VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Penki kontinentai, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Penki kontinentai

Atsiliepimai apie Penki kontinentai, UAB

Mes sujungiame kontinentus
Hiatus ŠILTOS STRIUKĖS Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Penki kontinentai, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jau keletą metų naudojuosi interneto ir televizijos paslauga. Neturiu jokių priekaištų. Dirbu iš namų, niekas nestringa, viskas super.
Atsakyti
Kas per įmonė visi atsiliepimai NEIGIAMI??? Neprasidėkite nes turėsite daug problemų. Kada nori kainas kelia, kada nori atjungia, užblokuoja ir t.t. Kreipkitės į Vartotojų teisių tarnyba, Mokesčių inspekciją, viešinkite...Yra įmonių kurios aptarnauja sutartyje nurodytais punktais ir problemų nekyla, kainos stabilios. O čia kas per kontora? Bėkite iš šios kontoros, nepasirašinėkite sutarčių, paslaugų neteikia, o mokėjimus siunčia. Išėjau, dabar problemų nekyla.
Atsakyti
Nerekomeduoju. Naudojomes 2 metus, turejom plana intermnetas+skaitmenine tv kuria nesinaudojom. Kadangi sutartis 2 metams pasirasyta, mokejom kaip priklauso. Menesi iki sutarties pabaigos ateina saskaita keliasi eurais didesne. Paskambinom, issiaiskinom, pasirodo keitesi kainos, siunte laiskus i el pasta ir viskas. Kokios kitos informavimo priemones apie kainu kelima nebuvo. Nu ok, sumokejom. Toliau, kadangi sutarties terminas ejo i pabaiga, nusprendem visiskai atsisakyti tv, o Interneta uzsisakyt sviesolaidini. Paskambinome klientu aptarnavimo numeriu, paklauseme ar butu imanoma tai padaryt. Moteris kitam laido gale maloniai mus uztikrino kad musu adresu nutiesti sviesolaidi tikrai problemu nekils.
Atvyko meistras. Ilgai vaiksciojo is rusio i laiptine ir atvirksciai. Veliau pakrapste galva ir sako: o jums Interneto greicio neuztenka?
Paklausius kokios bedos isgirdau atsakyma kad "nu seip imanoma bet nu bet vienam cia daug darbo, reikia tiesti laida is rusio ir seip ilgai trunka". Nu ok, sakau, jei jums tai teikia tiek problemu atsisakom sviesolaidzio, paliekam kaip yra.
Meistras laimingas kad atsikrate darbo paprase grazinti priedeli nuo tv, kadangi mes atsisak visiskai. Tvarkingai sudejo mano paduota priedeli ir pulta nuo jo i deze ir atsisveikinam. Praeina pora Sav ir gaunu SMS zinute kad privalau skubiai grazint tv priedeli. Wtf??? Skambinu aiskintis, pasirodo, meistras nepridave priedelio. Is manes reikalauja kompensacijos uz priedeli, kurio neturiu. Aciu uz pagarba klientams, uz bendradarbiavima ir pasitikejima. Idomu kaip pasibaigs sita nesamone su dingusiu priedeliu, tikrai nemokesiu uz tai, kad ji meistras ji pamete. Bet jau viena dalyka zinau 100%-daugiau NIEKADA GYVENIME nesinaudosiu ju paslaugomis. Sekmes netenkant klientu su tokiu aptarnavimo lygiu :)
Atsakyti
Vienašališkai keičia sutarties sąlygas. Už paveluota mokėjimą !padvigubina sąskaitos sumą. Buvau jų abonentas nuo 2004 metu. Pigiau ir patogiau nauduotis LTE mobiliuoju internetu
Atsakyti
Labai blogas reagavimas sutrikus internetui. I laiškus išvis nesureaguoja. Mėnesinius paslaugos mokesčius pakėlė neinformuodami jokiu oficialiu pranešimu, tik i “spam” dėžutę atsiuntę pranešimą jog keičiasi sutarties sąlygos (nedetalizuota jog tai kaina)

