VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Paysera LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Paysera LT

Atsiliepimai apie Paysera LT, UAB

Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Paysera LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
EG 2020-11-12 15:39:40
Jie neatsakys, nes neturi supratimo. Platforma absoliuciai neveikiancia. Klientai patyria nuostolius, o jiems vienodai.
Gerbiamas Kliente,

visuomet siekiame sklandaus bendradarbiavimo su savo klientais. Iš tikrųjų vakar turėjome laikinų techninių neskandumų, dėl kurių buvo sutrikęs sistemos veikimas. Atstatyti veikimą pavyko per keletą darbo valandų. Atsiprašome, jeigu dėl sistemos neveikimo patyrėte nuostolių, kitokių nepatogumų. Dėsime visas pastangas, kad situacija ateityje nesikartotų.

Jūsų individualiu atveju sistemoje yra užregistuotas sutrikimas, apie kurį atskirai bendraujame su jumis bei IT skyriaus specialistais, problema yra sprendžiama. Šį atvejį norime iš esmės sutvarkyti, todėl yra vykdomi pakeitimai sistemoje, o tai reikalauja laiko resursų. Suprantame jūsų nepasitenkinimą ir dar kartą atsiprašome dėl šios situacijos. Turint bet kokių naujienų, nedelsiant su jumis susisieksime.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Memelio Žaislai 2020-11-12 14:43:29
Jau kuris laikas neatsidaro Paysera puslapis. Norėtume žinoti kada vėl pradėsite veikti, nes nebegalime bendradarbiauti su klientais dėl vykdomų mokėjimų.
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame, tačiau vakar turėjome laikinų techninių sutrikimų, dėl kurių Paysera sistema neveikė. Norime pažymėti, kad atsakingi IT skyriaus kolegos dėjo visas pastangas, kad sistema būtų kuo greičiau atstatyta, tai pavyko padaryti per kelias valandas. Šiuo metu sistema veikia įprastai.

Nuoširdžiai atsiprašome dėl sistemos neveikimo ir jums sukeltų nepatogumų.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
nikoli 2020-11-12 12:53:14
įmonė, kurios paslaugos neskirtos naudojimuisi.
user experience'as šitos įmonės sprendimuose savo absurdiškumu ir neintuityvumu gerokai pralenkia blogiausias biurokratines valstybines platformas. ši įmonė tikrai pirmauja blogiausių sprendimų kūrime.
gal net pasauliniu mastu.
Gerbiamas Kliente,

dėkojame už jūsų nuomonę. Norime pažymėti, kad Paysera sistemą kuriame ir atnaujiname atsižvelgiant į klientų lūkesčius ir pastebėjimus, todėl esant galimybei prašome detaliau patikslinti, kas būtent, naudojantis Paysera paslaugomis, jums yra nepatogu, galbūt turėsime galimybę tai pakeisti.

Su jumis susisiekėme atskiru el. laišku, lauksime patikslinimo.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Memelio Žaislai 2020-11-12 14:43:29
Jau kuris laikas neatsidaro Paysera puslapis. Norėtume žinoti kada vėl pradėsite veikti, nes nebegalime bendradarbiauti su klientais dėl vykdomų mokėjimų.
Jie neatsakys, nes neturi supratimo. Platforma absoliuciai neveikiancia. Klientai patyria nuostolius, o jiems vienodai.
Memelio Žaislai
2020-11-12 14:43:29 IP 2cfq7n4j
Atsakyti
Jau kuris laikas neatsidaro Paysera puslapis. Norėtume žinoti kada vėl pradėsite veikti, nes nebegalime bendradarbiauti su klientais dėl vykdomų mokėjimų.
Atsakyti
įmonė, kurios paslaugos neskirtos naudojimuisi.
user experience'as šitos įmonės sprendimuose savo absurdiškumu ir neintuityvumu gerokai pralenkia blogiausias biurokratines valstybines platformas. ši įmonė tikrai pirmauja blogiausių sprendimų kūrime.
gal net pasauliniu mastu.
Atsakyti
Paysera LT 2020-11-06 14:12:11
Gerbiamas Kliente,

susidūrus su nesklandumais naudojantis Paysera sistema, reikėtų nedelsiant susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kad situacija būtų detaliai išnagrinėta.

Trys savaitės yra gana ilgas laiko tarpas, nesame registravę sutrikimų, kurie nebūtų pašalinti per tiek laiko, todėl labai lauksime jūsų patikslinimo (užklausą el. paštu jums jau išsiuntėme).

Linkėjimai,
Paysera komanda
100 kartu i diena esate informuojami ir puikiai viska zinote. Labai negraziai elgiates meluodami, bet cia matau normalu pas jus.
Vietoj to, kad sutvarkyti, pasakas rasynejate.
Atsakyti
EG 2020-11-06 11:02:52
3 savaites neveikia platforma, neimanoma vikdyti veiklos, o jie tik moka apgailestauti ir daugiau nieko.
Gerbiamas Kliente,

susidūrus su nesklandumais naudojantis Paysera sistema, reikėtų nedelsiant susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, kad situacija būtų detaliai išnagrinėta.

Trys savaitės yra gana ilgas laiko tarpas, nesame registravę sutrikimų, kurie nebūtų pašalinti per tiek laiko, todėl labai lauksime jūsų patikslinimo (užklausą el. paštu jums jau išsiuntėme).

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
3 savaites neveikia platforma, neimanoma vikdyti veiklos, o jie tik moka apgailestauti ir daugiau nieko.
Atsakyti
Jonas 2020-10-30 12:00:50
Sveiki,
Ar Paysera turite planú į savo databeisá įtraukti ir būsto aptarnavimo bendrovę INSERVIS UAB? Pastebejau, kad kazkas apacioje penki menesiai atgal tokį užklausimà jau kažkas davė. No bull... plz, tik ar bus ar ne.
Jonas
Gerbiamas Jonai,

kol kas įmonė UAB Inservis komunalinių paslaugų sąraše Paysera sistemoje įtraukta nėra, tačiau poreikį mes žinome, informacija apie tai perduota atsakingiems kolegoms. Tikimės, kad ateityje mokėjimus šiai įmonei galėsite atlikti paprasčiau, per skiltį „Sąskaitų apmokėjimas". Šiuo metu vykdant mokėjimą reikėtų formuoti pervedimą skiltyje „Pervedimas į banką" įvedant šios įmonės, kaip gavėjo, rekvizitus.

