VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Penki kontinentai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Penki kontinentai

Atsiliepimai apie Penki kontinentai, UAB

Mes sujungiame kontinentus
Amsterdam Plaza
Parašyk savo nuomonę apie Penki kontinentai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Niekada nepasirašykite su jais terminuotos sutarties, nes tokios nelanksčios įmonės dar nematęs.
Norint nutraukti priskaičiuos neaiškias kosmines sumas iš oro.
NIEKADA netikėkite jų NUOLAIDA, nes tokio dalyko pas juos NĖRA!
Atsakyti
Paslaugos labai prastos kokybes. Moki uz 500 Mbps, o gauni tik 100Mbps, jei gera diena tai iki 200Mbps. Betkokiu atveju gauni tik maza dalele to uz ka moki. Jei dar neturit ju paslaugu, siulau ir neuzsakineti nebent kaina bus atitinkamai derinama.
Atsakyti
Paskambini net neprisistato, numeta ragelį, įžeidinėja. Perskambini paprašai, kad prisistatytų, pasako vardą Edvardas, o jei nori ir nesako, kad neprivalo prisistatyti, ir vis siūlo atvykti, kai dabar covid. Atsakymas raštu, kad darbas nuotoliniu būdu. Atjungia internetą, kada nori įjungia, tai ką gali sutvarkyti atvykę, televizijos spalvų nerasta, idėjau nuotraukas. Kokios dabar ir kokios spalvos būna. Valdžia atsiliepimų neskaito? Pasirodo, kad problemos pas visus tos pačios.
Atsakyti
Paskambini net neprisistato, numeta ragelį, įžeidinėja. Perskambini paprašai, kad prisistatytų, pasako vardą Edvardas, o jei nori ir nesako, kad neprivalo prisistatyti, ir vis siūlo atvykti, kai dabar covid. Atsakymas raštu, kad darbas nuotoliniu būdu. Atjungia internetą, kada nori įjungia, tai ką gali sutvarkyti atvykę, televizijos spalvų nerasta, idėjau nuotraukas. Kokios dabar ir kokios spalvos būna. Valdžia atsiliepimų neskaito? Pasirodo, kad problemos pas visus tos pačios.
Atsakyti
Loreta 2020-08-19 09:28:11
Jūs Penki kontinentai visų ne tik mano problemas žinote.Tai kartojasi daugel, daugel metų, klientus apgaudinėjate, kvailinate, tyčiojatės...Penkių kontinentų pasakymas, kai internetas veikia vėžlio žingsniu "reikia išvalyti kompiuterį". Kai kreipiesi į jus viena diena veikia normaliai, kitą dieną tas pats. Televizija rodo pilkai, be spalvų, po skambučio viena diena gerai rodo, paskui vėl tas pats. Regėjimas stipriai pašlijo, kas už tai kompensuos? Kiek gali kreiptis? 351 kartą, ar ne juokinga? Ir vėl meluojat. Tokius kaip jus reikia bankrotinti.
Atsakymas

komunikacija@5ci.lt
08-26, tr 09:58 (prieš 2 dienas)
skirta aš

Laba diena,

Jūsų nusiskundimus perdavėme UAB „Penkių kontinentų Komunikacijų centrui“ šis el. Paštas,

kuriuo parašėte priklauso UAB „Penki kontinentai“ komunikacijos skyriui ir net prie geriausių norų mūsų skyrius, tinklo,

įrangos ar kitų sutrikimų sutvarkyti negalime, neturime tame nei kompetencijos nei tinkamų įrankių.

Dėl susitikimo su valdybos pirmininku nieko Jums negalime pažadėti, šiuo metu esant COVID19 aukštam susirgimų skaičiui Lietuvoje:

· Darbas biure organizuojamas taip, kad kuo daugiau darbuotojų dirbtų nuotolinių būdu.

Visi susitikimai biure yra atšaukiami (tiek vidiniai, tiek su išorės lankytojais). Juos galima organizuoti tik esant išskirtiniams atvejams.
Siekiant sumažinti galimas rizikas, bendraujant laikomasi atstumo (daugiau kaip 1 m.)
Dirbantys biure privalo nuolat ir intensyviai (bent 20 sek.) plauti ir dezinfekuoti rankas.
· Darbas organizuojamas ir klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu kuo daugiau nuotoliniu būdu, išskyrus tuos atvejus,

kai būtina atitinkamas funkcijas atlikti darbo vietoje. Kontaktuoti su klientu leidžiama tik užtikrinant būtinąsias paslaugas.