Jei turite bet kokį kitą alternatyvų tiekėją nedvejokite ir rinkitės kitą.
Atsakyti
Labai prastas klientų aptarnavimas, į laiškus neatsakinėja, ignoruoja, prisiskambinti sunku. Prisiskambinus problemos nesprendžia, liepia atsiųsti kokį mokėjimo kvitą arba kitą reikalingą dokumentą el paštu, tada vėl niekas neatsako, reikia vėl prisiskambinėti ir taip sukasi ratu. Galiausiai pasiūlė pačiam susižiūrėti mokėjimus ir tarsi pačiam išsispręsti problemą. Aš kantrus žmogus, bet tokio blogo aptarnavimo nesu matęs.
Artūras Franckevičius
2021-06-28 12:55:05 IP 66gka8ip
Atsakyti
Neverta pasitikėti šia kompanija, buvo sudaryta sutartis 2 metams su mėnesiniu 15 euru mokesčiu, praėjus metams ir keturiems mėnesiams įmonė pakelė mėnesinį mokestį iki 17.30 eu, Nutraukti sutarties negalima, nes reikės sumokėti netesybas iki sutarties pabaigos termino.
Atsakyti
2021m birželio 11d.pravaziuodama Kupiškį lankiausi Jūsų parduotuvėje, norėdama dovanų nupirkti šaldytuvą.Pirmiausia pasitiko konsultantė Viktorija. Išsamiai, kantriai, suprantamai išaiškino apie šalddytuvą. Norėjau pristatyti į kaimą. Išaiškinau situacija, kad turiu pristatyti šiandien.Tuomet operatyviai įsiterpė Direktorė.Tokia paprasta, nuoširdi ir....šaldytuvas buvo pristatytas nurodytų adresu. AČIŪ. Saugokite tokias darbuotojas ir gyvuokite kupiškėnai 100 metų...
Pagarbiai, genovaitė
Atsakyti
Parašius prašymą dėl sutarties nutraukimo, jokios reakcijos, pats turėjau skambinti ir klausti, kas vyksta. Telefonu patvirtino, kad sutartis bus nutraukta nuo gegužės mėnesio ir še tau - šį gaunu sąskaitą už paslaugas, kuriomis nesinaudojau! Suskiai.
Atsakyti
Sudarydami sutartį su šia įmone atidžiai perskaitykite sutartį! Prieš pusantrų metų baigdinėjosi sutartis ir vadybinkė pasiūlė vietoje 2 metų sutarties, sudaryti 3 metų sutartį, kad būtų mokamas mažesnė mėnesinė įmoka, tačiau praėjus pusantrų metų laiko kainą pakėlė 2.3 Eur ir tai klausimas ar paskutinis brangimas. Jeigu tai būtų pasakę prieš sudarant sutartį, būčiau tikrai vertinęs kitaip...
Dabar pasiūlę, kad sudaryčiau naują 2 metų sutartį ir galėsiu mokėti tą pačią sumą kaip ir ankščiau. Apsurdas visiškas! Sudarysi naują sutartį, praeis metai, pakels vėl kainą ir tuomet vėl siūlys sudaryt naują sutartį, kad reikėtų mokėti mažiau. AR TAIP GALIMA MANIPULIUOTI SU SAVO KLIENTAIS!!! GERAI APSVARSTYKITE PRIEŠ SUDARYDAMI SUTARTĮ SU ŠIA ĮMONE!
Pensininkė (ne sinjorė) Judita
2021-05-13 16:17:49 IP 2eehgus0
Atsakyti
Laba diena.Šįkart ir aš nusprendžiau pasidalinti savo nuomone apie "Penki". Sutinku su daugelio rašančiųjų nuomone, kad labai sunku pasiskambinti į Kareivių gt., o parašius elektroninį laišką, išdėstant problemą, atsakymo niekada negausi (bent aš).
Esu sudariusi sutartį su planu "GO', už kurį mokėdavau 15eurų/mėn. Prieš porą dienų, atsidariusi e-paštą, nustebau, kad mano mokėtina suma nuo 2021.04.01 jau yra 19, 17 eurų? Parašiau užklausimą, norėdama sužinoti išaiškinimą, bet, kaip visada, atsakymo negavau. Apsikausčiusi kantrybe, "rymojau" prie telefono tol, kol teikėsi atsiliepti p. Kamilė. Į mano klausimą, kodėl vienpusiai, neinformavus vartotojo yra didinamas mokestis ir už ką? Po ilgų debatų, paaiškėjo, kad yra pridėta "atsukimo" funkcija. Aš paaiškinau, kad tokiais atvejais, įmonės atlieka internetu trumpą apklausą apie vartotojo norą naudotis vienokia ar kitokia papildoma funkcija, ar jis ja nesinaudoja (kaip ir aš). Taigi, logiška, kas nori, tas ir moka. Kalbėjausi su keliomis pažįstamomis sinjorėmis, kurios taip pat naudojasi "Penki" paslaugomis, bet jos taip pat negavo jokios informacijos apie būsimus mokėjimo pasikeitimus (nors p. Kamilė tvirtino, kad buvo išsiuntinėta informacija klientams???Pasitarėme, kad tą informaciją gal gavo verslo klientai, o ne mes "bobulytės", skaičiuojančios pensijos centukus? P.Kamilė