VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paysera LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paysera LT

Atsiliepimai apie Paysera LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Paysera LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nusivylęs tokių pigiu metodu apgauti 2019-01-11 14:53:20
Būkit atidūs po naujų metų padarė pakeitimą, kad padefoltų pavedimai eitų skubūs 23 ct vietoj 15 ct apgaudinėja klinetus...niekas neperspėjo apie pasikeitusią sistemą!!!! Parašiau prašymą, kad atstatytų padefoltų kad būtu neskubus jei neatstatys uždarysiu sąskaitą
Gerbiamas Kliente,

sistemoje nėra nustatyta, kad automatiškai būtų parenkamas skubus pervedimo tipas. Taip pat skubūs (ne SEPA Instant) pervedimai atliekami iš tų pačių bankų sąskaitų į to pačio banko gavėjo sąskaitą, pvz. jei atliksite skubų pervedimą į Swedbank banko sąskaitą Paysera paskyroje, tai mes jį atliksime iš Swedbank sąskaitos į gavėjo Swedbank sąskaitą (tai mums kainuoja). Todėl jokio papildomo uždarbio mums nėra jei pasirenkate skubų, nes neskubius pervedimus atliekame ne iš kito banko sąskaitos, o per Lietuvos banko sistemą.
Atsakyti
Gerbama kliente,

Paskyra apribota ir klausimai buvo užduoti, dėl begalės skundų jūsų atžvelgiu. Jeigu apie juos nežinojote, pasiskaitykite http://skundziu.lt/zavingi-lt-ieva-simanaviciute/ šiuo adresu.

Visi prekybininkai, kurie negali pristatyti prekių savo klientams ar kitaip juos apgaudinėja, nėra pageidaujami ir su jais verslo santykiai nutraukiami.

Jūsų atveju, prašome tęsti bendravimą su klientų aptarnavimo skyriumi, kuris pateikęs ne vieną klausimą ir atsakymų kol kas nėra sulaukęs.
Nusivylęs tokių pigiu metodu apgauti
2019-01-11 14:53:20 IP 78.157.73.33
Atsakyti
Būkit atidūs po naujų metų padarė pakeitimą, kad padefoltų pavedimai eitų skubūs 23 ct vietoj 15 ct apgaudinėja klinetus...niekas neperspėjo apie pasikeitusią sistemą!!!! Parašiau prašymą, kad atstatytų padefoltų kad būtu neskubus jei neatstatys uždarysiu sąskaitą
Atsakyti
Tomas 2019-01-04 19:50:59
Atvejis 1: Gruodžio 19d padariau beveik 14kUSD pavedimą į Turkiją, po Kalėdų pinigų pas gavėją nebuvo, Pagalbos telefonu atsiliepusi mergaitė paaiškino, kad tikrai turi būti 27-28d. Pinigai neatsirado nei 27, nei 28, nebuvo ir sausio 2d. Kai paklausiau kur pinigai, buvo atsakyta, kad pinigus jie pervedė ir kad aš gavėjui duočiau payseros išrašą. Aišku su tuo išrašu anoje pusėje jie nieko nemato. Gavėjas paprašė SWIFT pervedimo išrašo, Paysera už tai paprašė 13Eur ! Nesvarbu, kad sumokėjau už visą operaciją 28USD, dar turiu susimokėti 13Eur už tai, kad Paysera pasakytų kur jie ar jų partneriai pametė 14kUSD. beje išrašas, pasak payseros, ruošiamas 1-2 darbo dienas, užsakiau išrašą sausio 3d. šiandien, po paros, vis dar nėra, na aišku dar ne 2 dienos, kur gi mums skubėti. Prekės stovi, laikas eina.
Su Paysera dirbu senokai, bet dabar iškilo daug klausimų dėl jų atsakomybės ir požiūrio į savo darbą ir klientą. Dar ten kažkoks IT "dievas" pas juos yra - prijunginėjau eshopą prie payseros, tai tampiausi gal savaitę, taisiau trūkumus, kuriuos "ponas dievas" nurodydavo po 1. Ne tai, kad parašytų negerai tas, tas ir anas, bet po 1. Veikiantis eshopas su neveikiančiu mokėjimo moduliu - čia jau graudžiai juokinga.
Gerbiamas Tomai,

apgailestaujame dėl nemalonios patirties.

Tarptautinius pervedimus atliekame per bankus ar partnerius ir SWIFT kopijos užsakymas yra mokama paslauga. Gavus SWIFT kopiją ją galima siųsti gavėjui ir gavėjo bankas gali patikrinti dėl kokios priežasties pervedimas dar nėra įskaitytas į gavėjo sąskaitą. Standartiškai SWIFT kopija gaunama per 1-2 darbo dienas, bet kartais gali užtrukti ir ilgiau. Dėl projekto tikrinimo dėkojame už pastabas, į jas atsižvelgiame ir procesus tobuliname. Šiuo metu taip ir yra atliekama kaip jūs siūlote.
Atsakyti
Atvejis 1: Gruodžio 19d padariau beveik 14kUSD pavedimą į Turkiją, po Kalėdų pinigų pas gavėją nebuvo, Pagalbos telefonu atsiliepusi mergaitė paaiškino, kad tikrai turi būti 27-28d. Pinigai neatsirado nei 27, nei 28, nebuvo ir sausio 2d. Kai paklausiau kur pinigai, buvo atsakyta, kad pinigus jie pervedė ir kad aš gavėjui duočiau payseros išrašą. Aišku su tuo išrašu anoje pusėje jie nieko nemato. Gavėjas paprašė SWIFT pervedimo išrašo, Paysera už tai paprašė 13Eur ! Nesvarbu, kad sumokėjau už visą operaciją 28USD, dar turiu susimokėti 13Eur už tai, kad Paysera pasakytų kur jie ar jų partneriai pametė 14kUSD. beje išrašas, pasak payseros, ruošiamas 1-2 darbo dienas, užsakiau išrašą sausio 3d. šiandien, po paros, vis dar nėra, na aišku dar ne 2 dienos, kur gi mums skubėti. Prekės stovi, laikas eina.
Su Paysera dirbu senokai, bet dabar iškilo daug klausimų dėl jų atsakomybės ir požiūrio į savo darbą ir klientą. Dar ten kažkoks IT "dievas" pas juos yra - prijunginėjau eshopą prie payseros, tai tampiausi gal savaitę, taisiau trūkumus, kuriuos "ponas dievas" nurodydavo po 1. Ne tai, kad parašytų negerai tas, tas ir anas, bet po 1. Veikiantis eshopas su neveikiančiu mokėjimo moduliu - čia jau graudžiai juokinga.
Atsakyti
Gustas 2018-12-22 15:53:11
Sveiki jei aš gyvenu Lietuvoje ir esu Nepilnametis noredamas susikurti paysera reikalauja tapatybes patvirtinimo pasirinkau leidimo gyventi rašo nufotkinkite leidimo gyventi prieki kaip man ji gaut jeigu Lietuvoje gyvenu ir nereikia tokiu dalyku
Gerbiamas Kliente,

