Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pet City

Atsiliepimai apie Pet City, UAB

PetCity

Laimingų augintinių miestas
Parašyk savo nuomonę apie Pet City, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai rekomenduoju gydytoja veterinarijos gydytoja Gabrielė iš Klaipėdos, labai gerai viska aiškiai ir nuosekliai paaiškina ir pataria, labai maloni ir paprasta, labai labai džiaugiamės, kad gydome savo augintinius čia. ????
Atsakyti
Apeikite šią kontorą, apsinuodijus augintiniui jų pardavinėjamais skanukais paaiškėjo, kad pirkti brangiausi jautienos skanukai yra su suklastotomis tiekėjo etiketėmis/lipdukais, kurie būna užklijuoti ant pakuotės. Nurodyti kontaktai išgalvoti, kontaktinis numeris per ilgas, adresas tiekejo Panevėžyje netikras pasirodo, o įmonė tiekianti šį produktą nieko bendro su juo neturi ir paaiškino, jog tai jau nebe pirmas kartas tai petcity užsiima tokiais darbais. Ir kaip žinoma, augintinio gydymo išlaidų padengti nesiruošia, nors ir pripažino savo kaltę. Ruošiame ieškinį ir viso šito taip lengvai nepaliksime, įmonė privalo būti atsakinga už savo parduodamą produkciją. Ačiū Viliui Dovydauskui už pohuistiškumą visoje šioje istorijoje.
Atsakyti
Lankėmės Klaipėdos Petcity, labai simpatiška ir maloni komanda, malonus ir atidus aptarnavimas. Daug išsamios informacijos apie augintinio priežiurą. Didelis ačiū gydytojai Monikai!
Atsakyti
Apsilankėme šiandien su apsinuodijusiu šunimi Ukmergės g. Šuo visą laiką drebėjo, tekėjo seilės, įtariamas apsinuodijimas nuodais. Visą kelią pekeliui į kliniką buvo skambinta telefonu, tačiau niekas nekėlė ragelio. Atvažiavus, administratorė pradėjo atskambinti telefonu, nors mes laukėme prieš jos akis. Ir minimum 10 minučių aptarinėjo skiepus. Kai pagaliau baigė pokalbį, pareiškė, kad šiandien vietų nėra. Paaiškinus, kad atvejis sunkus ir svarbi kiekviena minutė, paprašius paklausti gydytojo, pasakė, kad neklaus, nes gydytoja su pacientu. Esu pasibaisėjus tokio požiūrio ir niekam nerekomenduoju šios klinikos.
Atsakyti
SAVAITGALĮ BUVAU ATVAŽIAVUSI SU TRIJŲ MĖNESIŲ KALYTE SU KRAUJAVIMU ŠLAPIME, TAI BUVOME IŠVARYTI, NORS PRIEŠ ATVYKIMĄ SU ŠUNIUKU BUVAU ATVAŽIAVUSI VIENA IR BUVO PASAKYTA KAD REIKIA ATSIVEŽTI AUGINTINĮ, NES KITAIP VAISTŲ SKIRTI NEGALI, KĄ IR PADARIAU, KO PASEKOJE VISTIEK MŪSŲ NIEKAS NEPRIĖMĖ, , AIŠKINDAMI, KAD NEUŽSIRAŠĖME VIZITUI. GAL IR SUPRASČIAU JEI PATYS NEBŪTŲ LIEPĘ GRĮŽTI SU AUGINTINIU. TAI BUVO PIRMAS IR PASKUTINIS KARTAS KAI KREIPIAUSI SKUBIOS PAGALBOS. TRAGEDIJA KAŽKOKIA
Atsakyti
Noriu padėkoti PetCity Domus Pro kolektyvui ir gydytojai Kristinai, Rokui. Rokas pirmasis mus priėmė, kai šuo susirgo. Nors prognozės buvo tragiškos ir pilnos emocijų gydytoja Kristina mus nuramino ir darė viską, kas buvo įmanoma. Nuoširdžiai rūpinosi ir atsakė į visiškai visus klausimus. Gydytoja visada viską parodydavo ir paaiškindavo, patardavo dėl tolimesnių veiksmų. Labai pasitikėjome jos gydymu ir buvo verta. Ačiū Jums, Aira ir mes esame beprotiškai dėkingi, kad galime būti kartu.
Brigita Zakarevičiūtė
2022-08-09 11:35:25 IP 2i24v997
Atsakyti
Jūratė 2022-08-08 12:02:16
Gailiuosi, kad teko susidurt su Vilniaus Petcity klinika ir gydytoja Maryte Reketyte. Marytės pastangomis buvo nukankintas katinas. Į Petcity kreipėmės dėl katino žandikaulio operacijos po traumos. Darė nuotraukas, kurių mums neparodė. (Dabar jau aišku kodėl). Katiną operavo. Po operacijos katės apatinis žandikaulis buvo įstrižas, burna neužsidarė. Mus tikino kad viskas čia gerai. Kelias dienas dar katiną rekomendavo pralaikyti klinikoje, kad atsigautų. Daktaras Rokas, slaugęs katiną įdavė sauso ėdalo ir konervų. Meluodamas tikino, kad katė viską ėda. Tas cirkas kainavo 300e. Namie katė nieko negalėjo ėsti, nes snukutis įstrižas, neužsidaro, iš burnos viskas krenta. Katinas kentė skausmus. Po 2 savaičių vėl kreipėmės į Marytę, ji suokė, kad viskas čia gerai, tik nupirkite vaistų nuo skausmo. Mes naiviai tikėjome, slaugėme ir laukėme. Katinas badavo ir visai silpo. Po pusantros savaitės kreipėmės į kitą kliniką. Padarė nuotraukas ir parodė bėdų priežastį. Žandikaulio kaulai sulūžę, išsivartę. Todėl katė ir negalėjo valdyt žandikaulio. Pasirodo, operacijos metu, Marytė tik sukabino skilusį smakro kaulą, o didyjį žandikaulio lūžį paliko. Katinas buvo pasmerktas kančioms. Praradom laiką, kada dar buvo galima katinėliui padėti. Katinėlio mirtis papildė Petcity klinikos daktarų juodų darbų sąrašą. Šiai klinikai svarbu tik pinigus susirinkti už imituojamą darbą. Gyvūnas juk nepasiskųs
Laba diena,

Jūsų komentarą gavome ir įvertinsime susidariusią situaciją. Grįšime pas Jus su atsakymu, kiek įmanoma greičiau.

