VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paysera LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paysera LT

Atsiliepimai apie Paysera LT, UAB

Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Paysera LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tarptautinė pinigų perlaida 2021-05-04 07:55:41
Jeigu darysite tarptautinį pavedimą, tai žinokite, kad ši įmonė už nieką neatsako ir jei pinigai dings pavedimo metu, jie atsakinėdami maždaug savaitės laikotarpio greičiu, ir taip jau 2 mėnesius nurodys, kad jie nieko negali padaryti, nes tai ne jie darė pavedimą, o jų partneris bankas ir nurodo, kad jie pataria tiesiog laukti, nors praėjo jau 2 mėnesiai nuo pinigų perlaidos.
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.

Kai kuriais atvejais pervedimai vykdomi ilgiau, nei tikimasi. To priežastys gali būti įvairios, pavyzdžiui, tarptautinis pervedimas vykdomas per kelis bankus korespondentus ir viename iš jų pervedimas sustabdomas dėl papildomos informacijos pateikimo. Deja nei vienas bankas negali būti atsakingas už kito banko / sistemos veikimą ar pagreitinti tikrinimo proceso, todėl reikėtų tiesiog palaukti. Esant tokioms ir panašioms situacijoms, mes visuomet bendraujame su klientu ir pateikiame visą mums žinomą informaciją.

Norėtume detaliai patikrinti informaciją apie jūsų aprašomą situaciją, todėl kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Tarptautinė pinigų perlaida
2021-05-04 07:55:41 IP 28mcvf88
Atsakyti
Jeigu darysite tarptautinį pavedimą, tai žinokite, kad ši įmonė už nieką neatsako ir jei pinigai dings pavedimo metu, jie atsakinėdami maždaug savaitės laikotarpio greičiu, ir taip jau 2 mėnesius nurodys, kad jie nieko negali padaryti, nes tai ne jie darė pavedimą, o jų partneris bankas ir nurodo, kad jie pataria tiesiog laukti, nors praėjo jau 2 mėnesiai nuo pinigų perlaidos.
Atsakyti
Vitalijus 2021-05-01 13:56:50
Sveiki,

Viskas veiki greitai. Super. Likau patenkintas.
Gerbiamas Vitalijau,

džiaugiamės, kad esate patenkinti Paysera teikiamomis paslaugomis.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Sveiki,

Viskas veiki greitai. Super. Likau patenkintas.
Atsakyti
Sigitas Sabaliauskas 2021-04-14 12:56:34
Apgailėtinas veikimas ir patikimumas.
Dariau pavedimą (pildymas perteklinis, visur kiša savo programėlę), supildžiau, patvirtinau SMS'u.
Peržiūriu po 30 min- neatlikta, nėra jokių duomenų apie pavedimą.
Viską pakartojau- išmeta klaidą "Sistema nepasiekiama, pabandykite vėliau".
Čia žmonės, sistemos dirba su pinigais? XXI amžius? Tikrinti, radus pažeidimų atimti leidimus ir uždaryti.
Nesinaudočiau iš viso šia nepatikima sistema, bet ji susieta su mano Savy platforma.
Sukelia nepatikimumo įspūdį, reikia traukti savo pinigus, kol iš viso neužsilenkė.
Gerbiamas Sigitai,

apgailestaudami pranešame, kad šiandien turėjome laikinų techninių nesklandumų, dėl kurių buvo sutrikęs sistemos veikimas, pervedimų vykdymas. Apie tai informacija dalijomės pranešimu paskyroje. Galime užtikrinti, kad tai buvo tik laikinas sistemos sutrikimas, neturintis įtakos saugumui. Apie procesų ir duomenų saugumą informaciją perskaityti kviečiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/saugumas, o turint papildomų klausimų, susisiekite el. paštu pagalba@paysera.lt.

Atsiprašome, kad naudojantis Paysera patyrėte nepatogumų.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Sigitas Sabaliauskas
2021-04-14 12:56:34 IP 2g5veqt5
Atsakyti
Apgailėtinas veikimas ir patikimumas.
Dariau pavedimą (pildymas perteklinis, visur kiša savo programėlę), supildžiau, patvirtinau SMS'u.
Peržiūriu po 30 min- neatlikta, nėra jokių duomenų apie pavedimą.
Viską pakartojau- išmeta klaidą "Sistema nepasiekiama, pabandykite vėliau".
Čia žmonės, sistemos dirba su pinigais? XXI amžius? Tikrinti, radus pažeidimų atimti leidimus ir uždaryti.
Nesinaudočiau iš viso šia nepatikima sistema, bet ji susieta su mano Savy platforma.
Sukelia nepatikimumo įspūdį, reikia traukti savo pinigus, kol iš viso neužsilenkė.
Atsakyti
Martynas 2021-04-01 12:30:01
Velnioniškai stabdo internetinis bankas, kokią valandą dariau pora pavedimų. Tai normalu?
Gerbiamas Martynai,

vakar patyrėme laikinų techninių nesklandumų, dėl kurių sistema veikė lėčiau nei įprastai. Informacija apie situacija dalijomės paskyroje, programėlėje, soc. tinkluose.

Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų ir tikimės, kad ateityje sulėtėjusio veikimo pavyks išvengti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Velnioniškai stabdo internetinis bankas, kokią valandą dariau pora pavedimų. Tai normalu?
Atsakyti
Paysera LT 2021-03-16 10:09:21
Gerbiamas Justinai,

šiuo metu turime padidėjusį kiekį duomenų, kuriuos turime patikrinti, todėl tikrinimas gali užtrukti kiek ilgiau, nei įprastai. Patikrinus informaciją sistemoje matome, kad jūsų paskyra jau yra peržiūrėta, atsakymas pateiktas el. laišku.

Apgailestaujame, jeigu patyrėte nepatogumų, kol paskyra buvo peržiūrėta ir tikimės sklandaus bendradarbiavimo ateityje.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Tik palikus piktą komentarą ir išsiuntus galybę laiškų, buvo gauti teigiami rezultatai.. atrodo, kad žaisti reikia kaip su vaikais
Atsakyti
Justinas 2021-03-15 22:58:29
Labai nusivylęs paslaugomis, prieš kiek daugiau nei dvi savaites susikūriau sąskaitą ir negaliu naudotis, vis rašo, kad sąskaita apriboda ir nei negaliu iśsiimti savo pervestų pinigų. Paprašius paaiśkinti kas vyksta, tik pažadus dalina ir niekas nevyksta
Gerbiamas Justinai,

šiuo metu turime padidėjusį kiekį duomenų, kuriuos turime patikrinti, todėl tikrinimas gali užtrukti kiek ilgiau, nei įprastai. Patikrinus informaciją sistemoje matome, kad jūsų paskyra jau yra peržiūrėta, atsakymas pateiktas el. laišku.