norint atlikti identifikaciją reikalingas asmens tapatybės patvirtinimas pateikiant vieną iš šių dokumentų: pasą, asmens tapatybės kortelę, leidimą gyventi.
Atsakyti
Sveiki jei aš gyvenu Lietuvoje ir esu Nepilnametis noredamas susikurti paysera reikalauja tapatybes patvirtinimo pasirinkau leidimo gyventi rašo nufotkinkite leidimo gyventi prieki kaip man ji gaut jeigu Lietuvoje gyvenu ir nereikia tokiu dalyku
Atsakyti
Neidas 2018-11-20 17:00:27
Sudas nesu mantes tokios nesamones kur reiktu tiek daug identifikuotis isidejiau 20eur 2017metais iki siol negavau pinigu pdariau paso identifikacija ir vistiek negaliu gauti tu 20euru nes turiu atlikti skype identifikacija kuria bandziau atlikti ir sako kad netinka pasas kuri turiu identifikaves jei atgausiu 20euru daugiau nebesinaudosiu paysera niekomet ir niekam nesiulysiu kad nauduotusi. negaiskit laiko uzsipisit :)))
Gerbiamas Kliente,

Paysera sistemoje vartotojas gali turėti tik 1 Paysera paskyrą. Jūs buvote susikūrę papildomą ir gavote lėšų į neidentifikuotos paskyros sąskaitą. Tokiu atveju, kad įsitikinti, jog ir papildoma paskyra tikrai priklauso jums, mes prašome atlikti Skype identifikaciją. Atliekant Skype identifikaciją reikia pateikti tą patį dokumentą, kuris yra registruotas sistemoje.
Atsakyti
Aivaras 2018-12-03 10:28:28
Kiekvieną mėnesį prašo pateikt įmonės duomenų anketos atnaujinimus nors niekas nepasikeitė, kiekvienasyk neleidžia išsaugot tų pačių jau esamų duomenų, o paskambinus nežino kodėl neveikia ("Neteisingai arba ne visi laukeliai yra užpildyti. Prašome patikrinti anketą." - bet sistema nerodo kas blogai), nors niekas nesikeitė.

Tuo tarpu kol jie su savim tarsis kas jiems blogai su galva ar kuo nors kitu - pinigais naudotis negalėsit. Tai yra tyčiojimasis iš klientų, spręskit ar jums tinka kasmėnesinis seksas siekiant atgaut sąskaitos valdymą - tai yra tiesiog patikimumo klausimas, o kai jo nėra - vargu ar ten verta laikyt pinigus.
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Kliento pažinimo anketą privaloma atnaujinti kasmet. Jei užpildytoje anketoje nepakanka duomenų, tuomet prašome anketą užpildyti iš naujo. Jei anketos nepavyko išsaugoti, rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu ar pagalba gyvai, viską išsiaiškinsime ir sutvarkysime.
Atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
Kiekvieną mėnesį prašo pateikt įmonės duomenų anketos atnaujinimus nors niekas nepasikeitė, kiekvienasyk neleidžia išsaugot tų pačių jau esamų duomenų, o paskambinus nežino kodėl neveikia ("Neteisingai arba ne visi laukeliai yra užpildyti. Prašome patikrinti anketą." - bet sistema nerodo kas blogai), nors niekas nesikeitė.

Tuo tarpu kol jie su savim tarsis kas jiems blogai su galva ar kuo nors kitu - pinigais naudotis negalėsit. Tai yra tyčiojimasis iš klientų, spręskit ar jums tinka kasmėnesinis seksas siekiant atgaut sąskaitos valdymą - tai yra tiesiog patikimumo klausimas, o kai jo nėra - vargu ar ten verta laikyt pinigus.
Atsakyti
Sudas nesu mantes tokios nesamones kur reiktu tiek daug identifikuotis isidejiau 20eur 2017metais iki siol negavau pinigu pdariau paso identifikacija ir vistiek negaliu gauti tu 20euru nes turiu atlikti skype identifikacija kuria bandziau atlikti ir sako kad netinka pasas kuri turiu identifikaves jei atgausiu 20euru daugiau nebesinaudosiu paysera niekomet ir niekam nesiulysiu kad nauduotusi. negaiskit laiko uzsipisit :)))
Atsakyti
Mantas 2018-11-17 14:57:21
Per kiek laiko atiena is swedbank ir lietuvos pasto savaitgali?
Gerbiamas Kliente,

tokiais klausimais rekomenduojame kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių telefonu, el.paštu ar pagalba gyvai, atsakymą gausite greičiau, nes dirbame kiekvieną dieną nuo 8 iki 20 valandos be išeiginių ir poilsio dienų.
Pervedimas iš Swedbank į Paysera IBAN įsiskaito 5 kartus per dieną darbo dienomis., todėl savaitgalį atliktas pervedimas gaunamas pirmadienį ryte. Jei pervedimą norite gauti per 10-30 minučių, papildymo instrukcijose (prisijungus per naršyklę) reikia pasirinkti tą patį banką iš kurio atliekate pervedimą ir pagal pateiktas instrukcijas atlikti pervedimą.
Pervedimas iš Lietuvos pašto gaunamas sekančią darbo dieną.
Atsakyti
Per kiek laiko atiena is swedbank ir lietuvos pasto savaitgali?
Atsakyti
Paysera LT 2018-11-15 16:11:34
Gerbiamas Kliente,