Vadovė veterinarinei medicinai
Brigita Zakarevičiūtė
Atsakyti
Gailiuosi, kad teko susidurt su Vilniaus Petcity klinika ir gydytoja Maryte Reketyte. Marytės pastangomis buvo nukankintas katinas. Į Petcity kreipėmės dėl katino žandikaulio operacijos po traumos. Darė nuotraukas, kurių mums neparodė. (Dabar jau aišku kodėl). Katiną operavo. Po operacijos katės apatinis žandikaulis buvo įstrižas, burna neužsidarė. Mus tikino kad viskas čia gerai. Kelias dienas dar katiną rekomendavo pralaikyti klinikoje, kad atsigautų. Daktaras Rokas, slaugęs katiną įdavė sauso ėdalo ir konervų. Meluodamas tikino, kad katė viską ėda. Tas cirkas kainavo 300e. Namie katė nieko negalėjo ėsti, nes snukutis įstrižas, neužsidaro, iš burnos viskas krenta. Katinas kentė skausmus. Po 2 savaičių vėl kreipėmės į Marytę, ji suokė, kad viskas čia gerai, tik nupirkite vaistų nuo skausmo. Mes naiviai tikėjome, slaugėme ir laukėme. Katinas badavo ir visai silpo. Po pusantros savaitės kreipėmės į kitą kliniką. Padarė nuotraukas ir parodė bėdų priežastį. Žandikaulio kaulai sulūžę, išsivartę. Todėl katė ir negalėjo valdyt žandikaulio. Pasirodo, operacijos metu, Marytė tik sukabino skilusį smakro kaulą, o didyjį žandikaulio lūžį paliko. Katinas buvo pasmerktas kančioms. Praradom laiką, kada dar buvo galima katinėliui padėti. Katinėlio mirtis papildė Petcity klinikos daktarų juodų darbų sąrašą. Šiai klinikai svarbu tik pinigus susirinkti už imituojamą darbą. Gyvūnas juk nepasiskųs
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padekoti Pet City Nordika
Gydytojai Jurgitai Druseikaitei. Nuolat globojame laukines katytes dažnai reikia gydymo, teko lankytis daugelyje klinikų, niekad nerašiau atsiliepimų, bet šį kartą negaliu nepasidalinti kokia rūpestinga ir maloni yra gydytoja Jurgita. Didelis Jums dėkui!
Atsakyti
Labai malonus aptarnavimas, puikus kolektyvas PetCity Nordic parduotuvėje. Visada patars ir pasiūlys geriausia variantą mūsų augintiniais. Ačiū, kad esate!
Atsakyti
Duodu dvi žvaigždes, nes reitingą „ištempia“ Nordikos klinika, o numuša Domus Pro, jei konkrečiai - Laimutis Paulauskas. Nuo pat vizito pradžios buvo surūgusiu, nepatenkintų veidu, tarsi gaišinčiau jo laiką. Paklausius dėl kai kurių katino simptomu, atsakinėjo suirzusiu tonu, tarsi būčiau paklaususi kokios nors nesąmonę. Net jei simptomai ne iš jo srities (kuriuos šiaip sakė paminėti katiną gydanti veterinarė), tai tikrai ne tokiu tonu turi būti atsakinėjama klientui. Ne jūs man paslaugą darote, o aš už ją sumoku. Prieš vizitą buvau pasiskaičiusi atsiliepimų apie Paulauską, kurių yra nemažai neigiamų, bet ir gyvūnų šeimininkai ne visada gali būti objektyvūs. Dabar galiu pasakyti iš savo patirties, kad geriau kreiptis į kitus kardiologus, o ne gaišti su juo laiką.
Atsakyti
Nusipelnę vienos žvaigždutės už pastangas atiduoti šunį kol nenumirė pas juos, gal spėsit išgelbėti gyvybę patys, bet šiaip tiktų minus penkios.
Su visa pagarba, galimai dar ten esantiems atsakingiems darbuotojams, bet jei norit atsikratyti savo augintinio, tai klinika puiki! Didžiausia gyvenimo klaida pasitikėti šia klinika.
Toliau ilgas tekstas tik tiems, kam aktualu.
Ilgas buvo mūsų savaitgalis klinikose, tai ilgas ir pasakojimas bus.
Pradėjus domėtis, aiškiai per vėlai tai padariau, PetCity klinikų darbo protokolas- jei matai, kad gyvūno būklė blogėja, greičiau jį atiduoti vežtis namo, na, kaip suprantama- mirė ne pas juos. Kodėl? Todėl, kad nekompetentingi gydyti ūmių būklių ir rodikliai lieka neblogi! Gal tuomet verta pasikeisti šukį? Labiau tiktų mirštančių augintinių miestas, o ne laimingų?
Tai, kad kolektyvas jaunas, baigęs 2022metais, kaip ir nieko blogo, bet reikėtų aroganciją laikinai pasidėti į šoną, nes gydytoju netampama, kai gauni veterinaro licenciją, gydytojo vardą dar reikia užsitarnauti savo gebėjimais, miela p. Kotryna Barcytė, o šiuo klausimu dar akivaizdu reikia padirbėti.
Neklausiau, nei kiek reikės mokėti, nei lindau į akis, tiesiog prašiau išgelbėti šunį, kuriam po jų klinikoje atliktos operacijos per naktį būklė pasidarė kritinė, šuo pradėjo dusti. Kadangi gydytoja jauna, o situacija tikrai buvo sudėtinga, pasitikslinau ar kartu dirbanti kolega “patyrusi chirurge Kristina Sindarienė” tikrai kontroliuos gydymo eigą, gavau patvirtinimą, kad taip. Gyd Kristinos nei mačiau, nei girdėjau, kažin ar išvis buvo. Čia prasidėjo klinikos melas. Dvi valandas pralaikė, kol teikėsi paskambinti, pranešė, kad būklė gerėja. Aišku džiugu! Dar po dviejų valandų prisikambinti į kliniką buvo neįmanoma. Po 5valandų nuo šuns atvežimo paskambino “profesionali (kaip teigia klinika)” gydytoja Kotryna, pranešė, kad “šuns būklė geresnė, kvėpavimas susitvarkė, bet nebereaguoja į jos skirtą gydymą”, kaip ir neaišku pasidarė, “gerėja, bet negerėja?” ir pateikė du variantus:
1. Galim skirti maksimalia dozę diuretikų, bet nuo jų šuniui sustos inkstai ir tai bus nepagydoma, šuo mirs.
2. Pasiimti šunį namo, leistis patiems mažas dozes diuretikų ir tikėtis KAŽKO!

