VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paysera LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paysera LT

Atsiliepimai apie Paysera LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Paysera LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jau dvi dienos kaip negaliu savarankiškai atlikti operacijų su savo sąskaita Paysera banke. Payserai modernizavus tapatybės patvirtinimo būdą su mano turimomis priemonėmis šiai dienai negaliu naudotis savo dviem sąskaitomis šiame banke. Registrų centro skaitmeninis parašas čia negalioja, išmaniuoju telefonu nesinaudoju, nes man žymiai patogiau naudotis (skambučiams) paprastu nedidelio formato telefonu, o internetą turiu kompiuteryje, skype programa taip pat nesinaudoju (nes nereikia). SMS žinutės su patvirtinimo kodu mano telefono nepasiekia, nors Payseros konsultantai (su kuriais per šias dvi dienas bendravau keletą kartų) tvirtina, kad jos tvarkingai išsiunčiamos. Per šias dvi dienas keliolika kartų bandžiau atlikti operacijas savo sąskaitoje - bet kadangi sms su kodu mano telefono (kažkodėl) nepasiekia, tai - misija neįmanoma. Telefonas tvarkingas, sms žinutes gaunu ir siunčiu be problemų. Nors, turiu pripažinti, kad Paysera konsultantai kantriai stengėsi padėti, kol kas mano sąskaitos įšaldytos. Nors šio banko operacijų įkainiai atrodo gana draugiškai, ko gero teks jo paslaugų atsisakyti. Gal būt bankas orientuojasi būtent į išmaniųjų telefono naudotojų segmentą? Jeigu čia negalioja Registrų centro skaitmeninis parašas, tai rodo, kad bankas orientuojasi į ribotą naudotojų segmentą.
Atsakyti
Nauji pokyčiai Payseroje, deja nenudžiugino. Teks atsidaryti sąskaitą rimtesniame banke.
Atsakyti
Turiu Payseroje sakaita daugiau kaip 3 metus ir jokiu problemu neturejau. Saskaita aktyviai naudojama kasdiena ir viskas veikia gerai. As rekomenduoju!
Atsakyti
Vytenis 2019-03-18 17:49:45
Anksciau prisijungdamas i paysera reikedavo patvirtinti prisijungima kodu kuri gaudavau i email, o dabar is niekur nieko pakeite papildomo prisijungimo sistema, o pasirinkimai yra tik numeris arba telefono programele, o telefono programeleje vistiek reikia patvirtinti numeri.. Su klientu aptarnavimu skyriumi jau susisiekiau, bet labai nepatogu, nes negalesiu dabar naudotis paysera apie 3dienas... Nepirmas nusivylimas.
Gerbiamas Vyteni,

siekdami užtikrinti, kad naudojimasis mūsų sistema būtų kuo saugesnis ir patogesnis, buvo pakeisti prisijungimo prie paskyros reikalavimai. Nuo šiol papildomas prisijungimas galimas per mobiliąją programėlę, mobiliu parašu ar sms žinute.
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Anksciau prisijungdamas i paysera reikedavo patvirtinti prisijungima kodu kuri gaudavau i email, o dabar is niekur nieko pakeite papildomo prisijungimo sistema, o pasirinkimai yra tik numeris arba telefono programele, o telefono programeleje vistiek reikia patvirtinti numeri.. Su klientu aptarnavimu skyriumi jau susisiekiau, bet labai nepatogu, nes negalesiu dabar naudotis paysera apie 3dienas... Nepirmas nusivylimas.
Atsakyti
Aidas 2019-03-16 20:55:12
Sveiki, man iskilo problema su Paysera... Anksciau visada gaudavau kodukus emailu. siandiena atsidarau ir ziuriu kad nera galimybes gauti koda emailu.. galiu tik programeles budu ir telefono numeriu gaut zinute... kaip ir viskas butu gerai, taciau mano tel numeris yra pasikeites, tos korteles as nebeturiu, visada naudojausi emailu... tam kad pakeisti numeri turiu prisijungti per programele. gerai... jungiuosi... o ten vel raso ta sena tel numeri... gal galit mane paprotinti kaip pakeisti savo tel numeri?
Gerbiamas Aidai,

jums rekomeduojame kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių, viską paaiškinsime ką reikia atlikti ir padėsime.
Atsakyti
Audrius 2019-03-16 18:53:34
Niekam nerekomenduoju Payseros. Mano manymu jinai greitai žlugs. Mūsų VšĮ nepateikė JADIS (nors vienintelis dalininkas nesikeitė nuo 2012metų ir ta informacija buv pateikta) tai parazitai užblokavo pilną pinigų sąskaitą, būdami užsienyje negalėjome naudotis sąskaita, daryti pavedimų. Manau, kad šiai š*******o kontorai niekada nepavyks tapti banku, nes ji žlugs. Absoliuti nepagarba klientams, amžinai lūžinėjanti IT sistema - visa tai žlugimo elementai. Būkit prakeikti, niekšai!
Gerbiamas Audriau,