siekiant išvengti sukčiavimo atvejų, mes informaciją teikiame ar koregavimus atliekame tik įsitikinus, kad bendraujame su asmenimis, turinčiais teisę valdyti ir administruoti paskyrą. Šiuo atveju pokalbio metu klientas identifikacijos sėkmingai neatliko, todėl vadybininkė Dovilė atsisakė atlikti veiksmus įmonės paskyroje, taip laikydamasi Paysera sistemoje galiojančių taisyklių. Ateityje siekiant išvengti panašių nemalonių situacijų, į mus kviečiame kreiptis įmonės vadovą arba asmenis, turinčius teises valdyti paskyrą. Taip pat primename, kad vadovas gali suteikti ir papildomus įgaliojimus darbuotojams.
"klientas identifikacijos sėkmingai neatliko" tai uzduoti klausimai apie varda asmens koda ir priregistruota numeri, nera identifikavimo klausimai? man telefonu pasake "jeigu norite atlikti veiksmus savo paskyroje paskambinkite is priregistruoto telefono" tai realiai negaliu naudotis paskyra paskambines kitu numeriu nors visa klausiama informacija (identifikavima) atsakau. Tai kam tie klausimai?
Atsakyti
Rokas 2018-11-15 12:22:51
Pasiskambinau i klientu aptarnavima noredamas pakeisti kursa imones vardu, man nesuteike sios galimybes aptarnavimu centre dirbusi Dovile vien del to, kad neskambinau is priregistruoto telefono!! nors ir pateikiau visa jos prasoma informacija (varda, asmens kodo 4 skaicius, net priregistruota numeri) ji nusprende kad neturiu galimybes prasyti geresnio kurso ar kitu paslaugu nes skambinu ne tuo numeriu, kai pastaruosius 4 menesius neiskildavo jokiu problemu kalbant su kitais operatoriais. Del vieno tokio darbuotojo imone netenka dar vieno kliento. Dekoju
Gerbiamas Kliente,

siekiant išvengti sukčiavimo atvejų, mes informaciją teikiame ar koregavimus atliekame tik įsitikinus, kad bendraujame su asmenimis, turinčiais teisę valdyti ir administruoti paskyrą. Šiuo atveju pokalbio metu klientas identifikacijos sėkmingai neatliko, todėl vadybininkė Dovilė atsisakė atlikti veiksmus įmonės paskyroje, taip laikydamasi Paysera sistemoje galiojančių taisyklių. Ateityje siekiant išvengti panašių nemalonių situacijų, į mus kviečiame kreiptis įmonės vadovą arba asmenis, turinčius teises valdyti paskyrą. Taip pat primename, kad vadovas gali suteikti ir papildomus įgaliojimus darbuotojams.
Atsakyti
Pasiskambinau i klientu aptarnavima noredamas pakeisti kursa imones vardu, man nesuteike sios galimybes aptarnavimu centre dirbusi Dovile vien del to, kad neskambinau is priregistruoto telefono!! nors ir pateikiau visa jos prasoma informacija (varda, asmens kodo 4 skaicius, net priregistruota numeri) ji nusprende kad neturiu galimybes prasyti geresnio kurso ar kitu paslaugu nes skambinu ne tuo numeriu, kai pastaruosius 4 menesius neiskildavo jokiu problemu kalbant su kitais operatoriais. Del vieno tokio darbuotojo imone netenka dar vieno kliento. Dekoju
Atsakyti
G 2018-11-12 15:25:16
Baikit, kaip įdomu - trijų mėnesių lėšų rezervacija, ir būtent 5% sumos dydžio yra Maestro, Visa ir Mastercard reikalavimas... Bet tokios rezervacijos nėra, jei klientas atsiskaito kortele per kurio nors banko online sprendimą ar Paypal. Nebent Jūsų kompanija yra tokia nepatikima, kad asmeniškai Payserai yra atskiras perteklinis, specialus reikalavimas - štai penktadienį kliento, atsiskaičiusio kortele 11.09, dalį sumos Jūs paleisite 2019.02.07 - tokia suma kaupiasi ir didėja ketvirčiui laiko užšaldyta be palūkanų - Jums čia viskas tvarkoje?
Prašome parašyti mums į pagalba@paysera.lt nurodant projekto adresą ir įvertinę projektą, galėsime jums pasiūlyti nestandartines lėšų rezervavimo sąlygas. Ačiū.
Atsakyti
Paysera LT 2018-11-12 13:05:33
Laba diena,

gavome informaciją apie jūsų atsiliepimą Rekvizitai.lt tinklalapyje.

Informuojame, kad renkant įmokas kortelėmis kiekvienam atsiskaitymui yra taikomas tam tikras rezervavimas: 100% - 3 dienos, 5% - 3 mėnesiai, taip pat galimi kitokie rezervavimo terminai ir rezervavimo procentas (priklausomai nuo projekto tipo). Šis rezervavimas yra taikomas klientų kortelių tiekėjų - Maestro, Visa ir Mastercard sprendimu tam, kad būtų išvengta sukčiavimo atvejų, rezervavimo terminai yra apbrėžiami tai reglamentuojančiose taisyklėse.

Norime pažymėti, kad rezervuotų sumų Paysera niekaip nenaudoja ir nedisponuoja. Mums, kaip įstaigai, teikiančiai atsiskymų tarpininkavimo paslaugas, taip pat yra keliami reikalavimai, kurių privalome laikytis, kitaip negalėtume teikti paslaugų. Vienas iš tokių reikalavimų - pinigų rezervavimas jūsų klientams atliekant atsiskaitymus kortelėmis.