Ta prasme? Tai, jei žmogelis neturi visiškai supratimo, tai patikėtų tokia gydytoja, jei močiutė sukrapščiusi kelis pensijos euriukus skirtus jos duonelei, norėjo išgelbėti katinėlį, negi ji abejos TOKIA miela daktaryte! Teiginiai suformuluoti, lyg paruošti iš anksto, juolab per du pokalbius telefonu ir atvežus šunį ryte, man 6kartus (jei ne daugiau) buvo pakartota “bet jus suprantat, kad ji gali neišgyventi”! Tai tiesiog sakykit tiesiai iki galo- “ar jūs suprantat, kad pas mus ji neišgyvens”!
Skubiai pranešiau telefonu, kad suruoštų šunį ir išrašus, kokie vaistai leisti per paskutines dvi dienas. Vietoje “sveiki” pasitiko su griežtu “mokėsite grynais ar kortele”, akivaizdžiai šunį laikė rankose už kampo kol susimokėsiu, ta proga palikau “daktarei” “ant arbatos”, tikiuosi nusipirko už juos vadovėlį. Operacijos išrašų man aišku nedavė, paaiškinau, kad reikia kitai klinikai i kurią skubu, naudotų vaistų išrašo, o ne teismui, tai gavau atsakymą, “na ir ką kad ir teismui”.
Pagaliau susimokėjau, neklauskit kiek, net nežiūrėjau, atgavau šunį, va čia visos kortos atsivertė!

1.Šuns “kvėpavimas susitvarkė, taip dažnai nebekvėpuoja”, o taaaaaippp, ji tiesiog vos kvėpavo! Tai gydytoja tikrai neskiria merdinčio šuns kvėpavimo nuo “susitvarkiusio”?!?!?
2. ”Šuo geresnės nuotaikos, nebesimuisto”, o taaaaippp, nes šuos visai nebereagavo i jokius aplinkos dirgiklius!!!!