Pervedimų eurais įkainiai: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kainos/pervedimai-eurais.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Sveiki,
Ar Paysera turite planú į savo databeisá įtraukti ir būsto aptarnavimo bendrovę INSERVIS UAB? Pastebejau, kad kazkas apacioje penki menesiai atgal tokį užklausimà jau kažkas davė. No bull... plz, tik ar bus ar ne.
Jonas
Atsakyti
(NE)lojalus Paysera klientas 2020-09-17 22:50:50
Sveiki.Sutinku su Jusu nuomone, nes irgi teko susidurti kai be atskiro ispejimo, savavaliskai tesiog "rezervavo" saskaitos lesas.
Prisijungus per PAYSERA programele ismanioju telefonu, nurode pateikti atsakyma i neva ju siusta el.laiska, perziurejau savo pasta neradau jokiu laisku.Besikreipiant telefonu i Paysera konsultanta, ptare ieskoti tarp "spam'O", neradus ir dar karta susisiekus jau su kitu "balsu" pagaliau suprato, kad nesu net nurodes savo El.pasto, bet buvo malonus ir paprase padiktuoti el.pasto adresa ir garantavo kad vos per kelias minutes gausiu ta menama laiska...Negavau.Kadru kompetencija be komentaru.
Jau kita diena gavau kita laiska, pasirodo teks paciam ivesti i sistema savo El.adresa, bet tam reikia interneto ir telefone instaliuota programele netinka, ir vat idomu, kur ieskoti ta stacionaru kompiuteri, ipac esant toliau nuo darbo, ir kodel programele pusiau kokybiska, ir kaip jaustis esant komandiruoteje kai lesos "rezervuotos", o prieiga tik is telefono?
Susirasinejimas tesiasi, savaime aisku pokalbiai ir visa beletristika kaupiama kad veliau pateikti pagrista skunda Lietuvos banko prieziuros instancijai.
Patiko siu veiksmu priezastis-terorizmo ir pinigugu plovimo prevencija, todel noredami "apsaugoti mane, kaip klienta" teiraujasi kakm bus skirtos mano lesos, buciau 7 metu ir klaustu tevas, suprasciau, bet niekam nesu isipareigojas teikti asm. pobudzio informacija, ar as pralosiu kazino lesas, ar isdalinsiu labdarai ar tesio investuosiu i bulves ir cesnaka.
Is operaciju israso puikiai matosi kaip lesos juda, is kokios i kokia saskaita, visos operacijos skaidresnes uz banko veikla, visos deklaracijos sekmingai pasiekia VMI ir visos pajamos apmokestintos, nuslepti vargu ar imanoma, tuo labiau turiu nepriekaistingos reputacijos asmens statusa, nes kaskart patikros VRM sistemoje.
Idomu, PAYSERA yra el.pinigu istaiga, gavo LVB licencija banko veiklai, bet kazkaip nemaciau, kada gavo ekspertu ar FNNT akreditacija gal turi akreditacija auditoriu veiklai, savo Ekonominiu nusikaltimu tyrimu policijos padalini ir gali atlikti "patikrinimus", ar pakanka specialistams kompetencijos, jei net nesugeba paprastesniu reikalu?Ir kiek uztruks veiklos imitacija?
Kazkaip atsirado pagrista nuojauta kad del formalumu, tesiog del vaizdo, suranda "auka" tarp klientu ir parodo kaip neva kovoja su viso pasaulio blogiu.
Gerbiamas Kliente,

visų pirma atsiprašome, kad sistemoje nebuvo patikrinta, ar el. paštas jūsų paskyroje yra pridėtas ir dėl šios priežasties detalaus paaiškinimo apie situaciją negavote iš karto. Visais atvejais apie apribojimą klientui yra parodomi pranešimai paskyroje, o taip pat detali informacija siunčiama el. laišku ar SMS žinute. Deja negalime jūsų identifikuoti ir patikrinti, ar informacija jums buvo pateikta SMS žinute. Bet kuriuo atveju tikimės, kad el. paštą savo Paysera paskyroje pridėti jums pavyko, reikiamus paaiškinimus gavote ir ateityje panašios situacijos dėl informacijos pateikimo nesikartos.

Norime pažymėti, kad klientų pažinimą kontroliuoja įstatymai, kuriais vadovaujasi visos finansinės institucijos. Nuolatinis klientų pažinimas ir informacijos atnaujinimas yra viena iš pinigų plovimo ir terorizmo prevencijos sudedamųjų dalių. Detalų paaiškinimą apie tai, kodėl Paysera paskyra gali būti apribota, pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/blog/kodel-saskaita-apribota.

