Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paysera LT, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paysera LT
Taip pat rekomenduojame
GF bankas
GENERAL FINANCING BANKASAdresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
SME Finance
Išmanus finansavimas versluiAdresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
„SME Finance“ kuriame naujus finansavimo sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei AI pagrįstą finansinių technologijų platformą, kuri priima labai greitus skolinimo sprendimus. Mes reaguojame į situaciją, kuri yra šiandien ir kuriame įrankį, kuriuo naudotis užtenka kompiuterio ar išmaniojo telefono. Kai...
Kredito garantasAdresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Factris LT1Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...
Gelvorasergel
Skolų išieškojimasAdresas: A. Juozapavičiaus g. 7, LT-09311 Vilnius.
Veiklos sritys: skolų išieškojimas; finansai; teisinės paslaugos.
Esame viena didžiausių mokėjimų ir skolų valdymo bendrovių Lietuvoje, turinti daugiau nei 20-ies metų patirtį rinkoje. Savo pozicijas dar labiau sustiprinome 2022 kovą susijungus UAB Gelvora ir UAB Sergel ir Lietuvai pristačius Baltijos šalyse jau pažįstamą prekės ženklą „GelvoraSergel“. Gelvora Sergel...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
APVA primena apie Lietuvos renovacijos žemėlapį
06-23 11:00
Interaktyvus Lietuvos renovacijos žemėlapis – puikus įrankis šalies gyventojams, besidomintiems daugiabučių atnaujinimu. Šioje platformoje galima rasti aktualiausią informaciją apie baigtus ar...
Kitos naujienos »
Prisijungti prie katalogo
Macy's
|
20,96
|
+9,91%
|
Wells Fargo
|
40,76
|
+7,55%
|
FedEx
|
243,24
|
+6,62%
|
AIG
|
52,77
|
+6,39%
|
Facebook
|
196,64
|
+0,51%
|
Humana
|
456,81
|
+0,48%
|
Xerox
|
15,79
|
+0,32%
|
Walmart
|
123,72
|
+0,08%
|
Dujos (JAV)
|
6,53
|
+33,81%
|
Apelsinai
|
0,91
|
+18,18%
|
Sidabras
|
24,55
|
-3,00%
|
Benzinas
|
3,19
|
+0,31%
|
Dyzelis
|
4,04
|
+6,88%
|
Cukrus
|
0,81
|
+1,25%
|
Anglis
|
196,95
|
+16,09%
|
Auksas
|
1936,86
|
-0,56%
|
2022-06-22 19:58:12
2022-06-22 16:26:09
Kai susitvarkys savo vidines problemas tada gal ir eis naudotis. O dabar kaip biudžetinėj istaigoj. Vieni nuo savęs. VMI sugeba greitai patvirtinti, o vadinamas bankas nesugeba. Matyt užmigo ant laurų, kad nemoka suvaldyti srautų!!!
2022-06-21 11:14:52
Su pirmąja įmonę (kuri vis dar veikianti) turėjome gan gerą praktiką ir gerą komisinių kainų politiką kartu su Paysera. Įkūrėme naują įmonė (abiejų įmonių veiklos pobūdžiai kardinaliai skirasi prekyba -> gamyba). Tada ir prasidėjo visos problemos - sumokėjome 4 Eur, kad paimtų įmonės bendrasavininkų sąrašą iš Rekvizitai.lt - šnipštas, nes užtruko labai ilgai, per kurį laiką atsirado naujų investuotojų ir investotojų sąrašas pasikeitė. Vėl pateikėme atnaujintą sąrašą ir jį tikrina jau ilgiau nei 7 k.d. C'mon - jūs atrodėte jaunatviškiausia įmonė lyginant su bankais, bet paaiškėjo, kad esate lėtapėdžių ir klaidų pilna komanda - viena vadybininkė pažadėjo, kad problema bus išspręsta per 10 min dėl įstatinio kapitalo įšaldymo, o kita nieko nemato ir jau sako - bent 1 d.d.... Daugiau nebebendradarbiausime su jumis!
Norime pažymėti, kad šiuo metu sąskaitų atidarymas gali trukti ilgiau, dėl padidėjusio registracijų kiekio bei turime įgyvendinti tam tikrus papildomus identifikacijos procesus, taigi į paskyrą įkeltų dokumentų tikrinimas trunka ilgiau.
Kuo operatyviau ir tiksliau atsakysite į visus mūsų užduodamus klausimus ir pateiksite reikiamus dokumentus bei informaciją - tuo greičiau galėsime įvykdyti jūsų pervedimą, nuimti apribojimus nuo sąskaitos ar tiesiog suteikti jums visas teises naudotis Paysera paslaugomis. Deja, tais atvejais, kai klientas negali pateikti reikiamų dokumentų, mes negalime jam teikti finansinių paslaugų.
Dėkojame už supratingumą.
2022-06-20 14:36:51
2022-06-18 08:30:42
Gerbiamas Kliente,
Norime pažymėti, kad Paysera veikla yra vykdoma atsižvelgiant į teisinį reguliavimą Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Taip pat būtent Lietuvos bankas kelia aukštus reikalavimus mums dėl duomenų pateikimo apie klientų vykdomą veiklą ir lėšų šaltinius.
Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes - ne išimtis.
Atsiprašome dėl iškilusių nepatogumų - per artimiausią darbo dieną su jumis susisieks atsakingi asmenys el. paštu, jei kils papildomų klausimų dėl anketoje pateiktų duomenų.
Pagarbiai
Paysera LT komanda
2022-06-16 17:47:23
Gerbiamas Kliente,
Norime pažymėti, kad Paysera veikla yra vykdoma atsižvelgiant į teisinį reguliavimą Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Taip pat būtent Lietuvos bankas kelia aukštus reikalavimus mums dėl duomenų pateikimo apie klientų vykdomą veiklą ir lėšų šaltinius.
Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes - ne išimtis.