Klinika išgyvens, tikrai jai mūsų blogesnis vienas kitas komentaras nieko nereiškia. Kiekvienas filialas turi po stiprų, geriausią specialistą, šiuo atveju gerb. Laimutis Paulauskas, jis geriausias kardiologas Lietuvoje, dėl jo ten visada bus pacientų ir geri klinikos atsiliepimai. Su visa pagarba jam, bet jei tikitės, kad visa komanda dirba, kaip koordinuojantys daktarai, neapsigaukit. Ten visi žino savo darbo laiką ir papildomos pagalbos iš kolegų sudėtingu atveju ten nėra. Aj pamiršau- yra, tiesiog atiduos mirti namie.
Sakysit pikta, gedinti, nepatenkinta boba? Sakysit, šuo labai senas ir nėra šansų jį išgelbėti?
Taip pikta, gal ir boba, bet per 10minučių nuvežus šuniuką į budinčią kliniką antakalnyje, kuriai rūpi kiekvieno gyvybė, lygiai po poros valandų gyd. Vytautas man paskambino, kad “atvežėt man tiesiog kailinį maišelį, bet dabar šuo atsigavo, kvėpuoja, loja ir prašosi valgyti!” Jei nebūtų pralaikę pralaikę penkias valandas, būtų atidavę iškart, būklė šiandien būtų geresnė, bet bent jau gyva!
Administracija, galite nieko neatsakyti, “atsiprašau” man nereikia, o kad visa tai yra tiesa, turite įrašomus telefono pokalbius, pilną kliniką kamerų, prašau. Tiesiog neteikite paslaugų, kurių negalite atlikti. Ačiū.
Man svarbu mano šuo šiandien gyvas, nes spėjau iš PetCity pasiimti, o išvadas pasidarykime visi patys.
Atsakyti
Noriu labai stipriai padekoti ir DIDZIAUSIA REKOMENDACIJA skirti EMAI is Vilniaus Domus pro Petcity. Griztame tik del Jos! Tiek maistas, tiek antkakliai, petnesos, sampunai ir visa kita. TIK JOS DEKA! Nerealus aptarnavimas, atsizvelgta i kiekviena smulkmena, apgalvota dviem zingsniais i prieki, ko dar gali prireikti ir toks nuosirdus bendravimas, kuris privercia grizti atgal. DIDZIAUSIOS rekomendacijos ir DIDZIAUSIAS ACIU EMAI. Jus nuostabi darbuotoja, ACIU. TIKRAI del JUSU - GRISIME VEL !
Atsakyti
Labai sunku rašyti, bet prakeikėme dieną, kai nutarėme pakeisti senąją kliniką ir pasirinkome Pet City Nordika. Rugpjūčio pabaigoje su katyte atvykome pas gydytoją Daivą Jankauskaitę dėl odos problemų ir išlaižytos letenos. Kraujo tyrimai jokios patologijos nerodė, buvo geri. Prasidėjo sąnarių problemų ieškojimas ir gydymas gabapentinu ir NVNU, kuris nedavė jokio rezultato. Lapkričio 15 d. suleisti kortikosteroidai. Po kurio laiko pastebėjome, kad katytė pradėjo daugiau gerti ir šlapintis, nors buvo guvi, turėjo apetitą, žaidė ir bendravo. Gruodžio 27 d. diagnozuotas vaistų sukeltas diabetas, skirtos insulino ir antibiotikų injekcijos. Po kelių insulino injekcijų katės savijauta kritiškai pablogėjo, nustojo valgyti, buvo vangi ir sudirgusi. Dar po kelių dienų diagnozuotas pankreatitas, prasidėjo kasdieniai vizitai į kliniką, lašelinės, daugybė injekcijų. Per kiek daugiau nei dvi savaites katė sunyko akyse - visiškai nustojo valgyti, teko maitinti per prievartą, bet reikalai tik blogėjo. Sutriko kepenų ir inkstų veikla. Sausio 18 d. su brangiausiu šeimos nariu atsisveikinome. Praėjo savaitė, bet iki šiol nepajėgiame suprasti, kaip išlaižytos letenos gydymas galėjo pasibaigti gyvūno mirtimi. Širdis plyšta ir negalime susitaikyti su kaltės jausmu, kad šeimos nario sveikatą patikėjome gydytojai, kuriai pritrūko kompetencijos. Netinkamai paskirto gydymo kaina - gyvybė. Būkite atsargūs ir nepasitikėkite viena nuomone, jei skiriamas agresyvus gydymas, pasikonsultuokite su kitais veterinarijos gydytojais - galbūt taip apsaugosite savo augintinį. Mums nepavyko.
Atsakyti
Klaipėdos Pet city-puikus aptarnavimas, maloni aplinka.
Linkėjimai nuo Mildos????..po sterilizacijos jaučiamės puikiai, jokių komplikacijų.Gydytoja Gabrielė-jūs nuostabi.Sekmės visam kolektyvui.
Atsakyti
2021.12.21 Ozas PC. parduotuve milziniska asortimento atrodo daug, bet darbuotoju nesimato, niekas nevaiksto po sale ir nesuteikia jokios pagalbos, pats turi eit ieskot darbuotojo ir prasyt konsultacijos. Negana to ta konsultacija labai jau kukli, mazdaug pats turi zinot viska ir kai zinosi ateik nusipirkt pas mane. Nepatiko
Atsakyti
DIDELIS AČIŪ Laurai iš Outlet Vilnius pet city parduotuvės. Matosi, kad žmogus mėgsta tai ką daro. Aptarnavimas pranoko lūkesčius. Tikrai didelis ačiū! Dar sugrįšime tikrai!!!
Atsakyti
Iš visos širdies dėkoju gydytojui Laimučiui Paulauskui už nuostabų bendravimą, profesionalumą, nuraminimą.Gydytojas iš Didžiosios raidės.AČIŪ
Atsakyti
Vežiau katę į kirpyklą Klaipėdoje poplaukio šukavimui ir likau labai nusivylusi. Katė kaip šėrėsi taip ir tebesišeria. Prieš tai kitoj kirpykloj buvau, užtruko apie 3h ir katė nemetė plaukų ir dar kalną parodė kiek iššukavo, o čia užtruko max 30 min ir apie saują iššukavo. Dar žiūrėjau kaip šukuoja, sakė, kad nedaug plaukų turi (nors matau, kad šukuoja ir vis pasilieka jie šukose). Internete rašė poplaukio šukavimas 15-20€, dar pasitikslinau per el-paštą, ar tikrai tiek, atsakė, kad taip. Po šukavimo man pareiškė, kad reiks sumokėt 30€. Čekį buvo nurodyta už kirpimą, nors katė buvo tik iššukuota. :) Prieš tai kitoj kirpykloj su maudymu sumokėjau 25€. Nerekomenduoju vešt ten kačių. Matyt trūksta žinių su kačių kailio tvarkymu.
Atsakyti
Radom mažą 100 g. kačiuką ir tikėjomės, kad mums suteiks visą reikiamą pagalbą ir konsultacijas, kad mažylis išgyventų. Ir jis puikiai augo mūsų pagalba, tačiau vos 400 g mažyliui buvo suduoti vaistai nuo kirminų ir jam iš karto pradėjo blogėti, atvykom prašyti pagalbos, tai vietoj pilno ištyrimo buvo paskirtos žolelių tirpaliukai, ko pasekoje mažylis neišgyveno.
Atsakyti
Ačiū Liepai iš Ps Nordikos, labai atsakinga, kruopšti, žmogus 100% atsidavęs savo darbui, šuniukas ir dėkoja už puikią savijautą, labai džiaugiamės suradę Jūsų klinikoje tokią nuostabią vet.gydytoja.AČIŪ
Atsakyti
Erzinančiai ilgas pristatymo laikas iš elektroninės parduotuvės. Atrodo, net nesistengia.
Atsakyti
2021-04-22 apsipirkinėjau zooparduotuvėje Liepų g.81 Klaipėda, esu pastovus klientas, buvau visada patenkintas aptarnavimo kokybę ir asortimentu, bet tą dieną atsiskaitinėjant už prekes, prekės kaina skyrėsi kas norodyta etiketėje ir kasoje, paklausus kodėl taip yra, buvo pasakyta " kasoje rodo taip ir ne kitaip o jei nepatinka galite nepirkti", Jūsų nemalonios pardavėjos vardas Diana.
Atsakyti
Nordikoj dirba puiki suniuku kirpeja Gerda.Darba atlieka kruopsciai, myli gyvunus.Mano spicas po proceduros grazus ir laimingas.Meistre kuri ismano savo darba.Aciu!
Atsakyti
Ilgai svarstėme, kol galiausiai pasiryžome sterilizuoti savo auksaspalvę retriverę. Procedūrą patikėjome Ukmergės g. Pet City veterinarei Renatai ir likome labai patenkinti. Veterinarė maloniai ir profesionaliai pakonsultavo prieš ir po operacijos. Pati operacija praėjo greitai ir sklandžiai. Jau kitą dieną po operacijos mūsų augintinis pradėjo elgtis įprastai o po savaitės žaizda pilnai sugijo. Nuoširdus AČIŪ tiek Renatai, tiek visam Pet City kolektyvui.
Atsakyti
Labai nemalonus aptarnavimas. Pas darbuotoją domėjausi apie prekę kai priėjo kitas klientas pakeisti katino drbužius, pardavėją atsisuko ir pradėjo bendrauti su juo. Prastovėjau 10 min ir jokios reakcijos.
Gerai kad šalia buvo kitą zoo parduotuvė.
Vilnius, Nordika. 2021-03-19.
Rita Starkuvienė
2021-03-03 10:22:54 IP 5los41fu
Atsakyti
Iš visos širdies dėkojame Pet Cyti medikams. Ypač gydytojui Laimučiui Paulauskui, kurio profesionalumas ir meilė savo pacientams, leido išgelbėti mūsų katytės Mėtos gyvybę. Didelis AČIŪ už nuostabų bendravimą ir rūpinimąsi mūsų augintine.Vėl galime džiaugtis mūsų katytės būvimu.
Atsakyti
Ne pirmą kartą vežu savo augintinius į šią kliniką, bet šį kartą teko nusivilti Petcity gydytojos Kristinos suteiktomis paslaugomis. Danties ištraukimas ir pūlinio valymas virto košmaru. Atvežėme 7m katinėlį su danties skausmu, o išsivežėme neįgalų gyvūnėlį su priepuoliais, kurie kuo toliau tuo dažniau kartojasi ir šlapimo bei tuštinimosi nekontroliavimu. Gydytoja, net nesiteikia bendrauti, nors skambinau kelis kartus, perduoda per tarpininkus, kad niekuo padėti negali ir net nesiteikia paaiškinti kodėl taip atsitiko.
Atsakyti
Iš visos širdies dėkoju gydytojui Laimučiui Paulauskui už išgelbėtą mylimiausio draugo gyvybę - vokiečių aviganės Bagiros.Už atliktą operaciją, už nuostabų bendravimą ir paguodos žodžius.Dėkoju už tai, kad suteikėt viltį ir padovanojot gyvenimo džiaugsmą.
Atsakyti
