VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paysera LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paysera LT

Atsiliepimai apie Paysera LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Paysera LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
EG 2020-06-04 11:17:54
Lopu kontora, absoliuciai nekompetetingi darbuotojai, jokiu teises pagrindu ziniu, o reikalauja informacijos kurios netgi bankai neturi teises reikalauti. Savivaliskai blokuoja pinigus, neturint jokiu teisiniu pagrindu, anuliuoja pavedimus, nes kazkokiam lopui prisisapnojo kazkas.
Gerbiamas Kliente,

norime pažymėti, kad kaip ir visos finansinės institucijos, Paysera veikla yra reglamentuota griežtais teisiniais reikalavimais. Kaip finansinė institucija privalome užtikrinti pinigų plovimo ir terorizmo prevenciją, todėl tam tikrais atvejais prašome pateikti papildomą informaciją apie vykdomus pervedimus. Norėdama užtikrinti klientų pinigų saugumą ir užkirsti kelią nusikalstamai veiklai, Paysera taiko principą „Pažink savo klientą", apie tai daugiau informacijos rasite nuorodoje: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas. Taip pat, jeigu turėtumėte klausimų ar norėtumėte, kad jūsų situacija būtų dar kartą peržiūrėta ir pateiktas detalus paaiškinimas, kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Lopu kontora, absoliuciai nekompetetingi darbuotojai, jokiu teises pagrindu ziniu, o reikalauja informacijos kurios netgi bankai neturi teises reikalauti. Savivaliskai blokuoja pinigus, neturint jokiu teisiniu pagrindu, anuliuoja pavedimus, nes kazkokiam lopui prisisapnojo kazkas.
Atsakyti
Radvile 2020-05-27 10:27:03
Perkant prekę internetu, sumokėjau per paysera 05.22. Šiandien, 05.27, gavėjo pinigai dar nepasiekė, nors nuskaičiuota nuo banko sąskaitos. Savo siuntą jau būčiau gavusi. Tai kur mano pinigai nukeliavo?
Gerbiama Radvile,

patikrinus informaciją sistemoje matome, kad jūsų mokėjimas pardavėjui buvo įskaitytas iš karto jums atlikus mokėjimą. Detalią informaciją apie situaciją jums pateikėme el. paštu, patikrinkite savo el. laiškų dėžutę.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Perkant prekę internetu, sumokėjau per paysera 05.22. Šiandien, 05.27, gavėjo pinigai dar nepasiekė, nors nuskaičiuota nuo banko sąskaitos. Savo siuntą jau būčiau gavusi. Tai kur mano pinigai nukeliavo?
Atsakyti
Deividas 2020-05-13 23:10:59
Ar gali žmogus susigrąžinti pinigus jeigu pervedė iš payseros į swed banką. Jeigu tokių atvejų susigrąžina ką man reikėtų daryt
Gerbiamas Deividai,

šiuo klausimu su jumis susisiekėme el. paštu, pasiaiškinus situaciją pateiksime galimus sprendimo variantus.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Ar gali žmogus susigrąžinti pinigus jeigu pervedė iš payseros į swed banką. Jeigu tokių atvejų susigrąžina ką man reikėtų daryt
Atsakyti
arnoldas kacinskas 2020-04-29 15:15:25
Sveiki, butu malonu, jei savo imoku ir mokesciu sarasa papildytumet paslaugu kompanijomis kaip kad INIT ir INSERVIS. Dekui.
Gerbiamas Arnoldai Kacinskai,

dėkojame, kad pranešėte apie poreikį mokant komunalines paslaugas apmokėjimus atlikti jums reikiamiems paslaugų tiekėjams. Informuojame, kad apmokėjimai UAB Init naudojantis Paysera yra galimi, o dėl poreikio mokėjimus atlikti UAB Inservis, informaciją perdavėme partneriams, atsakingiems už komunalinių paslaugų apmokėjimų galimybes.

Primename, kad atsiskaitymai už komunalines paslaugas yra vykdomi nemokamai, o komunalinių įmokų ir mokesčių tiekėjų sąrašą pasitikrinti galite čia: https://support.paysera.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/1088/75/731-komunaliniu-imoku-ir-mokesciu-tiekeju-sarasas.

Linkėjimai,
Paysera komanda
arnoldas kacinskas
2020-04-29 15:15:25 IP 2nn9c06u
Atsakyti
Sveiki, butu malonu, jei savo imoku ir mokesciu sarasa papildytumet paslaugu kompanijomis kaip kad INIT ir INSERVIS. Dekui.
Atsakyti
Andrius 2020-04-22 14:58:45
Iš sąskaitos pinigus nuskaitė, bet kaip suprantu pardevėjo tie pinigai nepasiekė. Tai ir pinigai dingsta?
Gerbiamas Andriau,

pasikartosime su atsakymu - informuojame, kad dėl duomenų centro operatoriaus „Telia“ patirtos kibernetinės atakos vakar Paysera sistema patyrė trikdžių, kurie įtakojo mūsų teikiamų paslaugų lėtesnį veikimą, mokėjimų įskaitymo ir atlikimo vėlavimą. Mūsų duomenimis „Telia“ operatyviai sprendė problemą ir visišką puolimo sustabdymą. Šiuo metu Paysera sistema veikia įprastai, visi mokėjimai pardavėjams įskaityti. Užtikriname, kad jūsų pinigai ir asmeniniai duomenys yra saugūs.

Jeigu turite klausimų dėl konkretaus mokėjimo, kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt, detaliai patikrinsime informaciją sistemoje.