Maloniai,
Komunikacijos skyrius

Tik nesupratau su kuo bendravau? Su visu komunikacijos skyriumi. Laukiu atsakymo, konkretumo, ką aš Jums išdėsčiau...
Atsakyti
Penki 2020-08-19 08:53:39
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Jūs Penki kontinentai visų ne tik mano problemas žinote.Tai kartojasi daugel, daugel metų, klientus apgaudinėjate, kvailinate, tyčiojatės...Penkių kontinentų pasakymas, kai internetas veikia vėžlio žingsniu "reikia išvalyti kompiuterį". Kai kreipiesi į jus viena diena veikia normaliai, kitą dieną tas pats. Televizija rodo pilkai, be spalvų, po skambučio viena diena gerai rodo, paskui vėl tas pats. Regėjimas stipriai pašlijo, kas už tai kompensuos? Kiek gali kreiptis? 351 kartą, ar ne juokinga? Ir vėl meluojat. Tokius kaip jus reikia bankrotinti.
Atsakyti
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Loreta 2020-06-11 08:15:47
Mano kantrybė baigėsi. Už ką aš turiu mokėti už neveikiantį internetą, ar veikiantį vėžlio žingsniu? Pastovų skambinėjimą, po skambučio pradeda veikti, po to vėl tas pats. ATSIBODO!!! PAVARGAU!!! Pažada ateiti, paskambina ir pasako, kad susirgo, neateis (tai įvyko praeitą savaitę). Pastovų melavimą, rėkimą, balso pakėlimą, darbuotojo kompetencijos stoką, melavimą.Televizija taip stringa, neįmanoma žiūrėti.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Aleksandras 2020-08-07 16:07:20
Niekada nesirinkite šio tiekėjo paslaugų. Tiesiog apgailetina. Internetas striginėja, o apie TV net nėra ką kalbėti. Per kelis metus kiek turėjau TV ir Internetą, nebuvo savaitės, kad viskas būtų veikę sklandžiai. Vienintelis būdas kaip šita š*******o kontora sugeba gauti klientus, tai tik per kyšio vertus susitarimus su statybų bendrovėm, kur pasidaro monopolį komunikacijų tinklams... O jau klientų aptarnavimas tai aš tiesiog neturiu žodžių. Elgiasi ne kaip su klientu, o kaip su šudo gabalu.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
MARIUS 2020-08-08 16:02:52
Sveiki. Dėkoju, kad greitai reagavote į pagalbos prašymą, tačiau Jūsų patarimas jungtukus ištraukinėti iš rozečių nesuveikė - tris dienas taip dariau. Tebegaunu įspėjimus apie nepatikimą Wi-Fi. Gal būt vis tik reikėtų pakeisti mano Wi-Fi slaptažodį?
IR VĖL LAUKSIU JŪSŲ PAGALBOS.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Loreta 2020-08-15 10:20:23
Visiems sveiki! Ryšys blogas, visai nesikrauna internetas, televizija taip pat, spalvos blyškios, geriau rodytų juodai, baltą. Internetas vėžlio žingsniu. Paskambini pasako, kad reikia išvalyti kompiuterį, o tada geriau veiks internetas... Jūs isivaizduojat, kaip mulkina. Ar ne juokinga? Patys siūlosi ateiti, pažiūrėti, pakeičia routerį, už kurį išstato sąskaitą, net neperspėję, vadybininkė paskambiną ir paklausia, jums jau praėjo daugiau kaip14 dienų, ar pasiliksite routerį, šokas. Niekas neperspėjo, niekas apie tai net nekalbėjo. Kvieti, kad savo aparatą išsivežtų, neatvyksta, važiuoji pati, tada atsiprašo, visą dieną interneto nėra. Kur kompensacija???Pastoviai internetas stringa, veikia vėžlio žingsniu, žada pasitaisyti, bet iš pat ryto internetas, NEVEIKIA. Melas kartojasi pastoviai... Noriu klausti, kas turit problemų su internetu, televizija, manau reikia paduoti į teismą tokią sukčių įmonę. Burkimės, nes matau bylų apie 100-ą. Rašykite man el. paštu, loor13@gmail.com. Parašysiu daugiau.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Visiems sveiki! Ryšys blogas, visai nesikrauna internetas, televizija taip pat, spalvos blyškios, geriau rodytų juodai, baltą. Internetas vėžlio žingsniu. Paskambini pasako, kad reikia išvalyti kompiuterį, o tada geriau veiks internetas... Jūs isivaizduojat, kaip mulkina. Ar ne juokinga? Patys siūlosi ateiti, pažiūrėti, pakeičia routerį, už kurį išstato sąskaitą, net neperspėję, vadybininkė paskambiną ir paklausia, jums jau praėjo daugiau kaip14 dienų, ar pasiliksite routerį, šokas. Niekas neperspėjo, niekas apie tai net nekalbėjo. Kvieti, kad savo aparatą išsivežtų, neatvyksta, važiuoji pati, tada atsiprašo, visą dieną interneto nėra. Kur kompensacija???Pastoviai internetas stringa, veikia vėžlio žingsniu, žada pasitaisyti, bet iš pat ryto internetas, NEVEIKIA. Melas kartojasi pastoviai... Noriu klausti, kas turit problemų su internetu, televizija, manau reikia paduoti į teismą tokią sukčių įmonę. Burkimės, nes matau bylų apie 100-ą. Rašykite man el. paštu, loor13@gmail.com. Parašysiu daugiau.
Atsakyti
Sveiki. Dėkoju, kad greitai reagavote į pagalbos prašymą, tačiau Jūsų patarimas jungtukus ištraukinėti iš rozečių nesuveikė - tris dienas taip dariau. Tebegaunu įspėjimus apie nepatikimą Wi-Fi. Gal būt vis tik reikėtų pakeisti mano Wi-Fi slaptažodį?
IR VĖL LAUKSIU JŪSŲ PAGALBOS.
Atsakyti