Atsiprašome dėl iškilusių nepatogumų - per artimiausią darbo dieną su jumis susisieks atsakingi asmenys el. paštu, jei kils papildomų klausimų dėl anketoje pateiktų duomenų.
Pagarbiai
Paysera LT komanda
2022-06-15 13:27:35
Neįmanoma padaryti pavedimo be programėlės, kurios nenoriu. SMS kodai niekaip neateina, jei kažkokiu būdu pavyks padaryti pavedimą, tai bus paskutinis. Daugiau niekada. Ir kodėl reikėjo panaikinti prisijungimus su el parašu? Kitiems bankams tinka, o Payserai - ne?
dėkojame už jūsų atsiliepimą. Visuomet siekiame, kad naudojimasis Paysera paslaugomis būtų patogus ir sklandus.
Jei negaunate SMS kodo, maloniai prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo skyrių ir informuoti apie problemą, kad realiu laiku galėtume patikrinti.
Jei šiai dienai turite neatsakytų klausimų, prašome su mumis susisiekti el. paštu ar telefonu.
Pagarbiai,
Paysera LT komanda
2022-06-15 12:23:15
Idiotų i*****i. Atidariau įmonę ir sąskaitą payseroj. Užpildžiau anketą dėl pinigų plovimo. Praėjo 12 dienų, bet sąskaita apribota, negaliu naudotis įmonės pinigais 12 dienų jau. Pirkėjai sumokėjo, o tiekėjams pervest negaliu, nes sąskaita apribota. Tik atlaisvins sąskaitą dingsiu iš tų debilų ir visiems pasakysiu, kad jokioj payseroj nieks sąskaitų neatsidarinėtų.
Norime pažymėti, kad Paysera veikla yra vykdoma atsižvelgiant į teisinį reguliavimą Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Taip pat būtent Lietuvos bankas kelia aukštus reikalavimus mums dėl duomenų pateikimo apie klientų vykdomą veiklą ir lėšų šaltinius.
Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes - ne išimtis.
Atsiprašome dėl iškilusių nepatogumų - per artimiausią darbo dieną su jumis susisieks atsakingi asmenys el. paštu, jei kils papildomų klausimų dėl anketoje pateiktų duomenų.
Pagarbiai
Paysera LT komanda
2022-06-14 17:19:08
Nesiūlau niekam naudotis paysera, gavau 100euru į savo sąskaita bet pinigai buvo rezervuoti. Po dvieju dienu ateina pranešimas kad žmogus, kuris man vedė pinigus nurodė ne mano vardą (įvyko nesusipratimas) taip ir paaiškinau paysera administracijai, kai buvo užduoti 5 klausimai. Dabar praėjo savaitė ir jokių žinių. Jie nesirūpina savo klientais ir neleidžia sklandžiai gyventi, nes pinigai kažkur pakibe. Kitas dalykas tas jų perdėtas “saugumas” juokina, dar nemačiau tokių nesamonių su kitais bankais. Dėl mažiausių sumų ir kitokių smulkmenu prisiknisa, klausinėja kažkokių nesamoniu, neleidžia žmogui sklandžiai valdyti savo pinigų. Jeigu jau leidot žmogui susikurti paskyrą ir viską patvirtinote, net netrugdykite žmogaus, kol jis neviršija metinių neapmokestinamų pajamų. Su tokiom nesamonėm tik atbaidot klientus, daug žmonių siūlė jūsu vengti, bet kaip sakoma nesimokai iš kito klaidos, išmoksi iš savo.
apgailestaujame, kad patyrėte nepatogumų, tačiau sistemoje sukurti saugikliai prevencijos tikslais - išvengti galimų apgaulių.
Jūsų pavedimas buvo patikrintas, jūs pateikėte paaiškinimą, matome, kad lėšomis galite disponuoti.
Kilus klausimams, maloniai prašome su mumis susisiekti.
Pagarbiai
Paysera LT komanda
2022-06-14 11:32:51
2022-06-14 08:47:40
2022-06-08 21:39:22
2022-05-23 13:31:20 IP 5f4sotr4
Laba diena, Lina,
sistema nuolat tobulėja ir tuo pačiu įvedami nauji reikalavimai, saugikliai, kurie leidžia mums tinkamai identifikuoti klientą nuotoliniu būdu, todėl dokumentas pateikiamas tik per programėlę, realiu laiku, kartu paliekant jūsų nuotrauką.
Taip pat galite atvykti į Paysera klientų aptarnavimo centrą Vilniuje, jums patogiu metu. Vilniaus klientų aptarnavimo skyrius: Pilaitės pr. 16, Vilnius. Darbo laikas: I-V 8:00 - 18:00 (UTC+3).
Dėkojame, kad naudojatės Paysera paslaugomis, ir apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų.
2022-05-23 12:02:05 IP 2i51fmn2
As issiunciau naujai pagaminta nuskenuota tapatybes kortele el pastu nes neiseina ikelti per interneta, jei nepriimsite jusu paslaugomis nesinaudosiu. Saskaita atidaryta seniai, viskas veike iki siol, kodel turetu paikeisti taisykles keiciant tapatybes kortele. Neissigalvokit nesamoniu, kodel as dar tureciau papildomai fotografuotis.
sistema nuolat tobulėja ir tuo pačiu įvedami nauji reikalavimai, saugikliai, kurie leidžia mums tinkamai identifikuoti klientą nuotoliniu būdu, todėl dokumentas pateikiamas tik per programėlę, realiu laiku, kartu paliekant jūsų nuotrauką.
Taip pat galite atvykti į Paysera klientų aptarnavimo centrą Vilniuje, jums patogiu metu. Vilniaus klientų aptarnavimo skyrius: Pilaitės pr. 16, Vilnius. Darbo laikas: I-V 8:00 - 18:00 (UTC+3).
Dėkojame, kad naudojatės Paysera paslaugomis, ir apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų.
2022-05-23 11:13:20 IP 2i51fmn2
Gautas pranešimas apie anketos statuso pasikeitimą, iškart gaunamas laiškas apie paslaugų apribojimą.