kliento pažinimo anketa buvo atmesta dėl to, kad nuo 2018 m. rugsėjo mėn. nepateikdavote JADIS išrašo. Vėliau jums siuntėme laišką su prašymu į JADIS pateikti informaciją apie VšĮ naudos gavėjus, o to nepadarius, po 10 dienų privalėsime apriboti paskyrą. Per tą laiką informacija nebuvo pateikta. Pagal LR Viešųjų įstaigų įstatymą viešosios įstaigos privalo pateikti duomenis apie dalininkus nuo 2018 m. liepos 1 d.
Atsakyti
Sveiki, man iskilo problema su Paysera... Anksciau visada gaudavau kodukus emailu. siandiena atsidarau ir ziuriu kad nera galimybes gauti koda emailu.. galiu tik programeles budu ir telefono numeriu gaut zinute... kaip ir viskas butu gerai, taciau mano tel numeris yra pasikeites, tos korteles as nebeturiu, visada naudojausi emailu... tam kad pakeisti numeri turiu prisijungti per programele. gerai... jungiuosi... o ten vel raso ta sena tel numeri... gal galit mane paprotinti kaip pakeisti savo tel numeri?
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju Payseros. Mano manymu jinai greitai žlugs. Mūsų VšĮ nepateikė JADIS (nors vienintelis dalininkas nesikeitė nuo 2012metų ir ta informacija buv pateikta) tai parazitai užblokavo pilną pinigų sąskaitą, būdami užsienyje negalėjome naudotis sąskaita, daryti pavedimų. Manau, kad šiai š*******o kontorai niekada nepavyks tapti banku, nes ji žlugs. Absoliuti nepagarba klientams, amžinai lūžinėjanti IT sistema - visa tai žlugimo elementai. Būkit prakeikti, niekšai!
Darius Trečiakauskas
2019-03-14 11:57:15 IP 78.58.188.224
Atsakyti
Darius Trečiakauskas 2019-03-14 09:21:52
Ne vieną kartą ir ne pirmus metus bandau su Paysera išsiaiškinti mažytę smulkmeną - kada užstatai pavedimus vėlesne ateities data ir pažiūri sąskaitų apžvalgoje kiek rezervuota ir kiek liko laisvai disponuojamų lėšų - pasirodo rezervuota 0, 00 ir visa suma laisvai disponuojama :) Ir norint susidėlioti sekančius pavedimus reikia imti paprastąjį kalkuliatorių ir XXI a. skaičiuoti kaip XIX a. banke. O jei bandysi netyčia viršyti esamų lėšų sumą - iškarto meta, kad trūksta lėšų. Kiek kartų buvo bandyta su Paysera aiškintis, vis gaudavau atsakymą, kad prašymą/skundą užfiksavome, perduosime IT specialistams, tikrai klausimas bus sprendžiamas... jau matyt 3 ar 4 metus sprendžia :D Kituose bankuose tokia elementari funkcija jau prieš 20 metų buvo.
Jūsų atsakymas ir jo "argumentavimas" neatlaiko net elementarios kritikos - tai nėra trečių asmenų rezervuotos lėšos, t.y. paties klijiento suformuoti pavedimai, kurie paties klijiento ir gali būti keičiami, atšaukiami, nukeliami..., o reikalui esant ir paliekami vėlesnėm datom, laukiant planuojamų vėliau sukrentančių įplaukų. Ta rodoma rezervacija tik padeda klijientui aiškiai matyti ir dėlioti bei planuoti būsimus pavedimus, nesinaudojant papildomu kalkuliatoriumi arba skaičiuotuvais ;) Tokiu atveju matyt vertėtų ir savo telefoninius konsultantus informuoti, kad taip "padedama" klijientams disponuoti jų lėšomis, o ne kiekvieną kartą pastoviai kaip mantrą giedoti "jūsų prašymą užfiksavpme, perduosime IT skyriui, kad spręstų". O kuriuose LT bankuose dar yra tokia sistema kaip pas jus - tikrai nežinau, visuose kuriuose turėjome arba turime sąskaitas yra būtent taip kaip sakau. Ir tai yra jau daugiau kaip 20 metų :) Tikiu, kad gal ateis laikas kada ir jūsų įmonė pradės girdėti klijientą, o ne bukai ir automatiškai bandyti aiškinti ir įrodyti, kad kažkokie sistemos naudojimo nepatogumai yra būtent klijientų "naudai, patogumui ir jų lėšų laisvam disponavimui" :D Geros dienos linkėdamas
Atsakyti
Darius Trečiakauskas 2019-03-14 09:21:52
Ne vieną kartą ir ne pirmus metus bandau su Paysera išsiaiškinti mažytę smulkmeną - kada užstatai pavedimus vėlesne ateities data ir pažiūri sąskaitų apžvalgoje kiek rezervuota ir kiek liko laisvai disponuojamų lėšų - pasirodo rezervuota 0, 00 ir visa suma laisvai disponuojama :) Ir norint susidėlioti sekančius pavedimus reikia imti paprastąjį kalkuliatorių ir XXI a. skaičiuoti kaip XIX a. banke. O jei bandysi netyčia viršyti esamų lėšų sumą - iškarto meta, kad trūksta lėšų. Kiek kartų buvo bandyta su Paysera aiškintis, vis gaudavau atsakymą, kad prašymą/skundą užfiksavome, perduosime IT specialistams, tikrai klausimas bus sprendžiamas... jau matyt 3 ar 4 metus sprendžia :D Kituose bankuose tokia elementari funkcija jau prieš 20 metų buvo.
Gerbiamas Dariau,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Taip yra padaryta todėl, kad nerezervuoti klientų lėšų iš karto, jos gali būti naudojamos ir yra rezervuojamos tik pervedimo atlikimo dieną. Toks pat veikimo principas yra ir daugelyje bankų.
Darius Trečiakauskas
2019-03-14 09:21:52 IP 78.58.188.224
Atsakyti
Ne vieną kartą ir ne pirmus metus bandau su Paysera išsiaiškinti mažytę smulkmeną - kada užstatai pavedimus vėlesne ateities data ir pažiūri sąskaitų apžvalgoje kiek rezervuota ir kiek liko laisvai disponuojamų lėšų - pasirodo rezervuota 0, 00 ir visa suma laisvai disponuojama :) Ir norint susidėlioti sekančius pavedimus reikia imti paprastąjį kalkuliatorių ir XXI a. skaičiuoti kaip XIX a. banke. O jei bandysi netyčia viršyti esamų lėšų sumą - iškarto meta, kad trūksta lėšų. Kiek kartų buvo bandyta su Paysera aiškintis, vis gaudavau atsakymą, kad prašymą/skundą užfiksavome, perduosime IT specialistams, tikrai klausimas bus sprendžiamas... jau matyt 3 ar 4 metus sprendžia :D Kituose bankuose tokia elementari funkcija jau prieš 20 metų buvo.
Atsakyti
Jevgenijus 2019-03-06 10:31:30
Prieš pasirinkdamas jūsų banką galvojau, kad esate pareigingas ir patogus bankas. Pasirodo apsirikau. Paaiškinkite man prašau, kaip galima apriboti žmogaus sąskaitą mėnesiui? Ką galima visą mėnesį tikrinti? O juolab - kas galėjo įsilaužti į mano sąskaitą? Ši situacija man tikrai labai nerimtai skamba iš jūsų pozicijos. Kitas bankas per porą dienų būtų išsiaiškinęs kame problema ir netrukdytų klientui. Ir keista, kad kai apribojate sąskaitą, negaliu naudotis lėšomis, esančiomis sąskaitoje. Gerai, kad tai tik pirmas atvejis, nors paskaičius kitų žmonių atsiliepimus, noriu daryti išvadą, kad ateityje dar susilauksiu panašių situacijų. Tikrai nieko nenoriu dabar apkaltinti, bet kyla klausimų, į kuriuos norisi gauti atsakymus.
Gerbiamas Jevgenijau,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Norint apsaugoti jūsų pinigines lėšas, jūsų paskyra buvo apribota. Jums reikėtų pasikeisti prisijungimo slaptažodį, tuomet mus informuot ir paskyros apribojimai bus panaikinti. Pastaruoju metu internetinėje erdvėje padaugėjo bandymų užvaldyti klientų paskyras, neteisėtai išgaunant prisijungimo duomenis. Dažniausiai piktavaliai siunčia SMS žinutes ir elektroninius laiškus, pateikdami nuorodas į netikras bankų, finansų įstaigų ir kt. svetaines reikalaudami nedelsiant atlikti veiksmus. Pažymime, kad Paysera nesiunčia SMS žinučių ir el. laiškų, kuriuose būtų prašoma prisijungti prie Paysera ar pakeisti slaptažodį, paspaudžiant žinutėje ar laiške esančią nuorodą. Visuomet atkreipkite dėmesį, kad prie Paysera sistemos jungiatės šiuo adresu: https://bank.paysera.com
Atsakyti
Prieš pasirinkdamas jūsų banką galvojau, kad esate pareigingas ir patogus bankas. Pasirodo apsirikau. Paaiškinkite man prašau, kaip galima apriboti žmogaus sąskaitą mėnesiui? Ką galima visą mėnesį tikrinti? O juolab - kas galėjo įsilaužti į mano sąskaitą? Ši situacija man tikrai labai nerimtai skamba iš jūsų pozicijos. Kitas bankas per porą dienų būtų išsiaiškinęs kame problema ir netrukdytų klientui. Ir keista, kad kai apribojate sąskaitą, negaliu naudotis lėšomis, esančiomis sąskaitoje. Gerai, kad tai tik pirmas atvejis, nors paskaičius kitų žmonių atsiliepimus, noriu daryti išvadą, kad ateityje dar susilauksiu panašių situacijų. Tikrai nieko nenoriu dabar apkaltinti, bet kyla klausimų, į kuriuos norisi gauti atsakymus.
Atsakyti
Edvinas 2019-02-07 23:13:36
Labai blogai veikia sistema Paysera tickets. Supportas išvis nesigaudo sistemoje. Susiimkite kol nepraradote klientų.
Gerbiamas Edvinai,