Niekada nesirinkite šio tiekėjo paslaugų. Tiesiog apgailetina. Internetas striginėja, o apie TV net nėra ką kalbėti. Per kelis metus kiek turėjau TV ir Internetą, nebuvo savaitės, kad viskas būtų veikę sklandžiai. Vienintelis būdas kaip šita š*******o kontora sugeba gauti klientus, tai tik per kyšio vertus susitarimus su statybų bendrovėm, kur pasidaro monopolį komunikacijų tinklams... O jau klientų aptarnavimas tai aš tiesiog neturiu žodžių. Elgiasi ne kaip su klientu, o kaip su šudo gabalu.
Atsakyti
Sveiki, išsiunčiau el. paštu ir prisijungęs penki.lt 5 prašymus dėl pagalbos, kad gaunu įspėjimus apie nepatikimą Wi-Fi. Gal būt reikėtų pakeisti mano Wi-Fi slaptažodį?
Tris dienas nesulaukiu jokio atsakymo. Kodėl taip lėtai dirbate? Ar galite padėti savo klijientams??? LAUKIU JŪSŲ PAGALBOS.
Atsakyti
Mano kantrybė baigėsi. Už ką aš turiu mokėti už neveikiantį internetą, ar veikiantį vėžlio žingsniu? Pastovų skambinėjimą, po skambučio pradeda veikti, po to vėl tas pats. ATSIBODO!!! PAVARGAU!!! Pažada ateiti, paskambina ir pasako, kad susirgo, neateis (tai įvyko praeitą savaitę). Pastovų melavimą, rėkimą, balso pakėlimą, darbuotojo kompetencijos stoką, melavimą.Televizija taip stringa, neįmanoma žiūrėti.
Atsakyti
Jei kažkas pagal atsiliepimus renkatės tv programu tiekėja, nepagailėkite keliu papildomu euru, bet niekada nesirinkite šio tiekėjo..Jūs niekada nebūsite tikri, kad galėsite be streso pasižiūrėti patinkanti filma be trikdžių, o apie sklandu "atsisukima" neturėkite net iliuziju. Užtat sutartys labai griežtos, valio...kad liko tik keli mėnesiai.
Atsakyti
Niekšų auka 2020-05-11 14:44:21
Jau jūsų mergaitė paaiškino, kad vogsite mūsų pinigus ateinančius metus. Apgailestauja jie. Juokinga
Suprantame, kad kilo nesklandumų, tačiau neturėdami tikslių duomenų, negalėsime išspręsti jūsų klausimų. Prašytume parašyti sutarties numerį ir kontaktus šiuo el. paštu: info@penki.lt
Atsakyti
Penki 2020-05-11 14:03:24
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Jau jūsų mergaitė paaiškino, kad vogsite mūsų pinigus ateinančius metus. Apgailestauja jie. Juokinga
Atsakyti
Niekšų auka 2020-05-11 12:36:31
Susidūriau su šitos "kontoros" niekšišku elgesiu. Keičiame gyvenamąją vietą. Perkelti paslaugų nėra galimybės. Sutarties niekšai nenutraukia ir dabar du metus kas mėnesį turėsime mokėti po 15€ už nieką. Menkystos
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Susidūriau su šitos "kontoros" niekšišku elgesiu. Keičiame gyvenamąją vietą. Perkelti paslaugų nėra galimybės. Sutarties niekšai nenutraukia ir dabar du metus kas mėnesį turėsime mokėti po 15€ už nieką. Menkystos
Atsakyti
Baigėsi sutartis tyliai, niekas nieko nepranešė, tiesiog išstatė sąskaitą vietoj 13 EUR, gavau 25 EUR. Na tiek tos, galvoju reikia prasitęsti ir grįžti prie mažesnio tarifo. Skambinti jų bendruoju telefonu numeriu visiškai jokio tikslo, bent 3-4 sulaukiau žinutės apie galimybę palikti jiems žinutę ir jie susisieks. Nors autoatsakiklis "pažada", kad bus susisiekta, niekas neperskambina. Interneto svetainėte "Live chat" visada rašo, kad liko laukti 1 minutė kol vadybininkas atsakys ir taip tęsiasi valandas ir vis tiek niekas neatsako. Gaila, kad įmonė kurią visada gerbiau už kokybiškų paslaugų teikimą sugebėjo taip žemai nusiristi su klientu aptarnavimu. Net nenoriu pagalvoti kaip ilgai reiktų juos gaudyti, jei ištiktų techniniai nesklandumai. Žodžiu nusprendžiau visiškai atsisakyti jų paslaugų ir pereiti pas kitą tiekėja. Pagal čia pateiktus atsiliepimus matau, kad daug lojalių klientų pametat...
Atsakyti
1gb/s čia pagal juos
Atsakyti
Jeigu galite, niekada neturėkite nieko bendro su šia įmone. Buvau 10 metus lojali klientė. Baigėsi sutartis. Neįmanoma buvo prisiskambinti ir susitarti dėl pratęsimo sąlygų, nes niekada nekėlė ragelio. Į laiškus neatsako niekada. Darbuotojai keičiasi. Tada pratęsia savo kažkokiais tarifais sutartį ir kiekvieną mėnesį siunčia priminimus apie atjungimą. Skambinu. Nekelia arba nieko nepaaiškina pagal ką susidarė skola. Siunčiu išrašus, tai pat neatsako. Kaip iš viso dar gyvena tokios kontoros, kai klientas yra 0 vietoj? pinigus paime uz 3 men. 2-gubai. Vadovo ne kvečia, direktorius slepiasi po darbuotojų, kurie nuolat meluoja, sijonu
Atsakyti
Edgaras 2020-02-28 14:17:33
Aš nustebintas, kaip žemai gali kristi jūsų (Penki kontinentai) paslaugų kokybė, apskaitos paslaugos nieko vertos - nesugeba iš kelių kartų suderinti sumų, kiekvieną naują mėnesį nemato atliktų mokėjimų ir grąsina, kad nutrauks paslaugų teikimą. Kiekvieną naują skambutį meiliai čiulba, sutvarkysim ir tt, ir vėl... Vėl gavau naują grasinimą, kad atjungs.. Nebetelpa mintys galvoje, kaip jūsų dar nepaliko visi jūsų klientai.. Normaliai telefonu neįmanoma prisiskambinti, elektoninė forma neatsako, meilais nebendrauja... Buhalterės neatsiliepia ir nenori bendrauti su klientais dėl suderinimų... Laukite pratęsimo :)
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!

