėte, visiems atsakau arba deleguoju atsakingus asmenis, kad atsakytu. Pakartokite laišką peržiūrėsiu situaciją ir atsakysiu.
Sveiki, Arminai,
noriu Jus nuliūdinti, kad pagal taisykles Pigu perku group atsisako priimti siuntas iš trečiųjų šalių, tai nurodyta mūsų puslapyje.
Sveiki, Tomai, malonu, kad pradėjote atrašinėti, gal atsakysite ir man? Nes el. paštu neatsakėte.
Gruodžio 19 dieną siunčiau siuntą iš Tailando į PirkEu sandėlį Olandijoje. Kol siunta atėjo, praėjo du mėnesiai, o per tą laiką įmonė sugebėjo pakeisti savo Olandijos sandėlio adresą į naują, ko pasekoje siunta iš Tailando nebuvo pristayta į senąjį adresą ir taip grįžo atgal į Tailandą.
Nuostolis - 150 eurų.
Ačiū, PirkEu ????
Sveiki, Arminai,
noriu Jus nuliūdinti, kad pagal taisykles Pigu perku group atsisako priimti siuntas iš trečiųjų šalių, tai nurodyta mūsų puslapyje.
Gruodžio 19 dieną siunčiau siuntą iš Tailando į PirkEu sandėlį Olandijoje. Kol siunta atėjo, praėjo du mėnesiai, o per tą laiką įmonė sugebėjo pakeisti savo Olandijos sandėlio adresą į naują, ko pasekoje siunta iš Tailando nebuvo pristayta į senąjį adresą ir taip grįžo atgal į Tailandą.
Nuostolis - 150 eurų.
Ačiū, PirkEu ????
Tragiškas servisas, niekam nerekomenduoju. 50eur vertės prekė atkeliavo visiškai sumaitota, kompensacija - 10 eur. Pildziau prašymą, tai tiesiog tiesiog pervedė 10eur, be jokio atsakymo į pretenziją, kodėl buvo toks sprendimas priimtas, o ne kitoks. Pasityčiojimas ir ne kitaip. Užsisakiau vitaminus iš Vokietijos už 80eur, laimingai atkeliavo iki Vokietijos sandėlio, iš Vokietijos - iki Lietuvos. Čia dingo kaip į vandenį. Kažkam iš darbuotojų matyt prireikė tu vitaminų. Kompensacijos laukiau mėnesį. Žodžiu siuntiniai niokojami ir vagiami, ir klientas lieka asilo vietoje. Rekomenduoju aplenkt šitą kontorą lanku. Buvau kliente gal kokius 4 metus, bet tokio bardako kaip vyksta dabar tai nesu mačiusi. Galima patikėti vežti siuntinius max 10euru vertės, nes niekada už nieką neatsako.
Violeta matau parašėte komentarą emocijos vedama. Nebuvo viskas taip kaip Jūs sakote. Pabrėžiu, gauta prekė (kvepalai), kurie keliavo iš Vinted. Prekė buvo be orginalios pakuotės, kvepalų buteliukas įdėtas rudą dėžę, ant kurios užklijuotas kurjerio lipdukas. Klausimas ar dar siunčiant per vietinį kurjerį jie jau nebuvo pažeisti. Faktas, kad prekė buvo netinkamai supakuota, tačiau mes Jums vis tiek kompensavome pagal cmr draudimą, nors suma Jums pasirodė netinkama. Dėl anksčiau dingusios siuntos mes Jums kompensavome pilną sumą, todėl jokio nuostolio nepatyrėte. Mes apgailestaujame, kad taip nutiko, bet ir didžiausiuose siuntų įmonėse taip nutinka, kad siuntiniai paklysta skirstymo metu! Jūsų vitaminų tikrai mūsų įmonei nereikia. Dar kartą apgailestauju dėl šios situacijos, jeigu norite pakalbėti su manimi asmeniškai apie situaciją, susisiekite.
Tragiškas servisas, niekam nerekomenduoju. 50eur vertės prekė atkeliavo visiškai sumaitota, kompensacija - 10 eur. Pildziau prašymą, tai tiesiog tiesiog pervedė 10eur, be jokio atsakymo į pretenziją, kodėl buvo toks sprendimas priimtas, o ne kitoks. Pasityčiojimas ir ne kitaip. Užsisakiau vitaminus iš Vokietijos už 80eur, laimingai atkeliavo iki Vokietijos sandėlio, iš Vokietijos - iki Lietuvos. Čia dingo kaip į vandenį. Kažkam iš darbuotojų matyt prireikė tu vitaminų. Kompensacijos laukiau mėnesį. Žodžiu siuntiniai niokojami ir vagiami, ir klientas lieka asilo vietoje. Rekomenduoju aplenkt šitą kontorą lanku. Buvau kliente gal kokius 4 metus, bet tokio bardako kaip vyksta dabar tai nesu mačiusi. Galima patikėti vežti siuntinius max 10euru vertės, nes niekada už nieką neatsako.
Siunčiausi kvepalus iš Prancūzijos, atkeliavo per kelias dienas. Pristatymas kainavo apie 4eur. Kadangi mano kvepalai apie 30 eur pigiau nei LT buvo, tai tikrai pavyko sutaupyti. Rekomenduoju.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
Startavo naujas skrydžių skatinimo modelis: tiesioginio skrydžio į Londono centrą svarba Lietuvos ekonomikai
Beveik 100 mlrd. eurų – tiek ekonominės vertės per metus sukuria Londono Sitis, kuris yra vienas iš didžiausių finansų pasaulio centrų. Lietuvai tiesioginis susisiekimas su šiuo centru yra...

IT CONNECTED 2023: apie duomenis, kibernetinį saugumą, NIS2 ir SOC
Jau ketvirtus metus iš eilės vykstanti IT CONNECTED konferencija kviečia IT vadovus bei profesionalus susiburti ir šiemet. Spalio 17 d. vyksiančiame renginyje industrijos ekspertai iš Lietuvos bei...

Kaip reklama oro uostuose padeda siekti reklamos kampanijos tikslų
Daugelis neįsivaizduojame savo gyvenimo be kelionių. Svetima šalis, nauji žmonės, nepakartojami įspūdžiai leidžia atitrūkti nuo kasdienybės, o grįžus kitu žvilgsniu pažvelgti ir į savo aplinką...
Vaikinas Vilniaus atsiemimo punkte aptarnauja maloniai, bet bezdziones maigancios klavisus anapus ekrano apie klientu pasitenkinima matyt ismano lygiai 0. Rekomenduoju nesusidurt su sia imone.
Pritariu 100 proc. Vadovas turėtų pagalvoti apie komunikuojančius darbuotojus, kurie tempia įmonės prestižą ir patikimumą žemyn..