Apgailestaujame, jeigu patyrėte nepatogumų, kol paskyra buvo peržiūrėta ir tikimės sklandaus bendradarbiavimo ateityje.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Labai nusivylęs paslaugomis, prieš kiek daugiau nei dvi savaites susikūriau sąskaitą ir negaliu naudotis, vis rašo, kad sąskaita apriboda ir nei negaliu iśsiimti savo pervestų pinigų. Paprašius paaiśkinti kas vyksta, tik pažadus dalina ir niekas nevyksta
Atsakyti
Raimondas 2021-03-08 21:21:31
Kelto bilietų su Paysera Visa irgi neparduoda.
Vieni nuostoliai. Gailiuosi kas isigyjau tą kortelę...
Gerbiamas Raimondai,

už atsiskaitymo būdų galimybes yra atsakingas tiesioginis paslaugos/prekės pardavėjas. Galbūt vietoje, kurioje norėjote atlikti mokėjimą, nėra priimamos Visa tipo kortelės arba priimamos tik kreditinės kortelės? Primename, kad Paysera Visa yra debetinio tipo (ne kreditinė) kortelė.

Parašėme jums el. paštu, lauksime patikslinimo ir tikimės, kad pavyks išsiaiškinti situaciją dėl jūsų kortelės.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Kelto bilietų su Paysera Visa irgi neparduoda.
Vieni nuostoliai. Gailiuosi kas isigyjau tą kortelę...
Atsakyti
Raimondas 2021-03-08 12:14:26
Sveiki,
Jūsų komentaras ne visiškai tikslus, ši kortelė neveikia Viadoje, kitur nebandžiau.
Gerbiamas Raimondai,

šiuo atveju parašėme jums asmenine žinute, lauksime patikslinimo dėl situacijos.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Paysera LT 2021-03-08 11:58:01
Gerbiamas Raimondai,

apgailestaujame, jei naudojantis Paysera paslaugomis patyrėte nepatogumų, tačiau norime paminėti, kad atsiskaitymai kortelėmis su Paysera VISA kortele automatinėse degalinėse šiuo metu galimi Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Neautomatinėse degalinėse atsiskaitymai kortele veikia visose šalyse.

Svarbi sąlyga, galiojanti atsiskaitant automatinėse degalinėse Baltijos šalyse - sąskaitoje reikia turėti 50 EUR sumą pinigų rezervacijai (taip pat, žinoma, sąskaitoje turėtų būti likutis patiems degalams).

Turint nesklandumų atliekant atsiskaitymus mūsų kortele ar tiesiog naudojantis Paysera paslaugomis, visuomet kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt, kad turėtume galimybę patikrinti informaciją savo sistemoje, o taip pat, esant poreikiui, kreiptis į partnerius bei taip išspręstume susiklosčiusią situaciją.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Sveiki,
Jūsų komentaras ne visiškai tikslus, ši kortelė neveikia Viadoje, kitur nebandžiau.
Atsakyti
Raimondas 2021-03-07 19:49:35
Paysera pavirto į mėšlo krūvą.
Jokiu būdu neimkite jų mokėjimų kortelės, nes su ja net kuro užsipilti negalima, niekur neveikia.
Gerbiamas Raimondai,

apgailestaujame, jei naudojantis Paysera paslaugomis patyrėte nepatogumų, tačiau norime paminėti, kad atsiskaitymai kortelėmis su Paysera VISA kortele automatinėse degalinėse šiuo metu galimi Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Neautomatinėse degalinėse atsiskaitymai kortele veikia visose šalyse.

Svarbi sąlyga, galiojanti atsiskaitant automatinėse degalinėse Baltijos šalyse - sąskaitoje reikia turėti 50 EUR sumą pinigų rezervacijai (taip pat, žinoma, sąskaitoje turėtų būti likutis patiems degalams).

Turint nesklandumų atliekant atsiskaitymus mūsų kortele ar tiesiog naudojantis Paysera paslaugomis, visuomet kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt, kad turėtume galimybę patikrinti informaciją savo sistemoje, o taip pat, esant poreikiui, kreiptis į partnerius bei taip išspręstume susiklosčiusią situaciją.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Paysera pavirto į mėšlo krūvą.
Jokiu būdu neimkite jų mokėjimų kortelės, nes su ja net kuro užsipilti negalima, niekur neveikia.
Atsakyti
Egidijus 2021-03-05 16:10:42
Jei neteko matyti, tai Revolut app atrakinamas ir biometriniu raktu (naudoju antspaudą). Nepalyginamai patogiau nei tas net 5 skaitmenų pin!
Nepasakokit apie saugumą, ir nepulkite lygintis su tais apps, kurie to dar neturi. Ačiū.
Gerbiamas Egidijau,

Paysera programėlės atrakinimas piršto antspaudu jau gana ilgą laiką galimas ir naudojantis mūsų sistema. Svarbu, kad jūsų telefone veiktų piršto atspaudo skanavimo funkcija. Taip pat galimas atrakinimas veido atpažinimu, tačiau atsižvelgiant į saugumo reikalavimus, tokia galimybė šiuo metu siūloma tik tiems klientams, kurie naudojasi Google Pixel 4 modelio telefonu.

Tuomet, kai piršto antspaudo skanavimo funkciją aktyvuosite savo telefone, Paysera programėlėje pasirinkite Nustatymai > Privatumas ir saugumas > Prisijungti > Įjungti biometrinę autentifikaciją ir pažymėkite šį pasirinkimą.

Turint daugiau klausimų, susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Jei neteko matyti, tai Revolut app atrakinamas ir biometriniu raktu (naudoju antspaudą). Nepalyginamai patogiau nei tas net 5 skaitmenų pin!
Nepasakokit apie saugumą, ir nepulkite lygintis su tais apps, kurie to dar neturi. Ačiū.
Atsakyti
Simonas 2021-02-28 19:51:09
Bandžiau padaryti pavedimą į Binance - užblokavo pavedimą. Suprantu tai - pažeidžia jų taisykles, užblokuokite pavedimą ir informuokite klientą.
Tačiau kokiu pagrindu yra užblokuojamos sąskaitos, nuo penktadienio vidurdienio ir per savaitgalį, kai mano veikla neprieštarauja įstatymams?