Jūs PRIVALOTE suteikti kažkiek laiko duomenų atnaujinimui, jeigu tai yra būtina. Taip daro visos kitos finansinės įstaigos, dirbančios LR.
Aš šiandien išvažiuoju iš Lietuvos, buvo planuota naudotis Paysera turimą kortelę, tačiau dėl Jūsų veiksmu, ribojamos visos galimybės disponuoti savo lėšomis iki 10d.d. Taip pat, tai jau ne pirmas sąskaitų blokavimas, nesuteikiant galimybes klientui atlikti veiksmų, neprarandant galimybę naudotis paslaugomis.
Prašome susisiekti su mumis, dėl jums iškilusios situacijos el. paštu [email protected], temos laukelyje, nurodant, Jevgenij, dėl rekvizitai.lt. Patikrinsime duomenis ir pateiksime jums atsakymą asmeniškai.
Pagarbiai,
Paysera komanda
2022-05-20 17:56:24 IP 28ma03e5
2022-05-20 17:50:21 IP 2ju3l5pt
Jūs PRIVALOTE suteikti kažkiek laiko duomenų atnaujinimui, jeigu tai yra būtina. Taip daro visos kitos finansinės įstaigos, dirbančios LR.
Aš šiandien išvažiuoju iš Lietuvos, buvo planuota naudotis Paysera turimą kortelę, tačiau dėl Jūsų veiksmu, ribojamos visos galimybės disponuoti savo lėšomis iki 10d.d. Taip pat, tai jau ne pirmas sąskaitų blokavimas, nesuteikiant galimybes klientui atlikti veiksmų, neprarandant galimybę naudotis paslaugomis.
2022-05-10 16:32:46 IP 2ju3ks46
Mane galite rasti Facebook kaip NORA NAU. Kviečiame ir kitus nukentejusius klientus i kuriu Paysera paskyras buvo isilauzta ir is ten dingo pinigai prisijungti, nes panašu kad reikes teikti ieškinį. Paysera atsake tik, kad pabande susisiekti su banku i kuri isilauzeliai pervede pinigus, bet pinigu nebegalejo atgauti, tai daugiau jie niekuo padeti negali. Kibernetine ataka ivyko Paysera viduje, nes as kaip pavyzdys nespaudziau jokiu sms atsiustu nuorodu ir nesuvedziau atsiustu patvirtinimo kodu, tuo metu net nebuvau prie mobilaus ir nesinaudojau aplikacija, todel vienintelis būdas patekti i mano saskaita ir is ten padaryti pavedimus yra is vidaus. Paysera nepateike jokiu įrodymų ar paaiskinimu kaip konkreciai isilauzeliai gavo priejima prie saskaitos ir atliko pavedimus, todel teks kreiptis i teisininkus. Jie patys patvirtino, kad patiria kibernetines atakas ir panasu, kad jos vyksta pastovia, nes tokiu sms zinuciu gavau ir pries savaite, todel klientu paskyros ir pinigai nera saugus. O nukentejusieji nesulaukia pagalbos ir dinge pinigai nera grąžinami.
suprantame jūsų nusivylimą dėl sukčių pavogtų pinigų. Jūsų vietoje jaustumėmės taip pat. Deja, nei šioje viešojoje erdvėje, nei jokiose kitose negalime aptarinėti visų aplinkybių, nes tai sudaro jūsų asmens duomenis. Šiuo atveju situaciją galime pakomentuoti tik bendrai.
Pirma, Paysera nepatyrė kibernetinės atakos, jos sistemos nebuvo atakuotos ir į jas nebuvo įsilaužta. Jūsų aprašomu laikotarpiu s*****i iš tiesų buvo aktyvūs, tačiau jie taikėsi ne į Paysera sistemas, o tiesiogiai į finansinių paslaugų naudotojus (klientus) - gavome pranešimų iš klientų apie gautas SMS žinutes. Jose - raginimas patvirtinti mokėjimą bei aktyvi nuoroda į suklastotą bendrovės interneto svetainę. Šįkart, kaip ir daugelį kitų kartų, apie suaktyvėjusius s*****s klientus perspėjome programėlėje, e. bankininkystėje ir socialiniuose tinkluose. Pavyzdžiui: https://www.facebook.com/paysera.lt/photos/a.134321726618389/5340387062678470/
Primename, jog finansinių sukčių atakos prieš gyventojus yra globalus reiškinys ir Lietuva ne išimtis. Pasitelkę šiuolaikines technologijas s*****i gali siųsti SMS žinutes, nurodę bet kokį siuntėjo vardą - „fintech“ bendrovės, banko ar valstybės institucijos pavadinimą. Išmaniuosiuose telefonuose žinutės yra grupuojamos pagal siuntėjo vardą, todėl atėjusi SMS žinutė, kuriai s*****i sugeneruoja siuntėjo vardą, tarkim, Paysera, telefone automatiškai atsiduria tarp ankstesnio susirašinėjimo su Paysera (jeigu toks buvo). Norime dar kartą akcentuoti, kad gavus įtartiną nuorodą el. paštu ar SMS visuomet prašome laikytis atsargumo ir apdairumo ir jokiomis aplinkybėmis netvirtinti operacijų ar prisijungimų prie elektroninių kanalų, kurių patys neinicijavote. Sulaukę kliento pranešimo apie įtartinas operacijas sąskaitoje mes nedelsiant stabdome sukčių atliktą mokėjimą, jei tai dar įmanoma padaryti, visuomet bendradarbiaujame su kitais bankais ar mokėjimo paslaugų įmonėmis, prašome lėšas grąžinti, bendraujame su policija bei atliekame visus kitus įmanomus veiksmus, siekdami klientui padėti susigrąžinti sukčių pasisavintus pinigus bei apsaugoti turimas lėšas. Šiuo atveju tai irgi operatyviai darėme ir darome.
Saugodami jūsų privatumą, apie tolesnę tyrimo eigą su jumis bendrausime asmeniškai.