Gražios dienos!
Atsakyti
Aš nustebintas, kaip žemai gali kristi jūsų (Penki kontinentai) paslaugų kokybė, apskaitos paslaugos nieko vertos - nesugeba iš kelių kartų suderinti sumų, kiekvieną naują mėnesį nemato atliktų mokėjimų ir grąsina, kad nutrauks paslaugų teikimą. Kiekvieną naują skambutį meiliai čiulba, sutvarkysim ir tt, ir vėl... Vėl gavau naują grasinimą, kad atjungs.. Nebetelpa mintys galvoje, kaip jūsų dar nepaliko visi jūsų klientai.. Normaliai telefonu neįmanoma prisiskambinti, elektoninė forma neatsako, meilais nebendrauja... Buhalterės neatsiliepia ir nenori bendrauti su klientais dėl suderinimų... Laukite pratęsimo :)
Atsakyti
Jeigu galite, niekada neturėkite nieko bendro su šia įmone. Buvau 6 metus lojali klientė. Baigėsi sutartis. Neįmanoma buvo prisiskambinti ir susitarti dėl pratęsimo sąlygų, nes niekada nekėlė ragelio. Į laiškus neatsako niekada. Darbuotojai keičiasi. Tada pratęsia savo kažkokiais tarifais sutartį ir kiekvieną mėnesį siunčia priminimus apie atjungimą. Skambinu. Nekelia arba nieko nepaaiškina pagal ką susidarė skola. Siunčiu išrašus, tai pat neatsako. Kaip iš viso dar gyvena tokios kontoros, kai klientas yra 0 vietoj?
Atsakyti
Buvau 15 metu lojali kliente. Siais metais pripazinsiu turbut nepastebejau laisko priminimo apie tai..kad mano sutatis tuoj pasibaigs ir as vietoj 12.80 eur mokesiu 28 eur. Na gal i spam nukeliavo..nezinau. pastebejau per velai....kai jau atejo saskaita moketi.
Skambinau i skynet..ar penki.lt...sakau na gal praziopsojau toliau noriu testi sutarti..kompensuokite, vis delto as lojali kliente. IR ATSAKYMAS...NIEKO NEGALIM PADARYTI. Ok..sakau iseinu..sako iseikit...ir tai sako man - KLIENTU APTARNAVIMO VADOVE...lojaliam klientui tiek metu buvusiam kartu su sia imone....
PARASIAU PRASYMA, KAD ISEUNU. Ir pasirodo ne ka praradau yra daug geresniu tiekeju. JEI TAIP JUS ELGSITES SU KIEKVIENU LOJALIU KLIENTU..MANAU DAUG KAS PABEGS.
Penki kontinentai
2020-02-20 12:45:12 IP 66gk9k1u
Atsakyti
Albina 2020-02-19 21:41:42
Prašome atsakyti, kodėl naudojant atsukimo funkciją nėra filmo "Ponių rojus" vertimo į lietuvių kalbą. Jo nebuvo nei vakar, nei šiandien. O kartais vertimas vėluoja keliais sakiniais. Kodėl tokia netvarka? Laukiu paaiškinimo, atsiprašymo ir pasižadėjimo, kad tokių kliaudų ateityje nebebus. Kompanijai turi būti baisi gėda dėl tokios prastos kokybės, kokią aprašo komentaruose. Juk ne dinozaurų laikais gyvename, juk jūs turite būti suinteresuoti išlaikyti klientą, o ne prarasti jį. Prisiskambinti jums neįmanoma, kodėl? Nejaugi jūs tokie silpni? Be kompetencijų?
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!