Ar proporcinga žmogų, kuris nepažeidė įstatymų - palikti be pinigų? Jau 3 dienas nei automobilį išsinuomosi, nei maisto užsisakysi, parduotuvėje negalėsi atsiskaityti. Atrodo net už vagį blogiau - v***s pavogs tik kas kišenėje, o ne visose sąskaitose.

Iškart gavęs laišką atsakiau, po to skambinau - sakė pasistengs pažiūrėti. Jokių pavedimų iš užsienio nesu gavęs, ką ten žiūrėti.

Dar kas negirdėjote, laikant sąskaitoje daugiau nei 10 000, taikoma neigiama metinė palūkanų norma 0.5

Tikėjau šios įmonės ateitimi, tačiau atėjo laikas atsisveikinti. Ir atgavus pinigus kreptis į teisininkus dėl veiksmų proporcingumo įvertinimo.
Gerbiamas Simonai,

suprantame jūsų situaciją, tačiau, kaip jau žinote, pervedimai į virtualias ar iš virtualių kripto valiutų keityklų naudojantis Paysera yra griežtai draudžiami ir tai netgi traktuojama kaip Bendrosios mokėjimo paslaugų sutarties pažeidimas. Detalus paaiškinimas jums buvo pateiktas ir elektroniniu paštu.

Apgailestaujame, kad situacija nebuvo patikrinta iš karto, penktadienį, kai pervedimą atlikote ir atsakymo reikėjo palaukti (šiuo metu turime padidėjusį kiekį užklausų).

Pagrindinė priežastis, dėl kurios mes nusprendėme apmokestinti klientus, kurie Paysera sąskaitas naudoja taupymo tikslams, tai dėl situacijos rinkoje, kuomet mums bankai ir centriniai bankai skaičiuoja neigiamas palūkanas už klientų pinigų saugojimą. Atkreipiame dėmesį, kad esame elektroninių pinigų įstaiga, teikianti mokėjimo paslaugas, todėl pagrindinis mūsų tikslas - greitai atlikti pervedimus, vykdyti atsiskaitymo paslaugas elektroniniais pinigais. Elektroniniai pinigai nėra lėšų kaupimo priemonė. Kadangi nesame kredito įstaiga, nei kaupimo, nei investavimo paslaugų šiuo metu pasiūlyti negalime, tačiau neatmetame galimybės tokią paslaugą teikti ateityje. Pažymime, kad minimas mokestis bus taikomas nuo balandžio 1-osios ir tik tiems privatiems klientams, kurie Paysera paskyroje norės laikyti didesnę nei 10 000 EUR sumą (arba sumos ekvivalentą kita valiuta).

Tikimės, kad naudojantis Paysera paslaugomis ateityje nesklandumų nebekils. Turint klausimų dėl naudojimosi, susisiekti kviečiame kontaktais: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Ričardas 2021-02-28 19:44:32
Jei nori susikurti smėliadėžės (sandbox) paskyra API testavimui, ateini į https://sandbox.paysera.com/lt/registration ir tau rašo, kad turi parsisiųsti Android / iOS / Hujawei mobiliąją programėlę, nors tai netiesa, nes programėlė yra gyvai (prodution) versijai. Žodžiu jokių šansu greitai atsidaryti paskyrą testavimui. Plius jei nori, kad primintu senos paskyros slaptažodį pastoviai mėto klaidas. Jūsų IT skyrius miega.
Aš asmeniškai iš viso jūsų paslaugomis nesinaudoju, nes buvo ir kitokių nesamonių praeityje, dabar tiesiog noriu atlikti darbą klientui, o ateityje apskritai nesiimsiu integruoti Jūsų sistemos į e-parduotuves. Tegul knisasi studentai, kurie dar nuo jūsų nenudegė.
Gerbiamas Ričardai,

informuojame, kad norint integruoti įmokų surinkimą bei 'test' atsiskaitymus, jūs turėtumėte vadovautis šia dokumentacija: https://developers.paysera.com/lt/checkout/basic.

Atkreipiame dėmesį į 2-ame žingsnyje nurodomą informaciją: produkcinėje versijoje yra atliekami tiek testiniai, tiek tikri mokėjimai. Norint susikurti paskyrą, registruokitės Paysera svetainėje.

Norėdami atlikti testinį mokėjimą, pasirinkite „Leisti testinius mokėjimus” projekto nustatymuose. Testinius mokėjimus taip pat įjungsite įskiepio nustatymuose pasirinkę testinį rėžimą arba siųsdami į mokėjimo užklausą parametrą test=1.

Sandbox aplinka nėra skirta naudotis įmokų surinkimo paslauga. Sandbox aplinka yra skirta kitų įrankių testavimui, o registracijos procesas paliktas tik tam, kad tas žingsnis būtų toks pats, kaip ir „Live" versijos.

Turint klausimų dėl techninės integracijos, susisiekti kviečiame el paštu tech_support@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Bandžiau padaryti pavedimą į Binance - užblokavo pavedimą. Suprantu tai - pažeidžia jų taisykles, užblokuokite pavedimą ir informuokite klientą.
Tačiau kokiu pagrindu yra užblokuojamos sąskaitos, nuo penktadienio vidurdienio ir per savaitgalį, kai mano veikla neprieštarauja įstatymams?

Ar proporcinga žmogų, kuris nepažeidė įstatymų - palikti be pinigų? Jau 3 dienas nei automobilį išsinuomosi, nei maisto užsisakysi, parduotuvėje negalėsi atsiskaityti. Atrodo net už vagį blogiau - v***s pavogs tik kas kišenėje, o ne visose sąskaitose.

Iškart gavęs laišką atsakiau, po to skambinau - sakė pasistengs pažiūrėti. Jokių pavedimų iš užsienio nesu gavęs, ką ten žiūrėti.