Atsiprašome už kilusius nesklandumus ir tikimės jūsų supratingumo.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Aivaras 2020-04-22 14:11:43
Pinigus persiunciau nuo sask nuimti e o gavejo taipir nepasieke cio zahuine
Gerbiamas Aivarai,

informuojame, kad dėl duomenų centro operatoriaus „Telia“ patirtos kibernetinės atakos vakar Paysera sistema patyrė trikdžių, kurie įtakojo mūsų teikiamų paslaugų lėtesnį veikimą, mokėjimų įskaitymo ir atlikimo vėlavimą. Mūsų duomenimis „Telia“ operatyviai sprendė problemą ir visišką puolimo sustabdymą. Šiuo metu Paysera sistema veikia įprastai, visi mokėjimai pardavėjams įskaityti. Užtikriname, kad jūsų pinigai ir asmeniniai duomenys yra saugūs.

Jeigu turite klausimų dėl konkretaus mokėjimo, kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt, detaliai patikrinsime informaciją sistemoje.

Atsiprašome už kilusius nesklandumus ir tikimės jūsų supratingumo.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Andrius 2020-04-22 14:58:45
Iš sąskaitos pinigus nuskaitė, bet kaip suprantu pardevėjo tie pinigai nepasiekė. Tai ir pinigai dingsta?
Bent pinigai siuo metu kaskur anapus ir ju likimas neaiskus parasiau direktoriui el laiska laukiu atsakymo
Atsakyti
Iš sąskaitos pinigus nuskaitė, bet kaip suprantu pardevėjo tie pinigai nepasiekė. Tai ir pinigai dingsta?
Atsakyti
Pinigus persiunciau nuo sask nuimti e o gavejo taipir nepasieke cio zahuine
Atsakyti
yo 2020-04-21 09:42:21
Yo... Paysera eilini karta mire? Error 524 Ray ID: 587517fabba9b4fc • 2020-04-21 06:38:37 UTC
A timeout occurred
502 Bad gateway nginx? Rusu gamybos programine iranga?
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame, tačiau šiandien sistemoje turėjome laikinų techninių neskandumų, dėl kurių buvo nurodoma klaida. Iš karto identifikavome gedimą ir per keletą minučių jį pataisėme. Atsiprašome, jeigu šis laikinas neveikimas jums sukėlė nepatogumų.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Yo... Paysera eilini karta mire? Error 524 Ray ID: 587517fabba9b4fc • 2020-04-21 06:38:37 UTC
A timeout occurred
502 Bad gateway nginx? Rusu gamybos programine iranga?
Atsakyti
Ernestas 2020-04-18 22:44:44
Atsidariau saskaita siame banke, bet niekaip neimanoma visko uzbaikti iki galo kad butu galima naudotis saskaita neimanoma indentifikuoti asmenybes, kame cia reikalas?viska darau kaip nurodyta instrukcijose.
Gerbiamas Ernestai,

džiaugiamės, kad nusprendėte atidaryti Paysera sąskaitą ir naudotis mūsų paslaugomis. Jeigu jums nepavyksta užbaigti identifikacijos proceso, su mumis susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera, detaliai patikrinsime informaciją sistemoje ir atsakysime į jūsų užklausą.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Atsidariau saskaita siame banke, bet niekaip neimanoma visko uzbaikti iki galo kad butu galima naudotis saskaita neimanoma indentifikuoti asmenybes, kame cia reikalas?viska darau kaip nurodyta instrukcijose.
Atsakyti
Tomas 2020-03-17 08:58:23
Naudojomės Paysera tickets. Už kiekvieną bilietą nuskaičiavo komisinius (čia viskas ok), dėl corona viruso renginį uždraudė. Tai už kiekvieną pinigų grąžinimą Paysera "maloniai" nusiskaičiavo po 0.15Eur, kiekvienam bilietui grąžinimą reikia daryti rankomis (sugaišau visą vakarą, nors visa kita yra visiškai automatizuota) ir dialoge pirmiausia bruka brangesnį greitą grąžinimą, kas yra visiškai neaktualu. Ačiū Payserai, kad pelnosi iš kitų nelaimės, tikra puota maro metu.
Gerbiamas Tomai,

norime pažymėti, kad pervedimo atlikimo kaina 0.15 EUR yra arti savikainos mums, todėl grąžinimų atlikti nemokamai, deja, pasiūlyti negalime.

Grąžinimai masiniu būdu nėra lengvai įgyvendinama funkcija, kadangi kiekvienas grąžinimas gali būti atliekamas vykdant paprastą arba skubų pervedimą, o dažnai pardavėjo pirkėjui grąžinama suma yra dalinė, ne pilna. Iki šiol tokio funkcionalumo diegti neplanavome, tačiau atsižvelgiant į situaciją, poreikį automatiniu būdu atlikti grąžinimus matome, taigi ateityje galbūt tokią funkciją įdiegsime.

Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir linkime stiprybės.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Jonas 2020-03-17 04:38:28
Dariau pavedima i JAV banko saskaita. Praejo dvi savaites, o pinigai nebuvo iskaityti, tad susisiekiau su jais, kad patikrintu. Po dar 1 savaites pinigai buvo grazinti man - priskaiciavo mokesciu uz ieinanti grazinta pavedima (komisinis + valiutos konvertavimas). Pinigu uz pavedima (beveik $8) irgi negrazino. Nesuprates kame reikalas (ne pirma karta siunciu) paprasiau paiskinimo, o paaiskinimas pirmas buvo toks, kad bankas korespondentas del vidiniu taisykliu mano pavedima atmete. Paprasiau detaliau paaiskinti ir gavau atsakyma, kad nurodytas gavejo adresas buvo po box (pasto dezute). Informacijos, kad butina nurodyti fizini adresa pavedimo metu pateikta nebuvo, tad nesuprates, kame yra konkreciai mano kalte, paprasiau $8 grazinti. Kolkas pinigu neatgavau, nes matomai Paysera LT nesupranta, kad tokius dalykus jie turi aiskintis tarpusavyje su banku korespondentu, kurio paslaugom naudojasi, o ne uz savo klaidas versti moketi klientus. Zodziu, atlikau pavedima pakartotinai ir jau nurodziau fizini adresa. Ka jus manot... pavedimas vel grizo man. Ir vel praradau $8. Nauja grazinimo priezastis - neteisingas saskaitos numeris. Nu kas cia per cirkai ir visiska betvarke? Man dar butu idomu pamatyti oficialius dokumentus is banko korespondento del mano pavedimu, nes labai keistas jie grizyneja.
Gerbiamas Jonai,

informacija dėl šios situacijos su atsakingu skyriumi ir partneriais buvo aiškinamasi keletą dienų, šiandien atsakymą gavome, išsamų paaiškinimą jums pateikėme el. laišku.

Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Naudojomės Paysera tickets. Už kiekvieną bilietą nuskaičiavo komisinius (čia viskas ok), dėl corona viruso renginį uždraudė. Tai už kiekvieną pinigų grąžinimą Paysera "maloniai" nusiskaičiavo po 0.15Eur, kiekvienam bilietui grąžinimą reikia daryti rankomis (sugaišau visą vakarą, nors visa kita yra visiškai automatizuota) ir dialoge pirmiausia bruka brangesnį greitą grąžinimą, kas yra visiškai neaktualu. Ačiū Payserai, kad pelnosi iš kitų nelaimės, tikra puota maro metu.
Atsakyti
Dariau pavedima i JAV banko saskaita. Praejo dvi savaites, o pinigai nebuvo iskaityti, tad susisiekiau su jais, kad patikrintu. Po dar 1 savaites pinigai buvo grazinti man - priskaiciavo mokesciu uz ieinanti grazinta pavedima (komisinis + valiutos konvertavimas). Pinigu uz pavedima (beveik $8) irgi negrazino. Nesuprates kame reikalas (ne pirma karta siunciu) paprasiau paiskinimo, o paaiskinimas pirmas buvo toks, kad bankas korespondentas del vidiniu taisykliu mano pavedima atmete. Paprasiau detaliau paaiskinti ir gavau atsakyma, kad nurodytas gavejo adresas buvo po box (pasto dezute). Informacijos, kad butina nurodyti fizini adresa pavedimo metu pateikta nebuvo, tad nesuprates, kame yra konkreciai mano kalte, paprasiau $8 grazinti. Kolkas pinigu neatgavau, nes matomai Paysera LT nesupranta, kad tokius dalykus jie turi aiskintis tarpusavyje su banku korespondentu, kurio paslaugom naudojasi, o ne uz savo klaidas versti moketi klientus. Zodziu, atlikau pavedima pakartotinai ir jau nurodziau fizini adresa. Ka jus manot... pavedimas vel grizo man. Ir vel praradau $8. Nauja grazinimo priezastis - neteisingas saskaitos numeris. Nu kas cia per cirkai ir visiska betvarke? Man dar butu idomu pamatyti oficialius dokumentus is banko korespondento del mano pavedimu, nes labai keistas jie grizyneja.
Atsakyti
Paysera LT 2020-03-06 16:32:57
Laba diena, Mindaugai,

siekdami detaliai išsiaiškinti šią situaciją, susisiekėme su jumis el. paštu ir lauksime patikslinimo.

Norime pažymėti, kad, esant poreikiui, pirkėjų prašymu, visuomet bendraujame su pardavėju ir stengiamės padėti išspręsti situacijas.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Bet jei pardavėjas su jumis nebendrauja, tai jūs daugiau nieko ir nedarote...
Atsakyti
Mindaugas 2020-03-06 16:17:32
Pirkdamas prekę internetu ir atsiskaitymams per paysera sistemą tikėjausi, kad nenukentėsiu nuo sukčių, panašiai kaip Paypal, bet deja, paysera tarpininkauja nesąžiningiems pardavėjams ir dėl to neprisiima jokios atsakomybės ir nesiima jokių veiksmų. Taigi neapsigaukit.
Laba diena, Mindaugai,

siekdami detaliai išsiaiškinti šią situaciją, susisiekėme su jumis el. paštu ir lauksime patikslinimo.

Norime pažymėti, kad, esant poreikiui, pirkėjų prašymu, visuomet bendraujame su pardavėju ir stengiamės padėti išspręsti situacijas.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Pirkdamas prekę internetu ir atsiskaitymams per paysera sistemą tikėjausi, kad nenukentėsiu nuo sukčių, panašiai kaip Paypal, bet deja, paysera tarpininkauja nesąžiningiems pardavėjams ir dėl to neprisiima jokios atsakomybės ir nesiima jokių veiksmų. Taigi neapsigaukit.
Atsakyti
Kristina 2020-03-04 10:42:13
Nesuprantu kiek galima laukt atsakymo.
Trys dienas negalima išsiaiškinti dėl situacijos.
Skambinau - nieko neatsakė, pasakė laukt.
Nuvažiavau į klientų aptarnavimo centrą... nieko nepadėjo pasakė laukt el.laiško.
El. Laiško sulaukiau bet atsakiau į jį, ir dabar jau antra dieną laukiu atsakymo, nors teigia atsakomė per 1d.d Nesąmonė kažkokia.
Gerbiama Kristina,