Gražios dienos!
Atsakyti
Klientų aptarnavimas žemiau plintuso Parašiau įmonei pretenziją dėl savavališkai pabrangusių paslaugų, paprašiau atsakyti į 4 klausimus dėl sutarties pažeidimo. Po 3 savaičių atrašė į pretenziją laišku su bendrom frazėm, o ne atsakant į kiekvieną klausimą. Iš klientų aptarnavimo specialistės laiško kilo dar keli klausimai, nes ji teigė tai, ko nėra. Paprašiau struktūruotai atsakyti į visus raštu pretenzijoje pateiktus klausimus bei į papildomus, nes į juos neatsakyta. Vadybininkė parašė email, jog viskas jau buvo atsakyta. Wow. Toliau jau sekė informavimas apie tai, kad noriu nutraukti paslaugas, tai kaip robotas surašė instrukciją ką daryti.

KLIENTAS visiškai nėra vertinamas. Paslaugomis naudojomės nuo 2012 metų., panašu, kad greitai įvyks pokytis.
Atsakyti
Prašome atsakyti, kodėl naudojant atsukimo funkciją nėra filmo "Ponių rojus" vertimo į lietuvių kalbą. Jo nebuvo nei vakar, nei šiandien. O kartais vertimas vėluoja keliais sakiniais. Kodėl tokia netvarka? Laukiu paaiškinimo, atsiprašymo ir pasižadėjimo, kad tokių kliaudų ateityje nebebus. Kompanijai turi būti baisi gėda dėl tokios prastos kokybės, kokią aprašo komentaruose. Juk ne dinozaurų laikais gyvename, juk jūs turite būti suinteresuoti išlaikyti klientą, o ne prarasti jį. Prisiskambinti jums neįmanoma, kodėl? Nejaugi jūs tokie silpni? Be kompetencijų?
Atsakyti
Skaistė 2020-01-29 16:12:51
Prasta klientų aptarnavimo kokybė. Buvau ilgalaikė įmonės klientė, ir kai nuspredžiau pakeisti planą į planą su spartensiu internetu, nes labai prastai veikė internetas su senesniu planu, keičiant sutartį prasidėjo bėdos. Iškviesti meistai atvyksta ne nurodytu laiku, kada tartasi, o kaip jiems patogiau. Vienas iš atvykusių meistų, atvykęs pajungti internetą, jo nepajungia, o informuoja, kad reikia naujo routerio, o įsigyjus naują routerį, pasirodo, kad internetas veikia ir su senu routeriu (kitam specialistui pajungti kažkaip pavyko..). Tad papildomai pirkau routerį už 45 eurus be reikalo. Pardavimu vadybininkė, , grybauja". Sako vieną plano apmokėjimo mokestį, atsiunčia sutartį pasirašymui su kitu apmokėjimo už paslaugas mokesčiu. O pasiskundus, kad meistai prastai atlieka interneto pajungimo paslaugas ir tenka būti be interneto, atsakymas vienas - mes nieko padaryti negalime, jei jau sąskaita išrašyta, tai mokėkite tokią sumą, kokią išrašėme. Ir taip nuolat tikrink, žiūrėk, ar vėl ko neprivėlė. Labai prasta ir skurdi komunikacija, prasta klientų konsultavimo kokybė. Tikrai nerekomenduoju. Finansiškai tenka nueiti į minusą.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!