Taip pat visuomet galite patikrinti kas buvo nurodyta Paysera internetiniame puslapyje ankstesniais laikotarpiais. Yra tokia svetainė https://archive.org/, ten galite įvesti Paysera svetainės adresą, nustatyti laikotarpį ir matysite kas buvo talpinama svetainėje tuo metu. Galite patikrinti ir matysite, kad lėšų rezervavimas nurodomas toks pats, niekas nesikeitė.
Baikit, kaip įdomu - trijų mėnesių lėšų rezervacija, ir būtent 5% sumos dydžio yra Maestro, Visa ir Mastercard reikalavimas... Bet tokios rezervacijos nėra, jei klientas atsiskaito kortele per kurio nors banko online sprendimą ar Paypal. Nebent Jūsų kompanija yra tokia nepatikima, kad asmeniškai Payserai yra atskiras perteklinis, specialus reikalavimas - štai penktadienį kliento, atsiskaičiusio kortele 11.09, dalį sumos Jūs paleisite 2019.02.07 - tokia suma kaupiasi ir didėja ketvirčiui laiko užšaldyta be palūkanų - Jums čia viskas tvarkoje?
Atsakyti
G 2018-11-08 10:45:18
Turime eshop projekta sioje kontoroje, tai jei musu klientas atsiskaito kreditine kortele, pagal savo taisykles Paysera laiko 100% sumos rezervuotas 5dienas, o 5% sumos - 3 menesius. TIS MENESIUS!!! Daro su musu pinigais ka nori. Projekta turime keleri metai, anksciau lesas laikydavo rezervave 5dienas, ir tai jau kliuvo - taciau neseniai taisykles buvo vienasaliskai pakeistos i 3 menesiu rezervacija. Telefonu paskambinus issiaiskinti situacija, vista i akis meluoja, kad "visada" taip buvo - as sakiau jai, kad ne vakar pradejome su jais dirbti. Rezervuotus pinigus laiko ju bankas korespondentas, kurio neisduoda - bet ju paciu tinklapyje pasiskaiciau, kad tai Latvijos bankas. Zodziu, uzknisa, sekanciu etapu turbut metus laikys rezervuotus musu pinigus ir darys su jais ka nori, svajoniu verslas! Nutraukiame sutarti su jais.
Laba diena,

gavome informaciją apie jūsų atsiliepimą Rekvizitai.lt tinklalapyje.

Informuojame, kad renkant įmokas kortelėmis kiekvienam atsiskaitymui yra taikomas tam tikras rezervavimas: 100% - 3 dienos, 5% - 3 mėnesiai, taip pat galimi kitokie rezervavimo terminai ir rezervavimo procentas (priklausomai nuo projekto tipo). Šis rezervavimas yra taikomas klientų kortelių tiekėjų - Maestro, Visa ir Mastercard sprendimu tam, kad būtų išvengta sukčiavimo atvejų, rezervavimo terminai yra apbrėžiami tai reglamentuojančiose taisyklėse.

Norime pažymėti, kad rezervuotų sumų Paysera niekaip nenaudoja ir nedisponuoja. Mums, kaip įstaigai, teikiančiai atsiskymų tarpininkavimo paslaugas, taip pat yra keliami reikalavimai, kurių privalome laikytis, kitaip negalėtume teikti paslaugų. Vienas iš tokių reikalavimų - pinigų rezervavimas jūsų klientams atliekant atsiskaitymus kortelėmis.

Taip pat visuomet galite patikrinti kas buvo nurodyta Paysera internetiniame puslapyje ankstesniais laikotarpiais. Yra tokia svetainė https://archive.org/, ten galite įvesti Paysera svetainės adresą, nustatyti laikotarpį ir matysite kas buvo talpinama svetainėje tuo metu. Galite patikrinti ir matysite, kad lėšų rezervavimas nurodomas toks pats, niekas nesikeitė.
Atsakyti
Turime eshop projekta sioje kontoroje, tai jei musu klientas atsiskaito kreditine kortele, pagal savo taisykles Paysera laiko 100% sumos rezervuotas 5dienas, o 5% sumos - 3 menesius. TIS MENESIUS!!! Daro su musu pinigais ka nori. Projekta turime keleri metai, anksciau lesas laikydavo rezervave 5dienas, ir tai jau kliuvo - taciau neseniai taisykles buvo vienasaliskai pakeistos i 3 menesiu rezervacija. Telefonu paskambinus issiaiskinti situacija, vista i akis meluoja, kad "visada" taip buvo - as sakiau jai, kad ne vakar pradejome su jais dirbti. Rezervuotus pinigus laiko ju bankas korespondentas, kurio neisduoda - bet ju paciu tinklapyje pasiskaiciau, kad tai Latvijos bankas. Zodziu, uzknisa, sekanciu etapu turbut metus laikys rezervuotus musu pinigus ir darys su jais ka nori, svajoniu verslas! Nutraukiame sutarti su jais.
Atsakyti
Verslo saskaita-nieko nera geriau, nera administraciniu mokesciu, pavedimai zenkliai pigesni, nera krepseliu ir jokiu kitu pasleptu mokesciu, tarptautinius pavedimus atliekam retai taciau labai dziaugiames galedami issikeisti valiuta geresniu kursu ir pavedima atlikti ne uz 13 euru o vos uz kelis eurus. Dekojam Payserai ;)
Atsakyti
Reikėtų vengti šitos kontoros. Jau antra savaitė, kaip neįmanoma nusiimti grynųjų pinigų, galiausiai apskritai dalis pinigų mistiškai dingsta - "rezervuojami". Į skundus, pretenzijas nekreipia dėmesio. Matyt belieka rašyti skundus Lietuvos bankui. Gal po skirtų baudų nors kiek pradės žiūrėti į teikiamas paslaugas ir klientus.
Atsakyti
Imone turi labai keistas vidines politikos taisykles, rekomenduoju netureti reikalu su sia bendrove, blokuoja paskyras.
Atsakyti
Puiki įmonė. Padėjo nekartą atgauti pinigus iš nenorinčių grąžinti pardavėjų. Ačiū labai!
Atsakyti
Artur 2018-09-28 22:34:03
Rugsėjo 28 penktadienį pervedimo sutrikimai, vietoj žadėtų 30 min, truko 8 valandas. Apie sutrikimus puslapyje jokios informacijos, į siųstą pranešimą tą dieną taip pat niekas neatsakė.
Gerbiamas kliente,

dėl 2018-09-28 registruoto (ir vėliau pašalinto) sisteminio sutrikimo buvo sutrikusi Paysera veikla. Atsakingi specialistai bei serverių administratoriai dėjo visas pastangas, kad sklandus veikimas būtų kuo greičiau atstatytas, tačiau deja tai užtruko ilgiau nei buvo manyta. Šiuo metu sistema veikia įprastai.