Dar kas negirdėjote, laikant sąskaitoje daugiau nei 10 000, taikoma neigiama metinė palūkanų norma 0.5

Tikėjau šios įmonės ateitimi, tačiau atėjo laikas atsisveikinti. Ir atgavus pinigus kreptis į teisininkus dėl veiksmų proporcingumo įvertinimo.
Atsakyti
Jei nori susikurti smėliadėžės (sandbox) paskyra API testavimui, ateini į https://sandbox.paysera.com/lt/registration ir tau rašo, kad turi parsisiųsti Android / iOS / Hujawei mobiliąją programėlę, nors tai netiesa, nes programėlė yra gyvai (prodution) versijai. Žodžiu jokių šansu greitai atsidaryti paskyrą testavimui. Plius jei nori, kad primintu senos paskyros slaptažodį pastoviai mėto klaidas. Jūsų IT skyrius miega.
Aš asmeniškai iš viso jūsų paslaugomis nesinaudoju, nes buvo ir kitokių nesamonių praeityje, dabar tiesiog noriu atlikti darbą klientui, o ateityje apskritai nesiimsiu integruoti Jūsų sistemos į e-parduotuves. Tegul knisasi studentai, kurie dar nuo jūsų nenudegė.
Atsakyti
Mindaugas 2021-02-11 17:08:37
Gerb. Paysera

Programėlė dažnai stringa, atsiranda klaidos, dėl kurių saugumo užtikrinti jūs negalite. Kasdienės paslaugos dėl nestabilumo stringa. Jeigu generatoriaus mokestis vienkartinis, tarkim 5eur, aš jį užsisakyčiau.
Viskas yra jums pranešta labai daug kartų, atsiliepimai tą patvirtina. Aš dirbu IT srityje ir man nereikia, įmonių pasakymų, kas yra saugu, kas ne. Dar nei viena įmonė nėra pasakiusi, kad jų teikiamos paslaugos yra nesaugios ar nestabilios. Ir pilnai pasitikėti įmone (betkokia) gali, tik kvailys.
Čia jums baudos už nieką? https://www.lb.lt/lt/poveikio-priemones-2?query=%22Paysera+LT%22%2C+UAB&ff=1 (ret. kl.)
O ar paminėjau apie taikomas neigiamas palūkanas laikanties banke 10000 eur. ar daugiau nuo balandžio mėnesio? (ret.kl)
O ar paminėjau žiūrėjima į kripto valiutų keityklas, kaip į kažką nenormalaus? (ret.kl.) Viena iš jūsų sutarties sąlygų. Blokuojate sąskaitas.
Ir čia, tik privati bankininkystė, apie verslo, net nekalbu.

Sudarėte puikias sąlygas konkurentams. Priimkite tai, kaip kritiką.
Gerbiamas Mindaugai,

gali būti momentų, kai programėlės veikimas yra sulėtėjęs, tačiau, manome, neteisinga teigti, kad programėlė stringa dažnai. Norime pažymėti, kad programėlė ir pati Paysera sistema yra nuolat tobulinama, įprastai veikia labai gerai, o programėlę klientai vertina netgi geriau, nei kitų bankų. Pavyzdžiui, Paysera APP Android įvertinimas* yra 4.6, iOS - 4.8, palyginimui, Swedbank: Android - 4.2 ir tik 2.6 iOS bei SEB: Android - 4.1 ir 3.8 iOS.

Taip pat norėtume pateikti bent trumpus atsakymus į jūsų klausimus:
1. Mūsų pozicija dėl Lietuvos Banko baudos paskyrimo pateikiama čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/naujienos/paysera-skus-lb-bauda.

2. Pagrindinė priežastis, dėl kurios mes nusprendėme apmokestinti klientus, kurie Paysera sąskaitas naudoja taupymo tikslams, tai dėl situacijos rinkoje, kuomet mums bankai ir centriniai bankai skaičiuoja neigiamas palūkanas už klientų pinigų saugojimą. Atkreipiame dėmesį, kad esame elektroninių pinigų įstaiga, teikianti mokėjimo paslaugas, todėl pagrindinis mūsų tikslas - greitai atlikti pervedimus, vykdyti atsiskaitymo paslaugas elektroniniais pinigais. Elektroniniai pinigai nėra lėšų kaupimo priemonė. Kadangi nesame kredito įstaiga, nei kaupimo, nei investavimo paslaugų šiuo metu pasiūlyti negalime, tačiau neatmetame galimybės tokią paslaugą teikti ateityje.

3. Su virtualiomis valiutomis mes nedirbame. Paysera pozicija apie nereguliuojamą ir neprižiūrimą valiutą galite paskaityti straipsnyje: https://www.vz.lt/rinkos/2017/10/12/tamsioji-kriptovaliutu-puse-arba-ka-nutyli-jos-salininkai.

Taip pat norime padėkoti jums už išsakytas pastabas bei pastebėjimus, tačiau jeigu turite daugiau klausimų dėl mūsų paslaugų, maloniai kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt.

*įvertinimų statistiką galite matyti čia: https://apps.apple.com/lt/app/paysera-mobile-wallet/id737308884 ir
https://play.google.com/store/apps/details?id=lt.lemonlabs.android.paysera&hl=en&gl=US

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Paysera LT 2021-02-11 10:18:26
Gerbiamas Mindaugai,

klientų pinigų, sistemos saugumas yra vienas iš mūsų veiklos prioritetų. Prisijungimo patvirtinimas naudojantis Paysera programėle yra panašaus principo, kaip ir Smart ID, kuris šiuo metu yra aktyviai naudojamas ir rekomenduojamas daugelyje bankų - toks prisijungimo tvirtinimo variantas yra laikomu ypač saugiu. SMS žinute nei viename kitame banke tvirtinimas nėra galimas (skirtingai, beje, nei jūsų paminėtoje sistemoje „Bankera”), o generatoriaus išdavimas (ir kartais palaikymas) klientui kainuoja papildomai. Kadangi Paysera paslaugomis klientai naudojasi įvairiose šalyse, siunčiamų žinučių kiekiai yra dideli, o prisijungimo saugumas šiuo atveju nėra maksimaliai užtikrinimas, todėl buvo priimtas sprendimas SMS žinučių siuntimą apmokestinti. Tokiu būdu siekiame, kad prisijungimo tvirtinimui aktyviausiai būtų naudojami nemokami ir saugūs būdai - patvirtinimas per mobiliają programėlę arba mobiliuoju parašu.