patvirtino, kad galiu mokėti ir toliau po 15eurų/mėn., bet bijau, kad "Penki" nepritaikytų savo mėgstamo metodo: perduoti susidariusią skolą antstoliams. Svarbiausia, kad neseniai perskaičiau vadovo p.I.Dadaševo straipsnį (2021m vasario mėn.) apie tai, kad "Penkių kontinentų" grupės pajamos viršijo 62 mln. eurų.! Žinoma, sveikintina, tačiau reikia atsižvelgti į skurdžiausią socialinę grupę (pensininkus) ir, atliekant kažkokias tai finansines manipuliacijas, bent juos supažindinti su nūdiena ir išsiaiškinti, ar jiems ši paslauga reikalinga.Kodėl mes turime mokėti už tai, kuo nesinaudojame ir nesinaudosime? Ačiū už dėmesį ir linkiu dar didesnių pelnų.
Atsakyti
Penki 2020-08-19 08:54:14
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Kaip su jumis susisiekti, jei jūs neatsakot? Išsiunčiau kelis laiškus prieš 3 savaites, jokio atsakymo. Pasityčiojimas iš klientų. Meistrai tragiški, melagiai. Sako vieną kainą už modemą, sąskaita gaunama jau su kita suma. Paklausus, kodėl sąskaitoje kita suma, sako, kad įskaičiuoti darbai, nors sąskaitoje nurodyta tik modemo kaina. š*******o kontora, nesinaudokit jų paslaugomis.
Atsakyti
Savaitgalis, pasiskambinau į aptarnavimą, berods Edvard, kaip visada ne kalba, o rėkia (tegu paklauso vadovai įrašo). "Kaip iki manęs dasimušit". Nesupratau, ir ko aš turiu iki šio jaunuolio dasimušti? Paklausiau ką reiškia žodis "dasimušit"??? Kaip su manim kalbat? Susimastė, atsiprašė, toks lygis darbuotojų... Darbuotojai be kompetencijos, nemandagūs, kaip savo UAB-e. Ir pastoviai siūlosi į namus, internetą reikia tvarkyti iš mano namų, televizijos spalvas iš mano namų. Prieš tai atvažiavo pakeitė priedėlį už kurį neperspėję sąskaitą išstatė. Televizijos spalvos vietoj raudonos-ruda, geltona-tamsiai salotinė ir t.t. ir apskritai spalvų nerasta.Tamsu, kaip naktį, aš ir sakau geriau tegu rodo juodai-baltą, tai nors akių negadinsiu ir mano televizoriaus negadins. Su internetu ''pudrino'" smegenis, kad reikia išvalyti kompiuteryje dulkes ir t.t. Blogas kompiuteris todėl internetas blogas. Nuvežiau IT specialistams, pasakė su kompiuteriu problemų nėra, viskas gerai. Dabar su televizija, ir vėl reikia atvykti į namus, nes IT specialistai kitaip sutvarkyti nesugeba.Kai pradėjau naudotis Penki kontinentai paslaugomis nuo 2015 m. interneto nerasta, su televizija problemos. Nesinaudokite reksnių paslaugomis, broblemos nesibaigs.
Atsakyti
Laba diena, man jau atsibodo šitos nesąmonės. Internetas turbūt pas jus prasčiausias Lietuvoje. Žodžiu, veikia kaip nori ir kada nori. Miegamieji yra toli nuo modemo, ten internetas "netraukia" ir aš nusipirkau interneto stiprintuvą. Porą mėnesių veikė, o po to "iš lempos" pradėjo neveikti. Reikės dar pusantro mėnesio pakentėti, ir tada bus sutarties pabaiga. Gausiu kitą tiekėją, bet ne jus,
Atsakyti
Kažkoks košmaras ši "kompanija", darbo kokybė prastėja kiekvienais metais. Neatsako į raštiškus paklausimus, prisiskambinti praktiškai neįmanoma, o kai vis tik prisiskambini, problemos ne sprendžia, žada perskambinti ir neperskambina! Ir viskas iš naujo..Sutartis tuoj baigsis, jau n-kartu buvo skambinta-rašyta, kad pateiktų pasiūlymą, reakcijos jooookios...Ar kompanijos vadovybė yra patenkinta tokiu darbu??Ar kas nors skaito čia mūsų atsiliepimus???
Atsakyti
Labai prastai teikiate savo paslaugas, o ir prisiskambinti negalima, jei prisiskambini, prižadat atskambint, bet taip ir nesulaukiam nei skambučio nei paslaugų kokybiškesnių, kažkoks košmaras, nesikeičiat ir netobulėjat jau daug metų,
Atsakyti
Your speed test has finished. Your ping result is 3. Your jitter result is 2. Your download result is 5.7 Mbps. Your upload result is 5.8 Mbps.
Test your internet speedCompany Logo
AGAIN
Penki Kontinentai
Vilnius
COPY LINK
Download our free Speedtest app for desktop.