Atsiprašome, jog dėl didelio užklausų kiekio į jūsų siųstą pranešimą nebuvo atsakyta laiku ir apgailestaujame dėl nepatogumų.
Atsakyti
Zydrunas 2018-10-04 09:45:10
1.Visur inete aiskiai parasyta pervedame pinigus i webmoney i Ukraina taip pat. Kai padariau visas laika gaisinancias identifikacijas ir registracija gaunu zinute kad doleriu i ukraina nepervesim nes musu kazkokia partnere uzsienyje mus pasiunte n****i ir su mumis nebedirba. turbut ne uz gerus darbus. bet sita info tik piseros svetaines viduje taigi zmones maustomi nes nebuciau gaises laika jei info butu is anksto matoma.
2. kad padaryti greitai mokejima reikia is banko saskaitos papildyti savo saskaita pas jus? va ta fak tai kur cia greitis? anksciau maniau kad jus dirbat kaip ir paypalas. o jus pasirodo esat rimti stabdziai. pervedziau per western union. pinigai nukeliavo per 10 minuciu. nenoriu ne girdet apie pysera niekam nerekomenduosiu.
Gerbiamas kliente,

1. Deja šiuo metu laikinai nėra galimybės atlikti pervedimų JAV doleriais į Ukrainą, bet artimiausiu metu jau planuojama atnaujinti šią paslaugą. Atsiprašome už kilusius nepatogumus.
2. Norint atlikti pervedimą, sąskaitoje reikia turėti pakankamą pinigų likutį kaip ir visuose bankuose ar mokėjimo sistemose. Pervedimo greitis skaičiuojamas nuo pervedimo atlikimo iki gavimo ir su sąskaitos papildymu nesusijęs.
Atsakyti
Sveiki,
Seniau turėjau banko kortelę. Deje, ne visur ja galima atsiskaityti. Bet PaySera buvo mano gelbėtojas tarptautiniuose pinigų pervedimuose. Jie pirmieji padarę pavedimus labai pigius, man labai padėjo kai dar tuo metu bankai, kurį laiką laikėsi savo 20 ar 40 litų mokesčio. Tad PaySerai esu dėkingas. Dabar, kai įkainiai + - panašūs, tai didžiausi Payseros pliusai išlieka šie: Nemokamas el. laiškas apie pinigų judėjimą sąskaitoje. Pinigai iš Payseros į kitą Payserą pervedami žaibo greitumu net ir savaitgaliais. Komunalinių / kitų įmokų apmokėjimas nekainuoja / kainuoja nedaug. Ir superinis dalykas, kad apie atliktą mokėjimą PDF su el. parašu automatiškai siunčiamas pinigų gavėjui. Tai labai patogu, nes nereikia mums kiekvieną kartą emailu siuntinėti banko nurodymo failo prekių pardavėjui ir aiškinti, kad tikrai padarėm pavedimą. Labai patogu!

Telefoninė konsultacija operatyvi, darbo valandos ilgos, konsultuoja maloniai ir greitai ir visada padeda, pataria ir paaiškina. Apie problemas pranešu ir jos tikrai operatyviai būna sprendžiamos. Įspūdis tikrai geras.
Atsakyti
1.Visur inete aiskiai parasyta pervedame pinigus i webmoney i Ukraina taip pat. Kai padariau visas laika gaisinancias identifikacijas ir registracija gaunu zinute kad doleriu i ukraina nepervesim nes musu kazkokia partnere uzsienyje mus pasiunte n****i ir su mumis nebedirba. turbut ne uz gerus darbus. bet sita info tik piseros svetaines viduje taigi zmones maustomi nes nebuciau gaises laika jei info butu is anksto matoma.
2. kad padaryti greitai mokejima reikia is banko saskaitos papildyti savo saskaita pas jus? va ta fak tai kur cia greitis? anksciau maniau kad jus dirbat kaip ir paypalas. o jus pasirodo esat rimti stabdziai. pervedziau per western union. pinigai nukeliavo per 10 minuciu. nenoriu ne girdet apie pysera niekam nerekomenduosiu.
Atsakyti
Rugsėjo 28 penktadienį pervedimo sutrikimai, vietoj žadėtų 30 min, truko 8 valandas. Apie sutrikimus puslapyje jokios informacijos, į siųstą pranešimą tą dieną taip pat niekas neatsakė.
Atsakyti
Paysera LT 2018-09-19 11:51:24
Gerbiamas kliente,

priimant įplaukas mes suteikiame apmokėjimo paslaugas, už kurias yra skaičiuojami komisiniai mokesčiai. Jei atliekate pinigų grąžinimus, bankai komisinių už priimtas įmokas negrąžina, nes apmokėjimų paslauga yra suteikta, todėl ir mes negalime jų grąžinti.
Gerbiamas kliente,

taip pat papildomai norime informuoti, kad atsiskaitant kreditinėmis kortelėmis komisinis mokestis yra grąžinamas, kadangi ir mums jį grąžina paslaugos tiekėjas.
Atsakyti
Justinas 2018-09-17 10:19:24
Viskas būtų super, bet kas naudojasi jų paslaugomis integravę į internetines parduotuves ir kai norima grąžinti pinigus klientams - Paysera negrąžina komisinių mokesčių kurie ir taip yra be proto dideli. Vien dėl šito tenka atsisakyti jų paslaugų po tiek metų naudojimosi, nes tiesiog yra juos kuo juos pakeisti kurie taip nedaro. Sėkmės, Paysera. :) Šiaip esate super.
Gerbiamas kliente,

priimant įplaukas mes suteikiame apmokėjimo paslaugas, už kurias yra skaičiuojami komisiniai mokesčiai. Jei atliekate pinigų grąžinimus, bankai komisinių už priimtas įmokas negrąžina, nes apmokėjimų paslauga yra suteikta, todėl ir mes negalime jų grąžinti.
Atsakyti
Klientas 2018-09-16 20:00:59
Atsiskaityti Visa kortele prekybos vietose buvo neįmanoma. Teko grįžti namo.. Labai ačiū jums už jūsų teikiamas paslaugas!
Gerbiamas kliente,

atsiprašome už kilusius nesklandumus.
Prašome su mumis susisiekti ir išsiaiškinsime susidariusią situaciją ir jos priežastis, kad ateityje išvengti tokių nesklandumų.
Atsakyti
Paulius 2018-09-05 12:07:11
Išgirdau apie telemaxi.lt istoriją ir aš niekaip nesuprantu, kaip įmonė atliekanti pinigų surinkimo paslaugą ir autentifikuojanti kiekvieną norintį atsidaryti sąskaitą nesugeba prisiimti atsakomybės. Jei atliekate žmogaus identifikaciją ir jūs pasimovėte, tai kodėl kenčia pirkėjai, kurie pinigus perveda per jus. Jūs teikiate tokią pat paslaugą kaip paypal, bet atsakomybės nenešate jokios.