dėkojame už Jūsų vertinimą ir pastabą. Į klientų pasiūlymus ir pastabas atsižvelgiame ir Paysera tickets sistemą nuolat tobuliname. Šią situaciją pasiaiškinsime ir imsimės atitinkamų veiksmų.
Atsakyti
Labai blogai veikia sistema Paysera tickets. Supportas išvis nesigaudo sistemoje. Susiimkite kol nepraradote klientų.
Atsakyti
PaySera neveikia normaliai 2019-02-02 17:01:17
Bandydamas užsisakyti paslaugą ir baigiant sumokėti per Swedbank, rašo:, , Paslauga neleidžiama". Paaiškinkite šį pranešimą
Gerbiamas Kliente,

Prašome kreiptis el.paštu pagalba@paysera.lt, nurodant el.svetainę kurioje bandėte apmokėti bei mokėtojo el.pašto adresą, tuomet galėsime detaliau patikrinti kodėl mokėjimas nepavyko.
Atsakyti
Sukciu gauja 2019-02-05 15:11:35
5 savaites laike pinigus, paaskinti ju negaliejo nieko kas su jais vyksta. Pagaliau grazino mokejama suma, bet pasisavino 25 EUR uz pavedima. Viskas buvo atlikta teisingai, standartiskai, panaudojus sablona. Dabar sita sukciu kontora pasisavina pinigus uz neatlikta darba.
Vel bus sabloninis atsakymas is automato?
Gerbiamas Kliente,

Norime informuoti, kad tarptautiniai pervedimai gali būti grąžinimų dėl įvairių priežasčių. Dažniausiai tai būna dėl neteisingai pateiktų Gavėjo duomenų arba dėl banko korespondento/banko gavėjo vidinių taisyklių/pinigų plovimo ir teroristų finansavimo tvarkų.Taip pat grąžinant mokėjimą, korespondentas bankas gali nuskaičiuoti ir savo mokesčius.
Konkretaus grąžinto pervedimo, mokėjimo paskirtyje galite matyti grąžinimo priežastį.
Atsakyti
5 savaites laike pinigus, paaskinti ju negaliejo nieko kas su jais vyksta. Pagaliau grazino mokejama suma, bet pasisavino 25 EUR uz pavedima. Viskas buvo atlikta teisingai, standartiskai, panaudojus sablona. Dabar sita sukciu kontora pasisavina pinigus uz neatlikta darba.
Vel bus sabloninis atsakymas is automato?
PaySera neveikia normaliai
2019-02-02 17:01:17 IP 78.61.9.3
Atsakyti
Bandydamas užsisakyti paslaugą ir baigiant sumokėti per Swedbank, rašo:, , Paslauga neleidžiama". Paaiškinkite šį pranešimą
Atsakyti
Darius 2019-01-31 13:23:25
Ponai payserininkai, ne klijiento reikalas aiškintis SWIFT ar kitu jūsų sistemos vidinių reikalu klausimus. Jis padarė pavedimą, sumokėjo už tą paslaugą ir jos negavo. Tai jūsų įmonės ir prievolės ir garbės reikalas išsiaiškinti kas, kaip ir kodėl, nes savo partnerius renkatės jūs, o ne klijientas ir už savo partnerių veiskmus atsakingas esate jūs, o ne klijientas. Jei paaiškėtų, kad yra klijiento banko kaltė - tada visas pretenzijas ir patirtas išlaidas galima pateikti anai pusei. jei vis tik jūsų partnerių darbo brokas - aiškintis reikia su partneriu, o klijientui reikia kompensuoti patirtas moralines, laiko ir kitas sąnaudas.
Gerbiamas Dariau,

čia nėra mūsų ar partnerių brokas. Pervedimai dažniausiai negaunami dėl neteisingai nurodytų gavėjo duomenų, sąskaitos numerio, gavėjo pavadinimo, banko korespondento ir panašiai. Jei tik būtų mūsų ar partnerių brokas, tuomet taip, sutinkame, kad tikrai turime kompensuoti patirtas išlaidas.
Atsakyti
darius 2019-01-31 13:14:07
Problema Nr.1. Kai įvedi pavedimą kažkuria vėlesne data ir pasirašai, jis pasikabina kažkur sistemoje, bet sąskaitų apžvalgoje jo nesimato ir rodo neteiosingą galimą disponuoti likutį. jei planuoji pavedimus į ateitį, turi pasiimti kalkuliatorių (gerai, kad dar sistema nereiklauja medinių skaičiuotuvų) ir būdamas XXI a. pasijusti kaip senais "gerais" laikais - skaičiuotis kiek lėšų išsinaudos su kiekvienu pavedimu ir kiek dar liks kitiems - labiau panašu į akmens amžių.
Problema Nr 2. kas kelis mėnesius sistema vis paprašo pakeisti prisijungimo slaptažodį, nors šitą slaptažodį žinau tik aš ir sistema. Jei pabandai suvesti jau kažkada buvusį slaptažodį - sistema jį rgi žino ir neleidžia naudoti. Atrodo, kad jei iš tikrųjų būtų nesaugu naudotis esamu slaptažodžiu ir jis būtų pavogtas, tai vagiui per jį prisijungus ir pasikeitus į savo - saugumas padidėtų :))) Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Kadangi slaptažodis yra tik klijiento sugalvojamas ir jo žinomas, tai toks pastovus bereikalingas ir papildomai klijientus apkraunantis slaptažodžio kaitaliojimas yra visiškai netikslingas, apsunkinantis darbą ir totaliai beprasmiškas veiksmas.
Jau ne vieną kartą buvo skambinta į klijientų aptarnavimo skyrių, sakyta ir dar kartą persakyta, bet atsakymas visą laiką tas pats "jūs ne pirmas tuo skundžiatės, bet sistema dabar kitaip neleidžia, jau yra perduota visa eilė nusiskundimų, pridėsime dar ir jūsų" Praeina vėl keli mėnesiai ir vėl tas pats. Ir tai vyksta ne du tris mėnesius, o du tris metus!!! Paysera, įmonė pozicionuojanti save kaip kaip naujoviška, lanksčią ir orientuotą į klijientą - pasirodo veikia, vos ne kaip senas tarybinis sisteminis bankas, kur klijientas yra įdomus tik tol, kol atsidaro sąskaitą. Gal būt atviras ir viešas kreipimasis per masinės informacijos priemones padėtų Payseros vadovams pagaliau išgirsti ir reaguoti arba ir toliau vegetuoti.
Gerbiamas Dariau,