Tikimės, kad situacija netrukus bus išspręsta. Turint klausimų, susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
(NE)lojalus Paysera klientas
2020-09-17 22:50:50 IP 53tfchtf
Atsakyti
Radvile 2020-05-27 10:27:03
Perkant prekę internetu, sumokėjau per paysera 05.22. Šiandien, 05.27, gavėjo pinigai dar nepasiekė, nors nuskaičiuota nuo banko sąskaitos. Savo siuntą jau būčiau gavusi. Tai kur mano pinigai nukeliavo?
Sveiki.Sutinku su Jusu nuomone, nes irgi teko susidurti kai be atskiro ispejimo, savavaliskai tesiog "rezervavo" saskaitos lesas.
Prisijungus per PAYSERA programele ismanioju telefonu, nurode pateikti atsakyma i neva ju siusta el.laiska, perziurejau savo pasta neradau jokiu laisku.Besikreipiant telefonu i Paysera konsultanta, ptare ieskoti tarp "spam'O", neradus ir dar karta susisiekus jau su kitu "balsu" pagaliau suprato, kad nesu net nurodes savo El.pasto, bet buvo malonus ir paprase padiktuoti el.pasto adresa ir garantavo kad vos per kelias minutes gausiu ta menama laiska...Negavau.Kadru kompetencija be komentaru.
Jau kita diena gavau kita laiska, pasirodo teks paciam ivesti i sistema savo El.adresa, bet tam reikia interneto ir telefone instaliuota programele netinka, ir vat idomu, kur ieskoti ta stacionaru kompiuteri, ipac esant toliau nuo darbo, ir kodel programele pusiau kokybiska, ir kaip jaustis esant komandiruoteje kai lesos "rezervuotos", o prieiga tik is telefono?
Susirasinejimas tesiasi, savaime aisku pokalbiai ir visa beletristika kaupiama kad veliau pateikti pagrista skunda Lietuvos banko prieziuros instancijai.
Patiko siu veiksmu priezastis-terorizmo ir pinigugu plovimo prevencija, todel noredami "apsaugoti mane, kaip klienta" teiraujasi kakm bus skirtos mano lesos, buciau 7 metu ir klaustu tevas, suprasciau, bet niekam nesu isipareigojas teikti asm. pobudzio informacija, ar as pralosiu kazino lesas, ar isdalinsiu labdarai ar tesio investuosiu i bulves ir cesnaka.
Is operaciju israso puikiai matosi kaip lesos juda, is kokios i kokia saskaita, visos operacijos skaidresnes uz banko veikla, visos deklaracijos sekmingai pasiekia VMI ir visos pajamos apmokestintos, nuslepti vargu ar imanoma, tuo labiau turiu nepriekaistingos reputacijos asmens statusa, nes kaskart patikros VRM sistemoje.
Idomu, PAYSERA yra el.pinigu istaiga, gavo LVB licencija banko veiklai, bet kazkaip nemaciau, kada gavo ekspertu ar FNNT akreditacija gal turi akreditacija auditoriu veiklai, savo Ekonominiu nusikaltimu tyrimu policijos padalini ir gali atlikti "patikrinimus", ar pakanka specialistams kompetencijos, jei net nesugeba paprastesniu reikalu?Ir kiek uztruks veiklos imitacija?
Kazkaip atsirado pagrista nuojauta kad del formalumu, tesiog del vaizdo, suranda "auka" tarp klientu ir parodo kaip neva kovoja su viso pasaulio blogiu.
Atsakyti
Gitanas 2020-09-08 08:32:22
Demesio, Paysera neteisetai ima 3 eurus mokestį už įeinančius mokejimus is SEPA Europos banku.
Paysera nurodo kad pinigu siuntejas yra ne SEPA narys, nors jis yra SEPA narys. Jokiu patvirtinimu PAYSETA negali pateikti, sako matome pas save sistemoje.
Pabandzius pervesti pinigus atgal siuntejui tarifas 20 ct kaip i SEPA (Ne SEPA pavedimai kainuoja 7 eur)
Taigi Paysera akivaizdžiai meluoja.
Labai panašu kad BANDO atsikraryti konkurento- STRIPE kuris siulo daug palankesnius tarifus nei pati PAYSERA
Paysera naglai ima mokesti ir sako aiškintis su siuntėjui.
Gerbiamas Gitanai,

norime pateikti paaiškinimą dėl jūsų aprašomos situacijos. Paysera yra prisijungusi prie kelių tarptautinių sistemų - SEPA ir Target 2, per kurias yra vykdomi pervedimai. Retais atvejais gali pasitaikyti, kad kitam bankui, kuris taip pat priklauso abiem sistemoms, pervedimas vykdomas kaip tarptautinis Target 2, nors galėtų būti vykdomas kaip SEPA. Pervedimo atlikimo pobūdis priklauso nuo banko siuntėjo, mes, kaip bankas gavėjas, tokios situacijos numatyti ir pakeisti negalime. Pagal jūsų atsiliepimą sprendžiame, kad atsakymą iš mūsų, jog dėl tokio pervedimo atlikimo siuntėjas turėtų susisiekti su savo banku ir pasitikslinti, kodėl esant galimybei pervedimą vykdyti per SEPA sistemą, bankas jį vykdo per Target 2 (dėl ko jums ir buvo pritaikytas papildomas mokestis pervedimą į sąskaitą įskaitant), jau pateikėme.

Kaip jau pastebėjote, mūsų sistemoje atliekant pervedimą atgal, mes kaip bankas siuntėjas parenkame pervedimą vykdyti kaip SEPA, jeigu matome, kad gavėjo bankas yra šios sistemos narys, todėl mokestis jums ir, tikėtina, gavėjui, yra mažesnis. Taigi mūsų sistema veikia teisingai ir kliento naudai, parenkant palankiausias sąlygas.

Norime pažymėti, kad nuolat ir intensyviai dirbame, kad mūsų siūlomos kainos būtų konkurencingos ir geriausios rinkoje, tačiau, savaime suprantama, klientas visuomet turi teisę rinktis.

Turint daugiau klausimų dėl aptariamos situacijos, susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Demesio, Paysera neteisetai ima 3 eurus mokestį už įeinančius mokejimus is SEPA Europos banku.
Paysera nurodo kad pinigu siuntejas yra ne SEPA narys, nors jis yra SEPA narys. Jokiu patvirtinimu PAYSETA negali pateikti, sako matome pas save sistemoje.
Pabandzius pervesti pinigus atgal siuntejui tarifas 20 ct kaip i SEPA (Ne SEPA pavedimai kainuoja 7 eur)
Taigi Paysera akivaizdžiai meluoja.
Labai panašu kad BANDO atsikraryti konkurento- STRIPE kuris siulo daug palankesnius tarifus nei pati PAYSERA
Paysera naglai ima mokesti ir sako aiškintis su siuntėjui.
Atsakyti
Paysera LT 2020-09-03 13:30:36
Gerbiamas Kostai,

apgailestaujame, kad naudojantis Paysera VISA kortele patyrėte nepatogumų. Norime pažymėti, kad atliekant mokėjimus kortelėmis yra įprasta praktika, jog tam tikram laikui gali būti taikoma pinigų rezervacija.