dėl jūsų situacijos greitesnio patikrinimo perdavėme informaciją atsakingiems kolegoms, atsakymas jums bus pateiktas kaip įmanoma greičiau. Įprastai užklausas patikriname ir atsakome per keletą dienų.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Nesuprantu kiek galima laukt atsakymo.
Trys dienas negalima išsiaiškinti dėl situacijos.
Skambinau - nieko neatsakė, pasakė laukt.
Nuvažiavau į klientų aptarnavimo centrą... nieko nepadėjo pasakė laukt el.laiško.
El. Laiško sulaukiau bet atsakiau į jį, ir dabar jau antra dieną laukiu atsakymo, nors teigia atsakomė per 1d.d Nesąmonė kažkokia.
Atsakyti
Mindaugas 2020-02-12 17:05:11
Jūsų atrinkti atsiliepimai manęs nedomina. Paslinkite žemyn ir paskaitykite, ką žmonės apie Payserą mano. Čia yra tikri klientų atsiliepimai, o ne tai, ką norite tą ir paskelbiate. Kai man atsakoma, kad mano asmens tapatybės kortelė netinka Payseroje patvirtinti savo tapatybę ir turėčiau nueiti išsiimti pasą, kad galėčiau naudotis jūsų paslaugomis, tai gal jūs nebepasakokite apie tai kokie jūs gražūs ir pūkuoti. Džiaugiuosi, kad kartą uždaręs paskyrą, daugiau nebegalėsiu jos atsidaryti, ir dėkoju, kad parodėte kuo normalus bankas skiriasi nuo jūsų kontoros.
Gerbiamas Mindaugai,

detaliai patikrinome situaciją dėl jūsų dokumento ir paaiškinimą jums parašėme asmeniškai.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Paysera LT 2020-02-12 16:10:12
Gerbiamas Mindaugai,

dėkojame už jūsų atsiliepimą. Patvirtinimas dėl paskyros uždarymo siunčiamas siekiant įsitikinti, kad užklausa siunčiama ne per tam skirtas atskiras sistemas, o iš tikros paskyros savininko el. pašto dėžutės.

Norime pažymėti, kad Paysera klientų skaičius visame pasaulyje nuolat auga ir tai laikome įrodymu, kad teikiame reikalingas paslaugas. Įmonių, kurios naudojasi Paysera paslaugomis, vadovų atsiliepimus taip pat kviečiame perskaityti čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/apie/klientu-atsiliepimai

Linkėjimai,
Paysera komanda
Jūsų atrinkti atsiliepimai manęs nedomina. Paslinkite žemyn ir paskaitykite, ką žmonės apie Payserą mano. Čia yra tikri klientų atsiliepimai, o ne tai, ką norite tą ir paskelbiate. Kai man atsakoma, kad mano asmens tapatybės kortelė netinka Payseroje patvirtinti savo tapatybę ir turėčiau nueiti išsiimti pasą, kad galėčiau naudotis jūsų paslaugomis, tai gal jūs nebepasakokite apie tai kokie jūs gražūs ir pūkuoti. Džiaugiuosi, kad kartą uždaręs paskyrą, daugiau nebegalėsiu jos atsidaryti, ir dėkoju, kad parodėte kuo normalus bankas skiriasi nuo jūsų kontoros.
Atsakyti
Mindaugas 2020-02-12 13:07:29
Nusprendžiau atsidaryti Payserą sąskaitą, prieš paskaitęs atsiliepimus. DĖVE, DĖVE, kaip teikdamos tokias paslaugas ši kontora dar turi klientų. Paprašius uždaryti, paprašė patvirtinimo, kad tikrai noriu uždaryti. Visai kaip Windows 95. Labai džiaugiuosi, kad nebegalėsiu pas jus daugiau atsidaryti kartą uždaręs. Tikiuosi daugiau tokia kvaila mintis man į galvą nešaus.
Gerbiamas Mindaugai,

dėkojame už jūsų atsiliepimą. Patvirtinimas dėl paskyros uždarymo siunčiamas siekiant įsitikinti, kad užklausa siunčiama ne per tam skirtas atskiras sistemas, o iš tikros paskyros savininko el. pašto dėžutės.

Norime pažymėti, kad Paysera klientų skaičius visame pasaulyje nuolat auga ir tai laikome įrodymu, kad teikiame reikalingas paslaugas. Įmonių, kurios naudojasi Paysera paslaugomis, vadovų atsiliepimus taip pat kviečiame perskaityti čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/apie/klientu-atsiliepimai