1. Dėkojame už jūsų pastabą ir pasiūlymą. Perduosime atsakingam skyriui, kad viską apsvarstytų ir, esant galimybei, tai įgyvendintų.
2. Paysera rūpinasi visų savo klientų saugumu, todėl taiko pažangiausias organizacines ir technines saugą užtikrinančias priemones klientų lėšų, finansinių operacijų bei asmens duomenų apsaugai.
Paysera vadovaujasi griežtais mokėjimo paslaugų užtikrinimo saugos standartais, kurie reikalauja keisti prieigos prie sąskaitų valdymo sąsajos asmeninius prisijungimo duomenis.
Tai - viena kompleksinių priemonių dalis, reikalinga valdant prisijungimo duomenų galimo patekimo tretiesiems asmenims rizikas. Prisijungimo duomenų keitimo periodiškumas yra nustatytas remiantis nuolat vykdoma rizikų analize ir vadovaujantis finansų sektoriaus priežiūros institucijų rekomendacijomis bei gerosiomis pasaulio praktikomis.
Atsakyti
Tomas 2019-01-04 19:50:59
Atvejis 1: Gruodžio 19d padariau beveik 14kUSD pavedimą į Turkiją, po Kalėdų pinigų pas gavėją nebuvo, Pagalbos telefonu atsiliepusi mergaitė paaiškino, kad tikrai turi būti 27-28d. Pinigai neatsirado nei 27, nei 28, nebuvo ir sausio 2d. Kai paklausiau kur pinigai, buvo atsakyta, kad pinigus jie pervedė ir kad aš gavėjui duočiau payseros išrašą. Aišku su tuo išrašu anoje pusėje jie nieko nemato. Gavėjas paprašė SWIFT pervedimo išrašo, Paysera už tai paprašė 13Eur ! Nesvarbu, kad sumokėjau už visą operaciją 28USD, dar turiu susimokėti 13Eur už tai, kad Paysera pasakytų kur jie ar jų partneriai pametė 14kUSD. beje išrašas, pasak payseros, ruošiamas 1-2 darbo dienas, užsakiau išrašą sausio 3d. šiandien, po paros, vis dar nėra, na aišku dar ne 2 dienos, kur gi mums skubėti. Prekės stovi, laikas eina.
Su Paysera dirbu senokai, bet dabar iškilo daug klausimų dėl jų atsakomybės ir požiūrio į savo darbą ir klientą. Dar ten kažkoks IT "dievas" pas juos yra - prijunginėjau eshopą prie payseros, tai tampiausi gal savaitę, taisiau trūkumus, kuriuos "ponas dievas" nurodydavo po 1. Ne tai, kad parašytų negerai tas, tas ir anas, bet po 1. Veikiantis eshopas su neveikiančiu mokėjimo moduliu - čia jau graudžiai juokinga.
Ponai payserininkai, ne klijiento reikalas aiškintis SWIFT ar kitu jūsų sistemos vidinių reikalu klausimus. Jis padarė pavedimą, sumokėjo už tą paslaugą ir jos negavo. Tai jūsų įmonės ir prievolės ir garbės reikalas išsiaiškinti kas, kaip ir kodėl, nes savo partnerius renkatės jūs, o ne klijientas ir už savo partnerių veiskmus atsakingas esate jūs, o ne klijientas. Jei paaiškėtų, kad yra klijiento banko kaltė - tada visas pretenzijas ir patirtas išlaidas galima pateikti anai pusei. jei vis tik jūsų partnerių darbo brokas - aiškintis reikia su partneriu, o klijientui reikia kompensuoti patirtas moralines, laiko ir kitas sąnaudas.
Atsakyti
Problema Nr.1. Kai įvedi pavedimą kažkuria vėlesne data ir pasirašai, jis pasikabina kažkur sistemoje, bet sąskaitų apžvalgoje jo nesimato ir rodo neteiosingą galimą disponuoti likutį. jei planuoji pavedimus į ateitį, turi pasiimti kalkuliatorių (gerai, kad dar sistema nereiklauja medinių skaičiuotuvų) ir būdamas XXI a. pasijusti kaip senais "gerais" laikais - skaičiuotis kiek lėšų išsinaudos su kiekvienu pavedimu ir kiek dar liks kitiems - labiau panašu į akmens amžių.
Problema Nr 2. kas kelis mėnesius sistema vis paprašo pakeisti prisijungimo slaptažodį, nors šitą slaptažodį žinau tik aš ir sistema. Jei pabandai suvesti jau kažkada buvusį slaptažodį - sistema jį rgi žino ir neleidžia naudoti. Atrodo, kad jei iš tikrųjų būtų nesaugu naudotis esamu slaptažodžiu ir jis būtų pavogtas, tai vagiui per jį prisijungus ir pasikeitus į savo - saugumas padidėtų :))) Būtų juokinga, jei nebūtų liūdna. Kadangi slaptažodis yra tik klijiento sugalvojamas ir jo žinomas, tai toks pastovus bereikalingas ir papildomai klijientus apkraunantis slaptažodžio kaitaliojimas yra visiškai netikslingas, apsunkinantis darbą ir totaliai beprasmiškas veiksmas.
Jau ne vieną kartą buvo skambinta į klijientų aptarnavimo skyrių, sakyta ir dar kartą persakyta, bet atsakymas visą laiką tas pats "jūs ne pirmas tuo skundžiatės, bet sistema dabar kitaip neleidžia, jau yra perduota visa eilė nusiskundimų, pridėsime dar ir jūsų" Praeina vėl keli mėnesiai ir vėl tas pats. Ir tai vyksta ne du tris mėnesius, o du tris metus!!! Paysera, įmonė pozicionuojanti save kaip kaip naujoviška, lanksčią ir orientuotą į klijientą - pasirodo veikia, vos ne kaip senas tarybinis sisteminis bankas, kur klijientas yra įdomus tik tol, kol atsidaro sąskaitą. Gal būt atviras ir viešas kreipimasis per masinės informacijos priemones padėtų Payseros vadovams pagaliau išgirsti ir reaguoti arba ir toliau vegetuoti.
Atsakyti
Paysera LT 2019-01-31 08:49:26
Gerbiamas Kliente,

vykdant tarptautinius pervedimus jie yra atliekami per bankus korespondentus ir bankai niekuomet nepateikia statuso apie įskaitytus mokėjimus. Neįskaitymo priežastys gali būti įvairios. Norint tiksliai sužinoti kodėl pervedimas nėra įskaitytas, galima užsakyti SWIFT patvirtinimą arba tyrimą, todėl Jums rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.
Paskaitykite dar karta ka parasiau, tada atsakinekite. Kaip ir minejau, dirba zmones nesugebantys netgi suprasti parasyto teksto ir pateikti logiska atsakyma. O gal tai bot'ai atsakineja?
Atsakyti
Uz tvarka 2019-01-30 11:02:19
Per sistema UAB „Paysera LT“ 31.12.2018 buvo atliktas pavedimas Iki siandien 2019.01.30 gavejas negavo pinigu. Paysera nesugeba atsakyti kur dingo pinigai ir kada pasieks gaveja, ar pasieks. Dirba nekompetentingi darbuotoja, nesugebantys atsakyti i elementarus klausimus. Bukite atsargus, pinigai laikomi sitoje kontoroje neturi draudimo kaip bankai, negrazins nei cento.
Gerbiamas Kliente,