Norime pažymėti, kad visais atvejais situacijas su kortelės leidėju aiškinamės mes, to daryti klientui tikrai nereikia. Šiuo atveju, dėl aptariamos situacijos imsimės visų reikalingų priemonių detaliai ją išnagrinėti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Galite nezimeti nes jau antra karta pats tvarkausi su korteles leideju...jus tiesiog aiskinat savo nesamones !!! Pastoviai nemalonumai su jumis....turetumet neapgailestauti o pradeti dirbti !!! Pastoviai ieskot kaltu !!! Taip rezervacija taikoma bet ne tiek dienu !!!! PINIGAI MANO IR AS JUOS NORIU TURETI !!!! O NE REZERVACIJA KAZKOKIA !!!!
Atsakyti
Kostas 2020-09-03 12:37:09
Tikriausiai izulesnio ir bjauresnio klijentu aptarnavimo nesu mates !!! Pastoviai problemos su kortele !!! Turi pats susisiekti su ju korteliu leidejais ir twarkyti ju problemas... jau 4 kartas kaip ta pati problema ir niekam neidomu !!! Tikrai nerekomenduoju atsidarineti saskaitos !!! Negali net naudotis savo pinigais pastoviai seka pasakas.... !!! Cigonu kontora kazkokia....!!! BAISU NEREKOMENDUOJU!!! TIK NE PAYSERA !!! Net ju korteles leidejas patvirtino kad jie suka kazkoki idomu bizni !!!
Gerbiamas Kostai,

apgailestaujame, kad naudojantis Paysera VISA kortele patyrėte nepatogumų. Norime pažymėti, kad atliekant mokėjimus kortelėmis yra įprasta praktika, jog tam tikram laikui gali būti taikoma pinigų rezervacija.

Norime pažymėti, kad visais atvejais situacijas su kortelės leidėju aiškinamės mes, to daryti klientui tikrai nereikia. Šiuo atveju, dėl aptariamos situacijos imsimės visų reikalingų priemonių detaliai ją išnagrinėti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Tikriausiai izulesnio ir bjauresnio klijentu aptarnavimo nesu mates !!! Pastoviai problemos su kortele !!! Turi pats susisiekti su ju korteliu leidejais ir twarkyti ju problemas... jau 4 kartas kaip ta pati problema ir niekam neidomu !!! Tikrai nerekomenduoju atsidarineti saskaitos !!! Negali net naudotis savo pinigais pastoviai seka pasakas.... !!! Cigonu kontora kazkokia....!!! BAISU NEREKOMENDUOJU!!! TIK NE PAYSERA !!! Net ju korteles leidejas patvirtino kad jie suka kazkoki idomu bizni !!!
Atsakyti
Artūras 2020-08-30 15:50:15
Baisūs dalykai su ta Paysera... Nesuprantu kur jų logija, kas 3 mėnesius keitinėti slaptažodžius... kaip Jūs patys manot, ar žmonės baisiai jau paslenka kiekvieną kartą traukti savo užrašinę ir žiūrėti tuos slaptažodžus, gi viskas užsimiršta? Visiškai jokio patogumo naudotis, nors gyvenam 21 amžiui, kai technologijos ima viršų, čia kryžiaus kelius turi eiti, kad naudotis ta paysera... Programėlė pati pastoviai stringa, SMS žinutės indentifikacinės pastoviai nedaeina, puslapis pats lėtas kaip vėžlys, todėl mokėjimus nuolat darom tik per swedbank... Tobulėti yra kur N kartų.
Gerbiamas Artūrai,

dėkojame už jūsų atsiliepimą ir pastebėjimus.

Paysera paskyros slaptažodis įprastai yra keičiamas kartą per metus, tačiau tam tikrais atvejais būna išimčių (pavyzdžiui, jums jungiantis iš naujo įrenginio slaptažodžio pakeitimas gali būti reikalaujamas dėl to, kad būtų užtikrintas aukščiausias jūsų paskyros ir duomenų saugumas). Taip pat norime pažymėti, kad Paysera sistemą nuolat tobuliname atsižvelgiant į klientų pastebėjimus ir lūkesčius, taigi dėl tikslesnės informacijos apie programėlės ir kitus sistemos jūsų įvardintus strigimus susisiekėme su jumis asmeniškai.

Tikimės, kad identifikavus problemas, jas pavyks išspręsti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Baisūs dalykai su ta Paysera... Nesuprantu kur jų logija, kas 3 mėnesius keitinėti slaptažodžius... kaip Jūs patys manot, ar žmonės baisiai jau paslenka kiekvieną kartą traukti savo užrašinę ir žiūrėti tuos slaptažodžus, gi viskas užsimiršta? Visiškai jokio patogumo naudotis, nors gyvenam 21 amžiui, kai technologijos ima viršų, čia kryžiaus kelius turi eiti, kad naudotis ta paysera... Programėlė pati pastoviai stringa, SMS žinutės indentifikacinės pastoviai nedaeina, puslapis pats lėtas kaip vėžlys, todėl mokėjimus nuolat darom tik per swedbank... Tobulėti yra kur N kartų.
Atsakyti
Kestutis 2020-08-06 12:40:38
Laba diena.
Ar galima susikurti antrą įmonės sąskaitą?
Nes ateina pavedimai iš skirtingų projektų ir labai maišosi.
Labai patogu būtų atskirti.
Gerbiamas Kestuti,

galimybė atidaryti papildomą sąskaitą ir tokiu būdu atskirti lėšas, gaunamas iš skirtingų projektų, yra, šiuo klausimu su jumis susisiekėme el. paštu.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Laba diena.
Ar galima susikurti antrą įmonės sąskaitą?
Nes ateina pavedimai iš skirtingų projektų ir labai maišosi.
Labai patogu būtų atskirti.
Atsakyti
Inga 2020-08-06 09:12:37
Laba diena.Dar noreciau pasiteirauti..Ar is viso bus galimybe jungtis per e.valdzios vartus per Jusu banka.Gal is viso panaikins prisijungima?Tada jau man reiktu ieskotis kito prisijungimo budo, nes paslauga reikalinga..Aciu uz atsakyma.
Laba diena,

pranešame, kad techniniai nesklandumai sėkmingai pašalinti, jau galite atlikti prisijungimą prie Elektroninių valdžios vartų sistemos per Paysera.