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Nusprendžiau atsidaryti Payserą sąskaitą, prieš paskaitęs atsiliepimus. DĖVE, DĖVE, kaip teikdamos tokias paslaugas ši kontora dar turi klientų. Paprašius uždaryti, paprašė patvirtinimo, kad tikrai noriu uždaryti. Visai kaip Windows 95. Labai džiaugiuosi, kad nebegalėsiu pas jus daugiau atsidaryti kartą uždaręs. Tikiuosi daugiau tokia kvaila mintis man į galvą nešaus.
Atsakyti
Mantas 2020-02-04 14:52:49
Nustosiu naudotis, pastovus cirkai su jais, siandien dare is payseros man skubu pervedima visalaik ikrenta per 15-20min, jau praejus valandai neikrenta pinigai. ziauriausia tai buvo kai per pildymo funkcija is swedo dare saskaitos papildyma man visada ikrisdavo visa para, o viena diena skubiai reikejo pinigu dare per pildomo funkcija ir nesuvaiksiojo 2 dienas pinigai :D :D visiska s*******o kontora. Nesinaudokit zmones
Gerbiamas Mantai,

informuojame, kad šiuo metu sisteminiai sutrikimai mūsų sistemoje registruoti nėra. Pervedimo atlikimo laikas priklauso ir nuo to, kuriuo būdu - vykdant paprastą ar skubų pervedimą jis atliekamas. Taip pat, jeigu pervedimas vykdomas pagal instrukcijas į Paysera LT įmonės sąskaitą, tačiau mokėjimo paskirtyje nėra nurodomas EVP sąskaitos numeris, įskaitymas trunka ilgiau.

Tam, kad tiksliau pakomentuotume jūsų atvejį, su mumis kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt ir pateikti visą su situacija susijusią informaciją.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Nustosiu naudotis, pastovus cirkai su jais, siandien dare is payseros man skubu pervedima visalaik ikrenta per 15-20min, jau praejus valandai neikrenta pinigai. ziauriausia tai buvo kai per pildymo funkcija is swedo dare saskaitos papildyma man visada ikrisdavo visa para, o viena diena skubiai reikejo pinigu dare per pildomo funkcija ir nesuvaiksiojo 2 dienas pinigai :D :D visiska s*******o kontora. Nesinaudokit zmones
Atsakyti
Blogiausi įspūdžiai 2020-02-02 18:58:52
Labai bloga kontora. Niekam nerekomenduoju jais naudotis. Patys blogiausi įspūdžiai:
1) Lėtai perveda pinigus;
2) Neatsako pagalbos čatas;
3) Nesiunčia patvirtinimo kodų. Klientas keletą dienų negali gauti sau priklausančius pinigus, užsisakęs pervedimą iš payseros;
4) Labai nemandagus aptarnavimas telefonu, jokios pagarbos klientui. Ypač pasižymėjo konsultantės vardu reda ir vardu žana. Šitos dvi net drįsta kelti balsą ant kliento. Vidury poklabio meta ragelį.
5) Į skundus ten neatsakoma. Jie tik čia viešame puslapyje vaidina geručius ir atsako į čia patalpintus skundus.
Trumpiau - nesinaudokite šita paysera, negadinkite sau nervų ir negaiškite savo laiko. Linkiu šitai kontorai bankrutuoti ir prarasti visus klientus, su tokiu aptarnavimu.
Gerbiamas Kliente,

dėkojame už jūsų atsiliepimą. Norime pažymėti, kad visais atvejais siekiame atitikti aukščiausius klientų aptarnavimo standartus. Viena iš jūsų paminėtų konsultančių Paysera įmonėje nedirba, todėl dėl šio neatitikimo ir ypač dėl kitų jūsų paminėtų niuansų aprašytą atvejį norėtume detaliai išanalizuoti, kviečiame su mumis susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt.

Labai lauksime patikslinimo.

Gražios dienos
Blogiausi įspūdžiai
2020-02-02 18:58:52 IP lh9j0ov
Atsakyti
Labai bloga kontora. Niekam nerekomenduoju jais naudotis. Patys blogiausi įspūdžiai:
1) Lėtai perveda pinigus;
2) Neatsako pagalbos čatas;
3) Nesiunčia patvirtinimo kodų. Klientas keletą dienų negali gauti sau priklausančius pinigus, užsisakęs pervedimą iš payseros;
4) Labai nemandagus aptarnavimas telefonu, jokios pagarbos klientui. Ypač pasižymėjo konsultantės vardu reda ir vardu žana. Šitos dvi net drįsta kelti balsą ant kliento. Vidury poklabio meta ragelį.
5) Į skundus ten neatsakoma. Jie tik čia viešame puslapyje vaidina geručius ir atsako į čia patalpintus skundus.
Trumpiau - nesinaudokite šita paysera, negadinkite sau nervų ir negaiškite savo laiko. Linkiu šitai kontorai bankrutuoti ir prarasti visus klientus, su tokiu aptarnavimu.
Atsakyti
Maksimilianas 2020-01-18 13:16:10
Įsivaizduokite situaciją:
Jūs esate tas, kuris kontroliuoja savo pinigus ir jų judėjimus. Esate išvykę į ilgą kelionę su savo šeima. Vėlai naktį sustojate degalinėje, kad pamaitinti šeimą ir užsipilti kuro tolimesnei kelionės daliai. Kadangi esat tas, kuris valdo savo pinigus, į Paysera kortelę pervedate reikiamą sumą pinigų (iš tos pačios Paysera sąskaitos) kad atsiskaityti už viską degalinėje. Ramiai sau nusiperkat ką reikia, pamaitinat, patys pavalgot, nueinat į kasą atsiskaityti, o Jums sako “kortelėje nepakanka lėšų”. Pirmąsyk atrodo juokinga, juk ten pervedėt 100 eur. Sakot, techninė klaida ir pamėginat dar kartą. Gaunat tą patį atsakymą “kortelėje nepakanka lėšų”. Patikrinat sąskaitą telefone per appsą, nu tikrai yra pinigai. Už jūsų jau susidarė nemaža eilė piktų žvilgsnių.
Pamėginat trečią kartą, gaunat tą patį atsakymą. Jus išmuša prakaitas, viduje net degti pradedat, suvokiat, kad yra bėdų.
Laimei, yra antra pusė su Swedbank kortele, kuriai skubiu pervedimu atlikot 100 eur pavedimą, ir tokiu atveju ramiai atsiskaitėt už viską.