vykdant tarptautinius pervedimus jie yra atliekami per bankus korespondentus ir bankai niekuomet nepateikia statuso apie įskaitytus mokėjimus. Neįskaitymo priežastys gali būti įvairios. Norint tiksliai sužinoti kodėl pervedimas nėra įskaitytas, galima užsakyti SWIFT patvirtinimą arba tyrimą, todėl Jums rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.
Atsakyti
Per sistema UAB „Paysera LT“ 31.12.2018 buvo atliktas pavedimas Iki siandien 2019.01.30 gavejas negavo pinigu. Paysera nesugeba atsakyti kur dingo pinigai ir kada pasieks gaveja, ar pasieks. Dirba nekompetentingi darbuotoja, nesugebantys atsakyti i elementarus klausimus. Bukite atsargus, pinigai laikomi sitoje kontoroje neturi draudimo kaip bankai, negrazins nei cento.
Atsakyti
Maksimas 2019-01-25 13:57:22
Pasirodo tai tik mokėjimų licencija turinti įmonė, kokiu Lietuvoje yra dešimtys.....
Todėl manyčiau turėti joje sąskaitą, yra tas pats kai pervesti į bet kokį UAB Iir tikėtis gerio
Gerbiamas Maksimai,

mes esame elektroninių pinigų įstaiga ir esame griežtai prižiūrimi Lietuvos banko.

Pinigai laikomi Paysera sąskaitoje yra apdrausti pagal Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymo 22 straipsnio 1 dalį.
Klientų lėšos:
- Laikomos tik specialiose, klientų lėšoms laikyti skirtose bankų sąskaitose;
- NENAUDOJAMOS įmonės reikmėms, nėra skolinamos ar investuojamos;
- į jas negali būti nukreiptas išieškojimas pagal elektroninių pinigų įstaigos skolas.
Atsakyti
Pasirodo tai tik mokėjimų licencija turinti įmonė, kokiu Lietuvoje yra dešimtys.....
Todėl manyčiau turėti joje sąskaitą, yra tas pats kai pervesti į bet kokį UAB Iir tikėtis gerio
Atsakyti
Klientas 2019-01-22 12:46:11
Naudoju, , paysera'' gerus 5metus. Problemu rimtu neturejau, kaip siais metais. Kiekviena savaite problemos su operatoriais. Klientai negali issiusti sms zinuciu, jeigu ir issiuncia atgaline sms zinute neateina. Kiek teko susisiekti vis tos pacios problemos ir tvirtina, kad greitu metu bus sutvarkyta. Tvarko savaitemis ir naudos 0. Gaunam centus nuo sms zinuciu, bet ir juos jau prarandam...
Gerbiamas Kliente,

buvo laikini sutrikimai su Telia paslaugų operatoriumi. Sutrikimas jau pašalintas ir atsiskaitymų sms žinutėmis paslauga veikia sklandžiai.
Atsiprašome už kilusius nesklandumus.
Atsakyti
Naudoju, , paysera'' gerus 5metus. Problemu rimtu neturejau, kaip siais metais. Kiekviena savaite problemos su operatoriais. Klientai negali issiusti sms zinuciu, jeigu ir issiuncia atgaline sms zinute neateina. Kiek teko susisiekti vis tos pacios problemos ir tvirtina, kad greitu metu bus sutvarkyta. Tvarko savaitemis ir naudos 0. Gaunam centus nuo sms zinuciu, bet ir juos jau prarandam...
Atsakyti
Nusivylęs tokių pigiu metodu apgauti 2019-01-11 14:53:20
Būkit atidūs po naujų metų padarė pakeitimą, kad padefoltų pavedimai eitų skubūs 23 ct vietoj 15 ct apgaudinėja klinetus...niekas neperspėjo apie pasikeitusią sistemą!!!! Parašiau prašymą, kad atstatytų padefoltų kad būtu neskubus jei neatstatys uždarysiu sąskaitą
Gerbiamas Kliente,

sistemoje nėra nustatyta, kad automatiškai būtų parenkamas skubus pervedimo tipas. Taip pat skubūs (ne SEPA Instant) pervedimai atliekami iš tų pačių bankų sąskaitų į to pačio banko gavėjo sąskaitą, pvz. jei atliksite skubų pervedimą į Swedbank banko sąskaitą Paysera paskyroje, tai mes jį atliksime iš Swedbank sąskaitos į gavėjo Swedbank sąskaitą (tai mums kainuoja). Todėl jokio papildomo uždarbio mums nėra jei pasirenkate skubų, nes neskubius pervedimus atliekame ne iš kito banko sąskaitos, o per Lietuvos banko sistemą.
Atsakyti
Gerbama kliente,

Paskyra apribota ir klausimai buvo užduoti, dėl begalės skundų jūsų atžvelgiu. Jeigu apie juos nežinojote, pasiskaitykite http://skundziu.lt/zavingi-lt-ieva-simanaviciute/ šiuo adresu.

Visi prekybininkai, kurie negali pristatyti prekių savo klientams ar kitaip juos apgaudinėja, nėra pageidaujami ir su jais verslo santykiai nutraukiami.

Jūsų atveju, prašome tęsti bendravimą su klientų aptarnavimo skyriumi, kuris pateikęs ne vieną klausimą ir atsakymų kol kas nėra sulaukęs.
Nusivylęs tokių pigiu metodu apgauti
2019-01-11 14:53:20 IP 78.157.73.33
Atsakyti
Būkit atidūs po naujų metų padarė pakeitimą, kad padefoltų pavedimai eitų skubūs 23 ct vietoj 15 ct apgaudinėja klinetus...niekas neperspėjo apie pasikeitusią sistemą!!!! Parašiau prašymą, kad atstatytų padefoltų kad būtu neskubus jei neatstatys uždarysiu sąskaitą
Atsakyti
Tomas 2019-01-04 19:50:59
Atvejis 1: Gruodžio 19d padariau beveik 14kUSD pavedimą į Turkiją, po Kalėdų pinigų pas gavėją nebuvo, Pagalbos telefonu atsiliepusi mergaitė paaiškino, kad tikrai turi būti 27-28d. Pinigai neatsirado nei 27, nei 28, nebuvo ir sausio 2d. Kai paklausiau kur pinigai, buvo atsakyta, kad pinigus jie pervedė ir kad aš gavėjui duočiau payseros išrašą. Aišku su tuo išrašu anoje pusėje jie nieko nemato. Gavėjas paprašė SWIFT pervedimo išrašo, Paysera už tai paprašė 13Eur ! Nesvarbu, kad sumokėjau už visą operaciją 28USD, dar turiu susimokėti 13Eur už tai, kad Paysera pasakytų kur jie ar jų partneriai pametė 14kUSD. beje išrašas, pasak payseros, ruošiamas 1-2 darbo dienas, užsakiau išrašą sausio 3d. šiandien, po paros, vis dar nėra, na aišku dar ne 2 dienos, kur gi mums skubėti. Prekės stovi, laikas eina.
Su Paysera dirbu senokai, bet dabar iškilo daug klausimų dėl jų atsakomybės ir požiūrio į savo darbą ir klientą. Dar ten kažkoks IT "dievas" pas juos yra - prijunginėjau eshopą prie payseros, tai tampiausi gal savaitę, taisiau trūkumus, kuriuos "ponas dievas" nurodydavo po 1. Ne tai, kad parašytų negerai tas, tas ir anas, bet po 1. Veikiantis eshopas su neveikiančiu mokėjimo moduliu - čia jau graudžiai juokinga.
Gerbiamas Tomai,

apgailestaujame dėl nemalonios patirties.