Man atrodo, kad būtent jūs turėtumėte grąžinti visus pinigus žmonėms pirkusiems per telemaxi, o tada patys ieškotumėte būdų kaip tuos pinigus išsiieškoti, nes dabartiniai jūsų žingsniai, tai tiesus kelias į niekur.

P.S. Nesu nukentėjęs šioje istorijoje.
Gerbiamas kliente,

kaip ir minėjome, esame pastebėję naujos įmonės įtartiną veiklą ir sureagavome ankščiau nei buvo gauti pirmieji skundai, todėl didžioji dalis pinigų yra sulaikyta sąskaitoje. Visa informacija perduota teisėsaugai ir labai tikimės, kad atsakingos institucijos sugrąžins didžiąją dalį, o gal ir visas lėšas visiems nukentėjusiems laikantis teisės aktuose numatytos tvarkos.

Visos gautos pirkėjų lėšos yra iš karto įskaitomos pardavėjams ir be atsakingų institucijų nurodymų mes neturime teisės savavališkai atlikti grąžinimų. Ką galėjome, tai dėl sukėlusios įtarimus veiklos, rezervavome lėšas ir informavome atititnkamas institucijas.

Mes nepalaikome tokio tipo klientų ir visuomet tobuliname veiklos stebėjimo sistemą, kad tokiems gerai organizuotiems nusikaltimams būtų užkirstas kelias kuo operatyviau.
Atsakyti
Viskas būtų super, bet kas naudojasi jų paslaugomis integravę į internetines parduotuves ir kai norima grąžinti pinigus klientams - Paysera negrąžina komisinių mokesčių kurie ir taip yra be proto dideli. Vien dėl šito tenka atsisakyti jų paslaugų po tiek metų naudojimosi, nes tiesiog yra juos kuo juos pakeisti kurie taip nedaro. Sėkmės, Paysera. :) Šiaip esate super.
Atsakyti
Atsiskaityti Visa kortele prekybos vietose buvo neįmanoma. Teko grįžti namo.. Labai ačiū jums už jūsų teikiamas paslaugas!
Atsakyti
Išgirdau apie telemaxi.lt istoriją ir aš niekaip nesuprantu, kaip įmonė atliekanti pinigų surinkimo paslaugą ir autentifikuojanti kiekvieną norintį atsidaryti sąskaitą nesugeba prisiimti atsakomybės. Jei atliekate žmogaus identifikaciją ir jūs pasimovėte, tai kodėl kenčia pirkėjai, kurie pinigus perveda per jus. Jūs teikiate tokią pat paslaugą kaip paypal, bet atsakomybės nenešate jokios.

Man atrodo, kad būtent jūs turėtumėte grąžinti visus pinigus žmonėms pirkusiems per telemaxi, o tada patys ieškotumėte būdų kaip tuos pinigus išsiieškoti, nes dabartiniai jūsų žingsniai, tai tiesus kelias į niekur.

P.S. Nesu nukentėjęs šioje istorijoje.
Atsakyti
Deimintas Mažuolis 2018-08-26 20:21:29
Gerb. Remigijau,
Apgailestaujame, kad nukentėjote nuo telemaxi.lt projektą paleidusio asmens. Esame pastebėję naujos įmonės įtartiną veiklą ir sureagavome ankščiau nei buvo gauti pirmieji skundai, todėl didžioji dalis pinigų yra sulaikyta sąskaitoje, visa informacija perduota teisėsaugai ir labai tikimės, kad atsakingos institucijos sugrąžins didžiąją dalį, o gal ir visas lėšas visiems nukentėjusiems laikantis teisės aktuose numatytos tvarkos.

Mes nepalaikome tokio tipo klientų ir visuomet tobuliname veiklos stebėjimo sistemą, kad tokiems gerai organizuotiems nusikaltimams būtų užkirstas kelias kuo operatyviau.
Sveiki gerb. Deimantai, aš dar tikiuosi, kad mes atgausime pinigus, bet Jūsų kompanija pasitikėjimas dingo, nes reagavote labai, labai lėtai į nukentėjusių žmonių pastabas dėl telemaxi.lt projekto.
Atsakyti
Nukentėjas 2018-08-26 19:56:03
Su A********S dirbanti ir juos palaikanti kompanija.
Gerb. Remigijau,
Apgailestaujame, kad nukentėjote nuo telemaxi.lt projektą paleidusio asmens. Esame pastebėję naujos įmonės įtartiną veiklą ir sureagavome ankščiau nei buvo gauti pirmieji skundai, todėl didžioji dalis pinigų yra sulaikyta sąskaitoje, visa informacija perduota teisėsaugai ir labai tikimės, kad atsakingos institucijos sugrąžins didžiąją dalį, o gal ir visas lėšas visiems nukentėjusiems laikantis teisės aktuose numatytos tvarkos.