Trumpai ir aiškiai - jei jūsų MYLIMAM ir BRANGIAM augintiniui atsitiko bėda, sveikatos problemos, negaiškite laiko bandydami per įvairias klinikas, kuriose paliksite krūvą pinigų nereikalingiems tyrimams, vaistams - kreipkitės tiesiai pas Laimutį Paulauską ir gyvūnėliui (mūsų atveju šuniukui Jorkšyrui) NEDELSIANT bus nustatyta tikroji diagnozė, paskirtas gydymas, ar profesionaliai atlikta operacija. Svarbiausia tai, kad tai gydytojas, kuris supranta, kad mylimi augintiniai dažniausiai auginami šeimose su vaikais, todėl biudžetas yra ribotas ir pinigėliai šeimose yra skaičiuojami.... Laimutis labai profesionaliai nustato tik būtinas atlikti procedūras/tyrimus paskiria gydymą ir pats atlieka operacijas. Galiu pasakyti tik tiek - verkiau pas jį kabinete, nes negalėjau žodžiais išsakyti dėkingumo, pati jaučiuosi visiškai rami, nes dėl šuniuko padariau viską ką galėjau būtent šioje klinikoje - Ačiū Laimučiui, tai veterinaras iš didžiosios raidės. Drąsiai sakau ir rekomenduoju- gydytojas iš pašaukimo, profesionalas.
Atsakyti
Deimante 2020-08-03 13:15:14
Super klinika! Veterinarai - nuostabūs, viską smulkiai paaiškina, rekomenduoja ir atsako į visus klausimus. Visa įranga yra nauja, tyrimai atliekami vietoje, tad viskas vyksta greitai ir efektyviai. Paskutinį sykį klinikoje buvo atlikta dantų higiena (su sedacija) mano dviems kačiukams (+10m). Gydytoja Renata puikiai atliko procedūrą (džiaugiuosi puikiais rezultatais!) bei tuo, kaip švelniai buvo elgiamasi su gyvūnais (matosi iš mažiausių smulkmenų) ir kiek informacijos buvo suteikta po procedūros. Labai didelis ačiū!
Sveiki, o kuriuo adresu ji dirba?Ruošiuosi vežti saviški katina higienai ir ieškau variantu
Atsakyti
Judita 2020-09-10 09:29:22
Čia dirba Marytė.Dievo siūsta gydytoja. Daranti stebuklus. Kiti gydytojai arba labai "užsiėmę" arba nedryso operuoti sunkaus klubo lūžio 55kg. Azijatui. O Marytė ėmėsi padarė ir pastatė šunį ant kojų. Ačiū Jums ir visam kolektyvui. Sekmės
Mums šita Marytė pražudė sveiką katiną, bendravimas nemalonus.
Atsakyti
Čia dirba Marytė.Dievo siūsta gydytoja. Daranti stebuklus. Kiti gydytojai arba labai "užsiėmę" arba nedryso operuoti sunkaus klubo lūžio 55kg. Azijatui. O Marytė ėmėsi padarė ir pastatė šunį ant kojų. Ačiū Jums ir visam kolektyvui. Sekmės
Atsakyti
Super klinika! Veterinarai - nuostabūs, viską smulkiai paaiškina, rekomenduoja ir atsako į visus klausimus. Visa įranga yra nauja, tyrimai atliekami vietoje, tad viskas vyksta greitai ir efektyviai. Paskutinį sykį klinikoje buvo atlikta dantų higiena (su sedacija) mano dviems kačiukams (+10m). Gydytoja Renata puikiai atliko procedūrą (džiaugiuosi puikiais rezultatais!) bei tuo, kaip švelniai buvo elgiamasi su gyvūnais (matosi iš mažiausių smulkmenų) ir kiek informacijos buvo suteikta po procedūros. Labai didelis ačiū!
Atsakyti
Ačiū Pet City Domus Pro Klinikos komandai, kuri atliko katės sterelizaciją bei suteikė tolimesnę visakeropą pagalbą po operacijos. Manyčiau, tikrai vienetai tokių klinikų, kurių personalas be jokių kalbų 3 kartus per savaitę priimtų pakartotinai aprengti augintinį pooperaciniu rūbu (kadangi patiems nebuvo įmanoma susitvarkyti), praėjus trims savaitėms pakartotinai apžiūrėtų užgijusią žaizdą ir už visa tai neimtų jokio atlygio. Taip pat buvome maloniai nustebinti, kuomet, praėjus parai po operacijos, sulaukėme skambučio, kurio tikslas buvo pasiteirauti, kaip laikosi augintinis. Matosi, kad rūpi tiek klientas, tiek jo augintinis. Vienareikšmiškai ir kitiems, esant poreikiui, rekomenduoju rinktis Pet City.
Atsakyti
Raginu apeiti „Pet City“ kliniką Ukmergės g. 308 ir pareikšti skundą gydytojui Laimučiui Paulauskui už tyčinį ar netyčinį (čia jau gydytojo sąžinės reikalas) mano katino sveikatai ir gyvybei sukeltą grėsmę ir situacijos nesuvaldymą, kas lėmė staigią gyvūno mirtį. Į kliniką kreipėmės gegužės 13 d. dėl padažnėjusio katino kvėpavimo. Klinikoje katinui sustresavus jis pradėjo lekuoti. Lekavimas jo įprasta reakcija į pasikeitusią aplinką, apie tai gydytoją perspėjau. Po atliktos echoskopijos mane pastatė prieš faktą, kad katinui jau suleisti nuskausminamieji (t. y. nelaukiant mano pritarimo) ir bus skubiai daroma skysčių traukimo iš širdiplėvės procedūra (ir dar be narkozės), ignoruojant mano žodžius ir atmetant tą faktą, kad lekavimas yra natūralus organizmo atsakas į stresą. Gydytojo teigimu ši procedūra turėjo pilnai išspręsti apsunkinto kvėpavimo problemą, tačiau realybėje katino savijauta tik pablogėjo. Kraujo tyrimas buvo atliktas gerokai po procedūros (o ne prieš, kaip tai yra daroma) ir parodė visai kitas sveikatos problemas. Tądien katino grąžinimas buvo perkeliamas mažiausiai tris kartus, kitą dieną - atidėtas iki pat vakaro, aiškinant, kad katinas vis dar lekuoja. Gegužės 14 d. mums atvykus pasiimti katino, jis jau buvo įgrūstas į narvą be galimybės jį apžiūrėti, jautėsi kad gydytojas nori kuo greičiau atsikratyti gyvūno ir išspirti mus pro duris. Tik grįžus namo pamatėme išvargusį, leisgyvį gyvūną, kuris nebevilko galinių kojų ir atrodė neadekvačiu, į aplinką nereagavo. Jis net iš tolo nepriminė tos būklės katiną, kokį perdavėme į gydytojo rankas. Nepraėjus ir 5 min katinas nugaišo. Iškart susisiekiau su gyd. Paulausku, kuris puolė tikinti, kad katinas buvo pristatytas į kliniką „kritinės būklės“, klinikoje jo būklė buvo „stabilizuota“ ir grąžintas „visiškai sveikas“, mat „kažkas jam pasidarė pakeliui namo“ (praėjo viso labo 15 min) ir čia ne jo atsakomybė. Gyvenime visko būna, bet šiuo atveju atkreipiu dėmesį į gyd. Laimučio Paulausko faktų slėpimą, bandymą išsisukti, bandymą atsikratyti gyvūnėlio anksčiau, nei jis nugaiš jo klinikoje. Tai, kad gyvūnas per vieną dieną buvo nukankintas klinikoje ir tai, kad buvo grąžintas būdamas vos gyvas buvo aišku ir man ir mano šeimai, kai tik jį pamatėme. Gydytojas Paulauskas tuo labiau matė ir puikai suprato situaciją, tačiau savo kaltės nepripažino (net iš dalis), vietoj to išrašė sąskaitą už suteiktas paslaugas ir grąžino nukankintą leisgyvį gyvūną, kuris mirė tik pasiekęs namus. Gydytojo Paulausko neprofesionalus darbas ir atsainus požiūris į jam patikėta gyvūną baigėsi tragedija. Aišku, naminis gyvūnas yra tik gyvūnas, bet per daugelį metų jis tapo mūsų šeimos nariu. Skausmas jį netekus neatlėgs niekada, juk tokios beprasmės ir baisios mirties galima buvo išvengti.
Atsakyti
Esam nusivyle petcity klinika, niekad skubios pagalbos nesuteikia, neva uzsirasyti reikia, kai suniukas mirsta ant akiu. Siandien taip pat, musu suniuka partrenke masina, silpo ant akiu, kraujuot pradejo, gavom atsakyma jog echoskopa padaryt tik antradieni gales, o jei operacijos reikia tai chirurgas nedirba sekmadieniais, tai kam isvis tada dirbate sekmadieniais jei suteikt pagalbos negalite skubiais atvejais?
Atsakyti
Mieli gyvūnų augintojai, jokiu būdų neveskite savo gyvūnėlių į šią kirpyklą https://www.petcity.lt/shops/petcity-kirpykla-nordika-m/, nes kerpant žaloją gyvūnėlį. Gegužės 26 d. kerpant mano šunelį įkirpo jam, dabar sunkiai gyja. Kreipiausi į vet kliniką, gydytojas pasakė, kad tai dažnas atvejis, jis suleido šuniukui vaistų ir pasakė, kad turi užgyti.
Bet dėja žaizdos iki šiol niekaip nepavyksta užgydyti, žaizda vis plečiasi. Jau antrą kartą kreipsiuos pas vet. gydytoją pagalbos.
Atsakyti
Dekingi uz puiku gyd. kardiologo darba PetCity, Domus Pro.
Atsakyti
Agnė 2018-10-01 12:32:12
Nemalonu atsisakyti Pet City klinikos paslaugų, auginu kelis gyvūnus, tačiau taikstytis su darbuotojo abejingumu gyvūnams nesiruošiu. Norėčiau tikėtis, kad tai tik konkretus darbuotojas toks beširdis ir nekompetetingas. Ar tai klinikos politika?
Praeitos savaitės ketvirtadienį, po 20 valandos, skambinau prašyti pagalbos, kadangi eišiškių plente (Jūsų klinika arčiausiai) vyras partrenkė ir smarkiai sužalojo šunį. Man buvo atsakyta, kad šuns nevežčiau, kadangi yra klientų ir darbas baigiasi 21 valandą. Dar beveik valanda darbo laiko. Nekalbant apie tai, kad tokioje situacijoje turėtų suveikti elementarus žmogiškumas, net ir pasibaigus darbo valandoms.
Ar gali toks žmogus dirbti veterinaru? Jau nekalbu apie tai, kad bijau kraujo ir pati vos nealpau šalia vargšo šunelio, tai beviltiškai ieškodama išeities atsitrenkiau į abejingumo sieną.
Žinoma, radau kitą kliniką, kuri mus priėmė. Labai gaila ir apmaudu, net šlykštu, kad žmonės gali būti tokie beširdžiai.. Pirmą kartą gyvenime rašau tokio pobūdžio atsiliepimą. Manau, kad tokie žmonės neturi dirbti su gyvūnais.
Norėčiau tikėtis, kad mano žodžiai neliks nepastebėti vadovybės. Kas gi dar turėtų labiau rūpintis nuskriaustais gyvūnais?
Sveiki, Agne,