Tarptautinius pervedimus atliekame per bankus ar partnerius ir SWIFT kopijos užsakymas yra mokama paslauga. Gavus SWIFT kopiją ją galima siųsti gavėjui ir gavėjo bankas gali patikrinti dėl kokios priežasties pervedimas dar nėra įskaitytas į gavėjo sąskaitą. Standartiškai SWIFT kopija gaunama per 1-2 darbo dienas, bet kartais gali užtrukti ir ilgiau. Dėl projekto tikrinimo dėkojame už pastabas, į jas atsižvelgiame ir procesus tobuliname. Šiuo metu taip ir yra atliekama kaip jūs siūlote.
Atsakyti
Atvejis 1: Gruodžio 19d padariau beveik 14kUSD pavedimą į Turkiją, po Kalėdų pinigų pas gavėją nebuvo, Pagalbos telefonu atsiliepusi mergaitė paaiškino, kad tikrai turi būti 27-28d. Pinigai neatsirado nei 27, nei 28, nebuvo ir sausio 2d. Kai paklausiau kur pinigai, buvo atsakyta, kad pinigus jie pervedė ir kad aš gavėjui duočiau payseros išrašą. Aišku su tuo išrašu anoje pusėje jie nieko nemato. Gavėjas paprašė SWIFT pervedimo išrašo, Paysera už tai paprašė 13Eur ! Nesvarbu, kad sumokėjau už visą operaciją 28USD, dar turiu susimokėti 13Eur už tai, kad Paysera pasakytų kur jie ar jų partneriai pametė 14kUSD. beje išrašas, pasak payseros, ruošiamas 1-2 darbo dienas, užsakiau išrašą sausio 3d. šiandien, po paros, vis dar nėra, na aišku dar ne 2 dienos, kur gi mums skubėti. Prekės stovi, laikas eina.
Su Paysera dirbu senokai, bet dabar iškilo daug klausimų dėl jų atsakomybės ir požiūrio į savo darbą ir klientą. Dar ten kažkoks IT "dievas" pas juos yra - prijunginėjau eshopą prie payseros, tai tampiausi gal savaitę, taisiau trūkumus, kuriuos "ponas dievas" nurodydavo po 1. Ne tai, kad parašytų negerai tas, tas ir anas, bet po 1. Veikiantis eshopas su neveikiančiu mokėjimo moduliu - čia jau graudžiai juokinga.
Atsakyti
Gustas 2018-12-22 15:53:11
Sveiki jei aš gyvenu Lietuvoje ir esu Nepilnametis noredamas susikurti paysera reikalauja tapatybes patvirtinimo pasirinkau leidimo gyventi rašo nufotkinkite leidimo gyventi prieki kaip man ji gaut jeigu Lietuvoje gyvenu ir nereikia tokiu dalyku
Gerbiamas Kliente,

norint atlikti identifikaciją reikalingas asmens tapatybės patvirtinimas pateikiant vieną iš šių dokumentų: pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą gyventi.
Atsakyti
Sveiki jei aš gyvenu Lietuvoje ir esu Nepilnametis noredamas susikurti paysera reikalauja tapatybes patvirtinimo pasirinkau leidimo gyventi rašo nufotkinkite leidimo gyventi prieki kaip man ji gaut jeigu Lietuvoje gyvenu ir nereikia tokiu dalyku
Atsakyti
Neidas 2018-11-20 17:00:27
Sudas nesu mantes tokios nesamones kur reiktu tiek daug identifikuotis isidejiau 20eur 2017metais iki siol negavau pinigu pdariau paso identifikacija ir vistiek negaliu gauti tu 20euru nes turiu atlikti skype identifikacija kuria bandziau atlikti ir sako kad netinka pasas kuri turiu identifikaves jei atgausiu 20euru daugiau nebesinaudosiu paysera niekomet ir niekam nesiulysiu kad nauduotusi. negaiskit laiko uzsipisit :)))
Gerbiamas Kliente,

Paysera sistemoje vartotojas gali turėti tik 1 Paysera paskyrą. Jūs buvote susikūrę papildomą ir gavote lėšų į neidentifikuotos paskyros sąskaitą. Tokiu atveju, kad įsitikinti, jog ir papildoma paskyra tikrai priklauso jums, mes prašome atlikti Skype identifikaciją. Atliekant Skype identifikaciją reikia pateikti tą patį dokumentą, kuris yra registruotas sistemoje.
Atsakyti
Aivaras 2018-12-03 10:28:28
Kiekvieną mėnesį prašo pateikt įmonės duomenų anketos atnaujinimus nors niekas nepasikeitė, kiekvienasyk neleidžia išsaugot tų pačių jau esamų duomenų, o paskambinus nežino kodėl neveikia ("Neteisingai arba ne visi laukeliai yra užpildyti. Prašome patikrinti anketą." - bet sistema nerodo kas blogai), nors niekas nesikeitė.

Tuo tarpu kol jie su savim tarsis kas jiems blogai su galva ar kuo nors kitu - pinigais naudotis negalėsit. Tai yra tyčiojimasis iš klientų, spręskit ar jums tinka kasmėnesinis seksas siekiant atgaut sąskaitos valdymą - tai yra tiesiog patikimumo klausimas, o kai jo nėra - vargu ar ten verta laikyt pinigus.
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Kliento pažinimo anketą privaloma atnaujinti kasmet. Jei užpildytoje anketoje nepakanka duomenų, tuomet prašome anketą užpildyti iš naujo. Jei anketos nepavyko išsaugoti, rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu ar pagalba gyvai, viską išsiaiškinsime ir sutvarkysime.
Atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
Kiekvieną mėnesį prašo pateikt įmonės duomenų anketos atnaujinimus nors niekas nepasikeitė, kiekvienasyk neleidžia išsaugot tų pačių jau esamų duomenų, o paskambinus nežino kodėl neveikia ("Neteisingai arba ne visi laukeliai yra užpildyti. Prašome patikrinti anketą." - bet sistema nerodo kas blogai), nors niekas nesikeitė.

Tuo tarpu kol jie su savim tarsis kas jiems blogai su galva ar kuo nors kitu - pinigais naudotis negalėsit. Tai yra tyčiojimasis iš klientų, spręskit ar jums tinka kasmėnesinis seksas siekiant atgaut sąskaitos valdymą - tai yra tiesiog patikimumo klausimas, o kai jo nėra - vargu ar ten verta laikyt pinigus.
Atsakyti
Sudas nesu mantes tokios nesamones kur reiktu tiek daug identifikuotis isidejiau 20eur 2017metais iki siol negavau pinigu pdariau paso identifikacija ir vistiek negaliu gauti tu 20euru nes turiu atlikti skype identifikacija kuria bandziau atlikti ir sako kad netinka pasas kuri turiu identifikaves jei atgausiu 20euru daugiau nebesinaudosiu paysera niekomet ir niekam nesiulysiu kad nauduotusi. negaiskit laiko uzsipisit :)))
Atsakyti
Mantas 2018-11-17 14:57:21
Per kiek laiko atiena is swedbank ir lietuvos pasto savaitgali?
Gerbiamas Kliente,