Minite, kad mūsų „apps'as nekažką”, pažymime, kad sistemą kuriame atsižvelgiant į klientų pastebėjimus ir lūkesčius, todėl turint pasiūlymų, kas būtent galėtų veikti patogiau, ar kokių funkcijų jums trūksta, maloniai prašome mums apie tai pranešti ir galbūt jūsų idėjas pavyks įgyvendinti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Gerb. Paysera

Programėlė dažnai stringa, atsiranda klaidos, dėl kurių saugumo užtikrinti jūs negalite. Kasdienės paslaugos dėl nestabilumo stringa. Jeigu generatoriaus mokestis vienkartinis, tarkim 5eur, aš jį užsisakyčiau.
Viskas yra jums pranešta labai daug kartų, atsiliepimai tą patvirtina. Aš dirbu IT srityje ir man nereikia, įmonių pasakymų, kas yra saugu, kas ne. Dar nei viena įmonė nėra pasakiusi, kad jų teikiamos paslaugos yra nesaugios ar nestabilios. Ir pilnai pasitikėti įmone (betkokia) gali, tik kvailys.
Čia jums baudos už nieką? https://www.lb.lt/lt/poveikio-priemones-2?query=%22Paysera+LT%22%2C+UAB&ff=1 (ret. kl.)
O ar paminėjau apie taikomas neigiamas palūkanas laikanties banke 10000 eur. ar daugiau nuo balandžio mėnesio? (ret.kl)
O ar paminėjau žiūrėjima į kripto valiutų keityklas, kaip į kažką nenormalaus? (ret.kl.) Viena iš jūsų sutarties sąlygų. Blokuojate sąskaitas.
Ir čia, tik privati bankininkystė, apie verslo, net nekalbu.

Sudarėte puikias sąlygas konkurentams. Priimkite tai, kaip kritiką.
Atsakyti
Mindaugas 2021-02-10 15:36:15
Nu ir pridarėte nesąmonių su savo prisijungimo mokesčiu sms žinute. Gi smartphone'ai nepatikimi, o ir jūsų apps'as nekažką. Padarykit generatorius tada, jeigu jums per brangu siųsti sms. Nusivažiavo paysera rimtai. Siūlau bėkt kitur. Bankera, jeigu jums nereikalingi pervedimai į ne EU šalis. Aš ir pats jau ieškau alternatyvų.
Gerbiamas Mindaugai,

klientų pinigų, sistemos saugumas yra vienas iš mūsų veiklos prioritetų. Prisijungimo patvirtinimas naudojantis Paysera programėle yra panašaus principo, kaip ir Smart ID, kuris šiuo metu yra aktyviai naudojamas ir rekomenduojamas daugelyje bankų - toks prisijungimo tvirtinimo variantas yra laikomu ypač saugiu. SMS žinute nei viename kitame banke tvirtinimas nėra galimas (skirtingai, beje, nei jūsų paminėtoje sistemoje „Bankera”), o generatoriaus išdavimas (ir kartais palaikymas) klientui kainuoja papildomai. Kadangi Paysera paslaugomis klientai naudojasi įvairiose šalyse, siunčiamų žinučių kiekiai yra dideli, o prisijungimo saugumas šiuo atveju nėra maksimaliai užtikrinimas, todėl buvo priimtas sprendimas SMS žinučių siuntimą apmokestinti. Tokiu būdu siekiame, kad prisijungimo tvirtinimui aktyviausiai būtų naudojami nemokami ir saugūs būdai - patvirtinimas per mobiliają programėlę arba mobiliuoju parašu.

Minite, kad mūsų „apps'as nekažką”, pažymime, kad sistemą kuriame atsižvelgiant į klientų pastebėjimus ir lūkesčius, todėl turint pasiūlymų, kas būtent galėtų veikti patogiau, ar kokių funkcijų jums trūksta, maloniai prašome mums apie tai pranešti ir galbūt jūsų idėjas pavyks įgyvendinti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Nu ir pridarėte nesąmonių su savo prisijungimo mokesčiu sms žinute. Gi smartphone'ai nepatikimi, o ir jūsų apps'as nekažką. Padarykit generatorius tada, jeigu jums per brangu siųsti sms. Nusivažiavo paysera rimtai. Siūlau bėkt kitur. Bankera, jeigu jums nereikalingi pervedimai į ne EU šalis. Aš ir pats jau ieškau alternatyvų.
Atsakyti
Egidijus 2021-02-05 15:29:52
1. Grąžinkite Ruošinių sąrašą į viršutinį meniu, kam taip giliai slėpti pagrindinę funkciją? "Perkėlimas iš banko" išvis nereikalingas
2. Kam tas app'sas jei jame nėra mano ruošinių?? Ar tiesiog nusprendėti, kad jei web žmogus apmoka sąskaitas, tai appse jam geriau tai uždrausti? Tada uždrauskit appse pervedimus išvis. Kam kankintis.
3. Ar dar yra geresnis būdas suerzinti klientą, nei nutraukti sesiją po 2min neaktyvumo? Absurdas
Gerbiamas Egidijau,

dėkojame už jūsų pastebėjimus ir klausimus dėl naudojimosi Paysera paslaugomis bei funkcionalumų. Susisiekėme su jumis el. paštu pateikiant atsakymus ir paaiškinimus.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
1. Grąžinkite Ruošinių sąrašą į viršutinį meniu, kam taip giliai slėpti pagrindinę funkciją? "Perkėlimas iš banko" išvis nereikalingas
2. Kam tas app'sas jei jame nėra mano ruošinių?? Ar tiesiog nusprendėti, kad jei web žmogus apmoka sąskaitas, tai appse jam geriau tai uždrausti? Tada uždrauskit appse pervedimus išvis. Kam kankintis.
3. Ar dar yra geresnis būdas suerzinti klientą, nei nutraukti sesiją po 2min neaktyvumo? Absurdas
Atsakyti
Mindaugas 2021-02-04 13:22:40
Vagių finansų įstaiga. Savo nuožiūra ir pagal jiems vieniems žinomas taisykles blokuoja sąskaitas ir įšaldo lėšas. Patogus būdas vogti, oi atsiprašau - nemokamai skolintis, klientų pinigus. Bėkit iš šitos įstaigos su savo pinigais kuo skubiau. Niekam nerekomenduoju.
Gerbiamas Mindaugai,

sutartys ir priedai, kurie galioja naudojantis Paysera paslaugomis, mūsų svetainėje yra prieinami visiems besidomintiems: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/sutartys. Atliekant registraciją visi mūsų klientai sutinka su paslaugų teikimo sąlygomis varnele pažymint pasirinkimą „Registuodamiesi jūs sutinkate su Bendrosios sutarties naudojimosi taisyklėmis ir Privatumo politikos sąlygomis”.