Pagarbiai,
Paysera komanda
2022-05-10 16:11:07 IP 2ju3ks46
Aptarnavimas tragiškas. Atidaryti įmonės sąskaitą gali trukti daugiau nei 10 dienų! Aiškumo jokio. Viduramžiai!
dėkojame už jūsų atsiliepimą ir pastabą. Įprastai sąskaitos atidarymas Lietuvoje registruotoms įmonėms yra greitas ir sklandus (daugeliu atveju sąskaitos atidaromos automatiškai), tačiau kai kuriais atvejais procesas gali šiek tiek užtrukti, kol nėra patikrinama kliento užpildyta "Klientų pažinimo anketa". Norime pažymėti, kad Paysera veikla yra vykdoma atsižvelgiant į teisinį reguliavimą Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Taip pat būtent Lietuvos bankas kelia aukštus reikalavimus mums dėl duomenų pateikimo apie klientų vykdomą veiklą ir lėšų šaltinius. Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes - ne išimtis. Informaciją apie šio principo įgyvendinimą pateikiame čia, kviečiame susipažinti: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas.
Apgailestaujame, kad duomenų patikrinimo procesas šiek tek užtruko bei džiaugiamės, kad prisijungėte prie mūsų klientų rato. Šiuo metu matome, jog įmonės paskyra buvo sėkmingai patvirtinta. Tikimės gražaus ir sklandaus bendradarbiavimo.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-05-05 20:24:05 IP 2ahe29t7
Gerbiama Edita,
dėkojame už jūsų komentarą ir mintis. Norėjome atkreipti dėmesį, jog atlyginimo išskirstymas pagal lytis yra ne Paysera prierašas, o rekvizitai.lt funkcija, automatiškai rodanti atlyginimo vidurkius įvairiose įmonėse. Jei peržiūrėtumėte Maxima, SEB, Swedbank, Vinted ar kitas Lietuvoje veikiančias įmones Rekvizituose - visur matysite tą patį išskirstymą, kuris, kaip ir jūs pati pastebėjote, yra gana keistas bei mūsų nuomone neatvaizduoja tikrosios situacijos. Pateiksime užklausą iš savo pusės rekvizitai.lt, prašydami patikslinti, kokiu tikslu atvaizduojami tokie atlyginimo vidurkiai ir ar galime ką nors pakeisti, kad jis labiau atspindėtų realybę.
Dėl paties skirtumo - taip jau susiklosto ne tik pas mus, bet ir daugelyje kitų tech. įmonių, jog, kad ir kaip būtų gaila, turime mažiau moterų tokiuose skyriuose kaip IT, kur atlyginimai, ne paslaptis, yra didžiausi. Tačiau, jei pažiūrėsime tokiose pačiose pozicijose dirbančius vyrus ir moteris - tokio skirtumo tikrai nebelieka.
Pastaraisiais metais Paysera stengiasi skirti kuo daugiau dėmesio lygybės, įvairovės ir socialinės gerovės temoms. Neseniai praėjusios Moters dienos proga kaip tik pasidžiaugėme viena iš gerųjų statistikų - tuo, kad Paysera, skirtingai nei pasaulinėse fintech bendrovėse, dirba tiek pat ar net daugiau moterų nei vyrų, įskaitant ir vadovaujančiose pozicijose. Apie tai daugiau čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/paysera-moters-diena
Tikimės, kad mūsų atsakymas buvo pakankamas. Jei turėsite daugiau klausimų - drąsiai susisiekite su mumis. Šiuo metu dirbame ties vidinių Paysera vertybių tobulinimu ir komunikacija, tad tokia informacija mums labai vertinga, kuomet galime matyti, kaip tos vertybės atsispindi realybėje ir kaip mus mato žmonės išorėje.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-05-05 17:46:13 IP 2ju3ktsl
Klausimas Paysera LT vadovams - kodėl pateikdami informaciją apie vidutinį darbuotojų gaunamą užmokestį, jį išskiriate ne pagal užimamas pareigas/poziciją, o pagal lytį? Ar, Paysera LT vadovų nuomone, vyrai iš prigimties turi daugiau kompetencijų užsitikrinti didesnį darbo užmokestį nei moterys, nesvarbu kokias jie pareigas užima? Ar nemanote, kad pateikta informacija tiesiogiai diskriminuoja moteris jūsų imonėje? Iš anskto dėkoju už jūsų numanomą atsakymą, tačiau aš manau, kad Lygių Galimybių Kontrolieriaus Tarnyba turėtų atkreipti nedelsiant atkreipti į tai dėmesį. Linkiu jums pradėti vertinti savo darbuotojus teisingai, nepriklausomai kokios jie yra lyties.
dėkojame už jūsų komentarą ir mintis. Norėjome atkreipti dėmesį, jog atlyginimo išskirstymas pagal lytis yra ne Paysera prierašas, o rekvizitai.lt funkcija, automatiškai rodanti atlyginimo vidurkius įvairiose įmonėse. Jei peržiūrėtumėte Maxima, SEB, Swedbank, Vinted ar kitas Lietuvoje veikiančias įmones Rekvizituose - visur matysite tą patį išskirstymą, kuris, kaip ir jūs pati pastebėjote, yra gana keistas bei mūsų nuomone neatvaizduoja tikrosios situacijos. Pateiksime užklausą iš savo pusės rekvizitai.lt, prašydami patikslinti, kokiu tikslu atvaizduojami tokie atlyginimo vidurkiai ir ar galime ką nors pakeisti, kad jis labiau atspindėtų realybę.
Dėl paties skirtumo - taip jau susiklosto ne tik pas mus, bet ir daugelyje kitų tech. įmonių, jog, kad ir kaip būtų gaila, turime mažiau moterų tokiuose skyriuose kaip IT, kur atlyginimai, ne paslaptis, yra didžiausi. Tačiau, jei pažiūrėsime tokiose pačiose pozicijose dirbančius vyrus ir moteris - tokio skirtumo tikrai nebelieka.