Ir taip kartojasi kiekvieną naktį.
Gerbiamas Maksimilianai,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir sukeltų nepatogumų. Informuojame, kad Paysera VISA kortelės leidėjas yra „Contis Financial Services Limited”, o ne Paysera, todėl atlikus Paysera VISA kortelės papildymą kai kuriais atvejais reikia palaukti, kol informacija apie kortelės likutį bus perduota iš Paysera sistemos į kortelės leidėjo sistemą, tai gali trukti iki keletos minučių.

Tam, kad atvejis nepasikartotų, rekomenduojame VISA kortelės sąskaitą pasipildyti iš anksto.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Įsivaizduokite situaciją:
Jūs esate tas, kuris kontroliuoja savo pinigus ir jų judėjimus. Esate išvykę į ilgą kelionę su savo šeima. Vėlai naktį sustojate degalinėje, kad pamaitinti šeimą ir užsipilti kuro tolimesnei kelionės daliai. Kadangi esat tas, kuris valdo savo pinigus, į Paysera kortelę pervedate reikiamą sumą pinigų (iš tos pačios Paysera sąskaitos) kad atsiskaityti už viską degalinėje. Ramiai sau nusiperkat ką reikia, pamaitinat, patys pavalgot, nueinat į kasą atsiskaityti, o Jums sako “kortelėje nepakanka lėšų”. Pirmąsyk atrodo juokinga, juk ten pervedėt 100 eur. Sakot, techninė klaida ir pamėginat dar kartą. Gaunat tą patį atsakymą “kortelėje nepakanka lėšų”. Patikrinat sąskaitą telefone per appsą, nu tikrai yra pinigai. Už jūsų jau susidarė nemaža eilė piktų žvilgsnių.
Pamėginat trečią kartą, gaunat tą patį atsakymą. Jus išmuša prakaitas, viduje net degti pradedat, suvokiat, kad yra bėdų.
Laimei, yra antra pusė su Swedbank kortele, kuriai skubiu pervedimu atlikot 100 eur pavedimą, ir tokiu atveju ramiai atsiskaitėt už viską.

Ir taip kartojasi kiekvieną naktį.
Atsakyti
Sigitas Antanavičius 2020-01-10 20:24:06
Norėjau žmogui pervesti 400 eur, gavau tokį banko laišką:

"Laba diena,
Informuojame, kad Jūs suformavote ir pasirašėte pervedimą (pervedimo informacija pridedama) kuris šiuo metu yra vykdomas. Vadovaujantis bendrosios mokėjimų paslaugų sutarties 2.13. punktu, maloniai prašome, atsakant į šį laišką, pateikti pinigų gavėjo tikslią gimimo datą, pilną vardą ir pavardę, gyvenamosios vietos adresą, pilietybę. Taip pat esant galimybei prašome pateikti gavėjo skenuotą asmens dokumentą (ID kortelę arba pasą). Jeigu lėšų gavėjas yra juridinis asmuo (įmonė), prašome pateikti pilną pavadinimą, įmonės kodą ir registracijos adresą. Lauksime Jūsų atsakymo, kadangi be prašomos informacijos negalėsime pervedimo įvykdyti. Dėkojame už bendradarbiavimą."

Tarp bankų nėra susitarimo keistis duomenimis? Apie klientus? Vienas kito?

Pervedimo Nr.
Gavėjas: Xxxxxx Xxxxxxx (LT000000000000000)
Data: 2020-01-09
Suma: 400.00 EUR
Paskirtis: Sąskaitos papildymas

Jau lyg ir patenkintas buvau radęs normalų banką. NUSIVYLIAU. Telefonu vyriškas balsas nepaaiškino kodėl būtent sustabdė mokėjimą. Nieko nėr geriau už grynus pinigus. Gavai prekę (paslaugą) - sumokėjai pinigus, paspaudei vienas kitam ranką ir varai su gera nuotaika.
Gerbiamas Sigitai Antanavičiau,

maloniai primename, kad pagal Bendrosios mokėjimo paslaugų sutarties 2.13 punktą galioja nuostata:
„Paysera turi teisę pareikalauti iš Kliento papildomos informacijos ir (arba) dokumentų, susijusių su Klientu ar jo atliekamomis operacijomis ir turi teisę sustabdyti operacijos vykdymą Klientui iki tol, kol Klientas pateiks papildomą informaciją ir (arba) dokumentus, susijusią su sustabdyta operacija (...)”. Atsižvelgiant į tai, kad mes esame Elektroninių pinigų įstaiga, savo veiklą vykdome pagal tokioms įstaigoms galiojančius reikalavimus ir tam tikrais atvejais prašome papildomos informacijos dėl pervedimo atlikimo.

Klientų duomenys yra konfidencialūs, todėl įprastai tokia informacija bankai tarpusavyje nesidalija.