Gražios dienos!
Atsakyti
Prasta klientų aptarnavimo kokybė. Buvau ilgalaikė įmonės klientė, ir kai nuspredžiau pakeisti planą į planą su spartensiu internetu, nes labai prastai veikė internetas su senesniu planu, keičiant sutartį prasidėjo bėdos. Iškviesti meistai atvyksta ne nurodytu laiku, kada tartasi, o kaip jiems patogiau. Vienas iš atvykusių meistų, atvykęs pajungti internetą, jo nepajungia, o informuoja, kad reikia naujo routerio, o įsigyjus naują routerį, pasirodo, kad internetas veikia ir su senu routeriu (kitam specialistui pajungti kažkaip pavyko..). Tad papildomai pirkau routerį už 45 eurus be reikalo. Pardavimu vadybininkė, , grybauja". Sako vieną plano apmokėjimo mokestį, atsiunčia sutartį pasirašymui su kitu apmokėjimo už paslaugas mokesčiu. O pasiskundus, kad meistai prastai atlieka interneto pajungimo paslaugas ir tenka būti be interneto, atsakymas vienas - mes nieko padaryti negalime, jei jau sąskaita išrašyta, tai mokėkite tokią sumą, kokią išrašėme. Ir taip nuolat tikrink, žiūrėk, ar vėl ko neprivėlė. Labai prasta ir skurdi komunikacija, prasta klientų konsultavimo kokybė. Tikrai nerekomenduoju. Finansiškai tenka nueiti į minusą.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. 610 eur nukentėjau finansiškai dėl jų neprofesionalumo. SITUACIJA: Turėjau Telia šviesolaidį internetą 24 mėn įsipareigojimas. 2020 Sausio 14 dieną baigiasi sutartis. kadangi už Telia moku brangiai, galvojau pasidomėsiu, kas siūlo pigiau. 5 Kontinentai pasakė, kad turi šviesolaidžio interneto galimybę mano bute. Suderinome sąlygas, atrodė viskas labai gerai.Problema NR. 1 ta, jog Mėnesis iki esamo plano pasibaigimo, informavau, kad sutartis baigiasi sausio 10 dieną ir noriu, kad meistras atvykti tą pačią dieną, jog nelikčiau be interneto. Priartėjus sausio 10, paskambino, ir pasakė, kad tik sausio 15 meistras gali atvykti. Ką gi, nuvylė, nes liksiu 5 dienas be interneto. Bet kadangi sutartis su esamu tiekėju nutraukta, neturiu kitos išeities. Tada sausio 13 dieną sužinojau, kad visgi nėra techninių galimybių mano bute tiekti internetą, nors iš pradžių teigė, kad yra, dar tikrino dėl greitesnio interneto, ko aš ir norėjau. Problema NR. 2 Telia interneto sutartyje turėjau visą komleksą paslaugų, t.y ir 3 telefonų numeriai kartu ir pats internetas. Kadangi Planui pasibaigus baigėsi ir telefonų planai, pasirašiau 24 mėn sutartį dėl kitų telefonų numerio planų (atskirtų nuo namų interneto). Kadangi interneto sutartį reikia atnaujinti su Telia, jie negali pasiūlyti tokių palankių sąlygų, kokias siūlė prieš tai, nes sutartis buvo nutraukta ir atsisakyta kitų paslaugų (tel. nr.). Taip pat vėl reikės sumokėti įjungimo ir kitus mokesčius (apie 10 eur). Bendroje sumoke, kartu su telefonų numeriais už paslaugas dabar moku 25 eur/mėn bragiau, tad su 24 mėn sutartimi, per tą laikotarpį sumokėsiu 24*25= 600 eur brangiau nei būčiau sumokėjęs, jei 5 kontinentai būtų iš karto pasakę, kad nėra tech galimybių įvesti internetą. Problema NR.3 greitu metu išvykstu 14 dienų atostogauti į užsienį, ir jei telia nespės įvesti interneto, namiškiai lieka be interneto dar 2 savaites. Tai tiek problemų gali padaryti viena neprofesionaliai dirbanti įmonė. Nerekomenduoju turėti reikalų :) P.S dar biekad nesu rašęs neigiamo atsiliepimo, bet šį kartą jie to verti.
Atsakyti
9 metus naudojausi skynet, bet pradejo pykdyti, kai praeitais metai isvien pradejo dingti internetas, o kai norejau pasidinti greiti, pasake nera techniniu galimybiu, tai buvo virsuniu virsune, todel ir meciau si interneta vos sutartis pasibaige, perejau prie kito ir dabar esu laiminga, na ir kas kad moketi reikia daugiau, bent internetas zymiai greitas ir jokiu problemu, patarimas tvarkykite iranga ir priziurekite viska, nes uzriete nosi, kad pirmieji kurie pradejote teikti interneta na ir kas...
Atsakyti
Aleksandr 2019-11-08 22:08:17
Neimanoma susisiekti su klientu aptarnavimo skyrium. Antra savaite. Visus KAS Vilniuje panaikino, telefonu - tik sarmanke, i laiskus neatraso, per web taip pat ignoras. Ant klientu visiskai nusispjauti. Zodziu, niekam nerekomenduoju sios s*******o kantoros.
Turiu lygiai tokią pačią situaciją. Skambinu, rašau antra ar net trečia savaitė - reakcijos nulis. Svarbiausia, kad rašau dėl to, jog negaliu sumokėti už jų teikiamą internetą. Iš esmės su kuo nors susisiekti - neįmanoma. Niekam nerekomenduoju rinktis šito paslaugų teikėjo, nes klientų aptarnavimas lygus nuliui.