tokiais klausimais rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu, el.paštu ar pagalba gyvai, atsakymą gausite greičiau, nes dirbame kiekvieną dieną nuo 8 iki 20 valandos be išeiginių ir poilsio dienų.
Pervedimas iš Swedbank į Paysera IBAN įsiskaito 5 kartus per dieną darbo dienomis., todėl savaitgalį atliktas pervedimas gaunamas pirmadienį ryte. Jei pervedimą norite gauti per 10-30 minučių, papildymo instrukcijose (prisijungus per naršyklę) reikia pasirinkti tą patį banką iš kurio atliekate pervedimą ir pagal pateiktas instrukcijas atlikti pervedimą.
Pervedimas iš Lietuvos pašto gaunamas sekančią darbo dieną.
Atsakyti
Per kiek laiko atiena is swedbank ir lietuvos pasto savaitgali?
Atsakyti
Paysera LT 2018-11-15 16:11:34
Gerbiamas Kliente,

siekiant išvengti sukčiavimo atvejų, mes informaciją teikiame ar koregavimus atliekame tik įsitikinus, kad bendraujame su asmenimis, turinčiais teisę valdyti ir administruoti paskyrą. Šiuo atveju pokalbio metu klientas identifikacijos sėkmingai neatliko, todėl vadybininkė Dovilė atsisakė atlikti veiksmus įmonės paskyroje, taip laikydamasi Paysera sistemoje galiojančių taisyklių. Ateityje siekiant išvengti panašių nemalonių situacijų, į mus kviečiame kreiptis įmonės vadovą arba asmenis, turinčius teises valdyti paskyrą. Taip pat primename, kad vadovas gali suteikti ir papildomus įgaliojimus darbuotojams.
"klientas identifikacijos sėkmingai neatliko" tai uzduoti klausimai apie varda asmens koda ir priregistruota numeri, nera identifikavimo klausimai? man telefonu pasake "jeigu norite atlikti veiksmus savo paskyroje paskambinkite is priregistruoto telefono" tai realiai negaliu naudotis paskyra paskambines kitu numeriu nors visa klausiama informacija (identifikavima) atsakau. Tai kam tie klausimai?
Atsakyti
Rokas 2018-11-15 12:22:51
Pasiskambinau i klientu aptarnavima noredamas pakeisti kursa imones vardu, man nesuteike sios galimybes aptarnavimu centre dirbusi Dovile vien del to, kad neskambinau is priregistruoto telefono!! nors ir pateikiau visa jos prasoma informacija (varda, asmens kodo 4 skaicius, net priregistruota numeri) ji nusprende kad neturiu galimybes prasyti geresnio kurso ar kitu paslaugu nes skambinu ne tuo numeriu, kai pastaruosius 4 menesius neiskildavo jokiu problemu kalbant su kitais operatoriais. Del vieno tokio darbuotojo imone netenka dar vieno kliento. Dekoju
Gerbiamas Kliente,

siekiant išvengti sukčiavimo atvejų, mes informaciją teikiame ar koregavimus atliekame tik įsitikinus, kad bendraujame su asmenimis, turinčiais teisę valdyti ir administruoti paskyrą. Šiuo atveju pokalbio metu klientas identifikacijos sėkmingai neatliko, todėl vadybininkė Dovilė atsisakė atlikti veiksmus įmonės paskyroje, taip laikydamasi Paysera sistemoje galiojančių taisyklių. Ateityje siekiant išvengti panašių nemalonių situacijų, į mus kviečiame kreiptis įmonės vadovą arba asmenis, turinčius teises valdyti paskyrą. Taip pat primename, kad vadovas gali suteikti ir papildomus įgaliojimus darbuotojams.
Atsakyti
Pasiskambinau i klientu aptarnavima noredamas pakeisti kursa imones vardu, man nesuteike sios galimybes aptarnavimu centre dirbusi Dovile vien del to, kad neskambinau is priregistruoto telefono!! nors ir pateikiau visa jos prasoma informacija (varda, asmens kodo 4 skaicius, net priregistruota numeri) ji nusprende kad neturiu galimybes prasyti geresnio kurso ar kitu paslaugu nes skambinu ne tuo numeriu, kai pastaruosius 4 menesius neiskildavo jokiu problemu kalbant su kitais operatoriais. Del vieno tokio darbuotojo imone netenka dar vieno kliento. Dekoju
Atsakyti
G 2018-11-12 15:25:16
Baikit, kaip įdomu - trijų mėnesių lėšų rezervacija, ir būtent 5% sumos dydžio yra Maestro, Visa ir Mastercard reikalavimas... Bet tokios rezervacijos nėra, jei klientas atsiskaito kortele per kurio nors banko online sprendimą ar Paypal. Nebent Jūsų kompanija yra tokia nepatikima, kad asmeniškai Payserai yra atskiras perteklinis, specialus reikalavimas - štai penktadienį kliento, atsiskaičiusio kortele 11.09, dalį sumos Jūs paleisite 2019.02.07 - tokia suma kaupiasi ir didėja ketvirčiui laiko užšaldyta be palūkanų - Jums čia viskas tvarkoje?
Prašome parašyti mums į pagalba@paysera.lt nurodant projekto adresą ir įvertinę projektą, galėsime jums pasiūlyti nestandartines lėšų rezervavimo sąlygas. Ačiū.
Atsakyti
Paysera LT 2018-11-12 13:05:33
Laba diena,

gavome informaciją apie jūsų atsiliepimą Rekvizitai.lt tinklalapyje.

Informuojame, kad renkant įmokas kortelėmis kiekvienam atsiskaitymui yra taikomas tam tikras rezervavimas: 100% - 3 dienos, 5% - 3 mėnesiai, taip pat galimi kitokie rezervavimo terminai ir rezervavimo procentas (priklausomai nuo projekto tipo). Šis rezervavimas yra taikomas klientų kortelių tiekėjų - Maestro, Visa ir Mastercard sprendimu tam, kad būtų išvengta sukčiavimo atvejų, rezervavimo terminai yra apbrėžiami tai reglamentuojančiose taisyklėse.

Norime pažymėti, kad rezervuotų sumų Paysera niekaip nenaudoja ir nedisponuoja. Mums, kaip įstaigai, teikiančiai atsiskymų tarpininkavimo paslaugas, taip pat yra keliami reikalavimai, kurių privalome laikytis, kitaip negalėtume teikti paslaugų. Vienas iš tokių reikalavimų - pinigų rezervavimas jūsų klientams atliekant atsiskaitymus kortelėmis.