Test results
PING
3
ms
JITTER
2
ms
DOWNLOAD
5.7
Mbps
UPLOAD
5.8
Mbps
Penki Kontinentai
Vilnius
Penki
213.159.44.198
INTERNETO NERASTA
Atsakyti
Martynas Herba Humana 2020-10-08 10:55:02
Turejome sutarti su sia imone paslaugu sutarti. Pries pora metu nuluzo ju pasto serveriai. Savaite tvarke, neatsakinejo i skambucius. Atkurti nesugebejo, dingo daug svarbios informacijos. Nutraukeme sutarti. Sugebejo rasyti saskaitas neteikdami paslaugu. Dar karta informavome apie tai. tada liepe susimoketi uz paslaugas kuriu nebeteike. Praseme kompensuoti sanaudas uz prarastus duomenis. Deja taip pat nieko. Dabar uz nesuteiktas paslaugas bando dar per anstolius isieskoti. Bandysim ir mes. VERSLO SUBJEKTAMS- nerizikuokit dirbti su sia imone
Ta pati istorija ir privatiems. NESINAUDOKITE jų paslaugomis, taip sutaupysite ir nervų ir pinigų
Atsakyti
ernestas 2020-04-05 11:51:32
1gb/s čia pagal juos
1. Per wifi gigabito nebus nes telefonas nepalaiko
2. Routeris wifi gigabito irgi nepalaiko
3. Kad gigabitą pasiekti reikia gero rūterio ir gan gero kompiuterio.
Atsakyti
Nuoširdžiai norėčiau padėkoti Modestui Viliūnui už puikų aptarnavimą ir greitą problemų sprendimą.
Atsakyti
Interneto paslauga kokybiška ir jai priekaištų neturiu, tačiau klientų aptarnavimas tai iš kitos dimensijos (blogąja prasme), kiek teko kontaktuoti visalaik kažkokios nesamones:

Istorija nr. 1 - plano keitimas iš "Go" į "Fly"
Dėl pandemijos, kai darbas vyksta iš namų sugalvojau užsisakyti greitesnį internetą. Pirmasis bandymas - parašiau jiems per chat'ą, gavau atsakymą, kad pasirašyti sutartį privalau atvykti pas juos į ofisą (dėkui, bet ne). Antrasis bandymas - po kelių mėn vėl jiems parašiau per chat'ą, istorija tapati, gavau žinutę, kad turiu atvykti pas juos (vis dar ačiū, bet ne), tik šį kartą jie nesuteikę paslaugos, savitarnoje man priskyrė planą "Fly", gavau skambinti, kad nuimtų. Trečias bandymas - dar po kelių mėn rašau jiems vėl ir šį kartą vadybininkė paprašo mano tel nr. ir paskambinusi pasako, kad pas juos vykti nereikia, nes taigi įvedant internetą sutartį atveža darbuotojas (pagaliau!!!!).

Istorija nr. 2 - sąskaita po plano "Fly" užsakymo
Darbavausi prie pc namuose, kai staiga dingo internetas ir prieš akis iššoko žinutė "Neapmokėjote sąskaitos todėl atjungėme paslaugą...", prisijungiau prie savitarnos ir matau, kad visos sąskaitos apmokėtos, tačiau paskutinė gauta sąskaita yra prieš 6 sav, keista, galvoju, tikriausiai po plano pakeitimo jų pusėje blogai prisiskyrė sąskaitų generavimas. Na nieko, pagalvojau, visiems pasitaiko klaidų, paskambinsiu ir greit problemą išspręsim, nes apmokėti viską galiu iškart, kai gausiu sąskaitą. Skambinu - niekas nekelia ragelio, pasirodo jiems pietų pertrauką ir valandą laiko gausiu sėdėti be interneto, sulaukęs pietų pabaigos sėkmingai prisiskambinau ir buvau maloniai nustebintas klausimu "tai jūs nematote sąskaitos savitarnoje?" kuris galiausiai išsirutuliojo į teiginį "sąskaitos už modemą savitarnoje neturi būti" ir, kad mane blogai informavo vadybininkė iš istorijos nr. 1. Pasakiau. kad ok, galiu apmokėti sąskaitą dabar ir prašau pajunkite internetą, nes man tai labai svarbu darbui, vadybininkės atsakymas buvo, kad interneto nepajungs, o apmokėjima turiu atlikti pats susiradęs įmonės sąskaitos nr. ir kai buhalterija pamatys ir apdoros mano įmoką internetas bus pajungtas (neaišku kada), šioje vietoje tiesiog numečiau ragelį. Suintriguotas istorijos mano šeimos narys paskambino jiems pats ir pagrasinus vartotojų teisėmis internetas atsirado per 2min ir buvo prižadėta, kad aiškinsis ir tvarkys kodėl aš savitarnoje negaunu sąskaitų.
Atsakyti
Super internetas !!!
Atsakyti
Company Logo AGAIN Penki Kontinentai Vilnius COPY LINK Download our free Speedtest app for desktop. Test results PING 4 ms JITTER 43 ms DOWNLOAD 17.0 Mbps UPLOAD 76.5 Mbps Penki Kontinentai Vilnius Penki 213.159.44.198 Padarė, kad interneto nerasta, stringa, o pvz., CGATES, TELIA, INIT. geriau veikia, nei aš moku už Penki Kontinentai Your speed test has finished. Your ping result is 6. Your jitter result is 26. Your download result is 40.2 Mbps. Your upload result is 86.6 Mbps. Test your internet speedCompany Logo AGAIN Cgates Vilnius COPY LINK Download our free Speedtest app for desktop. Test results PING 6 ms JITTER 26 ms DOWNLOAD 40.2 Mbps UPLOAD 86.6 Mbps Cgates Your speed test has finished. Your ping result is 3. Your jitter result is 4. Your download result is 23.5 Mbps. Your upload result is 69.5 Mbps. Test your internet speedCompany Logo AGAIN Telia Lietuva, AB Vilnius COPY LINK Download our free Speedtest app for desktop. Test results PING 3 ms JITTER 4 ms DOWNLOAD 23.5 Mbps UPLOAD 69.5 Mbps Telia Lietuva, AB Vilnius Penki 213.159.44.198 Your speed test has finished. Your ping result is 11. Your jitter result is 19. Your download result is 24.4 Mbps. Your upload result is 81.5 Mbps. Test your internet speedCompany Logo AGAIN INIT Vilnius COPY LINK Download our free Speedtest app for desktop. Test results PING 11 ms JITTER 19 ms DOWNLOAD 24.4 Mbps UPLOAD 81.5 Mbps INIT Vilnius Penki 213.159.44.198 NESUPRANTU UŽ KĄ MOKĖTI, UŽ NEVEIKIANTĮ INTERNETĄ. KOVOKITE SU ŠIA NESĄŽININGA ĮMONE, NESUSIDĖKITE NES PROBLEMŲ BUS DAUG.
Martynas Herba Humana
2020-10-08 10:55:02 IP 2i24rts1
Atsakyti
Turejome sutarti su sia imone paslaugu sutarti. Pries pora metu nuluzo ju pasto serveriai. Savaite tvarke, neatsakinejo i skambucius. Atkurti nesugebejo, dingo daug svarbios informacijos. Nutraukeme sutarti. Sugebejo rasyti saskaitas neteikdami paslaugu. Dar karta informavome apie tai. tada liepe susimoketi uz paslaugas kuriu nebeteike. Praseme kompensuoti sanaudas uz prarastus duomenis. Deja taip pat nieko. Dabar uz nesuteiktas paslaugas bando dar per anstolius isieskoti. Bandysim ir mes. VERSLO SUBJEKTAMS- nerizikuokit dirbti su sia imone
Atsakyti
Vilnius
COPY LINK
Download our free Speedtest app for desktop.