Turint daugiau klausimų ar neaiškumų, susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Paysera LT 2020-08-03 14:09:57
Gerbiama Inga,

prisijungimas prie Elektroninių valdžios vartų per Paysera šiuo metu nėra galimas, kadangi vykdomi techniniai atnaujinimo darbai e. valdžios vartų sistemos pusėje. Tikslios datos šios funkcijos atnaujinimui šiuo metu nurodyti negalime.

Apgailestaujame dėl laikinų nepatogumų.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Laba diena.Dar noreciau pasiteirauti..Ar is viso bus galimybe jungtis per e.valdzios vartus per Jusu banka.Gal is viso panaikins prisijungima?Tada jau man reiktu ieskotis kito prisijungimo budo, nes paslauga reikalinga..Aciu uz atsakyma.
Atsakyti
Inga 2020-08-03 09:24:01
Sveiki.Noreciau suzinoti kada prades veikti prisijungimas prie elektroniniu valdzios vartu per Jusu banka.?
Gerbiama Inga,

prisijungimas prie Elektroninių valdžios vartų per Paysera šiuo metu nėra galimas, kadangi vykdomi techniniai atnaujinimo darbai e. valdžios vartų sistemos pusėje. Tikslios datos šios funkcijos atnaujinimui šiuo metu nurodyti negalime.

Apgailestaujame dėl laikinų nepatogumų.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Sveiki.Noreciau suzinoti kada prades veikti prisijungimas prie elektroniniu valdzios vartu per Jusu banka.?
Atsakyti
S 2020-07-14 12:31:45
Ar pas jumis kas nors veikia laiku. Prieš daugiau nei 2 savaites atnaujinti kliento duomenys, o vadyba niekaip nesugeba jų patikrinti. Tik pasiteisinimai: kažkas kažką pražiūrėjo, neuždėjo varnelės ir pan..... Bėda ta, kad tai yra su juridinio asmens sąskaita.

Gaila, bet nuo bankų vis tik labai atsiliekat...
Gerbiamas Kliente,

visuomet siekiame užtikrinti sklandų naudojimąsi Paysera paslaugomis. Šiuo atveju norėtume detaliai patikrinti informaciją apie situaciją, kad galėtume priimti reikiamus sprendimus dėl greitesnio situacijos sprendimo, todėl susisiekti kviečiame el. paštu pagalba@paysera.lt.

Lauksime jūsų laiško.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Lasercom 2020-07-13 19:56:28
Paysera sistema blokavo įmonės sąskaitą ir paprašė atnaujinti kliento anketą. Atnaujinau prieš dvi savaites. Iki šiol sąskaita blokuota, o paskambinus šeria rytojais. Vat ir šiandien žadėjo iki darbo galo blokus nuimti, bet to nepadarė. Pinigai užšaldyti, mokėjimų daryti negaliu. Pamaniau, gal Paysera bankrutuoja, kad taip elgiasi su klientais? Kaip bebūtų, brūkštelėsiu gal Lietuvos bankui...
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame, kad pateiktų dokumentų tikrinimas užtruko kiek ilgiau, nei buvome žadėję pokalbio metu.

Norime pažymėti, kad duomenų ir patikslinimų visuomet prašome remiantis Lietuvoje galiojančiais teisės aktais ir Paysera teikiamų paslaugų sutartimis. Daugiau informacijos apie tai pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas.

Detalų paaiškinimą, ko trūksta, kad jūsų anketa būtų sėkmingai patvirtinta, jums pateikėme el. laišku.

Dėkojame už jūsų supratingumą ir bendradarbiavimą.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Ar pas jumis kas nors veikia laiku. Prieš daugiau nei 2 savaites atnaujinti kliento duomenys, o vadyba niekaip nesugeba jų patikrinti. Tik pasiteisinimai: kažkas kažką pražiūrėjo, neuždėjo varnelės ir pan..... Bėda ta, kad tai yra su juridinio asmens sąskaita.

Gaila, bet nuo bankų vis tik labai atsiliekat...
Atsakyti
Paysera sistema blokavo įmonės sąskaitą ir paprašė atnaujinti kliento anketą. Atnaujinau prieš dvi savaites. Iki šiol sąskaita blokuota, o paskambinus šeria rytojais. Vat ir šiandien žadėjo iki darbo galo blokus nuimti, bet to nepadarė. Pinigai užšaldyti, mokėjimų daryti negaliu. Pamaniau, gal Paysera bankrutuoja, kad taip elgiasi su klientais? Kaip bebūtų, brūkštelėsiu gal Lietuvos bankui...
Atsakyti
Istaiga 2020-06-23 18:32:16
Kiek skambini, vis kitas zmogus atsiliepia ir kiekvienam reikia aiskinti viska is naujo. Elementaraus dalyko nesutvarko jau savaite laiko. Tai kol viskas paprasta, gal ir gerai, bet kai kazkas atsitinka tai pagalbos ir nesulauksi. Nerupi jiems klientai.
Gerbiamas Kliente,

siekdami sklandaus bendradarbiavimo, norėtume detaliai patikrinti informaciją apie situaciją, kuri, kaip teigiate, sprendžiama jau savaitę laiko. Šiuo atveju parašėme jums el. paštu, lauksime patikslinimo.