Norime priminti, pagal Bendrosios mokėjimo sutarties privatiems asmenims 9.1.1 punktą galioja nuostata: „Draudžiama veikla: priimti mokėjimus nereguliuojama ir (arba) neprižiūrima virtualia valiuta, ją pirkti, konvertuoti ar kitaip disponuoti (draudimas apima ir pervedimų atlikimą arba jų gavimą iš virtualių valiutų keityklų)”.

Pažymime, kad Paysera yra elektroninių pinigų įstaiga, todėl, skirtingai nei bankuose, visos lėšos, kurias pervedate į Paysera sąskaitas, yra atskirtos nuo įmonės nuosavų lėšų ir nėra naudojamos įmonės reikmėms, skolinamos ar investuojamos. Daugiau informacijos apie tai galite rasti čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/saugumas.

Taip pat patikrinome informaciją sistemoje ir matome, kad bendravote su atsakingais kolegomis, jums pateikti detalūs paaiškinimai dėl susidariusios situacijos.

Turint daugiau klausimų, susisiekite.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Vagių finansų įstaiga. Savo nuožiūra ir pagal jiems vieniems žinomas taisykles blokuoja sąskaitas ir įšaldo lėšas. Patogus būdas vogti, oi atsiprašau - nemokamai skolintis, klientų pinigus. Bėkit iš šitos įstaigos su savo pinigais kuo skubiau. Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Maksimilijan Syromuko v 2021-01-31 23:11:18
Kodėl Jūsų įmonė iš mano Tele2 sąskaitos traukia lėšas?
Gerbiamas Maksimilijan,

jeigu mobilaus operatoriaus sąskaitoje matote jums neaiškius mokėjimus, kurie pažymėti Paysera LT, kviečiame mums paskambinti iš savo telefono numerio, patikrinsime informaciją sistemoje ir patikslinsime už ką buvo vykdomi nuskaitymai.

Norime pažymėti, kad Paysera yra atsiskaitymų tarpininkas ir jeigu paslaugos pardavėjas renka įmokas SMS žinutėmis iš savo klientų naudojantis mūsų sistema, kaip žinutės gavėją mobilaus operatoriaus sąskaitoje matote „Paysera LT".

Lauksime jūsų skambučio.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Kostaa 2021-01-31 11:44:29
Cigonu Kontora vieni vargai....nutraukia ar apriboja paslaugas be jokio ispejimo.....Susigrazinti savo pinigus pastoviai turi kariauti ar laukti menesius...!!!! Jokios pagarbos kliantui.....apie aptarnavima net nekalbu..... -5 zvaigzdutes tokiai vagiu irstwai !!!
Gerbiamas Kostai,

patikrinome informaciją apie jūsų paskyrą sistemoje, tačiau nematome jums taikomo apribojimo. Šiuo atveju su jumis susisiekėme asmenine žinute el. paštu.

Lauksime patikslinimo ir tikimės, kad situacija netrukus bus išspręsta.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Jonas 2021-01-31 01:54:05
Kaip rase ankstesnio pranesimo autore, ta pati nesamone atsitiko siandien man. Noredamas atlikti SEPA pavedima, jis iskart buvo uzblokuotas, o po 3 minuciu gavau toki pati laiska (vadovaujantis punktu 12.1.2 sustabdom man paslaugu teikima, kol tikrina saskaita, kas gali trukti visa menesi). KA? Visa menesi as cia turiu laukt, kol jusu kontora kazka tikrina? O jei as valgyt neturiu uz ka nusipirkt? Kokia teise turit apriboti mano naudojimasi MANO pinigais? Cia JUS reikia tikrinti ir kreiptis i policija del piniginiu lesu pasisavinimo.
Gerbiamas Jonai,

norime pažymėti, kad įprastai duomenys yra tikrinami ir atsakymas pateikiamas greičiau nei per 30 dienų ir tik išskirtiniais atvejais, tiek laiko trunkame tikrinant duomenis ir atliekant tyrimą.

Kiekvienas klientas iš savo finansų įstaigos tikisi jiems reikalingų ir kokybiškų paslaugų bei lėšų saugumo užtikrinimo. Būtent šiems aspektams įgyvendinti visame pasaulyje finansų institucijos taiko „Pažink savo klientą“ principą. Mes - ne išimtis. Informaciją apie šio principo įgyvendinimą pateikiame čia, kviečiame susipažinti: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas.

Kuo operatyviau ir tiksliau atsakysite į visus mūsų užduodamus klausimus ir pateiksite reikiamus dokumentus bei informaciją - tuo greičiau galėsime įvykdyti jūsų pervedimą, nuimti apribojimus nuo sąskaitos ar tiesiog suteikti jums visas teises naudotis Paysera paslaugomis.

Siekiame užtikrinti sklandų naudojimąsi Paysera paslaugomis, todėl turint klausimų, kviečiame susisiekti su klientų aptarnavimo centru, kontaktus pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Maksimilijan Syromuko v
2021-01-31 23:11:18 IP 2ju3l2r0
Atsakyti
Kodėl Jūsų įmonė iš mano Tele2 sąskaitos traukia lėšas?
Atsakyti
Cigonu Kontora vieni vargai....nutraukia ar apriboja paslaugas be jokio ispejimo.....Susigrazinti savo pinigus pastoviai turi kariauti ar laukti menesius...!!!! Jokios pagarbos kliantui.....apie aptarnavima net nekalbu..... -5 zvaigzdutes tokiai vagiu irstwai !!!
Atsakyti
Kaip rase ankstesnio pranesimo autore, ta pati nesamone atsitiko siandien man. Noredamas atlikti SEPA pavedima, jis iskart buvo uzblokuotas, o po 3 minuciu gavau toki pati laiska (vadovaujantis punktu 12.1.2 sustabdom man paslaugu teikima, kol tikrina saskaita, kas gali trukti visa menesi). KA? Visa menesi as cia turiu laukt, kol jusu kontora kazka tikrina? O jei as valgyt neturiu uz ka nusipirkt? Kokia teise turit apriboti mano naudojimasi MANO pinigais? Cia JUS reikia tikrinti ir kreiptis i policija del piniginiu lesu pasisavinimo.
Atsakyti
Valerija 2021-01-27 10:12:41
Šita "kontora" apribojo mano lėšas ilgiau kaip mėnesiui, neva atlieka tyrimą dėl "įtartino" pavedimo. Pavedimas buvo 100 Eur, o apribijo visas lėšas, kuriomis negaliu naudotis!
Savo taisyklėse nurodę, kad įtartinus atvejus nagrinėja iki 30 d. Praėjo jau daugiau kaip mėnesis ir niekas nepasikeitė. Niekas nekomunikuoja, neprašo jokių patikslinimų ir pan.
Nesiųlau niekam laikyti savo pinigų šioje kontoroje, nes susigalvoję bet kada gali jas apiboti. Nei vienas bankas tokios nesamonės nėra padaręs, ką jie daro.
Gerbiama Valerija,

apgailestaujame, kad naudojantis Paysera paslaugomis patyrėte nepatogumų. Atliekant kai kuriuos pervedimus arba tiesiog naudojantis bankinėmis paslaugomis kartais reikia pateikti daugiau informacijos, nei įprastai. Patikrinus informaciją apie šią situaciją matome, kad atsakymas jums jau pateiktas el. paštu.