Mes nepalaikome tokio tipo klientų ir visuomet tobuliname veiklos stebėjimo sistemą, kad tokiems gerai organizuotiems nusikaltimams būtų užkirstas kelias kuo operatyviau.
Atsakyti
Su A********S dirbanti ir juos palaikanti kompanija.
Atsakyti
Žygintas 2018-08-20 12:05:38
Noriu pasidalinti savo istorija. Kelis kartus pakalbėjes su Paysera vadybinkais telefonu nutariau užssakyti mokejimo inicijavimo paslaugą el. parduotuvei. Įkainis 1proc bet me daugiau 20cnt už įmoką. Kelis kartus persiklausiau ir buvau įtikintas ked jokių kitų mokesčių nėra. Gavus pirmą įmoką į paysera sąskaitą labai nustebau kai pamačiau nuskaitytus 46 cnt nuo 21, 85 eur įmokos. Pasiteiravus telefonu vaikiško balso išsigandusi mergaitė pradėjo aiškinti apie papildomus mokesčius :-) Apgailėtina..
Apgailestaujame už klaidingai suprastą informaciją. Įmokų surinkimo mokestis visada susideda iš bankų komisinio ir projekto komisinio mokesčio. Daugiau informacijos galite rasti čią - https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kainos/imoku-surinkimas-internetu.
Atsakyti
Noriu pasidalinti savo istorija. Kelis kartus pakalbėjes su Paysera vadybinkais telefonu nutariau užssakyti mokejimo inicijavimo paslaugą el. parduotuvei. Įkainis 1proc bet me daugiau 20cnt už įmoką. Kelis kartus persiklausiau ir buvau įtikintas ked jokių kitų mokesčių nėra. Gavus pirmą įmoką į paysera sąskaitą labai nustebau kai pamačiau nuskaitytus 46 cnt nuo 21, 85 eur įmokos. Pasiteiravus telefonu vaikiško balso išsigandusi mergaitė pradėjo aiškinti apie papildomus mokesčius :-) Apgailėtina..
Atsakyti
Eimantas 2018-07-16 18:53:04
Nesuprantu. Atsiėmiau ir susiaktyvinau prieš kelias dienas PaySera VISA kortelę, kątik bandžiau pasinaudoti Albert Heijn parduotuvėje kur anksčiau neveikdavo mano SEB mastercard'as ir nifigą neina atsiskaityti, nuėjau į bankomatą toje pat parduotuvėje neina nusiimti pinigų nors net su SEB eidavo... tai tada nesuprantu kam man ta kortelė reikalinga ir kur man ją kišti? Pagal idėją turėtų veikti visam civilizuotam pasaulyj ar bent EU o išeis taip kad tik Maxima ir AIBĖ... žiauriai nusivyliau...
Gerbiamas kliente,

prašome su mumis susisiekti ir paaiškinsime ką jums reikia padaryti, kad galėtumėte naudotis VISA kortele.
Atsakyti
Nesuprantu. Atsiėmiau ir susiaktyvinau prieš kelias dienas PaySera VISA kortelę, kątik bandžiau pasinaudoti Albert Heijn parduotuvėje kur anksčiau neveikdavo mano SEB mastercard'as ir nifigą neina atsiskaityti, nuėjau į bankomatą toje pat parduotuvėje neina nusiimti pinigų nors net su SEB eidavo... tai tada nesuprantu kam man ta kortelė reikalinga ir kur man ją kišti? Pagal idėją turėtų veikti visam civilizuotam pasaulyj ar bent EU o išeis taip kad tik Maxima ir AIBĖ... žiauriai nusivyliau...
Atsakyti
Vejai o ne imone. Neimanoma padaryti paprasto pavedimo, pinigus nuo saskaitos rezervavo ir 5 valandas nesugeba pervesti, i klientu skyriu skambinau nuo 11 val ryto kas valanda. Tai sugebejau isgirsti 4 skirtyngus pasiteisinimus is aptarnavimo skyriaus, prasiau duoti valdzios numeri tai nusprende jog negali dalinti tokios informacijos, kad butu galima issiaikinti del kokiu priezasciu nepadaro pavedimo ir kada galima butu sulaukti pavedimo. Imonems kurioms pavedimai svarbus del ju vygdomo darbo tikrai nesiulau sios kompanijo susisneketi neimanoma pavedimu nedaro nepranesa del esamu problemu jokios informacijos nepateikia. Baisiausia jog ne pirma ir kaip matau ne paskutibni karta tokios nesamones dedasi su sia imone. Sekmes.
Atsakyti
Asta 2018-06-30 01:12:59
Pirkau preke internete, sumokejau pinigus į Paysera sąskaita.Prekes negavau, pinigai dingo.Neturiu jokio patvirtinimo, kad mano lėšos buvo pervestos trečiam asmeniui.Kreipiausi į Paysera, atsakė, kad bendradarbiavimą su tiekėju nutraukė ir kreipciausi į policija.Pirma kartą susiduriau su tokia kompanija.
Gerbiamas kliente,