Labai gaila, jog tapote tokio sunkaus atvejo liudininke, ir gera žinoti, kokį didelį ir beatodairišką darbą Jūs atlikote. Labai tikimės, jog šiam gyvūnui pavyko pagelbėti!
Atsiprašome, jog kontaktas su mumis buvo toks, kokį Jums teko patirti - apie šį atvejį buvome informuoti, atlikome vidinį tyrimą.
Labai apgailestaujame, jog šiuo metu negalėjome Jums bei gyvūnui pagelbėti - mus ribojo tikrai ne darbo laikas, o tuo metu vykusi operacija ir viso kolektyvo operatyvaus dėmesio reikalavę pacientai, dėl to Vet. Gydytojas Jums pasiūlė kreiptis į kitus Kolegas.
Kasdien susiduriame su intensyvios terapijos atvejais, dirbdami ir skirdami laiko likimo nuskriaustiems, beglobiams, skausmo ir kančių paliestiems gyvūnams. Mūsų filosofija gyvūnams visuomet buvo ir liks - gyvūnas - tai lygiavertis šeimos narys, kuriam privalome suteikti aukščiausios kokybės paslaugas bet kuriuo metu.
Tikime, jog šis atvejis bus vienkartinis ir Jūsų pastabos paskatins mus tobulėti.