Taip pat pažymime, kad klientų klausimai bei situacijos yra svarbios ir mums, todėl visuomet siekiame kuo operatyviau juos išspręsti.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Kiek skambini, vis kitas zmogus atsiliepia ir kiekvienam reikia aiskinti viska is naujo. Elementaraus dalyko nesutvarko jau savaite laiko. Tai kol viskas paprasta, gal ir gerai, bet kai kazkas atsitinka tai pagalbos ir nesulauksi. Nerupi jiems klientai.
Atsakyti
Audrius 2020-06-15 14:46:39
Apie kokius teisės aktus kalbate? Ketvirtadienį pora valandų neišėjo pasirašyti mokėjimai - atsakymas dėl didelio mokėjimu srauto blia blia blia... Penktadieni mano mokejimas neišėjo kokias 5 val - iš pradžių buvo tvirtinama, kad dėl didelio pavedimų srauto nevykdomi pavedimai (paskui buvo pasakyta kad tikrinama ir t.t.). Šiandien, pirmadienis, vidinis pavedimas sąskaitoje - niekaip neišeina, atsakymas: dėl didėlio mokėjimų srauto. Tai arba mažinkite srautus, arba keiskite techninę įranga, nes keistai atrodo "bankas", kuriame pinigais naudotis negali.
Gerbiamas Audriau,

dėkojame už jūsų atsiliepimą ir pastabas. Apgailestaujame, kad vykdant pervedimus patyrėte nepatogumų. Paysera sistemą nuolat tobuliname ir stengiamės, kad veikimas būtų sklandus, tačiau ne visuomet turime galimybę išvengti sisteminių trukdžių. Pažymime, kad tokiems trukdžiams atsiradus, juos nedelsiant identifikuojame ir sprendžiame.

Informacijos vykdant pervedimus mes prašome remiantis Lietuvoje galiojančiu Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu, o taip pat Paysera Bendrąja mokėjimo paslaugų sutartimi.

Tikimės, kad naudojimasis Paysera paslaugomis ateityje jums rūpesčių nebesukels.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Gytis 2020-06-16 13:57:23
Klausimas ar esa kas gave iš VMI už deklaracija?
Gerbiamas Gyti,

jeigu jūs norite sužinoti, ar į Paysera sąskaitą galima gauti pervedimus iš VMI, tuomet atsakome, kad taip. Tačiau dėl tikslios informacijos apie laiką, kada pinigai iš VMI bus pervedami, rekomenduojame susisiekti tiesiogiai su šia įstaiga.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Greta 2020-06-15 11:12:59
Kazkas isvis dirba ofise? antra jau karta per pora menesiu susiduriu su ta problema, kad nuolat reikia i kitu saliu ofisus skambint nes cia neatsiliepia arba atmeta. Del pagalbos, viska darykis pati tai kam tada tas ofisas skirtas? nieko nesuprantu, kur rast numeri kuriuo imanoma paskambint kazkam, pora valandu skambineju niekas neatsiliepia, kazkoks kosmaras kaip dirba zmones..
Gerbiama Greta,

apgailestaujame, kad jums kilo neskandumų bandant su mumis susisiekti. Pažymime, kad skambučių mes niekuomet neatmetinėjame. Skambinant iš užsienyje registruoto numerio į lietuvišką Paysera numerį nesant laisvų konsultantų lietuvių kalba, jūsų skambutis gali būti nukreipiamas konsultantui, kalbančiam anglų kalba. Patikrinus jūsų skambučių istoriją matome, kad po jūsų vykdytų skambučių mums, mes taip pat jums nekartą bandėme perskambinti, tačiau jūs nekėlėte ragelio.

Norime priminti, kad nepavykus mums paskambinti, galite parašyti elektroniniu paštu ar gyvo bendravimo žinute.

Jeigu vis dar galėtumėte kuo nors jums padėti, atsakyti į klausimus dėl Paysera naudojimosi, praneškite, mielai taip ir padarysime.

Visus Paysera konktaktus galite rasti nuorodoje: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kontaktai.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Klausimas ar esa kas gave iš VMI už deklaracija?
Atsakyti
Paysera LT 2020-06-11 15:09:10
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Atliekant kai kuriuos pervedimus remiantis Lietuvoje galiojančiais teisės aktais ir mūsų paslaugų teikimo sąlygomis, privalome paprašyti papildomos informacijos. Pateikta informacija įprastai patikrinama per keletą darbo valandų.

Detaliai patikrinus informaciją apie jūsų atvejį matome, kad atsakingi kolegos truko tikrai kiek per ilgai, kol jūsų pateikti duomenys buvo patikrinti. Šis atvejis yra perduotas atsakingiems kolegoms ir tikimės, kad ateityje panašios situacijos nesikartos.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Apie kokius teisės aktus kalbate? Ketvirtadienį pora valandų neišėjo pasirašyti mokėjimai - atsakymas dėl didelio mokėjimu srauto blia blia blia... Penktadieni mano mokejimas neišėjo kokias 5 val - iš pradžių buvo tvirtinama, kad dėl didelio pavedimų srauto nevykdomi pavedimai (paskui buvo pasakyta kad tikrinama ir t.t.). Šiandien, pirmadienis, vidinis pavedimas sąskaitoje - niekaip neišeina, atsakymas: dėl didėlio mokėjimų srauto. Tai arba mažinkite srautus, arba keiskite techninę įranga, nes keistai atrodo "bankas", kuriame pinigais naudotis negali.
Atsakyti
Kazkas isvis dirba ofise? antra jau karta per pora menesiu susiduriu su ta problema, kad nuolat reikia i kitu saliu ofisus skambint nes cia neatsiliepia arba atmeta. Del pagalbos, viska darykis pati tai kam tada tas ofisas skirtas? nieko nesuprantu, kur rast numeri kuriuo imanoma paskambint kazkam, pora valandu skambineju niekas neatsiliepia, kazkoks kosmaras kaip dirba zmones..
Atsakyti
Audrius, Digimaksas 2020-06-10 19:22:59
Absoliučiai neveikli įstaiga. Elementarių pavedimo atlikimo klausimų nesugeba išspręsti, sprendimai trunka valandomis ir - bijau - dienomis. Paskutiniu metu pavedimai nevykdomi laiku, paskambinus - atsiprašme, techninės problemos, daug pavedimu, bus įvykdyta (tarkime nurodoma 16:30 - bet paskambinus 17:00 nurodomas naujas laikas ir t.t.)- ir tai trunka šiuo konkrečiu atveju 4 val. Pavedimas greičiau nueina per SEPA sistema, nei Paysera sugeba jį patvirtinti. O labiausiai patinka, kad vienas skyrius stumia ant kitą skyriaus - čia jie kalti, bandome, jie nedaro, mes geri ir nekalti - ir t.t.
Įmonė, kuri turbūt pritraukė per daug klientų ir nesugeba susitvarkyti su pagrindiniu savo darbu - atlikti pavedima. Jei nepavyks per parą laiko, parašysiu manau ir dar viena atsiliepimą.
Gerbiamas Kliente,

apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Atliekant kai kuriuos pervedimus remiantis Lietuvoje galiojančiais teisės aktais ir mūsų paslaugų teikimo sąlygomis, privalome paprašyti papildomos informacijos. Pateikta informacija įprastai patikrinama per keletą darbo valandų.