Daugiau informacijos apie kliento pažinimo tvarką galite rasti nuorodoje: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas.

Dėkojame už jūsų kantrybę bei supratingumą.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Šita "kontora" apribojo mano lėšas ilgiau kaip mėnesiui, neva atlieka tyrimą dėl "įtartino" pavedimo. Pavedimas buvo 100 Eur, o apribijo visas lėšas, kuriomis negaliu naudotis!
Savo taisyklėse nurodę, kad įtartinus atvejus nagrinėja iki 30 d. Praėjo jau daugiau kaip mėnesis ir niekas nepasikeitė. Niekas nekomunikuoja, neprašo jokių patikslinimų ir pan.
Nesiųlau niekam laikyti savo pinigų šioje kontoroje, nes susigalvoję bet kada gali jas apiboti. Nei vienas bankas tokios nesamonės nėra padaręs, ką jie daro.
Atsakyti
Baisu 2021-01-21 09:39:31
Konkreti šaraškina kontora. Nedaro jokių atnaujinimų, integracijų, tobulinimų, kai pirkimas internetu tik didja. Pastoviai stringa atsiskaitymai, klientai negali apmokėti už prekes, tiesiog nesujungia su pasirinktu banku per Payserą. Paskambinus konsultantui, atsiliepia kažkoks.....su punvežia akcentu, pasako, kad ale viskas gerai, viskas veikia, ir atjungia pokalbį. Wualia kokia pagarba klientui.... Komentaras tik vienas - greičiau atsirastų daugiau konkurentų, galbūt tuomet gims noras tobulėti
Gerbiamas Kliente,

dėkojame už jūsų atsiliepimą. Patikrinome informaciją sistemoje apie jūsų išsakytą problemą dėl atsiskaitymų neveikimo. Matome, kad bendravote su kolegomis iš Klientų aptarnavimo skyriaus ir IT, buvo tikrinti konkretūs užsakymai, pateikta sėkmingų ir nesėkmingų apmokėjimų atlikimo statistika bei atsakymai ir rekomendacijos dėl integracijos atnaujinimo jums savo svetainėje.

Taip pat norime pažymėti, kad savo sistemą nuolat tobuliname ir investuojame į tai, kad veikimas būtų sklandus bei atitiktų klientų lūkesčius.

Turint daugiau klausimų ar neaiškumų dėl atsiskaitymų jūsų svetainėje, visuomet kviečiame susisiekti su mumis pateikiant konkrečią informaciją apie mokėjimus. Mes visuomet esame pasiruošę spręsti problemas, jeigu, žinoma, tai susiję su mūsų sistemos veikimu.

Gražios dienos
Atsakyti
Konkreti šaraškina kontora. Nedaro jokių atnaujinimų, integracijų, tobulinimų, kai pirkimas internetu tik didja. Pastoviai stringa atsiskaitymai, klientai negali apmokėti už prekes, tiesiog nesujungia su pasirinktu banku per Payserą. Paskambinus konsultantui, atsiliepia kažkoks.....su punvežia akcentu, pasako, kad ale viskas gerai, viskas veikia, ir atjungia pokalbį. Wualia kokia pagarba klientui.... Komentaras tik vienas - greičiau atsirastų daugiau konkurentų, galbūt tuomet gims noras tobulėti
Atsakyti
Paysera LT 2021-01-13 16:31:07
Gerbiamas Aleksandrai,

visų pirma atsiprašome, kad rašant „gyvo bendravimo” žinutėmis ne visuomet pavyko su mumis susisiekti, šiuo metu turime padidėjusį kiekį užklausų. Nepavykus sulaukti laisvo konsultanto parašius tokio tipo žinutę, užklausą mes gauname kaip el. laišką. Taigi jums atsakėme ir šiuo būdu, klausimai tikrai neliko nepastebėti. Turint papildomų neaiškumų, visuomet kviečiame susisiekti.

Pažymime, kad mes klientus aptarnaujame ir kitais kanalais - el. paštu ir telefonu, kur visuomet atsakysime į rūpimus klausimus greitai ir išsamiai. Kontaktus susisiekimui galite rasti čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Žinote kaip sakoma - ginasi tik kaltas, tai būtent taip ir atrodote...
O jūsų atsakymai email - lygiai taip pat toli gražu nuo normalių.
Atsakyti
Aleksandr I 2021-01-13 12:06:25
Klientų aptarnavimas - tiesiog tragiškas.
Apie "live chat" funkcija, tai neverta net kalbėti, kažkokia parodija, o ne pagalba.
Apibendrinus, akivaizdu, kad jau išsiplėtė, tai pagarbos klientams 0, labai blogas įspūdis.
Gerbiamas Aleksandrai,

visų pirma atsiprašome, kad rašant „gyvo bendravimo” žinutėmis ne visuomet pavyko su mumis susisiekti, šiuo metu turime padidėjusį kiekį užklausų. Nepavykus sulaukti laisvo konsultanto parašius tokio tipo žinutę, užklausą mes gauname kaip el. laišką. Taigi jums atsakėme ir šiuo būdu, klausimai tikrai neliko nepastebėti. Turint papildomų neaiškumų, visuomet kviečiame susisiekti.