Apgailestaujame, kad aptariama situacija sukėlė nepatogumų, tačiau šiuo atveju atsakingo skyriaus sprendimu tam, kad pervedimas būtų patvirtintas, būtina pateikti prašomus dokumentus.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Sigitas Antanavičius
2020-01-10 20:24:06 IP 2i250u33
Atsakyti
Norėjau žmogui pervesti 400 eur, gavau tokį banko laišką:

"Laba diena,
Informuojame, kad Jūs suformavote ir pasirašėte pervedimą (pervedimo informacija pridedama) kuris šiuo metu yra vykdomas. Vadovaujantis bendrosios mokėjimų paslaugų sutarties 2.13. punktu, maloniai prašome, atsakant į šį laišką, pateikti pinigų gavėjo tikslią gimimo datą, pilną vardą ir pavardę, gyvenamosios vietos adresą, pilietybę. Taip pat esant galimybei prašome pateikti gavėjo skenuotą asmens dokumentą (ID kortelę arba pasą). Jeigu lėšų gavėjas yra juridinis asmuo (įmonė), prašome pateikti pilną pavadinimą, įmonės kodą ir registracijos adresą. Lauksime Jūsų atsakymo, kadangi be prašomos informacijos negalėsime pervedimo įvykdyti. Dėkojame už bendradarbiavimą."

Tarp bankų nėra susitarimo keistis duomenimis? Apie klientus? Vienas kito?

Pervedimo Nr.
Gavėjas: Xxxxxx Xxxxxxx (LT000000000000000)
Data: 2020-01-09
Suma: 400.00 EUR
Paskirtis: Sąskaitos papildymas

Jau lyg ir patenkintas buvau radęs normalų banką. NUSIVYLIAU. Telefonu vyriškas balsas nepaaiškino kodėl būtent sustabdė mokėjimą. Nieko nėr geriau už grynus pinigus. Gavai prekę (paslaugą) - sumokėjai pinigus, paspaudei vienas kitam ranką ir varai su gera nuotaika.
Atsakyti
Artūras M. 2020-01-10 09:52:50
Vieną dieną, sumokėjau už prekes per Paysera ir jau praėjo apie 2 metus, parduotuvė mano pinigų negavo, o Paysera komentavo, kad mano pinigai kažkur nukeliavo ir yra užšaldyti. Žodžiu visiems sakau, kad nesinaudotų Paysera. Tikrai nerekomenduoju, nes Jūsų pinigai gali tiesiog dingti, o konsultantai nelinkę spręsti problemos.
Gerbiamas Artūrai,

siekdami išsiaiškinti ir išspręsti susiklosčiusią situaciją parašėme jums el. laišką, maloniai prašome į jį atsakyti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Vieną dieną, sumokėjau už prekes per Paysera ir jau praėjo apie 2 metus, parduotuvė mano pinigų negavo, o Paysera komentavo, kad mano pinigai kažkur nukeliavo ir yra užšaldyti. Žodžiu visiems sakau, kad nesinaudotų Paysera. Tikrai nerekomenduoju, nes Jūsų pinigai gali tiesiog dingti, o konsultantai nelinkę spręsti problemos.
Atsakyti
Ausrine 2019-12-30 18:06:56
Labai esu nusivylusi paysera man butinai reikia pinigus nusiimti... Bet net negaliu savo sunkiai uždirbtų pinigų nusiimti kada man reikia... Buvau labai pazeminta vien del to, kad net negalejau nieko apmokėti... Jaučiu apmauda ir man gaila savęs...
Gerbiama Aušrine,

siekiant užtikrinti lėšų saugumą, sistemoje galioja limitai, kuriuos, esant poreikiui, galima pasikelti. Visą informaciją apie tai, kaip koreguoti limitus, jums pateikėme el. laišku.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Labai esu nusivylusi paysera man butinai reikia pinigus nusiimti... Bet net negaliu savo sunkiai uždirbtų pinigų nusiimti kada man reikia... Buvau labai pazeminta vien del to, kad net negalejau nieko apmokėti... Jaučiu apmauda ir man gaila savęs...
Atsakyti
Kestas 2019-12-23 18:32:18
Labai blogi noredamas gauti paskola prisiunciau nemaza suma o paskolos negavau ir dar reikalaujama pinigu kaip tai suprast ir kas visa tai organizuoja nes viena kalba kita daro as taip nepaliksiu ir uz tokius darbus suzinos visi bankai ir zmones turetu sazines tai nors grazintu pinigus nesturiu visus irodymus.
Gerbiamas Kęstai,

su jumis susisiekėme el. laišku, maloniai prašome į jį atsakyti ir detaliai paaiškinti šią situaciją. Norime pažymėti, kad Paysera paskolų paslaugos neteikia.

Lauksime patikslinimo.

Linkėjimai,
Paysera
Atsakyti
Labai blogi noredamas gauti paskola prisiunciau nemaza suma o paskolos negavau ir dar reikalaujama pinigu kaip tai suprast ir kas visa tai organizuoja nes viena kalba kita daro as taip nepaliksiu ir uz tokius darbus suzinos visi bankai ir zmones turetu sazines tai nors grazintu pinigus nesturiu visus irodymus.
Atsakyti
Mindaugas dabulskis 2019-12-12 16:55:11
Pirkom vakar is pigu lt.ir jokio atsakymo negaunam, nei sms kad patvirtinta, visiska tyla
Gerbiamas Mindaugai,

šiuo atveju su jumis susisiekėme el. paštu, tikimės, kad netrukus situaciją pavyks išsiaiškinti ir išspręsti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Mindaugas dabulskis
2019-12-12 16:55:11 IP 2ju3kqvl
Atsakyti
Pirkom vakar is pigu lt.ir jokio atsakymo negaunam, nei sms kad patvirtinta, visiska tyla
Atsakyti
Idomu 2019-12-05 08:42:31
Labai idomu kas su jumis pasidare? Kodel rezervojete pinigus? Jai man atsiuncia pinigu ten 20-30euru tarkim nerezervojat. O kaj gaunu didesne suma tarkim 100eur iskart rezervuojete? Kaip cia suprast? Kame esme? Supraciau kad vaikas buciau ar ka. Ar cia bandot sau i kisene pasidaryti ir galvojet zmones nepastebes?
Gerbiamas Kliente,

kiekvienas pinigų rezervacijos atvejis yra individualus. Paaiškinimą apie jūsų paskyroje taikomą apribojimą pateikėme el. paštu.