Test results
PING
5
ms
JITTER
22
ms
DOWNLOAD
15.5
Mbps
UPLOAD
58.3
Mbps
Vilnius
Penki
213.159.44.198

Your speed test has finished. Your ping result is 10. Your jitter result is 7. Your download result is 22.8 Mbps. Your upload result is 52.1 Mbps.
Test your internet speedCompany Logo
AGAIN
Penki Kontinentai
Vilnius
COPY LINK
Download our free Speedtest app for desktop.

Test results
PING
10
ms
JITTER
7
ms
DOWNLOAD
22.8
Mbps
UPLOAD
52.1
Mbps
Penki Kontinentai
Vilnius

Kaip jums interneto greitis?
Ir taip pastoviai.
Atsakyti
Sutartis pasirašyta privalote vykdyti sutarties sąlygas, už sutarties sąlygų nevykdymą...Kam reikia pasitikrinkite interneto greitį įeikite į Penki kontinentai-Privatiems (dešinėje pusėje)-Greičio matuokė-Pradėti tęstą-Go pamatysite koks interneto greitis...DOWNLOAD 23.6, UPLOAD 85.7, PING 3, JITTER 3. Va taip veikia internetas, taip ir televizija, kurios neįmanoma žiūrėti, spalvų nerasta. Juokingas šūkis "mes sujungiame kontinentus", kuriuos, kaip sujungti be interneto?
Atsakyti
Tokios š*******o kontoros nesu mačius. Apgaudinėja be jokio gėdos jausmo. Parašytus prašymus apie sutarties nutraukimą matyt pasideda šiknai nusivalyt ir toliau, su šypsena veide skaičiuoja mokestį, o jo nesumokėjus - grąsina antstoliais.
Atsakyti
Niekada nepasirašykite su jais terminuotos sutarties, nes tokios nelanksčios įmonės dar nematęs.
Norint nutraukti priskaičiuos neaiškias kosmines sumas iš oro.
NIEKADA netikėkite jų NUOLAIDA, nes tokio dalyko pas juos NĖRA!
Atsakyti
Paslaugos labai prastos kokybes. Moki uz 500 Mbps, o gauni tik 100Mbps, jei gera diena tai iki 200Mbps. Betkokiu atveju gauni tik maza dalele to uz ka moki. Jei dar neturit ju paslaugu, siulau ir neuzsakineti nebent kaina bus atitinkamai derinama.
Atsakyti
Paskambini net neprisistato, numeta ragelį, įžeidinėja. Perskambini paprašai, kad prisistatytų, pasako vardą Edvardas, o jei nori ir nesako, kad neprivalo prisistatyti, ir vis siūlo atvykti, kai dabar covid. Atsakymas raštu, kad darbas nuotoliniu būdu. Atjungia internetą, kada nori įjungia, tai ką gali sutvarkyti atvykę, televizijos spalvų nerasta, idėjau nuotraukas. Kokios dabar ir kokios spalvos būna. Valdžia atsiliepimų neskaito? Pasirodo, kad problemos pas visus tos pačios.
Atsakyti
Paskambini net neprisistato, numeta ragelį, įžeidinėja. Perskambini paprašai, kad prisistatytų, pasako vardą Edvardas, o jei nori ir nesako, kad neprivalo prisistatyti, ir vis siūlo atvykti, kai dabar covid. Atsakymas raštu, kad darbas nuotoliniu būdu. Atjungia internetą, kada nori įjungia, tai ką gali sutvarkyti atvykę, televizijos spalvų nerasta, idėjau nuotraukas. Kokios dabar ir kokios spalvos būna. Valdžia atsiliepimų neskaito? Pasirodo, kad problemos pas visus tos pačios.
Atsakyti
Loreta 2020-08-19 09:28:11
Jūs Penki kontinentai visų ne tik mano problemas žinote.Tai kartojasi daugel, daugel metų, klientus apgaudinėjate, kvailinate, tyčiojatės...Penkių kontinentų pasakymas, kai internetas veikia vėžlio žingsniu "reikia išvalyti kompiuterį". Kai kreipiesi į jus viena diena veikia normaliai, kitą dieną tas pats. Televizija rodo pilkai, be spalvų, po skambučio viena diena gerai rodo, paskui vėl tas pats. Regėjimas stipriai pašlijo, kas už tai kompensuos? Kiek gali kreiptis? 351 kartą, ar ne juokinga? Ir vėl meluojat. Tokius kaip jus reikia bankrotinti.
Atsakymas

komunikacija@5ci.lt
08-26, tr 09:58 (prieš 2 dienas)
skirta aš

Laba diena,

Jūsų nusiskundimus perdavėme UAB „Penkių kontinentų Komunikacijų centrui“ šis el. Paštas,

kuriuo parašėte priklauso UAB „Penki kontinentai“ komunikacijos skyriui ir net prie geriausių norų mūsų skyrius, tinklo,

įrangos ar kitų sutrikimų sutvarkyti negalime, neturime tame nei kompetencijos nei tinkamų įrankių.