Detaliai patikrinus informaciją apie jūsų atvejį matome, kad atsakingi kolegos truko tikrai kiek per ilgai, kol jūsų pateikti duomenys buvo patikrinti. Šis atvejis yra perduotas atsakingiems kolegoms ir tikimės, kad ateityje panašios situacijos nesikartos.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Audrius, Digimaksas
2020-06-10 19:22:59 IP 2i24upod
Atsakyti
Absoliučiai neveikli įstaiga. Elementarių pavedimo atlikimo klausimų nesugeba išspręsti, sprendimai trunka valandomis ir - bijau - dienomis. Paskutiniu metu pavedimai nevykdomi laiku, paskambinus - atsiprašme, techninės problemos, daug pavedimu, bus įvykdyta (tarkime nurodoma 16:30 - bet paskambinus 17:00 nurodomas naujas laikas ir t.t.)- ir tai trunka šiuo konkrečiu atveju 4 val. Pavedimas greičiau nueina per SEPA sistema, nei Paysera sugeba jį patvirtinti. O labiausiai patinka, kad vienas skyrius stumia ant kitą skyriaus - čia jie kalti, bandome, jie nedaro, mes geri ir nekalti - ir t.t.
Įmonė, kuri turbūt pritraukė per daug klientų ir nesugeba susitvarkyti su pagrindiniu savo darbu - atlikti pavedima. Jei nepavyks per parą laiko, parašysiu manau ir dar viena atsiliepimą.
Atsakyti
EG 2020-06-04 11:17:54
Lopu kontora, absoliuciai nekompetetingi darbuotojai, jokiu teises pagrindu ziniu, o reikalauja informacijos kurios netgi bankai neturi teises reikalauti. Savivaliskai blokuoja pinigus, neturint jokiu teisiniu pagrindu, anuliuoja pavedimus, nes kazkokiam lopui prisisapnojo kazkas.
Gerbiamas Kliente,

norime pažymėti, kad kaip ir visos finansinės institucijos, Paysera veikla yra reglamentuota griežtais teisiniais reikalavimais. Kaip finansinė institucija privalome užtikrinti pinigų plovimo ir terorizmo prevenciją, todėl tam tikrais atvejais prašome pateikti papildomą informaciją apie vykdomus pervedimus. Norėdama užtikrinti klientų pinigų saugumą ir užkirsti kelią nusikalstamai veiklai, Paysera taiko principą „Pažink savo klientą", apie tai daugiau informacijos rasite nuorodoje: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas. Taip pat, jeigu turėtumėte klausimų ar norėtumėte, kad jūsų situacija būtų dar kartą peržiūrėta ir pateiktas detalus paaiškinimas, kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Lopu kontora, absoliuciai nekompetetingi darbuotojai, jokiu teises pagrindu ziniu, o reikalauja informacijos kurios netgi bankai neturi teises reikalauti. Savivaliskai blokuoja pinigus, neturint jokiu teisiniu pagrindu, anuliuoja pavedimus, nes kazkokiam lopui prisisapnojo kazkas.
Atsakyti
Radvile 2020-05-27 10:27:03
Perkant prekę internetu, sumokėjau per paysera 05.22. Šiandien, 05.27, gavėjo pinigai dar nepasiekė, nors nuskaičiuota nuo banko sąskaitos. Savo siuntą jau būčiau gavusi. Tai kur mano pinigai nukeliavo?
Gerbiama Radvile,

patikrinus informaciją sistemoje matome, kad jūsų mokėjimas pardavėjui buvo įskaitytas iš karto jums atlikus mokėjimą. Detalią informaciją apie situaciją jums pateikėme el. paštu, patikrinkite savo el. laiškų dėžutę.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Perkant prekę internetu, sumokėjau per paysera 05.22. Šiandien, 05.27, gavėjo pinigai dar nepasiekė, nors nuskaičiuota nuo banko sąskaitos. Savo siuntą jau būčiau gavusi. Tai kur mano pinigai nukeliavo?
Atsakyti
Deividas 2020-05-13 23:10:59
Ar gali žmogus susigrąžinti pinigus jeigu pervedė iš payseros į swed banką. Jeigu tokių atvejų susigrąžina ką man reikėtų daryt
Gerbiamas Deividai,

šiuo klausimu su jumis susisiekėme el. paštu, pasiaiškinus situaciją pateiksime galimus sprendimo variantus.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Ar gali žmogus susigrąžinti pinigus jeigu pervedė iš payseros į swed banką. Jeigu tokių atvejų susigrąžina ką man reikėtų daryt
Atsakyti
arnoldas kacinskas 2020-04-29 15:15:25
Sveiki, butu malonu, jei savo imoku ir mokesciu sarasa papildytumet paslaugu kompanijomis kaip kad INIT ir INSERVIS. Dekui.
Gerbiamas Arnoldai Kacinskai,

dėkojame, kad pranešėte apie poreikį mokant komunalines paslaugas apmokėjimus atlikti jums reikiamiems paslaugų tiekėjams. Informuojame, kad apmokėjimai UAB Init naudojantis Paysera yra galimi, o dėl poreikio mokėjimus atlikti UAB Inservis, informaciją perdavėme partneriams, atsakingiems už komunalinių paslaugų apmokėjimų galimybes.

Primename, kad atsiskaitymai už komunalines paslaugas yra vykdomi nemokamai, o komunalinių įmokų ir mokesčių tiekėjų sąrašą pasitikrinti galite čia: https://support.paysera.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/1088/75/731-komunaliniu-imoku-ir-mokesciu-tiekeju-sarasas.