Pastaraisiais metais Paysera stengiasi skirti kuo daugiau dėmesio lygybės, įvairovės ir socialinės gerovės temoms. Neseniai praėjusios Moters dienos proga kaip tik pasidžiaugėme viena iš gerųjų statistikų - tuo, kad Paysera, skirtingai nei pasaulinėse fintech bendrovėse, dirba tiek pat ar net daugiau moterų nei vyrų, įskaitant ir vadovaujančiose pozicijose. Apie tai daugiau čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/paysera-moters-diena
Tikimės, kad mūsų atsakymas buvo pakankamas. Jei turėsite daugiau klausimų - drąsiai susisiekite su mumis. Šiuo metu dirbame ties vidinių Paysera vertybių tobulinimu ir komunikacija, tad tokia informacija mums labai vertinga, kuomet galime matyti, kaip tos vertybės atsispindi realybėje ir kaip mus mato žmonės išorėje.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-05-05 12:23:48 IP 28ma2sb0
2022-04-30 12:07:09 IP 2ahe29t7
2022-04-27 13:48:13 IP 1armtfg2
Jei galit per Facebook arba watsap.
2022-04-27 12:14:31 IP 2ln0bj5l
Gal galit susisiekti su manim per Instagram arba Facebook? Parasykit ka naudojat ir parasysiu savo username.
2022-04-26 18:16:08 IP 1armtfg2
As tai uz jegu suvienijima. Tik reiktu kad daugiau nukentejusiu atsilieptu, tada butu daug lengviau nei pavieniui aiskintis su banku, nes dabar paysera tik kartoja tas pacias frazes apie nuorodas ir pan. Bando nusimest atsakomybe pries klientus ir tiek.
2022-04-26 00:18:12 IP 2g8l8ots
Laba diena! Ir man taip nutiko balandzio 4 d. Paysera bando sakyti, kad kazka paspaudziau kazkokia nuoroda atsiusta sms zinute, ko aa nedariau, bet po to pripazino kad ivyko kibernetine ataka ir daugiau klientų nukentejo. Man irgi tempia laika - nepateikia nei ivykio aplinkybiu ir iki šiol negrąžino pinigu, nors pagal mokejimu istatyma turi tai padaryti kita diena po neautorizuoto mokejimo. As siuo metu planuoju kreiptis i teisininkus ir žiniasklaida. Būtų geriausia jei visi nukenteje suvienytu jegas.
2022-04-25 18:23:06 IP srvro3u
Bukite labai atsargus su siuo banku. Man praita savaite is saskaitos dingo daugiau kaip 4000 €. Kazkokiu budu buvo pakeistas mano prisijungimo slaptazodis ir pervesti pinigai I svetima saskaita. Iki siol Paysera nepatvirtina nieko tik sako kad vyksta tyrimas.kas kaip ir kada niekas nieko nesako. Lyg noretu tempt laika.
Bukite labai atsargus, manau kad ne as vienas cia nukentejas.
2022-04-21 12:10:35 IP 2ln0bm8k
Bukite labai atsargus, manau kad ne as vienas cia nukentejas.
2022-04-19 16:30:01 IP 2i23ufi2
Sveiki. Niekam nelinkėčiau pradėti naudotis šio "banko" paslaugomis. Trumpa mūsų įmonės istorija. Visus pavedimus darėme per juos, dėl palankesnių pavedimo įkainių. Jų padarom labai daug per mėnesį. Tačiau niekada iki galo nepasitikėjom Paysera, tai jų sąskaitoje laikydavome minimaliai pinigų. Nuojauta neapvylė. Vieną gražų sekmadienio rytą iš sąskaitos dingo 1500 eurų. Buvo atlikti 3 nurašymai po 500 eurų ir vienas 100 eurų vertės. Tai apie tą paskutinį nurašymą buvome informuoti el. paštu. Visi kiti tyliai nutekėjo pas kažką į sąskaitą. Pavedimus atlieku tik aš. Tai puikiai žinau kada ir kokie pavedimai yra atliekami. Susisiekus su operatore ji nieko padaryti negalėjo. Pavedimų sustabdyti negalėjo, nes buvo sekmadienis. Galėjo tik atsakinėti į šabloninius klausimus. Liepė laukti pirmadienio. Pirmadienį vėl krūva šabloninių beprasmių atsakymų ir pasiūlymas kreiptis į policiją, nes Paysera ne prie ko ir niekuo negalės padėti, nes ne jų čia kaltė. "Bankas" kuris neturi normalios klientų pinigų apsaugos ir už nieką neatsako. Skamba nelogiškai, bet tai jų pozicija, kurią ne kartą pakartojo. Nurašymai įvyko į kitą šalį kažkam su arabišku vardu ir pavarde. Policija aišku nieko taip ir nepagelbėjo, o Paysera tai žinodama labai ramiai sėdi. Kiek teko pasidomėti, mes tokie ne pirmi. Todėl nenorėdamas, kad būtų dar daugiau tokių kaip mes ir nusprendžiau parašyti. Gal kam pagelbėsiu. Nebesinaudojam šio pseudo banko paslaugomis ir visus partnerius apie tai įspėjame. Kodėl pseudo bankas? Pas mane stalčiuje pinigai saugiau guli. Apeikite kas galite. p.s. Paysera, galit nieko neatrašinėti, nes bet koks Jūsų "labai apgailestaujeme" ir t.t. yra nulio vertės. Ir tai bus tik bandymas reabilituoti save ir nuplauti savo mundurą prieš tuos, kas perskaitys šitą komentarą. p.s.2. Linkiu kuo dažnesnių Lietuvos banko patikrinimų, nes po jų papilnėja LR biudžetas, kaip jie patys sakė. Gerai, kad sutiko geranoriškai pagelbėti, nes policija šitoj vietoj bejėgė.
Ar bandysite išieškoti prarastus pinigus per teismą?