Dėkojame bei tikimės Jus sutikti ateityje,
Pagarbiai,
PetCity kolektyvas
Atsakyti
Nemalonu atsisakyti Pet City klinikos paslaugų, auginu kelis gyvūnus, tačiau taikstytis su darbuotojo abejingumu gyvūnams nesiruošiu. Norėčiau tikėtis, kad tai tik konkretus darbuotojas toks beširdis ir nekompetetingas. Ar tai klinikos politika?
Praeitos savaitės ketvirtadienį, po 20 valandos, skambinau prašyti pagalbos, kadangi eišiškių plente (Jūsų klinika arčiausiai) vyras partrenkė ir smarkiai sužalojo šunį. Man buvo atsakyta, kad šuns nevežčiau, kadangi yra klientų ir darbas baigiasi 21 valandą. Dar beveik valanda darbo laiko. Nekalbant apie tai, kad tokioje situacijoje turėtų suveikti elementarus žmogiškumas, net ir pasibaigus darbo valandoms.
Ar gali toks žmogus dirbti veterinaru? Jau nekalbu apie tai, kad bijau kraujo ir pati vos nealpau šalia vargšo šunelio, tai beviltiškai ieškodama išeities atsitrenkiau į abejingumo sieną.
Žinoma, radau kitą kliniką, kuri mus priėmė. Labai gaila ir apmaudu, net šlykštu, kad žmonės gali būti tokie beširdžiai.. Pirmą kartą gyvenime rašau tokio pobūdžio atsiliepimą. Manau, kad tokie žmonės neturi dirbti su gyvūnais.
Norėčiau tikėtis, kad mano žodžiai neliks nepastebėti vadovybės. Kas gi dar turėtų labiau rūpintis nuskriaustais gyvūnais?
Atsakyti
Nuostabi klinika tiek dėmesio rupestingumo, puiki gydytoja, malonus aptarnavimas, o svarbiausia sveikas augintinis
Atsakyti
Labai gera klinika, malonūs kompetetingi darbuotojai mylintys gyvūnus :)