Atsakyti
Pastovūs trikdžiai, nesvarbu smart tv, ar ne, tai atsukimo funkcija neveikia, tai internetas kaip vėžlys, jokiu būdu nerekomenduoju
Atsakyti
Perejau is cgates i penki tv del kainos skirtumo labai esu nusivyles jusu televizija ir internetu kiekviena diena yra gedimas nera interneto ir televizijos gyvenu vilniui zirmunu g 8 o ne kazkokiam kaime kad tokios problemos butu nesuprantu...Tokiu bajeriu nebuvo pas cgates reikes nutraukinet sutarty su jumis.....
Atsakyti
Neimanoma susisiekti su klientu aptarnavimo skyrium. Antra savaite. Visus KAS Vilniuje panaikino, telefonu - tik sarmanke, i laiskus neatraso, per web taip pat ignoras. Ant klientu visiskai nusispjauti. Zodziu, niekam nerekomenduoju sios s*******o kantoros.
Esame klientai 5 metus
2019-10-25 14:58:20 IP 28p8cijp
Atsakyti
Aleksas 2019-07-11 14:34:22
SVEIKI MIELI SKYNET ARBA PENKI KONTINENTAI NAUDOTOJAI, JUNKITĖS Į FACEBOOK GRUPE "Už kokybiškas paslaugas". SU KITŲ NARIŲ PAGALBA SKLEISIME IR RODYSIME KOKIOS ŠIO OPERATORIAUS GEROS PASLAUGOS KAD KITI ŽMONĖS NEAPSIGAUTŲ.
Sveiki,
visada viskas gerai, internetas dirba be problemu, atsako greitai i laiskus kada reikejo pratesti sutarti, viskas super, gerai ir paprasta su Penki kontinentai, UAB. bent jau mums :) viskas gerai. tikrai taip!
Atsakyti
Skaitau neigiamus atsiliepimus ir stebiuosi, nes tokio greito reagavimo ir tokio gero aptarnavimo niekur kitur neteko patirti. Problemų būna, bet jos labai operatyviai sprendžiamos.
Atsakyti
10.24-rytas-7:00-Vėl techninės kliūtys.....
Atsakyti
Pirmą kartą gyvenime skiriu laiko neigiamo komentaro rašymui, tačiau tikrai labai džiaugiuosi pagaliau atsisakiusi šios įmonės paslaugų. Kokybė tragiška, į laiškus ir skambučius - nereaguojama. Aptarnavimo skyriuose nebuvo tekę sutikti maloniai bendraujančio darbuotojo.
Atsakyti
Gerbiami Penki vadovai,
Jau antrą kartą per šį mėnesį /10, 03 ir vakar- 10, 15/ buvo ilgalaikiai TV tinklo sutrikimai.Atsinaujino tik šnd.ryte.Ir šiaip trikdžiai labai dažni. Kaip bus su mokesčiu ?!! Priminimus dėl apmokėjimo, įmonė siuntinėja labai nekorektiškai - dar nesuėjus terminui.
Kaip suprantu budinčių darbuotojų nėra, tiesioginis ryšys apgalvotai neįmanomas/esant bet kokiai problemai prisiskambinti niekada neįmanoma / Vadybininkas paskambina geriausiu atveju po paros.
Atsakyti
Kaip sutriko ryšys po pietu, taip nei atsiliepia telefonu, nei rysi atstato. O siaip aptarnavimas, tai kiek teko susidurti labai nemalonus.
Atsakyti
Visiškas š***s!!! Neįmanoma žiūrėti, pastovūs strigimai. Paskambinus įjungiamas įrašas, atsiprašome dėl techninių kliūčių...
Pinigus plėšia - paslaugų neteikia.
Atsakyti
Prasau atkreipti firmos vadovybes demesi, , , i tai, kad mano mokestis uzu paslaugas padidintas 10 EU, ne pagal sutarti; / pazeidziant sutarti !!!???
Kodel ???
Prasau atsakingu/o asmenu susisiekti su manimi, kad paaiskinti tyciojimasi is pensininku pagrinda, nes manes su Jusu darbuotojais NEJUNGIA !!!?
Manau Jus suprantate, jog ES yra Vartotoju teisiu gynimo tarnyba !!!
Atsakyti
Labai labai esu nusivylus. Uz visa savaitgali nerodytu mokamu kanalu rinkini, paskake nu ka jus cia mokat? Galim pasiulyt 30 cnt kompensacija. Koks skyrtumas kiek as moku uz menesi papyldomu kanalu rinkini? as moku virs 30 euru tam kad ziuret ir megautis
televizija, o net tam kad isklausyt pastyciojomus ir kad ziuret i juoda ekrana. As moku tam kad ziuret. Skambinant nieks neatsiliepe, po signalo pasakai problema nieks neperskambina! Skambinant tehniku skyriui, , sako negali padet, skambinkyt vadybinkui. Zodziu, pirmadieni neveike niekas, nei televizija, nei internetas, skambinu, atstaskymas, o ko jus mazdaug noryt? Ne tik pas jus neveikia, taisom.
Yra baisiau nei baisu. Dar matau zadat apmokestint laidu atsukinejima. Gal ir klystu, bet pries savaite bandziau laida atsukt per discovery, ir ka? Nepavyko. Zadam atsysakyt.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju, nebent norit mokėt už paslaugas, kuriomis nesinaudojate. Jokio atsakymo iš personalo apie sutarties nutraukimą, nebendrauja. Turbūt dėl to, kad nenutrauktumėt sutarties. Sąskaitas gaunu ne už kiekvienąą menėsį o iš tokį, kurį jie sumąsto... Moku pinigus, nes grąsina anstoliais jei nesumokėsiu. Šudų š***s, gyvenime daugiau nesinaudosiu. Ir kitiems nesiūlau.
Atsakyti
5 - 7 kartus skambinu į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 5 266 4555. Įjungiama "šarmankė", kad užimti visi operatoriai.
Kaip prisiskaminti?