Linkėjimai,
Paysera
Atsakyti
Tadas 2019-12-04 08:58:07
Letas klientu aptarnavimas. Vilniaus paiseros bustine atsinaujino ir turi net 4 aptarnavimo langelius ir +1 administratore, bet dirba tik vienas langelis, aptarnavimas vezlio greiciu. Banke nera bankomato pinigams inesti. Kad inesti pinigus i banko saskaita laikiau 1 valanda!! Ar tai normalu siuolaikiskame banke? Esu verslo klientas... Tik nepasakokite apie galimybes inesti pinigus spaudos kioskuose. Kalba eina ne apie 100 eur.
Gerbiamas Tadai,

dėkojame už pastabą, informaciją apie šią situaciją perdavėme atsakingam asmeniui, tikimės ateityje atvejis nepasikartos.

Atsiprašome už nepatogumus.

Linkėjimai,
Paysera
Atsakyti
Labai idomu kas su jumis pasidare? Kodel rezervojete pinigus? Jai man atsiuncia pinigu ten 20-30euru tarkim nerezervojat. O kaj gaunu didesne suma tarkim 100eur iskart rezervuojete? Kaip cia suprast? Kame esme? Supraciau kad vaikas buciau ar ka. Ar cia bandot sau i kisene pasidaryti ir galvojet zmones nepastebes?
Atsakyti
Letas klientu aptarnavimas. Vilniaus paiseros bustine atsinaujino ir turi net 4 aptarnavimo langelius ir +1 administratore, bet dirba tik vienas langelis, aptarnavimas vezlio greiciu. Banke nera bankomato pinigams inesti. Kad inesti pinigus i banko saskaita laikiau 1 valanda!! Ar tai normalu siuolaikiskame banke? Esu verslo klientas... Tik nepasakokite apie galimybes inesti pinigus spaudos kioskuose. Kalba eina ne apie 100 eur.

Taip pat rekomenduojame

GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Noviti
Lengvatinė verslo paskola už 0,1% metinių palūkanų

Adresas: Konstitucijos pr. 26, "Forum palace", LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Paskolos be užstato su minimaliomis 0,1% metinėmis palūkanomis Jeigu jūsų įmonės veikla paskelbus karantiną buvo sustabdyta arba apyvarta krito daugiau kaip 30 proc., teikite paraišką lengvatinei verslo paskolai gauti. Paskola be užstato ir su minimaliomis palūkanomis skirta verslui, nukentėjusiam nuo COVID-19...
Factris LT1
Factris (buvęs DEBIFO)

Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; bankai, bankinės operacijos; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
Factris - tai ne bankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin svarbios verslo plėtrai...
Secure Nordic Payments
Mistertango

Adresas: Perkūnkiemio g. 2, LT-12126 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos.
Mistertango – patogus ir patikimas finansinių paslaugų partneris Jūsų verslui ir asmeniniams poreikiams. Mūsų sąskaitą galite atsidaryti nuotoliniu būdu, ją valdyti naudojantis patogia svetaine ir mobiliąja programėle, kad ir kur bebūtumėte. Maksimaliai išnaudokite SEPA mokėjimus su Mistertango!
Kredito garantas
Adresas: Turgaus g. 33-4, LT-91249 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Paminklo P. Cvirkai klausimas vėl traukiamas į dienos šviesą
Paminklo P. Cvirkai klausimas vėl traukiamas į dienos šviesą 06-05 18:07
Paminklą rašytojui ir sovietmečio veikėjui Petrui Cvirkai svarstoma nukelti, bet sprendimai bus priimti po Seimo rinkimų, kad temos neeskaluotų Rytų kaimynas, sako sostinės meras Remigijus Šimašius.
"Klaipėdos naftos" pajamos mažėjo 24,4%
"Klaipėdos naftos" pajamos mažėjo 24,4% 06-05 17:35
AB "Klaipėdos nafta" pajamos per penkis šių metų mėnesius siekė 32,2 mln. Eur – 24,4% mažiau nei pernai sausį-gegužę (42,6 mln. Eur).
Grupė parlamentarų siūlo Lietuvoje suteikti prieglobstį Honkongo žmonėms
Grupė parlamentarų siūlo Lietuvoje suteikti prieglobstį Honkongo žmonėms 06-05 16:25
Grupė įvairioms frakcijoms priklausančių parlamentarų siūlo Lietuvoje suteikti prieglobstį "Honkongo žmonėms, kuriems gresia Kinijos politinis persekiojimas ir represijos".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar karantinui pasibaigus planuojate atostogas?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Boeing 184,30 +6,43%
eBay 49,36 +6,26%
Ford 6,57 +6,14%
AIG 35,21 +5,89%
Hewlett-Packard 16,47 -2,31%
Moody's 276,03 -2,32%
Nike 101,28 -2,72%
Twitter 33,72 -3,33%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1683,17 +5,73%
Varis 5057,97 -2,41%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Kava 3,41 +4,28%
Jautiena 4,45 -0,45%
Vištiena 1,27 -29,44%
Nafta 37,29 +1,30%
Dyzelis 0,88 -26,05%