Dėl susitikimo su valdybos pirmininku nieko Jums negalime pažadėti, šiuo metu esant COVID19 aukštam susirgimų skaičiui Lietuvoje:

· Darbas biure organizuojamas taip, kad kuo daugiau darbuotojų dirbtų nuotolinių būdu.

Visi susitikimai biure yra atšaukiami (tiek vidiniai, tiek su išorės lankytojais). Juos galima organizuoti tik esant išskirtiniams atvejams.
Siekiant sumažinti galimas rizikas, bendraujant laikomasi atstumo (daugiau kaip 1 m.)
Dirbantys biure privalo nuolat ir intensyviai (bent 20 sek.) plauti ir dezinfekuoti rankas.
· Darbas organizuojamas ir klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu kuo daugiau nuotoliniu būdu, išskyrus tuos atvejus,

kai būtina atitinkamas funkcijas atlikti darbo vietoje. Kontaktuoti su klientu leidžiama tik užtikrinant būtinąsias paslaugas.

Maloniai,
Komunikacijos skyrius

Tik nesupratau su kuo bendravau? Su visu komunikacijos skyriumi. Laukiu atsakymo, konkretumo, ką aš Jums išdėsčiau...
Atsakyti
Penki 2020-08-19 08:53:39
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Jūs Penki kontinentai visų ne tik mano problemas žinote.Tai kartojasi daugel, daugel metų, klientus apgaudinėjate, kvailinate, tyčiojatės...Penkių kontinentų pasakymas, kai internetas veikia vėžlio žingsniu "reikia išvalyti kompiuterį". Kai kreipiesi į jus viena diena veikia normaliai, kitą dieną tas pats. Televizija rodo pilkai, be spalvų, po skambučio viena diena gerai rodo, paskui vėl tas pats. Regėjimas stipriai pašlijo, kas už tai kompensuos? Kiek gali kreiptis? 351 kartą, ar ne juokinga? Ir vėl meluojat. Tokius kaip jus reikia bankrotinti.
Atsakyti
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Loreta 2020-06-11 08:15:47
Mano kantrybė baigėsi. Už ką aš turiu mokėti už neveikiantį internetą, ar veikiantį vėžlio žingsniu? Pastovų skambinėjimą, po skambučio pradeda veikti, po to vėl tas pats. ATSIBODO!!! PAVARGAU!!! Pažada ateiti, paskambina ir pasako, kad susirgo, neateis (tai įvyko praeitą savaitę). Pastovų melavimą, rėkimą, balso pakėlimą, darbuotojo kompetencijos stoką, melavimą.Televizija taip stringa, neįmanoma žiūrėti.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Aleksandras 2020-08-07 16:07:20
Niekada nesirinkite šio tiekėjo paslaugų. Tiesiog apgailetina. Internetas striginėja, o apie TV net nėra ką kalbėti. Per kelis metus kiek turėjau TV ir Internetą, nebuvo savaitės, kad viskas būtų veikę sklandžiai. Vienintelis būdas kaip šita š*******o kontora sugeba gauti klientus, tai tik per kyšio vertus susitarimus su statybų bendrovėm, kur pasidaro monopolį komunikacijų tinklams... O jau klientų aptarnavimas tai aš tiesiog neturiu žodžių. Elgiasi ne kaip su klientu, o kaip su šudo gabalu.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
MARIUS 2020-08-08 16:02:52
Sveiki. Dėkoju, kad greitai reagavote į pagalbos prašymą, tačiau Jūsų patarimas jungtukus ištraukinėti iš rozečių nesuveikė - tris dienas taip dariau. Tebegaunu įspėjimus apie nepatikimą Wi-Fi. Gal būt vis tik reikėtų pakeisti mano Wi-Fi slaptažodį?
IR VĖL LAUKSIU JŪSŲ PAGALBOS.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Loreta 2020-08-15 10:20:23
Visiems sveiki! Ryšys blogas, visai nesikrauna internetas, televizija taip pat, spalvos blyškios, geriau rodytų juodai, baltą. Internetas vėžlio žingsniu. Paskambini pasako, kad reikia išvalyti kompiuterį, o tada geriau veiks internetas... Jūs isivaizduojat, kaip mulkina. Ar ne juokinga? Patys siūlosi ateiti, pažiūrėti, pakeičia routerį, už kurį išstato sąskaitą, net neperspėję, vadybininkė paskambiną ir paklausia, jums jau praėjo daugiau kaip14 dienų, ar pasiliksite routerį, šokas. Niekas neperspėjo, niekas apie tai net nekalbėjo. Kvieti, kad savo aparatą išsivežtų, neatvyksta, važiuoji pati, tada atsiprašo, visą dieną interneto nėra. Kur kompensacija???Pastoviai internetas stringa, veikia vėžlio žingsniu, žada pasitaisyti, bet iš pat ryto internetas, NEVEIKIA. Melas kartojasi pastoviai... Noriu klausti, kas turit problemų su internetu, televizija, manau reikia paduoti į teismą tokią sukčių įmonę. Burkimės, nes matau bylų apie 100-ą. Rašykite man el. paštu, loor13@gmail.com. Parašysiu daugiau.
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Visiems sveiki! Ryšys blogas, visai nesikrauna internetas, televizija taip pat, spalvos blyškios, geriau rodytų juodai, baltą. Internetas vėžlio žingsniu. Paskambini pasako, kad reikia išvalyti kompiuterį, o tada geriau veiks internetas... Jūs isivaizduojat, kaip mulkina. Ar ne juokinga? Patys siūlosi ateiti, pažiūrėti, pakeičia routerį, už kurį išstato sąskaitą, net neperspėję, vadybininkė paskambiną ir paklausia, jums jau praėjo daugiau kaip14 dienų, ar pasiliksite routerį, šokas. Niekas neperspėjo, niekas apie tai net nekalbėjo. Kvieti, kad savo aparatą išsivežtų, neatvyksta, važiuoji pati, tada atsiprašo, visą dieną interneto nėra. Kur kompensacija???Pastoviai internetas stringa, veikia vėžlio žingsniu, žada pasitaisyti, bet iš pat ryto internetas, NEVEIKIA. Melas kartojasi pastoviai... Noriu klausti, kas turit problemų su internetu, televizija, manau reikia paduoti į teismą tokią sukčių įmonę. Burkimės, nes matau bylų apie 100-ą. Rašykite man el. paštu, loor13@gmail.com. Parašysiu daugiau.
Atsakyti
Sveiki. Dėkoju, kad greitai reagavote į pagalbos prašymą, tačiau Jūsų patarimas jungtukus ištraukinėti iš rozečių nesuveikė - tris dienas taip dariau. Tebegaunu įspėjimus apie nepatikimą Wi-Fi. Gal būt vis tik reikėtų pakeisti mano Wi-Fi slaptažodį?
IR VĖL LAUKSIU JŪSŲ PAGALBOS.
Atsakyti
Niekada nesirinkite šio tiekėjo paslaugų. Tiesiog apgailetina. Internetas striginėja, o apie TV net nėra ką kalbėti. Per kelis metus kiek turėjau TV ir Internetą, nebuvo savaitės, kad viskas būtų veikę sklandžiai. Vienintelis būdas kaip šita š*******o kontora sugeba gauti klientus, tai tik per kyšio vertus susitarimus su statybų bendrovėm, kur pasidaro monopolį komunikacijų tinklams... O jau klientų aptarnavimas tai aš tiesiog neturiu žodžių. Elgiasi ne kaip su klientu, o kaip su šudo gabalu.
Atsakyti
Sveiki, išsiunčiau el. paštu ir prisijungęs penki.lt 5 prašymus dėl pagalbos, kad gaunu įspėjimus apie nepatikimą Wi-Fi. Gal būt reikėtų pakeisti mano Wi-Fi slaptažodį?
Tris dienas nesulaukiu jokio atsakymo. Kodėl taip lėtai dirbate? Ar galite padėti savo klijientams??? LAUKIU JŪSŲ PAGALBOS.
Atsakyti
Mano kantrybė baigėsi. Už ką aš turiu mokėti už neveikiantį internetą, ar veikiantį vėžlio žingsniu? Pastovų skambinėjimą, po skambučio pradeda veikti, po to vėl tas pats. ATSIBODO!!! PAVARGAU!!! Pažada ateiti, paskambina ir pasako, kad susirgo, neateis (tai įvyko praeitą savaitę). Pastovų melavimą, rėkimą, balso pakėlimą, darbuotojo kompetencijos stoką, melavimą.Televizija taip stringa, neįmanoma žiūrėti.
Atsakyti
Jei kažkas pagal atsiliepimus renkatės tv programu tiekėja, nepagailėkite keliu papildomu euru, bet niekada nesirinkite šio tiekėjo..Jūs niekada nebūsite tikri, kad galėsite be streso pasižiūrėti patinkanti filma be trikdžių, o apie sklandu "atsisukima" neturėkite net iliuziju. Užtat sutartys labai griežtos, valio...kad liko tik keli mėnesiai.
Atsakyti
Niekšų auka 2020-05-11 14:44:21
Jau jūsų mergaitė paaiškino, kad vogsite mūsų pinigus ateinančius metus. Apgailestauja jie. Juokinga
Suprantame, kad kilo nesklandumų, tačiau neturėdami tikslių duomenų, negalėsime išspręsti jūsų klausimų. Prašytume parašyti sutarties numerį ir kontaktus šiuo el. paštu: info@penki.lt
Atsakyti
Penki 2020-05-11 14:03:24
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Jau jūsų mergaitė paaiškino, kad vogsite mūsų pinigus ateinančius metus. Apgailestauja jie. Juokinga
Atsakyti
Niekšų auka 2020-05-11 12:36:31
Susidūriau su šitos "kontoros" niekšišku elgesiu. Keičiame gyvenamąją vietą. Perkelti paslaugų nėra galimybės. Sutarties niekšai nenutraukia ir dabar du metus kas mėnesį turėsime mokėti po 15€ už nieką. Menkystos
Sveiki,