Taip pat visuomet galite patikrinti kas buvo nurodyta Paysera internetiniame puslapyje ankstesniais laikotarpiais. Yra tokia svetainė https://archive.org/, ten galite įvesti Paysera svetainės adresą, nustatyti laikotarpį ir matysite kas buvo talpinama svetainėje tuo metu. Galite patikrinti ir matysite, kad lėšų rezervavimas nurodomas toks pats, niekas nesikeitė.
Baikit, kaip įdomu - trijų mėnesių lėšų rezervacija, ir būtent 5% sumos dydžio yra Maestro, Visa ir Mastercard reikalavimas... Bet tokios rezervacijos nėra, jei klientas atsiskaito kortele per kurio nors banko online sprendimą ar Paypal. Nebent Jūsų kompanija yra tokia nepatikima, kad asmeniškai Payserai yra atskiras perteklinis, specialus reikalavimas - štai penktadienį kliento, atsiskaičiusio kortele 11.09, dalį sumos Jūs paleisite 2019.02.07 - tokia suma kaupiasi ir didėja ketvirčiui laiko užšaldyta be palūkanų - Jums čia viskas tvarkoje?
Atsakyti
G 2018-11-08 10:45:18
Turime eshop projekta sioje kontoroje, tai jei musu klientas atsiskaito kreditine kortele, pagal savo taisykles Paysera laiko 100% sumos rezervuotas 5dienas, o 5% sumos - 3 menesius. TIS MENESIUS!!! Daro su musu pinigais ka nori. Projekta turime keleri metai, anksciau lesas laikydavo rezervave 5dienas, ir tai jau kliuvo - taciau neseniai taisykles buvo vienasaliskai pakeistos i 3 menesiu rezervacija. Telefonu paskambinus issiaiskinti situacija, vista i akis meluoja, kad "visada" taip buvo - as sakiau jai, kad ne vakar pradejome su jais dirbti. Rezervuotus pinigus laiko ju bankas korespondentas, kurio neisduoda - bet ju paciu tinklapyje pasiskaiciau, kad tai Latvijos bankas. Zodziu, uzknisa, sekanciu etapu turbut metus laikys rezervuotus musu pinigus ir darys su jais ka nori, svajoniu verslas! Nutraukiame sutarti su jais.
Laba diena,

gavome informaciją apie jūsų atsiliepimą Rekvizitai.lt tinklalapyje.

Informuojame, kad renkant įmokas kortelėmis kiekvienam atsiskaitymui yra taikomas tam tikras rezervavimas: 100% - 3 dienos, 5% - 3 mėnesiai, taip pat galimi kitokie rezervavimo terminai ir rezervavimo procentas (priklausomai nuo projekto tipo). Šis rezervavimas yra taikomas klientų kortelių tiekėjų - Maestro, Visa ir Mastercard sprendimu tam, kad būtų išvengta sukčiavimo atvejų, rezervavimo terminai yra apbrėžiami tai reglamentuojančiose taisyklėse.

Norime pažymėti, kad rezervuotų sumų Paysera niekaip nenaudoja ir nedisponuoja. Mums, kaip įstaigai, teikiančiai atsiskymų tarpininkavimo paslaugas, taip pat yra keliami reikalavimai, kurių privalome laikytis, kitaip negalėtume teikti paslaugų. Vienas iš tokių reikalavimų - pinigų rezervavimas jūsų klientams atliekant atsiskaitymus kortelėmis.

Taip pat visuomet galite patikrinti kas buvo nurodyta Paysera internetiniame puslapyje ankstesniais laikotarpiais. Yra tokia svetainė https://archive.org/, ten galite įvesti Paysera svetainės adresą, nustatyti laikotarpį ir matysite kas buvo talpinama svetainėje tuo metu. Galite patikrinti ir matysite, kad lėšų rezervavimas nurodomas toks pats, niekas nesikeitė.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
UAB "Financial accounting & law group"
Adresas: Aguonų g. 14-59, LT-03213 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; automobilių nuoma; baldų gamybos medžiagos, furnitūra; finansai; įmonių steigimas; investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
FINANCIAL ACCOUNTING&LAW GROUP – teikia profesionalias buhalterinės apskaitos bei teisines paslaugas tiek ką tik įsikūrusioms, tiek veiklą vykdančioms įvairių teisinių formų bendrovėms bei fiziniams asmenims. Bendrovė taip pat nuomoja transporto priemones juridiniams bei fiziniams asmenims. Dar viena iš bendrovės...
Added Value
Aukštosios apskaitos technologijos

Adresas: Šeškinės g. 6, LT-07152 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; auditas; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos; turto vertinimas.
Filialai: Jurbarko g. 2A, Kaunas, Vytauto 88-3, Tauragė Finansinių ataskaitų ir konsoliduotų finansinių ataskaitų auditas; ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo auditas; vidaus auditas; finansinių ataskaitų peržvalga; buhalterinės apskaitos tvarkymas pagal VAS ir TAS apskaitos standartus; darbo užmokesčio...
Accounting experts LT
Buhalterinės paslaugos | Įmonių steigimas

Adresas: Trimitų g. 6, LT-09318 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
BUHALTERINĖ APSKAITA Mokėsite tik už atliktą darbą; Nereikės mokėti socialinio draudimo ir kitų įmokų, kurias tenka mokėti samdant darbuotoją; Neteks rūpinti darbuotojo atostogų ar ligos metu – mes neatostogaujame ir nesergame; Nereikės įsigyti brangios apskaitos programos; Neteks rūpinti darbuotojo darbo vieta...
Thezis
Auditas, apleista buhalterinė apskaita

Adresas: S. Žukausko g. 2D, LT-49346 Kaunas.
Veiklos sritys: apskaita; auditas; finansai; įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
UAB THEZIS specializuojasi audito ir buhalterinės apskaitos, įmonių steigimo srityse. Atlieka Europos Sąjungos finansuojamų projektų auditą, įvairių fondų projektų lėšų panaudojimo patikrinimą. Garantuoja klientų pateiktų duomenų ir dokumentų konfidencialumą. Finansinių ataskaitų rinkinio auditas. Auditas (...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją
Anglų ir rusų kalbos mokymai įmonių darbuotojams su galimybe gauti iki 80% išlaidų kompensaciją 03-18 12:40
Užsienio kalbos žinios - įmonės sėkmės kriterijus Niekas nenuginčys fakto, kad anglų kalba jau daugiau kaip keli dešimtmečiai yra tapusi universalia verslo kalba, kuri vartojama beveik...
Sėkmingiausias naujas produktas – "Švyturio-Utenos alaus" kokteilis
Sėkmingiausias naujas produktas – "Švyturio-Utenos alaus" kokteilis 03-25 07:33
Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko "Švyturio-Utenos alaus" nealkoholinio alaus kokteiliui "Utenos Radler with Raspberry & Citrus".
"Deutsche Buchpreis" premijos laureatas R. Menasse: Europos sąjunga – pasaulio ateitis
"Deutsche Buchpreis" premijos laureatas R. Menasse: Europos sąjunga – pasaulio ateitis 03-24 20:09
Leidykla "Tyto alba" paskelbė laukianti ypatingo svečio – balandžio 11 d. Vilniuje, MO muziejuje, su skaitytojais susitiks vienas žymiausių šiuolaikinių austrų rašytojų Robertas Menasse. Leidykla...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris kandidatas gautų Jūsų balsą, jei Prezidento rinkimai vyktų rytoj?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Avon 3,06 +10,07%
Twitter 33,02 +1,26%
PepsiCo 120,72 +1,07%
Coca-Cola 45,93 +0,92%
Xerox 31,07 -5,59%
Nokia 5,88 -6,07%
Western Digital 48,39 -6,55%
Nike 82,19 -6,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 95,42 -3,19%
Ryžiai 408,00 -0,49%
Nafta 59,98 +0,25%
Apelsinai 0,63 -1,56%
Sidabras 15,82 +1,28%
Dyzelis 1,96 +5,95%
Benzinas 1,57 +9,79%
Varis 6300,49 +6,08%