Taip pat rekomenduojame

Unistark
e-zoo.lt

Adresas: Genių g. 17-81, LT-11213 Vilnius.
Veiklos sritys: naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pašarai, gyvulinis maistas.
UAB „Unistark“ įmonė specializuojasi prekių naminiams gyvūnams prekyba. Mūsų tikslas, kad klientas nepermokėtų, būtų laimingas ir sugrįžtų dar kartą. Mes siekiame, kad klientas gautų prekę per kuo trumpesnį laiką, kuo geresnėmis sąlygomis. Mūsų vizija apjungti kuo daugiau gamintojų bei paslaugų tiekėjų, kad mūsų...
Akvazoo
Naminių gyvūnų prekės, akvariumai Kaune

Adresas: Vandžiogalos pl. 100, Domeikava, LT-54358 Kauno r.
Veiklos sritys: naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pašarai, gyvulinis maistas.
Akvariumai, žuvytės - didmeninė ir mažmeninė prekyba akvariumais, žuvytėmis. Akvariuminių žuvyčių veisimas, auginimas, didmeninė, mažmeninė prekyba. Naminių gyvūnų maistas, priežiūros reikmenys - didmeninė ir mažmeninė prekyba. Atstovai Lietuvoje JBL, Canada litter, Easylife, Tropical, Nobby, GOSBI ir kitų prekinių...
8 DRAMBLIAI
Veterinarijos klinikų tinklas Vilniuje

Adresas: Nemenčinės pl. 4C-104, LT-10109 Vilnius.
Veiklos sritys: veterinarija; gyvūnų globa; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; pašarai, gyvulinis maistas.
VETERINARIJOS KLINIKŲ TINKLAS. PASLAUGOS VISĄ PARĄ ! Balandžio 4–ąją Vilniuje duris atvėrė Universitetinė veterinarijos ligoninė „8 drambliai“. https://www.delfi.lt/letena/mano-letena/atidaryta-pirmoji-universitetine-veterinarijos-ligonine-vilniuje-92990549 Klinikoje darbuosis įvairių sričių veterinarijos gydytojai...
Jakovo veterinarijos centras
VETERINARIJOS KLINIKA VILNIUJE

Adresas: Gerosios Vilties g. 1-7, LT-03147 Vilnius.
Veiklos sritys: naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; gyvūnų globa; mažmeninė prekyba; pašarai, gyvulinis maistas; veterinarija.
Jakovo veterinarijos klinika Vilniuje - tai smulkių gyvūnų veterinarijos klinika Vilniuje, besispecializuojanti šunų ir kačių gydyme. Gydykla dirba be poilsio dienų nuo 9.00 iki 22.00 val. vakaro, sekmadieniais iki 21.00 val. vakaro. Čia dirba puikūs aukštos kvalifikacijos specialistai, kurie padės išspręsti visus...
Veterinarinės Medicinos Centras Begemotas
Veterinarijos klinika Paupyje, Vilniuje

Adresas: Aukštaičių g. 5-178, LT-11341 Vilnius.
Veiklos sritys: veterinarija; gyvūnų globa; konsultacijų paslaugos; laboratorijos, įranga; mažmeninė prekyba; naminiai gyvūnai, maistas, reikmenys; pašarai, gyvulinis maistas.
Veterinarinės medicinos centro Begemotas - pirmoji veterinarijos klinika Paupyje, Vilniuje! Veterinarijos klinikos Begemotas vienas iš prioritetų - suteikti kuo kokybiškesnį ir platesnį veterinarinių paslaugų spektrą augintiniui. Mūsų veterinarijos klinikoje Vilniuje atliekamos paslaugos nuo paprasčiausių kasdienių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

R. Ežerskienė apie skaitmenizaciją ir bankų platinamą draudimą: "Atėjo laikas inovacijoms"
R. Ežerskienė apie skaitmenizaciją ir bankų platinamą draudimą: "Atėjo laikas inovacijoms"
Bankai, kaip neatsiejama šiuolaikinio gyvenimo dalis, nuolatos siekia patenkinti besikeičiančius savo klientų lūkesčius. Dėl šios priežasties finansų bendrovės itin daug dėmesio skiria dar per...
Skaitmeninė teisės sektoriaus transformacija: nuo popierinių sutarčių iki el. parašo
Skaitmeninė teisės sektoriaus transformacija: nuo popierinių sutarčių iki el. parašo
Sparčiai besivystančios technologijos nūdienos visuomenėje keičia daugelį sričių. Teisės sektorius – ne išimtis. Tradicinės, popierinės sutartys ir dokumentų pasirašymas jau kurį laiką nuklojęs...
Technologijos muziejuose padeda moderniai ir patraukliai papasakoti istoriją
Technologijos muziejuose padeda moderniai ir patraukliai papasakoti istoriją
Pastaruoju metu stebimas vis glaudesnis ryšys tarp technologijų ir meno. Daugelis menininkų pasikliauja technologijomis norėdami perteikti savo kūrybą ir idėjas. Ne išimtis ir muziejai, tokie kaip...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Naujausias finansines ataskaitas jau pateikė įmonių:

Pelnai labiausiai auga
Pelnai labiausiai krenta

Apklausa

Ar skaitote knygas?

Akcijų kainos

Macy's 15,42 +12,15%
3M 102,53 +8,75%
Caterpillar 226,63 +8,40%
Xerox 14,78 +5,20%
Oracle 105,89 -0,09%
Texas Instruments 175,23 -0,33%
NVIDIA 393,27 -1,11%
AT&T 15,21 -3,80%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 501,00 +5,25%
Jautiena 5,67 +1,43%
Kava 5,06 +3,27%
Apelsinai 1,46 +13,18%
Auksas 1999,77 +4,55%
Sidabras 25,01 +13,79%
Dujos (JAV) 2,16 -6,09%
Benzinas 2,77 +9,92%