Linkėjimai,
Paysera komanda
arnoldas kacinskas
2020-04-29 15:15:25 IP 2nn9c06u
Atsakyti
Sveiki, butu malonu, jei savo imoku ir mokesciu sarasa papildytumet paslaugu kompanijomis kaip kad INIT ir INSERVIS. Dekui.
Atsakyti
Andrius 2020-04-22 14:58:45
Iš sąskaitos pinigus nuskaitė, bet kaip suprantu pardevėjo tie pinigai nepasiekė. Tai ir pinigai dingsta?
Gerbiamas Andriau,

pasikartosime su atsakymu - informuojame, kad dėl duomenų centro operatoriaus „Telia“ patirtos kibernetinės atakos vakar Paysera sistema patyrė trikdžių, kurie įtakojo mūsų teikiamų paslaugų lėtesnį veikimą, mokėjimų įskaitymo ir atlikimo vėlavimą. Mūsų duomenimis „Telia“ operatyviai sprendė problemą ir visišką puolimo sustabdymą. Šiuo metu Paysera sistema veikia įprastai, visi mokėjimai pardavėjams įskaityti. Užtikriname, kad jūsų pinigai ir asmeniniai duomenys yra saugūs.

Jeigu turite klausimų dėl konkretaus mokėjimo, kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt, detaliai patikrinsime informaciją sistemoje.

Atsiprašome už kilusius nesklandumus ir tikimės jūsų supratingumo.

Linkėjimai,
Paysera komanda
Atsakyti
Aivaras 2020-04-22 14:11:43
Pinigus persiunciau nuo sask nuimti e o gavejo taipir nepasieke cio zahuine
Gerbiamas Aivarai,

informuojame, kad dėl duomenų centro operatoriaus „Telia“ patirtos kibernetinės atakos vakar Paysera sistema patyrė trikdžių, kurie įtakojo mūsų teikiamų paslaugų lėtesnį veikimą, mokėjimų įskaitymo ir atlikimo vėlavimą. Mūsų duomenimis „Telia“ operatyviai sprendė problemą ir visišką puolimo sustabdymą. Šiuo metu Paysera sistema veikia įprastai, visi mokėjimai pardavėjams įskaityti. Užtikriname, kad jūsų pinigai ir asmeniniai duomenys yra saugūs.

Jeigu turite klausimų dėl konkretaus mokėjimo, kviečiame susisiekti el. paštu pagalba@paysera.lt, detaliai patikrinsime informaciją sistemoje.

Atsiprašome už kilusius nesklandumus ir tikimės jūsų supratingumo.

Linkėjimai,
Paysera komanda

Taip pat rekomenduojame

GF bankas
Vartojimo paskolos iki 25 000 €, indėliai

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
Prieš 14 metų veiklą pradėję kaip lietuviškas aukštos kokybės finansinių paslaugų – vartojimo paskolų – startuolis „General Financing”, gegužės 18-ąją tapome Lietuvos bankinio sektoriaus dalimi GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teiksime aukštos kokybės paslaugas, tik jau banko statusu, o esamiems ir būsimiems...
Noviti
Verslo paskolos iki 50 000 EUR apyvartinėms lėšoms

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
„Noviti finance“ skolina verslui, kuriam pinigų reikia apyvartinėms lėšoms arba verslo plėtrai. Kai pateiksite paraišką, sprendimą dėl paskolos gausite per vieną darbo dieną. GAUKITE FINANSAVIMĄ BE ŽVAIGŽDUČIŲ. Atveriame galimybes aiškiam ir paprastam verslo finansavimui. Sąlygos be paslėptų mokesčių Neslepiame...
Kredito garantas
Adresas: Vėžių g. 10-1, LT-00186 Palanga.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Simple Finance
Automobilių ir nekilnojamo turto išperkamoji nuoma

Adresas: Veiverių g. 9B, LT-11346 Vilnius.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; finansai; konsultacijų paslaugos; nekilnojamasis turtas.
SIMPLE FINANCE - automobilių ir nekilnojamo turto išperkamoji nuoma. Siūlome finansavimo, refinansavimo, faktoringo paslaugas palankiomis sąlygomis. Padedame spręsti jūsų financines problemas. IŠPERKAMOJI AUTOMOBILIO NUOMA Išsirinkite bet kokį naudotą automobilį iki 20 000 EUR Mes jį įsigysime ir Jums išnuomosime...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaliningrado kasykloje toliau kasami gintaro "sunkiasvoriai"
Kaliningrado kasykloje toliau kasami gintaro "sunkiasvoriai" 11-25 19:05
Karaliaučiaus Raušiuose (dabartinės Rusijos Kaliningrado srities Svetlogorske) esančioje gintaro kasykloje šiemet iškastas dvidešimtas gintaro "sunkiasvoris" – taip vadinami daugiau nei kilogramą...
Nyderlandai rengiasi įvesti draudimą maisto parduotuvėms prekiauti cigaretėmis
Nyderlandai rengiasi įvesti draudimą maisto parduotuvėms prekiauti cigaretėmis 11-25 19:05
Nuo 2024 m. Nyderlanduose būtiniausių prekių parduotuvėse turėtų nelikti cigarečių ir kitų tabako gaminių. Nyderlandų vyriausybė tikisi, kad šis sprendimas padės sumažinti rūkančiųjų skaičių.
EASA jau sausį gali suteikti leidimą eksploatuoti orlaivius "Boeing 737 MAX" Europoje
EASA jau sausį gali suteikti leidimą eksploatuoti orlaivius "Boeing 737 MAX" Europoje 11-25 19:04
Antradienį ES oro saugos reguliuotojai pradėjus "Boeing 737 MAX" pakartotino sertifikavimo procesą, orlaivis jau sausį gali pakilti į Europos padangę.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Wells Fargo 28,61 +8,78%
Citigroup 57,06 +7,05%
Ford 9,45 +6,66%
Exxon Mobil 41,98 +6,66%
Procter & Gamble 138,31 -0,32%
Hasbro 92,10 -0,56%
Avon 5,60 -0,88%
NVIDIA 518,31 -1,39%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 58,40 +6,96%
Ryžiai 471,00 -7,10%
Benzinas 1,20 -2,44%
Cukrus 0,61 +3,39%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Auksas 1900,27 -1,13%
Dyzelis 1,15 +2,68%
Apelsinai 0,61 0,00%