apgailestaujame, kad naudojantis mūsų paslaugomis susidūrėte su paslaugų teikimo nesklandumais. Siekiame, kad visi klientai liktų patenkinti teikiamomis „Penki“ paslaugomis, todėl maloniai kviečiame susisiekti su mumis el.paštu: info@penki.lt ar telefonu (8 5) 266 4555, o taip pat užpildyti šią el. užklausos formą: https://www.penki.lt/kontaktai, ir neabejotinai kartu išspręsime visus kilusius nesklandumus!
Atsakyti
Susidūriau su šitos "kontoros" niekšišku elgesiu. Keičiame gyvenamąją vietą. Perkelti paslaugų nėra galimybės. Sutarties niekšai nenutraukia ir dabar du metus kas mėnesį turėsime mokėti po 15€ už nieką. Menkystos
Atsakyti
Baigėsi sutartis tyliai, niekas nieko nepranešė, tiesiog išstatė sąskaitą vietoj 13 EUR, gavau 25 EUR. Na tiek tos, galvoju reikia prasitęsti ir grįžti prie mažesnio tarifo. Skambinti jų bendruoju telefonu numeriu visiškai jokio tikslo, bent 3-4 sulaukiau žinutės apie galimybę palikti jiems žinutę ir jie susisieks. Nors autoatsakiklis "pažada", kad bus susisiekta, niekas neperskambina. Interneto svetainėte "Live chat" visada rašo, kad liko laukti 1 minutė kol vadybininkas atsakys ir taip tęsiasi valandas ir vis tiek niekas neatsako. Gaila, kad įmonė kurią visada gerbiau už kokybiškų paslaugų teikimą sugebėjo taip žemai nusiristi su klientu aptarnavimu. Net nenoriu pagalvoti kaip ilgai reiktų juos gaudyti, jei ištiktų techniniai nesklandumai. Žodžiu nusprendžiau visiškai atsisakyti jų paslaugų ir pereiti pas kitą tiekėja. Pagal čia pateiktus atsiliepimus matau, kad daug lojalių klientų pametat...
Atsakyti
1gb/s čia pagal juos

Taip pat rekomenduojame

CZAR Intelligence
Caesar7 - unikalios elektroninės parduotuvės

Adresas: Vinco Kudirkos g. 5A, LT-03105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto svetainių kūrimas, talpinimas; grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; konsultacijų paslaugos.
CZAR Intelligence paslaugos Unikalių elektroninių parduotuvių kūrimas Unikalių programėlių kūrimas (Android, iOS) Unikalių programų kūrimas (Windows, macOS, Linux) Bendros programavimo paslaugos (Python, PHP, Front-end) Sudėtingesnių, unikalių internetinių svetainių kūrimas Unikalaus dizaino kūrimas el...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
BSS IT
BSS ERP

Adresas: V. Krėvės pr. 26A-1, LT-50412 Kaunas.
Veiklos sritys: kompiuterių programinės įrangos kūrimas; apskaita; automatizavimas, automatika; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos.
UAB BSS IT - verslo informacinių sistemų kūrėjai. Mūsų sukurta BSS ERP verslo valdymo sistema apima šias sritis - Dokumentų valdymas - Buhalterinė apskaita - Personalas valdymas - Prekybos valdymas - Nekilnojamo turto valdymas Dokumentų valdymo sistema skirta centralizuotai kaupti visus įmonės sukuriamus bei...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021
Prezidentas Gitanas Nausėda apie Rekvizitai.lt tvaraus ir atsakingo verslo įvertinimą "TOP Įmonės" 2021 10-08 13:42
Nors šiuo pandemijos laikotarpiu ne viena įmonė patyrė įvairiausių iššūkių, nemažai jų sugebėjo augti, kartais netgi rekordiškai. Rekvizitai.lt kiekvienais metais...
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę
Į organizaciją sugrįžę darbuotojai būna dar labiau įsitraukę 10-23 20:38
Ne vienas darbdavys, darbuotojui išėjus, deda tašką. Visgi personalo ekspertai pataria palaikyti ryšį ir palikti praviras duris.
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų
Ukraina siūlo tiekti Europai daugiau gamtinių dujų 10-23 18:36
Ukraina penktadienį pareiškė pasiruošusi tiekti papildomus 55 mlrd. kubinių metrų gamtinių dujų Europai, o prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino Maskvą tyčia kurstant energetikos krizę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų taikyti PVM lengvatą energijai?

Akcijų kainos

eBay 80,59 +5,75%
American Express 187,08 +5,41%
Oracle 98,25 +2,02%
Goldman Sachs 414,32 +1,65%
Hasbro 89,50 -3,20%
Twitter 62,24 -4,83%
Facebook 324,61 -5,05%
Intel 49,46 -11,68%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,61 +0,36%
Kava 4,77 +6,00%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Nafta 83,87 +1,10%
Varis 9370,14 -0,85%
Vištiena 2,38 0,00%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Dyzelis 2,07 -2,82%