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios el. parduotuvės, programėlės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Empirija
Kompiuterinės kasos, POS ir verslo valdymo sistemos

Adresas: Savanorių pr. 271, LT-50131 Kaunas.
Veiklos sritys: prekybos įranga; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; restoranų, kavinių, barų įranga.
UAB „Empirija“ gamina šiuolaikinius fiskalinius kasos blokus, parduoda, diegia ir aptarnauja kompiuterines kasos sistemas bei kasos aparatus namų apyvokos prekių, statybos prekių, drabužių ir kitokių profilių parduotuvėse, prekybos centruose, degalinėse, vaistinėse, kino teatruose, pašte, viešojo transporto...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose
Tarptautinės kompanijos vadovas atskleidžia 7 dažniausiai daromas klaidas, siekiant pritraukti kvalifikuotus specialistus regionuose 09-14 15:23
Konkurencingas atlyginimas kvalifikuotų specialistų darbo rinkoje - savaime suprantamas. Tad norint pritraukti specialistus svarbu jiems pasiūlyti, ne tik gerą atlygį. Bet ar pasiūlyta patogi...
Baltarusijoje nerimsta protestai, A. Lukašenkos rezidenciją saugo šarvuočiai
Baltarusijoje nerimsta protestai, A. Lukašenkos rezidenciją saugo šarvuočiai 09-20 19:06
Minsko centre sekmadienį į opozicijos organizuotą protestą, skaičiuojama, susirinko apie 10.000 žmonių, apie šešios dešimtys sulaikyta. Protesto akcijos vyksta ir kituose miestuose.
Dizaino darbai vėl varžysis "NAPA Baltic"
Dizaino darbai vėl varžysis "NAPA Baltic" 09-20 15:48
Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus metus organizuojamus Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino apdovanojimus "NAPA...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate gavę pašalpą iš valstybės per paskutinius 6 mėn.?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Twitter 40,15 +2,03%
Symantec 23,75 +1,45%
Humana 402,63 +1,29%
Apple 106,84 -3,17%
Boeing 161,14 -3,81%
Manchester United 15,71 -3,86%
Goodyear 8,59 -4,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 51,56 -1,24%
Sidabras 20,65 +16,60%
Kava 3,24 +3,85%
Varis 6372,46 +10,74%
Benzinas 1,22 +8,93%
Dujos (JAV) 1,74 +7,41%
Auksas 1846,51 +6,60%
Ryžiai 480,00 -7,69%