Pažymime, kad mes klientus aptarnaujame ir kitais kanalais - el. paštu ir telefonu, kur visuomet atsakysime į rūpimus klausimus greitai ir išsamiai. Kontaktus susisiekimui galite rasti čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Klientų aptarnavimas - tiesiog tragiškas.
Apie "live chat" funkcija, tai neverta net kalbėti, kažkokia parodija, o ne pagalba.
Apibendrinus, akivaizdu, kad jau išsiplėtė, tai pagarbos klientams 0, labai blogas įspūdis.
Atsakyti
Jolanta 2020-12-17 18:34:48
Pinigus nuskaiciavot no mano saskaitos.uz sb.lizinga.bet.pinigu.sb taip ir nesulaukė.laukiu kad grazintumėt atgal i mano saskaita
Gerbiama Jolanta,

patikrinome informaciją apie jūsų mokėjimą sistemoje ir detalų atsakymą jums pateikėme el. paštu.

Turint klausimų ar neaiškumų ateityje, susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Pinigus nuskaiciavot no mano saskaitos.uz sb.lizinga.bet.pinigu.sb taip ir nesulaukė.laukiu kad grazintumėt atgal i mano saskaita
Atsakyti
Arnoldas 2020-12-06 03:20:45
Mieli Paysera, kaip su ideja isleist virtualia kortele + GooglePay/ApplePay?
Gerbiamas Arnoldai,

dėkojame už išsakytą poreikį naujoms paslaugoms. Virtualios kortelės leidimas yra mūsų planuose, tačiau šiuo metu neturime galimybės pateikti jokios detalesnės informacijos.

Paysera VISA kortelę jau galite naudotis ir su Google Pay, ir su Apple Pay.

Jei turite Google Pay programėlę, jau kurį laiką galite prisidėti savo Paysera kortelę ir ja atsiskaityti.

Na o nuo šiandien taip pat galite sieti Paysera ir Apple Pay. Daugiau informacijos apie tai pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/apple-pay.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Mieli Paysera, kaip su ideja isleist virtualia kortele + GooglePay/ApplePay?
Atsakyti
EG 2020-11-12 15:39:40
Jie neatsakys, nes neturi supratimo. Platforma absoliuciai neveikiancia. Klientai patyria nuostolius, o jiems vienodai.
Gerbiamas Kliente,

visuomet siekiame sklandaus bendradarbiavimo su savo klientais. Iš tikrųjų vakar turėjome laikinų techninių neskandumų, dėl kurių buvo sutrikęs sistemos veikimas. Atstatyti veikimą pavyko per keletą darbo valandų. Atsiprašome, jeigu dėl sistemos neveikimo patyrėte nuostolių, kitokių nepatogumų. Dėsime visas pastangas, kad situacija ateityje nesikartotų.

Jūsų individualiu atveju sistemoje yra užregistuotas sutrikimas, apie kurį atskirai bendraujame su jumis bei IT skyriaus specialistais, problema yra sprendžiama. Šį atvejį norime iš esmės sutvarkyti, todėl yra vykdomi pakeitimai sistemoje, o tai reikalauja laiko resursų. Suprantame jūsų nepasitenkinimą ir dar kartą atsiprašome dėl šios situacijos. Turint bet kokių naujienų, nedelsiant su jumis susisieksime.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Memelio Žaislai 2020-11-12 14:43:29
Jau kuris laikas neatsidaro Paysera puslapis. Norėtume žinoti kada vėl pradėsite veikti, nes nebegalime bendradarbiauti su klientais dėl vykdomų mokėjimų.
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame, tačiau vakar turėjome laikinų techninių sutrikimų, dėl kurių Paysera sistema neveikė. Norime pažymėti, kad atsakingi IT skyriaus kolegos dėjo visas pastangas, kad sistema būtų kuo greičiau atstatyta, tai pavyko padaryti per kelias valandas. Šiuo metu sistema veikia įprastai.

Nuoširdžiai atsiprašome dėl sistemos neveikimo ir jums sukeltų nepatogumų.

Linkėjimai,
Paysera komanda

Taip pat rekomenduojame

GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
Noviti
Su valstybės parama paskola verslui 0,35-7% metams

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Su valstybės parama dabar verslo paskola tik nuo 0,35 % palūkanų per metus. Ką svarbu žinoti apie lengvatinę verslo paskolą? Paskolos suma iki 200 000 EUR, terminas iki 5 metų. Metinės palūkanos - 7 %. Pasinaudoję INVEGOS palūkanų kompensavimo priemone, metines palūkanas susimažinsite nuo 7 % iki 0,35 %. Sutarties...
SME Finance
Naujos kartos verslo finansavimas. Internetu.

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
SME Finance – 10 metų patirtį finansų sektoriuje turinčių profesionalų komanda, kurios tikslas padėti verslui augti. Per pirmus įmonės veiklos metus tapome lyderiais Baltijos šalyse, galinčiais pasiūlyti platų spektrą paslaugų – paskolą, faktoringą, lizingą, paskolą su NT įkeitimu – bei suteikti finansavimą iki 5...
Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą
Kūrybiškumo festivalis "ADC*LT" skelbia startą 05-16 18:59
Lietuvos dizaino asociacija antrąjį kartą rengia kūrybiškumo festivalį "ADC*LT". Geriausių praėjusių metų kūrybos darbų apdovanojimai, konferencija, jaunųjų talentų programa ir kūrybinės dirbtuvės...
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus
IBM vadovas: lustų trūks dar dvejus metus 05-16 18:59
JAV technologijų milžinės IBM prezidentas Jimas Whitehurstas pareiškė, kad pasaulinis lustų trūkumas gali būti juntamas dar dvejus metus.
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų
Socialinių tinklų vartotojai grįžta prie "tradicinių" temų 05-16 18:45
Socialiniuose tinkluose daugiau nei metus vyraujant su koronavirusu susijusiai tematikai, gyventojų dėmesys šiai informacijai ima slopti. Vis daugiau socialinių tinklų vartotojų grįžta prie...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate patenkinti savo atlyginimu?

Akcijų kainos

Macy's 18,08 +14,00%
Western Digital 71,87 +8,29%
Xerox 24,21 +4,49%
NVIDIA 569,72 +4,23%
Kraft Heinz Co 43,73 -0,21%
AutoZone 1527,58 -0,40%
Humana 452,75 -0,70%
Walt Disney 173,70 -2,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 5,17 +9,53%
Dujos (JAV) 2,61 +1,95%
Varis 9324,82 +3,74%
Cukrus 0,69 +2,99%
Nafta 63,82 -3,42%
Apelsinai 0,59 -1,67%
Auksas 1760,04 +2,43%
Anglis 92,22 -2,84%