Norime informuoti, kad atlikus apmokėjimą elektrinėje parduotuvėje, kurioje renkamos įmokos per Paysera sistemą,
pirkėjui yra išsiunčiamas mokėjimo patvirtinimo el.laiškas, kuriame yra pateikiama informacija kas yra galutinis lėšų gavėjas bei visi jo rekvizitai ir gautos lėšos iš karto yra įskaitomos pardavėjui. Jei pardavėjas nepatikimas, mes nutraukiame bendradarbiavimą, o dėl nepristatytų prekių ar neatlikto grąžinimo rekomenduojame kreiptis į Policiją arba Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Atsakyti
Oi verksniai mūsų tautiečiai. Perka kažką iš neaiškių pardavėjų, po to ieško kaltų. Naudojuosi Paysera jau 3 metai. Jokių problemų nekilo nei perkant internetu, nei atsiskaitant degalinėse, nei paštomatuose. Viskas aukštam lygyje. O dėl duomenų rinkimo, tai pasižiūrėkite į kitus bankus. Kai kurie dar platesnes anketas pateikia, su nesąmoningais klausimais. Jei mūsų "valdžia" priima tokius įstatymus, kurie reikalauja rinkti duomenis, tai ir kaltinkit valdžią, o ne bankus.
Sėkmės Payserai. Ir toliau plėskitės ir aukite.
Atsakyti
Pirkau preke internete, sumokejau pinigus į Paysera sąskaita.Prekes negavau, pinigai dingo.Neturiu jokio patvirtinimo, kad mano lėšos buvo pervestos trečiam asmeniui.Kreipiausi į Paysera, atsakė, kad bendradarbiavimą su tiekėju nutraukė ir kreipciausi į policija.Pirma kartą susiduriau su tokia kompanija.
Atsakyti
Na, mūsų jau toks mentalas, kad retai pagirsi, o, va, jau pilt tai mokam :) O aš pagirsiu :) mano įmonė pasirinko Paysera prieš 2 metus, buvo prašymas papildyti anketos duomenis, dar kažką, bet ne matau problemos, juk nereikia nei važiuot kažkur, viskas sutvarkoma prisėdus prie kompiuterio. Viskas puiku, įkainiai geri, darbuokitės laimingai ir laukiam kortelių skaitytuvų :)
Atsakyti
Eimutis 2018-06-04 17:45:39
Įdomi firmelė.Norėjau sumokėti už žvejybos leidimą Latvijoje.Nors nespaudžiau nuorodos, kad noriu pasinaudoti Payseros paslaugomis, bet vis viena išlindo šitie "pagalbininkai".Susirinko duomenis apie asmenį ir viskas, tik gavau pranešimą, kad pinigus gavo, pavedimo numerį ir jei negausiu paslaugos, tai skambink, ieškok.Nesupratau kas per a******ų firma?Kam Jūs priverstinai sūlote paslaugas, už kurias neatsakote.Būčiau tiesiogiai pervedęs, tai žinočiau su kuo bendrauti.Dabar nei paslaugos, nei pinigų.Ačių kad kad gavau mokamą informaciją apie jūsų firmą.Gerai, kad nedideli pinigai.Gal pravers nusipirkti kokį varganą Ferari.Sekmės.
Gerbiamas kliente,
Norime informuoti, kad atlikus apmokėjimą elektrinėje parduotuvėje, kurioje renkamos įmokos per Paysera sistemą,
pirkėjui yra išsiunčiamas mokėjimo patvirtinimo el.laiškas, kuriame yra pateikiama informacija kas yra galutinis lėšų gavėjas bei visi jo rekvizitai.
Taip pat negavus prekės ar paslaugos, visuomet prašome kreiptis tiesiogiai į Paysera ir mes tarpininkausime tarp jūsų ir pardavėjo, skundui išspręsti.
Atsakyti
Vaida 2018-06-06 17:41:52
Jau patyriau nuostolius dėl šios firmos veiklos ir neaišku ar tik jais apsiribosim. 06.05 padariau lėšų pervedimą iš Citadelės banko į Payserą sąskaitą. Pinigai iš Citadelės išėjo, bet į mano sąskaitą Payseroje neįkrito. Visą dieną 06.06 bandau išsiaiškinti kur dingo pinigai. Suma 10000 eurų. Pastoviai skambinu į banką ir sulaukiu konsultantų atsakymo, kad atsakingi darbuotojai šiuo metu tikrina situaciją ir man praneš elektroniniu paštu. Atėjus vakarui situacija nepakitusi, nei pinigų nei paaiškinimo.
Gerbiamas kliente,
Informuojame, kad buvo sutrikimas dėl automatinių išrašų gavimo iš Citadelė banko, pasikeitus jų siunčiamam formatui.
Gavus informaciją 2018-06-08, sutrikimas buvo užregistruota ir tos pačios dienos vakare pataisytas, klientams lėšos įskaitytos.
Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
UAB "Financial accounting & law group"
Adresas: Aguonų g. 14-59, LT-03213 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; automobilių nuoma; baldų gamybos medžiagos, furnitūra; finansai; įmonių steigimas; investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
FINANCIAL ACCOUNTING&LAW GROUP – teikia profesionalias buhalterinės apskaitos bei teisines paslaugas tiek ką tik įsikūrusioms, tiek veiklą vykdančioms įvairių teisinių formų bendrovėms bei fiziniams asmenims. Bendrovė taip pat nuomoja transporto priemones juridiniams bei fiziniams asmenims. Dar viena iš bendrovės...
Added Value
Aukštosios apskaitos technologijos

Adresas: Šeškinės g. 6, LT-07152 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; auditas; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos; turto vertinimas.
Finansinių ataskaitų ir konsoliduotų finansinių ataskaitų auditas; ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo auditas; vidaus auditas; finansinių ataskaitų peržvalga; buhalterinės apskaitos tvarkymas pagal VAS ir TAS apskaitos standartus; darbo užmokesčio apskaita; finansinių ataskaitų parengimas; vyr. buhalterio...
Accounting experts LT
Buhalterinės paslaugos | Įmonių steigimas

Adresas: Trimitų g. 6, LT-09318 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
BUHALTERINĖ APSKAITA Mokėsite tik už atliktą darbą; Nereikės mokėti socialinio draudimo ir kitų įmokų, kurias tenka mokėti samdant darbuotoją; Neteks rūpinti darbuotojo atostogų ar ligos metu – mes neatostogaujame ir nesergame; Nereikės įsigyti brangios apskaitos programos; Neteks rūpinti darbuotojo darbo vieta...
Thezis
Auditas, apleista buhalterinė apskaita

Adresas: S. Žukausko g. 2D, LT-49346 Kaunas.
Veiklos sritys: apskaita; auditas; finansai; įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
UAB THEZIS specializuojasi audito ir buhalterinės apskaitos, įmonių steigimo srityse. Atlieka Europos Sąjungos finansuojamų projektų auditą, įvairių fondų projektų lėšų panaudojimo patikrinimą. Garantuoja klientų pateiktų duomenų ir dokumentų konfidencialumą. Finansinių ataskaitų rinkinio auditas. Auditas (...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas 01-19 19:55
"Nekaltas limonadas", – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios "Būkčia" gamintojai Laurynas Sužiedėlis ir Martynas Balčiūnas. Ir nors arbatos grybą stiklainyje ant palangės atsimena ne vienas...
VŽ paaiškina: kaip veikia europinis indėlių draudimas
VŽ paaiškina: kaip veikia europinis indėlių draudimas 01-19 18:38
Europos Sąjungos institucijos šiuo metu dirba prie bendros indėlių draudimo sistemos (angl. European Deposit Insurance Scheme, EDIS) kūrimo.
Ir estams dėl šiukšlių skauda galvą – šaliai gresia 100 mln. Eur bauda
Ir estams dėl šiukšlių skauda galvą – šaliai gresia 100 mln. Eur bauda 01-19 15:46
Jei po metų Estija nepradės perdirbti pusės šalyje susidarančių buitinių atliekų, Briuselis jai gali skirti 100 mln. Eur baudą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ko tikitės iš 2019-ųjų?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Western Digital 39,20 +7,49%
Macy's 25,79 +4,20%
NVIDIA 156,93 +3,43%
Ford 8,58 +2,63%
Pfizer 42,53 +0,14%
Walt Disney 111,04 +0,03%
Red Hat 175,51 -0,13%
General Electric 9,06 -0,88%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,98 -3,86%
Anglis 101,37 +0,64%
Apelsinai 0,72 -1,37%
Kava 2,80 -7,28%
Dyzelis 1,82 -11,22%
Nafta 52,07 -0,46%
Benzinas 1,46 -10,43%
Varis 6075,32 -1,95%