2022-04-18 15:15:53 IP 2ju3l1uc
Kada gi jus pagaliau sutvarkysit paysera pinigine? Jau puse metu rasau, kad programele nuolat stringa. Pervedant pinigus pavedimai pakimba, o norint pasijungti kompiuteriu prie paskyros patvirtinimo kodai neateina. Reikia pastoviiai programele perrasineti ir slaptazodi irasineti (o tai kelia labai daug nepatogumu). Jau gal 5 ar 6 karta is playmarketo siuncia programos atnaujinimus, bet naudos 0. Supportas sprendzia problema jau pusmeti, bet kaip matau be rezultatu. Zodziu blogai, labai blogai.
apgailestaujame, kad naudojantis Paysera programėle patyrėte nepatogumų. Sistemoje patikrinus informaciją matome, kad jau bendraujate su atsakingu asmeniu, o jūsų individuali situacija perduota nagrinėti atsakingam skyriui.
Turint daugiau klausimų dėl naudojimosi, visuomet kviečiame susisiekti el. paštu [email protected]
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-04-13 21:41:00 IP 28p99nav
2022-04-06 09:39:55 IP 28mbsg2n
Mano pinigai už vertybinių popierių pardavimą užšaldyti puse mėnesio. Kreipiausi I jų aptarnavimą, tai nieko nepadeda. Su tokia įstaiga finansinių reikalų turėti neįmanoma.
šiuo metu turime didesnį, nei įprastai, užklausų kiekį, todėl pervedimų ir pateiktų duomenų tikrinimas trunka kiek ilgiau, atsiprašome dėl to. Jūsų pervedimas jau yra peržiūrėtas.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-04-05 16:11:15 IP 2i581ggj
2022-04-04 09:35:58 IP 28mbsg2n
Bankas pavadinimu visiška tragedija… Pavedimus sustabdo kada nori ir gaunamus ir išeinančius, klientų aptarnavimo centras nepasiekiamas, kaip ir stengiasi atkreipti daug dėmesio į saugumą, bet sukelia labai didelius nepatogumus klientui. Limito dėl kažkokių priežasčių pasikeisti neleidžia. Visiškas balaganas. Kitaip sakant bankas tik darbo dienom, savaitgali norint padaryti svarbų pavedimą geriau net nerizikuoti ir daryti iš normalaus banko…
tam, kad teiktume finansines paslaugas, mes, Paysera, kaip ir daugelis kitų bankų, turime atitikti tam tikrų įstatymų reikalavimus. Klientų atliekamų pervedimų ir naudojimosi kortrolė bei priežiūra yra vykdoma visuose bankuose, mes nesame išimtis. Dėl šios priežasties tam tikrais atvejais klientų galime paprašyti pateikti informaciją apie savo veiklą ar lėšų kilmę. Informaciją ir priežastis dėl pervedimų stabdymo ar paskyros apribojimo, pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/kodel-saskaita-apribota.
Atkreipiame dėmesį, kad pervedimai tikrinami ir savaitgaliais, tačiau, jeigu turime sustabdytų pervedimų eiles, tikrinimas gali trukti kiek ilgiau, nei įprastai.
Tam, kad savo paskyroje galėtumėte savarankiškai keisti pervedimų limitus, reikia atlikti papildomą identifikacijos veiksmą, informaciją apie tai galite matysi savo Paysera paskyroje, kairiajame meniu pasirinkus Nustatymai > Limitai, teisės, įgaliojimai > Įgaliojimai ir pervedimų limitai.
Turint klausimų, susisiekite kontaktais: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-04-03 14:16:41 IP 2i23to6s
2022-03-31 09:32:02 IP 28mbsg2n
Letas pervedimas, kaip viduramziais. 4 dienas keliauja pinigai? Nejuokinkit, rinkties revoult ar kazka kito o ne paysera kuri ima ir nezmoniskus mokescius ir uztruka nedideles sumas pervest kone savaite.
pervedimo atlikimo laikas priklauso nuo atliekamo pervedimo tipo. Tarptautiniai pervedimai standartiškai įvykdomi per 1-3 d.d., tačiau kiti pervedimai vykdomi trumpiau (SEPA - kelias darbo valandas, SEPA Instant (momentinis) - kelias minutes).
Deja neturime galimybės patikrinti informacijos apie jūsų minimą pervedimą, kadangi negalime jūsų identifikuoti. Gali būti, kad vykdant pervedimą kuriame nors banke (siuntėjo, gavėjo, korespondento) jis buvo sustabdytas papildomam patikrinimui, todėl įvykdymas truko ilgiau.
Taip pat norime pažymėti, kad pervedimų kaina šiuo metu mums yra arti savikainos. Tarptautinio pervedimo atlikimas standartiškai kainuoja 7 EUR, SEPA ir SEPA Instant (momentiniai) pervedimai fiziniams asmenims yra nemokami, juridiniams kainuoja 0, 20 EUR.
Informaciją apie pervedimų atlikimo laikus ir visas kainas pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kainos/pervedimai-eurais ir https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kainos/pervedimai-kitomis-valiutomis.
Informacija apie SEPA ir SEPA Instant skirtumus čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/kas-yra-sepa.
Dėl detalesnio patikrinimo ar tiesiog turint klausimų, kviečiame susisiekti su Klientų aptarnavimo centru kontaktais: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-03-30 13:14:34 IP 65fr7qmf
2022-03-23 10:10:30 IP 28mbsg2n
Per pastarąsias pora savaičių teko padėti iš užsienio atvykusiam kolegai. Iš kokių 10 kartų kai teko bendrauti telefonu, tik porą kartų buvome aptarnauti padoriai. Dažniausiai darbuotojai nelinkę padėti išspręsti kilusius klausimus užsieniečiui. Dar didesnis minusas ofise sėdinčiam personalui. Esu pasipiktinusi aptarnavimo lygiu. Norėčiau, kad į tai būtų atkreiptas jos dėmesys.
Administracijos merginos be "laba diena" kalbėti nemoka, tik gestais nurodo vietą, kurioje matyt pagal planą turėtų būti suteikta informacija. Kita darbuotoja... suprantu, kad PMS yra sunkus laikotarpis, tačiau jis neturi atsispindėti klientų aptarnavimo srityje. Jokio profesionalumo, Mandagumo. Esant tuščiame ofise, net neišklausius, tėkšti, jog jau dvi savaites neaptarnaujate ofise... Nepasiūlyti, kaip įvykdyti registraciją ir panašiai... Nedrįsiu rekomenduoti šio banko jokiems naujiems klientams...
apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos, ją būtinai pasiaiškinsime, o kolegoms perduosime pastabas.
Norime pažymėti, kad dėl šiuo metu pasaulyje esančios situacijos, sankcijų ir Centrinio banko rekomendacijų, ne Europos Sąjungos šalių piliečių sąskaitų atidarymas trunka ženkliai ilgiau - turime įgyvendinti tam tikrus papildomus identifikacijos procesus. Dėl šios priežasties skyriuje sąskaitos nebeatidarinėjamos, o į paskyrą įkeltų dokumentų tikrinimas trunka ilgiau.
Dėkojame už supratingumą. Turint klausimų, susisiekite.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-03-22 13:39:33 IP 2deqv1qr
Administracijos merginos be "laba diena" kalbėti nemoka, tik gestais nurodo vietą, kurioje matyt pagal planą turėtų būti suteikta informacija. Kita darbuotoja... suprantu, kad PMS yra sunkus laikotarpis, tačiau jis neturi atsispindėti klientų aptarnavimo srityje. Jokio profesionalumo, Mandagumo. Esant tuščiame ofise, net neišklausius, tėkšti, jog jau dvi savaites neaptarnaujate ofise... Nepasiūlyti, kaip įvykdyti registraciją ir panašiai... Nedrįsiu rekomenduoti šio banko jokiems naujiems klientams...
2022-03-21 10:27:38 IP 28mbsg2n
Kažkada bandžiau pas juos darbintis į IT departamentą. Jų "interviu" toksiškas. Kostas vidury pokalbio tiesiog atsistojo ir pabėgo, taip demonstruodamas nepagarbą. Kam nepatinka toksiški interviu, kuomet iš tavęs bando padaryti durnių, kad galėtų pasiūlyt mažesnį darbo užmokestį, siūlau negaišt savo laiko kandidatuojant į šią kontorą.
apgailestaujame, jeigu pokalbio metu pasijautėte nemaloniai, tačiau aukščiausių vadovų darbotvarkės yra labai užimtos, galbūt tiesiog tą kartą nebuvo galimybės skirti viso numatyto laiko. Pokalbiuose visuomet dalyvauja ir kiti asmenys - personalas, tiesioginis vadovas ir pan, kurie gali puikiai įvertinti kandidato tinkamumą.
Mes visuomet labai džiaugiamės sulaukdami susidomėjimo mūsų siūlomomis darbo vietomis bei darbo pokalbiais su kandidatais. Iš savo pusės iš anksto stengiamės pateikti kuo daugiau informacijos apie siūlomą darbo vietą (įskaitant ir atlyginimo rėžius), kad kandidatuojantis žmogus jau prieš pokalbį galėtų susidaryti įspūdį apie būsimą darbo vietą.
Galime ir norime užtikrinti, kad mūsų įmonėje tikrai daug investuojama į pozityvią darbo aplinką. Linkime sėkmės atrandant naują darbo vietą!
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-03-20 17:51:44 IP 28p8cgoc
2022-03-09 14:29:50 IP 28mbsg2n
Sveiki. Niekam nelinkėčiau pradėti naudotis šio "banko" paslaugomis. Trumpa mūsų įmonės istorija. Visus pavedimus darėme per juos, dėl palankesnių pavedimo įkainių. Jų padarom labai daug per mėnesį. Tačiau niekada iki galo nepasitikėjom Paysera, tai jų sąskaitoje laikydavome minimaliai pinigų. Nuojauta neapvylė. Vieną gražų sekmadienio rytą iš sąskaitos dingo 1500 eurų. Buvo atlikti 3 nurašymai po 500 eurų ir vienas 100 eurų vertės. Tai apie tą paskutinį nurašymą buvome informuoti el. paštu. Visi kiti tyliai nutekėjo pas kažką į sąskaitą. Pavedimus atlieku tik aš. Tai puikiai žinau kada ir kokie pavedimai yra atliekami. Susisiekus su operatore ji nieko padaryti negalėjo. Pavedimų sustabdyti negalėjo, nes buvo sekmadienis. Galėjo tik atsakinėti į šabloninius klausimus. Liepė laukti pirmadienio. Pirmadienį vėl krūva šabloninių beprasmių atsakymų ir pasiūlymas kreiptis į policiją, nes Paysera ne prie ko ir niekuo negalės padėti, nes ne jų čia kaltė. "Bankas" kuris neturi normalios klientų pinigų apsaugos ir už nieką neatsako. Skamba nelogiškai, bet tai jų pozicija, kurią ne kartą pakartojo. Nurašymai įvyko į kitą šalį kažkam su arabišku vardu ir pavarde. Policija aišku nieko taip ir nepagelbėjo, o Paysera tai žinodama labai ramiai sėdi. Kiek teko pasidomėti, mes tokie ne pirmi. Todėl nenorėdamas, kad būtų dar daugiau tokių kaip mes ir nusprendžiau parašyti. Gal kam pagelbėsiu. Nebesinaudojam šio pseudo banko paslaugomis ir visus partnerius apie tai įspėjame. Kodėl pseudo bankas? Pas mane stalčiuje pinigai saugiau guli. Apeikite kas galite. p.s. Paysera, galit nieko neatrašinėti, nes bet koks Jūsų "labai apgailestaujeme" ir t.t. yra nulio vertės. Ir tai bus tik bandymas reabilituoti save ir nuplauti savo mundurą prieš tuos, kas perskaitys šitą komentarą. p.s.2. Linkiu kuo dažnesnių Lietuvos banko patikrinimų, nes po jų papilnėja LR biudžetas, kaip jie patys sakė. Gerai, kad sutiko geranoriškai pagelbėti, nes policija šitoj vietoj bejėgė.
apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Norime pažymėti, kad mes klientams nuolat komunikuojame būti budriems ir stengtis nepatekti į sukčių pinkles, nespausti nežinomų nuorodų, saugoti savo prisijungimus ir būti itin atidžiais jungiantis prie bankinės paskyros, prieš tai įsitikinus, kad nuoroda tikrai yra teisinga (tai yra tiksliai to banko, prie kurio ir norima prisijungti). Kitu atveju, klientas gali labai lengvai atiduoti savo prisijungimus sukčiams, kurie gali pasinaudoti jų sąskaitomis ar netgi išsivesti pinigus, kuriuos, tikėtina, susigrąžinti nebus paprasta. Pastaruoju metu su finansais dirbančios įstaigos ypatingai daug dėmesio skiria šio pobūdžio informacijos pranešimams apie sukčių atakas ir padirbtus URL adresus, tačiau, žinoma, prie to, kad nukentėjusių dėl sukčiavimo atvejų būtų kuo mažiau, turi prisidėti ir patys klientai, būdami budrūs.
Kiekvienas atvejis yra individualus, tačiau tiek mes, tiek bet kuris kitas bankas deda maksimalias pastangas gelbėjant klientui susigrąžinant prarastas lėšas. Taip pat pažymime, kad su teisėsaugos institucijomis bendradarbiaujame ir jiems vykdant tyrimus teikiame visą reikiamą informaciją.
Patarimus, kaip išvengti sukčių ir apsisaugoti savo pinigus, pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/apsisaugok-nuo-apgaviku.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-03-08 11:58:34 IP 28mep5qc
2022-02-18 09:26:52 IP 28mbsg2n
Laba diena. Paysera savo int. puslapyje skelbiasi, kad viską galima atlikti operatyviai atidaryti sąskaitą... Realybėje viskas vyksta kitaip. 22-02-09d. atlikau visus veiksmus, dėl paskyros atidarymo, paso kopija, nuotrauka. gaunu pranešimą, kad reikia registruotis papildomai identifikacijai. Užsiregistruoju artimiausiu galimu laiku 22-02-11. Įvyksta prisijungimas. Klausimai iš kur sužinojote apie Paysera, ar tai ne perteklinis klausimas? Traška braška..negirdi, nutrūksta. skambinu, vykdoma pakartotina identifikacija, apima valandą laiko. Padėkoja, pasako, kad atsiųs el.pranešimą. Nutyla iki 22-02-17d. mano skambučio. Gaunu pranešimą, kad identifikacija nepavyko. Registruojuosi, nauja identif. 22-02-22. Tai yra blogai. mano įranga ir ryšiai šiuolaikiniai. Šlubuoja Paysera sistema, , gal darbuotojai neišsaugojo identifikacijos. "Paslaugos atliekamos greitai"...
apgailestaujame, kad vykdant identifikacijos procedūrą kilo nesklandumų. Kliento identifikavimui yra taikomi aukšti reikalavimai, tad deja, jei įrašo garsas ar kokybė nėra tinkami, identifikacija negali būti patvirtinta. Atsiprašome, kad kiek užtrukome tikrinant bei pateikiant atsakymą, šiuo metu turime itin didelį kiekį užklausų.
Jums reikėtų iš naujo užsiregistruoti pokalbiui ir esant galimybei naudotis kitu įrenginiu arba pasirūpinti ausinėmis su mikrofonu. Taip pat, jeigu turite galimybę, galite atvykti į Paysera Klientų aptarnavimo skyrių Vilniuje, adresu Pilaitės pr. 16.
Norime pažymėti, kad klientų pažinimas finansines paslaugas teikiančioms įmonėms yra ypatingai svarbus, todėl kai kuriais atvejais tam tikrų procedūrų įvykdymas gali užtrukti ilgiau, nei įprastai. Tvarkos kuriamos atsižvelgiant į Lietuvos banko ir kitų atitinkamų institucijų keliamus bei įstatymuose nurodytus reikalavimus.
Tikimės, kad identifikaciją jums netrukus pavyks atlikti ir galėsite naudotis jums aktualiomis paslaugomis.
Turint klausimų, susisiekite kontaktais: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-02-17 12:47:42 IP 2e914isc
2022-02-08 12:12:22 IP 2g5vhjnb
Gerbiamas Kliente,
apgailestaujame, kad naudojantis Paysera paslaugomis patyrėte nepatogumų. Deja negalime patikrinti informacijos apie situaciją bei jos pakomentuot ir padėti išspręsti, todėl su jumis susisiekėme atskiru el. laišku, lauksime patikslinimo.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-02-08 11:03:58 IP 28mbsg2n
Payseroi matomai vel idarbinta banda neissilavinusiu. Nesugeba atsakyti i klausima, tik raso pievas. Disponuoja svetimais pinigais kaip nori. Jokios atsakomybes. Jie be skundu ir baudu dirbti nemoka.
apgailestaujame, kad naudojantis Paysera paslaugomis patyrėte nepatogumų. Deja negalime patikrinti informacijos apie situaciją bei jos pakomentuot ir padėti išspręsti, todėl su jumis susisiekėme atskiru el. laišku, lauksime patikslinimo.
Linkėjimai,
Paysera komanda
2022-02-08 10:09:58 IP 2g5vhjnb
2022-02-08 09:07:59 IP 28mbsg2n
Sveiki, pateiksiu gerus atsiliepimus apie Paysera veiklą. Įmonės ir asmeninius pavedimus tvarkau tik per Payserą. Kai nusimato kokie didesni pavedimai ir noriu, kad nebūtų jokių užlaikymų, tiesiog informuoju Payserą apie juos, reikalui esant pateikiu pagrindžiančius dokumentus ir problemų nekyla.
džiaugiamės jūsų teigiama nuomone ir dėkojame už atsiliepimą!
Linkėjimai,
Paysera komanda